Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 15:51 17.01.2022

Re: Zbog čega

ustreptim kad te ugledam.

Seksualno uznemiravan sam ja što bi reko drug Joda.
pošto je odavno svako tvoje obraćanje pasivna agresija u kojoj ti ne znaš kako mi efektno slomiti nogu a da drugi ne čuju lomljenje kosti, hajde, živ bio, izbjegavaj moje komentare

Bila ovde neka dal beše Taube (dvaes puta menjala nikove) koja je kršila noge svima redom kad se naljuti i poludi. Lujka. Nego drugo sam nešto 'teo.

Ja sam ti neka vrsta socijalističkog feministe pa me baš briga ko je kog pola na blogu. Osim toga blog je mesto gde je svako slobodan da nešto napiše (pa i budala kao ja) i svako je slobodan da na to odgovori. Fašisti vole da zabranjuju postavljanje pitanja a ja sam samo 'teo da te pitam kako si ti utvrdila da među doktorima nema vernika ili da oni nisu porodični ljudi, domaćini nego baš vakabundi socijalisti? Ili da među socijalistima nema nacista i nacionalsocijalista?
I otkud ti to da među direktorima firmi nema ateista ili ljudi koji pomažu zajednicu?

Da li to onda znači da su radnici pedofiličari?
he Fritzl case emerged in 2008, when a woman named Elisabeth Fritzl (born 6 April 1966) told police in the town of Amstetten, Lower Austria that she had been held captive for 24 years by her father, Josef Fritzl

Ili da nastavnice nisu seksualni predatori nego samo fini socijalisti?
female teacher from Styria has been sentenced to four years in prison for having sex with four of her teenage students.
The 31-year-old confessed to sexual assault and admitted that she had taken advantage of her position of authority.

She took videos and photos with her mobile phone of her having sex with the children, who were boys and girls aged between 13 and 14.


ali me nemoj zamisliti i bespomoćnu i da se ne bih od tvojih finti i realno ničim izazvane podle netrpeljivosti branila srčano, a valjda znaš šta to znači?

Uopšte te ne zamišljam. Ni kao bespomoćnu ni kao srčanu ni kao žensko ni kao muško. Više kao neki neodređeni, treći rod što je u skladu sa marskističkim normama.

P.S.
Austrijanac Adolf Hitler je bio radničko dete koga je pogađala radnička beda, koji se borio protiv zlih bankara a pomalo i protiv crkve. Socijalista. Musolini? Socijalista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 17.01.2022

Re: Zbog čega

Кажеш да се изјаснио против вакцинације, а онда дословце наводиш шта је рекао о томе како би се он понашао у случају да вакцинација постане обавезнa.

Post-vaccine brаin fog?



Malo me mrzi da se dalje ubeđujem na ovu temu, pogotovu sa još jednim antivakserom koji ne ume da čita napisano, a koji se hvali time da nije vakcinisan, druži se, ide na čajanke sa prijateljima, dok je okolo šest miliona ljudi umrlo i ko zna koliko miliona ostalo invalidno kao posledica bolesti protiv koje postoji vakcina. To je prava magla u glavi, sa kojom bi trebalo da se pozabaviš.
freehand freehand 20:11 17.01.2022

Re: Zbog čega

srdjan.pajic
Кажеш да се изјаснио против вакцинације, а онда дословце наводиш шта је рекао о томе како би се он понашао у случају да вакцинација постане обавезнa.

Post-vaccine brаin fog?



Malo me mrzi da se dalje ubeđujem na ovu temu, pogotovu sa još jednim antivakserom koji ne ume da čita napisano, a koji se hvali time da nije vakcinisan, druži se, ide na čajanke sa prijateljima, dok je okolo šest miliona ljudi umrlo i ko zna koliko miliona ostalo invalidno kao posledica bolesti protiv koje postoji vakcina. To je prava magla u glavi, sa kojom bi trebalo da se pozabaviš.

Pogledaj ti malo onaj klip u kome ona trojica novinara SK komentarišu sve oko Đokovića. Ozmo, koji je skroz ok tip kaže, na primer, da Đoković NIKAD nije rekao to što mu se pripisuje u toj JEDNOJ kobajagi izjavi o vakcinaciji. Već da je em iskrivljena interpretacija u pitanju em loše prevedena.
I ja sam, slušajući australijskog tužioca koji na sudu mrtav hladan kaže (ako kaže, i ja čitam intepretacije) da je u Srbiji vakcinisano manje od 50%, sklon da verujem da je sve to deo istog sranja i prepariranja javnog mnenja ne bi li se progurali sopstveni narativ i agenda.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:30 17.01.2022

Re: Zbog čega

srdjan.pajic
Кажеш да се изјаснио против вакцинације, а онда дословце наводиш шта је рекао о томе како би се он понашао у случају да вакцинација постане обавезнa.
Post-vaccine brаin fog?

Malo me mrzi da se dalje ubeđujem na ovu temu, pogotovu sa još jednim antivakserom koji ne ume da čita napisano, a koji se hvali time da nije vakcinisan, druži se, ide na čajanke sa prijateljima, dok je okolo šest miliona ljudi umrlo i ko zna koliko miliona ostalo invalidno kao posledica bolesti protiv koje postoji vakcina. To je prava magla u glavi, sa kojom bi trebalo da se pozabaviš.

Немамо шта да се убеђујемо.

Ти учитаваш Ђоковићу нешто што није рекао, а рекао је једино да би морао да размисли шта би он лично радио ако би вакцинација постала обавезна.

Он није коментарисао вакцинацију уопште, нити је ишта рекао против било чије намере, права или жеље да се вакцинише.

Ништа од тога што јесте рекао га не чини антиваксером, као што ни ја нисам антиваксер само зато што нисам вакцинисана (да ли можда теби треба да објашњавам зашто?), а још, замисли, ипак живим живот.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:15 18.01.2022

Re: Zbog čega

Pogledaj ti malo onaj klip u kome ona trojica novinara SK komentarišu sve oko Đokovića. Ozmo, koji je skroz ok tip kaže, na primer, da Đoković NIKAD nije rekao to što mu se pripisuje u toj JEDNOJ kobajagi izjavi o vakcinaciji. Već da je em iskrivljena interpretacija u pitanju em loše prevedena.


Friki, mani se, imaš na njegovom jutjubu kanalu taj ceo razgovor sa drugim teniserima i sportistima, gde jasno i nedvosmisleno kaže da je on lično protiv vakcinacije, tačka. Onda dalje obrazlaže taj deo koji se odnosi na obaveznu vakcinaciju da bi se putovalo, gde kaže da ne bi voleo da ga neko tera da se vakciniše da bi putovao, da bi razmislio, itd. Mislim, ne razumem zašto vi to uporno pokušavate da gurnete pod tepih, kad je toliko očigledno, na kraju krajeva on se i nije vakcinisao, u skladu sa svojim stavom, taman i da nikad ništa u javnosti nije rekao, bilo bi jasno da je protiv vakcinacije. Pogledaj i sam, čudi me da već nisi, a hoćeš da se raspravljaš sa mnom oko toga.
klik23 klik23 00:09 20.01.2022

Re: Zbog čega

mentol
gvozden1
jasno da ni Španija ni testovi nisu razlog.

Počelo je da se razmotava i to vrzino kolo... Mislim da je sada svima jasno zašto je Nole išao u Španiju.


Zašto?
noboole noboole 12:18 15.01.2022

.

Ono zbog cega je posao u Australiju, Novak nece dobiti.
solo solo 12:38 15.01.2022

Re: .

Ono zbog cega je posao u Australiju, Novak nece dobiti.


A ako dobije?

p.s.
Pritom već je dosta dobio. I bez kengura.

Boli ga tuki baš.

loader loader 13:14 15.01.2022

Re: .

Ono zbog cega je posao u Australiju...


Због чега?
Да им развали антиепидемијске напоре?!
solo solo 15:21 15.01.2022

Re: .

Да им развали антиепидемијске напоре?!


Da stvarno žešći napori,nako planetarno žešći pa sve po doktrini epidemiJološkoj.

Ovo neka vesela atmosfera?
loader loader 21:45 15.01.2022

Re: .

Ovo neka vesela atmosfera?


Рекло би се да на моменте јесте весела.

Па, људи неко време током пандемије бивају устрашени и погубљени,
а онда то прегрме и крену, ево, у контраофанзиву,
па се све шарени од осмеха.

solo solo 22:29 15.01.2022

Re: .

Па, људи неко време током пандемије


Ova pandemija manje više ali ako preraste u epidemiju biće haos
loader loader 22:44 15.01.2022

Re: .

Е, то је већ изазов за свет.

Али не и за нас, који имамо брже, јаче и боље надрилекаре из владе.
Черевићан Черевићан 13:14 15.01.2022

које

кo покушава да профитира

мноштво недорека .….........баш се замрсило
случај Новак ..Глобал сага..верујем постаће,
(о основи сумње указане .нагађат' се може)
горак укус правде ипак ....након свега остаће
loader loader 19:23 15.01.2022

Re: које

Да,
већ је постао глобал.
gedza.73 gedza.73 17:40 15.01.2022

Pade

mi nešto na pamet... u stvari kad vidim te kapije setim se kako treba nekog da pitam nego brzo zaboravim... pa eto ako slučajno neko zna

Zašto su stare kapije imale nadstrešnicu?

Verujem da pored nekih praktičnih razloga (štiti drvenu kapiju, zaklon od nevremena...) oostoji nešto više.

Ako pirotski ćilim

ima onoliko simbolike mislim da i ta nadstrešnica mora da znači nešto više.



zilikaka zilikaka 18:40 15.01.2022

Re: Pade

Verujem da pored nekih praktičnih razloga (štiti drvenu kapiju, zaklon od nevremena...) oostoji nešto više.
Mislim da je to nešto više ispred praktičnih razloga, jer baš ne vidim potrebu za tim krovićem. KAko god bili, sigurna sam da nisu sve kapije imale taj krović nego samo one u viđenijim kućama, jer fakat da krović značajno komplikuje u poskupljuje kapiju, a potreban je kao treće oko. Dakle, tipujem na statusni simbol tog vremena.

...ovde recimo tih krovića nema ali su gazdačke kuće imaje ajnfort kapije, što je TEK skupo i nepotrebno za paorsku kuću. Jedino što se kad prođeš ulicom podrazumevalo da iza te kapije ima puno para.
nikvet pn nikvet pn 19:00 15.01.2022

Re: Pade

gedza.73
Zašto su stare kapije imale nadstrešnicu?


Нећеш веровати али давно сам се и сам то питао. Није ми било тешко по селима да испитам матора чичишта тим поводом. Све се своди само на:

zilikaka
statusni simbol tog vremena.


Да се види газдинска кућа. Има сувоту свуда где треба па и за капију претекло.
gvozden1 gvozden1 19:05 15.01.2022

Re: Pade

Dakle, tipujem na statusni simbol tog vremena.

Ja sam to uvek tako tumačio.
Nisam viđao to na avlijama sirotinje ili onih srednjeg sloja.
Tih par kojih se sećam (jedna soji još uvek, ali bez ikakvog smisla, ni kuće, zgrada, ni ograde, sve porušeno, samo njiva i kapija na jednom kraju) su sve bile na avlijama predratnih gazda.
loader loader 19:37 15.01.2022

Re: Pade

Капија с кровићем..?

И статусни симбол,
и естетика,
и симболика у смислу да су то уједно (пошто је форма оквира) и нека врста улазних врата у двориште (на посед),
и, на крају, и заштита дрвета од ког су грађена покретна крила капије, јер ће киша спорије да их растаче,
а можда и нека врста заштите онога ко дође и куца на капију, или просто застане да би је отворио...
Такође, под њеним окриљем стоје домаћини и гости кад пристижу или одлазе...
Свашта још може бити.
Било је нечег сличног и у оним небогатим кућама. Таква капија, мања или већа, показује свест домаћина о важности тог првог утиска придошлице, а капија је прво на шта наилази ...
Ма, лепа прича, о којој се може написати цела приповетка.
freehand freehand 20:48 15.01.2022

Re: Pade

zilikaka
Verujem da pored nekih praktičnih razloga (štiti drvenu kapiju, zaklon od nevremena...) oostoji nešto više.
Mislim da je to nešto više ispred praktičnih razloga, jer baš ne vidim potrebu za tim krovićem. KAko god bili, sigurna sam da nisu sve kapije imale taj krović nego samo one u viđenijim kućama, jer fakat da krović značajno komplikuje u poskupljuje kapiju, a potreban je kao treće oko. Dakle, tipujem na statusni simbol tog vremena.

...ovde recimo tih krovića nema ali su gazdačke kuće imaje ajnfort kapije, što je TEK skupo i nepotrebno za paorsku kuću. Jedino što se kad prođeš ulicom podrazumevalo da iza te kapije ima puno para.

A možda je ispod tih krovića sirotinja čekala, pa da ne kisne baš nego da na nju padne gazdinska milost?
A što se ajnfora tiče - to je sastavni deo kuće, kroz njega se ulazilo kolima i sa mašinama pravo u to prvo dvorište, u ono veliko, blatnjavo, ulazilo se sa onog drugog šora.
gedza.73 gedza.73 20:52 15.01.2022

Re: Pade

Sigurno ste u pravu. Nema neke logike pa sam mislio da slučajno nema veze sa nekim mitskim običajima. od valja se do valja se pa kapija dobije krov. Mada sam viđao par kućica koje teško da bi mogle da budu bogataške pa su imale al' može da se desi kako su 'terali modu' pa se uklapa u tu što kažete.

Setio sam se izraza iz kraja odakle mi je majka. Vratnice, vratnice su zvali. Po ondašnjim merilima deda nije bio bogatun ali kapija (bukvalno do potoka) koju je ozidao sa kamenom iz tog potoka i sa par cigli (luk iznad male kapije) meni kao remek delo. Da mogu preneo bi' kući da stoji kao ukras. Ima jedan red iznad luka su cigle sa obijenom, polublom ivicom pa dođu kao mala nadstrešnica.

Ovo je iz manastira Vraćevšnica


mirelarado mirelarado 21:09 15.01.2022

Re: Pade

Meni su ove natkrovljene kapije baš lepe, a vi kako hoćete. :)
gvozden1 gvozden1 21:34 15.01.2022

Re: Pade

Nema neke logike


Ima ona i funkciju.

Drvene stubove je teško fiksirati u zemlji da stoje vertikalno i da na njih okačiš dosta tešku kapiju.

Da bi duže vreme stajali vertikalno moraš da ih međusobno spojiš u vrhu, inače će težina kapije brzo naginjati ka unutra, i kapija će "padati"

Jeftinija varijanta je drvena horizontalna greda, mobilna, lako se skine ako treba da prođe nešto visoko.

I zidane stubove (nema betona, armature, "stope" ) treba nekako spojiti i zaštititi da bi bili stabilniji, a i dugovečniji, a ako se ima para, najlepše i najbolje je celu kapiju ukrasiti krovićem.

A da je lepo, jeste.
loader loader 21:50 15.01.2022

Re: Pade

pa sam mislio da slučajno nema veze sa nekim mitskim

Много тога што у свакодневици виђамо има митске корене. За овакве и сличне капије сам сигуран да имају везе са неком прадавном симболиком. Ако би се истраживало, верујем да би се веза нашла.
loader loader 21:52 15.01.2022

Re: Pade

gvozden1

Drvene stubove je teško fiksirati u zemlji da stoje vertikalno i da na njih okačiš dosta tešku kapiju.

Da bi duže vreme stajali vertikalno moraš da ih međusobno spojiš u vrhu, inače će težina kapije brzo naginjati ka unutra, i kapija će "padati"


Да, да ....
gvozden1 gvozden1 22:05 15.01.2022

Re: Pade

al' može da se desi kako su 'terali modu'

A možda su i voleli da im kapija bude lepa pa rekli sebi, jbg, toliko mogu, namučiću se al ću da je napravim.

Postoji jedna kućica u selu do mog, sad je tu neki krš, haos, nemam pojma čija je niti da li ko živi tu, ali se vidi ukus i nedostatak para onoga ko ju je pravio (od pre rata, sigurno)

Mala je to kućica, možda 6x6 metara, ali je na njoj ona fasada sa ukrasima, od maltera pravljenih, naravno, prozorčići takođe rezbreni, terasica (komak) drvena ograda oko njega, kao i prozori, ma milina pogledati (tj zamisliti kako je to nekad izgledalo)

A nije taj mogao time da pokazuje (da glumi) neko bogatstvo. Selo je, svi se znaju, nema foliranja oko toga, a drugo, kućica je stvarno minijaturna, vidi se sirotinja.

Al se vidi i ukus, i potreba da se napravi nešto lepo.

Uvek sam hteo da stanem i da je slikam i nikako.

Možda i sutra ako me ne bude mrzelo.
loader loader 22:07 15.01.2022

Re: Pade

potreba da se napravi nešto lepo.


Јесте.
Тај порив данашњи свет све мање може да ишчита својим уређајима.
gedza.73 gedza.73 08:03 16.01.2022

Re: Pade

gvozden1
I zidane stubove (nema betona, armature, "stope" ) treba nekako spojiti i zaštititi da bi bili stabilniji, a i dugovečniji, a ako se ima para, najlepše i najbolje je celu kapiju ukrasiti krovićem

U pravu si. Mada neke kapije imaju vrlo masivne stubove a nadstrešnica je samo od drveta. Pa nekim zemljama (što se meni isto sviđa) imaš ogromne stubove na koje su okačene još glomaznije kapije od kovanog gvožđa. To stoji samo za sebe jer pored nema ograde (ponekad kanali ili dŽbunje). Većina zgrada je napravljena bez stubova samo sa ukrštenim ciglama.

Možda sam samo ja voleo da ima nešto više ispod, neka dublja priča. A da je, kao što kažete, lepo jeste.
maliperica maliperica 18:29 15.01.2022

Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

Nekima je ipak jasnije ....

Glup voditelj , ali izuzetan gost .



docsumann docsumann 19:13 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

heh, nisam znao da pratiš ove proustaške podkaste
maliperica maliperica 19:24 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

docsumann
heh, nisam znao da pratiš ove proustaške podkaste

Tačno je da je voditelj kreten i da ima i emisija sa antisrpskim sadržajem .
Pa ipak - slušam gosta i sve potpisujem.

Vrlo je jasno obrazložio sve ono što retki primećuju.
Znakove vremena.
A bez zavirivanja u pasoše i postupak kontrolora ...pasoških.
Novak se nigde ne pominje, a sve zapravo govori o njemu.
O borbi slobodarskog sveta protiv totalitarne kontrole.


docsumann docsumann 19:41 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

Tačno je da je voditelj kreten i da ima i emisija sa antisrpskim sadržajem .


ja sam ih ošacovao nakon promjene vlasti u CG, pošto su tad dosta pažnje posvećivali toj temi, sve poturajući tezu o crnogorcima kao crvenim hrvatima i sl.

definitivno naginju proustaškim idejama. potraži samo emisije posvećene Dari iz Jasenovca, pa će ti odma bit jasno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:45 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

maliperica

Glup voditelj , ali izuzetan gost .




Ima li neko da prepriča. Ja se bojim gledati.
Sinoć upadoh u desni komplotizam, danas mi se nudi lijevi. Hvala, ne pratim.
gvozden1 gvozden1 19:47 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

... zašto ...ovo ...ono ...
heh, nisam znao da pratiš ove proustaške podkaste

Evo ti prosrpskih ako su ti milije



- Snaga i poduhvat jednog hrabrog pojedinca Novaka Đokovića mogu da nam daju i hrabrosti i nade. Postaje sve očiglednije da 'slobodni svet' sve brže pada u tiraniju.

Kada se pošast tiranije pojavi naša je dužnost da ukažemo na to. Mnogi neće prepoznati da smo se zaputili u tom opasnom smeru jer tiranija zna da se lukavo maskira dobrim delima pa tako oni koji pričaju protiv nje često budu dočekani negodovanjem i porugom, kao što je slučaj sa našim hrabrim bratom Novakom Đokovićem.


Lako se svi mi ometemo modernim društvom i po pravilu lako tad zaboravimo istorijske lekcije. Kada se nečija lična sloboda ili izbor okrnji onda smo svi izgubili, pošto je takva praksa i moralno i ustavno pogrešna.


Srpski princ
docsumann docsumann 19:54 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

Evo ti prosrpskih ako su ti milije


gdje?

daj link da ih isčekiram koji su
gvozden1 gvozden1 19:57 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

docsumann
Evo ti prosrpskih ako su ti milije


gdje?

daj link da ih isčekiram koji su

Šta će ti link kad princ govori?

Nije valjda da srpskom princu ne veruješ :)

Ma na fejsbuku valjda pisao, preneli neki.
maliperica maliperica 19:58 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

docsumann
Tačno je da je voditelj kreten i da ima i emisija sa antisrpskim sadržajem .


ja sam ih ošacovao nakon promjene vlasti u CG, pošto su tad dosta pažnje posvećivali toj temi, sve poturajući tezu o crnogorcima kao crvenim hrvatima i sl.

definitivno naginju proustaškim idejama. potraži samo emisije posvećene Dari iz Jasenovca, pa će ti odma bit jasno.

Odmah mi je i bilo jasno .

Ali to mi nije smetalo da pogledam i drugi video.
Zbog gosta , a ne voditelja.


docsumann docsumann 20:00 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

gvozden1


šta znam, možda mu je to samo nik

nego, AO nije ni počeo, a već imano najveće iznenađenje turnira, a to je Nik Kirjos.

gvozden1 gvozden1 20:07 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...


nego, AO nije ni počeo, a već imano najveće iznenađenje turnira, a to je Nik Kirjos.

Ni onaj njihov ministar ne zaostaje mnogo :)

Kažu da je izbrisao ceo jedan pasus iz obrazloženja što je oduzeo vizu.

Onaj gde piše da je Đoković opasnost po zdravlje građana Australije.

Jebote, ministar obrazloži odluku, objavi je, pa naknadno briše pasus!

Mi ovde ne radimo tako sa svojim komentarima, smejali bismo se onome ko bi to radio, a ministar prepravlja svoja obrazloženja.

Oni su stvarno debilčine.
maliperica maliperica 20:09 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...


Odgovornost USA za COVIDOMANIJU ?

LINK

softelectronics_e softelectronics_e 20:12 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

docsumann
gvozden1


šta znam, možda mu je to samo nik

nego, AO nije ni počeo, a već imano najveće iznenađenje turnira, a to je Nik Kirjos.


Za mene Kirjos nije iznenađenje.
Štaviše, očekivao sam od njega da 'ne jebe živu silu'!
Bravo Niče, Srbija ti kliče!
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:01 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

gvozden1


Oni su stvarno debilčine.


Bogami i mi smo. Ja razumem da u situaciji kada:
1. su pravila nenormalna
2. svi ostali isto tako muljaju (pre svega zbog ovog pod jedan)

i ti kažeš, bem li ga, i ja ću da muljam (kažem da razumem, ne da mi se sviđa). Al brate kada falsifikuješ onda uradi to kako treba.
Da su pitali bilo koga ko se iole razume kako sve to funkcioniše rekao bi im kako da falsifikuju a da ne bude toliko očigledno.
Po svemu sudeći tu nije bilo nikakvog muljanja po bazi direktno (da je to rađeno verovatno bi to radio neko ko zna šta treba da uradi) nego je neko verovatno to uneo iz neke aplikacije što je automatski okinulo sekvencu.
Nesposobna radikalska goveda...
loader loader 22:03 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...



Коментар:

Ведрана Рудан
maliperica maliperica 22:05 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

vrabac_onaj
gvozden1


Oni su stvarno debilčine.


Bogami i mi smo.

....
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:07 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

maliperica
vrabac_onaj
gvozden1


Oni su stvarno debilčine.


Bogami i mi smo.

....


Nešto si hteo da kažeš?
gvozden1 gvozden1 23:02 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

Al brate kada falsifikuješ onda uradi to kako treba.

Ali nije falsifikovao, ili ako jeste, uradio je to na dovoljno dobar način da mu to nije problem.

Nije on zbog falsifikata u ovoj poziciji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:24 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

gvozden1
Al brate kada falsifikuješ onda uradi to kako treba.

Ali nije falsifikovao, ili ako jeste, uradio je to na dovoljno dobar način da mu to nije problem.


Ja ne mogu sa 100% sigurnosti da tvrdim da je taj dokument falsifikovan ali sam u velikoj meri ubeđen da jeste (recimo 80-90%).
U tom slučaju, ako su moje sumnje na mestu, to je urađeno tako amaterski baš kao što nam se, na primer, vodi EPS.
I to je velika sramota, čak veća od samog čina falsifikovanja.
Ova govna štetočinska moraju da odu. To više nije pitanje ideologije, ličnih simpatija ili bilo čega sličnog. Oni zaseru sve što im se da u ruke.

Ja nisam pratio sve ovih dana, pa sam danas nadoknađivao, između ostalog čitao sam i ono što ste vi ovde pisali. Mislim da je i Predo pokušao da ti objasni da ovde ima nešto što je samo po sebi pogrešno. On se zadržao samo na toj etičkoj strani samog čina falsifikovanja. Evo ja idem dalje, pa kažem, u redu, aj da to negde i razumem mada mi se ne sviđa. Al brate, kada već to radiš, uradi to kako treba a ne ovako džiberski.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:26 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

gvozden1


Nije on zbog falsifikata u ovoj poziciji.


Tačno.
Ali kad već znaš da će da šilje kurac na tebi, ti moraš da igraš besprekorno.
gvozden1 gvozden1 23:37 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

vrabac_onaj
gvozden1


Nije on zbog falsifikata u ovoj poziciji.


Tačno.
Ali kad već znaš da će da šilje kurac na tebi, ti moraš da igraš besprekorno.

Ma dobro, ali to je načelna priča, koja, očigledno, nema mnogo veze sa ovim slučajem.

Jasno je i da je sve čisto ko sunce, i da je falsifikat bio savršen, sve bi se ovo dešavalo.

Ne stavlja mu se na teret na sudu ono što mu se stavlja ovde.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:59 15.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

gvozden1


Jasno je i da je sve čisto ko sunce, i da je falsifikat bio savršen, sve bi se ovo dešavalo.


Opet tačno ali bi ti šanse da dobiješ bitku bile veće.
Ovde ishod u velikoj meri zavisi od pritiska javnog mnenja. Svetskog, da ne kažem globalnog.
Kada se pojave sumnje o falsifikatu dobar broj ljudi koji bi te inače podržao će u najmanju ruku da zaćuti.
loader loader 11:39 16.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

Ovde ishod u velikoj meri zavisi od pritiska javnog mnenja.


Тако је.

Можда чак и искључиво од тога зависи.
mlatisa mlatisa 18:47 16.01.2022

Re: Kako ... zašto ...ovo ...ono ...

@vrabac_onaj

Ja ne mogu sa 100% sigurnosti da tvrdim da je taj dokument falsifikovan ali sam u velikoj meri ubeđen da jeste (recimo 80-90%).
U tom slučaju, ako su moje sumnje na mestu, to je urađeno tako amaterski baš kao što nam se, na primer, vodi EPS.
I to je velika sramota, čak veća od samog čina falsifikovanja.
Ova govna štetočinska moraju da odu. To više nije pitanje ideologije, ličnih simpatija ili bilo čega sličnog. Oni zaseru sve što im se da u ruke.


Руку на срце, постоји и могућност где је радио до бесомучности тестове док се није појавио лажно позитиван резултат. Мада је мала вероватноћа да је то објашњење. То и оправдава касније непридржавање карантина.

Што се тиче капацитета обављање власти се потпуно слажем и потписујем. Мада верујем да ћемо још да видимо њихову "креативност". (Куку нама!)
freehand freehand 21:32 15.01.2022

Bajdvej

Izgleda dda je po Batutovoj bazi brljao neko sa diskrecionim pravom. Otprilike kao onaj službenik na australijskog ranici onomad.
loader loader 22:01 15.01.2022

Re: Bajdvej

Најмање један је брљао. Тај има све обичним смртницима недоступне снимке спорних догађаја и све информације. Можда је осим њега још неко, или неки. ... Како год, аустралијска влада, ни суд, немају дискреционо право да Батут ставе на листу терористичких организација и по том основу науде Новаку. Мораће да испетљају нешто друго.
loader loader 11:40 16.01.2022

Re: Bajdvej


И испетљаше!!

Чекам да објаве образложење пресуде, па да видим(о) о чему се тачно ради, у формалном смислу.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:22 15.01.2022

Sa današnjih protesta u Parizu


Les intervenants à la tribune ont fait scander à la foule des "Liberté Djokovic", en serbe: des encouragements destinés au champion de tennis que le gouvernement australien ne veut pas laisser entrer sur son sol pour l'Open d'Australie car il n'est pas vacciné.
loader loader 00:37 16.01.2022

Re: Sa današnjih protesta u Parizu



Импресивно. Ово је Бастиља? Народ устао. Биће весеља.
mlatisa mlatisa 18:49 16.01.2022

Re: Sa današnjih protesta u Parizu

Импресивно. Ово је Бастиља? Народ устао. Биће весеља.


То значи да неће ићи ни на Ролан Гарос, иако су најавили да ће га позвати. Пратите данашње и сутрашње вести.
loader loader 15:02 18.01.2022

Re: Sa današnjih protesta u Parizu


Видећемо.
Ништа овде није тако једносмерно.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:27 16.01.2022

Da li je vreme

da kazemo "Hvala ti Novache!"?

Ja jednostavno ne vidim nachin na koji ce vlada da nastavi svoj odnos sa "Rio Tinto" posle ovog fijaska u Australiji.

A svi znamo, nije da ne znamo, da je "Rio Tinto" najcrnji oblak, pun otrova, koji se u skorijoj proshlosti nadvio nad ovom muchenom zemljom.

Hvala ti Novache.

Shto god da bude, pobedio si.

A nasha vlada, ako ima malo samoposhtovanja, malo mudrosti, malo prokletog srpskog inata - ce oterati ovu trovachku gamad iz Srbije, da se nikad ne vrate.

BTW - sada je 1:0 za novaka u setovima i soko vodi 4:0 u drugom setu. Ne ide glatko, ali ide.

Ladies and Gentlemen, sluchajni heroj Novak Djokovic.
dolazel dolazel 06:10 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Ja jednostavno ne vidim nachin na koji ce vlada da nastavi svoj odnos sa "Rio Tinto" posle ovog fijaska u Australiji.

Treba biti realan. Rio i ostale kompanije su saradjivale sa bivsom i prethodnim vladama, saradjuje sa ovom a saradjivace i sa svim ostalima koje dodju. Jednostavno, one jure profit i gotovo a Srbija ima nesto na cemu se moze napraviti profit. Jos bolje, Srbija je jako, jako siromasna zemlja, vlast je ekstremno korumpirana na svim nivoima i svaki dinar (dolar) znaci jako, jako puno u Srbiji.
Apsolutno sam siguran da je igra odavno vec zavrsena i litijum ce da bude iskopan od strane Rio Tinta ili vec nekog drugog najverovatnije sa jako malo iili bez ikakvog obzira po okolinu. Uostalom, pogledaj, usred neveroatno plodne vojvodjanske ravnice toksicna fabrika guma koja zagadjuje strahovito (jer u Srbiji ne gledaju da li postujes ekoloske zakone i zagadjujes okolinu). A tu su i kopaci zlata iz Kanade koji kopaju uz pomoc cijanida i razni drugi profiteri. Plus gradovi u Srbiji medju najzagadjenijima na svetu. Odakle mislis da dolaze pare milionerima po Srbiji? Od siromasnog naroda?
Hvala ti Novache.

Shto god da bude, pobedio si.


Pobedio jeste, ali samo sebe i dao je autogol Srbiji...Do sada je bio poznat kao nepobediv atleta i ambasador Srbije. Od sada pa nadalje ce biti poznat kao antivakser, muljator i lazov sto su mu svetski mediji vec prisili. I uopste ne razumem kako ce da udje na ostale turnire po svetu od sada pa nadalje posebno ove velike ako se ne vakcinise. Jos ako ga deportuju, gde ces vece sramote.
A mogao je samo da se vakcinise (ako je prelezao kovid 2 puta mogao je i vakcinu), sto uostalom i zvanicna nauka savetuje i ostane upamcen kao najveci svih vremena. Ali kad volis da se inatis onda uvek dobijes po nosu.

Plus sto je obrukao Srbe i Srbiju jer ko ce sada prosecnom srpskom gradjaninu verovati bilo sta (a ionako zbog godina negativne kampanje nisu imali velikom misljenje o Balkancima, posebno Srbima). Uostalom, to ce najvise osetiti gradjani Srbije kada krenu po svetu sa uverenjima i dokazima o vakcinaciji iz Srbije. Nemojte samo posle reci da svet mrzi Srbe. Nije. Samo im vise uopste ne veruje.

Cak je i cuveni Dzoni Dep dobio po nosu od Australije (jer gospoja nije htela da ispostuje stroge zakone koje se ticu dovodjenja zivotinja u Australiju) i to toliko da je morao da se javno izvni. Pogledajte video. A Dzoni Dep je ipak faca.


tess1 tess1 06:19 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Cc, kakav fatalizam. Jedak. Jbt dolazel, upao si u kanal. Spašavaj se. :)
tess1 tess1 06:22 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Popravili su YouTube na Operi ovih dana.
bene_geserit bene_geserit 06:40 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Pobedio jeste, ali samo sebe i dao je autogol Srbiji...Do sada je bio poznat kao nepobediv atleta i ambasador Srbije. Od sada pa nadalje ce biti poznat kao antivakser, muljator i lazov sto su mu svetski mediji vec prisili. I uopste ne razumem kako ce da udje na ostale turnire po svetu od sada pa nadalje posebno ove velike ako se ne vakcinise. Jos ako ga deportuju, gde ces vece sramote.
A mogao je samo da se vakcinise

Čoveka hoće fašisti da deportuju zbog čega ? Obrati pažnju na razlog.
I ti šiljiš qrac na njemu.
Neverovatno.
Prvo su nam nagazili slobodu govora, sad šta je na redu, sloboda mišljenja ?
Umesto da nas bude sramota što ćutimo i trpimo teror države, treba da šiljimo qrac na onog ko se usudio da se makar malo suprotstavi. Stvarno smo sise, zaslužujemo da nas gaze.
dolazel dolazel 07:49 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Čoveka hoće fašisti da deportuju zbog čega ?


Prvo, nisu uopste fasisti. Daleko od toga. Australija i ostale zapadne zemlje imaju dugu tradiciju postovanja ljudskih prava. Za razliku recimo od Srbije, pogotovo od kad vladaju nacional-socijalisti u obliku SNP. Uostalom statistika HRW govori sama za sebe. Svi koji emigriraju zbog nekog razloga hoce u USA, Kanadu, Australiju ili recimo Evropu. Sve zemlje gde se izrazito postuju ljudska prava.Niko ne zeli da emigrira u Srbiju, Rusiju ili Kinu. Niko. Cak ni izbeglice iz ratnih zona. Razmisli o tome samo.

A drugo, hoce da ga deportuju jer prvo nije ni trebao da udje (doduse to nije njegova greska nego AO koji mu je dao izuzece i zato je i oslobodjen u prvom postupku) a drugo jer se ispostavilo da je lagao na aplikaciji za vizu (sto je ozbiljan problem, probaj da lazes na aplikaciji za vizu za UK ili USA i da posle tvrdis sa si slucajno pogresio). Trece, sam nastup Novaka a posebno njegovog oca kao i celog cirkusa oko antivaksera koji su krenuli da ga podrzavaju je jos vise unistilo Novakov imidz.

Bilo kako bilo, ovo ce mu ozbiljno narusiti karijeru ako vec nije. Sto je stvarno glupo za jednog tako talentovanog atletu - da pobedis sam sebe i to cak ne na teniskom terenu. Boris Beker je potpuno bio u pravu.
dolazel dolazel 08:06 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Bye bye Novak
dolazel dolazel 08:06 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Bye bye Novak
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:08 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Prvo, nisu uopste fasisti. Daleko od toga. Australija i ostale zapadne zemlje imaju dugu tradiciju postovanja ljudskih prava.


"ahahahaha....hahahaha...."
verovatno aboridzini
mlatisa mlatisa 08:40 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Niko ne zeli da emigrira u Srbiju, Rusiju ili Kinu. Niko. Cak ni izbeglice iz ratnih zona. Razmisli o tome samo.

Ово није тачно. Знам више људи који су емигрирали у Кину. За Русију знам само једног. Људи се не селе у друге земље зато што се тамо поштују људска права, него због посла. Знам и људе који су се селили у Јужну Африку пре Менделе, а сада знам и људе који се селе у Саудијску Арабију (и друге), где бар половина становништва (жене) има проблема са основним људским правима.

Узгред, занимљиво како то није проблем у оку Запада.
gvozden1 gvozden1 08:41 16.01.2022

Re: Da li je vreme



A drugo, hoce da ga deportuju jer prvo nije ni trebao da udje (doduse to nije njegova greska nego AO koji mu je dao izuzece i zato je i oslobodjen u prvom postupku) a drugo jer se ispostavilo da je lagao na aplikaciji za vizu (sto je ozbiljan problem, probaj da lazes na aplikaciji za vizu za UK ili USA i da posle tvrdis sa si slucajno pogresio). Trece, sam nastup Novaka a posebno njegovog oca kao i celog cirkusa oko antivaksera koji su krenuli da ga podrzavaju je jos vise unistilo Novakov imidz.

Ono kad niti čitaš niti znaš, a niti te interesuje šta se dešava, ali stav, naravno, imaš.

Australija ništa ne priča o laganju, o ocu, o tome da nije treba da doputuje, o sasvim stotoj stvari se radi, ali nema veze, udri po Đokoviću a hvali "zapadne zemlje"

Osuđen zbog stava, i to zbog onoga što su oni rekli da mu je stav, i to je valjda neka supersloboda jer dolazi iz "zapadnih zemalja" a one su bezgrešne.
dolazel dolazel 08:46 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Ово није тачно. Знам више људи који су емигрирали у Кину. За Русију знам само једног. Људи се не селе у друге земље зато што се тамо поштују људска права, него због посла. Знам и људе који су се селили у Јужну Африку пре Менделе, а сада знам и људе који се селе у Саудијску Арабију (и друге), где бар половина становништва (жене) има проблема са основним људским правима.


Pa uvek ima poneko. Ali izbor vecine migranata je jasan i lepo stoji u izvestaju UN. I zemlja br 1 je uvek USA. I to ne samo zbog dobrog standarda.
gvozden1 gvozden1 09:20 16.01.2022

Re: Da li je vreme

primecujem da imaju bolju istoriju postovanja ljudskih prava od Srbije. To su cinjenice.

Jesu, ali ne pričamo ovde o toj istoriji, nego o konkretnom slučaju.

A slučaj je takav da je neko osuđen isključivo zbog onoga u šta veruje a ne ni zbog čega što je učinio.

Nisu mu sudili ni zbog muljanja ni zbog lagana, prevare bilo kakve, isključivo zbog uverenja.

I još, da apsurd bude veći, zbog navodne opasnosti da tim svojim uverenjem može uticati na građane Australije da i oni prihvate.

Ako sve te ludosti i prihvatimo kao neki razlog, da li njegovim proterivanjem država može da spreči taj uticaj?

Naravno da ne, ako on ima uticaja na njih, mesto na kome se fizički nalazi, Australija ili bilo koja tačka na planeti, nema baš nikakvog značaja na taj uticaj.

Pa šta im je onda motiv?
Čista osveta.

To sigurno nije u skladu sa istorijom.
freehand freehand 09:24 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Prvo, nisu uopste fasisti. Daleko od toga. Australija i ostale zapadne zemlje imaju dugu tradiciju postovanja ljudskih prava.

Hoćeš da kažeš da Italija i Nemačka nisu bile fašističke ili da nisu zapadne zemlje?
Inače, rasizam i kolonijalizam kao preteče i osnove fašizma nastali su upravo u zapadnoj Evropi a fašizam kao odgovor na nepravednu podelu sfera uticaja odnosno prostora za pljačku u drugim delovima sveta.

A drugo, hoce da ga deportuju jer prvo nije ni trebao da udje (doduse to nije njegova greska nego AO koji mu je dao izuzece i zato je i oslobodjen u prvom postupku)

A drugo ni ovo nije tačno. Nije njemu AO izdao vizu nego država Viktorija. Država, da ponovim, ako nisi dobro pročitao.

Trece, sam nastup Novaka a posebno njegovog oca kao i celog cirkusa oko antivaksera koji su krenuli da ga podrzavaju je jos vise unistilo Novakov imidz.

I treće - sve je ovo bulšit koji nema niti sme da ima veze sa pravnim statusom Novaka Đokovića. Sem ako nije reč o zemlji u kojoj ne vladaju zakoni nego politički interesi. Takozvani fašizam u nekom od svojih oblika.
dolazel dolazel 09:31 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Nisu mu sudili ni zbog muljanja ni zbog lagana, prevare bilo kakve, isključivo zbog uverenja.


Ma razumem. Ali u Australiji traze da si vakcinisam kad ulazis. I ne samo u Australiji vec i u mnogim drugim zemljama.
A da je ispao cirkus u Australiji, jeste. Da su politicari zabrljali, i to je tacno. Zabrljao je i AO. Ali samo zato sto nisu smeli da mu daju exemption, pogotovo jos da Novak to objavi javno. Jer to je pokrenulo ceo cirkus.

Pa šta im je onda motiv?
Čista osveta.

Mozda. Mozda nije. Ali u celom ovom haosu najvise gubi sam Djokovic. Jer sad nema AO sledece tri godine a pitanje je sta ce biti i sa ostalim turnirima. Ko ce sad da ga pozove u svetu negde? To je bas glupo jer do toga nije moralo uopste da dodje. Mogao je lepo da se vrati kuci odmah i proba sledece godine. Ovako je samo cackao mecku. I to nepotrebno. A mogao je da bude najbolji svih vremena.
solo solo 09:32 16.01.2022

Re:dolazel

Naprotiv. Radi bas o svemu tome. I uopste ne udaram po Djokovicu - on je stvarno dobar teniser i bezveze sto ce ovako glupo da zavrsi karijeru.


Mala ispravka tvom pokušaju minimiziranja.

Osim što je dobar teniser još je slučajno NAJBOLJI u ovom trenutku a i u mnogim drugim statistikama svih vremena.

I sigurno neće ovako da završi karijeru. Korona će da se završi uskoro. Bar se nadam.Novak je još uvek mlad dečko.ima vremena.

Teško je to progutati jbg.

Moderator? Ostali blogeri? Jel ovo vama ok?


Ni ti nisi ok.
alselone alselone 09:33 16.01.2022

Re: Da li je vreme


niccolo niccolo 09:34 16.01.2022

Re: Da li je vreme

A mogao je da bude najbolji svih vremena.

Novak Đoković jeste najbolji svih vremena. Najduže vremena je proveo kao prvi na listi, jedini je uzeo i sve gren slemove i sve masterse i to najmanje po dva puta…
dolazel dolazel 09:36 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Hoćeš da kažeš da Italija i Nemačka nisu bile fašističke ili da nisu zapadne zemlje?
Inače, rasizam i kolonijalizam kao preteče i osnove fašizma nastali su upravo u zapadnoj Evropi a fašizam kao odgovor na nepravednu podelu sfera uticaja odnosno prostora za pljačku u drugim delovima sveta.


Pa to i oni priznaju. Oni bar ne beze od svojih gresaka.
A drugo ni ovo nije tačno. Nije njemu AO izdao vizu nego država Viktorija. Država, da ponovim, ako nisi dobro pročitao.

U pravu si. Samo bas to je problem. Ne moze drzava Viktorija da ti da vizu, nego Australija, koja je federalna drzava. To ti je kao kad bi pokusao da udjes u Srbiju sa vizom koju ti je dala administracija Vojvodine.

I treće - sve je ovo bulšit koji nema niti sme da ima veze sa pravnim statusom Novaka Đokovića. Sem ako nije reč o zemlji u kojoj ne vladaju zakoni nego politički interesi. Takozvani fašizam u nekom od svojih oblika.

Mozda. Ali u celoj stvari ce da izgubi bas najvise Novak. Sto je velika steta.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:37 16.01.2022

Re: Da li je vreme

niccolo
A mogao je da bude najbolji svih vremena.

Novak Đoković jeste najbolji svih vremena. Najduže vremena je proveo kao prvi na listi, jedini je uzeo i sve gren slemove i sve masterse i to najmanje po dva puta…


A jel se vakcinisao? Aaaaaa?
freehand freehand 09:37 16.01.2022

Re: Da li je vreme

A da je ispao cirkus u Australiji, jeste. Da su politicari zabrljali, i to je tacno. Zabrljao je i AO. Ali samo zato sto nisu smeli da mu daju exemption, pogotovo jos da Novak to objavi javno. Jer to je pokrenulo ceo cirkus.

Opet netačno. Vizu i izuzeće mu nije dao AO nego država Viktorija. Koja je to i mogla i smela, na osnovu australijskih zakona.
Sve ostalo je politička ujdurma i beskrajno beščašće koje nikakve veze nema ni sa kakvom vladavinom prava a sa demokratijom još manje.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:37 16.01.2022

Re: Re:dolazel

Ni ti nisi ok.


O ovome cemo tek da razgovaramo.
freehand freehand 09:41 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Pa to i oni priznaju. Oni bar ne beze od svojih gresaka.

Da pročitaš sad opet šta si gore napisao i na šta sam odgovorio?

U pravu si. Samo bas to je problem. Ne moze drzava Viktorija da ti da vizu, nego Australija, koja je federalna drzava. To ti je kao kad bi pokusao da udjes u Srbiju sa vizom koju ti je dala administracija Vojvodine.

Pobogu... Ovo pouzdano znaš ili izmišljaš usput?

Mozda. Ali u celoj stvari ce da izgubi bas najvise Novak. Sto je velika steta.

Tako da ti ne pričaš o pravu i sudu nego o svojim utiscima.
Tako kaži odmah, da se ne cimamo.
solo solo 09:42 16.01.2022

Re: Chane

O ovome cemo tek da razgovaramo.






Nema potrebe. Ti si ok
gvozden1 gvozden1 09:43 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Ali u celom ovom haosu najvise gubi sam Djokovic. Jer sad nema AO sledece tri godine a pitanje je sta ce biti i sa ostalim turnirima. Ko ce sad da ga pozove u svetu negde? To je bas glupo jer do toga nije moralo uopste da dodje. Mogao je lepo da se vrati kuci odmah i proba sledece godine. Ovako je samo cackao mecku. I to nepotrebno. A mogao je da bude najbolji svih vremena.

To je već njegova stvar i njegovo pravo da procenjuje.

Svi mogu da imaju mišljenje o tome šta je za njega dobro, ali je osnovno da je njegovo pravo da o tome odlučuje neprikosnoveno.

O suđenju mišljenju, uverenju, se radi, i da je li suđenje uverenjima bliže demokratskoj tradiciji zapada ili fašizmu.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:46 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Vizu i izuzeće mu nije dao AO nego država Viktorija


Izuzece, approval i sponsorship - Victoria govt.
Vizu - Aus govt.

nego, you started to make sense recently... fully vaccinated, huh?
alselone alselone 09:47 16.01.2022

Re: Da li je vreme

li u celom ovom haosu najvise gubi sam Djokovic.

Uf, uf, što nam se neko zabrinuo za Novaka.


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:52 16.01.2022

Re: Da li je vreme

alselone
li u celom ovom haosu najvise gubi sam Djokovic.

Uf, uf, što nam se neko zabrinuo za Novaka.




It is rather dramatic, wouldn't you say?
vcucko vcucko 10:02 16.01.2022

Re: Da li je vreme

dolazel


A mogao je samo da se vakcinise (ako je prelezao kovid 2 puta mogao je i vakcinu), sto uostalom i zvanicna nauka savetuje i ostane upamcen kao najveci svih vremena. Ali kad volis da se inatis onda uvek dobijes po nosu.



A mogao je i da proždre pečeno prase ili da opljačka banku.
Ima svoja uverenja, neće da se vakciniše, kraj.
Mogao je nešto drugo. Da kaže, uslov je vakcina, OK neću da idem tamo. Ili ako je rešio da diže prašinu, imao je penal. Posle prvog suđenja, kad mu je sud dao za pravo, da se spakuje i kaže jbte se. Umesto toga ušao je u dalje mrcvarenje. Možda i zbog neke kasnije tužbe, ne znam, nisam pravnik.

dolazel


Plus sto je obrukao Srbe i Srbiju jer ko ce sada prosecnom srpskom gradjaninu verovati bilo sta (a ionako zbog godina negativne kampanje nisu imali velikom misljenje o Balkancima, posebno Srbima). Uostalom, to ce najvise osetiti gradjani Srbije kada krenu po svetu sa uverenjima i dokazima o vakcinaciji iz Srbije. Nemojte samo posle reci da svet mrzi Srbe. Nije. Samo im vise uopste ne veruje.



Posledica gore navedenog i mislim prvi sam ovde na to ukazao. Stradaće majstor Pera iz Bavaništa jer će da ga akaju kad krene na tri meseca da popravlja letriku po Minhenu.

dolazel


Cak je i cuveni Dzoni Dep dobio po nosu od Australije (jer gospoja nije htela da ispostuje stroge zakone koje se ticu dovodjenja zivotinja u Australiju) i to toliko da je morao da se javno izvni. Pogledajte video. A Dzoni Dep je ipak faca.



A Novak nije faca?! Jedan koji se bolje od drugih krevelji pred kamerama. I jedan koji stalno testirajući psihofizičke limite postavlja nove i nove granice u sportu namenjenom bogatom anglosaksonskom svetu.
loader loader 11:51 16.01.2022

Re: Da li je vreme

cane.srbljanovic

dolazel


Pominjanje mame,
gađanje sagovornika gadostima, ...

MOLIM VAS, OBOJICU
da pretresete svoje komentare i izmenite ih, tj. da iz njih izbacite uvrede. Komentari bi bili dovoljno zanimljivi i bez tih prljavština. To naravno važi i za citate unutar komentara.

Ukoliko ne korigujete i izbacite sve uvredljive reči,
moraću da pobrišem sve takve komentare. Ok?

Ne bih da svojom pasivnošću budem sponzor ovakvih stvari na blogu.

Ja sam nešto slično nedavno doživeo, u smislu pominjanja bliskih članova porodice. Ni jedan bloger nije reagovao, pa ni oni iz kruga dvojke koji bi vam oči iskopali da dokažu kako su privrženi korektnosti, ljudskom dostojanstvu, toleranciji, ravnopravnosti... Nije reagovala moderacija. Ako ostali dozvoljavaju, njima na čast. Kod mene na blogu, gde ipak imam tehničku mogućnost, a i moralnu obavezu da intervenišem, neću da prihvatim takav manir.

Molim vas OBOJICU da se potrudite i korigujete sve svoje komentare u ovom nizu i izbacite uvrede i ogavštine.
freehand freehand 12:12 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Molim vas OBOJICU da se potrudite i korigujete sve svoje komentare u ovom nizu i izbacite uvrede i ogavštine.

Šta je u Dolezalovim komentarima tačno za brisanje, obzirom na maltretiranje i bulingovanje kome je izložen?
Ja ne vidim da je na bilo koji način izašao iz okvira pristojne komunikacije.
loader loader 12:15 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Piše u mom komentaru. Ništa nije nejasno.
A odnosi se i na citate.
freehand freehand 12:18 16.01.2022

Re: Da li je vreme

loader
Piše u mom komentaru. Ništa nije nejasno.
A odnosi se i na citate.

Da pominješ da si nešto slično doživeo, i da niko nije reagovao. Prava je šteta što se nije pojavio neki izjednačitelj pa vas sve ukorio kao što ti ovde rešavaš problem.
loader loader 12:27 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Da pominješ da si nešto slično doživeo, i da niko nije reagovao.

Da. Bilo je baš tako.
Kakav je problem sada kod vas u vezi s tim?
Vaš stav znam. Već sam vam kazao šta mislim o vašem ćutanju na takve stvari, a ćutali ste aktivno, jer bili ste deo niza komentara među kojima je bilo i tih uvreda, i veoma dobro ste ih videli, i niste se ni jednom rečju oglasili da se s tim ne slažete. Naprotiv, srce vam je bilo puno. A kako znam? Pa, eto, znam, jer vaše ponašanje je sasvim vidljivo i u onim slojevima za koje mislite da se ne vide, ili su prikriveni kojekakvim dosetljivostima i žackanjima. Slično i sada, kad pod sumnju stavljate ispravnost mog stava da uvrede na mom blogu nisu poželjne. Već sam vam ovo obrazložio na jednom drugom blogu. Probajte da se ne ponavljate. Eh, da - sada imate priliku da podržite stav da uvrede nisu dozvoljene. Ni u citatima, da vam ponovim, jer ne želim da se to ovde vidi ni u kom obliku.
freehand freehand 12:44 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Vaš stav znam. Već sam vam kazao šta mislim o vašem ćutanju na takve stvari, a ćutali ste aktivno, jer bili ste deo niza komentara među kojima je bilo i tih uvreda, i veoma dobro ste ih videli, i niste se ni jednom rečju oglasili da se s tim ne slažete. Naprotiv, srce vam je bilo puno. Slično i sada, kad pod sumnju stavljate ispravnost mog stava da uvrede na mom blogu nisu poželjne. Već sam vam ovo obrazložio na jednom drugom blogu. Probajte da se ne ponavljate.

Opet bulšit... To da li sam se ja suprotstavljao nasilju ili nisam zna većina blogera koji su ovde često i dugo. Ali mi je, da budem iskren, dojadilo da stalno štrčim.
A ovo o tome da je meni "srce bilo puno" na nivou je presude Đokoviću. Tamošnje sudije takođe imaju tu moć da čitaju tuđe misli.
Slično i sada, kad pod sumnju stavljate ispravnost mog stava da uvrede na mom blogu nisu poželjne

Da probaš da čitaš sa razumevanjem, ako si u stanju? Ne smeta meni što ne tolerišeš nasilje, dapače. Smeta mi jednačenje nasilnika i žrtve.
I to jasno piše za pismene i racionalne.
softelectronics_e softelectronics_e 12:47 16.01.2022

Re: Da li je vreme

dolazel
Nisu mu sudili ni zbog muljanja ni zbog lagana, prevare bilo kakve, isključivo zbog uverenja.


Ma razumem. Ali u Australiji traze da si vakcinisam kad ulazis. I ne samo u Australiji vec i u mnogim drugim zemljama.
A da je ispao cirkus u Australiji, jeste. Da su politicari zabrljali, i to je tacno. Zabrljao je i AO. Ali samo zato sto nisu smeli da mu daju exemption, pogotovo jos da Novak to objavi javno. Jer to je pokrenulo ceo cirkus.

Pa šta im je onda motiv?
Čista osveta.

Mozda. Mozda nije. Ali u celom ovom haosu najvise gubi sam Djokovic. Jer sad nema AO sledece tri godine a pitanje je sta ce biti i sa ostalim turnirima. Ko ce sad da ga pozove u svetu negde? To je bas glupo jer do toga nije moralo uopste da dodje. Mogao je lepo da se vrati kuci odmah i proba sledece godine. Ovako je samo cackao mecku. I to nepotrebno. A mogao je da bude najbolji svih vremena.

Mislim da ti ni najmanje ne razumeš ovo o čemu pišeš.
Ja sam se vakcinisao 3 puta protiv kovida.
Vakcinisaću se ponovno ako nadležne medicinske institucije tako procene.
Nole nije.
Njegovo pravo da se ne vakciniše je jednako mome da se vakcinišem.
Šta ja o tome mislim je apsolutno nebitno.
Nije tačno da u Australiju i bilo koju zemlju može da se uđe samo ako si vakcinisan. Nešto si ti to krivo ukapirao.
Nolu se sudi zbog mišljenja, zbog stava.
Čoveku koji je toliko novaca dao za pomoć u pandemiji.
Oni koji razumeju samo govor novca su i to ignorisali?
Pa šta ti misliš (izvini, nemoj tiu, ipak, da se naprežeš) koliko onda novca leži u temeljima ovoga postupka i sudske odluke?
Naravno, to te ne sprečava da kategorički tvrdiš to što tvrdiš.
Uopšte nije izvesno da će Nolu da zabrane ulazak 3 godine.
To je apsolutno neizvesno.
Ono što jeste moguće, isto kao i to je, da će se Nolu izvinjavati i to uveliko.
Iz prostog razloga što nova politička garnitura, koja dođe posle ovih, takav poklon sigurno neće ispustiti iz ruku.
A narod!
Pa, narod ko narod.
Narod je, inače, poverovao i da će Sadam Husein bojnim otrovima da uništi svet.
Narod je poverovao i Viliamu Vokeru, odnosno, da su Srbi gori od Hitlera.
A Nolo će svim onima koji stoje iza ovoga već na Rolan Garosu da pokaže kako stvari stoje.
cmix909 cmix909 14:35 16.01.2022

Re: Da li je vreme

dolazel
... Novakov imidz...

Kao da su zaboravljeni nesto dokaziviji i merljiviji efekti njegovih poteza na epidemioloskom frontu -- onog milionceta bolnicama u Italiji i sl.

A to sa tzv. imidzom je malko dvolicno. Dakle, sasvim je u redu kupiti Seiko (sto je jos i racionalan izbor) zbog toga sto ga nosi teniser Novak, ali nije OK ne vakcinisati se po istom uzoru. Ono prvo je non-stop propaganda i implicitna, legalna poruka musterijama da su mentalno hendikepirani i eksploatacija te tuzne cinjenice, a u drugom slucaju je zlodelo iako se radilo samo o jednokratnom odgovoru na pitanje, ako sam dobro shvatio.
loader loader 16:25 16.01.2022

Re: Da li je vreme


cane.srbljanovic

dolazel


Захваљујем на разумевању. Видим да сте интервенисали у коментарима и кориговали их, тј. избацили оне грозне изразе и квалификације.
Два коментара у којима је то пропуштено - обрисао сам.
Заиста је ружно, или у најмању руку некорисно, помињати мајке и међусобно размењивати гадости.

Корекције коментара, и брисање та 2-3 коментара у целости није одузело ништза од оних битних ствари у целом овом низу коментара.

Коментари (ваши) довољно су квалитетни. Уопште им нису потребне отровне ране које изазивају онакве, неприхватљиве речи, нарочито увреде на рачун родитеља. Не обогаћују их, већ их обогаљују.

Зафрканција, реплике, подбадање... - ок, али до неке црвене линије. Након тога то више није надгорњавање, него тежак неукус, барем из мог угла гледања. А мислим да то штети и самом блогу Б92, или барем ономе што је од њега остало.

Ето.
loader loader 16:31 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Фрееханд

Smeta mi jednačenje nasilnika i žrtve.

У оба случаја је било увреда. Ту су и цитирања увреда. Замолио сам да се и цитати огавштина избаце. Рекао сам вам то најмање два пута. Шта вам и након тога није јасно? Шта је са вама? Не умете да повежете 2-3 једноставне информације? Ово вас питам у најмирнијем могућем тону.
Штрчите, кажете? Ај-ај-ај... И то је као разлог што се не успртотивисте вербалном насиљу? Ни у случају кад сам ја био жртва, ни у овом данас случају. Јавили сте се тек кад сам се ја успротивио, критикујући моје противљење (?!), а онда отварајући расправу у којој се ваљда налазите, па сте свежи да у том смислу играте три утакмице узастопно. Па, у толиком штрчењу ваше противљење насиљу се не би ни осетило, тј. никако не би увећало или умањило ваше штрчање (које сте сами утврдили, да вас подсетим).
Не будите наивни. Види се ваше самољубље и тежња да будете у првом плану по било коју цену. Сад ми већ трошите време. Схватате?
freehand freehand 16:37 16.01.2022

Re: Da li je vreme

Не будите наивни. Види се ваше самољубље и тежња да будете у првом плану по било коју цену. Сад ми већ трошите време. Схватате?

Ne, shvatam samo kako funkcioniše jeftina hipokrizija u kojoj se u bujici jeftinog bulšita uvek i uvek cilja na ličnost sagovornika. Za šta nije bilo nikakvog razloga. Al eto, tu je i trud u prekucavanju niknejma, valjda i to nešto znači.
Al dobro, jasno mi je do, valjda, iz vizure nekog kome istu težinu imaju izrečene besramne uvrede i njihovi citati. To je valjda to što se zove majndset lakirane bubašvabe, jebem li ga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana