Politika| Sport| Život| Životni stil

Djokovic - AO - za sada 1:2 u setovima. Servira Novak...

loader RSS / 15.01.2022. u 00:47

Борба, борба... 

Дојадила тема? Коме јесте – не мора њом да се бави.

Ајмо на мрежу, па на основну линију, па лоб, па на мрежу...

Ко је највише мечева при вођству противника од 0:1 или 0:2 у сетовима преокренуо у своју корист? 

Погодићемо.

Хоће ли (из перспективе петка) играти на АО? Хоће. 

Које су добити?

Које су штете? 

Ко се радује? 

Ко жали?

Ко хистерише?  

 

Ko покушава да профитира? 

 



Komentari (1224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mentol mentol 09:15 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta


principessa_etrusca
рецимо да неки лик дрежди испред твоје куће и чекао те, да би онда ишао за тобом

softelectronics_e softelectronics_e 09:16 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

freehand
softelectronics_e
freehand
Jeste!
Baš su bili humani.
A mogli su i da ga ubiju.
Što bi ih koštalo!?
Malo li su uništili života i pobili.

Misliš - on kao principijelni antikomunista i poštenjačina nije mogao u London da negde pere sudove? Nego je stoički izdržao u tom institutu kao žrtva da ga straljaju svakog dana?

To ti kažem!
Vidiš kako su bili fini pa ga nisu (ni) ubili.

Pa da. A on jadan svako jutro u 15 do 7 na institut, a prvo kod portira kod portira sirpuži ruke da dobije pet puta lenjirom a onda kod čistačice koja ga šutne u dupe. I onda odsedi pa u 18.01 na vrata gde ga ona opet šutne a on iza ćoška pa kući al sve uz zidove i senkom da bude što manje upadljiv...
To mu je ostala navika od onomad kad je imao bujnu dugu kosu i afro ko Hendriks pa su ga skojevci presreli i ošišali.

Jeste!
Vidiš koliko im je bilo teško, SKOJevcima i komunjarama.
A mogli su da mu učine i, jednostavno, ga skrate za glavu.
tess1 tess1 09:17 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

A Endži, ako već objavi komentar, ne može da zabrani nikome da na njega replicira. Ako ne želi da čita Čarlija neka koristi tu čuvenu maksinu skriptu.

Da, korektno samo što skripta ne dolazi u obzir, predložio si da obuče dužu suknju il hlače (kao ja cokule sa duplim metalnim pojačanjem), evo primjer: kad bi Emsi isti metod godinama imao sa npr Principessom (zapišava komentare a ona bi mu odgovorila na MP kratko: ce n'est pas gentil, mon seigneur tj milord) - samo malo, prvo metod moramo razumjeti kroz okolnosti u kojima se razvija, primjer: jedna osoba se sukobi sa njih nekoliko a Emsi se izdvoji i dodatno targetira tu osobu, nikada on nije pokazao mrvu pravednost kroz postupke koji bi mogli njega koštati kako rade čestiti ljudi - da kažeš: ma pusti budalu, uključi skriptu (izdrži, trpi, naš je), ili primjer kad Tasa mene maltretira 7 dana - dok Doks lakira nokte pred raspeće na Alsovoj skici - da bi mu čovjek na onom sportskom blogu rekao samo "Taso, odjebi" a ovaj odgovorio "znači tako, tjeraš me iz svoje kuće", i povukao se nečujno na prstićima sa jadnom malom izvrnutom tortom u ruci..

Ukratko: pristajanje na pravila koja tačno znaju gdje i na koga se ispišavati a da to gledate i jbt kako imate živaca samo potvrđuje da ovde em postoji jeziva mizoginija i + nikom ništa vjerovati, ova priča kako bi vi (ne ti Bane lično) odbranili nekoga u rl jer ste nešto više i bolje, aham, laž. Svako ima neke svoje interese i neka bira oružje po osjećaju, ja sam sinoć slikovito pokazala kako bih pravda-nepravda problem riješila. I evo raspoložena sam i danas ostati na strani Angie iako mi se ovaj tetar lažnih ljudi ogadio.
docsumann docsumann 09:47 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

primjer: jedna osoba se sukobi sa njih nekoliko a Emsi se izdvoji i posebno targetirao tu osobu, nikada on nije pokazao mrvu pravednost kroz postupke koji bi mogli njega koštati kako rade čestiti ljudi - da kažeš: ma pusti budalu, uključi skriptu (izdrži, trpi, naš je), ili primjer kad Tasa mene maltretira 7 dana dok Doks lakira nokte pred raspeće na Alsovoj skici, da bi mu čovjek na onom sportskom blogu rekao samo "Taso, odjebi" a ovaj odgovorio "znači tako, tjeraš me iz svoje kuće", i povukao se nečujno na prstićima sa jadnom malom izvrnutom tortom u ruci..


ne mislim da emsi tako bira stranu nit "žrtvu".
jedina njegova vodilja je nacionalno-ideološka, tako da unapred možeš sa sigurnošću reći kome će proiskočiti u pomoć, a koga će targetirati, prije nego što diskusija i počne.

što se tebe i Tase tiče, to mi je jedna od ružnijih epizoda sa bloga i zdušno je preskačem u trokoracima.
i pravo da ti kažem ne interesuje me ni ko je prvi počeo, nit zbog čega ste se pokačili i rađe ću se i izdepilirati i kosu ofarbati u zimzeleno nego u tome uzeti učešća.
tebi na čast koliko i njemu. i ne pokušavaj da me uvlačiš u to blato, jer to ne želim i neću, pa po rizik da postanem glavni nazi na blogu.

par puta sam pokušavao da posredujem u smirivanju ružnih momenata na blogu i dobro sam se opekao.
kad razdvajaš ljude koji se rvaju u blatu nema šanse da ostaneš čist

spušta sam se ja na vaše uže umalo me dolje ne naguŽe...

a čuo sam savjete drugih koji su govorili (valjda iz sopstvenog iskustva) da je to jalova i đaolova rabota. no ne znaš dok sam ne probaš.
ne bih ni ovo oko endži i čarlija ufatio da se nije toliko puta ponavljalo na isti način. bilo ga je nemoguće izbjeći uz sav trud.

sad se više u to ne upuštam, odrasli ste ljudi, u ravnopravnim uslovima za pljuvanje & šamaranje (za razliku od RL-a), svi imate jednak broj slova na tastaturi na raspolaganju, pa udrite kako znate i umjete. vama je na čast.

jedino kad me gut filling pokrene u momentu, pa me natjera da prekršim sopstveni princip, ne obećavam da neću reagovati.

tess1 tess1 10:01 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Dokse, prva ja u par epizoda sa Angie nisam cvjećka (pa onda ne bi vjerovao koliko bi u ovoj zagradi stalo prekriženih cvjećki), i onaj blog kineski sam već rekla Moderaciji da obriše (praviću ruski), ne bih ga više spomenula, ma ne, (sad ga spominjem više zbog Tase, ne opraštam mu, nego da bih tebe prozivala), samo hoću reći da poznajem dobro sebe, i poznajem ljude i život, velika muška beda drži svijeću Emsiju i daje mu vjetar u leđa (dal što ima vjeru u njega i vjeru u dobrotu, zabavan je, il što se preko njega osvećuje nekom), velika. Glavu bih na panj stavila ali od ovog osjećaja da na Emsijevoj strani ne mogu biti ne bih odustala.
docsumann docsumann 10:03 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

samo hoću reći, da poznajem dobro sebe, i poznajem ljude i život,


a mi smo mladi izviđači.

daj, molim te...
tess1 tess1 10:05 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

a mi smo mladi izviđači.

daj, molim te...

Ne, ti si admiral flote trenutno preko tuđih leđa.
docsumann docsumann 10:51 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
a mi smo mladi izviđači.

daj, molim te...

Ne, ti si admiral flote trenutno preko tuđih leđa.


kak poetično
docsumann docsumann 11:01 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

velika muška beda drži svijeću Emsiju i daje mu vjetar u leđa (dal što ima vjeru u njega i vjeru u dobrotu, zabavan je, il što se preko njega osvećuje nekom), velika.


i o ovom sam htio par redova...

o kakvom vjetru u leđa zapravo pričamo?
meni se upravo čini da je emsi uvelike korigovao svoje nastupe po blogu nakon velike muške podrške.
koliko vidim ni jednom se nije primakao endžinom komentaru od tada.

tim prije njegovo blogo-pomilovanje ima osnova. al viidm neki žele njegovu glavu pošto poto.
i to je zapravo jedina suštinska razlika između vas i nas. ne u osudi, već u odmjeravanju kazne.
sve ostalo je drama i šizenje...
gedza.73 gedza.73 11:02 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
velika muška beda drži svijeću

Ovim blogom je jedno vreme gazdovala LDP sekta.
Žene koje su bile u toj sekti su kasapile žene van sekte koje su samo iznosile svoje mišljenje. To je bilo takvo krljanje, takvo podmetanje nogu, takva klanica da je ponekad bilo strašno čitati. A te eldepeafžeovke su imale svu moć.
Čak su koristile sličnu retoriku da su žrtve iako su se nasilnički i siledžijski ponašale.
i poznajem ljude i život,


To si u pravu, tako sam te i procenio po komentarima na blogu. Vidi se iskustvo, analitičko razmišljanje i odlične procene
gedza.73 gedza.73 11:07 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docs
meni se upravo čini da je emsi uvelike korigovao svoje nastupe po blogu nakon velike muške podrške.
tim prije njegovo blogo-pomilovanje ima osnova.

Čovek ima svoj stil pisanja takav kakav je, ima svako pravo da napiše šta želi i odgovori kome želi onako kako hoće.

u 'stalkerisanje' kako ga neki shvataju bi mogla da se uklopi i Tess na ovom blogu jer juri Emsija bez ikakvog povoda (i bilo ko ko troluje ili piše nešto što nema veze sa temom... slučaj 'kečiga'... pa još nastavlja diskusiju u tom pravcu).
Da ne pominjem njenu latentnu i bezrazložnu mržnju prema muškim blogerima.
tess1 tess1 11:07 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kak poetično

Nije mi nezamislivo da bih kao muško bila izviđač u ovom ratu i vjerovatno poginula. Hm, zasuze mi oči od ponosa, čujem evo sad sve te priče o mom herojstvu, osluškujem slavu. :)

I samo malo, kako si ti povezao izviđače sa vjevericama, znaš li uopšte kakav profil ljudi bude izviđač, šta ga odlikuje? Mislim, u ratu, ne na pune životnog iskustva muške radio-mileve po blogu.
tess1 tess1 11:08 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

To si u pravu, tako sam te i procenio po komentarima na blogu. Vidi se iskustvo, analitičko razmišljanje i odlične procene

Ali ova pičkica i dalje pokušava ušićariti jedan lom noge, cc.
gedza.73 gedza.73 11:10 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
Ali ova pičkica

kak je ovo kulturno. I mizogino koristiti ženski polni organ u ovom kontekstu.
Pošto je Emsi fuj jel možeš da mi kažeš kako bi po tebi vospitano trebao da bude moj odgovor na ovo 'pičkica'?
tess1 tess1 11:13 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

kak je ovo kulturno. I mizogino koristiti ženski polni organ u ovom kontekstu.
Pošto je Emsi fuj jel možeš da mi kažeš kako bi po tebi vospitano trebao da bude moj odgovor na ovo 'pičkica'?

Ideš ti sad u skriptu pa se tamo bori sa afežeom i tim demonima što te progone od 1945.
predatortz predatortz 11:15 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

gedza.73
tess1
Ali ova pičkica

kak je ovo kulturno. I mizogino koristiti ženski polni organ u ovom kontekstu.
Pošto je Emsi fuj jel možeš da mi kažeš kako bi po tebi vospitano trebao da bude moj odgovor na ovo 'pičkica'?


Welcome To The Club!

I mene je skoro AFŽ tako nazvao.

A koliko je glupo braniti žeMska prava vređejući muškinje tako što ih nazivaš ženskim spolovilom, kao da je to spolovilo nešto mizerno, nisko, bedno...

To je tema za psihoanalitiĆare!
gedza.73 gedza.73 11:17 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
Ideš ti sad u skriptu pa se tamo bori sa afežeom i

Kakve veze ima ovo sa tvojim nevaspitanjem (vidi pod 'pičkica'), kršenjem disklajmera i bezobraznim ophođenjem sa sagovornikom?

gedza.73 gedza.73 11:18 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

predatortz
A koliko je glupo braniti žeMska prava vređejući muškinje tako što ih nazivaš ženskim spolovilom, kao da je to spolovilo nešto mizerno, nisko, bedno...

To je tema za psihoanalitiĆare!


To sam i ja pomislio. Vređanje ženskog roda.
Sad da vidim kako ćeš ti da prođeš
predatortz predatortz 11:20 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Sad da vidim kako ćeš ti da prođeš


najebaću, ali da ostanem u terminologiji - boli me kitica!
docsumann docsumann 11:23 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
kak poetično

Nije mi nezamislivo da bih kao muško bila izviđač u ovom ratu i vjerovatno poginula. Hm, zasuze mi oči od ponosa, čujem evo sad sve te priče o mom herojstvu, osluškujem slavu. :)


docsumann docsumann 11:24 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

predatortz
gedza.73
tess1
Ali ova pičkica

kak je ovo kulturno. I mizogino koristiti ženski polni organ u ovom kontekstu.
Pošto je Emsi fuj jel možeš da mi kažeš kako bi po tebi vospitano trebao da bude moj odgovor na ovo 'pičkica'?


Welcome To The Club!

I mene je skoro AFŽ tako nazvao.

A koliko je glupo braniti žeMska prava vređejući muškinje tako što ih nazivaš ženskim spolovilom, kao da je to spolovilo nešto mizerno, nisko, bedno...

To je tema za psihoanalitiĆare!


jbg, računaju na mušku psihologiju.

Tko se požali na mizandriju - pičkica
tess1 tess1 11:25 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

najebaću, ali da ostanem u terminologiji - boli me kitica!

Jbr Predo tebi kao da viza u Srbiji zavisi od ovih frustriranih hinja i pičkica. Daj malo ispravi kičmu, budi dostojanstven, imaš reče gdje se vratiti ako te izbace jer si imao stav, da prostiš.
gedza.73 gedza.73 11:33 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Daj malo ispravi kičmu, budi dostojanstven

Predator je mnogo puta napisao da se često ne slaže sa blogerima sa kojima ponekad po nekim temama deli isto mišljenje. Napisao je da se ponosi svojim poreklom, da ne želi da menja sebe (tačno je naveo šta) kako bi ga drugi prihvatili i to je za poštovanje. Čak je pričao da, bez obzira na sve, se suprotstvi i to u RL ne na blogu.

Pa nemoj njega da uvlačiš u tvoju projekciju koja nema veze sa 'stanjem na terenu'

A što se tiče tvog mišmaša (malo je u vezi sa Omeginim blogom) mog dedu su početkom osamdesetih okumili Srbi iz Srbca. Jedna od najlepših svadbi što mi je ostala u sećanju je upravo svadba iz tog kraja na kojoj sam bio kao dete kad se najstarija kumica udala.
p.s.
Sećam se da smo najmlađa kumica i ja (klinci mali) pravili tortu od peska


predatortz predatortz 11:36 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
najebaću, ali da ostanem u terminologiji - boli me kitica!

Jbr Predo tebi kao da viza u Srbiji zavisi od ovih frustriranih hinja i pičkica. Daj malo ispravi kičmu, budi dostojanstven, imaš reče gdje se vratiti ako te izbace jer si imao stav, da prostiš.


Ja tebe ne razumem! Ovo ti iskreno kažem.
Pred kim savijam kičmu? U svojoj zemlji, svom narodu? Granice su, draga moja Tess, zamišljene linije u prostoru. Ja te linije između Srbije i RS ne vidim, odnosno vidim kad dođem na prelaz, ali u mojoj glavi to nije granica. U mojoj glavi ne postojimo "mi Srbi" i "oni Srbi".
Te regionalne razlike mene ne dotiču preterano. A ako bi se i njih striktno držali, došli bi do zaključaka da je narod Podrinja i Mačve sa srbijanske strane granice mnogo sličniji narodu sa druge strane nego što je to narod Bosanske krajine ili Hercegovine, ili banije, Korduna, Like, Dalmacije...

I da, ja se nigde ne vraćam - kada prelazim reku, ja od kuće idem kući. Iz svog stana u svoj stan. Domaći sam gde god da dođem, na svom sam 1/1.

A te podele, pa kad sam prešao iz Tuzle u Zvornik i branio njihove kuće, ne svoj stan, bilo je budala koje su se pozivale na to da sam došao. Ej, pomerio se 50 km, njihovu kuću da branim i došao.

Bilo je i toga da se Semberci kriju u šumu od nas "izbeglica", da jedu što su od kuća poneli, a u istim smo rovovima i ako budala dobije metak u stomak ja treba da ga na leđima nosim - i nosio bih ga, kao što sam i nosio.

Budale su, draga moja Tes, ravnomerno raspoređene. nemoj mi reći da ne znaš da se kod nas, u nekim krugovima, naročito tamo kod tebe smatra da smo mi genetski čistiji Srbi, pametniji, fizički dominantniji, da je u Srbiji "Ciganija", naročito na njenom jugu...

Ima i ta strana medalje. Moja odluka je da u tim stvarima ne učestvujem, ako me baš neko direktno ne kači i ne reaguje na prvo odjebavanje te teme.
tess1 tess1 11:48 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Moja odluka je da u tim stvarima ne učestvujem, ako me baš neko direktno ne kači

Ma dobro, razumijem da moraš pričati ekavski i duvati u četničku tikvu (i kad bi gerila ove frustrirane pičkice došla do mog sela da osveti 1945. ti bi čuvao stražu?), ali ove rokade sad o afežeu i kitici je baš gest podaništva, cc, hajde što si prišao nepozvan (ništa te direktno nije kačilo) njemu oholom i nepozvanom koji mi lomi nogu nego se ti nudiš da te stavim u skriptu, ljudi, patnja je ovo, čemu sve?
angie01 angie01 11:52 20.01.2022

Nusic bi se radovao,

da vidi ovakvu palanku na dJelu!

Doks-od neutralnog,( citaj, cuvam se,necu da se petljam),istrazivaca "visih svera", se prostire u punom gabaritu i iznenadjujece uporno u licJemera godine i jos aminuje beneovu uobicajenu glupavu sklameriju od komentara-gde on kao glavni argument, da eto i ja nesto serem o blentavcu, uzima post festum raspravu upravu o njegovom nedolicnom ponasanju, koju nisam ni inicirala...pabuhahaha...

PE- zena, koja je vec vise puta dokazala, da bi bila idealan kapo u zenskom zatvoru, opet radi svoj uobicajeno los PR- za njenu info i svih ostalih, proganjanje je uvek bilo zakonom regulisano, pa makar motiv bio zaljubljenos',...a sto se pp tice, ne znam, da l da kacim njegove poruke, dok je bio u fazi obletanja,...koliko sam otpratila, muske zahteve za nekomuniciranje je uredno ispostovao,..valjda svako ima pravo da ne zeli da mu se neko obraca i jasno je da je odbijanje nasilnistvo.

sta je motiv ove bedastoce-pa interes ideoloski ostrascenih, da se gazi-kako rece huci bez zadrske-oponent,...pa je l moze jadnije-ono, vucicevici, bakareci, atlagici, savetnici,... bloga,..nekako ispada da ono sto pisem nije netacno:), kada je potrebno da cela jedna formacija mora neposteno da se angazuje da svim sredstvima pokusa da me diskredituje- a ovamo domacini:)..kakva blatnjava, ustajala bara.

ono sto je indikativno je da je Als prvi pokrenuo pitanje carlija-iako je on vec duzi period zaduzio rad moderacije-i sem sto je pokazao kako njegovi nastupi izgledju negde drugde, par puta mu je vrlo razumno odrzao bukvicu,... a fokus je i dalje na meni, a ja sam samo trazila da me zaobilazi-stvarno vrlo zanimljiva. situacija...narocito jer mi pise lascivne porn uradke, da ste ih videli, govori sramna cinjenica da ste na iste lupali preporuke-nadam se da vase zene imaju bolji tretman...sta kaze "preposteni" doks-jadan carli je denunciran, a nije nista strasno radio.

kakva savrsena simbioza-vi ste njegovi regrutovani leteci majmuni, a on vas korisni idijot-superiska...

tess-ne vidim tvoj crtez, kako sam shvatila da stoji u jednom od tvojih komentara.
gedza.73 gedza.73 11:56 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

afežeu

AFŽ je za mene sinonim za žene koje sve podređuju ideologiji, u skladu sa tom ideologijom se vladaju, ponašaju, oblače, misle samo i isključivo u okviru nje, bez kritičkog mišljenja koje su spremne da lome nogama i gaze čizmama sve one van tog uskog kruga 'profanih'. Čak i žene koje ne odgovaraju njihovim uzusima.



predatortz predatortz 12:08 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Ma dobro, razumijem da moraš pričati ekavski i duvati u četničku tikvu


Ne govorim ekavski, govorim čistu ijekavicu. Ekavicu pišem još od drugog razreda gimnazije. Pisao sam i zbog čega, ali ako nisi ukačila, ponoviću za tebe.

Moj dobri profesor srpskohrvatskog jezika i književnosti, Jovo, ratno siroče iz Pakraca, dobar čovek a još bolji profesor i pedagog, insistirao je na čistom govoru. Ili - ili. Nikakav miks nije dozvoljavao.
Pošto je kod mene, po njegovoj tvrdnji, otkrio preko 200 reči koje ne pišem ijekavicom (nedjelja, ponedjeljak i gomilu drugih), sugerisao mi je da pišem ekavski.
Ja ga poslušao, ali govor nisam menjao. Zašto?

Meni moja ekavica zvuči izveštačeno, verovatno onda tako zvuči i drugima.

Dakle, ništa ja ovde ne moram. Jedino što me nerviraju stereotipi, koji su ovde jako česti, da svako ko je iz Bosne mora da govori kao Sarajlija, a Sarajlije govore neki ružan jezik koji sa onim koji ja govorim nema puno dodirnih tačaka.


nego se ti nudiš da te stavim u skriptu, ljudi, patnja je ovo, čemu sve?


To, zbog čega ljude stavljaš u skripte, moraš sebi da odgovoriš. Ne meni - sebi!

Ja ne mogu, zbog tebe ili bilo koga, da glumim da se gedžini, gvozdenovi, često vrapčevi i još nekih ljudi, stavovi ne podudaraju kada se podudaraju.

Vi to zovete grupicama, vaše pravo, ja to vidim kao slično mišljenje i morao bih biti moron da ga korigujem zbog toga što ti smatraš da je podaništvo u pitanju.

Pa, jebo te, valjda je logično da će Srbin iz četničke porodice iz Bosne imati približnije stavove po tom pitanju sa nekim iz četničke porodice iz Srbije nego sa nekim iz partizanske koji je iz Bosne.

Potom, ne vidim da primećuješ da se gvozden, gedža i ja dohvatimo domaćinski za vratove po pitanjima na kojim ne delimo iste stavove.

Evo ti dva sveža primera - Jokić i Đoković. Gvozden tu tuče u klin, ja u ploču! Gedža naginje više mojim stavovima. Gvozden za Ruse, mene boli patka za Ruse, a i oko NATO-a sam izneo stav kontra 9/10 blogera.

To ne primećuješ.

A sada da ja tvoj stav nazovem podaničkim jer braniš Anđu koja te, sudeći po onom što je pisala, smatra bosančicom, seljančicom, oko bi mi izvadila.

Ako je ovo razlog za tu tvoju skriptu, piši me u skriptu, jebala te skripta!
maksa83 maksa83 12:10 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

A bre dosta više.

Bolje da upoznajete druge kulture i narode.

Klik za bolji uvid.



Grci pobedili, Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.
angie01 angie01 12:15 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.


najgoru psovku koju znam, je na madjarskom.
maksa83 maksa83 12:16 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

angie01
Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.


najgoru psovku koju znam, je na madjarskom.

Pa da, zato su i podbacili u ovom kolu, od njih se više očekivalo imajuć u vidu piktoresknost njiihovih psovki.
angie01 angie01 12:19 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Andja ovo, Andja ono, Andja, Andja, Andja,..pa vi bez mene ne zivite, ili sta.
angie01 angie01 12:21 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

zato su i podbacili u ovom kolu,


tu koju znam, se uklapa u ovaj tvoj koncept na grafikonu, ne znam zasto je izostala-namestaljka.
tess1 tess1 12:21 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

tess-ne vidim tvoj crtez, kako sam shvatila da stoji u jednom od tvojih komentara.


Angie, tvoja pozicija je malo više iznad centra al tako bi bila preblizu FŠ, a to mi stvarno nije bio cilj. :)

KLIK
gedza.73 gedza.73 12:23 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Bolje da upoznajete druge kulture i narode.

Teča mi je živa enciklopedija, što bi se reklo svetski čovek. Sve ovo što je ispisano, 'ali i mnogo više' u svim mogućim i nemogućim kombinacijama od kojih se naježiš. Čuo sam da ljudi psuju ali tako kao on u takvom kontiunitetu, tako raznoliko bez nekih velikh ponavljanja je za bar jedno od prvih pet mesta.

Kad smo se već dotakli freze na sledećoj strani


'jebem ti inžinjera (čuveno 'konstruktora') i onog što te napravio'
angie01 angie01 12:24 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

KLIK


ne da mi pristup.
tess1 tess1 12:25 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

To, zbog čega ljude stavljaš u skripte, moraš sebi da odgovoriš. Ne meni - sebi!

Npr zato što sam nosila prekratku suknju.
sada da ja tvoj stav nazovem podaničkim jer braniš Anđu koja te, sudeći po onom što je pisala, smatra bosančicom, seljančicom, oko bi mi izvadila.

Mješaš babe i žabe, neću se nastaviti na ovo. Neka mi kaže, kažem i ja njoj. Kakvo bre podaništvo, koristite Emsija da se s njom obračunate, pa jel bi tako gledali na ulici šikaniranje, ja ne bih, makar mi vikala: Bosančice, ne prilazi..

Ako je ovo razlog za tu tvoju skriptu, piši me u skriptu, jebala te skripta!

Skripta je maaa.. :)
tess1 tess1 12:27 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ne da mi pristup.

Možda se otvori kasnije, ma ništa posebno, crta i par crtica i jedan kružić. :)
predatortz predatortz 12:28 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Neka mi kaže, kažem i ja njoj. Kakvo bre podaništvo, koristite Emsija da se s njom obračunate, pa jel bi tako gledali na ulici šikaniranje, ja ne bih, makar mi vikala: Bosančice, ne prilazi..


I ja Emsija branim jer ga cipelare!

Vređaju, ponižavaju, prčkaju po njegovom privatnom životu, decu mu pominju...

I?
alselone alselone 12:29 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

korigovao svoje nastupe po blogu nakon velike muške podrške.


Da, kada smo uzimali psa prvi put i trebali da ga učimo gde se vrši nužda, jedan dreser nas je savetovao da idemo sa nagradama a ne sa kaznama.

E, sada, savetovao nas je takođe da nagradu dobije kada piški napolju a ne kada se posere na sred dnevne sobe.
predatortz predatortz 12:32 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
korigovao svoje nastupe po blogu nakon velike muške podrške.


Da, kada smo uzimali psa prvi put i trebali da ga učimo gde se vrši nužda, jedan dreser nas je savetovao da idemo sa nagradama a ne sa kaznama.

E, sada, savetovao nas je takođe da nagradu dobije kada piški napolju a ne kada se posere na sred dnevne sobe.


Slušaj, niti je, tajna niti je podilaženje kada ti kažem da te jako cenim kao čoveka.

Ali ovu spiralu govana koju si započeo, prčkajući po njegovoj privatnoj prepisci van ovog mesta, ti nikad neću knjižiti kao nešto što je dobro ili časno.

Tebi to ne treba!
alselone alselone 12:37 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ali ovu spiralu govana koju si započeo, prčkajući po njegovoj privatnoj prepisci van ovog mesta, ti nikad neću knjižiti kao nešto što je dobro ili časno.

To nije privatna prepiska, to je javna prepiska.. Nigde nikada nisam rekao kako se zove, niti bilo koji privatni podatak. Radi se o jednom te istom virtuelnom identitetu na internetu. Ne može nikako da se uprati ko je to u stvarnosti niti me zanima. To je jedan te isti virtuelni čovek.
docsumann docsumann 12:37 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Doks-od neutralnog,( citaj, cuvam se,necu da se petljam),istrazivaca "visih svera", se prostire u punom gabaritu i iznenadjujece uporno u licJemera godine i jos aminuje beneovu uobicajenu glupavu sklameriju od komentara-gde on kao glavni argument, da eto i ja nesto serem o blentavcu, uzima post festum raspravu upravu o njegovom nedolicnom ponasanju, koju nisam ni inicirala...pabuhahaha...


s beneom sam na blogu više puta bio na suprotnim stranama dijaloga nego na istoj, i vjerujem da će tako biti i u buduće, pošto imamo neka fundamentalna neslaganja u stavovima, al reći za njeg da je glupav (ok, ne baš on lično, al mu je argumentacija obično takva) je ... upravo glupavo.
čovjek zna da razmišlja kritički i analitički, i prije svega svojom glavom, kao i da argumentuje svoje stavove.
to što zna da bude i drkadžija, ne umanjuje njegove kognitivne sposobnosti.

u vezi pravnog statusa čarlijevih ispada sa stalkovanjem komentara stvar je notorna s faktičke strane. on ima pravo da komentariše svaki post javno objavljen na blogu. to je bejzik i na to se neću vraćati.
moje viđenje o tome da l je trebao to pravbo i da zloupotrebljava sam već iznio, pa se ni o tom neću ponavljati.

drugo, kad me već potežeš za jezik, sve sa bonus adhominem sadržajima poturenim usput (vrlo perfidno), dodaću još i ovo - ništa od onog što si spočitala čarliju nisam negirao, štaviše saglasio sam se.
da se ne ponavljam( mada evo ponovo ponavljam ovo o neponavljanjU), bio je i navalntan, naporan, dosadan ... al nije prelazio granicu izražavanja.
ti njegovi komenrai, koliko se sjećam, su bili tupasti i besmisleni, al nisu bili lično uvredljivi.

međutima kad mu ti kažeš - Slađane rekla sam ti da zaobilaziš moje komentare, ti zapravo ne prekidaš komunikaciju, već prelaziš u provokaciju, imajući u vidu kontekst i šta mu se tim implicira.

da se razumjemo, jer vidim da nerazumjevanja ne nedostaje sveukupnoj diskusiji, ja sam osudio i to čarlijevo reagovanje na tvoju provokaciju.
kod mene ne pije vodu opravdanje da ako neko prvi krene da te vrijeđa da imaš pravo na takav "reciprocitet".
tako da to njegovo nikad ne jebemmater prvi i nije neki princip, naročito ako isprovociraš nekog da te opsuje.

i za kraj - da nije trebalo osuditi čarlija na trajni ban, pokazuje to što je čovjek vidno korigovao svoje ponašanje, dal privremeno, da l trajno, vidjećemo.
upravo zbog toga ovo tvoje postfestum ruženje nije u redu.

predatortz predatortz 12:39 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
Ali ovu spiralu govana koju si započeo, prčkajući po njegovoj privatnoj prepisci van ovog mesta, ti nikad neću knjižiti kao nešto što je dobro ili časno.

To nije privatna prepiska, to je javna prepiska.. Nigde nikada nisam rekao kako se zove, niti bilo koji privatni podatak. Radi se o jednom te istom virtuelnom identitetu na internetu. Ne može nikako da se uprati ko je to u stvarnosti niti me zanima. To je jedan te isti virtuelni čovek.


Svejedno.
Ako imaš šta sa njim na ovom mestu, reši to na ovom mestu.
Šta iznosi na svom FB, tviter ili bilo kom drugom nalogu, to je njegova stvar. Ne naša!

alselone alselone 12:40 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

koju si započeo,

I samo da se osvrnem na ovo. Nisam počeo, niti je to jedina tema danas. Ima tema ihaj oko tog ponašanja, i ovde konkretno danas i juče se najmanje pričao o tome nego o ponašanju na blogu.
alselone alselone 12:44 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Svejedno.

Nije svejedno, zapravo je fundamentalna razlika. Ovde se jesu potezale stvarno privatne stvari a ovo to nije. Meni su na primer pre par godina potegli pravo ime i prezime i to od čoveka koji nikako nije trebao da ih zna. I drugi su prolazili slično, pa nije bilo nikakve frke. A stvarno ime i prezime na interntu mogu da dovedu do raznih zanimljivih podataka koji su mahom privatni kao što su brojevi telefona, adrese, slike, informacije o deci, roditeljima i tako dalje.

Kažem ti još jednom, "privatna prepiska" je preterivanje, to nije privatna prepiska, to je javna prepiska istog virtuelnog lika. Ali, u redu, priznajem da sam mogao i bez toga.
predatortz predatortz 12:45 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
koju si započeo,

I samo da se osvrnem na ovo. Nisam počeo, niti je to jedina tema danas. Ima tema ihaj oko tog ponašanja, i ovde konkretno danas i juče se najmanje pričao o tome nego o ponašanju na blogu.


Mislio sam na to kada si prvi put objavio šta piše van ovog mesta.

Pazi, neki ljudi odavde su mi "prijatelji" na FB, vide šta objavljujem i znaju da mi te priče, mačkice, pičiću i slično nisu ni svojstvene, ni simpatične.

No, on ih na svojim nalozima ima pravo da piše.

Ovde troluje, jebe razgovor, smara, ali sve to nije razlog za ono što si uradio.


angie01 angie01 12:47 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

da se ne ponavljam, bio je i navalntan, naporan, dosadan ... al nije prelazio granicu izražavanja.
ti njegovi komenrai, koliko se sjećam, su bili tupasti i besmisleni, al nisu bili lično uvredljivi.


ovojelaz-najstrasnija-dalasam ti jedan od primerajos na tvom blogu,...ijos ti rekoh,bivaoje banovan zbog slicnih stvar,josipre bilokakvih aktuelnih desavanja- znaci pricas porpuno netacnu pricu.


međutima kad mu ti kažeš - Slađane rekla sam ti da zaobilaziš moje komentare, ti zapravo ne prekidaš komunikaciju, već prelaziš u provokaciju, imajući u vidu kontekst i šta mu se tim implicira.


i to sam objasnila-ako me 100 puta zapisava, povremeno garniranim porn lascivnim komentarim, pa mu se onda jednom obratim i ja- da me zaobijde- sladjan je najmanje sto je zasluzio.




upravo zbog toga ovo tvoje postfestum ruženje nije u redu.


ajd ne podmeci- ja sam se tebi obratila komentarom sasvim drugog sadrzaja i fokusa-sa naznakom da ne zelim da ponavljam pricu o blentavcu-na sta si ti ipak ponovio raspravu.

edit-kako se ovako nisi zalozio zbog odlaska gomile super likova, jer nisu zeleli da se muljaju u blatu, upravo zbog ovakvih bolesnika koje prilicno neposteno branis.
alselone alselone 12:49 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

No, on ih na svojim nalozima ima pravo da piše.

Nisam mu uskratio to pravo.
predatortz predatortz 12:50 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
No, on ih na svojim nalozima ima pravo da piše.

Nisam mu uskratio to pravo.


Nisi, samo si preneo na ovo mesto nešto što ovom mestu ne pripada.

I, hoćeš iskreno?

Jako mi je žao što si to uradio ti.
alselone alselone 12:53 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

I, hoćeš iskreno?

Jako mi je žao što si to uradio ti.


OK, hvala ti, razumemo se. Samo bih da shvatiš da je veća frka zato što je to stvarno sramota nego što je preneto. Da je preneto "zalažeš se za fosilna goriva umesto obnovljivih izvora", ni po jada, nego je sramota pa je svima neprijatno pa gledate više u mene nego u njega.

Kada su prenošena prava imena i prezimena nije bilo ovolike frke jer nije bila sramota, kao šta je tu problem, nema čega da se stidiš. Što znači da je problem samo ako se prenese nešto čega treba da se stidi, što ne bi trebalo da je tačno. I opet - ko je to u stvarnom životu nije ni nagovešteno ni u jednom momentu.
softelectronics_e softelectronics_e 12:54 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
A bre dosta više.

Bolje da upoznajete druge kulture i narode.

Klik za bolji uvid.




Grci pobedili, Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.

Ma!
Sve je to luk i voda!
Nema psovke dok ne nabiješ na kitonijus.
docsumann docsumann 12:56 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ovojelaz-najstrasnija-dalasam ti jedan od primerajos na tvom blogu,...ijos ti rekoh,bivaoje banovan zbog slicnih stvar,josipre bilokakvih aktuelnih desavanja- znaci pricas porpuno netacnu pricu.


ako nije problem, možeš li ga ponoviti. stvarno se ne sjećam o kom se slučaju radi

i to sam objasnila-ako me 100 puta zapisava, povremeno garniranim porn lascivnim komentarim, pa mu se onda jednom obratim i ja- da me zaobijde- sladjan je najmanje sto je zasluzio.


je l pričamo o "nabijanju na kitonijus" i slične gadosti?
evo ovo ću ti najiskrenije reći - ja nisam primjetio da je čarli potezao uvrijede lične prirode prvi. ne kažem nisam to ni tako pomno pratio.
a ako je moja percepcija pogrešna nikakav problem mi neće biti da ti se izvinim, al nikakav.
tess1 tess1 12:59 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ali ovu spiralu govana koju si započeo, prčkajući po njegovoj privatnoj prepisci van ovog mesta, ti nikad neću knjižiti kao nešto što je dobro ili časno.

Šta je započeo Als, kakve privatne informacije pa nije on podijelio Emsijev kućni video, mislim, kako jede puru i slaninu. Evo šta je razlika da se taj Twitter više ne spomene (da je to čovjek koji samo jede puru i slaninu i gleda crtane filmove), bilo bi sve lijepo kao pre, i on bi postao bolji s godinama da smo imali strpljenja kako reče Principessa, sad se samo primirio, nije postao bolji nego je u ćorsokaku i sad je miran, i to je to i Doks kaže: vidite, u njemu je dobrota i vi ste (Angie i ja) budale..

Ljudi, vi ponekad kao da ste svi na auto-pilotu il to tako kolektivno kad ponese val pa dok ne udari u prvu stijenu.. Šta je sad presudno, prilika da se otarasite mene i Angie, a Emsi za to vrijeme ćuti i čeka da se to riješi (ne znam šta radi na Twitteru, ali vjerovatno da gladi mace u krilu nekih teta).
predatortz predatortz 12:59 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Meni su na primer pre par godina potegli pravo ime i prezime i to od čoveka koji nikako nije trebao da ih zna. I drugi su prolazili slično, pa nije bilo nikakve frke. A stvarno ime i prezime na interntu mogu da dovedu do raznih zanimljivih podataka koji su mahom privatni kao što su brojevi telefona, adrese, slike, informacije o deci, roditeljima i tako dalje.


Pričaj mi malo o ovome!

mene je jedna, menmi veoma draga osoba sa ovog mesta, prilično naivno, zvala da traži PIB moje firme. Kao, sedi neko društvo blogera, a znao sam da je bar jedan od njih veoma zlonameran prema meni, pa ih interesuje čime se to eto bavim, nešto baš lepo pričaju o meni...

I znaš šta?

Dao sam jebeni PIB i naziv firme!

Samo, ima tu jedan sitan zajeb...

U APR piše nešto sasvim drugo, zbog inercije i zbog toga što nas mrzi da menjamo, nešto sasvim drugo od tadašnjeg i sadašnjeg odnosa vlasništva i stanja stvari.
Osnivači se vode kao zastupnici, što i jesu, ali je vlasništvo uređeno sasvim drugim dogovorom.

Eto, vole ljudi da prčkaju, pa pošto se ne krijem, tu sam...

Pričao mi jedan drugar iz BIA da se jedan raspitivao ko sam ja i kakav sam bio tamo preko, pa mi nudio čak da mi kaže neke pikanterije o tom.

Pa se jedna "aktivistkinja" raspitivala za isto, to sam saznao od mojih u Bijeljini.

Ljudi su radoznala bića...

predatortz predatortz 13:01 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Šta je sad presudno, prilika da se otarasite mene i Angie


Zapitaj se šta ja imam od toga i dobićeš odgovor na ovu tvoju smešnu tvrdnju.

Šta je ovo mesto, za koji kurac i kome je ono bitno, pa me ti i Anđa ugrožavate?

Znaš koliki paćenik mora da bude onaj koji druka, dojavljuje, lobira da se neko odstrani odavde?

Težak, jadan i mizeran!


predatortz predatortz 13:03 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

uvrijede


Tess, evo još jedne reči koju nikad nisam ovako napisao u svojoj ijekavskoj karijeri.
angie01 angie01 13:04 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ako nije problem, možeš li ga ponoviti. stvarno se ne sjećam o kom se slučaju radi


ako kazem porn lascivni komentari-i to 100 puta, sta ti jos treba- jedan sam izrekla kod tebe-idi pa pogledaj, ako te bas zanima, a ne verujem posle svega,je l treba i ovde da ponavljam,...ma idi bre.


a ako je moja percepcija pogrešna nikakav problem mi neće biti da ti se izvinim, al nikakav.


meni licno ne treba tvoje izvinjenje, posle ove gomile nepostenih odgovora i svega sto si pokazao.
predatortz predatortz 13:04 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta


Šta je započeo Als, kakve privatne informacije pa nije on podijelio


Ne pravi se naivna!
To što ti pišeš na tviteru i hipotetički muvaš nekog lika, nije nešto što treba da osvane ovde da bih te ja diskreditovao.

Kvalifikuje te, ili diskredituje, ono što pišeš ovde.
tess1 tess1 13:05 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Znaš koliko paćenik mora da bude onaj koji druka, dojavljuje, lobira da se neko odstrani odavde?

Sve što radim, radim iz svojih cipela. Emsija sam skoro prije skripte par puta kliknula da obavjestim moderatora jer mi se smije u facu perfidan. Tasu nisam nikada prijavljivala osim na onom blogu al to nije ništa, želim mu mnogo gore.

Ta vaša priča o časti jer ne prijavljujete je velika zamka, laž. To je kao kad žena prosječnog izgleda i bez udvarača priča kako je poštena.
alselone alselone 13:05 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

zvala da traži PIB moje firme

Gospode bože?!

Dao sam jebeni PIB i naziv firme!

A i ti si blesav. :)
predatortz predatortz 13:07 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone
zvala da traži PIB moje firme

Gospode bože?!

Dao sam jebeni PIB i naziv firme!

A i ti si blesav. :)


Nisam!

Ništa o meni u APR nije stajalo.

Inače, identitet se i ne trudim da krijem. Nemam zbog čega.
docsumann docsumann 13:08 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

i to je to i Doks kaže: vidite, u njemu je dobrota


ne, doks kaže - u njemu je popara poplašena slaninicom.

no, da se maneš ti ovih blentavih učitavanja. svakako da ne pomažu dijalogu, ako ti je do njega stalo.
a možda samo uživaš u potpirivanju loših strasti, pa pljuckaš benzin (kog pijuckaš kao fol umjesto loze) na logorsku vatru oko koje smo se okupili.

ono što ja smatram je da niko ovdje nije loš čovjek. možda je to naivno viđenje, al to je moj osjećaj.
predatortz predatortz 13:08 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ta vaša priča o časti jer ne prijavljujete je velika zamka, laž. To je kao kad žena prosječnog izgleda i bez udvarača priča kako je poštena.


Meni je žao što me tako vidiš, ali nemam ni razlog, ni motiv da te razuveravam.
alselone alselone 13:10 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Kvalifikuje te, ili diskredituje, ono što pišeš ovde.

U principu ovome nema šta da se doda. Ali, tu ima začkoljica da oni koji pišu pod punim imenom ili oni čiji je identitet svima poznat, kao recimo moj, jesu pod mnogo većim "rizikom" nego oni koji slobodno mogu da seru i ništa. Znam, znam, oni koji pišu pod imenom su sami birali, pa sam tako i ja stavio sliku pošto do sada već svi znaju ko sam, pa da ne bude dileme, ali ipak, razlika postoji.

To jeste bi trenutak gluposti ali meni se već povraćalo od tolikog licemerja.

Sa druge strane, tehničke manjkavosti ove platforme su zapravo najveći problem.
tess1 tess1 13:12 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

svakako da ne pomažu dijalogu, ako ti je do njega stalo.

Ne, poslije slaloma, sa tobom mi do dijaloga nije stalo. Zajebancija infantilna. Ti i Emsi niste na mojoj strani, to možemo definisati i prema tome praviti dalji scenario.
softelectronics_e softelectronics_e 13:14 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

docsumann

...
tako da to njegovo nikad ne jebemmater prvi i nije neki princip, naročito ako isprovociraš nekog da te opsuje.

...


Delimično si u pravu!
Jer - ne 'jebati mater' prvi je veoma bitno u životu.
To govori o nečijoj sposobnosti da sputa svoj ego!
A ego je, kao što su davno rekli Frojd i ostali stari Grci, veoma zajebana 'alatka'.
Ali, to teško mogu da shvate oni pojedinci koji smatraju sebe apsolutno uvek u pravu.
Njihovo očekivanje da, kao kontramera, (i) njima, potom, neće biti 'jebana mater' je, smešna, čak žalosna.
I onda se kod njih generiše strašna ansioznost, mrzovolja, projekcije i slično.
Samo kratak osvrt o tome kako si rekao da, unapred, možeš da pogodiš moje (nacionalno-ideološko) razmišljanje i kome ću da priskočim u pomoć (ili tako nekako).
Pa nisi u pravu ... eto recimo bloger Solo ... veliča Tita, a meni veoma drag bloger (i na mom spisku).
Zašto?
Pa zato što ja verujem da je on dobar čovek.
Kriterijum si pogrešio - i ti si na mom spisku, pored ostaloga.
A kriterijum po kojem ja sortiram je samo jedan - koliko nekoga smatram dobrim čovekom. I samo to određuje osobe na mom spisku.
Naravno, spisak nije konačan i još bi neki mogli da budu na spisku. Te ne stavljam jer bi to tumačili kao provokaciju, a ostali bi se zaprepastili.
Naravno, kod mene ima još nekih principa, takođe vezanih za kvalitet ljudi (dobrotu), a to je ... kada nekoga procenim da je vaška, đubre, otpad, doušnik, spletkaroš, ... tada sa tim ne komuniciram. Na blogu i ostalim društvenim mrežama.
U realniom životu sam veoma efektvno, koristeći svoje socijalne veštine, zaobilazio osobe sa pomenutim tendencijama, pre nego li ih otkačim - kao ovde neke.
Ali to su, ipak, živi ljudi, tako da, iako nisam svilen, ne postoji osoba sa kojom sam potpuno prekinuo komunikaciju.
tess1 tess1 13:14 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Tess, evo još jedne reči koju nikad nisam ovako napisao u svojoj ijekavskoj karijeri.

Ne vidim ko je napisao. Ne sjećam se kako ja pišem, sa ij il j. :)
gedza.73 gedza.73 13:16 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
to je kao kad žena prosječnog izgleda i bez udvarača priča kako je poštena.


E ako ovo nije mizoginija ja stvarno ne znam šta je. Svaka ti čast kako braniš žene i ženski rod.

PRAVDA ZA ŽENE PROSEČNOG IZGLEDA!!!
docsumann docsumann 13:17 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

ako nije problem, možeš li ga ponoviti. stvarno se ne sjećam o kom se slučaju radi


ako kazem porn lascivni komentari-i to 100 puta, sta ti jos treba- jedan sam izrekla kod tebe-idi pa pogledaj, ako te bas zanima, a ne verujem posle svega,je l treba i ovde da ponavljam,...ma idi bre.


ne razumjem, to što ti nešto kažeš ne zanači da išta dokazuje.
pa i ja znam da ih je čarli ostavljao na blogu, al kad i u kom kontekstu, pa o tom i pričamo.

meni licno ne treba tvoje izvinjenje, posle ove gomile nepostenih odgovora i svega sto si pokazao.


je l možeš ti da se izmakneš iz sopstvenog doživljaja i interpretacija i da bar pretpostaviš da su i oni drugi pošteni u diskusiju, jednako kao što ti smatraš za sebe.
bila mi je namjera da se izvinim za eventualne pogrešne navode, nikako za loše namjere jer ih u mom slučaju nije ni bilo (koliko god to tebi nevjerovatno zvučalo).

EDIT: prošla me i namjera
predatortz predatortz 13:20 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

tess1
Tess, evo još jedne reči koju nikad nisam ovako napisao u svojoj ijekavskoj karijeri.

Ne vidim ko je napisao. Ne sjećam se kako ja pišem, sa ij il j. :)


Docs.

I nemam pojma kako bi na ijekavici trebalo da piše. Uvek sam pisao uvreda, uvrede...

Zato mi je Jovo i sugerisao da pišem ekavicu.


docsumann docsumann 13:22 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
svakako da ne pomažu dijalogu, ako ti je do njega stalo.

Ne, poslije slaloma, sa tobom mi do dijaloga nije stalo. Zajebancija infantilna. Ti i Emsi niste na mojoj strani, to možemo definisati i prema tome praviti dalji scenario.


ruku na srce, mislim da ti ni prije slaloma (kojeg?) nije bilo stalo.
inače bi povela računa kako komuniciraš s ljudima.

ne pada mi pamet da glumim drvenu lutku za istresanje nečijih frustracija.

tako da hvala na razilaženju, zadovoljstvo je obostrano (ne mislim na emsija)
tess1 tess1 13:23 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

I nemam pojma kako bi na ijekavici trebalo da piše. Uvek sam pisao uvreda, uvrede...

Je li, pa i ja pišem i to me zbunilo. Mislim da uvrijeda i uvrjeda ne postoje. Ali ne, uvrijediti je ok. Ne znam, potražiću poslije u knjigama. :)
tess1 tess1 13:24 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

inače bi povela računa kako komuniciraš s ljudima.

Ajde čovječe ne izigravaj svilenu bubu.
predatortz predatortz 13:24 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

tess1
I nemam pojma kako bi na ijekavici trebalo da piše. Uvek sam pisao uvreda, uvrede...

Je li, pa i ja pišem i to me zbunilo. Mislim da uvrijeda i uvrjeda ne postoje. Ali ne, uvrijediti je ok. Ne znam, potražiću poslije u knjigama. :)


Čini mi se da bi i ti kod mog dobrog Jove završila na ekavici.
docsumann docsumann 13:25 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
inače bi povela računa kako komuniciraš s ljudima.

Ajde čovječe ne izigravaj svilenu bubu.


rekoh - ćao. batali me se.
tess1 tess1 13:27 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

rekoh - ćao. batali me se.

Šta bre batali, ispredaš ovde svilu dok ljudi seru i pišaju jedni pod drugima ti si iznad svega, tako i u ratu u Bosni, znao bi dok luk i ne jedeš i ne mirišiš kako bi ti to uradio pravedno. Batali se ti mene. Pametnije ti je.
tess1 tess1 13:31 20.01.2022

Re: Nusic bi se radovao,

Čini mi se da bi i ti kod mog dobrog Jove završila na ekavici

Čitam već godinama samo ekavski, ne znam u čemu je caka.
docsumann docsumann 13:35 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess1
rekoh - ćao. batali me se.

Šta bre batali, ispredaš ovde svilu dok ljudi seru i pišaju jedni pod drugima ti si iznad svega, tako i u ratu u Bosni, znao bi dok luk i ne jedeš i ne miriš kako bi ti to uradio pravedno. Batali se ti mene. Pametnije ti je.



nemam namjeru da razgovaram s nekim kome nije do dijaloga već do svađe i istresanja po ljudima.
mogu da bljuvam po svakom (gedžo skidam kapu za tolreranciju), al nemojte vi meni slučajno
ja svakako neču biti tvoj psihoterapeutski lutak. slab mi je mazohistički kapacitet.

tako da - ćao, još jednom.

a bio bih zahvalan i da mi više se ne obraćaš
tess1 tess1 13:43 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

nemam namjeru da razgovaram s nekim kome nije do dijaloga već do svađe i istresanja po ljudima.
mogu da bljuvam po svakom (gedžo skidam kapu za tolreranciju), al nemojte vi meni slučajno
ja svakako neču biti tvoj psihoterapeutski lutak. slab mi je mazohistički kapacitet.

tako da - ćao, još jednom.

a bio bih zahvalan i da mi više se ne obraćaš

Ajde bre crnogorska pičkice, pali.
docsumann docsumann 13:49 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

tess ideš u skriptu.
za razliku od tebe, meni je ovo tek drugi put da je koristim. jbg, moji kriterijumi su visoki, al ti si ih dosegla.

tako da, i posljednji put na ovom svijetu - ćao
tess1 tess1 13:52 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

jbg, moji kriterijumi su visoki

U mom kraju kažu usere se od čojstva.
alselone alselone 14:06 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ono što je primetno naravno i o čemu se u žalopojkama malo malo pa priča je totalni pad ovog mesta. Ako Čarli nije uzrok, a i nije, ne možemo na jednog čoveka ma kakav da je svaliti takvi krivicu, ono jeste vesnik propasti. Njegov "uzlet" u broju komentara i zavođenju reda (ovaj muzički blog je glup, ovaj slikarski je glup, ovaj sportski je glup, ovaj xyz je glup), obrnuto je korelisan ali jasno korelisan sa brojem kvalitetnih blogova i komentara.

Ja sam se trudio još koliko toliko i kod Zili i kod sebe da pišem, malo neke sa smislom blogove, malo trol-blogove pa da se divani, ali se osećam kao Čeda sa "čuvarima vatre". Malo serem, ali generalno više niko ne piše nego ljudi pizde i samo se svadjaju. Poslednja velika rasprava na blogu je bila na istu temu preko oko mesec i po dana. Neverovatno. A u medjuvremenu skoro ništa.
alselone alselone 14:10 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Ne znam ni sam šta je rešenje. Možda bi B92 bio zainteresovan da iznajmi ovo mesto, pa da se udružimo, par ljudi koji imaju firme, da svako donira jedan inženjer mesec, što je kita realno, mogli bi tehnički unaprediti sam blog i verujem da bi to dovelo neke ljude nazad a možda i nove.
alselone alselone 14:34 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Najbolje što mogu da ponudim je blog o energetici pa da se divani. Eto, možda sutra, taman dok budem odmarao posle slave.

Odo sad, treba obrijati lobanju, dolaze gosti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:47 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Nezavisno od toga kako je nastavio dalji tok ove diskusije, negde gore ste spominjali gde je Hrist, gde je Bog, gde je Lucifer itd.

Elem, to spominanje Boga i Hrista odvojeno je pogrešno ako govorimo o hriščanstvu.

Hrist je jedno od božjih lica (ipostasa).

Dakle, odnos je potpuno drugačiji, ne postoje Bog i Hrist kao odvojeni entiteti, nego Bog i njegova tri lica: Otac, Sin i Sveti Duh.

Verovatno je neko (nsarski sigurno, i verovatno bi mogao o ovome do sutra da priča) imao prilike da se susretne sa teorijom reprezentacije grupa u matematici (velike primene ima u savremenoj teorijskoj fizici, Lijeve grupe naročito). E pa to mu dođe to otprilike, Bog je grupa, a ova trojica su različite reprezentacije te grupe.
Bar je mom kockastom umu bilo tako najlakše da shvati Sveto Trojstvo - preko matematike

Odo sad dalje da šljakam, konačno sam uspeo da spakujem neki doker koji me je zajebavao...
softelectronics_e softelectronics_e 14:54 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac_onaj
Nezavisno od toga kako je nastavio dalji tok ove diskusije, negde gore ste spominjali gde je Hrist, gde je Bog, gde je Lucifer itd.

Elem, to spominanje Boga i Hrista odvojeno je pogrešno ako govorimo o hriščanstvu.

Hrist je jedno od božjih lica (ipostasa).

Dakle, odnos je potpuno drugačiji, ne postoje Bog i Hrist kao odvojeni entiteti, nego Bog i njegova tri lica: Otac, Sin i Sveti Duh.

Verovatno je neko (nsarski sigurno, i verovatno bi mogao o ovome do sutra da priča) imao prilike da se susretne sa teorijom reprezentacije grupa u matematici (velike primene ima u savremenoj teorijskoj fizici, Lijeve grupe naročito). E pa to mu dođe to otprilike, Bog je grupa, a ova trojica su različite reprezentacije te grupe.
Bar je mom kockastom umu bilo tako najlakše da shvati Sveto Trojstvo - preko matematike

Odo sad dalje da šljakam, konačno sam uspeo da spakujem neki doker koji me je zajebavao...

Jedno vreme sam imao dvojnost ... da li da studiram matematiku ili filozofiju.
I kako život to uradi, ne bi ni jedno ni drugo.
Što se tiče Boga, tj. njegovog shvatanja ... ja, na žalost, ne uspevam da ga vizualizujem.
Najbliže što sam dospeo je ... da verujem.
docsumann docsumann 14:55 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac


heh, da, načelono tačno.
naročito nakon halkidonskog sabora, gdje je monofizitsko učenje (da Hrist ima samo božansku prirodu) proglašeno za jeres.
no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Bog i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?
docsumann docsumann 15:01 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Što se tiče Boga, tj. njegovog shvatanja ... ja, na žalost, ne uspevam da ga vizualizujem.


već sam spominjao da u misticizmu istočnog hrišćanstva postoji učenje o apofatičnoj prirodi boga.
mislim da je to najbliže što se ideji Boga možemo primać ljudskim mentalnim (racionalnim) sposobnostima

Apofatični ili negativni način naglašava Božju apsolutnu transcendenciju i nespoznatljivost na takav način da ne možemo ništa reći o božanskoj biti, jer Bog je potpuno izvan bića
maksa83 maksa83 15:07 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Odo sad dalje da šljakam, konačno sam uspeo da spakujem neki doker koji me je zajebavao...



To jedno.

A drugo.

softelectronics_e softelectronics_e 15:13 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
Odo sad dalje da šljakam, konačno sam uspeo da spakujem neki doker koji me je zajebavao...



To jedno.

A drugo.


Da.
Kažem ja svojevremeno deci da neću da im ja apdejtujem i instaliram koješta na kompovima.
Ma, daaaaj ćale, pa to je glupo!
docsumann docsumann 15:15 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

Odo sad, treba obrijati lobanju, dolaze gosti.


sretna slava domaćine!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:18 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

maksa83
angie01
Mađari baš podbacili, od njih se više očekivalo.


najgoru psovku koju znam, je na madjarskom.

Pa da, zato su i podbacili u ovom kolu, od njih se više očekivalo imajuć u vidu piktoresknost njiihovih psovki.


Drug pecaroš je ovde na blogu priložio jednu od najboljih psovki na mađarskom jeziku koju sam čuo. Ono je bilo neponovljivo, žao mi je što nisam zapisao.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:20 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann

no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Boh i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?


Pa ni od kvantne teorije polja ne očekuješ da buda lako razumljiva, zar ne?


docsumann docsumann 15:26 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

vrabac_onaj
docsumann

no, mene je kopkalo ako je Hrist ujedno i Boh i čovjek zašto se obraćao Ocu (Bogu) sa krsta na onaja način - Bože moj, zašto si me ostavio.
da li u tom trenutku na krstu postoji samo ljudski Hrist?


Pa ni od kvantne teorije polja ne očekuješ da buda lako razumljiva, zar ne?


ma, lako je za mene.
no zbog ovih detalja glave su padale, ljudi proglašavani za jeretike, a to šta je prava priroda svetog trojstva odlučivalo se na administativnim odborima zvanim vaseljenski sabori je specifikum posebne vrste.

mirelarado mirelarado 15:34 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

no zbog ovih detalja glave su padale, ljudi proglašavani za jeretike, a to šta je prava priroda svetog trojstva odlučivalo se na administativnim odborima zvanim vaseljenski sabori.


Još od Nikeje, kad postradaše Arije i njegovi sledbenici.
docsumann docsumann 15:36 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

mirelarado
no zbog ovih detalja glave su padale, ljudi proglašavani za jeretike, a to šta je prava priroda svetog trojstva odlučivalo se na administativnim odborima zvanim vaseljenski sabori.


Još od Nikeje, kad postradaše Arije i njegovi sledbenici.


tačno.
pa je kasnije slijedio obračun i s monofizitima da bi došli do tzv. dualne prirode Hristove (i Bog i Čovjek) koju vrabac spominje
maksa83 maksa83 15:37 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

no zbog ovih detalja glave su padale, ljudi proglašavani za jeretike, a to šta je prava priroda svetog trojstva odlučivalo se na administativnim odborima zvanim vaseljenski sabori.

To su bili dobri običaji.

Ne znam zašto smo to prestali da radimo, da smo zadržali te lepe uzuse sada bi svi pisali unit testove.
mirelarado mirelarado 15:39 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

docsumann
mirelarado
no zbog ovih detalja glave su padale, ljudi proglašavani za jeretike, a to šta je prava priroda svetog trojstva odlučivalo se na administativnim odborima zvanim vaseljenski sabori.


Još od Nikeje, kad postradaše Arije i njegovi sledbenici.


tačno.
pa je kasnije slijedio obračun s monofizitima da bi došli do tzv. dualne prirode Hristove (i Bog i Čovjek) koju vrabac spominje


Sve do "filioque" pitanja, kad se razdvojismo od zapadnohrišćanske braće.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:42 20.01.2022

Re: Vesti iz sveta

alselone


Samo bih da shvatiš da je veća frka zato što je to stvarno sramota nego što je preneto. Da je preneto "zalažeš se za fosilna goriva umesto obnovljivih izvora", ni po jada, nego je sramota pa je svima neprijatno pa gledate više u mene nego u njega.


Ne znam da li se sjećaš, ili uopšte pratiš, kada je počela demokratizacija Ukrajine i kada je visoka američka funkcionerka rekla: "Jebeš Evropu". Tada su svi, na zapadu, skočili u oči Rusima, tako zločastim, što su taj presretnuti razgovor pustili u javnost. Utrkivali su se ko će više da zapljune Ruse zbog tog objavljivanje bez da je iko upitao Amerikance o njihovom odnosu prema "saveznicima".
To tadašnje okretanje glave od "Jebeš Evropu" dovelo je do toga da danas imamo skoro pa predvečerje rata u Evropi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana