Gost autor

Zhōngguó

jinks RSS / 04.02.2022. u 17:49

Alijansa diktature i Silicon Valley-a.

tess1

 



Komentari (227)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

alselone alselone 21:27 04.02.2022

Re: M'da!

nsarski






Žive na opoidima, food stamps i socijalnoj pomoći a ratovali bi slepo.
Milan Novković Milan Novković 21:47 04.02.2022

Re: M'da!

bene_geserit
alselone
Ono što mi nije jasno je drkanje na Kinu uz potpuno odsustvo svesti šta ona sa sobom nosi.

Tu se nas dvojica slažemo. Plus na to mutiranje sa Rusijom, u koje ih guraju.

Count me in.
Ekstremno su opasni.
Ono što Milanče gore reče, nisu ekspanzionistički nastrojeni, deluje jako naivno.
Samo su im metode drugačije.
A za nas je mnogo bolji svet u kom dominiraju Evropljani, nego svet kojim dominiraju Kinezi. U ovom drugom smo čist višak. U ovom prvom se nešto kao koprcamo što individualno što na nivou plemena.

Ispada da nisu, stvarno mnogi lažu. Imaš dosta kjniga i na tu temu (nisam pročitao ni jednu, ali sam čitao deliće pa druge koji objašnjavaju).

Al dobro, agresivno gledaju da povrate ono što su nekad imali pa izgubili.

Al uopšte, taj ekspanzionizam, sirovi, teritorijalni nije nešo in među većima danas, osim tu u epsilon okolini - šta će ti u u vezanom svetu, samo osvajaš i probleme na taj način.

Otud i noderni neocon "postulat" - raskomadaš u manje devole da otupiš oštricu nacionalnoj državi, pa na miru, ko čovek, pljačkaš.

U nekom trenutku to prerasta u auto-kanibalizam - nemoš u Rusiju u kupovinu odštampanim novcem, nemoš u Kinu ... pa pičiš po Evropi, Zapadu uopšte, pazariš.

Evropa danas ... i ja sam Evropljanin, jbg, ali ... ja bih još uvek pre otišao u US.
Ajd dobro, outdoors, jezik, preduzimačka kultura i eko-sistem, ... na dohvat ruke mora za ronjenje

Al da se urušavate .... lele, nema tih proverbial monkeys koji bi vam tako sročili biznis plan.

Milan Novković Milan Novković 21:48 04.02.2022

Re: M'da!

alselone
nsarski






Žive na opoidima, food stamps i socijalnoj pomoći a ratovali bi slepo.

Ne bi baš ratovali, tj bombardovali bi sa sigurne udaljenosti slabije od sebe.

A takvih, pa binih, sve manje.
alselone alselone 21:51 04.02.2022

Re: M'da!

Ne bi baš ratovali, tj bombardovali bi sa sigurne udaljenosti slabije od sebe.


Zato što sam ti - ŠTA!? - ratovala slepo!

alselone alselone 22:05 04.02.2022

Re: M'da!

Ali gledajte ovu vest koliko je sjajna .- Nato chief Jens Stoltenberg to become Norway’s next central bank governor
Milan Novković Milan Novković 22:26 04.02.2022

Re: M'da!

alselone
Ali gledajte ovu vest koliko je sjajna .- Nato chief Jens Stoltenberg to become Norway’s next central bank governor

On i Blinken su posebni predmeti sprdnje ovih dana
maksa83 maksa83 22:31 04.02.2022

Re: M'da!

Ne bi baš ratovali, tj bombardovali bi sa sigurne udaljenosti slabije od sebe.

Tako funkcionišu stvari već 100K godina od kad je prvi homoneštonešto naučio da jako i precizno hitne zašiljen štap. Kosi hitac oduvek odlučuje o tome ko gubi ko dobija, samo se domet i energija oslobođena pri udarcu povećavaju.

nsarski nsarski 22:36 04.02.2022

Re: M'da!

alselone
Ali gledajte ovu vest koliko je sjajna .- Nato chief Jens Stoltenberg to become Norway’s next central bank governor


To im je, izgleda, standardna trajektorija u karijeri.
Prvo nemilice ubijaš ljude bombama, a onda odeš u bankare.

Robert Maknamara - ubica Vijetnamaca, posle direktor Svetske banke.
Pol Volfovic - ubica Iračana, posle direktor svetske banke.
Jens Stoltenberg...dobro on baš nije doterao do Svetske banke, ali.

Kao neki psyop, bem ti sunce.
benedykt benedykt 22:39 04.02.2022

Re: M'da!

maksa83
Smatram da je Evropa šačica koja nema šanse u takmičenju sa Kinom.
Kinu može da 'slomi' samo Amerikanac - uz pomoć brata Rusa.

Ja mislim da niko nema šanse da slomi Kinu, pošto kako reče lepo onomad Bonaparta - "pustite Kinu da spava, kada se probudi svet će se tresti". I eto ga.

Ono što mi nije jasno je drkanje na Kinu uz potpuno odsustvo svesti šta ona sa sobom nosi.



Meni savršeno jasno, mislim to za praćenje the situejšn jednom rukom…!? Što reče Stanislav u Radovanu III… A jesi ti onaj što viče… Ala volim da mrzim…!?
Milan Novković Milan Novković 22:40 04.02.2022

Re: M'da!

nsarski
alselone
Ali gledajte ovu vest koliko je sjajna .- Nato chief Jens Stoltenberg to become Norway’s next central bank governor


To im je, izgleda, standardna trajektorija u karijeri.
Prvo nemilice ubijaš ljude bombama, a onda odeš u bankare.

Robert Maknamara - ubica Vijetnamaca, posle direktor Svetske banke.
Pol Volfovic - ubica Iračana, posle direktor svetske banke.
Jens Stoltenberg...dobro on baš nije doterao do Svetske banke, ali.

Kao neki psyop, bem ti sunce.

Ma ne, nego recikliraju poslušne kroz razne potentne poluge vlasti.
tess1 tess1 23:17 04.02.2022

Re: M'da!

Robert Maknamara - ubica Vijetnamaca, posle direktor Svetske banke.
Pol Volfovic - ubica Iračana, posle direktor svetske banke.
Jens Stoltenberg...dobro on baš nije doterao do Svetske banke, ali.

Interesantno.
softelectronics_e softelectronics_e 08:59 05.02.2022

Re: M'da!

bene_geserit
alselone
Ono što mi nije jasno je drkanje na Kinu uz potpuno odsustvo svesti šta ona sa sobom nosi.

Tu se nas dvojica slažemo. Plus na to mutiranje sa Rusijom, u koje ih guraju.

Count me in.
Ekstremno su opasni.
Ono što Milanče gore reče, nisu ekspanzionistički nastrojeni, deluje jako naivno.
Samo su im metode drugačije.
A za nas je mnogo bolji svet u kom dominiraju Evropljani, nego svet kojim dominiraju Kinezi. U ovom drugom smo čist višak. U ovom prvom se nešto kao koprcamo što individualno što na nivou plemena.

90-te.
Kaže meni direktor instituta dr. R.A. (genije od čoveka koji je neprestano motao cigarete od duvana koji mu je slao jedan prijatelj, Indijanac, iz Amerike) da pripremim neko predavanjce za neke posetioce iz Kine.
Rekoh ja - Ok.
Ukratko, stigne ta poseta, neko mi diskretno došapne da pazim na nivo jer su 6 od njih doktori nauka, elektronika i fizika.
i ja njima bla, bla, bla, ... a oni, svi kao jedan, povadiše blokčiće (balavurdija se sigurno ne seća onih 'Lipa' blokčića formata cca 10 x 7 cm, ne sećam se tačnih dimenzija) i pišu li pišu sve ono što sam govorio.
Ukratko, deo 'metoda' koju oni koriste u svojoj ekspanziji (odavno) su upravo te koje si ti već nekoliko puta pominjao i zasnovane su na snažnom obrazovnom sistemu - od vrtića do doktorata.
Eeee, da, da podvučem ... nadam se da niko moj neće da živi u okruženju sistema koji oni budu nosioci.
Da ne objašnjavam zašto to mislim.
maksa83 maksa83 09:22 05.02.2022

Re: M'da!

Ukratko, deo 'metoda' koju oni koriste u svojoj ekspanziji (odavno) su upravo te koje si ti već nekoliko puta pominjao i zasnovane su na snažnom obrazovnom sistemu - od vrtića do doktorata.

Dodatno, oni su koncept "da vladaju najsposobniji" ustanovili bukvalno pre Hrista, u vreme Konfučija. Tada su odlučili da upravljanje i vladanje na svim nivoima nije nešto što treba da se nasleđuje s kolena na koleno (bez kačkavalja ne valja!) nego da to treba da rade najsposobniji i uveli su ispite za tu stvar, i tada - pre 2500 godina - je obrazovanje postalo ključno za napredovanje u društvu.
softelectronics_e softelectronics_e 09:36 05.02.2022

Re: M'da!

maksa83
Ukratko, deo 'metoda' koju oni koriste u svojoj ekspanziji (odavno) su upravo te koje si ti već nekoliko puta pominjao i zasnovane su na snažnom obrazovnom sistemu - od vrtića do doktorata.

Dodatno, oni su koncept "da vladaju najsposobniji" ustanovili bukvalno pre Hrista, u vreme Konfučija. Tada su odlučili da upravljanje i vladanje na svim nivoima nije nešto što treba da se nasleđuje s kolena na koleno (bez kačkavalja ne valja!) nego da to treba da rade najsposobniji i uveli su ispite za tu stvar, i tada - pre 2500 godina - je obrazovanje postalo ključno za napredovanje u društvu.

Samo da dopunim.
Svaka čast kačkavalju!
Ali?
Juče žena pravila neku testeninu uz neki 'preliv' od morskih plodova.
I samo je blago, gotovo nehajno, ubacila sitne, sitne parčiće slaninice.
Čoveče!
Malo je reći da smo smazali sve!
Čak je i mlađe naše dete, koje je trknulo nekoliko dana iz Inglanda, radi od kuće onlajn, bilo oduševljeno.
vcucko vcucko 09:37 05.02.2022

Re: M'da!

bene_geserit

Ekstremno su opasni.
Ono što Milanče gore reče, nisu ekspanzionistički nastrojeni, deluje jako naivno.
Samo su im metode drugačije.
A za nas je mnogo bolji svet u kom dominiraju Evropljani, nego svet kojim dominiraju Kinezi. U ovom drugom smo čist višak. U ovom prvom se nešto kao koprcamo što individualno što na nivou plemena.

Definitivno guraju sasvim drugi model ekspanzionizma u odnosu na zapad.
Ne zauzimaju teritoriju u smislu da pobodu zastavu i dreče "ovo je Kina". Nego izvoze ljude, koji zatim sklapaju i zatvaraju veze/mreže po čitavom svetu.
I to rade već vekovima, nije to od juče.
alselone alselone 09:49 05.02.2022

Re: M'da!

Dodatno, oni su koncept "da vladaju najsposobniji" ustanovili bukvalno pre Hrista, u vreme Konfučija. Tada su odlučili da upravljanje i vladanje na svim nivoima nije nešto što treba da se nasleđuje s kolena na koleno (bez kačkavalja ne valja!) nego da to treba da rade najsposobniji i uveli su ispite za tu stvar, i tada - pre 2500 godina - je obrazovanje postalo ključno za napredovanje u društvu.


Neki dan pokupim informacijnu za koju ne znam dal i je istina ali mi deluje da jeste o tome kako TikTok Feed bira koje videe će ti pokazati sledeće - U Americi bira one gde neko igra što popularnije znači što gluplje igra neki kretenski ples ili tverkuje a u Kini će ti pokazati sledeći video tamo gde je neko napravio neko malo inženjersko rešenje, pomogao bespomoćnima, uredio okruženje oko sebe, lepo pevao, slikao ili tako nešto.

Merit based sistem, jebeš ga. A kada smo pričali još da ovako neće biti dobro...

Sa druge strane, to uništavanje Feedovima socijalnuih mreža srednjeročno je bolji rat od rata. Mene uopšte ne čudi zašto Kina nije pustila tuđe socijalne mreže kod sebe.
maksa83 maksa83 09:59 05.02.2022

Re: M'da!

Juče žena pravila neku testeninu uz neki 'preliv' od morskih plodova.
I samo je blago, gotovo nehajno, ubacila sitne, sitne parčiće slaninice.


Znači nema plodova mora bez plodova tora, odn. surf & turf što bi rekao agresor.

Pa dobro, kada je pokojni Bled mogao da ima u meniju "Lignje na šumadijski način" (male lignje filovane kajmakom i slaninicom) što da ne...
softelectronics_e softelectronics_e 10:43 05.02.2022

Re: M'da!

maksa83
Juče žena pravila neku testeninu uz neki 'preliv' od morskih plodova.
I samo je blago, gotovo nehajno, ubacila sitne, sitne parčiće slaninice.


Znači nema plodova mora bez plodova tora, odn. surf & turf što bi rekao agresor.

Pa dobro, kada je pokojni Bled mogao da ima u meniju "Lignje na šumadijski način" (male lignje filovane kajmakom i slaninicom) što da ne...

Eee, da!
Moja žena ima trivijalan brzinski recept ... kupi najtupavije lignjoslave (oni krugovi prečnika nekoliko cm od nekog Frikoma).
Jer meni nije bitno da je upecano jutros i transportovano avionom kako bi moj istančani ukus bio zadovoljen.
I te lignjoslave 'baci' na tiganj, zajedno sa sitno iseckanim parčićima slaninice.
Ni slaninica ne mora da bude od mangulice, prirodno hranjene i sušena u pušnicima kod naših paora.
Nego može da bude najobičnija, kupovna ... kupljena u Amanu ili bilo gde.
To poprži očas.
A za prilog bilo šta - od pirea do pirniča.
Za salatu može (sada) kiseli kupus, ajvar, barena paprika, kisela paprika somborka, kiseli krastavčići ... jedino to je sve naše proizvodnje (naravno, samo pripremanje zimnice je naša aktivnost), naravno, sve je to organsko jer je raslo (i kupljeno) na kvantaškoj pijaci.
I milina.
Ti lignjoslavi, uz te parčiće slaninice, postanu neopisivo ukusni.
Eee, da!
Kažem ja ženi na jutrošnjema sastanku za ishranu za današnji dan, da ne bi bilo loše da zbudži picu na brzaka (da prostiš, kakvo odležavanje testa i slično).
Kaže ona ne može ... po planu je pita.
Ja na to, ko iz topa ... pita - pie (paj), prisetio se kada su deca učila engleski povavljajući pita - paj.
Eeee, da - vozimo se pre neko veče mlađe dete i ja, te pitam ... da li u potpunosti barata, kao bilingualci, engleskim jezikom.
Kaže ... da.
Svejedno kojim trenutno govori, da li engleski, da li srpski - nebitno.
Ali, reče, smatram da i srpski moram da stalno kondicioniram. Na primer, odaberem na podkastu neke emisije sa Memedovićem ... i dobijem duplo, kodnicioniram srpski i gledam predele gde ću verovatno nekada da odem.
tess1 tess1 10:50 05.02.2022

Re: M'da!

Emsi, poštedi me tih pričao o kuvanju tvoje žene, koga boli k kako i šta ona kuva osim tebe? Ili, ne pravi petlju profesionalca i idealnog muža, petlju manije na blogu dok u isto vrijeme l.... p..... po Twitteru.

Otvori sebi blog i piše zainteresovanim fanovima o kuvanju ženinom i p........ p....... .
softelectronics_e softelectronics_e 10:59 05.02.2022

Re: M'da!

tess1
Emsi, poštedi me tih pričao o kuvanju tvoje žene, koga boli k kako i šta ona kuva osim tebe? Ili, ne pravi petlju profesionalca i idealnog muža, petlju manije na blogu dok u isto vrijeme ližeš pičiće po Twitteru.

Otvori sebi blog i piše zainteresovanim fanovima o kuvanju ženinom i polizanim pičićima.

I meni je drago da si i ti dobro!
Drži se!
tess1 tess1 11:02 05.02.2022

Re: M'da!

I meni je drago da si i ti dobro!
Drži se!

Evo ga, isti trikovi, ista patnja, cc.

Ja sam sjajno, ne brini ti za mene. I blog je bolji nego što sam mislila. Samo kažem, neću dozvoliti da ga tvoja dobrota, nevinost i naivnost z..... .
shmoo shmoo 11:18 05.02.2022

"Why would the FBI get communists high?"

tess1 tess1 11:37 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

Novi svijet ne podrazumjeva samo svijet unutar granica Kine. Xi želi postati za života lider globalizacije, to znači da cijeli Novi svijet prihvati njegovu staru ideologiju.

I zanimljivost,
Zhōngguó prevode kao Srednje kraljevstvo, navodno znači Pupak svijeta. Neki pametni ljudi napominju da to moramo imati na umu, u vidu. :)
softelectronics_e softelectronics_e 11:47 05.02.2022

Re: M'da!

tess1
I meni je drago da si i ti dobro!
Drži se!

Evo ga, isti trikovi, ista patnja, cc.

Ja sam sjajno, ne brini ti za mene. I blog je bolji nego što sam mislila. Samo kažem, neću dozvoliti da ga tvoja dobrota, nevinost i naivnost zapiša.

Iskusno!
No, nisam ja tako dobar kao što ti se čini.
I nema nikave potrebe na ovom blogu (a i šire) da se ti baviš mnome.
Jer sam ja beznačajan, osim samom sebi (sve manje) i, što bi rekao Milan Novković, svojoj bliskoj epsilon okolini.

Što se globalne strane tiče, ja sam Srbin, Evropljanin.
Nade polažem u Amere i Ruse.
Za mene su Rusi naša braća.
A biće onako kako je uvek (i) bivalo.
'Probleme' će, kao i uvek, rešavati veliki.
A dužnost lidera malih naroda je da svoje narode provedu kroz te okršaje što neokrnjenije.
tess1 tess1 11:58 05.02.2022

Re: M'da!

I nema nikave potrebe na ovom blogu (a i šire) da se ti baviš mnome.

Jbt vratim se u rikverc 18 km da bih komunicirala sa izverziranim decenijskim preživljavanjem na blogu.

Ne bavim se tobom toliko kao što si manijački gladan pažnje, jutros konkretno bavim se tvojom ženom koja prvo, kuva, ne kuvaš ti, drugo, ti si bespomoćan nevoljnik kojem je ona sluškinja, dvori ga.. i to kad se poveže sa aktivnostima na drugom mjestu, dokle ide tvoj hrabri performans? Ili ti stvarno misliš da sam ja od juče neka druga?

Hajde ovako, da se ne bih bavila tvojom ženom i čime te p....... , i svime što podastreš ovde, floskulama poželjnim za čuti i milion puta iskovanim do perfekcije, idi čovječe tamo slavi Novaka, vidiš da Spiridon izgibe gradeći blogove preko njegovih nevolja..
softelectronics_e softelectronics_e 12:14 05.02.2022

Re: M'da!

tess1
I nema nikave potrebe na ovom blogu (a i šire) da se ti baviš mnome.

Jbt vratim se u rikverc 18 km da bih komunicirala sa izverziranim decenijskim preživljavanjem na blogu.

Ne bavim se tobom toliko kao što si manijački gladan pažnje, jutros konkretno bavim se tvojom ženom koja prvo, kuva, ne kuvaš ti, drugo, ti si bespomoćan nevoljnik kojem je ona sluškinja, dvori ga.. i to kad se poveže sa aktivnostima na drugom mjestu, dokle ide tvoj hrabri performans? Ili ti stvarno misliš da sam ja od juče neka druga?

Hajde ovako, da se ne bih bavila tvojom ženom i čime te podojila drugi put juče, i svime što podastreš ovde, floskulama poželjnim za čuti i milion puta iskovanim do perfekcije, idi čovječe tamo slavi Novaka, vidiš da Spiridon izgibe gradeći blogove preko njegovih nevolja..

Jedan je Nole!
Ovde i bilo gde.

Što se tiče moga kuvanja, gotovo da si u pravu.
Jer kuvam sve ređe.
Uglavnom kao pripremne aktivnosti, ako stignem pre kući, da stavim da se kuva krompir i slično.
Razmišljam da, makar, vikendom kuvam celovito.
Videćemo.
shmoo shmoo 12:16 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

tess1
Novi svijet ne podrazumjeva samo svijet unutar granica Kine. Xi želi postati za života lider globalizacije, to znači da cijeli Novi svijet prihvati njegovu staru ideologiju.



Није у потпуности стара (та идеологија) ако је хибридна... Барем ми се тако чини.

Нешто као комунизам (социјализам?) са слободним тржиштем, протоком новца, робе и људи, али без свих осталих неолибералних мантри које слушамо на Западу.

Тако сам барем то разумео.

(EDIT: Изгледа да су Кинези врло озбиљно порадили на тој хибридизацији после Тјенанмена и пада Берлинског зида.)


I zanimljivost,
Zhōngguó prevode kao Srednje kraljevstvo, navodno znači Pupak svijeta. Neki pametni ljudi napominju da to moramo imati na umu, u vidu. :)



И Балканци исто мисле да је Балкан пупак света... Или catena mundi, вериге света којима је планета Земља окачена о небо.

Па ето где је данас Кина, а где је Балкан. :)

alselone alselone 12:25 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

U principu, Zapad mora propasti, kako je i DS morao da propadne, pošto realno ni ovako više neide, sad, šta ćemo dobiti, mi to možda najbolje znamo.
tess1 tess1 12:38 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

И Балканци исто мисле да је Балкан пупак света

Ne bi valjalo da je drugačije. :)
tess1 tess1 12:39 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

Zapad mora propasti,

Već je propao, vidjećemo šta dalje. :)
shmoo shmoo 13:03 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

alselone

sad, šta ćemo dobiti, mi to možda najbolje znamo.



Кажи и нама који не знамо.

Мислим, секираћемо се ми и даље, али макар да знамо шта нам се спрема.

Па ако може, да некако изврдамо.





benedykt benedykt 22:28 05.02.2022

Re: M'da!

alselone

Neki dan pokupim informacijnu za koju ne znam dal i je istina ali mi deluje da jeste o tome kako TikTok Feed bira koje videe će ti pokazati sledeće - U Americi bira one gde neko igra što popularnije znači što gluplje igra neki kretenski ples ili tverkuje a u Kini će ti pokazati sledeći video tamo gde je neko napravio neko malo inženjersko rešenje, pomogao bespomoćnima, uredio okruženje oko sebe, lepo pevao, slikao ili tako nešto.

Merit based sistem, jebeš ga. A kada smo pričali još da ovako neće biti dobro...

Sa druge strane, to uništavanje Feedovima socijalnuih mreža srednjeročno je bolji rat od rata. Mene uopšte ne čudi zašto Kina nije pustila tuđe socijalne mreže kod sebe.

Postoji samo jedan jedini razlog zbog čega Kina tako striktno kontroliše dostup internetu uz pomoć onoga što se popularno naziva Great Firewall, a to je rigorozna kontrola informacija odnosno pripadajuće diktiranje zadatog narativa.
Pre nekih šest ili sedam meseci se na Al Jazeeri pojavio kraći dokumentarac pod nazivom Wuhan’s Hidden Trauma. Jedan kineski režiser je dakle otišao u Wuhan, te snimao kako sve to izgleda posle svega onog što se tamo dešavalo početkom 2020. Ono što je mene lično fasciniralo do granice za neverovati, je da njemu u razgovoru na nekoj večeri kažu kako tamo 95% ljudi čvrsto veruje kako postoji grandiozna zavera, te da je Covid u Wuhan stigao iz Amerike…!? Zamisli dakle koje je to ispiranje mozga da oni skoro kao jedan veruju u takvo nešto i pored onog instituta u Wuhanu koji im se nalazi bukvalno ispred nosa. Mislim, ako im je već sumnjiva ona verzija da je virus prirodnog porekla.
Takođe, u maju 2020. je prvo pritvorena a onda i osuđena na četiri godine zatvora Kineskinja Zhang Zhan, čiji je jedini greh bio to što je otišla u Wuhan pre dve godine i onda sa lica mesta snimala ono što se dešava i pisala o tome na nekom svom blogu.
Sve u svemu, ta meritokratija u Kini se kolokvijalno naziva guanxi ili ti ga po naški ortačko-rođačke veze uz naravno partijske šeme po sistemu ja tebi a ti meni. Razlog zašto je sve to sakriveno od očiju javnosti je naravno ona ista rigorozna kontrola medijskog prostora, pa tako do tebe dopiru te lepe zašećerene priče o tome kako radi algoritam Tik Toka u Kini a na drugoj strani sve ono što i nije toliko lepo ostaje potureno pod tepih. Da zaista ima meritokratije kao što je nema, onda ne bi iza bukvalno svake priče o borbi protiv korupcije u Kini, stajali samo međupartijski obračuni gde se sve vrti oko toga da što bolje prikriješ ono što sam muljaš a da pri tome pokažeš pravedničkim prstom na onoga kome bi da podmetneš nogu.
Danas se na primer retko ko seća da se Xi Jinping nije pojavio sam na sceni, već da je svojevremeno imao opasnog rivala Bo Xilaia. Njihovi očevi su bili dvojica od tzv Osmorice besmrtnih, dok su njih same u Kini, upravo zbog takvog porekla, popularno zvali Krunski prinčevi. Na kraju balade Bo Xilai je završio na doživotnoj robiji a Xi Jinping je doživotni predsednik Kine, kao što je moglo da bude i obrnuto da su se karte samo malo drugačije namestile.
Tako da, ne stoje baš u Kini stvari tako lepo i meritokratski bajkovito, nego se samo tako predstavlja…
benedykt benedykt 23:39 05.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

shmoo


Није у потпуности стара (та идеологија) ако је хибридна... Барем ми се тако чини.

Нешто као комунизам (социјализам?) са слободним тржиштем, протоком новца, робе и људи, али без свих осталих неолибералних мантри које слушамо на Западу.

Тако сам барем то разумео.



Pa sad, sve zavisi šta tačno podrazumevamo pod pojmom slobodno tržište, jer ono što se kolovijalno nazivalo socijalizam i slobodno tržište baš i ne ide u istu rečenicu. Uzmimo da Kina samo koristi slobodno tržište kada njoj to odgovara, kao što će isto tako da uradi bukvalno sve suprotno od zakona slobodnog tržišta ako to njoj opet u nekom drugom trenutku odgovara.
Takav sistem se inače popularno naziva autoritarni kapitalizam, i zasniva se obično na nekakvom Vođi, koji opet ima neku svoju partiju, pa sve počinje i završava sa njim i tom njegovom partijom. Na Zapadu oni koji imaju pare dovode i skidaju one koji su na vlasti, dok u sistemima autoritarnog kapitalizma su oni na vlasti koji se pitaju ko će zaraditi pare ili bez istih ostati ako bude nevaljao.
Kapitalizam kao sistem može da postoji u više različitih formi, odnosno slobodno tržište nije uopšte, kako se jako često veruje, condicio sine qua non za egzistiranje istog kao sistema…
shmoo shmoo 00:52 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

benedykt

Pa sad, sve zavisi šta tačno podrazumevamo pod pojmom slobodno tržište, jer ono što se kolovijalno nazivalo socijalizam i slobodno tržište baš i ne ide u istu rečenicu.


Зашто не иду социјализам и слободно тржиште у исту реченицу?

Помислих да није можда због тога што ти не умеш, па самим тим и не можеш, да изађеш из те своје идеолошке кутије у којој живиш читав живот и у којој си васпитаван и образован и да онда евентуално мало размишљаш ван ње, те кутијице?

Офуцала се и поцепала та некадашња идеолошка кутијица, у данашњем свету она више није за употребу.

Комунистичка партија Кине ипак има 95 милиона чланова данас. То је скоро трећина становништва САД.











Изгледа да Кина данас ипак више није само регионална сила како нас је у то убеђивао Збигњев Бжежински 1997. године у Великој шаховској табли мада је и он сам још тада наслућивао да је сукоб Кине и САД у будућности неизбежан што је, уосталом, у тој књизи и написао.

Једино он тада није знао да нам каже са каквом ће то Кином доћи до тог сукоба у будућности. Још увек му је, изгледа, Тјенанмен био пред очима па се заносио обојеним револуцијама и у Кини које је очекивао али до којих ипак није дошло до данас.









П.С. за Шарског (а на овом блогу овде и за Максу) - Шарски, као што ти рекох још ономад, пре неколико година, ја се тих Кинеза заиста плашим.


Зајебавам мог Кума већ 3-4 године зато што му је шефица у ванкуверској луци дебела, масна одвратна Кинескиња па он мора да остаје да ради и прековремено. Са шефицом.

А у ствари се бојим да ме не задеси Кумова судбина.

bene_geserit bene_geserit 02:18 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

Зашто не иду социјализам и слободно тржиште у исту реченицу?

Помислих да није можда због тога што ти не умеш, па самим тим и не можеш, да изађеш из те своје идеолошке кутије у којој живиш читав живот и у којој си васпитаван и образован и да онда евентуално мало размишљаш ван ње, те кутијице?

Taso, out of the box mislioče,
sistem sa slobodnim tržištem je socijalizam koliko je i trandža koji otsekao sebi kitu žena.
Tj. ili imaš socijalizam koji se pravi da ima slobodno tržište,
ili sistem sa slobodnim tržištem koji se pravi da je socijalizam.
tess1 tess1 08:56 06.02.2022

Re: M'da!

Njihovi očevi su bili dvojica od tzv Osmorice besmrtnih, dok su njih same u Kini, upravo zbog takvog porekla, popularno zvali Krunski prinčevi.

Benedykt, dobar cijeli komentar. Pčelica si prava.
shmoo shmoo 09:21 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

bene_geserit

Tj. ili imaš socijalizam koji se pravi da ima slobodno tržište,
ili sistem sa slobodnim tržištem koji se pravi da je socijalizam.



Па о томе вам и говорим.

То је тај out of the box који изгледа ни ти не можеш да прихватиш. Можеш да схватиш, исто као и Бенедикт, али изгледа не желиш да прихватиш да су Кинези способни за тако нешто.

Па се вртиш у том офуцаном идеолошком концепту о "Нама демократама и Њима комуњарама".

А Кинези јесу способни за тако нешто за разлику од тинктенкова у твојој садашњој и новој домовини који још увек врте исту отрцану офуцану идеолошку мантру о демократији и "црвенима" зајебавајући сопствену популацију тиме преко медија.

Јбг, жао ми је што баш морам ја да теби и Бенедикту то саопштим (нећу добити муштулук за добре вести), али ово време у којем живимо ипак није крај историје.

Признао је то на крају и сам Фукујама.

Ниси то схватио? Или можда не читаш пажљиво? Или можда не разумеш прочитано?

Како год, видим да си надркан и нервозан (по начину на који ми се обраћаш).

Ако, тако и треба. У таквом времену живимо.

А ти живиш у незгодној новој домовини у том времену у којем живимо.

Јбг, шта да ти кажем...





shmoo shmoo 09:25 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Njihovi očevi su bili dvojica od tzv Osmorice besmrtnih, dok su njih same u Kini, upravo zbog takvog porekla, popularno zvali Krunski prinčevi.

Benedykt, dobar cijeli komentar. Pčelica si prava.




Свака част Бенедикту, и у праву си. Јесте он пчелица.

Али молим те, да кажем то унапред за сваки случај, мени немој никада да делиш комплименте. Поготово не оваквог типа.

Таман смо некако изгладили односе па не бих да их кваримо.

alselone alselone 09:44 06.02.2022

Re: M'da!

Tako da, ne stoje baš u Kini stvari tako lepo i meritokratski bajkovito, nego se samo tako predstavlja…


U pravu si. Malo sam požurio sa komentarom, pa kada sam razmislio, stvarno su i meni pričali da je tako kada sam bio tamo. Šta više, to se čak ni ne krije toliko nego se smatra netvorkingom, znači uspehom.

Dok je firma za koju sam tada radio imala veliki delivery centar tamo, potpuno zvanična stavka u budžetu je bila "customer entertaiment". Verujem da znaš o čemu se tu radi.

Sa druge strane, ovo za Feed-ove socijalnih mreža je verovatno tačno i uklapa se u modove rada komunističke partije. Oni žele da feed-uju dobre i pozitivne priče, "dobre građane", poslušne, sposobne ali i one koji ne pitaju mnogo. Sa druge strane, Amerika ti promoviše da treba dobro da vrtiš guzicom i da ćeš onda biti najpopularniji.
alselone alselone 09:46 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

Кажи и нама који не знамо.

Мислим, секираћемо се ми и даље, али макар да знамо шта нам се спрема.

Па ако може, да некако изврдамо.


Nema ni veze. Nego hoću da ti kažem da sam juče bio u BG i da sam kupio Ale i Bauci koji si mi spominjao pre nekog vremena. Šetali i čekali da se oslobodi VR igraonica i prolazimo pored knjižare u Knez Mihajlovoj kad ja pogledo (Sava iz Kikinde naglasak) kad ono ta knjiga. I pazarim.

Malo je strašnija nego što sam pretpostavljao pa nije još uvek za moju decu, ali ja ću prelistati svakako.
tess1 tess1 09:50 06.02.2022

Re: M'da!

Али молим те, да кажем то унапред за сваки случај, мени немој никада да делиш комплименте. Поготово не оваквог типа.

Таман смо некако изгладили односе па не бих да их кваримо.

Dobro, Taso, nikad ti neću reći da si prava pčelica. Obećavam. :))
softelectronics_e softelectronics_e 09:59 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

benedykt
shmoo


Није у потпуности стара (та идеологија) ако је хибридна... Барем ми се тако чини.

Нешто као комунизам (социјализам?) са слободним тржиштем, протоком новца, робе и људи, али без свих осталих неолибералних мантри које слушамо на Западу.

Тако сам барем то разумео.



Pa sad, sve zavisi šta tačno podrazumevamo pod pojmom slobodno tržište, jer ono što se kolovijalno nazivalo socijalizam i slobodno tržište baš i ne ide u istu rečenicu. Uzmimo da Kina samo koristi slobodno tržište kada njoj to odgovara, kao što će isto tako da uradi bukvalno sve suprotno od zakona slobodnog tržišta ako to njoj opet u nekom drugom trenutku odgovara.
Takav sistem se inače popularno naziva autoritarni kapitalizam, i zasniva se obično na nekakvom Vođi, koji opet ima neku svoju partiju, pa sve počinje i završava sa njim i tom njegovom partijom. Na Zapadu oni koji imaju pare dovode i skidaju one koji su na vlasti, dok u sistemima autoritarnog kapitalizma su oni na vlasti koji se pitaju ko će zaraditi pare ili bez istih ostati ako bude nevaljao.
Kapitalizam kao sistem može da postoji u više različitih formi, odnosno slobodno tržište nije uopšte, kako se jako često veruje, condicio sine qua non za egzistiranje istog kao sistema

Pojasni ovo!
To mi je nešto novo.
Osim ako to nisi sam izmislio radi šegačenja.
shmoo shmoo 10:16 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

alselone
Кажи и нама који не знамо.

Мислим, секираћемо се ми и даље, али макар да знамо шта нам се спрема.

Па ако може, да некако изврдамо.


Nema ni veze. Nego hoću da ti kažem da sam juče bio u BG i da sam kupio Ale i Bauci koji si mi spominjao pre nekog vremena. Šetali i čekali da se oslobodi VR igraonica i prolazimo pored knjižare u Knez Mihajlovoj kad ja pogledo (Sava iz Kikinde naglasak) kad ono ta knjiga. I pazarim.

Malo je strašnija nego što sam pretpostavljao pa nije još uvek za moju decu, ali ja ću prelistati svakako.



Јеси!!!



Ако...

Претпостављам да су илустрације те које су непогодне за твоје клинце за сада... Односно има неких заиста помало застаршујућих... Ипак су у питању дрекавци, вампири, чуме итд. Али шаљиво, на шаљив начин, а тобож озбиљно.

Ма добро, доспиће, што би рекла баба моје жене, деца до те књиге врло брзо, не'ш се ти ни окренути, јербо деца страшно брзо расту како смо ми све старији.

Јеси провалио име аутора?

шаргареП А.

У ствари, Александар Палавестра са Филозофског у Бгд.






shmoo shmoo 10:20 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Али молим те, да кажем то унапред за сваки случај, мени немој никада да делиш комплименте. Поготово не оваквог типа.

Таман смо некако изгладили односе па не бих да их кваримо.

Dobro, Taso, nikad ti neću reći da si prava pčelica. Obećavam. :))



Никада ти ово нећу заборавити и бићу ти захвалан до гроба!

А и после, јебеш му матер... :)

tess1 tess1 10:25 06.02.2022

Re: M'da!

А и после, јебеш му матер... :)

E, ovo je dobra igra riječi. Na akademskom džez nivou. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:27 06.02.2022

Re: M'da!

alselone

Dok je firma za koju sam tada radio imala veliki delivery centar tamo, potpuno zvanična stavka u budžetu je bila "customer entertaiment". Verujem da znaš o čemu se tu radi.


Koliko sam razumio ovo bi mogao biti nekakav oblik korupcije a političari i zapadne elite riječ korupcija koriste kao glavnu batinu kojom svoje protivnike dovode u red.
Kako o korupciji drugih mogu pričati oni koji su spremni da žrtvuju interese svojih država i naroda u korist male grupe već prebogatih. Čak i da milione uvedu u rat.
Nebitno u kakav šareni papir tu korupciju zamotavaju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:09 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

shmoo














Изгледа да Кина данас ипак више није само регионална сила како нас је у то убеђивао Збигњев Бжежински 1997. године у Великој шаховској табли мада је и он сам још тада наслућивао да је сукоб Кине и САД у будућности неизбежан што је, уосталом, у тој књизи и написао.

Једино он тада није знао да нам каже са каквом ће то Кином доћи до тог сукоба у будућности. Још увек му је, изгледа, Тјенанмен био пред очима па се заносио обојеним револуцијама и у Кини које је очекивао али до којих ипак није дошло до данас


Kao prilog diskusiji prilažem ovaj intervju penzionisanog francuskog admirala koji od 55 minuta priča o Kini.
Čovjek kaže da Kina svake četiri godine u svoje naoružanje uvede nove pomorske jedinice koje su po snazi jednake kompletnoj francuskoj mormarici koja je četvrta mornarica svijeta.
Kaže da su Kinezi znatno prije Evropljana plovili po otvorenom moru a ne samo blizini kopna. Kolumbove brodove, u poređenju sa kineskim tog doba, naziva orahovim ljuskama.



benedykt benedykt 14:56 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Njihovi očevi su bili dvojica od tzv Osmorice besmrtnih, dok su njih same u Kini, upravo zbog takvog porekla, popularno zvali Krunski prinčevi.

Benedykt, dobar cijeli komentar. Pčelica si prava.

Tako su ih zaista predstavljali kada su se pojavili, odnosno uvek se ukazivalo na to da je otac Xi Jinpinga niko drugi već Xi Zhongxun, kao što se i za Bo Xilaia isticalo da je sin Bo Yiboa. Bo Xilai je prvi poleteo visoko, pošto mu je tata svojim vezama sredio da postane član Centralnog komiteta partije, da bi onda nekoliko godina posle ušao i u Politbiro CK. Međutim u tom trenutku ga već pretiče Xi Jinping koji ulazi da bude član najviše političke instance tj Stalnog komiteta Politbiroa. Onda Bo Xilai pokušava nekako da povrati prednost, pa lepo siđe među narod organizujući po gradovima Kine velike mitinge gde se, po ugledu na stare dane i vladavinu Maoa, pevaju revolucionarne pesme, što mu naravno podigne popularnost u nebesa.
Međutim nije mu se dalo jer u ključnom trenutku pronalaze mrtvog u luksuznom hotelu u Čongingu engleskog biznismena Neil Heywooda, koji je opet bio blizak partner u poslovima njegove druge žene Gu Kailai. Šef lokalne policije pronađe dokaze da ga je upravo ona i otrovala, odmah ode kod Bo Xilaia da mu kaže šta je pronašao, pa za nagradu popije takvu šamarčinu da mu je pukla bubna opna. Bo Xilai pri tome sredi da ga odmah otpuste i plus mu namesti istragu za korupciju, On se uplaši, jer shvati da bi mogao da ga koliko uskoro pojede mrak, te zatraži azil u američkom konzulatu. Međutim, Kinezi odmah pritisnu Amerikance i tako se bivši šef policije nađe ubrzo u Pekingu gde krene da objašnjava u ”prijateljskom” ubeđivanju otkud on da zatraži azil u Americi.
Sastaje se odmah naravno i Stalni komitet Politbiroa, te kreće rasprava šta sad da se radi oko celog tog skandala sa bivšim šefom policije iz Čonginga i američkim konzulatom. Prvi se javlja bezbednjak Zhou Yongkang, inače u jako dobrim odnosima sa Bo Xilaiem, te kaže kako sve treba ograničiti samo na ovoga što je tražio azil, tj da ne širimo bez potrebe dalje drugovi i ne ulazimo u detalje. Međutim tada uzima reč, i to preko reda sa obzirom na partijsku hijerarhiju, a ko drugi već Xi Jinping i kaže da cela priča ne treba da ostane samo na bivšem šefu policije iz Čonginga, već da treba sve to ispitati do najsitnijih detalja. Ne pominje naravno Bo Xilaia niti njegovu ženu, ali svima je sve jasno. Njegovu ideju podrži tadašnji broj dva Stalnog komiteta tj Wen Jiabao, da bi posle njega ostao samo još jedan govornik tj poslovično oprezni prvi čovek partije Hu Jintao, koji iskusno proceni situaciju te i on podrži istragu. Ostalo je već istorija, odnosno nekom doživotna robija a nekom doživotna predsednička fotelja.
Naravno da je moglo biti i drugačije, jer je već tada ukupna imovina druga Xi Jinpinga tj njegove porodice bila procenjena na oko 350-400 miliona dolara, deca se školuju na Harvardu, imaju se pasoši zemalja Zapada ili stalne boravišne dozvole, itd itd…
benedykt benedykt 15:44 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

softelectronics_e
benedykt
shmoo


Није у потпуности стара (та идеологија) ако је хибридна... Барем ми се тако чини.

Нешто као комунизам (социјализам?) са слободним тржиштем, протоком новца, робе и људи, али без свих осталих неолибералних мантри које слушамо на Западу.

Тако сам барем то разумео.



Pa sad, sve zavisi šta tačno podrazumevamo pod pojmom slobodno tržište, jer ono što se kolovijalno nazivalo socijalizam i slobodno tržište baš i ne ide u istu rečenicu. Uzmimo da Kina samo koristi slobodno tržište kada njoj to odgovara, kao što će isto tako da uradi bukvalno sve suprotno od zakona slobodnog tržišta ako to njoj opet u nekom drugom trenutku odgovara.
Takav sistem se inače popularno naziva autoritarni kapitalizam, i zasniva se obično na nekakvom Vođi, koji opet ima neku svoju partiju, pa sve počinje i završava sa njim i tom njegovom partijom. Na Zapadu oni koji imaju pare dovode i skidaju one koji su na vlasti, dok u sistemima autoritarnog kapitalizma su oni na vlasti koji se pitaju ko će zaraditi pare ili bez istih ostati ako bude nevaljao.
Kapitalizam kao sistem može da postoji u više različitih formi, odnosno slobodno tržište nije uopšte, kako se jako često veruje, condicio sine qua non za egzistiranje istog kao sistema

Pojasni ovo!
To mi je nešto novo.
Osim ako to nisi sam izmislio radi šegačenja.

softelectronics_e softelectronics_e 15:58 06.02.2022

Re: M'da!

benedykt
tess1
Njihovi očevi su bili dvojica od tzv Osmorice besmrtnih, dok su njih same u Kini, upravo zbog takvog porekla, popularno zvali Krunski prinčevi.

Benedykt, dobar cijeli komentar. Pčelica si prava.

Tako su ih zaista predstavljali kada su se pojavili, odnosno uvek se ukazivalo na to da je otac Xi Jinpinga niko drugi već Xi Zhongxun, kao što se i za Bo Xilaia isticalo da je sin Bo Yiboa. Bo Xilai je prvi poleteo visoko, pošto mu je tata svojim vezama sredio da postane član Centralnog komiteta partije, da bi onda nekoliko godina posle ušao i u Politbiro CK. Međutim u tom trenutku ga već pretiče Xi Jinping koji ulazi da bude član najviše političke instance tj Stalnog komiteta Politbiroa. Onda Bo Xilai pokušava nekako da povrati prednost, pa lepo siđe među narod organizujući po gradovima Kine velike mitinge gde se, po ugledu na stare dane i vladavinu Maoa, pevaju revolucionarne pesme, što mu naravno podigne popularnost u nebesa.
Međutim nije mu se dalo jer u ključnom trenutku pronalaze mrtvog u luksuznom hotelu u Čongingu engleskog biznismena Neil Heywooda, koji je opet bio blizak partner u poslovima njegove druge žene Gu Kailai. Šef lokalne policije pronađe dokaze da ga je upravo ona i otrovala, odmah ode kod Bo Xilaia da mu kaže šta je pronašao, pa za nagradu popije takvu šamarčinu da mu je pukla bubna opna. Bo Xilai pri tome sredi da ga odmah otpuste i plus mu namesti istragu za korupciju, On se uplaši, jer shvati da bi mogao da ga koliko uskoro pojede mrak, te zatraži azil u američkom konzulatu. Međutim, Kinezi odmah pritisnu Amerikance i tako se šef policije nađe ubrzo u Pekingu gde krene da objašnjava u ”prijateljskom” ubeđivanju otkud on da zatraži azil u Americi.
Sastaje se odmah naravno i Stalni komitet Politbiroa, te kreće rasprava šta sad da se radi oko celog tog skandala sa bivšim šefom policije iz Čonginga i američkim konzulatom. Prvi se javlja bezbednjak Zhou Yongkang, inače u jako dobrim odnosima sa Bo Xilaiem, te kaže kako sve treba ograničiti samo na ovoga što je tražio azil, tj da ne širimo bez potrebe dalje drugovi i ne ulazimo u detalje. Međutim tada uzima reč, i to preko reda sa obzirom na partijsku hijerarhiju, a ko drugi već Xi Jinping i kaže da cela priča ne treba da ostane samo na bivšem šefu policije iz Čonginga, već da treba sve to ispitati do najsitnijih detalja. Ne pominje naravno Bo Xilaia niti njegovu ženu, ali svima je sve jasno. Njegovu ideju podrži tadašnji broj dva Stalnog komiteta tj Wen Jiabao, da bi posle njega ostao samo još jedan govornik tj poslovično oprezni prvi čovek partije Hu Jintao, koji iskusno proceni situaciju te i on podrži istragu. Ostalo je već istorija, odnosno nekom doživotna robija a nekom doživotna predsednička fotelja.
Naravno da je moglo biti i drugačije, jer je već tada ukupna imovina druga Xi Jinpinga tj njegove porodice bila procenjena na oko 350-400 miliona dolara, deca se školuju na Harvardu, imaju se pasoši zemalja Zapada ili stalne boravišne dozvole, itd itd…

Ali benediktče!
Kako ti ovo sve znaš?!
I kako to sve zapamtiš?!
Čak i ta silna kineska imena?!
Jebote!
tess1 tess1 16:36 06.02.2022

Re: M'da!

Tako su ih zaista predstavljali kada su se pojavili

Spominjem na prvoj stranici privilegovanog malog princa. I znam da ima neka afera, sumnjiva, sa njegovim protivkandidatom Boom, navodno je bio i jači i omiljeniji. Xi je samo na konto antikorupcije zatvorio milion i po političkih protivnika.
tess1 tess1 16:36 06.02.2022

Re: M'da!

Ali benediktče!
Kako ti ovo sve znaš?!
I kako to sve zapamtiš?!
Čak i ta silna kineska imena?!
Jebote!

Možda zato što dobro pamti i piše za razliku od tebe koja se samo trlja, Crvenkapo.
tess1 tess1 16:40 06.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

Čovjek kaže da Kina svake četiri godine u svoje naoružanje uvede nove pomorske jedinice koje su po snazi jednake kompletnoj francuskoj mormarici koja je četvrta mornarica svijeta.
Kaže da su Kinezi znatno prije Evropljana plovili po otvorenom moru a ne samo blizini kopna. Kolumbove brodove, u poređenju sa kineskim tog doba, naziva orahovim ljuskama.

Ne znam za Francusku (kul metafora:), ovakav je odnos mornarice sa Amerikom s tim da Amerika ima 11 nosača aviona, Kinezi 3 (za sad, molim vas:)



I kad sam već tu, još par sličica:

Zemlje sa kojima trguju.



Rijetki metali.

softelectronics_e softelectronics_e 17:05 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Ali benediktče!
Kako ti ovo sve znaš?!
I kako to sve zapamtiš?!
Čak i ta silna kineska imena?!
Jebote!

Možda zato što dobro pamti i piše za razliku od tebe koja se samo trlja, Crvenkapo.

Ma!
To nije istina.
Moje pisanje bi moglo da se koristi kao model
Kratko, jasno, jezgrovito.
U mojim iskazima nema nikakvog amiguitija niti višeznačnosti.
Pored toga što je jasno uočljiva svaka rečenica.
I da se ne hvalim više.

Što se tiče komparacije vojne moći, kao zasebnog parametra - on je jedino bitan kao prikaz odbrambenih sposobnosti.
Jer - vojna moć, sama, je nedovoljna za osvajanje.
Nego je nužna kombinovana moć - pre svega na kulturološkom planu.
A taj kultorološki plan se postiže dvojako - dostignućima u samoj ekspanzionističkoj zemlji, potom, izvozom tih dostignuća.
Kina je tu još jako tanka.
maksa83 maksa83 17:29 06.02.2022

Re: M'da!

A taj kultorološki plan se postiže dvojako - dostignućima u samoj ekspanzionističkoj zemlji, potom, izvozom tih dostignuća.
Kina je tu još jako tanka.

Kako tanka pa svi ovi čipovani kineskom vakcinom sa Šiaomi telefonima su vojska spavača. Ima samo Kinez jednog dana da otkuca u nekoj konzoli: echo 'ustaj vojsko' | geo 'Srbija' -Xiaomi -vakcina i samo će da poskaču i postroje se i čekaju komande na kineskom.
tess1 tess1 17:36 06.02.2022

Re: M'da!

Kina je tu još jako tanka.

U čemu tanka, šta pričaš?
milisav68 milisav68 18:06 06.02.2022

Re: M'da!

maksa83
Ima samo Kinez jednog dana da otkuca u nekoj konzoli: echo 'ustaj vojsko' | geo 'Srbija' -Xiaomi -vakcina i samo će da poskaču i postroje se i čekaju komande na kineskom.

Brte, odnos cena/kvalitet.
benedykt benedykt 18:46 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Tako su ih zaista predstavljali kada su se pojavili

Spominjem na prvoj stranici privilegovanog malog princa. I znam da ima neka afera, sumnjiva, sa njegovim protivkandidatom Boom, navodno je bio i jači i omiljeniji. Xi je samo na konto antikorupcije zatvorio milion i po političkih protivnika.

Bo Xilai je imao daleko više stila ako ništa drugo, bio je uvek dobro doteran a pri tome i odličan govornik koji u svakoj prilici ima neki savršeno odgovarajući citat sa kojim impresionira publiku. Dosta dugo se smatralo da će on biti taj koji će zasesti na tron, a posebno jer se pre avanzovanja u partijski CK dobro pokazao kao gradonačelnik Dailana. Xi Jinping je opet bio daleko povučeniji i pre Politbiroa CK je radio po Šangaju i provinciji Džeđang gde je bio guverner tj prvi čovek partije, pa su posle tu neku njegovu ekipu u međupartijskim obračunima zato i zvali Klika iz Džeđanga.
Nekoliko meseci posle te priče sa Bo Xilaiem tj polovinom leta 2012. se pojavljuje taj tzv Dokument br. 9 ili ti ga Izveštaj o trenutnom stanju na ideološkom planu, koga partijska centrala šalje da cirkuliše okolo po komitetima. U tom dokumentu se izražava zabrinutost da su se te zapadnjačke vrednosti zapatile u narodu i da to treba iskoreniti po hitnom postupku. Sve se to, pisalo je tamo, smišljeno i sa zlim namerama radi a u cilju rovarenja, treba poraditi drugovi da se takve stvari ne predaju na fakultetima, kao što i partija od sada treba da otvori četvore oči, jer ti novinari previše zabadaju nos gde ne treba. Lokalna udba to sve naravno dočeka raširenih ruku, te se sa reči polako ali sigurno pređe i na dela
Za to isto vreme tj u novembru 2012., Xi Jinping postaje prvi čovek partije, početkom 2013. i predsednik cele Kine, te i on kreće da kosi sa svoje strane kroz tu kao anti-korupcijsku kampanju. Svi su mislili da će se on ubrzo zaustaviti tu negde do polovine svog prvog mandata i da će stradati koja stotina onih koji su mu se zamerili a pri tome imali i omanji čabar putera na glavi. Međutim, do 2020. je kroz istrage prošlo oko 2.5 miliona funkcionera, od kojih se iza rešetaka nađe oko 1.5 miliona njih, uključujući tu i nekoliko budžovana sa nacionalnog nivoa, te dvadesetak generala. Kada je video da tzv Komunistička liga mladih Kine može da mu predstavlja problem tj da mogu da imaju većinu u Stalnom komitetu Politbiroa, obračunao se nemilosrdno i sa njima, pa je tako na kraju balade i drug Ling Jihua tj nekadašnja desna ruka Hu Jintaoa završio na doživotnoj robiji.
Ko se seća istorije SSSR-a nakon Lenjinove smrti uočiće određene sličnosti, a posebno jer Xi Jinping iz cele priče izlazi kao neprikosnoveni Vođa cele Kine…
benedykt benedykt 19:12 06.02.2022

Re: M'da!

softelectronics_e

Ali benediktče!
Kako ti ovo sve znaš?!
I kako to sve zapamtiš?!
Čak i ta silna kineska imena?!
Jebote!

tess1 tess1 20:08 06.02.2022

Re: M'da!

Bo Xilai je imao daleko više stila ako ništa drugo, bio je uvek dobro doteran a pri tome i odličan govornik koji u svakoj prilici ima neki savršeno odgovarajući citat sa kojim impresionira publiku.

Svjetlucave tračnice pojačava osjećaj opasnosti. Uprkos kretanju to je statičan prizor – trenutak u kojem vrijeme staje.

Dugo je planirao i stvarao, i kako bi dobio glatku sliku visokog kontrasta nanosi je sloj za slojem boje. Na njegovim slikama su proganjajuća iskustva Drugog svj rata.

Horse and Train 1954
Alex Colville

Horse and Train was inspired by a verse written by South African poet Roy Campbell: “Against a regiment I oppose a brain / And a dark horse against an armoured train".

softelectronics_e softelectronics_e 20:11 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Bo Xilai je imao daleko više stila ako ništa drugo, bio je uvek dobro doteran a pri tome i odličan govornik koji u svakoj prilici ima neki savršeno odgovarajući citat sa kojim impresionira publiku.


Svjetlucave tračnice pojačava osjećaj opasnosti. Uprkos kretanju to je statičan prizor – trenutak u kojem vrijeme staje.

Dugo je planirao i stvarao, i kako bi dobio glatku sliku visokog kontrasta nanosi je sloj za slojem boje. Na njegovim slikama su proganjajuća iskustva Drugog svj rata.

Horse and Train 1954
Alex Colville

Horse and Train was inspired by a verse written by South African poet Roy Campbell: “Against a regiment I oppose a brain / And a dark horse against an armoured train".


Šta simbolizuje (znači) ova slika?
tess1 tess1 20:15 06.02.2022

Re: M'da!

Šta simbolizuje (znači) ova slika?

Znači da napustiš ovaj bloga. Ako može.
softelectronics_e softelectronics_e 20:26 06.02.2022

Re: M'da!

tess1
Šta simbolizuje (znači) ova slika?

Znači da napustiš ovaj bloga. Ako može.

Ih!
To ti ne verujem (da znači).
tess1 tess1 20:29 06.02.2022

Re: M'da!

Znači, znači, nisi dobrodošao od ovog trenutka, nisi ni bio al ajd dobro, i već sam javila Moderatoru da obriše ove tvoje debilne komentare i budem li opet pravila blog ti ćeš biti banovan.

Sad nastavi.
softelectronics_e softelectronics_e 09:24 07.02.2022

Re: M'da!

tess1
Znači, znači, nisi dobrodošao od ovog trenutka, nisi ni bio al ajd dobro, i već sam javila Moderatoru da obriše ove tvoje debilne komentare i budem li opet pravila blog ti ćeš biti banovan.

Sad nastavi.

Neću!
benedykt benedykt 10:37 07.02.2022

Re: "Why would the FBI get communists high?"

shmoo
bene_geserit

Tj. ili imaš socijalizam koji se pravi da ima slobodno tržište,
ili sistem sa slobodnim tržištem koji se pravi da je socijalizam.



Па о томе вам и говорим.

То је тај out of the box који изгледа ни ти не можеш да прихватиш. Можеш да схватиш, исто као и Бенедикт, али изгледа не желиш да прихватиш да су Кинези способни за тако нешто.

Па се вртиш у том офуцаном идеолошком концепту о "Нама демократама и Њима комуњарама".

А Кинези јесу способни за тако нешто за разлику од тинктенкова у твојој садашњој и новој домовини који још увек врте исту отрцану офуцану идеолошку мантру о демократији и "црвенима" зајебавајући сопствену популацију тиме преко медија.

Јбг, жао ми је што баш морам ја да теби и Бенедикту то саопштим (нећу добити муштулук за добре вести), али ово време у којем живимо ипак није крај историје.

Признао је то на крају и сам Фукујама.

Ниси то схватио? Или можда не читаш пажљиво? Или можда не разумеш прочитано?

Gosn Shmoo ili gosn Taso (whatever), ako smem da primetim a da me zaista ne shvatite pogrešno, vi ste onaj koji možda nije najbolje shvatio, tj otišli ste na neku sasvim drugu stranu. Dakle, ja uopšte ne pričam o bilo kakvoj ideologiji, još manje o demokratiji i tim kao ”crvenima”, te samim time ne zasnivam svoj stav na bilo kakvim ideološkim matricama. Govorio sam jedino i samo o ekonomiji, odnosno ekonomskom sistemu u Kini.
Elem, iza te fasade, odnosno te lepe propagandne slike koja dopire putem medija do vas, o hibridnom jedna zemlja sa dva sistema, i svemu ostalom, se krije nešto sasvim drugo.
Naime, Kinom na taj tako tipičan polu-feudalni način vlada osam porodica koje čine naslednici i rodbina tzv Osmorice besmrtnih ili Osmorice starešina kako ih još zovu. Ta osmorica su bili zajedno sa Mao Zedongom od prvog dana, odnosno činila to neko rukovodstvo Kine nakon njegove smrti, sa time da su im se naknadno priključila, kako su neki od njih odlazili na onaj svet, još tri čoveka da popune novonastala prazna mesta. Sve u Kini danas počinje i završava sa njima, odnosno sa njihovim porodicama, kao što je uostalom i Xi Jinping sin jednog od njih. Takođe su upravo naslednici i članovi porodica tzv Osmorice besmrtnih oni koji u svojim rukama drže najveći deo kolača koji se zove kineska ekonomija.
Ne postoji bilo kakvo slobodno tržište u pravom smislu te reči iz prostog razloga zato što je svemoćna država ta koja i dalje upravlja ekonomijom, odnosno što ona čuvena ”nevidljiva ruka” Adama Smitha ima ljudsko obličje i iza kulisa vuče konce i određuje ko dobija a ko gubi, ko ide gore a ko nestaje iz biznisa.
O kom mi to slobodnom tržištu pričamo kada je i dalje pitanje šta se dešavalo nekoliko meseci počevši od oktobra 2020. sa u tom trenutku najbogatijim Kinezom tj sa Jack Maom. Dakle istovremeno dok u tom trenutku niko živi ne zna gde je on, vlast zabranjuje da njegova Ant Group Co ponudi u tzv IPO (initial public offering) deonice vredne oko 35 milijardi dolara, kao što je isto tako i njegova Alibaba od tada pa do danas izgubila negde oko 400 milijardi dolara. Bio je najbogatiji čovek u Kini a sada to više nije, i daleko su veće šanse da Jack Ma ostane bez igde ičeg nego da povrati svoju poziciju. Ukoliko mislite da se to samo njemu desilo grdno se varate, odnosno još je i odlično prošao, pošto su mnogi kineski milijarderi nestajali tako u po bela dana, neki čak i iz svojih sopstvenih kancelarija, pa da ih niko živi posle nije video ponekad i godinama, ili se posle nekog vremena ispostavi da su se okliznuli na koru od banane te pali tako sa nekog zida ili zgrade i poginuli. Ništa sud, suđenje, korupcija ili šta god, već te samo odjednom pojede mrak, jer si bio nevaljao tj nešto se tu nije svidelo onima na vlasti i/ili onima iz klana Osmorice besmrtnih koji drži svoju šapu na ekonomiji.
Tako da, to nije ništa novo niti je Kina izmislila nekakvu nikad viđenu (hibridnu) rupu na saksiji ili toplu vodu. To se popularno zove autoritarni kapitalizam, ili ti ga ekonomski sistem koji se ne zasniva na slobodnom tržištu, već u kome oni na vlasti određuju ko ima odnosno nema pare, tj sve može sa njihovim odobrenjem i ništa ne može ako se to njima ne svidi…

alselone alselone 22:17 04.02.2022

Iz edicije "Mape koje mrzimo"

(zato što Srbija nije najgora na njima, naprotiv).

tess1 tess1 16:52 05.02.2022

Re: Iz edicije "Mape koje mrzimo"

Kad si kod mape, od sinoć zaboravim ovu.

nask nask 18:45 05.02.2022

Re: Iz edicije "Mape koje mrzimo"

Kad si kod mape

Malo realnija perspektiva.

tess1 tess1 18:48 05.02.2022

Re: Iz edicije "Mape koje mrzimo"

Malo realnija perspektiva.

Uu, mnogo ti ovo dobro. Ne samo realnija, naprednija..
milisav68 milisav68 10:22 06.02.2022

Re: Iz edicije "Mape koje mrzimo"

tess1
Kad si kod mape, od sinoć zaboravim ovu.



I još jedna, Mediteran:


tess1 tess1 10:28 06.02.2022

Re: Iz edicije "Mape koje mrzimo"

Milisave, kul.

Zaljubljenik sam u mape. Pretpostavljam kao i mnogi ovde. :)
solo solo 22:20 04.02.2022

Marko



tess1 tess1 23:18 04.02.2022

Re: Marko

Solo, čovječe. :)
bene_geserit bene_geserit 02:05 05.02.2022

Re: Marko

Tess, gledaj kako Drug Kim Jong-un belog konja jaše na čelu kolone. OK, nema kolone, ali to je to.


tess1 tess1 08:27 05.02.2022

Re: Marko

Tess, gledaj kako Drug Kim Jong-un belog konja jaše na čelu kolone. OK, nema kolone, ali to je to.

Naravno da ovaj blog ne bi prošao bez djetešceta, dobro si osjetio. :)

Poslednja informacija o njemu da je omršavio, ne znam jel ironija zato što u istoj informaciji spominju glad u zemlji.

tess1 tess1 13:40 05.02.2022

Re: Marko

"rekao da je Srbija čvrsto uz kineski narod kada je reč o , kako navodi CGTN, ključnim kineskim interesima, kao što su Sinđang i region Tajvana."

Koliko taj čovjek brka diplomatske privredne i političke lončiće, kosi se sa zdravim razumom, ostanem zatečena brzinom nepromišljenosti i poniznosti.. dobio bi pare od Kine i veto na nezavisnost Kosova i bez ove podrške, nije Srbiji interes Kina nego obratno niti su to ključni interesi.. Nema Srbija političku moć da lobira u svijetu za Kinu, ali ima neke druge zanimljivosti za iskorištavanje kao i mnoge druge zemlja, njih 40 za sada koje će teško izaći iz te ljubavi.. Zahvali se na gostoprimstvu, pohvali komunizam, jelo, prirodu, dobru saradnju, dobar život naših ljudi u Kini, dobar život kineskih radnika u Srbiji, ne mora svaki Srbin dati život u Pekingu za srce Kine na Tajvanu. Propast kakav amaterizam. Doživljavam ovo blamiranje i srpsku podršku Kinezima da sataru Tajvan sasvim lično. :)
vcucko vcucko 15:33 05.02.2022

Re: Marko

tess1

Doživljavam ovo blamiranje i srpsku podršku Kinezima da sataru Tajvan sasvim lično. :)

Ko će koga da satire?!

Ljudi normalno putuju, borave, rade, ulažu u oba smera.

Ja kad sam bio tamo '82. to je bilo par godina posle Čangove smrti i bila je potpuno druga stvar. Bojali smo se pre veza, hoće li nas uopšte pustiti sa broda sa crvenim pasošem, nije bilo problema. Ali u 22:00 policijski čas. Ideš taksijem iz centra u luku i zaustavi policija, trkeljiše (taksistu, ne nas, ali stojiš miran sa strane i ne mrdaš). Danas je bukvalno kako sam gore napisao.

Šta vama anglo mediji u supu stavljaju, ne mogu da verujem
Cela priča je na nivou zastava i visoke strategije, kakvo satiranje budibogsnama.
tess1 tess1 15:43 05.02.2022

Re: Marko

Ja kad sam bio tamo '82.

A ljudi moji.. :))
vcucko vcucko 19:39 05.02.2022

Re: Marko

tess1
Ja kad sam bio tamo '82.

A ljudi moji.. :))

Da, ljudi moji.

Tada bi se možda i satrali. I jedni i drugi one druge. Danas nema šanse.

Stvarno, šta vam u supu stavljaju?
tess1 tess1 20:01 05.02.2022

Re: Marko

Da, ljudi moji.

Tada bi se možda i satrali. I jedni i drugi one druge. Danas nema šanse.

Stvarno, šta vam u supu stavljaju?

Vcucko, nemoj se nervirati, smiješno mi je zato što sam na prste računala kad je to bilo '82.

Našla sam super vegan supice iz kesice, samo slana voda boje vegete i tjestenina u obliku jednoroga i dobrih vila. :)

Samo malo, pa kakvu onda podršku (ove riječi: čvrsto - ključni interesi - neki regioni) daje rješenju problema na Tajvanu ako problem smatraš ne postoji. Šta smeta Xiu tamo? Demokratija? I oni su, kineska specijala, na onom malom ostrvcetu pored napravili maketu palate prezidenta Tajvana i vježbaju okupaciju. Imaju slike, identična.
vcucko vcucko 22:08 05.02.2022

Re: Marko

tess1

I oni su, kineska specijala, na onom malom ostrvcetu pored napravili maketu palate prezidenta Tajvana i vježbaju okupaciju. Imaju slike, identična.

To kao što su imali makete Sadamovih pogona za nuklearke?
Stvarno je čudo ta supa.

Te 1982. (sad ide na muzika iz Grlom u jagode) Tajvan je bio sve samo ne demokratija. Bio je opasna diktatura Čanga i kasnije njegovih naslednika iz Kuomintanga. Naravno Ameri su sipali dolare pa se imalo za leba i sa leba.

Misliš da je kult ličnosti rezervisan za komunizam? Iz luke Kilung do cetra Taipei-a je vozom, šta znam, recimo 45 minuta. A u centru park, ogroman, u centru parka čardak još ogromniji od belog mermera. Pagoda krov od plavog žada. Čangov Memorial Hall. Nije mauzolej, grob je u brdima, na nekom imanju gde je voleo da boravi.

U Memorijalu sve po redu. Uniforma u kojoj je vodio bitku tu i tu, penkala kojom je potpisao to i to. Slike preko celih zidova, desetine metara. Pa uđeš u salu i puste ti film o njemu. Film počinje i završava strelicama koje kreću sa Tajvana i šire se po Čung-kvo mejnlendu, dok špiker nešto dramatično saopštava. Sve isto kao kod Mudrog Vođe u Pjongjangu.

Kažem, tada bi jedni druge satrli. Danas uopšte nije reč o tome.
Direktnih letova iz Pekinga, Šangaja, Hong Konga, Kantona (pola Tajvana je poreklom iz Kantona) koliko voliš. To ne piše na kesici od supe?
Kažeš vojska ima makete i vežba? Znaš šta, jebeš vojsku koja nema makete nekih bitnih stvari u okruženju i ne vežba na njima.

Koekude..
tess1 tess1 22:31 05.02.2022

Re: Marko

To kao što su imali makete Sadamovih pogona za nuklearke?
Stvarno je čudo ta supa.

Kažeš vojska ima makete i vežba? Znaš šta, jebeš vojsku koja nema makete nekih bitnih stvari u okruženju i ne vežba na njima.

Zbunjujuće, al dobro. Potražiću sutra maketu na ostrvcetu da utanačimo njen smisao ili potrebu, sad sam pospana.

tess1 tess1 10:26 06.02.2022

Re: Marko

Uh, što mrzim kad nešto obećam pa svane jutro sutradan, vrijeme da obećanja ispunim. I neću ja sad tu maketu potražiti zato što sam čovjek od riječi, ma ne, nego me extremnost goni, nalaže mi.. :)
vcucko vcucko 12:07 06.02.2022

Re: Marko

tess1
Uh, što mrzim kad nešto obećam pa svane jutro sutradan, vrijeme da obećanja ispunim. I neću ja sad tu maketu potražiti zato što sam čovjek od riječi, ma ne, nego me extremnost goni, nalaže mi.. :)

Potpuno nebitno.

Kažem, ebo vojsku koja nema makete/modele/bar neke poligone udešene po strateški bitnim mestima u okruženju i ne vežba na njima. Za nedobog.
tess1 tess1 13:45 06.02.2022

Re: Marko

Potpuno nebitno.

Kažem, ebo vojsku koja nema makete/modele/bar neke poligone udešene po strateški bitnim mestima u okruženju i ne vežba na njima. Za nedobog.

Nemoj ti meni nije bitno, sve je bitno, i oblik tjestenine u supi iz kesice: bitan je. :)

Kako sad:

1) nije bitna čvrsta podrška kineskom narodu za satiranje Tajvana - oni tamo žive sjajno kao u BiH nekad

2) nije bitno što imaju maketu istu kao Sadamovih nukleraki, ko fol imaju

3) bitno je imati maketu, zlu ne trebalo..

Nisam sigurna da je na ostrvcetu, uglavnom od prošle godine vježbaju iskrcavanje na obalu Tajvana, osvajanje palate, i aneksiju (u dogledno vrijeme, za strpljive je to kad-tad)

I ok, hajde kad smo ignoranti prema maketi i Ujgurima na ražnju - kao što kineski dugoročni pametni planovi već godinama prolaze neopaženo, diskretno - šta je sa Hongkongom? I tamo neki hipsteri šize, nešto izvoljevaju?

vcucko vcucko 17:36 06.02.2022

Re: Marko

tess1

I ok, hajde kad smo ignoranti prema maketi i Ujgurima na ražnju - kao što kineski dugoročni pametni planovi već godinama prolaze neopaženo, diskretno - šta je sa Hongkongom? I tamo neki hipsteri šize, nešto izvoljevaju?


Sama si rekla. Hipsteri seru i izvoljevaju.

Niko ih ne dira, iz Čung-Kvo ne možeš tek tako da uđeš i da se naseliš u HK (skoro pa nikako, jedno od prenaseljenijih mesta na svetu). A to što oni hoće englesku krunu nazad, oće i Marica krivi.

Prizivaju Tien-An-Men Vol.2.
tess1 tess1 18:02 06.02.2022

Re: Marko

Sama si rekla. Hipsteri seru i izvoljevaju.

Niko ih ne dira, iz Čung-Kvo ne možeš tek tako da uđeš i da se naseliš u HK (skoro pa nikako, jedno od prenaseljenijih mesta na svetu). A to što oni hoće englesku krunu nazad, oće i Marica krivi.

Prizivaju Tien-An-Men Vol.2.

Vcucko, fakin staljinisto, ej bre. :)

vcucko vcucko 19:39 06.02.2022

Re: Marko

tess1
Sama si rekla. Hipsteri seru i izvoljevaju.

Niko ih ne dira, iz Čung-Kvo ne možeš tek tako da uđeš i da se naseliš u HK (skoro pa nikako, jedno od prenaseljenijih mesta na svetu). A to što oni hoće englesku krunu nazad, oće i Marica krivi.

Prizivaju Tien-An-Men Vol.2.

Vcucko, fakin staljinisto, ej bre. :)


Staljinista ko neće englesku krunu?

Opet ona supa radi...
tess1 tess1 20:14 06.02.2022

Re: Marko

Staljinista ko neće englesku krunu?

Tebi je jasno da engleska kruna nije tvoj izbor, i obratno, tvoje nepristajanje?
nask nask 15:17 05.02.2022

Kineski kalistefus blok*

I ništa frka, svađa, napušavanje its. Propade ovaj blog kada se svi svrstaše u isti blok.
U znak protesta prilažem jedan hibrid



*Liči ali nisam siguran da jeste, mnogo velike smetnje u eteru ovih dana
tess1 tess1 15:42 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Propade ovaj blog kada se svi svrstaše u isti blok.

Uzima nam energiju gorostasna Kina i ne želim zloupotrijebiti Jinksovo gostoprimstvo, nije fer, ok, nekad sam i fina. (sad ću i ono par eksplicitnih riječi zamijeniti tačkicama)

Liči ali nisam siguran da jeste

Lijepo, lijepo. :)


shmoo shmoo 15:46 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

nask

*Liči ali nisam siguran da jeste, mnogo velike smetnje u eteru ovih dana



Па личи, јебеш му матер... У праву си.

Ма чудо су ти хибриди у свему.

Увек су много издржљивији, жилавији и отпорнији од оних чистокрвних.

Нека су нам живи и здрави сви ти жарковачки гоничи, маломоштанички теријери, борчанске пудле, миљаковачки кратконоги хртови и сви остали варпаси (варошки пси).




nask nask 17:48 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Lijepo, lijepo. :)

Nikada čuo za baju, a tako dobra mjuza.


nask nask 17:56 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Па личи,

I ovaj čistokrvni liči



Doduše meni liči na virus corone.


tess1 tess1 18:17 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Nikada čuo za baju, a tako dobra mjuza.

Isto moja prva reakcija, Love. I iste boje. :)


Ramon Casas, La joven decadent

Dekadentna mlada žena - nakon bala. Pokret Décadence ( Fin de Siècle) bio je struja u umjetnosti i književnosti u kasnom XIX stoljeću, posebno u zapadnoj Evropi koja je predstavljala estetsku ideologiju ekscesa i izvještačenosti. Procvjetala je u Francuskoj, a zatim se proširila Evropom i Amerikom. Pokret je bio obilježen samoprezirom, gađenjem prema svijetu, skepticizmom, oduševljenjem perverzijom, grubim smislom za humor i uvjerenjem da je ljudska kreativnost superiornija od logike i prirodnog svijeta.

tess1 tess1 18:21 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Doduše meni liči na virus corone.

Ovo su već čuda prirode.
nask nask 21:59 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Ovo su već čuda prirode.

Da uzvratim muzičkim čudom saxa


tess1 tess1 22:32 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Da uzvratim muzičkim čudom saxa

tess1 tess1 22:33 05.02.2022

Re: Kineski kalistefus blok*

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana