Kultura

Nezaštićeni Svedok

Spiridon RSS / 04.02.2022. u 19:00

3302856-67537388-2560-1440.jpg

Nek mi oprosti blogo-ekipa na zloupotrebi ove slike (koju ne bih zeleo da komentarisem) u cilju skretanja paznje na nesto mnogo suptilnije i "manje vazno".
Nadam se da je vecina cula da nas je pre neki dan napustio novinar i veliki šmeker Velja Pavlovic. Pod ovim "šmeker" podrazumevam i visoko obrazovanje i kulturu i rokenrol i stav i ponašanje i prostojnost kakvu je danas u medijima teško naći (komentar preuzet).
Iz njegove riznice bih vam najtoplije preporucio intervju sa pesnikom Jašom Grobarovim, Acom Popovicem kao i Igumanijom Efimijom Topolski. Tu su takodje i par intervjua sa nasim drugarima sa bloga. Ustvari, kad bolje razmislim, sve njegove emisije su bile fantasticne. Dovoljno je samo ukucati u pretrazivac "Nivo 23" i uroniti u jedan sasvim drugi svet duhovnosti i kulture.
Velja nas je napustio i zauvek presao na neki viši nivo (verovatno 24). 
Zbogom Veljo i hvala na svemu.  
 
 
 

 


Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:03 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Zaista mi nije jasno kako smo došli do toga da je odlazak u ostrog postao problem i razlog za sprdnju.

Mislim da je ključan bio momenat kada su kriminalci počeli da ga tetoviraju po sopstvenim sisama ne bi li pokazali svetu kakve su patriote i hrišćani. Ja se nešto slabo osećam krivim zbog toga.

predatortz predatortz 09:07 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Zaista mi nije jasno kako smo došli do toga da je odlazak u ostrog postao problem i razlog za sprdnju.

Mislim da je ključan bio momenat kada su kriminalci počeli da ga tetoviraju po sopstvenim sisama ne bi li pokazali svetu kakve su patriote i hrišćani. Ja se nešto slabo osećam krivim zbog toga.



Ok, ali kako Crkva može da utiče na to ko će šta da tetovira po sebi?
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?
Ubeđen sam da to guraju neke druge strukture, a da je tu Crkva prilično nemoćna i da se dovija kako se svi mi dovijamo.
maksa83 maksa83 09:26 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ok, ali kako Crkva može da utiče na to ko će šta da tetovira po sebi?
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?

Pitao si, odgovorio sam ti, ne znam šta sad hoćeš od mene i zašto izmišljaš stvari koje nisam rekao.
predatortz predatortz 09:32 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Ok, ali kako Crkva može da utiče na to ko će šta da tetovira po sebi?
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?

Pitao si, odgovorio sam ti, ne znam šta sad hoćeš od mene i zašto izmišljaš stvari koje nisam rekao.


Šta sam izmislio?
Pitao sam te za pojašnjenje onoga što si rekao.
Nisi raspoložen za odgovor?
OK!

maksa83 maksa83 09:39 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић


Šta sam izmislio?

Ovo:
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?


Pitao sam te za pojašnjenje onoga što si rekao.

Ne znam kakvo pojašnjenje očekuješ za vrlo jednostavan iskaz.

A što se tiče toga šta Crkva stimuliše primetio sam da su odlikovali svakog SNS debila koji je priložio koju desetinu soma EUR.
zaharaga zaharaga 09:42 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

tetris
Ajmo ovako, pošto se ovim dosta manipuliše a ljudi bez ikakvih provera ponavljaju mantre koje su pokupili sa tvitera, fejsbuka i ostalih govana tog tipa.


ok, što se ljutiš. Izgleda da ih nije ni predstavljao. Nego se šegačio sa rupom u zakonu pa je na osnovu toga neki lik sedeo u skupštini par godina... Sve neke šaljivdžije, a Vlahe ko je*e


Da je mlohav, mlohav je, ali je jedini iz tog saziva koji se usudio da Vucicu ubrise nos. Onda su na njega skocili i ovi iz DSa, pa je svima s IQ>80 bilo jasno ko je ko.
predatortz predatortz 09:48 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ovo:
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?


Pa, to nije tvrdnja.


Enivej, nebitno...

Ne bih da se natežem oko namere koja ne postoji.
softelectronics_e softelectronics_e 09:57 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Ok, ali kako Crkva može da utiče na to ko će šta da tetovira po sebi?
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?

Pitao si, odgovorio sam ti, ne znam šta sad hoćeš od mene i zašto izmišljaš stvari koje nisam rekao.

Pa reci onda!
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:58 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

A malo je falilo da se taj nekrst vrati vjeri prađedovskoj, al ne daju Satana i Skot Morison...
maksa83 maksa83 10:00 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

predatortz
Ovo:
Ili, stvarno misliš da Crkva gura taj trend među krimosima?


Pa, to nije tvrdnja.

Pa jeste tvrdnja zamotana u pitanje, to je ono što zovu "loaded question", tipa "je l' ti zna mama da si peder?"

Enivej, nebitno...

Slažem se da je nebitno.

Da istaknemo i pozitivnu ulogu Crkve:

Dolazi deda kod popa sav pokunjen, i kaže:
- Pope, zgrešio sam, treba da se ispovedim...
- Reci deda, blaženi su oni koji plaču, jer će se utešiti.
- Evo. Juče se baba nagla nad frižider i ja vidim ono dupe onako, i probudi se stara vatra i ja ni sam ne znam šta mi bi - pritičim i nategnem je.
- Nije to nikakav greh deda, Bog ti je dao taj nagon a vi ste muž i žena u Crkvi venčani i sve je uredu, nema greha.
Lakne tu Dedi.
Sutradan dolazi baba u Crkvu kod istog popa.
- Pope, zgrešila sam grešna mi duša i telo, treba da se ispovedim.
- Ne brini baba Gospod nam je pripremio dušu na iskušenje ali i sotona radi svoje pa svi zgrešimo.
- Evo pope, prekjuče se ja nagla nad frižider i deda bio iza mene, i valjda video onako odozada i probudi se stara vatra i pritrči deda i nategne me, prvo mi bilo neprijatno a onda prijatno, i eto došla sam na ispovest i oprost ako može.
- Ne brini baba Gospod vam je dao taj nagon da bi se deca rađala a vi ste u Crkvi venčani i nema tu nikakvog greha, idi kući s mirom.
Babi lakne:
- E hvala pope, znači deda i ja smo još uvek dobrodošli u Crkvu?
- Naravno da jeste.
- E dobro, pošto u Lidl više nismo.
softelectronics_e softelectronics_e 10:02 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

gedza.73
ima Gedžu da pitate.

Pošto otpadam kao kandidat za precednika a kao Šumadinac među ovim Beograđanima imam istorijsko pravo da odlučujem onda donosim sledeću odluku
- Predsednik Srbije može da bude svako ali u narednih pet decenija ne sme i ne može da živi i radi u odnarođenom Beogradu
- Predsednik Srbije mora da živi i radi u mestima do 10 000 stanovnika počev od Lebana (ili po azbučnom redu, to nisam još odlučio)

Upoznala bi se Srbija da bi se više volela. I videlo kako tragovi života postoje i van kruga dvojke.


Mene tu, gotovo, impresionira Istočna Srbija.
Koja je toliko potcenjena što se vidi, čak, i u kojekakvim nadjebavanjima i slično.
Mirni ljudi, pokušavaju da rade svoj posao, izuzetno srdačni.
Počeo sam češće da idem u tom smeru.
Šteta što nisu više uključeni u životne tokove kod nas.
softelectronics_e softelectronics_e 10:04 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Neda se deda!
predatortz predatortz 10:06 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Pa jeste tvrdnja zamotana u pitanje, to je ono što zovu "loaded question", tipa "je l' ti zna mama da si peder?"


Nije, nego to ti tako vidiš.

Pitanje je bilo zapravo vrlo jednostavno:

Da li misliš da Crkva forsira pojavu da se krimosi tetoviraju ikonama i verskim motivima?

Pa sam, u produžetku, izneo svoj stav, odnosno da ja (ne ti, ja) mislim da to forsiraju neke druge strukture i da je Crkva tu samo kolaterala.

Dakle, nigde tvrdnje da ti nešto misliš.
milisav68 milisav68 10:12 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83

A što se tiče toga šta Crkva stimuliše primetio sam da su odlikovali svakog SNS debila koji je priložio koju desetinu soma EUR.

Samo SNS debila?
predatortz predatortz 10:21 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

milisav68
maksa83

A što se tiče toga šta Crkva stimuliše primetio sam da su odlikovali svakog SNS debila koji je priložio koju desetinu soma EUR.

Samo SNS debila?


Crkva je uvek odlikovala ktitore i tu nema ništa novo hiljadadu godina unazad.
A Crkva nije ni sud, ni tužilaštvo.

Uostalom, Porfirije se 2019. bunio protiv pojave da se svaki đilkoš okiti crkvenim ordenom. Sad ima priliku da to redukuje.

Rekao je:

"...za to ko je dobio orden, ko nije dobio orden, svaki drugi mafijaš u Srbiji je dobio orden SPC-a. Ordenje ne znači ništa, ordenje je toliko devalviralo. Pa, ne, svako svog pajtosa u svojoj partiji može... Neki baja i dao mi je lovu da napravim ne znam ni ja šta, evo, orden tamo, dajte, znaš, da mu date, da bi dao još više. Hiljade ljudi je dobilo…", žalio se Porfirije budućim sveštenicima, očigledno ogorčen zbog politike prema znamenjima crkve, u kojoj, očigledno, i finansijska potpora ima veliku ulogu.

"Naravno, ima i ljudi koji su zaslužili i časno dobili. Šta da radimo...", kaže on, odmah potom.


Eto, dakle oko toga ne postoji saglasje u samoj Crkvi.

maksa83 maksa83 10:25 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

milisav68
maksa83

A što se tiče toga šta Crkva stimuliše primetio sam da su odlikovali svakog SNS debila koji je priložio koju desetinu soma EUR.

Samo SNS debila?

I Kurti i Murti i Miloradu Vučeliću i braći Šarić (toj braći Šarić) i Miloradu Grčiću i Aleksandru Vulinu (ne zna se kome od njih 9 zarobljenih u tom telu koje je oružje samo po sebi) i Vojislavu Šešelju i Draganu J. Vučičeviću i - ovo me najviše boli - državnoj kompaniji Telekom a od njih većeg zla skoro da nema, tu su negde sa braćom Šarić i Vučićevićem.
alselone alselone 10:48 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

- E dobro, pošto u Lidl više nismo.


- Šta kaže Srbin sa Kosova posle prvog seksualnog iskustva?
- Metoh i ja.
milisav68 milisav68 10:53 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83

I Kurti i Murti i Miloradu Vučeliću i braći Šarić (toj braći Šarić) i Miloradu Grčiću i Aleksandru Vulinu (ne zna se kome od njih 9 zarobljenih u tom telu koje je oružje samo po sebi) i Vojislavu Šešelju i Draganu J. Vučičeviću i - ovo me najviše boli - državnoj kompaniji Telekom a od njih većeg zla skoro da nema, tu su negde sa braćom Šarić i Vučićevićem.

A-ha, dakle Crkva ne bira kome deli ordenje.

Misliš da je to njen izbor ili zato što neko drži pištolj u ruci (neko stvarno fizički, neko figurativno jer je vlast)?

Odnosno da preformulišem pitanje, šta se dešava(lo) sa popovima kada odbiju da sarađuju sa vlastima, i odkad je to odbijanje postalo prilično nezgodno?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:35 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Ali Prinčipwsa je na strani Đokovića, to tebe kopka :)

Prinćipesa će prinćipijelno biti na strani svakog ko se cmače sa popovima i kleči u Ostrogu a to što odbija da se vakciniše je unexpected bonus, pa makar taj neko u slobodno vreme ubijao bebe foke bejzbol palicom.

Kao i ti uostalom.

Срки, стварно лупаш.

Ђоковићева ствар је у шта верује и где се моли.

Осим тога, ја не делим људе на ваксинисане и невакцинисане, а што се њега конкретно тиче, потпуно разумем да неко ко је досегао оптималну физичку спрему која му је неопходна да настави да побеђује, неће да рескира ни минималну могућност да се та равнитежа поремети.

Посебно ти је малициозно асоцирање Новака, Острога и невакцинисаности са умлаћивањем беба фока.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:47 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Da.
To je jedino ispravno rešenje po ličnom utisku.
S tim što se i nacionalnost nekako mora tu tretirati.
Na Srpsku mislim.


Dual-national parliamentarians and government ministers in Switzerland will in future be compelled to declare their citizenships of other countries.



Ignazio Cassis, who eventually went on to become foreign minister, volunteered to drop his Italian citizenship to appease critics.


gedza.73 gedza.73 13:17 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Odlično, odgovara samo uz jedan amandman.
Pored predsednika sa kojim bi se selila i zvanična prestonica i celokupnu državnu administraciju izmestiti.

Odbija se. Tvojim amandmanom se urušava svrha mog zakona. Jer umesto da se Srbija razvije izmeštanjem tog jednog Beograđanina tvojim amandmanom bi došlo do još većeg devastiranja cele Srbije razmeštanjem mnogo Beograđana iz državne admnistracije (samo što su se dokopali Beograda) koja ničemu ne služi a uz to i ne radi.

Dakle predsednik i crni BUgarin al' ne sme u Beograd kao što ni državna administracija ne sme iz Beograda.
Kad taj Tuta Bugarin bude morao da štrapacira po ostatku Srbije i bude ga sramota od onoga što vidi van tog kruga dvojke ograničene Marinkovom barom i ovim pajićevim gologuzim indijancima bez kanalizacije ili m u jednostavno dopizdi da živi u bedi, sirotinji i blatu on će po inerciji novac početi da 'delegira' van vračarskog monopola.
E tada za državnu administraciju ostaje manje novca i polako dolazi do preko potrebne decentralizacije odnosno do smanjenja broja tih 'stručnjaka' po 'urbanom' kvadratnom metru.


maksa83 maksa83 13:24 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Срки, стварно лупаш.

Nije Srki sve što sja!
gedza.73 gedza.73 13:40 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

softelectronics_e
Mene tu, gotovo, impresionira Istočna Srbija.
Koja je toliko potcenjena što se vidi, čak, i u kojekakvim nadjebavanjima i slično.
Mirni ljudi, pokušavaju da rade svoj posao, izuzetno srdačni.
Počeo sam češće da idem u tom smeru.
Šteta što nisu više uključeni u životne tokove kod nas.

Saglasan. Nema Leskovačke, Niške, Kruševačke, Zaječarske, Vranjanske hronike nego samo beogradska.

Ne znam koji su to debili bili mentori budućim intelektualcima Filološke gimnazije (niti odakle su ti ljudi došli) kad su spremili i odobrili kampanju
“Imaš li muke sa padežima kao ljudi sa juga Srbije?”


To da nam bude elita? U normalnim državama bi moralo celo društvo da reaguje, da se objave imena direktora, profesora, učenika koji su u tome učestvovali i da odgovorni budu kažnjeni (otkazima).

Nekoliko puta sam pokušao da provučem kroz komentare baš taj jug i istok Srbije koji je divan kraj i naseljen divnim ljudima al' ako pada sneg i ako su zavejani putevi onda što bi reko Jovanotti se zna gde je l'ombelico del mondo i tu prestaje svaka solidarnost i jednakost nego se gledaju samo svoji krovovi. Što je samo još jedan od mnogih višedecenijski pogrešnih poteza koji u zbiru su doveli dovde gde se danas nalazimo.

Al dobro, šta je tu je pa da vidimo prvo ku'će iselimo precednika.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:52 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

opštini na kojoj je svojevremeno podignut prvi budistički hram na tlu kontinentalne Evrope (tru stori).


naravno - kalmici.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:56 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Mislim da je ovaj blog u ovom trenutku najbolje mesto za ovo:

gvozden1 gvozden1 15:29 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

vrabac_onaj
Mislim da je ovaj blog u ovom trenutku najbolje mesto za ovo:


Dokle ludilo može da ide jbt!

Baš me zanima šta misli kad traži banane iz Srbije, zdrava hrana, neki ekonomski patriotizam, koji li mu je klinac u glavi?

Sve i da se proizvede, a sve se može, samo je pitanje smisla, što li bi mu baš srpska banana odgovarala?
maksa83 maksa83 15:33 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Mislim da je ovaj blog u ovom trenutku najbolje mesto za ovo:


U međuvremenu, somborska slanina kida.

softelectronics_e softelectronics_e 16:11 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

maksa83
Mislim da je ovaj blog u ovom trenutku najbolje mesto za ovo:


U međuvremenu, somborska slanina kida.


Jedan je Jokić!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:13 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

predatortz
Prinćipesa će prinćipijelno biti na strani svakog ko se cmače sa popovima i kleči u Ostrogu


Zaista mi nije jasno kako smo došli do toga da je odlazak u Ostrog postao problem i razlog za sprdnju.

Uzgred, kao i Gvozden, mnogo puta sam prošao pored, a nikad nisam otišao. Moja sramota!


A eto ja sam tamo bio i vodio koga god sam stigao, iako sa svim tim ckvenim džezom nemam nikakve veze, sem što sam kršten pod sumnjivim okolnostima. Moje najmilije par puta, onda američku celu familiju kad su tamo bili, a svraćali smo i onako, bezveze, sa pećinarima, kad god se tuda prolazilo pećinarskim poslovima. Prosto, lepo mesto da se svrati i ako nisi neki do jaja vernik (mogu misliti ako jesi...). Usput obavezno svratimo do Obošničkog oka, to je dole u dolini ispod manastira, vrelo, ko iz Gospodara prstenova, mislim da su i neki moj drugari speleoronioci tu radili, ne znam da li je sad i dalje dostupno, jer je bilo na nečijem imanju, ali nikad nikog živog, moglo je kolima da se dođe do samog vrela. Jedno od najlepših mesta na kojima sam bio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:20 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Срки, стварно лупаш.

Ђоковићева ствар је у шта верује и где се моли.

Осим тога, ја не делим људе на ваксинисане и невакцинисане, а што се њега конкретно тиче, потпуно разумем да неко ко је досегао оптималну физичку спрему која му је неопходна да настави да побеђује, неће да рескира ни минималну могућност да се та равнитежа поремети.

Посебно ти је малициозно асоцирање Новака, Острога и невакцинисаности са умлаћивањем беба фока.



Srki?
crossover crossover 18:41 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic

Meni više smeta što je otopio one silne tenkove, pa smo sad ostali gologuzi na vetrometini, a i dalje vrlo skloni ispraznom kurčenju.


Знам да нас шалиш али за оне који не знају: Понош није ништа претопио него је те тенкове (Т-55) повукао у резерву, што је у том тренутку био сасвим рационалан потез. Није их ни Шутановац претопио, он јесте глуп ко нога од стола али му је неко мало паметнији објаснио да високолегирани челици не могу тек тако да се претопе у железари.

Оно што се јесте десило је да је неко близак власти 2015. године продао Пакистану 100 комада модернизованих тенкова Т-55 који су испоручени пакистанској војсци 2020. године. Неки руски извори кажу да је уговор био вредан 74 мил. усд. Значи, није Понош запалио тенкове (о томе и не одлучује начелник генералштаба) него неки помоћник министра за материјалне ресурсе али мало касније.

И то је тако.
softelectronics_e softelectronics_e 18:46 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

crossover
srdjan.pajic

Meni više smeta što je otopio one silne tenkove, pa smo sad ostali gologuzi na vetrometini, a i dalje vrlo skloni ispraznom kurčenju.


Знам да нас шалиш али за оне који не знају: Понош није ништа претопио него је те тенкове (Т-55) повукао у резерву, што је у том тренутку био сасвим рационалан потез. Није их ни Шутановац претопио, он јесте глуп ко нога од стола али му је неко мало паметнији објаснио да високолегирани челици не могу тек тако да се претопе у железари.

Оно што се јесте десило је да је неко близак власти 2015. године продао Пакистану 100 комада модернизованих тенкова Т-55 који су испоручени пакистанској војсци 2020. године. Неки руски извори кажу да је уговор био вредан 74 мил. усд. Значи, није Понош запалио тенкове (о томе и не одлучује начелник генералштаба) него неки помоћник министра за материјалне ресурсе али мало касније.

Ne može ni pomoćnik ministra, a ni ministar da odlučuje, samostalno, o takvim stvarima.
crossover crossover 18:54 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ne može ni pomoćnik ministra, a ni ministar da odlučuje, samostalno, o takvim stvarima.


Наравно да не може сам да одлучује о таквим стварима, мора прво да пита Вучића.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Знам да нас шалиш али за оне који не знају: Понош није ништа претопио него је те тенкове (Т-55) повукао у резерву, што је у том тренутку био сасвим рационалан потез. Није их ни Шутановац претопио, он јесте глуп ко нога од стола али му је неко мало паметнији објаснио да високолегирани челици не могу тек тако да се претопе у железари.


Ma znam to sve, mislim da je čak i ovde na blogu pojašnjeno više puta (Milisava probudilo kad su tenkove dovozili na topljenje, ali se posle ispostavilo da je to samo sanjao ). Nego se zajebavam, kao i uvek, a evo i sa kevom (SNS) sam pričao pre neki dan i pitam je lepo, kevo, oćeš da glasaš za Ponoša, a ona odma potegla te tenkove (to što je ovaj i pritajeni ustaša nije pomenula, ali ni ja nisam dalje insistirao na Ponošu).


Meni bi Ponoš verovatno bio ok kandidat, da nije bio vojno lice. Eto. Ja mislim da bi vojnim licima trebalo biti zakonom zabranjeno da se ikad kandiduju za bilo koju javnu funkciju, čak i člana kućnog saveta.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:22 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ovaj kaže, recimo, dvanest, ili devet, od trista koliko su imali, a kapetan će na to - dobro je! )

Нашице, специјална чета за брзу интервенцију на граници, у њој ја, шкорпион за пасом, одрађен хеликоптерски десант, специјална обука преживљавања у... кантини, итд. итсл., као ми треба да смо моторизована пешадија, они транспортери кад се подигну, укупно њих 9 гусеничара плус један БОВ и неки нарочити транспортер са командом, комуникација путем радио везе.

Биланс узбуне, мислим најављене: пола транспортера упалилоо, можда чак и више, не сећам се, али зато од радио станица радила само моја, али нисам имао с ким да причам слушао сам Радио Београд или тако нешто.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:56 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Биланс узбуне, мислим најављене: пола транспортера упалилоо, можда чак и више, не сећам се, али зато од радио станица радила само моја, али нисам имао с ким да причам слушао сам Радио Београд или тако нешто.


Kod nas u PVO puku su operateri na radaru dobijali po ekstra porciju mleka, one kravice od pola litre. Nema veze da li je radar uopšte radio, kao što nije.

crossover crossover 21:25 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic
Meni bi Ponoš verovatno bio ok kandidat, da nije bio vojno lice. Eto. Ja mislim da bi vojnim licima trebalo biti zakonom zabranjeno da se ikad kandiduju za bilo koju javnu funkciju, čak i člana kućnog saveta.


Брате... који си ти милитантни пацифиста, немам речи.
milisav68 milisav68 21:29 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic
Ma znam to sve, mislim da je čak i ovde na blogu pojašnjeno više puta (Milisava probudilo kad su tenkove dovozili na topljenje, ali se posle ispostavilo da je to samo sanjao )



Nisam sanjao, u Smederevu se rasklapalo i seklo, a terano je za Sloveniju u Jesenice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:24 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

crossover
srdjan.pajic
Meni bi Ponoš verovatno bio ok kandidat, da nije bio vojno lice. Eto. Ja mislim da bi vojnim licima trebalo biti zakonom zabranjeno da se ikad kandiduju za bilo koju javnu funkciju, čak i člana kućnog saveta.


Брате... који си ти милитантни пацифиста, немам речи.


Pa hteo sam prvo da napišem da bi ih trebalo preventivno sve pobiti, ali, reko, da ne preterujem sa merama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

milisav68
srdjan.pajic
Ma znam to sve, mislim da je čak i ovde na blogu pojašnjeno više puta (Milisava probudilo kad su tenkove dovozili na topljenje, ali se posle ispostavilo da je to samo sanjao )



Nisam sanjao, u Smederevu se rasklapalo i seklo, a terano je za Sloveniju u Jesenice.


Pa jel ih Ponoš onda sekao i rasklapao, ili ih je terao u Jesenice (preko Blajburga)?
milisav68 milisav68 23:23 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic
Pa jel ih Ponoš onda sekao i rasklapao, ili ih je terao u Jesenice (preko Blajburga)?

Jeste, ume Ponoš sa brusilicom, a zna i voz da tera.

E, ma naravno da nije on odgovoran, i nije bitno ko je doneo odluku, odnosno potpisao sporazum o smanjenju naoružanja i reformu vojske.Možda su to bili Đinđić ili Koštunica.To je sve bilo za rashod, kao i sad što nam je puna kasarna nekakvih topova i kamiona, i ne znaju šta će sa tim.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:40 07.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Kada smo ono pobedili NATO, mene rasporedili na neko brdo kod Mihajlovca, u neko odeljenje sa četri Prage, kao da branimo Smederevo.I sad prošlo nekih nedelju dana, i kreće trač da će da nas šalju dole u direktan fajt.I naravno, jednu kažu neće, drugi oće....a jedan od majstora što vozi i kao treba da održava te Prage, ćuti i smeška se.Mi u njega - šta se smeješ, kaže on - ove Prage ne mogu ni do Kragujevca da stignu, jedva sam ih osposobio da dođu ovde iz Smedereva.


milisave brate po pragi



dakle ovako - 211. pa sinkovci, pa bujanovac (polozaji) pa nazad sinkovci pa rokanje pa sela oko leskovac.
pale prage i pice; nas trojicu (iskusnih) vratilo da organizujemo rezervu oko leskovac. nekoliko noci bilo i rokanje, pa kad se izroka onda pali prage pa u drugo selo. dok nismo ukapirali jebes ti to seljakanje, bolje da se primirimo do kraja.

i odna ludak sasa stojiljkovic - ugovorac. posle jedno mesec dana odmora po jajinama (sedimo po kucama, na prage koje su u brdu ni ne idemo, koj' cemo kurac), odluci da ode i izroka a10. sam. ludak tezak. kazu da je navodno bio ostecen, moz da bidne, ne mora da znaci.

ali mi smo mu jebali kevu gore od bilo kog natoa/kucki agresorskih da su ga dovatili.
vcucko vcucko 00:07 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

crossover
srdjan.pajic
Meni bi Ponoš verovatno bio ok kandidat, da nije bio vojno lice. Eto. Ja mislim da bi vojnim licima trebalo biti zakonom zabranjeno da se ikad kandiduju za bilo koju javnu funkciju, čak i člana kućnog saveta.


Брате... који си ти милитантни пацифиста, немам речи.

Nije. Samo je realan čovek (eto kako može kad hoće).

Naravno kao i u svemu preteruje. Evo ja bi lično uveo uslov da predsednik skupštine stanara bude vojno lice u pemziji. Bar tamo gde ih ima među stanarima (a cenim da ima svuda).
Ta funkcija je dušu dala za njih i oni mogu sasvim lepo to da rade. A ne tamo neki hipsteri da vode zgradu
milisav68 milisav68 00:32 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

dogodinedragosevac
milisave brate po pragi

E, ja sam vezista , ali me ubacili sa pragašima, da budem veza sa štabom.Nismo mrdali nigde, Prage bile ukopane u nekakav rov, na nekom brdu, a mi bili smešteni nekoj poluzavršenoj kući/vikendici.Nisu pucali uopšte, pošto nijedan helikopter nije doleteo do nas.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:40 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Prage bile ukopane u nekakav rov, na nekom brdu, a mi bili smešteni nekoj poluzavršenoj kući/vikendici.Nisu pucali uopšte, pošto nijedan helikopter nije doleteo do nas.


pa ni kod nas nije bil letiv (lazem, jedan dan dva nasa orla preletose; nama javilo (tvoji vezisti ) dva sata kasnije da su nasi, da slucajno ne rokamo). ali svejedno, rezervisti puni elana da se pokazemo pa daj da vidimo kako to izgleda kad se isprazni par okvira. posle kad su ukapirali da onda moramo da selimo to im vise nije bila omiljena zabava.

sem gore pomenutom sasi, naravno

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:52 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

milisav68
srdjan.pajic
Pa jel ih Ponoš onda sekao i rasklapao, ili ih je terao u Jesenice (preko Blajburga)?

Jeste, ume Ponoš sa brusilicom, a zna i voz da tera.

E, ma naravno da nije on odgovoran, i nije bitno ko je doneo odluku, odnosno potpisao sporazum o smanjenju naoružanja i reformu vojske.Možda su to bili Đinđić ili Koštunica.To je sve bilo za rashod, kao i sad što nam je puna kasarna nekakvih topova i kamiona, i ne znaju šta će sa tim.



Ma, naravno, nego malo zajebavam, a ostalo mi to u sećanju, rasprava između tebe i makse, jel bilo tenkova, i topljenja, ili nije bilo. Ovo sve pod uslovom da nisam izlapeo i nešto pomešao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:57 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

milisav68
dogodinedragosevac
milisave brate po pragi

E, ja sam vezista , ali me ubacili sa pragašima, da budem veza sa štabom.Nismo mrdali nigde, Prage bile ukopane u nekakav rov, na nekom brdu, a mi bili smešteni nekoj poluzavršenoj kući/vikendici.Nisu pucali uopšte, pošto nijedan helikopter nije doleteo do nas.



I ja sam bio vezista, i osmatrač, ali uz one smešne prdavce od 20 mm (prage su bile druge dve baterije, to su dobili mahom oni manje inteligentni septembarci koji su bili preveliki za tenkiste, plus komandni vod, tu su imali pomenuti radar). Jedino što nam je kapetan bio malo vickast čovek, pa smo svi morali sve da radimo oko topova, tako da sam i ja nevoljno oteglio svoje...
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:01 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

vcucko
crossover
srdjan.pajic
Meni bi Ponoš verovatno bio ok kandidat, da nije bio vojno lice. Eto. Ja mislim da bi vojnim licima trebalo biti zakonom zabranjeno da se ikad kandiduju za bilo koju javnu funkciju, čak i člana kućnog saveta.


Брате... који си ти милитантни пацифиста, немам речи.

Nije. Samo je realan čovek (eto kako može kad hoće).

Naravno kao i u svemu preteruje. Evo ja bi lično uveo uslov da predsednik skupštine stanara bude vojno lice u pemziji. Bar tamo gde ih ima među stanarima (a cenim da ima svuda).
Ta funkcija je dušu dala za njih i oni mogu sasvim lepo to da rade. A ne tamo neki hipsteri da vode zgradu


Ne znam, mi takve nismo imali u zgradi da probamo, pošto nismo živeli na Novom Beogradu nego u selu Mirjevu a tu je stanovao samo pošten svet. A poslednji predsednik kućnog saveta nam je bio pop, zapravo učitelj veronauke ujedno i moj drugar iz detinjstva. I naravno da na zgradi za njegovog vakta ništa nije urađeno pod milim bogom.


milisav68 milisav68 01:14 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic

Ma, naravno, nego malo zajebavam, a ostalo mi to u sećanju, rasprava između tebe i makse, jel bilo tenkova, i topljenja, ili nije bilo. Ovo sve pod uslovom da nisam izlapeo i nešto pomešao.

Nisi izlapeo, još.

Nisam tvrdio da su se tamo topili, već da su tamo odvoženi, a Maksa me ubeđivao da ne verujem svojim očima, i svom rođaku, koji je bio pratnja do tamo.

Posle te rasprave, sretnem druga koji je u toj materiji, i on mi rekao da je nešto terano za Sloveniju, a nešto brodovima niz Dunav.Kao i da je rashodovano nekih stotinak aviona/helikoptera.

milisav68 milisav68 01:20 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

dogodinedragosevac
posle kad su ukapirali da onda moramo da selimo to im vise nije bila omiljena zabava.



To je i ovim mojima bila kočnica, pogotovo što je taj neki rezervni položaj bio na drugom kraju sela, a ovaj prvi "pred nosom", u odnosu na smeštaj.
bene_geserit bene_geserit 04:09 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

kad se malo oporave jer ih je u Kolumbiji strefio kovid pa su se jedva kući vratili, idu na Madagaskar

Koji je qrac tim američkim penzosima, kad krenu da putuju svuda okolo, umesto ko pošten penzionerski svet da sede kući, kukiče i čuvaju unuke, eventualno se prošetaju do Kaleša, odigraju partiju šaha.
Što ne gledaju Madagaskar na TVu, to je za njih, garant ima neki "Wild madagaskar" BBC program.
A ono što su uštekali da ostave ćerci i zetu.
Mada, sa druge tačke gledišta, nije loše ni malo da se švrćkaju okolo, nešto para će da završi u džepovima Madagaskaranaca, treba i oni od nečeg da žive.
gvozden1 gvozden1 08:39 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Mada, sa druge tačke gledišta, nije loše ni malo da se švrćkaju

Možda naleti nešto, neki kamion, neki lav
:)
vcucko vcucko 09:08 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic

A poslednji predsednik kućnog saveta nam je bio pop, zapravo učitelj veronauke ujedno i moj drugar iz detinjstva. I naravno da na zgradi za njegovog vakta ništa nije urađeno pod milim bogom.

Pa kažem, nije to za hipstere. Za njih je preozbiljna operacija da se od stanara prikupe pare i nešto uradi na zgradi.
Zaćo u pemziji je prava mera za predsednika skupštine stanara.
vcucko vcucko 09:15 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

gvozden1
Mada, sa druge tačke gledišta, nije loše ni malo da se švrćkaju

Možda naleti nešto, neki kamion, neki lav
:)

Ako su preživeli Kolumbiju onda ništa.

Eventualno da ih napujda da idu u Angolu. Ili da istražuju slemove po bilo kom velikom gradu u Gvinejskom zalivu. Volja im Lagos, Abidjan...

Ali tu postoji opasnost da ih ne reše nego otmu. Pa da Mr&Mrs Pajic moraju da plaćaju otkup.

Zaebano.
nikvet pn nikvet pn 09:56 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

srdjan.pajic

nožekanje su zaista ujgruske, ručni rad, i kupljenje kod njih


Отишо свет у врага. Еј, таст и ташта да купе на дар ћерКци и зету (Србину) две ножекање кољачке, ни четнаје не би их се постиделе, нека им се нађу под руком у брачној расправи!?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:06 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Što ne gledaju Madagaskar na TVu, to je za njih, garant ima neki "Wild madagaskar" BBC program.


pravo vreme za madagaskar.

tajming kakav samo ameri mogu da naprave.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:55 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Koji je qrac tim američkim penzosima, kad krenu da putuju svuda okolo, umesto ko pošten penzionerski svet da sede kući, kukiče i čuvaju unuke, eventualno se prošetaju do Kaleša, odigraju partiju šaha.


A, pa ovi moji, prvo, nisu penzosi, to jest tašta jeste, ali tast radi, a drugo, njih dvoje putuju po svetu poslednjih 30 godina i ja mislim da nema mesta gde nisu bili (u Srbiji nekoliko puta, na Balkanu su sve nazovi državice obišli sem Bosne i Kosova, mada su bili u Albaniji). I to uglavnom idu preko planinarskih outdor kompanija pa ne sede na kruzeru, nego lunjaju okolo, planinare, voze bicikle, splavare, itd. Pusti, jednom su ih spašavali iz neke afričke zemlje jer se desio prevrat kad su oni bili tamo da gledaju gorile. Slali iz američke ambasade iz susedne zemlje helikopter po njih.

Jednom su bili u nekom od Stanova, i bile konjske trke i na trkama učestvuje predsednik države, diktator, i naravno po zakonu mora da pobedi. Ali se nešto spetlja i padne s konja, te ne stigne prvi, to jest ne stigne uopšte. I naravno da je on bio proglašen za pobednika, uprkos nezgodi, a svim turistima koji su bili na hipodromu i slikali su vlasti konfiskovale kamere da pobrišu slike tog nemilog događaja.







srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Ali tu postoji opasnost da ih ne reše nego otmu. Pa da Mr&Mrs Pajic moraju da plaćaju otkup.


U, paz da ne platim otkup!

Inače pre par godina, pred sam početak kovida, su bili na Antarktiku, za to su našli neke Ruse (znam da će te to radovati), koji plove iz Argentine, odlično organizovano, nikakav luksuz, ali sve radi kako treba, bili su i na kopnu, to jest ledu, jurili pingvine, to im je bila jedna od boljih ekspedicija.

edit: A Kolumbija je mirna zemlja, već deceniju dobra turistička destinacija. Pre toga su bili u Panami par nedelja, i kako su sleteli u Kolmubiju smlatio ih kovid, pa su morali nedelju dana da budu u karantinu.
Atomski mrav Atomski mrav 21:08 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

али зато од радио станица радила само моја, али нисам имао с ким да причам слушао сам Радио Београд или тако нешто.


Ja "obezbeđivao" poligon za gađanje tokom bojevog gađanja sa praznom puškom i radio stanicom bez baterije.
Atomski mrav Atomski mrav 21:18 08.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Kod nas u PVO puku su operateri na radaru dobijali po ekstra porciju mleka, one kravice od pola litre. Nema veze da li je radar uopšte radio, kao što nije


Kakve veze mleko ima sa radarom? Ja sam sledovao pola litre mleka u akumulatorskoj stanici, tobože zbog isparenja...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:52 09.02.2022

Re: Мај тејк он Ђоковић

Atomski mrav
Kod nas u PVO puku su operateri na radaru dobijali po ekstra porciju mleka, one kravice od pola litre. Nema veze da li je radar uopšte radio, kao što nije


Kakve veze mleko ima sa radarom? Ja sam sledovao pola litre mleka u akumulatorskoj stanici, tobože zbog isparenja...

Atomski mrav
Kod nas u PVO puku su operateri na radaru dobijali po ekstra porciju mleka, one kravice od pola litre. Nema veze da li je radar uopšte radio, kao što nije


Kakve veze mleko ima sa radarom? Ja sam sledovao pola litre mleka u akumulatorskoj stanici, tobože zbog isparenja...


Esitičuo za pege mrežu, jebote?!?! E, radari (pogotovu oni ruski krševi koje smo mi dužili) su jedno milion puta opasniji.



angie01 angie01 21:11 05.02.2022

kad je tesko-Tibika:)


Platipus Griša 8
@kazi_tibi
·
7h
vucic najvelikodusniji covek na svetu oprostio djokovicima sto su bilo zuta olos elita
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 06.02.2022

Re: kad je tesko-Tibika:)

angie01

Platipus Griša 8
@kazi_tibi
·
7h
vucic najvelikodusniji covek na svetu oprostio djokovicima sto su bilo zuta olos elita


Dobar je Jona, počeo sam da ga pratim neformalno na tviteru nedavno, baš ume da skucka otrovan a duhovit komentar. Kad se smorim od sumorne svakodnevice odem da vidim šta kaže. Eh, kad se setim da je i on nekad pisao ovde na blogu, i to odlično...
angie01 angie01 21:18 06.02.2022

Re: kad je tesko-Tibika:)

Dobar je Jona, počeo sam da ga pratim neformalno na tviteru nedavno, baš ume da skucka otrovan a duhovit komentar.


Tibika mi je omiljen- nema zvalavljenja do prekosutra, kao kod drugih, uvek u centar i jos duhovito, kada je u fazonu, iskidam se od smeha,...slusala sam i neke diskusije u kojima je ucestvovao, ono, sve neka imana, bla, bla, dodje mikrofon do njega i onda pocinje sou,..prosto je steta, kada dodje red na sledeceg sagovornika,...


Eh, kad se setim da je i on nekad pisao ovde na blogu, i to odlično...


da, super su mu bili tekstovi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 06.02.2022

Re: kad je tesko-Tibika:)

Tibika mi je omiljen- nema zvalavljenja do prekosutra, kao kod drugih, uvek u centar i jos duhovito, kada je u fazonu, iskidam se od smeha,...


Da, ima te tvitove u kontinuitetu, to kad ga krene, zaboli me stomak od smejanja dok stignem do kraja.



tibi
zdravko ponoš preko veze uzme noževe iz maxija pa uzme i pretopi ih u smederevu po nalogu nato pakta jedna zena ga molila da joj da samo 1 noz da ima detetu hleb od juce da isece tanko da ostane duze jer ih pokro djilas da solak kupi sauthempton a on joj reko bez bre babuskero
Spiridon Spiridon 17:21 07.02.2022

Re: kad je tesko-Tibika:)

tibi
zdravko ponoš preko veze uzme noževe iz maxija pa uzme i pretopi ih u smederevu po nalogu nato pakta jedna zena ga molila da joj da samo 1 noz da ima detetu hleb od juce da isece tanko da ostane duze jer ih pokro djilas da solak kupi sauthempton a on joj reko bez bre babuskero


... a mediji ćute
milisav68 milisav68 11:09 07.02.2022

Čl. 133 KZ SFRJ

„Ko napisom, letkom, crtežom, govorom
ili na drugi načni poziva ili podstiče
na obaranje vlasti radničke klase i radnih ljudi,
na protivustavnu promenu socijalističkog
samoupravnog društvenog uređenja,
na razbijanje bratstva i jedinstva
i ravnopravnosti naroda i narodnosti,
na svrgavanje organa društvenog samoupravljanja
i vlasti ili njihovih izvršnih organa,
na otpor prema odlukama nadležnih organa
vlasti i samoupravljanja koje su od značaja
za zaštitu i razvoj
socijalističkih samoupravnih odnosa,
bezbednost ili odbranu zemlje,
ili zlonamerno i neistinito prikazuje
društveno-političke prilike u zemlji,
ko u nameri rasturanja izrađuje ili umnožava
neprijateljski propagandni materijal
ili ko ovaj materijal drži
iako zna da je namenjen rasturanju,
kazniće se zatvorom“ itd…
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:17 07.02.2022

Re: Čl. 133 KZ SFRJ

Ko napisom, letkom, crtežom, govorom ili na drugi način...


jebote ni pantomimičari im nisu mogli promači.
milisav68 milisav68 11:35 07.02.2022

Re: Čl. 133 KZ SFRJ

jebote ni pantomimičari im nisu mogli promači.

Sve su pokrili.

Vulin pre Vulina.

milisav68 milisav68 12:00 07.02.2022

Re: Čl. 133 KZ SFRJ

Mesni narodni odbor u Kaoniku, Eparhija niška, oterao je zakonitog sveštenika i postavio drugog po svojoj volji, dok je u Velikom Šiljegovcu, ista Eparhija, mesni odbor zahtevao da se „za sveštenika postavi ono lice koje sreski zbor izglasa“.
milisav68 milisav68 16:39 07.02.2022

Re: Čl. 133 KZ SFRJ

solo solo 17:12 07.02.2022

Zvali su je Tess


Tess je jedna seronja obična.

Eto kolkačko-tolkačko.

I nema pojma šta je infuzorijska (dijatomejska) zemlja a urči se na blogu pa ga zatvori.

Ipak nije beg paša.

Evo ti ga draga Tessana.

Piškaj firnajz.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 07.02.2022

Re: Zvali su je Tess

solo

Tess je jedna seronja obična.

Eto kolkačko-tolkačko.

I nema pojma šta je infuzorijska (dijatomejska) zemlja a urči se na blogu pa ga zatvori.

Ipak nije beg paša.

Evo ti ga draga Tessana.

Piškaj firnajz.




shmoo shmoo 22:59 07.02.2022

?

solo

Zvali su je Tess



'Ај за мене са исподпросечним способностима поимања света око себе...

Озбиљно питам, не зезам се...

Зашто је Тес закључала свој гостујуће-ауторски блог?

Ништа нисам укапирао...








Нисам стигао ни да потегнем, а оно већ закључано...








П.С. - Иначе, матори, да само знаш како Тес добро изгледа!

Одмах сам се заљубио у њу чим сам јој видео сличицу на новом аватару...




solo solo 00:11 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

srdjan.pajic





Kad pomešaš kratkonogog dorčolskog avlijanera sa amerikanskim crvenovratim šupkoliscem. pa ga posadiš na motorbiciklu.
solo solo 00:23 08.02.2022

Re: ?

Зашто је Тес закључала свој гостујуће-ауторски блог?

Ништа нисам укапирао...


OstaviJo je dečko zbog žene u sred bloga. Pati.



solo solo 00:34 08.02.2022

Re: Debeli akademac

П.С. - Иначе, матори, да само знаш како Тес добро изгледа!

Одмах сам се заљубио у њу чим сам јој видео сличицу на новом аватару...


Stići će te austrougarska kletva.


shmoo shmoo 01:19 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

solo

Kad pomešaš kratkonogog dorčolskog avlijanera sa amerikanskim crvenovratim šupkoliscem.



Пајић је са Дорћола?

Па зар он није са шире територије општине Палилула, тамо из оних крајева кад пређеш Панчевачки мост, на ону аустроугарску страну андершенеблаудонау?

Знаш, тамо где обично идемо на пецање да одморимо душу од узаврелог града?


OstaviJo je dečko zbog žene u sred bloga. Pati.



Е, јеб' га!

Ма добро, није он једини, наћи ће она другог... Не треба да се секира и пати.

А и ако не нађе... Тог неког другог...

Купила је лепе патике. То је исто сасвим довољно за долче вита.


Stići će te austrougarska kletva.



Па кад прелазим Панчевачки мост само због пецања, а да се не бих ни са ким дружио.

Јебо ја пас сам себи матер, нико ме на то не тера.

Ја то сам од себе.

Слободоручно.





srdjan.pajic srdjan.pajic 03:21 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

Пајић је са Дорћола?


Keva mi je dorČolka, ali se udala za palilulca / krnjačanca, i ne, moji nisu "stara beogradska porodica" nego su dođoši sa severa, ako nekog zanima.

A vas dve mrcine da ostavite tess na miru, da ne dođe ovde i očerupa vam perje, i da završite kao Džaba d Hat i ovaj njegov Solo što mu vazda viri iz guzice, a vala i ličite. Nemoj posle da vas nisam upozorio.

tess1 tess1 08:08 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

Prvo, hvala svima na učestvovanju na onom mom opet sjajnom blogu - prošli je bio o Marinoj kineskoj snaji koja joj i nije bila snaja prije 30 godina, ovaj sad o satiranju Tajvana i Ujgura - nastavićemo na nekom drugom još boljem.
Zatim, Solo, nesrećo. Goriš od ljubavi za mnom. Umireš.
Taso, što bi rekao Balašević "Dolče vita, i svud je Holivud"

Epilog: Blog sam isključila radi onog ušljivog smrada koji se kao uš provlači među komentare.

I odgovor pecarošu:

Ne znam šta je toliko zvonko u Evansovom akademskom džezu (i Solou Markou se srce pocepalo na dva dela), nije ono, džezou :), uslovno rečeno značenje: samo za obrazovane ljude. Ma ne. Onda bi i bluz bio ratarski, samo za ratare.

Ovaj Evansov je tačno taj, akademski, teorijski, definisan, filozofski, engleske klasične književnosti (ne i ruske), bez vidljive strasti ili kontrolisan, kontrolisane strasti, u odjelu od tvida, bijela ispeglana košulja, bijelo lice, salonski (što bi rekla Tasina komšinica Cica i punktum), okrenut sebi, nalazi zadovoljstvo u sebi, ne slušaju ga mornari Njuorlensa kao dekadencija filmova Vudi Alena sa petom čašom viskija u 16.00, smorena, zabrinuta tj čulna, zamišljena, melanholična, i nastrana u badem mantilima..



(neću se više ovde javljati)
shmoo shmoo 10:07 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

srdjan.pajic
Пајић је са Дорћола?


Keva mi je dorČolka, ali se udala za palilulca / krnjačanca, i ne, moji nisu "stara beogradska porodica" nego su dođoši sa severa, ako nekog zanima.

A vas dve mrcine da ostavite tess na miru, da ne dođe ovde i očerupa vam perje, i da završite kao Džaba d Hat i ovaj njegov Solo što mu vazda viri iz guzice, a vala i ličite. Nemoj posle da vas nisam upozorio.




Па јес, чуо сам ја да и Јевреји рачунају своје порекло искључиво и само по мајци, никада по оцу.

Кажу, то је најпоузданији податак. А за ћалета... Јбг, тко то може поуздано знати ко му је ћале.

Што кажу у оном филму:"Ово је Луизијана, шефе. Откуд знаш ко ти је ћале? Зато што ти је то кева тако рекла?"




shmoo shmoo 10:11 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

tess1

salonski (što bi rekla Tasina komšinica Cica i punktum)



Цица домаћица?

Та познаје џез боље него Воја Пантић са Другог програма Радио Београда.

Па ти сад види шта ћеш.

Пунктум.





vcucko vcucko 11:13 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

shmoo

Што кажу у оном филму:"Ово је Луизијана, шефе. Откуд знаш ко ти је ћале? Зато што ти је то кева тако рекла?"

pecaros pecaros 11:30 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

tess1

Ovaj Evansov je tačno taj, akademski, teorijski, definisan, filozofski, engleske klasične književnosti (ne i ruske), bez vidljive strasti ili kontrolisan, kontrolisane strasti, u odjelu od tvida, bijela ispeglana košulja, bijelo lice, salonski (što bi rekla Tasina komšinica Cica i punktum), okrenut sebi, nalazi zadovoljstvo u sebi, ne slušaju ga mornari Njuorlensa kao dekadencija filmova Vudi Alena sa petom čašom viskija u 16.00, smorena, zabrinuta tj čulna, zamišljena, melanholična, i nastrana u badem mantilima..


Uh... Nema sumnje da ima elemenata istine u svemu nabrojanom, ali ispada da je čovek bio nekakav robot? Evans je bio, pre svega, romantičan, duboko emotivan muzičar. Fotografija koju si postavila meni dočarava intimni džez-klub, gde bi, posle njegove Waltz for Debby, u istom oblaku dima, Billie Holiday otpevala Gloomy sunday, a da nimalo ne iskoči iz koloseka svojim (ne)akademizmom.
tess1 tess1 11:37 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

Uh... Nema sumnje da ima elemenata istine u svemu nabrojanom, ali ispada da je čovek bio nekakav robot? Evans je bio, pre svega, romantičan, duboko emotivan muzičar. Fotografija koju si postavila meni dočarava intimni džez-klub, gde bi, posle njegove Waltz for Debby, u istom oblaku dima, Billy Holliday otpevala Gloomy sunday, a da nimalo ne iskoči iz koloseka svojim (ne)akademizmom.

Lijepo promišljen odgovor. Cijenim. :)
solo solo 17:05 08.02.2022

Re: Zvali su je Tess

A vas dve mrcine da ostavite tess na miru, da ne dođe ovde i očerupa vam perje, i da završite kao Džaba d Hat i ovaj njegov Solo što mu vazda viri iz guzice, a vala i ličite. Nemoj posle da vas nisam upozorio.



solo solo 17:09 08.02.2022

Re:Taši Tasi Tessana

(neću se više ovde javljati)
Zatim, Solo, nesrećo. Goriš od ljubavi za mnom. Umireš.



docsumann docsumann 15:47 08.02.2022

razočarao Đoković,

razočarao Abazović... baš loš neki period za nama.
Spiridon Spiridon 16:17 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

docsumann
razočarao Abazović... baš loš neki period za nama.


Mene nije. Ja ga potpuno razumem.
docsumann docsumann 16:23 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

Spiridon
docsumann
razočarao Abazović... baš loš neki period za nama.


Mene nije. Ja ga potpuno razumem.


ne pričam o političkim ciljevima, već o ljudskim principima.
treba progutati toliko tog ružno izrečenog (za Mila i DPS) i pljunuti na toliko toga lijepog izrečenog (za Krivokapića). a za to treba imati jak želudac.

jbg, ne volim ljude s jakim želudcom...

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:58 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

Spiridon


Mene nije. Ja ga potpuno razumem.


U to ne sumnjam.
docsumann docsumann 17:01 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

je l ovo Novak u kožnoj jakni?!

pa ima li kraja ovim neprijatnim iznenađenjima

maksa83 maksa83 17:39 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

pa ima li kraja ovim neprijatnim iznenađenjima

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:41 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

docsumann
je l ovo Novak u kožnoj jakni?!

pa ima li kraja ovim neprijatnim iznenađenjima



Polako, dokse, verovatno je od veštačke kože.
docsumann docsumann 17:59 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

maksa83
pa ima li kraja ovim neprijatnim iznenađenjima



još jedan sjajan dan propada uzalud


sunce ti kalafatisano, pa ovo je čista poezija
maksa83 maksa83 18:25 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

sunce ti kalafatisano, pa ovo je čista poezija

To je taj veselo depresivni nihilizam srpskih radikala (nekad SRS, danas SNS, predsednik vlade Vojvodine).

docsumann docsumann 18:32 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

maksa83
sunce ti kalafatisano, pa ovo je čista poezija

To je taj veselo depresivni nihilizam srpskih radikala (nekad SRS, danas SNS, predsednik vlade Vojvodine).



ludilo ravnice
docsumann docsumann 18:34 08.02.2022

Re: razočarao Đoković,

srdjan.pajic
docsumann
je l ovo Novak u kožnoj jakni?!

pa ima li kraja ovim neprijatnim iznenađenjima



Polako, dokse, verovatno je od veštačke kože.


koža je prava, al od vještačkog krokodila
softelectronics_e softelectronics_e 09:00 09.02.2022

Re: razočarao Đoković,

docsumann
Spiridon
docsumann
razočarao Abazović... baš loš neki period za nama.


Mene nije. Ja ga potpuno razumem.


ne pričam o političkim ciljevima, već o ljudskim principima.
treba progutati toliko tog ružno izrečenog (za Mila i DPS) i pljunuti na toliko toga lijepog izrečenog (za Krivokapića). a za to treba imati jak želudac.

jbg, ne volim ljude s jakim želudcom...


Šta će biti sada?
Spiridon Spiridon 09:50 09.02.2022

Re: razočarao Đoković,

ne pričam o političkim ciljevima, već o ljudskim principima.


da, da, ja bas na ljudske principe mislim. To mi se najvise svidja kod Dritana.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana