Budućnost| Na današnji dan| Planeta| Region| Sex

Šta kaže ovaj?

maksa83 RSS / 21.02.2022. u 20:55



Komentari (1360)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 21:21 21.02.2022

Ma, nema šanse...


Mislim, što bi se tukli? Ipak, Ukrajina je zemlja sa malo šansi da se nešto desi, a ipak se desi.
Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?




Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.
maksa83 maksa83 22:34 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.

Nemam neku kuglu, iskreno gledam naslove pa mi pade ovaj klip na pameti i sreća bilo ga je na jućubu, pa reko ajde da okačim ne-što pa da trolujemo ko ljudi o ko zna čemu.

Što bi rekao agresor - what a time to be alive - Pepe Escobar (nezavisni analtičar zaposlen u RT i Sputnjiku) pohvalio našeg Predsednika!

nsarski nsarski 22:40 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Što bi rekao agresor - what a time to be alive - Pepe Escobar (nezavisni analtičar zaposlen u RT i Sputnjiku) pohvalio našeg Predsednika!


Nemoj samo Pepea da pominješ! Prizvaćeš nam benedykta, a onda smo kolektivno najebali.

A glede naslova - evo šta sm pre par minuta ugledao:

Dve linije, jedna ispod druge, a u potpunoj kontradikciji.

Zelenski i njegova vlada iskreno ne veruju da će Rusija napasti.

Zapadne obaveštajne službe upozoravaju da su ruskim zapovednicima izdate naredbe za napad na Ukrajinu.


Valjda Zelenski zna, majku mu. Zapadne obaveštajne službe nisu baš pouzdane - već celu nedelju "omanjuju". Jebote, licitiraju ko seljaci oko piva pred zadrugom: "Ma, ne može da omane. Sto posto sigurno, ma garantovano!"
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:45 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski
[

Valjda Zelenski zna, majku mu. Zapadne obaveštajne službe nisu baš pouzdane - već celu nedelju "omanjuju". Jebote, licitiraju ko seljaci oko piva pred zadrugom: "Ma, ne može da omane. Sto posto sigurno, ma garantovano!"


Sve nešto zebem da oni ipak znaju bolje od Zelenskog. Jednostavno, napraviće nešto na šta će Rusija morati da reaguje.
maksa83 maksa83 22:45 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Zelenski i njegova vlada iskreno ne veruju da će Rusija napasti.

Zapadne obaveštajne službe upozoravaju da su ruskim zapovednicima izdate naredbe za napad na Ukrajinu.

Eks ju kinematografija ima sekvencu za svaku situaciju.



(Mora se klikne, kaže da je ejdž restrikted)
nsarski nsarski 22:54 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Sve nešto zebem da oni ipak znaju bolje od Zelenskog. Jednostavno, napraviće nešto na šta će Rusija morati da reaguje.


Naravno, i tako da obraduju Zelenskog, koji se za sve pita. On je precednik, majku mu!
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:54 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski
Jebote, licitiraju ko seljaci oko piva pred zadrugom: "Ma, ne može da omane. Sto posto sigurno, ma garantovano!"

Kad je počelo licitiranje, anonimnih ali izuzetno dobro obavještenih izvora, oko ruskog napada ja, diplomatskim kanalima, predložio da uposle moju komšinicu Zejnu pa da im ona razbacuje grah i daje prognoze ruskih poteza.
Tačnost bi vjerovatno bila ista a manje bi koštalo porezne obaveznike.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:04 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...


Kad je počelo licitiranje, anonimnih ali izuzetno dobro obavještenih izvora, oko ruskog napada ja, diplomatskim kanalima, predložio da uposle moju komšinicu Zejnu pa da im ona razbacuje grah i daje prognoze ruskih poteza.
Tačnost bi vjerovatno bila ista a manje bi koštalo porezne obaveznike



A vazda dobro informisana Politika neki dan javlja kako se Putinova Zejna Vladimirovna ili neki dalji rod cudi sto bi Rusija priznala Donjeck i Luganski a danas trc Miljka.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:06 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Eks ju kinematografija ima sekvencu za svaku situaciju



Ima li sta za Carev nadahnuti govor od veceras?
maksa83 maksa83 23:10 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Sve nešto zebem da oni ipak znaju bolje od Zelenskog. Jednostavno, napraviće nešto na šta će Rusija morati da reaguje.

To na šta Rusija reaguje je već napravljeno pre otpr. godinu dana kada su stavili nanogicu Putinovom kumu Medvedčuku (zapravo Putin njemu krstio dete), pogasili mu televizije i zamrzli sredstva. Ovo je samo kraj te - što bi naš narod rekao - trajektorije.
maksa83 maksa83 23:12 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Ima li sta za Carev nadahnuti govor od veceras?

vrabac_onaj vrabac_onaj 23:26 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Neues aus der Nachbarschaft
Eks ju kinematografija ima sekvencu za svaku situaciju



Ima li sta za Carev nadahnuti govor od veceras?


Evo sad pogledah govor. Pička.
Ja sam očekivao da se ne zaustavi do Dnjepra (crnomorska obala se podrazumeva).
Mislim, to je trebalo da uradi još 2014.

freehand freehand 23:29 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

maksa83
Zelenski i njegova vlada iskreno ne veruju da će Rusija napasti.

Zapadne obaveštajne službe upozoravaju da su ruskim zapovednicima izdate naredbe za napad na Ukrajinu.

Eks ju kinematografija ima sekvencu za svaku situaciju.



(Mora se klikne, kaže da je ejdž restrikted)


Da iskoristim priliku za trolčinu sa telkasterom:

.


crossover crossover 23:37 21.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

maksa83

To na šta Rusija reaguje je već napravljeno pre otpr. godinu dana kada su stavili nanogicu Putinovom kumu Medvedčuku (zapravo Putin njemu krstio dete), pogasili mu televizije i zamrzli sredstva. Ovo je samo kraj te - što bi naš narod rekao - trajektorije.


У оно време кад смо сви имали беж компјутере и вин95 моја омиљена видео игра је била USNF'97 (ЕА), то уствари и није толико игра колико је хиперреалистични борбени флајт симулатор. Е, у тој видео игри главни сценарио је био баш ово што се догађа сад у Украјини, Руси врше инвазију, отимају Крим и нападају Донбас и Луганск, а ти си пилот америчке палубне авијације (можеш да будеш и Рус ако баш волиш) која је стационирана у Црном мору и задатак ти је да обориш што више сухојева и мигова. Шта мислиш ко је правио сценарио? Јесте, Jane's. Како су знали још тад шта ће да буде, ммимјбм!?
shmoo shmoo 00:12 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

crossover

Шта мислиш ко је правио сценарио? Јесте, Jane's. Како су знали још тад шта ће да буде, ммимјбм!?



Кркар прогнозир'о.

Из кеца у двојку.

nask nask 01:03 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Како су знали још тад шта ће да буде, ммимјбм!?

crossover crossover 01:17 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

shmoo
crossover

Шта мислиш ко је правио сценарио? Јесте, Jane's. Како су знали још тад шта ће да буде, ммимјбм!?


Кркар прогнозир'о.

Из кеца у двојку.


:)

Пре да је његов шеф, Пол Бивер. Тај је врло интелигентан и поткован тип.
bene_geserit bene_geserit 02:38 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?

A kolike su šanse da u zemlji sa 99% slovenskog stanovništva Ješa pa još comedian bude predsednik ?
alselone alselone 08:21 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski

Mislim, što bi se tukli? Ipak, Ukrajina je zemlja sa malo šansi da se nešto desi, a ipak se desi.
Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?

Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.


Ono što je najgore zapravo, čak i da ne počne rat, je to što se zvecka ratom već toliko meseci i što je velika količina biznisa zbrisala iz Ukrajine. Čak i da ovi lešinari ništa ne urade, a mislim da hoće pošto su se previše uvalili, Ukrajina je sjebana država na duži vremenski period.

ono što je najgore zapravo 2 je što su toliko glupi da pokušavaju iste šibicarske fore ponovo.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:42 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Evo sad pogledah govor. Pička.


Bezmudna. A voli da se kurci.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:44 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

maksa83
Ima li sta za Carev nadahnuti govor od veceras?


Moze, samo sto nije bilo ovih dobacivaca. Meni vise zalicilo na onu scenu koja se zavrsava sa:

majstori majstori
sta ste ucinili
to nije moja kuća
to moj gost nije
to vise nisam ni ja!
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:16 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

alselone


ono što je najgore zapravo 2 je što su toliko glupi da pokušavaju iste šibicarske fore ponovo.


Da li je ovo sa fotografijom fotomontaža ili je ovaj to stvarno negdje pokazao kao dokaz?
Ako nije fotomontaža onda sam jako zabrinut za sudbinu jer idioti (rijetko kad sebi dozvoljavam da nekog tako nazovem) vode najjaču državu na svijetu i odlučuju o sudbini milijardi ljudi.
softelectronics_e softelectronics_e 09:18 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

kamilo_emericki
alselone


ono što je najgore zapravo 2 je što su toliko glupi da pokušavaju iste šibicarske fore ponovo.


Da li je ovo sa fotografijom fotomontaža ili je ovaj to stvarno negdje pokazao kao dokaz?
Ako nije fotomontaža onda sam jako zabrinut za sudbinu jer idioti (rijetko kad sebi dozvoljavam da nekog tako nazovem) vode najjaču državu na svijetu i odlučuju o sudbini milijardi ljudi.

Ne bih ja njih, baš, toliko potcenjivao.
mariopan mariopan 10:34 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

vrabac_onaj
nsarski
[

Valjda Zelenski zna, majku mu. Zapadne obaveštajne službe nisu baš pouzdane - već celu nedelju "omanjuju". Jebote, licitiraju ko seljaci oko piva pred zadrugom: "Ma, ne može da omane. Sto posto sigurno, ma garantovano!"


Sve nešto zebem da oni ipak znaju bolje od Zelenskog. Jednostavno, napraviće nešto na šta će Rusija morati da reaguje.



Meni je to očigledno, oni to rade sve vreme, pripremaju sukob koji će sami da započnu i samo propagandom lože vatru da se njihiova uloga zatrpa i zabašuri. Da se ne primeti. To im je matrica i to su radili za sve druge sukobe koje su izazvali pa onda "spašavali" planetu od "diktatora".

Nadam se da će Ukrajinci i Rusi biti pametni i da će to da izbegnu ali ko zna..?
nsarski nsarski 10:48 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Meni je to očigledno, oni to rade sve vreme, pripremaju sukob koji će sami da započnu i samo propagandom lože vatru da se njihiova uloga zatrpa i zabašuri. Da se ne primeti.


Ovo samo pokazuje koliku težinu oni zapravo pridaju Zelenskom i koliko uvažavaju njegov stav i nacionalni interes Ukrajine. Evo, odmah posle Ruskog priznanja nezavisnosti Donjecka i Luganska, Zelenski je odmah otrčao kod tata Bajdena da ga pita šta da misli o tome i šta da izjavi. Državnik!
cmix909 cmix909 11:15 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski
... seljaci oko piva pred zadrugom...

Flašisti.
alselone alselone 11:17 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Naravno, i tako da obraduju Zelenskog, koji se za sve pita. On je precednik, majku mu!


"If you think tough men are dangerous, wait until you see what weak men are capable of."
cmix909 cmix909 11:31 22.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

crossover
... Пол Бивер. Тај је врло интелигентан и поткован тип.

Plus je hrabar kao dabar.
(Nisam znao ko je, ali vidim da pilotira starim avionima...)
Milan Novković Milan Novković 10:51 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski

Mislim, što bi se tukli? Ipak, Ukrajina je zemlja sa malo šansi da se nešto desi, a ipak se desi.
Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?




Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.

Evo ga, kolektivni zapad na zadatku

Doduše na snimcima su Kinezi, al ovo je od pre 5 godina, oni su u međuvremenu batalili ovu rabotu i bacili se na visoke tehnologije, dok zapadni "muški", kao što vidimo, piče pa rasturaju

softelectronics_e softelectronics_e 11:13 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Milan Novković
nsarski

Mislim, što bi se tukli? Ipak, Ukrajina je zemlja sa malo šansi da se nešto desi, a ipak se desi.
Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?




Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.

Evo ga, kolektivni zapad na zadatku

Doduše na snimcima su Kinezi, al ovo je od pre 5 godina, oni su u međuvremenu batalili ovu rabotu i bacili se na visoke tehnologije, dok zapadni "muški", kao što vidimo, piče pa rasturaju


Milane, pošto ti pratiš alternativne izvore (dez)informisanja, šta se tamo prognozira?
Ovo informisanje i dezinformisanje sam sklepao namerno.
Jer - su to dva sinergička dela jednog sistema koji jedan bez drugog ne postoje.
Dakle, šta ti misliš, šta će sada da se dpgađa - lokalizovano na Evropu, pa ekstrapolirano ka USA i Kini.
Južnu Ameriku i Afriku bih ostavio na miru, jer njih, ionako, niko nikada nizašta ne pita.
nsarski nsarski 11:47 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Evo ga, kolektivni zapad na zadatku


Hahaha

Nego, u svetlu najnovijih događaja i postavljenjem "mirovnih snaga" u Donbas, i prilično mutavih komentara u NY Times-u nije loše podsetiti se doktrine R2P (Right to Protect) razvijene od strane Amera kako bi započeli ratove. Evo sada je ta legitimna doktrina primenjena da bi se sprečio rat.

Ne znam da li si imao prilike da pročitaš komentar koji je pisao Pepe Eskobar jutros o novorođenim blizancima.

Joj, šta ću sada?! Pomenuo sam Pepea, pa gde mi je mozak bio? Saće dođe fra benedykt, raspamećen, da plače i ispriča nam novu veliku intrigu, sve kratko i jasno.
Izvin, izvini, o Sveznajuće, nije bilo namerno! Oprosti mi pominjanje tog Eskobara (i mi Eskobara za trku imamo), pokušaj da razumeš. Ja to u žaru argumenta.

Inače, nije baš mnogo poznato, ali El Presidente Zelenski zapravo i ne poznaje Ukrajinski jezik, pa ga sada analfabetski uči. Govori Ruski, ali taj jezik je zabranjen u njegovoj zemlji. Kako li on drži sednice kabineta?
Milan Novković Milan Novković 12:09 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

softelectronics_e
Milan Novković
nsarski

Mislim, što bi se tukli? Ipak, Ukrajina je zemlja sa malo šansi da se nešto desi, a ipak se desi.
Recimo, koje su šanse da se ovo zgodi?




Ipak, preporučujem ti tekst. Možda je tvoja kristalna kugla bolja od moje.

Evo ga, kolektivni zapad na zadatku

Doduše na snimcima su Kinezi, al ovo je od pre 5 godina, oni su u međuvremenu batalili ovu rabotu i bacili se na visoke tehnologije, dok zapadni "muški", kao što vidimo, piče pa rasturaju


Milane, pošto ti pratiš alternativne izvore (dez)informisanja, šta se tamo prognozira?
Ovo informisanje i dezinformisanje sam sklepao namerno.
Jer - su to dva sinergička dela jednog sistema koji jedan bez drugog ne postoje.
Dakle, šta ti misliš, šta će sada da se dpgađa - lokalizovano na Evropu, pa ekstrapolirano ka USA i Kini.
Južnu Ameriku i Afriku bih ostavio na miru, jer njih, ionako, niko nikada nizašta ne pita.

Većina informisanja je sada u alternativnoj štampi, pošto su MSM besmisleni plaćenici i neposlušni su isterani - npr, na neviđeno, Kurir spoljnopolitička sekcija je Rols Rojs za BBC.
Ništa se posebno novo ne dešava, niti će se desiti, a da već uveliko nije bio trend i odvijalo se uglavnom po Rusko-Kineskom geopolitičkom scenariju - svet postaje multi-polarni, neocons neće da se pomire s tim iako im je od "alata" ostalo ne mnogo više od ovako raznih kriza, od krize do krize, Covid su izmuzli, pa su frenetično navijali za veću frku u istočnoj Ukrajini (kako opravdati 1000 milijardi budžet US military-security complexa ako nemaš "neprijatelja".

Ipak, pošto je sve manje "alata" na raspolaganju zapad je uleteo u neku vrstu auto-kanibalizma, neocons i anglosaksoncima je Evropa najveći problem, i u njoj Nemačka kao jedan od polova (sa Rusijom) evroazijske integracije - tj igra je po svaku cenu držati Evropu podalje od ruske energije i sirovina, pa kineske low(er)-end manufakture.

Igra je polako došla u smrtni-ropac fazu gde US otvoreno prete Nemačkoj da obustave NS2 sertifikaciju ili će oni po tome poraditi (Nemačka bez vojske, sa dal nekoliko desetina hiljada US vojaka - nagađamm plus Šulca drže u šaci ucenjenog zbog tamo nekog tax petljanja sa jednom bankom dok je bio gradonačelnik dal Hamburga).

Rusija je postala "...marginal exporters of oil, natural gas, titanium, tungsten, SWU nuclear power, potash, wheat and Nickel..." (oni što, ajd ne baš žare i pale u nekoj oblasti nego imaju tip start/stop kontrole na svetskom nivou), većina zapada štampa lovu da bi održali neki privid stare "slave", upada polako u sve više fašistoidno-naci obrazaca, pod palcem bizarnih woke-reset sila ...

... i šta će se desiti? Ništa što se već nije dešavalo, Nemci bizmismeni će Šulca skratiti za glavu na kraju ako ne uzme ruski gas (rezerve im pri nuli, kapaciteti za istovar US NLG pri maksimumu, a gde su ionako oživeli zombifikovane US bušotine kojima je ogromna proizvodna cena ...

... tj Rusi i Kinezi polako iscrpljuju zapad koji je siledžija od Anglosaksonaca plus ostali što ih mrze ko nemce ali isto ćute, sede na ogradi i čekaju da bik iskrvari.

A bik je preserećan zbog ovih dešavanja, kupuje im life-line, Rusi neće taktičke nuklearke na 5 minuta od Moskve pa će nastaviti da uvrću ruku, doc neocons ulaze u još veću "a-šta-s-Kinom" paniku pa zbunjeni ne znaju gde pre da "projektuju silu", koju više, u stvari, nemaju, ... itd, imaš tone informacija u medijima (alternativnim, MSM više, kao što rekoh, uglavnom nisu mediji nego jeftina pretstava).

Tj Rusi si već sve isplanirali, ovo do sada je neki auto-play i zapadu su nacrtane strelice po putu kako se kretati.

nsarski nsarski 12:14 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Tj Rusi si već sve isplanirali, ovo do sada je neki auto-play i zapadu su nacrtane strelice po putu kako se kretati.


Imaju i mapu.

softelectronics_e softelectronics_e 12:15 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Milan Novković

...

Tj Rusi si već sve isplanirali, ovo do sada je neki auto-play i zapadu su nacrtane strelice po putu kako se kretati.


Uhhhh!
Milan Novković Milan Novković 12:15 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

nsarski
Evo ga, kolektivni zapad na zadatku


Hahaha

Nego, u svetlu najnovijih događaja i postavljenjem "mirovnih snaga" u Donbas, i prilično mutavih komentara u NY Times-u nije loše podsetiti se doktrine R2P (Right to Protect) razvijene od strane Amera kako bi započeli ratove. Evo sada je ta legitimna doktrina primenjena da bi se sprečio rat.

Ne znam da li si imao prilike da pročitaš komentar koji je pisao Pepe Eskobar jutros o novorođenim blizancima.

Joj, šta ću sada?! Pomenuo sam Pepea, pa gde mi je mozak bio? Saće dođe fra benedykt, raspamećen, da plače i ispriča nam novu veliku intrigu, sve kratko i jasno.
Izvin, izvini, o Sveznajuće, nije bilo namerno! Oprosti mi pominjanje tog Eskobara (i mi Eskobara za trku imamo), pokušaj da razumeš. Ja to u žaru argumenta.

Inače, nije baš mnogo poznato, ali El Presidente Zelenski zapravo i ne poznaje Ukrajinski jezik, pa ga sada analfabetski uči. Govori Ruski, ali taj jezik je zabranjen u njegovoj zemlji. Kako li on drži sednice kabineta?

El Prezidentea, od milošte, zovu "majmun s granatom".

Njemu nije zavideti - nacoši tamo mogu da mu dođu glave.

Čitam, sve, Escobar je high-level novi put svile autor i piše za Asian Times, iako ga razni prenose.

Hudson je lepo objasnio kako je za US Evropa glavobolja, ne Rusija, zašto, i kako su počeli u panici i double-down maniru otvoreno da prete Nemačkoj.
nsarski nsarski 12:19 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Hudson je lepo objasnio kako je za US Evropa glavobolja, ne Rusija, zašto, i kako su počeli u panici i double-down maniru otvoreno da prete Nemačkoj.


Pomenuo sam tu interpretaciju u ranijem komentaru. Ima i odličan komentar koji je postavio Mike Whitney baš na temu Nemačko-Ruski odnosi.
alselone alselone 12:53 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Ima i odličan komentar koji je postavio Mike Whitney baš na temu Nemačko-Ruski odnosi.


Odličan komentar.
crossover crossover 17:27 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

cmix909
crossover
... Пол Бивер. Тај је врло интелигентан и поткован тип.

Plus je hrabar kao dabar.
(Nisam znao ko je, ali vidim da pilotira starim avionima...)


Нисам ни ја знао ко је док није почело бомбардовање. Коментарисао је на Sky News, прилично су му биле добре анализе и процене, али кад су на Sky News утегли цензуру престали су да га зову (можда је и коинциденција, не знам), онда су довели неког хомосексуалца који се опасно ложио на крв, заборавио сам му име, ко ће да запамти сваку будалу навијену у GCHQ. Без обзира на све, Бивер ми је деловао као професионалац који зна свој посао.
freehand freehand 22:32 23.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Бивер ми је деловао као професионалац који зна својпосао.

Ako Pol Biver to nije teško da ima profesionalaca koji znaju sv0j posao
mlatisa mlatisa 16:29 25.02.2022

Re: Ma, nema šanse...

Пре да је његов шеф, Пол Бивер. Тај је врло интелигентан и поткован тип.

Рекао бих да има више шефова. Да човек не поверује.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:30 21.02.2022

Širokar, bate!

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:34 21.02.2022

Re: Širokar, bate!

pazi, nije zezanje.
ortak (zna ga Pajke) mi tamo ima zemlju, idealno utočište.
dobro...lokalna arnautska plemena umeju da pređu preko međe al jebiga, naoružani oni, naoružani mi.
i ume malo da bude zajebano zimi, al se pregura.
nsarski nsarski 21:39 21.02.2022

Re: Širokar, bate!

i ume malo da bude zajebano zimi, al se pregura.


Ima li tamo interneta?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:43 21.02.2022

Re: Širokar, bate!

nsarski
i ume malo da bude zajebano zimi, al se pregura.


Ima li tamo interneta?


Dok ne poobaraju satelite može da ima i to za relativno pristupačnu cenu (imam kombinaciju :) )
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:59 22.02.2022

Re: Širokar, bate!

vrabac_onaj
pazi, nije zezanje.
ortak (zna ga Pajke) mi tamo ima zemlju, idealno utočište.
dobro...lokalna arnautska plemena umeju da pređu preko međe al jebiga, naoružani oni, naoružani mi.
i ume malo da bude zajebano zimi, al se pregura.


Jeli, vrapče, hteo sam i ranije da te pitam pošto znam da se smucaš tuda redovno, jel se prodaju imanja na tim Prokletijama? Ili je to sve sad off limit (ne znam da li su P nekakav nacionalni park ili tako neko zaštićeno područje)? Ne nemeravam da kupujem i selim se tamo, nego pitam onako, bezveze. Dobro, i nedostaje mi pomalo sav taj krečnjak (i poskoci koji ti leti padaju sa grana na glavu, srećom, nije toliko pošumljeno).
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:47 22.02.2022

Re: Širokar, bate!

srdjan.pajic

Jeli, vrapče, hteo sam i ranije da te pitam pošto znam da se smucaš tuda redovno, jel se prodaju imanja na tim Prokletijama?


Nisu to baš Prokletije al je tu odmah ispod, faktički južni produžetak Prokletija - Žijevo tzv. Kučka Krajina.

Teorijski može da se kupi ali problem je što je to sve još katastarski dosta neuređeno. Znaju se tradicionalne granice između bratstava.
Sledstveno, ni sporovi oko međa se ne rešavaju po sudovima već tradicionalnim metodama
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:41 23.02.2022

Re: Širokar, bate!

Teorijski može da se kupi ali problem je što je to sve još katastarski dosta neuređeno.


A, da, Žijevo, uvek zaboravim gde mu je tačno katun.

Klasika, tako je i tamo gde mi je kuća u Kotoru, tu na svakom imanju ima između osamnaest i sto šezdeset naslednika, od kojih je 7/8 negde u svetu, niko ne zna gde su, ovi kojiu su tu svi sve tuže, i svako ima po dva i po kvadratna decimetra imanja. I to se tako kupuje i prodaje u nadi da se ti neki nebrojeni naslednici neće pojaviti niotkuda i tražiti svoj decimetar kvadratni. Evo pre neku godinu neko od suvlasnika na jednom delu ispod našeg nije platio porez i grad lepo došao, zaplenio, isekao neke smokve koje su tu rasle hiljadu i po godina, poravanao i napravio parking, ili nešto što liči na parking, nije baš jasna namena.

Da živim tu, ja bih to tapnuo i za te pare kupio nešto u brdima gore iznad, more baš nešto i ne gotivim toliko, osim ronjenja, a ronjenje u Boki i nije baš naročito aktraktivno. Ali moji ne daju, tamo idu na more svake godine, to izgleda skoro kao migracija stavnovništva, plus nam je tu dugo bila baza sa speleološke aktivnosti, ono, mesto gde možeš da se okupaš povremeno i odmoriš od spavanja u šatoru na livadi.



magnus magnus 22:21 21.02.2022

maskirovka

saće se pojavi neka kriza na "boku" , no ne isključujem i "iznenađenja " u ukraini "ne vojnog" tipa .Niko ovo nije planiro preko noći.
Uglavnom očekivana priča je da će biti
NATO( poljska ,slovačka, mađarska , rumunji ) - ukraina kao tampon - Rusija
ja mislim da bi se moglo završiti
NATO + zapadna ukraina - Rusija + istočna ukraina ( do Djnjepra južo do uključivo možda dio moldavije )
Mogla bi turska nešto na BI da pokuša sad a možda i iran

vcucko vcucko 22:48 21.02.2022

Re: maskirovka

magnus
saće se pojavi neka kriza na "boku" , no ne isključujem i "iznenađenja " u ukraini "ne vojnog" tipa .Niko ovo nije planiro preko noći.
Uglavnom očekivana priča je da će biti
NATO( poljska ,slovačka, mađarska , rumunji ) - ukraina kao tampon - Rusija
ja mislim da bi se moglo završiti
NATO + zapadna ukraina - Rusija + istočna ukraina ( do Djnjepra južo do uključivo možda dio moldavije )
Mogla bi turska nešto na BI da pokuša sad a možda i iran


Znakovito preseljenje NATO misija i komandi u Lvov i Ivano-Frankovsk.

Mada to i nije Ukrajina, jbg to je pre Poljska. To je Koba maznuo u nastupu ideološkog ludila, da bi tražio drugove komuniste Mislim dok je još bio komunista.

Kako će da se razvija, ne znam (da znam valjda bi na tom znanju uzeo neke pare). Ali znam, da je od Dnjepra na istok sve do Urala jedna ista, ogromna stepa. Prošarana na svaku hiljadu-dve km ogromnim rekama koje se valjaju kroz tumane. Bilo kakav pokušaj raspomamaljenih anglosasa da se tu utvrde izazvaće ultimativni odgovor. Makar i Mrtvom rukom. Konjec filjma, Ende.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:52 21.02.2022

Re: maskirovka

vcucko

Znakovito preseljenje NATO misija i komandi u Lvov i Ivano-Frankovsk.

Mada to i nije Ukrajina, jbg to je pre Poljska.


Ma da su bar Poljaci.

Gore je to i od Poljaka.
maksa83 maksa83 23:08 21.02.2022

Re: maskirovka

Gore je to i od Poljaka.

Moram da priznam da sam gajio simpatije za njih dok nisu odlepili desnocrkveno i sa ovim abortusima. Sad im želim da ih Nemci i Rusi isparticionišu kako već nalaže tradicija u praskozorje sveckog rata.

freehand freehand 23:14 21.02.2022

Re: maskirovka

maksa83
Gore je to i od Poljaka.

Moram da priznam da sam gajio simpatije za njih dok nisu odlepili desnocrkveno i sa ovim abortusima. Sad im želim da ih Nemci i Rusi isparticionišu kako već nalaže tradicija u praskozorje sveckog rata.


Pa eto, kad se pomene tradicija u tom smislu čini mi se da je prosto obavezan segment onaj u kome se pojavi prva država koja je žrtvovana u tom kalamburu tridesetih godina prošlog veka. jeste, Čehoslovačka, i jeste - britanci i Francuzi dali su je Hitleru na poklon. A trešnja na toj torti je epizodna ali grandiozna istovremeno uloga - pogodite koga? Poljske. jer je i Poljska uz Treći Rajh požurila da uzme svoje parčence te progutane države.
vcucko vcucko 23:31 21.02.2022

Re: maskirovka

vrabac_onaj
vcucko

Znakovito preseljenje NATO misija i komandi u Lvov i Ivano-Frankovsk.

Mada to i nije Ukrajina, jbg to je pre Poljska.


Ma da su bar Poljaci.

Gore je to i od Poljaka.

Znam, zato i kažem "pre Poljska" a ne "Poljska". Večiti derbi i mrtva trka UPA - SS Galičnaja.
U stvari Poljaci bi to da uzmu, ali oročeno na jedno 50 godina. Da se dobro istraži i konačno zatvori WW2 u Galiciji. Ono, čiji god deda je vijao poljsku decu kroz kukuruze sa srpom i kosom, da omasti travu odozdo i mir božji

Mada tu ovi iz Volina i Žitomira ipak nose šnur, njih teško neko može da nadmaši.



benedykt benedykt 00:16 22.02.2022

Re: maskirovka

freehand
maksa83
Gore je to i od Poljaka.

Moram da priznam da sam gajio simpatije za njih dok nisu odlepili desnocrkveno i sa ovim abortusima. Sad im želim da ih Nemci i Rusi isparticionišu kako već nalaže tradicija u praskozorje sveckog rata.


Pa eto, kad se pomene tradicija u tom smislu čini mi se da je prosto obavezan segment onaj u kome se pojavi prva država koja je žrtvovana u tom kalamburu tridesetih godina prošlog veka. jeste, Čehoslovačka, i jeste - britanci i Francuzi dali su je Hitleru na poklon. A trešnja na toj torti je epizodna ali grandiozna istovremeno uloga - pogodite koga? Poljske. jer je i Poljska uz Treći Rajh požurila da uzme svoje parčence te progutane države.

Ma šta kažete…!?! Sa tom razlikom da je poljski predsednik pre neku godinu rekao da to nije bila samo greška već i greh, odnosno da će taj potez Poljske zauvek ostati zapisan kao sraman.
Čisto da se podsetimo u Rusiji je od pre par godina zabranjeno i to zakonom pričati šta se zaista desilo u septembru 1939., tipa pominjati onu paradu ”pobednika” u Brestu 22. septembra 1939.

Kao što takođe Poljaci nisu imali svog Molotova da 31. oktobra 1939. na sednici Vrhovnog sovjeta izjavi slavodobitno kako nije ništa ostalo od Poljske, tog ružnog deteta Versajskog ugovora…
Takođe, čisto sumnjam da je i Hitler sa Poljacima razmenjivao isto tako tople rođendanske čestitke kao sa drugom Staljinom, kao kada je u decembru 1939. u svim dnevnim listovima u SSSR prvo objavljene njegove i Ribentropove čestitke za 60. rođendan drugu Staljinu. Da bi onda odgovor druga Staljina, koji je objavljen par dana kasnije, sadržao između ostalog i sledeće reči… Prijateljstvo između naroda Nemačke i Sovjetskog Saveza, zapečaćeno krvlju, ima sve razloge da bude čvrsto i trajno...


freehand freehand 00:25 22.02.2022

Re: maskirovka

Ma šta kažete…!?! Sa tom razlikom da je poljski predsednik pre neku godinu rekao da to nije bila samo greška već i greh, odnosno da će taj potez Poljske zauvek ostati zapisan kao nešto užasno loše.

Ajde? Pa onda ništa, onda se to nije ni desilo. Za razliku od Rusakoji se hvale saradnjom sa nemačkom i to ističu svakom prilikom...
Ajd ne seri.



benedykt benedykt 01:25 22.02.2022

Re: maskirovka

freehand
Ma šta kažete…!?! Sa tom razlikom da je poljski predsednik pre neku godinu rekao da to nije bila samo greška već i greh, odnosno da će taj potez Poljske zauvek ostati zapisan kao nešto užasno loše.

Ajde? Pa onda ništa, onda se to nije ni desilo. Za razliku od Rusakoji se hvale saradnjom sa nemačkom i to ističu svakom prilikom...
Ajd ne seri.

Da citiram…

O izmenama i dopunama Saveznog zakona „O ovekovečavanju pobede sovjetskog naroda u Velikom otadžbinskom ratu 1941-1945.

Izmeniti i dopuniti savezni zakon br. 80-FZ od 19. maja 1995. godine „O ovekovečavanju pobede sovjetskog naroda u Velikom otadžbinskom ratu 1941-1945“ članom 61. sledeće sadržine:

Član 61 ljudi o porazu nacističke Nemačke i humanitarnoj misiji SSSR-a prilikom oslobođenja evropskih zemalja.


Zabranjeno je u javnom govoru, javno demonstriranom radu, u medijima ili prilikom objavljivanja informacija korišćenjem informacionih i telekomunikacionih mreža, uključujući internet, identifikovanje ciljeva, odluka i akcija rukovodstva SSSR-a, komande i vojnog osoblja SSSR-a sa ciljevima, odlukama i akcijama rukovodstva nacističke Nemačke, komande i vojnog osoblja nacističke Nemačke i Sila osovine, kao i negiranje odlučujuće uloge sovjetskog naroda u porazu nacističke Nemačke i humanitarne misije SSSR-a prilikom oslobođenja zemalja Evrope.

Nadam se da vam taj navijački šal dozvoljava da makar uvidite razliku između Poljske i Rusije kada su 1938. tj 1939. u pitanju, jer je u Rusiji zakonom zabranjeno pominjati takve stvari u bilo kom obliku.
Takođe, ako uporedimo vaš inicijalni komentar sa onim što je Putin izjavio pre nekoliko godina…
Ljudi se i danas raspravljaju o paktu Molotov-Ribentrop i optužuju Sovjetski Savez da je razbio Poljsku. Ali šta je sama Poljska uradila kada su Nemci okupirali Čehoslovačku? Zgrabili su parče Čehoslovačke!

Primećujemo skoro pa fascinantnu sličnost sa sve tim parčetom tj u vašoj izvedbi parčencetom. To naravno nije neko preterano čudo, jer se ta priča sa Poljacima i parčetom Čehoslovačke protura ad nauseam kroz propagandu Kremlja, tj već se toliko izlizala da je ljudi kao vi ponavljaju po uslovnom refleksu čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939.
Pretpostavljam takođe da ne treba da širim priču na Litvaniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Besarabiju i Severnu Bukovinu…
bene_geserit bene_geserit 02:44 22.02.2022

Re: maskirovka

čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939

Ma bre Poljaci i Litvanci su vekovima držali teritorije koje nisu njihove (današnja Beloprusija i Ukrajina), gde ne živi njihov narod (sa izuzetkom možda Galicije, Ljvov i okolina). Onda je Poljska iskoristila situaciju u Rusiji-SSSRu (revolucija) i uzela te teritorije opet.
SSSR nije podelio Poljsku sa Nemačkom već je uzeo nazad teritorije koje su Poljaci okupirali i koje nisu nikad ni trebale da bude njihove (i gde ne žive Poljaci).
Ne da imam neku želju da branim Drugove komunjare.

A današnje ukrajinske granice, od onoga što im je Hruščov poklonio su se već oprostili, a od onoga što im je Lenjin oteo od Rusije i udelio deluje da će sad da se oproste.
maksa83 maksa83 08:06 22.02.2022

Re: maskirovka

Ma bre Poljaci i Litvanci su vekovima držali teritorije koje nisu njihove (današnja Beloprusija i Ukrajina), gde ne živi njihov narod

Ispisuje benea iz sani Kalifornje i upisuje ga u okupiranu Kalifornju...

tess1 tess1 08:26 22.02.2022

Re: maskirovka

Ne da imam neku želju da branim Drugove komunjare.

Prije sat- dva sam bila sigurna da se neću javit na ovaj blog o ratu kojeg prvo neće biti motkama i toljagama što bi rekao Ajnštajn, i kad bi ga bilo po srpskom lingvisti žene neće učestvovati jer su prenježne, u ratu neće, za blog su preglupe..

Šta me interesuje, da li je Vladimir sad tek - ako su postojali dobri izgovori za Krim - diskretno ozakonio oduzimanje Kosova?

Ovako je bilo:

1) mjesec dana blefira, Vladimir
2) Amerikanci se blamiraju
3) Francuzi i Njemci prave Englezi
4) uzima dio ukrajinske teritorije vodeći se samo pravdom, Vladimir
5) i mi smo dio sadašnjosti koja se juče stvarala po osjećaju za pravdu?
6) ...

Jel to to?

bene_geserit bene_geserit 08:58 22.02.2022

Re: maskirovka

Mislim da je sad dobar trenutak da Srbija pristupi NATO-u.
Da ne ispadne neko žrtveno jagnje dok se velike sile šamaraju.
freehand freehand 09:01 22.02.2022

Re: maskirovka

Primećujemo skoro pa fascinantnu sličnost sa sve tim parčetom tj u vašoj izvedbi parčencetom. To naravno nije neko preterano čudo, jer se ta priča sa Poljacima i parčetom Čehoslovačke protura ad nauseam kroz propagandu Kremlja, tj već se toliko izlizala da je ljudi kao vi ponavljaju po uslovnom refleksu čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939.
Pretpostavljam takođe da ne treba da širim priču na Litvaniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Besarabiju i Severnu Bukovinu…

Nisam znao za tu Putiniovu izjavu ali se odmah vidi da je u pitanju izuzetno inteligentan čovek.
predatortz predatortz 09:01 22.02.2022

Re: maskirovka

bene_geserit
Mislim da je sad dobar trenutak da Srbija pristupi NATO-u.
Da ne ispadne neko žrtveno jagnje dok se velike sile šamaraju.


E, vidiš... Nastupa onaj trenutak kojeg sam se odavno pribojavao. I bio razapinjan zbog ovakve izjave.

Samo, na taj tramvaj smo okasnili!

A ni ovi u NATO nisu baš ibecili da prime zemlju kojoj ne mogu verovati.
benedykt benedykt 10:00 22.02.2022

Re: maskirovka

freehand
Primećujemo skoro pa fascinantnu sličnost sa sve tim parčetom tj u vašoj izvedbi parčencetom. To naravno nije neko preterano čudo, jer se ta priča sa Poljacima i parčetom Čehoslovačke protura ad nauseam kroz propagandu Kremlja, tj već se toliko izlizala da je ljudi kao vi ponavljaju po uslovnom refleksu čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939.
Pretpostavljam takođe da ne treba da širim priču na Litvaniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Besarabiju i Severnu Bukovinu…

Nisam znao za tu Putiniovu izjavu ali se odmah vidi da je u pitanju izuzetno inteligentan čovek.

To vam se zovu čuda savremene propagande, jer je Putin istu ponovio još tri ili četiri puta, slagaću vas, pri tome imao i ”autorski” tekst pre par godina u kome je datu ideju dodatno elaborirao. Pri tome se ista priča ponovila još jedno stotinu i pedeset puta do dve stotine puta od strane njegovih saradnika ili medija. Sada je već došlo do uslovnog refleksa, pa kad neko pomene Poljsku a ovi koji imaju navijački šal sa nasmejanim Putinovim likom odmah krenu iz priče o Čehoslovačkoj, odnosno već ste počeli da to smatrate svojim sopstvenim mišljenjem koje valjda imate jer odlično znate istoriju datog perioda.
Poljaci se inače te priče iz 1938. sa oblašću Zaolzie stide, iako je dakle u pitanju područje od 30km puta 30km, iako su Česi i Poljaci ratovali upravo oko njega samo dve decenije pre u tzv Sedmodnevnom ratu pošto su Englezi i Francuzi obećali i jednima i drugima dato područje, iako su samo ušli tamo bez ikakvih borbi, iako nisu imali nikakav prethodni dil sa Hitlerom.
Za to isto vreme u Putinovoj Rusiji se u školama ponovo uči kvazi-istorija iz vremena SSSR-a, tj mudri Staljin je morao da potpiše pakt o nenapadanju jer se kao fol spremao za rat sa Hitlerom, a u Poljsku je ušao sa tenkovima samo zato da zaštiti narod i jer se tamo sve raspadalo. Pri tome je i usvojen član zakona koga sam citirao gde je dakle zabranjeno na bilo koji drugi način predstavljati pakt Molotov - Ribentrop i sve ono što je iz njega proizašlo, uključujući tu naravno i Poljsku 1939…
softelectronics_e softelectronics_e 10:03 22.02.2022

Re: maskirovka

benedykt
freehand
Primećujemo skoro pa fascinantnu sličnost sa sve tim parčetom tj u vašoj izvedbi parčencetom. To naravno nije neko preterano čudo, jer se ta priča sa Poljacima i parčetom Čehoslovačke protura ad nauseam kroz propagandu Kremlja, tj već se toliko izlizala da je ljudi kao vi ponavljaju po uslovnom refleksu čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939.
Pretpostavljam takođe da ne treba da širim priču na Litvaniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Besarabiju i Severnu Bukovinu…

Nisam znao za tu Putiniovu izjavu ali se odmah vidi da je u pitanju izuzetno inteligentan čovek.

To vam se zovu čuda savremene propagande, jer je Putin istu ponovio još tri ili četiri puta, slagaću vas, pri tome imao i ”autorski” tekst pre par godina u kome je datu ideju dodatno elaborirao. Pri tome se ista priča ponovila još jedno stotinu i pedeset puta do dve stotine puta od strane njegovih saradnika ili medija. Sada je već došlo do uslovnog refleksa, pa kad neko pomene Poljsku a ovi koji imaju navijački šal sa nasmejanim Putinovim likom odmah krenu iz priče o Čehoslovačkoj, odnosno već ste počeli da to smatrate svojim sopstvenim mišljenjem koje valjda imate jer odlično znate istoriju datog perioda, tj i ne znajući da radite copy-paste pokupljen iz nečije propagande.
Poljaci se inače te priče iz 1938. sa oblašću Zaolzie stide, iako je dakle u pitanju područje od 30km puta 30km, iako su Česi i Poljaci ratovali upravo oko njega samo dve decenije pre u tzv Sedmodnevnom ratu pošto su Englezi i Francuzi obećali i jednima i drugima dato područje, iako su samo ušli tamo bez ikakvih borbi, iako nisu imali nikakav prethodni dil sa Hitlerom.
Za to isto vreme u Putinovoj Rusiji se u školama ponovo uči kvazi-istorija iz vremena SSSR-a, tj mudri Staljin je morao da potpiše pakt o nenapadanju jer se kao fol spremao za rat sa Hitlerom, a u Poljsku je ušao sa tenkovima samo zato da zaštiti narod i jer se tamo sve raspadalo. Pri tome je i usvojen član zakona koga sam citirao gde je dakle zabranjeno na bilo koji drugi način predstavljati pakt Molotov - Ribentrop i sve ono što je iz njega proizašlo, uključujući tu naravno i Poljsku 1939…

I onda je dobri Hitler napao Sovjetski Savez da ih kazni zbog bezobrazluka u Poljskoj.
Booogami, dobra ti ta propaganda.
Za koju, propagandu, zapadni svet nije čuo.
Jadni oni.
benedykt benedykt 10:32 22.02.2022

Re: maskirovka

bene_geserit
čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939

Ma bre Poljaci i Litvanci su vekovima držali teritorije koje nisu njihove (današnja Beloprusija i Ukrajina), gde ne živi njihov narod (sa izuzetkom možda Galicije, Ljvov i okolina). Onda je Poljska iskoristila situaciju u Rusiji-SSSRu (revolucija) i uzela te teritorije opet.
SSSR nije podelio Poljsku sa Nemačkom već je uzeo nazad teritorije koje su Poljaci okupirali i koje nisu nikad ni trebale da bude njihove (i gde ne žive Poljaci).
Ne da imam neku želju da branim Drugove komunjare.

A današnje ukrajinske granice, od onoga što im je Hruščov poklonio su se već oprostili, a od onoga što im je Lenjin oteo od Rusije i udelio deluje da će sad da se oproste.

Daleko je komplikovanija priča ako smem da primetim, jer pod jedan Poljska nije ni postojala do kraja 1. Svetskog rata pošto su Rusi, Nemci (Prusi) i Austrougari na kraju 18. veka raskomadali i razdelili Poljsko-Litvansko kraljevstvo u tri nastavka tzv tri podele, da bi onda nekoliko decenija posle toga Rusija pripojila i taj neki poslednji provizorijum zvani Kongresna Poljska ili ti ga Varšava sa okolinom.
Tako da je užasno diskutabilno koji tu deo kome tačno pripada, jer koliko shvatam sve dokle je bila Ruska imperija tu su valjda živeli samo Rusi sa dodatkom Malorusa i Belorusa. Da li će baš tako biti…?!! Takođe kada već pomenuste Hruščova, čisto da vas podsetim da na primer reč Krim na ruskom ne znači apsolutno ništa, tj da je to Krim od turskog Qirim. Do polovine 19. veka su Tatari tamo činili oko 80% populacije, tj Rusa je bilo par procenata. Mic po mic, malo milom a malo silom i danas je situacija potpuno obrnuta. Zvuči odnekle poznato pa je l’ da…
Inače čisto da se podsetimo kako je i Hitler isto tako ušao prvo u Čehoslovačku, pa posle i u Poljsku pod potpuno istim izgovorom, tj da su Nemačkoj posle 1. Svetskog rata nepravedno oduzete neke teritorije gde žive Nemci. Mislim, kada smo pošli već na tu stranu…
benedykt benedykt 11:26 22.02.2022

Re: maskirovka

softelectronics_e

I onda je dobri Hitler napao Sovjetski Savez da ih kazni zbog bezobrazluka u Poljskoj.
Booogami, dobra ti ta propaganda.
Za koju, propagandu, zapadni svet nije čuo.
Jadni oni.

Koliko znamo toliko i pričamo. Hitleru dakle nije ni padalo na pamet da napadne SSSR sve tamo do druge polovine 1940. godine a i ta odluka je pretežno bila posledica toga što je Staljin pokušavao da ga vaćari na sitno, što kašnjenjem sa dogovorenim isporukama, što ulaskom (protivno sporazumu Molotov-Ribentrop) u Severnu Bukovinu koja je bila na 200 km od Ploeštija, odnosno zahtevima da Bugarska potpadne pod sferu uticaja SSSR, a što zahtevima da se delta Dunava stavi pod zajedničku upravu Rumunije i SSSR-a. Dakle, Nemci su čak imali i svoju podmorničku bazu gore kod Murmanska, a pri tome sklopili sa Staljinom prvo jedan trgovački dogovor u avgustu 1939, pa onda i drugi početkom 1940. Po tom dogovoru se SSSR, na primer, obavezao da će isporučiti milion tona žitarica, 900.000 tona nafte, 800.000 tona sirovog gvožđa, 500.000 tona fosfata i 500.000 tona rude gvožđa. Pored toga, predviđene su bile i manje količine platine, hroma, azbesta, sumpora, iridijuma i brojnih drugih proizvoda.
Nemci su trebali da isporuče zauzvrat tešku krstaricu Lützow, plus spisak vojne opreme koji je bio napisan na četrdeset dve kucane stranice, obuhvatajući sve od periskopa podmornica i hidrografskih instrumenata do kompletnih tenkova i aviona, uključujući pet lovaca Meseršmit Bf-109E, pet lovaca-bombardera Meseršmit Bf-110C, dva Junkera Ju-88 bombardera, dva laka bombardera Dornier Do-215, pet poluguseničara, dva helikoptera Fa-226 i jedan tenk Panzer III. Pored toga su se na spisku nalazili i motori, rezervni delovi, uključujući opremu za hemijsko ratovanje, artiljerijsku opremu, oklopna vozila, nišane, optičke instrumente i razne vrste bombi.
Koliko shvatam Hitler je rešio da u februaru 1940. opremi dobro Staljinovu vojsku sa svojim sopstvenim i to najnovijim naoružanjem, valjda samo zato da bi mogao da se bori protiv istog godinu i po dana kasnije.
Drugačija je malo priča, ali tako to biva kada se uči kvazi-istorija koju su posle 2. Svetskog rata napisali pobednici, pa je onda sve ispalo baš onako kako su oni valjda sanjali da je bilo. Potpuno neverovatno, i koliko sutra ćemo prepuni pravedeničkog gneva da pričamo kako je ona Titina istorija o partizanima i četnicima jedna velika laž…!?! O tempora, o mores…
apostata apostata 12:53 22.02.2022

Re: maskirovka

Jel' to svega vam Benedikt opet mrči istoriju?

Samo mu još gedža fali.
gedza.73 gedza.73 13:51 22.02.2022

Re: maskirovka

apostata
Jel' to svega vam Benedikt opet mrči istoriju?
Samo mu još gedža fali.

Ma ajd nas dvojica i nekako al' njihovi istoričari mrče svoju istoriju sve u šesnaest. Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš.


Ako se ne varam zvanična ruska istorija je tvrdila kako sporazum Ribentrop - Molotov ne postoji. Pa su ga tek devedesetih izvukli iz arhiva. I kom ti sad istoričaru da veruješ? Onom koji tvrdi kako su Rusi antifašisti ili onom ko kaže da su po sporazumu isporučivali nemačke komuniste Gestapu? Onom ko kaže kako da su samo nacisti napali Poljsku ili onom ko kaže i da su Rusi učestvovali u komadanju Poljske zajedno sa nacistima pa se nasmejani slikali zajedno ispred her Gruberovog tenkića.

Mada u pravu si da istoriju treba ostaviti istoričarima samo je pitanje kojima. Onima koji nisu svirali kako Brko naredi ili partijskim ikebanama? Pravo je pitanje zašto niko od bivših sovjetskih kolonija neće danas da ima bilo kakve veze sa Moskvom.




benedykt benedykt 14:12 22.02.2022

Re: maskirovka

gedza.73
apostata
Jel' to svega vam Benedikt opet mrči istoriju?
Samo mu još gedža fali.

Ma ajd nas dvojica i nekako al' njihovi istoričari mrče svoju istoriju sve u šesnaest. Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš.


Ako se ne varam zvanična ruska istorija je tvrdila kako sporazum Ribentrop - Molotov ne postoji. Pa su ga tek devedesetih izvukli iz arhiva. I kom ti sad istoričaru da veruješ? Onom koji tvrdi kako su Rusi antifašisti ili onom ko kaže da su po sporazumu isporučivali nemačke komuniste Gestapu? Onom ko kaže kako da su samo nacisti napali Poljsku ili onom ko kaže i da su Rusi učestvovali u komadanju Poljske zajedno sa nacistima pa se nasmejani slikali zajedno ispred her Gruberovog tenkića.

Mada u pravu si da istoriju treba ostaviti istoričarima samo je pitanje kojima. Onima koji nisu svirali kako Brko naredi ili partijskim ikebanama? Pravo je pitanje zašto niko od bivših sovjetskih kolonija neće danas da ima bilo kakve veze sa Moskvom.

Priznavali su Sovjeti pakt Molotov - Ribentrop ali samo onaj zvanični tra-la-la deo o nenapadanju, tj odbijali svaku pomisao da postoji ta sada već čuvena tajna klauzula pakta u kome su drug Staljin i Hitler podelili Evropu između sebe kao tortu. Isto tako su pedeset godina krili kao zmija noge kako su u Katinjskoj šumi pobili preko 20.000 najuglednijih Poljaka, uključujući tu i pola oficirskog kora države Poljske. E onda su krajem osamdesetih tj početkom devedesetih sve to konačno priznali, ali je sa dolaskom na vlast ekipe čekista na čelu sa Putinom opet sve krenulo u kvazi-istoriju sa sve kultom Staljina i njegove Sovjetije. Pa je tako koliko juče Putin u svom obraćanju naciji mrtav hladan rekao kako (nažalost) nije usvojen predlog druga Staljina o teritorijalnoj organizaciji SSSR, već je celu ujdurmu zamesio drug Lenjin sa svojim predlogom.
Dokle ide ludilo u Putinovoj Rusiji danas, neka pokaže ova slika simpatičnog NKVD prslučića za decu od tri do pet godina…
]
mentol mentol 14:56 22.02.2022

Re: maskirovka

apostata
Jel' to svega vam Benedikt opet mrči istoriju?

Samo mu još gedža fali.


Vidiš da je tu gedža...na svaku aktuelnu temu ima spreman komentar od pre sto godina
On je baš preozbiljno shvatio onu izreku da je istorija učiteljica života.

Koliko mogu da primetim i dalje je ovde licemerje u turbo modu...oni što su protiv nezavisnosti Kosova podržavaju Donjeck i Lugansk i vice versa.

Čestitam novim državama i da ako bog da možda dogodine na Evroviziji zapevaju... Isto želim i Kataloncima, Tibetancima, Pridnjestrovljcima i ostalim zatočenicima raznih tamnica naroda.



milisav68 milisav68 15:12 22.02.2022

Re: maskirovka

mentol

Koliko mogu da primetim i dalje je ovde licemerje u turbo modu...oni što su protiv nezavisnosti Kosova podržavaju Donjeck i Lugansk i vice versa.

Pre će biti da je licemerje na drugoj strani, a da se pomenuta strana drži principa.

Ako je prošlo ovo sa Kosovom, zašto sad ne može sa Donjeckom?

Đe je problem :)
maksa83 maksa83 15:16 22.02.2022

Re: maskirovka

Čestitam novim državama i da ako bog da možda dogodine na Evroviziji zapevaju..


Za ovu godinu moj favorit je Moldavija.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 22.02.2022

Re: maskirovka

apostata
Jel' to svega vam Benedikt opet mrči istoriju?

Samo mu još gedža fali.




Ovde od vajkada svako mrči svoju verziju istorije, pa i sada, tako da nema veze, važno je da blog živi, već sam se malo zabrinuo pošto smo stali na svega nekoliko komentara na ovu važnu temu, i to skoro pa bez trolovanja.


mentol mentol 15:32 22.02.2022

Re: maskirovka

milisav68

Ako je prošlo ovo sa Kosovom, zašto sad ne može sa Donjeckom?

Đe je problem :)


Pa, to i ja kažem... što da ne?
Naša evropska porodica bogatija je za dva nova člana. Lepa vest.

maksa83
Za ovu godinu moj favorit je Moldavija.



E, to je prava evrovizijska pesma!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:40 22.02.2022

Re: maskirovka

maksa83
Čestitam novim državama i da ako bog da možda dogodine na Evroviziji zapevaju..



Za ovu godinu moj favorit je Moldavija.



Fascinantno! Misel Uelbek propevase.
gedza.73 gedza.73 15:46 22.02.2022

Re: maskirovka

benedykt
Dokle ide ludilo u Putinovoj Rusiji danas, neka pokaže ova slika simpatičnog NKVD prslučića za decu od tri do pet godina…

Istoričari kažu kako je ta NKVD većinom hapsila kriminalce i alkoholičare. Kad tako 'hvale' Rusiju tvrdeći da su svi oni silni Rusi koje je NKVD hapsila, mučila i ubijala lopovi i barabe šta će tek da im kažu oni koji ih ne vole.

Možda će neko od istoričara da kaže koliko su to logora Amerikanci otvorili za Ruse a koliko ruski NKVD, odnosno koliki broj Rusa su Rusi sami zatvorili u logore obučeni u ove prsluke.
gedza.73 gedza.73 15:57 22.02.2022

Re: maskirovka

mentol
Vidiš da je tu gedža...na svaku aktuelnu temu ima spreman komentar od pre sto godina

Pa jel gedža kriv što se politika velikih sila prema Balkanu ne menja?

Koliko mogu da primetim i dalje je ovde licemerje u turbo modu.

Vara li me oko ili pravoslavni ruski vukovi voze katoličko švapsko biciklo?





tess1 tess1 16:04 22.02.2022

Re: maskirovka

pokaže ova slika simpatičnog NKVD prslučića za decu od tri do pet godina…

Benedykt, kakva je ovo odjećica? Reci.. :)
gedza.73 gedza.73 16:08 22.02.2022

Re: maskirovka


srdjan.pajic
pošto smo stali na svega nekoliko komentara na ovu važnu temu,

Iskren da budem s obzirom na podršku geostrateškim interesima i viševekovnu ljubav ja sam očekivao da bar trećina blogera sad bude u ruskim uniformama na borbenim linijama. Razočaran sam ponašanjem potomaka španskih boraca i onih koji su nam natovarili Sovjete na grbaču. Tek poneki komentar, blaga podrška i 'samo d'odnesem tetki lek'. Slaba vajda.

docsumann docsumann 16:13 22.02.2022

Re: maskirovka

i to skoro pa bez trolovanja.



a i trol je bio jak
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 22.02.2022

Re: maskirovka

gedza.73

srdjan.pajic
pošto smo stali na svega nekoliko komentara na ovu važnu temu,

Iskren da budem s obzirom na podršku geostrateškim interesima i viševekovnu ljubav ja sam očekivao da bar trećina blogera sad bude u ruskim uniformama na borbenim linijama. Razočaran sam ponašanjem potomaka španskih boraca i onih koji su nam natovarili Sovjete na grbaču. Tek poneki komentar, blaga podrška i 'samo d'odnesem tetki lek'. Slaba vajda.



Ček da vidiš samo kad krenu da teraju ljude preko Prokletija i Banata i spajaju okolne teritorije po nekom svom nahođenju i frustracijama. Dobro, načekaćeš se i oko toga, kako mi se čini.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 22.02.2022

Re: maskirovka

docsumann
i to skoro pa bez trolovanja.



a i trol je bio jak



Misliš na onog tvog nabreklog Iranca?

gvozden1 gvozden1 16:34 22.02.2022

Re: maskirovka


Ček da vidiš samo kad krenu da teraju ljude preko Prokletija i Banata i spajaju okolne teritorije

Pa vidi, ni to nije isključeno.

Ako se desi ono što neće valjda, ako zakuva i ovde, i svud, ako se bude moralo u rat, onda se stvari značajno menjaju.

Tad se postavljaju maksimalni ciljevi, ne samo da se održi prethodno stanje, već i da se nešto više postigne (Karađorđe posle Mišara, Mihailo posle Čukur česme, niška deklaracija...) tako da ni Prokletije ne treba isključiti.

Mislim, tako ta stvar radi.
docsumann docsumann 16:41 22.02.2022

Re: maskirovka

srdjan.pajic
docsumann
i to skoro pa bez trolovanja.



a i trol je bio jak



Misliš na onog tvog nabreklog Iranca?



yap!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 22.02.2022

Re: maskirovka

Pa vidi, ni to nije isključeno.



Ma nisam ni sumnjao. Šteta samo što vam je Ponoš otopio one tenkove, pa ćete morati ovako sa tastaturama, dakle slabije naoružani, opet da genocidišete po komšiluku to jest metaverseu. Ali ako pak krene terenska ofanziva, ja bih samo zamolio ove najjaće ratnike, kolege iz Levijatana, da se drže dalja od bunara i da ne vade kučiće ako neko upadne, možda neće biti nikog da ih odatle izvlači, mislim, i kučiće i levijatane.
gvozden1 gvozden1 17:06 22.02.2022

Re: maskirovka


Ma nisam ni sumnjao. Šteta samo što vam je Ponoš otopio one tenkove, pa ćete morati ovako sa tastaturama, dakle slabije naoružani, opet da genocidišete po komšiluku to jest metaverseu. Ali ako pak krene terenska ofanziva, ja bih samo zamolio ove najjaće ratnike, kolege iz Levijatana, da se drže dalja od bunara i da ne vade kučiće ako neko upadne, možda neće biti nikog da ih odatle izvlači, mislim, i kučiće i levijatane.


Tako je to kad znanje o pravljenju srpske države dobacuje do Levijatana.
A i kad joj se želi zlo, a pribojava ičeg dobrog za Srbe.

Ali opusti se Srki, nema od ovog verovatno ništa, neće to dotle doći, nemoj da se sekiraš za Arnaute (još uvek)

Pomenuo sam to samo kao teoriju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 22.02.2022

Re: maskirovka

Tako je to kad znanje o pravljenju srpske države dobacuje do Levijatana.
A i kad joj se želi zlo, a pribojava ičeg dobrog za Srbe.


Pa nisam ja kriv što pravljenje te tvoje srpske nazovi države realno i ne dobacuje dalje od Levijatana i Vojske Miloša Vacića, mislim, kad bi stvarno došlo do stani pani, da baš nemamo druge do da otimamo teritorije komšijama.

Ne brinem se ja toliko za Albance, i ostale komšije, nago za vas, izlapele starkelje sa visokim pritiskom i holesterolom, da se ne uzbudite previše oko svega ovoga, pa još neki šlog da vas srefi za tastaturom, pu, pu, da se pomerim s mesta.
gvozden1 gvozden1 17:43 22.02.2022

Re: maskirovka


Ne brinem se ja toliko za Albance, i ostale komšije, nago za vas, izlapele starkelje sa visokim pritiskom i holesterolom, da se ne uzbudite previše oko svega ovoga, pa još neki šlog da vas srefi za tastaturom, pu, pu, da se pomerim s mesta.

Onda čitaj komentare, i videćeš da nema loženja o kom sanjaš.

Nema Srki, odavno nema, one tebi udobne pozicije, ne samo udobne, nego i pozicije u kojoj jedino možeš da funkcionišeš, one, miting/kontramitung, prva/druga Srbija.
Sad su stvari dosta složenije pa ovo tvoje pozivanje na opskurne likove Levijatan i Vacić, je malo smešno a malo i žalosno.

Prošlo je tvoje vreme za politiku u Srbiji, Srki.
Stvari se iskimplikovale a ti se tu uopšte ne snalaziš.
vcucko vcucko 18:25 22.02.2022

Re: maskirovka

gedza.73

srdjan.pajic
pošto smo stali na svega nekoliko komentara na ovu važnu temu,

Iskren da budem s obzirom na podršku geostrateškim interesima i viševekovnu ljubav ja sam očekivao da bar trećina blogera sad bude u ruskim uniformama na borbenim linijama. Razočaran sam ponašanjem potomaka španskih boraca i onih koji su nam natovarili Sovjete na grbaču. Tek poneki komentar, blaga podrška i 'samo d'odnesem tetki lek'. Slaba vajda.


Reče onaj koji je (da pokušam da citiram po sećanju) zakleo sina krsnom slavom ili čime već, da mu na pamet ne padne da se odazove ako ga neko pošalje da brani svoj šljivik.

Tako neka formulacija, limbo na steroidima
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 22.02.2022

Re: maskirovka

gvozden1

Ne brinem se ja toliko za Albance, i ostale komšije, nago za vas, izlapele starkelje sa visokim pritiskom i holesterolom, da se ne uzbudite previše oko svega ovoga, pa još neki šlog da vas srefi za tastaturom, pu, pu, da se pomerim s mesta.

Onda čitaj komentare, i videćeš da nema loženja o kom sanjaš.

Nema Srki, odavno nema, one tebi udobne pozicije, ne samo udobne, nego i pozicije u kojoj jedino možeš da funkcionišeš, one, miting/kontramitung, prva/druga Srbija.
Sad su stvari dosta složenije pa ovo tvoje pozivanje na opskurne likove Levijatan i Vacić, je malo smešno a malo i žalosno.

Prošlo je tvoje vreme za politiku u Srbiji, Srki.
Stvari se iskimplikovale a ti se tu uopšte ne snalaziš.



Pa vidi se jasno da se baš ti ložiš na to ko neka napaljena šiparica, i sam si to lepo napisao. Ali pošto sem Vacića i Levijatana, i tebe za tastaturom, nema ko da ide da otima te teritorije, sve je ok, malo manje se brinem, sem za tvoje zdravlje.






gvozden1 gvozden1 18:43 22.02.2022

Re: maskirovka


Pa vidi se jasno da se baš ti ložiš

Eto tvog razumevanja.

Sad ja kao treba da ti kažem daj citat, ti se kao nešto migoljiš jer citata nema, i to je šema po kojoj funkcionišeš.

Al prevaziđena je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 22.02.2022

Re: maskirovka



đeneral huči
Pa vidi, ni to nije isključeno.

Ako se desi ono što neće valjda, ako zakuva i ovde, i svud, ako se bude moralo u rat, onda se stvari značajno menjaju.

Tad se postavljaju maksimalni ciljevi, ne samo da se održi prethodno stanje, već i da se nešto više postigne (Karađorđe posle Mišara, Mihailo posle Čukur česme, niška deklaracija...) tako da ni Prokletije ne treba isključiti.

Mislim, tako ta stvar radi.


Napaljeni penzos, sa tastaturom.
gvozden1 gvozden1 19:01 22.02.2022

Re: maskirovka


Napaljeni penzos, sa tastaturom


To tako radi Srki.
Nije to napaljenost, to je zdrav razum.
Imaš primere i mimo srpske istorije, ceo prvi svetski rat je takav.

U rat se ulazi zato što se mora, a onda se letvica podiže u skladu sa prilikama.

Jel stvarno moguće da ne razumeš?

Ako bi se zakuvalo, i ako bi Srbija dobila priliku da reši svoje probleme, ima li išta normalnije nego da tu priliku iskoristi?

Obrati pažnju na ako.
I obrati je na neće valjda.

A hajde sad ti, imaš situaciju u kojoj Srbija može da vrati Kosovo, može da se ujedini sa Srpskom, može da vrati Srbe u Krajinu, sve to može, a ti odlučuješ da li hoće.

Da li bi učinio onako kako je u srpskom interesu ili onako kako je u arnautsko, hrvatskom i muslimanskom?

Ja imam neku pretpostavku šta bi učinio, ali hajd da je ne iznosim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 22.02.2022

Re: maskirovka

Obrati pažnju na ako.
I obrati je na neće valjda.


Dobro, valjda je svakom ovde jasno da si ovo napisao samo reda radi, da te neko baš neko ne proglasi za prolivača tuđe krvi, i gurača tuđe dece u rat, a samo da bi se ostvarili ti tvoji vlažni naci-snovi koje deliš sa kolegama na blogu svaki put kad se ukaže neka prilika.

Ja ne mislim da mi (to jest Srbija) trenutno imamo ikakav problem sa bilo kim u komšiluku na tom nivou da bi čekali prvu priliku da im pošaljemo Vacića i Levijatan, a ti da telediriguješ iz šljiivika, da im uzimaju zemlju ispod nogu a njih u furune, ako već nema nekih zgodnih Prokletija da se preko njih oteraju u vražju mater.
gvozden1 gvozden1 19:22 22.02.2022

Re: maskirovka


Dobro, valjda je svakom ovde jasno da si ovo napisao samo reda radi

Ne, ne treba tako, traba da napišeš, svima nam je jasno....

da te neko baš neko ne proglasi za

E to mi je najvažnije.
Posebno tvog proglašenja se čuvam.


I znaži ništa ti tu ne bi dir'o, da sve ostane kako jeste, namirili se Arnauti, Hrvati, muslimani, Srbi pukli, al ti tu ništa ne bi menjao.

Da, to sam i pretpostavio.
freehand freehand 19:36 22.02.2022

Re: maskirovka

benedykt
freehand
Primećujemo skoro pa fascinantnu sličnost sa sve tim parčetom tj u vašoj izvedbi parčencetom. To naravno nije neko preterano čudo, jer se ta priča sa Poljacima i parčetom Čehoslovačke protura ad nauseam kroz propagandu Kremlja, tj već se toliko izlizala da je ljudi kao vi ponavljaju po uslovnom refleksu čim im neko pomene Poljsku i septembar 1939.
Pretpostavljam takođe da ne treba da širim priču na Litvaniju, Letoniju, Estoniju, Finsku, Besarabiju i Severnu Bukovinu…

Nisam znao za tu Putiniovu izjavu ali se odmah vidi da je u pitanju izuzetno inteligentan čovek.

To vam se zovu čuda savremene propagande, jer je Putin istu ponovio još tri ili četiri puta, slagaću vas, pri tome imao i ”autorski” tekst pre par godina u kome je datu ideju dodatno elaborirao. Pri tome se ista priča ponovila još jedno stotinu i pedeset puta do dve stotine puta od strane njegovih saradnika ili medija. Sada je već došlo do uslovnog refleksa, pa kad neko pomene Poljsku a ovi koji imaju navijački šal sa nasmejanim Putinovim likom odmah krenu iz priče o Čehoslovačkoj, odnosno već ste počeli da to smatrate svojim sopstvenim mišljenjem koje valjda imate jer odlično znate istoriju datog perioda.
Poljaci se inače te priče iz 1938. sa oblašću Zaolzie stide, iako je dakle u pitanju područje od 30km puta 30km, iako su Česi i Poljaci ratovali upravo oko njega samo dve decenije pre u tzv Sedmodnevnom ratu pošto su Englezi i Francuzi obećali i jednima i drugima dato područje, iako su samo ušli tamo bez ikakvih borbi, iako nisu imali nikakav prethodni dil sa Hitlerom.
Za to isto vreme u Putinovoj Rusiji se u školama ponovo uči kvazi-istorija iz vremena SSSR-a, tj mudri Staljin je morao da potpiše pakt o nenapadanju jer se kao fol spremao za rat sa Hitlerom, a u Poljsku je ušao sa tenkovima samo zato da zaštiti narod i jer se tamo sve raspadalo. Pri tome je i usvojen član zakona koga sam citirao gde je dakle zabranjeno na bilo koji drugi način predstavljati pakt Molotov - Ribentrop i sve ono što je iz njega proizašlo, uključujući tu naravno i Poljsku 1939…

Čekn sad, polako: ova količinja jedenja govana sad znači da
1. Englezi i Francuzi nisu Čehoslovačku predali Hitleru?
2. Poljaci nisu zajedno sa nacističkom Nemačkomučestvovaliu napadu na čehoslovačju i njenom komadanju'

Sav ostlai bulšit možeš da rpodaješ tamo na tvojoj tezgi, ja nisam zainteresovan.

freehand freehand 19:40 22.02.2022

Re: maskirovka


Koliko znamo toliko i pričamo. Hitleru dakle nije ni padalo na pamet da napadne SSSR sve tamo do druge polovine 1940. godine

A onda je seo i napisao Mein Kampf.

freehand freehand 19:46 22.02.2022

Re: maskirovka

srdjan.pajic
gedza.73

srdjan.pajic
pošto smo stali na svega nekoliko komentara na ovu važnu temu,

Iskren da budem s obzirom na podršku geostrateškim interesima i viševekovnu ljubav ja sam očekivao da bar trećina blogera sad bude u ruskim uniformama na borbenim linijama. Razočaran sam ponašanjem potomaka španskih boraca i onih koji su nam natovarili Sovjete na grbaču. Tek poneki komentar, blaga podrška i 'samo d'odnesem tetki lek'. Slaba vajda.



Ček da vidiš samo kad krenu da teraju ljude preko Prokletija i Banata i spajaju okolne teritorije po nekom svom nahođenju i frustracijama. Dobro, načekaćeš se i oko toga, kako mi se čini.


I tebe su strljali Sovjeti i partizani, pa tako nekoliko puta u NKVD prslucima četri broja manjim umesto da brane Musolinija i vaspostave tisućetnu državu Kosovo?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 22.02.2022

Re: maskirovka

I znaži ništa ti tu ne bi dir'o, da sve ostane kako jeste, namirili se Arnauti, Hrvati, muslimani, Srbi pukli, al ti tu ništa ne bi menjao.


A ti bi menjao, ali iz svog šljivika i da nečija tuđa deca ginu, plus genocid i etničko čišćenje, nejasno tačno za čije babe zdravlja, sem za tvoje vlažne snove, da Srbija bude malčice veća a ti zadovoljEn. Dok nas tamo opet ne izlupaju, kako je to obično bivalo, pa ćemo opet da se jedimo na ceo svet (sem na Ruse, ok).




gedza.73 gedza.73 19:53 22.02.2022

Re: maskirovka

vcucko
Reče onaj koji je (da pokušam da citiram po sećanju) zakleo sina krsnom slavom ili čime već, da mu na pamet ne padne da se odazove ako ga neko pošalje da brani svoj šljivik.

Nisam. Tako teške reči skoro nikad upotrebljavam. Dao sam mu savet da prenosi na sledeće generacije da ovih nepunih 12 hektara i malo 'kapitala' ne znače apsolutno ništa.

Al mene su već proglasili za kukavicu i nekog ko gleda samo svoju tarabu pa se pitam gde su oni koji se godinama spremaju za sveti ruski džihad da brane majčicu od nasrtaja fašista i nacista. Ovamo španski borci, sovjetski gubici, antifašizam,'a kad su Rusi oslobodili Slatinu?' 'lele braćo napadaju nam rusku Ukrajinu' i muk. Niko da delima potvrdi svoje reči. Eee drugarice i drugovi na niske ste grane pali. Izdali ste španske prvoborce i politkomesare.


Zanimljiv je broj ljudi koji bi principijelno potpisao da Kosovo nije deo Srbije braneći ruske interese.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana