Društvo

A šta je ruski interes?

Jaril RSS / 24.02.2022. u 21:22

Оно што не знам довољно да могу да закључујем: историју и спољнополитичку сцену.

Оно што знам: да би се ступило у акцију мора  да постоји интерес; у случају агресорског рата интерес неке групе људе да преузме контролу над неким ресурсима. 

Ова званична прича око НАТО-а је будалаштина. Русија се већ граничи са НАТО-ом. 

Полагање историјског 'права' је такође будалаштина. То је увек само наратив којим се покрива жеља за ресурсима.

Којим ресурсима у случају руске агресије на Украјину? Може ли неко ко зна да објасни?

 

 

 

 

 



Komentari (729)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 17:05 26.02.2022

Re: .

softelectronics_e

Benedikt, mislim da sam te već pitao, no, svejedno.
Kako ti ovo sve znaš!?
Ne samo površno, nego u najsitnijim detaljima.
Meni to asocira da ti radiš za neku službu, šta drugo.
Ništa lično, ali, jednostavno, nije moguće imati toliko informacija o mnogo različitih tema - sa lica mesta.
Možeš li da otkriješ, makar, deo tajne kako ti to uspeva?
Ne moraš da kažeš za koga radiš, to ću da zaključim sam.
Istina, maksa se ne slaže, u potpunosti, sa tim što nije (eksplicitno) izrečeno, no, šta da se radi.

Ukoliko se naravno po običaju ne igraš trolovanja, meni tvoje reči vidiš ukazuju na tipičnu paranoju čvorovićevske provinijencije. Nadam se samo da me na kraju balade nećeš zavezati za stolicu, i da Đura neće morati teška srca da mi oprašta što me je tukao. Ne znam, i meni je na primer čudna tvoja opsesivna potreba da troluješ, da pričaš o slaninici ili o svojoj ženi, ali jedino što ja mislim o svemu tome je da nismo svi isti i tu bi bio početak i kraj mog promišljanja na tu temu…
softelectronics_e softelectronics_e 17:14 26.02.2022

Re: .

benedykt
softelectronics_e

Benedikt, mislim da sam te već pitao, no, svejedno.
Kako ti ovo sve znaš!?
Ne samo površno, nego u najsitnijim detaljima.
Meni to asocira da ti radiš za neku službu, šta drugo.
Ništa lično, ali, jednostavno, nije moguće imati toliko informacija o mnogo različitih tema - sa lica mesta.
Možeš li da otkriješ, makar, deo tajne kako ti to uspeva?
Ne moraš da kažeš za koga radiš, to ću da zaključim sam.
Istina, maksa se ne slaže, u potpunosti, sa tim što nije (eksplicitno) izrečeno, no, šta da se radi.

Ukoliko se naravno po običaju ne igraš trolovanja, meni tvoje reči vidiš ukazuju na tipičnu paranoju čvorovićevske provinijencije. Nadam se samo da me na kraju balade nećeš zavezati za stolicu, i da Đura neće morati teška srca da mi oprašta što me je tukao. Ne znam, i meni je na primer čudna tvoja opsesivna potreba da troluješ, da pričaš o slaninici ili o svojoj ženi, ali jedino što ja mislim o svemu tome je da nismo svi isti i tu bi bio početak i kraj mog promišljanja na tu temu…

Ovaj tvoj odgovor je tipičan trol.
Jer mi nisi odgovorio ništa što sam te pitao.
Nebitno, pročitaću odgovor iz nenapisanoga.

gedza.73 gedza.73 17:36 26.02.2022

Re: .


benedykt
Pa kako da vam objasnim

Ispravio sam grešku jer sam replicirao Vcucku.
freehand freehand 18:41 26.02.2022

Re: .

Ma naravno, odmah sam znao kako su svi oni snimci svega onoga što je porušeno najobičniji fotošop, odnosno kako ako i ima eventualno nekih ruskih tenkova onda im Ukrajinci bacaju cveće i ljube ruske vojnike sve od sreće plačući što su ih konačno oslobodili od tih narkomana nacističkih…
Klasičan džulovski metod.
Sad se i sa BBC-jem svađaš?
vcucko vcucko 19:08 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Jedino me teši to što se najglasniji malo teže vataju puške (neki koje znam lakše dovate pljosku i naloču se pa tako pijani bi Nato pakt sami pobedili samo kad bi im dali S-300) a više vole viljušku pa može da se desi da se ovog puta izvučemo uprkos njihovom halakanju po portalima.

Kako se najčešće meni obraćaš ovakvim biserajem, računam da si me povukao za jezik.

Ja sam, vidiš, kad je trebalo i kad sam mogao (u dvadesetim) ratovao. Kako sam znao i umeo i kako su mi rekli i naredili. Sigurno nisam hteo tako, sam nikad ne bih otišao, ali te '91. mi je tri puta u zoru dolazio po poziv i sva tri puta sam mirno potpisao, uzeo već spakovanu transportnu i s milošću božjom krenuo.
Sigurno nisam sa metar i devedeset i (tada samo blizu) sto kila plakao i dernjao se "mamaa, nedajmee..." što su činile neke od brda odvaljene bradonje
Danas bih, cenim, mogao da izvršim desant na klupu koja je desetak metara od ulaza u zgradu. Ako dođe do toga, da u tom prostoru treba na iskustvo da počistim nekog Gurku, tu sam, pokušaću pa šta mi Bog da.

Takođe, nema u ratu samo jedna strana. Eno ih dozivaju se po netu Jozo iz Ljubuškog, Mehmed izTravnika i Jure iz Imotskog, očemol'na Rusiju. Ima i neki Balša sa CetInja kao novopridrUženi član, taj tek treba da se dokAže. Šta bi tebi falilo, lepo se uvežeš, pozoveš se na Bleiburg (da te ne prikolju na prvu) i široka ti stepa.
freehand freehand 19:14 26.02.2022

Re: .

Šta bi tebi falilo, lepo se uvežeš, pozoveš se na Bleiburg (da te ne prikolju na prvu) i široka ti stepa.

Pa bili su svi tako u konpletu pod Staljingradom. Još svrbi kad se sete.
benedykt benedykt 19:58 26.02.2022

Re: .

freehand
Ma naravno, odmah sam znao kako su svi oni snimci svega onoga što je porušeno najobičniji fotošop, odnosno kako ako i ima eventualno nekih ruskih tenkova onda im Ukrajinci bacaju cveće i ljube ruske vojnike sve od sreće plačući što su ih konačno oslobodili od tih narkomana nacističkih…
Klasičan džulovski metod.
Sad se i sa BBC-jem svađaš?

Ne informišem se o Ukrajini na BBC-u, niti vidim zašto bih to radio. A takođe, onu omanju planinu slika i video snimaka sa ”kolateralnom štetom” koje sam ja pogledao i to za samo dva dana se ne mogu naći u tom članku BBC-a. Međutim, uvek je lakše metodom kognitivne disonance poricati sve ono što ti se ne dopada. Ne znam, da i ovo nije fotošop tj neki stari snimak, ili je ipak to Kijev danas…


benedykt benedykt 20:06 26.02.2022

Re: .

softelectronics_e
benedykt
softelectronics_e

Benedikt, mislim da sam te već pitao, no, svejedno.
Kako ti ovo sve znaš!?
Ne samo površno, nego u najsitnijim detaljima.
Meni to asocira da ti radiš za neku službu, šta drugo.
Ništa lično, ali, jednostavno, nije moguće imati toliko informacija o mnogo različitih tema - sa lica mesta.
Možeš li da otkriješ, makar, deo tajne kako ti to uspeva?
Ne moraš da kažeš za koga radiš, to ću da zaključim sam.
Istina, maksa se ne slaže, u potpunosti, sa tim što nije (eksplicitno) izrečeno, no, šta da se radi.

Ukoliko se naravno po običaju ne igraš trolovanja, meni tvoje reči vidiš ukazuju na tipičnu paranoju čvorovićevske provinijencije. Nadam se samo da me na kraju balade nećeš zavezati za stolicu, i da Đura neće morati teška srca da mi oprašta što me je tukao. Ne znam, i meni je na primer čudna tvoja opsesivna potreba da troluješ, da pričaš o slaninici ili o svojoj ženi, ali jedino što ja mislim o svemu tome je da nismo svi isti i tu bi bio početak i kraj mog promišljanja na tu temu…

Ovaj tvoj odgovor je tipičan trol.
Jer mi nisi odgovorio ništa što sam te pitao.
Nebitno, pročitaću odgovor iz nenapisanoga.


Sve što imam da ti kažem je, da ako se naravno ne igraš trolovanja, da potražiš savet stručnog lica… Mislim, to je onda očigledno ozbiljniji slučaj. Inače, hvala na pitanju, ne radim ni za kakvu službu niti sam ikada to radio, a takođe u svom životu nisam radio za bilo kakvu vrstu državne uprave ili bilo čega sličnog što ima veze sa bilo kakvim i bilo čijim bezbedonosnim strukturama.
Ne znam, jesi li možda razmislio o tome da sam samo malo pametniji, malo bolje obrazovan i pri tome malo bolje obavešten od tebe. Na primer… Ili ti sujeta ne dozvoljava da ideš na tu stranu u traženju odgovora na tvoju nedoumice, tj ubeđeno misliš kako svi treba da trolujemo, pričamo o slaninici ili o svojim lepšim polovinama, da ne bi izazivali sumnju da radimo za neku službu…
freehand freehand 20:13 26.02.2022

Re: .

Ne znam, jesi li možda razmislio o tome da sam samo malo pametniji, malo bolje obrazovan i pri tome malo bolje obavešten od tebe.

I skromniji.
a nije ti teško ni da provedeš sate tražeći izvore, da onda kopipejstujući guraš sladostrasno sebi taštinu u bulju a ako baš zafali - šta ti teško da nešto izmisliš ili slažeš?

softelectronics_e softelectronics_e 20:16 26.02.2022

Re: .

benedykt
softelectronics_e
benedykt
softelectronics_e

Benedikt, mislim da sam te već pitao, no, svejedno.
Kako ti ovo sve znaš!?
Ne samo površno, nego u najsitnijim detaljima.
Meni to asocira da ti radiš za neku službu, šta drugo.
Ništa lično, ali, jednostavno, nije moguće imati toliko informacija o mnogo različitih tema - sa lica mesta.
Možeš li da otkriješ, makar, deo tajne kako ti to uspeva?
Ne moraš da kažeš za koga radiš, to ću da zaključim sam.
Istina, maksa se ne slaže, u potpunosti, sa tim što nije (eksplicitno) izrečeno, no, šta da se radi.

Ukoliko se naravno po običaju ne igraš trolovanja, meni tvoje reči vidiš ukazuju na tipičnu paranoju čvorovićevske provinijencije. Nadam se samo da me na kraju balade nećeš zavezati za stolicu, i da Đura neće morati teška srca da mi oprašta što me je tukao. Ne znam, i meni je na primer čudna tvoja opsesivna potreba da troluješ, da pričaš o slaninici ili o svojoj ženi, ali jedino što ja mislim o svemu tome je da nismo svi isti i tu bi bio početak i kraj mog promišljanja na tu temu…

Ovaj tvoj odgovor je tipičan trol.
Jer mi nisi odgovorio ništa što sam te pitao.
Nebitno, pročitaću odgovor iz nenapisanoga.


Sve što imam da ti kažem je, da ako se naravno ne igraš trolovanja, da potražiš savet stručnog lica… Mislim, to je onda očigledno ozbiljniji slučaj. Inače, hvala na pitanju, ne radim ni za kakvu službu niti sam ikada to radio, a takođe u svom životu nisam radio za bilo kakvu vrstu državne uprave ili bilo čega sličnog što ima veze sa bilo kakvim i bilo čijim bezbedonosnim strukturama.
Ne znam, jesi li možda razmislio o tome da sam samo malo pametniji, malo bolje obrazovan i pri tome malo bolje obavešten od tebe. Na primer… Ili ti sujeta ne dozvoljava da ideš na tu stranu u traženju odgovora na tvoju nedoumice, tj ubeđeno misliš kako svi treba da trolujemo, pričamo o slaninici ili o svojim lepšim polovinama, da ne bi izazivali sumnju da radimo za neku službu…

Pa to ti nije neko naročito dostignuće.
No, ako je tako, to je i dalje nedovoljno za tvoju obaveštenost.
Što se tiče (meni) saveta da potražim pomoć stručnog lica - tu bih mogao (i) da se složim sa tobom.
Jedan moj kum je odličan psihijatar, no korona nam je prekinula druženja.
Nadam se da ćemo naći vremena kada prođe kovid - da nastavimo druženje, na obostrano zadovoljstvo.
Usput, ne pričamo mi svi samo o slaninici i svojim ženama, ali, sa druge strane, svi, na svoj način, pričamo i o svojim familijama.
Što nam nimalo ne smeta da pričamo i o ostalim temama.
Sve u svemu, zadovoljan sam tvojim odgovorom.
Jasna mi je tvoja pozicija i uloga.
Čitanjem onoga što napišeš kao i (čitanjem) onoga što ne napišeš.
milisav68 milisav68 22:08 26.02.2022

Re: .

benedykt
Ne znam, da i ovo nije fotošop tj neki stari snimak, ili je ipak to Kijev danas…

Zalutali ukrajinski pvo projektil.
benedykt benedykt 09:59 27.02.2022

Re: .

freehand
Ne znam, jesi li možda razmislio o tome da sam samo malo pametniji, malo bolje obrazovan i pri tome malo bolje obavešten od tebe.

I skromniji.
a nije ti teško ni da provedeš sate tražeći izvore, da onda kopipejstujući guraš sladostrasno sebi taštinu u bulju a ako baš zafali - šta ti teško da nešto izmisliš ili slažeš?


Koji si ti paćenik čoveče ali zaista. Pod jedan, očigledno da je tvoja sujeta ovde u pitanju a pod dva jesi li ikad razmišljao da sam ja te sate već proveo čitajući što neke tebi očigledno nepoznate knjige a što neke internet sajtove i da onda samo znam gde sam šta pročitao pa se vratim i uzmem ono što mi treba. Tako da ako se ti eventualno baviš izmišljanjem i laganjem drago mi je zbog tebe, ali nemoj mene posmatrati tako što sebe samog gledaš u ogledalo. Ok kapiram, kognitivna disonanca te radi za sve pare, jer je lakše sve poricati pošto bi prihvatanje tužne istine bio malo teži put, koji bi pri tome i podrazumevao i korekciju svojih sopstvenih kvazi-religijskih uverenja a sve to povodom Božjeg poslanika poznatijeg još i kao Wladimir P. (© Tess)…
benedykt benedykt 10:35 27.02.2022

Re: .

milisav68
benedykt
Ne znam, da i ovo nije fotošop tj neki stari snimak, ili je ipak to Kijev danas…

Zalutali ukrajinski pvo projektil.

Ma šta kažeš…!?! Da pogađam, to ti rekla neka ruska a la Informer propaganda…!?! A da nije ipak neki zalutali projektil koga je ruski avion ispalio, pošto da si video snimak udara istog u zgradu može biti da ne bi poverovao u te gluposti o nekakvom zalutalom ukrajinskom PVO projektilu…
benedykt benedykt 10:45 27.02.2022

Re: .

softelectronics_e

Pa to ti nije neko naročito dostignuće.
No, ako je tako, to je i dalje nedovoljno za tvoju obaveštenost.
Što se tiče (meni) saveta da potražim pomoć stručnog lica - tu bih mogao (i) da se složim sa tobom.
Jedan moj kum je odličan psihijatar, no korona nam je prekinula druženja.
Nadam se da ćemo naći vremena kada prođe kovid - da nastavimo druženje, na obostrano zadovoljstvo.
Usput, ne pričamo mi svi samo o slaninici i svojim ženama, ali, sa druge strane, svi, na svoj način, pričamo i o svojim familijama.
Što nam nimalo ne smeta da pričamo i o ostalim temama.
Sve u svemu, zadovoljan sam tvojim odgovorom.
Jasna mi je tvoja pozicija i uloga.
Čitanjem onoga što napišeš kao i (čitanjem) onoga što ne napišeš.

Odlično ako si ti shvatio tu moju poziciju kao i ulogu, jer sam ja očigledno živeo u naivnom uverenju kako nemam nikakvu ulogu ovde sem da iznosim svoje stavove o onome o čemu se priča, tj sve isto kao i ostali blogeri samo eventualno sa pozicije malčice bolje informisane osobe od npr tebe… Što i nije neko preterano veliko dostignuće, da se i to ne lažemo. Mislim što-no-se kaže, eh da mi je tvoj mozak na jedno pola sata pa da i ja malo odmorim dušu…
benedykt benedykt 10:51 27.02.2022

Re: .

gedza.73

Šta ću kad ima više rusofila. Da je ovde NATO Milićka ili LDP perjanice ja bi' bio srpsko-ruski nacoš

K’o da je juče bilo gosn Gedžo, mislim kada smo bili srpsko-ruski nacoši tj kad je NATO Milićka svoje kolce ovde igrala. Međutim koliko sad shvatam sad postadosmo izdajnici srpstva a posebno bratstva i kremaljskog jedinstva. Šta ti je život…
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:40 27.02.2022

Re: .

Ako joj oduzmu to pravo, pa šta da se radi, neće ga imati i neće moći da ga koristii, ali će moći da glasa nama u korist.


ko da joj oduzme?

takav pokusaj bi zavrsio sa nestankom ujedinjenih nacija - bas kao i lige naroda svojevremeno.
softelectronics_e softelectronics_e 12:25 27.02.2022

Re: .

benedykt
softelectronics_e

Pa to ti nije neko naročito dostignuće.
No, ako je tako, to je i dalje nedovoljno za tvoju obaveštenost.
Što se tiče (meni) saveta da potražim pomoć stručnog lica - tu bih mogao (i) da se složim sa tobom.
Jedan moj kum je odličan psihijatar, no korona nam je prekinula druženja.
Nadam se da ćemo naći vremena kada prođe kovid - da nastavimo druženje, na obostrano zadovoljstvo.
Usput, ne pričamo mi svi samo o slaninici i svojim ženama, ali, sa druge strane, svi, na svoj način, pričamo i o svojim familijama.
Što nam nimalo ne smeta da pričamo i o ostalim temama.
Sve u svemu, zadovoljan sam tvojim odgovorom.
Jasna mi je tvoja pozicija i uloga.
Čitanjem onoga što napišeš kao i (čitanjem) onoga što ne napišeš.

Odlično ako si ti shvatio tu moju poziciju kao i ulogu, jer sam ja očigledno živeo u naivnom uverenju kako nemam nikakvu ulogu ovde sem da iznosim svoje stavove o onome o čemu se priča, tj sve isto kao i ostali blogeri samo eventualno sa pozicije malčice bolje informisane osobe od npr tebe… Što i nije neko preterano veliko dostignuće, da se i to ne lažemo. Mislim što-no-se kaže, eh da mi je tvoj mozak na jedno pola sata pa da i ja malo odmorim dušu…

Booooogami, ne verujem da bi se usrećio.
Jer - nije meni lako.
milisav68 milisav68 12:33 27.02.2022

Re: .

benedykt

Ma šta kažeš…!?! Da pogađam, to ti rekla neka ruska a la Informer propaganda…!?! A da nije ipak neki zalutali projektil koga je ruski avion ispalio, pošto da si video snimak udara

Ne bre, kakav snimak, bio sam tamo.
magnus magnus 22:24 25.02.2022

Hermes triput največi

"Kako je gore , tako je dolje "
Nije sve u parama (interesu) , sukob je ovaj duži i nikad stao nije mjenjali se akteri , "narativi i paradigme" ali traje .
Malo povijesti. Godine 1222. papa Honorije III., a za njim Grgur IX., najavio je prve razorne ekonomske sankcije Rusiji, te zabranio zapadnim (katoličkim) državama trgovinu oružjem i hranom s ruskim gradovima. Ruse su nazivali "neprijateljima vjere" jer nisu dopuštali katoličkim misionarima da propovijedaju u zemljama moderne jugoistočne Finske i Karelije. Od tada, već 799 godina, Rusija neprestano živi pod ovim ili onim zapadnim sankcijama i čeka da dođe obećana pustoš.
na psihološkom nivou , ako je svjet skolško dvorište , US je nasilnik koji sve terorizira , sad je nalupan rođak kojeg je on pujdo na tebe za par žvaka ili da mu da "krug na skuteru" i njega jasno opalilo po cjevanici ... poslje ovog nema više pregovora sa dociranjem a ni sranja tipa dajte 9 milijardi za cjevovod koje rade naše firme a poslje on ne mož da radi ... pa im prispomeneš da može da radi ako oba kraja budu na ruskoj teritoriji

crossover crossover 23:15 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

maksa83

The Anonymous collective is officially in cyber war against the Russian government.


Почо још јуче, цео дан не могу да уватим Раша Тудеј, три утп кабла сам променио.
maksa83 maksa83 23:20 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Почо још јуче, цео дан не могу да уватим Раша Тудеј, три утп кабла сам променио.

Oborili su im navodno do sada sajt RT, ministarstva odbrane, itd. Rusi su (posle Izraelaca koji su po mojoj oceni nenadjebivi i najzajebaniji) ozbiljna sajber sila, ne verujem da im ovo DDOSovanje nešto pravi štetu, eventualno malu self image nelagodu, pitanje je da li će ovi moći nešto dublje da ih buše, mada su već leakovali neke podatke.

Verovatno kao odgovor Rusa cela WikiLeaks baza je leakovana ali je bila down svaki put kad sam probao da joj priđem, vrv je navala enormna.

shmoo shmoo 23:26 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

maksa83

The Anonymous collective is officially in cyber war against the Russian government.




Неколико вечерашњих вибер порука из Бремена, Франкфурта и Ванкувера (контам, неке ће бити интересантне Јарилу, он се човек бави музиком):

Бремен јавља:

1.

Тчекај, тчекај, тко тчека, тај дочека

Ако сам добро разумео вести на радију, због ове ситуације се моћници мешају у музички програм берлинског симфонијског оркестра и као једну од мера санкција наводе да су из музичког програма избачена дела руских композитора. Биће то прилично мршав програм, мислим да ја нешто... Мислим се ја нешто... Никако да нађем писани доказ за ту меру, али ево нешто за спорт, па кад иду преко спорта, зашто не би и преко културе, музике итд. Разних демократија у разним временима има ...

2.

Ж м прдон, што би рекли Португалци, не ради се о берлинској него минхенској филхармонији, чији је диригент један Руја, добар пајтос са Володимиром ...



Франкфурт јавља:


3. Tačno je !
Komcert berlinske filharmonije otkazan jer su trebali da sviraju Čaj kovskog.
Besramno je bilo u svim novinama.
Sudeći po nikakvoj reakciji, sledi
spaljivanje knjiga pa nastavak nacional socijal. , fašizma, bez ikakve grize savesti. Tteba samo da ih čuješ kako laju i lažu sami sebe preko svih mogućih TV kanala. Unisono.
Videcemo razvoj situacije !



Ванкувер јавља:

4. Ontario Liberal Party leader Steven Del Duca is urging LCBO to ban Russian alcohol, including vodka, in light of the country’s military incursion into Ukraine on Thursday.



Ја овом Куму у Ванкуверу одговорио да ако и не стигне на време да накупује довољне резерве вотке, има онда сигурно на полицама у радњи и алтернативу:










crossover crossover 23:40 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

maksa83
Почо још јуче, цео дан не могу да уватим Раша Тудеј, три утп кабла сам променио.

Oborili su im navodno do sada sajt RT, ministarstva odbrane, itd. Rusi su (posle Izraelaca koji su po mojoj oceni nenadjebivi i najzajebaniji) ozbiljna sajber sila, ne verujem da im ovo DDOSovanje nešto pravi štetu, eventualno malu self image nelagodu, pitanje je da li će ovi moći nešto dublje da ih buše, mada su već leakovali neke podatke.

Verovatno kao odgovor Rusa cela WikiLeaks baza je leakovana ali je bila down svaki put kad sam probao da joj priđem, vrv je navala enormna.


Не знам за ово друго, сајт Раша Тудеј ради све у 64. Мислим, морам да признам да ми је било мало чудно да читам синоћ - како су Анонимуси објавили рат Русији и између осталих оборили и сајт РТ - на сајту РТ. Не сумњам да су Анонимуси нешто стварно радили али ја то нисам приметио на РТ, пре бих ставио паре на Израел.
maksa83 maksa83 23:41 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Komcert berlinske filharmonije otkazan jer su trebali da sviraju Čaj kovskog.

Da, video sam to, kakva budalaština.

Meni ne pada na pamet da preskačem rusku salatu, da ostane za zapisnik. Naravno da ću preskočiti boršč i tarator ali da kažem zarad kompletnosti informacija da je to ne zato što ne volim Ruse nego zato što mi se prosto ne sviđaju.
gvozden1 gvozden1 23:43 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

da je to ne zato što ne volim Ruse nego zato što mi se prosto ne sviđaju.

Rusi?
maksa83 maksa83 23:52 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

gvozden1
da je to ne zato što ne volim Ruse nego zato što mi se prosto ne sviđaju.

Rusi?

Rusi su meni super, ali im je Imperija baš govnjiva.

maksa83 maksa83 23:55 25.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Не знам за ово друго, сајт Раша Тудеј ради све у 64. Мислим, морам да признам да ми је било мало чудно да читам синоћ - како су Анонимуси објавили рат Русији и између осталих оборили и сајт РТ - на сајту РТ. Не сумњам да су Анонимуси нешто стварно радили али ја то нисам приметио на РТ, пре бих ставио паре на Израел.

Nijedan sajt ne može da bude oboren večno, ako si ozbiljna firma, a Rusi su ozbiljna sajber firma. Ceo taj cloudflare i sl. biznis i prateće tehnologije su razvijene još pre 20 godina kada su hakeri (mahom iz Sankt Petersburga) DDOSovali i ucenjivali gambling sajtove na Kostariki gde su ovi bili hostovani pošto je u Americi to bilo ilegalno.
shmoo shmoo 00:08 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

maksa83
Komcert berlinske filharmonije otkazan jer su trebali da sviraju Čaj kovskog.

Da, video sam to, kakva budalaština.



Забезекнуло ме.

Не могу да верујем да су се толико погубили у свему томе.

'Ај Кењада, навикли смо већ на такав бихевиоризам код њих и код Осија.

Али Европа! Срце Европе. Немачка.

Још увек не могу да поверујем.

Meni ne pada na pamet da preskačem rusku salatu, da ostane za zapisnik. Naravno da ću preskočiti boršč i tarator ali da kažem zarad kompletnosti informacija da je to ne zato što ne volim Ruse nego zato što mi se prosto ne sviđaju.


Ма ни мени се не свиђају...

Ни Руси, ни Амери, ни Немци, ни Британци, ни Французи,...

Мислим на државе, не на појединце, као и ти вероватно.

Не бих ја мењао ни за шта на свету оног мог Норберта из Франкфурта или Тадека из Варшаве или Фариновића, Џулијена Фарину, мужа Бранке Катић (поклонили смо му Кежманов дрес на свадби, навија лик за Кристал Палас),... Или на пример ону малу Жилијет из Париза (зини да ти кажем коју Жилијет) или тако неког...

Нити бих тапнуо непреведенога Блумфилда, Сапира, Ли Ворфа или Чомског на Кнезишки к'о што сам тапнуо Алана Форда... Нити бих трампио Џеј Џеј Кејла или Амадеуса за Каљинку и Каћушу.

Не ради се ту о Русима, јебо ја и њима и свима осталима матер.

Ради се о принципу. Мало п. Не Принципу.


crossover crossover 00:13 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Nijedan sajt ne može da bude oboren večno


Ниједан сајт не може да буде оборен онолико колико ја могу да седим испред компјутера и примам нотификације у рсс. Знам бре, само кажем да ништа нисам приметио док сам био у будном стању. Тако и тебе гледам кад качиш избор из е-штампе. :)
nsarski nsarski 08:50 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Ако сам добро разумео вести на радију, због ове ситуације се моћници мешају у музички програм берлинског симфонијског оркестра и као једну од мера санкција наводе да су из музичког програма избачена дела руских композитора.


Rusofobija uzima maha. Koga ne mrzi, u ovom tekstu se navodi nekoliko primera zabrane nastupa Ruskih dirigenata, izvođača...

Russian conductor Valery Gergiev, who has ties with Putin, will not conduct at Carnegie Hall

Evo samo jedan paragraf.

Gergiev is not the only Russian to disappear from today’s Carnegie Hall lineup. Pianist Denis Matsuev, who has also been a vocal supporter of President Putin, was slated to perform Rachmaninov’s Piano Concerto No.2 with the Vienna Philharmonic tonight. However, the Carnegie Hall website reports that the pianist for this concert is yet to be announced.



Nova vremena dolaze.

maksa83 maksa83 09:10 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Rusofobija uzima maha.

Molim da se zabeleži ovde (mislim, ako je nepoznato) da sam ja bio rusofoban before it was cool.
Milan Novković Milan Novković 09:40 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

maksa83
Rusofobija uzima maha.

Molim da se zabeleži ovde (mislim, ako je nepoznato) da sam ja bio rusofoban before it was cool.

Ja sam oduvek mrzeo NATO - onomad davno mi bila čudna vojna družina u kojoj su Nemci, pošto su 3x mog ćaleta pogodili metkom u WW2 (sića, imao ludu sreću).

Te Ruse i sve izvan zapada, pogotovo Evrope (oni su više Azija nego Evropa) nisam nešto ni primećivao do bloga.

A ne biti anti-NATO posle bombardovanja tu, ubijanja civila u Iraku, je meni malo ... errrm, recimo čudno

Neki mix stokholmskog sindroma, loše meritokratije i misplaced ljubavi šireg spektra.

Meni je najnormalnija stvar želeti NATOu sve najgore, šta god da je način, a biti proevropljanin, prozapad.

Pogotovo mi je bizarno to vrćenje sentimenta oko političara ppojedinaca - ja ih sve organski ne podnosim i prvo bih ih vešao, pa onda skidao one koji dokažu da su nevini. Pacovi najobičniji koji sisaju krv običnom narodu.
solo solo 09:47 26.02.2022

Re: počo sajberrat pizdatmaterina

Али Европа! Срце Европе. Немачка.

Још увек не могу да поверујем.



Nemačka filharmonija je najbolja filharmonija.

Die beste, die beste.

Evo za utehu muzička podloga

ELP - Mussorgsky - The Great Gate At Kiev - Pictures At An Exhibition

zilikaka zilikaka 23:38 25.02.2022

Nego,

ja sam se ovde uključila s namerom da sa domaćinom prokomentarišem skidanje Čajkovskog sa repertoara. U Zagrebu.
shmoo shmoo 00:11 26.02.2022

Re: Nego,

zilikaka
ja sam se ovde uključila s namerom da sa domaćinom prokomentarišem skidanje Čajkovskog sa repertoara. U Zagrebu.




И они?



Па добро, људи, шта је ово?

Лудило и глупост изгледа постали заразнији од свих варијанти вируса короне заједно?

Е, свашта... Боже, боже, с ким смо ми то кућу делили до пре 30 година.

Добро је те се разведосмо од њих.

(Остала су спорна нека имовинска питања из тог брака, али и њих је све мање, средиће се и то.)

maksa83 maksa83 00:24 26.02.2022

Re: Nego,

Лудило и глупост изгледа постали заразнији од свих варијанти вируса короне заједно?

Možda su ludi al' nisu glupi. Eno HRT-ova ženska iz Kijeva javlja da se prebacuju u hotel između srpske i kineske ambasade pošto očekuju da će tu Rusi najmanje verovatno da pajče.

angie01 angie01 00:39 26.02.2022

Re: Nego,

Možda su ludi al' nisu glupi. Eno HRT-ova ženska iz Kijeva javlja da se prebacuju u hotel između srpske i kineske ambasade pošto očekuju da će tu Rusi najmanje verovatno da pajče.


za vreme bombardovanja BGDa, moja ekipa je zagovarala, da se svi smestimo u stan drugarice koji je odmah pored Kineske embajade,...koji je jedini u kraju stradao kada su je bombardovali.
niccolo niccolo 00:41 26.02.2022

Re: Nego,

Па добро, људи, шта је ово?

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...
maksa83 maksa83 00:43 26.02.2022

Re: Nego,

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...

Ako može prvo Gorski Vijenac, makar za početak da se izbaci učenje toga napamet.
niccolo niccolo 00:48 26.02.2022

Re: Nego,

maksa83
Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...

Ako može prvo Gorski Vijenac, makar za početak da se izbaci učenje toga napamet.

I umesto njega uvede učenje napamet Božanstvene komedije.
crossover crossover 00:50 26.02.2022

Re: Nego,

angie01
Možda su ludi al' nisu glupi. Eno HRT-ova ženska iz Kijeva javlja da se prebacuju u hotel između srpske i kineske ambasade pošto očekuju da će tu Rusi najmanje verovatno da pajče.

za vreme bombardovanja BGDa, moja ekipa je zagovarala, da se svi smestimo u stan drugarice koji je odmah pored Kineske embajade,...koji je jedini u kraju stradao kada su je bombardovali.


Мој кум и данас има рупу у ролетни величине петодинарке, прошло кроз ролетну ко кроз сир, разбило прозор и закуцало се у зид. Други пут му улетело нешто у дневну собу и забило се у плакар кад су бацили бетонску бомбу на сдпр.
shmoo shmoo 01:15 26.02.2022

Re: Nego,

maksa83
Лудило и глупост изгледа постали заразнији од свих варијанти вируса короне заједно?

Možda su ludi al' nisu glupi. Eno HRT-ova ženska iz Kijeva javlja da se prebacuju u hotel između srpske i kineske ambasade pošto očekuju da će tu Rusi najmanje verovatno da pajče.




Да, видео сам то још синоћ.

Мислим на глупост у придруживању санкцијама Русији скидањем Чајковског са програма.

Можда ће Руси пропорционално одговорити укидањем Моцарта у Русији?


shmoo shmoo 01:17 26.02.2022

Re: Nego,

niccolo
Па добро, људи, шта је ово?

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...






Ма неће они више да читају ни Хобита и Господара прстенова.

Ако има нека биографија Бијонс или тако неког па да убацимо у лектиру.



crossover crossover 01:21 26.02.2022

Re: Nego,

shmoo
Мислим на глупост у придруживању санкција Русији скидањем Чајковског са програма.


Јел то значи да ће сад Челзи да игра у руској лиги?
shmoo shmoo 01:49 26.02.2022

Re: Nego,

crossover
angie01
Možda su ludi al' nisu glupi. Eno HRT-ova ženska iz Kijeva javlja da se prebacuju u hotel između srpske i kineske ambasade pošto očekuju da će tu Rusi najmanje verovatno da pajče.

za vreme bombardovanja BGDa, moja ekipa je zagovarala, da se svi smestimo u stan drugarice koji je odmah pored Kineske embajade,...koji je jedini u kraju stradao kada su je bombardovali.


Мој кум и данас има рупу у ролетни величине петодинарке, прошло кроз ролетну ко кроз сир, разбило прозор и закуцало се у зид. Други пут му улетело нешто у дневну собу и забило се у плакар кад су бацили бетонску бомбу на сдпр.



У остатку Београда најгоре је ипак изгледала топлана на Новаку.

Моји на Брду су у тренутку експлозије мислили, због светлости кроз оне пластичне наранџасте спуштене ролетне, да то у ствари гори комшијина кућа у суседном дворишту.

Код Храма Светог Ђорђа на Брду. Данас вероватно не бисмо то тако видели због Ада Мола.

Запамтио сам још да је један лик с којим сам провео та три месеца рекао када смо на ТВ видели како извлаче тела погинулих из срушене зграде ТВ Београд у Абердаровој:

"Е, тек сада ће људи да схвате да је ово рат."



'Оћемо још по једну? Ево ја ћу да вичем туру...


Лепа пролећна ноћ, башта једне кафане, око нас пролеће се разуларило, мирише све расцветано по баштама, не могу тај мирис убити ни сви издувни гасови аутомобила и људи у овом граду у којем нас се толико скупило.


Ми сви зајапурени још увек после једног сата играња фудбала и туширања. Матори смо, па нам треба много више времена да нам се организам смири после физичког напора него што је то био случај док смо били млади и такође играли тај фудбал који толико волимо.

Баш завршисмо расправу, сви набреклих вратних жила, око последњег гола на утакмици која као да је свима у том тренутку значила више од живота и на неколико секунди сви заћуташе.


„А јеси ти играо фудбал са овима у школи за време бомбардовања," пита ме тихим гласом мој саиграч из екипе, Мићко, не укључујући у разговор и остале за столом.


Нисам, кажем. Био сам стално заузет. Мобилисан. Ма пусти, једва сам дочекао да се наспавам после када се све завршило.


Нисам ни ја играо са овим аламанима. Мобилисали ме у резервни састав милиције. А сви кажу да је било много лепо дружење та три месеца у школском дворишту. Доносила се клопа, пиће... Жене играле одбојку, мушкарци фудбал. Правили се турнири са овима из дома здравља, општине,...


Да, чуо сам... И у мом комшилуку људи уживали, свако мало по двориштима правили роштиљ, скупљали се, дружили се, играли карте, слушали музику, ноћу буљили у небо, И то су се тада сви из улице окупљали, онако породично... Разни људи разних година... Чак и они који никада пре бомбардовања ни после бомбардовања један са другим нису проговарали више од једног добар дан на улици. Али ето, ја тада нисам могао да будем са њима.


Заћутимо обојица на неколико тренутака...


А ја сам био у резервном саставу милиције, понавља Мићко настављајући даље тихим гласом своју причу. Те ноћи смо нас двојица чували руску амбасаду. Дреждали испред улаза. Са мном био онај бивши леви бек Чукаричког, знаш онај што је после играо мали фудбал у Америци?


Да, знам, сећам га се ту из краја. Пикали смо лопту заједно понеки пут, онако за своју душу. Он је негде наша генерација?


Јесте. Узео тамо у Америци неку лову на лопту, па се вратио и отворио овде неку месару. Лепо читава породица живела од тога. До сада...


Шта је сада са њим?


Ништа, каже Мићко гледајући у сто испред себе. Нема га више...


Шта се догодило?


Кажем ти, те ноћи смо дежурали испред руске амбасаде. Онда је стигао први налет авиона који су гађали Генералштаб. Пошто је тако близу, обојица смо помислили да би требало да помогнемо у извлачењу жртава, па смо потрчали према згради Генералштаба. На пола пута од прашине и дима се ништа није видело.


Требало је да понесемо маске, рекао ми он. 'Ајде, ко ће да се врати по њих? Иди ти...


Вратио сам се, прича даље Мићко Док сам узимао маске и полазио назад, стигао је други налет авиона. А ту, око зграде Генералштаба, већ су се скупили и ватрогасци и милиција и новинари и...


Чекај, Мићко, јел' ти то мени кажеш да је човек ту погинуо?


Да. Удар ваздуха га бацио на зид једне зграде. Ниједне једине ране на себи није имао. Али ништа у њему није остало читаво. Ни једна једина кост. Распукао се човек изнутра. На месту мртав.


Ћутимо обојица... Гледамо у прљави, замашћени, ко зна откада неопрани кафански столњак. Око нас ови остали из обе фудбалске екипе се опет разгаламили, свађају се око тога ко коме није додао лопту испред гола, ко је кога покрљао без разлога и слично...

А ја, каже мени Мићко и даље сасвим тихо, још увек, после толико година размишљам о томе шта је то што је тада одлучило да се ја вратим по маске, а не он... Преврћем по хиљаду пута по глави сваки секунд тог тренутка и немам одговор. Не знам, брате... Немам одговор...


Ћутимо обојица док ови остали око нас галаме, смеју се, једу и пију, воле се и мрзе се...

Живе.

А око нас пролеће тако лепо, лепо мирише...



alselone alselone 07:52 26.02.2022

Re: Nego,

ja sam se ovde uključila s namerom da sa domaćinom prokomentarišem skidanje Čajkovskog sa repertoara. U Zagrebu.

Nacija nebojšá iz beograda.
milisav68 milisav68 08:16 26.02.2022

Re: Nego,

niccolo

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...

A tek Mendeljejev sistem elemenata.
maksa83 maksa83 09:09 26.02.2022

Re: Nego,

alselone
ja sam se ovde uključila s namerom da sa domaćinom prokomentarišem skidanje Čajkovskog sa repertoara. U Zagrebu.

Nacija nebojšá iz beograda.

To sa Zagrebom je inače ubrzo demantovano, al' kad stvar krene onda je ... krenula.
alselone alselone 09:14 26.02.2022

Re: Nego,

To sa Zagrebom je inače ubrzo demantovano, al' kad stvar krene onda je ... krenula.

Deluje da nije demantovano nego da su pojeli govno, obrisali vest i promenili odluku.

https://balkans.aljazeera.net/news/culture/2022/2/25/zagrebacka-filharmonija-skinula-cajkovskog-sa-programa

Na stranicama zagrebačkog HNK objavljeno je i kako se planirani koncert Ruska serenada, koji se trebao održati 6. ožujka, otkazuje.
maksa83 maksa83 09:20 26.02.2022

Re: Nego,

alselone
To sa Zagrebom je inače ubrzo demantovano, al' kad stvar krene onda je ... krenula.

Deluje da nije demantovano nego da su pojeli govno, obrisali vest i promenili odluku.

https://balkans.aljazeera.net/news/culture/2022/2/25/zagrebacka-filharmonija-skinula-cajkovskog-sa-programa

Stvari se baš usložnjavaju, izgleda da su ih izbacili i sa izbora za pesmu Evrovizije.

Kaže tamo:

U svjetlu krize u Ukrajini, uključivanje ruske prijave u ovogodišnje takmičenje dovelo bi takmičenje na loš glas

Ej, izbor za pesmu Evrovizije bi izbio NA LOŠ GLAS.

Imam novog favorita, Moldaviju.



Ovo kao kada bismo mi poslali Tomu Nikolića, najbukvalnije. (Neće njega poslati, ali je super svejdno.)
zilikaka zilikaka 09:36 26.02.2022

Re: Nego,

niccolo
Па добро, људи, шта је ово?

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...

Ja da izjavim na zapisnik da mi je Tihi Don teško pao. Na želudac.
Nešto sam se bila preračunala u prosečno potrebnom broju strana dnevno da bi se spremilo za određeni datum, pa kad sam shvatila da ne stižem, skuvala lonče od po litre jake kafe i krenula udarnički.
Naravno, u tim godinama stomak nenaviknut, ja sam poso sa čitanjem završila al sam odmah ujutro morala zbog grčeva i ko zna čega da se vratim kući, te nisam ni imala priliku da prezentujem.
Paralelno sam skapirala da imam isti rezultat kao da nisam probdela tu noć i da kad imaš problem treba pogledati prvo širu sliku i alternativna rešenja.
Odlično životno iskustvo za te godine.
nikvet pn nikvet pn 09:44 26.02.2022

Re: Nego,

Једна сестрина школска уместо Тихи Дон прочитала Дон Кихот, на часу прозвана кренула да одговара...
niccolo niccolo 11:21 26.02.2022

Re: Nego,

milisav68
niccolo

Zamisli radost učenika kad bi se sklonili ruski klasici iz programa...

A tek Mendeljejev sistem elemenata.

Eto vidiš, još će ovaj rat da ispadne koristan.

Једна сестрина школска уместо Тихи Дон прочитала Дон Кихот, на часу прозвана кренула да одговара...

To je dobar trening za političara, nemaš pojma o temi ali samo ustaneš i kreneš da smatraš šta god...
angie01 angie01 13:28 26.02.2022

Re: Nego,

Тихи Дон прочитала Дон Кихот,

:))), don/don, sta ima veze...


Tihi Don

ja obozavala Tihi Don,...Griska & Aksinja

..od Rusa,jedino mi je tako legao i Turgenjev- Prolcene vode.
vcucko vcucko 15:43 26.02.2022

Re: Nego,

maksa83

Stvari se baš usložnjavaju, izgleda da su ih izbacili i sa izbora za pesmu Evrovizije.

A jel ima negde da se glasa da i nas izbace sa te sramote?

Pa ubuduće naše plastelinske call-girls da operišu tamo gde treba, a ne po takvim mestima. Zajedno sa bradatim ženama i tatarkama koje zavijaju žal za dedom, koji je stradao bez razloga, eto samo je malo nosio SS uniformu. Ili ovi taljanski egzibicionisti od prošle godine.

Nekad su deca u Beogradu nastupala pod nazivom Radost Evrope, ovo o čemu pričaš je Dno Evrope. Kakva je da je Murika, tamo takvo nešto ne bi moglo da se zapati.
cmix909 cmix909 21:07 26.02.2022

Re: Nego,

shmoo
... Можда ће Руси пропорционално одговорити укидањем Моцарта у Русији?

Na moskovskom Радио Орфей jos nemaju takve instrukcije. Ukljucio minut posle 8 veceras (22 i minut po njihovom) i pravo na fragment iz Figarove zenidbe.



shmoo shmoo 00:46 27.02.2022

Re: Nego,

cmix909
shmoo
... Можда ће Руси пропорционално одговорити укидањем Моцарта у Русији?

Na moskovskom Rадио Орфей jos nemaju takve instrukcije. Ukljucio minut posle 8 veceras (22 i minut po njihovom) i pravo na fragment iz Figarove zenidbe.







А затим следи Брамс!






shmoo shmoo 00:52 27.02.2022

Re: Nego,

crossover
shmoo
Мислим на глупост у придруживању санкција Русији скидањем Чајковског са програма.


Јел то значи да ће сад Челзи да игра у руској лиги?



Али не може одмах у Премијер руску лигу.

Почеће од Националне лиге (што би Њемци рекли цвајте), па ако се пласира... Свака част, честитамо.

principessa_etrusca principessa_etrusca 05:55 26.02.2022

Re: kancer kultura

У првом тренутку шокантно, али ово је вероватно тек почетак. Русофобија све време тиња, а сада очекујем да ће букнути као израз антиратног става и политичке коректности.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:51 26.02.2022

Један поглед

alselone alselone 09:19 26.02.2022

Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ala će da bude sranja. Ima da ratuju do poslednjeg Ukrajinca.
maksa83 maksa83 09:29 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

alselone
Ala će da bude sranja. Ima da ratuju do poslednjeg Ukrajinca.


Da pogodim - da im nisu poslali oružje bilo bi "ostavili ih na cedilu s qrcem u ruci"?

Je l' može neko objašnjenje zašto je fašistička internacionala toliko fascinirana Putinom?

Evo neki australijski (da, Austr-a-li-ja, ne kezešpecl nego kenguri) ultradesničari se zaputili ka Poljskoj da ratuju - za Rusiju.
zilikaka zilikaka 09:59 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Je l' može neko objašnjenje zašto je fašistička internacionala toliko fascinirana Putinom?

Pa pazi, on jeste definitivno etalon koncepta čvste ruke. Takav je po celom telu.
Mene bi više zbunilo kada bi oni bili fascinirani jednim Blerom, Makronom il nedajbože Plastičnim Dekom.
alselone alselone 10:18 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Da pogodim - da im nisu poslali oružje bilo bi "ostavili ih na cedilu s qrcem u ruci"?

Promašio si celu loptu, ili tablu pošto si igrao basket.

Ko uopšte može da likuje što su im Amerikanci poslali ili treba da pošalju 350 miliona dolara vojne opreme?
maksa83 maksa83 10:20 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Promašio si celu loptu, ili tablu pošto si igrao basket.

Kako sam promašio loptu, samo sam reagovao na ono što nisi napisao.

Ko uopšte može da likuje što su im Amerikanci poslali ili treba da pošalju 350 miliona dolara vojne opreme?

Pa ja da sam Ukrajinac radovao bih se. Kao kada su Rusi onda nama poslali S300. Mislim, DA SU nam poslali.
alselone alselone 10:24 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Kako sam promašio loptu, samo sam reagovao na ono što nisi napisao.

Tako što si pogađao šta bih ja rekao da se nešto drugo desilo, pa ti kažem da si promašio to što si gađao.

Pa ja da sam Ukrajinac radovao bih se. Kao kada su Rusi onda nama poslali S300. Mislim, DA SU nam poslali.


Hoćeš da kažeš da je Kumanovski sporazum greška i da smo trebali ratovati do poslednjeg Srbina? Baš me čudi tvoj stav, ti si obično protiv rata. Ja mislim da smo trebali da potpišemo sporazum i pre nego što je počelo bombardovanje.
alselone alselone 10:27 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Pa ja da sam Ukrajinac radovao bih se.


I dalje ne mogu da procesiram što bi se ti radovao što će biti kvavijeg rata.
maksa83 maksa83 10:28 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Tako što si pogađao šta bih ja rekao da se nešto drugo desilo, pa ti kažem da si promašio to što si gađao.

Ne znam da li si primetio ali ti to radiš bukvalno non stop. Ali kao refren, iznebuha komentar "a sada bi drugosrbijanci neštoneštonešto i zato su najgori ljudi na svetu". Ali non stop.
Hoćeš da kažeš da je Kumanovski sporazum greška i da smo trebali ratovati do poslednjeg Srbina? Baš me čudi tvoj stav. Ja mislim da smo trebali da potpišemo sporazum i pre nego što je počelo bombardovanje.

Mislim da uopšte nismo smeli da dođemo u tu situaciju, ali smo došli u nju izborom saveznika. Kad smo već u nju došli mogao je taj saveznik i da doturi neki metkić, nešto, umesto da moj i Pajin drug sedi na kamionu i gađa iz prepotopske Prage nešto što mu je 3x van dometa a onda razmišlja da li ga je lociralo i hoće li mu se u sledećih 30 sekundi sjuriti na glavu kompjuter natovaren eksplozivom, i kako bi to bilo baš ironično pošto voli kompjutere i programiranje.
maksa83 maksa83 10:32 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

I dalje ne mogu da procesiram što bi se ti radovao što će biti kvavijeg rata.

Kako ne možeš da procesiraš. Sediš tamo, sila te pajči. Možeš da dočekaš silu sa kurcem u ruci i mašeš ruskom zastavicom kao što bi ovde mahali putinoljupski kvislinški nacionalisti, ili da mu tu i tamo malo otežaš posao. Ja bih voleo da smo mi Amerima onomad malo više zabiberili, kada smo već došli u tu situaciju.
alselone alselone 10:34 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ne znam da li si primetio ali ti to radiš bukvalno non stop. Ali kao refren, iznebuha komentar "a sada bi drugosrbijanci neštoneštonešto i zato su najgori ljudi na svetu". Ali non stop.


Primetio sam i to radim namerno, pošto je to deo moje misije - razvejavanje drugosrbijanskih manipulacija.

Kad smo već u nju došli mogao je taj saveznik i da doturi neki metkić, nešto, umesto da moj i Pajin drug sedi na kamionu i gađa iz prepotopske Prage nešto što mu je 3x van dometa a onda razmišlja da li ga je lociralo i hoće li mu se u sledećih 30 sekundi sjuriti na glavu kompjuter natovaren eksplozivom, i kako bi to bilo baš ironično pošto voli kompjutere i programiranje.

Tim metkićem ne bi promenio tok rata nego bi ga samo napravio krvavijim. Opet Rusi krivi? Od cele priče oko bombardovanja, došli smo da su ipak oni nešto pogrešili? Slatko. :)

Ja mislim da mali protiv velikog ne treba da ratuje pošto više ne boj ne bije svijetlo oružje nego krstareće rakete pa stvarno nema nikakvih šansi. Eno neki momak "slavno" poginuo tako što je postavio ekslopziv na most da ne prođu ruski tenkovi i razneo i sebe. Rusi skrenuli na dreugi most. Apsolutno ništa promenio nije u ratu, samo je poginuo. Ovo nije Prvi svetski rat, pa da žrtva jednog čoveka može nešto da promeni. Ne može ni žrtva 10,000, može samo da odgodi i napravi rat jačim.
alselone alselone 10:38 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ja bih voleo da smo mi Amerima onomad malo više zabiberili, kada smo već došli u tu situaciju.


Ne mogu da se otmem utisku da je ova misao isprovocirana Ukrajinom i slanjem Američke vojne pomoći. Ne ide mi nekako uz "jebem vam mater svima počevši od hansa holcijusa pa nadalje koji biste ratovali".

Njihove akcije ne bi bile jednake da smo mi njima biberili. Ne možeš pomisliti da bi oni uradili isto da smo mi uradili nešto drugačije. Mi bismo bili mnogo više razrušeni da smo na primer imali cele baterije s300. Zamisli da su tenkovima ušli u Srbiju?

Ja mislim da je mnogo lošije i da će rat biti krvavije umešavanjem Amerike. Takođe, mislim da bi bombarodvanje bilo mnogo gore da se Rusija umešala na našu stranu.
maksa83 maksa83 10:42 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Primetio sam i to radim namerno, pošto je to deo moje misije - razvejavanje drugosrbijanskih manipulacija.

Pa eto sad ja malo misija, razvejavanje neznamkojesrbijanskih manipulacija.

Ti stvarno misliš da si imun na sve ono što si napisao na prethodnoj strani i da iz neke više objektivne tačke posmatraš sve to i shvataš ko tu šta kako ustvari misli a šta kaže itakoto?

Ja mislim da mali protiv velikog ne treba da ratuje pošto više ne boj ne bije svijetlo oružje nego krstareće rakete pa stvarno nema nikakvih šansi.

Tu se u dobroj meri slažemo, mali se protiv velikog bori diplomatijom.

A oko krstarećih raketa, ne znam da li primećuješ, Rusi sprovode tzv. "3 doktrinu" (pajčimo iz daleka ciljeve da iskontrolišemo nebo (nisu još) pa pošaljemo tenkove, pa pošaljemo pešadiju, okupiramo, postavimo svoju lutku što se natačinje na ruku, ćaozdrao. Dakle Ukrajinci ili mogu da se izvrnu na leđa i puste da ih Car pretvori u neku vazalsku kopiju Belorusije, ili da se koprcaju. Oni su izabrali šta su izabrali, bar za sada, mada im ja ne dajem više od 2 nedelje, Putin će svakako da sprovede to što je naumio pa šta košta da košta, i njega i njih, kao primer Švedskoj i Finskoj koje su se već uzvrpoljile pa im Zaharova rekla da se ne zajebavaju da razmišljaju o ulasku u NATO.
Za to im treba oružje. Dobiće oružje, što je više fer nego "e jebi ga, snađite se" a što je nama dao naš "saveznik" 99.

alselone alselone 10:49 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Pa eto sad ja malo misija, razvejavanje neznamkojesrbijanskih manipulacija.

Pa eto i ja tebi kažem da grešiš kao što i ti meni kažeš da grešim. Da te podsetim, počelo je tako što si ti rekao šta bih ja uradio a ja ti rekao da ne bih.

Ti stvarno misliš da si imun na sve ono što si napisao na prethodnoj strani i da iz neke više objektivne tačke posmatraš sve to i shvataš ko tu šta kako ustvari misli a šta kaže itakoto?

Ne, odakle ti to? To moje je reakcija na razgovore u kojima se stalno nešto nagoveštava i onda se sakrije iza "pa gde sam to rekao" (ne mislim na tebe nego generalno). Pa reko da objasnim da se ne lažemo više, da je stvar jasna.

Za to im treba oružje.

Za koje to? Za te dve nedelje? Odbraniti se neće, samo će rat biti gori. Americi je to interes.

maksa83 maksa83 10:58 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ja mislim da je mnogo lošije i da će rat biti krvavije umešavanjem Amerike. Takođe, mislim da bi bombarodvanje bilo mnogo gore da se Rusija umešala na našu stranu.

Njima će se desiti ono što je Tsar naumio, i koštaće, i njih, a i njega, a bogamii ceo svet. Jer možemo mi da mrsimo ovde kako je tu kriva Amerika jer je primala Ukrajinu u NATO, ali da ostane ovde zabeleženo ko je zapucao i ko je čiju granicu prešao tenkovima.
maksa83 maksa83 11:01 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Za koje to? Za te dve nedelje? Odbraniti se neće, samo će rat biti gori. Americi je to interes.

Za dve nedleje će Rusi da ujašu i kako tako postave nekog Kadirev Lukašenko degen klona, i to ti je to, tada Država postaje Porodična Firma sa svim što to nosi (mislim, kao eto npr. kod nas). Da li si i za sekund pomislio da ti ljudi tamo ne žele za sebe takav život?
alselone alselone 11:01 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Njima će se desiti ono što je Tsar naumio, i koštaće, i njih, a i njega, a bogamii ceo svet. Jer možemo mi da mrsimo ovde kako je tu kriva Amerika jer je primala Ukrajinu u NATO, ali da ostane ovde zabeleženo ko je zapucao i ko je čiju granicu prešao tenkovima.

То није мршење.

Ја се слажем да рата није смело бити и мислим да ово јесте агресија, али цело замешатељство задапа према Украјини да зовем мршењем, то не.

Сигуран сам да ти утицај Русије на срање у СФРЈ не зовеш мршењм.
alselone alselone 11:03 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Da li si i za sekund pomislio da ti ljudi tamo ne žele za sebe takav život?


Јесам. Али ја овде не причам што се Украјинци бране, него што их Американци пујкају.

Ово сам рекао на почетку и то мислим и даље:

Ja mislim da je mnogo lošije i da će rat biti krvavije umešavanjem Amerike. Takođe, mislim da bi bombarodvanje bilo mnogo gore da se Rusija umešala na našu stranu.
Milan Novković Milan Novković 11:23 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

maksa83
Za koje to? Za te dve nedelje? Odbraniti se neće, samo će rat biti gori. Americi je to interes.

Za dve nedleje će Rusi da ujašu i kako tako postave nekog Kadirev Lukašenko degen klona, i to ti je to, tada Država postaje Porodična Firma sa svim što to nosi (mislim, kao eto npr. kod nas). Da li si i za sekund pomislio da ti ljudi tamo ne žele za sebe takav život?

Al kako da se drugačije ratosiljaš neo-nacista što su zajašili, posle 8 godina strpljenja i 14,000 mrtvih?!

Aj to, nego nešto nije sasvim outright košer u ovoj sad priči - yes da Davos Crowd kontroliše Bidenov govorni aparat i da Evropi preko treba Ruska energija, al i dalje je US narative off - sve više ova ukrajinska priča sad, liči na "stari" dogovor iz Ženeve Juna 2021, Biden-Putin samit gde je zapad de-facto kapitulirao u WW3 i gde je rečeno da je Ukrajina data Rusiji, a čak se govorkalo da nije neosnovano nagađati i da je Tajvan dat Kini.

Pogotovo što, izgleda, osnovne analize sugerišu da posle izlaska iz Covida u Evropi ima dosta gas-love i za Amere (njima trebaju visoke cene zbog frackinga, neke stare bušotine se bude) a pogotovo za Ruse sa sad ovim cenama.

Tj evropska politička vrhuška su paRcovi kojima je stalo do Evrope ko do lanjskog snega, a i da im je stalo IQ im je prenizak, i sad plaćaju cenu za to.

A Amerima je preko potrebno skretanje pažnje sa Covida, al evo linka da ne prepričavam, the popularnog, lik je ok:

The Party of Chaos Blows Its Cover
niccolo niccolo 11:25 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ko uopšte može da likuje što su im Amerikanci poslali ili treba da pošalju 350 miliona dolara vojne opreme?

Pa valjda oni koji će da prodaju tu vojnu opremu?
gvozden1 gvozden1 11:39 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini


Je l' može neko objašnjenje zašto je fašistička internacionala toliko fascinirana Putinom?

Evo neki australijski (da, Austr-a-li-ja, ne kezešpecl nego kenguri) ultradesničari se zaputili ka Poljskoj da ratuju - za Rusiju.

A objašnjenje što se pridaje značaj nekim ali apsolutno nevažnim likovima iz Australije, i oni uzimaju kao dokaz tvrdnji?

Pazi, neki tamo kenguri, njih par, vole Putina, i po njihovom stavu mi procenjujemo politiku ogromne svetske sile i možda najvažnijeg političara na planeti!

Vole ga kenguri, ko ih jebe, neka ga vole, nek vole koga hoće, nebitni su.

Nema takvih idiota sa druge strane, na toj strani sve fino uljudno i razložno?
maksa83 maksa83 12:08 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

A objašnjenje što se pridaje značaj nekim ali apsolutno nevažnim likovima iz Australije, i oni uzimaju kao dokaz tvrdnji?

O čemu pričaš, kojih tvrdnji?
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:25 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Je l' može neko objašnjenje zašto je fašistička internacionala toliko fascinirana Putinom?


Ovo je zanimljivo pitanje.
U stvari, po Evropi i generalno "zapadu" ima mnogo više sveta koji gaji simpatije prema Putinu ili bar imaju određeno razumevanje za njegove postupke od tih marginalnih grupa.
Pitanje je zašto je tim masama uskraćeno da politički artikulišu svoj stav. Jedan od razloga kako se to kontroliše je upravo i taj strah od stigmatizacije, "vidiš ko ga podržava, znači isti si kao i oni, dakle ti si isto fašista".
softelectronics_e softelectronics_e 14:26 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

maksa83
Ja mislim da je mnogo lošije i da će rat biti krvavije umešavanjem Amerike. Takođe, mislim da bi bombarodvanje bilo mnogo gore da se Rusija umešala na našu stranu.

Njima će se desiti ono što je Tsar naumio, i koštaće, i njih, a i njega, a bogamii ceo svet. Jer možemo mi da mrsimo ovde kako je tu kriva Amerika jer je primala Ukrajinu u NATO, ali da ostane ovde zabeleženo ko je zapucao i ko je čiju granicu prešao tenkovima.

Ali.
Granice na ovom tehnološkom nivou rata su nebitne.
Ne znam što to potenciraš kao bitnu stvar.
Nisu bile bitne ni kada su razjebavali Jugoslaviju, nisu bitne ni kada su razjebavali Srbiju.
Koristiti to kao neki argument za nešto je niskog ranga.
Sve što možemo je da porazmislimo - ko je do sada, u modernijoj istoriji, više progitirao od rata?
Amerikanci ili Rusi?
Čijih ljudi je do sada najviše poginulo od rata?
Američkih ili ruskih.
Ako su Rusi ljudi.
Ukrajinci će da nadrljaju.
Da li su im potezi koji su radili od Majdana, prema ruskoj manjini (ovo manjina mi teško ide uz Ruse) bili pametni, odnosno, videćemo.
Ja bih bio veoma oprezan kako se odnosim prema Rusu na bilo kojoj tački sveta.
U svakom slučaju, najbitnije od svega je da se ovo što pre završi.
Jer - svaki dan rata manje, više spašenih života.
To da će u ovom sukobu pobediti Rusi, valjda nije sporno.
gvozden1 gvozden1 14:33 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

vidiš ko ga podržava, znači isti si kao i oni, dakle ti si isto fašista".

Tipična maksijevština :)

Kažeš, Srbija je bitna, kaže - Miša Vacić
Kažeš, srpski patriotizam je bitan, kaže - Vulin.

I onda treba da ćutiš.
maksa83 maksa83 16:31 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

U stvari, po Evropi i generalno "zapadu" ima mnogo više sveta koji gaji simpatije prema Putinu ili bar imaju određeno razumevanje za njegove postupke od tih marginalnih grupa.
Pitanje je zašto je tim masama uskraćeno da politički artikulišu svoj stav.

Mislim da je krajnje vreme da se Putin pojavi kao predsednički kandidat izvan Rusije, prvo u okolnim zemljama pa onda difuzno svuda. Strptesestrptečetniciiiii

P.S. Ko to neće - nema sreće.
maksa83 maksa83 16:33 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Kažeš, Srbija je bitna, kaže - Miša Vacić
Kažeš, srpski patriotizam je bitan, kaže - Vulin.

Esam ja kriv što su to promionentni eksponenti tih plemenitih osećanja koji upropašćavaju ideju?

Pa nisam brt.
gedza.73 gedza.73 16:39 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

alselone
Ja mislim da smo trebali da potpišemo sporazum i pre nego što je počelo bombardovanje.

A ja mislim kako smo sporazum trebali da potpišemo pre nego što je počeo građanski rat u Jugosalviji ili bar pre nego što smo podržali onog njihovog pučistu Jazasa (kako li se već zvao) u nadi kako će da nam daju naoružanje kako bi imali čime da se mlatimo i kako bi mogli da ostvarimo ruski hiljaduljetni san o izlasku na Jadransko.

Dakle slažemo se oko potpisivanja (da smo trebali da potpišemo sa Nato paktom) samo se razlikujemo u jednoj deceniji koja nam je ukrala minimum tri decenije života.
alselone alselone 17:29 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Dakle slažemo se oko potpisivanja (da smo trebali da potpišemo sa Nato paktom) samo se razlikujemo u jednoj deceniji koja nam je ukrala minimum tri decenije života.

Ne, ne, ni tu se ne razlikujemo. I ja mislim da smo trebali izabrati zapad pre raspada jugoslavije. Danas bismo bili rang češke.
gvozden1 gvozden1 17:37 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

ja mislim kako smo sporazum trebali da potpišemo pre nego što je počeo građanski rat u Jugosalviji


Koji sporazum, ko da potpiše, šta je Srbiji nuđeno na potpis pre građanskog rata?

Hajmo ljudi malo realno.
gvozden1 gvozden1 17:40 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

maksa83
Kažeš, Srbija je bitna, kaže - Miša Vacić
Kažeš, srpski patriotizam je bitan, kaže - Vulin.

Esam ja kriv što su to promionentni eksponenti tih plemenitih osećanja koji upropašćavaju ideju?

Pa nisam brt.

Naravno da oni nisu nikakvi eksponeti.

Kome na pominjanje Srbije i srpskog patriotizma na pamet pada Vacić, jbg, šta da ti kažem.

softelectronics_e softelectronics_e 17:44 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

gvozden1
maksa83
Kažeš, Srbija je bitna, kaže - Miša Vacić
Kažeš, srpski patriotizam je bitan, kaže - Vulin.

Esam ja kriv što su to promionentni eksponenti tih plemenitih osećanja koji upropašćavaju ideju?

Pa nisam brt.

Naravno da oni nisu nikakvi eksponeti.

Kome na pominjanje Srbije i srpskog patriotizma na pamet pada Vacić, jbg, šta da ti kažem.


Maksi.
gedza.73 gedza.73 17:51 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

gvozden1
Koji sporazum, ko da potpiše, šta je Srbiji nuđeno na potpis pre građanskog rata?

U smislu da je Srbija trebala da bude evropska pokrajina a ne azijatska gubernija.
Bre Gvozdene Vcucka nekako i razumem njemu deo familije partizani a deo staljinisti.
Srbija u svojoj istoriji pored savezništva i sa jednom i sa drugom stranom je uvek nekako težila ka Evropi. Kako smo prešli taj put da veličamo jednog autokratu, bivšeg KGB-ovca, okruženog mafijašima koji je dvadeset godina na vlasti i protiv koga je deo same mlade Rusije?

gvozden1 gvozden1 17:54 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Maksi.

Ma on se ne računa.

Mislim, Maksa, nešto između kompjuterskog kujundžije i drvodelje, ko to još u ljude broji.
:)
gvozden1 gvozden1 18:04 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini


U smislu da je Srbija trebala da bude evropska pokrajina a ne azijatska gubernija.

A kad je bila ili jedno ili drugo?
Nikad, i nikad neće.

To nam je identitet, za zapad smo istok, za Istok smo zapad.

To smo mi, počni od kad hoćeš, istočno i zapadno rimsko carstvo, pa do novovekovnih vladara.
Svi su klackali, neki probali da nas prebace na jednu ili drugu stranu, neki tamo, drugi ovamo.
I nikad niko nije uspeo.
I evo nas još uvek takvih.

Možda se nekome takva Srbija ne dopada, možda ni takvi Srbi, ali to nije ništa novo, mnogima se mi ovakvi ne dopadamo.

Ali eto takvi smo.
Kako smo prešli taj put da veličamo jednog autokratu, bivšeg KGB-ovca,


Prvo, nema veličanja.
A drugo, možeš da podržiš njega koji je na tvojoj strani, a možeš i one koji su na arnautskoj.

Ako ti je do imidža prozapadnjaka više nego do Srbije, ti podržavaj one koji štite Arnaute protiv Srba
gedza.73 gedza.73 18:44 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

A drugo, možeš da podržiš njega koji je na tvojoj strani, a možeš i one koji su na arnautskoj.

Na drugo sam mislio. Da nismo bili na ruskoj strani da li bi Kosovo bilo i dalje u Srbiji? Odnosno pošto smo na ruskoj strani a Albanci na američkoj da li će nam Kosovo biti vraćeno?
Ako ti je do imidža prozapadnjaka više nego do Srbije, ti podržavaj one koji štite Arnaute protiv Srba

Upravo suprotno. Ruski saveznici na Balkanu su rat izgubili, prozapadni dobili, Ja bi' više voleo da je rat mogao biti izbegnut, da je bar bobmardovanje bilo izbegnuto ili da bar se razgraničenja nisu onako krvavo završila kako su se završila. Sa zlom krvlju za početke novih.

Nego nešto se mislim sad će sigurno NATO da se raspadne jer neće više niko da ga finansira kad su pojedine države na razdelnici videle kako im Nato nije potreban. Nema potrebe da ih od bilo koga brani.
p.s.
imidža prozapadnjaka

Izbeglička vlada sa možda najvećim intelektualcima je bila u Londonu. Mirjana Marković i Veljko Kadijević su našli azil u Moskvi.
gedza.73 gedza.73 18:45 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Ne, ne, ni tu se ne razlikujemo. I ja mislim da smo trebali izabrati zapad pre raspada jugoslavije. Danas bismo bili rang češke.

Isto mislim.

vcucko vcucko 18:46 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

maksa83
I dalje ne mogu da procesiram što bi se ti radovao što će biti kvavijeg rata.

Kako ne možeš da procesiraš. Sediš tamo, sila te pajči. Možeš da dočekaš silu sa kurcem u ruci i mašeš ruskom zastavicom kao što bi ovde mahali putinoljupski kvislinški nacionalisti, ili da mu tu i tamo malo otežaš posao. Ja bih voleo da smo mi Amerima onomad malo više zabiberili, kada smo već došli u tu situaciju.

Da smo im malo više zabiberili (tvoj izraz) popili bi tepihe i tepihe konvencionalnog ali malo umočenog u uranijum, pa malo (više) napalma i orange agence po Savi, Dunavu i Moravi. U krajnjoj liniji (da je na bilo koji način došao u pitanje ishod) popili bi atomsku.

Verovao ti ili ne, ali u tom delu ja potpuno isto gledam to tada i ovo danas. Bolje da skembaju komedijaša koliko noćas i dalje da se ne kurobecaju, nego da ginu još ko zna koliko.

Pogotovo ovo što dele kalaše redom, to je sumanuto. To ni Hitler nije radio. Jeste regrutovao klince po ulici, ali ih je sa šmajserima slao pravo u jedinicu. A ne evo ti kalaš pa idi kući. To je ludilo, ko će to posle pokupiti?! Ruskog vojnika u krajnjem bole qrac, on će da ide sa pancirom i u organizovanoj grupi, najmanje je on ugrožen. Direktno prave divljinu od Kijeva za godine unapred, isključivo da bi kupili vreme za Amerikance. Valjda ti je toliko jasno?!
maksa83 maksa83 18:54 26.02.2022

Re: Amerikanci šalju oružje Ukrajini

Pogotovo ovo što dele kalaše redom, to je sumanuto. To ni Hitler nije radio. Jeste regrutovao klince po ulici, ali ih je sa šmajserima slao pravo u jedinicu. A ne evo ti kalaš pa idi kući.

To je švajcarska vojna doktrina. Svi po završenom vojnom roku dobiju pušku da je nose kući ne hoćešnećeš nego moraš.

Doduše taj nivo dvosmernog država-građani poverenja verovatno ne postoji više nigde na svetu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana