Društvo

A šta je ruski interes?

Jaril RSS / 24.02.2022. u 21:22

Оно што не знам довољно да могу да закључујем: историју и спољнополитичку сцену.

Оно што знам: да би се ступило у акцију мора  да постоји интерес; у случају агресорског рата интерес неке групе људе да преузме контролу над неким ресурсима. 

Ова званична прича око НАТО-а је будалаштина. Русија се већ граничи са НАТО-ом. 

Полагање историјског 'права' је такође будалаштина. То је увек само наратив којим се покрива жеља за ресурсима.

Којим ресурсима у случају руске агресије на Украјину? Може ли неко ко зна да објасни?

 

 

 

 

 



Komentari (729)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 22:15 27.02.2022

Re: Propaganda

softelectronics_e
maksa83
Mislim da su braća Turci

Pa kako su sad i Turci braća jeblamarabunbara...

Čekaj!
Zar nisu!?

Ti si možda bio mali kada se to dešavalo pa se ne sećaš ali postoje indicije da su nam oni učinjeli ozbiljan zulum, možda, možda, možda čak i veći nego Hrvati.
freehand freehand 19:09 26.02.2022

Šta je ruski interes?

Koliko ja mogu da razumem - uvek isti, od '45 naovamo. NATO kao savez i formacija nije napravljen da bi išta branio i čuvao već kao antikomunistička tvorevina kome su Britanci i Amerikanci namenili dva zadatka: jedan da zaustavi i uništi "komunizam" na dug rok i da zemlje zapadne Evrope drži u potčinjenom položaju i pokornosti. U obe svrhe koriste se svi raspoloživi metodi. Od 1990. do danas posle raspada SSSR i Varšavskog ugovora nema više komunizma ali je Rusija ostala kao onaj ulstimativni neprijatelj za plašenje dece. I ta Rusija je otprilike do 2014. bila u stalnoj defanizivi. Onda je usledio preokret, pa su mišići - više nego uspešno - pokazani prvio na Krimu, pa u Siriji, pa u Venecueli. I evo sad u Ukrajini. Činjenica je da je rusija kao država i kao sila saterana u ćošak, što nikad nije pametno od strane njenih protivnika, a izbor joj je da bude pokorena, rasparčana i izgubi suverenost nad sopstvenom teritorijom i resursima ili da se suprotstavi.
Putin koga ovde lumeni optužuju da je njen grobar uspeo je da Rusiju izvuče sa dna, podigne je ekonomski i vojno do tačke na kojoj više nema nikog ko bi je gledao bez respekta.
U međuvremenu su SAD i NATO uz najgrublje ruganje oborili čitav sistem međunarodnih odnosa građen na principima Povelje UN a Amerikanci su izašli iz svih sporazuma o razoružanju i kontroli naoružanja. Ono što sad imamo je surova igra uz ogromne rizike. Jer svakoga dana Rusija pokazuje da ne preti praznom puško, i da sam na mestu Finaca i šveđana jako bih dobro razmislio o porukama iz Moskve.
A strašno je u čitavom galimatijasu što se sve ovo dešava bukvalno na ivici ponora. Pominjanje, makar i indirektno, upotrebe atomskog oružja nosi us sebi toliko zlokoban prizvuk da je bolje ne izreći sve do kraja.
softelectronics_e softelectronics_e 19:27 26.02.2022

Re: Šta je ruski interes?

freehand
Koliko ja mogu da razumem - uvek isti, od '45 naovamo. NATO kao savez i formacija nije napravljen da bi išta branio i čuvao već kao antikomunistička tvorevina kome su Britanci i Amerikanci namenili dva zadatka: jedan da zaustavi i uništi "komunizam" na dug rok i da zemlje zapadne Evrope drži u potčinjenom položaju i pokornosti. U obe svrhe koriste se svi raspoloživi metodi. Od 1990. do danas posle raspada SSSR i Varšavskog ugovora nema više komunizma ali je Rusija ostala kao onaj ulstimativni neprijatelj za plašenje dece. I ta Rusija je otprilike do 2014. bila u stalnoj defanizivi. Onda je usledio preokret, pa su mišići - više nego uspešno - pokazani prvio na Krimu, pa u Siriji, pa u Venecueli. I evo sad u Ukrajini. Činjenica je da je rusija kao država i kao sila saterana u ćošak, što nikad nije pametno od strane njenih protivnika, a izbor joj je da bude pokorena, rasparčana i izgubi suverenost nad sopstvenom teritorijom i resursima ili da se suprotstavi.
Putin koga ovde lumeni optužuju da je njen grobar uspeo je da Rusiju izvuče sa dna, podigne je ekonomski i vojno do tačke na kojoj više nema nikog ko bi je gledao bez respekta.
U međuvremenu su SAD i NATO uz najgrublje ruganje oborili čitav sistem međunarodnih odnosa građen na principima Povelje UN a Amerikanci su izašli iz svih sporazuma o razoružanju i kontroli naoružanja. Ono što sad imamo je surova igra uz ogromne rizike. Jer svakoga dana Rusija pokazuje da ne preti praznom puško, i da sam na mestu Finaca i šveđana jako bih dobro razmislio o oporukama iz Moskve.
A strašno je u čitavom galimatijasu što se sve ovo dešava bukvalno na ivici ponora. Pominjanje, makar i indirektno, upotrebe atomskog oružja nosi us sebi toliko zlokoban prizvuk da je bolje ne izreći sve do kraja.

Amin!
To bi bilo, uglavnom, sve.
alselone alselone 19:51 26.02.2022

Kina

Slabo smo komentarisali učešće Kine u svemu ovome. Siguran sam da je akcija u nekom malom delu bila koordinisana sa njima, makar da su znali da će se desiti i da su rekli "ok". Indija takođe nije reagovala, sumnjam da su znali ali se ne aktiviraju u osudama.

Ne samo brojem ljudi ili snagom ekonomije, nego i uticajem na druge države, rusko-kineski blog prvi put ima slobodu da radi ovakve stvari. Da, Evropa i US će histerisati, ali ne vidim da se ostatak sveta baš toliko potresa.

Ako ih izbace iz svifta kao što prete, samo će ubrzati podele i naterati istok da radi na svom modelu plaćanja. Dugoročno nisam siguran ko gubi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:58 26.02.2022

Re: Kina

Dugoročno nisam siguran ko gubi.


Evropa.
Svojom glupošću i slepim sleđenjem Amera gurnuli su Ruse Kinezima u zagrljaj.

Gubi i Rusija, odsecanjem svake veze sa matičnom civilizacijom.
freehand freehand 20:05 26.02.2022

Re: Kina

Gubi i Rusija, odsecanjem svake veze sa matičnom civilizacijom.

Ako su Nemci i Francuzi toliko glupi ili toliko slabi - Rusija mora da izabere način na koji će preživeti sa najmanje štete i najmanje gubitaka.
Inače, da podsetim - Francuska je već izlazila iz NATO.

Pre 55 godina, 7. marta 1966, šef francuske diplomatije Moris Kuv de Mirvil preneo je preko američkog ambasadora u Parizu Čarlsa Bolena ličnu poruku predsednika Republike Šarla de Gola za predsednika SAD Lindona Džonsona o tome da Francuska svoje vojne snage više neće da stavlja na raspolaganje komandi NATO-a i da bez posebnog protokola neće prihvatati prisustvo savezničkih vojnih snaga na svojoj teritoriji niti korišćenje njenog vazdušnog prostora bez poštovanja novih pravila u vezi sa preletom aviona iznad Francuske.

Dve nedelje kasnije Francuska je saopštila da će zatvoriti američke baze na svojoj teritoriji. Do 1. aprila 1967. godine hiljade američkih vojnih i državnih službenika napustilo je Francusku.

U to vreme Degolove odluke su zvučale dramatično, mada su Francuzi zapravo bili veoma oprezni i ostali u onim vojnim programima NATO-a u kojima su videli neku korist. U komandi alijanse Francuska je zadržala "praznu stolicu" i puno osoblja, ostala je u sistemu integrisane protivvazdušne odbrane NADGE.

Francuzi su dugo pre ovih odluka bili nezadovoljni što ih u alijansi ne tretiraju ravnopravno. De Gol nije bio na vlasti u aprilu 1949. godine kada je formiran zapadni vojni savez, tada nije imao priliku da utiče na tok događaja. Nakon što se vratio na vlast krajem 1958, najavio je da bi trebalo preispitati mesto Francuske u alijansi u kojoj Vašington ima apsolutnu moć, jer o nuklearnim pitanjima Pariz nije imao pravo glasa, niti je Francuska vojna komanda mogla da razvija vlastite planove. Američki predsednik Džon Kenedi i britanski premijer Harold Makmilan potpisali su u Nasau 1962. godine sporazum o nuklearnoj saradnji, na osnovu koga su Amerikanci pružali pomoć Britancima u osvajanju nuklearnih programa, dok su Francuzi dobili samo obogaćeni uranijum-235.

De Gol je zato 1958. odbio da rasporedi nuklearno oružje u Francuskoj, što je rezultiralo time da je general Loris Norstad uklonio iz Francuske američke letelice sposobne za nuklearne hitne intervencije. Godine 1959. Degol je u govoru za Ecole Militaire u Parizu saopštio da će Francuska postati nuklearna sila. Kenedijev ministar odbrane Robert Maknamara, bivši predsednik Ford Motor Company, u govoru u En Arboru u Mičigenu 1962. nazvao je francuski nuklearni "opasnim, skupim, sklonim zastarevanju"…




I tako dalje. Koga interesuje:
LINK
angie01 angie01 21:12 26.02.2022

.



freehand freehand 21:21 26.02.2022

Re: .

angie01



Ovo je nešto o Titovbom prisilnom otkupu?
vcucko vcucko 21:38 26.02.2022

Re: .

freehand
angie01



Ovo je nešto o Titovbom prisilnom otkupu?

To je valjda opravdanje za slike koje sam ja postavio?
tess1 tess1 21:45 26.02.2022

Re: .

To je valjda opravdanje za slike koje sam ja postavio?

Zar tvoje slike nisu opravdanje za ovo danas?
niccolo niccolo 21:48 26.02.2022

Re: .

Kad smo kod audio-video materijala, šta je ovo po tviterima, ovaj ih poslao u rat bez goriva?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:50 26.02.2022

Re: .

niccolo
Kad smo kod audio-video materijala, šta je ovo po tviterima, ovaj ih poslao u rat bez goriva?


o čemu pričaš?
gvozden1 gvozden1 21:53 26.02.2022

Re: .

vrabac_onaj
niccolo
Kad smo kod audio-video materijala, šta je ovo po tviterima, ovaj ih poslao u rat bez goriva?


o čemu pričaš?

Kao, Rusi ostali bez goriva.
Provlači se ta "vest" još od juče, ako na to Nikolo misli.

Ma bre, pusti
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:57 26.02.2022

Re: .

A...
Ma to je klasika, razvukle se logističke linije. Dešavalo se to i Amerima u Iraku i Afganisntanu, toku 2. svetskog rata mnogima (ne samo Guderijanu, mada je to najpoznatije). Tu je samo pitanje kojom brzinom sistem kompenzuje.
alselone alselone 21:59 26.02.2022

Re: .

diskretni heroji

gedza.73 gedza.73 22:10 26.02.2022

Re: .

alselone
diskretni heroji


Auf. Svaka mu čast. Šteta što su ga obrisali.
vcucko vcucko 23:03 26.02.2022

Re: .

tess1
To je valjda opravdanje za slike koje sam ja postavio?

Zar tvoje slike nisu opravdanje za ovo danas?

Ne, nikako. Samo reakcija na priču "jadni Ukrajinci, Rusi ih satirali".

Inače, žrtve na slikama nisu Rusi (iz nekog razloga ne mislim da znaš o čemu se radi). U Lvovskom pogromu '41. građani (Nemci su bez oružja stajali sa strane, smejali se i navijali sa fotoaparatima i sladoledom) su skupili, svukli, terali pod batinama kroz grad i na kraju na razne načine pobili većinu Jevreja iz Lvova.
U Volynskom kraju seljaci (sa SS Galičnajom iza leđa, ali seljaci su bili glavni i najrevnosniji) su sa noževima, kosama, vilama, motkama, čime god krenuli kroz njve i kukuruze prema selima i zaseocima u kojima su živeli Poljaci, katolici. I izmasakrirali ih. Deca sa slike su poljska deca.

Znači nikako ne mogu te slike da postavim kao opravdanje za ovo danas.
angie01 angie01 23:04 26.02.2022

Re: .

Ovo je nešto o Titovbom prisilnom otkupu?


zar nema vec dovoljno onih koji tako prevode bilo sta sto seovde pise-u ovom slucaju mi je malo neukusno, s obzirom na trenutnu situaciju,...milsim, nije problem u nekoj odvojenoj, drugoj situaciji.


To je valjda opravdanje za slike koje sam ja postavio?


nema veze sa tvojim slikama.

...evo,stvarno ne kapiram-citala sam i razne druge komentare na netu,...jeste li vi ljudi normalni,...reke zena sa decom teku prema granicama, bombarduju se gradovi, stradaju civili,...o cemu vi bre pricate...iza ekrana ususkani u svojim sobama,...pri cemu jos postoji faktor ne tako davnog iskustva,...znaci hebite se.

...je l mozda pe ima zadatak da prati putinove medije, sta li.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:14 26.02.2022

Re: .

.evo,stvarno ne kapiram-citala sam i razne druge komentare na netu,...jeste li vi ljudi normalni,...reke zena sa decom teku prema granicama, bombarduju se gradovi, stradaju civili,...o cemu vi bre pricate...iza ekrana ususkani u svojim sobama,...pri cemu jos postoji faktor ne tako davnog iskustva,...znaci hebite se


Prolupali totalno! Nisam ocekivao ovaj stepen pizdunstva.
gedza.73 gedza.73 23:18 26.02.2022

Re: .

Deca sa slike su poljska deca.

A pazi ovu priču. Dragan Sotirović (koji je povezan sa Androm Božićem o kome je pisala Jelica Greganović) upadne u ukrajinsko selo nakon stalnih napada na poljsko selo (oblast Lavov). Nakon tog napada više Ukrajinci nisu napadali Poljake. Čak su ga poljaci postavili za zamenika komandanta Ulanskog puka. Oslobađao Lavov od Nemaca, od Poljske dobio najviši vojni orden i čin majora Poljske armije


Sovjeti ga dva puta hapse i on im filmski beži. Čak nakon tih bekstava učestvuje zajedno sa Poljacima u napadu na Sovjete kako bi pokušali da se oslobode nove okupacije

Draža Četnik






maksa83 maksa83 23:31 26.02.2022

Re: .

Кад већ помену брисање, Геџо... Малопре добих од другара из Франкфурта:

Ne znam zašto je to iz Frankfurta kada je sa sajta koji između ostalog kaže i sledeće:

tess1 tess1 23:31 26.02.2022

Re: .

Ne, nikako. Samo reakcija na priču "jadni Ukrajinci, Rusi ih satirali".

Vcucko, dobro je.
freehand freehand 23:35 26.02.2022

Re: .

zar nema vec dovoljno onih koji tako prevode bilo sta sto seovde pise-u ovom slucaju mi je malo neukusno, s obzirom na trenutnu situaciju,...milsim, nije problem u nekoj odvojenoj, drugoj situaciji.

Pa neće biti. Ista je priča. O hlodomoru u Ukrajini dovoljno je Apostata pisao, obrazlažući i argumentujući dokumentima o tome kako je došlo do gladi. A ti sad ponovo sa tim sranjem kako su Gruzijci izgladnjivali Ukrajince. E pa nivo argumentacije je isti kao oko prisilnog otkupa.

Kapiraš li sad?


...evo,stvarno ne kapiram-citala sam i razne druge komentare na netu,...jeste li vi ljudi normalni,...reke zena sa decom teku prema granicama, bombarduju se gradovi, stradaju civili,...o cemu vi bre pricate...iza ekrana ususkani u svojim sobama,...pri cemu jos postoji faktor ne tako davnog iskustva,...znaci hebite se.

I tako je u svakom ratu. Pa eto, dok ti po Kijevu deliš pomoć i suprotstavljaš se Putinu ja, na primer, ovde pokušavam da podelim svoja razmišljanja o onome što se dešava, uzrocima i mogućim posledicama. Kao i o bilo čemu drugom. Šta je tačno tu problem sem što nije dovoljno patetično i što se ne slažem sa tvojim viđenjem?
vcucko vcucko 23:39 26.02.2022

Re: .

gedza.73
Deca sa slike su poljska deca.

A pazi ovu priču. Dragan Sotirović

Otkud on tamo? Kojim tokom misli i događaja?

Zaista ne znam, lepo pitam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:43 26.02.2022

Re: .

maksa83

Ne znam zašto je to iz Frankfurta kada je sa sajta koji između ostalog kaže i sledeće:



Pa i u Frankfurtu ima internet pa mogu da se posećuju srpski sajtovi :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:44 26.02.2022

Re: .

vcucko
gedza.73
Deca sa slike su poljska deca.

A pazi ovu priču. Dragan Sotirović

Otkud on tamo? Kojim tokom misli i događaja?

Zaista ne znam, lepo pitam.


Ama dovoljno je da guglaš ime i prezime.
tess1 tess1 23:45 26.02.2022

Re: .

ja, na primer, ovde pokušavam da podelim svoja razmišljanja o onome što se dešava, uzrocima i mogućim posledicama.

:))

Ali mogućim posledicama. Pa cvetić.
freehand freehand 23:48 26.02.2022

Re: .

tess1
ja, na primer, ovde pokušavam da podelim svoja razmišljanja o onome što se dešava, uzrocima i mogućim posledicama.

:))

Ali mogućim posledicama. Pa cvetić.

Ich danke Ihnen, gnädige Frau, das ist sehr nett.
tess1 tess1 23:50 26.02.2022

Re: .

Ich danke Ihnen, gnädige Frau, das ist sehr nett.

Mnogo dobro. Mno-go. :)*
angie01 angie01 00:22 27.02.2022

Re: .



je l se seca neko dece u podzemnoj stanici kod Vuka, ili u sklonistima pod zemljom 1999....ovo su deca pod zemljom u Kijevu.



shmoo shmoo 00:33 27.02.2022

Re: .

maksa83
Кад већ помену брисање, Геџо... Малопре добих од другара из Франкфурта:

Ne znam zašto je to iz Frankfurta kada je sa sajta koji između ostalog kaže i sledeće:



Само сам прецизан што се тиче извора одакле нешто преносим.

Па дај онда линк на том дотичном сајту са кога је исто то што ја добих из Франкфурта ако га већ имаш.

Дај да га видимо и на том сајту са којег си ово окачио, ове лепе портрете наших савременика.

А јебе ми се и за Вучића и за Тадића и за Ђиласа и Ђукановића и за Поноша и за... Разумеш већ шта хоћу да кажем. А знаш и од раније шта мислим о свима поменутима. Непоменицима.

Али дај линк на тај сајт где си ти пронашао ово што ја добих од другара из Франкфурта.

И још важније!

Да ли је заиста то уклоњено са Јутјуба тако промптно као што кажу? Било га синоћ, данас га нема.

Закај?

Само немој да ми одговориш:"Закај па не!"

Дисквалификоваћу те онда као потенцијалног саговорника у овим занимљивим временима.

(Јебо им ја пас матер.)


EDIT: И да поновим...

П.С. - Да ли примећујете да на домаћим мејнстрим медијима (без обзира на саопштење Савета за националну безбедност Србије) можете да пронађете само оне информације о рату у Украјини које ова наша домаћа говна добијају од западних медија?

Нема ниједне једине информације на мејнстрим медијима у Србији из руских извора.

Знаковито, је л' да?


shmoo shmoo 00:56 27.02.2022

Re: .

maksa83

Кад већ помену брисање, Геџо... Малопре добих од другара из Франкфурта:

Ne znam zašto je to iz Frankfurta kada je sa sajta koji između ostalog kaže i sledeće:


Па дај онда линк на том дотичном сајту са кога је исто то што ја добих из Франкфурта ако га већ имаш.



Ништа од тог линка, Максо?

Е, јбг, морам да идем да пајам, не могу више да те чекам.

Тес ми је већ одавно у крпама, не могу ја толико ноћом да бдим.

Како ћу онда шјутра ш њом прићат'?

maksa83 maksa83 00:59 27.02.2022

Re: .

Ништа од тог линка, Максо?

Е, јбг, морам да идем да пајам, не могу више да те чекам.

Izvoli.

Da li je ukrajina zaista pravno nepostojeća država.

Ovo si mogao i sam da nađeš, nije da zahteva neki visoki Internet kung fu. Kopiraš prvu rečenicu i pejstuješ je u Gugl.

Inače taj sajt, kida, ki-da.

Na primer:

Bakarec: Đilasovi PUF-ovci razvalili Đilasovog Ponoša!

shmoo shmoo 01:12 27.02.2022

Re: .

maksa83

Izvoli.


Хвала.

Ovo si mogao i sam da nađeš, nije da zahteva neki visoki Internet kung fu. Kopiraš prvu rečenicu i pejstuješ je u Gugl.



Па лакше ми је овако.


Inače taj sajt, kida, ki-da.



Сад сам га мало прегледао.

Од-лич-ан!

Што би ти рекао.

А ово?

И још важније!

Да ли је заиста то уклоњено са Јутјуба тако промптно као што кажу? Било га синоћ, данас га нема.

Закај?

Само немој да ми одговориш:"Закај па не!"

Дисквалификоваћу те онда као потенцијалног саговорника у овим занимљивим временима.



И да поновим по трећи пут, три пута бог помаже:


П.С. - Да ли примећујете да на домаћим мејнстрим медијима (без обзира на саопштење Савета за националну безбедност Србије) можете да пронађете само оне информације о рату у Украјини које ова наша домаћа говна добијају од западних медија?

Нема ниједне једине информације на мејнстрим медијима у Србији из руских извора.

Знаковито, је л' да?



Овај одлични сајт који си ми пронашао баш и није неки мејнстрим медиј у Србији.

Ја се понадао да је тај твој линк са Пинкуше или макар са Јавне курве РТС.

Али овај сајт што си ми га открио ти је прилично опскуран, зар не?

Е да, Максо!

Поздравио те Миша Вацић.

Каже, пустиће га ускоро на неки викенд па ће да те обиђе да се вас двојица патриотски поразговарате.



maksa83 maksa83 01:16 27.02.2022

Re: .

Да ли је заиста то уклоњено са Јутјуба тако промптно као што кажу? Било га синоћ, данас га нема.

Nemam pojma. Ta informacija postoji kao nešto što je lanisrao neki Aleksandar P. sa Telegrama, objavilo ga je to sranje i još poneko i tvoj prijatelj iz Frankfurta.

Ono što mogu da ti kažem što se tiče jućuba je da sa njega nestaju klipovi podrške Ukrajini tako što ih ruski botovi (automatika po svoj prilici) masovno prijavljuju a Google automatika ih ukida.

Каже, пустиће га ускоро на неки викенд па ћете да те обиђе да се вас двојица патриотски поразговарате.

To puštanje na vikend bi bio presedan u istoriji BeoZoo Vrta.


angie01 angie01 01:21 27.02.2022

Re: .

Kapiraš li sad?


pa ne kapiras ti sta sam rakla,...

Pa eto, dok ti po Kijevu deliš pomoć i suprotstavljaš se Putinu ja, na primer, ovde pokušavam da podelim svoja razmišljanja o onome što se dešava,


uopste nisam rekla tebi,...je l citas ti uopste sta se sve lupeta-rusofilski lobi, ili sta vec...nemam reci-kakve veze ima patetika sa krvozednim komentarima.
shmoo shmoo 01:33 27.02.2022

Re: .

maksa83

To puštanje na vikend bi bio presedan u istoriji BeoZoo Vrta.



Да, у праву си.

Сами је ипак ономад својевољно побегао.

Вратио сам се у ствари да додам EDIT на мој претходни коментар, али када си ти већ ово окачио...

А хтедох у том едиту да ти кажем следеће:

Јбт, како тебе привлаче те опскурије по Србији, морам ти признати да ти се дивим.

То сам ти већ једном рекао када смо потегли тог службеника Вацића као тему, али ево да ти поновим јер ти се стварно дивим.

Како те не мрзи да их ископаваш?

Немој мислити да ти нешто замерам. Уосталом сам си ми једном испричао како је тата Љубомира Љубојевића рекао оно како свако има неку своју нафаку (ја, рецимо, могу о фудбалу до бесвести, али се кочим јер знам да многе то не занима).

Тако да, молим те ово озбиљно схвати, не замерам ти ништа, само ти се дивим одакле ти воља да проналазиш по Србији толике опскурије.

Свака ти част.

П.С. - А мени је оно стварно послао другар из Франкфурта, вибером, нисам ништа слагао. Али нисам претраживао одакле њему то.

Схваташ из претходног зашто нисам претраживао.

Свеједно, опет ми остало још једно питање поводом тог текста који сам добио вибером...

Да ли је то истина? То за границе Украјине?

То не знам.

Но, не морам све ни да знам.

Качим ово и одох у крпе.

(Колико чујем, грувају све време.)





omega68 omega68 01:39 27.02.2022

Re: .

Тако да, молим те ово озбиљно схвати, не замерам ти ништа, само ти се дивим одакле ти воља да проналазиш по Србији толике опскурије.

maksa83 maksa83 06:23 27.02.2022

Re: .

Јбт, како тебе привлаче те опскурије по Србији, морам ти признати да ти се дивим.

Hvala, znači mi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:05 27.02.2022

Re: .

П.С. - Да ли примећујете да на домаћим мејнстрим медијима (без обзира на саопштење Савета за националну безбедност Србије) можете да пронађете само оне информације о рату у Украјини које ова наша домаћа говна добијају од западних медија?

Нема ниједне једине информације на мејнстрим медијима у Србији из руских извора.

Знаковито, је л' да?



Овај одлични сајт који си ми пронашао баш и није неки мејнстрим медиј у Србији.

Ја се понадао да је тај твој линк са Пинкуше или макар са Јавне курве РТС.



Ih, pa ti izgleda ne citas Politiku? Ili si postao imun na Sputnjik i RT. Izmedju ostalog, ti bi morao da znas da je bitno i kako se vest formulise. Politika tako pise kako su Ukrajinci odbili pregovore dok Ukrajinci to negiraju. O onome kako Ceceni dolaze i sl. da ne pricamo. Pri cemu nigde vesti o ljudima iz sklonista i izbeglickim kolonama. Cega je zapadna stampa puna. Sto je sve i ocekivano. Zasto bi AVovi mediji odjedared postali objektivni?
shmoo shmoo 09:16 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Ih, pa ti izgleda ne citas Politiku? Ili si postao imun na Sputnjik i RT.



Спутњик и РТ су мејнстрим медији у Србији?

Политика?

Па упореди тираже Политике и Бљуца. И упореди онда вести у Политици и у Бљуцу.

(И фотографије из Украјине, нарочито. Што рече Пол Вирилио: "Добродошли ви који улазите у пакао слика." Јер... Ко још чита... Више чак ни наслове не читају... Само гледају слике.)

Ја сам мислио да су Вучићеви мејнстрим медији (електронски) у Србији Пинк и РТС.

Причам о мејнстрим медијима. Написао сам то.

Politika tako pise kako su Ukrajinci odbili pregovore dok Ukrajinci to negiraju.


То исто је писало и на сајту Б92.

Јуче.

Каже, Украјинци пристају на преговоре само под својим условима.

Још нисам видео некога ко потписује капитулацију и инсистира на својим условима.

А то филовано гомилом других вести како ће Русија жестоко осетити када је Запад казни, како неки из НАТО шаљу Украјини 100 минобацача и 1500 граната (толико смо ми трошили на дводневним војним маневрима у ЈНА 1984.), како Украјинцима шаљу стингере (волео бих да видим како ће изгледати достава робе), како се Запад ујединио против злог Путина, како су Французи кршећи све међународне прописе привели у своју луку руски трговачки брод који превози аутомобиле, итд, итд...

Све то писало на Б92.

Онда мора да је истина.

gedza.73 gedza.73 09:17 27.02.2022

Re: .

Otkud on tamo? Kojim tokom misli i događaja?

Pisao si o ubijanjima poljske dece od strane Ukrajinaca u II svetskom ratu. Ovaj Sotirović se borio na strani Poljske u tom periodu i učestvovao u događajima koje si pomenuo. Iz poljskog pograničnog mesta je tokom noći upao u ukrajinsko pogranično mesto nakon čega su, po svedočenjima Poljaka, napadi prestali. Imaš ceo dokumentarac na netu a prvi put sam za njega čuo kad sam saznao ko je učestvovao u organizovanju ustanka u Šumadiji.
Samo još jedan dodatak kako bi to čega si se setio u kontekstu WW2 imalo i malu širu sliku na čijoj strani su bili pravi srpski vojnici.

Evo ga Bokan na tv-u. Mada sve što priča ima i ovde na blogu, ne kaže ništa novo. Tercira neki partizanski desetar u penziji koji je sve ratove izgubio i priča o konačnom raspadu Evrope i Nato pakta.

Taman smo tu gde sami oćemo da budemo.
gedza.73 gedza.73 10:02 27.02.2022

Re: .

A kad sam kod Poljaka. Moj deda predak, učesnik ratova za oslobođenje Srbije 1912-1918, orden Belog orla, bio oženjen Poljakinjom.

I taj deda na čiji grob je baba vodila sestru i mene kao decu bio degradiran. Opsuje mu nadređeni oficir majku srbijansku, ovaj potegne pištolj, priskoče drugi oficiri i spreče veću gužvu. S obzirom da je uradio to što je uradio nabiju ga u zatvor ali u njegovu odbranu se pobune vojnici i oficiri. Sad glupo da u zatvoru bude čovek koji je gost na slavi kod kralja Aleksandra pa lično on urgirao za svog zemljaka (onaj drugi što je psovao majku srbijansku nije bio sa prostora Srbije) tako da je taj moj deda prošao sa nižim činom. Inače, kao što reko', čin je stekao u ratovima za Srbiju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:13 27.02.2022

Re: .

Спутњик и РТ су мејнстрим медији у Србији?

Политика?

Па упореди тираже Политике и Бљуца. И упореди онда вести у Политици и у Бљуцу


Sadrzaj iz Sputnjika i RT se vrlo ocigledno preliva u Politiku. Ona jeste mainstream. Jeste i b92. Oba pod Vucicevom kontrolom. Rts javlja redovno na osnovu ruskih izvora kako ruski nacionalisti ili neonacisti gadjaju svoje ljude. Tako da nije da se ruski izvori ne koriste.
freehand freehand 10:20 27.02.2022

Re: .

Rts javlja redovno na osnovu ruskih izvora kako ruski nacionalisti ili neonacisti gadjaju svoje ljude. Tako da nije da se ruski izvori ne koriste.

Ja mislim d aoni to javljaju o ukrajinskim naci8onalistima, a kad se to uporedi sa drugim izvorima koji nisu CNN počesto su u pravu.
Jesi li proverio izvore o onomkamionu kojim šatro Rusi gaze automobil? I raketi koja razara civilnu zgradu pa ceo dan svi talambasaju o Rusima koji mlate po civilnim ciljevima?
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:29 27.02.2022

Re: .

alselone
diskretni heroji



Prije nekoliko nedjelja jedan političar, Hrvat iz Hercegovine, pročita na federalnoj TV izjavu o tome da ne treba birati po nacionalnom ključu već da treba birati po ključu jedan čovjek, jedan glas i još neke bla, bla. Prisutni bošnjački političari odmah podrže izjavu kao hrabru i poštenu a Hrvat ih onda tušira i kaže im da je to izjava Slobodana Miloševića u predvečerje rata i raspada Jugoslavije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:36 27.02.2022

Re: .

Ja mislim d aoni to javljaju o ukrajinskim naci8onalistima, a kad se to uporedi sa drugim izvorima koji nisu CNN počesto su u pravu.
Jesi li proverio izvore o onomkamionu kojim šatro Rusi gaze automobil? I raketi koja razara civilnu zgradu pa ceo dan svi talambasaju o Rusima koji mlate po civilnim ciljevima


Nisam se ocitovao o tacnosti vesti nego rekao da koriste i ruske izvore. To je bila poenta.

Ono za auto, nepoginule vojnike sa ostrva i Bidenovu pretnju atomskom Srbima nisam nasao. Sto skrtarite, podelite vest ako pokazuje da je nesto fake news? Nemam razlog da ne prihvatim tu drugu istinu ako se ispostavi da je tacna. Jasno je da ce svi pokusati da manipulisu informacijama. Ukljucujuci i Ruse!

Ne verujem da bilo ko ovde gleda CNN.
mirelarado mirelarado 10:46 27.02.2022

Re: .

Ne verujem da bilo ko ovde gleda CNN.


Tu grešiš, N1 jeste CNN za Balkan i ovih par dana o Ukrajini prenosi vesti američkog CNN-a.
softelectronics_e softelectronics_e 10:54 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
П.С. - Да ли примећујете да на домаћим мејнстрим медијима (без обзира на саопштење Савета за националну безбедност Србије) можете да пронађете само оне информације о рату у Украјини које ова наша домаћа говна добијају од западних медија?

Нема ниједне једине информације на мејнстрим медијима у Србији из руских извора.

Знаковито, је л' да?



Овај одлични сајт који си ми пронашао баш и није неки мејнстрим медиј у Србији.

Ја се понадао да је тај твој линк са Пинкуше или макар са Јавне курве РТС.



Ih, pa ti izgleda ne citas Politiku? Ili si postao imun na Sputnjik i RT. Izmedju ostalog, ti bi morao da znas da je bitno i kako se vest formulise. Politika tako pise kako su Ukrajinci odbili pregovore dok Ukrajinci to negiraju. O onome kako Ceceni dolaze i sl. da ne pricamo. Pri cemu nigde vesti o ljudima iz sklonista i izbeglickim kolonama. Cega je zapadna stampa puna. Sto je sve i ocekivano. Zasto bi AVovi mediji odjedared postali objektivni?

Ova zapitanost mi je potpuno nejasna.
Pa zar iko (igde) postoji ko veruje u objektivnost medija?
Jer tako nešto ne postoji nigde na svetu.
Meni je fenomenalno kada vidim da, u toku ratnih sukoba, ljudi citiraju i prenose informacije od strane bilo kojih medija.
Smatrajući ih objektivnim i istinitim.
Baš se čudim pojedincima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:01 27.02.2022

Re: .

Tu grešiš, N1 jeste CNN za Balkan i ovih par dana o Ukrajini prenosi vesti američkog CNN-a.


U kom smislu? Prevode samo njihove vesti ili nesto drugo? Jel ovde cnn oznacitelj za 'US propagandu' ili se misli na konkretnu televiziju?
softelectronics_e softelectronics_e 11:03 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Ja mislim d aoni to javljaju o ukrajinskim naci8onalistima, a kad se to uporedi sa drugim izvorima koji nisu CNN počesto su u pravu.
Jesi li proverio izvore o onomkamionu kojim šatro Rusi gaze automobil? I raketi koja razara civilnu zgradu pa ceo dan svi talambasaju o Rusima koji mlate po civilnim ciljevima


Nisam se ocitovao o tacnosti vesti nego rekao da koriste i ruske izvore. To je bila poenta.

Ono za auto, nepoginule vojnike sa ostrva i Bidenovu pretnju atomskom Srbima nisam nasao. Sto skrtarite, podelite vest ako pokazuje da je nesto fake news? Nemam razlog da ne prihvatim tu drugu istinu ako se ispostavi da je tacna. Jasno je da ce svi pokusati da manipulisu informacijama. Ukljucujuci i Ruse!

Ne verujem da bilo ko ovde gleda CNN.

Ja gledam.
I BBC takođe.
Ne gledam Pink, Hepi, Palmu, Prvu, B92, TRS, itd...
No, nije stvar da gledaš bilo šta.
Stvar je kako to gledaš.
To što neko gleda bilo šta, ne znači da tome što vidi i veruje.
Gledanjem koječega, doznaju se metapodaci, a ne privid o informacijama.
Za metapodatke se obrati Milanu Novkoviću.
Možeš i Maksi, ali on će sve prevesti na zajebanciju.
softelectronics_e softelectronics_e 11:05 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Tu grešiš, N1 jeste CNN za Balkan i ovih par dana o Ukrajini prenosi vesti američkog CNN-a.


U kom smislu? Prevode samo njihove vesti ili nesto drugo? Jel ovde cnn oznacitelj za 'US propagandu' ili se misli na konkretnu televiziju?

To su ti sinonimi.
Ja slabo gledam tu našu ispostavu, tj. N1.
Gledam baš CNN.
Odnosno, da budem precizan, onaj CNN koji mi stiže kablom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:10 27.02.2022

Re: .

Gledanjem koječega, doznaju se metapodaci, a ne privid o informacijama.
Za metapodatke se obrati Milanu Novkoviću



Milan radio sistematski uporedna istrazivanja sadrzaja vesti o Ukrajini u medijima? Ako je metoda kao ona o Covidu19 onda hvala lepo.
mirelarado mirelarado 11:12 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Tu grešiš, N1 jeste CNN za Balkan i ovih par dana o Ukrajini prenosi vesti američkog CNN-a.


U kom smislu? Prevode samo njihove vesti ili nesto drugo? Jel ovde cnn oznacitelj za 'US propagandu' ili se misli na konkretnu televiziju?


Misli se na medijsku kuću CNN, čiji je N1 sastavni deo. I da, idu CNN vesti s prevodom, što pre nije bio slučaj.
freehand freehand 11:12 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Gledanjem koječega, doznaju se metapodaci, a ne privid o informacijama.
Za metapodatke se obrati Milanu Novkoviću



Milan radio sistematski uporedna istrazivanja sadrzaja vesti o Ukrajini u medijima? Ako je metoda kao ona o Covidu19 onda hvala lepo.

Uvek možeš da se držiš saopštenja Bele kuće, šta ti teško.
benedykt benedykt 11:22 27.02.2022

Re: .

shmoo

Prema Budimpeštanskom memorandumu i drugim sporazumima, Ukrajina nema granice. Država Ukrajina ne postoji (i nikada nije postojala!).
Aleksandar Panin.



Mislim zaista, ako je i od vas gosn Shmoo pa mnogo je a da me ne shvatite pogrešno. Pa pobogu, prva stavka Budimpeštanskog sporazuma vam jasno i nedvosmisleno kaže kako će Rusija dok je sveta i veka priznavati nezavisnost i suverenitet Ukrajine u njenim postojećim granicama. Dajte pobogu, pa nemojte baš toliko bežati od realnosti tj verovati u te fantazmagorije ruske propagande, koja inače uvek radi na jedan te isti način. Dakle zapamtite za ubuduće, jer se ponavljaju, da šta god da se desi gde su oni nešto zabrljali, tj uradili protiv bilo kakvog prava i zakona, uvek kreće ne jedna već hiljadu i jedna fantazmagorična teorija po sistemu bacanja špageta na zid pa šta se kod koga zalepi. Ukrajina postoji od 1991. i granice su joj te koje su i tada bile, tj ako je Rusija imala nešto da kaže trebala je da kaže tada. Sve posle tog trenutka na tom planu je brutalno kršenje svakog prava i zakona, tj potpuno isto kao i Kosovo…
softelectronics_e softelectronics_e 11:26 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Gledanjem koječega, doznaju se metapodaci, a ne privid o informacijama.
Za metapodatke se obrati Milanu Novkoviću



Milan radio sistematski uporedna istrazivanja sadrzaja vesti o Ukrajini u medijima? Ako je metoda kao ona o Covidu19 onda hvala lepo.

Ne o tome.
Nego o metapodacima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:28 27.02.2022

Re: .


Uvek možeš da se držiš saopštenja Bele kuće, šta ti teško



I ti poceo ko Gvozden - muljanje i jeftine insinuacije. Ok, evo ja kao los Srbin mrzim Ruse (Putin je kolateralna steta) i verujem CNNu. Ipak valjda mozes da podelis vest o gore pomenutom fake news?
softelectronics_e softelectronics_e 11:28 27.02.2022

Re: .

benedykt
shmoo

Prema Budimpeštanskom memorandumu i drugim sporazumima, Ukrajina nema granice. Država Ukrajina ne postoji (i nikada nije postojala!).
Aleksandar Panin.



Mislim zaista, ako je i od vas gosn Shmoo pa mnogo je a da me ne shvatite pogrešno. Pa pobogu, prva stavka Budimpeštanskog sporazuma vam jasno i nedvosmisleno kaže kako će Rusija dok je sveta i veka priznavati nezavisnost i suverenitet Ukrajine u njenim postojećim granicama. Dajte pobogu, pa nemojte baš toliko bežati od realnosti tj verovati u te fantazmagorije ruske propagande, koja inače uvek radi na jedan te isti način. Dakle zapamtite za ubuduće, jer se ponavljaju, da šta god da se desi gde su oni nešto zabrljali, tj uradili protiv bilo kakvog prava i zakona, uvek kreće ne jedna već hiljadu i jedna fantazmagorična teorija po sistemu bacanja špageta na zid pa šta se kod koga zalepi. Ukrajina postoji od 1991. i granice su joj te koje su i tada bile, tj ako je Rusija imala nešto da kaže trebala je da kaže tada. Sve posle tog trenutka na tom planu je brutalno kršenje svakog prava i zakona, tj potpuno isto kao i Kosovo…

Naravno da će Rusija podržavati suverenitet Ukrajine.
Kao i nezavisnost.
Upravo sada i uspostavlja narušenu nezavisnost Ukrajine.
Ili ti misliš da je do sada Ukrajina bila nezavisna?
softelectronics_e softelectronics_e 11:30 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Uvek možeš da se držiš saopštenja Bele kuće, šta ti teško



I ti poceo ko Gvozden - muljanje i jeftine insinuacije. Ok, evo ja kao los Srbin mrzim Ruse (Putin je kolateralna steta) i verujem CNNu. Ipak valjda mozes da podelis vest o gore pomenutom fake news?

Srbin je mio kakav god bio!
Niko ni jednom Srbinu ne sme da zabrani da mrzi Putina.
Ni Bajdena.
Osim, naravno, ako taj Srbin nije terorista, koljač, izdajnik i slično.
freehand freehand 11:34 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Uvek možeš da se držiš saopštenja Bele kuće, šta ti teško



I ti poceo ko Gvozden - muljanje i jeftine insinuacije. Ok, evo ja kao los Srbin mrzim Ruse (Putin je kolateralna steta) i verujem CNNu. Ipak valjda mozes da podelis vest o gore pomenutom fake news?

Ja sam postao kao Gvozden tako što ti skrećem pažnju na metodkojim pokušavaš da se sprdaš na račun Milana koga uopšte nema u ovom nizu?

Što se fake news tiče - mrzi me sad da jurim po netu izvore (inače je vrlo čudna zbrka u toku, svi peglaju i filtriraju na sve strane) ali pogledaj samo izjave Zelenskog i njegovih zvaničnika o broju mrtvih i zarobljenih rusa i uništenoj tehnici.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:42 27.02.2022

Re: .

Misli se na medijsku kuću CNN, čiji je N1 sastavni deo. I da, idu CNN vesti s prevodom, što pre nije bio slučaj.



Sad vidim da su affiliated station a ne deo CNNa ali svejedno. Znaci u Srbiji nema kapaciteta ni nezavisna medijska kuca da se napravi. Teoretski bi to trebao biti RTS ali to je druga prica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:50 27.02.2022

Re: .

Ja sam postao kao Gvozden tako što ti skrećem pažnju na metodkojim pokušavaš da se sprdaš na račun Milana koga uopšte nema u ovom nizu?


Ne, nego tako zato sto insinuiras gde se obavestavam. Charlie pomenuo Milana i ja sam na to reagovao - nemam narocitog razloga da verujem njegovim izvorima i zakljuccima.

. Što se fake news tiče - mrzi me sad da jurim po netu izvore (inače je vrlo čudna zbrka u toku, svi peglaju i filtriraju na sve strane) ali pogledaj samo izjave Zelenskog i njegovih zvaničnika o broju mrtvih i zarobljenih rusa i uništenoj tehnici

I ja rekoh da ce svi da se igraju sa informacijama. Ali par vas je tvrdila za konkretne vesti da su fake (+slucaj Biden) pa sam pretpostavio da ste to procitali u izvoru kome verujete. Da sam sam uspeo da nadjem izvor ne bih pitao.
mirelarado mirelarado 11:55 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Misli se na medijsku kuću CNN, čiji je N1 sastavni deo. I da, idu CNN vesti s prevodom, što pre nije bio slučaj.



Sad vidim da su affiliated station a ne deo CNNa ali svejedno. Znaci u Srbiji nema kapaciteta ni nezavisna medijska kuca da se napravi. Teoretski bi to trebao biti RTS ali to je druga prica.


U pravu si, affiliated station. To ja nemam ni znanja ni sluha za te finese.

Medijska situacija je tragična. Ne samo da je istinski nezavisnih malo ili nimalo, nego su samo režimski svima dostupni.
freehand freehand 12:08 27.02.2022

Re: .

I ja rekoh da ce svi da se igraju sa informacijama. Ali par vas je tvrdila za konkretne vesti da su fake (+slucaj Biden) pa sam pretpostavio da ste to procitali u izvoru kome verujete. Da sam sam uspeo da nadjem izvor ne bih pitao.

Često se ispostavi da nije lako doći do vesti ili izjave koje si pročitao. Čak i za neke mnogo svežije događaje.
Ali pošto ne mogu da nađem Bajdena - mada nisam baš ni 100% siguran da je u pitanju on, svi su se krajem '98 i čitave '99 trkali u pljuvanju Srba i lažima o Srbima i Srbiji - kad je ptedmetna tema u pitanju evo ti pakistanskog predsednika iz 2001.
SAD su, nakon terorističkih napada u Njujorku i Vašingtonu 11. septembra 2001 godine, zapretile Pakistanu žestokim bombardovanjem ukoliko ne bude saradjivao u ratu protiv terorizma, izjavio je pakistanski predsednik Pervez Mušaraf.

On je u intervjuu koji će američka televizija CBS emitovati u nedelju, precizirao da je tadašnji zamenik državnog sekretara SAD Ričard Armitidž uputio tu pretnju direktoru pakistanske obaveštajne službe, javljaju agencije.

"Direktor obaveštajne službe mi je rekao da je (Armitidž) kazao: 'Budite spremni na bombardovanje. Bude spremni da se vratite u kameno doba'", izjavio je pakistanski predsednik.

Važi li se ova pretnja povratkom u kameno doba?

milisav68 milisav68 14:34 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Ono za auto, nepoginule vojnike sa ostrva i Bidenovu pretnju atomskom Srbima nisam nasao. Sto skrtarite, podelite vest ako pokazuje da je nesto fake news? Nemam razlog da ne prihvatim tu drugu istinu ako se ispostavi da je tacna.

Problem je što su se vesti pojavljivale, pa skidane kada su se pojavili demanti, a oni su bili na mrežama, i sad neko treba da se vraća nazad i da ih traži, a bila je gomila vesti.

Ima snimak sa kada se otac oprašta od ćerke, pa jedni kažu to su Ukrajinci, a drugi da su Rusi iz Donbasa.

Probaću da nađem linkove, ali ne obećavam ništa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:59 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Nisam se ocitovao o tacnosti vesti nego rekao da koriste i ruske izvore. To je bila poenta.

Ono za auto, nepoginule vojnike sa ostrva i Bidenovu pretnju atomskom Srbima nisam nasao. Sto skrtarite, podelite vest ako pokazuje da je nesto fake news? Nemam razlog da ne prihvatim tu drugu istinu ako se ispostavi da je tacna. Jasno je da ce svi pokusati da manipulisu informacijama. Ukljucujuci i Ruse!

Ne verujem da bilo ko ovde gleda CNN.

Наводно су одвезени у Севастопољ, одакле су пуштени.



Претпостављам да ће све бити јасније за који дан.
angie01 angie01 15:44 27.02.2022

Re: .

pokušavaš da se sprdaš na račun Milana koga uopšte nema u ovom nizu?


ako cemo pravo, komsija je samo odgovorio na drugi iskaz.
freehand freehand 17:07 27.02.2022

Re: .

angie01
pokušavaš da se sprdaš na račun Milana koga uopšte nema u ovom nizu?


ako cemo pravo, komsija je samo odgovorio na drugi iskaz.

To ako ćete pravo.
a ako ćemo istinito citirao sam na šta se primedba opdnosi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:57 27.02.2022

Re: .

Važi li se ova pretnja povratkom u kameno doba?


Meni licno su sve te siledzijske pretnje jednako odvratne. Ali gore si konkretnu pretnju atomskom bombom predsednika Rusije u objavi rata uporedio sa slicnom konkretnom pretnjom visokog americkog drzavnika Srbima. Ispalo je da te pretnje nema. Jedna je stvar biti ogorcen onim sto se nama desilo ali druga stvar je dozvoliti sebi da zbog te ogorcenosti sebi i drugima mazemo oci.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:08 27.02.2022

Re: .

Problem je što su se vesti pojavljivale, pa skidane kada su se pojavili demanti, a oni su bili na mrežama, i sad neko treba da se vraća nazad i da ih traži, a bila je gomila vesti


Cuj, ako neko izadje sa tako decidnom tvrdnjom kao 'oni su slagali za x, y, z' onda cu ja posto ne nadjem tu novu vest pitati za izvor. I sad taj neko nek se vraca i trazi ili bude oprezniji sa tim izjavama. Sta je cilj prenosenja tih 'istinitih istina'? Da Ukrajinci preteruju? Pa mozda i preteruju. Verovatno. A kod nas kao nije bilo preterivanja za vreme bombardovanja? Ljudi beze iz svojin kuca i tamo ginu od ruskih bombi i ovo apsolutno tu nista ne menja.
freehand freehand 18:11 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Važi li se ova pretnja povratkom u kameno doba?


Meni licno su sve te siledzijske pretnje jednako odvratne. Ali gore si konkretnu pretnju atomskom bombom predsednika Rusije u objavi rata uporedio sa slicnom konkretnom pretnjom visokog americkog drzavnika Srbima. Ispalo je da te pretnje nema. Jedna je stvar biti ogorcen onim sto se nama desilo ali druga stvar je dozvoliti sebi da zbog te ogorcenosti sebi i drugima mazemo oci.

Ok, da se ne gnjavimo više: kad je i gde to Putin pomenuo atomsko oružje direktno kako ti insinuiraš? Ja to nisam video.
Što se pretnje izrečene Srbima tiče - nije reč o tome da je nema, već da ja ne mogu da je nađem, a uzmi u obzir koliko je vrmena prošlo.
Tebi bi ovo sa Putinom trebalo da bude luk i voda, da ne bude da sebi mažemo oči.

softelectronics_e softelectronics_e 18:43 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Važi li se ova pretnja povratkom u kameno doba?


Meni licno su sve te siledzijske pretnje jednako odvratne. Ali gore si konkretnu pretnju atomskom bombom predsednika Rusije u objavi rata uporedio sa slicnom konkretnom pretnjom visokog americkog drzavnika Srbima. Ispalo je da te pretnje nema. Jedna je stvar biti ogorcen onim sto se nama desilo ali druga stvar je dozvoliti sebi da zbog te ogorcenosti sebi i drugima mazemo oci.

Meni nije jasno šta si ti ovde napisao.
Usput - da li ti stvarno ne znaš da su braća Ameri obećali pre bombardovanja da će Srbe vratiti u kameno doba?
Ili šta?
angie01 angie01 19:12 27.02.2022

Re: .

a ako ćemo istinito citirao sam na šta se primedba opdnosi.


ako cemo pravo & istinito:

1.='naci moze da se pomene 'vako, al ne moze 'nako,...sa sve kontekstom?

2.= ja sam prva koja reaguje na olajavanje neprisutnih-sama bila bezbroj puta tako pominjana, tj istaknuta u nekim izmisljenim konstrukcijama, naravno negativno, jer cemu bi inace sluzio takav manir,...sto ovde nije slucaj,..samo je iskazano neslaganje sa ponudjenim o necemu sto je ovde pominjano vise puta od samog spornog blogera...nije nista lose receno o njemu, nego se komsija ne slaze sa nacinom reciklaze info koji je ovde prezentovan svakomalo,...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:01 27.02.2022

Re: .


ako cemo pravo & istinito:

1.='naci moze da se pomene 'vako, al ne moze 'nako,...sa sve kontekstom?

2.= ja sam prva koja reaguje na olajavanje neprisutnih-sama bila bezbroj puta tako pominjana, tj istaknuta u nekim izmisljenim konstrukcijama, naravno negativno, jer cemu bi inace sluzio takav manir,...sto ovde nije slucaj,..samo je iskazano neslaganje sa ponudjenim o necemu sto je ovde pominjano vise puta od samog spornog blogera...nije nista lose receno o njemu, nego se komsija ne slaze sa nacinom reciklaze info koji je ovde prezentovan svakomalo


Ma nije bilo nikakvog olajavanja Milana i nije bilo reci o njemu. Rekoh da nemam poverenja u njegove analize medija kao odgovor da preporuku od blogokolege. Meni je Milan simpatican lik - ovo sad je vec olajavanje - ali moj stav se odnosi na ono sto pise o medijima. Ti si to razumela, Free nije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:06 27.02.2022

Re: .

Usput - da li ti stvarno ne znaš da su braća Ameri obećali pre bombardovanja da će Srbe vratiti u kameno doba?
Ili šta?


Mora da sam zaboravio. Ne bilo ti zapovjedjeno podseti ko sta tacno da ne ostane nedoumica. Klinton najavio kao Putin ovo sad Ukrajincima i saveznicima im sa nuklearnom?
angie01 angie01 20:21 27.02.2022

Re: .

Ma nije bilo nikakvog olajavanja Milana i nije bilo reci o njemu. Rekoh da nemam poverenja u njegove analize medija kao odgovor da preporuku od blogokolege


to sam i pokusala da objasnim.
milisav68 milisav68 20:44 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Ljudi beze iz svojin kuca i tamo ginu od ruskih bombi i ovo apsolutno tu nista ne menja.

Ginu ljudi i od svojih.

link

Malo ispod imaš moj (i krosov) komentar sa linkom gde takođe pucaju jedni na druge.

Ono gaženje civilnog automobila, takođe je bilo od strane ukrajinske Strele.

Zgrada, takođe ukrajinski PVO.

Itd.

A ta patetika kako eto ja ne brinem, a ti brineš možeš da okačiš mačku o rep.

softelectronics_e softelectronics_e 20:54 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Usput - da li ti stvarno ne znaš da su braća Ameri obećali pre bombardovanja da će Srbe vratiti u kameno doba?
Ili šta?


Mora da sam zaboravio. Ne bilo ti zapovjedjeno podseti ko sta tacno da ne ostane nedoumica. Klinton najavio kao Putin ovo sad Ukrajincima i saveznicima im sa nuklearnom?

Prosvetli me to sa Putinom i nuklearkom, malo ti je lakše nego ja tebe od pre 23 godine.
A inače, misliš da se konvencionalnim sredstvima ne može vratiti u kameno doba?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:02 27.02.2022

Re: .

Prosvetli me to sa Putinom i nuklearkom, malo ti je lakše nego ja tebe od pre 23 godine.
A inače, misliš da se konvencionalnim sredstvima ne može vratiti u kameno doba?


Ja razumeo da ti citas vesti.

Ajd sad ti! Tvrdnja je bila za atomsku bombu. Prati niz na koji se nadovezujes.
angie01 angie01 21:04 27.02.2022

Re: .

Ginu ljudi i od svojih.


gospodeboze-pa u haoticnim situacijama, kada krene bezvlasce, razni bolesnici nadju otvoreni teren za ispoljavanje,...ovaj bolesnik jos snima kako umire covek koga je mucki upucao i ti to koristis kao argument da ginu i od "svojih"...stavrno sram vas bilo,...pa i arkanovci i frnkijevci i ini su bili nasi,...sa docekivanjem izbeglica u Erdutu, ili sta...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:08 27.02.2022

Re: .

A ta patetika kako eto ja ne brinem, a ti brineš možeš da okačiš mačku o rep.

Kakva patetika covece!? Prvo smo imali Ukrajince neonaciste, posle lazne vesti za koje odjedared nema izvora a sada ispade da se sami ubijaju. Koja je uloga sove? Sta vam je sledece? Nije rat nego vojna akcija?
angie01 angie01 21:18 27.02.2022

Re: .

Nije rat nego vojna akcija?


mirovna intervencija.
freehand freehand 21:24 27.02.2022

Re: .

Prvo smo imali Ukrajince neonaciste

Kako to misliš imali?






P.S. U ovom drugom imaš, ako te interesuje, fine podatke o saradnji sa kanadskim zvničnicima. Samo demokratija.
Iskreno se nadam da ovi neće promaći Rusima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:30 27.02.2022

Re: .


gospodeboze-pa u haoticnim situacijama, kada krene bezvlasce, razni bolesnici nadju otvoreni teren za ispoljavanje,...ovaj bolesnik jos snima kako umire covek koga je mucki upucao i ti to koristis kao argument da ginu i od "svojih"...stavrno sram vas bilo,...pa i arkanovci i frnkijevci i ini su bili nasi,...sa docekivanjem izbeglica u Erdutu, ili sta...


Da prica neko gde nije bilo rata u nedavnoj proslosti pa da razumem. Ali mi kao ne znamo sta bolesnici rade kad im das pusku. Ko fol mi sad verujemo da je svaki Ukrajinac pravedan. Prica mi jedan kolega da vec imaju tamo svoje paravojske kojih se obicni ljudi plase. I mi smo kao iznenadjeni i tome se kao cudimo. Ovo ne menja cinjenicu da je Putin napao Ukrajinu. A nekako bi izgleda trebalo da menja.
angie01 angie01 21:31 27.02.2022

Re: .


Džon
@uturinovic
·
Feb 26
70% građana Moskve je protiv rata.
80% građana Srbije je za rat, naravno na Putinovoj su strani.
Treba dovesti grupu naučnika kako bi detaljno izučili taj fenomen pretvaranja.
Srbi iz CG se prave većim Srbima od Srba iz SRB.
Srbi iz SRB se prave većim Rusima od Rusa.
Fascinantno
softelectronics_e softelectronics_e 21:34 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

gospodeboze-pa u haoticnim situacijama, kada krene bezvlasce, razni bolesnici nadju otvoreni teren za ispoljavanje,...ovaj bolesnik jos snima kako umire covek koga je mucki upucao i ti to koristis kao argument da ginu i od "svojih"...stavrno sram vas bilo,...pa i arkanovci i frnkijevci i ini su bili nasi,...sa docekivanjem izbeglica u Erdutu, ili sta...


Da prica neko gde nije bilo rata u nedavnoj proslosti pa da razumem. Ali mi kao ne znamo sta bolesnici rade kad im das pusku. Ko fol mi sad verujemo da je svaki Ukrajinac pravedan. Prica mi jedan kolega da vec imaju tamo svoje paravojske kojih se obicni ljudi plase. I mi smo kao iznenadjeni i tome se kao cudimo. Ovo ne menja cinjenicu da je Putin napao Ukrajinu. A nekako bi izgleda trebalo da menja.

Ne menja!
U pravu si!
Cena će biti ljudski životi.
A ja verujem da će biti hiljadu puta manje žrtava nego što je bilo, npr. u Iraku.
Mislim ako su poređenja uopšte dozvoljena.
Ili moramo svi da 'udaramo' isključivo po Rusima?
Zna li se, uostalom, malo friškija situacija u Siriji, koliko je tamo stotina hiljada ljudi poginulo?
Ili oni nisu važni.
freehand freehand 21:37 27.02.2022

Re: .

angie01

Džon
@uturinovic
·
Feb 26
70% građana Moskve je protiv rata.
80% građana Srbije je za rat, naravno na Putinovoj su strani.
Treba dovesti grupu naučnika kako bi detaljno izučili taj fenomen pretvaranja.
Srbi iz CG se prave većim Srbima od Srba iz SRB.
Srbi iz SRB se prave većim Rusima od Rusa.
Fascinantno

Valjda su to potomci onih što su 27. marta 1941. bili za rat?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:42 27.02.2022

Re: .


Kako to misliš imali?


Moja fraza se odnosila na cilj Putinove 'vojne akcije': Ukrajinom navodno vladaju nacisti. Nisu cak ni neo.

O Ajdaru i slicnim arkanovskim odredima sam citao u izvestajima AI ali ne gutam pricu da je zbog tih koljaca Putin tamo.
angie01 angie01 21:43 27.02.2022

Re: .

Valjda su to potomci onih što su 27. marta 1941. bili za rat?


mani se cini da su prepotomci onih, koji tvrde da su branili Yu devedesetih.
freehand freehand 21:50 27.02.2022

Re: .

angie01
Valjda su to potomci onih što su 27. marta 1941. bili za rat?


mani se cini da su prepotomci onih, koji tvrde da su branili Yu devedesetih.

Ja sam branio YU devedesetih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:52 27.02.2022

Re: .

Mislim ako su poređenja uopšte dozvoljena.
Ili moramo svi da 'udaramo' isključivo po Rusima


Moje poredjenje:
Amerikanci i Britanci izvrsili agresiju na Irak, Asad na svoj narod, Rusi na Ukrajinu. To se tako zove a razloge visoke politike o kojima se ovde raspreda sa slabim znanjem i nikakvim formalnim kvalifikacijama mogu, sto bi Milisav rekao, da okace macku o rep.
angie01 angie01 21:54 27.02.2022

Re: .

Ja sam branio YU devedesetih.


dobro...mada je nekako ispalo drugacije...imam i metaforu, al da ne zapocinjemo.

freehand freehand 21:56 27.02.2022

Re: .

Moja fraza se odnosila na cilj Putinove 'vojne akcije': Ukrajinom navodno vladaju nacisti. Nisu cak ni neo.

Probaj malo da pogledaš po YT. Ti neonacisti su i pre Majdana i obaranja vlasti bili ozbiljna pretnja, na samom Majdanu su napravili velika sranja, a od tada su na "liniji fronta", svakodnevno u akciji uprkos potpisanom primirju. I ukrajinska država ih se plašila, a i koristila kao svoje krvoloke za koje uvek može da kaže da nad njima nema kontrolu. Pogledaj malo, pun je YT njihovih snimaka, bez zazora pokazuju i gde idu i šta rade, vidi se kako ih vojska i policija propušta u zabranjene zone a Rusi tvrde da imaju obilje materijala o njihovim zverstvima. Izgleda da dolazi vreme da to plate, makar to bila jedina fajda od ovog ludila.
freehand freehand 21:58 27.02.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft
Mislim ako su poređenja uopšte dozvoljena.
Ili moramo svi da 'udaramo' isključivo po Rusima


Moje poredjenje:
Amerikanci i Britanci izvrsili agresiju na Irak, Asad na svoj narod, Rusi na Ukrajinu. To se tako zove a razloge visoke politike o kojima se ovde raspreda sa slabim znanjem i nikakvim formalnim kvalifikacijama mogu, sto bi Milisav rekao, da okace macku o rep.

Da pogledaš malo Džona Mishajmera, psotavio je neko ovde link. Sem ako ni on ne zadovoljava tvoje visoke kriterijume znanja i kvalifikacija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:59 27.02.2022

Re: .

principessa_etrusca
Шта Руси хоће for dummies


Ljudi, gde ih izvlacite!?!

Mislim vec je naslov dovoljno upozorenje:What Russia Wants From Its Invasion of Ukraine—and Why Zelensky Is Evil
freehand freehand 22:00 27.02.2022

Re: .


dobro...mada je nekako ispalo drugacije..

Pa eto, nama obilčnima dešava se u životu da ne ispadne baš kako je zamišljeno.
Za razliku od vas idealnih, zato vas gledamo sa zavišću.

imam i metaforu, al da ne zapocinjemo.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:01 27.02.2022

Re: .


Probaj malo da pogledaš po YT. Ti neonacisti su i pre Majdana i obaranja vlasti bili ozbiljna pretnja, na samom Majdanu su napravili velika sranja, a od tada su na "liniji fronta", svakodnevno u akciji uprkos potpisanom primirju. I ukrajinska država ih se plašila, a i koristila kao svoje krvoloke za koje uvek može da kaže da nad njima nema kontrolu. Pogledaj malo, pun je YT njihovih snimaka, bez zazora pokazuju i gde idu i šta rade, vidi se kako ih vojska i policija propušta u zabranjene zone a Rusi tvrde da imaju obilje materijala o njihovim zverstvima. Izgleda da dolazi vreme da to plate, makar to bila jedina fajda od ovog ludila.


Rekoh da znam za to. Verujes u Putinovo obrazlozenje i cilj 'vojne akcije'?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana