Društvo

A šta je ruski interes?

Jaril RSS / 24.02.2022. u 21:22

Оно што не знам довољно да могу да закључујем: историју и спољнополитичку сцену.

Оно што знам: да би се ступило у акцију мора  да постоји интерес; у случају агресорског рата интерес неке групе људе да преузме контролу над неким ресурсима. 

Ова званична прича око НАТО-а је будалаштина. Русија се већ граничи са НАТО-ом. 

Полагање историјског 'права' је такође будалаштина. То је увек само наратив којим се покрива жеља за ресурсима.

Којим ресурсима у случају руске агресије на Украјину? Може ли неко ко зна да објасни?

 

 

 

 

 



Komentari (729)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 22:51 25.02.2022

Re: evo ga ...

mirelarado
Nego, Perice, piši i mene na stranu onih koji prigovaraju. Nije pomenuo ni luk ni krompir, a ni tucanu papriku. Kako bre pošten ručak da napraviš bez toga?


Čak se nije osvrnuo ni na njeno veličanstvo slaninu. Skandal!


Je l' rek'o nešto za pecorino?

Od kad sam pretprošle godine (prve godine covid ere) na izdvojenoj lokacji ostao bez pecorina počeo sam puno da razmišljam o tim stvarima. Bosiljak ću sam to okej, ali ovce nisam baš u fazonu trenutno nemam toliko vremena.

P.S. Video sam negde da je rekao da njegov sin Danilo ima 19 pištolja na vodu, ali ništa za pecorino.
gvozden1 gvozden1 22:57 25.02.2022

Re: evo ga ...

al ovo je bilo tragikomično

Stvarno jeste.

Prikazivati espap u kontekstu kad se javnosti saopštava važan zvaničan stav države o, opet, izuzetno važnoj temi, (sam stav je dobar) je poslednje što treba da se radi.

U pravu je Predator, to sigurno radi posao oko izbora, ali to srozava državu, instituciju predsednika, ozbiljnost trenutka, sve.

I to je Vučićev problem, što neke dobre stvari (recimo spoljna politika, prihvatljiv stepen nacionalnog) obavezno poništi katastrofom u praktičnoj, operativno ravni.

Ne može se držati do nacionalnog ponosa ako stvari postaviš tako da srpski general mora da salutira Neši Slini ili Vulinu.
zilikaka zilikaka 22:57 25.02.2022

Re: evo ga ...

Je l' rek'o nešto za pecorino?

Pa da, tebi je taj stranjski sir važniji od Srbije.

Umesto da lepo patriotski na isturenoj lokaciji zapatiš koze i uredno ih prijaviš kao državni resurs u slučaju očekivane kataklizme.
I obavezno da slikaš, da vidi narod kako nema razloga za brigu.
mirelarado mirelarado 22:59 25.02.2022

Re: evo ga ...

maksa83
mirelarado
Nego, Perice, piši i mene na stranu onih koji prigovaraju. Nije pomenuo ni luk ni krompir, a ni tucanu papriku. Kako bre pošten ručak da napraviš bez toga?


Čak se nije osvrnuo ni na njeno veličanstvo slaninu. Skandal!


Je l' rek'o nešto za pecorino?

Od kad sam pretprošle godine (prve godine covid ere) na izdvojenoj lokacji ostao bez pecorina počeo sam puno da razmišljam o tim stvarima. Bosiljak ću sam to okej, ali ovce nisam baš u fazonu trenutno nemam toliko vremena.

P.S. Video sam negde da je rekao da njegov sin Danilo ima 19 pištolja na vodu, ali ništa za pecorino.


Ništa. Zero. I šta sad, treba da ostanemo bez karobonare?! Tragično.
maksa83 maksa83 23:03 25.02.2022

Re: evo ga ...

Ništa. Zero. I šta sad, treba da ostanemo bez karobonare?! Tragično.

I caarbonare, i al burro, i cacio e pepe, i...

Meni se ovaj rat sve manje sviđa. Sad verovatno treba da navedem šta mi se sviđa, zarad kompletnosti informacije.
zilikaka zilikaka 23:05 25.02.2022

Re: evo ga ...

maksa83
Pa da, tebi je taj stranjski sir važniji od Srbije.

Pa nije baš od Srbije ali jeste mi važniji od Rusije. Jebiga kacam loš Srbin.

Ne znam sad da li treba ovom prilikom da navedem od čega mi je još pecorino važniji i od čega mi nije važniji zarad kompletnog sagledavanja mog stava.

Ne treba, odma se vidi da bi voleo da bombarduju Srbiju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:08 25.02.2022

Re: evo ga ...


Meni se ovaj rat sve manje sviđa. Sad verovatno treba da navedem šta mi se sviđa, zarad kompletnosti informacije.


Ne moraš. Ovaj rat je u svakom pogledu odvratan.
crossover crossover 23:11 25.02.2022

Re: evo ga ...

maksa83
Je l' rek'o nešto za pecorino?

Od kad sam pretprošle godine (prve godine covid ere) na izdvojenoj lokacji ostao bez pecorina počeo sam puno da razmišljam o tim stvarima. Bosiljak ću sam to okej, ali ovce nisam baš u fazonu trenutno nemam toliko vremena.


Има горе на врх Светозара Марковића на углу са Војводе Миленка, Salumeria Menatti, ако ниси већ био. Има шта оћеш, а праве и најбоље сендвиче у граду.
maksa83 maksa83 23:15 25.02.2022

Re: evo ga ...

Има горе на врх Светозара Марковића на углу са Војводе Миленка, Salumeria Menatti, ако ниси већ био. Има шта оћеш, а праве и најбоље сендвиче у граду.

Ma znam ja gde ga SADA ima (a i napravio sam neke zalihice), ali Predsednik nije rekao da će ga biti. Otud nespokoj i nelagoda.
zilikaka zilikaka 23:17 25.02.2022

Re: evo ga ...

vrabac_onaj

Meni se ovaj rat sve manje sviđa. Sad verovatno treba da navedem šta mi se sviđa, zarad kompletnosti informacije.


Ne moraš. Ovaj rat je u svakom pogledu odvratan.

Rat je po definiciji odvratan i podrazumeva stradanje onih koji se nisu pitali ni za šta.

Posebno poglavlje našeg doba je što se od rata napravi zabava za gledaoce širom sveta. Red snimaka, red reklama, red kokica.
milisav68 milisav68 23:22 25.02.2022

Re: evo ga ...

zilikaka

Posebno poglavlje našeg doba je što se od rata napravi zabava za gledaoce širom sveta. Red snimaka, red reklama, red kokica.

Svojevremeno, nekih osamdesetih, je Minimaks to rekao - Voleo bih da počne treći svetski rat, samo kad bih znao da će ga televizija direktno prenositi.
bene_geserit bene_geserit 23:32 25.02.2022

Re: evo ga ...

Rat je po definiciji odvratan i podrazumeva stradanje onih koji se nisu pitali ni za šta.

Posebno poglavlje našeg doba je što se od rata napravi zabava za gledaoce širom sveta. Red snimaka, red reklama, red kokica.

I što je još gore u svakom ratu imaš one koji finansijski profitiraju.
Tako da ratove treba generalno izbegavati kako god možeš.
Braci Ukrajincima želim da se predaju braći Rusima što pre (za razliku od Pajića koji im želi da se bore do poslednjeg).
softelectronics_e softelectronics_e 10:03 26.02.2022

Re: evo ga ...

maksa83
Pa da, tebi je taj stranjski sir važniji od Srbije.

Pa nije baš od Srbije ali jeste mi važniji od Rusije. Jebiga kacam loš Srbin.

Ne znam sad da li treba ovom prilikom da navedem od čega mi je još pecorino važniji i od čega mi nije važniji zarad kompletnog sagledavanja mog stava.

Nije potrebno!
Sve ono što nisi naveo govori još više o tebi.
I tvojim smatranjima.
Uostalom, meni lično nije važno šta kažeš.
Dovoljno mi je da samo vidim maksa83 - i meni sve bude jano.
solo solo 10:07 26.02.2022

Re: evo ga ...

Dovoljno mi je da samo vidim maksa83 - i meni sve bude jano.


Koji deo? Maxa ili 83?

Ili about?

Pojasni. Ako želiš.
loader loader 16:59 26.02.2022

Re: evo ga ...

mirelarado
vrabac_onaj
gvozden1


Pa mora mu se priznati da je dobro skockao, ima, očigledno, još prostora za balansiranje.


Odlično su skockali. Ja nemam zamerke.


Sasvim očekivano i razumljivo. Moglo je to i bez otezanja i patetične dramaturgije.


Delovao mi je vrlo srećno. Ne znam kakav je vaš utisak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 26.02.2022

Re: evo ga ...

Braci Ukrajincima želim da se predaju braći Rusima što pre (za razliku od Pajića koji im želi da se bore do poslednjeg).



Ja im odavde ne savetujem apsolutno ništa, to je njihova zemlja, nepadnuta bez ikakvog razloga (sem što se malom Hitleru izgleda više đoka ne diže na ražalovane atltetičarke, džaba su mu šipku u dvorcu namestili, pa se bacio na kompenzaciju to jest geopolitiku), a koju će da brane ili neće, i shodno tome će ostati upamćeni u toj nekoj njihovoj istoriji, a i šire. No, koliko vidim, za razliku od nas koji smo se predali čim je nestalo struje i prasetina u zamrzivaču krenula da se topi, a i sad smo se poneli kao najgore pičke, ovi Ukrajinci se baš i ne daju tako lako.


freehand freehand 22:14 26.02.2022

Re: evo ga ...

za razliku od nas koji smo se predali čim je nestalo struje i prasetina u zamrzivaču krenula da se topi,

Da, 78 dana dok su Amerikanci rokali elektromrežu čime su stigli, uključujući velike trafo stanice što je čist i nedvosmislen udar na civilno stanovništvo. Što je, valjda, ok pošto su civili Srbi mahom a Srbi su, Danice, šta? Ako ne znaš pitaj Klintona i Bajdena, i Šredera, Blera i Šarpinga.

ovi Ukrajinci se baš i ne daju tako lako.

Bogami, evo treći dan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 26.02.2022

Re: evo ga ...


Da, 78 dana dok su Amerikanci rokali elektromrežu čime su stigli, uključujući velike trafo stanice što je čist i nedvosmislen udar na civilno stanovništvo. Što je, valjda, ok pošto su civili Srbi mahom a Srbi su, Danice, šta?


Vegetarijanci?
freehand freehand 23:44 26.02.2022

Re: evo ga ...

srdjan.pajic

Da, 78 dana dok su Amerikanci rokali elektromrežu čime su stigli, uključujući velike trafo stanice što je čist i nedvosmislen udar na civilno stanovništvo. Što je, valjda, ok pošto su civili Srbi mahom a Srbi su, Danice, šta?


Vegetarijanci?

Pa ono - nije da ova fina gospoda sa te zapadne strane nisu pretila da će da nas vrate u prvobitnu zajednicu i na tu vrstu ishrane. To od Putina nisam čuo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:26 27.02.2022

Re: evo ga ...

freehand
srdjan.pajic

Da, 78 dana dok su Amerikanci rokali elektromrežu čime su stigli, uključujući velike trafo stanice što je čist i nedvosmislen udar na civilno stanovništvo. Što je, valjda, ok pošto su civili Srbi mahom a Srbi su, Danice, šta?


Vegetarijanci?

Pa ono - nije da ova fina gospoda sa te zapadne strane nisu pretila da će da nas vrate u prvobitnu zajednicu i na tu vrstu ishrane. To od Putina nisam čuo.


Sem onog da će svakog ko pokuša da se umeša u njegovo silovanje Ukrajine da bude vraćen u prvobitnu zajednicu, kameno doba, da parafraziram.

To je, inače, ovde dosta ozbiljno shvaćeno, ali da ne širim paniku na blogu.


freehand freehand 00:31 27.02.2022

Re: evo ga ...

Sem onog da će svakog ko pokuša da se umeša u njegovo silovanje Ukrajine da bude vraćen u prvobitnu zajednicu, kameno doba, da parafraziram.

Gde je i kad to rekao?
Daj neki link.
Mislim, da ga nisi pomešao sa nekim, jer Džo Bajden, beše, rekao baš to za Srbe što si ti pripisao Putinu. Verovatno si pogrešio u brzini, razumem to.

Inače, putin je dao upravo jednu strašno tvrdu izjavu, a još je strašnije što bih smeo da se kladim da je ozbiljno mislio. E sad, da li će američki i britanski moroni nastaviti sa pritiskanjem i provokacijom nekoga ko u ruci drži takvu batinu i neće se libiti da je upotrebi drugo je pitanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:34 27.02.2022

Re: evo ga ...

freehand
Sem onog da će svakog ko pokuša da se umeša u njegovo silovanje Ukrajine da bude vraćen u prvobitnu zajednicu, kameno doba, da parafraziram.

Gde je i kad to rekao?
Daj neki link.
Mislim, da ga nisi pomešao sa nekim, jer Džo Bajden, beše, rekao baš to za Srbe što si ti pripisao Putinu. Verovatno si pogrešio u brzini, razumem to.

Inače, putin je dao upravo jednu strašno tvrdu izjavu, a još je strašnije što bih smeo da se kladim da je ozbiljno mislio.


Upravo o tome pričam, i napisao sam da parafraziram. Neće čovek da ga niko uznemirava dok mirno razvaljuje susednu zemlju.
freehand freehand 00:38 27.02.2022

Re: evo ga ...

srdjan.pajic
freehand
Sem onog da će svakog ko pokuša da se umeša u njegovo silovanje Ukrajine da bude vraćen u prvobitnu zajednicu, kameno doba, da parafraziram.

Gde je i kad to rekao?
Daj neki link.
Mislim, da ga nisi pomešao sa nekim, jer Džo Bajden, beše, rekao baš to za Srbe što si ti pripisao Putinu. Verovatno si pogrešio u brzini, razumem to.

Inače, putin je dao upravo jednu strašno tvrdu izjavu, a još je strašnije što bih smeo da se kladim da je ozbiljno mislio.


Upravo o tome pričam, i napisao sam da parafraziram. Neće čovek da ga niko uznemirava dok mirno razvaljuje susednu zemlju.

Znači, ipak je Bajden, za Srbe. Mislim, da se vratimo na temu.
Inače, jebiga al Ameri su odavno potrošili susedne zemlje, ostala je ta Kuba nesrećna i Venecuela kojoj su izabrali novog predsednika, al ga Venecuelanci ne jebu iz nekog razloga.
Pa onda jadni Amerikanci moraju da se potucaju po bestragijama i tamo traže koga će da ravzaljuju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:47 27.02.2022

Re: evo ga ...

Znači, ipak je Bajden, za Srbe. Mislim, da se vratimo na temu


Zapretio Srbima atomskom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:47 27.02.2022

Re: evo ga ...

freehand
srdjan.pajic
freehand
Sem onog da će svakog ko pokuša da se umeša u njegovo silovanje Ukrajine da bude vraćen u prvobitnu zajednicu, kameno doba, da parafraziram.

Gde je i kad to rekao?
Daj neki link.
Mislim, da ga nisi pomešao sa nekim, jer Džo Bajden, beše, rekao baš to za Srbe što si ti pripisao Putinu. Verovatno si pogrešio u brzini, razumem to.

Inače, putin je dao upravo jednu strašno tvrdu izjavu, a još je strašnije što bih smeo da se kladim da je ozbiljno mislio.


Upravo o tome pričam, i napisao sam da parafraziram. Neće čovek da ga niko uznemirava dok mirno razvaljuje susednu zemlju.

Znači, ipak je Bajden, za Srbe. Mislim, da se vratimo na temu.
Inače, jebiga al Ameri su odavno potrošili susedne zemlje, ostala je ta Kuba nesrećna i Venecuela kojoj su izabrali novog predsednika, al ga Venecuelanci ne jebu iz nekog razloga.
Pa onda jadni Amerikanci moraju da se potucaju po bestragijama i tamo traže koga će da ravzaljuju.


I Putin, onima koji njega nerviraju i ne daju mu da bambusa susednu zemlju. Sad, ti možeš to da žongliraš ovako ili onako, ali to sa čime i kome ovaj sileždija preti nećeš promeniti.

Aj sad ti još malo o Venecueli i Talibanima, ja imam neka posla.
freehand freehand 00:48 27.02.2022

Re: evo ga ...

Zapretio Srbima atomskom?

Ne znam. Šta ti misliš, čime se narodi i države vraćaju u kameno doba?
freehand freehand 00:52 27.02.2022

Re: evo ga ...

I Putin, onima koji njega nerviraju i ne daju mu da bambusa susednu zemlju. Sad, ti možeš to da žongliraš ovako ili onako, ali to sa čime i kome ovaj sileždija preti nećeš promeniti.

Razumem, jasno je ko ima pravo da bambusa i susedne i nesusedne zemlje. Normalno. Vidiš kakva je ogromna šteta što Ameri nisu jedini koji imaju atomsko oružje?
Mada, obzirom da su ga oni jedini i upotrebili to što su ga i drugi pravili znači da je to jedini način da im se smanje apetiti za bambusanje.
Zar ne misliši ti tako?
Mada, da te ne čačkam, vidim da si potresen skoro kao onomad kad su ti one komšije iz helikoptera tukle po onom Iračanima ili kad se dronnuju avganistanski svatovi. Da ti ne stajem na muku, i tad sam te jedva odvraćao da od tuge i ne digneš ruku na sebe.
milisav68 milisav68 00:57 27.02.2022

Re: evo ga ...

srdjan.pajic
Neće čovek da ga niko uznemirava dok mirno razvaljuje susednu zemlju.

Zato USA kulturno i civilizacijski, nosač aviona, pa malo Jemen, malo Somaliju.

A Izrael Siriju.

Al to su neki crnci, Arapi, nema veze.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:58 27.02.2022

Re: evo ga ...

Ne znam. Šta ti misliš, čime se narodi i države vraćaju u kameno doba?


Pojma nemam sta je i kad rekao - otuda pitanje. Ali ako hoces da podjebavas ok. Ali bez mene.
freehand freehand 01:04 27.02.2022

Re: evo ga ...

Neues aus der Nachbarschaft
Ne znam. Šta ti misliš, čime se narodi i države vraćaju u kameno doba?


Pojma nemam sta je i kad rekao - otuda pitanje. Ali ako hoces da podjebavas ok. Ali bez mene.

Uključio si se u sred drndanja između Šabana i mene ne pročitavši o čemu je reč a sad si ljut. Pa izvini, izvini, izvini. Sto puta izvini.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:47 27.02.2022

Re: evo ga ...

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Ne znam. Šta ti misliš, čime se narodi i države vraćaju u kameno doba?


Pojma nemam sta je i kad rekao - otuda pitanje. Ali ako hoces da podjebavas ok. Ali bez mene.

Uključio si se u sred drndanja između Šabana i mene ne pročitavši o čemu je reč a sad si ljut. Pa izvini, izvini, izvini. Sto puta izvini.


Ma, važno je da smo bar ovo oko malog Hitlera pojasnili, a ti ne moraš baš toliko oštro da osuđuješ i principijelno kritikuješ silovanje Ukrajine koje je upravo u toku, znam da si uvek zauzet prolivanjem krokodilskih suza za one tamo što se dižu u vazduh na pijacama i svadbama, pošto im je jedno vreme bilo onemogućeno da mirno i u skladu sa svojim običajima streljaju vezane žene na fudbalskim stadionima.

Nego, šta su ovi Ukrajinci uradili da zasluže ovo divljaštvo? A, da, hteli u EU.


principessa_etrusca principessa_etrusca 04:34 27.02.2022

Re: evo ga ...

Nego, šta su ovi Ukrajinci uradili da zasluže ovo divljaštvo? A, da, hteli u EU.

Украјинци, или макар велика већина, ништа.

Проблем је међутим, што је украјинска држава злочиначка. Осам година гранатира исток земље, користи забрањене фосфорне бомбе и одговорна је за тамошњу хуманитарну катастрофу, а све то уз тапшање по рамену од стране твојих из Вашингтона и њихових европских пудлица. Украјинцима је перфидно гурана шарена лажа о чланству у ЕУ, а са искључивим циљем да се НАТО догура до руске границе.

Злоупотребљени су као некада Сакашвили или Садам.

Сада им се нуде аватари "I stand with Ukraine" и лију се сузе над њиховом тужном судбином, а истовремено Израел бомрадује Дамаск, Саудијци Јемен, а Американци Сомалију.

Шта је Јемен урадио да им страда осамсто хиљада људи, претежно деце, понајвише од глади?

DIANA JOHNSTONE: US Foreign Policy Is a Cruel Sport (ЛИНК)
bene_geserit bene_geserit 05:20 27.02.2022

Re: evo ga ...

važno je da smo bar ovo oko malog Hitlera pojasnili

Hm, ne sećam se da si to rekao za Obamu kad je razvaljivao Siriju i Libiju.
Ali jesi za Trampa, koji nije ni jedan rat poveo.
nsarski nsarski 07:54 27.02.2022

Re: evo ga ...

Pojma nemam sta je i kad rekao - otuda pitanje. Ali ako hoces da podjebavas ok. Ali bez mene.


Evo ti crno na belo, opinion column u Njujork Tajmsu iz aprila 1999 i njihova perjanica, trostruki Pulicer, Tomas Fridman, "stupidest motherfucker in the universe" kako ga od milošte zovu.



Stop the Music

Evo njegovih misli u to vreme:

Like it or not, we are at war with the Serbian nation (the Serbs certainly think so), and the stakes have to be very clear: Every week you ravage Kosovo is another decade we will set your country back by pulverizing you. You want 1950? We can do 1950. You want 1389? We can do 1389 too.

...The only way is a merciless air war.

What about ground troops?
The U.S. public and Congress need to understand just what would be involved in a ground war. Invading Kosovo means owning Kosovo. A ground war would likely require going all the way to Belgrade and end up making both Albania and Macedonia, from which any invasion of Kosovo would be staged, U.S. protectorates.
...
Give war a chance. Let's see what months of bombing does before we opt for weeks of invasion, where, if we win, we get to occupy the Balkans for years.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:39 27.02.2022

Re: evo ga ...

nsarski
Pojma nemam sta je i kad rekao - otuda pitanje. Ali ako hoces da podjebavas ok. Ali bez mene.


Evo ti crno na belo, opinion column u Njujork Tajmsu iz aprila 1999 i njihova perjanica, trostruki Pulicer, Tomas Fridman, "stupidest motherfucker in the universe" kako ga od milošte zovu.



Stop the Music

Evo njegovih misli u to vreme:

Like it or not, we are at war with the Serbian nation (the Serbs certainly think so), and the stakes have to be very clear: Every week you ravage Kosovo is another decade we will set your country back by pulverizing you. You want 1950? We can do 1950. You want 1389? We can do 1389 too.

...The only way is a merciless air war.

What about ground troops?
The U.S. public and Congress need to understand just what would be involved in a ground war. Invading Kosovo means owning Kosovo. A ground war would likely require going all the way to Belgrade and end up making both Albania and Macedonia, from which any invasion of Kosovo would be staged, U.S. protectorates.
...
Give war a chance. Let's see what months of bombing does before we opt for weeks of invasion, where, if we win, we get to occupy the Balkans for years.


Hvala lepo kad vec Freehand izigrava klovna. Svi znamo za te rasisticke izlive proriv Srba iz 90ih. Gedza je naveo nekoliko primera. Nego sam razumeo da Freehand tvrdi da je Biden zapretio atomskom kao Putin. I dalje se ne zna da li je toga bilo ili ne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:53 27.02.2022

Re: evo ga ...

Ma, važno je da smo bar ovo oko malog Hitlera pojasnili, a ti ne moraš baš toliko oštro da osuđuješ i principijelno kritikuješ silovanje Ukrajine koje je upravo u toku, znam da si uvek zauzet prolivanjem krokodilskih suza za one tamo što se dižu u vazduh na pijacama i svadbama, pošto im je jedno vreme bilo onemogućeno da mirno i u skladu sa svojim običajima streljaju vezane žene na fudbalskim stadionima.

Nego, šta su ovi Ukrajinci uradili da zasluže ovo divljaštvo? A, da, hteli u EU.


Razumes ti ovdasnje trazenje opravdanja i umanjivanje ruske odgovornosti i ovu sposobnost da se detektuje americka propaganda dok Ukrajinci postaju neonacisti, sami sebe ubijaju i ne priznaju na Putinove izlive neznosti kad im ponudi puc kao uslov za pregovore?


Dozivis pre nesto vise od 20 godina siledzijsku agresiju i kad se to desi drugoj naciji stavis se na stranu siledzije. Jebo ljude po podrumima, jebo 100k izbeglica u Poljskoj (Poljacu su svakako nevazne seronje u odnosu na nas pupak sveta), jebo razaranje gradova. Nije danas lako biti Ukrajinac u Srbiji.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:34 28.02.2022

Re: evo ga ...

Razumes ti ovdasnje trazenje opravdanja i umanjivanje ruske odgovornosti i


Razumem ja moj q..., da citiram jednog od mojih desetara iz JNA, ali to i nije toliko bitno. Ali nešto i nisam iznenađen stavovima kolega, to jest mogli su da se predvide još odavno.

Inače, slušao sam danas na radiju intervju sa nekom babom iz Rusije, snimljen u nekoliko nastavaka tokom više godina. Potpuno isto ludilo mozga, kao kad slušaš hvalospeve o Vučiću, ali ono, u reč. I to koliko je Vučić, ne on lično kao čovek, nego kao koncept identi;no formulisan za široke narodne mase, identična kopija Putina. To kao da je pravljeno u istoj fabrici. I Tramp je to pokušao da izgradi, ali dobro, čovek nije imao talenta, a i drugačiji je ovde senzibilitet, pa je više ličio na klovna koga na kraju skoro niko nije uzimao za ozbiljno, sem onih Q-onanon šamana i white supremacy budala koje su pod njegovom komandom na kraju jurišale na Kongres, a sad sede u zatvoru zbog toga, i kaju se, valjda.

gedza.73 gedza.73 19:52 25.02.2022

.

„Još jednom se obraćam vojnicima Oružanih snaga Ukrajine. Uzmite vlast u svoje ruke. Ne dozvolite neonacistima i banderistima da koriste vašu decu, vaše žene i starce kao žive štitove. Moguće je da ćemo se s vama lakše dogovoriti, nego s ovom bandom narkomana i neonacista koja je zasela u Kijevu i uzela kao taoce čitav ukrajinski narod“, rekao je Putin.

- Srbi trguju ljudskim organima svojih žrtava kako bi obezbedili novac za svoj rat… Trebalo bi da đavolski bombardujemo Beograd - Pol DŽekson, urednik lista „Kalgari san”.

Srbi su narod bez zakona i bez vere. To je narod razbojnika i terorista - Žak Širak.

- Rat protiv Srba nije više samo vojni sukob. To je bitka između dobra i zla, između civilizacije i varvarstva -Toni Bler, britanski premijer.

petargli petargli 20:39 25.02.2022

Re: .

kako si ti uspeo da povezes ovo sto je rekao Putin sa ovim sto je pricala ova bagra meni nije jasno
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:44 25.02.2022

Re: .

petargli
kako si ti uspeo da povezes ovo sto je rekao Putin sa ovim sto je pricala ova bagra meni nije jasno


eh, sve se može kad te mržnja tera.
gedza.73 gedza.73 21:09 25.02.2022

Re: .

kako si ti uspeo da povezes ovo sto je rekao Putin sa ovim sto je pricala ova bagra meni nije jasno


Jel' su i o nama pričali ovako kad su nas bombardovali kao sad što pričaju o Ukrajincima?
Narkomani i nacisti?
Sve je to ista bagra. Prvo je bilo kako lažu da će Rusija da napadne Ukrajinu, pa onda napada samo da zaštiti svoje građane a sad poziva na vojni puč jer su Ukrajinci koji se brane banda narkomana i neonacista pa će baš on da zaustavi taj nacizam.

Tako je bilo i kod nas. Divlji, varvarski Srbi koje treba zaustaviti.

p.s.
To je najbolje rekao Džejmi Šej, portparol NATO. Rekao je da je za rat bilo odlučujuće pridobiti javno mnjenje u Nemačkoj i da bi, da je izgubljena naklonost Nemaca, bila izgubljena naklonost u celoj Alijansi.

Razlog je što rat nije deklarisan kao napadački rat - iako je to međunarodnopravno bio - već je predstavljen kao prva velika intervencija u korist potlačenih ljudi i ljudskih prava.
Stoga se baš u nemačkoj javnosti masivno išlo na kartu antifašističkog otpora.
Sugerisano je da je to borba protiv novog Hitlera. Milošević je navodno novi Hitler, a Srbi novi nacisti. Zna se da se protiv istorijskog Hitlera borilo iz dobrih razloga, zato se i išlo na to: ako ne podržite rat protiv Miloševića, onda je to isto kao da ništa ne preduzimate protiv Hitlera. A takvu etiketu nemačka javnost sebi nije htela da dozvoli po drugi put u istoriji.

istoričar Kurt Grič
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:21 25.02.2022

Re: .


Jel' su i o nama pričali ovako kad su nas bombardovali kao sad što pričaju o Ukrajincim?
Narkomani i nacisti?


Ko priča to o Ukrajincima?
gedza.73 gedza.73 21:27 25.02.2022

Re: .

Ko priča to o Ukrajincima?


"Nacisti u Ukrajini deluju kao teroristi, postavljaju sisteme za raketno navođenje u Kijevu i Harkovu", izjavio je Putin.

rts

predsednik Vladimir Putin
Ne dozvolite neonacistima da koriste vašu decu, vaše žene i starce kao živi štit. Uzmite vlast u svoje ruke. Izgleda da će nam biti lakše da se dogovorimo nego sa ovom bandom narkomana i neonacista, koji su se nastanili u Kijevu i uzeli za taoce ceo ukrajinski narod.

prenosi "Sputnjin internešnal".


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:35 25.02.2022

Re: .

gedza.73
Ko priča to o Ukrajincima?


"Nacisti u Ukrajini deluju kao teroristi, postavljaju sisteme za raketno navođenje u Kijevu i Harkovu", izjavio je Putin.

rts

predsednik Vladimir Putin
Ne dozvolite neonacistima da koriste vašu decu, vaše žene i starce kao živi štit. Uzmite vlast u svoje ruke. Izgleda da će nam biti lakše da se dogovorimo nego sa ovom bandom narkomana i neonacista, koji su se nastanili u Kijevu i uzeli za taoce ceo ukrajinski narod.

prenosi "Sputnjin internešnal".




lepo si to citirao.
gde tu piše da su Ukrajinci nacisti i narkomani?
gedza.73 gedza.73 21:40 25.02.2022

Re: .

gde tu piše da su Ukrajinci nacisti i narkomani?


Dobro nisu. Putin je lepo naredio da raketama gađaju strogo bande narkomana i nacista koji drže ukrajinske žene, starce i decu a on je tu da ih oslobodi i traži od poštenih Ukrajinaca koji nisu narkomani i banditi da mu pomognu.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:43 25.02.2022

Re: .

gedza.73
gde tu piše da su Ukrajinci nacisti i narkomani?


Dobro nisu. Putin je lepo naredio da raketama gađaju strogo bande narkomana i nacista koji drže ukrajinske žene, starce i decu a on je tu da ih oslobodi i traži od poštenih Ukrajinaca koji nisu narkomani i banditi da mu pomognu.



Ne skreći temu. Poredio si izjave.
gedza.73 gedza.73 21:46 25.02.2022

Re: .


Ne skreći temu. Poredio si izjave.

Napali su i bombardovali suverene države zbog svojih geostrateških ciljeva. Kao što je NATO hteo da drži Balkan tako i Putin danas radi u Ukrajini. Kao što su oni imali retoriku prema nama tako i Putin priča o Ukrajincima.
p.s.
A ti misli šta oćeš. I da mrzim Ruse (to što ne delim slepu ljubav prema autokratama poput nekih može da se protumači kod njih kao mržnja prema jednom narodu) i da ovo što je rekao ne znači to što je rekao.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 25.02.2022

Re: .

Kao što su oni imali retoriku prema nama tako i Putin priča o Ukrajincima.


Ne, on tako ne priča o Ukrajincima i to što je rekao ne znači to što ti pokušavaš da dokažeš da je rekao.
gedza.73 gedza.73 21:50 25.02.2022

Re: .

Ne, on tako ne priča o Ukrajincima i to što je rekao ne znači to što ti pokušavaš da dokažeš da je rekao.

Ja sam malouman pa čekam Vrapca da mi objasni.
Eno ga gore njegov citat (retorika na početku Blickriga je bila da oslobađa ruski narod a sad odjednom oslobađa i Ukrajince od ukrajinskih narkomana i nacista). Neka ga tumači kako ko oće.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:51 25.02.2022

Re: .

Ja sam malouman


Nije isključeno.
gedza.73 gedza.73 21:55 25.02.2022

Re: .


Nije isključeno.

Znam da ti se ne sviđa što Putin priča o delu bratskog naroda da su nacisti i narkomani al' to se obrati njemu. Ja za to nisam kriv.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:56 25.02.2022

Re: .

gedza.73

Znam da ti se ne sviđa što Putin priča o delu bratskog naroda da su nacisti i narkomani al' to se obrati njemu. Ja za to nisam kriv.


Ali on to jednostavno ne priča.
gedza.73 gedza.73 21:59 25.02.2022

Re: .

Ali on to jednostavno ne priča.

Ja sam zaključio iz njegovog saopštenja da on to jednostavno priča.

p.s.
Osim ako u Ukrajini ti koji se brane od ruske agresije nisu došli kao narkomanske i nacističke jedinice iz Nemačke na primer. Onda ste i Putin i ti u pravu.
narkomanka koja nije Ukrajinka

i nacističke zgrade koje nisu ukrajinske



vrabac_onaj vrabac_onaj 22:10 25.02.2022

Re: .

gedza.73
Ali on to jednostavno ne priča.

Ja sam zaključio iz njegovog saopštenja da on to jednostavno priča.


Dobro.
gvozden1 gvozden1 22:36 25.02.2022

Re: .

Kao što je NATO hteo da drži Balkan tako i Putin danas radi u Ukrajini

Gedžo, brate rođeni, smanji malo, ovo pas s maslom ne bi progutao.
benedykt benedykt 22:52 25.02.2022

Re: .

gedza.73
Ali on to jednostavno ne priča.

Ja sam zaključio iz njegovog saopštenja da on to jednostavno priča.

p.s.
Osim ako u Ukrajini ti koji se brane od ruske agresije nisu došli kao narkomanske i nacističke jedinice iz Nemačke na primer. Onda ste i Putin i ti u pravu.
narkomanka koja nije Ukrajinka

i nacističke zgrade koje nisu ukrajinske




Pazi, starija gospođa mi je opasno sumnjiva, odmah se vidi da se bode u venu. Ovi na slici su imali narkomansko gnezdo, gde su davali džabu drogu ali samo ukrajinskim nacistima…

Dok su se u ovoj zgradi isti ti nadrogirani nacisti sakrili posle toga…
milisav68 milisav68 23:15 25.02.2022

Re: .

gedza.73

Osim ako u Ukrajini ti koji se brane od ruske agresije nisu došli kao narkomanske i nacističke jedinice iz Nemačke na primer.

Pa nije baš da ih nema.Guglaj malo Azov bataljon, svašta tu može da se pročita.

Evo za početak link sa wikipedije.

A i te sličice i video klipove, prvo proveri izvor, što kaže kolega Jovičić, u ratu prvo istina strada.
maksa83 maksa83 23:15 25.02.2022

Re: .

vrabac_onaj
gedza.73

Znam da ti se ne sviđa što Putin priča o delu bratskog naroda da su nacisti i narkomani al' to se obrati njemu. Ja za to nisam kriv.


Ali on to jednostavno ne priča.

To što on to ne priča ne znači da to ne misli.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:24 26.02.2022

Re: .

A i te sličice i video klipove, prvo proveri izvor, što kaže kolega Jovičić, u ratu prvo istina strada.

Примери рециклираних видео клипова на које БиБиСи скреће пажњу (ЛИНК)
gedza.73 gedza.73 08:34 26.02.2022

Re: .

milisav68
Pa nije baš da ih nema.Guglaj malo Azov bataljon, svašta tu može da se pročita.

Naravno da ih ima. Na Majdanu su marširali pod naci simbolima. Mislim kako je tu pravo pitanje odakle toliko nacista u Ukrajini, baltičkim zemljama i zemljama koje su bile u SSSR-u. A takođe mislim da to ima delom veze sa ponašanjem prethodnog ruskog cara sa brkovima po tim istim zemljama nad tim istim narodima.

Takođe sam ubeđen da Rusima u baltičkim zemljama koje su u EU ne bi palo na pamet da se vrate pod okrilje ovakve današnje Rusije.

A što se tiče nacista da li bi se za Kostu Pećanca moglo reći da je nacista? da li postoji pandan pavlu Đurišiču u Ukrajini? Da li su nacisti bili posleratni intelektualci koji su bili protivnici interesa sovjetske imperije na prostoru Srbije nakon Ii svetskog rata?
gedza.73 gedza.73 08:51 26.02.2022

Re: .

gvozden1
Kao što je NATO hteo da drži Balkan tako i Putin danas radi u Ukrajini

Gedžo, brate rođeni, smanji malo, ovo pas s maslom ne bi progutao.

Što? Posle sukoba doječurašnjih saveznika SAD pedesetih uleće sa poklonjenim naoružanjem i trumanovim jajima u SFRJ. Pravi neku vrstu svoje KuK vojne krajine.
Šezdesetih u političkom vrhu SSSR-a se kaže kako se u Jugoslaviji brani Rusija. Prave neku vrstu svoje tvrđave Brest.

Kad uporediš taj period pod svojteskom upravom se ubijalo, hapsilo, pljačkalo, otimalo i eksperimentisalo sa kolhozima, solhozima i prislinim otkupima. Pod zapadnjačkim pritiscima se došlo do kakvih takvih sloboda. Tu se vidi ta malecna, suptilna razlika.

Devedesetih njihovi interesi na ovom prostorima samo eskaliraju. Rusija je nama uradila upravo ono što je sad NATO uradio Ukrajini. Ugurali u rat zbog svojih interesa a onda ostavila da ginemo ujedno se dogovarajući preko naših leđa. Što nije prvi put i nije samo pod carem, komunistima, pijanim od Amerikanaca postavljenim marinoetama nego i autoritativnom sistemu gde je pored Putina najveća politička snaga u Rusiji komunistička stranka ukombinovana sa KGB tajkunima koji su nam postali 'slobodarsko svetlo u svetskom totalitarističkom poretku'. Jel stvarno neko misli da bi u kineskom ili ruskom sistemu postojao bilo kakav izbor oko vakcinacije ili bilo kakva sloboda govora? Vakcinacija je samo primer a daleko su važnije neke druge slobode.

Retorika Zapada za bombardovanje Srbije je bila humanitarna katastrofa, etnički progon i hladnjače na Kosovu. Rusija danas koristi sličnu retoriku.
I NATO i Rusija su uništile međunarodno pravo i suverenitet.

Danas velike sile mogu da se naizmenično pozivaju na ove presedane. K'o da im treba u stvari, kad napadaju kad i koga hoće

U krajnjem zbiru države koje su bile pod Moskovm su u vreme vladavine iz moskve bile siromašne. Čim su se sklopile kockice svaka koja je mogla pobegla je od Moskve, približila se Evropi i uprkos I II kategoriji EU žive daleko bolje. Možda me osećaj vara ali kao da nam je krivo i kao da im želimo da žive gore, odnosno kako želimo da Rusija ponovo bude SSSSR iako će mnogi ti ljudi da žive gore nego danas.

A što je još grđe takav siromašniji, izolovaniji i podaničkiji život ka Svetlu iz Moskve želimo i nama. Stvarno živimo u nekom limbu jureći svoj rep.
gedza.73 gedza.73 09:05 26.02.2022

Re: .

milisav68
A i te sličice i video klipove, prvo proveri izvor, što kaže kolega Jovičić, u ratu prvo istina strada.

Ima toga. naravno da ima.
A ima i onog govečeta Džejmi Šeja koji je ponosno brojao žrtve iz voza u Grdelici ili na mostu u Varvarinu. Verovatno je mislio kako su deca i civili legitimna meta jer podržavaju Miloševićev 'nacionalsocijalizam'.

milisav68 milisav68 09:21 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Naravno da ih ima. Na Majdanu su marširali pod naci simbolima. Mislim kako je tu pravo pitanje odakle toliko nacista u Ukrajini, baltičkim zemljama i zemljama koje su bile u SSSR-u.

Čekaj, prvo kažeš da ih nema, pa kad ti kažem da ih ima, onda kažeš da je to u redu jer Staljin.

Možda, kažem možda ima opravdanja za to 1941. ali sigurno nema 2014.

Ti Banderini banderaši su 2014. saterali proruske pristalice u Odesi, u jednu zgradu, zapalilih i stradalo je nekih 40 ljudi.Za to niko nije odgovarao, i to je bio povod za pobunu u Donbasu.

link

Kasnije su ih maltretirali kada je potpisano primirje.

I to je jedan od razloga ove intervencije.Drugi je očijukanje sa NATO, iako je dogovor bio da se to ne radi.

Što se tiče Koste Pećanca, on danas nema masovne pristalice u Srbiji, kao ni Ljotić, koji je bio glavni zagovornik nacizma.
gedza.73 gedza.73 09:32 26.02.2022

Re: .

milisav68
Čekaj, prvo kažeš da ih nema, pa kad ti kažem da ih ima, onda kažeš da je to u redu jer Staljin.

Moguće da sam tako napisao pošto sam uporedo na kompjuteru radio još nešto što mi je bilo važnije (a tad se obično isključim u komentarisanju pa pišem zbrda zdola). Ne kažem da je u redu, niti podržavam naciste nego da nije u redu rušiti celu državu tvrdeći da su za to krivi nacisti. Takva propaganda je bila i prema Srbiji.
Možda, kažem možda ima opravdanja za to 1941. ali sigurno nema 2014.

Moje mišljenje, koje je samo moje, da kstremi rađaju ekstreme pa onda ukrajniski nacisti krenu da baštine 'slobodarsku' borbu protiv sovjetskog imperijalizma. ili novoipmerijalizma pa dobiješ ukrajinske 'branitelje' koji nesmetano lupaju ćirilične table i od kojih zavise izbori u državi
Što se tiče Koste Pećanca, on danas nema masovne pristalice u Srbiji, kao ni Ljotić, koji je bio glavni zagovornik nacizma

Tačno da nemaju. Ali smo imali iskrivljenu sliku o patriotizmu pa smo dobili Arkana i druge paravojne kriminalce.
Drugi je očijukanje sa NATO, iako je dogovor bio da se to ne radi.

da su Ukrajinci umesto očijukanja stvarno bili u NATO paktu danas ih ne bi rušili. A sve mi deluje kako je dogovor o ovakvoj podeli Ukrajine već bio donet kao i u našem slučaju. Malo ginite, malo ćemo da vas rušimo ali granice su plusminus već bile nacrtane. Pa će jedni kao malo da navaljuju a drugi kao da se nećkaju dok nama prođu decenije života. jebo im pas mater i jednima i drugima.
gvozden1 gvozden1 10:00 26.02.2022

Re: .

gedza.73
gvozden1
Kao što je NATO hteo da drži Balkan tako i Putin danas radi u Ukrajini

Gedžo, brate rođeni, smanji malo, ovo pas s maslom ne bi progutao.

Što?

Zato što ovde stvarno previše konstruišeš da bi izvukao neku paralelu.
Uvlačiš SSSR, komuniste, Trumana, šta sve ne da bi rekao jednu sasvim pogrešnu stvar

Retorika Zapada za bombardovanje Srbije je bila humanitarna katastrofa, etnički progon i hladnjače na Kosovu. Rusija danas koristi sličnu retoriku


To je naprosto materijalni netačno.
Prava Rusa u Ukrajini, koja Rusija, tačno je, pominje, su daleko iz osnovnog, a javnog i jasno rečenog razloga, bezbednost same Rusije.

Hajd molim te reci, kako je američka, nemačka, bilo čija od tih, bezbednost bila ugrožena srpskom politikom, kao što je ruska ugrožena ukrajinskom, ako smatraš da su retorika i motivi slični.

Kad su nas tukli motivi i retorika su bili isključivo "mi smo plemeniti a Srbi su divljaci koji maltretiraju okolo, i sad ćemo mi da zaštitimo te jadne male što ih Srbi kinje.

Sad, sa Ukrajinom, toga nema, Rusi kažu, ako uđete u NATO, to je za nas opasno, nećemo moći da se odbranimo.
Ali možemo da vas sprečimo da uđete i to ćemo uraditi i pored svesti da će nas mnogo koštati.
Sprečićemo i platićemo cenu.

Koju cenu su platili Ameri i ostali kad su rokali po nama?

Nikakvu.
Sama činjenica da je neko spreman da plati visoku cenu za neki svoj postupak, govori da mu je to vitalno važno.

Sigurno je da Rusi ne bi vojno ušli u Ukrajinu zbog ljudskih prava Rusa u Donbasu, razlog je mnogo jači.

A Ameri taj jači razlog nisu imali.

Paralela ovoj krizi je jedino kubanska kriza.

SSSR hoće rakete na Kubu, Ameri kažu, e to ne može, ne pita se tu Kuba i njena prava, mi se pitamo, ne može.
Po cenu rata, ne može.

To isto sad kaže Rusija, ne mogu rakete u Ukrajinu, ne pita se tu Ukrajina i njena prava, mi se pitamo, ne može.
Po cenu rata, ne može.
milisav68 milisav68 10:09 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Moje mišljenje, koje je samo moje, da kstremi rađaju ekstreme pa onda ukrajniski nacisti krenu da baštine 'slobodarsku' borbu protiv sovjetskog imperijalizma.

A na vlast ih dovedu silom sa strane.

U čemu je razlika?

Inače, ne možeš da svedeš to binarno, Rusi su đavoli, a Ukrajinci (i zapad) - anđeli.

EU je ponudila šargarepu u vidu nekih kredita, a Rusi su im rekli ako prihvatite to, onda gubite beneficije koje imate kod nas.Vlast u Ukrajini je to stavila na papir, i shvatila da se to ne isplati, i odbila predlog EU.

Onda su im organizovali puč i nasilno smenili vlast.

I od tad počinje sranje, koje kulminira pre dva dana.

I lepu si paralelu napravio sa nama, ono što smo mi bili Rusiji, to je Ukrajina zapadu.
gedza.73 gedza.73 10:21 26.02.2022

Re: .


Sad, sa Ukrajinom, toga nema, Rusi kažu, ako uđete u NATO, to je za nas opasno, nećemo moći da se odbranimo.

Meni je ovo problem i shvatam da tebi nije. Sad samo zameni imena agresora pa umesto Rusija stavi SAD, NATO, Britanija i vidi dal' se i dalje držiš istog principa. trenutno stanje što su neki korak dalje ne menja suštinu. Pre Ukrajine je bila Mađarska a između Vijetnam i Afganistan.
Sprečićemo i platićemo cenu.

Koju cenu? Neće da učestvuju na Evroviziji? Uništili im dobar imidž? Pa nije Ukrajina napala Rusiju nego je obrnuto.

jel se sećaš diskusije o Đokoviću? Jel se većina saglasila da je izbačen ne zbog toga šta je uradio nego zbog onoga što bi mogao da uradi. Kako sad odjednom Ukrajina mora da strada zbog nečega što bi moglo da se desi?

Paralela ovoj krizi je jedino kubanska kriza.
SSSR hoće rakete na Kubu, Ameri kažu, e to ne može, ne pita se tu Kuba i njena prava, mi se pitamo, ne može.
Po cenu rata, ne može.
To isto sad kaže Rusija, ne mogu rakete u Ukrajinu, ne pita se tu Ukrajina i njena prava, mi se pitamo, ne može.

Jeste. Zato sam i napisao psovku na kraju pa da im ne ponavljam ponovo, sigurno ih mnogo pogodila i ona prva.
Hajd molim te reci, kako je američka, nemačka, bilo čija od tih, bezbednost bila ugrožena srpskom politikom, kao što je ruska ugrožena ukrajinskom, ako smatraš da su retorika i motivi slični.

Oni imaju baš veliko poverenje među sobom pa se zato međusobno prisluškuju (beše kancelariju merkelove ozvučili Amerikanci?)

Jel bio problem Amerikancima sa iskrcavanjem u Evropu u II svetskom ratu? Tamo ćemo, vamo ćemo... sad imaju celo Jadransko more, sa Grčkom, Albanijom i Preševom imaju ceo Balkan, mogu da drže u pokornosti BiH huškajući na smenu jedne na druge sa presečenim distriktom, sa nama mogu šta oće (koliko god se mi koprcali i polagali nade u Ruski humanitarni centar)

Razumem potrebu da se najvećem siledžiji na svetu opravdano podrežu krila jer predugo drži svet u stalnom ratnom stanju uništavajući milione života ali ne razumem potrebu da se podržava isti takav, samo malo manji jer mu trenutne okolnosti ne dozvoljavaju, siledžija jer i on ima neke 'svoje potrebe'. Oće da se biju? Ajde silo udarite sa svojom vojskom jedni na druge, pustite nas ostale.
gedza.73 gedza.73 10:24 26.02.2022

Re: .

Inače, ne možeš da svedeš to binarno, Rusi su đavoli, a Ukrajinci (i zapad) - anđeli.

Možda je tako ispalo iz mojih komentara ali ne mislim tako. Ne volim da gledam razaranja. Kao što mi je bilo strašno da gledam rakete iznad Srbije, one mučenike koji su iskakali iz bliznakinja 9/11 tako mi je strašno i ovo što se dešava po Ukrajini.
p.s.
I naravno da mislim kako bi bilo strašno da se tako nešto desi Rusima i Rusiji. Za Putina i njegove tajkune već ne mislim tako. A verujem i da oni imaju svoje Epštajne samo o njima ne sme da se priča pa ne postoje.

Pošto se ovde uzima za zlo i prećutano isto mišljenje kao o Putinu imam i o Klintonvima, Bušovima i njihovim multikorporacijskim mafijašima
gvozden1 gvozden1 11:21 26.02.2022

Re: .



Pre Ukrajine je bila Mađarska a između Vijetnam i Afganistan.

Znaš Gedžo, ozbiljni ljudi prihvataju da je međunarodno političko okruženje dinamična stvar, i da između SSSRa i Mađarske, i sa druge strane Rusije i Ukrajine, ne mora da bude, i nikako nije ista dinamika.

Različite stvari, bezveze je malo tu razliku i navoditi jer je očigledna.
Koju cenu

Materijalu, u parama, političku, u standardu svojih građana, svakojaku.
Sankcije koje im uvode nikako nisu jeftine.

Ali opet, to je toliko očigledno da ne treba ni pričati.
Ko ih ne vidi znači da neće da ih vidi jer mu to ruši teoriju.
A kad činjenica ruši teoriju, teorija je pogrešna.
ne razumem potrebu da se podržava isti takav, samo malo manji jer mu trenutne okolnosti ne dozvoljavaju

Čista konstrukcija Gedžo, bez imalo utemeljenja na konkretnom nivuo, isključivo na tezi svi su isti.

Odabrao si stranu po nekoj emociji ne po faktima, i nema smisla raspravljati.

Navijači su navijači, ne bih u to da se petljam.
gedza.73 gedza.73 11:36 26.02.2022

Re: .

Znaš Gedžo, ozbiljni ljudi prihvataju da je međunarodno političko okruženje dinamična stvar

E ta 'dinamična stvar' je vrlo opasna. Preventivni udari na druge države kako bi se sačuvala svoja bezbednost, odnosno mogući napadi sa teritorije tih zemalja na svoju, vode u haos. Vidi šta su Jenkiji napravili sa našim životima tom doktrinom. Do sad si imao bar Ruse koji to u novijoj istoriji za razliku od SAD i NATO pakta nisu radili. Od danas teritorijalni integritet možeš mačku o rep.

Ako pogledamo u prošlost onda su Bugari bili u pravu kad su preventivno napali jug Srbije odakle im je pretila potencijalna opasnost. Ili u budućnosti Mađari mogu preventivno da napadnu Vojvodinu.

koliko sutra SAD ima da napadne 'preventivno' neku državu iz objašnjenje da su to njihovi 'nacionalni interesi'.
Sankcije koje im uvode nikako nisu jeftine.

Ja sam prtio blogere koji znaju dosta o stanju na terenu i oni kažu kako posle sankcija Rusija nikad više pšenice nije imala i nikad više zaliha i nikad skuplje nije prodavala energente.

Odabrao si stranu po nekoj emociji ne po faktima, i nema smisla raspravljati.

Navijači su navijači, ne bih u to da se petljam.

Možda me sećanje vara ali čini mi se kako nikad nisam podržao bilo koji napad SAD na bilo koju suverenu državu. Bilo bi glupo da od agresije na Ukrajinu počnem sa navijanjem za Rusiju samo zato što mi je emotivno bliža. Baš navijačko navijanje devedesetih nam je donelo to što nam je donelo
alselone alselone 11:37 26.02.2022

Re: .

koliko sutra SAD ima da napadne 'preventivno' neku državu iz objašnjenje da su to njihovi 'nacionalni interesi'.


Do sada to nisu radili ali će početi zbog poteza Rusije?
gedza.73 gedza.73 11:47 26.02.2022

Re: .


alselone
Do sada to nisu radili ali će početi zbog poteza Rusije?

ja
Možda me sećanje vara ali čini mi se kako nikad nisam podržao bilo koji napad SAD na bilo koju suverenu državu.

A i pre neki dan sam napisao kako mi je posebno odvratna američka odbrana 'nacionalnih interesa' tako što napalmom prže sve čega se dotaknu po celom zemaljskom šaru.
Sećam se i poneke svoje rasprave sa Pajićem po tim pitanjima.

Ako misliš da nije dovoljno mogu da se uvaljam u katran i perje pa da kokodačem po blogu. Mogu i tipski pre svakog komentara da napišem
osuđujem svaku američku i NATO agresorsku politiku kao injihove napade na suverene države kao protivpravna razaranja počinjena od američke i EU administracije

pa tek onda da pitam dal smem da osudim nečiji drugi totalitarizam ili nečiju drugu agresiju.

Emotivno priznajem kako mi se ne sviđa opcija da je Putin predvodnik slobodarskog sveta. Razumem da ima onih koji drugačije misle i poštujem njihovo stavove. Nije prvi a izgleda kako neće biti ni poslednji da smo se opekli.

gvozden1 gvozden1 11:53 26.02.2022

Re: .

Preventivni udari na druge države kako bi se sačuvala svoja bezbednost, odnosno mogući napadi sa teritorije tih zemalja na svoju, vode u haos.

Pa šta je izbor?
Da se to ne radi nego šta drugo?
Ostaju dve mogućnosti, jedna je da se pusti da se rakete instaliraju i da se nada da neće valjda ispaliti, ili da im se dodvoravaju da ih ne bi ispalili.

To je, valjda ćemo se složiti, nešto što nije realno.
Druga mogućnost je razgovor, uvažavanje straha onog drugog za njegovu bezbednost, i traženje rešenja da se i on oseća bezbednim.

To je Rusija tražila, nije joj to prošlo, i evo šta se desilo.

Ono prvo nije htela da prihvati.
Od danas teritorijalni integritet možeš mačku o rep.

Od danas?
A Kosovo?

Ja sam prtio blogere koji znaju dosta o stanju na terenu i oni kažu kako posle sankcija Rusija nikad više pšenice nije imala i nikad više zaliha i nikad skuplje nije prodavala energente.

Ta stvar je toliko očigledna da nije potrebno pratiti blogere, smatrati da sankcije neće imati nikakvih efekta je neozbiljno.
Srgaš milijarde u severni tok i on stoji zatvoren, a ti kažeš, pa šta, ništa me ne košta.

Da li će Rusija preživeti sankcije, hoće.
Samodovoljni su za opstanak, verujem da su sve iskalkulusali, ali da će jeftino proći, neće.
gedza.73 gedza.73 11:54 26.02.2022

Re: .

alselone
koliko sutra SAD ima da napadne 'preventivno' neku državu iz objašnjenje da su to njihovi 'nacionalni interesi'.


Do sada to nisu radili ali će početi zbog poteza Rusije?


Da te pitam nešto Alse. Ako si napisao kako smo mi zbog politike Zapada gurnuti u naručje Rusije (inače je inat u međunarodnoj politici odličan način da najebeš ne samo ti nego i narednih par generacija pa od švedskog standarda možeš da vidiš u najboljem slučaju samo zagarantovanu cenu belog leba i taj kuropecaški inat sa kojim ne znamo da stanemo nam je uvek dobroga doneo... a jesi u pravu da je javno mnjenje u Srbiji pogrešnom politikom odgurano na tu stranu... što nije prvi put a o tome je pisala i Rebeka Vest) da li po istom principu smatraš kako ovaj deo Ukrajine koji ostane van ruske zone bi trebao iz inata da postavi NATO rakete na svoj deo teritorije?

gedza.73 gedza.73 11:59 26.02.2022

Re: .


Od danas?
A Kosovo?

Albansko jedan kroz jedan. Na Kosovu većina govori albanski, bila je ugrožena od strane srpskih neonacista, nad Albancima su činjeni zločini i bili su proterivani pa je Albanija sa saveznicima bila prisiljena da reaguje kako bi zaštitila svoje stanovništvo.
Sa tim se, u zavijenoj formi, slaže naš predsednik
Putin je rekao da rusko pripajanje ukrajinskog poluostrva Krim 2014. treba da bude međunarodno priznato kao legitiman odraz izbora lokalnog stanovništva, i pitao se kako je to različito u odnosu na Kosovo.


gvozden1 gvozden1 12:00 26.02.2022

Re: .

Vest) da li po istom principu smatraš kako ovaj deo Ukrajine koji ostane van ruske zone bi trebao iz inata da postavi NATO rakete na svoj deo teritorije?

Ne bi im bilo pametno.
gvozden1 gvozden1 12:05 26.02.2022

Re: .


Albansko jedan kroz jedan

Po principu za kojim žališ, teritorijalni integritet, koji, kako reče, od nanas ne važi jer ga je Rusija pogazila?

Principe gazi zapad, ne Rusija.
Jer kad se princip sruši srušen je, nema ga, a ovaj su Ameri, ne Rusija, srušili.

Mada, bilo bi baš super za njih da ga oni ruše a da ga Rusija poštuje:)

Traže oni to, al jebiga.
vcucko vcucko 12:16 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Vidi šta su Jenkiji napravili sa našim životima tom doktrinom. Do sad si imao bar Ruse koji to u novijoj istoriji za razliku od SAD i NATO pakta nisu radili. Od danas teritorijalni integritet možeš mačku o rep.


Ja sam prtio blogere koji znaju dosta o stanju na terenu i oni kažu kako posle sankcija Rusija nikad više pšenice nije imala i nikad više zaliha i nikad skuplje nije prodavala energente.


1. I u takvoj situaciji, koju sad ladno priznaješ u prvom pasusu, ti ovde godinama tovariš sva govna sveta po Rusima. Nema prljavštine koju nisi napisao na ruski račun.
Šta je sad ovo koji qrac?
Inače teritorijalni integritet pred jačim ne postoji. Cenim da je i neki poslednji Lepenko iz Vira trubio o integritetu dok su ga sekli neki drugi.

2. Pošto evidentno ciljaš na mene, pa pogledaj liste najvećih izvoznika pšenice. O tome sam pisao, u odnosu na bolesni CCCP sa sve Ukrajinom i stanovima. O čemu dobro znam iz prve ruke (situacija u svetskom pomorstvu poslednjih decenija XX veka).
Tvoje je apsolutno pravo da svet i dalje gledaš kroz prizmu farmerke i vegeta za jelo/pilo i tante. I time, paradoksalno, veličaš Titu i njegovih pola veka. Kad je čestiti Srbin, eto, jedini put u svojoj istoriji mogao da se kurči po Pragu i Pešti. Međutim takva zaslepljenost je geopolitički jako opasna. Shvatio ti to ili ne.
maksa83 maksa83 12:22 26.02.2022

Re: .

I u takvoj situaciji, koju sad ladno priznaješ u prvom pasusu, ti ovde godinama tovariš sva govna sveta po Rusima.

Mislim da si ga pomešao sa mnom. gedža maksa maksa gedža madžageksasvrmrlkaprfljmf ... desi se.
Inače teritorijalni integritet pred jačim ne postoji.

Ti i ja vcucko se mnogo slažemo.
gedza.73 gedza.73 12:34 26.02.2022

Re: .

Po principu za kojim žališ, teritorijalni integritet, koji, kako reče, od nanas ne važi jer ga je Rusija pogazila?

Principe gazi zapad, ne Rusija.

Samo mali amandmančić koji menja suštinu a ja ga vidm kao da i Zapad i Rusi gaze principe. Pa onda otpada argument da nam je Rusija zaštitnik jer je gledala svoje interese i više ne može da brani Srbiju u UN, odnosno koristiće Kosovo za svoja potkusurivanja.
U praktičnom svetu zapad te šamara, bije i šutira a Rusija te pridržava da ne padneš dok te istovremeno džepari
bilo bi baš super za njih da ga oni ruše a da ga Rusija poštuje:

Već sam napisao a nije mi teško opet. Mene je za mene nije mi ni za Zapad ni za Ruse.
gvozden1 gvozden1 12:42 26.02.2022

Re: .

Pa onda otpada argument da nam je Rusija zaštitnik jer je gledala svoje interese i više ne može da brani Srbiju u UN,

Što ne može?
Ako uloži veto ta stvar neće proći.
Ako joj oduzmu to pravo, pa šta da se radi, neće ga imati i neće moći da ga koristii, ali će moći da glasa nama u korist.

A ako pričaš o čistunstvu, da je dobar, ili prihvatljiv zaštitnik samo neko ko je bezgrešan, to je za crkvu ne za politiku.
gedza.73 gedza.73 12:48 26.02.2022

Re: .

I u takvoj situaciji, koju sad ladno priznaješ u prvom pasusu, ti ovde godinama tovariš sva govna sveta po Rusima. Nema prljavštine koju nisi napisao na ruski račun.

Šta ću kad ima više rusofila. Da je ovde NATO Milićka ili LDP perjanice ja bi' bio srpsko-ruski nacoš
Inače teritorijalni integritet pred jačim ne postoji.

Saglasan. Zar ne bi bilo logično, pošto smo se saglasili, da prema tim jačim siledžijama imamo isti odnos a ne da kao šiparice navijamo za 'GoGo Obama' ili 'GoGo Putina'?
. O tome sam pisao, u odnosu na bolesni CCCP sa sve Ukrajinom i stanovima. O čemu dobro znam iz prve ruke (situacija u svetskom pomorstvu poslednjih decenija XX veka).

Pa ja sam i upotrebio tvoje argumente da je Rusija zbog sankcija postala jača. Gvozden se ne slaže, a ja najebavam
Tvoje je apsolutno pravo da svet i dalje gledaš kroz prizmu farmerke i vegeta za jelo/pilo i tante. I time, paradoksalno, veličaš Titu i njegovih pola veka.

Dobro, pošto ne shvataš viceve i izreke onda mi je malo lakše.

meni su američke i rusko-sovjetske administracije iste. Sistemi koji jedna ili druga strana imaju su malo različiti. U jednom nosiš farmerke, vegetu, raznoliko iće i piće (Alfu ili Citroen na primer) a u drugom težinjave gaće, nedostatak deterđenta i snabdevanje na bonove.

Ako ste svi vi saglasni i dosledni evo ja bacam leviske i oblačim čakšire. Samo nemoj da pričate jedno a nosite drugo, na par takvih navlakuša sam već naletao.

Tita (koga su nam Rusi poslali) ne veličam jer si baš zbog njegovog sojvetskog staljinizma (egal koliko vidim sa ljubavlju ka autokratskim putinizmom i nekom vrstom ludila po mrežama da nekim Srbima skoro krivo što Putin ne izazove III svesteki rat pošto znamo kako smo prošli u prva dva) morao da ideš u Trs' <zamalonaš> po farmerke umesto u prvi tržni centar na par stotina metara od tebe. U svetlu tih iskustava ne bih rekao kako je moja 'geopolitička zalsepljenost' jako opasna već da je bliža 'ko se na mleko opeče i u jogurt duva'.
(nadam se kako bar ovo ne moram da pojašnjavam )
Kad je čestiti Srbin, eto, jedini put u svojoj istoriji mogao da se kurči po Pragu i Pešti.

malo si nepošten. Napisao sam da je bilo strašno siromaštvo do koga su ih Rusi doveli. Sa svojim tenkovima.






gedza.73 gedza.73 12:51 26.02.2022

Re: .

gvozden1
A ako pričaš o čistunstvu, da je dobar, ili prihvatljiv zaštitnik samo neko ko je bezgrešan, to je za crkvu ne za politiku.

Zamisli sad ako neko ovo isto upotrebi za NATO jastrebove. I bombardovanje Srbije. Nije neka uteha.
Ako uloži veto ta stvar neće proći.
Ako joj oduzmu to pravo

Što znači da po ko zna koji put Rusija mešetari koristeći se Srbima. Bolje da nemamo takvog saveznika nego da ga imamo. Ukrajina (a i ona zbog sebe) se pokazala poštenija prema nama od Rusije.
niccolo niccolo 12:53 26.02.2022

Re: .

maksa83

Inače teritorijalni integritet pred jačim ne postoji.

Ti i ja vcucko se mnogo slažemo.

Teritorijalni integritet i nije neki dugovečni koncept međunarodnog prava. Mislim da je i utvrđen posle Drugog svetskog rata i, pošteno govoreći, funkcionisao je u onoj meri u kojoj su sve sile koje su imale uticaj bile saglasne da se poštuje. Čak bih rekao da teritorijalni integritet efektivno važi dokle kod možeš da kontrolišeš teritoriju za koju pretenduješ da je tvoja teritorija. I možeš još da se koprcaš nakon što izgubiš kontrolu dok imaš neku od velikih sila na svojoj strani, ali je to mučenje...
vcucko vcucko 13:03 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Tita (koga su nam Rusi poslali) ne veličam jer si baš zbog njegovog sojvetskog staljinizma

morao da ideš u Trs' po farmerke umesto u prvi tržni centar na par stotina metara od tebe.

1. Toliko je bio ruski čovek, da je slao na Goli ko je izustio "Ru...".

2. Opet farmerke i Vegeta ej bre, 2022. godina je, ne 1982. Jel' ti reko to neko?
gvozden1 gvozden1 13:04 26.02.2022

Re: .


Zamisli sad ako neko ovo isto upotrebi za NATO jastrebove. I bombardovanje Srbije. Nije neka uteha.

Politika je realna, praktična stvar, uteha je iz drugog, emotivnog polja, ne treba to mešati.

Ako imaš nekoga sa moćnim oružjem (veto) na svojoj strani, to je super, i treba da budeš srećan što je tako, i da želiš da bude tako što duže.

Možeš i da mu gledaš u zube, pa da ga, zgrožen, odbaciš, ostaneš bez saveznika pa ti bude bolje.

Za to vreme će, naravno, tvoju protivnici prihvatati moćne saveznike ne gledajući im u zube, ti ćeš biti poražen ali istrajan u svom čistunstvu.

Ukrajina (a i ona zbog sebe) se pokazala poštenija prema nama od Rusije.

Ne bih o poštenju, ali bila je na našoj strani, da.
Da li bi bilo lepo da joj uzvratimo maksimalno, da, ali, šteta, preskupo bi nas to koštalo.
benedykt benedykt 13:04 26.02.2022

Re: .

principessa_etrusca
A i te sličice i video klipove, prvo proveri izvor, što kaže kolega Jovičić, u ratu prvo istina strada.

Примери рециклираних видео клипова на које БиБиСи скреће пажњу (ЛИНК)

Ma naravno, odmah sam znao kako su svi oni snimci svega onoga što je porušeno najobičniji fotošop, odnosno kako ako i ima eventualno nekih ruskih tenkova onda im Ukrajinci bacaju cveće i ljube ruske vojnike sve od sreće plačući što su ih konačno oslobodili od tih narkomana nacističkih…

vcucko vcucko 13:18 26.02.2022

Re: .

maksa83
I u takvoj situaciji, koju sad ladno priznaješ u prvom pasusu, ti ovde godinama tovariš sva govna sveta po Rusima.

Mislim da si ga pomešao sa mnom. gedža maksa maksa gedža madžageksasvrmrlkaprfljmf ... desi se.
Inače teritorijalni integritet pred jačim ne postoji.

Ti i ja vcucko se mnogo slažemo.

Nisam.
Ti si u fajlu "devetimartvidovdanskisaborpetioktobar-slobacrniđavo-danijebiloslobejabidanasbioengleskilordrovinjidubrovnikbimeplaćalisamodaihpočastvujemsvojimprisustvom", taj rad. U prevodu, uopšte me ne dotiče tvoje pisanije, dok ne preteraš.
Gedža se predstavlja kao domaćinseljak, a prosipa stavove ranog LDP-a. Što mi nikako ne ide jedno s drugim.
Gvozden na ovom blogu nasupa izuzetno uravnoteženo, poziva Gedžu na elementarni razum (koliko vidim bezuspešno) i ne mešaj ga u tu priču.
benedykt benedykt 13:22 26.02.2022

Re: .

gedza.73

Možda, kažem možda ima opravdanja za to 1941. ali sigurno nema 2014.

Moje mišljenje, koje je samo moje, da kstremi rađaju ekstreme pa onda ukrajniski nacisti krenu da baštine 'slobodarsku' borbu protiv sovjetskog imperijalizma. ili novoipmerijalizma pa dobiješ ukrajinske 'branitelje' koji nesmetano lupaju ćirilične table i od kojih zavise izbori u državi

Ukoliko bilo ko misli da je pojava neonacista ograničena samo na Ukrajinu u ovoj priči, taj se grdno vara.
Dakle, elegantni gospodin sa bujnom kosom koji stoji drugi sa desne strane od Wladimira P. (© Tess) je Dimitrij Utkin…

Ovde možete da vidite kako izgledaju njegove SS tetovaže na vratu…

Utkin se inače borio protiv Azova u Donbasu i to kao član čuvene paravojne ekipe zvane ЧВК Вагнер, koju inače drži ondašnji Arkan tj bivši krimos koji je posle postao blizak sa GRU ili ti ga Prigožin poznatiji i kao Putinov kuvar. To je simpatični gospodin koji poslužuje na ovoj slici Wladimira P. (© Tess), a inače drži sem ЧВК Вагнера istovremeno u Piteru i sada već legendarnu Fabriku trolova…

Kada se situacija u Donbasu malo smirila, onda su ekipu iz ЧВК Вагнера poslali u ispomoć Haftaru u Libiju, pa su tamo načinjene ove fotografije…

Natpis na zidu na ruskom u prevodu je: „Vidim džamije na ruskom tlu, ali bi bilo bolje da ih vidim u paklenoj vatri“. Dok je ono 14/88 kombinacija od broja 14 tj od slogana „14 reči”: „Moramo zaštititi samo postojanje našeg naroda i njegovu budućnost za decu belog čoveka”, odnosno pod dva, kako je H osmo slovo abecede onda je 88 = HH = Heil Hitler…
vcucko vcucko 13:37 26.02.2022

Re: .

benedykt

Ukoliko bilo ko misli da je pojava neonacista ograničena samo na Ukrajinu u ovoj priči, taj se grdno vara.
Dakle, elegantni gospodin sa bujnom kosom koji stoji drugi sa desne strane od Wladimira P. (© Tess) je Dimitrij Utkin…

Ovde možete da vidite kako izgledaju njegove SS tetovaže na vratu…

Utkin se inače borio protiv Azova u Donbasu i to kao član čuvene paravojne ekipe zvane Вагнер koju inače drži ondašnji Arkan tj bivši krimos koji je posle postao blizak sa GRU ili ti ga Prigožin poznatiji i kao Putinov kuvar. To je simpatični gospodin koji poslužuje na ovoj slici Wladimira P. (© Tess), a inače drži sem Вагнера istovremeno u Piteru i sada već legendarnu Fabriku trolova…

Kada se situacija u Donbasu malo smirila, onda su ekipu iz Вагнера poslali u ispomoć Haftaru u Libiju, pa su tamo načinjene ove fotografije…

Natpis na zidu na ruskom u prevodu je: „Vidim džamije na ruskom tlu, ali bi bilo bolje da ih vidim u paklenoj vatri“. Dok je ono 14/88 kombinacija od broja 14 tj od slogana „14 reči”: „Moramo zaštititi samo postojanje našeg naroda i njegovu budućnost za decu belog čoveka”, odnosno pod dva, kako je H osmo slovo abecede onda je 88 = HH = Heil Hitler…

Hvala ti što si nas prosvetlio, da i u Rusiji ima neonacista. Nismo to znali bez tebe.
Inače ih ima i u Izraelu, vidi pod "navijači Beitara Jerusalim".
vcucko vcucko 13:42 26.02.2022

Re: .

Dobar fazon




benedykt benedykt 13:51 26.02.2022

Re: .

vcucko
benedykt

Ukoliko bilo ko misli da je pojava neonacista ograničena samo na Ukrajinu u ovoj priči, taj se grdno vara.
Dakle, elegantni gospodin sa bujnom kosom koji stoji drugi sa desne strane od Wladimira P. (© Tess) je Dimitrij Utkin…

Ovde možete da vidite kako izgledaju njegove SS tetovaže na vratu…

Utkin se inače borio protiv Azova u Donbasu i to kao član čuvene paravojne ekipe zvane ЧВК Вагнер koju inače drži ondašnji Arkan tj bivši krimos koji je posle postao blizak sa GRU ili ti ga Prigožin poznatiji i kao Putinov kuvar. To je simpatični gospodin koji poslužuje na ovoj slici Wladimira P. (© Tess), a inače drži sem ЧВК Вагнера istovremeno u Piteru i sada već legendarnu Fabriku trolova…

Kada se situacija u Donbasu malo smirila, onda su ekipu iz ЧВК Вагнера poslali u ispomoć Haftaru u Libiju, pa su tamo načinjene ove fotografije…

Natpis na zidu na ruskom u prevodu je: „Vidim džamije na ruskom tlu, ali bi bilo bolje da ih vidim u paklenoj vatri“. Dok je ono 14/88 kombinacija od broja 14 tj od slogana „14 reči”: „Moramo zaštititi samo postojanje našeg naroda i njegovu budućnost za decu belog čoveka”, odnosno pod dva, kako je H osmo slovo abecede onda je 88 = HH = Heil Hitler…

Hvala ti što si nas prosvetlio, da i u Rusiji ima neonacista. Nismo to znali bez tebe.
Inače ih ima i u Izraelu, vidi pod "navijači Beitara Jerusalim".

Ovi nisu navijači kao što i sam znaš, odnosno ne moram valjda tebi da objašnjavam ko je ekipa iz ЧВК Вагнера


tj ko je tačno Prigožin u hijerarhiji kod Putina tj za šta je zadužen. Kamo inače sreće da je reč samo o Utkinu među njima…
gvozden1 gvozden1 14:06 26.02.2022

Re: .

Gvozden na ovom blogu nasupa izuzetno uravnoteženo,

Tess, si ok?
:)
softelectronics_e softelectronics_e 14:10 26.02.2022

Re: .

benedykt
gedza.73

Možda, kažem možda ima opravdanja za to 1941. ali sigurno nema 2014.

Moje mišljenje, koje je samo moje, da kstremi rađaju ekstreme pa onda ukrajniski nacisti krenu da baštine 'slobodarsku' borbu protiv sovjetskog imperijalizma. ili novoipmerijalizma pa dobiješ ukrajinske 'branitelje' koji nesmetano lupaju ćirilične table i od kojih zavise izbori u državi

Ukoliko bilo ko misli da je pojava neonacista ograničena samo na Ukrajinu u ovoj priči, taj se grdno vara.
Dakle, elegantni gospodin sa bujnom kosom koji stoji drugi sa desne strane od Wladimira P. (© Tess) je Dimitrij Utkin…

Ovde možete da vidite kako izgledaju njegove SS tetovaže na vratu…

Utkin se inače borio protiv Azova u Donbasu i to kao član čuvene paravojne ekipe zvane ЧВК Вагнер, koju inače drži ondašnji Arkan tj bivši krimos koji je posle postao blizak sa GRU ili ti ga Prigožin poznatiji i kao Putinov kuvar. To je simpatični gospodin koji poslužuje na ovoj slici Wladimira P. (© Tess), a inače drži sem Вагнера istovremeno u Piteru i sada već legendarnu Fabriku trolova…

Kada se situacija u Donbasu malo smirila, onda su ekipu iz ЧВК Вагнера poslali u ispomoć Haftaru u Libiju, pa su tamo načinjene ove fotografije…

Natpis na zidu na ruskom u prevodu je: „Vidim džamije na ruskom tlu, ali bi bilo bolje da ih vidim u paklenoj vatri“. Dok je ono 14/88 kombinacija od broja 14 tj od slogana „14 reči”: „Moramo zaštititi samo postojanje našeg naroda i njegovu budućnost za decu belog čoveka”, odnosno pod dva, kako je H osmo slovo abecede onda je 88 = HH = Heil Hitler…

Benedikt, mislim da sam te već pitao, no, svejedno.
Kako ti ovo sve znaš!?
Ne samo površno, nego u najsitnijim detaljima.
Meni to asocira da ti radiš za neku službu, šta drugo.
Ništa lično, ali, jednostavno, nije moguće imati toliko informacija o mnogo različitih tema - sa lica mesta.
Možeš li da otkriješ, makar, deo tajne kako ti to uspeva?
Ne moraš da kažeš za koga radiš, to ću da zaključim sam.
Istina, maksa se ne slaže, u potpunosti, sa tim što nije (eksplicitno) izrečeno, no, šta da se radi.
tess1 tess1 15:37 26.02.2022

Re: .

Tess, si ok?
:)

Kod nas za vrijeme rata dva brata napiju se, zagrle i zapjevaju.

Nas dva brata oba ratujemo, ne plač majko ako.. Pero kaže Mile pogine, Mile kaže Pero pogine..

E i vas dvojica Pero i Mile iz Donbasa. Šampioni. :)


Vcucko je van sebe i bez ovog ruskog orgijanja po Ukrajini, njemu je i ukrajinski jezik koji ne govore generacije jer je bio zabranjen u Ukrajini najmanje udar na temelje čika Staljinove utopije. Ništa dok ukrajinski (iz Ukrajine, molim vas) ne proćeraju i sataru Čečeni, Kamilovi dobri jarani..

Ej, bre. Nemam riječi. :)
gedza.73 gedza.73 15:54 26.02.2022

Re: .

vcucko
Hvala ti što si nas prosvetlio, da i u Rusiji ima neonacista. Nismo to znali bez tebe.
Inače ih ima i u Izraelu, vidi pod "navijači Beitara Jerusalim".

Znači sad kad se Putin obračuna sa nacistima u Ukrajini kreće na naciste u Izraelu i na kraju na tog nacistu što stoji pored njega? Poprilično opušteno i rasterećeno koliko mi se čini.
gedza.73 gedza.73 16:11 26.02.2022

Re: .

vcucko
13:03
2. Opet farmerke i Vegeta ej bre, 2022. godina je, ne 1982. Jel' ti reko to neko?

Zekiš ti malo mene?
vcucko
12:16
Tvoje je apsolutno pravo da svet i dalje gledaš kroz prizmu farmerke i vegeta

jeste da lapim ali sve mi se čini da si prvi uveo vegetarijanstvo u priču
Toliko je bio ruski čovek, da je slao na Goli ko je izustio "Ru...".

Tito jeste bio i ostao ruski čovek na prostoru Jugoslavije. To što je slao na Goli otok je strah jer je znao šta radi njegov mentor Staljin sa političkim protivnicima.
Namerno ti citiram istoričara koji nije desničar
„Tito je sebe svakako do kraja života video kao nekoga ko se, nakon raskida sa Staljinom, vraća Lenjinu i korenima boljševizma", smatra i Stefan Gužvica, istoričar na doktorskim studijima na Univerzitetu u Regensburgu u Nemačkoj.

„Pre svega, Tito nikad nije stvarno raskinuo sa staljinizmom - Titova vizija države i partije ostala je, do kraja života, suštinski staljinistička.

„Zato Jugoslavija nikada nije raskinula sa monopolom partije na vlast i nije ozbiljno pokušala da stvorio odvojen i neutralan državni aparat", ocenjuje Gužvica..

„Tito je vaspitan u tom duhu, on je pohađao tamo ideološke škole i kurseve za partizansko ratovanje. Sve one su bile staljinizovane. I u ratu je skrojio partiju da bude efikasna staljinska partija. Slavili su Staljina kao lidera pokreta", kaže za BBC istoričar Goran Miloradović.

Kada je došlo do raskola sa Staljinom 1948. Tito je, bar deklarativno, Lenjinovim putem nastavio sam.

„Trebalo je objasniti komunistima i narodu u Jugoslaviji šta se dogodilo. Zvanično saopštenje, vrlo kreativno je bilo da `drugovi u Sovjetskom savezu greše, da su skrenuli sa Lenjinovog puta, da je Staljin u zabludi, a ne Tito`", objašnjava Miloradović.

Zato ne iznenađuje podatak da je Tito do smrti na radnom stolu držao portret Lenjina.

Prema jugoslovenskoj historiografiji, Kominterna je 5. siječnja 1939 imenovala Broza generalnim sekretarom KPJ, poverila mu mandat da sastavi novi Politbiro[37] i "dužnost da nastavi odlučno da čisti partiju od svih stranih i kolebljivih elemenata".

Nije mi namera da ponovo okrećem staru priču ali evo ti par podataka. Osim toga ta stara priča nije stara nego je nova samo sa novim autokratom a istom količinom ljubavi. Koja je bila pogubna po interese Srbije (pokazalo se dev3edesetih) a mi kao duduci i dalje teramo istim putem.

Jedino me teši to što se najglasniji malo teže vataju puške (neki koje znam lakše dovate pljosku i naloču se pa tako pijani bi Nato pakt sami pobedili samo kad bi im dali S-300) a više vole viljušku pa može da se desi da se ovog puta izvučemo uprkos njihovom halakanju po portalima.



gedza.73 gedza.73 16:21 26.02.2022

Re: .

gvozden1
Ako imaš nekoga sa moćnim oružjem (veto) na svojoj strani

U tom slučaju je Kina bolji saveznik od nestabilne Rusije.
A i više naglas polemišem sa komentarima koje nailazim van bloga i koji su oduševljeno što je Putin krenuo u rat a malo razočarani što ne baca nuklearke po Evropi.
Mom bratu koji je skoro ceo život proveo na Zapadu (deca mu vrlo teško govore srpski) cakle oči od sreće na Putinove juriše


gedza.73 gedza.73 16:56 26.02.2022

Re: .

gvozden1
Vest) da li po istom principu smatraš kako ovaj deo Ukrajine koji ostane van ruske zone bi trebao iz inata da postavi NATO rakete na svoj deo teritorije?

Ne bi im bilo pametno.

A što je onda nama pametno da držimo ruski centar u Nišu?
benedykt benedykt 16:58 26.02.2022

Re: .

gedza.73
benedykt
Hvala ti što si nas prosvetlio, da i u Rusiji ima neonacista. Nismo to znali bez tebe.
Inače ih ima i u Izraelu, vidi pod "navijači Beitara Jerusalim".

Znači sad kad se Putin obračuna sa nacistima u Ukrajini kreće na naciste u Izraelu i na kraju na tog nacistu što stoji pored njega? Poprilično opušteno i rasterećeno koliko mi se čini.

Pa kako da vam objasnim… Dakle, pod jedan taj isti neonacista Dimitrij Utkin je praktično vojni zapovednik ЧВК Вагнер, tj njega je Prigožin i angažovao na samom početku da sve to vojno oformi i drži pod kontrolom. Pod dva, on je do 2013. bio a gde drugde već u GRU, da bi onda prešao u Specnaz gde je i dobio na kraju čin pukovnika, kao što je i ta slika napravljena na prijemu u čast Dana heroja otadžbine u Kremlju. Nažalost bio je isuviše desno, pa se ne vidi omanja gomila ordenja koju i on ima na svom reveru. Njemu je sve oprošteno, odnosno on možda i jeste (neo)nacista ali se ne drogira a nije ni Ukrajinac…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana