Gost autor| Literatura

Jadi Mladoga Werthera

Colin_bgd RSS / 03.03.2022. u 12:24

Šešelj u koži, dolazi mi Šešelj,
Šešelj u krznu, dolazi mi Šešelj,
Mislim na mladost, i mislim na trud,
Mislim na Zemun, na metak, i sud.

Vidi da nije možda stig'o Šešelj,
Traži i naći ćeš u meni trulu vlast,
Gore u meni je bujica reči,
Dole u meni je Ukrajina...

 



Komentari (658)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 09:35 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
Emsi, i Colin je od prije minut na spisku omiljenih blogera jer je banovo Soloa i jer nemam problema birati stranu prema svojim interesima i doći do njih kao danas neprijatnom situacijom, napraviti sve gore, da bi stigao na moj spisak čovjek prođe kroz inicijaciju.

Nešto razmišljam, koliko je ponižavajuća prepuštenost bez moderatora da i kad neko nekog zaštiti izgleda kao anomalija, kao ljudska gesta koje se ovde ne praktikuje osim kad A brani B iz osvete prema C.

Kamilo, dogurati brigu u mom kraju bi značilo: umjesto da operem prozore u stanu ja razmišljam o vrijednosti bitkojna.




Pomenuti nije moj omiljeni bloger.
Ja, inače, ne volim nadmene ljude.
O banovanju mislim veoma loše, bez obzira banovala ti ili bilo ko drugi.
Iz bilo koga razloga koji banovatelj sebi obrazloži.
Prvi Amandman je svetinja.
I važi za svakoga.
Solo je, ionako, bezazlen bloger.
Banovati njega je dodatna idiotarija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:01 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
Ja danas prvi put ove godine pokosio travu u dvorištu, izvadio suho meso iz sušnice, malo majstorisao u garaži, posijao rasad cvijeća kojim ću urediti terasu i ulaz u dvorište. Malo li je? Mogu li malo razmišljati o krizi koja će dio mog truda i zarade preliti u džepove onih koji imaju onoliko koliko više generacija njihovih potomaka neće potrošiti?

Da, ja mislim na prozore u zgradi sa slike.

Možeš, dok Harkov gori razmišljati o bitkojnu u tuđim džepovima iz tvojih džepova, ne znam o čemu drugom bi čovjek razmišljao.

Patetična si kao prava Europejka i intelektualka.
tačno je da su Rusi opkolili Harkov ali su i Ukrajinci opkolili strane državljane u Harkovu i o tome svi šute kao i mnogo čemu drugom.
nacionalistički bataljoni i dalje drže taoce kao "živi štit" osim ukrajinskih civila, još oko 5 tisuća stranaca, uključujući: u Harkovu do 1,5 tisuća studenata iz Indije, do 200 državljana Jordana, 40 državljana Egipta, 15 državljana Vijetnama. U Sumyju je 576 državljana Indije, 159 državljana Tanzanije, 121 kineski državljanin, 100 studenata iz Gane, 60 državljana Egipta, 45 državljana Jordana, 16 pakistanskih studenata, 15 državljana Tunisa i 14 državljana Zambije.

Istina, drže Ukrajinci i svoje sunarodnike kao živi štit od ruske vojske dok Evropa ne može sastaviti ni izlizanu frazu u kojoj poziva strane u sukobu da zaustave sukob i pregovorima, koji nemaju alternativu, traže riješenje.

tess1 tess1 10:03 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Ja, inače, ne volim nadmene ljude.

Misliš, ne voliš ljude (žene?) koji ne trpe tvoju bezazlenost? Tj ti i ne znaš kako bi reagovali omiljeni da si sa njima kao sa ovima koji ti nisu omiljeni?

O banovanju mislim veoma loše, bez obzira banovala ti ili bilo ko drugi.
Iz bilo koga razloga koji banovatelj sebi obrazloži.
Prvi Amandman je svetinja.
I važi za svakoga.

Iz tebe to samo provali..

Solo je, ionako, bezazlen bloger.

Radi agresije u onom videu se ide u policiju i skrene pažnja na loše ishode.. da ne bude poslije, nismo znali..

Banovati njega je dodatna idiotarija.

Nije, prvo, nisam očekivala, bilo je kul, kao da je mene pitao i trolu mačem odsjekao glavu.


Emsi, dozvoli da budemo na dvije strane..
tess1 tess1 10:06 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Patetična si kao prava Europejka i intelektualka.

Hm, prvi put mi neko kaže da sam patetična, ajde da sam pokazala bebe u atomskom skloništu dok ti šišaš francusku travu, ali ja komentarišem doguranu brigu, i malo sam porazmislila, otkud, možda od dogurati do 154 kg.. Bitkojn briga je od tri tone, vala. :)
tess1 tess1 10:08 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Tj raskazala sam ti šta znači dogurati brigu.. :)
mlatisa mlatisa 10:14 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Nije, prvo, nisam očekivala, bilo je kul, kao da je mene pitao i trolu mačem odsjekao glavu.



Radi agresije u onom citatu se ide u policiju i skrene pažnja na loše ishode.. da ne bude poslije, nismo znali..
tess1 tess1 10:27 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Mlatiša, ti si Solo?

Misliš nisam očekivala da će neko, većina, ovako premostiti par nepoznatih, pa jbt eno i bajoneti još svježi na čitam već par dana snežna dupeta blogu, bajoneti na crvenom baršunu. Neka ljudi idu u policiju, banuju, rade što osjete da moraju.

Ona agresija, nije ni latentna, je razlog da se ide u policiju. I, Solo jeste trol, ali Colin je vitez u igrici.
gvozden1 gvozden1 10:33 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

mlatisa
Nije, prvo, nisam očekivala, bilo je kul, kao da je mene pitao i trolu mačem odsjekao glavu.



Radi agresije u onom citatu se ide u policiju i skrene pažnja na loše ishode.. da ne bude poslije, nismo znali..

Šta je to Solo tako strašno okačio kad se ova ovoliko isprepadala, a Colin ekspresno brisao i banovo?

Nisam video, ali jedino što bi moglo da bude dovoljan razlog je neka pornografija.

tess1 tess1 10:41 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Šta je to Solo tako strašno okačio kad se ova ovoliko isprepadala, a Colin ekspresno brisao i banovo?

Hehe, vidi ovog bešćutnika.. Gnoma.

Nije eskpresno brisao, nakon tri dana.

Mama ti se isprepadala, gnomu. Može i ćerke.
gvozden1 gvozden1 10:48 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me


Hehe, vidi ovog bešćutnika

A ja se ponadao.
Nisam u skripti, opet?
A obećala si.

Ajd priznaj, zanima te šta pišem, interesantan sam ti pa ne odolevaš iskušenju da virneš.

Kad je već tako, red bi bio da mi učiniš uslugu i smanjiš broj, ovih jedan iza drugog, komentara.
tess1 tess1 11:13 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Kad je već tako, red bi bio da mi učiniš uslugu i smanjiš broj, ovih jedan iza drugog, komentara.

Eto sad, komentari smetaju, hm, valjda misliš da su mi slabost, nisam vidjela na snežnim dupetima koliko si dobio preporuka?, ako si dobio puno i opet igraš na tu kartu izgleda da si promućurniji od Gedže koji proklizava bezglavo na teren.. Ali, sad me interesuje, kakve komentare očekuješ, od koga, ili obratno, ovo je 6 ili 7 blog o Ukrajini gdje si npr ti napisao da si za Rusiju i moliš boga da Rusija pobjedi i to je to. Šta dalje, neko ugleda stoji novi komentar, klikne sve nadajući se da je tvoj komentar o Rusiji (?), kad, ono, ja, ccc.. Pa da, u pravu si, ja sam ljudima koji prate tebe stvarno previše.
tess1 tess1 11:17 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

I sa jednim komentarom previše, kamoli tri. Pfiju. :)
tess1 tess1 11:20 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Evo neću više. Obećavam. :)
gedza.73 gedza.73 11:34 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
promoćurniji od Gedže koji proklizava bezglavo na teren..

Lako ćeš ti sa Gedžom. Čim se malo odmoriš od onih silnih što si ih antifašistički poklala na prethodnim stranicama bloga možeš da do'vatih jedan od tvojih bajoneta i da me obezglaviš čim budem proklizao. Kad ginu svi, neka ginem i ja
tess1 tess1 11:49 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Lako ćeš ti sa Gedžom.

Gedžo, sve će biti ok. :)

softelectronics_e softelectronics_e 12:01 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
Ja, inače, ne volim nadmene ljude.

Misliš, ne voliš ljude (žene?) koji ne trpe tvoju bezazlenost? Tj ti i ne znaš kako bi reagovali omiljeni da si sa njima kao sa ovima koji ti nisu omiljeni?

O banovanju mislim veoma loše, bez obzira banovala ti ili bilo ko drugi.
Iz bilo koga razloga koji banovatelj sebi obrazloži.
Prvi Amandman je svetinja.
I važi za svakoga.

Iz tebe to samo provali..

Solo je, ionako, bezazlen bloger.

Radi agresije u onom videu se ide u policiju i skrene pažnja na loše ishode.. da ne bude poslije, nismo znali..

Banovati njega je dodatna idiotarija.

Nije, prvo, nisam očekivala, bilo je kul, kao da je mene pitao i trolu mačem odsjekao glavu.


Emsi, dozvoli da budemo na dvije strane..

Ja linkove ne otvaram, ko god da ih postavi.
Tako da nemam pojma šta je sadržaj toga što je Solo okačio.
Protiv banovanja sam o kom god da se radi.
Žene volim sve koje su žene.
Ali, ti to, to kako se vole žene, ionako ne možeš da znaš.
U stvari, ko bi ga znao?
Naše strane nisu toliko suprotne.
Budimo ljudi, iako smo Srbi!
Nije to lako!
Ali, kome je, uopšte, lako?!
tess1 tess1 13:58 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

U stvari, ko bi ga znao?

Sviđa mi se Konstrakta.
softelectronics_e softelectronics_e 14:09 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
U stvari, ko bi ga znao?

Sviđa mi se Konstrakta.

Šta je to?
tess1 tess1 14:11 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Šta je to?

Umjetnica iz Beograda.
tess1 tess1 15:44 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me



predatortz predatortz 16:02 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Kažu li šta o američkim laboratorijama za biološka istraživanja, za koje su Ameri i Ukrajinci tvrdili da ne postoje, pa onda Ameri rekli da ipak neke postoje, pa onda naprasno krenulo čišćenje tragova te vesti i ekspresno gašenje ruskih medija?

Kažu da su iskanderi i tu malo dejstvovali. Pričaju nešto neki bugarski novinari o tome...
tess1 tess1 16:15 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Pričaju nešto neki bugarski novinari o tome...

Naslovna beogradskog Blica, jel bi i ciriški? :)

Ne znam što bih u ovim teškim trenucima za Srbe s obe strane Drine bila sumnjičava prema svakoj bez izuzetka vijesti koja piše nešto negativno o Rusima u invaziji na Ukrajinu, da li je moguće da je baš sve nemoguće?

+
Parrdon, teški trenuci za sve ljude, i Bugare, al ko velim, Predatortz i ja čitamo štampu bratske Srbije.
gvozden1 gvozden1 17:09 06.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me



Ma nema frke, biće to rešeno, pukli Rusi, još malo i gotovo


"Zbog otpora ukrajinskog naroda, ruske trupe su demoralisane sa izuzetno niskim moralno-psihološkim stanjem zbog svesti o stvarnom stanju stvari", saopštio je ukrajinski Generalštab Oružanih snaga
tess1 tess1 12:32 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Ma nema frke, biće to rešeno, pukli Rusi, još malo i gotovo

Ne zna se šta je gore, to što vjeruješ da tamo Rusi ne ginu i da ih najstrašnije ne muče Ukrajinci, il što se u tvoju stvorenu sliku pobjede Rusije uklapa da Rusi ginu i da ih najstrašnije muče Ukrajinci, al ti svejedno?
softelectronics_e softelectronics_e 12:47 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
Ma nema frke, biće to rešeno, pukli Rusi, još malo i gotovo

Ne zna se šta je gore, to što vjeruješ da tamo Rusi ne ginu i da ih najstrašnije ne muče Ukrajinci, il što se u tvoju stvorenu sliku pobjede Rusije uklapa da Rusi ginu i da ih najstrašnije muče Ukrajinci, al ti svejedno?

Ko može da ne veruje da u ratu ginu obe zaraćene strane?
Takav mora da je potpuna budala.
A to Gvozden svakako nije.
Naprotiv!
Što se rata tiče - da završi koliko danas.
Ne samo zbog toga što ginu pripadnici dva bratska naroda.
Nego generalno.
tess1 tess1 12:53 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Ko može da ne veruje da u ratu ginu obe zaraćene strane?
Takav mora da je potpuna budala.
A to Gvozden svakako nije.
Naprotiv!
Što se rata tiče - da završi koliko danas.
Ne samo zbog toga što ginu pripadnici dva bratska naroda.
Nego generalno.

Jel ti dnevnu normu poltronstva omiljenim blogerima i trljanja od neomiljene blogere nisi ispunio sa Benedyktom?
softelectronics_e softelectronics_e 12:59 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

tess1
Ko može da ne veruje da u ratu ginu obe zaraćene strane?
Takav mora da je potpuna budala.
A to Gvozden svakako nije.
Naprotiv!
Što se rata tiče - da završi koliko danas.
Ne samo zbog toga što ginu pripadnici dva bratska naroda.
Nego generalno.

Jel ti dnevnu normu poltronstva omiljenim blogerima i trljanja od neomiljene blogere nisi ispunio sa Benedyktom?

Ko su tebi omiljeni blogeri?

tess1 tess1 13:21 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

"Slenczynska has performed for four United States Presidents, including playing a Mozart duet with President Harry S. Truman, and performing at President John F. Kennedy’s inauguration."

97-year-old pianist, and last surviving pupil of Rachmaninov, signs landmark record deal
gvozden1 gvozden1 17:34 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me


Ne zna se šta je gore, to što vjeruješ da tamo Rusi ne ginu i da ih najstrašnije ne muče Ukrajinci, il što se u tvoju stvorenu sliku pobjede Rusije uklapa da Rusi ginu i da ih najstrašnije muče Ukrajinci, al ti svejedno?


Ma jok, ne ginu Rusi uopšte, neće njih metak.

Bože budale, da li ginu ljudi u ratu, i da li mi ih je žao?

Ima li debilnijeg pitanja?

Edit

Da dodam ovo oko mučenja, zbog tebe.
To što Ukrajinci muče Ruse, u šta verujem, govori o njima, da su divljaci, i o tebi koja to ne osuđuješ već naprotiv, slaviš, da si ista takva, necivilizovani divljak.

Voleo bih, ako već mučenja mora da ima, da su mučitelji zarobljenika Ukrajinci, a mučeni Rusi, nikako obrnuto.

A i nekako bi se uklapalo u opšte.
tess1 tess1 19:18 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Ma jok, ne ginu Rusi uopšte, neće njih metak.

Bože budale, da li ginu ljudi u ratu, i da li mi ih je žao?

Ima li debilnijeg pitanja?

Edit

Da dodam ovo oko mučenja, zbog tebe.
To što Ukrajinci muče Ruse, u šta verujem, govori o njima, da su divljaci, i o tebi koja to ne osuđuješ već naprotiv, slaviš, da si ista takva, necivilizovani divljak.

Voleo bih, ako već mučenja mora da ima, da su mučitelji zarobljenika Ukrajinci, a mučeni Rusi, nikako obrnuto.

A i nekako bi se uklapalo u opšte.


A Isuse šta si napričao. Umal napišem nešto, pa se predomislih.
gvozden1 gvozden1 20:00 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me


A Isuse šta si napričao. Umal napišem nešto, pa se predomislih

Ajd ne folira se nego priznaj da si pokušavala, ali si čak i ti ukapirala da ne možeš da smisliš ništa iole suvislo, pa brisala, i na kraju odustala.

I jesam li ti rekao da ti ne možeš bez mene, kakva skripta, kakvi bakrači.
tess1 tess1 20:02 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

A i ja jutros gledajući sve te Napoleone do kućnog praga i po blogu sjetih se da je Jozefini u jednom povratku sa pohoda poslao glasnikom pismo i u njemu kratko "Dolazim kući. Ne kupaj se."

Svetislav ima bome i prigodniju anegdotu Pod bajonet, bato.
tess1 tess1 20:05 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Ajd ne folira se nego priznaj da si pokušavala, ali si čak i ti ukapirala da ne možeš da smisliš ništa iole suvislo, pa brisala, i na kraju odustala.

Gvozdene, nemam riječi. U pravu si opet.
gvozden1 gvozden1 20:08 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me


Gvozdene, nemam riječi. U pravu si opet.

Znam.
Ajd sad, ostaj mi u zdravlju.
tess1 tess1 20:09 07.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Znam.
Ajd sad, ostaj mi u zdravlju.

Čistoća je pola zdravlja, il? :)
tess1 tess1 09:38 08.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

E, da vidimo šta ima novo u ovom martovskom ratnom danu u Ukrajini, prvo sam pročitala šta je rekao špiclov, ženama rekao?, zašto?..

"Naglašavam da vojni obveznici ne učestvuju u sukobima i neće učestvovati. Takođe neće biti dodatnih poziva za rezervne snage", rekao je ruski predsednik u televizijskoj poruci povodom obeležavanja Međunarodnog dana žena.

Ruska dama nije sama, prva, druga, ukrajinska dama vjerovatno slika oca i bebu, iza njih je porodilište. Ukratko, dok Kamilo šiša francusku travu, ljudi odlaze sa ovog svijeta i dolaze na njega, neki, kao ruska dama, idu malo u zatvor jer šta znam dosadila im carska sloboda?



tess1 tess1 09:40 08.03.2022

Re: Ne mogu naći a zanima me

Da li će poslije ovog rata, ako nas ne satare sve, konačno obesmisliti vlast u rukama jednog čovjeka i ostati u XX vijeku? Ne mislim na Kineze, oni ionako ne živi na istoj planeti.

Sinoć na konferenciji za štampu,

shmoo shmoo 17:43 05.03.2022

Једноумна комесарска глупост

која показује и доказује степен лудила.

The administration of the University of Milano-Bicocca, it seems, responded to global events with an attempt to cancel a class on Russian novelist Fyodor Dostoevsky. (ЛИНК)



И треба да паничимо.

Треба.

Сада нас већ сасвим отворено и бескрупулозно убрзано воде у тај свет какав су предсказали Орвел и Хаксли.

Тоталитаризам либералне демократије.





kamilo_emericki kamilo_emericki 19:38 05.03.2022

Re: Једноумна комесарска глупост

shmoo
која показује и доказује степен лудила.

The administration of the University of Milano-Bicocca, it seems, responded to global events with an attempt to cancel a class on Russian novelist Fyodor Dostoevsky. (ЛИНК)



И треба да паничимо.

Треба.

Сада нас већ сасвим отворено и бескрупулозно убрзано воде у тај свет какав су предсказали Орвел и Хаксли.

Тоталитаризам либералне демократије.

Ovo se odlično uklapa u ono o čemu je Alse pisao kad je komentarisao proteste u Kanadi i kazne za ljude koji protestuju. Ljudi su zastrašeni medijskog linča što onda znači i gubitak i svega ostalog.
U Francuskoj je RT bila registrovana po francuskim zakonima i imala je tretman kao svaka TV u Francuskoj. Preko 150 osoba radilo za nju.
Zabranjen joj je rad na preporuku EU Komisije ili kako se već zove čudovište koje samo sebe smatra evropskom Vladom a koje nema nikakve nadležnosti u oblasti informisanja. Prekršeni su francuski zakoni o informisanju jer RT nije napravila ni jedan prekršaj i nije emitovala ni jedan uvredljiv prilog ili lažnu vijest.




shmoo shmoo 02:09 06.03.2022

Re: Једноумна комесарска глупост

kamilo_emericki

Ovo se odlično uklapa u ono o čemu je Alse pisao kad je komentarisao proteste u Kanadi i kazne za ljude koji protestuju. Ljudi su zastrašeni medijskog linča što onda znači i gubitak i svega ostalog.



Поменуо Врабац неки дан како су му јавили неки његови људи из Прага како тамо влада права информбироовска атмосфера откако је почела руска војна интервенција у Украјини. Сви се плаше да проговоре против званичне пропаганде Европске уније да их неко не би потказао. Чак су и неке казне, колико сам ја чуо, помињане за оне који поричу геноцид над Украјинцима који је руских руку дело.

Шта ћеш... Изгледа да су на Западу медији од јавних гласила у име народа преобликовани у потказиваче, а на Истоку, бившем социјалистичком, ту улогу ипак још увек првенствено обављају људи.





softelectronics_e softelectronics_e 09:38 06.03.2022

Re: Једноумна комесарска глупост

shmoo
kamilo_emericki

Ovo se odlično uklapa u ono o čemu je Alse pisao kad je komentarisao proteste u Kanadi i kazne za ljude koji protestuju. Ljudi su zastrašeni medijskog linča što onda znači i gubitak i svega ostalog.



Поменуо Врабац неки дан како су му јавили неки његови људи из Прага како тамо влада права информбироовска атмосфера откако је почела руска војна интервенција у Украјини. Сви се плаше да проговоре против званичне пропаганде Европске уније да их неко не би потказао. Чак су и неке казне, колико сам ја чуо, помињане за оне који поричу геноцид над Украјинцима који је руских руку дело.

Шта ћеш... Изгледа да су на Западу медији од јавних гласила у име народа преобликовани у потказиваче, а на Истоку, бившем социјалистичком, ту улогу ипак још увек првенствено обављају људи.



Benedikt sigurno misli da je ovo ruska propaganda.
shmoo shmoo 10:26 06.03.2022

О праштању и забораву

softelectronics_e

Benedikt sigurno misli da je ovo ruska propaganda.



То је његово право, да мисли шта год хоће.

Оно што важи за Максу, важи и за њега.

И за све нас остале на Блогу Б92.

Него видим вест да се савезници (ма шта год то значило у овом тренутку) спремају да признају владу Зеленског у егзилу која ће бити кључни фактор у украјинском герилском отпору руском окупатору. (ЛИНК)

Само да им савезници после неког договора са Русима не окрену леђа к'о Нашима ономад 1943. после Јалте.







Јбт, не могу да верујем како "савезници" перфидно гурају ову украјинску сиротињу у беспотребну погибељ. И то раде све време без трунке гриже савести, а све зарад исцрпљивања и цеђења Русије. Ужас. И не може ме нико убедити више никада у добронамерност тих "савезничких" кругова на Западу. Рекох већ Тес и Геџи, ми (и не само ми) смо све то већ прошли и научили смо шта значи када "савезници" кажу милосрђе.

Могу све да опростим. Да опростим могу, да заборавим нећу.

Али децу им никада нећу опростити.





tess1 tess1 11:16 06.03.2022

Re: О праштању и забораву

Рекох већ Тес

Taso, čovječe. :)
shmoo shmoo 11:30 06.03.2022

Re: О праштању и забораву

tess1
Рекох већ Тес

Taso, čovječe. :)


Па причали смо о томе како је ово што видимо данас у Украјини изгледало код нас деведесетих, зар не?

EDIT: А не верујем ни да си заборавила медијску пропаганду и све оне холивудске блокбастере који су за циљ имали демонизовање Срба у то време распада бивше нам и сада одавно већ покојне отаџбине.

Користи се тај исти рецепт и дан-данас по потреби када су Срби у питању.

tess1 tess1 11:50 06.03.2022

Re: О праштању и забораву

који су за циљ имали демонизовање Срба

Taso, nikad mi to nije smetalo. Valjda mi navika od Gavrila. :)
shmoo shmoo 12:32 06.03.2022

Мостови од гос'н Ива Андрића

tess1
који су за циљ имали демонизовање Срба

Taso, nikad mi to nije smetalo. Valjda mi navika od Gavrila. :)



Могуће...

Ма немој мене уопште да слушаш (то јест, читаш). Имаш на располагању ону Максину скрипту, зар не?

Ја сам се нешто расентименталисао јербо на сутрашњи датум пада Дан инжињерије ЈНА, па сам ових дана у посебном муду (англицизам).





tess1 tess1 14:03 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

Ја сам се нешто расентименталисао јербо на сутрашњи датум пада Дан инжињерије ЈНА

Taso, pirotehniko, rušio si mostove još kao dijete? :)

+ (nakon minut-dva)
U skripti će Solo ostati do sudnjeg dana, i da, Gvozden sa njim paše tj zasjeniće ga.
softelectronics_e softelectronics_e 14:09 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

tess1
Ја сам се нешто расентименталисао јербо на сутрашњи датум пада Дан инжињерије ЈНА

Taso, pirotehniko, rušio si mostove još kao dijete? :)

+ (nakon minut-dva)
U skripti će Solo ostati do sudnjeg dana, i da, Gvozden sa njim paše tj zasjeniće ga.

Sumnjam!
tess1 tess1 14:12 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

Sumnjam!

Ako bude pametan, ostaće samo u skripti.
softelectronics_e softelectronics_e 14:21 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

tess1
Sumnjam!

Ako bude pametan, ostaće samo u skripti.

Biće ti krivo kada te prođe ljutnja.
Ali, ko sam ja da ti olakšavam?

gvozden1 gvozden1 14:31 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

Ma foliranje.
Sto puta je to do sad saopštila.
A saopštava kao da izriče presudu, kao da je to neka bitna stvar, šta će ona čitati a šta neće.

Čitaj šta ti se čita, koji si ti krasni da bi druge zanimalo koga ti čitaš a koga ne.
shmoo shmoo 14:42 06.03.2022

Време лети и зими и лети

tess1
Ја сам се нешто расентименталисао јербо на сутрашњи датум пада Дан инжињерије ЈНА

Taso, pirotehniko, rušio si mostove još kao dijete? :)



Па ако су ме на регрутацији после свих оних психо-физичких тестирања проценили да бих то умео најбоље да радим у војничкој униформи, онда ту не треба више ништа додавати.


+ (nakon minut-dva)
U skripti će Solo ostati do sudnjeg dana, i da, Gvozden sa njim paše tj zasjeniće ga.



То ти види са њима двојицом, не бих ја да се мешам у ваше интимне односе.

Знам само какво мишљење имам о бановањима, брисањима коментара и о онима који искукају или се довољно пута баве друкањима код надлежних (на читавом Блогу Б92 и на појединачним блоговима, као и у RL) да се тако нешто уради.

То мишљење ћу задржати овај пут за себе јер ме мрзи да понављам оно што сам више пута већ рекао на Блогу Б92.

Еееее, а мог маторог су 1945. док је још био у униформи после истеривања Шваба из земље по пријави и лажном сведочењу једне друкаре стрпали у мардељ заједно са мноштвом Београђана и Шумадинаца, баш некако пред ону ћораву кутију звану избори Тито-Шубашић, зато што је између осталог слушао амерички џез преко војне радио станице на аеродрому у Нишу.

Ко би рек'о да је од тада прошло 77 година.

Нема шта, време лети и зими и лети, и све се мења... Осим...


Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.

I nama je dosadno, zar ne,
i Kosovo, i jauk, itd., sve?
Ta to je bila samo šala.
Treba već nešto novo,
ko bi još spominjo ovo,
krv i sram i rat.
Večna su samo tamnica i vešala,
njih će ti rado nuditi i brat.

Što ti je žao našeg pokolenja?
Zar to nije vesela maskarada:
danas je ukus car, a sutra barikada,
Hristos, pa Neron, pa Lenjin.
Ukus se menja, ukus se menja:
samo su hulje sve isti.
Hiljade godina vuku nas za nos,
pesnici, mesije, carevi i komunisti.

Šta ti je žao našeg pokolenja
ukus se menja, ukus se menja.
Svejedno rodiš li sina ili kćer:
večno su isti čovek i ker.



Време лети, деценије и векови се смењују, све смо модернији и напреднији са сваким новим даном, али Човек је увек исти, јебеш му матер и таквом Човеку.






tess1 tess1 16:21 06.03.2022

Re: Мостови од гос'н Ива Андрића

Ma foliranje.
Sto puta je to do sad saopštila.
A saopštava kao da izriče presudu, kao da je to neka bitna stvar, šta će ona čitati a šta neće.

Problem je što ne koristim samo laptop i PC, ali i interesantno nakon par dana skripte nekako čovjek ne znam kako bih rekla, ne primjećuje one koje skripta blokira.

Čitaj šta ti se čita, koji si ti krasni da bi druge zanimalo koga ti čitaš a koga ne.

Angažavao si se uveliko u ime javnosti?
milisav68 milisav68 11:46 07.03.2022

Re: Odličan tekst

tess1 tess1 09:27 07.03.2022

lice zemlje


1) ".... o "biološkim" laboratorijama u Ukrajini, iako sami ne bi mogli da razlikuju poljoprivrednu apoteku od galenske laboratorije, krajnje je vreme da naučite nešto, osim ako baš volite da budete budale ili ste plaćeni za to."

2) Žene se i pjevaju - Ukrajinci

"I shall remain faithful until the great yawn do us part.”

Czech movie poster for Ingmar Bergman’s masterpiece Smiles of a Summer Night by Karel Vaca (1955).




+ (nakon 5 min)
Kako su meni promakli Zemlja gruva?
tess1 tess1 19:19 07.03.2022

Re: lice zemlje



omega68 omega68 11:24 09.03.2022

само гледам

Виши епидемиолог се јавно извинио генерацији своје ћерке јер се није оштрије супротставио „морално погрешним“ мерама затварања због ковид-а, попут затварања школа због којих су деца претрпела огромну штету.
Запањујуће признање дао је професор Mark Woolhouse, који је за Sky News коментарисао тј. критиковао драстичне мере „борбе“ против коронавируса.
Академик са Универзитета у Единбургу рекао је да је „здрав разум“ био „жртва“ изолације и да је генерација његове кћери „највише пропатила“.
Осврћући се на штетне мере изолације као што је затварање школа и означавајући их као „морално погрешне“, Woolhouse је рекао да му је речено да буде тих када је довео у питање „хистеричне“ графиконе које је представио главни научни саветник (CSA) Сир Patrick Vallance који је рекао да ће се случајеви ковид-а експоненцијално удвостручити.

“Да је ова пројекција продужена за још једну недељу, говорили бисмо о сто хиљада случајева дневно. Други месец би нам дао близу пола милиона. По дану. Експоненцијална пројекција ће вам дати било који број ако је користите довољно дуго,” рекао је Woolhouse.
Када је Woolhouse, аутор нове књиге под називом Година када је свет полудео, службено изнео скептицизам у вези с бројкама, рекао је да његове „приговори уопште нису били прихваћени“.

“Након навале мејлова позван сам да ‘цензуришем’ своје коментаре,” каже он.

Сугеришући да иза захтева стоји неко из владе, Woolhouse је утврдио да: „није требало да исправља своје ставове.“
Међутим, ситуација се одиграла по други пут када је нови модел у октобру 2020. предвиђао 4.000 смртних случајева дневно у Великој Британији упркос „чињеници да је други талас већ почео да успорава“.
“Модел који је генерисао цифру од 4.000 смртних случајева дневно био је ванредан – све друге пројекције модела дале су много ниже бројке”, пише Woolhouse, напомињући како је графикон ипак емитован пред милионима ТВ гледалаца.
Woolhouse је такође открио како је влада знала да „људи старији од 70 година имају 10.000 пута већу вероватноћу да ће умријети од ковид-а него они млађи од 15 година“, али је намерно спроводила политику која то није узимала у обзир и наносила штету најмлађима.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana