Gost autor

III

srdjan.pajic RSS / 10.03.2022. u 16:16

 "Čovjek je siguran samo u jedno. U besmislenost života."


Tolstoj

 



Komentari (431)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

benedykt benedykt 10:47 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

softelectronics_e

Zato se čudim nekim (naoko) inteligentnim ljudima kako tako lako podlegnu (ovoj) primitivnoj propagandi.

Pazi, najbitnije je da ti nisi podlegao… Mislim, toj kao fol primitivnoj propagandi, jer se da pogađam držiš one legendarne maksime kako…
tess1 tess1 11:00 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Uzgred, čestitam na demokratskom ptoencijalu i apelujem da ti se dodeli autorska.
Da ne moraš Pajića da cimaš, brzina i efikasnost u propagandi nekad su ključna svojstva.

Ovde demokratiju najviše vole preko tuđih snežnih dupeta?

Pajića sam već zamolila da zamijeni i tekst, ludo, burazeru, ludo, i primjetih da ovakvu komunikaciju nisam imala sa Jinksom i Doksom. I javno zahvaljujem na dobroj volji il prilici da brišem komentare i banujem, hvala Pajiću.
tess1 tess1 11:02 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Zaboravih, dvije preporuke mi pokvariše koncept jedne 0 (nule), ej, i to je bilo za ljude. :)

Zato teška srca s vama dijelim ovaj jazz. :)

maksa83 maksa83 11:17 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Mogu li ipak deca kao ilustracija, mislim da ovde odlično pristaju?

Pa gde si našao ovog debila, taj je bukvalno razglas frindž sajtova, tviterov omega. Zariljaj malo pa vidi šta je sve pisao o nepostojećem virusu i oko vakcina.

Montaže lažnih vesti koje posle budu diskreditovane je jedna od fora ruske strane. Npr. imaš onaj snimak gde leže mrtvi "Ukrajinci" na trgu pokriveni crnim pokrovima i preko ide glas reportera kako su eto izginuli civili u Ukrajini a onda jedan od tih mrtvih mrdne i povuče onaj pokrov nazad na sebe, to onda debili šire po Internetu u fazonu "eto vidite šta oni rade, lažni mrtvi", da bi se na kraju ispostavilo da je to zapravo u originalu ovo:




Daj šta god hoćeš samo nemoj špiro seneku mentola.
benedykt benedykt 12:07 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83

Montaže lažnih vesti koje posle budu diskreditovane je jedna od fora ruske strane. Npr. imaš onaj snimak gde leže mrtvi "Ukrajinci" na trgu pokriveni crnim pokrovima i preko ide glas reportera kako su eto izginuli civili u Ukrajini a onda jedan od tih mrtvih mrdne i povuče onaj pokrov nazad na sebe, to se onda širi po Internetu u fazonu "eto vidite šta oni rade, lažni mrtvi", da bi se na kraju ispostavilo da je to zapravo u originalu ovo:

U ruskim medijima se bukvalno ništa ne pojavljuje od ružnih slika, pa onda na primer pokazuju neke prastare snimke iz Mariuopolja i Harkova i pričaju kako sve upravo tako sada izgleda, dakle ništa porušene zgrade i mrtvi ljudi. Ukoliko se to eventualno i pominje, onda je to priča kako su zli nacisti iz Ukrajine sve to izmislili, tj sami sebe bombarduju, sami sebe u false flag operacijama ubijaju, odnosno bukvalno svugde je bio smešten Azov. Prekjuče je na primer na ruskoj televiziji Звезда bila emisija u kojoj je jedan oficir rekao kako naši momci tamo ginu i da treba minutom ćutanja da im odaju počast.

Na to, skoči sav besan voditelj Aleksej Gudošnikov…

I krene sa time da on to ne može više da trpi, i onda kaže sledeće…
UĆUTITE! NAŠI MOMCI TAMO NE GINU! ONI UNIŠTAVAJU FAŠISTIČKE GADOVE! TO JE TRIJUMF RUSKOG ORUŽJA…!?!
Za to isto vreme su u Kazanju klince sa fakulteta, a sve po sistemu imaćemo u vidu ko ne dođe, doveli kao ovčice u lokalni tržni centar, obukli ih u neke idiotske bele jakne sa sve onom Z-vastikom na grudima i onda su oni da tragikomedija bude zaista potpuna dizali jednu ruku u vis i vikali… Вперед Россия…!?!

gedza.73 gedza.73 12:16 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj


Montaže lažnih vesti koje posle budu diskreditovane je jedna od fora ruske strane.

Eno ga i ambasador Rusije počeo autorskim tekstom da vara lakoverne penzionere posteljinom što miriše na lavandu koja otklanja sve bolesti.

Bocan-Harčenko
Uzimale su časove od zapadnih instruktora, dobijajući iz zemalja NATO sve više letalnog oružja i municije. Proučavale su iskustvo Zagreba u prisilnom proterivanju 250.000 Srba iz Hrvatske 1995. godine (od 2016. delovala je ukrajinsko-hrvatska međuresorna radna grupa za "reintegraciju teritorija".

Upravo je Rusija snabdevala oružjem hrvatske snage i slala svoje instruktore Ruse da obučavaju hrvatsku vojsku koja je potom izvršila etničko čišćenje.
Ne znam da li je ova izjava istinita ali ako jeste onda su Srbi najveće budale na svetu.
Čak je i ambasador Rusije u Zagrebu Anvir Azimov eksplicitno izjavio da su Rusi dali Hrvatima protivvazduhoplovni (PVO) sistem S-300 PMU da obuzdaju Srbe. Takva izjava bi mnoge otreznila, ali ne i Srbe koji se svega mogu odreći osim sopstvenih zabluda.
Vreme

Delovi sistema S-300 u Hrvatsku su stigli između 1994. i 1996, dobavljali su se preko aerodroma u Puli, a javnosti su pokazani na paradi Hrvatske vojske na Jarunu 1995. Uoči zločinačkih akcija "Bljesak" i "Oluja", javno pokazivanje tog sistema na vojnoj paradi za Dan državnosti bio je ujedno i znak da je to događaj od ogromnog globalnog strateškog značaja, jer su vojni analitičari shvatili da se jedan sistem S-300 prvi put našao izvan neposredne kontrole ruske vojske ili njenih saveznika.

Ova saopštenja su provokativna, grubo izvrću činjenice i imaju za cilj ocrnjivanje politike Ruske Federacije na Balkanu. Pogotovo je neprihvatljivo u kontekstu svih tih izmišljotina spominjanje kontakata ambasadora Rusije u Zagrebu - ističe se u saopštenju.

Slika iz Zagreba







benedykt benedykt 12:28 11.03.2022

Re: Тиховање, ћутање и тишина

nsarski
Izvini, imam Lavrova na drugoj liniji.

Zakuni se…!?! Znači i on je gotivio Žalosnu sovu kao mali… Nisam vidiš znao da je Komandant Mark bio objavljivan i tamo. E pa da častiš matori, jer ako kreneš u RuZiju ima iz momenta da te saleću na ulici i traže ti autograme…
tess1 tess1 12:58 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Eno ga i ambasador Rusije počeo autorskim tekstom da vara lakoverne penzionere posteljinom što miriše na lavandu koja otklanja sve bolesti.

Svijetli su ovo literarni trenuci. :)
tess1 tess1 13:01 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Sastojci:
- 250 g špageta
- 60 g maslaca
- 3 čena belog luka
- korica 3 limuna
- 60 ml soka od limuna
- 120 ml pavlake za kuvanje
- so, biber
- 25 g izrendanog parmezana
- šaka svežeg bosiljka


Priprema:
Makarone skuvajte na uobičajen način. Sitno iseckajte beli luk, narendajte koricu limuna i iscedite sok. U većem tiganju rastopite maslac na umerenij temperaturi. Propržite beli luk, dodajte polovinu pavlake za kuvanje i začinite po ukusu. Dinstajte nekoliko minuta uz povremenoo mešanje. Ubacite gotovu testeninu, pa prelijte ostatkom pavlake. Dodajte sok i koru od limuna i mešajte da se sve lepo sjedini. Dodajte sitno naseckan bosiljak i pre serviranja pospite parmezanom.

Izvor: Stvar ukusa




Google mi ponudio Limun špagete po receptu Sofije Loren, znaju oni zašto :), na meni nepoznatoj stranici Stvar ukusa, i ja dijelim s vama, posebno sa onima koji mi ne žele ispričati šta je Tolstoj rekao za Čehova, i onima koji su kupilo brašno. :)
softelectronics_e softelectronics_e 13:20 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
Sastojci:
- 250 g špageta
- 60 g maslaca
- 3 čena belog luka
- korica 3 limuna
- 60 ml soka od limuna
- 120 ml pavlake za kuvanje
- so, biber
- 25 g izrendanog parmezana
- šaka svežeg bosiljka


Priprema:
Makarone skuvajte na uobičajen način. Sitno iseckajte beli luk, narendajte koricu limuna i iscedite sok. U većem tiganju rastopite maslac na umerenij temperaturi. Propržite beli luk, dodajte polovinu pavlake za kuvanje i začinite po ukusu. Dinstajte nekoliko minuta uz povremenoo mešanje. Ubacite gotovu testeninu, pa prelijte ostatkom pavlake. Dodajte sok i koru od limuna i mešajte da se sve lepo sjedini. Dodajte sitno naseckan bosiljak i pre serviranja pospite parmezanom.

Izvor: Stvar ukusa




Google mi ponudio Limun špagete po receptu Sofije Loren, znaju oni zašto :), na meni nepoznatoj stranici Stvar ukusa, i ja dijelim s vama, posebno sa onima koji mi ne žele ispričati šta je Tolstoj rekao za Čehova, i onima koji su kupilo brašno. :)

Čim beli luk u receptu zauzme dostojno mesto, taj recept ne može da bude loš.
softelectronics_e softelectronics_e 13:31 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83

...
Montaže lažnih vesti koje posle budu diskreditovane je jedna od fora ruske strane. ...

Da li je moguće da se braća Ameri ne služe ovakvom metodologijom?
Šta kažu dobro obavešteni izvori?
tess1 tess1 13:36 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Čim beli luk u receptu zauzme dostojno mesto, taj recept ne može da bude loš.

U sastojcima piše špagete, u pripremi makaraone. Dobro, ne bi to tebe zbunilo. Recept su Sofijine Limun špagete. :)
softelectronics_e softelectronics_e 13:43 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
Čim beli luk u receptu zauzme dostojno mesto, taj recept ne može da bude loš.

U sastojcima piše špagete, u pripremi makaraone. Dobro, ne bi to tebe zbunilo. Recept su Sofijine Limun špagete. :)

Ja više volim makarone.
Sa šagetama je petljavina.
cmix909 cmix909 13:51 11.03.2022

Re: Tolstoj

tess1

Znam! To onaj sto je u miru između dva rata prepisivao Pinokija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:45 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
što me zabranjivani dokumentarci ne interesuju jer u eri Neta ne postoji zabrana, postoji za teoretičare zavjere i druge paraonike,

Narodni pjesnik kaže:
„Sila otme zemlju i gradove,
kamol’ mene konja otet neće!

Ako predsednik najmoćnije države svijeta i ovlašteni rukovalac crvenim dugmetom može biti cenzurisan ne vidim zašto bih povjerovao u slobodu izražavanja.
nemam obavezu biti dobar čovjek dok mrcvarite danonoćno virtuelno ljude oko sebe da se ne bi suočili sa činjenicama, evo nekoliko:

1. Rusija je napala drugu državu
2. Druga država se brani
3. Svi smo pred kolapsom (ne znamo kakav nas sunovrat čeka)
4. Kina ovo jutro dominira na nekoliko naslova, šta joj je? Kažu: ekonomija je razbudila..
5. Odavde su dvojica Ukrajinaca iz jednog sportskog kluba dobili pozive za mobilizaciju, jedan se vraća, drugi razmišlja, vjerovatno će i on, mladi ljudi
6. psi rata, nacisti postoje, mlada ruska vojska gine

Dobar se čovjek postaje, ako takvi objektivno postoje, roditeljskim vaspitanjem, školovanjem i mnogim drugim aktivnostima. Niko nije obavezan biti dobar čovjek.
tess1 tess1 14:46 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Ja više volim makarone.
Sa šagetama je petljavina.


Šagetama, šagetama..

Rijetko pravim tjesteninu sebi, makarone sa paradajz sosom i puno maslinovog ulja zapečene u rerni jednom godišnje, tad ih jedem i sutradan. Špagete volim crne i vegan, obične. Kući uvijek imam 4-5 paketa "špageta" od riže, hrana koja ne troši energiju što bi rekao Novak (mislio je na varenje ne na vrijeme pripreme), par minuta u vrućoj vodi, isjeckaš krastavac i korijander, malo limuna i maslinovog ulja, par kapi, i to je to.. I da, "špagete" su dobre u restoranim azijskim, sa povrćem i bez jaja. Djetetu pravim Carbonara i Bolognese, kao i svi, mislim, kao svi što prave, i tvoja žena pretpostavljam, samo neko jednostavniju i bržu verziju, neko kao ja. :)

benedykt benedykt 14:48 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
Sastojci:
- 250 g špageta
- 60 g maslaca
- 3 čena belog luka
- korica 3 limuna
- 60 ml soka od limuna
- 120 ml pavlake za kuvanje
- so, biber
- 25 g izrendanog parmezana
- šaka svežeg bosiljka


Priprema:
Makarone skuvajte na uobičajen način. Sitno iseckajte beli luk, narendajte koricu limuna i iscedite sok. U većem tiganju rastopite maslac na umerenij temperaturi. Propržite beli luk, dodajte polovinu pavlake za kuvanje i začinite po ukusu. Dinstajte nekoliko minuta uz povremenoo mešanje. Ubacite gotovu testeninu, pa prelijte ostatkom pavlake. Dodajte sok i koru od limuna i mešajte da se sve lepo sjedini. Dodajte sitno naseckan bosiljak i pre serviranja pospite parmezanom.

Izvor: Stvar ukusa




Google mi ponudio Limun špagete po receptu Sofije Loren, znaju oni zašto :), na meni nepoznatoj stranici Stvar ukusa, i ja dijelim s vama, posebno sa onima koji mi ne žele ispričati šta je Tolstoj rekao za Čehova, i onima koji su kupilo brašno. :)

Nemam reči ali zaista, mislim sve sve ali pavlaka u špagete…
Pokušaj bolje ovo. Elem, ovo je verzija pasta con sarde koju je gradonačelnik Palerma pre deset i kusur godina spremao u nekoj tv emisiji.
50 g inćuna ali onih što su u u ulju tj u teglici
100 g prezli
6 kašika maslinovog ulja, plus što ti treba da od prezli napraviš tzv mollica secca
250 g bucatini špageta (to su ti oni sa rupom u sredini tj bušni k’o svirala)
1 čen belog luka, sitno iseckan
3 supene kašike pinjola
1/3 šolje suvog grožđa ali onog žutog, koga ostaviš u toploj vodi jedno 20 minuta, a zatim ga ocediš
3 kašike ako možeš da nađeš sicilijanski strattu, to ti je ovo na slici (proizvođač je nebitan)

Ako nema pokušaj da nađeš pastu od sušenih paradajza a ako nema ni to onda u krajnjem slučaju i obična paradajz pasta…
Malo šafrana koga prvo u avanu sa tučkom pretvoriš u prah a onda ostaviš da odstoji pet minuta u dve kašike tople vode

Inćune ocediš lepo od onog ulja pa prepoloviš ali po dužini.
Pomešaš zatim prezle sa malo šećera i prstohvatom morske soli.
Zagreješ onda malčice maslinovog ulja u tiganju al’ ne na najjače da uključiš ringlu nego neka sredina, i kad ulje krene da mreška ubaciš prezle i istostiraš ih da lepo porumene.
Napuniš veliki lonac sa vodom i raspališ ringlu na najjače. Kada vodica provri, stavi morsku so ali krupnu ako imaš i ukuvaj bucatini da bude što-no-se kaže al dente (otprilike 1 minut manje od vremena koje ti piše na pakovanju).
U međuvremenu, u tiganju zagreješ 6 kašika maslinovog ulja i kad krene da mreška a ti ubaciš one inćune i beli luk pa to lepo pržiš dok inćuni ne krenu da se tope, a beli luk da rumeni. (Pazi sa belim lukom inače zagore sve). Dodaj one pinjole i suvo grožđe koje si lepo ocedila i nastavi još malčice da sve to pržiš u tiganju. U strattu-pastu od sušenog paradajza-običnu paradajz pastu (nepotrebno precrtati), ubaci onaj šafran što je odstojao u dve kašike tople vode, pa to sve lepo ubaci u tiganj sa ostalim sastojcima i ostavi da se lagano krčka.
Bucatini špagete ocedi lepo i ubaci da se sjedini sa sosom i kad sipaš u tanjir pospi sa onim istostiranim prezlama…

tess1 tess1 14:50 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

mislim sve sve ali pavlaka u špagete

Isto sam pomislila al to je možda onaj krem, ne znam, napravila bih ali vjerovatno da se osjeća mlijeko krave. :)
tess1 tess1 14:51 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

da se osjeća mlijeko krave. :)

Sigurno. :)
tess1 tess1 14:52 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Dobar se čovjek postaje, ako takvi objektivno postoje, roditeljskim vaspitanjem, školovanjem i mnogim drugim aktivnostima.

Moji su omanuli, kažu "srce sam im otrgla".
Niko nije obavezan biti dobar čovjek.

Naravno, insistiram na tome posebno ovde na blogu.
tess1 tess1 14:53 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

i prstohvatom morske soli.

Isuse, Benedykt.

Precjenjuješ moje strpljenje u kuhinji. Misliš ti da ja znam šta radim kad kuvam? :)
tess1 tess1 14:54 11.03.2022

Re: Tolstoj

Znam! To onaj sto je u miru između dva rata prepisivao Pinokija.

Cmix, podsjeti me molim te.. :)
benedykt benedykt 15:05 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
Ja više volim makarone.
Sa šagetama je petljavina.


Šagetama, šagetama..

Rijetko pravim tjesteninu sebi, makarone sa paradajz sosom i puno maslinovog ulja zapečene u rerni jednom godišnje, tad ih jedem i sutradan. Špagete volim crne i vegan, obične. Kući uvijek imam 4-5 paketa "špageta" od riže, hrana koja ne troši energiju što bi rekao Novak (mislio je na varenje ne na vrijeme pripreme), par minuta u vrućoj vodi, isjeckaš krastavac i korijander, malo limuna i maslinovog ulja, par kapi, i to je to.. I da, špagete su dobre u restoranim azijskim, sa povrćem i bez jaja.

Ne bih baš da teram mak na konac ali to u azijskim restoranima je nešto malo drugačije nego što su špagete, mada ima i onih koji su manje više ta neka ista varijanta . Za kineski Lo Mein ti idu nudle koje su manje više isto što i špageti tj brašno i jaja varijanta ali su samo nešto malčice deblje. Zatim imaš one koje idu u Ramen koje su to isto samo je odrađena fora da budu onako smešno uvijene, dok su Udon nudle prave i malo deblje od običnih špageta i u njih ne idu jaja tj samo brašno, voda i so. Pored njih Japanci vole i Soba nudle koje su heljdino brašno pomešano sa običnim. Tu su naravno i one od pirinča, pa ti one najtanje tj pirinčane vermicelli idu u Singapurske nudle, one malo deblje idu npr u vijetnamske Pho supice a one široke i pljosnate idu pod tačku obavezno u Pad Thai. Takođe imaš i one tzv celofan nudle koje idu npr u onu čuvenu thai salatu od zelene papaje, gde isto kao i u Pad Thai ide kikiriki i korijander na kraju…
maksa83 maksa83 15:11 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Za kineski Lo Mein ti idu nudle koje su manje više isto što i špageti tj brašno i jaja varijanta

Prave špagete (dry pasta) su senza uova, samo semolina i voda, preferabli istiskivane kroz bronzane cevke tako da im površina ostane 'rapava da bolje primaju sos.

tess1 tess1 15:11 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Ne bih baš da teram mak na konac ali to u azijskim restoranima je nešto malo drugačije nego što su špagete, mada ima i onih koji su manje više ta neka ista fora.

Da, u pravu si. Držala sam se odrednica špagete-makaroni, sa Emsijem je to kao kurs broda na otvorenom moru, skreneš naletima vjetra i valova par metara sjeveroistočno od rute, zabasaš u Bermudski trougao.. I ono što sam napisala crne špagete umal izbrišem "crne".. :)
benedykt benedykt 15:16 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
i prstohvatom morske soli.

Isuse, Benedykt.

Precjenjuješ moje strpljenje u kuhinji. Misliš ti da ja znam šta radim kad kuvam? :)

E sad i ti, ne znaš šta mu dođe prstohvat soli…
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:22 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
ispostavilo da je to zapravo u originalu ovo:


Ne gledaš francuske televizije pa ne znaš koliko su oni emitovali ovakvih vijesti.
Naročito sa djecom. Najnoviji slučaj je bio sa dječakom od 4-5 godina koji je sam prešao u Poljsku.
Nisam pratio jesu li objavili izjavu poljske carine kako je dječak bio u pratnji roditelja.
Sličnu stvar smo već vidjeli.
Izgleda da ni biološke laboratorije nisu baš izmišljotina. Ima dima a vatra će doći sama.
Link


benedykt benedykt 15:30 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
Za kineski Lo Mein ti idu nudle koje su manje više isto što i špageti tj brašno i jaja varijanta

Prave špagete (dry pasta) su senza uova, samo semolina i voda, preferabli istiskivane kroz bakarne cevke tako da im površina ostane 'rapava da bolje primaju sos.


Je l’ se sećaš legendarne scene sa Benignijem u Night on Earth, kada ga sveštenik zamoli da skine naočari za sunce jer je noć…

A Benigni mu posle kaže…

E taj neki rad sad imam u glavi… Pazi kada sam sve vreme mislio da su pod tačku obavezno i jaja u celoj priči…
maksa83 maksa83 15:34 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

E taj neki rad sad imam u glavi… Pazi kada sam sve vreme mislio da su pod tačku obavezno i jaja u celoj priči…

Da, to je čest miskonsepšn zato što vuku na žuto, a nisu takve od jaja nego je durum od kog se pravi semolina žućkasta sorta.

Inače, nisam verovao dok nisam probao, ali postoji ogromna razlika između glatkih masovno proizedenih Barilla špageta (koje Italijani inače smatraju bezveznim brendom) ii originalnih 'rapavih kada se sve napravi. Baš fundamentalna.

Edit:

maksa83 maksa83 15:40 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Ne gledaš francuske televizije pa ne znaš koliko su oni emitovali ovakvih vijesti.

Čuj. Bernar Anri, doajen discipline.

benedykt benedykt 15:45 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
E taj neki rad sad imam u glavi… Pazi kada sam sve vreme mislio da su pod tačku obavezno i jaja u celoj priči…

Da, to je čest miskonsepšn zato što vuku na žuto, a nisu takve od jaja nego je durum od kog se pravi semolina žućkasta sorta.

Inače, nisam verovao dok nisam probao, ali postoji ogromna razlika između glatkih masovno proizedenih Barilla špageta (koje Italijani inače smatraju bezveznim brendom) ii originalnih 'rapavih kada se sve napravi. Baš fundamentalna


Upravo ta fora, pošto su žute ja se tripovao da su i jaja unutra i kao nema greške… Pazi, ima da nađem te ‘rapave i to dok si rekao mali ašov…
maksa83 maksa83 15:49 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Pazi, ima da nađem te ‘rapave i to dok si rekao mali ašov…

Ja sam negde kod nas (jedno pakovanje ali nemam blagog pojma gde, i to me nervira) u jednom trenutku ovde kupio Rummo 'rapave koje slove za dobar brend (tad to nisam znao inače bih sigurno kupio više), sledeće slično bi bilo po Aromama gde (ne znam da li u svim) u skroz providnom pakovanju često ima i tih rapavih od druge firme.

Između ostalog fora sa Rummo i tim brendiranim je što se ne sjebu 15 minuta posle kuvanja i ne postanu neko slabo dehidrirano sranje kao konfekcijska Barilla nego održe čvrstinu.
cmix909 cmix909 15:57 11.03.2022

Re: Tolstoj

tess1
Znam! To onaj sto je u miru između dva rata prepisivao Pinokija.

Cmix, podsjeti me molim te.. :)

Aleksej Tolstoj, Buratino, Karlo...

Navodno je kod vlasti izdejstvovao da se više ne štampa originalna Kolodijeva prica, a tiraži Zlatnog ključića nisu bili mali.
shmoo shmoo 16:00 11.03.2022

Историјска песпектива

benedykt

Imam neki blagi utisak da niste ni imali pojma da je ta slika koju ste ubacili u svoj komentar iz filma tj sa postera za čuveni Левиафан koga je režirao najbolji savremeni ruski režiser Andrej Zvjagincev…



Сличица ме је само подсетила на Хемингвејов Старац и море... Када мучени Сантијаго до обале успе само довуче само костур највеће рибе коју је икада ухватио зато што успут прождрљивци прогутају сав његов труд и рад.

Преварио Вас је тај Ваш благи утисак овде и сада.

Као што Вас уосталом и сви ваши утисци о било чему увек и свугде варају.

У питању је Левијатан. Не ЛевијаФан, него на српском језику Левијатан.

Левијатан је морска неман која се помиње у Старом завету. Надао сам се да макар познајете Стари завет ако већ не познајете Нови завет. Или да сте макар можда учили новохебрејски језик у којем левијатан значи кит.

Углавном, реч је заправо о представи Сатане. У питању је огроман кит, или у неким другим представама џиновска змија која представља корен свих греха.

Тај кит је прогутао Јону и пустио га по Господовој заповеди после три дана које је Јона провео у Левијатановој утроби.

Ако сте читали Моби Дика, а нисте читали Стари завет пре тога, онда сте џабе читали Моби Дика. Прочитајте прво Стари завет, обавестите се о Левијатану, па онда на поновно читање Моби Дика.

А ја сада имам благи утисак после овог Вашег коментара да Вама недостаје мало више историјске перспективе да би Вас било ко узимао овде као неког озбиљног саговорника.







А што се тиче руских савремених филмских редитеља ипак много више од Звјагинцева ценим и поштујем на пример Павела Лунгина. (ЛИНК)


Па онда на Западу омраженог (вероватно с неким разлогом) Никиту Михалкова. ЛИНК


Лунгин је 15 година старији од мене. Михалков скоро пуних 20 година старији. Звјагинцев је моје годиште. Требало би, дакле, да осећам некакав cohort effect баш за Звјагинцева и његов редитељски опус.

Али није тако. Највише ми се ипак од свих допало како режира филмове момак који је пуних 16 година млађи од мене - Николај Сергејевич Дрејден. Некако као да смо он и ја расли и били васпитавани заједно што се тиче филмске траке иако је он толико млађи од мене.








benedykt benedykt 16:03 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

kamilo_emericki

Izgleda da ni biološke laboratorije nisu baš izmišljotina. Ima dima a vatra će doći sama.
Link



Ma naravno mon cher monsieur Kamilo, how yes no što-no-se na engleskom rekne…!? Kažu da su to neke specijalne zvrčke napravili i da samo na Slovene deluju. Čega se neće samo dosetiti ti zlikovci…!? Dakle da rezimiramo. Pod jedan, u Ukrajini pretežno žive nadrogirani nacisti. Pod dva, sve one slike i video snimci gde se vidi da je tu nešto srušeno, polupano, neki ljudi pobijeni, to je sve ili false flag, ili ukrajinski PVO greškom pogodio ili ko zna šta sve ne, sem naravno da je ruska vojska neki cvet zgazila a kamoli bilo šta drugo. Pod tri, nadrogirani nacisti i američki satanisti su imali i te tajne biološke laboratorije u kojima su pravili svašta nešto što samo Slovene i nikoga drugog može da ubije…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:09 11.03.2022

Re: Историјска песпектива

Преварио Вас је тај Ваш благи утисак овде и сада.



Ma bitno je da se ti nisi dao prevariti sa onim haaahaaa, mrtvim, haahaha, a ipak zivim, hahhaha ukrajincima u crnim hahaha vrecama. Posto ti nisi hteo eno Maksa gore okacio snimak. Neko ko u taj snimak poveruje ili je totalno nepismen ili je totalni moron.
angie01 angie01 16:12 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Inače, nisam verovao dok nisam probao, ali postoji ogromna razlika između glatkih masovno proizedenih Barilla špageta (koje Italijani inače smatraju bezveznim brendom) ii originalnih 'rapavih kada se sve napravi. Baš fundamentalna.




bozemeprosti, t osu sve "izuzetnosti", koje prakticno nisu nista spec, samo sluze za tu "izuzetnost",....ja kupujem neke talijanske spagete koje su super i nisu hrapave- kad kupim sledeci put, reci cu kako se zove brend-nisam zapamtila,-svake spagete su upijajuce, kao i svako testo,...Durum jeste bolja varjanta brasna.

elem, da bi se sos dobro upio, bitno je da se spageti oznoje posle kuvanja, znaci kuvaju se u slanoj vodi sa malo maslinovog ulja- iako se u poslednje vreme luduje, da to ulje nije potrebno, a jeste- da se ne bi slepile-,..pa se procede,...ja vise volim malos kuvanije od aldenete varijante- pa se onda vrate u lonac na zagrejano maslinovo ulje, malo posole, promesaju i pokloe, a na iskljucenu ringlu- prakticno, stave se na znojenje,...onda se doda sos, promesa se sve i opet se malo znoji na zagrejanoj iskljucenoj rerni,...sos se upije bas dobro, tako je potrebno napaviti za trecinu vise, nego uobicajeno da bi bilo "regularno",...bosiljak dodati na kraju...nista nista-prijatno.

tess-zanemari.
shmoo shmoo 16:18 11.03.2022

Re: Историјска песпектива

Neues aus der Nachbarschaft
Преварио Вас је тај Ваш благи утисак овде и сада.



Ma bitno je da se ti nisi dao prevariti sa onim haaahaaa, mrtvim, haahaha, a ipak zivim, hahhaha ukrajincima u crnim hahaha vrecama. Posto ti nisi hteo eno Maksa gore okacio snimak. Neko ko u taj snimak poveruje ili je totalno nepismen ili je totalni moron.



А шта је твој задатак овде на Блогу Б92?

Да идеш за мном као нека сеоска џукела и да запишаваш било шта што ја напишем неким својим џукачким шабанским шатро духовитим фазонима и форама?

Па кажи, брате, отворено да си то узео на себе као обавезу и свету дужност на Блогу Б92, па да ја станем на једном месту, да се смирим, да не би ти трчкао толико около и упорно запишавао самог себе покушавајући да мене попишкиш.

Учинићу ти то.

maksa83 maksa83 16:18 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

elem, da bi se sos dobro upio, bitno je da se spageti oznoje posle kuvanja, znaci kuvaju se u slanoj vodi sa malo maslinovog ulja- iako se u poslednje vreme luduje, da to ulje nije potrebno, a jeste- da se ne bi slepile-,..pa se procede,

Anđo, opet ću te učiti da kuvaš italijasku hranu pošto sve što si napisala nema blage veze sa životom.

Ne, špagete se ne kuvaju sa malsinovim uljem, ne, ne cede se (osim nekih vrlo retkih), nego se zadnjih n (gde je n 1 ili 2) minuta skuvaju u sosu. I to ne da se ne cede nego se voda od kuvanja ubacuje da bi se emulzifikovale i sos postao kremast od skroba koji se zadržao u vodi. Ovo važi za 97% soseva.
tess1 tess1 16:20 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess-zanemari.

Angie, nemam šta zanemariti, maloprije si mi pala na pamet radi azijske kuhinje i uopšte kuvanja, znam da si živjela tamo negdje i da po receptima kad ih napišeš znaš kuvati. Tako da si ti dostojan sagovornik Benedyktu i Maksi. :)
tess1 tess1 16:23 11.03.2022

Re: Tolstoj

Aleksej Tolstoj, Buratino, Karlo...

Navodno je kod vlasti izdejstvovao da se više ne štampa originalna Kolodijeva prica, a tiraži Zlatnog ključića nisu bili mali.

Hm, ipak ja odoh malo prošetati. :)
softelectronics_e softelectronics_e 16:25 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
Pazi, ima da nađem te ‘rapave i to dok si rekao mali ašov…

Ja sam negde kod nas (jedno pakovanje ali nemam blagog pojma gde, i to me nervira) u jednom trenutku ovde kupio Rummo 'rapave koje slove za dobar brend (tad to nisam znao inače bih sigurno kupio više), sledeće slično bi bilo po Aromama gde (ne znam da li u svim) u skroz providnom pakovanju često ima i tih rapavih od druge firme.

Između ostalog fora sa Rummo i tim brendiranim je što se ne sjebu 15 minuta posle kuvanja i ne postanu neko slabo dehidrirano sranje kao konfekcijska Barilla nego održe čvrstinu.

Za mene nema loših makarona.
A sada moram da se dignem od kompa - čorbast pasulj je na stolu.
Jebo makarone i štošta drugo.
Čorbast pasulj je kraljevsko jelo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:31 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

kamilo_emericki

Izgleda da ni biološke laboratorije nisu baš izmišljotina. Ima dima a vatra će doći sama.
Link





Ti biolabovi nisu izmišljotina, zapravo postoje sasvim legalno od 2005, kad je USA pokrenula taj neki program i omogućila zemljama širom sveta koje to interesuje da izgrade takve labove. To nema veze sa onim za šta je oligarška propaganda pokušala da tvrdi da služe za proizvodnju biološkog oružja (protiv Rusije, naravno). To su po pravilu BSL2 (imaš na vikipediji klasifikaciju, da ne davim) laboratorije gde se bave detekcijom kojekakvih virusa koji nisu ni približno opasni a ni naročito korisni kao nekakvo biološko oružje.

Ovo znam dosta pouzdano zato što moja žena radi na razvoju antitela za takve viruse, a što se koristi u mašinama za brojanje virusa, koje isto pravi njena kompanija, pa mi je objasnila o čemu se radi.

Naravno, nije nemoguće i da u Ukrajini postoje i drugačije laboratorije, gde se radi sa opasnijim virusima, ali to nisu ove o kojima se pričalo da su ih ovi oslobodioci Ukrajine "našli", a koje su Amerikanci sponzorisali, niti dokazuje da su tamo virusi bili modifikovani da služe kao nekakvo oružje. Još manje nemoguće je da oligarški oslobodioci ladno podmetnu materijal koji pripada BSL3 ili nedajbože 4 laboratoriji, koje Rusija ima, i da kažu: "aha!". To bi jako ličilo na njih, pošto se radi o običnim kriminalcima na vlasti, samo što se to lako ustanovi, kasnije, kad bude krenula istraga protiv ratnih zločina koje su počinili na teritoriji Ukrajine.


benedykt benedykt 16:35 11.03.2022

Re: Историјска песпектива

shmoo
benedykt

Imam neki blagi utisak da niste ni imali pojma da je ta slika koju ste ubacili u svoj komentar iz filma tj sa postera za čuveni Левиафан koga je režirao najbolji savremeni ruski režiser Andrej Zvjagincev…



Преварио Вас је тај Ваш благи утисак овде и сада.

Као што Вас уосталом и сви ваши утисци о било чему увек и свугде варају.

У питању је Левијатан. Не ЛевијаФан, него на српском језику Левијатан.

Левијатан је морска неман која се помиње у Старом завету. Надао сам се да макар познајете Стари завет ако већ не познајете Нови завет. Или да сте макар можда учили новохебрејски језик у којем левијатан значи кит.

Углавном, реч је заправо о представи Сатане. У питању је огроман кит, или у неким другим предствама џиновска змија која представља корен свих греха.

Тај кит је прогутао Јону и пустио га по Господовој заповеди после три дана које је Јона провео у Левијатановој утроби.

Ако сте читали Моби Дика, а нисте читали Стари завет пре тога, онда сте џабе читали Моби Дика. Прочитајте прво Стари завет, обавестите се о Левијатану, па онда на поновно читање Моби Дика.

А ја сада имам благи утисак после овог Вашег коментара да Вама недостаје мало више историјске перспективе да би Вас било ко узимао овде као неког озбиљног саговорника.


Prosto blistate svojim znanjem gosn Shmoo tj Taso whatever, da ste me ostavili bukvalno bez teksta. Elem, film koji je izvor za tu vašu sličku (koju ste iz samo vama znanih razloga postavili) se u originalu na ruskom zove Левиафан, ili niste previše zagledali u poster koji sam ja postavio u svom odgovoru,


Pa ste pri tome još i koliko shvatam ubeđeni da je ne znam da se to na srpskom kaže Levijatan…

Pod dva, koliko ste vi ozbiljan sagovornik sa tom kao fol istorijskom perspektivom se da zaista primetiti, pošto niste uspeli da dobacite čak ni do toga da je čak i taj Levijatan iz naslova filma, pretežno aluzija na Tomasa Hobsa i njegovu istoimenu knjigu. Dakle, kod Hobsa je Levijatan metafora za državu, čije telo čine sva tela njenih građana, dok je glava Levijatana suveren ili ti ga u RuZiji je to Царь-Батюшка. Taj Levijatan tj svemoćna država je tu da bi zaštitila ljude od njih samih, jer je Homo homini lupus. Pročitajte Hobsa, pročitajte i Šmita i njegovu knjigu Levijatan u teoriji države Tomasa Hobsa (Der Leviathan in der Staatslehre des Thomas Hobbes) pa se vratite da pričamo, jer to sa Mobi Dikom je više kao za đake u nekoj školi ako smem da primetim…
shmoo shmoo 16:41 11.03.2022

Re: Тиховање, ћутање и тишина

nsarski

Derida je to radio po Alžiru... Mišel Fuko je u Tunisu



За Дериду знам да га наводе као француско-алжирског филозофа. Зашто онда Фуко није упола Тунижанин?

Добро, ова двојица покрили две бивше француске колоније. А ко је по том питању сексуалног опредељења од француских звучних филозофских имена покрио Обалу Слоноваче и Мали?

Признајем да се никада нисам бавио сексуалним склоностима људи чије текстове читам

Хвала за линк и препоруку за читање.

Видим да овде неки поменуше Фела Кутија. Он је из бивше британске колоније.






benedykt benedykt 16:44 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
Pazi, ima da nađem te ‘rapave i to dok si rekao mali ašov…

Ja sam negde kod nas (jedno pakovanje ali nemam blagog pojma gde, i to me nervira) u jednom trenutku ovde kupio Rummo 'rapave koje slove za dobar brend (tad to nisam znao inače bih sigurno kupio više), sledeće slično bi bilo po Aromama gde (ne znam da li u svim) u skroz providnom pakovanju često ima i tih rapavih od druge firme.

Između ostalog fora sa Rummo i tim brendiranim je što se ne sjebu 15 minuta posle kuvanja i ne postanu neko slabo dehidrirano sranje kao konfekcijska Barilla nego održe čvrstinu.

Ma ja sam video te ‘rapave ali znači pojma nisam imao u čemu je fora. Fala ti i gde čuo i gde ne čuo…
freehand freehand 16:53 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

nema veze sa onim za šta je oligarška propaganda pokušala da tvrdi da služe za proizvodnju biološkog oružja (protiv Rusije, naravno). To su po pravilu BSL2 (imaš na vikipediji klasifikaciju, da ne davim) laboratorije gde se bave detekcijom kojekakvih virusa koji nisu ni približno opasni a ni naročito korisni kao nekakvo biološko oružje.

Ali zato ti uvek možeš da guglaš na istoj Vikipediji pod "oligarh" i "Ukrajina". Da se ne zajebeš kod tih asocijativnih jednačenja.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:54 11.03.2022

Re: Историјска песпектива

@shmoo

Kakav tuzni primitivac. Ako ko ovde na blogu ima zadatak onda ste to ti i tvoj hemoroid. Nije bog zna kakav zadatak ali vise ocito ne ide.

A ja kad primetim da mi neki tvoj smezurani isprdak smeta svakako necu traziti dozvolu od tebe da kazem da bazdi.



softelectronics_e softelectronics_e 16:55 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83
elem, da bi se sos dobro upio, bitno je da se spageti oznoje posle kuvanja, znaci kuvaju se u slanoj vodi sa malo maslinovog ulja- iako se u poslednje vreme luduje, da to ulje nije potrebno, a jeste- da se ne bi slepile-,..pa se procede,

Anđo, opet ću te učiti da kuvaš italijasku hranu pošto sve što si napisala nema blage veze sa životom.

Ne, špagete se ne kuvaju sa malsinovim uljem, ne, ne cede se (osim nekih vrlo retkih), nego se zadnjih n (gde je n 1 ili 2) minuta skuvaju u sosu. I to ne da se ne cede nego se voda od kuvanja ubacuje da bi se emuslfikovale i sos postao kremast. Ovo važi za 97% soseva.

Kako to izgleda kada se emulzifikuje?
freehand freehand 16:57 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Pa gde si našao ovog debila, taj je bukvalno razglas frindž sajtova, tviterov omega. Zariljaj malo pa vidi šta je sve pisao o nepostojećem virusu i oko vakcina.

Pusati debila, drži se sadržaja.
U stvari ne možeš, Putin obrisao, ali slike su bile ilustracija kako propaganda funkcioniše, ali pošto nema veze sa ZLI PUTIN-KINA-WIENA UBER ALLES Šaban je postupio po naređenju. Jebig.
Kao da nisu svi čitali onu priču sa čarobnom trskom i "u cara Trojana kozje uši", misle da brisanjem reči i istine nestaju.
softelectronics_e softelectronics_e 17:02 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

srdjan.pajic
kamilo_emericki

Izgleda da ni biološke laboratorije nisu baš izmišljotina. Ima dima a vatra će doći sama.
Link





Ti biolabovi nisu izmišljotina, zapravo postoje sasvim legalno od 2005, kad je USA pokrenula taj neki program i omogućila zemljama širom sveta koje to interesuje da izgrade takve labove. To nema veze sa onim za šta je oligarška propaganda pokušala da tvrdi da služe za proizvodnju biološkog oružja (protiv Rusije, naravno). To su po pravilu BSL2 (imaš na vikipediji klasifikaciju, da ne davim) laboratorije gde se bave detekcijom kojekakvih virusa koji nisu ni približno opasni a ni naročito korisni kao nekakvo biološko oružje.

Ovo znam dosta pouzdano zato što moja žena radi na razvoju antitela za takve viruse, a što se koristi u mašinama za brojanje virusa, koje isto pravi njena kompanija, pa mi je objasnila o čemu se radi.

Naravno, nije nemoguće i da u Ukrajini postoje i drugačije laboratorije, gde se radi sa opasnijim virusima, ali to nisu ove o kojima se pričalo da su ih ovi oslobodioci Ukrajine "našli", a koje su Amerikanci sponzorisali, niti dokazuje da su tamo virusi bili modifikovani da služe kao nekakvo oružje. Još manje nemoguće je da oligarški oslobodioci ladno podmetnu materijal koji pripada BSL3 ili nedajbože 4 laboratoriji, koje Rusija ima, i da kažu: "aha!". To bi jako ličilo na njih, pošto se radi o običnim kriminalcima na vlasti, samo što se to lako ustanovi, kasnije, kad bude krenula istraga protiv ratnih zločina koje su počinili na teritoriji Ukrajine.



Ma normalno!
Gde bi braća Ameri radili tako nešto - razvijali biološko oružje na dislociranim lokacijama.
Piše na internetu da oni to nebi ni po koju cenu.
Na drugom kontinentu, u komšiluku Rusa.
Jebote, pa ti postaješ ko Benedikt.
Ali dobro, tebe razumem - jer kao novopečeni Amer moraš da budeš veći Amer od Amera.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:06 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Anđo, opet ću te učiti da kuvaš italijasku hranu pošto sve što si napisala nema blage veze sa životom.

Ne, špagete se ne kuvaju sa malsinovim uljem, ne, ne cede se (osim nekih vrlo retkih), nego se zadnjih n (gde je n 1 ili 2) minuta skuvaju u sosu. I to ne da se ne cede nego se voda od kuvanja ubacuje da bi se emulzifikovale i sos postao kremast od skroba koji se zadržao u vodi. Ovo važi za 97% soseva.


Ako se ko slucajno a jos bolje namerno nadje u Modeni juznije od starog grada se moze naci jedna mala porodicna radnja gde rucno prave testenine. Che gusto! Mislim, ima toga i u drugim mestima Italije ali ovo je posebno dobro. Nekada su i na Zelenjaku prodavali uz one rezance testo za Lazanje ali nikada nisam kupio.
tess1 tess1 17:06 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

ZLI PUTIN-KINA-WIENA UBER ALLES

:))

Ej, nemoj mog druga Pajića da zoveš Šaban.
freehand freehand 17:08 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
ZLI PUTIN-KINA-WIENA UBER ALLES

:))

Ej, nemoj mog druga Pajića da zoveš Šaban.

Neću, ai ako ga zovem uvek možeš da zamoliš naredbodavno da se to izbriše.

vidi ove drugoamerikance:


maksa83 maksa83 17:09 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Kako to izgleda kada se emulzifikuje?

Ne bude ni vodnjikavo ni suvo nego kremasto.
tess1 tess1 17:14 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Neću, ai ako ga zovem uvek možeš da zamoliš naredbodavno da se to izbriše.

Nemoj, ne briše on, brišem ja. Nije fer. Nađi meni neki nadimak. Eno kako je Nsarski domišljato uporedio promjene sa zmijskom košuljicom. :)

freehand freehand 17:18 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1
Neću, ai ako ga zovem uvek možeš da zamoliš naredbodavno da se to izbriše.

Nemoj, ne briše on, brišem ja. Nije fer. Nađi meni neki nadimak. Eno kako je Nsarski domišljato uporedio promjene sa zmijskom košuljicom. :)


Ti zahtevaš, on briše. Al to je ok. Sem što je on Šaban mnogo duže no što si ti ovde, i nema nikakvu (preterano) uvredljivu konotaciju. Tako ga je i pokojna baba iz Reve zvala.
angie01 angie01 17:25 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Anđo, opet ću te učiti da kuvaš italijasku hranu pošto sve što si napisala nema blage veze sa životom.


tesko ces ti mene uciti kuvanju-...to za vodu od spageta u sosu-moze,...al je uglavnom kremast ako znas da ga skuvas kremastog:),...isto to sa necedjenjem-da uporedis necedjene i znojene, pa da onda kazes=-nije kuvanje to sto ti ucis sa youtuba- nego praksa:)


Ovo važi za 97% soseva.

..pa sad-sosevi imaju razlicitu bazu- ta od skroba je bejzik.

..izvini sto kasnim-morala sam neplanirano da idem u Yettel da im se nahebem majke, jer su mi iskljucili jedan od tri broja- sa obrazlozenjem da nisu dobro proknjizili Januar za nekih 20 dindzi, a iskljucili su operatera na zvanje-kao,zbog unapredjenja usluge:))),..znaci, digla sam imobjekat u orbitu,...svi racuni uvek redovno placeni,sa sve nakalemljenim nepostojecim troskovima,i oni nesto izmisljaju za nekih 20 dindzi-mamicuimbezobraznu- sto nema nikakve veze sa mnom.
benedykt benedykt 17:50 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

srdjan.pajic
kamilo_emericki

Izgleda da ni biološke laboratorije nisu baš izmišljotina. Ima dima a vatra će doći sama.
Link





Ti biolabovi nisu izmišljotina, zapravo postoje sasvim legalno od 2005, kad je USA pokrenula taj neki program i omogućila zemljama širom sveta koje to interesuje da izgrade takve labove. To nema veze sa onim za šta je oligarška propaganda pokušala da tvrdi da služe za proizvodnju biološkog oružja (protiv Rusije, naravno). To su po pravilu BSL2 (imaš na vikipediji klasifikaciju, da ne davim) laboratorije gde se bave detekcijom kojekakvih virusa koji nisu ni približno opasni a ni naročito korisni kao nekakvo biološko oružje.

Ovo znam dosta pouzdano zato što moja žena radi na razvoju antitela za takve viruse, a što se koristi u mašinama za brojanje virusa, koje isto pravi njena kompanija, pa mi je objasnila o čemu se radi.

Naravno, nije nemoguće i da u Ukrajini postoje i drugačije laboratorije, gde se radi sa opasnijim virusima, ali to nisu ove o kojima se pričalo da su ih ovi oslobodioci Ukrajine "našli", a koje su Amerikanci sponzorisali, niti dokazuje da su tamo virusi bili modifikovani da služe kao nekakvo oružje. Još manje nemoguće je da oligarški oslobodioci ladno podmetnu materijal koji pripada BSL3 ili nedajbože 4 laboratoriji, koje Rusija ima, i da kažu: "aha!". To bi jako ličilo na njih, pošto se radi o običnim kriminalcima na vlasti, samo što se to lako ustanovi, kasnije, kad bude krenula istraga protiv ratnih zločina koje su počinili na teritoriji Ukrajine.



Jedan ruski naučnik koji se zove Jevgenij Kunjin, biolog inače po struci, je danas napisao otvoreno pismo ruskim medijima i pokrenuo pri tome peticiju…
Dakle, čovek je napisao ovo…
Za: Redakcije RIA Novosti, Gazeta.ru, Russia Today, Fontanka, Komsomolska Pravda i druge medije koji šire namerno lažne informacije o biološkom oružju koje je navodno pronađeno u Ukrajini
Zaustavite lažnu propagandu zasnovanu na dezinformacijama i mržnji
Mnogi ruski mediji su od 6. marta, na osnovu izjave zvaničnog predstavnika ruskog Ministarstva odbrane Igora Konašenkova, objavili da je Ukrajina navodno hitno eliminisala tragove programa biološkog naoružanja, koji je finansirao Pentagon. Mediji navode da je u nadležnim laboratorijama oduzeta dokumentacija o hitnom uništavanju posebno opasnih uzročnika bolesti 24. februara, poput kuge, antraksa, tularemije, kolere i drugih smrtonosnih bolesti. Osim toga, tvrdilo se da je na hiljade „slovenskih bioloških uzoraka“ izneto sa ukrajinske teritorije, a da su u samoj Ukrajini postojale mnoge posebne laboratorije koje su proučavale „DNK Slovena kako bi stvorile biološko oružje koje bi imalo uticaj na njih."
Direktna dužnost elementarno pristojnog novinara je da se upozna sa dokumentacijom koja prati izjave i po potrebi se konsultuje sa stručnjakom. Ovo nije urađeno. U ovom slučaju, „dokazi“ koje nude mediji su očigledno lažni. Oni ni na koji način ne podrazumevaju razvoj biološkog oružja, pa čak ni upotrebu posebno opasnih patogena u laboratorijama. Na spisku uništenih sojeva koje objavljuju RIA Novosti i drugi ruski mediji nema nijednog posebno opasnog. Na listi se nalaze samo sojevi koji su uobičajeni za mikrobiološke, a posebno epidemiološke laboratorije. Izjava generala Konašenkova o prisustvu sojeva „kuge, antraksa, tularemije, kolere“ dokumentovana u predstavljenom materijalu je čista fikcija. Treba napomenuti da čak i prisustvo takvih sojeva u laboratoriji koja se bavi posebno opasnim infekcijama takođe ne bi ukazivala na razvoj biološkog oružja u Ukrajini. Osim toga, treba napomenuti da je potpuno neverovatna ideja o postojanju posebne „DNK Slovena, protiv kojih je trebalo upotrebiti specijalno biološko oružje“, koju preuveličavaju ruski mediji, besmislica za sve poznavaoce školske biologije, naravno. Takve izjave sežu do teorija nemačkih nacionalsocijalista sa njihovim kultom „arijevske superiorne rase“.
Zahtevamo da se zaustave lažne, apsolutno neosnovane izjave koje izazivaju mržnju o navodno pronađenim dokazima o razvoju biološkog oružja u ukrajinskim laboratorijama. Zahtevamo da se objavi pobijanje lažnih informacija.

Iskren da ti budem sumnjiv mi je opasno ovaj Kunjin, jer je tu kod tebe u toj satanističkoj Americi, tj mora da je počeo da radi ili za CIA ili za Soroša i njegove globaliste, ili najverovatnije da radi i za jedne i za druge…
freehand freehand 18:03 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Iskren da ti budem sumnjiv mi je opasno ovaj Kunjin, jer je tu kod tebe u toj satanističkoj Americi, tj mora da je počeo da radi ili za CIA ili za Soroša i njegove globaliste, ili najverovatnije da radi i za jedne i za druge


"Iskrne da ti budem," prilično je karakterističan način obraćanja. Za ličnost i majndset.

GAO Report
In February 2008, the Government Accountability Office (GAO) released report GAO-08-366 titled, "Chemical and Biological Defense, DOD and VA Need to Improve Efforts to Identify and Notify Individuals Potentially Exposed during Chemical and Biological Tests." The report stated that tens of thousands of military personnel and civilians may have been exposed to biological and chemical substances through DOD tests. In 2003, the DOD reported it had identified 5,842 military personnel and estimated 350 civilians as being potentially exposed during the testing, known as Project 112.[75]

The GAO scolded the U.S. Department of Defense's (DOD) 2003 decision to stop searching for people affected by the tests was premature.[72] The GAO report also found that the DoD made no effort to inform civilians of exposure, and that the United States Department of Veterans Affairs (VA) is failing to use available resources to inform veterans of possible exposure or to determine if they were deceased. After the DoD halted efforts to find those who may have been affected by the tests, veteran health activists and others identified approximately 600 additional individuals who were potentially exposed during Project 112.[75] Some of the individuals were identified after the GAO reviewed records stored at the Dugway Proving Ground, others were identified by the Institute of Medicine.[76] Many of the newly identified suffer from long term illnesses that may have been caused by the biological or chemical testing.[77]

Current (post-1969) bio-defense program
Main article: United States biological defense program
Both the U.S. bio-weapons ban and the Biological Weapons Convention restricted any work in the area of biological warfare to defensive in nature. In reality, this gives BWC member-states wide latitude to conduct biological weapons research because the BWC contains no provisions for monitoring or enforcement.[78][79] The treaty, essentially, is a gentlemen's agreement amongst members backed by the long-prevailing thought that biological warfare should not be used in battle.[78]

After Nixon declared an end to the U.S. bio-weapons program, debate in the Army centered around whether or not toxin weapons were included in the president's declaration.[32] Following Nixon's November 1969 order, scientists at Fort Detrick worked on one toxin, Staphylococcus enterotoxin type B (SEB), for several more months.[32] Nixon ended the debate when he added toxins to the bio-weapons ban in February 1970.[28] The U.S. also ran a series of experiments with anthrax, code named Project Bacchus, Project Clear Vision and Project Jefferson in the late 1990s and early 2000s.

In recent years certain critics have claimed the U.S. stance on biological warfare and the use of biological agents has differed from historical interpretations of the BWC.[80] For example, it is said that the U.S. now maintains that the Article I of the BWC (which explicitly bans bio-weapons), does not apply to "non-lethal" biological agents.[80] Previous interpretation was stated to be in line with a definition laid out in Public Law 101-298, the Biological Weapons Anti-Terrorism Act of 1989.[81] That law defined a biological agent as:[81]

any micro-organism, virus, infectious substance, or biological product that may be engineered as a result of biotechnology, or any naturally occurring or bioengineered component of any such microorganism, virus, infectious substance, or biological product, capable of causing death, disease, or other biological malfunction in a human, an animal, a plant, or another living organism; deterioration of food, water, equipment, supplies, or material of any kind ...

According to the Federation of American Scientists, U.S. work on non-lethal agents exceeds limitations in the BWC.[80] During the 2022 Russian invasion of Ukraine, the Russians claimed that they had come across US-run labs in Ukraine that were developing biological weapons such as the plague, anthrax, and cholera. The US dismissed the allegations as propaganda, claiming the labs focused on preventing the outbreak of infectious diseases and developing vaccines.[82] While being questioned in Congress, US diplomat Victoria Nuland expressed concern that the research materials in the labs would fall into Russian hands.[83]
benedykt benedykt 18:06 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

shmoo
Neues aus der Nachbarschaft



ОК, схватио сам.

Дакле, јесте ти то задатак... Да идеш за мном по Блогу Б92 као нека сеоска џукела... Као и овом Бенедикту.

Колико сте у томе духовити, виспрени, образовани, а колико је све то само ваша фолиранција и позерај, не бих сада овде. Боље да не кажем какву празнину видим иза те позе коју заузимате обојица.


Upravo smo se uverili i oko toga gosn Shmoo tj Taso (whatever), jer evo još ne mogu da dođem sebi posle one lekcije koju ste mi održali a na temu Levijatana, sa posebnim osvrtom na Mobi Dika i da se na novohebrejskom kit kaže levijatan. Prosto sam ostao bez teksta ako mi verujete, da me je ako mi verujete bio bukvalno strah da nastavim bilo šta dalje o ruskoj kinematografiji. Kakav ste vi samo znalac, pa to se retko sreće ali zaista tj uspeli ste čak i do filma Остров da dogurate, što je skoro pa za nepoverovati. Pretpostavljam, da niste čuli kako je Lungin zbog ovog najnovijeg mu filma Братство o ratu u Avganistanu došao i on na crnu listu. Naime, film je trebao da bude prikazan za Dan pobede pre par godina ali se od toga odustalo, jer je kako su to rekli nadležni film iskrivljuje istorijske događaje. Nakotili se ti izdajnici na sve strane, pa to samo iskrivljuju i rovare što po slavnoj prošlosti a što po predivnoj sadašnjosti…
benedykt benedykt 18:16 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

freehand


According to the Federation of American Scientists, U.S. work on non-lethal agents exceeds limitations in the BWC.[80] During the 2022 Russian invasion of Ukraine, the Russians claimed that they had come across US-run labs in Ukraine that were developing biological weapons such as the plague, anthrax, and cholera. The US dismissed the allegations as propaganda, claiming the labs focused on preventing the outbreak of infectious diseases and developing vaccines.[82] While being questioned in Congress, US diplomat Victoria Nuland expressed concern that the research materials in the labs would fall into Russian hands.[83]

Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…
Evo na ovom snimku se jasno vidi kako je išla ta operacija, jer na njemu vidimo hrabre ruZke vojnike kako su u lokalnom kokošarniku našli supertajnu biološku laboratoriju i onda uzimaju golim rukama, ne plašeći se za svoj život, te biološke uzorke koji su prerušeni u kokoške…

gedza.73 gedza.73 18:20 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Osim toga, tvrdilo se da je na hiljade „slovenskih bioloških uzoraka“ izneto sa ukrajinske teritorije, a da su u samoj Ukrajini postojale mnoge posebne laboratorije koje su proučavale „DNK Slovena kako bi stvorile biološko oružje koje bi imalo uticaj na njih."



Plagijat.

Veliki broj učenika na Kosovu su otrovani u proleće 1990. godine. Trovanje sa otrovnim gasovima bilo je rezultat doktrine istrebljenja koju su pripremile srpske vojne obaveštajne službe, kada su otrovane hiljade mladih, uglavnom studenata, među kojima je bilo i beba.

U martu i aprilu, 1990. godine, više od 7 hiljada školske dece kosovskih Albanaca sa znacima trovanja zatražilo je medicinsku pomoć na Kosovu u improvizovanim medicinskim centrima i klinikama.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:28 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

Upravo smo se uverili i oko toga gosn Shmoo tj Taso (whatever), jer evo još ne mogu da dođem sebi posle one lekcije koju ste mi održali a na temu Levijatana, sa posebnim osvrtom na Mobi Dika i da se na novohebrejskom kit kaže levijatan. Prosto sam ostao bez teksta ako mi verujete, da me je ako mi verujete bio bukvalno strah da nastavim bilo šta dalje o ruskoj kinematografiji. Kakav ste vi samo znalac, pa to se retko sreće ali zaista tj uspeli ste čak i do filma Остров da dogurate, što je skoro pa za nepoverovati. Pretpostavljam, da niste čuli kako je Lungin zbog ovog najnovijeg mu Братство o ratu u Avganistanu došao i on na crnu listu. Naime, film je trebao da bude prikazan za Dan pobede pre par godina ali se od toga odustalo, jer je kako su to rekli nadležni film iskrivljuje istorijske događaje. Nakotili se ti izdajnici na sve strane, pa to samo iskrivljuju i rovare što po slavnoj prošlosti a što po predivnoj sadašnjosti…


'Ajde sto je njutro nego je i pizdun. A kad mu skrenes paznju na to - ja ga lepo pitao da sa nama podeli video sa 'Ukrajincima zivim lesevima' - pocne da hiperventiliara i vredja. I lakse mu onda da pise carsafe - to kad vidim da je duze od jedne recenice svakako ne citam - nego i) da prizna da je zlonameran + zlosrecan, sto, slazem se, nije lako, odnosno ii) da prizna da se zaneo sto, opet se slazem, nije tesko.
softelectronics_e softelectronics_e 18:47 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

benedykt
.
...
Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…



Zašto se u poslednje vreme u srpskom koristi hrvatski novogovor, 'nadrogirane' umesto 'drogirane' (naciste?
benedykt benedykt 18:54 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

Neues aus der Nachbarschaft
Upravo smo se uverili i oko toga gosn Shmoo tj Taso (whatever), jer evo još ne mogu da dođem sebi posle one lekcije koju ste mi održali a na temu Levijatana, sa posebnim osvrtom na Mobi Dika i da se na novohebrejskom kit kaže levijatan. Prosto sam ostao bez teksta ako mi verujete, da me je ako mi verujete bio bukvalno strah da nastavim bilo šta dalje o ruskoj kinematografiji. Kakav ste vi samo znalac, pa to se retko sreće ali zaista tj uspeli ste čak i do filma Остров da dogurate, što je skoro pa za nepoverovati. Pretpostavljam, da niste čuli kako je Lungin zbog ovog najnovijeg mu Братство o ratu u Avganistanu došao i on na crnu listu. Naime, film je trebao da bude prikazan za Dan pobede pre par godina ali se od toga odustalo, jer je kako su to rekli nadležni film iskrivljuje istorijske događaje. Nakotili se ti izdajnici na sve strane, pa to samo iskrivljuju i rovare što po slavnoj prošlosti a što po predivnoj sadašnjosti…


'Ajde sto je njutro nego je i pizdun. A kad mu skrenes paznju na to - ja ga lepo pitao da sa nama podeli video sa 'Ukrajincima zivim lesevima' - pocne da hiperventiliara i vredja. I lakse mu onda da pise carsafe - to kad vidim da je duze od jedne recenice svakako ne citam - nego i) da prizna da je zlonameran + zlosrecan, sto, slazem se, nije lako, odnosno ii) da prizna da se zaneo sto, opet se slazem, nije tesko.

Uvek to tako biva, ne obraćaj pažnju. Treba shvatiti ljude na krajeva, jer žive i umiru sa tim nekim izmaštanim svetom a sada je die Situation takva kakva jeste, ili ti ga kola Царь-Батюшки se malčice zaglavila u blatu. Šta bi tek bilo da umesto te jeftine propagande i nekih fantazmagoričnih priča samo pokušaju makar na tren da isprate šta se zaista dešava, ne smem bukvalno ni da pomislim…
benedykt benedykt 18:59 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

softelectronics_e
benedykt
.
...
Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…



Zašto se u poslednje vreme u srpskom koristi hrvatski novogovor, 'nadrogirane' umesto 'drogirane' (naciste?

Auuuu pa znači moraću da ih tužim za plagijat, jer sam godinama pre bilo kakve hrvatske države voleo da kažem… Nadrogirana budala…
freehand freehand 19:04 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…
Evo na ovom snimku se jasno vidi kako je išla ta operacija, jer na njemu vidimo hrabre ruZke vojnike kako su u lokalnom kokošarniku našli supertajnu biološku laboratoriju i onda uzimaju golim rukama, ne plašeći se za svoj život, te biološke uzorke koji su prerušeni u kokoške…

Koliko razumem ti se ovde svađaš sa Vikipedijom, odnosno sa ivzorima na kojima se članak zasniva.
Što bi i bilo ok, svaka luda ima svoju zanimaciju, ali to što standardno pokušavaš da budeš duhovit trebalo bi svakako da dobije nekakvu etiketu za one sa manje iskustva i slabijim želucem.
freehand freehand 19:06 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

ja ga lepo pitao da sa nama podeli video sa 'Ukrajincima zivim lesevima'


Mogu ja? Doduše, nije video ali svakako su u pitanju, slušajući ukrajinske izvore i zapadnu mejnstrim propagandnu kanalizaciju, živi mrtvaci, i to heroji koji su bPutinu dali patku:

Snake Island: Ukraine says soldiers killed after refusing to surrender
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:10 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83

Čuj. Bernar Anri, doajen discipline.


Be Aš El kako ga zovu mnogi Francuzi visoko kotira na rang listi obmanjivača, kao još nekoliko filozofa, milionera, koji sebe smatraju ljevičarima pa je riječ "ljevičar" postala psovka.
Kampanja vođena tokom sirijskog rata može ući u udžbenike obmane a bilo je predloga da se jednom Francuzu koji živio i živi u Alepu zabrani povratak u Francusku jer svojim objavama na FB podriva francusku sigurnost.
Nisam gledao, ali mi je prepričao čovjek, koji se pomalo nada ruskom porazu zbog Bosne, kako su video linkom na TV zvali novinarku, čiju sam reportažu o Dombasu okačio, i tamo je dočekao BHL sa još četiri osobe. Okršaj je bio žestok a Levi je rekao da o Ukrajini treba pričati a ne o ubijenoj djeci u Dombasu..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:11 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

Mogu ja? Doduše, nije video ali svakako su u pitanju, slušajući ukrajinske izvore i zapadnu mejnstrim propagandnu kanalizaciju, živi mrtvaci, i to heroji koji su bPutinu dali patku:

Snake Island: Ukraine says soldiers killed after refusing to surrender


Samo sto je za ovo objavljen demanti. Na ono sto je namerno namontirana laz nema demantiranja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

benedykt
freehand


According to the Federation of American Scientists, U.S. work on non-lethal agents exceeds limitations in the BWC.[80] During the 2022 Russian invasion of Ukraine, the Russians claimed that they had come across US-run labs in Ukraine that were developing biological weapons such as the plague, anthrax, and cholera. The US dismissed the allegations as propaganda, claiming the labs focused on preventing the outbreak of infectious diseases and developing vaccines.[82] While being questioned in Congress, US diplomat Victoria Nuland expressed concern that the research materials in the labs would fall into Russian hands.[83]

Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…
Evo na ovom snimku se jasno vidi kako je išla ta operacija, jer na njemu vidimo hrabre ruZke vojnike kako su u lokalnom kokošarniku našli supertajnu biološku laboratoriju i onda uzimaju golim rukama, ne plašeći se za svoj život, te biološke uzorke koji su prerušeni u kokoške…



Šta rade ovi, benedikte, jel ovo neka zajebancija ?!?

Video sam one neke snimke sa sigurnosnih kamera iz samiške, kad ovi kradu sa rafova, ali dobro, možda su hteli da plate, ali je kasirka pobegla u Poljsku. I onda sam na osnovu toga na blogu izrazio izvesne sumnje u pogledu kvaliteta obuke i opremljenosti te vojske, ali su me kolege sa mnogo više znanja od mene momentalno učutkale i obećale neke ozbiljne tzv Jebače, valjda u smislu kvalitetnijih trupa koje će da uđu, evo samo što nisu, tu neki dan iza srede, i da završe posao. Posle je ispalo da izgleda misle na te neke naci plaćenike, wangere, u posedu tog nekog Putinovog kuvara, ako sam dobro razumeo tvoje pojašnjenje. Ja verujem da će, kad oni napokon uđu, sigurno i po neki šporet i video rekorder da promene vlasnika.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:16 11.03.2022

Re: Џукс де лукс

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft
Upravo smo se uverili i oko toga gosn Shmoo tj Taso (whatever), jer evo još ne mogu da dođem sebi posle one lekcije koju ste mi održali a na temu Levijatana, sa posebnim osvrtom na Mobi Dika i da se na novohebrejskom kit kaže levijatan. Prosto sam ostao bez teksta ako mi verujete, da me je ako mi verujete bio bukvalno strah da nastavim bilo šta dalje o ruskoj kinematografiji. Kakav ste vi samo znalac, pa to se retko sreće ali zaista tj uspeli ste čak i do filma Остров da dogurate, što je skoro pa za nepoverovati. Pretpostavljam, da niste čuli kako je Lungin zbog ovog najnovijeg mu Братство o ratu u Avganistanu došao i on na crnu listu. Naime, film je trebao da bude prikazan za Dan pobede pre par godina ali se od toga odustalo, jer je kako su to rekli nadležni film iskrivljuje istorijske događaje. Nakotili se ti izdajnici na sve strane, pa to samo iskrivljuju i rovare što po slavnoj prošlosti a što po predivnoj sadašnjosti…[/quote
'Ajde sto je njutro nego je i pizdun. A kad mu skrenes paznju na to - ja ga lepo pitao da sa nama podeli video sa 'Ukrajincima zivim lesevima' - pocne da hiperventiliara i vredja. I lakse mu onda da pise carsafe - to kad vidim da je duze od jedne recenice svakako ne citam - nego i) da prizna da je zlonameran + zlosrecan, sto, slazem se, nije lako, odnosno ii) da prizna da se zaneo sto, opet se slazem, nije tesko.

Uvek to tako biva, ne obraćaj pažnju. Treba shvatiti ljude na krajeva, jer žive i umiru sa tim nekim izmaštanim svetom a sada je die Situation takva kakva jeste, ili ti ga kola Царь-Батюшки se malčice zaglavila u blatu. Šta bi tek bilo da umesto te jeftine propagande i nekih fantazmagoričnih priča samo pokušaju makar na tren da isprate šta se zaista dešava, ne smem bukvalno ni da pomislim…


Ma razumem ja i godine i pubertet ali dostojanstvo.


maksa83 maksa83 19:17 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Nisam gledao, ali mi je prepričao čovjek, koji se pomalo nada ruskom porazu zbog Bosne, kako su video linkom na TV zvali novinarku, čiju sam reportažu o Dombasu okačio, i tamo je dočekao BHL sa još četiri osobe. Okršaj je bio žestok a Levi je rekao da o Ukrajini treba pričati a ne o ubijenoj djeci u Dombasu..

Mislim da sam pominjao već da je moj drugar profi simultani prevodilac u najam kad on dođe ovde i da je već 2x imao brush with cake kad ga gađaju. Primeti kako je netaknut time kad ga zvekne pošto svaki put to očekuje.



kamilo_emericki kamilo_emericki 19:24 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

srdjan.pajic


Ti biolabovi nisu izmišljotina,


Bili su izmišljotina do neki dan dok nisu počeli izlaziti neki dokazi na vidjelo. Kakvi? Ne znm i ne upuštam se u ocjenu kakvi su. Ja sam samo reagovao na prvu tvrdnju da je to diktatorova izmišljotina pa sad ipak imaju nekakve laboratorije, ali benigne, da se djeca malo igraju nauke.
Nisam napisao da gori ali da ima dima.
Kažu oni koji prate američke vijesti da su isti dan dvije važne osobe dale različite izjave oko tih biolabova.
Viktorija Jebeš Evropu Nuland rekla da postoje i da ih je US finansirala a nosilica riječi iz Bjele kuće rekla da ne psotoje.
freehand freehand 19:27 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Viktorija Jebeš Evropu Nuland rekla da postoje i da ih je US finansirala a nosilica riječi iz Bjele kuće rekla da ne psotoje.

Pa to znači da je sve ok. I Šaban kaže da ne postoje a Veliki Serač priča o kokošinjcima.
Sve je pdo kontrolom.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:35 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

maksa83

Mislim da sam pominjao već da je moj drugar profi simultani prevodilac u najam kad on dođe ovde i da je već 2x imao brush with cake kad ga gađaju. Primeti kako je netaknut time kad ga zvekne pošto svaki put to očekuje.




Naučio, kao magare na samar.
Nekad je bio tanjih živaca. A i na svom terenu.

tess1 tess1 19:40 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Ti zahtevaš, on briše.

Ne, nismo u tom odnosu. Čini mi uslugu. Ne zahtjevam, zamolim ga.
Sem što je on Šaban mnogo duže no što si ti ovde, i nema nikakvu (preterano) uvredljivu konotaciju.

Rekoh li o demokratiji preko tuđih snežnih dupeta.
benedykt benedykt 20:49 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

freehand
Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…
Evo na ovom snimku se jasno vidi kako je išla ta operacija, jer na njemu vidimo hrabre ruZke vojnike kako su u lokalnom kokošarniku našli supertajnu biološku laboratoriju i onda uzimaju golim rukama, ne plašeći se za svoj život, te biološke uzorke koji su prerušeni u kokoške…

Koliko razumem ti se ovde svađaš sa Vikipedijom, odnosno sa ivzorima na kojima se članak zasniva.
Što bi i bilo ok, svaka luda ima svoju zanimaciju, ali to što standardno pokušavaš da budeš duhovit trebalo bi svakako da dobije nekakvu etiketu za one sa manje iskustva i slabijim želucem.

Stani, pa nije valjda ti niko nikada nije objasnio kako se ti članci na Wikipedia stranicama pojavljuju ili si ti umislio da to Boga sa nebesa može biti ukleše u kamenu ploču…!? WTF ali zaista, pa ja sam očigledno živeo u naivnom ubeđenju da ti baš i nisi toliki duduk… Niko ti dakle nije javio da se trenutno vodi omanji piši-briši rat oko Wikipedia stranica koje se bave ratom Rusije i Ukrajine, jer bi svako da stvari predstavi kako njemu to odgovara.
Sačekaj, je l’ ti uopšte shvataš da je npr taj poslednji nalepljeni pasus neko napisao tamo koliko juče prekjuče, tj ovaj deo…
During the 2022 Russian invasion of Ukraine, the Russians claimed that they had come across US-run labs in Ukraine that were developing biological weapons such as the plague, anthrax, and cholera. The US dismissed the allegations as propaganda, claiming the labs focused on preventing the outbreak of infectious diseases and developing vaccines.[82] While being questioned in Congress, US diplomat Victoria Nuland expressed concern that the research materials in the labs would fall into Russian hands. [83]

I da su izvori za sve ovo novinski naslovi, i to u trenutku kada se tek pojavila cela priča pa kad klikneš na [82] a ti vidiš da je izvor za datu rečenicu članak iz Newsweek od pre tri dana, a kada klikneš na [83] tj deo sa Viktorijom Nuland ti dobiješ link za video na C-Span.org (koji iz nekog razloga ne radi) takođe od pre tri dana.
Mislim, je l’ ti ikada npr palo na pamet da pročitaš ceo taj Newsweek članak (eno ti linka) ili da pogledaš kompletan snimak svedočenja Viktorije, koga imaš i na YouTube, pošto je tako napisano kao što sada stoji na Wikipedia stranici podmetačina ali samo takva. U prevodu, imaš prvo deo o jednoj stvari koja postoji tj Amerika i biološko oružje, onda u sledećoj rečenici već imaš potpuno nedokazanu tvrdnju da se te laboratorije nalaze u Ukrajini a onda u rečenici koja se nastavlja na to kako Nulandova kaže kako se Amerika plaši da će te neke laboratorije pasti u ruke ruZkih trupa. Dakle, Nulandova je odgovarajući na direktno pitanje republikanskog senatora Marka Rubija o postojanju biološkog oružja u Ukrajini, rekla sledeće…
SEN. MARCO RUBIO: Does Ukraine have chemical or biological weapons?

VICTORIA NULAND: Ukraine has biological research facilities which, in fact, we're now quite concerned Russian troops, Russian forces may be seeking to gain control of, so we are working with the Ukrainians on how we can prevent any of those research materials from falling into the hands of Russian forces should they approach.

MARCO RUBIO: I'm sure you're aware that the Russian propaganda groups are already putting out there all kinds of information about how they have uncovered a plot by the Ukrainians to unleash biological weapons in the country, and with NATO's coordination.

If there is a biological or chemical weapon incident or attack inside Ukraine, is there any doubt in your mind that 100% it would be the Russians behind it?

VICTORIA NULAND: There is no doubt in my mind, senator. And in fact, it is a classic Russian technique to blame the other guy for what they are planning to do themselves.

Nemoj mi samo reći kako ne kapiraš i dalje da se svi ruZki dokazi za sada svode na majke nam uz ovakve uobičajene propagandne ludorije kao oko ove izjave Viktorije Nuland, koju imaš u kompletu…
benedykt benedykt 20:57 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

srdjan.pajic
benedykt
freehand


According to the Federation of American Scientists, U.S. work on non-lethal agents exceeds limitations in the BWC.[80] During the 2022 Russian invasion of Ukraine, the Russians claimed that they had come across US-run labs in Ukraine that were developing biological weapons such as the plague, anthrax, and cholera. The US dismissed the allegations as propaganda, claiming the labs focused on preventing the outbreak of infectious diseases and developing vaccines.[82] While being questioned in Congress, US diplomat Victoria Nuland expressed concern that the research materials in the labs would fall into Russian hands.[83]

Mmmdaaa how yes no, idu oni tako po Ukrajini tražeći nadrogirane naciste dok im oduševljeni narod baca cveće i plačući ih grli, kad ono imaju šta i da vide… Tajna laboratorija koju finansiraju Amerikanci i tamo specijalno samo za Slovene napravljene boleštine…
Evo na ovom snimku se jasno vidi kako je išla ta operacija, jer na njemu vidimo hrabre ruZke vojnike kako su u lokalnom kokošarniku našli supertajnu biološku laboratoriju i onda uzimaju golim rukama, ne plašeći se za svoj život, te biološke uzorke koji su prerušeni u kokoške…



Šta rade ovi, benedikte, jel ovo neka zajebancija ?!?

Video sam one neke snimke sa sigurnosnih kamera iz samiške, kad ovi kradu sa rafova, ali dobro, možda su hteli da plate, ali je kasirka pobegla u Poljsku. I onda sam na osnovu toga na blogu izrazio izvesne sumnje u pogledu kvaliteta obuke i opremljenosti te vojske, ali su me kolege sa mnogo više znanja od mene momentalno učutkale i obećale neke ozbiljne tzv Jebače, valjda u smislu kvalitetnijih trupa koje će da uđu, evo samo što nisu, tu neki dan iza srede, i da završe posao. Posle je ispalo da izgleda misle na te neke naci plaćenike, wangere, u posedu tog nekog Putinovog kuvara, ako sam dobro razumeo tvoje pojašnjenje. Ja verujem da će, kad oni napokon uđu, sigurno i po neki šporet i video rekorder da promene vlasnika.


Nije matori na veliku žalost, jer kradu bukvalno sve što vide. Ovo ti je original snimak gde k’o poslednji pilićari kradu kokoške nekoj sirotinji. Imaš takođe i presretnute audio snimke gde se hvalisaju ženama kako su nakrali bunde za njih, za sebe setove alata a za kuću velike televizore. Imaš isto tako i video snimke kada Ukrajinci zarobe neko rusko vojno vozilo pa nalaze sakrivene unutra pokradene televizore u sanducima za municiju, kao što imaš i snimke sa sigurnosnih kamera iz radnji gde kradu parfeme i sve sa rafova ili kada provaljuju ljudima u kuće. Užas onaj najgori…
freehand freehand 21:16 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

nalaze sakrivene unutra pokradene televizore u sanducima za municiju

Mali televizpori pa taman...
freehand freehand 21:27 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

Stani, pa nije valjda ti niko nikada nije objasnio kako se ti članci na Wikipedia stranicama pojavljuju ili si ti umislio da to Boga sa nebesa može biti ukleše u kamenu ploču…!? WTF ali zaista, pa ja sam očigledno živeo u naivnom ubeđenju da ti baš i nisi toliki duduk… Niko ti dakle nije javio da se trenutno vodi omanji piši-briši rat oko Wikipedia stranica koje se bave ratom Rusije i Ukrajine, jer bi svako da stvari predstavi kako njemu to odgovara.
Sačekaj, je l’ ti uopšte shvataš da je npr taj poslednji nalepljeni pasus neko napisao tamo koliko juče prekjuče, tj ovaj deo…

Pročitaj ti taj članak još jednom, možeš slobodno da izostaviš poslednji pasus. Jer intencija komentara nije ni bila na aktuelnim događajima o kojima se još ništa pouzdano ne zna, nego na postojanju američkih istraživanja i razvoju hemijskog i biološkog oružja koje si ti kao Veliki Serač negirao, a u članku su kao izvor navedene nadležne američke institucije i njihovi izveštaji.
Bez obzira što se ne zna da li si više glup ili nadobudan - pretpostavljam da posle drugog čitanja i ti možeš da shvatiš o čemu je reč.

A onako na osećaj i bez do sada iznetih validnih dokaza smeo bih da se kladim da ovde Rusi ne mašu praznim papirom. I moja je pretpostavka da se na te dokaze neće dugo čekati, mada tebi ostavljam da veruješ kad zvničnici Pentagona i Bele kuće ponovo budu rekli da oni sa tim nemaju ništa a da Rusi lažu.
Kao i uvek do sada.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:11 11.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

there is one rule in jungle lion hungry he eats


Pade mi na pamet:

tess1 tess1 08:13 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj


http://m.

m zamjeniš sa www
benedykt benedykt 09:26 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

freehand
Stani, pa nije valjda ti niko nikada nije objasnio kako se ti članci na Wikipedia stranicama pojavljuju ili si ti umislio da to Boga sa nebesa može biti ukleše u kamenu ploču…!? WTF ali zaista, pa ja sam očigledno živeo u naivnom ubeđenju da ti baš i nisi toliki duduk… Niko ti dakle nije javio da se trenutno vodi omanji piši-briši rat oko Wikipedia stranica koje se bave ratom Rusije i Ukrajine, jer bi svako da stvari predstavi kako njemu to odgovara.
Sačekaj, je l’ ti uopšte shvataš da je npr taj poslednji nalepljeni pasus neko napisao tamo koliko juče prekjuče, tj ovaj deo…

Pročitaj ti taj članak još jednom, možeš slobodno da izostaviš poslednji pasus. Jer intencija komentara nije ni bila na aktuelnim događajima o kojima se još ništa pouzdano ne zna, nego na postojanju američkih istraživanja i razvoju hemijskog i biološkog oružja koje si ti kao Veliki Serač negirao, a u članku su kao izvor navedene nadležne američke institucije i njihovi izveštaji.
Bez obzira što se ne zna da li si više glup ili nadobudan - pretpostavljam da posle drugog čitanja i ti možeš da shvatiš o čemu je reč.

A onako na osećaj i bez do sadaiznetih validnih dokaza smeo bih da se kladim da ovde Rusi ne mašu praznim papirom. I moja je pretpostavka da se na te dokaze neće dugo čekati, mada tebi ostavljam da veruješ kad zvničnici Pentagona i Bele kuće ponovo budu rekli da oni sa tim nemaju ništa a da Rusi lažu.
Kao i uvek do sada.


Pobogu ali zaista, pa nisam toliko malouman da verujem u dobrog Deku Mraza tj da Amerikanci zaista nemaju negde svako moguće biološko oružje u nekim supertajnim laboratorijama. Ja ti samo ukazujem na poslednji pasus kao problematičan i kako je taj deo tu sa nekom glupom intencijom nalepljen bukvalno prekjuče. Verujem jedino u dokaze, a ovo što Rusi prezentiraju je original Sadam, Irak i WMD, odnosno Bibi Netanjahu, Iran i atomska bomba, samo u ruZkom izvođenju . Nisam verovao ni Amerikancima za Sadama, nisam verovao ni Bibiju za Iran, ne verujem ni Ministarstvu odbrane RF sada oko biološkog oružja koje se gle čuda u najpogodnijem trenutku kao fol pojavilo i to baš tu gde im najviše treba. Kod takvih priča su najbitnije dve stvari, argumentacija onoga ko priča takvu gromopucatelnu priču i njegova reputacija. Kremlj u ovom trenutku ima jedino reputaciju da laže čim zine, jer se oko Ukrajine nalagao ali za sve pare, od toga da nemaju nameru da napadnu tj samo vojne vežbe, pa do izmišljenih napada Ukrajinaca na Rusiju pre samog napada, pa do nadrogiranih nacista koji drže Ukrajince kao živi štit, preko toga da ne gađaju oni ništa nikada tipa porodilište u Mariuopolju.

Argumentaciju, tj prezentirane dokaze pogledaj i sam…

Ovo je ta famozna konferencija za štampu Ministarstva odbrane RF, imaš i engleske titlove. Sada već legendarni deo sa uzorcima krvi uzetim od Slovena, odnosno sa monstruoznim planom Amerike da zarazi najgorim mogućim boleštinama samo određene etničke grupe tj iste te Slovene, ti se nalazi na 4:40 od početka snimka. Onaj drugi takođe skoro pa neverovatni deo kako je taj tajni plan takođe podrazumevao da se koriste ptice koje bi raznosile viruse gripa H511 i Njukastl bolesti, jer je Ukrajina na idealnoj geografskoj poziciji da se to radi, imaš na samom početku tj na 0:30 od početka.
Da su ti iste ovakve dokaze ponudili Amerikanci ti bi plakao od smeha veruj mi, jer ovo je tragikomično ali bukvalno. Ne ide im u pravom ratu, potučeni su do nogu u onom informacionom, sankcije će da ih osakate, tako da je potpuno logično da sad pokušaju sa ovakvom lagarijom a sve po sistemu vidi tamo - vidi onamo…
freehand freehand 09:29 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

pa nisam toliko malouman

Od lažne skromnosti niko se leba nije najeo.
benedykt benedykt 09:40 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

freehand
pa nisam toliko malouman

Od lažne skromnosti niko se leba nije najeo.

Pa ne ali zaista, ti kao da misliš da sam ja baš malouman i kako verujem u bajke za malu decu, tj gde Amerika negde mrava da zgazi ili da ima biološko oružje…!? Imaju ga naravno samo u Americi, ili misliš da su toliko glupi da sve te supertajne laboratorije ostave Rusima na izvol’te a pre dva meseca su evakuirali svoju ambasadu iz Kijeva i prebacili je Lavov. Takođe, ove laboratorije u Ukrajini su javne da javnije ne mogu biti, o tom programu se zna od prvog dana i to još iz vremena kada je Janukovič bio na vlasti. Tada nisu bile problem, ali se odjednom negde tamo 2015. u tabloidnoj ruskoj štampi tj nekim njihovim Informerima pojavljuju napisi kako Amerikanci navodno imaju neke tajne laboratorije u Ukrajine i da tamo razvijaju biološko oružje. Tako da je ovo sada samo reciklirana ta stara priča od vremena posle Majdana. Isto tako se kroz slične medije u Rusiji provlačilo kako Amerikanci navodno razvijaju hemijsko-biološka oružja koja će ubijati samo Slovene…
freehand freehand 09:48 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

benedykt
freehand
pa nisam toliko malouman

Od lažne skromnosti niko se leba nije najeo.

Pa ne ali zaista, ti kao da misliš da sam ja baš malouman i kako verujem u bajke za malu decu, tj gde Amerika negde mrava da zgazi ili da ima biološko oružje…!? Imaju ga naravno samo u Americi, ili misliš da su toliko glupi da sve te supertajne laboratorije ostave Rusima na izvol’te a pre dva meseca su evakuirali svoju ambasadu iz Kijeva i prebacili je Lavov. Takođe, ove laboratorije u Ukrajini su javne da javnije ne mogu biti, o tom programu se zna od prvog dana i to još iz vremena kada je Janukovič bio na vlasti. Tada nisu bile problem, ali se odjednom negde tamo 2015. u tabloidnoj ruskoj štampi tj nekim njihovim Informerima pojavljuju napisi kako Amerikanci navodno imaju neke tajne laboratorije u Ukrajine i da tamo razvijaju biološko oružje. Tako da je ovo sada samo reciklirana ta stara priča od vremena posle Majdana. Isto tako se kroz slične medije u Rusiji provlačilo kako Amerikanci navodno razvijaju hemijsko-biološka oružja koja će ubijati samo Slovene…

Fantastično je kako ti uvek znaš šta ja mislim ili pretpostavljam pa onda na osnovu tog znanja (o mom mišljenju) iskonstruišeš nekakav potpuno besmislen odgovor na nepostojeće pretpostavke i nepostavljena pitanja.
Elem, ista je ruska propagandna prča kružila o nekakvim američkim tajnim skladištima oružja i municije po čitavoj Evropi, obučavanju i upotrebi terorističkih organizacija sa levice i desnice - sve mimo i unatoč znanja i uticaja zvaničnih držđavnih institucija demokratskih država evropskih saveznika, a to je otišlo dotle da su rusi izmislili da postoje nekakvi tajni, nezabeleženi letovi, kojima se se neki neosuđeni ljudi bez tužbe i krivice, otimaju i prebacuju u tajne zatvore nad kojima zemlje članice EU nemaju nikakve ingerencije, a onda tamo podvrgavaju mučenju u ovkviru nezakonitog oduzimanja slobode. I ubijaju.
E sad, ti naravno nisi toliko naivan da u to poveruješ bar do se ne pojavi Dik Marti kao izvestilac EP. A i posle toga, jer - jebiga.
Ako je smrt pola miliona iračkih klinaca bila prihvatljiva cena šta te boli pištolj za nekoliko desetina bezvrednih Arapa koji mora da su teroristi?
Mislim, pozdravio te Džulian Asanž.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:02 12.03.2022

Re: besmisao i Tolstoj

tess1

http://m.

m zamjeniš sa www


Hvala lepo! Vesela numera.
solo solo 11:04 12.03.2022

Re: nsarski

Đe si bre O.Y!
Još nisi prestao da lažeš?

Izvini, imam Lavrova na drugoj liniji.


Izvinjavam se na radoznalosti.

Jel ovo ,,OY,, ono što mislim da jeste -(pomogao mi jedan drugar) i ima veze sa turističkim vodičem

Kakav lisac taj Benedikt.

Proćišćen.
Черевићан Черевићан 17:47 10.03.2022

Wǒmen zhàogù hǎo zìjǐ

O čemu snivaju ovih dana?

с' Кинезима радим.......... натуцам понешто
мамљива им богме ..........радна дисциплина,
бројчаност им исто ..........поштовања вредна
сигурност им самим себи колективност њина
gvozden1 gvozden1 20:50 10.03.2022

Ministarstvo istine

Parlament Litvanije je danas privremeno zabranio sve ruske i beloruske državne televizijske programe i sve javne skupove u znak podrške Rusiji.
.........
"Mi ne ograničavamo prava građana, već prava onih kojih koji šire propagandu i laži


Hajd da pravimo Srbiju ovakvom :)
freehand freehand 22:43 10.03.2022

Komedijant

... američki.i smrtno ozbiljan.
Predlažem da se pogleda, pa će, i to pretpostavljam, oni bez betoniranog stava, pogledati i njegove ranije klipove.




P.S.

Ovde je suština, na način na koji to jedan komedijant mož da iskaže:

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:59 10.03.2022

Re: Komedijant

Dokumentarni film francuske novinarke i režiserke An Lor Bonel (Anne-Laure Bonnel), snimljen 2015-2016 ali do danas ga nije htijela objaviti ni jedna francuska TV. YT ga brisao kao neprimjeren sadržaj.
tess1 tess1 07:55 11.03.2022

Re: Komedijant

snimljen 2015-2016 ali do danas ga nije htijela objaviti ni jedna francuska TV. YT ga brisao kao neprimjeren sadržaj.

Kamilo, tako to počne.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:23 11.03.2022

Re: Komedijant

tess1

Kamilo, tako to počne.

Šta?
tess1 tess1 14:42 11.03.2022

Re: Komedijant

Šta?

Uh, zavisi jel religija il samo "zabranjen" Net..
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:48 11.03.2022

Re: Komedijant

tess1
Šta?

Uh, zavisi jel religija il samo "zabranjen" Net..

Ne kontam. Ja sam seljačko dijete, gradski štosovi mi ne idu od ruke.
tess1 tess1 14:56 11.03.2022

Re: Komedijant

Ne kontam. Ja sam seljačko dijete, gradski štosovi mi ne idu od ruke.

Ma nije bitno, nije ni u tom pravcu, tako kreću svi zabrani od zabrana.. i onda se jedan lijepi dan pređe granica i nema više povratka.
nsarski nsarski 16:50 11.03.2022

Re: Komedijant

kamilo_emericki
tess1
Šta?

Uh, zavisi jel religija il samo "zabranjen" Net..

Ne kontam. Ja sam seljačko dijete, gradski štosovi mi ne idu od ruke.


Sve oni to zakukuljeno rade.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana