Gost autor

III

srdjan.pajic RSS / 10.03.2022. u 16:16

 "Čovjek je siguran samo u jedno. U besmislenost života."


Tolstoj

 



Komentari (431)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tess1 tess1 20:51 11.03.2022

Re: Šta to pada

Stvarno ne razumeš da je fotografija ranjene sirijske devojčice iz 2018. zloupotrebljena, ona proglašena Ukrajinkom i plasirana kao žrtva divljeg Volođe i njeogivh krvožednih ubica?

U Ukrajini trenutno ima djevojčica kao ta sirijska i ima tenkova? Šta osporava ili negira krucijalni dokaz sa Twittera o postojanju samo jedne djevojčice na slici? Moje pitanje je zašto je neka nn djevojčica u ratu u Ukrajini?
tess1 tess1 20:53 11.03.2022

Re: Šta to pada

Valjda je bolje bilo da i ja kačim slike rzbucanih tnekova, bemliga.

Evo jedan sa Mrakovice, oteli okupatoru.

vcucko vcucko 20:59 11.03.2022

Re: Šta to pada

gvozden1
sa verovatnoćom (lupam) 0.4.

Većom, morali bi.
Možda i nešto simbolično, neki avion, neki brod, nešto što bi moglo da se zove reciprocitetom, a što Rusija može da proguta.

Obojica,

nije to bilo moje pitanje. Znam i ja da bi bila neka šahovska partija, možda "sad ćemo mi jednu na još bezvezniju zemlju" ili "pobićemo sve Ruse na zapadu". Potpuno nebitno, navedite sami najgluplje čega se setite.

Pitanje je bilo: da li bi bespovratno pokrenuli proceduru uništenja sveta zbog Hrvatske.
Tim pre što sa ruske strane u takvom slučaju uopšte nema potrebe za postupanjem, ono je nezaustavljivo, čak i ako u nekom momentu ne ostane živog Rusa na svetu (proguglati "Perimetr-Mrtva ruka".

Mislim, znam šta sam pitao.
maksa83 maksa83 21:00 11.03.2022

Re: Šta to pada

Što se "opskurnog lika" tiče - opskuran je koliko i ogormna većina blogera, a u ovoj priči je samo nedužni prenosilac.

Zapravo taj tip ima neprekinutu istoriju širenja potpunih budalaština. Ponoviću - idi vidi šta je pisao o nepostojećem virusu, vakcinama, čipovima. Sama govna, gluposti i fabrikacije.

Potražio sam taj originalni tvit koji je on skrinšotovao i nema ga. Sasvim moguće da su ga obrisali, ali sa njegovom istorijom "informisanja" ne bih se šlogirao da se ispostavi ni da nikad nije postojao nego da ga je pokupio sa nekog kontra-kontra izvora sa kojih se inače napaja i da je cela stvar isfabrikovana kao onaj video sa "zombi Ukrajincima".

Jebo te Špiro Seneka kad moram tako da kažem...

Opet - daj bilo šta drugo osim njega. Ne kažem da ne postoji, samo da bih zaobišao njegove "informacije" u širokom luku.

maksa83 maksa83 21:11 11.03.2022

Re: Šta to pada

Pitanje je bilo: da li bi bespovratno pokrenuli proceduru uništenja sveta zbog Hrvatske.

Čekaj onda je proceduru uništenja sveta valjda pokrenuo onaj ko je šibnuo raketu na Zagreb čisto eto nako da vidi šta će da se desi.

Ponoviću moj odgovor - stvarno nemam pojma kako bi dalje funkcionsao taj game of chicken.
vcucko vcucko 21:16 11.03.2022

Re: Šta to pada

tess1
Vatromet je počeo. Ne kukajte sada i uživajte! Niste valjda pychkice da se plašite nuklearki?
Želeli ste, uživajte.

??


Upravo tako.

Čačkali ste mečku, ne da vam vrag mira, već 200 godina. E sad ste je iščačkali.

To ti je najbolji odgovor.
gvozden1 gvozden1 21:19 11.03.2022

Re: Šta to pada

da li bi bespovratno pokrenuli proceduru uništenja sveta zbog Hrvatske.

Sa tom namerom, sa svešću da se pokreće ta spirala ne sigurno.
Pre bi žrtvovali celu Hrvatsku nego što bi zbog nje ušli u veliki sukob sa Rusijom.

A da li bi stvar mogla da se i tako, neplanirano, razvije, da možda bi i mogla.

Nema tu unapred preciznih planova, zato, ne daj bože.
vcucko vcucko 21:22 11.03.2022

Re: Šta to pada

maksa83
Pitanje je bilo: da li bi bespovratno pokrenuli proceduru uništenja sveta zbog Hrvatske.

Čekaj onda je proceduru uništenja sveta valjda pokrenuo onaj ko je šibnuo raketu na Zagreb čisto eto nako da vidi šta će da se desi.

Ponoviću moj odgovor - stvarno nemam pojma kako bi dalje funkcionsao taj game of chicken.

Ne, to je samo jedna da prostiš raketla. Procedura uništenja sveta podrazumeva mnogo više toga.

Ali nebitno, mislim da je jasno šta sam 'teo (na slovo T).
Da li bi Amer, kome je dobro i ima da izgubi sve na ovom svetu, zaista razneo taj isti svet zbog grupe nekakvih drugo-Bugara, Rumuna, Slovaka... Srba. I njihovih unutrašnjih demona.
Ili Amer samo ide okolo i prodaje Kirbi usisivač u sto verzija.
tess1 tess1 21:24 11.03.2022

Re: Šta to pada

Upravo tako.

Čačkali ste mečku, ne da vam vrag mira, već 200 godina. E sad ste je iščačkali.

To ti je najbolji odgovor.

Tenkovi sa slike su krivi za nuklearni rat, Nsarski reče nema šanse? :)

Vcucko, saberi se. Nikom ovde ne drhte koljena od straha kad čuje za Ruse, samo tebi.

freehand freehand 21:59 11.03.2022

Re: Šta to pada

Zapravo taj tip ima neprekinutu istoriju širenja potpunih budalaština. Ponoviću - idi vidi šta je pisao o nepostojećem virusu, vakcinama, čipovima. Sama govna, gluposti i fabrikacije.

Zapravo je Špiro Seneka najmanje bitan ovde, a namerno sam skrinšotovao njegov tvit baš da bi se videlo kako izgleda. Inače su u njeogovom tvitu slike razdvojene.

Što se tiče toga da li tvit postoji

KLIK

Tvit je od 6. marta.




Jebo te Špiro Seneka kad moram tako da kažem...

Ovde sam ostao bez odgovarajućeg argumenta i odgovora. Sem da tvit na tviter nalogu EMPR.MEDIA, ukrajinskom propagandnom sranju ranga Politike Ekspres od onomad - postoji. Sad, šta to govori o Širi ne bih znao da ti kažem, niti me je briga, iskreno.
Ali da ja prenesem jedan - među mrtvom decom, ruskim pilotima koje u borbu šalju bez padobrana i uništenim stotinama i hiljadama tenkova i vozila - karakterističan poziv zapadnoj braći:


shmoo shmoo 22:09 11.03.2022

Фајнал бетл - зомби гедеринг енд ријунион

nsarski
Ribozom
Nek se komsije ne zezaju puno. Cuo sam da on rusko Z, znaci: Zadar-Zagreb-Zvirovitica


Calling all bloggers, calling all bloggers!

Seća li se neko onih beskrajnih i besmislenih diskusija ovde na Blogu, a vezanih za izbore u usa (pre 6 godina) kad je izabran kreten zvani Trump. I bilo je: kreten, kreten, naravno da je kreten, ali bolji je od Zlobabe. Jer da je Zlobaba dobila, govorili su neki (ja među njima), mi bi za par meseci imali nuklearno oružje koje nam leti preko glave.
To je bio argument za idiota Trumpa, sećate li se?

Evo, sada je Zlobaba dobila izbore (ne zajebavajte se sa pričom da je Bajden u pitanju - taj ne zna da li je u Evropi ili u svojoj dnevnoj sobi). Znači, Zlobaba ima vlast i šta se dešava? Pa, eto bombe fijuču na sve strane, nuklearne opcije su u igri, kao što su "ljubitelji" kretena Trampa predvideli.
Vatromet je počeo. Ne kukajte sada i uživajte! Niste valjda pychkice da se plašite nuklearki?
Želeli ste, uživajte.



Нема разлога за забринутост. Тарабићи прорекли да ће изнад Србије летети запаљени људи и да ће по Србији падати запаљени људи, али да ми Срби нећемо учествовати у рату.

Па сад са овом украјинском летелицом (требало је да лети на Крим, али јој се нешто сјебало у навигацији) што је пала крај Јаруна у Загребу испада тако... Мислим, Србија, Хрватска, Београд, Загреб, све је то близо... Небитно ко је у НАТО, ко није.



Američki predsednik Džozef Bajden je rekao da će SAD odgovoriti na svaki korak Ruske Federacije koji ugrožava NATO, makar to dovelo do svetskog rata. "Američka vojska je poslata ka granicama Rusije, SAD će odgovoriti na svaki korak Ruske Federacije prema NATO-u, makar to dovelo do svetskog rata", izjavio je američki predsednik Džo Bajden. (ЛИНК)




На 49:50. ЛИНК







Јеботе, какве су наци тоталитарне кретенчине ови бајденовци са све овом њиховом лутком испуњеном сламом која им глумата председника.

Arogant bastards.

А ово са Бајденом испуњеним сламом ме подсетило на оно ономад када је Сулејман Величанствени пандркнуо током опсаде Сигета, па Мехмед паша Соколовић и остала екипа око Сулејмана балсамовали и испунили сламом султаново тело и свакога дана га износили да шатро седи сипред чадора на брду изнад војске и да шатро посматра битку да војска не би сазнала случајно да је султан мртав јер ће се онда сви разбежати.

maksa83 maksa83 22:28 11.03.2022

Re: Šta to pada

Što se tiče toga da li tvit postoji

Što bi rekli stojim ispravljen, tvit postoji.
freehand freehand 22:31 11.03.2022

Re: Šta to pada

maksa83
Što se tiče toga da li tvit postoji

Što bi rekli stojim isptavljen, tvit postoji.

To nije ispravljeni tvit, to je original. Pa je onda neko nabo šta je urađeno, to objavio, pa je Špiro objavio oba. I to sam ja skrinšotovao, jer inače ovde slike ispadnu ogromne i prekriju čitavu stranicu, a i meni je interesantno bilo da se vidi metod, ne da jurim sad internetsku informativnu forenziku.
Dakle, ovo je original falsifikata.
vcucko vcucko 22:33 11.03.2022

Re: Šta to pada

tess1
Upravo tako.

Čačkali ste mečku, ne da vam vrag mira, već 200 godina. E sad ste je iščačkali.

To ti je najbolji odgovor.

Tenkovi sa slike su krivi za nuklearni rat, Nsarski reče nema šanse? :)

Vcucko, saberi se. Nikom ovde ne drhte koljena od straha kad čuje za Ruse, samo tebi.


Vidim. Drhte im koljena od Čajkovskog i Ane Netrebko, ali se ne boje Rusije.
Aj' se malo saberi (mislim ne zbog mene, šta ja imam s tim).
maksa83 maksa83 22:34 11.03.2022

Re: Šta to pada

To nije ispravljeni tvit, to je original.

<kolutanje očima>
tess1 tess1 23:00 11.03.2022

Re: Šta to pada

Vidim. Drhte im koljena od Čajkovskog i Ane Netrebko, ali se ne boje Rusije.
Aj' se malo saberi (mislim ne zbog mene, šta ja imam s tim).

Koljena klecaju, noge drhte, pogriješila sam. Šta je sa Anom?

crossover crossover 23:06 11.03.2022

Re: Šta to pada

Мени је најзанимљивије од свега како је тај дрон прошао најмање три (3) умрежена НАТО ПВО система и још једно пар авакса који тренутно лете изнад Румуније, и да се баш ништа није десило. Него се закуцао у сирома Загреб кад му је нестало чорбе. А сасвим је довољно великог габарита и летео је довољно високо да запиште сви радари успут. Не знам да ли је неко приметио ту необичну околност?
gvozden1 gvozden1 23:32 11.03.2022

Re: Šta to pada

Мени је најзанимљивије од свега како је тај дрон прошао најмање три (3) умрежена НАТО ПВО система и још једно пар авакса који тренутно лете изнад Румуније

Ma kante neke, ne rade :)
A i ovo što su poslali na Krim, a ono odletelo u Zagreb :)

Da se ovo desilo Rusiji al bi se sprdali.

A eno i Milanović se isto pita, kako je moglo da prođe (i šta rusko može da prođe, dodajem ja)
crossover crossover 00:25 12.03.2022

Re: Šta to pada

Од осталих вести издвајамо још и ово - корисници који преко SBB налога покушају да приступе сајту Russia Today добиће поруку о грешци:


403 - Forbidden . That’s an error.

Client does not have access rights to the content so server is rejecting to give proper response. That’s all we know.


едит: изгледа да се ипак није десило ништа што би одударало од уобичајене рутине, само још један DDOS напад који се малопре завршио.
tess1 tess1 08:10 12.03.2022

Re: Šta to pada

Opet velika sreća da je to oružje s neba palo na livadu. Hm.
vcucko vcucko 10:23 12.03.2022

Re: Фајнал бетл - зомби гедеринг енд ријунион

shmoo


А ово са Бајденом испуњеним сламом ме подсетило на оно ономад када је Сулејман Величанствени пандркнуо током опсаде Сигета, па Мехмед паша Соколовић и остала екипа око Сулејмана балсамовали и испунили сламом султаново тело и свакога дана га износили да шатро седи сипред чадора на брду изнад војске и да шатро посматра битку да војска не би сазнала случајно да је султан мртав јер ће се онда сви разбежати.


To beše na Sigetu.

Pa su u povratku telo izložili na Kalemegdanu, na kameni odar i objavili da je mrtav.

Kao turističkog djelatnika po struci, zanima me koliko su ta neka istorijska fakta iskorišćena u promociji Beograda i Srbije. Usred nove neootomanske histerije koju podstiče Tajo Redžep, uz popularnost TV serije o Sulji Veličanstvenom, od toga bi se moglo lepo ovajditi. Zamisli turu Segedin - Bgd u zaprežnim tabutima. Pa slikanje na odru na Kališu. Kao nađeš neki trošni kućerak u Smederevu - Semendriji i objaviš da je to rodna kuća Bali-Bega, žene bi sekle vene. Domaće plastikanerke uposliš da izigravaju haremsko osoblje po Kalemegdanu. Sto ideja tu ima,
mlatisa mlatisa 16:54 11.03.2022

Сврха

"Čovjek je siguran samo u jedno. U besmislenost života."


Живот можда нема смисла, али може да му се надене нека сврха.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
freehand freehand 17:00 11.03.2022

Re: Сврха

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

Samo da se volođe rešimo.
tess1 tess1 17:15 11.03.2022

Re: Сврха

Живот можда нема смисла, али може да му се надене нека сврха.

Lijepo.
tess1 tess1 19:34 11.03.2022

*

tess1 tess1 20:36 11.03.2022

Re: *

Hajde ti odoli i onom očekivanom nakon sat vremena. :)

kamilo_emericki kamilo_emericki 21:31 11.03.2022

Demokratija kontara satiranja naroda



gedza.73 gedza.73 21:34 11.03.2022

Slučajno

Bogati Rusi koriste Srbiju kako bi "na mala vrata" ušli u Evropu i izbegli zabranu letova do i iz Rusije koju je uvela Evropska unija, piše britanski list Gardijan.

Rusi koji pristižu u Srbiju putuju dalje u Evropu, a glavne destinacije su im Kipar, Francuska, Švajcarska i Italija, a takođe putuju u Veliku Britaniju, Sloveniju, Austriju, Nemačku i Španiju, piše Gardijan.



gvozden1 gvozden1 21:39 11.03.2022

Re: Slučajno

Bogati Rusi koriste Srbiju kako bi "na mala vrata" ušli u Evropu i izbegli zabranu letova do i iz Rusij

Mora da bi bio baš srećan kad bi ih Srbi apsili i bičevali javno, a fon der Lajen rekla, hvala vam Srbi?
gedza.73 gedza.73 21:44 11.03.2022

Re: Slučajno

Mora da bi bio baš srećan kad bi ih Srbi apsili i bičevali javno, a fon der Lajen rekla, hvala vam Srbi?

Kakve veze ima fon der Lajen sa Rusima koji slučajno beže na Zapad? Što je pravo čudo s obzirom da se po blogu i INformeru tvrdi kako je Rusija odlično mesto za život a da na Zapadu žive nacisti koji mrze pravoslavce.

Sa Srbima ima mnogo više veze što na tekst o obrazovanju
Šta može biti bitnija uloga nas, kao društva, nego da generacijama koje dolaze omogućimo uslove da svoju budućnost grade upravo ovde, u Srbiji? Kvalitetno obrazovanje je najmoćnija poluga, koja dovodi do velikog ekonomskog društvenog razvoja. Kao roditelj, ne mogu da zamislim značajnije nasleđe za našu decu od znanja i veština koje će im pomoći da razumeju svet, stvaraju i rešavaju probleme kakve god im budućnost donese. Znamo da svako ima svoje talente i potencijale, ali samo uz pravu podršku se oni u potpunosti ostvaruju Tako je obrazovanje dece odgovornost svih nas. Svako u svom kapacitetu može da pomogne, jer svet u kome rastu radoznala, kreativna i neustrašiva deca je bolji za sve.
Branko Milutinović

ima jedan (1) komentar dok na neku Kurir glupost o ruskom super oružju bar dvesta


gvozden1 gvozden1 21:58 11.03.2022

Re: Slučajno

čudo s obzirom da s se po blogu i INformeru tvrdi kako je Rusija odlično mesto za život a da na zapadu mrze pravoslavce

A šta me boli krasni kakvo je mesto za život u Rusiji, i zašto neki Rus ide na zapad?
Ide što mu se ide, njegova stvar.

Ono što je važnije od toga je kakav je zapad, ne kao mesto za život, nego kao uzor za Srbiju.

A zapad je mesto gde je cenzura kao u vreme Staljina.
Takvu Srbiju želiš?

A onda mali iskompleksirani Srbi se pridružuju tome.

Pa onda iseku video da bi nešto "dokazali"

Da, žena je rekla, ne patim za EU.
Da li je činjenica da joj ćerka radi tamo dokaz patnje?

Ćerku joj firma poslala da radi u Pariz, ona prihvatila.
To je patnja?

Jadno.
gedza.73 gedza.73 22:06 11.03.2022

Re: Slučajno


Pa onda iseku video da bi nešto "dokazali"

Da, žena je rekla, ne patim za EU.
Da li je činjenica da joj ćerka radi tamo dokaz patnje?

Ćerku joj firma poslala da radi u Pariz, ona prihvatila.
To je patnja?

Nije patnja al' je ljigavo. Ako je na Zapadu tolika cenzira kao što kažeš... a baš pre neki dan sam pročitao tekst američkog novinara koji je upoređivao NATO agresiju na Srbiju (zanimljivo kako su se odjednom poklopili stavovi nekih blogera i Veslija Klarka da nije isto) i rusku agresiju na Ukrajinu zašto je dozvolila detetu da se pati umesto da joj dete prihvati pa bude predstavnik u Kazahstanu? ja prvi ne bi' pustio svoje dete u takvu strahovladu. Da pričam o ruskim interesima a dete mi živi u EU.
Evo baš javljaju ovih dana kako se ogroman broj Srba vraća u Srbiju jer im je ukinuta sloboda govora a jedan deo ide peške pravo kod Putina.
A zapad je mesto gde je cenzura kao u vreme Staljina.
Takvu Srbiju želiš?

Ko mene pita? Eto ja nisam ni da Srbija prodaje oružje vojnoj hunti pa ona prodaje.

gvozden1 gvozden1 22:22 11.03.2022

Re: Slučajno

upoređivao NATO agresiju na Srbiju (zanimljivo kako su se odjednom poklopili stavovi nekih blogera i Veslija Klarka da nije isto) i rusku agresiju na Ukrajinu zašto

Naravno da nije isto, nije ni blizu.
Rusija ima sasvim jasne i veoma jake razloge za ovo.
Ja da sam u ulozi onoga ko odlučuje uradio bih to.
Prosto, morala je, naterana, sabijena uza zid.
Sreća njena je što je dovoljno jaka da to i može.

A koji su razlozi NATO?

Ništa tu nije isto, ni razlozi za napad, ni Kosovo/Krim, ništa.
I sve je na strani Rusije.
Po političkim razlozima, a bogami i po pravu i po pravdi.

zašto je dozvolila detetu da se pati umesto da joj dete bude predstavnik u Kazahstanu?


Zato što su je tamo poslali, a ima i lepih restorana, lepih haljina, svega lepog.
Greh?
Ili patnja?

Ništa od toga, normalna stvar.
Zapadu tolika cenzira kao što kažeš


Da opet provrtim Dostojevskog, Čehova, opere i dirigente, ili si možda pročitao nešto o tome?
Ili ono o fejsbucima i tviterima?

Posebno o tome kako se privatna firma gadi ruskih para, pa iz uverenja neće da prodaje pljeskavice na tržištu od sto i više miliona ljudi.

Ili joj je slobodni i liberalni "zapad" šapnuo da se to ne sme?
gedza.73 gedza.73 22:34 11.03.2022

Re: Slučajno

Naravno da nije isto, nije ni blizu.

pa da, to što ti kažeš kaže i Vesli Klark.
Rusija ima sasvim jasne i veoma jake razloge za ovo.
Ja da sam u ulozi onoga ko odlučuje uradio bih to.
Prosto, morala je, naterana, sabijena uza zid.

Naravno, razlozi uvek postoje
Tome su, kako podseća, prethodili represija nad albanskim življem na Kosovu, proterivanje stotina hiljada Albanaca iz njihovih domova i sukobi vojno-policijskih snaga sa pripadnicima Oslobodilačke vojske Kosova
vesli Klark

Samo zameni ovo 'Albanci' sa 'ruska manjina u Donbasu'
Ništa tu nije isto, ni razlozi za napad, ni Kosovo/Krim, ništa.
I sve je na strani Rusije.

Nisam te razumeo. Ti po ovom principu tvrdiš kako je Kosovo albansko?
Zato što su je tamo poslali, a ima i lepih restorana, lepih haljina, svega lepog.
Greh?
Ili patnja?

Jok. Samo karakter. Toliko se ubi pričama o RUsiji i trulom Zapadu a ovamo, kako si ti zaključio, se prodaje 'za restorane, haljine, svega lepog'.
Da opet provrtim Dostojevskog, Čehova, opere i dirigente, ili si možda pročitao nešto o tome?
Ili ono o fejsbucima i tviterima?

Strašno. Takva cenzura je bolesna.
Posebno o tome kako se privatna firma gadi ruskih para, pa iz uverenja neće da prodaje pljeskavice na tržištu od sto i više miliona ljudi.

Ili joj je slobodni i liberalni "zapad" šapnuo da se to ne sme?

A možda su procenili kao Pežo za Đokovića kako im je veća šteta ukoliko ostanu na tom tržištu jer zbog (sada može da se zaključi kako Putin verovatno ostaje na vlasti do smrti a Rusija jedna od najomraženijih država) toga bi mogli da izgube tržište u ostatku sveta koji je njima bitniji.

gvozden1 gvozden1 22:54 11.03.2022

Re: Slučajno

pa da, to što ti kažeš kaže i Vesli Klark.

E ako on tako kaže, odmah menjam.
To je dečiji nivo, mani me toga.

Nisam te razumeo. Ti po ovom principu tvrdiš kako je Kosovo albansko?

Ne, tvrdim da je Kosovo srpsko a Krim ruski.
Toliko se ubi pričama o RUsiji i trulom Zapadu a ovamo, kako si ti zaključio, se prodaje 'za restorane, haljine, svega lepog


Što se uopšte ne isključuje, ali uopšte.
Taj komunistički manir da se mora hvaliti mesto na kom živiš, ili jer ti deca žive, u svakom smislu hvaliti, je, što se racionalni ljudi tiče, glup.



Strašno. Takva cenzura je bolesna


Veliš, dosta je od tebe, odradio si :)

A možda su procenili kao Pežo za Đokovića kako im je veća šteta ukoliko ostanu na tom tržištu jer zbog (sada može da se zaključi kako Putin verovatno ostaje na vlasti do smrti a Rusija jedna od najomraženijih država) toga bi mogli da izgube tržište u ostatku sveta koji je njima bitniji.


Ma to je garant :)

Kad neko hoće da kupi pljesku u Parizu, on prvo pita da li se to i u Rusiji prodaje :)

Znaš, kad bi Vučić zabranio da Nektar iz Bačke Palanke prodaje sokove u Prištini, mile majke bih mu se napominjao.

A kad to ujka Sem uradi, e onda krenemo sa, a možda.....

Mislim, ne krenemo, nego krenete.

Pa nazdravlje vam
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:01 11.03.2022

Re: Slučajno

Da opet provrtim Dostojevskog, Čehova, opere i dirigente, ili si možda pročitao nešto o tome?
Ili ono o fejsbucima i tviterima?

Написах горе да је кардифска филхармонија скинула Чајковског са програма, а синоћ у једној од највећих концертних сала у Лондону је одсвирана Патетична симфонија уз неко дегутантно извињење што свирају Чајковског, али ”молим, не сумњајте да сви подржавамо Украјину”.

Никоме у Европи за време 2. светског рата није пало на памет да због Хитлера не слуша Бетовена. (Јевреји су имали проблем са Вагнером и он није извођен у Израелу док Баренбоим није пре двадесетак година дириговао једну од опера на фестивалу у Јерусалиму.)

Али мимо ове ратне ситуације, људи се до невероватних граница самоцензуришу да не би били канцеловани или имали неки сличан проблем. ЏК Ролинг, која је институција, рекла је нешто као да транс жене нису праве жене и то јој још увек није опроштено.
gvozden1 gvozden1 23:08 11.03.2022

Re: Slučajno

уз неко дегутантно извињење што свирају Чајковског

Pročitao sam taj komentar.
Ovo je jadnije i od skidanja sa repertoara.

A ne verujem da je iko zbog toga izašao.

Užasne stvari postaju normalne.
Valjda će se neko pobuniti, ili odosmo dođavola.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:21 11.03.2022

Re: Slučajno

Ovo je jadnije i od skidanja sa repertoara.

A ne verujem da je iko zbog toga izašao.

Људи који замишњају да имају слободу и критеријуме, немају ни толико интегритета да кажу оставите БРЕ Чајковског на миру. То важи и за извођаче, и за публику.
crossover crossover 02:37 12.03.2022

Re: Slučajno

principessa_etrusca
Ovo je jadnije i od skidanja sa repertoara.

A ne verujem da je iko zbog toga izašao.

Људи који замишњају да имају слободу и критеријуме, немају ни толико интегритета да кажу оставите БРЕ Чајковског на миру. То важи и за извођаче, и за публику.


То је стварно занимљиво, наврзли су се на сиротог Чајковског ко да је најгори на свету. Нисам чуо да је неко забранио Глинку, Мусоргског, Рахмањинова, Прокофјева или недајбоже Шостаковича (њега су већ довољно забрањивали), или неког од колкохоћеш руских композитора него баш само Чајковски не може. Изгледа да нису ни чули за неког другог.
Надам се да неће неко да се сети и Колтрејна да забрани.


tess1 tess1 08:05 12.03.2022

Re: Slučajno

Čitam maloprije tekst o Jokiću u BlicuSport, nakon neke bezveze utakmice cijeli tim se razišao u lošem raspoloženja samo je on, Jokić, obavio sve kao bilo koji drugi dan, opuštencija, i dalje ide priča "da nam je bilo tada izmjeriti njegove otkucaje srca"..

I ja jutros razmišljam, zašto na zabranu Rusa reagujem ovako mirno? Zašto me ne iznenađuje pomračenje il suženje svijesti kao da sam očekivala neki novi pogrom nad nekim narodom? Mirni mi otkucaji srca? Danas oni, juče sam bila ja, to je tako normalno.


Jokić je u istom tekstu čitam rekao i da voli sladoled, ali poslije 10 dana sladoled dosadi tj ima i drugih jednakih i većih ljubavi od košarke.

"Došao sam samo da vežbam i da na neki način budem NBA igrač, tako da ne sanjam o tome. Nemam ciljeve u životu. Samo pratim tok.."


Samo nonšalantno prati tok, hm, ne znaju oni da je Jokić Lala. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:16 12.03.2022

Re: Slučajno

То је стварно занимљиво, наврзли су се на сиротог Чајковског ко да је најгори на свету. Нисам чуо да је неко забранио Глинку, Мусоргског, Рахмањинова, Прокофјева или недајбоже Шостаковича (њега су већ довољно забрањивали), или неког од колкохоћеш руских композитора него баш само Чајковски не може. Изгледа да нису ни чули за неког другог.
Надам се да неће неко да се сети и Колтрејна да забрани.

Проклетство популарности.

Иначе, овде бришу ”Russian" из назива који им западну за око, па није сигурно да не остане само "Lullaby". :)

Руски стандард је невероватном брзином повучен из продаје, наводно га просипају.
tess1 tess1 08:20 12.03.2022

Re: Slučajno

Проклетство популарности.

I obični ljudi, što bi rekao Nsarski, su na udaru.
tess1 tess1 08:21 12.03.2022

Re: Slučajno

Što bi rekao Nsarski, ruska raja. :)
gedza.73 gedza.73 08:31 12.03.2022

Re: Slučajno

Taj komunistički manir da se mora hvaliti mesto na kom živiš, ili jer ti deca žive, u svakom smislu hvaliti, je, što se racionalni ljudi tiče, glup.

Neko ko vozi bmw se žali što se malo manje vidi kroz zadnju šoferšajbnu a dok je vozio ladu imao pogled 360 stepeni. Meni je na primer filter za glupost hvaljenje Putina. To mi je prosečan miloševićevac devedesetih, skojevac pedesetih, antiglobalista dvehiljaditih (ili komunistički konvertit devedesetih u kospomolitu), prosečan gutač vesti Pinka, Kurira, Informera...
Jedan lik, sad deda, u mladosti bio 'u snazi'. Jedan od zagriženih komunista. Posle spsovac pa kad je dogorelo do nokata prešao kratko u DS pa onda sa porodicom u SPS pa u SNS pa opet SPS.
Nekada se smejao ljudima koji su otišli u inostranstvo rečima 'kako tamo peru klozete'. Zapad mu je bio najgore mesto na svetu. Unuci mu pre korone naučili nemački i uporno pokušavaju da se dokopaju nemačke gerantologije. Kažem ja da Bog ima mnogo dobar smisao za humor.

Drugi mi pre neki dan objašnjavao da je ruska voska spasila ljude iz bolnice u kojoj su nacisti vadili unutrašnje organe koje su preprodavali Zapadu i da svi mrze pravoslavce. Kad sam ga pitao kakav je to pravoslavac Putin koji je bio agent komunističke službe počeo da tiltuje jer je i on relativno skoro ušao u crkvu a nije znao ni da mi objasni otkud pravoslavni narodi u EU.

svet jeste postao mesto u kome se ograničava sloboda govora. krenulo se sa politički korektnim govorom pa se otrglo kontroli. Ljudi komuniciraju uglavnom sa istomišljenicima a tehnologija ih drži u uverenju da su jedino oni u pravu i da drugi ništa ne znaju.
Ma to je garant :)

što je Đoković izgubio sponzore? Zbog procene menadžmenta kako će da im naškodi njegova reputacija ili zato što im se ne dopada kako igra?
Kad neko hoće da kupi pljesku u Parizu, on prvo pita da li se to i u Rusiji prodaje :)

Kad su nas bobmardovali Francuzi se nešto bunili pa je sporadično po SAD pomfrit promenio ime iz french fries.
Veliš, dosta je od tebe, odradio si :)

Nema šta da odrađujem, nisam ja Milićka ili Obradovič iz Obraza pa da za pare prodajem ono što mislim. Alse je imao dobar tekst o 'socijalno podobnom građaninu' u Kini što je meni bilo smešno na prvu dok nisam malo razmislio u kakvu diktaturu i distopiju to sve može da ode. Ovo što se dešavalo oko korone (bez obzira što su širene lažne vesti... neka kupuje ko voli) je takođe jedan primer. U Rusiji sad osuđuju na zatvorske kazne zbog delikta mišljenja. jel neko uhapsio onog novinara što je poredio dve agresije? Jel neko uhapsio Ilona Maska? Jel neko hapsio one ljude koji su protestvovali protiv ratova u Libiji, Iranu, Siriji, Jugoslaviji?




gedza.73 gedza.73 08:34 12.03.2022

Re: Slučajno





evo i ovim Rusima Ujka Sem naredio pa će Srbi da im objasne kako nemaju pojma o slobodi govora i nezavisnom Kosovu/Krimu nego da su izdajnici ruskih interesa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:34 12.03.2022

Re: Slučajno

I ja jutros razmišljam, zašto na zabranu Rusa reagujem ovako mirno? Zašto me ne iznenađuje pomračenje il suženje svijesti kao da sam očekivali neki novi pogrom nad nekim narodom? Mirni mi otkucaji srca? Danas oni, juče sam bila ja, to je tako normalno.

У Енглеској ове ствари не би прошле да је у питању било који други народ, али мислим да се кроз садашње шутирање Руса испољавају комплекси инфериорности који овде тињају, посебно када је у питању домен културе.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:45 12.03.2022

Re: Slučajno

tess1
Проклетство популарности.

I obični ljudi, što bi rekao Nsarski, su na udaru.

Оно горе је било у контексту поређења третмана Чајковског и рецимо Шостаковича.

Идуће недеље два концерта у Лондону су у целости посвећена Шостаковичу где ће током две узастопне вечери извести 6 његових квартета, али за хои полои Шостакович је ипак испод радара.

За третман обичних Руса немам речи.

Šta je boldovano?

Популарна руска вотка (ЛИНК).
tess1 tess1 08:48 12.03.2022

Re: Slučajno

У Енглеској ове ствари не би прошле да је у питању било који други народ, али мислим да се кроз садашње шутирање Руса испољавају комплекси инфериорности који овде тињају, посебно када је у питању домен културе.

Na Ostrvu je to možda kompleks inferiornosti u odnosu na ruske bogataše, ovde je još uvijek ruska umjetnost stvar kućnog odgoja, neka vrsta hedonizam, jedna od uz npr kapljicu vina, (ne bih rekla opšte kulture jer ta sofisticiranost ne poznaje opštost, mislim, poznaje gasne komore ali i klasičnu muziku uz kamare tijela koja gore).

U pitanju je kolektivno suženje svijesti. Neko je imun, neko ne.
tess1 tess1 08:50 12.03.2022

Re: Slučajno

Идуће недеље два концерта у Лондону су у целости посвећена Шостаковичу где ће током две узастопне вечери извести 6 његових квартета, али за хои полои Шостакович је ипак испод радара.

Pa dobro, bitno je da pulsira, održava toplotu tijela.
gedza.73 gedza.73 08:53 12.03.2022

Re: Slučajno

За третман обичних Руса немам речи.

Kažu kako su neki dobijali anonimna preteća pisma. Rus za koga komšije znaju šta je u volvo okačio ukrajinsku zastavicu. Umesto da ti koji im prete ili ih ugrožavaju odu i suprostave se ruskoj agresiji oni maltetiraju obične ljude jer im je tako lakše da iskažu svoje frustracije. Oni naučnici što su ispitivali kako nemački golubar može da bude sadista u nacistikom logoru bi danas imali poprilično puno materijala za istraživanje.


tess1 tess1 09:03 12.03.2022

Re: Slučajno

Alse je imao dobar tekst o 'socijalno podobnom građaninu' u Kini što je meni bilo smešno na prvu dok nisam malo razmislio u kakvu diktaturu i distopiju to sve može da ode.

Imaš tekst?

I stvarno gdje je Als?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:19 12.03.2022

Re: Slučajno

Na Ostrvu je to možda kompleks inferiornosti u odnosu na ruske bogataše, ovde je još uvijek ruska umjetnost stvar kućnog odgoja, neka vrsta hedonizam, ne neka nego jedna od uz npr kapljicu vina, (ne bih rekla opšte kulture jer ta sofisticiranost ne poznaje opštost, mislim, poznaje gasne komore ali i klasičnu muziku uz kamare tijela koja gore).

U pitanju je kolektivno suženje svijesti. Neko je imun, neko ne.

Уопште не говорим о руским богаташима, нити су они видљивији од богатих Кинеза, Арапа или Индуса, па и Африканаца.

Говорим о стваралаштву. На популарном нивоу, вероватно најизвођеније драме након Шекспира су Чеховљеве, Чајковски је вероватно у равни Моцарта, а обавезни предбожићни репертоар укључује Крцка Орашчића. (Јесенас сам гледала један Вишњев сад у коме је играо сер Иан МекКелен.) О присутности руских извођача и да не говорим. Иза Руса остаје вакуум који нема ко да попуни.
milisav68 milisav68 09:36 12.03.2022

Re: Slučajno

gedza.73

evo i ovim Rusima Ujka Sem naredio pa će Srbi da im objasne kako nemaju pojma o slobodi govora i nezavisnom Kosovu/Krimu nego da su izdajnici ruskih interesa.

Nije naredio, nego im platio :)

Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.

Rusija ili EU?

I šta se dešava ako odbije?
maksa83 maksa83 09:42 12.03.2022

Re: Slučajno

Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.

Rusija ili EU?

I šta se dešava ako odbije?

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:42 12.03.2022

Re: Slučajno

I šta se dešava ako odbije?

То мене исто занима. Када се говори о ”страшним притисцима”, чиме се ту тачно прети?
Milan Novković Milan Novković 09:44 12.03.2022

Re: Slučajno

tess1
У Енглеској ове ствари не би прошле да је у питању било који други народ, али мислим да се кроз садашње шутирање Руса испољавају комплекси инфериорности који овде тињају, посебно када је у питању домен културе.

Na Ostrvu je to možda kompleks inferiornosti u odnosu na ruske bogataše, ovde je još uvijek ruska umjetnost stvar kućnog odgoja, neka vrsta hedonizam, jedna od uz npr kapljicu vina, (ne bih rekla opšte kulture jer ta sofisticiranost ne poznaje opštost, mislim, poznaje gasne komore ali i klasičnu muziku uz kamare tijela koja gore).

U pitanju je kolektivno suženje svijesti. Neko je imun, neko ne.

U Evropi je skoro pa institucionalizovan rasizam.

I kako su te institucije na sve nižem i širem nivou tako se difuzijom sentiment širi i u sve više običnog naroda.

Harward Uni je radio studiju baš na temu evropskog rasizma. Da ne prepričavam:

"...A study of social attitudes conducted at Harvard University from 2002 to 2015 has mapped the countries in Europe with the highest incidents of racial bias, based on data from 288,076 Europeans.[citation needed] It used the Implicit-association test (a reaction-based psychological test that is designed to measure implicit racial bias). The weakest racial bias was found in Serbia and Slovenia, and the strongest racial bias was found in the Czech Republic, Lithuania, Belarus, Ukraine, Malta, Moldova, Bulgaria, Italy, Slovakia, and Portugal....".

(stavio ja ovo sa obojenom mapom na Fejs - da bih do nezajažljivog, bez-daha i do upljuvavanja hvalio Srbiju, posebno pred Englezima (jedna od mojih mana, ne propuštam priliku) ... ali me drugar, dobar, opomenuo da previše rizikujem zbog crvenih na mapi (nači mi smo duboko, solidno zeleni i nije ni Slovenija baš u našoj grupi - a ko da protivureči Harwardskom Univerzitetu) pa sam sakrio od svih osim njega, da ne pomisli da tu nešto cancelujem - nadam se da su svi potrebni Englezi videli

Pošto je i Principeza u ovom tredu, da joj ne tražim onaj komentar o zavisti koji sam video na mobilnom pa nisam komentarisao, na temu pomerenog engleskog sentimenta iz perspektive još uvek neverovatno prisutne eugenike (aj dobro, ona nije institucionalizovana, al silni movers and shakers su u igri i dalje, koji onda ima dosta uticaja u svetu - ima ih i pri lahkom Bidenu, samo su to "fini ljudi iz senke", znači eugenike koju su vrlo uspešno prodali mnogim moćnicima na zapadu, iscrpno piše jedan Kanađanin - Matthew J.L. Ehret, a journalist, lecturer and founder of the Canadian Patriot Review.

On je jako široko obrazovan, vanredno pametan i piše, priča ... na sve strane, ima i svoje sajtove, ja nemam vremena da ga značajno pratimm tek poneki članak ali zanm gde uvek mogu da mu nađem poneki link bez pretraživanja (ja dosta slušam podcasts sada, YouTube diskusije sa drugima ... pošto mogu polu-efektivno da pratim diskusiju i dok radim nešto drugo po kući):

The Fabian Society, Eugenics and the Historic Forces Behind Today’s Systemic Breakdown


principessa_etrusca principessa_etrusca 09:45 12.03.2022

Re: Slučajno

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.

Из перспективе једне брекситерке, то је шаргарепа (односно мрква), а не казна.
gvozden1 gvozden1 09:46 12.03.2022

Re: Slučajno

Meni je na primer filter za glupost hvaljenje Putina

Onda ovde nema glupih po tom kriterijumu.
Nešto ne vidim da ga iko hvali.
Nije hvala ako se kaže istina
-Rusija nije ušla u rat zato što je htela, već zato što je morala,
njeni motivi, za razliku od NATO ili američkih motiva su zaštita sopstvene države, znači opravdani.

-Rusija je dovoljno snažna da to i ostvari

-Rusija je ispravno procenila da NATO neće smeti da se umeša i da će ovo ostati lokalni rat između Rusije i Ukrajine, sa dosta izvesnim pobednikom
To je ono što do sad znamo, to je istina o nije hvaljenje Putina, nego je samo konstatovanje stanja, a vas navijače što to stanje boli, neka vas boli.


Ostalo, daj sažmi, ovo prepričavanje dogodovština nije za ovu temu.
maksa83 maksa83 09:46 12.03.2022

Re: Slučajno

The weakest racial bias was found in Serbia and Slovenia, and the strongest racial bias was found in the Czech Republic, Lithuania, Belarus, Ukraine, Malta, Moldova, Bulgaria, Italy, Slovakia, and Portugal....".

Čekaj a đe Švajcarska u kojoj je partija na vlasti imala predizborni plakat gde bele ovce šutom u paraboli lansiraju crnu ovcu preko ograde? Tamo je rasizam institucionalizovan.
gvozden1 gvozden1 09:48 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83
Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.

Rusija ili EU?

I šta se dešava ako odbije?

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.


Aha, pitaj Janukoviča.
benedykt benedykt 09:49 12.03.2022

Re: Slučajno

softelectronics_e
principessa_etrusca
То је стварно занимљиво, наврзли су се на сиротог Чајковског ко да је најгори на свету. Нисам чуо да је неко забранио Глинку, Мусоргског, Рахмањинова, Прокофјева или недајбоже Шостаковича (њега су већ довољно забрањивали), или неког од колкохоћеш руских композитора него баш само Чајковски не може. Изгледа да нису ни чули за неког другог.
Надам се да неће неко да се сети и Колтрејна да забрани.

Проклетство популарности.

Иначе, овде бришу ”Russian" из назива који им западну за око, па није сигурно да не остане само "Lullaby". :)

Руски стандард је невероватном брзином повучен из продаје, наводно га просипају.

Šta je boldovano?

Upravo si sebe izbacio iz svake iole ozbiljnije rasprave i to za sva vremena. Ne znaš šta je Ruski standard…!?! O tempora, o mores…

P.S. Nadležni udaljite ovog neukog čoveka odavde, jer unižava raspravu takvim komentarima…
maksa83 maksa83 09:56 12.03.2022

Re: Slučajno

gvozden1
maksa83
Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.

Rusija ili EU?

I šta se dešava ako odbije?

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.


Aha, pitaj Janukoviča.

Ne mogu, nedostupan je, pobegao je u Rusiju sa velikim žalom što sa sobom nije mogao da ponese i skromnu kolibicu koju je sebi sagradio od predsedničke plate:



Koji to zakon Ukrajina nije donela pa je prepošteni Viktor morao da pobegne kod vlasnika?
freehand freehand 10:02 12.03.2022

Re: Slučajno


Koji to zakon Ukrajina nije donela pa je prepošteni Viktor morao da pobegne kod vlasnika?

Pa to je bila Ukrajina narandžaste revolucije i EU usmerenja a sve pod budnim okom Viktorije Nuland, sve u skladu sa njenim zakonima i vrednostima.
Valjda se zato danas pod "oligarh" podrazumeva Rus, a nikako Ukrajinac? I pod korupcija se podrazumeva Rusija a ne Ukrajina?
milisav68 milisav68 10:03 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.

I ništa više.

Ne brane ti odakle ćeš da uvoziš gas?
gvozden1 gvozden1 10:04 12.03.2022

Re: Slučajno

Koji to zakon Ukrajina nije donela pa je prepošteni Viktor morao da pobegne kod vlasnika?

Odbio da radi domaći.
To što ti pričaš, ne otvori poglavlje, to je kazna ako si domaći uradio, ali ti je zadatak urađen pogrešno, a da odbiješ da radiš domaći, to ne smeš, za to su predviđene batine.

Da li bi ih Srbija dobila ako bi rekla, nećemo u EU, ne zanimaju nas putevi i poglavlja, prekidamo pregovore i skrećemo sa puta, tj nećemo više da radimo domaće zadatke?
gedza.73 gedza.73 10:05 12.03.2022

Re: Slučajno

milisav68
Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.
Rusija ili EU?
I šta se dešava ako odbije?

Pričao sam nešto sa ocem i pitao ga da li je ikada, od kad je otišao iz Srbije, imao problema što je Srbin. Da li ga je bilo ko odbio što je Srbin ili mu je bilo bitno šta zna da radi i gde je pre radio. Da li je imao manju platu što je Srbin. Da li je ikada bio odbijen bilo gde u bilo kojoj bolnici jer je Srbin. Da li su mu u opštini pravili probleme zbog toga to je Srbin.
Znaš onaj
'- Ja sa javljam po oglasu za posao.
- Koja stranka?
- Šta koja stranka?
- Šta koji posao?'


Jednom smo se razdvojili sa kamionima i zove mene jedan prijatelj koji se ranije od mene sreo sa ocem. Kaže mi kako je sav crn u licu i da je verovatno srčani udar na nogama. Ja se ufrkišem, pozovem ga i kažem da odmah zove hitnu pomoć. Da ne širim priču. Oni su odmah došli, ubacili ga u kola hitne pomoći, prevezli u bolnicu, pregledali (nije bilo ništa, napor udružen sa sunčanicom i ekstremno toplim vremenom), dali infuziju i pitali ga da li želi da ostane preko noći.

Pošto nas evropska unija prisiljava na tako nešto mi se onda opredelimo da bolničar iz Hitne se ne javi ili doktor dođe pijan ili neće da te prime ili se medicinska sestra dere ili neko njihov obilazi red.

Ako radiš preko nedelje ti može da zakažeš u opštini vreme koje ti odgovara da završiš potrebne papire. Možeš da ostvariš neka prava. Direktor te ne uslovljava za koga ćeš da glasaš. krediti za privredu su dostupniji. Privredno okruženje je šire i fleksibilnije. Ne moraš da očekuješ partijske reketaše ili kriminalce ili kombinaciju to dvoje.

Neće ti ni EU ni Rusija ništa. A mi smo sami odabrali koji sistem oćemo da živimo. Pa se čudimo što smo zbog tog našeg izbora sjebani.

Upravo zbog toga i pričam da ako neko bira sistem za život koji nije ruski kako onda tvrdi da sistem u kome ne živi je bolji za život. I zašto onda oćemo za nas sistem koji je gori. mi se vraćamo na fabrička podešavanja pre devedesetih da nam je Rusija prijatelja a Zapad neprijatelj. U toj podeli dovoljno je samo da skupiš par oficira u penziji koji pričaju o našim vekovnim prijateljima i neprijateljima pa da masa ljudi po difoltu 'svojevoljno' ide zacrtanim putem u rusku guberniju.

Ja stvarno nemam ništa protiv ako većina tako želi. Sve smo to imali pa nam je trebalo vreme da se opasuljimo, onda ono što dobijeno nam se ne sviša (iako je to posledica prethodnog našeg lošeg izbora) pa onda opet odemo u krajnost. I tako oscilujemo.
maksa83 maksa83 10:06 12.03.2022

Re: Slučajno

Ne brane ti odakle ćeš da uvoziš gas?

Ne razumem pitanje, cela Evropa uvozi ruski gas, a zemlje u EU imaju zakone usklađene po EU normama.
maksa83 maksa83 10:08 12.03.2022

Re: Slučajno

To što ti pričaš, ne otvori poglavlje, to je kazna ako si domaći uradio, ali ti je zadatak urađen pogrešno, a da odbiješ da radiš domaći, to ne smeš, za to su predviđene batine.


Kakve batine? Pričaš napamet.

Da li bi ih Srbija dobila ako bi rekla, nećemo u EU, ne zanimaju nas putevi i poglavlja, prekidamo pregovore i skrećemo sa puta, tj nećemo više da radimo domaće zadatke?

Da, dobila bi batine, odjednom bi prestala da dobija sve pare koje dobija iz evropskih fondova.

gedza.73 gedza.73 10:11 12.03.2022

Re: Slučajno

Rusija nije ušla u rat zato što je htela, već zato što je morala,
njeni motivi, za razliku od NATO ili američkih motiva su zaštita sopstvene države, znači opravdani.
-Rusija je dovoljno snažna da to i ostvari
-Rusija je ispravno procenila da NATO neće smeti da se umeša i da će ovo ostati lokalni rat između Rusije i Ukrajine, sa dosta izvesnim pobednikom

super. Evo NATO se raspao, bivši Istočni blok na granici Rusije oduševljen što je Rusija snažna, Rusiji nikad bolji imidž u svetu, Ukrajncima će da procveta kad ih Rusija bude oslobodila...
a vas navijače što to stanje boli, neka vas boli.

ne boli me ništa za sada, hvala na pitanju.
gvozden1 gvozden1 10:14 12.03.2022

Re: Slučajno

Kakve batine? Pričaš napamet

Majdan, Makso, Majdan, Viktiriju Nuland na barikadama, zajedno sa nacistima, koji nasilno ruše izabranog predsednika.

Ako i to treba da se objašnjava, onda jebiga.


Da, dobila bi batine, odjednom bi prestala da dobija sve pare koje dobija iz evropskih fondova.


I po koju sankcije, i po koju pretnju, a verovatno i Viktoriju lično.


gvozden1 gvozden1 10:16 12.03.2022

Re: Slučajno

Evo NATO se raspao

Jel?
Kad?
Odlično ako je tako, ali nisam čuo.
maksa83 maksa83 10:19 12.03.2022

Re: Slučajno

Majdan, Makso, Majdan, Viktiriju Nuland na barikadama, zajedno sa nacistima, koji nasilno ruše izabranog predsednika.

Pa čekaj ako dozvoljavaš narodu Donbasa i Krima (naravno nepotaknutom sa strane, potpuno samostalno) revolucionarnu pravdu i da vilama zbaci nenarodnu vlast, zašto je odričeš narodu u Kijevu? Mislim, ako to nisu dvostruki aršini onda ne znam šta su.

Huči ja sam se nadao da ćeš ti kao domaćin bar malo da pohvališ onu Janukovičevu kuću i okućnicu + čuvarnost i veštinu što je sve to uspeo da napravi od predsedničke plate. Za koga ja kačim slike ovde...

milisav68 milisav68 10:21 12.03.2022

Re: Slučajno

gedza.73

Upravo zbog toga i pričam da ako neko bira sistem za život koji nije ruski

Čekaj, ti si živeo u Rusiji pa znaš kako je tamo?

Drugo, neuređenost države je ruski sistem?

Ali, nisam te to pitao.

Dakle, jel te Risija tera da uređuješ Srbiju?
gedza.73 gedza.73 10:21 12.03.2022

Re: Slučajno

Ne brane ti odakle ćeš da uvoziš gas?

Milisave, kad smo kod batina i gasa niko mi nije objasnio zšato je ruska vojska prebijala Kazahstance jer su se bunili što im je povećana cena gasa. A onda su se pobunili zbog uslova rada i plata u različitim industrijama

Istovremeno, Ministarstvo odbrane Rusije saopštilo je da su ruske mirovne snage pomogle snagama sigurnosti Kazahstana da preuzmu potpunu kontrolu nad aerodromom u Almatiju.
Ranije je saopšteno da će ruski mirovnjaci čuvati vladine zgrade i pomagati vojsci Kazahstana u održavanju reda.

Kazahstanski predsjednik Tokajev dopustio je snagama reda da pucaju “bez upozorenja” na demonstrante koje je nazvao “naoružanim banditima”.

tess1 tess1 10:21 12.03.2022

Re: Slučajno

Уопште не говорим о руским богаташима, нити су они видљивији од богатих Кинеза, Арапа или Индуса, па и Африканаца.

Говорим о стваралаштву. На популарном нивоу, вероватно најизвођеније драме након Шекспира су Чеховљеве, Чајковски је вероватно у равни Моцарта, а обавезни предбожићни репертоар укључује Крцка Орашчића. (Јесенас сам гледала један Вишњев сад у коме је играо сер Иан МекКелен.) О присутности руских извођача и да не говорим. Иза Руса остаје вакуум који нема ко да попуни.

Njemcu kada kažeš da ima kompleks inferiornosti od engleske kulture, odgovori: nemam, imam od francuske..

ovo ili sam upravo izmislila ili iz nekoliko anegdota sa književnih debata zaključila sama. Čitanje poezije britanskim akcentom ne zvuči kao kad voditeljka klasičnog radija prestižno daje do znanja da zna i ruski.. francuski hedonizam nedostižan il i talijanska egzotika..

Shvatila sam da na Ostrvu imate problema druge prirode sa Rusima, ili više priroda pored zakinute Rusima ovih dana kulturne prirode, npr ovaj umjetnik vidi taj problem ovako:




Zatim, ne znam ko je gospođa sa naherenim šeširićem i zašto sječe most do broda, čija su ovo djeca bijelog lica, ukrajinska?


gedza.73 gedza.73 10:23 12.03.2022

Re: Slučajno

gvozden1
Evo NATO se raspao

Jel?
Kad?
Odlično ako je tako, ali nisam čuo.

kad sve moram da crtam. NATO je ojačao ruskom intervencijom. Sad i oni koji nisu davali novac ima petama u dupe kako bi ih branili od stvaranja novog sovjetskog saveza.
tess1 tess1 10:25 12.03.2022

Re: Slučajno

U Evropi je skoro pa institucionalizovan rasizam.

Milane, meni je drago poslije onog malog ekscesa sa bajonetom da si ti dobro i zdravo, navratio i javio se. :)
benedykt benedykt 10:25 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83
gvozden1
maksa83
Da te pitam nešto, ko naređuje odnosno uslovljava Srbiji kakve će zakone da donosi.

Rusija ili EU?

I šta se dešava ako odbije?

Ako odbije ne bude zatvoreno to konkretno poglavlje i bude korak dalje od ulaska u EU.


Aha, pitaj Janukoviča.

Ne mogu, nedostupan je, pobegao je u Rusiju sa velikim žalom što sa sobom nije mogao da ponese i skromnu kolibicu koju je sebi sagradio od predsedničke plate:



Koji to zakon Ukrajina nije donela pa je prepošteni Viktor morao da pobegne kod vlasnika?

Januk je oduvek bio dingospo, a inače vaskrsao je iz politički mrtvih i pre neki dan čak i napisao otvoreno pismo Zelenskom. Kao što ćeš videti iz priloženog, odao se tihovanju i pravoslavnoj veri u međuvremenu…
Obraćam vam se na početku Velikog posta rečima punim velikog saosećanja.
Sa bolom doživljavam sve što se sada dešava u mojoj domovini i duboko saosećam sa patnjom koju su Ukrajinci prinuđeni da trpe. U svakoj tragediji postoji trenutak kada se još uvek može zaustaviti.
Verovatno nije bilo dana ili noći u poslednjih osam godina da nisam razmišljao o tome da li sam postupio ispravno što sam napustio Ukrajinu.
Ali, i danas sam siguran da je to bio jedini način da se izbegne građanski rat velikih razmera, krvoproliće širom Ukrajine.
Moje pristalice su me pozivale sa rečima: Ne možete predati legitimnu moć! Moramo se boriti za vlast! Znao sam da će cena ove moći biti previsoka.
I tada, i sada sam uveren da nema te sile koja bi bila dragocenija od krvi naše dece.

Mogu li sada da učinim nešto da pomognem ukrajinskom narodu? Nažalost, moje oružje ostaje samo molitva i iskrena vera u Gospoda Boga. Ne zaboravljam da uvek moramo da doživljavamo poseban osećaj odgovornosti za sudbinu ukrajinskog naroda, da živimo po moralnom zakonu koji je Bog dao ljudima. I želim da se obratim Vladimiru Zelenskom na predsednički, pa čak i pomalo očinski način.

Dobro razumem da imate mnogo „savetnika“, ali lično ste dužni da po svaku cenu zaustavite krvoproliće i postignete mirovni sporazum.
To se od vas očekuje u Ukrajini, Donbasu i Rusiji. Ukrajinski narod i vaši partneri na Zapadu biće vam zahvalni.
„Blaženi mirotvorci, jer će se sinovi Božiji nazvati“ (Jevanđelje po Mateju, glava 5., stih 9.

Prosto da se čovek naježi…
maksa83 maksa83 10:25 12.03.2022

Re: Slučajno

Dakle, jel te Risija tera da uređuješ Srbiju?

Čime bi ti objasnio nešto što se zove Aleksandar Vulin kao ministra odbrane, treš koji ni Slobodanu nije palo na pamet da pripusti blizu bilo kakve vlasti a za kog je glasao tačno niko i Nenada Popovića, potpuno marginalnog lika sa biznisom u Rusiji i parama u Švajcarskoj, i Ivicu Dačića i SPS kao neizbežnu konstantu koju Vučić zatekne uraslu u dupe svaki put kada se posle izbora vrati sa konsultacija iz Moskve?
milisav68 milisav68 10:26 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83
[
Ne razumem pitanje, cela Evropa uvozi ruski gas, a zemlje u EU imaju zakone usklađene po EU normama.

Ali ne može preko Bugarske, mora preko Nemačke.
gvozden1 gvozden1 10:28 12.03.2022

Re: Slučajno

Pa čekaj ako dozvoljavaš narodu Donbasa i Krima (naravno nepotaknutom sa strane, potpuno samostalno) revolucionarnu pravdu i da vilama zbaci nenarodnu vlast, zašto je odričeš narodu u Kijevu? Mislim, ako to nisu dvostruki aršini onda ne znam šta su.


Kad to složi po redu po kom su se stvari događale dobiješ sasvim drugačiju sliku.

Kažu Ukrajinci, Janukoviča ćemo za predsednika, Viktorija kaže, ne pitate se vi nego ja.
Onda ovi kažu, ma more jebi se Viki, odosmo mi.

I, na čijoj si strani?

Huči ja sam se nadao da ćeš ti kao domaćin bar malo da pohvališ onu Janukovičevu kuću i okućnicu + čuvarnost i veštinu što je sve to uspeo da napravi od predsedničke plate. Za koga ja kačim slike ovde

Što bih se ja potresao oko toga?
Jel uzeo nešto moje, nije, nešto srpsko, nije.

Kome je uzeo neka gleda šta će, a ja da ispravljam krive Dnjepre ne mogu, moram da vidim šta ću s Drinom.
Milan Novković Milan Novković 10:29 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83
The weakest racial bias was found in Serbia and Slovenia, and the strongest racial bias was found in the Czech Republic, Lithuania, Belarus, Ukraine, Malta, Moldova, Bulgaria, Italy, Slovakia, and Portugal....".

Čekaj a đe Švajcarska u kojoj je partija na vlasti imala predizborni plakat gde bele ovce šutom u paraboli lansiraju crnu ovcu preko ograde? Tamo je rasizam institucionalizovan.

Ja o tome ne znam mnogo, nego mi naletelo na Fejsu pa sam munjevito uleteo na temu sirovog i surovog hvalisanja Srbije, pa tako (in)direktnog (ne)creativnog provociranja pajtosa Engleza (ček, jel ti rečaše nedavno kako svaka budala ima svoju zabavu

A šta ja mislim - meni ove mape nemaju previše vrednosti (ako te interesuje traži rasizam u evropi harward i Goole će ti ubrzo dati svašta).

U osnovi su ljudi slični, dobri u većini, svuda (plusminus) - iznad ide sitno komešanje, kontekstualno, gde u tom kompozitnom kontekstu imaš, ok, i naciju, folklor, vreme, politički i medijski landscape, vlasništva nad narativom, kvalitet softvera za blogovanje (ako se iznerviraš zbog dotičnog agresivniji si u prepisci), ... itd
gedza.73 gedza.73 10:31 12.03.2022

Re: Slučajno

milisav68
Čekaj, ti si živeo u Rusiji pa znaš kako je tamo?


Nisam. Znam par Rusa koji su pobegli, neke naše koji su tamo radili kao i neke koji često idu.
Dakle, jel te Risija tera da uređuješ Srbiju?

Ne. Ona samo, sa potpunim pravom, koristi Srbe koji bi da budu veći Rusi od Rusa. Koji političar bilo koje velike sile bi odbacio budale koje su spremne da čuvaju njegove interese po cenu rušenja sopstvene države? A da su još zaluđeni nekom višom imaginarnom pravdom? Idealna kombinacija fanatika spremnih da se žrtvuju sa kojima lako manipulišeš.
Srbiju Rusija nije terala ni devedesetih ali zbog prevelike ljubavi u koju smo silom uterani četres pete smo išli po inerciji. Kad smo prošli kako smo prošli onda smo se opametili tek nakon malo jače od decenije. pa smo se onda razočarali jer EU nije odjendom takve htela da nas primi (što se pokazuje sad sa našim većinskim stavovima EU nas mrzi, mi smo druga klasa, oće istrebe bojnim otrovima Slovene koji se prezivaju na -ić kao ispravno samo danas sa njihove strane) i da nam omogući švedski stnadard u socijalističkim okvirima na koje smo se navikli pa smo se okrenuli Rusiji koja nas je uvek volela i nikad ni na šta nije prisiljavala.

Pravila za EU su relativno jasna (i naravno podložna njihovim političkim ciljevima). Svima valjaju samo nama ne valjaju jer će da nam zabrane pečenje prasića.
freehand freehand 10:31 12.03.2022

Re: Slučajno

Pa čekaj ako dozvoljavaš narodu Donbasa i Krima (naravno nepotaknutom sa strane, potpuno samostalno) revolucionarnu pravdu i da vilama zbaci nenarodnu vlast, zašto je odričeš narodu u Kijevu? Mislim, ako to nisu dvostruki aršini onda ne znam šta su.

Sve je tako, samo naopako: PRVO se desio Majdan (puč, masovno ubjanje policajcaca i civila, ima o tome koliko hoćeš svedočanstava, pa se ni Bela kuća više ne trudi da bilo šta laže, jednostavno priču gurne u stranu i zatrpa bulšitom), pa su se onda desili Donbas i Krim.
Ok,, to možda nbije bitno da se pouzdano tu zna ko je dobar a kološ. al eto, da ne ostane baš nedorečeno.
maksa83 maksa83 10:32 12.03.2022

Re: Slučajno

Sa bolom doživljavam sve što se sada dešava u mojoj domovini i duboko saosećam sa patnjom koju su Ukrajinci prinuđeni da trpe.

Ljudina. Vidi se da mu je teško. Kakvog su čoveka oni oterali, e ovako im i treba.

Može slika skormne vikendice iz drugog ugla?

gvozden1 gvozden1 10:32 12.03.2022

Re: Slučajno

NATO je ojačao ruskom intervencijom

Za Srbiju je i do sad bio dovoljno jak, tako da dodatna snaga na nas nema uticaja.
Šta će Rusija sa tim jačim NATO uraditi neka vidi ona.

Za sad nije dovoljno jak, ni tako ojačan, da na nju udari.
maksa83 maksa83 10:34 12.03.2022

Re: Slučajno

(ček, jel ti rečaše nedavno kako svaka budala ima svoju zabavu

Ja bih da se ta stvar (u znak sećanja na pok. komšiju čiča Ljubojevića oca šahiste Ljubomira od kog sam je čuo) pamti u originalu:

Svaka bena ima svoje veselje.
maksa83 maksa83 10:35 12.03.2022

Re: Slučajno

Sve je tako, samo naopako: PRVO se desio Majdan (puč, masovno ubjanje policajcaca i civila, ima o tome koliko hoćeš svedočanstava, pa se ni Bela kuća više ne trudi da bilo šta laže, jednostavno priču gurne u stranu i zatrpa bulšitom), pa su se onda desili Donbas i Krim.

Da, desili su se tim redom, ali još uvek ne razumem kako je jedno okej a drugo nije okej?

vcucko vcucko 10:37 12.03.2022

Re: Slučajno

gedza.73

Pravila za EU su relativno jasna (i naravno podložna njihovim političkim ciljevima). Svima valjaju samo nama ne valjaju jer će da nam zabrane pečenje prasića.

Dovoljno. Koji će ti qrac bilo šta ako ne smeš da okreneš prase na ražnju.
Sve sve, ali glavudžu kad raščepiš pa prvo jezik i obrazinu. Pa svučeš uši i podmazivanje. Posle cepneš uzduž i kašičicom mozak.
Što se mene tiče, seljani neka pojedu sve, ali meni glava. Babo, daj glavu.
maksa83 maksa83 10:40 12.03.2022

Re: Slučajno

Dovoljno. Koji će ti qrac bilo šta ako ne smeš da okreneš prase na ražnju.

Jeo sam prase na ražnju u predgrađu Beča, čak nije Srbin organizovao parti nego u svojoj kući najaustrijskijski austrijanac kog možeš da zamisliš, čak i ÖVP funkcioner.


P.S. Posle tog praseta sam u 4 ujutru završio u algemajne krankenhaus zbog napada žuči, ali to je neka druga priča.
milisav68 milisav68 10:42 12.03.2022

Re: Slučajno

maksa83

Čime bi ti objasnio nešto što se zove Aleksandar Vulin kao ministra odbrane, treš koji ni Slobodanu nije palo na pamet da pripusti blizu bilo kakve vlasti a za kog je glasao tačno niko i Nenada Popovića, potpuno marginalnog lika sa biznisom u Rusiji i parama u Švajcarskoj, i Ivicu Dačića i SPS kao neizbežnu konstantu koju Vučić zatekne uraslu u dupe svaki put kada se posle izbora vrati sa konsultacija iz Moskve?

Dal je moguće da moram da pričam vic o razlici fiktovnog i realnog.

Šta kažu brojke, s kim najviše poslujemo?

To što su stare ubdaške strukture kooperatvne sa zapadaom, ne znači da nam Rusija uređuje zemlju.

Oni su naučili lekciju, pustili Miloševića niz vodu, i jašu dalje.

Šta konkretno radi Vulin, odnosno šta je uradio, sem što je pokušao da valja gandžu pa su dobili po prstima od DEA-e.

Evo, stiže Krostofer Hil, da im slučajno ne padne nešto na pamet.

Možemo samo da se molimo bogu da nas ne ostave bez gasa i nafte, inače ćemo opet da jedemo Trumanova jaja.

gedza.73 gedza.73 10:47 12.03.2022

Re: Slučajno

vcucko
Koji će ti qrac bilo šta ako ne smeš da okreneš prase na ražnju.

Zato što sve to ima neku genezu koja vodi našim izborima i rezultatima tih izbora.

Niko ti ne brani da pečeš prase ali ti brani da pečeš na trotoaru (uslovno shvati primer). Onda nekome kome više odgovara da se prase peče na trotoaru jer u takvom sistemu može da mulja i krade pare bez da bilo šta zna da radi pa sa tim novcem šalje decu na školovanje u privatne škole po Švajcarskoj (neutralnoj doduše) dok nas ubeđuje o viševekovnoj neraskidivoj ljubavi uprkos dušmanima koji nas biju po glavi uništavajući srpsku tradiciju pečenja prasića (koje uvozimo pošto Srbi vole jeftinije prasiće pa ih kupuju iz EU iako je bolji kvalitet u Rusiji) pa mi 'sami' odlučimo kako je bolje da trpamo pare u džepove političarima koji će da nas zaštite od 'batinjanja' i dozvole nam pečenje prasića u skladu sa našim shvatanjem demokratskih vrednosti gde god vidiš zgodno mesto tu prase ispeci.

p.s.
Pravda za drvoseče frilensere!!!

Grupa mladića starosti oko 20 godina sa Ceraka posekli su tri drveta na Košutnjaku

Naočigled izletnika koji su poranili da zauzmu svoja mesta uoči proslave prvomajskog praznika, mladići su uzeli sekire i krenuli da seku stabla.



maksa83 maksa83 10:49 12.03.2022

Re: Slučajno



Šta kažu brojke, s kim najviše poslujemo?

Šta konkretno radi Vulin, odnosno šta je uradio, sem što je pokušao da valja gandžu pa su dobili po prstima od DEA-e.

Najviše posluješ sa zapadom, a od Rusa kupuješ fundamentalno bitne stvari - svo naoružanje i svu energiju, da se ne pravimo blesavi.

Kupovao bi i druge stvari ali to su jedine stvari koje oni umeju da prave i izvoze, i izvoze ih tebi zato što su zavukli svoje asete na ta mesta.

Umeju doduše i softver, ali tu su mi koliko gledam (ako potpuno zanemarimo Amere) oni i Ukrajinci pola-pola od stvari koje relativno redovno koristim.

P.S. Voleo bih da vidim šta bi bilo da je Vučić rekao Putku "kakav bre Vulin, i jebo tog Dačića samo me nervira".
gvozden1 gvozden1 10:58 12.03.2022

Re: Slučajno


Da, desili su se tim redom, ali još uvek ne razumem kako je jedno okej a drugo nije okej?

Uzrok i posledica, nije teško razumeti uopšte.
benedykt benedykt 11:00 12.03.2022

Re: Slučajno

gvozden1
Pa čekaj ako dozvoljavaš narodu Donbasa i Krima (naravno nepotaknutom sa strane, potpuno samostalno) revolucionarnu pravdu i da vilama zbaci nenarodnu vlast, zašto je odričeš narodu u Kijevu? Mislim, ako to nisu dvostruki aršini onda ne znam šta su.


Kad to složi po redu po kom su se stvari događale dobiješ sasvim drugačiju sliku.

Kažu Ukrajinci, Janukoviča ćemo za predsednika, Viktorija kaže, ne pitate se vi nego ja.
Onda ovi kažu, ma more jebi se Viki, odosmo mi.

I, na čijoj si strani?

Ako smem samo da dodam malo toj perspektivi. Dakle, Januk je i pre Majdana već imao demonstracije i to valjda na leto 2013. ako se ne varam. Nije bila nikakva visoka politika u pitanju već su neki policajci silovali devojčicu a vlast je ceo slučaj pokušala da zataška. Nije bio previše popularan a posebno u Kijevu, vlast mu je bila užasno korumpirana, u medijima su se stalno pojavljivale neke afere, plus priče o luksuzu u kome on živi. Iz perspektive običnog Ukrajinca njegov stil vladanja je ličio na ono što su gledali u Rusiji, tj posmatrali su proces pridruživanja u EU kao neko svetlo na kraju tunela. Kada je Januk na jesen 2013. odjednom prekinuo pregovore sa EU, ljudi tamo su pobesneli i krenuo je Majdan.
Posle se desilo šta se već desilo, Desni sektor, Viktorija Nuland i misteriozni snajperisti u ”pravom” trenutku. Međutim, ono što ja hoću da kažem je da je taktički trebalo odigrati drugačije a ne zatezati do kraja. U prevodu, Januk je trebao istog časa kada se Majdan zahuktao da raspiše izbore, i imao bi na njima realne šanse za ponovnu pobedu kao i njegova Partija regiona. Čak i da su tada izgubili, šanse za povratak na vlast na koliko sledećim izborima su bile više nego izvesne, jer bi proces pridruživanja EU išao kao što ide u Srbiji npr, život se ne bi poboljšavao i samim time bi se ponovo otvorio prostor za njega i njegovu partiju.
Kao posledicu te potpuno pogrešne odluke se na uspeh Majdana odgovorilo Ruskim prolećem, posledica Ruskog proleća je bio rat u Donbasu a sve to je manje više bila samo dimna zavesa za (ponovno) pripajanje Krima Rusiji. Sada se taj zamrznuti sukob u Donbasu rešava time što je Rusija vojno napala celu Ukrajinu. U prevodu, jedna glupost tj pogrešna odluka se pegla novom još glupljom. Realno rečeno do 2014. Ukrajina i nije imala izgrađenu naciju u pravom smislu te reči, pri tome je sada ista ta Ukrajina izgubljena za Rusiju ali za sva vremena, a da tragikomedija bude potpuna Rusija je tu gde trenutno jeste sa skoro pa nepostojećim šansama da situacija bude bolja u dogledno vreme.
Царь-Батюшка je dve godine sedeo zaključan u svom bunkeru, i očigledno da je sve ovo između ostalog upravo posledica toga, jer on ne koristi internet, kao što ne čita bilo šta sem onoga što mu dostavljaju službe. Neko ga je očigledno pumpao da je Ukrajina lak plen, da ćemo to mi порвать как Тузик грелку, da Zapad neće reagovati itd itd. Šta je tražio, to je i dobio…
gvozden1 gvozden1 11:18 12.03.2022

Re: Slučajno

Međutim, ono što ja hoću da kažem je da je taktički trebalo odigrati drugačije a ne zatezati do kraja

Verovatno je drugačije bilo bolje, jer ovako kako je ispalo nije dobro.
Rat nije dobra stvar, oko toga nema dileme.

Ali pričamo o tome da li je odluka zemlje, bilo koje, da prekine "put ka EU" tako obična stvar, da je posledica tek, pa dobro, vaše pravo, nećemo vam davati pristup našim fondovima, i to je to.

Ili je sve to komplikovanije, da "zapad" pridobijanje na svoju stranu koristi i šargarepu, a i štap ako treba, dok Rusija taj štap do sad nije koristila.

Tu je prednost na ruskoj strani.

A Krim, posebno on, sad i ovo po Donbasu, sve je to dosta elegantnije izvedeno, od brutalne sile i kršenja ama baš svega kad su Ameri rasturali Srbiju odvajajući Kosovo.

Kako god čudno zvučalo, Rusi su uradili elegantno, Ameri grubo i bahato.
milisav68 milisav68 11:24 12.03.2022

Re: Slučajno

gedza.73

Milisave, kad smo kod batina i gasa niko mi nije objasnio zšato je ruska vojska prebijala Kazahstance jer su se bunili što im je povećana cena gasa.

E, pa to je tako kad oćeš tržišno poslovanje, i kad nećeš dugoročne ugovore.

Cena gasa je skočila zbog nemira u Ukrajini, koji traju već osam godina.

A to što se narod malo naouružao (baš me zanima ko ih je ), pa su hteli malo na silu da ruše vlast. to je druga stvar.
mlatisa mlatisa 11:26 12.03.2022

Re: Slučajno

Čime bi ti objasnio nešto što se zove Aleksandar Vulin kao ministra odbrane, treš koji ni Slobodanu nije palo na pamet da pripusti blizu bilo kakve vlasti a za kog je glasao tačno niko i Nenada Popovića, potpuno marginalnog lika sa biznisom u Rusiji i parama u Švajcarskoj, i Ivicu Dačića i SPS kao neizbežnu konstantu koju Vučić zatekne uraslu u dupe svaki put kada se posle izbora vrati sa konsultacija iz Moskve?


А чиме би ти објаснио родно равноправну Зорану, а и Гордану?

Ови сви скупа само резултанта свих интереса Истока и Запада, а наши интереси су у тој, а изгледа и у претходним владама, заступљени врло мало или никако.
benedykt benedykt 11:31 12.03.2022

Re: Slučajno

gvozden1
Međutim, ono što ja hoću da kažem je da je taktički trebalo odigrati drugačije a ne zatezati do kraja

Verovatno je drugačije bilo bolje, jer ovako kako je ispalo nije dobro.
Rat nije dobra stvar, oko toga nema dileme.

Ali pričamo o tome da li je odluka zemlje, bilo koje, da prekine "put ka EU" tako obična stvar, da je posledica tek, pa dobro, vaše pravo, nećemo vam davati pristup našim fondovima, i to je to.

Ili je sve to komplikovanije, da "zapad" pridobijanje na svoju stranu koristi i šargarepu, a i štap ako treba, dok Rusija taj štap do sad nije koristila.

Tu je prednost na ruskoj strani.

A Krim, posebno on, sad i ovo po Donbasu, sve je to dosta elegantnije izvedeno, od brutalne sile i kršenja ama baš svega kad su Ameri rasturali Srbiju odvajajući Kosovo.

Kako god čudno zvučalo, Rusi su uradili elegantno, Ameri grubo i bahato.

Krim da, ali Rusko proleće i sve što je iz toga proizašlo ne. Realno je čak i ta odluka da se prekinu pregovori, očigledno na nagovor Kremlja, bila potpuno pogrešna. Niko u EU nije Ukrajinu čekao raširenih ruku, to bi se sve otezalo a život običnog čoveka bi i dalje bio kakav je i do tada bio. Trebalo je čekati pravi trenutak a za to vreme davati svaku moguću šargarepu Ukrajini, gas po povoljnim cenama, trgovinske sporazume i sve ostalo. Ovako je situacija tragično loša u svakom smislu te reči, pametan si i vidiš sve to i sam bez da ti ja išta govorim. Ne razumem, zaista ne razumem zašto se ide glavom u zid…
gedza.73 gedza.73 11:36 12.03.2022

Re: Slučajno

milisav68
Cena gasa je skočila zbog nemira u Ukrajini, koji traju već osam godina.

Sigurno je to. Pošto Kazahstan nema gas (Kazakhstan holds 85 trillion cubic feet (Tcf) of proven gas reserves as of 2017, ranking 15th in the world and accounting for about 1% of the world's total natural gas reserves) koji im je poskupeo baš zbog nemira u Ukrajini. A ni naftu ni ugalj.
A to što se narod malo naouružao (baš me zanima ko ih je ),

Pa izgleda da je neko podržao predsednika koji je naredio da se puca bojevom municijom po sunarodnocima a ujedno i poslao tenkove po starom dobrom običaju. Što znači kako zna da drži batinu i da nije zaboravio.

Sasvim slučajno u državi koja se nalazi između Rusije i Kine a narod je nepdredvidljiv faktor posebno u državama u kojima su na vlasti autokrate. I sasvim slučajno u državi koja je bogata uranijom u vreme kad se svet suočava sa energetskom krizom i planira gradnju nuklearki.

p.s.
Lideri zemalja Litvanije, Poljske, Ukrajine, Gruzije, Azerbejdžana i Kazahstana razgovarali su o energetskim projektima, pri čemu je dominirala tema osposobljavanja već postojećeg naftovoda Odesa–Brodi i njegovo preusmerenje prema zemljama EU-a. Predsednik Kazahstana Nursultan Nazarbajev na ovaj skup je poslao samo svog predstavnika, stavljajući do znanja da Kazahstan preferira ruske energetske projekte.

Upsut o prijateljstvu Rusije i Kine
kada je iznenada preminuo apsolutistički predsednik Turkmenistana Saparmurat Nijazov, čija zemlja uz Rusiju i Iran važi za jedno od najbogatijih izvorišta prirodnog gasa na svetu. U vreme dok je bio živ, a pogotovo posle smrti Nijazova, i Brisel i Peking su pokušavali da pridobiju vlasti u Turkmenistanu, kako bi oslabili monopolski uticaj Rusije u toj bivšoj sovjetskoj centralnoazijskoj republici



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana