Film| Kultura| Reč i slika| Umetnost| Život

Lakše je sa kulturom

Spiridon RSS / 13.03.2022. u 16:35

Ako želite da razbistrite mozak i lakse svarite sadasnjicu i ovaj emotivni crossover izmedju korone i rata u Ukraini, pogledajte ponovo film "Ko to tamo peva?"

U njemu je sve sazeto, sazvakano i ispljunuto i to na "jednostavan" nacin. Namerno stavih navodnike jer svi znaju da iza naizgled jednostavnih dela stoje po pravilu jako ozbiljne face.

U filmu su simbolicno predstavljena vekovna podeljenost istoka i zapada, crkva, bolest, glupost, bahatost, korupcija, izdaja, smrt, prevara, ljubav, osveta i na kraju rat (pu...pu...pu...).

Nekako ti veliki umetnici umeju da sažmu (snime, nacrtaju, komponuju, napisu) zivot u njegovom punom smislu, a da to prepoznaju sve drustvene strukture. 

Naravno, znam da vam je ovo vec poznato ali gledanje ovog Sijanovog remekdela u ovom trenutku ima neku sasvim novu dimenziju i zato vas podsecam da su nam i najtezi odgovori jos uvek tu, takoreci ispred nosa.

Dialozi iz ovog filma ce se jos dugo koristiti u nasem svakodnevnom govoru isto kao u onoj brojalici za koju se i ne zna ko je napisao (verovatno potice iz rimskog doba), vec se prenosi iskljucivo medju decom sa kolena na koleno.

En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka;
Elem belem buf.
En den dini, sava raka tini,
Sava raka tika taka truf. 

Kako lepo i nezno zvuci, a jos i krije tajnu.

 

 



Komentari (546)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 09:17 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kamilo_emericki

Lijepe zemlje lijepo gore, Bagdad 2003:



Како је то био леп град! Метропола!

Нарочито пре Ирачко-иранског рата (прва половина осамдесетих) када су Западњаци напујдали Садама и Хомеинија једног на другог, али био је леп и за време тог рата пре 40 година, није изгубио ништа од своје лепоте и величине. Био сам тада тамо...


EDIT: Национализацијом нафтних извора Садам Хусеин је створио сјајне економске услове у којима се развила инфраструктура Ирака (наше грађевинске фирме су тамо градиле к'о блесаве све и свашта и добро зарађивале), образовање и здравство били подиигнути на висок ниво.

Мени је тада, почетком осамдесетих, изгледало да Ирачани живе боље него ми седамдестих у Титославији. Квалитетније. Ишао сам и до Мосула и на југ и исток, скоро до границе са Ираном... Видео својим очима неке невероватне ствари које су направили од тих пара узетих за сопствени производ - нафту.

Разлика између тадашњег Ирака и СФРЈ је била у томе да се њихово друштвени благостање тог доба заснивало на сопственим нафтоносним изворима док се наше благостање тог доба заснивало искључиво на америчким кредитима.

И онда се тај и такав Ирак није свиђао Бритиш Петролеуму, Шелу итд. (ЛИНК)

Остатак приче знаш... Од Ирачко-кувајтског рата и Првог заливског рата до данас.

vcucko vcucko 09:19 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

benedykt
softelectronics_e

No, Zapad je godinama (šta godinama) sve svoje aktivnosti usmeravao na (dodatno) ponižavanje Rusa.
Ali baš ponižavanje.
Jedan ruski sportista dopingovan, svim Rusima se pravo učešća na takmičenjima uslovljava bez svoje zastave.

Pa sad, ima tu neke duboke istine… Mislim, ako to jedan posmatramo metaforički pa kažemo nešto kao… Ceo olimpijski tim Rusije se na olimpijskim igrama u Sočiju borio a bogami i dopingovao kao jedan, uz naravno logističku podršku ruske službe kao i naravno ruske anti-doping agencije, kao pridruženih delova tog jednog…

Pa su u Sočiju ispušili od Finske u četvrtfinalu, kao što redovno i ispuše od Finske. Sa sve Ovečkinom.
A u Koreji uzeše zlato, bez Ovečkina i dopinga (i da su uzeli cedevitu tad bi ih izbacili).
Znači bitan je Ilja Kovalčuk, a ne doping.

Pričam naravno o hokeju, što normalan svet i zanima. Ne o mlaćenju metlama, umetničkom grudvanju ili nekoj od xy varijanti sankanja. Pojedinačni sportisti su pokretni panoi farmako mafije, svi i svuda.
softelectronics_e softelectronics_e 09:26 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
Tebi su dale lažne nacrte, a aerodrom se, u stvari nalazi negde potpuno drugo i izgleda skroz drugačije.

Ne znam zašto su mi dali lažne nacrte vojnog aerodroma kada je sve što sam tada želeo bila plastificirana Molten lopta za basket. Znaš ti šta je to tad bilo? Ne mogu da ti objasnim. A sad to imaš u proizvoljnoj sportskoj radnji u 5 varijanti. A basket jedva da iko igra.

Što ne možeš!?
Pa ja sam stariji od tebe.
vcucko vcucko 09:31 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kamilo_emericki
srdjan.pajic
to što će neka pomahnitala budala da razori zemlju od 40 miliona stanovnika, i da je posle ne znam ni ja kako tačno drži u pokornosti, meni se, pravo da ti kažem, povraća da o tome razmišljam i da se tome kao ti nadam. To je gore od lešinarenja.


Lijepe zemlje lijepo gore, Bagdad 2003:


Samo ova malo poružna. Pa tako i gori, jbg.

maksa83 maksa83 09:32 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

када су Западњаци напујдали Садама и Хомеинија једног на другог,

U jes a Šiiti i Suniti do tad živeli u ljubavii harmoniji.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:37 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

shmoo
када су Западњаци напујдали Садама и Хомеинија једног на другог


Mislim da griješiš. Irak je napujdan na Iran, ali propaganda, uključujući i SFRJ je izjednačila krivicu.
Koliko se sjećam samo je jedan političar u SFRJ, Jakov Blažević, rekao da je to čista i bezobzirna agresija Iraka na Iran i da to treba reći bez obzira na silne poslove koje je SFRJ imala u Iraku.
vcucko vcucko 09:42 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
када су Западњаци напујдали Садама и Хомеинија једног на другог,

U jes a Šiiti i Suniti do tad živeli u ljubavii harmoniji.

I u Iraku su šiiti ako ne većina onda tu negde. Nego je Sadam forsirao svoje sunije.

Tako da Iran-Irak rat sigurno nije bio verski u tom smislu.

Imali na faksu Iračane, poveću gomilu njih. I vesti direktno sa fronta. Neke su mobilisali kad su u leto otišli kući pa su i ginuli, svašta bilo. Možeš misliti početkom - sredinom 80-ih ti kažu taj i taj poginuo u ratu. Kao da su ti rekli otišao na mesec, otprilike.
Inače niko nije mogao da ih dobije u malom fudbalu, bili klasa za sve.
maksa83 maksa83 09:45 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

I u Iraku su šiiti ako ne većina onda tu negde. Nego je Sadam forsirao svoje sunije.

Obe zemlje su brojčano šiitske ali je Ba'ath bio sastavljen od Sunita. To je zapravo bilo (između ostalog) još jedno šiitsko-sunitsko klanje, a da ih je Zapad pujdao jedne na druge je čista budalaština. Nije se tu nikog moralo terati na bilo šta. Sadamova partija je zapravo bila sekularna i cilj je bio neka vrsta socijalističke revolucije u arapskom svetu i da se svi Arapi oko toga ujedine, koje god da su denominacije.
benedykt benedykt 10:04 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
maksa83
када су Западњаци напујдали Садама и Хомеинија једног на другог,

U jes a Šiiti i Suniti do tad živeli u ljubavii harmoniji.

I u Iraku su šiiti ako ne većina onda tu negde. Nego je Sadam forsirao svoje sunije.

Tako da Iran-Irak rat sigurno nije bio verski u tom smislu.

Tačno, Šiiti su još tamo od kraja 18. veka većina i sada su tu negde na 2/3 ukupne populacije, plus je u Karbali u Iraku praktično najznačajnije svetilište šiita, kao mesto gde je ubijen Muhamedov unuk Husein, da sad ne idem u detalje zašto. Takođe, suniti su u Iraku elita i oni koji drže najznačajnije pozicije u vlasti još od vremena Otomanskog carstva, kao što se to produžilo i kasnije sa kraljem Fajsalom u 20. veku. Inače, je iračku Ba’ath partiju osnovao šiit Fuad al-Rikabi, kao što je i pre toga komunistička partija Iraka imala veliku podršku među šiitima, upravo zato što su bili potlačena većina…
nsarski nsarski 10:07 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Obe zemlje su brojčano šiitske ali je Ba'ath bio sastavljen od Sunita. To je zapravo bilo (između ostalog) još jedno šiitsko-sunitsko klanje, a da ih je Zapad pujdao jedne na druge je čista budalaština.


Nisi čuo za Iran-contra aferu, tj. američku prodaju oružja Iranu u sred Iransko-Iračkog rata koji je trajao 1980-1988, a istovremenu prodaju oružja tada prijateljskom Iraku u istom periodu? Evo ga i Ramsfeld koji im je prodao bojne otrove da napadnu Kurde.



Nije Zapad stajao po strani. Nisu angažovali svoje trupe, istina (mada ni u to nisam siguran, setimo se Olivera Norta i njegovih drugara), ali su obe strane pumpali oružjem. A tom lovom su plaćali ubice "kontraše" po Centralnoj Americi (Salvador, na primer).
tess1 tess1 10:22 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Imam novu skalu koncentracije od 0 do onokad Maksa oko dva sata iza ponoći biranim riječima glupom ko tocilo Gvozdenu objašnjava zašto je glup ko tocilo.
vcucko vcucko 10:22 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
Rus, samo krije ime, jer se u stvari zove nekako chrt-trt-oglu-shvili.

Pa otkud je to sad problem kada se jedan od najvećih ruskih Careva prezivao Džugašvili.

Brat Švili, na koga je spalo srpsko rvanje.

Nekad (kad ga je u Tiflisu predsednik gruzijskog saveza mlatio gvozdenom cevkom):



i danas:



Mada kad bolje pogledaš i ranije su medalje donosili uglavnom vojvođanski Mađari i Hrvati. Tek poneki kolonista (Momir Petković). Nismo mi neka sportska nacija. Tu i tamo ponešto s loptom, a i to sve manje i sporadičnije.
tess1 tess1 10:24 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

sti mozak koji je sravnjavao par godina Sarajevo ili Vukovar. A necete sa nama? E pa dobro, sad cete onda da vidite kako tucemo u zivo meso!

Samo se ti zezaj i junači sa tim Vukovarima i Sarajevima dok ne dođe Vrabac sa pravoslavnim popom (?) i pokrsti te ovde na blogu, dobro, bolje i da krsti nego da raseljava il kolje?
tess1 tess1 10:24 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

sa pravoslavnim popom (?)

Dobro, druga verzija je bila sa šiptarskim i ustaškim popom, kod njega se ne zna...
shmoo shmoo 10:30 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko

I u Iraku su šiiti ako ne većina onda tu negde. Nego je Sadam forsirao svoje sunije.



Најужи кругови око Садама Хусеина су тада били Јермени. Ирачки Јермени. Нешто мало Асираца...

Арапи тек на нижим нивоима пирамиде.

gedza.73 gedza.73 10:31 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
Ja napisah ovde više puta, mnogo pre ovog rata, da će ovaj put uspeti jer konce vuče Kinez.

Ti si napisao i da -stani samo smetaju Rusiji kad ono oni puni sirovina i resursa pa Rusija manipuliše njima i sprečava ih (ponekad ruskom vojskom) da sami ostvare saradnju sa kim žele održavajući meku sovjetsku moć po tim zemljama podržavajući lokalne autokrate. Ko je rekao SAD?

osim toga i Kina pokušava da se 'difersifikuje' pa i ona pokušava da sarađuje sa timm državama mimo Rusije.

Deluje da je priča malo komplikovanija nego mokre želje o uniji Rusije i Nemačke ili Rusije i Kine.
A Evropa je ionako samo muzej i dom bogatih penzionera.

Naravno. Evo sve Rusi petama u dupe u Severnu Koreju a ni jedan Rus ne beži u Evropu.
Čak i kod nas čim izađeš na parking ti vidiš sve ruski auto do ruskog auta (Evropa ionako nema ništa), industrijska oprema sva ruska, automati za kafu sve ruski čak i pica peći su nam ruske.

Ionako je ta Evropa kao što kažeš samo muzej i nema nikakvu privredu.


tess1 tess1 10:31 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Knjiga Station Eleven je tema za ovaj blog kad bi Spiridon bez Novakovih problema znao šta su problemi trenutno, mislim, tema je manijačenje par likova između sebe, neki četnički pederluk?
benedykt benedykt 10:40 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

bene_geserit

Naprotiv, Jevreji su državu napravili tako što su divljački oteli zemlju Palestini i bezobzirno razvaljuju zemlje po svojoj okolini (uz našu pomoć) od tada pa do danas.

A Rusi, da su hteli ovo da završe duplo brže, mogli su, ali vode računa o ljudskim žrtvama (što ih košta u životima vojnika).
Sa druge strane Ješa na čelu Ukrajine za koga se ne zna jel zbrisao ili nije, poziva i dalje na rat do poslednjeg Slovena, bez hrane, vode, grejanja, municije, ali nema veze, to su samo životi Slovena, oni se ne broje, samo se Jevrejske žrtve broje.

Pa sad, može biti da u nekom paralelnom univerzumu ruZka vojska kao fol vodi mnogo računa o ljudskim žrtvama i da ih to košta u životima vojnika. U ovom nama znanom univerzumu ruZka vojska bukvalno ore sve okolo tj original taktika iz Čečenije, odnosno jedino je ostalo još da zapraše sa par atomki ali im valjda glupo zbog sebe samih. Toliko im dobro ide da su pozvali one Asadove u ispomoć i da su koliko čujem i Kineze počeli da moljakaju za pomoć u smislu dronova i ostalih sitnih potrepština.
Inače je samo u proteklih par dana 14 privatnih aviona ruskih oligarha sletelo u cionistički entitet zvani još i Izrael. Čisto da se podsetimo kako je Roman Abramovič donirao 100 miliona dolara El'ad-u tj organizaciji koja se stara da što više jevrejskih naseljenika dođe u Jerusalim i otera Palestince odatle tj direktno su odgovorni za sve ono što se dešava između ostalog i u sada već čuvenom Sheikh Jarrah-u. Bibi Netanjahu je lično pre nekoliko godina uručio izraelski pasoš Abramoviču, tj zahvalio mu se na doprinosu za opštu stvar…
vcucko vcucko 10:44 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

gedza.73

Ionako je ta Evropa kao što kažeš samo muzej i nema nikakvu privredu.

Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.
Iz Evrope više niko ne očekuje nikakvu novu ideju, vodstvo, bilo šta. Samo da štancuje kola (da se razumemo i to je mnogo, mi recimo ne znamo ni to). Ali ni to više ne može bez kineskih čipova. Eno cene polovnjaka divljaju, još malo pa će onaj ko istera nova kola oma moći da ih proda xy% skuplje. Ne Ferari, nego običnog Fiata.
O tome pričam. XIX/XX vek su bili vekovi Atlantika, XXI i dalje definitvno Pacifika. Pa do nekog novog pada Konstantinopolja, tako nekog krucijalnog događaja - prekretnice.

I promeni jednom nešto, u svakom komentaru vrtiš jednu istu priču. Dosadilo bre i bogu i narodu.
maksa83 maksa83 10:44 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Brat Švili, na koga je spalo srpsko rvanje.

Nekad (kad ga je u Tiflisu predsednik gruzijskog saveza mlatio gvozdenom cevkom):

Brat Švili zaslužuje ovde što bi rekao agresor all the pussy he gets, a vidiš kako mu selidba odande prija, tu nalupan tom šipkom po glavi izgleda kao ne znam šta, a ovde kod nas izgleda kao grunge idol koji je radio na mišićnoj masi.
mirelarado mirelarado 10:52 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.


Pa, i mi smo deo tog muzeja voštanih figura. Jedino što naši penzosi mahom životare u siromaštvu i glasaju za autokratsku vlast, koja im, tobože, nešto "udeljuje". A uvezeni, kao i domaći radnici su tretirani kao roblje.

Iskrena da budem, ideologija bilo atlantska, bilo istočna, po meni ne slute na dobro. Sve sami ucenjivači i siledžije.
vcucko vcucko 10:53 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

benedykt

Inače kada bi se za promenu informisao, može biti da bi i znao da je 14 privatnih aviona ruskih oligarha sletelo samo u proteklih par dana u cionistički entitet zvani još i Izrael.

I ti to obznanjuješ kao nekakvu ekskluzivu, eto kad vam kažem.

Pobogu Izrael je od tri i po miliona iz 80-ih (u Šaronovo vreme) skočio na preko 7 miliona od 90-ih. Kad je došlo još toliko Jevreja (a i to upitno, išao je ko je kupio od rabina potvrdu da mu je prababa bila Jevrejka) iz Ex-CCCP. Sad su moguće i prosta većina. Hibru retko znaju, komuniciraju i dalje na ruskom.

Šta očekivati, gde Roman i kompanija da okreću pošteno stečene miljarde iz CCCP, valjda u Mjanmaru?
vcucko vcucko 10:57 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

mirelarado

Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.


Pa, i mi smo deo tog muzeja voštanih figura. Jedino što naši penzosi mahom životare u siromaštvu i glasaju za autokratsku vlast, koja im, tobože, nešto "udeljuje". A uvezeni, kao i domaći radnici su tretirani kao roblje.

Jbg mi smo na voštanofigurnom putu. Pa trube to stalno. Što bi se razlikovali (sem po buđelaru, ali prema svecu i tropar).
vcucko vcucko 11:04 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
Brat Švili, na koga je spalo srpsko rvanje.

Nekad (kad ga je u Tiflisu predsednik gruzijskog saveza mlatio gvozdenom cevkom):

Brat Švili zaslužuje ovde što bi rekao agresor all the pussy he gets, a vidiš kako mu selidba odande prija, tu nalupan tom šipkom po glavi izgleda kao ne znam šta, a ovde kod nas izgleda kao grunge idol koji je radio na mišićnoj masi.

Brat Švili je najbolji čovek na svetu. Tačka.

A taj što ga je tukao, predsednik saveza, kad je pre 10+ godina dovodio reprezentaciju u BG (juniorsko EP, Gedžini memorijali) delovao je kao gospodin čovek među čobanima. U reklamu za Coca-Colu da ga staviš, ful zapad tip.

Pa ti vidi to oko civilizacija, istoka i zapada. Iznenadio bi se kanda.

Pisao ovde i otkud znam te stvari, mrzi me da ponavljam.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.
Iz Evrope više niko ne očekuje nikakvu novu ideju, vodstvo,


Jeste bre sa 746 419 440 (2018) stanovnika najgusce naseljeni kontinent, fali Evropi naroda, ideja, para.. onoliko..



PS. Inace, lupetanje (vecine, cast izuzecima, ima ih nekoliko) na blogu je metastaziralo.



mirelarado mirelarado 11:07 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
mirelarado

Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.


Pa, i mi smo deo tog muzeja voštanih figura. Jedino što naši penzosi mahom životare u siromaštvu i glasaju za autokratsku vlast, koja im, tobože, nešto "udeljuje". A uvezeni, kao i domaći radnici su tretirani kao roblje.

Jbg mi smo na voštanofigurnom putu. Pa trube to stalno. Što bi se razlikovali (sem po buđelaru, ali prema svecu i tropar).


Jeste, u tom muzeju mi smo ona ostava za četke i metle, nažalost.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:08 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Siroma Putin, ni ne zna sta mu je cilj, nego mora neki Nojes Beobahter da mu objasni.


Vidi tocilo, zna Putin ali vi njegovi schupcoljupci ne znate. Alles klar?
nsarski nsarski 11:13 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Naravno. Evo sve Rusi petama u dupe u Severnu Koreju a ni jedan Rus ne beži u Evropu.
Čak i kod nas čim izađeš na parking ti vidiš sve ruski auto do ruskog auta (Evropa ionako nema ništa), industrijska oprema sva ruska, automati za kafu sve ruski čak i pica peći su nam ruske.


Aman bre gedžo.73, argument ti je sjajan. Naravno, nisi ga ti izmislio jer se ovde nebrojeno puta poteže to pitanje "ako je tamo dobro, zašto ne ideš tamo da živiš?".
E, pa ja bih da ponudim odgovor na to budalasto pitanje.
Da pođemo od najočiglednijih stvari: većina ljudi na svetu voze japanske automobile jer su među najboljima; zašto se ti ljudi ne presele u Japan onda? Ljudi preferiraju škotski viski, francuski konjak i šampanjac, rusku votku, portugalska vina - zašto se onda ne rasele po tim zemljama?
Pitanja su, očevidno, besmislena. Prvo, ni jedna od gore pomenutih zemalja nije emigrantska zemlja kao što je to, Kanada ili USA.
Ljudi se zato sele u Kanadu, na primer. Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu? Nema, ili barem ja ne znam da ima. A opet, hiljda ljudi se seli tamo da žive. Jebiga, dobra socijala, relativno uređeno, klima totalno sranje ali može da se podnese. Sve u svemu, uglavnom podnošljivo.
Iz istih razloga ljudi se sele u Švedsku, Norvešku, itd. Tamo je nekad bilo lepo, a sada je sve gore - ovo se odnosi i na Belgiju, Holandiju, Francusku, pa i Nemačku donekle - zbog najezde nesrećnika sa Bliskog i malo daljeg Istoka, severne Afrike, itd., sve zemlje kojima je demokratija isporučena bombama. Zemlja sa najvećom stopom kriminala u Evropi je Švedska. Ej, Švedska! Šta uradiše od te zemlje, bemtisunce.
Ovde govorim o masovnim tendencijama. Istovremeno, ima ljudi koji se sele u Rusiju (Karići, na primer), ili Portugaliju (Dejan Tijago), ili Tursku (Budimac) itd. To su pojedinačni slučajevi koje je nekakav sticaj okolnosti odveo u raznim pravcima. Naš blogokolega zemljanin živi u zemlji-ostrvu Vanuatu i ja mu na tome beskrajno zavidim (najpre mu se divim). A Vanuatu ne proizvodi super automobile, ili elektroniku, ili pića, ili...Zašto bi ljudi otišli da žive tamo? Ja bih uglavnom zato što je daleko od "sveta", klima odgovarajuća, život opuštencija. To je danas retkost.
Ja nisam u stanju da se odvažim u tom pravcu na tako usamljeno mesto (iz zdravstvenih razloga), ali zato kad mi zatreba medicinska pomoć, sednem na avion i odem u Amere. Tamo završim posao za jedan dan. Ali mi ne pada na pamet da se tamo zadržavam. Vratim se u Srbiju gde su mi prijatelji, gde mogu da se nađu pametni i talentovani ljudi za razgovor (a ne zombirani građani koji ponavljaju propagandu kao roboti), gde je hrana zdrava, gde nemam radno vreme, a more je na pola sata leta avionom. Naravno, ima ovde i svakojakih gadosti - ali, gde ih nema?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:16 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Samo se ti zezaj i junači sa tim Vukovarima i Sarajevima dok ne dođe Vrabac sa pravoslavnim popom (?) i pokrsti te ovde na blogu, dobro, bolje i da krsti nego da raseljava il kolje?


Nije valjda dotle doslo? Samo su nam jos popovi falili ovde.
maksa83 maksa83 11:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu?

Džasmin Džiber.
vcucko vcucko 11:20 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

apacherosepeacock
Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.
Iz Evrope više niko ne očekuje nikakvu novu ideju, vodstvo,


Jeste bre sa 746 419 440 (2018) stanovnika najgusce naseljeni kontinent, fali Evropi naroda, ideja, para.. onoliko..

PS. Inace, lupetanje (vecine, cast izuzecima, ima ih nekoliko) na blogu je metastaziralo.


I šta to dokazuje? Da su navukli gomilu istočne gologuzije koja hoće da radi i da se obrazuje. A njihova deca sa 20 tetovirana od glave do pete, jedva čekaju da nešto raduckaju i odu od kuće, kad im spomeneš fakultet kao da si ih opsovao.

Ne stvarno, ko iz Evrope može nešto da pokrene na svetskom nivou? A da ga ne dočeka neko van Evrope i dange po ušima. Što kaže Kazo, bud'mo realni.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:23 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.


Meni je to radovanje odvratno, ne samo njegovo nego ko god se raduje tako necemu.. folirali se ne folirali se - bez razlike. Fuj bre.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:25 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
apacherosepeacock
Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.
Iz Evrope više niko ne očekuje nikakvu novu ideju, vodstvo,


Jeste bre sa 746 419 440 (2018) stanovnika najgusce naseljeni kontinent, fali Evropi naroda, ideja, para.. onoliko..

PS. Inace, lupetanje (vecine, cast izuzecima, ima ih nekoliko) na blogu je metastaziralo.


I šta to dokazuje? Da su navukli gomilu istočne gologuzije koja hoće da radi i da se obrazuje. A njihova deca sa 20 tetovirana od glave do pete, jedva čekaju da nešto raduckaju i odu od kuće, kad im spomeneš fakultet kao da si ih opsovao.

Ne stvarno, ko iz Evrope može nešto da pokrene na svetskom nivou? A da ga ne dočeka neko van Evrope i dange po ušima. Što kaže Kazo, bud'mo realni.


Ma ne lupetaj bre somino uboga!
vcucko vcucko 11:27 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.

Napisao sam jasno i glasno šta očekujem, koga i zašto. Ako pitaš nekoga starinom sa Banije žašto bi se radovao što će neke ustaše u pokušaju da skiknu a da im lijepu njihovu niko dirao nije, onda je tek to da prostiš foliranje.
Ustaše, jer to očigledno silno žele da budu, ne Hrvate kao celinu.

Iskreno: kad sam se Kosmeta poslednji put setio? Otkud znam, verovatno kad sam poslednji put gledao "Variolu veru".
tess1 tess1 11:29 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Nije valjda dotle doslo? Samo su nam jos popovi falili ovde.

Ko zna, pasali bi ziloti. Ziloti bi jebali kevu sami sebi, ovde.

Ne znam, čovjek je u nekoj misiji, zavisi na koga se navrze, sa mnom je počelo onomad kad me (nije ni razumio šta sam pisala) nazvao kučkom, i ok to, nije strašno, nego je na istom blogu Predatortz bukvalno bacao kletve na Crnogorce, sve dabogda im ovo i ono, dabogda bili na koljenima a mi nemali milosti, i sve tako, Vrabac ni a ni b, valjda kako je mene priklao na drugoj strani, pustio krv, dnevnu dozu, smirio se..

Tako da znaš, ja ću te braniti ako budem u blizini, sigurno, a ti pazi na sebe.. Ima rahitičnih kerova, samo čekaju slabost žrtve i trenutak.
vcucko vcucko 11:35 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.


Meni je to radovanje odvratno, ne samo njegovo nego ko god se raduje tako necemu.. folirali se ne folirali se - bez razlike. Fuj bre.

Radovanje što će hrvatski dragovoljci (čitaj grupa nekakvih besprizornih ustaša u pokušaju) u Mariupolju uskoro da mirišu cveće odozdo je odvratno?

Hvala, dovoljno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:01 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Napisao sam jasno i glasno šta očekujem, koga i zašto. Ako pitaš nekoga starinom sa Banije žašto bi se radovao što će neke ustaše u pokušaju da skiknu a da im lijepu njihovu niko dirao nije, onda je tek to da prostiš foliranje.
Ustaše, jer to očigledno silno žele da budu, ne Hrvate kao celinu.

Iskreno: kad sam se Kosmeta poslednji put setio? Otkud znam, verovatno kad sam poslednji put gledao "Variolu veru".


Zato pomenuh da ti imas neki svoj razlog. Koji je jednako iracionalan kao i onaj kosovski. Nek pokolje pola grada ako ce usput ubiti i dva dragovoljca.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:10 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ko zna, pasali bi ziloti. Ziloti bi jebali kevu sami sebi, ovde.



Bi, sigurno. I to svetosavski. Kad kazes ziloti, odmah se setim onih cika koji obilaze zgrade i traze da udju u stan da provere da slucajno nemas neprijavljen tv-aparat a ne placas pretplatu. Eto na sta je spalo krstastvo.

Ne znam, čovjek je u nekoj misiji, zavisi na koga se navrze, sa mnom je počelo onomad kad me (nije ni razumio šta sam pisala) nazvao kučkom, i ok to, nije strašno, nego je na istom blogu Predatortz bukvalno bacao kletve na Crnogorce, sve dabogda im ovo i ono, dabogda bili na koljenima a mi nemali milosti, i sve tako, Vrabac ni a ni b, valjda kako je mene priklao na drugoj strani, pustio krv, dnevnu dozu, smirio se..


Sad bacih pogled na tvoj blog.

Tako da znaš, ja ću te braniti ako budem u blizini, sigurno, a ti pazi na sebe.. Ima rahitičnih kerova, samo čekaju slabost žrtve i trenutak.


Takoodje!
shmoo shmoo 12:11 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

nsarski





Што рече Кркар једаред када смо евоцирали успомене и размењивали утиске о Ираку:

"Разјебали су једну лепу земљу. Као и нас, уосталом."

kamilo_emericki kamilo_emericki 12:17 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

nsarski
ima ljudi koji se sele u Rusiju

11,6 miliona ljudi. Rusija je 2020. bila četvrta destinacija migranata u svijetu. Poslije US, Njemačke i Saudijske Arabije.
Link

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Meni je to radovanje odvratno, ne samo njegovo nego ko god se raduje tako necemu.. folirali se ne folirali se - bez razlike. Fuj bre.


Kako da ne bude odvratno! Stvarno ne znam koliko je ovo misljenje koje patriote na mlazni pogon na blogu propagiraju trenutno rasireno u Srbiji. Ali ako je proporcionalno ljubljenju Putina onda i bebe danasnjih beba mogu vec da pocnu da podnose zahteve za boravisne dozvole na omrazenom Zapadu. Evo vidi, sad sam i ja rekao 'Zapad'.
softelectronics_e softelectronics_e 12:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Imam novu skalu koncentracije od 0 do onokad Maksa oko dva sata iza ponoći biranim riječima glupom ko tocilo Gvozdenu objašnjava zašto je glup ko tocilo.

Zašto je Gvozden glup?!
Da ti ne preteruješ?
Mislim ... ideš i svako malo nekome govoriš da je glup.
Kakav je to način?
Zašto zloupotreblljavaš pozicju time što si žensko?
vcucko vcucko 12:22 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Napisao sam jasno i glasno šta očekujem, koga i zašto. Ako pitaš nekoga starinom sa Banije žašto bi se radovao što će neke ustaše u pokušaju da skiknu a da im lijepu njihovu niko dirao nije, onda je tek to da prostiš foliranje.
Ustaše, jer to očigledno silno žele da budu, ne Hrvate kao celinu.

Iskreno: kad sam se Kosmeta poslednji put setio? Otkud znam, verovatno kad sam poslednji put gledao "Variolu veru".


Zato pomenuh da ti imas neki svoj razlog. Koji je jednako iracionalan kao i onaj kosovski. Nek pokolje pola grada ako ce usput ubiti i dva dragovoljca.

Na ovo boldovano sad bi neko (mnogi?) vrištao "uaa, učitavanjee!".

Ja sigurno nisam poslao vojsku da osvaja Mariupolj. Kad ga već osvaja, a odustati neće, voleo bih da to bude što brže i čistije, pre svega jer to podrazumeva i manje žrtava.

A što to podrazumeva i eliminaciju narečenih seljačina sa Staljingradskim sindromom, to je moj mali lični pasjaluk da mi drago. I tvoje isto tako lično pravo da o tome komentarišeš, na pamet mi ne pada da ti to osporim.

Možda se ti i izvuku, ko zna. Možda imaju u džepu para ili zlata da od nekoga otkupe život. Što reče Prever, rat je prokleta svinjarija. Ako ne znaš, nemaš iskustva s tim, džabe ti pričam. Ako imaš, isto ti džabe pričam, samo me čudi što moram.

Tako nekako.
softelectronics_e softelectronics_e 12:26 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

apacherosepeacock
Sociološki Evropa je muzej. Gde žene slabo rađaju decu, a radnike uvoze otkud stignu.
Iz Evrope više niko ne očekuje nikakvu novu ideju, vodstvo,


Jeste bre sa 746 419 440 (2018) stanovnika najgusce naseljeni kontinent, fali Evropi naroda, ideja, para.. onoliko..



PS. Inace, lupetanje (vecine, cast izuzecima, ima ih nekoliko) na blogu je metastaziralo.




Nikove izuzetaka na sunce!
softelectronics_e softelectronics_e 12:27 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Siroma Putin, ni ne zna sta mu je cilj, nego mora neki Nojes Beobahter da mu objasni.


Vidi tocilo, zna Putin ali vi njegovi schupcoljupci ne znate. Alles klar?

Čemu to primitivno vređanje neistomišljenika?
softelectronics_e softelectronics_e 12:33 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.

Izvini!
Kakva je to moda (ili foliranje) da ne navedeš nik kome odgovaraš - pa da i mi ostali lakše pratimo diskusiju i kontekst?
Našta to liči?!
Mislim, ne odnosi se samo na tebe.
tess1 tess1 12:34 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Sad bacih pogled na tvoj blog.

A šta da vidiš, opkolili me na mom blogu, ruke mi vezane, Pajića nema... ali oni, pazi taj pilićarski mentalitet, sve tepaju Pajke, uslovljaju ga, ili ona ili mi.. strašno. Napraviti književni lik od nekolicine blogera, ne skroz negativac, nego glibav, govnjiv. Kako je najgore.

Sjetila sam se da je kumovao i onom incidentu sa Tadejus, presudio da je bila zla prema Alsu iako smo nas par žena rekle da nije.. Zatim, presudio je i sa Emsijem, upoznao čoveka.. Zatim, prije neki dan je napisao da sam zla.. itd. Za amatere to su očigledne devijacije, nasilništvo.. Npr ono kad na kraju bloga stavlja sliku psa da ga Pajić banuje, brr, jezivo.

Ali, ne bih ja tu ostala dužna. Da smo jasno. Nagazio je lola na pogrešno mače.


Tadejus, vrati se.


I Angie, da li je moguće da su sve one duge po nekoliko dana prepiske na blogu koje sam preskakala bile sa ovako kao tocilo glupim Gvozdenom? I kako ja nisam primjetila da je čovjek ovoliko glup? I zašto si to trpila?
vcucko vcucko 12:38 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Ti se ne racunas posto nisi folirant. Ti svoje radovanje ne krijes. A verovatno nemas valjda ni neke iluzije da ce sravnjavanje Ukrajine sa zemljim pojacati sanse Srbije za kosovsku kardiotransplantaciju. Sta imas od tog radovanja to je druga stvar.

Izvini!
Kakva je to moda (ili foliranje) da ne navedeš nik kome odgovaraš - pa da i mi ostali lakše pratimo diskusiju i kontekst?
Našta to liči?!
Mislim, ne odnosi se samo na tebe.

Da ti olakšam pregled (često imam sličan problem). Meni.
softelectronics_e softelectronics_e 12:41 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

tess1
Sad bacih pogled na tvoj blog.

A šta da vidiš, opkolili me na mom blogu, ruke mi vezane, Pajića nema... ali oni, pazi taj pilićarski mentalitet, sve tepaju Pajke, uslovljaju ga, ili ona ili mi.. strašno. Napraviti književni lik od nekolicine blogera, ali ne skroz negativac, nego glibav, govnjiv. Kako je najgore.

Sjetila sam se da je kumovao i onom incidentu sa Tadejus, presudio da je bila zla prema Alsu iako smo nas par žena rekle da nije.. Zatim, presudio je i sa Emsijem, upoznao čoveka.. Zatim, prije neki dan je napisao da sam zla.. itd. Za amatere to su očigledne devijacije, nasilništvo.. Npr ono kad na kraju bloga stavlja sliku psa da ga Pajić banuje, brr, jezivo.

Ali, ne bih ja tu ostala dužna. Da smo jasno. Nagazio je lola na pogrešno mače.


Tadejus, vrati se.


I Angie, da li je moguće da su sve one duge po nekoliko dana prepiske na blogu koje sam preskakala bile sa ovako kao tocilo glupim Gvozdenom? I kako ja nisam primjetila da je čovjek ovoliko glup? I zašto si to trpila?

Gvozden nije glup.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:44 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Na ovo boldovano sad bi neko (mnogi?) vrištao "uaa, učitavanjee!".

Ja sigurno nisam poslao vojsku da osvaja Mariupolj. Kad ga već osvaja, a odustati neće, voleo bih da to bude što brže i čistije, pre svega jer to podrazumeva i manje žrtava.

A što to podrazumeva i eliminaciju narečenih seljačina sa Staljingradskim sindromom, to je moj mali lični pasjaluk da mi drago. I tvoje isto tako lično pravo da o tome komentarišeš, na pamet mi ne pada da ti to osporim.

Možda se ti i izvuku, ko zna. Možda imaju u džepu para ili zlata da od nekoga otkupe život. Što reče Prever, rat je prokleta svinjarija. Ako ne znaš, nemaš iskustva s tim, džabe ti pričam. Ako imaš, isto ti džabe pričam, samo me čudi što moram.

Tako nekako.


Ma naravo da ti ne osporavam pravo da se radujes da li ce od ruske bombe poginuti i neki tvoj licni neprijatelj. Nego, moj komentar nije bio bas tako fine-tuned da uzme u obzir osvetu nad tih koliko-ih-vec-ima dragovoljaca. Odnosio se na: e sad ce Putin da se Ukrajincima najebe keve za ono sto smo mi najebali u nasim ratovima.
shmoo shmoo 12:45 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

nsarski

dobra socijala, relativno uređeno, klima totalno sranje ali može da se podnese. Sve u svemu, uglavnom podnošljivo.
Iz istih razloga ljudi se sele u...
Vratim se u Srbiju gde su mi prijatelji, gde mogu da se nađu pametni i talentovani ljudi za razgovor (a ne zombirani građani koji ponavljaju propagandu kao roboti), gde je hrana zdrava, gde nemam radno vreme, a more je na pola sata leta avionom. Naravno, ima ovde i svakojakih gadosti - ali, gde ih nema?



Ја немам никакво искуство што се тиче живота ван Београда. У свом животу селио сам се један једини пут у својој 46. години живота прешавши целих 150 метара у ваздушној линији из куће у којој сам се родио у новију зграду.

Путовао јесам много, али живео негде осим у Београду нисам. И зато онда питам људе около, да чујем како то изгледа.

Бивши директор моје школе и мој другар преселио се са породицом у Шведску у својој 54. години живота. (54!)

Приликом неког нашег сусрета пошто повремено долази у Србију на моје питање (уз обавезно подјебавање да је у Шведској 'ладно, али стандард - реплика из још једног домаћег филма) како му је сада, одговорио ми:"Знаш, када сам тамо, фали ми нешто одавде. Када сам овде, фали ми нешто оданде."

На моје питање на шта то мисли, објаснио ми је једноставно:

"Када сам тамо, фалите ми ви, моји људи које знам, фали ми неки осећај опуштености који имам овде... Тамо осим са женом и синовима не проговорим ни са ким другим по недељу дана.

А када сам овде... Ево ти пример... Морао сам у Шведској да направим копију кључа улазних врата. Позовем фирму која то ради, кажу није проблем, сликајте кључ и пошаљите нам мејл са сликом. После неколико дана затекнем пошиљку са копијом кључа. Није ми јасно... Нисам платио... Позовем опет ту фирму и питам како да платим, а они кажу да не бринем и да ће све бити урачунато у неки од кућних рачуна типа комуналије или тако нешто.

А овде... Овде морам да седнем у ауто, да возим 15 километара до првог дивљег уличног мајстора који копира кључеве и да молим бога да га нађем јер он мења место пошто није легализовао свој занат.

Е, то ми фали из Шведске када сам овде."

И то исто сам у некој варијанти чуо и од других који живе напољу.

Мој буразер ми је то још пластичније објаснио.

Живи у Њаксвилу, Тенеси, бајкериста харли дејвидсон профила, и стално ми помиње како би купио неку кућицу у Шумадији и вратио се. Може му се, не ради, живи у кући на повеликом имању са шумом, од неке силне лове коју је добио од неке одштете када га је звекнула колима нека америчанска баба (какав цар!!!). Каже ми да тамо нема с ким да прича, сви му делују нешто тупаво, испраних мозгова,... А овде имам своје људе... Водим неке паметне разговоре, не размењујемо само информације и сазнања о попустима у шопинг моловима итд.

Када га питам што то не уради кад већ толико жели, он каже:

"Знаш, када се тамо смандрљам с мотора у неки јендек поред пута, доћи ће хеликоптер и превешће ме у болницу за два минута. А када бих се у Србији смандрљао с мотором негде поред пута, нашли бисте ме на пролеће када снег окопни."

И то исто у разним варијантама чујем и од ових мојих који живе у САД и у Канади, Немачкој, Норвешкој, Данској,...

Њихова прича се отприлике своди на то.

П.С. - И једини коме помало завидим од свих за које знам да живе негде напољу јесте Тијаго (не знам га лично).

Португал је једина земља на коју сам икада помислио да бих можда могао да пробам живот тамо... Овако из далека, из Србије, чини ми се да би могло бити интересантно живети тамо... Не само путовати, него живети.

И ниједна друга земља. Само Португал. Али и то је било док сам био млађи. сада ми Португал све ређе пада на памет.



vcucko vcucko 13:16 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
Na ovo boldovano sad bi neko (mnogi?) vrištao "uaa, učitavanjee!".

Ja sigurno nisam poslao vojsku da osvaja Mariupolj. Kad ga već osvaja, a odustati neće, voleo bih da to bude što brže i čistije, pre svega jer to podrazumeva i manje žrtava.

A što to podrazumeva i eliminaciju narečenih seljačina sa Staljingradskim sindromom, to je moj mali lični pasjaluk da mi drago. I tvoje isto tako lično pravo da o tome komentarišeš, na pamet mi ne pada da ti to osporim.

Možda se ti i izvuku, ko zna. Možda imaju u džepu para ili zlata da od nekoga otkupe život. Što reče Prever, rat je prokleta svinjarija. Ako ne znaš, nemaš iskustva s tim, džabe ti pričam. Ako imaš, isto ti džabe pričam, samo me čudi što moram.

Tako nekako.


Ma naravo da ti ne osporavam pravo da se radujes da li ce od ruske bombe poginuti i neki tvoj licni neprijatelj. Nego, moj komentar nije bio bas tako fine-tuned da uzme u obzir osvetu nad tih koliko-ih-vec-ima dragovoljaca. Odnosio se na: e sad ce Putin da se Ukrajincima najebe keve za ono sto smo mi najebali u nasim ratovima.

Pa onda čitaj. I gledaj kome repliciraš na tako nešto.
Jer od mene takvo šta pročitao nisi. Ni u naznaci. Nigde i nikad.
Ja se amaterski i od duga vremena (uglavnom) trudim da pohvatam ko kada kako i zašto. I da to što sam (po svome) ukapirao i posložio ovde i prenesem. Da, uz jasno izabranu stranu (recimo, ako je neki šoven-talog iz lijepe njihove rešio da mora lično da izgine za nešto, to je meni jasan znak da moram da budem na suprotnoj strani).
Ali replicirati meni na ovo što si napisao (cit.)

e sad ce Putin da se Ukrajincima najebe keve za ono sto smo mi najebali u nasim ratovima

nikako nije isto kao da sam napisao da je Pera juče pokrao kilo jabuka, a ti uletiš sa "lažeš, ja vid'o da je krao kruške".

Ako me razumeš...
docsumann docsumann 13:38 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)


Kavalera = Sepultura = Tortura
feat. Imortal Techniques

"War is My Destiny"

vcucko vcucko 13:48 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

shmoo

И ниједна друга земља. Само Португал. Али и то је било док сам био млађи. сада ми Португал све ређе пада на памет.

Lepo zvuči ali jbg Atlantik. Nije Mediteran. Možda mentalitetno, ali fizička geografija kaže drugo.

Otvoreni Atlantik, znači samo da na nekoj peščanoj pustopoljini od plaže gacaš po moru do kolena. Nisam bio, ali pretpostavljam.

Mada ima i to svoje...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:05 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)


vcucko
Neues aus der Nachbarschaft
Na ovo boldovano sad bi neko (mnogi?) vrištao "uaa, učitavanjee!".

Ja sigurno nisam poslao vojsku da osvaja Mariupolj. Kad ga već osvaja, a odustati neće, voleo bih da to bude što brže i čistije, pre svega jer to podrazumeva i manje žrtava.

A što to podrazumeva i eliminaciju narečenih seljačina sa Staljingradskim sindromom, to je moj mali lični pasjaluk da mi drago. I tvoje isto tako lično pravo da o tome komentarišeš, na pamet mi ne pada da ti to osporim.

Možda se ti i izvuku, ko zna. Možda imaju u džepu para ili zlata da od nekoga otkupe život. Što reče Prever, rat je prokleta svinjarija. Ako ne znaš, nemaš iskustva s tim, džabe ti pričam. Ako imaš, isto ti džabe pričam, samo me čudi što moram.

Tako nekako.


Ma naravo da ti ne osporavam pravo da se radujes da li ce od ruske bombe poginuti i neki tvoj licni neprijatelj. Nego, moj komentar nije bio bas tako fine-tuned da uzme u obzir osvetu nad tih koliko-ih-vec-ima dragovoljaca. Odnosio se na: e sad ce Putin da se Ukrajincima najebe keve za ono sto smo mi najebali u nasim ratovima.

Pa onda čitaj. I gledaj kome repliciraš na tako nešto.
Jer od mene takvo šta pročitao nisi. Ni u naznaci. Nigde i nikad.
Ja se amaterski i od duga vremena (uglavnom) trudim da pohvatam ko kada kako i zašto. I da to što sam (po svome) ukapirao i posložio ovde i prenesem. Da, uz jasno izabranu stranu (recimo, ako je neki šoven-talog iz lijepe njihove rešio da mora lično da izgine za nešto, to je meni jasan znak da moram da budem na suprotnoj strani).
Ali replicirati meni na ovo što si napisao (cit.)

e sad ce Putin da se Ukrajincima najebe keve za ono sto smo mi najebali u nasim ratovima

nikako nije isto kao da sam napisao da je Pera juče pokrao kilo jabuka, a ti uletiš sa "lažeš, ja vid'o da je krao kruške".

Ako me razumeš...


Ma igramo se gluvih telefona. Nisam tebe imao u vidu kad sam ono gore rekao. Ja se ne slazem sa tvojim pogledom ali moj se komentar odnosio na pizdunski karakter - da ne ponavljam deseti put sta je.

Nego si se ti nadovezao. Evo vidi:

Ja:

Na stranu nastrana logika da se sada u Ukrajini Putin Amerikancima sveti za bombardovanje SRJ - kao sto se Mladic dahijama svetio u Srebrenici.

Ti:

Pa da ti kažem i sveti se. Nebitno za šta.

Juče na poljskoj granici malo Ameri leteli u nebo. Tzv. instruktori i psi rata. Malobrojni preživeli i čitavi se oma spakovali pa nazad u Poljsku i ko zna gde, samo što dalje.

Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


A sto se tice nepreciznog navodjenje koje Charlie pominje: pardoniram. Ali: manje bitno ko sta pise od onoga sto pise + pratiti tok diskusije i bice manje zabune.
angie01 angie01 14:08 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Alles klar?


ja, ist klar- pola komentara je direktno prebaceno sa licnog sajta misevacica...boze, koliko primitivnih, krvozednih, retrogradnih tupadzija koristi internet.
angie01 angie01 14:13 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu?

Džasmin Džiber.


jedino sto sam uocila, a da je njihovo,




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:16 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

A šta da vidiš, opkolili me na mom blogu, ruke mi vezane, Pajića nema... ali oni, pazi taj pilićarski mentalitet, sve tepaju Pajke, uslovljaju ga, ili ona ili mi.. strašno. Napraviti književni lik od nekolicine blogera, ne skroz negativac, nego glibav, govnjiv. Kako je najgore.



Video sam i znam sta mislis. Jedna je stvar ne sloziti se sa misljenjem. Druga stvar je ravnati nekoga buldozerom. Uzelo maha ono: nemam vremena da odgovorim na tvoj argument, ali imam vremena i hocu da pisem tupaste uvrede kroz pet komentara ili, ako se karakter dibidus ubudjo, da makar gledam kako cu iz coskica malo da te prcnem. A onda dodam: nisam ja.
benedykt benedykt 14:25 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kamilo_emericki
nsarski
ima ljudi koji se sele u Rusiju

11,6 miliona ljudi. Rusija je 2020. bila četvrta destinacija migranata u svijetu. Poslije US, Njemačke i Saudijske Arabije.
Link


Jeste, ali pretežno za nekvalifikovanu radnu snagu iz stanova tj Kazahstan, Tadžikistan, Kirgistan, Uzbekistan i Turkmenistan, plus Jermeni, Moldavci, Rusi iz Ukrajine i Belorusi. Rosstat je pre mesec dana objavio da je RuZija u 2021 izgubila oko milion stanovnika, tj nastavio se negativan trend sa smanjivanjem prirodnog priraštaja, emigracijom mladih i pametnih uz dodatak Covida naravno. Mogu da zamislim na šta će to da liči sledeće godine a sa obzirom na trenutnu situaciju…
softelectronics_e softelectronics_e 14:34 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft
A šta da vidiš, opkolili me na mom blogu, ruke mi vezane, Pajića nema... ali oni, pazi taj pilićarski mentalitet, sve tepaju Pajke, uslovljaju ga, ili ona ili mi.. strašno. Napraviti književni lik od nekolicine blogera, ne skroz negativac, nego glibav, govnjiv. Kako je najgore.



Video sam i znam sta mislis. Jedna je stvar ne sloziti se sa misljenjem. Druga stvar je ravnati nekoga buldozerom. Uzelo maha ono: nemam vremena da odgovorim na tvoj argument, ali imam vremena i hocu da pisem tupaste uvrede kroz pet komentara ili, ako se karakter dibidus ubudjo, da makar gledam kako cu iz coskica malo da te prcnem. A onda dodam: nisam ja.

Ali!
Čemu to pisanje u šiframa?
Valjda smo naši?
Daj nikove da vidimo ko se to grozno ponaša?
vcucko vcucko 14:44 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

benedykt
kamilo_emericki
nsarski
ima ljudi koji se sele u Rusiju

11,6 miliona ljudi. Rusija je 2020. bila četvrta destinacija migranata u svijetu. Poslije US, Njemačke i Saudijske Arabije.
Link


Jeste, ali pretežno za nekvalifikovanu radnu snagu iz stanova tj Kazahstan, Tadžikistan, Kirgistan, Uzbekistan i Turkmenistan, plus Jermeni, Moldavci, Rusi iz Ukrajine i Belorusi. Rosstat je pre mesec dana objavio da je RuZija u 2021 izgubila oko milion stanovnika, tj nastavio se negativan trend sa smanjivanjem prirodnog priraštaja, emigracijom mladih i pametnih uz dodatak Covida naravno. Mogu da zamislim na šta će to da liči sledeće godine a sa obzirom na trenutnu situaciju…

Boldovano: da, pa šta?
To su valjda niže vrste ili šta?
Kao što je za polupismenog Srbina pojam da ide u Nemačku da rmbači tako je i nekome iz Uzbekistana pojam da pređe u Sibir da radi. U čemu problem?
Samo u Moskvi (grad + oblast) računa se da u svakom momentu ima bar 2 miliona samo ilegalnih stranih radnika. Koji se bore rukama i nogama da ostanu i rade, da ih migraciona služba i policija ne izbace.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
srdjan.pajic

a ti Navahosi su baš bili duboko zašli u teritoriju kolega, zaboravio sam sad kojih tačno.

Pa što ne dođoše te native kolege da brane svoj rejon. Nego truperi.



Zato što je ovde kod nas to posao stejt trupera, da sprovode zakon van gradova i rezervata. A i taman nam treba da tamo neke Vrane napadnu Navahose, pa da se umešaju i Čirokiji i neki plaćenik Sijuks, da se poubijaju između sebe zbog đinđuva i reona na autoputu na kome rade.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:07 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Sa druge strane Ješa na čelu Ukrajine za koga se ne zna jel zbrisao ili nije, poziva i dalje na rat do poslednjeg Slovena, bez hrane, vode, grejanja, municije, ali nema veze, to su samo životi Slovena, oni se ne broje, samo se Jevrejske žrtve broje.


Što reče lik kojeg igra Bata Stojković u gorepomenutom filmu "zna se ko ovde voli da krade".

Vidim ja da si ti učestao sa posećivanjem onih nacisitičkih žurki koje si pominjao, i da će na kraju biti da je gospodin Adolf Hitler ipak možda bio u pravu.

A pitanje i poređenje se odnosilo na Jevreje i progon pre i za vreme 2. sv. rata, kad nisu ni imali državu koju pominješ.




softelectronics_e softelectronics_e 15:09 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic

a ti Navahosi su baš bili duboko zašli u teritoriju kolega, zaboravio sam sad kojih tačno.

Pa što ne dođoše te native kolege da brane svoj rejon. Nego truperi.



Zato što je ovde kod nas to posao state trupera, da sprovode zakon van gradova i rezervata. A i taman nam treba da tamo neke Vrane napadnu Navahose, pa se se umešaju i Čirokiji i neki plaćenik Sijuks, da se poubijaju između sebe zbog đinđuva i reona na autoputu na kome rade.

Ma!
Koga briga za još tih nekoliko hiljada starosedelaca?
angie01 angie01 15:13 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

jedino sto sam uocila, a da je njihovo,


moze i Gosling,


vcucko vcucko 15:25 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Neues aus der Nachbarschaft


Na stranu nastrana logika da se sada u Ukrajini Putin Amerikancima sveti za bombardovanje SRJ - kao sto se Mladic dahijama svetio u Srebrenici.

Ti:

Pa da ti kažem i sveti se. Nebitno za šta.

Juče na poljskoj granici malo Ameri leteli u nebo. Tzv. instruktori i psi rata. Malobrojni preživeli i čitavi se oma spakovali pa nazad u Poljsku i ko zna gde, samo što dalje.

Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Lepo i jasno napisano: odnosi se na američke tzv. instruktore, odnosno obične pse rata. Koji tu godinama "instruišu" (pardon, su instruisali, sad možda negde drugde ali ne tamo) Ajdar, Azov i sebi slične. Da nećeš da kažeš da su obučavali neke obične ljude iz Kijeva ili Odese? Studente koji su tetki nosili lek?

Da, takvima sretan put kod Svetog Petra. Što više to bolje.
benedykt benedykt 15:26 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

shmoo
vcucko

I u Iraku su šiiti ako ne većina onda tu negde. Nego je Sadam forsirao svoje sunije.



Најужи кругови око Садама Хусеина су тада били Јермени. Ирачки Јермени. Нешто мало Асираца...

Арапи тек на нижим нивоима пирамиде.


Bože svašta ali zaista. Sadam je jedino verovao svom klanu iz Tikrita, i bukvalno cela ekipa oko njega je bila iz tih krajeva, počevši od Ali al-Kimawija tj Hemijskog Alija, preko Izet ad-Durija pa na dalje. Jedini hrišćanin koga je imao u svom najbližem krugu je bio Tarik Aziz koji je Asirac, a jedini Kurd je bio Taha Ramadan. Kada su Amerikanci ušli u Irak, napravili su špil karata sa Sadamom i 54 njegova najbliža saradnika koje traže. Na Sadamovoj karti je bilo njegovo puno ime tj Sadam Husein al-Tikriti a sem njega još je petnaestak ljudi sa tog spiska imalo to al-Tikriti u svom prezimenu, koje inače označava ili nekoga ko je rođen ili mu je familija poreklom iz Tikrita…
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:23 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Na stranu nastrana logika da se sada u Ukrajini Putin Amerikancima sveti za bombardovanje SRJ - kao sto se Mladic dahijama svetio u Srebrenici.

Ti:

Pa da ti kažem i sveti se. Nebitno za šta.

Juče na poljskoj granici malo Ameri leteli u nebo. Tzv. instruktori i psi rata. Malobrojni preživeli i čitavi se oma spakovali pa nazad u Poljsku i ko zna gde, samo što dalje.

Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Lepo i jasno napisano: odnosi se na američke tzv. instruktore, odnosno obične pse rata. Koji tu godinama "instruišu" (pardon, su instruisali, sad možda negde drugde ali ne tamo) Ajdar, Azov i sebi slične. Da nećeš da kažeš da su obučavali neke obične ljude iz Kijeva ili Odese? Studente koji su tetki nosili lek?

Da, takvima sretan put kod Svetog Petra. Što više to bolje.


Dobro je, vcucko, baš si se zapalio, odmori malo, da ti ne pozli. Ti instruktori koji su trenirali ukrajinsku vojsku, a koje pominješ, su povučeni iz Ukrajine par nedelja pre rata. Sigurno nisu sedeli u ukrajinskoj vojnoj bazi i čekali da ih oligarsi bombarduju kao što su radili sa svim drugim bazama, mahom praznim, u očaju koji ih je obuzeo kad su videli da im ta invazija ne teče baš tako glatko kako su se nadali i da ih Ukrajinci ne čekaju željno, bacajući cveće na tenkove, nego one Javelin-e. Pa su morali brže bolje da stavljaju kaveze na kupole, a koji dobro dođu i za to da se u njima drže kokoške koje su pokrali usput od ukrajinske sirotinje (gledali smo svi taj video materijal), a i televizore i belu tehniku koje su maznuli iz kuća.


benedykt benedykt 16:24 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
benedykt
kamilo_emericki
nsarski
ima ljudi koji se sele u Rusiju

11,6 miliona ljudi. Rusija je 2020. bila četvrta destinacija migranata u svijetu. Poslije US, Njemačke i Saudijske Arabije.
Link


Jeste, ali pretežno za nekvalifikovanu radnu snagu iz stanova tj Kazahstan, Tadžikistan, Kirgistan, Uzbekistan i Turkmenistan, plus Jermeni, Moldavci, Rusi iz Ukrajine i Belorusi. Rosstat je pre mesec dana objavio da je RuZija u 2021 izgubila oko milion stanovnika, tj nastavio se negativan trend sa smanjivanjem prirodnog priraštaja, emigracijom mladih i pametnih uz dodatak Covida naravno. Mogu da zamislim na šta će to da liči sledeće godine a sa obzirom na trenutnu situaciju…

Boldovano: da, pa šta?
To su valjda niže vrste ili šta?

Kao što i sam znaš, u tu istu Nemačku ili bilo gde drugde na Zapad takođe idu mladi i obrazovani Srbi, kao što isto tako idu i mladi i obrazovani Rusi. Da ne idem u to da je tek sad nastala opšta bežanija iz Rusije. U prevodu, ukazujem na problem odliva mozgova a takođe nisam siguran ni da će se ista ta ekipa iz stanova, tj Jermenije i Belorusije odlučivati više na život u Rusiji, i to iz više razloga…
benedykt benedykt 16:28 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

srdjan.pajic
Sa druge strane Ješa na čelu Ukrajine za koga se ne zna jel zbrisao ili nije, poziva i dalje na rat do poslednjeg Slovena, bez hrane, vode, grejanja, municije, ali nema veze, to su samo životi Slovena, oni se ne broje, samo se Jevrejske žrtve broje.


Što reče lik kojeg igra Bata Stojković u gorepomenutom filmu "a znamo mi ko ovde voli da krade".

Vidim ja da si ti učestao sa posećivanjem onih nacisitičkih žurki koje si pominjao, i da će na kraju biti da je gospodin Adlof Hitler ipak možda bio u pravu.

Meni bilo glupo da saopštim Banetu kako je puno ime majke Wladimira P. (© Tess) Marija Ivanovna Šelomova, jer će mu se svet srušiti ako bude shvatio na šta pokušavam suptilno da mu ukažem sa tim podatkom…
kick68 kick68 16:34 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

angie01
maksa83
Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu?

Džasmin Džiber.


jedino sto sam uocila, a da je njihovo,


I poutine (izgovara se kao Putin, bože mi oprosti, odvratna klopa, uopšte mi se ne sviđa), i dimljeni losos i Ryan Reynolds...

A od tog javorovog sirupa i kanadskog viskija pravi se Sortilège liker. Nije samo za palačinke.
A umeju i da sipaju vreo sirup po snegu i naprave maple syrup taffy: karamele, bombone, lizalice,..slatkiš kao neki. Mrzi me da tražim slike.
nsarski nsarski 16:49 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kick68
angie01
maksa83
Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu?

Džasmin Džiber.


jedino sto sam uocila, a da je njihovo,


I poutine (izgovara se kao Putin, bože mi oprosti, odvratna klopa, uopšte mi se ne sviđa), i dimljeni losos i Ryan Reynolds...

A od tog javorovog sirupa i kanadskog viskija pravi se Sortilège liker. Nije samo za palačinke.
A umeju i da sipaju vreo sirup po snegu i naprave maple syrup taffy: karamele, bombone, lizalice,..slatkiš kao neki. Mrzi me da tražim slike.


Misliš, to je nešto za čim je ceo svet poludeo? Uostalom, ja sam uvek kupovao maple sirup iz Vermonta, i ništa mu ne fali. Ko voli, a znam ljude koji ne vole. Dobiju na poklon od poznanika/rodbine iz Kanade i proslede drugima.

Ma, svet je lud za tim. Pitaj Korejce, oni će ti reći da bez kim-čija nema života.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

kick68
angie01
maksa83
Ima li neki kanadski proizvod kome nema premca u svetu?

Džasmin Džiber.


jedino sto sam uocila, a da je njihovo,


I poutine (izgovara se kao Putin, bože mi oprosti, odvratna klopa, uopšte mi se ne sviđa), i dimljeni losos i Ryan Reynolds...

A od tog javorovog sirupa i kanadskog viskija pravi se Sortilège liker. Nije samo za palačinke.
A umeju i da sipaju vreo sirup po snegu i naprave maple syrup taffy: karamele, bombone, lizalice,..slatkiš kao neki. Mrzi me da tražim slike.


Posle dužeg razmišljanja na temu šta dobro prave Kanađani, setio sam se da Kanađani prave najbolje sličuge za hokej na svetu. Ko god je samo prošao pored Hale Pionir, zna za Bauer i CCN. A među hokejašima postoji rivalstvo gore nego četnici vs partizani, po pitanju izbora između ta dva brenda klizaljki.

I moj cimer iz Kolorada (inače novosađanin) je profa na UofT, a i svastika mi je doktorirala tamo. I to je otprilike to, što se tiče Kanade.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

benedykt
srdjan.pajic
Sa druge strane Ješa na čelu Ukrajine za koga se ne zna jel zbrisao ili nije, poziva i dalje na rat do poslednjeg Slovena, bez hrane, vode, grejanja, municije, ali nema veze, to su samo životi Slovena, oni se ne broje, samo se Jevrejske žrtve broje.


Što reče lik kojeg igra Bata Stojković u gorepomenutom filmu "a znamo mi ko ovde voli da krade".

Vidim ja da si ti učestao sa posećivanjem onih nacisitičkih žurki koje si pominjao, i da će na kraju biti da je gospodin Adlof Hitler ipak možda bio u pravu.

Meni bilo glupo da saopštim Banetu kako je puno ime majke Wladimira P. (© Tess) Marija Ivanovna Šelomova, jer će mu se svet srušiti ako bude shvatio na šta pokušavam suptilno da mu ukažem sa tim podatkom…


Pretpostavljam da bi ga se i majka odrekla posle ovog što je uradio Ukrajini.
softelectronics_e softelectronics_e 17:04 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

srdjan.pajic
vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Na stranu nastrana logika da se sada u Ukrajini Putin Amerikancima sveti za bombardovanje SRJ - kao sto se Mladic dahijama svetio u Srebrenici.

Ti:

Pa da ti kažem i sveti se. Nebitno za šta.

Juče na poljskoj granici malo Ameri leteli u nebo. Tzv. instruktori i psi rata. Malobrojni preživeli i čitavi se oma spakovali pa nazad u Poljsku i ko zna gde, samo što dalje.

Ako mene pitaš, sasvim dovoljan razlog za zadovoljstvo.


Lepo i jasno napisano: odnosi se na američke tzv. instruktore, odnosno obične pse rata. Koji tu godinama "instruišu" (pardon, su instruisali, sad možda negde drugde ali ne tamo) Ajdar, Azov i sebi slične. Da nećeš da kažeš da su obučavali neke obične ljude iz Kijeva ili Odese? Studente koji su tetki nosili lek?

Da, takvima sretan put kod Svetog Petra. Što više to bolje.


Dobro je, vcucko, baš si se zapalio, odmori malo, da ti ne pozli. Ti instruktori koji su trenirali ukrajinsku vojsku, a koje pominješ, su povučeni iz Ukrajine par nedelja pre rata. Sigurno nisu sedeli u ukrajinskoj vojnoj bazi i čekali da ih oligarsi bombarduju kao što su radili sa svim drugim bazama, mahom praznim, u očaju koji ih je obuzeo kad su videli da im ta invazija ne teče baš tako glatko kako su se nadali i da ih Ukrajinci ne čekaju željno, bacajući cveće na tenkove, nego one Javelin-e. Pa su morali brže bolje da stavljaju one kaveze na kupole, a koji dobro dođu i za to da se u njima drže kokoške koje su pokrali usput od ukrajinske sirotinje (gledali smo svi taj video materijal), a i televizore i belu tehniku koje su maznuli iz kuća.



Samo da se rat što pre završi!
A ti pazi da se negde ne izletiš i kažeš bilo šta afirmativno o bilo kom Rusu.
Ako se, ipak, izletiš, pozovi se na Prvi Amandman.
Jbg, teška vremena.
Jer se dešava nešto što averidž Džo nije video do sada - da US Armi, Nevi i slično nisu glavni u nekom ratu.
angie01 angie01 17:06 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

poutine


ma, izmisljaju nesto-kao pomfri sa sirom:))),..kao sto im je glup onaj Swiss Chalet-to nije klopa, to je prevara.


dimljeni losos


nije specifican za Kanadu- jeste se koristio kod Indijanaca u Severnoj Americi,..al je bio poznati u Evropi...danas ga proizvode razne zemlje.


Ryan Reynolds...


moj omiljeni Rajan je Gosling- a maznuo je i bolju zensku.

svakako, najbolje iz Kanade- Leonard Koen.
mlatisa mlatisa 17:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Na šta spadne narod kad dozvoli da ga neko porobi, da se u svojoj zemlji krije i ponižava.

Rodiće se jednom i njihov Karađorđe.

Na šta spadne narod kad dozvoli da ga neko porobi, da se u svojoj zemlji krije i ponižava.

Rodiće se jednom i njihov Karađorđe.




Тешко, мада један побего из резервата!
maksa83 maksa83 17:19 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

I poutine (izgovara se kao Putin, bože mi oprosti, odvratna klopa, uopšte mi se ne sviđa)

A ja mislio to francusko.

Inače meni je super.

angie01 angie01 17:19 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

isto, kristofer Plamer, Glen For, Kianu Rivs, Donald Saterlend,...i za decke- Pamela Anderson...Sanaja Tvejn i Lara Fabijan,..SElin...Nil Jang i Brajan Aadams...

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Samo da se rat što pre završi!
A ti pazi da se negde ne izletiš i kažeš bilo šta afirmativno o bilo kom Rusu.
Ako se, ipak, izletiš, pozovi se na Prvi Amandman.
Jbg, teška vremena.
Jer se dešava nešto što averidž Džo nije video do sada - da US Armi, Nevi i slično nisu glavni u nekom ratu.


Čarli, ne seri.
angie01 angie01 17:23 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

A ja mislio to francusko.


...Francusko je promisljena umetnost ukusa,...ovo je na privi pogled splacinarenje.
angie01 angie01 17:34 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

eda,ima i ono Shepherd's pie -sto je isto njesra, a oni ga uvaljuju kao nacionalno jelo:)),





mlatisa mlatisa 17:45 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

U jes a Šiiti i Suniti do tad živeli u ljubavii harmoniji.


У праву си! Руси фуј! Кинези фуј! Амери супер!

А Сунити и Шиити природно мрзе и убијају једни друге из чисте забаве.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
softelectronics_e softelectronics_e 17:48 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

srdjan.pajic
Samo da se rat što pre završi!
A ti pazi da se negde ne izletiš i kažeš bilo šta afirmativno o bilo kom Rusu.
Ako se, ipak, izletiš, pozovi se na Prvi Amandman.
Jbg, teška vremena.
Jer se dešava nešto što averidž Džo nije video do sada - da US Armi, Nevi i slično nisu glavni u nekom ratu.


Čarli, ne seri.

Užas!
Svejedno, čuvaj se!
Nezgodna su vremena.
maksa83 maksa83 17:51 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

...Francusko je promisljena umetnost ukusa,...ovo je na privi pogled splacinarenje.

Što je to splačinarenje, Belgijanci imaju vrlo sličnu stvar - goveđi gulaš sa pomfritom, izgleda skoro potpuno isto kao Poutine, ništa mu ne fali.

softelectronics_e softelectronics_e 17:54 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
...Francusko je promisljena umetnost ukusa,...ovo je na privi pogled splacinarenje.

Što je to splačinarenje, Belgijanci imaju vrlo sličnu stvar - goveđi gulaš sa pomfritom, izgleda skoro potpuno isto kao Poutine, ništa mu ne fali.


Gulaš je mio
od čega god bio!

Mislim da bih svaki dan mogao da jedem gulaš.
Juneći, teleći ili srneći - svejedno.
benedykt benedykt 18:03 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

srdjan.pajic
benedykt
srdjan.pajic
Sa druge strane Ješa na čelu Ukrajine za koga se ne zna jel zbrisao ili nije, poziva i dalje na rat do poslednjeg Slovena, bez hrane, vode, grejanja, municije, ali nema veze, to su samo životi Slovena, oni se ne broje, samo se Jevrejske žrtve broje.


Što reče lik kojeg igra Bata Stojković u gorepomenutom filmu "a znamo mi ko ovde voli da krade".

Vidim ja da si ti učestao sa posećivanjem onih nacisitičkih žurki koje si pominjao, i da će na kraju biti da je gospodin Adlof Hitler ipak možda bio u pravu.

Meni bilo glupo da saopštim Banetu kako je puno ime majke Wladimira P. (© Tess) Marija Ivanovna Šelomova, jer će mu se svet srušiti ako bude shvatio na šta pokušavam suptilno da mu ukažem sa tim podatkom…


Pretpostavljam da bi ga se i majka odrekla posle ovog što je uradio Ukrajini.
Veliki i genijalni geostrateg, čuveni velemajstor iz Kremlja… Pazi, ovo je najnovije istraživanje javnog mnjenja u Finskoj kada je NATO u pitanju. Dakle 62% za opciju: Hoćemo odmah u NATO ne pitamo pošto košta. …

Pre samo tri nedelje je inače urađeno isto ovo istraživanje i tada je ostvaren istorijski rezultat sa 53% tj prvi put da u Finskoj postoji većina za NATO pakt, a sada je već skoro pa 10% više nego tada. Pri tome se u ovom istraživanju za opciju NATO pakta odlučilo 77% ispitanih ako bi i Šveđani krenuli istim putem…
Za to isto vreme, ovako izgleda RuZija…

Dakle, sem onog Z postoji i to V kao znak pripadnosti što na tenkovima u Ukrajini a što kod kuće, i tu se poručuje petokolonašima, kolaborantima tj svim onima koji su širili ”lažne” informacije da su sledeći na redu.
Ako hoćeš bilo kome da objasniš RuZiju danas ali u samo jednoj jedinoj slici, to je onda definitivno ova…

Elem, ruski Dragan J. Vučičević tj Vladimir Solovjov, koji inače ima ubedljivo najpopularniji politički tv šou u celoj RuZiji, i kod njega u gostima pre neki dan padišah Ramzan sa sve pištoljem uperenim u kameru, a za to vreme Solovjov crkava od smeha dok mu je laptop ponosno sa Z okićen…!?
Šta reći a ne zadrhtati…
softelectronics_e softelectronics_e 18:20 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Pazi, ovo je najnovije istraživanje javnog mnjenja u Finskoj kada je NATO u pitanju.Dakle 62% za opciju: Hoćemo odmah u NATO ne pitamo pošto košta. …

Finska je slobodna zemlja i može da se učlani gde god hoće.
Ili možda i nije.
mirelarado mirelarado 18:37 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

mlatisa
Уосталом, Асанжа треба ослободити!


Ceterum censeo Assangium esse liberandum! (tako bi Katon uzviknuo).
kick68 kick68 18:39 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

angie01
eda,ima i ono Shepherd's pie -sto je isto njesra, a oni ga uvaljuju kao nacionalno jelo:))


To je tourtière, opet jelo iz Kvebeka kao i poutine. Nisam nešto oduševljena.
kick68 kick68 18:44 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

maksa83
I poutine (izgovara se kao Putin, bože mi oprosti, odvratna klopa, uopšte mi se ne sviđa)

A ja mislio to francusko.

Inače meni je super.


Ne, ne, krompirići se jedu sa majonezom, kao što sablaznut objašnjava glavni junak filma Pulp Fiction u jednoj od scena na početku.
I jeste francusko, ako se živalj iz Kvebeka ubraja u Francuze:)
kick68 kick68 18:51 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)



[[[
]Ryan Reynolds...


moj omiljeni Rajan je Gosling- a maznuo je i bolju zensku.

svakako, najbolje iz Kanade- Leonard
Koen.

Eh sad, o ukusima ...
Kakva slučajnost, baš juče kupih:
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Elem, ruski Dragan J. Vučičević tj Vladimir Solovjov, koji inače ima ubedljivo najpopularniji politički tv šou u celoj RuZiji, i kod njega u gostima pre neki dan padišah Ramzan sa sve pištoljem uperenim u kameru,

Taj je ko naš Šešelj.
maksa83 maksa83 18:53 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ne, ne, krompirići se jedu sa majonezom, kao što sablaznut objašnjava glavni junak filma Pulp Fiction u jednoj od scena na početku.

"They fucking drown them in that shit..."

Inače i to (pomfrit sa majonezom) je neka belgijska fora, tamo je to jelo s nogu kao kod nas pljeskavica.
gedza.73 gedza.73 19:04 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

vcucko
I promeni jednom nešto, u svakom komentaru vrtiš jednu istu priču. Dosadilo bre i bogu i narodu.

Evo čim mi stigne odgovor od Deda Mraza i ja krećem da verujem u bolji svet kome pravoslavni car Putin je novi Staljin koji vraća granice SSSR-a i sveti se Americi.
Eno cene polovnjaka divljaju

Kažu da kad se završi rat kreće prodaja polovnjaka Zilova, Volgi i Lada po Evropi što će drastično da obori cenu mercedesima i pežoima.

Milerado je dobar komentar napisala. Ucenjivači i sliedžije. Reketaši.

Mi imamo dve opcije. Jednu koja je loša i onu drugu. Koja je takođe loša. Jedna ti je tu ispred nosa a druga hiljadama kilometara daleko.
Evropa koju je držala jedna opcija živela je, i dalje živi, relativno lepo i relativno slobodno. Evropa koju je držala druga opcija je bila po pravilu siromašna i po pravilu neslobodna.

XXI i dalje definitvno Pacifika.

To će da bude kao i sve priče u virtuelnom svetu. Ako je super Kina i kineski feudalizam onda je to vrlo lako primenjivo kod nas. Imamo malo školovanog kadra koji zna nešto da napravi (uglavnom stoji na leđima pojedinaca koji svojom upornošću i uz pomoć štapa i kanapa uspevaju da stvore nešto novo) al' zato smo dušu dali za šrafciger industriju.

Plate da se smanje kao u Kini. Radnička prava kao u Kini. Nema vrdanja van okvira koje zadaje jedna partija na vlasti. Individualizam, što kaže jedan moj drugar, zaboVaVite. Kolektiv uber ales. Nije Kina postala velesila zato što je bila jaka srednja klasa nego zato što ima mnogo stanovnika koji rade za šaku pirinča. Na dobrom smo putu.




nsarski nsarski 19:08 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ni za šljivovicom ne ludi cela planeta, da budemo iskreni, mada za neke Srbe bez šljivovice nema života. A ni posle nje:). Eto to je srpski originalni nacionalni proizvod. I ja kad je dobijem na poklon gledam da je se ratosiljam i prosledim drugima. Uopšte ne ne zanima.


Ovo se zove: to chew the metaphor to the bitter end.

Uopšte nisam nameravao da nipodštavam maple sirup, ili bilo šta od tih fenomenalnih, fantastičnih stvari koje se proizvode u Kanadi. Svaka čast, poklon do zemlje, poniznost neviđena, maple sirup lulez. Ili ovih u Srbiji. Šljivovica - da, nema bolje, izvanredno, kobog, u istoriji kosmosa ništa bolje. Ja je baš ne ljubim, osim ako me neki srpski domaćin ne natera, pa da iskažem - ko grom! Zakojikuratz.

Ali, jebote, poenta je da se niko nije preselio u Kanadu zbog maple sirupa, kao što niko nije došao da živi u Srbiji zbog šljivovice, naravno. Imate li vi ljudi minimum zdravog razuma, ili vam je ideologija spržila mozak?
Jebo vas Justin, da li Džiber ili Trudeao, ne mogu da razlučim. Take a look around you - life is more complex than CBC. Live life.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:10 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

NadN
Evo vidi, sad sam i ja rekao 'Zapad


Sram te bilo
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:15 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Ne, ne, krompirići se jedu sa majonezom, kao što sablaznut objašnjava glavni junak filma Pulp Fiction u jednoj od scena na početku.



..docim ih sablaznuti jedu sa kecapom
mlatisa mlatisa 19:18 14.03.2022

Re: teže je sa sepulturom ;)

Finska je slobodna zemlja i može da se učlani gde god hoće.
Ili možda i nije.


Дуга је историја америчнског подизања тензије у Европи. Довољно је присетити се операције Гладио, а и Улоф Палме беше убијен од стране америчана. Што се тич Шведске недавно је процурела прича како су пумпане тензије лажним вестима како су наводно виђане совјетске подморнице током осамдесетих.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana