Društvo| Planeta| Politika| Život

Kada je počeo rat u Ukrajini?

loader RSS / 16.03.2022. u 00:00

Ne znam kakav je sve odgovor,

ali pitanje je krajnje jednostavno:  Kada je zapravo počeo rat u Ukrajini? 

Ovo "zapravo" je nekima jeres, 

nekima tolerantan odnos prema medijski definisanom zlu, 

nekima lepa prilika da kažu ono drugo... 

Uglavnom, zlo nikada ne počinje tu, gde se razgorelo.  

Ako nema konteksta, onda je istina još dalja.  

K2IimFp.jpg 

A što je istina dalja, to više ljudi strada. 
Može li se istina ispoštovati pre stradanja ljudi? Praksa kaže - ne. Onda, otkud toliko seirenje nad sudbinom nevinih žrtava rata? Čudesno i bezdušno.   

 



Komentari (1104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:57 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .

Ne znam za monaštvo ali da, istorija je istorija klaćenja između liberalizma i neliberalizma (u raznim oblicima, mislim, koliko je rimska republika bila liberalna, i koliko je grčka demokratija iz tog vremena bila demokratija kada tu nešto bira 20% stanovništva, ali sve je to bolje išta nego despotija), pa je bio mračni srednji vek, pa je usledio upswing liberalizma sa buržoaskim i drugim revolucijama i možda stvarno jesmo na pragu novog sunovrata te ideje gde će pojava fašizma oko ww2 za 500 godina biti označeni kao samo početak šireg trenda i sunovrata.

Jedan od problema sa velikim idejama što one začas budu izvitoperene, zloupotrebljene ili poprime neki od devijantnih oblika u skladu sa iskrenim ili lažnim ali utoliko opasnijim predstavama o njihovom značenju i ovaploćenju u realnom životu kroz organizaciju društva. Gde je bio Albukerki kod koga je razvoj te liberalne ideje otišao ka tome da deca sebi biraju pol a roditelji gube biološka svojstva u govoru i zakonodavstvu? Sa hipi pokretom? Ili sa levičarskim zanosom odmah posle drugog rata? Ili kasnije?
Ali liberalna ideja, ideja slobodekroz napredak svakako će uvek biti ta koja će društvo voditi napred, dalje od usmrđenog tradicionalizma sa idejom o toplini sopstvene guzice u koju možemo i moramo svi da se zavučemo ne bismo li se sačuvali od Drugog i Drugih.
softelectronics_e softelectronics_e 09:02 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
Ti čika Freehand vidim nisi još čuo za izraz a figure of speech,

Odlično je da ti vidiš šta ja nisam čuo.
Pa posle da nešto objasniš svima tako što ćeš pričati meni al tako da na kraju ispadneš najpametniji a da te ono nekoliko tupamarosa tapše po leđima i klima glavom u smislu "Joj, kak je pameeetan..."
I onda se ceo dan šepuriš i lupaš krilima naokolo.

I?
Kome si ti ovo rekao?
Zašto je problem navesti nik kome se odgovara'
kakav je to pederluk?
softelectronics_e softelectronics_e 09:08 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

freehand
maksa83
Al realno za svaki tvoj primer uspešnog demokratskog društva , mogu da nađem 3pi x10 onih koji su završili u kleptokraciji ,partokratiji i redistribucuji od naroda ka "liderima" , dakle čeljade je kvarljiva roba , zato sam ti rekao da se u našoj civičizaciji izmjenjivale demokracija i diktatura . Nešto kao se u monaštvu izmenjuju trendovi opštežića i otšelništva .

Ne znam za monaštvo ali da, istorija je istorija klaćenja između liberalizma i neliberalizma (u raznim oblicima, mislim, koliko je rimska republika bila liberalna, i koliko je grčka demokratija iz tog vremena bila demokratija kada tu nešto bira 20% stanovništva, ali sve je to bolje išta nego despotija), pa je bio mračni srednji vek, pa je usledio upswing liberalizma sa buržoaskim i drugim revolucijama i možda stvarno jesmo na pragu novog sunovrata te ideje gde će pojava fašizma oko ww2 za 500 godina biti označeni kao samo početak šireg trenda i sunovrata.

Jedan od problema sa velikim idejama što one začas budu izvitoperene, zloupotrebljene ili poprime neki od devijantnih oblika u skladu sa iskrenim ili lažnim ali utoliko opasnijim predstavama o njihovom značenju i ovaploćenju u realnom životu kroz organizaciju društva. Gde je bio Albukerki kod koga je razvoj te liberalne ideje otišao ka tome da deca sebi biraju pol a roditelji gube biološka svojstva u govoru i zakonodavstvu? Sa hipi pokretom? Ili sa levičarskim zanosom odmah posle drugog rata? Ili kasnije?
Ali liberalna ideja, ideja slobodekroz napredak svakako će uvek biti ta koja će društvo voditi napred, dalje od usmrđenog tradicionalizma sa idejom o toplini sopstvene guzice u koju možemo i moramo svi da se zavučemo ne bismo li se sačuvali od Drugog i Drugih.

Ali zašto ti liberalni mislioci napretkom smatraju ubijanje tradicionalizma?
Teške budalčine.
Zašto je sloboda i svest o svojoj posebnosti nešto kontradiktorno?
Kako je moguće da su levičari toliko tupavi sa neprestanim nastojanjima da će oni da nama pokažu kako ima da smatramo?
Retko plitke budalčine koje od šume mantri ne uočavaju elementarne stvari.
maksa83 maksa83 10:04 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Ali zašto ti liberalni mislioci napretkom smatraju ubijanje tradicionalizma?

Zato što tradicionalizam podrazumeva status kvo. Da ti je uvek i svuda opstao taj tvoj tradicionalizam sada ti ne bi žena koja je tu svojom voljom (jeste, je l' da? samo da proverim...) plašila kačamak slannicom nego bi imao 3-4 žene koje su tvoje vlasništvo a koje ako se ne ponašaju kako tradicja nalaže mogu biti biVene, a ako baš jedu g. onda i kamenovane. Ili bi ti recimo ženska deca išla okolo zabrađena u maramu da ne izazivaju muškarce na greh. Ili bi za ideju da moooožda stvari ne funkcionišu kako Crkva tvrdi tvrdo najebao, ili bi možda kako već tradicija nalaže lokalni daimjo kome se svidi tvoja ćerka mogao prosto onako da je uzme jer šta koj kurac to je tradicija, tako je oduvek bilo, ne znam u čemu je problem.

Zašto je sloboda i svest o svojoj posebnosti nešto kontradiktorno?

Jebo ti tu svest o posebnosti koja se očituje u tome da si POSEBAN jer pripadaš nekoj grupi u kojoj si se slučajno ispilio, i da je baš ta tvoja grupa POSEBNA.
freehand freehand 10:30 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Zato što tradicionalizam podrazumeva status kvo. Da ti je uvek i svuda opstao taj tvoj tradicionalizam sada ti ne bi žena koja je tu svojom voljom (jeste, je l' da? samo da proverim...) plašila kačamak slannicom nego bi imao 3-4 žene koje su tvoje vlasništvo a koje ako se ne ponašaju kako tradicja nalaže mogu biti biVene, a ako baš jedu g. onda i kamenovane. Ili bi ti recimo ženska deca išla okolo zabrađena u maramu da ne izazivaju muškarce na greh. Ili bi za ideju da moooožda stvari ne funkcionišu kako Crkva tvrdi tvrdo najebao, ili bi možda kako već tradicija nalaže lokalni daimjo kome se svidi tvoja ćerka mogao prosto onako da je uzme jer šta koj kurac to je tradicija, tako je oduvek bilo, ne znam u čemu je problem.

Al nas zato ne bi onaj prečanski kaluđer Dositej trovao krompirom kao đavoljom rabotom!
Milan Novković Milan Novković 10:40 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Ali zašto ti liberalni mislioci napretkom smatraju ubijanje tradicionalizma?

Zato što tradicionalizam podrazumeva status kvo. Da ti je uvek i svuda opstao taj tvoj tradicionalizam sada ti ne bi žena koja je tu svojom voljom (jeste, je l' da? samo da proverim...) plašila kačamak slannicom nego bi imao 3-4 žene koje su tvoje vlasništvo a koje ako se ne ponašaju kako tradicja nalaže mogu biti biVene, a ako baš jedu g. onda i kamenovane. Ili bi ti recimo ženska deca išla okolo zabrađena u maramu da ne izazivaju muškarce na greh. Ili bi za ideju da moooožda stvari ne funkcionišu kako Crkva tvrdi tvrdo najebao, ili bi možda kako već tradicija nalaže lokalni daimjo kome se svidi tvoja ćerka mogao prosto onako da je uzme jer šta koj kurac to je tradicija, tako je oduvek bilo, ne znam u čemu je problem.

Zašto je sloboda i svest o svojoj posebnosti nešto kontradiktorno?

Jebo ti tu svest o posebnosti koja se očituje u tome da si POSEBAN jer pripadaš nekoj grupi u kojoj si se slučajno ispilio, i da je baš ta tvoja grupa POSEBNA.

Ovo ti je crno-bela interpretacija. A ništa nije crno-belo, sve teče. Kao i u sitnoj mozgalici za klince o kornjači i zecu - isisao si vreme iz argumenta.

Umeju tradicionalne crtice raznih kultura da traju vekovima, ali ne sve crtice, pa onda tih slow-moving (da ubacim onda ja vreme u jednačinu) imamo više ili manje u raznim kulturama.

RusiKinezi++ sada upravo bede, i to ubrzano, zbog oslonca u tradicionalizmu, i to ajd, ne toliko zbog inherentnih vrednosti tradicionalizama - kojih (the vrednosti) ima u raznim merama u raznim kulturama - koliko zbog inherentnog destruktivnog potencijala neoliberalizma pobeglog kontroli - neocons mu onda dođu kao "added bonus" povrh tog destruktivnog punjenja u vreme, vremena, kad ...

... sve teče, i uvek je teklo, svet veliki, i svi navalili u tom svetu da napreduju, a na mestima ih ima ko žutih mrava (pun intended), plus hoće da se udruže i u grupe
maksa83 maksa83 11:09 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Ovo ti je crno-bela interpretacija. A ništa nije crno-belo, sve teče. Kao i u sitnoj mozgalici za klince o kornjači i zecu - isisao si vreme iz argumenta.

Kada se spustimo na nivo implementacije stvari tu ipak jesu prilično crno bele. Taj "tradicionalizam" u društvma proisteklim iz avramovskih religija u praksi podrazumeva homofobiju, mizoginiju, ksenofobiju koji mogu doduše biti izraženii u manjoj ili većoj meri ali su neumitno tu. Pogledaj uostalom ovde i oko sebe, te stvari idu ruku pod ruku, "tradiconalne vrednosti" manje više imaju isti predznak i atribute u svim tim društvima. To znači "žensko da bude smerno žensko a ne neka istetovirana droplja što se jebala pre braka, pederi da se leče ili da se sklone, i svi mi rade o glavi jer sam bolji od njih, zavide mi što sam POSEBAN". To nije samo vezano za nas ovde (mada jeste upadljivo preovlađujuć obrazac među našim "tradicionalistima" ) nego manje više svuda.
Milan Novković Milan Novković 11:32 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Ovo ti je crno-bela interpretacija. A ništa nije crno-belo, sve teče. Kao i u sitnoj mozgalici za klince o kornjači i zecu - isisao si vreme iz argumenta.

Kada se spustimo na nivo implementacije stvari tu ipak jesu prilično crno bele. Taj "tradicionalizam" u društvma proisteklim iz avramovskih religija u praksi podrazumeva homofobiju, mizoginiju, ksenofobiju koji mogu doduše biti izraženii u manjoj ili većoj meri ali su neumitno tu. Pogledaj uostalom ovde i oko sebe, te stvari idu ruku pod ruku, "tradiconalne vrednosti" manje više imaju isti predznak i atribute u svim tim društvima. To znači "žensko da bude smerno žensko a ne neka istetovirana droplja što se jebala pre braka, pederi da se leče ili da se sklone, i svi mi rade o glavi jer sam bolji od njih, zavide mi što sam POSEBAN". To nije samo vezano za nas ovde (mada jeste upadljivo preovlađujuć obrazac među našim "tradicionalistima" ) nego manje više svuda.

Ovo o posebosti - to je Sartr opisao, i to jeste deo ljudske jednačine u širem smislu (bar zapadne, o ostalim manje do mnogo manje znam, često ne znam ništa).

Ovo ostalo?! Ja mislim da nije tačno.

Uzmimo Prigrevicu na primer (da se pohvalim prvo - Dule nam dobio 10ti DAN u šotokanu - naša pubertetska insipracija, u moje vreme smo više bili na svakim-danom-u-svakom-pogledu-napredujemo frekvenciji, al polako je već uvodio karate u naše poslednje dane, i mlađe generacije - karatista, pop i pecaroš, 2-3 godine stariji od mene - totalno dobroćudan i neagresivan, al ako ga ne poznaješ pa ozbiljan stane ispred tebe - munjevito u glavi brojiš koliko ti je pelena ostalo kod kuće).

Nači u mojih pubertetskih godina smo u Prigrevici imali homoseksualca, profa iz linkovnog - ama niko, baš niko, ni ote teške i često krvoločne prigrevačke budale nisu na njega obraćale pažnju.

Isto tako, drugar'ce su volele da se druže pre braka, neke obilato - i ama baš niko nije dizao obrve na to, a kamoli agresivitabilno se ponašao, naprotiv.

Umeli su naši roditelji i njihovi roditelji da propuste neki zajedljiviji komentar, ali nije bilo agresije.

A 95% soft-srpski nacionalisti, neagresivni, međ svima Hrvatica, učiteljica, bila jedna od najcenjenijih osoba, uvek pristupačna i blaga, a među nama klincima Asan, Albanac poslastičan.

Dok je Hrvat Toma, profesor srpskohrvatskog, bio popularan ali smo ga se samo ovlaš plašili (u to vreme su umeli da se koriste i prutovi, tu i tamo poneki šamar kao edukativni instrumenti - ja jednom kasnio, prazan ogroman hodnik, kamen dole, i Mišku palo na pamet da u tom hodniku raspali klik-klak ( no pun) iz sve snage - ko da si crkvena zvona u hodniku uključio u struju - go figue.

Nači, to o čemu ti pričaš, ok, ide tamos-vams kroz vreme, povrh opteg trenda na bolje, disturbance/oscilations in the force kompleksnih sistema.


milisav68 milisav68 12:27 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83

Kada se spustimo na nivo implementacije stvari tu ipak jesu prilično crno bele. Taj "tradicionalizam" u društvma proisteklim iz avramovskih religija u praksi podrazumeva homofobiju, mizoginiju, ksenofobiju

Ali ako kreneš bez kočnica u slobodu onda dobiješ ravnozemljaše i antivaksere.

Ili recimo dok su ljudi postili nisu imali holesterol (uslovno rečeno).

Balans mora da postoji, inače ćeš da se slupaš na prvoj krivini.

maksa83 maksa83 12:56 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Ali ako kreneš bez kočnica u slobodu onda dobiješ ravnozemljaše i antivaksere.

I jedne i druge si imao oduvek u nekom obliku samo tada nisi imao Internet koji im je omogućio da kongregiraju i tapšu se međusobno po guzovima i prikazuju se svetu. Frindž budale na obodima koje je Internet izneo na svetlo dana.
softelectronics_e softelectronics_e 12:57 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Ali zašto ti liberalni mislioci napretkom smatraju ubijanje tradicionalizma?

Zato što tradicionalizam podrazumeva status kvo. Da ti je uvek i svuda opstao taj tvoj tradicionalizam sada ti ne bi žena koja je tu svojom voljom (jeste, je l' da? samo da proverim...) plašila kačamak slannicom nego bi imao 3-4 žene koje su tvoje vlasništvo a koje ako se ne ponašaju kako tradicja nalaže mogu biti biVene, a ako baš jedu g. onda i kamenovane. Ili bi ti recimo ženska deca išla okolo zabrađena u maramu da ne izazivaju muškarce na greh. Ili bi za ideju da moooožda stvari ne funkcionišu kako Crkva tvrdi tvrdo najebao, ili bi možda kako već tradicija nalaže lokalni daimjo kome se svidi tvoja ćerka mogao prosto onako da je uzme jer šta koj kurac to je tradicija, tako je oduvek bilo, ne znam u čemu je problem.

Zašto je sloboda i svest o svojoj posebnosti nešto kontradiktorno?

Jebo ti tu svest o posebnosti koja se očituje u tome da si POSEBAN jer pripadaš nekoj grupi u kojoj si se slučajno ispilio, i da je baš ta tvoja grupa POSEBNA.

Tako kako ti shvataš tradiciju, je poprilično banalizovano i redukovano.
Levičarski ideolozi slabo koriste intelekt kako bi objasnili prednosti 'novog i modernog'.
Sipajući koještarije slično ovom što ti navodiš.
Vrhunski kriterijum, cilj i ishodište života svakog ljudskog bića je - sloboda.
Tvrditi da je ovo što se sada živi sloboda - je popriličan idiotizam.
milisav68 milisav68 14:47 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83

I jedne i druge si imao oduvek u nekom obliku samo tada nisi imao Internet koji im je omogućio da kongregiraju i tapšu se međusobno po guzovima i prikazuju se svetu. Frindž budale na obodima koje je Internet izneo na svetlo dana.

Nije ih samo izneo na svetlo dana, već ih je i omasovio zbog zloupotrebe slobode govora (ili činjenja) bez odgovornosti na posledice po druge.

Banalan primer su limitatori na današnjim kolima, jer i pored kazni za brzu vožnju, neke budale voze preko ograničenja i ugrožavaju druge.
freehand freehand 20:47 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

Ali zašto ti liberalni mislioci napretkom smatraju ubijanje tradicionalizma?

Koji liberalni mislioci to smatraju?

Teške budalčine.

Ovo je već autorefleksija, da ne zalazim u to.

Milan Novković Milan Novković 23:03 17.03.2022

Re: Taman pomisliš

magnus
... ja sam recimo fan Rona Paula i starih dobrih "nobelovaca" Mizisa i Hajeka. Ali daleko je zapad od toga , sadašnji Crony kapitalistički muljatori fiat novcem , trešmarksistička akademija i mediji ( nova katedrala i kongregacija za nauk vjere ) i paraobavještajno/diplomatsko podzemlje koje se ne ponaša kao samuraji ( dužnost i čast) nego kao ronini i šinobiji rade za ko da više . Povjesno gledano naša civilizacije(judeo hriščanska) ne počiva na demokratiji nego na dubljim temeljima . demokratija je ekces koji se ciklički javlja i prolazi... demokratija je postala rialti za svjetinu.. zato malo prosvječenog apsolutizma ne bi škodilo

Impresivan lik, i hipnotična politička filozofija (Ron - Libertarian za one koji ne znaju mnogo o njemu, Hajeka sam boldovao zbog "signaliziranja cena" (taki mi kontekst, a inače genije uopšte, nije to issue) a u vezi moje "improvizacije" na kraju komentara

Ima neverovatno mnogo veza između ovoga što ti stavljaš na pozitivnu, pa negativnu stranu, i onda su sve jače kako gaziš sve više ka osnovnom pozitivnom, zbog ... "ljudske jednačine" (napast teška ova jednačina). Da ne maltretiram "svoje reči" evo paragrafa iz knjige, pa ću ja potegnuti svoje lične slobode i "dointerpretirati:

"Libertarian: Anti-government advocates of deregulation to disable the public ability to tax and govern finance, real estate and other rent-seeking. The effect is to centralize planning in the hands of the financial sector – Wall Street and its satellites in the City of London, the International Monetary Fund (IMF) and the European Central Bank (ECB). The aim of libertarian planning is privatization, leading to economic polarization, oligarchy, debt peonage and neofeudalism. What the libertarian (that is, financialization) argument leaves out of account is that taxing land rent and other unearned rentier income requires a strong enough government to rein in the vested interests. Opposing government has the effect of blocking such public power. Libertarianism thus serves as a handmaiden to oligarchy as opposed to democracy." - Hudson, Michael. J IS FOR JUNK ECONOMICS: A Guide To Reality In An Age Of Deception . ISLET/Verlag. Kindle Edition.

Prosto, zamisli N hiljada samo jako poštenih, pametnih i vrednih ljudi, daj im maksimalne slobode i prostor za preduzimljivu rabotu, pa maksimalno skrati državu.

Neminovno je uspeh pojedinaca raštrkan donekle, do poprilično. To što su jako pošteni ih ne sprečava da uspešniji uživaju u svom uspehu, i sad imaju više "žetona" da koriste u daljoj kreativnosti. Jako pošteni, cool, ali ima neka variabilnosti i u njihovoj dobroti i moralnim crticama, sve teče polako, sve se komeša polako, i neko raslojavanje je neminovno. Pa imamo recombinaciju gene (pretpostavljam da je opšte znanje da ako ostavimo u nekoj sredini ektremne grupe ljudi (npr zatvorenike u Australiji) posle samo nekoliko generacija se rekombinacijom gena društo ubrzano poprilično uproseči, pa tako i ovi naši jako pošteni, posle n generacija postaju prosečni, i sad se tu variabilnost dodatno zagrejala.

I onda prolaze decenije, i tako, raznim plutanjima dobacimo do đubreta danas, pa Hadsonove definicije.

E sad, sumnjičavost ka jednom, hipnotički primamljivom proto-modelu ne znači da ja imam lekove za mane, ili bolji tekući model.

Ali Hajekov price signaling, bar nama iz IT-ja, daje prostu viziju - signaliziranje svega i svačega, u raznim smerovima, bi nekom AI entitetu dalo u nekim scenarijama dovoljno podataka za bolji rad od onoga što radi država, a bitno je da bi kontrola mogla biti mnogo brža, dnevna ako hoćeš, iako bi value date (kad kontrolni vektori postaju efektivni) bio u budućnosti (da te ne frustrira aritmetika gde misliš da ti je od 100 evra sada porez 15 evra, a AI kaže sutra nije 15 nego 20, a ti već isplanirao kako ćeš kupiti novi roštilj i piza rernu za 85 Evra

Pa bi lične slobode imale te jako dinamične u vremenu granice, AI kontrolisane, koje rade hedging destruktivnog u nama, nači za širu društvenu korist

I u stvari, ja mislim da Rusi i Kinezi dosta toga rade, Kinezi više, s tom raznikom što je single AI entitet u stvari konglomerat stručnih ljudi raznih profila i tool mentors (softverskih paketa specijalno dizajniranih za podršku procesu vođenja države). Pa, pošto je problem i dalje pretežak, podela problemskog prostora na centralni - pod ovom kontrolom (koji bi neoliberala razorila privatizacijama) tj infrastruktura od najšireg značaja - npr školstvo - pa periferiju, koja je previše kompleksna, nabijena sirovom energijom i nepredvidljivim šumovima, gde pustiš neoliberalni kapitalizam, zato što je produktivniji.
vcucko vcucko 22:57 18.03.2022

Re: Taman pomisliš

maksa83
Možda ti je nevjerovatno , društvo može biti slobodno tržišno ,sa vladavinom prava , a da nije nužno demokratsko...

Ovo je načelno tačno, ali iz nekog razloga baš nedemokratska društva lako skliznu u korupciju, nepotizam, crony kapitalizam, jatebitimenizam. Nekako uvek nedemokratije lako zapadaju u populizam i debilnu propagandu za održavanje na vlasti. Despotizam je ponašanje koje je pitko, lako i zavodljivo jednostavno za implementaciju - tu moraš da usrećiš 15 ljudi da te održavaju na vlasti a u demokratiji neku oveću masu. Za svaki tvoj primer prosvećenog apsolutiste koji je usrećio narod ja verovatno mogu da ti sunem odmah 10 koji su ga ujebali.

A ko je ovlašćen da meri prosvećenost svakog apsolutiste ponaosob?
Pretpostavljam ti?
Taj i taj je bio apsolutista, prosvećen, ali je bio svinja i sjebo je narod. Pa neko drugi kaže, jeste bio apsolutista i sjebo je, jeste i voleo da grokće, ali otkud ti to da je bio prosvećen?! Pa se pobijete sproću njegove prosvećenosti.

Ne ide. Mora da postoji neki ISO, opšte priznat standard. Inače su to samo floskule. I pojam prosvećenog apsolutizna kao takav i tvoja ad hoc kritika istog.

Evo, ako doživim pemziju, napisaću manifest prosvećenog staljinizma. Oćeš da mi pišeš recenziju? Mislim, samo udri, bez obaveza.
maksa83 maksa83 23:04 18.03.2022

Re: Taman pomisliš

A ko je ovlašćen da meri prosvećenost svakog apsolutiste ponaosob?
Pretpostavljam ti?

Otkud znam, pitaj one koji su uveli taj koncept prosvećenog apsolutizma, listaj malo uz konverzaciju. Ja u taj koncept ne verujem.

Evo, ako doživim pemziju, napisaću manifest prosvećenog staljinizma. Oćeš da mi pišeš recenziju? Mislim, samo udri, bez obaveza.

Mogu odmah, po neprejebivoj ceni.

"Ova knjiga je puna govana."
highshalfbooze highshalfbooze 12:38 16.03.2022

Poč'o rat

Rat je oružani sukob širih razmera između dveju ili više država, kaže rečnik srpskog jezika.

Rusija je napala nezavisnu, međunarodno priznatu državu, članicu UN, Ukrajinu 24. februara 2022. godine čime je otpočela rat.

Ovaj dan će ostati upamćen da je Rusija otpočela rat protiv bratskog slovenskog i pravoslavnog naroda, svojih suseda jer je bila nesposobna da svoje interese zaštiti mirnim putem. A usput i da prigrabi prirodne resurse iz komšiluka.

Svaka im čast.
softelectronics_e softelectronics_e 13:44 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
Rat je oružani sukob širih razmera između dveju ili više država, kaže rečnik srpskog jezika.

Rusija je napala nezavisnu, međunarodno priznatu državu, članicu UN, Ukrajinu 24. februara 2022. godine čime je otpočela rat.

Ovaj dan će ostati upamćen da je Rusija otpočela rat protiv bratskog slovenskog i pravoslavnog naroda, svojih suseda jer je bila nesposobna da svoje interese zaštiti mirnim putem. A usput i da prigrabi prirodne resurse iz komšiluka.

Svaka im čast.

O čemu ti pričaš pominjući međunarodno priznatu granicu članice UN?
Triče i kučine!
Koga zanimaju te arhaične definicije?
Zašto su te definicije (sada) postale toliko bitne.
Pa USA je sjebala ko zna koliko 'nezavisnih država, sa međunarodno priznatim granicama (Srđan Pajiću pomagaj pod uslovom da si ovo morao da naučiš kada si aplicirao za državljanstvo) - i šta im fali. Hu kerz?
Jebeš granice?
Što su granice, odjednom, postale toliko bitne?
Zar nisu najbitnija ljudska prava?
Zašto Rusi ne smeju da štite ljudska prava, nego samo braća Ameri?
Jebote!
Dajte, relativizatori, malo mašte!
Nemojte da ponavljate kao papagaji.
Ili kao ovaj Benedikt.
Istoriju ovoga rata će pisati svako za sebe.
Uskoro ruska pobeda Napoleona ili Hitlera neće biti deo istorija.
Koga to više zanima?
loader loader 14:47 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
Rat je oružani sukob širih razmera između dveju ili više država, kaže rečnik srpskog jezika.

Rusija je napala nezavisnu, međunarodno priznatu državu, članicu UN, Ukrajinu 24. februara 2022. godine čime je otpočela rat.

Ovaj dan će ostati upamćen da je Rusija otpočela rat protiv bratskog slovenskog i pravoslavnog naroda, svojih suseda jer je bila nesposobna da svoje interese zaštiti mirnim putem. A usput i da prigrabi prirodne resurse iz komšiluka.

Svaka im čast.


Zaboravili ste ono:
Ničim izazvana.
loader loader 14:48 16.03.2022

Re: Poč'o rat

softelectronics_e

Što su granice, odjednom, postale toliko bitne?


Granice su nešto
što se s merom pali i gasi.




( Heraklit - "Svet ovaj, isti za sve, nije stvorio nijedan bog i nijedan čovek, nego je uvek bio i jeste i biće vatra večno živa, koja se s merom pali i s merom gasi." )
highshalfbooze highshalfbooze 15:19 16.03.2022

Re: Poč'o rat

loader
highshalfbooze
Rat je oružani sukob širih razmera između dveju ili više država, kaže rečnik srpskog jezika.

Rusija je napala nezavisnu, međunarodno priznatu državu, članicu UN, Ukrajinu 24. februara 2022. godine čime je otpočela rat.

Ovaj dan će ostati upamćen da je Rusija otpočela rat protiv bratskog slovenskog i pravoslavnog naroda, svojih suseda jer je bila nesposobna da svoje interese zaštiti mirnim putem. A usput i da prigrabi prirodne resurse iz komšiluka.

Svaka im čast.


Zaboravili ste ono:
Ničim izazvana.


Ne znam zbog čega smo mi na per si...

Nisam ništa zaboravio, ali ako želiš da kažeš da je neko nekoga izazvao na nasilje, slobodan si da to kažeš. Ono, tipa, sama je kriva što su je silovali... itd...
loader loader 15:22 16.03.2022

Re: Poč'o rat

Ne znam zbog čega smo mi na per si...


Objasniću posle, da ne kucam sad u truckavom prevozu.


loader loader 17:03 16.03.2022

Re: Poč'o rat

Ne znam zbog čega smo mi na per si...


Evo... (Znate ono u stripovima, "sat vremena docnije"? :)

Persiram od početka blogovanja. Imao sam na tu temu bar stotinak rasprava-razjašnjavanja... Naravno da je upečatljivo, s obzirom da su ovde svi na ti.
Par stvari. U osnovi, vas moje persiranje ne obavezuje da i vi meni persirate. A moje persiranje je stvar mog izbora (bez da vas opterećuje), i ne znači distancu ili ne daj bože hladniji odnos prema sagovorniku, već je to izraz stila koji sam odabrao. Konačno, toliko je psovki i banalnosti izricano na blogu da sam rešio da svojim persiranjem načinim mali podsetnik da postoji i ono suprotno, nepsovačko obraćanje.

Nisam ništa zaboravio, ali ako želiš da kažeš da je neko nekoga izazvao na nasilje, slobodan si da to kažeš. Ono, tipa, sama je kriva što su je silovali... itd...


Nisam to želeo da kažem. Mislim, čudno pitanje. Da sam hteo, rekao bih to.

Nego, šta vi mislite - uzroci sukoba oko Ukrajine su od pre dve sedmice, ili tu ima i neki komplikovaniji kontekst?
highshalfbooze highshalfbooze 17:54 16.03.2022

Re: Poč'o rat

loader

Nisam to želeo da kažem. Mislim, čudno pitanje. Da sam hteo, rekao bih to.

Nego, šta vi mislite - uzroci sukoba oko Ukrajine su od pre dve sedmice, ili tu ima i neki komplikovaniji kontekst?


Nije to bilo pitanje, već predosećaj da će razgovor da krene u tom pravcu, pa sam to izrekao da predupredim banalizaciju. Ali o.k....
Šta ja mislim, na žalost nije toliko bitno. Kažem na žalost ne misleći da je moje mišljenje vredno, već što nam se na žalost naša diplomatija liči na onu iz perioda devedesetih godina. Pajić ostavio link za intervju Latinke Perović, koji svakako treba saslušati čak i ako o dotičnoj nemamo visoko mišljenje. Naš problem je što ne želimo da čujemo nikoga osim sebe.
Šta ja mislim o uzrocima sukoba... da budem iskren nisam neko ko se interesovao za situaciju o Ukrajini, saslušao sam neke koji imaju rođake u Ukrajini, neke koji su par puta bili u Kijevu da budu kontrolori na izborima, i pročitao jedan vrlo kvalitetan presek saznanja koji je napisao Vladimir Petković 2014. godine.
https://www.nezavisne.com/novosti/svijet/Sve-sto-treba-da-znate-o-Ukrajini/233858
I time upotpunio sliku.
I da upotpunim ono što sam već rekao da se Rusija pokazala nesposobnom da mirnim putem rešava svoje interese u susednoj zemlji, da kažem i to da Rusija kao svetska oružana sila ima odgovornost, da kao neko ko sedi na drugom sedištu svetske klackalice, svoje probleme i rešava mirnim putem i da ne glumi siledžiju jer je upotreba sile uvek i pokazivanje nemoći.
Voleo bih da mi date dokaz da je Rusija kao osnivač i važan član sa pravom veta u SB i UN poslala nekog da barem održi govor tipa ne dajte da mi ispadne maslinova grana iz ruke (Jaser Arafat 1974.) ili neki ozbiljniji napor da predupredi krizu.
Čini se da je njihova diplomatija sposobna samo na nešto ovako:
https://www.danas.rs/svet/lavrov-rusija-i-dalje-ceka-odgovor-sad-i-nato-a-o-garancijama-za-nesirenje-alijanse/
što je bio samo jedan stepenik koji je neminovno vodio u ovo što imamo sada. Doduše to je našu diplomatiju prilično iznenadilo, pa im je trebalo 48 sati da se saberu...
softelectronics_e softelectronics_e 18:10 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
loader

Nisam to želeo da kažem. Mislim, čudno pitanje. Da sam hteo, rekao bih to.

Nego, šta vi mislite - uzroci sukoba oko Ukrajine su od pre dve sedmice, ili tu ima i neki komplikovaniji kontekst?


Nije to bilo pitanje, već predosećaj da će razgovor da krene u tom pravcu, pa sam to izrekao da predupredim banalizaciju. Ali o.k....
Šta ja mislim, na žalost nije toliko bitno. Kažem na žalost ne misleći da je moje mišljenje vredno, već što nam se na žalost naša diplomatija liči na onu iz perioda devedesetih godina. Pajić ostavio link za intervju Latinke Perović, koji svakako treba saslušati čak i ako o dotičnoj nemamo visoko mišljenje. Naš problem je što ne želimo da čujemo nikoga osim sebe.
Šta ja mislim o uzrocima sukoba... da budem iskren nisam neko ko se interesovao za situaciju o Ukrajini, saslušao sam neke koji imaju rođake u Ukrajini, neke koji su par puta bili u Kijevu da budu kontrolori na izborima, i pročitao jedan vrlo kvalitetan presek saznanja koji je napisao Vladimir Petković 2014. godine.
https://www.nezavisne.com/novosti/svijet/Sve-sto-treba-da-znate-o-Ukrajini/233858
I time upotpunio sliku.
I da upotpunim ono što sam već rekao da se Rusija pokazala nesposobnom da mirnim putem rešava svoje interese u susednoj zemlji, da kažem i to da Rusija kao svetska oružana sila ima odgovornost, da kao neko ko sedi na drugom sedištu svetske klackalice, svoje probleme i rešava mirnim putem i da ne glumi siledžiju jer je upotreba sile uvek i pokazivanje nemoći.
Voleo bih da mi date dokaz da je Rusija kao osnivač i važan član sa pravom veta u SB i UN poslala nekog da barem održi govor tipa ne dajte da mi ispadne maslinova grana iz ruke (Jaser Arafat 1974.) ili neki ozbiljniji napor da predupredi krizu.
Čini se da je njihova diplomatija sposobna samo na nešto ovako:
https://www.danas.rs/svet/lavrov-rusija-i-dalje-ceka-odgovor-sad-i-nato-a-o-garancijama-za-nesirenje-alijanse/
što je bio samo jedan stepenik koji je neminovno vodio u ovo što imamo sada. Doduše to je našu diplomatiju prilično iznenadilo, pa im je trebalo 48 sati da se saberu...

To nije tačno, vezano za boldovano.
Evo ja sam pažljivo pročitao tvoje mišljenje.
Ali to da bi trebalo da pročitam šta smatra Latinka Perović, sa tim ne mogu da se složim.
Pitanja koja ja postavljam, ali ne dobijam odgovor, je - zašto se 'ceo' svet šokirao ovim što sada rade Rusi, a bolela ih patka što to stotinama puta gore rade braća Ameri?
To mi je potpuno nejasno?
Šta to Rusi rade što braća Ameri nisu nad desetinama miliona nevinih šitrom sveta?
Odgovor na to mi stalno izmiče.
Zašto smatraš da je korišćenje sile specifično za Rusiju, a druga strana koristi silu 1000 puta više?
Mislim, treba biti, u najmanju ruku, lud, pa to ne primećivati.
Naravno, da ne budem nedorečen - voleo bih da ovaj rat završi već danas.
loader loader 18:35 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze

https://www.nezavisne.com/novosti/svijet/Sve-sto-treba-da-znate-o-Ukrajini/233858

Vladimir Petković je napisao solidan tekst, s tim što je u njemu obuhvaćeno samo poslednjih stotinak godina, a ovo pre toga je jednako bitno za razumevanje geneze. Takođe, ne možemo identifikovati SSSR i Rusiju, kao da je to nešto isto. Uostalom, taj zločinački sistem je satro Ruse generalno.


Čini se da je njihova diplomatija sposobna samo na nešto ovako:
https://www.danas.rs/svet/lavrov-rusija-i-dalje-ceka-odgovor-sad-i-nato-a-o-garancijama-za-nesirenje-alijanse/


Pretpostavljam da ste očekivali da Rusija i dalje samo posmatra kako joj se upereni projektili sve više približavaju, jer svaka njena reakcija, osim promatranja, predstavlja nasilništvo. Ako ste to očekivali i smatrate to normalnim, onda je sasvim logično da je Rusija za vas ničim izazvani nasilnik.

Još jedan faktor je u pitanju. Rusija je velesila, kao i SAD, a odskora i Kina. Tu logika odnosa (velikih) sa ostalima nije kao kad je u pitanju ponašanje manjih zemalja. Težina međunarodnog prava je sasvim relativna kategorija. Međunarodno pravo mnogo toga reguliše (inače bi u svetu bilo mnogo više anarhije i agresije), ali ono ne važi kad su u pitanju velesile. Tada uglavnom važi samo zakon jačeg. To je politička činjenica. Ko namerno ide protiv te činjenice ne može da se žali na loše posledice. Da ste pitali običnog, prosečnog stanovnika Ukrajine da li je za to da se glavunja protiv Rusije bez obzira na skoro izvesne posledice, taj bi vas verovatno pogledao s nevericom. Međutim, ekstremni nacionalisti su uz neskrivenu podršku zapada taj proces uvećanja neprijateljstva gurali sve dalje. Kad se sve to sabere, bilo je neminovno da dođe do ovog užasa.




highshalfbooze highshalfbooze 18:56 16.03.2022

Re: Poč'o rat

loader

Pretpostavljam da ste očekivali da Rusija i dalje samo posmatra kako joj se upereni projektili sve više približavaju, jer svaka njena reakcija, osim promatranja, predstavlja nasilništvo. Ako ste to očekivali i smatrate to normalnim, onda je sasvim logično da je Rusija za vas ničim izazvani nasilnik.


Ne, očekivao sam da mi date neke primere upotrebe diplomatskih alata u cilju rešavanja problema.
gvozden1 gvozden1 19:02 16.03.2022

Re: Poč'o rat


Ne, očekivao sam da mi date neke primere upotrebe diplomatskih alata u cilju rešavanja problema.

Ti baš pratio šta se dešavalo poslednjih tridesetak godina po tom pitanju na diplomatskom polju.. Vidi se odmah.
loader loader 19:17 16.03.2022

Re: Poč'o rat

Ne, očekivao sam da mi date neke primere upotrebe diplomatskih alata u cilju rešavanja problema.


Sve vreme traju diplomatski alati kao što su pokušaji razgovora sa EU i Ukrajinom, pregovora sa nato, pokušaji mirovnog sporazuma (Minski sporazum) sa Ukrajinom, kasniji apeli, upozoravanja na granatiranje Donbasa itd. Na kakav vi pristup mislite (ali recite slikovito i precizno)?
highshalfbooze highshalfbooze 20:23 16.03.2022

Re: Poč'o rat

loader
Na kakav vi pristup mislite (ali recite slikovito i precizno)?


Ovde se često pretpostavlja da je sagovornik suvi genije i da raspolaže sa svim resursima sa kojima jedna državna administracija raspolaže.
Mislim na to da se pred međunarodne institucije iznese problem i da se traži rešenje. Ako se Minski sporazum ne poštuje, onda tražiti nadzor nezavisnih tela.
A ako hoće baš siledžijski pristup da se dovede za pregovarački sto i da, u slučaju zaglavljivanja pregovora, stavi ultimatum i rok. Kao što smo već i sami iskusili u svojoj istoriji.
A ovaj pederski pristup, ne nećemo mi da napadamo , samo ćemo da vežbamo, pa ćemo onda malo da intervenišemo, pa ćemo da hapsimo svoje građane koji kažu da rat treba zvati baš tako - rat i druge gluposti koje prave.
Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.
highshalfbooze highshalfbooze 20:26 16.03.2022

Re: Poč'o rat

gvozden1

Ne, očekivao sam da mi date neke primere upotrebe diplomatskih alata u cilju rešavanja problema.

Ti baš pratio šta se dešavalo poslednjih tridesetak godina po tom pitanju na diplomatskom polju.. Vidi se odmah.

Ne, nisam. Ja sam odmah rekao da nisam pratio. Da li bi ti bio ljubazan da mi kažeš?
Ja samo znam da rat nije prva opcija, već poslednja. Pa, pošto nisam upoznat sa iscrpljivanjem prethodnih opcija, budi ljubazan da me podučiš.
highshalfbooze highshalfbooze 20:29 16.03.2022

Re: Poč'o rat

softelectronics_e


Ali to da bi trebalo da pročitam šta smatra Latinka Perović, sa tim ne mogu da se složim.

Pa ne moraš da je čitaš ili slušaš, ali na osnovu čega si dao sebi za pravo da je nazivaš "gamad". Jesi gledao u karte, pasulj, bob...?
softelectronics_e softelectronics_e 20:55 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
softelectronics_e


Ali to da bi trebalo da pročitam šta smatra Latinka Perović, sa tim ne mogu da se složim.

Pa ne moraš da je čitaš ili slušaš, ali na osnovu čega si dao sebi za pravo da je nazivaš "gamad". Jesi gledao u karte, pasulj, bob...?

Pa zato što jeste?
Biti vrhunska komunjara nije nešto što se može ako nije gamad.
loader loader 23:41 16.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
Ovde se često pretpostavlja da je sagovornik suvi genije i da raspolaže sa svim resursima sa kojima jedna državna administracija raspolaže.
Mislim na to da se pred međunarodne institucije iznese problem i da se traži rešenje. Ako se Minski sporazum ne poštuje, onda tražiti nadzor nezavisnih tela.


Pa, ne morate da budete suvi genije da biste videli najosnovnije činjenice. Inače, u prethodnim komentarima sam izneo šta je to što mislim da je ruska strana mirnim putem pokušala.

Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.


Kako zauzeti? Onda je to opet sila. Morate se odlučiti, mir po svaku cenu, ili reakcija nakon neke crvene linije. One ostale nijanse su zamrle tokom terenske prakse u prethodnih 10-15 godina.
highshalfbooze highshalfbooze 00:37 17.03.2022

Re: Poč'o rat

loader
highshalfbooze
Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.


Kako zauzeti? Onda je to opet sila. Morate se odlučiti, mir po svaku cenu, ili reakcija nakon neke crvene linije. One ostale nijanse su zamrle tokom terenske prakse u prethodnih 10-15 godina.

Upravo ste od crvene linije preneli tekst u citatu. Ono sve do crvene linije ste zapostavili i optužili me za nedoslednost.
Laku noć.
benedykt benedykt 08:38 17.03.2022

Re: Poč'o rat

loader
highshalfbooze
Ovde se često pretpostavlja da je sagovornik suvi genije i da raspolaže sa svim resursima sa kojima jedna državna administracija raspolaže.
Mislim na to da se pred međunarodne institucije iznese problem i da se traži rešenje. Ako se Minski sporazum ne poštuje, onda tražiti nadzor nezavisnih tela.


Pa, ne morate da budete suvi genije da biste videli najosnovnije činjenice. Inače, u prethodnim komentarima sam izneo šta je to što mislim da je ruska strana mirnim putem pokušala.

Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.


Kako zauzeti? Onda je to opet sila. Morate se odlučiti, mir po svaku cenu, ili reakcija nakon neke crvene linije. One ostale nijanse su zamrle tokom terenske prakse u prethodnih 10-15 godina.

Ruska strana je pokušala jedno veliko ništa da se ne lažemo, ili se može biti pod tim pokušajima podrazumeva da je tamo 2014-2015 postavljala svoju artiljeriju uz samu granicu pa orala sa njom na ukrajinsku stranu, da je ono Rusko proleće bilo sve samo ne spontana pobuna naroda, kao i da je sve vreme slala svoje trupe kao ”dobrovoljce” u Donbas.
Inače, ono što meni najviše upada u oči je da se tačno vide medijski izvori za takve stavove, odnosno ponavljaju se samo rečenice kojima propaganda Kremlja bukvalno zaprašuje svuda okolo. Nije mi samo jasno, kada se već to radi zašto se ne provere neke makar najelemntarnije činjenice, tipa ako pričamo o raketama da se na primer prvo proveri udaljenost od već postojećih članica NATO pakta, tipa Litvanije, Letonije i Estonije i proračuna vreme dejstva odatle u odnosu na npr Ukrajinu, koju niko živi upravo zbog Rusije nije ni imao nameru da primi u NATO pakt.
Takođe, kada se priča o tim raketama koje se približavaju, da li se iko zapitao odakle sve te zemlje bivšeg Istočnog bloka da uđu u NATO, mislim da li se iko seća priče kada se to dešavalo ili se a priori samo usvaja ta propagandna priča Kremlja koja se danas protura…?!! Dakle, nije Amerika, kako se danas u toj selektivnoj amneziji misli, nikoga primoravala na ulazak valjda tih raketa radi, već ih je čak prvobitno i odbijala, pošto su Poljaci, Česi, Litvanci, Letonci, Estonci, Mađari i Rumuni kumili i molili da uđu po svaku cenu u NATO pakt. To su inače radili, ne zato što su hteli američke rakete, već zato što su se plašili ruskih tenkova tj dobro pamtili 45 godina sreće i zadovoljstva u Varšavskom paktu.
Ono što se takođe potpuno zaboravlja da je i Rusija čak moljakala da uđe u NATO, i to ne (samo) kada je bio pijani Jeljcin već i kada je došao Putin na vlast, samo su se te prve godine njegove vlasti posle medijski poturile pod tepih. Dakle, Putinu ne smetaju američke rakete 2000-2001 već pita i to otvoreno kada će NATO primiti i Rusiju u svoje članstvo. Ne samo to uostalom, već su se veliki snovi tada sanjali, Putin je otvarao Lukoil pumpe po Americi, odnosno pričao da će Rusija da snabdeva svojim gasom celu Ameriku. Čisto da se i toga podsetimo, upravo tih dana se sa Kosova povlači ruski kontigent KFOR-a uz neku tra-la-la priču. Preporučujem zato ali najiskrenije da se malo bolje prouči geneza sukoba tj odnosa na liniji Ukrajina - Rusija, sa posebnim akcentom na protekle dve decenije i šta se sve tačno dešavalo. Mislim, ume sve lako da se zaboravi a posebno kada nečija propaganda tuče 24/7, usput pišući i novu istoriju datog perioda…
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:51 17.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze


Ovde se često pretpostavlja da je sagovornik suvi genije i da raspolaže sa svim resursima sa kojima jedna državna administracija raspolaže.


Mi, ovdje prisutni, predzadružni diskutanti raspolažemo sa podatcima koje nam selektivno serviraju i koje odaberemo, najčešće po kriterijumu koliko nam se sviđaju.
Mislim na to da se pred međunarodne institucije iznese problem i da se traži rešenje. Ako se Minski sporazum ne poštuje, onda tražiti nadzor nezavisnih tela.

Koliko ja znam, a "krhko je znanje", Minski sporazum je napravljen pod patronatom dvije najjače članice EU, bez učešća US. Isto tako je napravljen, pod istim patronatom, dogovor o rekonstrukciji vlasti i izborima u Ukrajini tokom Majdanskih protesta.
Dogovor o rekonstrukciji vlasti je poništila Viktorija Jebeš Evropu Nuland, uz zaglušujuću evropsku tišinu, a prošle jeseni su Rusi objavili kopije diplomatskih depeša-pisama Francuskoj i Njemačkoj po pitanju nesprovođenja Minskih sporazuma. Za Njemačku ne znam, u Francuskoj su negodovali zbog "bezobrazluka" da se javno objavljuje diplomatske prepiska, ali nisu rekli ni jednu riječ zašto su sve te ruske depeše i urgencije ostale bez odgovora i zbog čega Minski sporazumi nisu provedeni i ko je krivac za to.
A ako hoće baš siledžijski pristup da se dovede za pregovarački sto i da, u slučaju zaglavljivanja pregovora, stavi ultimatum i rok. Kao što smo već i sami iskusili u svojoj istoriji.

Valjda je bio taj nekakav ultimatum Zapadu, jer, valjda je svima to jasno, Ukrajina i Evropa se malo za šta pitaju o svojoj sudbini. Sada se saznaje da je u Ukrajini pred rusku invaziju obavljena mobilizaciaja 15-20 000 ljudi. U tišini.
A ovaj pederski pristup, ne nećemo mi da napadamo , samo ćemo da vežbamo, pa ćemo onda malo da intervenišemo, pa ćemo da hapsimo svoje građane koji kažu da rat treba zvati baš tako - rat i druge gluposti koje prave.

Sa ovim se potpuno slažem uz mali dodatak da propagandno ludilo u Francuskoj u korist Ukrajine u nekim segmentima dostiže i prestiže ono Bosni i Hercegovini tokom rata devedesetih. A Francuska nije u ratu.
Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd

Možda nije dobro poređenje, ali kad na pijaci taržiš realnu cijenu za proizvod koji prodaješ teško da ćeš prodati po toj realnoj cijeni. Uvijek tražiš više.
A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.

Ja ne znam sa sigurnošću. A ne znaju ni puno obavješteniji od mene.
Možda se treba vratiti na Putinov govor u Minhenu 2007. i njegov govor u UN 2015. Čini mi se da tu leže mnogi odgovori koje danas svi tražimo.


zaharaga zaharaga 09:00 17.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze


A ako hoće baš siledžijski pristup da se dovede za pregovarački sto i da, u slučaju zaglavljivanja pregovora, stavi ultimatum i rok. Kao što smo već i sami iskusili u svojoj istoriji.
A ovaj pederski pristup, ne nećemo mi da napadamo , samo ćemo da vežbamo, pa ćemo onda malo da intervenišemo, pa ćemo da hapsimo svoje građane koji kažu da rat treba zvati baš tako - rat i druge gluposti koje prave.




Rambuje, pa onda ono sto je usledilo?




Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite.


U nedostatku drugog, mozda im je cilj ono sto su rekli da im je cilj. Ne to sto su rekli sada nego to sto su govorili poslednjih 15 godina. Ima, javno dostupno, samo treba videti.
emilia emilia 13:08 17.03.2022

Re: Poč'o rat

Razumem Ukrajince koji sada gaje prema Rusiji emocije, koje bi se mogle opisati aktuelizovanim i na Rusiju primenjenim verzijama čuvene fraze rimskog senatora Catoa vezane za treći punski rat kao i čuvene fraze američkog generala Sheridana, koliko god ona sa današnje tačke gledišta bila blago rečeno politički nekorektna. Ali krvavo divljanje neminovno ostavlja posledice.

Na postojeću predistoriju Rusija je sada stavila šlag na tortu ovom krvavom agresijom i neće se od toga oprati decenijama, ako ne i duže. Ne gaje narodi i države koje se graniče sa Rusijom bez razloga rusofobiju, imaju svoja iskustva sa "dragim" komšijom, koji je sada pogubio sve konce i pokazuje divljaštvo, kakvo u posleratnoj Evropi nije viđeno. Mi bi se rado takmičili sa Rusima u tome, samo da smo imali njihovu moć devedesetih godina prošlog veka, ali na sreću nismo imali prilike da se još više "pokažemo".

I bojim se da će sada komunjarofobija ili putinofobija da krene u smeru prave rusofobije. Ne bi ni jedan rusomrzac sveta bolje uspeo u toj nameri, kako je Putin uspeo.
softelectronics_e softelectronics_e 13:22 17.03.2022

Re: Poč'o rat

emilia
Razumem Ukrajince koji sada gaje prema Rusiji emocije, koje bi se mogle opisati aktuelizovanim i na Rusiju primenjenim verzijama čuvene fraze rimskog senatora Catoa vezane za treći punski rat kao i čuvene fraze američkog generala Sheridana, koliko god ona sa današnje tačke gledišta bila blago rečeno politički nekorektna. Ali krvavo divljanje neminovno ostavlja posledice.

Na postojeću predistoriju Rusija je sada stavila šlag na tortu ovom krvavom agresijom i neće se od toga oprati decenijama, ako ne i duže. Ne gaje narodi i države koje se graniče sa Rusijom bez razloga rusofobiju, imaju svoja iskustva sa "dragim" komšijom, koji je sada pogubio sve konce i pokazuje divljaštvo, kakvo u posleratnoj Evropi nije viđeno. Mi bi se rado takmičili sa Rusima u tome, samo da smo imali njihovu moć devedesetih godina prošlog veka, ali na sreću nismo imali prilike da se još više "pokažemo".

I bojim se da će sada komunjarofobija ili putinofobija da krene u smeru prave rusofobije. Ne bi ni jedan rusomrzac sveta bolje uspeo u toj nameri, kako je Putin uspeo.

Gluposti!
Toliko potcenjivanje Rusa je, više nego, smešno.
Zanimljiva je ta zapadna, sinhronizovana propagandna aktivnost, kako bi se Rusi napravili toliko krivim što u Evropi nije viđeno.
Kako se lako zaboravlja da su Rusi bili ti koji su sve evropske naciste zgazili?
Koliko god su se ti trudili da ih napadaju svim sredstvima.
I opet im neće uspeti.
emilia emilia 13:43 17.03.2022

Re: Poč'o rat

softelectronics_eGlupost

Vi stanujete ovde?
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:03 17.03.2022

Re: Poč'o rat

[youtube]null[/youtube]
emilia
Razumem Ukrajince koji sada gaje prema Rusiji emocije, koje bi se mogle opisati aktuelizovanim i na Rusiju primenjenim verzijama čuvene fraze rimskog senatora Catoa vezane za treći punski rat kao i čuvene fraze američkog generala Sheridana, koliko god ona sa današnje tačke gledišta bila blago rečeno politički nekorektna. Ali krvavo divljanje neminovno ostavlja posledice.

Na postojeću predistoriju Rusija je sada stavila šlag na tortu ovom krvavom agresijom i neće se od toga oprati decenijama, ako ne i duže. Ne gaje narodi i države koje se graniče sa Rusijom bez razloga rusofobiju, imaju svoja iskustva sa "dragim" komšijom, koji je sada pogubio sve konce i pokazuje divljaštvo, kakvo u posleratnoj Evropi nije viđeno. Mi bi se rado takmičili sa Rusima u tome, samo da smo imali njihovu moć devedesetih godina prošlog veka, ali na sreću nismo imali prilike da se još više "pokažemo".

I bojim se da će sada komunjarofobija ili putinofobija da krene u smeru prave rusofobije. Ne bi ni jedan rusomrzac sveta bolje uspeo u toj nameri, kako je Putin uspeo.


Predlažem literaturu za čitanje.
highshalfbooze highshalfbooze 18:58 17.03.2022

Re: Poč'o rat

emilia
softelectronics_eGlupost

Vi stanujete ovde?

Ovo mu je hranilište.
highshalfbooze highshalfbooze 19:32 17.03.2022

Re: Poč'o rat

kamilo_emericki

Predlažem literaturu za čitanje.

Literatura je potresna i meni nepoznata.
Ali kako to da je jedna Francuskinja to snimila 2016. godine, gde su rusofili ovdašnji i šta je Rusija učinila da saopšti ovo tada?

softelectronics_e softelectronics_e 19:34 17.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
kamilo_emericki

Predlažem literaturu za čitanje.

Literatura je potresna i meni nepoznata.
Ali kako to da je jedna Francuskinja to snimila 2016. godine, gde su rusofili ovdašnji i šta je Rusija učinila da saopšti ovo tada?


Pa.
Nisu objavili da se Rusofobi ne frustriraju.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:33 17.03.2022

Re: Poč'o rat

highshalfbooze
kamilo_emericki

Predlažem literaturu za čitanje.

Literatura je potresna i meni nepoznata.
Ali kako to da je jedna Francuskinja to snimila 2016. godine, gde su rusofili ovdašnji i šta je Rusija učinila da saopšti ovo tada?


Pa ne upravlja Rusija nama dostupnim medijima. Reportaža je prikazivana u ruskom centru u Parizu ali dalje nije bilo interesovanja. Odbile je sve televizije, uključujući i državnu. Prije desetak dana gostovala, putem video-linka, na jednoj TV a u stvari joj napravili "zasjedu" sa 5 rusofoba na čelu sa BHL (Bernard-Henri Lévy).
Kad im je pokazala fotografije snimljene telefonom veza se prekinula.
Rat je zlo, ljudi ginu, prolaze kroz fizičke i psihičke torture...
Meni su sve ratne žrtve jednaka i nepruhvatljivo mi je da se jedne izlažu javnosti, skoro trijumfalno, a druge prešućuju. Sve zbog sumnjivih političkih ciljeva.
Ova knjiga je interesantnija. Obiluje dokumentima koji pokazuju da sukob Zapada i Rusije nije od ukrajinske krize i zbog Ukarajine već su razlozi puno kompleksniji. Ukrajina je samo jedna epizoda u obračunu između Zapada i Rusije.
Nudim početak jednog teksta sa advance.hr jer nije korektno prema autoru da ga ovdje prenosim kompletnog.

Boljševička Rusija, odnosno Sovjetski Savez suočio se 1925. godine sa 'Zlatnom blokadom', kada su zapadne zemlje, na čelu sa SAD-om prestale primati zlato kao sredstvo trgovine sa SSSR-om, nego su tražile da im se plaća u sirovinama – nafti, žitu i drvetu. Nekoliko mjeseci ranije Moskva je proglasila početak 'socijalističke industrijalizacije' i najavila da neće više biti 'sirovinski privjesak' Zapada.

'Zaostali smo za razvijenim zemljama 50 do 100 godina. Moramo smanjiti zaostatak na 10 godina. Ili ćemo uspjeti u tome ili će nas slomiti', rekao je tada Staljin, koji se našao pred teškom odlukom, jer je znao da ukoliko bude uzimao od seljaka žito da bi plaćao zapadne strojeve da će to vjerojatno dovesti do epidemije gladi.
Tako je i bilo nakon što je 1930. godine Zapad ukinuo plaćanje naftom i drvetom, te je primao isključivo žito kao sredstvo plaćanja.

Ako malo obratiš pažnju na izjave zapadnih političara ovih dana primjetićeš niko ne priča o traženju riješenja ukrajinskog čvora i zaustavljanja rata već se svi takmiče ko će više oružja poslati u Ukrajinu i prijete kako će Rusiju baciti na koljena. Preče im je Rusiju baciti na koljena nego zaustaviti smrt i razaranje Ukrajine.

mlatisa mlatisa 20:03 18.03.2022

Re: Poč'o rat

Pa ako ništa ne uspe onda zauzeti administrativne oblasti ova dva grada koja su otcepili, pa obezbeđivati Azovsko more... itd. A šta je cilj ovih postupaka. Koji je ratni cilj? Šta hoće? Ako vi znate, kažite. Ja nemam pojma.


Колико сам ја схватио, циљ је

НАТО ОДЈЕБИ ДАЉЕ ОД РУСКЕ ГРАНИЦЕ!

Мислим да то није нерезуман захтев. Место да сачекају да Русија природно, демографски имплодира, САД чачка мечку преко сваке мере. Присетимо се обарања авиона Русије од стране НАТО пакта (Турске) у Сирији. Мислим да то беше, за време Трампа, покушај њихове дубоке државе да се деси управо ово што се дешава, само на непогоднијем терену за Русе.

Неодговорније банде свет није видео.


Уосталом, Асанжа треба ослободити!
highshalfbooze highshalfbooze 15:24 20.03.2022

Re: Poč'o rat

kamilo_emericki

Ako malo obratiš pažnju na izjave zapadnih političara ovih dana primjetićeš niko ne priča o traženju riješenja ukrajinskog čvora i zaustavljanja rata već se svi takmiče ko će više oružja poslati u Ukrajinu i prijete kako će Rusiju baciti na koljena. Preče im je Rusiju baciti na koljena nego zaustaviti smrt i razaranje Ukrajine.


Izvini što nisam baš najredovniji, a kad svratim na temu sa enormnim brojem komentara često mi promakne.

To je stara stvar da ovi sa strane pomažu tako što gledaju da se sukobljene strane potamane što više mogu. Ništa tu nije novo.

Video sam to gostovanje ove francuskinje koja je autor dokumentarca. Malo se ona spetljala tu, telefon joj ispadao iz ruke, ona je uzbuđeno govorila... Uopšte sva sredstva masovnih komunikacija uglavnom služe u propagandne svrhe. Retko je da se nađe neko ko nije pristrasan, pa i ova francuskinja daje priču samo jedne strane.
Natrapao sam na Vice News i serijal "Russian Roulette" koji je prilično obiman i obuhvata period od samog početka aneksije Krima kada su neki zeleni vojnici bez obeležja pali iz kosmosa na Krim.
A evo jedne prilično potresne priče o stradanju civila najverovatnije prilikom granatiranja sa ukrajinske strane:

Za svaki ples je potrebno dvoje, a kada su to dvoje fanatici, onda to ispadne jako loše. Na obe strane sa koca i konopca su se skupili dobrovoljci. Ima i naših četnika koji sa sve šubarama sa kićankama i kokardama regulišu saobraćaj na kontrolnom punktu Sevastopolja.
omega68 omega68 14:11 16.03.2022

Ništa bolje

odavno nisam pročitao


Бивши папин изасланик за САД упозорава: Наум злочиначке елите - замка за Русију и Украјину

LINK
loader loader 14:52 16.03.2022

Re: Ništa bolje

Бивши папин изасланик за САД


Dovoljno je samo ovo reći. Ostatak rečenice nije potreban.
omega68 omega68 19:18 16.03.2022

Re: Ništa bolje

loader
Бивши папин изасланик за САД


Dovoljno je samo ovo reći. Ostatak rečenice nije potreban.

Ne razumem, ne povodom se predrasudama, čovek je napisao fenomenalan tekst, toliko dobar da ne mogu da se odlučim koji BiH deo citirao.St Arno treba pročitati i videti kako je i zašto sve počelo.
loader loader 00:08 17.03.2022

Re: Ništa bolje


" Нека наставе са преговорима у којима се показује добра воља и узајамно поштовање права, "



Sjajna ideja. Navijam.
Ali, ... To već ne spada u nemilosrdnu politiku, već u etiku. Da je etike, mi o ovome ne bismo ni pričali.

Ово је замка постављена за Русију и Украјину не би ли послужили као средство којим ће глобална елита остварити свој злочиначки наум.


Potpuno besmislena rečenica, jer se to toliko podrazumeva - globalna elita ne žali ni Ukrajinu ni Rusiju... Za njih je to jedno tkivo, koje treba iskoristiti i zgaziti.
magnus magnus 19:34 17.03.2022

Re: Ništa bolje

kopiraj i postaj blokiran je sputnjik u eu
freehand freehand 14:24 16.03.2022

Novi momenti

Koliko vidim Saudijci ozbiljno izdajnički mešetare sa Kinezima i posredno Rusima.
Možda bi valjalo da im neko kaže da je to prečica do naslovnih stranica u NYT i prajm tajma na CNN sa opširnim reportažama o masovnim zločinima u Jemenu pa i do Haga u sledećem koraku.
Jer, Amerikanci su beskompromisni u odbrani ljudskih prava i osudi ranih zločina. Pod uslovom da nisi Amerikanac ili američki kučkin sin. Što je razumljivo i ok.
loader loader 14:51 16.03.2022

Re: Novi momenti

Jer, Amerikanci su beskompromisni u odbrani ljudskih prava i osudi ranih zločina.


Odlično primećeno.


U suštini, kauboji vole da pucaju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:43 16.03.2022

Re: Novi momenti

freehand
Koliko vidim Saudijci ozbiljno izdajnički mešetare sa Kinezima i posredno Rusima.

Indija kupuje naftu od Rusije za Rupie
Imamo ubrzano preslaganje svjetskog ekonomskog poretka. Sve manje dolara, sve više juana.
Biće iznenađenje ako Rusija sa liberalnog ne pređe na državni kapitalizam, sa Kinom kao uzorom.
Značajan znak odnosa u Evropi i u svijetu je Njemačka kupovina američkih a ne francuskih aviona. Isto kao i Švicarska.
Plin i nafta su već zaboravljeni.
Hoće li neko nekad izračunati koliko je ukrajinsko kidanje veza sa Rusijom koštalo Evropu i ko je zaradio na tom posliću?
shmoo shmoo 01:04 17.03.2022

Re: Novi momenti

freehand

Koliko vidim Saudijci ozbiljno izdajnički mešetare sa Kinezima i posredno Rusima.



И Индијци и Индијци...

Амери их управо упозоравају за неки oil deal који склапају са Русима директно.

kamilo_emericki

Hoće li neko nekad izračunati koliko je ukrajinsko kidanje veza sa Rusijom koštalo Evropu i ko je zaradio na tom posliću?


ephemeris ephemeris 14:56 16.03.2022

S-H odnosi su bitniji...

loader loader 14:58 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

Видех јутрос ту вест. Наша блогоколегиница. Чујем, донеће овде торту, да части.
nsarski nsarski 15:13 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

loader
Видех јутрос ту вест. Наша блогоколегиница. Чујем, донеће овде торту, да части.


Joooj, nemoj. Ima ih ovde koji nose teške i bolne traume iz iskustava sa ambasadorkom J. Milić. Ne diraj stare, još ne zaceljene rane.
loader loader 15:16 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

Joooj, nemoj. Ima ih ovde koji nose teške i bolne traume iz iskustava sa ambasadorkom J. Milić.


Da, da ... sećanje me još služi. A pisala je kao nedavna dobitnica ninonagrade, bez zareza, tačke... (poredim ih samo u tom, tehničkom pogledu, jasno).

Kako god, imaćemo i predstavnika sa ove, zapadnije strane.
softelectronics_e softelectronics_e 15:19 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

loader
Видех јутрос ту вест. Наша блогоколегиница. Чујем, донеће овде торту, да части.


Oooo, jebote!
Gde ide ovaj svet?!
A kleli smo se u Jelenu Milić?
Strašno!
Gde su 'staaaaari' blogeri koji su sa istom bili na 'prst u xxxx'?
loader loader 15:22 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

softelectronics_e




Šta fali Jeleni?


maksa83 maksa83 15:22 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

Gde su 'staaaaari' blogeri koji su sa istom bili na 'prst u xxxx'?

Dosta je bilo anonimnosti, xxxx na sunce!
loader loader 15:24 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

maksa83
Gde su 'staaaaari' blogeri koji su sa istom bili na 'prst u xxxx'?

Dosta je bilo anonimnosti, xxxx na sunce!



softelectronics_e softelectronics_e 15:30 16.03.2022

Re: S-H odnosi su bitniji...

maksa83
Gde su 'staaaaari' blogeri koji su sa istom bili na 'prst u xxxx'?

Dosta je bilo anonimnosti, xxxx na sunce!

Nije još vreme!
svarog svarog 15:31 16.03.2022

istraživačko novinarstvo

Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva



softelectronics_e softelectronics_e 15:38 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva


Sada otkrili?
Eee, jbg, gde ide ovaj svet!?
Zar je moguće da visoko-razvijene zapadne zemlje svoje građane smatraju (baš) tolikim debilima?!
petargli petargli 15:39 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva




e jebiga, sad su nasli opravdanje za otimacinu ... Vrli novonacizam ...
tess1 tess1 15:42 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

svarog svarog 15:56 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Ma mene nervira to zanatski, jako neinteligentno i providno. Baš me smara ta očigledna propaganda.
Da me ne optuže da sam putinoljub, više čitam zapadne medije pa tamo to više i primećujem.
tess1 tess1 16:05 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Nisam pročitala tvoj tekst, slika je navodno nastala prije dva ljeta. :)
loader loader 16:55 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Zar je moguće da visoko-razvijene zapadne zemlje svoje građane smatraju (baš) tolikim debilima?!


Smatraju.
nsarski nsarski 18:17 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

loader
Zar je moguće da visoko-razvijene zapadne zemlje svoje građane smatraju (baš) tolikim debilima?!


Smatraju.


I visoko i nisko razvijene zemlje smatraju svoje podanike retardiranim budalama koje mogu da hrane bulšitom i uzimaju im porez. Tako je od kad je sveta i veka.
loader loader 18:52 16.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Prva društva su bila drugačija. Najmudriji su izabirani da upravljaju, i svi članovi zajednice su međusobno na jednake časti delili zlo i dobro.

Da te nostalgija uhvati!
shmoo shmoo 23:56 16.03.2022

Откуд хитлеролики примати на Западу?

Зар они нису данас само у Русији и мало даље на Истоку?

svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva


Уааааа!!!

Антисемитизам је на делу!

Абрамович има и израелски пасош поред руског.

(Шарски, где ти је онај клип са оном израелском бившом министарком која каже како је то врло успешан трик којем често прибегавају?)

vcucko vcucko 08:35 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

softelectronics_e
svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva


Sada otkrili?
Eee, jbg, gde ide ovaj svet!?
Zar je moguće da visoko-razvijene zapadne zemlje svoje građane smatraju (baš) tolikim debilima?!

Ne smatraju, nego su ih medijskim drilom tako baždarile i sad samo održavaju. Debilometar radi, i onaj alarm za nezavisnu misao iz Simpsona.
nsarski nsarski 08:58 17.03.2022

Re: Откуд хитлеролики примати на Западу?

shmoo
Зар они нису данас само у Русији и мало даље на Истоку?

svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva


Уааааа!!!

Антисемитизам је на делу!

Абрамович има и израелски пасош поред руског.

(Шарски, где ти је онај клип са оном израелском бившом министарком која каже како је то врло успешан трик којем често прибегавају?)



Izraelski pasoš imaju i mnogi drugi bumbari u Rusiji, i skoro svi u Ukrajini. Ovi potonji su brže bolje svi pobegli iz Kijeva privatnim avionima, čarter letovima i slično, čim je situacija postala klimava (par meseci pre početka). A poneli su i poneku kintu, da im se nađe. Jedino je Zelenski ostao na braniku otadžbine, on, uzdanica svog mentora Ihora Kolomoyskog. Ali, jebiga, kako kaže Šulamit dole, ne valja to potencirati jer će da te proglase za svašta nešto.



A KAD SAM VEĆ U RADNJI, DA POŽELIM SVIMA SREĆAN DAN SVETOG PATRIKA!!!


P.S. Mister Ihor Kolomoyskyi, izuzeno zanimljiv lik, ima uzbudljivu biografiju, a na njegovoj TV je išao serijal "U službi naroda", gde je glavnu ulogu igrao njegov miljenik Zeleni.
zaharaga zaharaga 09:12 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1


Na slici su Zika Obretkovic (pokoj mu) i Ringo Star, a ovi drugi ne znam ko su. Ovaj desno mozda je onah harmonikas, Oleg Skripka, da da, veza s Ukrajinom.
freehand freehand 09:20 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1

Molio bih da se izbriše ovaj komentar zbog ofanzivnog sadržaja, komentator banuje a blog zatvori.
Šalim se, nek se kači hiljadu glupih slika i piše dve hiljade glupih komentara.
shmoo shmoo 09:39 17.03.2022

Re: Откуд хитлеролики примати на Западу?

nsarski
shmoo
Зар они нису данас само у Русији и мало даље на Истоку?

svarog
Potrefilo se baš kad su Abramoviču strpali sankcije da se došlo do novih otkrića, kako je kriminalom došao do bogatstva


Уааааа!!!

Антисемитизам је на делу!

Абрамович има и израелски пасош поред руског.

(Шарски, где ти је онај клип са оном израелском бившом министарком која каже како је то врло успешан трик којем често прибегавају?)



Izraelski pasoš imaju i mnogi drugi bumbari u Rusiji, i skoro svi u Ukrajini. Ovi potonji su zapalili iz Kijeva privatnim avionima, čarter letovima i slično, čim je situacija postala klimava (par meseci pre početka). A poneli su i poneku kintu, da im se nađe. Jedino je Zelenski ostao na braniku otadžbine, on, uzdanica svog mentora Ihora Kolomoyskog. Ali, jebiga, kako kaže Šulamit dole, ne valja to potencirati jer će da te proglase za svašta nešto.

P.S. Mister Ihor Kolomoyskyi, izuzeno zanimljiv lik, ima uzbudljivu biografiju, a na njegovoj TV je išao serijal "U službi naroda", gde je glavnu ulogu igrao njegov miljenik Zeleni.



Е, то! Тај клип.

А знам да сви ти бумбари имају и држављанство Израела.

Па шта ће западни медији да раде када сви ти бумбари бившег СССР крену хорски да вичу углас: "Уа, антисемитизам!!!"

Биће врло непријатно.

Беше онај израелски премијер Нафтали Бенет једини од свих у сталној комункацији и са Путином и са Зеленским откако је почело ово у Украјини?

А је л' Израел увео санкције Русији? И да ли се те санкције за Русију примењују у Изарелу?

Чујем да је Абрамович пребацио свој прајвит џет у Израел.

А не видим да САД упозоравају Израел због таквих ствари као што рецимо упозоравају Индију због склапања ојл дила са Русијом баш у овом тешком повијесном тренутку.


A KAD SAM VEĆ U RADNJI, DA POŽELIM SVIMA SREĆAN DAN SVETOG PATRIKA!!!



Хвала!

И теби и свима твојима срећан Свети Патрик!





shmoo shmoo 09:46 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

freehand
tess1

Molio bih da se izbriše ovaj komentar zbog ofanzivnog sadržaja, komentator banuje a blog zatvori.
Šalim se, nek se kači hiljadu glupih slika i piše dve hiljade glupih komentara.






tess1 tess1 09:46 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Na slici su Zika Obretkovic (pokoj mu) i Ringo Star, a ovi drugi ne znam ko su. Ovaj desno mozda je onah harmonikas, Oleg Skripka, da da, veza s Ukrajinom.





I ministrica tj sekretarka kulture, bolje bi znala Principessa o kome je riječ i da li ima klavir kući..
tess1 tess1 09:48 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Molio bih da se izbriše ovaj komentar zbog ofanzivnog sadržaja, komentator banuje a blog zatvori.
Šalim se, nek se kači hiljadu glupih slika i piše dve hiljade glupih komentara.

Štono bi rekli stari srpski narodi, samo se ovlaplotio junak.


tess1 tess1 09:49 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Taso, ne podmeći ženu pod Soloa, čovječe. Poslije ćeš cmizdriti kao da je tvoja guzica bila u pitanju.
freehand freehand 09:53 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1
Molio bih da se izbriše ovaj komentar zbog ofanzivnog sadržaja, komentator banuje a blog zatvori.
Šalim se, nek se kači hiljadu glupih slika i piše dve hiljade glupih komentara.


Štono bi rekli stari srpski narodi, samo se ovlaplotio junak.



A čitav Braunau aplaudria stojećki na forama! Bravo, bravo, bravo!
Jel da se zatvara za komentare, možda neko odgovori nešto neprilično a domaćin možda nije raspoložen da briše baš redom?
tess1 tess1 09:54 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Jel da se zatvara za komentare, možda neko odgovori nešto neprilično a domaćin možda nije raspoložen da briše baš redom?

Meni je egal, najbolje da me banuje jer ne želim na ovom retardiranom blogu o početku rata u Ukrajini (?) da učestvujem. Sramotno.
freehand freehand 09:59 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

jer ne želim na ovom retardiranom blogu o početku rata u Ukrajini (?) da učestvujem. Sramotno.

Čemu ovo podvlačenje očiglednosti?
tess1 tess1 10:09 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Čemu ovo podvlačenje očiglednosti?

Šta je očigledno? Da me loader može banovati? m?
freehand freehand 10:20 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1
Čemu ovo podvlačenje očiglednosti?

Šta je očigledno? Da me loader može banovati? m?

Ne znam, meni je očigledno da si na blogu na kome ne želiš da učestvuješ, i to radeći ono za šta si za druge tražila sankcije koliko pre nekoliko dana?
tess1 tess1 10:31 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Ne znam, meni je očigledno da si na blogu na kome ne želiš da učestvuješ, i to radeći ono za šta si za druge tražila sankcije koliko pre nekoliko dana?

Ne, prvo si ti to podlački iskoristio protiv mene i dva, ja za razliku od miševa na mom blogu ne ucjenjujem treće lice i moja slika nije ni blizu onom što je podijelio Nsarski, i sad kad sabereš 1 plus 2 plus 3 evo ga ti em prirodno zao em vjerovatno da i sam podsvjesno osjetiš da je tvoja lojalnost ruskom caru na iskušenju..

Uvrijedljiv je metod eliminacije koji izvodiš u tri komentara, uvrijedljiv mojoj inteligenciji.
softelectronics_e softelectronics_e 13:26 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1
Jel da se zatvara za komentare, možda neko odgovori nešto neprilično a domaćin možda nije raspoložen da briše baš redom?

Meni je egal, najbolje da me banuje jer ne želim na ovom retardiranom blogu o početku rata u Ukrajini (?) da učestvujem. Sramotno.

Što?
Šta ćemo, onda, mi?!
tess1 tess1 13:39 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

freehand freehand 21:13 17.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Ne, prvo si ti to podlački iskoristio protiv mene i dva, ja za razliku od miševa na mom blogu ne ucjenjujem treće lice i moja slika nije ni blizu onom što je podijelio Nsarski, i sad kad sabereš 1 plus 2 plus 3 evo ga ti em prirodno zao em vjerovatno da i sam podsvjesno osjetiš da je tvoja lojalnost ruskom caru na iskušenju..

Kao i obično - nemam pojma očemu pričaš sem da si u pravu, da ćemo sad malo Getea i Štrausa i da uostalom sve koji se sa tobom ne slažu treba pobrisati i banovati.
Ali nikako podlački, nego onako nekako gospodstveno, kao lipicanere u Hofburgu.

Uvrijedljiv je metod eliminacije koji izvodiš u tri komentara, uvrijedljiv mojoj inteligenciji.

Čemu?
crossover crossover 21:20 17.03.2022

Re: Откуд хитлеролики примати на Западу?

nsarski
A KAD SAM VEĆ U RADNJI, DA POŽELIM SVIMA SREĆAN DAN SVETOG PATRIKA!!!


Хвала!
Честитке и браћи Келтима који су нам направили Сингидунум.

loader loader 13:23 18.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo


Banovanje?
Za sada je stvar i dalje u granicama podnošljivog.
Pojedini komentari jesu neukusni, ali mogu da se podnesu.
I tu ima neke mere.
Povodom onoga što sam uspeo da vidim, tako stvari stoje.

OSIM dva komentara. Jedan je komentar blogerke Tess, zbog vulgarnog naslova svog posta (preimenovala je originalni naslov jednog niza komentara ubacivši psovke), a drugi je komentar gosn Shmoo-a, gde se isti naslov ponavlja (kao i još neke uvrede). Oba sam IZBRISAO.
Nadam se da će autori razumeti zbog čega sam bio prinuđen da to učinim.

Ako na neku baš, baš pređenu granicu ne reagujem, to znači da nisam stigao da ispratim sve komentare, jer ih ima baš puno. Posebno se odnosi na lične, uvredljive psovke, a naročito kad se pominju članovi porodice.

Uostalom, svako ko misli da je neki komentar prekardašio, treba da prijavi sporni tekst. U korist bloga.

Jednostavno je.
loader loader 13:25 18.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1

Meni je egal, najbolje da me banuje jer ne želim na ovom retardiranom blogu o početku rata u Ukrajini (?) da učestvujem. Sramotno.


?
tess1 tess1 14:45 18.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

Jedan je komentar blogerke Tess, zbog vulgarnog naslova svog posta (preimenovala je originalni naslov jednog niza komentara ubacivši psovke),

Hvala što si ostavio dokaz, zamislih se, znam da je mijenjanje naslova Tasi svojestvena pasivno-agresivna odlika, on mučen na taj način svijetu nešto značajno govori, ne ja..

Rezime: nije moj naslov, jesu dva komentara, jedan opomena da ne potura ženu i drugi da ću ga baciti svinjama, prvi jeste nepristojan, drugi je sjajan..
tess1 tess1 14:46 18.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

?

Pitaj ovu dvojicu kako je počeo rat u Ukrajini, kada i do kada će trajati..


loader loader 15:10 18.03.2022

Re: istraživačko novinarstvo

tess1

nije moj naslov

Ne znam kako nije. Naslov sam kao prvi takav po redu video kod vas, a on ga je re-komentarisao (ponovio, iskopirao). Ili imate neko drugo obrazloženje da naslov nije vaš?


Inače, onaj znak pitanja se odnosio na vaš komentar:

" Meni je egal, najbolje da me banuje jer ne želim na ovom retardiranom blogu o početku rata u Ukrajini (?) da učestvujem. Sramotno."

Da ne učestvujete na nekom blogu nije uslov da vas neko banuje.
Možda da proformulišete malo jasnije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana