Politika

I još jedni izbori

niccolo RSS / 03.04.2022. u 13:42

Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu koji sam napisao iznenađen velikim brojem izašlih od samog jutra.

I danas vidimo da svi odreda javljaju i slikaju gužve na srpskim biralištima, te i podaci o izlaznosti pokazuju odličnu izlaznost. A svi znamo da na veliku izlaznost sve procene mogu da budu vrlo nepouzdane.

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:26 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

angie01
pa to vam kazem, kako je onda moguce, da je razlika u izlaznosti tako mala,...a ranije, odes, udjes, izadjes,...evo idu snimci da negde ljudi jos cekaj.

Po pravilu su za predsednike odbora postavili mlade i neuke,bez iskustva. I kod nas je bilo tako. Srećom pa se mi sami organizovali jer ona nije umela. A predstavnici sns nisu prstom mrdali, čak uglavnom nisu ni bili tu tokom glasanja.
Uz 2 ili u spiska, potpisivanje...to je sve usporavalo. Bio mali protok glasača. Plus, neki su se iza paravana baš dugo zadržavali. Možda je to bila taktika i dobili instrukcije
solo solo 22:41 03.04.2022

Re: Mir el a Rado

Solo, ovako ja vidim tvoje blogovanje ovde:


Teško da me takve likuše poput tebe mogu isprovocirati.

Dovoljno ste večeras kažnjeni što ste mu svojom arogancijom i proseravanjima na svim nivoima pa i na blogu dali još 5 godina da vam izlazi iz frižidera.
Za tebe i slične imam samo ovo. Možeš da pustiš taj tvoj klip i ,,trlaj,, ga do zore.

Uživaj.





solo solo 23:10 03.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Немој да причаш!

А па добро онда, нисам знао.

И ко је у Бгд. носилац листе?

П.С. - Николо, бриши онај мој коментар о рецепту за промене преко локала. Излишан је и депласиран. Извиини, нисам имао појма да се и неки локални избори одржавају заједно са овим председничким и парламентарним данас.





Debeli mojne ih tako nemilosrdno drkaš ladnoćom u neznanju. Vidiš da se primaju ko saučešče.

Imaj dušu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:34 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

mirelarado
solo
Taso, po treći put te molim da mi se više ne obraćaš. Basta.


Tasa možda i neće ali evo ja ću.



Solo, ovako ja vidim tvoje blogovanje ovde:




Nije valjda da i njegove komentare primećuješ i čitaš. Ajde, kaži da i čarlijeve komentare čitaš, pa da se krstim i levom i desnom rukom. Bre, mirela... Dobro, kad je većina komentara prdež od tase i soloa, onda nemaš mnogo toga drugog da čitaš. Onda ne čitaš blogove, nego odvedeš decu u šoping mol ko ja, da kupe igračaka i ožderu se sladoleda.


Nego, ok, vidim da su se pred kraj otegli redovi na izbornim mestima, i to se valjda smatra za dobro, samo otkud znate da ti ljudi u većini nisu glasali za narkokartel?

Sad sam slušao Vučićevo baljezganje na konf za štampu, i bilo mi je muka. Mogu misliti kako je tek vama.
shmoo shmoo 23:35 03.04.2022

Умро је највећи мрав у мом врту

solo
Немој да причаш!

А па добро онда, нисам знао.

И ко је у Бгд. носилац листе?

П.С. - Николо, бриши онај мој коментар о рецепту за промене преко локала. Излишан је и депласиран. Извиини, нисам имао појма да се и неки локални избори одржавају заједно са овим председничким и парламентарним данас.


Debeli mojne ih tako nemilosrdno drkaš ladnoćom u neznanju. Vidiš da se primaju ko saučešče.

Imaj dušu.




Жао ми је ако било ко мисли да сам се зезао говорећи да сам апсолутно неинформисан горе од Коштунице када су ови данашњи избори у питању.

Али ми је још драже због тог блаженства које осећам у свом незнању.

Атомско склониште на отвореном Ташу 197... и јебем ли га сад које био је мој први рок концерт којем сам присуствовао. Имао сам 12-13 година. И сећам се да је поред мог школског другара и мене стајала група дугокосих брадатих момака од по 25-30 година који су се све време чудили шта ми клинци уопште и тражимо на таквом концерту, па нас и питали да ли је могуће да слушамо Атомско склониште у тим годинама...

Јбг, једина наша група чије сам све плоче редом куповао како су излазиле.








EDIT:
Dovoljno ste večeras kažnjeni što ste mu svojom arogancijom i proseravanjima na svim nivoima pa i na blogu dali još 5 godina da vam izlazi iz frižidera.




mirelarado mirelarado 23:42 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

Sad sam slušao Vučićevo baljezganje na konf za štampu, i bilo mi je muka. Mogu misliti kako je tek vama.


Ja nisam slušala (isključila ton). Faca mu je bila sve vreme pogrebna, a i ubledeo nekako.
niccolo niccolo 23:43 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

Mogu misliti kako je tek vama.

Pa to se ni iz kakvih razloga ne sluša, zbog mentalnog zdravlja.
mirelarado mirelarado 23:45 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

niccolo
Mogu misliti kako je tek vama.

Pa to se ni iz kakvih razloga ne sluša, zbog mentalnog zdravlja.


Upravo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

mirelarado
niccolo
Mogu misliti kako je tek vama.

Pa to se ni iz kakvih razloga ne sluša, zbog mentalnog zdravlja.


Upravo.


Pa ja upalio n1 i tamo je vučić objašnjavao nešto oko nekih frižidera i to koliko je u Vranju, gde se valjda najgore živi, dobio mnogo glasova, pa me zainteresovalo da čujem o čemu se radi.
angie01 angie01 23:56 03.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

vidim da su se pred kraj otegli redovi na izbornim mestima,


nisu pred kraj-celog dana je tako.
gvozden1 gvozden1 00:10 04.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

srdjan.pajic
mirelarado
niccolo
Mogu misliti kako je tek vama.

Pa to se ni iz kakvih razloga ne sluša, zbog mentalnog zdravlja.


Upravo.


Pa ja upalio n1 i tamo je vučić objašnjavao nešto oko nekih frižidera i to koliko je u Vranju, gde se valjda najgore živi, dobio mnogo glasova, pa me zainteresovalo da čujem o čemu se radi.


To mu je bio najbolji deo, a vole mu nabacila ona Tatalović.

Ko bre onu više drži na N1, i još je nešto unapređuju?

Čime li je koga zadužila?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:21 04.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!

gvozden1
srdjan.pajic
mirelarado
niccolo
Mogu misliti kako je tek vama.

Pa to se ni iz kakvih razloga ne sluša, zbog mentalnog zdravlja.


Upravo.


Pa ja upalio n1 i tamo je vučić objašnjavao nešto oko nekih frižidera i to koliko je u Vranju, gde se valjda najgore živi, dobio mnogo glasova, pa me zainteresovalo da čujem o čemu se radi.


To mu je bio najbolji deo, a vole mu nabacila ona Tatalović.

Ko bre onu više drži na N1, i još je nešto unapređuju?

Čime li je koga zadužila?



Moraš biti baš mnogo glup, dakle otprilike kao prosečan vučićev glasač, da u onom što je pitala Tatalovićka vidiš nekakav volej za Vučića. I to kako joj je i šta magarac odgovorio najbolje ilustruje trulež Srbije i tog nekog vladajućeg kartela, o čemu trubim ovde već godinama a ti me zbog toga juriš Srbomerom.

gvozden1 gvozden1 07:05 04.04.2022

Re: Јбт, ала су данас сви нешто надркани!



Moraš biti baš mnogo glup, dakle otprilike kao prosečan vučićev glasač, da u onom što je pitala Tatalovićka vidiš nekakav volej za Vučića. I to kako joj je i šta magarac odgovorio najbolje ilustruje trulež Srbije i tog nekog vladajućeg kartela, o čemu trubim ovde već godinama a ti me zbog toga juriš Srbomerom.

Ne, nije volej kad nekom daš priliku da istakne da je negde osvojio 70 posto glasova ili više.
A ti se pritom kao stavljaš u zaštitu tih, braniš od njega one koji ga toliko podržavaju.

Tu su glupi oni koji to rade, i oni koji tu ne vide volej.
softelectronics_e softelectronics_e 07:11 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

maksa83
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.

Ja se ne sećam da se ikad desilo da posle 20h postoje redovi na glasačkim mestima što je izgleda trenutno masovna pojava, bar u Beogradu.

Zna li se kako su prošli naši?
maksa83 maksa83 07:23 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Zna li se kako su prošli naši?

Eno Koštunica analizira stvar na MySpaceu...
softelectronics_e softelectronics_e 07:25 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

maksa83
Zna li se kako su prošli naši?

Eno Koštunica analizira stvar na MySpaceu...

Oooooo, 455 mu gromova!
Ko me nagovori?!
solo solo 07:31 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

u 12 gradova, uključujući i BG


U Beogradu ukljućujući 12 gradova.

Ljepše zvuči.
gvozden1 gvozden1 07:32 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

softelectronics_e
maksa83
Na mom glasačkom mestu dosadašnja izlaznost vrlo dobra.

Ja se ne sećam da se ikad desilo da posle 20h postoje redovi na glasačkim mestima što je izgleda trenutno masovna pojava, bar u Beogradu.

Zna li se kako su prošli naši?

Oni što do sad nisu izlazili?
Pa ovako, bile velike gužve, a u ukupnom rezultatu desni spektar povećao učešće u glasačkom telu.

Kanda su oni apstinirali, suprotno opštem mišljenju da su apstinenti neki liberalni, levi glasači, prefinjenog ukusa i visokih standarda.

I još, raste broj onih koji glasaju za stranke otvoreno monarhističke ili kojima je monarhija sasvim prihvatljiva.

solo solo 07:47 04.04.2022

Re: Kansas siti visiš mi na xxxx

nego odvedeš decu u šoping mol ko ja, da kupe igračaka i ožderu se sladoleda.


Kako se ostvaruje američki san.

Divno.



Vrati se mili, sve ti je oprošteno,ima mesta u našim srcima i za takve budale kao što si ti.

Naš si jbg. kakav god da si.

Ima i ovde sladoleda. Pelivan još šljaka a tek će.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:23 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta


maksa83
Zna li se kako su prošli naši?

Eno Koštunica analizira stvar na MySpaceu...


U oblicju Terminator II koji je na sebe navukao u Second Life-u.
maksa83 maksa83 08:29 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Pa ovako, bile velike gužve, a u ukupnom rezultatu desni spektar povećao učešće u glasačkom telu.

Stvanro neverovatno posle 10 godina tabloidnog filovanja ispiračem mozga i medijskog mraka. Milicu Zavisnicu (ko je bre to uopšte?) forsira poslednjih 6 meseci punim gasom a opozicija je dobila 15 minuta par dana pred izbore, pri čemu je najviši momenat toga bio što su Tadić i Ćuta pušteni na TV Happy da penisom šamaraju Marića.

Vučić je naučio lekciju (zapravo pre neko pametan iza, verovatno pomenuti COO Božić koji je mozak SNS operacije) pa je za razliku od Miloševića koji je držao sva jaja u jednoj korpi tako što je kao strašilo gajio i održavo Vjekoslava ovaj napravio celu vegetaciju takvih likova koji su pojedinačno slabiji od Šešelja ali u zbiru daju dobar rezultat plus se lakše kontrolišu jer nisu jedna homogena masa kojoj moraš da činiš ustupke.
nikvet pn nikvet pn 09:15 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

gvozden1

u ukupnom rezultatu desni spektar povećao učešće u glasačkom telu.
...
raste broj onih koji glasaju za stranke otvoreno monarhističke ili kojima je monarhija sasvim prihvatljiva.


Како нас је НАТО окренуо истоку тако нас Вучић окреће монархији. Краљ има макар некаква ограничења, картел нема.
gvozden1 gvozden1 10:28 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

ovaj napravio celu vegetaciju takvih likova koji su pojedinačno slabiji od Šešelja ali u zbiru daju dobar rezultat plus se lakše kontrolišu jer nisu jedna homogena masa kojoj moraš da činiš ustupke.

Da, svi su Vučićevi, ko nije kao ko?
Ćuta?
E on je rešenje za Srbiju.
Nedotupavni mamlaz, koji prepisuje od Hrvata.
Oni mogu, on mora (možemo/moramo)
E baš će on da nas usreći.

Kad bi nekome morala da se poveri Srbija na čuvanje, i kad bi izbor bio on ili Jovanović, kome bi je to poverio?

Ćuti?
gvozden1 gvozden1 10:37 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Како нас је НАТО окренуо истоку тако нас Вучић окреће монархији. Краљ има макар некаква ограничења, картел нема

Primetno je da monarhističko raspoloženje raste, i da to nisu više oni ludaci sa Ravne Gore sa kamama u zubima, koji veze blage sa monarhijom nemaju, nego da je tu dosta pametnog, uljudnog sveta.

I Vučić je tome doprineo svakako

Dosta je više, izgleda, ozbiljnim ljudima da ko god dobije izbore postaje neki simbol Srba.
Zna se ko je simbol a ko se smenjuje na traci i radi posao koji treba da radi.
vcucko vcucko 11:13 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

gvozden1
Како нас је НАТО окренуо истоку тако нас Вучић окреће монархији. Краљ има макар некаква ограничења, картел нема

Primetno je da monarhističko raspoloženje raste, i da to nisu više oni ludaci sa Ravne Gore sa kamama u zubima, koji veze blage sa monarhijom nemaju, nego da je tu dosta pametnog, uljudnog sveta.

I Vučić je tome doprineo svakako

Dosta je više, izgleda, ozbiljnim ljudima da ko god dobije izbore postaje neki simbol Srba.
Zna se ko je simbol a ko se smenjuje na traci i radi posao koji treba da radi.

Ima to svoje. Božja volja i amin.

Mada može da se uzme i kao nesigurnost, nezrelost, kako god. Upravo ta božja volja - eto mi smo povodljivi, ne umemo, opekli se pa daj šta Bog da. Ali nema veze, slažem se, sve mi je bliža ta opcija.

Jesmo li mali Rusi ili nismo? Isto je i tamo. I tamo vladar mora da preuzme neke prerogative v.d. cara inače ništa od toga. Onda je bolje imati pravog monarha sa jasno utvrđenim ovlašćenjima. Gornji dom kao veće mudrih staraca aklamacijom proglašenih na Agori, a prema nekim merljivim kriterijumima tipa Nobel (znam da nemamo, ali nešto tako, šire nesporno). Donji dom izborni, tu neka se Mika, Pera i Laza krljaju oko plena i svakodnevice.

Sviđa mi se.
angie01 angie01 11:23 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Stvanro neverovatno


je l vi stvarno verujete objavljenim rezultatima?...pa zasto je povucen rik?

i kako to da se preliminiarni procenti crte i ovih ipsosa- razlikuju?

ja recimo verujem,da su neki popizdeli desnicari promenili samo opciju-kao sto su svojevremeno zlobini, glasali za pavkovica, al vecina tih glasaca je sada mnogo jace kontrolisano,...one guzve definitivno nisu bili oni...s tim, da stoji da ova raja nije bas u vinklu.


. Краљ има макар некаква ограничења, картел нема.


a ciji mislis da je ovaj imela lik, koji posle 30 godina nije naucio jezik svoje zemlje?...gledala sam emisiju kod Ivanovica, kada mu je gostovao sin, bas me zanimalo sta ce reci- pa ni on ne govori Srpski-bokte, studenti dodju i nauce za pola godine, godinu, to sto se pravda da nije ziveo ovde, ne pije vodu,...moje mladje dete je doslo u Srbiju natucajuci par reci, za par meseci je nauci odlicno, bez naglaska, cirilicu, bukvalno za dve nedelje, baska sto je mogao bilo gde da ima licnog ucitelja,...sve sto je govorio su obicne blazirane fraze kao sa izbora za mis.
nikvet pn nikvet pn 11:58 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

angie01

imela lik
...sve sto je govorio su obicne blazirane fraze kao sa izbora za mis.


Баш такав. Фикус. Омеђен Уставом нека прича и ради штагод сматра. То што му није за посо (спасавање промрзлих, куповина гласача...) нек препусти институцијама. Ови раскошни креативни мултипрактик ликови довољно су нас усрећили. Долази време за оне досадне да раде то што им пише.
angie01 angie01 12:05 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Баш такав. Фикус. Омеђен Уставом нека прича и ради штагод сматра. То што му није за посо (спасавање промрзлих, куповина гласача...) нек препусти институцијама. Ови раскошни креативни мултипрактик ликови довољно су нас усрећили. Долази време за оне досадне да раде то што им пише.


evo ne razumem-ti bi pre besmislenu imelu, nego da postoje institucije sistema koje funkcionisu, da je uspostavljena vladavina prava i da na celu stoje drzavi sluzbenici-zaposlenici od strane gradjana- koji u njihovo ime i po zakonu obavaljaju poslove na nivou drzave?
mirelarado mirelarado 12:08 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

nikvet pn
angie01

imela lik
...sve sto je govorio su obicne blazirane fraze kao sa izbora za mis.


Баш такав. Фикус. Омеђен Уставом нека прича и ради штагод сматра. То што му није за посо (спасавање промрзлих, куповина гласача...) нек препусти институцијама. Ови раскошни креативни мултипрактик ликови довољно су нас усрећили. Долази време за оне досадне да раде то што им пише.


Podržavam! Dovoljno je da od Konstrakte nauči da maše ručicom kao kraljica Elizabeta.
angie01 angie01 12:40 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Podržavam! Dovoljno je da od Konstrakte nauči da maše ručicom kao kraljica Elizabeta.


gde se posle nasledjivanjem zadrzava pravo izdrzavanja i bogacenja po kicmi gradjana,nasuprot smenjvim zaposlenicima,...nama nije problem "vodja", nego neuredjenost drzave i nepostojanje institucija sistema.

ja bih lovu za izdrazvanje svih nakacenih imela, utrosila da obezbedim nezbrinutu decu, ljude sa specijalnim potrebama i lecenje bolesne dece.

Konstrakta nek mase rucicama-to joj je u opisu posla,...

btw,

Florian Bieber stands with

Serbia is the country where not the electoral commission, but the president, himself a candidate announces the results, on behalf of the ruling party.
angie01 angie01 12:51 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

..hocu reci,dzaba ti skupoodelo, ako si bolestan.

SrdjanDragojevic
@serdjodrago
·
13h
Cerka posmatrac na Senjaku - Sluzbeni glasnik! Ogromna prednost opozicije svuda. Pogledajte rezultate. Bas da tolika diskrepancija bude u odnosu na druge rezultate, malo jeste neobicno....
gvozden1 gvozden1 13:25 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

evo ne razumem

Evo baš me čudi da ti ne razumeš.

Problem jezik!

Milan ga je natucao do kraja života, a u Srbiju došao ne znajući ni jednu reč. Petar prvi je pisao i čitao dobro, sa govorom imao problema ceo život. Pola, ili više, evropskih monarhija je za monarhe imalo strance, Rusi Nemce, Beč Francuze, i nikome nije bio problem jezik.

Ovde vi što vas je Šešelj napalio na jezik verglate to do iznemoglosti, sve gadeći se Šešelja.

Monarhija je mnogo više, mnogo dublje i o od ličnosti monaha, a njegov jezik je nevažna stvar.

Al kao što reče
evo ne razumem

milisav68 milisav68 14:39 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

srdjan.pajic
Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.

Šišam travu, a maslačak raste
Ja sam luđi, i od lude Naste.



ukrao sa tvitera od Žike Instruktora, a asociralo me na tebe.
mirelarado mirelarado 14:47 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Šišam travu, a maslačak raste
Ja sam luđi, i od lude Naste.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

milisav68
srdjan.pajic
Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.

Šišam travu, a maslačak raste
Ja sam luđi, i od lude Naste.



ukrao sa tvitera od Žike Instruktora, a asociralo me na tebe.



Samo ti zajebavaj, ali evo ga, pomalja se ko hučijeva monarhija, moraću neku živinu da nabavim da pokljuca to.
softelectronics_e softelectronics_e 16:31 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic
Ljudi ja se vama divim što čitate te besmislice.

Šišam travu, a maslačak raste
Ja sam luđi, i od lude Naste.



ukrao sa tvitera od Žike Instruktora, a asociralo me na tebe.



Samo ti zajebavaj, ali evo ga, pomalja se ko hučijeva monarhija, moraću neku živinu da nabavim da pokljuca to.

Nemoj da kosiš!
Nego beri i pripremaj kao prilog klopi.
Kažu recepti da ima više vitamina nego mnoge poznate biljke.
Ali - najbolje da izguglaš sam.
Jer - ja, inače, izbegavam da delim recepte u vezi nepoznate hrane.
Ali tako sam ja negde pročitao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

docsumann
vrabac_onaj
pravo nije obaveza.
u ovoj zemlji glsanje je pravo a ne obaveza



legendarni hercegnovski oriđino Lolo Matković imao je jednu slikovitu pričicu

kretao brod Pravda noću iz Kotora za Dubrovnik, al zbog kvara na mašini, morao je da vozi samo krmom (u rikverc).
rekli kapetanu da ne brine i samo vozi pravo.
i tako se brod nakon petnestak minuna plovidbe nasukao na Morinj.
kapetan izađe na krmu broda, vidi šta se desilo, pa opsuje na sav glas - jebem ti pravo i pravdu


Hm, pa od Kotora do Morinja, sad sam proverio na gugl mapi, ne postoji prava linija morskim putem. Nešto je fiši u ovoj Lolovoj priči. Ili sam ja to "pravo" previše bukvalno shvatio?

(a i jedino gliserom može od Kotora do Morinja za 15 minuta. I Ladom po magistrali).
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Nemoj da kosiš!



Ne kosim, nego čupam iz korena.
softelectronics_e softelectronics_e 16:56 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

srdjan.pajic
Nemoj da kosiš!



Ne kosim, nego čupam iz korena.

Kod mene ih puno dvorište.
Prekrasno žutilo.
petargli petargli 19:22 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Problem jezik!

Ama jeste, srpski kralj ili kraljica mora da bude rođen/a u Srbiji i da srpski bude maternji tj da perfektno govori.
Atomski mrav Atomski mrav 19:36 04.04.2022

Re: Izveštaj s lica mesta

Ama jeste, srpski kralj ili kraljica mora da bude rođen/a u Srbiji i da srpski bude maternji tj da perfektno govori.


Jeste! Ovamo je problem ako predsednik/ca nije srpskoga roda a kralj/kraljica može biti legura svih evropskih naroda i narodnosti. Takođe, problem je i ako predsednik/ca ima dvostruko državljanstvo a za kralja/kraljicu to ne mora da važi. Pritom, kralj/kraljica ne mora ni srpski da zna. Što bi Čarli rekao - gluposti.
zilikaka zilikaka 15:03 03.04.2022

Ko mene

Isto bila gužva, bar 15 ispred mene, oko 11h.
Ovde gde dezuram izaslo tacno pola od mogucih. Ima ih dosta napolju ili što su se odselili a prijava ostala.
petargli petargli 15:12 03.04.2022

Re: Ko mene

zilikaka
Isto bila gužva, bar 15 ispred mene, oko 11h.
Ovde gde dezuram izaslo tacno pola od mogucih. Ima ih dosta napolju ili što su se odselili a prijava ostala.

Znači tako manipulišu sa procentima izašlih na izbore. Koja je to aždaja kad su ovladali svim tehnikama manipulacije izbora.
mirelarado mirelarado 15:16 03.04.2022

Re: Ko mene

petargli
zilikaka
Isto bila gužva, bar 15 ispred mene, oko 11h.
Ovde gde dezuram izaslo tacno pola od mogucih. Ima ih dosta napolju ili što su se odselili a prijava ostala.

Znači tako manipulišu sa procentima izašlih na izbore. Koja je to aždaja kad su ovladali svim tehnikama manipulacije izbora.


Ma nije aždaja, šibicari i muljare, vlasnici lažnih doktorata i diploma.
zilikaka zilikaka 15:44 03.04.2022

Re: Ko mene

Ovo je selo, ppretežno Mađari, ima ih puno napolju a eto žene koje rade prebrojale ko sa spiskarealno može da se očekuje.
Sad ide sporije
mlatisa mlatisa 16:07 03.04.2022

затвори, 2016

Не знам да ли је од значаја (заправо знам да није), али не могу да не приметим да је 2016 највише осућених криминалаца гласало за АВ и ВШ.

3848 СНС
70 неки деривати ДС (није Тадић, није Ђилас)
255 СПС
1969 СРС (Шешељ)
78 Двери
35 СВМ (Мађари)
156 Тадић-Јовановић
38 Зукорлић
34 СДА Угљанин
36 Заветници
4 Неки Комазец
21 Руска странка
10 Републиканци Сандуловић
13 још неки Руси
11 Борко Стефановић
10 Млади са ставом, али без гласова
42 Радуло
5 Неки из Бујановца или тако нешто
19 Зелени
21 У инат (да, било је и њих)

solo solo 16:24 03.04.2022

.

Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...


Za sada do 17h vrlo kvalitetna i konstruktivna diskusija. Na blogu.

Kakva li će biti posle objavljivanja rezultata ako već sada obećava.

Rezultati izvesni.

Ende.
mlatisa mlatisa 16:52 03.04.2022

Re: .


solo
Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...


Za sada do 17h vrlo kvalitetna i konstruktivna diskusija. Na blogu.

Kakva li će biti posle objavljivanja rezultata ako već sada obećava.

Ende.


Неће бити никаква. Они који су радили (контролисали изборе) биће уморни зато што су их контролисали. Они који су изашли биће уморни од дугог чекања у редовима. Онима који су коментарисали по Интернетима биће мука од коментарисања, а они који су радили нешто друго биће уморни од тог нечег другог.
solo solo 17:39 03.04.2022

Re: .

Неће бити никаква. Они који су радили (контролисали изборе) биће уморни зато што су их контролисали. Они који су изашли биће уморни од дугог чекања у редовима. Онима који су коментарисали по Интернетима биће мука од коментарисања, а они који су радили нешто друго биће уморни од тог нечег другог.


Čemu onda ovaj blog.

Samo Tasa opet najebo od frustriranih očajnika.

Ništa novo.

Aj da kantujemo.



Pazi kao njaoooo ko je Vladeta Janković.

Naravno da zna ko je Vladeta al' ko mu bre jebe mater.

Trebo bi Vladeta da zna ko je Tasa debeli.

Žuta govna presvučena deca brozovih dupelizaca koji su pokupili sve što su mogli pa bi još i deca da im nastave.A nastavili su samo nema za sve.
MALA BARA PUNA KROKODILA, istrošilo se.

Ako nisu onda su teške budale.
shmoo shmoo 18:27 03.04.2022

Re: .

solo

Čemu onda ovaj blog.



Рекох већ, да ћакуламо да нам прође време док се чекају званични резултати.


Samo Tasa opet najebo od frustriranih očajnika.



Ма нисам најебао него сам се силно изненадио јер једноставно нисам то очекивао одатле. Од неких других ликова на Блогу Б92 увек то очекујем, али од Миреле заиста нисам очекивао па ме изненадило.

А жао ми је због те фрустрираности. Постоји толико дивних лепих ствари на овоме свету којима се и иначе ти људи баве у свом животу, али допуштају себи да их те фрустрације које су производ најобичнијих глупости ометају у томе. И онда себе сами доведу до тог очаја мислећи да им од те дневне политике којом их сасвим намерно обилато свакодневно засипају зависи сама суштина живота. Благе везе са мозгом такво размишљање нема, а при томе још време нам свима пролази, пролази,...

Па нећемо ваљда стално чекати "да само још ова будала оде са власти, па ћемо онда да кренемо"? То се, бре, отегло већ деценијама, а живот оде.

Штета те енергије која се може искористити на много паметнији и лепши начин.

Naravno da zna ko je Vladeta


Стварно нисам знао да је Владета кандидат на изборима. И стварно ме запањила Мирела када ми је то рекла.

Човек, бре, има 81 годину!

И ако су већ његови студенти и студенти Николе Милошевића испаштали и виђали своје професоре једном у 3-4 месеца јер су им се њихови професори деведесетих интензивно бавили политиком (што сам онда још и могао да разумем), стварнио не капирам шта том човеку сада то треба да се упушта у дневну политику уместо да својим знањем и искуством ради неке много паметније и корисније ствари.

Нека пише, немамо ми превише тога у књигама чиме се он бави, да буде од користи за ове клинце који долазе. Нека снима образовне емисије на радију и телевизији, тога тек нема уопште. Нека ради нешто корисно, јбт!

А не да се бави у тим годинама срањем званим политика. И то дневна политика.

Побогу, зар та политика има толики магнетизам да људи који су је чак и пробали већ раније у свом животу не могу да јој одоле када их опет цимну к'о да су веш који се суши на конопцу у неком мусавом дворишту у предграђу и чека да буде покупљен са тог конопца?

mlatisa mlatisa 19:30 03.04.2022

Re: .


Човек, бре, има 81 годину!

Човек бре виталан! Ако може Бајден да буде председник нуклеарне силе, што не би он могао да буде градоначелник. Што се тиче рада, можда су му се смучили студенти. Уопште ме не би чудило. А када заврши са градоначелниковањем дефинитивно ће имати о чему да пише.

А иначе

Мендела, предсеник 76 do 81 године живота
Бајден, председник 78 до ...
Папулас, председник са 84 године
....
Hastings Kamuzu Banda победник са 96 или 98 година, не зна се тачно пошто у доба његовог роћења још није био измишљен календар.
ЛИНКЛИНКЛИНК

Шалу на страну, колико сам га слушао (Владету, не Банду) причао је смислено, а и глас му је био пријатан за слушање.
shmoo shmoo 20:01 03.04.2022

Re: .

mlatisa

Човек, бре, има 81 годину!


Човек бре виталан!

Шалу на страну, колико сам га слушао (Владету, не Банду) причао је смислено, а и глас му је био пријатан за слушање.



Владета је увек пријатан за слушање. Паметан, образован човек који много тога зна. Па још када говори о књижевности и култури, могао бих да га слушам сатима.

Али не причам ја о виталности (поштовање за свачије године).

Причам о смислу бављења политиком (и то оном дневном) у тим годинама. Како му није то досадно? Поготово што се већ опробао у томе...

Чему? У тим годинама?

Колико то онда очајан човек мора да буде?

mlatisa mlatisa 20:21 03.04.2022

Re: .

Колико то онда очајан човек мора да буде?


Можда му досадно.

Слажем се да вероватно има више смисла да припомогне у довршавању речника САНУ. То нам више треба него измрцварени и провучен кроз блато градоначелник. Додуше нисам сигуран да се тиме бави, али вероватно има довољно знања да се и тиме бави.
shmoo shmoo 20:50 03.04.2022

Re: .

mlatisa
Колико то онда очајан човек мора да буде?


Можда му досадно.



Можда.

Слажем се да вероватно има више смисла да припомогне у довршавању речника САНУ. То нам више треба него измрцварени и провучен кроз блато градоначелник. Додуше нисам сигуран да се тиме бави, али вероватно има довољно знања да се и тиме бави.



Ипак би био кориснији када би радио нешто друго.


EDIT: Тек сада приметих!

измрцварени и провучен кроз блато градоначелник



Владета је кандидат за градоначелника Београда?

А ја мислио да Владета хоће у Скупштину!





Како ли ће то тек да изгледа са свим оним бин зајебима и осталим Јеврејима у Београду на води и диљем наше лијепе престоЛнице?


Лудница је канда стварно остала откључана.


mlatisa mlatisa 21:30 03.04.2022

Re: .

Лудница је канда стварно остала откључана.


Одувек сам желео да окачим овај клип!



А ево још једног пригодног.



solo solo 22:56 03.04.2022

Re: Shmoo

Побогу, зар та политика има толики магнетизам да људи који су је чак и пробали већ раније у свом животу не могу да јој одоле када их опет цимну к'о да су веш који се суши на конопцу у неком мусавом дворишту у предграђу и чека да буде покупљен са тог конопца?


Naviklo to ceo život ,,leba bez motike,,

Gladan stomak možeš da napuniš ali gladne oči nikad.
solo solo 23:16 03.04.2022

Re: .

Владета је кандидат за градоначелника Београда?

Како ли ће то тек да изгледа са свим оним бин зајебима и осталим Јеврејима у Београду на води и диљем наше лијепе престоЛнице?



Vako će da izgleda samo da se obrije.

shmoo shmoo 23:18 03.04.2022

Re: .

mlatisa
Лудница је канда стварно остала откључана.


Одувек сам желео да окачим овај клип!







А ево још једног пригодног.



То свакога дана гласно пева мој колега у школској зборници када заврши са својим часовима и креће кући.

Броји човек ситно до пензије, мање од две године.

(И не пада му на памет да се политички ангажује, каже да има преча посла, почиње да пише књигу о Ђердапској клисури.)

shmoo shmoo 23:22 03.04.2022

Re: .

solo
Владета је кандидат за градоначелника Београда?

Како ли ће то тек да изгледа са свим оним бин зајебима и осталим Јеврејима у Београду на води и диљем наше лијепе престоЛнице?



Vako će da izgleda samo da se obrije.




Ово онај Радојичић, како беше?

Јбт, како ли је том човеку у глави ако свакога дана мисли да се зове Горан Весић, па дође кући с посла и жена га убеђује да није пролупао?

shmoo shmoo 23:23 03.04.2022

Re: Shmoo

solo
Побогу, зар та политика има толики магнетизам да људи који су је чак и пробали већ раније у свом животу не могу да јој одоле када их опет цимну к'о да су веш који се суши на конопцу у неком мусавом дворишту у предграђу и чека да буде покупљен са тог конопца?


Naviklo to ceo život ,,leba bez motike,,

Gladan stomak možeš da napuniš ali gladne oči nikad.



А и то је тачно.

И ја питам глупости као да не знам за ово.

Људи су... Ма обожавам људе, немогуће је не волети их.

solo solo 23:27 03.04.2022

Re: Shmoo

Људи су... Ма обожавам људе, немогуће је не волети их.


Primati,tako nekako.
mlatisa mlatisa 16:45 03.04.2022

Затвори 2008

Ево затворске атмосфере из 2008 године

Тадић 1063
ЛДП - Чеда 258
Коштуница 428
Шешељ 3232
СПС + ПУПС 90
Угљанин 41
Мађари 26
Реформисти 10
Сељаци Ристичевић 17
Карић 22
Гомила назови мањинских странака од 2 до 17
Лечић 14

Тада није било СНС ни АВ, само СРС и ВШ.
omega68 omega68 16:54 03.04.2022

Re: Затвори 2008

Да питам домаћина, и све друге, како је могуће да левичари размишљају да у другом кругу подрже чак и четника против Вучића, кад је Вучић својим владањем већи левичар од перјаница белосветске глобалистичке левице
Хомофил, вакцинофил, еврофанатик, мигрантофил, развијених осећања према НАТО, промотер тезе,, само деца да не гину''
Зашто би га убеђени левичар мрзео?
mlatisa mlatisa 17:27 03.04.2022

Re: Затвори 2008

Зашто би га убеђени левичар мрзео?

Зато што он тврди за себе да је патриота.
niccolo niccolo 17:30 03.04.2022

Re: Затвори 2008

Да питам домаћина, и све друге, како је могуће да левичари размишљају

Nemam pojma, razne stvari su moguće.
Черевићан Черевићан 16:55 03.04.2022

ex abundantia cordis os loguitur

i neću mnogo da dužim

дочекасе најзад и тај....... битан Април
(штета да ....Први... недељом не падe),
свеукупни дојам озбиљност би скрајно
на зезање сличило би ......уочено тадe,

овако ....озбиљности ...даље нам претстоје
тешко усредсређеним ....што гласове броје

softelectronics_e softelectronics_e 17:14 03.04.2022

M'da!

Što se tiče gužvi.
Meni je glasačko mesto cca 120 metara udaljeno.
Nemamo direktnu optičku vidljivost.
Nego žena nazove našu komšinicu da pogleda kroz prozor.
A ona, nakon što je pogledala, kaže - čisto.
I mi na juriš.
Jbg, dok smo stigli ispred nas četvoro.
Lepo nas ljudi iz biračkog odbora pozdrave, jer nas poznaju.
I onda smo se vratili na ručak.
Uz jednu varijaciju ... bez zelene salate, nego sa kiselinom iz tegli, barena paprika i krastavčići.
niccolo niccolo 17:32 03.04.2022

Re: M'da!

Jbg, dok smo stigli ispred nas četvoro.

Ja sam imao sreće ujutro u 11, da budem jedini u tom momentu na mom glasačkom mestu. Već dok sam ja zaokružio šta treba stvorio se red od jedno 5-6 ljudi…
solo solo 17:38 03.04.2022

Re: M'da!

I onda smo se vratili na ručak.
Uz jednu varijaciju ... bez zelene salate, nego sa kiselinom iz tegli, barena paprika i krastavčići.


Još uvek mi nisi dojavio šta bi sa onim zapakovanim sa turneje.

Propalo?

Šteta.
softelectronics_e softelectronics_e 17:59 03.04.2022

Re: M'da!

solo
I onda smo se vratili na ručak.
Uz jednu varijaciju ... bez zelene salate, nego sa kiselinom iz tegli, barena paprika i krastavčići.


Još uvek mi nisi dojavio šta bi sa onim zapakovanim sa turneje.

Propalo?

Šteta.

Nije propalo!
Smazali danas.
solo solo 18:03 03.04.2022

Re: M'da!

Nije propalo!
Smazali danas.



Mashala!
maksa83 maksa83 18:00 03.04.2022

Zrenjanin

maksa83 maksa83 18:05 03.04.2022

incidenti


Incidenti

(Ovo je posebno zanimljivo, apdejtuje se)
niccolo niccolo 18:15 03.04.2022

Re: incidenti

Tnx, dobro je videti ovako skupljeno.
angie01 angie01 18:56 03.04.2022

Re: incidenti

jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.
niccolo niccolo 18:58 03.04.2022

Re: incidenti

Ma ovo će biti 60% minimum...
maksa83 maksa83 19:22 03.04.2022

Re: incidenti

jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.

Po zakonu bi svi oni morali da mogu da glasaju. U 20h jedan iz komisije odlazi i staje poslednji u red i svi ispred njega mogu da glasaju pa makar trajalo do zore.
angie01 angie01 19:33 03.04.2022

Re: incidenti

Po zakonu bi svi oni morali da mogu da glasaju. U 20h jedan iz komisije odlazi i staje poslednji u red i svi ispred njega mogu da glasaju pa makar trajalo do zore.


evo,sad su objavili,das u negde ladno zatvorili u 20, bez obzira sto je bilo jos ljudi ispred,...al ne kazem to, nego, kako je moguca tako mala razlika u izlaznosti, kada je svuda gde ja znam-gde su glasali neki moji- a i po onome sto ljudi pisu ovde i na drugim mestima, izlaznost bila neuporedivo veca.
softelectronics_e softelectronics_e 19:40 03.04.2022

Re: incidenti

maksa83
jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.

Po zakonu bi svi oni morali da mogu da glasaju. U 20h jedan iz komisije odlazi i staje poslednji u red i svi ispred njega mogu da glasaju pa makar trajalo do zore.

Ima li kakvih preliminarnih rezultata?
Zna li se kako stoje naši?
maksa83 maksa83 19:44 03.04.2022

Re: incidenti

Zna li se kako stoje naši?

Koštunica tanko za Belog se još ne zna.
mlatisa mlatisa 19:45 03.04.2022

Re: incidenti

angie01
jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.


Изгледа да су пензионери почели да гласају са онога свијета пошто за прошлу годину статистика каже да има 30к вишка мртвих (то су ав-у били сигурни гласови, додуше, можда су и сада). Онај чије име немам намеру да изговорим, сигурно не планира да само зато што то народ жели одступи са власти.

Иначе, јутрос у рану зору (07-08) не беше никога.

Што значи да ће мученик морати много да се труди да наштелује жељене резултате. Мада, ако може да меље људе, ...
А и његови власници сигурно имају нешто у рукаву. Можда је тренутак да се неко ухапси.

Присетимо се исхода његове предизборне кампање за 2014 (?):
[url=http://pravdaipravo.org/2022/03/31/miskovic-naplacuje-od-naroda-vuciceva-hapsenja-i-optuzbe/]Вашингтонска арбитража потврдила одлуку по којој Србија мора да плати 30 милиона евра одштете једном од Мишковићевих предузећа.
[/url]
Кога мрзи да чита, занимљи детаљ:
"Вучић је тада одредио Николу Селаковића за организатора правосудног прогона, а Владимира Цвијана за специјалног изасланика за рекетирање Мишковића. "



milisav68 milisav68 19:47 03.04.2022

Re: incidenti

Trka je poništena, trka je poništena!

Адвокат Владимир Гајић огласио се на Твитеру, где је навео да је Братислав Гашић, директор БИА, тражио од службеника да се на послу јаве до 16 сати.


Да подсетимо, како је Директно.рс писао, у стању припавности су све снаге МУП-а, САЈ-а, Жандармерије, полицијске бригаде Београда и Интервентне јединице полиције. Све то због евентуалних нереда и протеста у изборној ноћи.


link

maksa83 maksa83 19:49 03.04.2022

Re: incidenti

Да подсетимо, како је Директно.рс писао, у стању припавности су све снаге МУП-а, САЈ-а, Жандармерије, полицијске бригаде Београда и Интервентне јединице полиције. Све то због евентуалних нереда и протеста у изборној ноћи.

Pre neki sat su digli ogradu oko RIK-a i diplojovali nindža kornjače.
softelectronics_e softelectronics_e 20:00 03.04.2022

Re: incidenti

maksa83
Zna li se kako stoje naši?

Koštunica tanko za Belog se još ne zna.

Eeee, Tunjavi je bio kandidat štogod.
Ali nije valjao.
Jer nije voleo da lapa.
No, to je sada istorija, nego da mi vidimo kakva je situacija sada?
Zna li se išta?
iqiqiq iqiqiq 20:29 03.04.2022

Re: incidenti

softelectronics_e
maksa83
jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.

Po zakonu bi svi oni morali da mogu da glasaju. U 20h jedan iz komisije odlazi i staje poslednji u red i svi ispred njega mogu da glasaju pa makar trajalo do zore.

Ima li kakvih preliminarnih rezultata?
Zna li se kako stoje naši?

Kaže Pink AV u Madjarskoj na prvom a Orban na drugom mestu za sada


shmoo shmoo 20:44 03.04.2022

Поношим се поносом

softelectronics_e
maksa83
jos da dodam, pozovem malopre dete-imao je ceo dan neko snimanje-koje je otislo pre sat vremena da glasa i jos nije stigao na red, a kaze red u spirali se jos uvek ne smanjuje, a na tv, kazu da je izslo jedva nesto vise od 50% posto glasaca, sto je nemoguce, s obzirom da je slicna procenat objavljivan, kada nikakvih guzvi nije bilo.

Po zakonu bi svi oni morali da mogu da glasaju. U 20h jedan iz komisije odlazi i staje poslednji u red i svi ispred njega mogu da glasaju pa makar trajalo do zore.

Ima li kakvih preliminarnih rezultata?
Zna li se kako stoje naši?



Ма јебеш то, него кажу ЦЕСИД и ИПСОС да је излазност око 60%.

То значи да свака од тих будала која год се овде сада домогне власти, стиче право и морални легитимитет (којим ће да маше у Србији и у иностранству) да мења Устав и да се одрекне Косова и Метохије па да онда каже да то ради у име грађана Србије који су већински тако одлучили и без неког референдума.

Ваљда су ови из СНС спремили своје сендвиче и за "опозиционаре" и њихове гласаче?

Као и ови "опозиционари" за СНС-овце исто такође да би им узвратили гостопримство и услуге.

crossover crossover 21:03 03.04.2022

Re: Поношим се поносом

shmoo
То значи да свака од тих будала која год се овде сада домогне власти, стиче право и морални легитимитет (којим ће да маше у Србији и у иностранству) да мења Устав и да се одрекне Косова и Метохије па да онда каже да то ради у име грађана Србије који су већински тако одлучили и без неког референдума.


Немаш чега да се плашиш, Вучић је то већ урадио без промене устава. Од кукавичке пизде који се огребао за државни стан за време бомбардовања боље не можеш ни да очекујеш.
mlatisa mlatisa 21:13 03.04.2022

Re: incidenti

evo,sad su objavili,das u negde ladno zatvorili u 20, bez obzira sto je bilo jos ljudi ispred,...al ne kazem to, nego, kako je moguca tako mala razlika u izlaznosti, kada je svuda gde ja znam-gde su glasali neki moji- a i po onome sto ljudi pisu ovde i na drugim mestima, izlaznost bila neuporedivo veca.


Бели листићи, дрвољуби и врапцољуби like this!
shmoo shmoo 21:27 03.04.2022

Re: Поношим се поносом

crossover
shmoo
То значи да свака од тих будала која год се овде сада домогне власти, стиче право и морални легитимитет (којим ће да маше у Србији и у иностранству) да мења Устав и да се одрекне Косова и Метохије па да онда каже да то ради у име грађана Србије који су већински тако одлучили и без неког референдума.



Немаш чега да се плашиш, Вучић је то већ урадио без промене устава.


То да, Вучић је као појединац то одавно урадио.

(Уз много мелодраматичних плакања и кукумавчења и изразом лица као да се управо унередио у гаће на прес конференцијама после разних Брисела и осталих глупости и указивања на чињеницу како он подмеће своја нејака плећа у име целог народа и државе.)

Али званично, у име државе Србије, то ипак још нико из Србије није урадио.

Зато и мислим да ће сада да крене манипулација са тих 60% излазности да би неко, не мора нужно то да буде Вучић, у догледној будућности то и званично урадио у име државе Србије.

Од кукавичке пизде који се огребао за државни стан за време бомбардовања боље не можеш ни да очекујеш.



Стан могу да опростим.

Оних 16 погинулих људи у згради РТС који су остављени да изгину на правди бога иако је знао за удар томахавка 2 сата пре тога и дошао је да одведе кога је већ хтео да одведе, то већ не могу никада да опростим.

Седео сам три дана касније на Шумарском факсу са оцем оне једине погинуле девојке са осталих 15 мушкараца у том удару ракете у Абердареву. Човек у дубокој црнини, плакао као киша, ридао. Сцена која ми се и дан-данас враћа и никада је нећу заборавити. И зато и не могу да опростим.

Знам одавно, још од пролећа те 1999, да од кукавичке пизде можеш свашта да очекујеш.

shmoo shmoo 21:37 03.04.2022

Re: incidenti

milisav68
Trka je poništena, trka je poništena!

Адвокат Владимир Гајић огласио се на Твитеру, где је навео да је Братислав Гашић, директор БИА, тражио од службеника да се на послу јаве до 16 сати.


Да подсетимо, како је Директно.рс писао, у стању припавности су све снаге МУП-а, САЈ-а, Жандармерије, полицијске бригаде Београда и Интервентне јединице полиције. Све то због евентуалних нереда и протеста у изборној ноћи.


link




Па ја лепо рекох да ми је сумњиво помињање у медијима толиких инцидената на гласачким местима још од раног јутра и да се не сећам да је толико инцидената пријављивано на свим претходним гласањима.

Ништа нисам закључивао, само приметио.

crossover crossover 22:03 03.04.2022

Re: Поношим се поносом

shmoo
То да, Вучић је као појединац то одавно урадио.

(Уз много мелодраматичних плакања и кукумавчења и изразом лица као да се управо унередио у гаће на прес конференцијама после разних Брисела и осталих глупости и указивања на чињеницу како он подмеће своја нејака плећа у име целог народа и државе.)

Али званично, у име државе Србије, то ипак још нико из Србије није урадио.

Зато и мислим да ће сада да крене манипулација са тих 60% излазности да би неко, не мора нужно то да буде Вучић, у догледној будућности то и званично урадио у име државе Србије.

Од кукавичке пизде који се огребао за државни стан за време бомбардовања боље не можеш ни да очекујеш.



Стан могу да опростим.

Оних 16 погинулих људи у згради РТС који су остављени да изгину на правди бога иако је знао за удар томахавка 2 сата пре тога и дошао је да одведе кога је већ хтео да одведе, то већ не могу никада да опростим.

Седео сам три дана касније на Шумарском факсу са оцем оне једине погинуле девојке са осталих 15 мушкараца у том удару ракете у Абердареву. Човек у дубокој црнини, плакао као киша, ридао. Сцена која ми се и дан-данас враћа и никада је нећу заборавити. И зато и не могу да опростим.

Знам одавно, још од пролећа те 1999, да од кукавичке пизде можеш свашта да очекујеш.


Председник Србије није појединац и није приватно лице. Председник Србије претставља и заступа Републику Србију. Осим тога, расписује изборе и референдуме. Не знам да ли се сећаш, давно је било, пре неких месец дана, Председник Србије је расписао референдум о промени Устава након што је ставио свој потпис на нови Закон о референдуму и народној иницијативи. Дакле, Председник Србије није појединац него институција парламентарне демократије која заступа интересе Србије. Е ова наша пизда кукавичка све то није него је самодржац који сваког дана крши Устав и законе, и толико га боли курац за Косово да му уопште није проблем да рокне понеког да би само он имао посланике у Куртијевој скупштини. Кад је био појединац нимало није био толико храбар.

shmoo shmoo 22:35 03.04.2022

Re: Поношим се поносом

crossover

Председник Србије није појединац и није приватно лице. Председник Србије претставља и заступа Републику Србију. Осим тога, расписује изборе и референдуме. Не знам да ли се сећаш, давно је било, пре неких месец дана, Председник Србије је расписао референдум о промени Устава након што је ставио свој потпис на нови Закон о референдуму и народној иницијативи. Дакле, Председник Србије није појединац него институција парламентарне демократије која заступа интересе Србије. Е ова наша пизда кукавичка све то није него је самодржац који сваког дана крши Устав и законе, и толико га боли курац за Косово да му уопште није проблем да рокне понеког да би само он имао посланике у Куртијевој скупштини. Кад је био појединац нимало није био толико храбар.



Све си у праву, слажем се. И памтим за промене Устава и баш то све заједно посматрам у склопу овога што ти рекох за излазност на овом гласању данас.

И требало би да он представља Србију јер је као председник некаква институција те државе како ти кажеш.

Али то је тако тамо где се поштују правила игре.

А у Србији која је већ дуги низ деценија један фантастичан "спој аусторугарске бирократије и турске самовоље", он представља самога себе и зато га ја не рачунам баш као институцију државе Србије.

Ипак, за сада није још увек урадио то због чега су га ови из иностранства и довели на власт са тим задатком пре 8 година - још увек није потписао никакав коначни папир којим се држава Србија одриче Косова и Метохије. Пази, не он лично да се одриче него држава Србија.

Очигледно постоји нешто у самој Србији чега се он плаши и не сме то тек тако да уради, а плашили су се и они пре њега.

Како ће даље ту тећи ствари, не знам.

Видећемо.

mirelarado mirelarado 20:35 03.04.2022

Gde su, šta rade?

RIK utek'o.
niccolo niccolo 20:39 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:44 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

RIK je RIP
docsumann docsumann 21:24 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vrabac_onaj
RIK je RIP



reci to fino srpski, riknuo RIK
maksa83 maksa83 21:26 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

docsumann
vrabac_onaj
RIK je RIP



reci to fino srpski, riknuo RIK

Riknuta Izborna Komisija.

Inače reklo bi se da su Radulovi Suterenisti ispod cenzusa, što je bilo nešto čime ću ja deklarativno biti zadovoljan, pa eto, makar nešto.

Inače verujem da trenutno troše 400% CPU vremena da izračunaju gde sve treba da ponište izbore pa da ne puknu na nekoliko beogradskih opština.
angie01 angie01 21:33 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

mi zivimo u Africkoj zemlji.
mlatisa mlatisa 21:42 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Inače verujem da trenutno troše 400% CPU vremena da izračunaju gde sve treba da ponište izbore pa da ne puknu na nekoliko beogradskih opština.


Можда ангажују СНС стручњаке који су радили на термоелектрани у Обреновцу.


Да није тужно, било би веома смешно.
zaharaga zaharaga 21:44 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

maksa83
docsumann
vrabac_onaj
RIK je RIP



reci to fino srpski, riknuo RIK

Riknuta Izborna Komisija.

Inače reklo bi se da su Radulovi Suterenisti ispod cenzusa, što je bilo nešto čime ću ja deklarativno biti zadovoljan, pa eto, makar nešto.

Inače verujem da trenutno troše 400% CPU vremena da izračunaju gde sve treba da ponište izbore pa da ne puknu na nekoliko beogradskih opština.


A Bosko? Ni njega, kazalo bi se, ne volis.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana