Politika

I još jedni izbori

niccolo RSS / 03.04.2022. u 13:42

Za crnogorske izbore smo onomad napravili kvalitetnu diskusiju, na blogu koji sam napisao iznenađen velikim brojem izašlih od samog jutra.

I danas vidimo da svi odreda javljaju i slikaju gužve na srpskim biralištima, te i podaci o izlaznosti pokazuju odličnu izlaznost. A svi znamo da na veliku izlaznost sve procene mogu da budu vrlo nepouzdane.

Zato i neću mnogo da dužim, hajde da vidimo šta nam donosi ovaj dan...

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 21:49 03.04.2022

Цензус и ауторска опција за све

zaharaga

A Bosko? Ni njega, kazalo bi se, ne volis.



Ма само кад је Вацић коначно добио секретарицу. Па макар и у предизборном клипу ако већ није на радном месту.





maksa83 maksa83 21:49 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

A Bosko? Ni njega, kazalo bi se, ne volis.

Ma naravno radovao bih se da se debil koji promoviše Nestorovića olupao, ali oni i Suterenisti su se borili za iste mentole i Radule je u tom otimanju reklo bi se za sada pukao. Bilo bi lepše da su ih podelili pola pola među sobom i i jedni i drugi ostali na 2.5% ali šta je tu je.

Nego, Pavle Zighaily, Nacista Jevrejin narko diler će izgleda da uđe u parlament preko Ruske Manjinske Stranke koja je nepropisno registrovana koju nedelju pred izbore i kao takva dobija mesta i bez cenzusa. Tu budalaštinu ne pripisujem narodu nego DB ujudurmi koja je aminovana sa najvišeg mesta.
maksa83 maksa83 21:51 03.04.2022

Re: Цензус и ауторска опција за све

Ма само кад је Вацић коначно добио секретарицу. Па макар и у предизборном клипу ако већ није на радном месту.

Vacić je trenutno na 0.9% što znači da će u pukoj teoriji morati da vrati pare koje je uzeo za kampanju. Da će se to vraćanje para stvarno desiti pripisujem verovatnoću 0.02.
maksa83 maksa83 21:55 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Можда ангажују СНС стручњаке који су радили на термоелектрани у Обреновцу.

Da se ne zanosimo, iza postoji tim koji će da sračuna šta treba. Milan Božić koji je COO kartela jeste DB pizda ali nije debil koji ne zna osnovne matematičke operacije i sigurno će angažovati kompetentne račundžije koje će im reći gde šta ispritiskati. Niži ešeloni će da podnesu prijave o nepravilnostima forme radi a tu je RIK da to sprovede.
milisav68 milisav68 21:55 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

maksa83

Inače verujem da trenutno troše 400% CPU vremena da izračunaju gde sve treba da ponište izbore pa da ne puknu na nekoliko beogradskih opština.

I kojeg odbornika opozicije mogu da kupe ili ucene.
shmoo shmoo 21:59 03.04.2022

Re: Цензус и ауторска опција за све

maksa83
Ма само кад је Вацић коначно добио секретарицу. Па макар и у предизборном клипу ако већ није на радном месту.

Vacić je trenutno na 0.9% što znači da će u pukoj teoriji morati da vrati pare koje je uzeo za kampanju. Da će se to vraćanje para stvarno desiti pripisujem verovatnoću 0.02.



Знам да си пасионирани сакупљач података о тим опскурнима у Србији па сам га зато и поменуо.


Јеси му видео спот на Јутјубу? К'о анимација за Фудбал менаџера на Spectrum ZX. (ЛИНК)





maksa83 maksa83 21:59 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

I kojeg odbornika opozicije mogu da kupe ili ucene.

To bi bio sledeći korak ali pipav posao, prvo da vidimo šta može da se uzme pomoću RIK-a i drugih muljanja, ako se to obavi kako treba onda nema potrebe da se kupuju i ucenjuju pojedinci.


maksa83 maksa83 22:51 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

milisav68
maksa83

Inače verujem da trenutno troše 400% CPU vremena da izračunaju gde sve treba da ponište izbore pa da ne puknu na nekoliko beogradskih opština.

I kojeg odbornika opozicije mogu da kupe ili ucene.

Postoje indicije da trenutno pregovaraju (*) sa Milošem Jovanovićem, padobrancem ispalim iz Koštuicinog dupeta na kog ste se ložili da im pomogne da ne izgube Beograd.

(*) Mislim, "pregovaraju" shvatiti uslovno pošto je tip njihova kučkica od nultog dana.


Ako se ispostavi da je to tačno to će biti tragedija za Beograd, ali se bar još jedno govno prikazalo u pravom svetlu. To što sam prošle godine dok ste se ložili ovde na njega pričao da je taj tip "Šapić koji čeka da se desi" će mi biti slaba uteha.

No sve su to špekulacije pa da vidimo šta nosi dan.
niccolo niccolo 22:58 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Nisam siguran, ako ima imalo političke pameti…ako ode ka Vučiću može samo da se utopi, ako ode na drugu stranu može u budućnosti da zauzme mnogo važniju poziciju, naročito imajući u vidu da su Srbi tradicionalno desno orijentisani.
zilikaka zilikaka 23:00 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

No sve su to špekulacije pa da vidimo šta nosi dan.

Ja sam generalno iznenađena procentom desnice. Ajd Jovanović, pa i Boško nekako, al ona Zanoktica...
Da li je moguće da nju tradicionalisti vide kao vođu
zilikaka zilikaka 23:02 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

niccolo
Nisam siguran, ako ima imalo političke pameti…ako ode ka Vučiću može samo da se utopi, ako ode na drugu stranu može u budućnosti da zauzme mnogo važniju poziciju, naročito imajući u vidu da su Srbi tradicionalno desno orijentisani.

Osim ako nije baš projektovan za ovakve prilike...
gvozden1 gvozden1 23:05 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?


Osim ako nije baš projektovan za ovakve prilike...

Ljudi, razmišljate malo.

Ima politike i van za/protiv Vučića.
maksa83 maksa83 23:06 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Nisam siguran, ako ima imalo političke pameti…ako ode ka Vučiću može samo da se utopi, ako ode na drugu stranu može u budućnosti da zauzme mnogo važniju poziciju, naročito imajući u vidu da su Srbi tradicionalno desno orijentisani.

To je zato što ti misliš da je on neka autohtona politička sila sa većim ambicijama ali nije, tip je ideloški graCka verzija Boška, kao što je Koštunica bio graCka verzija Šešelja. U neko laminarnije i normalnije vreme zahvatio bi onih DSS-ovih 10-15% ali šta je tu je, razmazalo se na još 3-4 stranke tipa Suterenisti i sl. pa će da bude možda ministar nečeg ako se dobro pogodi sa SNS-om oko Grada.
nask nask 23:16 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

mi zivimo u Africkoj zemlji.

Šta bi ovo trebalo da znači?
angie01 angie01 23:24 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Šta bi ovo trebalo da znači?


pa ako umesto zvanicnog regulatornog tela-koje se, pazi povuklo-izadje poglavica da kaze rezultate, sta je to onda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

maksa83
Nisam siguran, ako ima imalo političke pameti…ako ode ka Vučiću može samo da se utopi, ako ode na drugu stranu može u budućnosti da zauzme mnogo važniju poziciju, naročito imajući u vidu da su Srbi tradicionalno desno orijentisani.

To je zato što ti misliš da je on neka autohtona politička sila sa većim ambicijama ali nije, tip je ideloški graCka verzija Boška, kao što je Koštunica bio graCka verzija Šešelja. U neko laminarnije i normalnije vreme zahvatio bi onih DSS-ovih 10-15% ali šta je tu je, razmazalo se na još 3-4 stranke tipa Suterenisti i sl. pa će da bude možda ministar nečeg ako se dobro pogodi sa SNS-om oko Grada.


Primetio sam i da babe koje tradicionalno glasaju za Vučića imaju slabu tačku kad je u pitanju ovaj hučijev (baba hučijev) ljubimac-kradobranac, i igraju se tom za njih uzbudljivom idejom da umesto Vučića zaokruže Mišu. Tako je bilo i onomad - iste babe, samo drugi Sloba i Koštunica.

Ima neko teško prokletstvo u tom DSS-u koje se prenosi sa kolena na koleno, putem dupeta, kako si lepo istakao. I zato, ako Miško jednom i pobedi, možemo da predvidimo kako će izgledati sledećih 20-30 godina u Srbiji i ko će posle toga opet da se vrati na vlast i zašto.
nask nask 23:58 03.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

izadje poglavica da kaze rezultate,

sta je to onda.

Primitivni rasizam. Po meni barem.
milisav68 milisav68 00:08 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

maksa83
To što sam prošle godine dok ste se ložili ovde na njega pričao da je taj tip "Šapić koji čeka da se desi" će mi biti slaba uteha.

Ako može bez te množine, pošto ga ja nisam pominjao.

Inače cesid kaže da će SNS da ima 49, a SPS 8 odbornika, tako da im on i ne treba.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:05 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

milisav68
maksa83
To što sam prošle godine dok ste se ložili ovde na njega pričao da je taj tip "Šapić koji čeka da se desi" će mi biti slaba uteha.

Ako može bez te množine, pošto ga ja nisam pominjao.

Inače cesid kaže da će SNS da ima 49, a SPS 8 odbornika, tako da im on i ne treba.


Ne razumem ovaj fenomen SPS-glasaca u 2022.

Ali opet je deo problema premala izlaznost. Ne razumem u ovoj situaciji toliku osetljivost srpskih biraca i trazenje idealnih kandidata. Jebote kao da biraju bracne drugove i drugarice sa kojima ce popa da ih sveze vo vijeki vijekova.

Meni Ponos ideoloski nije blizak ali nije mi bio problem da ga zaokruzim (lakse nego onomad Kostunicu) posto mi se cinilo da je bio jedini koji je mogao da dogura do drugog kruga.

Moramo su mi ideoloski blizi pa ni oni nisu idealni ali za drustvo gde godinama nema parlamentarizma sasvim solidna opcija za parlamentarne i gradske izbore.

Lelemudanje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:59 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

gvozden1


Ima politike i van za/protiv Vučića.


Nije to u vezi sa Vučićem, mnogo je to dublje.
Jovanović (ne konkretno on, nego ono što on u ovom trenutku simbolizuje) je njima veči neprijatelj od Vučića.
vcucko vcucko 08:00 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Neues aus der Nachbarschaft


Ali opet je deo problema premala izlaznost. Ne razumem u ovoj situaciji toliku osetljivost srpskih biraca i trazenje idealnih kandidata. Jebote kao da biraju bracne drugove i drugarice sa kojima ce popa da ih sveze vo vijeki vijekova.


Aman. Ako je izašlo 4 miliona to je fantastična izlaznost.

Kojih bre 7 miliona stanovnika, pogotovo toliko na biračkom spisku?!
U Beogradu đene-đene, a i tu ima praznih stanova koliko hoćeš. Unutra je svaka druga stambena jedinica (kuća, stan...) prazna ili jedna baba u njoj.

Realan broj stanovnika je tri puta po 1,75 miliona. Toliko u Bg, toliko u Vojvodini od Pazove i iza Skele i toliko u Srbiji iza Avale, Lazarevca i Obrenovca. Znači recimo 5,25 i na to izlaznost od cca 4 miliona je fantastična. Više ima samo u zemljama gde je izlazak na izbore obavezan uz pretnju nekim sankcijama.

Elementara logika je da su maloletni tu sa babama i dedama a tata i mama rade napolju. Plus uvek ima deo ljudi koje to jednostavno ne zanima.

Ukupan broj glasova po opcijama je manje-više isti već deceniju, samo se presipa unutar opcija. Iz šupljeg u prazno. Opcije Marinika i ostali uslovno rečeno prozapadni imali su ukupno oko 800.000 i juče i na prošlim izborima (Janković i ostali). SPS je na svom već dugo. SNS je imao manji broj u odnosu na pre upravo za procenat otišlih na arbajt preko. Takođe zbog rata i prateće psihoze deo njihovih glasova otišao je izrazito nacionalnm opcijama Bošku i Milici. To ti je sva mudrost.

Znam da je lakše lagati sam sebe, kriviti neke mitske bele listiće, lenštine koje neće da glasaju itd. Ali saberi sivu i zlatnu i doći ćeš na isto.



vrabac_onaj vrabac_onaj 08:04 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vcucko

Aman. Ako je izašlo 4 miliona to je fantastična izlaznost.


Da.
I ja mislim da je realna izlaznost mnogo veća od zvanične.
Ostatak analize manje više, sa nekim stvarima bih se složio sa nekim ne.
maksa83 maksa83 08:04 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Inače cesid kaže da će SNS da ima 49, a SPS 8 odbornika, tako da im on i ne treba.

B. Kuzmanović (koji nije budala) tvrdi da je nemoguće da oni zajedno imaju preko 50%. Treba doduše imati u vidu i da se Beograd kao glasačka masa proteže 50km od samog Beograda.
solo solo 08:11 04.04.2022

Re:vcucko

kriviti neke mitske bele listiće, lenštine koje neće da glasaju


Siguran si da ovi što neće da glasaju kad bi glasali svi bili protiv SNSa?

Nemoj biti siguran.

Tako da ovo je Srbija.

Većinska.

p.s.

,,Nije njuška kriva,krivo je ogledalo,,

predatortz predatortz 08:21 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Da.
I ja mislim da je realna izlaznost mnogo veća od zvanične.


I ja to mislim, kao što sam ubeđen da je pala velika trgovina noćas. Naročito na gradskom nivou.

Ono:

Burazere, ja odavde ne izlazim bez dva'es miliona, pa ti vidi šta ćeš!

vrabac_onaj vrabac_onaj 08:25 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

predatortz
Da.
I ja mislim da je realna izlaznost mnogo veća od zvanične.


I ja to mislim, kao što sam ubeđen da je pala velika trgovina noćas. Naročito na gradskom nivou.

Ono:

Burazere, ja odavde ne izlazim bez dva'es miliona, pa ti vidi šta ćeš!



Pa šta misliš, ko je trgovao?
I meni je ovo u Beogradu prilično sumnjivo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:35 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Ali opet je deo problema premala izlaznost. Ne razumem u ovoj situaciji toliku osetljivost srpskih biraca i trazenje idealnih kandidata. Jebote kao da biraju bracne drugove i drugarice sa kojima ce popa da ih sveze vo vijeki vijekova.


Aman. Ako je izašlo 4 miliona to je fantastična izlaznost.

Kojih bre 7 miliona stanovnika, pogotovo toliko na biračkom spisku?!
U Beogradu đene-đene, a i tu ima praznih stanova koliko hoćeš. Unutra je svaka druga stambena jedinica (kuća, stan...) prazna ili jedna baba u njoj.

Realan broj stanovnika je tri puta po 1,75 miliona. Toliko u Bg, toliko u Vojvodini od Pazove i iza Skele i toliko u Srbiji iza Avale, Lazarevca i Obrenovca. Znači recimo 5,25 i na to izlaznost od cca 4 miliona je fantastična. Više ima samo u zemljama gde je izlazak na izbore obavezan uz pretnju nekim sankcijama.

Elementara logika je da su maloletni tu sa babama i dedama a tata i mama rade napolju. Plus uvek ima deo ljudi koje to jednostavno ne zanima.

Ukupan broj glasova po opcijama je manje-više isti već deceniju, samo se presipa unutar opcija. Iz šupljeg u prazno. Opcije Marinika i ostali uslovno rečeno prozapadni imali su ukupno oko 800.000 i juče i na prošlim izborima (Janković i ostali). SPS je na svom već dugo. SNS je imao manji broj u odnosu na pre upravo za procenat otišlih na arbajt preko. Takođe zbog rata i prateće psihoze deo njihovih glasova otišao je izrazito nacionalnm opcijama Bošku i Milici. To ti je sva mudrost.

Znam da je lakše lagati sam sebe, kriviti neke mitske bele listiće, lenštine koje neće da glasaju itd. Ali saberi sivu i zlatnu i doći ćeš na isto.





Ma sudim po onome sto zvanicno objavljuju. Koliko sam ukapirao izaslo je manje of 60% ukupnih glasaca. To i dalje nije nesto posebno mnogo. Sad, koliko ima fiktivnih glasaca pojma nemam ali ako ih je 2-3 miliona onda su izbori valjda neregularni + AV zakinut posto je onda verovatno dobio i 70% glasova.

vcucko vcucko 08:36 04.04.2022

Re: Re:vcucko

solo
kriviti neke mitske bele listiće, lenštine koje neće da glasaju


Siguran si da ovi što neće da glasaju kad bi glasali svi bili protiv SNSa?

Nemoj biti siguran.

Tako da ovo je Srbija.

Većinska.



Uopšte, na kraj pameti mi nije. Ono prvo.

Apsolutno, ovo drugo.

Mala postnoćna analiza:

SNS + SPS + 63. padobranska (nije valjda da neko njih svrstava u zapad?!) + Boško, Milica, Šešelj = 72-73%.

Marinirka + Ćuta + Lepi Boki + Radulović, Muftija i Suljo (ovo troje nategnuto, veoma upitno, ali neka ih tu) = manje od 20%.

Manjine (u principu neideološke opcije, tu bi trebalo da su i Muftija i Suljo, ali neka ih gore) = ostatak.

Ko, kad, zašto, kako, o čemu vi?!
predatortz predatortz 08:39 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vrabac_onaj
predatortz
Da.
I ja mislim da je realna izlaznost mnogo veća od zvanične.


I ja to mislim, kao što sam ubeđen da je pala velika trgovina noćas. Naročito na gradskom nivou.

Ono:

Burazere, ja odavde ne izlazim bez dva'es miliona, pa ti vidi šta ćeš!



Pa šta misliš, ko je trgovao?
I meni je ovo u Beogradu prilično sumnjivo.


Jebem li ga... Radi se o mojoj slutnji, a to je prilično tanko da bih uperio prst u nekoga.
Ako me pitaš za koga bih se iznenadio da je trgovao, odgovor bi bio ni za koga.
vcucko vcucko 08:40 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Neues aus der Nachbarschaft


Ma sudim po onome sto zvanicno objavljuju. Koliko sam ukapirao izaslo je manje of 60% ukupnih glasaca. To i dalje nije nesto posebno mnogo. Sad, koliko ima fiktivnih glasaca pojma nemam ali ako ih je 2-3 miliona onda su izbori valjda neregularni + AV zakinut posto je onda verovatno dobio i 70% glasova.


Poanta je u tome (pretpostavljam) da su svi koji su makar u tranzitu se očešali Srbije 90-ih i uopšte i dalje na spisku. Plus pečalba, emigracija. Ima dosta i stranaca, posebno u Beogradu.

Izlaznost je maksimalna, nepojamna za veći deo razvijenog sveta.
A opcije su ušančene i skoro pa nepromenjive.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:46 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Koji je cenzus, 3% ili 5%?
vcucko vcucko 08:46 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

predatortz

Ono:

Burazere, ja odavde ne izlazim bez dva'es miliona, pa ti vidi šta ćeš!


Dolari. marke, rublji?
predatortz predatortz 08:48 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

apacherosepeacock
Koji je cenzus, 3% ili 5%?


3% za stranke i koalicije. Za manjinske liste ga i nema, koliko znam. Tu važi neki "pririodni prag".
vcucko vcucko 08:49 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

apacherosepeacock
Koji je cenzus, 3% ili 5%?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:53 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Ma sudim po onome sto zvanicno objavljuju. Koliko sam ukapirao izaslo je manje of 60% ukupnih glasaca. To i dalje nije nesto posebno mnogo. Sad, koliko ima fiktivnih glasaca pojma nemam ali ako ih je 2-3 miliona onda su izbori valjda neregularni + AV zakinut posto je onda verovatno dobio i 70% glasova.


Poanta je u tome (pretpostavljam) da su svi koji su makar u tranzitu se očešali Srbije 90-ih i uopšte i dalje na spisku. Plus pečalba, emigracija. Ima dosta i stranaca, posebno u Beogradu.

Izlaznost je maksimalna, nepojamna za veći deo razvijenog sveta.
A opcije su ušančene i skoro pa nepromenjive.


Verovatno si u pravu za biracke spiskove.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:25 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

predatortz
apacherosepeacock
Koji je cenzus, 3% ili 5%?


3% za stranke i koalicije. Za manjinske liste ga i nema, koliko znam. Tu važi neki "pririodni prag".


A ona Branka je nasa krugolina? Fali joj pola posto..
milisav68 milisav68 09:28 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vcucko

Znam da je lakše lagati sam sebe, kriviti neke mitske bele listiće, lenštine koje neće da glasaju itd. Ali saberi sivu i zlatnu i doći ćeš na isto.

Ma sujeta je zajebana stvar, i omiljeni đavolji greh.

Opozicija se ponaša kao neka elita, i uporno radi isto očekujući drugačije rezultate.

A kad kažeš da rade pogrešno, odmah te zalepe da si Vučićev bot.

Pogledaj samo glasački listić, imaš SNS, SPS, i razne koalicije za koje prosečan glasač nema pojma ko su i šta su.

Čitam komentare nekih ljudi koji su bili kontrolori na izborima, i koji kažu da je bilo nevažećih listića (između ostalih) gde su ljudi zaokruživali i Vučića i Dačića.

Uglavnom, sujeta mora da se zakopa, i da se pokrije svako biračko mesto, ne samo kontrolom, već i pripremom razgovarajući sa ljudima i šta ih muči.
mlatisa mlatisa 09:36 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Realan broj stanovnika je tri puta po 1,75 miliona. Toliko u Bg, toliko u Vojvodini od Pazove i iza Skele i toliko u Srbiji iza Avale, Lazarevca i Obrenovca. Znači recimo 5,25 i na to izlaznost od cca 4 miliona je fantastična. Više ima samo u zemljama gde je izlazak na izbore obavezan uz pretnju nekim sankcijama.





Нешто је ту свакако фантастично. Ако има 5.25 милиона становника онда има око 70% бирача, тј. 3.675 милиона па је 4 милиона гласача свакако фантастичан резултат. Биће да приче о Босанцима, мртвим душама нису само приче.

Не знам зашто нисам изненађен. Завршена је прва фаза: Аутократија са легитимитетом. Сада улазимо у следећу фазу Аутократије без легитимитета где ће да падају маске и видеће се чији је он мали од палубе, а након тога нам следи диктатура.

Ја нисам очекивао ништа друго, али бели листићи и коалиција дрвољуба и врапцољуба јесте.
gvozden1 gvozden1 10:58 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

vrabac_onaj
gvozden1


Ima politike i van za/protiv Vučića.


Nije to u vezi sa Vučićem, mnogo je to dublje.
Jovanović (ne konkretno on, nego ono što on u ovom trenutku simbolizuje) je njima veči neprijatelj od Vučića.

Plaše se :)
nikvet pn nikvet pn 11:06 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

srdjan.pajic

Ima neko teško prokletstvo u tom DSS-u koje se prenosi sa kolena na koleno


angie01 angie01 11:41 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

greska.
milisav68 milisav68 12:33 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Neues aus der

Ne razumem ovaj fenomen SPS-glasaca u 2022. .

Ali možeš da pogledaš.

To su svi oni (sa njihovim porodicama, komšijama i doušnicima) koji nisu lustritani posle petog oktobra.

I to je čvrsta rezervna baza neke nove muljatorske vlasti, kad i ako ova sadašnja zabrlja na međunarodnom planu.

mlatisa mlatisa 22:10 04.04.2022

Re: Gde su, šta rade?

Da li je moguće da nju tradicionalisti vide kao vođu


Она и многи други су државни пројекат.
zaharaga zaharaga 21:34 03.04.2022

Endzi, kominternistica

Brise postove, koji, ama bas ni jednu grubu ni nepristojnu rec nemaju. A ne brise ona, jasno, nego brise Onaj Ko Treba. Pretpostavljam da je tako, jer prvo komentar stoji par sati, dok ona, ne razumev napisano, ne prijavi Tamo Gde Treba, pa da oni probaju da razumeju. Pa onda Onaj Ko Treba brise. Ne znaci ni da je on razumeo, nego tako, za svaki slucaj.
angie01 angie01 21:45 03.04.2022

Re: Endzi, kominternistica

zaharaga


sa alternacijama, klonovima- ne komuniciram, sve sto bi ti ikada imao da izjavis, mene ne zanima, tako da mi se ne obracaj i ne dolazi na moj blog-ful pojnt.
omega68 omega68 22:37 03.04.2022

Велика излазност

У Престоници,поможе ли?
shmoo shmoo 23:15 03.04.2022

Re: Велика излазност

omega68
У Престоници,поможе ли?



Како коме, како коме...

А некима нам је и свеједно.

shmoo shmoo 07:28 04.04.2022

Да подвучемо црту после још једних избора

и да видимо колико је ко була испод шешира.

Хмммм...

Изгледа да смо опет најбоље прошли ми који нисмо ни за кога у Србији јер, ако ћемо право, и немамо за кога да будемо.

Барем немамо око чега да се једимо и сикирамо и можемо мирно да наставимо да се играмо "Човече, не љути се".

(На страним језицима: "Чловече, не јези се".)

Што рече Горан Марковић у једном интервјуу поодавно:

"Србија је идеална земља за снимање филмова! Па где то још на свету имате да се председник партије пензионера презива Кркобабић?"

Србијо мајко, хвала ти на свему овоме! Занимљиво је живети у теби у пичку материну!





milisav68 milisav68 09:57 04.04.2022

Re: Да подвучемо црту после још једних избора

shmoo

Изгледа да смо опет најбоље прошли ми који нисмо ни за кога у Србији јер, ако ћемо право, и немамо за кога да будемо.

Sujeta je moj omiljeni greh.

Jel može neko suvislo objašnjenje iz realnog života, zašto je ta tvrdnha tačna?
shmoo shmoo 11:57 04.04.2022

Re: Да подвучемо црту после још једних избора

milisav68
shmoo

Изгледа да смо опет најбоље прошли ми који нисмо ни за кога у Србији јер, ако ћемо право, и немамо за кога да будемо.

Sujeta je moj omiljeni greh.

Jel može neko suvislo objašnjenje iz realnog života, zašto je ta tvrdnha tačna?



Може објашњење, али не може сувисло.

Кад си ти последњи пут у Србији видео било какво сувисло објашњење за било шта?

Ја се не сећам да сам у Србији чуо било какво сувисло објашњење за било шта за ових мојих 58 година живота.




shmoo shmoo 11:57 04.04.2022

duplo

duplo
milisav68 milisav68 12:41 04.04.2022

Re: Да подвучемо црту после још једних избора

shmoo

Може објашњење, али не може сувисло.

Pošteno.
softelectronics_e softelectronics_e 07:42 04.04.2022

E, da!

Ima li neko linak na rezultate izbora po glasačkim mestima - kako bih video rezultate u svojem lokalu.
solo solo 08:19 04.04.2022

Re: E, da!

Ima li neko linak na rezultate izbora po glasačkim mestima - kako bih video rezultate u svojem lokalu.


Ima.

http://www.vilamina.rs/images/hrana/06-vila-mina-zlatibor-hrana.jpg
mlatisa mlatisa 11:22 04.04.2022

Re: E, da!

Ima li neko linak na rezultate izbora po glasačkim mestima - kako bih video rezultate u svojem lokalu.


То ће се појавити на неком од сајтова РИК завода за статистику, ... Резултати за прошле се дају наћи претрживањем интернета. Ови садашњи се неће скоро појавити али ће се појавити (можда) када се заврше примедбе заинтересованих странака. Што ће рећи једно месец дана или касније. А алтернатива је да одеш до бирачког места и тамо би требало да буду (морали) окачени резултати.

Можда укину и то објављивање да не (у)збуњују јавност.
milisav68 milisav68 11:29 04.04.2022

Re: E, da!

mlatisa

Можда укину и то објављивање да не (у)збуњују јавност.

Ma jok, ispeglaće će sve i objaviti, kao i svaki put.

Opoziciji je to ispod časti, oni trenutno brinu o žrtvama u Ukrajini.
vcucko vcucko 11:40 04.04.2022

Re: E, da!

milisav68
mlatisa

Можда укину и то објављивање да не (у)збуњују јавност.

Ma jok, ispeglaće će sve i objaviti, kao i svaki put.

Opoziciji je to ispod časti, oni trenutno brinu o žrtvama u Ukrajini.

Traže oznake Azova da prišiju na rukave.

Bitno je biti in.
mlatisa mlatisa 21:54 04.04.2022

Re: E, da!

Ima li neko linak na rezultate izbora po glasačkim mestima - kako bih video rezultate u svojem lokalu


Вероватно је већ уочено, али за случај да није.

ЛИНКЛИНК

Морам да признам поприлично брзо објављено. Мада није на бирачким местима на шт су обавезни.
solo solo 08:34 04.04.2022

Odjava



Prigodna postizborna podloga.Muzička naravno.

A sada svi na svoje radne zadatke. Svi,svi,svi,svi,svi,svi.......

Idemo dalje deco.



Da i zahvaljujem Niccolu na razumevanju,strpljenju i domaćinskodemokratskom pristupu.

Sve je ovo zabavno humoristički sadržaj bez namere da se neko uvredi,prepozna i ponizi sa jedinim ciljem da se ubije neosmišljeni vikend.

softelectronics_e softelectronics_e 09:06 04.04.2022

Re: Odjava

solo


Prigodna postizborna podloga.Muzička naravno.

A sada svi na svoje radne zadatke. Svi,svi,svi,svi,svi,svi.......

Idemo dalje deco.



Da i zahvaljujem Niccolu na razumevanju,strpljenju i domaćinskodemokratskom pristupu.

Sve je ovo zabavno humoristički sadržaj bez namere da se neko uvredi,prepozna i ponizi sa jedinim ciljem da se ubije neosmišljeni vikend.


Kada će sledeći izbori?
Da se i ja nešto pitam.
solo solo 16:45 04.04.2022

Re: Odjava

Kada će sledeći izbori?
Da se i ja nešto pitam.


Skupština stanara u zgradi?
noboole noboole 10:33 04.04.2022

.

Moracu da bleklistujem b92, ne vredi ovo klikam refleksno.
milisav68 milisav68 11:01 04.04.2022

Re: .

noboole
Moracu da bleklistujem b92, ne vredi ovo klikam refleksno.

Problemi elite.
omega68 omega68 11:11 04.04.2022

Re: .

Треба напоменути да је председник Владимир Путин направио савршен потез да покрене револуцију у Русији са самог врха. Тако су из земље почели да одлазе политичари и олигарси лојални Западу, што ће се позитивно одразити и на будућност земље, јер ће омогућити спровођење нових економских и политичких програма без утицаја САД и Европе.

Једном речју, Путин чисти Русију од свих негативних утицаја Запада.


Treba očekivati da se relativno brzo isto desi i kod nas.
Капацитет Забеле ће бити мали када се Путинова денацификација прелије на Србију
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:36 04.04.2022

Re: .

omega68
Треба напоменути да је председник Владимир Путин направио савршен потез да покрене револуцију у Русији са самог врха. Тако су из земље почели да одлазе политичари и олигарси лојални Западу, што ће се позитивно одразити и на будућност земље, јер ће омогућити спровођење нових економских и политичких програма без утицаја САД и Европе.

Једном речју, Путин чисти Русију од свих негативних утицаја Запада.


Treba očekivati da se relativno brzo isto desi i kod nas.
Капацитет Забеле ће бити мали када се Путинова денацификација прелије на Србију



Evo ga, posle uspesno zavojevane bitke protiv prepuhanog Covid-19 superantivirus Omega sa svojom bojnom pokrece prolecno ciscenje.


Tuče thompson, kalašnjikov a i zbrojevka
Baci bombu, goni bandu preko izvora
Korak naprijed, puška gotovs i uz pjesmu svi
Za Dom braćo, za slobodu borimo se mi

Istina, ima vas debila nemali broj u Srbiji, ali jos uvek se to drustvo nekako drzi pa ce ti vasi vlazni snovi o Putinu na celu kolone ostati samo to. Nesto slicno kao oni tvoji snovi o spisatelju Omegi i 10 malih muskica.
omega68 omega68 11:41 04.04.2022

Re: .

o Putinu

Duga je noć,
može i tebi doć
omega68 omega68 11:42 04.04.2022

Re: .


Neues aus der Nachbarschaft

Isplači se, manje ćeš da piškiš
vcucko vcucko 11:49 04.04.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft


Istina, ima vas debila nemali broj u Srbiji, ali jos uvek se to drustvo nekako drzi pa ce ti vasi vlazni snovi o Putinu na celu kolone ostati samo to. Nesto slicno kao oni tvoji snovi o spisatelju Omegi i 10 malih muskica.


Gde piše da mora Putin?

Veruj mi na reč: ne d'o ti bog da ti po istom poslu dođe recimo Dimitri zvani Medo. Bivši punker.
Putin je mače, utrenirani operativac, može da trpi i ćuti ko kamila. Medo prvo puca pa onda pita. Seti se Gruzije 2008.

vcucko vcucko 12:05 04.04.2022

Re: .

omega68
o Putinu

Duga je noć,
može i tebi doć

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:08 04.04.2022

Re: .

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft


Istina, ima vas debila nemali broj u Srbiji, ali jos uvek se to drustvo nekako drzi pa ce ti vasi vlazni snovi o Putinu na celu kolone ostati samo to. Nesto slicno kao oni tvoji snovi o spisatelju Omegi i 10 malih muskica.


Gde piše da mora Putin?

Veruj mi na reč: ne d'o ti bog da ti po istom poslu dođe recimo Dimitri zvani Medo. Bivši punker.
Putin je mače, utrenirani operativac, može da trpi i ćuti ko kamila. Medo prvo puca pa onda pita. Seti se Gruzije 2008.



Ne mora licno on, ima on tog krsa kod sebe koliko hoces a nacice se nesto i medju Omegadijom. Nagledali smo se takvih. Ne jednom. Takvi heroji onda ako karijeru nisu zavrsili nekim strmopizdom u celo onda su se posle za svoja nepocinstva krili iza 'Mi smo branili srpski narod!'.

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.
vcucko vcucko 12:15 04.04.2022

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

To niko i ne tvrdi.
Ali izborne brojke su neumoljive. Matematika je egzaktna nauka.

Rekoh već gore. SNS+SPS+Padobranac+Boško-Milica-Šešelj = 72-73%.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:24 04.04.2022

Re: .

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

To niko i ne tvrdi.
Ali izborne brojke su neumoljive. Matematika je egzaktna nauka.

Rekoh već gore. SNS+SPS+Padobranac+Boško-Milica-Šešelj = 72-73%.


Nemam vremena sad za dužu raspravu ali da ti bacim začkoljicu.

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

SNS birač ti je amorfna masa.

P.S.
Uzeo sam Đilasa kao primer nekoga ko je dovoljno jak, ne mora da bude on.
omega68 omega68 12:26 04.04.2022

Re: .

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

Хохохо,
такмичење за литерарно антируско просеравање се наставља, укључити максу обавезно.
Узгерд, могао би свом гуруу, осим да гурнеш, да се извиниш због ошишане латиници као што се јуче једна унезверена блогерка извињавала.
Само ми још није јасно зашто баш њему, али не морам ни ја све да знам
vcucko vcucko 12:30 04.04.2022

Re: .

vcucko vcucko 12:31 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj
vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

To niko i ne tvrdi.
Ali izborne brojke su neumoljive. Matematika je egzaktna nauka.

Rekoh već gore. SNS+SPS+Padobranac+Boško-Milica-Šešelj = 72-73%.


Nemam vremena sad za dužu raspravu ali da ti bacim začkoljicu.

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

SNS birač ti je amorfna masa.

P.S.
Uzeo sam Đilasa kao primer nekoga ko je dovoljno jak, ne mora da bude on.

Što jes', jes'.

Još da su babi mooda...
vcucko vcucko 12:35 04.04.2022

Re: .

Izbila je velika svađa u Kijevu povodom ''masakra'' u Buči
Naime, 2 dana pre ubijenih civila u Buči, po alogu Antona Geraščenka, je postavljen snimak ''čišćenja'' Buče, gde tih ubijenih civila nema i šta je važnije, nema ih ni u policijskom izveštaju o čišćenju Buče. Samim tim se otvaraju mnoga pitanja.

a big scandal in Kyiv, because of the video of the national police, which was posted on the network at the direction of Anton Gerashchenko with the cleansing of Bucha.
It is this video that is strongly dissonant with the footage of the killed residents, who flew around the world yesterday, but made two days later than the cleansing and were not included in the report of the national police, which now raises questions.
Arestovich considers Gerashchenko's actions a deliberate provocation, because the video raises many questions, why there are no dead people on the streets, and the mayor of the city simply reports about the cleansing.“
vcucko vcucko 12:40 04.04.2022

Re: .

London odbija da da pristanak za sastanak SB UN o događajima u Buči, koji je zatražila Moskva.
Moskva će ponovo zahtevati raspravu u SB.

Boris grize mooda šta je AZOV shebao false flag

London refused to agree to a meeting of the UN Security Council on the events in Ukrainian Bucha, but Moscow will again demand it

_._

Samo jednu, ali velikačku, na Tower Bridge. Samo jednu. Pa nek bude šta bude.

Mitru da jave na vreme da se skloni iz Fulhama. Njemu i nikom više.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:47 04.04.2022

Re: .

vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

To niko i ne tvrdi.
Ali izborne brojke su neumoljive. Matematika je egzaktna nauka.

Rekoh već gore. SNS+SPS+Padobranac+Boško-Milica-Šešelj = 72-73%.


Par procenata su sigurno placenici, veci procenat putinovi supcoljupci ali najveci deo otpada na nelojalne putinove obozavatelje na daljinu. Nedovoljno za Omegine etnicke snove.
omega68 omega68 12:48 04.04.2022

Re: .

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

SNS birač ti je amorfna masa.

P.S.
Uzeo sam Đilasa kao primer nekoga ko je dovoljno jak, ne mora da bude on.



Са неверицом гледам како су глобални револуционари, германска група те Ватикан, слањем Гузенстрос ( Гузенбауер – Штрос-Кан ) дуета институционализовали своју контролу над Србијом. Тим дуетом обелодањују и свој савезнички подухват растварања Србије, започет у прошлости који још траје. На реду је организациона институционализација већ започетог пројекта ”југосфере”, са јединим циљем у онемогућавању остваривања било каквог српског државног и националног интереса. Јер ће је чинити Хрвати, Муслимани, Македонци, Црногорце, Шиптари, који сви своје националне идентитете заснивају на негирању свог српског порекла. Идеални као инструмент контроле.
Стога и комунистички дрездентски конгрес ’29 и Вимеров извештај Шредеру о
Србима и њиховој будућности личе ко да су писани истом руком. Заправо, и јесу.
Не би те снаге своју контролу овако институционализовали да верују овој власти. Бирана у тренутку кад је револуционарно пролеће почело да жути у Сирији, са последицом ремећења планова довођења у Белу кућу Мита Ромнија (не значи да Обама није њихов, али друга је то прича, видети код Вебстера Тарплија), док су текли напори да се умањи утицај германске групе у Ватикану, док је германска група била забављена заштитом свог простора од разарајућег утицаја револуције у виду финансијске кризе, она није била по њиховој мери. Изгледа да је претећи хаос као резултат четворогодишње власти њихових пулена у Србији, омогућила једну, да тако кажемо, операцију ниског интензитета, изведену од, условно речено, америчких патриота (бар толико колико желе да САД остану држава, и не претворе се до краја у инструмент глобалне револуције), и Руса, са циљем враћања власти српској групи (својеврсној аристократији која се од Првог српског устанка бори да постане и остане српска врховна власт, и која се негде средином 19-ог века поделила на национал-демократску и револуционарну подгрупу, а после и руску), уз доминацију оног њеног дела који је одавно био близак америчким патриотама, дакле национал-демократског дела. Руси своје људе нису имали, а како су на глобалном плану са овим американцима имали додирних тачака, то им је и у Србији више одговарала власт њихових људи, па су платили и још плаћају ову власт иако није њихова.

Коштуница и Николић су једини претекли велику чистку српске групе по убиству Ђинђића. Строго им је била забрањена коалиција. Како је грмело кад је Тома привремено био председник Народне скупштине. Тек 2012. постало је могуће исту остварити.
Али, морао је доћи млађи човек. Дачић је своју улогу одиграо под Тадићем, као
агент српске групе међу титоистима. Кад је група формирала власт, агент
титоиста постао је Динкић. Да, тај млађи је Вучић. Рођен за генералног
секретара. Инаугурисан на место генералног секретара групе, добио је готово
пуну управну власт и над државом. Изузев Београда и Новог Сада, други је пао пре, први тек сада.
Можда дугујем једно појашњење. Странке су инструменти политике, формално демократске. Њих стварају кругови више моћи, које су као врховну власт дефинисали Аристотел и Лав Тихомиров. Врховне власти нису појам теорије завере, већ социолошки појам. Као друштво, држава и нација. Ту прича не престаје, она тече даље но није нам тема.
Потенцијалном шогуну Србије, Вучићу, за заузимање ове позиције фале још само избори, који ће га као таквог и верификовати. Групи преко њега, али није он ту само шраф ни чиновник. Шогун ни у Јапану није био врховна власт, али јесте био стварно управљачко средиште државе. Те изборе гледају да спрече глобални револуционари, германи и Ватикан, по цену да жртвују свог Динкића са места министра, уз замену непосредним контролорима. Тешко Ђиласу, хладно су и њега одбацили. Но, да ли су спречили изборе?
У интересу је групе да постави шогуна Србији. Као и њиховим амреричким покровитељима, који ће им дати и новац преко арапских династа које контролишу. Србији то одговара јер ће престати притисци на гашење идентитета. Групи одговара јер остаје у романско – германској цивилизацији коју види као своју, у чијој је изградњи учествовала преко својих људи у области њене духовности (гноса о примордијалном духовном језгру човечанства, идеално ”Космополису”) науци и уметности. Американци добијају једну од тачака ослонца против револуционарних и других група, са посебним нагласком на брану немачком продору ка истоку, али и могућност споразума са германском групом ако изађе из коалиције са Ватиканом и револуционарима. Руси могу рачунати на гасовод.
Задатост није одмах и датост. Постоји повољна констелација. Покушаће је пореметити, мислим на покровитеље титоиста. Наметањем убрзаног социјално – економског разарања у виду економских реформи (ни једна није била добра, почев од оне из 1965), која са још једним фактором може довести до социјалног расула и крвопролића пре него се шогунат појави.
Не знам да ли сам умислио. Приметих још од пре прошлих избора године, да увек баш пред важне догађаје започиње интензивирање криминалног насиља најгоре врсте, бесмислених убистава и туча, нечасних убистава и туча, напада на слабије, породичних трагедија. То се онда медијски профилише ради подизања тензија и масовне узнемирености те утучености као последице и спремности да се прихвати сваки поредак, макар и титоистички, само да се заустави насиље (баш о том недостатку система вредности недавно један од титоистичкиг гуруа адв. Срђа Поповић). А медије држе титоисти. Пропаганда насиља, кроз писање о њему на тензични начин, уз економско додатно обесмишљавање живота, те несхватљиво лако прометовање дроге по Србији, је опасан коктел који може да пукне тако разарајуће, да ће околне земље комотно моћи да окупирају Србију или поједине њене делове, те униште Српску. И то је стари план. Још га је Аустро-Угарска имала.
Шогунат може успети само ако има за опозицију организацију или покрет који ће значити рехабилитацију руске струје унутар српске врховне власти. Ово је толико важно да се просто сами догађаји намештају. Отвара се простор за такву опозицију. Она ће омогућити остатку групе да задржи своју западну позицију, али не и пристанак на револуцинарирну доктрину самоуништења и уништења Срба. Остаће западни без да ће морати бити титоисти. Да ли ће Коштуница бити део шогуната или опозиције, није толико важно. Важно је да се врате ”руске” позиције у Србији. Јер, тиме српски западњаци постају важни западу макар као антипод Русима. А Русима одговара јака Србија, јер она да би била јака мора почивати на оним вредностима на којима стоје и Руси, те стога је као таква руски природни савезник. Јака Србија значи и организована и економски солидна, са ограниченим дејством банкарских зеленаша.
Тек тада ће се моћи отворити истински српско-српски дијалог, заустављен Првим св.ратом и Југославијом. О цивилизацијском идентитету нашем и смислу нашег постојања. Али увек са ”српског становишта”.

Поново, задатост није и датост. Они који воде имају одговорност. Ако не омогуће опстанак српству, умреће и они сами. Са једном разликом. Обичан народ страдаће мученички и спасиће се, а елите ће бити вечно осућене због саучесништва у убиству свог народа. А Његовом Суду (Симбол вере православне) подлежу сви. И цареви, а камо ли елите.

Да се вратимо на почетак. На светско господарење позване су пре свега елите свих народа. Па и колонијалних. Уз услов раскида са средином из које су настали, што се мора доказивати сталним ”ратом” против својих корена. Делује једноставно, али велико је то искушење. ”Космополис” Кљакићев, те Велики инквизитор Достојевског (најјаснији и најубедљивији) привлаче многе од елита и преко њих продиру у масе као жељени циљ све већег броја људи.
Народи не одлучују, али не може се водити политика мимо вредносног кода његовор. Главне идеје водиље из најдубљег или највишег слоја народне душе. Може на силу, као окупација, али то изискује огромну енергију, коју ни најјачи не могу увек произвести. Човек, па и онај који припада елити ипак није свемоћан.
Стога је битно убедити, на разне начине, поштене и непоштене, директне или индиректне, бруталне или суптилне, придобити наградом или казном; учинити да народи – српски у овом случају, прихвате идеју глобалне доминације запада као своју сопствену, као остварење властитог идеала. Задатак огроман, сложен и креативан. Захтева готво уметничку ноту у карактеру онога малог броја оних којима је поверен. И велики рад многих овоме посвећених.
Вучићева позиција и сходно лични мотиви зависе од плана који мора да оствари са места на којем се нашао. А тај план није састављао он, већ они који су га на власт довели. Наравно, пртходно се сагласио. Можда је уцењен, али то је већ друга прича.

Већ два века ово је суштинска тежња разних западних група преко наших елита. И доста су постигли. Највише стога што су и унутар руске елите и делу народа, створили пунктове оних који би да буду део глобалног господара. Највише за новац и богатство, али има и оних који су убеђени у исправност овог циља. Ивани Карамазови.
Српске елите неће напустити западни кључ. Јер су му одавно срасле. Западна врата су им лепа, чак и овако начета каква су данас. И многи из елите спемни су да жртвују народ, увуку га у рат и успоставе суверену моћ уз помоћ запдних ментора над оним што остане од Србије по свршетку међусобног разрачунавања. Милошева Србија, чврсто на западу и не нужно православна. Евентуално унијатска. Са великим процентом атеиста.
Међутим, морају постојати и они унутар елите, који не би да униште Србију. Што не виде смисао у томе да сами без народа седну за округли сто западног Камелота. Ти ће постати сарадници Русије у мери у којој запад ради на разарању Србије. Као противтежи, којој се морају чинити уступци. А главни уступак ће бити у формирању руске групе унутар елита, обновљене групације оних који су дефинтивно уништени у време ”инфорбироа”. У прошлости је таква коалиција већ постојала, нпр. водила је балканске и Први св.рат до руског фебруара 1917. Сувишно је рећи да је из те сарадње Србија имала користи.

Не знам како, но Вучић је добио место ”извршног директора” српских елита. Дачић је ту само помагач, али и да овај не умисли да је генерални директор, што је у после Ранковића успело једино Слободану Милошевићу. Чак је и Динкић, то западно поштанско сандуче у Србији, склоњен да не смета Вучићу. Дате су му реалне полуге управне моћи које су значајне за сукоб исток-запад који се спрема. Његова одлука, зависиће од одлука унутар елита. Србија на западу или коалиција са Русима.
Какву ће одлуку донети? Пре свега, то зависи какав буде распоред снага унутар елита. Ако за коалицију са Русима буде знатна мањина, неће имати куд. За коалицију са Русима никада неће бити већина, но ако круг унутар елите за то не буде маргинално мали, Вучић ће имати да преломи. Како? то зависи од његових унутрашњих мотива, схватања света и смисла живота. За одлуку ће одговарати, овде или по смрти својој.
Да ли је већ одлучио?
Можда јесте!?


* Дарко Пејић је аутор текста

Моје су интервенције незнатне.
December 17, 2013

LINK


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 04.04.2022

Re: .

omega68
Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

Хохохо,
такмичење за литерарно антируско просеравање се наставља, укључити максу обавезно.
Узгерд, могао би свом гуруу, осим да гурнеш, да се извиниш због ошишане латиници као што се јуче једна унезверена блогерка извињавала.
Само ми још није јасно зашто баш њему, али не морам ни ја све да знам


Macane, ti bi da se omrsis!?
omega68 omega68 12:59 04.04.2022

Re: .

Узимајући европску причу из руку титоиста они ће морати прекинути њено разарајуће дејство по Србе и Србију. Макар се неће радовати нашем кукању при његовом спровођењу. Њихова рука има да скупља данак. Као у време Милоша Обреновића. И он је имао пашу у тврђави. Сада се паше зову саветници. Но, има још нешто и то је главно.
Свесно или не, овим приљубљивањем титоистима, спрске групе су отвориле простор и брутално пренеле одговорност на трећег већ заборављеног брата, избациваног из куће почев од Пашића па до Инфорбироа, оног проруског. Њему се отвара готово цео национални простор деловања, са само једном тачком програма. Савез, не пријатељство, братство, већ савез са Русијом. Однос са западом само кроз призму тог савеза и улазак у једно другачије поимање света од досадашњег западног.
Само је то добро. Отвара се прилика за нови социјално-политички програм, стратешки заокрет, који мора бити преточен у нову идеологију, као начин његовог синтетизовања и нови покрет, који ће стати иза тога. А то је колосалан подухват који ни у Русији није окончан. Мада се већ добрано ради на његовом практичном спровођењу, нарочито од повратка цара у Кремљ.
Народ у овако јадном стању ову прилику не мора видети и за то неће бити одговоран. Проруске елите хоће, ако се не организују. Јер, јачањем проруских снага, слабиће притисак запада на српске групе. Прво, стога што би уклањање њихових страначких инструмената могло довести прорусе на власт. И друго, што јачање Русије и њено супротстављање плану глобалних револуционара да приреде свету један нови рат, јача темпларо-масоне, са којом је Русија увек боље сарађивала. Они виде САД као своју државу, а не инструмент глобалне револуције, а држава је конзервативна снага, не у смислу идеологије, већ очувања морала, на првом месту породице, који су основни предуслов физичког постојања и поретка, без чега нема ни државе. Њена конзервативност је у њеној привржености опстанку живота, који револуционарна анархија неумитно доводи у велику опасност.
Стога наш чека куповина времена. Отпори глобалним револуционарима у САД пропорционални су јачању Русије. Дотле владајући треба само да обезбеде да Србија како – тако преживи. У томе је цео њихов задатак. После њих долази коалиција са прорусима. Ту је Коштуница као део српских група зачетник контакта који треба да прерасту у нешто више. Зато је и подржао ”своје” против титоиста. Алтернатива је отворена. Виде то титоисти, зато избацују пројекат свог уједињења.
omega68 omega68 13:09 04.04.2022

Re: .

Титоисти су преко Вука Драшковића извели саботажу обнављања српске државе и демократске форме. Значајне своје кадрове ставили су и у врх демократске странке. Српске групе су узвратиле. Направиле су СРС који је Вука успешно неутралисао. Што му је велика заслуга. А у односу на демократе, прво су извукли Коштуницу, па потом довели свог човека на чело демократске странке. Услови за ”нови почетак” су стврени. Преко Милошевића су у променљивом односу сарадње и сукобљавања са западом, у крајње неповољном окружењу, успели да сачувају какав – такав спрски државни простор и какву – такву привреду. Он је морао да иде, како би се у другачијој форми покушало се то учврстити. Не крив, а прокажен, Милошевић је морао отићи.
Пети октобар је заједнички пројекат запада и српских група. У форми поделе политичке сцене по линији Коштуница – Ђинђић, уз неминовно пребацивање Милошевића и Шешеља у Хаг, да тамо наставе да бију битку, српске групе су полушале да монополишу српску политику и стекну тачку ослонца у односу на запад, користећи демократску форму као средство за очување српских интереса. И успели би у томе да запад, у коме тада, независно од имена америчког председника, главну реч воде глобални револуционари, није убио Ђинђића. Пред нашим очима одвијала се реприза ”савезничког” бомбардовања 1944. и брионског пленума заједно. Само што су овај пут обе српске групе биле заједно бијене. И ко зна како би завршило да Русија није била у успону те 2003., те да темпларо – масонски кругови САД, нису у том јачању видели прилику да смање утицај глобалних револуционара, те да заједно са њом омогуће враћање српских група на политичку и друштвену сцену. Титоистичко дивљање у ванредном стању било је узело такве размере, да се свашта могло очекивати. Влада Коштуница – Лабус исход је привременог споразума у коме запад добија превалентан утицај на српски политчко-економско -социјални простор у замену за какво – такво очување српске државе и дела њених безбедносних снага. Борба за Космет почиње и окончава се констатацијом да је спразум немогућ.
Почињу припреме за рушење Коштунице, који пада 2008. Космет проглашава независност. Те се године поновио Пети октобар. Пораз српских група је евидентан. Заједно са тријумфом глобалних револуционара у САД. Темпларо – масони у страну. Русија застаје са успоном. Српске групе ће успети само да убаце свог човека (Ивицу) у вештичију кућу нове владе Мирка Цветковића. Почиње велика блискоисточна револуција.
И понавља се ”ванредно стање” из 2003. Титоистима је све дозвољено, као у освојеном граду. Очај достиже до границе побуне пред изборе 2012. Запад пристаје да жртвује титоисте, али не и свје позиције. Српске групе добијају власт, али не и слободу њеног вршења. Дачић би уместо скидања слике Милана Недића у Влади, требало да прочита детаљно анализу његовог рада под окупацијом. Сличности су намерне.
СНС је дао више од ДС-а по два најбитнија питања: Космета и економије. Прво је довео скоро до фактичког признавања. Код другог је домаћу испоставу страних економских интереса у виду именом домаћих тајкуна, заменио непосредном управом странаца. Што је био и услов да Тадића смене они који су му 2008 год. дали пуну власт над Србијом. У циљу учвршћивања окупације над њом. Окупација се наставља са још услужнијим људим.
У суштини, издаја коалиције СНС и СПС значи коначно потискивање са политичко – друштвене сцене ДС и ЛДП (о Г17 нећемо сада) као главних полуга титоиста, чак и ако настављају са титоистичком политиком.
Улажењем у простор издаје српске групе су преко својих инструмената, СНС-а и СПС-а, уз подршку ДСС-а, из њега истиснуле титоисте. Што је важно, јер између њих постоји суштинска разлика у поимању српског идентитета. Обе српске групе, како она нацинал – демократска тако и револуционарна, имају погрешно виђење света и цивилизацијског круга коме Србија припада. Косметска слобода није екуменистичка, ни хуманистичка, већ Светосавска. Као православна она припада цивилизацијском кругу који ће предводити Русија. Њена реч свету тек ће се чути. Каква она треба да буде још је Достојевски говорио. Не механичко уједињење света, већ пре свега духовно. Али, обе те групе су наше, јер какво год било њихово виђење, остваривање његово виде са српског становишта (Ломпар). Оствривање идеала истовремено има бити и уздизање српског народа. Ако народ дође у опасност, застаће се са остваривањем идеала да се види да ли је проблем у иделу или глобалним његовим пропведницима. Национал – демократи су то урадили са југословенским, а српски револуционари са комуниситичким идеалом.


December 17, 2013
milisav68 milisav68 13:10 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

Ma jok, oni imaju standardan rezervoar od 1,5 do 2 miliona glasova.

2008. - radikali 1,2 miliona, sps - 300.000, velja i koštunica 500.000.

Nije da mediji nemaju uticaj, ali džabe ti medij kad ne znaš ga upotrebiš.

Seti se samo tadašnjih tema, EU, Hag, Srebrenica, Ratko Mladić, Kosovo, parada...

A narod ostajao bez posla zbog divljačke privatizacije, i bolelo ga dupe za sve to.
angie01 angie01 13:16 04.04.2022

Re: .

A narod ostajao bez posla zbog divljačke privatizacije, i bolelo ga dupe za sve to.



omega68 omega68 13:17 04.04.2022

Re: .

Ma jok, oni imaju standardan rezervoar od 1,5 do 2 miliona glasova.

2008. - radikali 1,2 miliona, sps - 300.000, velja i koštunica 500.000.

Nije da mediji nemaju uticaj, ali džabe ti medij kad ne znaš ga upotrebiš.

Seti se samo tadašnjih tema, EU, Hag, Srebrenica, Ratko Mladić, Kosovo, parada...

A narod ostajao bez posla zbog divljačke privatizacije, i bolelo ga dupe za sve to.

Pročitaj malo postove iznad, koje sam postavio
softelectronics_e softelectronics_e 13:19 04.04.2022

Re: .

milisav68
vrabac_onaj

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

Ma jok, oni imaju standardan rezervoar od 1,5 do 2 miliona glasova.

2008. - radikali 1,2 miliona, sps - 300.000, velja i koštunica 500.000.

Nije da mediji nemaju uticaj, ali džabe ti medij kad ne znaš ga upotrebiš.

Seti se samo tadašnjih tema, EU, Hag, Srebrenica, Ratko Mladić, Kosovo, parada...

A narod ostajao bez posla zbog divljačke privatizacije, i bolelo ga dupe za sve to.

Za koliko su se ono kupovale šećerane?
Za 1 evro?
Ili tako nekako.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:31 04.04.2022

Re: .

Ma jok, oni imaju standardan rezervoar od 1,5 do 2 miliona glasova.


Mislim da je ovo jedna od velikih zabluda koje kolaju. Mislim to, "oni imaju konstantan rezervoar".
Možda ga i imaju ali on nije veči od 500--600 hiljada.

Ta priča o "rezervoaru" je samo opravdanje za to što ti ljude nisi uspeo da privučeš svojoj strani.
milisav68 milisav68 13:38 04.04.2022

Re: .

omega68

Pročitaj malo postove iznad, koje sam postavio

Pročitao sam, ko su te srpske grupe, i ko je autor, odnosno odakle je tekst?
milisav68 milisav68 13:42 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj

Mislim da je ovo jedna od velikih zabluda koje kolaju. Mislim to, "oni imaju konstantan rezervoar".
Možda ga i imaju ali on nije veči od 500--600 hiljada.

Pa 2008. radikali nisu imali medije, gde je zapelo?
omega68 omega68 13:43 04.04.2022

Re: .

Pisao je komentare izvesni Darko Pejić, možda jeste taj možda je pseudonim na Novom Standardu, vidiš i kad, a ja sam ih skupio u jedan koji sam već ovde postovao a jednom je ceo, bez pitanja i obaveštenja, linkovao Fuks.
Straobalno dobro i stravično proročki.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:49 04.04.2022

Re: .

milisav68

Pa 2008. radikali nisu imali medije, gde je zapelo?


neuspešna tranzicija
milisav68 milisav68 14:07 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj

neuspešna tranzicija

To znači da sa medijima ne možeš da pokriješ brljotine, odnosno da tek tako pridobiješ 30-50% glasača.

Moja poenta je da nije problem ni u narodu, ni u SNS/SPS-u, već u opoziciji koja se ponaša elitistički (kao i neki ovde na blogu), pa je ona pametna i lepa, a narod glup i ružan.

Ako partija koja pretenduje da vodi državu ne može da se organizuje da prebroji glasove na svakom biračkom mestu, onda ne treba ni da je vodi, i neka bude večita opozicija, i neka kuka kako je narod glup.

‐----------------

Omega, ne reče ko su te srpske grupe.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:14 04.04.2022

Re: .

Moja poenta je da nije problem ni u narodu, ni u SNS/SPS-u, već u opoziciji koja se ponaša elitistički (kao i neki ovde na blogu), pa je ona pametna i lepa, a narod glup i ružan.


A pa tu se slažemo, to je valjda jasno :)

Doduše, mora se priznati da su oni (opozicija) krenuli pomalo to i da menjaju, konačno im došlo iz dupeta u glavu ali su se prethodno toliko zafarbali u čošak da im je sad jako teško da se odfarbaju.
noboole noboole 14:15 04.04.2022

Re: .

milisav68

noboole
Moracu da bleklistujem b92, ne vredi ovo klikam refleksno.



Problemi elite.



Kakva, bre, elita? Stoke i protuve su se odavno etablirale, njihova deca porasla -- tako se postaje elita (koja danas zasluzeno slavi). Ja sam ti pripadnik ne-tako-davne proslosti koji samo uziva u lepom danu. Ublock Origin se stara da ostane lep.
milisav68 milisav68 14:32 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj

Doduše, mora se priznati da su oni (opozicija) krenuli pomalo to i da menjaju, konačno im došlo iz dupeta u glavu ali su se prethodno toliko zafarbali u čošak da im je sad jako teško da se odfarbaju.

Pa da.

Hteli bi da dođu na vlast, al da ne menjaju sistem.

To je ono gde je DOS krenuo pa zasro.

Znači, mora jedna kolona i zapušen nos, menjanje sistema, pa novi izbori, i onda džapanje za funkcije, ali bez mogućnosti zloupotrebe vlasti.
omega68 omega68 14:48 04.04.2022

Re: .

Omega, ne reče ko su te srpske grupe.

Отвори линк у првом коментару и жртвуј 5 минута времена, не могу овако и на телефону да куцам, само ћеш онда да се манеш опчињености ДС , Г17,ЛДП,СДС и данашњим њиховим дериватима као о неопходности да баш они треба да дођу на власт.Они су најгоре зло - глобалистички Тито-Троцкисти који раде на уништењу свих народа са својим панданима у осталим земљама.Чак ни Ђинђић није био њихов него Мићун, Ђики је био контраудар наше Државе...ма погледај линк!!!!
П.С.
Све је добро, све по плану
softelectronics_e softelectronics_e 15:05 04.04.2022

Re: .

vrabac_onaj
vcucko
Neues aus der Nachbarschaft

Ali mrka kapa za srbinfo bojovnike iz specijalnih antivirusnih jedinica - ne zive u Srbiji samo ruski placenici i putinovi supcoljupci.

To niko i ne tvrdi.
Ali izborne brojke su neumoljive. Matematika je egzaktna nauka.

Rekoh već gore. SNS+SPS+Padobranac+Boško-Milica-Šešelj = 72-73%.


Nemam vremena sad za dužu raspravu ali da ti bacim začkoljicu.

Ja sam ubeđen da npr. Đilas drži medije ovako kako ih drži Kartel, bar 30% SNS birača bi glasalo za njega. Bar, a možda i celih 50%.

SNS birač ti je amorfna masa.

P.S.
Uzeo sam Đilasa kao primer nekoga ko je dovoljno jak, ne mora da bude on.

Ma normalno!
Ovo što kažeš je jasno kao dan.
To je toliko trivijalno da popizdiš.
Ali elita se gadi tih glasova.
Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.
Elita!
Kurčeva.
Budaletine.
Vučiću se ne gadi, rezultati se vide.
maksa83 maksa83 15:22 04.04.2022

Re: .

Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Najveća šteta koju je napravio ovaj režim je što je skuvao sve kao žabu do stanja da je ovo "normalno" i da politika ovako treba da funkcioniše i da se sad tu nešto kao bira. Sve ovo nema veze nisa demokratijom ni sa politikom (osim politike Lukašenko tipa, što je istina nekima sasvim noprmalno i prihvatljivo) ni parlamentarizmom.


Elita!

Uleti ti kruta rima.
noboole noboole 15:32 04.04.2022

Re: .

maksa83
Jer njima glasovi 'seljaka' i akademika nisu jednako važni.

Ovo je mit koji širi kartel na vlasti ("on vas preziru a ja vas volim" ) i naravno potpuni je bulšit. Ne postoji stranka koja računa na glasove akademika (šta god to simbolizovalo) a koja može da opstane duže od 17 sekundi. Marinika i Ponoš su obišli od Srbije sve što se moglo tokom kampanje, ali to je prilično nebitno kada sa druge strane imaš tabloide i televizije koje ih satanizuju 0-24 7 dana u nedelji. S obzirom na medijski mrak naravno da će oni pre da dosegnu urbane sredine pošto su to sredine koje većinski koriste medije koji su njima dostupni koje ovi ne mogu da dohvate i cenzurišu, dakle Internet prevashodno.

Najveća šteta koju je napravio ovaj režim je što je skuvao sve kao žabu do stanja da je ovo "normalno" i da politika ovako treba da funkcioniše i da se sad tu nešto kao bira. Sve ovo nema veze nisa demokratijom ni sa politikom (osim politike Lukašenko tipa, što je istina nekima sasvim noprmalno i prihvatljivo) ni parlamentarizmom.


Elita!

Uleti ti kruta rima.



Amin. Treba ipak dodati da je Zvalavi doktorirao stabilokratiju za Lukasenka, Bolsonera i sl... nisu mu ni do skuta. Brute force samo kad gori pod nogama, inace, mrak, ucene i parazitska simbioza sa svojim glasackim telom, te glumljenje faktora stabilnosti pred vetrovima Zapada i Istoka. Moze se cak steci i utisak da je za "strane sile" dovoljno da Srbija ne ide nigde te je ovo sto se danas desava idealno.

In other news, cujem da je jedan od skupljaca sigurnih glasova za koga posredno znam upravo dobio trajni umesto privremenog ugovora. Posao dobro uradjen.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana