Društvo

Oni pobeđuju ako mi postanemo isti

antioksidant RSS / 04.04.2022. u 21:50

Moramo prvo da se dogovorimo oko toga šta nam tačno kod Vučića smeta. Desna strana političkog spektra, hranjena, mažena i pažena od strane vlasti, porasla je do skoro pola miliona glasača, koji u suštini traže isto: više pravoslavlja, manje pedera i lezbejki, zaštitu porodice i naravno što više Rusije koju personifikuje Putin. Većina toga je i Vučićev svetonazor svakako, ali on je pragmatičan, neke stvari nije dobro ti da izgovaraš, dobro je imati strašilo uz sebe i njim plašiti goste koji stižu sa zapada. "Ako mene ne podržite dobićete Boška, a on je malo van vinkla, bolje vam je ovako, sa mnom znate na čemu ste, a i ove što melju ljude u ćevape sam pohapsio, od sad sam legalno hapsimo, nema više nestajanja u mraku." OK, besan sam pa pišem svašta, ali desničari se boje da će Vučić priznati nezavisnost Kosova i da će uvesti sankcije Rusiji. Obe zamerke su besmislene. Kosovo je postalo nezavisno potpisivanjem Briselskog sporazuma, kojim je dobilo autonomiju, sud, policiju, carinu... To koliko nije možete da proverite ako krenete tamo. Najbolje svojim automobilom, da vam objasne na liniji, granici, koje osiguranje važi. Taj sporazum je, valjajući se na podu, ispregovarao Vučić, Vučić ga i održava redovnim glasanjem Srpske liste na svakim izborima. A kada bi ljudi sa Kosova da glasaju na nekim srpskim izborima to tamo ne može, iako bi glasali za vlast. Što se Rusije tiče, nema ko da pritiska Vučića po tom pitanju, mnogo su veći problem sankcije za firme koje su u većinskom ruskom vlasništvu, kao npr što je Gasprom/NIS. Ideološke zamerke Vučiću i njegovoj politici su suštinski besmislene, jer on ne upravlja ideološkom već interesnom organizacijom i sve može i ništa ne mora. Imamo li LGBT premijerku? Imamo. To je znak da je ovo društvo sasvim otvoreno, a u to ime se redovno i parada održava. Navijači tog dana imaju druga posla. Ostalim danima nisu zauzeti, pa se ne preporučuje držanje za ruke u šetnji ako ste baš istog pola. Lepo je i što želite da imate dete sa svoji istopolnim partnerom, nadam se da vam utehu što vašu želju nećete ispuniti pruža saznanje da je Ana tu i da je srećna. Ako smatrate da je socijalna raslojenost problem, nemate se zog čega brinuti, pa zar se ne deli po 20, 30 ili 100 eura svakih nekoliko meseci, svaki put kad zatreba... rejtingu? Ne, ideološke zamerke su besmilslene. Ovde se zamerke svode na tehnologiju vladanja, način donošenja odluka, koji se svodi na idolopoklonstvo, a neodvoljivi je element tehnologije vladanja, kao i posledice vladavine: ima nas sve manje a dug koji ostavljamo onima koji dolaze za nama je sve veći. Život se sveo na raspodelu hleba i igara, i to suvog hleba, jer kolači su dvorjane a igre postaju sve nasilnije i nasilnije. I da počnem od toga da nemam odgovor ni na jedno pitanje koje se može postaviti. Ne znam kako razmrsiti Gordijev čvor Kosova (znam samo da se ne sme preseći, jer će krvariti), nemam pojma kako uopšte započeti rešavanje demografskih problema (iako sam svestan da je svaki početak danas bar nekoliko decenija okasnio), ni u ludilu ne bih smeo da reformišem obrazovne procese u Srbiji (znam samo da nešto duboko grešimo, opšti nivo funkcionalne pismenosti je zastrašujuć, Daning-Krugerov sindrom je opšte mesto, koje metastazira sa društvenih nauka u tehnološke i prirodne). Znam samo postavljati pitanja i svestan sam da moja vera u sopstvenu nepogrešivost jeste upravo samo vera i kao svaka religija - duboko pogrešna. Znam da se do odgovora može doći, ako ih uopšte ima, samo kolektivnim naporom. Ali za to je potrebno da se prekine sa podsticanjem kulture "Ne pričaj sa njim, nabodi ga".

Fajt umesto razgovora, pa je u pravu ko je jači. A svi smo mi deo društva. Postaješ otpad jer su isključiv, isključivost vodi u odumiranje. Možda u svačijim željama ima nečeg dobrog za sve, ali se ne čujemo jer vrištimo?



Komentari (43)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 21:51 04.04.2022

negativni taster

без музике
shmoo shmoo 00:53 05.04.2022

?

Извини, а зашто ја видим овај твој исти блог у дупликату (али са различитим коментарима испод основног текста), а нисам цирнуо ни кап алкохола?

Да л' је забаговао Блог Б92 или су забаговале моје кинеске наочаре са пијаце?

softelectronics_e softelectronics_e 07:30 05.04.2022

Re: ?

shmoo
Извини, а зашто ја видим овај твој исти блог у дупликату (али са различитим коментарима испод основног текста), а нисам цирнуо ни кап алкохола?

Да л' је забаговао Блог Б92 или су забаговале моје кинеске наочаре са пијаце?


Zašto naočari kupuješ na pijacu?
Ja otišao u redovnu optičarsku radnju, doktor mi proverio dioptriju, uzeo novi okvir pride - sve za tričavih 15 hiljada.
antioksidant antioksidant 07:57 05.04.2022

Re: ?

Извини, а зашто ја видим овај твој исти блог у дупликату

paralelni spiskovi
antioksidant antioksidant 07:58 05.04.2022

Re: ?

Zašto naočari kupuješ na pijacu?

kad ima i u liliju
shmoo shmoo 09:07 05.04.2022

Re: ?

antioksidant
Извини, а зашто ја видим овај твој исти блог у дупликату

paralelni spiskovi



Капирам.

Мислим... Надам се да капирам.

А није ни важно.


shmoo shmoo 09:11 05.04.2022

Re: ?

softelectronics_e
shmoo
Извини, а зашто ја видим овај твој исти блог у дупликату (али са различитим коментарима испод основног текста), а нисам цирнуо ни кап алкохола?

Да л' је забаговао Блог Б92 или су забаговале моје кинеске наочаре са пијаце?


Zašto naočari kupuješ na pijacu?
Ja otišao u redovnu optičarsku radnju, doktor mi proverio dioptriju, uzeo novi okvir pride - sve za tričavih 15 hiljada.



Не припадам елити Србије па онда могу да будем потрошач таман онолико колико је то примерно мом џепу.


antioksidant

Zašto naočari kupuješ na pijacu?


kad ima i u liliju



Ма имају, брате и у Лилију, али само сангласиз. То је ако хоћеш да будеш Џое Кул, а не да читаш.

А ја те наочаре за сунце из Лилија већ имам. Неколико пари, за ујутро, подне и увече.


solo solo 16:18 05.04.2022

Re: ?

Zašto naočari kupuješ na pijacu?


Ide i kod zubara na buvljak.

Valjda je do plate.

U struki.



A i radi od kuće.

Hu kerz!
softelectronics_e softelectronics_e 16:24 05.04.2022

Re: ?

solo
Zašto naočari kupuješ na pijacu?


Ide i kod zubara na buvljak.

Valjda je do plate.

U struki.



A i radi od kuće.

Hu kerz!

Ne bi trebalo da bude do plate.
Ja jesam platio 15 hiljada, ali sam kupio skup okvir.
A mogao sam da samo stavim stakla u stari okvir.
Koji je još uvek bio kul i do jaja.
Ali mi dosadio.
I bilo vreme da kupim neki ozbiljniji kako (mi) i dolikuje.
solo solo 16:33 05.04.2022

Re: ?

A mogao sam da samo stavim stakla u stari okvir.
Koji je još uvek bio kul i do jaja.
Ali mi dosadio.


Blago tebi kad su ti bar zubi zdravi.
softelectronics_e softelectronics_e 16:49 05.04.2022

Re: ?

solo
A mogao sam da samo stavim stakla u stari okvir.
Koji je još uvek bio kul i do jaja.
Ali mi dosadio.


Blago tebi kad su ti bar zubi zdravi.

Ja sam se za to borio.
shmoo shmoo 20:22 05.04.2022

Re: ?

solo
Zašto naočari kupuješ na pijacu?


Ide i kod zubara na buvljak.



Не морам да идем толико далеко и да користим градски превоз за то.

Довољно је да око поноћи изађем на ћошак улице где се скупља екипа и да почнем да се курчим међу том млађаријом и проблем вађења зуба је решен.

А импланти и протезе ионако нису за људе него за робокапове, па тако ја у ствари имам бесплатно зубно здравствено осигурање.

shmoo shmoo 20:23 05.04.2022

Re: ?

softelectronics_e
solo
A mogao sam da samo stavim stakla u stari okvir.
Koji je još uvek bio kul i do jaja.
Ali mi dosadio.


Blago tebi kad su ti bar zubi zdravi.

Ja sam se za to borio.



И ја сам се за то твоје борио.

mirelarado mirelarado 08:49 05.04.2022

Paralelni spisak

Ima li ovde i prozivke?
softelectronics_e softelectronics_e 08:57 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?
mirelarado mirelarado 09:01 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.
softelectronics_e softelectronics_e 09:06 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.
mirelarado mirelarado 09:10 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.


Nemam pojma o čemu pričaš. :)
shmoo shmoo 09:14 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?



Ма није прозивка. Стварно видим два истоветна Антиоксидантова блога (са различитим коментарима испод истоветног уводног текста) на Блогу Б92.

Не знам ко или шта ту багује?

Моје цвике за читање или Блог Б92?

Ево, ево, стављам моје наочаре за сунце уместо ових за читање. да не бих био толико радознао.






shmoo shmoo 09:15 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.




Чарли, не задевај се.





softelectronics_e softelectronics_e 09:34 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.


Nemam pojma o čemu pričaš. :)

Pa.
Pomenula si zaposlene u državnim preduzećima i ustanovama.
Pa sam se ja setio, npr. Shmuua.
mirelarado mirelarado 09:40 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.


Nemam pojma o čemu pričaš. :)



Pa.
Pomenula si zaposlene u državnim preduzećima i ustanovama.
Pa sam se ja setio, npr. Shmuua.


Privremeno zaposlene u raznim ministarstvima, vodovodima, elektrodistribucijama... onima koji su prekjuče bili na paralelnim spskovima i progonjeni da na izbore izađu, pod pretnjom da im se ugovor neće produžiti.
softelectronics_e softelectronics_e 09:47 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
softelectronics_e
mirelarado
Ima li ovde i prozivke?

Prozivka?
Koga?


Privremeno zaposlenih u državnim preduzetjima i ustanovama.

Šta je sa tim zaposlenima?
Ili bi, na primer, Shmuu trebalo da da otkaz dok Vučić i njegovi ne izgube izbore.
Pa nema Shmuu 9 života kao mačka.


Nemam pojma o čemu pričaš. :)



Pa.
Pomenula si zaposlene u državnim preduzećima i ustanovama.
Pa sam se ja setio, npr. Shmuua.


Privremeno zaposlene u raznim ministarstvima, vodovodima, elektrodistribucijama... onima koji su prekjuče bili na paralelnim spskovima i progonjeni da na izbore izađu, pod pretnjom da im se ugovor neće produžiti.

Eeeeeee!
Jbg.
antioksidant antioksidant 09:51 05.04.2022

Re: Paralelni spisak


Privremeno zaposlene u raznim ministarstvima, vodovodima, elektrodistribucijama... onima koji su prekjuče bili na paralelnim spskovima i progonjeni da na izbore izađu, pod pretnjom da im se ugovor neće produžiti.

Tužna je ova zemlja, ako se pogodi dioptrija naočara. Na mnogo mesta ima indukovane nesreće.
mirelarado mirelarado 10:41 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

antioksidant

Privremeno zaposlene u raznim ministarstvima, vodovodima, elektrodistribucijama... onima koji su prekjuče bili na paralelnim spskovima i progonjeni da na izbore izađu, pod pretnjom da im se ugovor neće produžiti.

Tužna je ova zemlja, ako se pogodi dioptrija naočara. Na mnogo mesta ima indukovane nesreće.


Tužna je koliko bi bila tužna i svaka druga mala, siromašna zemlja s autokratskom vlašću. Biće (ipak) malo drugačije posle ovih izbora. Republička skupština neće moći da bude ona dojučerašnja farsa, za početak. Nepomenik će i dalje kršiti ustav, ali će bar imati ko da ga javno proziva, a to više neće moći tek tako da se zatrpa i sakrije. Pa i vladu, nadam se, više neće moći da čine ovi što ne umeju da sastave suvislu rečenicu, ili da pročitaju brojeve s papira (ona nesrećnica za ekologiju)...
antioksidant antioksidant 12:21 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

Biće (ipak) malo drugačije posle ovih izbora.

ono što je pitanje zašto se napuštala skupština 2019.godine i zašto se bojkotovalo 2020.godine?
3 godine su iscurele a pametni ništa nisu postigli
softelectronics_e softelectronics_e 12:25 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

antioksidant
Biće (ipak) malo drugačije posle ovih izbora.

ono što je pitanje zašto se napuštala skupština 2019.godine i zašto se bojkotovalo 2020.godine?
3 godine su iscurele a pametni ništa nisu postigli

Bilo pa prošlo.
Ko, uopšte, ima vremena da se zamara time.
Samo napred.
Treba odmah krenuti u kampanju za sledeće izbore.
Za početak, napraviti ozbiljnu partiju, a ne ove qrčeve koalicije.
mirelarado mirelarado 12:42 05.04.2022

Re: Paralelni spisak

antioksidant
Biće (ipak) malo drugačije posle ovih izbora.

ono što je pitanje zašto se napuštala skupština 2019.godine i zašto se bojkotovalo 2020.godine?
3 godine su iscurele a pametni ništa nisu postigli


Nikad nije bilo očiglednije kakav je to fijasko bio. U međuvremeniku oni se em napljačkali, em organizovali kao vojska.
noboole noboole 10:55 05.04.2022

.

Nisi u pravu za vuciceve svetonazore. Rusija, Kina, EU .. ko god samo da bi se snasao i zadrzao vlast. Taj podlac je za sebe i sopstveno interesno drustvo.

softelectronics_e softelectronics_e 12:19 05.04.2022

Re: .

noboole
Nisi u pravu za vuciceve svetonazore. Rusija, Kina, EU .. ko god samo da bi se snasao i zadrzao vlast. Taj podlac je za sebe i sopstveno interesno drustvo.


Ma normalno!
antioksidant antioksidant 12:20 05.04.2022

Re: .

noboole
Nisi u pravu za vuciceve svetonazore. Rusija, Kina, EU .. ko god samo da bi se snasao i zadrzao vlast. Taj podlac je za sebe i sopstveno interesno drustvo.


ima on svetonazore, samo je praktičan i spreman da ih se odrekne ako je lukrativno
softelectronics_e softelectronics_e 12:21 05.04.2022

Re: .

antioksidant
noboole
Nisi u pravu za vuciceve svetonazore. Rusija, Kina, EU .. ko god samo da bi se snasao i zadrzao vlast. Taj podlac je za sebe i sopstveno interesno drustvo.


ima on svetonazore, samo je praktičan i spreman da ih se odrekne ako je lukrativno

Nema!
Nobole je to lepo rekao.
angie01 angie01 12:10 05.04.2022

sta smo imali,

lose organizovanu opoziciju-onoliko frontova, umesto jednog,dobro osmisljenog, gde racimo Marinika ne bi bila sa Djilasom i Jeremicem, koji su neomiljeni likovi, pa otkud kuku sa botom, koji je sada svoju samodopadnu mizeriju dao tati,-svi ti likovi zbog kojih je glasan toma, bi morala da se povuce...
...ja ne znam da u nekoj zemlji ima toliko predsednickih kandidata, od kojih je vecina potpuno besmisleno kandidovana,...cemu oni sluze.

kako je moguce da je objavljen procenat izlaznosti, neznatno veci, nego kada se bojkotovalo, a da su bili redovi na biralistima preko celog dana,...i da je tatko dobio vise, nego prosli put, kada je bio sam.

ne razumem radost opozicije zbog ulaska u parlament-kada su iz iztog dobrovoljno izasli, pa jos bojkotovali izbore, sto su proglasili pobedom,...sem sto se raduju zbog sebe i drzavne sise.

kako je moguca jasna pobeda snsa u recimo Zrenjaninu, koji 15 godina nema vodu i rokan je liglongovom fabrikom guma, Jagodini, gde se cerke podvode na bingabunga zurkama, Nedeljnicama, gde ce rio tinto da ih satre,...

..ko je glasao za zanokticu?

kako mogu gradjani rs, da glasaju za Beogradske izbore?

sve u svemu- hebi se stoko, deco, kupujte karte u jednom pravcu.
mirelarado mirelarado 13:37 05.04.2022

Re: sta smo imali,

sve u svemu- hebi se stoko, deco, kupujte karte u jednom pravcu.


Ujbt, šta li si ti očekivala kad si ovoliko frustrirana?
angie01 angie01 14:00 05.04.2022

Re: sta smo imali,

Ujbt, šta li si ti očekivala kad si ovoliko frustrirana?


nit sam frustrirana, nit sam ocekivala-samo primecujem.
antioksidant antioksidant 14:13 05.04.2022

Re: sta smo imali,

više predsedničkih kandidata ima smisla, jer pokriva ceo spektar nezadovoljnih sadašnjim i podiže se izlaznost, tj otežava završetak posla u prvom krugu. ali je očito da je neophodno prvenstveno pronaći prepoznatljivog kandidata koji bi uspeo da motiviše nekog i ko nije motivisan sam po sebi.
opozicioni blok je to uspešno uspeo da izbegne.
ceo eksperiment sa udruživanjem opozicije je pojeo minimum 3 godine, poslednju mrvicu dostojanstva koja se mogla iscediti iz demokratske stranke i pokazao se kao epski neuspeh.
ili uspeh ovih na vlasti?
Colin_bgd Colin_bgd 14:30 05.04.2022

Druze (_____) Mi Ti Se Kunemo...

Ma, problem je sto opozicija (ona koju nije osnovala sluzba) samo hoce da zasedne na isti prestol, a ne da pokusa da resava bilo kakav ozbiljniji problem ili, dalekobilo, da nesto sustinski i menja... Svi su oni srecni stanjem kakvo jeste (mozda 2-3 izuzetka), i niko tu ne bi nista menjao, ali brate red je da se puste malo i drugi da ucestvuju, a ne samo ON...
angie01 angie01 15:02 05.04.2022

Re: Druze (_____) Mi Ti Se Kunemo...

više predsedničkih kandidata ima smisla,


samo su se razlili glasovi nezadovoljnih-u tome je point,...obaska sto su opozisione koalicije napakovane tako, da tamo gde se neko ko ima smisla, oslanja na one koje svi mrze-to sam htela reci,...ova situacije je ona gde bi trebalo da se nateraju glasaci na taktican potez , a ne da je glasnje po savesti, sto bi se reklo....za to nije potreb nonikakvo istrazivanje,...tako da se slazem sa kolinovim objasnjenjem,...hebo te opozicija, koja stalno krivi glasace....koji zbog njihove impotentnosti na razne nacine, i nemaju ni zelju da ucestvuju.
softelectronics_e softelectronics_e 16:22 05.04.2022

Re: Druze (_____) Mi Ti Se Kunemo...

Colin_bgd
Ma, problem je sto opozicija (ona koju nije osnovala sluzba) samo hoce da zasedne na isti prestol, a ne da pokusa da resava bilo kakav ozbiljniji problem ili, dalekobilo, da nesto sustinski i menja... Svi su oni srecni stanjem kakvo jeste (mozda 2-3 izuzetka), i niko tu ne bi nista menjao, ali brate red je da se puste malo i drugi da ucestvuju, a ne samo ON...

Da.
Ali!
Zašto je neprirodna težnja opozicije da 'zasedne' na presto?
Pa valjda je (i) cilj da se osvoji vlast.
Ono što je, principijelan' problem sadašnje opozicije je to što bi svaka šuša da bude 'neko'.
A to nije moguće.
Ono što se posebno slažem (sa tobom) je - da bi ovi koji su previše godina u politici trebalo da kažu - društvo, hvala vam, probali smo, ali nismo taj kapacitet. Izvolite neko drugi.
maliperica maliperica 21:08 05.04.2022

Re: Druze (_____) Mi Ti Se Kunemo...

angie01
...hebo te opozicija, koja stalno krivi glasace....koji zbog njihove impotentnosti na razne nacine, i nemaju ni zelju da ucestvuju.

solo solo 22:19 05.04.2022

Oćeš da ljubiš ne znaš da voliš

ali brate red je da se puste malo i drugi da ucestvuju, a ne samo ON...


Pa kad MU je najveći.

Nisam i nemam nameru da proveravam al' verujem ovim pičkama iz ,,tkz. opozicije,, na reč.

Od učestvovanja nema selameta.

Pitaj teta Đanu ako sumnjaš.

angie01 angie01 20:55 05.04.2022

R.I.P.

Preminu Deajn Mijac,...ceo jedn svet.
antioksidant antioksidant 08:09 06.04.2022

Digresija...

Vidim da, nekim ljudima koje čujem, baš teško pada mogućnost da se vlast u gradu preuzme uz saradnju sa Zverima, Zanokticom i Boškom sa beogradskim naglaskom. Ali zanemaruje se da je u pitanju gradska vlast, koja treba da reši problem parkinga u centru i kanalizacije na par kilometara od centra, gradski prevoz i odnošenje smeća.
Ako se uspe preuzeti najveći grad od Nepomena, to je uspeh, pa makar i sa ovim Orcima (koji tu neće moći da nanesu preveliku štetu, a ako odbiju tu saradnju bar ćemo imati i napismeno za koga rade (ako do sad nije bilo dovoljno papira).
Zato - ako ima prilike - glasajte za Tadića (uz svu muku, to je racionalno).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana