Astrologija| Budućnost| Društvo

KRIVO SRASTANJE

angie01 RSS / 21.04.2022. u 14:36

 83b13c1d19e0d6d1712d244ad0b41eea.jpg

 

 Ponekad slikar i pored svog izuzetnog talenta i  neupitne kreativnosti, nije zadovoljan onim sto je naslikao iako se trudio da sledi  isnpiraciju i muzu vodilju, naprosto mu nije bio dan, ili ga nesto omelo.

Onda zastane, promisli, ocisti se od nakupljene anksioznosti  i  drugog dana, kada  mu se kockice sloze mnogo srecnije, krene u stvaranje ispocetka.

No on ne unistava  sliku koja mu se nije dopala, ne- jer  ona je deo dinamike njegovog stvaralastva,  nego nastavlja tako sto je preslikava, koristeci  vec  nanetu boju kao podlogu za delo koje ce stvoriti. Ostavlja dobre  delove kao podrsku novim potezima cetkom i oni ce do kraja rada idealno srasti i zajedno formirati skladnu upecatljivu kreaciju, kojoj ce se ljudi diviti.

Za srecan kraj ovakvog stvaranja, je potrebno i mnogo  promisljanja i strpljenja, mudrog osluskivanja licnih impulsa i znalackog koriscenja poteza i umesnosti  mesanja boja,  a o znaju konstruisanja kompozicije i forme, da i ne govorimo. Tako nastaje umetnost,  kvalitet koji se marljivo gradi rafiniranim slaganjem sloja na sloj, dok iz pocetne beline  ne izroni zadivljujuce stvaralastvo, koje ce nakon svog nastanka oplemenjivati  svet oko sebe.

Na zalost, u razvoju drustva, nisu upotrebljeni  isti  mehanizmi, verovatno zato,  jer  izgleda da cilj nije  ni bio  da ono napreduje i postane bolje, pa su novi potezi  cetkom vuceni  tako,  kako bi se izbrisale sve stare konstrukcije koje smetaju novom poretku  i vrednostima i tako lakse nametnuo novi etablirani koncept, koji ne podrazumeva nikakve potrebne  uslove,  sem adekvatne  pripadnosti  odredjenoj  grupi  i podrzavanje postavljenih ubedjenja,  u skoro groteknom maniru sledbenika.

Tako su u nasoj novijoj istoriji, premazani  da ne smetaju, moral, etika, postenje, znanje, umesnost, kultura, vrednoca, kreativnost,  pravda,  pravo, istina, humanost,  solidarnost,  zajednistvo,... savest i stod i ustoliceni silom mrznja, laz, razdvojenost, neznanje,  nepravda,  primitivizam, manipulacija, nasilje,  korupcija, razcovecenje.

Pocelo je razbijanjem krcaga iz koga se zajdenicki pila voda, navodno, jer su drugi narodi ,( pitanje je samo koji drugi, s obzirom da su svi potekli iz istog legla, vremenom se mesali  izmedju  sebe i  sa zavojevacima koji su se kroz istoriju smenjivali), prljali tu vodu,  pa nije bila dovoljno pitka, da bi onda iz krhotina potekla krv nevinih, koja je proglasavana pravednickom. U opstem bezumnom razaranju i ubijanju, postade  srce gladno,  a na gldano srce se ne ljubi-i tako se nakupilo potrebnog  djubriva, da se  nabaci kada bude zatrebalo. Zakacilo se zlo, kao krpelj u koren vlasi na temenu i tamo uporno  krcalo  na svojoj frekvenciji.

U  nastaloj praznini, nije bilo bitno da se pronadjes,  jer vise  nije bilo gde.  Tako se ostalo u bliskom dodiru grljenjem  sebe u crkvi,  umesto u zagrljaju.

I kada je dosao ultimatum o  zaustavljanju havarije, trebalo je nekako zasiti rane i odnegovati srastanje, kako bi se nastavio zivot. Al  nije bilo dobre volje da se to kavlitetno uradi, a i ambicije su bile sasvim drugacije i apetiti.

I  umesto promisljenih znalackih poteza cetkom mudrog i nadahnutog slikara, koji su vec  jednom  zlonamerno  preskoceni,  improvizovana je  sa namerom fuserjaska  prepravka i sve je nekako krivo sraslo.

Na tom neobradjenom, lose negovanom,  grubom,  neravnom i ruznom oziljku, lako se zapatio gnoj nove stvarnosti.

Umesto ozdravljenja, popravke, dobili smo trajnog rekovalescenta, cije lazno lecenje, sluzi kao veciti izgovor za sve.

Oslonjeni  na tu staku beskrajnog cekanja,  kao vernici  sto cekaju da ih uoci  bog ,  nismo ni primetili kako se uspostavlja novi ambijent, u kome je drustvo podeljeno na njih i nas, kako bi bio obezbedjen potreban odnos uzimanja i davanja, ispravnih i onih krivih.

I tako, skoro neprimetno,  kao kad se usunjava uljez,  prvo tiho na prstima, a posle jasnijeg  punog koraka i sve glasnije,  stigao je poremecaj u ponasanju i odnosima i postao normala.

Najedamput je postalo nepozeljno biti dobronameran, posten, pristojan, etican, empatican, iskren, principijelan,... Jeretici su prvo  odgurnuti  zajedljivom podsmesljivoscu,  koja se ubrzo pretvorila u otvorenu mrznju.  Bez zadrske su proglaseni za neprijatelja i  izdajice i tako obelezeni kao nepozeljni, terani da malo idu i nepostoje. I mnogi  odose.

Drustveni  prostor je bio pripremljen za novu  vrstu- skakavce.

Novi pozeljan covek,  je narcisoidni opnokrilac velikog umisljenog ega,  koji druge ne gleda u oci, kako bi sakrio svoju laz od koje je stvoren,  vec  ima usadjen pogled sa strane,  kako bi u svakom trenutku mogao nesmetano  da  vreba priliku i na nju skoci. Prazna glava, da punjenje ne uznemirava i smeta, spustena je na dole, kako bi pipci na celu lakse primali potrebne signale i usmeravali ga.

Glavno sredstvo opstanka mu je manipulacija, lazno predstvaljanje i laziranje proslosti, sadasnjosti i buducnosti, pa po potrebi  presvlaci kosuljicu uvek opremljenu potrebnom mimikrijom.

Koristi tudja znanja i vestine, predstavljajuci  ih kao svoje, koristi  druge i za ispunjenje svojih potreba i za nosenje krivice,  kontrolise sto obecanjima,  koje nikada ne ispuni, sto strahom i pretnjama. Empatija levl-zero, samo skela za jeftinu scenografiju  Potemkinovh sela.

BizMismen  trange/frange kobinacija za procenat.

Sa nadredjenima je ljubazan, kooperativan, usluzan i dopadljiv, sa podredjenima arogantan, agresivan i bahat.

Nudi pomoc i resenja, koja nikada ne izvrsava bez izvinjenja, niti  ucestvuje u kusanju posledica koje je izazvao, koje su obicno nocne more,  umesto obecanih snova.

Vazno mu je da bude prihvacen i da mu se dive,  pa se trudi da bude sarmantan i dopaljiv,  flertuje sa svima,  cesto vodi paralelne zivote,  nesposoban za prave, kvalitetne veze, pa svojom prazninom spusta kriterijume i lako zamenjuje  druge...jer nista stvarno ni sakim nije ni izgradio.

U ispoljavanju je prenaglasen  i  afektivan, pokusavajuci da tako prikrije da niceg drugog ni nema.

Nikada ne odgovara konkretno na pitanja,  uvek skrece na ono sto mu odgovara i na negativne reakcije odgovara prebacivanjem propusta  na druge.

 Nezreo i neformiran, funkcionise na povrsini, bez osecaja odgovornosti i savesti, tako da nema sramote ma sta cinio, a ubedjen je da mu je dopusteno sve. Svojim mrakom lako prepoznaje drugi, pa u odnosu na potrebe, od njega ili bezi,  ili se s njim ujedinjuje.

Estetiku je sveo na plasticni kic, koju je proglasio stilom.

Strucnjak je opste prakse, baratajuci sturim  informacijama pokupljenih naokolo, ali je nesposoban da zavrsi neki  veci zadatak. Lako negira da je nesto rekao i uradio, a kada mu se predoce dokazi,  glumi uvredjenost. Iz neprijatnih situacija se izvlaci, umesto da ih resava.

Ne priznaje vece kvalitete i sposobnosti  cak i fiktivno bliskih ljudi, jer je  njegovoj nesigurnosti i kompleksima potrebna hrana divljenja, kojom odrzava svoju izmisljenu superiornost, pa redovno pribegava  klevetanju i ogovaranju svih,  koji  bi mogli da rasparaju opsenu kojom se obavio.  Obozava da napomene kako navodno druguje sa nekim poznatim osobama, iako ih je samo slucajno sreo u prolazu.

Voli da kontrolise druge al ne daje pristup svom zivotu.

Novi covek,  ustolicen kao mejnstrim evolutivnom mutacijom,  je nezasiti  prozdrljivi predator agresivac, koji misli samo na sebe unistavajuci  sve pred sobom,  a drugi mu sluze da ostvari  svoje ciljeve, po neupitnoj ceni. ..

...a sve zbog linije u pesku povucene suvim prutom, kako bi se obelezile granice i  strane,  koju ce ionako da poravna talas, kada nadodje plima.

 

Krivo srastanje

Budnosti nikan dosta gospodjice od tri pedlja
Na krivinama zadnji vagoni ludjacki tresu
I mnogi prazne crijeva zaboravljajuci stid
A oholost nekad sudjena da bude vrlinom
Splasnjava na ocigled I smrdi nadaleko
I nitko nema snage da odagna propadanje
I nitko I ne pokusava da bude vise od hladne zelatine
Koja laprda medju krajnostima kao rijetko govno
Dok svi tvoji besprizorni usrecitelji
I samozvani stovaoci onog sto ne razumiju
I svi tvoji placeni nitkovi dousnici I sjecikase
I svi tvoji mutavi urlatori zvucnih titula
Hrabro spletkare zasticeni lopovskim kodeksom
Koji stiti vernike od zarazenih
A svaku duhovitost uvijek I na vrijeme
Efikasno lijece you samom zacetku
Pa kakvo ime da ti damo gospodjice od tri pedlja
Krivo srastanje gospodine krivo srastanje
Kao kad bogate prose za miraz
A talon nose ruzni I opaki
S necuvenom moci da tjeraju sto zazele
Mnogo ih je I strasno galame
Obicno razbiju sva ogledala na koja naidju
Da ne ostane ni pomen na ljepotu

DZoni Stulic 

 


Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 15:06 21.04.2022

amicum secreto mone,palam lauda

S' necuvenom moci da tjeraju,ili ne, ono sto zazele

они узорни што ..........путоказ сваком
кљокну не успевши трајати по вољи,
док ....подоста их..... a не формираних
трудноћу уложе ..........и постану бољи
angie01 angie01 17:20 21.04.2022

Re: amicum secreto mone,palam lauda

они узорни што ..........путоказ сваком
кљокну не успевши трајати по вољи,

zoja444 zoja444 15:56 21.04.2022

komentar bez lose namere

angie, sve ovo sto si napisala, oduvek je bilo i bice. nema tu promene.
angie01 angie01 17:23 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

oduvek je bilo i bice. nema tu promene.


meni se cini da su se pozeljni parametri drsaticno promenili,...nekada je celo drustvo tezilo da usmerava generacije po sasvim drugacijem uzoru. Odnosi medju ljudima vise nisu isti.
Ribozom Ribozom 17:28 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Ja nadjoh neke svoje (lose) osobine u navedenim.
Eto, prvi korak je samospoznaja i sada bi dobro dosao neki savet kako da u ozbiljnim godinama popraviti sebe. Recimo kako u hakslijevoj varijanti sveta punog informacija ne biti povrsan.

p.s. A prepoznao sam i blogerku odozdola, sto se uobrazila pa zakljucava njene blogove.
zoja444 zoja444 17:51 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

mislim da se to zove stanje anomije. kada propadne jedan vrednosni sistem, a drugi nije izgradjen. ovde je izgradjen naopak. elita je zakazala.
angie01 angie01 18:00 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Ja nadjoh neke svoje (lose) osobine u navedenim.




Recimo kako u hakslijevoj varijanti sveta punog informacija ne biti povrsan.


odrediti prioritete-onim vaznim se posvetiti, one nevazne preklociti:)

ozbiljne godine svakako imaju kredit od prirode...radi sve sto ti je ugodno i cini te srecnim...ne moze vise biti dramaticnih posledica, ma sta to bilo.

...ovo poslednje-pusti...svako je odgovoran za sebe.
angie01 angie01 18:03 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

mislim da se to zove stanje anomije.


jeste, sa ljudima u granicnom poremecaju.


elita je zakazala.


pa ne znam da l je tako,...prvo, zavisi ko su elite,...a drugo, u razbijenom sistemu nema drugog pravila, sem onog jaceg.
Ribozom Ribozom 22:16 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere


odrediti prioritete-onim vaznim se posvetiti, one nevazne preklociti:)

ozbiljne godine svakako imaju kredit od prirode...radi sve sto ti je ugodno i cini te srecnim...ne moze vise biti dramaticnih posledica, ma sta to bilo.


I sad dodjosmo do sledece moje mane iz navedenih, egoizma.

Sa nadredjenima je ljubazan, kooperativan, usluzan i dopadljiv, sa podredjenima arogantan, agresivan i bahat.


Ako sam grozan sa svima na poslu, da li se ponistava?

Eto danas razmisljam kako ja i zena ne razumemo isto pesmu 'Mekano'. 'Ajde sto smo mnogo individuAlni pa ne mozemo da posle mnogo godina braka saglasimo oko vidjenja pesme, imamo i dodatni problem sto smo toliko out iz drustvenih tokova pa i ne umemo da prepoznamo ironiju i sarkazam, ako ih ima. Uzas
angie01 angie01 22:49 21.04.2022

Re: komentar bez lose namere

egoizma.


neka umerena doza je potrebna-to se zove samozastita:).


Ako sam grozan sa svima na poslu, da li se ponistava?


pa tu se postavlja pitanje, koliko je tebi onda lose tamo.


pa ne mozemo da posle mnogo godina braka saglasimo oko vidjenja pesme,


posle mnogo godina braka, javlja se otpor:)...narocito ako nema neko drugi, na kome bi se on ispoljavao zajednicki.
omega68 omega68 11:09 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

oduvek je bilo i bice. nema tu promene.


meni se cini da su se pozeljni parametri drsaticno promenili,...nekada je celo drustvo tezilo da usmerava generacije po sasvim drugacijem uzoru. Odnosi medju ljudima vise nisu isti.

И ја мислим да је све ово постојало одувек.Некоме се чини да су се параметри променили али то зависи у каквом је окружењу живео онда а у каквом сад.Мислим на блиско окружење.Можда се оно променило, а не узори уопште.
А ако дођемо до доказа да се заиста променило на лошије, онда на томе треба захвалити западу, модерни и постмодернизму.У суштини треба доћи до корена свега и захвалити се оном геноциду знаном као "француска буржоаска револуција".Од тада владају идеје да се човек мења на лошије.
Али није ни то најгоре - овај трансхуманизам К.Шваба би донео потпуну пропаст.Између осталог, Русе тренутно подржавам због тога што се боре против те најгоре пошасти до сада
angie01 angie01 12:53 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

И ја мислим да је све ово постојало одувек.Некоме се чини да су се параметри променили али то зависи у каквом је окружењу живео онда а у каквом сад.Мислим на блиско окружење.Можда се оно променило, а не узори уопште.


jao jeste,...

...nekada se u vrticu slusao Dragan Lakovic i Brano Kockica, a od devedesetih se cupka uz brenu i cecu, nekada je skola, pored svoje obrazovne uloge, prihvatala i onu vaspitnu-kako joj pise u opsu rada-pa su generacije vaspitavane po modelu morlanih nacela, bez obzira da li su im roditelji bili sposobni da pripomognu ili ne, mi smo postovali i zortali od nasih profana, bilo nas je sramota ako ne znamo gradivo, a iz skole smo izlazili sa slicnim fundusom znanja, bez obzira na ocene- danas deca nemaju od koga da uce, jer se nastavnicki kadar promenio u odnosu na urusenu prosvetu-oni dobri prosvetni radnici, su ostaci od nekada i strce kao da su vanzemaljci-pa izlaze iz skole bazicno nepismeni, jer nikoga nije briga, sada se razlikuju po tome, da li imaju nekog kod kuce da ih usmeri, ili ne.
nekada ti je bilo frka da izneveris druga- sada je to pozitivno brojanje, koliko zaheba, toliko bodova.

nas su vodiliu pozoriste, Operu, na balet-danas se sedi sa profesorima u kaficu i pusi,...nekada se nije dilovala droga ispred skola...danas svaki klinac ima utoku u dzepu.

Nekda si imao neverovatno kavlitetan skolski program, pa dokumentarni, kulturni, nekada su na Studiju B program vodili Sloba Konjovic, Zoran Modli i Dusko Radovic a vidi sada,...umesto Bajforta, imas parove i zadrugu.

Nekada je uzor bila Divna Colic, a danas jovana jeremic, nekada su se slusali Arsen i Azra-filozofi, pesnici- danas grandovska golisava ekipa sa nesuvislim tekstovima uz elektricne zurle....ovako mogu do prekosutra...

vidi na sta lici grad-kao da je djubriste, nikada prljaviji, nekada si tacno u odredjeno vreme mogao da vidis perace ulica,...sada ih nema godinama...
angie01 angie01 13:12 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

У суштини треба доћи до корена свега и захвалити се оном геноциду знаном као "француска буржоаска револуција".Од тада владају идеје да се човек мења на лошије.




...za malo da mi promakne,...pa je l ti to zagovaras apsolutisticku monarhiju feudalnog tipa u kojoj je manjinsko plemstvo i svestenstvo povlasceno na racun i narocito grbaci vecinskog siromasnog seljastva,...gospodebozeisakloni.

Русе тренутно подржавам због тога што се боре против те најгоре пошасти до сада


u cemu ih podrzavas=sto fasiraju civile i preoravaju gradove suverene zemlje-ovo nije pitanje
zoja444 zoja444 13:13 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

angie, sve je to diskutabilno. da li je to ranije imalo ideoloske ili moralne razloge? da li je to sve bila velika prevara titovih pionira, izdajnika u nasim redovima... nisu dosli vanzemaljci i s.ebali sve.
angie01 angie01 13:41 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

sve je to diskutabilno.


nije, jer su cinjenice u pitanju.

da li je to ranije imalo ideoloske ili moralne razloge?


niko te nije terao da sledis ideologuju, a moralna nacela su se podrazumevala.

da li je to sve bila velika prevara titovih pionira, izdajnika u nasim redovima... nisu dosli va


ovo ne razumem-ko su izdajnici?

sto se pionira tice- to je bila jedna simbolicna forma, koja je trebalo da obelezi trenutak, kada postajes odgovoran, ne znam zasto bilo ko potencira pionire, kada su svi tu maramu videli jednom, onda kada su je primili i nikada vise.

nisu dosli vanzemaljci i s.ebali sve.


pa nisu- nego interesne grupe.
omega68 omega68 13:52 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

preoravaju gradove suverene zemlje-ovo nije pitanje

Kao po običaju ili se praviš blesava ili samo nemaš pojma šta je pozadina tog sukoba zapada i Rusije
zoja444 zoja444 14:11 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

ja mogu da promenim samo sebe.
angie01 angie01 14:43 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Kao po običaju ili se praviš blesava ili samo nemaš pojma šta je pozadina tog sukoba zapada i Rusije


ja zapadne interese ne negiram,..nego, sta cemo sa fasiranjem i preoravanjem.
nsarski nsarski 15:17 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere


omega68
preoravaju gradove suverene zemlje-ovo nije pitanje

Kao po običaju ili se praviš blesava ili samo nemaš pojma šta je pozadina tog sukoba zapada i Rusije


Pa, jeeebote, pa nemojte penal na početku (Momirović). Pa vidi šta su uradili u Kijevu zlotvori!







Oh, ne. Izvinjavam se, ovo su slike iz Bagdada. Ipak, tako im i treba kad su razvili sredstva za masovno uništenje.
gvozden1 gvozden1 20:22 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Ipak, tako im i treba kad su razvili sredstva za masovno uništenje.

A nisu ni suverena država.
Suverenitet Ukrajine se uzima kao crveno slovo, a kad se o drugima, pa i Srbiji radi, onda je to prevaziđen koncept, retogradan i štetan.

Principijelni ljudi nema šta.

Sve u vezi sa Ukrajinom je uvrnuto.
Onaj Zelenski, objektivno, može da bude dobar klovn, ali on i državnik su blizu kao bog i šeširdžija, i on takav postrojava po Evropi a ovi mu se pravdaju.

Nemačka, ej Nemačka, predsednik Nemačke priča kako treba jesti manje mesa, bolje se oblačiti i manje grejati, da bi se Rusiji naudilo a Ukrajini pomoglo.

Onda čitam, gradonačelnik Mariuoplja zahteva od Rusije da pusti sve iz tih tunela, kad ovi kažu može, ali, naravno, da polože oružje, da se predaju, kao što radi svaka vojska od kad je sveta i veka, on traži suprotno, da ih puste sa oružjem jer oni hoće i dalje da "brane svoju otadžbinu"

Kaže čovek mrtav ladan, ostavite im oružje i pustite ih, hoće i dalje da pucaju na vas.

I ne vidi u tome problem.

Otišao zdrav razum na godišnji odmor.
angie01 angie01 20:47 22.04.2022

Re: komentar bez lose namere




Otac Makarije

Mediji u šoku jer bosanski muslimani navijaju za pravoslavne Ukrajince a bosanski pravoslavci navijaju za Čečene muslimane.
softelectronics_e softelectronics_e 06:44 23.04.2022

Re: komentar bez lose namere

zoja444
mislim da se to zove stanje anomije. kada propadne jedan vrednosni sistem, a drugi nije izgradjen. ovde je izgradjen naopak. elita je zakazala.

Izvini!
Koja to elita?
Elita koja je zauzimala ključne pozicije u prethodnom (Titinom) sistemu je bila sve osim elite.
Oni su svoj elitizam dokazivali iskazivanjem lojalnosti Faraonu.
Lojalnost su iskazivali gazeći sve ko je izakzivao (i) najmanju sumnju u njihovog Faraona.
Elita koja je klicala 'i posle Tita Tito' ne može biti elita.
Smešno!
Dobro smo mi i prošli.
shmoo shmoo 08:04 23.04.2022

Срби су политички инфантилан народ

који и даље не схвата како треба да функционише политички систем па су нам зато стално потребни фараони.


softelectronics_e

Koja to elita?
Elita koja je zauzimala ključne pozicije u prethodnom (Titinom) sistemu je bila sve osim elite.
Oni su svoj elitizam dokazivali iskazivanjem lojalnosti Faraonu.
Lojalnost su iskazivali gazeći sve ko je izakzivao (i) najmanju sumnju u njihovog Faraona.
Elita koja je klicala 'i posle Tita Tito' ne može biti elita.
Smešno!
Dobro smo mi i prošli.




Ма нисмо још прошли!

Пролазимо ми то још увек.

Ено лепо си код Бобића констатовао каква нам је политичка елита.

Ово што глумата опозицију Вучићу свакако не може бити озбиљно схваћено и прихваћено. Ти ликови које називамо опозиција у Србији само помажу Вучићу да се што дуже одржи на власти. И онда после сваких избора (преферирам реч гласање јер то што ми радимо нису избори) уследи, што каже Соло, дубоко разочарање јер се схвати да је та тзв. опозиција само помогла Вучићу да и наредних неколико година излази из фрижидера.

А зашто је то тако?

Па зато што су то све остаци из онога што још увек нисмо прошли и ми смо као друштво још увек на нивоу када се тражи нови фараон да му се искаже лојалност.

Не користим баш ту реч фараон (мада јесте одговарајуће), више волим да кажем да ето већ 30 година у вишестраначкој парламентарној демократији Србија вазда тражи "калифа уместо калифа".

И тако нам је још од оног доба Милошевић (влас') и Драшковић (опозиција). Драшковић ме је у самом почетку одмах подсетио на Изногуда па зато ја кажем "калиф уместо калифа".

И то су те наше политичке опције у Србији, немамо друге.

Зато нам избори у Србији и нису избори него само тек пуко гласање за калифа или за онога који хоће да буде калиф уместо калифа. (Мангупи би рекли, исти к... друго паковање.)

И то нам је то, што каже Басара, па да смочимо. То нам је елита. Све сами Изногуди од којих је само један остварио свој сан, али зато немамо ниједног Харуна ал Пусаха па да и народ осети мало то благостање у које нам Изногуди (елита) живи већ деценијама.












nsarski nsarski 09:47 23.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Sve u vezi sa Ukrajinom je uvrnuto.
Onaj Zelenski, objektivno, može da bude dobar klovn, ali on i državnik su blizu kao bog i šeširdžija, i on takav postrojava po Evropi a ovi mu se pravdaju.


Pa, da te obradujem, Zelenskom je upravo juče dodeljena nagrada
J.F. Kennedy Centra za odbranu demokratije.

Zelensky gets John F. Kennedy award for defending democracy

U međuvremenu se žestoko lobira da mu se dodeli Nobel za mir ove godine. Pa, ako je mogao Obama da je dobije, u trenutku kad je vodio 7 agresivnih ratova, zašto ne i Zelenski?
gvozden1 gvozden1 12:19 23.04.2022

Re: komentar bez lose namere

nsarski
Sve u vezi sa Ukrajinom je uvrnuto.
Onaj Zelenski, objektivno, može da bude dobar klovn, ali on i državnik su blizu kao bog i šeširdžija, i on takav postrojava po Evropi a ovi mu se pravdaju.


Pa, da te obradujem, Zelenskom je upravo juče dodeljena nagrada
J.F. Kennedy Centra za odbranu demokratije.

Zelensky gets John F. Kennedy award for defending democracy

U međuvremenu se žestoko lobira da mu se dodeli Nobel za mir ove godine. Pa, ako je mogao Obama da je dobije, u trenutku kad je vodio 7 agresivnih ratova, zašto ne i Zelenski?

I za te vrednosti, da neki Zelenski dobija nagrade, ovaj zapad ratuje, sipa pare i živote (tuđe doduše za sad) to promoviše kao ideal.
Javni makar, masovni, šta im je stvarni cilj da ne nagađamo, ali ovo preporučuje čovečanstvu.

I ako to pobedi, eto, u tome ćemo živeti, oni koji budu živeli.

Da čovek koji pokreće ratove bude nagrađen nagradom za mir, drogirana marioneta koja zabranjuje jezik, pravo glasa, koja granatira gradove, nagradom za demokratiju, i još takvih ludosti.

Sve to postaje normalno, i još oni koji tu glupost progutaju sebe svrstavaju u progresivne.

I šta ostaje normalnom čoveku osim sa makar sačuva zdrav razum, pa i ako ta ludost pobedi da bude svestan da je pobedila ludost, ali je i dalje to ludost, a nikako normalno stanje.

Ali

Evo, Rusija na to ne pristaje, Kina premišlja, Indija, Afrika, Latiniska Amerika, većina čovečanstva ipak nije na toj strani.

Ali ona bogatija i jača jeste.

Neka nam je bog u pomoći.
magnus magnus 13:42 23.04.2022

Re: komentar bez lose namere

Pa, ako je mogao Obama da je dobije, u trenutku kad je vodio 7 agresivnih ratova, zašto ne i Zelenski?
I Zavadlav se kandidiro za Nobela ...
[youtube]http://youtu.be/yMqwBAPfybg?t=231[/youtube]
Zavadlav je splitski mornar koji je ubio 3 dilera koji su mu zlostavljali brata unatoč prijavama policiji , jednostavno netko ih je štitio pa su reketarili i jebiga ovom pukne i posmica ih --- sad traži nobela . dobio 40 godina


mariopan mariopan 05:41 27.04.2022

Re: komentar bez lose namere


Sve u vezi sa Ukrajinom je uvrnuto.
Onaj Zelenski, objektivno, može da bude dobar klovn, ali on i državnik su blizu kao bog i šeširdžija, i on takav postrojava po Evropi a ovi mu se pravdaju.

Mislim da je on pobedio na izborima jer su ga birači poistovetili sa ulogom u seriji "Sluga narodu" i doživeli ga kao pravednog i sposobnog državnika, ali to je bila samo uloga koju je glumio. Biti državnik nije isto što i glumac.
A podrška zapadnog bloka mu dolazi iz ličnih i interesa drugih zemalja, ne za dobro Ukrajine sigurno. Sada će neki političari napraviti karijere a neke države profitirati na ovom ratu, tako se svet vrti otkad postoji.

On je samo pajac koji igra ulogu i malo se zaneo.

Samo mi je žao ljudi.
zoja444 zoja444 18:38 21.04.2022

elite

elite su se same etablirale. neki sa pokricem, neki ne. nije pametno cackati ih.
angie01 angie01 19:46 21.04.2022

krivo srastanje by Johnny

angie01 angie01 20:53 21.04.2022

Dva pitanja

zna li neko, zasto danima nadlecu avioni nad gradom?

kako se kaci youtube u post?

predatortz predatortz 21:00 21.04.2022

Re: Dva pitanja

angie01
zna li neko, zasto danima nadlecu avioni nad gradom?

kako se kaci youtube u post?



Biće neka promocija u subotu.
Ništa strašno.
Još uvek...
angie01 angie01 21:16 21.04.2022

Re: Dva pitanja

hvala- 'ajd prvi dan, posle drugi, treci, danas bas nisko, neprijatan zloslutan zvuk,..a niko ne zna sta se desava-jos uvek:(
vcucko vcucko 21:41 21.04.2022

Re: Dva pitanja

angie01
hvala- 'ajd prvi dan, posle drugi, treci, danas bas nisko, neprijatan zloslutan zvuk,..a niko ne zna sta se desava-jos uvek:(

Ništa se ne dešava. Za 30. april na Batajnici je najavljen aeromiting, vežbaju.
predatortz predatortz 22:12 21.04.2022

Re: Dva pitanja

vcucko
angie01
hvala- 'ajd prvi dan, posle drugi, treci, danas bas nisko, neprijatan zloslutan zvuk,..a niko ne zna sta se desava-jos uvek:(

Ništa se ne dešava. Za 30. april na Batajnici je najavljen aeromiting, vežbaju.


Da.
Potom, treba naglasiti da su naši piloti, godinama unazad, imali jako malo sati letenja. Prosto, nisu imali na čemu da lete.
Sada uvežbavaju, naročito piloti helikoptera koje do nedavno nismo imali u našem vazduhoplovstvu. Mislim na nove letilice, ne helikoptere uopšte.
Nadletanje gradova i naseljenih mesta je bitan segment obuke i održavanja forme za svakog pilota.

Dobro, ovi na vlasti vole malo više da pokazuju novo naoružanje i opremu, narodski rečeno kurče se malo više, što je glupo.
Ali, suština je da pilot mora biti u treningu, da bez vežbe gubi rutinu, a da Srbija nije ni Rusija, ni Amerika, pa da ti letovi mogu biti relativno nezapaženi.
Srbija je mala zemlja i te aktivnosti moraju biti primećene.

U svakom slučaju, ne postoji razlog za strah od svoje vojske. Taj razlog postoji kada te vojske nema, ili ona nije dovoljno uvežbana i opremljena.
gvozden1 gvozden1 22:52 21.04.2022

Re: Dva pitanja

Ništa se ne dešava

Dešava se, dešava.

Cveti, Takovo, Miloš, evo mene, evo vas....

I dan vojske Srbije.

Dobro, to nekoga nervira, nekoga plaši.... :)
angie01 angie01 22:53 21.04.2022

Re: Dva pitanja

Za 30. april na Batajnici je najavljen aeromiting, vežbaju.


kod nas u kuci se vec neko vreme ne gledaju vesti, na kojima su mozda tako nesto javili,..a vidim, ne znaju ni drugi oko nas.



U svakom slučaju, ne postoji razlog za strah od svoje vojske


nemam strah- samo je neprijatno,...u sveukupnom desavanju.

svakako hvala za info.
zilikaka zilikaka 23:27 21.04.2022

Re: Dva pitanja

nemam strah- samo je neprijatno,...u sveukupnom desavanju.

Da, ali sve je stvar navike.
Sećam se nekih davnih godina kada su počela nemila dešavanja u bivšoj nam Jugi, da se pojavila vest kako je stanovništvo nekog grada, nislim na Kosovu, uznemireno jer vojni avioni probijaju zvučni zid iznad grada. I znam da je meni tada to bilo čudno, po sistemu, šta ima da se uznemiravaju, kad je to normalno.
I zaista, ovde smo odrastali sa tim kao čestom pojavom.
Samo tresne i zatresu se stakla, naročito u danima kad pukne lepo vreme pa se oni razlete.
Posle sam saznala da to na drugim mestima i nije bilo ni blizu toliko često. Valjda im ovde tad nešto bilo zgodno da to rade.
Kasnije, kad sam se doselila u Blokove, smetalo mi u prvo vreme vazda to nadletanje zbog Surčina, ali i to sam brzo prestala da primećujem.
...kad pogledaš, to ti isto ko i kad živiš blizu pruge. Svako radi svoj poso.

gvozden1 gvozden1 23:28 21.04.2022

Re: Dva pitanja

vidim, ne znaju ni drugi oko nas.

Da li je smelo da se ne zna kad je bio dan JNA?

I da li je bolje ono, kad bi na, ne znam šta se slavi 22. decembra, bila opasno podignuta obrva (makar to) ili sad kad se, ne znam šta se slavi, ističe skoro kao hvala?
angie01 angie01 00:20 22.04.2022

Re: Dva pitanja

smetalo mi u prvo vreme vazda to nadletanje zbog Surčina, ali i to sam brzo prestala da primećujem.
...kad pogledaš, to ti isto ko i kad živiš blizu pruge. Svako radi svoj poso.


pa dobro bre,jedno je kada se naviknes na neki uobicajeni zvuk, a drugo kada ti iznenada bruje vojni avioni u niskom letu.


predatortz predatortz 10:10 22.04.2022

Re: Dva pitanja

a drugo kada ti iznenada bruje vojni avioni u niskom letu.


Ajde da ne preterujemo...
I mi drugi vidimo i čujemo te avione, ali nema govora o niskom ili brišućem letu.

Naprotiv, lete u paradnoj formaciji, uvežbavaju za aero-miting. Ujedno, piloti knjiže preko potrebne sate naleta

I kome to, a da nije zlurad, može da smeta?

Njegova vojska vežba za paradu, pa smeta?

Svašta!

Ti ljudi ne reprezentuju ni Vučića, ni Vulina, ni Nešu Slinu...
Oni su naša vojska, iz našeg naroda. Naša deca, braća, rođaci, komšije. Ljudi poput nas. Samo malo psihofizički sposobniji od većine nas. Zapravo, ne baš tako malo.
angie01 angie01 10:25 22.04.2022

Re: Dva pitanja

I kome to, a da nije zlurad, može da smeta?

Njegova vojska vežba za paradu, pa smeta?


nisam zlurada, niti sam komentarisala u tom smislu-jednostavno, danima nadlecu, niko ne zna zasto-evo sada znam i to je to.


ali nema govora o niskom ili brišućem letu.


ne znam tacno sta ti je to, al juce, kada sam i postavila pitanje, bas su bili niski i glasni-neprijatan je osecaj.

Oni su naša vojska, iz našeg naroda. Naša deca, braća, rođaci, komšije. Ljudi poput nas. Samo malo psihofizički sposobniji od većine nas. Zapravo, ne baš tako malo.


ne razumem cemu ovo-jasno je da rade onako kako im je receno-ja sam samo pitala o cemu se radi.
nsarski nsarski 10:07 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Da, ali sve je stvar navike.


Pa, da se zabavimo - evo maštovitih natpisa po Kini. Kažu ljudi da su efikasni u suzbijanju prestupa.



("Molimo vozite bezbedno, u blizini nema bolnica" )



("Ne parkirajte na kapiji. Prestupnicima ćemo izbušiti gume" )



Upozorenje na jednoj građevini : ("Dragi radnici, kada radite vodite računa o bezednosti, ako doživite nesreću, neki drugi tip će da vam jebe ženi, tuče vašu decu i troši vašu posmrtnu penziju. Budite oprezni" )

U jednom komšiluku:

("Upozorenje lopovima: kad vas uhvatimo tući ćemo vas od prve do poslednje kuće u ovoj ulici. Ulica je dugačka 786 metara" )

Možda bi nešto slično moglo kod nas da se uvede? Pa da se odviknemo od loših navika.
nikvet pn nikvet pn 14:48 23.04.2022

Re: Dva pitanja

(Морам сада лакши трол актуелан поводом ускршње печенице; домаћица ће опростити јер њен кухињски осећај за филинг изразито ценим и поштујем))

Елем, сутра је у народу печење традиционални закон ускршње трпезе. По селима то се одржало, по градовима мање. Наравно да је прва опција јагњетина. Еталон квалитета је свакако планинско јагње са тазе зелене траве. Рецку ниже иде јагње са паше коме је у исхрану додато концентроване хране поради бољег прираста. Разлику ће осетити ретки. Две рецке ниже иде јагње из това без паше порасло на сувој храни. То је већ осетна разлика у укусу али месо јесте мекше и наизглед лепше. То је гро јагњетине из маркета и она све више преовлађује. Здравствена исправност јагњећег меса уопштено врло је висока, то је практично најбезбедније месо. Код нас нема болести путем јагњади преносивих на људе а хемија у исхрани је никаква или занемарљива.

Прасетина је следећа. Читаво прасе на ражњу може да савлада бројна екипа око ускршње трпезе али тога је све мање. Потражња се окренула према мањој количини што је отворило простор за печењаре. Ту тек свачега има (можеш да постанеш и директор ЕПС-а) али већином знају свој посао. По Бг и северније буде ту и преварних радњи као што је недопечено због боље килаже на продаји али јужније то не пролази. Том приликом недопечености (крваво око кости) може да се провуче и којешта ризично. Али ако је урадак до коске по пе-ес-у онда ризика нема.

Срећни празници!
milisav68 milisav68 15:51 23.04.2022

Re: Dva pitanja

nikvet pn
По Бг и северније буде ту и преварних радњи као што је недопечено због боље килаже на продаји али јужније то не пролази.

E, nevezano za praznik, pečenjare ili rade ili pokušaju sa prevarom pa brzo zatvore.

A u manjim mestima to ne možeš da sakriješ.

Mi tu i tamo kupimo kilo-dva pečenja kad nam se prijede ili kad je neki porodični datum koji bi kao da obeležimo.

I onda sve to ide uhodano, bez krvavih kostiju.

angie01 angie01 16:00 23.04.2022

Re: Dva pitanja

јер њен кухињски осећај за филинг изразито ценим и поштујем))




...sta sam sve naspremala, mogla bih i da pokazem, ako navatam nekog da mi prebaci slike na imgur-za sta sam izgleda smotana, ili vise nemam dovoljno strpljenja da odgledam proceduru.
nikvet pn nikvet pn 17:49 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Наватаћу ти ја. Пај'сад:

Милисаве-е-е! Ајде не буди лењ и идеолошки острашћен него у име свесрпског помирења ускршњег покажи Енџики тајне Имгура. Бићемо вишеструко награђени асталском раскоши за празник, сигуран сам. Ајде плизим те, немо'си таки.
zilikaka zilikaka 18:08 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Бићемо вишеструко награђени асталском раскоши за празник, сигуран сам.

Ja da dodam kako od one priče od zimus, o mogutjnostima ribanca, redovno pravim "musaku" koju je ona postovala.
I ne samo to, nego sam napravila malu zalihu ribanca u zamrzivaču, da mogu to da nastavim i kad ga nestane sa tržišta.
Jedno od retkih jela od kojeg nikad za kerove nije ostalo, ni zalogaja.
angie01 angie01 18:26 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Наватаћу ти ја. Пај'сад:




predlazem novi kuvarski blog-kada navatam neke domace da mi prebacuju fotke-obicno je sa'cu, sa'cu,...ili, pa videla si prosli put, a ja nisam ni gledala-mislim se, ja vam zgotovila, vi barem prebacite, je l tako- tako je,...a i krs mi je laptop, oni to tap,tap, ja dok samo razdvojim ovaj razvaljeni spejs, izgubim volju.

Donelo mi dete drugu makinu, pa cu ondaK da se skonsetrisem...sem ako necu.


Jedno od retkih jela od kojeg nikad za kerove nije ostalo, ni zalogaja.


obaska mi je milo...imam sada najnovije ludosti sto sam izmislila.
milisav68 milisav68 18:37 23.04.2022

Re: Dva pitanja

nikvet pn
Ајде плизим те, немо'си таки.

Ma bre nikakav problem, samo nisam pri kompu da vizualizujem.

Elem, uđe se na Imgur profil, klikne na željenu sliku, desno ima meni, dole desno veličina slike (to posle može da se promeni pre slanja ponavljajući postupak), kad se izabere veličina slike (ona je tekstualna), onda se iznad izabere vrsta linka - direct link - copy.

Posle toga se uđe u blog, klik na ikonicu sa sličicom i - paste - u prozorče.

Zatim ide - pregledaj, i ako je odgovarajuće veličine - objavi.

Ako nije, ponoviš postupak sa drugom veličinom.

Nadam se da je razumljivo.

angie01 angie01 18:47 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Nadam se da je razumljivo


hvala Milisave,...prvo moram da nakacim fotke na imgur.

jednom mi je davno doks sve natenane objasnio, al sam tada bila prilicno guzvovita, pa sam mislila sa'cu, sa'cu,...pa proslo vreme,...a posto imam kucne znalce, sa njima cu natenane-ili cu da ih iskoriscavam za to kacenje:).
milisav68 milisav68 18:48 23.04.2022

Re: Dva pitanja

milisav68
nikvet pn
Ајде плизим те, немо'си таки.

Ma bre nikakav problem, samo nisam pri kompu da vizualizujem.

Elem, uđe se na Imgur profil, klikne na željenu sliku, desno ima meni, dole desno veličina slike (to posle može da se promeni pre slanja ponavljajući postupak), kad se izabere veličina slike (ona je tekstualna), onda se iznad izabere vrsta linka - direct link - copy.

Posle toga se uđe u blog, klik na ikonicu sa sličicom i - paste - u prozorče.

Zatim ide - pregledaj, i ako je odgovarajuće veličine - objavi.

Ako nije, ponoviš postupak sa drugom veličinom.

Nadam se da je razumljivo.




Dopuna

Ima i ovo - link.

Al mora da se briše deo linka gde piše ibb.co

Na primer:



Znači brišeš gornji red, i dole ovo url.

I onda dobiješ sliku (naravno preko ikonice za sliku).



Gle, ova prva slika radi bez ikonice za sliku i bez brisanja.
angie01 angie01 19:14 23.04.2022

Re: Dva pitanja

ova prva slika


koja slika? ja u tvom komentaru ne vidim nikakvu sliku- ako je ima.
milisav68 milisav68 19:16 23.04.2022

Re: Dva pitanja

angie01
ova prva slika


koja slika? ja u tvom komentaru ne vidim nikakvu sliku- ako je ima.

E jbga, ja sa telefona vidim dve slike.

Ostali, šta vidite?
softelectronics_e softelectronics_e 19:31 23.04.2022

Re: Dva pitanja

milisav68
angie01
ova prva slika


koja slika? ja u tvom komentaru ne vidim nikakvu sliku- ako je ima.

E jbga, ja sa telefona vidim dve slike.

Ostali, šta vidite?

Vidim dve polovine kuvanog jajeta u nekakvom hlebu i nekakav ajvar ili sataraš.
milisav68 milisav68 20:03 23.04.2022

Re: Dva pitanja

softelectronics_e

Vidim dve polovine kuvanog jajeta u nekakvom hlebu i nekakav ajvar ili sataraš.

Dobro.

Nije hleb, nego meso/ćufte i sos od paradajza.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 23.04.2022

Re: Dva pitanja

zilikaka
Бићемо вишеструко награђени асталском раскоши за празник, сигуран сам.

Ja da dodam kako od one priče od zimus, o mogutjnostima ribanca, redovno pravim "musaku" koju je ona postovala.
I ne samo to, nego sam napravila malu zalihu ribanca u zamrzivaču, da mogu to da nastavim i kad ga nestane sa tržišta.
Jedno od retkih jela od kojeg nikad za kerove nije ostalo, ni zalogaja.


Endž, daj taj recept o kome priča Zili, nekako mi je promakao, a bar ribanca ovde imamo, za razliku od pravog kis-kupusa za sarmice.

zilikaka zilikaka 20:40 23.04.2022

Re: Dva pitanja

Endž, daj taj recept o kome priča Zili, nekako mi je promakao, a bar ribanca ovde imamo, za razliku od pravog kis-kupusa za sarmice.

Ako se ne pojavi uskoro, postovaću ti ja, ali...
onda će ona za kaznu morati da mi da ideju za čorbu od bukovača.
Ja obično pravila ono obareno i kroz blender provučeno, zajedno sa krompirom i glavicom luka, al računam da ima nešto bolje.
angie01 angie01 20:43 23.04.2022

Re: Dva pitanja

poslacu ti na pp,da ne gnjavim ovde.

zili- dobices i ti recopis za bukovace.

ps- hebiga, oaj ludi majstor mi je uzeo duplu sudoperu- a trebalo je jednostruku, da bi stala masina za pranje, pa sada ovi moji svaki dan grade dve piramide u njoj, pa mi treba vremena da savladam te Tutankamone.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:31 24.04.2022

Re: Dva pitanja

angie01
poslacu ti na pp,da ne gnjavim ovde.

zili- dobices i ti recopis za bukovace.

ps- hebiga, oaj ludi majstor mi je uzeo duplu sudoperu- a trebalo je jednostruku, da bi stala masina za pranje, pa sada ovi moji svaki dan grade dve piramide u njoj, pa mi treba vremena da savladam te Tutankamone.


Hvala Endž!
Unfuckable Unfuckable 01:44 22.04.2022

pravo mi budi za to

iskreno:
dopada mi se, dobro skrojeno, ima istinskih bisera, ježi me, boli i tera na povraćanje ali to i jeste vreme i mesto. To što mi to, zaboga, "sve već znamo", ne smeta da se podvuče.

Jer, ovako nešto, tako dobro opisanog "novog poželjnog čoveka" generacije pre nas, a i naša sa debelim iskustvom - nisu iskusile.

Džoniju srećan i zdrav ulaz u 70tu.
Osamšezdeset se neće vratiti, nemoj ni ti.


angie01 angie01 10:10 22.04.2022

Johnny Be Goode

Džoniju srećan i zdrav ulaz u 70tu.
Osamšezdeset se neće vratiti, nemoj ni ti.





His mother told him "someday you will be a man
And you will be the leader of a big old band
Many people coming from miles around
To hear you play your music when the sun go down
Maybe someday your name will be in lights
Saying "Johnny B. Goode tonight"
shmoo shmoo 06:51 22.04.2022

Неупитна и недвојбена лична одлука







Таман помислим коначно неки текст да се појави и на овом Блогу Б92 па да читам, кад оно цврц Милојка.

Не читам текстове писане осисаном латиницом.

Хвала лепо, немам апетита. Понуђен к'о почашћен.




angie01 angie01 21:02 22.04.2022

na danasnji dan 1992.

magnus magnus 13:50 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

jel ima ovde neki vokalno instrumentalni solista da se nije "ubo" u žilu ?
Narod koji ima ovakvu omladinu , ne treba brinuti za svoju dekadenciju TITO
predatortz predatortz 14:17 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

magnus
jel ima ovde neki vokalno instrumentalni solista da se nije "ubo" u žilu ?
Narod koji ima ovakvu omladinu , ne treba brinuti za svoju dekadenciju TITO



Ovima je bilo bolje da si ih mobilisali, više bi ih preteklo!

Što reče Cane, oni su se odnarodovali, glumatali Vudstok, šta ono zna šta je nacionalni ili bilo koji interes, osim interesa vlastitog dupeta.
magnus magnus 14:54 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

šta ono zna šta je nacionalni ili bilo koji interes,
Djeca oficiruša, da je tad bilo društvenih mreža , oficiruše bi bile gore od zvjezdi granda

angie01 angie01 15:53 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


Ovima je bilo bolje da si ih mobilisali, više bi ih preteklo!


sa snimka je jedino Cavke stradao od igle- HIV-a,..Milan je imao rak,...svi ostali su, hvalabogu zivi,

al je zato Cavke ostavio film, kako je Beograd postao dziberana,





šta ono zna šta je nacionalni ili bilo koji interes, osim interesa vlastitog dupeta.


, kakvo podmetanje,..pa jasno je sta je bio "nacionalni" interes i ko je njime rukovodio i po koju cenu,... za cije dupe i za ciju korist su radili (ubijali,unistavali,...) oni koji su ratovali?!
nsarski nsarski 16:18 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

magnus
šta ono zna šta je nacionalni ili bilo koji interes,
Djeca oficiruša, da je tad bilo društvenih mreža , oficiruše bi bile gore od zvjezdi granda



Mi smo ih zvali oficirke - one s dlakavim nogama i brkovima - koje su imitirale Jovanku. Živele po Novim Beogradima u vojnim stanovima, povremeno pustile medveđi glas. Potpuno nova životinjska vrsta, ali to je letovalo po "odmaralištima" i igralo Kozaračko kolo gdegod se ukazala ledina. I danas živo, evolucija nije napredovala u tom eko-sistemu.
gvozden1 gvozden1 16:38 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

evolucija nije napredovala u tom eko-sistemu

Pa dobro je onda, bar na duži rok.

Što evolucija ne prepravi to je na propast osuđeno.

Biće ipak bolje, rođače :)
magnus magnus 17:09 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Potpuno nova životinjska vrsta, ali to je letovalo po "odmaralištima"
tima je porod danas "svecki" , globalisti , anacionalni , gade se điberane ...

magnus magnus 17:10 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

.Milan je imao rak,

i komorbiditet od igle i hiva...

angie01 angie01 17:27 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


hvala na onolikm svezim primerima, potrebnim za ilustraciju teksta.




i komorbiditet od igle i hiva...


ti si video izvestaj lekara?


zoja444 zoja444 17:27 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

sada kazu da je droga namerno pustena medju mlade umetnike. kada je otisla cela ekv, mislila sam da je to zato sto su otkrili tajnu zivota. porocni mozda ali genijalci.
angie01 angie01 17:40 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


sada kazu da je droga namerno pustena medju mlade umetnike

nije nemoguce- tako bar tvrde validni hronicari tog vremena,...ono sto je paku ocljivo je, da je svetska umetnicka scena, puna porocnih clanova, lakse bi se napravio spisak onih koji to nisu, al ta cinjenica ne smeta domacim pljuvacima da ih i dalje obozavaju-samo su im mrski ovi nasi gradski primerci,...takodje imaju razumevanje za svakog pijanog domacina, koji maltretira svoju zenu i decu,...to nije tako strasno, to je tradicija.


gvozden1 gvozden1 17:58 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

svakog pijanog domacina, koji maltretira svoju zenu i decu,...to nije tako strasno, to je tradicija.

Ne znam kako je kod vas koji pokušavate da glumite gradsku gospodu, kod nas, seljaka, a bogami i kod istinske gradske gospode, onaj ko pijan maltretira ženu i deci, nikad, ali baš nikad, nije smatran domaćinom.
softelectronics_e softelectronics_e 19:30 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

magnus
Potpuno nova životinjska vrsta, ali to je letovalo po "odmaralištima"
tima je porod danas "svecki" , globalisti , anacionalni , gade se điberane ...


Ma!
Žali Bože!

Eeee, da.
Poruka za Milana Novkovića.
Danas smo žena i ja otrčali na kratki izlet - do Sombora, te Apatina.
Šta reći za Sombor, osim - impozantan grad.
Fantastično uređen, sa mnoštvo cveća i zelenila. Zona gradske kuće, ili kako je Somborci zovu, Županije - savršena.
Obišli smo dosta koječega, a uz Županiju smo obavili i lagani ručkić - u etno restoranu 'Fijaker'.
Žena je naručila 'kočijaški zalogaj', a ja 'teletimu ispod sača'. Jednom rečju - savršeno.
Potom smo trknuli do Apatina - isplatilo se.
A onda smo krenuli najdrukčijim putem ka Novom Sadu, kako bi prošli kroz Prigrevicu, Milanov vilidž.
Od zanimljivosti iz Prigrevice izdvajam da smo u jednom trenutku i žena i ja ostali bez GPRS mreže na telefonima, na žalost oboje imamo mrežu A1, bivši VIP.
Moram da kažem da mi se to nije dogodilo cca 15 godina.
Sve u svemu, solidno ispunjen dan.
Ko god nema ideju gde da trkne, neka ode u Sombor, jer ne može da pogreši.
magnus magnus 20:57 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

samo su im mrski ovi nasi gradski primerci,...takodje imaju razumevanje za svakog pijanog domacina, koji maltretira svoju zenu i decu,...to nije tako strasno, to je tradicija.

dakle "zar da u 21. veku tuku ženu pjani kad mogu drogirani" ili misliš da su narkomani brižni roditelji i empatični bračni drugovi za razliku od alkosa. ood droge raspali ekaveovci trebaju biti uzor djeci a ne štreber Čarli .
angie01 angie01 21:36 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

ekveovci su za tebe misaona imenica, drogirani ili ne- njihova sudbina je svakako tragicna, a ne tema za podhebavanje primitivnih seljobera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 23.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Od zanimljivosti iz Prigrevice izdvajam da smo u jednom trenutku i žena i ja ostali bez GPRS mreže na telefonima, na žalost oboje imamo mrežu A1, bivši VIP.
Moram da kažem da mi se to nije dogodilo cca 15 godina.



Pretpostavljam da ste još u okolini Prigrevice, pošto ne radi navigacija, pa da predložim da pitate nekog seljaka za pravac. ("kartu čitaj, seljaka pitaj".
Unfuckable Unfuckable 01:06 24.04.2022

nekog osakati nekog obogati

magnus
.Milan je imao rak,

i komorbiditet od igle i hiva...


Imam neki prilično jasan osećaj da ti druže, pre korone, u svojoj prilično skromnoj vokebjulari vasioni nisi raspolagao izrazom tipa "komorbiditet" - ni sa daljine od nekoliko svetlosnih godina.

Čitati je dobro, da ne smračim baš prizor, a čitati više - još je bolje.

Pa čitaj, saznaj, koliko je političara, naučnika. đece neoficiruša ili oficiruša enivej, rođaraičevića i ostalih javnih ličnosti popušilo komorbiditeta
- i odmeri koliko to pomera tvoju jadnu nauzeju (guglaj!) prema svemu urbanom.

Uradi nešto za svoj komplex, ne misli da si sam.
nsarski nsarski 05:33 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

da su narkomani brižni roditelji i empatični bračni drugovi za razliku od alkosa.


Pa, možda su brižni prema roditeljima, mada je i to sumnjivo (vidi dole), ali neretko se dešava da ubiju babu da bi joj oteli peMziju - treba im za gudru. Ima takvih slučajeva koliko hoćeš.
A to što su "umetnici" uopšte ih ne opravdava. Ja sam odlično poznavao frontmena grupe "Igra staklenih perli", sada pokojnog Đoleta, koji je uništio svoju porodicu, bacio oca u starački dom gde je u samoći umro, prodao porodičnu kuću Dafini, svu lovu slupao u venu, i na kraju završio u kućici za pse u kojoj je spavao i pio čaj od čaura maka. Na kraju se predozirao. Divno biće.
magnus magnus 06:27 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

ekveovci su za tebe misaona imenica

naravno , o njihovim kvalitetama možeš samo "mislit" i postoje u samo u glavama likovoa čiji je život bio "stalna žurka " i onda su to seljoberi pokvarili
ne tema za podhebavanje primitivnih seljobera.
monopol na podjebavanje u "naprednom urbanom" svjetu imaju sampo blajhane likuše sa narcisoidnim poremećajem ili je to ipak demokratska vrjednost. ali EKV je svakako "sredstvo" za significiranje ispraznih a umišljenih likova

softelectronics_e softelectronics_e 07:41 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

magnus
ekveovci su za tebe misaona imenica

naravno , o njihovim kvalitetama možeš samo "mislit" i postoje u samo u glavama likovoa čiji je život bio "stalna žurka " i onda su to seljoberi pokvarili
ne tema za podhebavanje primitivnih seljobera.
monopol na podjebavanje u "naprednom urbanom" svjetu imaju sampo blajhane likuše sa narcisoidnim poremećajem ili je to ipak demokratska vrjednost. ali EKV je svakako "sredstvo" za significiranje ispraznih a umišljenih likova


Droga je muka!
nikvet pn nikvet pn 09:08 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Unfuckable
tvoju jadnu nauzeju (guglaj!) prema svemu urbanom.


magnus
o u glavama likovoa čiji je život bio "stalna žurka " i onda su to seljoberi pokvarili


Допало ме нехотично да задње две трећине свога века ходам у распар мокасинама - једна урбана, друга рурална. То дефинитивно јесу два света. Чини се да убод штикле на руралну боли подједнако као и угаз опанка на урбану ногу. И оба ненамерна, виновнику успутна.


gvozden1 gvozden1 09:49 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

То дефинитивно јесу два света

Jesu, i pripadnici tih svetova mogu, i često se dešava, da poštuju one druge.

Omalivažavaju uglavnom iskompleksirani i iz jednog i iz drugog, češće urbani. I to urbani samo po mestu rođenja, što je važno da se naglasi, pošto takvi smatraju da su samim tim vredniji.

Evo primera Endži, zavisnost je, kaže, bolest, a to nije za osudu, osim kad su u pitanju domaćini.
Njih treba pljuvati.

Lep primer uvažavanja ta dva sveta je scena iz filma (mislim da je) Ubistvo s predumšljajem, u kojoj je prikazan odnos između mlekadžije i pripadnice istinske gradske gospode, odnos pun obostranog uvažavanja, sa potpunom svešću da pripadaju različitim svetovima.

Ali tako ponašanje zahteva istinsko gosodstvo, a to je najmanje mesto odrastanja, to su pre svega maniri, vaspitanje, pa i obrazovanje (braća Stamenković ili tako nešto, marketing u menadžmentu, i slično ne liferuju gosodstvo)

A EKV, postali su neka ikona urbanog.
Na stranu što meni nikad nisu legli (što je nebitno) ali je odnos prema njima kao prema svetim kravama podrazumevan.

A koliko sam čitao, Magi je na kraju završila sa likovima koji su opisani u filmu Geto koji se ovde pominje. Sa one druge strane od urbanog.

Ako je to tačno, o kakvoj njihovoj urbanosti (toj, Endžinoj) se govori?
angie01 angie01 11:01 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Допало ме нехотично да задње две трећине свога века ходам у распар мокасинама - једна урбана, друга рурална. То дефинитивно јесу два света. Чини се да убод штикле на руралну боли подједнако као и угаз опанка на урбану ногу. И оба ненамерна, виновнику успутна.


ovde se radi o konstantom ispoljavanju kompleksa u odnosu na urbano, koje se negira, ponizava podsmeljivo i slicno.
angie01 angie01 11:25 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

pa i obrazovanje (braća Stamenković ili tako nešto, marketing u menadžmentu, i slično ne liferuju gosodstvo)


ajao- prepisujes klevete od zlog znojavog dekice:)))-prepoznali ste svoje uzajamne mrakove, pa slatko.

je l Ryerson University taj braca stamenkovic, koji nista ne valja:)

pa za tvoju info, oni su jedini imali specijalizaciju za oblast izdavastva, na kojoj su predavali njihovi najpoznatiji autori, urednici,...a meni je bila potrebna, kako bih bila uvrstena na njihovu tajnu mailing listu, na kojoj su se jedino u Torontu pojavljivali oglasi za posao za izdavacke kuce, jer su oni taj sektor cuvali za svoje,...tako sam se zaposlila u Oxford University Press-u, jednoj od svetski najpoznatijih izdavackih kuca-kao imigrant, sto nije bas jednostavno,( gde je potrebno da takav posao radis na stranom jeziku), ako ne zadovoljavas njihov kvalitet i po odlasku dobila izuzetne preporuke- sto svako ko je ziveo napolju, zna sta znaci,....inace, pored jos nekih diploma, posedujem i dve BU, iz vremena kada se on kotirao u svetu i nisu se kupovale diplome.

a ti?...sem sto si se jedva zavrsio poljoprivredni, po sopstvenom priznanju...sto si politicki angazovan, sa presvlacenjem po potrebi, jer valjda je korist od svega togai blazeni motiv.

a to kako je Magi zavrsila-je sramota za drustvo- da je zivelau nekoj drugoj zemlji, od tantijema za onoliki opus bi mogla da zivi barem pristojno,...kao i mnogi drugi umetnici.

i da kakva je to Endzina urbanost- ja sam rodjena i zivela ceo zivot u gradu,( gde god da sam se zadesila), tako mi se zalomilo, nema niceg specijalnog u tome, sem tvoje frustracije.
predatortz predatortz 11:40 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

ovde se radi o konstantom ispoljavanju kompleksa u odnosu na urbano


A tapiju na urbano izdaješ ti?
Može li biti urban a da se u opusu EKV ne vidi ništa posebno?

Od kad je privrženost jednom bendu, ili ravnodušnost prema njemu, merilo za bilo šta?

angie01 angie01 11:49 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

A tapiju na urbano izdaješ ti?


a gde samto rekla? procitaj malo komentare svojih kamarada.


Može li biti urban a da se u opusu EKV ne vidi ništa posebno?


ovde niko nije komentarisao u tom kontekstu- svako neka voli sta mu srcu drago- ne radi se o tome.
gvozden1 gvozden1 11:59 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

ajao- prepisujes klevete od zlog znojavog dekice:)))-prepoznali ste svoje uzajamne mrakove, pa slatko.

je l Ryerson University taj braca stamenkovic, koji nista ne valja:)

Nisi valjda ti to završila?
Nemam pojma za taj ryerson ni gde je ni šta je, a braća stamenkivić su sinonim za ništa, a da to daje diplome.

Nešto si mi se baš prepoznala :)
A ne znam šta si završila, niti sam mislio na tebe.
Uvek kad mislim ja to i kažem, i sad bih da jesam.

Sad si me zaintrigirala :)

a ti?...sem sto si se jedva zavrsio poljoprivredni,

Bem li ga, tako je, i ne radi se o priznavanju nego o prostom biografski podatku.
Napisao bez hvale i bez stida, prosto, to sam.
U ništa po tom osnovu ne očekujem, baš ništa.


Nego ovo je bitno, tema zapravo
sam rodjena i zivela ceo zivot u gradu


Pa?

To samo podvlači nedostatak ličnih kvaliteta, ne bi trebala to da ističeš, šreti ti.

Odrastanje u gradu, nesporno, pruža više šansi. Dok deca u selima čuvaju ovce i druže se sa vrlo ograničenim brojem uvek istih ljudi, po svemu sličnim sebi, gradska deca neminovno sreću i više ljudi i ljudi različitih profila.
Samo to je već ogromna prednost.
O prilikama, o bioskopima, pozorištuma, morima, putovanjima, to je valjda svima jasno gde je i kolika prednost.

Ali to su samo šanse, ne i realizacija prednosti.

Kad neko, poput tebe, ističe šanse (koje je propustio, očigledno, jer da nije ne bi pričao o njima) on time svedoči o svojoj nesposobnosti da iskoristi šanse koje mu je neko drugi servirao.

Zamisli da je tvoje šanse imalo neko bistro seljače, da nije moralo da čuva ovce, nego da je poput tebe moglo da ide sa društvom u pozorištance?

To ti pričam, rođena i živela tu jesi, al džaba.

Ide i magarac u Beč, al isto džaba.

A za Magi, šta je trebala država da radi, da joj nabavlja drogu, da je prinudno leči?
predatortz predatortz 12:11 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


A za Magi, šta je trebala država da radi


Ništa više u odnosu na bilo kog drugog.
Megi je, za života, zaradila ogroman novac i potrošila ga na jako destruktivan način. Način života koji je vodila uzrokovao je njenu preranu smrt.

Koja je tu krivica države?

Nema je, ne postoji.

Šta je država dugovala njoj?
Ama baš mišta!

Uzgred, čim čujem da neko poteže to "da država duguje nekome nešto" znam da imam posla sa ne baš naročito bistrom osobom.

Čuj, država dugovala rok muzičarki (ne umetnici, nego rok muzičarki) zbog njenog angažovanja na kom je muzičarka zgrnula ogromne pare?!

To što nije umela da se nosi sa slavom i novcem, tu joj država ništa nije kriva ni dužna.


angie01 angie01 12:16 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Nisi valjda ti to završila?
Nemam pojma za taj ryerson ni gde je ni šta je, a braća stamenkivić su sinonim za ništa, a da to daje diplome.

Nešto si mi se baš prepoznala :)
A ne znam šta si završila, niti sam mislio na tebe.
Uvek kad mislim ja to i kažem, i sad bih da jesam.

Sad si me zaintrigirala :)

aj ne seri- to si bukvalno prepisao,...jer si poslednji put, kada smo komunicirali, podrzao takvu bljuvotinu, sad kao ne znas- pa ti si original skakavac.


To samo podvlači nedostatak ličnih kvaliteta, ne bi trebala to da ističeš, šreti ti.



Kad neko, poput tebe, ističe šanse


koje sanse si ti video da su istaknute?...


Ide i magarac u Beč, al isto džaba.


prste kompleksi iz tebe, ono vatromet,...idi bolje nauci sta je medovaca, nego sto komentarises stvari i ljude sa kojima nemas veze.
angie01 angie01 12:26 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Ništa više u odnosu na bilo kog drugog.


pa stvar je u tome-sto nije.


Uzgred, čim čujem da neko poteže to "da država duguje nekome nešto" znam da imam posla sa ne baš naročito bistrom osobom.


a za sta ti sluzi drzava-sistem, koji ti placas? Koji su to parametri, koji se apsolutno svuda broje za one liste dobrog funkcionisanja ili ne,...toliko o bistrini.



Čuj, država dugovala rok muzičarki (ne umetnici, nego rok muzičarki) zbog njenog angažovanja na kom je muzičarka zgrnula ogromne pare?!


ja nisam ni istakla rok muzicarki i jos sam dodala i ostale umetnike-tako da ne interpretiraj,...je l si ti cuo za tantijeme?
gvozden1 gvozden1 12:45 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

to si bukvalno prepisao,...jer si poslednji put, kada smo komunicirali, podrzao takvu bljuvotinu, sad kao ne znas

Nešto si pobrkala, al dobro, to je najmanji problem.
koje sanse si ti video da su istaknute?...

Pa stalno ističe da si rođena u gradu, a nikako da odgovoriš na pitanje, pa šta ako jesi.
To je samo šansa, ništa više od toga, a ti je ističe.
Rođenih u gradu, a glupavih, je kolko hoćeš.
Nisu iskoristili šansu koja se stiče rođenjem u gradu.

idi bolje nauci sta je medovaca
To ću tebe da pitam :)

Jel vidiš, ne možeš da pričaš o temi urbano/ruralno, prednosti, nedostaci, smatraš dovoljnim da kažeš, ja sam gradska riba (kakva takva, al gradska) i to bi da ti se računa u plus.
Ne ide to tako, sele.
angie01 angie01 12:53 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Nešto si pobrkala,


nisam,nisam- tacno si prepisao,sa istom zlom namerom...al zato potpuno netacno i izmisljeno.


Pa stalno ističe da si rođena u gradu


kada stalno- sada sam u odredjenom kontekstu prozivke.

To ću tebe da pitam :)


pa hebiga i meni je glupo da bolje znam od tebe stvari kojima se ti bavis.


, ja sam gradska riba (kakva takva, al gradska) i to bi da ti se računa u plus.




ti si huci, samo jedno nemoralno lupetalo.
gvozden1 gvozden1 12:55 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


Koja je tu krivica države?

Nema je, ne postoji.

Naravno da ne postoji.

Droga i rokenrol idu zajedno.
Bilo to lepo ne bilo, to je tako (dok je bog po zemlji hodao, kad je otišao droga je preuzela sve ne samo rokenrol)
Smrti rokera od droge je kolko hoćeš, i mnogo većih zvezda od EKV, malo ko da je umro 'nako.

I nigde niko ne upliće državu u to, jer nije moguće nju okriviti.

Ali plitki umovi, Endži, ne zna da misli pa koristi šablon, pljuni na državu i sigurno ćeš potrefiti.
Uvek kad ne znaš šta bi rekla, a hoćeš nešto, pljuni.

I ispadne.... smešno, glupo, bem li ga.
gvozden1 gvozden1 12:57 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.


kada stalno- sada sam u odredjenom kontekstu prozivke.

Nikad nisi :)

pa hebiga i meni je glupo da bolje znam od tebe stvari kojima se ti bavis.

Ne znaš ti ništa, lepa moja, ti sam se ja zajebavao da ću tebe da pitam.
magnus magnus 13:02 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

a za sta ti sluzi drzava-sistem, koji ti placas? Koji su to parametri, koji se apsolutno svuda broje za one liste dobrog funkcionisanja ili ne,...toliko o bistrini.
u većini zapadnih zemalja ( ne tranziciskih) zdravstvo je ili privatno ili državni doo koji radi po principu osiguranja sa policama osiguranaj i paketima koje uzimaš , + bonusi ili malusi. ali nigdje nije postotak od plaće ( zamisli koliko bi Megi i čavke plačali da su imali postotak ko uspješni zanatlije ) ali svi osiguravatelji i narkofiliju i narkomaniju tretiraju jako loše.
angie01 angie01 13:19 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Droga i rokenrol idu zajedno.


a je l idu i tantijemi?

znaci,
Ali plitki umovi,

I ispadne.... smešno, glupo, bem li ga.



ti sam se ja zajebavao


pa i nisi nesto.


u većini zapadnih zemalja ( ne tranziciskih) zdravstvo je


pa neces valjda ti da mi obaNjasnis.

Magi i Cavke su trebali da dobiju svoje pare na osnovu tantijema, pa onda sa tim parama da se eventualno lece, ili barem zive pristojno,...pri cemu,

ali svi osiguravatelji i narkofiliju i narkomaniju tretiraju jako loše.

ovo nije tacno- svuda se zavisnost tretira kao bolest-i mi imamo specijalizovanu ustanovu, u koju mozes samo da usetas sa knjizicom,...sad, sto to u praksi i u ambijentu ima drugaciji tretman, je posledica palanackog mentaliteta.
predatortz predatortz 13:25 24.04.2022

Re: na danasnji dan 1992.

Magi i Cavke su trebali da dobiju svoje pare na osnovu tantijema,


Да, ако су аутори текста или музике. У другим случајевима не.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana