Život

Сам

Milutin Milošević RSS / 16.05.2022. u 10:11

164-040415-Iceland-ISL.jpg

Сам

Извиђач туђих положаја је сам. И треба да буде сам, мада бити сам зна да не буде лако. Сам са собом, себи једино друштво, једини саветник и једини саговорник.

И лекар на дежурству је сам.

И пијаниста на концерту је сам.

Сви они одраде, устану, закораче и оду. И увек, на њиховом месту, може то бити неко други, могу бити неки други.

А светионик је један. Један је довољан јер је само један неопходан.

И увек је тај исти, на истом месту, са истом шифром ритма светла.

Светионик је увек на крају неког копна, на граници земље и воде.

Светионик на Исланду је још нешто: на крају је Света.

Дан нестаје у тракама светла, ноћ се најављује кроз траке таме. Свитања се јављају обрнутим редоследом.

Он је сам, најлепши, најистуренији, најпркоснији, најусамљенији.

Никуда неће отићи.

 

Предраг Смиљковић 



Komentari (51)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 10:13 16.05.2022

Preša

U subotu je umro moj drug Preša - Predrag Smiljković. Zajedno smo išli u osnovnu školu i u gimzaniju. Bio je dragi lik, dobar prijatelj. Jedan od onih koji su me naučili da igram preferans i sa kojim sam ga tokom gimnazijskih dana često igrao. Bio je doktor medicinskih nauka, radio na Institutu za neurologiju Kliničkog centra Srbije. U slobodno vreme bio je pisac.
Tekst koji objavljujem napisao je na moj poziv, u vreme kada sam se spremao da priredim foto esej sačinjen od mojih fotografija i tekstova vezanih za njih. Neki od blogera ovdašnjih takođe su mi poslali svoje tekstove.
Uspomena na njega biće dodatni motiv da jednom konačno završim taj foto esej.
mariopan mariopan 11:14 16.05.2022

Re: Preša

Žao mi je što si izgubio prijatelja. To jako boli.

Saosećam sa tobom i nadam se da taj osećaj usamljenosti možeš da ublažiš čitajući njegove reči i misli onako kako ih je on napisao, pohranio na stranicama svojih knjiga za sve nas?

I ovde imaš prijatelje, samo da znaš.
softelectronics_e softelectronics_e 11:21 16.05.2022

Re: Preša

mariopan
Žao mi je što si izgubio prijatelja. To jako boli.

Saosećam sa tobom i nadam se da taj osećaj usamljenosti možeš da ublažiš čitajući njegove reči i misli onako kako ih je on napisao, pohranio na stranicama svojih knjiga za sve nas?

I ovde imaš prijatelje, samo da znaš.

Lepo rečeno.
bangyahead bangyahead 05:44 17.05.2022

Re: Preša

mariopan


I ovde imaš prijatelje, samo da znaš.


ко је нас познавао, ни пакао му неће тешко пасти


nask nask 12:20 16.05.2022

Naviganje

Navigati kroz život nije lako bez svetionika. Ostaje nada da smo na dobrom putu kada ih više nema.

Черевићан Черевићан 13:00 16.05.2022

narrata refero

бити сам зна да не буде лако

дани растанака* постају нам важни
(јер све више .............остаје се сам,
како стариш) то се ..........умножава
наслућујућ'.. да си и сам... жигосан*

г.П.Смиљковић.... R.I.P.
angie01 angie01 18:58 16.05.2022

Gazda,

mnogo mi je zao zbog tvog druga,...nekako su poceli bliski da odlaze i da menjaju ambijent na koji smo navikli,...tuzno.


sto se samoce i svetionika tice, pomenula bih svetionicara.

bangyahead bangyahead 06:13 17.05.2022

Re: Gazda,

angie01
mnogo mi je zao zbog tvog druga,...nekako su poceli bliski da odlaze i da menjaju ambijent na koji smo navikli,...tuzno.


sto se samoce i svetionika tice, pomenula bih svetionicara.



такво доба дошло - јбѓа, имате по шес'-седам банки, нормално је да душа осећа јесен живота; иначе, и ја сам се озбиљно покакал од стра'а од смрта, прошле године, у раној четрес'шестој - да л' од смороне да л' од whatsoever stuff-а који је дистрибуиран пучанству Србаља под називом covishield AZ? нисам проверавао да ли сам био сморона-позитив, или реакција на тај whatsoever stuff, углавном ми је срчка скакала недељама баш као астрозека преко јендека. укењао сам се, али не за себе... јебеш себе, укењао сам се за клинце своје. помишљао сам, јб'те, Боже педере, да ли ћеш такав садиста да будеш, да пошто си мени уз'о ћалета у 46-ој, сада ћеш то исто урадити и мојим клинцима? углавном, имао сам утисак да ми срчка ради на 30 одсто капацитета, у изру нисам могао да отпутујем јер није било превоза, да се подвргнем људским контролама... зависио сам у овом њесрату од земље од непотизма и веза покварених к'о шупљих зубова људи - то сам и сањао тих агонијских дана, како ми испадају зуби из корена... елем, прошло, остало само сјећање на стра' од смрта. што каже наш народ, миран астрални Пут Шилетодругару, а ми остали, Боже здравља, и до 120-е...


shmoo shmoo 08:11 17.05.2022

Буди се Исток и Запад

bangyahead

иначе, и ја сам се озбиљно покакал од стра'а од смрта



Да ли се страх од смрти на Западу разликује од страха од смрти на Истоку?

Имам утисак да нису исти, али можда ми је утисак варљив па зато питам друге људе.

А о страху од смрти на Северу и на Југу можемо после да продискутујемо... Када будемо добили поуздане податке, то јест послали некога да провери.

И још једно потпитањце...

Шта је горе? Страх од смрти или страх од усамљености?





angie01 angie01 08:13 17.05.2022

Re: Gazda,

јбѓа, имате по шес'-седам банки,


kojih ses', sedam banki, naokolo umiru mladi ljudi cetrdesetak godina, sve nesto iznenada, bez simptoma i najave bilo cega, za poslednjih par godina, isto je postalo svakodnevno fasovanje nekih teskih, ili retkih bolesti, sve nesto shebano,...

Srks- obavezno idi kod interniste, znam mnogo ljudi kojima je korona napravila neki problem sa srcem, trahikardije, voda u srcu,...uradi EKG, pa ako treba holter i obavezno ultrazvuk,...oni blokatori, mogu da uravnoteze eventualne promene u radu srca i da spasu zivot-pupu- upravo od ovih nekih ucestalih novih iznenadjenja,...neke smetnje se ni ne osete, a pazi, ti jesi osetio i jos imas genetske predispozicije,...ne zahebavaj se, raspitaj se za nekog dobrog internistu i obavi to na vreme.
angie01 angie01 08:29 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

Шта је горе? Страх од смрти или страх од усамљености?


to je isto...dugo nisam bila svesna, koliko je ljudi usamljeno-da l zbog realnih okolnosti, ili zbog licnog dozivljaja-i to su teske depre, koje ugrozavaju normalan zivot, koji se pretvara u patnju.

neki ljudi ne mogu bez ljudi stalno oko sebe, jedino se tako osecaju dobro- ja npr, moram da imam vreme samo sa sobom, pa mi taj model sa uvek nekim naokolo, deluje naporno-a da ne pominjem stvarno same, koji plutaju neprimeceni, jos ako su stari, u ovom drustvu su vidjeni za otklon, jer nema nikakvog afirmativnog odnosa prema njima...senke koje disu...
zoja444 zoja444 09:01 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

1. mislim da je u osnovi svih strahova strah od smrti, pa i straha od usamljenosti 2. sto se srca tice, jedno je aritmija a drugo tahikardija, za sta se daju razliciti lekovi.
shmoo shmoo 09:31 17.05.2022

Страх је болест

zoja444
1. mislim da je u osnovi svih strahova strah od smrti, pa i straha od usamljenosti




Ево баш за пар сати са клинцима (осмацима) треба да радим, онлајн наравно јербо је страх од постављених бомби у школама узео свој данак, Колумбар Дина Буцатија.


Страх је болест.


Нису ме васпитавали и учили да живим у страху и са страхом.

Пробаћу то клинцима да пренесем.





angie01 angie01 10:14 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

sto se srca tice, jedno je aritmija a drugo tahikardija, za sta se daju razliciti lekovi.


aritmija je nepravilan rad, ubrzan, usporen, tahikardija je lupanje, preskakanje,...ovo otprilike, ...svakako lekar treba da pogleda, ustanovi dijagnozu i terapiju,...
zoja444 zoja444 10:20 17.05.2022

Re: Страх је болест

strah nije bolest. on je reakcija na opasnost. fobije su bolest.
angie01 angie01 10:38 17.05.2022

Re: Страх је болест

strah nije bolest.


strah je stanje, koje dovodi do bolesti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:06 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

Preša, kao i partnerka brata mog kuma, samo se srušio. Oboje u subotu. Ona vegetarijanac, instruktor joge.
nikvet pn nikvet pn 12:23 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

angie01
aritmija je nepravilan rad, ubrzan, usporen, tahikardija je lupanje, preskakanje,..


Прецизније: аритмија је ванритмија, ван ритма, крени-стани (код паса нормално); тахикардија је убрзавање, брадикардија успоравање рада срца.
shmoo shmoo 12:57 17.05.2022

Re: Страх је болест

angie01
zoja444

nije bolest.


strah je stanje, koje dovodi do bolesti.



Хоћете да кажете, обе, да страх може бити и користан као нека врста упозорења док су фобије болест?

Па да... Слажем се.

Претпостављам онда да страх постаје фобија када постане опсесиван?

zoja444 zoja444 13:12 17.05.2022

Re: Страх је болест

da. opsesivan i po meni iracionalan. zivot u stalnom strahu ne dovodi do bolesti direktno, on slabi i iscrpljuje imuni sistem pa je organizam manje otporan na bolesti.
angie01 angie01 13:39 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

тахикардија


moze da bude i preskakanje,...ima i ona fora, koliko preskoka jedno za drugim,...hebote, sad jos da izvadimo lekove:))), ko moje kolege sto razmenjuju zdravstvene kartone, dok ja ne dodjem.
angie01 angie01 13:40 17.05.2022

Re: Страх је болест


Хоћете да кажете, обе, да страх може бити и користан као нека врста упозорења


ne, ja sam rekla da strah dovodi do bolesti...to nije moje misljenje, to je tako.
angie01 angie01 13:51 17.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

Preša, kao i partnerka brata mog kuma, samo se srušio. Oboje u subotu. Ona vegetarijanac, instruktor joge.


strasno, nesto kosi ljude samo tako,...znam par slucajeva mladih ljudi, oko cetrdesete, sport, bajs, u punoj snazi,...samo su dosli kuci, prilegli, i nisu se vise probudili.
zoja444 zoja444 14:13 17.05.2022

Re: Страх је болест

angie, kako se zove ta bolest koju izaziva strah? izostanak straha u opasnim situacijama je poremecaj. to nije hrabrost.
angie01 angie01 18:06 17.05.2022

Re: Страх је болест

angie, kako se zove ta bolest koju izaziva strah? izostanak straha u opasnim situacijama je poremecaj. to nije hrabrost.


izaziva razne bolesti, od panicnih napda, depresija i anksioznosti, do bolesti srca, pritiska, srcke, sloga,...razne bolesti digestivnog trakta i disajnih puteva,...pa nije to nista novo.

ne radi se o tome da se covek pravi hrabar, ili da bude hazrder, nego da duza stanja u negativnim emocijama ruinra zdravlje, a strah jeste negativna emocija,...nije slucajno izmisljena uzrecica-umro od straha.

NEGATIVNE EMOCIJE I STRAHOVI
bangyahead bangyahead 02:45 19.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

shmoo



Да ли се страх од смрти на Западу разликује од страха од смрти на Истоку?

Имам утисак да нису исти, али можда ми је утисак варљив па зато питам друге људе.

А о страху од смрти на Северу и на Југу можемо после да продискутујемо... Када будемо добили поуздане податке, то јест послали некога да провери.

И још једно потпитањце...

Шта је горе? Страх од смрти или страх од усамљености?




Svi mi, ljudovi i ljudskinje, dolazimo isto ka velikom, svetlom plamtećem Big After*, bez razlike, nekoga ono umiljato proždere a nekoga proguta i izbljuje u everlasting Non Existant. Straà od smrta, po meni, je neprikosnoven i najveći od svije' straaova. Zašto? Zato što smo tamo suočeni ni sa čime drugime do sa sopstvenim nestajanjem. U straau od samoće smo suočeni sa nestajanjem pratećih elemenata - ljubav, ljud/inja koji/a život znači, drugara, dece... Svega toga što nam je vascelog doba odvlačilo pažnju da iza ugla Života vreba njezin/gov antagonist - Smr'. Tako da je odgovor - isto umire Zapad kao i Istok**, isto Španac k'o i Liliputanac.

*Za razradu ove ideje pogledati simpa Pixar-ov The Soul, Duša, izuzetno simpatičan spoj života u metropoli, učiteljstva, džeza, teologije, matematike i iznenadne smrti.
** Što veli jedan indijski pisac: "A što bi nas trebalo da se tiče što Zapad umire spektakularno, kada mi živimo i posle smrti?"
bangyahead bangyahead 03:25 19.05.2022

Re: Gazda,

angie01

kojih ses', sedam banki, naokolo umiru mladi ljudi cetrdesetak godina, sve nesto iznenada, bez simptoma i najave bilo cega, za poslednjih par godina, isto je postalo svakodnevno fasovanje nekih teskih, ili retkih bolesti, sve nesto shebano,...

Srks- obavezno idi kod interniste, znam mnogo ljudi kojima je korona napravila neki problem sa srcem, trahikardije, voda u srcu,...uradi EKG, pa ako treba holter i obavezno ultrazvuk,...oni blokatori, mogu da uravnoteze eventualne promene u radu srca i da spasu zivot-pupu- upravo od ovih nekih ucestalih novih iznenadjenja,...neke smetnje se ni ne osete, a pazi, ti jesi osetio i jos imas genetske predispozicije,...ne zahebavaj se, raspitaj se za nekog dobrog internistu i obavi to na vreme.


A trebao bih, al' kada stalno mlataram amo-tamo pa nemam ti kad. Radio sam kod nekog simpa Palestinca baš pred koronu - tada sam kalirao baš ovde u Pešti na aerodromu, isto neki prekid dovoda zraka u vanglu i pravo s aerodroma u Tel Avivu Palestincu u naručje... Ovaj me isproveravao, na sve te sprave ispriključivao i - niš'. Posle par dana me strefi neka gripčuga, još kada se prekombinovao panonski virus sa judejskom vrelinom...

Uglavnom, u Izru potom kada sam došao nakon ovog heart fright-a oni mi isproveravali krv i kao - sve kool, prezdravio si, Srke, koronu. Ja rek'o, "Kako bre, braćo, sve kool i prezdravio, kada je nisam ni imao a vakcinisan sam u najranijoj fazi?!" Kažu oni: "Ne znamo šta su vama tamo davali ali se nama ocrtava da si prezdravio, al' da bocnemo mi tebe za svaki slučaj s dve Fajze još..." Tako da sam celog života vešto izbegavao iglu, da bi me, matorog magarca, izboli u prethodnoj godini i Srbi i Jevreji - hebo ih ćaća, i jedne i druge da ih hebo ćaća.

Postfestum, pričao mi jedan stari drugar, David (Štrosmajer, baš, daljnji rođa onog matorog Josipa Jure, za kojega je pričao da je bio ženskaroš), elem, strašan slikar i visual arts majstor iz Jafe, kako su te sve vakcine kanta, kako to menja dnk-strukturu našu prirodnu; tamte-ovamte, kako su izraelski lekari morali da potpisuju zavet ćutanja na 30 godina pre distribucije fajzereke, i - tup. Ode David u svoju rodnu Rvacku, fasuje koronu u jeku nekog 3-4. vala i umre, a ja, Srke, izboden s četri komata, pretek'o... Voćke čudnovate ti slikari...

A da šta sam 'teo još? A da, igra ulogu i to što je u Izri preskupa cuga i 'rana, tako da živimo svi k'o Vijetnamci na pirindži, a cuga ono jednom godišnje kod nekoga na svadbi/krštenju tj. Bar Micvi.
bangyahead bangyahead 03:32 19.05.2022

Re: Страх је болест

shmoo


Ево баш за пар сати са клинцима (осмацима) треба да радим, онлајн наравно јербо је страх од постављених бомби у школама узео свој данак, Колумбар Дина Буцатија.


Страх је болест.


Нису ме васпитавали и учили да живим у страху и са страхом.

Пробаћу то клинцима да пренесем.



Jaaao, Bucatija si radio s matorom decom... Stvarno si štogođ Profa. Poslao sam svom Deranu, poznom osmaku, da vidi šta Beograđani čitaju, da ne zaostaju Atinjani za Spartancima!
bangyahead bangyahead 04:33 19.05.2022

Re: Страх је болест

shmoo



Страх је болест.






Realni problem korone je što ti oduzima esenciju života - dah. "Ani lo jahol linšom", kažemo mi u Šumadiji judejskoj, "Ja ne mogu da dišem"; a sa odsustvom daha odlazi ti i nešama - duša. Isti koren, N.Š.M. disati, duša, dah, puls; staje. I na kraju, poslednji kiseonik ne dolazi ni do mozga, ovaj biva odsečen od ostatka tela i gubi kontrolu nad svim funkcijama. Nastaje panika - u slučaju egoizma, za sebe, u slučaju altruizma, za bližnje. Pogledaj The Soul, Dušu, Pixar-ovu.
zoja444 zoja444 08:23 19.05.2022

Re: Gazda,

i ja sam na radiju cula da ce rezultati istrazivanja fajzerove vakcine smeti da se objave tek za 50 godina.
zoja444 zoja444 14:53 19.05.2022

Re: Страх је болест

ideja, mozda glupava, laicki sigurna, mozda je mimo korone i neki problem sa plucima, tipa astme.
softelectronics_e softelectronics_e 13:35 20.05.2022

Re: Буди се Исток и Запад

bangyahead
shmoo



Да ли се страх од смрти на Западу разликује од страха од смрти на Истоку?

Имам утисак да нису исти, али можда ми је утисак варљив па зато питам друге људе.

А о страху од смрти на Северу и на Југу можемо после да продискутујемо... Када будемо добили поуздане податке, то јест послали некога да провери.

И још једно потпитањце...

Шта је горе? Страх од смрти или страх од усамљености?




Svi mi, ljudovi i ljudskinje, dolazimo isto ka velikom, svetlom plamtećem Big After*, bez razlike, nekoga ono umiljato proždere a nekoga proguta i izbljuje u everlasting Non Existant. Straà od smrta, po meni, je neprikosnoven i najveći od svije' straaova. Zašto? Zato što smo tamo suočeni ni sa čime drugime do sa sopstvenim nestajanjem. U straau od samoće smo suočeni sa nestajanjem pratećih elemenata - ljubav, ljud/inja koji/a život znači, drugara, dece... Svega toga što nam je vascelog doba odvlačilo pažnju da iza ugla Života vreba njezin/gov antagonist - Smr'. Tako da je odgovor - isto umire Zapad kao i Istok**, isto Španac k'o i Liliputanac.

*Za razradu ove ideje pogledati simpa Pixar-ov The Soul, Duša, izuzetno simpatičan spoj života u metropoli, učiteljstva, džeza, teologije, matematike i iznenadne smrti.
** Što veli jedan indijski pisac: "A što bi nas trebalo da se tiče što Zapad umire spektakularno, kada mi živimo i posle smrti?"

Molim prevod na srpski!
ecce-florian ecce-florian 19:55 20.05.2022

Re: Страх је болест

ima jedna ok knjiga ( meni bar) o tome Las Fr.H. Svensen Filozofija straha izdala Geopoetika. I normalno još gomila drugih studija o manipulaciji strahom ( covid , novi rat s rusijom.... biraj) pre dve tri nedelje bio s nekim amerima skroz na severu na kanadskoj grani, koji ( sem sto kače zastave) počeli redovno da idu u streljane da obnove svoja znanja jer situacija s rusima je složena. pitam dal imaju rusa u okolini ( jbg, car davno prodo aljasku) kažu : ne zajebavaj, ne razumeš oni su bombardovali đkolu u mariopolju, ima snimak. Kažem: nisam vido, sinoć sam sišo, nismo imali net mesec dana. Al se sećam da ste vi pre koju godinu školu u novom sadu u koju sam ja išao i gde mi je keva radila bombardovali direktno , ostala rupčaga četr metra duboka u sred dvorišta.

Kažu: to nije isto

Vidim ne razume, batalim razgovor i vratim s k pivu. Pivo 6 usd, malo toćeno, to je zbog svecke krize i nestašice nafte i gasa

inače, da ne bude da trolujem, kad se pretera s pivom izaziva aritmije
Spiridon Spiridon 09:28 17.05.2022

..

bas mi je legao tekst. Ovih dana gledam Bergmana pa sam sav nekako u tom fazonu.




shmoo shmoo 09:37 17.05.2022

Re: ..

Spiridon

Ovih dana gledam Bergmana






ecce-florian ecce-florian 20:33 20.05.2022

malo priloga

ovo je sve preko 1000 nm od neceg ( bilo cega) jedan kit , jedan brod ( na radaru, ne vidljiv okom, jedne noci neka svetla aviona havaji san francisko i tri para albatrosa) nema bas puno mesta gde desetak dana nema nikog oko tebe
eeeee

malo sam se odvikao od postovanja fotki

ne ide mi za rukom ( hahaha) daj mi malo vrenmena , moyda i uspem

ps
nema sanse

ovde sam okacio ali ne mogu da uvucem evo link ( pls moderacija da ga namesti) https://imgur.com/a/JWqPHmO
ecce-florian ecce-florian 21:04 20.05.2022

fotka

https://i.ibb.co/Hz5N6gk/1653073144758.jpg

nema meni pomoći hahaha

edit 21/05

evo podsetio se, eve i fotka

nije koa link ( prof djuric je imao onu cuvenu anegdotu sa pitanjem studentu: Kada je sunce najlepše.

Pa na zalasku)


ovo je praskozorje, kraj moje smene, negde oko pola sest ( kasno svice u ekvatorijalnom delu) sto bi reko Halid Bešlić:

Iznad Tešnja zora sviće,
naša ljubav večna biće.
Iznad Tešnja sunce sija
radujem se suuuuuuncu ija


angie01 angie01 22:21 20.05.2022

Re: fotka

nema meni pomoći

probala sam da je zakacim, al brate ogromna fotka, a nemam pojma kako da je smanjim, prozor u ikoni za komentar, nema tu mogicnost, a na imguru ne znam gde su ti alati-i ja zovem upomoc.///tako da si jedino i mogao da fotku linkujes.

cvetko, je l se to ti skitas po moru, ili sta?
ecce-florian ecce-florian 23:32 20.05.2022

Re: fotka

nema meni pomoći

cvetko, je l se to ti skitas po moru, ili sta?



fala fala ngo na trudu
yap

fotka je od pre tri nedelje sa pacifika, negde iznad 17. uporednika severno.

podsetilo me ovo na Gogenov budizam( sa budizmom ga upoznao njegov drugar sa berze haha)

Zašto se u tom trenutku setih Bikše(Bude) Kad on kaže:"Proćerdaš stoleća kad ostaneš deset minuta u društvu nekog glupana."......
Na ulici, kanalizacije ispuštaju svoj smrad a ja ipak lakše dišem: čini mi se da sam drukčiji nego malopre. Silazeći bulevarom, rekoh sebi: a da još jednom odemo na 17. uporednik.Tamo su sve noći lepe
Pol Gogen, Maj 1894, Ogled iz Art libre

da malo sam vozio pacifik jug sever ( tahiti-vankuver)
pristali prve nedelje maja posle mesec dana

evo jedna "biblioteka" iz nuka hive kakvu bi voleo da imam kad odrastem ( zvao bi je "kod Milutina" ( podsetio me gazda na njegove stare postove o svetioniku i bibliotekama) Ako ovaj put uspe s fotkama.



auuu, vid ovo, ne h... lep već uporan. evo slika, bioskop opet radi




sad sam malo nasuvo pa opet nazad

jbg

starac i more






ovo bi se u jedrilicarskom zargonu zvalo one hand. sa jednog mesta dohvatas valov za čišćenje ribe, roštilj, sto za tranžiranje i sto za posluženje. sektor nabavke je molo ribara na 50 metara odatle

Ovo je lokalna kafana-servis-londri-net-.....

bio je i neki prijem sa tretoviranjem i jaŠenjem za učesnike Oyster around the world, al se tamo sem žute tune u sosu sirove ( japanci je koriste za susi) i riba i rakova služila i prasetina pečena na vrelom kamenju u zemlji, i moram priznati da je bila izvanredna, moglo bi se lako navici ( jedva sam dobio cedulje za pravo pristupa na bal)

2600 stanovnika, loš net, blaga klima,posumljeno borovima i sa dosta planina pa kad vidis krave kako pasu mislis da si u nekoj sloviniji dislociranoj na južnu hemisferu. Na marquesa islnads su žene i dalje malo punije ( doseljenici su izgleda mahom maori sa Havaja ali imaju haku kao novozelandjani)Kažu da je sifillis iskorenjen,ali za HIV se ne izjašnjavaju. Uz malo truda može da se nadje i upozna i poneka neuhranjena pripadnica naroda koji naseljava austral islands koji su skroz na jugu,oko 6 sati atr-om iz dva cuga, kao moja poznanica sa Raivavae ( 900 stanovnika) za koje kaze da je najlepse ostrvo na svetu
angie01 angie01 10:25 21.05.2022

Re: fotka

Cvetko, krajnje ti zavidim, kakva vrhunska bleja, daleko od nasih uzaludnih hornicnih smaranja, kojia su se ovde uredno ukorenila, a raja ih prigrlila i ne pusta, ko da su rod najrodjeniji,...kao da zivot nema kraja, pa treba da se traci na bolestine i gluposti.

Slazem se da "objekat" treba da se zove Milutin-Gazda Milutin, da ne bi bilo zabune:))...mogao bi on nesto tako da organizuje ovde na keju.

ecce-florian ecce-florian 15:14 21.05.2022

Re: fotka

angie01
Cvetko, krajnje ti zavidim, kakva vrhunska bleja, ,...kao da zivot nema kraja, pa treba da se traci na bolestine i gluposti.




ma daj bre, nije to bas tako. oš ko srki izvestaj ( novembar 2020. nisam imao vizu za brit virgin island a i trebalo je i antigenpcr.... i mogao sam da fasujem karantin, pa sam odustao od passage las palmas st lucia i vratio se u domaju u decembru kad sam ispratio brodicu. u januaru 21. covid, 3 nedelje institut za plućne boleštine kamenica - jedva sišo s lopate. u aprilu sva ona sranja sa posledicama na srčku - imam ic odnosno pacemaker pa to komplikuje, a imam i astmu



i bronhitis i 46 % kapaciteta pluća - to mi od pušenja al mi daju neke lekove za astmu koji za nuzefekat imaju popravljanje erektivne funkcije , trose i ovi sto nemaju astmu pa se ne žalim .

tri meseca trenirao da prodjem traku za srčku sa opterećenjem - ne daju mi da radim ako mi srška pod opterecenjem ima te vaše aritmije ves i sves. srediJo to krajem jula, srčka radi ko čuka.

august upala pluća, 20 dana kamenica stacionarno, jedva sišo s lopate ponovo. teši me jedino da je i moj pulmolog imo covid pa upalu. znači nisam bas ja najkuratije sreće.objasnjenje / nema!

propalo sve, nisam isplovio kako je trebalo, opet treninzi po posebnom prgramu tri meseca, decembar opet test na traci. ok.

oma zbriso na sri lanku. izvadio vizu za indiju da u januaru tamo predjem i u nepal dok čekam usa b1 radnu. kraj januara, odem da uradim pcr da bi leteo za chenai ( posle tri dana su ukinuli obavezni pcr za indiju) pcr pozitivan, policija me sprovede u karantin, da ti ne pričam, drugar ovih sa sl vlasti iznajmio propali hotel , ka tA STRO FA. trebalo mi pet dana da dobijem ac, frizider, kafcu, šećer, kuvalo, pivo...... sva sreća osiguranje platilo, usi otpadaju koja je cena. davali mi c i d vitamin i merili temperaturu .

posle 10 dana pcr i dalje pozitivan, samo u NJIHOVOJ labAratoriji se radi.... moja karta povratna preko emirata mora negativni..... vratim se preko warszaw pocetkom februara, dva dana pre zatvaranja neba ukrajine, normalno preletevši ukrajinu .... hahaha.

opet kontrole da bi dobio angažman, dva kardiologa, traka... drke dake.... moja radna i zdravstvena sposobnost se redovno proverava na 2 godine i vanredno po potrebi, ko piloti... saglase se svi da mogu da plovim, i daju to u vidu pismenog izvestaja....krenem iz bg na polineziju, francuska ukine pcr al njena kolonija ne i mora svežiji od 24 h. vadim kod nas antigen za hebenu spaniju, za usa ( dobio radnu vizu inthemeantime) potvrda da sam dvaput preležo ne starija od 90 dana, tripl vakcinacija za francusku ako je pfizer..... kako se u usa zadržavam duže, mora u sf antigen, svugde 250 usd nadjem na netu za 75, na aerodromu nadjem njihovu firmu, da da, aliii, mi ovde ne radimo antigena ( samo pcr koji je i u preostale tri 250 usd, stoka monopolska) nego na parkingu ima avenija al nema broj.... da ti ne ...erem dalje, nadjem, uradim, sva sreća negativan ( bojao sam se da me i oni ne strpaju u karantin ko sinhale pa sam morao da vadim posebno putno zdravstveno za usa koje pokriva.....

eto otprilike, to su uslovi za putovanje i rad u postcovid doba.

da,sad zadnje nedelje na brodu slomim nos. ukacili dva ciklona i bilo neverovatno hladno za pocetak maja, padao sneg posle. talasi, nemogućnost spavanja, umor i hladnoća sve dovodi do povreda. drzao neku šolju sa čajem pa se posle udara talasa primio glavom , a nos najistureniji. jbg. krvi do koljena, što iznutra što spolja, namestio pregradu da sačuvam markantnu lepotu, poturao tampone i zaustavio

air france mi otkazao let sf barca pa sam iz seattlea ( luka port angeles do aerodroma je dva i po sata busom do trajekta pa sat vremena trajekt pa sa nekog mesta u seattleu voz podzemno nadzemna za aerodrom 45 min. amerika je to bato, pre stignem iz ns do ferihedjija ). ovaj put sam ubo sve moguće aerodrome koji su najveći - jfk, sf, seaettle, frankfurt, ko moj pokojni deda, krenem pa kad stignem. jbg što većji to jeftinija karta. sva sreća na letu condora seaettle frankfurt uzurpirao tri sedišta u airbusu ispred mog pa se ispružio. eee da je bila airbus krmača sa 4 spavo bi ko covek.

da, samo da napomenem da se čekiranje u usa vrši experimaentalno sa fotografisanjem ispred ekrana koji ima oblik mobilnog samo velikog, pa kad te ufotka izbaci te u kružicu ko selfie na fb i svi se raduju niko ne pita za privatnost biometrijskih podataka. ako te jednom uslikaju imaš one prioritetne linije za ukrcaj., normalno da sam odbio - jer ima i ta mogućnost. nije normalno da sam jedini odbio jer to znači da sam nenormalan. jbg nisam imao ni apple sa retinom a ne koristim ni otisak prsta za komp i telefon) leteo za frnkfurt ( na majni) preko islanda i onog svetionika kojeg milutinov pok drugar pominje a vezu imao sa frannkurt hahhn za nis jbg, low cost ko low cost. iz niša bla bla za ns

da, juče mi moj sat ( nije apple i mi ili nesto slicno al neću da reklamiram bez kinte) javiJo da imam abnoirmalnu srčanu funkciju, pa sam se u skladu sa ranijim dogovorom javio mom ritmologu ( to se na zapadu zove elektrokardiolog) da odem da mi skine podatke remote iz mog ci. odjebo me za utorak i poručio po sestri da mi neće ništa biti jer i ako imam aritmije imam u meni spravu koja ce da me flešne ako bas stane ( sto se do sADA DESAVALO VEC TRI PUTA, DVA PUTA SAMO OD SEBE A JEDNOM KAD ME JE INZINJERKA DA BI GA PODESILA MORALA NAKRATKO UBITI ZVANO ZAUSTAVITI RAD SRCKE) jbg, tužna je sudbina kiborga, ni doce ih više ne uzimaju za ozbiljno

eto ti i zdravstveni izveštaj. ne vole kad im pre angažovanja priložim svu med dokumentaciju i kažem da imam elektrošokove koji će da rade automatski. uvek ponudim i alternativu , da mi plate da sa sobom povedem med. sestricu sa spoljnim uredjajem ( do skora sam imo jednu ko oko) koja će to uraditi personalno u sliučaju potrebe. uvek odbiju


ecce-florian ecce-florian 15:19 21.05.2022

Re: fotka

Slazem se da "objekat" treba da se zove Milutin-Gazda Milutin, da ne bi bilo zabune:))...mogao bi on nesto tako da organizuje ovde na keju.


angie01 angie01 18:57 21.05.2022

Re: fotka

eto ti i zdravstveni izveštaj.


boktemazo cvetko, ti ko da Herkul Poaro analizira slucaj, pre nego kaze ko je ubica, al u Dzems Bond filmu, u kome je glavni lik Rambo.


ps-cuvaj se, ne zahebavaj.


angie01 angie01 19:01 21.05.2022

Re: fotka

to je u Kragujevcu, Gazda treba da je u Zemunu.
mariopan mariopan 09:51 22.05.2022

Re: fotka



Cvetko

eto ti i zdravstveni izveštaj. ne vole kad im pre angažovanja priložim svu med dokumentaciju i kažem da imam elektrošokove koji će da rade automatski. uvek ponudim i alternativu , da mi plate da sa sobom povedem med. sestricu sa spoljnim uredjajem ( do skora sam imo jednu ko oko) koja će to uraditi personalno u sliučaju potrebe. uvek odbiju


Sve sam iščitala i ne verujem svojim očima.

Mačke imaju devet života. Ti hitno da menjaš ovaj cvetni dezen i da staviš za avatar neku fotku pantera ili tako nečeg, nekog nestvarno lepog i jakog mačijeg predstavnika, crnog ako može da izvoljevam?

Živ bio i srećna ti putovanja.
ecce-florian ecce-florian 13:12 22.05.2022

Re: fotka

i bre desi, nema te, u grcku?

havjes no da metem black panther , pa oni su u usa zabranjeni jos od kako je nixon reko da je Angela davis terorista a bila je samo komunista doduse i osnivac komunističke partije amerike ako se ne varam ( sedamdesetih se komunizam ucio i na Sorboni, jbg)

Samo jos da pustim album stonsa "Exile on Main Street" iz tamo neke sedamdeset i...,
, necu dospeti ni do surcina a kamoli amerike ( uapsice me ovi nasi kao deo saradnje sa FBI)

a na tom albumu bila stvar koju su napisali za nju



daklem , samo mantra : mi volimo globalizam, mi volimo populizam,

a za potpun mir i nibanu, preporučujem dr protic seansa br.1( moze da se nadje na tubetu)

mariopan mariopan 13:52 22.05.2022

Re: fotka

i bre desi, nema te, u grcku?

Meneme pitaš?

Idem na duže i spremam se polako.

Imam pola tvojih zdravstvenih problema (astma, bronhitis, korona, bolnica...sve isto kao ti) pa se mislim da li da odem na tri četri meseca od kuće i daleko od mojih lekara. Ne zbog sebe nego da ne napravim deci problem pa da opet zaglavim u njihovu bolnicu, a toga je bilo.

Sad kada sam pročitala gde si ti sve bio i nisi dao da te to omete idem veselo, nek ide život.
ecce-florian ecce-florian 16:10 22.05.2022

Re: fotka

Ne zbog sebe nego da ne napravim deci problem pa da opet zaglavim u njihovu bolnicu, a toga je bi

ma daj
opcije
a) srb putno osiguranje zdravstveno 6 meseci na 12 meseci cca 200 jura na godisnjem nivou za 30000 eur pookriva covid ( ako treba dam ti link)
b)
umeres

b1) stoicka varijanta espesli za grcku ( ne znam u kom delu si) objasnis da i skladu sa stoickom tradicijom zelis da se recikliras, pa sem na atomskom i subatomskom nivoJu oces da doniras organe.....

b2) skines sve za identifikaciju, ostavis da si tela da u skladiu sa zoroastrijanskom tradicijom price raznesu tvoje zemne ostatke, al neces da slucajno ( sto je bivalo) deo upadne u cistren za vodosnabdevanje pa ih molis da ostatke spale

b3) mocasrt pritup, uradice vec nesto sa ostacima ako se niko ne javi

Sad kada sam pročitala gde si ti sve bio i nisi dao da te to omete idem veselo, nek ide život
.

Sad kada sam pročitala gde si ti sve bio i nisi dao da te to omete idem veselo, nek ide život.


fala q mariopan. thats the spirit, mos mislit , beckerecka bolnicxa i groblje, jaka muda

mariopan mariopan 16:33 22.05.2022

Re: fotka

fala q mariopan. thats the spirit, mos mislit , beckerecka bolnicxa i groblje, jaka muda



E, otišla ja tako ono kad je korona tek izbila i tamo me zablokira na 6 meseci, granice zatvorene, ja moram da produžim vizu istekao mi "beli šengen" a NIKO neće da mi proda osiguranje, a mora iz Srbije. Utronjali se ovi naši iz osiguranja da će biti visokih računa pa ne daju ništa dok ne vide šta će biti.

A bez toga Grcite ne daju vizu na još 3 meseca. Ja totalno odlepila, tek sada hoću kući. Jedno "moje" dete napravi mi osiguranje tako što radi u osiguranju pa ode kod direktora i garantuje svojom imovinom, (stanom, na časnu reč), da ja NEĆU zloupotrebiti tu polisu taman i da crknem tamo. I tako mi daju vizu, inače jok. I to ako pokažeš da imaš na računu 4500 evra i da imaš kod koga da živiš i još dvadesetak potvrda i dokumenata.

Onda nas zvala ambasada da im kažemo kako smo mi napravili tu vizu jer nisu znali da može, i šta sve treba. Lepo im sinak otpiše i oni to okače na svoj sajt od reči do reči, kako je on napisao (imam pismeno dete ljubi ga majka). Tako ako to čitaš da znaš ko je napisao.

Izludela sam ovde pola bloga kukajući da hoću kući. Tamo se šetamo plažama, mogli da izađemo a ovde penzioneri zaključani (što bi i meni fasovalo) a ja kukam da idem kući, lepo nisam bila normalna.

Sad opet idem i sve me stra od ovog ludaka šta će opet da izmisli, ako nešto pukne, dok mene nema da pazim?
ecce-florian ecce-florian 21:20 20.05.2022

eee< ovo mogu, vecna vetrovita playa

ecce-florian ecce-florian 09:10 21.05.2022

evo gazda

sredio sam sav nered koji sam juce ostavio na postu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana