Umetnost

Diskretni Šarm Buržoazije

Colin_bgd RSS / 18.07.2022. u 11:01

U zivotu jedne osobe postoje dva prelomna momenta, prvi kada odluci kako ce da se odnosi prema samom sebi, a drugi kada odluci kako ce da se ophodi prema drugima. Neko te momente iskoristi kako treba, neko kako ne treba, a neko jednostavno nije u stanju, u evolutivnom smislu, da uopste i dosegne do artikulacije ovih izbora. U tu poslednju kategoriju spadaju antikomunisti.

Antikomunizam, povrsni ce reci, je OK sam po sebi. Sta mu fali? Komunizam, sto je dokazano milion puta (i sto je tacno) ne valja, pa po srednjoskolskoj (nizih razreda!) logici sledi da antikomunizam mora da valja... Ali ne radi to tako... To bi mozda moglo da vazi kada bi se iz jednacine iskljucile dve vrlo vazne covecanske predispozicije, a to su sposobnost memorizacije proteklih misli i osecanja, i sposobnost vrednosne procene istih u kontekstu istovremensko-proticajucih dogadjaja... Na srecu (ili na zalost?) jos uvek ima dovoljno ljudi koji ne pristaju na putovanje prost(ack)om linijom najmanjeg otpora. Najmanje onom koja prvo stavlja ofrlji, pogresni, i opasni znak jednakosti izmedju komunizma i fasizma, a iz koga onda proistice jos pogresniji i opasniji znak jednakosti izmedju antikomunizma i antifasizma.

Komunizam (kao ni bilo koja druga stvar koja se oprobala u realnosti) se ne moze analizirati samo na osnovu naknadno stecenog znanja. Iz takve, uprostene, analize, u ovom slucaju, proisticu validni zakljucci stetnosti, pogresnosti, i zaludnosti posledica sistema koji se nazivao komunistickim. To je na banalnom nivou dovoljno. Kao kad stavimo ruku u plamen, pa zakljucimo kako to nije bilo dobro jer smo izgoreli ruku. "Boli ako stavljamo ruku u vatru" daje odgovor na pitanje da li treba to ponovo raditi, ali ne pruza nikakvo objasnjenje za okolnosti i motivaciju inicijalnog upustanja u izlaganje takvoj ili slicnoj iskustvenoj raboti (mozda nam je bilo hladno?)... Suzena i iskljucivo na posledicama bazirana objasnjenja su dovoljna samo za lenje i/ili glupe ponavljace istorijskih lekcija. Za iole ozbiljniji pokusaj prevazilazenja komunistickog nasledja neophodno je i razumeti (a za to treba malo zesce napujdati svoje little grey cells na kudikamo ozbiljniji napor) uslove, razmisljanja i motive u trenucima kada se sistem, komunisticki, establiziravao, kako u svojoj originalnoj inkarnaciji, tako i na ovim nasim prostorima...

Niko normalan ne moze, niti treba, da tvrdi da su "diktatura proletarijata", politicke cistke, otimanje i konfiskacija imovine, nasilno uterivanje seljaka u zadruge, nacionalizacija industrije bez naknade, progon nad "vlasnicima sredstava za rad", i ostale olimpijske discipline individualno-kolektivnih likvidacija ideologije koja se bazirala na ucenjima Marksa i Engelsa ikad imale ikakvo pravno, pravednicko, ili bilo kakvo drugo pre-paid ili post-paid opravdanje. However...

U datom istorijskom trenutku (a istorija se, ne zaboravimo to, uvek odigrava u tadasnjem sadasnjem vremenu) obespravljen pojedinac (tj. neko ko se u tom istorijskom periodu tako oseca, rightly or wrongly) se u najcescem broju slucajeva hvata za slamku, i percepciju svog disenfranchismenta u istom tom konkretnom istorijskom momentu uzima kao (u sopstvenim ocima) opravdan blanko cek da radi sta hoce, jer smatra da vise nema sta da izgubi. Komunizam je zaziveo u takvim uslovima, ali u istim takvim okolnostima su nastale i odigrale se i francuska revolucija, americka revolucija, pocetak buna na Dahije, kristijanizacija rimskog carstva i uspostavljanje hriscanstva kao dominantne monoteisticke religije evropske civilizacije, Brexit vote, Trump vote, i tako dalje, i tako blize...

No, sumnjam da cu naci antikomunistu koji je iz identicnih i nadasve principijenih razloga iz kojih crpi svoj antikomunizam, istovremeno i, na primer, antihriscanski raspolozen. Sto znaci sta? Pa, samo znaci da je antikomunizam jedno povrsno, infantilno, i banalno ispoljavanje licne nesposobnosti za minimum minimuma analitickog delovanja i artikulisanja (i ono malo) rezultata sopstvenih misaonih tokova da bi se makar malo razumela istorijska konotacija detalja ideoloskih razlicitosti u poslednjih 2000 godina. Nema kod naseg vajnog anitkomuniste nikakve ideje (nedajboze analize) da se iz znanja o onome sto se pred, pod, oko, i u okviru komunizma desavalo izvuce neki ozbiljniji zakljucak, ali ima previse poriva za simplifikaciju do tacke gde sve izgubi smisao...

Mnogo je lakse, naravno, samo reci "najbolje da nikad do tog prokletog komunizma nije ni doslo", cesto praceno sa "a ionako su nam taj komunizam podmetnuli i nametnuli ____" (jevreji, masoni, hrvati, britanci, marsovci...), sto obicno govore oni kojima je u zivotu dovoljno da se najedu, napiju i da idu za ruljom de jour...

Ako pogledamo, i devetsto sedamnaeste, a i devetsto cetrdeset pete, nije trebalo dugo da komunizam, kao jedna obicna bajka o nepostojecoj utopiji, freneticnom brzinom, u jednoj infinitezimalnoj jedinici vremena sklizne u diktaturu grupe pojedinaca, pod plastom partije. Ta diktatura je nekad mekseg tipa (Tito, Deng, Ortega, Gorbacov), a nekad tvrdjeg (Staljin, Mao, Causesku, Un...). Problem sa antikomunizmom je sto preskace cak i taj infinitezimalno mali vremenski period i vec u trenutku t=0 skace sam sebi bespovratno u usta, i osudjuje komunizam i komuniste sto nisu bili u stanju da iz iskustava mutne proslosti, u jos uvek do kraja neodigranoj i haoticnoj sadasnjosti, predvide apsolutnu uzaludnost svoje buducnosti. Ma nemoj da kenjas, reci cete, sta nam je sve komunizam radio, sad treba da se ponasamo "fer" prema njemu? Ali u tom pitanju i lezi sustina. Nastup i stav antikomunista je u svojoj srzi infantilan i civilizacijski neodrziv i kao takav antikomunizam ne samo da ne moze da pruzi bilo kakvu progresivnu ideju, nego, (gle ironije!), jedino sto moze da bude (i sto uvek jedino i jeste) je samo obicna reprodukcija najgorih komunistickih tendencija i tekovina dodatno iskrivljenih u ogledalu vremena koje je isto tako bespovratno proteklo.

Otpor komunistickom sistemu i nasledju je bio (i ostao) nepohodan, ali on ima svrhe samo ako postavlja pitanja koja dozvoljavaju da se dogodi i ne-antikomunisticki odgovor, odgovor, van "posle bitke svi su generali" pijedestala na kome je tako komforno anitkomunizam ustolicio sam sebe. U tom smislu a priori antikomunizam koji se zapatio na ovim nasim srpsko-hrvatskim prostorima nije mogao da bude nista drugo nego sijamski blizanac komunizma, i koji nije mogao da dovede ni do cega drugog osim do jednog mutant sistema koji iz komunizma crpi razradjene metode represije, iz antikomunizma crpi nekontrolisanu mrznju i nepatvorenu latentnu glupost, i cije su logicne posledice rat, post-konfliktni ideoloski vakuum, politicki kukavicluk, i mafijaski karakter vlasti. Antikomunizam ne moze sustinski apsolutno nista bolje od komunizma da donese. Antikomunizam je jedna istorijska stranputica, istorijski slepi kolosek jer je povratak u proslost nemoguc (antikomunizam zeli da resetuje istoriju od tacke uspostavljanja komunizma), a povratak u buducnost onemogucen jer mu je jedini raison d'etre konstantni lament zbog toga sto je do komunizma uopste i doslo.

Komunizam i njegovo uglavnom katastrofalno nasledje je moguce premostiti, ali taj put niti je lak, niti ocigledan. Njega je, medjutim, moguce naci uz jedan natcovecanski, generacijski i kontinualan intelektualni napor, i uz nepristajanje na podmetacinu o mogucnosti retrogradne promenljivosti istorijskih iskustava u koju antikomunizam hoce da nas prinudi da verujemo.

To sto Srbija danas kaska za ostatkom Evrope (iako smo joj decenijama bili blizi od mnogih drugih, i sta god taj "ostatak Evrope" bio...) najvecu odgovornost za to snosi olaki antikomunizam koga smo tako slepacki prigrlili u iluziji da ce nam automatski doneti odgovore na pitanja koja su se legitimno pojavljivala u vremenu kada se komunizam asimptotski priblizavao svom logickom kraju. Umesto da se dobrano pomucimo da na njh potrazimo iole smislenija resenja, mi smo (i to, paradoksalno, ušuškani u veoma topli socijalni blanket tog istog komunistickog sistema!!!) kukavicki dozvolili da nam se antikomunizam proda kao viabilna solucija, iako je po prirodi stvari (kao i sidro koje ladju cuva) unapred bio osudjen da bude zbrisan sa lica planete zajedno sa komunizmom. Dokle ce u Srbiji ova zombi faza antikomunizma, koja je obelezena sustinskom zbunjenoscu ljudi oko najosnovnijih stvari, dubokom patoloskom paranojom u odnosu i na najminimalniju razlicitost, i sveobuhvatnim planskim zaglupljivanjem stanovnistva od strane drzave, da traje, tesko je reci. Zivim lesevima i mozgovima u klinickoj smrti ponekad treba zaista predugo da se do kraja raspadnu...

 



Komentari (571)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 11:19 21.07.2022

Re: ,

gedza.73

Mislim da jesu i kako su u fazonu kakve su ovo budale. A i Rusi u su u fazonu koje su ovo budale i prosto ne mogu da veruju koliko smo glupi.

I sve to je direktan rezultat patrijotizma Gvozdenog tipa...
predatortz predatortz 11:19 21.07.2022

Re: ,

gvozden1
Ovi drugi se sami legitimišu. Mržnjom, uglavnom

Da.

A što je problem, što je nepristojno, tim drugima, dakle onima koji nisu čestiti, to reći u lice?


Nije! Čak je često potrebno reći im IŠ!

Samo, smatram da je gradacija među ovim drugim nepotrebna. Ja nemam nikakvu potrebu da proveravam da li je moj patriotizam veći od tvog, Gedžinog, bilo čijeg ko jeste patriota.

Onim drugim se ne libim da kažem šta mislim o njihovoj mržnji i o njihovom preziru svega srpskog.
gvozden1 gvozden1 11:21 21.07.2022

Re: ,


Ne brinem se za mlade Ruse nego za srpske imbecile koji kažu kako Rusija angažuje samo profesionalce što nije istina.

Jok, tebe će da pita koga će da angažuje.

Traje rat, očigledno je ko je jača strana u tom ratu, i onda se gubitnici teše, evo ginu mladi Rusi.

Pa naravno da će da ginu mladi Rusi, ko će drugi kad Rusija ratuje.

Da ginu stari Meksikanci?

Ginu, njihova država odlučila da uđe u rat zbog svojih interesa, kao što se radi od kad je čovečanstva, i tu se gine.
I ginu mladi.

Za Srbiju je važno da nju niko ne uvuče u rat, i da Rusija na bude poražena u njemu.
A sva je prilika da neće biti, što je dobro.

gedza.73 gedza.73 11:23 21.07.2022

Re: ,

Jok, tebe će da pita koga će da angažuje.

Aj za ove malo usporene.
Rečeno je kako Rusija angažuje samo profesionalce. To nije istina. Jer od početka rata na ruskoj strani se mobilišu skoro deca.
Pa naravno da će da ginu mladi Rusi, ko će drugi kad Rusija ratuje.
Da ginu stari Meksikanci?

Pa što ti nisi poginuo? Jesi bio mlad? Što si preživeo rat?
gvozden1 gvozden1 11:27 21.07.2022

Re: ,


Samo, smatram da je gradacija među ovim drugim nepotrebna.

Ma to karikiraju ovi što mrze Srbe, ali bi da im se to ne kaže, kao nepristojno je reći im da su srbomrzitelji, kao oni su samo objektivni kad pljuju po Srbima, nije to zbog njihove mržnje.

Nije srbometar sprava sa sitnim podeljcima, on detektuje samo plus i minus primerke.

Najpre je sam termin srbometar trebao da ućutka, i jedini način da im se taj alat za učutkuvanje izbije iz ruku je bilo, da, merim stepen patriotizma, pa šta.
gvozden1 gvozden1 11:30 21.07.2022

Re: ,

Rečeno je kako Rusija angažuje samo profesionalce. To nije istina

A to je baš presudna stvar sa stanovišta srpskih interesa?

Neka angažuje koga hoće, samo neka pobedi, to je Srbiji važno.

Pa što ti nisi poginuo

Nisam bio u ratu.
gedza.73 gedza.73 11:34 21.07.2022

Re: ,

da Rusija na bude poražena u njemu.
A sva je prilika da neće biti, što je dobro.

Jok nije. Finska i Švedska u NATO paktu. Granica u Ukrajini gde god da bude bila biće neprobojna. Države istočnog bloka monolitne i prvi ešalon NATO pakta 8sećaju se ruske čizme i mrze Ruse). Putin vratio u život NATO pakt. 'Blickrig' ruske vojske je u četvrtom mesecu.

Ne treba zaboraviti da su 'stručnjaci' pisali kako je pobeda osvajanje Ukrajine i postavljanje ukrajinskog Lukašenka na vlast. Da Rusija nema gubitke. Pa da ima ali da je to iz razloga što ne želi da ruši civilne objekte, ubija civile i izaziva mržnju. Pa da onda ipak ruši kako bi pokazala svoju moć ali da su to vojni ciljevi (a na snimcima civili). Kao somovi na bućkala gutate svaku njihovu ispravku prethodne vesti.

Da Rusija ide u napad vojskom koja joj nije bitna (poseban nivo ludila 'analitičara') a da ako bude trebalo onda angažuje specijalce (valjda one Vagner naciste).

Pa se ispostavilo kako Rusija donosi zakon o dobrovoljcima do pedeset ili šezdesete, da im je u avionu poginuo vojni pilot od 63 godine i da dovoze u trećem mesecu tenkove iz šezdesetih prošlog veka.

Baš mi nešto trne dal će Rusija da bude poražena. A Rusija će Srbiju sa ovako vaspitanim generacijama od strane matorih i senilnih budala koje se pale na razne ruske plaćenike koji im poturaju sve od Hazara do ruskog svemirskog laserskog modulatora da ugura u neko čudu čim im bude odgovaralo a stvorili su propagandom sasvim dovoljan broj napaljenih budala.

Sve sam ubeđeniji da smo mi kao narod (ne kao pojedinci) ekstremno glupi. Nas opet navlače sa istim pričama kao i što je Milošević. Teslino oružje i vatrene pokemon kugle koje su napravili ruski stručnjaci (iako sam Putin kaže kako će im biti teško jer su tehnološki odsečeni i kako ima da zaostaju zbog toga... ali mogu da guraju svoju decu u rat... moš misliti kako tek nas gledaju, kao topovsko meso za njihove interese... svaki jebeni put)
gedza.73 gedza.73 11:38 21.07.2022

Re: ,

gvozden1
Pa što ti nisi poginuo

Nisam bio u ratu.


Što nisi? Bio si mlađi, svestan svog patriotizma, bio si rezervni oficir. Šti nisi kad si imao priliku nego sad pričaš kako treba da ginu neki drugi?
Zamisli da tebe neko ko je ratovao meri srbometrom. Pa ti ne bi ni zazujao na aparatu, bio bi nevidljiv. Ali na uređaju za licemerje i dvoličnost bi bio na maksimumu.

p.s.
Ti si stvarno onaj lik iz Milutina, beše vlasnik kafane koji podbunjuje ljude na ratove i pogibiju a onda rat provede u debeloj pozadini da bi nakon rata drugima merio srsptvo. Nije ti to dobro Gvozdene, ne valja ti to.
gvozden1 gvozden1 11:44 21.07.2022

Re: ,

gedza.73
da Rusija na bude poražena u njemu.
A sva je prilika da neće biti, što je dobro.

Jok nije. Finska i Švedskao u NATO paktu. Granica u Ukrajini gde god da bude bila biće neprobojna. Države istočnog bloka monolitne i prvi ešalon NATO pakte. Putin vratio u život NATO pakt. 'Blickrig' ruske vojske je u četvrtom mesecu.

Ne treba zaboraviti da su 'stručnjaci' pisali kako je pobeda osvajanje Ukrajine i postavljanje ukrajinskog Lukašenka na vlast. Da Rusija nema gubitke. Pa da ima ali da je to iz razloga što ne želi da ruši civilne objekte, ubija civile i izaziva mržnju. Pa da onda ruši jer pokazuje svoju moć. Kao somovi na bućkala gutate svaku njihovu ispravku prethodne vesti.

Da Rusija ide u napad vojskom koja joj nije bitna (poseban nivo ludila) a da ako bude trebalo onda angažuje specijalce (valjda one Vagner naciste).

Pa se ispostavilo kako Rusija donosi zakon o dobrovoljcima do pedeset ili šezdesete, da im je u avionu poginuo vojni pilot od 63 godine i da dovoze u trećem mesecu tenkove iz šezdesetih prošlog veka.

A baš mi nešto trne dal će Rusija da bude poražena. A Rusija će Srbiju sa ovako vaspitanim generacijama od strane matorih i senilnih budala koje se pale na razne ruske plaćenike koji im poturaju sve od Hazara do ruskog svemirskog laserskog modulatora da ugura u neko čudu čim im bude odgovaralo a stvorili su propagandom sasvim dovoljan broj napaljenih budala.

Sve sam ubeđeniji da smo mi kao narod (ne kao pojedinci) ekstremno glupi. Nas opet navlače sa istim pričama kao i što je Milošević. Teslino oružje i vatrene pokemon kugle koje su napravili ruski stručnjaci (iako sam Putin kaže kako će im biti teško jer su tehnološki odsečeni i kako ima da zaostaju zbog toga... ali mogu da guraju svoju decu u rat... moš misliti kako tek nas gledaju, kao topovsko meso za njihove interese... svaki jebeni put)

Eto, ispisa traktat, sve glupost do gluposti, šta je ko mislio, šta je ko govorio, i sve to da bi nekako rusku nadmoć u ratu prikazao kao poraz.

Gde su kontraofanzive najavljivane po medijima, jesu li srušili most, jesu li ih isterali iz Ukrajine?

A to, baba vračara manir, znam ja šta će da bude, znam šta će biti neprobojno a šta probojno, znam ja kakav je kraj unapred, to ostavi za prodavnicu pa se tamo teši.

Za sad su Rusi nadmoćniji i to je dobro za Srbiju, a šta će biti, ipak bih ja sačekao kraj, a babe vračare neka rade svoj posao.
gvozden1 gvozden1 11:44 21.07.2022

Re: ,

Što nisi

Šta te boli krasni?
gedza.73 gedza.73 11:47 21.07.2022

Re: ,

Eto, ispisa traktat, sve glupost do gluposti, šta je ko mislio, šta je ko govorio, i sve to da bi nekako rusku nadmoć u ratu prikazao kao poraz.

ja sam samo ponovio gluposti koje su ponavljane i na blogu i po političkim rijalitima.
Za sad su Rusi nadmoćniji i to je dobro za Srbiju

Šta je dobro za Srbiju od Rusije? Jel ti imaš nekog svog u Rusiji? Jel ti Rusija napravila neki put? Jel ti dala subvenciju? Jel dala stipendije za decu? Jel otvorila fabriku? Pa mi sa Rusijom imamo manju razmenu nego sa Rumunijom.
jedan od velikih izvoznika je matori Grassi koji i kod tebe ima fabriku pa izvozi čarape za Rusiju, čak mislim da on ima veći obrt sa Rusima nego svi Srbi sa voćem.

p.s.
Nema. Moja greška. čarape (dva italijana i možda još neko sitno) su u izvozu na 80 miliona dolara a sve srpske jabuke na 120 miliona (2017)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:51 21.07.2022

Re: ,

Ni kad je u pitanju tvoja porodica?

Svejedno ti je da li je neko prijateljski ili neprijateljski prema njoj nastrojen, ne zanima te to, isto se odnosiš i prema jednima i drugima?

Ako je tako, to je onda bolest.



Jedna je stvar cuvati svoju porodicu, osecati pripadnost istoj a druga je glumiti badzu posto si se slucajno rodio kao sin Don Vito Corleonea. Ovo drugo je opasna bolest. Drustvena. Gde celo drustvo zavrsi kao taoc raznih veselinovica koji prave kamenolome uz naseljena mesta.

A kad neko isključivo negativno priča o jednoj naciji, onda je ili ta nacija najgora na svetu, ili on prema njoj ima neobjektivno negativan stav.


Pa eto ti nikad nisi nista pozitivno rekao o srpskoj naciji. Tvoj domet je odbrana svakog malo grlatijeg samoproglasenog patriotu.


Evo dokaza srbomržnje.
Nikad nisam pravdao šaranje po institucijama, naprosto, nemam pojma da li ga je bilo.

Ali oni koji mrze Srbe takve stvari podrazumevaju, Srbin je, srpski patriota, dakle nema sumnje, muvao je.

I dodatno, drugi srpski patriota je garant to muvanje podržavao.

Nemaš pojma ni da li je muvao, ni da li sam ja to muvanje podržavao (a naravno da nisam) ali pošto se radi o srpskim patriotama onda im se negativne stvari podrazumevaju.

Jer srpske patriote su zli ljudi.

E to je mržnja prema Srbima


Ti si Djokovica upisao u patriote (a onog kosarkasa ispisao) ali na onoim blogovima niko njega nije kritikovao jer je patriota/nije patriota, vrhunski sportista, stanovnik Monaka, ljubitelj Visokog... nego zbog muvanja. Ti si rekao, sta ima veze. Dobio covek terene, falsifikovali mu testic pa sta. Naravno da je to pravdanje.

Evo ti ga jedan cist primer mrznje prema Srbima (autor mi nece zameriti sto ga citiram anonimno ):


Ne mora on da bude svetac, niti je. Ne mora da bude moralniji od mene, tebe ili bilo koga drugog. Čak, ništa nam ne duguje, jer je udeo moje, tvoje ili bilo čije zasluge u njegovom uspehu nepostojeći.
Čovek je svojim radom i trudom postao broj jedan na planeti.

No, sve ovo ne znači da je ok da se ovakve stvari rade ispod žita.

A ako pristaje na ovo, sav onaj, ako mene pitaš prenaglašeni patriotizam gde mu mesto nije, poprima druge obrise.

Onda se i to može podvesti pod biznis, a biznis patriotizam i profesionalne patriote ne cenim ič.



gedza.73 gedza.73 11:52 21.07.2022

Re: ,

gvozden1
Što nisi

Šta te boli krasni?

Ne boli me on ali me nervira jer ti si taj lumen koji svakome meri patriotizam i srpstvo. Pričaš kako drugi treba da ginu a ti, rezervni oficir, nisi bio u ratu.
isti si oni američki propovednici koji pričaju o poštenju, praštanju, davanju, skromnosti a ovamo drpaju priloge i žive u luksuzu.
gvozden1 gvozden1 11:53 21.07.2022

Re: ,

Rusija napravila neki put? Jel ti dala subvenciju?

Jajarska logika, jel ti nešto neko pružio, ako jeste, tebi, bedi, dosta, bićeš mu ponizan.

Nema veze što neko ti zemlju i naciju cepa na deliće, ako ti usturi koji dinar ljubićeš mu skute.
gvozden1 gvozden1 11:55 21.07.2022

Re: ,

Pričaš kako drugi treba da ginu a ti, rezervni oficir, nisi bio u ratu.

I tebi ću da objašnjava što nisam?
Koji si mi ti krasni klinac.

I ako nisam nemam prava na mišljenje.

E jebem te politička podobnošću.
gedza.73 gedza.73 11:58 21.07.2022

Re: ,

Nema veze što neko ti zemlju i naciju cepa na deliće, ako ti usturi koji dinar ljubićeš mu skute.

Jel i ti beše ono predlagao Ukrajini da ne iscrpljuje Rusiju i da se preda ili me vara sećanje?
Znači ti ovim komentarom tvrdiš kako Ukrajina treba da se bori do kraja?
Jajarska logika, jel ti nešto neko pružio, ako jeste, tebi, bedi, dosta, bićeš mu ponizan.

Koliko znam ti svoj proizvod prodaješ stranoj zapadnoj kompaniji? Na tvom mestu, kako bi' mogao da se pogledam u ogledalo, ja to n ebi' radio.

A nije jajarska logika pošto teritorijama možeš dupe da obrišeš zato što nam deca 'jajarskom' logikom odlaze na Zapad jer će neko nešto tamo da im pruži što matična država neće.

Nego Duše koji hodaš ne odgovori ti meni što nisi poginuo kad je po tebi to ideal odbrane svoje države
I ako nisam nemam prava na mišljenje.

Mišljenje da uporno promovišeš pogibiju drugih dok tvoje dupe čuvaš u pozadini? To je licemerje a ti ga zovi kako god oćeš.
softelectronics_e softelectronics_e 12:09 21.07.2022

Re: ,

gedza.73
gvozden1
Što nisi

Šta te boli krasni?

Ne boli me on ali me nervira jer ti si taj lumen koji svakome meri patriotizam i srpstvo. Pričaš kako drugi treba da ginu a ti, rezervni oficir, nisi bio u ratu.
isti si oni američki propovednici koji pričaju o poštenju, praštanju, davanju, skromnosti a ovamo drpaju priloge i žive u luksuzu.

Gedžo, da li si ti bio u ratu?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:39 21.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft




Sustinski problem u Srbiji nije bio/niti je sada komunizam nego radikalni antizapadni stav. To je konstanta u srpskoj politici. Stepen ispoljavanja se menjao kroz istoriju ali taj sentiment nikada nije nestao. Danas se ispoljava u putonoljublju kao sto se nekad ispoljavao u staljinoljublju.


Dobro. Sad nam još reci kakvu politiku vodi Zapad prema Srbiji i šta misli gdje je mjesto Srbije.

Ovo je mala pomoć prijatelja. Ostalo možeš sam.
milisav68 milisav68 13:53 21.07.2022

Re: ,

gedza.73

Ne brinem se za mlade Ruse nego za srpske imbecile koji kažu kako Rusija angažuje samo profesionalce što nije istina.


A istina je drugačija, jer si to negde pročito na internetu.
gvozden1 gvozden1 14:02 21.07.2022

Re: ,

i ti beše ono predlagao Ukrajini da ne iscrpljuje Rusiju i da se preda ili me vara sećanje?

Ne radi se o sećanju, nego o konstrukciji.
Ništa ni slično nisam niti rekao niti igde čuo, pročitao, al jajara ko jajara, pokušava nešto da smisli.


Znači ti ovim komentarom tvrdiš kako Ukrajina treba da se bori do kraja?


To je stvar onih koji o tome odlučuju, neka se bore dokle misle da treba, ja samo navijam da oni na kraju izgube, a kad će to biti ne znam, što pre to bolje za nas.
Koliko znam ti svoj proizvod prodaješ stranoj zapadnoj kompaniji?


Prodajem onome kome taj proizvod treba, i uopšte se ne smatram obaveznim prema njemu po bilo kom drugom osnovu osim po osnovu da mu isporučim ono što plati.
Ne, jer znam da on to kupuje ne zato što voli mene ili Srbiju, nego zato što to njemu treba, da bi zaradio, da bi ostvario svoj a ne moj interes.

Zahvalnost te vrste osećaju samo bednici koji misle da ih neko voli kad od njih kupi nešto.



pošto teritorijama možeš dupe da obrišeš


Pa što kmečiš za Donbasom kad Kosovom možeš dupe sa obrišeš?
Uvlakačka duša, više žali za tuđim nego za svojim, kuka nad tuđim grobom, a svojim dupe briše, sve u nadi da će mu neko prilepiti etiketu - zapadnjak.

Ne ide to tako, magarac je magarac, može da ide u Beč dvesta puta.

Mišljenje da uporno promovišeš pogibiju drugih

Ne promovišem pogibiju nego pravo Rusa sa brane svoj interes, i ratom.
A u ratu se gine.

Kad bi mogli da sve ostvare bez pogibija bilo bi odlično, al ne može jbg.
freehand freehand 14:55 21.07.2022

Re: ,

milisav68
gedza.73
U Donbasu se mobilišu Rusi. Pričao je novinar iz RS da su to bukvalno deca koja su od obuke imala ispaljivanje par rafala iz kalašnjikova a onda poslata na prvu liniju fronta.


E sad je najnoviji hit Voke u vojsci. gay imaju prednost, ludilo je među oficirima i profesionalnim vojnicima, pljušte ostavke i otkazi, regrutacija krahira sa trabnsgender tuševima i klozetima, koliko razumem ove godine će sastav vojske smanjiti za 20 odsto.
freehand freehand 15:01 21.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
gedza.73
Neues aus der Nachbarschaft
To ti je kao sa novobogatasima koji naglasavaju koliko osecaju stil i ukus tako sto prave poluzavrsene i neuredjene kucerine sa kic lavicima i dzinovskim tortama u obliku hrama Sv. Save.

Ili ove patriJote koje tvrde da ako nisi za Putina i ne oduševljavaš se onim što Putin priča onda si izdajnik. Stvarajući podlogu za neke nove naraštaje koji će kao regruti da ginu za ruske interese i domaće kriminalce koji ih huškaju u rat. Aj što nas matore prave debelima ali decu indoktriniraju gore nego što su bili oni ruski kampovi po Srbiji koje su organizovale ruski fašisti (doslovno su pripadnici fašističkih organizacija)


Dosadan sam ali opet tvrdim da je Srbija prva zrtva Putinove nove strategije osvajanja prostora tzv. mekom moci*. Bili su uporni i konacno su uspeli da instaliraju svoje ljude u sve bitnije institucije. Jasno je da su to kvislinzi. A ovi sto vitlaju Srboosecajem ili su slepi i gluvi ili rade za istu firmu.

Sustinski problem u Srbiji nije bio/niti je sada komunizam nego radikalni antizapadni stav. To je konstanta u srpskoj politici. Stepen ispoljavanja se menjao kroz istoriju ali taj sentiment nikada nije nestao. Danas se ispoljava u putonoljublju kao sto se nekad ispoljavao u staljinoljublju.

*Briselski sluzbenici izgleda ovo jos nisu shvatili. A mozda i jesu nego im odgovara - dok nema rata sve ok.

Dakle, Putin i "meka moć" umesto zapada i 2 svetska rata + bombardovanje pride. Mislim, to je taj Putin koga zovu i Putlerom, po potrebi a koji je finansirao i pomogao svrgavanje Miloševića onomad, isto kao što je organizovao puč u Ukrajini.
I instalirao svoje ljude svuda.
Ono kad je Đinđić pričao o svojim prijateljima i prijateljima Srbiječiji ambasadori njegove ministre zovu na ručkove dok rade protiv interesa Srbvije - to je na Putina mislio, garant.
A kad je Baja Pašić ono o Englezima govorio da ih do veka treba smatrati neprijateljima - to je u šiframa govorio, na Ruse je mislio.
freehand freehand 15:06 21.07.2022

Re: ,

Ja nemam nikakvu potrebu da proveravam da li je moj patriotizam veći od tvog, Gedžinog, bilo čijeg ko jeste patriota.

Ne meri se ovde patriotizam nego sprstvo. Ko ti je kriv što si hendikepiran geografskim poreklom?
freehand freehand 15:11 21.07.2022

Re: ,


Za sad su Rusi nadmoćniji i to je dobro za Srbiju, a šta će biti, ipak bih ja sačekao kraj, a babe vračare neka rade svoj posao.

A Švedka i Finska nisu u NATO.
freehand freehand 15:20 21.07.2022

Re: ,

Ovo je mala pomoć prijatelja. Ostalo možeš sam.


Da dodam i ja par opštih mesta: demokratija je nastala na istoku, kao i pismenost. Komunizam je nastao na Zapadu. Veliki brat trenutno sedi na zapadu, kojim caruju laž i propaganda.
Kao ilustracija jedan klip sa YT - preporučujem autora i kanal, ovde konkretno govori o odnosu SAD prema Iranu. Autor je sa Zapada, za sve što govori za razliku od ovdašnjih pacijenata koji se poštapaju svojim sećanjima - ovaj autor nudi reference, do jedne sa Zapada.

Is the US Sleepwalking into War with Iran? Or was this Always the Plan?

KLIK

gvozden1 gvozden1 15:38 21.07.2022

Re: ,

freehand

Za sad su Rusi nadmoćniji i to je dobro za Srbiju, a šta će biti, ipak bih ja sačekao kraj, a babe vračare neka rade svoj posao.

A Švedka i Finska nisu u NATO.

Jesu, pa šta?

Što volim ove geometrija stratege.
freehand freehand 15:40 21.07.2022

Re: ,

Jesu, pa šta?

Ne, nisu.
Ja ne volim geometrija stratege, ja volim činjenice.

Edit: da budem jasniji - jesu, taman koliko je i Srbija članica EU.
Colin_bgd Colin_bgd 15:49 21.07.2022

Re: ,

Autor je sa Zapada, za sve što govori za razliku od ovdašnjih pacijenata koji se poštapaju svojim sećanjima - ovaj autor nudi reference, do jedne sa Zapada.

Daj, bre, Freehand nemoj vise da se blamiras...

Mislim, u redu, imas svoje vidjenje sveta i politike, i svetske situacije, i istorije, i imperijalizma, i svega toga zajedno, i uopste ne moramo da se slozimo ni oko cega, ali kad kao neku "referencu" postiras ovakav klip, i onda mislis da je to neka nezavisna analiza, onda stvarno devaluiras svoj intelekt...
freehand freehand 15:54 21.07.2022

Re: ,

Daj, bre, Freehand nemoj vise da se blamiras...

ali kad kao neku "referencu" postiras ovakav klip, i onda mislis da je to neka nezavisna analiza, onda stvarno devaluiras svoj intelekt...

Ovo sad implicira da si ti taj klip odgledao, proverio reference i da imaš kapacitet da ne samo da to razumeš nego da bilo kome pa i meni sa visine deliš ovakve paternalističke ćuške?
Nemaš. Ovo jeftino izigravanje autoriteta ti je gore od onog jeftinog pijačnog psihologiziranja.
Dakle, odslušaj, proveri činjenice pa ako si sttanju da normalno razgovaraš javi se. A sa ovim sranjem i pasivnom agresijom idi kod nekog sebi sličnog seronje da se do mile volje nadgornjavate pumpajući jedan drugom ego.
docsumann docsumann 15:58 21.07.2022

Re: ,

Ovi drugi se sami legitimišu. Mržnjom, uglavnom.


Govna.



Colin_bgd Colin_bgd 16:11 21.07.2022

Re: ,

freehand
Daj, bre, Freehand nemoj vise da se blamiras...

ali kad kao neku "referencu" postiras ovakav klip, i onda mislis da je to neka nezavisna analiza, onda stvarno devaluiras svoj intelekt...

Ovo sad implicira da si ti taj klip odgledao, proverio reference i da imaš kapacitet da ne samo da to razumeš nego da bilo kome pa i meni sa visine deliš ovakve paternalističke ćuške?
Nemaš. Ovo jeftino izigravanje autoriteta ti je gore od onog jeftinog pijačnog psihologiziranja.
Dakle, odslušaj, proveri činjenice pa ako si sttanju da normalno razgovaraš javi se. A sa ovim sranjem i pasivnom agresijom idi kod nekog sebi sličnog seronje da se do mile volje nadgornjavate pumpajući jedan drugom ego.

Sto je najgore, odgledao sam...

Ne izigravam nikakav autoritet, niti ti delim cuske, samo sam te (iskreno... e Coline, glupane...) savetovao da proveravas svoje izvore malo bolje...

Pasivno agresivno nastupas upravo ti, ne samo prema meni, nego prema mnogima, da ne kazem svima, na blogu. Ocigledno imas neki problem, koji ne mozes da resis. Da li je to zbog poluvekovnih americkih sankcija Kubi, zbog Tacerkine invazije na Foklandska (Maldivska) ostrva, zbog ambasadorskih ruckova i vecera po Beogradu, ili samo zato sto si jedan obican bully koji kad mu neko dotakne staklenu bradu (a ne brini se, nemam ja zasluga za to, nijesam toliki "kapacitet" ), jedino sto ume da uradi je da se, sa svojih petlovskih visina, principijelno "obrusava" kako na mene kao "pro-zapadnog agenta", tako i na, na primer, Gvozdena kao "pro-ruskog"...

Dogovori se vec jednom, sam sa sobom, sta zaista mislis...
freehand freehand 16:23 21.07.2022

Re: ,

Pasivno agresivno nastupas upravo ti, ne samo prema meni, nego prema mnogima, da ne kazem svima, na blogu. Ocigledno imas neki problem, koji ne mozes da resis. Da li je to zbog poluvekovnih americkih sankcija Kubi, zbog Tacerkine invazije na Foklandska (Maldivska) ostrva, zbog ambasadorskih ruckova i vecera po Beogradu, ili samo zato sto si jedan obican bully koji kad mu neko dotakne staklenu bradu (a ne brini se, nemam ja zasluga za to, nijesam toliki "kapacitet" ), jedino sto ume da uradi je da se, sa svojih petlovskih visina, principijelno "obrusava" kako na mene kao "pro-zapadnog agenta", tako i na, na primer, Gvozdena kao "pro-ruskog"...

Dogovori se vec jednom, sam sa sobom, sta zaista mislis...

Vidi, kad budem hteo da mi lumen sa pijace pravi horoskop ili baba gleda u šolju naći ću lumena na pijaci ili babu u komšiluku.
Rekoh ti da ti taj psihoanalitičarski bulšit level Milan Tarot (s tim što se on zajebava) ne ide, bar na blogu i bar kod mene.
Ako bi da pokušaš ponovo predlažem da to bude otprilike ovako:
"Odgledao sam i odslušao klip i ne slažem se sa tim, tim i tim zbog toga, toga i toga. kao kontraargumente nudim to, to i to."
Sa ovim ko sam ja, šta sam i kakav sam - stani u red. Dobro, nećeš baš biti najgluplji u njemu al ćete svakako imati najmanje jednu zajedničku crtu.
gedza.73 gedza.73 16:39 21.07.2022

Re: ,

softelectronics_e
gedza.73
gvozden1
Što nisi

Šta te boli krasni?

Ne boli me on ali me nervira jer ti si taj lumen koji svakome meri patriotizam i srpstvo. Pričaš kako drugi treba da ginu a ti, rezervni oficir, nisi bio u ratu.
isti si oni američki propovednici koji pričaju o poštenju, praštanju, davanju, skromnosti a ovamo drpaju priloge i žive u luksuzu.

Gedžo, da li si ti bio u ratu?

Nisam. To sam nekoliko puta napisao. Nisam i ne bih voleo. I čim budeš video kako pričam da drugi treba da ginu a ja nisam bio u ratu slobodno možeš da kažeš kako sam govno od čoveka. Ako sam to nisam uvideo.
gedza.73 gedza.73 16:48 21.07.2022

Re: ,

milisav68
gedza.73

Ne brinem se za mlade Ruse nego za srpske imbecile koji kažu kako Rusija angažuje samo profesionalce što nije istina.


A istina je drugačija, jer si to negde pročito na internetu.

Misliš poput onog Kikinđanina ili Zrenjaninca kad kaže 'ovo na ovom svetu... to nije istina...'?

В связи с непосредственной угрозой агрессии против Донецкой Народной Республики со стороны Вооруженных Сил Украины, руководствуясь пунктом 6 части 1 статьи 4 Закона Донецкой Народной Республики от 17 февраля 2015 года № 10-IHC «О мобилизационной подготовке и мобилизации в Донецкой Народной Республике» и пунктом 4 части 2 статьи 4 Закона Донецкой Народной Республики от 14 августа 2015 года № 84-IHC «Об обороне»,
ПОСТАНОВЛЯЮ:
Объявить и провести общую мобилизацию в Донецкой Народной Республике (далее — мобилизация).

Глава самопровозглашенной Луганской народной республики (ЛНР) Леонид Пасечник в субботу, 19 февраля, подписал указ о всеобщей мобилизации.
«Объявить на территории Луганской народной республики общую мобилизацию. Об объявлении мобилизации незамедлительно уведомить Народный совет ЛНР, правительство ЛНР», — говорится в документе, размещенном на сайте главы республики.
Согласно указу, выезд из республики мужчинам от 18 до 55 лет запрещен.


Novinar iz Republike Srpske je razgovarao sa par momaka na prvoj liniji i oni su njemu delovali kao deca. Rekli su mu kako su poslati na front a od obuke su imali pucanje 50 metaka iz kalašnjikova.

Onda neko prenese izjavu one baba sere Radmile Tmušić kako je ruska vojska u srvari vojska profesionalaca i armija ludaka se oduševi ruskom profesionalnom vojskom.


Colin_bgd Colin_bgd 16:57 21.07.2022

Re: ,

freehand
Pasivno agresivno nastupas upravo ti, ne samo prema meni, nego prema mnogima, da ne kazem svima, na blogu. Ocigledno imas neki problem, koji ne mozes da resis. Da li je to zbog poluvekovnih americkih sankcija Kubi, zbog Tacerkine invazije na Foklandska (Maldivska) ostrva, zbog ambasadorskih ruckova i vecera po Beogradu, ili samo zato sto si jedan obican bully koji kad mu neko dotakne staklenu bradu (a ne brini se, nemam ja zasluga za to, nijesam toliki "kapacitet" ), jedino sto ume da uradi je da se, sa svojih petlovskih visina, principijelno "obrusava" kako na mene kao "pro-zapadnog agenta", tako i na, na primer, Gvozdena kao "pro-ruskog"...

Dogovori se vec jednom, sam sa sobom, sta zaista mislis...

Vidi, kad budem hteo da mi lumen sa pijace pravi horoskop ili baba gleda u šolju naći ću lumena na pijaci ili babu u komšiluku.
Rekoh ti da ti taj psihoanalitičarski bulšit level Milan Tarot (s tim što se on zajebava) ne ide, bar na blogu i bar kod mene.
Ako bi da pokušaš ponovo predlažem da to bude otprilike ovako:
"Odgledao sam i odslušao klip i ne slažem se sa tim, tim i tim zbog toga, toga i toga. kao kontraargumente nudim to, to i to."
Sa ovim ko sam ja, šta sam i kakav sam - stani u red. Dobro, nećeš baš biti najgluplji u njemu al ćete svakako imati najmanje jednu zajedničku crtu.

Jebiga, mogao si da postavis neki ravnozemljaski klip (ima ih na YT onoliko) i da zahtevas onda argumentovanu diskusiju (sa kontrargumentima cak!) o istom... Identicno bi bilo onome sto si uradio...
gedza.73 gedza.73 17:04 21.07.2022

Re: ,

Inače jedan od najglasnijih u ovom trenutku po pitanju mobilizacije je Pavel Gubarev (koji je tokom dešavanja 2014. bio vrlo aktivan na strani Rusije a i bio, ako se ne varam, neki funkcioner oko mobilizacije)

(na slici pored Putina je Rus optužen za obaranje civilnog malezijskog aviona)
ovaj lik je na jednom YT kanalu nama objašnjavao kako su Srbi i Rusi vekovima braća (što činjeničeno nije tačno).
Evo ga i ovde sa stilizovanim nacističkim kukastim krstom kao pripadnik ruske nacističke organizacije.

I da se još bolje vidi

Njegovi prijatelji su učestvovali u organizaciji kampova za decu po Srbiji.

Koliko se sećam ovde na blogu se pisalo kako Rusija mora da denacifikuje Ukrajinu. Tako su valjda blogeri pročitali na internetu kad već pominješ. Ono što mene zanima kako se to neka država denacifikuje sa vojnicima koji su pripadnici nacističkih grupa? To nije denacifikacija nego nacional-nacifikacija.



gedza.73 gedza.73 17:15 21.07.2022

Re: ,

Ako misliš da ih je mali broj evo ponovo još ruskih vojnika (ovog zovu Fric i Srbin, inače je od premijeral Krima dobio zahvalnicu)

tetovaža sa nacističkim znakom

Na rukavu ruskog vojnika

i ovaj desno Pušilin (što je potpisao opštu mobilizaciju za koju si pitao da li je istinita) koji mu daje orden zajedno sa kadirovim

gedza.73 gedza.73 17:31 21.07.2022

Re: ,

Pa što kmečiš za Donbasom kad Kosovom možeš dupe sa obrišeš?


Ne kmečim uopšte niti za Kosovom niti za Donbasom. Ista mi je razdaljina. Samo su mi smešni ovi pogubljeni staljinisti-putinoljupci.
Ne promovišem pogibiju nego pravo Rusa sa brane svoj interes, i ratom.
A u ratu se gine.

Ponovo mi nisi odgovorio na pitanje što ti nisi poginuo nego još ponavljaš reči onog Kovića koji priča kako treba da se gine. A ti dupe izdindao u pozadinu. E ti su najgora moguća sorta ljudi.
Prodajem onome kome taj proizvod treba, i uopšte se ne smatram obaveznim prema njemu po bilo kom drugom osnovu osim po osnovu da mu isporučim ono što plati.
Ne, jer znam da on to kupuje ne zato što voli mene ili Srbiju, nego zato što to njemu treba, da bi zaradio, da bi ostvario svoj a ne moj interes.

A što im onda ne zajebeš interes, kad već tebi ne ide u prilog, pa im iz inata ne prodaš? ja bi' sam sebi bio slina kad bi' radio kao ti al ajde de. Milion ljudi milion ćudi.
Zahvalnost te vrste osećaju samo bednici koji misle da ih neko voli kad od njih kupi nešto.

Ja bi' bio bednik da pričam kao ti al' ajde meri ti još malo ko je veći ili manji Srbin. Prvo ove što su otišli u Ameriku pa posle nas koji pričaju kako je bolji zapadni sistem od ruskog.


gvozden1 gvozden1 19:19 21.07.2022

Re: ,

kmečim uopšte niti za Kosovom niti za Donbasom

Pa što onda onom klovnu ne predložiš da zajebe teritorije, ionako njima samo dupe može da obriše, da to prepusti Rusima, i ne da šalje ljude da ginu za njih?

Tako bi dva svoja principa poštovao, odjebao teritorije, i založio se za čuvanje života.

To kad bi imao principe, ali nemaš ti to, tvoj jedini princip je uvuci se što dublje.

Ponovo mi nisi odgovorio na pitanje što ti nisi poginuo nego


Naravno da nisam, jer na pitanja iz ličnog života odgovaram ljudima koje uvažavam, neću valjda svakoj šuši da objašnjavam što sam nešto uradio, a što nešto drugo nisam.

Koji si mi ti krasni klinac da bih tebi odgovarao na pitanja te vrste?


A što im onda ne zajebeš interes, kad već tebi ne ide u prilog, pa im iz inata ne prodaš?


Eto kako kulov razmišlja.

Na zna jadan šta je politički stav a šta posao.

Da ti Rus ponudi dobru cenu za kamion, trčao bi za njim i lizao rusko dupe, ili bi ponosno odbio zato što ginu mladi Rusi.



ajde meri ti još malo ko je veći ili manji Srbin.


Onaj ko kuka na tuđem grobu, ko se ubi za tuđim teritorijama, a svojim briše dupe da bi se umilio onima koji ga vuku za uši kad god stignu, nije ni veću ni manji Srbin, nije ništa osim slina.
gvozden1 gvozden1 20:02 21.07.2022

Re: ,

pro-zapadnog agenta", tako i na, na primer, Gvozdena kao "pro-ruskog

Nekoliko puta sam to naglašavao, ali opet ću, važno mi je.

U ovom ratu držim rusku stranu, tačno je, ali ne zbog Rusa, Rusije, koliko god razumeo njihove motive.

Držim je zbog Srbije, jer ruska pobeda ide Srbiji u prilog, a "ukrajinska" (navodnici jer stvarna strana protiv Rusije nije Ukrajina) Srbiji na štetu.

Dakle prosrpski, ne proruski.


Kada bi situacija bila obrnuta, da Srbiji u prilog ide ruski poraz, ne bih se dvoumio koju stranu bih podržao.

I kad bih razumeo ruske motive, naravno da BiH i pored toga podržao onu koja Srbiji donosi korist.
gedza.73 gedza.73 20:08 21.07.2022

Re: ,

Naravno da nisam, jer na pitanja iz ličnog života odgovaram ljudima koje uvažavam, neću valjda svakoj šuši da objašnjavam što sam nešto uradio, a što nešto drugo nisam.
Koji si mi ti krasni klinac da bih tebi odgovarao na pitanja te vrste?

Ali si, ako se ne varam, branio Kovićevo huškanje na pogbije. čak si u jednoj ranijoj diskusiji iznosio takav stav pa kad si preterao onda si cmizdreo što ti neko uskraćuje pravo da ginu nečiji tuđi sinovi.
Eto kako kulov razmišlja.

Na zna jadan šta je politički stav a šta posao.

Shvatio sam. Ti bi da Rusi pobede ali stoički podnosiš da te stranci kecaju cenom inače bi im sve u lice rekao.
Onaj ko kuka na tuđem grobu, ko se ubi za tuđim teritorijama, a svojim briše dupe da bi se umilio onima koji ga vuku za uši kad god stignu, nije ni veću ni manji Srbin, nije ništa osim slina.

Uopšte ne kukam za tuđim teritorijama nego što budale i paćenici poput tebe spremaju našu decu za pogibiju dok su svoju decu sklonili na Zapad ili sami izbegli rat.
Da ti Rus ponudi dobru cenu za kamion, trčao bi za njim i lizao rusko dupe

Ne znaš ti mene pa ne znaš da ja imam žute minute i odbijem mušteriju koja mi se ne sviđa. Verovao ili ne. Mada me zabole dal veruješ. Opet kažem ljudi poput tebe koji huškaju tuđu decu na pogibije, odbrane srpskih teritorija, aptriotizam, drugima mere koliki su Srbi a sami plandovali dok se ratovalo su u meni u rangu onih što su pljačkali po ratištu i ubijali civile iz zabave. Najgori ljudski šljam. Sa ovim stranim ruskim plaćenicima i izdajnicima koji prenose rusku propagandu.
gvozden1 gvozden1 20:24 21.07.2022

Re: ,

ako se ne varam

Opet, ako se ne varam.
Smisliš šta bi ti odgovaralo da sam rekao, dodaš to, ako se ne varam, i misli jad da je rešio problem.

onda si cmizdreo što ti neko uskraćuje pravo da ginu nečiji tuđi sinovi.

Jel i to ako se ne varaš?
Ili kulov aludira na to što imam ćerke, kao što beda aludira na to što mi je jedna u Americi.

Isto kao što nikakvu obavezu ne osećam prema onome prodajem šljive, ne osećam je ni prema Americi jer mi je ćerka tamo.

Nije nikakav socijalni slučaj, ne daje joj Amerika nikakve pare, naprotiv, ona ih daje Americi, plaća im porez.
Oni postavili uslove, ona ih ispunila, nema nikakve zahvalnosti niti potrebe za njom ovde, čist račun.

Što Amerika?
Eto, tako joj ćefnulo, biće možda nekad nešto drugo, ako joj se prohte.
Treba li i tim drugima da budem zahvalan?
Ne, tako kao ti razmišlja raja, a
raja ostaje raja, ponizno i bez dostojanstva.

da te stranci kecaju cenom inače bi im sve u lice rekao


Cena je takva kakva je, nekad bolja nekad lošija, biram najboljeg kupca kojeg mogu, normalno.

Šta si ti ustvari hteo da kažeš, muko?
Znaš li ti?
Teško.
spremaju našu decu za pogibiju


E mučeniče, kad na ovu patetiku spadneš, teško da dalje može.
znaš ti mene pa ne znaš da ja imam žute minute i odbijem mušteriju koja mi se ne sviđa. V


Nema ti lebac!Zajeban, a?

Ajd hvali se još malo.


gedza.73 gedza.73 20:42 21.07.2022

Re: ,


Opet, ako se ne varam.
Smisliš šta bi ti odgovaralo da sam rekao, dodaš to, ako se ne varam, i misli jad da je rešio problem.

Setićeš se ti bolje. Sa Maksom je bila diskusija i tada sam bio na Maksinoj strani iako se nisam mešao.
Jel i to ako se ne varaš?
Ili kulov aludira na to što imam ćerke, kao što beda aludira na to što mi je jedna u Americi.

Ne aludiram ni na šta. Čovek koji nije ratovao, koji je decu sklonio na sigurno a priča o pogibijama i sprema tuđu decu da ratuju je šljam najgore vrste. I takav čovek još ima obraza da svojim metrom meri druge ljude i procenjuje ko je pravi a ko loš Srbin.
gvozden1 gvozden1 21:03 21.07.2022

Re: ,

Setićeš se ti bolje. Sa Maksom je bila diskusija i tada sam bio na Maksinoj strani iako se nisam mešao.

Ono kad je Maksa lupao da roditelji ženske dece nemaju prava kao roditelji muške.

Lupanje je lupanje, ko god da lupa, on je makar bio dovoljno odvažan da to izgovori, ne ovako kao ti što se kriješ iza njega.

Uvek beda traži neki autoritet kome ni da se uvuče, nebili i on ispao važan, Americi ili Maksi.

Rekoh, raja.
koji je decu sklonio na sigurno

Sklonio decu.

Znaš, tako možda ti sa svojom postupaš, normalni ljudi ne.

Nigde nikoga nisam sklanjao, nigde nikoga slao, deca su mi, bogu hvala, dovoljno pametna i dovoljno obrazovana da same biraju gde će i šta da rade.

Sklanjaju se nesposobna deca koju roditelji moraju da vode kroz život dok ne crknu, ili decu sklanjaju oni roditelji koji nemaju poverenja u svoju decu.
U svakom slučaju sklanjanje dece i upravljanje njihovim životima je neki defekt.

Ali tako "zapadnjak" razmišlja, sklonio si, poslao, što nisi u Rusiju, što si slao u Ameriku, što ne vratiš.....

Srednji vek razmišljanje, al hoće "zapad"
Videla žaba da se konji kuju.
gedza.73 gedza.73 21:37 21.07.2022

Re: ,

Ono kad je Maksa lupao da roditelji ženske dece nemaju prava kao roditelji muške.

Ne, nego da ne guraš drugu decu u rat. Ti si ovde takoreći pre neki dan podržavao Kovića i hvalio njegov stav da je pogibija za državu poptuna normalna. Pišeš kako neće valjda meksikanci da ginu nego Rusi. I kako treba da ginu. A ti sklonio dupe na sigurno i izbegao rat iako ti je kao rezervnom oficiru bila dužnost da ratuješ za Srbiju.

Nigde nikoga nisam sklanjao, nigde nikoga slao, deca su mi, bogu hvala, dovoljno pametna i dovoljno obrazovana da same biraju gde će i šta da rade.

Ti kao ona ruska kosovarka koja živi u Beogradu a dete joj 'slučajno' u Parizu. 'odraslo dete, može da radi šta hoće a vi tuđa deca ako nećete da ratujete vi ste izdajnici jer tako ja Gvozden moralna gromada kažem'.
Pa vrati tvoje dete i brani Kosovo a nemoj da čekaš rusku pobedu i da prenosiš Kovića kad niti si ti ratovao niti će tvoja deca.
Eto ja vaspitavam svoje dete da uvek drži novčanik pod rukom kad mu ljudi poput tebe pričaju o patriJotizmu. I učim ga da ovi što pričaju poput tebe o ruskim interesima ili su maloumni ili se sa zakašnjenjem pale na Staljina.

freehand freehand 21:39 21.07.2022

Re: ,

Jebiga, mogao si da postavis neki ravnozemljaski klip (ima ih na YT onoliko) i da zahtevas onda argumentovanu diskusiju (sa kontrargumentima cak!) o istom... Identicno bi bilo onome sto si uradio...

Mogao sam, to bi bilo na nivou tupsona koji se bavi nadrilekarstvom i pravljenjem psihološkog profila sagovornika na internetu. Pretpostavljam da bismo se onda lepo izrazgovarali.
Jebiga, ja sam po pravilu ozbiljan i korektan i sa deklarisanim budalama dok ne preteraju.
Tako je i sa tobom, sad si iskoračio iz kategorije onih za koje imam strpljenja.
Za one koji ne otvaraju linkove i mrzi ih da slušaju - ponudio sam analizu čoveka koji tvrdi da su Amerikanci daleko pre pravlčjenja dogovora sa Iranom o kontroli iranskog atomskog programa imali čistu i jasnu nameru da Irance vojno napadnu, da je priča o tom ugovoru bila samo način da se Iran uspori i navuče u priču u kojoj će biti nateran da se iz ugovora povuče a onda optuži za agresivne namere koje podrazumevaju plan za izradu atomske bombe, koju, kako znamo, sme da ima samo Izrel). I taj plan je konstanta koja se ne menja bez obzira da je predsednik Buš, Obama, Tramp ili Bajden.
Ovakve tvrdnje autor potkrepljuje izveštajem koji je Brookings načinio 2009. i koji je još uvek u primeni kroz američke institucije.
Sad, čovek može da veruje mekom mozgu koji bulazni o ravnozemljašima a može iu da klikne na link i proveri šta je Brookings, a onda može i da daunlouduje među referencama ponuđeni PDF i pročita o čemu je reč.
Pošto me je mrzelo da sve linkove pravim prema referencama ko god je zainteresovan može da adresu kopira u brauzer i vidi sve o čemu je reč.


The US under President Joe Biden appears to be trying but failing to restart the Iran Nuclear Deal. However a 2009 policy paper explained out “a very good deal” would be proposed to Iran, sabotaged, then used as a pretext for a US-led war (or a US-backed proxy war) against Iran.

From Obama to Trump and now under Biden, this singular policy is coming full circle...

References:

ABC News - Biden left with few options on Iran as nuclear talks stall:
https://abcnews.go.com/Politics/biden...
LandDestroyer - Nuclear Deal With Iran Prelude to War, Not "Breakthrough" (2013): https://landdestroyer.blogspot.com/20...
Brookings institution - Honor Roll (Funding): https://annualreport.brookings.edu/ho...
Brookings Institution - Which Path to Persia? (PDF) (2009): https://www.brookings.edu/wp-content/...

gvozden1 gvozden1 22:11 21.07.2022

Re: ,

, nego da ne guraš drugu decu u rat.

Vidi ovako, verujem ja sa ti to tako doživljavaš, ali to je zato što si glup.

Ne guram ja nikoga u rat, govorim svoje političke stavove, velika je to razlika, koju ti, ni tako veliku, ne možeš da shvatiš da i zato vrtiš tu patetiku baba narikača.......ti ćeš moju decu u rat.

Neću tvoju decu u rat, ne interesuju mi tvoja deca uopšte, uopšte o njima ni na njih ne mislim kad pričam o svojim političkim stavovima.

Rat je ljudska aktivnost permanentno prisutna u toku celog ljudskog postojanja, i u ratu se gine.

To je tako.
A vi patetične narikače vidite šta ćete s tim.

Javi npr onom klovnu da nije lepo da mu deca ginu, neka prestane, ili šta god.




Ti kao ona ruska kosovarka koja živi u Beogradu a dete joj 'slučajno' u Parizu. 'odraslo dete, može da radi šta hoće a vi tuđa deca ako nećete da ratujete vi ste izdajnic


A ti bi da uređuješ gde čije dete sme sa živi, i da od mesta boravka deteta zavisi koji su politički stavovi dopušteni?

Piše li to u biblioteci?

Da, kad počne rat, i kad neko zbog toga napusti zemlju, pod uslovovim da je to jedini razlog napuštanja, on je izdajnik i dezerter.
To je kažnjivo, često i smrtnom kaznom.

I šta je problem?

Treba Srbija na sve da pristaje, treba svima da se sklanja sa puta, sve da trpi jer neki Gedža ima sina?

E pa to tako ne funkcioniše, kad se mora, onda se izvrši mobilizacija, pa ti Gedžo kukaj kolko hoćeš.





milisav68 milisav68 23:42 21.07.2022

Re: ,

Novinar iz Republike Srpske je razgovarao sa par momaka na prvoj liniji i oni su njemu delovali kao deca.

Jel ima taj novinar ime?

Nije ni bitno, njemu se učinilo da su deca.

Argument.

I te nacoše što kačiš, oni se u Rusiji pitaju koliko i ti u Srbiji, za razliku od ukrajinskih koji su u svim strukturama vlasti, što je velika razlika.

Za opštu mobilizaciju nisam pitao, već za mobilizaciju dece.

Inače, da si se malo potrudio da se informišeš, znao bi da ta opšta mobilizaciju u Donjecku i Lugansku je bila mnogo puta, u zavisnosti od aktivnosti ukrajinske vojske još od 2014.
freehand freehand 04:18 22.07.2022

Re: ,

Inače, da si se malo potrudio da se informišeš, znao bi da ta opšta mobilizaciju u Donjecku i Lugansku je bila mnogo puta, u zavisnosti od aktivnosti ukrajinske vojske još od 2014.

I da u Rusiji nije bilo nikakve mobilizacije, da je na samom početku rata na prvoj liniji bilo nešto regruta oko čega je izbio skandal i da se od tada ruska vojska sastoji isključivo od profesionalaca i vojnika po ugovoru.
"Ruska vojska" je vojska republike Rusije, Donjeck i Luganjsk imaju narodne milicije . Odnosno Luganjsk sigurno, da ne proveravam sad i za Donjecku republiku. Te dve oblasti/republike/države inače su u ratu a kao takve ponašaju se sasvim drugačije, dakle otprilike kao i Ukrajina koja ih od 2014 i ne tretira kao svoje građane.
softelectronics_e softelectronics_e 07:56 22.07.2022

Re: ,

gedza.73
softelectronics_e
gedza.73
gvozden1
Što nisi

Šta te boli krasni?

Ne boli me on ali me nervira jer ti si taj lumen koji svakome meri patriotizam i srpstvo. Pričaš kako drugi treba da ginu a ti, rezervni oficir, nisi bio u ratu.
isti si oni američki propovednici koji pričaju o poštenju, praštanju, davanju, skromnosti a ovamo drpaju priloge i žive u luksuzu.

Gedžo, da li si ti bio u ratu?

Nisam. To sam nekoliko puta napisao. Nisam i ne bih voleo. I čim budeš video kako pričam da drugi treba da ginu a ja nisam bio u ratu slobodno možeš da kažeš kako sam govno od čoveka. Ako sam to nisam video.

Onda ne bi bilo loše da manje deliš lekcije onima koji jesu.
softelectronics_e softelectronics_e 07:59 22.07.2022

Re: ,

Colin_bgd
freehand
Pasivno agresivno nastupas upravo ti, ne samo prema meni, nego prema mnogima, da ne kazem svima, na blogu. Ocigledno imas neki problem, koji ne mozes da resis. Da li je to zbog poluvekovnih americkih sankcija Kubi, zbog Tacerkine invazije na Foklandska (Maldivska) ostrva, zbog ambasadorskih ruckova i vecera po Beogradu, ili samo zato sto si jedan obican bully koji kad mu neko dotakne staklenu bradu (a ne brini se, nemam ja zasluga za to, nijesam toliki "kapacitet" ), jedino sto ume da uradi je da se, sa svojih petlovskih visina, principijelno "obrusava" kako na mene kao "pro-zapadnog agenta", tako i na, na primer, Gvozdena kao "pro-ruskog"...

Dogovori se vec jednom, sam sa sobom, sta zaista mislis...

Vidi, kad budem hteo da mi lumen sa pijace pravi horoskop ili baba gleda u šolju naći ću lumena na pijaci ili babu u komšiluku.
Rekoh ti da ti taj psihoanalitičarski bulšit level Milan Tarot (s tim što se on zajebava) ne ide, bar na blogu i bar kod mene.
Ako bi da pokušaš ponovo predlažem da to bude otprilike ovako:
"Odgledao sam i odslušao klip i ne slažem se sa tim, tim i tim zbog toga, toga i toga. kao kontraargumente nudim to, to i to."
Sa ovim ko sam ja, šta sam i kakav sam - stani u red. Dobro, nećeš baš biti najgluplji u njemu al ćete svakako imati najmanje jednu zajedničku crtu.

Jebiga, mogao si da postavis neki ravnozemljaski klip (ima ih na YT onoliko) i da zahtevas onda argumentovanu diskusiju (sa kontrargumentima cak!) o istom... Identicno bi bilo onome sto si uradio...

Zašto podjebavaš čoveka?
Što mu ne odgovoriš na njegove konstatacije.
Evo, npr., ja mislim da sva sranja dolaze sa Zapada.
Kao i mnogo dobrih stvari.
milisav68 milisav68 09:33 22.07.2022

Re: ,

freehand
Inače, da si se malo potrudio da se informišeš, znao bi da ta opšta mobilizaciju u Donjecku i Lugansku je bila mnogo puta, u zavisnosti od aktivnosti ukrajinske vojske još od 2014.

I da u Rusiji nije bilo nikakve mobilizacije, da je na samom početku rata na prvoj liniji bilo nešto regruta oko čega je izbio skandal i da se od tada ruska vojska sastoji isključivo od profesionalaca i vojnika po ugovoru.
"Ruska vojska" je vojska republike Rusije, Donjeck i Luganjsk imaju narodne milicije . Odnosno Luganjsk sigurno, da ne proveravam sad i za Donjecku republiku. Te dve oblasti/republike/države inače su u ratu a kao takve ponašaju se sasvim drugačije, dakle otprilike kao i Ukrajina koja ih od 2014 i ne tretira kao svoje građane.

Da, zaboravio sam da pomenem da u Rusiji nije bilo nikakve mobilizacije, i da je bio taj skandal sa regrutima samo u početku.
gedza.73 gedza.73 09:33 22.07.2022

Re: ,

milisav68
I te nacoše što kačiš, oni se u Rusiji pitaju koliko i ti u Srbiji, za razliku od ukrajinskih koji su u svim strukturama vlasti, što je velika razlika.

kapiram ja da je raspravljanje sa rusofilima kao raspravljanje sa ravnozemljašima al' ajde korak po korak.

Šta imamo? Imamo da je Rusija Putinova (što dosta govori o toj državi). Imamo da je Putin bio šef FSB-a. Znamo da je Putin održao sastanak sa organizatorima Ruskog marša i nekih drugih organizacija, odvojio državni novac za finansiranje i pohvalio njihovo delovanje. Rusija je finansirala i naoružavala ove grupe koje su delovale po Donbasu i Lugansku. Da su te ruske naciste odlikovale vlasti Krima i DOnbasa.

Da na ovoj slici

profesionalnog ruskog vojnika ruske jednice sa nacističkom oznakom odlikuje najviši funkcioner Donbasa što znači da su ruski nacisti (ono koji su prebijali po Moksvi ljude uz povike 'RUsija Rusima') uključini u državne ruske organe.

Ili hožeš da kažeš kako Putin (onaj što jaše meĐede) nema pojma šta mu se dešava na terenu?


softelectronics_e softelectronics_e 09:35 22.07.2022

Re: ,

gedza.73
milisav68
I te nacoše što kačiš, oni se u Rusiji pitaju koliko i ti u Srbiji, za razliku od ukrajinskih koji su u svim strukturama vlasti, što je velika razlika.

kapiram ja da je raspravljanje sa rusofilima kao raspravljanje sa ravnozemljašima al' ajde korak po korak.
...


Kako, u smislu ravnozemjaštva, stojiš sa rusofobima?
milisav68 milisav68 09:36 22.07.2022

Re: ,

gedza.73
Rusija je finansirala i naoružavala ove grupe koje su delovale po Donbasu i Lugansku. Da su te ruske naciste odlikovale vlasti Krima i DOnbasa.

Dobro, i šta nije jasno u rečenici - da se ne pitaju ništa?
gedza.73 gedza.73 09:38 22.07.2022

Re: ,

softelectronics_e
Onda ne bi bilo loše da manje deliš lekcije onima koji jesu.

Ti si Čarli nešto pomešao. Upravo pričam suprtono odnosno ono što i ti pa se obrati Gvozdenu. On priča o pogibijama, žrtvovanju a, iako je bio oficir, rat je proveo u pozadini duvajući u maslačke.

Ako već svima meri srpstvo što nije otišao sad na Kosovo da se bori za srpke teritorije? Što druge naziva izdajnicima i bednicima a neće svoje dete da vrati na Kosovo da pomaže Srbima? Takvi kao on su najgori. To su ti oni spsovci koji su huškali ljude da ginu a oni za to vreme uživali po srpskim kafanama narućujuči 'Srpsa se truba'
gedza.73 gedza.73 09:40 22.07.2022

Re: ,

milisav68
Dobro, i šta nije jasno u rečenici - da se ne pitaju ništa?

Nisi mi jasan ti. Da nije od vrućine. Sam si napisao kako su u Ukrajini nacisti deo vlasti. Sad sam potvrđuješ da se ruski nacisti ne pitaju ništa i da naredbe dobijaju od ruskog vrha, odnosno od Putina. Hvala ti na ovakvom odgovoru.

E sad kako opbjašnjavaš agresiju na Ukrajinu ako Rusija denacifikuje Ukrajinu svojim ruskim nacistima?
gedza.73 gedza.73 09:43 22.07.2022

Re: ,

softelectronics_e
Kako, u smislu ravnozemjaštva, stojiš sa rusofobima?

Odlično. Jer Rusija je bila diktatorska, autoritarna, jednopartijska, totalitarna država u kojoj su građani živeli u pokornosti, siromaštvi i bedi. Normalno je biti rusofob.
softelectronics_e softelectronics_e 09:47 22.07.2022

Re: ,

gedza.73
softelectronics_e
Kako, u smislu ravnozemjaštva, stojiš sa rusofobima?

Odlično. Jer Rusija je bila diktatorska, autoritarna, jednopartijska, totalitarna država u kojoj su građani živeli u pokornosti, siromaštvi i bedi. Normalno je biti rusofob.

Nije normalno.
gedza.73 gedza.73 09:49 22.07.2022

Re: ,


milisav68
Jel ima taj novinar ime?
Nije ni bitno, njemu se učinilo da su deca.
Argument.

Argument je ovaj. Opet ću korak po korak. Zvanični narativ staljinista u Srbiji je ovakav. Rusija je vojna velesila. Ušla je u Ukrajinu kako bi zaštitla svoje stanovništvo. Ona je angažovala tek deset posto svojih snaga.

Samo potpuni anafalbeta, prostije rečeno debil, može da veruje kako su Rusi u Ukrajini smeli nešto da urade bez naredbe iz Moskve. Freehand je napisao kako Rusija ratuje samo sa profesionalcima (iako su ginuli regruti pa se digla dževa jer Rusija nije u ratu pa ne može da progalsi mobilizaciju).

Dakle da Zumbiramo. Rusija štiti svoje ruske građane u Ukrajin tako da umesto angažuje trideset posto svojih profesionalaca naređuje da vlasti po DDonbasu i Lugansku proglase opštu mobilizaciju pa onda gurne sve od 18 godine bez ikakve obuke na front. Jel' to ta zaštita koju nudi Rusija pa mi treba takvoj Rusiji da držimo stranu?

Što se tiče novinara postavljao sam snimak a evo jopet ću
od 8:25


gedza.73 gedza.73 09:50 22.07.2022

Re: ,

softelectronics_e
gedza.73
softelectronics_e
Kako, u smislu ravnozemjaštva, stojiš sa rusofobima?

Odlično. Jer Rusija je bila diktatorska, autoritarna, jednopartijska, totalitarna država u kojoj su građani živeli u pokornosti, siromaštvi i bedi. Normalno je biti rusofob.

Nije normalno.

Dobro Čarli. Onda kažeš kako mi treba da budemo rusofili i živimo po ruskom sistemu?
gedza.73 gedza.73 09:56 22.07.2022

Re: ,


freehand
"Ruska vojska" je vojska republike Rusije, Donjeck i Luganjsk imaju narodne milicije

Znači nisu samo profesionalci nego ima regruta i ljudi, dece koja nemaju dana obuke a poslati su na front?
Dobro, to smo rešili.
A među Rusima ima i nacista pa ne stoji ono da se ruska vojska bori protiv ukrajinskih bojovnika-nacista (kojih je imalo par hiljada i koje je ruska vojska po njihovoj propagandi uništila jedno tries puta do sada a ipak se neke ukrajinske patriote i dalje bore)

Ne stoji ni opasnost od raketa jer je Finksa (šta god ti mislio) postala članica NATO pakta a Petesburg joj na puškomet dok je Moskva za minut dalje u odnosu na Kijev.
Ne stoji ni zaštita ruskog stanovništva jer bi onda Moskva angažovala svoje profesionalce a ne ruske civile po DOnbasu i Lugansku.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:00 22.07.2022

Re: ,

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
gedza.73
Neues aus der Nachbarschaft
To ti je kao sa novobogatasima koji naglasavaju koliko osecaju stil i ukus tako sto prave poluzavrsene i neuredjene kucerine sa kic lavicima i dzinovskim tortama u obliku hrama Sv. Save.

Ili ove patriJote koje tvrde da ako nisi za Putina i ne oduševljavaš se onim što Putin priča onda si izdajnik. Stvarajući podlogu za neke nove naraštaje koji će kao regruti da ginu za ruske interese i domaće kriminalce koji ih huškaju u rat. Aj što nas matore prave debelima ali decu indoktriniraju gore nego što su bili oni ruski kampovi po Srbiji koje su organizovale ruski fašisti (doslovno su pripadnici fašističkih organizacija)


Dosadan sam ali opet tvrdim da je Srbija prva zrtva Putinove nove strategije osvajanja prostora tzv. mekom moci*. Bili su uporni i konacno su uspeli da instaliraju svoje ljude u sve bitnije institucije. Jasno je da su to kvislinzi. A ovi sto vitlaju Srboosecajem ili su slepi i gluvi ili rade za istu firmu.

Sustinski problem u Srbiji nije bio/niti je sada komunizam nego radikalni antizapadni stav. To je konstanta u srpskoj politici. Stepen ispoljavanja se menjao kroz istoriju ali taj sentiment nikada nije nestao. Danas se ispoljava u putonoljublju kao sto se nekad ispoljavao u staljinoljublju.

*Briselski sluzbenici izgleda ovo jos nisu shvatili. A mozda i jesu nego im odgovara - dok nema rata sve ok.

Dakle, Putin i "meka moć" umesto zapada i 2 svetska rata + bombardovanje pride. Mislim, to je taj Putin koga zovu i Putlerom, po potrebi a koji je finansirao i pomogao svrgavanje Miloševića onomad, isto kao što je organizovao puč u Ukrajini.
I instalirao svoje ljude svuda.
Ono kad je Đinđić pričao o svojim prijateljima i prijateljima Srbiječiji ambasadori njegove ministre zovu na ručkove dok rade protiv interesa Srbvije - to je na Putina mislio, garant.
A kad je Baja Pašić ono o Englezima govorio da ih do veka treba smatrati neprijateljima - to je u šiframa govorio, na Ruse je mislio.


Razumem da je tako lakse da se izadje na kraj sa onim na sta Srbija danas lici i kuda ide (a ide u provaliju). Gorka realnost je ipak nesto drugo = ruski spijunski centar i kampovi za decu + Vulini u vladi + kineske ekoloske investicije + nepostojeci mediji + Srbija kao jedna od najneatraktivnijih zemalja za zivot u Evropi + revizionisticki pristup istoriji + ratni zlocinci sto igraju i stoje na zidu + nove generacije koje uce nemacki da bi odmah posle skole/studija mogle da napuste zemlju...


gedza.73 gedza.73 10:02 22.07.2022

Re: ,

gvozden1
Treba Srbija na sve da pristaje, treba svima da se sklanja sa puta, sve da trpi jer neki Gedža ima sina?

To ja i pričam. Da si ti poginuo u ratu danas se možda ne bismo sklanjali s puta. Nego si ti od puške zbrisao u selo a sad kad si bangav, ćopav i ćorav pa bi te kao nasporijeg prvog pojeli ti huškaš druge na 'otpor sveCkom imperijalizmu' i odbrani 'svetih srpskih krajeva'. Zbog takvih poput tebe mi i jesmo ovde gde se nalazimo.

Da ne budem nedorečen sin mi je jednom nogom na Zapadu i ostavio sam u amanet njemu i potomcima da ih nikad ludaci poput tebe ne navuku na priču o patriotizmu jer su to najveće kukavice nego da se na vreme skloni od njih. Jer će njima deca pre ili kasnije da odu na truli Zapad, unučići će o Srbiji da imaju maglovitu predstavu a praunicu će da ratuju protiv Srbije ukoliko prevagu budu držali fanatici poput tebe.
milisav68 milisav68 10:05 22.07.2022

Re: ,

gedza.73

Nisi mi jasan ti. Da nije od vrućine. Sam si napisao kako su u Ukrajini nacisti deo vlasti. Sad sam potvrđuješ da se ruski nacisti ne pitaju ništa i da naredbe dobijaju od ruskog vrha, odnosno od Putina. Hvala ti na ovakvom odgovoru.

Šta ti nije jasno, Putin je svoje naciste stavio pod kontrolu i poslao ih na ukrajinske koji su na vlasti, i zato hoće da izvrši denacifikaciju Ukrajine - da tamo ne budu nacisti na vlasti, nego - pod kontrolom.
gedza.73 gedza.73 10:05 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
ruski spijunski centar i kampovi za decu

Ma bre dovukli ruske vojnike u osnovnu školu u Despotovac. Omladina je bukvalno u paralelnom ruskom rijalitiju koji zdušno podržavaju ovakvi poptu Gvozdena, Kamila, Frihenda i sličnih.
Ako su ovi na blogu toliko nenormalni pa frustracije što PLO i islamističke fundamentalističke grupe nisu sporevele 'socijalistiĆku revoluciju' leče slušanjem onog ruskog robota vojnog potparola moš mislit na šta će ličiti ova deca kad postanu ljudi.
gvozden1 gvozden1 10:06 22.07.2022

Re: ,

a neće svoje dete da vrati

Znaš šta, ako ti sa svojom decom postupaš kao sa debilima iz koga god razloga, ako ih ti šalješ, vraćaš, upravljaš njima, to ne znači da svi treba svoju decu da tretiraju kao debile.

A ako ti to ne možeš da shvatiš, ako jedino normalnim smatraš da decom, i kad odrastu, upravljaju roditelji, jer, ja sam te rodio, mene imaš da sluša, onda je to samo tvoj problem.

Čini mi se da to i jeste tako, jer evo već nekoliko puta ponavljaš isto, što govori da ne možeš da pojmiš da negde neko svoju decu ne tretira kao maloumna bića.
milisav68 milisav68 10:07 22.07.2022

Re: ,

gedza.73

Dakle da Zumbiramo. Rusija štiti svoje ruske građane u Ukrajin tako da umesto angažuje trideset posto svojih profesionalaca naređuje da vlasti po DDonbasu i Lugansku proglase opštu mobilizaciju pa onda gurne sve od 18 godine bez ikakve obuke na front. Jel' to ta zaštita koju nudi Rusija pa mi treba takvoj Rusiji da držimo stranu?

A da se vratiš ti na 2014. godinu?
gvozden1 gvozden1 10:07 22.07.2022

Re: ,

Da ne budem nedorečen sin mi je jednom nogom na Zapadu

Šta mene boli kurac gde je tvoj sin?
gedza.73 gedza.73 10:10 22.07.2022

Re: ,

milisav68
gedza.73

Nisi mi jasan ti. Da nije od vrućine. Sam si napisao kako su u Ukrajini nacisti deo vlasti. Sad sam potvrđuješ da se ruski nacisti ne pitaju ništa i da naredbe dobijaju od ruskog vrha, odnosno od Putina. Hvala ti na ovakvom odgovoru.

Šta ti nije jasno, Putin je svoje naciste stavio pod kontrolu i poslao ih na ukrajinske koji su na vlasti, i zato hoće da izvrši denacifikaciju Ukrajine - da tamo ne budu nacisti na vlasti, nego - pod kontrolom.

Šta pričaš čoveče? Da su ruski nacisti pod kontrolom a ukrajniski nisu iako je Rusija napala Ukrajinu kako bi se izborila sa nacistima kojih nema više od mesec dana po ruskim tvrdnjama iz tog perioda?

Imaš gradaciju nacizma pa ako su ruski pravoslavni i pod Putinovom kontrolom onda su dobri a ako nisu onda su strašni i treba ih pobiti?

Kažeš kako će Ukrajina da bude normalna država ako su joj na vlasti ruski nacisti pod kontrolom Putinove Kominterne?


Al vas vrte sa ovom FSSB propagandom oko malog prsta. gutate kao somovi svku promenu i nalazite opravdanje. Čuj ruski nacisti su dobri kao i ruski oligarsi jer ih kontroliše KGB komunistička pandurčina. 'Što i nama želimo'
gedza.73 gedza.73 10:11 22.07.2022

Re: ,

gvozden1
Da ne budem nedorečen sin mi je jednom nogom na Zapadu

Šta mene boli kurac gde je tvoj sin?

Pa mene boli. Zato te i nazivam šljamom koji nije ratovao a priča o pogibiji drugih.
gvozden1 gvozden1 10:11 22.07.2022

Re: ,

ostavio sam u amanet

Amanet si ostavio?

Devetnaesti vek.

E u tom veku Karađorđe je vešao i one koji takve amanete ostavljaju, i one koji te amanete poštuju.

I zato je on Karađorđe.
Konopac bato.
gvozden1 gvozden1 10:13 22.07.2022

Re: ,


Pa mene boli. Zato te i nazivam šljamom koji nije ratovao a priča o pogibiji drugih.

Jok, pričaću o tome da je najvažnije da on ostane, a sa Srbijom neka bude šta bude.
Važnija mi je Srbija od njega.
Mnogo važnija.
milisav68 milisav68 10:15 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft

Razumem da je tako lakse da se izadje na kraj sa onim na sta Srbija danas lici i kuda ide (a ide u provaliju). Gorka realnost je ipak nesto drugo = ruski spijunski centar i kampovi za decu + Vulini u vladi + kineske ekoloske investicije + nepostojeci mediji + Srbija kao jedna od najneatraktivnijih zemalja za zivot u Evropi + revizionisticki pristup istoriji + ratni zlocinci sto igraju i stoje na zidu + nove generacije koje uce nemacki da bi odmah posle skole/studija mogle da napuste zemlju...

A to što EMF kontroliše finansije, i što NATO generali sede u generštabu Srbije (odnos vojnih vežbi NATO - ruska vojska je 5:1), što su svi trgovinski lanci sa zapada, što nam skoro sve mlekare drži zapad, i što nam je najveći izvoznik kineska prljava tehnologija, normalno na zapad - nema veze.
milisav68 milisav68 10:16 22.07.2022

Re: ,

gedza.73

Šta pričaš čoveče? Da su ruski nacisti pod kontrolom a ukrajniski nisu iako je Rusija napala Ukrajinu kako bi se izborila sa nacistima kojih nema više od mesec dana po ruskim tvrdnjama iz tog perioda?

Vrati se na 2014. godinu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:19 22.07.2022

Re: ,

Ma bre dovukli ruske vojnike u osnovnu školu u Despotovac. Omladina je bukvalno u paralelnom ruskom rijalitiju koji zdušno podržavaju ovakvi poptu Gvozdena, Kamila, Frihenda i sličnih.



Ne razumem kako ljudi prelaze preko toga. 'Ajde radikale i da razumem ali kako neki prosecan covek kome je valjda interes da mu dete odraste u normalnoj sredini i uredjenoj drzavi ovo ignorise? Od stovanih kolega blogera jos nisam cuo sta misle o ovome.

Rusi uzeli NIS pa od prirodnih resursa koje crpe ko svoje rodjene finansiraju ruske ljude (citaj izdajice Srbije) i ovakve paralelne strukture u Srbiji. Ali Gvozden veli kako Rusija ne trazi nista zauzvrat za svoju podrsku pa ce biti da mi to sve umisljamo.
gedza.73 gedza.73 10:22 22.07.2022

Re: ,

milisav68
A da se vratiš ti na 2014. godinu?


Neki od ruskih nacista sa ove slike su bili angažovani 2014. u Ukrajini. MOžda su Ukrajinci imali istu ideju kao Rusi pa su se 2014. borili protiv ruskih nacista u svojoj državi.
Evo ih u Ukrajini. Na fotografiji su ruski nacisti


Sa najvišim funkcionerima DNR i LNR
(premijerom Krima)

od ruskih


Pa ti sad probaj da objasniš koji je to nacizam dobar a koji ne valja, koji jeste u strukturama a koji nije.
gvozden1 gvozden1 10:26 22.07.2022

Re: ,

Ali Gvozden veli kako Rusija ne trazi nista zauzvrat za svoju podrsku pa ce biti da mi to sve umisljamo.

A šta traži?

Koje uslove postavlja, postoji li spisak uslova i komisija koja pregleda da li je domaći zadatak urađen, pa ideš dalje ili se vraćaš na popravni, kao što to radi "zapad"?

Kupila NIS jeftino?
Koji kupac ma svetu plaća više od onoga što mora?

Kriviš kupca a ne prodavca, i to samo zato što je Rusija kupac.

Daj bre saberi se, pokušaj da makar najosnovnije postulate poštuješ.
gedza.73 gedza.73 10:27 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Ne razumem kako ljudi prelaze preko toga.

Ovde su ljudi sa ushićenjem pisali o srušenim zgradama 11. septembra iako su tamo radili civili među kojima Srbi, južnoamerikanci, Indijsci i mnogi drugi.
Njima je to 'borba protiv imperijalizma'.

Nama je takva borba uvela jednostranačje, totalitarizam i gubljenje koraka sa svetom pa kad smo izašli iz podruma (u koji su nas navodno drugi ugurali a mi nismo hteli) na svetlo mi bi sad da se u taj podrum vratimo. Ovaj put sami.

Nismo normalni samo nisam siguran da li je to pod uticajem propagande ili smo stvarno takvi. Opet s druge strane iznenadili su me neki ljudi koji su sa sela i koji kažu kako bi mi trebali da idemo sa Zapadom. Ljudi za koje znam da nisu nigde išli, da se generacijama bave poljoprivredom pa mi to malo uliva nadu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:34 22.07.2022

Re: ,

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft

Razumem da je tako lakse da se izadje na kraj sa onim na sta Srbija danas lici i kuda ide (a ide u provaliju). Gorka realnost je ipak nesto drugo = ruski spijunski centar i kampovi za decu + Vulini u vladi + kineske ekoloske investicije + nepostojeci mediji + Srbija kao jedna od najneatraktivnijih zemalja za zivot u Evropi + revizionisticki pristup istoriji + ratni zlocinci sto igraju i stoje na zidu + nove generacije koje uce nemacki da bi odmah posle skole/studija mogle da napuste zemlju...

A to što EMF kontroliše finansije, i što NATO generali sede u generštabu Srbije (odnos vojnih vežbi NATO - ruska vojska je 5:1), što su svi trgovinski lanci sa zapada, što nam skoro sve mlekare drži zapad, i što nam je najveći izvoznik kineska prljava tehnologija, normalno na zapad - nema veze.


Najlosiji moguci sistem: politicki i drustveno si se vezao za ruski gubitnicki model a ekonomski si se otvorio divljem kapitalizmu (zaboravio si da pomenes i arapske investicije). Posledica je da kod tebe ne dolaze investitori kao partneri nego moras da se prostituises da bi dosli. Jer u takvom drustveno-politickom sistemu koji je Srbija napravila nema zakona, nema stabilnosti, nema partnerskih odnosa.

Ako se Srbija drustveno-politicki ugleda na Rusiju i prihvata njen uticaj zasto isto ne uradi sa ekonomijom i vojskom? Nek proda mlekare ruskim oligarsima, nek otvori ruske fabrike, nek trgovinske lance otvaraju Rusi. Sta je problem?

Jedino se Srbija od svih zemalja bivse Jugoslavije i Istocnog bloka (uz Belorusiju) odlucila da nastavi Treci Put. Koji je danas hibridni sistem nedemokratskog uredjenja i divljeg kapitalizma. Posle ce biti opet krivi komunisti, Hrvati, Albanci, Ameri i Vatikan.

Imas situaciju ili (sa Rusima) ili (sa Zapadom). Sta ti mislis da je bolje za Srbiju? Treca opcija je ovaj sadasnji Treci Put kojim, koliko razumem, niko nije zadovoljan.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:36 22.07.2022

Re: ,

Kupila NIS jeftino?
Koji kupac ma svetu plaća više od onoga što mora?


Zadivljujuca je ta tvoja sposobnot metamorfoze u naivnog slucajnog posmatraca cim se ruski uticaj pomene.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:44 22.07.2022

Re: ,

Nismo normalni samo nisam siguran da li je to pod uticajem propagande ili smo stvarno takvi. Opet s druge strane iznenadili su me neki ljudi koji su sa sela i koji kažu kako bi mi trebali da idemo sa Zapadom. Ljudi za koje znam da nisu nigde išli, da se generacijama bave poljoprivredom pa mi to malo uliva nadu.



Ja sam siguran da je propaganda i decenije zivljenja u drzavi koja ne zna da odredi sta hoce i kuda hoce. Za to su najodgovorniji patriotski intelektualci koji ljude drze pod stalnim stresom kako ce im neko oteti drzavu. A drzave nigde. Srpski seljak je jednako sposoban kao i engleski, italijanski ili austrijski seljak. Samo sto ovi drugi nemaju intelektualce koji im govore 'ti radi, a ja cu da mislim umesto tebe'.
gvozden1 gvozden1 11:08 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Kupila NIS jeftino?
Koji kupac ma svetu plaća više od onoga što mora?


Zadivljujuca je ta tvoja sposobnot metamorfoze u naivnog slucajnog posmatraca cim se ruski uticaj pomene.


Pa jebote, šta sam pogrešno rekao?

Rusija i Srbija su dve nezavisne države, i tu su na snazi odnosi čistih interesa, nema sentimentalnosti, i ne treba da je bude.

Važno je da nema ni ucena kao što ih ima sa zapada, a nema ih.

Ako Srbija prodaje, bilo ko da je kupac neće reći, e pošto vas volim, evo vama i više nego što tražite.
Neće, jer to nije normalno, to niko ne radi.

I niko i ne očekuje osim izgleda vas, koji ste se nadali u bratsku Rusiju, pa vas razočarala.

Pa zaebali ste se.

Sve i ako je u cenu ušla ruska podrškanu UN, oni su platili, podržali su nas.

I šta je sad sporno?

Što nisu džabe?

Što bi?
Zato što smo braća?

Budalaštine.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 22.07.2022

Re: ,

Budalaštine.



Kao sto su i ruski kampovi po Srbiji budalastine, ono u Nisu je 'humanitarni centar' a obozavanje Putina po Srbiji je spontano.

Ti glumis principijelnost. Cim se pomenu Rusi tvoja nakostresena kriticnost odmah nestane.
milisav68 milisav68 11:29 22.07.2022

Re: ,

gedza.73
Neki od ruskih nacista sa ove slike su bili angažovani 2014. u Ukrajini.

Pa?

I dalje ne možeš da nađeš nekog takvog ko je komandovao, kao što je to bila normalna pojava u Ukrajini.
milisav68 milisav68 11:35 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft

Najlosiji moguci sistem: politicki i drustveno si se vezao za ruski gubitnicki model

Nije to ruski, nego američki sistem banana republika.Mislim, ima tu neke hronologije šta je prvo bilo.

Valjda je prvo bio peti oktobar i puč, pa sve ostalo uključujući i Ruse/NIS, kao i Kineze i Arape koje sam zaboravio, i koji uredno učestvuju u trange-frange poslovima i sa Rusima i sa Amerima.

Možete da se koprcate koliko hoćete, dve najveće baze USA vojske su u Tuzli i u Bondstilu.
gvozden1 gvozden1 12:07 22.07.2022

Re: ,

Kao sto su i ruski kampovi

Ne znam ništa o tim kampovima, čuo sam da je nešto bilo u Čajetini valjda, a niti znam šta su radili, ko je koga tu zvao, zašto, s kojim namerama, ništa od toga ne znam.

A nisam od vas koji mrze nacije, pa čim se pomene nešto rusko vi skačete, aha, Rusi došli, raspali.

Ni ti ne znaš o tome ništa više nego ja, ali tebi je dovoljno što su Rusi u pitanju da osuđuješ.
Nacizam, brate, čist nacizam je to.

Evo i ovo, ne znaš šta bi odgovorio za NIS, jer su se tu Rusi postavili kao što bi i svako drugi, pa onda ajd na neke kampove o kojima ništa ne znaš osim neke kratke vesti u tabloidima, važno je da pljuješ na Ruse.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:08 22.07.2022

Re: ,

Valjda je prvo bio peti oktobar i puč, pa sve ostalo uključujući i Ruse/NIS, kao i Kineze i Arape koje sam zaboravio, i koji uredno učestvuju u trange-frange poslovima i sa Rusima i sa Amerima.

Možete da se koprcate koliko hoćete, dve najveće baze USA vojske su u Tuzli i u Bondstilu.



Imas vece poverenje u americku moc nego oni sami. Amerikanci naterali Ruse da kupe NIS i prave kampove, Kineze ugurali u Zrenjanin, juce odlucili da se pravi NS na vodi, itd. Imali su Ameri i vece baze u Afganistanu pa nisu imali uticaj na tamosnju politicku orijentaciju zemlje onoliko koliko ti verujes da imaju u Srbiji.

Nego dok se mi koprcamo sa vojnim bazama ti izbegavas da odgovoris zasto ne zameniti sve ove mrske zapadne prodavnice i ostalo ruskim. Zapad ili Rusija?

Ni ovo za puc ne razbiram: Milosevic je bio zli komunista a opet lose sto je skinut. Srusen sa vlasti posle gubitka izbora ali to je valjda lose posto su Ameri finansirali skidanje. Trebali smo i tu Ruse da cekamo izgleda. Nego, puc je ocigledno propao. Miloseviceva garnitura opet vlada pa nema razloga da se kuka.
softelectronics_e softelectronics_e 12:20 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Valjda je prvo bio peti oktobar i puč, pa sve ostalo uključujući i Ruse/NIS, kao i Kineze i Arape koje sam zaboravio, i koji uredno učestvuju u trange-frange poslovima i sa Rusima i sa Amerima.

Možete da se koprcate koliko hoćete, dve najveće baze USA vojske su u Tuzli i u Bondstilu.



Imas vece poverenje u americku moc nego oni sami. Amerikanci naterali Ruse da kupe NIS i prave kampove, Kineze ugurali u Zrenjanin, juce odlucili da se pravi NS na vodi, itd. Imali su Ameri i vece baze u Afganistanu pa nisu imali uticaj na tamosnju politicku orijentaciju zemlje onoliko koliko ti verujes da imaju u Srbiji.

Nego dok se mi koprcamo sa vojnim bazama ti izbegavas da odgovoris zasto ne zameniti sve ove mrske zapadne prodavnice i ostalo ruskim. Zapad ili Rusija?

Ni ovo za puc ne razbiram: Milosevic je bio zli komunista a opet lose sto je skinut. Srusen sa vlasti posle gubitka izbora ali to je valjda lose posto su Ameri finansirali skidanje. Trebali smo i tu Ruse da cekamo izgleda. Nego, puc je ocigledno propao. Miloseviceva garnitura opet vlada pa nema razloga da se kuka.

Jok!
Ameri te ogromne baze imaju 'zbog sira i vojne muzike'?
Jebote, koliko neko može da bude glup da još ne kapira ulogu vojnih baza, svih vojnih baza?
Ili se, ako već nije glup, pravi lud.
Jer ako je glup, onda ne može da se pravi lud.
Posebno američkih.
milisav68 milisav68 12:45 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft

Imas vece poverenje u americku moc nego oni sami. Amerikanci naterali Ruse da kupe NIS



Eto ti sad, nije ih interesovao NIS.Kupili su železaru, pa prodali.A NIS je poklonjen zbog politike, odnosno zbog veta u UN.Niti hvalim, niti kudim, samo konstatujem.

Inače, ameri, odnosno Kokakola je kupila skoro sva izvorišta vode.
Ni ovo za puc ne razbiram: Milosevic je bio zli komunista a opet lose sto je skinut. Srusen sa vlasti posle gubitka izbora ali to je valjda lose posto su Ameri finansirali skidanje. Trebali smo i tu Ruse da cekamo izgleda. Nego, puc je ocigledno propao. Miloseviceva garnitura opet vlada pa nema razloga da se kuka.

Ako sruše Ameri, onda je dobro, ako sruše Rusi - ne valja, ali su Rusi krivi za sve

Bez obzira što je zemlja razvlaštena, i što se vlada iz ambasada, tzv ambasadokratija.

Ovo oko vojnih baza ti je odgovorio Čarli.
gedza.73 gedza.73 12:52 22.07.2022

Re: ,


milisav68
gedza.73
Neki od ruskih nacista sa ove slike su bili angažovani 2014. u Ukrajini.

Pa?
I dalje ne možeš da nađeš nekog takvog ko je komandovao, kao što je to bila normalna pojava u Ukrajini.

Možda nisi najbolje pročitao ono što si pre par minuta napisao. Evo da ti ponovim
milisav68
Šta ti nije jasno, Putin je svoje naciste stavio pod kontrolu

Rekao si kako RUsi imaju naciste i da su pod kontrolom Putina (komandant). Oko čega se onda ne razumemo?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:52 22.07.2022

Re: ,

Jok!
Ameri te ogromne baze imaju 'zbog sira i vojne muzike'?
Jebote, koliko neko može da bude glup da još ne kapira ulogu vojnih baza, svih vojnih baza?
Ili se, ako već nije glup, pravi lud.
Jer ako je glup, onda ne može da se pravi lud.
Posebno američkih.



Hajde da se ne pravimo ludi pa odgovori kakva je veza izmedju americke vojne baze u Bosni ili Kosovu i Vulina, ruskih kampova, niskog 'humanitarnog centra' i putinofilije po Srbiji. Neces biti toliko naivan/glup da tvrdis da je to sve spontano/slucajno ili da ovo ne postoji.

Sledece pitanje na koje niko nece da odgovori pa probaj ti: Rusija ili Zapad? Zanemarimo sta Amerikanci misle i zanemarimo mastanje da bi Amerikanci poslali vojsku na Srbiju ako bi se ona i ekonomoski okrenula Rusiji - zasto ne/da ruski model umesto EU?

Srbija bi da ekonomski bude Nemacka a drustveno-politicki Rusija. Probali mnogi pre nas ali ne ide.
softelectronics_e softelectronics_e 12:56 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
Jok!
Ameri te ogromne baze imaju 'zbog sira i vojne muzike'?
Jebote, koliko neko može da bude glup da još ne kapira ulogu vojnih baza, svih vojnih baza?
Ili se, ako već nije glup, pravi lud.
Jer ako je glup, onda ne može da se pravi lud.
Posebno američkih.



Hajde da se ne pravimo ludi pa odgovori kakva je veza izmedju americke vojne baze u Bosni ili Kosovu i Vulina, ruskih kampova, niskog 'humanitarnog centra' i putinofilije po Srbiji. Neces biti toliko naivan/glup da tvrdis da je to sve spontano/slucajno ili da ovo ne postoji.

Sledece pitanje na koje niko nece da odgovori pa probaj ti: Rusija ili Zapad? Zanemarimo sta Amerikanci misle i zanemarimo mastanje da bi Amerikanci poslali vojsku na Srbiju ako bi se ona i ekonomoski okrenula Rusiji - zasto ne/da ruski model umesto EU?

Srbija bi da ekonomski bude Nemacka a drustveno-politicki Rusija. Probali mnogi pre nas ali ne ide.

Ništa nije spontano!
To si i ti ukapirao.
Svako ima svoje interese.
Ja sam svoju odluku doneo odavno.
Zapad, naravno.
Ruse volim oduvek.
To mi nije smetalo u mojim strateškim odlukama.
gedza.73 gedza.73 13:02 22.07.2022

Re: ,

gvozden1
Ne znam ništa o tim kampovima, čuo sam da je nešto bilo u Čajetini valjda, a niti znam šta su radili, ko je koga tu zvao, zašto, s kojim namerama, ništa od toga ne znam.

Saću ti ja objasnim. Neki od ovih Rusa koji su pripadnici nacističkih organizacija su učestvovali u organizaciji i obuci kampova po Srbiji. Malo časovi sa oružjem, malo, što bi rekli drugovi komunisti, individualni časovi sa politkomesarima.
A nisam od vas koji mrze nacije, pa čim se pomene nešto rusko vi skačete, aha, Rusi došli, raspali.

Evo jednog Rusa koji isto priča. Njegova knjiga iz 2006.

. Radnja je smještena u blisku budućnost, kadaje obnovljeno Rusko carstvo , i prati vladinog poslušnika, opričnika , kroz dan grotesknih događaja. Sorokin je u jednom od kasnijih intervjua [1] priznao da nije očekivao da će njegov roman biti tačna slika budućnosti, čak ni u nekim suptilnim detaljima, već je ovu knjigu napisao kao upozorenje i "mističnu mjeru predostrožnosti" protiv stanja događaja. opisano u priči. Naslov je referenca na Opričninu, u crno odjevena tajna policija Ivana Groznog, čiji je simbol bila glava crnog psa (za nanjušivanje izdaje) i metla (da pomete sve izdajnike).

Godine 2028. obnovljeno je carstvo iz doba Ivana Groznog i Rusija je izolovana od ostatka svijeta "Velikim ruskim zidom". Carska autokratija je obnovljena i ideali ksenofobije , protekcionizma , korupcije i nacionalizma su jaki unutar nacije. Jedine strane stvari koje stižu u Rusiju su prodaja prirodnog gasa i robe iz tranzita Kina-Evropa.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:02 22.07.2022

Re: ,

Ako sruše Ameri, onda je dobro, ako sruše Rusi - ne valja, ali su Rusi krivi za sve


Ma jok. Amerikanci srusili u Ceskoj, Rumuniji i ostalim zemljama istocnog bloka i promovisali svoj sistem. Oni prihvatili. Amerikanci srusili u Srbiji i Afganistanu i promovisali svoj sistem. Oni ne prihvatili. Rusi instalirali Srbima svoje ljude u srpsku vladu. Oni prihvatili.

Imas problem u procesu razmisljanja: pocnes i zaustavis se na vremenu pre 20 godina.

Eto ti sad, nije ih interesovao NIS.Kupili su železaru, pa prodali.A NIS je poklonjen zbog politike, odnosno zbog veta u UN.Niti hvalim, niti kudim, samo konstatujem.

Inače, ameri, odnosno Kokakola je kupila skoro sva izvorišta vode.


I sam pravis razliku: jedni kupili zbog ekonomskog interesa (pa prodali) a drugi dobili zbog politike. U jednom slucaju kupila privatna kompanija u drugom ruska oligarska drzava (da se ne zajebavamo). Posledice jednog i drugog pristupa su ono cime ti neces da se bavis.

Ovo oko vojnih baza ti je odgovorio Čarli.


Nista nije odgovorio, a nisi ni ti. Sve rusofili do rusofila a niko ne sme da kaze: hajde da prihvatimo Putinov ruski model i odbacimo EU posto ce to biti bolje za Srbiju. Pa i rusofilstvo vam je poza kao i patriotizam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:03 22.07.2022

Re: ,

Ako sruše Ameri, onda je dobro, ako sruše Rusi - ne valja, ali su Rusi krivi za sve


Najbolje da niko sa strane ne rusi. Ali ovako je bilo: Amerikanci srusili u Japanu, Ceskoj, Rumuniji i ostalim zemljama istocnog bloka i promovisali svoj sistem. Oni prihvatili. Amerikanci srusili u Srbiji i Afganistanu i promovisali svoj sistem. Oni ne prihvatili. Rusi instalirali Srbima svoje ljude u srpsku vladu i promovisali svoj sistem. Oni prihvatili. U oba slucaja imas prednosti i mane. Uporedi i proceni ko je bolje prosao.

Imas problem u procesu razmisljanja: pocnes i zaustavis se na vremenu pre 20 godina.

Eto ti sad, nije ih interesovao NIS.Kupili su železaru, pa prodali.A NIS je poklonjen zbog politike, odnosno zbog veta u UN.Niti hvalim, niti kudim, samo konstatujem.

Inače, ameri, odnosno Kokakola je kupila skoro sva izvorišta vode.


I sam pravis razliku: jedni kupili zbog ekonomskog interesa (pa prodali) a drugi dobili zbog politike. U jednom slucaju kupila privatna kompanija u drugom ruska oligarska drzava (da se ne zajebavamo). Posledice jednog i drugog pristupa su ono cime ti neces da se bavis.

Ovo oko vojnih baza ti je odgovorio Čarli.


Nista nije odgovorio, a nisi ni ti. Sve rusofili do rusofila a niko ne sme da kaze: hajde da prihvatimo Putinov ruski model i odbacimo EU posto ce to biti bolje za Srbiju. Pa i rusofilstvo vam je poza kao i patriotizam.
gedza.73 gedza.73 13:12 22.07.2022

Re: ,

za sve zabrinute rusofile. Ukinulo vam Gugl, saćete kao u Severnoj Koreji da imate dvocifren broj sajtova koje smete da posećujete
Глава Донецкой Народной Республики Денис Пушилин объявил о решении заблокировать Google на территории республики.

«Нами принято решение о блокировании Google на территории ДНР», — написал Пушилин в Telegram.

a kao bonus (što u slučaju vibera i nije neka šteta)
Ранее Министерство информации Донецкой Народной Республики сообщило о решении заблокировать работу мессенджера Viber на территории государства.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:12 22.07.2022

Re: ,

Duplo.
gedza.73 gedza.73 13:17 22.07.2022

Re: ,

gvozden1
ostavio sam u amanet

Amanet si ostavio?
Devetnaesti vek.
E u tom veku Karađorđe je vešao i one koji takve amanete ostavljaju, i one koji te amanete poštuju.

I zato je on Karađorđe.
Konopac bato.

Naravno. Zbog takvih poput tebe. Pa neću valjda da mi dete sluša takve poput tebe i da ratuje zbog takvih kao što si ti. Moram da ga upozorim na tebe i tebi slične, da ne uzima od vas bombone.
Ovde nazivaš druge ljude izdajnicima, meriš im srpstvo, parafraziraš onu dileju Miroljuba Petrovića i pretiš konopcem.
Pazi lik koji je izbegao rat preti drugima konopcem. I podmuklo priča kako druga deca treba da ginu, pa šta ako ginu, ginu za svoju državu. Ljud-ska be-do. Takav soj ljudi mi se ogadio za vreme MIloševića i ti si isti kao i oni.
gedza.73 gedza.73 13:20 22.07.2022

Re: ,

Neues aus der Nachbarschaft
hajde da prihvatimo Putinov ruski model i odbacimo EU posto ce to biti bolje za Srbiju. Pa i rusofilstvo vam je poza kao i patriotizam.

Obični foliranti. Ali zbog takvih decenijama živimo u društvu u kakvom živimo. Pola od njih će da se pozove na Dositeja Obradovića i pola njih bi ga spalilo. Pupina bi konopcem obesili. To je prosečan profil onih idiota koje je Šešelj napalio da ginu jer Srbi imaju Teslino oružje kojim će da gađaju RIm, Pariz i London.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana