Na današnji dan

CELO SELO ŠMRČE BELO!

Filip Mladenović RSS / 29.07.2022. u 20:05

ZASTAVA & TACNA
ZASTAVA & TACNA
U danu kada je Savet Regulatorne agencije za elektronske medije (REM) PONOVO dodelio televizijama Pink, Prva, Hepi i B92 nacionalne frekvencije, na društvenim mrežama je kao glavni HIT serviran snimak sa jedne tipične srpske svadbe!

Dok je svečanom salom odzvanjala pesma "Celo selo šmrče belo", mladoženja je odlučio da gostima ponudi kokain. U levoj ruci zastava Republike Srbije, a u desnoj ruci tacna za izvučenim crtama kokaina!

Droga na izvol'te!

Kakav moćan, jak simbol Srbije - neprocenjiv doprinos gledališta današnjoj "istorijskoj" odluci REM-a da najvećim, višegodišnjim rasturačima tele droge PONOVO dodeli nacionalno blago - frekvencije za celu teritoriju države Srbije!

Kao što se crno na belo vidi na snimku, na tacni se nalazi pozamašna količina kokaina, a gosti se tiskaju oko mladoženje, čekajući red da uzmu jednu ili više crta.

Mlada i jedna starija žena, moguće njena majka ili svekrva, zajedno su uzimale kokain sa tacne.

Svi su se okupili oko tacne i snimaju telefonima ovaj istorijski prizor u slavu REM-a.

Naravno, tu je i konobar, koji ljudima nudi šampanjac, opet u slavu današnje odluke REM-a.

Da zaključimo: više ne važi ona narodna "SRBIJA POD JEDNOM ŠLJIVOM!"

SRBIJA POD JEDNOM TACNOM!

 

 

Atačmenti



Komentari (584)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 08:50 30.07.2022

Re: .

Тако је, то је друга опција поред УКЉ/ИСКЉ.


Ima i treća opcija
Đuro. Ima ujke mi.

docsumann docsumann 08:56 30.07.2022

Re: .

Ima i treća opcija



shmoo shmoo 09:06 30.07.2022

Re: .

solo
Тако је, то је друга опција поред УКЉ/ИСКЉ.


Ima i treća opcija
Đuro. Ima ujke mi.







softelectronics_e softelectronics_e 09:08 30.07.2022

Re: .

docsumann
Ima i treća opcija




Hahaha!
Evridej iz faking holidej!
Lol!
shmoo shmoo 09:11 30.07.2022

Re: .

docsumann
Ima i treća opcija


Prti Bee Gee - NIJE LAKO



Није лако.





shmoo shmoo 09:12 30.07.2022

Re: .

softelectronics_e
docsumann
Ima i treća opcija




Hahaha!
Evridej iz faking holidej!
Lol!






solo solo 09:16 30.07.2022

Re: .

Hahaha!
Evridej iz faking holidej!
Lol!


Ideeeeeemo na moreeeeee!



Ustupam vaučer besplatno. Tko je zainteresiran.

Nije Tasos al' je Lazos.
shmoo shmoo 09:19 30.07.2022

Re: .

solo
Hahaha!
Evridej iz faking holidej!
Lol!


Ideeeeeemo na moreeeeee!








shmoo shmoo 09:21 30.07.2022

Re: .

solo

Ustupam vaučer besplatno. Tko je zainteresiran.



Ма да л' си нормалан!

Па овде на Блогу Б92 бољи провод сто пута него на мору!

softelectronics_e softelectronics_e 09:25 30.07.2022

Re: .

solo
Hahaha!
Evridej iz faking holidej!
Lol!


Ideeeeeemo na moreeeeee!



Ustupam vaučer besplatno. Tko je zainteresiran.

Nije Tasos al' je Lazos.

More je precenjeno.
Sirotinjska putovanja.
solo solo 09:26 30.07.2022

Re: .

Па овде на Блогу Б92 бољи провод сто пута него на мору!




I svi volontiraju? Dragovoljci.

Zaebavaš.
shmoo shmoo 09:38 30.07.2022

Re: .

solo
Па овде на Блогу Б92 бољи провод сто пута него на мору!



I svi volontiraju? Dragovoljci.



Дабре!

Zaebavaš.


Небре!

Nije Tasos al' je Lazos.



softelectronics_e

More je precenjeno.
Sirotinjska putovanja.



Слажем се, Чарли.








Мада не можемо му нијекати да има и својих предности. То море.


solo solo 10:46 30.07.2022

Re: .

Дабре!

Zaebavaš.

Небре!




Idemo na moreeeeeeee!

U Crnu Goru

Novim autoputem

Kod Doksa.

p.s.



Debeli idemo?


bangyahead bangyahead 18:07 31.07.2022

Re: .

shmoo
solo

Ustupam vaučer besplatno. Tko je zainteresiran.



Ма да л' си нормалан!

Па овде на Блогу Б92 бољи провод сто пута него на мору!






Da znaš - evo sedim u Pešti i umesto da idem da pazarim neke sirice i šunkice, ja čitam šta se vi peglate.
solo solo 18:36 31.07.2022

Re: .

Da znaš - evo sedim u Pešti i umesto da idem da pazarim neke sirice i šunkice, ja čitam šta se vi peglate.


Ako,blago čiči.

Ma koje peglanje,zezanje između dva obraćanja dragog nam milog nam na Pinkuši.

Opet neka dramaturgija.

Pali u šoping.

Tu smo mi.

Lisac jedan
bangyahead bangyahead 21:29 31.07.2022

Re: einsofitna netačkasta svetačkovitost

Ima u Sremskim Karlovcima, blizu Dvora, 3.8. u nekom društvu boema, alasa i pesnika promocija novog prevoda svetog pisma sa ivrita na srpski starog prote-profesora, Dragana Milina, pa posle idemo da se oderemo od bermetice (rakija od komine grožđevne) i smuđa. Ko je zainteresovan, sedite na Sokola pa naiđite, biće dobro, biće i nas Srbailjaca u publici.
bangyahead bangyahead 04:59 01.08.2022

Re: .

softelectronics_e

More je precenjeno.
Sirotinjska putovanja.

Zavisi gde. Španija je mnogo lepa, a i Srbiji prijateljska zemlja. Arabijsko primorje (Jordan, Saudija, Egipat) takođe je mnogo atraktivno postalo.
softelectronics_e softelectronics_e 13:26 01.08.2022

Re: .

bangyahead
shmoo
solo

Ustupam vaučer besplatno. Tko je zainteresiran.



Ма да л' си нормалан!

Па овде на Блогу Б92 бољи провод сто пута него на мору!






Da znaš - evo sedim u Pešti i umesto da idem da pazarim neke sirice i šunkice, ja čitam šta se vi peglate.

Jebe se tebi!
Mudro.
zoja444 zoja444 01:00 30.07.2022

pitanja za filipa

da li je tacno da je na rts-u zaposleno 20 000 ljudi? kolike su plate? po kojim kriterijumima se zaposljava? koja je prosecna strucna sprema? zasto se od novca gradjana finansiraju totalno glupava i nepotrebna sluzbena putovanja novinara?...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:36 30.07.2022

Re: pitanja za filipa

RTS je toliko zamršeno korupcijsko i kriminalno klupko, da ga ni godinu dana kontrole finansijske policije i Državne revizorske institucije ne bi raspetljalo!

Pre svega, ima zaposlenih, ne zna im se broj, koji uredno primaju mesečne plate, a nema ih na radnom mestu.

Korupcije ima na raznim nivoima od dna do vrha: na dnu se muva sa dnevnicama i računima za gorivo, a na vrhu sa angažovanim privatnim produkcijskim kućama, koje RTS finansira za izradu TV drama, filmova, serija, dokumentarnih i obrazovnih emisija...

I naravno, muva se sa reklamnim sekundama!
Hansel Hansel 15:25 31.07.2022

Re: pitanja za filipa

Наводно је око три хиљаде запослених, пре десетак година било око пет.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:26 30.07.2022

Paradoksalno, ali...

Sraman potez REM-a zapravo otkriva da je AV režim na staklenim nogama i da je to staklo TV ekrana PINK, HAPPY, PRVA i B92.

I SNS i sam režim je u raspadajućoj fazi zbog sve jačih i bezobzirnijih frakcijskih borbi oko plena.

Zato su pomenute televizije i uštrojeni RTS važni za prikrivanje tih otimačina oko plena i za skretanje pažnje na "ustašku Hrvatsku", nepreumljenu Crnu Goru, na "balijsku" BiH, na "ludog" Kurtija i na "antisrbe" i na "autošoviniste" u samoj Srbiji.

Prisustvujemo i gledaćemo jednu prljavu sapunicu,
koja vodi ka mojoj staroj, više puta ponovljenoj tvrdnji:

Zlobin režim je trajao 12 godina, pa je iznutra satrulio (urušio se) zbog korupcije-ratnog profiterstva i kriminala.
DOS režim je isto vladao 12 godina, pa i on iznutra satrulio od kriminala i korupcije.
I AV režim će trajati 12 godina, da bi se urušio zbog kriminala i korupcije.

A onda novi začarani krug - korupcije i kriminala...
emilia emilia 05:17 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

Nažalost, nije AV režim na staklenim nogama, naprotiv.
Većina Srbije i gleda Pink i Hepi, to je ono što predstavlja prosečnog glasača. Sa druge strane, AV tek sada treba totalna blokada, kada realno nastupaju dalja poskupljenja i pad standarda. Restrikcije struje su sigurna stvar. Moramo hvaliti vođu što će litar ulja biti hiljadu dinara, kad ga na zapadu uopšte nema. Tamo nema struje 25 sati dnevno a kod nas samo 4. priča mu ide kao podmazana.
Oni koji se truju Hepijima i Pinkovima su svakako zaglibili. To veze nema toliko sa medijima, koliko ima veze sa mentalitetom.
On i SNS idu all in na forsiranje njega i njegovog rejtinga. On sve rešava od taksista, Fiata, baba sere u EPSu, a svi drugi su samo pomoćno osoblje i podložni nekoj mini kritici. Ali on je vrh piramide od koga sve zavisi.
A ovom narodu možeš da prodaš sve pa i to da istorija počinje od Vučića.
Naravno da je i B92 dobila frekvenciju, oni su SNS televizija 1/1, sa sve "Mediji javljaju o fijasku opozicionih protesta", "Već tačno deceniju: čovek koji je uzdigao Srbiju na noge", da, da, ovaj horor traje već deset godina, "Mediji: Ponovo spremaju nemire u Novom Sadu". Ovo su samo najnoviji naslovi.
To je televizija koja se pretvorila u stranačku platformu za izdavanje saopštenja samo pod kvarnim naslovom "mediji javljaju" a ti mediji su Informer i Kurir.
Većina "Naroda Dobrog" ne želi N1 i Novu S, jer ih smatra zapadnjačkim agenturama, antisrpskim ispostavama, naziva ih pogrdnim nazivima tipa NDH1 ili Nova SS.
Zatim, RT ima dozvolu za Srbiju. RT.DE je u stvari dobio dozvolu u Srbiji pa je mislio da zaobiđe Nemačke institucije i da emituje tamo kao srpski medij.

Prema tome, od kritične mase nema ni K niti će je biti.

Inače, kakva je budućnost ove zemlje, pokazuje činjenica da čak i na jednom od uslovno rečeno najliberalnijih mesta na internetu dominiraju grozomorni, anticivilizacijski komentari.

shmoo shmoo 07:48 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

emilia

Inače, kakva je budućnost ove zemlje, pokazuje činjenica da čak i na jednom od uslovno rečeno najliberalnijih mesta na internetu dominiraju grozomorni, anticivilizacijski komentari.



Можда баш зато што је нај(нео)либералније?

Мислите о томе.

Или што би Филип рекао, мућните главом.

И тек онда буде sapienti sat.

softelectronics_e softelectronics_e 07:52 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

emilia
Nažalost, nije AV režim na staklenim nogama, naprotiv.
Većina Srbije i gleda Pink i Hepi, to je ono što predstavlja prosečnog glasača. Sa druge strane, AV tek sada treba totalna blokada, kada realno nastupaju dalja poskupljenja i pad standarda. Restrikcije struje su sigurna stvar. Moramo hvaliti vođu što će litar ulja biti hiljadu dinara, kad ga na zapadu uopšte nema. Tamo nema struje 25 sati dnevno a kod nas samo 4. priča mu ide kao podmazana.
Oni koji se truju Hepijima i Pinkovima su svakako zaglibili. To veze nema toliko sa medijima, koliko ima veze sa mentalitetom.
On i SNS idu all in na forsiranje njega i njegovog rejtinga. On sve rešava od taksista, Fiata, baba sere u EPSu, a svi drugi su samo pomoćno osoblje i podložni nekoj mini kritici. Ali on je vrh piramide od koga sve zavisi.
A ovom narodu možeš da prodaš sve pa i to da istorija počinje od Vučića.
Naravno da je i B92 dobila frekvenciju, oni su SNS televizija 1/1, sa sve "Mediji javljaju o fijasku opozicionih protesta", "Već tačno deceniju: čovek koji je uzdigao Srbiju na noge", da, da, ovaj horor traje već deset godina, "Mediji: Ponovo spremaju nemire u Novom Sadu". Ovo su samo najnoviji naslovi.
To je televizija koja se pretvorila u stranačku platformu za izdavanje saopštenja samo pod kvarnim naslovom "mediji javljaju" a ti mediji su Informer i Kurir.
Većina "Naroda Dobrog" ne želi N1 i Novu S, jer ih smatra zapadnjačkim agenturama,
antisrpskim ispostavama, naziva ih pogrdnim nazivima tipa NDH1 ili Nova SS.
Zatim, RT ima dozvolu za Srbiju. RT.DE je u stvari dobio dozvolu u Srbiji pa je mislio da zaobiđe Nemačke institucije i da emituje tamo kao srpski medij.

Prema tome, od kritične mase nema ni K niti će je biti.

Inače, kakva je budućnost ove zemlje, pokazuje činjenica da čak i na jednom od uslovno rečeno najliberalnijih mesta na internetu dominiraju grozomorni, anticivilizacijski komentari.


Pa da.
Kada vidim da se neki medij poziva na splačine objavljene u Informeru i Kuriru, znam koliko je sati.
Eeee, da.
N1 i Nova jesu isprdci CNN, dakle sredstvo propagandnih aktivnosti par ekselans.
Nema govora kod njih o informisanju. Nepogrešivo su, o bilo čemu da se radi, protiv Srba.
solo solo 11:28 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

Pa da.
Kada vidim da se neki medij poziva na splačine objavljene u Informeru i Kuriru, znam koliko je sati.
Eeee, da.
N1 i Nova jesu isprdci CNN, dakle sredstvo propagandnih aktivnosti par ekselans.
Nema govora kod njih o informisanju. Nepogrešivo su, o bilo čemu da se radi, protiv Srba.



Vratite nam Krmaču!



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:38 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

Ovo je protest redakcije satiričnog lista "NAŠA KRMAČA" zbog onog skaradnog i skandaloznog Zakona o javnom informisanju, koji je stupio na snagu za vreme Vučićevog ministrovanja u SPS-SRS-JUL vladi Srbije!
solo solo 11:43 30.07.2022

Re: Paradoksalno, ali...

Ovo je protest redakcije satiričnog lista "NAŠA KRMAČA" zbog onog skaradnog i skandaloznog Zakona o javnom informisanju, koji je stupio na snagu za vreme Vučićevog ministrovanja u SPS-SRS-JUL vladi Srbije!


The Song Remains the Same


Черевићан Черевићан 12:39 30.07.2022

in integrum /restitutio /

ili,televizije sa ponovo dodeljenim nacionalnim frekvencijama

РЕМ пропрати у шта Народ пиљи
па очекивано..... коректно узврати,
потрајаће ...'вакав тренд...верујем
jeр за боље ........још је рано знати
mlatisa mlatisa 14:15 30.07.2022

Зашто?

Чему овај непрофесионализам?

Користи се временска блискост догаађаја да би се ољагали наши "јадни сервиси" којима додатно ољагавање, поред њих самих, није ни потребно.

Зашто нису проблем "друштвене мреже" који слику преносе?

Зашто није проблем изазивање опасности на које нико не реагује?

Зашто није проблем широка распростањеност дроге?
(моју родбину растеривали дилери са дечијег игралишта)

Ах да! Криви су жути, и зато ми поносито по србији ходамо!





На жалост, верујем да је прича о овом почетак идеје да се поред упропаштених медија и новоуведеног модерног феудализма, упропасти и ограничи кориштење "друштвених мрежа"?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!

predatortz predatortz 07:50 01.08.2022

Domaćine

Je l' to sad izveštavaš sa svadbi?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:55 01.08.2022

Re: Domaćine

predatortz
Je l' to sad izveštavaš sa svadbi?


Ovo montaza ili se stvarno desilo?


predatortz predatortz 11:10 01.08.2022

Re: Domaćine


Ovo montaza ili se stvarno desilo?


Otkud znam, ima raznih budala...
Nego, uvezati ovo onako kako je domaćin uvezivao i izvoditi zaključke koje je on izveo može samo konzument poput ovih.

A što se samog događaja tiče, moje mišljenje je da su napravili neku zajebanciju sa šećerom u prahu ili nečim sličnim.

Neozbiljno u svakom slučaju, ali praviti od toga ovo što domaćin pokušava je daleko neozbiljnije.

edit:

Nije šećer, bila je so


Domaćine, očekujemo tvoje izvinjenje. Poput Imformera si postao!

Edit II:

jebem mu mater, živio sam u nadi da "novinar istraživač" tvog kalibra uvek proveri vest, konsultuje sve strane, pa onda objavi.

Ispade da bih i ja mogao biti movinar istraživač i analitičar! Nađem glupost na Tik toku, milion ih je, objavim uz bombastičan naslov, frazetinama ispljujem Srbiju i Bog da me vidi!
Konkurišem kod US Aid-a za razvoj nezavisnog novinarstva, kintica kaplje, ao obe strane srpskog političkog spektra imaju svoje debilne "izvore informacija".

Filipe Mladenoviću, ovde dolazi svet različitih pogleda na našu zbilju, ali pretežno ozbiljan i obrazovan svet.

Štrčiš, u negativnom smislu, i srozavaš ovo ionako srozano od "kuku draga moja, vidi šta nam rade" mesto.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:39 01.08.2022

Re: Domaćine

Nije šećer, bila je so



Juce stigao u Srbiju i krenu prvo vesti sa Kosovom. Pa onda onaj Vucicev Buzdovan. Posle mi neko poslao Misu Vacica kako boksuje u gacama. I kao da to nije dovoljno na kraju jos i ovo smrkanje. Dobro ako makar jedna od ovih strahota za um i dusu nije istinita.
predatortz predatortz 11:54 01.08.2022

Re: Domaćine

Neues aus der Nachbarschaft
Nije šećer, bila je so



Juce stigao u Srbiju i krenu prvo vesti sa Kosovom. Pa onda onaj Vucicev Buzdovan. Posle mi neko poslao Misu Vacica kako boksuje u gacama. I kao da to nije dovoljno na kraju jos i ovo smrkanje. Dobro ako makar jedna od ovih strahota za um i dusu nije istinita.



Baš pišem drugaru, pa da podelim i ovde...

Aleksandar Vučić, Milorad Dodik i Milo Đukanović su tim lideri istog projekta u tri srpske države.
Nakon njih će ovde ostati matoro, kuso, priglupo, kljakavo, bolesno... Ono što ima kičmu, ume da misli, neće da robuje - to je otišlo ili će da ode.

Onda ni Srba, ni Srbije neće biti.

Ovoliko, svesno istaknutih imbecila, raznoraznih Miša Vacića, Sima Spasića, Vulina.. srpska istorija ne pamti.

Pa, velim, ako hoćeš nešto da napraviš, grebeš i rukama i nogama da dođeš do pametnijih od tebe, da se njima okružiš, da slušaš, da pitaš...

Ako hoćeš nešto da rasturiš, da kamen na kamenu ne ostane, okružiš se imbecilima, daš im vlast, odrešene ruke i medijski prostor.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:33 01.08.2022

Re: Domaćine

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Nije šećer, bila je so



Juce stigao u Srbiju i krenu prvo vesti sa Kosovom. Pa onda onaj Vucicev Buzdovan. Posle mi neko poslao Misu Vacica kako boksuje u gacama. I kao da to nije dovoljno na kraju jos i ovo smrkanje. Dobro ako makar jedna od ovih strahota za um i dusu nije istinita.



Baš pišem drugaru, pa da podelim i ovde...

Aleksandar Vučić, Milorad Dodik i Milo Đukanović su tim lideri istog projekta u tri srpske države.
Nakon njih će ovde ostati matoro, kuso, priglupo, kljakavo, bolesno... Ono što ima kičmu, ume da misli, neće da robuje - to je otišlo ili će da ode.

Onda ni Srba, ni Srbije neće biti.

Ovoliko, svesno istaknutih imbecila, raznoraznih Miša Vacića, Sima Spasića, Vulina.. srpska istorija ne pamti.

Pa, velim, ako hoćeš nešto da napraviš, grebeš i rukama i nogama da dođeš do pametnijih od tebe, da se njima okružiš, da slušaš, da pitaš...

Ako hoćeš nešto da rasturiš, da kamen na kamenu ne ostane, okružiš se imbecilima, daš im vlast, odrešene ruke i medijski prostor.



Ne bih imao sta da dodam osim da naglasim da oslanjanje na imbecile nije slucajno nego strateska odluka - to je najbolji model da najmanje rizikuju najdugovecniji moguci ostanak na vlasti.

Da li to znaci da ovi mrze svoj narod? Potpuno irelevantno - to pitanje ne dopire do njih. Vazno im je da svu moc drze uza sebe toliko dugo koliko oni zive. Sta ce biti posle i to sto drzava i celo drustvo sada stradaju su kolateralne stete. Svest o zalaganju za dobrobit cele zajednice ne postoji. Najprimitivniji vid vladanja.

Kao sto se glavnom lavu jebacu fucka sta ce biti posle njega, kao sto se komunistima u celom istocnom bloku fuckalo za ono posle njih ili kao sto se Putinu danas fucka sta ce biti posle njega tako je i ovim nasim delijama svejedno.

Paradoksalno je da se odrzavaju na vlasti sve vreme prodajuci bas tu pricu u koju najmanje veruju: o tome kako nekad komunizam ili SFRJ a danas Srbija (sa Kosovom) ili Rusija ne smeju pasti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:35 01.08.2022

Re: Domaćine

predatortz

Ovo montaza ili se stvarno desilo?


Otkud znam, ima raznih budala...
Nego, uvezati ovo onako kako je domaćin uvezivao i izvoditi zaključke koje je on izveo može samo konzument poput ovih.

A što se samog događaja tiče, moje mišljenje je da su napravili neku zajebanciju sa šećerom u prahu ili nečim sličnim.

Neozbiljno u svakom slučaju, ali praviti od toga ovo što domaćin pokušava je daleko neozbiljnije.

edit:

Nije šećer, bila je so


Domaćine, očekujemo tvoje izvinjenje. Poput Imformera si postao!

Edit II:

jebem mu mater, živio sam u nadi da "novinar istraživač" tvog kalibra uvek proveri vest, konsultuje sve strane, pa onda objavi.

Ispade da bih i ja mogao biti movinar istraživač i analitičar! Nađem glupost na Tik toku, milion ih je, objavim uz bombastičan naslov, frazetinama ispljujem Srbiju i Bog da me vidi!
Konkurišem kod US Aid-a za razvoj nezavisnog novinarstva, kintica kaplje, ao obe strane srpskog političkog spektra imaju svoje debilne "izvore informacija".

Filipe Mladenoviću, ovde dolazi svet različitih pogleda na našu zbilju, ali pretežno ozbiljan i obrazovan svet.

Štrčiš, u negativnom smislu, i srozavaš ovo ionako srozano od "kuku draga moja, vidi šta nam rade" mesto.





Kao i mnogi moji prethodni blogovi, i ovaj je propraćen velikom čitanošću, mnogobrojnim komentarima i - preporukama.

Inače, ako niste primetili, ovo nije blog o svadbi, već o sramnoj, ponižavajućoj odluci REM-a da ponovo ustupi nacionalno blago, prirodno bogatstvo Srbije - frekvencije TV Pink i TV Happy - najvećim trovačnicama duha i promoterima gluposti, nekulture i kretenizacije stanovništva ove opljačkane zemlje.
solo solo 18:18 01.08.2022

Re: Domaćine

Kao i mnogi moji prethodni blogovi, i ovaj je propraćen velikom čitanošću, mnogobrojnim komentarima i - preporukama.

Inače, ako niste primetili, ovo nije blog o svadbi, već o sramnoj, ponižavajućoj odluci REM-a da ponovo ustupi nacionalno blago, prirodno bogatstvo Srbije - frekvencije TV Pink i TV Happy - najvećim trovačnicama duha i promoterima gluposti, nekulture i kretenizacije stanovništva ove opljačkane zemlje.



Može jedan haiku Čerizam (u pokušaju što bi reko moj drug Tasa) za kraj ?

Može.

CELO SELO ŠMRČE BELO!


Filipe, ceo blog šmrče s' tvog.

Ništa se ne slažem sa tobom ali cenim tvoju upornost i izdržljivost u usamljenosti.

Rešio sam da ti poklonim vaučer za letovanje ako nemaš gde.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:39 01.08.2022

Re: Domaćine

Hvala na ponudi.

Naredne sedmice putujem na zasluženi odmor najpre u Rovinj, a onda preko Splita u Dubrovnik!
shmoo shmoo 20:57 01.08.2022

Re: Domaćine

solo

(u pokušaju što bi reko moj drug Tasa)



Боље покушај него попушај, што би рекао Марчело.





shmoo shmoo 21:14 01.08.2022

Re: Domaćine

Filip Mladenović
Hvala na ponudi.

Naredne sedmice putujem na zasluženi odmor najpre u Rovinj, a onda preko Splita u Dubrovnik!



Сигуран сам 100% да нас тамо нећете обрукати.


(Напомена: Уколико угледате неки крузер са заставом дугиних боја како весело врлуда по таласима према Дубровнику, спакујте се и на време полако крените ка Требињу. Тамо ће Вас већ преузети наше специјалне јединице за прихват избеглица и одвешће Вас на бурек. С месом, наравно, јер бурек са сиром и није бурек него сирница.

Ако и не прихватите овај мој савет, онда макар на Страдуну држите дупе уза зид.)






solo solo 00:41 02.08.2022

Re: Rad od kuće VS odmor kod kuće

Naredne sedmice putujem na zasluženi odmor najpre u Rovinj, a onda preko Splita u Dubrovnik!


Боље покушај него попушај, што би рекао Марчело.


Filip u Rvatsku na more,Tess se ubi od džanarika i meda,samo vrca a nas Debeli život prca.

Gde smo se zajebali Debeli?



Idemo u fontaniiiiiii



Imam još jedan vaučer viška. Fali im urednik za zidne novine.

Može?

literatesa literatesa 09:32 02.08.2022

Re: Domaćine

Naredne sedmice putujem na zasluženi odmor najpre u Rovinj, a onda preko Splita u Dubrovnik!


Filipe, daj si odvojit malo vremena komentirat naslovnu Večernjaka.

Posebno poslednju rečenicu, i da li ono prije neki dan što si rekao da smo mi pod upravom Sarajevu, mi iz RS, ni da pisnemo, važi i za Hrvate? I od koga ih Zagreb štiti?

Bilo bi lijepo da o situaciji u Federaciji blog napiše Krkar (dobrodošao je iako nam njegovom pojavom i kadijskom pravednošću svako malo npr Angie ovde utjeruje strah u kosti), interesuje me stvarno jer sam o ovom što se sad dešava govorila prije 5 do 7 god.


literatesa literatesa 09:39 02.08.2022

Re: Domaćine

Kao sto se glavnom lavu jebacu fucka sta ce biti posle njega, kao sto se komunistima u celom istocnom bloku fuckalo za ono posle njih ili kao sto se Putinu danas fucka sta ce biti posle njega tako je i ovim nasim delijama svejedno.

Paradoksalno je da se odrzavaju na vlasti sve vreme prodajuci bas tu pricu u koju najmanje veruju: o tome kako nekad komunizam ili SFRJ a danas Srbija (sa Kosovom) ili Rusija ne smeju pasti.

Da, ali ja nikako ne razumijem (ovih dana su mi podjednako odvratni i Rusi i Ukrajinci, prevagnu Rusi kad vidim koliko Srbi ništa ne razumiju), trenutno poređenje Srbije i Rusije, da li da Srbija ne odustaje od Kosova kao Ukrajinci što ne daju zemlju?, ili da Srbija preda Kosovo kao Ukrajinci Krim, štaš, uzeli i to je..

1) ne daju istok zemlje Ukrajinci
2) daju Krim kao Ukrajinci


Kako se uopšte porede Srbija i Rusija trenutno?
shmoo shmoo 10:17 02.08.2022

Re: Rad od kuće VS odmor kod kuće

solo


Filip u Rvatsku na more,Tess se ubi od džanarika i meda,samo vrca a nas Debeli život prca.

Gde smo se zajebali Debeli?



Ено, одговорио ти Чарли доле.

Превише смо озбиљни људи.







П.С. -





shmoo shmoo 10:26 02.08.2022

Re: Domaćine

literatesa

kad vidim koliko Srbi ništa ne razumiju



Зато си ти ту, лутко, да нам објасниш.

Баш синоћ написах једну севдалинку код Воје на блогу:


Каже јуче једна наша новинарка:

"Пратим из дана у дан како западни медији извештавају о руској војној интервенцији у Украјини и закључила сам да се Украјинци агресивно повлаче, а Руси панично напредују.

И колико сам схватила, Руси се повлаче према Кијеву и Одеси."




Можда стварно дође Кркар да ти помогне у тој светој мисији?

Крајње је време.

Претежак је то задатак за твоја нејака плећа.

predatortz predatortz 12:14 02.08.2022

Re: Domaćine


Filipe, daj si odvojit malo vremena komentirat naslovnu Večernjaka.


Gospodin čija se fotografija nalazi u ovom članku je rat proveo u sefu trezora Narodne banke u Sarajevu.
Imao je priliku da se iskaže kao ratnik od 1992. pa do 1996. kada se mir, kako tako, uspostavio.
Umesto toga, bio je mamina i tatina najdragocenija imovina, brižno pohranjena duboko pod zemljom, u najčuvanijem sefu u BiH.

Šta znam, da sam Bošnjak, teško da bih takvoj junačini poverio da mi sinove povede u rat...

Mislim da i većina bosasnskih muslimana, koji sebe od milja zovu Bošnjacima, isto ovako razmišlja.

No, videćemo...
literatesa literatesa 12:47 02.08.2022

Re: Domaćine

Šta znam, da sam Bošnjak, teško da bih takvoj junačini poverio da mi sinove povede u rat...

Mislim da i većina bosasnskih muslimana, koji sebe od milja zovu Bošnjacima, isto ovako razmišlja.

No, videćemo...

Vidio si piše Krkar pa počeo navijati za pravog čestitog bošnjačkog vojnika? :)

Iskreno, meni je sve već dugo zabavno, jako zabavno, i još nisam u fazi da se najslađe smijem..


Interesuje me Krkarev sud jer se on pokazao kao vrsan poznavalac prilka u RS, vrsan sudija, tad smo bili oni protiv nas, sad je druga situacija, oni ni sa nama ni bez nas, i oni jedni protiv drugih.. kakve su bre ovo fakin reakcije iz Zagreba za pedalj Bosne? Nije valjda da jedni misle na NDH, drugi na turski vilajet?

Sukoba neće biti, ne u intezitetu kao protiv Srba, i jedni i drugi zavise od odluka EU i Turske, samo je dobro vidjeti s kakvim bitangama smo imali posla. Tj imamo.

Filipa pitam ne očekujući nikakav odgovor, za odgovor na ovom nivou problema prvo nema kapacitete, drugo, ispostavilo se da je autošoven tj licemjerniji nego što sam pretpostavila, ne znam jel svjesno ili nesvjesno. Bilo bi bolje da je svjesno, manje jezivo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:31 02.08.2022

Re: Domaćine

Kako se uopšte porede Srbija i Rusija trenutno?



Dobro pitanje. Srbiji i Rusiji je zajednicki oblik vladavine - kod Rusa je to doduse nesto gore.

Osim toga, Srbija se pravi da bi da uradi ono sto Rusija radi ali ne moze/ne sme jer bi je NATO zbubao za par sati. Naglasak je na 'pravi' jer je to super igra za Vucica i ekipu kojom se okruzio - odlicno se prodaje a njih ne kosta nista. Ne znam koliko imas uvida u to kakvi su to likovi i kako izgledaju Vuciceve konferencije za stampu.

Problem nastaje onog momenta kada oni sami poveruju u to sto pricaju pa zaborave na NATO. Milosevic je to uradio, Putin isto a nije iskljuceno da Vucic isto ne ponovi.

Sta je resenje za Kosovo?

Polazne tacke su:
Albanci nece srpsku vojsku i policiju na Kosovu:
Srbi na severu hoce neki oblik samouprave*.

Zapravo problem nije neresiv. Ali kad imas Vucica sa jedne i Kurtija sa druge strane onda je jedini pristup konflikt. Jedno vreme su pregovarali a sad se vec duze vreme igraju pregovora.

*Ono Kosovo je Srbija je parola u koju vise niko ne veruje. Od moje familije su se svi iselili sa Kosova i svi su tu parolu otpisali. Sa druge strane od Albanaca koje znam iz Pristine malo ko jos veruje da ce Kosovo uskoro postati prava drzava.





benedykt benedykt 15:42 02.08.2022

Re: Domaćine

Neues aus der Nachbarschaft
Kako se uopšte porede Srbija i Rusija trenutno?



Dobro pitanje. Srbiji i Rusiji je zajednicki oblik vladavine - kod Rusa je to doduse nesto gore.


Neuporedivo gore ako smem da primetim, odnosno ono tamo je postalo bukvalno neuračunljivo ili ti ga od te neke a la Vučić spin autokratije se lagano ali sigurno približava Severnoj Koreji. Ne znam, meni samo nije jasno kako ljudi i dalje ne vide da Wladimir P. (© litera-Tess-a) nije ono što im Informer priča da jeste i da vodi istu tu Rusiju pravac pa u provaliju…
literatesa literatesa 16:33 02.08.2022

Re: Domaćine

Dobro pitanje. Srbiji i Rusiji je zajednicki oblik vladavine - kod Rusa je to doduse nesto gore.

Osim toga, Srbija se pravi da bi da uradi ono sto Rusija radi ali ne moze/ne sme jer bi je NATO zbubao za par sati. Naglasak je na 'pravi' jer je to super igra za Vucica i ekipu kojom se okruzio - odlicno se prodaje a njih ne kosta nista. Ne znam koliko imas uvida u to kakvi su to likovi i kako izgledaju Vuciceve konferencije za stampu.

Problem nastaje onog momenta kada oni sami poveruju u to sto pricaju pa zaborave na NATO. Milosevic je to uradio, Putin isto a nije iskljuceno da Vucic isto ne ponovi.

Sta je resenje za Kosovo?

Polazne tacke su:
Albanci nece srpsku vojsku i policiju na Kosovu:
Srbi na severu hoce neki oblik samouprave*.

Zapravo problem nije neresiv. Ali kad imas Vucica sa jedne i Kurtija sa druge strane onda je jedini pristup konflikt. Jedno vreme su pregovarali a sad se vec duze vreme igraju pregovora.

*Ono Kosovo je Srbija je parola u koju vise niko ne veruje. Od moje familije su se svi iselili sa Kosova i svi su tu parolu otpisali. Sa druge strane od Albanaca koje znam iz Pristine malo ko jos veruje da ce Kosovo uskoro postati prava drzava.


Da, dobro,


Opet je bilo dramatično, najavio sukobe, ljudi postavili barikade dva dana, treći dan prošlo auto i to je otprilike već nekoliko god u tri čina, sve se na kraju desi i desilo bi se bez specijalnog javljanja iz studija, najave barikada, tako je bilo i za onu hidroelektranu nedavno? Eto da ne izgled da nismo krenuli u rat? Rat na Netu i TV.

Vučić izgleda neuvjerljivo (kao da ga je odavno neko stavio pred svršen čin), mislim da bi digao ruke od Kosova prije nego dr Đinđić. Šta on može, pojaviti se na malom ekranu i reći, znate šta, od noćas Kosovo ima zajedničke tablice i mi to nećemo dozvoliti..

I da li su zajedničke tablice bolje rješenje za ljude koji žive dole?


I ok, ovakav je onakav je Vučić, razumih da je tebe dočekala Srbija spremna za rat na Kosovu, opet ne vidim poređenje Srbije i Kosova sa Rusijom ako rat za Kosovo nije otimanje zemlje Albaniji?, Srbija je nemoćna, Ukrajincima se dotura sofisticirano oružje, i prepoznavanje mrtvih vojnika pa šalju ruskim familijama i itd, i što je najgore, na kraju će podijeliti Ukrajinu..

Ne može se porediti Kosovo i sa Krimom i sa zemljom koju Ukrajinci ne daju, tj može, ali nema smisla da smo toliki jadnici, u prvoj verziji moramo dati, u drugoj isto, nemoćni smo.. Vučić neće nikoga povesti u rat, o ratu sa malih ekrana ne bi znali da nemate struje npr, i sa Albancima na Kosovu nemam ideju šta Srbija da radi? Kosovo čak nije ni bure baruta kao Bosna. Srbija može samo nepriznavati Kosovo, ili poslati nečiju djecu da ginu za Kosovo (to ni jedan predsednik Srbije neće više uraditi), ili kao neki nadati se da će Rusi kad osvoje i Švedsku (planiram ići uskoro:) vratiti Kosovo, pobiti dva miliona Albanaca i ako se naljute, možda vrate i srpski Dubrovnik.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:33 02.08.2022

Re: Domaćine

I ok, ovakav je onakav je Vučić, razumih da je tebe dočekala Srbija spremna za rat na Kosovu, opet ne vidim poređenje Srbije i Kosova sa Rusijom ako rat za Kosovo nije otimanje zemlje Albaniji?,



A to - nisam poredio Srbiju i Rusiju po paraleli Krim/Kosovo (niti bi Ukrajinu) nego po stilu vladavine. Eno Benedykt me ispravi i kaze da je to otislo jos nekoliko stepenica dalje. Veruem mu. Ali opet je krenulo od necega priblizno slicnog (dupli hedging (!)) onome sto Srbija sada ima sa Vucicem.

I da li su zajedničke tablice bolje rješenje za ljude koji žive dole?



Zeznut potez Kurtija - koliko kapiram da bi prihvatili tablice moraju da prihvate dokumenta Kosova, a da bi imali dokumenta moraju da imaju kosovsko drzavljanstvo.

Tako se kroz nesto je kao banalni problem medjusobno nadigravaju drzave i paradrzave.



Vučić izgleda neuvjerljivo (kao da ga je odavno neko stavio pred svršen čin), mislim da bi digao ruke od Kosova prije nego dr Đinđić.


On je covek-blef. To je verovatno dobra osobina kad bi radio u marketing odeljenju Elona Muska ali katastrofa za institucije. Razgradio je sve vaznije institucije u drzavi. Ostao samo supalj kostur. Tako samo jos moze vise da slabi poziciju Srbije prema bilo kojoj strani. Ko god dodje moze usi da mu izvlaci.


Šta on može, pojaviti se na malom ekranu i reći, znate šta, od noćas Kosovo ima zajedničke tablice i mi to nećemo dozvoliti..


Sad je prekasno da on bilo sta uradi. Mogao je da iskoristi vreme i izgradi saveznistvo sa opozicionim politicarima, nevladinim sektorom i sl. kako bi se napravio minimalni konsenzus kuda dalje. Opcije su A i B. Opcija A kosta toliko a dobitak je toliki. Opcija B kosta toliko a dobitak je toliki. Sta cemo? Onda ne bi bio u ovoj situaciji.

On je to vreme iskoristio da izgradi neki putinovski stil vladavine. Cime se vracamo na pocetak. Ostaje da se vidi kako ce se to zavrsiti, odnosno sta je sledeca faza koja gradjane Srbije ocekuje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:34 02.08.2022

Re: Domaćine

benedykt
Neues aus der Nachbarschaft
Kako se uopšte porede Srbija i Rusija trenutno?



Dobro pitanje. Srbiji i Rusiji je zajednicki oblik vladavine - kod Rusa je to doduse nesto gore.


Neuporedivo gore ako smem da primetim, odnosno ono tamo je postalo bukvalno neuračunljivo ili ti ga od te neke a la Vučić spin autokratije se lagano ali sigurno približava Severnoj Koreji. Ne znam, meni samo nije jasno kako ljudi i dalje ne vide da Wladimir P. (© litera-Tess-a) nije ono što im Informer priča da jeste i da vodi istu tu Rusiju pravac pa u provaliju…


U pravu si.
literatesa literatesa 19:40 02.08.2022

Re: Domaćine

Ono koliko si Nensi Pelosi od 0 do između Nensi Pelosi i Kineza navijam za Kineze. Zamisli. Koliko si nema dalje Nensi Pelosi? :)
literatesa literatesa 19:49 02.08.2022

Re: Domaćine

NadN, ne poznajem dešavanja na Kosovu. Ovo je prvi put da nešto pišem. Vučić rat neće početi nikakav (teatara za narod, pametni ostaju trezveni, malo je takvih, svi se prime i učestvuju), i što ga jbu po Briselu sa Kosovom je kao loša karma, samo radi toga bi on odustao.

Ne vidim demokratsku zajednicu Srba i Albanaca na oduzetom Kosovu, osim da se Srbi koji žive dole pomire sa oduzimanjem i pristanu na pravila Albanaca (Amerikanaca i kartela?). Jel ima takvih? I tad se Srbija ne može više miješati, ovako kako ti napišeš izgleda da dole crkve pale Srbi jer ih nagovorio Vučić.. To nije istina, vi njega precjenjujete, nekom je tako lakše..


U Rusiji je mnogo gore, u Srbiji se i pametan svijet predao, ismijava pi*kasta usta, i nema ideju.
literatesa literatesa 06:18 03.08.2022

Re: Domaćine

Iz Blica juče, Vučić kaže da će se boriti za mir, i da on nije Milošević i Tadić, zna se naljutiti.

Da li broj preporuka ovog komentara pokazuje zrelost naroda? Ili botovi kupuju vrijeme i održava s punim pravom oduzeta zemlja u životu sa Srbijom?


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:18 03.08.2022

Re: Domaćine



literatesa
NadN, ne poznajem dešavanja na Kosovu. Ovo je prvi put da nešto pišem. Vučić rat neće početi nikakav (teatara za narod, pametni ostaju trezveni, malo je takvih, svi se prime i učestvuju), i što ga jbu po Briselu sa Kosovom je kao loša karma, samo radi toga bi on odustao.

Ne vidim demokratsku zajednicu Srba i Albanaca na oduzetom Kosovu, osim da se Srbi koji žive dole pomire sa oduzimanjem i pristanu na pravila Albanaca (Amerikanaca i kartela?). Jel ima takvih? I tad se Srbija ne može više miješati, ovako kako ti napišeš izgleda da dole crkve pale Srbi jer ih nagovorio Vučić.. To nije istina, vi njega precjenjujete, nekom je tako lakše..


U Rusiji je mnogo gore, u Srbiji se i pametan svijet predao, ismijava pi*kasta usta, i nema ideju.


Moj komentar gore se najmanje odnosio na Kosovo. Naravno da nema govora o demokratskoj zajednici Srba i Albanaca, za to je prosao voz. Ostale su frustracije kojima vucici i kurtiji manipulisu.

Moj komentar se odnosio na tu manipulaciju. To krene sa uzvisenim Kosovo je najskuplja srpska rec a zavrsi sa Misom Vasicem koji brani Kosovo u bokserskim gacama.

Deda po ocu mi je kao izbeglica posle prvog sv. rata dosao na Kosovo i tamo odrastao - nikad Albance nije zvao Siptarima niti pricao o Kosovu u ovim mitskim terminima.

Posle su ga kolaboracionisti uhapsili kao pripadnika VJ, predali Nemcima a ovi odveli u logor u Nemacku. Kad je rat bio gotov zavrsio je u Vojvodini gde su ga velikokomunisti sikanirali kao 'kraljevca'. Svoju slavu je nastavio da slavi iako su ga zbog toga + jer je razgovarao sa domacim Svabama na nemackom (!) pozivali na informativni razgovor.

Kad je doslo visestranacje nije glasao za Vuka (kao 'kraljevac') nego za 'gradjaniste'. Kad je dosao Milosevic i bilo ono 'srusicemo vladu u Novome Sadu' pa posle kosovska turneja rekao je nesto tipa "Kosovo je sad otislo. Srusice i ono malo poverenja koje postoji izmedju Srba i Albanaca."

Njegovom sinu (mom caletu) su novosrbi a bivsi komunisti odmah kad je zapucalo u Slavoniji poslali poziv za ratiste. Kad je krenulo ono 99. moj brat je poslat na kosovsko ratiste. Sinovi iz zasticenih porodica su za to vreme Sloboslaviju i Kosovo branili po kaficima i sprdali se sa izbeglicama. Kad je ono posle petog oktobra policija odskrinula vrata nismo se zacudili priljezno vodjenom porodicnom dosiju.

Ja sam zapalio preko da bih prekinuo tu porodicnu tradiciju sikaniranja u ime VISIH CILJEVA. Ne pozdravljas Firera, e tebe cemo nacistima. Ne vices Ziveo drug Tito, e onda nema posla za tebe nego u nadnicu. Ne vices Slobo, Slobodo, e sina cemo ti na ratiste. Ne vices Kosovo je Srbija, e tebe cemo na Kosovo.

Zato razumem Gedzu kad sina upozorava od opasnosti prevaranata koji urlaju o visim srpskim ciljevima.

Vucic je ponovo vratio taj sistem i ucvrstio ga ugledajuci se na Putina i Orbana. A jasno je da bi Srbija kao demokratska zemlja bila odn. Djindjic bio zajebaniji igrac za Zapad/Rusiju/Kinu nego papirni zmaj AV.


literatesa literatesa 06:22 03.08.2022

Re: Domaćine

Zato razumem Gedzu kad sina upozorava od opasnosti prevaranata koji urlaju o visim srpskim ciljevima.

Najveća žrtva virtuelnog rata za Kosovu su toliko puta ismijane Vulinove uši.

Moj komentar se odnosio na tu manipulaciju. To krene sa uzvisenim Kosovo je najskuplja srpska rec a zavrsi sa Misom Vasicem koji brani Kosovo u bokserskim gacama.

Ne bih znala ko je ovaj čovjek da ga neki ljudi opsjednuto ne spominju. Ne razumijem kako Vacić nečije dijete može povesti u rat na Kosovo, npr moje, u bilo koji rat.. Stvarno ne razumijem, i nemam poriv da se sprdam s njim, mislim, nisam debil.
literatesa literatesa 06:27 03.08.2022

Re: Domaćine

Naravno da nema govora o demokratskoj zajednici Srba i Albanaca, za to je prosao voz. Ostale su frustracije kojima vucici i kurtiji manipulisu.

Da, to je to, Vučić nešto izvodi narodu i on sam zna da od toga nema ništa, debilima na Netu prilika da se sprdaju sa njim, Albanci su uzeli Kosovo, i imaš treću dimenziju, svakog bi ponekad malo nerviralo da ih još uvijek Albanci jebuckaju, i nakon bombardovanja, nema to veze sa velikim srpstvom, ima nešto što se zove pravda i nepravda, i može i Srbima da se omakne, ne samo da za to osjećaj imaju Britanci i Amerikanci.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:35 03.08.2022

Re: Domaćine

i imaš treću dimenziju, svakog bi ponekad malo nerviralo da ih još uvijek Albanci jebuckaju, i nakon bombardovanja, nema to veze sa velikim srpstvom, ima nešto što se zove pravda i nepravda, i može i Srbima da se omakne, ne samo da za to osjećaj imaju Britanci i Amerikanci.



Da, slazem se skroz. I to je ta dimenzija koja nikoga ne zanima.

Zato je toliko nepodnosljiva ova trenutna apsolutna pravednost Ukrajinaca u javnom evropskom diskursu - kao sto je nekad bilo sa Hrvatima, Albancima.... Jedno je biti protiv Putinove invazije i svim sto uz to ide (zlocini, pljacke...), a drugo je insistirati na nekim parolama kako se Ukrajinci danas bore za pravedni poredak i Evropu.

Ukrajinci brane svoje domove. I da, uz to sigurno cine i zlocine o kojima ce isto morati da se u javnosti razgovara.

Sta imaju Ukrajinci da brane evropske vrednosti? One su najkasnije potonule u Sredozemnom moru poslednjih godina i ne izgleda da je nekome u Berlinu, Parizu ili Kopenhagenu narocito stalo da ih spasava.
literatesa literatesa 08:47 03.08.2022

Re: Domaćine

Da, slazem se skroz. I to je ta dimenzija koja nikoga ne zanima.

Zato je toliko nepodnosljiva ova trenutna apsolutna pravednost Ukrajinaca u javnom evropskom diskursu - kao sto je nekad bilo sa Hrvatima, Albancima.... Jedno je biti protiv Putinove invazije i svim sto uz to ide (zlocini, pljacke...), a drugo je insistirati na nekim parolama kako se Ukrajinci danas bore za pravedni poredak i Evropu.

Ukrajinci brane svoje domove. I da, uz to sigurno cine i zlocine o kojima ce isto morati da se u javnosti razgovara.

Sta imaju Ukrajinci da brane evropske vrednosti? One su najkasnije potonule u Sredozemnom moru poslednjih godina i ne izgleda da je nekome u Berlinu, Parizu ili Kopenhagenu narocito stalo da ih spasava.


Kako misliš ne zanima? Zanemarljiv je broj osjetljivih na pravdu i nepravdu, ili pravda i nepravda u srpskom slučaju ne igra nikakvu ulogu?

Prije neki dan pročitam tekst o našem tipu koji je počeo raditi u političkoj administraciji Brisela, kako?, upoznao je u disku neke ljude koji rade tamo.. ok, gejevi se uhljebili, i oni su ljudi, nije mi cilj njega ocrniti nego kako to između ostalog funkcioniše i tamo gdje Vučić ide da ga jebuckaju..

Drugo, sjetih se, Konstrakta je skoro rekla i to nakon trijumfa u Italiji, ma ok ta Eu, nama je lepo i ovako.. ne znam šta Konstrakta misli o Kosovu, ne mogu je zamisliti u koloni na čelu sa Vacićem..

Odgovor na ovo tvoje poređenje Srbije sa nepravdom načinjenom Hrvatim i Albancima sam vidjela skicirano, kao skicu piramide jebuckanja.. I ok, bila bih i ja pravedna (lažem, ne bih, đavolji sam advokat) da poslije rata Srbije u Hrvatskoj, Hrvatska nije etnički čista tj ono što bi Tuđman napravio milom ili silom i bez Srbije, znači:

Srbija napada Hrvatsku - Hrvatska se brani - čisti zemlju od Srba - ulazi u Eu - i izvjesno je i da će uzeti vitalne teritorije Bošnjacima i nije nezamislivo da im EU pripoji i RS u nekoj pravednijoj budućnosti..

Srbija napada Albaniju tj Kosovo? - Kosovo se brani - Amerikanci im daju zemlju - Kosovo šalje kokain partijanerima u Briselu

I Srbija - prima pola miliona srpskih izbjeglica - bombardovana - ne primaju je u EU (kažu da nisu Srbi dobri kao Hrvati) - Kosovo je albansko


Za Ukrajinu je interesantno da dva dokumentarca na Arte počinju pričom o najkorumpiranijoj zemlji u Evropi u periodu kad su se riješili ruskih tajkuna i početka rata, nisam znala. Drugo, spremni su oni inscenirati masakr u odbrani svoje kuće, ali, za sve što se dešava trenutno samo krivim glupe Ruse koji nisu podijelili Ukrajinu sa EU.
literatesa literatesa 08:51 03.08.2022

Re: Domaćine

Da, slazem se skroz. I to je ta dimenzija koja nikoga ne zanima.

Zato je toliko nepodnosljiva ova trenutna apsolutna pravednost Ukrajinaca u javnom evropskom diskursu - kao sto je nekad bilo sa Hrvatima, Albancima.... Jedno je biti protiv Putinove invazije i svim sto uz to ide (zlocini, pljacke...), a drugo je insistirati na nekim parolama kako se Ukrajinci danas bore za pravedni poredak i Evropu.

Ukrajinci brane svoje domove. I da, uz to sigurno cine i zlocine o kojima ce isto morati da se u javnosti razgovara.

Sta imaju Ukrajinci da brane evropske vrednosti? One su najkasnije potonule u Sredozemnom moru poslednjih godina i ne izgleda da je nekome u Berlinu, Parizu ili Kopenhagenu narocito stalo da ih spasava.

Prevazišao si sebe. :)
literatesa literatesa 08:51 03.08.2022

Re: Domaćine

Dobrodošao u pakao. :))
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:46 03.08.2022

Re: Domaćine

Kako misliš ne zanima? Zanemarljiv je broj osjetljivih na pravdu i nepravdu, ili pravda i nepravda u srpskom slučaju ne igra nikakvu ulogu?


Tesko im da izadju iz rama Srbi su zli, pa ih se nepravda u srpskom slucaju tice taman koliko i progon Bahaija u Turskoj.

Odgovor na ovo tvoje poređenje Srbije sa nepravdom načinjenom Hrvatim i Albancima sam vidjela skicirano, kao skicu piramide jebuckanja..


Nisam siguran da sam te razumeo :) Pominjao sam kako se o hrvatskom ratu izvestavalo jednodimenzionalno kao pravednom. Iz ove perspektive gledano, ispada da se vise o hrvatskim zlocinima moglo citati u Tudjmanovoj Hrvatskoj nego u evropskoj stampi. A to naravno ne zato sto je Tudjman bio demokrata nego zbog par hrabrih ludaka iz Ferala.


Srbija napada Hrvatsku - Hrvatska se brani - čisti zemlju od Srba - ulazi u Eu - i izvjesno je i da će uzeti vitalne teritorije Bošnjacima i nije nezamislivo da im EU pripoji i RS u nekoj pravednijoj budućnosti..


Nije iskljuceno. Jedino sto ih u toj nameri moze spreciti su sopstveni Numero Uno-buzdovani. Nije ni domoljublje nepotrosna roba.


Prevazišao si sebe. :)

Shvaticu ovo kao kompliment - hvala!

Dobrodošao u pakao. :))



Bolje te nasao. :)
literatesa literatesa 10:48 03.08.2022

Re: Domaćine

Nije iskljuceno. Jedino sto ih u toj nameri moze spreciti su sopstveni Numero Uno-buzdovani. Nije ni domoljublje nepotrosna roba.

Misliš naši buzdovani iz RS?

Veterani su stari ljudi, dijeli im Dodik po 100 maraka a oni tih 100 maraka prosleđuju dalje najugroženijim.

Nema kod nas mnogo nabrijanih ovih virtuelnih ratnika, mirniji narod u rl, ima mlađih generacija lijepih i zgodnih muškaraca kao i žena, neustrašivih. Nismo mi nakon svega strašljivi i to me najviše brine, to će nas dokusuriti, posebno kad tu iskricu primjetim kod mog djeteta koji uopšte nije odrastao u toj sredini.

Ne želimo se ubijati sa Bošnjacima, i da nas okupiraju Hrvati pod pokroviteljstvom Vatikana ne bi bilo prvi put.

Zar to nije da se Srbi brane opet, i kad su od HR u Nato i EU milion puta slabiji? Ne moram ni spomenuti buzdovane, domobrane il domoljube.

I da, vidjela sam nabildanih, kratko ošišanih Bošnjaka iz DE, AT, FR i itd, izgledaju integrisano i religiozno..


Kad bolje razmislim, samo zapadni dio RS da pripoje Hrvatima i naprave tampon zonu prema Federaciji tj njenom ostatku koje će spojiti sa Srbijom, Sandžakom, i Kosovom držati Srbiju tako kao taoca okruženu onim što oni kad se skine celofan političke korektnosti i interesa u stvari ne žele..

Bolje te nasao. :)

A vidiš da sam sjajno. :)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:48 03.08.2022

Re: Domaćine

Misliš naši buzdovani iz RS?



Yok nego njini. Nije ni rodoljublje-domoljublje kaca bez dna - zato referenca na Numero Una sto je promovisao stroge religiozno-nacionalne vrednosti na sajmu turizma u Klagenfurtu.

Kad bolje razmislim, samo zapadni dio RS da pripoje Hrvatima i naprave tampon zonu prema Federaciji tj njenom ostatku koje će spojiti sa Srbijom, Sandžakom, i Kosovom držati Srbiju tako kao taoca okruženu onim što oni kad se skine celofan političke korektnosti i interesa u stvari ne žele..



Vucicu bi preostalo onda samo da albanskom kolegi zapeva Ramo, Ramo brate moj, da li cujes jeeecaj moooj?.

A vidiš da sam sjajno. :)


Primecujem.
literatesa literatesa 12:07 03.08.2022

Re: Domaćine



Yok nego njini. Nije ni rodoljublje-domoljublje kaca bez dna - zato referenca na Numero Una sto je promovisao stroge religiozno-nacionalne vrednosti na sajmu turizma u Klagenfurtu.

Opet ne razumijem, predlažeš da se samo srpski buzdovani u RS brane od za sad fiktivnog toka budućih vremena? A ja kažem da za RS nisu ginuli buzdovani. Kao npr što su buzdovani u Federaciji spremni ginuti za Allaha, ili ovi Vacićevi vitezovi za Kosovo, doduše kojih se najviše boji strašljiva srpska nejač po Netu pa ih ismijava, ko vele, bolje da se smijemo nego plačemo od straha..


Šta se desilo u Klagenfurtu? Podseti me, što bi rekao Taso popu kad dođe u crkvu, podseti me pope što sam došao..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:37 03.08.2022

Re: Domaćine

Opet ne razumijem, predlažeš da se samo srpski buzdovani u RS brane od za sad fiktivnog toka budućih vremena? A ja kažem da za RS nisu ginuli buzdovani. Kao npr što su buzdovani u Federaciji spremni ginuti za Allaha, ili ovi Vacićevi vitezovi za Kosovo, doduše kojih se najviše boji strašljiva srpska nejač po Netu pa ih ismijava, ko vele, bolje da se smijemo nego plačemo od straha..



Zapravo je trebao biti stos. :(

Da probam: kako stoje stvari na ostalim stranama moglo bi se lako obistiniti ovo sto ti kazes ("izvjesno je i da će uzeti vitalne teritorije Bošnjacima i nije nezamislivo da im EU pripoji i RS u nekoj pravednijoj budućnosti." kad Hrvati ne bi bili jednako nesposobni ko i ostali.


Šta se desilo u Klagenfurtu? Podseti me, što bi rekao Taso popu kad dođe u crkvu, podseti me pope što sam došao..


Telegram je u posjedu računa koji nepobitno dokazuju: načelnik općine Murter-Kornati, Toni Turčinov, službenom je karticom plaćao usluge u austrijskom bordelu. Sredinom travnja 2019., između 1:37 i 3:38 ujutro, u klagenfurtskom klubu La Cocotte triput je upotrijebio općinsku karticu. Dvaput je ispeglao iznose od 600 eura i jednom 360 eura, potrošivši tako u jednu noć ukupno 1560 eura proračunskog novca.

Par dana kasnije:

Telegram je u posjedu snimke događanja na kojem je murterska udruga Kučerosi sinoć načelniku dodijelila nagradu 'numero uno'. Riječ je o priznanju koje se dodjeljuje osobi koja je, citiramo, 'okrenula najviše žena preko ljeta'.

'Predajem svoju titulu numero uno našem načelniku koji je osvitla obraz hrvatskom turizmu pred cijelom Europom'...


Nego, evo malo nove muzike http://www.youtube.com/watch?v=b0bLionYgpw&t=65s:


literatesa literatesa 13:10 03.08.2022

Re: Domaćine

19. Juna sam ovo upisala u tel, potražim numeru, kad.. :)

literatesa literatesa 13:14 03.08.2022

Re: Domaćine

shmoo shmoo 13:34 03.08.2022

Re: Domaćine

literatesa

što bi rekao Taso popu kad dođe u crkvu, podseti me pope što sam došao..




Сетио сам се, попе! Не мораш да ме подсећаш!

Дођох да те питам коме је оно беше Исус пообарао столове испред Храма?



















Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:06 03.08.2022

Re: Domaćine

literatesa
19. Juna sam ovo upisala u tel, potražim numeru, kad.. :)




Ako pretpostavimo da ga par veverica kosta energije koju potrosi da uhvati druge veverice (recimo cetvrtina veverice po veverici) na sta trosi ostatak energije? Narocito leti. Posto vukovi po pravilu zive u grupama verovatno na druzenje, poducavanje i uzivanje.
literatesa literatesa 15:15 03.08.2022

Re: Domaćine

Ako pretpostavimo da ga par veverica kosta energije koju potrosi da uhvati druge veverice (recimo cetvrtina veverice po veverici) na sta trosi ostatak energije? Narocito leti. Posto vukovi po pravilu zive u grupama verovatno na druzenje, poducavanje i uzivanje.

:))


24 vjeverice dnevno? Nemoguće. :)
vcucko vcucko 11:50 04.08.2022

Re: Domaćine

shmoo


Баш синоћ написах једну севдалинку код Воје на блогу:


Каже јуче једна наша новинарка:

"Пратим из дана у дан како западни медији извештавају о руској војној интервенцији у Украјини и закључила сам да се Украјинци агресивно повлаче, а Руси панично напредују.

И колико сам схватила, Руси се повлаче према Кијеву и Одеси."



jadni Rusi.

Umesto da se malo skrase, odmore, što bi uBosni rekli da ohanu...
Ukrajinstvujušči ih svojom konstantnom kontraofanzivom, koju sprovode okrenuti leđima, neprestano primoravaju da se pomeraju na zapad.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:21 04.08.2022

Re: Domaćine

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Nije šećer, bila je so



Juce stigao u Srbiju i krenu prvo vesti sa Kosovom. Pa onda onaj Vucicev Buzdovan. Posle mi neko poslao Misu Vacica kako boksuje u gacama. I kao da to nije dovoljno na kraju jos i ovo smrkanje. Dobro ako makar jedna od ovih strahota za um i dusu nije istinita.



Baš pišem drugaru, pa da podelim i ovde...

Aleksandar Vučić, Milorad Dodik i Milo Đukanović su tim lideri istog projekta u tri srpske države.
Nakon njih će ovde ostati matoro, kuso, priglupo, kljakavo, bolesno... Ono što ima kičmu, ume da misli, neće da robuje - to je otišlo ili će da ode.

Onda ni Srba, ni Srbije neće biti.

Ovoliko, svesno istaknutih imbecila, raznoraznih Miša Vacića, Sima Spasića, Vulina.. srpska istorija ne pamti.

Pa, velim, ako hoćeš nešto da napraviš, grebeš i rukama i nogama da dođeš do pametnijih od tebe, da se njima okružiš, da slušaš, da pitaš...

Ako hoćeš nešto da rasturiš, da kamen na kamenu ne ostane, okružiš se imbecilima, daš im vlast, odrešene ruke i medijski prostor.

Ti, kao bivši policajac, znaš da nije pametno uhapsiti sitnog kriminalca kao ubicu, da zadovoljiš statistiku i javno mišljenje, a pravog ubicu otaviti na slobodi da hoda okolo.
Pogledaj statistike koliko je Rumuna, Bugara i ostalih Portugalaca uključujući i Italijane napustilo i napušta svoje demokratske NATO države i idu prema nekoliko bogatih država.
Ima vukova (čitaj razloga) i duljih repova.
predatortz predatortz 13:12 04.08.2022

Re: Domaćine

Ti, kao bivši policajac,


ratni, ništa van toga

a ti, kao pametan čovek, znaš o čemu ja govorim.

kada se vlast okruži šljamom, onda ide i onaj kojem nije nikakva ekonomska nužda da ide. ide jer neće sa šljamom da posluje, šljamu da se moli, od šljama da zavisi...

sve više takvih porodica znam. imaju ljudi kuće, stanove, solidne poslove, nisu nikakva margina... u prvom momentu idu čak i na gore - plaćaš stan, a ideš iz svog, na poslu počinješ od nule a već imaš znatnu specifičnu težinu, učiš jezik a ne uči ti se...

ipak, ljudi idu jer neće sa bagrom...
softelectronics_e softelectronics_e 13:28 04.08.2022

Re: Domaćine

predatortz
Ti, kao bivši policajac,


ratni, ništa van toga

a ti, kao pametan čovek, znaš o čemu ja govorim.

kada se vlast okruži šljamom, onda ide i onaj kojem nije nikakva ekonomska nužda da ide. ide jer neće sa šljamom da posluje, šljamu da se moli, od šljama da zavisi...

sve više takvih porodica znam. imaju ljudi kuće, stanove, solidne poslove, nisu nikakva margina... u prvom momentu idu čak i na gore - plaćaš stan, a ideš iz svog, na poslu počinješ od nule a već imaš znatnu specifičnu težinu, učiš jezik a ne uči ti se...

ipak, ljudi idu jer neće sa bagrom...

Da.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 19:35 04.08.2022

Re: Domaćine

bi je NATO zbubao za par sati. Naglasak je na 'pravi' jer je to super igra za Vucica i ekipu kojom se okruzio - odlicno se prodaje a njih ne kosta nista. Ne znam koliko imas uvida u to kakvi su to likovi i kako izgledaju Vuciceve konferencije za stampu.


vidim, 'zbubalo' putina a sad ce i ksija...

o budala o mores...

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 19:36 04.08.2022

Re: Domaćine

Sta je resenje za Kosovo?

Polazne tacke su:
Albanci nece srpsku vojsku i policiju na Kosovu:
Srbi na severu hoce neki oblik samouprave*.


polazna tacka je da ga popusis
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:16 04.08.2022

Re: Domaćine

dogodinedragosevac
Sta je resenje za Kosovo?

Polazne tacke su:
Albanci nece srpsku vojsku i policiju na Kosovu:
Srbi na severu hoce neki oblik samouprave*.


polazna tacka je da ga popusis

Piiici Miki Medic preeeko Rezoluciiiije ijeije...
softelectronics_e softelectronics_e 08:33 02.08.2022

Jebote!

Ozbiljni ljudi pokušavaju da razgovaraju sa budaletinom.
solo solo 10:42 02.08.2022

Umesto rezUmea


Ima samo jedna lošija stvar od ove o kojoj pišeš. Filipe.

Da se zaposliš na RTS ili bilo koju nacionalnu frekvenciju i da Tess proda sve šljive i med a pare da preusmeri u austrijski budžet.

Ipak neko gore gleda sve i pravi ravnotežu među insanima.
shmoo shmoo 00:42 03.08.2022

Цврчкови и мравцови

solo solo 14:47 03.08.2022

.



čija baba peder?



Dosta je bilo .určenja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana