Društvo| Ljubav| Ljudska prava| Religija

Јавни позив на убијање Срба

Jaril RSS / 13.08.2022. u 14:10

Свако мало, у јавни простор Србије искочи србофобија. Ових дана смо сведоци оцрњивања Срба и изражавања жеље се да се Срби побију.

Изјава Никанора нарочито јако емотивно удара у контексту трагедије која се догодила у Црној Гори. Трагедије која нам каже да је то да неко извуче ватрено оружје и побије нечију децу и нечије родитеље – сасвим реална могућност.

Ова изјава долази покривена духовном функцијом у Цркви и представља поушај да се морално оправда убијање људи.

Позивање на убијање Срба јесте осуђивање српских живота као мало вредних.

- - - - - -

Мала молба:

хајде да пробамо да избегнемо осуђивање Хришћања као затуцаних или заосталих у времену. Сржне хришћанске вредности јесу неосуђивање других и брига о туђим потребама (прича о добром Самарићанину, „који хоће да се суди с тобом и кошуљу твоју да узме, подај му и хаљину“, „који иште у тебе, подај му”).

А да је тешко живети према овим вредностима, тешко је.



Komentari (947)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 13:21 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Pravo pitanje i ključ za razumevanje je… Otkuda se sad pa ta Inđija đe bezakonje vlada tu natersumila…

Benedykt, ne uskraćuj nas za bogastvo poznavanja drevnih religija, barem grčke mitologije.. o Toru obavezno. :)

To su samo prepisivački odsjaji onoga što je došlo nekim čudnim i za sada neznanim putevima do datih korisnika. Dakle, taj naš oganj je od onog Agnija boga vatre u hinduizmu, kao što se i reč vatra tako kaže na onom njihovom starstavnome jeziku, koji je opet desna ruka Indre boga groma i vladara svih ostalih devas, div - divno, kao i celih nebesa tj Svarge, Svarog kod nas. U prevodu, postoji samo tanka pokorica koju je ta nekadašnja rimska novotarija u vidu religije oko koje se sad ovde svi pobiše objašnjavajući etnofiletizme, prevukla preko svega onoga što je već bilo tu milenijumima pre toga. Kaže Sima Trojanović pre stotinu godina u svom delu Vatra u običajima i životu srpskog naroda… U selima oko Kumodraža se za sreću veze crvenim koncem krst obrtuša…!? Taj krst što-no se obrće se kaže isto kao i ženina sestra iz nekih neznanih razloga tj jedini smo u okolini koji imaju tu reč u svakodnevnoj upotrebi. Sve u svemu, ko ne zna odakle je došao neće znati ni đe se zaputio, a kamoli odakle Ognjena Marija tu đe jeste…
predatortz predatortz 13:21 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

angie01
Loša je poruka kada ti neko stavi do znanja da u tvojoj kući može da uradi stvari koje ti ne želiš.


pazi ovaj momenat,...na koji obracas paznju samo kada ti odgovara.


Ti, verovatno aludiraš na to da je ovo tvoja a ne maoja kuća.
Grešiš!
Ti i ja smo, mojim prijemom u državljanstvo Srbije, izjednačeni u svim pravima i obavezama.
To što ti nešto svojataš, umišljaš da ti pripada više nego drugima, šta da ti kažem...
Jeste tužno, ukoliko imaš više od dvanaest godina.
maksa83 maksa83 13:39 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ti, verovatno aludiraš na to da je ovo tvoja a ne maoja kuća.

E kad to reče, gledam sad, glavni organizator ove kontraparade u Beogradu je neki lik iz, pazi sad - Zrenjanina.

Tip je naravno ujedno i avax + hard kor pravoslavni misticizam + putinofilija, 5G paranoja, dakle ceo debilana paket, jasno (šokantno, jelde). Zaštitnik porodičnih vrednosti je inače mardeljao zbog nasilja u porodici i kako ono kažu stavljanja u promet opojnih sredstava, odn. što bi rekao naš prost narod - dilovanja.


angie01 angie01 13:48 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ti, verovatno aludiraš na to da je ovo tvoja a ne maoja kuća.
Grešiš!


aludiram na neprihvatanje zelje vecine gradjana BiH...pa jos muljas sa nekim nepostojecim procentima, koji u stratu u verifikovanim zapisima sa referenduma, vec izgledaju drugacije...da ne pricamo dalje.


Ti i ja smo, mojim prijemom u državljanstvo Srbije, izjednačeni u svim pravima i obavezama.


a sto se ovog tice, pa to smo se ispricali, niko ne spori tvoju ravnopravnost u pravima i obavezama, al je sporan momenat teznje menjanja sredine po svojim arsinima.



Slušaj, ti pišeš toliko nepovezano i lišeno elementarne logike


jao jeste, zaboravila sam da vi muljate na nekom visem nivou od mog,

ne znam sta nije jasno- crkva je odvojena od drzave,...pri cemu je jedno iznosenje stava, protestne note, da je tako nazovem, a drugo organizovanje lova na vestice i pretnja oruzjem-sto je remecenje javnog reda i mira, ujedno krsenje zakona pretnjama ubistvom koje je kaznjivo, a sve skupo se kosi sa osnovnim hriscanskim vrednostima, znaci da sa verom nema dodirnih tacaka...tako da ispada da je to politicki skup sa idejom da se utice na odluke vezane za drzavu, sa pritom nedozvoljenim oblicima ispoljavanja.
softelectronics_e softelectronics_e 13:59 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Ti, verovatno aludiraš na to da je ovo tvoja a ne maoja kuća.

E kad to reče, gledam sad, glavni organizator ove kontraparade u Beogradu je neki lik iz, pazi sad - Zrenjanina.

Tip je naravno ujedno i avax + hard kor pravoslavni misticizam + putinofilija, 5G paranoja, dakle ceo debilana paket, jasno (šokantno, jelde). Zaštitnik porodičnih vrednosti je inače mardeljao zbog nasilja u porodici i kako ono kažu stavljanja u promet opojnih sredstava, odn. što bi rekao naš prost narod - dilovanja.



Budala kakvih ima za izvoz.
Elem, šta ti misliš o toj 'Paradi ponosa'?
I zašto je to nazvano 'ponosa'?
Koja je to bila ideja krstitelja toga naziva?
literatesa literatesa 14:08 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

To su samo prepisivački odsjaji onoga što je došlo nekim čudnim i za sada neznanim putevima do datih korisnika. Dakle, taj naš oganj je od onog Agnija boga vatre u hinduizmu, kao što se i reč vatra tako kaže na onom njihovom starstavnome jeziku, koji je opet desna ruka Indre boga groma i vladara svih ostalih devas, div - divno, kao i celih nebesa tj Svarge, Svarog kod nas. U prevodu, postoji samo tanka pokorica koju je ta nekadašnja rimska novotarija u vidu religije oko koje se sad ovde svi pobiše objašnjavajući etnofiletizme, prevukla preko svega onoga što je već bilo tu milenijumima pre toga. Kaže Sima Trojanović pre stotinu godina u svom delu Vatra u običajima i životu srpskog naroda… U selima oko Kumodraža se za sreću veze crvenim koncem krst obrtuša…!? Taj krst što-no se obrće se kaže isto kao i ženina sestra iz nekih neznanih razloga tj jedini smo u okolini koji imaju tu reč u svakodnevnoj upotrebi. Sve u svemu, ko ne zna odakle je došao neće znati ni đe se zaputio, a kamoli odakle Ognjena Marija tu đe jeste…

Rekoh li, erudita među vjernicima. U crkvenom džepu. :)


Nemoj poslije bude, ništa nije znala, zvao sam je Emili. :)

gedza.73 gedza.73 14:20 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Tip je naravno ujedno i avax + hard kor pravoslavni misticizam + putinofilija, 5G paranoja, dakle ceo debilana paket, jasno (šokantno, jelde). Zaštitnik porodičnih vrednosti je inače mardeljao zbog nasilja u porodici i kako ono kažu stavljanja u promet opojnih sredstava, odn. što bi rekao naš prost narod - dilovanja.

Nije ceo. Nedostaje Teslino tajno oružje. Nikola Tesla je dao projekte SSSR-u ali zbog objektivnih i subjektivnih okolnosti oni su tek nedavno razvili Zrak smrti.
Koji je testiran tokom rata u Siriji i pokazao se kao vrlo delotvoran protiv zombija, nacista i hordi stranih plaćenika.

TESLA JE IZNENADA UMRO DOK JE ZA RUSE RADIO PROJEKAT “ZRACI SMRTI” (VIDEO)
Tesla je život okončao u dugovima dok je radio na projektu “Tajni zraci smrti” za Sovjetski savez. Želeći da okonča sve ratove Tesla je u jednom trenutku razvio planove za “zrak smrti”, za koji je tvrdio da će “poslati koncentrisane zrake čestica kroz slobodan vazduh, tako ogromne energije da će oboriti flotu od 10.000 neprijateljskih aviona na udaljenosti od 250 milja. “

benedykt benedykt 14:36 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Rekoh li, erudita među vjernicima. U crkvenom džepu. :)


Nemoj poslije bude, ništa nije znala, zvao sam je Emili. :)


Samo svoj sopstveni džep priznajem kao merodavan, ili ti ga, fala vi na pitanju i brizi, po ličnom opredeljenju sam, napomenuh to već, anarh (Ernst Jünger - Eumeswil) intelektualno nomadske provinijencije (Kenneth White - L'esprit nomade)…
literatesa literatesa 14:46 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Samo svoj sopstveni džep priznajem kao merodavan, ili ti ga, fala vi na pitanju i brizi, po ličnom opredeljenju sam, napomenuh to već, anarh (Ernst Jünger - Eumeswil) intelektualno nomadske provinijencije (Kenneth White - L'esprit nomade)…

Hm, sa tim džepom svijeta sam položila štob kod nas rekli da danas ništa više ne kažem.

Znaš šta je uslov za anarhiju pa i onu Tolstojevu hrišćansku: strast.

„Čovek koji bezuslovno unapred obećava da će se povinovati zakonima koje donose i koje će doneti ljudi, samim tim obećanjem se odriče hrišćanstva.“
maksa83 maksa83 15:02 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Elem, šta ti misliš o toj 'Paradi ponosa'?
I zašto je to nazvano 'ponosa'?
Koja je to bila ideja krstitelja toga naziva?

Pretpostavljam da je ponos izabran kao nešto što je nasuprot stidu koji je rezultat stigmatizovanja sredine.

Treba da se stidiš što si peder, pošto tako piše u zbirci legendi sa prefeudalnog Bliskog Istoka.

Mislim da ovaj konkretan prajd ovde ne treba da se održi, ne zato što je to nešto pogrešno i zato što treba da se stide jer ugrožavaju porodične vrednosti srpskih domaćina (koji diluju drogu i biju žene) nego zato što je ovde već duže vreme marljivo planski timarena atmosfera linča i zato što mislim da je bezbednost učesnika potencijalno ozbljno ugrožena. Šansa za sranje.

E da, dodatan fani šit - kontraparadu organizuju bolidi koji ne veruju da je covid bolest koja postoji i da se prenosi, ali zato veruju da je homoseksualnost bolest koja se prenosi gledanjem "obolelih". Još jedan od puno lakmusa za budale.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:21 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

a sto se ovog tice, pa to smo se ispricali, niko ne spori tvoju ravnopravnost u pravima i obavezama, al je sporan momenat teznje menjanja sredine po svojim arsinima.

Отворила си одличну тему.

Да ли досељеници смеју или не смеју да учествују у променама средине у коју су дошли?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:27 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Elem, šta ti misliš o toj 'Paradi ponosa'?
I zašto je to nazvano 'ponosa'?
Koja je to bila ideja krstitelja toga naziva?

Pretpostavljam da je ponos izabran kao nešto što je nasuprot stidu koji je rezultat stigmatizovanja sredine.

Treba da se stidiš što si peder, pošto tako piše u zbirci legendi sa prefeudalnog Bliskog Istoka.

Mislim da ovaj konkretan prajd ovde ne treba da se održi, ne zato što je to nešto pogrešno i zato što treba da se stide jer ugrožavaju porodične vrednosti srpskih domaćina (koji diluju drogu i biju žene) nego zato što je ovde već duže vreme marljivo planski timarena atmosfera linča i zato što mislim da je bezbednost učesnika potencijalno ozbljno ugrožena. Šansa za sranje.

E da, dodatan fani šit - kontraparadu organizuju ljudi koji ne veruju da je covid bolest koja postoji i da se prenosi, ali zato veruju da je homoseksualnost bolest koja se prenosi gledanjem "obolelih". Još jedan od puno lakmusa za budale.


Ja bih tu dodao potpitanje: kako ćemo sutrauprizrenu, ako država prizna da nije u stanju da obezbedi jednu pišljivu gej paradicu u glavnom gradu, zbog ovih pravednika koji uteruju porodične vrednosti, te da mora da je zabrani?

Na mene, kao patriotu koji živi u nadi da ćemo, ako ne sami, onda sigurno uz Putinovu pomoć, sad neki dan od srede kad ovaj reši Ukrajinu pa nam pozajmi Kadirova, povratiti svetu srpsku teritoriju i ako da Bog malo još i dodatno okolo ćapnuti, to deluje donekle demorališuće.
angie01 angie01 15:53 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Да ли досељеници смеју или не смеју да учествују у променама средине у коју су дошли?


ovo je potpuno nesto drugo,...vec sam rakla, sama sam vise puta odlaziala u druge sredine i nisam tamo razgrtala one koje sam zatekla i nametala nesto svoje, nego sam se trudila da usvojim nacine i pravila, kulturoloski ambijent sredine u koju sam primljena...to je valjda osnovno.
benedykt benedykt 16:07 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Hm, sa tim džepom svijeta sam položila štob kod nas rekli da danas ništa više ne kažem.

Znaš šta je uslov za anarhiju pa i onu Tolstojevu hrišćansku: strast.

„Čovek koji bezuslovno unapred obećava da će se povinovati zakonima koje donose i koje će doneti ljudi, samim tim obećanjem se odriče hrišćanstva.“

Ne pravi uobičajene greške u koracima, jer bi anarhista sa svojom sabraćom da silom razruši sve te socijalne konstrukte, a anarh ih opet prihvata takve kakve jesu jer prihvata i realnost tog globalno seoskog voza koji ide nekom svojom trasom po šinama a u kojem se on samo zatekao. Sa razonodom posmatra ostale saputnike u tom vozu udobno se smestivši u svoju fotelju, povezan je pri tome jedino sa ljudima ali zauvek odvojen od masovnog društva…
predatortz predatortz 16:21 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

angie01
Да ли досељеници смеју или не смеју да учествују у променама средине у коју су дошли?


ovo je potpuno nesto drugo,...vec sam rakla, sama sam vise puta odlaziala u druge sredine i nisam tamo razgrtala one koje sam zatekla i nametala nesto svoje, nego sam se trudila da usvojim nacine i pravila, kulturoloski ambijent sredine u koju sam primljena...to je valjda osnovno.



Ne znam kako da ti kažem, ali kad sam došao ovde ništa novo, što već nisam imao u gradu u kom sam rođen, nisam video.
Ono, jesmo mi nešto pre nego ovde imali tu kulturu kafića, jbga uvek se u Jugi sa zapada na istok novine širile, ali ste i vi to već usvojili kada sam ja došao. Niste se na jutarnjoj kafici sastajali kod Kopača, Orača, i ostalih ruralnih toponima kao u periodu dok sam kao tinejdžer posećivao Beograd.
Da niste to usvojili, priznajem da bi mi to nedostajalo.

U početku me nervirao ciganluk, buka, neurednost, neopušteni i isfrustrirani ljudi, ali me posle i to prošlo.
Navikne se čovek i na te pojave. Kulturu ibarske magistrale još nisam usvojio, a mislim i da neću. Ne prija mi.

Dobar je ovo grad! Ima takvih smarača, poput tebe, koji misle da su ljudi iz manjih gradova u pećinama živeli, ali gluposti i neobrazovanja, jer to su odlike onih sa takvim stavovima, ima svugde.

Elem, u Beogradu živim duže nego što sam živeo u Tuzli, između ta dva perioda u mom životu je rat. Smatram se građaninom ovog grada, ravnim tebi i bez ikakve potrebe da se prema tebi i sličnim ravnam, niti da vam se prilagođavam.
Ničim me niste impresionirali da bi to bilo tako.

A sad sa nestrpljenjem čekamo tvoje prenemaganje.

literatesa literatesa 16:21 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ne pravi uobičajene greške u koracima, jer bi anarhista sa svojom sabraćom da silom razruši sve te socijalne konstrukte, a anarh ih opet prihvata takve kakve jesu jer prihvata i realnost tog globalno seoskog voza koji ide nekom svojom trasom po šinama a u kojem se on samo zatekao. Sa razonodom posmatra ostale saputnike u tom vozu udobno se smestivši u svoju fotelju, povezan je pri tome jedino sa ljudima ali zauvek odvojen od masovnog društva…

Isuse,

Samo malo nešto nađem..
literatesa literatesa 16:24 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Benedykt, obrati pažnju na poslednje podvučeno.

benedykt benedykt 16:25 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Elem, šta ti misliš o toj 'Paradi ponosa'?
I zašto je to nazvano 'ponosa'?
Koja je to bila ideja krstitelja toga naziva?

Pretpostavljam da je ponos izabran kao nešto što je nasuprot stidu koji je rezultat stigmatizovanja sredine.

Aha, potpuno logično, odnosno pošto se to tako zove u Americi i kako su oni sebe našli u tome tj rešili su tako neke svoje probleme, daj onda da i mi k’o od gđe Spasenije Pate Marković copy-paste prepišemo recepis za sarmice od zelja. Ima to nekog jako dubokog smisla, jer ko smo mi da sad izmišljamo toplu vodu i rupe na saksijama. Je l’ radilo tako u Americi…!? Noge-kako… Pali mašinu gazi svakoga ko ne shvata da je to za njegovo dobro. Evo sve primećujem, jer ako se ne varam deca koja se rodiše kada su hadži Džoni iz 357 i ostatak talibana mlatili na Trgu republike koga su stigli, još malo pa završiše fakultete. Znači ako dobro shvatam, do njihove peMzije ima sve cushty da bude što-no Del Boj reče tj samo još malo da se strpimo i eto nama komunizma. Doduše, u međuvremenu se makar shvatilo da treba angažovati skoro pa polovinu celokupne policije u zemlji Srbiji, da bi mogli da ubeležimo jedno pozitivno brojanje pa da nas gazda kome smo vezali konja gde je rekao, pomiluje očinski po poslušnoj glavi… Mi gradimo turbinu, turbina gradi nas…!?! Što-no-bi se nekada u vreme druga Tite reklo… Mislim što se mene tiče svake nedelje da se to održava i to Village People i Drag Queens rad da bude, svi u crne kožne lone sa golom buljom da se obuku pa da džuskanje na kamionima padne, i sve redno kako već to treba & dolikuje što-no-se-kaže…
maksa83 maksa83 16:34 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

benedykt

<veliki blok teksta bez ijednog entera>


Numem da ti kažem šta je recept, samo imam što bi rekao agresor hanč da bi ovaj grad to mogao da podnese bez velike traume da je istorija u jednom trenutku (zapravo dva) krenula nekim drugim tokom. Već sam dosta mator i pamtim ga boljeg i imam neku ideju šta je mog'o biti.

Od grada koji u pešačkoj zoni prodaje AHMAT SILA majice zapravo više nemam nikakva očekivanja. Nek' izgori ceo ko mu jebe mater.
maksa83 maksa83 16:36 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Elem, u Beogradu živim duže nego što sam živeo u Tuzli,

Kakva koincidencija! I ja!!!
predatortz predatortz 16:38 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Elem, u Beogradu živim duže nego što sam živeo u Tuzli,

Kakva koincidencija! I ja!!!


Zamisli! Svet je mali!
benedykt benedykt 16:46 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Benedykt, obrati pažnju na poslednje podvučeno.

Aha, mislim i šta sad sa podvučenim…?!! Ili ti ga, kakve to veze ima sa bilo čime što ja pričam, odnosno kako dođosmo do Tolstoja pa još Božić bate u toj igri asocijacija samo da mi je znati…
milisav68 milisav68 16:48 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
i imam neku ideju šta je mog'o biti.

Na primer da se bivša (možda) gej premijerka useli u otetu vilu na Dedinju.
literatesa literatesa 16:49 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Aha, mislim i šta sad sa podvučenim…?!! Ili ti ga, kakve to veze ima sa bilo čime što ja pričam, odnosno kako dođosmo do Tolstoja pa još Božić bate u toj igri asocijacija samo da mi je znati…

Pa i on je posmatrao svet kao i ti sa distance, ti nomad u vozu, Tolstoj plemić sa kmetovima.

Ko je Božić Bata?
maksa83 maksa83 16:53 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Na primer da se bivša (možda) gej premijerka useli u otetu vilu na Dedinju.

Što bi rekli na internetima "to se nisam nado".
benedykt benedykt 17:06 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
benedykt



Numem da ti kažem šta je recept, samo imam što bi rekao agresor hanč da bi ovaj grad to mogao da podnese bez velike traume da je istorija u jednom trenutku (zapravo dva) krenula nekim drugim tokom. Već sam dosta mator i pamtim ga boljeg i imam neku ideju šta je mog'o biti.

Od grada koji u pešačkoj zoni prodaje AHMAT SILA majice zapravo više nemam nikakva očekivanja. Nek' izgori ceo ko mu jebe mater.

Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje, zašto vole Putina i navijaju od sveg srca da cela Ukrajina izgori…?! Zato što veruju da je svo nepojamno to zlo ok sve dok će od toga na kraju balade da ispadne veće dobro.
Dakle, sve dok se na silu u grlo bude gurao tuđi recepis, od rabote ne da neće biti ništa, već samo još grđe može da bude. U Americi je sve to išlo organski od njih samih, tj nije im niko sa strane nametao dati model. Nazvali su to parada ponosa, jer su oni mislili da je to odgovarajući naziv, bunili su se u početku protiv nekog nasilja koje se dešavalo u Njujorku, da bi od toga na kraju ispalo to što jeste.
Sve u svemu, ne može se tuđi recept samo copy-paste prepisivati, jer će samo imati kontraefekat i pri tome Ahmat sila majice postati još popularnije.
Mislim ok, sve se ovo već desilo pre hiljadu godina, samo je tada onaj koji danas ima spomenik veličine omanjeg solitera, lepo uzeo mač u jednu a baklju u drugu ruku, pa sve koji su nisu slagali sa tom ondašnjom novotarijom iz civilizovanog sveta, lepo pobio, na lomači spalio, tj imanja oduzeo i proterao sistemom… Mrš bre džukele jedne i pogani izrodi…Ajd čibe da vas više ne vidim ovde, vi’š se civilizujemo po evropskoj modi…

P.S. Raspalio par puta entericu, više onako mestimično i da mi ne kukaš…
benedykt benedykt 17:11 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Aha, mislim i šta sad sa podvučenim…?!! Ili ti ga, kakve to veze ima sa bilo čime što ja pričam, odnosno kako dođosmo do Tolstoja pa još Božić bate u toj igri asocijacija samo da mi je znati…

Pa i on je posmatrao svet kao i ti sa distance, ti nomad u vozu, Tolstoj plemić sa kmetovima.

Ko je Božić Bata?

Drago mi je ali izuzetno zbog njega, mislim što je posmatrao i izjašnjavao se kao stariji božji brat ili-ti-ga od milošte Božić bata. Mislim, to je kao da ti ja sad kažem… E, jesi čula od Vanje Lazarove pesmu So maki sum se rodila a ti mi kažeš… Jao znam, to je ona pesma što je Toše Proeski peva, a on je znaš voleo svingeraj i izginuo u kolima kada se vraćao sa neke tezge… Mislim, ali zaista…
maksa83 maksa83 17:12 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje, zašto vole Putina i navijaju od sveg srca da cela Ukrajina izgori…?!

Zato što ih se već ~10 godina filuje da je Putin Obećao, Putin Zagrmeo, Putin Šalje Svemirske Brodove Sa Laserima zbog kojih su Hrvati u panici.

... što je sve leglo ko dupe na nošu za lečenje kompleksa zbog izgubljenih ratova. Melem bogojavljanska vodica.

Zamisli da imaš magični štapitj kojim bi mogao da predočiš random rusofilu koliko random Rusa apsolutno boli kurac za njega. Pa tragEdija...


P.S. Raspalio par puta entericu, više onako mestimično i da mi ne kukaš…

Ako, ako, mora da se vežba.
literatesa literatesa 17:16 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Drago mi je ali izuzetno zbog njega, mislim što je posmatrao i izjašnjavao se kao stariji božji brat ili-ti-ga od milošte Božić bata. Mislim, to je kao da ti ja sad kažem… E, jesi čula od Vanje Lazarove pesmu So maki sum se rodila a ti mi kažeš… Jao znam, to je ona pesma što je Toše Proeski peva, a on je znaš voleo svingeraj i izginuo u kolima kada se vraćao sa neke tezge… Mislim, ali zaista…

Tvoja krivulja pređe dug put, juče je bio jedan deo crkve srpske (i šta je jedan deo crkve nešto kao povoljan tečaj plemenitosti?), i jedan deo ruske vlasti (tamo tek budala kao u ruskoj priči), juče je bilo no-no bogohuliti, danas je to Božić Bata kroz smrznuto okno praznog kupea anarho nomada.

Mislim, ali zaista.
benedykt benedykt 17:18 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje, zašto vole Putina i navijaju od sveg srca da cela Ukrajina izgori…?!

Zato što ih se već ~10 godina filuje da je Putin Obećao, Putin Zagrmeo, Putin Šalje Svemirske Brodove Sa Laserima zbog kojih su Hrvati u panici.

... što je sve leglo ko dupe na nošu za lečenje kompleksa zbog izgubljenih ratova. Melem bogojavljanska vodica.

Zamisli da imaš magični štapitj kojim bi mogao da predočiš random rusofilu koliko random Rusa apsolutno boli kurac za njega. Pa tragEdija...


Da, da, da, ali zašto baš Putin… Zato što je on za njih princ na belome konju, i američka konjica iz western filmova, koja će da dođe i oslobodi ih od zuluma, uključujući tu i čuveni gej-paradni zulum. Što više ”zulumćari” budu pritiskali onaj sa tezge sa Ahmat sila majicama ima sve više da trlja ruke i zadovoljno cokće ustima…
softelectronics_e softelectronics_e 17:24 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
benedykt



Numem da ti kažem šta je recept, samo imam što bi rekao agresor hanč da bi ovaj grad to mogao da podnese bez velike traume da je istorija u jednom trenutku (zapravo dva) krenula nekim drugim tokom. Već sam dosta mator i pamtim ga boljeg i imam neku ideju šta je mog'o biti.

Od grada koji u pešačkoj zoni prodaje AHMAT SILA majice zapravo više nemam nikakva očekivanja. Nek' izgori ceo ko mu jebe mater.

Ja ne bih bio toliko malodušan.
Ovaj grad je priređivao sletove faraonu Titi, pa je, ipak, pretekao.
benedykt benedykt 17:28 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Drago mi je ali izuzetno zbog njega, mislim što je posmatrao i izjašnjavao se kao stariji božji brat ili-ti-ga od milošte Božić bata. Mislim, to je kao da ti ja sad kažem… E, jesi čula od Vanje Lazarove pesmu So maki sum se rodila a ti mi kažeš… Jao znam, to je ona pesma što je Toše Proeski peva, a on je znaš voleo svingeraj i izginuo u kolima kada se vraćao sa neke tezge… Mislim, ali zaista…

Tvoja krivulja pređe dug put, juče je bio jedan deo crkve srpske (i šta je jedan deo crkve nešto kao povoljan tečaj plemenitosti?), i jedan deo ruske vlasti (tamo tek budala kao u ruskoj priči), juče je bilo no-no bogohuliti, danas je to Božić Bata kroz smrznuto okno praznog kupea anarho nomada.

Mislim, ali zaista.

Nije pod jedan ruska vlast niti sam je pominjao u tom obliku, već rusofili vs kremljoljupci. Pod dva, nije nikakva krivulja već kao strela prava i ravna linija, samo se ti ne udubljuješ tj povodiš se za ličnim shvatanjem onoga što si čula. Crkva nije jedinstvena po tom pitanju, eno ti npr mog druga Grigorija, a evo ti na drugoj strani i mene samog rusofila koji nisam nikakav kremljoljubac, kada smo već i kod toga. Ne znam zaista o kakvom bogohuljenju pričaš, manje čitaj ukoso a više pitaj ako misliš da sam nešto bio nedorečen ili da se to može tumačiti ovako ili onako. Kupe je inače pun i prepun jer ne živim na pustom ostrvu, kao što ni bilo kakvog Božić bate u njemu nema, sem naravno u tvojim ukoso pročitanim asocijacijama. Poenta je u tome da se ti ne povodiš za bilo kakvim socijalnim konstruktima ili ti ga ne zamaraš glupostima, već imaš neku svoju unutrašnju slobodu i svoja pravila. Mislim ali zaista…
crossover crossover 17:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83

Od grada koji u pešačkoj zoni prodaje AHMAT SILA majice zapravo više nemam nikakva očekivanja. Nek' izgori ceo ko mu jebe mater.


Skroz mi je blizak tvoj sentiment, tako sam i ja pizdeo svaki put kad okače preko cele Albanije i Glavne Pošte one crvene banere sa Brozom i Marksom, i prigodnim tekstom kojim nam Partija poručuje poruku. Tad mi je izgledalo da toj bolesti nikad neće doći kraj, stvarno sam mislio da sve treba zapaliti.
softelectronics_e softelectronics_e 17:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

maksa83
Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje, zašto vole Putina i navijaju od sveg srca da cela Ukrajina izgori…?!

Zato što ih se već ~10 godina filuje da je Putin Obećao, Putin Zagrmeo, Putin Šalje Svemirske Brodove Sa Laserima zbog kojih su Hrvati u panici.

... što je sve leglo ko dupe na nošu za lečenje kompleksa zbog izgubljenih ratova. Melem bogojavljanska vodica.

Zamisli da imaš magični štapitj kojim bi mogao da predočiš random rusofilu koliko random Rusa apsolutno boli kurac za njega. Pa tragEdija...


P.S. Raspalio par puta entericu, više onako mestimično i da mi ne kukaš…

Ako, ako, mora da se vežba.

Srbi i Rusi su braća.
I, što bi rekao Vesić, to je tako.
predatortz predatortz 17:32 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Srbi i Rusi su braća.


Ne zanosite se glupostima!

Rusi bi nas, bez pardona, upotrebili kao dimnu zavesu, ne mareći šta bi sa nas nakon toga bilo.

Zapravo, toga se u ovom trenutku treba najviše da plašimo.
literatesa literatesa 17:32 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Nije pod jedan ruska vlast niti sam je pominjao u tom obliku, već rusofili vs kremljoljupci. Pod dva, nije nikakva krivulja već kao strela prava i ravna linija, samo se ti ne udubljuješ tj povodiš se za ličnim shvatanjem onoga što si čula. Crkva nije jedinstvena po tom pitanju, eno ti npr mog druga Grigorija, a evo ti na drugoj strani i mene samog rusofila koji nisam nikakav kremljoljubac, kada smo već i kod toga. Ne znam zaista o kakvom bogohuljenju pričaš, manje čitaj ukoso a više pitaj ako misliš da sam nešto bio nedorečen ili da se to može tumačiti ovako ili onako. Kupe je inače pun i prepun, ne živim na pustom ostrvu kao lokaciji, samo je poenta u tome da se ti ne povodiš za bilo kakvim socijalnim konstruktima ili ti ga ne zamaraš glupostima, već imaš neku svoju unutrašnju slobodu i svoja pravila. Mislim ali zaista…

Ma da, sad popunjavaš sličice kako ti odgovara. Mala vjeverica tu, sunašce ovde, potočić tamo, i itd. :)
benedykt benedykt 17:39 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Ma da, sad popunjavaš sličice kako ti odgovara. Mala vjeverica tu, sunašce ovde, potočić tamo, i itd. :)

Slobodna si da mi zapušiš usta, sve što sam napisao je i dalje u komentarima na ovom istom tekstu. Nemoj da si lenja i da se stidiš, pa mi javi ko je od nas dvoje popunjavao sličice kako mu je odgovaralo. Ne, ti bi sada da me utrpaš u neku fioku, pa kao ček ček to anarh mi nešto mnogo poznato… Ma da, setila sam se… Pis’o Tolstoj o anarhiji… Stani da vidim šta je tačno rek’o… Ju-ju crni benedykte znači kao Božić bata se izjašnjavaš. Eto vidi, i on isto posmatr’o, znači to je to…!? Mislim ali zaista…
gedza.73 gedza.73 17:46 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

benedykt
Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje

Zato što tamo u Kadirovoj Čečeniji se zna red i poredak, poštuje se porodica i tradicija, zakoni (šerijatski) su strogi pa je stopa kriminala niska, nema nastranih i devijacija. Tako kažu ovi koji su oduševljeni islamističkim Arkanom sa Planine.
Aj sad ti takvom nekom bila šta objasni.

A izgleda da su većina. I trenutno su oduševljeni idejom da Srbija bude u uniji sa Rusijom, Belorusijom i Severnom Korejom. Ponavljam se ali novinarka koja je bila glavna za rijaliti sada eksperimentiše sa jednom vrlo gledanom emisijom (ljudi prate po kafićima) u koju dovodi likove poput poslednjeg predsednika samoupravnog socijalističkog samoupravljanja SFRJ (tako neka nebuloza), 'naučne saradnike', oficire JNA u penziji koji smislenu rečenicu ne mogu da sklope, Dejana Lučića i slične frikove koji prepričavaju naučno fantastične filmove i horor priče.

Posle nam kriv neko drugi i svi nas mrze. K'o da smo Zona sumraka.

literatesa literatesa 17:46 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Slobodna si da mi zapušiš usta, sve što sam napisao je i dalje u komentarima na ovom istom tekstu. Nemoj da si lenja i da se stidiš, pa mi javi ko je od nas dvoje popunjavao sličice kako mu je odgovaralo. Ne, ti bi sada da me utrpaš u neku fioku, pa kao ček ček to anarh mi nešto mnogo poznato… Ma da, setila sam se… Pis’o Tolstoj o anarhiji… Stani da vidim šta je tačno rek’o… Ju-ju crni benedykte znači kao Božić bata se izjašnjavaš. Eto vidi, i on isto posmatr’o, znači to je to…!? Mislim ali zaista…

Tolstoja sam spomenula prije tri dana, pa tebi anarhisti za anarhiju tj da svako pristajanje na pravilo (pravilo samo jednog dela crkve?) poništava hrišćanstvo,
ti se malo ogradio, kao jesam deo sveta, toplo mi je s njima u kupeu ali ja ne volim piti rakiju kao i svi, samo ih posmatram rumene i brbljave, razdragane moje sunarodnike (ruski pisci su opsjednuti pričicama iz voza:),
I ok, sjetim se stranice iz knjige koja spominje i distancu i da su Tolstoj i Bog bili kao dva medvjeda u brlogu,
Ti se užasneš slike o dva medvjeda u brlogu i pomisliš na skojevke?

Ali, ali zaista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:50 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

AHMAT SILA



A balije imaju i svoj Žandarmeus bend:

benedykt benedykt 17:53 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Tolstoja sam spomenula prije tri dana, pa tebi anarhisti za anarhiju tj da svako pristajanje na pravilo (pravilo samo jednog dela crkve?) poništava hrišćanstvo.

Još kada bi uspela da shvatiš kako su anarhista i anarh dva potpuno različita univerzuma, pa da nastavimo bilo gde dalje sa ovom diskusijom. Lepo ti ja rekoh… Bilo je ček-ček što mi ovo anarh nešto poznato…!?? Ma da, ne znam samo zašto je zaboravio ono -ista na kraju, valjda se nešto pravi važan… Da vidimo šta ima od tih anarh-ista da ja znam… Evo ga, našla sam Tolstoj, Božić bata, pa još isto kao ovaj anarh bez onog ista na kraju, posmatra i on kroz prozor. To je to, nema druge…!? Idem sad sve u lice da mu saspem… Zašto ti benedykte misliš da si Božić bata, ajd sad priznaj neću ti ništa…!?
literatesa literatesa 17:59 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Još kada bi uspela da shvatiš kako su anarhista i anarh dva potpuno različita univerzuma, pa da nastavimo bilo gde dalje sa ovom diskusijom. Lepo ti ja rekoh… Bilo je ček-ček što mi ovo anarh nešto poznato…!?? Ma da, ne znam samo zašto je zaboravio ono -ista na kraju, valjda se nešto pravi važan… Da vidimo šta ima od tih anarh-ista da ja znam… Evo ga, našla sam Tolstoj, Božić bata, pa još isto kao ovaj anarh bez onog ista na kraju, posmatra i on kroz prozor. To je to, nema druge…!? Idem sad sve u lice da mu saspem… Zašto ti benedykte misliš da si Božić bata, ajd sad priznaj neću ti ništa…!?

Ti si sve na riječ anarho sa četnicima i crkvom kao što sam ja skojevka iz maštarija, otprilike.
benedykt benedykt 18:02 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

gedza.73
benedykt
Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje

Zato što tamo u Kadirovoj Čečeniji se zna red i poredak, poštuje se porodica i tradicija, zakoni (šerijatski) su strogi pa je stopa kriminala niska, nema nastranih i devijacija. Tako kažu ovi koji su oduševljeni islamističkim Arkanom sa Planine.
Aj sad ti takvom nekom bila šta objasni.


Ne može da se objasni, jer je upravo o tome reč. Kadirov je njima uzor kako treba da se uredi država, kao što su to i Putin, Lukašenko i cela ta bulumenta. Nema tamo da dupetari šetaju, nema da Amerika sprovodi diktat, eh kada bi i mi samo mogli tako (kažu oni sebi)… Sad će da ih Putin sve izgazi tamo u Ukrajini k’o mače muškatlu… Uraaa naši, Ahmat sile se ukro-fašista plaši…
benedykt benedykt 18:12 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Ti si sve na riječ anarho sa četnicima i crkvom kao što sam ja skojevka iz maštarija, otprilike.

Kojim četnicima izvini… Onim iz 1. Svetskog rata, onim iz 2. Svetskog rata odsek JVuO, ili su ipak oni Pećančevi u pitanju, može biti oni iz filmova Veljka Bulajića….?!! Oni od Vuka Draškovića devedesetih ili oni njegovog kuma Voje Šešelja, ili ipak oni u tvojim krajevima iz tog doba…??!! Ili si ipak ti sama izabrala za mene šta je tačan odgovor, pošto je to je li sve jedno te isto…!?
Koja se tebi crkva sada javlja, samo da mi je znati ali zaista… Ah da, nisam se u’vatio prve kamenice da raspalim po Nikanoru, da kažem kakvo je on samo đubre… U prevodu, drug Benedykt je iskazao neodlučnost u pogledima, nije kritikovao dovoljno i kako smo se dogovorili na partijskom sastanku pre toga… Sorry a zašto bih ja to radio, samo mi to nije jasno… Jer ako ćemo da teramo mak na konac, priča je daleko dublja od tog površnog stava i pratećeg takmičenja u pljuvanju, tj ritualnog kamenovanja bilo koje od zaraćenih strana…
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:13 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ok, a zašto Ahmat sila majice narod kupuje,


Because

literatesa literatesa 18:15 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Kojim četnicima izvini… Onim iz 1. Svetskog rata, onim iz 2. Svetskog rata odsek JVuO, ili su ipak oni Pećančevi u pitanju, može biti oni iz filmova Veljka Bulajića, oni Vuka Draškovića devedesetih ili oni njegovog kuma Voje Šešelja, ili oni u tvojim krajevima iz tog doba…??!! Ili si ipak ti sama izabrala za mene šta je tačan odgovor, pošto je to je li sve jedno te isto…!?
Koja se tebi crkva sada javlja, samo da mi je znati ali zaista… Ah da, nisam se u’vatio prve kamenice da raspalim po Nikanoru, da kažem kakvo je on samo đubre… U prevodu, drug Benedykt je iskazao neodlučnost u pogledima, nije kritikovao dovoljno i kako smo se dogovorili na partijskom sastanku pre toga… Sorry a zašto bih ja to radio, samo mi to nije jasno… Jer ako ćemo da teramo mak na konac, priča je daleko dublja od tog površnog stava i pratećeg takmičenja u pljuvanju, tj ritualnog kamenovanja bilo koje od strana…


Ajde bre ne udaraj ispod pojasa, nismo na tečaju plemenitosti jednog dela crkve, gore si opjevao Ognjenu i Gromovnika, sad je nešto kao Božić Bata (i to Tolstojev, jbt) dobra zeza..

Ne moraš reći svoje stavove po definiciji iz neke knjige, vidimo ih, čitamo iako kukuljiš i mumuljiš, i na konkretna pitanja ne odgovaraš nego smaraš sa komunistima..

Šta bi sa tim okupljanjem crkveno nepodobnih, jesi za ili protiv?
benedykt benedykt 18:26 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Ajde bre ne udaraj ispod pojasa, nismo na tečaju plemenitosti jednog dela crkve, gore si opjevao Ognjenu i Gromovnika, sad je nešto kao Božić Bata (i to Tolstojev, jbt) dobra zeza..


Da se ne ponavljam za bezveze, idi najbolje pa pročitaj omanji čaršav koji napisah na blogu Koste Babića, tj OVDE i to pre manje od tri nedelje. Ti si se zapljunula na tom blogu, pozdravila Kostu, prepoznala Nikolet’nu, i dalje te valjda nije ni zanimalo. Imaš i taj deo sa tom pesmom koju sada pominješ, sve lepo i detaljno objašnjen, pa pogledaj
E, kada pročitaš ali sa razumevanjem taj čaršav, a ti se slobodno vrati da bilo šta da raspravljamo o Ognjenoj Mariji, Gromovniku i crkvi tj meni. Nemoj svoje krajnje simplifikovano shvatanje onoga što je napisano meni nabijati na nos, rekoh lepo pitaj ako misliš da je nešto nejasno…
literatesa literatesa 18:33 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Da se ne ponavljam za bezveze, idi najbolje pa pročitaj omanji čaršav koji napisah na blogu Koste Babića, tj OVDE i to pre manje od tri nedelje. Ti si se zapljunula na tom blogu, pozdravila Kostu, prepoznala Nikolet’nu, i dalje te valjda nije ni zanimalo. Imaš i taj deo sa tom pesmom koju sada pominješ, sve lepo i detaljno objašnjen, pa pogledaj
E, kada pročitaš ali sa razumevanjem taj čaršav, a ti se slobodno vrati da bilo šta da raspravljamo o Ognjenoj Mariji, Gromovniku i crkvi tj meni. Nemoj svoje krajnje simplifikovano shvatanje onoga što je napisano meni nabijati na nos, rekoh lepo pitaj ako misliš da je nešto nejasno…

Ma znaš da hoću, sve se udaram nogom u dupe da vidim šta piše kod Koste o Ognjenoj i Gromovniku. Podcjenjuješ sposobnost drugih da razumiju pročitano, osupne te okolina mislećih bića?


Ali, zaista opet nisi odgovorio na konkretno pitanje konkretnog problema.
benedykt benedykt 18:43 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Ma znaš da hoću, sve se udaram nogom u dupe da vidim šta piše kod Koste o Ognjenoj i Gromovniku. Podcjenjuješ sposobnost drugih da razumiju pročitano, osupne te okolina mislećih bića?


Ali, zaista opet nisi odgovorio na konkretno pitanje konkretnog problema.

Primećujem sposobnost, čim se čak ni deo sa Ognjenom Marijom nije shvatio ali znači bukvalno ni promil, odnosno sve je kontra i naopako shvaćeno. Tebi ako je do svađe, ili ti je može biti danas neki loš dan, nađi nekoga bližeg sebi pa se ko ljudi isvađajte. Nisam zaista zainteresovan za bilo šta slično.
Dakle, ne budi lenja već pročitaj ono što sam napisao, sa svim citatima iz Stara vjera u Srba i Hrvata od Natka Nodila odnosno Katičićevog dela Božanski boj - Tragovima svetih pjesama naše pretkršćanske starine, pa da nastavimo dalje. Sorry, slab sam sa lampama u lice, ključevima, i ispitivanjima. Prosto mi ne prija takva vrsta komunikacije, tj pomešala si me sa nekim….
literatesa literatesa 18:45 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Primećujem sposobnost, čim se čak ni deo sa Ognjenom Marijom nije shvatio ali znači bukvalno ni promil, odnosno sve je kontra i naopako shvaćeno. Tebi ako je do svađe, ili ti je može biti danas neki loš dan, nađi nekoga bližeg sebi pa se ko ljudi isvađajte. Nisam zaista zainteresovan za bilo šta slično.
Dakle, ne budi lenja već pročitaj ono što sam napisao, sa svim citatima iz Stara vjera u Srba i Hrvata od Natka Nodila odnosno Katičićevog dela Božanski boj - Tragovima svetih pjesama naše pretkršćanske starine, pa da nastavimo dalje. Sorry, slab sam sa lampama u lice, ključevima, i ispitivanjima. Prosto mi ne prija takva vrsta komunikacije, tj pomešala si me sa nekim….

cc
literatesa literatesa 18:47 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Prosto mi ne prija takva vrsta komunikacije, tj pomešala si me sa nekim….

Bogami, prija tebi određena malo grublja vrsta komunikacije, samo ne ova?

Senzibilan anarh, štaš.
benedykt benedykt 18:51 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Šta bi sa tim okupljanjem crkveno nepodobnih, jesi za ili protiv?

Piše ti gore iznad i to na ovoj strani, u odgovoru Maksi…
No, pošto ima lenjih, daj da se citiramo…
Mislim što se mene tiče svake nedelje da se to održava i to Village People i Drag Queens rad da bude, svi u crne kožne lone sa golom buljom da se obuku pa da džuskanje na kamionima padne, i sve redno kako već to treba & dolikuje što-no-se-kaže…

Isto to sam napisao još dva puta na ovom tekstu tj jednom isto ovako samo drugačijim rečima a drugi put u odgovoru Angie gde sam rekao da je za mene ona (kao i ti uostalom) u suštini ultra-konzervativna tj nemam bukvalno prag osetljivosti i crvenu liniju preko koje se ne prelazi. Sorry, ali nikako da nađem opciju kako se pali fluo šljašteće blinkanje komentara pa da budu uočljiviji...
angie01 angie01 18:53 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatore, o cemu ti pricas, kakvi kafici, Orac,...kultura ibarske, je stigla devedesetih, ne ibarske, nego jos gore,..kao i mnoge druge promene,..al uopste ne pricamo o tome-barem ne ja, a najmanje o onima koji su dosli iz manjih sredina-to je normalna stvar,..znaci, ja nisam protiv migracija, naprotiv,...protiv sam siledzijskog nametanja retrogradnih okvira i menjanja ambijenta u tomsmislu,...lepo sam rakla,..pa si ti na to dodao, eto, kada ste potentniji,..znaci, razumeli smo se jos prvog puta.

da l sam ja tebi smarac me zabolese usi,...al je cinjenica da one zidne slike mladica i bezbrojne sablonske otiske nisu pravili kultivisani gradjani.

ravnim tebi i bez ikakve potrebe da se prema tebi i sličnim ravnam, niti da vam se prilagođavam.
Ničim me niste impresionirali da bi to bilo tako.


gluposti u tvojim recima ne manjka,... niko ne trazi da se ti ravnas po nekome, nego je normalno da se BILO KO ko negde dodje potrudi da se uklopi u ambijnt u koji je stigao, a ne obratno- to je bejzik, gde god da si otisao.

edit, evo, sada sam videla i maxin komentar,..pa to ti kazem, u ovom gradu nekada nije bilo moguce prodavati majce tipa Ahmat sila,...
literatesa literatesa 18:54 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Isto to samo drugim rečima sam napisao još dva puta na ovom tekstu, sorry ali nikako da nađem opciju kako se pali fluo šljašteće blinkanje komentara pa da bude uočljiviji.:.

Ali zaista ne čitam sve komentare.

Mislim što se mene tiče svake nedelje da se to održava i to Village People i Drag Queens rad da bude, svi u crne kožne lone sa golom buljom da se obuku pa da džuskanje na kamionima padne, i sve redno kako već to treba & dolikuje što-no-se-kaže…

Uh, gore nego što sam mislila.
literatesa literatesa 18:55 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

(kao i ti uostalom) u suštini ultra-konzervativna.

Daj, čovječe, ne karikiraj maštarijama o časnim sestrama.
literatesa literatesa 18:57 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Skojevke i časne sestre, svetice i kurve. Kakva lepeza muških emocija.
benedykt benedykt 18:58 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Prosto mi ne prija takva vrsta komunikacije, tj pomešala si me sa nekim….

Bogami, prija tebi određena malo grublja vrsta komunikacije, samo ne ova?

Senzibilan anarh, štaš.

Samo onaj koga iritira intelektualna lenjost kod ljudi, ukalupljenost u odnekle pokupljene socijalne konstrukte zbog kojih bi oni druge ljude kamenjem gađali, jer samo je jedan put ispravan po njima, odnosno to tako pokazivanje prstom i vikanje izdajniče, fašisto, reci mi, reci mi, izjasni se ako smeš. Kao što rekoh ako ti je loš dan idi udaraj u boksersku vreću, ili nađi lepo nekoga da se svađaš. Nisam zainteresovan za takvu vrstu komunikacije. Sorry…
literatesa literatesa 19:00 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

prstom i vikanje izdajniče, fašisto, reci mi, reci mi, izjasni se ako smeš.

:))
benedykt benedykt 19:00 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
(kao i ti uostalom) u suštini ultra-konzervativna.

Daj, čovječe, ne karikiraj maštarijama o časnim sestrama.

Pokazuješ jedino samu sebe sa tim baljezgarijama, ili si dotle došla u svojim maštarijama pa kao što i ja to i drugi…
benedykt benedykt 19:01 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Skojevke i časne sestre, svetice i kurve. Kakva lepeza muških emocija.

Vol’la si Bijelo dugme primećuje se…
predatortz predatortz 19:01 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

gluposti u tvojim recima ne manjka,... niko ne trazi da se ti ravnas po nekome, nego je normalno da se BILO KO ko negde dodje potrudi da se uklopi u ambijnt u koji je stigao, a ne obratno- to je bejzik, gde god da si otisao.


Teško je tebi objasniti da neko ko u Beograd dođe iz Tuzle, Kragujevca, Niša, Sarajeva, Osijeka, Banjaluke... ne treba nikakve posebne kurseve uklapanja.

Sve je to, uz neznatne razlike, bio jedan kulturni i socijalni nivo.

Ja razumem da u Londonu, Torontu, Sidneju, ne bih naišao na identičan kulturološki obrazac, ali u Beogradu, uz neke nebitne i sitne specifičnosti, jesam.

Prestani da se ponašaš kao da smo sa grane sišli i prvi put videli grad.

Beograd jeste najveći grad u bivšoj nam državi, ali ne i po gradskom duhu i urbanizaciji u odnosu na neke druge, zapadnije i severnije gradove.

literatesa literatesa 19:02 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Pokazuješ jedino samu sebe sa tim baljezgarijama, ili si dotle došla u svojim maštarijama pa kao što i ja to i drugi…

Oh, mica mala zakopčana do grla a pod kožom spreman na izazove? :)
literatesa literatesa 19:03 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Vol’la si Bijelo dugme primećuje se…

Ne, baš nisam.

Ognjenom sveticom si se ti bavio reče i kod Koste?
benedykt benedykt 19:14 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Vol’la si Bijelo dugme primećuje se…

Ne, baš nisam.

Ognjenom sveticom si se ti bavio reče i kod Koste?

Samo kada ne bi bila baš tolika lenština… Ta Ognjena Marija je samo preuzeta iz onoga od pre tj ta svetica je samo drugo ime za nešto što blage veze nema sa hrišćanstvom. Isto tako, ni taj Sveti Ilija ne grmi, niti u hrišćanstvu, barem onom izvornom, ima bilo kakvih svetaca a kamoli tih što grme. Dakle, i on je samo preuzet pa preobučen iz neke sasvim druge priče pre toga, ali si ti vidim stigla do Tora, jer valjda ima taj novi holivudski blokbaster Marvel superKerojski film. Aferim…
Lepo ja rekoh, ti prosto sve prevodiš na neki svoj sopstveni jezik, a to kurve i svetice ti je iz elegične pjesme od Bijelog dugmeta by the way…
benedykt benedykt 19:17 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Pokazuješ jedino samu sebe sa tim baljezgarijama, ili si dotle došla u svojim maštarijama pa kao što i ja to i drugi…

Oh, mica mala zakopčana do grla a pod kožom spreman na izazove? :)

Sačekaj da napravim screenshot ovog komentara, jer će neki meni dragi ljudi da plaču tri dana i tri noći kada ovo budu čitali…
maksa83 maksa83 19:25 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Skroz mi je blizak tvoj sentiment, tako sam i ja pizdeo svaki put kad okače preko cele Albanije i Glavne Pošte one crvene banere sa Brozom i Marksom, i prigodnim tekstom kojim nam Partija poručuje poruku. Tad mi je izgledalo da toj bolesti nikad neće doći kraj, stvarno sam mislio da sve treba zapaliti.

Eto vidiš kako na kraju ipak sve dođe na svoje mesto.
literatesa literatesa 19:26 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Samo kada ne bi bila baš tolika lenština…

Ali zaista smiješno. :)
Ta Ognjena Marija je samo preuzeta iz onoga od pre tj ta svetica je samo drugo ime za nešto što blage veze nema sa hrišćanstvom. Isto tako, ni taj Sveti Ilija ne grmi, niti u hrišćanstvu, barem onom izvornom, ima bilo kakvih svetaca a kamoli tih što grme. Dakle, i on je samo preuzet pa preobučen iz neke sasvim druge priče pre toga, ali si ti vidim stigla do Tora, jer valjda ima taj novi holivudski blokbaster Marvel superKeroji film. Aferim…

Benedykt, da li ti razumiješ da ljudi ponešto znaju o pravoslavlju, paganizmu, nordijskoj mitologiji (ako ništa, neko je čitao samo Gejmana) i itd..

I Marvel se podrazumjeva.

Lepo ja rekoh, ti prosto sve prevodiš na neki svoj sopstveni jezik, a to kurve i svetice ti je iz elegične pjesme od Bijelog dugmeta by the way…

I primijetiš li da ignorišem bosanštinu koju po potrebi, kako ti usfali misaone snage, koristiš protiv mene..
literatesa literatesa 19:31 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Sačekaj da napravim screenshot ovog komentara, jer će neki meni dragi ljudi da plaču tri dana i tri noći kada ovo budu čitali…

Nadam se od sreće. :)
benedykt benedykt 19:44 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa

Benedykt, da li ti razumiješ da ljudi ponešto znaju o pravoslavlju, paganizmu, nordijskoj mitologiji (ako ništa, neko je čitao samo Gejmana) i itd..

I Marvel se podrazumjeva.

Ma šta kažeš, do Gejmena i njegove Nordijske mitologije si stigla… Wooooow, idem da ti kupim orden za to skoro pa ljudskome umu neshvatljivo dostignuće… To si da pretpostavljam čitala, jer krenuo Tor da mlatara sa onim njegovim čekićem u Avengers, pa ko veli daj da vidim o čemu se tu zaista radi. Još samo kada bi neko stigao da ti objasni da taj gromovnik o kome ja pričam nema nikakve veze sa Torom niti sa bilo kakvom nordijskom mitologijom, a da je pri tome ista sa sve njim i tim glupim čekićem samo jeftini IKEA skandinavski falsifikat originala, pa da mu platim za to bogougodno delo. Primećujem inače to znanje, skoro sam pa fasciniran, odnosno upravo se spremam da te pitam ima li ono Sveto pismo bilo koju drugu svrhu sem da se tako ponekad pored MacBook-a uslika, i eventualno da bude podmetač za nešto…

benedykt benedykt 19:49 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Sačekaj da napravim screenshot ovog komentara, jer će neki meni dragi ljudi da plaču tri dana i tri noći kada ovo budu čitali…

Nadam se od sreće. :)

Nebitno, valjaće se ljudi od smeha ali bukvalno… Da sad ne idem u detalje, tj šta će prvo ali na keca da me pitaju…
literatesa literatesa 19:51 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ma šta kažeš, do Gejmena i njegove Nordijske mitologije si stigla… Wooooow, idem da ti kupim orden za to skoro pa ljudskome umu neshvatljivo dostignuće… To si da pretpostavljam čitala, jer krenuo Tor da mlatara sa onim njegovim čekićem u Avengers, pa ko veli daj da vidim o čemu se tu zaista radi. Još samo kada bi neko stigao da ti objasni da taj gromovnik o kome ja pričam nema nikakve veze sa Torom niti sa bilo kakvom nordijskom mitologijom a da je pri tome ista samo jeftini IKEA skandinavski falsifikat originala, pa da mu platim za to bogougodno delo. Primećujem inače to znanje, skoro sam pa fasciniran

Rekla sam "ako ništa"

I: Marvel se podrazumjeva (podrazumjeva uz nešto, kao prilog)

Hm, ti zaista jako, jako želiš znati više? I to je ok, meni ne smeta.

Ko je prvi počeo?

odnosno upravo se spremam da te pitam ima li ono Sveto pismo bilo koju drugu svrhu sem da se tako ponekad pored MAcBook-a uslika, i eventualno da bude podmetač za nešto…

Cc, al si otkačio koliko ti se sviđa slika.
literatesa literatesa 19:54 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Nebitno, valjaće se ljudi od smeha ali bukvalno… Da sad ne idem u detalje, tj šta će prvo ali na keca da me pitaju…

Ne mogu zamisliti zašto će dragi ljudi plakati, dobro, nebitno.
benedykt benedykt 19:54 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa


odnosno upravo se spremam da te pitam ima li ono Sveto pismo bilo koju drugu svrhu sem da se tako ponekad pored MacBook-a uslika, i eventualno da bude podmetač za nešto…

Cc, al si otkačio koliko ti se sviđa slika.

Pokušao sam nešto sasvim drugo, samo onako suptilno, da ti kažem sa svojim komentarom vezanim za tu sliku. By the way…
literatesa literatesa 19:55 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Pokušao sam nešto sasvim drugo, samo onako suptilno, da ti kažem sa svojim komentarom vezanim za tu sliku. By the way…

Vidi, ti uvijek možeš ponuditi više i bolje slikom. I to je ok.
benedykt benedykt 19:56 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Nebitno, valjaće se ljudi od smeha ali bukvalno… Da sad ne idem u detalje, tj šta će prvo ali na keca da me pitaju…

Ne mogu zamisliti zašto će dragi ljudi plakati, dobro, nebitno.

Za stomak će se držati i udarati nogama o pod, dok će im suze ići od smeha. A onda će kada dođu sebi, odmah da me pitaju… Nebitno već šta…
literatesa literatesa 19:58 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Za stomak će se držati i udarati nogama o pod, dok će im suze ići od smeha. A onda će kada dođu sebi, odmah da me pitaju… Nebitno već šta…

Dragi ljudi su tinejdžeri?
angie01 angie01 19:59 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven


Teško je tebi objasniti da neko ko u Beograd dođe iz Tuzle, Kragujevca, Niša, Sarajeva, Osijeka, Banjaluke... ne treba nikakve posebne kurseve uklapanja.


ahahaha,..pa ja sam do sada bila u zabludi da izmedju tebe i hucija ipak ima neke razlike, u kontanju, preradi info, razumevanju napisanog i sposobnosti logickog odgovaranja,...


Prestani da se ponašaš kao da smo sa grane sišli i prvi put videli grad.


eno, rece ti i maxa o cemu se radi, tako da ne lupetj vise,..dodala sam i u moj prethodni komentar,...
angie01 angie01 20:01 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Eto vidiš kako na kraju ipak sve dođe na svoje mesto.



predatortz predatortz 20:02 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Za stomak će se držati i udarati nogama o pod, dok će im suze ići od smeha. A onda će kada dođu sebi, odmah da me pitaju… Nebitno već šta…


Dragi ljudi su tinejdžeri?


You two, get a room!
benedykt benedykt 20:03 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Pokušao sam nešto sasvim drugo, samo onako suptilno, da ti kažem sa svojim komentarom vezanim za tu sliku. By the way…

Vidi, ti uvijek možeš ponuditi više i bolje slikom. I to je ok.

A što bih to pa radio, izvini…?!? Da pokažem i ja svoju Apple od igle do lokomotive ergelu pa da ljudi vide da i ja konje za trku điha điha imam. Ili da ipak pokažem ergelu ali da je iza biblioteka i te knjige koje čitam a da se pri tome vidi i Sveto pismo ali onako nehajno, šta misliš reci mi…?!! Ili možda bolje da stavim Miltonov Izgubljeni raj jer ima lepše korice, pa će sve to bolje nekako da ispadne…
literatesa literatesa 20:06 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

A što bih to pa radio, izvini…?!? Da pokažem i ja svoju Apple od igle do lokomotive ergelu pa da ljudi vide da i ja konje za trku điha điha imam, ili da pokažem eventualno i ergelu ali da je iza biblioteka i te knjige koje čitam a da se primtome vidi i Sveto pismo ali onako nehajno, šta misliš reci mi…?!! Ili ipak bolje da stavim Miltonov Izgubljeni raj jer ima lepše korice, pa će sve to bolje nekako da ispadne…

Ne razumijem, takmičio bi se ali da ne pokažeš ništa, nešto, bolje.

Imaš li ti konja za trku ili ne, ili mome konju gledaš u guzicu evo treći dan?
benedykt benedykt 20:07 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Za stomak će se držati i udarati nogama o pod, dok će im suze ići od smeha. A onda će kada dođu sebi, odmah da me pitaju… Nebitno već šta…

Dragi ljudi su tinejdžeri?

Misliš samo se tinejdžeri zaista i od srca smeju, a svi stariji to rade sa nekom dozom digniteta pa kao samo lagani osmeh da se ne pretera. Zanimljivo…
literatesa literatesa 20:08 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Misliš samo se tinejdžeri zaista i od srca smeju, a svi stariji to rade sa nekom dozom digniteta pa kao samo lagani osmeh da se ne pretera. Zanimljivo…

Da li su ti stariji ljudi programeri?
predatortz predatortz 20:08 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

eno, rece ti i maxa o cemu se radi, tako da ne lupetj vise,..dodala sam i u moj prethodni komentar,...


I? Kakve veze te majice i ja imamo?

I sa muralima koje neko crta?

Sa budalama koje ih crtaju i budalama koje jurišaju na njih?

Ili sa šabanerijom koja je došla i onom koju sam zatekao?


benedykt benedykt 20:08 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
A što bih to pa radio, izvini…?!? Da pokažem i ja svoju Apple od igle do lokomotive ergelu pa da ljudi vide da i ja konje za trku điha điha imam, ili da pokažem eventualno i ergelu ali da je iza biblioteka i te knjige koje čitam a da se primtome vidi i Sveto pismo ali onako nehajno, šta misliš reci mi…?!! Ili ipak bolje da stavim Miltonov Izgubljeni raj jer ima lepše korice, pa će sve to bolje nekako da ispadne…

Ne razumijem, takmičio bi se ali da ne pokažeš ništa, nešto, bolje.

Imaš li ti konja za trku ili ne, ili mome konju gledaš u guzicu evo treći dan?

Ne, suptilno sam hteo još sa prvim komentarom oko te slike da ti kažem da se to ne radi, jer ispadne onako malo… Kako bih ti objasnio… Nebitno, shvatićeš valjda jednog dana…
benedykt benedykt 20:10 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

literatesa
Misliš samo se tinejdžeri zaista i od srca smeju, a svi stariji to rade sa nekom dozom digniteta pa kao samo lagani osmeh da se ne pretera. Zanimljivo…

Da li su ti stariji ljudi programeri?

Ne, hvala na pitanju…
literatesa literatesa 20:12 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ne, suptilno sam hteo još sa prvim komentarom oko te slike da ti kažem da se to ne radi, jer ispadne onako malo… Kako bih ti objasnio… Nebitno, shvatićeš valjda jednog dana…

Šta se ne radi? Uslika konj za trku? Pa to ne radiš ti jer si ________, ili jer nemaš konja?, a ja evo radim. I šta sad?
literatesa literatesa 20:12 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Pazi dokle je on svoju brigu dogurao, do onog na mom stolu.
literatesa literatesa 20:14 17.08.2022

Re: Лествица Светог Јована

Ne, hvala na pitanju…

Šteta, bio je dobar fazon.
angie01 angie01 20:19 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

I? Kakve veze te majice i ja imamo?


je l ti i dalje ne kapiras sta ti se kaze, ili se samo pravis,..

...sto se tice mladica, pa sam si branio to zvrljanje i govorio da ce ga biti jos, kada si vec pitao.


..evo i cros je presao igricu.
predatortz predatortz 20:28 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

je l ti i dalje ne kapiras sta ti se kaze, ili se samo pravis,..


Kapiram!
Ovde je bilo i ima likiva iz Republike Srpske. Nekako, uvek ulaziš u sukob sa njima.
Je li ti kapiraš da si loša glumica?

I kapiraš li da te mi odlično kapiramo?

angie01 angie01 20:35 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Ovde je bilo i ima likiva iz Republike Srpske. Nekako, uvek ulaziš u sukob sa njima.
Je li ti kapiraš da si loša glumica?





ovo ti je do sada najgluplje,..mada ima konkurencije,..al si me barem nasmejao,...malopre sam usla u sobu mladjeg sina posle par dana,..znaci, za neverovati,..
predatortz predatortz 20:37 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

angie01
Ovde je bilo i ima likiva iz Republike Srpske. Nekako, uvek ulaziš u sukob sa njima.
Je li ti kapiraš da si loša glumica?





ovo ti je do sada najgluplje,..mada ima konkurencije,..al si me barem nasmejao,...malopre sam usla u sobu mladjeg sina posle par dana,..znaci, za neverovati,..



Pišeš nepovezano.
literatesa literatesa 21:18 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Zapriča me lažno skrušeni Benedykt (nije se tankoćutan dosjetio povezati MacBook sa izrabljivanjem božije djece), propustih utakmicu.
angie01 angie01 21:38 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

Pišeš nepovezano


dobro.
shmoo shmoo 23:24 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

predatortz
Бојан Радовановић, ДИПОС, ФК БАСК, па мардељ који су му наместили Човић и ДС екипа да лежи место њих, па 'оће да се самоубије скачући са крова хотела са Вучићевом сликом у рукама ),


Poznajem čoveka.




Онда знаш чији је "Престиж".

shmoo shmoo 23:38 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

principessa_etrusca

Да ли досељеници смеју или не смеју да учествују у променама средине у коју су дошли?



Смеју. То је сада њихова средина.

А да ли одсељеници смеју или не смеју да учествују у променама средине из које су отишли?

То више није њихова средина.

shmoo shmoo 23:49 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven у Њу Ејџу

gedza.73

Dušmani pričaju kako se tako dobijaju i neke 'bogate' parohije. Daš pare.



Онда сам ја душманин.


A opet ima tu divnih ljudi.



Има. Као и у свему другом. И сам кажеш - људи.

Ни мање ни више од тога. Само људи.

У мантијама и без њих.

shmoo shmoo 23:55 17.08.2022

Re: Stairway to Heaven

crossover
maksa83

Od grada koji u pešačkoj zoni prodaje AHMAT SILA majice zapravo više nemam nikakva očekivanja. Nek' izgori ceo ko mu jebe mater.


Skroz mi je blizak tvoj sentiment, tako sam i ja pizdeo svaki put kad okače preko cele Albanije i Glavne Pošte one crvene banere sa Brozom i Marksom, i prigodnim tekstom kojim nam Partija poručuje poruku. Tad mi je izgledalo da toj bolesti nikad neće doći kraj, stvarno sam mislio da sve treba zapaliti.




Само што си ти тада имао највише 20 година, а Макса данас има барем два и по пута више.

shmoo shmoo 00:03 18.08.2022

Re: Stairway to Heaven

angie01

koji se dovode na skupove lica, jednako kao one politicke podrske sendvicara,..



Ја се сећам таквих и испред Скупштине 5. октобра 2000. године.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana