Ljubav| Porodica| Roditeljstvo

Da je Vaše dete gej?

Jaril RSS / 18.08.2022. u 10:22

(према истинитим догађајима)

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га у 15ој години избацили на улицу и заборавили да постоји? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте му поломили обе руке и ребро које ће му пробишити плућно крило?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га затворили у шупу или подрум и држали у заточеништву без могућности изласка на светло?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га послали на "лечење" са кога ће изаћи као схизофреничар?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте радије умрли него да то сазнате? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га избаце за сањаног посла на ком је његов рад признат и цењен?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да га други виде као лаку мету за истресање личних фрустрација животом?

Да је Ваше дете геј, да ли бисте волели да чујете позиве на убијање њега? 

Да је Ваше дете геј, да ли бисте га волели? 

 



Komentari (1576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 17:35 20.08.2022

Re: ništa od toga

Mene ta tema ne zanima mnogo ali sam proveo sate sa kolegom koji je sa mnom radio na projektu o fenomenoloskoj svesti a kome su stanja svesti osnovna oblast istrazivanja i koji mi je sa velikim entuzijazmom pricao o pracenju neuralih korelata tokom DMT iskustava.


da, nauka je dosta naprredovala u mapiranju kolerisanih aktivnosti u mozgu pod dejstvom psihodelika.
al to je i dalje gomilanje kvantitativnih podataka, bez suštinskog objašnjenja trnsferisanja fizičkih inputa u mentalne sadržaje.
možeš imati kompletnu sliku o svim neuronima koji su trenutno u akciju, pa čak mjeriti napon u svakom neuronu pojedinačno, sa sve njegovim fluktuacijama i dinamičkim vezama, al nećeš imati ni Plank informacije o unutrašnjem sadržaju DMT tripa.

a htjedoh da natuknem još jednu činjenicu što DMT iskustvo čini nemogućim iz aspekt materijalističke nauke.

da zanemarimo i taj šokantni more real than real efekat, koji je sam po sebi enigmatičan (kako nešto može biti stvarnije od stvarnost, ako je ona definicija zbilje)i. no, dobro...

dok su sadržaji naših snova uvijek ispunjeni slikama pohranjenim u našem sjećanju, pa makar u njegovom mračnom, zafgušljivom podrumu, kojeg se i ne sjećamo, objekti i entiteti s kojim se tamo susrećeš su s one strane iskustva. mi u svakodnevnom životu ne stičemo nikakvu predstavu o njihovoj egzistenciji. pa čak ni kroz bajke i sf priče. toliko su vansvemirski u svojoj pojavnosti.a opet ti bbudu bliski. poneki čak poznati odnekle

ako za išta treba čestitati Joe Roganu, to je za popularisanje DMT priče.

Piterson, sisa, nikad ga nije probao, a pričao onoliko, sa sve prstičima...
docsumann docsumann 17:40 20.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
docsumann


ne znam koja bi to druga iskustva bila slična DMT vizijama


"Вјерују, во Јединаго Бога Оца, Вседержитеља..."



ja sam svoje demončiće vidio izprave. šta vidio, prič'o s njima.
bar "znam" u šta "vjerujem" za razliku od hrišćana
softelectronics_e softelectronics_e 17:51 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Mene ta tema ne zanima mnogo ali sam proveo sate sa kolegom koji je sa mnom radio na projektu o fenomenoloskoj svesti a kome su stanja svesti osnovna oblast istrazivanja i koji mi je sa velikim entuzijazmom pricao o pracenju neuralih korelata tokom DMT iskustava.


da, nauka je dosta naprredovala u mapiranju kolerisanih aktivnosti u mozgu pod dejstvom psihodelika.
al to je i dalje gomilanje kvantitativnih podataka, bez suštinskog objašnjenja trnsferisanja fizičkih inputa u mentalne sadržaje.
možeš imati kompletnu sliku o svim neuronima koji su trenutno u akciju, pa čak mjeriti napon u svakom neuronu pojedinačno, sa sve njegovim fluktuacijama i dinamičkim vezama, al nećeš imati ni Plank informacije o unutrašnjem sadržaju DMT tripa.

a htjedoh da natuknem još jednu činjenicu što DMT iskustvo čini nemogućim iz aspekt materijalističke nauke.

da zanemarimo i taj šokantni more real than real efekat, koji je sam po sebi enigmatičan (kako nešto može biti stvarnije od stvarnost, sem ako ona nije apsolut zbilje)i. no, dobro...

dok su sadržaji naših snova uvijek ispunjeni slikama pohranjenim u našem sjećanju, pa makar u njegovom mračnom, zafgušljivom podrumu, kojeg se i ne sjećamo, objekti i entiteti s kojim se tamo susrećeš su s one strane iskustva. mi u svakodnevnom životu ne stičemo nikakvu predstavu o njihovoj egzistenciji. pa čak ni kroz bajke i sf priče. toliko su vansvemirski u svojoj pojavnosti.a opet ti bbudu bliski. poneki čak poznati odnekle

ako za išta treba čestitati Joe Roganu, to je za popularisanje DMT priče.

Piterson, sisa, nikad ga nije probao, a pričao onoliko, sa sve prstičima...

A ja se pitao kako to da ti voliš one krkane i rok sa motornim testerama.
benedykt benedykt 17:54 20.08.2022

Re: ništa od toga

alselone

Možda bih čitao neki dobar SF. Ne fazon space opera, pfiju, pfiju, da pucaju laserskim oružjem i ratuju nego nešto umnije, na fazon Solarisa.

Đe me sa SF-om nađe… Tu je gadna oseka, a koliko kapiram pročitao si Čajkovskog i Decu vremena, odnosno ako je nešto izašlo to je ili puc-puc ožeži ili neka kao distopija. Nemam pojma, možda bi ti se od ovog drugog svidela Infomocracy - Malka Ann Older, eventualno malo starija Jennifer Government - Max Barry ili Never Let Me Go - Kazuo Ishiguro mada to nije klasičan SF. A Memory Called Empire - Arkady Martine jeste SF, nije puc-puc ali nije ni Solaris. E sad, ono što je možda trebalo prvo je došlo na kraj, dakle China Miéville ili ti ga po naški prevedeno Čajna Mjevil i njegova Grad ambasada. On je onako malo čudan, ali kao ako ti se dopadne taj njegov stil pisanja, onda će ti biti super…
Evo ti jednog pasusa, pa proceni sam da li ti se eventualno sviđa kako piše…
Apsurdni su otkrili pokazivanje. Pokazivanjem su došli do toga. Dobili su telesni mig, istureni prst, moć upućivanja na nešto. Shvatili su da je ključ u tome. Odatle su se razvile i druge neizgovorene reči.
To. To? Ne, ne to: ono.
Na Jeziku je svaka reč nosila zasebno značenje. Polisemija i slobodno tumačenje nisu bili mogući, kao ni većina tropa koja je druge jezike uopšte činila jezicima. Ali to vrti gde Jezik neće: ono je fleksibilno zato što je šuplje, predstavlja univerzalni ekvivalent. To uvek znači i: ne ono drugo. Na svoj samotni, nemi način, Apsurdni su izveli semiotičku revoluciju i izmislili nov jezik.
Bio je u začetku i posedovao je samo sadašnje vreme. Ali njegova prva reč zapravo su bile dve reči: to i ne-to. I taj majušni početni rečnik, motor te antiteze, iznedrio je ostale koncepte: ja, ti, ostali.
Kod koji su stvorili razlikovao se od njima oduvek poznatog preciznog mapiranja. Ali Jezik je bio anomalija: ova nova, sirova tvorevina sačinjena od upiranja prstima i ubojitog gaženja bila je neuporedivo bliža načinu na koji smo mi govorili, bila je, u najmanju ruku, jezik srodan s jezicima svesnih bića širom imera...
docsumann docsumann 18:07 20.08.2022

Re: ništa od toga

A ja se pitao kako to da ti voliš one krkane i rok sa motornim testerama.


biće sjajna Mr.Olimpija ove godine
literatesa literatesa 18:27 20.08.2022

Re: ništa od toga



literatesa literatesa 18:32 20.08.2022

Re: ništa od toga

"Počni, počnimo da mu se zahvaljujemo!", razlog je za strah. Sa uzvičnikom posebno.
literatesa literatesa 18:37 20.08.2022

Re: ništa od toga

Sa uzvičnikom posebno nakon dragi, draga.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:13 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
vrabac_onaj
docsumann


ne znam koja bi to druga iskustva bila slična DMT vizijama


"Вјерују, во Јединаго Бога Оца, Вседержитеља..."



ja sam svoje demončiće vidio izprave. šta vidio, prič'o s njima.
bar "znam" u šta "vjerujem" za razliku od hrišćana


Ih, nećeš verovati koliko hrišćana tvrdi da je isto tako videlo i pričalo :))

Nego poenta je bila u sličnosti između "ne znam koja bi to druga iskustva" i "Вјерују, во Јединаго Бога Оца" (a može na primer i: "Nema drugog boga osim Alaha a Muhamed je njegov prorok" )
docsumann docsumann 19:20 20.08.2022

Re: ništa od toga

Ih, nećeš verovati koliko hrišćana tvrdi da je isto tako videlo i pričalo :))


samo taj dio religije i poštujem. ekstaze, šamanizmi, samadiji...raznesenje gospodnje
docsumann docsumann 19:28 20.08.2022

Re: ništa od toga

"ne znam koja bi to druga iskustva"


pa dobro, nije baš ista klasa totalirizma. naravno da sam otvoren za proširenje horizonta mogućnosti.

al ima i ona što je rahmetli Mekena rekao o DMT (jedan od mnogi put) - Bože ako imaš nešto jače od DMT-a u svom arsenalu, drži to dalje od mene
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:31 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Mene ta tema ne zanima mnogo ali sam proveo sate sa kolegom koji je sa mnom radio na projektu o fenomenoloskoj svesti a kome su stanja svesti osnovna oblast istrazivanja i koji mi je sa velikim entuzijazmom pricao o pracenju neuralih korelata tokom DMT iskustava.


da, nauka je dosta naprredovala u mapiranju kolerisanih aktivnosti u mozgu pod dejstvom psihodelika.
al to je i dalje gomilanje kvantitativnih podataka, bez suštinskog objašnjenja trnsferisanja fizičkih inputa u mentalne sadržaje.
možeš imati kompletnu sliku o svim neuronima koji su trenutno u akciju, pa čak mjeriti napon u svakom neuronu pojedinačno, sa sve njegovim fluktuacijama i dinamičkim vezama, al nećeš imati ni Plank informacije o unutrašnjem sadržaju DMT tripa.

a htjedoh da natuknem još jednu činjenicu što DMT iskustvo čini nemogućim iz aspekt materijalističke nauke.

da zanemarimo i taj šokantni more real than real efekat, koji je sam po sebi enigmatičan (kako nešto može biti stvarnije od stvarnost, ako je ona definicija zbilje)i. no, dobro...

dok su sadržaji naših snova uvijek ispunjeni slikama pohranjenim u našem sjećanju, pa makar u njegovom mračnom, zafgušljivom podrumu, kojeg se i ne sjećamo, objekti i entiteti s kojim se tamo susrećeš su s one strane iskustva. mi u svakodnevnom životu ne stičemo nikakvu predstavu o njihovoj egzistenciji. pa čak ni kroz bajke i sf priče. toliko su vansvemirski u svojoj pojavnosti.a opet ti bbudu bliski. poneki čak poznati odnekle

ako za išta treba čestitati Joe Roganu, to je za popularisanje DMT priče.

Piterson, sisa, nikad ga nije probao, a pričao onoliko, sa sve prstičima...


WST prevazilazi Dekartov dualizam dusa/um a Max Velmansov Reflexive Monism je jedna od boljih alternativa i materijalistickom redukcionizmu i nasledjenom dualizmu. Problem daleko od toga da je resen ali idemo verovatno u dobrom pravcu.

Nisam pratio tog Rogana i Pitersona - primecujem da ih pominjete ali to je sve sto o njima znam.
docsumann docsumann 19:43 20.08.2022

Re: ništa od toga

Nisam pratio tog Rogana i Pitersona - primecujem da ih pominjete ali to je sve sto o njima znam.


Joe Rogan se proslavio svojim yt podkastom u kojem je dovodio poznate face iz svih mogućih sfera, od vrhunskih naučnika, MMA boraca, umjetnika...pri tom je fasciniran DMT-jem i koristi svaku priliku da povede razgovor na tu temu.

zato sam prije nekoliko kačio ovaj klip, Joe Rogan sa Rick Strasmanom, naučnikom koji je vodio DMT istraživanja na dobrovoljcima, u Novom Meksiku 91-95.
na osnovu tih iskustava izdao je knjigu DMT The Spirit Molecule. poslije je uslijedio i istoimeni dokumentarac s kojim je priča krenula globalno da se širi...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:43 20.08.2022

Re: ništa od toga

principessa_etrusca
Moje dve dobre prijateljice imaju dva sina, jedna devojcica u razredu moga sina ima dve mame, i da ne nabrajam dalje. Apsolutno isto sve kao kod 'normalnih' porodica. Partneri se prepiru oko istih pitanja, sa decom se nadmudruju oko istih fora, rodjendani se isto slave... isti malogradjanski problemi i teme u oba plemena.

A prajda sto se tice, to je karneval (jedan njegov aspekt je tako zamisljen) pa je neuobicajeno odevanje i ponasanje tu sasvim uobicajeno. Kao na svakom drugom karnevalu. Eno gore onih zimskih gologuzana za krst zlatni. Mozda to oni ne zovu karnevalom ali se nema sumnje ponasaju karnevalski. I niko protiv toga ne protestvuje. A i što bi? Odrasli su muskarci pa ako prehlade jajnike sami su krivi

Ја не познајем мушке парове са децом, већ само женске, и то где деца нису усвојена, већ или из претходног (хетеро) брака, или је једна партнерка родила током везе.

Видела сам и драматичне разлазе/разводе, исту горчину као код већине осталих развода, исто отимање око имовине итд, али се макар за децу зна ко је мама.

Што се тиче поређења прајда са другим манифестацијама где учесници нису закопчани до грла, чудим се да не разликујеш шта је тело у одећи за спорт, плажу (па и нудистичку, т.ј. без одеће), а шта је порнографија.

Шта је циљ београдског прајда? Родитељи који не прихватају избор своје деце, па их и злостављају, били би вероватно скандализовани свом том параферналијом. Они то све међутим неће видети, ни уживо, ни на ТВ-у, јер као што benedykt рече горе, београдски прајд је виртуелни догађај.


Pomenuti slucajevi su usvojena deca. Poznajem i jedan muski par sa detetom iz prethodnog braka - majka vise nije ziva.

Nije svako izrazavanje seksualnosti pornografija. Neko jeste. Ali zasto je to nuzno lose? Kako izgleda karneval u Riju? Svi zakopcani do grla? Jesu, kao i pravoslavna bratija koja skace za krst.

Imao bih i ja stogod da prigovorim BG prajdu ali pojma nemam kako je to organizovati prajd u tako neprijateljskoj sredini pa necu. Ideja nije da se seta praznim ulicama ali ko od nas ovde zna da li je to uslov/zahtev policije/vlasti a ne zelja organizatora recimo? Prajd svakako treba da se desava jer ni u liberalnijim sredinama od Srbije bez prajda i dodatnih kampanja ti ljudi nisu uspeli da se izbore za jednaka prava pred zakonom kao heteros.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:49 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann


pa dobro, nije baš ista klasa totalirizma


nije to totalitarizam, to je vera (u najširem mogućem smislu, ne nužno klasično religioznom) :)
docsumann docsumann 19:52 20.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
docsumann


pa dobro, nije baš ista klasa totalirizma


nije to totalitarizam, to je vera (u najširem mogućem smislu, ne nužno klasično religioznom) :)


nije politički totalitarizam, al jeste religijski.

imaš i religija bez te note
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:58 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
[


nije politički totalitarizam, al jeste religijski.

imaš i religija bez te note


ma ne, totalitarizam je ako hoćeš sve ostale na silu da nateraš da veuruju u ono u šta ti veruješ.

evo ti primer, totalitarizam bi bio kada bi ti na silu pokušao sve nas mesoždere da pretvoriš u vegeterijance. koliko je meni poznato, ti si duboko uveren da je ubijanje životinja radi prehrane pogrešno.
meni je to sasvim u redu i ne smatram te totalitarcem i ako ne delim tvoju veru. sve dok ne počneš na silu da me teraš da postanem vegeterijanac.
docsumann docsumann 20:12 20.08.2022

Re: ništa od toga

ma ne, totalitarizam je ako hoćeš sve ostale na silu da nateraš da veuruju u ono u šta ti veruješ.


ako zanemariš silu, sam taj koncept je totalitaristički, jer upravo govori - sve je to vaše pogrešno, jedino moj bog je pravi.
e sad, dodaj istorijski kontekst, dodaj silu (oružanu) i imaš upravo to, nametanje vjere mačem.

meni se daj dio iz Biblije inače nikad nije dopadao. odbijao me još kao klinca
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:16 20.08.2022

Re: ništa od toga

jer upravo govori - sve je to vaše pogrešno, jedino moj bog je pravi.


pa svaki čovek koji je duboko ubeđen u nešto je takav. to ga ne čini totalitarcem.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:19 20.08.2022

Re: ništa od toga

Nije svako izrazavanje seksualnosti pornografija. Neko jeste. Ali zasto je to nuzno lose? Kako izgleda karneval u Riju? Svi zakopcani do grla? Jesu, kao i pravoslavna bratija koja skace za krst.

Тело само по себи нема порнографску конотацију, ни када скачеш за крст, ни када си на базену, или на нудистичкој плажи, па уопште не бих мешала те ствари. Стављање сопствене сексуалности у јавну сферу је међутим већ клизав терен. А тек ићи около машући маштовитим сексуалним играчкама!

Кристина Агилеру слушају девојчице и она је нека врста узора. Пре пар месеци је овако наступила на концерту током ЛА прајда. Да ли је то за тебе порнографија или не?



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:07 20.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Nisam pratio tog Rogana i Pitersona - primecujem da ih pominjete ali to je sve sto o njima znam.


Joe Rogan se proslavio svojim yt podkastom u kojem je dovodio poznate face iz svih mogućih sfera, od vrhunskih naučnika, MMA boraca, umjetnika...pri tom je fasciniran DMT-jem i koristi svaku priliku da povede razgovor na tu temu.

zato sam prije nekoliko kačio ovaj klip, Joe Rogan sa Rick Strasmano, naučnikom koji je vodio DMT istraživanja na dobrovoljcima, u Novom Meksiku 91-95.
na osnovu tih iskustava izdao je knjigu DMT The Spirit Molecule. poslije je uslijedio i istoimeni dokumentarac s kojim je priča krenula globalno da se širi...



Hvala, zainteresovao si me pa cu pogledati razgovor.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:28 20.08.2022

Re: ništa od toga

principessa_etrusca
Nije svako izrazavanje seksualnosti pornografija. Neko jeste. Ali zasto je to nuzno lose? Kako izgleda karneval u Riju? Svi zakopcani do grla? Jesu, kao i pravoslavna bratija koja skace za krst.

Тело само по себи нема порнографску конотацију, ни када скачеш за крст, ни када си на базену, или на нудистичкој плажи, па уопште не бих мешала те ствари. Стављање сопствене сексуалности у јавну сферу је међутим већ клизав терен. А тек ићи около машући маштовитим сексуалним играчкама!

Кристина Агилеру слушају девојчице и она је нека врста узора. Пре пар месеци је овако наступила на концерту током ЛА прајда. Да ли је то за тебе порнографија или не?





Da, delimicno je pornografski ali od kada je pornografija sama po sebi losa? Ili je losa samo gej pornografija? Ovo je u stilu commedia dell'arte i moze ti se dopasti ili ne ali u cemu je tacno problem? Klinci moje sestre slusaju Let 3 koji setaju sa slicnim eksponatima i ne vidim da Mrletove umetnicke egzibicije imaju nekog negativnog efekta na njih.

Jos jednom, prajd ima taj karnevalski aspekt ali ako je to razlog za zabranu onda da ukinemo sve karnevale i svu pornografiju. Vecina karnevala i pornografskog sadrzaja su usmereni ka heteroseksualcima.

Ako je problem sto se na prajdu dva muskarca drze za ruke ili grle onda da ukinemo Gucu i ostale vasare gde znojavi muskarci u gacama naskacu jedan na drugog.
bene_geserit bene_geserit 21:39 20.08.2022

Re: ništa od toga

Kako ne, Kina sa milijardu i po ljudi više je od globalnog zapada koji je po tvojim riječima vakcinom pogubno zaveden?

Ili je kod njih vakcina i politička represalija i jednim udarcem dvije muve, da ne vraćaju opet zakon o jednom djetetu?

Tesika, ne znam gde si ovo pročitala, ali mislim da nema šansi da je istina.
Kinezi zvanično imaju 1.7 dece po ženi (što je daleko niže od proste reprodukcije), po projekciji UN do 2100. će da se zadrže između 1.7 i 1.8 i populacija će da im se prepolovi sa današnjih 1.4 milijarde (vrhunac će da dostigne oko 2030. 1.46 milijardi) na ~730 miliona.
To je ono zvanično, a čitao sam i neke mnogo crnje verzije, da je fertility rate danas zapravo solidno niži (ispod 1.5 dece po ženi).
Tako da i Kinezi, kao i ostatak "pametnog" sveta ima ozbiljan biološki problem (koji svakako neće da rešava daljim ograničavanjem rađanja). Prosto da se čovek zapita jel to stvarno pametan deo sveta ili nije.
kick68 kick68 22:30 20.08.2022

Re: ništa od toga


A počelo je tako što je žena pokušala da sa tobom razgovara kao da si normalani da nemaš te... Anomalije?


Ja ostadoh shellshocked, ne znam kako je ostalima koji se upustiše:)))

Dazed and confused

Smeta mi ovo anomalija, mislim, i kada je srednji prst duži od palca na nozi i to se računa u anomaliju.
emilia emilia 03:37 21.08.2022

Re: ništa od toga

Šta su to tačno tradicionalne "srpske porodične vrednosti"?
Obradović je prvi rasturio svoju porodicu, čovek se razveo.
Kod naših nacista (šatro konzervativaca) se pali lampica samo za gay populaciju. Dok suštinsku pornografiju ljigavo tihuju.
Tviter je tu noć banovao 12 naloga SNS poslanika i poslanica SNS bratije, mogu misliti kakve su gadosti pisali.
Banovana ona Staša, valjda je mislila da Vučić drži i tviter.
Zamajavanje javnosti jer vodimo 18-0 protiv Kurtija koji će 1. septembra isterati svoje a Vučić će opet da kmeči.
docsumann docsumann 06:51 21.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
jer upravo govori - sve je to vaše pogrešno, jedino moj bog je pravi.


pa svaki čovek koji je duboko ubeđen u nešto je takav. to ga ne čini totalitarcem.


ne znam koliko je ispravno primjenjivati kolektivističke aršine na pojedinca
alselone alselone 08:16 21.08.2022

Re: ništa od toga

Đe me sa SF-om nađe… Tu je gadna oseka, a koliko kapiram pročitao si Čajkovskog i Decu vremena, odnosno ako je nešto izašlo to je ili puc-puc ožeži ili neka kao distopija. Nemam pojma, možda bi ti se od ovog drugog svidela Infomocracy - Malka Ann Older, eventualno malo starija Jennifer Government - Max Barry ili Never Let Me Go - Kazuo Ishiguro mada to nije klasičan SF. A Memory Called Empire - Arkady Martine jeste SF, nije puc-puc ali nije ni Solaris. E sad, ono što je možda trebalo prvo je došlo na kraj, dakle China Miéville ili ti ga po naški prevedeno Čajna Mjevil i njegova Grad ambasada. On je onako malo čudan, ali kao ako ti se dopadne taj njegov stil pisanja, onda će ti biti super…
Evo ti jednog pasusa, pa proceni sam da li ti se eventualno sviđa kako piše…


Hvala ti na preporukama. Izguglaću malo ovo što predlažeš.
mariopan mariopan 08:17 21.08.2022

Re: ništa od toga

gvozden1
Pobogu čovječe krenulo je sve o jalovosti i inferiornim anomalijama

To sam pričao o gejevima i homoseksualizmu.
Homoseksualni odnos je jalov (nesposoban da ostvari potomstvo) a homoseksualna jedinka je inferiorna u odnosu na hetero.
Ne može ono što druga može, a to je inferiorna pozicija.


Smetaju ti izrazi?

To samo znači da si podlegla propagandi, a ja ih namerno biram.
Tačni su a nerviraju vernike, dve muve.

To nije tačno, sposobni su da stvore potomstvo i mnogi od njih imaju decu zato što neki od njih svoju pravu prirodu prepoznaju kasnije, kada su već stvorili porodicu.
Mnogo parova nema potomstvo iz raznih razloga zar su i oni inferiorni u odnosu na standard? KO određuje standarde? Zar nije priroda ta koja je svima nama već odredila standard, pa KO SMO MI da to "ispravljamo"?

Svako "uterivanje" u kalupe smatram silovanjem makar to radila većina takozvanih "normalnih" manjini, pogotovo što imamo dokaza iz istorije do koje mere to ludilo može da dovede.

Samo se seti kako su ljudima merili lobanje da utvrde da li su "normalni", kako su ljude crne kože držali u ropstvu a njihovu decu kao životinje u zoološkom vrtu, sve verujući da su kao većina bele kože u pravu. Crna koža nije bila po standardu koji su oni nametnuli.

Tako da svaka priča o tome šta je "normalno" a šta nije ne pripada nama. Sve što je priroda stvorila je NORMALNO.
mariopan mariopan 08:41 21.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Zemljanin, to je ona čovjek što ima puno djece?

Jeste, i živi na ostrvu (mislim Vanuatu) okružen ajkulama. Pozvao nas je u goste pa ko dopliva dobrodosao je. Tamo blizu mi živi brat pa zamalo da odem.
literatesa literatesa 09:01 21.08.2022

Re: ništa od toga

Кристина Агилеру слушају девојчице и она је нека врста узора. Пре пар месеци је овако наступила на концерту током ЛА прајда. Да ли је то за тебе порнографија или не?

Aguilera samo traži drugu polovinu. :)

17% devojaka il djevojčica ispod 18 god gledalo je pornografiju, i njih 0,3% nasilnu pornografiju. I od ovih 17% jedan dio je bio znatiželjan, a od 0,3% nisu sve mazohistkinje, kao što bi im ženski priličilo, jel.

Hm, sociološke studije su interesantnije nego što im pridajemo značaj, posebno na većem il globalnijem broju ispitanika, evo primjer, gore ona dva komentara i preporuke.


Na koji način misliš da Aguilera negativno utiče na djevojčice? Hodaće gole i izazivati muškarce? Izopačiće ih. Neće biti uzorne supruge sa pravom jednog crkvenog braka? U sedam dana, unuk je silovao babu i čovjek od 65 god desetogodišnju djevojčicu, na njih je uticala golotinja žene sa bine i prajda, na to ciljaš? Dobro, porno industrija, jel i ona u rukama gejeva? Kad je po tebi počela dehumanizacija žene?

1) žena skinula i smokvin list

2) gejevi na ulicama luduju (protivno moralnim zakonima patrijarhata?)


literatesa literatesa 09:03 21.08.2022

Re: ništa od toga

Jeste, i živi na ostrvu (mislim Vanuatu) okružen ajkulama. Pozvao nas je u goste pa ko dopliva dobrodosao je. Tamo blizu mi živi brat pa zamalo da odem.

Ma nemoj da zezaš, mogla si otići, pa da :), ali i to što ti brat živi blizu je za malo ovo Milanovo plivkanje sa ajkulama. :)
literatesa literatesa 09:05 21.08.2022

Re: ništa od toga

Gdje Gvozden, nešto interesantno za njega, ne bi me iznenadilo da se Snežana obraća Snežani tj sebi no dobro, ko smo mi da sudimo. :)

literatesa literatesa 09:10 21.08.2022

Re: ništa od toga

Tesika, ne znam gde si ovo pročitala, ali mislim da nema šansi da je istina.
Kinezi zvanično imaju 1.7 dece po ženi (što je daleko niže od proste reprodukcije), po projekciji UN do 2100. će da se zadrže između 1.7 i 1.8 i populacija će da im se prepolovi sa današnjih 1.4 milijarde (vrhunac će da dostigne oko 2030. 1.46 milijardi) na ~730 miliona.
To je ono zvanično, a čitao sam i neke mnogo crnje verzije, da je fertility rate danas zapravo solidno niži (ispod 1.5 dece po ženi).
Tako da i Kinezi, kao i ostatak "pametnog" sveta ima ozbiljan biološki problem (koji svakako neće da rešava daljim ograničavanjem rađanja). Prosto da se čovek zapita jel to stvarno pametan deo sveta ili nije.


Bane, prvo, meni je drago što obratiš pažnju na moje komentare, lijepo od tebe. :)

Drugo, stvarno ne mogu zamisliti te rifove koji nam govore da Kinezi imaju problem potomstva. Zar se oni u dogledno vrijeme neće vratiti u neku što bi rekao Gvozden normalu?
bene_geserit bene_geserit 09:31 21.08.2022

Re: ništa od toga

stvarno ne mogu zamisliti te rifove koji nam govore da Kinezi imaju problem potomstva

Pogledaj na primer broj rođene dece po zemljama godišnje za 2021.
Cela Afrika 50 M
Indija 23.1
Kina 10.9 miliona godišnje, a Kina ima više stanovnika i od Afrike i od Indije.
Nigerija 7.8 M
Pakistan 6.4 M
Indonezija 4.5 M
Kongo 4 M
Cela Evropa 4 M
Etiopija 3.9 M
Južna Koreja .29 M, a imaju 51 M stanovnika, više se dece rodi u Severnoj Koreji koja ima duplo manje stanovnika

Ja kako tumačim ove brojeve, Kina ima ozbiljan biološki problem, samo malo bolji od Evrope. 2100. će Nigerija da ima više stanovništva od Kine a i od cele Evrope.
gvozden1 gvozden1 09:38 21.08.2022

Re: ništa od toga

sposobni su da stvore potomstvo

Jesu, ali isključivo onda kad svoj homoseksualizam prestanu da upražnjavaju i kresnu se sa suprotnim polom.

Nećemo valjda pristati da nas naprave ludacima pa da se pravimo da ne znamo da žena ženi ili muškarac muškarcu ne može da napravi dete.

I sad ćemo to najosnovnije pravilo postojanja života na planeti pokušavati besmislenom igrom reči da zanemarimo, pošto ga ne možemo osporiti.

Ako vam je lepo dok pristajete da vas prave budalama, samo napred.




Mnogo parova nema potomstvo iz raznih razloga zar su i oni inferiorni u odnosu na standard



Naravno.

I to ne na standard, nego u odnosu onoga koji može.

Neko nešto može, neko ne može, šta god, da skoči u vis, da zapamti pročitano, da da sto koševa na utakmici, da napravi dete, bilo šta.
I ko je tu inferioran?
gvozden1 gvozden1 09:40 21.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Gdje Gvozden, nešto interesantno za njega, ne bi me iznenadilo da se Snežana obraća Snežani tj sebi no dobro, ko smo mi da sudimo. :)


U Bibliji piše?

Svašta tu piše, i da preljubnice treba spaliti.

Da slušamo Bibliju?
mariopan mariopan 09:41 21.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Jeste, i živi na ostrvu (mislim Vanuatu) okružen ajkulama. Pozvao nas je u goste pa ko dopliva dobrodosao je. Tamo blizu mi živi brat pa zamalo da odem.

Ma nemoj da zezaš, mogla si otići, pa da :), ali i to što ti brat živi blizu je za malo ovo Milanovo plivkanje sa ajkulama. :)

Brat mi živi u glavnom gradu Nove Kaledonije, Noumea. Zvao me u goste mnogo puta, on plaća put i sve samo da dođem i ja nikad ne odoh, sve mi nešto bilo preče. Ili odem kod dece, to mi je bilo preče ili nesto radim.
Sad mi je žao. On je još tamo. Bio je mlađi brat ali ja nikako da se odlučim.
Zezam se kad smo pričali preko skajpa pa mu kažem da se bojim da ne skrenem pogrešno kod Albukerkija (dugacak je put ima presedanja u Parizu i Tokiju) a on uopšte ne kapira. Zaprepašćen, kaže "pa sele ti si u AVIONU ne možeš da skreneš pogrešno"...on uopšte ne gleda crtaće?
docsumann docsumann 09:51 21.08.2022

Re: ništa od toga

Nećemo valjda pristati da nas naprave ludacima pa da se pravimo da ne znamo da žena ženi ili muškarac muškarcu ne može da napravi dete.


99,9...% sexa kojeg upražnjavamo nije usmjereno ka pravljenju potomstva. šta ko čini u toj nerasplodnoj/rekreativnoj statističkoj većini seksanja, ako je naravno taj seks obostrano željen i prihvaćen, ne govori ništa o našoj biološkoj superiornosti/inferiornosti, normalnosti/bogohulnosti...

gvozden1 gvozden1 10:01 21.08.2022

Re: ništa od toga

99,9...% sexa kojeg upražnjavamo nije usmjereno ka pravljenju potomstva

Ali je 100 % potomstva nastalo spajanjem muške i ženske ćelije.

Ni primil spajanjem drugih kombinacija, i ni promil iz homo seksa.
docsumann docsumann 10:35 21.08.2022

Re: ništa od toga

Ali je 100 % potomstva nastalo spajanjem muške i ženske ćelije.


i taj će dio biti odrađen, kako god. klasičnom metodom (seksom) ili vještačkim oplođavanjem.
ne vidim u čemu je problem? to što neki ljudi klasičnu metodu "osemenjavanja" ne obavljaju s užitkom kao pri homoseksualnom opštenju?!

i zbog toga su inferiorni...
Milan Novković Milan Novković 10:51 21.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Mene ta tema ne zanima mnogo ali sam proveo sate sa kolegom koji je sa mnom radio na projektu o fenomenoloskoj svesti a kome su stanja svesti osnovna oblast istrazivanja i koji mi je sa velikim entuzijazmom pricao o pracenju neuralih korelata tokom DMT iskustava.


da, nauka je dosta naprredovala u mapiranju kolerisanih aktivnosti u mozgu pod dejstvom psihodelika.
al to je i dalje gomilanje kvantitativnih podataka, bez suštinskog objašnjenja trnsferisanja fizičkih inputa u mentalne sadržaje.
možeš imati kompletnu sliku o svim neuronima koji su trenutno u akciju, pa čak mjeriti napon u svakom neuronu pojedinačno, sa sve njegovim fluktuacijama i dinamičkim vezama, al nećeš imati ni Plank informacije o unutrašnjem sadržaju DMT tripa.


a htjedoh da natuknem još jednu činjenicu što DMT iskustvo čini nemogućim iz aspekt materijalističke nauke.

da zanemarimo i taj šokantni more real than real efekat, koji je sam po sebi enigmatičan (kako nešto može biti stvarnije od stvarnost, ako je ona definicija zbilje)i. no, dobro...

dok su sadržaji naših snova uvijek ispunjeni slikama pohranjenim u našem sjećanju, pa makar u njegovom mračnom, zafgušljivom podrumu, kojeg se i ne sjećamo, objekti i entiteti s kojim se tamo susrećeš su s one strane iskustva. mi u svakodnevnom životu ne stičemo nikakvu predstavu o njihovoj egzistenciji. pa čak ni kroz bajke i sf priče. toliko su vansvemirski u svojoj pojavnosti.a opet ti bbudu bliski. poneki čak poznati odnekle

ako za išta treba čestitati Joe Roganu, to je za popularisanje DMT priče.

Piterson, sisa, nikad ga nije probao, a pričao onoliko, sa sve prstičima...


Načo simples, sve teče!



Ne može se tek tako uzeti slička, pa i njena epsilon okolina, i tako (pseudo)zamrznuta ekstrapolirati u iole ne kompletan, to ne postoji, nego fantazmagoričan model čak i ličnog poimanja realnosti.

Dok mi čak i sanjamo u deliću sekunde da to pokušamo ovaj robot je odlutao u mislima contemplating fenomen prostora definisanog Jorikovom lobanjom u kojoj je bilo nešto što su imali i drugi što su tog istog robota napravili (namerno uvodim petlju u upetljavanje), i poptrebe da ta lobanja, tamo gde su mu se, the robotu, zatekli prsti, ima neke krivine, hrapavosti .... i da je bašbaš ako ne identično sve to slično i kod drugih živulčjki zvanih humans.

U "sve teče" jedan od fantastičnijoh lica je činjenica da i najsitnija sitnica koja nam je od interesovanja zavisi od jako mnogo drugih sitnica, ... i sve teče.

I tu su onda te petlje, povratne sprege, gomile njih, sa raznim fanzim kažnjenjima raznog kako deluje na razno.

Nači, iako sam ja IT, svako iole entuzijastično posvećivanje pažnje, u cilju analize na ove teme, big-data koji jednosmerno idu ka neuralnom, koje onda "procesira", nije dobro - majka evolucija nam je presekla neuralne petlje biohemijskim sa, sad već ima baš dobrih analiza, fundamentalno neignorisabilnim razlozima.

Razumem ja tvoju fascinaciju rabotanjem vizuelnog korteksa (donekle, još nisam probao DMT, al pre 6es meseci, kako sam za 64. rođendan dobio 200,000Km polovnog Forda Tranzita, jedan drugi pajtos iz Herceg Novog (radio amater) mi je rekao kako to nije ništa za ovog Forda i kako mogu sa njim takvim mnogo više od dva puta do HN i nazad

(Trivija, ova moja outdoor adrenalin-junkiish starija ćerka je baš tu kod vas naučila da pliva, i bili smo kod tog pajtosa, bila davno sad, predškola a sada ima 35 godina)

"...Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio; a fellow of infinite jest, of most excellent fancy; he hath borne me on his back a thousand times; and now, how abhorred in my imagination it is! My gorge rises at it. Here hung those lips that I have kissed I know not how oft. Where be your gibes now? Your gambols? Your songs? Your flashes of merriment, that were wont to set the table on a roar?..."

Nači, sa jedne strane svi mi imamo armiju dvorskih luda između ušiju, koja nam na veseo način šmirlga svet o prolaznisti, šmirgl-papirima raznih gradacija, i visual cortex je ... "coolios", što bi rekla moja starija ćerka.

A sa druge strane na tamonekom istoku imamo šačicu milijardica ljudi koji kaofol-neštonešto meditiraju, trudeći se da poštalju kortekse na pajkanje pošto posle neke granice postaju yawnoviti, i više ne čujemo najmilije, the svest o postojanju.

A na kraju krajeva, moje 50%-tno mišljenje, jebo mušku maštu, kortekse i svest uopšte, gde nama na donjoj fotci najupečatljiviji utisak naprave ...

... sise

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:20 21.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
vrabac_onaj
jer upravo govori - sve je to vaše pogrešno, jedino moj bog je pravi.


pa svaki čovek koji je duboko ubeđen u nešto je takav. to ga ne čini totalitarcem.


ne znam koliko je ispravno primjenjivati kolektivističke aršine na pojedinca


nisam siguran da razumem o čemu pričaš. vera je pre svega lična stvar.
softelectronics_e softelectronics_e 11:40 21.08.2022

Re: ništa od toga

mariopan
literatesa
Jeste, i živi na ostrvu (mislim Vanuatu) okružen ajkulama. Pozvao nas je u goste pa ko dopliva dobrodosao je. Tamo blizu mi živi brat pa zamalo da odem.

Ma nemoj da zezaš, mogla si otići, pa da :), ali i to što ti brat živi blizu je za malo ovo Milanovo plivkanje sa ajkulama. :)

Brat mi živi u glavnom gradu Nove Kaledonije, Noumea. Zvao me u goste mnogo puta, on plaća put i sve samo da dođem i ja nikad ne odoh, sve mi nešto bilo preče. Ili odem kod dece, to mi je bilo preče ili nesto radim.
Sad mi je žao. On je još tamo. Bio je mlađi brat ali ja nikako da se odlučim.
Zezam se kad smo pričali preko skajpa pa mu kažem da se bojim da ne skrenem pogrešno kod Albukerkija (dugacak je put ima presedanja u Parizu i Tokiju) a on uopšte ne kapira. Zaprepašćen, kaže "pa sele ti si u AVIONU ne možeš da skreneš pogrešno"...on uopšte ne gleda crtaće?

Jedna je Mariopan!
docsumann docsumann 11:42 21.08.2022

Re: ništa od toga

vrabac_onaj
docsumann
vrabac_onaj
jer upravo govori - sve je to vaše pogrešno, jedino moj bog je pravi.


pa svaki čovek koji je duboko ubeđen u nešto je takav. to ga ne čini totalitarcem.


ne znam koliko je ispravno primjenjivati kolektivističke aršine na pojedinca


nisam siguran da razumem o čemu pričaš. vera je pre svega lična stvar.


slažem se. al se lako da instrumentalizovati za društvene akcije, ponajviše zbog toj jedinoispravnog momenta.
drugo, ne vjerujem da se bog ikome obraća sa - ja sam tvoj bog i nemoj imat drugog boga osim mene
može bit da griješim, al to mi je nekako ljudski...suviše ljudski.

primjenjeno na dmt priču. tamo se niko ne obraća sa tako kategoričnim zahtjevima. samo se otkriva, a ostalo je na tebi.
recimo, lično, uvjeren sam da postoji druga strana postojanja. ona koja nam izmiče u svakodnevnoj percepciji i doživljaju svijeta. koju možda intuitivno i intelektualno slutimo, ali nemamo načina da te slutnje i potvrdimo.
al nemam pojam šta ona znači i još manje da l ona uopšte nešto "zahtjeva" od nas. pogotovo ne da joj bespogovorno vjerujemo. tamo tih relacija nema.

samo neposredno iskustvo s kojim poslije svak sam mora vidjeti šta će i đe će...
softelectronics_e softelectronics_e 11:45 21.08.2022

Re: ništa od toga

Milan Novković

...
fundamentalno neignorisabilnim razlozima.
...


Milane, alal ti ćufta!
Jebote patak!
alselone alselone 11:48 21.08.2022

Re: ništa od toga

e vjerujem da se bog ikome obraća sa - ja sam tvoj bog i nemoj imat drugog boga osim mene
može bit da griješim, al to mi je nekako ljudski...suviše ljudski.


Neko se ubacio na pola puta između nas i boga i naplaćuje drumarinu.
docsumann docsumann 11:49 21.08.2022

Re: ništa od toga

Razumem ja tvoju fascinaciju rabotanjem vizuelnog korteksa


nije samo vizuelni korteks u pitanju.
u dmt vizijama postoji i telepatska komunikacija sa inim entitetima, sa nepojmljivim fluksom informacija koji ti sliju u...mozak(?)

radi se o čitavom paketu senzacija, vizuelnom-audio-intelektualnom-emotivnom
alselone alselone 11:52 21.08.2022

Re: ništa od toga

nije samo vizuelni korteks u pitanju.


Stvarno si Docs uporan, ko Ćirilo i Metodije prosvetitelj, ne mrzi te da 5 godina ponavljaš iste komentare.

Milane et al. nemojte svoditi DMT na poznate senzacije, da li lične ili iz poznavanja opšte kulture. To je drugo. Tu ru ru ru tu ru ru ru.
gvozden1 gvozden1 12:04 21.08.2022

Re: ništa od toga

ne vidim u čemu je problem

U tome što retorikom pokušavamo da zaobiđemo činjenicu koja se ne dopada, a koju je nemoguće poreći, činjenicu da isključivo muško + žensko daje potomstvo.

Ne može homoseksualna veza, homoseksualni kontakt da ga da, jer je jalov, inferioran je u odnosu hetero.
docsumann docsumann 12:11 21.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
nije samo vizuelni korteks u pitanju.


Stvarno si Docs uporan, ko Ćirilo i Metodije prosvetitelj, ne mrzi te da 5 godina ponavljaš iste komentare.

Milane et al. nemojte svoditi DMT na poznate senzacije, da li lične ili iz poznavanja opšte kulture. To je drugo. Tu ru ru ru tu ru ru ru.


jest, u pravu si. k'o Ćirilo Rogan

baš htjedoh napisati komentar kako je nezahvalno opisivati dmt iskustvo osobama koje ga nisu proživjele.



docsumann docsumann 12:21 21.08.2022

Re: ništa od toga

gvozden1
ne vidim u čemu je problem

U tome što retorikom pokušavamo da zaobiđemo činjenicu koja se ne dopada, a koju je nemoguće poreći, činjenicu da isključivo muško + žensko daje potomstvo.

Ne može homoseksualna veza, homoseksualni kontakt da ga da, jer je jalov, inferioran je u odnosu hetero.


homoseksuslnost će prije biti balans (regulatorni uticaj) razmnožavanja vrste, nego uzrok njegovom kolapsu, odnosno urušavanju.
da ne pričam koliko homoseksualci doprinose kulturološkom diverzitetu društva.
stopa homoseksualaca u populaciji je približno konstantna i stabilna i kao takva ničim ne ugrožava opstanak vrste.

ponavljam se, ne vidim mjesta priči o inferiornosti i superiornosti.
Milan Novković Milan Novković 12:38 21.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann
Razumem ja tvoju fascinaciju rabotanjem vizuelnog korteksa


nije samo vizuelni korteks u pitanju.
u dmt vizijama postoji i telepatska komunikacija sa inim entitetima, sa nepojmljivim fluksom informacija koji ti sliju u...mozak(?)

radi se o čitavom paketu senzacija, vizuelnom-audio-intelektualnom-emotivnom

Ja tečno pričam nešto od toga - ako mi je žena u kuhinji, kako uzimam sedmu krempitu sa tepsije tačno vidim, bez reči i pogleda, kako joj opaljuje svaka sinapsa u glavi
gvozden1 gvozden1 12:48 21.08.2022

Re: ništa od toga

ponavljam se, ne vidim mjesta priči o inferiornosti i superiornosti

Mesto joj daje panično negiranje očiglednog.

Možda homoseksualizam ima neku ulogu, pominjala se ovde mogućnost da je evolucija tako sprečila prenamnožavanje, možda nešto drugo čega nismo svesni, ali to je sve samo možda.

Sigurno ne ugrožava opstanak vrste, to nikad niko nije ustvrdio.

Kulturološki diverzitet, ajd, dobro:)

Mislim, jebiga.

A zanimljivo je opiranje da se prizna jasna stvar, da je, sa stanovišta razmnožavanja, homoseksualizam inferioran, jalov.
Što ne to teško prihvatiti?

Pa zato što su uvedene cenzura i politički korektan govor.
I homoseksualci kao zaštićena grupa.

Sme se sprdati sa "srpski domaćin" ali sa njima ne.

A što?

Što su oni bolji ili vredniji od srpskih domaćina da bi se pazilo da se slučajno ne uvrede, pa da se biraju reči kad se o njima govori?

E upravo zato koristim baš te izraze, ispravni su, oni jesu jalovi i inferiorni, a ako se prema drugima ne mora imati obzira, vala ne mora ni prema njima.

Zbog njih je zabranjena i reč normalno, izraz normalan seks, i slično.

Jer zaboga, oni ispadaju nenormalni, pa će se uvrediti.

E pa zaboli me.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:01 21.08.2022

Re: ništa od toga

docsumann

stopa homoseksualaca u populaciji je približno konstantna i stabilna


pa nije, varira od zajednice do zajednice.

ali svakako, ne ugrožava opstanak vrste, može eventualno da ugozi opstanak pojedinih zajednica ali ni to mi ne deluje mnogo verovatno.
postoje mnogo efikasniji (i istorijski potvrđeni) metodi da se zajednica samouništi od kresanja u bulju.
docsumann docsumann 13:07 21.08.2022

Re: ništa od toga

A zanimljivo je opiranje da se prizna jasna stvar, da je, sa stanovišta razmnožavanja, homoseksualizam inferioran, jalov.
Što ne to teško prihvatiti?


homoseksualnot, a ne homoseksualizam. uči se na mojim greškama, kad je džabe

inače, homoseksualnost je integralni dio kolektivne matrice razmnožavanja (između ostalog), u kojoj mjesto nalaze i oni koji imaju puno djece, i oni sa nekoliko, par, jednim djetetom, hetero parovi bez djece, homoseksulani parovi sa svojom djecom, homoseksualci bez djece...nema smisla hvatati se partikularno za jednu kategoriju i kroz nju prelamati kompletni mehanizam razmnožavanja i nasleđivanja.

priroda valjda zna šta radi.

a svak ima svoje mjesto u prirodnoj raspodjeli stvari.


docsumann docsumann 13:09 21.08.2022

Re: ništa od toga

pa nije, varira od zajednice do zajednice.


to je diferencijal po prostoru, a ja sam se osvrtao na vremenski
Milan Novković Milan Novković 13:42 21.08.2022

Re: ništa od toga

alselone
nije samo vizuelni korteks u pitanju.


Stvarno si Docs uporan, ko Ćirilo i Metodije prosvetitelj, ne mrzi te da 5 godina ponavljaš iste komentare.

Milane et al. nemojte svoditi DMT na poznate senzacije, da li lične ili iz poznavanja opšte kulture. To je drugo. Tu ru ru ru tu ru ru ru.

Ne svodim, tamam posla, ali teško da se radi o fenomenu koje je mnogo udaljen, od ... čak možemo da uzmemo i samo jednog autora, beskonačne event petlje, asocijacija i analogija.

Nači enter Douglas Hofstadter:

1. Nemam pojma koliko je popularan, al sećam se da ga je bar Docs ovde doticao s ljubavlju na temu Gödel, Escher, Bach.

2. Ja sam mu svašta onda reklamirao, ali ne vidim da to ljude interesuje, ne sećam se da je iko još ikad na blogu dotakao neku njegovu kjnigu ili ideju

3. Uzmimo mu poslednju: Surfaces and Essences: Analogy as the Fuel and Fire of Thinking. Da ne trošim nepotrebno svoje reči:

"... Analogy is the core of all thinking. ... We are constantly faced with a swirling and intermingling multitude of ill-defined situations. Our brain's job is to try to make sense of this unpredictable, swarming chaos of stimuli. How does it do so? The ceaseless hail of input triggers analogies galore, helping us to pinpoint the essence of what is going on. Often this means the spontaneous evocation of words, sometimes idioms, sometimes the triggering of nameless, long-buried memories. Why did two-year-old Camille proudly exclaim, I undressed the banana!"? Why do people who hear a story often blurt out, Exactly the same thing happened to me!" when it was a completely different event? How do we recognize an aggressive driver from a split-second glance in our rearview mirror? What in a friend's remark triggers the offhand reply, That's just sour grapes"? What did Albert Einstein see that made him suspect that light consists of particles when a century of research had driven the final nail in the coffin of that long-dead idea? The answer to all these questions, of course, is analogy-making ,the meat and potatoes, the heart and soul, the fuel and fire, the gist and the crux, the lifeblood and the wellsprings of thought. Analogy-making, far from happening at rare intervals, occurs at all moments, defining thinking from top to toe, from the tiniest and most fleeting thoughts to the most creative scientific insights. Like Gödel, Escher, Bach before it, Surfaces and Essences will profoundly enrich our understanding of our own minds. By plunging the reader into an extraordinary variety of colourful situations involving language, thought, and memory, by revealing bit by bit the constantly churning cognitive mechanisms normally completely hidden from view, and by discovering in them one central, invariant core,the incessant, unconscious quest for strong analogical links to past experiences,this book puts forth a radical and deeply surprising new vision of the act of thinking. ..."

I sad ti stimuli, stimulai, stimulaja, .... ima gi raznih, novih, starih, jakihjačihnajačih pa nestašno slabašnih, al onda idu lavine, ekplozije, poluge, kompozicije, fasade ... MVCs galore, pa još kad ti trgne adrenalin i pena na usta ... Pa pamćenja, i eto tvog DMT guštera sličmog mom, a sve iz Docsove ergele

Ako bi postojao Nobel za combo IT+ovoovde ona bi on, po mom mišljenju, trebao da bude top5 kandidat.

A onda, kad se ovo isčita, pozoveš na nestašnu žurku i Antonia Damasia (isto mi "skoro" niko ne komentariše ... ergo, nit ljudi to čitaju nit ih interesuje, pa je stvar mog ličnog ukusa)
gvozden1 gvozden1 14:01 21.08.2022

Re: ništa od toga

priroda valjda zna šta radi.

Valjda.

I zato stvara one koji nešto mogu, i one koji to ne mogu.

Čak možda ide i tako daleko da one koji ne mogu bira s razlogom, možda oni i ne treba da se razmnožavaju.

Ali ako to i nije tako, sigurni smo da je priroda, ako zna šta radi, homoseksualnost (evo, naučio sam:) učinila jalovim.
docsumann docsumann 14:08 21.08.2022

Re: ništa od toga

Pa pamćenja, i eto tvog DMT guštera sličmog mom, a sve iz Docsove ergele


ako pričamo o dmt-u kao mentalnom singularitetu, dalo bi se tu svašta spekulisati.
da li smo mi stvarno komunicirali s superinteligentnim entitetima iz n-te dimenzije, ili je to bila vrhunska obmana našeg uma, u konačnici - efekat je isti

štono reče Rik Strasman - what's the diference?

ionako su sva naša znanja i slike o svijetu tek zapis u našoj svijesti.

docsumann docsumann 14:20 21.08.2022

Re: ništa od toga

Čak možda ide i tako daleko da one koji ne mogu bira s razlogom, možda oni i ne treba da se razmnožavaju.


tumačiti prirodu je kao tumačiti boga.
a što reče ovdje pominjani J.Piterson, nisu opasni ljudi koji govre da je u Bibliji zapisana riječ božja, već oni koji kažu da znaju riječ božju.
literatesa literatesa 14:40 21.08.2022

Re: ništa od toga

Čak možda ide i tako daleko da one koji ne mogu bira s razlogom, možda oni i ne treba da se razmnožavaju.

Benedykt, posavjetuj čovjeka da se ovoliko duboko ne uvaljuje, neprijatno je. Ne mora pošto-poto biti vaš korisni idiot. Vas nekolicine.


literatesa literatesa 14:43 21.08.2022

Re: ništa od toga

Brat mi živi u glavnom gradu Nove Kaledonije, Noumea. Zvao me u goste mnogo puta, on plaća put i sve samo da dođem i ja nikad ne odoh, sve mi nešto bilo preče. Ili odem kod dece, to mi je bilo preče ili nesto radim.
Sad mi je žao. On je još tamo. Bio je mlađi brat ali ja nikako da se odlučim.
Zezam se kad smo pričali preko skajpa pa mu kažem da se bojim da ne skrenem pogrešno kod Albukerkija (dugacak je put ima presedanja u Parizu i Tokiju) a on uopšte ne kapira. Zaprepašćen, kaže "pa sele ti si u AVIONU ne možeš da skreneš pogrešno"...on uopšte ne gleda crtaće?

Ne bih ja tu priliku propustila. Šta kaže taj brat što je išao, kako mu je bilo? Kul? :)
literatesa literatesa 14:46 21.08.2022

Re: ništa od toga

Svašta tu piše, i da preljubnice treba spaliti.

Zar ih ne spaljuju, umal napišem nas?
literatesa literatesa 14:47 21.08.2022

Re: ništa od toga

Ja kako tumačim ove brojeve, Kina ima ozbiljan biološki problem, samo malo bolji od Evrope. 2100. će Nigerija da ima više stanovništva od Kine a i od cele Evrope.

A to je tebi, Nigerija. :)

gvozden1 gvozden1 14:49 21.08.2022

Re: ništa od toga

tumačiti prirodu je kao tumačiti boga.

Samo pretpostavljam, samo pretpostavljam:)
Ti poče, pa mi pade na pamet mogućnost.

A ima slučajeva da priroda nešto udesi s razlogom, ima.
Ili tvrdiš da nema, ili znaš da ovo nije taj slučaj?

Kako god bilo, ova pretpostavka radi posao koji treba da uradi.

Radi li, Tes?
gvozden1 gvozden1 14:51 21.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Svašta tu piše, i da preljubnice treba spaliti.

Zar ih ne spaljuju, umal napišem nas?

Znači tako i treba?

Pošto se prozivaš na Bibliju?
literatesa literatesa 14:51 21.08.2022

Re: ništa od toga

Kako god bilo, ova pretpostavka radi posao koji treba da uradi.

Radi li, Tes?

Ma daj čovječe, ta tvoja plodna superiornost jebe kevu svemu, sve u šesnaes, šta da ti kažem.
literatesa literatesa 14:53 21.08.2022

Re: ništa od toga

svemu

I nebu i zemlji, i tici na grani.
gvozden1 gvozden1 15:24 21.08.2022

Re: ništa od toga

, ta tvoja plodna superiornost je

Ne moja, superiornost heteroseksualnosti nad homoseksualnošću.

(Jel ispravno, Doks?)

A što ti uvek na lično?
Često hvališeš sebe, ja pametna, ja razmišljam, ja ovo, ja ono, a druge napadaš, opet na nivou ličnog.

Možeš li da braniš
neki stav bez uvođenja toga?

Znaš li uopšte šta je stav?

Evo npr, kako dokazuješ da priroda nije sa nekim ozbiljnijim razlogom pojedine ljude onemogućila da se razmnožavaju čineći ih homoseksualcima?

Dakle, nevezano za to ko sam i šta sam ja, ko i šta ti, kakvo je tvoje mišljenje po tom pitanju?
literatesa literatesa 15:35 21.08.2022

Re: ništa od toga

Ne moja, superiornost heteroseksualnosti nad homoseksualnošću.

(Jel ispravno, Doks?)

A što ti uvek na lično?
Često hvališeš sebe, ja pametna, ja razmišljam, ja ovo, ja ono, a druge napadaš, opet na nivou ličnog.

Ajde prestani brljaviti i uvlačite me u taj tvoj čovječiji svinjac.

I kad dolazim ovde ja ne mislim da dolazim pametna među budale.

Možeš li da braniš
neki stav bez uvođenja toga?

Znaš li uopšte šta je stav?

Evo npr, kako dokazuješ da priroda nije sa nekim ozbiljnijim razlogom pojedine ljude onemogućila da se razmnožavaju čineći ih homoseksualcima?

Dakle, nevezano za to ko sam i šta sam ja, ko i šta ti, kakvo je tvoje mišljenje po tom pitanju?

Al mrve on srama nema, nevjerovatno.
gvozden1 gvozden1 15:54 21.08.2022

Re: ništa od toga

Eto vidiš.
bene_geserit bene_geserit 00:17 22.08.2022

Re: ništa od toga

A to je tebi, Nigerija

Ma nemam ja ništa protiv da se Nigerijci množe koliko hoće dokle god ostaju u Nigeriji i Africi, njihova zemlja, njihova stvar.
Ono s čim imam problem je kad krenu da se sele na teritorije belih ljudi.
Pazi ni jedan Srbin (čak ni Pajić) u Americi nije otišao da živi u getu.
Kako je živeti u getu tj. tamo gde su crnci većina niko od nas ne može da zamisli.
Živimo neki u Srbiji (murder rate 1), neki po sigurnim delovima gradova (u mom delu San Diega murder rate je ispod 0.5). Ali ako recimo odem 30 kilometara na jug u Tihuanu, murder rate je 120. U St. Luisu murder rate 67, praktično sva ubistva počine crnci, geto čini 40% grada, što će reći u getu je murder rate reda 150.
Ovde malo malo pa se neki blogeri žale na nivo kriminala u Srbiji gde je murder rate 1, e sad zamislite da ubistava ima 100 puta više, na šta to liči.
Broj novorođene dece u Africi prošle godine 50 miliona, u Evropi 4 miliona. Afričke zemlje nema šanse da prehrane tolike ljude. Kad ljudi ne budu imali šta da jedu, gde li će da se zapute ...
Milan Novković Milan Novković 07:53 22.08.2022

Re: ništa od toga

bene_geserit
A to je tebi, Nigerija

Ma nemam ja ništa protiv da se Nigerijci množe koliko hoće dokle god ostaju u Nigeriji i Africi, njihova zemlja, njihova stvar.
Ono s čim imam problem je kad krenu da se sele na teritorije belih ljudi.
Pazi ni jedan Srbin (čak ni Pajić) u Americi nije otišao da živi u getu.
Kako je živeti u getu tj. tamo gde su crnci većina niko od nas ne može da zamisli.
Živimo neki u Srbiji (murder rate 1), neki po sigurnim delovima gradova (u mom delu San Diega murder rate je ispod 0.5). Ali ako recimo odem 30 kilometara na jug u Tihuanu, murder rate je 120. U St. Luisu murder rate 67, praktično sva ubistva počine crnci, geto čini 40% grada, što će reći u getu je murder rate reda 150.
Ovde malo malo pa se neki blogeri žale na nivo kriminala u Srbiji gde je murder rate 1, e sad zamislite da ubistava ima 100 puta više, na šta to liči.
Broj novorođene dece u Africi prošle godine 50 miliona, u Evropi 4 miliona. Afričke zemlje nema šanse da prehrane tolike ljude. Kad ljudi ne budu imali šta da jedu, gde li će da se zapute ...

Kad je jedan naš iz Prigrevice (zaroravih mu ime), mršav i dosta visok iako je izgledao žgoljav onako mršav (najbolje lupao macole - ako ova danas mladež uopšte zna šta je to) otišao da kupi peraje pitaju ga za broj cipela:

- 47!

- Gospodine, vama nisu potrebne peraje

Tako ni tebi nisu potrebni akcioni filmovi, samo odeš dole malo da prošetaš posle večere

Dobro, možda švecki akcioni, ali i dalje bi ti ostalo dosta vremena za druge aktivnosti, npr čitanje Ljubavnih vikend romana, Luna kralja ponoći, kuvanje, slušanje žene, ...
bene_geserit bene_geserit 08:05 22.08.2022

Re: ništa od toga

Tako ni tebi nisu potrebni akcioni filmovi, samo odeš dole malo da prošetaš posle večere

Dabre, Tihuana je najgori grad na svetu po broju ubistava. Ovde je uobičajena šala da kad kažeš da si otišao do Tihuane da te pitaju jel si se vratio sa oba bubrega. U Tihuanu se ide da se kurva i opija, švedski akcioni bi ti najmanje trebali.
A 47, to je neozbiljan broj cipela, ima nas koji smo ozbiljniji (nisu nam potrebne skije).
literatesa literatesa 09:55 22.08.2022

Re: ništa od toga

Broj novorođene dece u Africi prošle godine 50 miliona, u Evropi 4 miliona. Afričke zemlje nema šanse da prehrane tolike ljude. Kad ljudi ne budu imali šta da jedu, gde li će da se zapute ...

Dobro, razumijem šta pričaš i nije to geg iz filma, ali oni problem hrane sad već ovim ratom imaju? Mi još ne znamo kuda to vodi, i da se statistika u predviđanju narednih 50 god može odigrati za 5 god..
literatesa literatesa 09:56 22.08.2022

Re: ništa od toga

to je neozbiljan broj cipela, ima nas koji smo ozbiljniji

48? Nemoguće. :)
predatortz predatortz 10:06 22.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Broj novorođene dece u Africi prošle godine 50 miliona, u Evropi 4 miliona. Afričke zemlje nema šanse da prehrane tolike ljude. Kad ljudi ne budu imali šta da jedu, gde li će da se zapute ...



Dobro, razumijem šta pričaš i nije to geg iz filma, ali oni problem hrane sad već ovim ratom imaju? Mi još ne znamo kuda to vodi, i da se statistika u predviđanju narednih 50 god može odigrati za 5 god..


Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?


literatesa literatesa 10:12 22.08.2022

Re: ništa od toga

Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?

Predatortz, da je taj rusko-ukrajinski rat u njihova 4 zida mi bi nastavili na ovom nivou komunikaciju kao dvije zajedljive jetrve kad jedna drugu nešto optužuje, konkretno sam pitala nevezano za vaše emocije prema Rusiji i nepravdi joj napadom na Ukrajinu načinjenoj, kolika je vjerovatnoća da glad nastupi ubrzo? Ili, kolika je vjerovatnoća da uslove gladi u Africi već sad diktira ukrajinsko-ruski rat.
predatortz predatortz 10:27 22.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?


Predatortz, da je taj rusko-ukrajinski rat u njihova 4 zida mi bi nastavili na ovom nivou komunikaciju kao dvije zajedljive jetrve kad jedna drugu nešto optužuje, konkretno sam pitala nevezano za vaše emocije prema Rusiji i nepravdi joj napadom na Ukrajinu načinjenoj, kolika je vjerovatnoća da glad nastupi ubrzo? Ili , kolika je vjerovatnoća da uslove gladi u Africi već sad diktira ukrajinsko-ruski rat.


Sećaš li se kad je onomad vrhovna boginja demokratije i ljudskih prava, Medlin Olbrajt, izjavila za smrt par stotina hiljada iračke dece da je to vredelo u odnosu na cilj?

Ne?

Ko je tad naricao nad blokadom isporuke hrane u "kolektivnom Zapadu" ili od naših grantovčana lokalnih?
Kome bi bilo normalno da američki sportisti ne mogu da nastupaju na sportskim takmičenjima jer njihova zemlja vodi agresorske ratove? Ne jedan, nego desetine od kraja WWII, a svaki je bio agresorski?
Ko pominje spaljivanje polja, šuma, useva, napalmom u Vijetnamu, sa ciljem da se izazove što veća glad i smrtnost stanovništva pod kondrolom onih protiv kojih oni ratuju?
Pa se pominje nuklearna opasnost koju će izazvati Rusi...
A, gle čuda, imamo ludake i psihopate koji su upotrebili nuklearno oružje i o tome se ne govori.

Licemerje je toliko da prerasta u fašizam!

Ovo je, draga moja WWIII!
Ukrajina je svoj rat izgubila u prvim nedeljama, kada je izgubila 70% resursa, avijaciju, aerodrome, luke, mornaricu...
Od tada protiv Rusije ratuje NATO, a ukrajinci daju decu.
Kažu, ne ide Rusiji!
Ne gospodo, NATO je zaglavio. Ništa od proklamovanog kontraudara, a lagano i gube.
A zima dolazi...









literatesa literatesa 10:50 22.08.2022

Re: ništa od toga

Ovo je, draga moja WWIII!

Jesi spreman za rat?
docsumann docsumann 11:04 22.08.2022

Re: ništa od toga

Ovo je, draga moja WWIII!


partizani vs četnici sa laserskim pištojima i svjetlosnom kamom
softelectronics_e softelectronics_e 11:08 22.08.2022

Re: ništa od toga

predatortz
literatesa
Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?


Predatortz, da je taj rusko-ukrajinski rat u njihova 4 zida mi bi nastavili na ovom nivou komunikaciju kao dvije zajedljive jetrve kad jedna drugu nešto optužuje, konkretno sam pitala nevezano za vaše emocije prema Rusiji i nepravdi joj napadom na Ukrajinu načinjenoj, kolika je vjerovatnoća da glad nastupi ubrzo? Ili , kolika je vjerovatnoća da uslove gladi u Africi već sad diktira ukrajinsko-ruski rat.


Sećaš li se kad je onomad vrhovna boginja demokratije i ljudskih prava, Medlin Olbrajt, izjavila za smrt par stotina hiljada iračke dece da je to vredelo u odnosu na cilj?

Ne?

Ko je tad naricao nad blokadom isporuke hrane u "kolektivnom Zapadu" ili od naših grantovčana lokalnih?
Kome bi bilo normalno da američki sportisti ne mogu da nastupaju na sportskim takmičenjima jer njihova zemlja vodi agresorske ratove? Ne jedan, nego desetine od kraja WWII, a svaki je bio agresorski?
Ko pominje spaljivanje polja, šuma, useva, napalmom u Vijetnamu, sa ciljem da se izazove što veća glad i smrtnost stanovništva pod kondrolom onih protiv kojih oni ratuju?
Pa se pominje nuklearna opasnost koju će izazvati Rusi...
A, gle čuda, imamo ludake i psihopate koji su upotrebili nuklearno oružje i o tome se ne govori.

Licemerje je toliko da prerasta u fašizam!

Ovo je, draga moja WWIII!
Ukrajina je svoj rat izgubila u prvim nedeljama, kada je izgubila 70% resursa, avijaciju, aerodrome, luke, mornaricu...
Od tada protiv Rusije ratuje NATO, a ukrajinci daju decu.
Kažu, ne ide Rusiji!
Ne gospodo, NATO je zaglavio. Ništa od proklamovanog kontraudara, a lagano i gube.
A zima dolazi...



Eeee, jbg!
Sada si, tek, najebao od Pajića i ostalih žena u crnom.
freehand freehand 11:15 22.08.2022

Re: ništa od toga

predatortz
literatesa
Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?


Predatortz, da je taj rusko-ukrajinski rat u njihova 4 zida mi bi nastavili na ovom nivou komunikaciju kao dvije zajedljive jetrve kad jedna drugu nešto optužuje, konkretno sam pitala nevezano za vaše emocije prema Rusiji i nepravdi joj napadom na Ukrajinu načinjenoj, kolika je vjerovatnoća da glad nastupi ubrzo? Ili , kolika je vjerovatnoća da uslove gladi u Africi već sad diktira ukrajinsko-ruski rat.


Sećaš li se kad je onomad vrhovna boginja demokratije i ljudskih prava, Medlin Olbrajt, izjavila za smrt par stotina hiljada iračke dece da je to vredelo u odnosu na cilj?

Ne?

Ko je tad naricao nad blokadom isporuke hrane u "kolektivnom Zapadu" ili od naših grantovčana lokalnih?
Kome bi bilo normalno da američki sportisti ne mogu da nastupaju na sportskim takmičenjima jer njihova zemlja vodi agresorske ratove? Ne jedan, nego desetine od kraja WWII, a svaki je bio agresorski?
Ko pominje spaljivanje polja, šuma, useva, napalmom u Vijetnamu, sa ciljem da se izazove što veća glad i smrtnost stanovništva pod kondrolom onih protiv kojih oni ratuju?
Pa se pominje nuklearna opasnost koju će izazvati Rusi...
A, gle čuda, imamo ludake i psihopate koji su upotrebili nuklearno oružje i o tome se ne govori.

Licemerje je toliko da prerasta u fašizam!

Ovo je, draga moja WWIII!
Ukrajina je svoj rat izgubila u prvim nedeljama, kada je izgubila 70% resursa, avijaciju, aerodrome, luke, mornaricu...
Od tada protiv Rusije ratuje NATO, a ukrajinci daju decu.
Kažu, ne ide Rusiji!
Ne gospodo, NATO je zaglavio. Ništa od proklamovanog kontraudara, a lagano i gube.
A zima dolazi...



Koga ne mrzi da potroši dva sata - evo razgovora u kome je rečeno sve, ili bar većina glavnih stvari o onome što se događa u i oko Ukrajine. Britanac, Norvežanin i Amerikanac:


literatesa literatesa 12:36 22.08.2022

Re: ništa od toga

Šta bi Predatortz, jesi spreman za rat ili ne?
predatortz predatortz 12:42 22.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
Šta bi Predatortz, jesi spreman za rat ili ne?


Kao da ti za to neko postavlja pitanje kada i ako krene...
Milan Novković Milan Novković 12:48 22.08.2022

Re: ništa od toga

freehand
predatortz
literatesa
Pa bi bilo zgodno da Rusi zaborave spaljivanje njihovih sunarodnika u Odesi, zažmure na ulazak NATO u njihov meki trbuh i zanemare postojanje američkih laboratorija na samim njihovim granicama?


Predatortz, da je taj rusko-ukrajinski rat u njihova 4 zida mi bi nastavili na ovom nivou komunikaciju kao dvije zajedljive jetrve kad jedna drugu nešto optužuje, konkretno sam pitala nevezano za vaše emocije prema Rusiji i nepravdi joj napadom na Ukrajinu načinjenoj, kolika je vjerovatnoća da glad nastupi ubrzo? Ili , kolika je vjerovatnoća da uslove gladi u Africi već sad diktira ukrajinsko-ruski rat.


Sećaš li se kad je onomad vrhovna boginja demokratije i ljudskih prava, Medlin Olbrajt, izjavila za smrt par stotina hiljada iračke dece da je to vredelo u odnosu na cilj?

Ne?

Ko je tad naricao nad blokadom isporuke hrane u "kolektivnom Zapadu" ili od naših grantovčana lokalnih?
Kome bi bilo normalno da američki sportisti ne mogu da nastupaju na sportskim takmičenjima jer njihova zemlja vodi agresorske ratove? Ne jedan, nego desetine od kraja WWII, a svaki je bio agresorski?
Ko pominje spaljivanje polja, šuma, useva, napalmom u Vijetnamu, sa ciljem da se izazove što veća glad i smrtnost stanovništva pod kondrolom onih protiv kojih oni ratuju?
Pa se pominje nuklearna opasnost koju će izazvati Rusi...
A, gle čuda, imamo ludake i psihopate koji su upotrebili nuklearno oružje i o tome se ne govori.

Licemerje je toliko da prerasta u fašizam!

Ovo je, draga moja WWIII!
Ukrajina je svoj rat izgubila u prvim nedeljama, kada je izgubila 70% resursa, avijaciju, aerodrome, luke, mornaricu...
Od tada protiv Rusije ratuje NATO, a ukrajinci daju decu.
Kažu, ne ide Rusiji!
Ne gospodo, NATO je zaglavio. Ništa od proklamovanog kontraudara, a lagano i gube.
A zima dolazi...



Koga ne mrzi da potroši dva sata - evo razgovora u kome je rečeno sve, ili bar većina glavnih stvari o onome što se događa u i oko Ukrajine. Britanac, Norvežanin i Amerikanac:



Odgledao ja, kad se pojavi, juče.

Ali još uvek ima dosta mišljenja da je onaj juriš odozgo iz Belorusije ka Kijevu bio planiran, da im odvuku neke snage tamo, bar privremeno, i sa puno ostalih manjih poteza i kaskada definišu polje gde će ratovati.

Broj mrtvih je nadrealan, kao i njihov 20:1 odnos, ... svašta u stvari ... štvo više čitam sve je više indikacija da su Rusi to godinama planirali, svaki širi i lokalizovaniji malio ili veći scenario.

Ima i mišljenja da kolektivni zapad nije ovoliko glup koliko se čini na prvi pogled, pogotovo Anglosaksonci, nego samo kupuju vreme u delenju sveta na geo pa biznis zone.

A biće klimanja glavom ako se ispostavi da su i Nemci pametniji nego što mislimo i da im je samo ovo jedna od bitaka u ratu da stresu Anglosaksonce sa grbače da bi se evroazijski udruživali - na kraju krajeva osovina evroazijske integracije je velikim delom definisana terminalima Rusija-Nemačka.

literatesa literatesa 12:58 22.08.2022

Re: ništa od toga

Kao da ti za to neko postavlja pitanje kada i ako krene...


Pa nije tako, ako su u Africi radi iračkih grijeha Olbrajtove spremni na glad,

očekivati je da ti znaš koja je tvoja strana u kako reče,

Ovo je, draga moja WWIII!


Ratu koji je već počeo?
literatesa literatesa 12:59 22.08.2022

Re: ništa od toga

koja je tvoja strana

I strana i nešto konkretno, npr izgibija za rusku stvar je sasvim konkretno.
literatesa literatesa 13:00 22.08.2022

Re: ništa od toga

Ili se uzdaš da u Srbiji niste dio svijeta, piše u naslovu Treći svjetski, aa, to nismo mi.
predatortz predatortz 13:01 22.08.2022

Re: ništa od toga

očekivati je da ti znaš koja je tvoja strana u kako reče,


naravno da znam!
moja strana je srpska!
literatesa literatesa 13:08 22.08.2022

Re: ništa od toga

naravno da znam!
moja strana je srpska!


Eh, sad, sa tim mudrolijama kao Emsi kad se oblizuje na poslednji ženin ručak prije odlaska na front.

Dobro, na čijoj strani svijeta su Srbi (molim da ovo pitanje podrazumjeva samo izgibiju, ono što rat jeste, ne mislim na sentimente u miru)?
freehand freehand 13:14 22.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
koja je tvoja strana

I strana i nešto konkretno, npr izgibija za rusku stvar je sasvim konkretno.

Ako je već obavezno da se bira za koju se strane gine Crnjanski je odavno već odlično opisao kako izgleda kad se gine za austrijsku. Tu nema mnogo nepoznatih.
predatortz predatortz 13:15 22.08.2022

Re: ništa od toga

literatesa
naravno da znam!
moja strana je srpska!


Eh, sad, sa tim mudrolijama kao Emsi kad se oblizuje na poslednji ženin ručak prije odlaska na front.

Dobro, na čijoj strani svijeta su Srbi (molim da ovo pitanje podrazumjeva samo izgibiju, ono što rat jeste, ne mislim na sentimente u miru)?


Ono što godinama govorim, a nije bilo pameti - trebalo bi da smo na svojoj.
Budući da smo mali narod, nedavno izašao iz ratova u kojim nismo tako slavno prošli, najrazumnije bi bilo da se u ovom trenutku priklonimo (sve više fašističkom) Zapadu.

No, mi na to nismo sposobni. Ne znam da li da plačem, ili da budem ponosan zbog toga, ali tako je.
literatesa literatesa 13:51 22.08.2022

Re: ništa od toga

Ako je već obavezno da se bira za koju se strane gine Crnjanski je odavno već odlično opisao kako izgleda kad se gine za austrijsku. Tu nema mnogo nepoznatih.


Mnjh, mnjh, Austrija zemlja teška.. klasni mir i druge trice.

Ne znam šta me pitaš, da li ću kao moji stari ginuti opet za Austriju? Ili, još bolje, da li će ovih stotinu hiljada Srba preći na rusku stranu?

Austrija nakon 2 god pandemije nije se spremala za rat sa Rusijom tj borbu protiv obnavljanja Velikog ruskog carstva. Nisu tolike budale uvaliti već umornu od karantina zemlju još dublje. Zašto? Radi frustrirane ruske vlasti? A sad improvizuju, prate šta Njemci rade, Njemci još uvijek nešto čekaju, da Vladimir izađe iz staračkog ludila?


Pitaš konkretno mene, hm, sve vezano za Putina me toliko ljuti, ja bih se i sa rođenim bratom sukobila. Valjda je odgovor dobar.
literatesa literatesa 13:52 22.08.2022

Re: ništa od toga

najrazumnije bi bilo da se u ovom trenutku priklonimo (sve više fašističkom) Zapadu.

Dobro, valja cijeniti hladnu glavu na kraju. :)
freehand freehand 13:55 22.08.2022

Re: ništa od toga

No, mi na to nismo sposobni. Ne znam da li da plačem, ili da budem ponosan zbog toga, ali tako je.

Gledaj Orbana. I sačekaj novembar.
softelectronics_e softelectronics_e 14:03 22.08.2022

Re: ništa od toga

freehand
No, mi na to nismo sposobni. Ne znam da li da plačem, ili da budem ponosan zbog toga, ali tako je.

Gledaj Orbana. I sačekaj novembar.

Šta će biti u novembru?
freehand freehand 14:06 22.08.2022

Re: ništa od toga

softelectronics_e
freehand
No, mi na to nismo sposobni. Ne znam da li da plačem, ili da budem ponosan zbog toga, ali tako je.

Gledaj Orbana. I sačekaj novembar.

Šta će biti u novembru?

Dan Republike, šta bi bilo?
Milan Novković Milan Novković 14:31 22.08.2022

Re: ništa od toga

freehand
softelectronics_e
freehand
No, mi na to nismo sposobni. Ne znam da li da plačem, ili da budem ponosan zbog toga, ali tako je.

Gledaj Orbana. I sačekaj novembar.

Šta će biti u novembru?

Dan Republike, šta bi bilo?

Emsi, zeza te Free (možda je za tvoje dobro), al treba da znaš, pošto ti ne vučeš ni na fašističku ni neo-nacističku, pa nacistično simpatizersku stranu:

- U novembru su US mid-term izbori.

- Mnogi misle da US, UK, pa ostala debilana od Evropljana žrtvuje dalje Ukrasjince, kojih je do sada poginulo između 150,000 i 190,000, samo da bi izgubili što manje, kongresmena, senatora, šta li već biraju u Novembru - tj produžuju rat koji je odavno izgubljen. (Olbrajtin "price worth paying" obrazac)

- Iako im jeste šok, kolektivnom zapadu, munjevit i comprehensive ruski uspeh - toliku su pripremili Ukrajince da neki smatraju da su bili spremni da preko noći pregaze države tipa Poljska, Nemačka, ... ako bi im onomad to bio cilj.

A ti ukrajinski banderisti, nacisti (recimo 3. generacija nacista) su jedna od retkih grupa koji bi ustašama mogli oteti zlato u bestijalnostima - e ovo sad ja dobro znam (popularno, za amatera) pošto je u našim sad bivšem delu zapadnog Londona bilo jako mnogo Poljaka, i sa nekima smo se sprijateljili.

Oni Poljaci što su za WW2 bili bliže ukrajinskoj granici o tome pričaju sa nama, ali ne pričaju često sa
Ukrajincima koji su bili dalji, da se ne bi svađali ko mi na partizani-četnici temu, ovi dalji sada, prosto, nako, iracionalno, mrze Ruse iz dna duše, može i tiho ako treba, ko što nekad poneki vrli "šumadinac" ovde mrzi dođoše u Vojvodini koji su, ma i ako su bežali pred ustašama i vozikani naokolo kao stoka, možda, nekoj njegovoj abstraknotj babi sa juga nešto maznuli (ovde, naravno, ne računam Gvozdena, Omegu, ... u stvari ima ih puno sa kojima ću rado i uz poverenje podeliti muku i ono što imam u frci.
freehand freehand 14:40 22.08.2022

Re: ništa od toga

Emsi, zeza te Free (možda je za tvoje dobro), al treba da znaš, pošto ti ne vučeš ni na fašističku ni neo-nacističku, pa nacistično simpatizersku stranu

I zaboravio si dva faktora: gas i minus. A bio bih spreman na opkladu da će mala biti čekaonica u kremlju, samo kad se prvi zapadni "državnik" osmeli da se otkine s alanca i potrči da spašava sopstvenu državu i narod od antiruskog ludila kojim su produkovane idiotske bumerang-sankcije.

Ti Milanče obavezno pogledaj onaj razgovor sa Durana koji sam ovde okačio. Mislim da se tu nema šta dodati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana