Budućnost| Društvo| Kultura| Sex

Predsedniče Vučiću, Evroprajd JESTE pitanje Kosova

Jaril RSS / 27.08.2022. u 10:50

Како ће Србија да тврди да јој је стало до сигурности, благостања и људских права Срба на Косову, када јој није стало до сигурности, благостања и људских права Срба у Србији?

Како ће Србија да се позове на поштовање Устава по коме је Косово део Србије, ако не може да обезбеди поштовање Устава у Београду?

Какву снагу пред светом показује Србија кад ‘театар апсурда' може да сруши њен уставни поредак?

Колику слабост пред светом показује Србија ако поклекне пред бандитском претњом насиљем?

 



Komentari (537)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 11:59 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


svi vole Putina, svi ne vole Vučića?


Manite se ljudi Putina! Ja razumem da tamo vas driluju, plaše, da ga sanjate koliko vam mozak ispiraju njime.

Ali ovde Putin nije ni toliko bitan, ni toliko uticajan koliko su vas ubedili da jeste.

Moj stav o tavarišu palkovniku je isti kao i o Bajdenu, Šmitu, Šolcu...

Mrš u pičku materinu od moje avlije!

Eto...
literatesa literatesa 12:02 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nisam, dno je kad ti je Toma Zdravković asocijacija na bilo šta.


Nego, šta kažeš za vladikunu tezu o tome da je njen brat otac njenom sinu?
Nemoguće?
Što?

Eno sad ni Toma nije bio iz pristojne četničke kuće kao Kalabić lola? :)

Pa jeste asocijacija jer si jednu od niza odlika koje imaš naveo i da ne ideš u kafanu, tamo u kafani Toma pjeva i ženska srca osvaja, ti što si osvojio osvojio i oplodio, sad evo kako Bog dao struju i Net citiraš budalu vladiku i viriš u tuđ krevet.
literatesa literatesa 12:03 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

benedykt benedykt 12:05 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa

Nije izmišljotina o njemu potekla od Tita nego Bonda, okej, obojica su britanski agenti, mislim, Tito i Bond. :)

Dok ne stigneš do varijante da je on u suštini bio vanbračni sin Vinstona Čerčila nemoj da staješ…
angie01 angie01 12:07 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ne može. Dete ima majku.


pa sta, moze da je sustaratelj.


Šta god da su rešili u inostranstvu, u Srbiji ne važi.


ja se ne bih previse brinula u ovom slucaju, sta moze, sta ne moze i sta vazi ili ne.


literatesa literatesa 12:09 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Dok ne stigneš do varijante da je on u suštini bio vanbračni sin Vinstona Čerčila nemoj da staješ…

I stigla i razmislila i prošlo me. Nema šanse. :)
angie01 angie01 12:09 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Pa šta i ako joj je brat zveknuo....drugaricu?


hebote, stizemo do teme u kojoj si se pokazao kao ekspert:))),

...je si li cuo za vestacku oplodnju,..pa za donore, pa tako...
literatesa literatesa 12:11 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ja razumem da tamo vas driluju, plaše, da ga sanjate koliko vam mozak ispiraju njime.

Koga bre plaše Putinom? Samo u srpskim glavurdama je on nekom strah i trepet, cc.
predatortz predatortz 12:12 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


pa sta, moze da je sustaratelj


Mislim da ti prilično brkaš pojmove. Ovaj koji si navela ne postoji u zakonu. Postoji roditelj i staratelj.

Dete koje ima roditelja nema staratelja.

Dete Anine ljubavnice ima majku. Ona mu je roditelj, potreba za starateljima ne postoji.
literatesa literatesa 12:12 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ali ovde Putin nije ni toliko bitan, ni toliko uticajan koliko su vas ubedili da jeste.

Rusofilija postoji. Ne osporavaš valjda?
gvozden1 gvozden1 12:12 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Eno sad ni Toma nije bio iz pristojne četničke kuće kao Kalabić lola? :)

E, stvarno me taj vaš Tima ne zanima.
Jedino za šta može da posluži je kao lakmus, kao sad, s tobom, npr.

A da li je iz četničke kuće, zaboli me.

Kalabić je već ozbiljan čovek, i vredan priče.

citiraš budalu vladiku i viriš u tuđ krevet.


Pa predsednica vlade nam je, a na tom položaju se sve gleda, i ništa nije nebitno.

Amerika je se tresla zbog "kreveta"
tako da je njen krevet legitimna tema.

Pa šta kažeš, da li je moguće, ili ne veruješ?
solo solo 12:14 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Kalabić je već ozbiljan čovek, i vredan priče.


Bio. Perfekt.

Ozbiljan i vredan priče?

Stvar ukusa.



Kralju Petre piši iz Londona......
Jbg nije radila pošta a ni mobilnih

ZapaliJo na vreme.
predatortz predatortz 12:15 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Ali ovde Putin nije ni toliko bitan, ni toliko uticajan koliko su vas ubedili da jeste.

Rusofilija postoji. Ne osporavaš valjda?


Ne, ne negiram. Postoje i druge, neke čak prilično neprirodne. Neki vole Hrvate, neki Nemce.
Razloga za to je toliko malo.
gvozden1 gvozden1 12:15 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
Pa šta i ako joj je brat zveknuo....drugaricu?


hebote, stizemo do teme u kojoj si se pokazao kao ekspert:))),

...je si li cuo za vestacku oplodnju,..pa za donore, pa tako...

Jesam, ali to što postoji i ta mogućnost, ne isključuje drugu, da je bata tata.
gvozden1 gvozden1 12:15 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

solo
Kalabić je već ozbiljan čovek, i vredan priče.


Bio. Perfekt.

Da.
Hvala.
angie01 angie01 12:17 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Dete koje ima roditelja nema staratelja


ja znam za slucaj, gde postoje i otac i majka, a da je baka dobila starateljstvo,..ne znam vise kako su izgledale okolnosti-znaci, roditelji ostaju roditelji, samo je dodat i staratelj, kao treci,...to bi neki pravnik mogao da objasni, posto stvarno ne znam kako, zasto...

Dete Anine ljubavnice ima majku. Ona mu je roditelj, potreba za starateljima ne postoji.

a kada napises ovako,..evo da se ona uda za muskarac-mislim, ovo je vec perverzni trac,..mene bas briga za njihov slucaj-i taj muz moze da usvoji njeno dete i postane ravnopravni roditelj.
predatortz predatortz 12:21 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

ja znam za slucaj, gde postoje i otac i majka, a da je baka dobila starateljstvo,.


Verovatno je roditeljima oduzeta radna sposobnost (mislim da se tako zove kada se utvrdi da neko ne može da vodi brigu o sebi ili drugima), ili je sud iz nekih drugih razloga, koji moraju biti ekstremni (nasilje, narkomanija, trajne psihijatrijske bolesti) roditeljima ograničio prava i nametnuo starateljstvo.
angie01 angie01 12:30 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Jesam, ali to što postoji i ta mogućnost, ne isključuje drugu, da je bata tata.


opet da ti crtam,..verovatno je bata tata, al tako, da je nije zvekno, kako si ti rekao- to sam htela da ti kazem.
angie01 angie01 12:31 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Verovatno je roditeljima oduzeta radna sposobnost (mislim da se tako zove kada se utvrdi da neko ne može da vodi brigu o sebi ili drugima), ili je sud iz nekih drugih razloga, koji moraju biti ekstremni (nasilje, narkomanija, trajne psihijatrijske bolesti) roditeljima ograničio prava i nametnuo starateljstvo.


nista od toga, sve regularno, samo dodata baka....kako, zasto, pojma nemam.
benedykt benedykt 12:34 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Dok ne stigneš do varijante da je on u suštini bio vanbračni sin Vinstona Čerčila nemoj da staješ…

I stigla i razmislila i prošlo me. Nema šanse. :)

Al’ te ovo za engleskog tajnog agenta još drži, sve ti se uklopilo takoreći…
gvozden1 gvozden1 12:35 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

da je nije zvekno

Kako znaš?

angie01 angie01 12:39 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1
da je nije zvekno

Kako znaš?



ne znam, bas me briga i necu da nastavljam spekulacije oko toga- htedoh samo da ti razjasnim, kako stvari stoje,...ono sto pak jeste za opstu brigu i pricu, umesto privatnog zivota bilo koga, je izdvojena mogucnost osobe na vlasti da zavrsava nesto mimo zakona, a sto ostalim clanovima LGBT-nije dozvoljeno.
predatortz predatortz 12:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
gvozden1
da je nije zvekno

Kako znaš?



ne znam, bas me briga i necu da nastavljam spekulacije oko toga- htedoh samo da ti razjasnim, kako stvari stoje,...ono sto pak jeste za opstu brigu i pricu, umesto privatnog zivota bilo koga, je izdvojena mogucnost osobe na vlasti da zavrsava nesto mimo zakona, a sto ostalim clanovima LGBT-nije dozvoljeno.



Znaš šta mi je tu najzanimljivije?

Što ovi koji su profesionalizovali svoju seksualnu orijentaciju uopšte ne potežu to pitanje.
Ili to rade toliko mlako, da prolazi ispod radara.
literatesa literatesa 12:58 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Al’ te ovo za engleskog tajnog agenta još drži, sve ti se uklopilo takoreći…

Ne, jedan je bio pravi agent, drugi loša kopija. :)


"U Teheranu sam shvatio koliko smo mala nacija, s jedne strane je veliki američki bizon, s druge veliki ruski medvjed, između njih je sjedio jadni mali engleski magarac koji je jedino znao put kući."

Čerčil


Pa poslije zašto sam fan, vidi da su mu dali i manju stolicu. :)

Tzv period slabljenja moći, stigli Amerikanci, Rusi se presabrali, među njima je u stvari samo Čerčil bio i borben i patriota i vizionar.

angie01 angie01 12:58 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Što ovi koji su profesionalizovali svoju seksualnu orijentaciju uopšte ne potežu to pitanje.
Ili to rade toliko mlako, da prolazi ispod radara.


pazi, kada se slazem s tobom.
benedykt benedykt 12:58 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz
angie01
gvozden1
da je nije zvekno

Kako znaš?



ne znam, bas me briga i necu da nastavljam spekulacije oko toga- htedoh samo da ti razjasnim, kako stvari stoje,...ono sto pak jeste za opstu brigu i pricu, umesto privatnog zivota bilo koga, je izdvojena mogucnost osobe na vlasti da zavrsava nesto mimo zakona, a sto ostalim clanovima LGBT-nije dozvoljeno.



Znaš šta mi je tu najzanimljivije?

Što ovi koji su profesionalizovali svoju seksualnu orijentaciju uopšte ne potežu to pitanje.
Ili to rade toliko mlako, da prolazi ispod radara.

Što bi potezali, kada je sve to za njihovo ”dobro” odnosno premijerka Pantela prti bi dži, pa se svi nadaju kako je ona prva lasta koja najavljuje proleće. Uostalom svaki zakon otkako je sveta i veka uvek proizilazi iz sile, ne obrnuto kako se pogrešno misli. U prevodu, Quod licet Pantela Iovi, non licet bovi… Ili ti ga… I vi ćete ovo isto da radite... samo sutra…
literatesa literatesa 13:00 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Uh, prejela sam se pohovanog karfiola sa vegan sosom, ne mogu disat. O čemu je blog, opet jedni čisti ko suza, drugi svašta rade?

mlatisa mlatisa 13:03 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

radna sposobnost (mislim da se tako zove kada se utvrdi da neko ne može da vodi brigu o sebi ili drugima)

Мислим да се то зове пословна способност, ако је од значаја. Ваљда се подразумева да деца нису пословно способна и да родитељи обављају све легалне ствари у њихово име. Нпр не могу да имају телефонске бројеве већ то родитељи или старатељи обављају уместо њих.

Моташе се овде и неки правници али их изгледа није дотакла тема.
benedykt benedykt 13:07 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Al’ te ovo za engleskog tajnog agenta još drži, sve ti se uklopilo takoreći…

Ne, jedan je bio pravi agent, drugi loša kopija. :)

Jeste ali pretežno u novokomponovanim istorijama koje bi današnje političke podele da vrate u 2. Svetski rat, pa su onda naravno Tito i Englezi od prve sekunde na istoj strani. Imaš taj čuveni trenutak kada Tito bukvalno beži sa Visa u septembru 1944. kod Staljina u Moskvu, iako je već imao dil za novi randevu sa Čerčilom. Čerčil je poludeo i nazvao Broza najobičnijim prevarantom, ali ne vredi jer kada drug Staljin pozove ima da se ide odmah. Bukvalno niko živi u Vrhovnom štabu na Visu nije znao za put, a tamo je po svedočenjima bio sav ljut jer mu je Staljin zavrtao uvo i objašnjavao da će kao bela lala formira zajedničku vladu sa Šubašićem i ekipom iz Londona. Taj trenutak sa odlaskom sa Visa u Moskvu se smatra ključnim tj tada je Čerčil shvatio kako su ga izradili…
solo solo 13:08 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa 13:00 28.08.2022

Uh, prejela sam se pohovanog karfiola sa vegan sosom, ne mogu disat. O čemu je blog, opet jedni čisti ko suza, drugi svašta rade?


Blog je o podrigivanju.
Pomozimo Tessani.
Tehnika je ista samo ako ima ko da te podigne.


literatesa literatesa 13:09 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Jeste ali pretežno u novokomponovanim istorijama koje bi današnje političke podele da vrate u 2. Svetski rat, pa su onda naravno Tito i Englezi od prve sekunde na istoj strani. Imaš taj čuveni trenutak kada Tito bukvalno beži sa Visa u septembru 1944. kod Staljina u Moskvu, iako je već imao dil za novi randevu sa Čerčilom. Čerčil je poludeo i nazvao Broza najobičnijim prevarantom, ali ne vredi jer kada drug Staljin pozove ima da se ide odmah. Bukvalno niko živi u Vrhovnom štabu na Visu nije znao za put, a tamo je po svedočenjima bio sav ljut jer mu je Staljin zavrtao uvo i objašnjavao da će kao bela lala formira zajedničku vladu sa Šubašićem i ekipom iz Londona. Taj trenutak sa odlaskom sa Visa u Moskvu se smatra ključnim tj u tom trenutku je Čerčil shvatio kako su ga izradili…

Čuvaj ovo sve za blog o Čerčilu. :)
softelectronics_e softelectronics_e 13:11 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

mlatisa
radna sposobnost (mislim da se tako zove kada se utvrdi da neko ne može da vodi brigu o sebi ili drugima)

Мислим да се то зове пословна способност, ако је од значаја. Ваљда се подразумева да деца нису пословно способна и да родитељи обављају све легалне ствари у њихово име. Нпр не могу да имају телефонске бројеве већ то родитељи или старатељи обављају уместо њих.

Моташе се овде и неки правници али их изгледа није дотакла тема.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
gvozden1 gvozden1 13:17 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Čerčil shvatio kako su ga izradili

Ma nije se on previše potresao oko toga.

Tačno je, nije Čerčiliva namera bila da nanese zlo Srbiji, čak ni četnicima, on je sve to površno shvatao, verujući da će nekako ispeglati stvar.

Imao je i neke nesuvisle predloge o saradnji Tite i Draže, kao jedan da bude komandant regularne vojske, a drugi neke kao gerile, tako nešto.

A sve to kao posledica ne neke zle namere, nego nezainteresovanosti za detalje.

benedykt benedykt 13:18 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa

Čuvaj ovo sve za blog o Čerčilu. :)

Dakle, po onome što je uvid u od skora dostupne sovjetske arhive pokazao, on je pre 2. Svetskog rata bio u Moskvi obučavan da rukovodi partizanskim jedinicama u varijanti oružane KPJ pobune u Kraljevini Jugoslaviji. Nažalost NKVD arhive su i dalje zatvorene, ali po nekim savremenim ruskim istoričarama postoje indicije da je Broz bio NKVD agent. Kakvi crni Englezi kakvi bakrači, odnosno to novo viđenje po kome SSSR i Tito kao da nemaju ništa, tj da se ”mudri” drug Staljin pitao sve bi to bilo drugačije i bolje po Srbe…
benedykt benedykt 13:21 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1
Čerčil shvatio kako su ga izradili

Ma nije se on previše potresao oko toga.

Tačno je, nije Čerčiliva namera bila da nanese zlo Srbiji, čak ni četnicima, on je sve to površno shvatao, verujući da će nekako ispeglati stvar.

Imao je i neke nesuvisle predloge o saradnji Tite i Draže, kao jedan da bude komandant regularne vojske, a drugi neke kao gerile, tako nešto.

A sve to kao posledica ne neke zle namere, nego nezainteresovanosti za detalje.


Bila mu je priša jer mu je gorelo pod nogama u Italiji, odnosno imao je falsifikovane izveštaje sa terena zahvaljujući onoj NKVD krtici u štabu SOE u Kairu. Mislio je da će nekako ispeglati stvar kada za to dođe vreme, a onda kada je Broz utekao bukvalno u pola noći sa Visa za Moskvu je shvatio kako je ovaj samo i jedino ispostava druga Staljina i Sovjetije…
benedykt benedykt 13:24 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa
Uh, prejela sam se pohovanog karfiola sa vegan sosom, ne mogu disat. O čemu je blog, opet jedni čisti ko suza, drugi svašta rade?


Zakuni se portugalski aioli, ali neka idi mi dođi mi vegan varijanta…
gvozden1 gvozden1 13:29 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

onda kada je Broz utekao bukvalno u pola noći sa Visa za Moskvu je shvatio kako je ovaj samo i jedino ispostava druga Staljina i Sovjetije…

Ma prep'o se na Drvaru, pobegao koliko ga noge nose (tad je imao obe) nije se do Moskve zaustavio :)
predatortz predatortz 13:32 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1
onda kada je Broz utekao bukvalno u pola noći sa Visa za Moskvu je shvatio kako je ovaj samo i jedino ispostava druga Staljina i Sovjetije…

Ma prep'o se na Drvaru, pobegao koliko ga noge nose (tad je imao obe) nije se do Moskve zaustavio :)



Na Drvaru je hteo da se preda, pa ga našamarao general Arso Jovanović i naterao da se povlači.
gvozden1 gvozden1 13:38 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


Na Drvaru je hteo da se preda, pa ga našamarao general Arso Jovanović i naterao da se povlači.

Žujović, Sreten Žujović Crni.

Zaeban lik bio, pripadnik Legije stranaca, obrazovan (jedan od retkih među komunistima) deda Sanje Ilića.

On je kao tvrdio da je "samo" vadio pištolj na njega, ali ih je (i njega i onu njegovu švalerku) najverovatnije išamarao.
benedykt benedykt 13:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz
gvozden1
onda kada je Broz utekao bukvalno u pola noći sa Visa za Moskvu je shvatio kako je ovaj samo i jedino ispostava druga Staljina i Sovjetije…

Ma prep'o se na Drvaru, pobegao koliko ga noge nose (tad je imao obe) nije se do Moskve zaustavio :)



Na Drvaru je hteo da se preda, pa ga našamarao general Arso Jovanović i naterao da se povlači.

Drug Crni tj Sreten Žujović je vikao na njega… Izlazi napolje matora kukavice…!?! dok su on i drugarica Davorjanka unezvereni sedeli u pećini, a posle je plakao kao malo dete kada su se izvukli i ljubio od sreće Leku Abadžiju… Nedelju dana nakon desanta je opet otišao u Moskvu kod druga Staljina po mišljenje…
predatortz predatortz 13:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1

Na Drvaru je hteo da se preda, pa ga našamarao general Arso Jovanović i naterao da se povlači.

Žujović, Sreten Žujović Crni.

Zaeban lik bio, pripadnik Legije stranaca, obrazovan (jedan od retkih među komunistima) deda Sanje Ilića.

On je kao tvrdio da je "samo" vadio pištolj na njega, ali ih je (i njega i onu njegovu švalerku) najverovatnije išamarao.



E da, on...
U pravu si.
benedykt benedykt 13:47 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1


On je kao tvrdio da je "samo" vadio pištolj na njega, ali ih je (i njega i onu njegovu švalerku) najverovatnije išamarao.

Čuvena drugarica Davorjanka iz Požarevca grada ili ti ga neka tetka drugarice Mire Marković. Toliko se derala kada bi širila noge, da je straža bila na pedeset metara udaljena po specijalnom naređenju…
angie01 angie01 13:50 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

cekaj, opet smo stigli do Tita, kako, kako,...
zilikaka zilikaka 14:36 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Problem je stanje prosečnog srpskog glasača koji u Vučiću vidi rešenje, a ne povod za dobru zajebanciju na temu njegovih patetičnih istupa.

I videće u svakom sličnom koji se postavi kao otac nacije koji o njima brine.
Mnogi, al baš mnogi nikada mentalno ne uzađu iz te priče da za njih može i treba neko drugi nešto duradi i što su sami manje toga u životu uradili i stvorili, to je ta potreba jača.
Svako ko im priča priču kako brine o njima imaće njihovu podršku.

Uz razorene institucije, nemam predstavu kako se iz takvog stanja izlazi.
literatesa literatesa 14:44 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Zakuni se portugalski aioli, ali neka idi mi dođi mi vegan varijanta…

Odlični, više vrsta, i začina, ovaj mi se sviđa ali ne kupujem često zato što pojedem odmah.

Ša ima blizu Japana?

literatesa literatesa 14:46 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

I videće u svakom sličnom koji se postavi kao otac nacije koji o njima brine.
Mnogi, al baš mnogi nikada mentalno ne uzađu iz te priče da za njih može i treba neko drugi nešto duradi i što su sami manje toga u životu uradili i stvorili, to je ta potreba jača.
Svako ko im priča priču kako brine o njima imaće njihovu podršku.

Uz razorene institucije, nemam predstavu kako se iz takvog stanja izlazi.

Mudro. :)
gvozden1 gvozden1 15:25 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

su se izvukli i ljubio od sreće Leku Abadžiju

Lekina žena je bila tu, i ona je tvrdila da ih je izudarao, Sanja Ilić je pričao sa mu je deda, Crni, govorio da je samo vadio pištolj.

Kako god bilo, sisa komunistička se usrala od straha, Nemci bili na vratima pećine, odmah odatle pobegla na Vis, sa Visa u Moskvu, i vratila se tek kad su Nemci oterani iz Beograda.
mlatisa mlatisa 15:53 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Понашамо се као да нам је држава само оптерећење и иритација.

Ја се не понашам. Понаша се онај коме име не желим да помињем. Од тренутка свог "воздизања" он урушава и ону шаку јада од демократских институција коју је наследио од мрског ДОСа.
maksa83 maksa83 19:50 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

huči
Zajedničko dete je dete koje je napravljeno zajedno, a one to nikako nisu mogle da urade, dakle dete nije zajedničko.

Sve se može kace hoće!

solo solo 20:37 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Lekina žena je bila tu, i ona je tvrdila da ih je izudarao, Sanja Ilić je pričao sa mu je deda, Crni, govorio da je samo vadio pištolj.

Kako god bilo, sisa komunistička se usrala od straha, Nemci bili na vratima pećine, odmah odatle pobegla na Vis, sa Visa u Moskvu, i vratila se tek kad su Nemci oterani iz Beograda.


Tako ubedljivo kao da si bio tamo.

Da si stariji reko bi čovek da si mu sam lupo šamare.

Jebo Broza.

Kako ti nije neugodno toliko ostrašćenosti. Reko ovaj,rekla ona e do mojega radio Mileva

I koga boli kurac da je i sve tako. Jaki i bitni istoriografski podaci.

Pritom da je Broz bio baš takva pička teško da bi pišali firnajz u njegovom okruženju (Leka i društvo) i dočeko starost kao što jeste. Man' se šupljih priča.

A Sanja Ilić dušica baš žestok na dedu.

Ta genetika čudo.Povuko na babu.

Boli vas što ste ga voleli ko boga a nije ljubav bila uzvraćena.I to ste saznali sa zadrškom pa sad ucviljeni i zajebani.
gvozden1 gvozden1 21:09 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Reko ovaj,rekla ona e do mojega radio Mileva


Pa šta si očekivao, kakav dokaz ako svedočenje žene koja je bila prisutna nije validan?

Ili svedočenje čoveka o kome se radi, koje je ispričao svom unuku.
Nema zapisnika o tome, nema dokumenta, moguće je samo svedočenje nesporno prisutnih.

Postoje čak i tvrdnje da to nije bio jedini put kad je Crni lemao Titu, ali ne ovako nesumnjive.

A to da je Tita odmah posle toga sa švalerkom avionom pobegao na Vis, da više nije bio na čelu vojske,da je sa Visa pobegao u Moskvu, da nije bio prisutan kad mu je vojska umarširala u prestonicu, to su lako proverive stvari.

Crni jeste bio "žestok momak" kao i što je posle rata postao *ička.

I nije to pričao, ni on ni Rankovićeva žena, kao Titini oponenti, naprotiv, oba su mu ostali verni i posle sklanjanja, naročito Ranković.

Žao mi je što ti rušim iluziju o Titi supermenu, ali nije bio to.
Bio je mufljuz koji se dobro snalazio u političkim spletkama, koji se nije libio da ubija, lično, po naređenju odozgo ili one koji mu smetaju (španski građanski rat), koji je lako napustao svoje žene i decu zbog švalerki, koji je čak i majku svog deteta denuncirao komitetu zbog svoje karijere



Ma ima toga koliko hoćeš, jednostavno, đubre od čoveka koje je bilo beskrupulozno kad se o njegovom dupetu radilo, ni decu svoju nije zarezivao.
Milan Novković Milan Novković 21:20 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
huči
Zajedničko dete je dete koje je napravljeno zajedno, a one to nikako nisu mogle da urade, dakle dete nije zajedničko.

Sve se može kad se hoće!


Ali samo ako se hoće ono što se može

zezam se, al ideja za biznis: ja sam prestao da "brojim" polove kad je lista dobacila dal do 72 ili 73 komada.

A broj je odavno prešao 100.

Za mladež koja se još nije "uparila", tj prekalila na bojnom polju bi dobro došla neka aplikacija.

Zamisli ti si negde u taksonomiji (ma gde taksonomiji, to je neki kompleksni N-dimenzionalni prostor) u pod-prostoru gender-fluid, pa naiđeš i na counterpartija koji-koja-koje je gender-fluid - to ti je, bre, analitičko programerski izazov ko nekom credit-derivatives quantu ...

... ne smeš nigde ništa da pipneš dok ne pročitaš manual, ili ti Siri ne kaže, takoreći navodi te along the way.

Možeš i ko onaj naš blentavi Rus onomad (odličan programer bio) metodom "when everything else fails, read the documentation".

Vesela, adrenalin strana trudbeništva je da ako counterpartiju pipneš koleno kroz farmerke lepeza mogućih povratnih sprega je ogromna, lako je bilo dok si očekivao viku, dreku, šamarčinu ili ajmo-kod-mene-da-debagiramo-zajedno.

A možeš i ko Kit Ričards kad kaže da sex u njegovim godinama donosi nova prijatna iznenađenja - nikad na kraju rabote nisi siguran da li doživljavaš orgazam ili srčani udar.

Trivija, za tebe, geeks, možda si sve gledao, Game of Thrones znam da jesi - Lena Headey (Cersei Lannister) - je uber-geek u prolazu u seriji White Collar, i super joj ide to - dosta mlađa izgleda ovde, a skoro paralelno snimano - žena i ja obožavamo seriju i jedna je od retkih koju je i moja žena odgledala bar 1.6 puta.

Serija ma-e-stral-na, ko voli, con-men, women, promućurni policajac, Willie Garson više od maestralnog (neki ga se sećaju iz Sex and the City - jbg, tri žene u kući, i to sam odgledao par puta - ako me karma baci u žensko telo sledeći put imaću netrivijalno teorijsko predznanje ...

... ili možda neću, velike su šanse da ja većinu nisam najbolje ukapirao

maksa83 maksa83 21:25 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije.

Pa, ovaj, ne. Tj. što kažu - nisi u pravu.

Danas je u Moskvi održan Protest Podrške Tradicionalnim Vrednostima u Srbiji.

Jaril Jaril 21:47 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije.

Pa, ovaj, ne. Tj. što kažu - nisi u pravu.

Danas je u Moskvi održan Protest Podrške Tradicionalnim Vrednostima u Srbiji.



Коштаће нас ово државе.
gvozden1 gvozden1 21:55 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Коштаће нас ово државе

Oće, gotovo je.

Ovako masovan skup, vidi se perfektna organizacija, sam vrh službi organizovao, Putin lično se obratio, vidi se da je Rusiji prvi i najvažniji posao pedesrka šetnja po Beogradu, i da kad to reše, rešili su svoj najveći problem.
solo solo 22:06 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Pa šta si očekivao, kakav dokaz ako svedočenje žene koja je bila prisutna nije validan?


Možda je ostrašćena kao i ti. Možda laže zbog neuzvraćene ljubavi.

Možda hiljadu možda.

Crni jeste bio "žestok momak" kao i što je posle rata postao *ička.


Veće sranje skoro nisam čuo.Pa šta su mu radili kad se propičkio


Žao mi je što ti rušim iluziju o Titi supermenu, ali nije bio to.


Znaš kako si me ganuo. Jebalo se meni za Broza dok je bio živ i kad je bilo ,,tanko,, prika moj. Sad posle 50 godina alal ti hrabrost i naknadno kurčenje.

Sprdam se sa ovom blogovskom kurčevitošću pa se stiče pogrešan ,,дојам,, da sam ljubitelj lika i dela bravara.

Jebe mi se za sve te ,,lik i delo,, pa i za lokalnog idola Maksimilianusa zvanog skripta. Inače nekad bio neki Krkar a ovaj uskočio sa klupe.

Zbog te sprdnje sam i ovde, teško mi da odolim.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:19 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ovo otkazivanje tog prajda ima itekako veze sa Rusima.
Treba biti težak debil pa da to ne shvataš.
E sad, kako i zašto je "duga priča sa tužnim krajem".
U suštini, Ruse zabole za taj prajd kao takav, da li će ga biti neće.
Međutim, u jednom istorijskom trenutku se to izabralo kao kota oko koje će voditi borbe.
Da se vidi čiji je veči. Ovo sada je inercija.


solo solo 22:25 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

U suštini, Ruse zabole za taj prajd kao takav, da li će ga biti neće.
Međutim, u jednom istorijskom trenutku se to izabralo kao kota oko koje će voditi borbe.
Da se vidi čiji je veči. Ovo sada je inercija.



Ruski veći. Z sada.

Srpski još nisu merili.

Ameri tehničari.

Kineski žut.
gvozden1 gvozden1 22:28 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Možda je ostrašćena kao i ti. Možda laže zbog neuzvraćene ljubavi.

Možda hiljadu možda.

Hiljadu možda ali jedno je sigurno, laže.
To nije možda, to je sigurno.
Kako znaš, bem li ga.
Jebalo se meni za Broza dok je bio živ i kad je bilo ,,tanko,, prika moj. Sad posle 50 godina alal ti hrabrost i naknadno kurčenje.



Oooo, ovo je tek kurčenje, ovo, ma ja sam bio faca kad je bilo gusto.
Dobro, verujem:)

Pa šta su mu radili kad se propičkio


Verovatno to što je Tita tek posle rata postao gospod bog.

Nije on u ratu bio toliki autoritet ni među svojima, makar ne onoliki kolikim ga je posle napravila propaganda

To sa Žujevićevim šamaranjem je jedan, ali ne i jedini dokaz.

Drugi je da je on, velika i svemoćna ljubičica, nudio ostavku posle gluposti koju je napravio na Kadinjači.
Veliki i nezamenljivi Tita nudi ostavku (na mesto vojnog komandanta, ne partijskog vođe), i o toj ostavci se raspravlja.

To je posle rata, kad je mašina za pranje mozgova uradila posao, bilo nezamislivo.

Ili ovo što je Benedikt pomenuo o histeričnim orgazmima one njegove lude, Davorjanke.

O tome se takođe razgovaralo kao o ozbiljnom problemu (oni kao neki moral propagirali, muž i žena razdvajani u različite jedinice) a ova vrišti dok se krešu da svi čuju.

Tita im se pravdao da bez nje ne može, da je toliko voli da je spreman da sve napusti zbog nje.

Tita se nekome pravda, da li je to bilo moguće posle rata?

Ili njegova frka sa Kočom posle Sutjeske.....

Nije od bio baš toliki autoritet da je bilo nemoguće išamarati ga, to je postao tek posle, pa je moguće da je Crni podlegao tom naknadnom, posleratnom autoritetu.
angie01 angie01 22:39 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gde mi zivimo, majkomila,



A VIDI OVO LUDILO

maksa83 maksa83 22:43 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ovako masovan skup, vidi se perfektna organizacija, sam vrh službi organizovao, Putin lično se obratio, vidi se da je Rusiji prvi i najvažniji posao pedesrka šetnja po Beogradu, i da kad to reše, rešili su svoj najveći problem.

A bre huči ja sam mislio da će ovo da te razgali, još jedna ruska podrška među svim tim podrškama - čuvaju nam Kosovo, naftu, a evo sad i Porodičnost.

PS Nije neozbiljan ni vozni park, nigde nekog Lada Volga Zaporožac krša, seva benve audi mercEdes...
maksa83 maksa83 22:44 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

A VIDI OVO LUDILO

Razumem da nose Dražu, ali zašto zaboga i Nosferatu...
gvozden1 gvozden1 22:47 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Ovako masovan skup, vidi se perfektna organizacija, sam vrh službi organizovao, Putin lično se obratio, vidi se da je Rusiji prvi i najvažniji posao pedesrka šetnja po Beogradu, i da kad to reše, rešili su svoj najveći problem.

A bre huči ja sam mislio da će ovo da te razgali, još jedna ruska podrška među svim tim podrškama - čuvaju nam Kosovo, naftu, a evo sad i Porodičnost.

Šta da me razgali, neki, ko zna ko su, možda sve ludak do ludaka, njih dvadesetak, drže srpske zastave u Moskvi?

Pa nisam baš toliki debil da se na to palim :)
angie01 angie01 22:52 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
A VIDI OVO LUDILO

Razumem da nose Dražu, ali zašto zaboga i Nosferatu...


je si kliknuo na linaK?
maksa83 maksa83 22:53 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

je si kliknuo na linaK?

Ma video sam ja to pre iks sati, takav mi je feed...
angie01 angie01 22:54 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01 angie01 22:54 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

predatortz predatortz 22:55 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
A VIDI OVO LUDILO

Razumem da nose Dražu, ali zašto zaboga i Nosferatu...


Čiča mudro okrenuo glavu kontra od Putina.

Gospodo i dame, imamo dve grupe ozbiljno poremećenih šetača i bio bih izistinski nesrećan da se moji sinovi nađu u bilo kojoj od njih.
gvozden1 gvozden1 22:58 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
A VIDI OVO LUDILO

Razumem da nose Dražu, ali zašto zaboga i Nosferatu...

Ovo može da bude ozbiljna tema.
Površno je gledanje da se Rusija i Draža međusobno isključuju.
Rusija je kao komunizam, Draža antikomunizam, pa kao ne može zajedno.

A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.
solo solo 23:00 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Oooo, ovo je tek kurčenje, ovo, ma ja sam bio faca kad je bilo gusto.
Dobro, verujem:)


Nisam bio faca al' ga nisam obožavao niti čekao u redu da mu se poklonim dok je Yuga cmizdrila i padala u nesvest.

Jbg šta da radiš.

A nisam bio ni član SKJ

Primali samo odlikaše.

Mislim da je to uticalo na kasnije.

Valjda sam ga brzo i zaboravio zbog toga.

Vi vadite iz bloga u blog glogov kolac iz njega.

Eno vam ga leži na Dedinju.Navodno.



Plaču sendvičari mcuimbem.Još onomad.

Ej Gvozdeni imam refren za taj tvoj fenomen. Ma sve je otpevano. Zato preferiram klipove. 'ebeš narative.

angie01 angie01 23:02 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.




...nego, je si li bio na litijama u Valjevu?
gvozden1 gvozden1 23:08 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.




...nego, je si li bio na litijama u Valjevu?

Jesam, a ti?

Nemoj se ti Endži trpati u to, to je ozbiljnija tema od onoga što ti možeš da razumeš.

Udri ti po parolama, JEBOTE GDE JA ŽIVIM!

Tako ispadaš kul riba, a zapravo, sedi di si, jer ni za di si nisi.
maksa83 maksa83 23:10 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.

Srpski interes je da se pribere i mane idolatrije dalekih diktatora koji je koristie za džaranje mečkine rupe.

Ne brini, to se neće desiti, zato će Srbija nastaviti strelovito u kurac krasni.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:11 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
maksa83
A VIDI OVO LUDILO

Razumem da nose Dražu, ali zašto zaboga i Nosferatu...


je si kliknuo na linaK?


KKK prosetao ulicama Beograda. Dostojni!

Ko ovo organizuje? Rusi, SPC, AV, svi zajedno?
Jaril Jaril 23:13 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
gde mi zivimo, majkomila,



A VIDI OVO LUDILO



Потпуна болештина. Устима пуним породичних вредности разарају породице, окрећу родитеље против деце, децу против родитеља, брата против брата, застрашују будуће родитеље, немој случајно да ти дете буде геј, нема му живота, мржња, одбацивање, занемаривање као ултимативне вредности, подела људи на повлашћене и потрошне... Дубоко болесне душе.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:13 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Površno je gledanje da se Rusija i Draža međusobno isključuju


Naravno.
Draža uopšte nije bio rusofob, naprotiv.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:13 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1
angie01
A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.




...nego, je si li bio na litijama u Valjevu?

Jesam, a ti?

Nemoj se ti Endži trpati u to, to je ozbiljnija tema od onoga što ti možeš da razumeš.

Udri ti po parolama, JEBOTE GDE JA ŽIVIM!

Tako ispadaš kul riba, a zapravo, sedi di si, jer ni za di si nisi.


Zar litije nisu samo za vernike?
gvozden1 gvozden1 23:16 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
angie01
A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.




...nego, je si li bio na litijama u Valjevu?

Jesam, a ti?

Nemoj se ti Endži trpati u to, to je ozbiljnija tema od onoga što ti možeš da razumeš.

Udri ti po parolama, JEBOTE GDE JA ŽIVIM!

Tako ispadaš kul riba, a zapravo, sedi di si, jer ni za di si nisi.


Zar litije nisu samo za vernike?

Ma nemam pojma ni da su bile ikakve litije, baš ću da idem tamo.

Nego, Endži, njoj ću da objašnjavam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:17 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

KKK prosetao ulicama Beograda.


Aha.
I samo da znaš, spalili su te tamo na lomači. Samo još nisi primetio.
gvozden1 gvozden1 23:25 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

vrabac_onaj
Površno je gledanje da se Rusija i Draža međusobno isključuju


Naravno.
Draža uopšte nije bio rusofob, naprotiv.

Da, i to.

Ali i sadašnji odnos Rusije prema Srbiji je drastično različit od odnosa SSSRa prema tada Jugoslaviji.

Da probam da pojednostavi do banalnog

Ako srpski interes nazovemo eto npr Kosovo, jednu politiku u Srbiji nazovemo Draža, podrazumevajući pod njom sve o o što je prosrpsko, i ako odnos te politike prema Kosovu uporedimo sa politikom Rusije prema Kosovu, videćemo da se poklapaju, da i jedna i druga kažu, Kosovo je Srbija.

Pa što ne bi bili zajedno istaknuti simboli dve politike koje u odnosu na srpski interes imaju iste stavove?
angie01 angie01 23:28 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nemoj se ti Endži trpati u to, to je ozbiljnija tema od onoga što ti možeš da razumeš.


bas tako, nije za mene, samo za ozbiljne primitivce, sludjene i izgubljene.


angie01 angie01 23:29 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ako srpski interes nazovemo eto npr Kosovo, jednu politiku u Srbiji nazovemo Draža, podrazumevajući pod njom sve o o što je prosrpsko, i ako odnos te politike prema Kosovu uporedimo sa politikom Rusije prema Kosovu, videćemo da se poklapaju, da i jedna i druga kažu, Kosovo je Srbija.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:30 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

vrabac_onaj
KKK prosetao ulicama Beograda.


Aha.
I samo da znaš, spalili su te tamo na lomači. Samo još nisi primetio.


Pretpostavljam da je staford Nikanor Saruman palio vatricu a da mu je Misa Vacic dodao upaljac.
angie01 angie01 23:34 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Ma nemam pojma ni da su bile ikakve litije, baš ću da idem tamo.


ahahaha, a ja jos htela da zavrsim recenicu, a zasto ne,..al rekoh ko zna, mozda se za trenutak i angazovao oko toga sto iz svog sljivika narice u vetar,...kad ono...

a ti kazes da su oni mamlazi tamo sve vernici,...ma hajde molim te...i bog da se uplasi i zgrozi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:36 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
angie01
A može, i logično je.
Sa stanovišta srpskih interesa jedino logično.




...nego, je si li bio na litijama u Valjevu?

Jesam, a ti?

Nemoj se ti Endži trpati u to, to je ozbiljnija tema od onoga što ti možeš da razumeš.

Udri ti po parolama, JEBOTE GDE JA ŽIVIM!

Tako ispadaš kul riba, a zapravo, sedi di si, jer ni za di si nisi.


Zar litije nisu samo za vernike?

Ma nemam pojma ni da su bile ikakve litije, baš ću da idem tamo.

Nego, Endži, njoj ću da objašnjavam.


Izgleda neka epidemija litija.
gvozden1 gvozden1 23:38 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
Ma nemam pojma ni da su bile ikakve litije, baš ću da idem tamo.


ahahaha, a ja jos htela da zavrsim recenicu, a zasto ne,..al rekoh ko zna, mozda se za trenutak i angazovao oko toga sto iz svog sljivika narice u vetar,...kad ono...

a ti kazes da su oni mamlazi tamo sve vernici,...ma hajede molim te.

Šta li ti sad pričaš jbt?

I što uopšte bilo šta pričaš kad ne možeš da sastaviš dve suvisle rečenice, stavi smajli ako te već muka tera da nešto moraš, i eto, rekla si kao nešto.

Bilo koji, s reda.
gvozden1 gvozden1 23:41 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...


Izgleda neka epidemija litija

Ja sam trenutno na litijama s Ciganima po šljivama, tako da, doprinosim, doprinosim.
angie01 angie01 23:42 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Šta li ti sad pričaš jbt?


dobro, tebi mora sve da se crta, to sam vec naucila,...pitala sam te, da li si bio na litijama, a htela sam da dodam, a zasto ne,...je l sada kapiras ili jos uvek ne.
gvozden1 gvozden1 23:46 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
Šta li ti sad pričaš jbt?


dobro, tebi mora sve da se crta, to sam vec naucila,...pitala sam te, da li si bio na litijama, a htela sam da dodam, a zasto ne,...je l sada kapiras ili jos uvek ne.

Kapiram sad, hvala, jel sad u redu?
angie01 angie01 23:51 28.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

staford Nikanor Saruman


staford,..i ovo je crkveni velikodostojnik


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:10 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije.

Pa, ovaj, ne. Tj. što kažu - nisi u pravu.

Danas je u Moskvi održan Protest Podrške Tradicionalnim Vrednostima u Srbiji.



Stvarno ne razumem kako benedikt to ne vidi, a definitivno se razume u skoro sve, i svuda je bio, i nastupa ovde kao da sve zna. Pa zar nije koliko pre neki dan ona neka ruska ćurka špijunka iz Centrale u Nišu, preobučena u našu gastarbajterku ladno lagala da su joj dete terali na pederastiju u školu u NemačkU, pa ona nije htela, pa su joj podli Nemci naplatili kaznu. Mislim, ok, ta glupost je očigledna, sem ako nisi zatucani uterivač porodičnih vrednosti koga pune gorivom za mlaćenja ljudi na paradi ponoa, ali ta direktiva da ova kokoška laže na Jutjubu je morala od nekud doći u taj ruski centar za špijunažu i podrivanje države, pa nije joj to Boško O. rekao da uradi, ili onaj D-SS kradobranac, prema kome huči gaji intimna osećanja.
bangyahead bangyahead 03:27 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Vučićeva glasačka baza nema veze ni sa kakvom ideologijom.
Tu je ekipa sitnospostvenika (u koje su se neki zaklinjali dok su bili naši i koji će i posle Vučića da promene stranu dok kažeš keks ili ekser), te deo polugladnog naroda niskog obrazovnog nivoa.
Sedam dana je potrebno da na splačovizijama puste drugi 'narativ' i situacija kod glasačkog tela se potpuno promeni.

Potpis & pečat.


Doista apokaliptična vremena - Maksa potpisuje Emsija. Ostalo je još samo da se vukovi i medvedi zagrle s jaganjcima i pastrmkama, Tarom i Zlatiborom poteku vode, i na Homoljama pronađu zlato; i možemo i Amere i Ruse da izbacimo iz zemlje.
bangyahead bangyahead 03:30 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

literatesa

Premijerka stavu većinskog društva je žena u braku sa ženom?
Anko -slika



Sladak nam je Anko u ovoj kombinaciji - braon gilje i opasač, drap lone i braonkast sako.
bangyahead bangyahead 03:41 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic
Nego, mene kao pripadnika SPC interesuje jel onaj naš Patrijarh u međuvremenu rekao neku reč u vezi sa onim popom Nikanorom, navučenim na opijate, i njegovim siledžijskim istupanjem? Jel se izvinuo u njegovo ime, i razrezao mu neku crkvenu disciplinsku meru ukor pred isključenje, dobro, to je možda prestrogo?


Jest, pa da se slegne BiH, HRV i CG kuka i motika da zavrljači Porfa s terase, prvo; a drugo, da sam ja lider i da mi nešto poput Miletića izda direktivu da moram osuditi - iz principa bi ga izignorisao; o Amerima emigrantima koji neguju emigrantske tripove u Srbiji da i ne govorimo. Premda, ti si običan građanin, tebe bih zvao na rakijicu, kahvu i rahatlokum (da vidiš da nisam tenkre) - al' to sam ja, Srki iz Jere; Porfu je negde ostao kompleks da je iz Čuruga, bez obzira na NS odrastanje.
bangyahead bangyahead 03:56 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

gvozden1

Na Drvaru je hteo da se preda, pa ga našamarao general Arso Jovanović i naterao da se povlači.

Žujović, Sreten Žujović Crni.

Zaeban lik bio, pripadnik Legije stranaca, obrazovan (jedan od retkih među komunistima) deda Sanje Ilića.

On je kao tvrdio da je "samo" vadio pištolj na njega, ali ih je (i njega i onu njegovu švalerku) najverovatnije išamarao.


Komandant mom dedi. Zato ga je ovaj strpao na robiju potom.
bangyahead bangyahead 04:05 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Nisu Srbi i Crnogorci voleli Mister Broza i smatrali su ga za britanskog čoveka. Srbi i Crnogorci, kao prethodno pravoslavni, okrenuli su se postpravoslavnoj (a iz njihove nove, post-teistične perspektive, i dalje ortodoksnoj) ideologiji - sovjetskom komunizmu. I danas je to tako i dalje: Srbi komunisti i dalje su rusofili, a ovaj NGO-sektor titoistički i anglofilski. Mislim, zapravo, da će tek naši klinci, rođeni u ovom veku, stvoriti razuman srpski identitet. Naravno, ako prethodno izvedemo revanšicu, i podržani staljinistima, pohapsimo sve ove titoiste iz NGO-a...
emilia emilia 04:59 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

angie01
gde mi zivimo, majkomila,



A VIDI OVO LUDILO


I Nikanor je bio, umesto da je u zatvoru, klepetao je dvadeset minuta. I Trule Savić.
Naslov: "Cela Srbija krenula ka Beogradu, Litija iz Lelića, preko Valjeva stiže do Patrijaršije". Preciznije rečeno: sa uma sišavših.

literatesa literatesa 05:25 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

Sladak nam je Anko u ovoj kombinaciji - braon gilje i opasač, drap lone i braonkast sako.

:)
benedykt benedykt 05:38 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

maksa83
Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije.

Pa, ovaj, ne. Tj. što kažu - nisi u pravu.

Danas je u Moskvi održan Protest Podrške Tradicionalnim Vrednostima u Srbiji.


Matori, nije u redu izmišljati stvari samo zato da bi dokazao nešto što nije istina. Dakle to što ti trenutno pokazuješ nije nikakav Protest podrške tradicionalnim vrednostima u Srbiji već nešto što se zvalo Brat Za Brata i što su organizovali Srbi iz Moskve zajedno sa ondašnjim Rusima, verovatno nekim njihovim ortacima ili šta god.

U najavi te protestne vožnje su rekli da to rade u znak sećanja na dan kada su Rusi iz Moskve 1999. otišli da protestuju ispred američke ambasade, odnosno kao uzvratnu akciju za istu takvu protestnu vožnju u Beogradu pre pet meseci kada su Srbi iz Srbije to uradili da bi podržali Rusiju oko Ukrajine. Tajming održavanja mitinga je po organizatorima vezan za pogoršanje situacije na Kosovu, što se ističe na prvom mestu i u proglasu kojim se poziva na akciju Brat Za Brata, da bi onda pred kraj tog proglasa u dve reči pomenuli netradicionalne vrednosti, valjda zato što su ovim našima iz Moskve dojavili da ima ta neka protestna šetnja u Beogradu u isto vreme, pa kao da to izgleda nekako povezano.

Dakle, shvatam da hoćeš da budeš u pravu, ali nemoj tako na silu, i ne informiši se o Rusiji tako što to radiš na srpskom po lokalnim YouTube kanalima. Sve ovo što sam ti ja napisao ti inače piše u ruskoj štampi crno na belo, ali si se zaleteo pa potrčao a da nisi prvo proverio…
benedykt benedykt 05:43 29.08.2022

Re: Pravo i obaveza...

srdjan.pajic
maksa83
Nope, u ovom trenutku ih zabole baš briga i to najstrašnije

Pa, ovaj, ne. Tj. što kažu - nisi u pravu.

Danas je u Moskvi održan Protest Podrške Tradicionalnim Vrednostima u Srbiji.



Stvarno ne razumem kako benedikt to ne vidi, a definitivno se razume u skoro sve, i svuda je bio, i nastupa ovde kao da sve zna.

A da nije možda zato što se isti taj Benedikt ne informiše o Rusiji tako što prati srpske YouTube kanale, odnosno nije sklon da razmišlja kao Ilija Čvorović a sve po sistemu kako ništa nije slučajno, a još manje kako na prvi pogled izgleda…?!!

Elem, ta akcija sa protestnom vožnjom kolima se inače zvala Brat Za Brata, organizovali je pri tome Srbi iz Moskve zajedno sa Rusima koje znaju, i ima veze pretežno sa Kosovom. Mogu se čak jasno videti u YouTubetu koga je Maksa postavio na zadnjim staklima kola zalepljeni dobro poznati natpisi pa još na srpskom…. Kosovo je Srbija - Krim je Rusija. Kapiram da ste ti i Maksa može biti to i primetili ali ste rekli sebi… Vidi Rusa iz FSB-a mora da im je Putin lično naredio da se zakamufliraju tako da liče na Srbe pa to naše Krim - Kosovo pokazuju i još na srpskom im sve to piše…!?!

Hajde zato da ne pričamo napamet za promenu ako ikako može…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana