Planeta

Srešćemo se ovde

Jaril RSS / 17.09.2022. u 06:33

thequint%2F2016-05%2Fd4ee08b1-5298-418d-be60-6ea56c63f3a5%2FEarth_iStock.jpg?rect=1%2C0%2C1820%2C1024&auto=format%2Ccompress&fmt=webp&width=720

 

Замисли планету.

 

 


Замисли све цивилизације на планети.

 

 

 


Замисли да цивилизације не постоје, да су остале само појединачне културе.

 

 

 


Замисли да култура нема, да су остали само појединачни токови идеја.

 

 

 


Замисли да токова идеја нема, да су остала само појединачна мишљења.

 

 

 


Замисли да мишљења нема, да су остале само емоције.

 

 

 


Замисли да емоција нема, да је остало само постојање.

 

 

 


Ту, у тој Примордијалној Празнини, срешћеш мене.

 

 

 


Она звучи овако: https://youtu.be/8qTM_u4L7uA



Komentari (855)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 21:01 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Најнај су свакако коњари, голубари доста близу; остали узгајивачи осетно ниже. Фанатизам, муџахедини. Има ту чаролије, коњи су прастара врста, аристократија. Персоне различите ко и ми.
nikvet pn nikvet pn 21:01 18.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Дупло, пардон.

Додатак, да се не баци:

Тај тресет испод коња плус коњско ђубриво је идеални супстрат за - шампињоне. Нема шампињона без коњског ђубрета. Али - у коњском ђубрету обавезан састојак је Bacillus tetani, узрочник тетануса. Мог прадеду је то прескупо коштало, пре ере антибиотика. Што значи да је читав амбијент око коња нашироко контаминиран. Коњари стекну имунитет природно или вакцинално али остали су реално изложени. Није страшно, сада има лека а и вакцина је одлична.

Вратимо се на шампињоне засејане, неговане, обране, транспортоване, продате. Како је могуће да у том низу са 100% контаминацијом нема обољења? Нема чак ни инцидентно, нема ни изузетака који би потврдили правило. Зашто? Вероватно зато што хифе гљиве циљано траже баш B.tetani за свој правилан развој.
alselone alselone 17:02 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Додатак, да се не баци:

Jaril Jaril 17:11 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

alselone


Предивне су фотке.
alselone alselone 17:23 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Предивне су фотке.

Hvala ti.

Izvini što se ne uključujem u glavnu raspravu ali nemam mentalnog kapaciteta. Mislim da se parada mora održati i da tu ne treba da bude prevelike filozofije.
predatortz predatortz 17:28 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Mislim da se parada mora održati


Zašto mora?
Ozbiljno pitam, ne podjebavam.

Zar ne postoji neki kreativniji način da ta zajednica skrene pažnju na ono što želi da čujemo od one prilično debilne cirkuske predstave?
alselone alselone 17:37 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Zar ne postoji neki kreativniji način da ta zajednica skrene pažnju na ono što želi da čujemo od one prilično debilne cirkuske predstave?

Verovatno da postoji ali da li to znači da se ne sme održati? Ko meri kreativnost pa kaže "ovo nije dovoljno kreativno i postoji kreativnije tako da jebiga"?

Samo ovako da ti kažem - država je naš zajednički neprijatelj a ne mi jedni drugima (gej i strejt).
predatortz predatortz 17:43 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

alselone
Zar ne postoji neki kreativniji način da ta zajednica skrene pažnju na ono što želi da čujemo od one prilično debilne cirkuske predstave?

Verovatno da postoji ali da li to znači da se ne sme održati? Ko meri kreativnost pa kaže "ovo nije dovoljno kreativno i postoji kreativnije tako da jebiga"?

Samo ovako da ti kažem - država je naš zajednički neprijatelj a ne mi jedni drugima (gej i strejt).



Gde si pročitao moje "ne sme"?
Sme, brate!
Samo, i budala vidi da to postiže totalno pogrešan efekat, ako je cilj šire prihvatanje zajednice.

I, država nije naš neprijatelj. Neprijatelj je loša vlast. Ne poistovećuj državu i državnost sa ovim bitangama. Oni su prolazna nepogoda. Nešto poput proliva za ljudski organizam. Neprijatno, gadno, ali prolazno.
nikvet pn nikvet pn 18:08 19.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

alselone
država je naš zajednički neprijatelj

predatortz
država nije naš neprijatelj. Neprijatelj je loša vlast.


Јесте. Ова наша нам је успешно уништила и краве и коње и природу и свашта. То бринем али за геј-екипу не бринем. Нису им доакале ни много јаче будале од овога нашега јада. Потпаљује непотребно да сакрије потребно њему и лоповима.

Алсе, растопио си ме.
alselone alselone 08:38 20.09.2022

Re: Keeneland September Yearling Sale

Алсе, растопио си ме.

Drago mi je.

Iako mi se na blog nije dolazilo pošto se apsolutno sve svodi na

Osoba A: Jebem ti mater
Osoba B: Ne, ne, ne, jebem ja tebi zapravo mater
Osoba A: Ne, ne ne, ne ne ne ja tebi sto puta
Osoba B: Ne ne ne ne ne ne ne ne ne ja uvek za jedan više

I tako do u nedogled. I tako kroz svaki komentar, čak i onaj kao naizgled bezazlen, uvek se provuče jebanje majke nekom drugom ali kao skriveno da se vlasi ne dosete. Budalesanje prve kategorije.

Zapravo sam pomislio: Ovo bi Niku bilo jako zanimljivo, moram da okačim. :)
angie01 angie01 22:53 17.09.2022

boze spasi,

https://twitter.com/i/status/1571098614688251907
kako mozes da me snimas, dok ja snimam:)))




srdjan.pajic srdjan.pajic 02:23 18.09.2022

Re: boze spasi,

angie01
https://twitter.com/i/status/1571098614688251907
kako mozes da me snimas, dok ja snimam:)))







crossover crossover 03:13 18.09.2022

Re: boze spasi,




"Жандари уче Горчина Стојановића да плива леђно."
(Уље на платну, 135x70, цца. 2022. приватна колекција)
zoja444 zoja444 08:41 18.09.2022

Re: boze spasi,

sve elite do sada su nas i upropastile. nema tu ni miligrama samokriticnosti i odgovornosti.
shmoo shmoo 23:56 17.09.2022

Вилиџ Пипл

Јеботе, ови на геј прајду вечерас су на концерту на Ташу пуштали Наду Топчагић!!!



К'о Посело на Калишу крајем осамдесетих!

Каже ми један што се озбиљно данас спремао да иде у борбу за слободу и људска права али је одустао због кише:


Ocekivao sam malo vise ukusa od njih kad se vec hajpuju na slobode zapada xD







solo solo 01:00 18.09.2022

Prolazi wikend

Jaril Jaril 08:39 18.09.2022

Re: Prolazi wikend

zoja444 zoja444 06:11 18.09.2022

mozda

jednom na red dodju i prava u vanbracnim zajednicama.
Milan Novković Milan Novković 06:40 18.09.2022

Re: mozda

zoja444
jednom na red dodju i prava u vanbracnim zajednicama.

Pa prava muževa u bračnim
softelectronics_e softelectronics_e 06:48 18.09.2022

Re: mozda

Milan Novković
zoja444
jednom na red dodju i prava u vanbracnim zajednicama.

Pa prava muževa u bračnim

Osnovno pravo muže - puža je da bespogovorno sluša ženu.
Mužu koji to na vreme ukapira, život se pretvori u pesmu.
Znam!

zoja444 zoja444 06:49 18.09.2022

Re: mozda

milane, sve sto ste napisali na svom blogu, o tome pricaju ovde razni strucnjaci mesecima unazad.
softelectronics_e softelectronics_e 07:34 18.09.2022

Re: mozda

zoja444
milane, sve sto ste napisali na svom blogu, o tome pricaju ovde razni strucnjaci mesecima unazad.

Milan zna!
Milan Novković Milan Novković 08:17 18.09.2022

Re: mozda

softelectronics_e
Milan Novković
zoja444
jednom na red dodju i prava u vanbracnim zajednicama.

Pa prava muževa u bračnim

Osnovno pravo muže - puža je da bespogovorno sluša ženu.
Mužu koji to na vreme ukapira, život se pretvori u pesmu.
Znam!


Ma hajte, molim vas

Ovog Gdina Kissina ovde (što je Srki dobio domaći da uvežba La Kampanelu, i uspeće, sad kad se zbličio sa Ruskinjicom) - idemo jednom na njegov koncert u Londonu. I spremamo se. Tj ja spreman odavno, žena ima još neke stvari da uradi od spremanja (za referencu: kad kaže "još samo farmerke da obučem" to je oko 45 minuta). I vidim da ćemo ozbiljno da zakasnimo pa počenem prvo kulturnim metodama da je ubeđujem, da bi izašla iz kuće tek kad sam dobacio do teških uvreda ala Vi dole iz Čačka ...)

A da nisam to radio ne bismo zakasnili samo 55 minuta na koncert, nego i na klopu posle koncerta - bili sto do Kissina pa posle sedmog duplog viskija (lažem, ja se opijam s vinom) dođe on za naš sto - sramežljiv, i ko bebica iako je bio u 30tim, al čuo Srbija, Prigrevica, kanal DTD, listovi za testere ... pa nije mogao da izdrži
Milan Novković Milan Novković 08:45 18.09.2022

Re: mozda

zoja444
milane, sve sto ste napisali na svom blogu, o tome pricaju ovde razni strucnjaci mesecima unazad.

Verujem. Odavno se priča na sve strane iako su tokovi informacija ka većini zapadnog stanovništva baš pod kontrolom.

Ja sam dugo verovao da će to biti brzo-prolazna tranzicija, u vreme Interneta, prosto prave info će u ovo umreženoi vreme procureti do većine.

Al sam potcenio potencijal psyops, dobro bačen preko ljudi - posle nekog uspešnog psyops bombardovanja ljudi toliko uđu u navijački mode da više ni ne žele da znaju prave info, čak im se u anglašenom emotivnosti neo-cortex isključuje pri očiglednom, alo im se to ne sviđa (amigdala radi posao, emocije su nam svima glavni dirigent, zavisi samo koliko su razumne).

O svemu ovome, skoro do detalja, je pisao jedan autor još kako su žestoko stajali Trampu na put kod prvih izbora, gde je pobedio. Ne sećam se koji, ali može da bude neko ko je bio jako visoku u strukturama, pa je još uvek, preko starih veza i drugarstava, imao pristup mišljenjima top stratega. Npr, sa moje liste čitanih 90% verovatnoće je da je to pisao jedan od 4:

- Alaster Kruk (bivši glavni emajšes na blisko istočne pregorove - malo izvrćem neka imena, pogotovo kad su na gomili, da sad ne objašnjavam zašto - profesionalna IT deformacija)

- Bivši šef cijinog deska za rusko-kineske odnose, i svašta oko toga

- PCR - njega dotičemo, on ih je, sa kolegom, za Reganove vlade izvukao iz problema sličnih danas sa pomeranjem ka supply side ekonomiji. S tom razlikom što su im danas maznute mnoge kontrole nad supplz-side ekonomijom, iako su se trgnuli malo - koga je interesovao link o čipovima što smo Bene i ja razmenili to je interesantan primer)

- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.
maksa83 maksa83 09:23 18.09.2022

Re: mozda

- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.
softelectronics_e softelectronics_e 09:27 18.09.2022

Re: mozda

Milan Novković
zoja444
milane, sve sto ste napisali na svom blogu, o tome pricaju ovde razni strucnjaci mesecima unazad.

Verujem. Odavno se priča na sve strane iako su tokovi informacija ka većini zapadnog stanovništva baš pod kontrolom.

Ja sam dugo verovao da će to biti brzo-prolazna tranzicija, u vreme Interneta, prosto prave info će u ovo umreženoi vreme procureti do većine.

Al sam potcenio potencijal psyops, dobro bačen preko ljudi - posle nekog uspešnog psyops bombardovanja ljudi toliko uđu u navijački mode da više ni ne žele da znaju prave info, čak im se u anglašenom emotivnosti neo-cortex isključuje pri očiglednom, alo im se to ne sviđa (amigdala radi posao, emocije su nam svima glavni dirigent, zavisi samo koliko su razumne).
...

Tipićan primer ovde kod nas su Pajić i Maksa.
Ali dobro, naši su!
maksa83 maksa83 09:34 18.09.2022

Re: mozda

Tipićan primer ovde kod nas su Pajić i Maksa.

Milan Novković Milan Novković 10:08 18.09.2022

Re: mozda

maksa83
- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.

Meni ta teorija uopšte nije šarlatanska, tj mogućnost da je i tako nastala nafta, iako nemam formiranu ni neku veru pa pogotovo "mišljenje" - al nekom drugom prilikom o tome

A on nije loš - kod njega ti je lako, imaš na jednom mestu istoriju članaka pa pogledaš koliko je dobar - jako je dobar, iako, naravno, nema kristalnu kuglu
Milan Novković Milan Novković 10:38 18.09.2022

Re: mozda

Milan Novković
maksa83
- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.

Meni ta teorija uopšte nije šarlatanska, tj mogućnost da je i tako nastala nafta, iako nemam formiranu ni neku veru pa pogotovo "mišljenje" - al nekom drugom prilikom o tome

A on nije loš - kod njega ti je lako, imaš na jednom mestu istoriju članaka pa pogledaš koliko je dobar - jako je dobar, iako, naravno, nema kristalnu kuglu

Ovo me podseti na osmejak vredno iznenađenje kad si rekao da moža i više od mene sumnjaš u Apolo oranje po površini meseca, a ja na tu temu imam dosta argumenata.

Jedan on onako-uverljivih, a ima i boljih, je bilo i lovljenje orbital modula pri povratku, a koji se kretao trostrukom bezinom metka, sve kontrolisano sa ekvivalentom od 7 linija VB coda (dobro, preterujem i ime zezanja).

Oko nafte ima pitanja slične prirode, uopšte ti nije potreban LSD ili DMT da ih "vidiš", al to bi sve, razni primeri, bio interesantan blog, čak i ovo zelenašenje sada iako su tu sad već ozbilno trans-religionzni akteri u pitanju, pa bi diskusija bila "izazovna".

Dobar primer sasvim cool Engdahlovog primećivanja/mišljenja, pošto si ti Fintech i futures man, je sledeće:

- Ovo sada sa Rusijom je najbitnije u smislu skidanja sveta sa long-term ugovora za kupovanje enrgije.

- Simples, ako ti se značajan deo energije tako trguje u svetu onda nemaš ad-hoc kontrolu nad cenama, a pogotovo ne možeš da ih kontrolišeš da budu premale a stabilne...

- ... kao hegemon, naravno, seti se Kisindžera: "Ko kontroliše cenu nafte kontroliše svet"

- A u near-rt financijalizaciji svega i svačega imamo šta - futures, takoe, paper-ovo, paper-ono, gde nemaš isporuku nego lovom poravnavaš kretanaj cena u tvom interesu ili protiv tebe.

- U paper nafti prosto naštancuješ koliko treba (vidi anglo-saksonci ovde - London, NY, Chicago, Amsterdam, ...) kao i u zlatu.

- Davao sam ja jednom primer paper-zlata - sa kilo fizičkog zlata, kao insider, imaš preko 200x leverage. Nači treba ti 50K evra (Bgd stan pod hipoteku) i (E)2M si igrač na tržištu, pa ako te se sete sa nekom insider info sete te se.

Da bi ovi leverages i paper ovoono bili "stabilne" strategije u sad prostoru outside-inside money, ova na tipku lova (inside) radi poso dok su cene commodities (outside) stabilne - i niske, jelte (vidi futures) - vidiš i sam, džaba ti (e)2M uloženih u nemačku fabriku veštačkog đubriva ako je ruski gas skočio 1000%.

I to je velika igra, pa Nemci, opet, nisu glupi, nego moraju da je igraju - tj nemš samo njima da bude dobro, mora i anglo-saksoncima, Sorosima, Rotšildima, silnoj zapadnoj nadnacionali.

I o tome Gosn. Engdahl priča.

A, u stvari, njima je svima guru Michael Hudson - on je piš-živi, što bi rekla moja jako draga sestra od strica, sad u večnim lovištima - prvo napisao knjigu, dal tamo 70tih, pa ga cija uposlila da pojasni, proširi i napiše drugo izdanje, pa ga, en tako davno, Kinezi uposlili da u novim svetlima napiše treće izdanje.

A poslednja knjiga mu je strategisjki must-read - tj džaba koprcanje ako se zapad ne skine sa finansijskog kapitalizma i vrati, sad kolko može i koliko brzo ... na industrijski kapitalizam - nema šanse, mogu samo ko malo besno dete da prave štetu dok ne pokleknu tako da više ne mogu da se ustanu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:32 18.09.2022

Re: mozda

maksa83
- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.


E, ali kako uvek nađe čudake takve vrste kao nekakve reference, meni stvarno nije jasno? I omega se trudi da uči zanat i kopira, ali Milanče je Veliki Majstor. Ja sam počeo ponovo da otvaram te njegove linkove i pravim kolekciju.

softelectronics_e softelectronics_e 17:01 18.09.2022

Re: mozda

srdjan.pajic
maksa83
- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.


E, ali kako uvek nađe čudake takve vrste kao nekakve reference, meni stvarno nije jasno? I omega se trudi da uči zanat i kopira, ali Milanče je Veliki Majstor. Ja sam počeo ponovo da otvaram te njegove linkove i pravim kolekciju.


Milan je čudo!
Ali ni Maksa na nekim područjima ne zaostaje.
Milan Novković Milan Novković 09:17 19.09.2022

Re: mozda


srdjan.pajic
maksa83
- F. William Engdahl - top mind na temu nafte, raznih finansija i ekonomija. Pošto je skoro sve njegovo na jednom mestu ovde u imenu je i link.

Taj top mind na temu nafte tvrdi da je nafta nebiološkog porekla, pa bih bio oprezan i sa drugim njegovim smatranjima.


E, ali kako uvek nađe čudake takve vrste kao nekakve reference, meni stvarno nije jasno? I omega se trudi da uči zanat i kopira, ali Milanče je Veliki Majstor. Ja sam počeo ponovo da otvaram te njegove linkove i pravim kolekciju.


Šta si konkretno otvorio kod Engdahla na temu abiogenic nafte pre nego što si zaključio da je on čudak, tj zauzeo stav?!

Elem, petroleum-opinion-neutral si ovom prilikom u popularnom konteksu - Rusi "drže" obe teorije, plus imaju puno te nafte i tog gasa.

Nači abiogenic nafta je nađena u prirodi, al kao što rekoh kod Makse to, lista takviv CNN-oidno-provocirajućih začkoljica je dobra tema za blog

Na veliku radost potpuno sam se potsetio kako to izgleda podučavati decu - nafatamo žena i ja nas komada 11 juče za roštiljijadu ovde kod nas, na lokaciji, pa došao i unuk, 3 godine i 9 meseci - odmah se dedi pohvalio da je naučio reč "gravitacija" (kupio mu deda knjižice kad je imao nekoliko meseci iz matematike, kvantne mehanike i opšte teorije relativiteta).

Naravno, kad mu je popustila pažnja vezana za žirove što padaju sa ogromnog hrasta nama pri kući uhvatimo se za raku da bih mu objansio 9.7 m/sec pa smo koracima odmeri 9m lako i već kod frakcija, posle sekundi, a kamoli ubrzanja vidim da sam poranio, ko sa idejom da na stoljnjaku pokazujemo "fabric of space" i curvature, pa mase u tome (dobro, to ima i u knjižici) ...

... pa smo otišli da ga deda uči praktičnim fazonima na račun roditelja pošto su oni malo zastranili u pravljenju ultra-mega-džentlmena od jadnog deteta

Enivej, deca i detinjasti su veliki i izazov i inspiracija
predatortz predatortz 08:00 18.09.2022

Dve stvari...

... u povodu jučerašnjih događaja.

1. Nemam ništa protiv toga da u Srbiji svako ima pravo da prošeta, protestuje, skreće pažnu na probleme sa kojim se suočava. Ako smatram, a smatram, da to pravo pripada meni, onda mora, da naglasim mora, da pripada bilo kome. Dakle, pravo na organizaciju mirnog protesta moraju da imaju svi.

2. Juče smo svedočili tome da država Srbija ne postoji. Država koja ne sprovede odluke svojih organa, naročito sudova, nego se povinuje pritiscima činovnika drugih država, nije država.
Predsednik te zemlje nije predsednik, on je običan lutak na konopcima. U našem slučaju, prilično ružan lutak.
Vlada te zemlje nije vlada, ona je servis za izvršenje tuđih naloga.
Građani te zemlje nisu slobodni građani, njihov izlazak na izbore i njihova izborna volja ne znače ništa jer uvek će je prekrojiti činovnik neke ambasade, a predsednik i premijer će mu aportovati uz nogu.

Srbi nisu narod koji je to zaslužio i koji to treba da trpe.

Ukazivanje poštovanja predsedniku, premijeru, ministrima, koji su puki izvršioci tuđe volje nije patriotizam nego rajinski, podanički odnos. Dužnost im je iskazati prezir na svakom koraku, a na izborima ih pomnožiti sa nulom.
zoja444 zoja444 08:49 18.09.2022

Re: Dve stvari...

predatore, jedno su fraze a drugo realnost. u svakom smislu.
softelectronics_e softelectronics_e 09:29 18.09.2022

Re: Dve stvari...

predatortz
... u povodu jučerašnjih događaja.

1. Nemam ništa protiv toga da u Srbiji svako ima pravo da prošeta, protestuje, skreće pažnu na probleme sa kojim se suočava. Ako smatram, a smatram, da to pravo pripada meni, onda mora, da naglasim mora, da pripada bilo kome. Dakle, pravo na organizaciju mirnog protesta moraju da imaju svi.

2. Juče smo svedočili tome da država Srbija ne postoji. Država koja ne sprovede odluke svojih organa, naročito sudova, nego se povinuje pritiscima činovnika drugih država, nije država.
Predsednik te zemlje nije predsednik, on je običan lutak na konopcima. U našem slučaju, prilično ružan lutak.
Vlada te zemlje nije vlada, ona je servis za izvršenje tuđih naloga.
Građani te zemlje nisu slobodni građani, njihov izlazak na izbore i njihova izborna volja ne znače ništa jer uvek će je prekrojiti činovnik neke ambasade, a predsednik i premijer će mu aportovati uz nogu.

Srbi nisu narod koji je to zaslužio i koji to treba da trpe.

Ukazivanje poštovanja predsedniku, premijeru, ministrima, koji su puki izvršioci tuđe volje nije patriotizam nego rajinski, podanički odnos. Dužnost im je iskazati prezir na svakom koraku, a na izborima ih pomnožiti sa nulom.

To čemu smo juče svedočili da država ne postoji nije ništa novo.
Ne znam šta te je to juče specijalno dojmilo - pa tako je već decenijama.
predatortz predatortz 09:34 18.09.2022

Re: Dve stvari...

Ne znam šta te je to juče specijalno dojmilo - pa tako je već decenijama.


Kad neko kaže "Neće biti taman da me pozovu Bajden, Putin i Erdogan", pa bude, šta onda da očekuju oni za koje isti pajac kaže da će ih braniti.

Uvek je loša spoznaja da te vodi toliko slab i glup čovek. Naročito u zajebano vreme.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 18.09.2022

Re: Dve stvari...

Nemam ništa protiv toga da u Srbiji svako ima pravo da prošeta, protestuje, skreće pažnu na probleme sa kojim se suočava. Ako smatram, a smatram, da to pravo pripada meni, onda mora, da naglasim mora, da pripada bilo kome. Dakle, pravo na organizaciju mirnog protesta moraju da imaju svi.

2. Juče smo svedočili tome da država Srbija ne postoji. Država koja ne sprovede odluke svojih organa, naročito sudova,


Dobro, ali malo ti je ovo kontradiktorno, da ne kažem gužva u šesnaestercu. Ako, kao što kažeš, ljudi imaju pravo da se šetaju, protestuju, prave skupove, bez ikakve namere da bila šta ruše i bilo koga da tuku, kako država može to da im zabrani, kao što se desilo dan ili dva pre prajda? Ako na drugoj strani imaš očigledno agresivnu grupu maloumnika, što je juče i demonstrirano, kako to da samo njima nije zabranjen skup, i nisu procesuirani pre parade (da se pohapse kolovođe i drže u zatvoru dok ne prođe parada), nego im se još i dodatno titraju jajca, kuraže se, podilazi im se, i to sve uz pomoć crkve i njenih službenika, koji su opet spali na to da bubu najgori mogući huškači?

Ja bih ovde dodao i pitanje procene policije da skup neće moći da se obezbedi, voleo bih da znam ko je tu procenu doneo, na osnovu čega, i sa kojom tačno namerom, pošto je procena bila apsolutno pogrešna, i policija je solidno odradila svoj posao, u šta valjda niko iole inteligentan nije sumnjao da je u stanju. Ako naša policija nešto zna da radi kako treba to je da mlati demonstrante i razbija skupove kad im se naredi.
predatortz predatortz 20:29 18.09.2022

Re: Dve stvari...

Dobro, ali malo ti je ovo kontradiktorno, da ne kažem gužva u šesnaestercu. Ako, kao što kažeš, ljudi imaju pravo da se šetaju, protestuju, prave skupove, bez ikakve namere da bila šta ruše i bilo koga da tuku, kako država može to da im zabrani, kao što se desilo dan ili dva pre prajda?


Procena štete. Policija može da obezbedi svako skup. Da budem bukvalan, da se u Beogradu organizuje skup sledbenika Ante Pavelića, Brigada policije, Žandarmerija i SAJ mogu obezbediti taj skup. Bilo bi mrtvih, ranjenih, ogromne matrijalne štete, ali skup bi bio obezbeđen.

Toliko o tome može li neki skup biti obezbeđen.

Druga stvar je kolika je procena stvarnog rizika po živote i imovinu građana.
Ako je visoka, skup se zabranjuje ne ulazeći u motive i opravdanost tog skupa.

Za onaj od juče nemam nikakve podatke, pa ne bih ni da licitiram. Mogu da kažem, bez ikakvih dokaza na šta meni liči - liči mi na još jednu Vučićevu ujdurmu, plus na odmeravanje ćune nekih službi preko naših leđa.

Drago mi je zbog jednog - nije pala krv, a mogla je.

Nego, nisam pisao o skupu, pisao sam o Vučiću.
Do bola neozbiljno deluje kada predsednik neke države kaže da se nešto neće dogoditi, pritom se busajući u grudi da ni Bajden i Putin to ne mogu promeniti, policija i sud to zabrane i to se održi.

To srozava državu, čini je jadnom, bednom i smešnom. Ima nas kojima to nije svejedno, koji do Srbije još drže.

Skup je tu nebitan, mogli su biti i gljivari, svejedno.
angie01 angie01 09:40 18.09.2022

Tuzna povorka

po mom misljenju-Prajd nije ispunio svoju svrhu- da pokaze da su pripadnici ravnopravni grajdani, nasi sugradjani, rodjaci, prijatelji, kolege i da kao takvi ne smeju biti didkriminisani ni po jednom osnovu- kako vec i stoji u Ustavu i da niko nema prava da tu cinjenicu osporava.

umesto festivalske, mirne, zabavne i radosne setnje, imali smo ogradjenu manifestaciju, koju je cuvala policija, dok su resetke odvajanja sa slobodnim prostorom, pokusali da probiju nasilnicki nastrojene grupe, sa stanglama i drugim rekvizitima i neki lazni hriscani, koji su uzvikivali neke jereticke neprijateljske parole i pevali o gobovima hrabrih ratnika-sto btw, nema nikakvog smisla.

ako ovo drustvo nije spremno da se ponasa civilizovano, drzava nije ni trebala da aplicira za Europraid, znaci Praid nije nametnut, sami smo ga trazili, kada smo ga dobili, premijerka je potpisala saglasnost, a onda je drzava dopustila da spc huska i preti i dize neku bolesnu atmosferu u ionako haoticnom ambijentu,...nije prvela nikanora za pretnje oruzjem i time pokazla da je tako nesto dozvoljeno, izmejdu se klackala nedefinisano izmedju realnosti i svojih desnicara, pokusavajusci tako da ne konkretizuje realnost i svoj stav...ujedno zbog putinovog naloga ne priblizavanja Evropskim vrednostima...i crkve, koja je deo njih mehanizama za manipulaciju.

ljudska prava ovde ne funkcionisu i to je zadatak institucija i drzave, da omoguci funkcionisanje zakona za sve, pa bi onda i Praid bio moguc u normalnim okolnostima.

gradjani ove zemlje ne shvataju da je osporavanje prava neke grupacije, dozvola da se ospore prava bilo kome,...pa se nisu masovno usprotivili ovoj predstavi apsurda i stali na stranu podrske svojim lgbt sugrajdanima, nego su cutali-kao i obicno.

eno u Austriji masovni protesti zbog povecanja trosova zivota, pazi u Austriji, koja je u poredjenju s nama zemlja blagostanja-a mi nista.

angie01 angie01 09:46 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

i glavno pitanjr,

sta su tacno i kome gejevi nazao ucinili onom setnjom?

edit:

e da, i kako ona vise nego ridikils ekipa sa krstacama, koja prica neke neverovatne gluposti, nije nikada organizovala proteste ispred Pinka i hepija, zbog vise nego skaradnog programa-koji verovatno svi oni pasionirano gledaju.


sto bi reklo ono dete, ciji se skolski test seruje na netu, gde je na pitanje, kako se zove himna Srbije, napisalo-Spasavaj Boze.
milisav68 milisav68 10:06 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01 angie01 10:09 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

da i?...taj jedan lik se kostimirao egzibionisticki...povredio ti osecanja, sta li.
predatortz predatortz 10:50 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
da i?...taj jedan lik se kostimirao egzibionisticki...povredio ti osecanja, sta li.


Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...
literatesa literatesa 11:05 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Talibanizacija naroda još uvijek veći je problem, sve veći kako se te misleće i slobodumne šačice odupiru, dešava se da ljudi od kojih se nikad ne bih nadala počeše govoriti “crveno je slovo”, molim?, odgađaju obaveze jer se ne valja živjeti smrtno na svetac.. Crkva koristi očaj, tugovanje, bolest, strah, strah za bližnje, živi od toga..


I da potvrdim ono od prije neki dan što je Zili primjetila, danas je problem gej, sutra npr ženska prava?

Cijeli pausu radi poslednje rečenice.

"„Svetinja braka“ ili „svetost braka“ se odnosi na patrijarhalni model braka koji podrazumeva podređivanje i poslušnost žena. Kažnjavanje od strane „glave porodice“ je implicitno ili eksplicitno prihvatljivo, ako poslušnost i podređivanje zakažu. Otuda neretko dobijamo nasilje u porodici, koje se po zvaničnim statistikama ispoljava srazmerno najviše prema ženama. Osudu ubijanja žena ili seksualnog zlostavljanja žena i dece, međutim, ne čujemo od SPC-a i ekstremne desnice, a i pedofilija unutar krugova SPC-a ostaje prećutana, zataškavana, nesankcionisana."

Dragica Vujadinović (napisala bih samo D. Vujadinović ali mi je drago što se u kakofoniji vjerskog, političkog i ratnog fanatizma čuje ženski glas)
literatesa literatesa 11:06 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...

Tvoj sin nekom slupao glavu?
predatortz predatortz 11:10 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...

Tvoj sin nekom slupao glavu?


Ovde postoji neko nepisano pravilo da se deca ne koriste u peganjanjima.
Ne znam ništa o tvojoj deci, ne znam ni da li ih uopšte imaš,niti treba da me interesuje išta više od onoga što sama o tome kažeš.

Zato,pokušaj da budeš normalna i zaobiđi moju decu.
literatesa literatesa 11:13 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ovde postoji neko nepisano pravilo da se deca ne koriste u peganjanjima.
Ne znam ništa o tvojoj deci, ne znam ni da li ih uopšte imaš,niti treba da me interesuje išta više od onoga što sama o tome kažeš.

Zato,pokušaj da budeš normalna i zaobiđi moju decu.


Ne, neću. Moje dijete nije odgojeno da mlati cure po ulici i gejeve. I ja sam ponosna na njega onakvog, i strah me zato što znam koliko će mu život biti teži. Na ulici će naići na grupicu srpskih pičkica.


Pitam te, pošto vidim da pozdravljaš junaštvo tih nečijih sinova.


Budi normalan, stidi se malo, čovječe.
predatortz predatortz 11:19 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ne, neću, Moje dijete nije odgojeno da mlati cure po ulici i gejeve.


Ali te to ne sprečava da insinuiraš da moji jesu.

I molim te da to više nikad ne radiš.
Ja za tvoje dete, sigurno, neću davati bilo kakve kvalifikacije.


Pitam te, pošto vidim da pozdravljaš junaštvo tih nečijih sinova.


Ovde je već stvar kvocijenta. Onim sa višim je jasno da ja ništa ne pozdravljam, nego ukazujem na dva ekstrema.

Jednim je ovaj gologuzi, koji je birao da se baš ispred crkve tako fotografiše, izolovan primer podveden pod "dešava se".

Ja ukazujem da se tako može tretirati i informacija o njegovom razbijanju glave flašom - jbga, dešava se.

literatesa literatesa 11:25 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ali te to ne sprečava da insinuiraš da moji jesu.

I molim te da to više nikad ne radiš.
Ja za tvoje dete, sigurno, neću davati bilo kakve kvalifikacije.

Pozdraviti nečiju slupanu glavu od nečijeg djete može samo čovjek koji vidi svoje dijete u jednom od njih dvojice? Zato sam reagovala, ne vjerujem da su tvoja djeca sinoć na ulici u ime boga i srpstva tukli ljude, i zašto nisu? Interesantnije je pitanje zašto nisu?

Jednim je ovaj gologuzi, koji je birao da se baš ispred crkve tako fotografiše, izolovan primer podveden pod "dešava se".

Da, dešava se i pedofilija u crkvi i da je žena podređena muškarcu. Pa evo živimo stoljećima sa tim.

Ja ukazujem da se tako može tretirati i informacija o njegovom razbijanju glave flašom - jbga, dešava se.

Da, dešava se dok su na ulici tuđa djeca? Pošto znam moje on bi reagovao da odbrani slabijeg, i šta onda? Nije loše da se izjasnimo ko je na čijoj strani.
angie01 angie01 11:26 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...


pa cija je to krivica, njegova, ili budala koji su ga osakatili?

hoces da kazes da je eto sam kriv.

pa hebotebog, ova zamlje je postala paradigma za mrznju, nasilje, mrak,jos se ovde komentarise, vecina nesto hoce ili nece, pa alo bre, neke stvari se kose za zakonom, civilizacijom, o tome se radi...niko mi nije odgovorio, kome i cime su tacno gejevi na paradi ugrozili bilo koga?


angie01 angie01 11:28 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jednim je ovaj gologuzi, koji je birao da se baš ispred crkve tako fotografiše, izolovan primer podveden pod "dešava se".

Ja ukazujem da se tako može tretirati i informacija o njegovom razbijanju glave flašom - jbga, dešava se.


ovo je bolesno poredjenje,..sem sto opravdava nasilje nad nekim.
predatortz predatortz 11:30 18.09.2022

Re: Tuzna povorka


Da, dešava se dok su na ulici tuđa djeca? Pošto znam moje on bi reagovao da odbrani slabijeg, i šta onda? Nije loše da se izjasnimo ko je na čijoj strani.


Moji sinovi su za sad na strani normalnosti.

U konkretnom slučaju to znači da ne idu bilo gde da biju bilo koga. Juče su se provodili u Republici Srpskoj, sa drugarima koje poznaju od vrtića. Čujem jutros, pominju i neko planinarenje koje su dogovorili.

No, ne bi ni branili kretena koji se gologuz slika ispred crkve. Bio taj kreten gej ili strejt.

Zašto bi?
predatortz predatortz 11:33 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

ovo je bolesno poredjenje


Jedino što je ovde bolesno je to da se bilo ko gologuz slika ispred bilo čije bogomolje.

Ozbiljno bolesno!

Njega su zapravo gejevi trebali iscipelariti jer njima nanosi najveću štetu.

Većina će, nakon ovog, reći:

Ove da podržim?; Oću, boli me qratz!
literatesa literatesa 11:37 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

No, ne bi ni branili kretena koji se gologuz slika ispred crkve. Bio taj kreten gej ili strejt.

Zašto bi?

Srčanost je reflex, instinkt. Kako bih ti rekla.
predatortz predatortz 11:40 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
No, ne bi ni branili kretena koji se gologuz slika ispred crkve. Bio taj kreten gej ili strejt.

Zašto bi?

Srčanost je reflex, instinkt. Kako bih ti rekla.


Postoji nešto što se zove razum.
Ginuti zbog idiota nije naročito razumno i nema veze sa srčanošću.
Srčanost se dokazuje u odbrani vrednosti koje su tebi bliske.
Ulazak u sukob braneći nečije "pravo" da vređa, sablažnjava, provocira, to je glupost i drago mi je da tu crtu ne primećujem kod njih.

milisav68 milisav68 11:48 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

aLi oNi sE bOrE zA svOjA PrAvA.
predatortz predatortz 11:50 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

milisav68
aLi oNi sE bOrE zA svOjA PrAvA.


I ovaj sa kratkim fitiljem se bori za pravo da ne bude nepriličnog izlaganja u javnosti.

angie01 angie01 11:53 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jedino što je ovde bolesno je to da se bilo ko gologuz slika ispred bilo čije bogomolje.


vidi, ako mene pitas-meni nije blizak takav egzibicionizam,...al kada pogledas kontekst, pa eto, ta crkva ih satanizuje, huska vernike, krije pedofile, krimose i sluzi kao skloniste razbijacima, pa se eto fotkao,...nije usao unutra, na ulici je na pesackom prelazu, crkva je u pozadini, kako god, otkud znam sta mu je bila namera, mozda je slucajno, mozda namerno bas tu,...ali izvini, da ga zbog toga neko fizicki urnise- to je cisto nasilje.

ako je on uradio nesto protivzakonito- trebalo bi da je uhapsen,...sve drugo je cisto divljastvo i to pravis neke pravdajuce paralel sa istim.


Ove da podržim?; Oću, boli me qratz!


a koga bi trebalo da zabole isti sto tebe zabole?

nikako da mi neko kaze- cime tacno i koga su gejevi ugrozili tom setnjom?
literatesa literatesa 12:00 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Postoji nešto što se zove razum.
Ginuti zbog idiota nije naročito razumno i nema veze sa srčanošću.
Srčanost se dokazuje u odbrani vrednosti koje su tebi bliske.
Ulazak u sukob braneći nečije "pravo" da vređa, sablažnjava, provocira, to je glupost i drago mi je da tu crtu ne primećujem kod njih.

Postoji nešto što se zove zakon, ako ovaj čovjek krši zakon, neki, o izvrgavanju ruglu crkvene institucije, fino ide na sud i plati kaznu.

Nedavno je jedan pisac radi jedne rečenice drugoj ženi mnogo mlađoj od njega dobio dva mjeseca zatvora i čini mi se 10.000€ kazne, samo je na Netu vulgarno napisao da bi imao sa njom nešto..


Smatraš da je razumno da neki dečki tuku druge jer pokazuju svoju guzicu? Uvode red u društvo, vjerska milicija kao u Iranu? I treći prođe i prvo izvidi zašto neki maskirani tuku ovog gologuzog, hm, dobro je dok ne počnu zazivati Allaha.
angie01 angie01 12:01 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

I ovaj sa kratkim fitiljem se bori za pravo da ne bude nepriličnog izlaganja u javnosti.


ne, on je nasilnik.
angie01 angie01 12:03 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

aLi oNi sE bOrE zA svOjA PrAvA.


a ti im se podsmevas- sto je jadno i tuzno u isto vreme, jer nemas svet, da su prava nedodirljiva u drzavi koja je normalna-jer tako kaze njen Ustav.

znaci, prava u nasoj zemlji NE funkcionisu i to bi trebalo da brine sve gradjane.
predatortz predatortz 12:18 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
I ovaj sa kratkim fitiljem se bori za pravo da ne bude nepriličnog izlaganja u javnosti.


ne, on je nasilnik.


Tako je! Imamo jednog egzibicionistu i jednog nasilnika.

I mene, legalistu, koji bi priveo i sudio obojicu.
milisav68 milisav68 12:54 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01

a ti im se podsmevas- sto je jadno i tuzno u isto vreme, jer nemas svet, da su prava nedodirljiva u drzavi koja je normalna-jer tako kaze njen Ustav.

Podsmevam se onima koji nisu primetili da im rastu magareće uši.
angie01 angie01 12:57 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

I mene, legalistu

dobar!


koji bi priveo i sudio obojicu.


jedino, sto za sada znamo da je ovaj nasilnik prekrsio zakon, a za ovog gologuzog sto se slikao na ulici- nisam sigurna da jeste,...nema logike da je to protiv zakona.
angie01 angie01 12:58 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Podsmevam se onima koji nisu primetili da im rastu magareće uši.


po meni su to svi gradjani Srbije koji cute na krsenje osnovnih ljudskih prava, pa ispda da prajd mora da se odrzava pod opsadom.


evo jos jednom pitam-anyone, koga tacno i sta ugrozava gej parada?

...nesto nema odgovora.
predatortz predatortz 13:09 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

jedino, sto za sada znamo da je ovaj nasilnik prekrsio zakon, a za ovog gologuzog sto se slikao na ulici- nisam sigurna da jeste,...nema logike da je to protiv zakona.


Naravno da ima, kažnjava se prekršajno i naziva se nešto kao nepristojno, drsko i bezobzirno ponašanje u javnosti. Definisano je u Zakonu o javnom redu i miru, u delu koje definiše vređanje javnog morala.

Mada ja mislim da je ono pre za psihijatriju.
predatortz predatortz 13:15 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

evo jos jednom pitam-anyone, koga tacno i sta ugrozava gej parada?


Evo ti (moj) odgovor:

Mene ne! Nije moja šolja čaja, ali se ne osećam ugroženim.

Više puta sam ponovio da bih bio zadovoljan da taj događaj obezbeđuju dva trbljava pandura, pozornika.

Naravno, uz poštovanje JRM u svim segmentima, pa i u ovom da se ne gledaju scene gologuzih idiota i idiotkinja.

Ali, to sam ja. Ja bih počistio Pink, u zemlju ga sabio, jer je nebrojeno puta štetniji po javni moral i mentalno zdravlje nacije od sto jučerašnjuh parada.
Pink, Hepi i slično smeće.
angie01 angie01 13:17 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

, drsko i bezobzirno ponašanje u javnosti. Definisano je u Zakonu o javnom redu i miru, u delu koje definiše vređanje javnog morala.


meni ovo deluje kao tvoj zamisljaj, ne znam da li je stvarno tako,..ja sam videla Prajd povorku u raznim zemljama, ova je u odnosu na to nevino cistunstvo.

...ako je prekrsio zakon- zasto nije uhapsen?

kako god- niko nije imao paravo da ga fizicki napdane, jer to je ozbiljna stvar,...preozbiljna, da je nasilje uobicajen nacin obracunavanja, to onda znaci da ovo nije uredjena zemlja u kojoj je svaki gradjanin nesiguran za svoj zivot od strane ekstremista , kojima se ne sto ne svidja sto bilo ko cini.

i da se ovde vratimo na vecinu,...kolikosabiram, ovde je neka vidljiva "vecina" desnicarski, nasilnicki nastrojena- sto je protiv Ustavno zemlje u kojoj zive, znaci da organi reda, koje placaju svi gradjani, moraju da reaguju na takve izgrednike.
mlatisa mlatisa 13:18 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
I mene, legalistu

dobar!


koji bi priveo i sudio obojicu.


jedino, sto za sada znamo da je ovaj nasilnik prekrsio zakon, a za ovog gologuzog sto se slikao na ulici- nisam sigurna da jeste,...nema logike da je to protiv zakona.


ZAKON
O JAVNOM REDU I MIRU
("Sl. glasnik RS", br. 6/2016 i 24/2018)


12) nepristojno, drsko, bezobzirno ponašanje - jeste ponašanje lica ili preduzimanje radnji na javnom mestu, kojima se ugrožava sigurnost građana ili narušava javni red i mir, vređa moral građana, uništava ili oštećuje imovina;

Član 8

Ko nepristojnim, drskim ili bezobzirnim ponašanjem narušava javni red i mir ili ugrožava imovinu ili vređa moral građana - kazniće se novčanom kaznom od 10.000 do 150.000 dinara ili radom u javnom interesu od 80 do 360 časova.

Ko prekršaj iz stava 1. ovog člana izvrši u grupi od tri i više lica - kazniće se radom u javnom interesu od 240 do 360 časova ili kaznom zatvora od 30 do 60 dana.
angie01 angie01 13:34 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

prajd je festivalska parada, nije ogranicen nacin kostimiranja, verujem da bi milicija uhapsila svakog ko je po zakonu nesto zgresio.

a ovo sto si postavio, apsolutno pokriva desavanja na litijama.


...da ne bude zabune- ponavljam, da meni uopste nije blisko bilo kakvo egzibicionisticko ponasanje,...al sam svakako protiv onog ponasanja, koje zagovara nasilje protiv drugih, uskarcuje im prava i slicne prevednicke mrziteljske izmisljotine-to urgozava moj grad, mir i sigurnost i pre svega razumevanje zivota u zajednici razlicitosti,..znaci, nasilje je to nesto sto ugrozava druge , a ne razlicito sexualno opredelenje.

ovoliko nakupljene frustracije nenormalnim zivotom, koja se przani u siledzijskim nasilnickim ispadima- je odraz bolesnog, neuredjenog drustva....nadam se da se slazemo da nam je potrebno nesto normalnije od toga,...zivot nam je prosao u dokazivanju elementarnih stvar, kao da smo debilna deca, koja ne umeju da spreme kucu i zive u svinjcu....da li ste svesni da iste razgovore vodimo 30 godina, pa to, dragi moji- nije normalno,...umesto da su nam teme neka putovanja, umetnost, filmovi, stvaralastvo, resavanje stvari na bolje,...muzika, pozorista, dobra literatura, izlozbe,...ne nzam automobili, zivotinje, cvece, sport, hobiji, moda gadzeti, vina,....mi smo zaglavljeni u bejzik problematici i jos podrzavamo retrogradnu destrukciju koja vodi inazad,...ono uspesna manipulacija vladajuce klike, koja nas pljacka i drzi kao taoce, razdvojene na suprotne strane, kao da smo neprijatelji najgori moguci, a ni ne poznajemo se, dok su okolnosti koje nam odredjuju, sve uzasnije,..pa ko je tu lud,...tamo neka mucenica sto nema sta da jede i zivi ko pas, oseca se bolje jer je krstom mahala sa paganskim uzvikivanjem na neko dete, koje joj nista lose nije uradilo,..alo bre somovi nesvesni i sludjeni.
docsumann docsumann 14:11 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz


ne razumjem, kako možeš da ne reaguješ ako ako grupa nasilnika prebija fizički, evidentno, inferiorniju osobu!?
predatortz predatortz 14:19 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

docsumann
predatortz


ne razumjem, kako možeš da ne reaguješ ako ako grupa nasilnika prebija fizički, evidentno, inferiorniju osobu!?


Jednostavno! Ako je to sam tražio, što ja da ginem za govedo?
docsumann docsumann 14:29 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
docsumann
predatortz


ne razumjem, kako možeš da ne reaguješ ako ako grupa nasilnika prebija fizički, evidentno, inferiorniju osobu!?


Jednostavno! Ako je to sam tražio, što ja da ginem za govedo?


šta je sam tražio da ga biju!? je l to najebo zbog mini suknje? čudi me da ga nisu silovali.

nasilje je civilizacijsko dno i zlo. pa ga ti kontekstualizuj koliko god hočeš
docsumann docsumann 14:30 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

i niko ne traži od tebe da gineš, al da probaš bar sa nemojte ljudi nije hrišćanski,
predatortz predatortz 14:33 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

docsumann
i niko ne traži od tebe da gineš, al da probaš bar sa nemojte ljudi nije hrišćanski,


Hvala tebi što me tako vidiš, ali ja sam čovek iskren.

Da sam se zadesio tamo kad počinju da peglaju ovog retarda, samo bih produžio.

literatesa literatesa 14:44 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Izudarane su i neke cure, ne puno, samo po šaku u glavu.

Valjda je jasno da ovde nije problem golog pola dupeta pred crkvom (pravićemo se da u crkvi nije veći javašluk) nego onaj dan i sat kad se nekom na ulici neće svidjeti boja tvoje košulje, šareni ranac, okviri naočala, i kratkovidnost je anomalija i itd.
zoja444 zoja444 14:45 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

docs, kome: nije ovo hriscanski? onima 200 sa bejzbol palicama i lopatama? nisu rekli kod koga su pronasli sekiru.
angie01 angie01 15:11 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jednostavno! Ako je to sam tražio,


ah kakv faul,..je l to ono kada devojka obuce minic, pa tako trazi da je siluju?

sta koga boli dupe kako se ko obuka- pa jos za gej paradu,...sta traze oni kojima je to bljak tamo, sto su dosli, da biju gejeve,...kojim pravom, fizicko zlostavljanje nekog, jer ti se ne svidja kako se spremio je za zatvor,...pre nedelju dana su takvi bolidi pretukli neku dvojicu normalno obucenih- je l ima neki zakon o tome-jer su mislili da su ovi gejevi,..pa cekaj, ma mrs bre stoko bezerpa primitivna nasilnicka.


na koji nacin je i taj gologuci bilo kome ucini nesto nazao,...jos mi niko nije rako, kako je gej parada bilo kome naudila.
predatortz predatortz 15:18 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

ah kakv faul,.


Nije faul, nego tvoje poslovično nerazumevanje.
Retard golog dupeta isprovocirao druge retarde da ga biju.

Ko je tu višak?

Svako normalan, ako mene pitaš.

Jer, ko se umeša u sukob perverznjaka i retarda glup je k'o qratz!

Neka taj sukob raspetljavaju nadležni organi, ja tu ne glumio viteza.

Nigde ja ne velim da oni imaju pravo da ga mlate, ali gologuzog pervertida sigurno branio ne bih.

Moje pravo da biram kada i za koga reagujem i rizikujem.
milisav68 milisav68 15:23 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
evo jos jednom pitam-anyone, koga tacno i sta ugrozava gej parada?

...nesto nema odgovora.

Ima, ali nisi zadovoljna odgovorom pa lepiš etikete.

Šta je smisao parade, da LGBT zajednica dobije iste prava kao i ostali građani ili da se provocira, pa se čeka neko sa kratkim fitiljem, i kome znači to nešto sa čime se oni sprdaju da reaguje, da dobiju batine, pa da posle kukaju - Jao mi smo ugroženi!

I tako u krug, dok se celo društvo ne podeli, pa izbiju sukobi većih razmera usled ekonomske krize.

Ovaj lik što je pokazao dupe ispred crkve je šiptar, koji je pre (ili posle ne znam, ima snimak) skandirao ulicama Beograda (sa još nekim likovima) nešto u fazonu Kosovo republjik.Tebi je to ok i normalno za paradu.

Drugi lik je nosio trnove grančice, i imao kao krv na dlanovima od raspeća, i bez odeće se uvio u gej zastavu, a pored njega četiri lika sa ustaškim kapama samo bez simbola su se ljubakali.

I sad mi treba da pričamo kako je to borba za njihova prava.

Čija prava, šiptara i ustaša?
predatortz predatortz 15:30 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Ovaj lik što je pokazao dupe ispred crkve je šiptar, koji je pre (ili posle ne znam, ima snimak) skandirao ulicama Beograda (sa još nekim likovima) nešto u fazonu Kosovo republjik.Tebi je to ok i normalno za paradu.

Drugi lik je nosio trnove grančice, i imao kao krv na dlanovima od raspeća, i bez odeće se uvio u gej zastavu, a pored njega četiri lika sa ustaškim kapama samo bez simbola su se ljubakali.


Pazi, ubeđen sam da su poslati od nekih službi da izazovu nerede.
Plus, zamisli ovo:
Američka policija zabrani neki skup, a sud to potvrdi.
Onda srpski ambasador kaže:
Boli me kurac za tu zabranu, ja pozivam ljude na skup.


Mislim da bi posle toga plivao do Srbije.

E, tako treba pedalirati i sve one ambasadore koji su se pojavili juče. Da shvate da nisu u koloniji.

Cena toga? Ogromna, verovatno.

Ali, koja je cena dostojanstva?

angie01 angie01 15:59 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neka taj sukob raspetljavaju nadležni organi, ja tu ne glumio viteza.


niko to od tebe nije ni trazio,...ti ionako upakovano glumis polutrudnog- ali bukvalno u svemu,...ova konkretna situacija je jasna kao dan, svidjao se tebi glologuzi ili ne- niko ne sme da ga zlostavlja,...to sto ti smatras da je on izazivao, pa eto neak mu, isto je kao kada kazu za devojku u minicu, pa izazivala je da je siluju.
angie01 angie01 16:05 18.09.2022

Re: Tuzna povorka


Ima, ali nisi zadovoljna odgovorom pa lepiš etikete.


ko je odgovorio i koje etikete sam kome zalepila.

milisave, nisam sumnjala da ces ds pomenes Siptara- koji je Albanac, kako su rekli, a to za ustaske kape je stvarno nisko podmetanje,..na tv sam videla to sto je viknuo za Kosovo, al ne kapiram kako si razumeo da je rekao republika, kada je ono na snimku bilo skroz nerazumljivo.

moze da bude bilo ko, je l kapiras, marsovac- ako radi nesto sto je nedozvoljeno zakonom, treba da ga uhapse i da odgovora, sve drugo nedopadanje nekog sa kratkim fitiljem, pazi molimte- je takodje za hapsenje i sankcionisanje i tu se zavrsava bilo kakvo pravdanje nasilja.

eh vi dobrodomacini, imate bas razumevanja za takva sranja.
shmoo shmoo 16:46 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

predatortz
angie01
da i?...taj jedan lik se kostimirao egzibionisticki...povredio ti osecanja, sta li.


Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...



Лепо рекох, Команчи су били мало неопрезни.

И онда се то обично тако и заврши када Служба удари на Службу.

shmoo shmoo 17:37 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

docsumann
predatortz
docsumann
predatortz


ne razumjem, kako možeš da ne reaguješ ako ako grupa nasilnika prebija fizički, evidentno, inferiorniju osobu!?


Jednostavno! Ako je to sam tražio, što ja da ginem za govedo?


šta je sam tražio da ga biju!? je l to najebo zbog mini suknje? čudi me da ga nisu silovali.




Не, најебао је јер је из свог неког тамо Горњег Пичковца на Косову дошао у Београд да узвикује:

Репабљик оф Косово


и то сасвим намерно и свесно провоцирајући јер је баш и желео да се испровоцира овако нешто. И то је радио по задатку који је добио од својих газда.

Слична прича као и са оном албанском заставом која је летела на дрону на стадиону Партизана када су играли Србија и Албанија. И случај Брис Татон, такође.

А ови што су овога сада истукли, то су исти ликови као и Ица Богданов који је направио срање на стадиону Партизана.

Све службеници Службе.

Шиптар службеник једне Службе, ови што су га тукли друге Службе, али сви на истом задатку.

Требало је дати повода да се по Србији и Србима као народу пљује што више и што јаче.

Питај Пленковића, Милановића и стране амбасадоре водећих земаља НАТО у Србији попут америчког и немачког амбасадора ако мени не верујеш.

Дај, бре, о каквим људским правима ви причате.

Све је то једна мала позоришна инсценација за медије. И геј прајд и анти геј протести.


А овоме је могло да се догоди и да га силују. Догађало се то и раније... У СФРЈ.

Што не би онда и данас?






Нека се тај Шиптар обрати Кристоферу Хилу да му овај испати одштету за повреде на радном месту.


predatortz

ubeđen sam da su poslati od nekih službi da izazovu nerede.



Јесу.

Нисам убеђен него знам то.

literatesa literatesa 19:20 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Bome, u Iranu nemiri.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:14 18.09.2022

Re: Tuzna povorka




Jebotebog u sta se to drustvo pretvorilo. Sto vise tone to se vise glumi svetiteljska cistota. Baka Prase je narodni borac za slobodu a vamo nema bato u Srbiji slikanja u minicu ispred svetinja.

Ranije je Svaba iz Orgazma setao u suknji i stiklama i nikom nista. Danas bi bilo Ko ti kriv sto provociras pa te silovali. Jos gore: ti si isti ko i ovi sto te osakatise.

bene_geserit bene_geserit 20:20 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

svidjao se tebi glologuzi ili ne- niko ne sme da ga zlostavlja

Jesi to čula od Miloševića na čuvenom "niko ne sme da vas bije" govoru.
Naprotiv svako ima pravo da ga zlostavlja, takođe ima pravo i da odgovara pred zakonom zbog toga, ali samo ako ga uhvate, a takođe imamo pravo i da budemo zadovoljni što su debilu razbili glavu, to ne mogu da sankcionišu zakonom. Još uvek, mada ne sumnjam da bi vi libtardi i to nekako sankcionisali samo da možete.
shmoo shmoo 20:25 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft

Ranije je Svaba iz Orgazma setao u suknji i stiklama i nikom nista.



Шваба из Оргазма (Оливер Мандић у Београд ноћу, како год) нису долазили у Београд са стране ангажовани од стране разноразних Служби и амбасада које вршљају по Србији и није тако обучен ишао улицама и извикивао "Косово репубљик" као што је то јуче радио овај Птар на Прајду, понављам сасвим намерно и свесно провоцирајући баш да би испровоцирао овакву реакцију еда би се покренула још једна медијска пљувачина по Србима и држави Србији.

Разлика је огромна и није за поређење.

Није добро да се овде у овом случају овако мешају бабе и жабе не би ли се пошто-пото и овде одржавао тај наратив пљувачине по Србима и Србији.

Баш бих волео да видим како би прошао неко из Београда да сада оде у Приштину и да се шета улицама и узвикује "Косово је срце Србије".

Не мора ни да облачи женску одећу.

literatesa literatesa 21:01 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Jebotebog

Znači tako. :)
literatesa literatesa 21:03 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

Hm, sat vremena već gledam šta se dešava u Iranu, i Jermeniji. Pratim hiljadu ljudi iz cijelog svijeta, i ovaj put sam stvarno pretjerala. Čak i vulkanologe na Islandu. Pregenijalno pretjerala. :)


Taso i Bane, na šta se vi nabrijavate konkretno? Na gej Albanca u suknji?


shmoo shmoo 21:04 18.09.2022

Душа иште сексилиште

milisav68



Е, а нема овај Команчи на слици коју си окачио тако лоше ноге!

Мало је жилав додуше, али може да прође.

Можемо да га подметнемо Пајићу уместо Захарове.

Не би Пајке ни приметио разлику. Загорео је к'о каубојски тигањ, па онда дај шта даш.





vcucko vcucko 23:09 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01
Па, ништа... Чујем да су му шили главу. Дешава се...


pa cija je to krivica, njegova, ili budala koji su ga osakatili?

hoces da kazes da je eto sam kriv.

pa hebotebog, ova zamlje je postala paradigma za mrznju, nasilje, mrak,jos se ovde komentarise, vecina nesto hoce ili nece, pa alo bre, neke stvari se kose za zakonom, civilizacijom, o tome se radi...niko mi nije odgovorio, kome i cime su tacno gejevi na paradi ugrozili bilo koga?



Prljavo. Pokvareno i prljavo.

Baš me zanim. Iskreno i živo me zanima. Kako bi iskomentarisala neku srpsku budalu koja bi se u Zagrebu u podne slikala ispod spomenika banu Jelačiću sa podignuta tri prsta i srpskom zastavom u ruci? U stvari znam šta bi rekla. Svakom sa tri čiste je jasno, šta bi rekla. Zaslužio je batine, hapsi policijo, zatucani srpski litijaš.

Pitam, a ne očekujem smislen odgovor. U čemu je razlika između ta dva čina?
shmoo shmoo 23:18 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

vcucko

Pitam, a ne očekujem smislen odgovor. U čemu je razlika između ta dva čina?



Неће ти одговорити зато што јој се не свиђа ово твоје питање.


Baš me zanim. Iskreno i živo me zanima. Kako bi iskomentarisala neku srpsku budalu koja bi se u Zagrebu u podne slikala ispod spomenika banu Jelačiću sa podignuta tri prsta i srpskom zastavom u ruci? U stvari znam šta bi rekla. Svakom sa tri čiste je jasno, šta bi rekla. Zaslužio je batine, hapsi policijo, zatucani srpski litijaš.



Е, а је л' сећаш оног лика што је на кошаркашкој утакмици Цибона-Звезда у Загребу у препуној дворани устао у Звездином дресу и почео да навија за Звезду. Сам самцит.

(Не сећам се да ли је то било крајем деведесетих или је већ прошла 2000.)

Како су се пургери запањили. И нису га дирали.

Вероватно мислили, ала је овај добро луд. Луђи од нас. А грех је да такве особе бијемо и злостављамо.





milisav68 milisav68 23:51 18.09.2022

Re: Tuzna povorka

angie01


stvarno nisko podmetanje,




na tv sam videla to sto je viknuo za Kosovo, al ne kapiram kako si razumeo da je rekao republika, kada je ono na snimku bilo skroz nerazumljivo.

nešto u fazonu Kosovo republjik.

literatesa literatesa 06:21 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Milisave, i kad bi te crne kapice bile ustaške, sa prve slike, druga je party na Blajburgu?, ne bi bilo prvi put da ustaše i četnici sarađuju? :)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:35 19.09.2022

Re: Tuzna povorka




literatesa
Jebotebog

Znači tako. :)

Sad ce neko da zavitla flasu prema meni.

Znaci, strane sluzbe dosle napravile paradu i dovele gej ustase*. Da nije tako, nista ne bi bilo. Bas bi oni zapalili svoj grad. Ovako, duse nase osetljive su odaaaavno prokljuvile o cemu se ovde radi i nije im nista drugo preostalo nego da lome, biju i pale.

*Ne znam da li je pop Djujicev unuk predvodio gej cetnicku jedinicu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:39 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Naprotiv svako ima pravo da ga zlostavlja, takođe ima pravo i da odgovara pred zakonom zbog toga,


Ovo da se kandiduje za shit godine!

Pojasnjenje za komisiju koja bude citala predloge: pred zakonom nema pravo nego obavezu (ako nece, moze biti i prisiljen) da odgovara za svoje delo jer je uradio nesto na sta nema pravo (zlostavljao drugu osobu).
milisav68 milisav68 07:39 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

literatesa
Milisave, i kad bi te crne kapice bile ustaške, sa prve slike, druga je party na Blajburgu?, ne bi bilo prvi put da ustaše i četnici sarađuju? :)

Šta se ložiš.
milisav68 milisav68 07:41 19.09.2022

Re: Tuzna povorka

Neues aus der Nachbarschaft
Ovako, duse nase osetljive su odaaaavno prokljuvile o cemu se ovde radi

Ma jok, proveravam samo kako stojite sa akrobatikom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana