Moć, moć, moć

Goran Miletic RSS / 22.05.2008. u 01:53

Odlučnost!
Odlučnost!
U poslednjih par nedelja sve se svodi na pokazivanje MOĆI u raznim domenima naših života. Poneko pokazivanje je veoma ogoljeno, bezobrazno i ružno, dok su druga prilično prikrivena, ali duboko ukorenjena u ono što većina naziva „srpskim narodom".

Naravno da su ove postizborne vragolije ono što nas trenutno najviše zanima i dovodi do ludila. Bez obzira za koju ste partiju glasali, najverovatnije vrtite glavom kada vam se desetak glavnih partijskih „dužnosnika" (sve đuture sa onima koje naši mediji uporno nazivaju „liderima") pojavi na ekranu sa nebitnim izjavama čiji je cilj da pokažu kako su upravo oni ključni i nezaobilazni. Meni oni liče na Tarzana kada se udara u grudi, pre nego što počne sa svojim zovom. Naravno da u ovome prednjače Sveta Trojica iz koalicije SPS-PUPS-JS, koji svoju nadmoć nad svima nama pokazuju 00-24. Pošto ih je pokojni Milošević učio da ne treba baš sve da bude ogoljeno i vidljivo, u međuvremenu se prave da imaju nekakve pregovore (pročitati blogove Draga Kovačevića, ako i dalje ne razumete). Medijski izveštaji kako ovi pregovori traju „do duboko u noć" (nije bitno da li je to sa DS ili sa DSS/SRS) dodatno treba svima da pokažu koliko su oni moćni. Znam da se neki raduju što je bivši član bivše Stranke Srpskog Jedinstva ratnih zločinaca odlučio da podrži Sporazum o stabilizaciji i asocijaciji, ali to je samo još jedno pokazivanje da je MOĆAN -  prema onima sa kojima je u koaliciji, prema onima sa kojima pregovara, ali i prema nama. Da građani trenutno nisu u kolektivnoj amneziji, niko ne bi uspevao da nas ubedi kako je SPS cool, kako je odlično ako se PUPS ili JS otcepe pa se pridruže DS-u, a ponajmanje da SPS i DS dele iste vrednosti. Doduše, ovo poslednje može uskoro postati tačno, ali ne zbog promenjenog SPS-a, već zbog sve češćeg odustajanja DS-a od svojih vrednosti.

Moć se pokazuje i zapanjujućom promenom stavova u odnosu na one iznete u predizbornoj kampanji. Ta moć se ogleda u tome što predstavnici partija (otvoreno to rade DSS i SRS) govore da je nešto u kampanji rečeno „jer je bila kampanja", a da su pritom sigurni (s punim pravom) da ih glasači neće kazniti na narednim izborima. To rade i druge partije, a mi treba da klimamo glavom, jer je takvo ponašanje ustvari politika.

Od pokazivanja moći (za sada) se upadljivo uzdržavaju predstavnici Koalicije Albanaca Preševske doline, Mađarska koalicija i LDP. Čak je i Bošnjačka lista za evropski Sandžak počela da pokazuje moć u raznim pravcima.

Dok se Ivica i Marice dogovaraju, neki drugi ljudi se bave Eurosongom (ESC) i onim što prati ovu manifestaciju. Naravno da je velika većina posetilaca ESC seksualne orijentacije koja nije heteroseksualna, ali se ova činjenica pažljivo prikriva, kao neka porodična tajna, koju gosti ne smeju da saznaju. Za to vreme, (ne)OBRAZ i slične naci i nazzi organizacije pripremaju/najavljuju prebijanje pomenutih gostiju koji imaju „pogrešnu" seksualnu orijentaciju. Njihovo pokazivanje MOĆI ide dotle da su bez pardona policiji saopštili da oni neće nikog početi da tuku ako „oni prvi ne krenu na nas" i/ili „ne krenu da provociraju" i/ili „iskazuju javno takvu ljubav". Njihova moć je u tome što će oni em utvrditi šta je pravilno, em odlučiti šta je provokacija, ali i što će odmah (bez prava žalbe) preduzeti „adekvatne mere". Verovatno se (kao i ja) pitate otkud policija njih uopšte PITA DA LI ĆE DA BIJU, umesto da spreči takvu pojavu. Za one koji ne znaju, srpska policija ima dva veoma originalna pravila u domenu ljudskih prava. Prvo je da su žrtve i počinioci za njih dve TOTALNO JEDNAKE strane koje oni samo moraju da RAZDVOJE, a drugo je da policija ne može ama baš ništa da učini (!?) „dok vas neko ne napadne". Da ne bi bilo zabune, uvek na predavanjima pominjem primer devojke koja je raskinula sa momkom koji joj preti, pokušava da provali u stan itd. U svakoj normalnoj zemlji, ovaj nasilnik bi bio priveden ili bi bile preduzete mere, dok je kod nas policija TELEFONOM obaveštava devojku da joj ne mogu pomoći sve dok on fizički ne nasrne na nju ili joj provali u stan.

Dok ovi neformalni centri moći pripremaju i planiraju, građani uživaju u mogućnosti da se opuste u dokazima kako je Srbija mnogo, mnogo dobra. Naravno, ovoga puta u Eurosongu. Nikada nisam čuo toliko nadmenih komentara za toliko kratko vreme. Em je „naša pesma vrh", em ćemo verovatno pobediti, em su sve druge (četvrdesetdve) pesme „manje/više bezveze", em Jelena ima najbolji glas itd. Šou je tek počeo, a sa njim i komentari, ali je već očigledno da će se nadmenost i/ili moć tek demonstrirati.  Nole je takođe svratio na Eurosong i to je baš lepo, ali on je valjda treći na listi i nikada nije bio PRVI, za razliku od vaterpolista, košarkaša i mnogih drugih sportista (ako smo već zapeli sa tim srpskim sportom na Eurosongu).

Treba se setiti zataškanih skandala kada inostrani gosti koji su rezervisali hotele po ceni X, dođu u Beograd i dobiju obaveštenje da moraju tu rezervisanu sobu platiti 2X ili 3X. Možda zvuči kao obična nadmenost ili bezobrazluk, ali tu nažalost ima mnogo više od sporadičnih incidenata.

Krajem dana, opet slušam Tarzane i Marice sa početka teksta. Pokušavaju da  nam objasne veliku pobedu u obliku „demonstrativnog napuštanja SEECP" koje je usledilo posle „oštrog protesta naše delegacije" (reči ministra Jeremića). Uvek sam se pitao kako izgleda kada Srbija ne protestuje oštro tj. kako izgleda običan protest naše delegacije. Za one koji nisu čitali, povod je bio to što je Ministar spoljnih poslova Kosova dobio reč. WOW! Kao da do sada Kosovo tj. predstavnici institucija Kosova nikada nisu imali reč. Pa zar sa istim tim ljudima, Srbija nije pregovarala ? Da li je to ta MOĆ Srbije - da ustane i ode ? Naš dragi Predsednik nam je ovaj postupak objasnio rečima: „nismo dali na Srbiju i ne damo na Srbiju, ne damo ni na Kosovo ni na Vojvodinu, ne damo ni na Srbe, ni na sve narode koji ovde žive". Pretpostavljam da na isti taj način NISMO DALI da se rasvetli pozadina ubistva Zorana Đinđića i NISMO DALI da se rasvetli ubistvo gardista i NISMO DALI da neko umanjuje srpske žrtve nekakvim pominjanjem Srebrenice i NISMO DALI da Srbi učestvuju na kosovskim izborima zato što je Ministarstvo za KIM upravo tako odlučilo da pokaže svoju vlast & MOĆ.

Da li treba pominjati moći koju vam svaki divlji šalterski službenik/žuti saobraćajni pandur pokaže kada dođete u kontakt sa njim gde ono što bi trebalo platite dva puta (jednom kroz taksu/kaznu, a drugi put kroz punjenje budžeta iz kog idu njihove plate) vi ustvari platite i treći put (srpski: dogovor, evropski: korupcija), a pritom morate slušati tužbalicu o maloj plati & lošim uslovima rada. Opet moć!

Atačmenti



Komentari (26)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dolybell Dolybell 04:22 22.05.2008

Moć i nemoć

Naš dragi Predsednik nam je ovaj postupak objasnio rečima: „Nismo dali na Srbiju i ne damo na Srbiju, ne damo ni na Kosovo ni na Vojvodinu, ne damo ni na Srbe, ni na sve narode koji ovde žive". Pretpostavljam da na isti taj način NISMO DALI da se rasvetli pozadina ubistva Zorana Đinđića i NISMO DALI da se rasvetli ubistvo gardista i NISMO DALI da neko umanjuje srpske žrtve nekakvim pominjanjem Srebrenice i NISMO DALI da Srbi učestvuju na kosovskim izborima zato što je Ministarstvo za KIM upravo tako odlučilo da pokaže svoju vlast & MOĆ.


Kako to činiti ? Jednostavno - odeš, i kad te nema baš te briga šta se
posle toga dešava. Nisi prisutan i nikom ništa.
Krajnje infantilno ponašanje, koje podseća na klince kad se igraju,
pa kad jedan izgubi u igri - naljuti se i kaže: " Sad ja idem kući!" - i ode.
Ta "moć" se ogleda i u svakodnevnom životu, kad nekome ne možeš ništa,
zato što ti je nešto uradio - jednostavno kažeš: "Ko mu j#$# mater !" - te tako
misliš da si svoju nemoć pretvorio u moć i problem rešio !
Tipična srpska logika i pamet.

Kako na vlasti nije politička elita, već običan srpski prosek,
(koji se naziva elitom, zato što je na tom mestu - a ne zato što
to stvarno jeste) nema mesta čuđenju na ovakvom postupku.
To nije nikakav izraz MOĆI već NEMOĆI, neznanja, kukavičluka,
nesnalaženja i defetizma.
Tako se nijedan problem ne može rešti - već se samo može stvoriti novi.
vlada dvm vlada dvm 09:56 22.05.2008

Odiseja 2001

Majmun baca kosku, gleda njen pad i posledicu citave akcije. I ? Shvata svu moc koske. So, what's new? Uvek je moc fascinirala i menjala ljude i po svemu sudeci, to ce tako i ostati. Specificnost ljudske rase!
vlada dvm vlada dvm 10:10 22.05.2008

Re: Odiseja 2001

vlada dvm
Majmun baca kosku, gleda njen pad i posledicu citave akcije. I ? Shvata svu moc koske. So, what's new? Uvek je moc fascinirala i menjala ljude i po svemu sudeci, to ce tako i ostati. Specificnost ljudske rase!


Pardon, pardon-vrste a ne rase! A ucio sam, majke mi!
dragan7557 dragan7557 11:15 22.05.2008

Re: Odiseja 2008 pre nekoliko dana

vlada dvm
Majmun baca kosku, gleda njen pad i posledicu citave akcije. I ? Shvata svu moc koske. So, what's new? Uvek je moc fascinirala i menjala ljude i po svemu sudeci, to ce tako i ostati. Specificnost ljudske rase!


U Holandiji startovan dating projekt u kome orangutani putem Interneta (koji posle nekoliko lekcija sami opslužuju) traže sebi saputnika za parenje po džunglama Indonezije u kojima na drveću vise kompjuteri. Ova akcija treba da pomogne povećanju broja Orangutana koji su jedna od najugroženijih vrsta majmuna. Majmuni očas posla nauče putem simbola siličnim ASL-u (American Sign Language) da se snalaze na monitoru i konekcija je uspostavljena. Ovo NIJE šala već naučni projekt.
dragan7557
22 maj 2008 po Novom Zapadnom Majmunskom Kalendaru
nesha nesha 10:00 22.05.2008

moc

je i kada se postavi BLOG i poigrate se sa cinjenicama bas kako Vam odgovoraju
Da građani trenutno nisu u kolektivnoj amneziji, niko ne bi uspevao da nas ubedi kako je SPS cool, kako je odlično ako se PUPS ili JS otcepe pa se pridruže DS-u, a ponajmanje da SPS i DS dele iste vrednosti. Doduše, ovo poslednje može uskoro postati tačno, ali ne zbog promenjenog SPS-a, već zbog sve češćeg odustajanja DS-a od svojih vrednosti.

Gradjani u kolektivnoj amneziji - da li je to konstatacija ili umetnicka sloboda izrazavanja.
Kakva kolektivna amnezija - evo pogledajte clanak o pismenosti u Srbiji
Ne znam odakle ideja da bilo ko ubedjuje NAS da je SPS cool ili da Palma nije radio to sto je radi- to je nuzno zlo kompatibilno sa linkom o pismenosti.
Evo malo lamenta nad SPS&LDP....
LEVO je COOL i uvek je bilo COOL ( sa izuzetkom istocno Evropskih zemalja,Rusije,Kine i bivse SFRJ u periodu kad je LEVO bilo na vlasti)).
To sto od 2000 na ovamo ne postoji stranka ( citaj LDP iz ko zna kojih razloga trci unapred izgubljenu trku sa G17 u tome ko je liberalniji) koja je trebala da preuzme LEVE glasace ( to su zaista glasaci koji se bore da prezive - penzioneri ljudi sa malim primanjim itd... - znaci ne samo nacionalno) od SPS-a to je valjda odraz opsteprisutnog misljenja da je liberalno COOL a nije...
Da je kojim slucajem LDP u poziciji da sastavlja vladu sa DS-om a da je pri tome i LEVI to bi meni bilo poptuno COOL - a nije...

Za one koji nisu čitali, povod je bio to što je Ministar spoljnih poslova Kosova dobio reč. WOW! Kao da do sada Kosovo tj. predstavnici institucija Kosova nikada nisu imali reč. Pa zar sa istim tim ljudima, Srbija nije pregovarala ?

Pa NISU imali rec do sada na ZVANICNIM medjunarodnim skupovima i u UN. I to nema nikakve veze sa onim sto u nastavku objasnjavate - to su nekad deca zvala "pobrkao loncice" .




dusavu dusavu 10:13 22.05.2008

Moć kao nemoć

Naslov komentara na najbolji način odražava postupak predsednika Tadića u postizbornoj noći kad je u euforičnom raspoloženju izjavio DA ON NEĆE DOZVOLITI formiranje vlade od strane onih koji .........Ličnost koja je dala maksimalnu političku podršku usvajanju novog ustava, ličnost (funkcija predsednika države) koja je prvi "čuvar" tog dokumenta itd. itd. očito ga krši i ne poštuje. Upotreba moći (funkcije) tamo gde za to nema mesta i razloga je stvar kulture u najširem smislu te reči.
nesha nesha 10:33 22.05.2008

Re: Moć kao nemoć

slobodan prevod Tadiceve izjave bi mogao da glasi i :

"Samo preko mene mrtvog ce se formirati vlada od strane onih koji...."
ili
"Necu dozvoliti formiranje vlade i upotrebicu oruzana sredstva ako to treba..."
ili
"Necu dozvoliti formiranje vlade od strane... i u tome cemi pomoci LDP"
a on je rekao upravo:
"Verujem da sada, nakon ovih rezultata, pojedine političke snage koje
su želele da vrate Srbiju u devedesete godine kalkulišu kako bi se mogla
uspostaviti neka vlada protiv izborne volje građana, ali ih upozoravam
da se ne igraju izbornom voljom građana, da ne pokušavaju da Srbiju
vrate u devedesete godine. Upozoravam ih da će taj pokušaj biti sprečen
demokratskim sredstvima
!"

Izjava je bila ne primerena trenutku a voleo bih da postavis neko objasnjenje o krsenju Ustava
dusavu dusavu 12:38 22.05.2008

Re: Moć kao nemoć

Izjava je bila ne primerena trenutku a voleo bih da postavis neko objasnjenje o krsenju Ustava
Izjava je imala sve odlike političke pretnje!
Kojim se to demokratskim sredstvima može onemogućiti da 126 poslanika čine parlamentarnu većinu? Ako predsednik ne ponudi mandat za formiranje vlade predstavniku takve većine nastaje problem, dolazi do kršenja ustava.

PS. Ni najmanje ne navijam za tu moguću većinu koja se pojavila u obliku 1/3.
nesha nesha 14:16 22.05.2008

Re: Moć kao nemoć

Ako predsednik ne ponudi mandat za formiranje vlade predstavniku takve većine nastaje problem, dolazi do kršenja ustava.

Pa to nije bilo pitanje niti je to sadrzano u njegovoj izjavi.

Iz njegove izjave koja je ponavljam ( moje misljenje) bila nista vise nego neprimerena trenutku, nije se moglo zakljuciti i sledece:

1) Koje su te partije koje pokusavaju da vrate Srbiju u 90

2) Koja je to vlada koja se sastavlja protiv izborne volje gradjana ( mozda se misli o nasilnom preuzimanju vlasti od strane vecine koje nema 126 poslanika?) - to kad bi se desilo bilo bi cist pucanj u demokratiju - i to znaci da bi predsednik drzave kao jedini legitimni organ u tom trenutku mora da reaguje zarad sprecavanja formiranja takve vlade.

Ako pazljivo analizirate Tadicevu izjavu mozete zakljuciti iz nje da je u pitanju politicki marketing neprimeren trenutku.

Znaci Tadic nicim nije prekrsio Ustav tom izjavom da bi unpred zakljucili da jeste.

Ja mogu da razumem da su se neki prepoznali u njegovoj izjavi u obliku kako ste vi to predstavili...ali to je onda problem tumacenja izjave predsednika, a nikako "TADIC krsi Ustav" - sto se olako poteze jer je prakticno ne dokazivo tj. ne postoje reperesivne mere koje bi usledile prema osobi koja tesko ili nikako dokazive tvrdnje uoblicava u gole istine.


S druge strane ne mogu da verujem da ce SRS-DSS nasilno preuzeti vlast u slucaju da zajedno sa SPSom ne nakupe 126 poslanika.

Ili verujete da ce Tadic ipak upotrebiti silu da bi sprecio formiranje vlade koju bi cinili bilo koja 126 legitimno izabrana poslanika?

dusavu dusavu 14:55 22.05.2008

Re: Moć kao nemoć


Ako pazljivo analizirate Tadicevu izjavu mozete zakljuciti iz nje da je u pitanju politicki marketing neprimeren trenutku.
Možda smo malo preforsirali stvar. Hteo sam reći da je politička realnost formiranje koalicije SRS+DSS+SPS. Naravno da je gopsodin Tadić na to mislio izgovarajući pretnju o kojoj se sporimo ili sam je ja razumeo i kvalifikovao kao kršenje ustava. Slobodno rečeno lider jedne partije (čak i kad je ona pobednička) mora da vodi računaa o državnom poslu koji trenutno vrši.

Elliot Elliot 17:26 22.05.2008

Re: Moć kao nemoć

Izjava je bila ne primerena trenutku a voleo bih da postavis neko objasnjenje o krsenju Ustava

Izjava uopste nije bila neprimerena trenutku, Tadic je na njbolji moguci nacin pokusao da skrene paznju na mogucu zloupotrebu inace loseg Ustava, a da ne ukaze na svoju odgovornost zbog donosenja istog. Cinjenica je da SRS+DSS+SPS nemaju vecinu u birackom telu (fali im oko 1.5%), ali imaju u parlamentu i tako formirana vlada sigurno ne bi bila odraz volje gradjana. Pitanje je sad, kako on, Boris Tadic moze da se bori protiv toga? Nikako, osim mozda da prizna da je pogresio, pa...
WoO WoO 10:22 22.05.2008

Kosovski spijun

avemarija avemarija 10:38 22.05.2008

Pet plus , A

Da imam MOC , autor ovog teksta bi daleko dogurao . Volim ovakav nacin pisanja ,savrseno Jasan ,Nepretenciozan ,Normalan ,Topao ,Pametan ,I Jednostavan ! Sve suprotno od Nenormalnosti o kojoj je u tekstu pisano , o toj patoloskoj potrebi da se bude Mocan,po svaku cenu iako nisacim ne zavredjujes ni mrvicu iste. Mi ,ja ,Vi ,smo tim ljudima dali Moc , pa je doslo vreme da im je i uzmemo !
Covek u belom Covek u belom 11:01 22.05.2008

Gubi se strpljenje...

Naravno da je velika većina posetilaca ESC seksualne orijentacije koja nije heteroseksualna,

Mileticu opet lupas, za ovo tvoje nema blazi izraz, dal ti covece uopste znas sta znaci velika vecina u procentima? Kakva autisticna predstava stvarnosti, ko hleb za 3 dinara, stvarno nemam reci...al od tebe nista drugo ni ne moze da se ocekuje...
dragan7557 dragan7557 11:21 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

Mileticu opet lupas,


Dobar dan, gospodine Veljo Iliću, vrlo ste ljubezni, hvala na pitanju mi smo danas nešto lupetavi.
avemarija avemarija 11:27 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

Mileticu opet lupas

Pa sto si prema coveku tako Grub ? Jel' si nervozan sto nema tvoje nijanse BEBI-ROZE odela ,ej bre Covece u Belom???
Spiridon Spiridon 13:57 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

Dobar dan, gospodine Veljo Iliću, vrlo ste ljubezni, hvala na pitanju mi smo danas nešto lupetavi.


super ti je ova, cim neko drugacije misli on je Velja Ilic.

Velika vecina


sta bi bilo suprotno od ovoga?
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:09 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

Spiridon
Dobar dan, gospodine Veljo Iliću, vrlo ste ljubezni, hvala na pitanju mi smo danas nešto lupetavi.super ti je ova, cim neko drugacije misli on je Velja Ilic.

poenta je sto kad velja ilic nesto izgovori to nije misljenje vec samo psovanje i divljanje. to nije drugacije misljenje. kao sto i covek u belom nema misljenje... tekst je sasvim korektan i poslednje sto jeste je lupetanje. ako bi covek u belom imao misljenje, to bi bila novina.
Spiridon Spiridon 22:21 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

KafaJeGotova
Spiridon
Dobar dan, gospodine Veljo Iliću, vrlo ste ljubezni, hvala na pitanju mi smo danas nešto lupetavi.super ti je ova, cim neko drugacije misli on je Velja Ilic.

poenta je sto kad velja ilic nesto izgovori to nije misljenje vec samo psovanje i divljanje. to nije drugacije misljenje. kao sto i covek u belom nema misljenje... tekst je sasvim korektan i poslednje sto jeste je lupetanje. ako bi covek u belom imao misljenje, to bi bila novina.


apsolutno se ne slazem sa tobom i mislim da nisi u pravu


KafaJeGotova KafaJeGotova 23:19 22.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...

Spiridon

SpiridonDobar dan, gospodine Veljo Iliću, vrlo ste ljubezni, hvala na pitanju mi smo danas nešto lupetavi.super ti je ova, cim neko drugacije misli on je Velja Ilic. poenta je sto kad velja ilic nesto izgovori to nije misljenje vec samo psovanje i divljanje. to nije drugacije misljenje. kao sto i covek u belom nema misljenje... tekst je sasvim korektan i poslednje sto jeste je lupetanje. ako bi covek u belom imao misljenje, to bi bila novina. apsolutno se ne slazem sa tobom i mislim da nisi u pravu

sta je tu novo? (feat. sad cu da te ne volim)
dragan7557 dragan7557 11:55 23.05.2008

Re: Gubi se strpljenje...


sta bi bilo suprotno od ovoga?


Dakle složenica velika većina je glupava gradacija čiji bi antinom trebala da bude manja manjina.
navodno navodno 12:10 22.05.2008

Budjav Lebac za veceru

bule4x bule4x 15:49 22.05.2008

Kada je vec tako

ja se okrenem veri i crkvi, bar je tamo sve kako treba, kad bi se politicari ugledali na njih / ili oni na njih? ili oni na one???
Inner Party Inner Party 23:13 22.05.2008

Autoritet


Primecujem da mesate pojam MOC sa pojmom AUTORITET.
Mogli ste to da proverite, u vikipediji na primer.

Ono u vezi Evrovizije je takodje bez veze.
Za sada nije bilo nikakvih incidenata, ali ih vi izgleda prizeljkujete...



avemarija avemarija 11:00 23.05.2008

Re: Autoritet

vikipediji na primer

Po Avemarijapediji AUTORITET se STICE , zbog znanja i zasluga, i vredan je postovanja . MOC na srbijanski nacin je kad ' ispod HUGO BOSS nogavice Ministra viri KOLENICA, a njega - bas briga. JER MU SE MOZE !
Goran Miletic Goran Miletic 03:48 24.05.2008

Re: Autoritet

Inner Party

Primecujem da mesate pojam MOC sa pojmom AUTORITET.
Mogli ste to da proverite, u vikipediji na primer.

Ono u vezi Evrovizije je takodje bez veze.
Za sada nije bilo nikakvih incidenata, ali ih vi izgleda prizeljkujete...






Hoces da kazes da nam pomenute cike pokazuju autoritet, a ne moc????

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana