Muke mu ježove...

Vlasta RSS / 22.05.2008. u 10:12

 

Imam drugaricu nevernicu, Draganu. Nikada ne izlazi na izbore. Toliko me, kaže, nerviraju političari i muka mi je i gade mi se, da ne mogu, ne mogu...

Teška argumentacijska artiljerija.

Dubok istorijsko-politički koren njenih izjava zahteva specijalnu doktrinu napada. Prvo što moramo da uradimo je da dobro analiziramo subjekat, radi organizovanja, pripreme i angažovanja uspešnog napada svim raspoloživim vrednostima. Izraženost pretnje u vidu glasačke apatije izuzetno je velika i iziskuje specijalan režim, koji se primenjuje u slučajevima tzv. „izborno apatijskog terorizma" ili, pak, „protivizborne doktrine". 

Obeležja aktuelnog protivizbornog kolektiviteta rezultat su doslednog i uspešno u praksi sprovođenih stavova i poteza gotovo svih prethodnih vladajućih struktura. Kada se tome doda i činjenica da su, manje više, sve njuške ostale iste, samo se drugačije prestrojavaju,  naš zadatak, razumećete, dodatno je otežan. Pre nego poslušam vaše sugestije kako na drugi krug izbora u Vojvodini oterati subjekat pod24.jpg imenom Dragana, pomoći ću vam da je bolje upoznate.  

Dragana je fina ženska. Govori x jezika. Više godina provela je na brodovima, putujući po svetu i javljajući se da me nervira rečenicama, poput: "Ej, gari, ćao, kako si? Jao, mene nervira što opet idemo na one Karibe, tako bih putovala na neko mesto gde još nisam bila...".

Indeed. Tvoja bol našla je put do moga srca i sada rije, rije, rije. Užasno mi je žao što si posle Kanara, a pre Brazila, opet morala da se smaraš na karipskim plažama. Internet je potvrdio moje strahove. One izgledaju surovo. Danas ovaj subjekat radi kao predstavnik grčke brodske kompanije i posao joj je da odavde šalje ljude na brodove.

Dakle, šta imamo? Proputovala sveta, videla bolje, izuzetno je nervira kada radnici neće da rade, a menadžeri ne znaju dobrim radnicima na kraju radnog dana da kažu: „ Ljudi, bili ste super, hvala vam. Vidimo se sutra.„ Znači, u Srbiji je gotovo svi neviraju. I na kraju, dodala bih još jednu zanimljivost kako bi naslutili sa kako velikom količinom izborno apatijskog terorizma se danas suočavam. Par dana pred bombardovanje 1999, nakon godinu mog povremenog provetravanja spakovanog koferčeta sa najvažnijim stvarima, a noć pred njen odlazak na Kipar, opraštale smo se ispred moje kuće.

- Nadam se da ćeš naći tamo neki posao, sezona je, mada, ipak, ideš na neviđeno...

- Tamo je Miki, naći ću nešto, biće nam super, ne brini..

.- Kako ti zavidim što odlaziš pred bombardovanje...

- Kakvo bombardovanje?!

- Pa, mila, nama prete već godinu dana da će nas bombardovati

- Ko?! Zašto bi nas neko bombardovao?!?

...

To vam kažem. Izuzetno težak slučaj. Imam još jednog sa broda, Milana. Trenutno je tu na odmoru, sedi u Sremskoj Mitrovici i buđavi se, pije puno piva, pa sutradan misli da mu je muka jer je dugo gledao u sremačke oranice, pa posle sanjao veeeelike talase. Sumnjiv mi je. Kada se, nakon devet meseci belosvetskog obžderavanja i upoznavanja sa istorijskim i geografskim karakteristikama rta Horn, našao na kafi na Telepu u Novom Sadu, rekao mi je:

- Moram da proverim gde treba da glasam, ne znam ni da li sam na spisku...

- Ja ću ti to sada odmah na Internetu!

- Ma, jok, ja ću, kada se vratim u Mitrovicu....reče on neubedljivo.

Umesto tradicionalnog značenja šljage, ovde moramo ponuditi komleksnije određenje udarca šakom u vrat subjekta u cilju pomeranja njegovog fokusa na željenu stranu. Treba voditi računa i o tome da pomenuti subjekat u subotu slavi rođus. Roštiljada, idemo i mi. Ide i Dragana, pa ću ih obrađivati zajedno multidisciplinarnim metodama. Premda Milan, po pitanju svesnosti potrebe izlaska na izbore, ostavlja bolji utisak od prve subjektice Dragane, moram da napomenem da spada u one persone koje se posle žurke leče ceo dan. U nedelju.  

Da zaključimo. Eskaliranje odsustva glasačke odgovornosti kod oba, i aktuelizovanjem interesovanja za odlazak odavde, otežavaju mi posao do te mere, da mi se kao jedino izvodljiva strategija nameće obećanje da ćemo sa svetlećim prstima, eto, otići na taj koncert na kojem nastupaju „Disciplin A Kitschme", „Let 3", „Zbogom Brus Li", kao i neka fina d'n'b imena...

Pošto samo u jednom slučaju ishoda ovih izbora možemo da  ublažimo nezavidnu geopolitičku poziciju svih nas, kao subjekata, ukoliko imate još neku sugestiju, ili imate i vi subjekte slične mojima, možemo se ovde unterhaltovati, rada sam poslušati.   

Blagodarim.           

                

                   



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

edi-va edi-va 10:27 22.05.2008

Ucena!

Ja sam mami rekla da ako ne ode ovaj put da glasa, da joj to nikada necu oprostiti, a drugarici, koja je u fazonu te tvoje sam rekla: ako ti je stalo do mene kao prijatelja, idi i glasaj!
Znachi, bitno je da joj stavish do znanja da ako ona smatra da se za nju nishta tim chinom nece promeniti, da bi trebalo da bude svesna chinjenice, da to radi za tebe i sve ostale do kojih joj je stalo, mozzda je to motivishe.
Ja ne zivim u Srbiji, ali zbog svih koje volim, a zive u Srbiji, sam ishla da glasam.
Vlasta Vlasta 10:33 22.05.2008

Ucena, kažeš...

Dobro, uzeću u razmatranje. Možda čak i nije loša ideja. Ona izuzetno voli moje žurke...he, he, he...
Vračarac Vračarac 10:57 22.05.2008

Re: Ucena!

Potpuno razumem vašu drugaricu. Poslednji put sam glasao 24. septembra 2000. Mislio sam da smo tada pobedili. Bio sam srećan i pun nade. Međutim "naši" pobednici su počeli da trguju "našom" pobedom već posle nekoliko dana. Već tada su mi postali sumnjivi. Nedugo posle toga kreću trzavice i razmirice unutar DOS-a, svako vuče na svoju stranu i trudi se da izvuče što više koristi za sebe i svoju partiju. SPSovi tajkuni preko noći menjaju dresove i postaju "ugledni" simpatizeri (i finansijeri, tako se valjda peru od krivične i moralne odgovornosti) demokratskih stranaka. Preko noći prestaju da budu nezasiti JULovci i Miloševićevi šverceri i podrepaši i postaju ugledni biznismeni. Sve priče o pljački, ubistvima, korupciji i otimačini se zaboravljaju i guraju pod tepih a bivši vlasnici članskih karata SPS i JUL postaju redovni pobednici na svim tenderima za privatizaciju. Novoj vlasti to ne smeta, prethodna obećanja padaju u zaborav. Novac je suviše jak zajednički interes. Na žalost u toj priči izgleda učestvuju sve stranke i skoro svi viđeniji lideri DOSa. Od idealista i običnih ljudi sa kojim smo godinama demonstrirali brzo uskaču u besne limuzine, preskupa odela i VIP salone. Okružuju se telohraniteljima čiji je izgleda prevashodni posao da ih zaštiti od njihovih "prezadovoljnih" glasača. Postaju bahati i osioni. Država izgleda postoji samo zbog njih. Gaze preko nas onako poluživih. Neki gaze i bukvalno. Stranke DOSa počinju da liče na međusobno suprotstavljene sekte čiji lideri više ne mogu da sakriji mržnju koju gaje jedni prema drugima. Narod to vrlo dobro oseća i, na žalost, SRS vrlo brzo postaje pojedinačno najjača stranka. Ljudi osećaju da su iznevereni od strane onih kojima su verovali.
Zbog toga imamo toliki broj ljudi koji ne izlaze na izbore. Jednostavno nema se za koga glasati i biti siguran da si učinio pravu stvar. Bivši (SPS i SRS) ne dolaze u obzir, dovoljno ih poznajem a razne "demokrate" su se pokazali kao veoma loš izbor. Jednostavno ne želim da učestvujem u toj ujdurmi, ne želim da glasam za tuđe beneficije. Sve političke opcije (ili bar stranačke lidere) smo već imali priliku da vidimo na vlasti. Njih smo videli, njihove rezultate nismo. Oprostite, ali više ne želim da glasam za nekoga samo da oni drugi ne bi došli na vlast.
margos margos 11:01 22.05.2008

Re: Ucena!

U pravu je Edi-va, ucena!!! Kaži im da će im biznis propasti iz ne znam kojih razloga (smislićeš uz pićence!) ako ne glasaju. Da si iz proverenih izvora saznala, upravo pre nego si pošla od kuće proverenu informaciju. Mi tako volimo konspirativnost, setite se samo tog bombardovanja, svi smo imali info iz proverenih izvora.:)))

Inače, za Draganu sam čula i ja u Beogradu. Hvale je mnogi. Pozdravi je:)))

Ili, draga moja, jednostavno ostanite na proslavi do otvaranja birališta, a onda svi zajedno na glasanje. Kao nastavak događanja, a ti im onda obećaj najbolji burek u gradu, za dobro jutro - posle glasanja. Il već šta vole njih dvoje... poznaješ ih.

Malo ucene, malo prevare, malo pozivanje na odgovornost (prema tebi), malo zezanja... sve to zajedno! Uspećeš!
Držim ti palčeve:)))
Teculture Teculture 10:34 22.05.2008

ko mi diro bojevu municiju?:.

sinoć sam bacijo radijo kroz
televizor

uzbudijo me jedan daizvinete
mlogo gadan prizor:

ma navijo ti ja :
porodično za čelzija
sin mi u dresu brata drogbe
ja u beloplavom šalu po onoj vrućini
ćera mi po obodima isplela rastu
komšije opomenuti
da će pri svakom rezultatu
biti unas šizenje
par galoni lava
i još nekelike tuceja hajlnekena
da se soproštenje nađe
u slučaju nemilih penala
pu pu pu pomeri se smesta
jel

a mrzim one crvene
nemogu ih gledam
potsećaju me na crzvezdu
a mrzim zvezdu
srce ište partizana
nevoli crvenih govaana
još iona vidič
jes da je naš
al je sade njihov
mada je i naš
al jebe mi se daznaš
kad mi zaigra brate drogba
u meni se sve digne
more nemo me vučeš sad na tu stranu
jel

esad:
jebali nas ovi crveni
jebali nas načisto
onaj rolando
nabijem ga na minđuššicu
decu nam pravijo
štojesjes
onavidič ti mi stisno brata
uuu stativa slavca ti poljubim
e da vidiš kako naši biju kad oće
ondak ti naše siroče dade
za pokojnumajkumu još jedan go
to me posebno ganu

a sudija picopevac ko da je
neki iz kruševac
dabogda izgubili na lokalnim
samo svira u naše
u njiove i ne gledi
kad jebote:

neka frca:
onaj rošavi indijanac
bunijo se tamo nešto
kadli gužva ovoono
tresnu ti mi brat drogba
šamarom mi krv moju vidiča
prosuh galon lava po jasenu
zavrljačih hajlnekena u plazmu
jes da si mi brat čamugo
al de ćeš mi u krv brkati
u oko moje
jes da je njihov ali je i moj
udri ga vidiču majku limu
on će nas zato štasmo maali
vid ga ovaj beži sada
vid oće još

ma jebem li ti saću uđem u televizor

ma šešelja za presednika

pa da vidiš brale

maštanemoj
ma ima sadsad
ma ima da
gde mi je utoka
ko mi diro bojevu municiju
aj postroj se
aaaa opet mi neko brko po oružje
šta mislite da vam otac pijan
ma ja i kad sam pijan
znam u koju kutiju koji listić da metnem
ma ima vi meni svi u sigurnu kuću noćas da spavate
oon brat da mi ugazi u krv
ee neće moći
vid ga sudija izvuče crveni
kome li će
neeee nemoj bratu
drogba brate nemoj samo ti
ooooo
sudijaa dabog da ti sudili ko dražži
de je onaj kineski tranzistor

tras po elcedeju

vid ga prođe ko kroz sir
maaaa ti kinezi će nas sve progutati
daj ženo otpakuj drugi televizor
da vidimo kraja ovoj drami
kako nema više
ovo bijo poslednji
ux majku mu
idi kod komšije
traži na pozajmicu
vratiću mu sutra 2

hrrrrk hrrrrrkkk

zvrrrrrrrrrrrrspremtesespremtezvrčetniciiiizvrrrr

allo

xaxa kuume pukli ovi tvoji xaxa

koji moji

šta se praviš lud ovi tvoji sa plavim zastavama

ma šta pričaš allo ko je to

xaxa sti pijan kume allo

nemam ja kuma više





ja samo imam brata koji je popio crvennoooooooooo
Vlasta Vlasta 10:38 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Hm. Zanimljivo. Vaš predlog, međutim, iziskuje dublju psihoanalizu. ...ostan'malo s'tim...
edi-va edi-va 10:44 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Vlasta
Hm. Zanimljivo. Vaš predlog, međutim, iziskuje dublju psihoanalizu. ...ostan'malo s'tim...



hehehe i ja sam navijala za Chelsea, al' mi bi krivo kada Drogba opali shamarchic Vidicu, tako da razumem choveka ... nije bash skroz promashio temu:)))
Atomski mrav Atomski mrav 11:03 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Promašio je on nešto drugo...
Ssvetlana Ssvetlana 11:36 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Sve se slaze, kao dupe na nosu! Nekolicina pika loptu po terenu, izvesno vreme, dok hiljade ljudi na tribinama vriste, navijaju, tuku se ginu i poslednju paru daju za kartu. Odlaze besni sa tribina, poruse grad uzput...prebiju zenu sto nema sta da se jede kad dodju! Dok ona nekolicina koja je pikala loptu presrecni dele milione! Hahaha...fenomen isti kao kod nas sa glasanjem!
Ja sam svoju polupokretnu majku "odnela" na glasanje! Posto joj se trese ruka, ja sam joj zaokruzila moje favorite. Posle sam pukla za rucak u kafani...jer ona bas voli pljeskavice! To sam iz svog dzepa platila! Dok oni dele milione!
Vračarac Vračarac 11:57 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Sve se slaze, kao dupe na nosu! Nekolicina pika loptu po terenu, izvesno vreme, dok hiljade ljudi na tribinama vriste, navijaju, tuku se ginu i poslednju paru daju za kartu. Odlaze besni sa tribina, poruse grad uzput...prebiju zenu sto nema sta da se jede kad dodju! Dok ona nekolicina koja je pikala loptu presrecni dele milione! Hahaha...fenomen isti kao kod nas sa glasanjem!

Fudbaleri si, bar po meni, časniji od političara. Oni ne kriju da iz kluba u klub prelaze i da igraju za pare, za razliku od političara koji se kunu u naše dobro a rade isključivo u interesu sopstvenog bankovnog konta. Barem ne lažu i ne prave se ludi a i milione koje dele su zaradili sami, svojim nogama (neki i glavom) nisu ih oteli, zaradili korupcijom ili sami sebi dodelili. Ovo o navijačima je klasičan stereotip osobe koja ne poznaje tu grupu ljudi već dozvoljava da joj mediji formiraju mišljenje (pričam isključivo o navijačima). U svakom žitu ima i kukolja, naravno, ali ovako generalizovanje celog navijačkog pokreta mi liči na izveštaje Miloševićeve TV o opoziciji.
Ssvetlana Ssvetlana 12:14 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Nisam bas sigurna da je u fudbalu sve bas tako cisto! Naprotiv, sigurna sam da se isti takvi transferi prave i u politici i da su u igri ne samo skupe noge...nego i skupe fotelje!
Navijace vidim kao nas glasace! Sve uredno platimo...glasamo a oni rade transfere, sve zavisi od velicine koferceta! Pitam se samo kolika je cifra sada u igri...ili ne mogu ni da zamislim!
Vračarac Vračarac 12:43 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Nisam bas sigurna da je u fudbalu sve bas tako cisto! Naprotiv, sigurna sam da se isti takvi transferi prave i u politici i da su u igri ne samo skupe noge...nego i skupe fotelje!
Navijace vidim kao nas glasace! Sve uredno platimo...glasamo a oni rade transfere, sve zavisi od velicine koferceta! Pitam se samo kolika je cifra sada u igri...ili ne mogu ni da zamislim!

U fudbalu je osnovni motiv novac i to niko ne krije niti se skriva iza priča o oštem dobru, želji za promenama, najiskrenijim namerama da NAMA bude bolje. U fudbalu se transferi vrlo jasno i čisto prave zbog novca a ne uvija se sve u ideološku oblandu. Što se navijača tiče, moraju se poznavati da bi mogli da se komentarišu. Oni svoj klub koji vole i za koji navijaju nikada neće promeniti i početi da navijaju za druge. Za svoj klub su fanatični i za njega (bar ono uže navijačko jezgro) žive. Na fudbalere gledaju samo kao na neku vrstu službenika koji rade u njihovom klubu. I svom klubu su verni do kraja.

Dobro znaj da uvek tu sam ja
dobro znaj da necu nikada
da te ostavim, da te zaboravim
dobro znaj da uvek tu sam ja

Zvezdo znaj da ludo volim te,
ja ne mogu dana bez tebe
scre svoje sam spreman da ti dam
sto za tebe ludo udara

jednog dana, kada prodje sve
kad me budu stigle godine
znaj da nikada neci doci dan
dan kad necu biti s' tobom ja

I te noci kada izdahnem,
zadnje pivo za tebe popijem,
i na nebu tom na koje idem ja,
sija moja Zvezda Crvena
i na nebu tom na koje idem ja,
sija moja Zvezda Crvena
medjutim medjutim 12:58 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Vračarac
U fudbalu se transferi vrlo jasno i čisto prave zbog novca a ne uvija se sve u ideološku oblandu.


"Veoma sam srecan zbog transfera u ovako dobro organizovan klub, od malena sam navijao za Saturn iz Ramenskoja.."
Vračarac Vračarac 13:10 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

"Veoma sam srecan zbog transfera u ovako dobro organizovan klub, od malena sam navijao za Saturn iz Ramenskoja.."

Par kurtoaznih izjava nikada ne škodi. Ipak niko nikada nije krio da je novac osnovni motiv.
Ssvetlana Ssvetlana 13:32 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Slicnost je evidentna! Upravo i ja to kazem! Novac je svima pokretac. Svi kazu da su im ciste namere, samo je pitanje ko ce u to da poveruje!
Vračarac Vračarac 13:44 22.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

Slicnost je evidentna! Upravo i ja to kazem! Novac je svima pokretac. Svi kazu da su im ciste namere, samo je pitanje ko ce u to da poveruje!

Oprostite, koji političar je ikada rekao da mu je novac pokretač? Oni na novac misle ali pričaju o patriotizmu, tranziciji, socijali, ljudskim pravima, zaštiti okoline... Zaista ne mogu da se setim da je i jeden političar izjavio da ga zanimaju samo pare, oni se obično prave ludi, zvanično žive u taštinim garsonjerama na periferiji, voze 17 godina stare Škode a na računima imaju po par stotina evrića. Fudbaleri ne kriju svoje motive i ne prave nas ludima svojim pričama o polu-asketskom životu.
oraklov oraklov 09:29 23.05.2008

Re: ko mi diro bojevu municiju?:.

zvrrrrrrrrrrrrspremtesespremtezvrčetniciiiizvrrrr


Jao.Mom direktoru ovako zvoni telefon!A i kaze da je sinoc bacio limenku u tv,jer nije prosla makedonska pesma u finale za evroviziju!Inace se skoro nisam smejao ovako,do suza,citajuci o "bratu Drogbi";-))))))))))))))))))))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:42 22.05.2008

problemi

ja mojoj majci obavezno sakrijem naočare pred glasanje, tako da moram da joj pomognem da zaokruži listić.
treba samo naći pravi način za ubeđivanje.
nekima vala treba sakriti i lične karte.
jedino mi nikad neće biti jasno zašto ljudi ne glasaju. što reče jedna moja drugarica: mnogi su ljudi ginuli da bi mi mogli danas slobodno da glasamo. ako ne zbog nas, onda bar u znak poštovanja prema tim ljudima treba izaći na birališta.

edi-va edi-va 10:49 22.05.2008

Re: problemi

Srđan Mitrović
ja mojoj majci obavezno sakrijem naočare pred glasanje, tako da moram da joj pomognem da zaokruži listić.
treba samo naći pravi način za ubeđivanje.
nekima vala treba sakriti i lične karte.
jedino mi nikad neće biti jasno zašto ljudi ne glasaju. što reče jedna moja drugarica: mnogi su ljudi ginuli da bi mi mogli danas slobodno da glasamo. ako ne zbog nas, onda bar u znak poštovanja prema tim ljudima treba izaći na birališta.



Sto je najstrashnije, ti koji ne glasaju su ustvari veliki procenat demokratskih glasova. Birachko telo radikala je lojalno, oni svi izadju i glasaju, znachi u tom procentu od 40% onih koji ne izadju na glasanje se kriju glasovi koji bi bili korisni demokratskom bloku.
Kaze mi drugarica koja zivi u Grchkoj, da je tamo glasanje obavezno - zakonski! Mozda to treba uvesti u Srbiji.
mariopan mariopan 10:56 22.05.2008

Re: problemi

Naravno da ne moze, muka je to...i mi smo s mukom izasli na te izbore, sve je razumem
Atomski mrav Atomski mrav 11:03 22.05.2008

Re: problemi

Kako možeš da p(r)ozivaš nekoga ko ne glasa da izađe na izbore ako nekom drugom to pravo uskraćuješ?
Dolybell Dolybell 11:25 22.05.2008

Re: problemi

Sto je najstrashnije, ti koji ne glasaju su ustvari veliki procenat demokratskih glasova. Birachko telo radikala je lojalno, oni svi izadju i glasaju, znachi u tom procentu od 40% onih koji ne izadju na glasanje se kriju glasovi koji bi bili korisni demokratskom bloku.
Kaze mi drugarica koja zivi u Grchkoj, da je tamo glasanje obavezno - zakonski! Mozda to treba uvesti u Srbiji.


Najčešće objašnjenje neglasača je da njih politika ne interesuje,
jer uopšte ne povezuju svoj život sa politikom, koja je za njih neki
drugi svet koji ih ne interesuje...a i dosadan je, samo nešto tupe,
- koga još to zanima....sve su to hohštapleri..koji vide samo sebe...

Naravno, da se takvo mišljenje odnosi na one koji ovde rade (ili ne rade) a ne
na one koji rade za strance ili su negde po belom svetu...njih još
mogu i da razumem - nemaju lični interes.

Ja godinama ne uspevam da moju drugaricu (a to smo maltene od rođenja)
ubedim da ode na glasanje - ne pada joj na pamet - otupela sam od
objašnjavanja i crtanja - ne vredi.

Ona politiku i vlast doživljava kao nešto što sa njom nema nikakve veze,
jer je ne interesuje i šta ima onda da se sa tim mlati - kad je ionako
kako NEKO DRUGI odlučuje i njen glas ne znači ništa.

Za mene tvrdi da se samo zamlaćujem politikom i da to što
ja idem da glasam - nema nikakvog značaja - šta sam JA to promenila
zato što sam glasala ?

Takvih ima ogroman broj - koji misle da svojim glasom ništa ne mogu
da promene - jer: "Šta smo to MI promenili koji smo glasali ?"






Atomski mrav Atomski mrav 11:29 22.05.2008

Re: problemi

Ja isto tako ubeđujem ljude da idu da glasaju a i sam sve manje verujem da to ima nekog smisla...
Vlasta Vlasta 11:42 22.05.2008

Re: problemi

Zaborav je čudo jedno. Naročito selektivan.
medjutim medjutim 12:28 22.05.2008

Re: problemi

Srđan Mitrović
ja mojoj majci obavezno sakrijem naočare pred glasanje, tako da moram da joj pomognem da zaokruži listić.
treba samo naći pravi način za ubeđivanje.
nekima vala treba sakriti i lične karte.
jedino mi nikad neće biti jasno zašto ljudi ne glasaju. što reče jedna moja drugarica: mnogi su ljudi ginuli da bi mi mogli danas slobodno da glasamo. ako ne zbog nas, onda bar u znak poštovanja prema tim ljudima treba izaći na birališta.



A postovanje prema majci nista?

Mene bi bilo sramota da radim ovako nesto, pa jos da se hvalim..
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:18 22.05.2008

Re: problemi

Mene bi bilo sramota da radim ovako nesto, pa jos da se hvalim..

ovo je bio fazon, ako je nekom promaklo.
moja majka je tradicionalni glasač demokratske stranke, njen otac je bio u stranci još za vreme davidovića.
Vlasta Vlasta 13:24 22.05.2008

Re: problemi

Meni nije promaklo. Ja znam da bi ti mučio samo mlađe ženske persone. Recimo, Ukrajinke i Jermenke koje nastupaju na Eurosongu...ki, ki, ki
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:31 22.05.2008

Re: problemi

vlasto, mislim stvarno
nemoj sad ja tebe da ofiran za one fince, pa da vidiš
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:55 22.05.2008

Fince?!

Slušam pažljivo...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:04 22.05.2008

Re: Fince?!

Slušam pažljivo...

čitaj pažljivo
man ray loves me man ray loves me 10:55 22.05.2008

slogan

gledala sam sinoc na netu anti-le pen slogane, i jedan mi se narocito svideo - probaj s njim:
Abstention, piège à cons.
mikimedic mikimedic 11:04 22.05.2008

Ja dodjoh u subotu

pred izbore, da glasam. Izmedju ostalog.
Dobro, bilo je tu jos par bitnih stvari zasto sam dosao, i ne znam iskreno da li bih dolazio samo zbog izbora. Verovatno bih, pod uslovom da se ukaze prilika...

E sad, ja sam tu, u mom Beogradu, i da ne glasam??? Svetogrdje.

Drugo je pitanje za koga. Ili protiv koga. Sta su sa mojim glasom uradili ovih osam godina. Da glasam za gljivicu? I opet sam rekao -- samo jos ovaj put za njih, i nikad vise!!! Jer su nuzno zlo. Ipak, glasati za njih je manje zlo nego ne glasati uopste.

Jer i od tog glasa zavisi sudbina ovog deteta ciji komentar pred izbore sa sajta b92 ovde prenosim. Nadam se da mi autorka nece zameriti, a ni ti Vlastimiro.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veliki pozdrav svim ljudima dobre volje u Srbiji! :)

Morala sam i ja da se oglasim.
Mislila sam da za tim nikada necu imati potrebe, ali sada vidim je to moja "gra?anska dužnost" !!!

SSP je javni dokument i može se naci na sajtu Kancelarije za pridruživanje EU Republike Srbije.
Ni manje, ni više, nego je postavljen na naslovnu stranu tj. na home-page.
Dostupan je svima, tako da sve lepo može da se procita.

Dakle, ko ima kompjuter i konekciju na Internet, pa makar to bio i dial-up, neka skine i neka procita.

Ko to nema, sigurna sam da svako od nas ima barem nekog od prijatelja ili komšija ko može da pomogne.
Mene su to neki ljudi lepo zamolili i ja sam to vrlo rado ucinila.

Da više biko u ovoj prelepoj zemlji na "brdovitom Balkanu" ne bi bio i/ili ostao NEOBAVEŠTEN.
Nisam mislila nikoga da uvredim ovom opaskom, ali je krajnje vreme da istina vec jednom iza?e na videlo.

Nisam nicija "drugarica-clan", ali želim da kažem ono što mislim.

Ne želim da i ja, kao mnogi mladi ljudi pre mene, moram da odem iz ove zemlje, "trbuhom za kruhom".
Želim da ostanem ovde, da iskljucivo svojim radom i zalagenjem doprinesem da zemlja što bezbolnije pro?e kroz tranzicijumi sve što ide uz to.

Želim da OVDE formiram porodicu i da zajedno doživimo mnogo lepih trenutaka.
Ne želim da prve reci koje progovore budu na nekom stranom jeziku.

Želim da jednog dana budem okružena gomilom unuka i unucica, iako prilicno stara, iznemogla i naborana.
Želim da im sa ponosnom pricam i prenosim delove iz srpske istorije i da i oni budu ponosni što su "Srbi i srpskoga roda".

Od preteranih govorancija nema velike koristi.

Izlaz je u radu, moja prelepa SRBIJO!
(Apslovent sa prosekom 9.9, Novi Beograd, 8. maj 2008 09:49)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vlasta Vlasta 11:09 22.05.2008

Sve je ok, samo

Vlastimira jeste i autorka.
mikimedic mikimedic 11:11 22.05.2008

Re: Sve je ok, samo

Mislio sam na autorku jednog od komentara na b92 koju sam copy/pastirao u ovaj moj komentar na tvom blogu... nekako mislim da ti ipak nisi apsolventkinja...:)))
mariopan mariopan 14:05 22.05.2008

Re: Sve je ok, samo

mikimedic
Mislio sam na autorku jednog od komentara na b92 koju sam copy/pastirao u ovaj moj komentar na tvom blogu... nekako mislim da ti ipak nisi apsolventkinja...:)))

Zbog takvih sam i ja glasala, mada je i meni bilo muka...ali toj deci treba izlaz, neka nada da ce biti bolje, oni ce to docekati, pa da im olaksamo. Mi u Vojvodini jos u nedelju glasamo, jos uvek nam obecavaju sve i svasta i sta bi jos hteli ? Zato izadjite na glasanje, glasajte kako god hocete ali glasajte...jer ove dece, kao sto je ova devojka, daj Boze da ima jos, oni su svoje opdradili, ucili, hoce da rade....pa dajmo im sansu, oni nece nista drugo.
Stomugromova Stomugromova 11:06 22.05.2008

Samo... zaboravila si...

"Eskaliranje odsustva glasačke odgovornosti kod oba, i aktuelizovanjem interesovanja za odlazak odavde, otežavaju mi posao do te mere, da mi se kao jedino izvodljiva strategija nameće obećanje......."
..... da spomenes odsustvo odgovnornosti delegiranih prema glasacima, jer je to, verovatno, glavni razlog neizlaska na izbore. Sam neizlazak na izbore, na prvi pogled, predstavlja neucestvovanje u procesu delegiranja pojedinaca i organizacija na polozaje vlasti - ali na drugi pogled, neizlazak na izbore predstavlja snazno poslatu poruku od zavidnog procenta stanovnistva potencijalnim delegatima.
A to je: "Ne postoji ni jedan kandidat koji moze da adekvatno zastupa moje interese."
Vlasta Vlasta 11:13 22.05.2008

Re: Samo... zaboravila si...

Pa, kako nisam muke mu ježove? Ima nešto naznaka u četvrtom pasusu...ne moramo svi isti blog da pišemo.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:13 22.05.2008

Re: Samo... zaboravila si...

"Ne postoji ni jedan kandidat koji moze da adekvatno zastupa moje interese."

A, postoje mnogi kandidati koji su fenomenalno zastupali sopstvene interese....kad su bili delegirani da zastupaju moje.
Vračarac Vračarac 11:16 22.05.2008

Re: Samo... zaboravila si...

A, postoje mnogi kandidati koji su fenomenalno zastupali sopstvene interese....kad su bili delegirani da zastupaju moje.

To je suština. Preporuka.
Vlasta Vlasta 11:21 22.05.2008

OK, u pravu ste.

I, šta ćemo sada? Koje su nam opcije?
mikimedic mikimedic 11:26 22.05.2008

Re: OK, u pravu ste.

I, šta ćemo sada? Koje su nam opcije?


Dostojanstveno priznati poraz, videti da li DSS+SPS+radikali mogu da naprave vladu, i ako mogu, dostojanstveno preci u opoziciju i od samog pocetka krenuti da radimo na ispravljanju svih gresaka koji su doveli do poraza na ovim izborima kako bi na sledecim sigurno trijumfovati.

Nikako se ne treba boriti svim sredstvima za prekrajanje izborne volje gradjana. Jer takva 'demokratija', koliko god ona bila navodno 'proevropska' (ako uopste vladavina zasnovana na prekrajanju izborne volje gradjana moze biti 'proevropska') nije ona demokratija koju ja zelim. Mozda SPSu ne smeta, ali meni smeta.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:34 22.05.2008

Re: OK, u pravu ste.

I, šta ćemo sada?

Najbolje je da vise ne radimo bilo sta od onoga sto smo do sada radili.

Koje su nam opcije?

Manje-vise uvek iste - da radimo ono sto volimo i u sta verujemo. I da ne skenjavamo bilo koga, pri tom.
Stomugromova Stomugromova 11:36 22.05.2008

Re: OK, u pravu ste.

Pa svakako pokusati da napravimo promenu.
- da menjamo demokratske izbore kao sredstvo.... sigurno ne. Nema nista korisnije.
- da uticemo da se podigne vrednost izgovorenom obecanju, uradjenom delu i javno izgovorenoj reci, uopste.
To jest, ako Dacica sretnemo sa koferom punim love u drustvu zamenika guvernera i sve to zaboravimo, onda je nasa duznost da reagujemo i da zahtevamo da se slucaj ispita, a ne da mu se "sudi" kroz medije i sve zaboravi za 3 meseca.
Nasa je duznost da na to podsetimo i gospodu koja tvrde da je on predstavnik partije koja se sad rame uz rame bori sa "demokratskim blokom".
I jos puno toga.
Nase je da zahtevamo odgovornost. I to se ne mora samo kroz izbore.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:48 22.05.2008

Re: OK, u pravu ste.

Nase je da zahtevamo odgovornost.

Ali, i da takvi budemo. Tamo gde smo.
A, kao sto sami rekoste -
I to se ne mora samo kroz izbore.

jasnaz jasnaz 11:23 22.05.2008

Z B U N

zamisliti :

– slike biračkih mesta na koja do __:__ časova nije izašao NIKO !

– slike pometnje u redovima čekača rezultata .......................

to još nismo probali
šteta što i nećemo

jinks jinks 11:31 22.05.2008

Glede motivacije

za glasanje ... mene jos uvek drzi utisak iz '98. - ulazak na jednu od bg. skol. ustanova sa licnom kartom pored specijalskog obezbedjenja koje je uvela tek uspostavljena radical vlast na istoj ... i beskrajne price o tome kako ce oni jednom za svagda izaci na kraj sa lopovima svih boja i uzrasta ...

Od cega naravno nista nije bilo ... Iza njih je ostala pustinja ... svi stari problemi ostali su netaknuti, jedino sto je sve bilo zacinjeno novom crtom histerije, uvreda i pljuvanja, bez ikakvog pokusaja da na bilo cemu od onoga sto su tako revnosno pljuvali urade bilo sta na bilo kakav bolji (a cak ni na gori) nacin.
ivana23 ivana23 11:34 22.05.2008

A da im se pokaze...

OVO:

nsarski nsarski 11:38 22.05.2008

Kaze Dzeferson

Narodu kojem je svejedno ko ce njime da vlada, zasluzio je da njime vlada najgori.
Ssvetlana Ssvetlana 11:46 22.05.2008

Re: Kaze Dzeferson

nsarski
Narodu kojem je svejedno ko ce njime da vlada, zasluzio je da njime vlada najgori.

Sta bi rekao, kad bi ziveo kod nas, u ovo "savremeno" doba!?
Vlasta Vlasta 11:48 22.05.2008

Malo surovo,

ali u principu ispadne da je tako. Na žalost, ja u sadašnjoj situaciji ne vidim drugog rešenja osim da izađemo na izbore. Sve ostalo je teoretisanje koje ne vodi u ovom trenutku ničemu. Vi nemojte da izađete, ali oni hoće, sigurno. Treba biti realan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:59 22.05.2008

Ne mogu da verujem...

prijaviću ovo sindikatu nastaviš li ovako...kamo tvoj poznati urokljivi pogled, kamo ceo spektar najnovijih dostignuća veštih žena...


uključujući i poslednje inovacije iz te oblasti...


i samo nemoj da bude kao prošli put...
Dolybell Dolybell 12:01 22.05.2008

Re: Kaze Dzeferson

Sta bi rekao, kad bi ziveo kod nas, u ovo "savremeno" doba!?


Mislim da bi rekao isto, jer mu on dođe kao naš savremenik.
Vlasta Vlasta 12:03 22.05.2008

Šefice,

nisam vas ovde očekivala. Ako možete, dajte nešto praška. Trebaće nam u ovom okrugu dodatnih čarolija. a šta je polutkama za sve veštice iz sindikata?
Ssvetlana Ssvetlana 12:04 22.05.2008

Re: Malo surovo,

Nikada se nisam dvoumila oko izlaska na glasanje. Posebno sada, kada se struktura u mom okruzenju izmenila...doslo je mnogo izbeglica koji uredno glasaju za ove ljute! Sada idem cetvoronoske na glasanje, samo da se ne ponovi ono ponizavajuce vreme, koje smo prosli! Ako nista nismo postigli, makar smo ih nervirali!
Ssvetlana Ssvetlana 12:06 22.05.2008

Re: Kaze Dzeferson

Dolybell
Sta bi rekao, kad bi ziveo kod nas, u ovo "savremeno" doba!?


Mislim da bi rekao isto, jer mu on dođe kao naš savremenik.

Jeste vala, i ja svasta pitam!!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:25 22.05.2008

Eve ga...



kad to odradiš, primeni


pa, mi napiši da li je radilo


Što se polutaka tiče, odustajemo od standardnih i radimo na pregovorima sa Novom Kaledonijom oko šišmiša, veličine kokoši, naročito u predelu bataka...do tada sindikat svim članicama po više no ugodnoj ceni, poniženje od 75%, nudi marame, letnje, boja punih živine...
florian florian 12:51 22.05.2008

Re: Eve ga...

Jelice

jel ostalo onih doza za desenzibilizaciju iza Budimira. Možda bi moglo da pomogne. Ono prosto, glasaš iz interesa..

Vlasto,
pa de si ti dosada? Pa ja ti ostavljao poruke kod Jelice na spremanju kuće, a ti ni da se javiš ni da šalješ razglednice. Pogledaj molim te na prolećnom spremanju , pa se javi
ostajem s poštovanjem
Vlasta Vlasta 12:53 22.05.2008

Hoću, hoću.

Samo koga da namažem sa Spell Breaking, a koga sa Success?
I, ja neću maramu. Ako imaš neku roze, onda može, ova me ne fasicinira. Inače, ovo mi je omiljen izraz otkada je jedna teta u frizerskom rekla: "Reducirala sam kavu, više me ne fascinira".
mariopan mariopan 14:21 22.05.2008

Re: Eve ga...

Jelice ))))
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 22.05.2008

Re: Hoću, hoću.

Prvo namažeš nezainteresovane potencijalne glasače sa Success, pa posle kad odrade sa Spell Breaking...
Nemamo roza marama, razgrabljeno, ali imamo majice


i rozna šešir, svečanog karaktera, vuče na ciklamu, idealan za glasanje...
Vlasta Vlasta 20:30 22.05.2008

Re: Hoću, hoću.

Svaka ti dala. Sesir je extra, sva sam se najezila...Bicu ko Bjelica.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:13 22.05.2008

Re: Hoću, hoću.

Samo još moraš til da navučeš pa da ga zapneš za nos.
Dolybell Dolybell 11:56 22.05.2008

Glasati ili ne ?

Pade mi na pamet jedna ideja koju, naravno
ne mogu sama da sprovedem.
Da li neko nekad proverava da li se stvarno
sprovode programi stranaka koje su stranke i napravile?

Šta se radi kad neka stranka preuzme delove tuđeg programa,
i počne da se za njih bori - kao za svoje,
jednostavno: prisvoji tuđu ideju kao svoju?

To mi je palo na pamet zbog odnosa SRS i DSS prema
SSP-u, u predizbornoj kampanji - za koji su tvrdili i drali se na
sva usta da će odmah da ga obore - čim se skupština formira,
a sada se toga odriču - kao neće da ga obaraju - jer biva sve je to bilo
u žaru predizborne kampanje!

Dobro, znam da su se predomislili, kad su videli da je DS na
tome dobio tolike glasove - i sad bi da te glasove ONI preuzmu ...

Kako je moguće da su saglasni sa SSP - a protiv su izručenja
haških optuženika?




Черевићан Черевићан 12:36 22.05.2008

упитан

прозван (ин)директно Вашим саставом гђо Власто на тему гласати . . . да или не , ових задњих гласчких тура у србији у којој веле . . .Bezbolno smo uveli demokratiju. Nismo je ni osetili . . .ми све чешће на уму упит

- Šta još treba da se dogodi , da bi se ovde nešto desilo?l

*(афоризмима г. А.Баљка се потпомогнух)





Vlasta Vlasta 12:45 22.05.2008

Re: упитан

Pa, desilo se gos'n' Če, nije da se ništa nije desilo. Ne zaboravite gde smo bili. Ali, da je bolno i sporo, jeste.
Черевићан Черевићан 13:33 22.05.2008

игрорек

ма , гђо Vlastо , уз сво поштовање , да се десило ,се десило , јесте , но . . . као резултат тога дешавања никако да се једном . . . . . нешто и догоди .

додуше и разноразних исчека има . . .
ceca ceca 12:59 22.05.2008

mozda

mozda pomogne moj slucaj. posto moji na lokalu i u pokrajini nisu presli cenzus nema glasanja 25. ali reko cekaj da vidim za koga glasamo. kad juce mene zovu iz izbornog staba manekena da nam se zahvale sto smo izasli 11. na izbore i sto smo glasali (ali ne znaju da nismo za njih, nego za one sto ih svi mrze i sto nas je jako malo) i pustih ja zenu da prica kad ona rece glasam za boru novakovica a da je protiv kandidat mali rakovic djordje (ko hoce vise podataka nek kaze) i ja u tom momentu prelomim da idem da glasam za naseg boru, posto stvarno nije zasluzio to so mu se desavalo prethodnih godina a u odnosu na sve ostale demokrate mogu da kazem jedini posteni. e tako ja ubedih sebe jos samo da ubedim muza. idemo sve sa bebcetom na glasanje ali ce on ponistitii listic kaze. vec pocela od juce da ga ubedjujem i da mu pricam ko je mali djordje, gde prima platu a gde ne ddolazi na posao, kako je ekspresno zavrsio fakultet i sta mu je mama pokusavala za vreme radikalskog mandata. upalice sigurno. vidi gde dragana glasa pa pokusaj da je ubedis preko kandidata. da pomognem u ns su 3 okrsaja ds i srs i 1 ds lsv. za ds su novakovic, elezovic, grmusa i kacar, za srs mirovic,mircic i rakovic, a za lsv kravic.za sm ne znam ali je bilo jedan dan u dnevniku odatle i meni informacije. e da dok smo juce isli ka centru koristila sam jos jedan od argumenata a to je da je pokrajinska vlast ulozila mnogo para u ns i vojvodinu sto do sada nije bio slucaj. ako treba pokusacu da se setim i nabrojim.skolstvo ydravstvo infrastruktura i sl.
ajd pa srecno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:02 22.05.2008

da, bedak

razumem potpuno većinu tih ljudi pošto je politika u srbiji teška smaračina... ali...

zar nije neka varijanta da ko glasa u nedelju ima za dž upad na



U nedelju, 25. maja, na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu, publika će moći da se zabavi na prostoru glavne bine "Egzit" festivala.

Londonske zvezde dram end bejs zvuka Ed Raš i em si Rajm Tajm, te brejkbit velikani "Freestylers" u di džej izdanju, nastupiće iste večeri kada i popularni bendovi "Disciplin A Kitschme", "Let 3" i "Zbogom Brus Li".
?
Vlasta Vlasta 15:01 22.05.2008

Re: da, bedak

Pa, jeste. Ja sam, doduše, dala samo konekciju na sajt EXIT-a, ali ovako je bolje. Hvala. A hvala i EXIT-u.
raskoljnikov raskoljnikov 15:44 22.05.2008

Re: da, bedak

cao srđo .. cao vlasto ...

da dodam da pored pomenutih bendova sviraju na tvrđavi i

kud idijoti i cubismo
Vlasta Vlasta 20:27 22.05.2008

Re: da, bedak

e, hvala, super!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 22.05.2008

Re: da, bedak

raskoljnikov
cao srđo .. cao vlasto ...da dodam da pored pomenutih bendova sviraju na tvrđavi ikud idijoti i cubismo


ej, gde si ti, Matori!

stvarno super vest i iznenađenje! jako se radujem Kubizmu!
super, odlično!
tnx i bendovima iz Cro na supportu Voshe! ipak smo one family!
gordanac gordanac 15:42 22.05.2008

vidi...

...Queen of Telep - ovo ti je - neodoljivo :))))
Ja na ovakvom postu mogu samo da - pravim troll!
I da naučim napamet one strukturne delove, s akcentom na organizaciona objašnjavanja.
Jednostavno - hvala ti za smejavicu, onoliko!
drug clan drug clan 17:43 22.05.2008

"nema razlike

u odijevanju mladog pokoljena" kao sto bi rekao nas "voljeni i nikad prezaljeni" vodja
"Glasao ne glasao isto ti se hvata" je recinica koja me proganja u mojim nocnim morama i kako vreme odmice sve vise me proganja i na javi.
zeljudina1 zeljudina1 18:05 22.05.2008

Nista Ali Logopedi...

... Su nekada na svirkama bacali bombone u publiku. To mi je bilo ono bas...

E sad, izmedju redova: publika nikad nije tu zbog bombona.

Ni mi nismo u Srbiji zbog jadnih 'politicara' i jadnih 'stranaka'...



Vlasta Vlasta 20:07 22.05.2008

Re: Nista Ali Logopedi...

ja sam tu zbog bona, ako ih ima...
florian florian 18:24 22.05.2008

tvoj glas

je tvoj glas
Vlasta Vlasta 20:21 22.05.2008

florian

wer love u. we like u. be heard.
Vlasta Vlasta 20:23 22.05.2008

Drugarice Gordanac,

sluzimo narodu. Da li zvucim kao da bolujem od sindroma predsednika mesne zajednice?
gordanac gordanac 20:47 22.05.2008

Re: Drugarice Gordanac,

...sluzimo narodu. Da li zvucim kao da bolujem od sindroma predsednika mesne zajednice?..

jok
zvučiš baš kako treba
zvonko i jasno i nenametljivo k`o da si odrasla na Telepu :)
florian florian 23:29 22.05.2008

Re: Drugarice Gordanac,

Ne mož na ispit dok se pošteno ne odradi cela zbirka zadataka.
Laku noć moje dame.
Jelena Marjanović Jelena Marjanović 20:44 22.05.2008

predsednik mesne zajednice

Dakle, Vlastimira, smejala sam se dobrano, i zbog tvog teksta i zbog reakcije subjekta tvoje priče.
Ako u nedelju ne izadje...
yzma yzma 22:37 22.05.2008

Re: predsednik mesne zajednice

Ima jos jedno pola cuke dok ne pocne cutnja.. pa i ja da kazem :)
Shalu na stranu mene jedna stvar mnogo zivcira a to je sledece (brojke su bas grubo zaokruzene):
znaci u srbiji izaslo 60% glasaca
partija x dobila 40%
partija y dobila 30%
skup partija z dobio 30%
i sad demokratija... koaliceije bla bla... sve je to ok medjutim kada bi gospoda i dame koji smatraju da je sasvim ok da ti je to (politika) "bljak" iz ovih i onih razloga, mogli bi da razmisle o onima kojima nije bljak tj. da ispostuju demokratiju kao instituciju makar tako sto ce uciniti listic nevazecim.
zasto?
pa zato sto ako kazemo da su 40% koji nisu izasli zapravo neopredeljeni (niko im nevalja) ali izadju i demonstriraju svoju neopredeljenost imacemo malo realniju sliku:
partija x (u I varijanti 40%glasova) ima zapravo 24% BIRACKOG TELA!
partija y (u varijanti I ima 30% glasova) ima zapravo 18% birackog tela itd... (da ne duzim, pomnozite bilo koji rezultat sa 0.6)
kakav god bio krajnji ishod, niko ne moze posle izbora da kaze da ima podrsku od 40% gradjana jer je nema, i slika bi bila makar malo realnija (tuznija, da, ali i realnija)
e to je demokratija, i to je iskazivanje misljenja, "bljak" moze al kad imas 13 godina, i biras predsednika odeljenske zajednice jer igra basket najbolje...
Statistika je nezgodna nauka, jel ste culi pricu o statisticaru koji se udavio u jezeru prosecne dubine 10cm? :)
pozz
Vlasta Vlasta 10:02 23.05.2008

S:O:S


Jelena, Ljudi, upomoć! Rekla je Dragana da smišlja kako da mi vrati za ovo, užasno se bojim! Ona, navodno, hoće da me u subotu plaši na smrt vožnjom od preko 100 na sat, ali je gajim opravdane sumnje da će me na pola puta do Mitrovice živu odrati, i onda će se odmah javiti sama tamo u Zabelu. Kuda da se denem?
Kazezoze Kazezoze 10:56 23.05.2008

Re: S:O:S

Vlasta
Jelena, Ljudi, upomoć! Rekla je Dragana da smišlja kako da mi vrati za ovo, užasno se bojim! Ona, navodno, hoće da me u subotu plaši na smrt vožnjom od preko 100 na sat, ali je gajim opravdane sumnje da će me na pola puta do Mitrovice živu odrati, i onda će se odmah javiti sama tamo u Zabelu. Kuda da se denem?

sakrijesh se u glasachku kutiju, tamo te sigurno nece trazhiti))
Vlasta Vlasta 12:02 23.05.2008

:))))))

Mudro zboriš momče. Iskreno sam se nadala da joj vidim nos u onom procepu, ali, avaj, ostade subjekat tvrda srca. Pa, ništa, moraću da primenim metodu za koju se nadam da neće čuti neka NVO: ukinuću joj pravo da dolazi na moje žurke. A ako se već i uvuče, moraće da sluša samo gitare - ništa disco!! Blody hell, that's what she will get!!
Kazezoze Kazezoze 12:51 23.05.2008

Re: :))))))

priznajem da bi je i ja kaznio na isti nachin;

Gitarom

&

Smehom


Zhelim joj smeh.

Smeh shto prshti,

smeh buchan,

smeh bezglasan

od nemoci, zbog

kojeg se u suzama

valjash po tlu.

Kikotavi smeh

zbijenih glava...

Srdachan smeh,

smeh koji drugima

hrli u susret i

prima ih k sebi.

I nikad da ne brine o

tome tko u nju zuri

iz glasachke kutije.

Unfuckable Unfuckable 23:46 22.05.2008

a da im pokažeš

OVO
i objasniš diskretno da to čeka sve apstinente ?
nema šanse da prepoznaju lika

(kad se zaglavi, levim miškom se prevuče da nastavi da radi to što sjajno radi....)
Vlasta Vlasta 10:28 23.05.2008

Ola Unfuckable,

maštoviti smo, nema šta...Ograđujem se. Više volim romantiku )
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 16:14 23.05.2008

Dabome

Možda je to zato što imaju alternativu gde da pobegnu ako se opet, ne daj Bože, zarati a oni neobavešteni o tome. Ljudska je glupost nemerljiva.
Vlasta Vlasta 21:41 23.05.2008

Re: Dabome

I drskost, takođe. Nisu glupi ljudi, ako su izgubljeni zbog zlohude nam politike. By the way, nemaju nikakvu alternativu. Pronašli su je krvavo sami sebi, svaki put.
Moj Tvoj Moj Tvoj 09:57 24.05.2008

Karolja Gerija 5

ili, kako se uvek skenjam kad odem da glasam

Novosadsko izborno mesto u ulici Geri Karolja na Telepu. Ispred tamošnje pošte, koja inače radi tek do 12h, jer su je više puta pljačkali, mnoštvo sveta. Svi puše, ajmo reći skoro svi. Penzos do penzosa. Oni su glasali odavno, al vole da gledaju ko je došao posle njih, pa ostaju još 2-3 sata, ajmo reći do sledeće terapije. Besramno zure u ženu & mene, jer po godinama odudaramo od njihovog poimanja patriotizma. Prate nas pogledom i pritom za kratko prekidaju medjusobni razgovor. U prostoriji za glasanje buljuk kojekakvih posmatrača, članova one & ove komisije. Na astalima nekakve kartonske pregrade koje valjda garantuju intimnost samog čina. Al kobajagi. Onda ubacujem listić. Akrepi oko mene ne trepću. Kreatura kraj kutije pruža ruku, valjda da proveri jesam li dobro ubacio, mrko je pogledam i ona sklanja šapu. Izlazim napolje, sa ženom naravno, i ponovo za kratko nastaje muk. Prolazi beli mercedes, onaj gastarbajterski iz sedamdes i šeste. Pozadi, kraj šoferšajbne, mala zastava srpske radikalne. Onda pogledam šofera. I on pogleda mene. Odvrće staklo. "Je'se odje glasa, prika?" -"Ne" - odgovaram, ajmo reći drsko, u skladu s mojim godinama. "Je'se odje glasa?!", ponavlja glasnije dok se mečka raspada. "You talkin' to me... to me you talkin'?", uzvraćam takodje glasnije. Onda šoferčina ispljunu nešto iz svojih usta, prokomentariše sa "E, bene!" i zaturira besno svoju mašinu od 2000 kubika, ajmo reći dve iljade.
margos margos 01:33 27.05.2008

Vlastoooo!?!?!?!?

I šta bi na kraju?
Jesu glasali?
Jesi li preživela vožnju?
Reci koju.....

PS(TTTTT). da niko ne čuje: Ja k'o ona baba kad gleda pornić i čeka da vidi jesu li se uzeli na kraju:)))))))))
Vlasta Vlasta 08:03 27.05.2008

Slute belosvetske

nisu izašle na izbore!! Zamisli drskosti!!! Ne verujem! Put sam preživela, jer Dragana nije dugo vozila, pa nije smela da juri, ali prežderavanje sremačkog roštilja iziskuje sagladavanje iz više uglova: medicinskog i fenomenološkog. Toliko nam je bilo loše da smo gledali Evroviziju. Onda moš misliti....
Jelena Marjanović Jelena Marjanović 17:41 27.05.2008

Zamisli drskosti!!!

Da rezultati izbora od dana 25. maja (ima li simbiloke u datumu?) nisu takvi kakvi su, mislim da bi dva subjekta tvoje price postali objekat moga besa!
Vlasta Vlasta 18:04 28.05.2008

Re: Zamisli drskosti!!!

Ja i dalje ne verujem!. Kada ih pitam kako su se usudili da ne izađu, oni crkoše od smeha. Kao, blog im je smešan....aha...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana