Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 01:32 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
ja o tome mogu, kako se ono kaže, tri dana do podne

Ma znam da možeš, samo o vlasnicima i poslovanju mlekara ti nešto ne ide.

Šta se dešavalo od 2000. na ovamo, i zašto smo tu gde jesmo, od izvoznika smo postali uvoznici (hrane uopšte).
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:42 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic
Inače, da se ne ložiš,

Ma ne ložim se, nego si ti mnogo smešan sa tim Rusi i Srbi su bed gaj, pa ti je to malo, daj da dodam još nešto.

Jel treba da te podsećam koliko u svetu ima antivaksera, ravnozemljaša i ostalih stručnjaka?


A jel treba ja tebe da podsećam na to kako izgleda pomračenje sunca u Srbiji?
literatesa literatesa 05:41 08.10.2022

Re: Bullseye

Takve viceve vole da pričaju deca od 3 godine. Ona od 5 već ne.

To je to, vidiš da je dobar. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:04 08.10.2022

Re: Bullseye

literatesa
Takve viceve vole da pričaju deca od 3 godine. Ona od 5 već ne.

To je to, vidiš da je dobar. :)


Pa ti su najbolji.

Bio jos jedan ali da ne preterujem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:21 08.10.2022

Re: Bullseye

Neues aus der Nachbarschaft
literatesa
Išao je i moj sin neku godine do petog razreda (zaboravio sam) bio mnogo dobar veroučitelj. Dobar čovek. Posle došli neki 'drugačiji' likovi, sin prešao na građansko. Zamlaćivanje i gubljenje vremena.

Ma da, samo sto ne zaguslaju. I onda se cude sto deca i roditelji odustaju. Makar da uce o Bibliji kroz prica. Veze to sa religijom nema. A nema ni sa danasnjim svetom.

Zaboravila sam kako je to završilo kod nas, hm, jednostavno je prestao ići na vjeronauku i mene ništa nije pitao. :)


Sad cujem vic u vozu: Was hat jemand, der im Dreieck läuft? - Kreislaufprobleme.



jel ima neko preneseno značenje to im dreieck laufen ili je samo igra riječi? ne kapiram
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:22 08.10.2022

Re: Bullseye

Neues aus der Nachbarschaft
literatesa
Takve viceve vole da pričaju deca od 3 godine. Ona od 5 već ne.

To je to, vidiš da je dobar. :)


Pa ti su najbolji.

Bio jos jedan ali da ne preterujem.


daj pričaj..
mada je ne volim te viceve tipa idu dve muve ulicom a jedna naročito..
dočim ako se pomene neka kurca, pička, govno, sisa onda mi je to (according to my husband) hilarious
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:26 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus
ja o tome mogu, kako se ono kaže, tri dana do podne

Ma znam da možeš, samo o vlasnicima i poslovanju mlekara ti nešto ne ide.

Šta se dešavalo od 2000. na ovamo, i zašto smo tu gde jesmo, od izvoznika smo postali uvoznici (hrane uopšte).


a brate pa ti si stvarno slučaj..
sad ti mene pitaš šta se to dešavalo u Srbiji pa smo postali šta god šta god..
pa odatle počesmo braco..
ti si se dešavao
ti
koji si staln opodržavao nekog vođu umjesto da kažeš teto evropo primi nas, sve ćemo raditi kako godi ti kažeš (a ko što uradiše sva ostala slovenska braća)..
e sad ta braća lijepo podgojila novčanike pa malo stala i da zajebavaju teta evvropu al srbin najpametniji
toliko čak pametan da u raspravi pogubonosti nepripadanja eu po srpsku privredu on kao krunski dokaz na kraju sam sebe ujede za rep
i pita a šta se dešavalo
šta se brate nije dešavalo..
dešavala ti se srbija
ali opet ako hoćeš i preciznije može i preciznije koji su tačno mehanizmi razjebavanja kompletne mljekarske industrije Srbije..
nije ništa posebno komplikovano al eto tebe ipak zbuni pa sad izgleda kažeš kako tu ipak nešto nije bilo kako treba
literatesa literatesa 09:31 08.10.2022

Re: Bullseye

Pa ti su najbolji.

Bio jos jedan ali da ne preterujem.

Reci. :)
literatesa literatesa 09:34 08.10.2022

Re: Bullseye

Jednom sam, rat je bio, bitno je spomenuti, nekih 3-4 sata plakala od smijeha, suze se skupljale pod bradom, prođe me malo pa se sjetim, vicu: pasu dva konja pored rijeke i kaže jedan, idemo na drugu stranu tamo je trava bolja, drugi odgovara, ćuti budalo, konji ne znaju pričati..

I evo opet sam se nasmijala. :)
milisav68 milisav68 09:36 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic
A jel treba ja tebe da podsećam na to kako izgleda pomračenje sunca u Srbiji?

Misliš da bi drugde bilo drugačije da je bila kampanja kao kod nas?

I kod vas se i to bez ikakve kampanje otimalo za toalet papir, kad je krenula pandemija.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:40 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic
A jel treba ja tebe da podsećam na to kako izgleda pomračenje sunca u Srbiji?

Misliš da bi drugde bilo drugačije da je bila kampanja kao kod nas?

I kod vas se i to bez ikakve kampanje otimalo za toalet papir, kad je krenula pandemija.




naravno da ne bi, ljudi su mahom vrlo slični samo je pitanje koncentracije neukih..
e al ako to prepoznaješ onda bi valjda trebalo da se malo i pobuniš protiv tih i takvih kampanja no ti koliko vidim nikakav problem tu ne vidiš..
čak se ljutiš kad ti neko kaže, ej pa to ti je sve kampanja, žednog te preko vode prevode već decenijama
milisav68 milisav68 10:15 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
.
ti si se dešavao
ti
koji si staln opodržavao nekog vođu umjesto da kažeš teto evropo primi nas, sve ćemo raditi kako godi ti kažeš

Ma da, te bajke možeš da pričaš nekom drugom, Srbija je glasal protiv Miloševića, za promene (doduše, za svaki slučaj je overeno pučom), i posle toga je potpisano sve što je traženo, da bi se otelo sve što može da se otme.Ovaj je samo nastavio gde su prethodni stali.

Zato sam te i pitao koje to srpske firme trpe, kad su sve strane firme među prvih 15 najvećih izvoznika.A i banke, trgovina, i mnogo toga nije naše, pa se i ne pitamo ništa.

Što se tiče sankcija, vidim da si uredno ignorisala Zilin komentar da ima nešto i do tehničkih problema preći na drugog dobavljača zemnog (prirodnog) gasa, ali ko će da se zamara sa tim.

I to jeste brljotina ove vlasti, što je ignorisala ponudu Grčke o zajedničkom investiranju u veliki rezervoar u Solunu.
ali opet ako hoćeš i preciznije može i preciznije koji su tačno mehanizmi razjebavanja kompletne mljekarske industrije Srbije..

Neka, ne treba.

milisav68 milisav68 10:17 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

naravno da ne bi, ljudi su mahom vrlo slični samo je pitanje koncentracije neukih..
e al ako to prepoznaješ onda bi valjda trebalo da se malo i pobuniš protiv tih i takvih kampanja no ti koliko vidim nikakav problem tu ne vidiš..
čak se ljutiš kad ti neko kaže, ej pa to ti je sve kampanja, žednog te preko vode prevode već decenijama

Kakva kampanja je bila za toalet papir?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:13 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus
.
ti si se dešavao
ti
koji si staln opodržavao nekog vođu umjesto da kažeš teto evropo primi nas, sve ćemo raditi kako godi ti kažeš

Ma da, te bajke možeš da pričaš nekom drugom, Srbija je glasal protiv Miloševića, za promene (doduše, za svaki slučaj je overeno pučom), i posle toga je potpisano sve što je traženo, da bi se otelo sve što može da se otme.Ovaj je samo nastavio gde su prethodni stali.

Zato sam te i pitao koje to srpske firme trpe, kad su sve strane firme među prvih 15 najvećih izvoznika.A i banke, trgovina, i mnogo toga nije naše, pa se i ne pitamo ništa.

Što se tiče sankcija, vidim da si uredno ignorisala Zilin komentar da ima nešto i do tehničkih problema preći na drugog dobavljača zemnog (prirodnog) gasa, ali ko će da se zamara sa tim.

I to jeste brljotina ove vlasti, što je ignorisala ponudu Grčke o zajedničkom investiranju u veliki rezervoar u Solunu.
ali opet ako hoćeš i preciznije može i preciznije koji su tačno mehanizmi razjebavanja kompletne mljekarske industrije Srbije..

Neka, ne treba.



au brate evo još jednom pa bateljujem..
ja ti cijelo vrijeme pokušavam objasniti da si kao srpska firma van EU jeban po sred da izvineš guzice i nemaš nikakve šanse da se takmičiš sa bilo kim..
moš još jedino da digneš zid ko Sjeverna Koreja al i to smo vidjeli i nije nam se svidjelo..
jel moguće da ti ne dopire do mozgda da to nije nikakva slučajnost da su sve uspješne firme strane?
pa on kredit dobija po 1% a ti ga plaćaš, 5, 6, 8 a bivalo je i dvosifreno debelo..
pa samo to da je (a nije ni blizu samo to) nemaš nikakve šanse..
imao bi da si u EU a ovako nemaš..

e u tom kontekstu (pa po treći peti put koliko treba da dopre do peanut mozga) besmisleno je sad kukati za naftom i hrvatskom lukom koja će nas koštati neuporedivo manje od toga što smo platili što nećemo u EU a nismo našli ni kud bi drugo..

i naravno da nisam ignorisala žili, zašto bih, to je potpuno pobočna rasprava na temu zašto uopšte uvoze preko Hrvatske (ne znam, ne zna ni ona, možemo spekulisati) ..
koji god da je motiv sad je problem ali neuporedivo, redove veličina, manji problem od toga šta ti radi kad nisi u EU a za njeno tržište se takmičiš..
ne u po re di vo
i koliko moraš biti glup (ili zlonamjeran s tim što namjeru ne mogu da dokučim) pa da ovoliko uporno to kao ne vidiš i ne shvataš i uporno lupaš kao nije to to, to je milošević, ovi, prethodni, truli zapad nam potura..
bukvalno nevjerovatno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:22 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
newimprovedtadejus

naravno da ne bi, ljudi su mahom vrlo slični samo je pitanje koncentracije neukih..
e al ako to prepoznaješ onda bi valjda trebalo da se malo i pobuniš protiv tih i takvih kampanja no ti koliko vidim nikakav problem tu ne vidiš..
čak se ljutiš kad ti neko kaže, ej pa to ti je sve kampanja, žednog te preko vode prevode već decenijama

Kakva kampanja je bila za toalet papir?


e jebote ja nisam ranije primjećivala da si ti glup?
il se zazaš?
pa sam kažeš da nije bilo kampanje za papir, da su ljudi glupi..
i ja se složim.. jeste.. ljudi su svuda glupi.. samo je negdje glupih 99% a negdje znatno manje..
kad već kapiraš da su ljudi glupi i nasjedaju na glupe ideje kako i sam nasjedaš..
to tedoh.. al ne prima se..
praštaj, nemam ti ja za to vremena a ni živaca

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic
A jel treba ja tebe da podsećam na to kako izgleda pomračenje sunca u Srbiji?

Misliš da bi drugde bilo drugačije da je bila kampanja kao kod nas?

I kod vas se i to bez ikakve kampanje otimalo za toalet papir, kad je krenula pandemija.




E, ako je ono ludilo oko pomračenja sunca kod vas zbog bilo zbog "kampanje", onda vam džabe što poneko ume da popuni mapu, makar i delimično.

Kod vas je većina poverovala i u kampanju dr. Nestorovića i Mr. Vučića o fejsbuk virusu, pa je i wc papira bilo u početku.

mlatisa mlatisa 19:03 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus

opet ti kažem no such thing as nasilje u ekonomiji..






to ti je cijena nepristajanja na EU uslove.. i takvih cijena još ima toliko da bi i izraženo po glavi stanovnika to bila značajna lova (obično stvari kad svedeš na po glavi stanovnika baš i nisu nešto bitne al ovo je toliko da bi bilo bitno)..


То је једна варијанта ратног дејства. Присилити другу страну да ради шта ти желиш.

bene_geserit bene_geserit 19:26 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

hostile takover

Kad smo već kod toga da se zahvalim bivšem predsedniku Trampu što nas je spasao kad je ona banka, što je pre toga kupšila i razjebala Broadcom, isto to htela da uradi i nama.
Pri tome smo libtardska firma koja je uvek podržavala libtarde na izborima. Ono, malo malo pa Hilari drži govor kod nas u firmi i neki milioni se samo premeste u njen budžet za kampanju.
Najbolji predsednik.
A pazi ovu senilnu budalu danas ...
Milan Novković Milan Novković 20:10 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

bene_geserit
hostile takover

Kad smo već kod toga da se zahvalim bivšem predsedniku Trampu što nas je spasao kad je ona banka, što je pre toga kupšila i razjebala Broadcom, isto to htela da uradi i nama.
Pri tome smo libtardska firma koja je uvek podržavala libtarde na izborima. Ono, malo malo pa Hilari drži govor kod nas u firmi i neki milioni se samo premeste u njen budžet za kampanju.
Najbolji predsednik.
A pazi ovu senilnu budalu danas ...

A, za njih radiš ... cool (verovatno si i pre rekao pa ja zaboravio - tj sećam se da si davno pričao o obe firme).

Što se tiče senilne budale, i ovog njegovog sad nuklearnog bulažnjenja - pošto i Rusi samo ponavljaju delove iz svoje doktrine, tj uopšte ne prete nuklearkama, pa Pentagon kaže da nema indikacija da je opasnost povišena, pa i Sulivan iako on fintira telom, tj pere ruke kao izvršni orgAN VIŠIH OD SEBE (oBAMA, cONDOLENSA, ... pardon, da ne prekucavam) ...

... a pošto kolektivnom zapadu multi-layered psyops rade Britanci, a i glavni su na false flags ...

... postoji realna opasnost da zapad pucne jednu takvu boNbicu po Ukrajincima, pa optuže Ruse. (ono što ide protiv ovakvog scenarija je slab yield ovakvog rabotanja poslednjih godina, još od Sirije, tj niko ih više ozbiljno ne shvata osim vaše "lepše" partijske polovine i njihovih glasača.

Kad smo već tu - sada Britanci vode trku, u tnademu sa Poljacima, na temu ko je sabotirao severni tok - naravno, ne mogu to da urade bez odobrenja delova tamo kod vas, pa sitnije podrške tuitamo globalista, neocons, state dep i pridruženih delova agencija i slično.

Izlaze polako i mračne ideje oko velikog reseta, vapaja za većim ratom itd, ako si pratio probleme britanski penzionih fondova - morala vlada da uleće da ih spašava sa desetinama milijardi - oni su, od "vašeg" BlackRocka i sličnih kupili dosta, tj investirali u, LDIs (Liability Driven Investments - kad imaš neke assets i iz njih trebaš da finansiraš future liabilities) gde su im u varka-telom maniru prodali highly leveraged stuff, do 7x, i sa prejakim dolarom su krenuli da prodaju assets da bi pokrili margin calls, pa im uletela država da ih spasi od bankrotstva.

E sad, herein leži velikim delom i korenje Švabovog Velikog reseta i sličnog - nemali deo zapadnih država je (nači ne sad penzionih fondova, nego država) pred bankrotstvom, tj kreće se ka njemu, i, naravno, kaskadni su rizici (npr Nemci su kupili nešto dal preko 700 milijardi italijanskih obveznica zato što niko drugi nije hteo da ih kupi po kamati koju Italijani mogu da plate, i to tako što su izdali svoje obeveznice po nižoj kamati koje je lako prodati - to je i dobar biznis, naravno, razulika u kamatama je nemački profit dok .... Italijani mogu da plaćaju i tu prilagođenu im kamatu

I izlaz iz svg toga sunovrata zapada (ne mora sutra, da se ne uzrujaju blogodrugari, al može i uskoro, što da ne) zakukuljeno i zamumuljeno bankrotstvo sakriveno iza Velikog Reseta i/ili velikog rata.

I SCO aint ludi da pomažu, naprotiv, radeći na alternativnoj rezervnoj valuti da se ubrzanije svi skidaju sa dolara, MMFa, SDRs itd oni "pomažu" urušavanju zapada, koji ...

.... naravno, ima zdrave delove, pa nestašno pitanje Michaela Hudsona ne toliko da li će se, nego kada će se Nemačka pridružiti SCOu nije samo "humor".

A od (polu)očajnika ovi moji imaju još i ponešto dizgina da upregnu te tvoje, delove, i nervozno bacaju prve petarde u kazan

Poljaci imaju cohones, to stoji, napravili velike neprijatelje sa obe strane, Nemačku i Rusiju, i možda im je nepromišljena "analiza" da od Rusa ne treba previše da se plaše pošto su šine u Ukrajini i Poljskoj različitih širina
milisav68 milisav68 20:28 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

newimprovedtadejus
da to nije nikakva slučajnost da su sve uspješne firme strane?

Da bre, krenula ih karta :)
milisav68 milisav68 20:35 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic

E, ako je ono ludilo oko pomračenja sunca kod vas zbog bilo zbog "kampanje", onda vam džabe što poneko ume da popuni mapu, makar i delimično.

Sad polako gaziš po liniji posle koje nema nazad.Bolje stani, da ne bude igračka - plačka.
bene_geserit bene_geserit 20:55 08.10.2022

Re: Bullseye

dočim ako se pomene neka kurca, pička, govno, sisa onda mi je to (according to my husband) hilarious

a meni čim pomenu Bosance u vicu, ja se odmah valjam
različito smo baždareni
bene_geserit bene_geserit 21:16 08.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

A zar je bitno ko je za ko protiv?
Zašto se ignoriše ono što se već decidno i otvoreno govori, članstvo u EU dolazi tek nakon priznanja Kosova.

Narodi, da bi opstali, a ne nestali treba da prate šta se događa a ne da zabijaju glavu u pesak i da misle da se stvari u svetu ne menjaju i da je sve kao pre 100 godina.

Dakle danas imaš dva veoma bitna trenda:
- biološki Evropski narodi su u qrcu, tj. bilo bi bolje da qrac više koriste, 1.3-1.5 fertility rate gotovo svuda po Evropi
- sa druge strane pod-saharska Afrika razbija 4-6 fertility rate, projekcija UN (konzervativna) da će da ih ima ~4 milijarde do kraja veka (Nigerija će da ima više stanovnika od cele Evrope, Lagos 100 miliona ljudi). A razni Avganistani, Pakistani, Indonezije i sl. ih u tome prate.
Broj dece rođen prošle godine u celoj Evropi 4M, u Africi 44M (samo u Nigeriji 8M, u Kongu 4M), u Indiji 24M, u Pakistanu 6.4M, Indoneziji 4.5M.

Broj ilegalnih imigranata koji dolaze na silu u Evropu će samo da se povećava vremenom ako se nastavi ovaj trend da nema političke volje da se to zaustavi.

Onda imaš političke i socijalne trendove u Evropi gde bi svi voleli welfare state ali nema dece i nema ko da neguje babe i dede, pa gledaju kako to da reše.
Rumunija, Bugarska i druge istočno Eevropske zemlje, otkad su se pridružile EU su izgubile veliki procenat populacije.
A lokalno, Republika Srpska se ubrzano prazni, Srbija profitira od toga, ali u Srbiji duplo više ljudi umre nego se rodi.

Kad si mali i slab, sagneš glavu, radiš što moraš i trudiš se da ojačaš.
A možeš i da nabiješ prst u oko najvećem siledžiji u kraju.

Srbija danas gubi mnogo više od Kosova, bukvalno Srbi nestaju kao narod.
In big scheme of things, Kosovo je irelevantno.
Da smo ušli u EU pre 15 godina, stvari možda ne bi bile puno bolje ali bi bile bolje, ne bi se bavili glupostima, imali ovakve bolide na vlasti, niti imali nestabilnu političku situaciju.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:12 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

i imaš programe na kompjuteru koji ti omogućavaju da se nasisaš istine npr. na https://sputnikportal.rs.



This site can’t be reachedsputnikportal.rs took too long to respond.
Try:

Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

toliko o tome...





objasni mi kako kod onih n1 govana odjednom umesto 4 ruska kanala (ukljucujuci i RT naravno), odjednom se pojave 4 nova pajz sad - ukrajinska??


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

milisav68
srdjan.pajic

E, ako je ono ludilo oko pomračenja sunca kod vas zbog bilo zbog "kampanje", onda vam džabe što poneko ume da popuni mapu, makar i delimično.

Sad polako gaziš po liniji posle koje nema nazad.Bolje stani, da ne bude igračka - plačka.


Ti si već upao u govna, milisave, sad samo toneš. Oš ti pružim ruku (samo da nađem rukavicu)?


milisav68 milisav68 19:06 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

srdjan.pajic
Ti si već upao u govna, milisave, sad samo toneš. Oš ti pružim ruku (samo da nađem rukavicu)?

Eto, šta sam rekao.

Stručnjak za govna drži predavanje.
vcucko vcucko 22:16 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Neues aus der Nachbarschaft

Moja drugarica je provela rat u Sarajevu kao dete - prezivela je rat ali posledice istog nije. Cale Bosnjak, majka Srpkinja iz Srbije. Nisu hteli da napuste grad. On je odvodjen u taj logor vise puta i poznavao ljude koji su ga vodili. Poznavao je i one sto su se nad njim izivljavali. Umro je a da nije doziveo pravdu.

Nemam puno empatije prema takvima što su najebali pod geslom "neću da napuštam svoj grad". Jebo ih njihov grad. Vide da se ološ iz podzemlja naoružao i krenuo kolo da vodi, a oni "Ma neće to tako bit". "Neće mene dat moja komšinica Rabija". A prvom prilikom Rabija nahuška ološ na njih. Da se razumemo, isto je sigurno bilo i u Banjaluci, sa nekom Rabijom koja je mislila da je neće dat komšinica Stana.

Mogli su da izađu x puta, dok jednom više nisu mogli. Mogli su u Kenjadu, Australiju, ma u piip materinu. I da nikad više ne misle o tome, da zavise od Rabije i Stane.
Jebo ih njihov grad da ih jebo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:46 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

čekaj, ti meni hoćeš reći da je plan te eu od početka bio da ne primi, mi smo se polomili da budemo primljeni, ali oni eto nikad nisu ni planirali da nas prime no su nas lagali..
krunski dokaz, nisu ni mila primili a ni bosance..


oni nas kao primaju a mi kao necemo



dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:48 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

Stoga, napušite mi se srpskog, fašističkog i agresorskog. Zajedno sa svih onih ugroženih 43.000 pripadnika 1. korpusa ABiH, koje je ta opsada "terorisala", a bila je zbog njih a ne zbog civila.


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:51 09.10.2022

Re: Милости им не тражим нити бих им је дао

to je sve lijepo ako sad tvrdimo da nas je EU usrala..
mi bi sredili državu bombonica al eto oni opstruiraju pa opstruiraju? jel sad to teza?


ne teza je da smo mi nesposobni bez njih da je sredimo

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:20 10.10.2022

Re: Bullseye

literatesa
Jednom sam, rat je bio, bitno je spomenuti, nekih 3-4 sata plakala od smijeha, suze se skupljale pod bradom, prođe me malo pa se sjetim, vicu: pasu dva konja pored rijeke i kaže jedan, idemo na drugu stranu tamo je trava bolja, drugi odgovara, ćuti budalo, konji ne znaju pričati..

I evo opet sam se nasmijala. :)


Odlican je!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:35 10.10.2022

Re: Bullseye

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
literatesa
Takve viceve vole da pričaju deca od 3 godine. Ona od 5 već ne.

To je to, vidiš da je dobar. :)


Pa ti su najbolji.

Bio jos jedan ali da ne preterujem.


daj pričaj..
mada je ne volim te viceve tipa idu dve muve ulicom a jedna naročito..
dočim ako se pomene neka kurca, pička, govno, sisa onda mi je to (according to my husband) hilarious



Evo jedan ali nije nesto:

Wie nennt man einen intelligenten Toilettenbenutzer?
Klugscheißer!
Milan Novković Milan Novković 23:56 05.10.2022

Osima ako ...

...sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa...a ako bi moglo bez klanja...

...ove dve stavke nisu isključive


shmoo shmoo 07:33 07.10.2022

Re: Osima ako ...

Milan Novković
...sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa...a ako bi moglo bez klanja...

...ove dve stavke nisu isključive





Можда те две (три?) ставке и нису обавезно искључиве, али је зато одличан осећај када искључиш неке људе.

Проверио сам па да ти јавим.







srdjan.pajic srdjan.pajic 06:16 06.10.2022

5. oktobar

Skrivene poruke bloga na stranu, da čestitam ovde svima koji (još uvek) slavimo Sv. 5. oktobar. Kad je izgledalo da za par godina Srbija može da postane jedno pristojno mesto za život.
predatortz predatortz 06:34 06.10.2022

Re: 5. oktobar

za

srdjan.pajic
Skrivene poruke bloga na stranu, da čestitam ovde svima koji (još uvek) slavimo Sv. 5. oktobar. Kad je izgledalo da za par godina Srbija može da postane jedno pristojno mesto za život.


I u tih par godina mafija je asfaltirala puteve, a neki su, recimo Čeda, stekli ogromno bogatstvo.
Sve pod pokroviteljstvom tadašnjeg glavnog baje.
nikvet pn nikvet pn 08:33 06.10.2022

Re: 5. oktobar

srdjan.pajic
da čestitam ovde svima koji (još uvek) slavimo Sv. 5. oktobar. Kad je izgledalo da za par godina Srbija može da postane jedno pristojno mesto za život.


zoja444 zoja444 08:42 06.10.2022

Re: 5. oktobar

pajicu, kakve su to skrivene poruke bloga?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 06.10.2022

Re: 5. oktobar

predatortz
za

srdjan.pajic
Skrivene poruke bloga na stranu, da čestitam ovde svima koji (još uvek) slavimo Sv. 5. oktobar. Kad je izgledalo da za par godina Srbija može da postane jedno pristojno mesto za život.


I u tih par godina mafija je asfaltirala puteve, a neki su, recimo Čeda, stekli ogromno bogatstvo.
Sve pod pokroviteljstvom tadašnjeg glavnog baje.


I zato nam (vam) je tako kako vam je, ok, shvatio sam. Svejedno, bila je neka iskra u tome, vera u bolje sutra (za lošije danas), tad sam i ja mislio da ću da se vratim kad završim ovo doškolovavanje, ali kurac, dragi gledaoci.

Dobro, realno, sem kevi i ćaletu i sestri, sigurno ne nedostajem nikom naročito.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:17 06.10.2022

Re: 5. oktobar

zoja444
pajicu, kakve su to skrivene poruke bloga?



Aha, pali babu da tri štrika šal. Ako kažem koje su, neće biti više skrivene.
bene_geserit bene_geserit 18:23 06.10.2022

Re: 5. oktobar

realno, sem kevi i ćaletu i sestri, sigurno ne nedostajem nikom naročito

Čekaj a svim onim mnogobrojnim, tada (što bi rekao Čarli) "slađanim pičićima" a sada (nadamo se) dobrodržećim tetkama iz Koteža i okoline ?
nikvet pn nikvet pn 18:28 06.10.2022

Re: 5. oktobar

У Стеновитим планинама видео си Индијанце како скупљају дрва...?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 06.10.2022

Re: 5. oktobar

bene_geserit
realno, sem kevi i ćaletu i sestri, sigurno ne nedostajem nikom naročito

Čekaj a svim onim mnogobrojnim, tada (što bi rekao Čarli) "slađanim pičićima" a sada (nadamo se) dobrodržećim tetkama iz Koteža i okoline ?


Ćuti, bene, onda si i ti si tvoju borčanku jedvao spasao od mene.

Ne znam koliko im nedostajem, pravo da ti kažem, a i davno je to bilo, no većina jesu dobrostojeće tetke a neke su i bake, boga mi. I bog da blagoslovi mog pokojnog ujku koji me je podučio, rekao je ako oš da ...š, nauči da sviraš gitaru, makar par nekih akorda. I to je to.
softelectronics_e softelectronics_e 05:59 08.10.2022

Re: 5. oktobar

srdjan.pajic
predatortz
za

srdjan.pajic
Skrivene poruke bloga na stranu, da čestitam ovde svima koji (još uvek) slavimo Sv. 5. oktobar. Kad je izgledalo da za par godina Srbija može da postane jedno pristojno mesto za život.


I u tih par godina mafija je asfaltirala puteve, a neki su, recimo Čeda, stekli ogromno bogatstvo.
Sve pod pokroviteljstvom tadašnjeg glavnog baje.


I zato nam (vam) je tako kako vam je, ok, shvatio sam. Svejedno, bila je neka iskra u tome, vera u bolje sutra (za lošije danas), tad sam i ja mislio da ću da se vratim kad završim ovo doškolovavanje, ali kurac, dragi gledaoci.

Dobro, realno, sem kevi i ćaletu i sestri, sigurno ne nedostajem nikom naročito.

Ja bih voleo da se svi naši dijasporci i dijasporkinje vrate.
Jer bez njihovih znanja teško možemo da krenemo napred ubrzanijim tempom.
Ako i ikako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:31 08.10.2022

Re: 5. oktobar

srdjan.pajic
bene_geserit
realno, sem kevi i ćaletu i sestri, sigurno ne nedostajem nikom naročito

Čekaj a svim onim mnogobrojnim, tada (što bi rekao Čarli) "slađanim pičićima" a sada (nadamo se) dobrodržećim tetkama iz Koteža i okoline ?


Ćuti, bene, onda si i ti si tvoju borčanku jedvao spasao od mene.

Ne znam koliko im nedostajem, pravo da ti kažem, a i davno je to bilo, no većina jesu dobrostojeće tetke a neke su i bake, boga mi. I bog da blagoslovi mog pokojnog ujku koji me je podučio, rekao je ako oš da ...š, nauči da sviraš gitaru, makar par nekih akorda. I to je to.


a moš i da dođeš kući jednog dana s deviznom penzijom i bog da te vidi..
ja prošlo ljeto na ulici (išla bulevarom u neko toplo popodne sama pa motrila malo oko sebe, a što inače ne činim) e dakle spazim tri para, on mator čičeganja nekog posebno zlog izraza lica a ona mlada do sredovječna žena očajnog izraza lica..
baš mi djelovalo da su bukvy kupljene..
ta sredovječna mi posebno nešto pala u oči, baš sam se rastužila
a podsjetilo me i na crnu knjigu, ko nije čitao a voli da se izbedači nek čita
bene_geserit bene_geserit 09:41 08.10.2022

Re: 5. oktobar

a moš i da dođeš kući jednog dana s deviznom penzijom i bog da te vidi

Nešto mi deluje da će te devizne penzije da smaže inflacija samo tako, ne smem ni da pogledam moj 401 plan.
Al realno kad si mator deda ili baba šta će ti pare. Da ih bacaš na neka lečenja da lekari testiraju i vežbaju na tebi, da dobiješ ekstra koju godinicu vegetiranja.
A meni su još najluđi oni što se bave proputovanjem sveta, pa još na onim kruzerima.
Odmah posle onih što sa 60 godina kupe poršea ...
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:36 06.10.2022

Razmišljam nešto

Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?
predatortz predatortz 08:38 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?


Mačka bi, tokom slobodnog pada, pojela krišku hleba i dočekala se na noge.
bene_geserit bene_geserit 08:39 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Parče hleba bi se otkačilo i palo na namazanu stranu a mačka bi pala na noge?
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:57 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

bene_geserit

Parče hleba bi se otkačilo i palo na namazanu stranu a mačka bi pala na noge?

Pričvrstili podrazumjeva situaciju da se ništa ne otkačuje.
Ja nemam odgovor za problem. Rekoh da samo razmišljam a napolju magla pa mi se ne izlazi.
maksa83 maksa83 09:04 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Desio bi se perpetuum mobile.
zoja444 zoja444 09:10 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

nepoznata macka bi vam iskopala oci pre nego sto joj zakacite to parce hleba, a svoju valjda ne biste bacali sa treceg sprata.
Milan Novković Milan Novković 09:19 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Nači mačka pada!

Na metar od zemlje se zaustavlja i lebdi, pa ...

... počinje da se okreće po dužinskoj osi

Neki vešt mašinac, ili mašinka, ili dve (evo Zili i Emsijeva žena, na primer) ... bi mogle da organizuju neko crpljenje energije iz tog ansambla - ko "kvantna" energija vakuma, samo u klasičnom domenu
Milan Novković Milan Novković 09:20 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Milan Novković
kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Nači mačka pada!

Na metar od zemlje se zaustavlja i lebdi, pa ...

... počinje da se okreće po dužinskoj osi

Neki vešt mašinac, ili mašinka, ili dve (evo Zili i Emsijeva žena, na primer) ... bi mogle da organizuju neko crpljenje energije iz tog ansambla - ko "kvantna" energija vakuma, samo u klasičnom domenu

A, vidim, Maksa je već sugerisao, al brzopleto zbrisao, garant da si ispeče neku picu, ne (hrvatski akcenat)
maksa83 maksa83 09:30 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Milan Novković
Milan Novković
kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Nači mačka pada!

Na metar od zemlje se zaustavlja i lebdi, pa ...

... počinje da se okreće po dužinskoj osi

Neki vešt mašinac, ili mašinka, ili dve (evo Zili i Emsijeva žena, na primer) ... bi mogle da organizuju neko crpljenje energije iz tog ansambla - ko "kvantna" energija vakuma, samo u klasičnom domenu

A, vidim, Maksa je već sugerisao, al brzopleto zbrisao, garant da si ispeče neku picu, ne (hrvatski akcenat)

U realnosti, ceo contraption bi nestao jako brzo tj. bio bi uništen trenjem vazduha pošto bi dve taaako jaaaake spregnute sile izazvale rotaciju oooogromnom brzinom i trenje bi ih prosto spalilo.

U vakumu je druga priča, tu bi se vrtelo do toplotne smrti univerzuma. Zapravo bi ta stvar mogla čak i beskonačno da je (toplotnu smrt univerzuma) odloži.

Edit: Ko voli ovakve stvari nek potraži What If? i What if? 2 Randala Munroa, dećka koji (između ostalog) crta XKCD.
Milan Novković Milan Novković 09:52 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

maksa83
Milan Novković
Milan Novković
kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?

Nači mačka pada!

Na metar od zemlje se zaustavlja i lebdi, pa ...

... počinje da se okreće po dužinskoj osi

Neki vešt mašinac, ili mašinka, ili dve (evo Zili i Emsijeva žena, na primer) ... bi mogle da organizuju neko crpljenje energije iz tog ansambla - ko "kvantna" energija vakuma, samo u klasičnom domenu

A, vidim, Maksa je već sugerisao, al brzopleto zbrisao, garant da si ispeče neku picu, ne (hrvatski akcenat)

U realnosti, ceo contraption bi nestao jako brzo tj. bio bi uništen trenjem vazduha pošto bi dve taaako jaaaake spregnute sile izazvale rotaciju oooogromnom brzinom i trenje bi ih prosto spalilo.

U vakumu je druga priča, tu bi se vrtelo do toplotne smrti univerzuma. Zapravo bi ta stvar mogla čak i beskonačno da je (toplotnu smrt univerzuma) odloži.

Edit: Ko voli ovakve stvari nek potraži What If? i What if? 2 Randala Munroa, dećka koji (između ostalog) crta XKCD.

Mogla bi, iako imamo šačicu logističkih problema (evo šanse za Evropu):

- Treba organizovati gajenje mačaka na veliko

- Pa ih uzdignuti u svemir, Zemlja je mala - enter Elon (nači kolektivni zapad, ne sam Evropa)

- Al gorivo, materijali, ... enter Putko, u šorcu i go od pojasa na gore (nači nije više ni evroazija, nego šira priča). On bi mogao i da radi menadžment.

- Al trebaju ti gore i boce sa kiseonikom za mačke, gravitationa mats (mora maca da pada na nešto) - enter šta-smo-imali Xi

Kao što vidimom svetla budućnost

Induse za accounting, naravno.

Ne, pardon, Srbi bi mogli da rade menadžment.
maksa83 maksa83 10:41 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Ne, pardon, Srbi bi mogli da rade menadžment.

To bi se brzo završilo tako što bi kriška hleba netragom nestala i onda bi bio raspisan tender za četrdeset i dve integralne kifle sa 8gr susama i 17 kifli od heljde sa kimom gde bi se javio jedan jedini ponuđač koji se uklapa (naravno, pošto je tender i pravljen za njega) koji će na kraju isporučiti jednu zagorelu pogačicu po 3x većoj ceni od ugovorene. Mačka se za to vreme uveliko dočekala na noge, liže šape i čisti se i apsolutno je boli podrepak za ceo taj ivent i toplotnu smrt čega god.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:43 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

maksa83
Ne, pardon, Srbi bi mogli da rade menadžment.

To bi se brzo završilo tako što bi kriška hleba netragom nestala i onda bi bio raspisan tender za četrdeset i dve integralne kifle sa 8gr susama i 17 kifli od heljde sa kimom gde bi se javio jedan jedini ponuđač koji se uklapa (naravno, pošto je tender i pravljen za njega) koji će na kraju isporučiti jednu zagorelu pogačicu po 3x većoj ceni. Mačka se za to vreme uveliko dočekala na noge, liže šape i čisti se i apsolutno je boli podrepak za ceo taj ivent.


važno je da se para obrće
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:58 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?


Zavisi kolika je snita. Ako je uobicajenih dimenzija onda vazi 1. a 2. ne igra ulogu - probaj umesto snite kruha da stavis bilo koji drugi objekat tih dimenzija. Ako je snita veca i teza od macke to je druga prica.

Sto bi Milan rekao, sve je stvar konteksta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:09 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

kamilo_emericki
Ako je tačno, što mnogi tvrde da jeste:
1. Mačka uvijek pada na noge
2. Namazana šnita kruha uvijek pada na namazanu stranu
Šta bi se desilo kad bi bacili mačku sa trećeg sprata a na leđa mačke pričvrstili namazanu šnitu kruha na kojoj je namazana strana okrenuta prema gore?



Je ne mogu da čitam komentare koji počinju sa bacanjem mačke sa n tog sprata. Ili sa onim zaključavanjem u kredenac sa ampulom otrova i gajger milerovim brojačem. Izvinjavam se, ali, ljudi, pa ko to izmišlja ili radi takve stvari?! Pravda za mačke!


Inače, ova naša Megi je prilično trapava mačka, ja to pripisujem delom i tome što ima nedovoljno razvijen rep (ima od malena neku povredu na pršljenovima u repu i tu joj sad fali dužina, takvu smo je uzeli iz prihvatilišta (dobro ima i mačiju astmu, ali to je druga priča), a možda je i prosto takva, kratkorepa. I onda recimo kad padne ume baš nezgodno da zvekne, duša te zaboli kad se to desi (svakoj mački treba malo visine da bi stigla da se okrene, e kod megi treba baš dosta visine, tako da su joj svi padovi u kući dosta katastrofalni). Za razliku od ove druge, Andrmolje, koja je pravi atleta, em mlada mačka, em talentovana, mislim da je jedino Uške bio brži od nje, šteta što više nije sa nama da odmere snage. Ne samo da se brzo i vešto kreće, nego jede munjevito, ono kad niko ne pazi, skoči na sto i detetu bukvalno isprazni tanjir dok ovo udahne da vikne na nju ili da zove nas upomoć. Najsmešnije je kad im obema mačkama dam da jedu, neku piletinu pa u njoj ima dve polovine jajca od prepelice, i onda jedna ide u jednu činiju a druga u drugu. I mačke su obe tu, na startnim pozicijama, Andi prvo pojede svoje jajce, i onda bukvalno ko kobra sevne u Megin tanjir i nađe i pojede samo to jajce. Okom to ne može da se prati, nego samo vidiš kako jajce nestaje u milisekunudi.

Ali je megi zapravo alfa mačka, iako je manja i sporija. Ona kad krene da jede dok ne sipam u drugi tanjir za nju, Andromeda mirno stoji pored i čeka, ne usuđuje se da se gura. Ali da ukrade jajce, to hoće i tu nikakvi rangovi među njima ne važe.




nikvet pn nikvet pn 16:35 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

Како ми коју мачку донесу палу са спрата исти враг, нешто мало контузија и бегај. Један мачкић је пао два пута са петог спрата (кад воли голубове) и ништа. А пас, мало буцкаст, падне с дворишне терасе и немош га саставиш. Па је ли то поштено другови блогери мачкари? Није! Правда за псе!
zoja444 zoja444 20:56 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

pravda i za pse i za macke! pre neki dan je bio medjunarodni dan domacih zivotinja. ako nisam promasila. a sutradan su upucali psa asistenta deteta sa posebnim potrebama.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:15 06.10.2022

Re: Razmišljam nešto

srdjan.pajic

ne mogu da čitam komentare koji počinju sa bacanjem mačke sa n tog sprata.

Zamisli da sam napisao ispustili mjesto bacili.
Nije u redu da se sad, poslije
ozbiljne drugarske kritike vraćam i mijenjam poćetni iskaz. Ja sam kao skojevac,
prihvatam kritiku stojećki, za buduća ponašanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:27 07.10.2022

Re: Razmišljam nešto

kamilo_emericki
srdjan.pajic

ne mogu da čitam komentare koji počinju sa bacanjem mačke sa n tog sprata.

Zamisli da sam napisao ispustili mjesto bacili.
Nije u redu da se sad, poslije
ozbiljne drugarske kritike vraćam i mijenjam poćetni iskaz. Ja sam kao skojevac,
prihvatam kritiku stojećki, za buduća ponašanja.


Dobro, druže kamilo, sad si se izvukao. A i ko ovde nije grešan nek se prvi baci kamenom, ili tako nekako.
softelectronics_e softelectronics_e 06:02 08.10.2022

Re: Razmišljam nešto

newimprovedtadejus
maksa83
Ne, pardon, Srbi bi mogli da rade menadžment.

To bi se brzo završilo tako što bi kriška hleba netragom nestala i onda bi bio raspisan tender za četrdeset i dve integralne kifle sa 8gr susama i 17 kifli od heljde sa kimom gde bi se javio jedan jedini ponuđač koji se uklapa (naravno, pošto je tender i pravljen za njega) koji će na kraju isporučiti jednu zagorelu pogačicu po 3x većoj ceni. Mačka se za to vreme uveliko dočekala na noge, liže šape i čisti se i apsolutno je boli podrepak za ceo taj ivent.


važno je da se para obrće

Jedino važno je ljubav!
shmoo shmoo 09:26 08.10.2022

Ол ју нид из лав

softelectronics_e

Jedino važno je ljubav!



У праву си, Чарли, једино важна и у ствари једино и потребна је љубав.

Својевремено сам водио Мазу, керушу мешанца која је са нама живела 17 година, у ветеринарску амбуланту у Отона Жупанчича на Новом Београду код ветеринарке Кларе и њеног мужа које је Маза драфтовала за своје изабране лекаре.

И приликом једне посете Клара и њен супруг ми испричају причу о момку и његовом мачку који су живели у истој згради на неком спрату изнад ветеринарске амбуланте.

Кажу, живели момак и мачак срећно и задовољно, рокенрол и опуштено, као двојица другара.

Али (у свакој причи има неко "али" које закомпликује ствар) момак нађе неку девојку и после извесног времена доведе је у свој стан да живе заједно. И ту почињу невоље.

Мачак је од тог момента био толико несретан и разочаран у свог другара да је непрекидно покушавао да се убије бацајући се са терасе доле на плочник, испред ветеринарске амбуланте.

Кажу Клара и њен муж - онда ми истрчавамо из амбуланте, лечимо несрећног мачка да би тај депресивни мачји лик после извесног покушао опет исто - самоубиство скоком са терасе.

Пре доласка девојке у стан никада то није радио, али зато после...

Не знам колико се сироти мачак тако бацао у провалију испред зграде све док му није на крају и успело. Ваљда 9 пута, откуд знам.

Мачкама и није баш лако да се самоубију са тих њихових 9 живота, тежак је то трудбенички посао. Човеку је то много лакше извести са тим његовим једним јединим животом који има на овој планети.












kamilo_emericki kamilo_emericki 22:29 06.10.2022

Kad Miki kaže da se boji


I ja se bojim.
Musk daje prijedlog za mir, Amerika preko NT pere ruke od ubistva Duginove kćerke, Zelenjava poziva na preventivni nuklearni udar na Rusiju, Saudijci mjesto povećanja proizvodnje nafte, kako je drhtavi dekica Bajden tražio, smanjuju proizvodnju, jutos 400 učenika u Makronovom rodnom gradu nije otišlo u školu jer nije bilo goriva za školske autobuse*, svim francuskim potrošačima, koji imaju strujomere sa daljinskom kontrolom, biće isključena mogućnost zagrijavnja vode između 12 i 14 sati...
Jebem ti život u zanimljivim vremenima.

*Štrajk i blokada dva depoa iz kojih se snabdjeva sjeverozapadni dio Francuske dizelom.
maksa83 maksa83 22:42 06.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Saudijci mjesto povećanja proizvodnje nafte, kako je drhtavi dekica Bajden tražio, smanjuju proizvodnju

Pa nisu to baš Saudijci, nego OPEC Plus, a što su Rusi + Saudijci i boranija.

Zašto se sad radujemo što Rusi i Saudijci hoće da rknu cenu nafte na gore? Kako je to dobra stvar?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:12 06.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Saudijci mjesto povećanja proizvodnje nafte, kako je drhtavi dekica Bajden tražio, smanjuju proizvodnju

Pa nisu to baš Saudijci, nego OPEC Plus, a što su Rusi + Saudijci i boranija.

Zašto se sad radujemo što Rusi i Saudijci hoće da rknu cenu nafte na gore? Kako je to dobra stvar?

Možda se neko raduje. Ja nisam od tih. Budi siguran. Ja,moja porodica i najveći broj meni dragih ljudi gubi značajno u ovoj inflaciji.
Ja se pomalo bojim i to sam napisao.
Prenošenje istinitih vijesti, uključujući i one koje nam se ne sviđaju, ne znači radovanje. Ja se samo naglas brinem, možda bez razloga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:17 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

kamilo_emericki
maksa83
Saudijci mjesto povećanja proizvodnje nafte, kako je drhtavi dekica Bajden tražio, smanjuju proizvodnju

Pa nisu to baš Saudijci, nego OPEC Plus, a što su Rusi + Saudijci i boranija.

Zašto se sad radujemo što Rusi i Saudijci hoće da rknu cenu nafte na gore? Kako je to dobra stvar?

Možda se neko raduje. Ja nisam od tih. Budi siguran. Ja,moja porodica i najveći broj meni dragih ljudi gubi značajno u ovoj inflaciji.
Ja se pomalo bojim i to sam napisao.
Prenošenje istinitih vijesti, uključujući i one koje nam se ne sviđaju, ne znači radovanje. Ja se samo naglas brinem, možda bez razloga.


bogami mislim da se uošte ne bojiš bezveze..
definitivno iz jedne eskalacije u sledeću a period između se samo smanjuje..
bukvalno ni da naslutiš ne možeš na šta će to sve izaći
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:13 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

newimprovedtadejus


bogami mislim da se uošte ne bojiš bezveze..
definitivno iz jedne eskalacije u sledeću a period između se samo smanjuje..
bukvalno ni da naslutiš ne možeš na šta će to sve izaći

Napisah da mi nije drago što živim u zanimljivim vremenima.
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu. Kao da je meni Putin važniji od mene, moje porodice i prijatelja.
Putina je samo nebo poslalo da bude kriv za sve idiotluke koje su napravili naši vlastodršci, nekritički podržani od samozvanih elita.

maksa83 maksa83 12:19 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:22 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.

-Nisam rekao senilni Bajden, već drhtavi dekica, ne znam da li se znoji, Bajden.
-Nije cijeli svijet išao kod perspektivnog princa da traži povećanje proizvodnje pa tako i obaranje cijena već šef Amerike, najvećeg proizvođača energenata.
-Nije to obaranje cijena traženo zbog siromašnog mene i svijeta nam već da se malo naudi Rusiji.
-Da je Bajdenu do nas siromaha mogao bi, zajedno sa partnerima koji ga slušaju, spustiti cijenu nafte za nas sirotnju ali i za partnere koji nemaju svoje izvore energije. Ne znam da li si vidio vijest da njemački ministar industrije govori kako bi prijatelji trebali prijateljima napraviti popust.
Ako su prijatelji, kažem ja.
-Svako radi ono što zna i sa alatom kojim raspolaže. Podjela rada, valjda. Jesi li učio ovu pjesmicu u školi?

Fabrički se dimnjak puši
i mašine zuje
gradski radnik vješto radi
topi, reže, kuje.

I dok seljak hranu sprema
da ne bude gladi
gradski radnik bratu svome
bolji život gradi.

Plug, motiku, srp i kosu,
alat i mašine,
sukno, sušđe i sukno, sušđe i obuću
knjige i novine.

I svud sada u slobodi
bruji pjesma rada
pjesma sloge radnog svijeta
iz sela i grada.


Milan Novković Milan Novković 13:35 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.

Ček, drugarce i drugoi, začelo vam se sitno fazno kašnjenje, priča o Saudijcima je završena pre bar godinu dana, a počela dosta pre toga.

A fazno vam, nam i njima prednjače teme:

1. Da li će i kad Nemačka izaći iz NATO-a

2. Da li će, tačnije kada će, Nemačka ući u SCO

3. Da li će i kad Nemačka, pa kojim tempom, početi da pomera industriju izvan Nemačke, i gde:

3.1 US

3.2 Rusiju

Michael Hudson pitanje 2. vidi kao "najvragolastije"
benedykt benedykt 13:54 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.

Plus to da se onaj mali psajko bin Salman loži na Putina ali najstrašnije, odnosno ono sa kasapljenjem Kašogija je njegova davnašnja želja da se ugleda na svog idola, koji isto tako ubija ”izdajnike” gde god stigne po svetu a niko mu ne može ništa. Nije šala, zaista mu je Putin idol i Bajden se realno izblamirao za sve pare sa onim fist bump glupostima kada mu je još na noge došao.

Međutim, kada realno pogledaš šta je OPEC dogovorio ti vidiš u tački 3. sledeće…
Adjust downward the overall production by 2 mb/d from the August 2022 required production levels, starting November 2022 for OPEC and non-OPEC Participating Countries as per the attached table.


Svetska produkcija nafte je tu negde oko 90mb/d (miliona barela na dan), ili ti ga tih 2mb/d je oko 2% svetske proizvodnje. Nisam siguran da će rast cena biti baš toliko drastičan ali kao mali bin Salman je ovo odradio kao kontrameru onom ograničavanju cene ruske nafte…
benedykt benedykt 14:04 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Milan Novković
maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.

Ček, drugarce i drugoi, začelo vam se sitno fazno kašnjenje, priča o Saudijcima je završena pre bar godinu dana, a počela dosta pre toga.

A fazno vam, nam i njima prednjače teme:

1. Da li će i kad Nemačka izaći iz NATO-a

2. Da li će, tačnije kada će, Nemačka ući u SCO

3. Da li će i kad Nemačka, pa kojim tempom, početi da pomera industriju izvan Nemačke, i gde:

3.1 US

3.2 Rusiju

Michael Hudson pitanje 2. vidi kao "najvragolastije"

Tačan odgovor na pitanje br. 2 je kada i Turska u EU, odnosno o svetom nikad a možda ni tad. Međutim, Michael Hudson je očigledno priključen na tupavu FSB geostraktiku koja se ubi već skoro pa dve decenije dokazujući kako su Nemačka i Rusija suđene jedna drugoj. Debilna i promašena Makinderova teorija o kosmičkoj bitnosti Hartlenda, odnosno o talasokratijama i telurokratijama, koju je u Kremlju neka vrsta jevanđelja.

Međutim, džaba je to objašnjavati bilo kome ko je takođe na dnevnom FSB geostraktičkom fiksu, jer slabo se tu šta čitalo sem po internet zemlji šaralataniji kada krenu ”analitičari” da ga lome i lože svoju pastvu…
benedykt benedykt 14:30 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

kamilo_emericki
newimprovedtadejus


bogami mislim da se uošte ne bojiš bezveze..
definitivno iz jedne eskalacije u sledeću a period između se samo smanjuje..
bukvalno ni da naslutiš ne možeš na šta će to sve izaći

Napisah da mi nije drago što živim u zanimljivim vremenima.
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu. Kao da je meni Putin važniji od mene, moje porodice i prijatelja.
Putina je samo nebo poslalo da bude kriv za sve idiotluke koje su napravili naši vlastodršci, nekritički podržani od samozvanih elita.


Mmmmdaaa ali kada bi se šaljikali… Mislim, odrekao bi se naš msje Kamilo svih životnih radosti, pristao bi da bude bez ikakvog grejanja i tople vode u idućih godinu dana, odnosno da ide biciklom ili peške svuda, samo ako bi to bilo nekako na polzu rođendanskom pa još jubilarnom slavljeniku Vladimiru Vladimiroviču. Odnosno, sva ta kuknjava i krokodilske suze su jedino u silnoj želji da se dokaže kako samo Rusija Evropu spašava. Što nas dovodi do takozvanog putriJotskog paradoksa da se eto tako zlobno raduje tome što će nafta poskupeti, jer nije bitno što će to da udari po džepu pošto je svaka žrtva mala i nebitna samo kada je Vladimir Vladimirovič u pitanju…
maksa83 maksa83 14:50 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

-Da je Bajdenu do nas siromaha mogao bi, zajedno sa partnerima koji ga slušaju, spustiti cijenu nafte za nas sirotnju ali i za partnere koji nemaju svoje izvore energije. Ne znam da li si vidio vijest da njemački ministar industrije govori kako bi prijatelji trebali prijateljima napraviti popust.
Ako su prijatelji, kažem ja.

Čika kamilo, mnogo težak pos'o radiš. Upireš se da pokažeš da su za rasulo u Evropi krivi svi osim onih koji su upali vojskom u tuđu državu na tlu Evrope tamo kuda prolaze energetske žile.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.



Dobro, Ruje bar imaju dobre viceve i raketne motore (od Sovjeta). Za Saudijce, stvarno ne znam šta imaju.

Ne sećam se da li sam pričao ovde, pre jedno godinu dana dao ja oglas za tehničara, to ovde ima super na univerzitetu neki njihov interni websajt gde obično male firme ko moja ili startapi mogu da navataju jeftinu radnu snagu (ima sve, od letnje prakse do neodređenog part time zaposlenja). I javi mi se neki Arapin, nakitio rezime maksimalno, ali nema veze, vole to studenti da rade. Ok, zovem ga na intervju, dođe momčić u šorcu i papučama, i na najbesnijem GT-ju koji sam ikad video, parkirao ga ukoso, onako bahato. Ispostavi se da je neki sin od šeika, Saudijac, poslali ga na Zapad da izuči škole jer oni to tamo uglavnom nemaju. Nisačim što je napisao u rezimeu blage veze nema, ni one neke elementarne stvari koje se očekuju da znaš ako si se već upisao na tehniku. Ali najgore od svega što se vidi da ga za to sve baš boli đoka, i da mu to ništa u životu ne treba, verovatno ga mama i tata poslali u školu reda radi, a moguće i kod mene na intervju. Uglavnom, nije mi se baš dopao takav attitude, pa sam mu se samo zahvalio na utrošenom vremenu za taj intervju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:26 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83

Čika kamilo, mnogo težak pos'o radiš. Upireš se da pokažeš da su za rasulo u Evropi krivi svi osim onih koji su upali vojskom u tuđu državu na tlu Evrope tamo kuda prolaze energetske žile.

Griješiš Maksivoje, mnogo griješiš.
Ljudi od kojih skupljam informacije i prema tim informacijama donosim sudove su Francuzi, u glavnom. Nekad ljudi koji imaju ili su imali državne funkcije, nekad univerzitetski profesori, nekad vrlo priznati novinari koji se istina ne pojavljuju često po velikim televizijama.
Dakle, ti ljudi kažu da rat u Ukrajini nije kriv što je liberalna i neodgovorna evropska elita povezala cijenu plina i nafte pa poslije cijenu plina i el. energije.
Nije Rusija insistirala da se plin kupuje putem špekulativnih spotova a ne putem dugoročnih ugovora. Obrnuto. Rusi su htjeli dugoročne ugovore sa stabilnim cijenama i količinama ali tad iz igre ispadaju špekulanti.
Više puta sam pisao o uništavanju EDF-a, jednog od najvećih evropskih proizvođača struje. Nije Putin donio pravila po kojem su se iz, uglavnom državnog, EDF-a isisavale milijarde eura i prelazile u privatne džepove. To su uradile francuske i evropske vlasti. Da ne tražim preciznu cifru ali EDF je minusu oko 70 (sedamdeset) milijardi eura a to je manje od cifre koja je iz EDF-a isisana u zadnjih 10 godina.
Da ne pričam o tome šta su te evropske elite uradile ili nisu uradile da imaju stabilnu i kvalitetni opskrbu energijom, kvalitetnom, jeftinom, trenutno najekološkijom.
Danas sam počeo gledati intervju jednog francuskog poslanika pa mi postalo muka poslije četrdesetak minuta. Muka od cifri, muka od odluka i uredbi. Šta bi ti tek rekao za njega kako je putinoljub.
I danas su živi ljudi koji su prije rata upozoravali na energetsku krizu koja dolazi i na ludulo sa spot, ili kako se to već kaže, trgovinom. Odavno odgovorni ljudi upozoravaju na urušavanje EDF-a ali su ućutkivani kao ostaci starog, prevaziđenog vremena.
I da, čudno je da te energetske žile preko Ukrajine funkcionišu. I plinovod i naftovod.
Lakše ćeš nego ja naći video gdje jedan šef države pred drugim šefom države kaže da će zatvorizi žilu energetsku koja mu pokreće industriju.
Postavi ako hoćeš, a Pedro neka visi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:43 07.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

benedykt

Što nas dovodi do takozvanog putriJotskog paradoksa da se eto tako zlobno raduje tome što će nafta poskupeti, jer nije bitno što će to da udari po džepu pošto je svaka žrtva mala i nebitna samo kada je Vladimir Vladimirovič u pitanju…

Ja bih se radovao tome da na ovom blogu bude manje somova koji se hvataju na bućku ili koji ne šire najprizemniju propagandu.
Naravno da se smanji i broj lažova. I u bespućima interneta a još više u stvarnom životu.
Según Sergei, a los rusos les robaron los dientes por eso. Ellos pensaron que eran de oro realcuando en realidad sería de acero inoxidable, y para qué lo querrían Intimidación de prisioneros ucranianos. Por eso, desmintió la hipótesis de que los dientes provengan de muertos o atormentados: “Es de personas a las que he tratado a lo largo de los años. Me saqué esos dientes porque estaban mal. En 30 años, extraje decenas de miles de dientes, y eso es solo una pequeña parte. A veces tiro de cinco a ocho dientes al día, y este ha sido mi negocio durante 33 años”. Sin embargo, como se relacionan con ambos Construir quien – cual Obozrevatel Quienquiera que siga la historia, no hay duda de que en el pueblo en cuestión, así como en otros lugares ocupados por los rusos, se practicaron brutales torturas, y que cuando ponlo adentro Pesky-Radkovski entró y persiguió a la gente de sus casas. Luego instalaron una sala de tortura en uno de ellos donde la gente era intimidada y maltratada.

softelectronics_e softelectronics_e 06:06 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Saudijci mjesto povećanja proizvodnje nafte, kako je drhtavi dekica Bajden tražio, smanjuju proizvodnju

Pa nisu to baš Saudijci, nego OPEC Plus, a što su Rusi + Saudijci i boranija.

Zašto se sad radujemo što Rusi i Saudijci hoće da rknu cenu nafte na gore? Kako je to dobra stvar?

Čekaj!
Pa zar nije najkul stvar što je cena gasa poskupila onoliko?
Vidim da se svi u Evropi i USI raduju tome!
Kako je to dobra stvar?
Aaaaa, da, to je mrski Putinov gas.
Eeeeee, dokurca logika.

softelectronics_e softelectronics_e 06:17 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Na moje spominjanje jedne od trepćućih žutih lampica Makso mi skoči pod grlo sa tim da se radujem što će nafta poskupiti pa će to valjda ići u korist Putinu.

Eto ti ga sad, pod grlo.

Iz moje perspektive ti si objavio kako su Saudijci udarili k. "senilnom Bajdenu", a zapravo je istina da su Rusi i Saudijci (udruženi u OPEC Plus) udarili k. celom svetu jer skuplja nafta nije dobra ni za koga osim za proizvođače nafte, a i Rusi i Saudijci su one trick pony koji osim toga što im samo izlazi iz zemlje ništa drugo ne umeju da naprave.

Ooooo!
Jebote kurac!
Rusi ne znaju ništa da naprave?!
Bazmeg!
Pitaj braću Amere čije raketne motore koriste?
A možeš da ih proupitaš i ko je najznačajniji za Međunarodnou (moj kitonijus međunarodni) kosmičku stanicu Mir?
Itedee!
Vcucko, da prosti literatesa, pomagaj!
softelectronics_e softelectronics_e 06:23 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
-Da je Bajdenu do nas siromaha mogao bi, zajedno sa partnerima koji ga slušaju, spustiti cijenu nafte za nas sirotnju ali i za partnere koji nemaju svoje izvore energije. Ne znam da li si vidio vijest da njemački ministar industrije govori kako bi prijatelji trebali prijateljima napraviti popust.
Ako su prijatelji, kažem ja.

Čika kamilo, mnogo težak pos'o radiš. Upireš se da pokažeš da su za rasulo u Evropi krivi svi osim onih koji su upali vojskom u tuđu državu na tlu Evrope tamo kuda prolaze energetske žile.

Uhhhh!
Pa to su na tlu Evrope uradili braća Ameri još pre 23 godine.
Rusi kasne i previše.
Tako da, Makso, napregni se malo kada praviš te asocijacije.
Nego, daj nešto o mačkama, programiranju, picama, luku i strelama, te drvodeljstvu.
Jebeš geostrategiju!
Za to imamo Benedikta i Pajića.
I Tadejus.

maksa83 maksa83 06:28 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Pitaj braću Amere čije raketne motore koriste?
A možeš da ih proupitaš i ko je najznačajniji za Međunarodnou (moj kitonijus međunarodni) kosmičku stanicu Mir?

Izvini čarlivoje zaboravio sam na vas kosmonaute koji svakodnevno koristite tu granu ruske industrije.
softelectronics_e softelectronics_e 06:42 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Pitaj braću Amere čije raketne motore koriste?
A možeš da ih proupitaš i ko je najznačajniji za Međunarodnou (moj kitonijus međunarodni) kosmičku stanicu Mir?

Izvini čarlivoje zaboravio sam na vas kosmonaute koji svakodnevno koristite tu granu ruske industrije.

Eeeee!
Nema zajebavancije!

Ja juče bio na nekom putu i svratimo na neku klopu negde pored Niš!
Nisam nešto ni bio gladan.
Odem nešto u stranu da telefoniram, a drugar naručio ćevape.
Jer je tu poznat roštilj.
Ja to nisam mogao da pojedem, ali mi se pridružio jedan slatki mačak.
Pa kada sam njega nahranio, dođe još jedna mačka.
I tako sam savladao tu porciju.
Usput, uvek sam se pitao zašto se kod nas smatra kako je klopa vrh, ako je količina neumerena?
Ima li to veze sa viševekovnim gladovanjem našeg naroda?
Ili šta?

maksa83 maksa83 06:49 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Usput, uvek sam se pitao zašto se kod nas smatra kako je klopa vrh, ako je količina neumerena?
Ima li to veze sa viševekovnim gladovanjem našeg naroda?
Ili šta?

Ne znam od čega je ali je tako, verovatno non stop neka sranja pa glad. To je vrlo brzo utvrdio sada već verovatno pok. Šole (odneo ga je Hodžkins, a i ne zove se Šole pošto je Kinez, ali tako su ga nazvali konobari u restoranu Peking jer nisu uspevali da mu izgovore ime, mada se posle krstio u Pravoslavnoj crkvi i oženio našom) pa su porcije u Makao restoranu koje je otvorio posle te Peking karijere bile ogromne bukv. nesavladivo velike jer je Šole brzo shvatio da, citiram, "Srbi vole puno", citat završen.
softelectronics_e softelectronics_e 07:10 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

maksa83
Usput, uvek sam se pitao zašto se kod nas smatra kako je klopa vrh, ako je količina neumerena?
Ima li to veze sa viševekovnim gladovanjem našeg naroda?
Ili šta?

Ne znam od čega je ali je tako, verovatno non stop neka sranja pa glad. To je vrlo brzo utvrdio sada već verovatno pok. Šole (odneo ga je Hodžkins, a i ne zove se Šole pošto je Kinez, ali tako su ga nazvali konobari u restoranu Peking jer nisu uspevali da mu izgovore ime, mada se posle krstio u Pravoslavnoj crkvi i oženio našom) pa su porcije u Makao restoranu koje je otvorio posle te Peking karijere bile ogromne bukv. nesavladivo velike jer je Šole brzo shvatio da, citiram, "Srbi vole puno", citat završen.

Da!
Sećam se da si Šola pominjao i ranije.
gvozden1 gvozden1 07:24 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Ima li to veze sa viševekovnim gladovanjem našeg naroda?

Ako ima, onda se na Kosovu baš gladovalo.

Tamo su porcije tolike sa konobar predlaže da se uzme pola.

U Gračanici mi se to desilo (i da, Makso, bio tamo i to dvehiljadite, odmah posle bombrdovanja, kad su Arnauti bili baš ostrašćeni i napaljeni, dedestnama puta, u skoro svakoj srpskoj enklavi) pitam konobara što to pola ne zovu celom porciji kad to nude, ne zna odgovor:)
literatesa literatesa 07:27 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Vcucko, da prosti literatesa, pomagaj!

Manijače, ne smrdi.
softelectronics_e softelectronics_e 07:37 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

literatesa
Vcucko, da prosti literatesa, pomagaj!

Manijače, ne smrdi.

Dva.
softelectronics_e softelectronics_e 07:38 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

literatesa
Vcucko, da prosti literatesa, pomagaj!

Manijače, ne smrdi.

Tri.

Eeee, da!
Čuvajte mi blog, moram na neki izlet.
literatesa literatesa 07:40 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Tri.

Samo ti broj ono što izazivaš.
softelectronics_e softelectronics_e 08:02 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

literatesa
Tri.

Samo ti broj ono što izazivaš.

Ajde, ajde!
Biće bolje!
A i dan je prelep, baš onako, jesenje osunčan.
Kada lišće počinje, ne samo da žuti, nego i šareni.
literatesa literatesa 08:35 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Ajde, ajde!
Biće bolje!
A i dan je prelep, baš onako, jesenje osunčan.
Kada lišće počinje, ne samo da žuti, nego i šareni.


Najbolje je da mi se prestaneš obraćati, direktno meni ili posredovati u mom obraćanju nekom, kopirati moje cijele komentare i provlačite me kroz tvoje smrdljive komentare upućene nekom drugom.

Do sad sam ti ovo rekla nekoliko puta, nebrojeno, ovde pred svima. I na porukama sam te ljudski zamolila. Ovako: Emsi, hadje nemoj, molim te.. nisi me uvažio, nastavio si zapišavati bezobraznije, i brojati moje reakcije na pasivno-agresivno nasilje i provokaciju.

Ok, nastavi.
gvozden1 gvozden1 08:37 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Najbolje je da mi se prestaneš obraćati, direktno meni ili posredovati u mom obraćanju nekom

Niko drugi, nego baš ti nekome to govoriš?
literatesa literatesa 08:39 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

Niko drugi, nego baš ti nekome to govoriš?

cc
gvozden1 gvozden1 08:43 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

literatesa
Niko drugi, nego baš ti nekome to govoriš?

cc

njnj
literatesa literatesa 08:46 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

njnj

Ne činiš mu uslugu, ali nemaš ti pamet da razumiješ.
gvozden1 gvozden1 09:04 08.10.2022

Re: Kad Miki kaže da se boji

literatesa
njnj

Ne činiš mu uslugu, ali nemaš ti pamet da razumiješ.

A ti mislila da pokušavam da Čakiju učinim uslugu?

Pamet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana