Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 10:01 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Da to nema veze sa Londonskim sporazumom i našim odbijanjem kome će da pripadne Dalmacija i Istra?

A što ti, ili ne čitaš, ili ne ćutiš?

Odbili sporazum za koji nisu ni znali da postoji, to pod jedan, pod dva, ostaviti ljude da umru, bez ikakve mogućnosti da sami sebi pomognu, ne može da bude opravdano ni zbog kakvog ugovora.

Kad je srpska vojska prebačena ko je tu vojsku lečio, ko je hranio, ko je oblačio?


Prebačena je onda kad je ruski car to vrlo decidno tražio, i ucenio "saveznike" potpisivanjem separatnog mira sa Švabama.

Jebote, ti ništa ne znaš.

Ovo je bre postalo opšte mesto, a ti ni o tome pojma nemaš.
Šta ti je? Počeo si da baguješ? Rusi su dali srpske teritorije,


Rusi su prvi dan po objavi rata Srbiji pokrenuli mobilizaciju.
Prvi u svetu.
To što se tiče Rusa.

A što se tiče Bugara, posle Kolubare, tokom petnaeste, kad rata, borbi, nije bilo diplomatija je žestoko radila da se dobiju Italija i Bugarska na svoju stranu, i sve to plaćani srpskim teritorijama.


Jebote, koji i meni klinac treba da duduku objašnjavam azbuku.

Idi bre čitaj nešto ako hoćeš među ljude da i ti kao nešto kažeš.
gedza.73 gedza.73 10:08 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Posebno su im braća oni iz Azova desnog sektora, koji su sad heroji tamo.

Kojima je heroj Ratko Mladić.


Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je da strahuje da bi, ako bi Kijev stekao kontrolu nad granicom u Donbasu bez davanja garancija zaštite svojim stanovnicima, nacionalisti mogli da ponove Srebrenicu, prenosi "Tas".
rts



gvozden1 gvozden1 10:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Kojima je heroj Ratko Mladić

:)

Do pre neki mesec ovaj komentar bih na neviđeno pripisao Srkiju ili tako nekom.
Al metamorfoze su čudo :)
gedza.73 gedza.73 10:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Prebačena je onda kad je ruski car to vrlo decidno tražio, i ucenio "saveznike" potpisivanjem separatnog mira sa Švabama.

I zato smo se tim Rusima odužili. Novi dom su našli u Srbiji. To je možda jedina pomoć koju smo imali od Rusije tokom celog XX veka. Kad bi se pogledalo u ukupnom zbiru od Rusa smo imali daleko veću štetu jer su oni organizovali Jugoslovensku komunističku sekciju i poslali svoje agente da rade protiv Srbije.
Rusi su prvi dan po objavi rata Srbiji pokrenuli mobilizaciju.

Brkaš si se. Al od onog ko je ovde pisao da Nišlije mogu da budu i Bugari i Srbi ako tako Rus kaže ne čudi me mnogo.
A što se tiče Bugara

ja ti lepo kažem da kad smo izgubili od Bugara kad smo ih napali Bugari su tražili ratnu odštetu. Rusija je tu ratnu odštetu na srpsku štetu podržala, Austrija bila protiv. Jači saveznik je pobedio pa mi nismo tu odštetu morali da platimo iako su Rusi insistirali.

A preventivni napad na Bugarsku uopšte nije tekao onako kao što si ti svojim komentarom hteo da izmanipulišeš.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:16 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83

Taj savet ću verovatno prenebregnuti ne zato što mislim da nije vredno utrošenog vremena nego zato što sam zgomilao SRAMOTNU količinu knjiga koje ću "pročitati kad stignem, samo da prođe ovo" (a to "ovo" se samo pojavljuje u novim oblicima).


de napričaj jesi naša šta novo zanimljivo..
ja evo da preporučim Prey, na dineyplusu, odličan baš, prva liga
sequel Predatora ali dosta razveden od orginala i baš odlično urađen
gedza.73 gedza.73 10:21 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Do pre neki mesec ovaj komentar bih na neviđeno pripisao Srkiju ili tako nekom.
Al metamorfoze su čudo :)

Da se razumemo. Ja ljubitelj ruske politike i ruskih komunista poput tebe nisam bio niti ću biti. Ratko Mladić je za mene komunista i ratni zločinac. Bio sam antikomunista, bio prozapadno orijentisan i protivnik autokratskih režima. To što si ti umislio kako nam je Moskva jedini izlaz nije ništa novo. Od takvih poput tebe su regrutovali komuniste i politkomesare. A vež znamo kako smo od takvih prošli.

Ovu fotku sam postavio jer ne razumem kako Srbi podržavaju Putina koji kaže kako neće dozvoliti da ukrajinski nacionalisti nad ruskim narodom izvedu Srebrenicu i Kadirove balije vičući 'Ahnat sila' dok pravoslavci, azovski nacisti podržavaju borbu Ratka Mladića protiv muslimana.

A i komandant Azova Bilicki je organizovao dobrovoljce tokom napada NATO alijanse na Srbiju da ratuju na srpskoj strani.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
maksa83
Ti zapravo tvrdiš da Rusija ne može da mobiliše 300 hiljada ljudi.

Ma Rusija može da mobiliše koliko hoćeš ljudi, samo ne može da ih pretvori u vojnike.

Hajde ponovo da to uporedimo sa Srbijom.

Srbija od, tada, 3-4 miliona stanovnika, mobiliše u prvom cugu skoro pola miliona.

I od njih napravi vojnike koji carsku vojsku dva puta sami tuku.

Nije sigurno mogla da bira samo Rambo tipove, nego redom, nepismeno, matoro, samo da nije slepo i sakato.

I hop Cer, hop Kolubara.

A Rusija od 150 miliona ima problem da napravi vojsku od mobilisanih.
Pa nema logike.


kako nema logike, baš je nevjerovatno da ne vidiš paralelu..
Srbija je na Ceru branila svoje žene, sestre, djecu.. ako ti je jasno da tu odmah iza brda koje braniš leži tvoje selo naravno da ćeš biti spreman na sve..
dočim Rusi sad treba ne samo da idu u stranu zemlju nego još i u zemlju ljudi koji su im po svemu toliko slični da se jedva i razlikuju..
i da tamo nailaze na njihova sela i žene i djecu..
jeste to danas sve malo dehumanizovano jer jelda rokneš raketu, ne vidiš neminovno gdje je pala al neko ipak mora i čizmom tuda da prođe pa ne može da se ne zapita čemu..
paralela dakle nije sa Cerom nego je sa recimo Zvornikom a iz nekih drugih vremena (mada fakat ni to nije ni blizu prava paralela, mi smo tada ipak mogli govoriti o odbrani neke zajedničke države, oni to više ne mogu)
gvozden1 gvozden1 10:25 09.10.2022

Re: Roknuli im most

kad smo izgubili od Bugara kad smo ih napali Bugari su tražili ratnu odštetu. Rusija je tu ratnu odštetu na srpsku štetu podržala

Koja odšteta, koja Rusija, prvi svetski rat jebote, o njemu su pisao.

Londonski ugovor je 1915 zaključen, a njega si naveo.

Koja Bugarska pobeda, koja odšteta?

Kulovčić, kad vidi da se izblamirao trči po istoriji da ono malo jada što je nakupio nekako upotrebi da bi se vadio.

Hajd, ko je, u ime Srbije, odbio Londonski ugovor?
gvozden1 gvozden1 10:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Srbija je na Ceru branila svoje žene, sestre, djecu..

I ti?

Tu demagogiju smo već prošli.

A pitanje i za tebe, ako je motivisanost jedino važna, ako je srpska vojska bila motivisana, a jeste, što završi u Albaniji?

Da nema možda nešto malo i u snazi protivnika (nemotivisanog)?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:29 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Kakva crna mnogoljudnost, vi ljudi još uvek živite u 80-im (kad smo bili mladi i lepi, bar kako ko). I razmišljate u tada usvojenim floskulama.
Koja mnogoljudnost, 146 miliona na 11 miliona km2, to je oko 13 po km2. S tim što je odnos 125 miliona u evropskom delu i jedva 21 milion iza Urala, tako nekako.

146 miliona je još uvek 3.5x više od 40 miliona. Pet puta veći vojni budžet kao prednost Rusije se dosta istopio zahvaljujući Zapadu, na stranu što se izgleda taj 5x veći budžet troši ne baš najsretnije.


moj je utisak da nato ispod stola Ukrajinu pomaže tako žestoko da se tu samo o tome radi..
ničem drugom..
ne čini mi se da je Rusija nit nešto tu posevno miskalskulisala (osim možda ako su stvarno očekivali da ih dočekaju cvjećem), nit da ima kadrovske probleme, nit strateške nit išta..
nego da ih ovi podrivaju tehnikom i ekspertizom i da prosto ne ratuju protiv UKR nego US.. i to ti je onda to..
US je ipak ozbiljniji igrač od Rusije, vježbaju jelda decenijama..
samo kad se sjetim kako su u Bosni preokrenuli situacija za bukvalno dva i po dana jeza me prođe.. to što ti misliš da to držiš to je samo tako zato što oni nisu odlučili da uzmu sebi.. kad odluče možeš samo da se spakuješ..
sad jeste ta nuklearka nezgodan posao..
no meni juče izađe na twitaću priča o Japancu koji je preživio i Hirošimu i Nagasaki (roknulo ga tamo a on jadan sjeo na voz pa otišao ovamo)..
slučajnost drugovi.. khem daaaa... šanse da će negdje da je roknu čini mi se rastu na dnevnoj bazi..
jedino onaj zemljanin pametan otišao kud treba
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:31 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Srbija je na Ceru branila svoje žene, sestre, djecu..

I ti?

Tu demagogiju smo već prošli.

A pitanje i za tebe, ako je motivisanost jedino važna, ako je srpska vojska bila motivisana, a jeste, što završi u Albaniji?

Da nema možda nešto malo i u snazi protivnika (nemotivisanog)?


evo upravo ispod to rekoh, to je jasno ko dan da oni ratuju protiv US.. ja samo mogu misliti kako ti komandni centri po Ukrajini sada izgledaju..
tu neće pomoći puno motiv, i jeste paralela sa Albanijom..
po meni je motiv bitan zbog kasnijeg razvoja događaja..
meni se čini da kako vrijeme prolazi raste šansa za raspad Rusije a ja se tome (s putinom ili ne) ne radujem, mislim da ne može dobro da završi a valjda malo i emotivno navijam da Rusija opstane
gvozden1 gvozden1 10:39 09.10.2022

Re: Roknuli im most

. ja samo mogu misliti kako ti komandni centri po Ukrajini sada izgledaju

Pa jadno, verujem.
Sedi Amer, i na svako ukrajinsko, izgibosmo, kaže, ćuti, Ukrajina ima da gori, Ukrajinci da ginu, a smisličemo priču o junaštvu.

Da li će uspeti Ameri, ne znam, ali se bogu milim sa ne uspeju.

A nada je i to što su u Bosni mogli šta su hteli, da bombarduju, da zavću ruke svima, o se ipak ne, plus ovde mora da se gine masovnije.
A i Ukrajinci vole da žive.
gedza.73 gedza.73 10:49 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Koja odšteta, koja Rusija, prvi svetski rat jebote, o njemu su pisao.


Napisao si da su saveznici uzimali srpske teritorije i davali Bugarima pa sam te ja podsetio da su u srpskoj istoriji to radili Rusi (u više navrata). I Švabe.

Pošto vidim da ti mnogo znaš koja je to organizacija iz Rusije skupljala novac za srpsku decu? Koji je to grad u Rusiji primio srpsku siročad? U kojoj su se to ruskoj školi školovala srpska deca tokom rata?

Ono što ja znam da su Francuzi (Tulon) aplauzima dočekivali srpsku decu i srpske izbeglice, da su katolički Francuzi sa Srbima proslavljali pravoslavni Uskrs, da je srpska majka (ne Ceca) Darinka Grujić Radović uz pomoć Džona Frotingema organizovala Srpsko-američki dečji dom koji je od donacija skupljenih u SAD pomgao Srbima, da je Srbin u Beogradu napravio zgradu i po imenu škotskog broda koji je Srbe spašavao



Hajd, ko je, u ime Srbije, odbio Londonski ugovor?

Ti postaviš link u kome se kaže kako istočno od Vardara stanovnici nisu bili svesni svoje nacionalne opredeljenosti. Ti si tvrdio kako su tu oblast Rusi mogli da daju BUgarima bez da oštete Srbe. Sad kad su to isto uradili zapadni saveznici (bez da poput Rusa Niš i jug Srbije poklone Bugarima) ali su nam ponudili druge krajeve sa srpskim stanovništvom što je odbio Pašić ti odjednom tvrdiš kako su nam neprijatelji.

Apsolutno istu ponudu tumačiš na potpuno dva različita načina jer si na strani MOksve. pa nije uopšte pogrešio Garašanin koga si citirao (a nisi razumeo šta tamo piše) kad je rekao da vi rusofili koji radite za ruske interese niste srpske patriote.

pronaći ću ti govor Pašića u Skupštini kad govori protiv železnice jer je to bilo u interesu Rusije ali protiv interesa Srbije.
maksa83 maksa83 10:57 09.10.2022

Re: Roknuli im most

pronaći ću ti govor Pašića u Skupštini kad govori protiv železnice jer je to bilo u interesu Rusije ali protiv interesa Srbije.

Dvestogodišnji Dan Mrmota.
vcucko vcucko 11:01 09.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
vcucko
Rat je pre svega težak fizički posao. Naravno psihofizički, ali kažem, između ostalog i zato postoje dosijei

E, ovo sam hteo da prokomentarišem.

Ne verujem da je ovde iko sem Predatora i Crosa bio u čizmama mesec dana - bez izuvanja, i da zna kako to izgleda.

Prisutan.
Jesen '91., pravac Tovarnik - Ilača - Orolik, nekad i desno za Negoslavce.
Dopunski VES vozač, sredstvo dajc.
gvozden1 gvozden1 11:04 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Napisao si da su saveznici uzimali srpske teritorije i davali Bugarima

Devetsto petnaesta, Ej, razumi da ne znaš i da si lupao, pokrij se i ćuti.
maksa83 maksa83 11:05 09.10.2022

Re: Roknuli im most

jedino onaj zemljanin pametan otišao kud treba

Jesda, možda ga od globalnog otopljavanja koje će da mu potopi ostrvo zaštiti nuklearna zima.
maksa83 maksa83 11:09 09.10.2022

Re: Roknuli im most

ne čini mi se da je Rusija nit nešto tu posevno miskalskulisala (osim možda ako su stvarno očekivali da ih dočekaju cvjećem), nit da ima kadrovske probleme, nit strateške nit išta..

Jeste miskalkulisala, prvo je precenila sopstvenu vojsku i situaciju na terenu, a onda je potcenila i Ukrajinsku vojsku nabildovanu pre svega NATO realtime obaveštajnim podacima. To da ti znaš gde je neprijatelj mnogo pre nego što on zna gde si ti je pola posla. Još ako imaš nešto da ga spajčiš iz pičke materine, ćaozdrao.
gedza.73 gedza.73 11:29 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Napisao si da su saveznici uzimali srpske teritorije i davali Bugarima

Devetsto petnaesta, Ej, razumi da ne znaš i da si lupao, pokrij se i ćuti.

Svi ovi događaji koje navodim se bukvalno dešavaju u jednoj generaciji političara.
Al ajmo korak po korak.

Ti si tvrdio kako narod istočno od Vardara je nacionalno neopredeljen pa je poptuno opravdano što su Rusi te delove priključili Bugarskoj.

Samo trideset i kusur godina kasnije to poptuno isto rade zapadnjaci i ti tvrdiš, za isto, kako su nas izdali i prodali.

Iako u prvom slučaju su ti Rusi dali Bugarima NIš i ceo jug Srbije a u drugom si dobijao delove BiH, Vojvodine pa čak i Slavnije.

Druže Gvozdene ako ovo nije uvlakaštvo na sopstvenu štetu a zarad interesa Moskve ja stvarno ne znam šta je.

gedza.73 gedza.73 11:31 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Dvestogodišnji Dan Mrmota.

Teška srca priznajem kako si u pravu. Bilo mi je lakše da okrivim komuniste (oni su jedino dobili punu slobodu pa su uspeli da unište i opoziciju i institucij i kompromituju socijaldemokratske ideje) ali izgleda da je ta genetska matrica starija od komunista i da nas uništava kako tada tako i danas.
gvozden1 gvozden1 11:35 09.10.2022

Re: Roknuli im most

ajmo korak po korak

Ajmo.
Prvo si tvrdio da su saveznici odbijali da prihvate srpsku vojsku na albanskoj obali zato što je Srbija odbila londonski sporazum.

Ajd to da razjasnimo.

Kad ga je odbila, ko ga je odbio i kako ga je odbila?
gedza.73 gedza.73 11:44 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden
Prvo si tvrdio da su saveznici odbijali da prihvate srpsku vojsku na albanskoj obali zato što je Srbija odbila londonski sporazum.

Italijani su držali brodove na italijanskoj obali zbog Dalmacije. NJihovi istoričari se i danas pitaju šta je to trebalo Srbiji i koji je srpski interes da se bori za hrvatsku Dalmaciju. Kad ono Pašić drži stranu Rusiji.
Ajmo.

Nisi odgovorio. A ja mogu ponovo do besvesti. Oblast istočno od Vardara ti Rusi (koja nije komunistička nego carska) daju Bugarima (i pride ti oduzimaju čisto srpske krajeve) što je tebi dobro jer to rade Rusi za ruske interese a kad teritoriju istočno od Vardara daju zapadnjaci Bugarima (ne oduzimajući ti jug Srbije) a tebi daju BiH, Vojvodinu, Slavnojiu i izlaz na more ti tvrdiš kako je to protiv naših interesa.

Kad prvo odgovoriš na ovo, jer si naveo čistu laž u svom komentaru a i nije ti prva, onda idemo dalje.




gvozden1 gvozden1 11:45 09.10.2022

Re: Roknuli im most

. NJihovi istoričari se i danas pitaju šta je to trebalo Srbiji i koji je srpski interes da se bori za hrvatsku Dalmaciju.

Dobro, oni se čude.
A kad i kako je Srbija odbila londonski sporazum?
gedza.73 gedza.73 11:51 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A kad i kako je Srbija odbila londonski sporazum?

Nisam napisao da je Srbija odbila Londonski sporazum nego da ima veze 'sa našim odbijanjem kome će da pripadne Dalmacija i Istra'.
Ovako je napisano 'veza sa Londonskim sporazumom' i 'naše odbijanje'
Da to nema veze sa Londonskim sporazumom i našim odbijanjem kome će da pripadne Dalmacija i Istra?

Akcenat na 'Dalmacija i Istra' i da je to razlog što italijanski brodovi nisu krenulu po srpsku vojsku

Aj sad ti.
Milan Novković Milan Novković 11:53 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
ne čini mi se da je Rusija nit nešto tu posevno miskalskulisala (osim možda ako su stvarno očekivali da ih dočekaju cvjećem), nit da ima kadrovske probleme, nit strateške nit išta..

Jeste miskalkulisala, prvo je precenila sopstvenu vojsku i situaciju na terenu, a onda je potcenila i Ukrajinsku vojsku nabildovanu pre svega NATO realtime obaveštajnim podacima. To da ti znaš gde je neprijatelj mnogo pre nego što on zna gde si ti je pola posla. Još ako imaš nešto da ga spajčiš iz pičke materine, ćaozdrao.

Istina je, skoro sigurno, daleko od toga.

Evo ga - jedan od N fragmenata priče u ovom videou, on se prosto jutros pojavio, da ne tražem druge - slična je priča.

Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

... a ostalo je, .... igra u toku, sa sitnim obrtima tu i tamo, ok.

(ovaj je West Point, PhD, ... nije Srkijev "pedofil", taj je neki drugi... )

predatortz predatortz 11:56 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ne verujem da je ovde iko sem Predatora i Crosa bio u čizmama mesec dana - bez izuvanja, i da zna kako to izgleda.


Moj rekord je 54! Mart-maj 1993. Krenuli od Skelana, pa u brda. Preko dana pretres terena i razbijanje zaostalih grupica neprijatelja, noću kružna odbrana i nešto malo sna.
Spavanje u srušenim i zapaljenim kućama. Hrana? Bog nas pogledao da smo u jedinici imali mesara, a taj kraj je poznat kao stočarski. Stada ovaca lutaju besciljno, napadaju ih psi koji su se organizovali u čopore.
Sela, srpska i muslimanska, potpuno spaljena.
Ko je išao na Taru, pa bacao pogled preko Drine i jezera, zna o kakvom se terenu radi.

Svi smo smršali do neprepoznatljivosti, niko se nije brijao. Pranja nekog je bilo, ali to se ne bi moglo nazvati kupanjem.

Kada smo se vratili, više smo ličili na zveri nego na ljude.

Kako sam izgledao najbolje će vam pokazati situacija kada sam, po izlasku iz kamiona, video tetku, maminu rođenu sestru. Kada sam krenuo da je pozdravim, počela je da se izmiče u rikverc.
Kada me je prepoznala, kaže po očima, briznula je u plač!

Eto...

A kad se već otvaram, a malo se dotiče i domaćinove teme, znate li šta je u tom jadu ostavilo najjači utisak na mene? I jedan od najjačih utisaka iz rata?

Mačka!

Ja i saborac na straži, onoj najgadnijoj od 3 do pet. Pred svitanje je mrak najgušći. Sedimo zaklonjeni za neku podzidu, ćutimo i osluškujemo.
Kreće plač! Kunem vam se svime - plač bebe! Jecanje! Okolo se samo nazire poneki odžak koji štrči iz srušene kuće.
Neviđena jeza kreće uz kičmu! Nije strah, strah je drugačiji. Šok!
Mačka, za koje je poznato da se više vežu za kuću nego za vlasnika, plače na zgarištu.

Da je zapucalo, da su nas napali, deset puta bi nam lakše bilo! To, jebiga, očekuješ.
Za ovo nisi treniran!
gvozden1 gvozden1 12:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Akcenat na 'Dalmacija i Istra

A da ono Londonski sporazum zanemarimo, jer je kuluvčić shvatio (konačno) da je lupetao, pa bi da toga nema:)

Aj sad ti

Ajd, odbijanje da se pomogne "savezniku" koji se nalazi u bezizlaznoj situaciji, veze blage nema ni sa Istrom ni Dalmacijom, već isključivo sa nezainteresovanosti za Srbiju i srpsku vojsku pošto su verovali da je to gotova stvar.

Ne može da im koristi , pa da nemaju razloga da rizikuju .

Sve to, istoričaru, piše negde, vrlo precizno i vrlo direktno, ali ne nadaj se da ću s tobom o tome, jer ti to ne možeš da razumeš.


A posebno ne jer je u tom periodu uloga Rusije izrazito prosrpska, što tebi, i ovim tvojim novim istomišljenicima (kojima si se ti prišljamčio, oni su makar to što jesu oduvek) nikako ne odgovara, pa ćeš, jasno je, pominjati bilo šta što si kljucnuo na internetu, bez ikakvog smisla i konteksta, samo da bi im se, tima sa kojima se sada njušiš, dodvorio.

Klasika moj Gedžo, klasika, poturica je uvek bio gori od Turčina.
maksa83 maksa83 12:19 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

Molim te objasni mi kako će Rusija koja bukvalno ima 5x manje svega od NATO da ga iskrvari a da se vojno ne samospali u procesu, pri čemu je u međuvremenu NATO dobio još dve zemlje.

EU se raspada, Nemci umiru od gladi (oni veštiji preživljavaju preturajući po kontejnerima, a pitanje je dokle će, pošto te kontejnere nema više ko čime da puni), NATO na kolenima, vakcine kose čovečanstvo...
maksa83 maksa83 12:20 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ja i saborac na straži, onoj najgadnijoj id 3 do pet. Pred svitanje je mrak najgušći. Sedimo zaklonjeni za neku podzidu, ćutimo i osluškujemo.
Kreće plač! Kunem vam se svime - plač bebe! Jecanje! Okolo se samo nazire poneki odžak koji štrči iz srušene kuće.
Neviđena jeza kreće uz kičmu! Nije strah, strah je drugačiji. Šok!
Mačka, za koje je poznato da se više vežu za kuću nego za vlasnika, pkače na zgarištu.

To što si čuo i video je, evo sad da znaš - mačka u teranju.
predatortz predatortz 12:21 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Ja i saborac na straži, onoj najgadnijoj id 3 do pet. Pred svitanje je mrak najgušći. Sedimo zaklonjeni za neku podzidu, ćutimo i osluškujemo.
Kreće plač! Kunem vam se svime - plač bebe! Jecanje! Okolo se samo nazire poneki odžak koji štrči iz srušene kuće.
Neviđena jeza kreće uz kičmu! Nije strah, strah je drugačiji. Šok!
Mačka, za koje je poznato da se više vežu za kuću nego za vlasnika, pkače na zgarištu.

To je, evo sad da znaš - mačka u teranju.


Teško da se teraju početkom maja.
maksa83 maksa83 12:23 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Teško da se teraju početkom maja.

Bogami se teraju kad god oćeš od februara do jeseni, ja te zvuke čujem ponekad kod mene u ulici a nema zgarišta.

Edit: dozvoljavam da je to bio neki specijalni slučaj kada je mačka bila uznemirena ili duboko nesrećna, ali ponavljam - čućeš to i bez rata, i kod ženki to znači to što rekoh.
predatortz predatortz 12:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Teško da se teraju početkom maja.

Bogami se teraju kad god oćeš od februara do jeseni, ja te zvuke čujem ponekad kod mene u ulici a nema zgarišta.



Dobro, ja se tebi divim.
Rekoh, kakvu je emociju to izazvalo kod mene. Jaku, pamtim je i danas. Te jecaje i ceo ambijent.

Ti bi znao da je u teranju, rekao bi joj šic, opajdaro!

Na mene je delovalo tako kako sam napisao i poslednja stvar koja mi je tada padala na pamet je da je teranje u pitanju.

Možda su mi živci bili tanki tih dana, ko zna...
maksa83 maksa83 12:31 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Dobro, ja se tebi divim.
Rekoh, kakvu je emociju to izazvalo kod mene. Jaku, pamtim je i danas. Te jecaje i ceo ambijent.

Ti bi znao da je u teranju, rekao bi joj šic, opajdaro!

Ne bih joj rekao ništa slično, ali jasno mi je o čemu pričaš, jednom sam na nekoj ogradi video mačiće i prišao sam im ali nisam video majku koja je sedela u senci odmah pored. Kad sam im prišao pustila je kiai koji me je zaledio u mestu i samo sam polako odstupio.
Milan Novković Milan Novković 12:38 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

Molim te objasni mi kako će Rusija koja bukvalno ima 5x manje svega od NATO da ga iskrvari a da se vojno ne samospali u procesu, pri čemu je u međuvremenu NATO dobio još dve zemlje.

EU se raspada, Nemci umiru od gladi (oni veštiji preživljavaju preturajući po kontejnerima, a pitanje je dokle će, pošto te kontejnere nema više ko čime da puni), NATO na kolenima, vakcine kose čovečanstvo...

Ovo bolodovano je "pojačano" beyond recognition, samo da skrenem pažnju na šeme i obrasce u diskusijama (u zapadnoj Ekonomiji to divno opisuje Michael Hudson u J is for Junk Economics: A GUIDE TO REALITY IN AN AGE OF DECEPTION - ... "is an A-to-Z guide that explains how the world economy really works – and who the winners and losers are. The book includes more than 400 concise and acerbic entries, several essays, and a full topic index. Expanding on KILLING THE HOST: HOW FINANCIAL PARASITES AND DEBT DESTROY THE GLOBAL ECONOMY, Prof. Hudson’s new book covers contemporary terms that are misleading or poorly understood as well as many important concepts that have been abandoned – many on purpose – from the long history of political economy.

Two key concepts are RENT THEORY and DEBT, which explain how Unearned Income and the Financial Sector impoverish governments and populations the world over as power and riches flow upward into the hands of the few. Several additional essays provide background for key points and explore today's uncertain political and economic environment.

To understand what’s really going on, it's not necessary to re-invent the wheel; the major issues that guide healthy economies were known to the Ancients and were expanded upon by the classical economists of the 18th and 19th centuries, including Adam Smith, David Ricardo, John Stuart Mill, E. Peshine Smith, Simon Patten, Karl Marx, Thorstein Veblen, and others of many political stripes whose aim was to leave the brutal legacy of feudalism behind. Their ideas and principles are brought back into the spotlight here. It is hoped that this book will deconstruct today's “value-free," watered-down and deceptive economics that favor the wealthy, allowing the next generation to create a successful economy with proper checks and balances that will benefit everyone. This is a book you will want to refer to again and again....
".

Nači kad kažem da su ovi ini oni sa zapada "fucked", to ne znači ovo tvoje o kontejnerima (osim UK, tu znači, bukvalno, gore na sever kad odeš)

Neboldovano - u nižim, lower grade war šemama i strategemama ovo 5x uopšte nije tačno, naprativ, istina je obrnuta - NATO se iscedio.

A na višem sferama, ok, US sasvim repsectable, ali neće dati Ukrajincima, npr, pametne projektile koji dalje dobacuju da ne bi ušli u ravan koja im ne odgovara - gde i njima počinju da se dešavaju boNbice na domaćem terenu (informisani govore kako im to Rusi otvoreno kažu po pentagosnkim back kanalima, koji sasvim lepo rade, state departement su "ovce".

U stvari US strategija je lepo opisana nekoliko godina pre rata, u nesumnjivoj RAND publikaciji (na sajtu im je, bar bila):

"U.S. in Damning Admission of Long-Planning War Against Russia - The United States and its allies are guilty of perpetrating a deliberate war of aggression against Russia that has long been in the planning works...

...

Among a list of “cost-imposing options” (see our SCF graphic) urged by the Rand authors to be meted out against Russia were:

Providing lethal military aid to Ukraine (nači doc je iz 2019
Mobilizing European NATO members
Imposing deeper trade and economic sanctions
Increasing U.S. energy production for export to Europe
Expanding Europe’s import infrastructure to receive U.S. liquefied natural gas (LNG) supplies ...


"

Bukvalno me mrzi da linkujem članak pošto sam priču i okolinu preilagao više puta, RAND doc bar 3 puta (sa njihovog sajta)... (‘Overextending and Unbalancing Russia’ and published in April 2019)
benedykt benedykt 12:49 09.10.2022

Re: Raspad

literatesa
Da li sam dobro razumjela u ovih par komentara, dokazujete da je ruska vojska jača i brojnija jer je motivisana uništavanjem Ukrajine od Ukrajinaca, malobrojnih i plašljivih?

To za vojsku su već varijante koje polako klize u tzv Wunderwaffe kategoriju, ali ono što je realno najgore je što je ta monstruozna a la Gebels propaganda koja tamo gruva li gruva i to 24/7, bukvalno isprala mozak običnim ljudima. Evo ovo na slici je konverzacija u Rusiji od pre par dana…


-Treba lansirati raketu sa nuklearnom bojevom glavom na Kijev, na Zelenskog.

- Sanja, da li si spreman da zauzvrat na svoju rođenu kuću dobiješ raketu sa nuklearnom bojevom glavom…?!!

- Viktore, spreman sam ako treba.

- Sanja, kome to treba? Tebi? Tvojoj rodbini i prijateljima? Da li zaista želiš da se tvoji najmiliji u sekundi pretvore u pepeo? Za šta? Koji je cilj veći od života tvojih najbližih?

- Treba sve Ukre deukronizovati, da bi prestali da ratuju i ubijaju…!?!



benedykt benedykt 12:57 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

Molim te objasni mi kako će Rusija koja bukvalno ima 5x manje svega od NATO da ga iskrvari a da se vojno ne samospali u procesu, pri čemu je u međuvremenu NATO dobio još dve zemlje.

Plus, Poljska pre par dana zatražila od Amerikanaca da se na njenoj teritoriji razmeste rakete sa nuklearnim bojevim glavama. ”Genijalni” šahista iz Kremlja je opet ”namagarčio” ceo Zapad i NATO pakt…
gvozden1 gvozden1 13:14 09.10.2022

Re: Raspad

bukvalno isprala mozak običnim ljudima

Motivisala ih, hoćeš reći.:)

I šta ja sad da mislim, sa Rusi bezvoljno idu u rat, da beže, demotivisani su, ili su obični ljudi ispravnog mozga rako da bi i sve svoje žrtvovali samo da klovnu smrse konce?
predatortz predatortz 13:18 09.10.2022

Re: Roknuli im most

benedykt
maksa83
Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

Molim te objasni mi kako će Rusija koja bukvalno ima 5x manje svega od NATO da ga iskrvari a da se vojno ne samospali u procesu, pri čemu je u međuvremenu NATO dobio još dve zemlje.

Plus, Poljska pre par dana zatražila od Amerikanaca da se na njenoj teritoriji razmeste rakete sa nuklearnim bojevim glavama. ”Genijalni” šahista iz Kremlja je opet ”namagarčio” ceo Zapad i NATO pakt…


A Poljaci su još genijalniji! Jer su se, a da ih niko nije tukao po ušima, sami namestili da budu prvi na udaru.

Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.


maksa83 maksa83 13:21 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Kako sad gubi na značaju kad već pola godine slušamo kako je Rusija morala da napadne Ukrajinu inače bi dobila "rakete u trbuhu". Sad kad su izgubile na značaju mogu lepo da se povuku, ne?
benedykt benedykt 13:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Milan Novković


Nači kad kažem da su ovi ini oni sa zapada "fucked", to ne znači ovo tvoje o kontejnerima (osim UK, tu znači, bukvalno, gore na sever kad odeš)

Za one koji očigledno ne znaju, ovo je npr slika iz Voronježa od pre nešto manje od dve godine…


Penzioneri se tuku oko proizvoda kojima je istekao rok, i koje su tako ostavili iza marketa za njih otprilike…

Inače, ko van Moskve i Pitera ima 300-400 eura mesečno, njemu cela rodbina što zavidi a što ističe kao primer čoveka koji je baš onako uspeo u životu.

Za to isto vreme dok penzioneri preturaju po kontejnerima li se tuku kao na slici, ovako žive Putinovi satrapi svi do jednog zaposleni u državnoj upravi tj sa zvaničnim primanjima od nekih par hiljada eura mesečno…

predatortz predatortz 13:24 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Kako sad gubi na značaju kad već pola godine slušamo kako je Rusija morala da napadne Ukrajinu inače bi dobila "rakete u trbuhu". Sad kad su izgubile na značaju mogu lepo da se povuku, ne?


Ne bi dobila samo rakete u trbuhu, nego i NATO vojsku na pragu.

Ti stvarno misliš da se Kremlju digao kurac da tek tako, bez ozbiljne analize, napadne Ukrajinu?

Ja sam skloniji tome da verujem da je ovo iznuđen potez, koji Rusija nije povukla sa velikim oduševljenjem.

gvozden1 gvozden1 13:25 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Kako sad gubi na značaju kad već pola godine slušamo kako je Rusija morala da napadne Ukrajinu inače bi dobila "rakete u trbuhu". Sad kad su izgubile na značaju mogu lepo da se povuku, ne?

To kad bude razmešteni.

A evo čitam i da Ameri kažu da će džebane za hirmas biti za još nekoliko meseci, posle neka se sami snalaze.
Meseci?
Zar to nije gotovo?

(Znam, znam, tvoj komentar mi samo bio blizu)
maksa83 maksa83 13:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ti stvarno misliš da se Kremlju digao kurac da tek tako, bez ozbiljne analize, napadne Ukrajinu?

Prema inicijalnim očekivanjima i trenutnim rezultatima reklo bi se da se baš to desilo.
benedykt benedykt 13:30 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
maksa83
Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Kako sad gubi na značaju kad već pola godine slušamo kako je Rusija morala da napadne Ukrajinu inače bi dobila "rakete u trbuhu". Sad kad su izgubile na značaju mogu lepo da se povuku, ne?

To kad bude razmešteni.

A evo čitam i da Ameri kažu da će džebane za hirmas biti za još nekoliko meseci, posle neka se sami snalaze.
Meseci?
Zar to nije gotovo?

(Znam, znam, tvoj komentar mi samo bio blizu)

Gde to tačno izvini čitaš, ili možda misliš kako je nove Himars rakete nemoguće više proizvoditi. Tek je od 1. oktobra krenuo Lend-Lease program tj ovo sve do sada su bile mrvice…
predatortz predatortz 13:33 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Ti stvarno misliš da se Kremlju digao kurac da tek tako, bez ozbiljne analize, napadne Ukrajinu?

Prema inicijalnim očekivanjima i trenutnim rezultatima reklo bi se da se baš to desilo.



Ja ne mislim tako.
A Ukrajina odavno ne vidi ovaj rat. Rat se vodi NATO oružjem, budući da je ukrajinsko uništeno, NATO logistikom, NATO intelidžensom, NATO generali razrađuju strategiju i odobravaju ciljeve. Za složene sisteme su potrebni dobro obučeni specijalisti, verujem da su i oni iz NATO armija, pod firmom instruktora.

Ono što se dešava je već viđeno u istoriji.
Rusi loše igraju prvo poluvreme.
benedykt benedykt 13:36 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
maksa83
Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Kako sad gubi na značaju kad već pola godine slušamo kako je Rusija morala da napadne Ukrajinu inače bi dobila "rakete u trbuhu". Sad kad su izgubile na značaju mogu lepo da se povuku, ne?


Ne bi dobila samo rakete u trbuhu, nego i NATO vojsku na pragu.

Ti stvarno misliš da se Kremlju digao kurac da tek tako, bez ozbiljne analize, napadne Ukrajinu?

Ja sam skloniji tome da verujem da je ovo iznuđen potez, koji Rusija nije povukla sa velikim oduševljenjem.


Upravo su to dobili sa napadom na Ukrajinu, koju inače niko nije ni ni hteo da prima u NATO. Sada, Švedska i Finska ulaze u NATO i pri tome se graniče sa Rusijom, a Poljska traži balističke rakete na svojoj teritoriji. Takođe, koliko je ta analiza bila zaista ozbiljna je upravo prvih mesec dana rata najbolje pokazalo. Inače da, bukvalno je već ekipa iz FSB-a sebi bezecovala kuće po Kijevu, odnosno pred početak rata su se dogovarali sa lokalnim ispostavama gde da im ostave ključeve kada za koji dan dođu. Rusija se spremala šest meseci na ukrajinskoj granici sa skoro pa 200.000 vojnika, a da je pri tome pred sam rat Putinov savetnik čak i dogovorio sa Zelenskim u Kijevu da se Ukrajina formalno obavaže na neutralnost. Međutim, Putin je mislio da mu je to malo, odnosno da može za tri dana da osvoji Kijev i postavi Januka i Carjova na vlast…
gvozden1 gvozden1 13:39 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Gde to tačno izvini čitaš

Pre dva minuta, na ovom istom mestu gde pišemo
"
SAD uskoro neće moći da isporučuju Ukrajini neke vrste municije, izjavio je bivši pukovnik pomorske pešadije Oružanih snaga SAD Mark Kansian."
predatortz predatortz 13:41 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Gde to tačno izvini čitaš

Pre dva minuta, na ovom istom mestu gde pišemo
"
SAD uskoro neće moći da isporučuju Ukrajini neke vrste municije, izjavio je bivši pukovnik pomorske pešadije Oružanih snaga SAD Mark Kansian."


Mislim da će ruski odgovor posle jučerašnjeg napada na most koji Krim povezuje sa ruskim kopnom biti totalno uništenje ukrajinske komunikacione infrastrukture na zapadu zemlje.

benedykt benedykt 13:47 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
benedykt
maksa83
Rusija is:
- Bleeding Ukraine white (denacifikacija, demilitarizacija)
- Bleeding NATO, West white (re-definicija šire evropske security arhitekture) - ovo ne može preko noći, moraš da ih "potrošiš" prvo.

Molim te objasni mi kako će Rusija koja bukvalno ima 5x manje svega od NATO da ga iskrvari a da se vojno ne samospali u procesu, pri čemu je u međuvremenu NATO dobio još dve zemlje.

Plus, Poljska pre par dana zatražila od Amerikanaca da se na njenoj teritoriji razmeste rakete sa nuklearnim bojevim glavama. ”Genijalni” šahista iz Kremlja je opet ”namagarčio” ceo Zapad i NATO pakt…


A Poljaci su još genijalniji! Jer su se, a da ih niko nije tukao po ušima, sami namestili da budu prvi na udaru.

Nego, taj razmeštaj gubi na značaju kada znaš da sa podmornica iz međunarodnih voda može biti zbrisano mnogo toga.

Ukoliko taj razmeštaj nije bitan, zašto je onda Rusija kukala i pričala o tome dan i noć pominjući Ukrajinu i vreme za koje balistička raketa doleće do Moskve...?! Nigde od vremena posle drugog svetskog rata kada su Amerikanci postavili balističke rakete u par zemalja Evrope, se nije razmestilo ništa novo.
Dakle, niko od novih NATO članica iz Istočne Evrope nije imao bilo šta slično do sada, plus sve do Krima i Donbasa 2014. praktično niti jedan jedini američki vojnik ili vojnik ostalih NATO država nije bio razmešten u novoprimljene članice. Amerika je naime posle kraja Hladnog rata povukla sve svoje tenkove iz Evrope i tipa 6/7 svih svojih trupa. Tako je bilo do pre osam godina, onda su razmestili dodatnih 5.000 vojnika u zemlje Baltika pretežno, a sada je sve otišlo u majčinu. Čemu…?!? Da bi Putin imao ukrajinskog Lukašenka…?!

Zaklao se vo za pola kila mesa, a posle će kada sve ode u provaliju u samoj Rusiji, da neko drugi bude kriv. Ovo sada za Rusiju ne valja, i to ne valja ni najmanje…
maksa83 maksa83 13:50 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ono što se dešava je već viđeno u istoriji.
Rusi loše igraju prvo poluvreme.

... kontra inicijalnih predviđanja gde je sve trebalo biti rešeno nokautom u petnaestoj sekundi.

A viđeno je u istoriji i da Rusija odigra loše i prvo i drugo poluvreme i popije po pičci kao npr. u rusko - japanskom ratu.

A bilo je i kada su 1939. probali bukvalno i-den-ti-čnu stvar kao sa Ukrajinom da izvedu sa Finskom (osvoje i postave marionetsku vlast) pa su bili malo izbačeni iz Lige Naroda i u procesu pretrpeli ozbiljne gubitke, ali jesu uspeli na kraju da otkinu neke komade Finske sebi. Njihove "performanse" u tom ratu su navele Hitlera da zaključi da je zapravo sejf napasti ih (i zajebao se, kao i svako ko je krenuo u Rusiju peške). Tada inače nije bilo bojevih nuklearnih raketa ali su Rusi ipak tvrdili da moraju to da urade da bi "osigurali svoju granicu", što je naravno bila masna laž pošto su sve vreme imali spremne finske komunjare instruirane u Moskvi koje su spremili da vladaju i čak su ih postavili na vlast na nekoj ograničenoj teritoriji i tvrdili da je to legitimna finska vlada, koja nije dugo potrajala doduše.


maksa83 maksa83 13:52 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ukoliko taj razmeštaj nije bitan, zašto je onda Rusija kukala i pričala o tome dan i noć pominjući Ukrajinu i vreme za koje balistička raketa doleće do Moskve..

Zato što su bukvalno identičnu priču pričali kao pretekst za Zimski rat sa Finskom, samo tad nije bilo raketa ali su ipak nekako bili potencijalno ugroženi da su baš MORALI da napadnu Finsku.
gvozden1 gvozden1 13:53 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Mislim da će ruski odgovor posle jučerašnjeg napada na most koji Krim povezuje sa ruskim kopnom biti totalno uništenje ukrajinske komunikacione infrastrukture na zapadu zemlje.

Zanimljivo je da se o tome malo priča u odnosu na to kog ranga je događaj.

Ili Rusija nešto ozbiljno priprema, ili će da oćuti, nešto slično onom što se desilo sa "Moskvom"

Jedno stoji, da imaju sa čim, i da mogu da dobace dokle hoće, Kijev ili bilo šta drugo, imaju i mogu, i ne nuklearno.

Da li će roknuti, ili stvarno kalkuliše sa tim da izbegavaju civilne žrtve, teško je reći.

A ono sa mostom, način, izvođenje, automobil bomba na mestu gde je mnogo civila koji ne mogu da se sklone, pa klasičan teroristički akt.

Da su to Rusi uradili, al bi svet osuđivao :)
Ovako, evo i ovde, ništa, neki još i slave, onaj robot Emilija npr.
predatortz predatortz 14:01 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Da su to Rusi uradili, al bi svet osuđivao :)
Ovako, evo i ovde, ništa, neki još i slave, onaj robot Emilija npr.


Ja i dalje stojim pri mom prvom stavu - rat Rusa i Ukrajinaca je velika nesreća i niko od nas pravoslavnih Slovena nema razlog za slavlje šta god da se dešava.

Jbga, Zapad je pobedio kako god. U Ukrajini je našao dovoljan broj ološa spremnog da uradi ono što je rađeno u Odesi i na Majdanu i da pokrene kolo smrti.

Jednako kao što je u Crnoj Gori našao dovoljno ljudskog šljama koji će priznati Kosovo i Srbiji pretiti NATO oružjem.

A šljam ko šljam ne bi bio problem trebiti. Nego, stradaju i nevini

Milan Novković Milan Novković 14:03 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83

... kontra inicijalnih predviđanja gde je sve trebalo biti rešeno nokautom u petnaestoj sekundi...

...
maksa83
Ti stvarno misliš da se Kremlju digao kurac da tek tako, bez ozbiljne analize, napadne Ukrajinu?

Prema inicijalnim očekivanjima i trenutnim rezultatima reklo bi se da se baš to desilo.

Pošto svi ovi koje ja čitam kukaju kako ne mogu da isčeprkaju šta je tačno ruska strategija, pošto ćute i kad bi trebali da pričaju ...

... daj neki link, pls, za ovo tvoje, ako može ubidljiv i/ili reputable, koji dopire i do ruskih zvaničnih izvora (ne maskota ala Žirinovskih, Medvedevljevih ..:)

.. a i o trenutnim rezultatiam po gledanju klipa što sam stavio (šifra "bleeding white" - nisi odgledao?! No problemo, daj nešto reputable, ... (CNN i WP, pa ostali gringos tog tipa - ne moraš, tu priučene ukrajinske učiteljice piče analitiku)
maksa83 maksa83 14:15 09.10.2022

Re: Roknuli im most

... daj neki link, pls, za ovo tvoje, ako može ubidljiv i/ili reputable, koji dopire i do ruskih zvaničnih izvora (ne maskota ala Žirinovskih, Medvedevljevih ..:)

Ne znam kakav link očekuješ kada je ceo Putinoljubivi blok ovde a i sama Rusija tvrdila da ne namerava da napadne Ukrajinu nikako, tj. da rata neće ni biti. Onda kada je Rusija ipak napala Ukrajinu ovdašnji Putinoljubivi blok kaže kako je to zapravo Amerika napala Rusiju. Mislim, to je za dva šumeća Eferalgana od 500mg.
gvozden1 gvozden1 14:20 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Jbga, Zapad je pobedio kako god.

Pa i ne mora da bude baš tako, lakše je odrediti sigurne gubitnike nego sigurne dobitnike.

Teško je precizirati šta to Nemačka (zapad) dobija u bilo kom ishodu.
Osim, naravno, u malo verovatnom ishodu da Rusija skroz prsne, pa da se desi onaj scenario Olbrajtove, kad je pričala da nije pošteno da tako malo Rusa drži tako mnogo sirovina i energije.

Amerika očigledno ratuje da bi zadržala poziciju jedinog policajca u svetu, ako se desi da svet bude drugačiji posle ovog, to je i njen poraz.
Ali dovoljno su jaki i beskrupulozni da ratuju sa tuđim topovskim mesom, pa ih pokušavaj da zadrže stanje koje im odgovara i nije preskup.

A gube sigurno Ukrajinci, mi, svi mali koje će ove ludačke cene svega oterati u sirotinju.


maksa83 maksa83 14:23 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A ono sa mostom, način, izvođenje, automobil bomba na mestu gde je mnogo civila koji ne mogu da se sklone, pa klasičan teroristički akt.

Je l' znaš koliko je ljudi stradalo?

Troje.

(Što je otpr. 2000x manje nego što je do sada stradalo ukrajinskih civila, čisto ako ti padne na pamet da bogoradiš nad to troje)

predatortz predatortz 14:25 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
... daj neki link, pls, za ovo tvoje, ako može ubidljiv i/ili reputable, koji dopire i do ruskih zvaničnih izvora (ne maskota ala Žirinovskih, Medvedevljevih ..:)

Ne znam kakav link očekuješ kada je ceo Putinoljubivi blok ovde a i sama Rusija tvrdila da ne namerava da napadne Ukrajinu nikako, tj. da rata neće ni biti. Onda kada je Rusija ipak napala Ukrajinu ovdašnji Putinoljubivi blok kaže kako je to zapravo Amerika napala Rusiju. Mislim, to je za dva šumeća Eferalgana od 500mg.



Kad tako banslizuješ i uprošćavaš stvari, zvuči smešno.

Kad razmisliš da se od kraja Hladnog rata NATO širi ka Rusiji, postavlja se logično pitanje zbog čega.

Kad uzmeš u obzir činjenicu da je Ukrajina imala najkorumpiraniju vlast u Evropi i izuzetno loš standard, postavlja se pitanje koliko su njene odluke zapravo njene odluke?

I što je najvažnije, odakle naprasna želja EU da svojim standardom, rizikujući i ulazak u nuklearni sukob sa Rusima, brani najkorumpiraniju zemlju Evrope?

Zašto bi Nemac, odjednom, dobio volju da osiromaši, ulazi u niz hladnih zima, energente sa čvrstim i povoljnim ugovorima počne da plaća do tri puta skuplje, da rizikuje propast vlastite industrije zbog toga, a sve da bi branio Ukrajinca koji je svojski krao svoju državu?

Meni to ne deluje logično. Tebi?

Mnogo je tu pitanja, pa odgovori koje nudiš deluju banalno.
gvozden1 gvozden1 14:26 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Je l' znaš koliko je ljudi stradalo?

Troje.

A po tome se meri da li je terorizam ili ne?

Još samo reci da je tako malo ljudi poginulo zbog precizne matematike Ukrajinaca kad su računali u kom tačno trenutku da roknu.
Sačekali da prođe autobus, verovatno
maksa83 maksa83 14:37 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Kad tako banslizuješ i uprošćavaš stvari, zvuči smešno.

Zvučalo je smešno i kada se dešavalo baš tako kako sam napisao (mogu da ti dam linkove) a zapravo je tragično koja količina slepila ovde prostiče iz kompleksa zbog izgubljenih ratova a koji će biti zalečeni ruskim maltretiranjem susednih zemalja koje ne bi da budu još jedna Belorusija.

Mnogo je tu pitanja, pa odgovori koje nudiš deluju banalno.

Postavio si gomilu opštemestaških pitanja i verovatno sam odgovorio u svojoj glavi i zaključio da su moji odgovori banalni? Hean faking Šodan...

maksa83 maksa83 14:40 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A po tome se meri da li je terorizam ili ne?

Još samo reci da je tako malo ljudi poginulo zbog precizne matematike Ukrajinaca kad su računali u kom tačno trenutku da roknu.
Sačekali da prođe autobus, verovatno

To ti je matematika.

Ćutao si oko 6000 ukrajinskih civila a zabrinuo si se nad ruska 3. Ovi im razaraju zemlju a tebe muči neosuđeni terorizam.
gvozden1 gvozden1 14:43 09.10.2022

Re: Roknuli im most

kada se dešavalo baš tako kako sam napisao

Kako, neko kao tajnu držao plan o napadu na drugu državu do dana kad ju je napao?
Baš bezobrazno i neočekivano.

kompleksa zbog izgubljenih ratova

Ovo je najbolje, kažeš nešto što se ne može ničim dokazati i nikako demantovali, i sto posto si u pravu.

Jer, ako nije tako dokaži, a ja ću samo da kažem da jeste.
predatortz predatortz 14:45 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Postavio si gomilu opštemestaških pitanja i verovatno sam odgovorio u svojoj glavi i zaključio da su moji odgovori banalni?


Pa dobro, odgovori mi ti. Šta to odjednom nagoni udobno uljuljkanog Nemca, situiranog, u sigurnoj i stabilnoj državi, sa izvesnim poslom i solidnim primanjem, da žrtvuje sve to zarad korumpiranog Ukrajinca?

gvozden1 gvozden1 14:52 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ćutao si oko 6000 ukrajinskih civila a zabrinuo si se nad ruska 3.

Nemoj Makso tako, nisko je, možeš ti to bolje.

Nigde nisam pomenuo tri civila za kojim žalim, pričao sam o aktu koji uključuje automobil bombu na mestu gde nikakve vojske nema.

To određuje da li je nešto terorizam ili nije, a ne broj poginulih civila.

Može da pogine i trista civila a da to ne bude terorizam, i da ne pogine ni jedan, a da bude.

Ako neko postavi top u bolnicu, a njegov protivnik gađa tu bolnicu i izgine trista civila, to nije terorizam, to je li legitiman, nekažnjiv postupak.

Kriv je onaj ko je postavio top, ne onaj ko je gađao.

To je dogovoreno, potpisano, to svi znaju, pa ko tu postavi top, kriv je.


A ko se detonira na pijaci, ili automobil bombu postavi na most gde nikakvih dejstava niti vojske nema, taj je terorista pa i ako niko ne pogine.
benedykt benedykt 15:19 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Gde to tačno izvini čitaš

Pre dva minuta, na ovom istom mestu gde pišemo
"
SAD uskoro neće moći da isporučuju Ukrajini neke vrste municije, izjavio je bivši pukovnik pomorske pešadije Oružanih snaga SAD Mark Kansian."

Mark Kansian je koliko znam analitičar, odnosno priča jedino u svoje ime. Na sve to se inače javio i Pentagon, pa je njihov portparol rekao ovo…
Pentagon radi sa industrijom na ubrzanom obnavljanju iscrpljenih zaliha, ovo uključuje obezbeđivanje sredstava za kupovinu dodatne opreme, postavljanje novih proizvodnih linija i podršku koja bi obezbedila dodatne smene u pogonima...


Prema tome, samo je pitanje dobre volje ili bolje reći interesa da to i dalje rade, a sve ostalo je samo stvar tehnikalija koje se daju srediti…
benedykt benedykt 15:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Ukoliko taj razmeštaj nije bitan, zašto je onda Rusija kukala i pričala o tome dan i noć pominjući Ukrajinu i vreme za koje balistička raketa doleće do Moskve..

Zato što su bukvalno identičnu priču pričali kao pretekst za Zimski rat sa Finskom, samo tad nije bilo raketa ali su ipak nekako bili potencijalno ugroženi da su baš MORALI da napadnu Finsku.

I posle se svi kao čude i traže grandiozne zavere u tome što su bukvalno svi u ruskom komšiluku ka Zapadu odjednom postali članovi NATO-a. Plakali kumili na kolenima samo da ih prime, jer za njih tamo je to bila jedina garancija da opet neće da popiju ”oslobađanje” u režiji Moskve. Potpuno su inače isto i tada kada su krenuli na Finsku, kao i sada sa Ukrajinom, već unapred spremili svoju marionetsku ekipu koju će da postave da vlada tamo…
gvozden1 gvozden1 15:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

a sve ostalo je samo stvar tehnikalija koje se daju srediti…

Ne može Amerika više, nema para, gotova je :)

Poenta je u mesecima, dakle kraj je daleko, pa su sva oduševljavanha tipa, prsla je Rusija, klovn je u ofanzivi, jači je, i sve to, prilično besmislena.
Po viđenju Amerike makar.
maksa83 maksa83 15:30 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Pa dobro, odgovori mi ti. Šta to odjednom nagoni udobno uljuljkanog Nemca, situiranog, u sigurnoj i stabilnoj državi, sa izvesnim poslom i solidnim primanjem, da žrtvuje sve to zarad korumpiranog Ukrajinca?

Kada bih prihvatio taj tvoj "korumpirani Ukrajinac" i "situirani Nemac" narativ odgovorio bih ti da se u sve umešao "pijani Rus" sa svojim idejama o tome kako treba da izgleda njegov komšiluk i da njemu više odgovara ta taj Ujkrajinac ostane korumpiran. Ispostavilo se da je Ukrajincu malo dosadilo da bude korumpiran i onda već neku deceniju hoće da bude deo zajednice gde je ta korupcija možda ne baš iskorenjena, ali svakako nije podrazumevan način funkcionisanja društva. I onda se Pijani Rus rastužio.

Mislim, ako ćemo da razgovaramo u tim terminima.

maksa83 maksa83 15:35 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Nigde nisam pomenuo tri civila za kojim žalim, pričao sam o aktu koji uključuje automobil bombu na mestu gde nikakve vojske nema.

Je l' nešto terorizam ili nije uopšte ne odlučuje to ko se negde zatekao. Ako nastaviš da insisitraš u tom smeru onda ni OVK nije bila teroristička organizacija dok god su napadali samo vojsku i policiju, kao što ni Hamasova akcija nije terorizam dok god su u pitanju izraelski vojnici, a ni Keljmendi nije bio terorista zato što je pobio vojnike.
predatortz predatortz 15:38 09.10.2022

Re: Roknuli im most

se da je Ukrajincu malo dosadilo da bude korumpiran i onda već neku deceniju hoće da bude deo zajednice gde je ta korupcija možda ne baš iskorenjena, ali svakako nije



No, i dalje ne vidim što bi Nemac rizikovao jer je Ukrajincu dosadilo da krade svoju zemlju i šta Nemac tim dobija pa da rizikuje bukvalno sve...
benedykt benedykt 15:40 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz

Da su to Rusi uradili, al bi svet osuđivao :)
Ovako, evo i ovde, ništa, neki još i slave, onaj robot Emilija npr.


Ja i dalje stojim pri mom prvom stavu - rat Rusa i Ukrajinaca je velika nesreća i niko od nas pravoslavnih Slovena nema razlog za slavlje šta god da se dešava.

Upravo tako, jer je ovo propast ali u kompletu, gde će i jedni i drugi da vuku gadne posledice ne godinama već decenijama. Kome je ovo trebalo, sem onima u Kremlju i to zato što su se istripovali da ih zaista čeka cveće i oduševljena masa kada osvoje Kijev za nedelju dana maksimalno. Lepo je general Ivašov, dakle najtvrđa moguća patriotsko-antizapadna opcija, upozoravao polovinom februara da se ne može naterati Ukrajina da voli Rusiju na silu, i da ako Rusija napadne da će tako izgubiti Ukrajinu ali za sva vremena bukvalno…
gvozden1 gvozden1 15:42 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Je l' nešto terorizam ili nije uopšte ne odlučuje to ko se negde zatekao

Naravno, to ne zavisi od onih koji su se zatekli, nego od onoga ko neki akt vrši.
Ako nastaviš da insisitraš u tom smeru onda ni OVK nije bila teroristička organizacija dok god su napadali samo vojsku i policiju, kao što ni Hamasova akcija nije terorizam dok god su u pitanju izraelski vojnici, a ni Keljmendi nije bio terorista zato što je pobio vojnike.

Ovo ostalo, osim Keljmendija, se može posmatrati i na jedan i na drugi način, ali automobil bomba, pa to je sinonim za terorizam.
Bio do sad, ali pošto su Ukrajinci u pitanju i da više nije :)

Što bre gaziš osnovne principe zbog klovna nekog?
maksa83 maksa83 15:45 09.10.2022

Re: Roknuli im most

No, i dalje ne vidim što bi Nemac rizikovao jer je Ukrajincu dosadilo da krade svoju zemlju i šta Nemac tim dobija pa da rizikuje bukvalno sve...

Taj "Nemac", "Ukrajinac" narativ je besmislen, nemoguć je ozbiljan razgovor na taj način.

Nemac je siturian, Ukrajinac korumpiran, Rus je pijan, a Srbin naravno kao i u svakom vicu najpametniji.
predatortz predatortz 15:50 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
No, i dalje ne vidim što bi Nemac rizikovao jer je Ukrajincu dosadilo da krade svoju zemlju i šta Nemac tim dobija pa da rizikuje bukvalno sve...

Taj "Nemac", "Ukrajinac" narativ je besmislen, nemoguć je ozbiljan razgovor na taj način.

Nemac je siturian, Ukrajinac korumpiran, Rus je pijan, a Srbin naravno kao i u svakom vicu najpametniji.



Šta EU dobija ovim rizikom?
Građani?
maksa83 maksa83 15:52 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ovo ostalo, osim Keljmendija, se može posmatrati i na jedan i na drugi način, ali automobil bomba, pa to je sinonim za terorizam.
Bio do sad, ali pošto su Ukrajinci u pitanju i da više nije :)
Što bre gaziš osnovne principe zbog klovna nekog?

Huči brt. "autmobil bomba = terorizam" je najgluplja definicija na svetu. Ako je to tako onda je japanski "avion bomba = leteći terorizam".

Kada izrael digne u vazduh auto iranskog nuklearnog naučnika u Iranu to je terorizam, kada ga izrešeta iz teledirigovanog mitraljeza sa kamioneta to je još uvek terorizam. Kada su dve države u ratu i jedna drugoj pokuša da uništi kritičnu transportnu infrastrukturu na sopstvenoj okupiranoj teritoriji onda je to ipak ratno dejstvo.
maksa83 maksa83 15:58 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Šta EU dobija ovim rizikom?
Građani?

Ne razumem uopšte kuda vode ova pitanja. Kao da je neko pitao nekog "da li želite da plaćate skuplju struju i gas" i onda neko zaokružio DA ili NE. Šta ti dobijaš kada ti zbog rata na Bliskom Istoku cena benzina skoči za 30%? Je l' te pitao neko? Nije. Kada Englezu skoči porez na kuću u Španiji zato što je izašao iz EU je l' srećan? Nije. Je l' ga pitao neko? Nije. Haha, šalim se, jeste ga pitao, ali je bio glup pa kliknijo BREXIT.
gvozden1 gvozden1 15:59 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Huči brt. "autmobil bomba = terorizam"

Plus mesto koje nije u zoni dejstava, plus civili, plus nemogućnost bekstva.
Znači svesno gađa njih, ili ga, u najboljem slučaju, za njih ga zaboli.

A da te pitam, da je tad tu prošao školski autobus, da li bi tad bio terorizam?
Ako ne, ako je i to u redu, onda ništa.

A ako da, ako nije u redu pobiti decu koja ništa sa ratom nemaju, kako je taj delija znao da neće baš tad da naiđe autobus?

Petljaš Makso bez veze.
maksa83 maksa83 16:03 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Plus mesto koje nije u zoni dejstava, plus civili, plus nemogućnost bekstva.
Znači svesno gađa njih, ili ga, u najboljem slučaju, za njih ga zaboli.

A da te pitam, da je tad tu prošao školski autobus, da li bi tad bio terorizam?
Ako ne, ako je i to u redu, onda ništa.

A ako da, ako nije u redu pobiti decu koja ništa sa ratom nemaju, kako je taj delija znao da neće baš tad da naiđe autobus?

Aujebote, a zamsli da je tuda u tom trenutku prolazio neko ko bi da nije stradao savladao kontrolisanu nuklearnu fuziju i time rešio sve energetske probleme planete i okončao sve ratove.

Petljaš Makso bez veze.

Petljaš ti i razvlačiš i izmišljaš definicije do besvesti. Po tvojoj definiciji moj pok. otac je 15 godna na vojnim vežbama vežbao terorizam zato što je sve vreme vežbao povlačenje na jug uz miniranje svih mostova za sobom.
predatortz predatortz 16:09 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Šta EU dobija ovim rizikom?
Građani?

Ne razumem uopšte kuda vode ova pitanja. Kao da je neko pitao nekog "da li želite da plaćate skuplju struju i gas" i onda neko zaokružio DA ili NE. Šta ti dobijaš kada ti zbog rata na Bliskom Istoku cena benzina skoči za 30%? Je l' te pitao neko? Nije. Kada Englezu skoči porez na kuću u Španiji zato što je izašao iz EU je l' srećan? Nije. Je l' ga pitao neko? Nije. Haha, šalim se, jeste ga pitao, ali je bio glup pa kliknijo BREXIT.


Ti govoriš kao da su Rusi zbog rata u Ukrajini uveli sankcije EU, pa cene divljaju.

Zapravo, bilo je obrnuto, a na štetu građana. Vlastitih.

Pa pitam, što to rade?
Neki princip?
Onda je novoustanovljen, nije ga bilo u drugim sukobima.
gvozden1 gvozden1 16:11 09.10.2022

Re: Roknuli im most

zamsli da je tuda u tom trenutku prolazio neko ko bi da nije stradao savladao kontrolisanu nuklearnu fisiju i time rešio sve energetske probleme planete i okončao sve ratove.

Makso, da prođe autobus tuda, je bilo sasvim realno, Hajd okani se smišljanje duhovitih caka, odgovori na vrlo jednostavno pitanje, da li bi išta u tvojoj proceni događaja promenilo taj realno moguć scenario?

Nije teško.
vreme vežbao povlačenje na jug uz miniranje svih mostova za sobom.

Da bi sprečio ili usporio neprijatelja da ga prati.
Neprijateljsku vojsku Makso.

Ima izvesne razlike.
predatortz predatortz 16:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

sopstvenoj okupiranoj teritoriji


Ovo nije tačno. Kamion je detonirao na delu mosta koji pripada Rusiji.
Na ruskoj teritoriji, kako god okreneš.
maksa83 maksa83 16:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ti govoriš kao da su Rusi zbog rata u Ukrajini uveli sankcije EU, pa cene divljaju.

Zapravo, bilo je obrnuto, a na štetu građana. Vlastitih.

Pa pitam, što to rade?
Neki princip?
Onda je novoustanovljen, nije ga bilo u drugim sukobima.

BrateU, Rusija je onomad izbačena iz Lige Naroda kada je na istu šemu napala Finsku.

A sankcije su uveli i nama kada smo krenuli da glumimo Pijanog Rusa u pok. SFRJ, samo su odjednom morali da plaćaju skuplje šljive i skuplje Boss kapute jer ih više nije za male pare šio YUMCO.
predatortz predatortz 16:23 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Ti govoriš kao da su Rusi zbog rata u Ukrajini uveli sankcije EU, pa cene divljaju.

Zapravo, bilo je obrnuto, a na štetu građana. Vlastitih.

Pa pitam, što to rade?
Neki princip?
Onda je novoustanovljen, nije ga bilo u drugim sukobima.

BrateU, Rusija je onomad izbačena iz Lige Naroda kada je na istu šemu napala Finsku.

A sankcije su uveli i nama kada smo krenuli da glumimo Pijanog Rusa u pok. SFRJ, samo su odjednom morali da plaćaju skuplje šljive i skuplje Boss kapute jer ih više nije za male pare šio YUMCO.


Svima, samo ne Amerima i sebi kada su divljali s neba, mora i kopna?

Mene generalno boli kurac za Ruse, za malog iskompleksiranog Putina, ali bi mi bilo jako drago da evropski ljigavci ovo debelo plate


maksa83 maksa83 16:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Da bi sprečio ili usporio neprijatelja da ga prati.
Neprijateljsku vojsku Makso.

Ima izvesne razlike.

Da se ne pravimo blesavi to je linija neprijateljskog snabdevanja. Da, linija snabdevanja je legitimna vojna meta.

A možemo da kažemo i da je korumpirani Ukrajinac odlučio da se obračuna sa bespravnom gradnjom što taj most realno i jeste.
maksa83 maksa83 16:32 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Svima, samo ne Amerima i sebi kada su divljali s neba, mora i kopna?

E izvini, da, u pravu si, sebi nisu druknuli sankcije, to je jako neprirodno, slažem se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:38 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Svima, samo ne Amerima i sebi kada su divljali s neba, mora i kopna?

E izvini, da, u pravu si, sebi nisu druknuli sankcije, to je jako neprirodno, slažem se.


ne samo neprirodno nego nije ni fer
predatortz predatortz 16:44 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Svima, samo ne Amerima i sebi kada su divljali s neba, mora i kopna?

E izvini, da, u pravu si, sebi nisu druknuli sankcije, to je jako neprirodno, slažem se.


Jesu, skontaće...
gvozden1 gvozden1 16:44 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Da se ne pravimo blesavi to je linija neprijateljskog snabdevanja. Da, linija snabdevanja je legitimna vojna meta.


Dobro, hajmo onda ovako.

Ako je to tako kako ti kažeš, što se Ameri od toga ograđuju i odbijaju da o tome govore?

Oni u nebesa dižu "spektakularanu kontraofanzivu" ogromne uspehe ukrajinskih snaga, genijalne poteze vojske i generala, a za ovo kažu, nemam komentar.

Što taj "uspeh" ne veličaju kao ostale?

Pa nema drugog objašnjenja do, znaju da jeste terorizam, znaju da se time niko ne može ponositi, a neće da kažu da jeste jer je njihova strana u pitanju, pa je, nemam komentar, najbolje rešenje.


To terorizam jeste, i niko sa trunkom ljudskosti se neće time ponositi, nad time može likovati samo govno od čoveka kakvo je onaj pajac i onaj njegov koji je pričao o početku.

Amer, vidimo, ipak neće.


Pokušavam svo vreme da isključim emocije i da ovaj rat gledam iz ugla srpskih interesa, suvih interesa.
Ali posle ovakvih stvari, ovoga, ili onog sa snimanjem uplakanog ruskog zarobljenika, vidim da se o ljudskom izrodu radi, o ljudskoj bagri na sve spremnoj, e tada mi se javi, verujem opet ljudski bes koji kaže, ma gazi bre ta govna u pm.
maksa83 maksa83 16:50 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Pokušavam svo vreme da isključim emocije i da ovaj rat gledam iz ugla srpskih interesa, suvih interesa.
Ali posle ovakvih stvari, ovoga, ili onog sa snimanjem uplakanog ruskog zarobljenika, vidim da se o ljudskom izrodu radi, o ljudskoj bagri na sve spremnoj, e tada mi se javi, verujem opet ljudski bes koji kaže, ma gazi bre ta govna u pm.

Razrušeni ukrajinski gradovi i tamošnji mrtvi civili - njih 6K - i - ništa. Tri poginula i jedan oštećen most i probudi se emotivac.

E živote Intezina aplikacijo...
gvozden1 gvozden1 16:54 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Razrušeni ukrajinski gradovi i tamošnji mrtvi civili - njih 6K - i - ništa. Tri poginula i jedan oštećen most i probudi se emotivac.

E živote Intezina aplikacijo...

I kod Amera to probudilo emocije pa kažu da ne bi o tome?

Ili ima neki drugi razlog, ne odgovori mi?
maksa83 maksa83 16:57 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ili ima neki drugi razlog, ne odgovori mi?

Sigurno su se postideli, takvi su oni, stidljivi i osetljivi kada su razaranja u pitanju.
maksa83 maksa83 16:58 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
maksa83
Svima, samo ne Amerima i sebi kada su divljali s neba, mora i kopna?

E izvini, da, u pravu si, sebi nisu druknuli sankcije, to je jako neprirodno, slažem se.


Jesu, skontaće...

Touché.

Ali neće najebati ni iz bliza koliko to najavljuju FSB mediji. Život će im biti nešto neudobiji, u zavisnosti od daljeg toka stvari.
crossover crossover 17:11 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
Krenuli od Skelana, pa u brda.


Што би реко песник, срели смо се, а познали нисмо. :)
Мене су једном оладили јежеви, пуштају неки звук као човек кад се задише од напора. Мркли мрак, мртва тишина, а неко брекће и шушка из правца где би требало да нема никога. Нисмо били баш на првој линији али није много пријатна мисао да ти се по мрклом мраку пришуњају колеге извиђачи. Целу ноћ сам грлио пушку.
maksa83 maksa83 17:13 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Мене су једном оладили јежеви, пуштају неки звук као човек кад се задише од напора. Мркли мрак, мртва тишина, а неко брекће и шушка из правца где би требало да нема никога. Нисмо били баш на првој линији али није много пријатна мисао да ти се по мрклом мраку пришуњају колеге извиђачи. Целу ноћ сам грлио пушку.

Kako bre to pa čak i ja koji nisam nikakav ratnik znam iz vojske da ježevi koji se motaju po žbunju zvuče kao čovek. To zna manje više svako ko je stražario na nečemu što nije gola betončina.
gvozden1 gvozden1 17:14 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Ili ima neki drugi razlog, ne odgovori mi?

Sigurno su se postideli, takvi su oni, stidljivi i osetljivi kada su razaranja u pitanju.

Nisu stidljivi, al tolika govna da otvoreno likuju nad čistim terorizmom, ipak nisu.


Sad mi pade na pamet, neko se sigurno seća prizora kad su srpski vojnici zarobili nekog muslimana, mislim da se dešavalo nege u istočnoj Bosni, i on optužuje sopstvene sinove.
Uplašen do ludila, vilica mu drhti od straha, i to ne da drhti, trese se.

I to se ponavlja i po avlija na RTS

A on priča o sinovima, gde su, šta su sve radili, sve to.

E i tad mi se isti osećaj javio, da govna treba zgaziti.

Trebaju ti informacije od njega, u redu, ispituj ga, plače dok ga ispituješ, nek plače, uplašen je, neka je, ali bre nemoj da ga snimaš, ili ako ti treba dokaz, snimi i ostavi negde.
Nemoj na televiziju s tim.

U ratu se gine, ginu i civili, ali se ne ponižava neprijateljski vojnik, zarobljen sigurno ne.

Ne postavljaju se bombe gde su samo civili, ne puca se na Markale, pa iako je tamo tvoj narod.

A klovn se time ponosi, i još pokušava da bude vickast.

Govno.
maksa83 maksa83 17:17 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Nisu stidljivi, al tolika govna da otvoreno likuju nad čistim terorizmom, ipak nisu.

Sad moram da te pitam šta si ti to video ili čuo ili pročitao što te navodi da to misliš, pošto svaki američki medij izveštava tome kao o ukrajinskom trijumfu, nigde ni reči osude, a nešto ni ne ćute i ne gledaju u pod.

Hoćeš linkove na vesti?
predatortz predatortz 17:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Што би реко песник, срели смо се, а познали нисмо. :)


Ono je bilo gadno! Nepregledno prostranstvo, šuma, razlomljen teren, puno grupa i grupica koje su glavu već alalile...

Kao Sutjeska, kako su je komunjare u filmu prikazivali! A nas - četa!
gvozden1 gvozden1 17:24 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Sad moram da te pitam šta si ti to video ili čuo ili pročitao što te navodi da to misliš,

:)

Ovo

"Bela kuća saopštila je danas da će nastaviti da naoružava Ukrajinu, ali nije želela da komentariše eksploziju na Krimskom mostu."
crossover crossover 17:25 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
samo su odjednom morali da plaćaju skuplje šljive i skuplje Boss kapute jer ih više nije za male pare šio YUMCO.


Ти Бос капути су могли доста повољно да се набаве овде средином прошлог века, и кожни и чојани.
crossover crossover 17:31 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Kako bre to pa čak i ja koji nisam nikakav ratnik znam iz vojske da ježevi koji se motaju po žbunju zvuče kao čovek. To zna manje više svako ko je stražario na nečemu što nije gola betončina.


Па немам појма, милион пута сам сретао јежеве али их никад нисам чуо да производе такве звуке, чуо сам их да сквиче и нешто цвркућу али никад нисам чуо да испуштају такав звук као убрзано дисање. Код мене на стражу су долазили углавном локални пси и пијани старији водник, вероватно су зато јежеви ћутали.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana