Budućnost| Zdravlje| Životinjski svet

C.A.T.S.

srdjan.pajic RSS / 05.10.2022. u 17:56

Ako se ovih dana zadesite na denverskom internacionalnom aerodromu (DIA), primetićete na mnogo mesta kučiće koji slobodno tumaraju gejtovima i terminalom, sa prslučetom na kome piše "Pet me!" ("Pomazi me!"). Psi su krajnje opušteni i prijateljski nastrojeni, slobodno prilaze ljudima, maze se, verovatno žickaju i neku klopu, ako ima.

C.A.T.S. je skraćenica od Canine Airport Therapy Squad. Čini ga nešto više od osamdesetak pasa iz oko četrdeset različitih rasa, i jedna mačka. Svrha im je da omoguće putnicima da se interakcijom sa njima malo opuste, oslobode stresa koji putovanje avionom i bivstvovanje po aerodromima neminovno donosi.

Ovo nije novina, ali je DIA ušao u Ginisovu knjigu rekorda sa brojem pasa (plus jedna mačka) koji obavljaju ovaj važan posao.

  link

lU5Nklclo3ZIblYAlQmSnKH9MM6qmo07hlRLL_F0VzHabxyD7t9tOBeHKV9RBCM0Pd8c2XJppJKIscj7N-jFImCM1d9ts15nBwfaW4Bh69G0BB19AShrwthe5Awa5XB1R8t_x2l1vlyAkx8Un5Bp9OJfcTfmCbzfEnJ7jblLugh4lPnjEasz2FWoeYsgVa_oktUm-zv2jFL3x2286uO0on1E_xfDr_RtASj_LPYAtqbx9lO2maQ--D4k8smtQTv4C__nxdvy-5y1My2sOzlDPxNxEUsap8CoJxQbTUXYo9v6WrKexBH3n-kduUxacS1YyTPbnHDd_BCerVdWPADz6yHvXQUv37Tqma8AxswZwWzZAD-VYQnU_9rebZhT4tE2iacWM0FGNlqHkLbL-kB927PRkOoJT3VM6EFYbMmSKwfXWJeX0MRY_ctU1_h5cD2x_yHOUEiuuNSJ-GmPLQsFTEyjz1OnHL7uM7EDnkWoT0xc-j9QKH3CnCXNhow7FRk-3Caa9KGBU4gJfscLy6JRvgNRHExTycYgb4RVjIkTBIby0yCdBjsE06uST08ZD41CVkfnz80Fh9EgatvNgkclQ2nyKtnfNRDN1t2eEP7JD5N0Zc39OqsP3guNt1NWq16dgGS_2t5UeLNPja96y8f-gE7P1ibpFTYYF6-NDDkxcSWg9P49jivKZdOQT2SwF7F5Zuz3Uf9HjOWpY5CmVsiVZp007TiywCfmjItz4QmH2qN6awjE5UxeyZW-kKpQoyQ=w600-h400-no?authuser=0 

1. Ovaj tekst je tu samo da naslovna stranica bloga ne zvrji prazna, a blog je otvoren za šta god vam padne napamet, uključujući i ovu temu, sve samo da ne krizirate, a prvenstveno da se oslobodite stresa. Naravno, svi su dobrodošli, a ako bi moglo bez klanja, bilo bi super, a ako ne, nema veze, ja nikog da brišem i banujem neću, samo je Bobić banovan, zna on zašto. :)  (nije, zajebavam se!).

 2 Mačka na slici nije aerodromska, nego naša Margarita. 



Komentari (1418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 17:34 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ти Бос капути су могли доста повољно да се набаве овде средином прошлог века, и кожни и чојани.

Mogli su i Mercedesi, ali guseničari.
maksa83 maksa83 17:37 09.10.2022

Re: Roknuli im most

"Bela kuća saopštila je danas da će nastaviti da naoružava Ukrajinu, ali nije želela da komentariše eksploziju na Krimskom mostu."

I ti si iz toga zaključio da je tu njima nešto neprijatno?
crossover crossover 17:43 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
Што би реко песник, срели смо се, а познали нисмо. :)


Ono je bilo gadno! Nepregledno prostranstvo, šuma, razlomljen teren, puno grupa i grupica koje su glavu već alalile...

Kao Sutjeska, kako su je komunjare u filmu prikazivali! A nas - četa!


Ужас, брате. Оним Орићевим говнима није било доста што су гађали цивиле који беже према Бајиној Башти него су наставили да их гађају и кад су прешли Дрину. Мени тад запало да телефонирам нашим минобацачима, тад ми је и један другар погинуо, падос.
gedza.73 gedza.73 17:43 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A da ono Londonski sporazum zanemarimo, jer je kuluvčić shvatio (konačno) da je lupetao, pa bi da toga nema:)

Nemoj da zanemariš (iako nije tako napisano).

već isključivo sa nezainteresovanosti za Srbiju i srpsku vojsku pošto su verovali da je to gotova stvar

Ordinaran glupost i neistina.
Proveri što su Rusi (Sergej Sazonov) umešali prste da Italija ne dobije Dlamaciju i Istru i kako su uticali na Pašića. Zato su saveznički brodovi nisu krenuli jer ko je lud da pomaže Srbiji koja podržava ruske interese na Jadranskom moru.
Ista situacija devedesetih i ista siutacija danas kad bandoglavi ludaci ponavljaju istu grešku tvrdeći kako je ruski interes u stvari srpki iako ide na našu štetu.

Klasika moj Gedžo, klasika, poturica je uvek bio gori od Turčina.

Kad reče. Nisi mi odgovorio kako je dobro kad ti Rusija oduzima teritorije koje nisu tvoje (plus one koje su tradicinolno tvoje) i daje ih Bugarima a strašno kad Zapad daje oblasti koje ne pripadaju Srbiji ali ti u ponudi daje BiH, Slavoniju i Vojvodinu plus izlaz na more.

Čisto da vidimo ko je Putinova kučka.
A posebno ne jer je u tom periodu uloga Rusije izrazito prosrpska, što tebi, i ovim tvojim novim istomišljenicima

Rusiji je samo bio bitan izlazak na Jadran.

Nisam se ja nikome prišljamčio jer nikad nisam podržavao rusku politiku prema Srbiji. A ti sam sa sobom vidi od kad si postao ruski komunista koji brani inrterese Moskve.
softelectronics_e softelectronics_e 17:48 09.10.2022

Re: Roknuli im most

benedykt
softelectronics_e

Booogami Gvozdene, ova antiruska propaganda radi prekovremeno.
Kao da ih plaća Džejmi Šej.


Aha, znači zato si ti svoju decu poslao u London da žive, jer je i čika Džejmi Šej upravo tamo ako se ne varam.

Dakle, umeš li licumuru putriJotski da objasniš samo par stvari. Pod jedan, a zašto su tvoja deca baš tamo gde i Džejmi Šej koga toliko mrziš a ne na primer u Moskvi…?!! Mislim, ultra-ponosni tata u Srbiji ne može da spava od muke pošto mu ukinuli Russia Today a deca u Londonu studiraju i rade… Zanimljiv izbor, šifra licimurju kraja nema

Pod dva, imaš li nameru da umesto što jedeš krmetinu u lokalnim čatrljama sedneš na avion da posetiš malo decu, pa da usput odeš do Džejmi Šeja ili bilo koga drugog iz te ekipe pa da im makar pljuneš pod prozor ako ništa već drugo…?!?

A mogao bi ti ponosnom tati, koji, usput ni ne voli krmetinu, da popušiš kitonijus zbog pominjanja njegove dece.
Jer smo se dogovorili da se članovi familija ne pominju.
Idiote idiotski!
Jebo ti mater onaj ko pominje i ne pominje nuklearne bombe.
Da ne misliš da o tima koji pominju nuklearne udare mislim bolje negi o tebi.
Govna kao i ti.
Dakle, ne pominji moju decu i familiju.
Oni koji mogu da ih pominju znaju koji su.
Ja tuđu nikada ne pominjem u svrhu nadjebavanja, osim da iskažem xivljenje.
Ali i tada pazim kamo to radim.

gedza.73 gedza.73 17:51 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A klovn se time ponosi, i još pokušava da bude vickast.

Govno.

zar nije prvo ruska vojska nakon poraza na bojnom polju gađala elektranu i milion civila ostavila bez struje a Zaharova, ako se ne varam, napisala nešto u fazonu 'šta je komšije nema struje a?'
predatortz predatortz 17:57 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ужас, брате. Оним Орићевим говнима није било доста што су гађали цивиле који беже према Бајиној Башти него су наставили да их гађају и кад су прешли Дрину


Naplaćeno!

Sa kamatom, samo to se sad zove genocid.

A tih dana, kamen bi zaplakao a ne čovek! Odstrel dece, bukvalno na mostu.

No, da drugosrbijancima ne kvarimo dan. Neka veruju u bajku o osam hiljada nevinih civila i dečaka.

Jer, jebiga, tako reklo...

crossover crossover 18:10 09.10.2022

Re: Roknuli im most

No, da drugosrbijancima ne kvarimo dan. Neka veruju u bajku o osam hiljada nevinih civila i dečaka.


Што, шта фали да нато пацифисти мало осете мирис барутних гасова.
Кад год се поведе прича о тој бајци тачно се види да благог појма немају шта се тамо стварно десило, ајде што не знају ни ко је где ратовао, ни ко је где погинуо, него немају појма ни о елементарној географији Подриња. Јбг, није било на телевизији.
softelectronics_e softelectronics_e 18:11 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Sačekaj, a zašto bi bilo ko pod jedan na to pristajao, kada je i više nego očigledno da većinu toga mogu da povrate vojno

Većinu toga možda i mogu, ali Krim i Sevastopolj Rusi neće dati pa makar svi izginuli, sa sve bubašvabama, a možda čak i neuništivim Dačićem.

Ostaće samo velika pustinja i poznati glas koji od nekud konstatuje: "Strašno!" a odmah zatim i "Nas i Rusa 0.000001 miliona!".

Nije lako biti Rus!
Jer svaka kalakurcija hoće da isuče patku i zapiša ga.
Ali!
Rus nije Srbin.
I tu se kalakurcija grdno zajebala.
Šta god bilo ko o Rusu mislio.
softelectronics_e softelectronics_e 18:27 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
A šta ti misliš, da Ukrajina mobiliše sve same fitnes instruktore, da tamo u vojsci nema trbušastih?

Ta neupitna mnogoljudnost je manje više jedina stvar koja radi za Ruse, ali još uvek nisamo sto posto sigurni da je dovoljna. Džaba ljudi ako ne možeš da ih obučeš i naoružaš i efikasno doturaš do njih sve što treba. "Tajna" američke vojske je logistika, Paton je u drugom svetskom ratu umeo da doturi gde treba sve od džebane do Wrigley žvaka.

Pa da!
Drugi svetski rat dobili braća Ameri!
A ne smotani Rusi.
Jebote!
Svako hoće da piše o vojnoj logistici!
Daj ti Makso nešto gađanju lukom i strelom.
Ja ću o ajvaru.
A Benedikt će o vojnoj strategiji i logistici.
gvozden1 gvozden1 18:39 09.10.2022

Re: Roknuli im most

jer ko je lud da pomaže Srbiji koja podržava ruske interese na Jadranskom moru

A onda na insistiranje te iste Rusije ipak pomogli.

Teško je razgovarati sa nekim koga logika ne obavezuje.

Nisi mi odgovorio kako je dobro kad ti Rusija oduzima teritorije koje nisu tvoje (plus one koje su tradicinolno tvoje) i daje ih Bugarima a strašno kad Zapad daje oblasti koje ne pripadaju Srbiji ali ti u ponudi daje BiH, Slavoniju i Vojvodinu plus izlaz na more.


Jesam pokušavao, čista mi je savest, ali vidim da je to za tebe teška lekcija, ne teška, nedobaciva.

Vama koji razmišljate o politici na način za i protiv Rusije, je nemoguće išta objasniti, jednostavno, glupi ste.

Vi da shvatite da ako Rusija radi za svoj interes i kad je on u sukobu sa srpskim, da to nije izdaja Srbije, to je za vas prekomplikovano.
A da razumete gde i šta je bio srpski interes, kad, ko i zašto je više gurao jug a ne zapad, to ne možete.

Ja mogu da ti to ispišem, ali da se s tobom natežem nekim sličicama, koje kao nešto govore, to neću.
Preozbniljna je tema za neoziljne neznalice poput tebe, koje uzvikuju parolice i kače sličice.


Rusiji je samo bio bitan izlazak na Jadran.

Kud?
Preko celog Balkana.
Kad je to Rusija mogla i kad pokušala?

Krim i Bosfor, čak i Carigrad, su bile ruski snovi, Jadran je čista glupost.
Nisam se ja nikome prišljamčio


Pa vidi s kim se njušiš od pre mesec dva.
Srki, Endži i ostali takvi.

A i nije teško pogoditi otkud to, često ovde pominješ uzrok.

Glupo je preuzimati uverenja od bilo koga, jer to onda prestanu da budu uverenja i sve postane jadno.

Ko god da je u pitanju, KO GOD.

maksa83 maksa83 18:45 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Daj ti Makso nešto gađanju lukom i strelom.

To otpada pošto tu više nisam tako loš, mogu umesto toga da napišem blog o ronjenu, to nisam nikad radio a i ne pada mi na pamet.
gedza.73 gedza.73 18:49 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Vi da shvatite da ako Rusija radi za svoj interes i kad je on u sukobu sa srpskim, da to nije izdaja Srbije,

Znači Rusija radi za sebe a protiv srpskih interesa i to nije izdaja Srbije?
Ni ja ne bi mogao bolje da opišem vas rusofile.

Ni za rep ni za glavu.
maksa83 maksa83 18:51 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Pa da!
Drugi svetski rat dobili braća Ameri!
A ne smotani Rusi.

Ja sam čuo da nisu ni Ameri ni Rusi nego neki Sovjeti.
gedza.73 gedza.73 18:52 09.10.2022

Re: Roknuli im most

mogu umesto toga da napišem blog o ronjenu, to nisam nikad radio a i ne pada mi na pamet.

Ali je mnogo lepo. Takav mir ne može da se oseti na površini. Do deset, petnaest pa i dvadeset metara sasvim dovoljno a osećaj je vrhunski.
maksa83 maksa83 18:54 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ali je mnogo lepo. Takav mir ne može da se oseti na površini. Do deset, petnaest pa i dvadeset metara sasvim dovoljno a osećaj je vrhunski.

Ti si onda banovan unapred.
gvozden1 gvozden1 18:55 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Znači Rusija radi za sebe a protiv srpskih interesa i to nije izdaja Srbije?

Naravno da je tako.
I tu nema ničeg čudnog ni komplikovanog za one sa prosečnom inteligencijom.

Za vas, očigledno nedobacivo.

Mogu ja to i da ti nacrtam, kako izgleda kad neko radi za sebe, ti u tom procesu gubiš, ali nemaš ni najmanjeg prava i razloga da ga smatraš neprijateljem i da se osećaš izdanim.
Radi čovek za sebe.

Ali to moraš da zaslužiš.
benedykt benedykt 19:01 09.10.2022

Re: Roknuli im most

softelectronics_e
benedykt
softelectronics_e

Booogami Gvozdene, ova antiruska propaganda radi prekovremeno.
Kao da ih plaća Džejmi Šej.


Aha, znači zato si ti svoju decu poslao u London da žive, jer je i čika Džejmi Šej upravo tamo ako se ne varam.

Dakle, umeš li licumuru putriJotski da objasniš samo par stvari. Pod jedan, a zašto su tvoja deca baš tamo gde i Džejmi Šej koga toliko mrziš a ne na primer u Moskvi…?!! Mislim, ultra-ponosni tata u Srbiji ne može da spava od muke pošto mu ukinuli Russia Today a deca u Londonu studiraju i rade… Zanimljiv izbor, šifra licimurju kraja nema

Pod dva, imaš li nameru da umesto što jedeš krmetinu u lokalnim čatrljama sedneš na avion da posetiš malo decu, pa da usput odeš do Džejmi Šeja ili bilo koga drugog iz te ekipe pa da im makar pljuneš pod prozor ako ništa već drugo…?!?

A mogao bi ti ponosnom tati, koji, usput ni ne voli krmetinu, da popušiš kitonijus zbog pominjanja njegove dece.
Jer smo se dogovorili da se članovi familija ne pominju.
Idiote idiotski!
Jebo ti mater onaj ko pominje i ne pominje nuklearne bombe.
Da ne misliš da o tima koji pominju nuklearne udare mislim bolje negi o tebi.
Govna kao i ti.
Dakle, ne pominji moju decu i familiju.
Oni koji mogu da ih pominju znaju koji su.
Ja tuđu nikada ne pominjem u svrhu nadjebavanja, osim da iskažem xivljenje.
Ali i tada pazim kamo to radim.

Je l’ ti neko na bilo koji način vređao familiju i decu…?! Ne ali ni u primisli, samo ti je prineto ogledalo da se malo u svom licimurju ogledaš. Ti si tu bio tupko moj prozvan, a tvoja deca su puna pameti što su tamo ako mene pitaš, tj svaka čast ali najiskrenije.
Međutim u tome i jeste problem, što se ovde pred svima ultra-ponosno ad nauseam hvalisa sa Londonom i decom koja su tamo, da bi se onda okrenula priča i krenulo sa… Samo Putin, samo Rusija, odvratni i zli Zapad, pa još kao šlag na tortu pominjao posprdno drugima čika Džejmi Šej, koga eno sada u Londonu sedi čovek.
Tako da smanji malo te prostakluke, taj već izlizani i odurni kitonijus koji ti je su svakom trećem komentaru, jer samo pokazuješ da si glupi primitivac…
predatortz predatortz 19:02 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gedza.73
gvozden1
Vi da shvatite da ako Rusija radi za svoj interes i kad je on u sukobu sa srpskim, da to nije izdaja Srbije,

Znači Rusija radi za sebe a protiv srpskih interesa i to nije izdaja Srbije?
Ni ja ne bi mogao bolje da opišem vas rusofile.

Ni za rep ni za glavu.



Rusija toliko radi za srpski interes da imam ozbiljan strah od toga!

Boli kurac Rusiju i za Srbe i za srpski interes. Srpski interes je bio da Rusija ne prizna BiH i Hrvatsku i da blokira prijem tih zemalja u UN dok se u tim zemljama pravično ne reši srpsko pitanje.
Rusija ih je priznala.
Srpski interes je bio, kad već nije mogla zaustaviti NATO u agresiji, da vojskom kroz UN kontigent zaštiti srpske enklave na Kosovu.
Nije bio srpski interes da Rusi prodaju Hrvatima S300, ali ni Ukrajinci helikoptere i ostalo naoružanje.

Nabijem ja na onu stvar rusku pomoć, ako je ona oličena u par poteza koji njih ama baš ništa nisu koštali.

Toliko o Rusima i njihovoj pomoći.

A o EU, toj gomili govana, imam još niže mišljenje.

Kad bi jedni druge istrebili, a da to nas ne kači, jebalo bi mi se živo. Ako bi mogli u pakao sa sobom povesti i ona američka govna, tek to mi ne bi smetalo.
maksa83 maksa83 19:04 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Kad bi jedni druge istrebili, a da to nas ne kači, jebalo bi mi se živo. Ako bi mogli u pakao sa sobom povesti i ona američka govna, tek to mi ne bi smetalo.

Ja se ne slažem ni sa jednom kataklizmom koja sa sobom neće povući minimum Engleze i Tadžikistance.
gvozden1 gvozden1 19:05 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Srpski interes je bio da Rusija ne prizna BiH i Hrvatsku i da blokira prijem tih zemalja u UN dok se u tim zemljama pravično ne reši srpsko pitanje.
Rusija ih je priznala.

Zato što je to bio njen interes.

A onaj ko očekuje da Rusija radi za srpski, a protiv svog interesa, je, brate, glup.
predatortz predatortz 19:05 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Kad bi jedni druge istrebili, a da to nas ne kači, jebalo bi mi se živo. Ako bi mogli u pakao sa sobom povesti i ona američka govna, tek to mi ne bi smetalo.

Ja se ne slažem ni sa jednom kataklizmom koja sa sobom neće povući minimum Engleze i Tadžikistance.


E da, Engleze sam zaboravio!
Planeta bi prodisala kad bi cunami saprao ta govna!
gedza.73 gedza.73 19:07 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden
I tu nema ničeg čudnog ni komplikovanog za one sa prosečnom inteligencijom.

Mogu ja to i da ti nacrtam,

Aj da vidimo šta kaže Jovan Ristić i da li se slaže sa politkomesrom Gvozdenom
kad se narodna politika vidi prevarena od ruskih sebičnih interesa što računaju na sto godina unapred za koje bi vreme bila u stanju porusiti prosti hriščanski narod na jugu Balkana onda Srbima ne preostaje ništa drugo no da prigrle politiku Josifa II
Jovan Ristić


Možda po tebi je Jovan Ristić izdajnik ali on ne tvrdi kako ruski interesi i kad su na štetu Srbije nisu izdaja srpkih interesa nego upravo suprotno tvom stavu i linija oko koje se srpski političari slažu. Rusija želi vazalnu Srbiju koja slepo sluša Moskvu i kojoj treba pokidati veze sa Zapadom.

Šta mi imamo od Rusije? Demokratiju? Privredu? Ah da imamo komunizam. Eto ja se nisam nadao kako je to tebi dovoljno.
predatortz predatortz 19:09 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
Srpski interes je bio da Rusija ne prizna BiH i Hrvatsku i da blokira prijem tih zemalja u UN dok se u tim zemljama pravično ne reši srpsko pitanje.
Rusija ih je priznala.

Zato što je to bio njen interes.

A onaj ko očekuje da Rusija radi za srpski, a protiv svih interesa, je, brate, glup.


E, onda i mene boli kurac da ginem za ruski interes.

Jer, srpski interes nije da nas svi cipelare zbog njih dok oni jebu ale po Ukrajini.

Istrpeli smo dovoljno dugo, niste bili u stanju da to privedete kraju. Jebite se i javite se kad završite!
maksa83 maksa83 19:10 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Zato što je to bio njen interes.

E, ovo samo.

Moje mišljenje od 3 dinara (inače je 2, ali inflacija) je da su naručioci posla sa mostom možda Ukrajinci, možda nisu (oni se svakako najviše raduju, taj most im je trn u oku). Izvođač su Amerikanci, a način na koji je posao izveden ima potpis podizvođača iz jedne nevelike zemlje koju smo pominjali ovde. One koja se nikada ni u snu neće naći na istoj strani sa Iranom.
gedza.73 gedza.73 19:11 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A o EU, toj gomili govana, imam još niže mišljenje.

U EU ja jedino gledam sistem koji funkcioniše i od čije privrede imamo koristi. Oni koji su pre ušli u EU i poštovali neka pravila su u daleko boljoj poziciji od nas. Mi smo sistemski neuređeni i sami nikako i nikada nečemo moći da uspostavimo normalno uređenje. Ovom proruskom propagandom koja se razludela od marta samo srljamo u provaliju.

Nemoguće da cela istočna Evropa je glupa a samo mi pametni.
gedza.73 gedza.73 19:13 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ti si onda banovan unapred.


A pazi ovo. Kad puniš boce imaš rezervu. Povučeš ručicu, napuniš bocu i onda vratiš ručicu u početni položaj. Tako roniš, roniš i u nekom trenutku počinješ otežano da dišeš. Nema vazduha u boci. A onda povučeš ručicu i rezerva proradi. Milina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 09.10.2022

Re: Roknuli im most

cross
...


U citiranom delu se misli na ovaj poslednji rat, kad je zauzet Irak, što je kao i svuda kad se nešto zauzima uradila kopnena vojska, i to vrlo dobro, kao što rekoh gore.

U Pustinjskoj oluji koju ti pominješ Irak nije bio zauziman, sigirno se toga sećaš. A glavnu operaciju kojom je iračka armija najurena iz Kuvajta je bila kopnena. I trajala je sto sati. E sad ako hoćeš da budeš ozbilan objasni predatoru kako to izvede kopnena vojska koja je na nivou pičkinog dima, kako on misli da jeste.

A ruska nazovi vojska je do sada, nakon 8 meseci divljanja, zauzela manje od 15% teritorije Ukraine, i to na jedvite jade, a i to uveliko gubi kao što vidimo, a uz grozna razaranja i ogroman broj civilnih žrtava. Jer ne umeju bolje, jer im između ostalog kopnena vojska nije ni za qurac, da citiram druga predatora.
benedykt benedykt 19:26 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Zato što je to bio njen interes.

E, ovo samo.

Moje mišljenje od 3 dinara (inače je 2, ali inflacija) je da su naručioci posla sa mostom možda Ukrajinci, možda nisu. Izvođač su Amerikanci, a način na koji je posao izveden ima potpis podizvođača iz jedne nevelike zemlje koju smo pominjali ovde. One koja se nikada ni u snu neće naći na istoj strani sa Iranom.

Misliš da su oni ovo odradili…!? Pazi, stil i uigranost cele priče vuče na njih, ali koliko ja nešto znam lično se Zelenski i to javno pre tipa mesec i kusur dana žalio, kako mu baš nikakvu pomoć za pola godine nisu dali…
Inače pojavila se zanimljiva stvar. Dakle nadzorna kamera sa mosta je snimala upravo deo oko stubova gde je iznad prolazio kamion, i trenutak pred samu eksploziju uhvatila ovo (na video snimku LINK se bolje vidi tipa između druge i treće sekunde)



Odnosno uvećano i crvenim zaokruženo…



Dakle, kao da je u trenutku eksplozije ispod samog mosta bio neki čamac ili nešto slično, plus na samom onom snimku sa mosta se vidi da kao da deo eksplozije dolazi odozdo. Takođe, je čudno da odu tri raspona mosta na dva mesta ako je samo kamion tj ovo…

Ukoliko je i to zaista bilo u igri, onda je odrađeno profi, tj čamac, kamion i voz su se ukrstili na istom mestu iako je svako išao u drugom smeru.
softelectronics_e softelectronics_e 19:34 09.10.2022

Re: Roknuli im most

newimprovedtadejus
maksa83
Kakva crna mnogoljudnost, vi ljudi još uvek živite u 80-im (kad smo bili mladi i lepi, bar kako ko). I razmišljate u tada usvojenim floskulama.
Koja mnogoljudnost, 146 miliona na 11 miliona km2, to je oko 13 po km2. S tim što je odnos 125 miliona u evropskom delu i jedva 21 milion iza Urala, tako nekako.

146 miliona je još uvek 3.5x više od 40 miliona. Pet puta veći vojni budžet kao prednost Rusije se dosta istopio zahvaljujući Zapadu, na stranu što se izgleda taj 5x veći budžet troši ne baš najsretnije.


moj je utisak da nato ispod stola Ukrajinu pomaže tako žestoko da se tu samo o tome radi..
ničem drugom..
ne čini mi se da je Rusija nit nešto tu posevno miskalskulisala (osim možda ako su stvarno očekivali da ih dočekaju cvjećem), nit da ima kadrovske probleme, nit strateške nit išta..
nego da ih ovi podrivaju tehnikom i ekspertizom i da prosto ne ratuju protiv UKR nego US.. i to ti je onda to..
US je ipak ozbiljniji igrač od Rusije, vježbaju jelda decenijama..
samo kad se sjetim kako su u Bosni preokrenuli situacija za bukvalno dva i po dana jeza me prođe.. to što ti misliš da to držiš to je samo tako zato što oni nisu odlučili da uzmu sebi.. kad odluče možeš samo da se spakuješ..
sad jeste ta nuklearka nezgodan posao..
no meni juče izađe na twitaću priča o Japancu koji je preživio i Hirošimu i Nagasaki (roknulo ga tamo a on jadan sjeo na voz pa otišao ovamo)..
slučajnost drugovi.. khem daaaa... šanse da će negdje da je roknu čini mi se rastu na dnevnoj bazi..
jedino onaj zemljanin pametan otišao kud treba

Ne mogu da verujem da iko, ko se trti da koješta smatra, tako podcenjuje Ruse.
Istinske pobednike dva svetska rata.
Kakvi kurčevi braća Ameri i njihova ratna sposobnost?
Bacanje napalma po Vijetnamcima?
Jebote!
crossover crossover 19:35 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz

Rusija toliko radi za srpski interes da imam ozbiljan strah od toga!

Boli kurac Rusiju i za Srbe i za srpski interes. Srpski interes je bio da Rusija ne prizna BiH i Hrvatsku i da blokira prijem tih zemalja u UN dok se u tim zemljama pravično ne reši srpsko pitanje.
Rusija ih je priznala.
Srpski interes je bio, kad već nije mogla zaustaviti NATO u agresiji, da vojskom kroz UN kontigent zaštiti srpske enklave na Kosovu.
Nije bio srpski interes da Rusi prodaju Hrvatima S300, ali ni Ukrajinci helikoptere i ostalo naoružanje.

Nabijem ja na onu stvar rusku pomoć, ako je ona oličena u par poteza koji njih ama baš ništa nisu koštali.

Toliko o Rusima i njihovoj pomoći.

A o EU, toj gomili govana, imam još niže mišljenje.

Kad bi jedni druge istrebili, a da to nas ne kači, jebalo bi mi se živo. Ako bi mogli u pakao sa sobom povesti i ona američka govna, tek to mi ne bi smetalo.


Исто моје мишљење, у слово.
Јебо таквог савезника који одликује Месића за допринос борби против фашизма.
maksa83 maksa83 19:43 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ne mogu da verujem da iko, ko se trti da koješta smatra, tako podcenjuje Ruse.
Istinske pobednike dva svetska rata.

Prosvjed zbog zanemarivanja doprinosa Sovjeta.
milisav68 milisav68 19:49 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Jer, srpski interes nije da nas svi cipelare zbog njih dok oni jebu ale po Ukrajini.

Cipelare te i ovako i onako.

E, ima tu tehničkih problema (naročito što se zemnog gasa tiče) koje ni Nemačka ne može da reši, kao ni Mađarska, Slovačka i Češka.

A mi smo se bili vezali za Nemce, i nismo slušali šta kauboji pričaju.

E sad, ima tu i naše gluposti, i ove i prethodne vlasti, gde su svi gledali nekako da se ogrebu, a za sutra ih nije bilo briga.

Sad to bahaćenje dolazi na naplatu, pa kako god da odluče, najebaćemo ekonomski.
softelectronics_e softelectronics_e 19:55 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
Postavio si gomilu opštemestaških pitanja i verovatno sam odgovorio u svojoj glavi i zaključio da su moji odgovori banalni?


Pa dobro, odgovori mi ti. Šta to odjednom nagoni udobno uljuljkanog Nemca, situiranog, u sigurnoj i stabilnoj državi, sa izvesnim poslom i solidnim primanjem, da žrtvuje sve to zarad korumpiranog Ukrajinca?


Može na to da ti odgovori vicem ili doskočicom?
Ozbiljno može, ali u kurcu.
Švabo nema nikakvu samostalnu politiku.
gvozden1 gvozden1 19:55 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Jer, srpski interes nije da nas svi cipelare zbog njih dok oni jebu ale po Ukrajini.

A jel srpski interes da ima neko ko će da insistira na Dejtonu, a da je jak?
Ko bi to mnogo da bude?
milisav68 milisav68 19:59 09.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic
U Pustinjskoj oluji koju ti pominješ Irak nije bio zauziman, sigirno se toga sećaš. A glavnu operaciju kojom je iračka armija najurena iz Kuvajta je bila kopnena. I trajala je sto sati.

Dobro bre, na šta ti mi ličimo, na profesrku klavira.

Intervencija je traja šest nedelja, a to je malo više od sto sati.

Drugo, porediš Kuvajt, uglavnom pustinja i pesak, sa više od tri puta manje ukupne površine od Donbasa (koji nije pustinja i pesak), i sa deset puta brojnijom i bolje opremljenijom vojskom od iračke.
predatortz predatortz 20:02 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1

Jer, srpski interes nije da nas svi cipelare zbog njih dok oni jebu ale po Ukrajini.

A jel srpski interes da ima neko ko će da insistira na Dejtonu, a da je jak?
Ko bi to mnogo da bude?



Republika Srpska je mesto gde zapad može bez naprezanja bilo koje vrste da pokaže šta biva kad igraš na Ruse.

Naš odgovor bio bi? Šta?
gvozden1 gvozden1 20:03 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Aj da vidimo šta kaže Jovan Ristić

E zbog ovoga nisi dorastao razgovora.

Kljucne kulov negde neki citat, i time je objasnio, veruje, nekoliko decenija odnosa između dve države.
I to jedne, s jedne strane, zavisne od jedne sile, sa druge, pod zaštitom druge sile, i države svetske sile.

Sve to kulov "objasni" kljucnutim citatićem.

Pa pričaj.
gvozden1 gvozden1 20:05 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Republika Srpska je mesto gde zapad može bez naprezanja bilo koje vrste da pokaže šta biva kad igraš na Ruse.

Naš odgovor bio bi? Šta?

Rat.
Ili Sarajevo glavni grad, "građanska" Bosna, to sve

Ako Rusija bude poražena, ili će biti rat, ili neće biti Srpske.

Ili ti imaš neki bolji scenario?
crossover crossover 20:10 09.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic
U citiranom delu se misli na ovaj poslednji rat, kad je zauzet Irak, što je kao i svuda kad se nešto zauzima uradila kopnena vojska, i to vrlo dobro, kao što rekoh gore.


Сто сати на мом се клати. Пајићу бре, па ти си увео Кувајт у причу нисам ја, исто је било после и у Ираку и у Авганистану, једина разлика је што су цивилне жртве биле веће.
gedza.73 gedza.73 20:19 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden
Kljucne kulov negde neki citat, i time je objasnio, veruje, nekoliko decenija odnosa između dve države.

Nisam ja ništa objašnjavao. Ti si rekao da ruski interes kad je protivan srpskom nije izdaja, ja samo dodao Ristića. Ne valja ti Garašanin, ne valja ti Ristić a valja ti Ignjatijev koji kaže kako Srbija nema razloga da bude nezadovoljna San Stefanskim ugovorom, da je Srbija isuviše nagrađena i da zasluge Srbije u ratu nisu nimalo znatne pa zato Niš i jug Srbije treba da budu deo Bugarske.

Samo sam zaključio da se ti slažeš sa ruskim političarima i takvom ruskom politikom prema Srbiji (koja po tebi nije izdaja Srbije) ali ne sa srpskim političarima koji kažu kako to nije srpski interes.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:21 09.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
srdjan.pajic
U Pustinjskoj oluji koju ti pominješ Irak nije bio zauziman, sigirno se toga sećaš. A glavnu operaciju kojom je iračka armija najurena iz Kuvajta je bila kopnena. I trajala je sto sati.

Dobro bre, na šta ti mi ličimo, na profesrku klavira.

Intervencija je traja šest nedelja, a to je malo više od sto sati.

Drugo, porediš Kuvajt, uglavnom pustinja i pesak, sa više od tri puta manje ukupne površine od Donbasa (koji nije pustinja i pesak), i sa deset puta brojnijom i bolje opremljenijom vojskom od iračke.


Ne pratiš milisave, pričamo o kopnenoj vojsci i pominjemo konkretnu operaciju gde je dotična učestvovala i završila taj posao, za koji i postoji, za sto sati, mislio sam da je to opšte poznata činjenica. Koliko ja mogu da vidim pokazala se više nego dobro. Za razliku od ovog raspada od ruske nazovi vojske, koji gledamo danas u Ukrajini. Mislim, to su prosto druge kategorije vojski, čitave lige su u pitanju. Sad ti slobodno kukaj, brda šume kineske gume objektivne okolnosti i subjektivne slabosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:25 09.10.2022

Re: Roknuli im most

crossover
srdjan.pajic
U citiranom delu se misli na ovaj poslednji rat, kad je zauzet Irak, što je kao i svuda kad se nešto zauzima uradila kopnena vojska, i to vrlo dobro, kao što rekoh gore.


Сто сати на мом се клати. Пајићу бре, па ти си увео Кувајт у причу нисам ја, исто је било после и у Ираку и у Авганистану, једина разлика је што су цивилне жртве биле веће.



Isto je bilo i u Afganistanu i u Iraku, rešili i jedne i druge za mesec dana, s kopnenom vojskom, sa mnogo manje razaranja i civilnih žrtava nego ovo sad neuko divljanje u Ukrajini, to sam i napisao.
predatortz predatortz 20:29 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1

Republika Srpska je mesto gde zapad može bez naprezanja bilo koje vrste da pokaže šta biva kad igraš na Ruse.

Naš odgovor bio bi? Šta?

Rat.
Ili Sarajevo glavni grad, "građanska" Bosna, to sve

Ako Rusija bude poražena, ili će biti rat, ili neće biti Srpske.

Ili ti imaš neki bolji scenario?


Ma, kakav rat!

Ustavnu poziciju RS niko ne dira trenutno, niti je Rusija brani. Niti može da je brani i da hoće.

Amerikanci ne žele baš tako lako da ponište sporazum koji smatraju svojim velikim uspehom.
Niti se zapad baš toliko bavi tim prostorom ako se baš ne trudiš da budeš vidljiv na radaru.

To što Dodik i Vučić prave atmosferu da opstanak RS i Srbije zavisi od njih, ne mora da znači da je to baš tako.

A i da jeste, ni Dodik, ni Vučić, a ni Rusija, ne mogu bitno da utiču na razvoj događaja.

Uzmi za primer Krim. Rusi ga prisvojiše i ćao-zdtavo!
A ispade da se NATO plaši da kaže nema RS. Ne plaše se, nego se ne bave time ozbiljno. Da se bave, ne bi im trebalo 30 godina da završe sa nas par stotina hiljada, koliko nas je realno tamo.

Oni samo hoće da smo mi mirni i da ne pravimo baš kolosalna sranja.

Toliko ih Bosna zanima.




gvozden1 gvozden1 20:32 09.10.2022

Re: Roknuli im most

. Ti si rekao da ruski interes kad je protivan srpskom nije izdaja

Pa nije jebote.

Ajd da ti nacrtam, ko zna, možda i shvatiš, pa onda to sebi mogu da opišem kao plemenito delo.

U komšiluku sam imao dva momka, braća, vredni, mladi, pametni, jaki.
Uvek sam na njih mogao da se oslonim, od utovara kamiona do toga da provere da li sam zavrnuo boce za varenje kad idem negde.

Radili na dan, na sat, kako meni odgovara, uvek, ujutru, uveče, ko mala sekirica mi bili.

Moj interes je bio da oni uvek budu tu, da ih uvek mogu pozvati, ali momci se zaposle, odu iz sela, takav im bio interes, suprotan mom.
Sad imam ozbiljan problem sa svim tim.

Jesu li me izdali, treba li da se ljutim na njih što su sledili svoj interes koji je suprotan mom?


(Ajd bože pomozi ,)
gedza.73 gedza.73 20:37 09.10.2022

Re: Roknuli im most

U komšiluku sam imao dva momka, braća, vredni, mladi, pametni, jaki.

Nema tebi pomoći. Sveo si državu Srbiju i odnos Rusije prema Srbiji na nadničare.
gvozden1 gvozden1 20:37 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Ustavnu poziciju RS niko ne dira trenutno

Osim što pošalju koga hoće da nameće odluke.
A šta će biti sledeća, možeš samo da se nadaš.
Čime ćeš da je sprečiš ako bude nepovoljna po tebe?
Ne plaše se, nego se ne bave time ozbiljno.

I hajd da se nadamo da i neće, a ako iz nekog razloga odluče da hoće, šta ti je adut da se odupreš?

A država koja počiva na, neće valjda, i nije neka.
gvozden1 gvozden1 20:38 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gedza.73
U komšiluku sam imao dva momka, braća, vredni, mladi, pametni, jaki.

Nema tebi pomoći. Sveo si državu Srbiju i odnos Rusije prema Srbiji na nadničare.

Ipak nisi uspeo;(
U svakom slučaju, probao sam.
milisav68 milisav68 20:40 09.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic
Ne pratiš milisave, pričamo o kopnenoj vojsci i pominjemo konkretnu operaciju gde je dotična učestvovala i završila taj posao za sto sati,

Šta ima da pratim/ne pratim, kad je bio direktan prenos.

Treći kanal prenosio početak intervencije, a posle noću išli izveštaji sa CNN-a, a mi čekali porniće.

Iračka vojska mahala američkim vojnicima, oni koji su preživeli, jer su ih pre toga sasuli bombama i raketama.A i nije ih bilo nešto mnogo, plus što im se smučio rat, jer su pre toga ratovali deset godina sa Iranom.

Bre, pogledaj kartu, tamo samo pustinja, jedan grad i naftna polja.

Dopuna.

Evo sad gledam površinu, Beograd ima 3,2 miliona km2, a Država Kuvajt 17,8 km2.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Šta ima da pratim/ne pratim, kad je bio direktan prenos.


Ma ne to, nego ne pratiš o čemu se ovde priča. Ja zastupam tezu da je naša (američka) kopnena vojska prilično solidna, dok kolega smatra drugačije. Ja se u metriku ne razumem, vidim samo da gde god su ušli, tu su posao završili, a ulazili su svuda (sem možda kod nas, jer nije bilo potrebe). To je sve.

gedza.73 gedza.73 20:50 09.10.2022

Re: Roknuli im most


U svakom slučaju, probao sam.

Probao si i sa srpskom vojskom koja se na Ceru i Kolubari branila da uporediš sa Rusijom koja je napala Ukrajinu pa nisi uspeo. Izgleda da ti takav usud. Džabe da ti se objašnjava.
mlatisa mlatisa 20:51 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Republika Srpska je mesto gde zapad može bez naprezanja bilo koje vrste da pokaže šta biva kad igraš na Ruse.

Naš odgovor bio bi? Šta?


Нешто налик овом?

#

#
milisav68 milisav68 20:54 09.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic
Ma ne to, nego ne pratiš o čemu se ovde priča. Ja zastupam tezu da je naša (američka) kopnena vojska prilično solidna, dok kolega smatra drugačije. Ja se u metriku ne razumem, vidim samo da gde god su ušli, tu su posao završili, a ulazili su svuda (sem možda kod nas, jer nije bilo potrebe). To je sve.

Pa loša ti teza, i ja ti je opvrgavam sa kuvajtskim primerom koji si naveo.

A ni ostali nisu sjajni.

To, dođe kopnena vojska, osvoji televiziju i kažu - pobedili smo, je sviranje qrcu, pošto iza toga sledi haos u zemlji.

A to što misliš da kod nas nije bilo potrebe, to je tvoj problem, jer bih lokalni lovci poskidali ko fazane i zečeve.
gvozden1 gvozden1 20:57 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Probao si i sa srpskom vojskom koja se na Ceru i Kolubari branila da uporediš sa Rusijom koja je napala Ukrajinu pa nisi uspeo. Izgleda da ti takav usud. Džabe da ti se objašnjava.

Ti nisi razumeo, znači niko nije.
Mora da je tako:)

A dilema je bila, da li se mobilisani građanin može pretvoriti u vojnika.

Pa šta kaže primer koji sam naveo, može ili ne može?

Al nećeš razumeti, nećeš jer ne možeš.
A sprečavaju te bar dve stvari, iq je jedna, druga, metamorfoza a faza u kojij si sad je za tebe još nova pa si nesnađen.

gedza.73 gedza.73 21:00 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A dilema je bila, da li se mobilisani građanin može pretvoriti u vojnika.

Pa šta kaže primer koji sam naveo, može ili ne može?

Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.
predatortz predatortz 21:04 09.10.2022

Re: Roknuli im most


A to što misliš da kod nas nije bilo potrebe, to je tvoj problem,


Ja znam, pouzdano, da su u RS ostavljali kosti i pripadnici SAS i Legije stranaca.

Prvi su nam, baš amaterski, utrčali u vatru u okolini Vlasenice. Možda će Cross znati o čemu govorim.

Pošli momci da izviđaju...

U ratu na Kosovu isti su pokušavali upade, uz jedinice regularne albanske vojske i šiptarske teroriste.

Momci ih otpremili u vrećama.

Nisu oni ratovali sa ozbiljnim armijama.

Ukrajinska vojskka je ozbiljna i visoko motivisana vojska, plus iz iste škole kao i ruska.
To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.

gvozden1 gvozden1 21:09 09.10.2022

Re: Roknuli im most


Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

Evo ga, ponavlja priču o motivisanosti, ne može da se seti ničeg drugog, a oće nešto:)

Ispričana priča, ej, a ne misliš valjda da si baš ti vredan ponavljanja, ili sa ćeš ti nešto novo da smisliš?
maksa83 maksa83 21:12 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ukrajinska vojskka je ozbiljna i visoko motivisana vojska, plus iz iste škole kao i ruska.

Pa cela fora je u tome što nije, njih od 2014. obučavaju drukše, deset hiljada godišnje za ovih 8 godina.

Kako su Azeri oduvali Jermene? Turci ih već deset godina treniraju po NATO standardima.

gvozden1 gvozden1 21:13 09.10.2022

Re: Roknuli im most

To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.

S tim da ste vi uglavnom služili u JNA, koja se upravo rasturala, a oni koji su služili u vojsci ssssr su sada pred ili posle pedesete.

predatortz predatortz 21:15 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gvozden1
To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.

S tim da ste vi uglavnom služili u JNA, koja se upravo rasturala, a oni koji su služili u vojsci ssssr su sada pred ili posle pedesete.



I sada su ti nekadašnji poručnici generali na obe strane.

milisav68 milisav68 21:17 09.10.2022

Re: Roknuli im most

gedza.73
Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

A jel ti kapiraš da Rusi taj deo Ukrajine shvataju kao svoju zemlju, i da narod u tom delu Ukrajine rusku vojsku dočekuje kao oslobodioce?
predatortz predatortz 21:17 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Pa cela fora je u tome što nije, njih od 2014. obučavaju drukše, deset hiljada godišnje za ovih 8 godina.


Da, a za šta su ih obučavali?

E tu dolazimo do karaktera ovog rata, oko kog se ne slažemo.

Ja mislim da je napad Rusije iznuđen i veoma nevoljan.
predatortz predatortz 21:19 09.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
gedza.73
Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

A jel ti kapiraš da Rusi taj deo Ukrajine shvataju kao svoju zemlju, i da narod u tom delu Ukrajine rusku vojsku dočekuje kao oslobodioce?


Mene je zbunilo da su Rusi najneslavnije prošli oko Harkova, gde ima najviše Rusa.

Nešto poput hipotetičke situacije da Srbija napadne Bosnu i najviše najebe kod Bijeljine.

gvozden1 gvozden1 21:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
gvozden1
To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.

S tim da ste vi uglavnom služili u JNA, koja se upravo rasturala, a oni koji su služili u vojsci ssssr su sada pred ili posle pedesete.



I sada su ti nekadašnji poručnici generali na obe strane.


Otprilike, ali ne verujem da oni nisu na brifinzima po Nemačkoj i kojekud po NATO bazama usvojili drugu filozofiju ratovanja.

Ali, realno, nije to mnogo važno, kao ni o a čuvena motivisanost, imaš li čime da gađaš ili nemaš, znaš gde treba da pucaš ili ne znaš, imaš podatke ili nemaš.

Ostalo je slično u svim vojskama.
maksa83 maksa83 21:23 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Da, a za šta su ih obučavali?

Da efikasnije ratuju, a kako si tvrdio onomad ratovanje je ratovanje, nema tu protiv koga.
Ja mislim da je napad Rusije iznuđen i veoma nevoljan.

Ja sam isto duboko uveren da Rusi nisu srećni što su se upustili u ovu avanturu, a sad iznuđen - iznuđen je u meri u kojoj Rusi vide svoj interes u tome da im je Ukrajina potčinjena. Ako oni ne vide drugačiju budućnost pored Ukrajine osim kao marionete onda - da - to je iznuđeno, pošto Ukrajina u EU nije nešto potčinjeno Rusiji. Tako da je sve to zapravo problem njihove imperijalne vizure.
benedykt benedykt 21:32 09.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
gedza.73
Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

A jel ti kapiraš da Rusi taj deo Ukrajine shvataju kao svoju zemlju, i da narod u tom delu Ukrajine rusku vojsku dočekuje kao oslobodioce?

Ko ih bilo gde dočekuje kao oslobodioce, daj Milisave uozbilji se ali zaista i ne slušaj lagarije Z-propagande šta god da ti pričali. Eno ti, na referendumima pre par nedelja izašlo sveukupno, i to u nekoliko dana glasanja, manje od 5% sveukupnog stanovništva jer je većina pobegla glavom bez obzira od tog ”oslobođenja”, valjda da im srce ne bi stalo od silne sreće…!?!
Pod dva, Rusija i Ukrajina su se rastali pre trideset godina, referendum u Ukrajini sve lepo i kulturno bio 1991., pa se taj isti narod tamo izjasnio. Evo ti rezultata po oblastima, odnosno samo je Krim bio pola-pola, ostalo dobijeno ne može biti jasnije za samostalnu državu Ukrajinu…


A na drugoj slici dole u desnom ćošku vidiš Putinov potpis iz 2003. na to da Rusija priznaje Ukrajinu sa sve Krimom…

Dakle, nikakav budući referendum na Krimu se ne pominje, nikakva aneksija posle toga, nikakvi ako vi ovo a mi onda ono uslovi za potpis, nikakva priča mi vas shvatamo kao svoju zemlju pa ćemo doći za koju godinu, već samo Rusija kao država priznaje Ukrajinu kao nezavisnu državu i granice su te.
Pri tome, je to treći sporazum potpisan crno na belo od strane Rusije o svemu tome i sada čujemo neku sasvim drugu priču…
predatortz predatortz 21:32 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Da, a za šta su ih obučavali?

Da ratuju, a kako si tvrdio onomad ratovanje je ratovanje, nema tu protiv koga.
Ja mislim da je napad Rusije iznuđen i veoma nevoljan.

Ja sam isto duboko uveren da Rusi nisu srećni što su se upustili u ovu avanturu, a sad iznuđen - iznuđen je u meri u kojoj Rusi vide svoj interes u tome da im je Ukrajina potčinjena. Ako oni ne vide drugačiju budućnost pored Ukrajine osim kao marionete onda - da - to je iznuđeno, pošto Ukrajina u EU nije nešto potčinjeno Rusiji. Tako da je sve to zapravo problem njihove imperijalne vizure.


Nemaju Rusi problem sa ulaskom drugih zemalja u EU.
Nikada se nisu petljali u naše opredeljenje da idemo u tom smeru.
Čak, vole da imaju tamo njima naklonjene zemlje i pojedince.

Rusi imaju problem sa ulaskom zemalja u NATO, jer svrha postojanja NATO je borba protiv Rusije, sada već i Kine.

Nato je, ne smetni to s uma, "odbrambeni savez" koji u svojoj istoriji nije vodio ni jedan odbrambeni rat, ali jeste niz agresorskih i proxy ratova.

Ovaj rat u Ukrajini je proxy rat i započeo ga je NATO na Majdanu.
milisav68 milisav68 21:33 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
Ukrajinska vojskka je ozbiljna i visoko motivisana vojska, plus iz iste škole kao i ruska.
To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.

Da, manje-više, s tim što su se oni ukopali još 2014. naročito oko Donbasa, pa je ruska strategija bila da ih razvuče što više može, pa su vojsku poslali i na Kijev, koji ih ne interesuje.U međuvremenu je trebalo osposobiti saobraćajnice koje su stradale u ratnim dejstvima, i vratiti kakav takav život na osvojenim/oslobođenim teritorijama.To je ono što sam pominjao - biti u vojničkim čizmama mesec dana.

Otud i ovaj ukrajinski napad, sa vojskom iz okoline Donbasa, koji je "odmoran" jer nije trpeo veća dejstva, pa su ih prebacili tamo.

Sve to drži onu tvoju tezu da je sranje što se biju pravoslavni narodi između sebe, pa se sa ruske strane vodi računa o stradanju civila, jer teritorija koja bude otkinuta, ne sme da bude neprijateljska, a denacifikacija može da bude i sa artiljerijom.
gvozden1 gvozden1 21:33 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Zato što je to bio njen interes.

E, ovo samo.

Moje mišljenje od 3 dinara (inače je 2, ali inflacija) je da su naručioci posla sa mostom možda Ukrajinci, možda nisu (oni se svakako najviše raduju, taj most im je trn u oku). Izvođač su Amerikanci, a način na koji je posao izveden ima potpis podizvođača iz jedne nevelike zemlje koju smo pominjali ovde. One koja se nikada ni u snu neće naći na istoj strani sa Iranom.



Samo da bude zapisano da sam pre Putina tvrdio da je terorizam u pitanju, evo i on se slaže sad čitam.
maksa83 maksa83 21:35 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Nemaju Rusi problem sa ulaskom drugih zemalja u EU.

O A-P-S-O-L-U-T-N-O imaju, pogotovo sa Ukrajinom.

Oni to - ulazak Ukrajine u EU (pazi, ne NATO, nego EU) doživljavaju kao bratsku izdaju. Imaš Putinove rantove u to vreme baš o tome.

P.S. Podsećam - Cela Ukrajina sa Krimom i Sevastopoljom kao ruskom vojnom lukom u EU je matematička nemogućnost - nerešiv sistem jednačina.
maksa83 maksa83 21:37 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Samo da bude zapisano da sam pre Putina tvrdio da je terorizam u pitanju, evo i on se slaže sad čitam.

E ako Putko kaže da je terorizam onda je sigurno terorizam, pošto Putko verovatno tvrdi i da oni nisu okupatori nego oslobodioci.

gvozden1 gvozden1 21:41 09.10.2022

Re: Roknuli im most

E ako Putko kaže da je terorizam onda je sigurno terorizam,

Kažem ja, on se samo slaže :)
milisav68 milisav68 21:41 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
Mene je zbunilo da su Rusi najneslavnije prošli oko Harkova, gde ima najviše Rusa.

Nešto poput hipotetičke situacije da Srbija napadne Bosnu i najviše najebe kod Bijeljine.

E, ne znam baš sve detalje, ali ono što je moglo da se vidi je da ih je najviše interesovalo crnomorsko priobalje i Krim, da ne bi most bio jedini kopneni put, što smo videli pre neki dan kada je napravljena diverzija.
predatortz predatortz 21:43 09.10.2022

Re: Roknuli im most


P.S. Podsećam - Cela Ukrajina sa Krimom i Sevastopoljom kao ruskom vojnom lukom u EU je matematička nemogućnost - nerešiv sistem jednačina.


Rešili ga Rusi.
milisav68 milisav68 21:46 09.10.2022

Re: Roknuli im most

benedykt
Pod dva, Rusija i Ukrajina su se rastali pre trideset godina, referendum u Ukrajini sve lepo i kulturno bio 1991., pa se taj isti narod tamo izjasnio. Evo ti rezultata po oblastima, odnosno samo je Krim bio pola-pola, ostalo dobijeno ne može biti jasnije za samostalnu državu Ukrajinu…

Dobro bre, jel i ti misliš da smo mi ovde učiteljice klavira, pa nam pričaš o 1991. umesto da navedeš promene raspoloženja nakon spaljivanja živih ljudi u Odesi 2014
maksa83 maksa83 21:50 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Rešili ga Rusi.

Pa nisu ga rešili pošto je kao takav (ruska vojna luka na EU teritoriji) nerešiv, promenili su koeficijente. Dodatno, izgleda da im Krim nije dovoljan, i da je nemoguće urazumiti Ukrajince da je super da budu yet another Belorusija, pa se pribeglo agresiji i kreiranju žarišta koje će Ukrajinu držati podalje od bilo kakve normalnosti. To je rusko rešenje. Ugroženi kurac moj.

Pogledaj kako je počeo i tekao Zimski rat sa Finskom. U dlaku ista priča samo tada nisu bili Rusi nego oni neki Salveti, Sonjeti, Sloveti, tako nešto, što kao ambasadori dobre volje raznose po svetu Komunizam (mogo dobra stvar, čitao sam na blogu)

milisav68 milisav68 22:04 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Pogledaj kako je počeo i tekao Zimski rat sa Finskom. U dlaku ista priča samo tada nisu bili Rusi nego oni neki Salveti, Sonjeti, Sloveti, tako nešto, što kao ambasadori dobre volje raznose po svetu Komunizam (mogo dobra stvar, čitao sam na blogu)

A, pa komunistima padaju svakakve ideje na pamet, naši su mislili da će rat da traje šest meseci, pa su odmah napravili Užičku republiku.

Krim, Crno more i Finska nemaju nikakve veze.
crossover crossover 22:09 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Prvi su nam, baš amaterski, utrčali u vatru u okolini Vlasenice. Možda će Cross znati o čemu govorim.


Не знам за Власеницу али сам виђао мртве Легионаре по Босни. SAS сам видео само једном али живе, дошли шатро да испоруче хуманитарну помоћ цивилима са све оптиком која кошта ко боља кола.

На Косову исто, једина разлика је што је тамо било мало више инструктора BND (углавном Бундесвер) и што су француски падобранци наводили нато авијацију. Знам да се дуел ПТО ВП (данашње Кобре) против SAS завршио 3:1 за нас, негде око Ђаковице.
maksa83 maksa83 22:13 09.10.2022

Re: Roknuli im most

A, pa komunistima padaju svakakve ideje na pamet, naši su mislili da će rat da traje šest meseci, pa su odmah napravili Užičku republiku.

Krim, Crno more i Finska nemaju nikakve veze.

Imaju potpuno veze pošto je stvar tekla ovako:

- Naša granica je slabo obezbeđena, mnogo ste vi blizu Lenjingrada ( "rakete u trbuhu" ).
- Kad obezbedimo granicu spremili smo ove fine finske komuniste da preuzmu vlast u Helsinkiju.
- Ovo što smo osvojili ovde je sad na vlasti Prava Finska Vlast što smo je mi smislili u Moskvi.
- Ops, gle, pokvarila nam se Prava Finska Vlast.
- Moraćemo da se zadovoljimo time da vam štrpnemo 10% teritorije.

I sve to uz ogromne žrtve pošto je recimo Staljina bolo kurac da im obezbedi zimske uniforme pa ih šumar Simo Hajha skidao onako braon po snegu po pet dnevno tokom sto dana.
predatortz predatortz 22:17 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Не знам за Власеницу


Zapravo, ja sam bio neprecizan. Više to naginje ka Šekovićima. Probali su nešto oko Bandijerke.

U svakom slučaju, pokoj im duši.
crossover crossover 22:28 09.10.2022

Re: Roknuli im most

U svakom slučaju, pokoj im duši.


Нек им је лака земља, пали су за слободу републике Српске.
milisav68 milisav68 22:55 09.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83

Imaju potpuno veze pošto je stvar tekla ovako:

- Naša granica je slabo obezbeđena, mnogo ste vi blizu Lenjingrada ( "rakete u trbuhu" ).

Ma jok.

Vi se graničite sa Švedskom, koja ima čuveni čelik (odnosno najkvalitetniju rudu gvožđa na planeti, uz još neke), a koji je blizu vaše granice (a i Norveške), i Hitler mu se primakao jer je Norveška imala Kvislinga.
vcucko vcucko 23:22 09.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68

Evo sad gledam površinu, Beograd ima 3,2 miliona km2, a Država Kuvajt 17,8 km2.


Ne gledaš dobro ili si da prostiš presis'o.

Tri miliona km2 su pola Sibira, bez Dalekog Istoka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:23 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Pa loša ti teza, i ja ti je opvrgavam sa kuvajtskim primerom koji si naveo.



Teza uopšte nije bila moja, nego predatorova, koji je ovde znalački ocenjivao kopnene vojske (ako mi na osnovu celokupnog svog izlaganja oko toka rata i strategije ovih kokošara sve manje uliva poverenje kao neko ko se uopšte razume u tematiku) pa sam ja pitao da mi se pojasni metrika, u usput izneo i očevidne primere koji pokazuju uopravo suprotno. Alo, ne znam koji deo od 100 sati ti nije jasan. To što vojska ume solidno da obavi pripreme upotrebom onog što ima je sporedno u ovoj diskusiji. Ovi kad su krenuli posle tih 100 sati su mogli i do Bagdada tako da stignu. Ceo Irak su posle uzeli za mesec dana kad je to postalo cilj. Tako, daj da se ne ložimo, armija nam dobra, kopnete trupe sigurno među najboljiiam, u političke detalje ne ulazim.

Ovo tvoje s lovcima su već bajke i neki kompleksi koji se nose. Imali smo mi sreće da smo se predali na vreme pa nismo morali da gledamo i ocenjujemo tu metriku na svojoj koži.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:29 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Ukrajinska vojskka je ozbiljna i visoko motivisana vojska, plus iz iste škole kao i ruska.
To je otprilike kad smo se mi iz JNA podelili po nacionalnim armijama. Ujednačeno osposoblljeni.


Ovo kako Ukrajinci sad ratuju nikakve veze nema sa tom ruskom školom, ovo je čist NATO trening na kome se očigledno radilo, uključujući ozbiljnu tehnologiju, i zato im dobro ide, a Rusima loše. Ovi Rusi, koliko ja vidim, dovode sve gluplje a krvoločnije generale da komanduju tim zločinačkim poduhvatom, ali za svaki slučaj moraju da zveckaju atomskim bombama. Vide valjda i oni gde to ide.


vcucko vcucko 23:36 09.10.2022

Re: Roknuli im most

predatortz
milisav68
gedza.73
Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

A jel ti kapiraš da Rusi taj deo Ukrajine shvataju kao svoju zemlju, i da narod u tom delu Ukrajine rusku vojsku dočekuje kao oslobodioce?


Mene je zbunilo da su Rusi najneslavnije prošli oko Harkova, gde ima najviše Rusa.

Nešto poput hipotetičke situacije da Srbija napadne Bosnu i najviše najebe kod Bijeljine.


Nema tamo najviše Rusa, pojam nacije u tom ruskom svetu je drugačiji nego na Balkanu. U Harkovu je ruski jezik izrazito dominantan, oni slabo i razumeju tu zapadnu ikavicu. Ali pitanje koliko su Rusi.
Meni Harkov najviše liči na neku montenegrinsku varijantu.
Kako god, pričao je Deki Berić na YT. Plus bila nam ćerina drugarica iz Belgoroda, to je odmah tu preko grane, između centra i centra nema par desetina km. Oni Harkov ne vide kao svojtu, štaviše najradije bi im udarili nuke, samo da im nije tako blizu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:41 09.10.2022

Re: Roknuli im most

Sve to drži onu tvoju tezu da je sranje što se biju pravoslavni narodi između sebe, pa se sa ruske strane vodi računa o stradanju civila, jer teritorija koja bude otkinuta, ne sme da bude neprijateljska, a denacifikacija može da bude i sa artiljerijom.


Ma daj, bre milisavi, sad se zajebavaš. Rokaju nasumice artiljerijom a kao brinu o broju civilnih žrtava. Pa jesi li ti vide ove gradove koji napali na šta liče? Da ih iole zabole za Ukrajince i njihove civilne žrtve ne bi im otimali teritoriju.

Inače, čitam sad da su im u poslednje vreme oko 70% artiljerijskih udara ćorci (duds, kako obde to zovu, ovi naši to sve snimaju iz satelita, mere, analiziraju, prebrojavaju), jer imaju ozbiljnih problema sa održavanjem artiljerijskog oruđa (konkretno zamenom cevi, gde im je do sada rok upotrebe premašen za nekoliko puta i to se tamo bukvalno raspada), sa čime neke male veze ima možda i što su im ovi zajebani Ukrajinci zaplenili taj neki voz sa rezervnim delovima koje su ovi jadva napabrčili tamo po nekim zaboravljenim sovjetskif barikama, posle digli prugu u vazduh da ne mogu da pošalju novi.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 09.10.2022

Re: Roknuli im most

vcucko
milisav68

Evo sad gledam površinu, Beograd ima 3,2 miliona km2, a Država Kuvajt 17,8 km2.


Ne gledaš dobro ili si da prostiš presis'o.

Tri miliona km2 su pola Sibira, bez Dalekog Istoka.


Jeeote, milisave, ova moja ruskinja učiteljica klavira je doktor nauka za tebe.

Bre, s kim sam ja ovde uzeo da se raspravljam, uostalom nisam tebe ništa ni pitao, nego predu, koji se, mislio sam, razume u te stvari oko tih armija, pešadija, kuraca palaca, mada realno ni on nije video pravog modernog vojnika na drugoj strani nego ove neke neuke balije i ustaše.
gedza.73 gedza.73 06:29 10.10.2022

Re: Roknuli im most

vcucko
Kako god, pričao je Deki Berić na YT.


gedza.73 gedza.73 06:30 10.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
gedza.73
Čoveče uporedio si srpskog vojnika koji je branio svoju zemlju od agresora i ruskog vojnika koga Putin mobiliše da bude agresor u Ukrajini čiji se vojnici brane.

A jel ti kapiraš da Rusi taj deo Ukrajine shvataju kao svoju zemlju, i da narod u tom delu Ukrajine rusku vojsku dočekuje kao oslobodioce?

Dobro je Milisave, samo diši duboko



milisav68 milisav68 06:31 10.10.2022

Re: Roknuli im most

vcucko

Ne gledaš dobro ili si da prostiš presis'o.

Tri miliona km2 su pola Sibira, bez Dalekog Istoka.



Da, prezubio sam za šest nula, ali je odnos isti.
gedza.73 gedza.73 06:44 10.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
Vi se graničite sa Švedskom

A Finska se graniči sa Rusijom i ulazi u NATO pa NATO može da stavi rakete a Rusija ne sme da reaguje jer bi ponovo dobila preko nosa od Finaca i to debelo.
Jednačinu kvari Gruzija a i Bosna jer je na početku rata u Ukrajini od ruskih zvaničnika stigla 'poruka' da ukoliko Bosna uđe u bilo koji savez može dođi do slične situacije kao u Ukrajini, odnosno do rata.

Što se tiče pravoslavaca. U RUsiji nakon pada komunizma se 34 posto izjašnjavalo kao pravoslavci. Sad je taj procenat na osamdeset dok jedna trećina od tog broja ne veruje u boga iako se računa u provaoslavce. Istovremeno Rusija je na poslednjem mestu među država Evrope i Amerike po odlasku u crkvu. Tako da to rusko 'pravoslavlje' je samo još jedna od FSB udica.

Da se ne vraćamo unazad u prošlost da su Rusi narod koji je svoje crkve rušio, dizao u vazduh i pljačkao bez da je u tome učestvovao neki 'strani faktor'

Pred kraj snimka se vide žene i ljudi kako kradu i iznose relikvije


milisav68 milisav68 06:47 10.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic

Ma daj, bre milisavi, sad se zajebavaš. Rokaju nasumice artiljerijom a kao brinu o broju civilnih žrtava. Pa jesi li ti vide ove gradove koji napali na šta liče?

A kako ti zamišljaš rat?

Vojska sedi u kasarnama, i odatle brane gradove?
milisav68 milisav68 06:54 10.10.2022

Re: Roknuli im most

srdjan.pajic
Ovi kad su krenuli posle tih 100 sati su mogli i do Bagdada tako da stignu. Ceo Irak su posle uzeli za mesec dana kad je to postalo cilj.

I?

Ostavili zemlju u rasulu, a vojska nije smela da mrdne van baza, sem do aerodroma.
literatesa literatesa 08:51 10.10.2022

Re: Roknuli im most

Znači tako, juče ste imali simultanku sa Maksom.
nikvet pn nikvet pn 09:09 10.10.2022

Re: Roknuli im most

vcucko

milisav68

Rat je pre svega težak fizički posao.

Ne verujem da je ovde iko sem Predatora i Crosa bio u čizmama mesec dana - bez izuvanja, i da zna kako to izgleda.

Prisutan.
Jesen '91., pravac Tovarnik - Ilača - Orolik, nekad i desno za Negoslavce.
Dopunski VES vozač, sredstvo dajc.


Присутан још један.

Призрен фебруар-март '89.

Војни ветеринар, војна фарма и 16 караула (Дева, Морина, Кошаре, Врбница... ). Не месец дана у комаду али близу.

Војске је било 4000 резервиста само из Параћина.

У штабу у Призрену кафе је кувао становити Дуле Вундерла, правник из Бомбоњаре. Тип екстремно интелигентан у пролазу разгледао војну мапу и замолио задувану подгојену алкохолисану екипу за моменат пажње. Оне коцкице (јединице) испремештао је као шибицар на вашару. Једва су покапирали генијалност новог распореда и зачудо послушали.

После причао: Што већи чин, већа дилеја.
predatortz predatortz 09:42 10.10.2022

Re: Roknuli im most

literatesa
Znači tako, juče ste imali simultanku sa Maksom.


Maksa je komunista, al' dobar čovek!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 10.10.2022

Re: Roknuli im most

milisav68
srdjan.pajic
Ovi kad su krenuli posle tih 100 sati su mogli i do Bagdada tako da stignu. Ceo Irak su posle uzeli za mesec dana kad je to postalo cilj.

I?

Ostavili zemlju u rasulu, a vojska nije smela da mrdne van baza, sem do aerodroma.


Milisave, opet si prezupčio sa 6 nula, posle tih čuvenih 100 sati je rat bio završen, Iračana više tu nije bilo, izbacili ih iz Kuvajta i dobrog dela južnog Iraka, sreća njihova da je Buš matori rekao da se tu stane jer su ratni ciljevi postignuti. Kakve baze, kakvi aerodromi, šta lupaš, čoveče, saberi se.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:55 10.10.2022

Re: Roknuli im most


Ako mene pitaš Ukrajina treba da digne ruke od Krima i što kažu "iseče gubitke" pošto to Rusi neće dati n-i-k-a-d, kao što i ti treba da prestaneš da se ložiš da je Kosovo Srbija.


o napredujemo napredujemo.

jos kazi isto za donbas, republiku srpsku i severno kosovo pa da popijemo neku.
softelectronics_e softelectronics_e 09:52 11.10.2022

Re: Roknuli im most

maksa83
Da, a za šta su ih obučavali?

Da efikasnije ratuju, a kako si tvrdio onomad ratovanje je ratovanje, nema tu protiv koga.
Ja mislim da je napad Rusije iznuđen i veoma nevoljan.

Ja sam isto duboko uveren da Rusi nisu srećni što su se upustili u ovu avanturu, a sad iznuđen - iznuđen je u meri u kojoj Rusi vide svoj interes u tome da im je Ukrajina potčinjena. Ako oni ne vide drugačiju budućnost pored Ukrajine osim kao marionete onda - da - to je iznuđeno, pošto Ukrajina u EU nije nešto potčinjeno Rusiji. Tako da je sve to zapravo problem njihove imperijalne vizure.

Sreća za Ukrajinu te ih USA vidi kao slobodnu i samostalnu državu.
Kao, uostalom i sve ostale države na svetu.
Jebote!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana