Moj grad| Sex

Počelo je!

srdjan.pajic RSS / 13.10.2022. u 00:59

Dižu se Mirijevci, biće sranja.



Komentari (1191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 18:05 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

bene_geserit
obustavio bih sve poslove u državi na godinu dana.
Sav narod bih tada organizovao da čistimo govna i đubre

Uvek neko oruk rešenje.
I onda počistiš đubre a ono se ponovo nakupi.
Treba ti neko ko to stalno čisti i plaćen je po učinku, neko ko ih kontroliše (da ne bude ko u Indiji kad su Engleski kolonizatori plaćali po ubijenoj kobri, a onda Indusi počeli da gaje kobre), i naravno kazne za pravljenje đubreta i primena istih u praksi.

Oruk rešenje je za oruk đubre!
Potom se osnuje Centralni komitet za govna i đubre - i prelazi se na svakodnevni operativni rad.
Na vrhu Centralnog komiteta bi bio glavni govnar, a uz njega izvršni đubretar.
Pa kako u Iranu (i sličnim tzv. državama) ima moralna policija, kod nas bi bila govnarska policija.
Koja bi govnare kažnjavala na licu mesta - tako da bi, trenutno, svako ko previše sere morao da počisti svoja govna i đubre, te još toliku količinu tuđih.
Smatram, dakle, da perspektivu razvoja i prosperitetnog življenja imaju samo društva bez, ili sa ograničenim brojem, govnara.
softelectronics_e softelectronics_e 18:08 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Iskustva popisivača

Ljudi koje znam kod kojih su bili popisivači kažu da su ovi uglavnom istraumirani pošto nailaze na koješta kada pozvone i prijatno se iznenade kada ih neko pusti unutra da urade svoj posao bez drame.

U kakav je potpuni kurac otišao ovaj narod, bukvalno možeš da im saspeš u glavu proizvoljno sranje i to će tu da se ulije i mućka dok se ne stvore punoglavci dok ga dodatno sluđuju tabloidi i televizije paranojom koja dolazi sa vrha i kaskadno se preliva po njemu a narod upija li upija.


Pa da.
Vidiš to i ovde na blogu.
Naš benedikt se raspao od idiotarija.
A što me nešto i ne sekira.
Ali bi mogao, da nam povuče Gedžu.
Ne, nisam mislio da ga povuče za onu stvar, nego da ga indoktrinira stjupidnom propagandom.
A za Gedžu se vredi boriti.
On je naš!
maksa83 maksa83 18:14 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Pa da.
Vidiš to i ovde na blogu.

Pa, vidim, ali ne tako kako ti nevešto insinuiraš.

Popisivače po pravilu isteruje onaj profil ljudi koji goredolira Putinovim slikama dok sa poluukrućenim Šojguom gleda izveštaje o ruskom napredovanju. Pre toga su ljude koji nose maske zvali brnjičari i verovali da su vakcine mehanizam kontrole koji će se aktivirati 5G mrežom.

softelectronics_e softelectronics_e 18:17 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Pa da.
Vidiš to i ovde na blogu.

Pa, vidim, ali ne tako kako ti nevešto insinuiraš.

Popisivače po pravilu isteruje onaj profil ljudi koji goredolira Putinovim slikama dok sa poluukrućenim Šojguom gleda izveštaje o ruskom napredovanju. Pre toga su ljude koji nose maske zvali brnjičari i verovali da su vakcine mehanizam kontrole koji će se aktivirati 5G mrežom.


Zašto ti misliš da se vcucko(u) ukruti kada gleda Putinove ili Šojguove slike?
Ne misliš valjda da bi Milan isterao popisivače iz kuće?
Jebote!
maksa83 maksa83 18:20 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Zašto ti misliš da se vcucko(u) ukruti kada gleda Putinove ili Šojguove slike?

vcucko ne goredolira Putinovim slikama i pošto je preležao koronu ne misli da je korona laž.
Ne misliš valjda da bi Milan isterao popisivače iz kuće?

A ne, naprotiv, Milanče bi ih dodatno namamio unutra i onda posadio za astal i krenuo u detaljno izlaganje dok sami ne krenu da bauljaju ka vratima rukama i nogama saplićući se o neiznesen šut uz konstataciju "ne plaćaju nam ovo dovoljno".
gedza.73 gedza.73 18:22 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

A za Gedžu se vredi boriti.
On je naš!

Jesam. Al' nisam Putinov.
nego da ga indoktrinira stjupidnom propagandom.


ovo ti je dobra fora.

softelectronics_e softelectronics_e 18:29 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Zašto ti misliš da se vcucko(u) ukruti kada gleda Putinove ili Šojguove slike?

vcucko ne goredolira Putinovim slikama i pošto je preležao koronu ne misli da je korona laž.
Ne misliš valjda da bi Milan isterao popisivače iz kuće?

A ne, naprotiv, Milanče bi ih dodatno namamio unutra i onda posadio za astal i krenuo u detaljno izlaganje dok sami ne krenu da bauljaju ka vratima rukama i nogama saplićući se o neiznesen šut uz konstataciju "ne plaćaju nam ovo dovoljno".

Možda bih i ja sada jurišao - pošto sam primio dve Putinke!
Ali sam, onda, izložen dejstvu snažne propagande, izvršio neutralizaciju jednom Fajzerkom.
Jebiga, treba biti mudar - i znati na vreme menjati stranu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

A iako si ovo pisao sa ovoliko patetike,


Patetiku sam namerno odvrnuo na 11.

A kerova izgleda nema, bar ih ja nisam video poslednjih par puta kad sam dolazio, sem gore oko Telefonkabla, tu im je neka ladovina pa je prijatno za zasedu. Jedino što su sad tu investitori izgradili gomilu nekih manjih zgrada, bukvalnojednu na drugoj, a nema gde da se parkira, pa su sve te uličice koje su inače služile kao prečica da se izbegne onaj semafor kod Kluza sad toliko napakovane parkiranim autima da ima samo jedna uska traka da se prođe, ono, savijaš retrovizore na kecu da prođeš, pa ne mogu ni kerovi da se uguraju da laju. Ja mislim da će dogodine i ta jedna traka da nestane, i onda će to postati groblje automobila jer niko više nije mogao da izađe odatle.
maksa83 maksa83 18:33 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Ali sam, onda, izložen dejstvu snažne propagande, izvršio neutralizaciju jednom Fajzerkom.

Auuu pa tebi više neće da mere pritisak nego induktivnost...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Iskustva popisivača

Ljudi koje znam kod kojih su bili popisivači kažu da su ovi uglavnom istraumirani pošto nailaze na koješta kada pozvone i prijatno se iznenade kada ih neko pusti unutra da urade svoj posao bez drame.

U kakav je potpuni kurac otišao ovaj narod, bukvalno možeš da im saspeš u glavu proizvoljno sranje i to će tu da se ulije i mućka dok se ne stvore punoglavci dok ga dodatno sluđuju tabloidi i televizije paranojom koja dolazi sa vrha i kaskadno se preliva po njemu a narod upija li upija.



Jeste, ali zato svaka baba na pijaci ume sa pola snage da popuni nemu kartu istočne evrope, a ne ko neki tamo seljaci u KoloradO koji ne znaju ni gde je ta Evropa, a gde SovjeCkisavez! Jer, prioriteti moraju da se znaju!


softelectronics_e softelectronics_e 18:45 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Ali sam, onda, izložen dejstvu snažne propagande, izvršio neutralizaciju jednom Fajzerkom.

Auuu pa tebi više neće da mere pritisak nego induktivnost...

Nema te induktivnosti koju ne može da kompenzuje ekvivalentna kapacitivnost!
I pritisak se digne toliko da može da te udari u čelo.
Mislim, nekada bilo, sada se pominjalo.
Milan Novković Milan Novković 19:25 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

srdjan.pajic
A iako si ovo pisao sa ovoliko patetike,


Patetiku sam namerno odvrnuo na 11.

A kerova izgleda nema, bar ih ja nisam video poslednjih par puta kad sam dolazio, sem gore oko Telefonkabla, tu im je neka ladovina pa je prijatno za zasedu. Jedino što su sad tu investitori izgradili gomilu nekih manjih zgrada, bukvalnojednu na drugoj, a nema gde da se parkira, pa su sve te uličice koje su inače služile kao prečica da se izbegne onaj semafor kod Kluza sad toliko napakovane parkiranim autima da ima samo jedna uska traka da se prođe, ono, savijaš retrovizore na kecu da prođeš, pa ne mogu ni kerovi da se uguraju da laju. Ja mislim da će dogodine i ta jedna traka da nestane, i onda će to postati groblje automobila jer niko više nije mogao da izađe odatle.

Boldovano, plus bodily fluid routes and traffic, i ovako to zamišljam



Search na Heliopolis I 2009

(c) Dionisio Gonzalez

... i imaš dosta fotki, meni je jedna ušla u Fejs album Continuum, po uzoru na Q Continuum iz Star Treka
vcucko vcucko 21:03 13.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

maksa83
Zašto ti misliš da se vcucko(u) ukruti kada gleda Putinove ili Šojguove slike?

vcucko ne goredolira Putinovim slikama i pošto je preležao koronu ne misli da je korona laž.

Mi evo već drugu nedelju silujemo Bundesligu. A vi kako te?
benedykt benedykt 00:09 14.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

softelectronics_e

Pa da.
Vidiš to i ovde na blogu.
Naš benedikt se raspao od idiotarija.
A što me nešto i ne sekira.
Ali bi mogao, da nam povuče Gedžu.
Ne, nisam mislio da ga povuče za onu stvar, nego da ga indoktrinira stjupidnom propagandom.

Sad ga lomi domaćine. Objasnio si što-no-se kaže…

zilikaka zilikaka 07:15 14.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

Jedino što su sad tu investitori izgradili gomilu nekih manjih zgrada, bukvalnojednu na drugoj, a nema gde da se parkira

Evo, ja sinoć na Karaburmi bauljam uličicama i vidim isto to.
Pamtim taj kraj iz mladosti, jeste bilo sirotinjski, stare zgrade ali logično postavljene. Prostora i zelenila svuda.

Sad popunjavaju bukvalno svaku rupu. To znači duplo stanovnika i mesta za parking nigde. Trotoari tome služe a ljudi silaze na kolovoz jer nemaju gde inače.
A gradnja? Teško da ćeš naći dve makar slične zgrade. To radio kako se kome ćefne.

Da, dole prema Dunavu bile neke udžerice, to vidim redom sklanjaju i niču ozbiljne zgrade po desetak spratova. Al onda će se između umetnu kome već kako treba.

A u mojoj varoši za deo grada dozvolili tzv mešovito stanovanje, pa sad kupe staru kuću savećim placem, sazidaju celom dužinom zgradu, odmaknu od komšija po 2-3 metra, kolko mora, pa onda komšiji svi pilje u dvorište, proda i on, ovi dignu novu zgradurinu ukupno od prve odmaknuto po 6 metara. Jedni drugima u sobe gledaju, mesta za parking nigde, izgleda ružno, al sve se odmah proda
milisav68 milisav68 11:02 14.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!

gedza.73
softelectronics_e
Kod mene popisivači još nisu bili?

Meni reče kako će ili za mesec dana da završe ili će se tada znati rezultati. Nisam siguran ali nekako mi taj rok od trideset dana ostao kao nebitna informacija.

Ma popis traje mesec dana, a rezultati se objavljuju naknadno posle dva-tri meseca dok se ukrste i slože podaci.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:17 14.10.2022

Re: Ljudi, ali govna?!


A sad su tu stazu moje mladosti pokrile ljudske izlučevine, smrad, mokraća i kal, autobusi to prskaju na ljude i žene sa decom koje pokušavaju da prođu trotoarom, gackajuću po zelenkasto braon baricama kao da su od kišnice.





Miro, Miro
nema srece cura svaka
da se uda za ludaka
Ribozom Ribozom 15:32 13.10.2022

sa ili bez

Ja cu nesto o tom Mirijevu.
Ovih dana nam otvaraju drugu liniju metroa (lakog sinskog), pa sam pozvao druga u Beogradu da ga pitam dokle su stigli kod vas. A stigli su do nigde kako on kaze tj. ni jednu stanicu nisu jos napravili sem sto betoniraju Makis. Kod nas raduckaju, iako kilavo, ali ipak radovi idu bez neke pompe, a u Srbiji se svodi sve na politicki marketing a nista se ne radi.
Mirijevo je trebalo da bude neki cvor metro linija, pa ce verovatno koristiti za tunele vec postojecu kanalizaciju, a kanalizaciju ce na povrsinu. Ovog se ni Radmilovic ne bi dosetio.
angie01 angie01 15:41 13.10.2022

Re: sa ili bez

A stigli su do nigde


kako, pa prosle su godine od kada su se prodavale karte,...aja, sesta generacija beogradjana je pokazala svoje dve na nekom plakatu.
Ribozom Ribozom 17:40 13.10.2022

Re: sa ili bez

Joj jeste, na blogu dominirala, potom izblamirala al' uzela neke pare (valjda).
Ti denseri.
Ne, nego taj metro da su kopali kasikama do sada bi iskopali nesto, cak su i ovi iz opozicije pali na marketing pa su rekli da su pare obezbedjene. A bila je i neka prica da im putuje neki rovokopac iz Australije. Pa su i izabrali vagone, i prodali karte...i jedno veliko nista.
Aman ljudi toliko trosenja energije i nista.
Kazem, ovde nisam ni znao da je druga linija gotova uradili je u miru i bez cirkusa.
softelectronics_e softelectronics_e 17:43 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ribozom
Joj jeste, na blogu dominirala, potom izblamirala al' uzela neke pare (valjda).
Ti denseri.
Ne, nego taj metro da su kopali kasikama do sada bi iskopali nesto, cak su i ovi iz opozicije pali na marketing pa su rekli da su pare obezbedjene. A bila je i neka prica da im putuje neki rovokopac iz Australije. Pa su i izabrali vagone, i prodali karte...i jedno veliko nista.
Aman ljudi toliko trosenja energije i nista.
Kazem, ovde nisam ni znao da je druga linija gotova uradili je u miru i bez cirkusa.

Ti tvoji nemaju pojma o političkom marketingu.
Mogli su kao i ovde, umesto što ćute i kopaju, da galame, prodaju karte i maglu, a ne kopaju ništa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ribozom
Ja cu nesto o tom Mirijevu.
Ovih dana nam otvaraju drugu liniju metroa (lakog sinskog), pa sam pozvao druga u Beogradu da ga pitam dokle su stigli kod vas. A stigli su do nigde kako on kaze tj. ni jednu stanicu nisu jos napravili sem sto betoniraju Makis. Kod nas raduckaju, iako kilavo, ali ipak radovi idu bez neke pompe, a u Srbiji se svodi sve na politicki marketing a nista se ne radi.
Mirijevo je trebalo da bude neki cvor metro linija, pa ce verovatno koristiti za tunele vec postojecu kanalizaciju, a kanalizaciju ce na povrsinu. Ovog se ni Radmilovic ne bi dosetio.


Ma kakav metro u Mirjevu, viš da govna ne možemo da rešimo.

Inače, ta ulica J. Radaković ima istu sudbinu kao Zrenjaninski put, a to je da je ta neka divlja gradnja bukvalno stisnula ulicu, ono, kola ljudima prolaze na 30 cm od kreveta u spavaćoj sobi (ko u Vojvode Stepe, sećam se koliko sam se čudio tome, ali samo mislio, ok, to je centar grada, urbano, dok kod nas u predgrađu selu toga nema), dok za kanalizaciju niko mario nije, a pogotovu za one slivnike za kišnicu. Pa sad kao u faveli uz Zrenjaninski put (odakle sam kao mali pobegao na vrh jebenog brda u Mirjevu, pa na poslednji sprat, samo da mi govna više ne prilaze) govna teku trotoarima i ulici, a gore kod mene se o svakoj većoj kiši otvaraju ustave i prave gejziri ko u Jeloustonu, sve to pomešano sa govnima. I ljudi to trpe, ne znam kako, ja bih poludeo. Jedina razlika između Mirjeva i Krnjače je u tome što u Mirjevu su otpadne vode tekuće, u a Krnji su stajaće.

Da ne pominjem i to da tu ima i nekih zajebanih klizišta, tamo prema ofkinom stadionu, mada su to kao saniralu pre par desetina godina, ali sa svim tim neregulisanim vodama i slivovima govana to može opet da proradi.
bene_geserit bene_geserit 18:32 13.10.2022

Re: sa ili bez

Jedina razlika između Mirjeva i krnjače je u tome što u Mirjevu su otpadne vode tekuće, u a Krnji su stajaće

Pa ti si pola života proveo u govnima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 13.10.2022

Re: sa ili bez

bene_geserit
Jedina razlika između Mirjeva i krnjače je u tome što u Mirjevu su otpadne vode tekuće, u a Krnji su stajaće

Pa ti si pola života proveo u govnima?


Ne sasvim, ja kad sam otišao iz Mirjeva još se ovaj problem tamo nije razvio. Mislio sam da je ta govanjava problematika bila lokalizovana samo u močvarnim delovima prestonice, Krnjača, Koteč, Ovča, Borča (Greda nije jer to valjda neka uzvišica pa se njihove fekalij slivaju u niže naseobine po sistemu gravitacije, ne znam za Padinsku skelu, bogu hvala da tamo nikad nisam bio prinuđen da odem (sem kad smo išli na pecanje na Opovački dunavac,).
predatortz predatortz 18:45 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ma kakav metro u Mirjevu, viš da govna ne možemo da rešimo.


Beograd je, ako izuzmemo centar, veoma ružan, neuredan i komunalno zaostao grad.

Neverovatno je kakvo smo ruglo uspeli da napravimo na tako lepom parčetu zemlje.

Ovde ne postoji, niti je postojala, kultura stanovanja. Radi ko šta i kako hoće.

To je jedna od stvari na koju se, evo već četvrt veka, nisam uspeo da naviknem ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 13.10.2022

Re: sa ili bez

Beograd je, ako izuzmemo centar, veoma ružan, neuredan i komunalno zaostao grad.


Što se kaže, građen bez ikakvog plana.

Ali evo blizu moje zgrade pre nekoliko godina krenulo da zida nešto uz pijacu, neko čudo-zgradu, niko ne zna šta je to trebalo da bude, da li garaža, da li šoping mol, još jedan Maksi, Idea... I podigli konstrukciju, ima jedno pet spratova, samo noseći stubovi i betonske ploče, i onda je to stalo, valjda investitor nastradao u međusobnom obračunu investitorskih klanova (priča se po Mirjevu da je to bilo Belivukovo nešto, ali niko zapravo ne zna).

I to je tako stajalo nekoliko godina, zaraslo u travuljinu i džunglu kao grad Asteka. I onda neka deca letos bacila petardu i to se zapalilo, zamalo da izgori pijaca i zgrada u kojoj mi živi sestra koja je odma uz to čudo, i još jedno deset kuća na ulici ispod, jedva su vatru ugasili vatrogasci. I eno, stoji tako i dalje, čeka sledeću petardu. Ne znam zašto se to ne ruši, ima traka okolo, jer je to navodno građeno bez dozvole, stvarno ne znam šta se čeka.
predatortz predatortz 19:05 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ne znam zašto se to ne ruši, ima traka okolo, jer je to navodno građeno bez dozvole, stvarno ne znam šta se čeka.


Što se ne ruši?

Eno, danas u Ovčar banji izginuše neki moji zemljaci. Krenuli da pređu most za koji onaj imbecil kojem je, ni sam on ne zna kako, zapalo da bude ministar za infrastrukturu, tvrdi da je zabranjen za upotrebu.
I most se, sa pedesetak ljudi, sručio u vodu!

A table sa upozorenjem, prepreke, nigde!

Šta će biti posle ove nesreće? Ko će odgovarati za smrt ljudi, šta će se promeniti?

Ništa!


zoja444 zoja444 19:13 13.10.2022

Re: sa ili bez

sto se tice metroa, meni ispod kuce ide beovoz. kuca od tada tone, zidovi su popucali, prozori ne mogu da se zatvore, vrata da se zakljucaju, otkacilo se uzemljenje...
angie01 angie01 19:16 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ovde ne postoji, niti je postojala, kultura stanovanja. Radi ko šta i kako hoće.

To je jedna od stvari na koju se, evo već četvrt veka, nisam uspeo da naviknem ovde.


zanimljivo, prvo, sto ne ostade onda u cistoj i urbanoj Tuzli,...a drugo, nikada beograd nije bio prljaviji, govna i djubre na sve strane, nikada se nije ovako neplanski gradilo, nikada ovakva nebriga u svakom smislu-od devedesetih, naovamo,...pa ni jedna zgrada nije imala grdjevinsku dozvolu na pocetku gradnje, kada je pocela gradjevinska mafija da divlja,...a ovo sve sto je renovirano- eno, seruju se slike, kako je izgledalo pre, kako posle, trg kod konja, cvetni trg i slicno,..pa ja stvarno ne znam kako niko nije odgovarao, za BGD na vodi i kojekakve monstrum zgrade, utaknute kasikom za cipele, tamo gde im mesto nije, bez bilo kakvog cuvanja ambijentalne celine i ostalih parametara, da ne pricam...ovo sa izlivanjem govana na Mirjevu, je nazalost, samo jedan takav uzas,..snimili juce ljudi, kako se baca neki otpad u Dunav, ono ladno iz kipera,...sto se reka tice, pazi grad na dve velike reke, nema onaj cistac obala, pa se skuplja kojesta oko splavova i setalista, pa ko u Indiji bokte,...nekada su svakodnevno isli polivaci, posle cistaca, sada godinama nisam videla ni jedne ni druge, tu i tamo neki cistac fingira da citi ulicu, pa djubreta koliko hoces i ispljuvaka, i to sve kada vidim recimo oko pozorista, gde ni tamo zaposleni ne reaguju, ne znam vise sta da mislim,...
maksa83 maksa83 19:24 13.10.2022

Re: sa ili bez

nikada ovakva nebriga u svakom smislu-od devedesetih, naovamo,.

Devedesetih nije bilo puno para u opticaju koje treba oprati kao sada a i pare su se mažnjavale na drugi način, mahom je drpano državno/društveno vlasništvo i nekretnine (šta je sve SPO maznuo za svoje vladavine u Beogradu to je zastrašujuće, potpuni klošari za koje ne znate da postoje su uzimali po tri stana u centru samo potezom olovke), bilo je gluposti tipa one dve "kuće" nazidane na krov one zgrade kod Zelenjaka, ali ništa kapitalno (okej, srušili su Sebastian da sagrade ono stakleno govno Mirka Marjanovića Govnara). Onda su došle dvehiljadite i usvojeni GUP se uglavnom poštovao.

Po mojoj proceni ludilo počinje da se zahuktava pre otpr. 5-6 godina da bi kulminiralo potpunim "ko vas jebe miševi" stanjem koje vlada danas.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:25 13.10.2022

Re: sa ili bez

predatortz
Ma kakav metro u Mirjevu, viš da govna ne možemo da rešimo.


Beograd je, ako izuzmemo centar, veoma ružan, neuredan i komunalno zaostao grad.

Neverovatno je kakvo smo ruglo uspeli da napravimo na tako lepom parčetu zemlje.

Ovde ne postoji, niti je postojala, kultura stanovanja. Radi ko šta i kako hoće.

To je jedna od stvari na koju se, evo već četvrt veka, nisam uspeo da naviknem ovde.


Ajde Beograd, on nikad nije mogao da se pohvali nekim vrhunskim urbanizmom, ali sta uradise od vojvodjanskih gradova to je bruka. Ne vidis vise razliku izmedju gradova koji su urbanizovani kad su oterane Osmanlije i ovih koji imaju dugu tradiciju urbanizma. Dovoljno otici do Slovenije da se podseti kako ti gradovi zapravo treba da izgledaju.
Milan Novković Milan Novković 19:44 13.10.2022

Re: sa ili bez

predatortz
Ne znam zašto se to ne ruši, ima traka okolo, jer je to navodno građeno bez dozvole, stvarno ne znam šta se čeka.


Što se ne ruši?

Eno, danas u Ovčar banji izginuše neki moji zemljaci. Krenuli da pređu most za koji onaj imbecil kojem je, ni sam on ne zna kako, zapalo da bude ministar za infrastrukturu, tvrdi da je zabranjen za upotrebu.
I most se, sa pedesetak ljudi, sručio u vodu!

A table sa upozorenjem, prepreke, nigde!

Šta će biti posle ove nesreće? Ko će odgovarati za smrt ljudi, šta će se promeniti?

Ništa!



A vidi Prigrevačkog konja za trku, mi rušimo što ne treba.

Doduše batica što je poterao dizalicu od 69 tona preko mosta max nosivosti 30 ili nešto manje tona nije iz Prigrevice nego Apatina. Jes da i tamo ima dosta Ličana, al možda je ovaj batica neki Šumadinac diverzant (crni humor - šta raditi u ova vremena?!


angie01 angie01 20:01 13.10.2022

Re: sa ili bez

(šta je sve SPO maznuo za svoje vladavine u Beogradu to je zastrašujuće, potpuni klošari za koje ne znate da postoje su uzimali po tri stana u centru samo potezom olovke)


ah, o tome bas dosta znam, cak sam bila na nekom sastanku sa pokojnim daninim bratom, koji je bio neko mudo u Savskom vencu,..kazu da samo par drsakovica ima 700 stanova i lokala po gradu,..pa sad ti vidi.

"kuće" nazidane na krov one zgrade kod Zelenjaka, ali ništa kapitalno.


ima i ona slicna iz staklenika,...al tada je pocela otimacina placeva i nedozvoljena gradnja- u opstini neko locira gde, preko noci se ogradi, plati privatno obezbedjenje, digne se nesto, onda se naknadno odnese projekat, koji ima recimo, dva ulaza i tri sprata, a do kraja se to pretvori u 5 ulaza i 7 spratova, jer svako u nizu koji je ucestvovao, od placa do dozvola ispod stola, treba da dobije neku gajbu tu.


zaboravila sam da pomenem i promenu kulturoloskog ambijenta- ovo sada je nevidjena seljana, kriminal i plasstika,...a gradska mesta, scena, kulturna desavanja su obrisani gumicom,...ima neki snimak, gde Kojo pokazuje koji su samo bioskopi unisteni- nasa deca nikada nisu ni cula za njih,...a kamo li za skc, graficki kolektiv i sl.
Milan Novković Milan Novković 20:02 13.10.2022

Re: sa ili bez

srdjan.pajic
Ribozom
Ja cu nesto o tom Mirijevu.
Ovih dana nam otvaraju drugu liniju metroa (lakog sinskog), pa sam pozvao druga u Beogradu da ga pitam dokle su stigli kod vas. A stigli su do nigde kako on kaze tj. ni jednu stanicu nisu jos napravili sem sto betoniraju Makis. Kod nas raduckaju, iako kilavo, ali ipak radovi idu bez neke pompe, a u Srbiji se svodi sve na politicki marketing a nista se ne radi.
Mirijevo je trebalo da bude neki cvor metro linija, pa ce verovatno koristiti za tunele vec postojecu kanalizaciju, a kanalizaciju ce na povrsinu. Ovog se ni Radmilovic ne bi dosetio.


Ma kakav metro u Mirjevu, viš da govna ne možemo da rešimo.

Inače, ta ulica J. Radaković ima istu sudbinu kao Zrenjaninski put, a to je da je ta neka divlja gradnja bukvalno stisnula ulicu, ono, kola ljudima prolaze na 30 cm od kreveta u spavaćoj sobi (ko u Vojvode Stepe, sećam se koliko sam se čudio tome, ali samo mislio, ok, to je centar grada, urbano, dok kod nas u predgrađu selu toga nema), dok za kanalizaciju niko mario nije, a pogotovu za one slivnike za kišnicu. Pa sad kao u faveli uz Zrenjaninski put (odakle sam kao mali pobegao na vrh jebenog brda u Mirjevu, pa na poslednji sprat, samo da mi govna više ne prilaze) govna teku trotoarima i ulici, a gore kod mene se o svakoj većoj kiši otvaraju ustave i prave gejziri ko u Jeloustonu, sve to pomešano sa govnima. I ljudi to trpe, ne znam kako, ja bih poludeo. Jedina razlika između Mirjeva i Krnjače je u tome što u Mirjevu su otpadne vode tekuće, u a Krnji su stajaće.

Da ne pominjem i to da tu ima i nekih zajebanih klizišta, tamo prema ofkinom stadionu, mada su to kao saniralu pre par desetina godina, ali sa svim tim neregulisanim vodama i slivovima govana to može opet da proradi.

Pa vi ga baš pičite pa rasturate (dobro, znam da si malo nakitio, al "moćmo" zvučo i svakom slučaju


angie01 angie01 20:06 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ajde Beograd, on nikad nije mogao da se pohvali nekim vrhunskim urbanizmom, ali sta uradise od vojvodjanskih gradova to je bruka


posto sam vezana i za Vojvodinu i za BGD, mogu objektivno da kazem- pa nisi u pravu, gledala sam neke projekte kako su MORALi da se grade, sa ispostvanjem svih standarda i propisa, pa odredjene razdaljine, kolivina zelenila i sl,..sada brate unistise sve,...samo nova naselja koja su nikla bez bilo kakvog urbanistickog plana,...pa hebotebog, ok gradi, ako postoji potreba, jer je stiglo mnogo novih ljudi, al ko te sprecava da napravis neki logican plan.

o izbegavanju gradnje metroa, je uzaludno i govoriti, a koliko bi on olaksao prevoz, ocistio grad od guzvi, smanjio isparenja,...
angie01 angie01 20:20 13.10.2022

Re: sa ili bez

sto rece genijlani Peca Popovic, da hoce da osnuje zavicajni klub Beogradjana u Beogradu...ne moze da dise od ovoliko rurbanog.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:23 13.10.2022

Re: sa ili bez

angie01
Ajde Beograd, on nikad nije mogao da se pohvali nekim vrhunskim urbanizmom, ali sta uradise od vojvodjanskih gradova to je bruka


posto sam vezana i za Vojvodinu i za BGD, mogu objektivno da kazem- pa nisi u pravu, gledala sam neke projekte kako su MORALi da se grade, sa ispostvanjem svih standarda i propisa, pa odredjene razdaljine, kolivina zelenila i sl,..sada brate unistise sve,...samo nova naselja koja su nikla bez bilo kakvog urbanistickog plana,...pa hebotebog, ok gradi, ako postoji potreba, jer je stiglo mnogo novih ljudi, al ko te sprecava da napravis neki logican plan.

o izbegavanju gradnje metroa, je uzaludno i govoriti, a koliko bi on olaksao prevoz, ocistio grad od guzvi, smanjio isparenja,...


Ma ovo sada je totalno unistavanje grada. Ali mislim na sva ona naselja od pomenutih Borca i Kaludjerica preko vecnog haosa na Slaviji i dzumbusa na Zelenjaku. Toga severnije od Dunava ranije nije bilo. A sad Pancevo, Zrenjanin, Subotica... NS da ne pominjemo katastrofa.
angie01 angie01 20:24 13.10.2022

Re: sa ili bez

a za Vojvodinu, skinuli su pruge u backoj,..pa heboih, ko je to pametan smislio,...u Banatu, od BGD do nekog Vojvodjanskog mesta, ukinute-zatvorene skoro sve z stanice.
angie01 angie01 20:26 13.10.2022

Re: sa ili bez

Ali mislim na sva ona naselja od pomenutih Borca i Kaludjerica preko vecnog haosa na Slaviji i dzumbusa na Zelenjaku. Toga severnije od Dunava ranije nije bilo. A sad Pancevo, Zrenjanin, Subotica... NS da ne pominjemo katastrofa.


ma slazem se da su svuda zahvatili,..samo su BGD najvise unistili-od gradskog nije ostalo ni G-samo ljakseraj.

unistili spomen tablu Mileni i Draganu, a cuvaju onaj sraman mural maldicu, drazi,..vidim i kepten draganu- ma mrs.
zoja444 zoja444 20:33 13.10.2022

Re: sa ili bez

za unistenje ambijentalne celine vracara je odgovoran bloger djordje bobic. brat danice draskovic je bio direktor direkcije za gradjevinsko zemljiste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 13.10.2022

Re: sa ili bez

Pa vi ga baš pičite pa rasturate (dobro, znam da si malo nakitio, al "moćmo" zvučo i svakom slučaju


Ali najcrnje je što nisam nakitio uopšte. Meni strina i stric žive na Zrenjaninskom putu (tu gde sam i ja odrastao, isto dvorište, samo je naša kuća bila iza njihove) i celom dužinom tamo oko Bitolja pa do Belih zora, ili kako se zove ona kafana na uglu gde je obdanište i put za školu, tu dakle imaš mini Kalovitu u šancu za kišnicu-drenažu, tačno između ivice Zrenjaninca i one neke male uličice između, do prvih kuća. Tu se deca igraju, idu u školu, ljudi čekaju autobuse, šetaju se, idu u prodavnice koje su ispred toga, a ta zelena voda tu stagnira i smrdi da umreš, to je praktično industrijski otpad, ima tu i neke kasapnice, prodavnice, to se sve izliva iz ovih kuća i zgrada koje su tu nikle u poslednjin 20 godina, a nisu rešili problem kanalizacija, po sistemu lako ćemo, daj prvo zgradu da dignemo, stan ili dva da uzmemo, posle ćemo da vidimo gde ćemo da seremo.

Moji tu žive od čukundede, i ovaj je imao senkrup, koji je posle moj pokojni deda propisno ozidao, i svake 3 nedelje im dolazi cisterna govnara to da isprazni.

Ali dodatna tragedije je da su u toj kao uličici (to bi ovde zvali frontage road) iznikli kojekakavi nelegalni kiosci i prčvarnice, pa sad ta cisterna za pražnjenje senkrupa ne može tu više da uđe kad dođe Zrenjaninskim putem, da isprazni te senkrupe. Onda se pojavio neki privatnik koji ima cisternu na pikapu, pa on može tu da uparkira, ali onda dere ljude nenormalno za tu uslugu. Tako da su se ovi novi investitori opredelili za jeftinu varijantu da senkrupe nemaju, nego da kanalizaciju sprovedu ispod tog frontage puta u taj kanal za kišnicu i drenažu Zrenjanica.

To je sve sad naravno zapušeno i ta govnava voda nema gde da ode, nego se tu skuplja, suši na suncu, izliva na put baš kao ovo u J. Radaković, ljudi po tome gacaju, deca se igraju, idu u školu i obdanište, slikao sam to sve, ali me mrzi sad da tražim.

Mislim, jebem mu mater, ako to ne mogu da reše, ja stvarno ne znam šta mogu.

Znam samo da svaka vlast za svoga vakta obećava neke kolektore, evo krenulo je, samo što nije, tu je na Revi ili Jataganu, bili su čak i primali neke aplikacije da se ljudima avansno ugrade pumpe u postojeće senkrupe da to izvlači govna kad jednom taj kolektor nikad tu ne prođe, ali naravno uvek ima nešto važnije da se rešava u državi Srbiji, pa tako ta govna tu stoje na suncu i trule, čekaju svoj red da budu rešena. Ako ne dođe jednom kolera da to reši na svoj način.


maksa83 maksa83 21:40 13.10.2022

Re: sa ili bez

ali naravno uvek ima nešto važnije da se rešava u državi Srbiji, pa tako ta govna tu stoje na suncu i trule, čekaju svoj red da budu rešena.

Predlažem da kad se izgradi taj novi nacionalni stadion koji najavljuju a koji nam je stvarno neophodan u ovom trenutku (glupo je da se Sletovi za Vučićev rođendan održavaju na Zvezdinom ili Partizanovom, to samo deli narod a Predsednik ne želi da razjedinjuje nego ujedinjuje) dakle kada se porine taj nacionalni stadion svi stanovnici tog kraja odu tamo i kolektivno i sinhronizovano se iskenjaju na tribinama, ako već neće da se zajebavaju sa vilama, to bi bio neki kao gandijevski miran ali odlučan protest.

Uopšte se ne zajbavam oko ovoga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:40 13.10.2022

Re: sa ili bez

dakle kada se porine taj nacionalni stadion svi stanovnici tog kraja odu tamo i kolektivno i sinhronizovano se iskenjaju na tribinama, ako već neće da se zajebavaju sa vilama, to bi bio neki kao gandijevski miran ali odlučan protest.


Performans, bato, pa na youtube da se okači.
zoja444 zoja444 08:23 14.10.2022

Re: sa ili bez

lakse malo sa tim govnima. ima ovde i onih koji lako vizuelizuju a sa druge strane su gadljivi.
zoja444 zoja444 10:40 14.10.2022

Re: sa ili bez

moju ulicu peru i po kisi, 4x dnevno prazne kontejnere, tacno u 6h djubretar mi cangrlja ispod prozora
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:32 14.10.2022

Re: sa ili bez

ta ulica J. Radaković ima istu sudbinu kao Zrenjaninski put, a to je da je ta neka divlja gradnja bukvalno stisnula ulicu, ono, kola ljudima prolaze na 30 cm od kreveta u spavaćoj sobi


jebote srki jel ima neka ulica gde si ziveo a da ih nisi izbaksuzirao?

solo solo 15:45 13.10.2022

.

alselone alselone 18:10 13.10.2022

Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.

Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Biće i BG sledeće leto. Sad još kad opalimo sankcije Rusima pa pređemo svi na Tesle, progledaćemo.
bene_geserit bene_geserit 18:15 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.


Dabre, alse common sense bloger uvek bio, ovo je postalo teško i za skrolovanje preko komentara, počeo sam da preskačem ~90%, znaš unapred šta će da piše, verglaju se iste priče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:18 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.


Dabre, alse common sense bloger uvek bio, ovo je postalo teško i za skrolovanje preko komentara, počeo sam da preskačem ~90%, znaš unapred šta će da piše, verglaju se iste priče.


Pa eto, ja probao da "nametnem" temu, ali ne vredi, jedino duzmem da banujem.


softelectronics_e softelectronics_e 18:19 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.


Dabre, alse common sense bloger uvek bio, ovo je postalo teško i za skrolovanje preko komentara, počeo sam da preskačem ~90%, znaš unapred šta će da piše, verglaju se iste priče.

Ja svaki tvoj komentar, ipak, pročitam do kraja.
Mada mi je dovoljna i prva rečenica da znam ostatak.
Ali, ipak, pročitam.
Tek toliko da se uverim da li sam pogodio 95 ili 96 procenata.
zoja444 zoja444 18:44 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

mislim da nema veze sa energetskom tranzicijon. kad je tv ukljucen po ceo dan, svasta se cuje pa i to da se neke najekstremnije eko grupe, zalazu za atomske bombe jer bi one smanjile temp na zemlji a time i globalno zagrevanje.
softelectronics_e softelectronics_e 18:47 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

zoja444
mislim da nema veze sa energetskom tranzicijon. kad je tv ukljucen po ceo dan, svasta se cuje pa i to da se neke najekstremnije eko grupe, zalazu za atomske bombe jer bi one smanjile temp na zemlji a time i globalno zagrevanje.

Pa ko još gleda TV?
Osim Novaka Đokovića i, da prosti Shmuu, Nikole Jokića.
Eeee, da - a gde je Shmuu?
Na građanskom, na dodatnoj nastavi ili šta?
Ribozom Ribozom 18:54 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.


Jeste, po konferencijama i mrsomudjenju smo prvi. Kada treba nesto da se radi onda...nemam pojma kako da zavrsim recenicu.
S obzirom kakve dunstere imate na vlasti bojim se da ce vam energetska tranzicija ici od smederevca do logorske vatre.
maksa83 maksa83 18:54 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Pa eto, ja probao da "nametnem" temu, ali ne vredi, jedino duzmem da banujem.

Banuj prvo reanimatora na jedan dan, ja uvek tako preventivno i protiv uroka.

bene_geserit bene_geserit 18:57 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

kad je tv ukljucen po ceo dan, svasta se cuje

Čekaj u doba striminga, mobilnih telefona ljudi još uvek drže uključen televizor na kome ide neki program, ono drugi dnevnik, crtani pre toga i tako to ?
Ja sam zaboravio da to postoji od kas sam pre desetak godina uradio cable cutting.
Sad se televizor uključuje samo kad mi padne na pamet da pogledam NBA utakmicu ili neku seriju na nekom od striming servisa, mada sam korejske iz protesta prestao da gledam, na poslu su nam formirali tim u Koreji i sad svaki dan imam mitinge sa korejcima tamo negde od 5-7, taman se završe pre mitinga sa Indusima iz Bangalora od 8-10, naravno ujutro mitiunzi od 8 opet (onda u toku dana odem lepo na plažu od 3-5, da nekako preživim).
alselone alselone 18:59 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ribozom
Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.


Jeste, po konferencijama i mrsomudjenju smo prvi. Kada treba nesto da se radi onda...nemam pojma kako da zavrsim recenicu.
S obzirom kakve dunstere imate na vlasti bojim se da ce vam energetska tranzicija ici od smederevca do logorske vatre.

Jel ti znas kako izgleda konferencija? To nije predstava pa da domacin prica nego gosti.
maksa83 maksa83 19:01 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Sad si me podsetio na jedan dan u jednom martu jedne godine. <muzika iz Grlom u Jagode>.

Naime tad sam bio do guše u C++-u, STL je bio relativna novotarija ali je pojednostavljivao život poprilično. Jedan od problema je bio što ti stl::vector<štagod> nije garantovao da će to u njemu smešteno biti zapravo kontinualno u memoriji kao da je običan C niz, a što je bilo važno kada to što je u njemu zapravo moraš da koristiš baš tako - kao niz konsekventnih bajtova. Najčešće je stl::vector bio implementiran baš tako ali nije postojala tvrda garancija oko toga. Onda je jednog dana izašao novi C++ standard gde je eksplicitno rečeno da C++ std::vector mora biti implementiran tako da su underlying podaci smešteni baš kao niz konsekventnih bajtova i šlus, što jedino ima smisla. Sećam se da sam (usred ludila koje se zahuktava) pomislio kako je najzad sve okej sa svetom i kako ima razuma negde u svemiru i oko nas.

Sledećeg dana su zasvirale sirene.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:18 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.

Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Biće i BG sledeće leto. Sad još kad opalimo sankcije Rusima pa pređemo svi na Tesle, progledaćemo.


Naucna konferencija ili i ljudi iz industrije?

Da spojimo teme: da li se zna koji je procenat koriscenja biootpada i obnovljivih izvora energije u Srbiji?
benedykt benedykt 19:18 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

bene_geserit
Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.


Dabre, alse common sense bloger uvek bio, ovo je postalo teško i za skrolovanje preko komentara, počeo sam da preskačem ~90%, znaš unapred šta će da piše, verglaju se iste priče.

Reče i ostade živ čovek kome je svaki treći komentar posvećen Ješama, dok se u ostalima pretežno gusla o zlom wokizmu u USA…
benedykt benedykt 19:21 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.

Pa kad već nema četnika i partizana, dobar je i rat u Ukrajini…
alselone alselone 19:40 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg


Naucna konferencija ili i ljudi iz industrije?


I jedno i drugo. Prvenstveno naučna ali je bio i mali expo i industry showcase sesije.
alselone alselone 19:41 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

i šlus

Kada bismo svet organizovali "to to to i to i šlus" metodologijom, bilo bi ovo mnogo oblje mesto za život.
predatortz predatortz 19:45 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
i šlus

Kada bismo svet organizovali "to to to i to i šlus" metodologijom, bilo bi ovo mnogo oblje mesto za život.


Pokušao jedan brkica iz Dojčlanda. Sad hoće onaj senilni što ne zna gde i kad mu je sin umro.
alselone alselone 19:59 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Sad hoće onaj senilni što ne zna gde i kad mu je sin umro.

Jadan čovek, potpuno je izlapeo. S obzirom da je "suggesting" (sopstvernim rečima) da nas bombarduju, da nam gađaju skladišta nafte, struju i druge "specifične" akcije, nisam siguran da li mu želim još ovakvog mučenja ili mu je sada zapravo super pošto nema pojma šta se dešava oko njega pa mu je zabava u glavi non stop.
Ribozom Ribozom 20:06 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
Ribozom
Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.


Jeste, po konferencijama i mrsomudjenju smo prvi. Kada treba nesto da se radi onda...nemam pojma kako da zavrsim recenicu.
S obzirom kakve dunstere imate na vlasti bojim se da ce vam energetska tranzicija ici od smederevca do logorske vatre.

Jel ti znas kako izgleda konferencija? To nije predstava pa da domacin prica nego gosti.


Kamo srece da ne znam: na video bimu strucnjaci iz celog sveta objasnjavaju kako stedeti i proizvoditi energiju studentima u sali sa prigusenim led svetlima i temperaturi od 19 stepeni.
I hoces li nam otkriti zakljucke?

alselone alselone 20:13 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Kamo srece da ne znam: na video bimu strucnjaci iz celog sveta objasnjavaju kako stedeti i proizvoditi energiju studentima u sali sa prigusenim led svetlima i temperaturi od 19 stepeni.

Pa kakve smo mi onda prvi po mrsomudjenju kada "stručnjaci iz celog sveta pričaju"?

literatesa literatesa 21:13 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

mentalnog zdravlja da pričate nešto drugo. 8 meseci pričate jednu te istu stvar. Svi ćete u Kovinu završiti a znate da se tamo ne ide zbog reume.

Kod nas kažu Popovača, ima na auto-putu do ZG tj nazad kad se ide tabla desno pokazuje put do Popovače. Ne znam jel ta ludnica il neka druga, stvorila sam slike u glavi iz priča šta se dešavalo u ratu. Sablasno slike, čujem i zvuk ludila i nemoći.

Da, u pravu si, naporno je fizički postalo meni barem gledati neke njuške ovde. Zasmrde kad otvorim Blog.
Ribozom Ribozom 21:24 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
Kamo srece da ne znam: na video bimu strucnjaci iz celog sveta objasnjavaju kako stedeti i proizvoditi energiju studentima u sali sa prigusenim led svetlima i temperaturi od 19 stepeni.

Pa kakve smo mi onda prvi po mrsomudjenju kada "stručnjaci iz celog sveta pričaju"?



Megalomani koji ste maznuli od drzave pare za organizaciju mrsomudjenja.
Nego vi platili i da fizicki dodju ono karte, dnevnice, hotel iceipice. (ako je suditi po fotkama) jbt.
Ako je ovo rezime ugasili ste ga.

Pa ajde otkrij nam nesto sto ne znamo a sto se pricalo na konferenciji.







alselone alselone 21:38 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

O bože čoveka. Baš mi je simpatična ta usiljena ljutnja, kao neki lik iz crtaća, Gargamel ili Kaktus Car, pa ide okolo i ljuti se na Štrumove koji se igraju u cveću.

Ribozom


Megalomani koji ste maznuli od drzave pare za organizaciju mrsomudjenja.
Nego vi platili i da fizicki dodju ono karte, dnevnice, hotel iceipice. (ako je suditi po fotkama) jbt.
Ako je ovo rezime ugasili ste ga.

Pa ajde otkrij nam nesto sto ne znamo a sto se pricalo na konferenciji.



1. Pare nisu maznute od države, nego su učesnici platili kotizaciju od 500, 600 dolara i ostavili te novce u Srbiji, pored onog što su platili za smeštaj, put, i klopu i troškove ovde
2. Naravno da se ne plaćaju karte i hoteli a pogotovo ne dnevice. Čini se da zaista ne znaš o čemu pričaš.
3. Misliš da zaista ostavljaš utisak čoveka za kog valja odvojiti makar i minut vremena kako bi se napisao neki rezime?

Evo za ostale spisak samo par gostiju:
- Director of the Smart Grid Center at Texas A&M University
- Director Hewlett Packard Labs
- Laureate of the 2020 Global Energy Prize
- IEEE PES President
- IEEE PES Vice President
- Senior Vice President Schneider Electric
- Munster Technological University, Ireland
- National Renewable Energy Laboratory (NREL), USA
- University of Melbourne, Australia
- Delft University of Technology, Netherlands
- University of Colorado Boulder, USA
- Tufts University, USA

I još 300ak drugih ljudi iz 51 države.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Pa eto, ja probao da "nametnem" temu, ali ne vredi, jedino duzmem da banujem.

Banuj prvo reanimatora na jedan dan, ja uvek tako preventivno i protiv uroka.



Aha, dobro da si mi rekao, saću ga banujem. I Budimca pride, da mu vratim što me je ono jednom banovao na pravdi boga kad je nešto prolupao oko one neke blogerke i mostova za sto iljada evra, pa ja izrazio nevericu. Dobro, on je dobar čovek, samo ima kratak fitilj, i odbanovao me je posle par sati kad je shvatio da sam ja, naravno, u pravu, usput mi i pokazao gde u Njujuor sitiju ima da se kupe najbolje turske baklave, šalju poštom gde god oćeš.


predatortz predatortz 21:44 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gde u Njujuor sitiju ima da se kupe najbolje turske baklave


Jbte, vi stvarno jedete to?
Ja sam veliki gurman, dobro više mesni, ali i sladokusac.

To đubre ustima ne mogu da prinesem!

Prosto, prejako mi!

softelectronics_e softelectronics_e 21:48 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
Evo, može da se priča o energetskoj tranziciji. Bio vam je Novi Sad evropski centar (čak i svetski) po konferenciji na tu temu poslednjih par dana. Bilo preko 300 stranaca iz 51 države.

Sad si me podsetio na jedan dan u jednom martu jedne godine. .

Naime tad sam bio do guše u C++-u, STL je bio relativna novotarija ali je pojednostavljivao život poprilično. Jedan od problema je bio što ti stl::vector nije garantovao da će to u njemu smešteno biti zapravo kontinualno u memoriji kao da je običan C niz, a što je bilo važno kada to što je u njemu zapravo moraš da koristiš baš tako - kao niz konsekventnih bajtova. Najčešće je stl::vector bio implementiran baš tako ali nije postojala tvrda garancija oko toga. Onda je jednog dana izašao novi C++ standard gde je eksplicitno rečeno da C++ std::vector mora biti implementiran tako da su underlying podaci smešteni baš kao niz konsekventnih bajtova i šlus, što jedino ima smisla. Sećam se da sam (usred ludila koje se zahuktava) pomislio kako je najzad sve okej sa svetom i kako ima razuma negde u svemiru i oko nas.

Sledećeg dana su zasvirale sirene.

Eeeee, dokurca!
Ko bi rekao da je za bombardovanje kriv neki C++ 'vektorski' niz podataka.
alselone alselone 21:48 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

baklave su step sok kolačarstva
gvozden1 gvozden1 21:50 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Jbte, vi stvarno jedete to?

Banuj ga, Srki, odmah i za vijek vjekova.
Vidim merkaš koga bi, evo ga, javlja se sam.
softelectronics_e softelectronics_e 21:54 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

predatortz
gde u Njujuor sitiju ima da se kupe najbolje turske baklave


Jbte, vi stvarno jedete to?
Ja sam veliki gurman, dobro više mesni, ali i sladokusac.

To đubre ustima ne mogu da prinesem!

Prosto, prejako mi!


Da, jebote!
Ti svi turski kolači koji plivaju u kili otopljenog šećera.
Te gluposti ne bih mogao da jedem niti uz ajvar.
maksa83 maksa83 21:56 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

baklave su step sok kolačarstva

Moderator obavešten, sad ćemo da vidimo je l' ovo mesto prepušteno samo sebi i može svaki manijak da manijači kako mu padne na pamet ili neko pazi makar na elementarnu pristojnost u komunikaciji.

Baklava sa orasima je HENDRIKS tog sveta, urmašica je Stivi Rej Von, a tulumba Džef Bek.

Erik Klepton je Rozen torta.
softelectronics_e softelectronics_e 21:58 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
baklave su step sok kolačarstva

Moderator obavešten, sad ćemo da vidimo je l' ovo mesto prepušteno samo sebi i može svaki manijak da manijači kako mu padne na pamet ili neko pazi makar na elementarnu pristojnost u komunikaciji.

Eeeee, ne može to drugačije!
Kada drukanje uđe u krv, tu nema pomoći.
alselone alselone 21:58 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Moderator obavešten, sad ćemo da vidimo je l' ovo mesto prepušteno samo sebi i može svaki manijak da manijači kako mu padne na pamet ili neko pazi makar na elementarnu pristojnost u komunikaciji.


Ali realno. Ima dva sastojka, brašno i šećeš.

Jeste jeli vi leba i šećera kada ste bili mali? Ja jesam, bilo super jelo.

E, baklava je isto to samo u malo drugačijoj formi. Ima i kriškica limuna. :=)
gvozden1 gvozden1 22:00 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg


Da, jebote!
Ti svi turski kolači koji plivaju u kili otopljenog šećera.
Te gluposti ne bih mogao da jedem niti uz ajvar.

I ti?

Prelazim u drugosrbijance.

Normalniji su.
maksa83 maksa83 22:00 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Ali realno. Ima dva sastojka, brašno i šećeš.

Nooope, ima i oraje, i pistaće, i ...
alselone alselone 22:01 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Nooope, ima i oraje, i pistaće, i ...

Ima al ko u onom vicu o pašteti od prepelice.
maksa83 maksa83 22:03 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

alselone
Nooope, ima i oraje, i pistaće, i ...

Ima al ko u onom vicu o pašteti od prepelice.


softelectronics_e softelectronics_e 22:03 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1

Da, jebote!
Ti svi turski kolači koji plivaju u kili otopljenog šećera.
Te gluposti ne bih mogao da jedem niti uz ajvar.

I ti?

Prelazim u drugosrbijance.

Normalniji su.

Nemoj i ti da preveriš!
Jedva sam Gedžu apsolvirao.
alselone alselone 22:03 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

OK, ovo nije step sok kolačarstva. One što sam ja probao takav su ukus imale.
predatortz predatortz 22:07 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Jeste jeli vi leba i šećera kada ste bili mali? Ja jesam, bilo super jelo.

E, baklava je isto to samo u malo drugačijoj formi. Ima i kriškica limuna. :=)


Samo nakvašena...
angie01 angie01 22:07 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

ima i oraje, i pistaće, i ...


ovo sa baklavama i tulumbama, ko cetnici, partizani,...svakomalo, pa u krug.
maksa83 maksa83 22:08 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

OK, ovo nije step sok kolačarstva. One što sam ja probao takav su ukus imale.

To vam je kad ste tamo pobili i proterali sve Turke i onda vam sad ko zna ko tamo servira neki polovni linoleum zamazan u šećer uz tvrdnju "evo baklava časna reč".
maksa83 maksa83 22:09 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

softelectronics_e
gvozden1

Da, jebote!
Ti svi turski kolači koji plivaju u kili otopljenog šećera.
Te gluposti ne bih mogao da jedem niti uz ajvar.

I ti?

Prelazim u drugosrbijance.

Normalniji su.

Nemoj i ti da preveriš!
Jedva sam Gedžu apsolvirao.

Hehe, ovo je bilo lako, nismo morali čak ni da igramo oko šipke u kožne gaće.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1
Jbte, vi stvarno jedete to?

Banuj ga, Srki, odmah i za vijek vjekova.
Vidim merkaš koga bi, evo ga, javlja se sam.


Ne mogu, obećo sam deci, ne banujem nikog ko se ovde javlja, ma koliko zastranio, inkluzuja totale. Bolje preda zato sam da ode.

Meni su baklave idealan kolač (a i volim balije i albance, kao što je poznato )! A posebno sam slab na ove što se prave sa pistaćima, kako alah zapoveda (i izraelci imaju isto jako dobre baklave, bar sudeći po jednoj kafani koju ovde kod nas drži neki izraelski bivši vojni padobranac i njegog brat, 40 godina već postoje, tu redovno vodim goste na falafel i švarme, plus obavezno baklavice).



gvozden1 gvozden1 22:11 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

To vam je kad ste tamo pobili i proterali sve Turke

Ma nisu ljude ni pustili da čestito dođu, da se opuste par vekova tu, da im pokažu šta znaju i umeju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:14 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

softelectronics_e
maksa83
baklave su step sok kolačarstva

Moderator obavešten, sad ćemo da vidimo je l' ovo mesto prepušteno samo sebi i može svaki manijak da manijači kako mu padne na pamet ili neko pazi makar na elementarnu pristojnost u komunikaciji.

Eeeee, ne može to drugačije!
Kada drukanje uđe u krv, tu nema pomoći.


E, ali kad smo drukanja, meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja. Na onom prošlom blogu mi je stiglo jedno milion prijava, a od toga najveći broj protivu mog druga makse. Ja stvarno ne verujem da ovde neko to prijavljivanje moderaciji ozbiljno shvata, zato mislim da je bag u pitanju. Ili, se čarli zajebava.
gvozden1 gvozden1 22:17 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja.

Ma jok, telefon.
Ja sam ti ovde prijavio nekog, nemam pojma koga.

maksa83 maksa83 22:20 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

a od toga najveći broj protivu mog druga makse

Tako me je SNS bagra sklonila sa tvitera, kome moram da odam priznanje jer ima prilično dobar AI koji te ufanja jako dobro ako probaš da otvoriš nov nalog. Bukvalno te pusti sa drugim mejlom i brojem telefona, a onda nešto iza "gleda" i čim kreneš da oblikuješ nov nalog tako da liči na stari samo - pljas, ćaozdrao. Dobri su.

Jebiga kad gajiš srpske radikale na ovom blogu dobiješ i srpske radikalske fore. Zato ih ovde i zajebavamo, i zajebavaćemo ih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1
meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja.

Ma jok, telefon.
Ja sam ti ovde prijavio nekog, nemam pojma koga.



Eh, pa de baš maksu? A jeste stvarno je Obavesti moderatora odma pored preporuke, a maksa je briljirao, pa si sigurno žurio da mu daš preporuke, a traktor trese...
gvozden1 gvozden1 22:25 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

srdjan.pajic
gvozden1
meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja.

Ma jok, telefon.
Ja sam ti ovde prijavio nekog, nemam pojma koga.



Eh, pa de baš maksu? A jeste stvarno je Obavesti moderatora odma pored preporuke, a maksa je briljirao, pa si sigurno žurio da mu daš preporuke, a traktor trese...

Njemu preporuku?!
Jesi li ti normalan?
(Retoričko pitanje, znam odgovor) :)

Ma citiraj i obavesti su blizu.
A jesam li Maksu prijavio?

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

maksa83
a od toga najveći broj protivu mog druga makse

Tako me je SNS bagra sklonila sa tvitera, kome moram da odam priznanje jer ima prilično dobar AI koji te ufanja jako dobro ako probaš da otvoriš nov nalog. Bukvalno te pusti sa drugim mejlom i brojem telefona, a onda nešto iza "gleda" i čim kreneš da oblikuješ nov nalog tako da liči na stari samo - pljas, ćaozdrao.

Jebiga kad gajiš srpske radikale na ovom blogu dobiješ i srpske radikalske fore. Zato ih ovde i zajebavamo, i zajebavaćemo ih.


Vidi, stvarno, jebote, nisam znao, kad su te to ukinuli, i kako to može, mislim, šta si to napisao pa da te spopadnu tako uličarski u čoporu? Sad za Trampom da ideš, na onaj neki desni tviter što su za njega otvorili, pa da te i tamo banuju.

Pfuf, sad sam se smorio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

gvozden1
srdjan.pajic
gvozden1
meni se čini da ima neki bag ovde oko tog prijavljivanja.

Ma jok, telefon.
Ja sam ti ovde prijavio nekog, nemam pojma koga.



Eh, pa de baš maksu? A jeste stvarno je Obavesti moderatora odma pored preporuke, a maksa je briljirao, pa si sigurno žurio da mu daš preporuke, a traktor trese...

Njemu preporuku?!
Jesi li ti normalan?
(Retoričko pitanje, znam odgovor) :)



Ma citiraj i obavesti su blizu.
A jesam li Maksu prijavio?



Ne znam da li piše ko je prijavio samo ko je prijavljen i prijavljeni komentar (mrzi me sad da idem gledam, sigurno si ti, nema ko drugi ).
maksa83 maksa83 22:35 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

Vidi, stvarno, jebote, nisam znao, kad su te to ukinuli, i kako to može, mislim, šta si to napisao pa da te spopadnu tako uličarski u čoporu?

Bio sam u uobičajenoj misiji prcanja SNS poslanika, tada su bili na zadatku odbrane onog Informer sekreta, ništa kapitalno ni specijalno. Kao razlog sam dobrio na mejl ovo:



Dakle ništa izvan uobičajenog, ali su vrlo organizovani. Imaju centralizovanu komandu za svaku društvenu mrežu koja im kaže šta da prijavljuju i koga da napadaju i koja je zadata tema. Ne reaguju dok nemaš preko 1K folouera, onda postaješ "zanimljiv" zato što tada već puno ljudi vidi kako ih zajebavaš. Ali nije to bitka koju oni mogu da dobiju, tamo na tviteru ih masovno svi jebu da sve pršti. Zato je Vrhovni Majmun morao da izmisli i napravi onu HitTvit kontraemisiju.

literatesa literatesa 22:36 13.10.2022

Re: Ljudi stvarno bi bilo dobro zbog vašeg

a od toga najveći broj protivu mog druga makse

Nevjerovatno tj misteriozno. Što? Mašila bih 100% da je bilo pitanje na kvizu.

Meni je moderator rekao da me puno prijavljuju i to u vrijeme kad nije bilo povoda, mogu misliti kako izgleda kad ga ima. Ali što Maksu? Pametni komentari, ne i provokativni. Bljak, sve te funkcije od preporuči do obavjesti jesu rusko naslijeđe, kao psihološki experiment kako razoriti i pojedinca i zajednicu ili je stalno držati u atmosferi linča.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana