Mediji

Nagrada za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", 2022.

Filip Mladenović RSS / 27.10.2022. u 18:01

Snežana Čongradin
Snežana Čongradin
Žiri novinarske nagrade za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", koju dodeljuju Nezavisno udruženje novinara Srbije i Fondacija "Dušan Bogavac", odlučio je da nagradu za 2022. godinu dodeli novinarki dnevnog lista "Danas" Snežani Čongradin.

Skoro dve decenije novinarka Snežana Čongradin hrabrim i etičkim angažmanom u svojim tekstovima i kolumnama iskazuje visok nivo profesionalizma i poštovanja novinarskog kodeksa. U društvu teško obolelom od ekstremnih politika, svaki čin normalnosti, civilizovanosti i profesionalnosti izložen je pretnjama, uvredama, internet nasilju, pa i životnoj ugroženosti. Sve to nije sprečilo niti uplašilo ovogodišnju dobitnicu nagrade „Dušan Bogavac". Snežana Čongradin je svetao novinarski primer nepristajanja na manipulacije i relativizacije, i neodstupanja od elementarnih normi ljudskosti i građanske hrabrosti.

Ove godine u užem izboru za nagradu „Dušan Bogavac" bili su i novinarka Isidora Kovačevic (Podrinske, Šabac), novinar Slobodan Dukić (portal Pančevo SiTi), redakcija NIN-a, redakcija TV emisije „24 minuta" i redakcija TV Dnevnika Nova S (eks NjuzMaks Adrija).

Žiri je odlučivao u sastavu: Dragana Pećo (KRIK), dobitnica nagrade za 2021. godinu, Jelena Zorić, dobitnica nagrade za 2020. godinu, Dragoljub Petrović, ispred redakcije Danasa, dobitnika nagrade za 2020. godinu, Željko Bodrožić (NUNS) i Filip Mladenović (Fondacija „Dušan Bogavac").

Napomena: Član žirija ispred redakcije lista "Danas", Draža Petrović, izuzeo je svoj glas u poslednjem krugu glasanja, zbog sukoba interesa.

Ceremonija dodele nagrade održana je 27. oktobra 2022. godine u beogradskom MEDIJA centru, Terazije 3, od 13h do 14h.

UČESTVOVALI SU:

Milena Njamcul Bogavac, ćerka Dušana Bogavca
Ana Marković, unuka Dušana Bogavca
Filip Mladenović, Fondacija "Dušan Bogavac"
Željko Bodrožić, presednik NUNS-a
Veran Matić, dobitnik nagrade 1992. godine

P.S. Detalji o nagradi: https://dusanbogavac.wordpress.com/ 

 



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 10:31 01.11.2022

Re: Odjek

Naravno da danas jesu druge


Pa sad, ako su prijatelji sa Hrvatima a neprijatelji Srbima, nekako mi baš liče na one.

I oni isti takvi bili zar ne?

A ove sad Švabe, od kojega su one nastale?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:33 01.11.2022

Re: Odjek

Taman i da napisem staljinista ce opet mutiti.


word :)
angie01 angie01 10:49 01.11.2022

Magla padnala

Kasno. Patriote vec dali Rusima, Kinezima i Arapima. Baš da budu sigurni da od Srbije niko ne napravi pristojnu drzavu.


hebote beograd najzagadjeniji grad na svetu, nocu je pokriven sivoljubicastom gustom zavesom, danju do podne kikako da se podigne "magla", iz blokova se danima pale neke gume, sada kada je pocelo grejanje- pazi posle 15 dana placenog grejanja-svi treba da strahujemo sta ce da loze,...broj onkoloskih pacijenata raste,...jer je zagadjen vazduh broj jedan faktor za dobijanje terminalne bolesti,...gde su gradjani koji se bune za ovakav neogovoran rad onih koje placaju, policija cuva Kineze koji unistavaju planine, sume, lingloguju sa nedozvoljenim otrovom,...vode su zagdjane, zemlja se poklanja,...alo bre ljudi, ovo ko Gotham u realnom vremenu,...samo nema Betmena, svi ostali likovi su tu.
gvozden1 gvozden1 10:53 01.11.2022

Re: Odjek

za Nemce iz Vojvodine rekoh samo ono sto se desilo i sto su cinjenice

nacisticke Nemacke

E o ovome pričam.

Ono su Nemci, a Nemačka nije Nemačka nego nacistička Nemačka.

A kome su se priklonili ti Nemci kad je nacistička Nemačka okupirala, nacizmu ili antinacizmu?

Što su onda oni samo Nemci a nisu nacisti?

A u ogromnom broju su podržali svoje sunarodnike.

zlocine nacisticke Nemacke sam se isto izjasnila vise puta-s


Izjasniti se, mada se ni toga ne sećam, nije isto kao zagovarati nešto.

Izjasniti se na direktno pitanje može da bude i nužda, i uopšte ne mora da bude iskreno.

Ako ti neko kaže, izjasni se o Šumaricama, malo je onih koji će reći da ne osuđuju.
Ali ako se imaju u vidu ukupni pogledi, tako izjašnjavanje ne znači mnogo.

Tvoji, prošvspski, pogledi bacaju ozbiljnu sumnju na izjašnjavanje, i vrlo je moguće da si neiskrena i da ti Mačva, Šumarice, Draginac, Kraljevo, zulum 15 - 18, (uh, koliko je toga) uopšte ne smetaju, ali si svesna da tako treba da kažeš, pa kažeš.


a o nekom protektoratu kao resenju sam pricala vise puta,


Pa da.

Ovo je klasičan, nesporan dokaz onoga što tvrdim.

Mi ovde možemo da lupamo šta nam volja, ali tražiti ili podržavati protektorat, tj, zalagati se za oduzimanje slobode državi, je klasična izdaja.

To je uradio Nedić, prihvatio stranu upravu, i to baš upravu nacije kojoj bi ti poverila upravljanje Srbijom, i naravno, označen je kao izdajnik.


Šta tebe razlikuje od Nedića, kad istu stvar podržavate?

I kao, nije Endži antisrpski nastrojena.

softelectronics_e softelectronics_e 11:18 01.11.2022

Re: Odjek

apacherosepeacock
gvozden1

Ovi danas nemaju nikakve veze sa ratovima 20 veka, al tebi pricati je gubljenje vremena.

Ma da, baš je bezobrazno Švabama pominjati šta su radili Srbima, sad su to neke druge Švabe.



Naravno da danas jesu druge.

Švaba je Švaba!
Pusti ti to.
angie01 angie01 11:28 01.11.2022

Re: Odjek

E o ovome pričam.


pa da- lupetas,...prvo, cinjenica je da je nacisticka Nemacka jedno, a Nemacka drugo, to znaju i vrapci, samo glavama tupadzija to nije najjasnije,

to kako su skupljali Dunavske nemce i vrsili regrutacije po kratkom postupku- kao i za vreme zlobe po Srbij, kao sto to sada radi putin, pa Rusi beze-je napisano onoliko,...naravno da je bilo onih, kojima se dopala cela suluda ideja- kao sto ih je bilo i kod nas, kao sto ih sada ima po Rusiji, a bogami i Srbiji- al su do rada Vojvodjanski Nemci skladno i u miru ziveli sa svojim sugradjanima, tako da nemoj da trucas gluposti,...za tvoju info, brat moje bake je streljan jer nije hteo da se prikljuci, pa su ipak posle rata proterali ostatak porodice-zene sa decom- i oteli sve,...tako da ne seri vise o drugima o stvarima o kojima pojma nemas.


A u ogromnom broju su podržali svoje sunarodnike.

a u ogromnom broju su cetnici podrzali ss nemacku i uterivali svoje sugradjane u logore, pomagali fasitima u gnusnim zlocinima,



Izjasniti se, mada se ni toga ne sećam, nije isto kao zagovarati nešto.


ne baljezgaj- ti si onaj mufljuz, koji se na blogu dere o Jasenovcu, a nikada tamo bio nisi- za razliku od mene, al zato te nije blam da pises ovakve smrdljive komentare o nekome.



Tvoji, prošvspski, pogledi


sta ova glupost uopste znaci- ja sam rodjena davno posle rata, nikakve veze nemam ni sa cim sa cime me povezujes, ovde sam odrsla, zivela veci deo svog zivota- sta lupetas, leba ti,...



Mi ovde možemo da lupamo šta nam volja,


upravo, ti si jedan od predvodnika tih lupetanja.

Šta tebe razlikuje od Nedića, kad istu stvar podržavate?



cetkaj, zar nisi ti jedan od zagovornika dobre odluke o potpisivanju trojnog pakta,...sta bulaznis onda bilo sta vezano za mene polse skoro 100 godina- ja ti govorim o ovom sada sto se desava, sto nismo spoobni da se uredimo i zivimo normalno, a ne o nekim okupacionim i kolaboracionistickim idejama,...dobro, dobro, znam da ti ne razlucujes sta je sta, tebi je sve pomesano i pluta na povrsini, a i zabole te, jer nemas odgovornost za igovoreno-ono, lupetas apsolutno sve sto ti padne na pamet.


I kao, nije Endži antisrpski nastrojena.


da li ti uopsete znas sta znaci taj pojam?...ili ti samo dovoljno gadno zvuci da njime castis one koji se ne slazu sa tobom.

...i da- kak to da sam malo komunjara, malo svaba, pa to jedno drugo iskljucuje-ili ce ipak biti, da neko ko je glup i neznalica, a pritom pokvaren kao sto si ti, nema problem da ucitava sta god bilo, po potrebi.
gvozden1 gvozden1 11:36 01.11.2022

Re: Odjek

da li ti uopsete znas sta znaci taj pojam?.

Ajd smanji komentare.

A znam šta znači antisrpski nastrojen, znači ovo

a o nekom protektoratu kao resenju sam pricala vise puta, jer je jasno da nismo spoosbni da se sami upristojimo,..



Znači, Srbi nisu u stanju da naprave državu, njima mora da upravlja neko drugi.

I ti to pričaš više puta.

To je klasičan nacizam, što znači da si ti nacista.


Zamisli da se organizuje politička stranka sa programom koji ti zagovaraš, da li bi trebalo da bude zabranjena?

Pa naravno da bi, i naravno da bi bila u bilo kojoj državi.

To su nacističke teze, najkasnije.


Tvoja jadna vađevina o poseti Jasenovcu ide u prilog tome, tamo niti sam niti ću ikad otići.
angie01 angie01 11:45 01.11.2022

Re: Odjek

Znači, Srbi nisu u stanju da naprave državu, njima mora da upravlja neko drugi.


ocigledno je da nisu spoobni da se urede-rezultat je sve gori, sada i po opstanak i zdravlje,...kakv bre nacizam, pa ti ne znas sta ta rec znaci,...pri tome, nisam samo ja rekla isto ovo sto samo meni zameras- a to znaci da neko uredi, pa ode, kao sto sam vec rekla,...po meni si sti upravo neprijatelj svoje zemlje, jer branis sve ono sto je unistava.


Tvoja jadna vađevina o poseti Jasenovcu ide u prilog tome,


jao jeste, sta imam da se vadim i kome, ja sam tamo isla, ti samo trucas po blogu i to sa netacnim info, ono vitlas lazima i spletkaris, umesto da imas neke konstruktivne ideje i ovo ucitavanje je jedino sto ti znas- kao u skupstini i medijima sto se oponenti lazno optuzuju-nista drugo, zero.

mogu samo da ponovim,
...i da- kak to da sam malo komunjara, malo svaba, pa to jedno drugo iskljucuje-ili ce ipak biti, da neko ko je glup i neznalica, a pritom pokvaren kao sto si ti, nema problem da ucitava sta god bilo, po potrebi.

gvozden1 gvozden1 11:55 01.11.2022

Re: Odjek

Znači, Srbi nisu u stanju da naprave državu, njima mora da upravlja neko drugi.



ocigledno je da nisu spoobni


Treba li ovome šta dodati?

, nisam samo ja rekla isto


Naranvo da ti nisi jedini nacista i antisrbin ovde.

Drugi su možda malo inteligentniji pa neće ovako direktno demonstranti svoj nacizam i antisrpstvo, ali se i kod njih to sasvim dobro vidi.
angie01 angie01 12:04 01.11.2022

Re: Odjek

Drugi su možda malo inteligentniji pa neće ovako direktno demonstranti svoj nacizam i antisrpstvo, ali se i kod njih to sasvim dobro vidi.


ti si nesto opseivno vezan za mene, pa ne razumes kada drugi napisu upravo isto ovo- i na ovom blogu, ili sta,...

...a taj tvoj srbometar mozes da stavis, znas vec gde-tesko Srbiji sa takvim patriJotama kao sto si ti,...koji podrzavaju najdestruktivnije ideje koje je unistavaju... ti si taj glasac po raznim lokalnim skupstinama, koji nas je do ovakvog sunovrata i doveo.
gvozden1 gvozden1 12:09 01.11.2022

Re: Odjek


ti si nesto oseivno vezan za mene, pa ne razumes kada drugi napisu upravo isto ovo- i na ovom blogu, ili sta,...

Ne, nego si ti manje inteligentna od ostalih , (ili ostrašćenija od njih) koji svoje antisrpstvo ipak prikrivaju, pa ne napišu ovako decidno da su Srbi nesposobna nacija da sami svojim državom upravljaju, nego da njima treba da upravlja neko drugi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:12 01.11.2022

Re: Odjek

ocigledno je da nisu spoobni

Treba li ovome šta dodati?


Treba, vec ste prodali Srbiju budzasto najgorim mogucim izrabljivacima i diktaturama, Rusima, Kinezima i Arapima.. gde ces gore.

Al opet, gde to objasniti tebi Iliji Cvorovicu koji zivi mentalno u ratovima, osvetama, i dogodine negde... uz pomoc Rusa, Kineza i Arapa, evo sace.

Eto, niste sposobni, samo bauljate decenijama izmedju Milosevica i Vucica, to samo jos slepci odbijaju da vide.




gvozden1 gvozden1 12:15 01.11.2022

Re: Odjek


Eto, niste sposobni, samo bauljate decenijama izmedju Milosevica i Vucica, to samo jos slepci odbijaju da vide.

Pa šta tebe briga, kad nisi Srpkinja, kakva će Srbija da bude?

Ili veruješ da si baš ti i tvoja nacija arijevska, pa da je na vama da uređuje te svet?

angie01 angie01 12:21 01.11.2022

Re: Odjek


Ne, nego si ti manje inteligentna od ostalih


kada glupander daje procenu necije inteligencije.


koji svoje antisrpstvo


rekoh ti gde da si turis taj srbomer,...ti, koji branis unistavanje sopstvene zemlje.
gvozden1 gvozden1 12:25 01.11.2022

Re: Odjek

Endži, kad neko kaže da je srpska nacija nesposobna, da njome Švabe treba da upravljaju, tu nikakvi srbomri ne trebaju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:28 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

Eto, niste sposobni, samo bauljate decenijama izmedju Milosevica i Vucica, to samo jos slepci odbijaju da vide.

Pa šta tebe briga, kad nisi Srpkinja, kakva će Srbija da bude?

Ili veruješ da si baš ti i tvoja nacija arijevska, pa da je na vama da uređuje te svet?


apacherosepeacock

ako moze bez proseravanja
gvozden1 gvozden1 12:31 01.11.2022

Re: Odjek

Najbolje je ovo kad neko citira samog sebe, verujući da je nešto mudro rekao.
I još pamti svoju "mudrost" danima, i još lista stranice da pronađe kako bi "mudrost" kopirao :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:39 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
Najbolje je ovo kad neko citira samog sebe, verujući da je nešto mudro rekao.
I još pamti svoju "mudrost" danima, i još lista stranice da pronađe kako bi "mudrost" kopirao :)



To mozda tebi treba c/p jedne recenice da trazis i listas, ja otkucam :)

A kome je upucena dodje ko Njegoseva.
gvozden1 gvozden1 12:43 01.11.2022

Re: Odjek

, ja otkucam :

Njaoooo, mi znamo da kucamo :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:05 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
, ja otkucam :

Njaoooo, mi znamo da kucamo :)


brate kako se zaobadaš kad neko pomene knjižicu.. SNS članstvo ko kuća.. zero doubt..
samo brate što ne kažeš tako, kad si mogao da uradiš što ti teško da priznaš a ne da palamudiš ovde koja je Srpkinja a koja nije..
ne znam ko misliš da nasjeda na te tvoje gluposti.. čemu
gvozden1 gvozden1 14:22 01.11.2022

Re: Odjek

.. SNS članstvo ko kuća

Evo je još jedna.

Ništa vam ne govori to što morate da izmišljate, dobro, pretpostavljate, stvari, a ne da govorite o onome što pišem?

Da li je apač Srpkinja, ili ne, sama je rekla.

Priča se o tome da li su Srbi sposobni i dostojni da imaju državu, ona kaže
niste sposobni, samo bauljate

Mi Srbi nismo sposobni.
Niko zdrave pameti to tako ne bi formulisao ako sebe tu ubraja.
Rekao bi, nismo, a ne niste sposobni.

To piše, i bilo bi lepo da pričamo o onome šta ko napiše, a ne da izmišljamo, poput onoga za Rusiju, ili tvoga za članstvo ili šta već izmišljate.


Endži, žena, lepo napiše da Srbima ne treba dozvoliti da imaju svoju državu, nego da treba Švabe da je okupiraju (drugačije je nemoguće uspostaviti protektorat) i još kaže da to odavno zagovara i često ponavlja, i ja joj, na osnovu toga kažem da je švapski nacista.

Znači na osnovu onoga što je napisala, ništa izmišljeno, pretpostavljeno, viđeno u šolji.


Kako ti zoveš one koji smatraju da Švabe treba da okupiraju Srbiju i uspostave protektorat, jer Srbima ne treba dozvoliti da vode svoju državu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:30 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
Kako ti zoveš one koji smatraju da Švabe treba da okupiraju Srbiju i uspostave protektorat, jer Srbima ne treba dozvoliti da vode svoju državu?


reću ti al kad odgovoriš jasno jel jesi ili nisi član SNS ili koalicionih im partnera (iz bilo kog perioda)..
jer ako jesi onda je baš baš waste of time s tobom o bilo čemu raspravljati..
gvozden1 gvozden1 14:40 01.11.2022

Re: Odjek

newimprovedtadejus
gvozden1
Kako ti zoveš one koji smatraju da Švabe treba da okupiraju Srbiju i uspostave protektorat, jer Srbima ne treba dozvoliti da vode svoju državu?


reću ti al kad odgovoriš jasno jel jesi ili nisi član SNS ili koalicionih im partnera (iz bilo kog perioda)..
jer ako jesi onda je baš baš waste of time s tobom o bilo čemu raspravljati..

Pa, malo sam te precenjivao, ipak.

Nisam baš od tebe očekivao da baš ovoliku glupost izvališ.

Navukli te oni golupčići, očigledno.

Evo, imaš li kapacitet da sama zaklljučiš?

Kakav je smisao članstva u bilo kojoj stranci ako se to članstvo krije?

Kako objasniti članstvo u stranci nekoga ko uvek kritikuje politiku te stranke?

Smatraš li sebe, ili vas ovde, nekim važnim klincem da bi me pred vama bilo sramota da kažem da jesam ako jesam?

I na kraju, kad sam bio u strankama vrlo javno sam o tome govorio, agitovao za te stranke, i delio pristupnice.

Eto, dosta sam se pravdao, isuviše, a sad da vidim možeš li da zaključiš.
softelectronics_e softelectronics_e 14:57 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1
Kako ti zoveš one koji smatraju da Švabe treba da okupiraju Srbiju i uspostave protektorat, jer Srbima ne treba dozvoliti da vode svoju državu?


reću ti al kad odgovoriš jasno jel jesi ili nisi član SNS ili koalicionih im partnera (iz bilo kog perioda)..
jer ako jesi onda je baš baš waste of time s tobom o bilo čemu raspravljati..

Pa, malo sam te precenjivao, ipak.

Nisam baš od tebe očekivao da baš ovoliku glupost izvališ.

Navukli te oni golupčići, očigledno.

Evo, imaš li kapacitet da sama zaklljučiš?

Kakav je smisao članstva u bilo kojoj stranci ako se to članstvo krije?

Kako objasniti članstvo u stranci nekoga ko uvek kritikuje politiku te stranke?

Smatraš li sebe, ili vas ovde, nekim važnim klincem da bi me pred vama bilo sramota da kažem da jesam ako jesam?

I na kraju, kad sam bio u strankama vrlo javno sam o tome govorio, agitovao za te stranke, i delio pristupnice.

Eto, dosta sam se pravdao, isuviše, a sad da vidim možeš li da zaključiš.

Da.
I ja sam se razočarao u (tako) kategoričnu tvrdnju koju je iznela Tadejus, kako, eto, nema sumnje da si ti naprednjak!
Dodatno me razočarala da sada, posle takvog iskaza da nema sumnje, traži od tebe izjavu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:00 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
newimprovedtadejus
gvozden1
Kako ti zoveš one koji smatraju da Švabe treba da okupiraju Srbiju i uspostave protektorat, jer Srbima ne treba dozvoliti da vode svoju državu?


reću ti al kad odgovoriš jasno jel jesi ili nisi član SNS ili koalicionih im partnera (iz bilo kog perioda)..
jer ako jesi onda je baš baš waste of time s tobom o bilo čemu raspravljati..

Pa, malo sam te precenjivao, ipak.

Nisam baš od tebe očekivao da baš ovoliku glupost izvališ.

Navukli te oni golupčići, očigledno.

Evo, imaš li kapacitet da sama zaklljučiš?

Kakav je smisao članstva u bilo kojoj stranci ako se to članstvo krije?

Kako objasniti članstvo u stranci nekoga ko uvek kritikuje politiku te stranke?

Smatraš li sebe, ili vas ovde, nekim važnim klincem da bi me pred vama bilo sramota da kažem da jesam ako jesam?

I na kraju, kad sam bio u strankama vrlo javno sam o tome govorio, agitovao za te stranke, i delio pristupnice.

Eto, dosta sam se pravdao, isuviše, a sad da vidim možeš li da zaključiš.


hoćeš reći jesi..
a mi svi gluuuuuuupi pa nismo provalili foru vas koji OBJEKTIVNO ne vidite manu stranci kojoj inače i niste članovi..
jah..
pa dobro.. šta da se radi.. valjda od šljive ipak ne može da se živi
gvozden1 gvozden1 15:01 01.11.2022

Re: Odjek

Sad će ona to da objasni, a i da da obećani odgovor, kako zove one koji se zalažu za ponovnu švapsku okupaciju Srbije.
gvozden1 gvozden1 15:06 01.11.2022

Re: Odjek


hoćeš reći jesi..

:)

I šta sad, da ti se pravdam?

Nema od toga ništa.

valjda od šljive ipak ne može da se živi

Pa može da se ide preko, i da se ponosi time što tvoja deca drugu decu nagone u plač, i kao, što mi je kul dete.

Ja bih se toga stideo.

A kad vas vidim da ne možete ništa osim o meni lično, vidim i da sam u pravu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:24 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

hoćeš reći jesi..

:)

I šta sad, da ti se pravdam?

Nema od toga ništa.

valjda od šljive ipak ne može da se živi

Pa može da se ide preko, i da se ponosi time što tvoja deca drugu decu nagone u plač, i kao, što mi je kul dete.

Ja bih se toga stideo.

A kad vas vidim da ne možete ništa osim o meni lično, vidim i da sam u pravu.


jah jah
gvozden1 gvozden1 15:30 01.11.2022

Re: Odjek

jah jah

Ne razumem.

I pošto ništa ne znači, da te zamolim, hajde da pričamo o onome šta ko napiše ovde.
Važi?

Pristojnije je tako.

A da je pogrešan tvoj pristup, na koji su te navukli ovi, vidiš i sama, dospela si u jadnu situaciju da se kriješ iza grupe
mi svi


Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.
maksa83 maksa83 16:31 01.11.2022

Re: Odjek

Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.
gvozden1 gvozden1 17:00 01.11.2022

Re: Odjek

maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.

A meni se baš čini da on baš tera neki svoj fazon.
Ali stvarno.
I meni nekad zasmeta kad počne o tome gde je šta jeo, a onda vidim da on to namerno, eto, tako mu se hoće.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:06 01.11.2022

Re: Odjek

maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.


a molim lepo nemojte sad ovde da mi amputirate nekakve kraljevske visine..
ja kad kažem mi ja mislim mi ženske glave što nas se evo skupilo tri komada ovde upitanih nad gvožđinim motivima a pride bi se našao sigurno i još poneko upitan..
pa ipak eto nije da ne smijem da kažem ja nego je očito malo više tih nas koji ipak kapiramo stari dobro oprobani fazon.. nisam ja član nego sam spoznao svjetlost vođinu a onda mi gle upanulo i to mjesto u tom nadzornom odboru-komisiji-komitetu jer tako osvjetlan ja sam jelda kadar da malo više vidim od vas zamračenih..
brdo, potok, pčela, cvijet, sve jasno..
gvozden1 gvozden1 17:14 01.11.2022

Re: Odjek

a ipak eto nije da ne smijem da kažem ja nego je očito malo više tih nas koji ipak kapiramo stari dobro oprobani fazon.. nisam ja član nego sam spoznao svjetlost vođinu a onda mi gle upanulo i to mjesto u tom nadzornom odboru-komisiji-komitetu jer tako osvjetlan ja sam jelda kadar da malo više vidim od vas zamračenih..
brdo, potok, pčela, cvijet, sve jasno

Ništa tebi nije jasno, ipak.

Očigledno je sa čak ne znaš ni kako to funkcioniše ali eto hoćeš da se trpaš.

Zar misliš da ja ne bih mogao da izmislim nešto vezano za tebe, i da istrajava na tome?

Nije to teško, ali je glupo.

Zato si i dospela tu gde jesi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:19 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
a ipak eto nije da ne smijem da kažem ja nego je očito malo više tih nas koji ipak kapiramo stari dobro oprobani fazon.. nisam ja član nego sam spoznao svjetlost vođinu a onda mi gle upanulo i to mjesto u tom nadzornom odboru-komisiji-komitetu jer tako osvjetlan ja sam jelda kadar da malo više vidim od vas zamračenih..
brdo, potok, pčela, cvijet, sve jasno

Ništa tebi nije jasno, ipak.

Očigledno je sa čak ne znaš ni kako to funkcioniše ali eto hoćeš da se trpaš.

Zar misliš da ja ne bih mogao da izmislim nešto vezano za tebe, i da istrajava na tome?

Nije to teško, ali je glupo.

Zato si i dospela tu gde jesi.



kehhhhhm daaaaaaaa
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:32 01.11.2022

Re: Odjek

newimprovedtadejus
maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.


a molim lepo nemojte sad ovde da mi amputirate nekakve kraljevske visine..
ja kad kažem mi ja mislim mi ženske glave što nas se evo skupilo tri komada ovde upitanih nad gvožđinim motivima a pride bi se našao sigurno i još poneko upitan..
pa ipak eto nije da ne smijem da kažem ja nego je očito malo više tih nas koji ipak kapiramo stari dobro oprobani fazon.. nisam ja član nego sam spoznao svjetlost vođinu a onda mi gle upanulo i to mjesto u tom nadzornom odboru-komisiji-komitetu jer tako osvjetlan ja sam jelda kadar da malo više vidim od vas zamračenih..
brdo, potok, pčela, cvijet, sve jasno..


Ja imam takav talenat da promasim u procenjivanju ljudi tako da ste vas tri verovatno u pravu.


angie01 angie01 17:32 01.11.2022

Re: Odjek

Endži, kad neko kaže da je srpska nacija nesposobna, da njome Švabe treba da upravljaju, tu nikakvi srbomri ne trebaju.


znaci, pokvaren si koliko si glup- prvo, protektorat ne znaci da neko upravlja nacijom, drugo za svabe kako ti kazes, nisam rekla ja nego krki i jos jedna druga blogerka,...meni je sve jedno ko, samo da se zaustavi ovo propadanje i unistavanje.
angie01 angie01 17:35 01.11.2022

Re: Odjek

Pristojnije je tako.



angie01 angie01 17:36 01.11.2022

Re: Odjek

A kad vas vidim da ne možete ništa osim o meni lično,



angie01 angie01 17:45 01.11.2022

Re: Odjek

i bilo bi lepo da pričamo o onome šta ko napiše, a ne da izmišljamo,



ahahahahaha,...mojne vise, ako boga znas,...
gvozden1 gvozden1 17:46 01.11.2022

Re: Odjek

protektorat ne znaci da neko upravlja nacijom,

Nego šta znači, i kako se uspostavlja?
za svabe kako ti kazes, nisam rekla ja nego krki i jos jedna druga blogerka,...meni je sve jedno ko,

Samo Srbi ne mogu.

gvozden1 gvozden1 17:48 01.11.2022

Re: Odjek

angie01
i bilo bi lepo da pričamo o onome šta ko napiše, a ne da izmišljamo,



ahahahahaha,...mojne vise, ako boga znas,...

Šta je s tobom Endžika, što si ovo počela da štancuješ komentare? :)


angie01 angie01 17:59 01.11.2022

Re: Odjek

I na kraju, kad sam bio u strankama vrlo javno sam o tome govorio, agitovao za te stranke, i delio pristupnice.


gde si to pricao, sve si kao kukavica cutao, pravio se nevest i botovao ovako kao sada, branis bukvalno svaku hebenu brljotinu, koja ugrozava sve ostale, zabole te sto ljudi stradaju, sto je 80 posto gradjana na ivici opstanka, sto se razboljevaju zbog "projekata" i slicno,...al zto srbomerujes, ti procenjujes, lepis etikete, proseravas se ovde po tudjim zivotima,...kako da ti kazem, toliko je ocigledno, da je glupo da vrtis bilo kakvu odbranu,...mislim, tvoja je stvar, al brate, zlostavljas botujuci za svoju opciju druge ucesnike-to je bas teska mizerija.....
gvozden1 gvozden1 18:07 01.11.2022

Re: Odjek

gde si to pricao

Ovde, na blogu.
Trčala si za mojim komentarima godinama unazad, ne verujem da nisi nalazila, baš sam bio uporan.

Nego, šta bi sa protektoratom i nesposobnošću Srba da organizuju i vode svoju državu?

Može li mala razrada toga, kako bi taj protektorat izgledao, kako bi se uspostavio, da li bi bio ograničen vremenski, ili bi trajao dok Švabe ( recimo oni) ne kažu sad je dosta?
angie01 angie01 18:10 01.11.2022

Re: Odjek

Ja imam takav talenat da promasim u procenjivanju ljudi tako da ste vas tri verovatno u pravu.


secam se da su posle proslih izbora, nekolici njih, medju kojim i huci, piskili od srece zbog rezulatata,..i nisam nesto obracala paznju na to,...kada me jednom ovako srbomerijio, i ne secam se koga nesto nabedjivao da je komunjara i sve ove uobicajene bedastoce koristio, shvatim da je lik ono stalno u nekom politickom aranzmanu i da se presvlaci kako se menja vlas'-to za komunjare, uglavnom govore oni koji jesu bili u partiji, pa se na taj nacin peru, a sve ostalo je apsolutno isti repertoar kao ovih sada, izmedju je sigurno bio od nekih koalicionih,...brate, covek ovde radi, skuplja bodove....a ja se bas mislim, ko moze bas toliko da bude bez obraza pokvaren i govori ljudima kojesta, pa se setim ko moze i eto...
gvozden1 gvozden1 18:13 01.11.2022

Re: Odjek

secam se da

Dobro, a ovo

Može li mala razrada toga, kako bi taj protektorat izgledao, kako bi se uspostavio, da li bi bio ograničen vremenski, ili bi trajao dok Švabe ( recimo oni) ne kažu sad je dosta?


Kad ćeš se usuditi?
angie01 angie01 18:17 01.11.2022

Re: Odjek

Trčala si za mojim komentarima godinama unazad, ne verujem da nisi nalazila, baš sam bio uporan


ahahahaha,...ili je bilo obratno, dr huci,...ti meni NIKADA nisi bio interesantan, jedino cega se secam, da si u prvom godinama bio obazriv i krajnje si se pravio fini, pa izvinite, izvolite, molim, hvala,...da bi se to pretvorilo u agresivno ucitavanje, srbomerenje i denunciranje, kada je konacno tvoja opcija dosla.

Nego, šta bi sa protektoratom i nesposobnošću Srba da organizuju i vode svoju državu?


evo ti rezultat, pa se bakci sam....da ti crtam ocigledno, nemam nameru.
gvozden1 gvozden1 18:23 01.11.2022

Re: Odjek


evo ti rezultat, pa se bakci sam....da ti crtam ocigledno, nemam nameru.

A očigledno je da Srbima ne treba dozvoliti da imaju svoju državu?

angie01 angie01 18:32 01.11.2022

Re: Odjek

A očigledno je da Srbima ne treba dozvoliti da imaju svoju državu?


ocigledno je da ti ne umes drugacije, sem da nesto brljavis, tako da cu te ostaviti u tom stanju, sa kojim niko normalan ne bi trebalo da se bakce.
gvozden1 gvozden1 18:39 01.11.2022

Re: Odjek

angie01
A očigledno je da Srbima ne treba dozvoliti da imaju svoju državu?


ocigledno je da ti ne umes drugacije, sem da nesto brljavis, tako da cu te ostaviti u tom stanju, sa kojim niko normalan ne bi trebalo da se bakce.

Curo, do u slovo si to rekla, i još insistirala da tako odavno misliš, i često govoriš.

To je skoro identično onome što je Hitler govorio.

I onda kao ja nešto izmišljam.
Ne, tvoja ideologija je, kad se o Srbima radi, veoma slična Hitlerovoj.

Mene to ne iznenađuje, odavno je jasno da ti Srbe mrziš, samo je sad postalo ogoljeno.


Ili ti imaš neko drugo objašnjenje protektorata nad Srbijom?

Jedva čekam da ga čujem.
angie01 angie01 18:48 01.11.2022

Re: Odjek

To je skoro identično onome što je Hitler govorio.


koji si ti pacenik!
gvozden1 gvozden1 18:52 01.11.2022

Re: Odjek

angie01
To je skoro identično onome što je Hitler govorio.


koji si ti pacenik!

Šta god da sam ja, ti si Hitlerov sledbenik po pitanju Srba.

Čak možda i malo rigidnija.
Možda je Hitlerov odnos prema Jevrejima sličniji tvom odnosu prema Srbima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:38 01.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
angie01
To je skoro identično onome što je Hitler govorio.


koji si ti pacenik!

Šta god da sam ja, ti si Hitlerov sledbenik po pitanju Srba.

Čak možda i malo rigidnija.
Možda je Hitlerov odnos prema Jevrejima sličniji tvom odnosu prema Srbima.


Stvarno si SNSovac jebote!!! Niko drugi ovako lako ne devalvira izraze.
angie01 angie01 19:40 01.11.2022

Re: Odjek

Šta god da sam ja, ti si Hitlerov sledbenik po pitanju Srba.

Čak možda i malo rigidnija.
Možda je Hitlerov odnos prema Jevrejima sličniji tvom odnosu prema Srbima.


ova tvoja besramna bljutavost je jednaka izjavama ovih tvojih, kada optuzuju oponente da su u dilu sa krimosima ubicama- to je ta agenda, kako se obracunava sa neistomisljenicima-koliko dno neko treba da dotakne, da mu nije blam da izvaljuje ovako nesto,...u stvari, koliki huci, kao merica za bedastocu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:41 01.11.2022

Re: Odjek

angie01
Ja imam takav talenat da promasim u procenjivanju ljudi tako da ste vas tri verovatno u pravu.


secam se da su posle proslih izbora, nekolici njih, medju kojim i huci, piskili od srece zbog rezulatata,..i nisam nesto obracala paznju na to,...kada me jednom ovako srbomerijio, i ne secam se koga nesto nabedjivao da je komunjara i sve ove uobicajene bedastoce koristio, shvatim da je lik ono stalno u nekom politickom aranzmanu i da se presvlaci kako se menja vlas'-to za komunjare, uglavnom govore oni koji jesu bili u partiji, pa se na taj nacin peru, a sve ostalo je apsolutno isti repertoar kao ovih sada, izmedju je sigurno bio od nekih koalicionih,...brate, covek ovde radi, skuplja bodove....a ja se bas mislim, ko moze bas toliko da bude bez obraza pokvaren i govori ljudima kojesta, pa se setim ko moze i eto...


A ja mislim razgovaram sa covekom. Ono SNS bot.
angie01 angie01 19:41 01.11.2022

Re: Odjek

Stvarno si SNSovac jebote!!!


nego sta je....sad je poludeo sto je provaljen.
gvozden1 gvozden1 19:52 01.11.2022

Re: Odjek

Oooo, evo stigao golupčić da brani :)

Smeš li ti golupčiću da pokušaš da odbraniš ono o nesposobnosti Srba da upravljaju državom, o neophodnosti da Švabe to organizuju?

Ili si ti ipak malo inteligentniji?


Inače, golupčići, ja sam spreman da obrazložim zašto smatram Endžiku Hitlerovim sledbenikom.
Jeste li vi spremni da obrazloži te svoje stavove?
angie01 angie01 20:04 01.11.2022

Re: Odjek

Inače, golupčići, ja sam spreman da obrazložim zašto smatram Endžiku Hitlerovim sledbenikom.


zar nisi ti bese zagovarao, da bi bilo bolje da smo ostali u trojnom paktu, tj uz Hitlera,...jer su ovi tvoji ionako bili u kolaboraciji,...pa ove optuzbe su ti isto kao kada ljude zoves komunjarama, sto si ocigledno to bio ti, kada je bilo uputno,..ajde bre smaracu pacenicki, tvoj doprinos je sto nepoznatu zenu na blogu sramno denunciras-....to za Nemce ti je rekla druga blogerka, koja isto tako nema nikakve veze sa tvojim trucanjem, jedino sto vidi da je dogorelo.


...a ince, je l u tvom selu matori ljude druge zovu golupcici, ribo,...ili su ipak pristojniji?
gvozden1 gvozden1 20:56 01.11.2022

Re: Odjek

zar nisi ti bese zagovarao, da bi bilo bolje da smo ostali u trojnom paktu, tj uz Hitlera,...

Nisam, o tome nemam decidan stav, teško je znati šta bi bilo bolje, ali to je tema za raspravu sa ozbiljnim od tebe.

..to za Nemce ti je rekla druga blogerka

Stovaraš na drugoga a:)

Ne, ne, ti si bila najdirektnija što se protektorata tiče.
A sa Švabama te, ako se dobro sećam, veže još nešto. Pa se sve uklapa.

..a ince, je l u tvom selu matori ljude druge zovu golupcici, ribo,.


Uvek, kad se obraćaju takvim poput tebe.
I to nije nepristojno.
angie01 angie01 21:09 01.11.2022

Re: Odjek

Nisam,


jesi i to ne jednom, lazes ono, ne trepnes.


Stovaraš na drugoga a:)


ne znam za ovaj izraz,...al je cinjenica da je neko drugi decidirano rekao ko, jedan je krki, a drugi je druga blogerka, ja sam pomenula kao resenje, bez toga da sam ponudila ko-znaci lupetas samo tako,...jer je sustina ista i nema veze sa ovim sto konstruises.


A sa Švabama te, ako se dobro sećam, veže još nešto. Pa se sve uklapa.


sta se uklapa?


Uvek, kad se obraćaju takvim poput tebe.


pristojnost nema veze sa onim kome se obraca, nego sa onim ko se obraca, al to su za tebe spanksa sela.
gvozden1 gvozden1 21:36 01.11.2022

Re: Odjek

jesi i to ne jednom, lazes ono, ne trepnes

Znači pomno pratiš šta pišem, ipak :)

Ajd daj neki citat, da vidimo.

Ili će biti ono, tako je kad ja kažem?

ne znam za ovaj izraz

Pa nauči
jedan je krki

Ko ti je Krki?
A ko god da je švapski poltron je, poput tebe i te druge.

Ali ti si se Hitleru najviše približila.
Da li zbog toga što su oni malo inteligentniji, da li zato što si ti stvarno njemu najbliža, manje je važno.


sta se uklapa?
tvoji prošvapski, antisrpski politički stavovi, i tvoje druge veze sa Švabama.
pristojnost nema veze sa onim kome se obraca


Ima, priča o biserima i svinjama.
Ti si u onoj drugoj grupi.


E vidiš, ovo što ja radim je pristojnost, ti pitaš ja odgovorim.

Hajd sad ti tako, pa obrazloži ono o nedostojnosti Srba.

Možeš i tog tvog Krkana, Krkija, kako li se zove, da pozoveš da ti pomogne.
bene_geserit bene_geserit 21:39 01.11.2022

Re: Odjek

Što se tiče ovoga da "su Srbi nesposobni da organizuju državu i da nam treba uvesti protektorat od strane Švaba", imam da kažem par stvari

1. U tuđoj ruci samo jedna stvar raste, tj. moraćemo sami da uredimo državu braćo Srbi, niko to ne može, niti hoće, niti želi da uradi umesto nas. Taj neko čiji protektorat prizivaju smo imali prilike da vidimo kako izgleda.

2. današnji Nemci su isti kao i oni Nemci u vreme WW2, samo imaju povećani procenat turske krvi

3. ovde ima mnogo ustaša koji seru protiv Srba i srpske države i srpske istorije, ne treba obraćati pažnju previše
ali je interesantno kada se ovako ofiraju
kao oni to iz dobrih namera, Srbi su eto nesposobni pa im treba uvesti protektorat
austrisjki konjušari ostaju austrijski konjušari, podanički mentalitet
angie01 angie01 23:49 01.11.2022

Re: Odjek

tvoji prošvapski, antisrpski politički stavovi, i tvoje druge veze sa Švabama.


sta su moji prosvapski stavovi,....komunjarski-jer malo sam komunjara, malo naci, kako ti kad odgovara, hitlerovski-drobis kojesta bez bilo kakvog smisla, pokusavas da se napredno branis od toga sto si provaljen,....pri cemu si ti sve to u realnom zivotu, ovde si cak mahao kamom po drugim narodima.

a izvini, koje su to moje veze, je l ti aludiras na to sto je moja baka bila Nemica-kako da ti kazem jado, moju porodicu ne diraj, a bilo kakvo vredjanje po nacinalnoj osnovi je kaznjivo.


Ima, priča o biserima i svinjama.


a ti si biserko

ne znas vise sta ces od besa, sada si vec u histericnom stanju.

e kakav si pacenik, branis se primitivnim uvredama i ucitavanjem,...bas tuzno i jadno za gledati kako se koprcas u pokusajima da sto vise nafilujes gadostima,...ne shvatajuci da govoris o sebi, ne o meni.
literatesa literatesa 07:09 02.11.2022

Re: Odjek

A meni se baš čini da on baš tera neki svoj fazon.
Ali stvarno.
I meni nekad zasmeta kad počne o tome gde je šta jeo, a onda vidim da on to namerno, eto, tako mu se hoće.

Znaš na koga da ti se ovakav jedan namjeri jer eto, tako mu se hoće.
gvozden1 gvozden1 07:36 02.11.2022

Re: Odjek

-jer malo sam komunjara, malo naci,

Tačno.
Kad je odnos prema Srbima u pitanju, to se uopšte ne isključuje, naprotiv, dopunjuje se.
pri cemu si ti sve to u realnom zivotu

A ja "učitavam" :)
a bilo kakvo vredjanje po nacinalnoj osnovi je kaznjivo.

Osim ako se o Srbima radi, ta nacija se sme proglašavati za nesposobnu.

Švapska ne sme pošto je arijevska.

branis se primitivnim uvredama i ucitavanjem,


Evo, neću više, jel mogu da ti se obraćam sa lepotice?

Znaš na koga da ti se ovakav jedan namjeri jer eto, tako mu se hoće.


Ko li je tebe dir'o noćas?

Ni u upimislima mi nisi bila, a ako očekuješ da se na tebe uvek misli kad se o Čakiju priča, nemoj, nisi važna.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:30 02.11.2022

Re: Odjek

MSNI


Angie je Hitler-riba, Tadejus je propala u Londonu, Apacherosepeacock je NATO-izdajica, ja sam golupcic a ti bi samo da postavljas islednicka pitanja.


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:02 02.11.2022

Re: Odjek

Neues aus der Nachbarschaft
MSNI


Angie je Hitler-riba, Tadejus je propala u Londonu, Apacherosepeacock je NATO-izdajica, ja sam golupcic a ti bi samo da postavljas islednicka pitanja.



E, bolje da je i tebe castio ko nas.

Ovako.. :) ..ovaj golupcic otkriva neka huchijeva podsvesna prelamanja, nesto se u njemu dijeli.. sto bi reko pesnik.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:33 02.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

Možeš i tog tvog Krkana, Krkija, kako li se zove



Jao a ti se kao ne secas Krkara, nocne more za cetnike pocetnike preobucene u staljiniste iz cetresosme Putinove srpske dike danas.. a na blogu si u obe forme vec 15+ godina.

I da, ja sam pocela ceo tred o rentiranju (cista fikcija) Srbije Holandjanima, kao i to da Srbi jesu pokazali i dokazali da su nesposobni da naprave pravnu drzavu umesto mafijaske, i to je fakat a ne zelje da Srbiji crkne krava, da tako nisam mislila ne bih ni rekla eno gore vec 5x.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:16 02.11.2022

Re: Odjek

apacherosepeacock


E, bolje da je i tebe castio ko nas.

Ovaj golupcic otkriva neka huchijeva podsvesna prelamanja, nesto se u njemu dijeli.. sto bi reko pesnik.




I da, ja sam pocela ceo tred o rentiranju (cista fikcija) Srbije Holandjanima, kao i to da Srbi jesu pokazali i dokazali da su nesposobni da naprave pravnu drzavu umesto mafijaske, i to je fakat a ne zelje da Srbiji crkne krava, da tako nisam mislila ne bih ni rekla eno gore vec 5x.



Citam kako izmedju BG i dalekog Panceva ne postoji redovna zeleznicka linija. Moze samo regionalnim vozom BG-Vrsac a on ide par puta dnevno. A postoji nedavno sagradjeni kolosek koji je placen tako sto je od Rusa uzet kredit - zanimljivo bi bilo znati cije firme su to radile.

Voz ne ide posto SNSovci drze bus liniju pa tako mogu da reketiraju gradjane. Mesecna karta za 20km tom bus linijom 70 EUR sto je vise nego mesecna karta za sve vrste prevoza u nekim nemackim gradovima. Na godisnjem nivou vise od 800 EUR. Masala! Kosta skoro isto toliko koliko u Austriji godisnja karta za sve vrste prevoza u celoj zemlji.

Mafijaska drzava do daske! Znaci sistem je: uzmemo kredit da napravimo nesto sto onda ne koristimo posto tako neki Nas gubi izvor zarade. Od kredita capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. Da bi vratili taj kredit uzmemo drugi kredit od koga opet capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. I opet neki kredit... Krajnji kredit vracamo u naturi - evo vam plodne njive po Vojvodini, mineralne sirovine po celoj zemlji, fabrike u parkovima prirode, gradjevinsko zemljiste na ekskluzivnoj lokaciji i ostalo sto pozelite.

Ali necemo o tome, nego ajde malo o tome kako bi ti da izdas Srbiju, Kosovo, Rusiju...


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:40 02.11.2022

Re: Odjek

bene_geserit
Što se tiče ovoga da "su Srbi nesposobni da organizuju državu i da nam treba uvesti protektorat od strane Švaba", imam da kažem par stvari

1. U tuđoj ruci samo jedna stvar raste, tj. moraćemo sami da uredimo državu braćo Srbi, niko to ne može, niti hoće, niti želi da uradi umesto nas. Taj neko čiji protektorat prizivaju smo imali prilike da vidimo kako izgleda.

2. današnji Nemci su isti kao i oni Nemci u vreme WW2, samo imaju povećani procenat turske krvi

3. ovde ima mnogo ustaša koji seru protiv Srba i srpske države i srpske istorije, ne treba obraćati pažnju previše
ali je interesantno kada se ovako ofiraju
kao oni to iz dobrih namera, Srbi su eto nesposobni pa im treba uvesti protektorat
austrisjki konjušari ostaju austrijski konjušari, podanički mentalitet


e jes samo što nije..

nama ako nešto ozbiljno prijeti (mada se nadam neće) to je da nam zasjedne brat Rus na grbaču.. jeste i to da smo mi u dobroj kondiciji za te prilike, vježba se decenijama al luk je to i voda kako izgleda kad ti Rus malo udari diktat šta ima i kako ima da se radi a posebno šta spada onome ko ne bi to baš tako..
po deseti put preporučujem Browdera, odlično edukativno štivo, od li čno..
pa ko voli da ostavi bubrege u zatvoru jer je srao kako vođi ne prija, samo naprijed..

e i s malim djetetom u razred ide dijete Rusa koji producira anti Putin filmove za BBC.. pa smo išli zajedno u trick or treating.. s čovjekom se uvijek može vrlo poučno popričati, mada je on odrastao u Londonu ima svašta da ispriča o Putinovoj Rusiji..
inače isto misli da je Browder govno al sve što je rekao je istina..
i nije lijepa..

e ako nas ta sudbina zaobiđe ostaje nam da nas naguzi brat Švaba (ili vjerovatnije brat Austrijanac)..
pa ko što kažeš, neće sigurno mnogo topao zagrljaj da bude i naravno da je na tebi da ne budeš budala pa da te odere do kože al košulju il bar jelek ćeš morati da daš i to je tako..
definitivno ide vrijeme jači tlači u punom zamahu..

i šta htjedoh..
jedno je šupljirati kako eto neki anti-elementi zazivaju ropstvo..
bullshit..
al drugo je ne primjetiti da je gvožđo dio struje koja na svaku kritiku vlasti skače sa isukanim srbomjerom..
ja kapiram refelks i slažem se da je autošovinizam glupost ali ako baš nikad ne omane da skoči ja bih rekla da tu ima neki interes..
a taj je krajnje problematičan..
jer upravo jedini način da ne padneš u najgore ropstvo jeste kritika vlasti..
ako neko to konstantno pokušava da suzbije pod firmom izdajništva.. to neće da valja..
angie01 angie01 10:54 02.11.2022

Re: Odjek

Angie je Hitler-riba, Tadejus je propala u Londonu, Apacherosepeacock je NATO-izdajica, ja sam golupcic


ono, kad si glup i pokvaren-nema granica na sta si sve spreman.


a ti bi samo da postavljas islednicka pitanja


ma ne, on je procenitelj, sta je ko i koliki je Srbin po njegovom srbomeracu,...to su seseljevske fore- isto bivseg komuniste, pa zlobiste, i sada implenetiranog u nove tokove kao sto izgleda i hucijeva geneza...
angie01 angie01 11:14 02.11.2022

Re: Odjek

A ja "učitavam" :)


ucitavam da si hardkor nacos,...bivsi komunista i zlobista?!...da mases kamom u javnom prostoru po drugim nacijama, da branis apsolutno sve lose poteze sadasnje vlasti i da to proglasavas patriJotizmom, bez obzira sto one stete i Srbiji i Srbima, na svaku kritiku reagujes uvredama- doduse, kukavicki mizogino, samo zenama ih upucujes, muskih se ipak plasis-tako Komsija ostade golupcic, a mi zene smo kvalifikovane zesce i konkretnije, narocito ja, jer si na mene specijalno osetljiv.


Osim ako se o Srbima radi, ta nacija se sme proglašavati za nesposobnu.

Švapska ne sme pošto je arijevska.


ovo prvo ti je objasnjeno vise puta, ocigledne stvari su u pitanju, pogubne po opstanak drzave i naroda- kada shebes vodu, vazduh i zemlju, nema uslova za zivot,...a ti tako nesto branis.

to za Svabe je specijalna besmislica-vojvodjanski Nemci su starosedeoci, oni su isusivali mocvare na tom podrucju, izgradili gradove, sela i infrastrukturu i ziveli tu sa ostalim narodnostima,...pa vecina Vojvodjana ima babu ili dedu Nemce,...pa nisu unuci hitlerjugend, kako ti predstavljas,...moja baka se recimo udala za Srbina, rodila mu troje dece, bila cenjena i postovana od svih, jer je bila fenomenalna zena, ko si ti da ovako mufljuski uopste pomislis, a kamoli sebi dajes za pravo da nesto insinuiras o tudjim porodicama-dno, nema dalje.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:18 02.11.2022

Re: Odjek

angie01

to za Svabe je specijalna besmislica-vojvodjanski Nemci su starosedeoci, oni su isusivali mocvare na tom podrucju, izgradili gradove, sela i infrastrukturu i ziveli tu sa ostalim narodnostima,...pa vecina Vojvodjana ima babu ili dedu Nemce,...pa nisu unuci hitlerjugend, kako ti predstavljas,...moja baka se recimo udala za Srbina, rodila mu troje dece, bila cenjena i postovana od svih, jer je bila fenomenalna zena, ko si ti da ovako mufljuski uopste pomislis, a kamoli sebi dajes za pravo da nesto insinuiras o tudjim porodicama-dno, nema dalje.


da, nažalost u poplavi pljuvanja i uvreda prođe neprimjećeno da su ljudi počeli rutinski da ispoljavaju najgore oblike rasizma a da ne trepnu..
prozivati nekog zbog etničkog porjekla zaista bi moralo biti no passaran al eto, takva vreman došla, ne da je passaran nego se još tumači i kao poželjno..
i cjenim da se neće skoro promjeniti
gvozden1 gvozden1 11:54 02.11.2022

Re: Odjek

Jao a ti se kao ne secas Krkara

Ne sećam?
Čoveka lično upoznao na njegovo insistiranje.
Ko je ovde Krkar?
gvozden1 gvozden1 12:01 02.11.2022

Re: Odjek


da, nažalost u poplavi pljuvanja i uvreda prođe neprimjećeno da su ljudi počeli rutinski da ispoljavaju najgore oblike rasizma a da ne trepnu..

Uvreda je reći da su vojvođanske Švabe svoje sunarodnike dočekali kao oslobodioce, da su im u Novom Sadu priredili doček sličan onome koji su Hrvati priredili u Zagrebu, da su činili zločine nad Srbima, Jevrejima i Romima, i da je onaj ko danas u njima vidi samo žrtve blizak nacizmu, tj nacizam mu je bliska, ili ne baš tako loša ideologija?

Evo, kad je Endži išta drugo pisala o Švabama osim da su žrtve?

Teror komunista nad Srbima koji je prihvatljiv, ali nad Švabama, e to ne može da oprosti.
angie01 angie01 12:21 02.11.2022

Re: Odjek

Uvreda je reći da su vojvođanske Švabe svoje sunarodnike dočekali kao oslobodioce, da su im u Novom Sadu priredili doček sličan onome koji su Hrvati priredili u Zagrebu, da su činili zločine nad Srbima, Jevrejima i Romima, i da je onaj ko danas u njima vidi samo žrtve blizak nacizmu, tj nacizam mu je bliska, ili ne baš tako loša ideologija?

prvo, ovo nije tacno, ne mozes da generalizujes, pises bljuvotine iz svoje glave, medju njima je nemali broj bio protiv tog rata, jer su do izbijanja sukoba ziveli mirno sa ostalim narodima, mnogi su za vreme rata stradali od svojih, neki su naravno upali u euforiju, kao i sto su upadala pocetkom devedestih kod nas, znaci, ne mozes tako da pricas bez pokrica,...zrtve su bile zene i deca, koji nikakve veze nisu imale sa bilo kakvim ratnim dejstvima, mnogi nemci su skrivali svoje komsije Jevreje,...dok su neki bili u jedinicama za skupljanje,...medju kojima su bili i Srbi,...isto tako su i neki Srbi pomagali svima,...o cemu ti covece pricas. Sve ovo je dokazano, postoji dokumentacija,...

ti si lik koji ovde vristi za otimanje imovine posle rata, a sta je onda otimanje imovine od Nemaca, proterivanje, streljanja nevinih bez dokaza i sudjenja, sto do neba prozivate za Blajburg, gde se isto tako zna, ko je cinio tu kolonu.


Evo, kad je Endži išta drugo pisala o Švabama osim da su žrtve?


znaci, ovakve lazi su samo tvoja sramota- pa sa tobom licno sam se par puta gurkala, kada si ti dokazivao da bi bilo bolje da smo ostali u trojnom paktu sa nacistima,...i sada ja branim nacizam, a ti ga osudjujes,...bozemeprosti.
Teror komunista nad Srbima koji je prihvatljiv,


ja o komunizmu rec nisam rekla- on se obicno pominje kod vas, kada druge optuzujete da su komunjare- a sam si bio- a ono sto jesam rakla, jesu reakcije na lzi iz tog perioda, kada pokusvate da prikazete stvari onakvim kakve nisu bile, nipodastavajuci sve-dok ujedno branite ovo sada, sto je najgore ikada,...to je ono skretanje sa teme, neko potegne aktuelni uzasan dogadjaj, a reakcija na to su djilas-solak milioni,

ajde bre, pokri se usima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:24 02.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

da, nažalost u poplavi pljuvanja i uvreda prođe neprimjećeno da su ljudi počeli rutinski da ispoljavaju najgore oblike rasizma a da ne trepnu..

Uvreda je reći da su vojvođanske Švabe svoje sunarodnike dočekali kao oslobodioce, da su im u Novom Sadu priredili doček sličan onome koji su Hrvati priredili u Zagrebu, da su činili zločine nad Srbima, Jevrejima i Romima, i da je onaj ko danas u njima vidi samo žrtve blizak nacizmu, tj nacizam mu je bliska, ili ne baš tako loša ideologija?

Evo, kad je Endži išta drugo pisala o Švabama osim da su žrtve?

Teror komunista nad Srbima koji je prihvatljiv, ali nad Švabama, e to ne može da oprosti.


Evo ga majstor opet muti. Aleksandar Martinovic* ti nije ravan.

*Sad ce reci "Ko je taj, ne stvarno, ko je?"

gvozden1 gvozden1 12:41 02.11.2022

Re: Odjek

nemali broj bio protiv tog rata

Nemali:)
Dobar ti termin.
O tome i pričam, radi se o ogromnoj većini švapske populacije koja je krenula da se distancira od ostalih već tridesetih, po dolasku Hitlera na vlast, koja je svoje navodno kulturno društvo pretvorila u političko (koje je čak zbog toga bilo i zabranjivano), koji nisu dozvoljavali da na njihove balove dolazi iko ko nije arijevac.....itd, itd.

A bilo je i onih drugih, minoran procenat, ali se može reći i nemali:)


ti si lik koji ovde vristi za otimanje imovine posle rata

ti si lik koji ovde vristi za otimanje imovine posle rata,


I ne samo za tim, nego vrišti i nad zločinom ubijanja ratnih zarobljenika, u Blajburgu npr.

Ali to ne znači da podržavam ustaše.

Švapska imovina je konfiskovana, kriterijum je bio pogrešan, ali to uopšte ne negira da su vojvođanske Švabe oberučke prihvatile nacizam u ogromnom procentu.

Zanimljivo je i da se malo njih javilo za restituciju, zajebava ih uslov da restitucija ne važi za one koji su ratovali na Hitlerovoj strani.

Nešto ih je malo:)
kada si ti dokazivao da bi bilo bolje da smo ostali u trojnom paktu sa nacistima,...


To je sigurno imalo i dobrih strana, ali eto, Srbi, slobodarska nacija, nisu hteli da Hitlerom pa digoše bunu.

U skladu je sa srpskim slobodrstvom, ali i sa srpskim srljanjem, tako da, ne može se tu staviti samo plus ili samo minus.

Kao kod Švaba recimo, minus ko vrata.
gvozden1 gvozden1 12:42 02.11.2022

Re: Odjek


Evo ga majstor opet muti. Aleksandar Martinovic* ti nije ravan

Šta mutnim, jesu li ili nisu Švabe činile zločine?
softelectronics_e softelectronics_e 12:50 02.11.2022

Re: Odjek

maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.

Mi Maksa, priznajemo svoju pogrešivost?
Stoga Mi, Maksa, svečano izjavljujemo da smo se zajebali u proceni Čarlivoja.
Jer - ajvar nema alternativu!
Od paprike šilje.
Tako Nam bajt pomogao.

Što bi rekao vrli Efrem Kišon ...
Ko što je Maksa
takvog nigde nema
ni u svinju
ni u kokošinjcu.

Dobro, Efrem bi umesto svinjca smislio nešto drugo.
angie01 angie01 12:55 02.11.2022

Re: Odjek

dr huci martinovic- nije tu bilo prijavis ne prijavis, samo su regrutovali, rekoh ti da je moj dedaujak streljan jer je odbio,...ostalo necu da se smaram da komentarise ponovo, uzmi neku validnu literaturu pa procitaj,...to sto je tebi jedno konfiskacija, a drugo otimanje, ajde molim te- je l znas koliko je nevinih zavrsilo po logovrima i bilo proterano,...tebi je blajburg zlocin, jer uporedjuejs sa cetnickim slucajevima, koji su slicno prosli, a za zene i decu nemaca je, hebiga,...
Zanimljivo je i da se malo njih javilo za restituciju, zajebava ih uslov da restitucija ne važi za one koji su ratovali na Hitlerovoj strani.


pa ni ovo nije tacno, postoje udruzenja dunavskih nemaca po Nemackoj i Austriji- niko nema nameru da se vrati, niti petlja sa tim oko imovine, koja je vec promenila vise vlasnika, dok su fabrike i postrojenja bila prvo drzavana, pa iz te "zajednicke tekovine" postala opet privatna,...ta restitucija ionako slabo ide,...evo za zemlju, bas nikako, nude se neke bedne isplate, dok se najbolje zemljiste poklanja arapima i kome vec treba.


U skladu je sa srpskim slobodrstvom, ali i sa srpskim srljanjem, tako da, ne može se tu staviti samo plus ili samo minus


pa hebote, ne mozes nacizam da posmatras kao polutrudnu situaciju, eto mi cemo malo, znaci, ili jesi ili nisi.
softelectronics_e softelectronics_e 12:55 02.11.2022

Re: Odjek

gvozden1
maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.

A meni se baš čini da on baš tera neki svoj fazon.
Ali stvarno.
I meni nekad zasmeta kad počne o tome gde je šta jeo, a onda vidim da on to namerno, eto, tako mu se hoće.


Pa da.
Nedavno sam bio u Pirotu i u 'Kraljevom čardaku' se tako naklopao roštilja.
Uhhhhh!
Mada nisam preterani ljubitelj roštilja kao Maksa i Srđan Pajić.
No, rekoh sebi, kada mogu oni, što ne bih i ja.
softelectronics_e softelectronics_e 13:00 02.11.2022

Re: Odjek

newimprovedtadejus
maksa83
Šta ti to treba, jadno je, pusti to Endžiki i sličnima.

Misliš čarlivoju.
On voli to kraljevsko Mi više nego ajvar poplašen ajvarom.


a molim lepo nemojte sad ovde da mi amputirate nekakve kraljevske visine..
ja kad kažem mi ja mislim mi ženske glave što nas se evo skupilo tri komada ovde upitanih nad gvožđinim motivima a pride bi se našao sigurno i još poneko upitan..
pa ipak eto nije da ne smijem da kažem ja nego je očito malo više tih nas koji ipak kapiramo stari dobro oprobani fazon.. nisam ja član nego sam spoznao svjetlost vođinu a onda mi gle upanulo i to mjesto u tom nadzornom odboru-komisiji-komitetu jer tako osvjetlan ja sam jelda kadar da malo više vidim od vas zamračenih..
brdo, potok, pčela, cvijet, sve jasno..


Kako je ono rekao jedan Stari Grk (ili možda Maksa) ... pretpostavka je majka svih zajeba.
Eeeee, da.
Ne liči na tebe da zauzimaš busiju na osnovu pretpostavki.
Ipak si ti pametna žena.
softelectronics_e softelectronics_e 13:09 02.11.2022

Re: Odjek

literatesa
A meni se baš čini da on baš tera neki svoj fazon.
Ali stvarno.
I meni nekad zasmeta kad počne o tome gde je šta jeo, a onda vidim da on to namerno, eto, tako mu se hoće.

Znaš na koga da ti se ovakav jedan namjeri jer eto, tako mu se hoće.

Što se ne bi namerio tebi?
gvozden1 gvozden1 13:10 02.11.2022

Re: Odjek

, rekoh ti da je moj dedaujak streljan jer je odbi

Da ti verujem?
Dobro, evo verujem.
A koliko si deda imala, par desetina hiljada bi već bilo nešto, ovako jedan ko ni jedan.

Stotine hiljada Švaba, a ti kažeš, moj deda.
Šta on predstavlja?
Ništa.
niko nema nameru da se vrati, niti petlja sa tim oko imovine

Ma da, sića, nemaju računa.
E da, kad smo kod računa, neka je neko imao 100 hektara, a toliko su imali, neka je hektar u Vojvodini oko 20 000 evra, a toliko jeste, to je 2 miliončića.
Sića, ko da se petlja oko toga.

A imali više, a to je samo zemlja, a kuće, zgrade....

Ne zajebavaj s tim neće da se petlja, ne mogu, nemaju pravo, bili u nacističkoj vojsci, ogromna većina.
softelectronics_e softelectronics_e 13:13 02.11.2022

Re: Odjek

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock


E, bolje da je i tebe castio ko nas.

Ovaj golupcic otkriva neka huchijeva podsvesna prelamanja, nesto se u njemu dijeli.. sto bi reko pesnik.




I da, ja sam pocela ceo tred o rentiranju (cista fikcija) Srbije Holandjanima, kao i to da Srbi jesu pokazali i dokazali da su nesposobni da naprave pravnu drzavu umesto mafijaske, i to je fakat a ne zelje da Srbiji crkne krava, da tako nisam mislila ne bih ni rekla eno gore vec 5x.



Citam kako izmedju BG i dalekog Panceva ne postoji redovna zeleznicka linija. Moze samo regionalnim vozom BG-Vrsac a on ide par puta dnevno. A postoji nedavno sagradjeni kolosek koji je placen tako sto je od Rusa uzet kredit - zanimljivo bi bilo znati cije firme su to radile.

Voz ne ide posto SNSovci drze bus liniju pa tako mogu da reketiraju gradjane. Mesecna karta za 20km tom bus linijom 70 EUR sto je vise nego mesecna karta za sve vrste prevoza u nekim nemackim gradovima. Na godisnjem nivou vise od 800 EUR. Masala! Kosta skoro isto toliko koliko u Austriji godisnja karta za sve vrste prevoza u celoj zemlji.

Mafijaska drzava do daske! Znaci sistem je: uzmemo kredit da napravimo nesto sto onda ne koristimo posto tako neki Nas gubi izvor zarade. Od kredita capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. Da bi vratili taj kredit uzmemo drugi kredit od koga opet capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. I opet neki kredit... Krajnji kredit vracamo u naturi - evo vam plodne njive po Vojvodini, mineralne sirovine po celoj zemlji, fabrike u parkovima prirode, gradjevinsko zemljiste na ekskluzivnoj lokaciji i ostalo sto pozelite.

Ali necemo o tome, nego ajde malo o tome kako bi ti da izdas Srbiju, Kosovo, Rusiju...



I šta je tu sporno?
Kako si zaključio da to Gvozden podržava?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:26 02.11.2022

Re: Odjek

softelectronics_e
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock


E, bolje da je i tebe castio ko nas.

Ovaj golupcic otkriva neka huchijeva podsvesna prelamanja, nesto se u njemu dijeli.. sto bi reko pesnik.




I da, ja sam pocela ceo tred o rentiranju (cista fikcija) Srbije Holandjanima, kao i to da Srbi jesu pokazali i dokazali da su nesposobni da naprave pravnu drzavu umesto mafijaske, i to je fakat a ne zelje da Srbiji crkne krava, da tako nisam mislila ne bih ni rekla eno gore vec 5x.



Citam kako izmedju BG i dalekog Panceva ne postoji redovna zeleznicka linija. Moze samo regionalnim vozom BG-Vrsac a on ide par puta dnevno. A postoji nedavno sagradjeni kolosek koji je placen tako sto je od Rusa uzet kredit - zanimljivo bi bilo znati cije firme su to radile.

Voz ne ide posto SNSovci drze bus liniju pa tako mogu da reketiraju gradjane. Mesecna karta za 20km tom bus linijom 70 EUR sto je vise nego mesecna karta za sve vrste prevoza u nekim nemackim gradovima. Na godisnjem nivou vise od 800 EUR. Masala! Kosta skoro isto toliko koliko u Austriji godisnja karta za sve vrste prevoza u celoj zemlji.

Mafijaska drzava do daske! Znaci sistem je: uzmemo kredit da napravimo nesto sto onda ne koristimo posto tako neki Nas gubi izvor zarade. Od kredita capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. Da bi vratili taj kredit uzmemo drugi kredit od koga opet capnemo komad koji nam pripada a mali deo komada koristimo da namirimo nase ljude na lokalu. I opet neki kredit... Krajnji kredit vracamo u naturi - evo vam plodne njive po Vojvodini, mineralne sirovine po celoj zemlji, fabrike u parkovima prirode, gradjevinsko zemljiste na ekskluzivnoj lokaciji i ostalo sto pozelite.

Ali necemo o tome, nego ajde malo o tome kako bi ti da izdas Srbiju, Kosovo, Rusiju...



I šta je tu sporno?
Kako si zaključio da to Gvozden podržava?


prosto
ako svakog ko takvu temu spomene nazove izdajnikom znači da podržava
da to radi samo povremeno moglo bi se reći a štaš budala al pošto radi sistematski i to ne oduvijek nego nekih par godina onda bih ja rekla da je u pitanju plaćeni zadatak..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:29 02.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

Evo ga majstor opet muti. Aleksandar Martinovic* ti nije ravan

Šta mutnim, jesu li ili nisu Švabe činile zločine?


jbt anđo ne primaj se na ovu najprimitivniju podmetačinu..
kao nije sporno što sam te ja kao dijelom Njemicu nazvao hitler jugendom, sporno je dal postoje nacistički zločini ili ne..
alal vera pa to mora da je večernja škola sns političke debate
dajte bre ljudi prestanite da se lovite na ovakva besramna bućkala..
zero tolerance za ovo dno od nazovi rasprave
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:29 02.11.2022

Re: Odjek

gvozden1

Evo ga majstor opet muti. Aleksandar Martinovic* ti nije ravan

Šta mutnim, jesu li ili nisu Švabe činile zločine?


Mutis zato sto kad Angie kaze nisu svi podunavski Nemci bili u nacistickoj vojsci za nju kazes da je Hitler-riba, docim za sebe skromno odredjujes da to sto kazes da je streljanje u Blajburgu zlocin ne znaci da podrzavas ustase.

I ovim komentarom opet mutis - iznosis nesto kao tvrdnju (Svabe nisu cinile zlocine) sto niko nije rekao i impliciras da je Angie to rekla. Manir Martinovic Dr. Aleksandra.
softelectronics_e softelectronics_e 13:35 02.11.2022

Re: Odjek

newimprovedtadejus
angie01

to za Svabe je specijalna besmislica-vojvodjanski Nemci su starosedeoci, oni su isusivali mocvare na tom podrucju, izgradili gradove, sela i infrastrukturu i ziveli tu sa ostalim narodnostima,...pa vecina Vojvodjana ima babu ili dedu Nemce,...pa nisu unuci hitlerjugend, kako ti predstavljas,...moja baka se recimo udala za Srbina, rodila mu troje dece, bila cenjena i postovana od svih, jer je bila fenomenalna zena, ko si ti da ovako mufljuski uopste pomislis, a kamoli sebi dajes za pravo da nesto insinuiras o tudjim porodicama-dno, nema dalje.


da, nažalost u poplavi pljuvanja i uvreda prođe neprimjećeno da su ljudi počeli rutinski da ispoljavaju najgore oblike rasizma a da ne trepnu..
prozivati nekog zbog etničkog porjekla zaista bi moralo biti no passaran al eto, takva vreman došla, ne da je passaran nego se još tumači i kao poželjno..
i cjenim da se neće skoro promjeniti

Hoće li to za neprozivanje početi da važi i za Srbe?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:41 02.11.2022

Re: Odjek

softelectronics_e
newimprovedtadejus
angie01

to za Svabe je specijalna besmislica-vojvodjanski Nemci su starosedeoci, oni su isusivali mocvare na tom podrucju, izgradili gradove, sela i infrastrukturu i ziveli tu sa ostalim narodnostima,...pa vecina Vojvodjana ima babu ili dedu Nemce,...pa nisu unuci hitlerjugend, kako ti predstavljas,...moja baka se recimo udala za Srbina, rodila mu troje dece, bila cenjena i postovana od svih, jer je bila fenomenalna zena, ko si ti da ovako mufljuski uopste pomislis, a kamoli sebi dajes za pravo da nesto insinuiras o tudjim porodicama-dno, nema dalje.


da, nažalost u poplavi pljuvanja i uvreda prođe neprimjećeno da su ljudi počeli rutinski da ispoljavaju najgore oblike rasizma a da ne trepnu..
prozivati nekog zbog etničkog porjekla zaista bi moralo biti no passaran al eto, takva vreman došla, ne da je passaran nego se još tumači i kao poželjno..
i cjenim da se neće skoro promjeniti

Hoće li to za neprozivanje početi da važi i za Srbe?


jes ti to gvožđu preslišavao kad je ponavljao te svoje večernja škola zadatke?
gvozden1 gvozden1 14:13 02.11.2022

Re: Odjek


Mutis zato sto kad Angie kaze nisu svi podunavski Nemci bili u nacistickoj vojsci

Nisu svi, ali većina jeste.
I učestvovali su u zločinima, i dočekali su vojsku svoje nacije, dakle nacističku, sa zastavama ( naravno nacističkim) u Novom Sadu.

To da nisu svi je budalaština kad se naglasi, nikad nigde nisu svi, ni u Nemačkoj nisu svi bili nacisti.

za nju kazes da je Hitler-riba,

Ako priziva protektorat nad srpskim nacijom i njenom državom, šta je, srpski patriota?

Nacista, nego šta.
sto niko nije rekao i impliciras da je Angie to rekla

Ali itekako umanjuje, i ni jednom nije rekla, da jesu, Švabe su ubijale i vešale Srbe kad god su u Srbiju ušle.
A jesu.
Ili nisu?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:30 02.11.2022

Re: Odjek

Nisu svi, ali većina jeste.
I učestvovali su u zločinima, i dočekali su vojsku svoje nacije, dakle nacističku, sa zastavama ( naravno nacističkim) u Novom Sadu.

To da nisu svi je budalaština kad se naglasi, nikad nigde nisu svi, ni u Nemačkoj nisu svi bili nacisti.



Nisu svi Hrvati ubijeni kod Blajburga bili ustase ali vecina jeste i kad ti to kazes to ne znaci da podrzavas ustase. Ako bi Angie izgovorila istu recenicu bila bi preimenovana u Ustasa-ribu. To je sustina!

Sve je tu i sve si dobro savladao: prenaglaseni izrazi, sakrivanje iza sVpstva, devalvacija termina, izvrtanje izrecenog, agresivno etiketiranje i lazno rusofilstvo. Da racunamo da je eto mizoginija tvoj autenticni doprinos.



literatesa literatesa 15:06 02.11.2022

Re: Odjek

Što se ne bi namerio tebi?

Prdonja se ne smiruje.
gvozden1 gvozden1 15:19 02.11.2022

Re: Odjek

svi Hrvati ubijeni kod Blajburga bili ustase ali vecina jeste i kad ti to kazes to ne znaci da podrzavas ustase.

Ko god da to kaže znači isto, osim onih koji tamo idu sa ustaškim kapama i zastavama.

Ako kažem, ja ili ko god drugi, zločin je ubijati razoružanig, poraženog, zarobljenog neprijatelja, to znači to, da jeste zločin.

Odnos prema ustašluku je sasvim druga stvar.

A kad neko kaže nisu SVE Švabe bili nacisti, i istovremeno, Srbima treba uvesti protektorat, šta je to?

Ako bi Angie izgovorila istu recenicu bila bi preimenovana u Ustasa-ribu. To je sustina!


Ako bi to rekla, i dodala nešto što opravdava ustašku državu, kao što je nasuprot švapske stavila srpsku naciju (u istom razgovoru srpsku degradira švapsku brani, čak dopušta mogućnost da Švabe uređuju Srbiju jer Srbi to ne umeju) onda da, bila bi uštaška riba.


Suština je, dakle u političkom stavu, ne u istrgnutim tvrdnjama, tipa, deda mi je bio ovo, a ja sam rekla ono.
Deda nije bitan, a rekla si ti mnogo toga, i sve se računa.
softelectronics_e softelectronics_e 15:20 02.11.2022

Re: Odjek

literatesa
Što se ne bi namerio tebi?

Prdonja se ne smiruje.

Izvini, da li si videla na šta sam odgovorio?

Eeeeee, da!
Zašto ti mene mrziš!?
To nije u redu!
Žaliću se Shmuu.
angie01 angie01 15:37 02.11.2022

Re: Odjek

Da ti verujem?
Dobro, evo verujem.


zabole me da l mi verujes- nije on bio jedini, o tome se radi.

pri cemu TI podrzavas trojni pakt i kolaboraciju sa Nemcima nacistima, TI podrzavas koljace cetnike koji su ubijali Srbe i slali ih u logore i onda mrtav ladan kazes da sam ja naci i fasista- pa koja bolestina i bezobrazluk.


E da, kad smo kod računa, neka je neko imao 100 hektara, a toliko su imali, neka je hektar u Vojvodini oko 20 000 evra, a toliko jeste, to je 2 miliončića.
Sića, ko da se petlja oko toga.


pa evo npr, moj brst od tetke ima pravo na hektare i hektare najbolje zemlje, jer mu je baba bila jedan od najvecih zemljoposednika u Vojvodini- nikakve veze sa Nemcima nema to imanje- i nude mu neku sitnu paru kao nadoknadu, nema sanse da mu vrate oteto- o cemu ti covevce bulaznis.



A imali više, a to je samo zemlja, a kuće, zgrade...


da li ti uopste kapiras sta se desavalo, kakve su to traume bile, logori, porodjaji na tenku, glad, streljanja najblizih prd ocima, je l ti mislis da posle toga neko zeli da ima bilo sta sa zemljom koja je bila sposobna da uradi tako nesto, umesto da kroz pravni sistem osudi krivce, za nesporno strasne zlocine,...tebi je Blajburg nedopustiv-gde su bez sudjenja ubijani isti oni koji su divljali u Jasenovcu, koji svakomalo spominjes, a sudbina vojvodjanskih Nemaca, zena i dece je pih, mozda nije trebalo tako
Ne zajebavaj s tim neće da se petlja, ne mogu, nemaju pravo, bili u nacističkoj vojsci, ogromna većina.


ti si samo velika neznalica, koji sebi dozvoljava da lupeta sta god- odhebi, najgori si smrad od coveka koji se pojavio na ovom mestu, em si glup, em nista ne znas, al si zato za sve pare zao i pokvaren.
gvozden1 gvozden1 15:50 02.11.2022

Re: Odjek

- nije on bio jedini, o tome se radi.

Gde je bila većina vojvođanskih Švaba, na strani Hitlera, ili protiv njega?
Pusti dede.

evo npr, moj brst od tetke

A sad i brat:)


da li ti uopste kapiras sta se desavalo, kakve su to traume bile

Kakve god da su bile nisu ni blizu onima kroz koje su Srbi od strane Švaba prolazili.
Ni blizu, a ti vidim suze roniš nad švapski mukama, a Srbiji bi opet Švabe za vrat.

I još, sa tim švapskim traumama Srbi nemaju ništa, meni mirna savest.
Vidi to sa Hrvatima, oni su ti tu bili glavni.
A opet, ni na njih ne bi baš:)


ti si samo velika neznalica, koji sebi dozvoljava da lupeta sta god- odhebi, najgori si smrad od coveka koji se pojavio na ovom mestu, em si glup, em nista ne znas, al si zato za sve pare zao i pokvaren.


Ma što si mi tako pukla curice, polako, evo brane te, izdrži:)

Nego, ko je Krkar?

Ovaj nadn nije.
angie01 angie01 16:21 02.11.2022

Re: Odjek

Pusti dede.


sto bih pustila, ti si mene optuzio, onako iz glave, sta te briga...


A sad i brat:)


tako je- radi se o principu vracanja, a ne da l je moj brat ili ne,...njega spomenuh, jer znam iz prve ruke, za razliku od tebe, ne haluciniram.


Kakve god da su bile nisu ni blizu onima kroz koje su Srbi od strane Švaba prolazili.


kako da ti kazem, nacisti su bili veliko zlo, kao i njihovi kolaboracionisti, koji su im pomagali,...sad ti zaliz ustase na blajburgu, velicas cetnike- a ja sam hirlerovac- ma nemoj.


I još, sa tim švapskim traumama Srbi nemaju ništa, meni mirna savest.


kako nemaju, oslobodioci su otimali, streljali, proganjali, trpali u logore- kako se ko zatekao,...u Vojvodini mahom kolonisti Srbi,...koji su dzabe dobijali parcele za gradnju kuca, koje su zidali od zigala uzetih iz preoranih nemackih grobnica,...Srbi su po Vojvodini unistavali i Jevrejska groblja, tako da ne seri, a pojma nemas,...znaci, starosedelac Srbin, mora da kupi plac, cigle i sav drugi materijal za gradnju, a kolonisti dobiju dzabe i jos uzmu- pazi morbidu, cigle iz razrusenog nemackog groblja i zigaju sebi kuce,...smrdi na smrt cela ulica,...eyo i to se desavalo, al ti ne znas iz svog sljivika, samo presvlacis uniforme.

koliko je bilo Hrvata u vojvodini posle rata?...sem sarenolikog izvornog stanovnistva, doseljeni su Srbi kordunasi, Licani...


Ma što si mi tako pukla curice, polako, evo brane te, izdrži:)


koliko vidim, puko si ti,...ne brani niko mene, nego je svima gadno to sto govoris, ono dr huci martinovic ucitava beramne nebuloze.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:46 02.11.2022

Re: Odjek

Suština je, dakle u političkom stavu, ne u istrgnutim tvrdnjama, tipa, deda mi je bio ovo, a ja sam rekla ono.



To ti kazem. To sto ti kao vidis se ne desava nego ti to filujes i oblikujes kontekst kakav odgovara tvojim tupastim tvrdnjama (malo dodas sta nedostaje, malo oduzmes sta ne odgovara, malo izmenis izreceno). Jer je bas to tvoj politicki stav. Koji je preslikan od radikala. Kao i metod filovanja.
gvozden1 gvozden1 16:55 02.11.2022

Re: Odjek


sto bih pustila

Zato što je nebitan.
Nego, ne reče mi, u koju vojsku je otišlo najviše Švaba?

kako da ti kazem, nacisti su bili veliko zlo,

Nisu Nemci, nego nacisti:)

Ono, kad čovek razmisli, niti su svi Nemci bili nacisti, niti su svi nacisti bili Nemci, ipak Nemci nemaju ništa sa nacizmom.
Može tako? :)
..u Vojvodini mahom kolonisti Srbi


A nađosmo im krivicu mamu im srpsku, došli i pootimali Švabama kuće:)

Ono jeste da je bog koji je o tome odlučivao bio Hrvat Tita, mali bog koji je u Vojvodini rezao kako je hteo, drugi Hrvat Ivo (Rukavina), al deš na Hrvate, Srbi moraju da budu krivi.

Al u svakom komenetaru moraš po Srbima.

Neko Srbe digne i preseli gde se njemu, a ne njima, ćefne, Hrvati time rukovode, al Srbi krivi.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana