Filozofija| In memoriam| Ljubav| Muzika

Decak iz vode

angie01 RSS / 05.11.2022. u 14:09

 

 images?q=tbn:ANd9GcRNuGog7WR_Kre7kIUv3-Vn9uqarAP9zooJQw&usqp=CAU

 

Zagreb, Sarajevo, Beograd,...21. 09. 1958.-05 011. 1994....Princ asfalta izgubljene generacije.

 

 

Ljudi se obično plaše da oslobode energiju, zato što na taj način otkrivaju znatan deo sebe i svoje ličnosti: time znači, pokazujemo sva svoja unutrašnja doživljavanja i preživljavanja. S druge strane, mnogi ne vole da vide taj energetski naboj jer ih to zastrašuje. Nema razloga potiskivati ono što je u nama!

 

 

Nikad ne znam u kom ću smeru krenuti. Dozvoljavam da me emocije “povuku” za sobom i da me prosto “uguraju” u neke stvari o kojima ranije nisam razmišljao.

 

 

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

 

 

Stojimo na rubu neke razjapljene provalije. A, iznad nas, razbuktala se vulkanska lava, koja počinje da curi, rasteže se po nama – narodu. Šta bi mi sad mogli da uradimo? Ne znam ni sam. Čini mi se da smo potpuno “stisnuti”, ne možemo ni korak nazad, ali ni korak napred! Možda bi nam pomogla promena političkih i ekonomskih uslova, ...? Možda, kažem…

 

 

Prilagodljivost životu može da bude pozitivna osobina, ali, po meni, to je isto tako i danak životu! Ukoliko se prilagođavaš nečemu, što ne želiš, onda suzbijaš svoju ličnost. U tom smislu, ta prilagodljivost postaje pre svega – morbidna i negativna. Šta na kraju biva: od mladog i perspektivnog čoveka, stvara se krajnje beskoristan tip

 

 

Borite se za svoju ličnu slobodu i demokratiju; ne dozvolite da vas neki lažni srebrnjaci i krivo “opravdane” norme uguše i opterete. Borite se za svoj život!

 

Na danasnji dan je Milan Mladenovic otisao od nas,, tesko da o njemu moze neko bolje da nesto kaze, nego on sam svojim recima.

u pomen Milanu, a za Nekog iz mase,

 



Komentari (904)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:11 05.11.2022

,

angie01 angie01 14:13 05.11.2022

Re: ,

angie01 angie01 14:25 05.11.2022

Re: ,

Treba mi svet, otvoren za poglede, otvoren za trčanje. I treba mi soba da primi pet hiljada ljudi, sa dignutim čašama, sa dignutim čašama…

Vremena se menjaju, kako da ne. Ali, za sada se menjaju nagore!

Život je ovde postao nemoguć. Strašno je samo što se ljudi ne bune zbog toga. Svako se plaši da ne izgubi neki osnovni minimum koji mu je ipak zagarantovan do sada bio, a sada i taj minimum prestaje da postoji. Vrlo sam razočaran u ljude koji su dozvolili da ih sahrane i moralno, i ljudski, dozvolili su da ih prijatelji izdaju, da oni izdaju svoje prijatelje i braću i sve živo, i da se sve to završi u jednoj opštoj kaljuzi. Danas smo pričali kako si ti došao dovde, i kako sam ja video klince koji su sat vremena čekali tramvaj da bi došli u školu, i nisu ga dočekali. Sve mi liči na čekanje nekog tramvaja koji treba da se pojavi, a ustvari treba učiniti nešto konkretno, tako da je to strašno sve zajedno: koliko su ljudi neangažovanii koliko je taj osnovni minimum važniji od ljudskog dostojanstva koje je sve dublje u blatu… Poniženi i uvređeni, bukvalno tako.
angie01 angie01 14:27 05.11.2022

Re: ,

solo solo 14:28 05.11.2022

Re: ,

Život je ovde postao nemoguć. Strašno je samo što se ljudi ne bune zbog toga. Svako se plaši da ne izgubi neki osnovni minimum koji mu je ipak zagarantovan do sada bio, a sada i taj minimum prestaje da postoji. Vrlo sam razočaran u ljude koji su dozvolili da ih sahrane i moralno, i ljudski, dozvolili su da ih prijatelji izdaju, da oni izdaju svoje prijatelje i braću i sve živo, i da se sve to završi u jednoj opštoj kaljuzi. Danas smo pričali kako si ti došao dovde, i kako sam ja video klince koji su sat vremena čekali tramvaj da bi došli u školu, i nisu ga dočekali. Sve mi liči na čekanje nekog tramvaja koji treba da se pojavi, a ustvari treba učiniti nešto konkretno, tako da je to strašno sve zajedno: koliko su ljudi neangažovanii koliko je taj osnovni minimum važniji od ljudskog dostojanstva koje je sve dublje u blatu… Poniženi i uvređeni, bukvalno tako.


Sve to stane u jednu pesmu.

angie01 angie01 14:35 05.11.2022

Re: ,

Sve to stane u jednu pesmu.


stane.
mariopan mariopan 14:45 05.11.2022

Re: ,

Poniženi i uvređeni, bukvalno tako.

Bukvalno tako!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:49 06.11.2022

Re: ,

angie01
Treba mi svet, otvoren za poglede, otvoren za trčanje. I treba mi soba da primi pet hiljada ljudi, sa dignutim čašama, sa dignutim čašama…

Vremena se menjaju, kako da ne. Ali, za sada se menjaju nagore!

Život je ovde postao nemoguć. Strašno je samo što se ljudi ne bune zbog toga. Svako se plaši da ne izgubi neki osnovni minimum koji mu je ipak zagarantovan do sada bio, a sada i taj minimum prestaje da postoji. Vrlo sam razočaran u ljude koji su dozvolili da ih sahrane i moralno, i ljudski, dozvolili su da ih prijatelji izdaju, da oni izdaju svoje prijatelje i braću i sve živo, i da se sve to završi u jednoj opštoj kaljuzi. Danas smo pričali kako si ti došao dovde, i kako sam ja video klince koji su sat vremena čekali tramvaj da bi došli u školu, i nisu ga dočekali. Sve mi liči na čekanje nekog tramvaja koji treba da se pojavi, a ustvari treba učiniti nešto konkretno, tako da je to strašno sve zajedno: koliko su ljudi neangažovanii koliko je taj osnovni minimum važniji od ljudskog dostojanstva koje je sve dublje u blatu… Poniženi i uvređeni, bukvalno tako.


Meni je Samo par godina za nas ostao najomiljeniji album od njih.


angie01 angie01 23:56 06.11.2022

Re: ,

Meni je Samo par godina za nas ostao najomiljeniji album od njih.


da to je masterpiece...mozda prerano napravljeno.
Черевићан Черевићан 14:33 05.11.2022

прилагодљивост да / не

Na današnji dan..

Поменути .......(и они уз њега)
поклон беху ....као Богом дано,
траг за вазда ......јесу оставили
ал'неусклађени отидоше рано
angie01 angie01 14:35 05.11.2022

Re: прилагодљивост да / не

траг


pod levom miskom.
emilia emilia 04:18 06.11.2022

Slušaj 'vamo

"Моја prva i najveća želja bi bila da se probudim i da ustanovim da је 1990. godina i da kažem: Uh, al' sam nešto ružno sanjao".
Milan Mladenović 21. septembar 1958 - 5. novembar 1994



Nekoliko ulica u gradovima bivše Jugoslavije nazvano je Milanovim imenom, u Zagrebu, Zemun Polju, Zabjelo Podgorica. “Zadužbina Milana Mladenovića” osnovana je u Beogradu 2019, kada su otpočele i pripreme za uređenje njegove memorijalne sobe u prostoru narodne biblioteke Srbije u Beogradu, a gradska uprava Beograda pokrenula inicijativu za postavljanje spomenika Milanu u centru grada. Iste godine Zadužbina je ustanovila “Nagradu Milan Mladenović za muzičko delo od izuzetnog značaja”, čiji je cilj podsticanje stvaralaštva na polju savremene popularne muzike.





„Tog dana“, 5. novembra, seća se Petar Janjatović, „nazvao sam Rudigera u Berlin i kad sam mu rekao bio je potpuno šokiran. Normalno, čuli smo se i sledećeg dana i rekao mi je da ga je to toliko pogodilo da je sedeo celu noć u svom stanu u Berlinu i slušao ploče EKV, a sledećeg dana se javio nekom od berlinskih radija sa kojima sarađuje i napravio jednočasovnu emisiju posvećenu Milanu i EKV.“
Odlaskom Milana Mladenovića nivo razboritosti, plemenitosti i lepote, koji u ovim krajevima nikada nije bio preterano visok, snižen je za još jedan, neobično veliki i dragocen stepen. Oni koji ne treba da odu, nažalost, suviše često da bi bilo slučajno, odlaze prvi.



angie01 angie01 15:13 06.11.2022

Re: Slušaj 'vamo

"Моја prva i najveća želja bi bila da se probudim i da ustanovim da је 1990. godina i da kažem: Uh, al' sam nešto ružno sanjao"



solo solo 14:55 05.11.2022

The kveščn is nau


Totalna ili lokalna anestezija?

Totalna ireverzibilna.
angie01 angie01 15:04 05.11.2022

,

angie01 angie01 15:24 05.11.2022

Re: ,

angie01 angie01 19:30 05.11.2022

Re: ,

angie01 angie01 19:37 05.11.2022

Re: ,

angie01 angie01 19:38 05.11.2022

Re: ,

bene_geserit bene_geserit 00:47 06.11.2022

nema slobodnih radnih mesta

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

Ta zla država nikako da mladima da posao, nego daje posao "dosadnim, starim, olinjalim tipovima".
Zbog čega bre država bilo kome daje posao?
Ako si mlad imaš energije da pokreneš nešto svoje, ali izgleda fali mozga i ideja.
Ja nisam ništa osećao da mi je uskraćeno kad sam bio mlad. Izdržavao sam sebe pola studiranja (90-tih godina, što bi se reklo u najgore vreme).
Kakav je ovo fatalizam?
angie01 angie01 00:52 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ali izgleda fali mozga i ideja.


ahahahaha,. .da za Milana bilo ko kaze, da nije imao mozga i ideja, coveceboziji, pa on je ostavio trag, ne samo u ovom gradu, nego na prostorima cele bivse YU upravo jer je mozak i ideje imao.




angie01 angie01 00:53 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit bene_geserit 02:52 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

da za Milana bilo ko kaze, da nije imao mozga i ideja, coveceboziji, pa on je ostavio trag, ne samo u ovom gradu, nego na prostorima cele bivse YU upravo jer je mozak i ideje imao.

Nisam se bavio Milanom, već tom jednom izjavom.
Te generacije rođene 50-tih su uglavnom beznadežno komunističkog moždanog sklopa kad je ekonomija u pitanju (naravno država je odgovorna da ti nađe posao i kriva što ga nemaš), što se i vidi po toj izjavi. Sem blogokolege nam Milančeta.

A Milan je bio roker a ne filozof i mislilac. Generalno sam skeptičan kad tražimo previše od muzičara, poruka u rokenrolu je jednostavna i direktna. To što neko pravi OK muziku ne znači da ima "mozga i ideja" za nešto drugo osim pravljenja muzike.

Nego, kako ej ta exYu umetnička "elita" (bez obzira da li su režiseri, rokeri ili šta već) uredno deca nekih vojnih lica i komunističkih funkcionera. To je verovatno logično, oni nisu morali da se zamlaćuju prizemnim stvarima tipa kako zaraditi za život ...
softelectronics_e softelectronics_e 07:20 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
da za Milana bilo ko kaze, da nije imao mozga i ideja, coveceboziji, pa on je ostavio trag, ne samo u ovom gradu, nego na prostorima cele bivse YU upravo jer je mozak i ideje imao.

Nisam se bavio Milanom, već tom jednom izjavom.
Te generacije rođene 50-tih su uglavnom beznadežno komunističkog moždanog sklopa kad je ekonomija u pitanju (naravno država je odgovorna da ti nađe posao i kriva što ga nemaš), što se i vidi po toj izjavi. Sem blogokolege nam Milančeta.

A Milan je bio roker a ne filozof i mislilac. Generalno sam skeptičan kad tražimo previše od muzičara, poruka u rokenrolu je jednostavna i direktna. To što neko pravi OK muziku ne znači da ima "mozga i ideja" za nešto drugo osim pravljenja muzike.

Nego, kako ej ta exYu umetnička "elita" (bez obzira da li su režiseri, rokeri ili šta već) uredno deca nekih vojnih lica i komunističkih funkcionera. To je verovatno logično, oni nisu morali da se zamlaćuju prizemnim stvarima tipa kako zaraditi za život ...

Mislim da ne znam niti jednu pesmu od EKV.
Zašto?
Iz prostog razloga što sam ja tada slušao muziku.
Tekst mi je bio sporedan.
Taj fatalizam me nikada nije zanimao.
Kome pomažu te konstatacije da je svet užasno mesto i da će biti još gore?
Muzika je služila da me relaksira, a to joj je funkcija i danas.
Moguće da je Milan i svi u bendu bio genijalac i da ih je zato pokosila droga - ako je to tačno.
To je bila i Dženis Džoplin.
Nju sam slušao i kao mali, slušam je i danas.
I nje mi jeste žao.
Jer je ona bila genije.
Za pesmu.
Možda sa njom, delimično, može da se meri jedino Tina Tarner.
magnus magnus 10:59 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Nego, kako ej ta exYu umetnička "elita" (bez obzira da li su režiseri, rokeri ili šta već) uredno deca nekih vojnih lica i komunističkih funkcionera. To je verovatno logično, oni nisu morali da se zamlaćuju prizemnim stvarima tipa kako zaraditi za život ...
djeca bez identiteta , zato su se folirala da su svjetska. uglavnom navikli na privilegije pa kad je to nestalo svi su im bili krivi , popovi, topovi, lopovi. bizarno živjeli su od novaca koji su njihovim roditeljima date da brane zemlju ,a oni su bili protiv toga ,ali i dalje bi "rentu". druga bizarnost je da su slovenci, hrvati, bosanski turci .. mahom bili protiv "jugounitarizma" i za razbijanje jugoslavije , sad svi ti lajt fašisti kao poštuju milana .. ono nameču ti raspale narkomančine za mjerilo zdravog razuma , ljude bez identiteta za uzore , jeftine plagijatore za " prepune ideja i mozga" .. Bog oslobodi..
angie01 angie01 14:47 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Nisam se bavio Milanom,


moram da priznam, da su pocele da me zabavljaju ovi tvoji komentari grandioznih budalastina,..o cemu ti pricas, kada si ti rodjen i gde i koja bi bila razlika sa generacijom koju prozivas?

u YU od 22 meleona stanovnika, bilo je oko 700 000 clanova partije, a danas u Srbiji, od nesto vise od 6 meleona stanovnika, ima isto toliko drugova clanova,...u vreme mog odrastanja-znaci sve generacije do devedesetih- niko o politici pricao nije, niti je nekog bilo briga, od devedesetih, evo vec 30 godina, to je glavna tema, uporedi stvaralastvo iz bilo koje oblasti iz tog vremena, sa onim svim posle.

cika kamilo je dao i neka statisticka poredjenja- sto ti volis- gde se vidi kolika je bila razlika u vaznim stvarima u korist perioda YU,...sto sam ti ja vise puta rekla, daj da ne tupimo stalno isto, uporedi sve sto se broji za sve zamlje, pa dodji da pricas, a ne ovako pausalno idoloski napaljen.


naravno država je odgovorna da ti nađe posao i kriva što ga nemaš)


pa naravno da jeste- zbog toga si i ti otisao negde drugde da nadjes bolji posao, bolje placen i da bolje zivis, to sto ti zlonamerno lose interpretiras, ne menja cinjenicu da drzava mora da stvori uslove da je moguce da ostvaris svoja prava, pa i pravo na rad.
A Milan je bio roker a ne filozof i mislilac.


pa ni ovo nije istina, Milan je bio prilicno obrazovan covek, koji je svoju filozofiju pretakao u pesme koje je stvarao,..kao i Dzoni,...


deca nekih vojnih lica i komunističkih funkcionera.


ovo si vec lupetao i za Margitu, pa se ispostavilo, da je njen otac bio dete iz doma,da se od nule dokazao sam kao kulturni pregalnik.
angie01 angie01 15:10 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

djeca bez identiteta ,


ma preljepo,...ti isto kao i bene, tupis u krug kojesta o necemu o cemu pojma nemas, slazes neku zlu pricu, kao da je u kamenu zapisana, a ti bio svedok...a devedesetih si bio tek malo dete, od 4 godine, znaci pricas o necemu o cemu pojma nemas.

bizarno živjeli su od novaca koji su njihovim roditeljima date da brane zemlju


ti to znas, pa kleveses nepoznate ljude, ili sta.


sad svi ti lajt fašisti kao poštuju milana ..


ti mesas politicke prilike i napujdane nacose, koji nikakve veze sa Milanom nemaju oni slusaju tomsona i bajumalogknindzu,...ima u NS recimo recenica, kako smo od Janike Balasa, stigli do baje malog knindze, koja u Beogradu glasi, kako smo od EO stigli do ljukasa,...moze bilo ko od sadasnje ekipe,...sada se promenio ambijent, atmosfera, sada oni koji su ratove vodili i izgubili, izazvali razaranja, smrti i patnje, ukazuju na nas ovde prstom i zovu nas drugosrbijancima, autosovinistima, slucajnim Srbima, jer taj rat nismo ni zeleli,...ma hajde molim te,...ti iz Hrvatske, gde zivis i zaradjujes, sa urednom putovnicom, nama ovde prodajes muda za bubrege, pa da nije malo prvise,..a bene iz USA,...pa kako to da ne uzivate u onome sto zagovarate, nego izdaleka masete prsticem.

, ljude bez identiteta za uzore , jeftine plagijatore za " prepune ideja i mozga" .


ovo ti nesto o sebi, ili sta.


gvozden1 gvozden1 16:37 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

e do devedesetih- niko o politici pricao nije, niti je nekog bilo briga

A onaj koga je bilo briga, taj nije smeo da priča.

Sjajno vreme bilo.
bene_geserit bene_geserit 17:29 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A Milan je bio roker a ne filozof i mislilac.

pa ni ovo nije istina, Milan je bio prilicno obrazovan covek, koji je svoju filozofiju pretakao u pesme koje je stvarao,..kao i Dzoni

What?
Koju je školu "prilično obrazovan čovek" završio?
Šta sad tu ubacuješ Džonija, kakve sad on veze ima? Kako mrzim kad ljudima treba neko ime da se njim podštapaju.
Nemam ništa protiv Milana, njegova muzika mi je OKish, ali daj nemoj praviti filozofa od njega kad on to nije bio.
btw. Džoni je bio par klasa bolji muzičar-pesnik-šta god.
ovo si vec lupetao i za Margitu, pa se ispostavilo, da je njen otac bio dete iz doma, da se od nule dokazao sam kao kulturni pregalnik.

Pa Milanov otac je bio vojno lice, šta sad ubacuješ Margitu?
Nego "kulturni pregalnik", koja terminologija, ko vremeplovom da sam se vratio ...
maksa83 maksa83 17:33 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

btw. Džoni je bio par klasa bolji muzičar-pesnik-šta god.

Jes bio bolji muzičar, kurac malo.

bene_geserit bene_geserit 17:37 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Jes bio bolji muzičar, kurac malo

Meni nešto ili odoli zubu vremena ili ne.
EVK nisam imao želju da slušam decenijama.
Azru slušam često.
Ukusi su različiti, ali neki ga baš nemaju.
gvozden1 gvozden1 17:39 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
btw. Džoni je bio par klasa bolji muzičar-pesnik-šta god.

Jes bio bolji muzičar, kurac malo.


Nego, bila je ovde, doduše davno, rasprava dvoje ljudi koji su se bavili muzikom, i to o Dilanu.

Jedno od njih je tvrdilo da Dilan nema pojma o pevanju, da u životu nije ubo ton, da nema čime, nema glas, a drugo, da u životu nije omašio ton, da je savršen pevač.

Zna li se ko je u pravu?:)
maksa83 maksa83 17:46 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Meni nešto ili odoli zubu vremena ili ne.
EVK nisam imao želju da slušam decenijama.
Azru slušam često.

Azra je svakako vrlo vrlo bitan ex YU bend, a Džoni je autentičan lik, ali da je on za en redova veličine bolji muzičar i stihoklepac je ... preterizam što bi rekla prof. fizike Bilja iz srednje. Da kažemo da su to dva različita senzibiliteta.

Gde je unfuckable kada je najpoterbniji...
maksa83 maksa83 17:50 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Jedno od njih je tvrdilo da Dilan nema pojma o pevanju, da u životu nije ubo ton, da nema čime, nema glas, a drugo, da u životu nije omašio ton, da je savršen pevač.

Ne sećam se te rasprave, bar tako kako si je opisao.

Ja ne volim Dilanovo unjkavo nazalno pevanje, mada shvatam odakle dolazi.

Uostalom Dilanove pesme su najbolje kada ih uzme Hendrix.

(a nisam fan ni Hendrixovog pevanja)

gvozden1 gvozden1 18:01 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ne sećam se te rasprave, bar tako kako si je opisao.

Bukvalno tako, "nije ubo ton" / "nije omašio ton"

BebaOdLončara/Nebojša Krstić (i on se bavio muzikom, nemoj da si na kraj srca:))

Beba je tvrdila da on nema čime da peva, ne da ne zna, nema čime, takve mu (ne) mogućnosti.

To mi je nekako bliže.
A tome slično je i ovo, čiji tekstovi pa i samo sviranje, a i muzika uopšte je bolje.
Jbg, kako to izmeriti objektivno.

Kad pomeneš Džonija, teško da ti na pamet prvo padne uh al je gitarista, ili Dilana, a da pomisliš, uh al je pevačina u pm!

A oko EKV je, opet, previše foliranja.
maksa83 maksa83 18:19 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

BebaOdLončara/Nebojša Krstić (i on se bavio muzikom, nemoj da si na kraj srca:))

Pa, bavio se, mada je to sad već kliše utoliko što je svirao zvečke i pevao u Idolima i Krstić se (zanemarujemo lik i delo) prilično kako ono kažemo kolokvijalno "razume u muziku" i ima prilično dobar ukus, ali BebaOdLončara je ipak doktorirala muziku (u Njemačku). Krstiću (i meni) stvari mogu samo da se sviđaju ili ne sviđaju ali ona ume da ti kaže zašto nešto radi ili ne radi ispod haube.

A oko EKV je, opet, previše foliranja.

Ne prihvatam tu perspektivu. :)

Idoli (koje sam ja voleo, isto kao i Azru, sa 14 godina) su mnogo folirantskiji od EKV. Zapravo nema trunke foliranja u EKV. Može biti nekog senzibiliteta koji tebe promašuje, i to je to. Oni za razliku od Štulića nisu prepevavali tuđe, ako izuzmemo onu jednu od Cure koju su pretvorili u "7 Dana".



(Meni je "7 Dana" mnogo bolje od ovog originala, a volim i Cure)
angie01 angie01 18:31 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Koju je školu "prilično obrazovan čovek" završio?


EVO TI CITAJ

napisao Aleksandar Zikic

ne znam sa kog to pijedastala pokusavas da obesmislis neciju valorizovanu velicinu?

moze da ti se svidja ili ne ono sto je radio, da ti ne lezi ta muzika ili tekstovi, al da ga diskreditujes je vise nego komicno.


Šta sad tu ubacuješ Džonija,


zato sto su obojica bili filozofi u svojim tekstovima- pesnici, filozofi,..za tako nesto moras da imas i znanje i dubinu,...


btw. Džoni je bio par klasa bolji muzičar-pesnik-šta god.


bili su razlicitog senzibiliteta.



Pa Milanov otac je bio vojno lice, šta sad ubacuješ Margitu?


pa zato sto si prosli put, isto tako srao za Margitinog oca, komunjara, vojno lice rac/palac, a on bio dete iz doma, umetnik koji je poceo sa prve lestvice.

kakve veze ima to sta mu je bio cale?...sta tacno sa time sto je bio i stvorio?
angie01 angie01 18:33 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Da kažemo da su to dva različita senzibiliteta.


eto, isto smo procenile:),..al to je fakat.
angie01 angie01 18:35 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

(a nisam fan ni Hendrixovog pevanja)


ko slusa njegovo pevanje, dok svira onako?!
gvozden1 gvozden1 18:36 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Zapravo nema trunke foliranja u EKV.

Nisam mislio u nego oko EKV.
Ne na njih, grupu, muziku, nego na to oko njih, status kultne grupe, i nekog lakmusa.


Meni nikad nisu previše legli kao muzička grupa. Njihovu svirku bih opisao kao, dobra je, tekstove kao, pola ne razumem, pola me ne dotiče.
Slično bih ih doživeo i da su im sve stvari instrumentali.
Kao simboli nečeg urbanog, ili kako ih opisuju, me nisu ni zanimali nikad.

Azra je već nešto drugo, tekstovi su vrlo važan segment, bez njih Azre, kaku znamo, nema.
Meni bliži bend.
angie01 angie01 18:39 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta


Ukusi su različiti, ali neki ga baš nemaju.


ovo neki samoprekoran momenat, ili sta.


EVK nisam imao želju da slušam decenijama.


da i?...eno, svakomalo neki tribjut koncert za EKV, puni prostori, klinci pevaju od pocetka do kraja, znaju sve reci,...o cemu ti pricas.


maksa83 maksa83 18:40 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ko slusa njegovo pevanje, dok svira onako?!

Evo ja, mada mi na prvu loptu ne leži baš mnogo, ali kapiram da bez njega to ne bi bilo to. Inače on je bio ubeđen za sebe da je loš pevač. Sad kad pustim sebi nešto opet, nije on nimalo bezveze pevač koliko je mnogo veći i inovator i gitarista a i pesnik.

A broom is drearily sweeping up
the broken pieces of yesterday's life



softelectronics_e softelectronics_e 18:42 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
btw. Džoni je bio par klasa bolji muzičar-pesnik-šta god.

Jes bio bolji muzičar, kurac malo.


Jedan je Bob Dilan!
maksa83 maksa83 18:45 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Meni nikad nisu previše legli kao muzička grupa. Njihovu svirku bih opisao kao, dobra je, tekstove kao, pola ne razumem, pola me ne dotiče.

Ko god voli muziku treba da pročita Kako Smo Propevali, a ko voli Azru treba da pročita i Između Krajnosti. Milje, vreme, mesto - individualni genotip i fenotip, sve igra ulogu. Ivačković je visoko potcenjen srpski pisac.
gvozden1 gvozden1 18:46 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Jedan je Bob Dilan

Nobelovac je to

A ima i rašta

crnci mogu da osete rasistu baš kao što Jevreji mogu nacistu, a Srbi Hrvata

:)
softelectronics_e softelectronics_e 18:47 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
Meni nikad nisu previše legli kao muzička grupa. Njihovu svirku bih opisao kao, dobra je, tekstove kao, pola ne razumem, pola me ne dotiče.

Ko god voli muziku treba da pročita Kako Smo Propevali, a ko voli Azru treba da pročita i Između Krajnosti. Ivačković je visoko potcenjen srpski pisac.

Daj siže iz ove prve knjige!
Pošto se sećam da si nju pominjao više puta.
angie01 angie01 18:53 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

. Sad kad pustim sebi nešto opet, nije on nimalo bezveze pevač koliko je mnogo veći i inovator i gitarista a i pesnik.


nekako shvatam da rokenrol nije perfektan glas i pevanje bez falsa- nego pure energy, oslobadjanje, inat, otpor, bunt,...
angie01 angie01 18:57 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Kako Smo Propevali,


posedujem.
maksa83 maksa83 18:59 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Daj siže iz ove prve knjige!

Bora Đorđević je morao da skadžuma čuvara na ulazu u studio da bi snimio Amsterdam sa Edijem Grantom pošto ovaj nije hteo da ih pusti unutra jer "Edi nije na spisku". Ukratko.

Ko voli Đoku, evo vidim sad da je Ivačković napisao knjigu i o njemu - Panonski Admiral.
angie01 angie01 19:25 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ivačković je visoko potcenjen srpski pisac.


kad nije pisao o Ljukasu i ceci.
angie01 angie01 20:11 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

pecaros pecaros 20:30 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83

A broom is drearily sweeping up
the broken pieces of yesterday's life


The Wind Cries Mary - Jack Bruce, Miroslav Tadić... Tadić!?



angie01 angie01 20:53 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

.eno, svakomalo neki tribjut koncert za EKV, puni prostori, klinci pevaju od pocetka do kraja, znaju sve reci,...o cemu ti pricas.


evo ti jedan primer, Tanja Jovicevic je cesto ucestvovala na takvim koncetrima,...je l cujes kako peva sala-cak se i na ovako losem snimku dobro cuje,


bene_geserit bene_geserit 20:56 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

zato sto su obojica bili filozofi u svojim tekstovima- pesnici, filozofi,..za tako nesto moras da imas i znanje i dubinu

Znači Milan je "filozof" by association, a jel možeš da ga proglasiš za filozofa bez da ga kačiš uz Džonija?
Jbte, od rokera pravi filozofa.

A što se tiče onog "prilično obrazovan" ne reče koju je školu završio.
angie01 angie01 20:57 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

partibrejkers tribute ekv

angie01 angie01 21:01 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

evo sa galetom,...al pusti njega, slusaj publiku,

angie01 angie01 21:04 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

crossover crossover 21:13 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
partibrejkers tribute ekv


Meni ovo mnogo bolje zvuči od EKV. :)
predatortz predatortz 21:17 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A tome slično je i ovo, čiji tekstovi pa i samo sviranje, a i muzika uopšte je bolje.


Zar je EKV imala tekstove?
Meni je ono ličilo na skup nasumičnih reči, što se za Azrine pesme ne bi moglo reći.

A delovanje EKV, značaj i trag koji su ostavili, način na koji su živeli i završili, najbolje bi definisala ona narodna:

Naljutio se pop na selo pa odsek'o sebi qratz!

Rođeni situirani, šatro se bunili protiv nečega, čega čini mi se ni sami nisu znali, a najverovatnije protiv dominantnih roditelja.

Poruka?
Opšte mesto!
Mir, cveće, ljubav, kurac, palac...
K'o prosečna misica.

Zato, Azra bez premišljanja!


maksa83 maksa83 21:25 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A delovanje EKV, značaj i trag koji su ostavili, način na koji su živeli i završili, najbolje bi definisala ona narodna:

Naljutio se pop na selo pa odsek'o sebi qratz!

Brate pa Džoni Štulić je OVO KO KUĆA, taj je samo išao okolo i ljutio se na selo i seko sebi qratz...

Rođeni situirani, šatro se bunili protiv nečega, čega čini mi se ni sami nisu znali, a najverovatnije protiv dominantnih roditelja.


Milan Mladenović, dete vojnog lica, za razliku od Branimira Džonija Štulića koji je - pazi kurca u slamnatom šeširu - takođe dete vojnog lica.

Uzgred, to važi i za Džima Morisona, sina admirala.

I likovi koji su napravili ovu pesmu dole su svi deca vojinih lica, tako su se upoznali, je l' zbog toga ova pesma bolja ili gora?



predatortz predatortz 21:31 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Milan Mladenović, dete vojnog lica, za razliku od Branimira Džonija Štulića koji je - pazi kurca u slamnatom šeširu - takođe dete vojnog lica.


Ja nigde ne pomenuh vojna lica. Rekoh - dominantni roditelji.

A Džoni kad se naljuti napiše "Kurvine sinove". Ili 3N, ili...

Ovi?
Šta?
gvozden1 gvozden1 21:38 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Tanja Jovicevic

Ova



Jesu li i ona i Željko filozofi?

Mislim, Oktobar jbg.
bene_geserit bene_geserit 21:39 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

djeca bez identiteta , zato su se folirala da su svjetska. uglavnom navikli na privilegije pa kad je to nestalo svi su im bili krivi , popovi, topovi, lopovi. bizarno živjeli su od novaca koji su njihovim roditeljima date da brane zemlju ,a oni su bili protiv toga, ali i dalje bi "rentu"

Po sred srede.
crossover crossover 21:42 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

I likovi koji su napravili ovu pesmu dole su svi deca vojinih lica, tako su se upoznali, je l' zbog toga ova pesma bolja ili gora?


Gora je zato što ovaj pevač ima iritantan glas ko Nil Jang.
shmoo shmoo 21:52 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83

Milan Mladenović, dete vojnog lica, za razliku od Branimira Džonija Štulića koji je - pazi kurca u slamnatom šeširu - takođe dete vojnog lica.

Uzgred, to važi i za Džima Morisona, sina admirala.




Имао давно Спира блог на ту тему.


Deca vojnih lica (ЛИНК)


Било занимљиво... У то време се још увек и Карагаћа јављао на Блог Б92.

Па шта га знам, ваљда је то била та Титова средња класа у ондашњој СФРЈ. Сви ти официри ЈНА, дипломате, службеници савезних и републичких ДБ-ова и МУП-ова као и службеници осталих савезних и републичких органа, партијски функционери...

А без побуне против средње класе нема рокенрола. Нарочито ако потичеш из ње. Те средње класе. Тада је побуна најјача.

Сукоб са ауторитарном очинском фигуром у кући током детињства и одрастања...

(Видети под Теодор Адорно.)

Ваљда је то у питању.








А стоји чињеница да си гудро било које врсте у оно време када је она била ређа по Србији/СФРЈ па самим тим и много скупља него данас најпре могао да набавиш код деце нашег тадашњег дипломатског особља који су становали по Новом Београду.

Они су имали дипломатске пасоше, јбг, па су лакше то доносили из разноразних Амстердама кураца-палаца и уносили у Југу и Бгд.

Плебс омладине те СФРЈ, деца радничке, сељачке и поштеноинтелигентне сиротиње, држала се тада углавном раџе, пива, евентуално лепка и понеког бенседина када се има пара.

А онда дошла година Анте Марковића... Хорс био џабака...

И кренула игранка.

Напунише нам се гробља.

angie01 angie01 21:56 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Meni je ono ličilo na skup nasumičnih reči


pa hebiga- to je urbana poezija, nije za svakog.
predatortz predatortz 21:59 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Meni je ono ličilo na skup nasumičnih reči


pa hebiga- to je urbana poezija, nije za svakog.


Ne, to je poezija za one koji bi da zvuče pametno, a nije im dato...

angie01 angie01 22:00 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Po sred srede.


njao jeste, magnus se igrao u pesku, kada su oni svirali,...kada je Milan umro, magnus je imao 8 godina, al brate zna,...
angie01 angie01 22:04 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ne, to je poezija za one koji bi da zvuče pametno, a nije im dato...


ne secam se da je neko ustanovio da je Milan zeleo da zvuci pametno, al zato ima mnogo onih, koji su najveci poznavaoci rok muzike kod nas, koji procenjuju Milanovo stvaralastvo kao vanserijski kvalitetno- meni je komicano pokusavati da se tako nesto omalovazi,..znaci mogu da prihvatim da se nekome ne svidja, ili ne razume, al ova lupetanja su smehotresna i blamantna.
predatortz predatortz 22:10 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Ne, to je poezija za one koji bi da zvuče pametno, a nije im dato...


ne secam se da je neko ustanovio da je Milan zeleo da zvuci pametno, al zato ima mnogo onih, koji su najveci poznavaoci rok muzike kod nas, koji procenjuju Milanovo stvaralastvo kao vanserijski kvalitetno- meni je komicano pokusavati da se tako nesto omalovazi,..znaci mogu da prihvatim da se nekome ne svidja, ili ne razume, al ova lupetanja su smehotresna i blamantna.



Znaš kako, nama koji smo živeli malo zapadnije ranih osamdesetih nisu bile nepoznate stvari kao što su klubovi, diskoteke, kafići... Bili su nam, u tim našim pripizdinama, obična i svakodnevna stvar, dok ste se vi urbani na kafici nalazili kod orača, kopača jebača...
Verujem da je u tim okolnostima EKV zvučao strašno urbano.
Šta god mislila o našoj ruralnosti, nemoj smetnuti sa uma da je svaka promena u Jugoslaviji putovala sa severozapada na jugoistok.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:10 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

bene_geserit
Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

Ta zla država nikako da mladima da posao, nego daje posao "dosadnim, starim, olinjalim tipovima".
Zbog čega bre država bilo kome daje posao?
Ako si mlad imaš energije da pokreneš nešto svoje, ali izgleda fali mozga i ideja.
Ja nisam ništa osećao da mi je uskraćeno kad sam bio mlad. Izdržavao sam sebe pola studiranja (90-tih godina, što bi se reklo u najgore vreme).
Kakav je ovo fatalizam?



Ne fali ni Zoranu Janjetovom (veza sa Milanom po Subi) ni mozga, ni ideja a ni novaca ali se isto oseca uskracenim a covek voli da zivi u svom gradu i ne napusta mu se ta zemlja. Zna sta ne valja i muka mu je od toga ali kaze ja hocu ovde da zivim.

"O, da, svaki dan po nekoliko puta poželim da pobegnem iz ove proklete provalije. Iz dana u dan, sve je više ponižavajuće živeti ovde, gde dobro, lepo i ispravno mora da se gaji učaureno iza debelih i visokih zidova, jer demoni nadiru sa svih strana.

O kakvim demonima govorite?

Demoni gluposti, zadrtosti, demoni podele po najglupljim osnovama (pol, rasa, etnicitet, seksualnost, ideologija, teritorija…). Narodnjaci, nacisti, navijači, neobrazovani, nepismeni, neobavešteni, nezainteresovani, neotesani, bezobzirni, sledbenici, nemilosrdni, nemoralni, trgovci, vernici… Ukratko, oni koji sad dominiraju svetom, paranoidni i puni mržnje i straha, ali bez stida."



angie01 angie01 22:16 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ma da- ti si rurban,...dosao u Beograd po nagradi i sere po njemu, tamo odakle je dosao je bilo bolje- pa ko te drzi,...vi ste shebali tamo svoje, pa dosli ovde da nama popujete i da nas prozivate,...a mi smo visili po Kinoteci, SKcu, KSTu, pozoristima, Kolarcu, na koncrtima, galerijama, knjizarama,...tako da taj tvoj prvi kafic zdrzi slobodno,...a i sve sto mislis da je od tebe dolazilo ovamo, kao "inovacija".
predatortz predatortz 22:18 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
ma da- ti si rurban,...dosao u Beograd po nagradi i sere po njemu, tamo odakle je dosao je bilo bolje- pa ko te drzi,...vi ste shebali tamo svoje, pa dosli ovde da nama popujete i da nas prozivate,...a mi smo visili po kinoteci, SKcu, KSTu, pozoristima, kolarcu, na koncrtima,...tako da taj tvoj prvi kafic zdrzi slobodno,...a i sve sto mislis da je od tebe dolazilo ovamo, kao "inovacija".


Volim da izmamim palančanku iz tebe.
angie01 angie01 22:26 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A što se tiče onog "prilično obrazovan" ne reče koju je školu završio.


ne znam da l je nesto zavrsio, sem 11. beogradske gimnazije, al je bio cuven po tome da je procitao sve sto postoji, nije obrazovanje samo institucionalno, on je covek radio na sebi, putovao, ucio, usvajao,...ti se evo zavrsio faks, a lupetas samodopadno, bez svasti o svom neznanju.
angie01 angie01 22:28 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Volim da izmamim palančanku iz tebe


jao jeste, a i nije mi dato da razumem tvoju urbanost i obrazovanje i finocu.
predatortz predatortz 22:29 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Volim da izmamim palančanku iz tebe


jao jeste, a i nije mi dato da razumem tvoju urbanost i obrazovanje i finocu.


Nije!
angie01 angie01 22:37 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Nije!


pa to ti kazem, nije me zahvatio taj tvoj severozapdni inovatorski talas...uz Tuzle.
shmoo shmoo 22:39 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Neues aus der Nachbarschaft

Ne fali ni Zoranu Janjetovom (veza sa Milanom po Subi) ni mozga, ni ideja a ni novaca ali se isto oseca uskracenim a covek voli da zivi u svom gradu i ne napusta mu se ta zemlja. Zna sta ne valja i muka mu je od toga ali kaze ja hocu ovde da zivim.



Од њега нисам ни очекивао другачије.

Захвалан сам му бескрајно што ме је релативно рано у мом животу преко свог Бернарда Панасоника увео у Мебијуса.





Мени ово и данас звучи одлично чак и после скоро 30 година. (ЛИНК)

А на ово од пре 40 година се сваки пут слатко насмејем, поготово уз причу која иде уз ову песму:







REX ILUSIVII je Mitar Subotić - Suba
DR. WOO je Zoran Janjetov, strip crtač i pevač grupe Heroina
„Yeti“ je Rexov demo snimak nastao najverovatnije 1983. godine. Zoran Janjetov priča o saradnji sa Mitrom Subotićem u članku “Mitar Subotić Suba - Priča o kralju” (Reporter - 16. april 2002.): “Koncert u SKC-u, osamdeset i neke, Rex Ilusivii. To je bila "velika produkcija". Učestvovao sam i pevao pesmu “Yeti” koju sam davno snimio sa Subom. U stvari, nisam pevao, urlikao sam. Bio je i Kosta Bunuševac obučen u neka geometrijska odela i lomio neonske lampe. To je bio performans pod njujorškim uticajima. Sećam se Sube sa ogromnom količinom opreme, sa analognim sintisajzerima, pedalama, efektima, magnetofonima. Tada to nisu kontrolisali kompjuteri, već je jedan čovek išao okolo i pritiskao pedale. Terao me je da se penjem na neke šest metara visoke praktikable, pola metra širine, a ja se toga baš plašim. Na tome je trebalo da pevam umotan u neke zavoje. Bio sam Doktor Vu. Rex Ilusivii i Doktor Vu. Ili Tex Ilusivii, kako smo se posle zvali. Sećam se da je bilo tako komplikovano namestiti sve to u toku popodneva, a mislili smo da će biti možda dvadesetak ljudi koji su se setili da vide nešto od Rexa Ilusiviija. SKC je bio krcat. Najstrašnije je što niko u publici nije primetio nijednu grešku jer im se sve to dopalo, a koncert je bio raspad sistema. Milion grešaka. Kada istakneš svoje greške to više nisu greške, sto je Enov princip, ali ovde su se te greške sasvim slučajno isticale.”

Na početku pesme je ilustracija iz 165. broja „Džuboksa“ ( Z. Janjetov).

Vokalni delovi su ilustrovani fotografijom Z. Janjetova, kao pevača grupe Heroina. Fotografija je štampana u Yu Strip Magazinu br. 68.

Pri kraju pesme, nalazi se kaiš stripa „Patak Đoka“ Zorana Janjetova, objavljen u „Džuboksu“ br. 159. U to vreme u radio emisiji „Jugoslovenska pop scena“, Dragan Gojković puštao je demo snimke misterioznog izvođača, koji se krio iza imena Rex Ilusivii. Ovaj pseudonim koristio je Mitar Subotić – Suba.


predatortz predatortz 22:41 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

angie01
Nije!


pa to ti kazem, nije me zahvatio taj tvoj severozapdni inovatorski talas...uz Tuzle.


Nije. Još te drži onaj palanački, iako kažeš da si svet obišla.

angie01 angie01 22:43 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ima iritantan glas ko Nil Jang.




to je takav nacin pevanja.
maksa83 maksa83 22:51 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

А онда дошла година Анте Марковића... Хорс био џабака...

Svaka stabilizacija dinara je donosila porast narkomanije, čitao tekst o tome u Startu još mislim pre raspada pok. SFRJ. Hard drugs su sa sobom "donela" deca diplomata i visokih funkcionera ali oni su mahom bili smešteni po otetim kućama i novosagrađenim stanovima od nekoliko ari na Senjaku i Dedinju. Bilo ih je i u centru, mi smo kao deca špriceve nalazili u Pionirskom parku još dok smo se igrali po šiblju i gađali duvaljkama, dakle neke vrlo vrlo rane osamdesete.
angie01 angie01 22:53 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta


Nije. Još te drži onaj palanački


sta cu, kad me nije posrecilo ko tebi,...

iako kažeš da si svet obišla.


koji sveta video nisi...al hebiga, severozapadni uticaj Tuzle,

pa vazda vitlas vijetnamskim sindormorm- tebi taj rat, glavni zivotni dozivljaj, pa ga vodis i sada,..i preko mrtvih ljudi, koji nikakve veze sa tim sranjem nemaju...Milan Mladenovic, kao i Balasevic, su za tebe, magnusa i benea, target jer nisu bili nacionalsti, jer su se gadili toga sto se devedestih desavalo, pa ste se uredno na obojicu nameracili istim mizernim trabunjanjima,...i naravno, ja sam sve najgore,...ono, zadrti primitivizam na delu, mora nekako da obesmisli sve sto ne lici na idolosko sranje koje zastupate,...nema sasnse da se vodi pristojan razgovor izmedju neistomisljenika o bilo cemuu, sve pretvarate u ovakvo preganjanje.
bene_geserit bene_geserit 22:57 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ne znam da l je nesto zavrsio, sem 11. beogradske gimnazije, al je bio cuven po tome da je procitao sve sto postoji, nije obrazovanje samo institucionalno, on je covek radio na sebi, putovao, ucio, usvajao

Znači samoobrazovani "filozof", ko da je živeo u 13. veku putovao okolo i usvajao, mislim OK.
Odakle stiže ta potreba za nekom idolizacijom, da se pravi od ljudi ono što nisu?
crossover crossover 22:59 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Мени ово и данас звучи одлично чак и после скоро 30 година. (ЛИНК)


Jeste, dobro je. Dobro je zato što je Suba odlično radio audio produkciju, i zato što su (kao i ti) obojica dosta slušali "My Life in the Bush of Ghosts".
predatortz predatortz 23:01 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

sasnse da se vodi pristojan razgovor izmedju neistomisljenika o bilo cemuu, sve pretvarate u ovakvo preganjanje.


Ajde čitaj komentare, ali redom i sa razumevanjem.

Ja o muzici, razlici između EKV i Azre, a ti da to nije dato seljacima da razumeju.

Onda ja izvučem svoj standardan repertoar podjebavanja, pa izmamim bes i palančanku iz tebe.

A za EKV šta znam...

Što reče Gvozden, imali su par ok stvari, ali mi nikad nisu buduli neku emociju.

Što kaže Bene, nikad me ne povuče da nešto poslušam

Nije baš da ću prebaciti kad u kolima na radiju krene neka stvar, kao što prebacim kad je Pkavi orkestar ili šta znam Zijo Valentino, ali se i ne oduševim.

Nije se to kod nas nešto puno primilo...
bene_geserit bene_geserit 23:09 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Milan Mladenovic, kao i Balasevic, su za tebe, magnusa i benea, target jer nisu bili nacionalsti

Ovde target može da bude samo tvoja glupost.
A Balašević je bio ozbiljan pesnik, opet za klasu bolji od ovog somoučenog filozofa.
I njega prilično često slušam.
A kakve sad veze ima političko opredeljenje sa time kakav je neko muzičar? Osim ako ne peva previše o političkim temama.
crossover crossover 23:11 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Hard drugs su sa sobom "donela" deca diplomata i visokih funkcionera


I murija. Skoro da se ništa nije promenilo samo se povećao obim posla.
predatortz predatortz 23:14 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

crossover
Hard drugs su sa sobom "donela" deca diplomata i visokih funkcionera


I murija. Skoro da se ništa nije promenilo samo se povećao obim posla.


Droga se raditi bez države ne može!
Win-win posao!
Obrneš ogromnu kintu i rešiš se slabih.
Jbga...
maksa83 maksa83 23:18 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

A kakve sad veze ima političko opredeljenje sa time kakav je neko muzičar?

Ne bi smelo da ima, ali evidentno postoji pravilnost i anđa je ispravno uočila. Oni desno u principu mrze sve što je "previše gradsko", to ne mora biti nužno visceralna mržnja, može i lagani do jaki prezir, preko "to je sranje ja to ne razumem", ili u najboljem slučaju "meh". Kao "društveno angažovani pesnik" - Džoni Štulić ostavlja EKV u prašini. EKV muzika kao baš baš baš - muzika, ostavlja Džonija Štulića u prašini, jer da se ne lažemo, Azra je drange-drange-drange, dok je EKV i melodijski i produkcijski mnogo raskošniji i šareniji i raznovrsniji u njini opus. Što opet ne znači da to Azrino drange-drange-drange nema neku osetnu i "estetski upotrebljivu" energiju.

Inače, to oko "ja to ne razumem, znači to je bezveze" - ja ne razumem šta Murakami piše u njegovim knjigama (pogotovo "Igraj, Igraj, Igraj", mislim, čovek-ovca, madafakauat?!), ali mi je svejedno lepo dok čitam.
angie01 angie01 23:21 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ajde čitaj komentare, ali redom i sa razumevanjem.


koje specijalno razumevanje mi je potrebno da skapiram tvoj prvi komentar u kome jasno omalovazavas nekog i ucitavas mu svoje zamisljaje?!


a ti da to nije dato seljacima da razumeju.


kako si objasno da se tebi dojmilo- i posebno kako si kavlifikovao,- kao neki tamo rac se trudi da nabacanim racima bude pamentan- tako ispada.


Onda ja izvučem svoj standardan repertoar podjebavanja


ma ti izvuces svoj JEDINI reportoar koji imas- ja mogu zmureci da otkucam svaki tvoj odgovor, na bilo koji tekst, ili komentar, tolko si predvidljiv i vrtis jedno te isto.


Što kaže Bene, nikad me ne povuče da nešto poslušam


lepo sam rekla- ja mogu da prihvatim da se nekome nesto ne svidja, da ne voli, ne prija mu sta god takvu, al ste obojica nastupili djonom, sa nekim halucinacijama u obajsnjavanju o cemu se radi.

Nije se to kod nas nešto puno primilo...


pravo da ti kazem- ni ne cudi me.
predatortz predatortz 23:24 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

je drange-drange-drange,


Ne bih ja tako zvao najbolju ritam sekciju, ali ajde.

Opet stvar senzibiliteta.
Što se urbsnosti tiče, u par pesama je Džoni tako dobro potrefio damar grada, onog pravog, životnog, ne njegovih zatvorenih krugova i društava, da je to antologijski.

Kod EKV nisam imao taj osećaj. Oni su pevali o sebi, tom nekom krugu, toj nekoj ekipi. Vi ste to kapirali zato što ste čuli i znali za njih.
maksa83 maksa83 23:24 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

I murija. Skoro da se ništa nije promenilo samo se povećao obim posla.

Murija je to dočekala nespremno i snašla se ubrzo, ali nisu bili "prvo izvorište". Osim tog "diplomatsko funkcionerskog kora" žarište droge su kao i svuda na svijet bile velike luke, pa tako kod nas - Split. Oni su mislim imali najviše teških narkomana u pok SFRJ u jednom nemalom periodu. A narkomana je bilo svuda, čak i moja majka naletala na njih dok je radila u Hitnoj u Rumi ranih osamdesetih. Jednom se Sremci kako to već biva isponapijali u kafiću i onda šta rade Sremci kad se isponapijaju - bodu se noževima, dabome. I donela murija tako gomilu njih pijanih i izbodenih u Hitnu, i po PS-u prvo moraju da im daju neki koktel za otrežnjavanje, i bio među njima i najviđeniji rumljanski narkoman kome sestra nikako nije mogla da potrefi razvaljenu venu, pa joj on onako obeznanjen uz "aešatomrljavišdaetooaamo" uzeo špric i ubo se iz prve bez gledanja i samoubrizgao taj koktel.
angie01 angie01 23:25 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Ne bi smelo da ima, ali evidentno postoji pravilnost


e da, setila sam se i da ste na blogu o Sonji Savic, isto ovako komentarisali,...Olivera ne smem ni da pomenem, pa on je Hrvat i to je dovoljno za kamenovanje,...osporavanje mu dodje kao forspil.
crossover crossover 23:25 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Obrneš ogromnu kintu i rešiš se slabih.


Ima neke nebeske pravde i u tome, skoro je sin bivšeg komandira Trijestrojke fasovao mardelj jer je pucao na interventnu, a i našli su mu dnk na eksplozivu koji je odneo nekog kontraverznog farmakologa na Orlovaču.
predatortz predatortz 23:27 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

ma ti izvuces svoj JEDINI reportoar koji imas- ja mogu zmureci da otkucam svaki tvoj odgovor, na bilo koji tekst, ili komentar, tolko si predvidljiv i vrtis jedno te isto.


Izvini, ali ovo zvuči smešno kada ti to kažeš.

Bre, Anđo, ti si jedinica za predvidivost i prenemaganje na blogu.
shmoo shmoo 23:38 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

maksa83
А онда дошла година Анте Марковића... Хорс био џабака...

Svaka stabilizacija dinara je donosila porast narkomanije, čitao tekst o tome u Startu još mislim pre raspada pok. SFRJ. Hard drugs su sa sobom "donela" deca diplomata i visokih funkcionera ali oni su mahom bili smešteni po otetim kućama i novosagrađenim stanovima od nekoliko ari na Senjaku i Dedinju. Bilo ih je i u centru, mi smo kao deca špriceve nalazili u Pionirskom parku još dok smo se igrali po šiblju i gađali duvaljkama, dakle neke vrlo vrlo rane osamdesete.



Ја ово о деци дипломатског особља (оног нижег, не амбасадора) са Новог Београда из личног искуства. Тамо по становима у Џона Кенедија итд.

Тамо сам први пут у животу видео трип. (У то време имали су на себи сличице Пинк Пантера или Супермена.)

Синтетика, јебем јој матер. (пардон мај френч)

Донели из Амстердама.

А Дедиње и Сењак... Ту је и више пара било, наравно. Познавао сам обе ћерке Цвијетина Мијатовића... Маја је моје годиште... Туга... Причали смо о томе једаред такође на неком Анђином блогу, мислим...

Центар града, наравно... Али не зато што су наркомани и дилери ту већином живели, него центар дешавања по граду. Додуше, сада си ме подсетио и на једну рацију у Змај Јовиној осамдесетих када је код ложача (али не Пере) у подруму зграде где је био Унион Инжењеринг пронађена већа количина. Испоставило се да лик дилује све у 16. И да је то нека линија која иде са Косова и Метохије. (Да се не задевамо без потребе, прескочићу националност ложача.)

Није увек из Европе и са Запада, јбг. Било исто толико и са Истока.

Углавном, тада сам тек схватио право значење текста оне песме The Pusher Степенвулфа.

А нисам знао за тај текст из Старта... Занимљиво. Стабилизација динара, пораст стандарда, пораст наркоманије.

Има се, може се.

Половином девдесетих (мучно време), док сам радио у Хемијској школи на Бановом брду (преко пута је Тринаеста гимназија) причам педагогу школе како сам забринут јер мислим да се све више наших ученика навлачи на гудро, а она ми каже:

"Ма јок... Ови наши су ти углавном сиротиња... Из сиротињских породица. Немају они пара за тај спорт па се држе углавном бенседина и пива. Него то ови преко пута из Тринаесте... То су махом деца добростојећих родитеља."

И то је ваљда то што си ти прочитао у Старту.


crossover crossover 23:38 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Osim tog "diplomatsko funkcionerskog kora" žarište droge su kao i svuda na svijet bile velike luke, pa tako kod nas - Split. Oni su mislim imali najviše teških narkomana u pok SFRJ u jednom nemalom periodu.


Mislim da je Rijeka bila još gora, ja se tako sećam.
shmoo shmoo 23:42 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

crossover
Osim tog "diplomatsko funkcionerskog kora" žarište droge su kao i svuda na svijet bile velike luke, pa tako kod nas - Split. Oni su mislim imali najviše teških narkomana u pok SFRJ u jednom nemalom periodu.


Mislim da je Rijeka bila još gora, ja se tako sećam.


Да. И Ријека и Сплит...

Било је мучно пролазити ноћу сплитским Бачвицама и прескакати тела оних одваљених којих је било на гомиле...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:44 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Од њега нисам ни очекивао другачије.


Ili ovo:
"Ja i sad želim da živim ovde, da ovo bude otvoreno, normalno mesto, deo sveta, slobodarskog, a ne ropskog sveta, i da mogu da idem kad hoću i gde hoću, da sam vezan sa tim svetom."


Захвалан сам му бескрајно што ме је релативно рано у мом животу преко свог Бернарда Панасоника увео у Мебијуса.


Besmisleno je ovo prenemaganja na blogu te vojna lica, te bolji Dzoni... to je bila odlicna kreativna ekipa cije stvaralastvo je islo daleko iznad proseka tadasnje sredine.
angie01 angie01 23:46 06.11.2022

Re: nema slobodnih radnih mesta

Izvini, ali ovo zvuči smešno kada ti to kažeš.

Bre, Anđo, ti si jedinica za predvidivost i prenemaganje na blogu.


pa sad mozes da se vadis, kao u osnovnoj skoli, ono nisam ja, ti si debela,...al je cinjenica da si opsednut time sto zagovaras, da si rigidno ogradjen samo i iskljucivo time i na apsolutno sve teme, vrtis tu jednu istu destruktivnu mantru, nedajboze da neko jos postavi tekst o ljudima, koji su paradigma svega suprotnog, tu kao bik utrcis, kome je neko podigao crvenu tkaninu i krenes da osporavas i omalovazavas,...i da ispoljavas stalno komplekse prema urbanom, to tek volis da diskreditujes, odmah krenes ucitavanje da je sve to foliranje, ti bolje znas kako bi to trebalo da izgleda i sl. eto vi ste ovo i ono bolje,...sto nisi jedini, to je neki flip vas sto ste dosli u poslednjem turnusu- a kada se to glasno kaze, jer bozemoj, kako moze, e onda krene pljuvacina o kulturfasizmu i u tom pravcu,..pa hebotebog, je l si ti svestan sta pises, koliko smaras i vredjas druge.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana