Filozofija| In memoriam| Ljubav| Muzika

Decak iz vode

angie01 RSS / 05.11.2022. u 14:09

 

 images?q=tbn:ANd9GcRNuGog7WR_Kre7kIUv3-Vn9uqarAP9zooJQw&usqp=CAU

 

Zagreb, Sarajevo, Beograd,...21. 09. 1958.-05 011. 1994....Princ asfalta izgubljene generacije.

 

 

Ljudi se obično plaše da oslobode energiju, zato što na taj način otkrivaju znatan deo sebe i svoje ličnosti: time znači, pokazujemo sva svoja unutrašnja doživljavanja i preživljavanja. S druge strane, mnogi ne vole da vide taj energetski naboj jer ih to zastrašuje. Nema razloga potiskivati ono što je u nama!

 

 

Nikad ne znam u kom ću smeru krenuti. Dozvoljavam da me emocije “povuku” za sobom i da me prosto “uguraju” u neke stvari o kojima ranije nisam razmišljao.

 

 

Danas, mladom čoveku nije dozvoljeno da radi, jer nema slobodnih radnih mesta, zapravo sva ta potencijalna mesta su popunjena nekim dosadnim, starim, olinjalim tipovima, koji ništa ne preduzimaju da se izvučemo iz blata u koje smo se zaglibili. To opet znači da je mladima – željnim znanja i progresa – sve uskraćeno. A najviše životne radosti! Kako neki mladić može sebi da obezbedi penziju, kad nema posla do trideset i neke godine? U ovom trenutku, mi mladi nemamo budućnosti

 

 

Stojimo na rubu neke razjapljene provalije. A, iznad nas, razbuktala se vulkanska lava, koja počinje da curi, rasteže se po nama – narodu. Šta bi mi sad mogli da uradimo? Ne znam ni sam. Čini mi se da smo potpuno “stisnuti”, ne možemo ni korak nazad, ali ni korak napred! Možda bi nam pomogla promena političkih i ekonomskih uslova, ...? Možda, kažem…

 

 

Prilagodljivost životu može da bude pozitivna osobina, ali, po meni, to je isto tako i danak životu! Ukoliko se prilagođavaš nečemu, što ne želiš, onda suzbijaš svoju ličnost. U tom smislu, ta prilagodljivost postaje pre svega – morbidna i negativna. Šta na kraju biva: od mladog i perspektivnog čoveka, stvara se krajnje beskoristan tip

 

 

Borite se za svoju ličnu slobodu i demokratiju; ne dozvolite da vas neki lažni srebrnjaci i krivo “opravdane” norme uguše i opterete. Borite se za svoj život!

 

Na danasnji dan je Milan Mladenovic otisao od nas,, tesko da o njemu moze neko bolje da nesto kaze, nego on sam svojim recima.

u pomen Milanu, a za Nekog iz mase,

 



Komentari (904)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 18:26 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


maksa83
On je meni ali baš super-cool šta god da radi - "moja" vrsta energije, valjda

Postoji "meme" (ali ne ovo sada što je meme, nego pre-Internetovsko značenje te reči) o Koji koji pronose oni koji ga poznaju da je tip hiperinteligentan.

Ako je tako ...


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:31 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

gvozden1
principessa_etrusca
Srbijanci su ti ovde Gvozden, Gedža, Nikvet i ja (od aktivnih blogera).

Искључујеш Београђане?

Normalno, nekako ste previše svileni :)

Ps
I mene to začudilo.


Sve ste pomesali. Doduse, sve je vec pomesano. Gledano iz Vojvodine Srbijanci su svi juzno od Save i Dunava - BG ima vanteritorijalni status (Zemun excluded, ostali delovi preboljeni). Gledano iz bivsih drugih republika Srbijanci su svi od Subotice do Vranja. Gledano iz perspektive sadasnjeg pasosa Srbijanci su svi koji imaju drzavljanstvo Srbije.

Bosanci nisu nikad bili etnicka kategorija. Geografski gledano imali smo Bosance i Hercegovce. Gledano iz perspektive sadasnjeg pasosa Bosanci su svi koji imaju drzavljanstvo BH.

Iz svih ovih perspektiva gledano ti Predatore se razbacujes sa identitetima: Srbijanac i Bosanac po drzavljanstvima, geografski Bosanac (a ne Hercegovac), Srbin po etnickoj pripadnosti i po mestu stanovanja Vojvodjanin.
softelectronics_e softelectronics_e 18:33 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Colin_bgd
Говорила сам искључиво о неприкладности промовисања њихових песама малој деци, чиме се нормализује и лајфстајл бенда.

Najbolja, nehoticna ja bih rekao, ilustracija kako "razmislja" desni mozak, u odnosu na normalni mozak.

Desnicari jedino znaju da indoktriniraju svoju decu, jer smatraju da deca, jelte, su slicna majmunima (izvinjavam se majmunima, inace, samo za primer) koji samo umeju da ponavljaju ono sto vide i cuju, pa je onda od krucijalne vaznosti sta im se servira i selektira sta se sme videti i cuti, u sta se mora verovati, i koji autoriteti se bez pitanja moraju postovati...

Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam) svoju decu nauce da misle svojom glavom, a posle je iskljucivo do njih, tj. dece... Sve preko toga je samo nasilnicka indoktrinacija, koja direktno okostava mladu mozdanu masu, za sta su sami desnicari briljantan textbook example...

Auuuu, brate!
Alal ti, da prosti Maksa, lupaš ko Maksim po diviziji!
Desničari ovo i ono!
Jebote, šta li sam ja to skrivio svojoj deci da su završila eletrotehniku i koješta!
Baš sam ih indoktrinirao.
Enivej, zašto neki ljudi ne mogu da izdrže, nego moraju da progovore koješta, makar i na guzicu.
softelectronics_e softelectronics_e 18:35 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Ali ti ponekada, ali stvarno, odvališ takvu glupost, da je to maestralno.

Iskoristiću priliku da te naučim jednu japansku poslovicu:

"Ne bacaj kamen na tuđu kuću ako je tvoja od stakla."

Korektno!
Primetio sam da se ti, ali baš, držiš iste.
Osim kada brabonjaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:36 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Milan Novković
maksa83
Riba otpeva, ali OTPEVA!

Što da ne, ona bre dobro peva, e sad meni je oduvek bila misterija kako je Koja nju uopšte našao i nagovorio da peva te njegove somnabulije (meni postlondonski Koja ne leži kao stvaralac, rani Koja koji je pravio Manitua Mi i Manitua Mi II je super). Postlondonski Koja kao producent je nešto drugo, on je npr. "iznedrio" i producirao svojevremeno Bo koja je meni bila svež dah upečatljivog street busking fazon minimalizma:



Koja je inače svojevremeno producirao i Boye, i taj njegov "tač" se kao i kod Bo vidi u ritam sekciji.

On je meni ali baš super-cool šta god da radi - "moja" vrsta energije, valjda


Pridruzujem se smatranju.

Amandman: od stvari koje je producirao a koje su meni poznate jedino mi oni Popecitelji nesto nisu legli. U teoriji bi trebali jer volim takvu muziku ali u praksi nisu. Ne umem da objasnim zasto.
milisav68 milisav68 18:44 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Neues aus der Nachbarschaft
Sve ste pomesali. Doduse, sve je vec pomesano. Gledano iz Vojvodine Srbijanci su svi juzno od Save i Dunava - BG ima vanteritorijalni status

Upravo to, gledano očima Srbijanaca Vojvođani su Lale.Ja sam tek ovde na blogu naučio da su u stvari to samo Banaćani.
Gledano iz bivsih drugih republika Srbijanci su svi od Subotice do Vranja. Gledano iz perspektive sadasnjeg pasosa Srbijanci su svi koji imaju drzavljanstvo Srbije.

To je forsirano iz Hrvatske.

Inače, baš me zanima koji se izraz koristi za Srbe državljane Hrvatske - Hrvaćani, Hrvatijanci?
softelectronics_e softelectronics_e 18:49 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Sve ste pomesali. Doduse, sve je vec pomesano. Gledano iz Vojvodine Srbijanci su svi juzno od Save i Dunava - BG ima vanteritorijalni status

Upravo to, gledano očima Srbijanaca Vojvođani su Lale.Ja sam tek ovde na blogu naučio da su u stvari to samo Banaćani.
Gledano iz bivsih drugih republika Srbijanci su svi od Subotice do Vranja. Gledano iz perspektive sadasnjeg pasosa Srbijanci su svi koji imaju drzavljanstvo Srbije.

To je forsirano iz Hrvatske.

Inače, baš me zanima koji se izraz koristi za Srbe državljane Hrvatske - Hrvaćani, Hrvatijanci?

Mislim da ih je sam Branko Radićević nazivao Hrvaćanima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:12 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Upravo to, gledano očima Srbijanaca Vojvođani su Lale.Ja sam tek ovde na blogu naučio da su u stvari to samo Banaćani.


A cak ni to nije tako jednostavno. Banacani naseljeni posle rata (wwii) sebe ne smatraju lalama niti ih lalama lale smatraju. Oni naseljeni posle wwi su opet druga prica. Tako da mozes imati Licanina Lalu ako su mu preci dosli devestodevetnaeste ali ne ako su dosli devestocetresseste ili devedesetih.

To je forsirano iz Hrvatske.

Inače, baš me zanima koji se izraz koristi za Srbe državljane Hrvatske - Hrvaćani, Hrvatijanci?



To se koristilo i u Bosni a u CG mislim (za ovo nisam siguran) da je od skora. Slovenci prevode Srbijanci sa Srbi (i Srpkinje). Tako da bi svi oni identiteti od gore poceli da se umnozavaju ili dele ako bi ih preveli na druge jezike.

Hrvacani i Hrvatijanci se nije primilo. Tako da je Magnus Hrvat. Ok, po drzavljanstvu.

Na nekim drugim jezicima ima slicnih nedoumica. Ko su Españoles a ko Hispáno, pa onda da li su recimo Baski Españoles ili da li je druga generacija Meksikanaca u Spaniji Hispáno...
predatortz predatortz 19:19 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

po mestu stanovanja Vojvodjanin.


Ovo nije tačno. Teritorija Grada Beograda je izuzeta iz AP Vojvodine.
crossover crossover 19:25 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Цела ЕКВ епизода је једна трагична београдска прича и има нешто опсцено у призору мале деце која певају њихову песму.

Najbolje da pevaju pesme moralno posrnulog gradskog poslanika SNS Branka Kockice koji je uzgred ceo život bio priličan kreten.


Branko Kockica je decomrzac. Bolje da pevaju Morisija. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:26 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

predatortz
po mestu stanovanja Vojvodjanin.


Ovo nije tačno. Teritorija Grada Beograda je izuzeta iz AP Vojvodine.


Oteto. Lazna Teritorija Grad Beograd.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:28 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

crossover
maksa83
Цела ЕКВ епизода је једна трагична београдска прича и има нешто опсцено у призору мале деце која певају њихову песму.

Najbolje da pevaju pesme moralno posrnulog gradskog poslanika SNS Branka Kockice koji je uzgred ceo život bio priličan kreten.


Branko Kockica je decomrzac. Bolje da pevaju Morisija. :)


Ne valja. Depresivac. Znaci autodestruktivno ponasanje. A i on je pio drogu.
crossover crossover 19:35 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ne valja. Depresivac. Znaci autodestruktivno ponasanje. A i on je pio drogu.


"I bio je protiv rata."
gvozden1 gvozden1 19:44 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

predatortz
po mestu stanovanja Vojvodjanin.


Ovo nije tačno. Teritorija Grada Beograda je izuzeta iz AP Vojvodine.

Uh al ti je uteha.
Mada, i ti je nešto, zamisli, nedajbože, da nije izuzeta.

:)
maksa83 maksa83 19:54 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Bolje da pevaju Morisija. :)

Jes pa da postanu aseksualni vegani rasisti.
angie01 angie01 19:58 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Oteto. Lazna Teritorija Grad Beograd.





sto se mene tice, mogu da je vrate.
angie01 angie01 19:59 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.
milisav68 milisav68 19:59 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

softelectronics_e
Mislim da ih je sam Branko Radićević nazivao Hrvaćanima.

Pa da, na to se svi pozivaju kad krene priča oko Srbijanaca i srbijanskih pasoša/medija, kao eto i on je tako napisao, i to se kao primilo, a Hrvaćani nije.tzvrtz.

A pomenuo je i Ere, i Sremce, i Banaćane, i Bačvane, i Bosance, i Crnogorce, i Dalmatince, i Slavonce, i Dubrovčane.

U suštini, geografski pojmovi tog nekog srpsko-hrvatskog govornog područja.
predatortz predatortz 20:01 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Uh al ti je uteha.
Mada, i ti je nešto, zamisli, nedajbože, da nije izuzeta.


Što?

Mi smo u Vojvodini pobedili bez ispaljenog metka.
crossover crossover 20:01 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Jes pa da postanu aseksualni vegani rasisti.


Empirijski se utvrdilo da će pre da postanu ribe sa Akademije, ako istovremeno pevaju EKV i D Šmic.
predatortz predatortz 20:03 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.



Mene obojica!

Bio sam namćor i kao dete!

Ali je bio neki "Nedeljni zabavnik" i čini mi se da ga je i Vajta vodio.
E, to mi se dopadalo!
maksa83 maksa83 20:03 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Empirijski se utvrdilo da će pre da postanu ribe sa Akademije, ako istovremeno pevaju EKV i D Šmic.

Kad to tako kažeš zvuči kao da je to nešto loše.
crossover crossover 20:06 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.


I mog ćaleta dok su zajedno bili u USUF. Teško je reći ko je veća gnjida od njih dvojice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:06 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01

Oteto. Lazna Teritorija Grad Beograd.





sto se mene tice, mogu da je vrate.


Bice manje od nezavisnosti vise od autonomije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:10 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

predatortz
angie01
Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.



Mene obojica!

Bio sam namćor i kao dete!

Ali je bio neki "Nedeljni zabavnik" i čini mi se da ga je i Vajta vodio.
E, to mi se dopadalo!


Plus Stimac i Zijah.
predatortz predatortz 20:15 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
angie01
Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.



Mene obojica!

Bio sam namćor i kao dete!

Ali je bio neki "Nedeljni zabavnik" i čini mi se da ga je i Vajta vodio.
E, to mi se dopadalo!


Plus Stimac i Zijah.


E, da... I oni. Baš sam to voleo da gledam.
milisav68 milisav68 20:15 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Neues aus der Nachbarschaft
To se koristilo i u Bosni a u CG mislim (za ovo nisam siguran) da je od skora.

Ma nije od skoro, to je geografski izraz za Srbiju, odnosno njene stanovnike pre WW1.

Uostalom valjda znaš u koje vreme je Branko Radičević živeo.

I nemam ja problem s tim, već volim da čitam ta objašnjenja zašto ta neka pravila (pa i gramatička) važe samo za Srbe, a za ostale ne.
Slovenci prevode Srbijanci sa Srbi (i Srpkinje).

Zato što su normalni i nemaju komplekse.
Hrvacani i Hrvatijanci se nije primilo.

Samo nam još fali da imamo kompleks od Hrvata, pa da forsiramo novojezik.
crossover crossover 20:16 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Empirijski se utvrdilo da će pre da postanu ribe sa Akademije, ako istovremeno pevaju EKV i D Šmic.

Kad to tako kažeš zvuči kao da je to nešto loše.

Pa, sve zavisi iz koje perspektive gledaš. Bolje je nego da te Lubarda zaliva zidarskim pivom jer nema akademičarki okolo. Ako zbog ribe moraš da slušaš Morisija onda je bolji Lubarda.
milisav68 milisav68 20:21 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Neues aus der Nachbarschaft
Plus Stimac i Zijah.

Sad sam guglo da se setim Zijaha Sokolovića i vidim da je i to radio bračni par Bajford.
predatortz predatortz 20:25 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Plus Stimac i Zijah.

Sad sam guglo da se setim Zijaha Sokolovića i vidim da je i to radio bračni par Bajford.


A špicu Laboratorija zvuka.
angie01 angie01 20:30 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ali je bio neki "Nedeljni zabavnik" i čini mi se da ga je i Vajta vodio.


eh, pa to je bilo oz one serije, stocicu postavi se, poletarac,...sve spice radio petricic


vodili vajta i rus,...to su bile emisije fantazija.
angie01 angie01 20:34 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Plus Stimac i Zijah.



dadada,...secam se jednom kada je gost bi Losa-Zabavnik je valjda bio tv Sarajevo- pa je decu ucio, kako da prave pastetu od sardine,...pravio nesto sa puterom, lukom i izgnjecenim sardinama, al ko da pravi ne znam sta- na simpatican nacin- i onda sve to namazao na hleb,...fantazija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:35 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Plus Stimac i Zijah.

Sad sam guglo da se setim Zijaha Sokolovića i vidim da je i to radio bračni par Bajford.



Meni ta serija ostala najvise u secanju po njihovom glasovima. I Vajta, i Zijah, i Stimac imaju specificnu boju glasa.
A i Zabavnik smo oduvek kupovali.
angie01 angie01 20:38 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


A špicu Laboratorija zvuka.


i za poletarac,

i za stocicu postavi se.
milisav68 milisav68 20:49 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Neues aus der Nachbarschaft
Meni ta serija ostala najvise u secanju po njihovom glasovima. I Vajta, i Zijah, i Stimac imaju specificnu boju glasa.

Da, a i sve je bilo neformalno, opušteno, nešto kao što je bilo Nedeljno Popodne iz Zagreba sa Sašom Zalepugin.
angie01 angie01 20:51 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Teško je reći ko je veća gnjida od njih dvojice.


Kockica je bila dobra emisija, pozoristance Puz je dobro decije pozoriste,...znaci, uradio je nesto dobro, a Minja se samo uvaljivao i koristio situacije, pa jos izigravao velikog gospodina,...najsmesniji mi je kao pevac, ono, ko da je skec iz Pajtonovaca.

...a kada su ga zavli u rts, kada su pravili emisiju povodom smrti Arsena Dedica, pa kao da kaze neku o Arsenu, on nadrobio neku pricu o sebi, u kojoj je Arsen sporedan lik, al bas ono nebitan pored takve velicine, kako se sam bio predstavio,...znaci...
angie01 angie01 20:54 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Bice manje od nezavisnosti vise od autonomije.


da ne menjamo formulu koja se pokazala da fercera....kontinuitet tradicije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:26 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Kockica je bila dobra emisija



I ja mislim. Ja sam je pustao klincima da slusaju dodatno srpski. A i Zabavnik, Cik pogodi, Metlu bez drske...

Najsmesnije je kad dodju u Srbiju i hoce da pricaju o vucjaku Aleksu ili Aci postaru a druga deca ih bledo gledaju. Moja deca opet ne znaju baš nove serije odatle.
angie01 angie01 21:50 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Aci postaru



milisav68 milisav68 22:18 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Colin_bgd

Najbolja, nehoticna ja bih rekao, ilustracija kako "razmislja" desni mozak, u odnosu na normalni mozak.

Desnicari jedino znaju da indoktriniraju svoju decu, jer smatraju da deca, jelte, su slicna majmunima (izvinjavam se majmunima, inace, samo za primer) koji samo umeju da ponavljaju ono sto vide i cuju, pa je onda od krucijalne vaznosti sta im se servira i selektira sta se sme videti i cuti, u sta se mora verovati, i koji autoriteti se bez pitanja moraju postovati...

Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam) svoju decu nauce da misle svojom glavom, a posle je iskljucivo do njih, tj. dece... Sve preko toga je samo nasilnicka indoktrinacija, koja direktno okostava mladu mozdanu masu, za sta su sami desnicari briljantan textbook example...

Kakav kliše.

Najbolja, nehoticna ja bih rekao, ilustracija kako "razmislja" levi mozak, u odnosu na normalni mozak.

Levičari jedino znaju da indoktriniraju svoju decu, jer smatraju da deca, jelte, su slicna majmunima (izvinjavam se majmunima, inace, samo za primer) koji samo umeju da ponavljaju ono sto vide i cuju, pa je onda od krucijalne vaznosti sta im se servira i selektira sta se sme videti i cuti, u sta se mora verovati, i koji autoriteti se bez pitanja moraju postovati...

Dok normalni ljudi i roditelji (u koje ja apsolutno spadam) svoju decu nauce da misle svojom glavom, a posle je iskljucivo do njih, tj. dece... Sve preko toga je samo nasilnicka indoktrinacija, koja direktno okostava mladu mozdanu masu, za sta su sami levičari briljantan textbook example..



pecaros pecaros 22:59 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
Branko Kockica je decomrzac


bogami, mene je vise nervirao minja subota.


Izgleda da je tu jedini pozitivan lik bio moj drugar Rale, koji se uvek tu negde motao, a kojeg ste svi zaboravili.


angie01 angie01 23:09 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

moj drugar Rale


prvi put vidim lika- a kada bi znao sta sam sve otpratila, skoro da sve znam,...ali mi je pesma poznata, cula sam je.
pecaros pecaros 23:20 09.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
moj drugar Rale


prvi put vidim lika- a kada bi znao sta sam sve otpratila, skoro da sve znam,...ali mi je pesma poznata, cula sam je.


Čula si je jer je bila pobednička na nekom od beogradskih proleća ili tako nečemu. A Raleta sam viđao u dečijim emisijama sa Minjom. Budući da nisam bio fan takvih emisija, rekao bih da je bio prilično redovan gost.
pecaros pecaros 00:12 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
rani Koja koji je pravio Manitua Mi i Manitua Mi II je super


Iako je bilo na dvesta metara od mog stana, nisam ni sanjao da se dešava nešto što se zove nulti EXIT festival. Bilo je to dvehiljadite godine. Onda me je pozvao jedan drugar, pa smo se promuvali po nasipu oko Bećar štranda. Od svega mi je u sećanju ostao opši metež i pivske izmaglice iz kojih jasno rondaju Kojini rifovi.

Ostaje nedoumica - da li je istorijske događaje bolje doživeti trezan ili pijan?

Basista je najvažniji član benda.


angie01 angie01 00:31 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

rekao bih da je bio prilično redovan gost.


izgleda da mi je prosao ispod radara.
pecaros pecaros 00:45 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
rekao bih da je bio prilično redovan gost.


izgleda da mi je prosao ispod radara.


A baš je bio cool lik, imao dobar nastup, ono - vrti nonšalantno gajtan s minkrofonom i ti fazoni.
maksa83 maksa83 00:48 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Izgleda da je tu jedini pozitivan lik bio moj drugar Rale, koji se uvek tu negde motao, a kojeg ste svi zaboravili.

Ako ovo pustimo deci nosiće brkove i braon kožne jakne!

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:51 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

mene nervira to izmisljanje gluposti, da bi se podvukle razlike,..


i taj tibika, kakav tenkre.

sta izmislja da je madjar...

pecaros pecaros 01:09 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

maksa83
Izgleda da je tu jedini pozitivan lik bio moj drugar Rale, koji se uvek tu negde motao, a kojeg ste svi zaboravili.

Ako ovo pustimo deci nosiće brkove i braon kožne jakne!


Manje više za brkatu decu, navikli ljudi, nego se ojadiše Karlovčani - jebote, skupe kožne jakne.

Da, tu je u komšiluku, Karlovčanin.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:49 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

bez obzira koje je njihovo nacionalno opredelenje


'opredelio sam se da budem nemac, jos po rodjenju', da citiram Ahmeda iz Sudana...

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:57 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

To je forsirano iz Hrvatske.

Inače, baš me zanima koji se izraz koristi za Srbe državljane Hrvatske - Hrvaćani, Hrvatijanci?


da ono genijalno - srbijanac jozef kasa, dugogodisnji predsednik srbijanske stranke vojvodjanskih madjara
angie01 angie01 13:13 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

da ono genijalno - srbijanac jozef kasa, dugogodisnji predsednik srbijanske stranke vojvodjanskih madjara


da, smesno je,...kao i da bilo koji Srbin, koji zivi u Hrvatskoj, kaze da je Hrvat,...ili obratno,...ali Bosna nije u svom imenu imala nacionalni faktor, pa su svi izBosne i Hrvati i Srbi i Muslimani, bili Bosanci, bez da se bilo kome zadire u etnicku pripadnost.

u Kanadi recimo, svi kazu da su Kanadjani-jer to je zemlja imigranata- ko zeli, kaze Kanadjanin srpskog porekla, ili sta vec i to moze da kaze uvek, kao obaveznu stavku, ako mu je vazno.
angie01 angie01 13:24 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

i jos nesto, novi naziv za islamizovani deo stanovnistva Bosne- Bosnjaci, je poceo da se koristi devedesetih,...pre toga niko nije Muju i Hasu tako nazivao, nego su bili Bosanci, isto kao i Damir i Borjan i Zoran i Goran,...sad je trend, da Srbi idande kao nisu Bosanci,...za Hrvate ne znam,..al brate, meni to isti novokomponovana glupost, kao sto Hrvati izmisljaju novogovor, samo da bi podvukli neku nepostojecu razliku.

pazi sad, Bosnjaci govore bosnjackim jezikom,...pa hebotebog, zar to nije isti kojim govore i Srbi i Hrvati iz tih krajeva, a u odnosu na Srpsku ekavicu, razlikuje se samo po ijekavici i po nekim lokalnim izrazima, sto je uobicajeno u svim jezicima na svetu, da neke lokalni delovi, imaju svoje specificne izraze-iz raznih razloga.
softelectronics_e softelectronics_e 13:32 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
i jos nesto, novi naziv za islamizovani deo stanovnistva Bosne- Bosnjaci, je poceo da se koristi devedesetih,...pre toga niko nije Muju i Hasu tako nazivao, nego su bili Bosanci, isto kao i Damir i Borjan i Zoran i Goran,...sad je trend, da Srbi idande kao nisu Bosanci,...za Hrvate ne znam,..al brate, meni to isti novokomponovana glupost, kao sto Hrvati izmisljaju novogovor, samo da bi podvukli neku nepostojecu razliku.

pazi sad, Bosnjaci govore bosnjackim jezikom,...pa hebotebog, zar to nije isti kojim govore i Srbi i Hrvati iz tih krajeva, a u odnosu na Srpsku ekavicu, razlikuje se samo po ijekavici i po nekim lokalnim izrazima, sto je uobicajeno u svim jezicima na svetu, da neke lokalni delovi, imaju svoje specificne izraze-iz raznih razloga.

Da li sam dobro shvatio da ti hoćeš da kažeš da oni svi govore srpskim?
angie01 angie01 13:34 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

od gluposti te vreste, bih izdvojila, kada sam vec Kanadu pomenula, trend da recimo predlazu nekim narodima da promene imena, jer ih tesko izgovaraju, pazi molim te, pa se kinezi masovno presvlace u anglosaksonska imena, tipa Jin Cao, bude Meri, ja stvarno ne vidim u cemu je problem izgovoriti Jin Cao,...najsmesnije insistiranje na nemogucnisti da se izgovori neko ime, je u slucaju moje kume Ljubice, koju tamo zovu, El Dzubika,...pa hebotebog, ako vec ne mogu da pronaunsuju LJ, pa mogu L, kakva ih El Dzubika spopala.
angie01 angie01 13:42 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


i taj tibika, kakav tenkre.

sta izmislja da je madjar...


miki, ne vredjaj ljude na mom blogu, narocito one, koji su vise stepenika iznad tebe.


predatortz predatortz 18:11 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

jos nesto, novi naziv za islamizovani deo stanovnistva Bosne- Bosnjaci, je poceo da se koristi devedesetih,...pre toga niko nije Muju i Hasu tako nazivao, nego su bili Bosanci, isto kao i Damir i Borjan i Zoran i Goran,.


Netačno! Bili su Muslimani. Niko nije bio etmički Bosanac. Taj etnicitet nije postojao u Bosni ni onda, a nema ga ni danas.

Smešno je ovo tvoje upinjanje da dokažeš da je postojalo nešto što ne postoji.

Pošto me mrzi da se više smaram na ovu temu, evo ti jednostavan zadatak.
Daj link na neki popis od WWII do danas na kom je postojala etnička grupa Bosanaca.

Pošto je nema, valjda je logičnije da svi oni ljudi koji su se na popisu izjašnjavali kao Srbi, Hrvati ili Muslimani, bolje znaju ko su i šta su od tebe.

Edit:

Evo, da se ne mučiš. Popis iz 1991. kaže sledeće:

По попису становништва 1991. у СФРЈ у СР Босни и Херцеговини је живјело 4.364.649 становника. Од тога је Хрвата било 755.883, Муслимана 1.905.274, Срба 1.369.883, Југословена 239.857 и осталих 93.752. Укупна површина СР БиХ је 5.051.145 ha (50.511,45 km2).

Upadljivo je da se niko nije izjasnio kao Bosanac, a ti tvrdiš da su to bili svi.

softelectronics_e softelectronics_e 18:44 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

angie01
od gluposti te vreste, bih izdvojila, kada sam vec Kanadu pomenula, trend da recimo predlazu nekim narodima da promene imena, jer ih tesko izgovaraju, pazi molim te, pa se kinezi masovno presvlace u anglosaksonska imena, tipa Jin Cao, bude Meri, ja stvarno ne vidim u cemu je problem izgovoriti Jin Cao,...najsmesnije insistiranje na nemogucnisti da se izgovori neko ime, je u slucaju moje kume Ljubice, koju tamo zovu, El Dzubika,...pa hebotebog, ako vec ne mogu da pronaunsuju LJ, pa mogu L, kakva ih El Dzubika spopala.

Pa jednostavno!
Unesi Ljubica u tekst-tu-spič translator ... i čućeš izgovor El Džubika, baš tako kako si napisala.
Ne pitaj kako (i zašto) znam.
gvozden1 gvozden1 19:58 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Upadljivo je da se niko nije izjasnio kao Bosanac, a ti tvrdiš da su to bili svi.

Ni Švabe se nisu izjašnjavali kao Austrijanci do 1944.
Nije bilo ni jednog Austrijanca po nacionalnoj pripadnosti, iako im se država tako zvala.

A onda, da bi se izvukli za švapske zločine, postadoše nova nacija.

Oni da bi se izvukli od odgovornosti, muslimani da bi nametnuli svoju volju drugima, ali i jedni i drugi izmišljaju nova imena za sebe.

Švabama je to uspelo, da li će ovima..... teško.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 20:03 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Bosna nije u svom imenu imala nacionalni faktor, pa su svi izBosne i Hrvati i Srbi i Muslimani, bili Bosanci,


kao otvoren prozor.

ako 'nije imala nacionalni faktor u imenu', kakvi onda bre bosanci?? ili mislis mozda na bosancehercegovce (jerbo se tako zvala drzava, cini mi se)?

nesto ne mislim da madjari sebe zovu austrougarima?

Milan Novković Milan Novković 23:27 10.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

softelectronics_e
angie01
od gluposti te vreste, bih izdvojila, kada sam vec Kanadu pomenula, trend da recimo predlazu nekim narodima da promene imena, jer ih tesko izgovaraju, pazi molim te, pa se kinezi masovno presvlace u anglosaksonska imena, tipa Jin Cao, bude Meri, ja stvarno ne vidim u cemu je problem izgovoriti Jin Cao,...najsmesnije insistiranje na nemogucnisti da se izgovori neko ime, je u slucaju moje kume Ljubice, koju tamo zovu, El Dzubika,...pa hebotebog, ako vec ne mogu da pronaunsuju LJ, pa mogu L, kakva ih El Dzubika spopala.

Pa jednostavno!
Unesi Ljubica u tekst-tu-spič translator ... i čućeš izgovor El Džubika, baš tako kako si napisala.
Ne pitaj kako (i zašto) znam.

Jedna ćerka ti se zove Ljubica (ili obe, što da ne, možda čak i žena ?!

Ako, ako, moja starija ćerka je Ljubica, L-Džubika onomad (najviše ju je zezala mlađa sestra) al ih je sve postrojila i utrenirala (a ima tim rasut od dalekog istoka do dalekog zapada - bukvalno, Singapur do Sijetla)

Al sve ih je lepo izdresirala - prvo pobode Srpske zastave po tim novim teritorijama, i ubrzo svi fino izgovaraju Srpski - Luba, Ljuba, Ljubica (ovo najtalentovaniji)
angie01 angie01 00:30 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Netačno! Bili su Muslimani. Niko nije bio etmički Bosanac. Taj etnicitet nije postojao u Bosni ni onda, a nema ga ni danas.


hebote predatore, je l ti imas smetnje u razumevanju i posle petog objasnjenja,

niko nije rekao da je to etnicki naziv, aman zaman vise.
Smešno je ovo tvoje upinjanje da dokažeš da je postojalo nešto što ne postoji.


sta dokazujem, kazem kako je bilo, a ti uporno negiras da su SVI stanovnici Bosne, nekada bili Bosanci-bez obzira na nacionalnost, koja se jeste utvrdjivala popisom,...znaci niko, pa ni ja ne spori da su u Bosni zivela tri naroda, al su se oni , bez obzira da l su bili Srbi, Hrvati ili Muslimani, nazivali Bosancima,...sad ti to kao ne znas i uporno podmecec etnicku pripadnost o kojoj niko rec nije rekao, niti je negira.

Upadljivo je da se niko nije izjasnio kao Bosanac, a ti tvrdiš da su to bili svi.


ti tvrdis da gradjane Bosne nisu zvali Bosancima ili sta,...ili samo hoces da nekako isteras da ti nisi Bosanac- nego Srbin:)),...a jesi Bosanac Srbin.

mislim, budi ti sta god hoces, ako ti smeta to Bosanac, ti izostavi, al cinjenica je da jesi, cinjenica je da smo svi rodjeni u YU, sto bi ti isto da izbrises,..evo, ne znam bolje da objasnim....Bosanac nije etnicka odrednica, nego geografska, kao sto ni Jugosloven nije bila etnicka odrednica, kako sad neki pokusavaju da ucitaju.

angie01 angie01 00:36 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

bosancehercegovce


pa nije bila Bsnohercegovina, nego Bosna i Hercegovina, pa su one iz Hercegovine zvali Hercegovcima-i to nije etnicka odrednica takodje...kao sto su ljudi iz Kraine, Kraisnici, iz Like Licani,...sta se pravite ludi...pa Vojvodina je multinacionalna teritorija i svi su Vojvodjani, u popisu ili po drugim potrebama, izjasnjavaju svoju nacionalnu pripadnost.
angie01 angie01 00:45 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

evo, kazi ti meni, ko su Bosanci,ili ko su bili Bosanci i da li si ti Bosanac,...i zasto ne:).
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:01 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

.kao sto su ljudi iz Kraine, Kraisnici,


Ukrajinci?

literatesa literatesa 09:26 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

evo, kazi ti meni, ko su Bosanci,ili ko su bili Bosanci i da li si ti Bosanac,...i zasto ne:).


Kakvo je ovo mrcvarenje, ja nemam riječi. Jebotebog davi žena ko zmija žabu, i tačno izabere teme, animira debile sebi slične, da se to uvijek svede na Srbe iz Bosne, svaka tema, njena kost u grlu, zapelo joj evo 30 godina.

Šta tebi ženska glavo znači da li je neko Bosanac, kako se izjašnjava, da li si normalna? I posebno jezivo je što ti iza svega kriješ podsmjeh, sprdnju, čovječe sa tim Bosancima, Mujama i Hasama. Iz vica. Ej, glupim Bosancima i Bosankama. Ili kao neku samilost s visine, dobri su i fini ako ti odrediš, ako su slušali EKV, ko si ti ženo? Uporno čovjeka prozivaš jer si mu otkrila slabu tačku a on debil se navuče svaki put, debilčino predtortzu.


I dalje joj govori desetine puta do sada i ja sam govorila, kod nas se uvijek znalo ko je ko, i najmanje smo Bosanci bili osim u nekoj nadrealnoj varijanti, kad se zajebavaju na svoj račun, mi konkretno smo bili Krajišnici, ja sam sa Netom vidjela šta je Bosanac među debilima bivše YU, sve go debil do debila, i među nama su Hrvati najmanje Bosanci bili, nikada, nikada, Hrvati su Hrvati, ali ona zna sve samo eto ogradi se ne zna o Hrvatima ništa.


Jebo vas Milan sve na kamari u sred grada, u sred previše grada.

literatesa literatesa 09:27 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Džukela ustaška od prvog dana, tvrdim. Ostajem pri tome.
literatesa literatesa 09:29 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

3 cm ispod i iznad polusvjesnosti je ona i samo morališe. I debil predtorz se primi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:48 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Jebo vas Milan sve na kamari u sred grada, u sred previše grada.


Milan je pokojni. Jel ne sme da se voli EKV i grad ili sta..

Skoro sve iz Bosne ljude koje ja poznajem (a poznajem ih podosta) su iz mesovitih brakova roditelji im i u sve 3 kombinacije, mnogi se ne izjasnjavaju ni po ocu ni po majci iz razlicitih konfesija i naroda vec bas kao Jugosloveni - tako sebe predstavljaju i danas. Neki izaberu stranu ali takvih znam najmanje.

Sta je sad tu toliko problematicno, Tes bre?

*Iz mesovitih brakova pa se i sami poudali/pozenili dalje u kombinacijama.. Valjda smeju da se ne odredjuju nacionalno samo za jednu stranu ako im se tako hoce.
literatesa literatesa 09:58 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Milan je pokojni. Jel ne sme da se voli EKV i grad ili sta..

Skoro sve iz Bosne ljude koje ja poznajem (a poznajem ih podosta) su iz mesovitih brakova roditelji im i u sve 3 kombinacije, mnogi se ne izjasnjavaju ni po ocu ni po majci iz razlicitih konfesija i naroda vec bas kao Jugosloveni - tako sebe predstavljaju i danas. Neki izaberu stranu ali takvih znam najmanje.

Sta je sad tu toliko problematicno, Tes bre?

*Iz mesovitih brakova pa se i sami poudali/pozenili dalje u kombinacijama.. Valjda smeju da se ne odredjuju nacionalno samo za jednu stranu ako im se tako hoce.


Pokojni su oni naši momci iz kolone u Tuzli, što po njenoj verziji ne bi poginuli da su bili iz meštovitog braka? Sedeli bi kod kuće i slušali EKV kao sav fino kućno vaspitan svet? Ali da, mi ne znamo koliko ih je bilo iz mešovitog braka i da li su slušali EKV?


Ne znam šta se ti petljaš u ovom očiglednom milionitom istom mrcvarenju osim da podmirujete neke račune sa predtortzom koji je samo ovim navlačenjem na njen izverziran navodno previše gradski ustašluk dokazao da je debil.

I drugo, ovde mi iz genocidne RS ne znamo ništa o multietničnosti Bosne, i ako bi se ispostavilo da znamo, hm, nije nam savjest čista, il?, dokazala je to Angie tj dokazuje svojom dobrotom, nakardnim govorom, nakaradnim sistemom vrijednosti koji je samo upakovan ovako za javnost i itd..


Kakve ste vi parametre i u čije ima postavili?

Grad- Milan, selo- Baja Mali neki tamo.

Ili Milan- Jugoslavija, selo- Srbi i ubice?


Koga bre jebete?
literatesa literatesa 10:00 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Te priče o mješovitim brakovima danas - i kad ljudi stvarno i u RS žene muslimanke i Hrvatice - u toj verziji "jao, on nije bio ubica, bio je dete iz mešovitog brak", više ne piju vode, nisu nikada, al ajde dobro, i ti iz mješovitog braka za 30 god su odabrali stranu, neko tamo neko onamo. Posebno oni koji su pregrmili rat preko leđa, isto ga nisu željeli kao Milan, ali desio se.
literatesa literatesa 10:01 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ali desio se.

Nije ih niko pitao jesu li nešto previše, grad ili selo, pomfri ili limun, neki kurac.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:07 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Ne znam šta se ti petljaš u ovom očiglednom milionitom istom mrcvarenju osim da podmirujete neke račune sa predtortzom



Pa valjda moze da se komentarise, a sa predatorom nemam nikakve racune, od teme do teme ja mu se direktno obratim ako imam sta da mu kazem.

Ostalo, nemam pojma o cemu pricas..

* I meni je pun kurac inace tog proseravanja o gradu u pezorativu. A i mnogo cega sto citam na ovim stranicama pa se ne bunim u 99% slucajeva.

I tako dalje.
literatesa literatesa 10:24 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

* I meni je pun kurac inace tog proseravanja o gradu u pezorativu. A i mnogo cega sto citam na ovim stranicama pa se ne bunim u 99% slucajeva.


Kao što nemam pojma da je Milan iz mješovitog braka, koga boli kurac?, tako i nemam problem sa ljudima iz pukog centra Beograda, koga boli kurac?, (meni lično je Beograd sjajan grad, inspirativan i ovih decenija, i ne mogu oprostiti sebi i drugima, nekom pametnijem, da li je bilo oko mene pametnijih?, tim pitanjem se više bavim, što mi nije savjetovao da studiram dramaturgiju u BG) sve dok mi ljudi polusvjesni, ali polusvjesni, ne pričaju priče, pišu scenario, maštarije kako je to moglo ili bi moglo biti, jeste, moglo ali eto nije, pravila, i ovo sa EKV je postalo pravilo,

i kako je došlo do toga da EKV ne vole krvoločni Srbi? Provincijalci?

Drugo, ja sam sa 14 god otišla od kuće, uvijek na ivici, i dan danas živim stranputicu, kako će meni neko iz tog “previše gradskog” fazona objasniti da je on bliži nekoj ekipi umjetnika, navodno su bili i bez para, neki su postali i beskućnici, neću reći ekipi muzičara jer ćemo dovesti u pitanje i kokain narodnjaka, jer su oni šta?

Koje su dodirne tačke ovim umrlim mladim ljudima sa ovim danas preživjelim u kakvoj takvoj sigurnosti i udobnosti pravednicima? Djela? Ozbiljno pitam, šta je veza između Angi i Milana? Evo ja odmah sebe svrstavam među seljake i Srbe, jel njena veza sa njim što nije seljak i Srbin kao ja? I drugo, nisam umjetnica kao Milan, nisam dete mešovitog braka i itd.

Vidi li neko zaključak?
softelectronics_e softelectronics_e 10:54 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

literatesa
* I meni je pun kurac inace tog proseravanja o gradu u pezorativu. A i mnogo cega sto citam na ovim stranicama pa se ne bunim u 99% slucajeva.


Kao što nemam pojma da je Milan iz mješovitog braka, koga boli kurac?, tako i nemam problem sa ljudima iz pukog centra Beograda, koga boli kurac?, (meni lično je Beograd sjajan grad, inspirativan i ovih decenija, i ne mogu oprostiti sebi i drugima, nekom pametnijem, da li je bilo oko mene pametnijih?, tim pitanjem se više bavim, što mi nije savjetovao da studiram dramaturgiju u BG) sve dok mi ljudi polusvjesni, ali polusvjesni, ne pričaju priče, pišu scenario, maštarije kako je to moglo ili bi moglo biti, jeste, moglo ali eto nije, pravila, i ovo sa EKV je postalo pravilo,

i kako je došlo do toga da EKV ne vole krvoločni Srbi? Provincijalci?

Drugo, ja sam sa 14 god otišla od kuće, uvijek na ivici, i dan danas živim stranputicu, kako će meni neko iz tog “previše gradskog” fazona objasniti da je on bliži nekoj ekipi umjetnika, navodno su bili i bez para, neki su postali i beskućnici, neću reći ekipi muzičara jer ćemo dovesti u pitanje i kokain narodnjaka, jer su oni šta?

Koje su dodirne tačke ovim umrlim mladim ljudima sa ovim danas preživjelim u kakvoj takvoj sigurnosti i udobnosti pravednicima?
Djela? Ozbiljno pitam, šta je veza između Angi i Milana? Evo ja odmah sebe svrstavam među seljake i Srbe, jel njena veza sa njim što nije seljak i Srbin kao ja? I drugo, nisam umjetnica kao Milan, nisam dete mešovitog braka i itd.

Vidi li neko zaključak?

Evo da ti objasnim, mada i sama znaš, vezu između previše urbanih i EKV.
I 'protivnika' rata.
Veza je strah od smrti.
Od svoje smrti, pre svega.
Strah je potpuno legitimna kategorija.
No, kod njih, osim straha, dominira i neiskrenost.
Neiskrenost da priznaju da se iza njihove anti-ratičnosti krije najobičniji strah.
Jedna od najprirodnijih emocija.
Ali, oni su vrlo često 'pičke' koje sve svoje emocije, ne samo strah, u ovom pitanju, pakuju u svoju 'nadmoć' nad onima drugima koji ne razumeju svu dubinu misli EKV skupine.
Sve u svemu, sviranje kitonijusu!
Usput - i zato oni nisu u stanju da razumeju 'Doživljaje mačka Toše' (i njegovog mlinara Triše), 'Baštu sljezove boje', a kamoli 'Ježevu kućicu' najvećeg Branka Ćopića.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

i kako je došlo do toga da EKV ne vole krvoločni Srbi? Provincijalci?



Na EKV koliko ja citam vec xy tema godinama koje se periodicno o muzici ovde vrte redovno se izredja uvek ista gomila likova da im se posere po glavi. A ko sebe dozivljava urbano ili neurbano - ne bih se mesala u odabir i preference ni u tudje komplekse.


Ali veza je tu - EKV je urbana muzika i bend (bio) i po njima se moraju istresti pomije, redovno, zato sto se urbano na ovom blogu a i u danasnjoj srpskoj
stvarnosti vezuje sa vec ofucanim baljezganjem tipa izdajstvo, drugosrbijanstinom (tako su podelili jbg.), srbomerenjem i celim paketom bulaznjenja cemu si i sama bila prisutna milion puta.


Znaci EKV, muzika i njihovi fanovi su samo odskocna daska za jos jedan krug lepljenja etiketa a najmanje o muzickim ukusima. Idi na pocetak teme pa vidi sama.

literatesa literatesa 11:25 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Jedino oko čega se predatortz (on je čak u tome našao harmoniju) i ja slažemo, Angie ne može sakriti koliko nas mrzi, i meni to nije strašno, okej, idemo dalje, dok ove lažne propovjedi nisu svojatanje dobra, navodno umjetnosti, nasleđa, i polarizacija, podjele ljudi na fine kao ona i ubice kao npr ja, pa sjajno.

Već sam je pitala, pitali smo je, ko si ti da sudiš o ratu u Bosni i Hercegovini, zakinuta više tim ratom nego ljudi koje je bukvalno rat ili stavio pod zemlju ili iščupao iz nje, zatim, o Bosni i Hercegovini ništa ne zna, ni ono iz vica ne zna i ne shvata, ne osjeti, ne razumije - izgleda udobna perspektiva daje za pravo da sude o ljudima s druge strane zida - o ratu u kojem nije učestvovala, nije ga proživjela, nije imala iskušenja, nema ni jednu verziju sebe kakva bi izašla iz tog rata, koliko raspadnuta, ili koliko nakon svega sa vjerom u savršenu prošlost, nema razmišljanja da se stavi u tuđu kožu, ako je tako deluzirana samo posmatrajući sa strane tuđu bedu, posmatra i sudi?


Od 5 stvari exYu, volim čak dvije od EKV, ali ako me to svrstava u ove “previše fine”, neka, nije meni tu mjesto, više nije nego među mojim “premalo”, sve premalo.

Kao da je bilo nekad sam u par navrata prošlu, samo prošlu godinu, slušala 7 dana od ujutru do naveče, jednu te istu pjesmu, smiruje me. Stihovi su baš onako pisani za ove fino kućno vaspitane, zar ne?


I ova ima najbolji stih u exYU poeziji.

literatesa literatesa 11:27 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Znaci EKV, muzika i njihovi fanovi su samo odskocna daska za jos jedan krug lepljenja etiketa a najmanje o muzickim ukusima.

Ali ne bi bilo strašno da je samo pogrešno nego je infantilno. Uvrijedljivo.
literatesa literatesa 11:28 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Upišanko, imaš Tadejus i principessu, idi trljaj se od njih. Vole one to.
softelectronics_e softelectronics_e 11:34 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

apacherosepeacock
i kako je došlo do toga da EKV ne vole krvoločni Srbi? Provincijalci?



Na EKV koliko ja citam vec xy tema godinama koje se periodicno o muzici ovde vrte redovno se izredja uvek ista gomila likova da im se posere po glavi. A ko sebe dozivljava urbano ili neurbano - ne bih se mesala u odabir i preference ni u tudje komplekse.


Ali veza je tu - EKV je urbana muzika i bend (bio) i po njima se moraju istresti pomije, redovno, zato sto se urbano na ovom blogu a i u danasnjoj srpskoj
stvarnosti vezuje sa vec ofucanim baljezganjem tipa izdajstvo, drugosrbijanstinom (tako su podelili jbg.), srbomerenjem i celim paketom bulaznjenja cemu si i sama bila prisutna milion puta.


Znaci EKV, muzika i njihovi fanovi su samo odskocna daska za jos jedan krug lepljenja etiketa a najmanje o muzickim ukusima. Idi na pocetak teme pa vidi sama.


Nemaš ti pojma!
angie01 angie01 11:34 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

tes, ove tvoje histericen budalastine, evo ne znam sta je izazvalo,..a objasnjenje ti je bas lose skockano.

da idemo redom,
blog o Milanu sam napisala na dan godisnjice njegove smrti-do sada blog o njemu nije pisan, a davno me je zamolio bloger Neko iz mase da to uradim, pa sam mu se sada oduzila,..ni on vise nije ziv,...je l to tebi neki problem?

gde sam ja rekla bilo sta o "vise gradskom"?...to je rekao maksa, a na gomilu prozivki razne vrste....je l to problem?

da li ja mogu da pisem o nevemu sto volim, blisko mi je i ciji sam deo bila, kao pola gradjana nekadasnje YU, a da to ne zasmeta onima koji sada guraju neku drugu pricu,...je l to problem?

gde sam uopste ikada, ne samo sada pravila bilo kakvo, a narocito uverdljivo, poredjenje sa raznim sredinama, narocito ponizavajuce po selo?

ja predatora, a ni nekog drugog, nikada nisam prozivala za to sta je, nego se on ubacio sa tvrdnjom, da Bosanci ne postoje, ono, novovgovor, sa ucitavanjem, da sam mislila na etnicku pripadnost- a nisam vrlo jasno,...je l problem u tome da je neko Bosanac, kao sto je nekada bilo, a ne jasno podvuceno u apsolutno svakom momentru da je Srbin,...ili je sramota biti Bosanac?...evo kazi,...stvarno ste smesni.

ono sto je kljuc konflikata na ovakve teme, je sto uvek ista ekipa dodje da nesto sere, negira, obesmiljava, omalovazava jedan te isti milje i vrednosti, koje se ne uklapaju u desnicarenje, a ne obrato, kako ti neistinito tvrdis,...je l je zabranjeno da ti je blisko nesto drugo od cetnika i njihove vizure i seseljevstina raznih, a da ne dobijes odmah bujicu uvreda i etiketa,...izvini, ti imas pravo na svoj lokalpatriotizam i predator, a ja nemam, ja sam odmah isfolirana, debilaka, nafurana, ne znam ni ja vise sta od tih kompleksaskih epiteta koje lepite, pri cemu ja nikada nista ruzno nisam rekla obratno-i sama sam za Bosnu vezana- al to po tebi ne sme, to je vase, sta li,...pa da li si ti zeno uopste normalna,...pogledaj sta predator svakomalo zapisava po Beogradu, ja jednom takvom izjavom okrenutu prema Bosni da kazem, isprzili biste me na raznju,...tako da ne lupetaj vise bona, matere ti.

necu brisati ove tvoje gadne komentare, neka ostanu da se vide,...ti obicno ukines nalog sa kojim si tako brljacila, pa se registrujes novim "cistim", da ne vuces za sobom teret brljotina, pa prvo pocnes polako, al ne izdrzis, ne znam sta te tera,...i da, kako sam sada samo ustaskinja, a ne ustaska kurva,...jer eto, pisem o necemu sto je deo mog miljea i atmosfere,...koje bi trebalo sta, bude obrisano i utuceno, kao termin Bosanci, ili sta...

...ne vidim zasto uopste zamisljas, da bi trebalo zbog toga da se tebi pravdam, jer si molim te videla kako ja nesto tendenciozno i prikriveno i stalno i kojesta drugo bolesno sto se vrti po tvojoj glavi.
angie01 angie01 11:43 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Angie ne može sakriti koliko nas mrzi, i meni to nije strašno, okej, idemo dalje, dok ove lažne propovjedi nisu svojatanje dobra, navodno umjetnosti, nasleđa, i polarizacija, podjele ljudi na fine kao ona i ubice kao npr ja, pa sjajno.


e ovo je vec ludilo,..gde sam ja ikada pokazala bilo kakvu mrznju prema vama?...tebi sam jos, dok si me gadjala blatom, nudila da napises to sto te muci, pa da zakacim na blog.

evo, jedan komentar?....a da nije mozda obratno, sa svim ovim konstatnim proseravanjem u mom pravcu.


Već sam je pitala, pitali smo je, ko si ti da sudiš o ratu u Bosni i Hercegovini,


i ceo taj pasus nadalje,...alo bre, sta ti zamisljas, pa nije bosna tvoja i moja je, meni su u tom ratu stradali bliski ljudi, ko si ti i predator da meni, ili drugima branite da godorimo o necemu sto se ticalo i nas,...al zato vi sebi dajete za pravo da serete po nama, ili sta.
literatesa literatesa 11:57 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

tes, ove tvoje histericen budalastine


Ako je moje pisanje histerično - a tebe čovjek stvarno trpi, čovjek sa mrvicu mozga, ništa previše, bez da je već prelomio radi upišanka sa ovim mjestom - kako bi nazvali ovo tvoje pisanje? Šarm, stil, razbarušenost? Umjetnost? Autentičnost? Crta? Grad?

Ozbiljno pitam, jer ti kako god to izgledalo traljavo i nedostojno ljudi kojima se obraćaš, na kraju uz mnogo mrcvarenja, davljena suprotne strane, dođeš na svoje. Nekad i ja pomislim, jebote ovo je sve savršeno i sjajno, zadivi me tvoja nepogrešivost i nevinost dok ne ugledam drugu stranu ogledala, i onda shvatim: dobro, koji ti je kurac, ne primaj se na decenijske razrađene trikove sličica sa Neta.

Ti o ratu izmaštavaš dobro i zlo, mi, i predatortz u svom iskustvu jer ono nije isto, moje i njegovo, istih je okvira ali npr ja nisam ostala bez zemlje kao on i itd, mi kad s tobom razgovaramo i tad živimo proživljeno, tako da je to u neku ruku, ne u neku nego 100%, sadizam na koji pristajemo: tvoj već prepoznatljiv sadizam tj za javnost priča o nepogrešivosti, za određenu javnost, i nasuprot nje su ljudi sa iskustvom rata koji se u stvari spuštaju u kaljužu deluzije, frustracija, očaja, pitajtiboga čega i uz to pišaš po nama, našim žrtvama. I kako da se ne nervira čovjek kad sebi priušti barem jednom godišnje istu tvoju agoniju?
literatesa literatesa 11:59 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

e ovo je vec ludilo,..gde sam ja ikada pokazala bilo kakvu mrznju prema vama?

Angie, hrani pravdom i dobrotom ovo par fanova po blogu, vjerujem da vam je tako lakše živjeti. Predatorz i ja imamo mana, ali imamo i iskustva rata sa tvojom rajom, moraš nam vjerovati da znamo šta nam misliš. Osjetimo.
angie01 angie01 12:03 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Kao što nemam pojma da je Milan iz mješovitog braka, koga boli kurac?, tako i nemam problem sa ljudima iz pukog centra Beograda, koga boli kurac?,


cim si ovo izdvojila, ne znam kako-meni nikada na pamet ne bi palo da recikliram sta su neciji roditelji, niti to gde zivi, kao bilo kakva parametar,....a evo ovde se uobicajena ekipica stustila, upravo na te detalja, a "nebitne" obelezi negativno, plus onaj "najnebitniji", da se covek grozio onoga sto jos uvek velicaju, a sto je svima, samo zla nanelo,...evo, to su ti koordinate svih konflikata,...da je neko usrao svoju kucu, pa dosao negde drugde i sada starosedoce kkanali po svojim merilima i govori im kojesta ruzno, odredjuje da l su dovoljno Srbi, patriJote, da l smeju da budu urbani i zasto nisu, da im je grad i sve u njemu sranje u odnosu na njegov iz koga je otisao i sve utomsmislu,...u glavnom je proseravanje sa vase strane, a mi sta, ne smemo ni da zucnemo, jer Bosna i Rs su vasi i o tome mi "ne znamo nista", a ovo ovde bi trebalo da se popravi po vasoj viziji i vrednostima, jer sve ono kako je bilo je sranje....zajedno s nama.
angie01 angie01 12:12 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

hrani pravdom i dobrotom ovo par fanova po blogu, vjerujem da vam je tako lakše


lakse za sta?...svako mora samo onako kako moze, kakv je.


Predatorz i ja imamo mana, ali imamo i iskustva rata sa tvojom rajom, moraš nam vjerovati da znamo šta nam misliš. Osjetimo.


ovo je bas tazak kompleksaski trip,...ja o vama ne mislim bas nista- komentarisem napisano, kao i svi drugi, tome blog i sluzi,...ja stavrno ne mogu da se ufuram u nacin razmiljanja koji nudis, a gluposti tipa, ti fina i zasticena, a ja gruba na vetrometini, je takva besmislica, da ja reci nemam,...svakako nemam nameru, niti razloga da ti se pravdam ko sam i sta sam, narocito sto svime time, nikada nikome nikakvo zlo nanela nisam, pa imam pravo da je to moja stavr.
angie01 angie01 12:28 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

e, da to za vise gradski- objasnila sam zasto- i za bajumalogknindzu je rekao maxa,...i u pravu je,...nego, kako njega nisi prozvala i rekla mu da je ustasa?...ili je tvoja "osetljivos'" usmerena samo na mene...ono opSeracije za angie, jer on sta- usudjuje se da pise o Milanu, zivi u gradu i suvise je fina-ma sta to znacilo,...gospodeisakloniboze.
angie01 angie01 12:37 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

a tebe čovjek stvarno trpi, čovjek sa mrvicu mozga,


pazi sad ovu halucinaciju- pa ko te tera da me trpis,...koliko brojim ja sam ti glavna opsesija, jer stavove koje iznosim, ne iznosim samo ja- za druge nemas primJedbe, cak mi i necije tudje ucitavas-to je stavrno za posmatranje.


kako bi nazvali ovo tvoje pisanje?


ne znam zasto bi se ti time bavila i izazivala samoj sebi bol u dusi:),...teks je sastavljen od Milanovih izjava, koje ga bolje opsiju, nego bilo kakvo nategnuto filozofiranje o njemu- jer je bio toliko autentican.


Ozbiljno pitam, jer ti kako god to izgledalo traljavo i nedostojno ljudi kojima se obraćaš



ahahahaha...ti govoris o dostojnosti,..ah da nikanor je dostojan,...ja nisam, onda je ok.



Ti o ratu izmaštavaš dobro i zlo, mi, i predatortz u svom iskustvu jer ono nije isto


daj bre zeno vise sa tim smaranjem, otkud ti znas koje je moje iskustvo, vi pa vi,...ja ovde nikada necije iskustvo nisam komentarisala, niti nametala svoje- iskljucivo sam reagovala na napisano, a to valjda mogu bez tvoje i predatorove dozvole, ili sta.
literatesa literatesa 12:37 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ovo je bas tazak kompleksaski trip,...ja o vama ne mislim bas nista- komentarisem napisano, kao i svi drugi, tome blog i sluzi,...ja stavrno ne mogu da se ufuram u nacin razmiljanja koji nudis, a gluposti tipa, ti fina i zasticena, a ja gruba na vetrometini, je takva besmislica, da ja reci nemam,...svakako nemam nameru, niti razloga da ti se pravdam ko sam i sta sam, narocito sto svime time, nikada nikome nikakvo zlo nanela nisam, pa imam pravo da je to moja stavr.


Angie, u ovom virtuelnom svijetu tj na ovom mjestu - tvojoj beogradskoj stranici, i piti i tepsiji što bi rekli tvoji izBosne - tebe živ stvor ne nadgovori, iznad tvoje priče nema ništa, sve je ispod, jer tvoja želja da pobjedi pravda ili kako nazvati pregršt vrlina koje imaš je npr meni nedostižna, ne osjećam se ja malom (to je čini mi se najveći problem što nemam komplex od previše gradskog, ne drktim štob rekli naši stari narodi) nego sam toliko puna ne mogu reći znanja o stvarnosti ali ajde neka bude svjest, svjest o postojanju nepravde, zla, nesavjesnosti, površnosti, maloumnosti i itd mi ne dozvoljava da o sebi kažem: dobra sam, pravedna sam, nevina sam, moralna tako kao ti, razumiješ?

Evo kako ćeš shvatiti na šta mislim, da li se ikad desilo ovde da si ti rekla, pogriješila sam ili možda nisam u pravu? A radi se uvijek o velikim i strašnim temam kojima pristupaš rekoh gore i kao sudac i kao posmatrač. Na koncu, mudar čovjek je baš tu, kod velikih i strašnih tema, izrazito oprezan. Mudar čovjek nikada ne bi doveo na ovaj način kao što radite vezu autodestruktivnog EKV i rat u Bosni, ili ih stavio na dva tasa, a Isuse bože, ja bih sad napisala 10 pričica koje bi provukle sa smislom i napravile paralelu besmisla te veze. Ili praviti pomen rekošte bezgrešnom čovjeku rođenom u Sarajevu i iskorititi to da neki drugi čovjek prizna da je Bosanac, ugradi se u sliku previše Bosanca koju bezgrešna žena ima.. i itd..


Angie, rekla sam šta imam, što se meni tiče ti sad milioniti put dokaži kako si okej, nisi ništa loše mislila, smjestili smo ti, a ja ionako nisam pozitivac u odnosu na tebe, i ne bih bila zato što je debilno biti okej na taj tvoj način. Meni je lično žao svakog trenutka kojeg sam ovde potrošila, i čekam da me prođe.
literatesa literatesa 12:40 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

razmiljanja koji nudis, a gluposti tipa, ti fina i zasticena, a ja gruba na vetrometini

Ko kaže da sam gruba? Ili sa kakve ti vjetrometine umjetničke nastupaš kao zaštitnik EKV? Šta je vama veza, život u gradu?
predatortz predatortz 13:15 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

literatesa
3 cm ispod i iznad polusvjesnosti je ona i samo morališe. I debil predtorz se primi.



Možda je debil predator kod nje otkrio tu slabu tačku, tu mržnju koju si i ti primetila, pa je podjebava jer zna da će se u upinjanju da dokaže nedokazivo pokazati u punom sjaju svoje šupljine, neznanja, predrasuda...

I pokazuje se.


A to Bosanac...
Generalno, nemam problema sa tim.
Doduše, zavisi ko mi to kaže. Nije isto kada mi to kažu Gvozden i Gedža u odnosu na to kad mi isto kaže neki uspiš.

Zajebavaću se u oba slučaja. Sa prvim drugarski, jer znam da ne stoji nikakva loša namera iza toga.

Druge ću zajebavati onim na šta se primaju.
Da im je grad krš, prljav, kasnio u svemu za Pi četvrtina i sličnim repertoarom kojim se godinama proseravam kad uđem u priču sa kompleksašima. Ne samo ovde na blogu, nego inače.

A još jedna crtica koliko mene to Bosanac pogađa. Znaju je moji klijenti. Često im kažem:

E, jadni li ste vi kad vam Bosanci (suvlasnik firme je iz Sarajeva) posao vode i misle umesto vas!

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:25 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Koga bre jebete?


tess samo da ti kazem da si izbriljirala ovde. i to ti kazem ja, rodjeni beogradjanin (doduse prva generacija) koji nikakve veze sa 'bosnom' nema.

ne uzimam za zlo predatoru; a za ovu pojavu ovde mogu samo da zamislim kako bi odgovarale reci koje je dusko kovacevic svojevremeno uputio teofilu pancicu.
literatesa literatesa 13:37 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

A to Bosanac...
Generalno, nemam problema sa tim.
Doduše, zavisi ko mi to kaže. Nije isto kada mi to kažu Gvozden i Gedža u odnosu na to kad mi isto kaže neki uspiš.


Interesantno, nikad mi se nije desilo da imam problem sa tim, malo me ljudi i zove Bosanka, skoro nikada, ne mogu se sjetiti da sam čula, jedna Šumadinka ovde mi zna svašta reći i za srpstvo tj srpstvo iz bosanstva, ali ona me voli.

I nemoć i osvetoljubivost, kod Filipa je to bilo primjetno, on mučen em navikao da ga šikanariju, pa i njega sam kao nešto branila (kaka sam budala, mati moja), em mu je jedina osveta, preostala snaga, govoriti Srbima iz Bosne da su Bosanci i Sarajevo im glavni grad. Zamisli te visine na koje se on postavi kad nam kaže da nam je Sarajevo glavni grad i da smo mi Bosanci?, i čemu sve, ko je taj čovjek?

I u toj agoniji nekako uvijek zaborave na Hrvate, rekoh jednom da mi je Teofil uvijek zvučao kao da će o Tuđmanu napisati “dementi starčić sa trakicom na ruci na kojoj piše NDH, da ne zaboravi starčić po šta je pošao”, i takav odnos se nastavio i sa Kolindom, plavušicom, a jbt nju finasirale ustaše dijaspore, školovale.. i kad eliminišu nevine u svemu Hrvate (uvijek Hrvate, nikad Bosanci nisu bili), ostanu Mujo i Haso, i tad prvo posprdaju se sa Bošnjacima svjesno kroz tu pežorativnost i osvetoljubivost da su Srbi Bosanci jer neće da su oni (rekao Tito i Toma Nikolić da su oduvijek Bosanci i to je to), a ko su oni u njihovim očima ako je nama to pogrda?, ah, odmahnu rukom, ma to su samo Bosanci, i tebi je jasno, šta?, npr meni taj Huso može biti i Arapin ako hoće i Turčin, i evo priča bosanski, ni to nije problem dok se nije ispostavilo da je srpski na latinici prepoznat na Netu kao bosanski, na to ne reaguje samo mrtav konj, mrtav srpski konj.. Licemjerje i glupost i ta glupost tj plitkost više poražava i podcjenjuje nego licemjerje.
literatesa literatesa 13:39 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Da im je grad krš, prljav, kasnio u svemu za Pi četvrtina i sličnim repertoarom kojim se godinama proseravam kad uđem u priču sa kompleksašima. Ne samo ovde na blogu, nego inače.

Dobro, to njima grad je ovakav, onakav je malo previše. Ipak ste vi u istoj državi, jedan narod, jedno društvo. Nije to njihov grad njihova avlija, pokazuje da su prljavi, i Tadejus je onomad rekla da joj ljudi smrde, ok, možda je u prevozu bilo i Bosanaca, ali nije lijepo ako je Srbija školovala za dž, jbg malo bečke škole nije na odmet, prećuti, okreni glavu. Razumi, na koncu.
predatortz predatortz 13:42 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

ne uzimam za zlo predatoru; a za ovu pojavu ovde mogu samo da zamislim kako bi odgovarale reci koje je dusko kovacevic svojevremeno uputio teofilu pancicu.


Ma, bre... Realno, koga boli qratz da li će nako da me zove Bosanac.
Nego, žena vrti neki svoj film o Bosni, neku priču o nečemu čega tamo nikad nije bilo onako kako ona zamišlja.
Pa je malo zajebavam da to potkrepi nekim činjenicama.

A sada i o tim famoznim mešovitim brakovima. Bilo ih je, nije da nije. Ne toliko koliko ljudi misle da jeste, ali ih je bilo.
I mislim da ne znam ni za jedan za koji su u startu porodice supružnika sa obe strane bile oduševljene.
Samo je to bio jako klizav teren i smeo si samo najbližim reći da te pogađa što ti je sin oženio Muslimanku, ili tako nešto.
Ja sam se zabavljao sa Hrvaticom. Divna osoba, od istih takvih roditelja.
Ni moji, ni njeni nisu bili srećni zbog toga. Moji su voleli sve njene osobine, nisu voleli to što je Hrvatica. Njeni su mene smatrali za uzornog momka, ali nisu voleli to što sam Srbin, pa još i eksponiran.
I sad će mene neka Anđa da uči o Bosni!

O Beogradu?

Tu sam, sam sam ga izabrao, niko me nije na silu terao, molio... Moja svesna odluka i već dugo moj grad. Kad odnekud dolazim, imam osećaj da se vraćam kući.
Vidim mu vrline, vidim mu mane, volim ga kao nešto svoje.

Šta o tome misli neka Anđa, takođe me boli qratz.
literatesa literatesa 13:47 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

tess samo da ti kazem

Dragoševac, proklet sam čovjek.
predatortz predatortz 13:50 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Dobro, to njima grad je ovakav, onakav je malo previše. Ipak ste vi u istoj državi, jedan narod, jedno društvo.

Dobro, to njima grad je ovakav, onakav je malo previše. Ipak ste vi u istoj državi, jedan narod, jedno društvo.


Jesmo u istoj državi i u istom gradu, ponoviću - gradu koji sam svesno izabrao, što je viši stepen pripadništva od slučajnog rođenja u njemu ako ćemo terati mak na konac. Znači, svesno si nešto izabrao i teško da bi to uradio da to nešto ne voliš.

Ali u jednom grešiš, nismo Anđa i ja isti narod, niti isto društvo.

Jer to njeno društvo negira sve ono što ja jesam, najsrećnije bi bilo da ja i ne postojim.
Imaš ove druge, isto tako zle i glupe kao što su ovi njeni, koji bi u neki srednji vek.

Ja sam podjednako udaljen od tih ekstremista, i jednih i drugih.
angie01 angie01 14:07 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Angie, u ovom virtuelnom svijetu tj na ovom mjestu


hebote, iz kog bunara bunaris ove besmilice, jer stavri su i sada, a i inace, uprvo obratne- ti si ta koja nekome ispisuje profil i ciJeni ga, da l je ovakav ili onakav, ja nikome to nisam radila, niti sam se postavila kao sudija niti u jednoj raspravi, dok vi srbomerujete i dajete dozvole da l neko sme nesto da pisne o ratu, Bosni i pazi molim te o Beogradu- to je sve vas zasticeni teren i teme, pa da li si ti zeno normalna.

mozes da se ne slazes samnom i svi drugi, al ko ti daje pravo da izmisljas neke nepostojece price o nekome i procenjujes kakv je on-koga bre zabole za tvoje musicave bipolarne procene. zamisli samo da ja tebi lepim ovakve budalastine, pa to bi bilo krestanje do neba, koje bi se ot tih decibela otvorilo i progutalo me.

rekoh i tebi i predatoru- pa nisu vase istine svacije, nije tvoje razmisljanje prosvetljenje, narocito sa toliko falinki, niti su oni koji ne ponavljaju vase mantre losi i zasluzuju takve bljuvotine koje histericno i bez zadrske lepis.

kako da ti kazem, jesi li ti nekda stala i zapitala se, pa kojim pravo serem po drugima koje ne poznajem i pokusavam da ih uteram u tor, jer ne misle kao ja.
angie01 angie01 14:11 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene

Jesmo u istoj državi i u istom gradu, ponoviću - gradu koji sam svesno izabrao, što je viši stepen pripadništva od slučajnog rođenja u njemu ako ćemo terati mak na konac


sta ti ovo znaci, samo ti znas.



Ali u jednom grešiš, nismo Anđa i ja isti narod, niti isto društvo.


pa ja ti vec rekoh, sve sto si ti, ja nisam, al ne na nacin koji ti aludiras,...ja npr nikada ne bih za tvoje drustvo, koje ni ne poznajem rekla da su glupi i zli,...je l razumes razliku, ili opet ne.
angie01 angie01 14:19 11.11.2022

Re: Stvaran Svet Oko Mene


Ma, bre... Realno, koga boli qratz da li će nako da me zove Bosanac.


pa tebe, od toga je pocelo,...sto si tvrdio da bosanci ne postoje...i jos 10 puta ucitavao, kako sam rekla da je to etnicka odrednica.


Samo je to bio jako klizav teren i smeo si samo najbližim reći da te pogađa što ti je sin oženio Muslimanku, ili tako nešto.
Ja sam se zabavljao sa Hrvaticom. Divna osoba, od istih takvih roditelja.
Ni moji, ni njeni nisu bili srećni zbog toga. Moji su voleli sve njene osobine, nisu voleli to što je Hrvatica. Njeni su mene smatrali za uzornog momka, ali nisu voleli to što sam Srbin, pa još i eksponiran.


pa mozda je problem u tom ekstreman,...ja znam gomilu drugih slucajeva, koji ne lice na taj tvoj.

Šta o tome misli neka Anđa, takođe me boli qratz.


pa sve te nesto boli, al uredno skaces ko oparen,...pri cemu ti nisi ni bio prozvan, kada je pocela prica, niti si bio prozvan, kada se pisalo o Sonji, Balasevicu ni sada o Milanu, a ipak ti se bol povecao, kao da te to nesto ugrozava i dosao si da omalovazavas ljude koje nisi ni poznavao, kao i grad i ljude u njemu,...ne znam samo kojim pravom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana