Sport

The Hateful eight

NNN RSS / 09.12.2022. u 15:54
Ostalo je još 8 ekipa na Mundijalu, neki od "viđenijih" su već ispali (neki se nisu ni plasirali), ali realno je ostalo 8 ekipa koje su ionako najviše zaslužile da budu u samoj završnici šampionata.
QPLIJ5G5IFC4PGK3TECPY6YXQA.jpg 
Da ne dužimo (ionako za to služe komentari) danas igraju:
16:00 Brazil - Hrvatska
20:00 Argentina - Nizozemska
sutra 
16:00 Portugal - Maroko
20:00 Francuska - Engleska

Tagovi



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 06:27 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

Никада нисам капирао те ликове који морају стално да носе своју националност, порекло или вероисповест као знак на челу и да то стално истичу.


ni sam mnogo toga ne kapiram (nacionalno kurčenje obaška), pa recimo ni to čemu ovaj komentar uz Beličeka.
BB "maše" svojim porjeklom izuzetno rjetko, u posebnim prilikama, kakvo je recimo polufinale SP u sokeru ili kad ode na ljetovanje u Dubrovnik.
a kao najtrofejnijem treneru u NFL-u, teško da to radi zbog nesigurnosti ili pak neostvarenosti na ličnom i profesionalnom planu...
shmoo shmoo 07:16 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

docsumann
Никада нисам капирао те ликове који морају стално да носе своју националност, порекло или вероисповест као знак на челу и да то стално истичу.


ni sam mnogo toga ne kapiram (nacionalno kurčenje obaška), pa recimo ni to čemu ovaj komentar uz Beličeka.




Ни ја не схватам.

Само нагађам шта би могло да буде узрок томе.

Отуд знакови питања на крајевима те моје последње две реченице у том коментару.

Да се разумемо, исто тако не капирам ни своје сународнике који на исти начин тако јавно пред што већим аудиторијумом "на челу" морају да истичу да су Срби, православни, Београђани, потомци дворске даме краљице Наталије или неког предратног краљевог министра или генерала или шта год већ.


( "Kada mu neko govori o stubovima srpstva, pita – a, jesu li od mermera?" )


Није у питању то што је овај лик из НФЛ (или женина тетка) Хрват.

Могу да буду и Папуанци, што се мене тиче.

Него откуд та потреба код људи?

Своју националност, вероисповест или порекло одувек сам сматрао само тек појединачнима од многобројних слојева моје личности, и то свакако не онима најбитнијима него више као неки зачин на оно што сам ја и зато и не разумем те људе и ту њихову потребу да стално истичу које су националности, вере или порекла.

(О томе да се та њихова навционалност, вера или порекло на крају приче скоро обавезно испостави да је прилично натегнута и упитна да и не говоримо.)

docsumann docsumann 08:09 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

Него откуд та потреба код људи?



kompleksna tema...i pogrešan sagovornik.
rezultati na srbomjeru su mi poražavajući

shmoo shmoo 15:46 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

docsumann
Него откуд та потреба код људи?



kompleksna tema...i pogrešan sagovornik.
rezultati na srbomjeru su mi poražavajući




Извини.

Није то тема за баш некакве изабране саговорнике, нема везе са србомером.

То је тема за сваког Човека.

Велико Ч.

А они са малим ч и мерачима на које су сами себе осудили нека се суздрже од учешћа у дискусији о тој теми јер нису ни позвани да учествују.

Нису ту ни потребни.

Могу ту само да се некорисно просеравају са својим мерачима разних профила, националних, верских, политичких, идеолошких, генетских,...

benedykt benedykt 15:56 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

shmoo
docsumann
Него откуд та потреба код људи?



kompleksna tema...i pogrešan sagovornik.
rezultati na srbomjeru su mi poražavajući




Извини.

Није то тема за изабране саговорнике, нема везе са србомером.

То је тема за сваког Човека.

Велико Ч.


Svaka ironija je definitivno umrla kada naš Tasica nalazi za shodno da svojim pravedničkim prstićem pokazuje na one koji vole da ističu da su Srbi, Hrvati, whatever već…!?!
A da se mi malčice, čisto onako za promenu, pogledamo u ogledalo, pa da onda bilo šta pričamo za druge, uključujući tu i legendu koja hoda što Bill Belichick u svakom slučaju jeste…
shmoo shmoo 16:06 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

benedykt

A da se mi malčice, čisto onako za promenu, pogledamo u ogledalo



Све се човјек брука са човјеком, гледа мајмун себе у зрцало?

Па погледај се, Мајмуне.

То јест, ЛаФчино. Видиш га.









П.С. - И Меси, Меси, Бенедикте, неће ништа да ти фали!









А они са малим ч и мерачима на које су сами себе осудили нека се суздрже од учешћа у дискусији о тој теми јер нису ни позвани да учествују.

Нису ту ни потребни.

Могу ту само да се некорисно просеравају са својим мерачима разних профила, националних, верских, политичких, идеолошких, генетских,...



softelectronics_e softelectronics_e 17:21 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

benedykt
shmoo
docsumann
Него откуд та потреба код људи?



kompleksna tema...i pogrešan sagovornik.
rezultati na srbomjeru su mi poražavajući




Извини.

Није то тема за изабране саговорнике, нема везе са србомером.

То је тема за сваког Човека.

Велико Ч.


Svaka ironija je definitivno umrla kada naš Tasica nalazi za shodno da svojim pravedničkim prstićem pokazuje na one koji vole da ističu da su Srbi, Hrvati, whatever već…!?!
A da se mi malčice, čisto onako za promenu, pogledamo u ogledalo, pa da onda bilo šta pričamo za druge, uključujući tu i legendu koja hoda što Bill Belichick u svakom slučaju jeste…

Šta ima veze ako bilo ko ističe da je Srbin?
Ili Englez, Francuz ili Rus?
Ili bilo šta drugo?
U čemu je tu problem?
Da li to znači da taj koji ističe, brani nekom drugom da ističe i on?
Eto, istakni i ti šta si, ko može da ti zabrani?
I zašto bi ti iko branio?
A ako iko brani, pošalji ga u kurac.
NNN NNN 17:23 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

docsumann
I mi Srbina za trku imamo!


dobar je lik, a i igračina


gledao sam ga jednom prilikom kad je pričao o svojim srpskim korjenima.


A evo i još jednog:

Nikola Kalinić zvanično u NFL!
(nije ni košarkaš, ni fudbaler, nego tajt end i to ni manje ni više nego u Koltsima!
Videćemo koliko će da ima prilike da igra, ali realno Koltsi su toliko jaki, da možda dobije šansu kad se budu odmarali :))
docsumann docsumann 17:41 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

Šta ima veze ako bilo ko ističe da je Srbin?
Ili Englez, Francuz ili Rus?
Ili bilo šta drugo?
U čemu je tu problem?


pošto ne paziš na času, pitaj tasu
docsumann docsumann 17:46 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

Nikola Kalinić zvanično u NFL!


definitivno imamo odličnu genetiku za af...za čitav spektar pozicija - qb, linijaši, taj-endi, možda lajnbekeri, hvatači


PS: Nikola Jokić, najbolji kvoterbek NBA-a




shmoo shmoo 19:41 14.12.2022

Re: nfl, a nije trol

docsumann
Šta ima veze ako bilo ko ističe da je Srbin?
Ili Englez, Francuz ili Rus?
Ili bilo šta drugo?
U čemu je tu problem?


pošto ne paziš na času, pitaj tasu




Радо бих ја Чарлију објаснио, али не могу да се сетим о чему смо причали.

benedykt benedykt 06:49 15.12.2022

Re: nfl, a nije trol

softelectronics_e
benedykt

Svaka ironija je definitivno umrla kada naš Tasica nalazi za shodno da svojim pravedničkim prstićem pokazuje na one koji vole da ističu da su Srbi, Hrvati, whatever već…!?!
A da se mi malčice, čisto onako za promenu, pogledamo u ogledalo, pa da onda bilo šta pričamo za druge, uključujući tu i legendu koja hoda što Bill Belichick u svakom slučaju jeste…

Šta ima veze ako bilo ko ističe da je Srbin?
Ili Englez, Francuz ili Rus?
Ili bilo šta drugo?
U čemu je tu problem?
Da li to znači da taj koji ističe, brani nekom drugom da ističe i on?
Eto, istakni i ti šta si, ko može da ti zabrani?
I zašto bi ti iko branio?
A ako iko brani, pošalji ga u kurac.

Promašio si adresu i to definitivno. Objasni to bolje našem Tasici….
benedykt benedykt 07:01 15.12.2022

Re: nfl, a nije trol

shmoo

П.С. - И Меси, Меси, Бенедикте, неће ништа да ти фали!

А они са малим ч и мерачима на које су сами себе осудили нека се суздрже од учешћа у дискусији о тој теми јер нису ни позвани да учествују.

Нису ту ни потребни.

Могу ту само да се некорисно просеравају са својим мерачима разних профила, националних, верских, политичких, идеолошких, генетских,...


Umrla je svaka ironija ali zauvek, ili naš Tasica ima slučaj podvojene ličnosti pa onda leva ruka ne zna šta je sve desna ruka i to uz toliko patosa i nacionalnog zanosa pisala, uključujući tu i one čuvene tirade o Srpčićima u školskim klupama…
shmoo shmoo 07:50 15.12.2022

Re: nfl, a nije trol

benedykt

Umrla je svaka ironija



Није свака иронија само тек обична иронија.

Понека од тих иронија буде и сарказам.

Градиво основне школе.

Драги мој Бенедиктићу.

NNN NNN 21:01 13.12.2022

Polufinala

jbg. imao sam novi blog na umu (i već skockano u glavi), ali zbog silnih obaveza i umora me mrzelo da skucam sve to :(
ali bitno je da ispratimo polufinala kako dolikuje.

Ova polufinala bi donekle mogla da se opišu kao "matica" protiv "dijaspore" (nije zamišljeni tekst bio o tome).

Večeras su krenuli u 20h Argentina - Hrvatska
i Hrvati imaju mogućnost posle prvog poluvremena da malo okuse svoj recept, a to je vide kako je kad protivnik ima sreće - važi za ovaj 2. gol kada je zahuktali Alvarez iskoristio karambol i ćušnuo loptu u mrežu.
Za prvi gol opet njemu idu najveće zasluge, Livaković ga je srušio i nije mogao ništa protiv Mesijevog projektila pod prečku iz penala.
NNN NNN 21:06 13.12.2022

Re: Polufinala

Inače pred sam početak prvenstva mi je Alvarez bio startni centarfor, mislio sam da će da napuni Saudijce, ali on nije ni počeo, ušao je tek pred kraj, a prve dve utakmice im je startovao "malokrvni" Lautaro Martinez (koji je ipak uspeo da da gol i to iz poslednjeg šuta u penal seriji protiv Holandije).
Interesantno je da Mesi iako mu je ovo čak 5. svetsko prvenstvo - nikada pre nije uspevao da da gol u nok-aut fazi do pre desetak dana, a onda je dao u svakoj od 3 dosadašnje utakmice (doduše u ove dve iz penala).
Najveće krljanje na ovom Mundijalu je viđeno u četvrtfinalu Argentina - Nizozemska
i Gaučosima je to "prirodno okruženje", ali ono što je bil posebno interesantno (osim "Lala" koji su kako je utakmica odmica bivali još luđi od Argentinaca) je to što se i Mesi uklopio u takvo ponašanje - bukvalno je tak sada postao stvarni vođa krda!
NNN NNN 21:33 13.12.2022

Re: Polufinala

Evo ga i treći!
Mesi fenomenalno izdrndao Gvardiola po desnoj strani i asistirao Alvarezu za rutinsko ubacivanje u mrežu.
NNN NNN 21:34 13.12.2022

Re: Polufinala

Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović
svarog svarog 22:01 13.12.2022

Re: Polufinala

Ko bi rekao posle prve utakmice...

Ako ovo uzme, Mesi se konačno svrstava uz rame Maradoni. Valjda je moralk da se sačeka da sazre i da prestane da bude teret već pravi vođa.
Sa ovako dobrim Mesijem još mi je žalije što nisu igrali sa Brazilom. Kakav bi to epski boj bio...
softelectronics_e softelectronics_e 07:34 14.12.2022

Re: Polufinala

NNN
Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović

Kakvo je to ime 'Marcelo' i prezime 'Gvardiol'?
Kakve to veze ima sa Hrvatima?
Mislim, neka se zove i panj, šta ima veze, tek tako.
vcucko vcucko 10:14 14.12.2022

Re: Polufinala

svarog
Ko bi rekao posle prve utakmice...

Ako ovo uzme, Mesi se konačno svrstava uz rame Maradoni. Valjda je moralk da se sačeka da sazre i da prestane da bude teret već pravi vođa.
Sa ovako dobrim Mesijem još mi je žalije što nisu igrali sa Brazilom. Kakav bi to epski boj bio...

Upravo, to i pričam sve vreme.

Svojim domoljubnim zanosom i pristupom poslednje ustaške satnije koja brani neku čuku do poslednjeg, a to im je jedini kvalitet uz jednog vanserijskog igrača kakav je Modrić, već godinama nižu uspehe na štetu fudbala kao takvog.
Ovaj put su lišili svet epskog polufinala Argentina - Brazil. Umesto utakmice za sva vremena, imali smo ono sinoć.
Naši levati su bar bili zabavni, garantovali su kišu golova i urnebesne situacije iz crtanih filmova. I to je nešto.

P.S.

Iz gore narečenog izuzimam generaciju iz Francuske '98. Boban, Šuker i ostali. To su u stvari bili Čileanci, poslednji produkt YU-škole fudbala, u odnosu 6-7 Hrvata i 4-5 svih ostalih. To je drugo. I poslužilo im je kao osnov za formiranje državnog projekta, nacionalne vojno-marketinške jedinice zvane hrvatska nogometna reprezentacija. Duga priča, ko razume shvatiće. Nešto kao CG reprezentacije u vaterpolu i ženskom rukometu.
vcucko vcucko 10:59 14.12.2022

Re: Polufinala

softelectronics_e
NNN
Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović

Kakvo je to ime 'Marcelo' i prezime 'Gvardiol'?
Kakve to veze ima sa Hrvatima?
Mislim, neka se zove i panj, šta ima veze, tek tako.

Svaki katolik sa prostora Ex-Yu izuzev Slovenaca je tokom poslednjih 200+ godina planski i sistematično preveden u Hrvata. Delovanjem faktora koji odlučuju, što u Hr što šire (RKC!).

Moje bake devojačko prezime je bilo Alar, Ličanka, takvih imaš po Provansi dosta. Očigledno su u pitanju potomci Napoleonovih vojnika iz doba Ilirskih provincija. Deda je bio Kovačević, njih tek ima i pravoslavnih i katolika i muslimana. Sve su to u par generacija preveli u Hrvate. Za razliku od Srba, gde je svako ko je prisustvovao nekoj službi van SPC proglašen novom, drugom nacijom. U čemu ima udela i delovanje SPC, ali to je druga i duga priča.

Znači nema greške, i taj Gvardiol i taj Marcelo i mnogo tih i takvih su Hrvati, već generacijama. Mi što smo ispali međedi, to je naš problem.
alselone alselone 11:25 14.12.2022

Re: Polufinala

vcucko
softelectronics_e
NNN
Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović

Kakvo je to ime 'Marcelo' i prezime 'Gvardiol'?
Kakve to veze ima sa Hrvatima?
Mislim, neka se zove i panj, šta ima veze, tek tako.

Svaki katolik sa prostora Ex-Yu izuzev Slovenaca je tokom poslednjih 200+ godina planski i sistematično preveden u Hrvata. Delovanjem faktora koji odlučuju, što u Hr što šire (RKC!).

Moje bake devojačko prezime je bilo Alar, Ličanka, takvih imaš po Provansi dosta. Očigledno su u pitanju potomci Napoleonovih vojnika iz doba Ilirskih provincija. Deda je bio Kovačević, njih tek ima i pravoslavnih i katolika i muslimana. Sve su to u par generacija preveli u Hrvate. Za razliku od Srba, gde je svako ko je prisustvovao nekoj službi van SPC proglašen novom, drugom nacijom. U čemu ima udela i delovanje SPC, ali to je druga i duga priča.

Znači nema greške, i taj Gvardiol i taj Marcelo i mnogo tih i takvih su Hrvati, već generacijama. Mi što smo ispali međedi, to je naš problem.


Ovi tvoji uvidi su stvarno dobri.
nikvet pn nikvet pn 11:45 14.12.2022

Re: Polufinala

vcucko

kao osnov za formiranje državnog projekta, nacionalne vojno-marketinške jedinice zvane hrvatska nogometna reprezentacija.


vcucko

Svaki katolik sa prostora Ex-Yu izuzev Slovenaca je tokom poslednjih 200+ godina planski i sistematično preveden u Hrvata. Delovanjem faktora koji odlučuju, što u Hr što šire (RKC!)

Sve su to u par generacija preveli u Hrvate. Za razliku od Srba,


У центар.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 14.12.2022

Re: Polufinala

vcucko
softelectronics_e
NNN
Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović

Kakvo je to ime 'Marcelo' i prezime 'Gvardiol'?
Kakve to veze ima sa Hrvatima?
Mislim, neka se zove i panj, šta ima veze, tek tako.

Svaki katolik sa prostora Ex-Yu izuzev Slovenaca je tokom poslednjih 200+ godina planski i sistematično preveden u Hrvata. Delovanjem faktora koji odlučuju, što u Hr što šire (RKC!).

Moje bake devojačko prezime je bilo Alar, Ličanka, takvih imaš po Provansi dosta. Očigledno su u pitanju potomci Napoleonovih vojnika iz doba Ilirskih provincija. Deda je bio Kovačević, njih tek ima i pravoslavnih i katolika i muslimana. Sve su to u par generacija preveli u Hrvate. Za razliku od Srba, gde je svako ko je prisustvovao nekoj službi van SPC proglašen novom, drugom nacijom. U čemu ima udela i delovanje SPC, ali to je druga i duga priča.

Znači nema greške, i taj Gvardiol i taj Marcelo i mnogo tih i takvih su Hrvati, već generacijama. Mi što smo ispali međedi, to je naš problem.


ma čobani budale..
oni vjerovatno hrvatomjer i nemaju

e i zajebavam se al mislim da nisi u pravu.. i kod njih hrvatomjer fercera oduvijek..
moja svekrva tamo neke ratne devedesete išla u posjetu starim roditeljima i na granici joj bata pandur kaže gospođo svi su Hrvati u Hrvatskoj..
tako su joj dopizdili tokom godina da je sinoć navijala za Argentinu..
kaže da su se povampirili opet u štampi
alselone alselone 12:32 14.12.2022

Re: Polufinala

Alar


U knjizi Ime Vetra, alar je mentalna moć kojom čarobnjaci prave magije. :)
benedykt benedykt 15:04 14.12.2022

Re: Polufinala

vcucko

Svaki katolik sa prostora Ex-Yu izuzev Slovenaca je tokom poslednjih 200+ godina planski i sistematično preveden u Hrvata. Delovanjem faktora koji odlučuju, što u Hr što šire (RKC!).

Moje bake devojačko prezime je bilo Alar, Ličanka, takvih imaš po Provansi dosta. Očigledno su u pitanju potomci Napoleonovih vojnika iz doba Ilirskih provincija. Deda je bio Kovačević, njih tek ima i pravoslavnih i katolika i muslimana. Sve su to u par generacija preveli u Hrvate. Za razliku od Srba, gde je svako ko je prisustvovao nekoj službi van SPC proglašen novom, drugom nacijom. U čemu ima udela i delovanje SPC, ali to je druga i duga priča.

Znači nema greške, i taj Gvardiol i taj Marcelo i mnogo tih i takvih su Hrvati, već generacijama. Mi što smo ispali međedi, to je naš problem.

Mudro zboriš. Doduše, Hrvati u onoj originalnoj verziji od pre hiljadu i po godina zaista jesu bili Goti, ali to je neka sasvim druga i takođe duga priča koja pri tome nema nikakve veze sa temom. U svakom slučaju ova današnja podela je samo i jedino vezana za religiju kao kamen temeljac nacionalnih identiteta i svega što uz to ide. Na našu žalost SPC je tu odigrala neku svoju ulogu i pridonela tome da se pod pojmom Srbin danas isključivo podrazumevaju samo pravoslavci…
NNN NNN 17:27 14.12.2022

Re: Polufinala

softelectronics_e
NNN
Hrvati imaju Marcela Brozovića i Joška Gvardiola,
a mnogo interesantnije bi bilo da je npr. Marcelo Gvardiol i Joško Brozović

Kakvo je to ime 'Marcelo' i prezime 'Gvardiol'?
Kakve to veze ima sa Hrvatima?
Mislim, neka se zove i panj, šta ima veze, tek tako.
Ma zabavlja me pomisao da se neko hipotetički zove Joško Brozović

softelectronics_e softelectronics_e 17:23 14.12.2022

Prognoza.

Ja mislim da će večeras biti 2 : 1 za Francusku.
NNN NNN 17:46 14.12.2022

Francuska - Maroko

kada bi nekako mogli Marokanci da osvoje - to bio bilo super posebno za nas male fudbalske zemlje, to bi onda značilo da svako nekada može da osvoji (kao npr. Grčka EP 2004.).
Pre ovog prvenstva znao sam samo 3 njihova igrača (ali kakva!)
Ziješ (ako se uopšte tako čita) je rođen u Nizozemskoj, sa Ajaksom igrao finale LŠ, da bi kasnije prešao u Čelzi i sa njima osvojio LŠ, a ako se ovo ostvari:

onda rani sina pak šalji u Čelzi, ali da nosi broj 26 za 2026.

Drugi Marokanac je Hakimi, verovatno najbolji desni bek trenutno (da smo njega imali - onda bismo možda i bili ovde sada u polufinalu), rođen je u Madridu i od kad je "prohodao" je trenirao u Realu, prošao sve kategorije, zvanično sa njima ima i LŠ 2018., a sada je u PSŽ (dakle Mesi će u finalu imati nekog saigrača za protivnika ili Mbapea ili Hakimija).
Treći je Mazraui, takođe rođen u Nizozemskoj, prošao sve kategorije čuvene Ajaksove škole, a od ove sezone igra za Bajern.
Još nekoliko Marokanaca je blistalo i sigurno je naći mesto u najjačim klubovima,
ali zašto ne bi možda bilo dobro da uđu u finale?
Evo zašto: Maroko od kad postoji (u svim svojim oblicima) je praktično kroz celu svoju istoriju ratovao protiv 3 države: Portugalje, Španije i Francuske!
Špance i Portugalce su upravo izbacili, i ako uspeju i poslednjeg kolonizatora da se reše na fudbalskom terenu, plašim se da će "ispuniti svoju misiju" i da će da se izduvaju za finale, tj. pobede nad ova tri fudbalska giganta, a ujedno i "arhineprijatelja" za Marokance bi možda bilo i veće ispunjenje snova nego sama titula svetskog prvaka, a verovatno bi i ceo svet navijao za Mesija.
NNN NNN 17:59 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!
Francuska fudbalska reprezentacija izgleda više-manje ovako već 20-ak godina, dakle stasala je cela jedna nova generacija (otprilike srpsko društvo i kasni za tih "pi-pola" ) i šta to sada praktično znači?
(volim ovo - sam postavljam pitanja i na njih odgovaram, k'o da sam neki nedobog vučić u svojim "dijalozima" na TV-u)
Vrlo je jednostavno, nekada (kada su se pojavljivali ovi "novofrancuzi'') francuska je "uvozila" fudbalere iz svojih kolonija, međutim pošto ova nova realnost traje već neko vreme (tj. celu jednu generaciju), došli smo do toga da Francuska sada "izvozi" fudbalere!!
Da, da - na ovom Mundijalu valjda igraju 37 fudbalera koji su rođeni u Francuskoj!
Uz sve povrede - izostanak zvanično najboljeg fudbalera na svetu Benzeme, nekada najskupljeg Pogbe, kao i jednog od nosilaca na prošlom SP Kantea (zapravo na ovom SP mislim da Francuzi imaju SAMO 8 i slovima osam igrača koji su učestvovali na prošlom SP kada su osvojili titulu, ne znam odakle mi ovo, a mrzime da proveravam ) Francuzi opet imaju prejaku reprezentaciju i + još i da preliva i za druge reprezentacije.
Francuska je favorit u ovom polufinalu i zbog kvaliteta, i zbog "dužine klupe" i zbog iskustva koje nosioci igre i selektor imaju, ali Maroko je toliko igrao srcem da ih bar zbog toga ne treba otpisivati, fudbal je jedan od retkih sportova gde David ima realne šanse protiv Golijata.
NNN NNN 18:01 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Inače na ovom SP (ako izuzmemo naše utakmice, koje su ipak bile u grunoj fazi) nije bilo "ludih" utakmica kakva je npr. bila na prošlom Mundijalu u osmini između Francuske i Argentine (4:3 sa više preokreta i sjajnih golova).
Ne bih imao ništa protiv da isto tako nešto vidim i u Kataru
predatortz predatortz 18:07 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.
softelectronics_e softelectronics_e 18:17 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

NNN
kada bi nekako mogli Marokanci da osvoje - to bio bilo super posebno za nas male fudbalske zemlje, to bi onda značilo da svako nekada može da osvoji (kao npr. Grčka EP 2004.).
Pre ovog prvenstva znao sam samo 3 njihova igrača (ali kakva!)
Ziješ (ako se uopšte tako čita) je rođen u Nizozemskoj, sa Ajaksom igrao finale LŠ, da bi kasnije prešao u Čelzi i sa njima osvojio LŠ, a ako se ovo ostvari:

onda rani sina pak šalji u Čelzi, ali da nosi broj 26 za 2026.

Drugi Marokanac je Hakimi, verovatno najbolji desni bek trenutno (da smo njega imali - onda bismo možda i bili ovde sada u polufinalu), rođen je u Madridu i od kad je "prohodao" je trenirao u Realu, prošao sve kategorije, zvanično sa njima ima i LŠ 2018., a sada je u PSŽ (dakle Mesi će u finalu imati nekog saigrača za protivnika ili Mbapea ili Hakimija).
Treći je Mazraui, takođe rođen u Nizozemskoj, prošao sve kategorije čuvene Ajaksove škole, a od ove sezone igra za Bajern.
Još nekoliko Marokanaca je blistalo i sigurno je naći mesto u najjačim klubovima,
ali zašto ne bi možda bilo dobro da uđu u finale?
Evo zašto: Maroko od kad postoji (u svim svojim oblicima) je praktično kroz celu svoju istoriju ratovao protiv 3 države: Portugalje, Španije i Francuske!
Špance i Portugalce su upravo izbacili, i ako uspeju i poslednjeg kolonizatora da se reše na fudbalskom terenu, plašim se da će "ispuniti svoju misiju" i da će da se izduvaju za finale, tj. pobede nad ova tri fudbalska giganta, a ujedno i "arhineprijatelja" za Marokance bi možda bilo i veće ispunjenje snova nego sama titula svetskog prvaka, a verovatno bi i ceo svet navijao za Mesija.

Mislim da nisi pomenuo dva fenomenalna igrača Maroka - jedan je mladi, mršavi veznjak, kome nisam zapamtio ime.
A drugom sam zapamtio, pa zaboravio - a to je onaj, krupni, ćelavi, zadnji vezni, koji je , ali savršeno, iznosio loptu iz svojih 16 do polovine terena.
Prikazao je fenomenalnu partiju protiv Portugala i time svedočio ogroman značaj zadnjih veznih igrača u današnjem fudbalu.
Koji mi, blago rečeno ide na đoku, sa tim beskonačnim vraćanjem lopti sa jedne strane na drugu, sa sve golmanom uključenim u tu budalastu rabotu.
NNN NNN 18:18 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

samo ime ostalo
Kad smo kod imena, čak se i tu realnost promenila (ne mislim na ime države), nego nekada su se "kolonizovani" igrači zvali Žan, Tjeri...
a sada Karim, Ngolo, ali opet ne mora to da bude ništa loše, naprotiv, Francuska danas ima mnogo imigranata, čak su pre 10-15 godina imali problem da kada igraju kod kuće u Parizu - deo publike zviždi francuskoj himni(!?!), pa je čak bilo upozorenje da će ako se tako nešto desi - biti ispražnjen deo tribine i sl. međutim danas "Novofrancuzi" (slobodno obratite pažnju, pošto čak ni RTS neće da seče jer ne igra Hrvatska) vrlo glasno i ponosno pevaju himnu svoje države (a to je uvek nekako lepo videti).
NNN NNN 18:22 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

A drugom sam zapamtio, pa zaboravio - a to je onaj, krupni, ćelavi, zadnji vezni, koji je , ali savršeno, iznosio loptu iz svojih 16 do polovine terena.
Prikazao je fenomenalnu partiju protiv Portugala i time svedočio ogroman značaj zadnjih veznih igrača u današnjem fudbalu.
Amrabat, da se stavi u udženike kako je igrao.

jedan je mladi, mršavi veznjak, kome nisam zapamtio ime.
Unai

softelectronics_e softelectronics_e 18:50 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

NNN
A drugom sam zapamtio, pa zaboravio - a to je onaj, krupni, ćelavi, zadnji vezni, koji je , ali savršeno, iznosio loptu iz svojih 16 do polovine terena.
Prikazao je fenomenalnu partiju protiv Portugala i time svedočio ogroman značaj zadnjih veznih igrača u današnjem fudbalu.
Amrabat, da se stavi u udženike kako je igrao.

jedan je mladi, mršavi veznjak, kome nisam zapamtio ime.
Unai


Da, da, Unai.
Mislim da je pred njim velika karijera.
NNN NNN 20:10 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Može biti interesantno: Mbape, na saigrača Hakimija.
Meni se svidelo i marokansko levo krilo (iako su zvučniji sa desne strane, više su golova dali preko leve) Bufal - jedan od onih pomenutih "Francuza" koji ne igraju za Francusku.

Dadoše ga Francuzi, videćemo kako će sad Maroko sad da igra, jer do sada na ovom prvenstvu ni u jednom trenutku nisu imali rezultatski zaostatak (kao što npr. Hrvatksa ni na jednoj utakmici nije prva dala gol)
alselone alselone 20:38 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Francuzi oma zabili majci za rođendan.
predatortz predatortz 20:50 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

alselone
Francuzi oma zabili majci za rođendan.


Највећи утисак на овом СП на мене је оставила Ана Рајковић.
NNN NNN 20:50 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Dobro prvo poluvreme, obe ekipe imale šanse, Francuska zasluženo vodi.
alselone alselone 20:53 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko


Највећи утисак на овом СП на мене је оставила Ана Рајковић.

Morao sam izguglati ali je vredelo, zaista ostavlja utisak. :)
NNN NNN 21:20 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Suđenje očajno, onaj slepac bukvalno ništa ne svira, izgleda da je dozvoljeno ići kramponima na protivničkog igrača, u par navrata za čist žuti on nije video ni faul

(samo da se niko ne povredi da ne pokvare finale i meč za 3. mesto)
alselone alselone 21:42 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Baš mi žao.
niccolo niccolo 21:45 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Solidno smo se borili, ali realno bolje da finale bude Argentina - Francuska nego Argentina - Maroko.

Nego, da iskoristim priliku da pitam Alsa, kao poznavaoca Škode. Danas ispred mene neka Škoda Đoka*, šta mu je to Škoda Đoka, kakvo je to ime za model?


* Ok, možda nije baš pisalo Đoka nego Doka, ali svi znamo kako će to da se naziva u Srbiji...
alselone alselone 21:49 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Solidno smo se borili, ali realno bolje da finale bude Argentina - Francuska nego Argentina - Maroko.

To si u pravu ali ja razmišljam praktično, Hvate da pobede veću šansu imaju Francuzi.

Nego, da iskoristim priliku da pitam Alsa, kao poznavaoca Škode. Danas ispred mene neka Škoda Đoka*, šta mu je to Škoda Đoka, kakvo je to ime za model?

Nikad čuo, a evo sada sam pogledao i na sajtu i nema takvog modela. Mi razmatramo da kupimo još jednu Škodu odgodine. :) Žena je "nasledila" staru Oktaviju ali taj auto sada ima 16 godina, sledeće godine 17 i stvarno bi red bio da to uvalimo nekom i kupimo novi auto. Pošto ona vozi samo po gradu i ne loži se ni malo na kola, u uži izbor je ušla Dačija Steovej i Fabija.
predatortz predatortz 21:58 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

NNN
Dobro prvo poluvreme, obe ekipe imale šanse, Francuska zasluženo vodi.


Gledaćemo odlično finale.
Nadam se da će Mesi podići trofej.
Igrač njegovog kalibra zaslužuje da na taj način završi igranje za reprezentaciju.
NNN NNN 22:01 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Zaslužena pobeda Francuske, ali i Maroko se odlično borio.

Grizman je na prošlom Mundijalu bio 2. strelac, a dobio je bronzanu loptu (neki tamo Modrić i Azar navodno bili bolji), a ako na ovom prvenstvu ne dobije zlatnu (ako Francuzi budu prvaci) onda ta glasanja nemaju smisla!
Svaka čast svim zvezdama i mađioničarima, ali ovaj čovek je u 2. poluvremenu (kao ofanzivni srednjak, a inače je najveći deo karijere bio napadač, ali zovimo ga "polušpic'') 6 (šest!) puta intervenisao ispered svog gola, oduzeo loptu, izneo iz 16erca!
Recimo 2. gol Poljskoj u osmini su dali tako što je Grizman izbacio loptu iz svog peterca do Žirua na sredini terena, a onda Dembele i Mbape odradili ostalo.
Grizman igra sve što treba i što je od najveće koristi svojoj ekipi!
NNN NNN 22:10 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Ана Рајковић


niccolo niccolo 22:32 14.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Nikad čuo, a evo sada sam pogledao i na sajtu i nema takvog modela.

Pitaj Boga kakva mu je to onda oznaka...
Colin_bgd Colin_bgd 09:06 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...
vcucko vcucko 10:45 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.
Colin_bgd Colin_bgd 11:06 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

vcucko
Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.

Sta kao nije? Najbolji igrac Srbin...
vcucko vcucko 12:45 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.

Sta kao nije? Najbolji igrac Srbin...

Aj neka taj najbolji (a ima ih više koji zadovoljavaju oba kriterijuma) izađe na HRT i kaže, ja sam Srbin
Colin_bgd Colin_bgd 13:18 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

vcucko
Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.

Sta kao nije? Najbolji igrac Srbin...

Aj neka taj najbolji (a ima ih više koji zadovoljavaju oba kriterijuma) izađe na HRT i kaže, ja sam Srbin

Niko iz francuske reprezentacije ne izlazi na TF1 da kaze da je nesto drugo, a ne francuz... Zasto ocekujes to od hrvatskih reprezentativaca?
vcucko vcucko 13:30 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.

Sta kao nije? Najbolji igrac Srbin...

Aj neka taj najbolji (a ima ih više koji zadovoljavaju oba kriterijuma) izađe na HRT i kaže, ja sam Srbin

Niko iz francuske reprezentacije ne izlazi na TF1 da kaze da je nesto drugo, a ne francuz... Zasto ocekujes to od hrvatskih reprezentativaca?

Na Mundijalu koji je još uvek u toku, ukupno 36 igrača rođenih u Francuskoj igralo je za ukupno 9 drugih reprezentacija.
Ništa sporno, svako ima pravo da se izjasni kao Eskim i igra za reprezentaciju Grenlanda, ako hoće. Nego evo sinoć Pariz bio pod manje-više opsadnim stanjem. Otprilike očekivali su se teži neredi zbog utakmice Francuska - Maroko. Oće kaže, nije baš ni taj multi-kulti raj samo cvetna bašta.
softelectronics_e softelectronics_e 13:47 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Colin_bgd
vcucko
Colin_bgd
predatortz
Sa druge strane (čak i na ovom veličanstvenom mestu kakav je moj blog ) su mogle da se vide "bumerske" fore da u francuskoj fudbalskoj reprezentaciji "nema Francuza", a to je samo jedno očigledno kaskanje za realnošću!


Nisi u pravu! Primetio sam ja davno da Francuska više ne postoji, da je samo ime ostalo...

I ne dopada mi se ta nova realnost.

Nije to nova realnost. Separacija naroda i nacije se na Zapadu dogodila, pa ima jedno 250 godina. Jedina razlika danas je sto je na televiziji ultra visoke definicije to poprilicno primetnije...

Da. A najbolji primer uspešne separacije naroda i nacije na zapadu je nogometna reprezentacija Hrvatske.

Sta kao nije? Najbolji igrac Srbin...

Štaaaa?
Gvardiol Srbin?

Colin_bgd Colin_bgd 13:48 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Nego evo sinoć Pariz bio pod manje-više opsadnim stanjem.

Eh sad, "Pariz bio, bla, bla, bla...", jel znas koliki je Pariz...

Isto kao sto kad se nasi pobiju sa njihovima oko Autokomande ne znaci da je Beograd bio pod opsadnim stanjem, ni priblizno...

vcucko vcucko 18:20 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

softelectronics_e

Štaaaa?
Gvardiol Srbin?


Mislio sam na Modrića (majka Srpkinja) i Perišića (sumnjivo prezime).

Tom Gvardiolu svaka čast i poštovanje, ali preksinoć ga je matorac provozao po terenu kao trotinet
vcucko vcucko 18:23 15.12.2022

Re: Francuska - Maroko

Colin_bgd
Nego evo sinoć Pariz bio pod manje-više opsadnim stanjem.

Eh sad, "Pariz bio, bla, bla, bla...", jel znas koliki je Pariz...

Isto kao sto kad se nasi pobiju sa njihovima oko Autokomande ne znaci da je Beograd bio pod opsadnim stanjem, ni priblizno...


Ama znaš o čemu pričam, što kažu ne pravi se nevješt.

Ukratko, ko slavi i pada u zanos uz Tompsona može da bude i srpske krvi, nebitno. Za njih je Rvat.

A taj uslov se nešto ne uklapa u tvoju multi-kulti priču
shmoo shmoo 23:34 14.12.2022

Perfect ten

Добро, још да у суботу навијам за Мароко и у недељу за Аргентину, па да судија свира крај. Видимо се за 4 године.

Ваљда.

Надам се.

У Катару су ми једино недостајале навијачице Јамајке која би заиста требало да добија вајлд кард за свако светско фудбалско првенство на радост мушких навијача широм планете.

Све остало у Катару је било перфектно. За десетку.









vcucko vcucko 06:28 15.12.2022

Re: Perfect ten

shmoo


У Катару су ми једино недостајале навијачице Јамајке која би заиста требало да добија вајлд кард за свако светско фудбалско првенство на радост мушких навијача широм планете.


Ipak fali Paragvaj.

Larisa ih je sve prerasla. Ona je klasika, tu negde na polici sa kompletom Dostojevskog

benedykt benedykt 07:08 15.12.2022

Re: Perfect ten

vcucko
shmoo


У Катару су ми једино недостајале навијачице Јамајке која би заиста требало да добија вајлд кард за свако светско фудбалско првенство на радост мушких навијача широм планете.


Ipak fali Paragvaj.

Larisa ih je sve prerasla. Ona je klasika, tu negde na polici sa kompletom Dostojevskog


Zavidan si komšijama pa ih i ne spominješ…


vcucko vcucko 07:26 15.12.2022

Re: Perfect ten

benedykt
vcucko
shmoo


У Катару су ми једино недостајале навијачице Јамајке која би заиста требало да добија вајлд кард за свако светско фудбалско првенство на радост мушких навијача широм планете.


Ipak fali Paragvaj.

Larisa ih je sve prerasla. Ona je klasika, tu negde na polici sa kompletom Dostojevskog


Zavidan si komšijama pa ih i ne spominješ…



Larisa je original.

Knolldoll i sve ostale su samo kopije.
shmoo shmoo 08:08 15.12.2022

Vegeta

vcucko

Knolldoll



Је л' ово хрватско чељаде Knoll или Knorr?










Када ово буде извео овако на овим штиклама неки мушки фудбалер, признаћу му да је већи од Пелеа, Марадоне и Месија заједно и свеукупно.





ephemeris ephemeris 13:40 15.12.2022

Publika na fudbalu treba da bude probrana

Probiranje:

softelectronics_e softelectronics_e 17:54 15.12.2022

Prognoziram.

Francuska - Argentina 3 : 2

Hrvatska - Maroko 2 : 1
shmoo shmoo 00:04 16.12.2022

Re: Prognoziram.

softelectronics_e
Francuska - Argentina 3 : 2

Hrvatska - Maroko 2 : 1



У два'ес евра?

Много је, куме.


Француска-Аргентина 1:2

Хрватска-Мароко 0:0, пеналима добија Мароко

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana