Gradjanske inicijative

SRPSKI RULET!

Filip Mladenović RSS / 15.12.2022. u 01:39

U ime svih maloletnih zavisnika od kockanja, u ime svih sluđenih i prezaduženih roditelja tih "navučenih" klinaca, u ime normalnosti, u ime građanskog nemirenja sa mafijašenjem u sve brojnijim sferama javnog i privatnog života u Srbiji, u ime društveno odgovornog poslovanja... uputio sam aktuelnom ministru finansija, Upravi za igre na sreću pri Ministarstvu finansija, kao i Udruženju priređivača igara na sreću (UPIS) sledeću INICIJATIVU:

Poštovani,

Predlažem sledeće 2 (dve) veoma važne izmene Zakona o igrama na sreću:

1. Uvođenje donje starosne granice od navršene 21 godine za mogućnost učestvovanja u igrama na sreću na teritoriji cele Republike Srbije.

2. Uvođenje Registra isključenih osoba, koji će sastaviti Ministarstvo finansija, tj. Uprava za igre na sreću.

Radi se o popisu osoba kojima se zabranjuje ulazak u prostore gde se priređuju igre na sreću i učestvovanje u igrama na sreću na bilo kojoj platformi.

U tom registru nalaziće se svi članovi domaćinstava koja su korisnici socijalne pomoći, osobe kojima je utvrđena dijagnoza patološka zavisnost od kockanja, redovni studenti na državnim ili privatnim univerzitetima kojima je dodeljena stipendija, osobe protiv kojih se vodi kazneni postupak zbog neplaćanja alimentacije, kao i oni kojima je sud izrekao zabranu učestvovanja u igrama na sreću.

Nadležne državne institucije redovno će dopunjavati popis sa imenima tih osoba. Zaposleni kod priređivača će od svakog igrača tražiti lični dokument i proveravati da li su na popisu osoba, kojima je zabranjeno učestvovanje u igrama na sreću na celoj teritoriji Republike Srbije.

Takodje, predlažem i znatno povećanje broja terenskih inspektora Uprave za igre na sreću, na isti način kao što je sredinom decembra 2022. najavljeno povećanje broja budžetskih inspektora, sa 15 na 61.

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (579)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 03:07 15.12.2022

nil medium est

predlažem znatno povećanje broja terenskih inspektora Uprave za igre na sreću

коцање му дође .........к'о лепак за муухе
подлежу му особе с'психом ...без дорека,
моћнија контрола разбуцати то би могла
да многe залуталe ...суноврат не дочека
emilia emilia 06:35 19.12.2022

There is no middle way

"Koliko vam je u tim momentima ispran mozak, najbolje dokazuje primer kada sam svoje dete od pola godine ostavio u automobilu i otišao da se kockam. Potpuno sam zaboravio na bebu, u kockarnici sam bio satima i tek kad sam krenuo kući shvatio sam da sam dete ostavio u kolima..."


"Aparat (voćkice) se šteluje na 70-30% ili 80-20% uzima-daje, nikada ali nikada ne može ući u minus. Ovo kažeš kockaru a on ti odgovori:"Znam,al' juče taj i taj dobio toliko i toliko".Gotova priča, uzaludna su sva ubeđivanja i objašnjavanja".


"Bolest koju izaziva mafija, koju država subvenciomiše".


"Zabraniti!
Ali to državi ne odgovara jer ubira dosta novca. No doći će i taj dan kada će normalna zemlja zabraniti kockarnice ( off line i online), kladionice, pušenje, alkohol mlađima od 21, Pink,Zadruge i ostalo đubre...daće Bog da to bude za mog života".


"Nije samo gubljenje novca..tako psihicki unistavas i celu svoju porodicu.."


"Kad vidim ove reklame za kladionice ,povraca mi se.Par godina ,zbog ove zavisnosti sestrinog sina (33 godine), svi patimo .Zaduzuje se kod zelenasa , svi su u kreditima ,inace se radi o siromasnoj penzionerskoj porodici ,imaju ogromne dugove ,sada pokusavaju da prodaju neku kucu na selu koju imaju da vrate dugove.Ne smeju da prijave zelenase , a on ne priznaje da ima problem , i nece na lecenje.Uzas".


"Andrija Milosevic pise pesmice za decu i reklamira kladionicu. Bravo".


"A kladionice nicu ko pecurke, i naravno glumci i sportisti ih reklamiraju jer nikad im dosta para".


"Pogledajte samo lokale kad idete ulicama
Kazino apoteka kazino....
Sto je gore stanje u drzavi, prostitucija alkoholizam narkomanija i kockanje su u porastu".


"Ne cudi porast kad je svaki treci lokal kladionica. Glavni sponzori svih sportova kladionice, sponzori prenosa na svim televizijama. Glumci i sportisti reklamiraju kladionice. Ja sam pre 10ak godina mislio da ce to u danasnje vreme biti ako ne zabranjeno onda bar dobrano smanjeno i regulisano kad ono sve gore".


"Kockarnice treba da se svedu na minimum. Kao prvo, moraju nekako da se izbace sve reklame, a kao drugo, ja bih lično naložio da se kockarnice smeju nalaziti samo na prostoru između dva grada, nikako u gradu. Volim i ja da odigram tiket da se razumemo (200-300 dinara dva puta nedeljno), ali kada čujem koje sve pare ljudi ostave tamo pa to je strašno, pogotovo na aparatima".


"Није ни чудо кад је оволика експанзија коцкарница. Све кладионице су се претвориле у коцкарнице и по цео дан врте рекламе на ТВ. Спонзори су свих клубова и лига код нас. Требало би им драстично дићи порез, па да видимо да ли би се и даље толико бахатили".


Filipe Mladenoviću pozdravljam Vašu inicijativu.

bene_geserit bene_geserit 05:14 15.12.2022

spovodljivost u praksi?

lepo je sve to, naravno nesprovodivo u praksi

nego priznaj da si bio ljubomoran kad si video one blogove sa po preko 1000 komentara a nisu tvoji
alselone alselone 07:25 15.12.2022

Ja bih bio još radikalniji

Bukvalno bih zabranio te male kockarnice sa poker apartima i ruletima. Uradio bih isto kao i Amerikanci. Eno jedan grad, na primer Valjevo, i tamo se naprave kockarnice i raus, nema na drugim mestima.

Kladionice govnave takođe.
bene_geserit bene_geserit 08:43 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

Pa Amerikanci nemaju kockarnice samo po rezervatima i Las Vegasu, ima ih i na drugim mestima (u San Diegu ima 9 kazina recimo, svi legalni, mada je nešto tu kao zabranjeno). Teoretski možeš da se kockaš sa 18 (3 godine pre nego smeš da piješ) ali svi klinci imaju lažne ID-eve koje niko ne gleda pa idu i sa 14 godina u kockarnice.
bene_geserit bene_geserit 08:48 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

Bukvalno bih zabranio te male kockarnice sa poker aparatima i ruletima. ...
Kladionice govnave takođe.

Jes, pa da narod bude dokon i smišlja nešto protiv vlasti.
A jel znaš ti koliko para ide u budžet od toga?

Nego teško je spasiti ljude od samih sebe, ali ne mora država baš ni da pospešuje takve destruktivne aktivnosti.
highshalfbooze highshalfbooze 10:20 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

bene_geserit

A jel znaš ti koliko para ide u budžet od toga?


Od januara ove godine se uglavnom ne naplaćuje porez na dobitak od igara na sreću.

Čini mi se da se naplaćuje samo od klasičnih igara na sreću na dobitke preko 100 000.
alselone alselone 10:29 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

A jel znaš ti koliko para ide u budžet od toga?

Rekao bih blizu nuli.
alselone alselone 10:30 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

Pa Amerikanci nemaju kockarnice samo po rezervatima i Las Vegasu,

Mislio sam da su izvan Vegasa i Atlantik Sitija, sve ostalo po rezervatima. Zar nije to i oko SD-a nege izvan grada po pustinjetini, gde su rezervati, makar katastarski?
svarog svarog 10:57 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

Ja bih im rebnuo porez u % od prometa, a ne od dobiti i to taman toliki da moraju da zatvore 9/10 kladionica.
Jedino onda moraš da se boriš sa nelegalnim klađenjem, al neka, bar neće klinac od 15 god sa džeparcem za užinu da se kladi
cmix909 cmix909 11:11 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

alselone
A jel znaš ti koliko para ide u budžet od toga?

Rekao bih blizu nuli.

Ima jos jedan izvor punjenja 'budzeta'. Sada se pre izvlacenja moze videti koje kombinacije nisu uplacene, a ostalo je stvar filmske tehnike. No, ko radi taj i gresi, pa je bio onaj nerasvetljeni slucaj disharmonije slike i tona. Takođe: u deset kola nista, a onda tri tovara blaga na vidiku. Pa se formiraju redovi za uplatu, jer normalan svet ne daje svoj sitnis za tricavih pola miliona.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:20 15.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

bene_geserit
Pa Amerikanci nemaju kockarnice samo po rezervatima i Las Vegasu, ima ih i na drugim mestima (u San Diegu ima 9 kazina recimo, svi legalni, mada je nešto tu kao zabranjeno). Teoretski možeš da se kockaš sa 18 (3 godine pre nego smeš da piješ) ali svi klinci imaju lažne ID-eve koje niko ne gleda pa idu i sa 14 godina u kockarnice.


Ima i kod nas, u bivšim rudarskim gradićima tipa Black Hawk-a, ili Central Cityja, u planinčini uz ovaj autoput što ide ka ski centrima (bio sam par puta, ali samo da ručam, kockanje mi nije interesantno). Mada mislim da tu u blizini ima i neki indijanski rezervat, ili je bio, ali sad ne mogu da nađem podatak. Zapravo, izgleda da je jedini pravi indijanski rezervat koji imamo onaj Southern Ute Reervation koji sam pominjao u jednoj priči ovde. Neki zlobnik bi prokomentarisao da smo mi naše indijance na vreme istrebili.

guska-i-rostilj guska-i-rostilj 11:49 16.12.2022

Re: Ja bih bio još radikalniji

Neki zlobnik bi prokomentarisao da smo mi naše indijance na vreme istrebili.


Занимљиво!
Хитлер је, одушевљен како су Американци „регулисали“ проблем индијанских староседелаца (или „индијанских дивљака“ како су, пажљиво бирајући израз, староседеоце категорисали у Декларацији о независности…) оклопном возу којим је путовао током 2. Светског рата да име „Америка“.



zoja444 zoja444 07:28 15.12.2022

zar

zar srpski rulet nije ona neka suluda voznja... zaboravila sam sta... nesto po auto-putu u suprotnom smeru u nevidjenoj brzini... ili u tunelu... ili po mostu... tako nekako bese...
softelectronics_e softelectronics_e 08:27 15.12.2022

M'da!

Zašto bi ti išta ograničavao punoletnim osobama?
gvozden1 gvozden1 17:25 15.12.2022

Re: M'da!

softelectronics_e
Zašto bi ti išta ograničavao punoletnim osobama?

Zato što mu je diktatura bliska.
Takav mozak, samo bi zabranjivalo to.

Ako neko ne plaća alimentaciju, država mora da ga na to prisili, ali ne tako što će mu zabraniti da upražnjava legalne aktivnosti, poput klađenja.

Kocka, za i protiv, baš nikakve veze sa alimentacijom nema, jer ako se te dve stvari povežu, onda može sve.


Ako je logika, nemaš da plaćaš alimentaciju, a imaš za kladionicu, onda je u redu zabraniti im i kafanu.
Nemaš za alimentaciju, a imaš za kafanu.
Ili mu ograničiti na dva piva maksimalno.

A i propisati šta sme da obuče, do koje gornje cene da mu budu cipele, jer ne treba dozvoliti da in nosi skupe cipele, a da ne plaća alimentaciju,

Ili koja kola vozi, odrediti limit, ili, najbolje, zabraniti....

I tako, sprdnja od "inicijative"
shmoo shmoo 08:44 15.12.2022

Први пут са оцем на јутрење


ZAKON O IGRAMA NA SREĆU ("Sl. glasnik RS", br. 18/2020) - ЛИНК


Ови предлози би вероватно у скупштинској процедури били у виду амандмана на овај постојећи Закон о играма на срећу:

Filip Mladenović

Predlažem sledeće 2 (dve) veoma važne izmene Zakona o igrama na sreću:

1. Uvođenje donje starosne granice od navršene 21 godine za mogućnost učestvovanja u igrama na sreću na teritoriji cele Republike Srbije.

2. Uvođenje Registra isključenih osoba, koji će sastaviti Ministarstvo finansija, tj. Uprava za igre na sreću.



Па у члану 6:

Društvena odgovornost

Član 6

Priređivanje igara na sreću mora biti društveno odgovorno i usmereno ka zaštiti maloletnika, prevenciji bolesti zavisnosti kod učesnika u igrama na sreću i ka zaštiti podataka o ličnosti učesnika u igrama na sreću.

Priređivači su dužni da na najefikasniji način sprovode zabranu učestvovanja maloletnih lica u igrama na sreću.

Svi zaposleni kod priređivača igara na sreću koji imaju direktan kontakt sa učesnicima u igrama na sreću, pre stupanja na rad moraju biti osposobljeni za preventivno delovanje protiv bolesti zavisnosti prema učesnicima u igrama na sreću.

U slučaju priređivanja igara na sreću preko sredstava elektronske komunikacije, zaposlenima u smislu stava 3. ovog člana smatraju se zaposleni koji imaju kontakt sa učesnicima u igrama na sreću (npr. korisnički servis).

Obaveza je svakog priređivača da unutar objekta u kome priređuje igre na sreću u neposrednoj blizini ulaznih vrata istakne poster veličine 100 x 80 santimetara, na kojem se nalazi odgovarajući tekst o prevenciji bolesti zavisnosti, kao i kontakt podaci ustanove koju je ministarstvo nadležno za poslove zdravlja sertifikovalo za lečenje bolesti zavisnosti od igara na sreću.

Na svakom pultu ili šalteru preko kojeg se registruje učestvovanje u igrama na sreću mora postojati brošura - flajer sa podacima navedenim u stavu 5. ovog člana.

Oglašavanje i reklamiranje klasičnih i posebnih igara na sreću, uključujući i posredno upućivanje na iste, vrši se uz obaveštenje o zabrani učestvovanja maloletnih lica u igrama na sreću i odgovarajući tekst upozorenja o prevenciji bolesti zavisnosti.

Odredbe stava 7. ovog člana ne primenjuju se na isticanje, oglašavanje i reklamiranje logotipa, žiga, odnosno trgovačke marke i znaka priređivača.

Priređivači su dužni da na najefikasniji način i u skladu sa važećom zakonskom regulativom štite podatke o ličnosti učesnika u igrama na sreću.

Ministar nadležan za poslove zdravlja propisuje izgled i sadržinu postera iz stava 5. ovog člana, kao i obaveštenja, odnosno upozorenja iz stava 7. ovog člana.



А није никаква тајна да се ни ови постојећи прописи не поштују зато што сви знамо ко су власници кладионица и коцкарница у Србији пошто у члану 8 пише:

Republika Srbija može, u skladu sa ovim zakonom, preneti pravo na priređivanje igara na sreću na pravna lica ili preduzetnike sa sedištem na teritoriji Republike Srbije.



И зато се ни постојећи Закон и прописи се не поштују.

Слажем се са овим предлогом блогодомаћина али мислим да се ни те измене Закона о играма на срећу неће поштовати као што се не поштују ни ови већ постојећи прописи.


П.С. - Свакодневно гледам како деца, ученици основне школе дакле млађи малолетници (до 15 година старости) улазе у кладионицу и уплаћују своје листиће док полицајац на тротоару преко пута окреће главу и прави се луд на то што види.

Ако неки млади и неискусни ентузијаста међу полицајцима и реагује, кажу му да је клинац дошао да уплати листић за тату, да га је тата послао у ккладионицу и то је крај приче.

Поштујем ентузијазам нашег блогодомаћина, али мислим да ће се тешко ту само тек законима, прописима и изменама постојећих закона и прописа било шта променити.

Потребно је ангажовање читавог друштва на превенцији (као и код наркоманије уосталом), а то онда мора да пође од породице, из куће. Па онда школа, па остали у друштву...

Ако већ држава својим поступцима и деловањем не штити друштво које ту државу плаћа (и бира на изборима), онда то друштво мора само себе да штити. (ЛИНК)


А од превенције васпитавањем чланова друштва од малих ногу нема бољег начина.

И то је једино што нам у постојећој тренутној ситуацији и преостаје.


Први пут с оцем на јутрење (ЛИНК)


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:58 15.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

Први пут с оцем на јутрење (ЛИНК)



pretesko taso pretesko. od kad je prvi put procitah u osnovnoj, pa i danas kad sam se usudio da procitam samo poslednje dve recenice.
shmoo shmoo 00:23 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

dogodinedragosevac
Први пут с оцем на јутрење (ЛИНК)



pretesko taso pretesko. od kad je prvi put procitah u osnovnoj, pa i danas kad sam se usudio da procitam samo poslednje dve recenice.



Знам, друже.

Но... Живот није плажа и вечита журка него курва, ма колико год се трудили да нас убеде у супротно.


П.С. - Пре неколико година док сам се после 4 године као разредни спремао да испратим још једну генерацију осмака, дође ми у школу мајка једне девојчице и исприча следеће:

Каже, звони јој телефон у стану ујутро, зове неки непознати човек и пита је када ће да се иселе из стана јер он као власник стана намерава да га прода. Какав власник стана пита жена када смо власници ми, породица која ту станује. Не, госпођо, каже јој тај непознати лик. Власник стана је ваш супруг по папирима, а ваш супруг ми је пре неколико дана продао ваш стан за 4 и по хиљаде евра.

(Стан од 60 квадрата, београдско предграђе у којем се квадрат не продаје испод 1200 евра.)

Жена се избезумила. Двоје деце, ћерка у 8. разреду, син у трећем основне.

А шта се догодило. Њен супруг, који се месецима пре тога није вадио из кладионице, заиста је продао стан за 4 и по хиљаде евра неком лику из кладионице мислећи да ће са тим парама кладећи се и даље да се извади из свих дуговања. Потписали папире, озваничили,...

И прс'о је у кладионици, наравно, и тих 4 и по хиљаде евра.

Прича има срећан крај јер су онда дошли свекар и девер те жене, убедили некако тог лика да се поништи уговор о продаји стана, платили му и мало више од 4 и по хиљаде евра, натерали свог сина и брата да сву имовину породице препише на жену, снају, а онда су њих двојица развалили од батина свог сина и брата, човека од 45-50 година старости.

Мислим да тај муж и отац двоје деце ни данас није престао да повремено улази у кладионицу, али барем сада не може више на тај начин да се поиграва са туђим животима.

И није ово једини овакав случај за људе у чије сам животе ето ушао стицајем околности као наставник и разредни старешина.

А нисам никада ни бројао колико је до сада било деце коцкара којима сам ја платио екскурзију јер тати детета баш некако у том тренутку нешто није ишла коцка од руке, па не само што дете није могло са својим другарима и другарицама да иде на екскурзију, него је то дете често долазило и гладно у школу.

(Наравно, тој деци сам сваки пут говорио да смо ето изненада добили још један гратис за екскурзију и мислим да та некадашња деца, сада одрасли људи, и данас верују у то што сам им тада рекао.)

Кажем, ти, друже, живот није плажа...


literatesa literatesa 00:41 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

А нисам никада ни бројао колико је до сада било деце коцкара којима сам ја платио екскурзију

Taso, bre. :)
literatesa literatesa 00:41 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

Od danas evo ti možeš uvijek biti bolja kraljica drame od mene. :)
shmoo shmoo 00:50 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

literatesa
А нисам никада ни бројао колико је до сада било деце коцкара којима сам ја платио екскурзију

Taso, bre. :)



Волео бих да нисам био сведок или учесник у оваквим догађањима у животима толико људи са којима сам био у непосредном контакту и укључен, мање или више, у њихове животе.

Или, ако сам већ морао да будем сведок или учесник јер ми је тако додељено, онда барем да не памтим толико тога.

Али ето... Ниједан човек на овоме свету не живи како хоће него како мора, па ни ја у томе нисам онда ништа другачији од осталих људи.

literatesa literatesa 00:55 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

Ma lijepo, i ono kod Enenena što si napisao, isto. Pisanje na ćirilici nerijetko uz eleganciju riječi daje i težinu.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:26 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

Кажем, ти, друже, живот није плажа.


uf uf uf.

hvala ti za ovo taso. mogu da zamislim tu zenu. a o deci sta reci...nadam se da su nasli svoje puteve.

o placenim ekskurzijama... nestaju reci...



shmoo shmoo 08:40 16.12.2022

Re: Први пут са оцем на јутрење

Мислим да све то полази из неког општевладајућег уверења и животне филозофије велике већине становништва Србије да треба доћи до много пара уз што мање или ако је могуће без икаквог уложеног труда и рада.

Кладионице и коцкарнице су само онај видљиви део таквог схватања сопственог живота о којем причамо овде.

А такво схватање сопственог живота је видљиво на пример и у тзв. малом предузетништву где се на свака три месеца мењају намене пословних простора који се издају за мали бизнис па ти одједном уместо дојучерашње фризернице у истом локалу осване пекара, па за три месеца уместо пекаре кројачки салон, па за три месеца радња за шишање кучића, па за три месеца месара итд.

Сви би да убију неку брзу велику лову и да се обогате у што краћем року па када виде да не може и да се мора радити тешко и напорно годинама док дођеш до тога, мењају делатност.

А муштерије у кладионицама и коцарницама су само очигледан, свима видљив, пример таквог начина живота у Србији.


EDIT: Сећам се када је пре неких петнаестак и кусур година један мој другар који је тада живео у Лондону боравећи тамо скоро две деценије дошао у Београд па кренуо са нама на рекреативни фудбал да се подсети старих дана.

И док смо седели на трећем полувремену и пиву у Ђурђевку на Брду попуњавамо листиће за кладионицу све у шеснаест расправљајући се да ли ће бити кец, икс или двојка. Све велики познаваоци фудбала, је л' те...

( "Е, друштво, имам сигурну дојаву за данас... Једна моја другарица је риба једног од власника Роме и чуо сам се с њом па ми рекла да ће Рома данас са Аталантом гарантовано да одигра икс!" - А ми остали питамо:"А је л' папа то одобрио?" и све у том стилу)

Тај мој другар, у том тренутку Лондонац, не учествује у клађењу али нас гледа и слуша и онда каже:

"Гледам вас како сте ми слатки и већ видим како ће Вилијам Хил да вам узме и куће и станове и све некретнине и ауто и све..."







kamilo_emericki kamilo_emericki 10:54 15.12.2022

Kletva

Ne kune mati sina što ide kockati se već što ide popravljati se.
zoja444 zoja444 11:55 15.12.2022

Re: Kletva

zar nije: ne kune majka sina sto laze, vara, krade i sl., vec sto se vadi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:12 15.12.2022

Loto i ja

Ja ponekad popunim dvije loto kombinacije i to me košta 4,40 eura. Jedna kombinacija je stalna a druga je onako, od nafe.
Jednom sanjam dobitnu kombinaciju od 5 brojeva. Zapravo, u snu vidim 4 sigurna i jasna broja, dok je peti malo zamućen i po buđenju nism baš siguran koji je.
Prekrižim te jasne brojeve i odaberem broj 35, kao pet broj. To veče su izvučeni svi brojevi koje sam jasno vidio u snu a peti nije bio 35 već 36.
angie01 angie01 11:24 15.12.2022

Re: Loto i ja

To veče su izvučeni svi brojevi koje sam jasno vidio u snu a peti nije bio 35 već 36.


tebi trebaju naocare za spavanje.
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:34 15.12.2022

Re: Loto i ja

angie01
To veče su izvučeni svi brojevi koje sam jasno vidio u snu a peti nije bio 35 već 36.


tebi trebaju naocare za spavanje.

Ma kakve naočale. Teško da bi koristile.
To se đavvo bio raširio iznad tog broja da ne vidim jasno.
Moja baka je govorila, kad nije mogla da nađe nešto, da se đavo popeo na tu stvar koju traži, pa zbog toga ne može da je vidi.
U takvim prilikama je uvijek govorila: "Đavole, silazi sa nje(ga)"
softelectronics_e softelectronics_e 13:51 15.12.2022

Re: Loto i ja

kamilo_emericki
angie01
To veče su izvučeni svi brojevi koje sam jasno vidio u snu a peti nije bio 35 već 36.


tebi trebaju naocare za spavanje.

Ma kakve naočale. Teško da bi koristile.
To se đavvo bio raširio iznad tog broja da ne vidim jasno.
Moja baka je govorila, kad nije mogla da nađe nešto, da se đavo popeo na tu stvar koju traži, pa zbog toga ne može da je vidi.
U takvim prilikama je uvijek govorila: "Đavole, silazi sa nje(ga)"

To ti je Tito zaklonio taj peti broj.
Kaznio te što se nisi dovoljno zaklinjao u njega.
cmix909 cmix909 10:42 16.12.2022

Re: Loto i ja

kamilo_emericki
...To se đavvo bio raširio iznad tog broja da ne vidim jasno...

Nije đavo nista kriv (deveta zapovest -- nista licno), nego je taj san trebalo ili ignorisati zato sto je, i u slucaju da su snovi ograniceni na loto brojeve, verovatnoca poklapanja s brojevima na javi besmisleno mala, pa uplatiti bilo koju kombinaciju (pri cemu to moze biti i neka sa sanjanom cetvorkom brojeva, kao sto je i bila) ili ga uzeti za cvrstu prekogniciju, pa se ne kockati, nego uplatiti svih 45 kombinacija s tom cetvorkom -- ako je loto 5/49. Ovo drugo ipak lici na standardnu (tj. đavolsku) reklamu: Vila, bazen i jahta, sve to moze biti vase za samo 99 €.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:04 16.12.2022

Re: Loto i ja

cmix909
kamilo_emericki
...To se đavvo bio raširio iznad tog broja da ne vidim jasno...

Nije đavo nista kriv (deveta zapovest -- nista licno), nego je taj san trebalo ili ignorisati zato sto je, i u slucaju da su snovi ograniceni na loto brojeve, verovatnoca poklapanja s brojevima na javi besmisleno mala, pa uplatiti bilo koju kombinaciju (pri cemu to moze biti i neka sa sanjanom cetvorkom brojeva, kao sto je i bila) ili ga uzeti za cvrstu prekogniciju, pa se ne kockati, nego uplatiti svih 45 kombinacija s tom cetvorkom -- ako je loto 5/49. Ovo drugo ipak lici na standardnu (tj. đavolsku) reklamu: Vila, bazen i jahta, sve to moze biti vase za samo 99 €.

Nisam ja kockar.
Ponekad popijem kalvados manje i za taj novac uplatim loto. Jednu ili dvije kombinacije, zavisno od raspoloženja.
Moji najveći životni dubici nisu izraženi u novcu, a to i ne tražim.
predatortz predatortz 17:03 15.12.2022

Na prvo čitanje...

Tačka 1 mi deluje ok. Ima logike. Mada je neizvodljivo, jer je granica punoletstva u Srbiji 18 godina. Lično, mislim da bi to trebalo vratiti na 21 godinu.

Tačka 2 sadrži niz kršenja ustavnih prava i sloboda. Navešću jedan primer:
Ti bi uskratio pravo nekome jer je neki član njegove porodice bolestan (bolest zavisnosti).

Razapeli bi te!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:03 15.12.2022

Re: Na prvo čitanje...

predatortz
Tačka 1 mi deluje ok. Ima logike. Mada je neizvodljivo, jer je granica punoletstva u Srbiji 18 godina. Lično, mislim da bi to trebalo vratiti na 21 godinu.

Tačka 2 sadrži niz kršenja ustavnih prava i sloboda. Navešću jedan primer:
Ti bi uskratio pravo nekome jer je neki član njegove porodice bolestan (bolest zavisnosti).

Razapeli bi te!


Ne zabrana kockanja bilo kom članu porodice, već SAMO onome koji ima dijagnozu zavisnosti!!!
predatortz predatortz 21:50 15.12.2022

Re: Na prvo čitanje...


Ne zabrana kockanja bilo kom članu porodice, već SAMO onome koji ima dijagnozu zavisnosti!!!


Da,tako i piše. Ja nisam pažljivo čitao.

U svakom slučaju, utopija! Nažalost!
Prejak lobi stoji iza industrije kocke i klađenja, ne samo u Srbiji nego i znatno šire.

Upućeni kažu da se najviše prljavog novca upravo tu opere.

Bojim se da i kad bi neka vlada htela da ukroti tu industriju, da bi to bio težak i veoma rizičan posao.
maksa83 maksa83 22:10 15.12.2022

Re: Na prvo čitanje...

Bojim se da i kad bi neka vlada htela da ukroti tu industriju, da bi to bio težak i veoma rizičan posao.

Ta "industrija" je vrlo ukroćena i vrlo vrlo tvrdo regulisana u ostatku sveta.


P.S. Ja bih je lično tretirao kao teške droge, tj. stavio potpuno van zakona.
predatortz predatortz 23:39 15.12.2022

Re: Na prvo čitanje...

S. Ja bih je lično tretirao kao teške droge, tj. stavio potpuno van zakona.


Slažem se!
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:01 16.12.2022

Re: Na prvo čitanje...

P.S. Ja bih je lično tretirao kao teške droge, tj. stavio potpuno van zakona.


uz zabranu reklamiranja i sponzorisanja. pa da zatvorimo odmah n1 novu 'sport'klubove a mozemo i reprezentaciju.
mlatisa mlatisa 18:00 15.12.2022

Сврха кладионица

Главна сврха кладионица је прање пара и подстиче се од стране картела на власти.

Ја имам утисак да се клађење повлачи из "старијег слоја" грађана међу млађе.

Поздрављам критику друштвене појаве и за почетак треба кренути од поштовања постојећих прописа. Шта ће нам измена прописа који се не спроводе?

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
mlatisa mlatisa 18:05 15.12.2022

Odgovor Chat GPT3

Predložene izmene Zakona o igrama na sreću imaju za cilj da spreče neželjeno ponašanje u pogledu učestvovanja u igrama na sreću od strane mladih osoba i da pomognu u sprečavanju ovisnosti o igrama na sreću. Uvođenje donje starosne granice od 21 godine bi pomoglo da se spreči neželjeno učestvovanje mladih osoba u igrama na sreću, dok bi Registar isključenih osoba pomogao u identifikovanju i zabrani učestvovanja osoba koje su se pokazale kao rizične zbog ovisnosti o igrama na sreću. Ove izmene bi mogli da dovedu do smanjenja rizika od neželjenih posledica igara na sreću, kao što su ovisnost i financijske teškoće.

bene_geserit bene_geserit 21:40 15.12.2022

Papua New Guinea

Papua New Guinea's official population doubles OVERNIGHT: Researchers find the country has 17 million rather than 9.4 million

Snimi ove, nisu znali da ih ima 17 miliona dok ih UN nisu prebrojali. Mislili da ih ima 9.4 miliona.
literatesa literatesa 23:01 15.12.2022

Re: Papua New Guinea

Snimi ove, nisu znali da ih ima 17 miliona dok ih UN nisu prebrojali. Mislili da ih ima 9.4 miliona.

Štaš.


:))
Milan Novković Milan Novković 11:13 16.12.2022

Re: Papua New Guinea

bene_geserit
Papua New Guinea's official population doubles OVERNIGHT: Researchers find the country has 17 million rather than 9.4 million

Snimi ove, nisu znali da ih ima 17 miliona dok ih UN nisu prebrojali. Mislili da ih ima 9.4 miliona.

Malo morgen su ih prebrojali i sada - treba zaći iza plannnica u izmaglici gde još uvek (valjda) ručkaju jedni druge

Meni je još uvek pri vrhu bucket liste ronjenje u tamošnjim morima, plus zamaljski foto-safari - prebrzo mi odrasla starija ćerka, ona mi je bila jedini real-buddy za ovo, al ajde, sačekaću da mi unuci porastu malo, ili ići sam
literatesa literatesa 17:41 16.12.2022

Re: Papua New Guinea

Malo morgen su ih prebrojali i sada - treba zaći iza plannnica u izmaglici gde još uvek (valjda) ručkaju jedni druge

:))
bene_geserit bene_geserit 22:47 15.12.2022

Nešto razmišljam

Pošto su svi solventni libtardi ionako kupili Tesle,
oni koji ih nisu kupili još uvek su solventni konzervativci,
dal će ovaj Maskov salto mortale da ima negativan ili pozitivan efekat finansijski.

Usput ovi naši USA džiberi promenili zakon, nema više federal subsidy za kupovinu EV ili Plug-In hibrida (7.5K tax credit) ako su ti primanja malo veća, plus auto mora da bude finalno asembliran u SAD.
A taman sam čekao da izađe kod nas Mazda Plug-In hibrid CX-70 ili CX-50.
Samo ne znam kako će da sprovedu u praksi to sa primanjima, kako će da spreče nekog da kupi auto sa federalnim popustom i preproda ga nekom sa većim primanjima.
Nego postaje nervirajući taj trend da ti cena nekog proizvoda zavisi od primanja, za sad cena studiranja i evo automobila.
literatesa literatesa 22:56 15.12.2022

Re: Nešto razmišljam

dal će ovaj Maskov salto mortale da ima negativan ili pozitivan efekat finansijski.

Hehe, otkad ovo nisam čula. Jel kod nas za salto mortale kažu pijan? A ne, mortus.


Šta se dešava na Twitteru, ne pratim. Jel počeo Elon dijeliti fanovima po 100 maraka? :)
Milan Novković Milan Novković 11:19 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa
dal će ovaj Maskov salto mortale da ima negativan ili pozitivan efekat finansijski.

Hehe, otkad ovo nisam čula. Jel kod nas za salto mortale kažu pijan? A ne, mortus.


Šta se dešava na Twitteru, ne pratim. Jel počeo Elon dijeliti fanovima po 100 maraka? :)

Popravlja se, al polako - još uvek je kao loš, neizdebagirani orgazmotron

Samo da doakaju ovim botovima što kuckaju 5x brže od najbržih daktilografovaca na methu, pa nam vrate Maksu Inc ...

... šalim se, moje kumulativno vreme provedeno tamo je 2 sata, i iako je sad bolji i dalje mi je nekako drmusajuća social-networking platforma, pokretna traka na izraubovanim kugličnim ležajevima.
maksa83 maksa83 12:26 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Popravlja se, al polako - još uvek je kao loš, neizdebagirani orgazmotron

literatesa literatesa 14:17 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Popravlja se, al polako - još uvek je kao loš, neizdebagirani orgazmotron

Des Milane, e gledala sam sinoć montažne kuće Arhimodo iz Srbije i tačno bi mi jedna trebala da je namontiraju, sklope kao origami, jel :), za dva-tri dana na jednom mjestu, kao Lala u onom vicu o meni kad silazi niz ljestve, gdje hoću i kako hoću. :)

Jesi završio ljetnu kuću, pričaj nam sve. :)


Kvadratura od 30, i cijena od 550-750e po kvadratnom metru (al to prvo kad platim gas u Januaru, nešto skuplji 6x, zaboravila sam što?, a da, Rusija okupirala Ukrajinu, zato :). Imaju i opciju nadogradnje, drugih planova od ove na slici npr kuhinja koja gleda ovamo na prednja stranu, izlazna vrata nazad još jedna, naravno kao lisice da imamo po nekoliko izlaza iz pećine, pomoćne prostorije, i itd, sigurno da se može dati i svoj neki prijedlog rasporeda, zamisao.


Milan Novković Milan Novković 17:36 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam


literatesa
Popravlja se, al polako - još uvek je kao loš, neizdebagirani orgazmotron

Des Milane, e gledala sam sinoć montažne kuće Arhimodo iz Srbije i tačno bi mi jedna trebala da je namontiraju, sklope kao origami, jel :), za dva-tri dana na jednom mjestu, kao Lala u onom vicu o meni kad silazi niz ljestve, gdje hoću i kako hoću. :)

Jesi završio ljetnu kuću, pričaj nam sve. :)


Kvadratura od 30, i cijena od 550-750e po kvadratnom metru (al to prvo kad platim gas u Januaru, nešto skuplji 6x, zaboravila sam što?, a da, Rusija okupirala Ukrajinu, zato :). Imaju i opciju nadogradnje, drugih planova od ove na slici npr kuhinja koja gleda ovamo na prednja stranu, izlazna vrata nazad još jedna, naravno kao lisice da imamo po nekoliko izlaza iz pećine, pomoćne prostorije, i itd, sigurno da se može dati i svoj neki prijedlog rasporeda, zamisao.



Vidim, impresivno - svaka im čast na uključivanje proizvodnju, nači industrijski kapitalizam (kao Kina ) a ne finansijski, kao Anglosaksonci.

Ja ne propuštam da zastanem kod takvih dizajna na internetu, idem i na sajmove da ih gledam (trivija - čak početkom veka, kad su skinuli Miloševića s vrata i ja se zanosio idejama da radimo svašta u regionu, skoknuo ja sa ortakom do, pogađaš, Banja Luke - svuda su nas proveli i pokazali dosta jako vrednih, kreativnih i lepo pozicioniranih firmica - ne znam kako su završili, a ja sam brzo odustao da ne obrukam senior zapadnjake iza mene pošto je u Bgd krenulo trange-frange improvizovano dilovanje gde se nije znalo ni ko pije ni ko plaća, a moja direktorica bi dobila šlog (fina dama) ako bi morala da pravi neke dilove po kafanama i na papirnim salvetama.

Za gas su ti krivi Anglosaksonci i korumpirani Evropski političari - vidi i Alsea pri dnu, hapšenja od pre negoliko dana, ... al da te ne sekiram sa pojašnjavanjima

Nisam završio ni jedan projekat u kući još, tj jesam neke sitne, pošto otvaram nove a sporiji sam 3-5 puta od planiranog!

Vidi ovo: par puta sednem i udahnem, te se uozbiljim, kažem samom sebi gledaj me u oči Miško, ajd sad lepo da isplaniraš sledeći projekat. I lepo ga isplaniram, imaju u vidu sve svoje mane i nepredvidljivosti, božju volju, iskustva, i ostalo, ... i ...

... opet mi posao traje 3-5 puta duže nego što sam isplanirao

Al tu sam, juče sam iz skladišta dovukao naš stari board-room table pošto ulazim u završnicu i od njega sečem ugaoni work-bench (sto 5x1.6m, malo uži na krajevima, posh - burr-oak u sredini, lajsne od ebonovine pri ivicama, ivice od solidnog javora (el tako, brkam javor i jasen - al mislim da je javor tvrdo drvo, maple, a jasen ono što ovde zovemo sycamore i lako je zapamtiti po Google kvantnom komputeru (ne superkompjuteru kako sam prvo greškom napisao) koji se isto zove, a i imali smo ga u prednjem dvorištu u Prigrevici kad sam bio klinac i bio sam opčinjen semenom kad pada i vrti se zbog onik krilaca).

Al eto, za par nedelja počinjem da radim iz "summer house", tj garden officea i staviću neke fotke u nekom trenutku
literatesa literatesa 18:58 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Ja ne propuštam da zastanem kod takvih dizajna na internetu, idem i na sajmove da ih gledam (trivija - čak početkom veka, kad su skinuli Miloševića s vrata i ja se zanosio idejama da radimo svašta u regionu, skoknuo ja sa ortakom do, pogađaš, Banja Luke - svuda su nas proveli i pokazali dosta jako vrednih, kreativnih i lepo pozicioniranih firmica - ne znam kako su završili, a ja sam brzo odustao da ne obrukam senior zapadnjake iza mene pošto je u Bgd krenulo trange-frange improvizovano dilovanje gde se nije znalo ni ko pije ni ko plaća, a moja direktorica bi dobila šlog (fina dama) ako bi morala da pravi neke dilove po kafanama i na papirnim salvetama.


BL ima trenutno obruč 20 km i više po mojoj procjeni od gradskog ruba kao industrijske zone ili firmi kojekakvih.


Ove kuće u Srbiji sam slučajno vidjeli i potražim kod nas, vidim neki Hrvati u Federaciji rade al mi se nisu svidjele, sigurno da ima i kod nas u RS i to bi mi bilo jeftinije, naravno tj ne znam da li bi, koliko su ovi iz Srbije za saradnju, ne mora značiti da bi 100 km presudilo u cjeni i kvaliteti toliko.

(el tako, brkam javor i jasen - al mislim da je javor tvrdo drvo, maple, a jasen ono što ovde zovemo sycamore i lako je zapamtiti po Google superkompjuteru koji se isto zove, a i imali smo ga u prednjem dvorištu u Prigrevici kad sam bio klinac i bio sam opčinjen semenom kad pada i vrti se zbog onik krilaca).


:))

Al eto, za par nedelja počinjem da radim iz "summer house", tj garden officea i staviću neke fotke u nekom trenutku

Dogovoreno. :)
Milan Novković Milan Novković 21:13 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa
...

(el tako, brkam javor i jasen - al mislim da je javor tvrdo drvo, maple, a jasen ono što ovde zovemo sycamore i lako je zapamtiti po Google superkompjuteru koji se isto zove, a i imali smo ga u prednjem dvorištu u Prigrevici kad sam bio klinac i bio sam opčinjen semenom kad pada i vrti se zbog onik krilaca).

...

Vidim sad jednu grešku što sam napravio, Sycamore je Google quantni kompjuter, ne supercomputer.

Nije toliko ni bitno pošto se svi frljaju sa tim kvantnim dostignućima koja su, uvek impresivna kad se probijaju granice, ali besmislena u hvalisanjima koliko imaju qubits entangled u grupama (Max Planc institut je mid-this year postigao record, 14 fotona, a ti recordi su još uvek uglavnom beskorisni i više dokazi raznih ideja u prvim i elementarnim eksperimentima. A, po mojoj opuštenoj proceni IBM vodi kolo, iako oni uglavnom numeju mnogo da urade od svojih stvarno genijalnih naučnika pošto na biznis vrh danas i u većini zapada ne stižu više najbolji)

Google i ostali su teška hvalisanja, vredna pažnje ipak, ali i pros moraju da paze šta se pioše pošto se radi u čistoj fikciji gde se mala ostrvca od nekoliko cubits uprežu u klasične arhitekture i nešto rade.

Tako je Google požurio da prijavi i quantum supremacy gde su rešili problem uz pomoć takvog hibrida koji je nemoguće (u razboritom vremenu) rešiti standardnim metodama, da bi ih ...

... (warning, open mind needed) Kinezi korigovali i dal izlistali algoritam gde se isti taj problem može rešiti i klasičnim metodama u razboritom vremenu.

Svi zaziremo od tih Kineza sada, naravno, al je bitno pratiti im Made in China 2025 pošto će to dobrim delom definisati svet u kom će nam čukununuci živeti, naučna dostignuća, bez obzira ko će nas rutinski čipovati do tada (svi verovatno, tj prvi probiju led i onda ide jurnjava za lovom i vlasništvima i dirigentskim palicama raznim, šta drugo od političkih vrhuški i oligarhijskih nad-vrhuški očekivati)




Milan Novković Milan Novković 21:59 16.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Milan Novković
literatesa
...

(el tako, brkam javor i jasen - al mislim da je javor tvrdo drvo, maple, a jasen ono što ovde zovemo sycamore i lako je zapamtiti po Google superkompjuteru koji se isto zove, a i imali smo ga u prednjem dvorištu u Prigrevici kad sam bio klinac i bio sam opčinjen semenom kad pada i vrti se zbog onik krilaca).

...

Vidim sad jednu grešku što sam napravio, Sycamore je Google quantni kompjuter, ne supercomputer.

Nije toliko ni bitno pošto se svi frljaju sa tim kvantnim dostignućima koja su, uvek impresivna kad se probijaju granice, ali besmislena u hvalisanjima koliko imaju qubits entangled u grupama (Max Planc institut je mid-this year postigao record, 14 fotona, a ti recordi su još uvek uglavnom beskorisni i više dokazi raznih ideja u prvim i elementarnim eksperimentima. A, po mojoj opuštenoj proceni IBM vodi kolo, iako oni uglavnom numeju mnogo da urade od svojih stvarno genijalnih naučnika pošto na biznis vrh danas i u većini zapada ne stižu više najbolji)

Google i ostali su teška hvalisanja, vredna pažnje ipak, ali i pros moraju da paze šta se pioše pošto se radi u čistoj fikciji gde se mala ostrvca od nekoliko cubits uprežu u klasične arhitekture i nešto rade.

Tako je Google požurio da prijavi i quantum supremacy gde su rešili problem uz pomoć takvog hibrida koji je nemoguće (u razboritom vremenu) rešiti standardnim metodama, da bi ih ...

... (warning, open mind needed) Kinezi korigovali i dal izlistali algoritam gde se isti taj problem može rešiti i klasičnim metodama u razboritom vremenu.

Svi zaziremo od tih Kineza sada, naravno, al je bitno pratiti im Made in China 2025 pošto će to dobrim delom definisati svet u kom će nam čukununuci živeti, naučna dostignuća, bez obzira ko će nas rutinski čipovati do tada (svi verovatno, tj prvi probiju led i onda ide jurnjava za lovom i vlasništvima i dirigentskim palicama raznim, šta drugo od političkih vrhuški i oligarhijskih nad-vrhuški očekivati)


Eh, truba je pisati jasno i zaokruženo kam može konfuzno

Još jedan dodatak, zbog reference:

- 14 qubits je dosta, na početku B92 bloga je bilo dal 5,6,7.

- Pošto su u "real-deal" svi qubits entangled dodavanje svakog novog qubita u ove recorde je jako težak posao - postavljanje početnih stanja (zadataka) i čitanje rezultata na kraju postaje (recimno, nagađajmo) eksponencijalno teže.

- A hvalisanja se frljaju sa silnim desetinama i stotinama qubits danas, gde se samo male grupice qubits umrežavaju klasično, i niko to otvoreno ne kaže, naprotiv, lome se da to ne možeš da dokučiš kako im čitaš članke, a novinari su čista Resavska škola, samo bez razumecanja).

Za radoznale:

- Sa N klasičnih bitova može da se zapamti, u jednom trenutku, jedna od 2**N različitih vrednosti, nači jedna od 16,384 vrednosti ako imamo 14 bitova (pa tako pričamo o svetu starih Casio kalkulatora i sličnog - ne stvarno, al ok je za "poređenje";

- Qubiti mogu, and this is cute ko nije znao, istovremeno da pamte i logičnu nulu i logičku jedinicu, ... čak u raznim "proporcijama" ... i da ne zamaram svoje reči i male sive ćelijice odoh na internet po primere, i 64 bitnu arhitekturu pošto ti je verovatno takav i laptop

1. 64 bita tvog laptopa mogu da predstave, u jednom trenutku, jedno 2**64 razna stanja. Nije ni to naivno, i ako bi kroz taj prostor stanja prolazila brzinom 2,000,000,000 stanja u sekundi (Maksa ili Alse ti napisali mali program koji prosto menja vrednost lokacije) to bi trajalo (Internet primer kaže oko 400 godina ali ja sam bio baksuz pa sam bar ovaj podatak proverio i radi se o nešto preko 290).

2. Kvantna memorijska lokacija sa 64 qubita može sva ova stanja da zapamti istovremeno - tek da vidiš kolika su frljanja Googlova, D-Waveova itd po popularnim člancima)

3. Zamisli da u univerzumu imamo 10**83 atoma

4. Ovo sad po sećanju, starom, mrzi me da "računam" al redovi veličina su ok: klasično stanje univerzuma može da se zapamti sa recimo 300 qubits.

5. Iliti, ako si u mrklom mraku i na delić sekunde ti zasvetli tačkica, ne zato što ti je prso kapilar nego neka čestica cosmic-ray što je naleteo na našu zemlju kaskade je sevnula i pred tvojim okom - to ti je to.

6. Može i ovako: u svetu kvantnih kompjutera jedno crveno krvno zrnce ima više nego dovoljno materijala da zapamti klasično stanje svih atoma u univerzumu.

... pa ti vidi, da malo promovišem struku i fizike razne, pa maštanja, sad je force with the simulation argument

I ovde se uvek ponavljam, davim staro blogo-društvo koje mi čita komentare: simulation argument je u filozofiju, više-manje, uveo Šveđanin, profa filozofije u Oxfordu - trivija je da je naš stari blogo-drugar Milan Ć sa njim napisao jednu knjigu tipa kaže Vučić sutra smak sveta oni objašnjavaju kako bi to stvarno moglo da se desi - recimo ekplodira neutronska zvezda čak i ne preblizo Zemlje .. (to su one što im je kašičica materijala teška ko osrednja planina na Zemlji, npr) ...

... nice, sve u svemu (vežbam pričanje priča unucima, sutra starijem slavimo 4. rođendan koji je u stvari bio pre nekoliko dana)


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:42 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa
dal će ovaj Maskov salto mortale da ima negativan ili pozitivan efekat finansijski.

Hehe, otkad ovo nisam čula. Jel kod nas za salto mortale kažu pijan? A ne, mortus.


Šta se dešava na Twitteru, ne pratim. Jel počeo Elon dijeliti fanovima po 100 maraka? :)



Koliko ja vidim trenutno banuje levo i desno, u duhu nacistički orjentisanih trampovaca, a kolege sa te strane ideološkog sprektra mu kliču iz sveg glasa. Ne voli čovek kritiku, šta ćeš. A ni reakciju kolega nije bilo teško predvideti.

No nema veze, od kad je Maksa banovan, praćenje tvitera mi se smanjilo na 50% od početne vrednost, to jest pratim samo Tibora Jonu. Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors, pa da i ja budem prinuđen da kupujem neki od ovih altenativnih EVa u pokušaju, umesto još jednu Trojku (da ne moram da se otimam sa ženom o njen auto).





bene_geserit bene_geserit 00:48 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

bez obzira ko će nas rutinski čipovati do tada (svi verovatno, tj prvi probiju led i onda ide jurnjava za lovom i vlasništvima i dirigentskim palicama raznim, šta drugo od političkih vrhuški i oligarhijskih nad-vrhuški očekivati)

Ja ću da sačekam da Pajića čipuju, pa jedno 5-6 godina da on to testira i javi nam ovde na blogu kako je, pa mogu da razmislim.
bene_geserit bene_geserit 00:53 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.
emilia emilia 02:48 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

u duhu nacistički orjentisanih trampovaca,



bene_geserit bene_geserit 03:03 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Katastrofa, skuplja pare za kampanju tako što prodaje digitalne sličice sa svojim likom, jbga kad mu Sam Bankman-Fried nije dobacio koju desetinu il stotinu miliona, ovako čovek mora da se pati.
softelectronics_e softelectronics_e 07:14 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

srdjan.pajic
literatesa
dal će ovaj Maskov salto mortale da ima negativan ili pozitivan efekat finansijski.

Hehe, otkad ovo nisam čula. Jel kod nas za salto mortale kažu pijan? A ne, mortus.


Šta se dešava na Twitteru, ne pratim. Jel počeo Elon dijeliti fanovima po 100 maraka? :)



Koliko ja vidim trenutno banuje levo i desno, u duhu nacistički orjentisanih trampovaca, a kolege sa te strane ideološkog sprektra mu kliču iz sveg glasa. Ne voli čovek kritiku, šta ćeš. A ni reakciju kolega nije bilo teško predvideti.

No nema veze, od kad je Maksa banovan, praćenje tvitera mi se smanjilo na 50% od početne vrednost, to jest pratim samo Tibora Jonu. Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors, pa da i ja budem prinuđen da kupujem neki od ovih altenativnih EVa u pokušaju, umesto još jednu Trojku (da ne moram da se otimam sa ženom o njen auto).



A ne kao što su banovali nekada.
Jebote, pa dok su tvoji bili na vlasti u Twitteru, banovali su i predsednika.
literatesa literatesa 09:24 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Milane, poslije navratim.
literatesa literatesa 09:24 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

I Pajiću. :)
literatesa literatesa 17:29 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

6. Može i ovako: u svetu kvantnih kompjutera jedno crveno krvno zrnce ima više nego dovoljno materijala da zapamti klasično stanje svih atoma u univerzumu.

Hm. Milane, jel ti podcjenjuješ moju moć razumjevanja napisanog barem u onom dijelu moći razumjevanja koju svi imamo na različitim nivoima ili dijelu informacije koja mi je potrebna da sklopim širu sliku, bilo bi arogantno od mene reći: interesuje. :)


Kad si kod krvnog zrnceta, a blog je o sisama, kocki i ustašama, vidiš kako si lijepo uporedio. :)
literatesa literatesa 17:30 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

vidiš kako si lijepo uporedio.

Vrh. :))
literatesa literatesa 17:32 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Koliko ja vidim trenutno banuje levo i desno, u duhu nacistički orjentisanih trampovaca, a kolege sa te strane ideološkog sprektra mu kliču iz sveg glasa. Ne voli čovek kritiku, šta ćeš. A ni reakciju kolega nije bilo teško predvideti.

Elon je infantilan i prebogat, ja da sam na njegovom mjestu organizovala bih Igre gladi. :)
literatesa literatesa 17:33 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa literatesa 17:36 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

No nema veze, od kad je Maksa banovan, praćenje tvitera mi se smanjilo na 50% od početne vrednost

Zaboravih, stvarno voliš Maksu. Lijepo, drugarski. Muški nježno. :)
predatortz predatortz 18:12 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Zaboravih, stvarno voliš Maksu. Lijepo, drugarski. Muški nježno. :)


Ovo zahteva muzičku podlogu

literatesa literatesa 18:33 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Pa da, i mene obuzme neka nježnost. Emituju baršunasto. Što bi rekao Milan, u trilionima gb atomskih zrnaca univerzuma u jednoj jagodi. :))


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

bene_geserit
Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.


Pa to jedino ako twiter postane svetionik slobodne bele kukuljičarske misli, glasilo ugrožene bele većine i nezavisnih proizvođača metamfetamina marke MAGA, dok se novinari i ljudi koji zucnu nešto protiv Nj.V. Maska i Njegove Zamisli, avtamacki brišu.

Možda to i može, ali će Maska dosta da košta, pošto će normalan svet početi da zaobilazi takav svetionik.

Nego bi Maks možda mogao da proba da tviter proda Trampu, dok još nije kasno. Pa da to onda postane kao nekakav onlajn ekvivalent Koni Ajlenda gde može svašta da se vidi, i čoveka slona, i ženu sa bradom, sijamske blizance, Rudija Đulijanija, Đorđa Pitersona ako se oporavi od ludila u koje je uronio, KanYe Westa 2024, Nestorovića i dr Milu Scilu Alečković koji seru o kovidu i antivakcinaciji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:45 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa
No nema veze, od kad je Maksa banovan, praćenje tvitera mi se smanjilo na 50% od početne vrednost

Zaboravih, stvarno voliš Maksu. Lijepo, drugarski. Muški nježno. :)



Druga Maksu volim, doduše hetero, kad nam nije dato homo, jer ga, nažalost , znam dosta godina. A pratio sam ga na tviteru jer je kačio uvek dobre fazone, i trtio nemilice ove vaše radikale, dok na kraju nije najebo od istih.

Inače, ja sam davno emigrirao, i Maksu godinama nisam video niti čuo. I onda tamo neke 2006 ili 7, se prepoznamo ovde na blogu (ja sam imao drugačiji nick) po nekim detaljima i vibracijama, i tako nekako obnovimo kontakt.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:49 17.12.2022

Re: Nešto razmišljam

literatesa
i trtio nemilice ove vaše radikale

Hm, dok Tibor trti nemilice onu drugu 50% polovinu mojih radikala na Twitteru, ti im možeš popušiti pravi srpski kurac?


Ma oni mogu slobodno jedni drugima da ga dudlaju do mile volje, a ja ću samo da se cerekam iz prikrajka kad ih neko naguzi. A što si ti ljuta na Tibora, jel odvalio nešto što ti nije baš prijalo?
emilia emilia 03:08 18.12.2022

Re: Nešto razmišljam

koji seru o kovidu i antivakcinaciji.


but individual people are getting more unwell the more times they catch Covid, and the population are becoming sicker overall the more times everyone catches covid.

što više puta dobiješ covid, povećava se rizik za smrtni ishod, učestalost long-covida i nekih drugih zdravstvenih problema, nije nimalo bezazleno dobiti covid više puta.


emilia emilia 03:17 18.12.2022

Ceo svet je pozornica: Soroš & Gejts

Piše: Dejan Novačić

Kao što znamo, COVID-19 je bolest uzrokovana genetski modifikovanim koronavirusom koji su po nalogu masonske kabale stvorili Komunistička partija Kine, sionski mudraci i duboka država SAD-a. Virus su počeli da šire Džordž Soroš iz Otvorenog društva i Ren Žengfei iz Huaveja putem migrantske zajednice, odnosno 5G mreže.

Sve bi to prošlo u najboljem redu, da predsednik Tramp slučajno nije otkrio da se bolest može sprečiti pijenjem štirka i pranjem ruku posle, a ne pre jela. To je usporilo prvi talas širenje virusa.

- Šta ćemo sad? - upitao se Soroš.

- Ne znam - rekao je Ren i počešao se po glavi – da pozovemo Bila?

Bil Gejts, kome su se Soroš i Ren obratili za savet i koji je bio obrazovaniji od obojice zajedno, uskoro je smislio rešenje - čorbu od slepih miševa u obliku vakcine. Putem svoje fondacije, Gejts je vakcinu počeo da proizvodi prvo u Rusiji, a zatim i u drugim zemljama. Drugi talas kovida mogao je da počne.

Bil, Džordž i Ren raportirali su dobru vest svojim gospodarima u sedištu Federalnih rezervi u Vašingtonu i otišli u obližnji restoran "Fu Moon" da proslave priliku.

Kad su seli za sto, Gejts je protrljao ruke i veselo uzviknuo:

„Nek' se kotlić prekuvava,

Ukrčkava, nabubrava!“ .

Soroš i Ren, koji su bili manje obrazovani od Gejtsa, nisu shvatili šalu. Gejts je morao da objasni da je citirao „Makbeta“, tragediju koja nije izvedena u vreme kada je napisana, jer je upravo tada izbila epidemija kuge, već godinu dana kasnije.

Soroš je bezizražajno pogledao u Gejtsa.

- Hajde ... “ceo svet je pozornica”... sećate se?“ - Gejts se ohrabrujuće osmehnuo.

Ren se počešao po glavi.



Kotlić od slepih miševa „Tri veštice“

Sastojci

3 slepa miša srednje veličine

Pakovanje od 6 corona piva

Način pripreme

Pošto nemate ni kotlić ni šišmiše, nećete ništa ni kuvati. Umesto toga, pijte pivo i tražite odgovore na Internetu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:53 19.12.2022

Re: Nešto razmišljam

srdjan.pajic
bene_geserit
Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.


Pa to jedino ako twiter postane svetionik slobodne bele kukuljičarske misli, glasilo ugrožene bele većine i nezavisnih proizvođača metamfetamina marke MAGA, dok se novinari i ljudi koji zucnu nešto protiv Nj.V. Maska i Njegove Zamisli, avtamacki brišu.

Možda to i može, ali će Maska dosta da košta, pošto će normalan svet početi da zaobilazi takav svetionik.

Nego bi Maks možda mogao da proba da tviter proda Trampu, dok još nije kasno. Pa da to onda postane kao nekakav onlajn ekvivalent Koni Ajlenda gde može svašta da se vidi, i čoveka slona, i ženu sa bradom, sijamske blizance, Rudija Đulijanija, Đorđa Pitersona ako se oporavi od ludila u koje je uronio, KanYe Westa 2024, Nestorovića i dr Milu Scilu Alečković koji seru o kovidu i antivakcinaciji.


ha jbm ti bila sam napisala odgovor onako baš je bio moćna kombinacija ubojite misli i neoborivog argumenta al obrisa mi ovo govno..
pih..
moraćete da mi vjerujete na riječ..
šta sam tela jes da ne razumijem kako i zašto može da smeta da piše šta ko oće kad ti biraš šta ćeš da čitaš..
baš ne razumijevam..
jel ima neka opcija da ti vidiš neki random presjek il šta?
oko čega je drama?
softelectronics_e softelectronics_e 12:01 19.12.2022

Re: Nešto razmišljam

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
bene_geserit
Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.


Pa to jedino ako twiter postane svetionik slobodne bele kukuljičarske misli, glasilo ugrožene bele većine i nezavisnih proizvođača metamfetamina marke MAGA, dok se novinari i ljudi koji zucnu nešto protiv Nj.V. Maska i Njegove Zamisli, avtamacki brišu.

Možda to i može, ali će Maska dosta da košta, pošto će normalan svet početi da zaobilazi takav svetionik.

Nego bi Maks možda mogao da proba da tviter proda Trampu, dok još nije kasno. Pa da to onda postane kao nekakav onlajn ekvivalent Koni Ajlenda gde može svašta da se vidi, i čoveka slona, i ženu sa bradom, sijamske blizance, Rudija Đulijanija, Đorđa Pitersona ako se oporavi od ludila u koje je uronio, KanYe Westa 2024, Nestorovića i dr Milu Scilu Alečković koji seru o kovidu i antivakcinaciji.


ha jbm ti bila sam napisala odgovor onako baš je bio moćna kombinacija ubojite misli i neoborivog argumenta al obrisa mi ovo govno..
pih..
moraćete da mi vjerujete na riječ..
šta sam tela jes da ne razumijem kako i zašto može da smeta da piše šta ko oće kad ti biraš šta ćeš da čitaš..
baš ne razumijevam..
jel ima neka opcija da ti vidiš neki random presjek il šta?
oko čega je drama?

Kako ne razumeš?
Najefektivniji način ometanja komunikacije je sa istovrsnim signalom, po modulaciji, tj. fazi i amplitudi.
Odnosno da se prekrije što više spektralnih komponenti signala kojega želiš da ometeš.
Dakle, da pojednostavim, ukoliko želiš da nekoga 'ometaš', tada ćeš da ponavljaš tačno šta taj govori i razumljivost će biti veoma redukovana.
Dakle 2, ako želiš da razumljivost 'masa' dovedeš na što niže nivo, koristićeš efekat papagaja, odnosno, da svi ponavljaju kao Švabe trala-la-la.
Cilj je da svi blebeću jedno te isto, što po difoltu znači, da niko ne razume o čemu se radi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:52 20.12.2022

Re: Nešto razmišljam

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
bene_geserit
Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.


Pa to jedino ako twiter postane svetionik slobodne bele kukuljičarske misli, glasilo ugrožene bele većine i nezavisnih proizvođača metamfetamina marke MAGA, dok se novinari i ljudi koji zucnu nešto protiv Nj.V. Maska i Njegove Zamisli, avtamacki brišu.

Možda to i može, ali će Maska dosta da košta, pošto će normalan svet početi da zaobilazi takav svetionik.

Nego bi Maks možda mogao da proba da tviter proda Trampu, dok još nije kasno. Pa da to onda postane kao nekakav onlajn ekvivalent Koni Ajlenda gde može svašta da se vidi, i čoveka slona, i ženu sa bradom, sijamske blizance, Rudija Đulijanija, Đorđa Pitersona ako se oporavi od ludila u koje je uronio, KanYe Westa 2024, Nestorovića i dr Milu Scilu Alečković koji seru o kovidu i antivakcinaciji.


ha jbm ti bila sam napisala odgovor onako baš je bio moćna kombinacija ubojite misli i neoborivog argumenta al obrisa mi ovo govno..
pih..
moraćete da mi vjerujete na riječ..
šta sam tela jes da ne razumijem kako i zašto može da smeta da piše šta ko oće kad ti biraš šta ćeš da čitaš..
baš ne razumijevam..
jel ima neka opcija da ti vidiš neki random presjek il šta?
oko čega je drama?


Nema nikakve drame, ako mene pitaš, pa evo i ja ovde na blogu podnosim žrtvu slobodi izražavanja pa puštam i kuso i repato da mi gostuje na blogu i piše šta smatra da treba biti napisano. Možda sam malo alergičan na širenje rasističkih nacističkih stavova i iskazivanje mržnju prema komšijama (mislim, partizani, deda, bežo od ovih dražinih kolaboracionista, krv nije voda), ili kad neko organizuje i poziva ljude na državni udar, koji zamalo da uspe, srećom da je IQ ove druge strane dosta nizak pa je ono bilo donekle i smešno, minus četiri poginula čoveka, što nije bilo smešno. Da li to treba sankcionisati, u smislu preventivno delovati ili pustiti, pa posle ako im namera ne uspe apsiti i na robiju slati, ja nisam načisto. Jer eto, zbog slobode kenjanja sad fale četiri čoveka. Ne kažem da mi je jasno i čisto sve oko toga, samo budali je sve u životu jasno. Ali mislim da na mom blogu nekp uzme da poziva ljude da se organizuje neko rušenje i maltretiranje ljudi po nacionalnoj ili nekoj drugoj takvoj osnovi, ja bih to zabranio, pa nek me zovu žderač sušija.





bene_geserit bene_geserit 21:01 20.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Jer eto, zbog slobode kenjanja sad fale četiri čoveka.

Pa troje od to četvoro su ubili murjanci, tj. bili su među protestantima. Ti optužuješ ove koji su protestvovali da su krivi što ih je murja ubijala? Da oproste Đuri što ih je tukao ...

Usput jel si možda sračunao koliko je ljudi stradalo po svim onim BLM i pussy-hat protestima na kojima i sam voliš da učestvuješ zbog, jeli, tvoje slobode da se izraziš. I koliko su zgrada, radnji, automobila, policijaskih stanica spalili? Dobro pokušali su da spale i tu i tamo ponekog murjanca, ali kakve veze ima to su sve neki cis beli muškarci.
ili kad neko organizuje i poziva ljude na državni udar, koji zamalo da uspe

Jeste, vala zamalo, takoreći je uspeo.
Par hiljada budala, napujdanih od strane ubačenih FBI elemenata, koje su od oružja imali one rogove što je onaj "viking" nosio na glavi, koje su "pokušavali" da zaustave 4 murjanca (od kojih jedno žensko) da ne uđu u zgradu.
"Državni udar" tog kalibra ne bi uspeo ni u Tuvaluu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:04 20.12.2022

Re: Nešto razmišljam

Par hiljada budala, napujdanih od strane ubačenih FBI elemenata, koje su od oružja imali one rogove što je onaj "viking" nosio na glavi, koje su "pokušavali" da zaustave 4 murjanca (od kojih jedno žensko) da ne uđu u zgradu.


Eto, slažemo se u jednoj stvari, u oceni mentalnog kapaciteta tipičnih Trampovih glasača.

A napujdo ih sigurno nije imaginarni ubačeni FBI element, ili neki sličan element teorija zavere koje isti ti debili šire i u nju veruju, kao i to da su izbori bili namešteni, da svetom upravljaju ljudi gušteri, i koja još ono qonanon sranja su zastupali, nego glavom i bradom Tramp koji je, kad je video da pošteno gubi izbore kukao na sav glas "menesumepokrali na izborima", iako se sada vidi da su upravo ti njegovi poslušnici to pokušali da urade. A onda kad je plan progap, pozvao ij je na te rušilačke demonstrancije, upravo preko slobodnih medija i društvenih mreža.

Mislim, zahvaljujuć Trampu i njegovim dilejama USA je u Januaru ličila na to kako vi kukuljičari zamišljate Tuvalu i slične manje uređene državice, a zapravo je kod nas bilo verovatno gore.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:25 21.12.2022

Re: Nešto razmišljam

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
srdjan.pajic
bene_geserit
Jedino se brinem da ovo Maskovo budalesanje ne sjebe Teslu Motors

Hteo si da kažeš da ovi tvoji libtardi ne sjebu Teslu zbog toga što ih Mask iznenada nervira? Budi precizan kako se izražavaš.
Ja očekujem da će da krenu sa ovim class action tužbama za "rasizam" u Tesli pa da mu drmnu koju milijardicu kazni za početak. Uvek se da naći neki uvređeni liftboj.
Mada jbga ako unište Teslu a od toga profitiraju neke Tojote i Kie, nisu baš napravili neki posao. Ali patriotizam nikad nije bio jača strana libtardima.


Pa to jedino ako twiter postane svetionik slobodne bele kukuljičarske misli, glasilo ugrožene bele većine i nezavisnih proizvođača metamfetamina marke MAGA, dok se novinari i ljudi koji zucnu nešto protiv Nj.V. Maska i Njegove Zamisli, avtamacki brišu.

Možda to i može, ali će Maska dosta da košta, pošto će normalan svet početi da zaobilazi takav svetionik.

Nego bi Maks možda mogao da proba da tviter proda Trampu, dok još nije kasno. Pa da to onda postane kao nekakav onlajn ekvivalent Koni Ajlenda gde može svašta da se vidi, i čoveka slona, i ženu sa bradom, sijamske blizance, Rudija Đulijanija, Đorđa Pitersona ako se oporavi od ludila u koje je uronio, KanYe Westa 2024, Nestorovića i dr Milu Scilu Alečković koji seru o kovidu i antivakcinaciji.


ha jbm ti bila sam napisala odgovor onako baš je bio moćna kombinacija ubojite misli i neoborivog argumenta al obrisa mi ovo govno..
pih..
moraćete da mi vjerujete na riječ..
šta sam tela jes da ne razumijem kako i zašto može da smeta da piše šta ko oće kad ti biraš šta ćeš da čitaš..
baš ne razumijevam..
jel ima neka opcija da ti vidiš neki random presjek il šta?
oko čega je drama?


Nema nikakve drame, ako mene pitaš, pa evo i ja ovde na blogu podnosim žrtvu slobodi izražavanja pa puštam i kuso i repato da mi gostuje na blogu i piše šta smatra da treba biti napisano. Možda sam malo alergičan na širenje rasističkih nacističkih stavova i iskazivanje mržnju prema komšijama (mislim, partizani, deda, bežo od ovih dražinih kolaboracionista, krv nije voda), ili kad neko organizuje i poziva ljude na državni udar, koji zamalo da uspe, srećom da je IQ ove druge strane dosta nizak pa je ono bilo donekle i smešno, minus četiri poginula čoveka, što nije bilo smešno. Da li to treba sankcionisati, u smislu preventivno delovati ili pustiti, pa posle ako im namera ne uspe apsiti i na robiju slati, ja nisam načisto. Jer eto, zbog slobode kenjanja sad fale četiri čoveka. Ne kažem da mi je jasno i čisto sve oko toga, samo budali je sve u životu jasno. Ali mislim da na mom blogu nekp uzme da poziva ljude da se organizuje neko rušenje i maltretiranje ljudi po nacionalnoj ili nekoj drugoj takvoj osnovi, ja bih to zabranio, pa nek me zovu žderač sušija.

to da ali dal si ti to igdje na tom tviteru stvarno i vidio?
ne znam provodiš li zaista vrijeme na tvitaću, ja da, to mi je bukvalno jedini izvor informacija, pominjala već, pratim 120 naloga, nešto agencijski a nešto ljudi koji se okvirno bave ekonomijom/finansijama i tu mi je sve što trebam da znam..
neki od tih ljudi su počeli tako kao ti da padaju u zanos, kao ja napuštam ovo mjesto, ne može da se trpi, recimo tip pod imenom Tony Yates (bivši profan, centralni bankar itsl, a koji voli da čita pa mi se tako našao na listi)..
i onda gledam škk, gdje ti vidiš išta što je teško da se trpi..
ajde možda ja pratim malo ljudi..
možda se ljudi izzapraćaju uzajamno bez da vide ko je to koga su zapratili pa onda upadne svašta u taj feed..
moguće, zato pitam..
al ja baš nikad baš ništa sporno nisam vidjela i nešto sam skeptična da on jeste..
nego kao udri dramu.. baš mi to nije nimalo na nekom zadovoljavajućem intelektualnom nivou..
ajde što se mi ovde naprđujemo to je jedno..
al on je nekakav influenser i jbg meni to nije baš sasvim ok..
kome tačno bi ti i šta da braniš..
s obrzirom da zabrana i hate speech i crime instigation itd. itd. sve svakako i dalje na tviteru postoji
maksa83 maksa83 23:09 15.12.2022

Re: buahahahaha

angie01
https://twitter.com/i/status/1603164344405184515

Ko je ovaj vampir, odakle niču ovi likovi?
gvozden1 gvozden1 23:18 15.12.2022

Re: buahahahaha

maksa83
angie01
https://twitter.com/i/status/1603164344405184515

Ko je ovaj vampir, odakle niču ovi likovi?

Ne zna se ko je veći ludak ovde, ovi što pričaju ili ovi što to prenose kao vest iz Srbije.

A ni ovi što prenose sa Tvitera na blog ne zaostaju.

Žuto, tabloidno, kaljuga sa se čoveku smuči.
Al evo, Hrvatima je to vest, još dodaju vojsku i Kosovo, ihaj!

A vest je vidimo i....

Sve logično, ipak.
angie01 angie01 23:21 15.12.2022

Re: buahahahaha

Ko je ovaj vampir, odakle niču ovi likovi?


pjam nemam,...je si video onog sto je nesto halucinirao o klecenju za Tiranu,...ovo je ista takva nebuloza,..ne znam ko ih pusta da tako lupetaju.
gvozden1 gvozden1 23:22 15.12.2022

Re: buahahahaha

,..ne znam ko ih pusta da tako lupetaju.

A treba im zabraniti?

angie01 angie01 23:23 15.12.2022

Re: buahahahaha

A ni ovi što prenose sa Tvitera na blog ne zaostaju.


kako bih ti rekla, ako ni bazine stavri ne umest da razlucis, ne moras ni da se trudis da nesto muljavis, jer si onda isti kao ovaj sto lupeta "o cemu se zapravo radi".
angie01 angie01 23:24 15.12.2022

Re: buahahahaha

A treba im zabraniti?


ne znam kako ti vidis stvari, al meni je ovo blamantno.
maksa83 maksa83 23:29 15.12.2022

Re: buahahahaha

A ni ovi što prenose sa Tvitera na blog ne zaostaju.

E, polako. Tviter ti je sad luča slobodne misli.
gvozden1 gvozden1 23:32 15.12.2022

Re: buahahahaha

angie01
A ni ovi što prenose sa Tvitera na blog ne zaostaju.


kako bih ti rekla, ako ni bazine stavri ne umest da razlucis, ne moras ni da se trudis da nesto muljavis, jer si onda isti kao ovaj sto lupeta "o cemu se zapravo radi".

Vrlo sam dobro razlučio

Negde neko, kome niko ni ime ne zna, nema pojma ni na kojoj televiziji, lupeta gluposti.
Na to ima apsolutno pravo, kao i televizija koja to prenosi.

E onda dolazite na red ti i Hrvati.

Hrvati, na ne nekoj š televiji, jer to RTL ne verujem da jeste, nego na uticajnoj, prvo prenosi gluposti, drugo to pripisuje celoj Srbiji, treće izmišlja dodatak o vojsci i Kosovu, da bi pojačao efekat.

Jasno, sa ciljem da popljuju Srbiju.

A onda ti, brže bolje to prenosiš ovde kao bitnu stvar, zato što ti je ukus tabloidan, i plus, što ti je milo da pljucneš Srbiju.
angie01 angie01 23:34 15.12.2022

Re: buahahahaha

Tviter ti je sad luča slobodne misli.


baska tciter, to je platforma za razmenu info, misli, sta god, pa ima neka pravila..al brate da ti dopustis u zvanicnom mediju, koji bi trebalo da ima neku uredjivacku politiku, standarde, podleze i nekim zakonima o javnom informisanju, lupetaju ovako i blamiraju te, pa onda mogu s pravom da te zahebavaju,...pa ne znam, meni se cini da je vec davno doslo vreme, da se te stavri urede, jer ne donose nista dobro.
gvozden1 gvozden1 23:36 15.12.2022

Re: buahahahaha

maksa83
A ni ovi što prenose sa Tvitera na blog ne zaostaju.

E, polako. Tviter ti je sad luča slobodne misli.

Što se ovoga tiče, u redu je da se pojavi.

Jel debil to izgovorio, jeste.
Kraj, i treba da se pojavi.

Ali tumačenje toga, e to je bitno.

Zajebavanje debila je ok, ali Hrvati kažu da je to slika Srbije, evo i ovdašnja dama se pridružuje tome.
To je samo zla namera, i, šta god ti mislio o toj reči, čista mržnja prema Srbiji
gvozden1 gvozden1 23:37 15.12.2022

Re: buahahahaha

angie01
A treba im zabraniti?


ne znam kako ti vidis stvari, al meni je ovo blamantno.

Krši li koji zakon?
Biti blamantan nije zabranjeno.

Ali, šta ti znaš o slobodi...
maksa83 maksa83 23:42 15.12.2022

Re: buahahahaha

To je samo zla namera, i, šta god ti mislio o toj reči, čista mržnja prema Srbiji

Ne brini huči, ne mogu oni da mrze Srbiju koliko Predsednik može da je voli, sve se to izbalansira, pa još pretekne ljubavi i ostane i za gumene bombone i čokoladice sa malinom, toliko je to srce veliko.

angie01 angie01 23:42 15.12.2022

Re: buahahahaha

Hrvati, na ne nekoj š televiji, jer to RTL ne verujem da jeste, nego na uticajnoj, prvo prenosi gluposti, drugo to pripisuje celoj Srbiji, treće izmišlja dodatak o vojsci i Kosovu, da bi pojačao efekat.


pa zar nije pocelo odavde,...i ti bi da ti neko tako nalupeta kojesta, i jos je ekstremno glupo, to iskoristio i vratio lopticu.

kakve veze imam ja- ja i kazem da to treba spreciti,..prenela ja ovde ili ne, to se desilo, je l kapiras, nicim nisam doprinela da se blamaz desi, nego mislim da ne treba da se dozvoli....novinarsto i mediji, javni prostor podlezu nekim normativima i zakonima i tamo neki urednici imaju obavezu da pazie sta pustaju u etar,..nego se kod nas sve to toliko otrglo kontroli, da na kraju dodje do ovakve, ali potpuno neporebne- ne znam koja je svrha ovog lupetanja- gluposti.

a sad ti trazi do prekosutra moju krivicu, namere, sta god...eno, video ceo tviter.

tebi je ceo javni prostor tabloidan, a nisam srbiju pljucnula ja, nego ovaj moron sto je ponizava- to ti velim.
angie01 angie01 23:43 15.12.2022

Re: buahahahaha

vidla sam i to- preljepo.
pecaros pecaros 23:43 15.12.2022

Re: buahahahaha

Konačno se vidi kraj tunela!

Pronašli smo kalcijum-karbonat u Srbiji. Kao da nas je Bog pogledao. Pronađeno je i potpuno novo nalazište zlata u jednom od najsiromašnijih delova Srbije“, rekao je Vučić.
gvozden1 gvozden1 23:44 15.12.2022

Re: buahahahaha

Ne brini huči, ne mogu oni da mrze Srbiju koliko Predsednik može da je voli

Ima i njemu šta da se kaže, ne sekiraj se.

Ali sad postaviše ove Hrvate, pa zato ja o njima i postavljačici.

angie01 angie01 23:46 15.12.2022

Re: buahahahaha

Krši li koji zakon?

pazi- sigurno, jer klevece, lazno optuzuje i to drzavu.


Biti blamantan nije zabranjeno.


pa nije dobro za tvoju drzavu.


Ali, šta ti znaš o slobodi...


nije sloboda govora da lupas glposti, pa jos u ovim okvirima i kontekstu.

...uvek se osecam cudno, kada ti ozbiljno odgovaram.
gvozden1 gvozden1 23:48 15.12.2022

Re: buahahahaha

ja i kazem da to treba spreciti,.

Kako, cenzurom?

I šta je počelo odavde?
Neko nalupao nekih gluposti, i Hrvati jedva dočekali da to pripišu Srbiji.
Ne zasmeta ti što su izmislili za vojsku i Kosovo?
Pa naravno da ne, Hrvati su to, kod njih ti ništa ne smeta.

angie01 angie01 23:49 15.12.2022

Re: buahahahaha

i postavljačici.




cekaj, za mene ne vazi sloboda govora, samo za tebe , kada kacis one kalabice i dok curi mast iz gibe,...sve ostalo je zlo i naopako.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana