Gradjanske inicijative

SRPSKI RULET!

Filip Mladenović RSS / 15.12.2022. u 01:39

U ime svih maloletnih zavisnika od kockanja, u ime svih sluđenih i prezaduženih roditelja tih "navučenih" klinaca, u ime normalnosti, u ime građanskog nemirenja sa mafijašenjem u sve brojnijim sferama javnog i privatnog života u Srbiji, u ime društveno odgovornog poslovanja... uputio sam aktuelnom ministru finansija, Upravi za igre na sreću pri Ministarstvu finansija, kao i Udruženju priređivača igara na sreću (UPIS) sledeću INICIJATIVU:

Poštovani,

Predlažem sledeće 2 (dve) veoma važne izmene Zakona o igrama na sreću:

1. Uvođenje donje starosne granice od navršene 21 godine za mogućnost učestvovanja u igrama na sreću na teritoriji cele Republike Srbije.

2. Uvođenje Registra isključenih osoba, koji će sastaviti Ministarstvo finansija, tj. Uprava za igre na sreću.

Radi se o popisu osoba kojima se zabranjuje ulazak u prostore gde se priređuju igre na sreću i učestvovanje u igrama na sreću na bilo kojoj platformi.

U tom registru nalaziće se svi članovi domaćinstava koja su korisnici socijalne pomoći, osobe kojima je utvrđena dijagnoza patološka zavisnost od kockanja, redovni studenti na državnim ili privatnim univerzitetima kojima je dodeljena stipendija, osobe protiv kojih se vodi kazneni postupak zbog neplaćanja alimentacije, kao i oni kojima je sud izrekao zabranu učestvovanja u igrama na sreću.

Nadležne državne institucije redovno će dopunjavati popis sa imenima tih osoba. Zaposleni kod priređivača će od svakog igrača tražiti lični dokument i proveravati da li su na popisu osoba, kojima je zabranjeno učestvovanje u igrama na sreću na celoj teritoriji Republike Srbije.

Takodje, predlažem i znatno povećanje broja terenskih inspektora Uprave za igre na sreću, na isti način kao što je sredinom decembra 2022. najavljeno povećanje broja budžetskih inspektora, sa 15 na 61.

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (579)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 22:37 19.12.2022

Re: buahahahaha

Ako se dobro sećam, a biće da da, kad je bio selektor, momka, muslimana i Pazara valjda, je odstranio iz reprezentacije Srbije jer dečko nije znao reči srpske himne.

Ne znam za ovo.

Dozvolićeš mi da ne odgovorim jer sam se našla u čudu. :)
gvozden1 gvozden1 22:51 19.12.2022

Re: buahahahaha

Šta mu ti zamjeriš? Previše srpstva

Pa sad.....????

Može li se previše biti na strani svoje nacije?
Ne, naravno.

Ali može li se preći granica posle koje sve postaje kontraproduktivno?
To da.

Ni ja ne pratim baš fudbal, ne znam ni kako se zove taj momak (a i da guglam o fudbalu me mrzi) ali se sećam te situacije, polemisalo se da li momak neće da peva srpsku himnu, ili ne zna reči.

Čak mu se otac pojavljivao u medijima i objašnjavao da nije u pitanju bojkot nego prosto ne zna tekst.

To je prešlo granicu, i od patriotizma postalo banalno srbovanje.


Možda se jave ovi poznavaoci koji sve fudbalske detalje, od Kosova pa sve na ovamo, znaju da potvrde i kažu o kome se radilo.
literatesa literatesa 23:01 19.12.2022

Re: buahahahaha

Čak mu se otac pojavljivao u medijima i objašnjavao da nije u pitanju bojkot nego prosto ne zna tekst.

To je prešlo granicu, i od patriotizma postalo banalno srbovanje.

Stvarno ne znam šta da mislim o ovome.

Interesuje me više šta vi iz Srbije mislite o tome. Ali tu se čovjek mora ograditi od srbovanja jednako kao i od činjenice da neko ne zna himnu države u kojoj živi (i da se isključe insinuacije da li želi znati?), meni je to nekako u znaku jednakosti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:16 19.12.2022

Re: buahahahaha

(I ovo gore za Dragoševca, ma mislila sam da je nešto o Mirjani Marković nevezano za kokoš jer on kaže da taj neko nije bio njen predavač, koga bre boli kurac za njeno obrazovanje u Beogradu u Jugoslaviji koju su joj mrtvi Srbi napravili)

ma jeste o mm jer je ona izdejstvovala pravljenje te katedre i sprovela preko njenog pulena - da mu ne pominjem ime, izguglah bezveze da je pre 10 dana umro..

(naravno uz punu podrsku resornog ministra - poreklom pajz' sad... iz laktasa - da da, onog sto je osnovao fakultet da bi na njemu diplomirao (i sta je sad jedna mala katedrica u odnosu na fakultet... e sad femi to naravno da ne smeta, jer da nije njih ni 'diplomice' ne bi bilo)...

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:22 19.12.2022

Re: buahahahaha

Ni ja ne pratim baš fudbal, ne znam ni kako se zove taj momak (a i da guglam o fudbalu me mrzi) ali se sećam te situacije, polemisalo se da li momak neće da peva srpsku himnu, ili ne zna reči.


adem ljajic. da bude biser veci, stric mu je rasim, veciti ministar.
gvozden1 gvozden1 23:24 19.12.2022

Re: buahahahaha

šta vi iz Srbije mislite o tome.

To ne znam :)
Ima nas raznih u Srbiji.
Ja mislim da je to preterivanje, besmisleno.

Rekoh, momak hoće da igra za svoju Srbiju, zar to nije dokaz njegovog patriotizma?

Mogao je sto razloga da izmisli da eskivira, poput Jokića.

On nije, Srbija ga pozvala, on se odazvao.

A tekst srpske himne, mnogi ga ne znaju, na žalost, tako da sasvim uverljivo zvuči objašnjenje da nije bojkot u pitanju.

A i samo pojavljivanje oca govori o iskrenosti, mogao je svom sinu da kaže, ma teraj te Srbe u pm, ko ih jebe, neka im igra neko drugi.

Ali ne, išao čovek i pravdao se.

gvozden1 gvozden1 23:24 19.12.2022

Re: buahahahaha

dogodinedragosevac
Ni ja ne pratim baš fudbal, ne znam ni kako se zove taj momak (a i da guglam o fudbalu me mrzi) ali se sećam te situacije, polemisalo se da li momak neće da peva srpsku himnu, ili ne zna reči.


adem ljajic. da bude biser veci, stric mu je rasim, veciti ministar.

Eto.
Znači dobro se sećam.
literatesa literatesa 23:29 19.12.2022

Re: buahahahaha

(naravno uz punu podrsku resornog ministra - poreklom pajz' sad... iz laktasa - da da, onog sto je osnovao fakultet da bi na njemu diplomirao

E, nemoj sad da uvodiš nove likove. MM i neki Dodikov pajtaš, pa to je borba Titana.

Dragoševac, nije ni smiješno, al ja ću staviti smajli da ne pomisliš da te mrzim. :)
literatesa literatesa 23:33 19.12.2022

Re: buahahahaha

Mogao je sto razloga da izmisli da eskivira, poput Jokića.

Aha. :)

Rekoh, momak hoće da igra za svoju Srbiju, zar to nije dokaz njegovog patriotizma?

U sportu patriotizam se poredi sa ratovima, jel kažu da srce ostavljaju na terenu? I strani igrač izgara kao i domaći.

Vjerovatno da je Mihajlović prenaglio, ali ne mislim da je tome uzrok samo njegovo srbovanje. U sportu važe druga pravila. U fudbalu posebno.
gvozden1 gvozden1 23:39 19.12.2022

Re: buahahahaha

gvozden1
dogodinedragosevac
Ni ja ne pratim baš fudbal, ne znam ni kako se zove taj momak (a i da guglam o fudbalu me mrzi) ali se sećam te situacije, polemisalo se da li momak neće da peva srpsku himnu, ili ne zna reči.


adem ljajic. da bude biser veci, stric mu je rasim, veciti ministar.

Eto.
Znači dobro se sećam.


A ni hvala ne rekoh, važno je da sam ja dobio potvrdu, za drugo ne baš briga:))

Hvala.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:56 19.12.2022

Re: buahahahaha

literatesa
(naravno uz punu podrsku resornog ministra - poreklom pajz' sad... iz laktasa - da da, onog sto je osnovao fakultet da bi na njemu diplomirao

E, nemoj sad da uvodiš nove likove. MM i neki Dodikov pajtaš, pa to je borba Titana.

Dragoševac, nije ni smiješno, al ja ću staviti smajli da ne pomisliš da te mrzim. :)


mm je naravno mirjana markovic - mislio sam da je ocigledno, a resorni ministar je jovo todorovic. nema veze sa dodikom, devedestih je bio ministar (ali fakultet osnovao daleko pre toga).
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:58 19.12.2022

Re: buahahahaha

Hvala.


shmoo shmoo 00:42 20.12.2022

Re: buahahahaha

literatesa
Другом ти то... Мојне мени. Погрешна сам ти ја мета за ту чупри.

Pravi si ti Belmondo. :))



Да. Носоња.

Ал' дебели носоња, не мршавко.

Дођем му као нека српска варијанта Белмонда. (Модел, види га каки је деб'о, бабо га његов...)

Или српска варијанта Касела, небитно.

Касел се појављује три пута у инсертима из различитих филмова у том клипу о француској кинематографији који сам окачио.

Први инсерт, пољубац са Моником Белучи, из филма Неповратно (Irréversible)

Други инсерт у којем онај лик држи уперену утоку у Касела у оделу са кАраватом док седе један преко пута другог за столом и види се и неки трећи лик не знам из ког је филма. Не препознајем.

Трећи инсерт, црно-бели, где Касел у огледалу у купатилу имитира Де Нира из Таксисте (Ар ју токин ту ми) јесте из филма Мржња Матје Касовица.







А и Касовиц ти је носоња такође... Кажем ти, сви Французи су носоње. Гими д кеш!!!







shmoo shmoo 01:24 20.12.2022

Re: buahahahaha

dogodinedragosevac
Ni ja ne pratim baš fudbal, ne znam ni kako se zove taj momak (a i da guglam o fudbalu me mrzi) ali se sećam te situacije, polemisalo se da li momak neće da peva srpsku himnu, ili ne zna reči.


adem ljajic. da bude biser veci, stric mu je rasim, veciti ministar.



Расим Љајић у управи Партизана, Расим Љајић одлази из Партизана, Расим Љајић опет у управи Партизана, па одлази, па се враћа,...

Управа Партизана Расиму дође исто к'о Влада Србије и место неког министра.

А за то време Партизан пуца сваку текму од Новог Пазара док нам је Турска највећи пријатељ, већи него Орбанова Мађарска (ФК ТСЦ, Бачка Топола).


shmoo shmoo 02:22 20.12.2022

Re: buahahahaha

literatesa
Čak mu se otac pojavljivao u medijima i objašnjavao da nije u pitanju bojkot nego prosto ne zna tekst.

To je prešlo granicu, i od patriotizma postalo banalno srbovanje.

Stvarno ne znam šta da mislim o ovome.

Interesuje me više šta vi iz Srbije mislite o tome. Ali tu se čovjek mora ograditi od srbovanja jednako kao i od činjenice da neko ne zna himnu države u kojoj živi (i da se isključe insinuacije da li želi znati?), meni je to nekako u znaku jednakosti.



Гледај овако... Причате о нечему што се догодило пре 10 година па ме и не чуди што је од свега што се тада догодило са певањем химне док је селектор био Синиша Михајловић остало у памћењу само тек понешто и то баш оно што није суштина приче, али је сензационалистички таблоидно представљано пре 10 година.

'Ајмо из почетка...

Михајловић је био селектор репрезентације Србије од маја 2012. до новембра 2013.

Одмах пошто га је ФСС поставио на место селектора, Михајловић је од играча захтевао да потпишу Споразум о понашању у оквиру којег се налазио и део о певању химне Србије. Претпостављам да је то био саставни део Михајловићеве идеје како ту екипу дићи и од ње направити тим после онога што су мајмуни из Фудбалског савеза Србије урадили после светског првенства у Јужној Африци када су отерали Радомира Антића који нас је и одвео на то светско првенство у Јужној Африци.

После Антића селектор је био Пижон Петровић непуних годину и по дана и в.д селектора је био Радомир Ћурчић отприлике исто толико времена. Током тог периода нисмо успели да се пласирамо у завршницу европског првенства 2012. јербо смо губили чак и од једне Естоније са 0:3.

Екипа у распаду. Међуљудски односи унутар екипе очајни.

(Цитирао сам ономад Станислава Кaрасија, сећаш се? Када су почела медијска просеравања сада у Катару ко је фирцао чију жену у репрезентацији Србије...Зашто ни на једно светско првенство не одемо без афера, пита Карасија новинар. А Караси који у том тренутку има 72 године каже:"Лоши смо људи." )

Потребан је био неко ко ће бити ауторитет тим играчима. И то ауторитет из поштовања јер је тешко било наћи таквог неког после Радомира Антића.

Михајловићева идеја са тим Споразумом о понашању који морају да потпишу сви тадашњи репрезентативци је била сасвим разумљива у тој ситуацији. А сви смо се тада чудили да Миха уопште и прихвата позив да буде селектор таквог националног тима где појединачни интереси кроз менаџере типа Фадиља Рамаданија у спрези са домаћим башибозуком и шибицарима воде главну реч.

(Адем Љајић је и тада био, а и данас је уговорно везан за менаџерску агенцију LIAN SPORTS Фадиља Рамаданија - ЛИНК Као уосталом и још неки играчи, чак и неки од ових који су играли у Катару.)

И онда у таквој ситуацији Адем Љајић који је потписао тај споразум о понашању као и сви остали одбије да пева химну. ОДБИЈЕ, не да није знао речи, него ОДБИЈЕ.

Шта је онда Михајловићу преостало?

И ја бих исто урадио да сам био на Михином месту. И ти би исто урадила.

Како се прави екипа? Колектив? (А то је неопходно у фудбалу.) Тако што ће се некима, појединима, гледати кроз прсте када нарушавају јединство колектива јер су они, боже мој, размажене фудбалске звездице? Какав ће онда Михајловић бити ауторитет тим играчима које треба да води ако буде имао двоструке аршине према играчима?

Fudbaler Adem Ljajić je odstranjen je iz reprezentacije Srbije, jer je, kako se navodi u saopštenju FSS prekršio Sporazum o ponašanju koji je, kao i svi ostali fudbaleri, potpisao po dolasku Mihajlovića na klupu reprezentacije i na meču protiv Španije nije pevao himnu "Bože pravde".



Стриц Расим и Адемов отац (мудри људи) су покушали после да некако исправе тај гаф свог тада младог (у том тренутку 23-24 године) и хировитог сина и синовца, али...

Дубоко верујем да би Миха из те репрезентације избацио и било кога другог, без обзира да ли је муслиман или православни или католик, да је одбио да уради оно на шта се обавезао тим потписом на споразуму о понашању.

А Адем Љајић јесте тада био хировит дечкић (не знам да ли се сада променио).

Неколико пута сам видео такво његово понашање када сам се затекао на летњим припремама Партизана док је он носио њихов дрес. Сећам се како га је старији брат Моце Вукотића (један од тренера Партизана) на тераси хотела Оморика на Тари током летњих припрема грдио и натерао га да проспе флашу кока коле док је седео увече на тераси зато што је мали већ тада онако безобразно, иако има само 17 година и већ је у првом тиму Партизана, прекршио строга правила о исхрани која су свим играчима била унапред прописана. Уобичајна ствар; кој' ће им мој кока кола ако су профи спортисти. Забрањена конзумација. (Сећам се шта је мени говорио мој тренер за чоколаду:"Шта ће ти то? То само поједеш и исереш, нема никакве користи. Боље поједи јабуку уместо тога." )

И та правила на тим припремама на Тари тада су поштовали и играчи дупло старији од Адема Љајића, а клинац се курчио. Глуматао неку велику звезду фудбала. А није имао ни 18 година.

Јесте хировит.

Мали је добар фудбалер. Не нешто вансеријски, али сасвим пристојан. И није неко без кога се не може. (Таквих у фудбалу нема... Може се и без Месија, Мбапеа,... Нико није незаменљив.) Био је Адем некада добар, после тога више није. Остао је вечито на ономе "велики таленат и будућа нада", али никада није мрднуо даље од тога.

Велика лова му је ударила у главу, а менаџери помутили памет превише рано, у младим годинама.

Као и многим нашим клинцима талентованим за фудбал уосталом. Та прича се много пута понављала у последњих 30 година код многих фудбалера из Србије.

Адем Љајић после тог одбијања да пева химну уопште није био за вјеки вјеков прецртан из репрезентације чији је члан био и на светском првенству у Русији 2018. године.

Данас Адем има 31 годину. Од 2018. је играо у турској за Бешикташ, прво на позајмицу из италијанског Торина, а онда га је Бешикташ откупио од Торина 2019. за 6,5 милиона евра. Летос, у јулу, Адему Љајићу је истекао уговор, а турски клуб није хтео да га обнавља па је сад Љајић тзв. слободан играч, без клуба. Шушкало се летос да Партизан намерава да га врати код себе, али за сада од те приче нема ништа. Вероватно је Љајић зацепио са премијама и примањима да би потписао за неког од ове наше сиротиње од клубова из Србије.

Тако да...

Та прича о Синиши Михајловићу и Адему Љајићу који одбија да пева "Боже правде" у суштини уопште нема тај верско-национални емотивни набој какав су јој 2012. године придали медији у рукама оних који једва чекају такве прилике да изазивају нове поделе и мржње у овој ионако и превише поделама растрзаној земљи и друштву.

Ето, то ти је оно шта ја мислим о томе.

literatesa literatesa 05:53 20.12.2022

Re: buahahahaha

Причате о нечему што се догодило пре 10 година па ме и не чуди што је од свега што се тада догодило са певањем химне док је селектор био Синиша Михајловић остало у памћењу само тек понешто и то баш оно што није суштина приче, али је сензационалистички таблоидно представљано пре 10 година.

Prvo sam zamislila utakmicu, intoniraju himnu, neki dečko ne zna, Mihajlović mu kaže da ide na klupu. I to stvarno zvuči grubo (iako i dalje po osjećaju mislim da među fudbalerima važe pravila koja su svugdje u svijetu bliža desno nego lijevo ili centru, pa eno i Hrvatima podvige pripisuju Domovinskom ratu). Drugo, nisam znala da je uopšte bio selektor.


Taso, čestiti komentar.
literatesa literatesa 05:58 20.12.2022

Re: buahahahaha

Npr Elon i Erdogan, sreli se u finalu. :)



literatesa literatesa 06:00 20.12.2022

Re: buahahahaha

Meni se čini da je Elon samo od ovog značajno prijateljskog stiska ruke naučio tursku himnu. :))
shmoo shmoo 10:38 20.12.2022

Re: buahahahaha

literatesa

Prvo sam zamislila utakmicu, intoniraju himnu, neki dečko ne zna, Mihajlović mu kaže da ide na klupu. I to stvarno zvuči grubo



Када је тада млађахни од двадесетак година Александар Шапић у полуфиналу једног такмичења против Хрвата у ватерполу у последњем нападу контри коју смо имали за победу био себичан (јер је био сујетан исто колико је то и данас), продао лопту и тако Хрватима омогућио да нам дају гол и да нас оставе у борби за треће место уместо финала, Никола Стаменић, један од највећих ватерполо ауторитета у нас свих времена је одмах Шапића позвао до ивице базена и док је овај још био у води завалио му такву шамарчину да је овоме сигурно звонило данима у ушима.

Зашто?

Па нису, мали, твоји интереси испред интереса екипе.

Тако се васпитавају сви спортисти у екипним спортовима.

Кажем ти, није да Љајић НЕ ЗНА, него НЕЋЕ. Љајић је почео ту утакмицу са Шпанијом. Пријатељска у гостима. Изгубили смо 0:2. Љајић је играо до 76. минута када је замењен.

Михајловић тада тек постао селектор репрезентације. Човек имао већ име и знање, а дошао у Србију и упиње се да направи нешто ни од чега у тој фудбалској екипи за шта су били заслужни ови из Фудбалског савеза Србије тиме што су отерали Антића као пса због својих ситношићарџијских интереса у спрези са менаџерима криминалцима.

После су ови из ФСС то исто поновили и са Муслином пред светско првенство у Русији и уместо њега довели Кокезиног СНС послушника Крстајића.

Ни Антић ни Михајловић ни Муслин нису уопште имали било какве потребе да се прихватају места селектора фудбалске репрезентације Србије у таквим условима у нашем фудбалу где ти менаџери криминалци попут Фаљија Рамаданија и осталих месинџер бојз оног Пинија Захавија из Британије (Pini – gospodar srpskog fudbala rođen na Ostrvu - ЛИНК) издиктирају имена 11 играча који почињу утакмицу, а ти мораш да ћутиш и да их слушаш.

Сва тројица су били велика фудбалска имена у том тренутку и имали успешне каријере у иностранству као тренери. Али су дошли због Србије и њеног фудбала јер им је вероватно било мука, као и свима нама који волимо тај јебени фудбал, да гледају како нас криминалци понижавају и уништавају.

(Исто је и са Пиксијем данас. И он је због тога дошао. Срећом, ови из ФСС су схватили да не могу да раде тако како су радили са овом тројицом горе поменутих, а и други неки људи воде тај Савез. Али Терзић из Звезде и та Вучићева екипа фудбалских криминалаца се упиње из све снаге да поврати свој утицај у ФСС. Видећемо ко ће надјачати.)

Дакле, Миха као велико фудбалско име долази да води репрезенатцију само због Србије. Без неких других приземних шибицарских мотива.

И онда му један клинац од 24 године, размажена фудбалска звездица коју је Партизан продао у Италију са његових 19 година за 6 милиона евра и који је те 2012. вредео 12 милиона евра на фудбалском тржишту док су га међусобно размењивали италијански клубови, на самом почетку посла у репрезентацији Србије руши ауторитет.

Михајловић је у том тренутку човек који је својим тренерским радом у Италији већ вратио Катанију, Болоњу и Фјорентину из мртвих у италијанском фудбалу.

Дакле, тренерски ауторитет.

Моја прва реакција на вест да је Љајић одбио да пева химну била је:"Дај бре, мали, јеби се! Шта се просераваш, шта глуматаш велику фудбалску звезду!"

(Ништа Срби, муслимани, ово, оно... Него баш то. Шта бре, мали глуматаш и једеш говна!)

Адем Љајић је био хировит момак и размажена фудбалска звездица. И свакако не неко без кога фудбалска репрезентација Србије у том тренутку није могла. Уосталом, таквих у фудбалу нема. (Као ни у осталим екипним спортовима.) Може се и без Месија, Мбапеа, Пелеа,... Ако се мора.

И Швабе су без пардона из своје репрезентације пре 4 године удаљиле Месута Езила, Турчина рођеног у Немачкој, који је одбио да пева "Дојчланд, Дојчланд ибер алес" пред почетак неке утакмице.

А тада тридесетогодишњи Езил је могао још много да им користи и да буде користан чак и на овом управо завршеном светском првенству јер Швабе немају тако квалитетног играча на том месту у екипи. (Брант и Хаверц немају тај квалитет за репрезентацију, а Мусиала треба да порасте, тек му је 19 година.)

Али нема изузетака ни за кога. Хоћеш да нарушаваш колективни дух екипе и да квариш атмосферу својим хировима?

Не можеш да играш.

Пунктум.

mislim da među fudbalerima važe pravila koja su svugdje u svijetu bliža desno nego lijevo ili centru, pa eno i Hrvatima podvige pripisuju Domovinskom ratu).



Исто као и у војсци. И у манастиру.

Док смо боравили у Хиландару, на моје просеравање о неким правилима живота у манастиру (по типику Светог саве, јбт, из 13. века! а ја нашао да једем говна, да се просеравам), мој старији другар ми рекао:

"Па нема ти овде демократије... То тражи тамо, у Београду. Овде та правила не важе иначе би Хиландар одавно нестао, а братија се расула по белом свету. Овде се, за разлику од Београда и Србије, зна ко шта ради и за шта је ко задужен и за шта је одговоран. А ако ту тражиш некаква своја људска права, онда немој ни да долазиш у манастир."

Е, тако ти је то било и са Адемом Љајићем који одбија да пева химну док игра за репрезентацију Србије.



Зашто сам ја против позивања Јокића да игра за репрезентацију Србије у кошарци ма колико год био велико име и велика звезда НБА?

Зато што дечко увек, али сваки пут, своје личне интересе (или хирове попут Љајића) ставља испред интереса екипе.

Такви онда нису ни потребни екипи.

Извадиш из корпе трулу јабуку да не би потрулиле и остале јабуке у тој корпи. Тако то мора ако хоћеш да имаш екипу са добром атмосфером и у свлачионици и на тренигу и на утакмицама.


(Психологија спорта - Др Бранко Покрајац - ЛИНК)


Људи се тиме баве исувише дуго и врло озбиљно да би један клинац од 24 године, Адем Љајић, уз хорско асистирање инструментализованих медија у Србији тек тако то рушио.

Drugo, nisam znala da je uopšte bio selektor.


Ето, сада знаш... А запало му је да буде селктор у врло тешком тренутку. Репрезентација са светског првнства у Јужној Африци 2010. практично се распадала, многи старији играчи одлазили,... Ови који су остали у репрезентацији међусобно не говоре јер... Рече лепо Станислав Караси (мој комшија са Брда са којим сам често седео и гледао овај наш Чукарички, иначе рођен у оним некадашњим сиротињским кућицама у Радничкој улици на Чукарици):


Loši smo ljudi. Svako gleda svoj interes i ne zanima nas da li ćemo sutra ostaviti nešto iza sebe.



Требало је онда Михајловић да направи од таковг скупа фудбалера екипу, да направи нешто ни из чега у том тренутку, па да та екипа почне да личи на екипу на самом терену јер се једино то са терена после броји и рачуна.


Taso, čestiti komentar.


Хвала.

softelectronics_e softelectronics_e 11:13 20.12.2022

Re: buahahahaha

shmoo

...

После су ови из ФСС то исто поновили и са Муслином пред светско првенство у Русији и уместо њега довели Кокезиног СНС послушника Крстајића.
...

Nema to, kada ga Shmuu sašije, tu trava ne raste.
Ima da se namučim dok izbacim ostalo i ostavim jednu rečenicu.
Eeee, da.
Muslin je, iako nisam zvezdaš, bio jedan od igrača koje sam najviše cenio.
Svi su mogli da se zajebavaju i pederišu, te foliraju - i nikom ništa.
Ali!
Ako podbaci Muslin, ta se utakmica gubi.
U sadašnje vreme bi bio jedan od najplaćenijih veznih igrača na svetu.
Slična priča važi i za Jugovića.
shmoo shmoo 11:21 20.12.2022

Re: buahahahaha

softelectronics_e

Muslin je, iako nisam zvezdaš, bio jedan od igrača koje sam najviše cenio.



Тзв. користан вишенаменски играч.

(У Партизану у то време то је за мене био Трифуновић и поштовао сам га због тога иако нисам партизановац.)

Такве тренери највише воле.

Звездаши су Муслину због те чињенице опростили чак и ону пречку против Борусије у Менхенгладбаху у последњим тренуцима утакмице када смо изгубили пехар у финалу Купа УЕФА 1979. године.

Па шта мислиш, зашто ја стално тврдим да је за мене најбољи играч овог управо завршеног светског првенства у Катару онај Мароканац Амрабат?



Slična priča važi i za Jugovića.


Да, слажем се.

Ја сам још у оно време Звездиног Барија 1991. стално тврдио да је лако Просинечком и Савићевићу да играју када иза својих леђа на терену имају Југовића и Стошића.

literatesa literatesa 12:13 20.12.2022

Re: buahahahaha

Кажем ти, није да Љајић НЕ ЗНА, него НЕЋЕ.

Prvo sam taj scenario zamislila radi Gvozdenovog komentara, vidiš da se nešto suši-popišmanio. I jutros tek shvatim šta se desi sinoć iz vedra srbska neba nad Šumadijom :), šta zamjera Mihajloviću? Šta, zamjeri mu nakon srbovanja sahranu u Rimu? Ni manje ni više.


Nije Gvozdene tebi do srbske himne u fudbalu nego prave Srbe i patriote ne sahranjuju kraj zidina vatikanskih? :)


Čovječe, čovječe, koje su to dimenzije ljudske misli. Ajde uđi im u trag. :)


Ima ona izreka,
Odakle ti je žena, odatle si ti.

Uzeli ga Talijani pod svoje, sebi, štaš. :)



Taso, stvarno je nepravda da ti jedan pismen srpski Belmondo :) ostaneš bez autorske dok ova previše gracka šUša nepismeno leprša po stožeru deluzija.


Moderacijo, mene banujte i vratite Tasi autorsku.
softelectronics_e softelectronics_e 12:53 20.12.2022

Re: buahahahaha

shmoo

...

Па шта мислиш, зашто ја стално тврдим да је за мене најбољи играч овог управо завршеног светског првенства у Катару онај Мароканац Амрабат?

...

Da.
Ambrabat je na celom prvenstvu ostalim igračima držao pokaznu vežbu kako treba da igra zadnji vezni igrač, verovatno, najvažniji igrač u današnjem fudbalu.
Jer - jebeš greške napadača.
Ambrabat je svojom igrom sebi podigao vrednost barem 4 puta, ne morajući da zavisi ni od kakvog menadžera.
shmoo shmoo 13:25 20.12.2022

Re: buahahahaha

literatesa

vidiš da se nešto suši-popišmanio.




šta se desi sinoć iz vedra srbska neba nad Šumadijom :)




Nije Gvozdene tebi do srbske himne u fudbalu nego prave Srbe i patriote ne sahranjuju kraj zidina vatikanskih? :)





Moderacijo, mene banujte i vratite Tasi autorsku.





Шта си то јутрос ставила себи у кафу?

Изнимно си од сабајле духовита, баш си ме слатко насмејала.


Uzeli ga Talijani pod svoje, sebi, štaš. :)



Прецизније речено, само једна Талијанка је у питању.

Шта'ш.

И деда ујку моје жене, Србина, православног, сахранили смо на сефардском гробљу у Београду поред његове вољене жене Јеврејке. Наравно, и са рабином јер другачије не може и са православним свештеником.

То је била деда ујкина жеља.

И мени је то сасвим у реду.

Ко смо па ми да бисмо се мешали у тако лепе и узвишене ствари између двоје људи који су провели своје животе заједно?

Кога онда уопште и брига у томе ко је које вероисповести.

Треба само онда заћутати пред таквом, по мени, најлепшом и најузишенијом ствари због које једино сви ми и живимо и коју тражимо док је не нађемо што нам је заједничко за све нас колико нас има, 8 милијарди на овој планети, без обзира на националност, вероисповест, боју коже,...

literatesa literatesa 14:41 20.12.2022

Re: buahahahaha

Изнимно си од сабајле духовита, баш си ме слатко насмејала.

:))
gvozden1 gvozden1 15:20 20.12.2022

Re: buahahahaha


Čovječe, čovječe, koje su to dimenzije ljudske misli. Ajde uđi im u trag

Gde mala uđe - ušla je.

Nije Gvozdene tebi do srbske himne u fudbalu nego prave Srbe i patriote ne sahranjuju kraj zidina vatikanskih? :)

Ajd ako te ne mrzi i ubuduće da me ispravljaš, kad ja nešto napišem, ti mi kaži šta ja mislim.
literatesa literatesa 19:26 20.12.2022

Re: buahahahaha

Ajd ako te ne mrzi i ubuduće da me ispravljaš, kad ja nešto napišem, ti mi kaži šta ja mislim.

Je li tebi Tasa dao odgovor na pitanje koji si poslao na moju pogrešnu adresu?
literatesa literatesa 19:27 20.12.2022

Re: buahahahaha

Za to vrijeme, u Italiji mora im se priznati ne sitničare.



gvozden1 gvozden1 21:06 20.12.2022

Re: buahahahaha

Je li tebi Tasa dao odgovor na pitanje koji si poslao na moju pogrešnu adresu?

Polako, ne prenagljuj, još uvek možemo normalno da pričamo, ali opasno si se približila granici koju često pređeš.

Dakle, nikoga ništa nisam pitao, ni Tasu ni tebe.
Izneo sam svoj stav o Mihajlovićevom postupku koji ne odobravam.
Imajuću u vidu njegov nekakav odnos sa Arkanom, za koji ne znam detalje, ali Arkan je Arkan, taj postupak prema Ljajiću se sasvim lako može uklopiti u "srpski patriotizam" koji mi se podjednako gadi kao i srbofobija tipa Endži.

Ne može to Tasa da promeni ni sa triput dužim komentarima.

A njegova odluka da se sahrani ili i da pređe u katoličku veru, je njegova privatna stvar, na to ima apsolutnu slobodu, i svako ko mu to zamera je iz one, Arkanove, grupe patriota, a što je karikatura srpskog patriotizma, zapravo je antipatriotizam.

Ljudi su slobodna bića, treba da budu, i svaka odluka koja se samo njih tiče je odluka na koju imaju pravo.
Pa i kad se o izboru vere i nacije, radi.

Sasvim je u redu ako neko prestane da se izjašnjava kao Srbin, pravoslavac, hrišćanin, šta god, i pređe u nešto drugo, ako pri tom ne pljuje na srpstvo, hrišćanstvo...

Prelaskom u katoličanstvo, ako je prešao, on ništa ružno nije učinio ni srpskoj državi ni srpskoj naciji, i ne postoji ni jedan jedini razlog da mu iko zamera.

Ali arkanovsko srbovanje itekako šteti srpskoj naciji, i to mu se može i mora zamerati.



literatesa literatesa 21:29 20.12.2022

Re: buahahahaha

Dobro, artikuliši sa sobom i potpomogni razmišljanja Tasinim komentarima, ne bukvalno rekao Taso crno i ti znaš da je crno nego se razumije u fudbal i sporna dešavanja su mu poznata, ja nisam znala ni da je bio selektor.


Arkan i katoličanstvo, hm, ako nisu neko kukavičije jaje, stvarno ne znam u kom pravcu si krenuo i što. Čemu sve? Ok, evo čuli smo da to nije fino tj nešto nije, nešto jeste.
gvozden1 gvozden1 21:38 20.12.2022

Re: buahahahaha

tj nešto nije, nešto jeste.

Ajd neka ostane na tome.

Ne idu ti iole suptilnije podele.

Mi protiv njih, crno protiv belog, su, izgleda, kategorije koje jedino razazanaješ.

A politika, to su finese.

Probaj da povučeš liniju između Karađorđevića i Obrenovića, koja jedne stavlja na plus, a druge na minus stranu.

Nemoguće.
I jedni i drugi imaju i pluseve i minuse.

E tako je i sa Mihailovićem, ima i pluseve i minuse.

Ma šta o tome rekao Tasa (koga, da ponovim, ništa nisam pitao, a ni tebe)

literatesa literatesa 21:41 20.12.2022

Re: buahahahaha

Ajd neka ostane na tome.

Ne idu ti iole suptilnije podele.

Mi protiv njih, crno protiv belog, su, izgleda, kategorije koje jedino razazanaješ.

A politika, to su finese.

Probaj da povučeš liniju između Karađorđevića i Obrenovića, koja jedne stavlja na plus, a druge na minus stranu.

Nemoguće.
I jedni i drugi imaju i pluseve i minuse.

E tako je i sa Mihailovićem, ima i pluseve i minuse.

Ma šta o tome rekao Tasa (koga, da ponovim, ništa nisam pitao, a ni tebe)

Šta ovaj piše, ne mogu vjerovati.

I mene si našao?
gvozden1 gvozden1 21:44 20.12.2022

Re: buahahahaha

Šta ovaj piše, ne mogu vjerovati

Ne, nije to tvoj problem.
Ne možeš da razumeš, to te gazi.

Al šta da se radi, valjda priroda.
literatesa literatesa 21:51 20.12.2022

Re: buahahahaha

Ne, nije to tvoj problem.
Ne možeš da razumeš, to te gazi.

Al šta da se radi, valjda priroda.

Štaš.
milisav68 milisav68 22:13 20.12.2022

Re: buahahahaha

gvozden1
Imajuću u vidu njegov nekakav odnos sa Arkanom, za koji ne znam detalje, ali Arkan je Arkan, taj postupak prema Ljajiću se sasvim lako može uklopiti u "srpski patriotizam" koji mi se podjednako gadi kao i srbofobija tipa Endži.

E jbga, ne znam, ali imam mišljenje.

Da te citiram - crni i beli.

Mislim, Arkan je svašta radio što nije za pohvalu, ali eto spasio je glavu Sinišinom rođenom ujaku, i Siniša mu je bio zahvalan zbog toga, pa je ostavio čitulju u Politici.

Ne vidim tu neki problem, kao što ne vidim ni odstranjivanje malog Ljajića iz reprezentacije, jer je odbijanje pevanje himne bio povod,a ne razlog.
gvozden1 gvozden1 22:37 20.12.2022

Re: buahahahaha


Mislim, Arkan je svašta radio što nije za pohvalu, ali eto spasio je glavu Sinišinom rođenom ujaku, i Siniša mu je bio zahvalan zbog toga, pa je ostavio čitulju u Politici.

Ma dobro, možda je to benigna stvar, ali ja je ne doživljavam tako.

Čitulja Arkanu je čitulja - Arkanu.

Ako imamo u vidu vreme, kontekst, postojanje "patriotita" kojih se običan svet, istinske patriote, stide, svaka podrška njima, posebno javna, je svrstavanje.

Ne znam, da je mog ujaka Arkan izbavio, ne bih mu objavljivao čitulju.
Ja, anoniman ne bih, a kad to uradi neko poznat, čitulja dobija jasnu i jaku dimenziju podrške ukupnom liku i delu, ne samo tom činu.

Kad su ljudi pročitali to, sigurno nisu pomislili, a on to zbog ujaka, nego, Mihajlović podržava Arkana.

A to, podrška Arkanu, meni smeta.

Himna, Ljajić

Ako je postojao neki drugi razlog da se taj igrač ne pozove, jednostavno ga ne pozoveš, a ne petljaš himnu u to.

Znaš da je pipljiva stvar, znaš da musliman mora da peva bože spasi srpski rod, a sasvim je moguće da on srpski rod ne smatra svojim, i ti baš insistiraš na time, i pored toga što je došao da igra za Srbiju.


Malo takta je dovoljno da se sve to elegantno prevaziđe.
I meni smeta što ne pevaju o srpskom kralju, al trpim:)



predatortz predatortz 22:39 20.12.2022

Re: buahahahaha

Mislim, Arkan je svašta radio što nije za pohvalu, ali eto spasio je glavu Sinišinom rođenom ujaku, i


Veoma pogrešan potez...
predatortz predatortz 22:45 20.12.2022

Re: buahahahaha

Himna, Ljajić


Dečko je u svakom trenutku mogao da ode i igra za Bosnu i Hercegovinu. Nije to učinio, izabrao je da igra za Srbiju.

Kada se intonirala himna, pristojno je stajao, što se inače i radi kada se himna intonira.

Razloga za bilo kakvu sankciju nije bilo.

Ne znam zbog čega je Siniša uradio to što je uradio, ali je preterao ako je povod nepevanje himne.
gvozden1 gvozden1 23:00 20.12.2022

Re: buahahahaha


Razloga za bilo kakvu sankciju nije bilo.

Ne znam zbog čega je Siniša uradio to što je uradio, ali je preterao ako je povod nepevanje himne.

Ma bre jasno.

Verovatno nije takva ličnost, ali taj čin vuče na srbovanje onog ološa sa slika koje Maksa voli da postavlja, Vacićevo i sličnih.

Bože spasi Srbiju takvih Srba.

Ili četnikovanje onih bradatih budala sa noževima u ustima na Ravnoj Gori.

Ne svrstavam Mihajlovića u te, ne svrstavam ga nigde jer ne znam o njemu mnogo, nego govorim o konkretnim postupcima.
milisav68 milisav68 23:19 20.12.2022

Re: buahahahaha

Ako imamo u vidu vreme, kontekst

I gde je Siniša proveo taj period.

I uopšte ko je Siniša.Fudbaler, jbga, igrao za razne klubove, utakmice sreda-nedelja, između putovanja i treninzi.Usput, žena, deca...

Pazi, to su devedesete, nema interneta, nema informacija kao danas.

Mislim, baš me briga za sve to, nego mi smeta naknadna pamet (uslovno rečeno).
Ako je postojao neki drugi razlog da se taj igrač ne pozove, jednostavno ga ne pozoveš, a ne petljaš himnu u to.

Očigledno nisi čitao šta je Tasa pisao.

Ako je mali Ljajić mislio da ne peva himnu, onda nije trebao da potpiše papir gde ga na to obavezuje selektor koji ga je pozvao.

I tu pevanje himne (ni reči) uopšte nije bitno, već sistem rada koji je osmislio selektor, pa bio to i Siniša.

Pešić je Radmanovića poslao u svlačionicu (i više ga nikad nije stavio među 12) samo zbog toga što je hteo da se osveži bananom na treningu.

I osvojio zlato, i niko oko toga nije pravio pitanje.



predatortz predatortz 23:28 20.12.2022

Re: buahahahaha

Ako je mali Ljajić mislio da ne peva himnu, onda nije trebao da potpiše papir gde ga na to obavezuje selektor koji ga je pozvao.


Moramo razdvojiti nacionalno dostojanstvo od kiča. Insistiranje na pevanju himne je kič.
Kao što je kič bio i Noletovo prenaglašeno srbovanje na teniskom terenu ranijih godina.
Teniskoj publici to nije prijemčivo.



milisav68 milisav68 23:30 20.12.2022

Re: buahahahaha

predatortz
Mislim, Arkan je svašta radio što nije za pohvalu, ali eto spasio je glavu Sinišinom rođenom ujaku, i


Veoma pogrešan potez...

"Moja mama je Hrvatica, otac Srbin. Kada su se preselili iz Vukovara u Beograd, mama je zvala svog brata Ivu i rekla mu da dođe u našu kuću. A moj ujak je rekao 'Što si odvela muža? Ta srpska svinja je trebalo da ostane tu da ga zakoljemo.' Takva vam je bila tadašnja klima", rekao je Mihajlović.


"Posvetio sam mu čitulju. Bio mi je prijatelj, bio je vođa navijača Crvene zvezde. Uvek se ponašao dobro prema nama, igračima iz kluba i reprezentacije. On je čak uhvatio mog ujaka Ivu i spasio ga. Hteli su ga ubiti, ali Arkan nije dao. Nazvao me na telefon odmah", rekao je Mihajlović.


Znaš, nekom je kazna da ostane živ.
predatortz predatortz 23:32 20.12.2022

Re: buahahahaha

Znaš, nekom je kazna da ostane živ


Nešto ne verujem u ustašku savest.
Simpatičniji su mi u crnim vrećama, priznajem.
milisav68 milisav68 23:39 20.12.2022

Re: buahahahaha

predatortz
Moramo razdvojiti nacionalno dostojanstvo od kiča. Insistiranje na pevanju himne je kič.

A da počnemo prvo od poštovanja date reči, odnosno potpisa?
predatortz predatortz 23:50 20.12.2022

Re: buahahahaha

milisav68
predatortz
Moramo razdvojiti nacionalno dostojanstvo od kiča. Insistiranje na pevanju himne je kič.

A da počnemo prvo od poštovanja date reči, odnosno potpisa?


Ja bih ipak krenuo od besmislenog zahteva.
Našem timu to izvitopereno, turbo-folk pokazivanje pripadnosti sasvim solidno ide.
Manjkavi smo na terenu, u samoj igri.
Na tom segmentu selektori treba da rade. Neće reprezentacija imati bolju igru ako Ljajića nateraš da peva himnu, igraće bolje ako uvežbaju pasove, da ih osrednje reprezentacije ne presecaju posle drugog dodavanja.
Nakon toga će zastava Srbije da se vijori na pobedničkom jarbolu.


gvozden1 gvozden1 23:55 20.12.2022

Re: buahahahaha

, nego mi smeta naknadna pamet

Mislim da sam to, za čitulju, čuo istog dana kad se desilo, i tad mi je bilo ružno, kao i sad.
A drugo, šta fali naknadnoj pameti?
Ako je mali Ljajić mislio da ne peva himnu, onda nije trebao da potpiše papir gde ga na to obavezuje selektor koji ga je pozvao


Može i tako, ali to je onda opet srbovanje, ono Vacićevo.

Praviš ekipu od ljudi koji znaju nešto da rade, i koji hoće da to što znaju rade i za svoju državu.

I ti im namećeš obavezu u ugovoru da pevaju himnu.

Pa došli su da odvoje svoje vreme za Srbiju, da se trude za nju, zbog nje nisu sa porodicom, nisu sa ribama, nisu na moru, tu su zbog Srbije, a ti ih još teraš da pevaju.
Što?
Šta Srbija dobija time kad je mnogo onih koji slušaju himnu a ne pevaju je?

Tako rešio Mihajlović.
Pa pogrešio je.

I zamisli da se desilo ovo što ti smatraše rešenjem, da je momak rekao, neću da igram jer ako igram moram da pevam himnu.

To bi bilo u redu?

Ili bi drvlje i kamenje na njega?

Što reče Predator, čist kičeraj to insistiranje da svaki mora da peva.
milisav68 milisav68 00:10 21.12.2022

Re: buahahahaha

predatortz
Neće reprezentacija imati bolju igru ako Ljajića nateraš da peva himnu, igraće bolje ako uvežbaju pasove, da ih osrednje reprezentacije ne presecaju posle drugog dodavanja.

Ne brate, reprezentacija će da igra bolje ako se igra odbrana, odnosno ako se ima snage da se trči napred i nazad, a to se ne postiže ako piješ koka kolu.A i to je Ljajić radio.

Uhvatili ste se za himnu, i priču koju su napumpali novinari.Bilo je tu još mnogo stvari koje su uticali na odluku da se odstrani iz tima.
literatesa literatesa 00:12 21.12.2022

Re: buahahahaha

Prisustvujem filigranskim radovima. Na svu sreću ima svjedoka. :)


1) da li je samo pravoslavlje= samo Srbi greška?

2) Arkan (bez obzira na ovu romansiranu ličnu priču o ujaku na koju ne dajem 5 para), fudbal, vlast, politika, pa nisu to sličice iz starog albuma SP strelaca Urugvaja (il Argentine, sjetih se da je Tuđman bio u nekom rukovodstvu Partizana)?

milisav68 milisav68 00:14 21.12.2022

Re: buahahahaha

gvozden1
Pa došli su da odvoje svoje vreme za Srbiju, da se trude za nju, zbog nje nisu sa porodicom, nisu sa ribama, nisu na moru, tu su zbog Srbije, a ti ih još teraš da pevaju.

A možda su došli da nabiju statistiku da se bolje prodaju?

Baš idealizuješ motiv igre za reprezentaciju, naročito u fudbalu gde se okreće ogromna lova.
predatortz predatortz 00:17 21.12.2022

Re: buahahahaha

Uhvatili ste se za himnu, i priču koju su napumpali novinari.Bilo je tu još mnogo stvari koje su uticali na odluku da se odstrani iz tima.


Zbog toga sam se i ogradio kada sam rekao da ne znam zašto je to Miha uradio.
Ako je samo to pevanje, onda je besmisleno.
Ako je imao neke druge razloge, ako je Ljajić narušavao disciplinu, nije dovoljno trenirao, bio svojeglav, onda je odluka razumna.

Ako je himna u pitanju, a znate da sam picajzla kada su slične stvari u pitanju, Ljajić je himnu poštovao stojeći mirno dok se himna intonirala.
gvozden1 gvozden1 00:28 21.12.2022

Re: buahahahaha


A možda su došli da nabiju statistiku da se bolje prodaju?

Pa neka je nabija, šta fali ako ima neke koristi i za njega ako igra za svoju zemlju.

Ako nije dovoljno dine treba ga zvati, a ne, moraš da pevaš himnu.

Uhvatili ste se za himnu, i priču koju su napumpali novinari.Bilo je tu još mnogo stvari koje su uticali na odluku da se odstrani iz tima.


Pa o tome se i radi, ako je bilo drugih razloga, ubacivanje himne u to je još veći problem.

Kažeš mu, ćao dečko, nisi ti za ovo zbog toga, toga i toga, a ne, nisi pevao himnu.


shmoo shmoo 08:14 21.12.2022

Re: buahahahaha

milisav68

Pešić je Radmanovića poslao u svlačionicu (i više ga nikad nije stavio među 12) samo zbog toga što je hteo da se osveži bananom na treningu.



Ја се сећам да је Бранко Станковић кога смо звали Амбасадор због његовог елегантног држања и понашања (а ћале ми је причао да је такав био и као играч и да су му дали тај надимак још док је играо фудбал за Звезду и пре него је постао Звездин тренер) својевремено вратио Дулета Савића са београдског аеродрома пред пут на гостовање у оном Купу УЕФА 1979. зато што је Дуле имао мало дужу косицу и није поштовао правила клуба о изгледу и понашању играча која су сви у екипи прихватили потписујући уговор са Звездом.

А Дуле пре тога дао гол Арсеналу на Хајберију, гол који је постао урбани мит.







И Амбасадор га без пардона вратио са аеродрома кући јер не поштује правила која важе за целу екипу.

А у то време ми гледамо истовремео Аргентинце Кемпеса, Ајалу,... Са оним косијанерима до пода који им се вијоре по терену док трче.

Али... Драги мој Дуле... Ти си можда први фудбалер у СФРЈ којем је цео стадион скандирао и име и презиме.

Међутим, ако нећеш да поштујеш правила која важе за целу екипу, онда не можеш да будеш део екипе.

Пунктум.

И Дуле се подшишао.

Строго?

Да.

Да ли мора тако?

Мора.

(Та Звезда 1979. са Амбасадором као тренером стигла до финала Купа УЕФА. И онда је Амбасадор с пуним правом могао да се окрене према онима који су се просераавли зато што је тако строг према играчима и да стави прст на уста и каже:"Пссст!" )

Једноставно...

Укратко... Јебеш тренера који није ауторитет свим играчима у било ком екипном спорту и којег ће да зајебава неки дупло млађи клинац који је умислио да је велика звезда и да је незаменљив у екипи.

Таквима треба онда васпитно показати где им је место.

Ауторитет. И то СВИМ играчима. А не неки могу, а неки не.

То, бре, пише и у овим мојим пегдагошким књигама за наставнике.


П.С. -
Uhvatili ste se za himnu, i priču koju su napumpali novinari.Bilo je tu još mnogo stvari koje su uticali na odluku da se odstrani iz tima.



Један од најважнијих разлога је био да се колико-толико смањи утицај Фаљија Рамаданија (месинџер боја Пинија Захавија) на састављање репрезентације у којој менаџери селектору диктирају имена играча који ће играти, наравно све играча размажених фудбалских звездица Србије који у некој правој селекцији, истинској и поштеној (види под Вељко Пауновић) не би ни присмрдели у репрезентацију. Него им њихов менаџер кроз број репрезентативних утакмица уз име играча само диже цену на тржишту. А интереси Србије? Ма јебеш то.(ЛИНК)

(Зашто је Вељко Пауновић одбио после Новог Зеланда да тренира сениорску репрезентацију Србије у фудбалу? Па баш због овога што написах. Није хтео да се бакће са тим менаџерским утицајима и интересима у сениорској репрезентацији Србије иако је било сасвим логично да баш он предводи те клинце од 20 година, светске прваке, док улазе један по један у сениорски тим Србије. Тако то обично раде они паметнији од нас у фудбалу, Французи на пример, а и други, али код нас то не може.)


И Пикси данас води исту ту борбу.

(Види само како му Терзићеви људи подмећу клипове у точкове све време.)

Само Пикси има много бољу подршку неких других људи који нису у Терзићевој екипи из Фудбалског савеза Србије него што су је имали Антић, Муслин, Михајловић...

Нешто се и ту коначно померило са мртве тачке после вишедеценијског иживљавања над српским фудбалом оних ситносопственичких душа сакупљачког менталитета.

softelectronics_e softelectronics_e 08:23 21.12.2022

Re: buahahahaha

shmoo
milisav68

Pešić je Radmanovića poslao u svlačionicu (i više ga nikad nije stavio među 12) samo zbog toga što je hteo da se osveži bananom na treningu.



Ја се сећам да је Бранко Станковић кога смо звали Амбасадор због његовог елегантног држања и понашања (а ћале ми је причао да је такав био и као играч и да су му дали тај надимак још док је играо фудбал за Звезду и пре него је постао Звездин тренер) својевремено вратио Дулета Савића са београдског аеродрома пред пут на гостовање у оном Купу УЕФА 1979. зато што је Дуле имао мало дужу косицу и није поштовао правила клуба о изгледу и понашању играча која су сви у екипи прихватили потписујући уговор са Звездом.

А Дуле пре тога дао гол Арсеналу на Хајберију који је постао урбани мит.

И Амбасадор га без пардона вратио са аеродрома кући јер не поштује правила која важе за целу екипу.

А у то време ми гледамо истовремео Аргентинце Кемпеса, Ајалу,... Са оним косијанерима до пода који им се вијоре по терену док трче.

Али... Драги мој Дуле... Ти си можда први фудбалер у СФРЈ којем је цео стадион скандирао и име и презиме.

Међутим, ако нећеш да поштујеш правила која важе за целу екипу, онда не можеш да будеш део екипе.

Пунктум.

И Дуле се потшишао.

Строго?

Да.

Да ли мора тако?

Мора.

Једноставно...

Укратко... Јебеш тренера који није ауторитет свим играчима у било ком екипном спорту и којег ће да зајебава неки дупло млађи клинац који је умислио да је велика звезда и да је незаменљив у екипи.

Таквима треба онда васпитно показати где им је место.

Ауторитет. И то СВИМ играчима. А не неки могу, а неки не.

То, бре, пише и у овим мојим пегдагошким књигама за наставнике.




Shmuu!
Pa ti si kompletno, dakle, edukovan za trenera.
Prema tome, kada odeš u penziju kao Učitelj, nastavi dalje kao fudbalski trener.
shmoo shmoo 08:28 21.12.2022

Re: buahahahaha

softelectronics_e

Shmuu!
Pa ti si kompletno, dakle, edukovan za trenera.
Prema tome, kada odeš u penziju kao Učitelj, nastavi dalje kao fudbalski trener.



Ма нееее...

Ја само волим фудбал.

Али га не знам.

Само волим.


ЛИНК

shmoo shmoo 08:49 21.12.2022

Re: buahahahaha

gvozden1

Kažeš mu, ćao dečko, nisi ti za ovo zbog toga, toga i toga, a ne, nisi pevao himnu.



Није све то баш тако једноставно, Хучи.

Када би се ти тако понашао као тренер фудбалске репрезентације или неког нашег клуба, у најмању руку би те брзо отерали.

А могао би и горе да прођеш, заливен кречом и закопан негде у Кошутњаку.

Питај Бамбалиће како се то ради ако мени не верујеш. Више пута су их опомињали пуцањем у ноге овде на Бановом брду чим би ушли на територију неког другог менаџера, нечијих туђих интереса.


Što reče Predator, čist kičeraj to insistiranje da svaki mora da peva.


А што ти и Преда то не кажете Немцима који су отерали Месута Езила из своје репрезентације пре 4 године јер није хтео да пева Дојчланд, Дојчланд ибер алес?

А Месут је Турчин рођен у Немакој.

Адем Љајић није Турчин.

Он је држављанин Србије и муслиман. Са малим м, а не са оним великим М по уставним амандманима из 1971.

И при томе Адем Љајић је био хировита размажена фудбалска звездица Србије са стрицем министром у Влади Србије и у управи ФК Партизан и само један од многих, међу њима има и много талентованијих за фудбал од Адема Љајића (види под Радоњић), којем су велика лова и менаџери криминалци помутили памет.

Нема случај Љајић и његово одбијање да пева Боже правде као и потез Синише Михајловића никакве благе везе ни са нацијом ни са вером.

То су само медији тако надували зарад сензационализма.

Има везе са новокомпонованим таблоидним Пинк сентиментом који је, на жалост, постао преовлађујући у овој нашој Србији.

А то је тек кич, тај сентимент који влада Србијом. И то много гори кич, онако баш џиберски, од певања химне пред неку фудбалску утакмицу.





shmoo shmoo 09:06 21.12.2022

Православни филигрански радови у Ватикану

Него, драги моји сународници Срби, Српчићи, Србенде, првосрби, другосрби и остали!

Зар вас ваше баке нису училе пристојности када сте били мали?

Зар вам између осталога нису рекле и да о покојнику треба све најлепше?

Синиша Михајловић се није још честито ни охладио, а ви кренули да се просеравате о њему помињући Љајића, Аркана, Вуковар,...

Не знам... Мене моја баба учила да макар ћутим ако већ о покојнику немам ништа лепо да кажем.

Изгледа да је моја српска баба била другачија од ваших српских баба?

Драги моји сународници Срби, стварно сте стока!





predatortz predatortz 09:15 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Не знам... Мене моја баба учила да макар ћутим ако већ о покојнику немам ништа лепо да кажем.


Ne znam šta je tebe učila baba, mene je učiteljica učila da razumem pročitano. Zapravo, da je to razumevanje pročitanog najbitnija stvar kod opismenjavanja.

Ja Sinišu ne osporavam, naprotiv! Kao starom Deliji, on mi je (bio) jedan od najdražih fudbalera ikada. Njegov fudbalski opus je izuzetan. I igrački, a i ovaj trenerski. Selektorski, sa krkanima koji našim selektorima stoje na raspolaganju, još dugo neće imati niko.

Dao sam svoj sud o njegovom potezu koji mu, po meni, nije trebao. U sklopu teme koja se u razgovoru razvila. Ničim ne umanjivši ni njegove sposobnosti, ni njega, ni sećanje na njega.

Bilo bi lepo da ne izmišljaš, a naročito bih cenio da mi ne nadevaš pežorativna imena.


shmoo shmoo 09:20 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

predatortz

naročito bih cenio da mi ne nadevaš pežorativna imena.



Препознао си се, а?


Драги моји сународници Срби, стварно сте стока!



Ако, и треба. Зато то и јесам написао.

predatortz predatortz 09:24 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Препознао си се, а?


Ne, ti si video nešto što ne postoji. Bar ne kod mene, vezano za ovu priču.



Ако, и треба. Зато то и јесам написао.


I, jel' se digla kitica?
shmoo shmoo 09:29 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

predatortz

I, jel' se digla kitica?



Џабе тебе учитељица учила да читаш када те пре тога баба није научила да будеш пристојан.

Онда то што умеш да читаш не вреди ни пишљива боба.

Брате Србине.



predatortz predatortz 09:32 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

shmoo
predatortz

I, jel' se digla kitica?



Џабе тебе учитељица учила да читаш када те пре тога баба није научила да будеш пристојан.

Онда то што умеш да читаш не вреди ни пишљива боба.



Ja naučio od mog predsednika! Zapravo, počeo da primenjujem onaj savet koji je njemu dao deda kada je Milorad krenuo na fakultet.
A deda mu rekao:

Sine, sa ljudima ljudski, sa Ciganima ciganski!

Ko velim, ne zadirem te, ni direktno, ni indirektno. Ne zapodevam kavgu, ali oćutati neću.



literatesa literatesa 09:35 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Ma ta priča o superheroju koji dolaze na jedan poziv, protrljaš kriptonit, nije ni maloj djeci bajka za laku noć.. komunikacija ratnih profitera na dvije strane a ne akcija spašavanje (i dok Rusija okupira Ukrajinu izvozi đubrivo Americi, nismo deluzirani debili da ne znamo kako funkcioniše i rat i život), nije ni uslov čitulje, kao iznenadi nas da fudbaler ima nešto sa Arkanom?,

ili kao Gvozden što je uporedio četnike sa kamom u zubima i fino podšišanog Kalabića, nešto je čisto a nešto nečisto? Zamisli.


Šta se u stvari iza ove svilene priče o himni krije?, da li im himna najednom nije više važna ako se intonira na utakmicama komunističkih klubova?
literatesa literatesa 09:38 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

I nema rješenja, ok, na prethodnoj stranici je preljepo problem,
na ovoj vidimo eto neki jednostavno nisu Srbi, zamisli.

kako nazivati druge narode i vjeroispovjesti, Srbijanci?

Ovih dana sve češće vidim srbijanski jezik (pišemo na bosanskom svi ionako), razmišljam, ne bi me čudilo da ijekavski srpski postane šumski jezik. Sve je moguće, srpski u dva pravca, srbijanski i šumski. :)
shmoo shmoo 09:42 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

predatortz
shmoo
predatortz

I, jel' se digla kitica?



Џабе тебе учитељица учила да читаш када те пре тога баба није научила да будеш пристојан.

Онда то што умеш да читаш не вреди ни пишљива боба.



Ja naučio od mog predsednika! Zapravo, počeo da primenjujem onaj savet koji je njemu dao deda kada je Milorad krenuo na fakultet.
A deda mu rekao:

Sine, sa ljudima ljudski, sa Ciganima ciganski!

Ko velim, ne zadirem te, ni direktno, ni indirektno. Ne zapodevam kavgu, ali oćutati neću.



Јој што волим вас попут тебе и Хучија који се ухватите овде на Блогу да се просеравате о нечему о чему појма немате.

Сами сте више пута понављали да вас фудбал нити интересује нити га пратите нити знате нешто о томе, зар не?

И онда уместо да прочиташ лепо са разумевањем, како те је та твоја учитељица научила, оно што сам ја написао па да не кењаш гурабије даље овде само да би подржао и асистирао Хучију у глупостима које он ваља овде не знајући ништа о томе јер би се само мало надгорњавао са Литератесом, теби се изгледа дигла кита да онако по српски мало демократски дебатујеш док ти жиле не искоче на врату од силине аргумената.

Па, мислим... Шта друго да ти кажем на то осим...

Стварно сте онда говеда (и то она типично српска) обојица ако вам је стало једино и само да сте ви у праву иако се ич не разумете у то што причате.

Љуби вас двојицу ВЕЛИКИХ НАЈВЕЋИХ Срба ваш брат!

Циганин.

EDIT:

sa Ciganima ciganski!


Ено ти у Сремчици гробље на којем се сахрањују само Роми.

Одвојено од српског православног гробља које је са леве стране главне улице, а циганско гробље је десно од главне улице, па мало има да се иде...

И поставили људи лепо ограду око тог свог гробља ( "циганског" ), али те ограде више нема.

Знаш ко је Ромима украо ограду са њиховог гробља?

Браћа Срби.

Тако да...

Хвала ти на овом комплименту - са Циганима цигански.

Бољу реч ниси могао да ми кажеш.

predatortz predatortz 09:46 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

оно што сам ја написао па да не кењаш гурабије даље овде само да би подржао и асистирао Хучију у глупостима које он ваља овде не знајући ништа о томе јер би се само мало надгорњавао


Nađi ti ono što sam pisao kada je događaj bio aktuelan. A pisao sam isto.
literatesa literatesa 09:47 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Taso, da li je moguće da je sve radi tebe? Šokirana sam. :))
predatortz predatortz 09:52 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Sve je moguće, srpski u dva pravca, srbijanski i šumski. :)


Ja ću se držati, u govoru, istočnohercegovačkog. U pisanju sam davno poklekao.

Edit:

A sad malo ozbiljno...
Profa u gimnaziji bio žestok jezički čistunac. Nije dozvoljavao mešanje ijekavice i ekavice. Bukvalno je bilo ili-ili!

U mojim sastavima je našao desetine reči koje pišem ekavski, a da toga nisam bio ni svestan.
Onda mi objasnio da je takav govor svojstven području sa kog su moji i da je najpametnije da pišem ekavski.

Na primer, nisam mogao ni da zamislim da moram da pišem ponedjeljak Ja to ne umem ni da izgovorim!
shmoo shmoo 09:53 21.12.2022

Опет punkupunku?

literatesa
Taso, da li je moguće da je sve radi tebe? Šokirana sam. :))






И данас си духовита?

Мојне си себична! Дај и нама, осталој браћи и сестрама Бушманима, мало!

Немој све сама да попушиш.





shmoo shmoo 09:56 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

predatortz
оно што сам ја написао па да не кењаш гурабије даље овде само да би подржао и асистирао Хучију у глупостима које он ваља овде не знајући ништа о томе јер би се само мало надгорњавао


Nađi ti ono što sam pisao kada je događaj bio aktuelan. A pisao sam isto.



Ма ко ће то сада да нађе!

Лакше ћу да нађем и да вратим тим људима, нашој браћи, ограду са циганског гробља у Сремчаји него те твоје коментаре од пре 10 година.

shmoo shmoo 10:00 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

literatesa

Šta se u stvari iza ove svilene priče o himni krije?, da li im himna najednom nije više važna ako se intonira na utakmicama komunističkih klubova?






shmoo shmoo 10:13 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

literatesa

ne bi me čudilo da ijekavski srpski postane šumski jezik. Sve je moguće, srpski u dva pravca, srbijanski i šumski. :)



Неће, неће, не брини.

Има ко мисли о томе.

(Нису ти ваљда овдашњи прељепи и заљепи блогери староседеоци неки репрезентативни узорак Београда и Србије за ово што си рекла? Не узимај их уопште у обзир, они су у мањини која се може пребројати на прсте данас у Београду и у Србији.)

Само нека се у Србији и међу Србима свако бави ониме што најбоље зна и нека говори само о ономе што познаје, а ако не зна нека ћути и слуша оне који то знају и познају и онда ће све бити у реду.

А када много њих прича као да све зна чак и о ономе о чему појма нема (мишљење је као и дупе, свако га има - 'ебале их друштвене мреже где је имати мишљење о свему, па и о ономе о чему се појма нема постало нека врста друштвене обавезе), онда добијемо ситуацију - много бабица килаво дете.



"RJEČNIK" ČUVA JEZIK: Matica srpska predstavila ijekavsku verziju kapitalne knjige
J. SIMIĆ

15. 09. 2022. u 08:20


SRPSKI jezik najzad može da diše punim plućima.

Ijekavskom verzijom jednotomnog Rečnika srpskoga jezika koji je Matica srpska objavila, a sinoć u Novom Sadu i predstavila, ova naša najstarija institucija nauke, književnosti i kulture zaokružila je sistem standardoloških priručnika (Pravopis, 2014, Normativna gramatika 2018. i Rječnik srpskoga jezika 2021), neophodnih svakom kompetentnom govorniku srpskoga jezika ijekavskog izgovora.

Za ekavski izgovor, tri dragocene knjige (Pravopis, Rečnik i Gramatiku) Matica je objavila u periodu od 1993. do 2013. godine vodeći računa da se i u njima nađu ijekavske izgovorne alternative srpskog ekavskog standarda. Ovim izdavačkim poduhvatima, naglasio je sinoć Matičin predsednik prof. dr Dragan Stanić, pokazujemo da znamo šta je srpski jezik, branimo njegovu celinu i podjednako brinemo o ekavici i ijekavici.

- Imamo jasnu svest o tome da je ijekavica po poreklu prevashodno narečje srpskih, štokavskih narodnih govora. Štokavska ijekavica je, identitetski posmatrano, prvenstveno srpska, a može biti i nečija druga samo ukoliko se ne poriče njeno primarno srpsko poreklo - istakao je Stanić na predstavljanju Rječnika u izradi grupe autora, a uz recenziju akademika Ivana Klajna i prof. dr Dragoljuba Petrovića, kao i urednički potpis Miroslava Nikolića.

Po rečima prof. dr Jelice Stojanović, predsednika Društva članova Matice srpske u Crnoj Gori, Rječnik srpskoga jezika je znak da smo "na pravom putu u njegovanju i zaštiti srpskog jezika u cjelini, poštujući i primjenjujući njegov iskonski ekavski i ijekavski izgovor".

BITKA ZA ŠTOKAVSKU IJEKAVICU

MI smo usred bitke za štokavsku ijekavicu. Budu li je mirno prepustili onima koji su dobrim delom nastali od nas Srba, a sad razvijaju nekakvu drugačiju identifikacionu svest, pokažemo li se nedostojnim zadatka očuvanja i negovanja te štokavske ijekavice koju smo mi prvenstveno stvorili, uslediće događaji sa katastrofičnim ishodima - odrođeni delovi jednojezičnog, štokavsko-ijekavskog bratstva, nastaviće razbijanje srpske narodne, jezičke i kulturne celine a da se pritom učini kako mi sami na to pristajemo. Na takav poraz nemamo prava - upozorio je Stanić.


- Ijekavicu istorijski u nasljeđu ima samo srpski jezik. Ovaj Rječnik čuva i baštini jezičko blago i svjedoči o nijansama dvoizgovornosti - rekla je u svom obraćanju "matičarima" profesorka Stojanović.

Za prof. dr Miloša Kovačevića, rukovodioca Odjeljenja za srpski jezik Andrićevog instituta, štampanje Rječnika srpskog jezika eksplicitna je potvrda da je Matica okrilje celog srpskog naroda, jer nas svojim jezičkim aktivnostima ne deli nego ujedinjuje preko našeg najbitnijeg identitetskog kriterijuma - srpskog jezika.

- Rječnik je prvo veliko delo, ne slučajno nastalo u Matici, koje "overava" Zakon o upotrebi srpskog jezika u javnom životu i zaštiti i očuvanju ćiriličkog pisma, donesen prošle godine na Dan srpskog jedinstva. Ako taj Zakon simbolički oličava srpsko jedinstvo, onda ovaj ijekavski Rječnik uz onaj prethodeći mu ekavski, ne samo da potvrđuje to jedinstvo nego mu i "život" daje - ocenio je Kovačević.

Na činjenicu da je ijekavica baš kao i ekavica osobina srpskog jezika govorili su i Igor Mirović, predsednik Vlade AP Vojvodine i Mlađen Cicović, šef Predstavništva Republike Srpske u Srbiji.



ЛИНК



Дакле, од септембра ове године и ијекавска издања.





literatesa literatesa 10:50 21.12.2022

Re: Опет punkupunku?

И данас си духовита?

Taso, gora sam ja jutros nego prije dva dana. :)


Duhovitost je stvarno kompliment.


p.s. ne pijem kafu godinama, ponekad nezaslađenu kamilicu, cigare sam prestala konzumirati prije u Januaru će biti 13 god. Jesi ti pušač, konzument nikotina i kofeina? :)
literatesa literatesa 10:52 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Ja ću se držati, u govoru, istočnohercegovačkog.

Doks reče da priča tako.
A sad malo ozbiljno...

:))
literatesa literatesa 10:54 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

(Нису ти ваљда овдашњи прељепи и заљепи блогери староседеоци неки репрезентативни узорак Београда и Србије за ово што си рекла? Не узимај их уопште у обзир, они су у мањини која се може пребројати на прсте данас у Београду и у Србији.)

Nisam se za vas zabrinula, a mene ni šumski ne bi iznenadio.
shmoo shmoo 11:10 21.12.2022

Re: Опет punkupunku?

literatesa

Jesi ti pušač, konzument nikotina i kofeina? :)




О, да. Чај пијем само када сам болестан.

Честитам ти и дивим ти се на вољи коју си имала пре 13 година и коју одржаваш тако дуго.

shmoo shmoo 11:12 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

literatesa
(Нису ти ваљда овдашњи прељепи и заљепи блогери староседеоци неки репрезентативни узорак Београда и Србије за ово што си рекла? Не узимај их уопште у обзир, они су у мањини која се може пребројати на прсте данас у Београду и у Србији.)

Nisam se za vas zabrinula, a mene ni šumski ne bi iznenadio.



Контам, боље шумски него друмски? :)

gvozden1 gvozden1 11:34 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану


Сами сте више пута понављали да вас фудбал нити интересује нити га пратите нити знате нешто о томе, зар не?

Jebo te fudbal.
Niti šta o njemu znam, niti me zanima da učim.

Pojma nemam kakav je taj Ljajić fudbaler, ni ime mu nisam pamtio pa morao čovek da mi kaže.

O fudbalu uopšte ne pričam, pričam o državi, o odnosu prema osetljivim stvarima kakav je odnos prema nacionalnim manjinama, i da li je u redu insistirati da pripadnik manjine, koji ničim nije omalovažio Srbiju, Srbe, naprotiv, odazvao se pozivu da za nju, za njih, učini nešto, dakle da li je u redu prisiljavali ga još i da peva srpsku nacionalnu himnu.

A kad to uradi neko ko je odavao poštu Arkanu, samo lud, ili onaj ko se pravi lud, tu ne vidi problem.

O pokojniku sve najlepše je glupost ako se razume bukvalno.

Sto je primera koji to potvrđuju, a ovde je očigledno uzdržavanje od generalne osude Mihajlovića, već se naglašava da se govori o konkretnim postupcima.

Ne znam da li je baba mogla tome da te nauči, ali neko je trebalo, a nije niko, očigledno.

gvozden1 gvozden1 11:40 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану



ili kao Gvozden što je uporedio četnike sa kamom u zubima i fino podšišanog Kalabića, nešto je čisto a nešto nečisto? Zamisli

Ti bre ne razumeš baš ništa.

Ti bradu stavljaš u prvi plan i izjednačavaš nekoga ko je na prvi pucanj otišao, dobrovoljno, da se bori za Srbiju, ko je zbog Srbije, izgubio život, izgubio sina, kome je cela porodica stradala zbog toga, sa nekim ko na Ravnoj Gori peče prase, loče rakiju, i drži nož u ustima.
Jer i jedan i drugi imaju brade.

Eto, toliko je tvoje razumevanje stvari.

literatesa literatesa 11:41 21.12.2022

Re: Опет punkupunku?

О, да.


Da li je moguće da već blog (ili virtuelne aktivnosti) smatram velikim porokom, pa me iznenadi da je neko i pušač? Taso, zar i ti? Kako si ovo rekao "O, da"? :)


Pronašla sam rješenje igrice, to je kod mene bilo kao da pritisneš dugme i ukloniš porok iz svijesti, pređeš na drugi nivo. Nikada prije toga nisam prestajala, razmišljala o tome, ma ne, porok u kojem sam ja uživala jer hoću.

U ogledalu sam to januarsko jutro vidjela koliko mi godi studen i Dunav, vratila se kući a usput zaboravili kupiti cigare. I prije nego ću nazad po cigare pogledam se u ogledalo, i postavim sebi pitanje: da li ja stvarno sad želim da mi jutro krene sa cigarom? Ne. Ono moje lice u ogledalo mi je reklo: vrijeme je da okreneš novi list. I stvarno je tako bilo, nisam imala krize nikotinske, nisam se udebljala, ništa, tako kako rekoh: obrisala sam u svijesti taj porok. Kao da me služio i sad mi više nije potreban, našla sam nešto novo. :)


Moja mama i dan danas tješi, sokoli druge ljude “pa kad je mogla ona, možete i vi”. :)
literatesa literatesa 11:41 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Контам, боље шумски него друмски? :)

Ako mislimo na isto, opasno si ovo napisao. :))
literatesa literatesa 11:45 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

Ti bre ne razumeš baš ništa.

Gvozdene, takva mi priroda što bi ti rekao.
literatesa literatesa 12:06 21.12.2022

Re: Опет punkupunku?

Nikada prije toga nisam prestajala, razmišljala o tome, ma ne, porok u kojem sam ja uživala jer hoću.

Parrdon, osim u trudnoći, od trenutka kad sam saznala do skoro godinu dana nakon poroda, ali i to prestajanje je bilo kao drugi porok, viši cilj. :)
shmoo shmoo 12:38 21.12.2022

Re: Православни филигрански радови у Ватикану

gvozden1

Сами сте више пута понављали да вас фудбал нити интересује нити га пратите нити знате нешто о томе, зар не?


Jebo te fudbal.






Е, то ми је исто говорила и моја кева када бих се враћао са неке фудбалске утакмице сав изубијан и у модрицама, што као играч што као навијач, па ме она лечила.

Додуше када бих јој ја нешто објашњавао, кева ми је говорила и:

"Сереш бре, Александре, сереш па сунца не згреваш!"

Ја јој кажем:

"Па шта ћу, кево... Ја од тога што умем да серем леба једем."

На шта би она мало поћутала, размислила и онда ми рекла:

"Па јес, у праву си."







alselone alselone 15:01 16.12.2022

LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

EU's von der Leyen can't find texts with Pfizer chief on vaccine deal/

Israel Ministry of Health in court yesterday: “We cannot locate the signed agreement with Pfizer. It has gone missing.”
alselone alselone 15:04 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Nothing says "Trust the Science" like asking for the data to be hidden for 75 years
literatesa literatesa 17:39 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Nothing says "Trust the Science" like asking for the data to be hidden for 75 years

Hm, malo mi fali da pređem u vaš tabor. :)
Milan Novković Milan Novković 17:50 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

alselone
Nothing says "Trust the Science" like asking for the data to be hidden for 75 years

Počinju polako i da ih sekiraju Elon M, pa Rand P, Ron P ... sve otvorenije sugerišući kako su ubili milione ljudi vakcinama (ubili su mnogo više, al na silnu količinu vakcinisanih većina štete je otišla na manje primetna oštećenja srca mladih, posebno muškaraca, oborenu plodnost žena, ...

... ovde u Uk pedališu unazad poprilično, al razni bitni se ućutali u upravo odobrili vakcinu za bebe.

Ovde imaju i rešenje za Putina - u toku je najveći štrajk medecinskih sestara ikad, i kažu da ako štraj prestane to će biti veliki udar na Putina

A one kažu, ma fino je što nam tapšete al oćemo povišicu plata od 19%

Setio sam te se pre neki dan - peek cena uvozne struje bila oko 2 funte po kilovat-času (trokirao nam vetar pa vetrenjače zevaju od dosade).

Isto, de-conzervirali su dve termo-elektrane pošto ovde davno jadni penzioneri nisu znali kako sa fuel-poverty gde nisu mogli istovremeno i da se greju i da jedu zimi, u prošlosti, a sada ne mogu ni jedno od ta dva da priušte, plus virus sa penzionera prešao i na mlađe - absolut karambol ovde, imaće winter of discontent samo taki, i jeftino će se provući ako prođu bez naroda na ulicama sa oštrim alatima.

Al zato odvajaju lovu za novi fighter jet?! Jebiga, bidni ti pametan sa ovima.
softelectronics_e softelectronics_e 19:57 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Milan Novković

...

Al zato odvajaju lovu za novi fighter jet?! Jebiga, bidni ti pametan sa ovima.

Jer Putin!
bene_geserit bene_geserit 20:25 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Sad kad EU bude sankcionisala i kaznila Twitter zbog ugrožavanja slobode govora.
Da supišaš.

EU commissioner Vera Jourova said that Twitter may face sanctions under the bloc’s newly implemented Digital Services Act (DSA) for, it is claimed, failing to protect media freedom
bene_geserit bene_geserit 20:31 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Racial Discrimination Suit Against Tesla Seeks To Include More Than 100 Other Workers As Plaintiffs

A advokati koji ih zastupaju su isti oni kao iz sad već čuvenog procesa gde je liftboy nagrađen sa 137 miliona dolara zbog povređenih osećanja.
E taj Mask, kad čačka hornet nest.
alselone alselone 20:35 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

da pređem u vaš tabor


Never forget what they did in the name of science.
alselone alselone 20:38 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Za 20 godina su potrošili ono što je zapadna civilizacija, u koju i nas ubrajam, gradila 200 godina.

Potrošili su termin ljudska prava zato što su pod njim napadali države besomučno ih pljačkajući. Danas svako ko kaže "ljudska prava" pravi budalu od sebe ako je ozbiljan. Danas i političari izbegavaju ovaj termin.

Potrošili su termin "nauka" i "struka" jer su pod njim besomučno i agresivno nametnuli military-grade psy ops nad sopstvenim građanima, napadajući ih ako su sami na plaži, ako se deca igraju na igralištu, zatvarajući nas mesecima kao idiote u kućama i blokirajući naučnike koji su govorili da to nije dobro ni za dečiji razvoj, ni za mentalno zdravlje ljudi a ni za ekomiju. Sada papiri nestaju ko pod Radom Markovićem i Acom Tomićem.
alselone alselone 20:41 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Setio sam te se pre neki dan - peek cena uvozne struje bila oko 2 funte po kilovat-času (trokirao nam vetar pa vetrenjače zevaju od dosade).


Evropska energetika je temeljno uništena. Niko me ne može ubediti da je slučano jer niko nije toliko glup da je ovo uradio svesno misleći da radi dobro.

Energetika u Evopi je bila stub njenog ekonomskog razvoja ali i socijalnog zadovoljstva. Kada se poredi sa na primer Amerikom, električna mreža je bila neuporedivo stabilnija (poredimo na primer broj blackuouts za 20 godina) a struja i jeftinija. Danas imamo katastrofalno stanje u kom ne znamo ni da li ćemo imati dovoljno kapaciteta uz cenu koja je višestruko porasla.

Apsolutno nije bilo ni jednog opravdanog tehničkog razloga da se nađemo ovde gde smo.
alselone alselone 20:42 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

E taj Mask, kad čačka hornet nest.

Baš ga je učačko dobro. Mada nije ni on veverica.

Biće zanimljivo posmatrati na šta će ovo izaći.
alselone alselone 20:46 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Al zato odvajaju lovu za novi fighter jet?

Za ove F35 supergaleb bio i super i galeb. Oni malo malo pa padaju ko sekire. Eno neki juče.
predatortz predatortz 20:48 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

alselone
Al zato odvajaju lovu za novi fighter jet?

Za ove F35 supergaleb bio i super i galeb. Oni malo malo pa padaju ko sekire. Eno neki juče.


I to na parkingu...
A pilot se katapultirao kad se avion umirio!
alselone alselone 20:49 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

I to na parkingu

Tu je najopasniji!
alselone alselone 21:09 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Ovaj kriminalac pre 3 dana rekao da smo "u sred pandemije i dalje".

maliperica maliperica 21:33 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

alselone
Za 20 godina su potrošili ono što je zapadna civilizacija, u koju i nas ubrajam, gradila 200 godina.

Potrošili su termin ljudska prava zato što su pod njim napadali države besomučno ih pljačkajući. Danas svako ko kaže "ljudska prava" pravi budalu od sebe ako je ozbiljan. Danas i političari izbegavaju ovaj termin.

Potrošili su termin "nauka" i "struka" jer su pod njim besomučno i agresivno nametnuli military-grade psy ops nad sopstvenim građanima, napadajući ih ako su sami na plaži, ako se deca igraju na igralištu, zatvarajući nas mesecima kao idiote u kućama i blokirajući naučnike koji su govorili da to nije dobro ni za dečiji razvoj, ni za mentalno zdravlje ljudi a ni za ekomiju. Sada papiri nestaju ko pod Radom Markovićem i Acom Tomićem.

Čitam i ne mogu da verujem da tvoj prijatelj Maksa toleriše ovakve literarne ispade.
Ti još malo pa ko Nestorović.

alselone alselone 22:29 16.12.2022

Re: LOLčina kako šuplje uništavanje dokaza

Never forget what they did in the name of science. (ovo je sveže)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana