Gastronauti| Porodica

Univerzalni recept za spremanje ribljih fileta

Spiridon RSS / 18.01.2023. u 19:38

 

 echalotte.jpg

Dakle ovako:

Recept za 4 osobe.

700-900 grama ribljih fileta (pastrmka, smudj, morska bela riba ...)

Napucajte rernu najace moguce 220 - 300 stepeni ali ostavite da dostigne tu temperaturu!

Naredjajte filete na onaj papir za pecenje (kolace) koji ste polozili prethodno na plato iz rerne (moze i alu-folija) i stavite u vrelu rernu 12-15 minuta na onaj najvisi nivo, skoro da dodiruje gornje grejace.

Na ovaj nacin izbegavate i prskanje ulja i ostale zajebancije. 

VAZNO

 pre svega ovoga:

* naseckajte (ali super sitno) crveni luk 3 glavice (idealno bi bilo échalote)

* 2 supene kasike putera stavite na tiganj i stavite ringlu na 70 % 

* kada se puter rastopio, dodajte sitno seceni luk.

* proprzite 4-5 minuta (ne previse)

* dodajte MALO belog vina

* sada ide supena kocka (fr: bouillon) 2 min. ne vise

* dodajte 1,5 dl slatke pavlake ... 1 min

 Ovu smesu ostavite sa strane da se ohladi. Videcete, postace kremasta posle 15 min. 

Na drugu starnu napravite pirinac 400 grama.

 

Kada su fileti gotovi (sa pocetka price), mozete posluziti veceru.

 

Znaci fileti se stavljaju u tanjir, riza sa strane i SVE se poliva sa ovim sosom.

 

Ako ima pitanja, tu sam: 

 

 

 

 



Komentari (406)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 19.01.2023

Re: pitanje

Spiridon
srdjan.pajic
Ima istine u ovome. Generalno riblji fileti nemaju nikakav specifican ukus. Vise je do teksture ribe.


Nisam ovo razumeo, mislim fileti su meso od ribe kad skloniš kosti i ostala nejestiva sranja. Pa onda zavisi od vrste ribe kakav i da li ima ukus.

Inače, ja baš volim sabljarku, one šnicle od nje, ali to isto skoro da nema nikakav ukus nego mu ga da to što dodaš. Uz to sabljarka oće da bude suva, tako da ustvari i ne znam zašto je tačno volim.



Ali što se razbih juče od sušija za ručak, mada ni ta presna riba nema neki značajan ukus, to jest ukus joj je delikatan i zato suši nije za svakoga, to ipak traži prefinjene žderače sušija ko što smo mi autosrbi i slučajni šovinisti, po definiciji.


napisao sam ti ceo komentar i nesto se sjebalo pa me mrzi ponovo

Zbog sabljarke sam zavoleo ribu. Spremam je kao tunu. Na super vreo tiganj, jdna strana 40 sec pa samo okrenem.
Kazu da te velike ribe ne treba jesti mnogo zbog žive.

Ceo ovaj recept sa naslovne je originalno nastao zbog Monkfish (fr: Lalotte)
Verovarno si upoznat kakvo joj je meso.
Secem ga na srednje komade ... baci pogled




Probaćemo, krkao sam i monkfiš naravno, ali mi je no 1 i dalje sea bass, halibut, i sabljarka. Volim i lososa ali malo manje, tunu samo na sušiju. Inače ribu, ko i ćevape, spremam dosta retko, ali ćufte pravim redovno, to vole ove moje male.

A za ćevape, pošto si me opleo dole, samo kažem da nemaš pojma! Taj goveđi temeljac, iliti supa je osnova i glavna caka. Ovo sam naučio od one Flokijeve Bosanke što kuva na jutubeu, dakle, obavezno je to kupanje u temeljcu na kraju. Budu mehanički keva, a ukus je najbliže što može da se dobije tim nekim sarajevskim ćevapima.


Nemam sad kocke da vidim šta tačno ide unutra, ali ovo sa MSG sigurno nije tačno da je kancerogen. A i ne meće se toga sedam tona, nago malecna kockica u litar vode. To, kao i vegeta, koju isto kupujem i koristim, pored odličnog ukusa dodaje i taj neki sentiment odrastanja u bivšoj Jugoslaviji, i to je nezamenjivo u kulinarstvu. Naravno, ne treba preterivati, i čuveni Stevo Karapandža je na kraju uvek dodavao samo jednu žlicu vegete u inače propisno začinjeno jelo.

*btw, i ja isto tako ko ti spremam sablju, samo je kratko prčnem sa obe strane i to je to, ne vredi je mučiti je duže. Probao sam i neku čorbicu sa njom, ali nije ništa specijalno, pa sam taj recept negde izgubio.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:57 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic

Nemam sad kocke da vidim šta tačno ide unutra, ali ovo sa MSG sigurno nije tačno da je kancerogen. A i ne meće se toga sedam tona, nago malecna kockica u litar vode. To, kao i vegeta, koju isto kupujem i koristim, pored odličnog ukusa dodaje i taj neki sentiment odrastanja u bivšoj Jugoslaviji, i to je nezamenjivo u kulinarstvu. Naravno, ne treba preterivati, i čuveni Stevo Karapandža je na kraju uvek dodavao samo jednu žlicu vegete u inače propisno začinjeno jelo.


joj steva..
ma nije dokazana kancerogenost (guglecnula al opet se šokiram da si tu u fazonu pa to je samo malo a vamo si karbolom paradajz prao i turao u uv komoru) kehm kehm..
nego brate msg je taj mekdonalds šmek.. nepogrešiv.. kako nisi provalio (il imaš neku fensi kocku)..
a kad pomenu stevu..
e gledala sam jednu tu Englesku baku što je hit kuvarica za kolače kod Engleza pa pokazivala šta su ona i muž imali kao posluženje na vjenčanju (tipa pedesetih vrv)..
jao brate samo the look of it..
kao uzmeš šnitu leba iz kese pa odsječeš koricu pa oklagijom to istanjiš na milimetar pa onda u to turiš šparglu iz konzerve i urolaš..
a ona špargla siva..
jao plač..
i još par takvih stvari baš da plaćeš..
pa se malo sprdala u fazonu eto jbg to je nekad u UK bio pojam gozbe..
e tako i steva.. dobro ne baš tako al ima elemenata
angie01 angie01 15:58 19.01.2023

Re: pitanje

treba pavlaka u karbonara sos..
ta hemija..
ona iz sedmog razreda, karbohidrati, masti proteini..
pa mast imaš u masnom siru i istu tu mast u pavlaci..
ako već ima masan sir sa žumancetom i skrobom iz vode onda pavalaka ne treba..
eto bolje i prostije ne umijem više da nacrtam.


hebote- kako si ti naporna,..je l vidis da se nekima svidja sa pavlakom, znaci varijacija, na to sam reagovala, imam i sama varijaciju sa pavlakom koja je dobra i stojim iza toga,..sad bi ti do prekosutra , sa sve insinuacijama, kako ja eto ne znam hemiju iz osnovne, tupila kako pavlakaa nije dobra za karbonaru-pa stvarno:))))
u to koliko si ti fenomenalna kuvarica sumnjam od one tvoje pohvale kako si jela savršen tiramisu sa prevlivom od jagode..



a i inače je malo besmisleno kao ja sam super, keve mi, evo i moja mama tako misli


meni je stvarno svejedno, da l ti mislis da jesam ili nisam, kakve to veze sa bilo cim ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:01 19.01.2023

Re: pitanje

Pobiše se kolege oko krema u karbonarama, po Č vs P standardima. Ja ne smem da kažem da su meni svi ti talijanski špageti smor, imali ili nemali pavlaku. To se kod nas u kući zato dosta retko sprema. Ali zato za onaj korejanski ćapče, rođenu decu bih dao.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:03 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic
Pobiše se kolege oko krema u karbonarama, po Č vs P standardima. Ja ne smem da kažem da su meni svi ti talijanski špageti smor, imali ili nemali pavlaku. To se kod nas u kući zato dosta retko sprema. Ali zato za onaj korejanski ćapče, rođenu decu bih dao.


ma ti se odrodio nema tu šta.. šta ti je to ćapče
angie01 angie01 16:05 19.01.2023

Re: pitanje

. Ja ne smem da kažem da su meni svi ti talijanski špageti smor, imali ili nemali pavlaku. To se kod nas u kući zato dosta retko sprema. Ali zato za onaj korejanski ćapče, rođenu decu bih dao.


brate Pajke, ja se slazem sa time da su paste sa sosom- bilo kojim, neki bejzik, nista spec i isto tako vise volim sve azijske varijante nudli-pre bih pojeal PHO SUPU, nego karbonaru, npr...AL ETO, neki naucili najosnovnije, pa su sada veliki sefovi...al dobro, podrzavam da se uci spremanje klope.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:06 19.01.2023

Re: pitanje

guglecnula al opet se šokiram da si tu u fazonu pa to je samo malo a vamo si karbolom paradajz prao i turao u uv komoru



Pusti, ja sam još i dobar, ovi trampovci su varikinu gutali i ivermektinom se rokali, nakon što su prethodno obrstili hlorokinin u apotekama, jer im tako rekao neki znojavi dedekanja na jutjubu, Tramp potvrdio.

Samo ja nisam koristio karbol, šta god da je to, nego samo na suvo pržio sve u komori za ultravioletnu kauterizaciju (jebote, marketing mi je bio toliko loš da na kraju nisam prodao ni jednu, makar naivnim komšijama, još sam namerno ostavljao vrata od garaže širom otvorena da svako ko prođe ulicom vidi moju komoru lila boje iz koje se noću širi sablasno plavo svetlo koje podseća na Čereknovljeve zrake iz razvaljenog Černobila. Dobro, ovaj deo sam izmislio jer je kutija bila radiation izolovana).

Milan Novković Milan Novković 16:06 19.01.2023

Re: pitanje

newimprovedtadejus
Milan Novković
newimprovedtadejus
Milan Novković

- Što si više pojeo to je bolji recept


može tako..
može ovo što kažeš ali kaže Gordon Ramsey tako..
a može da stvarno i napraviš, vidiš šta se tu dešava, koji su tu sastojci pa shvatiš u hemiju.. ej ovde već ima mliječna mast, pavlaka samo razvodnjava plemenitiji sastojak žumance..
sad ga i ja pregura, ja uopšte nisam u fazonu mora ovo ili ono..
al prosto imam jak utisak da vi oboje to niste pravili.. da jeste nema šanse da ne bi prijmetili [b]kremastost bez krema.. [/b]
prosto ko puter u kajmak na ćevape..
nema smisla..
jeftinije je, osim toga nema smisla

Ti često imaš te "utiske"

U poslednjih 20 godina mi karbonaru pravimo bar 2x mesečno (ponekad i 4) - taka nam se deca zalomila, agresivna, ja popustljiv, žena manje al strogoća joj radi poso samo samnom, ne sa decom.

To je jedno 2,000 karbonara u 20 godina, od toga mojih jedno 500, a ja volim da eksperimentišem.

Nači "kremastost bez krema" nije tema, da ne objašnjavam detalje, ukus je tema.


dobro de evo sledeći put ću da dodam.. ne mogu da si dočaram koja je prednost kad je to već tu (to = mliječna mast)..
primjeti da ja ne kažem to ne smije i kako vas nije sramota, pada mi klapna, šta glumite itd. itd.
nego upravo suprotno, kažem da je besmisleno insistirati da je prenemaganje bez krema kad već ta hemija krema u tom sosu postoji..
dakle sasvim mi je ok priznati da se ukusi razlikuju..
protestujem protiv insistiranja da je prenemaganje reći da su ukusi jedno al hemija karbonare je jasna.. sadrži mliječnu mast i bez pavlake..
i primjetila sam da nisi ti rekao da ti pada klapna itd itd da ne skočiš i na to

Ma ja sam jako fleksibilan, i neretko kad neko spomene neku varijaciju ovde ja odem kasnije pa probam. Skoro da mi jemoguće napraviti karbonaru da mi se ne sviđa (neki pacer, jedino, da zavrne rukave)

Ukusi su umetnost - nikad kraja, a recepti to na kvadrat, sa teksturama, bojama, aranžmanom, i ok, hranljivostima.

A sastojci, varijacije ... kao i svaka profi rabota, da je lako postati ultimativni majstor imali bismo bar nekoliko miliona kuvara sa M zvezdicama po restoranima, a o nama amaterima da i ne pričamo
maksa83 maksa83 16:07 19.01.2023

Re: pitanje

Pobiše se kolege oko krema u karbonarama

Brate karbonara i junit testovi, jedine stvari vredne onlajn šibanja.

Ja sam siguran da su ljudi koji ne veruju u junit testove isti ljudi koji stavljaju pavlaku u karbonaru.

Dakle nije pitanje da li su u pravu ili nisu (nisu) nego samo kako (i da li uopšte, jer doćće dan kad tad) deliti civilzaciju sa njima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 19.01.2023

Re: pitanje

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
Pobiše se kolege oko krema u karbonarama, po Č vs P standardima. Ja ne smem da kažem da su meni svi ti talijanski špageti smor, imali ili nemali pavlaku. To se kod nas u kući zato dosta retko sprema. Ali zato za onaj korejanski ćapče, rođenu decu bih dao.


ma ti se odrodio nema tu šta.. šta ti je to ćapče


link
maksa83 maksa83 16:09 19.01.2023

Re: pitanje

..AL ETO, neki naucili najosnovnije, pa su sada veliki sefovi.

Eto sad se i samoproglasila za velikog šefa...
predatortz predatortz 16:10 19.01.2023

Re: pitanje

Ja ne smem da kažem da su meni svi ti talijanski špageti smor


+1


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 19.01.2023

Re: pitanje

nego brate msg je taj mekdonalds šmek.. nepogrešiv.. kako nisi provalio (il imaš neku fensi kocku)..



Pa možda zato što ne jedem u mekdonaldsu, a kad sam poslednji put tamo nešto kupio nije ni malo ličilo na ove moje sarajevske ćevape, ćufte, pasulj, grašak, ustvari manjeviše sve što kuvam. Tako da ne znam sad ko ovde od nas halucinira.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:12 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic

Samo ja nisam koristio karbol, šta god da je to, nizolovana).


ma ne znam ni ja, to ti je detalj iz onih tipa Agata Kristi period drama, kad se lord pali na miris karbola pa spopada sluškinje..
valjda neki sastojak posebno agresivnog sapuna..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:14 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic

ma ti se odrodio nema tu šta.. šta ti je to ćapče


pa nije lud taj tamo azijat
literatesa literatesa 16:17 19.01.2023

Re: pitanje

Meni se dobro kuvanje podrazumjeva, ne razmišljam o tome. Ako se desi da neko zna dobro kuvati i bolje od mene i želi kuvati, ja mu/njoj rado prepustim teren, imam takmičarski duh, u kuhinji ne. Volim prati suđe. I da, muškarci u kuhinji su sexi, ali-i ako im ne ide kuvanje, nije smak svijeta.

p. s. pola od ovoga, više od pola ne razumijem šta pričate niti imam želju potražiti na Google koji sos, šta, kako.. Jagnjetinu samo posolim, meni salatu samo posolim, nekad dodam par kapi limuna, u kući uvijek imam domaće jabukove sirće, od divljih jabuka, pravim rustikalna jela, i jela gotova za 15-20 min, nikad u životu nisam pogledala neki YouTube sa poznatim kuvarom, ne znam im imena, sarmu pravim po receptu moje mame i itd.

Francuska

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 19.01.2023

Re: pitanje

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

Samo ja nisam koristio karbol, šta god da je to, nizolovana).


ma ne znam ni ja, to ti je detalj iz onih tipa Agata Kristi period drama, kad se lord pali na miris karbola pa spopada sluškinje..
valjda neki sastojak posebno agresivnog sapuna..



Znao sam da to ne postoji, ti kad uzmeš da kitiš, gora si od mene...

Inače komora mi sad služi za uredno skladištenje raznog garažnog krša, ali je čuvam i dalje, pošto dokazano radi, i jer sa ovim raspomamjjenim antivakserima stručnjacima samo je pitanje dana kad će neka nova ebola ili marburg groznica da nas smlati.

Usput, ne znam kako je kod vas, kod nas trenutno vlada nestašica običnih antibiotika. Klinka bila kod lekara zbog upale uveta, što je jedna od dve bolesti za koje naša lekarka pristaje da da recept za AB, i kaže, poslednje pakovanje je potrošila na moje dete. Jebem ti zemlju i gde ja živim...
angie01 angie01 16:19 19.01.2023

Re: pitanje

Eto sad se i samoproglasila za velikog šefa...


there, there...
maksa83 maksa83 16:20 19.01.2023

Re: pitanje

Usput, ne znam kako je kod vas, kod nas trenutno vlada nestašica običnih antibiotika.

Eeee lale, mi nismo napali Rusiju ko vi pa imamo SVE.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 19.01.2023

Re: pitanje

newimprovedtadejus
srdjan.pajic

ma ti se odrodio nema tu šta.. šta ti je to ćapče


pa nije lud taj tamo azijat



Jedino što za ove staklaste makarone mora da se pali auto i ide u azijsku radnju, obično ne prodaju to u regularnim samiškama.
predatortz predatortz 16:24 19.01.2023

Re: pitanje

Usput, ne znam kako je kod vas, kod nas trenutno vlada nestašica običnih antibiotika.


Ovde vlada nestašica antibiotiotskih sirupa, dakle za najmlađe.

Pošto imam neki osećaj da se takve stvari namerno rade s vremena na vreme, mislim da bi za one koji dolaze na takve ideje trebalo primeniti onu kinesku praksu upucavanja na stadionu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:25 19.01.2023

Re: pitanje

maksa83
Usput, ne znam kako je kod vas, kod nas trenutno vlada nestašica običnih antibiotika.

Eeee lale, mi nismo napali Rusiju ko vi pa imamo SVE.



Jel može to nekako da se švercuje, fedeksuje ovamo? Ili i kod vas sad mora recept od lekara, plus trkeljišu na pošti?

(zezam se, ne treba, mi ćemo to da sledeći put rešimo sa guščijom džigericom i ivermektinom, gledao sam nekog čilog nobelovca na jujtubu, natapkaš detetu to u uvo ako uspeš da je stigneš, i to će onda da izvuče sve. Mada nije loše da se doda malo sibirske aronije, ali nema ni toga...)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:26 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic

Usput, ne znam kako je kod vas, kod nas trenutno vlada nestašica običnih antibiotika. Klinka bila kod lekara zbog upale uveta, što je jedna od dve bolesti za koje naša lekarka pristaje da da recept za AB, i kaže, poslednje pakovanje je potrošila na moje dete. Jebem ti zemlju i gde ja živim...


brale od Engleza AB da dobiješ mora da umireš.. nema to ovde mada ima i toga da su ovi moji gorštaci takvi da i nemaju kad da nam prepišu al kolko čujem od drugih mama AB su big no no..
e al zato..
UK gura složno u sovjetski savez..
nestačice se samo smjenjuju, trenutno je problem ulje (jer valjda sav suncokret iz Ukrajine), jaja (jer su zajebali nešto s kokoškama), u štrajku su zdravstvo, prevoz a sad će i školstvo..
liste čekanja su takve da svaki dan osvane kako je neko pandrknuo u nosvjest u hitnoj čekajući..
gužve su opet svuda, fakin ne možeš ručak da dobiješ, izgleda sa brexitom odlepršalo milionče Evropljana pa se tek sad vidi.. da navataš život čovjeka ne možeš nigdje nizašta..
mi baš komentrišemo brate da nisu tako bogati pa im lakše pada plus prije bi crkli nego se žalili pa ovo bi bilo presmješno..
kolaps..
ove nedelje pala tempieratura ispod nule oni odmag javili iz škole da se spremimo na eventualno zatvaranje jer emergency temperature, ako osoblje bude imalo problema da dođe na posao oni ne mogu da garantuju sigurnost djece..
reko jbt jeste vi svi izludili, pa sunčano, suvo, tri stepena po danu, što da ne dođete, šta pričate..
bukvalno ludilo
maksa83 maksa83 16:28 19.01.2023

Re: pitanje

(zezam se, ne treba, mi ćemo to da sledeći put rešimo sa guščijom džigericom i ivermektinom, gledao sam nekog nobelovnca na jujtubu, natapkaš detetu to u uvo ako uspeš da je stigneš, i to će onda da izvuče sve. Mada nije loše da se doda malo sibirske aronije, ali nema ni toga...)

Samo da znaš naložio Irinej Bulović (a Sputnjik preneo, ne zajebavam se) da se ne propagira joga ovde pošto je nepravoslavna i nehrišćanska, ali Pilates je okej.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:30 19.01.2023

Re: pitanje

Ovde vlada nestašica antibiotiotskih sirupa, dakle za najmlađe.



E, to, sirup, i to za najmlađe (ne znam kako je za nas, matore). Mada to valjda prave iz praha, po meri, ako sam ja to dobro razumeo.
literatesa literatesa 16:31 19.01.2023

Re: pitanje

Jesam li pokazivala aroniju, višnjičicu?

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 19.01.2023

Re: pitanje

UK gura složno u sovjetski savez..
nestačice se samo smjenjuju, trenutno je problem ulje (jer valjda sav suncokret iz Ukrajine), jaja (jer su zajebali nešto s kokoškama),


Kod nas je isto nestašica jaja mada se to vidi samo po tome što povremeno ograniče u radnji da možeš da kupiš do dva tuceta u jednom prolazu. Kažu, to je zbog pomora ptičijeg fonda usled one neke groznice što vlada među pilići.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 19.01.2023

Re: pitanje

maksa83
(zezam se, ne treba, mi ćemo to da sledeći put rešimo sa guščijom džigericom i ivermektinom, gledao sam nekog nobelovnca na jujtubu, natapkaš detetu to u uvo ako uspeš da je stigneš, i to će onda da izvuče sve. Mada nije loše da se doda malo sibirske aronije, ali nema ni toga...)

Samo da znaš naložio Irinej Bulović (a Sputnjik preneo, ne zajebavam se) da se ne propagira joga ovde pošto je nepravoslavna i nehrišćanska, ali Pilates je okej.



. video sam sam jutros... a jedna moja prijateljica, koja je iz Beograda otišla da živi na selu u Banatu, se baš nameračila da otvori tamo studio joge... Sine, spaliće je na lomači.


crossover crossover 16:47 19.01.2023

Re: pitanje

maksa83

(našao sam stalan dotok, ima i na Đermu i u Agro Papuk mesarama)


Nema na čemu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:52 19.01.2023

Re: pitanje

brale od Engleza AB da dobiješ mora da umireš..



Nema ni ovde AB na izvolte čak ni kad ne vlada nestašica. Ova starija je za 10 godina koliko ima dobila AB čini mi se dva puta, kad je imala neku UI, i posle upalu uveta. Ova mlađa je isto mislim dva puta do sad dobila AB, isto zbog upale uveta oba puta. Ali su nju zato kao bebu ozbiljno izrokali sa svim što su imali kad je zamalo pandrknula, fasovala neku infekciju sa 6 dana života pa nisu znali šta je, nego rokaj, jer nije bilo vremena da se ustanovi (izvukla se bez posledica, a ja sam tad vidno ostario, definitivno najtežih desetak dana u mom životu).

Spiridon Spiridon 16:54 19.01.2023

Re: pitanje

Brate ne znam na kojoj je planeti ta Francuska o kojoj ti pričaš ali ova Francuska na mojoj planeti ima nešto što se zove demi-glace i osnova je svih njihovih sosova, i braon je, i osnova (demi glace) mu je beef stock.


pre 3 meseca sam u Parizu u Brasserie Mollard jeo pacetinu upravo prelivenu ovim sosom.

To mi je bila jedna od najlepsih vecera, ne samo zbog klope i vina, otkacenih konobara nego je cela atmosfera zamrznuta jos u 19 veku.
I nije skupo da ne ispadne da se qurcim. Jednostavno sve je sa stilom koji u Parizu jos uvek ima taj nivo.





angie01 angie01 16:59 19.01.2023

Re: pitanje

staklaste makarone


od pirincanog brasna.
gedza.73 gedza.73 17:00 19.01.2023

Re: pitanje

Žabari masovno koriste tu foru sa vodom od kuvanja testa za dobijanje kremaste teksture dotle da tu vodu ne bacaju nego flaširaju i čuvaju u frižideru za te svrhe.

Ima tu još jedna sitnica. Ista stvar i sa jagnjećim butom. Iako ne volim onu čuvenu 'paradajz im ne miriše' ima mnogo do toga. Testenina spravljena u kući (na sledećem niovu koka ljuca po dvorištu pa snese jaje koje oboji pastu u žuto bez ikakvog dodavanja boja), jagnje koje skakuće po livadi, prase na koncentratu i prase u voćnjaku imaju poptuno drugačiji ukus od industrijskih 'sirovina'. U toj domaćoj radinosti koja je bakin bake recept na osećaj hrana bude ono što treba da bude.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 19.01.2023

Re: pitanje

reko jbt jeste vi svi izludili, pa sunčano, suvo, tri stepena po danu, što da ne dođete, šta pričate..
bukvalno ludilo



I kod nas juče proglasili imerdžensi dan, zatvorili škole, a nije palo ni pola metra snega. Ovi moji libtardi omekšali, sve više ličimo na one sisice teksašane. Ali je zato ova starija izašla iz kuće ujutro nisam je ceo dan video, prvo se sankala na padini, onda ih je drugaricina keva odvela đuture na klizanje, jedva je ubdedih da obuće džemper, pa ih posle odvela na tumbling class, šta god da je to, iako je od mame imala zabranu za to poslednje jer ima baletsku predstavu iduće nedelje a baletanka nam je poručila da neće da čuje nizakakve druga aktivnosti dok ne prođe šou, da se deca ne povrede, a najbolje ako možemo nekako da ih zamrznemo u karbonitu do petka, što je sigurno sigurno je, samo za probe da ih odmrzavamo.

Ova manja šmrkće i kašlje pa nije išla nigde, bindžovala pink pantera i pj masks ceo dan. Ja sam sledeći na redu za šmrktanje i kašljanje, ali sam strateški sačuvao malo od njenih antibiotika, samo da povećam dozu prema kilaži i to je to.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:06 19.01.2023

Re: pitanje

gedza.73
Žabari masovno koriste tu foru sa vodom od kuvanja testa za dobijanje kremaste teksture dotle da tu vodu ne bacaju nego flaširaju i čuvaju u frižideru za te svrhe.

Ima tu još jedna sitnica. Ista stvar i sa jagnjećim butom. Iako ne volim onu čuvenu 'paradajz im ne miriše' ima mnogo do toga. Testenina spravljena u kući (na sledećem niovu koka ljuca po dvorištu pa snese jaje koje oboji pastu u žuto bez ikakvog dodavanja boja), jagnje koje skakuće po livadi, prase na koncentratu i prase u voćnjaku imaju poptuno drugačiji ukus od industrijskih 'sirovina'. U toj domaćoj radinosti koja je bakin bake recept na osećaj hrana bude ono što treba da bude.


ima s tom primjedbom da zapad poodavno već (Englezi definitivno) imaju sve najbolje samo treba da platiš..
bukvalno šta god ti padne na pamet može i to nerijetko i totalno van sezone..
vrlo vrlo rijetko šta je tu bolje, npr. lubenica..
a lista stvari kojih rutinski ima a da na jugu nećeš naći je baš ogromna..
to je tzv. princip para vrti đe burgija neće
gedza.73 gedza.73 17:08 19.01.2023

Re: pitanje

Probao sam i neku čorbicu sa njom

Paradajz čorbu (onu brzinsku) sam pravio sa kockom. Luk sitno propržen na staklasto, paradajz iz flaše, voda sa razmućenom kockom i neke sitne testenine. Malo rikote na sredinu i peršun a za brže od kuvanja jajeta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:08 19.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic

I kod nas juče proglasili imerdžensi dan, zatvorili škole, a nije palo ni pola metra snega. Ovi moji libtardi omekšali, sve više ličimo na one sisice teksašane.


ja sam ubjeđena da je to od kovida..
stalno neko nešto kao ugrožen nam safety ne možemo da radimo..
umjesto da kažu lijepo ko ja, slušaj danas neću doći, mrzi me, mrziće me i sutra a i do kraja mjeseca..
UK je dodatno brexit ujebao to se sad baš baš jako vidi..
bumo vidjeli na šta će to sve skupa da izađe.. da radi nema ko a i ko ima neće a i ko oće pitanje dokad će.. ne znam..
predatortz predatortz 17:08 19.01.2023

Re: pitanje


I kod nas juče proglasili imerdžensi dan, zatvorili škole, a nije palo ni pola metra snega.


Po tim vašim aršinima, u Han Pijesku bi se samo u julu u školu išlo!
angie01 angie01 17:09 19.01.2023

Re: pitanje

mogla bih jos da prijavim, da smo provalili neku fenomenalni-vestak, tipa koka kola, koju mrzim-kabezu, al kinesku, znaci, navukla sam se u roku od odmah, a ja generalno ne volim sokove, narocito vestake- sledeci put kada je navatamo u bloju 70-nemaju uvek- slikacu flasicu i nakacicu je, stvarno najbolje pice tok nekog fazona koje sam ja u zivotu probala- ne racunam borovnicu sa crnogorskih planina-al to je sasvim druga kategorija, to se ne racuna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:10 19.01.2023

Re: pitanje

predatortz

I kod nas juče proglasili imerdžensi dan, zatvorili škole, a nije palo ni pola metra snega.


Po tim vašim aršinima, u Han Pijesku bi se samo u julu u školu išlo!


a ne!
u junu već kreću da zapomažu ako li temperatura ode preko 25..
ne daj bože preko 30 to je kolaps..
Englez je baždaren na 12 do 22 plus minus 5 sve mimo toga je strogi imrdžnsi
gedza.73 gedza.73 17:11 19.01.2023

Re: pitanje

to je tzv. princip para vrti đe burgija neće

Uvek bilo. Po mom skromnom sudu kvalitet namirnica bitno menja krajnji proizvod
Kad sam pravio karbnonaru (onu fabričku iz supermarketa) bilo mi je dovoljno da ubacim par kockica sušenog mesa od kuće i da rezultat bude i puniji i masniji.
angie01 angie01 17:40 19.01.2023

Re: pitanje

angie01
Eto sad se i samoproglasila za velikog šefa...


there, there...


evo fine italijanske kuhinje,

Campo De Fiori
maksa83 maksa83 17:54 19.01.2023

Re: pitanje

crossover
maksa83

(našao sam stalan dotok, ima i na Đermu i u Agro Papuk mesarama)


Nema na čemu.

E, hvala još jednom!

Čuj jednom...
maksa83 maksa83 17:57 19.01.2023

Re: pitanje

. video sam sam jutros... a jedna moja prijateljica, koja je iz Beograda otišla da živi na selu u Banatu, se baš nameračila da otvori tamo studio joge... Sine, spaliće je na lomači.


Spiridon Spiridon 20:04 19.01.2023

Re: pitanje

solo
solo, iz tebe povremeno bljesne neka agresija nicim izazvana. pacifikuj se malo.


samo kukaš i deliš savete

Uopšte nije agresija,zvučiš ko da ti treba pomoć.

Zaboravi.


Trebaš više tečnosti da unosiš.
softelectronics_e softelectronics_e 20:22 19.01.2023

Re: pitanje

literatesa
Meni se dobro kuvanje podrazumjeva, ne razmišljam o tome. Ako se desi da neko zna dobro kuvati i bolje od mene i želi kuvati, ja mu/njoj rado prepustim teren, imam takmičarski duh, u kuhinji ne. Volim prati suđe. I da, muškarci u kuhinji su sexi, ali-i ako im ne ide kuvanje, nije smak svijeta.

p. s. pola od ovoga, više od pola ne razumijem šta pričate niti imam želju potražiti na Google koji sos, šta, kako.. Jagnjetinu samo posolim, meni salatu samo posolim, nekad dodam par kapi limuna, u kući uvijek imam domaće jabukove sirće, od divljih jabuka, pravim rustikalna jela, i jela gotova za 15-20 min, nikad u životu nisam pogledala neki YouTube sa poznatim kuvarom, ne znam im imena, sarmu pravim po receptu moje mame i itd.

Francuska


Ma normalno!
Ovi što dodaju hiljadu začina u hranu su svirači kurcu.
Uz tih hiljadu kojekavih začina je svejedno šta je osnovni sastojak.
I peta stare cipele bi bila jestiva.
literatesa literatesa 20:46 19.01.2023

Re: pitanje

zoja444 zoja444 20:57 19.01.2023

Re: pitanje

solo, savet za kuvanje pirinca. na jednu solju pirinca idu cetiri solje vode. u serpu sipati malo ulja, pirinac i hladnu vodu i kasiku zacina c. staviti na najjace dok ne prokuva pa smanjiti skoro na najmanje dok ne ispari sva voda.
literatesa literatesa 22:26 19.01.2023

Re: pitanje

na jednu solju pirinca idu cetiri solje vode.

Zoja, ja sam lijena, kuvari arogantni, da to nije malo puno vode?
mentol mentol 22:27 19.01.2023

Re: pitanje

newimprovedtadejus


eve ga.. mislim da je to to, promjenili su ambalažu, nisam jela 10 godina


Ja sam ih jeo pre neki dan... Dobre su te Ledo štrukle, ali ako neko hoće da proba prave štrukle preporučujem "La Štruk" u Zagrebu.

zoja444 zoja444 05:01 20.01.2023

Re: pitanje

tesa, nije mnogo vode. moze i sa tri solje. zavisi i od vrste pirinca.
literatesa literatesa 07:27 20.01.2023

Re: pitanje

Dobro. :)
mentol mentol 01:13 21.01.2023

Re: pitanje

srdjan.pajic
[q

jedna moja prijateljica, koja je iz Beograda otišla da živi na selu u Banatu, se baš nameračila da otvori tamo studio joge... Sine, spaliće je na lomači.


Pedesetak kilometara od Banata, u glavnom gradu Bačke, Mahešvarananadina škola joge osnovana je 1981. godine.
Dok sam živeo tamo, u radijusu od dva kilometra postojalo je desetak, od kojih sam pohađao dve, uključujući i Svamijevu...
U Futoškom parku, jednom sedmično su se okupljali ljudi i vežbali...


Nego, reci ti nama, da li još uvek tamo spaljujete one veštice?
Mani se Banata, Srema i Bačke kad nemaš pojma kako je tamo.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:34 18.01.2023

ququj da je krkar tu šta bi ti kazao...

kako ono bješe bubci u sosu od jagode..
Spiridon Spiridon 20:40 18.01.2023

Re: ququj da je krkar tu šta bi ti kazao...

ququj da je krkar tu šta bi ti kazao...


cuo sam da se zaposlio u cirkusu, za stalno, kao "covevek topovsko djule"... a imao je toliko toga jos da kaze.




srdjan.pajic srdjan.pajic 22:45 18.01.2023

Tesla

Spiridon Spiridon 23:00 18.01.2023

Re: Tesla

srdjan.pajic
link



Ovo sam video ali nisam citao da me ne ubije u pojam.
angie01 angie01 23:36 18.01.2023

Re: Tesla

da me ne ubije u pojam.


pa nema sta da te ubija u pojam, on je covek nasao sebi model, koji mu je prijao i u kome je dobro funkcionisao za njegov nacin zivota i potrebe.

verijem da sve to tako, ne bi bas radilo kod nas drugih-obicnih ljudi.

pri cemu, svi lekari i istrazivanja tvrde, da je dobar i dovoljno dug san, sto znaci 7,8 sati, neophodan za dobro stanje organizma.

sto se ishrane tice, nutricionisti nude neka pravila, koja ocigledno funkcionisu u smislu, da se oslobodis viska, da odrziz metabolizam u dobrom stanju, sto sve skupa, sa fizickim aktivnostima cini dobro telu-no ja kao nepopravljivi hedonista, sve to prevodim u verziju u kojoj se ipak niceg ne odricem, al eto, mogu da prihvatim-umereno kao model.

e sad, hebiga, kad krenete ovako kasno da pricate o klopi, moram nesto i da degustiram-sto nije moja krivica, pa se ne racuna, je l tako- tako je.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 19.01.2023

Re: Tesla

Spiridon
srdjan.pajic
link



Ovo sam video ali nisam citao da me ne ubije u pojam.



Pa kaže da ako oćeš da budeš sveCki naučnik sleš pronalazač, onda nema da jebeš, nema da jedeš, a pogotovu nema da spavaš.

edit: ovo za seks nije on rekao u ovom tekstu, nego je to dedatak iz biografije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:29 19.01.2023

Re: Tesla

Ali nisam znao za to da Tesla nije jeo meso, sem jednom dvaput godišnje. I kaže da nije voleo sir.

Ovo pod uslovom da ovaj ceo tekst nije izmislila neka dokona dileja a ovi preneli na B92.
49 41 49 41 01:24 19.01.2023

Re: Tesla

Nisam jeo meso punih 7-8 meseci.
Osecao sam se super!
Onda se pozalio ujaku u BG lekaru specijalisti; kako ponekada povremeno osetim neku vrtoglavicu i da li zna zasto?!?
Napucao me znajuci da apstiniram mesom; pa nedostatak proteina i bar pomalo-ponekada.
crossover crossover 01:59 19.01.2023

Re: Tesla

srdjan.pajic
Ali nisam znao za to da Tesla nije jeo meso, sem jednom dvaput godišnje. I kaže da nije voleo sir.


Dvaput godišnje, za Božić i za Uskrs.

solo solo 01:52 19.01.2023

,Ne umire mi se jer ne znam šta bih posle,

https://www.youtube.com/watch?v=YbjCZ7QdRHc
https://www.youtube.com/watch?v=M3ThpqpucOc

angie01 angie01 14:48 19.01.2023

Re: ,Ne umire mi se jer ne znam šta bih posle,

Kolos sa Rodosa-od dorucka do rucka,...malo se bio pogubio u nekom momenu, svakako velika legenda stuaja B.
softelectronics_e softelectronics_e 20:32 19.01.2023

Re: ,Ne umire mi se jer ne znam šta bih posle,

angie01
Kolos sa Rodosa-od dorucka do rucka,...malo se bio pogubio u nekom momenu, svakako velika legenda stuaja B.

Slava mu!
Черевићан Черевићан 09:23 19.01.2023

рецепта трагом

Znaci...napucajte rernu

глобално воде ............загађене јесу
но риба се класира храна омиљена,
ипак у нашем Селу ....нуздунавском
глад без прасетине је неудовољена
maliperica maliperica 10:57 19.01.2023

Ниђе мушко ....

Или бар све мање.
Избегавам и да седнем у кафану са пријатељима , јер све више као Спиридон.
О кувању.
Јеботееее.


А свет се распада!!!!!
maliperica maliperica 11:06 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....





At least 10,000 people in U.K. choose to live and dress like dogs


predatortz predatortz 11:23 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

О кувању.
Јеботееее.


Jedan od prvih, ali uvek pouzdan, znak da je muškarac omatorio...
solo solo 11:43 19.01.2023

Re: Dobro jutro Perica

Или бар све мање.
Избегавам и да седнем у кафану са пријатељима , јер све више као Спиридон.
О кувању.
Јеботееее.


А свет се распада!!!!!


Dobro si se setio.

Spiridon Spiridon 11:48 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

predatortz
О кувању.
Јеботееее.


Jedan od prvih, ali uvek pouzdan, znak da je muškarac omatorio...


istina

imam temu za novi blog ako te ne mrzi da pises. Kako se izboriti sa gladju koju konstantno osecam sto sam matoriji?
Colin_bgd Colin_bgd 12:01 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

Kako se izboriti sa gladju koju konstantno osecam sto sam matoriji?

Cold turkey, on a daily basis...
angie01 angie01 12:35 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

Kako se izboriti sa gladju koju konstantno osecam sto sam matoriji?


naslov bloga- lazem sebe, da mogu bez tebe.
zoja444 zoja444 13:31 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

kazu da 2h treba izdrzati glad i da se onda metabolizam preokrece da koristi rezervu.
maksa83 maksa83 13:35 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

Jedan od prvih, ali uvek pouzdan, znak da je muškarac omatorio...

Jedan od prvih znakova da je muškarac nezreo i da ne ume da brine o sebi je da ne ume da kuva.

Pogotovo ono ponosno "hahaha, ja ne umem ni jaje da skuvam" je uvek znak da imaš posla sa bolidom.
predatortz predatortz 13:41 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

maksa83
Jedan od prvih, ali uvek pouzdan, znak da je muškarac omatorio...

Jedan od prvih znakova da je muškarac nezreo i da ne ume da brine o sebi je da ne ume da kuva.

Pogotovo ono ponosno "hahaha, ja ne umem ni jaje da skuvam" je uvek znak da imaš posla sa bolidom.


Drugi, još pouzdaniji, znak je kada čovek prsne i krene da vređa na insinuaciju da su ga stigle godine.
maksa83 maksa83 13:42 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

Drugi, još pouzdaniji, znak je kada čovek prsne i krene da vređa na insinuaciju da su ga stigle godine.

Kuku ja pucao u opštem smeru, nisi valjda od tih što se ponose time?

P.S. Ja inače kukam na godine od svoje otpr. 25.
predatortz predatortz 13:46 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

maksa83
Drugi, još pouzdaniji, znak je kada čovek prsne i krene da vređa na insinuaciju da su ga stigle godine.

Kuku ja pucao u opštem smeru, nisi valjda od tih što se ponose time?

P.S. Ja inače kukam na godine od svoje otpr. 25.


Nisam. Dobar deo života sam živeo kao samac, a onda i odvojen od porodice koju sam viđao samo vikendima. Umem da skuvam, ispečem, operem, opeglam...
Mislim da sam jedini muž kojeg je žena zvala na posao da pita koji program na mašini da uključi.

Inače, slažem se sa tobom - muškarac koji nije u potpunosti u stanju da se pobrine za svoju ishranu i higijenu je nesposoban muškarac.
zoja444 zoja444 14:06 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

kako je ovo balkan, vazno je da muskarac ne maltretira zenu psihicki ili fizicki, da nije alkoholicar, narkoman, kockar, svaler. dovoljno je da zna sam da podgreje i uzme jelo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:09 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

zoja444
kako je ovo balkan, vazno je da muskarac ne maltretira zenu psihicki ili fizicki, da nije alkoholicar, narkoman, kockar, svaler. dovoljno je da zna sam da podgreje i uzme jelo.


a nije moj muž je najbolji muž na svijetu al ne dam da se uobrazi te ga u zadnje vrijeme zajebavam ako treba šta da se uradi sa "nemoj ti, uganućeš k"
zoja444 zoja444 14:19 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

cula sam da je vladeta jerotic rekao da svaka zena treba da 60% bude muzu kao mama da bi brak uspeo. i da je ljubljancica reka granica izmedju balkana i zapadne evrope.
nikvet pn nikvet pn 15:03 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

predatortz
muškarac koji nije u potpunosti u stanju da se pobrine za svoju ishranu i higijenu je nesposoban muškarac.


Тај сам. Признајем. У кућној подели мене запало министарство спољних послова, и ту сам бритка сабља. У унутрашње послове министарка ми не дозвољава да се не мешам, осим по изричитој наредби. Дневну заповест извршим без подпитања. Из кухиње сам давно истеран као осведочена штеточина (осим за псине). Нисам (још) загуљено чичиште него и даље више него захвалан корисник.

Да, ја сам зависник од (своје) жене и тиме се уопште не дичим. Добро, и она од мене. Рекох, и душу спасих.

Него поводом сланине на пици. Покупим пицу из пицерије и у колима на вруће наслажем танке сланине преко. До куће то се остаклило па зацаклило, ама поезија.
angie01 angie01 15:06 19.01.2023

Re: Ниђе мушко ....

P.S. Ja inače kukam na godine od svoje otpr. 25.


i ja imam takve sulude drugarice, koje bukvalno ceo zivot nesto seru o godinama, terajume da lazem o svojim- sto mi ne pada na pamet i krajnje mi je ponizavajuce i stalno su u nekom hajpu, da evo, prosao zivot,...ja vise volim da ga konzumiram, ko ga hebe, sta god da je stiglo0 daj da vidimo, sta od toga moze da se uziva- cao, zdravo.
solo solo 11:53 19.01.2023

AOoooooo....



srdjan.pajic srdjan.pajic 02:06 20.01.2023

Re: AOoooooo....

solo




Liči više na orangutana.
49 41 49 41 18:45 19.01.2023

Tako smo spremali ribu

Posle svih napecanih riba; ciscenja, pranja oblagali smo je u dobro izgnjecenu glinu.
Vatra se uveliko razgorela sa puno zari.
Uz duge decije razgovore, okretali smo je u zaru; dok se nismo uverili da je glina crveno ispecena.
Onda tuk kamenom.
Lepota od izgleda, ukusa, mirisa.

Kasnije to mladalacko iskustvo, sam preneo-usavrsio do danasnjih dana.
Pomazivao svezu ribu spolja i iznutra maslinovim uljem; te unutrasnjost ribe ispunjavao svezim zacinima.
Umotavao svaku ribu posebno u aluminijumsku foliju, te ostavljao u frizider da preko noci ogrezne.
Sutradan lagance u rernu na lagano pecenje.

Mmmm, yummy in my tammy.

angie01 angie01 23:16 19.01.2023

,

u Beograd se vratio sifilis-cestitam svima koji slave.
maksa83 maksa83 23:26 19.01.2023

Re: ,

u Beograd se vratio sifilis-cestitam svima koji slave.

Je l' bio doček pred Skupštinom?
angie01 angie01 23:39 19.01.2023

Re: ,

Je l' bio doček pred Skupštinom?


za sada je jos uvek ekskluziva trojice muskaraca-neki ga verovatno jos nisu prepoznali.

'naci, tuberkuloza, morbile, sifilis,...


angie01 angie01 23:46 19.01.2023

Re: ,

solo solo 00:11 20.01.2023

Re: ,

u Beograd se vratio sifilis-cestitam svima koji slave.


Jel to ima neke veze sa ribom?

Pitam za druga.

predatortz predatortz 00:17 20.01.2023

Re: ,

Jel to ima neke veze sa ribom?


Da, sa onom lošijeg kvaliteta...
bene_geserit bene_geserit 00:18 20.01.2023

Re: ,

tuberkuloza, morbile, sifilis

Mene fascinira kod libtarda kako se sa jedne strane zalažu za primanje "izbeglica", a sa druge strane kukaju kad se tako pojave neke retkenekadbiloiskorenjene bolesti (a u nivo kriminala, silovanja i ostalo da se ne upuštamo).
solo solo 00:30 20.01.2023

Re: ,

Da, sa onom lošijeg kvaliteta...


Znači hetero varijanta?
angie01 angie01 00:30 20.01.2023

Re: ,

Mene fascinira


mene fascinira, kako ti uvek skockas neke glupe razloge-a prvo-nisi informisan sta se i zasto desilo, drugo- uvek ti je neko drugi kriv, i trece, najludje-branis neodbranjivo.

preljepo.
solo solo 00:32 20.01.2023

Re: ,

mene fascinira, kako ti uvek skockas neke glupe razloge-a prvo-nisi informisan sta se i zasto desilo, drugo- uvek ti je neko drugi kriv, i trece, najludje-branis neodbranjivo.

preljepo.


Jel uvek pređeš na ijekavštinu kad te drpi emocija?
literatesa literatesa 00:34 20.01.2023

Re: ,

literatesa literatesa 00:46 20.01.2023

Re: ,





literatesa literatesa 00:47 20.01.2023

Re: ,

Ne,ozbiljno,može li se polna bolest dobiti zračnim putem?

Ili preko bloga?

Može. :))
solo solo 00:51 20.01.2023

Re: ,

Ne,ozbiljno,može li se polna bolest dobiti zračnim putem?

Ili preko bloga?


Može. :))


Misliš preko tompusa,ne Tompsona, tompusa?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana