Budućnost

EU MATCH ZA KOSOVSKI ČVOR!

Filip Mladenović RSS / 23.01.2023. u 18:45

Pre skoro pet godina, 25. avgusta 2018, uputio sam OTVORENO PISMO tadašnjoj visokoj predstavnici Evropske unije za spoljnu politiku i bezbednost, gospodji Federiki Mogerini, u kome sam formulisao mudar, pragmatičan i održiv predlog rešenja tzv. kosovskog čvora.

Izmedju ostalog, predložio sam:

"Motivi ovog otvorenog pisma nisu ni politički, ni ideološki, već ljudski i gradjanski.
Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi (tekuće 2018. godine) Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se predlog za civilizovano rešenje komplikovanih odnosa Beograda i Prištine:

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.

Na kraju ovog Otvorenog pisma želim da citiram izjavu ministra inostranih poslova BJR Makedonije Nikole Dimitrova, koji je nedavno rekao "Gardijanu" da je jedina ‘održiva vizija stabilnog Balkana ona u kojoj granice nisu bitne - region prijateljskih zemalja koje su članice EU'."

U medjuvremenu, dogodila se agresija Putinovog režima na Ukrajinu, što je proizvelo sasvim drugačiju geostratešku situaciju, upravo u prilog citiranog predloga iz 2018. godine.

Da je politička odluka EU o prijemu svih država zapadnog Balkana razuman i dostižan strateški potez u cilju ne proširenja, već ZAOKRUŽIVANJA (KOMPLETIRANJA) Evropske unije, dokazuju sledeće činjenice, jedna iz 1991. godine, a druga iz 2007. godine.

Evropska trojka, te 1991. godine sastavljena od luksemburškog šefa diplomatije Žaka Posa kao predsedavajućeg Saveta ministara Evropske zajednice (tek će par godina kasnije ona prerasti u EU), zatim narednog na toj funkciji, njegovog holandskog kolege Hansa van den Bruka, i predsednika Evropske komisije Žaka Delora - došla je u Jugoslaviju sa ciljem da iznese "nepristojnu" ponudu, koja se ne može odbiti.

Evropska trojka sa jedne strane stola, a sa druge 6 predsednika jugoslovenskih republika. Žak Pos daje reč Žaku Deloru, kao autoru plana i predloga Evropske zajednice, da bi ovaj objasnio šta je EZ voljna da uradi i da donira, kako bi se izbegao najgori, ratni epilog.

Žak Delor je te 1991. predložio sledeće: EZ je spremna da istog momenta političkom odlukom prizna pridruženo članstvo Jugoslavije u EZ; drugo, spreman je program od 5,5 milijardi dolara, koji će poslužiti kao finansijska injekcija za uspešno produženje programa savezne vlade tadašnjeg premijera Ante Markovića. Zatim je naveo još desetak tačaka ponude, sve u svemu, vrlo povoljne I obećavajuće za održanje mira na brdovitom Balkanu.

Druga važnja činjenica u vezi sa predlogom rešenja kosovskog čvora: Rumunija i Bugarska su 1. januara 2007. zvanično postale članice Evropske unije, čime je tada završen peti krug proširenja EU. Bugarska i Rumunija započele su pristupne pregovore 2000. godine, ali su zbog nedovoljnih reformi u oblasti politike i privrede propustile da sa prethodnih 10 zemalja budu primljene u punopravno članstvo EU maja 2004. godine.

Ako su tada, te 2007. godine, mogle da budu primljene Rumunija i Bugarska u EU, zašto onda tokom ove 2023. godine to isto ne bi moglo da se desi i sa evropskim državama zapadnog Balkana, tim pre što su sve one dosta odmakle u pristupnim pregovorima.

Ima li elegantnijeg, inteligentnijeg i strateški pragmatičnijeg rešenja kosovskog čvora (i vekovnog balkanskog problema) od kompletiranja Evropske unije na predloženi način?

Atačmenti



Komentari (561)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 20:14 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Samo, o kolikom procentu u odnosu na kompletnu populaciju se tu radi?

U Kragujevcu mnogo. Opet iz druge ruke a taj moj burazer je upućen pa mu verujem na reč.

Zoran Lilić
Neposredno pre rata išli ste u Belorusiju kod Lukašenka da nabavite specijalnu opremu za elektronsko pokrivanje granice. To je bila prva od vaših tajnih neupselih misija.

Mogli smo te efikasne sisteme za elektronsko pokrivanje granice da nabavimo relativno povoljno. Lično sam išao kod Lukašenka da o tome razgovaram. On mi je detaljno objasnio kako to funkcioniše na njihovoj granici. Sa tom opremom mogli smo da sprečimo šverc oružja, municije i prelaz terorističkih grupa preko naše granice. Iako nam je sve to nuđeno veoma povoljno, oprema nije stigla jer nekome to nije odgovoralo.

Kome, na primer?

Onima na našoj strani koji su znali da tuda prolaze važni putevi droge, oružja i mnogo čega. U tom poslu i profitu učestvovali su i mnogi ljudi odavde i zato smo, zbog njihovog profita, platili tako visoku cenu. Njima nije odgovarala potpuna kontrola granice. Bolje bi bilo da su tada ispala iz politike neka krupna imena, nego da nam se kasnije dogodilo sve što nam se dogodilo. Bila bi to neuporedivo manja šteta za ovu državu.
24.01.2002
Vreme

maksa83 maksa83 20:18 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

predatortz
maksa83
Čime garantuješ da bi priznavanjem Kosova proces razgradnje Srbije bio završen?

Ne postoji dovoljno dobra perforacija za tako nešto.

Ne, ne bi mogli da je naprave.



Bojim se da će mi trebati malo precizniji odgovor.

Šta ti nije jasno?

Ne postoji perforirana linija po kojoj mogu dalje da razgrađuju Srbiju.

Kosovo je stvar starija od Slobodana Miloševića i komunista i SFRJ i čega hoćeš. Bukvalno se svaka vlast ovde u poslednjih 150+ godina suočavala sa nekom formom arnatuske bune. Ni Sandžak ni Vojvodina nemaju taj potencijal.

Eventualno Bulbulder, ali mislim ... ko jebe Bulbulder, realno treba da se otcepi i bude neki srpski San Marino, egzotika za turiste.
predatortz predatortz 20:18 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

U Kragujevcu mnogo. Opet iz druge ruke a taj moj burazer je upućen pa mu verujem na reč.


Ok, verujem! Ti su bili dezerteri. Samo, to tvog burszera, ili bilo kog drugog vojnog obveznika, nije oslobađalo dužnosti da ratuje za svoju zemlju.

predatortz predatortz 20:19 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ni Sandžak ni Vojvodina nemaju taj potencijal.


Ne budi tako siguran.
maksa83 maksa83 20:21 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ako bi se nacionalne institucije jasno odredile da je to neprihvatljivo, akademija, crkva, univerzitet.....i ako bi postojala dovoljna, ne mora da bude milionska, uporna masa, pada vlast.

Sve tri navedene institucije imaju visok koruptivni potencijal, a za bar dve ne možeš da garantuješ da će imati neki tvrd jedinstven stav o Kosovu (pa Predsednik SANU ti je Baš Baš Baš Mnogo Nekvalitetan Srbin). Mimo toga, Vučić pored para kontroliše sve medije i sledstveno narativ. Jedino je pitanje koliko bi te kontrole zadržao kada bi se otrgao ovdašnjoj FSB-DB sprezi, ali to su već špekulacije velikih oscilacija.
gedza.73 gedza.73 20:24 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?



Ok, verujem! Ti su bili dezerteri. Samo, to tvog burszera, ili bilo kog drugog vojnog obveznika, nije oslobađalo dužnosti da ratuje za svoju zemlju.

A zamisli tek danas kapacitet Srbije u tom smislu. Brat je mogao na istu foru kao i ostali da izbegne. Sad se kaje što nije.
maksa83 maksa83 20:26 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

predatortz
Ni Sandžak ni Vojvodina nemaju taj potencijal.


Ne budi tako siguran.

Biću tako siguran.

predatortz predatortz 20:28 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73


Ok, verujem! Ti su bili dezerteri. Samo, to tvog burszera, ili bilo kog drugog vojnog obveznika, nije oslobađalo dužnosti da ratuje za svoju zemlju.

A zamisli tek danas kapacitet Srbije u tom smislu. Brat je mogao na istu foru kao i ostali da izbegne. Sad se kaje što nije.


Da se ne lažemo, ornost za rat među ljudima bez patologije nikad nije visoka.

Nego, ja uopšte ne govorim o ratu. Govorim o pravu da ne priznam otimanje nečega što je moje.

Bez zveckanja oružjem, bez pretnji bilo kome.
predatortz predatortz 20:29 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
predatortz
Ni Sandžak ni Vojvodina nemaju taj potencijal.


Ne budi tako siguran.

Biću tako siguran.



Budi!

Ja neću.
shmoo shmoo 20:33 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73
Tasa
Немам апетита за ту њихову демократију.

Nećeš da imaš ni električara ni keramičara ni molera ni automehaničara ni doktora pošto ogroman broj njih, za razliku od tebe, ima 'apetit' za njihovu demokratiju.




Ко год ме гњави и дави тиме да је трава увек зеленија са оне друге стране ограде, желим му све најбоље у животу и да оствари своје планове о одласку из Србије ако му је толико стало до тога.

Само нека престане мене да дави и гњави тиме како је са друге стране ограде трава увек зеленија јер код мене то не пије воду пошто одлично знам каква је та трава са друге стране ограде.






maksa83 maksa83 20:34 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Budi!

Ja neću.

Evo ja tvrdim da ti ne možeš da smisliš scenario daljeg rasparčavanja Srbije bez teškog razvlačenja realnosti i učešća nadnaravnog.

Mimo toga, ja kažem da ne možeš da daš ni smislen razlog zašto bi to neko radio, za koj k.. Okružen si NATO zemljama sa svih strana, postaješ opasnost tek ako odlučiš da go full retard odn. go full Lukašenko i postaneš eksplicitni ruski vojni vazal sa ruskom vojskom na svojoj teritoriji, ali tada ćeš već imati mnogo veći set problema. Do tada je lakše da te se prosto zalije voskom i hermetički zatvori. Budi Albanija 23. veka.
gedza.73 gedza.73 20:36 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Govorim o pravu da ne priznam otimanje nečega što je moje.

Razumem ja šta kažeš. Ali su nam muda u procepu i stavljeno smo pred odluku dal da se seče noga u gvožđima ili da se čeka kako će ona ipak tako slomljena i iskidana sama od sebe da se oporavi.



Nama bi najviše odgovaralo da se ruska agresija na Ukrajinu okonča pre donošenja te odluke jer onda možda možemo da prolongiramo. Kao poptuno neupućen čudi me da se ne postavlja pitanje srpskog (privatnog ili državnog) vlasništva na Kosovu. Ono 'srce-duša-mile-Kosovo' (gledajući u kontekstu Žiče) će retko koga da umili.
shmoo shmoo 20:38 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gvozden1
Taso da li si ti ikada bio u nekoj od država EU duže od deset dana? Išao kod doktora, u opštinu, prelazio pešački, čekao u redu, ostvarivao neka svoja prava?

A pošto ti jesi, što ih ne zamoli da ti objasne šta je to demokratija, i da ona nekakve veze nema sa pešačkim prelazima, nego lupaš za sve pare?

Bilo magare u Beču, a kad se vratilo, i dalje ostalo magare.



Геџа је изгледа заборавио да је и поствајмарска Немачка тридесетих година прошлог века била сређена цакум-пакум, сви имали запослење, направљен аутобан који и данас користе, индустрија шљакала све у шеснаест, Немци били срећни...

Само никоме ни тада а ни после није падало на памет да Хитлера назива демократом.

predatortz predatortz 20:41 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Mimo toga, ja kažem da ne možeš da daš ni smislen razlog zašto bi to neko radio, za koj k..


Lepo je imati toliku veru u svoj stav.

Zašto bi radio?

Pa, recimo, baš zbog toga što si okružen NATO zemljama, sa kojim imaš solidnu istoriju sukoba.

Šta ti misliš, čijim bi aspiracijama NATO udovoljio, svojim članicama da se malo prošire, ili Srbiji da ostane cela?

Uzgred, mislim da preteruješ sa rusofobijom i da rusofile vidiš i onde gde ih nema.

gedza.73 gedza.73 20:44 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ко год ме гњави и дави тиме да је трава увек зеленија са оне друге стране ограде, желим му све најбоље у животу и да оствари своје планове о одласку из Србије ако му је толико стало до тога.

Ko god gnjavi i objašnjava rusku vojnu intervenciju kao milosrdnu akciju spašavanja želim mu sve najbolje i da ostvari svoje planove u Vagner jedinicama.
одлично знам каква је та трава са друге стране ограде.

Zato ti pišem da ne znaš. A ti me razuveri i navedi koliko je Srba kojima se ne dopada 'stepen demokratije' u EU otišlo u Rusiju ili se vratilo u Srbiju.

Ugrubo imaš 25 posto srpske populacije koja ti je bespovratno izgubljena za Srbiju. Sa tih dvaes pet posto bi referendum izgledao drugačiji ali oni, po nekima odavde, imaju prečih probleme jer su, kako beše ona priča od jesenas, morali da idu u drva, pletu vunene džempere i skupljaju sveće zbog restrikcija. I šta bi sa tom vašom prognozom? Odložen smak sveta za sledeću godinu?
alselone alselone 20:48 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Jedna je, kojoj pripadam, držanje zamrznutog konflikta.

Zašto je to najmanje loše? Zato što ako rešiš konflikt na svoju štetu, samo da bi bio rešen, dobićeš novi.

Pazi ovako:

- Prva demokratska vlada, Zorana Đinđića, posle mesec dana postojanja dobila je pobunu Alabanaca u Preševu, Bujanovcu i Medveđi. Da se ne lažemo, Albanci ne bi smeli sami da pokrenu takvu vojnu operaciju protiv deklarativno prihvaćene vlade od svih zapadnih zemalja da nisu dobili mig. Pa čak i da zamislimo tu ludu kombinaciju da jesu, takva pobuna bi se rešila ne pozivom nego SMS-om koji glasi "kuš!".

- Druga (ako izuzmemo period između koji je bio neozbiljan) demokratska vlada Vojislava Koštunice posle mesec dana dobila je pogrom na Kosovu i Metohiji 17. marta. Isti slučaj kao i prvi.

- Treća demokratska vlada Borisa Tadića tj. nesretnog MIrka Cvetkovića dobila je izručenje Karadžića posle mesec dana.

Svaka demokratska vlada koja je na priči o ekonomiji dobila vlast, dobila je klip u točak odmah.

Pored toga, možemo se lako setiti šta su bili zapadni prioriteti postavljeni tim vladama. Gej parada kao ključni parameter odmah posle petog oktobra. Hag i suludo izručivanje svih mogućih i nemogućih policajaca, vojnika i političara. I na kraju, manjine. Za vreme Koštunice i Tadića, svaka tuča u Temerinu bio je multietnički konflikt uperen prema Mađarskoj manjini. Muftija je šenlučio po Raškoj. Čedomir Jovanović je imao podršku za sve "liberalne" akcije sa ciljem turanja prstiju u oči. Razni Čankovi i ini imali su medijski upliv do samog vrha i nisu se skidali sa medija. Razbijali su im kamenicama prozore na strankama jednom nedeljno.

Svi oni su danas nestali. Nema ih. Neko bi mogao da kaže "plaća ih Vučić pa se ne bune". Ali se onda postavljaju tri grupe pitanja:
- Od nečaga su i ranije morali da žive. Ko ih je plaćao?
- Taj ko ih je plaćao, zašto ih ne plaća dalje? Zato što mu ne trebaju više? Zašto mu ne trebaju više?
- Ako je do plaćanja i Vučić ih je potkupio, zašto ne naprave nove? Ili je možda neko pasivizirao sve manjine kao spavače i čeka novi momenat? (da se ogradim, ja pod ovim "manjine" ne mislim na obične ljude nego njihove političarske predstavnike)

Prema tome, ako završimo ovaj konflikt - dobićemo naredni.
shmoo shmoo 20:49 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Да ли може неко да ми каже какву би то корист држава Србија имала од формалног признавања Косова (и Метохије, то се некако увек заборавља) као самосталне државе?

Дакле, у чему би то држава Србија била на добитку ако то уради? Али конкретно, молићу лепо, не неке офуцане пропагандистичке фразе из медија.

Ако је неко расположен, може и да ми објасни какву то конкретно штету држава Србија има до тога што одбија да призна Косово и Метохију као независну самосталну државу?

Али конкретно, молим вас.

maksa83 maksa83 20:50 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pa, recimo, baš zbog toga što si okružen NATO zemljama, sa kojim imaš solidnu istoriju sukoba.

Šta ti misliš, čijim bi aspiracijama NATO udovoljio, svojim članicama da se malo prošire, ili Srbiji da ostane cela?

Koja bre NATO članica hoće da se širi na račun Srbije? Nemate blagu predstavu kako izgleda realan svet izvan ove paranoje, boli kurac tvoje komšije da ratuju i nešto ti otimaju, oni imaju problem depopulacije i kako da im se ne prazni teritorija koju već imaju, BAŠ im treba Sandžak (kome? Turcima?!) i BAŠ im treba Vojvodina i samo čekaju da izgubiš Kosovo (koje si već uveliko izgubio) pa da - šta, krenu da otkidaju sebi komade jer nemaju druga posla?

Gola paranoja utemeljena ni u čemu realnom.

Uzgred, mislim da preteruješ sa rusofobijom i da rusofile vidiš i onde gde ih nema.

Nemam pojma o čemu pričaš.
gedza.73 gedza.73 20:50 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Tasa
Геџа је изгледа заборавио да је и поствајмарска Немачка тридесетих година прошлог века била сређена цакум-пакум, сви имали запослење, направљен аутобан који и данас користе, индустрија шљакала све у шеснаест, Немци били срећни...

Само никоме ни тада а ни после није падало на памет да Хитлера назива демократом.

Pa i Putin je valjda zaslužan za natalitet, napredak, oporavak Rusije a Rusi ga ne nazivaju demokratom. Dok je Srbima demokratski mesija koji će da donese promene ovom svetu što već spada u domen medicine.
alselone alselone 20:51 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pored toga, setimo se, Zoran Đinđić je insistirao na rešenju Kosova odmah po dolasu na vlast. Praktično je razmišljao da nam ne odgovara odugovlaćenje i verovavao je u iskrenu zainteresovanost da se iskreno i pravedno reši problem. Šta je dobio? Dobio je odugovlačenje. Jer je zapadu oduvaralo odugovlaćenje kako bi došli dovde i onda upotrebili onu poznatu sintagmu "prihvatanja stanja na terenu".
shmoo shmoo 20:55 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73
Ко год ме гњави и дави тиме да је трава увек зеленија са оне друге стране ограде, желим му све најбоље у животу и да оствари своје планове о одласку из Србије ако му је толико стало до тога.

Ko god gnjavi i objašnjava rusku vojnu intervenciju kao milosrdnu akciju spašavanja želim mu sve najbolje i da ostvari svoje planove u Vagner jedinicama.



Ето, знао сам да ћеш да се наљутиш.

Прво ти си сам ничим изазван лупетао глупости, а онда се сада љутиш на мене јер ти лепо предочим колико лупеташ глупости.

Па немајући никаквих аргугумената за сопствене глупости онда у причу убацујеш Русију, Украјину, вагнера итд. који нису овде ни споменути, односно које ја нисам споменуо уопште.

Очигледно ти је, у недостатку аргумената, жеља да мене оквалификујеш као некаквог идеолошког саборца Путина и Руса и да ти је то једини "аргумент" који имаш у својој причи. Па буђав ти је аргумент, право да ти кажем.

А то, драги мој Геџо, не да ти је доказ твоје глупости (што каже Хучи, магаре у Беч, магаре из Беча) него се на ту глупост онда надовезује и твоје неваспитање и безобразлук.

Понашаш се као размажемо дериште којем неће да купе играчку, па оно седне на под радње и урла зато што му нису испунили жеље.

Алоооо! Демократија нису пешачки прелази и одласци у општину и код доктора!!!

Нека од најуређенијих друштава за грађане су у историји била диктатуре и тираније.

Имаш тога и данас... Причали смо о томе раније на Блогу.








Што каже Син Ђин Пинг у оном Спитинг Имиџу за тик ток:"Донт фолоу ми, ај олреди фолоу ју."

Ево, и ова Кинескиња која као гуд ситизен (по бодовима које добија на пешачком прелазу) рећи ће ти да живи у најдемократскијем друштву на свету јер због својих бодова не плаћа чланарину у градској библиотеци.

А ти тврдиш да су демократија пешачки прелази.

Одавно нисам чуо да је неко одвалио толику глупост.

А то што званичници Европске уније сами за себе тврде како су они најдемократскија институција па корисни идиоти онда то понављају као папагаји, не мора да значи да је то што су рекли по дифолту и истина.

predatortz predatortz 20:57 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Koja bre NATO članica hoće da se širi na račun Srbije? Nemate blagu predstavu kako izgleda realan svet izvan ove paranoje, boli kurac tvoje komšije da ratuju


Vidim da si nešto nervozan, ali razloge za toliku nervozu i ovakav nastup ne vidim...

Biće da ne znaš puno o komšijama. Da znaš, znao bi i da ih u mržnji nikad nisu rukovodili razumni razlozi.
predatortz predatortz 21:01 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Šta je dobio?


Atentat, sedam dana nakon što je u poslednjem intervjuu, datom u Banjaluci, povezao rešavanje statusa Kosova sa statusom Republike Srpske i pitao zašto su unutrašnje granice Bosne i Hercegovine sveta krava, kada to granice Srbije nisu.
gvozden1 gvozden1 21:02 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
Ako bi se nacionalne institucije jasno odredile da je to neprihvatljivo, akademija, crkva, univerzitet.....i ako bi postojala dovoljna, ne mora da bude milionska, uporna masa, pada vlast.

Sve tri navedene institucije imaju visok koruptivni potencijal, a za bar dve ne možeš da garantuješ da će imati neki tvrd jedinstven stav o Kosovu (pa Predsednik SANU ti je Baš Baš Baš Mnogo Nekvalitetan Srbin). Mimo toga, Vučić pored para kontroliše sve medije i sledstveno narativ. Jedino je pitanje koliko bi te kontrole zadržao kada bi se otrgao ovdašnjoj FSB-DB sprezi, ali to su već špekulacije velikih oscilacija.


Potcenjuješ ono neuhvatljivo što bi moglo da se nazove narodnom voljom, nacionalnim osećajem koji se ne može tek tako izigrati.

To može da potpali mnogo mala varnica, par vatrenih govora nekog akademika, koji čak ne mora da bude predsednik (a i ovaj će, bogu fala uskoro otići) recimo Dušan Kovačević.

To je nešto iskonskije od propagande sa Pinka, i s tim računaju svi koji se bave politikom u Srbiji.

Moraju da računaju jer je stanje u Srbiji takvo, zato se ni Đilas, a bogami ni ove patke ili davitelji, nedavitelji, kako li se sad zovu, ne usuđuju da direktno idu protiv toga.

Nema nikog ko iole računa na neki mandat u Srbiji da kaže, ma presecaj to, priznaj i gotovo.

Nestao bi sa političke scene.

To je Srbija, svidelo nam se ili ne, takva je, i samo ko je ne poznaje može tvrditi, ma ništa strašno se ne bi desilo.
literatesa literatesa 21:03 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Vidim da si nešto nervozan, ali razloge za toliku nervozu i ovakav nastup ne vidim...

Baš gledam kako dobro piše. Uznemirujuće dobro. :)
gedza.73 gedza.73 21:03 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Ето, знао сам да ћеш да се наљутиш.

ma nisam se naljutio nego ovi tastatura ratnici što na buljuke razgrću Turke (u ovom slučaju pravoslavne Ukrajince), izdajnike srpstva, pričaju kako šta mi koji qrac ima da idemo bilo gde i gledamo bilo šta kad je nama najbolje i nema potrebe da se usavršavamo i idemo u korak sa drugima su kanda ostali bez terapije pa ponekad preterano reagujem.
p.s.
Демоикратија нису пешачки прелази и одласци у општину и код доктора!!!

А ти тврдиш да јесу.

Tvrdim da su povezani, da su rezultat procesa i socijalnog učenja.


alselone alselone 21:05 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Atentat, sedam dana nakon što je u poslednjem intervjuu, datom u Banjaluci, povezao rešavanje statusa Kosova sa statusom Republike Srpske i pitao zašto su unutrašnje granice Bosne i Hercegovine sveta krava, kada to granice Srbije nisu.


Granice svih zemalja osim Srbije su sveta krava. Pa čak i ovih novih, tipa Kosovo.
Meni je bukvalno smešno to što prokletu zajednicu srpskih opština, jednu notornu glupost i minornost, nisu stavili u sporazum.

PIsao sam ovde na blogu prošle godine o tome kako nam ne daju ni pedalj osećaja pobede. Niko normalan ne bi smatrao da je ZSO pobeda, ali neki mali, malecki osećaj pravde i uspeha možda bi neko smatrao.

E, ne može ni to!
(iako je potpisano)
maksa83 maksa83 21:09 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Vidim da si nešto nervozan, ali razloge za toliku nervozu i ovakav nastup ne vidim...

Nisam ni najmanje nervozan samo nemam ni trunku strpljenja za gluposti i epske Oni Hoću Da Nas Uništu izjave i opšta mesta bez ikakvih opipljivih argumenata. Tries godina bre više aman ... 2023. godine imaš na televiziji faking Šešelja koji nešto smatra, Ratka Faking Dmitrovića kao neki kurac, srpske radikale na vlasti. Mislim, aman bre više u tri pičke materine. Svi oko tebe davno otišli negde drugde i muče neke sasvim druge muke a ti se ložiš na Komšije Koje Ti Rade O Glavi.

Biće da ne znaš puno o komšijama. Da znaš, znao bi i da ih u mržnji nikad nisu rukovodili razumni razlozi.

Ti nikako da kažeš koje će to komšije da ti komadaju Srbiju i kako. Daj nešto konkretno, neki scenario, ko, šta, kako komada i uzima. Projektuješ sopstvene paranoje na okolinu.
shmoo shmoo 21:11 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73

Ето, знао сам да ћеш да се наљутиш.

ma nisam se naljutio nego ovi tastatura ratnici što na buljuke razgrću Turke (u ovom slučaju pravoslavne Ukrajince), izdajnike srpstva, pričaju kako šta mi koji qrac ima da idemo bilo gde i gledamo bilo šta kad je nama najbolje i nema potrebe da se usavršavamo i idemo u korak sa drugima su kanda ostali bez terapije pa ponekad preterano reagujem.
p.s.
Демоикратија нису пешачки прелази и одласци у општину и код доктора!!!

А ти тврдиш да јесу.

Tvrdim da su povezani, da su rezultat procesa i socijalnog učenja.





Извини, додао сам горе... Мислио сам да нисам окачио коментар, али тек сада по овом твом видим да сам га окачио пре додавања.


šta mi koji qrac ima da idemo bilo gde i gledamo bilo šta kad je nama najbolje i nema potrebe da se usavršavamo



То ти ја нисам рекао.

Рекао сам ти само да не морамо ми баш свако говно из иностранства да мажемо по себи само зато што је из иностранства.

Логично би било ако смо већ видели да је говно, да га и одбацимо.

А да узмемо оно што нам треба.

maksa83 maksa83 21:14 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Potcenjuješ ono neuhvatljivo što bi moglo da se nazove narodnom voljom, nacionalnim osećajem koji se ne može tek tako izigrati.

E, upravo su te stvari najbolja igračka i peteljka za koju te uvati svaki debil kome padne na pamet pa te vrti i vitla dok ti se ne zavrti u glavi. Kad prestane da ti se vrti u glavi shvatiš da živiš u zemlji u kojoj se za sve pita Aleksandar Vučić. Je-bo-te-bog.

Pa reci da nisi debil kada si DOTLE došao.

gvozden1 gvozden1 21:17 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Nisam ni najmanje nervozan samo nemam ni trunku strpljenja za gluposti i epske Oni Hoću Da Nas Uništu izjave i opšta mesta bez ikakvih opipljivih argumenata

Pa majka mu stara Makso, kako onda objašnjavaš što se to Srbiji, Srbima, ne dopušta ono što se svima drugima dozvoljava, i etnička čišćenja, i zaokruživanje nacionalnih država, i, sa druge strane, samo se srpske granice pomeraju, na srpsku štetu, normalno?

Ako je tako kako ti kažeš da nema antisrpske politike, što je stanje onda takvo?

Nećeš valjda reći da to ne vidiš?
alselone alselone 21:18 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

što je stanje onda takvo?


Pazi sad... zbog Rusa.
gvozden1 gvozden1 21:23 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
Potcenjuješ ono neuhvatljivo što bi moglo da se nazove narodnom voljom, nacionalnim osećajem koji se ne može tek tako izigrati.

E, upravo su te stvari najbolja igračka i peteljka za koju te uvati svaki debil kome padne na pamet pa te vrti i tvitla dok ti se ne zavrti u glavi. Kad prestane da ti se vrti u glavi shvatiš da živiš u zemlji u kojoj se za sve pita Aleksandar Vučić. Je-bo-te-bog.

Pa reci da nisi debil kada si DOTLE došao.



Dobro, ako ti tako kažeš.

Savetuj i da nekome neka izađe sa takvom politikom pa neka vidi šta će da mu se desi.

Onim zelenim recimo.

A ja mogu sto primera da ti navedem koji dokazuju da to stvarno radi.

U istoriji, svakako, ali tebe to smara, pošto misliš da je prošlost mrtva i neprolaznim zidom zauvek odvojena od sadašnjice.
maksa83 maksa83 21:24 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pa majka mu stara Makso, kako onda objašnjavaš što se to Srbiji, Srbima, ne dopušta ono što se svima drugima dozvoljava, i etnička čišćenja, i zaokruživanje nacionalnih država, i, sa druge strane, samo se srpske granice pomeraju, na srpsku štetu, normalno?

Petmilijarditi put pričamo o tome, i umoran sam.
shmoo shmoo 21:27 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gedza.73


Демоикратија нису пешачки прелази и одласци у општину и код доктора!!!

А ти тврдиш да јесу.




Tvrdim da su povezani, da su rezultat procesa i socijalnog učenja.



Онда су Немци у Хитлеровој Немачкој то изучили са оценом одличан 5.


gvozden1 gvozden1 21:29 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
što je stanje onda takvo?


Pazi sad... zbog Rusa.

Verovatno.

Čudi naivnost izvesnih ljudi u političkim zakjučivanjima.

Nezainteresovanost je ok, ok je da neko kaže, ma jebe mi se, neka uzme ko šta hoće, ali kad kaže, ma neće, znam ja , neće jer su šavovi važni, kad njih nema, nikom ništa.

Pa eno šava u Bosni onolikog, al ne puca jer ne daju da pukne.
A ne daju jer bi pucanje išlo Srbiji u prilog.

I to se ne vidi!
shmoo shmoo 21:30 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
što je stanje onda takvo?


Pazi sad... zbog Rusa.








gvozden1 gvozden1 21:31 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
Pa majka mu stara Makso, kako onda objašnjavaš što se to Srbiji, Srbima, ne dopušta ono što se svima drugima dozvoljava, i etnička čišćenja, i zaokruživanje nacionalnih država, i, sa druge strane, samo se srpske granice pomeraju, na srpsku štetu, normalno?

Petmilijarditi put pričamo o tome, i umoran sam.

Znao sam.

Samo, potseti me ko je uzrok tome, Milošević?

Da njega ne bi Srbija bi bila do Tokija a Nemačka protiv Hrvata a na srpskoj strani.
shmoo shmoo 21:33 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

maksa83
Pa majka mu stara Makso, kako onda objašnjavaš što se to Srbiji, Srbima, ne dopušta ono što se svima drugima dozvoljava, i etnička čišćenja, i zaokruživanje nacionalnih država, i, sa druge strane, samo se srpske granice pomeraju, na srpsku štetu, normalno?

Petmilijarditi put pričamo o tome, i umoran sam.









alselone alselone 21:34 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Samo, potseti me ko je uzrok tome, Milošević?


Tebe čudi naivnost a mene oversimplifikacija međunarodnih odnosa i istorije. Miloševiće je prvi primer te oversimplifikacije a i sve ovo danas što vidimo.

predatortz predatortz 21:36 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

isam ni najmanje nervozan samo nemam ni trunku strpljenja za gluposti i epske Oni Hoću Da Nas Uništu izjave i opšta mesta bez ikakvih opipljivih argumenata. Tries godina bre više aman ... 2023. godine imaš na televizij


Upravo ti, na veoma drzak način, valjaš kolosalne gluposti.

Idemo redom, tih trideset godina...

BND ti se u dokumentarcu hvali kako je od sedamdesetih pripremao raspad Jugoslavije.
Hrvati se naoružavaju, od koje pičke materine? Iz lagera bivšeg DDR iz Madarske, Ukrajine... Kreću u rat sa namerom da počiste Srbe, počiste ih, čine klasičan genocid na koji se niko i ne osvrće

Bosni priznaju nezavisnost na osnovu neuspelog referenduma. Za uspeh je trebala dvotrećinska izlaznost koje nije bilo. Bosna se pre toga dobro naoružala. Štabovi Patriotske lige su formirani leta 1990. Kreće građanski rat gde se ponovo svrstavaju otvoreno protiv nas.

Sledi Kosovo. Dojučerašnje teroriste, oni ih proglasili, ne ja, prihvataju pod svoje skute, Holbruk u čarapicama, prekrštenih nogu, obećava "pomoć u ubijanju Srba". Ta pomoć stiže sa neba, zemlje i mora. Održao je reč, zajedno su ubijali Srbe kao pre toga u Bosni, a indirektno i u Hrvatskoj.
Na Kosovu bukvalno ruše dotadašnji svetski poredak!
Nakon uspostavljanja vlasti za koju je odgovoran NATO počinje divljanje, terorizam, trgovina organima, ubistva, rušenja nacionalnih dobara...

U Crnoj Gori Srbe progone politički i ekonomski, a Milošević odavno mrtav. Nikakvo radno mesto u državnom aparatu nisi mogao dobiti ako se izjašnjavaš kao Srbin. Na kasarni odakle su kretale njihove jedinice na Hrvatsku stavljaju tablu o srpskom agresoru...

I ti meni kažeš da paranoišem?!
Jesi li prespavao protekle tri decenije?

Ili veruješ u ono objašnjenje za imbecile da je sve zbog jebenog Slobodana?

Pa je BND sedamdesetih radio na razbijanju Jugoslavije na štetu Srba jer će se osamdesetih pojaviti Milošević?!

Ajde, bre...

Imaj mere sa tim Hoću Da i sličnim pasivnim ponižavanjem.



alselone alselone 21:40 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pa je BND sedamdesetih radio na razbijanju Jugoslavije na štetu Srba jer će se osamdesetih pojaviti Milošević?!


Meni je super ono što je Čučko napisao kako je svako ko je bio katolik u Hrvatskoj tokom prethodnih 200 ili koliko već godina, proglašen Hrvatom. A bilo je mnogo, mnogo različitih nacija. Da li to možda deluje kao konsolidacija?
gvozden1 gvozden1 21:46 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?


Meni je super ono što je Čučko napisao kako je svako ko je bio katolik u Hrvatskoj tokom prethodnih 200 ili koliko već godina, proglašen Hrvatom. A bilo je mnogo, mnogo različitih nacija. Da li to možda deluje kao konsolidacija?

Moram malo:)

Antun Radić, rođeni brat Stjepana Radića, je u izveštaju bratu, sa obilaska Hercegovine pisao, da tamo nikome ništa ne znači ime Hrvat, da mnogi za to nisu ni čuli, i da se oni osećaju samo katolicima.

A evo ih sad, većih nema.

To se zove nacionalni rad.
shmoo shmoo 21:48 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Pročitaj tekst koji sam linkovao ispod. On daje mnogo odgovora.



Taktika odugovlačenja je naša najbolja šansa.



Милош Ковић је то одавно рекао.

Ено га после тога се судио са колегама и колегиницама са своје катедре за историју. Шатро, због избора на место професора, али прави разлог је њихова мржња због тога што је рекао то што је рекао и због свега осталог што каже, као и завист зато што је познатије и значајније име у тој области од њих.

Али добио је он ту парницу на суду.






alselone alselone 21:48 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Moram malo:)

I treba.

Pisao je i pokojni nšarski o srpskom nasleđu u Dubrovniku. Danas to kada kažeš, ni manje ni više si ismejan kao Šešeljevac.

E, ali pazi sada vraga. Znaš ko je tome još delimično kriv. Manje doduše, ali ima uticaj. Razni Gvozdeni koji priznaju samo pravoslavne Šumadince kao prave Srbe.
predatortz predatortz 21:49 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Pa je BND sedamdesetih radio na razbijanju Jugoslavije na štetu Srba jer će se osamdesetih pojaviti Milošević?!


Meni je super ono što je Čučko napisao kako je svako ko je bio katolik u Hrvatskoj tokom prethodnih 200 ili koliko već godina, proglašen Hrvatom. A bilo je mnogo, mnogo različitih nacija. Da li to možda deluje kao konsolidacija?


Slični trendovi još traju. Neki recikliraju ideju Benjamina Kalaja o bosanskom narodu muslimanske, katoličke i pravoslavne vere.


alselone alselone 21:52 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Slični trendovi još traju.

Trajaće i dalje.

Ogroman uticaj tom trendu dali su i komunisti sa crtanjem granica i izmišljanjem naroda i narodnosti.

Jebali su nas dugo i temeljno, ali komunisti su nam zakucali eksere u kovčeg. Batrgamo se mi nešto, ali dugoročno nisam optimista.
gvozden1 gvozden1 21:52 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Razni Gvozdeni koji priznaju samo pravoslavne Šumadince kao prave Srbe.

Ima i takvih?:)

Možda ti tog Gvozdena nisi razumeo?

Svi Srbi su pravi Srbi, a pravljenju Srbije su najviše doprineli Šumadinci.

Ili da im to ne priznamo?
alselone alselone 21:54 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Svi Srbi su pravi Srbi, a pravljenju Srbije su najviše doprineli Šumadinci.

Ili da im to ne priznamo?


Ja mislim da čak nisu ni Šumadinci nego Valjevci jer da nije bilo Nenadovića, ne bi bilo ni Srbije.
gvozden1 gvozden1 21:55 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

, ali komunisti su nam zakucali eksere u kovč

Umesto mi njima.

Ali kako, eno preksinoć opet na javnom servisu ide bitka na Neretvi, sinoć opet nešto sa petokrakama na kapama (ne znam šta) ide serija o nekoj Veri Pešić, sve njihova propaganda i falsifikati.

predatortz predatortz 21:56 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Jebali su nas dugo i temeljno, ali komunisti su nam zakucali eksere u kovčeg. Batrgamo se mi nešto, ali dugoročno nisam optimista.


Za pedeset godina komunisičke vlasti je više razbijeno srpsko nacionalno biće nego za sve vekove turske okupacije.

Komunisti su uspeli da od jednog dela Srba naprave zombije. Upravo ti za sebe misle da su progresivniji deo srpskog naroda.
gvozden1 gvozden1 21:57 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Svi Srbi su pravi Srbi, a pravljenju Srbije su najviše doprineli Šumadinci.

Ili da im to ne priznamo?


Ja mislim da čak nisu ni Šumadinci nego Valjevci jer da nije bilo Nenadovića, ne bi bilo ni Srbije.

Možeš kako hoćeš, ali Valjevci su bili ne važna, nego mnogo važna karika u tome.

Mnogo!
alselone alselone 21:58 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Možeš kako hoćeš, ali Valjevci su bili ne važna, nego mnogo važna karika u tome.

Mnogo!


Ako vrabac ima živaca, molim da preuzme smenu, ja ne mogu previše na ovu temu. On em ima mnogo više znanja od mene, em mu je početak smene.
gvozden1 gvozden1 22:01 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ako vrabac ima živaca, molim da preuzme smenu, ja ne mogu previše na ovu temu. On em ima mnogo više znanja od mene, em mu je početak smene.

E njega čekam :)

alselone alselone 22:16 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Komunisti su uspeli da od jednog dela Srba naprave zombije. Upravo ti za sebe misle da su progresivniji deo srpskog naroda.

Mislim da ni jedan narod nije toliko podeljen kao što su nas podelili. Sličan proces danas vidimo u Americi sa kreiranjem woke generacije.

Sa druge strane, gledajući klince danas, mislim da idemo u dobrom pravcu.
gvozden1 gvozden1 22:30 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Komunisti su uspeli da od jednog dela Srba naprave zombije. Upravo ti za sebe misle da su progresivniji deo srpskog naroda.

Mislim da ni jedan narod nije toliko podeljen kao što su nas podelili. Sličan proces danas vidimo u Americi sa kreiranjem woke generacije.

Sa druge strane, gledajući klince danas, mislim da idemo u dobrom pravcu.


Jugoslavija jebena.

Najpre zabluda da smo pravljenjem velike države rešili nacionalno pitanje (svi Srbi u jednoj državi) potom Aleksandrovo insistiranje na pravljenju neke jugoslovenske nacije (zabranio izjašnjavanje po nacionalnosti na popisu) onda ekser zakucavanju komunisti osvetom nad Srbima.

A za to vreme drugi rade svoje nacionalne poslove.

Al, i meni se čini da se stvari popravljaju.
alselone alselone 22:44 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

I na kraju, manjine.

Nego, jeste videli kako je indijski premijer postao ni manje ni više nego sudeonik genocida?
maksa83 maksa83 23:40 25.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ili veruješ u ono objašnjenje za imbecile da je sve zbog jebenog Slobodana?

Ne, verujem u objašnjenje za pametne ljude - da je sve to zato što smo savršeni i imamo samo jednu manu - previše smo dobri.
gvozden1 gvozden1 00:46 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

eno preksinoć opet na javnom servisu ide bitka na Neretvi, sinoć opet nešto sa petokrakama na kapama (ne znam šta) ide serija o nekoj Veri Pešić, sve njihova propaganda i falsifikati.


He, evo sad ide Partizanska eskadrila:)

Ne zna čovek da li da se smeje ili da kuka.
bene_geserit bene_geserit 03:05 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Najpre zabluda da smo pravljenjem velike države rešili nacionalno pitanje (svi Srbi u jednoj državi) potom Aleksandrovo insistiranje na pravljenju neke jugoslovenske nacije (zabranio izjašnjavanje po nacionalnosti na popisu) onda ekser zakucavanju komunisti osvetom nad Srbima.

A za to vreme drugi rade svoje nacionalne poslove

Dajte ljudi odmaknite se malo, pogledajte širu sliku.
Hrvati 33.000 dece godišnje, Srbi 60.000, cela Evropa 4.000.000 (a i od ta 4 miliona dobar deo je dece imigranata).
Afrika 50.000.000, Indija 24.000.000, Pakistan 6.000.000, Indonezija 5.000.000, ...

Broj ilegalnih imigranata u Evropu se opet povećava a tek će.
Evo već kreću sa idiotarijama tipa klimatske promene su razlog truć, broć (a ne 6 dece po ženi u pod-saharskoj Africi), moramo da primimo izbeglice.

Hrvati nemaju dovoljno radne snage ni za šta a taj problem se pojačava. Uvoze radnu snagu odakle stignu.
Srbi nemaju dovoljno lekara, vozača autobusa, zanatlija raznoraznih, čega god hoćeš.

Čemu tačno služi u takvoj situaciji "zaokruživanje nacionalnog pitanja"?
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:11 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Bi kurac dobio pobunu. Dobio bi neke Litije intenziteta između onih tokom lokdauna i ovih poslednjih pre neki mesec u organizaciji FSB kontrolisanih elemenata, to bi se izduvalo za par dana i ćaozdrao.



Ma da, jasno ko dan. Ovi naši nacionalisti ko da žive na nekoj drugoj planeti, ili imaju posebne potrebe.

Vučić sad da potpiše sve, opet bi bio slavljen do neba, malo bi se kukalo nad sudbinom hudom (na Putinu su navežbali ono "morao je", a onda daj da vidimo kako ide Đokoviću, dokle su stigli Kadirov i vagnerovci, gde da uplatimo letovanje dogodine, i pravac u kladionicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:25 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Čemu tačno služi u takvoj situaciji "zaokruživanje nacionalnog pitanja"?


Pa ono prvo što si pobrojao ne umemo da rešimo, onda daj da bar ovo drugo da rešimo, iako ni to ne umemo. Ali zato su tu uvek Bajdenovi ispadi i woke-libtardska agenda u USA, na koju ćemo da se usmerimo i rešimo je, iako je i to malo verovatno.
bene_geserit bene_geserit 06:57 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Pa ono prvo što si pobrojao ne umemo da rešimo, onda daj da bar ovo drugo da rešimo, iako ni to ne umemo

Ma poenta je da se bavimo pogrešnim stvarima u pogrešnom istorijskom trenutku.
Colin_bgd Colin_bgd 09:05 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Pored toga, setimo se, Zoran Đinđić je insistirao na rešenju Kosova odmah po dolasu na vlast. Praktično je razmišljao da nam ne odgovara odugovlaćenje i verovavao je u iskrenu zainteresovanost da se iskreno i pravedno reši problem. Šta je dobio? Dobio je odugovlačenje. Jer je zapadu oduvaralo odugovlaćenje kako bi došli dovde i onda upotrebili onu poznatu sintagmu "prihvatanja stanja na terenu".

Ovo je netacno od A do Z, iliti matematicki 100%...
alselone alselone 09:41 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ovo je netacno od A do Z, iliti matematicki 100%...

Koline sine, ti se opet nameštaš za guze?

Znaš šta su guze? To je ono kada igraš viktorije, pa ko bude poslednji ostali mu napucavaju loptu u guzicu.

Đinđinć jeste govorio da je poslednji momenat za rešenje statusa Kosova, jeste govorio da međunarodna zajednica jedno govori drugo radi, jeste govorio da se sistematski eliminiše bilo kakva veza Srbije sa Kosovom i jeste govorio da se odugovlači kako bi se kasnije igralo na kartu "prihvatanja stanja na terenu". Ja neću Koline guzo guglati za tebe, ali su sve ovo veoma lako proverljive činjenice.
gvozden1 gvozden1 09:52 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

bene_geserit
Pa ono prvo što si pobrojao ne umemo da rešimo, onda daj da bar ovo drugo da rešimo, iako ni to ne umemo

Ma poenta je da se bavimo pogrešnim stvarima u pogrešnom istorijskom trenutku.

To bi bilo tačno ako bi jedan posao isključivao drugi, ali ne isključuje ga.

Nerešavanje demografskog pitanja, u kombinaciji sa zapostavljanjem nacionalnog je sigurna propast.

Ili kako to, po tebi, bavljenje nacionalnim pitanjima šteti demografiji?
alselone alselone 09:54 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ili kako to, po tebi, bavljenje nacionalnim pitanjima šteti demografiji?


Demografski problemi su delom ekonomski, ali kao što vidimo u siromašnim zemljama i nisu potpuno nego su i nacionalni.

(i medicinski i kulturološki, i mnogi drugi)
Colin_bgd Colin_bgd 09:59 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Ovo je netacno od A do Z, iliti matematicki 100%...

Koline sine, ti se opet nameštaš za guze?

Znaš šta su guze? To je ono kada igraš viktorije, pa ko bude poslednji ostali mu napucavaju loptu u guzicu.

Đinđinć jeste govorio da je poslednji momenat za rešenje statusa Kosova, jeste govorio da međunarodna zajednica jedno govori drugo radi, jeste govorio da se sistematski eliminiše bilo kakva veza Srbije sa Kosovom i jeste govorio da se odugovlači kako bi se kasnije igralo na kartu "prihvatanja stanja na terenu". Ja neću Koline guzo guglati za tebe, ali su sve ovo veoma lako proverljive činjenice.

Hehehehe...

Posle ja neopravdano optuzujem ljude da niti mentalno, niti intelektualno nisu odmakli dalje od cetvrtog razreda osnovne skole...

Ali na kraju krajeva, o tome se i radi... Ti mene mozes da napucavas u guzicu dok ti noga ne utrne, ali to nece imati nikakav uticaj na apsolutnu bezvrednost i tragicnu uzaludnost onoga sto ti se desava izmedju usiju... Garbage in, garbage out je kako bih ja opisao tvoje kognitivne (vidis, cak ti i laskam) procese...
alselone alselone 10:02 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Hehehehe...

Posle ja neopravdano optuzujem ljude da niti mentalno, niti intelektualno nisu odmakli dalje od cetvrtog razreda osnovne skole...

Ali na kraju krajeva, o tome se i radi... Ti mene mozes da napucavas u guzicu dok ti noga ne utrne, ali to nece imati nikakav uticaj na apsolutnu bezvrednost i tragicnu uzaludnost onoga sto ti se desava izmedju usiju... Garbage in, garbage out je kako bih ja opisao tvoje kognitivne (vidis, cak ti i laskam) procese...


Znači ipak ništa od Guglanja?
Dobro, onda ostaju guze. Dedere, namesti se.
gvozden1 gvozden1 10:07 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Ili kako to, po tebi, bavljenje nacionalnim pitanjima šteti demografiji?


Demografski problemi su delom ekonomski, ali kao što vidimo u siromašnim zemljama i nisu potpuno nego su i nacionalni.

(i medicinski i kulturološki, i mnogi drugi)

I to se dešava na nekom nivou koji je iznad nacionalnog, čini se.
Srbija je samo deo tog šireg područja, rasnog, kulturnog, geografskog, u kom se dešava depopulacija, pa je po logici stvari nemoguće da ona može na značajan način da utiče na taj proces.

Ali na svoje specifične probleme, kao što su srpsko nacionalno pitanje, nema ko drugi da utiče nego ona.
Colin_bgd Colin_bgd 10:15 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Hehehehe...

Posle ja neopravdano optuzujem ljude da niti mentalno, niti intelektualno nisu odmakli dalje od cetvrtog razreda osnovne skole...

Ali na kraju krajeva, o tome se i radi... Ti mene mozes da napucavas u guzicu dok ti noga ne utrne, ali to nece imati nikakav uticaj na apsolutnu bezvrednost i tragicnu uzaludnost onoga sto ti se desava izmedju usiju... Garbage in, garbage out je kako bih ja opisao tvoje kognitivne (vidis, cak ti i laskam) procese...


Znači ipak ništa od Guglanja?
Dobro, onda ostaju guze. Dedere, namesti se.



Idi tusiraj se hladnom vodom...
gvozden1 gvozden1 10:17 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Đinđinć jeste govorio da je poslednji momenat za rešenje statusa Kosova, jeste govorio da međunarodna zajednica jedno govori drugo radi, jeste govorio da se sistematski eliminiše bilo kakva veza Srbije sa Kosovom i jeste govorio da se odugovlači kako bi se kasnije igralo na kartu "prihvatanja stanja na terenu". Ja neću Koline guzo guglati za tebe, ali su sve ovo veoma lako proverljive činjenice.

Hehehehe...

Posle ja neopravdano optuzujem ljude da niti mentalno, niti intelektualno nisu odmakli dalje od cetvrtog razreda osnovne skole...


Ako me išta nervira, onda je to ovo.

Imaš bre vrlo konkretno navedene stvari sa kojima se slažeš ili ne slažeš, i umesto da ih pobijaš ili prihvataš, krene se sa, ti si glup a ja pametan.

Jel govorio to Đinđić ili nije jebote?

Jel teško reći?
Colin_bgd Colin_bgd 10:19 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gvozden1
Đinđinć jeste govorio da je poslednji momenat za rešenje statusa Kosova, jeste govorio da međunarodna zajednica jedno govori drugo radi, jeste govorio da se sistematski eliminiše bilo kakva veza Srbije sa Kosovom i jeste govorio da se odugovlači kako bi se kasnije igralo na kartu "prihvatanja stanja na terenu". Ja neću Koline guzo guglati za tebe, ali su sve ovo veoma lako proverljive činjenice.

Hehehehe...

Posle ja neopravdano optuzujem ljude da niti mentalno, niti intelektualno nisu odmakli dalje od cetvrtog razreda osnovne skole...


Ako me išta nervira, onda je to ovo.

Imaš bre vrlo konkretno navedene stvari sa kojima se slažeš ili ne slažeš, i umesto da ih pobijaš ili prihvataš, krene se sa, ti si glup a ja pametan.

Jel govorio to Đinđić ili nije jebote?

Jel teško reći?

Jel Rusija izvrsila zlocinacku i ilegalnu invaziju na susednu suverenu zemlju?

Jel teško reći?
gvozden1 gvozden1 10:23 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Jel Rusija izvrsila zlocinacku i ilegalnu invaziju na susednu suverenu zemlju?

Jel teško reći?

Nije.
Nije ni teško reći, do sada sam uvek jasno govorio, a nije ni zločinačka, iligalna, ničim izazvana i sve to.

Eto vidiš, tako se odgovara na pitanje, a sad ti na ono o Đinđiću.
alselone alselone 10:30 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Idi tusiraj se hladnom vodom...


Pokušavam već neko vreme, znam da je zdravo, al mi ne ide. Najviše što mogu da izvučem je toplo-hladno posle treninga.

Opušta mišiće i smanjuje otoke. Trebaće ti. He he he.
Colin_bgd Colin_bgd 10:32 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gvozden1
Jel Rusija izvrsila zlocinacku i ilegalnu invaziju na susednu suverenu zemlju?

Jel teško reći?

Nije.
Nije ni teško reći, do sada sam uvek jasno govorio, a nije ni zločinačka, iligalna, ničim izazvana i sve to.

Eto vidiš, tako se odgovara na pitanje, a sad ti na ono o Đinđiću.

A ne, ne...

Invazija je i zlocinacka, i ilegalna, i nicim izazvana. To sto ti, kao i onaj papan kome sam originalno odgovorio, srice benzin, a cita voda (kao u onom crtanom filmu), to je samo vas problem...
gvozden1 gvozden1 10:37 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

A ne, ne...

Invazija je i zlocinacka, i ilegalna, i nicim izazvana. To sto ti, kao i onaj papan kome sam originalno odgovorio, srice benzin, a cita voda (kao u onom crtanom filmu), to je samo vas problem...

A sad bi o Rusiji, pošto si puko na pitanju o Đinđiću?
Pokušavaš jadan da ga preskočiš.

Ali zelen si ti za to, neće to ići.

Nadam se ipak da bar toliko možeš da shvatiš, da argumenata za stav nemaš, pa da zato pokušavaš da eskiviraš teme i da ih zamenjuješ, i da porazmisliš malo o svojim stavovima.
Colin_bgd Colin_bgd 10:46 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

gvozden1
A ne, ne...

Invazija je i zlocinacka, i ilegalna, i nicim izazvana. To sto ti, kao i onaj papan kome sam originalno odgovorio, srice benzin, a cita voda (kao u onom crtanom filmu), to je samo vas problem...

A sad bi o Rusiji, pošto si puko na pitanju o Đinđiću?
Pokušavaš jadan da ga preskočiš.

Ali zelen si ti za to, neće to ići.

Nadam se ipak da bar toliko možeš da shvatiš, da argumenata za stav nemaš, pa da zato pokušavaš da eskiviraš teme i da ih zamenjuješ, i da porazmisliš malo o svojim stavovima.

Ne, nego ti (vi?) nkad niste ucestvovali u zaista ozbiljnim pregovorima ni oko cega, i nemas ni minimum informacija o tome koja je zaista bila namera i strategija Djindjiceve vlade oko Kosova... Da ne govorim o imbecilizmu ekstrapolacije da je on zbog Kosova ubijen...
alselone alselone 10:48 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ne, nego ti (vi?) nkad niste ucestvovali u zaista ozbiljnim pregovorima ni oko cega, i nemas ni minimum informacija o tome koja je zaista bila namera i strategija Djindjiceve vlade oko Kosova...


Ako ti kažem - pa hajde prosvetli nas ti koji jesi učestvovao u velikim pregovorima, ti ćeš reći kako nećeš jer mi to nećemo shvatiti i crva nije ni bilo. Ništa nisi rekao ali si se gicao i koji si ti sebi car, kako si nas spustio.

Providno i predvidljivo ali ja se ne jedim, meni je to simpatično.
Colin_bgd Colin_bgd 10:54 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Ne, nego ti (vi?) nkad niste ucestvovali u zaista ozbiljnim pregovorima ni oko cega, i nemas ni minimum informacija o tome koja je zaista bila namera i strategija Djindjiceve vlade oko Kosova...


Ako ti kažem - pa hajde prosvetli nas ti koji jesi učestvovao u velikim pregovorima, ti ćeš reći kako nećeš jer mi to nećemo shvatiti i crva nije ni bilo. Ništa nisi rekao ali si se gicao i koji si ti sebi car, kako si nas spustio.

Providno i predvidljivo ali ja se ne jedim, meni je to simpatično.

Ne znas gde zivis, jednostavno... Nemas pojma sta se u tvoje ime radi i radilo (i negativno i pozitivno)... Ne moze tebe da prosvetli niko, a najmanje moja natrcena i crvena guzica, to moras sam da uradis, na zalost...
alselone alselone 10:54 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone alselone 11:52 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Gvozdene, drugar pokupio loptu i otišao kući.
alselone alselone 11:53 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Ne znas gde zivis, jednostavno... Nemas pojma sta se u tvoje ime radi i radilo (i negativno i pozitivno)... Ne moze tebe da prosvetli niko, a najmanje moja natrcena i crvena guzica, to moras sam da uradis, na zalost...



Ako ti kažem - pa hajde prosvetli nas ti koji jesi učestvovao u velikim pregovorima, ti ćeš reći kako nećeš jer mi to nećemo shvatiti.

gvozden1 gvozden1 12:19 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Gvozdene, drugar pokupio loptu i otišao kući.

Ajd da se nadamo da je shvatio koliko lupeta, pa ipak prestao.
Colin_bgd Colin_bgd 12:26 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Gvozdene, drugar pokupio loptu i otišao kući.

Ne, nego lecim u medjuvremenu za pare, ne kao vas, cisto volonterski...
gvozden1 gvozden1 12:30 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Colin_bgd
alselone
Gvozdene, drugar pokupio loptu i otišao kući.

Ne, nego lecim u medjuvremenu za pare, ne kao vas, cisto volonterski...

Evo pregovarača opet:)


Hajd, pregovarač, kaži kako to izgleda,
koja je zaista bila namera i strategija Djindjiceve vlade oko Kosova.


Smeš li da se usudiš?
predatortz predatortz 12:34 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Hajd, pregovarač, kaži kako to izgleda,
koja je zaista bila namera i strategija Djindjiceve vlade oko Kosova.


Smeš li da se usudiš?


da ne licitiramo, evo:




Duže traje, ali zaista vredi poslušati.
alselone alselone 12:51 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

nego lecim

ajao
Colin_bgd Colin_bgd 13:16 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
nego lecim

ajao

Znam...
alselone alselone 13:20 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Znam...

Reci da su kosti. Ili zubi. Samo da nije ništa sa mozgem.
Colin_bgd Colin_bgd 13:23 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Znam...

Reci da su kosti. Ili zubi. Samo da nije ništa sa mozgem.

vcucko vcucko 18:35 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Država koja se svojevoljno odrekne dela svoje teritorije i dela svog naroda ne može da ima bilo kakav ugled.


Nije mi baš najjasnije što im je baš toliko stalo da mi potpišemo? De fakto su samostalni, priznali su ih baš ti koji nas pritiskaju i zašto to?

Pa u toj zečetini i leži grm.

Mogu njih da priznaju i tetoše NATO, USA, EU, Vatikan, NFL i Transplanetarna unija. Ali dok ne izmenjaju embahade sa Beogradom, to nije to.
Isto je bilo i sa Njofrom i svim ostalima. Samo međusobno priznanje i puni diplomatski odnosi su osnovni preduslov bilo kakve normalizacije (u bilo kom smislu, nebitan kontekst).
alselone alselone 19:03 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

međusobno priznanje

Tako je. Nama je jako važno da nas prizna Kosovo!

Pazi bogati, "međusobno priznanje".

"#)('%'("%!&"?)!$#"&%$
vcucko vcucko 19:10 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Colin_bgd


Invazija je i zlocinacka, i ilegalna, i nicim izazvana.


Ilegalna je u svakom slučaju. Jer ne postoji način da proglasiš legalnim udaranje po petomilionskom glavnom gradu Kindžalima i koječim. I to je sve što si pogodio.

Nije invazija. Krenuo si na zemlju od 40+ miliona sa 150 do 200 hiljada ljudi i to je invazija? Smešno. Poveo si rat, napao, udario, kako god, ali invazija nije. Ta količina ljudstva je dovoljna, eventualno, da održava elementarne policijske poslove, ako si sve drugo odradio.

"Zlocinacka" (cit.) je vrednosna kategorija i samim tim ne spada u objektivnu raspravu. U svakom slučaju nije ni manje ni više "zlocinacka" od gomile istih ili sličnih akcija zapadnog sveta (napose USA) po celom svetu u prethodnom periodu.

"Nicim izazvana" (opet cit.) svakako nije, što opet zavisi od tačke gledišta. Ruskog nacionalnog interesa, ukrajinskog nacionalnog interesa, zapadnog kolektivnog interesa, kineskog globalnog interesa (koji je mnogo upleteniji nego raja misli), interesa svetskih energetskih tokova i još koječega.

mlatisa mlatisa 22:34 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
Idi tusiraj se hladnom vodom...


Pokušavam već neko vreme, znam da je zdravo, al mi ne ide. Najviše što mogu da izvučem je toplo-hladno posle treninga.

Opušta mišiće i smanjuje otoke. Trebaće ti. He he he.


Постепеност у променама је чудо!
vcucko vcucko 22:40 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

alselone
međusobno priznanje

Tako je. Nama je jako važno da nas prizna Kosovo!

Pazi bogati, "međusobno priznanje".

"#)('%'("%!&"?)!$#"&%$

Nemo' se praviš na budalu. Ne priliči ti.

Šta ima Kosovo koji qrac nas da priznaje. Nama njihovo priznanje ne treba ni za šta. Ali Kosovu je neophodno naše priznanje, jer bez toga nije i neće da bude država u punom smislu te reči. Džabe ih priznaju US precednik, engleski kralj i dinastija Harkonen, ako ne izmenjaju ambasadore sa Beogradom. Tek to priznanje im daje punu državnost.

Mislim, koji deo ti je nejasan, aman

gvozden1 gvozden1 23:49 26.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Mislim, koji deo ti je nejasan, aman


Polako bre:)
Tebi izgleda nije jasno da je Als rekao isto što i ti, da nam njihovo priznanje ne treba ni za krasni klinac.
softelectronics_e softelectronics_e 08:31 27.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

predatortz
Jebali su nas dugo i temeljno, ali komunisti su nam zakucali eksere u kovčeg. Batrgamo se mi nešto, ali dugoročno nisam optimista.


Za pedeset godina komunisičke vlasti je više razbijeno srpsko nacionalno biće nego za sve vekove turske okupacije.

Komunisti su uspeli da od jednog dela Srba naprave zombije. Upravo ti za sebe misle da su progresivniji deo srpskog naroda.

Budale.
alselone alselone 08:39 27.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Polako bre:)
Tebi izgleda nije jasno da je Als rekao isto što i ti, da nam njihovo priznanje ne treba ni za krasni klinac.


Pa da. I dalje sam rekao da je zapad kao i uvek izmislio veoma iritantnu sintagmu kada se radi o nama to je ovaj put "međusobno priznanje". Jer mi treba da se ponašamo lepo i poslušno pošto nas u suprotnom Kosovo neće priznati pa čak i ako mi njih priznamo i šta ćemo tad drugovi?!
softelectronics_e softelectronics_e 08:40 27.01.2023

Re: Панта питу или панта тече?

Colin_bgd
gvozden1
Jel Rusija izvrsila zlocinacku i ilegalnu invaziju na susednu suverenu zemlju?

Jel teško reći?

Nije.
Nije ni teško reći, do sada sam uvek jasno govorio, a nije ni zločinačka, iligalna, ničim izazvana i sve to.

Eto vidiš, tako se odgovara na pitanje, a sad ti na ono o Đinđiću.

A ne, ne...

Invazija je i zlocinacka, i ilegalna, i nicim izazvana. To sto ti, kao i onaj papan kome sam originalno odgovorio, srice benzin, a cita voda (kao u onom crtanom filmu), to je samo vas problem...

Zašto je ničim izazvana?
Hoćeš da kažeš kao ono zločinačko bombardovanje nas koje su uradili braća Ameri?
Sa druge strane, meni uopšte nije jasan toliki značaj granica?
Zašto su granice toliko bitne?
Ozbiljne zemlje rešavaju i ratom kada su njihovi interesi ugroženi.
Ne znam ko je mislio da će Rusi mirno da gledaju, do kraja vremena, kako ukrajinska bagra maltretira milione Rusa koji tamo žive?
Šta ima veze što postoje granice?
Nakon rata, koji svaki prođe, se podvuče crta i ispostave računi.
Jebeš granice.
Braća Ameri su dokazali da za demokratiju i ljudska prava ne postoje granice.
Ako oni ne znaju, ko zna!?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana