Gradjanske inicijative

DŽA ili EU!

Filip Mladenović RSS / 02.02.2023. u 22:54

Ne gubeći vreme i reči na to da je sve ovo danas u srpskom parlamentu jedno vešto režirana predstava, više za inostranu nego za domaću javnost, u stilu "vidi, pa AV je još naumereniji i najkooperativniji od svih ovih opozicionara", pitam se pitam:

Ako je tačno da u francusko-nemačkom predlogu za dijalog NE POSTOJI, NIJE NAVEDENA, NIJE NAPISANA KAO USLOV, UCENA, ULTIMATUM... mogućnost međusobnog priznanja Srbije i Kosova ili članstvo Kosova u Ujedinjenim nacijama (UN), zar ne postoji nijedna narodna poslanica ili nijedan narodni poslanik u Skupštini Srbije, dovoljno pribran(a), staložen(a), diplomatski brifovan(a), obrazovan(a), Dositejevski prosvećen(a) "Iduć učim, u vekove gledam!", sa sledećom porukom Vladi i predsedniku Republike Srbije:

"Ama ljudi, potpisujte taj francusko-nemački predlog, samo pod jednim uslovom: da Srbija u skladu sa Rezolucijom 1244 UN bude političkom odlukom primljena u punopravno članstvo EU do kraja tekuće, 2023. godine.

A ako to ne može, da se kao anex tog francusko-nemačkog predloga jasno odredi trasa puta i OROČI VREME do prijema Srbije u EU. Npr. najkasnije do kraja 2025. ili do kraja 2027. godine, sa preciziranim uslovima koje Srbije mora i treba da ispuni, mesec po mesec ili kvartal po kvartal."

Sve drugo je mlaćenje prazne slame i brukanje Srbije pred domaćom i svetskom javnošću!

 

Atačmenti



Komentari (319)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 08:30 04.02.2023

Re: Ček filipe

samo izvolite sa predlogom Vašeg rešenja kosovskog čvora, koje je bolje, delotvornije i trajnije od evropskog predloga!

Pa pošto se ti često ugledaš na hrvatska rešenja, zašto to ne bismo i ovde primenili?
A to znači, naneti im takve udarce da Arnauti praktično nestanu.

Takvo rešenje se pokazalo delotvornim, zar ne?

Ali, naravno, postoje i druga, ali svako od njih za cilj mora da ima interese celokupne srpske nacije.
freehand freehand 09:08 04.02.2023

Re: Ček filipe

Friki opet si izbegao odgovor, ali to na stranu, ne verujem da će se isti pojaviti, nego, ozbiljno si se nasisao nekih otrova, da li iz azotare ili rafinerije ili iz ruske štampe, pa trabunjaš, i ja te ništa ne razumem. Ovde je stanje redovno, ako te to interesuje, jes nam predsednik u godinama, ali stvari funkcionišu manjeviše isto kao u poslednjih dvesta godina (još kad je Bajden bio mlad neko bi rekao), ovde se zna ko šta radi i za šta je zadužen, uključujući i predsednika. Doduše, i kod vas je slično, možda ne baš dvesta godina ali tu negde, u smislu da se jedan čovek pita za sve, iako se niušta realno ne razume, ali ga dobar deo sledi.


"Zna se ko šta radi i za šta je zadužen" zvuči prilično socrealistički, ali apsolutno ne odgovara opisu države koju formalno vodi izlapeli starac, pri tome vormonger a upravljaju nevidljivi ljudi. Toliko je uređena da pijana baba na visokoj državnoj funkciji sedne u avion i ode da izazove treći svetski rat.
Što se ruske šđtampe tiče do mene nekad iz rikošeta dođe neki članak ili delovi reportaža iz Rusije i po pravilu je to dve klase iznad bilo kog zapadnog mejnstrima zatrovanog lažima i montažama zasnovanim na kvazirealnosti.
Što se ultimatuma i bombardovanja tiče ne treba ići ni do '41 mada je to zgodno poređenje za vas kvazilevičare iz krila Hilari Klinton. '99 je dovoljno blizu, a imali smo i ultimatum, i bombardovanje, i streljanja.
Na kraju, tražiš rešenje. Pokušali su da ga nađu i kralj petar, i Aleksandar, i Pašić, i Tito, i ovi posle njega u SFRJ, i Milošević, i Koštunica,i Đinđić, i Tadić. Gušene su pobune, ustanci i kontrarevolucije ali nikom od njih nije palo na pamet da se odrekne suvereniteta i dela teritorije poverene im na upravljanju.
Poslednji Đinđićev intervju - u kome je govorio ono što je ponavljao mesecima pre toga - direktno govori o tome ko su nam "prijatelji" i od kad ultimatum datira, u raznim varijacijama od Rambujea do danas.
I danas se to zove "sporazum" u kome sve piše ako je tačno ono što kruži medijima i mrežama.
Šta raditi? Strpljivo, polako, držeći se slova unutrašnjeg i međunarodnog prava, demokratski a kad treba ugledati se na najrazvijenije demokratske države u tretiranju sopstvenih prava i suvereniteta.
Pa za 20 godina, na primer, ja bih na primer voleo da mi predsednik vlade i tri ministra budu albanci.
gedza.73 gedza.73 09:29 04.02.2023

Re: Ček filipe

Filip Mladenović
(Zapad je ipak najmanje zlo u ovom i ovakvom svetu

Zar ti ne reče kako je kapitalizam zlo koje je pobilo milione a da je Kina odlično primenila komunizam na dobrobit svih Kineza?

Inače, ako sam dobro s'vatio Srbija je po oboljevanju od malignih bolesti na 18. mestu u Evropi a po stopi smrtnosti na drugom. Otkud ta disproporcija? Kako to da truli kapitalisti imaju u svom još trulijem zlom sistemu bolju primarnu zaštitu od nas? I da li te zlice odbijaju da leče Srbe? Da podignu slušalicu kako se ne bi javljali na telefon? da Hitna ne ode na poziv? Ili da doktor bude pijan? Da zgaze babu na trotoaru a onda se ponašaju kao da je pseto ispod točkova.



Išao sam sa čovekom koji čak ne govori jezik države u kojoj treba da se operiše. Bez eura troška, samo na potvrdu da je u tom trenutku bez primanja. Tvrdim da takav prijem ne bi imao u svom rodnom gradu. Mi dobri a oni zli.




softelectronics_e softelectronics_e 09:45 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
Filip Mladenović
(Zapad je ipak najmanje zlo u ovom i ovakvom svetu

Zar ti ne reče kako je kapitalizam zlo koje je pobilo milione a da je Kina odlično primenila komunizam na dobrobit svih Kineza?

Inače, ako sam dobro s'vatio Srbija je po oboljevanju od malignih bolesti na 18. mestu u Evropi a po stopi smrtnosti na drugom. Otkud ta disproporcija? Kako to da truli kapitalisti imaju u svom još trulijem sistemu bolju primarnu zaštitu od nas?





Ma!
Gedžo!
Imaju komuljare na to uvek spreman odgovor - to je, upravo, zato što smo skrenuli sa Titinog puta.
Jer, kako to i Tadejus kaže, tada smo bili vrh i do jaja, BDP samo prštao.
Bože kada će te komunjarske budale da pokrepaju.
Ne mislim na Tadejus, ona je, kako je sama rekla, kada je Tito krepao imala 2 do 3 godine.
Tako da ona nema pojma i može slobodno da luparda.

gedza.73 gedza.73 09:47 04.02.2023

Re: Ček filipe

srdjan.pajic
Ja sam pitao za ozbiljno mišljenje i pojašnjenje strategije koju valjda imate.

Imaju. Čekaju da Putin baci nuklearku. Je'se sećaš kad je Putin kroz usta lude Naste Simonjan i malog Šešelja od palube Solovjeva pripretio da ako Ukrajinci ne prihvate novolenjinizam zagrnut u putinizam, opričnike, nakaradno pravoslavlje kombinovano sa komunizmom, čečenizmom i Mongole sve će i' pobije?
Pa su onda ovi naši u glas graknuli kako mora jer su Rusiji ugroženi kolonijalni interesi, rakete na četiri minuta, sveCka revolucija i ostale blablatruć gluposti. A ne samo da mora nego i da treba Evropi reset jer je zla 'pa šta ako baci, krenuće svet od početka i možda će biti bolji jednog dana zahvaljujući Putinu i njegovim nukelarkama'

Krajnje normalna reakcija i odlična izlazna strategija. Šteta samo što srpsko zdravstvo ima lošu psihijatrijsku podršku pa se ulavnom svodi na upotrebu rakiju i bensedina... ili bromazepana ne znam šta ih održava da bar izgledaju kao normalni.
gedza.73 gedza.73 10:04 04.02.2023

Re: Ček filipe

softelectronics_e
kako to i Tadejus kaže

Tadejus je nešto drugo imala na umu jer je prvo krenulo oko iskorišćenja turističkih potencijala. Što jeste u pravu jer mi čak i 'apolitične' turističke potencijale pretvorimo u ruglo. Problem je štose mi nismo suočili sa prošlošću jer ima previše ljudi koji su lepo proveli detinjstvo zahvaljujući partijskoj i ideološkoj pripadnosti roditelja kao i apanažama koje su dobijali kao pripadnici 'braniteljskih udruga' i jednostavno brane porodičnu istoriju.

Posle smo mi raširili diskusiju na emancipaciju i obrazovanje i svako je po malo u pravu. Što se tiče BDP po glavi tu smo bili jako loši i siromašni kao i uporedne podatke s početka sedamdesetih za koje se pričalo kao o godinama industrijalizacije a vidi se kako je to jedna najobičnija mitomanija o nebeskoj jugo industriji i jugolsovenkim zlatnim viljuškama. neko je pomenuo stomatologiju. Anestezija u mom detinjstvu nije postojala. A tvrdimo kako smo bili u samom svetskom vrhu.

Tek da ne pričamo o porodilištima u SFRJ i na zapadu na istoj vremenskoj liniji. Bez mita i veze bolje bilo da žene porađaju babe po vrzinama. A to je administracija znala i održavala u nepromenjenom obliku. Što je strašno za jedno društvo pa bilo ono i komunističko.
Dovoljno je pogledati dokumentarce i šture vesti iz tog vremena. Kao i u svakom komunističkom sistemu bilo je dosta ljudi kojima je bilo dobro jer su zahvaljujući podobnosti i sistemu partokratije koji je bio zakonom ozvaničen bili blizu stola sa koga su mogli da uzimaju bez kontrole i bez ikakvog straha da će na izborima izgubiti ili da će biti pozvani na odgovornost.

Tadejus poštujem i ne bih na taj način pričao o njoj čak i ako se oko nekih stvari ne slažemo.



freehand freehand 10:14 04.02.2023

Re: Ček filipe

Inače, ako sam dobro s'vatio Srbija je po oboljevanju od malignih bolesti na 18. mestu u Evropi a po stopi smrtnosti na drugom. Otkud ta disproporcija? Kako to da truli kapitalisti imaju u svom još trulijem sistemu bolju primarnu zaštitu od nas?

Primarna zdravstvena zaštita ima direktnu vezu sa oboljevanjem a vrlo daleku sa smrtnošću od malignih oboljenja.

gedza.73 gedza.73 10:18 04.02.2023

Re: Ček filipe

Primarna zdravstvena zaštita ima direktnu vezu sa oboljevanjem a vrlo daleku sa smrtnošću od malignih oboljenja.

Ako ti tako kažeš. Objasni mi sad kako ide procedura kad neko hoće da ide na redovnu kontrolu. Nije mu ništa, dobro se oseća ali hoće da odradi na primer tumor markere. Ili proveru prohodnosti krvnih sudova. Dal' kod nas može da se odradi dopler na jedan poziv, na jedno zakazovanje i za jedno prepodne bez čekanja dužeg od pola sata. Nema imperijalista, nema kolonizatora, nema Jenkija, Albanaca i svih ostalih što nas mrzu. Samo mi.
freehand freehand 10:37 04.02.2023

Re: Ček filipe

Nema imperijalista, nema kolonizatora, nema Jenkija, Albanaca i svih ostalih što nas mrzu. Samo mi.

I planinarski ziloti, i vrišteće neznanje ali i volja da se palamudi i mudrijaši o stvarima koje inače pripadaju osnovama opšteg znanja i informisanosti.

[url=https://sr.wikipedia.org/wiki/Nivoi_zdravstvene_zaštite_u_Srbiji]
NIVOI ZDRAVSTVENE ZAŠTITE U SRBIJI[/url]
gedza.73 gedza.73 11:53 04.02.2023

Re: Ček filipe

Super ti ova vikipedija. Pazi samo da ne naskočiš na tarabu ako iznad rupe piše nešto. Verujem da ovaj viki pamflet sigurno stoji pored ulaza u svaku zdravstvenu ustanovu i čim vidiš tebi bude bolje. Jedino što nisam razumeo dal' ti komentarom kažeš da se preskače lekar opšte prakse ili da između njega i specijaliste radi sve kao podmazan sat?

Ili da smo genetski otpad pa zbog toga više umiremo u odnosu na druge koji imaju bolju stopu izlečenja jer, paj sad, oni na vreme odrade ono što je potrebno i ne šetaju te kao tuđe od šaltera do šaltera dok se izdiru na ljude kao da su krivi zbog toga što su bolesni. Srbi na Srbe. Iako nas svi ostali mrze.

Neki tamo pominju prevenciju, redovne kontrole i testove za rano otkrivanje (bez tegoba) a ti sad to turaj u tvoju vikipediju 'de ti volja.
U praksi imaš razliku između stope oboljenja i stope smrtnosti našeg jugo-srpsko-patriJotsko-rusko-nedamo kosovo i kapitalističko-kolonijalnih-imperijalističko-buržoasko dekadentnih sistema.
Što je to tako nemam pojma. A mi sami, niko nam se ne meša u tu oblast.
freehand freehand 12:49 04.02.2023

Re: Ček filipe

Jedino što nisam razumeo dal' ti komentarom kažeš

To se, naravno, od tebe i ne očekuje. Kao ni da znaš šta znače osnovni pojmovi kojima barataš.
Nego se mani onkologija a sreća je da tvoja boljka nije od te vrste.
nemam pojma.

Tako je. Neko normalan bi shvatio kako i koliko lupa i naučio iz ponuđenog šta je to "primarna medicinska zaštita" da ne baljezga bez veze.

P.S.


pecaros pecaros 14:52 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
najobičnija mitomanija o nebeskoj jugo industriji i jugolsovenkim zlatnim viljuškama. neko je pomenuo stomatologiju. Anestezija u mom detinjstvu nije postojala. A tvrdimo kako smo bili u samom svetskom vrhu.


Kad god odlučim da se ne uključujem u ovakve beslovesne razgovore, uvek iskrsne nešto do morbidnosti blesavo, pa eto...

Nekakva izvitoperena mitomanija postoji samo u tvojoj glavi. U tom mitu postoji zubar - sadista koji je uživao da muči pacijente.

U stvarnosti je još pedesetih redovno korišćena anestezija. Eto, ja se sećam koliko mi je, jednom prilikom, bilo zabavno što mogu da grizem usnu a da ništa ne osećam. Pa se ispostavilo, kada je dejstvo prošlo, da sam se izgrizao do krvi.

A kad je već potegnuto zubarstvo, Jugodent u Novom Sadu je proizvodio kompletnu opremu, sa sve onim bušilicama i andracima. Nisu zlatne viljuške, ali uvek nekako ispadne da neviđeno baljezgaš.


gedza.73 gedza.73 15:47 04.02.2023

Re: Ček filipe

Neko normalan bi shvatio kako i koliko lupa i naučio iz ponuđenog

Neko normalan bi shvatio nešto iz ponuđenih podataka umesto što bi se kačio za formu sa vikipedije. Al' nisam ni sumnjao da ti smeta zarez ili tehnikalije. Bio sam ubeđen da neko prvo ide kod lekara opšte prakse koji ga upućuje na dalje preglede. Ti koliko razumem tvrdiš da se to preskače. Vrlo moguće.
Ono što sigurno znam da zakažem kod moje doktorke, poziv, odem na par minuta pre zakazanog, ispričam, dobijem uput sa bar kodom, sledeće zakazivanje telefonom (više linija, evenutalno drugi, treći poziv se javljaju), odlazak u zakazano vreme, umrežen sistem, šalju mejlom.
Ali verujem i tebi da je kod nas drugačije i da je mnogo bolje.
gedza.73 gedza.73 15:58 04.02.2023

Re: Ček filipe

U tom mitu postoji zubar - sadista koji je uživao da muči pacijente.

Gde si ti video da sam napisao da je zubar sadista?
tvrdim da u mom kraju nisu davali anestezije (što je problme manjih mesta i otud razlika u stavovima jer osim Beograda i par većih gradova unutrašnjost je lagano odumirala). Čak i u Kragujevcu su teže zahvate radili bez anestezije. Ne verujem da su čuvali za posebne pacijente već da je bilo više pitanje nestašice i prioritet više i niže klase.

Danas je na sreću mnogo bolje i mnogo je kvalitetnija usluga (govorim o privatnicima)
Jugodent u Novom Sadu je proizvodio kompletnu opremu

Nisam ni mislio da su zubari pravili stomatološku opremu ali to je sve u poređenju sa razvijenim i demokratski uređenim državama na istoj vremenskoj liniji a koje nisu bile diktature poput Jugoslavije bilo nešto poptuno uobičajeno.

I koliko vidim Jugodent nije baš imao svoju pamet nego je morao da kupuje mozak od Simensa. Znači nije vaša zlatna viljuška nego švapska licenca. Pišljivu stolicu niste znali sami da napravite a ovamo se kuropecate mitovima i nebeskim jugoslovenstvom dok narod vam bio krezub .

Vi ste bre neka preteča vadikala samo što ste bili megalomani pa ste za neprijatelja proglasili demokratiju.
pecaros pecaros 16:32 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
U tom mitu postoji zubar - sadista koji je uživao da muči pacijente.

Gde si ti video da sam napisao da je zubar sadista?
tvrdim da u mom kraju nisu davali anestezije


Kako nije sadista, kad ne koristi anesteziju koja košta pišljivog boba? Kakva nestašica, kakvi bakrači? Ako je toga bilo pedesetih, koje su bile zaista jadne, šta reći za sedamdesete i osamdesete? Pa niste vi ispod Dunava i Save bili podsaharska zemlja. Pričaj te bajke nekom drugom.


I koliko vidim Jugodent nije baš imao svoju pamet nego je morao da kupuje mozak od Simensa. Znači nije vaša zlatna viljuška nego švapska licenca. Pišljivu stolicu niste znali sami da napravite a ovamo se kuropecate.


Pa ne, nego će da korisi tehnologiju zaostalu od kralja, nasleđenu još od Turaka.
freehand freehand 16:58 04.02.2023

Re: Ček filipe

Neko normalan bi shvatio nešto iz ponuđenih podataka umesto što bi se kačio za formu sa vikipedije.

To nije forma sa Vikipedije. To je struktura zdravstva Srbije, ponuđena polupismenom paćeniku koji voli da se učeno izražava dok raspravlja o stvarima o kojima nema pojma, da nauči šta je to "primarna zdravstvena zaštita" kad već ima potrebu da je pominje.
Zato su komunisti onomad prvo u državi krenuli sa opismenjavanjem. Al jebiga, neki papagaji mogu da nauče da govore al svi ljudi ne mogu da nauče da čitaju.
Ali verujem i tebi da je kod nas drugačije i da je mnogo bolje.

I ja verujem da je za sve crnokošuljaše sve savršeno organizovano u tom njihovom internom zdravstvu, kad se sretnu, dignu ruku na pozdrav pa onda da se vidi šta je i kako je.
gedza.73 gedza.73 17:17 04.02.2023

Re: Ček filipe

Kako nije sadista, kad ne koristi anesteziju

Zubar iz mog detinjstva je bio dobar čovek i vrlo pažljiv. Ali nije imao anesteziju.
Pričaj te bajke nekom drugom.

Tvrdim da navlake i operacije u Kragujevcu su rađene na živo a da deci nisu davali anestezije.
Pa ne, nego će da korisi tehnologiju zaostalu od kralja, nasleđenu još od Turaka.

Ti si hteo da proturiš Yu mit kako ste imali svoje zlatne viljuške i komunističku pamet. U stvarnosti su komunisti kupili licencu od kaitalista (ni manje ni više od Simensa koji su na suprotnoj strani od 'cvećka').

Što bi moglo da se proguta. A onda ste narednih pet, deset, petnaest, dvaes godina pravili u nepromenjenom obliku jer je komunizam pravio morone koji su bili nesposbni da usavrše licencu. KAd se to sve raspalo moroni su kukali kako su im tranzicija i neko drugi kriv.


Dakle kao što ti reče ovde si izbacio 'morbidnosti blesavo' i 'zabaljezgao' tako što si pohvalio švapsku pamet i komunističku šrafciger industriju. Il' ste otimali ili prepisivali. Inventivnost vam nije bila jača strana.
pecaros pecaros 17:26 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
jer je komunizam pravio morone


Ovo nekakva introspekcija? Konačno si shvatio? Ali ne mešaj tu i nas ostale.


gedza.73 gedza.73 17:39 04.02.2023

Re: Ček filipe

To je struktura zdravstva Srbije, ponuđena polupismenom paćeniku koji voli da se učeno izražava dok raspravlja o stvarima o kojima nema pojma, da nauči šta je to "primarna zdravstvena zaštita" kad već ima potrebu da je pominje.

Vrlo moguće da grešim. Verovatno preskočiš svog doktora u DOmu zdravlja, odeš na lepe oči bez ičega i oni te prime pošto ti znaš šta ti fali (sve si ti sam istražio na internetu).
The Alma-Ata Declaration of 1978
Primary health care is essential health care based on practical, scientifically sound, and socially acceptable methods
It is the first level of contact of individuals, the family, and community with the national health system bringing health care as close as possible to where people live and work, and constitutes the first elements of a continuing health care process.

Primary health care:
2. addresses the main health problems in the community, providing promotive, preventive, curative and rehabilitative services accordingly;
6. should be sustained by integrated, functional and mutually supportive referral systems, leading to the progressive improvement of comprehensive health care for all, and giving priority to those most in need;

VIII
All governments should formulate national policies, strategies and plans of action to launch and sustain primary health care as part of a comprehensive national health system and in coordination with other sectors.

Kao što rekoh ti si sigurno u pravu a ja grešim. Što ni na koji način ne menja one katastrofalne podatke.
I ja verujem da je za sve crnokošuljaše sve savršeno organizovano u tom njihovom internom zdravstvu, kad se sretnu, dignu ruku na pozdrav pa onda da se vidi šta je i kako je.

Naravno. Stavim šubaru sa kokardom i puste me preko reda. Vi sa petokrakom se lečite receptima ruske medicine iz Trećeg oka.

Ujedno ne kažu za džabe kako najbolje automobile pravi osovina Rim-Tokio-Berlin




gedza.73 gedza.73 17:45 04.02.2023

Re: Ček filipe

Ali ne mešaj tu i nas ostale.

Ti se se sam umešao pa se uliptao primerom Jugodenta koji je po svemu sudeći znao samo da radi stolice po šnitu iz Burde za jesen/zimu 1954. Ali ćeš uredno da prenosiš mitove o uspešnosti Yu privrede koja je bila na nivou statističke greške u svetu i uglavnom radila po stranim licencama.

To je dobro objasnio čovek koji je učestvovao u osnivanje dizajnerske škole čini mi se u Zemunu. Otišao u fabriku nameštaja i davao im predloge kako da unaprede dizajn, poboljšaju proizvode, povećaju proizvodnju i podignu kvalitet.
Odgovori su bili
- Ne treba, dobro nam je ovako, nećemo ništa da menjamo.

Pa posle krivi vanzemaljci što se taj krš sam od sebe raspao. Čak i ono što su oteli nisu znali da održe i usavrše.


pecaros pecaros 17:52 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
Ali ćeš uredno da prenosiš mitove o uspešnosti Yu privrede


Baš o tome i pričamo - ti si taj koji ne samo prenosi, nego i izmišlja mitove. Tojest, ako razumeš (tako hendikepiran komunističkom naobrazbom) šta hoću da kažem.
nikvet pn nikvet pn 17:54 04.02.2023

Re: Ček filipe

Истине ради, и код нас зубне анестезије 60-тих није било. Седамдесетих тек понекад. Зубар отац мог друга ми је на пола екстракције звекнуо шамар онај тродневни јер три дана бриди па завршио посао.

И у ветерини 80-тих исто ништа анестезија. Државна фирма не баца паре на те глупости. Царски рез краве, тјах; кастрације пих; шта ту којмој, добро вежи па режи. Једва сам искукао код директора да се то набави.
gedza.73 gedza.73 17:56 04.02.2023

Re: Ček filipe

Tojest, ako razumeš

Jok.
mentol mentol 18:06 04.02.2023

Re: Ček filipe

gedza.73
Ali ćeš uredno da prenosiš mitove o uspešnosti Yu privrede koja

... je proizvodila sve, od igle do lokomotive... možda nije bilo najkvalitetnije ali je svega bilo. Made in YU!
Oni vaši četnici su su znali samo svinju zaklati...

literatesa literatesa 18:14 04.02.2023

Re: Ček filipe

Kod nas je i početkom osamdesetih seoski stolar bio cijenjen zubar u kraju. I niko se nikad nije požalio, sve ga blagosiljali. Spasi muke. Pošalju ljudi darove, kruške, suvog mesa, kajmaka..

Al to kod nas, molim vas.
gedza.73 gedza.73 18:28 04.02.2023

Re: Ček filipe

mentol
Oni vaši četnici su su znali samo svinju zaklati...

Ako ćemo tim tonom ovi vaši znali samo da kradu, otimaju i ulaze u tuđe kuće (u tom smislu razumem što ih neki tako grčevito brane... niko ne voli da mu precu budu lopovi a da su oni odrastali u tuđim krevetima) tako što pobiju ili lažno optuže vlasnike dok su za pravljenje nečega morali da se obraćaju trulim kapitalistima.
A zamisli koje je to poniženje. Tvrdiš kako se boriš protiv imperijalizma, da je komunizam najbolji i najpravičniji sistem na svetu a onda kad ti se eksperiment za par godina srušio ideš da ljubiš u dupe Amerikance za malo hrane a Švabe i Italijane moliš za licence i još povrh svega pustiš švapske doktore da ti kao na stočnoj pijaci biraju najzdraviju sirotinju za bauštelu kako bi imao od doznaka da puniš budžet i finansiraš lelemude koji su upropastili državu svojim neradom i nesposobnošću.

Pa budeš toliko glup da nekoliko decenija ne uspevaš te licence ni malo da usavršiš. A onda neko dođe pa tvrdi kako se sve proizvodilo. Kao da je svet stajao u mestu.

Ribozom Ribozom 18:49 04.02.2023

Re: Ček filipe

Gedza - cetnik drugosrbijanac
pecaros pecaros 19:05 04.02.2023

Re: Ček filipe

nikvet pn
Истине ради, и код нас зубне анестезије 60-тих није било.


Ma, to sve zubari zaostali od kralja (15 - 20 godina posle rata), radili kako su naučili. Ako je u Zrenjaninu bilo anestezije bilo je i u Paraćinu.
Ribozom Ribozom 19:44 04.02.2023

Re: Ček filipe

@pajic
Ako je prerogativ da se Kosovo nekako vrati u naše šake, ja bih predložio mnogo praktičniji plan. Da se ovim mamlazima lavijatanima (ako je neki preživeo spašavanje kučića iz bunara), vacićima i jovanović obradovićima, te njihovim sledbenicima, pojačanim iskrenim patriotama sa svih strana, izda nalog da se presele na Kosovo, undercover u pristojne lojalne građane Kosova


Ne pripadam tim mamlazima, vratio bih se juce na Kosovo i bez naloga. A da ubijem jednim udarcem dve drugosrbijanske muve - pravo iz norveske. Verujem i velika vecina proteranih. Kriminalce i bogatune zadrzite, fala lepo. Zaista ne razumem taj vas stereotip o Kosovu, kao nesto ruzno, nazadno (vi ste napredni jel'da). Nisam tamo zato sto je nesigurno.

freehand freehand 20:49 04.02.2023

Re: Ček filipe


Vrlo moguće da grešim. Verovatno preskočiš svog doktora u DOmu zdravlja, odeš na lepe oči bez ičega i oni te prime pošto ti znaš šta ti fali (sve si ti sam istražio na internetu).

Ma jok. Preskočimrpincip da sa moronima ne razgovaram, pa pokušam da ti kažem da srmrtnost od kancera nema veze sa primarnom zdravstvenom zaštitom u Srbiji. Pa pokušam da ti kažem kroz link na Vikipediju ŠTA JE TO primarna zdravstvena zaštita.
Pa kad ne ide ostaje mi da ti kažem samo da si moron.
Inače, ovo što si citirao je isto što na vikipediji piše o zadacima primarne zdravstvene zaštite u Srbiji.
Ali niti sam ja neuiropsihijatar niti neuropsihijatrija spada u primarnu zdravstvenu zaštitu bilogde u svetu pa ni u Srbiji.
Niti si ti, naravno, to u stanju da shvatiš, tako da se zna ko je kriv za ovo besmisleno smaranje. Ja, jebiga.
gedza.73 gedza.73 21:20 04.02.2023

Re: Ček filipe

Preskočimrpincip da sa moronima ne razgovaram, pa pokušam da ti kažem da srmrtnost od kancera nema veze sa primarnom zdravstvenom zaštitom u Srbiji.

Potpuno si u pravu.

Ne znam da li se vidi piše 'Prevencija malignih oboljenja' a ispod 'Nacionalni vodič za lekare u primarnoj zdravstvenoj zaštiti'. Šta znači ovo prevencija pojma nemam. I kakve veze ima sa stopom izlečenja ili sa primarnom zaštitom. Verovatno neka greška koja se provukla tokom štampanja.
Preventivnim pregledima protiv malignih oboljenja
Mehanizmi primarne, sekundarne i tercijarne prevencije predstavljaju ključni javno-zdravstveni pristup u kontroli malignih bolesti. Zato, svaki pojedinac može najviše da učini za sebe smanjujući rizik promenom životnih navika, kao i redovnim sistematskim pregledima, skrining testiranjima, odnosno primenom medicinskih procedura u cilju ranog otkrivanja bolesti. Ako do bolesti ipak dođe, njen je ishod moguće poboljšati ranim otkrivanjem, adekvatnim lečenjem i rehabilitacijom, uz odgovarajuće palijativno zbrinjavanje, podsećaju iz Sekretarijata za zdravstvo.

U istom konceptu ističu se i intervencije usmerene na lekare i druge zdravstvene radnike u primarnoj zdravstvenoj zaštiti – domovima zdravlja. Edukacija zdravstvenih radnika, upoznavanje sa aktuelnim epidemiološkim podacima, smernicama i preporukama za korisnike usluga – pripadnika ciljnih grupa za odgovarajući skrining test, značajno mogu da doprinesu smanjenju propuštenih prilika da se sa njima razgovara u cilju motivacije za obavljanje preventivnih pregleda i skrining testa.

Pa kad ne ide ostaje mi da ti kažem samo da si moron.


Neka sam ja debil, neka ne razumem šta je prevencija, neka ne znam koje su procedure ostaje pitanje katastrofalnih rezultata.
„Poboljšanje efikasnosti sprovođenja skrininga na maligne bolesti u Beogradu”.
U okviru istoimenog programa podržano je i edukovano 136 zdravstvenih radnika iz domova zdravlja.

Pošto vidim da se razumeš a ovi lekari su sigurno po tebi moroni gde u onoj tvojoj kategorizaciji spadaju Domovi zdravlja?

freehand freehand 21:40 04.02.2023

Re: Ček filipe

Neka sam ja debil, neka ne razumem šta je prevencija, neka ne znam koje su procedure ostaje pitanje katastrofalnih rezultata.

Pošto vidim da se razumeš a ovi lekari su sigurno po tebi moroni gde u onoj tvojoj kategorizaciji spadaju Domovi zdravlja?

Jesi, ti si polupismeni debil koji nema pojma šta piše ali zna šta i o čemu sere ali
zna šta hoće da poentira. Ali ovde sve piše, kao što rekoh u prvom komentaru. Posao primarne zdravstvene zaštite je prevencija i prva koraci. To je taj prvi statistički podatak. Lečenje i izlečenje od karcinoma nije posao primarne zdravstvene zaštite, to je ovaj drugi podatak.
Al to je već za pismene i normalne.
Inače, ako sam dobro s'vatio Srbija je po oboljevanju od malignih bolesti na 18. mestu u Evropi a po stopi smrtnosti na drugom. Otkud ta disproporcija? Kako to da truli kapitalisti imaju u svom još trulijem sistemu bolju primarnu zaštitu od nas?


bene_geserit bene_geserit 21:47 04.02.2023

Re: Ček filipe

Ma, to sve zubari zaostali od kralja (15 - 20 godina posle rata), radili kako su naučili. Ako je u Zrenjaninu bilo anestezije bilo je i u Paraćinu.

Meni su u Kraljevu, početkom osamdesetih uradili jedno 4 plombe bez anestezije.
Onda sam počeo da održavam higijenu zuba kako treba i nisam bio kod zubara sve tamo do 26. ili tako nešto. Bio sam se spremio za torturu kad ono laganica, anestezija i teraj, živ sam se iznenadio ...
A vama beograđanima, više zavidim na matematičkoj gimnaziji nego na zubarskoj anesteziji.
gedza.73 gedza.73 22:17 04.02.2023

Re: Ček filipe

Posao primarne zdravstvene zaštite je prevencija i prva koraci.

Znači po tebi nije bitno da li je primarna zdravstvena zaštita bolja ili gora i da je ovaj Nacionalni vodič namenjen lekarima u primarnoj zdravstvenoj zaštiti obična glupost i zamajavanje?
MOgu da ti opišem kako ide u Italiji (koju si opisao kao Milijana Beletić Hrvate, valjda vama jugosima ksenofobija i neki neprijatelj koji vam radi o glavi mora da bude smisao života)
Kažem kako je nebo i zemlja u odnosu na nas. I u ponašanju i u ophođenju i u brzini i u jednostavnosti. A ta Italija nije baš poznata kao neko čudo u toj oblasti.
Lečenje i izlečenje od karcinoma nije posao primarne zdravstvene zaštite, to je ovaj drugi podatak.

Prevencija nema nikakve veze sa lečenjem i izlečenjem?
Ne bih te više zadržavao.

freehand freehand 22:23 04.02.2023

Re: Ček filipe

Znači po tebi nije bitno da li je primarna zdravstvena zaštita bolja ili gora

Znači po meni da jedeš govna sa tim moronskim umetanjima i petačkim forama.

Prevencija nema nikakve veze sa lečenjem i izlečenjem?
Ne bih te više zadržavao.



Iš.
nikvet pn nikvet pn 22:26 04.02.2023

Re: Ček filipe

Ето Бене, тераш ме да причам како је код другаревог ћалца било. Прво упозорење је вербално, испсује те ко коња. Ако наставиш да се врпољиш онда иде шљага али лајт, једнодневна. Кад недобог заурлаш онда тродневна. Три дана ти пишти уво и ресто зуба одштампано изнутра у образ. Али зато рупа од шестице не боли ништа. Најгоре од свега је што офира сину па те сутра друштво дрка што си испо пуси.
predatortz predatortz 22:30 04.02.2023

Re: Ček filipe

Prevencija nema nikakve veze sa lečenjem i izlečenjem?


Tu se pojavljuje i pitanje pravovremene dijagnoze. A ona prilično zavisi od toga koliko će lekar u ustanovi primarne zdravstvene zaštite imati znanja i sposobnosti da razluči rane znake nekog karcinoma od "običnih" boljki od kojih svi vremenom počnemo da patimo.

Ne bih da se petljam u vaš razgovor, ali uticaj primarne zdravstvene zaštite na tok i ishod nekog oboljenja nije ni malo zanemarljiv.

Mišljenja sam da taj nizak procenat izlečenja malignih bolesti u Srbiji imamo zbog nemara samih obolelih, koji često dugo ignorišu znakove bolesti, kao i nedovoljnoj osposobljenosti lekara u DZ da na osnovu ranih simptoma pošalju pacijenata na dalja ispitivanja.

freehand freehand 22:31 04.02.2023

Re: Ček filipe

bene_geserit
Ma, to sve zubari zaostali od kralja (15 - 20 godina posle rata), radili kako su naučili. Ako je u Zrenjaninu bilo anestezije bilo je i u Paraćinu.

Meni su u Kraljevu, početkom osamdesetih uradili jedno 4 plombe bez anestezije.
Onda sam počeo da održavam higijenu zuba kako treba i nisam bio kod zubara sve tamo do 26. ili tako nešto. Bio sam se spremio za torturu kad ono laganica, anestezija i teraj, živ sam se iznenadio ...
A vama beograđanima, više zavidim na matematičkoj gimnaziji nego na zubarskoj anesteziji.

Pa ček sad, kad bolje razmislim ni u Austriji devedesetih anestezija nije bila redovna stvar kod popravke zuba. Mogao si da tražiš i dodatno da platiš.
Inače, zubarske intervencije su bile jedina zdravstvena usluga koja se plaća Zdravstveno osiguranje ti je refundiralo 80% cene.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:14 04.02.2023

Re: Ček filipe

Ribozom
@pajic
Ako je prerogativ da se Kosovo nekako vrati u naše šake, ja bih predložio mnogo praktičniji plan. Da se ovim mamlazima lavijatanima (ako je neki preživeo spašavanje kučića iz bunara), vacićima i jovanović obradovićima, te njihovim sledbenicima, pojačanim iskrenim patriotama sa svih strana, izda nalog da se presele na Kosovo, undercover u pristojne lojalne građane Kosova


Ne pripadam tim mamlazima, vratio bih se juce na Kosovo i bez naloga. A da ubijem jednim udarcem dve drugosrbijanske muve - pravo iz norveske. Verujem i velika vecina proteranih. Kriminalce i bogatune zadrzite, fala lepo. Zaista ne razumem taj vas stereotip o Kosovu, kao nesto ruzno, nazadno (vi ste napredni jel'da). Nisam tamo zato sto je nesigurno.



Bi qrac, druže ribozome. Ali nije poenta bila da se vratiš, nego i decu da praviš, i ubediš ih da i ona to nastave da rade, a ne da odma pobegnu u Norvešku, to je osnova strategije koju sam predložio.

Ajde, bre, jel može bar neki ozbiljan komentar, plan, strategija, nešto? Evo huči se latio posla, čak je i krenuo obećavajuće, ali se sapleo i dobacio kratko, iako je komentar dugačak tu nema nikakvog plana, samo neki strahovi pomešani za pustim željama. Friki i dalje bulazni nešto o Bajdenu što je umislio da ja tačno, i '41, tako da ni od njega nema vajde. Kros se zajebava, pošto ni on nema plan, a ostali nisu ni pokušali nešto praktično da ponude, u smislu zadatka koji je pred nama.

Mislim, ljudi, ako baš niko od vas ovde ne zna šta i kako sa tim Kosovom, koji će nam onda, što maltretiramo te ljude tamo, kao ne damo im u UN, u ala ćemo da ih zajebemo, i tako sigurno vratimo Kosovo. Tako nikad nećemo vratiti Kosovo, čak i da znamo šta bismo sa njim, samo ćemo da se nastavimo da se mrcvarimo, kao što se dešavalo ovih 20+ godina, dok više ni za to ne bude snage ni volje (kad zadnji levijatan ostane u bunaru). Dosta je, valjda više.


pecaros pecaros 23:29 04.02.2023

Re: Ček filipe

bene_geserit

Meni su u Kraljevu, početkom osamdesetih uradili jedno 4 plombe bez anestezije.


Po običaju, priča je dobila novo značenje. Niko ne tvrdi da je anestezija bila obavezna. Meni je ta injekcija sama po sebi bila dovoljno bolna da sam neke stvari odradio bez nje. Dok, na primer, vađenje živca ne mogu da zamislim bez anestezije.

Da podsetim, sve je počelo od ove tvrdnje:

gedža.73
Anestezija u mom detinjstvu nije postojala. A tvrdimo kako smo bili u samom svetskom vrhu.


U dve kratke rečenice dve budalaštine. Druga je da neko tvrdi to što niko ne tvrdi, osim što on tvrdi da neko tvrdi.
Ribozom Ribozom 00:37 05.02.2023

Re: Ček filipe

Bi qrac, druže ribozome. Ali nije poenta bila da se vratiš, nego i decu da praviš, i ubediš ih da i ona to nastave da rade, a ne da odma pobegnu u Norvešku, to je osnova strategije koju sam predložio.


Vid' coveka. Lepo ti kazem da osporim tvoju teoriju 'ko bi tamo ziveo' da bih se vratio odmah a ti tvrdis da ne bih. Pitao zenu, ona bi se vratila prekljuce. A sad da ubedjujem decu gde ce da zive, pa to neces ni ti svoje da ubedis. I mi nismo nesto nolstagicni za svoj mesto - gde god, i nismo ovde stranci sa dna kace ovde. Naravno da bolje zivimo nego ikada, ali opet sta je 'bolji zivot'. KVALITET PARADAJZA to je bolji zivot

Moja ideja je da se pusti da vreme tece. Nece njima (albancima na Kosovu) biti bolje ni ako bi ih Srbija priznala, pa zato ih oladiti dok se njihov nacional romantizam ne umiri.






crossover crossover 01:51 05.02.2023

Re: Ček filipe

srdjan.pajic
crossover
Znači iz čiste pakosti da ne potpišemo.


Što pakosti? Pa tu im je najbezbednije mesto, mnogo bolje nego da sede sa Albanijom na istoj stolici.


Bezbedno od koga? Od Albanije? Ili od nas?


Od vas. Bolje im je da ostanu vaš protektorat nego da se ujedinjuju sa Albanijom.


softelectronics_e softelectronics_e 08:18 05.02.2023

Re: Ček filipe

freehand
Neka sam ja debil, neka ne razumem šta je prevencija, neka ne znam koje su procedure ostaje pitanje katastrofalnih rezultata.

Pošto vidim da se razumeš a ovi lekari su sigurno po tebi moroni gde u onoj tvojoj kategorizaciji spadaju Domovi zdravlja?

Jesi, ti si polupismeni debil koji nema pojma šta piše ali zna šta i o čemu sere ali
zna šta hoće da poentira. Ali ovde sve piše, kao što rekoh u prvom komentaru. Posao primarne zdravstvene zaštite je prevencija i prva koraci. To je taj prvi statistički podatak. Lečenje i izlečenje od karcinoma nije posao primarne zdravstvene zaštite, to je ovaj drugi podatak.
Al to je već za pismene i normalne.
Inače, ako sam dobro s'vatio Srbija je po oboljevanju od malignih bolesti na 18. mestu u Evropi a po stopi smrtnosti na drugom. Otkud ta disproporcija? Kako to da truli kapitalisti imaju u svom još trulijem sistemu bolju primarnu zaštitu od nas?



Gedža nije nepismen.
Šta lupaš!
Šta li je to kod pojedinaca da onoga koga ne mogu da nadjebu proglašavaju nepismenim?
Zar nije dovoljno reći mu da je kreten, budalčina, da odjebe ... i slično.
Ono što tebi smeta kod Gedže, u stvari, je da je Gedža u diskusiji zajeban, da ne da na sebe.
I da je 'penicilin' za komunjare i Titine pionire.
Mislim, izlišna je diskusija o tome da li primarna zdravstvena zaštita ima uticaj na izlečenja bilo koje bolesti, te da, što je bolja, verovatnoća izlečenja je veća.
To, čak, ni ordinarne budaletine ne spore.
freehand freehand 09:41 05.02.2023

Re: Ček filipe

To, čak, ni ordinarne budaletine ne spore.

Tebe tu do sad niko nije pominjao, al ajde kad se guraš: šta je posao primarne zdravstvene zaštite u onkološkim slučajevima sem da obolelom daje upute?
Mislim, valjda je i ordinarnoj budali poput tebe jasna razlika između prevencije, otkrivanja i lečenja bolesti?
A ono što je polupismeni geak napisao ne bi li rekao da je primarna zdravstvena zaštita u Srbiji sranje a tamo KOD NJEGA (dobro, ovog puta nije slikao pasoš) super primerima je argumentovao suprotno.
Inače, broj izlečenja je, čini mi se, direktno vezan za bogatstvo države. Kroz visinu plata doktora kojom se osigurava da najbolji ne idu tamo kod Dučea, i tehnološku opremljenost zdravstva kao i nabavku najnovijih lekova.

Inače, "polupismenost" to je ono kad nekozna slova ali ne ume da čita. Nepismenost je nekad bolja varijanta.
softelectronics_e softelectronics_e 10:17 05.02.2023

Re: Ček filipe

freehand
To, čak, ni ordinarne budaletine ne spore.

Tebe tu do sad niko nije pominjao, al ajde kad se guraš: šta je posao primarne zdravstvene zaštite u onkološkim slučajevima sem da obolelom daje upute?
Mislim, valjda je i ordinarnoj budali poput tebe jasna razlika između prevencije, otkrivanja i lečenja bolesti?
A ono što je polupismeni geak napisao ne bi li rekao da je primarna zdravstvena zaštita u Srbiji sranje a tamo KOD NJEGA (dobro, ovog puta nije slikao pasoš) super primerima je argumentovao suprotno.
Inače, broj izlečenja je, čini mi se, direktno vezan za bogatstvo države. Kroz visinu plata doktora kojom se osigurava da najbolji ne idu tamo kod Dučea, i tehnološku opremljenost zdravstva kao i nabavku najnovijih lekova.

Inače, "polupismenost" to je ono kad nekozna slova ali ne ume da čita. Nepismenost je nekad bolja varijanta.

Nemaš ti veze!
Trtljaš kao baba kad je trla lan.
Ne znam šta ti je to problem, i ne samo tebi, da kažeš - ljudi, ja o tome nemam pojma.
Nego blebećeš bez veze i guraš 'na kondiciju'.
A Gedža je, ipak, pismeniji od tebe.
Jer veoma konzistentno, i nadasve logično, objašnjava svoju poziciju u nekoj raspravi.
Bio u pravu ili ne.
Biti konzistentan nije mala stvar.
To nisu u stanju nepismeni ljudi.
freehand freehand 10:20 05.02.2023

Re: Ček filipe

Nemaš ti veze!

To je ok. Zabrinuo bih se da ti kažeš drugačije.
freehand freehand 10:29 05.02.2023

Re: Ček filipe

Bi qrac, druže ribozome. Ali nije poenta bila da se vratiš, nego i decu da praviš, i ubediš ih da i ona to nastave da rade, a ne da odma pobegnu u Norvešku, to je osnova strategije koju sam predložio.

Nekad mi je neverovatno to potezanje najglupljegod svih argumenata sa ubeđivanjem bilokoga pa i dece da negde odu ili ostanu. Još je luđe što o ubeđivanju po pravilu najviše vole dapričaju zastupnici slobode u svakom smislu, njima je potpuno normalno da nekom drugom objašnjavaju kako se utiče na tuđe živote.
Pajiću, država u kojoj živiš nastala je i postoji kao ogromna grupa dece koju roditelji - sirotinja i avanturisti pobegli sa svih strana zemaljske kugle - nisu ubeđivali da se vrate u Engleske, Nemačke, Irske, Italije, Španije, Francuske, Japane, Kine i kojekude drugo. Jedino slabo ima domorodaca al to je valjda normalno, oni su decu ubeđivali da beže samo nisu imali kuda.
A strategija na kojoj vas par ovde insistrate je samo jeftina podmetaljka. Jednostavno, ne postoji država na svetu koja bi potpisala ovo sranje koje se zove "sporazum" i time se odrekla svoje suverenosti i dela teritorije. Nijedna. To biste, valjda, uradili ti i Nataša Kandić mada bi ona suverenitet Hrvatske, BiH, Kosova ili Ukrajine branila do poslednje kapi krvi. Moždačak i svoje.
Za tebe ne znam, inteligentan si, nisi pokvaren i debela je šansa da bi, kada bi nekim čudom došao u pozticiju da se pitaš i odlučuješ ipak malo razmislio i zastao.

vrabac_onaj vrabac_onaj 14:17 05.02.2023

Re: Ček filipe

gvozden1
od navale činjenica

Ovo vredi zapamtiti:))

Od navale činjenica!

:))))


Od navale činjenica koje Filip sipa brzinom munje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:22 06.02.2023

Re: Ček filipe

Naravno da bolje zivimo nego ikada, ali opet sta je 'bolji zivot'. KVALITET PARADAJZA to je bolji zivot


Uredu, ovo je dobar razlog da se momentalno tamo neko vrati (mada je i u Bačkoj dobar paradajz, šaNgarepa još bolja) a ne ova kvazipatriotska palamuđevina, srce Sbije, my ass, pod uslovom da se tamo i dalje gaji paradajz a ne uvozi neki plastikaner iz Grčke/Makedonije ili odakle se već uvozi.

Ajte onda vi krenite prvi, pa javite kako je da se i mi selimo, jer ni ovde paradajz realno nije ni za đoku (zato ga sami gajimo u dvorištu uz pomoć žene, mučimo se bezveze).
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:25 06.02.2023

Re: Ček filipe

freehand
Bi qrac, druže ribozome. Ali nije poenta bila da se vratiš, nego i decu da praviš, i ubediš ih da i ona to nastave da rade, a ne da odma pobegnu u Norvešku, to je osnova strategije koju sam predložio.

Nekad mi je neverovatno to potezanje najglupljegod svih argumenata sa ubeđivanjem bilokoga pa i dece da negde odu ili ostanu. Još je luđe što o ubeđivanju po pravilu najviše vole dapričaju zastupnici slobode u svakom smislu, njima je potpuno normalno da nekom drugom objašnjavaju kako se utiče na tuđe živote.
Pajiću, država u kojoj živiš nastala je i postoji kao ogromna grupa dece koju roditelji - sirotinja i avanturisti pobegli sa svih strana zemaljske kugle - nisu ubeđivali da se vrate u Engleske, Nemačke, Irske, Italije, Španije, Francuske, Japane, Kine i kojekude drugo. Jedino slabo ima domorodaca al to je valjda normalno, oni su decu ubeđivali da beže samo nisu imali kuda.
A strategija na kojoj vas par ovde insistrate je samo jeftina podmetaljka. Jednostavno, ne postoji država na svetu koja bi potpisala ovo sranje koje se zove "sporazum" i time se odrekla svoje suverenosti i dela teritorije. Nijedna. To biste, valjda, uradili ti i Nataša Kandić mada bi ona suverenitet Hrvatske, BiH, Kosova ili Ukrajine branila do poslednje kapi krvi. Moždačak i svoje.
Za tebe ne znam, inteligentan si, nisi pokvaren i debela je šansa da bi, kada bi nekim čudom došao u pozticiju da se pitaš i odlučuješ ipak malo razmislio i zastao.



Ovaj i dalje trabunja, sad je stigao i do Indijanaca i Crnaca. A od plana za Kosovo i dalje ni naznake. Šta ću, izgleda da sam od početka imao prevelika očekivanja od kolega s tim u vezi.



kamilo_emericki kamilo_emericki 09:10 06.02.2023

Re: Ček filipe

freehand

Pa da, eto Francuzi od Indokine, Afrike do Kariba i Severne Amerike. Nema gde nisu sotavili dubok trag i pečat civilizovanja lokalnog stanovnbištva.

Pokorno javljam, to se zovu "Prekomorske avanture"
Jedino mjesto, u tim prekomorskim avanturama, koje je bilo potpuno nenaseljeno kad su Francuzi došli je ostrvo Reunion.

gedza.73 gedza.73 09:12 06.02.2023

Re: Ček filipe

Ribozom
Gedza - cetnik drugosrbijanac

A zamisli tek kombinaciju četnik staljinista. Ili četnik putinovac što to mu skoro dođe na isto kao i titoista. U stvari sebe stavljam u kategoriju antikomunista (na kontra stranu od srpskih komunista) i rusofoba pa onda možda deluje kako sam drugosrbijanac jer smatram kako Srbija treba da bude uređena po ugledu na evropkse države a ne poput azijatske gubernije.

Putinovi četnici stvarno postoje koliko god to ludo zvučalo. Jednom ruskom komunisti koji veliča NKVD (obučavali udbaše i oznaše) daju podršku srpskim zastavama na kojima piše 'Za kralja i otadžbinu'


e to su pravi, izvorni drugosrbijanci
Ribozom Ribozom 09:20 06.02.2023

Re: Ček filipe

srdjan.pajic
Naravno da bolje zivimo nego ikada, ali opet sta je 'bolji zivot'. KVALITET PARADAJZA to je bolji zivot


Ajte onda vi krenite prvi, pa javite kako je da se i mi selimo, jer ni ovde paradajz realno nije ni za đoku (zato ga sami gajimo u dvorištu uz pomoć žene, mučimo se bezveze).


Ja htedoh da skrenem paznju da eto, u sporazumu nema neka tacka o povratku izbeglica, reda radi. Ranije je bilo, dok se nije vratilo svih 20 albanaca u bosnjackoj mahali, a kada je 200.000 srba doslo na red, pa makar iz kurtoazije, onda... nista. Kapiras sada.
literatesa literatesa 09:44 06.02.2023

Re: Ček filipe

Ne pripadam tim mamlazima, vratio bih se juce na Kosovo i bez naloga. A da ubijem jednim udarcem dve drugosrbijanske muve - pravo iz norveske. Verujem i velika vecina proteranih. Kriminalce i bogatune zadrzite, fala lepo. Zaista ne razumem taj vas stereotip o Kosovu, kao nesto ruzno, nazadno (vi ste napredni jel'da). Nisam tamo zato sto je nesigurno.

Što si ti mene iznenadio, tj vi. :)



Hm, bude li sve po planu ja ću u Štokholm deset dana početkom maja, i već se radujem. :)
softelectronics_e softelectronics_e 09:57 06.02.2023

Re: Ček filipe

literatesa
Ne pripadam tim mamlazima, vratio bih se juce na Kosovo i bez naloga. A da ubijem jednim udarcem dve drugosrbijanske muve - pravo iz norveske. Verujem i velika vecina proteranih. Kriminalce i bogatune zadrzite, fala lepo. Zaista ne razumem taj vas stereotip o Kosovu, kao nesto ruzno, nazadno (vi ste napredni jel'da). Nisam tamo zato sto je nesigurno.

Što si ti mene iznenadio, tj vi. :)



Hm, bude li sve po planu ja ću u Štokholm deset dana početkom maja, i već se radujem. :)

Zar Štokholm nije u Švedskoj?
literatesa literatesa 10:03 06.02.2023

Re: Ček filipe

Jeste, ali to je kao kad rukom pokažeš na tu stranu svijeta.
nikvet pn nikvet pn 19:46 06.02.2023

Re: Ček filipe

Са вибера:

И шта кажеш зете за Косово?
Много смарају, нек потпише па да живнемо најзад.
Па добро. Него да те замолим стави ово на интернет, не умем.
Штааа, продајете стан!??
Да живнемо и ми, да пропутујемо мало баба и ја.


freehand freehand 19:56 06.02.2023

Re: Ček filipe

nikvet pn
Са вибера:

И шта кажеш зете за Косово?
Много смарају, нек потпише па да живнемо најзад.
Па добро. Него да те замолим стави ово на интернет, не умем.
Штааа, продајете стан!??
Да живнемо и ми, да пропутујемо мало баба и ја.



Što da prodaju kad mogu da poklone?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 19:02 03.02.2023

.

DŽA

mlatisa mlatisa 19:07 03.02.2023

Џа

Како ЕУ никада није ни била могућа опција остаје нам једино ЏА. А то је ово што сада имамо.
mentol mentol 19:14 03.02.2023

Re: Џа

dogodinedragosevac
DŽA



BU


docsumann docsumann 21:57 03.02.2023

Re: Џа

Jah!



srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 03.02.2023

Re: Џа

Da predahnemo malo od ovih sudbinskih tema Oćekakinećekaki, mislim, Vučić, ostali se ništa ne pitaju, odem lepo danas na skijanje u Eldoru, uobičajena tura, ujutro sam prvi na stazi, do ručka karvujem svež sneg ko nenormalan, pa onda na posao.

I sednem da užinam u lokalni ložu, i primetim da oko mene gomila ljudi u skijaškim odelima sedi za laptopovima i radi, poneko tiho priča u telefon, ili u Teams na ekranu. I pitam neku babu, šta je ovo, a ona mi pokaže na pamflet na stolu koji vodi na ovu stranicu: link
I kaže da se slobodno prijavim, jer je džabe, svakog četvrtka se tu nalaze, imaju neki do jaja vajfaj koji im je obezbedio skijaški centar da može sasvim solidno da se radi, i smene od pola sata za čuvanje opereme, to jest laptopova kad po par proletera ima obavezu da sedi u toj sali i čuva laptopove onima koji su izašli da se skijaju.


Ne znam da li ovo ima u EU, pa smo mi samo prepisali, ili je originalna ovdašnja ideja, koja je realizovana ove zime prvi put, ali ko god da se setio, svaka mu čast.

Četvrtak je, to svako ko ozbiljnije skija u lokalu zna, dan kad je najmanja gužva ne skijalištu. Prosto šteta da se taj dan uopšte radi, ali šta se može, kad se mora nije teško.
freehand freehand 01:35 04.02.2023

Re: Џа

srdjan.pajic
Da predahnemo malo od ovih sudbinski tema Oćekakinećekaki, mislim, Vučić, ostali se ništa ne pitaj, odem lepo danas na skijanje u Eldoru, običajena tura, ujutro sam prvoi na stazi, do ručka karvujem svež sneg ko nenormalan, pa onda na posao.

I sednem da užinam u lokalni ložu, i primetim da oko mene gomila ljudi u skijaškim odelima sedi za lapotopovima i radi, poneko tiho priča u telefon, ili u Teams na ekranu. I pitam neku babu, šta je ovo, a ona mi pokaže na pamflet na stolu koji vodi na ovu stranicu: link
I kaže da se slobodno prijavim, jer je džabe, svakog četvrka se tu nalaze, imaju neki do jaja vajfaj koji im je obezbedio skijaški centar da može sasvim solidno da se radi, i smene od pola sata za čuvanje opereme, to jest laptopova kad po par proletera ima obavezu da sedi u toj sali i čuva laptopove onima koji su izašli da se skijaju.


Ne znam da li ovo ima u EU, pa smo mi samo prepisali, ili je originalna ovdašnja ideja, koja je realizovana ove zime prvi put, ali ko god da se setio, svaka mu čast.

Četvrtak je, to svako ko ozbiljnije skija u lokalu zna, dan kad je najmanja gužva ne skijalištu. Prosto šteta da se taj tad uopšte radi, ali šta se može, kad se mora nije teško.



Predsednik SAD

solo solo 19:46 03.02.2023

idemo dalje


Bili jednom jedan Vučić,neki iz opozicije, sednica skupštine i filipov blog.

Ne znam kako je to išlo po redu samo na kraju Vučić je bio najpametniji i sve je nadmudrio.

Hahahahahahahahahahahahahahahah!

Eto.

Idemo dalje-

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:53 03.02.2023

Re: idemo dalje

Da, idemo dalje, a ne dublje...
shmoo shmoo 11:24 04.02.2023

Re: idemo dalje

solo

Bili jednom jedan Vučić,neki iz opozicije, sednica skupštine i filipov blog.

Ne znam kako je to išlo po redu samo na kraju Vučić je bio najpametniji i sve je nadmudrio.

Hahahahahahahahahahahahahahahah!

Eto.

Idemo dalje-





Идемо!





gedza.73 gedza.73 20:14 03.02.2023

'Filozof'

čijoj su se profašističkoj ideologiji dive maloumnici
Dugin razrađuje taj scenario i navodi da je plan jačanje antizapadnih snaga u Srbiji, te stvaranje atmosfere koja treba da dovede do "ruskog proleća" na našim prostorima.

- Odgovor Zapadu je udarac na Balkanu. (...) U sadašnjoj akutnoj fazi konfrontacije rusko-pravoslavnog pola i Zapada, a posebno u svetlu ukrajinske drame i očajničke bitke za Novorusiju, logično bi bilo uzvratiti udarac na Balkanu - piše Dugin.

Dugi se zalaže za "ujedinjenje sa Srbijom" i razmeštanje ruskih baza na teritoriji naše države. Zaključuje da je izlaz za Rusiju u sukobu sa Zapadom i Amerikom.

- Rusiji ne preostaje ništa drugo nego da izvede balkanski prodor - kaže Dugin.


Nego mi se sve čini kako se na našu sreću Dugin oslanja na kukavice koje su jake samo na rečima.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:23 03.02.2023

nego bre filipe

priznade li ti svoju zenu?

ili si sklopio brak bez medjusobnog priznanja?



Filip Mladenović Filip Mladenović 23:24 03.02.2023

Re: nego bre filipe

Priznao, ne priznao, odlično se slažemo, putujemo, provodimo se, imamo sjajan sex...

Tako će biti i sa Srbijom i Kosovom, kada postanu punopravne članice EU.

Predrag Matić, poslanik iz Hrvatske u evropskom parlamentu:

Matić je precizirao da bi njegov odgovor na aktuelnu situaciju bio taj da u prostoru u kojem vas niko ne pita za dokumenta nema potrebe za dizanjem tenzija, i kao primer naveo odnos Hrvatske i Slovenije i njihove pogranične nesuglasice.

„U Srbiji je vekovima pravljena legenda o Kosovu. Kada nastupi bezvizni režim, kada ljudi mogu da dođu na svoja sveta mesta, da posete manastire, a da ih niko na granici ne zaustavlja, ne pita kakve tablice imaju, tad će to biti mnogo lakše i sa vremenom će to sesti ljudima“, rekao je Predrag Matić.
solo solo 23:29 03.02.2023

Re: nego bre filipe

imamo sjajan sex...


S kim ?



Moša!
solo solo 23:32 03.02.2023

Re: nego bre filipe

Tako će biti i sa Srbijom i Kosovom, kada postanu punopravne članice EU.


Srbija nikada neće biti članica EU. Kako ti to već nije jasno. Ne zbog nas.

Zbog Dunava i Save. A Bogami i Drine.



Filip Mladenović Filip Mladenović 23:41 03.02.2023

Re: nego bre filipe

solo
Tako će biti i sa Srbijom i Kosovom, kada postanu punopravne članice EU.


Srbija nikada neće biti članica EU. Kako ti to već nije jasno. Ne zbog nas.

Zbog Dunava i Save.


Moji novinarski i privatni izvori iz Brisela potvrdjuju da će Srbija postati punopravna članica EU.

Različite su samo godine prijema...
solo solo 23:49 03.02.2023

Ultimatisimo!

Moji novinarski i privatni izvori iz Brisela potvrdjuju da će Srbija postati punopravna članica EU


Nemam ništa protiv,iz tvojih usta u Božije uši!

Nemam izvore ali verujem da će se to proslaviti sa Bečkom filharmonijom.

To če već Tesslanija da ti objasni sa ,,izvora žive vode,,

I podloga naravno.



Vizualizuješ?

Ako.
softelectronics_e softelectronics_e 07:46 04.02.2023

Re: nego bre filipe

Filip Mladenović
Priznao, ne priznao, odlično se slažemo, putujemo, provodimo se, imamo sjajan sex...

Tako će biti i sa Srbijom i Kosovom, kada postanu punopravne članice EU.

Predrag Matić, poslanik iz Hrvatske u evropskom parlamentu:

Matić je precizirao da bi njegov odgovor na aktuelnu situaciju bio taj da u prostoru u kojem vas niko ne pita za dokumenta nema potrebe za dizanjem tenzija, i kao primer naveo odnos Hrvatske i Slovenije i njihove pogranične nesuglasice.

„U Srbiji je vekovima pravljena legenda o Kosovu. Kada nastupi bezvizni režim, kada ljudi mogu da dođu na svoja sveta mesta, da posete manastire, a da ih niko na granici ne zaustavlja, ne pita kakve tablice imaju, tad će to biti mnogo lakše i sa vremenom će to sesti ljudima“, rekao je Predrag Matić.

Poslanik iz Hrvatske Predrag Matić?
Pa to je neki pokatoličeni Srbin.
Taj mora da bude veći autošovinista nego ti.
I veći pljuvač po Srbima od svakog Hrvata.
Jer time dokazuje svoje hrvatstvo.
Ti, jadni, konvertiti imaju veliku muku.
I što bi stari rekli ... poturica gori od Turčina.
solo solo 10:06 04.02.2023

Re: nego bre filipe

Poslanik iz Hrvatske Predrag Matić?
Pa to je neki pokatoličeni Srbin.
Taj mora da bude veći autošovinista nego ti.
I veći pljuvač po Srbima od svakog Hrvata.
Jer time dokazuje svoje hrvatstvo.
Ti, jadni, konvertiti imaju veliku muku.
I što bi stari rekli ... poturica gori od Turčina.


Mačak pusti nek se krčkaju u svojoj dokoni.

Imamo mi pametnija posla da osmislimo neki krkanluk, wikend je 'ebo ga patak.

Ko zna kolko wikenda nam je još ostalo.Zar ovako da ih trošimo?

Vreme je najskuplji resurs.Kakve kripto i ostale zajebancije. Vreme nema reprizu.

Voze nas na ove šuplje priče godinama a oni se zajebavaju.

A kad lepo pojedemo,popijemo,onda može i narativisanje.

p.s.

Više sam za muziku.Setih se na ovu kišu Mađara.Kakve su to žurke bile.



Ma, život je lep!
shmoo shmoo 11:20 04.02.2023

Вудсток, јбт!

Moji novinarski i privatni izvori iz Brisela potvrdjuju da će Srbija postati punopravna članica EU.

Različite su samo godine prijema...

Priznao, ne priznao, odlično se slažemo, putujemo, provodimo se, imamo sjajan sex...



Sexxx.

Пише се са три икс.

Порњава.





literatesa literatesa 11:23 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

To če već Tesslanija da ti objasni sa ,,izvora žive vode,,

Ne računajte na mene, nisam se šalila kod Spiridona, šah već trpi radi Twittera, odričem se bloga.. i Tase. :)

Tim Mara, Glass Jug, 1983

literatesa literatesa 11:24 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Murakami je rekao nešto kao da se ne bavi puno socijalizacijom, voli biti na mirnom mjestu sa puno ploča i, po mogućnosti, mačka. I kablovska za gledanje bejzbola, citiram "Mislim da je to sve što želim."

Bitno je ne živjeti u prošlosti, u juče, to je gubljenje vremena. Jutros razmišljam.
shmoo shmoo 11:32 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

literatesa

Jutros razmišljam.



У, јбт!

Немој опет!

Сваки пут толико невиних настрада!





solo solo 11:45 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Bitno je ne živjeti u prošlosti, u juče, to je gubljenje vremena. Jutros razmišljam.


Valja se nekad i juče.

odričem se bloga.. i Tase. :)


Za mog druga Tasu koga si se tako lako kurtalisala.



Kurtalisati se

- Zavrsiti neki posao koji je zahtevao mukotrpan i iscrpljujuci rad...
- Uglavnom se koristi za objsanjavanje da smo skinuli nesto/nekog s' one stvari ...
literatesa literatesa 11:49 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!


У, јбт!

Немој опет!

Сваки пут толико невиних настрада!




Život je samo sjenka koja hoda,
Kukavni glumac što na pozornici,
Sat-dva se šepuri i razbacuje
A potom ga više nema.
To je priča koju idiot priča,
Puna krika i bijesa,
A ne znači ništa.


Ne, nije Whiterose u Mr. Robot tj i ona je citirala Šekspira (Magbet)
literatesa literatesa 11:51 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

kurtalisala

Znam bre šta znači kurtalisati, toliko puta čula na bosanskom od Angie.
solo solo 11:52 04.02.2023

Re: pokloni svoj mi foto

Život je samo sjenka koja hoda,
Kukavni glumac što na pozornici,
Sat-dva se šepuri i razbacuje
A potom ga više nema.
To je priča koju idiot priča,
Puna krika i bijesa,
A ne znači ništa.



Mojne dok nam ne ispričaš o Čerčilu.

Živi nismo draga.

Otići tek tako ko Bijelo Dugme

literatesa literatesa 11:53 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Mojne dok nam ne ispričaš o Čerčilu.

Joj, da, vratiću se samo zbog toga. :))
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:06 04.02.2023

Re: nego bre filipe

Tako će biti i sa Srbijom i Kosovom, kada postanu punopravne članice EU.


Mislis, Srbija ce da krese Kosovo?
pa za to ne mora nista da potpisuje

solo solo 12:11 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Znam bre šta znači kurtalisati, toliko puta čula na bosanskom od Angie.


Čuj znaš. Znam da znaš. Nije za tebe. Za ove je gde Turci nisu haračili.
softelectronics_e softelectronics_e 12:12 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

literatesa
kurtalisala

Znam bre šta znači kurtalisati, toliko puta čula na bosanskom od Angie.

Čekaj!
Pa gde je ta blogerka?!
softelectronics_e softelectronics_e 12:16 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

solo
Znam bre šta znači kurtalisati, toliko puta čula na bosanskom od Angie.


Čuj znaš. Znam da znaš. Nije za tebe. Za ove je gde Turci nisu haračili.

Znamo to svi!
Kurtalisati je glagol nastao ekstenzijom Kurte.

A što se tiče današnjeg ručka, odluka je donešena.
Pileće džigerice, a za prilog proso.
Salata kisela paprika, kiseli krastavčići, kiseli kupus - a stavićemo na sto i teglu ajvara ... pa ko šta voli.
Naravno, pržene džigerice će biti dopirane sa sitno naseckanim belim lukom, kako i dolikuje.
Nek ide život!
solo solo 12:29 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Pileće džigerice, a za prilog proso.
Salata kisela paprika, kiseli krastavčići, kiseli kupus - a stavićemo na sto i teglu ajvara ... pa ko šta voli.
Naravno, pržene džigerice će biti dopirane sa sitno naseckanim belim lukom, kako i dolikuje.
Nek ide život!



solo solo 12:30 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Čekaj!
Pa gde je ta blogerka?!



U bašči jasmina.
literatesa literatesa 12:31 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Čuj znaš. Znam da znaš. Nije za tebe. Za ove je gde Turci nisu haračili.


Prije neki dan prelistam par stranica Istina o Srpskoj, M. Lazanskog (iskreno, nisam ni znala da je napisao knjigu, i nije bitno šta ja mislim o tome, imam njegovu Uvek postoji sutra, eto u temi sam ovih par komentara, i da, imam i Nastasijevića, Vitezi kneza Lazara), i Lazanski nam piše o geografskom, političkom i privrednom položaju Srba u Bosni tj zašto su se Srbi verali visoko u planine? Pa se sjetih da sam baš ovde o tome pričala, zašto su mahale u centru čaršije, kraj rijeka, i džamije, na raskršćima, a mi u čukama gore kraj sokolovog gnijezda. :)
literatesa literatesa 12:32 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Čekaj!
Pa gde je ta blogerka?!

Ma tu je ona, čeka da se vazduh pročisti, bude čist kao pre.
solo solo 12:35 04.02.2023

popneš se na Trebević i eto te bolan...ah

Pa se sjetih da sam baš ovde o tome pričala, zašto su mahale u centru čaršije, kraj rijeka, i džamije, na raskršćima, a mi u čukama gore kraj sokolovog gnijezda. :)


,,Ko na brdu ak' i malo stoji
više vidi no onaj pod brdom,,

solo solo 12:51 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Ma tu je ona, čeka da se vazduh pročisti, bude čist kao pre.


Ekološkinjoooooooooo....

Ovi ga zagađuju mere nema.

literatesa literatesa 13:45 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Da, ne ostavlja se prostora dilemi.

Kad sam kod prostora,

Njemački ministar zdravlja (prati ga milion ljudi i ja sam još prije nego je postao ministar da sad ne objašnjavam: radi pandemije) odgovara uživo juče na pitanja sa socijalnih mreža, na Twitteru je tek poslije zagustilo, jedni ga poštuju, drugi zahtjevaju odgovore, sredine nema..
literatesa literatesa 13:46 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

literatesa literatesa 14:01 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

Zaboravih reći, i ono najbitnije, prvo je odgovorio na pitanje koje je postavio Orang-Utan, o legalizaciji marihuane, i on čita i govori od koga je, od Orang-Utana. :))
apostata apostata 18:28 04.02.2023

Re: nego bre filipe

Dobra je Omega, al' meni su ovi nekako uvijek bili draži.

shmoo shmoo 18:31 04.02.2023

Re: Ultimatisimo!

solo
Ma tu je ona, čeka da se vazduh pročisti, bude čist kao pre.


Ekološkinjoooooooooo....

Ovi ga zagađuju mere nema.






Је л' ово пожар у фабрици хигијенских гумица на Блогу Б92?

Па шта ће сада другосрбијанци да раде?

Велика трагедија.

(А није Магбет.)





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana