Sport| Zabava

FUNNING BACK

docsumann RSS / 11.02.2023. u 13:04

odbrojavanje do Super Bowla...

KjBI94x.png 

 Raning bekovi su srce i duša američkog fudbala – bloger Džedaj

 Sjećate li se scene iz Gospodara Prstenova, iz bitke za Helmov Ponor, kad orkovi odluče da dignu odbrambeni bedem u vazduh tako što će mu pod kritičnu tačku - rešetku za podzemni odvod, postaviti eksplozivnu smjesu...

uqCqch3.png


Nakon što je eksplozivni materijal postavljen u šupljinu, ka njemu se zatrčao jedan ork sa bakljom u namjeri da ga njome aktivira. Legolas pokušava da ga u tome spriječi sa nekoliko precizno odapetih strijela. Iako par puta pogođen u grudi, ork na trenutak zastaje, ali ne pada, već se posljedljnim naporom baca na eksploziv i - BUM! Tačdaun!!!
Ova scena je bukvalno transcedentirana iz američkog fudbala - ako firestarter-orka zamjenimo sa raning bekom, baklju sa loptom, strijele za protivničke defanzivce (Legolas tu dođe kao defanzivni kordinator), a rešetku podzemnog odliva (sa postavljenim eksplozivom) - End Zonom, dobijamo - klasičan napad trčanjem, samo fale reklame u pauzi.
U prošlom af blogu dotakli smo se toga kako napad trčanjem počinje sa blokovima koje formira ofanzivna linija. Linijaši se trude da izblokiraju protivničke defanzivce tako da omoguće raning beku inicijalni prodor.
Napad trčanjem počinje tako što nakon dobijene lopte od centra (pri izvođenju snepa) kvoterbek predaje loptu raning beku u ruke. Raning bek, mora da misli jednako brzo kao što i trči. Eventualni open koridor na liniji skrimidža  pojaviti 'e se samo na trenutak i zato odluku o izboru smjeru kretanja (trčanja) treba donositi sukladno hitro...

oZ.jpg?resize=300%2C245&ssl=1  

Postoje i druge varijante napada trčanjem. Recimo, bočni napad (prikazan na šemi iznad), kad RB u trku paralelno sa linijom skrimidža, preuzima loptu iz ruku QB-a, optrči skroz okolo linije i onda pokušva vertikalni prodor po boku. Ustvari šema napada postoji toliko mnogo da bi bilo besmisleno upuštati se u detalje. Ovdje ćemo se držati osnovnih stvari.
Dakle, nako što je prošao prvu liniju odbrane zaslugom svojih krupnih saigrača, RB ostaje sam u polju protiv druge i treće linije odbrane.
Drugu liniju odbrane čine središnji lajnbekeri. Oni se nalaze odmah iza defanzivnih linijaša spremni da zaustave eventualno propuštanje prve linije. Na tim pozicijama igrale su neke od največih zvjeri u istoriji NFL-a (Rej Luis, Dik Batkis, Derik Bruks, ...).Ako su raning bekovi srž af-a u napadačkom smislu, onda su lajnbekeri epitom za defanzivnu igru - brzina, snaga, eksplozivnost, agresivnost, mišići.
No, najbolje raning bekove ne mogu tek tako zaustaviti ni pokušaji obaranja (tekl-a) od strane ponajboljih lajnbekera. Sjetite se strijela sa Helmovog Ponora. A poslije lajnbekera, tu su i dva sejftija, kao posljednja linija odbrane.
Minuciozna nfl statistika bilježi osvojene jarde trčanjem do prvog kontakta (prva strijela) i osvojene jarde nakon prvog kontakta. Za ovo prvo je obično zaslužna o-linija, za drugi dio postignuća zaslužan je sam RB.
Iz svega navedenog, i sami već pretpostavljate kakvo fizičko čudo prirode mora biti neko ko igra u NFL-u na poziciji raning beka. U toj ulozi na terenu oprobali su se  neki od najbržih ljudi i najvećih atleta svijetu u svoje vrijeme.
Da budemo skroz terminološki korektni, postoje dva tipa raning bekova - Halfback i Fullback. Vratimo se začas na šemu rasporeda napada. Sada su HB i FB naglašeni žutom bojom.

CRw97lD.png 

Halfbek je ono što ljdui obično podrazumjevaju pod raning bekom - brz, agilan, neuhvatljiv.
Fulbek je obično zadužen za pravljenje blokova halfbeku, kao trčeća predhodnica, ili za kraće prodore kroz gusto postavljenu odbranu. On je snažniji, teži od halfbeka, nešto manje brz, alI teškozaustavljiv.
U napadu dodavanjem, fulbek je odlična dodatna protekcija za kvoterbeka.

Prodori najboljih raningbekova mogu se porediti s vrhunskim driblinzima u fudbalu. Po stilu, a ne po uspjesima, to bi izgledalo nekako ovako: Beri Snajders bi bio ekvivalent Mesiju, Džim Braun - Ronaldo Zuba, Valter Pejton - Pele (Krojf?)...ok, vjerujem da neko drugi to ne vidi baš tako, do nikako, al ono što kanim kasti je da je AF dosegao neke od svojih performancing vrhunaca u legendarnim prodorima već pomenutih ikona NFL-a.
Kao posbeno postignuće za RB-ove smatra se granica od 2000 osvojenih jardi u sezoni. Do sada su tu elitnu granicu uspjela doseći osmorica raningbekova - OJ Simpson (taj! štaviše, ostvario je to u sezonu od 14 kola, 1973. u Bafalo Bilsima), Erik Dikerson (1984. u dresu LA Remsa, s rekordom koji i danas važi - 2105 pretrčanih jardi), Beri Senders (1997. Detroit lajonsi, igrao samo u 14 utakmica), Terel Davis (1998. Denver Bronkos), Džamal Luis (jedini fulbek na listi, 2003, Baltimor Rejvens), Kris Džonson (2009. Tenesi Tajtansi), Adrian Piterson (2012. Minesota vajkings. Drugi na listi sa 2095 jardi)), Derik Henri (2020. Tenesi tajtansi)
Tu su još i mnogi drugi velikani, Gejl Sajers, Bo Džekson, Emit Smit, Maršal Fauk, Erik Kembl, LaDanian Tomilson, Maršon Linč,...i ima još, al više o perosnalnim favoritima možemo u komentarima.

Ni današnja scena ne oskudjeva moćnim raning bekovima - Nik Čab, većpomenuti - Derik Henri, Mekefri, Barkli, Senders, Tejler, Kuk...

S evolucijom igre i uloga raningbekova se promjenila. Danas je akcenat na efikasnosti. Trkački stil poput Sajerosvog iz 70-tih, gdje bi on trčao po cijelom terenu desetak i više sekundi , vješto izbjegavajući višestruke pokušaje teklovanja od strane protivničkih igrača (pandan Šekularčevim besomučnim driblinzima), ili pak Eik Kembelovog (raw power, sa previše kontakta), danas je obesmišljen individualnim kvalitetima defanzivnih igrača, apgrejdovanim intezitetom i brzinom igre u globalu, defanzivnim šemama i so on, i so down. I Sejers i Kembel bi završil na listi povrijeđenih igrača nakon prva dva kola
Takođe, kao što se od igrača u NBA traži da prošire spektar svog djelovanja na terenu, pa tako centri šutiraju trojke, od raningbekova se danas očekuje da mogu da uhvate kratke i srednje pasove u napadu dodavanjem.
Bilo je toga i ranije, Volter Pejton je mogao i da hvata i da baca (postizao TD na sve moguće načine) preko po terena.

Za ovako prominentu poziciju u igri, kao što je raning bek, pitanje najboljeg svih vremena se dodatno potencira. Dakle - Ko je najbolji raning bek u historiji NFL-a? Ko je faking GOAT?

Džim Braun jedini ima karijerni prosjek od 100+ jardi po utakmici. Vrijeme njegove dominacije tokom 50-tih i 60-tih može se porediti s Čembrlentovom dominacijom u NBA. Jednostavno bio je toliko fizički superioran, kao da je došao iz budućnosti.
Emit Smit i dalje drži rekord u ukupno pretrčanim jardim - 18 335.
Ipak, među poklonicima igre, opšteprihvaćeno mišljenje je da je Beri Sanders najbolji ikad. Nažalost, svoju impozantnu igračku karijeru proveo je u Detroit Lajonsima koji nikako nisu uspjevali da oko njega oforme tim s šampionskim kvalitetom i ambicijama.
Za razliku od njega, Emit Smit je, u isto vrijeme, uz jednu od najboljih ofanzivnih linija u istoriji NFL-a, osvojio 3 Super Bowla sa Kaubojsima i produžio svoju karijeru do rušenja Pejtonovog rekorda.

Za očekivati je da igra trčanjem bude bitan faktor u ovonedeljnom Super Bowlu. Što ser Iglsa tiče tu leži njihova kolektivna moć, dok za Čifse ona je neophodna opcija u miksanju napada i uklanjanju dijela pritiska i fokusa odbrane sa Mahomsa.

I zato - Run, Igls, run!

Tagovi



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 13:56 11.02.2023

NFL novosti

dodjeljene su nagrade za proteklu sezonu.

MVP - Mahoms
DPOY - Nik Boza
OPOY - Džeferson (wr Minesota)
HCOY - Brajan Dibol (head kouč, NY Džajantsi)
NNN NNN 18:35 11.02.2023

Re: NFL novosti

MVP - Mahoms
Go, Chiefs, go!
docsumann docsumann 18:41 11.02.2023

Re: NFL novosti

NNN
MVP - Mahoms
Go, Chiefs, go!


samo da usaglasimo časovnike. je l tekma počinje 30 minuta po ponoći?
NNN NNN 18:52 11.02.2023

Re: NFL novosti

Jašta, kao i uvek, s tim što će sat-dva pre toga da počene emisija o Super boulu na SK1, pa onda i uključenje direktno jedno pola sata pred utakmicu.

Skoro svake godine planniram da propustim, ali ionako dosta kasno ležem, pa svakako odgledam prvo poluvreme i navijam da me ne uguši koncert u poluvremenu, pa ako bude zanimljiva i aktivna utakmica - zaginem do kraja, a olakšavajuća okolnost u Srbiji je što nije "regularna" radna nedelja, nego imamo i državni praznik, pa valjda ne ugrozim zdravlje zbog jedne neprospavane noći.
docsumann docsumann 19:17 11.02.2023

Re: NFL novosti

kad smo kod napada trčanjem i predstojećeg SB-a, da ne zaboravimo doprinos koji na tom planu donosi qb Iglsa Dželen Hrts.

the art of running attack


EDIT: imam predosjećaj da će Iglsi izdominirati na liniji skrimidža u oba pravca i skršiti Čifse. i volio bih da budem u pravu
svarog svarog 15:42 12.02.2023

Re: NFL novosti

EDIT: imam predosjećaj da će Iglsi izdominirati na liniji skrimidža u oba pravca i skršiti Čifse. i volio bih da budem u pravu


Pricali smo o odbrani Iglsa i DL, Cox, Hargrivsu, Grejemu, ali neverovatno je da su oni u prošloj međusezoni uzeli neke ozbiljne defanzivne igrače za front 7.
Hason Ridik igra kao lud, on je i povredio Purdija. Drugi je Suh, veteran ali i dalje sila u snepovima u kojima igra. Kvin je bio jedan od boljih defanzivaca Čikaga prethodnih sezona. A jedino sto je valjalo u Cikagu je bas bila odbrana.

Oni toliko imaju igraca za rotaciju da može da se desi da izmore OL čifsa i onda je pregaze.
Zato mislim da će čifsi večeras mnogo više trčati nego inače, posebno što Iglsi umeju da budu loši protiv trčanja.

Predviđam jedan veliki play Pačeka od 40+ jardi i da Mekinon bude igrač utakmice (iako mozda i ne bude proglasen) kao onomad Demijan Vilijams protiv SF u Superbolu.

Elem, go Chiefs:)
docsumann docsumann 15:56 12.02.2023

Re: NFL novosti

Elem, go Chiefs:)


imam već jednu titulu sa njima
za Iglse sam, naravno, navijao u onom sjajnom fajterskom SB-u protiv Petsa, ali ih nisam podržavao cijele te sezone


a opet ću te zamoliti za live stream (kao i prošle godine)
svarog svarog 16:47 12.02.2023

Re: NFL novosti

Saljem kasnije kad dođem do kompa.
Cini mi se da je nflbite.com
svarog svarog 16:50 12.02.2023

Re: NFL novosti


imam već jednu titulu sa njima
za Iglse sam, naravno, navijao u onom sjajnom fajterskom SB-u protiv Petsa, ali ih nisam podržavao cijele te sezone



Ja obično ne navijam za favorite (Čifsi danas to nisu i to je za njih veliki plus) ali su prosto takva ekipa da moraš da ih voliš.

Takvi su i Bengalsi, btw.

Ovi moji, Giantsi i Steelers igraju fudbal kontra tome, ali šta da se radi :)
panta panta 17:32 12.02.2023

Re: NFL novosti

docsumann
Elem, go Chiefs:)


imam već jednu titulu sa njima
za Iglse sam, naravno, navijao u onom sjajnom fajterskom SB-u protiv Petsa, ali ih nisam podržavao cijele te sezone


a opet ću te zamoliti za live stream (kao i prošle godine)

Имаш само једну титулу?
Какав данак неискуству!
Сачекаш да видиш ко је победио и онда кренеш да славиш неумерено.
И на тај начин скупиш колико год хоћеш титула.
docsumann docsumann 17:39 12.02.2023

Re: NFL novosti

panta
docsumann
Elem, go Chiefs:)


imam već jednu titulu sa njima
za Iglse sam, naravno, navijao u onom sjajnom fajterskom SB-u protiv Petsa, ali ih nisam podržavao cijele te sezone


a opet ću te zamoliti za live stream (kao i prošle godine)

Имаш само једну титулу?
Какав данак неискуству!
Сачекаш да видиш ко је победио и онда кренеш да славиш неумерено.
И на тај начин скупиш колико год хоћеш титула.


zapravo imam četiri kad se već zalećeš po običaju.
samo sa Čifsima imam jednu, potonju (ostale su sa - Stilersima, već spomenuta - prva; druga sa Rejvensima, najljućim rivalima Stilersa; treća sa Sihouksima).
ko imalo prati nfl, zna da je svim ovim timovima zajednička elitna odbrana.

EDIT: sem Čifsa, naravno, oni su me kupili ofanzivnim fudbalom i Mahomovom magijom, a i Endi mi je oduvijek bio simpatičan, i bivši qb Alex Smith (naše gore list) je doprinjeo simpatisanju Poglavica iz Knazas Sitija

i naravno, važe se samo one navijačke titule kad tim izabereš prije početka sezone ili ga pak pratiš nekoliko sezona vezano.
nisam od die-hard fanova, doživotno vezanih za jedan klub, pa dozvoljavam sebi luksuz mjenjanja klupskih boja po sopstvenom nahođenju.

panta panta 18:17 12.02.2023

Re: NFL novosti

docsumann
panta
docsumann
Elem, go Chiefs:)


imam već jednu titulu sa njima
za Iglse sam, naravno, navijao u onom sjajnom fajterskom SB-u protiv Petsa, ali ih nisam podržavao cijele te sezone


a opet ću te zamoliti za live stream (kao i prošle godine)

Имаш само једну титулу?
Какав данак неискуству!
Сачекаш да видиш ко је победио и онда кренеш да славиш неумерено.
И на тај начин скупиш колико год хоћеш титула.


zapravo imam četiri kad se već zalećeš , po običaju.
samo sa Čifsima imam jednu, potonju (ostale su sa - Stilersima, već spomenuta - prva; druga sa Rejvensima, najljućim rivalima Stilersa; treća sa Sihouksima).
ko imalo prati nfl, zna da je svim ovim timovima zajednička elitna odbrana.

i naravno, važe se samo one navijačke titule kad tim izabereš prije početka sezone ili ga pak pratiš nekoliko sezona vezano.
nisam od die-hard fanova, doživotno vezanih za jedan klub, pa dozvoljavam sebi luksuz mjenjanja klupskih boja po sopstvenom nahođenju.


Мудро.
svarog svarog 23:58 12.02.2023

Re: NFL novosti

Cini mi se da je nflbite.com

docsumann docsumann 00:03 13.02.2023

Re: NFL novosti

svarog
Cini mi se da je nflbite.com



već provjerio. radi. hvala
docsumann docsumann 00:34 13.02.2023

Re: NFL novosti

jbg, traži mi da se registrujem na neki sajt. ne mogu direktno da uđem na link
svarog svarog 01:05 13.02.2023

Re: NFL novosti

Ima gomila linkova ispod, kad otvoris ovu stranu. Ne traže nikakvo logovanje. Ja sad gledam tu

Jedino sto treba desetak puta da pogasis popup reklame pre nego sto otvoris strim
docsumann docsumann 01:12 13.02.2023

Re: NFL novosti

problem je što pokušavam na poslovnom kompu (moj je pokvaren), a on mi ne dozvoljava da aktiviram aplikaciju za gledanje
docsumann docsumann 14:05 11.02.2023

ultimate macho



NNN NNN 18:45 11.02.2023

Re: ultimate macho

Kad smo već kod mačo-ova, pomenutog O-Džeja dobro opisuje rečenica iz dokumentarca (parafraziram)
"nikada do sada u Americi se nije sudilo za ubistvo ovako velikoj zvezdi"
Mi ovde realno nemamo pojma kolika je on bio zvezda (jer nemamo neki pandam), ali čovek je svojevremeno bio jedan od najbojih i napopularnijih NFL igrača, a onda imao i uspešnu filmsku karijeru, mi ga ovde znamo kao detektiva Nordberga iz Golog pištolja.
maksa83 maksa83 20:20 11.02.2023

Re: ultimate macho

Mi ovde realno nemamo pojma kolika je on bio zvezda (jer nemamo neki pandam), ali čovek je svojevremeno bio jedan od najbojih i napopularnijih NFL igrača, a onda imao i uspešnu filmsku karijeru, mi ga ovde znamo kao detektiva Nordberga iz Golog pištolja.

Pa imamo Džaju koji je ufaćen i pušćen, doduše nije nikog ubio.
vcucko vcucko 22:35 11.02.2023

Re: ultimate macho

docsumann



On beše Fireball u "Trkaču"?
vcucko vcucko 23:04 11.02.2023

Re: ultimate macho

maksa83
Mi ovde realno nemamo pojma kolika je on bio zvezda (jer nemamo neki pandam), ali čovek je svojevremeno bio jedan od najbojih i napopularnijih NFL igrača, a onda imao i uspešnu filmsku karijeru, mi ga ovde znamo kao detektiva Nordberga iz Golog pištolja.

Pa imamo Džaju koji je ufaćen i pušćen, doduše nije nikog ubio.

I nisu ga jurili po putu Obrenovac - Ub uz direktan prenos iz helikoptera.

Ono, da ga čeka blokada na raskrsnici kod Slovca.







docsumann docsumann 18:47 11.02.2023

GOAT


solo solo 19:55 11.02.2023

aj malo mi







docsumann docsumann 20:00 11.02.2023

Re: aj malo mi

može vazda, samo si mogao da edituješ fotke na adekvatniju veličinu

EDIT: e to. možeš i malo veće
solo solo 20:01 11.02.2023

Re: aj malo mi

može vazda, samo si mogao da edituješ fotke na adekvatniju veličinu


Vidim,ok
docsumann docsumann 20:05 11.02.2023

Re: aj malo mi

spominjao sam već da sam u jednoj prošloj firmi radio sa Italijanom koji je igrao defanzivnog tekla. kasnije bio trener u Italiji, Rusiji.
dok je radio kod nas gostovao je u Dubrovniku kao trener tamnošnjem timu. pričao mi je da su imali talentovanog qb-a.

docsumann docsumann 20:13 11.02.2023

Re: aj malo mi

solo
može vazda, samo si mogao da edituješ fotke na adekvatniju veličinu


Vidim,ok




da li reprezentacija Srbije ima neki odomaćeni nadimak?
solo solo 20:16 11.02.2023

Re: aj malo mi

da li reprezentacija Srbije ima neki odomaćeni nadimak?


Kordonaši

Zezam se,ne pratim a klinac mi igrao u Zemunu za neki klub.

Ima neka liga.

Znam da su Pančevci imali dobar ragbi tim tradicionalno.
solo solo 20:10 11.02.2023

ovi su najjači


docsumann docsumann 20:46 11.02.2023

stadion na kojem će se odigrati 57.SB


nikvet pn nikvet pn 23:33 11.02.2023

Re: stadion na kojem će se odigrati 57.SB

Докс, са овим твојим рагбијем постао си довољно ненаметљиво упоран (contradictio in adjecto) да сам претходно ето пробао па стигао до напада који може ићи правац или наоколо. Онда сам самоме себи изјавио исто што и Станислав Радованов... и баталио. И даље ми ту физикалија силеџијска доминира, никаква интелектуалија да заинтригира. Опозитно виђење не спорим.

Друго нешто сам хтео. Данас у спортским вестима Б92 осванула су два текста поводом избора за председника Фудбалског Савеза Србије. Уз официјелног кандидата Недимовића, ексминистра пољопривреде кандидатуру је истакао и Немања Видић. Министар који је убио говедарство Србије, привео крају и свињогојство сад прелази на фудбал?! Наспрам легенде фудбалске кога кинта више не занима... Пред лавином подршке и ботови су занемели.

Оба текста до вечери нестала су са сајта. Наставак те приче може бити занимљивији од Супербоула.
docsumann docsumann 09:56 12.02.2023

Re: stadion na kojem će se odigrati 57.SB

ma ja ove blogove obično objavim pred super bowl, da bi imali gdje da komentarišemo tekmu. mislim nas nekolicina...ostali su slobodni da se priključe ili zaobiđu

Оба текста до вечери нестала су са сајта. Наставак те приче може бити занимљивији од Супербоула.


to je već politika.


EDIT: raningbekovi su više za gledanje nego za čitanje

NNN NNN 11:35 12.02.2023

Jokić

i sinoć imao tripl dabl 30p + 16s + 10a
Ispratio sam malo, prvo poluvreme Denver krenuo baš loše (bez Mareja i Gordona, a MPJ nije mogao vola da ubode) gubili dvocifreno, posle prišli do poluvremena, u drugom Jokić još više zagrizao, a Junior krenuo da pogađa i lagano i ubedljivo preokrenuli.
Svaki put ove sezone kada je Džoker imao tripl dabl (20 puta do sad) Denver je pobedio.
Inače Jokić od kada je stigao u NBA u svakoj sledećoj sezoni je nadmašivao učinak iz prethodne po broju tripl dablova (0, 6, 10, 12, 13, 16, 19, 20...), uskoro puni 28 godina i u ovom tempu bi mogao da izgura bar još 5 godina na vrhunskom nivou božezdravlja
docsumann docsumann 19:42 12.02.2023

Re: Jokić

NNN
i sinoć imao tripl dabl 30p + 16s + 10a
Ispratio sam malo, prvo poluvreme Denver krenuo baš loše (bez Mareja i Gordona, a MPJ nije mogao vola da ubode) gubili dvocifreno, posle prišli do poluvremena, u drugom Jokić još više zagrizao, a Junior krenuo da pogađa i lagano i ubedljivo preokrenuli.
Svaki put ove sezone kada je Džoker imao tripl dabl (20 puta do sad) Denver je pobedio.
Inače Jokić od kada je stigao u NBA u svakoj sledećoj sezoni je nadmašivao učinak iz prethodne po broju tripl dablova (0, 6, 10, 12, 13, 16, 19, 20...), uskoro puni 28 godina i u ovom tempu bi mogao da izgura bar još 5 godina na vrhunskom nivou božezdravlja


rekao bih da je Denver odlično odradio ovaj mini trejd usredsezone.
zategli se gdje treba

kick68 kick68 16:23 12.02.2023

Jako lepa

analogija. Sad još samo fali da neko povuče paralelu između bejzbola i Avatara i ugođaj bi bio potpun:))
NNN NNN 18:36 12.02.2023

Re: Jako lepa

Kad već pominješ bejzbol, evo jedinog "propalog" (planiranog) igrača bejzbola

koji može donekle da se poredi sa ovim propalim igračem bajzbola
NNN NNN 18:40 12.02.2023

Re: Jako lepa

Ako ostanemo u poprodičnim vodama, a ovo je ipak jedan porodični SB, mama (Dona) Kelsi, koja redovno prati utakmice sinova koliko god je to moguće, je kao prava keva, spremila neku klopu i donela deci (realno ne može tek tako da se izraste ovoliko, mora i genetika i hrana )

docsumann docsumann 19:15 12.02.2023

Re: Jako lepa

i oba su joj sina elitni igrači, s ogromnim talentom za ovu igru, najbolji na svojim pozicijama, budući članovi Kuće Slavnih.
ponosna mama u miksanom dresu
docsumann docsumann 20:31 12.02.2023

skrembling pionir

spominjali smo već koliko će za tok tekme biti bitno da li će mahom biti u stanju da igra izvan džepa, i traži prostora za pas kroz skremblovanje (to je nova riječ za čakija)

u tom smislu, prilog o čovjeku koji je patentirao qb's skrembling

Fran Tarkinton

kako sam kaže to je izmislio iz nužde, nakon što je dobio grdne batine od odbrane Čikago Bersa 1984. u predsezonskoj utakmici (praktično iste one odbrane koja će Bersima sledeće godine donjeti titulu)
panta panta 20:55 12.02.2023

Re: skrembling pionir

docsumann
spominjali smo već koliko će za tok tekme biti bitno da li će mahom biti u stanju da igra izvan džepa, i traži prostora za pas kroz skremblovanje (to je nova riječ za čakija)

u tom smislu, prilog o čovjeku koji je patentirao qb's skrembling

Fran Tarkinton

kako sam kaže to je izmislio iz nužde, nakon što je dobio grdne batine od odbrane Čikago Bersa 1984. u predsezonskoj utakmici (praktično iste one odbrane koja će Bersima sledeće godine donjeti titulu)

Не знам ко је Чаки, али за скремболвање знам још док се ти ниси родио.
То ти је једна од метода 'кодирања' у комуникацијама, при чему се спектралне компоненте испремећу по одређеном кључу, а на пријемној страни се врате на своја места по истом том кључу.
Ко пресретне такву поруку, без кључа ће 'чути' нешто потпуно несувисло.
docsumann docsumann 21:23 12.02.2023

Re: skrembling pionir

dobro, nisam baš na to skremblovanje mislio.

bitno da je čaki svratio
neleb neleb 22:04 12.02.2023

pravila

docs, treba mi pomoc u shvatanju pravila:

Kada napadacu ispadne lopta ili mu je defanzivac izbije iz ruku, kada se igra prekida a kada je lopta slobodna za uzimanje, bilo od strane odbrane ili napada?

Hvala
docsumann docsumann 22:24 12.02.2023

Re: pravila

neleb
docs, treba mi pomoc u shvatanju pravila:

Kada napadacu ispadne lopta ili mu je defanzivac izbije iz ruku, kada se igra prekida a kada je lopta slobodna za uzimanje, bilo od strane odbrane ili napada?

Hvala


kada je lopta izbijena iz ruke qb-u prije nego što je uputio pas, ili iz ruke rb-u prilikom trčanja, to se naziva fambl i lopta je "živa". pripada onom ko je uhvati i osigura.
to su one scene kaad se igrači bacaju na loptu koja nepravilno odskače po terenu.

kad odbrambeni igrač dodirne loptu koju je uputio qb-a, ali ne uspjeva da je uhvati (pas diflekšn) već ona pada na teren, onda je to - nekompletan pas i lopta je "mrtva".

kreće sledeći down sa iste pozije (sem ako se nije radilo o 4. pokušaju)

takođe, nekompletan pas je i ako hvataču lopta ispadne iz ruku prilikom hvatanja, ili jednostavno qb sve promaši
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:03 13.02.2023

Re: pravila

U AF se ič ne razumem, iako volim ove doksove blogove i baš se trudim da ispoštujem ljubitelje i ne trolujem. Promašili me ti timski sportovi, šta ću. Ali zato danas kod komše, u skladu sa lokalnim običajima, se skupilo pola komšiluka da gledaju, pa evo i ja, i u toj svetkovini beskrajno uživam. Mada uglavnom ćutim o fudbalu, da ne odvalim nešto i ispadnem glup u društvu. I volontiram da idem do roštilja da okrenem kobasice dok drugi zevaju u ekran (evo i ja sam nekim mesom doprineo, plus zemičke iz lokalne pekare, najbolje koje postoje). Pa evo i do bloga stignem.

A navijam za ove Čifse, zašto, nemam pojma, čini mi se da je to ok.


NNN NNN 01:39 13.02.2023

Re: pravila

fambl
Prizvali smo ga
docsumann docsumann 03:06 13.02.2023

Re: pravila

NNN
fambl
Prizvali smo ga



zamalo da Čifsi postignu drugi TD iz odbrane. (napad Iglsa nakon TD Čifsa, na 21:24)
ovdje je upravo bio u pitanju 2. slučaj, pošto hvatač Iglsa nije osigurao hvatanje (prešao u trkača, nakon uhvaćene lopte), pa nije u pitanju fambl, nego nekompletan pas.
drastična razlika po rezultat.
svarog svarog 01:07 13.02.2023

Počelo je

Vatrometom.
Napadi u prvom drajvu savršeni
NNN NNN 01:18 13.02.2023

Re: Počelo je


Šteta sad za stativu, mogu sitnice da odluče.
docsumann docsumann 01:31 13.02.2023

Re: Počelo je

bum!

gledam hajlajtse sa twitera i pratim simultani prenos situacije na YT
svarog svarog 01:57 13.02.2023

Re: Počelo je

Za sada, SB nadoknađuje za šmrljavu sezonu.
Još da KC izjednači do poluvremena :)
docsumann docsumann 02:00 13.02.2023

Re: Počelo je

kakva bravura o-linije za 2. Hrtsov TD

Mailata je s boka zatvorio kompletnu liniju s lijeva, a Kelsi istrčao da izblokira jedinog preostalog defanzivca pored lijeve strane linije


LINK
docsumann docsumann 02:00 13.02.2023

Re: Počelo je

Za sada, SB nadoknađuje za šmrljavu sezonu.


sezona je bila sjajna ako si navijao za Iglse :)


EDIT: da sumiramo 1. poluvrijeme...prije svega dobra tekma.
Iglsi su potpuno iskontrolisali sat. Hrts za sad MVP (i pored neoprezno dozvoljenog fambla iz kojeg su btw popili -TD. on inače često zna da trči držeći loptu u šaci, umjesto da je zaključka podlakticom uz tijelo kao raning bekovi...valjda računa da može izbaciti neki pas u posljednjem trenutku)
ako se Mahomsu obnovila povrijeda članka, tekma je praktično rješena. ako se uopšte vrati u igru, pas raš Iglas će se dodatno intezivirati.
oba Hrtsova tačdauna idu na konto o-linije. nisam džabe o njima blog pisao
docsumann docsumann 03:37 13.02.2023

Re: Počelo je

ne sjećam se kad je ovako izjednačen SB bio (Petsi vs Sihoulsi??)

EDIT: koliko nas još prati ovu ludnicu?


35:35 na 4 minuta do kraja
docsumann docsumann 04:17 13.02.2023

Re: Počelo je


čestitke Čifsima!
svarog svarog 04:29 13.02.2023

Re: Počelo je

OL File je pravila prostor Hurtsu za trčanje, ali je Hurts trpeo veći pritisak od Mahomsa. OL čifsa sprečila strašnu odbranu File da ijednom sekuje Mahomsa. Po meni, to je ključ utakmice.
I sjajne akcije Endi Rida i Bienemija. U SB dva puta prodati istu akciju za TD...
A Mahoms je liga za sebe. Pregurati 2p sa bolovima i još ono trčanje na 3. daunu.

S druge strane, Hurts bi bio MVP SB da su dobili.


docsumann docsumann 06:25 13.02.2023

Re: Počelo je

OL čifsa sprečila strašnu odbranu File da ijednom sekuje Mahomsa.


po meni veći propust je napravila u spriječavanju trčanja, al to im je generalno bio problem i tokom sezone, i pored svih tih moćnih linijaša. možda im centralni lajnbekeri nisu na nivou. možda defanzivnni koordinator. ne znam. uglavnom tu nešto škripi
pa onda ono Mahomovo utrčavanja.
pa dva puta isto ispadanja pred end zonom. previše grešaka u defanzivi.

Mahoms je bio pod sasvim dobrim pritiskom s obzirom da su Iglsi konstantno rabili 4 man rush. bilo je i dobrih udaraca, zamalo da ga nisu izbacili iz igre.
odbrana Čifsa je više blicala. otud taj ekstra pritisak.

veliko je pitanje - da li je on na kraju bilo povlačenje? il bar da li je bilo povlačenje koje se sudi u samoj završnici supere bowla. nepisano pravilo je da se tada pušta malo tvrđa odbrana. a ovo je bilo daleko od svake flagrantnosti.
rezultat bi bio isti, al bi Iglsima ostalo dovoljno vremena da dođu do pozicije za šut.
docsumann docsumann 06:28 13.02.2023

Re: Počelo je

A Mahoms je liga za sebe. Pregurati 2p sa bolovima i još ono trčanje na 3. daunu.

najtalentovaniji qb koji se rađao.

početak karijere mu je strahovit! 2xMVP lige, 2xSB šampion, 1x MVP SB-a. ako ga zdravlje posluži, a povrijede zaobiđu, uz Endi Rida bi mogao da napravi nfl dinastiju u Kanzasu.

bitno da zadrže Kelsija, o-liniju i Kris Džonsa.
panta panta 06:46 13.02.2023

Re: Počelo je

docsumann

čestitke Čifsima!

Еееееее!
Ја преспавао!
docsumann docsumann 07:07 13.02.2023

Re: Počelo je

panta
docsumann

čestitke Čifsima!

Еееееее!
Ја преспавао!


jbg, ovo je bila prilika da se upecaš
strašna tekma, tačdauni, preokreti i drama do kraja.

nema veze, biće još superbowlova
svarog svarog 09:52 13.02.2023

Re: Počelo je

bitno da zadrže Kelsija, o-liniju i Kris Džonsa


Rekao bih da Kelsi i Lejn Dzonson idu u penziju, tako su najavljivali.
U odbrani Flečer Cox i Graham.
Mada ako menadžment bude ubedljiv ko zna.

Za Kelsija su ove sezone draftovali zamenu Jurgensa, u odbrani su draftovali Džordana Dejvisa. Tako da i ako odu neće ostati prevelika rupa.
svarog svarog 09:59 13.02.2023

Re: Počelo je

po meni veći propust je napravila u spriječavanju trčanja,



Glavna razlika u odnosu na prvo poluvreme je više trčanja Kanzasa, verovatno više iz nužde nego zbog taktike i odmah je dalo rezultat.
Ogromni su ljudi u OL KC, posebno s leve strane i mogu da naprave rupe.
Pogrešio sam u oba predviđanja, Pačeko nije ima trk od 40 jardi, a Mekinon nije imao posebnu utakmicu, ali opet trčanje Kanzasa je bilo važno
svarog svarog 09:59 13.02.2023

Re: Počelo je

po meni veći propust je napravila u spriječavanju trčanja,



Glavna razlika u odnosu na prvo poluvreme je više trčanja Kanzasa, verovatno više iz nužde nego zbog taktike i odmah je dalo rezultat.
Ogromni su ljudi u OL KC, posebno s leve strane i mogu da naprave rupe.
Pogrešio sam u oba predviđanja, Pačeko nije ima trk od 40 jardi, a Mekinon nije imao posebnu utakmicu, ali opet trčanje Kanzasa je bilo važno
docsumann docsumann 11:28 13.02.2023

Re: Počelo je

ali opet trčanje Kanzasa je bilo važno


presudno, ako uzmeš u obzir i Mahomsov prodor na kraju.

kako sam kaže, plan je bio da ako dođe do potrebe da napušta džep, da trči samo naprijed.
svarog svarog 11:36 13.02.2023

Re: Počelo je

Pricali smo o lajnbekerima i mislim da je dvojac KC Nik Bolton i Vili Gej bio najbolji deo odbrane. Čini mi se da su oni najzaslužniji za malo trčanja raning bekova File.
svarog svarog 11:43 13.02.2023

Re: Počelo je

veliko je pitanje - da li je on na kraju bilo povlačenje? il bar da li je bilo povlačenje koje se sudi u samoj završnici supere bowla. nepisano pravilo je da se tada pušta malo tvrđa odbrana. a ovo je bilo daleko od svake flagrantnosti.
rezultat bi bio isti, al bi Iglsima ostalo dovoljno vremena da dođu do pozicije za šut.

James Bradberry -"It was a holding," he said following the Eagles' 38-35 loss. "I tugged his jersey. I was hoping they would let it slide."

A i što ne bi pokušao, kad mu je u 1p prošao na 3. daunu
panta panta 11:52 13.02.2023

Re: Počelo je

docsumann
panta
docsumann

čestitke Čifsima!

Еееееее!
Ја преспавао!


jbg, ovo je bila prilika da se upecaš
strašna tekma, tačdauni, preokreti i drama do kraja.

nema veze, biće još superbowlova

Да ли си ти освојио супер бовл?
docsumann docsumann 12:08 13.02.2023

Re: Počelo je

panta
docsumann
panta
docsumann

čestitke Čifsima!

Еееееее!
Ја преспавао!


jbg, ovo je bila prilika da se upecaš
strašna tekma, tačdauni, preokreti i drama do kraja.

nema veze, biće još superbowlova

Да ли си ти освојио супер бовл?


ne znam stvarno, wikipedia je prilično škrta o tome
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:19 13.02.2023

Re: Počelo je

najtalentovaniji qb koji se rađao.


Mi smo se zezali (moji ortaci i ja iz stvarnog sveta) da je ovo onaj SB koji ce Mahomesa ili da odgura na Brejdijevu putanju ili put Arona Rodzersa u misticizam
docsumann docsumann 17:37 13.02.2023

Re: Počelo je

Arona Rodzersa u misticizam


koji je Pat Mekafi kralj




stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 13.02.2023

*

Ovako izgleda kada covek za odnose Endija Rida i Pata Mahomesa, u svim ostalim timovima poznat i kao ofanzivni kordinator, doturi koju akciju za trcanje Patu.

Paceko je bio maestralan sinoc.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:20 13.02.2023

**

I procitao sam u dahu Docs.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:24 13.02.2023

***

Dakle - Ko je najbolji raning bek u historiji NFL-a? Ko je faking GOAT?


Marson Linc je trebalo da nosi loptu!
docsumann docsumann 17:34 13.02.2023

Re: ***

đe si stef, nema te eonima

sad vidim koliko je SB bio dobar kad te je izvukao na blog

Marson Linc je trebalo da nosi loptu!


u najboljem od svih svjetova tako se i desilo
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:34 13.02.2023

Re: ***

da, i ovo je bila prva i jedina utakmica ove sezone da sam je odgledao

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:42 13.02.2023

Re: ***

i bas sam sinoc pomislio, da li se SB prati na blogu kao nekad? ali me mrzelo da palim laptop. i onda me samo danas strefilo da bih mogao da bacim pogled:)
NNN NNN 22:15 13.02.2023

Re: ***

Sjebao sam se na kraju prvog poluvremena kada sam video da utakmica klizi u korist Iglsa tj. ne toliko zbog toga što bi oni dobili, odlični su, nego sam se uplašio da ne bude dosadno i "jednosmerno" do kraja
(ali sam se nadao prekoretu kao pre neku godinu, mada je Filadelfija mnogo ozbiljnija ekipa nego 49ersi tada, nego me brinulo stanje Mahomsa)
Onda sam video onaj TD za 21:24 ali sam odlučio da spavam (iako mi se nije toliko spavalo) zbog obaveza ujutru, ali sam ostavio uključen TV i video dva minuta pred kraj da je 35:35 - u takvim situacijama odlučuje "šampionsko iskustvo" koje je kod Čifsa svežije, a i Mahoms ga ima za razliku od Hrtsa koji je bio najbolji na terenu u prvom poluvremenu (i pored onog amaterskog fambla).

Ne znam koji je qrac Sport Klubu, pa danas ne videh reprizu ni na jednom od desetak kanala, ali vidim da će da bude sutra jedna ujutru i jedna uveče u 8, taman da na miru odgledam.

Ako ništa drugo, vrednost ovog SB je što se Stef javio
docsumann docsumann 09:51 14.02.2023

Re: ***

Ako ništa drugo, vrednost ovog SB je što se Stef javio


to mu daje metahistorijsku dimenziju

još mi se sležu utisci o tekmi. bio je to SB zbog kojeg ne žališ što si zoru dočekao krvavijeh očiju.
kao boks meč dva vrhunska fajtera koji u svom arsenalu imaju sve udarce i svu potrebnu vještinu i gdje bukvalno nijanse odlučuju u krajnjem ishodu.

da počnem od o-linija, kojima smo i posvetili ovogodišnje (uvodne) SB tekstove.
obje ofanzivne linije su odigrale vrhunski.
o-linija Čifsa je prvenstveno bila sjajna u zaštiti svog qb-a. odbrana Iglsa koja je terorisala sve ostale timove sekovima, nije uspjela da zabilježi ni jedan sek, tek pokoji qb-udarac.
Mahomsu je konstantno imao potrebnih par sekudni za lociranje cilja i upućivanje pasa.

očigledno da 4-men pas raš Iglsa ovoga puta nije bio dovoljno moćan. možda su mogli da miksaju sa blic napadima, ovako su bili predvidljivi i nedovoljno disruptivni.

ok, prednjoj liniji odbrane Iglsa bar se nije moglo prigovoriti na trudu i naporu koji su ulagali u pritisku na Mashomsa, ali u sredini terena i zaustavljanju trčanja nešto jednostavno nije funkcionisalo.
rekoh već, to im je bila, možda i jedina falinka, i u igrama tokom ligaškog dijela sezone.

o-linija Iglsa je radila ono što najbolje radi gurala sve ispred sebe u end zonu. jdnostavno, bili su nezaustavljivi kad god je trebalo izgurati par jardi do sledećeg 1.dauna. sva 3 TD-a koje je Hrts istrčao bili su prvashodno njihova zasluga.
u zaustavljanju pas raša Čifsa, nisu bili toliko ubjedljivi, prije svega zato što su Čifsi dosta blicali. prodor je obično ostvarivao taj ekstra igral na liniji, koji se ubacivao iz drugog plana
ovdje se slažem sa svarogom da je lajnekerska linija Čifsa odigrala sjajno (za razliku od iste linije Iglsa). njima, uostalom, pripada i 1 defanzivni TD.

oba kvoterbeka su bila na visini pozornice.
Hrts je bio najbolji igrač na terenu, a Mahoms je pokazao zrelost i lidersku vještinu. tako mlad, a već legenda.

odličan, odličan SB. u 3 najbolja koja sam gledao.


EDIT: i oba brata Kelsi su odigrala sjajno




stefan.hauzer stefan.hauzer 12:28 14.02.2023

Re: ***

o-linija Iglsa je radila ono što najbolje radi gurala sve ispred sebe u end zonu.

bukvalno o-linija Patsa u Brejdi-Belcik eri.

ono sto mi se dopadalo kod Iglsa je upravo to, prvi daun uvek uzme neke jarde, drugi je ekstra pokusaj, a u preostala dva znas da imas o-liniju koja ce ti obezbediti novih 10 jardi. Jedini tim koji sa sigurnoscu zna da ima zaista 4 pokusaja za 10 jardi.

Hrts je bez sumnje bio (- onaj fambl) najbolji igrac na terenu, ali neverovatno komplementarna i mobilna o-linija, usotalom ona im je vec donela jedan SB (neko ce reci Nik Fols, ali ne i ja)

i da lepo je bilo javiti se ekipi
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 14.02.2023

Re: ***

da ne oduzimam nista o -liniji Cifsa:)




Gde je i sta radi sada Endru Lak (kada vidim ovako dominantne o-linije uvek se setim njega na vetrometini)
NNN NNN 17:21 14.02.2023

Re: ***

odličan, odličan SB. u 3 najbolja koja sam gledao.

Onaj holding na kraju je bacio malo senku (uvek ima neka koska u plej-ofu da se glođe), mislim niti je Filadelfija tražila čelendž (a imali su pravo, dok npr. da nije ništa svirano onda Kanzas ne bi ni imao pravo da se žali na nedosuđeno, tj. može žalba samo na nešto što je dosuđeno), a i odbambeni igrač je priznao, ali opet je kontakt bio nekako previše mlak za ovako veliki trenutak na ovako velikoj utakmici (slično je prošle godine LA profitirao iz takve sudijske odluke).

Inače ovo je valjda drugi najefikasniji SB u istoriji (mislim nije toliko čudno jer su igrale dve najbolje napadačke ekipe u ligi), mogao je lagano i da bude oboren rekord, ali Čifsi nisu napravili TD pred kraj jer je bilo mnogo vrednije da se sačuva posed, pa fild golom da se poentira u poslednjim sekundama - volim kada se koristi inteligencija (što se sportistima prečesto neopravdano amputira).
docsumann docsumann 17:34 14.02.2023

Re: ***

ali Čifsi nisu napravili TD pred kraj jer je bilo mnogo vrednije da se sačuva posed, pa fild golom da se poentira u poslednjim sekundama - volim kada se koristi inteligencija (što se sportistima prečesto neopravdano amputira).




kontrola sata je ekstremno važna u vođenju utakmice (Iglsi su to maestralno odradili u 2. četvrtini), a krucijalno je važna u privođenju utakmice kraju.
3 poena i pojedeno vrijeme više vrijei od TD-a (6+1 poen) i 2minuta prepuštenih protivniku da organizuje napad za eventualni preokret.

"povlačenje" kog formalno-pravno jeste bilo, ali u mjeri u kojoj se to često dešava i toleriše i u regularnim utakmicama (već jeste i na smaom ovom SB-u), se po nepisanom pravilu ne sudi u dramatičnim završnicama, naročito ne u dramatičnoj završnici Super Bowla.
da nije suđeno, ne bi se digla nikakva prašina. ovako imamo nečiste čestice u vazduhu.
svarog svarog 20:04 14.02.2023

Re: ***

Onaj holding na kraju je bacio malo senku

Mislim da je tu bilo malo kompenzacije zato što u 1p nije suđen PI isto na JJSS na 3.daunu.

Bilo bi sigurno uzbudljivije da je Fila imala 90 sekundi za napad, ali mislim da bi tesko nesto uradili bez tajmauta.
panta panta 10:04 16.02.2023

Re: ***

stefan.hauzer
da ne oduzimam nista o -liniji Cifsa:)




Gde je i sta radi sada Endru Lak (kada vidim ovako dominantne o-linije uvek se setim njega na vetrometini)

Да.
Синоћ не могу нешто да заспем и почнем да гледам то рвање које неки из неког непознатог разлога зову фудбалом.
Пошто се тај супер бол репризира једно тринаести пут.
И гледам како се гурају, па онда промешкоље, па онда неки нешто скаче, па га онда други ударају по шлему - па се нешто загрле.
А све под будним увом онога са стране што има слушалицу само на једном уву.
shmoo shmoo 10:17 16.02.2023

Re: ***

panta
stefan.hauzer
da ne oduzimam nista o -liniji Cifsa:)




Gde je i sta radi sada Endru Lak (kada vidim ovako dominantne o-linije uvek se setim njega na vetrometini)

Да.
Синоћ не могу нешто да заспем и почнем да гледам то рвање које неки из неког непознатог разлога зову фудбалом.
Пошто се тај супер бол репризира једно тринаести пут.
И гледам како се гурају, па онда промешкоље, па онда неки нешто скаче, па га онда други ударају по шлему - па се нешто загрле.
А све под будним увом онога са стране што има слушалицу само на једном уву.



Чарли, па један је Јокић!

Не могу сви да буду јокићи.






panta panta 10:36 16.02.2023

Re: ***

shmoo

...


Чарли, па један је Јокић!



Амин!
NNN NNN 22:27 13.02.2023

Trol

...a sada nešto potpuno drugačije: tenis

Sinoć, pred početak SB se desilo nešto što se nikada pre nije desilo u muškom profesionalnom tenisu - Kinez (iz Kine) je osvojio ATP turnir!

Jeste da je u pitanju turnir tek 250 serije, ali istorija je ispisana.
Wu Yibing je rođen krajem 1999. dakle relativno je mlad za današnji tenis, ovom pobedom je skočio sa 95. na 58. mesto ATP liste, a bilo je interesntno što je u Dalasu u četvrtfinalu bilo 5-oro Amerikanaca, a u polufinalu troje, ali je "underdog" pobedio i to tako što je u polufinalu savladao prvog nosioca Tejlora Frica (trenutno 7. na svetu), a pre toga i Manarina i Šapovalova i onda je u finalu igrao protiv veterana Džona Iznera.
Interesantam mi je podatak da je ovo Izneru bilo 27. finale nekog turnira u SAD dok je vam SAD igrao u samo 4 finala.
Bio je baš izjednačen meč, Izner je odservirao 44 asa (uz samo jednu duplu grešku),
Kinez je spasio jednu meč-loptu u 2. setu i još 3 u 3. setu i iskoristio 5. meč-loptu - bilo je 14:12 u TB odlučujućeg seta.

NNN NNN 22:36 13.02.2023

Re: Trol

Novak je započeo 276. nedelju na 1. mestu ATP liste.
Imam utisak da planira da se spremi i učestvuje u Dubajiju za dve nedelje, a apliciriao je za specijalnu dozvolu za ulazak u SAD na Masterse u Indijan Velsu i Majamiju (inače bi trebalo da se dozvoli ulazak u SAD nevakcinisanima tek od 11. maja).

Počelo je još 3 turnira ove nedelje, a na njima če učestvovati Alkaraz (Buenos Aires 250) koji startuje posle višemesečne pauze u 2. kolu protiv pobednika meča Đere-Fonjini i Cicipas (Roterdam 500) koji bi već u 2. kolu išao na Sinera (pobednika Monpeljea 250), a posle u četvrtfinalu na pobednika veteranskog meča između Vavrinke i Gaskea.
Uglavnom pomenuta dvojica ove nedelje neće moći da pomere Novaka sa 1. mesta.
NNN NNN 01:29 14.02.2023

Re: Trol

Đere pobedio Fonjinija 6:4 6:4 (i u sledećem kolu igra protiv Alkaraza).
docsumann docsumann 09:33 14.02.2023

Re: Trol

Novak je započeo 276. nedelju na 1. mestu ATP liste.


376.

400 nedelja na vrhu bi bila baš lijepa cifra
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:49 14.02.2023

Re: Trol

Novak je započeo 276. nedelju na 1. mestu ATP liste.


376.


Jbte al' se omatorilo
NNN NNN 17:14 14.02.2023

Re: Trol

376.
Da, da typo
(inače 276 i više su imali još samo Sampras i Federer)
bene_geserit bene_geserit 23:57 14.02.2023

Re: Trol

El ste videli priču o Matiji Pekotiću, čovek se prvi put sa 33 godine i 784. na ATP listi plasirao u glavni žreb ATP turnira, pobedom nad Tennys Sandgren-om?
Tenis mu je hobi, trenira sa šefom sa posla koji ima 70 godina. Mislim stvarno ...
(čovek je rođen u Beogradu a igra pod hrvatskom zastavom)
NNN NNN 10:08 15.02.2023

Re: Trol

hahah, nisam imao pojma (a volim da vidim neke naše koji su slabije plasirani da učestvuju na ATP turnirima, makar i pod stranim zastavama), ispratio sam njegov preokret sinoć u Delrej Biču protiv Soka - to mu je prvi meč i prva pobeda na ATP turu :) (inače je 2015. bio na pragu da uđe među prvih 200), a u isto vreme je i Lajović u Buenos Airesu preokrenuo protiv domaćeg Baeza (koji je prošle nedelje osvojio već jedan turnir serije 250 u Argentini na šljaci).
Pecotić može da igra u 3. kolu protiv Kecmanovića (ako prethodno obojica večeras pobede).
A Lajović će večeras u 2. kolu da igra protiv još jednog domaćeg igrača (kvalifikant), pa ako pobedi u 3. kolu ide na pobednika Đere - Alkaraz.
Черевићан Черевићан 23:26 13.02.2023

маамом халфбек позиције

или.... причекајте само Господо: Derik Henri, Mekefri, Barkli, Senders, Tejler, Kuk...

оно јесте да сам.... већ олињ'о
но ако ОВО наставим пратити,
шлем на ћелу па алов по Селу
препун наде спорту се вратити
NNN NNN 01:37 14.02.2023

Sveti Trifun / Valentin

Uglavnom za zaljubljenike u (pravi) fudbal nastavlja se Liga Šampiona, od 21h igraju:

Milan - Totenhem
PSG - Bajern

Milanezi su bili u žestokom padu forme u Italiji, zaređali nekolio teških poraza, sada su valjda krenuli da se oporavljaju, videćemo da li su im ovo poslednji mečevi ove godine (ne samo ove sezone) u LŠ.
PSG je odmarao dvojicu najboljih fudbalera nedavno završenog SP pre neki dan kad ih je Monako naguzio, protiv Bajerna nema odmaranja, jer ako Bavarci namirišu krv...
NNN NNN 10:27 15.02.2023

Re: Sveti Trifun / Valentin

Milan pobedio (posle više od 10 godina prva pobeda u nokaut fazi) 1:0
PSG - Bajern mnogo podsećalo na finale SP, Bajern je gazio PSG do 15-ak minuta pred kraj (bilo 14:2 u šutevima, moglo je da bude mnogo više od 1:0), a posle Mbape i Kimpepe koji su ušli u 2. poluvremenu doneli prevagu, pravo je čudo kako nisu neki gol (zapravo su dali, ali je opravdano VAR poništio), uglavnom sjajna utakmica iako je bio samo jedan gol, ali skroz mi je bezveze kako megazvezde PSG-a mogu na momente da demonstriraju (ne)zavidan bol u kurcu, mislim ionako sam navijao za Bajern, tako da se nisam mnogo uznemiravao.
NNN NNN 10:34 15.02.2023

Denver

doveo zvanično i Redžija Džeksona, tako da sada deluje da će sa njim i Brajantom klupa ima "i rep i glavu".
Džekson je pre nekoliko godina bio dosta dobar u Detroitu, a prošle sezone je eksplodirao u plej-ofu dok je bio u Klipersima, tako da se nadamo da klupa više neće da ima "žute minute" posebno u napadu.
Mislim da se ne lažemo, ovaj tim Denvera, ako su svi zdravi, ima kvalitet za šampionsku titulu.
Za sada su ubedljivo prvi na Zapadu (koji se dosta pojačao trejdovima), dok na Istoku deluje kao da će biti mrtva trka između Bostona i Milvokija (upravo sinoć Baksi pobedili "rezerviste" Bostona za 11. uzastopnu pobedu i sada su skoro izjednačeni).
bene_geserit bene_geserit 18:36 15.02.2023

Re: Denver

ovaj tim Denvera, ako su svi zdravi, ima kvalitet za šampionsku titulu

Pa sad, nije da su im šanse nula, ali nije ni da su baš velike. Treba kockice da im se slože. Podrazumeva se da su i drugi timovi skroz zdravi.
U velikom finalu sa istoka ako dođe Boston, mislim da je dosta bolji tim od Denvera, imaju dužinu, uigrani su već par sezona, tim im je pun igrača podjednako dobrih u napadu i u odbrani.
Na zapadu Finiks je posle trejdova vrlo lepo balansiran i realno bolji od Denvera takođe. To treba da potvrde i u praksi i da slože kockice naravno.
Warriorsi (nikad ne potcenjuj srce šampiona) će kad tad da počnu dobro da igraju, nezgodno ako se to poklopi sa početkom plej-ofa i nalete na Denver u prvoj rundi što je lako moguće. Geri Pejton II im je prošle godine bio jedan od najbitnijih igrača (istina u ograničenim minutima i pre nego mu je onaj iz Memfisa polomio ruku), ako se oporavi od povrede i uđe u formu do plej-ofa to ih čini praktično istim timom od prošle godine.
Čak i Pelikani mogu da budu nezgodni, ako se zdravi Zion ikada pojavi.
Svaka runda plej-ofa na zapadu koju prođeš će da bude premija, nema lakih protivnika, Memfis, Klipersi, Dalas. Možda i Lejkersi se nekako dokotrljaju do plej-ofa umesto Sakramenta.
panta panta 20:06 15.02.2023

Re: Denver

bene_geserit
ovaj tim Denvera, ako su svi zdravi, ima kvalitet za šampionsku titulu

Pa sad, nije da su im šanse nula, ali nije ni da su baš velike. Treba kockice da im se slože. Podrazumeva se da su i drugi timovi skroz zdravi.
U velikom finalu sa istoka ako dođe Boston, mislim da je dosta bolji tim od Denvera, imaju dužinu, uigrani su već par sezona, tim im je pun igrača podjednako dobrih u napadu i u odbrani.
Na zapadu Finiks je posle trejdova vrlo lepo balansiran i realno bolji od Denvera takođe. To treba da potvrde i u praksi i da slože kockice naravno.
Warriorsi (nikad ne potcenjuj srce šampiona) će kad tad da počnu dobro da igraju, nezgodno ako se to poklopi sa početkom plej-ofa i nalete na Denver u prvoj rundi što je lako moguće. Geri Pejton II im je prošle godine bio jedan od najbitnijih igrača (istina u ograničenim minutima i pre nego mu je onaj iz Memfisa polomio ruku), ako se oporavi od povrede i uđe u formu do plej-ofa to ih čini praktično istim timom od prošle godine.
Čak i Pelikani mogu da budu nezgodni, ako se zdravi Zion ikada pojavi.
Svaka runda plej-ofa na zapadu koju prođeš će da bude premija, nema lakih protivnika, Memfis, Klipersi, Dalas. Možda i Lejkersi se nekako dokotrljaju do plej-ofa umesto Sakramenta.

Ја се бојим само Вориорса.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana