Gost autor

Сваки свога убијте субашу

omega68 RSS / 18.02.2023. u 12:13

 

Мој даншњи гост аутор је Небојша Бабић, новинар из Хрватске који је , по мом мишљењу, дао најбољу анализу дешавања у (У) Крајини:

 

Putin je osam godina trpio „zapadne partnere" i čekao 2022. da riješi problem Ukrajine, evo i zašto:

 


Odavno se govori kako je Rusija navodno trebala napasti Ukrajinu 2014. godine, a ne se igrati "partnera" i ne ograničavati se tada samo na Krim, koji je i po zakonima Ukrajine imao pravo održavati referendume, pa je zapravo otišao potpuno mirno i legalno.


Pokušat ću u nekoliko riječi navesti neke od razloga zašto je bilo potrebno čekati osam godina i zašto je „strelkovština" u smislu činjenica netočna, a za budućnost Rusije štetna.

Rusija je početkom 2014. bila mnogo slabija i ekonomski ovisnija o „zapadnim partnerima" nego sada i nije bila spremna na tako snažne ekonomske sankcije kakve su joj uvedene nakon početka Specijalne vojne operacije, a s kojima se sada nosi bez većih poteškoća. Mnogi megaprojekti su tek započeli. U vojnom smislu, kao i u vanjskopolitičkom smislu, Rusija je početkom 2014. također bila puno slabija nego što je postala 2022., a Zapad je 2014. bio jači u svim pogledima nego što je 2022. godine.

Ekonomija i financije

1. Čak i u pogledu hrane, Ruska Federacija je 2013. još uvelike ovisila o inozemnim isporukama. Za 8 godina učinjen je kolosalan posao na supstituciji uvoza u mnogim područjima. Na primjer, evo nekih brojki za poljoprivredu:

- Proizvodnja mesa u Ruskoj Federaciji u milijunima tona:

2013. - 8 525 m/t

2022. - 12 152 m/t

Proizvodnja žitarica u Rusiji, milijuna tona:

2013. - 91,3 m/t (od toga pšenica - 52,1)

2022. - 157,7 m/t (od toga pšenica - 105,3)

Uvoz sjemena za sjetvu glavnih vrsta žitarica i mahunarki u tisućama tona:

2013. - 421,7 t/t

2022. - manje od 20 tisuća tona

Proizvodnja sira u Rusiji, tisuća tona:

2013. - 340,9 tisuća tona

2022. - 620,0 tisuća tona

Proizvodnja zaštićenog mljevenog povrća u Ruskoj Federaciji u milijunima tona:

2013. - 0,62 m/t

2022. - 1,74 m/t

Proizvodnja voća i bobičastog voća u Ruskoj Federaciji, milijuni tona

2013. - 1,57 m/t

2022. - više od 4,1+ m/t

Ulov ribe ruskih ribara + akvakultura, milijun tona:

2013. - 3,65 m/t (3,5+0,15)

2022. - 5,41 m/t (5,0+0,41)

Proizvodnja poljoprivrednih strojeva u Rusiji u milijardama rubalja:

2013. - 30,5 mlrd. rubalja

2022. - 229,0 mlrd. rubalja.

Posljednje sa sobom povlači ogromno povećanje proizvodnje željeza, čelika, aluminija i ostalih materijala za proizvodnju poljoprivrednih strojeva i priključaka, pa bi se moglo napraviti posebno poglavlje i za to. Ali i ovo je dovoljno.

2. Početkom 2014. još nisu bili spremni sustavi Mir, NSPK, SPFS (slično SWIFT-u).

Od kraja rujna 2022. na SPFS je povezano 440 sudionika, od čega više od 100 nerezidenata iz 12 zemalja.

Do 1. listopada 2022. ruske su banke izdale 161 milijun kartica Mir.

A tu su bile i ruske aplikacije za beskontaktno plaćanje Mir Pay, SberPay, Pay Wallet, SBPey, plus kineski HUAWEI Pay, koje su zamijenile sve vrste neprijateljskih usluga Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay. Rusi praktički nisu osjetili prestanak izdavanja VISA i Mastercard kartica.

3. Zlatne rezerve Rusije od 1. siječnja 2014. iznosile su 1035,2 tone, a 1. siječnja 2022. već su bile 2300,3 tone. Za razliku od deviznih rezervi, sve zlato iz zlatnih rezervi pohranjeno je u Rusiji, odnosno u trezorima u Moskvi i St. Petersburgu. Stvaranje ovog „amortizera" omogućilo je održavanje rublje na vrlo stabilnoj razini, suprotno želji Zapada da napravi tečaj "dolar na 200 rubalja", kako su se hvalili da će sigurno biti.

Opseg Fonda nacionalnog bogatstva Rusije u milijardama rubalja:

1. siječnja 2014. - 2 900,64

1. siječnja 2022. - 13 565,35

4. Od 2013. do 2022. mnoge su rafinerije u Rusiji prošle veliku modernizaciju i remont. Masovno su se počela proizvoditi visokokvalitetna goriva Euro-5.

Razina prerade nafte u ruskim rafinerijama:

2013. - 72,0%

2022. - 83,9%.

U 2014. veliki ruski koncerni, kao Gazprom Neft PJSC, Rosneft Oil Company PJSC, itd., postavili su sebi ciljeve uspostaviti vlastitu proizvodnju katalizatora za rafiniranje nafte i tijekom 8 godina postigli su značajan napredak u zamjeni uvoza.

To je omogućilo učinkovitiju proizvodnju goriva i pomoglo je održati cijene benzina i dizela stabilnima.

5. Ukupno, od početka 2014. do početka 2021. u Rusiji je otvoreno više od 1600 novih industrijskih poduzeća, uključujući divove kao što su ZapSibNeftekhim, Amur GPP, dok se Amur GCC dovršava, Yamal LNG, uz Arktik SPG 2 u završnoj fazi, SSK Zvezda, Brodogradilište TsSKMS Kola, itd.

Da, oprema na mnogima od njih bila je iz uvoza, kao CNC obradni centri, industrijski roboti, kabine za prskanje, farmaceutski reaktori itd., što je ubrzalo njihovu izgradnju. Da su 2014. godine uvedene oštre sankcije, nijedan od ovih važnih megaprojekata za državu do sada ne bi bio realiziran.

Isto se može reći i za cjelokupnu infrastrukturu, za zračne luke, željeznice, gradski prijevoz, itd., sve je uvelike izgrađeno i obnovljeno za godine koje dolaze.

Zrakoplovstvo

Putnički promet ruskih zračnih prijevoznika, milijuna putnika:

2013. - 84,4

2019. - 128,1.

U 2015. godini sve ruske zrakoplovne kompanije imale su 582 zrakoplova s ​​kapacitetom većim od 50 putnika. U 2013. još manje, oko 500.

Početkom 2022. već imaju 801 zrakoplov s kapacitetom većim od 50 putnika.

Tijekom 8 godina su ruske kompanije uspjele dobiti više od 400 potpuno novih zrakoplova, značajno proširujući i ažurirajući rusku flotu. Zahvaljujući tome, zapadne sankcije nisu imale praktički nikakav učinak na domaći zračni promet.

Istodobno, do početka 2014. ruskim zrakoplovnim prijevoznicima isporučeno je manje od 20 jedinica. Superjetovi, kao i početak serijske proizvodnje 2011., PD-14 i MS-21 početkom 2014. bili su u povojima, a PD-8 i SSJ-New tim više ih nije bilo. U slučaju uvođenja oštrih sankcija, MS-21 bi svoj prvi let obavio tek 2021. godine i krenuo bi u proizvodnju najkasnije 2026.-2027., a proizvodnja Superjetova zaustavila bi se na oko 30 komada. A danas je već poletjelo 227 SSJ-100, od 2023. počinje masovna proizvodnja potpuno uvezenog SSJ-New s PD-8. Tada nije bilo ni kineskih Comac C919, „za rezervu". A također uskoro u seriju idu LMS-901 "Baikal" i TVRS-44 "Ladoga" s motorima VK-800SM i TV7-117ST-02.

Odnosno, Zapad je uveo svoje oštre sankcije protiv Rusije kada su u Moskvi već bili, manje ili više, spremni za njih.

Helikopteri

Motori za helikoptere nisu se proizvodili u Rusiji do 2015. godine. Svi su kupovani u Ukrajini, oni za Mi-8, Mi-26, Mi-28, Mi-35, Ka-27, Ka-52, ili u Francuskoj za Ka-226, Ansat, Ka-62.

Počevši od 2015. Rusija je počela polako proizvoditi VK-2500, a zatim mu se pridružio TV7-117. Kako ne bi usporili proizvodnju helikoptera, nastavili su kupovati motore kompanije Motor Sich (TV3-117, D-136, D-436TP), ali zaobilazno, nekoliko godina, sve dok nisu postigli potpunu zamjenu uvoza VK-2500 i dosegli stope proizvodnje od više od 300 motora godišnje.

U punom ratu, da su Ukrajinci digli u zrak tvornicu u Zaporožju, a Francuzi prestali isporučivati ​​svoje motore, proizvodnja helikoptera u Rusiji zapravo bi potpuno prestala na nekoliko godina. Ovako, uz iritantne izjave o „našim zapadnim partnerima" Rusija je znala da su Sporazumi iz Minska farsa i radili su punom parom na svim poljima da se jednog dana mogu odvojiti od Zapada u smislu nabave, ali da se to ne osjeti u većoj mjeri.

Godine 2022. Rusija je čak uvezla francuske motore za male helikoptere, a od sljedeće godine u proizvodnju kreće VK-650V za Ka-226, Ansat, VRT500, a godinu dana kasnije VK-1600V za Ka-62. Zahvaljujući tome, sankcije i SVO praktički nisu pogodili rusku helikoptersku industriju.

Lijekovi

Samodostatnost u osnovnim lijekovima, uključujući inzulin, cjepiva i ostalo, u Rusiji 2014. bila je višestruko gora nego 2022. U to su vrijeme bili jako ovisni o drugim zemljama, pa bi oštre sankcije tada mogle biti učinkovite.

U proteklih 8 godina pokrenuta su mnoga velika farmaceutska poduzeća, a pandemija je djelovala kao zaseban katalizator. Kao rezultat toga, Rusija je uvelike zamijenila glavne lijekove iz uvoza i čak stotinu puta povećala izvoz.

Za 8 godina Rusija je značajno povećala proizvodnju medicinske opreme, na primjer, respiratora, inkubatora i sl., te proteza i ostale opreme, čime je znatno smanjena ovisnost o uvozu.

Osim toga, tisuće uređaja CT, MRI, za ultrazvuk, rendgen itd. kupljeno je za ruske bolnice i klinike tijekom ovih 8 godina. Uglavnom su zasićeni ovom opremom za sljedećih 5 godina, a do 2027. - 2030 će već imati svoje uređaje. Proizvodit će se masovno, pa sankcije više nisu strašne. U 2013. godini zasićenost naših bolnica visokotehnološkom opremom bila je puno gora i većina je ovisila o uvozu iz zapadnih zemalja ili Japana i Južne Koreje.

Vojska i mornarica

Ruska vojska s početka 2014. bila je mnogo slabija od one iz 2022. godine. Nije bilo tenkova T-72B3M, kojih sada ima masu. T-90M su tada nedostajali, a sad ih ima napretek. Nije bilo BMD-4M, sad su masovni, Krasnopolja je bilo puno manje, Iskandera je bilo vrlo malo, tek 24 lansera u 2014. u odnosu na 160 u 2022.

2014. su „Kalibre" imala samo 3 broda nosača i 24 projektila po salvi, naspram 46 broda nosača i 528 projektila po salvi u 2022.

Ruski piloti nisu imali kolosalno sirijsko iskustvo, a modernih zrakoplova i helikoptera Su-30, S-35S, Su-34, Mi-28N, Ka-52 bilo je višestruko manje. Gotovo da nije bilo projektila Kh-101, koji su s nekoliko komada stavljeni u službu 2013. Gotovo da nije bilo Kh-59MK2, nije bilo Kh-31AD, Kh-32, Ed.305 i mnogih drugih oružja koja se sada masovno koriste protiv militanata kijevskog režima i NATO pakta.

U 2014. godini još uvijek je bilo malo S-400, samo 12 diviziona naspram više od 60 sada, bilo je puno manje PVO raketa i „Torova", nije bilo sustava Buk-M3 i S-350. Satelitska konstelacija bila je puno skromnija. Početkom 2014. Rusija je imala vrlo malo bespilotnih letjelica, tek nekoliko stotina, a početkom 2022. već je bilo više od 3000 izviđačkih i jurišnih bespilotnih letjelica.

Vojska nije imala sirijskog iskustva. Kroz Siriju su prošli gotovo svi vojni piloti, gotovo cijelo zapovjedništvo, značajan dio deminera, čečenska vojna policija i Nacionalna garda, topnici, operateri bespilotnih letjelica itd. A također su mnogi ruski vojnici stekli pravo borbeno iskustvo u LNR i DNR u 2014-2015, djelujući kao "savjetnici" ili „dobrovoljci".

Flota, uključujući Crnomorsku flotu, do početka 2022. značajno se povećala u usporedbi s onom iz 2014. Crnomorska flota dobila je 6 novih podmornica projekta 636M, konačno je dovršena duboka modernizacija 7. podmornice Alros, proširena je za 3 raketne fregate, 4 korvete, 5 RTO, 6 čamaca klase 21980 21980 „Gračonok", nove minolovce, tegljače, čamce, Bastione, itd.

Strateške raketne snage sa strateškim nuklearnim snagama i taktičkim nuklearnim oružjem do svibnja 2014. također su bile puno slabije nego sada. Evo samo nekih od parametara ruskih nuklearnih snaga koje su 2014. godine imale:

"Bulava" - 32 kom.

"Jars" - 42 kom. (ostatak su bili stari Topoli s 1 bojevom glavom)

„Avangard" - 0 kom.

"Sarmat" - nije bio ni testiran

"Posejdon" - 0 kom.

"Kinžal" - nije bio ni testiran

"Cirkon" - nije bio ni testiran, a prvo lansiranje s površinskog broda je bilo 2020., a s podmornice 2021.

X-101 / X-102 - tek usvojeni 2013. i gotovo nikad lansirani

X- 32 - još nije usvojen za službu, isporučuje se od 2016.

"Kalibar" - u proljeće 2014. bilo je 3 broda nosača, 24 projektila u

salvi

Iskander - 24 lansera

Sateliti za rano upozoravanje - 0 kom, jer u to vrijeme uopće nisu imali svemirski sustav ranog upozoravanja.

AWACS (moderniziran) - samo 2 komada klase A-50U

Radarski sustav ranog upozoravanja "Voronjež" - 2 komada

Tu-160 - 17 komada

S-400 - 12 komada

S-500 - 0 komada.

Onda dolazi 2022. i ruska vojska ima:

"Bulava" - 96 kom.

"Jars" - više od 200 komada, po 4 bojeve glave

„Avangard" - 12 kom. (dvije pukovnije, hipersonični manevarski blokovi)

"Posejdon" - 6 kom. (TPKSN "Belgorod" je stupio na borbeno dežurstvo u listopadu 2022.)

"Sarmat" - serijske isporuke krenule od kraja 2022.

"Kinžal" - stotine projektila u trupama, deseci nosača

"Cirkon" - masovna proizvodnja i isporuke trupama

X -101 / X-102 - masovna serijska proizvodnja, tisuće projektila već su proizvedene, Tu-95MS se nadograđuju u Tu-95MSM

X-32 - deseci projektila, Tu-22M3 se nadograđuju u Tu-22M3M

"Kalibar" - do 2022. već ima 46 brodova nosača, 528 projektila po salvi

"Iskander" - više od 160 jedinica. Lanseri za 2 projektila, plus oni nadograđeni

Projektili za rano upozoravanje, najnovija Tundra - 5 komada

AWACS (modernizirani i novi) - 6 komada A-50U i 1 kom A-100

Radari za rano upozoravanje "Voronjež" - 9 komada

Tu-160 - 19 komada, štoviše, mnogi su već nadograđeni na verzije Tu-160M ​​​​i Tu-160M2, a započela je i masovna proizvodnja novih zrakoplova.

S-400 - više od 60 divizija

S-500 - isporuke su već počele.

Upravo zahvaljujući ovom grandioznom jačanju ruskih strateških raketnih snaga, Amerikanci i njihove hijene djeluju puno opreznije nego što bi to učinili 2014. godine.

Sirija

Ovo je vrlo važna točka. Da je SVO počela 2014., onda 2015. Rusija jednostavno ne bi mogla započeti operaciju u Siriji, ne bi bilo dovoljno resursa, a Turci bi blokirali tjesnace za sve brodove. Dakle, Bashar al-Assad bi bio ubijen, Sirija bi potpuno prešla pod kontrolu Sjedinjenih Država i Izraela.

Međutim, zahvaljujući uspješnoj sirijskoj kampanji, Rusija je značajno ojačala svoj položaj na Bliskom istoku, dok su SAD i Europa, naprotiv, oslabili. Ruska vojska postala je superiskusna, a mnoga oružja su modernizirana nakon rata u Siriji.

Uništeno je 133 tisuće terorista, uključujući 4,5 tisuće iz zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, koje je Zapad mogao upotrijebiti protiv Ruske Federacije. Zalihe normalnih punopravnih protutenkovskih sustava u Sjedinjenim Državama postale su vrlo tanke i dane su militantima. Za Ukrajince nije bilo sustava TOW, pa su im Amerikanci bili prisiljeni dati slabije Javeline.

A Rusija je za sebe stekla pouzdanog saveznika - Siriju, tamo je dobila nekoliko zračnih baza, pomorsku bazu, kao i čast i poštovanje zemalja Istoka i Afrike. Zapad je u početku planirao koristiti uništene međunarodne teroriste za potkopavanje situacije unutar Rusije i na njezinim granicama, ali zahvaljujući trijumfu Ruske Federacije u Siriji, ti su planovi propali.

Vanjska i unutarnja politika

Kina

Kina 2014. i 2022. dvije su velike razlike. Sada Kina proizvodi gotovo svu opremu - automobile, elektroniku, alatne strojeve, brodove itd. - s kvalitetom koja nije lošija od Sjedinjenih Država, EU, Japana, Južne Koreje ili čak i bolje. Ali 2014. kineski proizvodi bili su puno lošiji po kvaliteti i karakteristikama, tako da Kinezi ne bi mogli u potpunosti zamijeniti neprijateljske brendove.

2020. godine pokrenut je plinovod Snaga Sibira, iako se 2015. tek počeo graditi, a pripremaju se i drugi plinovodi prema Kini, kao i prema Pakistanu i Indiji. Izgrađeni su mostovi preko Amura prema Kini, kopnene rute su proširene i modernizirane, a teretni promet duž Sjeverne morske rute značajno se povećao. To je pridonijelo uspješnom preusmjeravanju vanjske trgovine iz Europe u Aziju.

A 2014. Rusija bi zapravo izgubila značajan dio vanjske trgovine, jer ova infrastruktura još nije bila spremna.

Istodobno, vojno i ekonomski jačanje Kine i jačanje rusko-kineske gospodarske i vojne suradnje, sve do zajedničkih zračnih patrola i velikih vježbi, kao trn u oku su za Sjedinjene Države, pa su Amerikanci prisiljeni da rasprše svoje napore i ponašaju se mnogo manje agresivno. U 2014. Rusija to nije mogla ni sanjati, a za 8 godina je napravljen ogroman posao u tom smjeru.

Turska

Turska je početkom 2014. i 2015. bila prilično neprijateljski raspoložena prema Rusiji. Onda su uvedene sankcije za turski paradajz, sektor koji je ostvarivao milijarde na ruskom tržištu. Turizam je stao. Onda se dogodio pokušaj puča 2016. i prema nekim informacijama Rusi su zapravo spasili Erdogana, pa se Erdogan ispričao za oboreni avion, nakon čega je krenuo rad na NE Akkuyu, plinovodima, prodaja S-400, itd. Turska se od početka SVO ponaša maksimalno neutralno, koliko je to moguće, a često se i malo približava Rusiji. Na primjer, Turska kategorički odbija uvesti sankcije Rusiji, otvara svoje tjesnace za ruske trgovačke brodove, ne pušta ratne brodove NATO pakta u Crno more, prestala je isporučivati ​​Bayraktare KIjevu itd.

Da je SVO počela 2014., tada bi Turska definitivno bila na strani Zapada i Ukrajine, uvela bi Rusiji sankcije, isporučila bi stotine pušaka i tenkova, desetke raketnih sustava, zrakoplova, helikoptera, brodova, itd. KIjevu.

Afrika

Tijekom 8 godina od 2014. u Africi su se dogodile značajne promjene, uključujući i zahvaljujući pobjedi Rusije u Siriji i jačanju ruske vlasti. Iz mnogih afričkih zemalja ruske jedinice su zapravo protjerale Francuze, a Srednjoafrička Republika, Mali, Burkina Faso, Sudan i niz drugih zemalja postale su vrlo proruske.

Da je SVO počela 2014., onda se ništa od ovoga ne bi dogodilo, Afrika bi bila potpuno podijeljena između Kine i Francuske.

Sjeverna Koreja i Iran

Sjeverna Koreja i Iran jako su razvili svoje vojne tehnologije. Sjevernokorejci su briljirali u balističkim projektilima, a Iranci u dronovima. To je i Zapadu trn u oku, jer smanjuje snagu NATO pakta i ograničava ga.

Iran je također pomogao Rusiji s opskrbom kompleta dronova Geran, koje Rusi sada sastavljaju u stotinama i lansiraju na Ukrajince. Ništa slično ne bi se dogodilo 2014.

UAE, Saudijska Arabija, Katar

Te su zemlje bile relativno neprijateljski raspoložene prema Rusiji 2013.-2014., a sada ne samo da su neutralne, već su čak i prijateljske Rusiji. Pogotovo nakon Putinova putovanja 2019. i Kadirovljevih putovanja, te nakon dedolarizacije, priče o "plafonima" za cijene nafte, slabljenja Saudijaca od strane Hutija i pada cijena nafte, priča o Khashoggiju, priča o nametanju LGBT "vrijednosti" Arapima, kada je Zapad tijekom SP 2022. blatio Katar na sve načine zbog LGBT i „ženskih prava" itd.

SAD i NATO

Vojske Sjedinjenih Država i europskih NATO zemalja bile su jače 2014. nego 2022. Prošle godine su ubrzale degradaciju u svim pogledima.

Tada nije bilo tog divljeg raslojavanja društva, nije bilo tolikog širenja BLM/LGBT ideologije, stanovništvo je živjelo puno prosperitetnije, bilo je manje nezadovoljstva prema vlastima, a bilo je i više patriotizma u zapadnim zemljama.

Poraz Sjedinjenih Država u Afganistanu i sramotni bijeg Amerikanaca teško su pogodili njihov imidž, a tamo su napuštene tisuće komada opreme koja je inače mogla biti predana Ukrajincima.

Ukrajina

Čudno, ali iako nisu imali utvrde, koje su napravili ovih godina, Ukrajina je 2014. imala jaču vojsku. No, dvije godine rata 2014. i 2015. s brojnim kotlovima lišile su kijevski režim stotina komada opreme, uključujući desetke zrakoplova.

Od 2015. do 2017. dogodila su se 3 vrlo velika požara u najvećim skladištima streljiva u Svatovu, Balakleji, Kalinovki. Tu je izgorjelo na desetke tisuća granata od Uragana, Tornada, Gradova, SAM projektila itd. To je pridonijelo gladi Kijeva za granatama i raketama 2022. Godine 2014. sva su ta skladišta bila netaknuta.

U isto vrijeme, od 2015. do veljače 2022. Kijevu nije isporučeno praktički ništa od opreme.

Ekonomski, Ukrajina je također bila jača. Infrastruktura nije bila toliko istrošena, stočarstvo je bilo puno unosnije, neke tvornice još nisu bile zatvorene, manje je ljudi umrlo, nije sve opljačkano i rasprodano kao što je bilo u 8 godina vladavine „demokrata", čija korupcija tek sada polako izlazi na vidjelo.

Stanovništvo Ukrajine 2014. bilo je više od 40 milijuna, do početka 2022. smanjilo se na manje od 30 milijuna. Ne može se reći da je broj proruskih građana u Ukrajini 2014. bio puno veći nego sada, jer je golema većina stanovništva, zadojena propagandom, sanjala „puno lakih eura i čipkaste gaćice". Da ih nije bilo toliko, Majdan se ne bi dogodio. Proruske većine nije bilo ni 2004., a kamoli 2014. godine.

Umjesto toga, stanovništvo se smanjilo, ali tako da su mnogi antiruski i prozapadni Ukrajinci uspjeli zauvijek otići u Ameriku, Europu ili Izrael u ovih osam godina. Stoga, 2014. mobilizacijska rezerva Ukrajine bila bi mnogo veća nego sada, kada vojna policija u desetom valu mobilizacije doslovno lovi obveznike po kafićima, ulicama, trgovinama ili privatnim kućama.

Bjelorusija

Ovdje imamo neugodnu temu, ali treba reći istinu. 2014. u Bjelorusiji još nije bilo Majdana, a Lukašenko je bio prilično neprijateljski nastrojen prema Rusiji. Sve je više pokušavao koketirati sa Zapadom, grleći se s Porošenkom i Turčinovom, a u siječnju 2020. je primio Mikea Pompea i Bjelorusima obećao „jeftinu američku naftu, pa kojeg će im vraga podli Rusi".

Tako je rekao na konferenciji za novinare. Onda dolazi Majdan u ljeto 2020. Ruska pomoć poslužili su kao pilula za otrežnjenje mozga. Sada se multivektorski Lukašenko ponaša iznenađujuće proruski, a Zapad je prestao pokušavati podmititi bjelorusko vodstvo i potpuno se posvađao s Bjelorusima.

Krim

Tijekom 8 godina Krim se uglavnom očistio od antiruskih pojedinaca i neprijateljski nastrojenog dijela krimskih Tatara. Neke od njih su priveli ruski organi gonjenja, a neki su pobjegli. Ogroman je posao učinjen kako bi se razotkrile uspavane terorističke ćelije na koje je Zapad stavio veliki ulog. U 2014. godini bio ih je ogroman broj.

Na Krimu se poboljšala infrastruktura, poraslo je blagostanje stanovnika, a porasli su i proruski patriotski osjećaji. Pojavile su se mnoge vojne jedinice, razvijena je protuzračna obrana, flota se potpuno pokrenula.

Godine 2014. nije bilo mosta, nije bilo elektromosta, nije bilo novih krimskih termoelektrana. Ukratko, Krim nije bio spreman za rat i bilo bi praktički nemoguće podržati ofenzivu na Nikolajev-Odesu preko Krima bez Krimskog mosta, a za to je trebalo premjestiti previše opreme i vojnika. Prijelaza ne bi bilo i ništa ne bi bilo moguće.

Ruski Majdan

U 2014. među znatnim dijelom stanovništva Ruske Federacije još uvijek su bili popularni razni Navaljni, Udalcov, Jašin itd., koje je Zapad mogao iskoristiti za potkopavanje situacije. Onda su se dogodila razotkrivanja svih tih aktera, hapšenja i čišćenja.

Nakon ruskog trijumfa u Siriji, uspješnog domaćinstva Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. i stabilnog ekonomskog/društvenog razvoja, razina povjerenja Rusa u Putina naglo je porasla, a marševi Navaljnog privukli su vrlo malo ljudi. Ovaj faktor rizika za 8 godina je potpuno eliminiran.

I sve navedeno je samo prvo što mi je palo na pamet. Postoje još tisuće očitih i nevidljivih faktora zbog kojih bi početak SVO 2014. bio katastrofalan za Rusiju, a 2022. godina postala je optimalna.

Da je Rusija 2014. pokrenula pravi rat protiv Ukrajine, ruski gubici bi bili deset puta veći, jer je vojska tada bila puno slabija nego sada, a ukrajinska vojska početkom 2014. bila je jača nego na početkom 2022. NATO bi mnogo aktivnije pomogao Kijevu, a sada pomoć Zapada često izgleda kao milostinja u pozadini gigantskih gubitaka oružanih snaga Ukrajine. Tada bi i udar na gospodarstvo i socijalnu sferu Ruske Federacije bili višestruko jači.

Čak se i sada neki naivni "miroljubivi" građani pitaju "zašto je Rusija napala Ukrajinu i započela rat?" I to nakon osam godina granatiranja Donbasa. Ali 2014. godine bi takvih pitanja bilo mnogo više, da bi mogli dovesti do masovnih prosvjeda i akcija neposluha. Bilo bi manje želje da se okrenu protiv Kijeva nego 2022. Ali danas je duh Stepana Bandere u Ukrajini očigledan većini Rusa i oni se nad tim zgražavaju. Sada su spremniji na borbu nego 2014.

Dakle, sve se radi u najoptimalnijem trenutku, na najoptimalniji način. Uzalud neki pokušavaju uhvatiti najvećeg velemajstora u greškama, a sami ne znaju ni imena šahovskih figura.

 



Komentari (871)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

literatesa literatesa 18:34 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


b) Putin do sada ništa nije izgubio, već obrnuto.


Šta znači obrnuto? Izgubili su drugi? Šta npr?

Pazi, ništa on do sada nije izgubio, pa možda je u tome caka, ne žulja matorog ništa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1

Verovatnije je da kad ti guglaš Putin+voz, prvo iskoči neka pornografija

Ne bre, stvarno si si me nasmejao ovim vozom.
I šta drugo da padne na pamet nego taj vestern.


E i ti si mene nasmejao sa tim bržebolje guglanjem, iako sam to čarliju preporučio da obavi. Bre, huči, kad bolje razmislim, ne troši gugl na tebe skupu struju i procesorske sekunde, nego zaposle nekoj Muju iz Prnjavora da ti smišlja odgovore kad god ti kreneš nešto da guglaš. To objašanjava puno toga.

edit: zamalo da zaboravim, onaj prethodni komentar o "ozbiljnoj državi koja (valjda) zna šta radi" ti je bio još bolji, zamalo da se zagrcnem od smeha, ulepšo si mi jutro.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
ako se boji da putuje čak i onom njegovom oklopljenom Volgom ili avionom helikopterom isto tako oklopljenim (zamisli da "ispadne" iz helikoptera, baš velika šteta. Stvarno ne mogu da predvidim šta će onda biti).

Zamisli da ispadne izoklopljenog balona?!



Vikao bi "Buši! Ahahaha... Buši!"




freehand freehand 18:56 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

edit: zamalo da zaboravim, onaj prethodni komentar o "ozbiljnoj državi koja (valjda) zna šta radi" ti je bio još bolji, zamalo da se zagrcnem od smeha, ulepšo si mi jutro.

Ruši balone raketama?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:59 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Eno i Kadirov rešio da napravi svoju privatnu vojsku, i auqrac, dosta mu je svega, vagnerovcima nestalo kristalnog meta i krokodila za ratovanje, putinu nestalo armije sposobne da nešto uradi, nestalo i đondir traktora i bele tehnike iz kuća da se ukrade, ko će drugi da reši Ukrajinu ako ne Kadirov? Jebote, koji je to raspad od zemlje, sačuvaj bože.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:03 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
edit: zamalo da zaboravim, onaj prethodni komentar o "ozbiljnoj državi koja (valjda) zna šta radi" ti je bio još bolji, zamalo da se zagrcnem od smeha, ulepšo si mi jutro.

Ruši balone raketama?

freehand freehand 19:05 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

srdjan.pajic
Eno i Kadirov rešio da napravi svoju privatnu vojsku, i auqrac, dosta mu je svega, vagnerovcima nestalo kristalnog meta i krokodila za ratovanje, putinu nestalo armije sposobne da nešto uradi, nestalo i đondir traktora i bele da se ukrade, ko će drugi da reši Ukrajinu ako ne Kadirov? Jebote, koji je to raspad od zemlje, sačuvaj bože.

American PMC "Mozart" announced the termination of work in Ukraine

Da se nisu posvađali oko traktora i veš mašina?

gvozden1 gvozden1 19:07 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

zamalo da zaboravim, onaj prethodni komentar o "ozbiljnoj državi koja (valjda) zna šta radi" ti je bio još bolji, zamalo da se zagrcnem od smeha, ulepšo si mi jutro.


Pa što se onda mrcvarite s tom neozbiljnom državom, što dozvoljavate da muči one jadne Ukrajince, mlatnite bre to preko nosa da vidi s kim ma posla.

Nije valjda da je namerno pustate da pali Ukrajinu?

Ili nije valjda da joj ne možete ništa, a ona tako neozbiljna i neorganizovana?

Kakvi ste onda vi?
literatesa literatesa 19:07 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Ostadoh pričajući sama sa sobom, ništa on nije izgubio. Od cijelog komentara ugledam samo a) i b), proklestvo je to, ugledam samo 1), 2), 3)..

Ništa Putin nije izgubio za godinu dana ratovanja? Ovo je gore od one rečenice o šahu, nevjerovatno. Ljudi se moraju presabrati prije nego počnu dijeliti misli na ovako ozbiljne teme, i na aktuelne tema, nema potrebe za senzacionalizmom, prvi put u vašem gradu, otkrivam vam istinu, da nema poginulih na obe strane bilo bi satirično.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:09 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
srdjan.pajic
Eno i Kadirov rešio da napravi svoju privatnu vojsku, i auqrac, dosta mu je svega, vagnerovcima nestalo kristalnog meta i krokodila za ratovanje, putinu nestalo armije sposobne da nešto uradi, nestalo i đondir traktora i bele da se ukrade, ko će drugi da reši Ukrajinu ako ne Kadirov? Jebote, koji je to raspad od zemlje, sačuvaj bože.

American PMC "Mozart" announced the termination of work in Ukraine

Da se nisu posvađali oko traktora i veš mašina?



Friki, odmori, ponestaje mi odgovarajućih smajlija da izrazim emocije koje izazivaju ovi tvoji komentari.
freehand freehand 19:10 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

srdjan.pajic
freehand
edit: zamalo da zaboravim, onaj prethodni komentar o "ozbiljnoj državi koja (valjda) zna šta radi" ti je bio još bolji, zamalo da se zagrcnem od smeha, ulepšo si mi jutro.

Ruši balone raketama?


Imitiraš Bajdena?
Nema veze, nego da vidiš nešto, ako do sada nisi:


benedykt benedykt 19:12 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

omega68

Evo ga Babićev komentar na FB svima kao što si ti:

Mnogi bi voljeli da ruske snage svaki dan uđu u jedan grad, a oni kilave u Bahmutu, Marinki, Avdejevki, sada su blizu Kupjanska, i dolje kod Ugledara. Neki bi streljali generale i što onda, postavili za komandu blogere?
Za osobu koja razumije kako složeni sustavi funkcioniraju i koliko je teško njima upravljati, sve je jasno.
Sve razumijem, jurišnici Wagnera ili marinaca su sigurno heroji. Ali osim njih tu je i zrakoplovstvo, topništvo, mornarica, protuzračna obrana, konvencionalno pješaštvo, logistika, opskrba (granate i hrana), obavještajna i kontraobavještajna služba, kao i hrpa raznih drugih trupa i službi.
A dečki jurišaju na položaje nakon obrade avijacije i topništva, što je samo završna faza rada svih ostalih vrsta i rodova vojske. I to zahvaljujući radu Glavnog stožera, isti Artemovsk s okolicom napada se u relativno "udobnim" uvjetima, kada je neprijateljsko topništvo potisnuto i otežan je prijenos neprijateljskih pojačanja.
Stoga, kad vidim debile koji pišu: “Smijenimo generale, strijeljajmo sve, a umjesto njih postavimo Strelkova”, pitam se tko je ovdje lud.
Ovaj je rat već dobiven, štoviše, za razne "nepriznate genije", bez njihova sudjelovanja i suprotno njihovim budalastim idejama kako bi ga trebali dobiti. Dobiven je u trenutku kada je ruski Generalštab Oružanim snagama Ukrajine umjesto visoko manevarskog rata nametnuo “pozicijski” rat iscrpljivanja. I taj će rat izgubiti i NATO, jer u protivnom neće biti Rusije.
Strogo prema udžbeniku: "Attrition Warfare" je vojna strategija koja se sastoji od, uvjetno rečeno, ograničenih ofenzivnih pokušaja da se dobije rat iscrpljivanjem neprijatelja do točke kolapsa, stalnim gubicima u ljudstvu i materijalu.
Ukrajinsko naoružanjeodavno je uništeno, sovjetsko naslijeđe zemalja bivšeg Varšavskog pakta također, sada su i ostaci zapadnih zaliha iscrpljeni.
Kako su sad napisale budale iz CNN-a? "Najteži zadatak je uvjeriti Putina da je izgubio. Ali je ta zadaća otežana činjenicom da
a) Putin nije budala
b) Putin do sada ništa nije izgubio, već obrnuto.
Ne, ozbiljno, sile NATO-a, posljednjim snagama odlučuju mogu li poslati dvanaest tenkova u Ukrajinu, ili ipak šest, a onda će reći: "Poraz Rusije je već blizu."
Ali ponašanje europskih i američkih političara sve više nalikuje čistoj histeriji.
Neka pošalju Zelenskom sve što imaju. I onda kapituliraju bez borbe...
A "strelkovština" se sada pokazala kao oblik nesposobnosti i sa strane izgleda iskreno jadno.


Izuvanje…


freehand freehand 19:17 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Friki, odmori, ponestaje mi odgovarajućih smajlija da izrazim emocije koje izazivaju ovi tvoji komentari.

Tvoje emocije najvažnije su mi od svega na ovom mestu. Ali mi situaciju olakšava to što sam siguran da niti čitaš, niti gledaš išta od onoga što ti se ponudi. Delom ti ne dozvoljava kapacitet, delom intelektualna lenjost.
Tako da ću ja, kad imam nešto interesantno nastaviti da to postavljam ne bi li neki drugi, intelektualno vredniji i čestitiji mogli da vide i sami prosude šta je interesantno i šta je istina. Ti nastavi da pičiš idiotske kvaziduhovite komentare na onsovu progutanih propagandnih sranja koja si sam sebi izabrao kao izvor informacija i gradivo za stavove.
benedykt benedykt 19:24 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1
da je neki Rus sa dva grama mozga eventualno imao priliku da pročita ovaj tekst i sve prateće komentare na temu ozbiljne države, smejao bi se idućih deset dana sve veselo

Opet se vraćamo na stari metod.


Jbt da li ti shvataš da u takve stvari više ne veruju najluđi Putinovi propagandisti tipa Solovjova, odnosno da je čak i on, a od njega definitivno nema dalje, već počeo da se pita na šta su otišli ti silni zilioni rubalja uloženi u vojsku, odnosno šta se to tačno dešava kada je situacija na frontu takva kakva jeste tj zašto se nije planiralo i pripremalo kako treba. Koliko shvatam došli smo u fazu kada su i najgori Putinovi ziloti manje zagriženi…
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:25 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Tako da ću ja, kad imam nešto interesantno nastaviti da to postavljam ne bi li neki drugi, intelektualno vredniji i čestitiji mogli da vide i sami prosude šta je interesantno i šta je istina. T



Dobro, za to uvek imaš omegu na raspolaganju.
gvozden1 gvozden1 19:33 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Jbt da li ti shvataš da u takve stvari više ne veruju najluđi Putinovi propagandisti tipa Solovjova, odnosno da je čak i on, a od njega definitivno nema dalje, već počeo da se pita na šta su otišli ti silni zilioni rubalja uloženi u vojsku, odnosno šta se to tačno dešava kada je situacija na frontu takva kakva jeste tj zašto se nije planiralo i pripremalo kako treba. Koliko shvatam došli smo u fazu kada su i najgori Putinovi ziloti manje zagriženi…

Ako je tako, onda je gotovo, rat staje, Rusija je poražena.

Jel tako?
freehand freehand 19:34 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

srdjan.pajic
Tako da ću ja, kad imam nešto interesantno nastaviti da to postavljam ne bi li neki drugi, intelektualno vredniji i čestitiji mogli da vide i sami prosude šta je interesantno i šta je istina. T



Dobro, za to uvek imaš omegu na raspolaganju.
Pa to ti kažem, kad odeš toliko u mizeriju pa kad nemaš šta pokušaš da onda dvojicu jednim komentarom uvrediš.

Nego pogledaj tog Veslija Klarka, taj ti je bio načelnik generalštaba. Nije Rus. Pa kad odslušaš prebroj mrtve i invalide koje ste napravili, koliko ste i čega i gde sve porušili i razorili.
Pa onda nastavi da naizmenično serendaš budalaštine i kačiš tupave smajlije.
benedykt benedykt 20:34 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
Ali mi situaciju olakšava to što sam siguran da niti čitaš, niti gledaš išta od onoga što ti se ponudi. Delom ti ne dozvoljava kapacitet, delom intelektualna lenjost.

Bruka…

benedykt benedykt 20:52 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1
Jbt da li ti shvataš da u takve stvari više ne veruju najluđi Putinovi propagandisti tipa Solovjova, odnosno da je čak i on, a od njega definitivno nema dalje, već počeo da se pita na šta su otišli ti silni zilioni rubalja uloženi u vojsku, odnosno šta se to tačno dešava kada je situacija na frontu takva kakva jeste tj zašto se nije planiralo i pripremalo kako treba. Koliko shvatam došli smo u fazu kada su i najgori Putinovi ziloti manje zagriženi…

Ako je tako, onda je gotovo, rat staje, Rusija je poražena.

Jel tako?

Znači ko drugovi drugačije kaže taj o porazu Rusije kleveće i laže. Dakle samo se zapitaj dokle je došlo kada si postao veći Rus od Solovjeva i cele prve ekipe Putinovih propagandista ako čak i oni sebi dozvoljavaju da javno izraze sumnju u tu kao ozbiljnu državu i njeno planiranje i pripremanje za ovaj rat. Mislim, treba biti baš onako gadno zaslepljen da se i sama ta “jeretička” pomisao kako baš i nije sve kako treba a još manje po planu tako olako odbacuje…
softelectronics_e softelectronics_e 20:54 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

benedykt
gvozden1
Jbt da li ti shvataš da u takve stvari više ne veruju najluđi Putinovi propagandisti tipa Solovjova, odnosno da je čak i on, a od njega definitivno nema dalje, već počeo da se pita na šta su otišli ti silni zilioni rubalja uloženi u vojsku, odnosno šta se to tačno dešava kada je situacija na frontu takva kakva jeste tj zašto se nije planiralo i pripremalo kako treba. Koliko shvatam došli smo u fazu kada su i najgori Putinovi ziloti manje zagriženi…

Ako je tako, onda je gotovo, rat staje, Rusija je poražena.

Jel tako?

Znači ko drugovi drugačije kaže taj o porazu Rusije kleveće i laže. Dakle samo se zapitaj dokle je došlo kada si postao veći Rus od Solovjeva i cele prve ekipe Putinovih propagandista ako čak i oni sebi dozvoljavaju da javno izraze sumnju u tu kao ozbiljnu državu i njeno planiranje i pripremanje za ovaj rat. Mislim, treba biti baš onako gadno zaslepljen da se i sama ta “jeretička” pomisao kako baš i nije sve kako treba a još manje po planu tako olako odbacuje…

Da li ti sumnjaš da će Rusija da pobedi u ovom ratu?
gvozden1 gvozden1 21:08 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


Znači ko drugovi drugačije kaže taj o porazu Rusije kleveće i laže

Pa jel poražena, jel isterana iz Ukrajine?

Ili da proglasimo poraz, pa da mu se radujemo, a ko se ne raduje nepostojećem porazu, taj je komunista?


Ne bih da učestvujem u tom ludačkom kolu, radije bih da sačekam kraj rata i da vidim kako će se završiti.
I narabno da boga molim da se završi srećno po Srbiju, a to podrazumeva rusku pobedu.
I da se radujem što je mogućnost za takav kraj sasvim realna.


A vama ostavljam da se radujete izmišljenom ruskom porazu.
shmoo shmoo 21:54 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

omega68
Ја сам се запрепастио и на неки начин одушевио али и мало забринуо кад сам схватио да је један мој текст, са мог мало читаног блога на wordpres-u завршио на сајту видовдана.
Без питања, наравно.


tasa
Каква је то стока безрепа!


Замисли, то ми је са истим текстом урадио и Фукс - постовао је овде, без питања, објашњења, ставио неким својим уводним текстом у скроз други контекст...
Људи су у већини потпуни идиоти



Сећам се тог твог текста... О Ротшилдима је било, је л' тако?

Зачудио сам се што те је Фукс уопште и угостио са таквим текстом па ме онда и не изненађује да ти га је он лично редиговао.



benedykt benedykt 22:04 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1

Znači ko drugovi drugačije kaže taj o porazu Rusije kleveće i laže

Pa jel poražena, jel isterana iz Ukrajine?

Ili da proglasimo poraz, pa da mu se radujemo, a ko se ne raduje nepostojećem porazu, taj je komunista?


Ne bih da učestvujem u tom ludačkom kolu, radije bih da sačekam kraj rata i da vidim kako će se završiti.
I narabno da boga molim da se završi srećno po Srbiju, a to podrazumeva rusku pobedu.
I da se radujem što je mogućnost za takav kraj sasvim realna.


A vama ostavljam da se radujete izmišljenom ruskom porazu.


A ta kao fol pobeda je konkretno šta…?! Mislim sem toga da neko u nekom ludilu prizna do sada osvojeno, kao malo je Rusijii bilo teritorije pa im potrebalo još a da pri tome ista ta Rusija nastavi da gilja izolovana i da se svojim jadom zabavlja. To će kao baš silno da pomogne Srbiji. Aha al’ zamalo…
shmoo shmoo 22:12 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

benedykt
shmoo

Нека питају Романа Абрамовича како му је успело да у Јељциновој Русији сакрије 400 вагона нафте па да после тога купи лондонски Челзи.

Оно јес да му је бабо био КГБ, што обично са оца остане сину, и да је Русија велика, али 400 вагона је много.

Ahahahahahahaha, a Roma Abramovič je verovatno u ruskom zatvoru za sve to, odnosno od dolaska Putina na vlast niko nije ukrao ni kanticu sa benzinom a kamoli zilijarde zilijardi od nafte i gasa. To što je na vlasti najgora moguća lopovska banda bivših KGBešnika iz Pitera, koju nije jmala za šta džukela da ujede a sada imaju više nego pola šeika u Emiratima i Kataru to isto tako nema veze, kao ni to što narod tamo grca u bedi i krpi kraj sa krajem dok je mala klika onih na vlasti sebi obezbedila i čukununukove čukununuke…

Msje Kamilo u Francuskoj, taj kum u Vankuveru, onaj treći prijatelj valjda u Bremenu, a niko od njih u Rusiji tom raju na zemlji, odakle inače svaki drugi mladi čovek želi da ode i da se nikada više ne vrati. Kako samo to, nikako da mi bude jasno, mislim svi na tom odvratnom & trulom Zapadu, uključujući i žene, decu i švalerke one bande lopova što vlada Rusijom…



Па извините, господине Бенедикт, али заиста имам много више поверења у оно што Камило овде качи (о Кумовима у Ванкуверу и Бремену не бих јер Кум није дугме) него у све Ваше коментаре овде.

Шта ћу.

Није то лепо од мене ни пристојно, али морам да Вам кажем да сте и сами томе допринели качећи те своје просеравачке навијачке коментаре откако је почело у Украјини.

Једноставно речено, Ви нисте човек коме бих било шта веровао.

Поготово не у овом Трећем светском рату који је почео много много пре него што је почело да се пуца у Украјини.

Нисам приметио да сте ми било шта одговорили на Фрихендовом блогу када сам Вам указао колико грешите у вези са оним што сте тамо писали о Милану Новковићу и његовим коментарима из октобра 2022. године.

Напрасно сте, врло упадљиво и знаковито заћутали после тог мог коментара.

То ми само говори да сам тамо код Фрихенда био у праву јер нисте знали шта да ми одговорите а да не признате колико грешите у својим проценама и коментарима на Блогу Б92.

Намеравате ли макар да се извините Милану Новковићу што сте га називали бабом врачаром и сличним именима, а показало се да је човек био у праву за то што је рекао пре 6 месеци?

Мени не морате да се извињавате за исте такве своје увредљиве коментаре које испаљујете у мом правцу само зато што Вам ја показујем јасно и гласно да Вам не верујем ни реч од онога што Ви качите на Блогу Б92.

Нисте Ви ништа бољи од ових Омегиних опскурних Србин.инфо и осталих.

Исти сте.

Само сте Ви и они паковани у различиту амбалажу.

А садржај у тој амбалажи исти.

gvozden1 gvozden1 22:29 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


A ta kao fol pobeda je konkretno šta


Recimo da pripoje teritorije koje su proglasili svojim.
Krim se podrazumeva.
Ali ni u to se ne treba previše upuštati, jer nije ovo utakmica u kojoj su propisana pravila i definisano šta se smatra pobedom a šta porazom.

Ovo je politika, a to su uvek moguće razna iznenađenja.

Lakše je definisati šta je ruski poraz nego šta je ruska pobeda.
Povlačenje na granice pre rata, odustajanje od "rezultata referenduma" bi bio poraz.
Pobeda može da znači svašta.

I nije baš mudro (osim u slučaju propagandnog posla) predviđati ishod na osnovu nekih "ekskluzivnih" informacija, tipa, nazivi jedinica, imena manje poznatih ličnosti, detalja iz njihovih biografija, Putin u vozu, i sličnih "ekskluziva"

To možda nekoga može da impresionira, da zaseni, ali je stvarno ništa, zaista nebitno u oceni toka rata.
Bar na ovom nivou na kome mi operišemo.

Ono što jasno govori o stanju strana su npr nesporne informacije kao što je podizanje starosne granice za mobilizaciju u Ukrajini.
Kad neko mobiliše i one preko šesdeset, taj sigurno nije u dobroj poziciji.

Ili evo malo pre videh da spremaju zakon o mobilizaciju na ulici, na licu mesta uz upotrebu sile.
Šta je to nego lov, jer je problem sa popunom jedinica.
Nema tu tajni, i ne treba mnogo pameti ni ekskluzivnih informacija da se zaključi.

A to je i logično.
Rusija ih primorava da na dugačkom frontu izvode vrlo intenzinu odbranu, to troši i tehniku i ljude, po prirodi stvari.

Tehniku dobijaju, ljude moraju sami da obezbeđuju.
A to nije i ne može da bude beskrajan proces, jer baza nije beskonačnaa.

I otud dizanje starosne granice, i otud lov regruta po ulici.
Neminovno je to.

Da je Rusija ta koja takvo stanje može duže da izdrži, valjda nije sporno.

I valjda je jasno da je to za nas bolje.

Da li stanje može da se promeni, da postane povoljnije po ukrajinski stranu da, može.
Ali to zavisi od zapada, ne od Ukrajine.

Videćemo da li će se to i desiti, ja se nadam da neće.
shmoo shmoo 22:33 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa

Amarcord je inspirisao Kusturicu na granici plagijata



Јесте. И ја сам више пута приметио те кадрове код Кустурице који као да су омаж Фелинију.

Gdje si izgubio ploču?



Нисам употreбио добро време. Не треба ту перфекат.

Имам је још увек. Својевремено када сам рашчишћавао своје виниле (имао сам на стотине), ту плочу сам сачувао. Али је толико изгребана од слушања да је данас ретко када пуштам.

Више изгребана од ње међу тих стотинак сачуваних винила ми је само Never Mind the Bollocks Секс Пистолса.

А чуј, није ни чудо што је та плоча са музиком са ФЕСТ-а толико изгребана. Пуштао сам је још на овој справи када сам имао десетак година, а од тада техника (народу!) много напредовала.






Пси од сламе?

Добаааар.

Па Пекинпо, јбг...

Није ми то баш први следећи од његових филмова на листи (то почасно место заузима Донесите ми главу Алфреда Гарсије), али Пекинпо је Пекинпо.









shmoo shmoo 22:49 19.02.2023

Re: Gojazni

solo
Паметни људи кажу да је и аполитичност део политике тако да потпуно искључивање из сфере политичког живота не постоји јер је и аполитичност такође политички став.


Da,spomeno ja negde onomad. Nesvrstani su bili svrstani svojom nesvrstanošću.
Broz bio namazan ko mast na lebac.



Па још кад туриш со и алеву паприку озго, све пуца!

Ne znam šta kaže tvoj kum al' moj često pita: kume gde sam ja u svemu tome,,?

Tu nam se negde gubi suština narativa.


Ма јок, мој Кум зна где је.

Али не зна шта му је исто овако као што нико овде од нас нема појма шта му је.

Знаш већ оно од Душка радовића?

Ko ne zna šta mu je, neka pogleda gde mu je. Pa ako ga ne nađe - to mu je!


'ebo te prođe wikend.

Koliko nam je još wikenda ostalo pitanje je sad.



То време и викенд у њему су измислили белци колонизатори прво наших територија, нашег простора, што би Швабе рекле Лебенсраума, па онда данас и нашег времена (техника народу, рекох то већ Тес) само да би могли да муче нас несврстане, црнце, робове и плебс Трећег света живећи лагодно на наш рачун.

Стога, немој више да сам те чуо да ми помињеш ни в од викенд.

То не постоји.





Упс! Извини!





omega68 omega68 23:01 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Nego pogledaj tog Veslija Klarka, taj ti je bio načelnik generalštaba. Nije Rus. Pa kad odslušaš prebroj mrtve i invalide koje ste napravili, koliko ste i čega i gde sve porušili i razorili.
Pa onda nastavi da naizmenično serendaš budalaštine i kačiš tupave smajlije.

Nešto razmišljam, baš je dobro da je u SAD-ističkoj što više Pajića jer takvi zapravo rade njoj o glavi.
Nešto kao Zelenko
Živi i zdravi bili!
omega68 omega68 23:12 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Нисте Ви ништа бољи од ових Омегиних опскурних Србин.инфо и осталих.

Шта Србин инфо лаже???
Они преносе текстове, врло ретко је неки без имена, значи редакцијски коментар.И о рату и о пандемију су давали текстове који су на крају били пророчки.Дакле, угошћавали су обавештене људе
Ја сам осим тог, овде линковао стотине других.
Сећам се да сам о Сирији цитирао ,,Бјанку" коментатори са Новог Стандарда која је све погодила а овде су ме сматрали будалом Макса и штоватељи.
Него, ајде да се и Таса мало прави Тоша и да преко Србин инфа и Омеге испадне умерен
omega68 omega68 23:19 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Ae bre saberite se sa tim odvajanjem riba, matori ljudi se ponašaju kao tinejdžeri i nedohebane ženice.

А не, овде су за то били задужени један професор, језичар и један лондонски доктор који је и офирао једну овдашњу колегиницу.
Сад су остали само љубитељи Десе Максимовић.
Не плаши се...
freehand freehand 23:20 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

srdjan.pajic
Tako da ću ja, kad imam nešto interesantno nastaviti da to postavljam ne bi li neki drugi, intelektualno vredniji i čestitiji mogli da vide i sami prosude šta je interesantno i šta je istina. T



Dobro, za to uvek imaš omegu na raspolaganju.

"This country was taken over by group of people with a policy soup. Volfovic, and čejni, and Ramsfeld, and you can name the dozend of others from the project of new american century. They wanted us to destabilize Meadle East."


General Vesli Klark, Pajiću. A ti sereš o Putinu i Fusiji.

Inače, koliko se može videti Ukrajina i Nato u Ukrajini su pred slomom. Što je dobro sa stanovišta pravde ali je loše sa stanovišta perspektive. jer ovi tvoji megagiga pljačkaši i ober krvoloci bi mogli da poslušaju Sunaka iz njegovog govora u Minhenu pa da zaigraju na sve ili ništa. jer od svih onil Leeoparda ispade dvadesetak pa Šolc id okolo i pita "Što me zajebaste?!", oda viona, naravno nema ništa, a ni Patriota, izgleda, nema na vidiku.
Al to nije suština: suština je da bi, i da svega poinjanog i obećanog ima dvosturko više - prsli bi.
Da, inače je ozbiljna kuknjava oko municije. Kopša se po magacinima i otimaju jedni od drugih, a opet ne mogu da iskopaju ništa... Šega.
Svejedno, Pajiću. Svrstao si se uz naciste, to sebi nikad oprostiti nećeš, kad se jednom budeš osvestio.
shmoo shmoo 23:31 19.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

omega68
Нисте Ви ништа бољи од ових Омегиних опскурних Србин.инфо и осталих.

Шта Србин инфо лаже???
Они преносе текстове, врло ретко је неки без имена, значи редакцијски коментар.И о рату и о пандемију су давали текстове који су на крају били пророчки.Дакле, угошћавали су обавештене људе
Ја сам осим тог, овде линковао стотине других.
Сећам се да сам о Сирији цитирао ,,Бјанку" коментатори са Новог Стандарда која је све погодила а овде су ме сматрали будалом Макса и штоватељи.
Него, ајде да се и Таса мало прави Тоша и да преко Србин инфа и Омеге испадне умерен


Без увреде, Омега.

Није то ништа лично нити је усмерено на то да тебе оцрни.

Нити тебе треба то да спречава да им верујеш ако тако хоћеш.

Ниси ти крив шта ја не верујем таквима као што су Србин.инфо или ови из другог племена попут Бенедиктових извора одакле нас он напаја својом мудрошћу.

Извини, није требало уопште да поменем твоје име у том контексту али ми изашло аутоматски док сам куцао тај коментар јер обично ти качиш овде то са Србин.инфо. А сада је касно да преправљам.

А поготово ми није намера да испадам овде умерен, овакав или онакав... Немам шта да испадам, ја сам то што јесам и то што прочиташ у мојим коментарима, то заиста мислим јер никога овде не заступам осим себе самог.

Понављам, ништа то није било лично против тебе.

Али јесте против Србин.инфо исто као и против ових Бенедиктових булшита пошто не верујем ни једнима ни другима.

EDIT: Мачак Тоша? Чарли? Панта? Софтелектроникс?

И ко зна још колико никова...

Ако ти успе да их све банујеш и побришеш им све њихове (његове) коментаре, освојићеш прву награду на том такмичењу. Повешће те Соло једаред када буде ишао на пецање да научиш и ти како се хвата сом на бућку.

Мене је Соло то научио. Зато никада нисам молио Фукса да ме угости на свом блогу.






omega68 omega68 00:08 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Нисам под Тошом мислио на тог, него на стару Србску(пошто нисмо од српа) изреку - прави се Тоша, као, прави се Енглез...
А ово изједначавање Србин инфа и неких извора католичког папе је као комунистичко изједначавање усташа и припадника југословенске војске у отаџбини.
omega68 omega68 00:09 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Зато никада нисам молио Фукса да ме угости на свом блогу.

Нисам ни ја
shmoo shmoo 01:48 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

omega68

Нисам под Тошом мислио на тог, него на стару Србску(пошто нисмо од српа) изреку - прави се Тоша, као, прави се Енглез...


Ма знам, само се зезам.

А ово изједначавање Србин инфа и неких извора католичког папе је као комунистичко изједначавање усташа и припадника југословенске војске у отаџбини.


Боље да не причамо даље о томе.

Теби је стало до тога, мени није и онда се бојим да ћу и са тобом доћи до тешких речи као што ми се то догодило и са још неким људима на Блогу Б92 а без икакве потребе, само због тога што ја не улажем себе на исти начин и са истим емоцијама у те политичке приче (нпр. Хучи, али и још њих двоје-троје), па реч по реч крене се и са увредама и слично... А без потребе.

И још једном извини што сам те брзоплето поменуо у непримереном контексту.

То ми се догодило само са још једним блогером овде и њему сам се такође извинио.

Због моје чисте савести.

Зато никада нисам молио Фукса да ме угости на свом блогу.


Нисам ни ја


Он те навукао да пишеш о Ротшилдима на његовом блогу?

Е јбг, Омега.

И после ти још редиговао текст, зајебавао те у коментарима...

Стварно си наиван.

Искористио те за ову естрадну забаву овде, да не кажем ријалити а ла фарма и Парови, звану Блог Б92.

А ја мислио да сам ја тај који је највише наиван на овом Блогу Б92 па све верујем људима на прву лопту док се не уверим после много времена какви су манипуланти и лажови.

Е јбг, Омега.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:24 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Pa to ti kažem, kad odeš toliko u mizeriju pa kad nemaš šta pokušaš da onda dvojicu jednim komentarom uvrediš.


Ma jok, to sam vama dvojici samo malo od te vaše medicine ponudio, a pošto ste se našli na istoj liniji ne moram da trošim dva komentara.

Nego što ti postaješ uvek ovako nadrkan i neprijatan, i ličan, kad se priča o ovim temama i po pravilu kad neko okrpi ove satrape oligarške i pomene u ne najsjajnijem svetlu divljanje koje sprovode nad Ukrajinom? Mislim, nisi ti baš tolika intelektualna i moralna veličina da bacaš senku na nas mrmote koji tu kao nešto kenjamo pored rupe.

A drugo, ako ćemo da se gađamo moralnim bombama, da izjavim za zapisnik da samo teška govna od ljudi neće osuditi to što Putinova vagner bagra sad radi tamo, a mentoli će još i neku korist za bilo šta u tome tražiti. I nema te količine indijanaca crncac avganistanaca vesli klarkova i viktorija nulandi koje možeš ovde da proizvdeš u bednom nastojanju da to što oligarsi tamo rade prikriješ, relativiziješ, a ako se baš do pucanja napneš - i da opravdaš.

A u pravu si, ne gledam te klipove koje mi ovde prostireš, prvo jer sam većinu već video i nema tu uglavnom ništa specijalno, a drugo što od kad si se autovao ovde da su ti najpouzdaniji izvori informacija osuđeni pedofili, ražalovani oficiri, izlapele čukundede iz hospisa, stvatno nemam neku veću želju da gledam i proveravam te tvoje izvore i njihove uratke.

A za ovo "kvaziduhoviti komentari", e pa tu si me za dušu ujeo i to je najgora uvreda koju sam do sada primio, i evo sad krvarim, jebote! Ja se baš trudim ovde oko tih komentara, unosim se i dajem sve od sebe, a ti tako... e, pa, stvarno, majkumujebem, pa jel ima ovde moderacije da interveniše?!



omega68 omega68 06:36 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Он те навукао да пишеш о Ротшилдима на његовом блогу?

Е јбг, Омега.

Не.
Ја сам то већ имао написано.
Он га је поставио без питања и договора
shmoo shmoo 07:23 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

omega68
Он те навукао да пишеш о Ротшилдима на његовом блогу?

Е јбг, Омега.

Не.
Ја сам то већ имао написано.
Он га је поставио без питања и договора



Схватам.

А ни то ме није изненадило.

freehand freehand 08:55 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Nego što ti postaješ uvek ovako nadrkan i neprijatan, i ličan

Izvini Pajiću, ali ne umem da budem neličan ako se obraćam određenoj osobi koja inače ne ume ništa drugo sem da prazinu sopstvenih "stavova" maskira nekakvom zajebancijom u pokušaju.

kad neko okrpi ove satrape oligarške

Na koje oligarhe misliš, u stvari?



JIMMY CARTER: THE U.S. IS AN “OLIGARCHY WITH UNLIMITED POLITICAL BRIBERY”



Mislim, nisi ti baš tolika intelektualna i moralna veličina da bacaš senku na nas mrmote koji tu kao nešto kenjamo pored rupe.


Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

A u pravu si, ne gledam te klipove koje mi ovde prostireš, prvo jer sam većinu već video i nema tu uglavnom ništa specijalno, a drugo što od kad si se autovao ovde da su ti najpouzdaniji izvori informacija osuđeni pedofili, ražalovani oficiri, izlapele čukundede iz hospisa, stvatno nemam neku veću želju da gledam i proveravam te tvoje izvore i njihove uratke.

Gde svrstavaš svog predsednika u ovom nabrajanju?
literatesa literatesa 08:56 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

А не, овде су за то били задужени један професор, језичар и један лондонски доктор који је и офирао једну овдашњу колегиницу.
Сад су остали само љубитељи Десе Максимовић.
Не плаши се...


Ma ja reko, odvoji đed ribu, ko bi ostaa živ od bake.

#hebanje

literatesa literatesa 09:01 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Јесте. И ја сам више пута приметио те кадрове код Кустурице који као да су омаж Фелинију.

Napisati za Kusturičine filmove da su omaž Feliniju znak je finog kućnog vaspitanja, ti si Taso jedan uljudan čovjek kad hoćeš. :)

А чуј, није ни чудо што је та плоча са музиком са ФЕСТ-а толико изгребана.

Sviđa mi se tvoja priča o Festu. Ne znam jesi li čitao poslednju knjigu V. Alena, preporučujem. Čitala sam je na Edenu. Ima ne Netu.
Није ми то баш први следећи од његових филмова на листи (то почасно место заузима Донесите ми главу Алфреда Гарсије), али Пекинпо је Пекинпо.

Ma nije ni meni, ali eto nije baš da ništa ne znam. Malo znam o filmu s obzirom na moje trenutne neke, neke tajne okolnosti, pričam sama sa sobom sinoć.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:39 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.
freehand freehand 09:43 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.
softelectronics_e softelectronics_e 09:45 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

Kome si ti ovo napisao?
Jebote, da li vera vama nekolicini ne dozvoljava da naglasite kome odgovarate?
Ili je to neka moda da se bude kul?
Što kažu stari ljudi, budalama sa ne može puta nakopati.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:08 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.



Evo ga ovaplocenje argumentovane misli, pravednosti, uvazavanja sagovornika. Princip (ne onaj nego onaj) glavom i bradom. Uvek spreman da saslusa sagovornika, promisli pa onda i reaguje.


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:28 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

da samo teška govna od ljudi neće osuditi to što Putinova vagner bagra sad radi tamo, a mentoli će još i neku korist za bilo šta u tome tražiti. I




E, Pajicu, i ja bas citam da se bande namnozile tamo opasno, te vagneri te kadirovi, olos nad olosem, kad tamo bude krenula krljacina ko ce koga za prevlast i one pokradene milijarde milijardinih milijardi a i ove Putin+oligarhe+umoljcane generalcine od kojih je malo ko i vojsku odsluzio (tako citam/cujem) bice svasta..

i one sve oblasti koje vestacki na misice prisiljavaju da budu deo federacije, to ce da se razbezi pri opstem raspadu ko od kuge.


A ovi nasi tamo u domaji plus ovdasnji blogeri ko sto vidis lesinare i sve lepecu krilcima od srece, no, karma is a bitch..
softelectronics_e softelectronics_e 10:55 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

apacherosepeacock
da samo teška govna od ljudi neće osuditi to što Putinova vagner bagra sad radi tamo, a mentoli će još i neku korist za bilo šta u tome tražiti. I




E, Pajicu, i ja bas citam da se bande namnozile tamo opasno, te vagneri te kadirovi, olos nad olosem, kad tamo bude krenula krljacina ko ce koga za prevlast i one pokradene milijarde milijardinih milijardi a i ove Putin+oligarhe+umoljcane generalcine od kojih je malo ko i vojsku odsluzio (tako citam/cujem) bice svasta..

i one sve oblasti koje vestacki na misice prisiljavaju da budu deo federacije, to ce da se razbezi pri opstem raspadu ko od kuge.


A ovi nasi tamo u domaji plus ovdasnji blogeri ko sto vidis lesinare i sve lepecu krilcima od srece, no, karma is a bitch..

Ne bih ja bio baš tako siguran u predviđanje ishoda.
Istina, potrajaće ovaj sukob poduže.
Neće se braća Ameri tek tako predati.

literatesa literatesa 12:30 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега



Drugari, akademici, bombondžije... i Panta.

Koliko vas zna da je bombona na francuskom bonbona?


Ok, osim Kamila gastarbajtera na privremenom radu u Fr i Makse regionalnog prvaka. :)
benedykt benedykt 13:10 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

shmoo

Па извините, господине Бенедикт, али заиста имам много више поверења у оно што Камило овде качи (о Кумовима у Ванкуверу и Бремену не бих јер Кум није дугме) него у све Ваше коментаре овде.

Шта ћу.

Није то лепо од мене ни пристојно, али морам да Вам кажем да сте и сами томе допринели качећи те своје просеравачке навијачке коментаре откако је почело у Украјини.

Једноставно речено, Ви нисте човек коме бих било шта веровао.

Поготово не у овом Трећем светском рату који је почео много много пре него што је почело да се пуца у Украјини.

A baš nekako slučajno Msje Kamilo de Licimur i vi gosn Taso nosite potpuno ista navijačka obeležja, što naravno blage veze nema sa tim da vi više verujete njemu, odnosno gle čuda i licimurni kumovi navijaju srcem i dušom za potpuno isti tim. Ma ko bi zaista rekao…!??

Sačekajte, da li vam je makar ikada palo na pamet da ih pitate a šta svi oni to pa rade na tom odvratnom Zapadu, kada bi se u Rusiji Putinovoj tom raju zemaljskom osećali kao svoji na svome…?!
benedykt benedykt 13:35 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1


I nije baš mudro (osim u slučaju propagandnog posla) predviđati ishod na osnovu nekih "ekskluzivnih" informacija, tipa, nazivi jedinica, imena manje poznatih ličnosti, detalja iz njihovih biografija, Putin u vozu, i sličnih "ekskluziva"...

Aha, znači sada smo već došli i do opcije da ja to možda sve pišem po propagandnom zadatku…?!! Aferim ali zaista...!?!
Pod jedan, to za tačne nazive jedinica je došlo kao posledica toga što neke Neverne Tome nisu želele da veruju u ono što je bilo prvobitno napisano gde se u jednoj rečenici dosta šturo pomenulo izginuće mornaričke pešadije kod Ugledara. Da sam ostao na tome ispalo bi da izmišljam, a kada da bih dokazao krenem u sitna crevca onda naravno ni to ne valja.
Pretpostavljam da se, a pod dva, sa pominjanjem tih nekih manje poznatih ličnosti podrazumeva Strelkov, koji je sve samo ne malo poznata ličnost, a posebno ne tamo gde bukvalno svako zna za njega, uključujući tu i sve detalje iz njegove biografije.

Pod tri, sve to nisu nikakve ”ekskluzive”, odnosno sve to su najelementarnije stvari i informacije koje zna bukvalno svako ko prati ono što se dešava u Rusiji i oko rata u Ukrajini a da pri tome koristi ruskojezične izvore informisanja.

Sve u svemu, kada bi nazovi novinari u zemlji Srbiji radili svoj posao umesto prodavanja propagandne magle, može biti da bi i te kao fol ekskluzive bile svima znane. Međutim očigledno da je previše očekivati, pa smo tu gde jesmo i onda se naravno od najbanalnijih i svima znanih informacija pravi nekakva zavera i pisanje po zadatku, dok se istovremeno slepo veruje u to da Rusija zna šta radi i da postoji za nju bilo kakva vrsta pobede a da ista ne podrazumeva da se nekako Zapad baci na kolena…
panta panta 13:35 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa


Drugari, akademici, bombondžije... i Panta.

Koliko vas zna da je bombona na francuskom bonbona?


Ok, osim Kamila gastarbajtera na privremenom radu u Fr i Makse regionalnog prvaka. :)

Koga to zanima?!
freehand freehand 13:39 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.



Evo ga ovaplocenje argumentovane misli, pravednosti, uvazavanja sagovornika. Princip (ne onaj nego onaj) glavom i bradom. Uvek spreman da saslusa sagovornika, promisli pa onda i reaguje.



Znaš kako kaže Kanjoš Macedonović - "Bolji i viši odoše boljima i višima, a ja kakav sam jedva i vas dopadoh..."
Dakle, ubacio si se u poluprivatni razgovor između Pajića i mene. Prišljamčio, takoreći,pokušavajući da isninuacijama doprineseš animozitetu a usput poradiš na sopstvenom imidžu.
Dakle, što se tebe tiče - nema ničeg ličnog niti ga je ikad, sa moje strane, bilo. Niti ga može biti, nebitan si.
Najdvej -"pravednost" je jedan od glupljih termina u širokoj upotrebi na ovom mestu.
Cenio bih ako bi neki od tvojih komentara bio vezan za linkove i citate koje postavljam. kad bi odgovorio na ono što tvrde Bajden, Nuland, Klark, makron. Umesto da se baviš mnome. Tako bi razgovor, možda,imao smisla.
benedykt benedykt 13:55 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

apacherosepeacock

E, Pajicu, i ja bas citam da se bande namnozile tamo opasno, te vagneri te kadirovi, olos nad olosem…

Taj kadirovsko-prigožinovski šljam i njima slični su tu bukvalno od prvog dana Putinove vladavine jer samom sistemu su oni neophodni baš takvi kakvi jesu a psoebno za odrađivanje prljavih poslova. Oni su prosto deo samog sistema a ne neka anomalija. Kadirov je inače odgovoran za ubistva par poznatih ruskih novinara, tipa Ane Politkovskaje pre skoro pa dve decenije ili Natalije Estemirove par godina kasnije, kao što su i svi tragovi za ubistvo najpoznatijeg ruskog opozicionara Boris Njemcova vodili u tom pravcu ali je istraga surprise-surprise odbila da ode dalje od direktnih izvršilaca. Prigožin je nešto kao postao poznat van Rusije nakon predsedničkih izbora u Americi 2016. ali je godinama pre toga za te Putinove internet botove postojao naziv Prigožinovski trolovi u samoj Rusiji…
panta panta 13:56 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.



Evo ga ovaplocenje argumentovane misli, pravednosti, uvazavanja sagovornika. Princip (ne onaj nego onaj) glavom i bradom. Uvek spreman da saslusa sagovornika, promisli pa onda i reaguje.



Znaš kako kaže Kanjoš Macedonović - "Bolji i viši odoše boljima i višima, a ja kakav sam jedva i vas dopadoh..."
Dakle, ubacio si se u poluprivatni razgovor između Pajića i mene. Prišljamčio, takoreći,pokušavajući da isninuacijama doprineseš animozitetu a usput poradiš na sopstvenom imidžu.
Dakle, što se tebe tiče - nema ničeg ličnog niti ga je ikad, sa moje strane, bilo. Niti ga može biti, nebitan si.
Najdvej -"pravednost" je jedan od glupljih termina u širokoj upotrebi na ovom mestu.
Cenio bih ako bi neki od tvojih komentara bio vezan za linkove i citate koje postavljam. kad bi odgovorio na ono što tvrde Bajden, Nuland, Klark, makron. Umesto da se baviš mnome. Tako bi razgovor, možda,imao smisla.

Šta ima veze ako se neko prišljamči razgovoru?
Nema ovde ništa tajno, niti iko ima potrebu da pita za dozvolu da se prišljamči.
Jer ovde nema takvih autoriteta čija se ne 'poriče'.
A, što se tiče tvojih pitanja koji ovih dana postavljaš, nemoj da očekuješ da ti na njih odgovori Pajić, Nahbar, Apačero, Gedža, ... i ostali, da ih ne nabrajam.
Istina, možda sada, kada je komandant Bajden stigao u izviđačku misiju na bojište u Ukrajini, dobiju inspiraciju.
Mada sumnjam.
panta panta 13:58 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

benedykt
apacherosepeacock

E, Pajicu, i ja bas citam da se bande namnozile tamo opasno, te vagneri te kadirovi, olos nad olosem…

Taj kadirovsko-prigožinovski šljam i njima slični su tu bukvalno od prvog dana Putinove vladavine jer samom sistemu su oni neophodni baš takvi kakvi jesu a psoebno za odrađivanje prljavih poslova. Oni su prosto deo samog sistema a ne neka anomalija. Kadirov je inače odgovoran za ubistva par poznatih ruskih novinara, tipa Ane Politkovskaje pre skoro pa dve decenije ili Natalije Estemirove par godina kasnije, kao što su i svi tragovi za ubistvo najpoznatijeg ruskog opozicionara Boris Njemcova vodili u tom pravcu ali je istraga surprise-surprise odbila da ode dalje od direktnih izvršilaca. Prigožin je nešto kao postao poznat van Rusije nakon predsedničkih izbora u Americi 2016. ali je godinama pre toga za te Putinove internet botove postojao naziv Prigožinovski trolovi u samoj Rusiji…

Benedikte, otkuda tebi sve te informacije?
Kada si već tako dobro informisan, ti bi mogao i da znaš kada će Rus da okonča ovaj rat?
freehand freehand 14:06 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Šta ima veze ako se neko prišljamči razgovoru?
Nema ovde ništa tajno, niti iko ima potrebu da pita za dozvolu da se prišljamči.
Jer ovde nema takvih autoriteta čija se ne 'poriče'.

Ima veze utoliko što je taj razgovor poluprivatni bez obzira što je potpuno javan, i to se i iz tona i iz izrečenog može jasno pročitati.
Nema veze sa pravom da se prišljamči - da je tako bilo bi u privatnim porukama. Ima veze sa ličnim osećajem i dobrim ukusom, da se ne koristi prilika i pritrčava sa sopstvenim primerom.
A svaka se i svačija poriče, to u demorkatiji nikad nije problem. Samo je pitanje šta se i čime poriče, to pravi razliku između ozbiljnog čovekai budale.
Neues aus der Nachbarschaft ume da bude svake pažnje vredan sagovornik i komentator. A nekad, opet, bude kao derište.
Sad je, naprimer, zaslužio bonu.
literatesa literatesa 14:07 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Koga to zanima?!

Parrdon, bon-bon.
gvozden1 gvozden1 14:11 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


Aha, znači sada smo već došli i do opcije da ja to možda sve pišem po propagandnom zadatku

Ne.
Samo kažem da je razumljivo kad se u tom poslu navode takve činjenice, jer tu imaju efekta.

Van tog posla ne vrede.
panta panta 14:16 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
Šta ima veze ako se neko prišljamči razgovoru?
Nema ovde ništa tajno, niti iko ima potrebu da pita za dozvolu da se prišljamči.
Jer ovde nema takvih autoriteta čija se ne 'poriče'.

Ima veze utoliko što je taj razgovor poluprivatni bez obzira što je potpuno javan, i to se i iz tona i iz izrečenog može jasno pročitati.
Nema veze sa pravom da se prišljamči - da je tako bilo bi u privatnim porukama. Ima veze sa ličnim osećajem i dobrim ukusom, da se ne koristi prilika i pritrčava sa sopstvenim primerom.
A svaka se i svačija poriče, to u demorkatiji nikad nije problem. Samo je pitanje šta se i čime poriče, to pravi razliku između ozbiljnog čovekai budale.
Neues aus der Nachbarschaft ume da bude svake pažnje vredan sagovornik i komentator. A nekad, opet, bude kao derište.
Sad je, naprimer, zaslužio bonu.

Ma!
Čestu tu nema nikakve razlike.
Najozbiljniji čovek može da bude budala.
Samo takva.
Ozbiljnost je precenjena i njome se često budale štite.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:52 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.



Evo ga ovaplocenje argumentovane misli, pravednosti, uvazavanja sagovornika. Princip (ne onaj nego onaj) glavom i bradom. Uvek spreman da saslusa sagovornika, promisli pa onda i reaguje.



Znaš kako kaže Kanjoš Macedonović - "Bolji i viši odoše boljima i višima, a ja kakav sam jedva i vas dopadoh..."
Dakle, ubacio si se u poluprivatni razgovor između Pajića i mene. Prišljamčio, takoreći,pokušavajući da isninuacijama doprineseš animozitetu a usput poradiš na sopstvenom imidžu.
Dakle, što se tebe tiče - nema ničeg ličnog niti ga je ikad, sa moje strane, bilo. Niti ga može biti, nebitan si.
Najdvej -"pravednost" je jedan od glupljih termina u širokoj upotrebi na ovom mestu.
Cenio bih ako bi neki od tvojih komentara bio vezan za linkove i citate koje postavljam. kad bi odgovorio na ono što tvrde Bajden, Nuland, Klark, makron. Umesto da se baviš mnome. Tako bi razgovor, možda,imao smisla.


'Poluprivatni razgovor' ne postoji na blogu. I ti si se umesao u takav razgovor o Markalama izmedju Predatorza i mene na svom blogu pa ti to niko nije spocitavao ili ti ucitavao neku glupost.

A evo ti i ovde primera kako nema niceg licnog itd. a u prethodnoj recenici insinuiras kako sam se ubacio da bi poradio na sopstvenom imidzu. Na stranu koliko je besmislena ideja da neko radi na imidzu na bloguB92 ali time kazes kako ja kvarno komuniciram: kazem jedno a radim drugo. To (=ucitavas ili insinuiras) cesto radis*. Dok se sa druge strane pozivas na bog zna kakve principe. Da to vise nije preslo u manih ne bih se ni ubacivao u ovaj 'poluprivatni razgovor'.

I zbog tog takvog manira ne dobijas odgovore na svoja pitanja - iz iskustva se moze ocekivati da ces u sledecem komentaru sasuti niz uvreda i da to veze sa argumentovanim razgovorom nece imati.

To kao da tebi neko stalno postavlja pitanje Da li je Rusija izvrisila vojnu agresiju na jednu suverenu zemlju? ili Kakva je veza izmedju Putina i evropske desnice odn. krajnje desnicarskih pokreta i zasto nikakva? A po tvojoj logici posto se na tu temu nisi izjasnio (sic.) verovatno nemas nista protiv toga ili mislis da ih ovaj ne podrzava finansijski.


*Do sada sam bio Medjunarodna zajednica (sic.), NATO propagandista, rasista, menjam teze i misljenja i sta sve ne. Ne znam kako bi bilo da ima neceg licnog.


softelectronics_e softelectronics_e 15:17 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft
Nisam. Zato se trudim da sopstvene stavove obrazložim i argumentujem najbolje što mogu, ne svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.



Kako bi bilo tek da se ne trudis. Posto to sto ti pises nisu nikakvi argumenti nego samo izbacivanje nekih informacija zapaparenih (staroindijski) ironijom. Ako ti ko na neki takav komentar odgovori na nacin koji ti se ne dopada onda krece licno vredjanje.

Ovo je sasvim dobra definicija tvog pristupa: svodeći komunikaciju na vickaste gluposti pojačane diskvalifikacijama sagovornika.

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.



Evo ga ovaplocenje argumentovane misli, pravednosti, uvazavanja sagovornika. Princip (ne onaj nego onaj) glavom i bradom. Uvek spreman da saslusa sagovornika, promisli pa onda i reaguje.



Znaš kako kaže Kanjoš Macedonović - "Bolji i viši odoše boljima i višima, a ja kakav sam jedva i vas dopadoh..."
Dakle, ubacio si se u poluprivatni razgovor između Pajića i mene. Prišljamčio, takoreći,pokušavajući da isninuacijama doprineseš animozitetu a usput poradiš na sopstvenom imidžu.
Dakle, što se tebe tiče - nema ničeg ličnog niti ga je ikad, sa moje strane, bilo. Niti ga može biti, nebitan si.
Najdvej -"pravednost" je jedan od glupljih termina u širokoj upotrebi na ovom mestu.
Cenio bih ako bi neki od tvojih komentara bio vezan za linkove i citate koje postavljam. kad bi odgovorio na ono što tvrde Bajden, Nuland, Klark, makron. Umesto da se baviš mnome. Tako bi razgovor, možda,imao smisla.


'Poluprivatni razgovor' ne postoji na blogu. I ti si se umesao u takav razgovor o Markalama izmedju Predatorza i mene na svom blogu pa ti to niko nije spocitavao ili ti ucitavao neku glupost.

A evo ti i ovde primera kako nema niceg licnog itd. a u prethodnoj recenici insinuiras kako sam se ubacio da bi poradio na sopstvenom imidzu. Na stranu koliko je besmislena ideja da neko radi na imidzu na bloguB92 ali time kazes kako ja kvarno komuniciram: kazem jedno a radim drugo. To (=ucitavas ili insinuiras) cesto radis*. Dok se sa druge strane pozivas na bog zna kakve principe. Da to vise nije preslo u manih ne bih se ni ubacivao u ovaj 'poluprivatni razgovor'.

I zbog tog takvog manira ne dobijas odgovore na svoja pitanja - iz iskustva se moze ocekivati da ces u sledecem komentaru sasuti niz uvreda i da to veze sa argumentovanim razgovorom nece imati.

To kao da tebi neko stalno postavlja pitanje Da li je Rusija izvrisila vojnu agresiju na jednu suverenu zemlju? ili Kakva je veza izmedju Putina i evropske desnice odn. krajnje desnicarskih pokreta i zasto nikakva? A po tvojoj logici posto se na tu temu nisi izjasnio (sic.) verovatno nemas nista protiv toga ili mislis da ih ovaj ne podrzava finansijski.


*Do sada sam bio Medjunarodna zajednica (sic.), NATO propagandista, rasista, menjam teze i misljenja i sta sve ne. Ne znam kako bi bilo da ima neceg licnog.



Ma preteruješ!
literatesa literatesa 16:11 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Fali debilu krvi i silovanja da se nahrani. Istakne se u bedi.


Coline, popušite mi kurac oboje, raja.
literatesa literatesa 16:12 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Zoja, ne mogu ti odgovoriti. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:17 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

De, de, pa ko je tebe dirao?
Da čika Frihend bonu, nemoj da se sikiraš ništa.


Odličan, dakle, kontraargument na ovo što je i Neues primetio i baš kao i ja kulturno i smireno prokomerntarisao. Vrlo sadržajan i promišljen, teško da mu se može šta prigovoriti.

Idibegaj friki, smešan si. Pročitaj ponovo onaj deo u mom izlaganju o govnima od ljudi, a u vezi sa razvaljivanjem Ukrajine, o čemu smo ovde pričalli, pa se zamisli malo, kako si se ti tako intelektualan, pravdoljubiv i uvek u svakom pogledu ispravan, našao na toj strani, da ne smeš reč osude na konto ovih ruskih kriminalaca koji to rade da napišeš?




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

E, Pajicu, i ja bas citam da se bande namnozile tamo opasno, te vagneri te kadirovi, olos nad olosem, kad tamo bude krenula krljacina ko ce koga za prevlast i one pokradene milijarde milijardinih milijardi a i ove Putin+oligarhe+umoljcane generalcine od kojih je malo ko i vojsku odsluzio (tako citam/cujem) bice svasta..



Dabre, dok se mi ovde ozilljno brinemo oće li se Rusija na kraju raspasti, huči gleda kaubojce na internetu.
omega68 omega68 16:22 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Coline, popušite mi kurac oboje, raja.

Опа, имамо и трансродне.
Ако, живи били
Colin_bgd Colin_bgd 16:26 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa
Fali debilu krvi i silovanja da se nahrani. Istakne se u bedi.


Coline, popušite mi kurac oboje, raja.

Hvala na ponudi, ali ne upraznjavam doticnu rabotu...
shmoo shmoo 16:48 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

benedykt
shmoo

Па извините, господине Бенедикт, али заиста имам много више поверења у оно што Камило овде качи (о Кумовима у Ванкуверу и Бремену не бих јер Кум није дугме) него у све Ваше коментаре овде.

Шта ћу.

Није то лепо од мене ни пристојно, али морам да Вам кажем да сте и сами томе допринели качећи те своје просеравачке навијачке коментаре откако је почело у Украјини.

Једноставно речено, Ви нисте човек коме бих било шта веровао.

Поготово не у овом Трећем светском рату који је почео много много пре него што је почело да се пуца у Украјини.

A baš nekako slučajno Msje Kamilo de Licimur i vi gosn Taso nosite potpuno ista navijačka obeležja, što naravno blage veze nema sa tim da vi više verujete njemu, odnosno gle čuda i licimurni kumovi navijaju srcem i dušom za potpuno isti tim. Ma ko bi zaista rekao…!??




Хоћете да кажете да ја навијам за Русију и Путина?

Па ако је тако, зашто сам онда написао онај први коментар овде на овом Омегином блогу где је он угостио господина Бабића?

Мућните мало главом, господине Бенедикт, што би рекао Филип Младеновић.

Због те толике острашћености у свом навијању за НАТО испадате тешка будала у својим коментарима овде на Блогу Б92.

И то је онај прави разлог зашто Вам ја не верујем ниједну једину реч коју Ви овде напишете.

literatesa literatesa 16:48 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Hvala na ponudi, ali ne upraznjavam doticnu rabotu...

Ovo kao kad je meni jedan tip tad dosta stariji, bio je stvarno zgodan, i dosta zgodniji od mene :), rekao: hajde idemo kod mene kući slušati ploče i piti konjak, a ja odgovorila: ali ja ne pijem konjak.

Inače bih išla s njim slušati ploče, ili šta? :)
Colin_bgd Colin_bgd 16:55 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa
Hvala na ponudi, ali ne upraznjavam doticnu rabotu...

Ovo kao kad je meni jedan tip tad dosta stariji, bio je stvarno zgodan, i dosta zgodniji od mene :), rekao: hajde idemo kod mene kući slušati ploče i piti konjak, a ja odgovorila: ali ja ne pijem konjak.

Inače bih išla s njim slušati ploče, ili šta? :)

yaaaaawn...
literatesa literatesa 17:21 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

yaaaaawn...

Prvo krenem nešto pisati, kad, krenu na Spotify ova numera, i sad ću je naći na telefonu da zvoni, top, na top-listi od 1 je 1.

Coline, ne poznajem te, što se mene tiče možeš biti sa onim debilom u drugom rovu. I pazite na sebe.

literatesa literatesa 17:25 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега




Bolje od ovih razgovora nema ---> ...
gvozden1 gvozden1 17:28 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Dabre, dok se mi ovde ozilljno brinemo oće li se Rusija na kraju raspasti, huči gleda kaubojce na internetu.

Nit se nadaj, a niti pogledaj

Nema od toga ništa moj Srki, mnogi se nadali, radili na tome, i svi ispušili.

I vi ćete, niste ništa bolji od prethodnika vam, pa što i vi ne biste popušili.

Moraš prihvatiti zlu sudbinu da će Rusija uvek biti tu, i uvek dovoljno jaka da vam smeta.
Takva vam sudbina.


literatesa literatesa 17:41 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Evo ko hoće,

Prva je patnja, nađoh drugu, prebaci onih par rifova, jel.

1) ...

2) ...
docsumann docsumann 17:54 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Moraš prihvatiti zlu sudbinu da će Rusija uvek biti tu, i uvek dovoljno jaka da vam smeta.


čudno, kako smo ovdje laki u prOviđanju propasti Amerike i vaskolikog zapada, jer sva carstva pod kapom nebeskom do sada propdoše, al eto Rusija je ta koja je osuđena na vječnost, da prkosi zakonima termodinamike, alijenskim civilizacijama 3. i 4. vrste , a najviše drugoliberalima s bloga
gvozden1 gvozden1 18:20 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


čudno, kako smo ovdje laki u prOviđanju propasti Amerike i vaskolikog zapada, jer sva carstva pod kapom nebeskom do sada propdoše, al eto Rusija je ta koja je osuđena na vječnost,

Možda ti se to samo tako čini jer sve strpaš u mi.

Tako možeš izvesti šta ti je volja, i da smo mi i ružni i lepi, pametni i ludi, i četnici i partizani, i bjelaši i zelenaši...

docsumann docsumann 18:30 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Možda ti se to samo tako čini jer sve strpaš u mi.


ne trpam sve, samo nas
gvozden1 gvozden1 18:43 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

docsumann
Možda ti se to samo tako čini jer sve strpaš u mi.


ne trpam sve, samo nas

Onda izvini, ja mislio da se to odnosi i na nas.
A da ste vi takvi, mi vam to odavno pričamo, al ne verujete nam.

Sad vidiš kakvi ste:)
docsumann docsumann 18:51 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1
docsumann
Možda ti se to samo tako čini jer sve strpaš u mi.


ne trpam sve, samo nas

Onda izvini, ja mislio da se to odnosi i na nas.
A da ste vi takvi, mi vam to odavno pričamo, al ne verujete nam.

Sad vidiš kakvi ste:)


ma, tautologijum universalis. nemoguće pogriješiti
literatesa literatesa 18:58 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Bajden izgleda nesigurno na nogama kao da će zaboraviti hodati,

i sa njim i Zelenskim koji se uspio nekako i u ratu udebljati 20 kg, sa onim ruskim akcionim agentom Putinom, i njegovom debilnom klikom, sa kineskim manijakom i milijardu i po Kineza u karantinu, i itd, meni cijeli svijet liči kao da je jedina uloga politike danas sakriti koliko nad svijetom nikakvu kontrolu nemaju..

Ljudi će se početi grupisati u jata ptica, stada bizona..
gvozden1 gvozden1 19:09 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

docsumann
gvozden1
docsumann
Možda ti se to samo tako čini jer sve strpaš u mi.


ne trpam sve, samo nas

Onda izvini, ja mislio da se to odnosi i na nas.
A da ste vi takvi, mi vam to odavno pričamo, al ne verujete nam.

Sad vidiš kakvi ste:)


ma, tautologijum universalis. nemoguće pogriješiti


Ne bih da se mešam u vaše, al mi se ti nekako činiš baš zgodnim za to, šta misliš o ovom Spajiću, prevarant, omaklo mu se slučajno to sa državljanstvom, Srbin, antisrbin, kakve bi mu bile šanse, i naravno, da li bi ga ti glasao?

Edit

Mada, vidim citira Dučića, teško da je antisrbin:)
literatesa literatesa 19:15 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

ne trpam sve, samo nas

Samo sve nas. :)
softelectronics_e softelectronics_e 19:25 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa
Bajden izgleda nesigurno na nogama kao da će zaboraviti hodati,

i sa njim i Zelenskim koji se uspio nekako i u ratu udebljati 20 kg, sa onim ruskim akcionim agentom Putinom, i njegovom debilnom klikom, sa kineskim manijakom i milijardu i po Kineza u karantinu, i itd, meni cijeli svijet liči kao da je jedina uloga politike danas sakriti koliko nad svijetom nikakvu kontrolu nemaju..

Ljudi će se početi grupisati kao jata ptica, stada bizona..

... te majmuna i volova, takođe.
docsumann docsumann 19:30 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Ne bih da se mešam u vaše, al mi se ti nekako činiš baš zgodnim za to, šta misliš o ovom Spajiću, prevarant, omaklo mu se slučajno to sa državljanstvom, Srbin, antisrbin, kakve bi mu bile šanse, i naravno, da li bi ga ti glasao?


je l treba da zaokružim nešto od ponuđenog?

nemam neki pretjerano izgrađen sud o njemu. kratko je u politici. generalno mi je ok.
normalan lik, svjetski čovjek, ostvaren, otvoren...dovoljno


izlazim samo u drugom krugu ako bude naš (bilo koji) protiv njinog


docsumann docsumann 19:34 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

literatesa
ne trpam sve, samo nas

Samo sve nas. :)


tako je trebalo čitati, al gvozdenu je mozak izbrazdan rovovima i svaka informacija se razvrstava po jedinom i osnovnom kriterijum - ti tamo, ti vamo...

gvozden1 gvozden1 19:40 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега


je l treba da zaokružim nešto od ponuđenog?

Očekivao sam:)
Ma jok bre, ovo što si napisao sam i očekivao.

Taj nivo informacija mi se čini optimalnim.
Da ne bude previše petljanja u crnogorske stvari, ali, jebemmumater, ipak smo nekako svoji, niste vi neki tamo da me zaboli za vas.
softelectronics_e softelectronics_e 19:51 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

gvozden1

je l treba da zaokružim nešto od ponuđenog?

Očekivao sam:)
Ma jok bre, ovo što si napisao sam i očekivao.

Taj nivo informacija mi se čini optimalnim.
Da ne bude previše petljanja u crnogorske stvari, ali, jebemmumater, ipak smo nekako svoji, niste vi neki tamo da me zaboli za vas.

Srbin je mio
makar crnogorac bio.
docsumann docsumann 20:00 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Da ne bude previše petljanja u crnogorske stvari,


kakve veze ima. pa nećeš učestvovati u kampanji.

literatesa literatesa 20:06 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

... te majmuna i volova, takođe.


Dobro Panto šta bi, Panta je bio čovjek spreman na promjene?


Krda, krda slonova. Nosoroga. Jata riba. Pogriješila sam, stado bivola?, ček, šta su pingvini, jato?, pravih se riječi uvijek kasno sjetim. :)


Maloprije na Twitteru, u Briselu: ...

literatesa literatesa 20:07 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

tako je trebalo čitati, al gvozdenu je mozak izbrazdan rovovima i svaka informacija se razvrstava po jedinom i osnovnom kriterijum - ti tamo, ti vamo...


:)



docsumann docsumann 20:19 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

inače na maskenbalu povodom praznika mimoze jednom mom mlađem kolegi s posla nije bilo dozvoljeno da prisustvuje zbog kostima Čiča Draže

bio i manji incident.

EDIT: pitaću ga sutra ako hoće da mi prosliojedi slike
freehand freehand 20:24 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

*Do sada sam bio Medjunarodna zajednica
Nije valjda da sam napisao takvu glupost? Gde i kad, ako ti nije problem da mi kažeš, da vidim kontekst i da li su na otj međunarodnoj zajednici bili neki navodnici?

NATO propagandista, rasista, menjam teze i misljenja i sta sve ne. Ne znam kako bi bilo da ima neceg licnog.

nabrojano je tačno a nije lično. Da sam ti rekao da si običan seronja kome sam, izgleda, ozbiljno povredio sujetu - to bi bilo lično, ali od toga se uzdržavam. to čuvam za pajića koga smatram i nekom vrstom prijatelja pa mogu da mu kažem i takve stvari kad zasluži.
Sve ono ostalo je obično patetisanje i bulšit, tako da te ne bih više zadržavao, sem ako se predomisliš za onu bonu.

I da, to da li će meni neko da odgovori nije čak ni moj, kiamoli tvoj problem. Koliko da se ne uzbuđuješ preterano oko toga.
freehand freehand 20:34 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Idibegaj friki, smešan si. Pročitaj ponovo onaj deo u mom izlaganju o govnima od ljudi, a u vezi sa razvaljivanjem Ukrajine, o čemu smo ovde pričalli, pa se zamisli malo, kako si se ti tako intelektualan, pravdoljubiv i uvek u svakom pogledu ispravan, našao na toj strani, da ne smeš reč osude na konto ovih ruskih kriminalaca koji to rade da napišeš?
Kontekstualno gledano - samo govna od ljudi žrtve NATO agresije u Jugoslaviji smatraju kolateralnom štetom a samu agresiju opravdanom. Samo govna od neljudi nikad nisu ni pomenula sve žrtve -milione - u Iraku, Avganistanu, Libiji, Siriji i Jemenu. Samo govna od neljudi na bulažnjenja Medlin Olbrajt, Bila Klintona i Hilari Klinton, Tonija Blera, i još stotine drugih neosuđenih ratnih zločinaca i masovnih ubica ne trepnu niti imaju komentar ali su se 2022. značajno uzbudili oko Ukrajine i Rusije.
Pa jebiga, pajiću, postoji nešto što se zove istorijski kontekst i uzročno-posledične veze. Ukrajinske žrtve su žrtve ovih tvojih krvoloka, a valjalo bi da ipak pogledaš i poslušaš jednog od njih koji je o tome progovrio.
Mrzi te da otvaraš i slušaš, ali penzionisani general Klark kaže "... i onda mi je rekao (neko u vrhu američke vojske) - napašćemo 7 Zemalja Bliskog istoka."
"Zašto ćemo ih napasti?"
"Ne znam."

E to ti je slika i prilika delovanja te bagre. A Klarkovo svedočenje daleko je od najgoreg što smočuli i pročitali. Ali bitno je da utamničite i ubijete Džuliena Asanža, posle će sve biti lakše.
Uostalom, pozdravio te je i Džimi Krter,pošto voliš da pominješ oligarhe i oligarhije.
gvozden1 gvozden1 20:52 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

docsumann
inače na maskenbalu povodom praznika mimoze jednom mom mlađem kolegi s posla nije bilo dozvoljeno da prisustvuje zbog kostima Čiča Draže

bio i manji incident.

EDIT: pitaću ga sutra ako hoće da mi prosliojedi slike

Ovo ozbiljno?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Nit se nadaj, a niti pogledaj

Nema od toga ništa moj Srki, mnogi se nadali, radili na tome, i svi ispušili.



link.

O tom ti pričam sve vreme. I oni će ti, kao, da vrate Kosovo. E, moj huči...
freehand freehand 21:04 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

oni će to kao vrate Kosovo

sam,o da ti Alamo ne diraju.
Dobro, i to parče Sirije sa koga kradete naftu i žito.
literatesa literatesa 21:06 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Dobro, postaviću prvi put pitanje- ima li stručnjaka ovde?, da nam objasni šta se to dešava u Turskoj, ne mislim na teorije zavjere premda sam sigurna da su ljudi sposobni pribjeći takvim tj određenim rješenjima određenog problema ako im se ukaže prilika, vjerujem u teorije zavjere samo koje sama smislim:), šta me interesuje, da li su ovakve učestale i jake aktivnosti zemlje na posebnoj skali u njihovim knjigama, crvenoj, ili usudim se reći normalnoj tj primarnoj skali od 0 do 10?, postoje?, ili prisustvujemo novoj eri?, ako se ovo npr dešava jednom u 500 god, 100, milion, nikada, prvi put, šta je moguće još?, kakav scenario kad se zemlja ne smiruje?, šta znači ne smiruje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:09 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

Kontekstualno gledano



Sve što sam imao da kažem piše u prethodnom komentaru, a ti sad slobodno nastavi da palamudiš, i ja uopšte ne sumnjam u tvoj intelektualni kapacitet da to radiš do toplotnog kraja univerzuma, ili bar dok se blog ne zaključa. Ali neobično mi je važno da se ipak zamisliš kako si se našao na strani koja ima sva obeležja nacizma, razara i već godinu dana pokušava da otme deo susedne države i pripoji ga sebi.

literatesa literatesa 21:12 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

bio i manji incident.

EDIT: pitaću ga sutra ako hoće da mi prosliojedi slike

Obavezno. :)
freehand freehand 21:15 20.02.2023

Re: Пардонирам се, Омега

srdjan.pajic
Kontekstualno gledano



Sve što sam imao da kažem piše u prethodnom komentaru, a ti sad slobodno nastavi da palamudiš, i ja uopšte ne sumnjam u tvoj intelektualni kapacitet da to radiš do toplotnog kraja univerzuma, ili bar dok se blog ne zaključa. Ali neobično mi je važno da se ipak zamisliš kako si se našao na strani koja ima sva obeležja nacizma, razara i već godinu dana pokušava da otme deo susedne države i pripoji ga sebi.


Probao sam da ti pustim Klarka, Kartera, Nulandovu, bajdena da ti palamude al ti ništa. Hoćeš bivšeg i budućeg predsednika SAD Donalda Trampa?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana