Reč i slika

Neocekivana sila koja se iznenada pojavljuje i resava stvar

angie01 RSS / 04.03.2023. u 23:19

FqXDMi-XwAAN5P4?format=jpg&name=small



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:28 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
za koje se ti nadaš da će da ti brane spuvano srpstvo

Koliko je ovo daleko od svega što sam pisao jbt!

Ne ide ti ovo nikako, ne razumeš pa ne razumeš.


Ti ne razumeš!

Ovo je lepo lice demokratije i istinskih vrednosti:

gedza.73 gedza.73 19:28 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

nemoj dopuštati da ti baš toliko sipaju propagandu u glavu.

Baš tako kaže ova mala nacistkinja

Mrzu ga dušmani a on dobar, duševan čovek


Ima još i gorih slika.
milisav68 milisav68 19:28 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
Pa ustajte vi silno roblje i ruš'te hegemoniju ako ne mislite da nam taj Zapad uvali patku

Pa uvalili ti patku (nećeš da otvoriš link), a ti ko papagaj ponavljaš Rus-NIS-Rus-NIS...
gedza.73 gedza.73 19:29 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Pa uvalili ti patku

Meni?
Dobro ako ti tako misliš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Koliko je ovo daleko od svega što sam pisao jbt!


Ti, huči, jadan, više ni sam ne znaš šta si pisao, ni šta tačno hoćeš.

A više je nego jasno koliko si se nagutao ruske propadande da ni očigledne stvari više ne prepoznaješ.


gvozden1 gvozden1 19:33 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Ti ne razumeš!

Ovo je lepo lice demokratije i

Može da bude:)

Sve te pojedinačne slike ozbiljni ljudi makar pokušavaju da stave u neki opštiji kontekst, a ne da kontekst izvlače iz nekih pojedinačnih slučajeva, poput ovog jadnog Gedže.

Al dobro, Gedža i jeste na tom nivou, parking nivo bistrenja politike, ali ovoliku zaslepljenost Srkijevih, i pored svega ipak nisam očekivao.
gedza.73 gedza.73 19:35 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

poput ovog jadnog Gedže.

Gvozdene probaću još jednom. Pokušaj da se ponašaš pristojno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
nemoj dopuštati da ti baš toliko sipaju propagandu u glavu.

Baš tako kaže ova mala nacistkinja

Mrzu ga dušmani a on dobar, duševan čovek


Ima još i gorih slika.


Idi gedžo, ovo sam i ja video, ali reko da ne kačim, stvarnoje grozno. Ima i ovih sa kukastim krstačama i tetovažama Kosovo ovo i ono. I to govno hučiju brani srpstvo, e, jebem ti život i zemlju, ako se na to spalo.



gvozden1 gvozden1 19:36 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

, huči, jadan, više ni sam ne znaš šta si pisao, ni šta tačno hoćeš.

A ti si sigurno sve razumeo:)

Nisi ti pogrešno razumeo, nego ja pisao.

A da ti, još jednom, objasnim zašto je po Srbiju bolje da Rusija samelje Ukrajinu, što ubedljivije to bolje?
gvozden1 gvozden1 19:38 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
poput ovog jadnog Gedže.

Gvozdene probaću još jednom. Pokušaj da se ponašaš pristojno.

Iskrenost nije nepristojna.

Da, ti si na tim nivou, parking, informer, senzacija, dno.

Da ti obrazložim?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
, huči, jadan, više ni sam ne znaš šta si pisao, ni šta tačno hoćeš.

A ti si sigurno sve razumeo:)

Nisi ti pogrešno razumeo, nego ja pisao.

A da ti, još jednom, objasnim zašto je po Srbiju bolje da Rusija samelje Ukrajinu, što ubedljivije to bolje?


Trebalo bi prvo sam sebi da objasniš kako si se našao na toj genocidnoj strani, gde te odlično zastupaju baš ovakve psihopate što seku kučićima glave i ponosno šetaju kukaste krstove, brane nam Kosovo, itd.
gedza.73 gedza.73 19:41 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Idi gedžo, ovo sam i ja video, ali reko da ne kačim, stvarnoje grozno

Jeste strašno. I takav neko u sistemu koji je strogo kontrolisan bude nagrađen ordenom. Promovišu valjda tradicionalne, porodične vrednosti kojima i mi stremimo.
zilikaka zilikaka 19:42 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

nego je moja država takoja mora da postavi granice i pravila i da se toga drži. A investitori treba da se prilagođavaju regulativi i ovdašnjim uslovima. Ništa više, ništa manje.

Apsolutno. Jedini problem je što je ta država posebno "tolerantna" baš prema kineskim investitorima.

To prevazilazi nivo bilo koje korupcije to je državni projekat ove vlasti.
gvozden1 gvozden1 19:42 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Trebalo bi prvo sam sebi da objasniš kako si se našao na toj genocidnoj strani, gde te odlično zastupaju baš ovakve psihopate što seku kučićima glave i ponosno šetaju kukaste krstove, brane nam Kosovo, itd.

To sam i pokušao da ti objasnim, da ozbiljan sukob sa potencijalom da na mnogo načina utiče na svet, ti svedeš na kučiće.

Al očigledno je to za tebe nedobacivo.
Šteta, sl jbg, sam si kriv.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:45 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

predatortz
gvozden1
za koje se ti nadaš da će da ti brane spuvano srpstvo
Koliko je ovo daleko od svega što sam pisao jbt!

Ne ide ti ovo nikako, ne razumeš pa ne razumeš.


Ti ne razumeš!

Ovo je lepo lice demokratije i istinskih vrednosti:




Ovde na blogu uslo je u modu prozivanje i javno postavljanje pitanja u stilu 'Ameri su uradili to i to, zasto ste vi licemeri to osudili do sada samo devet puta?'

A sad odjednom tisina od strane moralno uzdignutih na one slike zbrisanih gradova u Ukrajini. Mislim onaj grad Marinka izgleda kao posle drugog svetskog rata. I to nije metafora nego stvarno tako izgleda. Ali, nisu ga unistili Ameri pa nema prozivanja i poziva na javno izjasnjavanje.

U ovom slucaju pretpostavljam da je objasnjenje 'Jebiga, rat je.'
gvozden1 gvozden1 19:50 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset


U ovom slucaju pretpostavljam da je objasnjenje 'Jebiga, rat je.'

Nije, ako bi smo se vratili par koraka unazad, i zapitali se otkud rat.

Da li je on izbio iznenada, da li iz čiste ruske obesti i želje za agresijom, ili je sve to malo kompleksnije.

Bez tog vraćanja u nazad, i bez želje da se nepristrasno sagledaju uzroci, ostaje zaista samo to, jebiga, rat ne, u ratu se ruši, gine.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:52 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

angie01

tako i svi drugi- dolaze ovde da uzmu sta mogu i zabole ih za zagadjivanje, da l otpadom ili samom tehnologijom.

dok domaci mali i srednji privrednici, nemaju sve te pogodnosti, dapace, stalno im se povecavaju ionako neizdrzivi nameti, pa se jedni za drugim gase.

Ja zaista ne razumijem ljutnju nekih pravovjernih, ovdje, na blogu.
Od svih blogera jedino sam za Fria siguran da nije dao ni najmanji doprinos dolasku na vlst Vučića i društva mu.
Kad se odlučivalo ili ili, svi ste imali nekakvog važnog posla ili ste po glasačkim listićima cratali qrčiće i Čiče Gliše, vodili antikampanju na blogu izjadnačavajući sve političare i politike tvrdeći da je važno da odu tadašnji a sa novima će onda biti lako. Itd, itd i bla bla...
Jedino je Fri bio uporan da nije svejedno i prošao kroz šikanu "plavih gospođa iz Maribora"
Sad su vam krivci Rusi i Kinezi što je vlast takva kakva jest, što sa njima neće da sarađuju ni oni koji su im čestitali pobjedu 3-4 sata prije glasanja.

predatortz predatortz 19:53 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
gvozden1
, huči, jadan, više ni sam ne znaš šta si pisao, ni šta tačno hoćeš.

A ti si sigurno sve razumeo:)

Nisi ti pogrešno razumeo, nego ja pisao.

A da ti, još jednom, objasnim zašto je po Srbiju bolje da Rusija samelje Ukrajinu, što ubedljivije to bolje?


Trebalo bi prvo sam sebi da objasniš kako si se našao na toj genocidnoj strani, gde te odlično zastupaju baš ovakve psihopate što seku kučićima glave i ponosno šetaju kukaste krstove, brane nam Kosovo, itd.


Jedno je imati stav, drugo je žučno zastupati stranu čiji su zločini neizbrojivi, a posebno je mučno kada to činiš za stranu onih koji su ljudima vadili organe, a ovamo pljujući psihopatu koji je zaklao kuče.
Zaklati kuče, slažem se, može samo opak bolesnik i takav nikako ne može biti moj. Jebe mi se šta takav zastupa.

Ali, kako su oni koji su ljudskim bićima vadili bubrege, srca i jetre, postali tvoji i zašto ih tako žučno braniš, to objasni sebi.
Koji je koren tvoje mržnje?
Ima ona jaka scena iz filma Boj na Kosovu, ono: Nisam ja više Bogoje nego Mustafa.

E, tako zvučiš...

Ovo ti kažem ne da bih zapodenuo kavgu, ni prijateljski jer prijatelji nismo. Kažem ti kao čovek čoveku.
milisav68 milisav68 19:53 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft
Ali, nisu ga unistili Ameri pa nema prozivanja i poziva na javno izjasnjavanje.

A nema ni izjašnjavanja što su u taj grad (i ne samo u taj) doturili oružje i obučili vojsku da šenluči okolo od 2014.

Jbga, teritorijalni intergritet, demokratija, ljuCka prava, ovo-ono.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
Idi gedžo, ovo sam i ja video, ali reko da ne kačim, stvarnoje grozno

Jeste strašno. I takav neko u sistemu koji je strogo kontrolisan bude nagrađen ordenom. Promovišu valjda tradicionalne, porodične vrednosti kojima i mi stremimo.


Što je najgore, Srbija je kopija svega toga, bar kad su u pitanju ovi naši neo nacisti, ko huči i druge kolege koje zastupaju takve stavove i maštaju o genocidu komšija, čim se za to stvori prilika.

Pre neki dan je bila godišnjica onog sramnog zločina u Štrpcima, koji je po svemu gori i od ovog streljanja zarobljenog vojnika u rovu, koga su ovi Srbinovi plaćenici ubili ko psa, i to snimili, okačili na intenent. Ima odlična emisija na peščaniku o tome, koja tačno pokazuje gde smo bili i gde smo stigli. Sad su tek neke sramno male kazne izrečene neposrednim izvršiocima, i niko drugi nije ni istraživan niti je suđeno iako se za to sve znalo do Slobe lično. I to posle toliko godina nazovi istorijske distance.

I to će tako pasti u zaborav, a mi ćemo se čuditi što nas ceo svet gleda onako malo nepoverljivo, ko male debilne Ruse koji se dive psihopatama što kolju kučiće i to onda kače na intenet, a ujedno nam brane rustvo, što znači srpstvo.





gedza.73 gedza.73 19:58 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Da li je on izbio iznenada, da li iz čiste ruske obesti i želje za agresijom, ili je sve to malo kompleksnije.

Korak nazad u Gruziju?



Jel tu beše pustili Ruse u grad pa kad su se ponapijali ovi ih patosirali sa okolnih zgrada?

Ili korak nazad kad je Putin rekao kako nikakvih problema sa granicom Ukrajine nema? Ili korak napred ka Moldaviji? Mada od ta posla nema ništa pošto se Putin još vrzma po oblastima na kojima je trebao da spreči nasilje nad Rusima tako što ih sam ravnja sa zemljom.

p.s. Najsmešnija priča o prepunom magacinu sovjetskog oružja koji ako pukne biće Nagasaki (od početka rata kakve su sve gluposti prenošene o komsičkom ruskom naoružanju ne bi me čudilo da u regularne trupe uključe Baba Jagu kao presudan jezičak na vagi u Putinovu korist) a ruski oficiri pokrali i preprodali uniforme pa nisu imali ni rezerviste da obuku kako treba.


predatortz predatortz 19:58 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Ali, nisu ga unistili Ameri


Jesu, oni su. Shvatićeš to, kad te prođe zaslepljenost.
A mene, tu ti tvrdu veru dajem, boli patka za Ruse, ne ložim se na velikog brata iz majčice Rusije. Samo, ćorav nisam, a nisam ni licemer.
gvozden1 gvozden1 19:58 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

posebno je mučno kada to činiš za stranu onih koji su ljudima vadili organe

I predstavljali vlast u to vreme, i bili podržani od strane drugih vlasti, znači nivo najviši.
I sabtim se poredi, čak stavlja iznad, neki apsolutno nebitan lik, koji sutra da pogine ne bi ništa bilo drugačije.

Sve i da je tačno to što pišu.

Ali nedotupavni misle da ako nađu neku sliku na netu, otkrili su istinu.

IQ.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:00 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

zilikaka
nego je moja država takoja mora da postavi granice i pravila i da se toga drži. A investitori treba da se prilagođavaju regulativi i ovdašnjim uslovima. Ništa više, ništa manje.

Apsolutno. Jedini problem je što je ta država posebno "tolerantna" baš prema kineskim investitorima.

To prevazilazi nivo bilo koje korupcije to je državni projekat ove vlasti.


Istina da investitori ako mogu u Srbiji gledaju kako da na kvarno uzmu trziste ili resurse. Vlast je napravila takav mefijaski sistem sa tim njihovim posrednicima tako da nije isto kad Rio Tinto kopa litijum u Srbiji ili Australiji.

Ali i od toga moze gore. To je kad ti je investitor kineska drzavna kompanija koja nema apsolutno nikakvu odgovornost. Pa glavna ideja brata Sija je da kroz China's Belt and Road Initiative dovede slabe drzave u duznicko ropstvo.

Covek ima za sebe velike planove. Sad kad je ocistio KP, promenio ustav i omogucio sebi da postane dozivotni predsednik moze poceti da stvara novi slobodni svet.
gvozden1 gvozden1 20:04 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

maštaju o genocidu komšija, čim se za to stvori prilika.

Ne genocidu, zaštiti srpskog nacionalnog prostora, znači nečeg što je legitiman cilj svih nacija na svetu.

Srbi imaju snage za to, ne treba im pomoć, ali im trebaju međunarodni uslovi kad će biti u prilici da zaštite svoje nacionalni prostor, a da ih u tome ne sprečavaju neprincipijelni svetski moćnici, stvarajući uslove da srpski neprijatelji, Arnauti, muslimani, Hrvati, ostvaruju ono što se Srbima ne dozvoljava.

Ima li ičega u tome nemoralnog, nepoštenog, ičega za osudu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:05 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Ali, kako su oni koji su ljudskim bićima vadili bubrege, srca i jetre, postali tvoji i zašto ih tako žučno braniš, to objasni sebi.


Ne znam gde si video da ja to negde branim. Sad pričamo o tome šta Rusi rade u Ukrajini, a ovaj Srbin je odličan primer za to, jedan od nebrojeno mnogo. I to bi isto tako izgledalo da se ovi hučijevi vlažni snovi nekad sprovedu u delo. Kao što je bilo i u Bosni, pa se sad svaki čestiti Srbin uglavnom stidi kad se pomenu "uspesi" u vidu genocida u Srebrenici, opsade Sarajeva, da ne nabrajam sad opet sve te uspehe u okviru organizovanog zloćinačkog poduhvata zbog koga je kompletna ta naša strana osuđena i dobila vrlo duge robije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:07 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

predatortz
Ali, nisu ga unistili Ameri


Jesu, oni su. Shvatićeš to, kad te prođe zaslepljenost.
A mene, tu ti tvrdu veru dajem, boli patka za Ruse, ne ložim se na velikog brata iz majčice Rusije. Samo, ćorav nisam, a nisam ni licemer.





Čoveče, i posle sam ja zaslepljen i pao kao žrtva nečije propagande. Momci, dajte, uozbiljite se, ili bar recite da se zajebavamo, da se ni ja ne trudim ovoliko.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:09 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

predatortz
Ali, nisu ga unistili Ameri


Jesu, oni su. Shvatićeš to, kad te prođe zaslepljenost.
A mene, tu ti tvrdu veru dajem, boli patka za Ruse, ne ložim se na velikog brata iz majčice Rusije. Samo, ćorav nisam, a nisam ni licemer.


Sad opet razvodnjavama. Konkretan slucaj: vojska A sravnila sa zemljom grad X. I nikom nista.

To se nikakvim metaforama, naknadnim tumacenjima pocetka rata ili sl. ne moze opravdati.

Ukrajinci pogodili most na Krimu. Odmah reakcija: terorizam. Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam. Bez ikakvog pokusaja opravdavanja i naknadnog tumacenja.

Sravnjeni gradovi sa zemljom. E, za to ima neko mnogo komplikovano tumacenje. Koje naravno samo shvataju oni koji za pomenute slucajeve na drugoj strani imaju uvek jednostavno tumacenje.





gvozden1 gvozden1 20:12 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

vojska A sravnila sa zemljom grad

Tako zaključuju ili neobjektivni, ili nesposobni da povezuju uzroke i posledice.
milisav68 milisav68 20:12 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

kamilo_emericki
Sad su vam krivci Rusi i Kinezi što je vlast takva kakva jest, što sa njima neće da sarađuju ni oni koji su im čestitali pobjedu 3-4 sata prije glasanja.

Pre završetka glasanja, ali razumem šta hoćeš da kažeš.

A to da neće da sarađuju je priča za malu decu, odnosno za one koji hvataju razne koske koje se bacaju da bi se sklonila u stranu priča o - parama.

Једна од процена је да у Србији „одлив капитала прикупљен по основу дивиденди, реинвестираних профита, камата итд. (у корист странаца – С. А.), у просеку годишње износи преко милијарду евра“ (овде 53) – при чему томе треба додати још и „­две милијарде евра годишње, колико се из Србије одлије кроз трансферне цене“ (исто 54-55).

Трансферне цене представљају лажно приказивање цена по којима домаћа подружница неке транснационалне компаније купује или продаје производе централи. Најчешће, увозне цене се надувавају, а извозне багателишу – како би се смањио или сасвим избегао порез на профит.

Тај механизам дренаже вредности из колоније се, рецимо, лепо види из податка да је 2011. извоз из Србије у Аустрију износио 267 милиона евра, док аустријски подаци о увозу из Србије приказују 385 милиона евра. То значи да је само у Аустрију, те године, овим путем трансферисано преко сто милиона евра (исто 54).

Obrati pažnju na godinu, i ja sad bez griže savesti i bez kajanja mogu da kažem da je isti đavo što sam sedeo kući ili da sam izašao i glasao za DS (kao mnogo puta pre toga).

Dalje:

Наравно, постоји још економских показатеља (полу)колонијалног положаја данашње Србије. На пример, банкарски сектор. Док је у Немачкој, Француској или Британији већина банака у власништву домаћег капитала, на екс-социјалистичком истоку Европе доминантан је страни банкарски капитал (овде). Али, у Србији све банке осим једне (Поштанска штедионица) у власништву су иностраних, првенствено евроамеричких структура. Само у једној години стране банке су из Србије извукле 1,5 милијарди евра (овде).

Друго, у Србији страни капиталисти од српске владе добијају 14,5 пута више субвенција за новоотворене погоне него српски капиталисти (овде). Износ субвенција креће се и до 142.000 евра по новозапосленом раднику (овде). Тиме стране компаније у Србији практично обезбеђују бесплатну радну снагу за наредних неколико година.


itd

link
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:15 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
vojska A sravnila sa zemljom grad

Tako zaključuju ili neobjektivni, ili nesposobni da povezuju uzroke i posledice.


Shit godine!


predatortz predatortz 20:21 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

ovaj Srbin je odličan primer za to


Ovaj "Srbin" nije primer ničega i ne postoji vojska na planeti u kojoj nećeš naći znatan broj ovakvih.
Nisu li baš na Kosovu NATO "mirovnjaci" snimali kako se ludo zabavljaju upucavajući kerove?
Regularna vojska, a ne neke ološke jedinice plaćenika.
Blekvoterovci se nisu zabavljali upucavajem kerova, oni su iz zabave upucavali ljude.

I toliko o imbecilima.

Ali, ti bi jedan proces, koji traje decenijama, a čiju kulminaciju sad gledamo, da objasniš jednim idiotom!

Nije li NATO obećao da se neće širiti na istok?
Jeste! To tvrde čak i bivši visoki NATO zvaničnici.
Jesu li to pogazili? Jesu!
Nije li u Ukrajini krenuo progon ruskojezičkog stanivništva odmah nakon prevrata u režiji Zapada?
Jeste!
Nisu li potpisani Minski sporazumi, pa posle rečeno da je to urađeno ne da de poštuje, nego da se naoruža Ukrajina i nastave sukobi?

Pa, šta ste mislili da će biti?

Da će Rusi da sležu ramenima na sve to?

Zapad je nepouzdan partner, nedosledan. Mogu da drkaju nas i drkaće nas, jer mi ostajemo u toj sferi uticaja. I jer smo mali.
Ali postoje oni koje ne mogu da drkaju.



gvozden1 gvozden1 20:22 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
vojska A sravnila sa zemljom grad

Tako zaključuju ili neobjektivni, ili nesposobni da povezuju uzroke i posledice.


Shit godine!




Imaš li šta smislenije?

Postavi čovek sliku srušenog grada, i zaključi, Rusi krivi.

Debilno.

Ta logika ti verujem radi i kad je Vukovar u pitanju, ali ne verujem da isto zaključuješ za srušeni Leskovac.

Ili Beograd, tu bi, siguran sam tražio uzroke a ne bi pričao o vojsci A i gradu X.

A razlika je?

Pa u tome čiji gradovi su srušeni, ako su srpski, onda ćemo da se potrudimo da nađemo krivicu kod Srba.
milisav68 milisav68 20:31 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
Pre neki dan je bila godišnjica onog sramnog zločina u Štrpcima, koji je po svemu gori i od ovog streljanja zarobljenog vojnika u rovu, koga su ovi Srbinovi plaćenici ubili ko psa, i to snimili, okačili na intenent. Ima odlična emisija na peščaniku o tome, koja tačno pokazuje gde smo bili i gde smo stigli. Sad su tek neke sramno male kazne izrečene neposrednim izvršiocima, i niko drugi nije ni istraživan niti je suđeno iako se za to sve znalo do Slobe lično. I to posle toliko godina nazovi istorijske distance.

Baš si se zabrinuo.

(avgust 2022.)Navršava se 19 godina od zločina u kojem su nepoznate osobe iz kalašnjikova pucale na srpsku decu koja su se kupala u reci Bistrici kod Goraždevca i ubile Ivana Jovovića i Panteliju Dakića, a teško ranili četvoro dece.

Za zločin niko nije odgovarao. Istraga o zločinu je zatvorena pre 12 godina. Euleks je tada tvrdio da bi mogli ponovo da je pokrenu, ako se pojave nove informacije.

..........................................

I to će tako pasti u zaborav, a mi ćemo se čuditi što nas ceo svet gleda onako malo nepoverljivo,

Jer ovo što pominješ se pominje na zapadnim medijima, a o ovome što sam ja citirao - niko (sem nas).

E, al zato se Srbija reklamira kao jeftina a stručna radna snaga.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:37 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

milisav68
srdjan.pajic
Pre neki dan je bila godišnjica onog sramnog zločina u Štrpcima, koji je po svemu gori i od ovog streljanja zarobljenog vojnika u rovu, koga su ovi Srbinovi plaćenici ubili ko psa, i to snimili, okačili na intenent. Ima odlična emisija na peščaniku o tome, koja tačno pokazuje gde smo bili i gde smo stigli. Sad su tek neke sramno male kazne izrečene neposrednim izvršiocima, i niko drugi nije ni istraživan niti je suđeno iako se za to sve znalo do Slobe lično. I to posle toliko godina nazovi istorijske distance.

Baš si se zabrinuo.

(avgust 2022.)Navršava se 19 godina od zločina u kojem su nepoznate osobe iz kalašnjikova pucale na srpsku decu koja su se kupala u reci Bistrici kod Goraždevca i ubile Ivana Jovovića i Panteliju Dakića, a teško ranili četvoro dece.

Za zločin niko nije odgovarao. Istraga o zločinu je zatvorena pre 12 godina. Euleks je tada tvrdio da bi mogli ponovo da je pokrenu, ako se pojave nove informacije.

..........................................

I to će tako pasti u zaborav, a mi ćemo se čuditi što nas ceo svet gleda onako malo nepoverljivo,

Jer ovo što pominješ se pominje na zapadnim medijima, a o ovome što sam ja citirao - niko (sem nas).

E, al zato se Srbija reklamira kao jeftina a stručna radna snaga.



Milisave, poslušaj tu emisiju, pa posle seri koliko misliš da treba.

angie01 angie01 20:39 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Kad se odlučivalo ili ili, svi ste imali nekakvog važnog posla ili ste po glasačkim listićima cratali qrčiće i Čiče Gliše, vodili antikampanju na blogu izjadnačavajući sve političare i politike tvrdeći da je važno da odu tadašnji a sa novima će onda biti lako. Itd, itd i bla bla...
Jedino je Fri bio uporan da nije svejedno i prošao kroz šikanu "plavih gospođa iz Maribora"


cika kamilo- nisi upravu- ja sam na slicnu prozivku vec vise puta odgovorila upravo freeu, koji je zastupao istu tezu, i mahao Vesnom Pesic i Slobodankom Turajlic, kao krivcima,... jer je sam bio Tadicevac-za druge ne znam, nisam nikog pitala, al ja sam glasala, nevoljno, jer su mi se iz istih razlogao, kao i svima drugima dsovci smuscili, jer su fakat oni uveli vecinu sranja koje i sada egzistira, samo dramaticnije, jer su oni izdali sve dogovoreno i zahebali celu stvar,...glasala sam jer ne verujem u neglasanje, za za ove bi mi se ruka osusila, da sam za njih,...tako da ne pricaj napamet.

ono sto je cinjenica, je da je javno mnjenje i neka glasacka svest ovde na nekom bas nikakvom nivou, a da su desnicari odgajani za neke sitne dobiti, oni obrazovani odlaze, oni tupavi ostaju i tako,...sami smo krivi kako god okrenes.

kineze i Ruse je uveo Free u pricu o americkom ambasadoru koji nesto sere za litijum, pa ga iznervirala nereakcija na USA lika, tvrdeci da bi se digla galama da su tako nesto srale Ruje, ili Cajnizi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Zapad je nepouzdan partner, nedosledan



Možeš ti da karakterišeš zapad koliko i kako hoćeš, ćinjenica je da je Rusija napala Ukrajinu, vojno, 2014, doduše stidljivo, sa čarapama na glavama kao što rade svi kriminlanci, otcepila njenu teritoriju i pripojila je sebi. Onda je u međuvremenu u susedni region instalirala kriminalce, doturila oružje, poslala regularnu vosku tamo da i oni doprinesu, odakle su se ovi rokali sa Ukrajincima. Da bi sad pokušali da otmu i taj deo teritorije, pripoje ga sebi.

S tim što je sad to išlo malo teže. Dosta teže. Dok je Putin sve vreme srao o tome kako Ukrajinci ne postoje, pisao članke i pamflete kao da je u pitanju nekakav intelektualac a ne mali sitni KGB koljač koga je tamošnji organizovani kriminal i doveo na vlast. Tu je više nego jasno ko šta radi, tako da molim te, nemoj sad i ti ko huči, ko onaj majmunčić pored vergla, da mi se premećeš preko glave i izvodiš te vratolomije.

Mani sad NATO, nije se NATO širio, nego su zemlje jedna po jedna ulazile u taj savez, mahom u strahu od ovih Putinovih satrapa, što se sad pokazalo kao više nego opravdano.





predatortz predatortz 20:58 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Mani sad NATO, nije se NATO širio, nego su zemlje jedna po jedna ulazile u taj savez, mahom u straho od ovih Putinovih satrapa, što se sad pokazalo kao više nego opravdano.


Mislim da tek sad imaju razlog za strah, jer komplet evropski NATO ima problem da sakupi bataljon Leoparda, što će reći četrdesetak tenkova i pošalje ih u Ukrajinu. Čitam danas da Nemci nemaju dovoljan broj ispravnih tenkova za svoje snage za brze intervencije.
Bugarska ostala bez lovačke avijacije, u Rumuniji patroliraju MIG 21...

Sve je to izgleda jedno veliko ništa.

To može fa se kurči nad Srbijom i to je to...


gvozden1 gvozden1 21:02 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Mani sad NATO, nije se NATO širio, nego su zemlje jedna po jedna ulazile u taj savez

Ajde bre makar sklopi iole smislenu rečenicu :)

Nije se NATO širio, ali je sad širi.
Proširio se ne širivši se.

I to bre gutate.
Naravno da se širio, i pored obećanja da se neće širiti " ni inč prema istoku"

Još je debilnije objašnjenje, nismo potpisali.

Da, nisu, ali su obećali.

I šta se očekuje, nismo potpisali, preveslali smo Rusiju, bila je naivna, sad je gotovo, sad mora da trpi jer smo je preveslali, samo smo obećali, ali nismo potpisali.

Pa ne može to tako jbg.
Ako je tražila obećanje, znači da ima neki interes da se NATO ne širi.

A ako se širi i pored ruskog interesa da se ne širi, pa naravno da će Rusija pokušati da zaštiti svoj interes iako nema ništa potpisano.

Kako će ga štititi zavisi od njene procene šta je najbolji način za zaštitu.
Probala na jedan, na drugi način, i evo na kraju rešila ovako.
milisav68 milisav68 21:12 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
Milisave, poslušaj tu emisiju, pa posle seri koliko misliš da treba.

Vidi, ja tebe ne ograničavam koliko ti misliš da trebaš to da radiš, a radiš to u neograničenim količinama.
gedza.73 gedza.73 21:15 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
A ako se širi i pored ruskog interesa da se ne širi, pa naravno da će Rusija pokušati da zaštiti svoj interes iako nema ništa potpisano.
Kako će ga štititi zavisi od njene procene šta je najbolji način za zaštitu.

Znači Rusija ima pravo da štiti svoj interes al' zato Baltik, Poljaci, Česi, Slovaci, Rumuni, Bugari, ko ima još oni ne smeju u NATO jer moraju da igraju kako Putin kaže i da žive kao Belorusi? Šta su trebali da čekaju nekog ludaka u Kremlju kome se dig'o da pravi SSSR sa Petrovim granicama, proglasi ih za naciste i ruši mesecima? Nego pametno odigrali i kako kažeš na najbolji način se zaštitili. Plus Finci. Em u NATO em sad dižu Zid prema Rusiji.
Što ne napadne Finsku? Rakete na par minuta, duža granica, već ih tamburali (Finci Ruse), imali nacista... Al' ne sme.

Još je debilnije objašnjenje, nismo potpisali.
Da, nisu, ali su obećali.

Jes debilno. Obično kad kupiš nekretninu ti ideš na obećanje a ne na potpis. Mada i Rusija potpisala sa Ukrajinom sporazum pa prekršila.

gvozden1 gvozden1 21:19 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset


Znači Rusija ima pravo da štiti svoj interes al' zato Baltik, Poljaci, Česi, Slovaci, Rumuni, Bugari, ko ima još oni ne smeju u NATO jer moraju da igraju kako Putin kaže i da žive kao Belorusi

Ne, svi imaju pravo da se ponašaju kako god procene da treba.
Ako usaglase interese usaglase, ako ne onda to ide ovako.
I tako je od kad je sveta i veka.

Ali neki ne uspevaju da shvate, pa misle da se sve može objasniti "Srbinom" i štenetom, pa to stavljaju u prvi plan.

Ali to su budale.
gedza.73 gedza.73 21:24 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
Ne, svi imaju pravo da se ponašaju kako god procene da treba.
Ako usaglase interese usaglase

Uzmi nešto za koncentraciju, rapidno ti opada.
Ali neki ne uspevaju da shvate

Bože Danice koliko si ti naivna.
Ti beše onaj što 'komleksno sažima svetsku politčki scenu'? Moram da priznam kako ti odlično ide od ruke. Valjda ista škola sa onim oficirima iz Aktuelnosti. Tu se nema šta dodati ni oduzeti.
Ali to su budale.

ovo su neki čobani, budale




gvozden1 gvozden1 21:31 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
gvozden1
Ne, svi imaju pravo da se ponašaju kako god procene da treba.
Ako usaglase interese usaglase

Uzmi nešto za koncentraciju, rapidno ti opada.
Ali neki ne uspevaju da shvate

Bože Danice koliko si ti naivna.
Ti beše onaj što 'komleksno sažima svetsku politčki scenu'? Moram da priznam kako ti odlično ide od ruke. Valjda ista škola sa onim oficirima iz Aktuelnosti. Tu se nema šta dodati ni oduzeti.
Ali to su budale.

ovo su neki čobani, budale





Šta je, opet sličice i dosteke sa parkinga:)

Tako bre, to je tvoj nivo, ne zaleći se u ozbiljnije stvari.
freehand freehand 22:26 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

linlongovi su u mom slucaju metafora za dozvoljenu zagadjivacku industriju u Srbiji,

A za šta je, u tvom slučaju, Rio Tinto koji ni jednom nisi pomenula metafora
Ako je metafora,
A sad bih već rekao da nije.
freehand freehand 22:36 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
predatortz
Ali, nisu ga unistili Ameri


Jesu, oni su. Shvatićeš to, kad te prođe zaslepljenost.
A mene, tu ti tvrdu veru dajem, boli patka za Ruse, ne ložim se na velikog brata iz majčice Rusije. Samo, ćorav nisam, a nisam ni licemer.





Čoveče, i posle sam ja zaslepljen i pao kao žrtva nečije propagande. Momci, dajte, uozbiljite se, ili bar recite da se zajebavamo, da se ni ja ne trudim ovoliko.


Pajiću, šta misliš ti o tome da Rio Tinto dođe u Srbiju da zajedno sa Vučićem i Anom Brnabić kopa litijum kako nam preporučuje Kristofer Hil, ambasador SAD kao jednoj suverenoj zemlji?
koju je njegova država kao poštovalac slobode, demokratije i naročito vladavine prava bombardovala, uništila i oduzela deo teritorije?
Eto, ja sam onomadbio na autoputu i učestvovao u protestu protiv toga. Razumem da si ti bio sprečen, ali bih bio jako zahvalan ako bi prestao da jedeš govna o stvarima kod kojih ne planiraš da posledice svojih stavova podnostiš na bilo koji način.
freehand freehand 22:39 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).
freehand freehand 22:44 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Malo te jebe samo to što je Ukrajina i suverena država i što je bila napadnuta od strane ovih majmuna za koje se ti nadaš da će da ti brane spuvano srpstvo. I nema te mentalne vratolomije koju možeš da izvedeš da bi to osporio. Zapravo tako jedino podsećaš na ono majmunče što se premeće preko glave dok vergl svira.

Istinski strašno ovde je što tebe ne jebe da je Srbija suverena država i da je bila napadnuta od arhimajmuna za koje se ti nadaš da ćeda ti brane spšuvano albanstvo i ukrajinstvo i sve za šta ih u stuštini zabole isto kao i tebe da bi nastavili da zarađuju na tuđoj krvi.
angie01 angie01 23:02 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

A za šta je, u tvom slučaju, Rio Tinto koji ni jednom nisi pomenula metafora
Ako je metafora,
A sad bih već rekao da nije.


ja ne znam sta pricas-ja rekoh, svi ti ling long zagadjivaci, gde je valjda i Rio Tinto,...sad, kao nisi me razumeo,... je l radio ling long, sto nisi pomenula rio tinto,..a jasno je sta se ovde desava i da nije dobro za nas,..za konkretno za iskopavanje litijuma, vise puta su strucnjaci objasnjavali kakva je to katatsrofa po zivotnu sredinu.
freehand freehand 23:07 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

angie01
A za šta je, u tvom slučaju, Rio Tinto koji ni jednom nisi pomenula metafora
Ako je metafora,
A sad bih već rekao da nije.


ja ne znam sta pricas-ja rekoh, svi ti ling long zagadjivaci, gde je valjda i Rio Tinto,...sad, kao nisi me razumeo,... je l radio ling long, sto nisi pomenula rio tinto,..a jasno je sta se ovde desava i da nije dobro za nas,..za konkretno za iskopavanje litijuma, vise puta su strucnjaci objasnjavali kakva je to katatsrofa po zivotnu sredinu.



Pa usraću se...
Linglong je metafora za Rio Tinto (o kome je konkretno reč), a nije Rio Tinto metafora za Linglon...

Sem što nije kineski ambasador smatrao šta on misli da Srbija treba i mora.
angie01 angie01 23:34 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Pa usraću se...
Linglong je metafora za Rio Tinto (o kome je konkretno reč), a nije Rio Tinto metafora za Linglon...


ma ne, nego si u mr hajd fazi- i vozis krugove kao huci,...metafora je za sve zagadjivace, a tvoje insitiranje da je trebalo obratno da kazem, jer je o tome govorio americki amnasador, a nije kineski za ling long, pa umires od smeha i imas probavu, je taj nivo razgovora, ...pa kinezi biju ljude koji protestuju na njihove akcije unistenja invajremnta, dok ih nasa policija brani od gradjana i asistira im, ne znam tacno sta je gore,...
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:41 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

milisav68

Pre završetka glasanja, ali razumem šta hoćeš da kažeš.


Da, završetak se negdje zagubio, hvala na upozorenju.
Kad sam spomenuo saradnju mislio sam na kvalitetne investicije, ili podsticanje na iste, u Srbiji od strane onih koji su, nesumnjivo, pogurali Nikolićev izbor. U borbi za investitore, često, popuštaju normativne kočnice i na svašta se zažmiri. I ovdje na Zapadu. Pitanje trgovinskih deficita i suficita nešto drugo i na tome se radi godinama.
Ovaj tvoj drugi citat je odličan primjer kako rade investitori, zapadni ili istočni, jer i jedni i drugi funkcionišu kao liberali. Pričati da su investitori iz jednog miljea dobri i pošteni a iz drugog loši zločasti je budalaština.
Onakvi su i ponašaju se onako kako im dopusti država u kojoj investiraju.

angie01 angie01 23:58 08.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Pričati da su investitori iz jednog miljea dobri i pošteni a iz drugog loši zločasti je budalaština.


izvini, moguce je da sam propustila, al ko je hvalio jedne, a kudio druge?


Onakvi su i ponašaju se onako kako im dopusti država u kojoj investiraju.


pa i to niko ne spori, nisam videla da je neko rekao drugacije,...jedino se free malo potresao, jer na blogu nema reakcije za govoranciju americkog ambasadora, koja je na nasu stetu, pa je uveo neka poredjenja, pa ne razume sta sam rekla,...al sve u svemu, kod nas je stanje takvo, da kompradorska vlas omogucava sve te sporne situacije.
gedza.73 gedza.73 00:14 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Satanisti u Gruziji




Pa zar i ovi mladi ljudi u Gruziji udarili na našeg Najvećeg Sina? Kud ide ovaj svet? cccc.
U stvari hteli ka EU al' ne da Veliki Brat. Što je ispravno jer šta će tamo kad su se svi zimus smrzli i nisu imali šta da jedu.

mada ima i starijih. Verovatno nacisti





srdjan.pajic srdjan.pajic 01:25 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

milisav68
srdjan.pajic
Milisave, poslušaj tu emisiju, pa posle seri koliko misliš da treba.

Vidi, ja tebe ne ograničavam koliko ti misliš da trebaš to da radiš, a radiš to u neograničenim količinama.



E, ma sve je ok, samo navali, ko je ovde još koga uspeo da zaustavi u tome? Nego, rekoh, kad si se već ubacio sa ovom bednom relativizacijom na nivou frihenda i ostalih, i žonglinjarenjem sa tom nesrećnom decom, obrati bar pažnju na to na šta sam te uputio, čisto da znaš koliko si duboko uronio u govna kad si krenuo da pišeš taj komentar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:34 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Pajiću, šta misliš ti o tome da Rio Tinto dođe u Srbiju da zajedno sa Vučićem i Anom Brnabić kopa litijum kako nam preporučuje Kristofer Hil, ambasador SAD kao jednoj suverenoj zemlji?



Koliko sam ja shvatio situaciju, Rio Tinto je tu odavno, i rovari oko tog litijuma još pre nego što je Hil postao ambasador. I kaže, Hil, to je vaša stvar, da li ćete da pustite da to kopaju ili nećete. Nemam ja tome šta da dodam ili da oduzmem, a posledice vaših stavova i izbora sigirno neću snositi. Tako da ne vidim zašto sad ovako masno jedeš govna, iako sam osetio određenu sućut prema tvom stanju kad ti niko nije odgvorio na onaj gornji komentar - ja nisam jer nisam video linkove koje ne umeš ni da postaviš, ali bi svejedno da pametuješ ovde nešto.

Inače, ako će ti biti lakše, i ja bih, da nisam eto sprečen emigracijom iz one propasti od zemlje, sigurno bio pored tebe na tom autoputu i bunio se protiv svega toga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:43 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Mislim da tek sad imaju razlog za strah, jer komplet evropski NATO ima problem da sakupi bataljon Leoparda,


E, nemoj samo opet sa tim tehnikalijama, jer stvarno nemaš blage veze nisačim.
Evo, pre skoro dva meseca si ovde, sav pun sebe, napisao da će pasti ukrajiniski front, šta god da je to bilo, za mesec dana, i, šta bi? Jel da pomeram datum u tefterčetu, i za koliko, ajde, reci sam?

Inače, siguran sam bio da te je ovaj Srbin baš oduševio, konačno primerak tih nekakavih opasnih jebača koje znalački obećavaš jedno godinu dana najmanje. Kad ono, ćorak, nije ni to taj, iako taj ludak zaista ideo okolo i jebe sve pred sobom, dobro, mahom zarobljenike, nejač i verovatno poneko kuče strada, teško se ta strast zadovolji, a televizora i bele tehnike ne verujem da je u Donbasu mnogo preostalo. Dobio i medalju od Putina, ako je tačno ovo što je gedža pomenuo.

bene_geserit bene_geserit 04:55 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Konkretan slucaj: vojska A sravnila sa zemljom grad X. I nikom nista.

Vojska B, ako ne želi da grad X bude sravnjen, ne treba da utvrđuje položaj u gradu već po šumama i livadama. A jednom kad pretvoriš grad u bino polje šta očekuješ?
Naravno mnogo je lakše utvrditi se u gradu nego negde u prirodi pa to vojska B i radi.
predatortz predatortz 07:14 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset


E, nemoj samo opet sa tim tehnikalijama, jer stvarno nemaš blage veze nisačim.
Evo, pre skoro dva meseca si ovde, sav pun sebe, napisao da će pasti ukrajiniski front, šta god da je to bilo, za mesec dana, i, šta bi? Jel da pomeram datum u tefterčetu, i za koliko, ajde, reci sam?


Front je probijen, ako nisi čuo. Tako se zove svako pomeranje na stranu protivnika.
Pogledaj malo karte pre mesec i vidi kako stvari stoje danas.

I ne samo da se pomera. Uništava se ofanzivni potencijal ukrajinske vojske. Već i oficiri zapadnih zemalja tvrde da Ukrajina neće imati potencijal za kontraofanzivu, a ni oni baš toliko oružja koliko su obećavali.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:05 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:15 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

bene_geserit
Konkretan slucaj: vojska A sravnila sa zemljom grad X. I nikom nista.

Vojska B, ako ne želi da grad X bude sravnjen, ne treba da utvrđuje položaj u gradu već po šumama i livadama. A jednom kad pretvoriš grad u bino polje šta očekuješ?
Naravno mnogo je lakše utvrditi se u gradu nego negde u prirodi pa to vojska B i radi.


A ti kad ti napadnu grad imas naravno izbor da biras da ga branis na pasnjaku ili iz grada. Ukrajinci budale, trebali su Putinu da predloze da se biju na nekoj neutralnoj teritoriji. On bi kakav je srcan sigurno pristao. I gradovima nista ne bi bilo. A oni budale odlucili ko Srbi kad su im Austrijanci bombardovali Beograd da ga brane bas iz grada.

Da pribelezimo: za oranje gradova su do sada krivi i odgovorni glupi Ukrajinci i Ameri. Putinu su ruke svezane. Radi sto se raditi mora.
gvozden1 gvozden1 08:29 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

. A oni budale odlucili ko Srbi kad su im Austrijanci bombardovali Beograd da ga brane bas iz grada.

A odakle su Srbi mogli da brane Beigrad od Švaba, da se utvrde negde ispred Beograda?
predatortz predatortz 08:41 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Da pribelezimo: za oranje gradova su do sada krivi i odgovorni glupi Ukrajinci i Ameri. Putinu su ruke svezane. Radi sto se raditi mora.


eto, vidiš da nije teško!
putin radi ono što mora da radi. to ti tvrdimo još od 2014.!
Nato može da sere po nekim dvorištima, po nekim ne. u ruskom, očigledno ne. naročito ne može da zapale neke tamo ruse i da očekuju da to prođe bez reakcija.
da li je putin pre toga nešto palio i rušio u ukrajini?
ne?
ako neko misli da se sa rusima može
prvo ćemo malo da vas žive spaljujemo, onda ćemo da vas maltretiramo, jezik da vam zabranjujemo, a da to prođe bez reakcija - taj je ono baš ozbiljan idiot!
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:43 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
ovaj Srbin baš oduševio


Ne čitam baš sve što piše na blogu pa ne kontam o kojem i kakvom Srbinu je riječ.
Da li se radi o Srbinu što ima zastavu Velike Britanije na grudima junačkim?
Čak i ja, kojeg Gvozdenov srbomjer, vjerovatno, jedva registruje uz velike šumove, imam primjedbe na Srbende* koji se oblače u zastave drugih država a ne u zastavu svoje zemlje.

*Znajući, dugogodišnjim čitanjem bloga, tvoj stav o ljudima za koje naglašavaš da su Srbi, pretpostavljam da je ovo nekakva budala koja ne zna ni ko je ni šta je, ni da li je negdje poš'o ili je negdje doš'o.
predatortz predatortz 08:50 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

kamilo_emericki
srdjan.pajic
ovaj Srbin baš oduševio


Ne čitam baš sve što piše na blogu pa ne kontam o kojem i kakvom Srbinu je riječ.
Da li se radi o Srbinu što ima zastavu Velike Britanije na grudima junačkim?
Čak i ja, kojeg Gvozdenov srbomjer, vjerovatno, jedva registruje uz velike šumove, imam primjedbe na Srbende* koji se oblače u zastave drugih država a ne u zastavu svoje zemlje.

*Znajući, dugogodišnjim čitanjem bloga, tvoj stav o ljudima za koje naglašavaš da su Srbi, pretpostavljam da je ovo nekakva budala koja ne zna ni ko je ni šta je, ni da li je negdje poš'o ili je negdje doš'o.


Ma, pusti Srkija... Našao nekog poremećenog Rusa (zamisli, nađeš poremećenog lika u nekoj paravojsci, skoro pa nemoguće! ) koji ima nadimak "Srbin", pa izveo zaključak kako smo genocidni.

Ova logika:




gvozden1 gvozden1 08:56 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Britanije na grudima junačkim?
Čak i ja, kojeg Gvozdenov srbomjer, vjerovatno, jedva registruje uz velike šumove,

A jel ti lakše kad to tako nazoveš, nego ako bi definisao na normalan način, da ti je ideološka odrednica, komunizam, jače izražena od nacionalne?

I ajd da ti kažem, ne radi se o Srbinu, nego Rusu sa nadimkom Srbin.
Niko ne zna da li takav postoji ili je izmišljen lik u svrhu propagande, za njega javili valjda muslimani, ili možda Hrvati, a Srki i Gedža naravno jedva dočekali, a iako postoji, apsolutno je nebitan za bilo šta.
gedza.73 gedza.73 09:03 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

*Znajući, dugogodišnjim čitanjem bloga, tvoj stav o ljudima za koje naglašavaš da su Srbi, pretpostavljam da je ovo nekakva budala koja ne zna ni ko je ni šta je, ni da li je negdje poš'o ili je negdje doš'o.

Što ga premijer Krima odlikovao?

I otkud njegova pronacistička jedinica u sastavu ruske vojske pod komandom nekih tamo ruskih oficira? Sami Rusi (između ostalih i Strelkov) tvrde kako su ovi neonacisti učestvovali u događajima 2014, da su organizovani od FSB-a i kordinisani preko Ministarstva unutrašnjih poslova. Da su u LNR već imali priremljene vojnike koji su se obučavali pre nereda.

Evo ga i ovde

sa ljudima koje odlikovao general major Moksovske oblasti



pa kao budala koja se slučajno tu pojavila. Drugi pripadnik ruske nacističke organizacije zadužen za mobilizaciju po DNR-u, LNR-u
(ovaj što drži mikrofon)

je iz ove nacističke organizacije


Pušilin odlikuje ruskog oficira koji na rukavu nosi SS simbole


Jesu za tebe oni svi budale?

kamilo_emericki kamilo_emericki 09:07 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

angie01


pa i to niko ne spori, nisam videla da je neko rekao drugacije,...jedino se free malo potresao, jer na blogu nema reakcije za govoranciju americkog ambasadora, koja je na nasu stetu, pa je uveo neka poredjenja, pa ne razume sta sam rekla,...al sve u svemu, kod nas je stanje takvo, da kompradorska vlas omogucava sve te sporne situacije.

Izbjegavam, koliko je god to moguće, raspravu na ličnoj osnovi i raspravu koja se pretvara u nadgornjavanje. Ako ikako može ostao bih na principima i činjenicama.
Činjenica je da na blogu postoje dva tabora sa prilično jasnim granicama sistema vrijednosti ofarbanim u crno i bijelo, bez sivih tonova.
Rijetki su oni koji nemaju tabor i prelaze granice.
Da Fri nije spomenuo, na blogu ne bi bilo nikakvog traga o govoranciji, kako ti kažeš, ili drskom miješanju, što je u stvarnosti, američkog ambasadora u poslove Srbije.
Ne znam kako, ali sinoć nađoh izjavu gospodina ambasadora, koju je dao radiu Novi Pazar u kojoj kaže da su u Novom Pazaru uradili neke stvari dobro i da zbog toga trebaju biti nagrađeni njegovim prisustvom.
Ej! Njegovo prisustvo kao nagrada. Zemljo! Otvori se!
Žarkano ti sunce ne 'ebem! Pa ni pokojni Isus nije svoje prisustvo smatrao nagradom.
freehand freehand 09:08 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

predatortz
kamilo_emericki
srdjan.pajic
ovaj Srbin baš oduševio


Ne čitam baš sve što piše na blogu pa ne kontam o kojem i kakvom Srbinu je riječ.
Da li se radi o Srbinu što ima zastavu Velike Britanije na grudima junačkim?
Čak i ja, kojeg Gvozdenov srbomjer, vjerovatno, jedva registruje uz velike šumove, imam primjedbe na Srbende* koji se oblače u zastave drugih država a ne u zastavu svoje zemlje.

*Znajući, dugogodišnjim čitanjem bloga, tvoj stav o ljudima za koje naglašavaš da su Srbi, pretpostavljam da je ovo nekakva budala koja ne zna ni ko je ni šta je, ni da li je negdje poš'o ili je negdje doš'o.


Ma, pusti Srkija... Našao nekog poremećenog Rusa (zamisli, nađeš poremećenog lika u nekoj paravojsci, skoro pa nemoguće! ) koji ima nadimak "Srbin", pa izveo zaključak kako smo genocidni.

Ova logika:





Pa ni Brejvik ne bi pobio onoliku decu da nije čitao Karadžića i divio se Mladiću, šta je sporno?
gedza.73 gedza.73 09:13 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
Niko ne zna da li takav postoji ili je izmišljen lik u svrhu propagande, za njega javili valjda muslimani, ili možda Hrvati, a Srki i Gedža naravno jedva dočekali, a iako postoji, apsolutno je nebitan za bilo šta.

Eno naterali predobrog premijera Krima da odlikuje izmišljenog lika.
MIlčakov je komandir neonacističke jedinice Rusič u sastavu ruske vojske

odnosno bio pod komandom ni manje ni više nego potpukovnika LNR Aleksandra Bednova. A tebi i Kamilu izmišljen lik i budala


freehand freehand 09:13 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!
freehand freehand 09:24 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

zilikaka
nego je moja država takoja mora da postavi granice i pravila i da se toga drži. A investitori treba da se prilagođavaju regulativi i ovdašnjim uslovima. Ništa više, ništa manje.

Apsolutno. Jedini problem je što je ta država posebno "tolerantna" baš prema kineskim investitorima.

To prevazilazi nivo bilo koje korupcije to je državni projekat ove vlasti.

Nemam primedbi ni na ovo. To što je na njihovom kantaru privredni i ekonomski spas Smedereva i Bora odnosno železare i rudnika bakra pretegnuo nad ustavom i zakonima koje su pogazili da bi Kinezima dozvolili da rade na svoj način je kriminal svoje vrste. Al to su uradili i sa Amerikancima oko autoputa i sa Arapima oko nebrojenih "projekata". I da nije bilo velikog protesta onomad to bi uradili i sa Rio Tintom.
To je modus operandi ovih kriminalaca.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:26 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1

A jel ti lakše kad to tako nazoveš, nego ako bi definisao na normalan način, da ti je ideološka odrednica, komunizam, jače izražena od nacionalne?


Gvozdene, kuću stara. Baviš se zemljom i to je, u mojim očima, toliki plus da briše ili umanjuje dosta minusa.
Ideološki smo vrlo, vrlo daleko ali pročitam dosta onog što napišeš. Valda zbog one narodne: "Upoznaj neprijatelja da bi ga više volio" .
Jedino preskačen kad počnu lični obračuni i obraćanja kao što je: lepojko, da ti objasnim ...
A što se tiče odrednica.
Ja ih imam poprilično a neke su i lelujave. Uvijek se zabezeknem kad sretnem ljude koji nikad nemaju ni jedni malecku sijenku na svom mišljenju. Ja se često preispitujem i izlažem svoj stav da bi ga, možda, neko kvalitetno osporio pa me naveo na promjenu.
freehand freehand 09:27 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Inače, ako će ti biti lakše, i ja bih, da nisam eto sprečen emigracijom iz one propasti od zemlje, sigurno bio pored tebe na tom autoputu i bunio se protiv svega toga.

To Šabane.
ovo je bilo dovoljno, uopšte pre toga nisi morao da spinuješ o dobrom Hilu koji ne samo da se ne meša u unutrašnje stvari Srbije nego iz sve snage podržava suverenitet Srbije, skoro ko ukrajinski.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:33 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gvozden1
. A oni budale odlucili ko Srbi kad su im Austrijanci bombardovali Beograd da ga brane bas iz grada.

A odakle su Srbi mogli da brane Beigrad od Švaba, da se utvrde negde ispred Beograda?


To ti kazem. Isto vazi i za ukrajinske gradove.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:49 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset


freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!


Freehand


Unistenje ST je akt terorizma:

Nego da vratim na početak: ko je počinio akt međunarodnog terorizma uništivši strateški energetski infrastrukturni objekat na teritoriji države članice NATO i EU, i zašto niko o tome ne sme da pisne?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?

A Herš najavljuje novepodatke o rterorističkom aktu u Baltičkom moru.

Najveci terorista je:

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?

...i zašto nema sankcija protiv SAD kao agresora i terorističke države?

Odgovorni za unistenje ST:

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?

Predator
Pa,mora se nečim skrenuti pažnja sa činjenice da je "najveća demokratija" ništa drugo do teroristička banda koja raznosi gasovode po svetu...


Za most na Krimu me mrzi da trazim. Verujem da recimo Gvozdenu nece biti problem da ponovi tu svoju tezu.

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.
freehand freehand 09:54 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!


Freehand


Unistenje ST je akt terorizma:

Nego da vratim na početak: ko je počinio akt međunarodnog terorizma uništivši strateški energetski infrastrukturni objekat na teritoriji države članice NATO i EU, i zašto niko o tome ne sme da pisne?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?

A Herš najavljuje novepodatke o rterorističkom aktu u Baltičkom moru.

Najveci terorista je:

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?

...i zašto nema sankcija protiv SAD kao agresora i terorističke države?

Odgovorni za unistenje ST:

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?

Predator
Pa,mora se nečim skrenuti pažnja sa činjenice da je "najveća demokratija" ništa drugo do teroristička banda koja raznosi gasovode po svetu...


Za most na Krimu me mrzi da trazim. Verujem da recimo Gvozdenu nece biti problem da ponovi tu svoju tezu.

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

Ništa ne razumem ovde, šta je čiji citat? A dok to raspetljaš daj i ko je i gde od zvaniučnika i medija "međunarodne zajednice" napad na Severni tok nazvao terorizmom (sem, možda, kad su Amerikanci prvog dana optužili rusiju i Putina za to, pa su odmah odustali)?
freehand freehand 10:09 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset


A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

I da ne bude da izbegavam odgovor, za to nema nikakvog razloga:
prvo da kažem ono što do sada nisam - meni su Ukrajinci i Rusi isti. Pri tom ne mislim da ih jednačim i bilokome sporim pravo da se zove kako hoće, govorim da prema jednima i drugimaimam apsolutnu isti odnos i emociju. Tako je bilo pre ovog rata, tako je i sad.
Nema razloga da ponavljam stavove o uzrocima i načinima na koji je ovaj rat proizveden, ništa se tu nije promenilo, ni u saznanjima ni u mojim stavovima.
A što se tiče razaranja gradova, to je, na žalost, konstanta ratovanja, od starog veka do danas.
Rimljani su na kraju Kartaginu zasolili da vekovima ništa na tom prostoru ne nikne.
Amerikanci su u korejskom ratu sedam od deset najvećih gradova Severne Koreje srušili više nego Drezden i druge nemačke gradove samo nekoliko godina pre toga.
U iraku su isto to uradili gde god je postojao otpor i gde god je postojao rizik da im stradaju vojnici i tehnika, čak i tamo gde im je protivnik bio neuporedivo slabiji.
U rusko-ukrajinskom ratu suprotstavljene su dve snažne vojske. Ukrajinci su daleko od loših vojnika, organizovani, podržani na svemoguće načine, obučeni i opremljeni od strane NATO. Od gradova poput Avdivke, Marinke, Bahmuta, Ugledara i Soledara napravili su tvrđave. I u ratu je svaka pozicija na kojoj je napravljena vatrena ttačka vojni cilj, bez obzira da li je to u normalnom stanju bolnica, crkva ili obdanište.
Uz sve rečeno valja dodati da su iz svih ovihmesta civili mahom iseljeni pre početka ozbiljnog razaranja.
Na kraju, da li je meni lično žao zbog onoga što se dešava? Apsolutno. Da ne govorim o ljudima, ali svaku ciglu u tim srušenim zidovima neko je sa mukom napravio ili platio i sa radošću i nadom ugradio. Kao kamen u jerusalimsku tvrđavu, zid Konstantinopolja, kuću u Vukovaru, dasku na krovu kuće ličkog sela, zgradu RTS u Aberdarevoj, kuće i zgrade u Groznom, Raki, basri, Bagdadu ili Mosulu.
Sad pitaj slobodno ako sam nešto propustio.

milisav68 milisav68 10:23 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

srdjan.pajic
E, ma sve je ok, samo navali, ko je ovde još koga uspeo da zaustavi u tome? Nego, rekoh, kad si se već ubacio sa ovom bednom relativizacijom na nivou frihenda i ostalih, i žonglinjarenjem sa tom nesrećnom decom, obrati bar pažnju na to na šta sam te uputio, čisto da znaš koliko si duboko uronio u govna kad si krenuo da pišeš taj komentar.

Čuvena relativizacija kao neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvar na Blogu B92.

A u stvari nije ni neočekivana ni iznenada, jer se kao neka mantra ponavlja od nastanka bloga.

I vidim da još uvek radi bez obzira na količinu uvreda zavijenih u celofan sa mašnicom.

Tako da nemoj da se brineš, ja sam duboko uronio u govna čim sam napisao prvi komentar.

Znaš ono, metro-kanalizacija-mimohod.
maksa83 maksa83 10:25 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Nema razloga da ponavljam stavove o uzrocima i načinima na koji je ovaj rat proizveden, ništa se tu nije promenilo, ni u saznanjima ni u mojim stavovima.

Vrlo detaljna slika istorije tog regiona u poslednjih ~500+ godina, i mislim da treba da ga pročita svako ko bi da ima neki sud:

Roots of the Donbas Wars

Oveće je, na kraju imaš osećaj (bar ja) da si pročitao knjigu, ali baca svetlo na tamošnje želje, nade i stremljenja i odnošaje.


P.S. Ovo nije jedina dimenzija te priče, zapravo je sporedna ali dodatno razvejava "Zapad vekovima hoće duništi Rusiju" budalaštinu koja se ovde servira povremeno. Iz gornje priče se jasno vidi i da je u tom užem regionu bila večita složena ko-će-koga dinamična i krvava politička i vojna furtutma takva da u jednom trenutku npr. Švedi potpuno razaraju Poljsku.
vcucko vcucko 10:32 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

gedza.73
nemoj dopuštati da ti baš toliko sipaju propagandu u glavu.

Baš tako kaže ova mala nacistkinja

Mrzu ga dušmani a on dobar, duševan čovek


Ima još i gorih slika.

U ratu u kome je dosad zaginulo, po najkonzervativnijim procenama, bar pola miliona (svih i svuda), ti konstruišeš čitavu istoriju na osnovu toga što je jedan koknuo jednoga. I to u rovu.

Cenim da si očekivao da će da okrene s njim briškulu i trešetu.

Slike? Ti beše veliki fan nekih vojnih formacija, koje su baš volele da se uslikavaju ovako:

Pri čemu čak i ne potenciram autentičnost, nego je naglasak na samom uslikavanju. Prosto, bila im duša da se tako uslikaju.
freehand freehand 10:40 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

maksa83
Nema razloga da ponavljam stavove o uzrocima i načinima na koji je ovaj rat proizveden, ništa se tu nije promenilo, ni u saznanjima ni u mojim stavovima.

Vrlo detaljna slika istorije tog regiona u poslednjih ~500+ godina, i mislim da treba da ga pročita svako ko bi da ima neki sud:

Roots of the Donbas Wars

Oveće je, na kraju imaš osećaj (bar ja) da si pročitao knjigu, ali baca svetlo na tamošnje želje, nade i stremljenja i odnošaje.


P.S. Ovo nije jedina dimenzija te priče, zapravo je sporedna ali dodatno razvejava "Zapad vekovima hoće duništi Rusiju" budalaštinu koja se ovde servira povremeno. Iz gornje priče se jasno vidi i da je u tom užem regionu bila večita složena ko-će-koga dinamična i krvava politička i vojna furtutma takva da u jednom trenutku npr. Švedi potpuno razaraju Poljsku.

Hvala za link, rado ću pročitati, mada ne verujem da bilo kakveuzroke današnjih događanja treba tražiti u takodalekoj prošlosti. Kao što su ratoviu Jugoslaviji bili posledica nezavršenog drugog svetskog rata, iskorištenog da se počne prepakivanje svetskog poretka rušenjemkomunizma tako i ovaj sadašnji rat u Ukrajini imamnogo svežije i jasno čitljive uzroke i motive, na putu od Novog svetskog poretka ka Vladvini pravila.
gvozden1 gvozden1 10:45 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1
. A oni budale odlucili ko Srbi kad su im Austrijanci bombardovali Beograd da ga brane bas iz grada.

A odakle su Srbi mogli da brane Beigrad od Švaba, da se utvrde negde ispred Beograda?


To ti kazem. Isto vazi i za ukrajinske gradove.


Ne kažeš, ustvari ako kažeš onda grešiš.

Srbi nisu mogli da kopaju rovove u Savi i Dunavu, a između njih i Švaba je samo to stajalo, morali su da se utvrde u samom gradu.

Ali zato se nisu utvrđivali u Šapcu i Valjevu nego na Ceru, planini.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:48 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

freehand
Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!


Freehand


Unistenje ST je akt terorizma:

Nego da vratim na početak: ko je počinio akt međunarodnog terorizma uništivši strateški energetski infrastrukturni objekat na teritoriji države članice NATO i EU, i zašto niko o tome ne sme da pisne?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?

A Herš najavljuje novepodatke o rterorističkom aktu u Baltičkom moru.

Najveci terorista je:

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?

...i zašto nema sankcija protiv SAD kao agresora i terorističke države?

Odgovorni za unistenje ST:

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?

Predator
Pa,mora se nečim skrenuti pažnja sa činjenice da je "najveća demokratija" ništa drugo do teroristička banda koja raznosi gasovode po svetu...


Za most na Krimu me mrzi da trazim. Verujem da recimo Gvozdenu nece biti problem da ponovi tu svoju tezu.

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

Ništa ne razumem ovde, šta je čiji citat? A dok to raspetljaš daj i ko je i gde od zvaniučnika i medija "međunarodne zajednice" napad na Severni tok nazvao terorizmom (sem, možda, kad su Amerikanci prvog dana optužili rusiju i Putina za to, pa su odmah odustali)?


Moje pitanje se odnosilo na ovdasnje blogovske reakcije i prozivanja pa su i gornji citati u tom smislu jedino relevantni.
milisav68 milisav68 10:54 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

kamilo_emericki
Pitanje trgovinskih deficita i suficita nešto drugo i na tome se radi godinama.

Slažem se, kada su u pitanju (uslovno rečeno) ravnopravne zemlje (ili neki savezi/blokovi).

Međutim, to sa Srbijom (a i zemljama nastalih iz bivše SFRJ)* nije slučaj.Izazvan je građanski rat (i spolja i iznutra), koji kulminirao bombardovanjem jedne suverene zemlje, pa kad to nije dalo efekta, onda se prešlo na puč, i dovođenjem svojih ljudi na vlast, koji su donosili zakone i potpisivali međunarodne ugovore prilično štetne za svoju državu i narod.

I onda imamo to što imamo, deficit i suficit koji imaju malo veze sa ekonomijom, a mnogo više sa primenom sile nad kolonijama.

*Ne samo sa zemljama ex-SFRJ, ali da ne širimo priču.
freehand freehand 10:54 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!


Freehand


Unistenje ST je akt terorizma:

Nego da vratim na početak: ko je počinio akt međunarodnog terorizma uništivši strateški energetski infrastrukturni objekat na teritoriji države članice NATO i EU, i zašto niko o tome ne sme da pisne?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?

A Herš najavljuje novepodatke o rterorističkom aktu u Baltičkom moru.

Najveci terorista je:

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?

...i zašto nema sankcija protiv SAD kao agresora i terorističke države?

Odgovorni za unistenje ST:

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?

Predator
Pa,mora se nečim skrenuti pažnja sa činjenice da je "najveća demokratija" ništa drugo do teroristička banda koja raznosi gasovode po svetu...


Za most na Krimu me mrzi da trazim. Verujem da recimo Gvozdenu nece biti problem da ponovi tu svoju tezu.

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

Ništa ne razumem ovde, šta je čiji citat? A dok to raspetljaš daj i ko je i gde od zvaniučnika i medija "međunarodne zajednice" napad na Severni tok nazvao terorizmom (sem, možda, kad su Amerikanci prvog dana optužili rusiju i Putina za to, pa su odmah odustali)?


Moje pitanje se odnosilo na ovdasnje blogovske reakcije i prozivanja pa su i gornji citati u tom smislu jedino relevantni.

Ček samo da proverim - ti MENE citiraš da bi mi rekao da je ovdašnja "odmah terorizam" reakcija postojala? I to, ako se ne varam, sa blogova mesecima posle događaja?
Očekivao sam da ćeš se pozvati na promptne reakcije Zajednice vrednosti, makar i neke sveže...
apostata apostata 10:56 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Tek sada sam iz bloga saznao koje je objašnjenje za dizanje ST dala CIA, pa sam onda malo guglao.
Znači ako sam dobro razumio ispada da je nekoliko ukrajinskih diverzanata frilansera, nakon što su popili po desetak piva ili u Gdanjsku ili Malmeu, odlučilo u patriotskom zanosu da pomogne ratnim naporima Ukrajine.
Na lokalnoj pijaci (ili Malme ili Gdanjsk) kupili su eksploziv, iznajmili brod i ronilačka odjela i krenuli na posao.
Pri tome su prošli ispod svih radara, sonara, satelita, dronova i ostalih tandrmolja NATO-a u Baltičkom moru.

Pa da su angažovali scenariste porno filmova mislim da bi priča bolje izgledala.

Ova su zaebancie iz zapadnog segmenta net-a.






i jedan od odgovora:










gvozden1 gvozden1 10:59 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Slike? Ti beše veliki fan nekih vojnih formacija, koje su baš volele da se uslikavaju ovako:

Odličan primer kako radi propaganda.

Nađeš neki detalj i samo na njemu insistiraš, ma kako diskutabilan bio, ma kako sumnjiv, izvađen iz konteksta, ti uporno jašeš na njemu, i plitkoumni se prime, poveruju da je to suština.

Komunisti su jahali na, klanje, klanje, brada brada, gibanica, i uspeli u propagandi.

Sad se, evo, nađe ili izmisli neki Srbin i da je baš on ubio nekig Ukrajinca, telali se samo o tome, i plitkoumni se prime, pa još idu po netu i traže još slika.

A na pitanje, a što je taj Srbin toliko važan, o čemu on odlučuje, šta od njega zavisi, nema odgovora, samo još slika.
milisav68 milisav68 11:00 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

maksa83
P.S. Ovo nije jedina dimenzija te priče, zapravo je sporedna ali dodatno razvejava "Zapad vekovima hoće duništi Rusiju" budalaštinu koja se ovde servira povremeno.

Ako misliš na sam blog, ja to ovde nisam pročitao.

A ako misliš na štampu i medije po Srbiji, to je standardno zaluđivanje mase dok se zavlači ruka u novčanik.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:00 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

freehand

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

I da ne bude da izbegavam odgovor, za to nema nikakvog razloga:
prvo da kažem ono što do sada nisam - meni su Ukrajinci i Rusi isti. Pri tom ne mislim da ih jednačim i bilokome sporim pravo da se zove kako hoće, govorim da prema jednima i drugimaimam apsolutnu isti odnos i emociju. Tako je bilo pre ovog rata, tako je i sad.
Nema razloga da ponavljam stavove o uzrocima i načinima na koji je ovaj rat proizveden, ništa se tu nije promenilo, ni u saznanjima ni u mojim stavovima.
A što se tiče razaranja gradova, to je, na žalost, konstanta ratovanja, od starog veka do danas.
Rimljani su na kraju Kartaginu zasolili da vekovima ništa na tom prostoru ne nikne.
Amerikanci su u korejskom ratu sedam od deset najvećih gradova Severne Koreje srušili više nego Drezden i druge nemačke gradove samo nekoliko godina pre toga.
U iraku su isto to uradili gde god je postojao otpor i gde god je postojao rizik da im stradaju vojnici i tehnika, čak i tamo gde im je protivnik bio neuporedivo slabiji.
U rusko-ukrajinskom ratu suprotstavljene su dve snažne vojske. Ukrajinci su daleko od loših vojnika, organizovani, podržani na svemoguće načine, obučeni i opremljeni od strane NATO. Od gradova poput Avdivke, Marinke, Bahmuta, Ugledara i Soledara napravili su tvrđave. I u ratu je svaka pozicija na kojoj je napravljena vatrena ttačka vojni cilj, bez obzira da li je to u normalnom stanju bolnica, crkva ili obdanište.
Uz sve rečeno valja dodati da su iz svih ovihmesta civili mahom iseljeni pre početka ozbiljnog razaranja.
Na kraju, da li je meni lično žao zbog onoga što se dešava? Apsolutno. Da ne govorim o ljudima, ali svaku ciglu u tim srušenim zidovima neko je sa mukom napravio ili platio i sa radošću i nadom ugradio. Kao kamen u jerusalimsku tvrđavu, zid Konstantinopolja, kuću u Vukovaru, dasku na krovu kuće ličkog sela, zgradu RTS u Aberdarevoj, kuće i zgrade u Groznom, Raki, basri, Bagdadu ili Mosulu.
Sad pitaj slobodno ako sam nešto propustio.



Slozicemo se oko ovih opstih osobina svakog rata.

Ono oko cega se ne slazemo je da se u jednom slucaju stvari posmatraju iz ovakve opste perspektive dok se u drugom slucaju insistira na pojedinostima.

Kad se prica o americkom ratu u Iraku i razaranju tamosnjih gradova i infrastrukture onda se ne kaze 'da ne ulazimo sada u uzroke... rat je i na zalost je to u ratu normalno'.

Isto tako se recimo moze reci za osteceni krimski most ili unisteni ST jebiga, rat je i u ratu su diverzije normalne i tu da bude kraj price. Ali nije tako.

Postoji ocigledna razlika u perspektivi iz koje se tumaci rat koji vodi Amerika i rat koji vodi Rusija.

Ili sam mozda sve pogresno razumeo pa hoces da kazes da je zapravo vaznija tema za raspravu uzrok rata a ne sam rat?

gvozden1 gvozden1 11:02 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Moje pitanje se odnosilo na ovdasnje blogovske reakcije i prozivanja pa su i gornji citati u tom smislu jedino relevantni

Ako si, pomenuvši mene, mislio na moju kvalifikaciju da je razaranje severnog toka državni terorizam, da, smatram da je to ispravna kvalifikacija.

A kako ti to zoveš?
Milan Novković Milan Novković 11:04 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

maksa83
Nema razloga da ponavljam stavove o uzrocima i načinima na koji je ovaj rat proizveden, ništa se tu nije promenilo, ni u saznanjima ni u mojim stavovima.

Vrlo detaljna slika istorije tog regiona u poslednjih ~500+ godina, i mislim da treba da ga pročita svako ko bi da ima neki sud:

Roots of the Donbas Wars

Oveće je, na kraju imaš osećaj (bar ja) da si pročitao knjigu, ali baca svetlo na tamošnje želje, nade i stremljenja i odnošaje.


P.S. Ovo nije jedina dimenzija te priče, zapravo je sporedna ali dodatno razvejava "Zapad vekovima hoće duništi Rusiju" budalaštinu koja se ovde servira povremeno. Iz gornje priče se jasno vidi i da je u tom užem regionu bila večita složena ko-će-koga dinamična i krvava politička i vojna furtutma takva da u jednom trenutku npr. Švedi potpuno razaraju Poljsku.

Pa štaće ti 500 godina i o kakvim budalaštinama pričaš kad su u 90tim prošlog veka, kako je pukao Sovjetski Savez, počeli i oni bitni danas o tome otvoreno da pričaju u nedvosmislenom maniru - Bžežinski je u Foreign Afairs pričao o federalizaciji Rusije 1997, Dik Čejni o komadanju - dvojica za koje si čuo od nekoliko desetina budala koje urušavaju Zapad zbog gramizovosti i bolesne strasti za vlašću nad celim svetom.

Tebi da još uvek živi Dik Čejni sad otvoreno kaže da hoće da komadaju Rusiju ti bi rekao ma pusti budalu, nebitan, posle 200 operacija na srcu i 7 transplantacija.

Imaš armiju reputable analitičara, uzmi Amere samo ako su ti bliži, bivših iz vlade, dražavnih agencija itd - kakvi kingships od onomad, pre stotine godina, gde Srbi imaju veću genetsku sličnost sa Albancima danas nego sa Rusima.

Radi se o urušavanju zapadnog sveta koji ne može da se iznese sa unutrašnjim kontradikcijama, sad više ne 1% nego 0.01% populacije koja isušuje i zapadnu srednju klasu zarad bogaćenja i vlasti, i ne možeš to da promeniš pa im je rešenje u daljem pljačkanju, i Rusija je bitna zbog veličine, mineralnih i energetskih bogatstava.
freehand freehand 11:05 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Ili sam mozda sve pogresno razumeo pa hoces da kazes da je zapravo vaznija tema za raspravu uzrok rata a ne sam rat?

Sve si pogrešno razumeo, meni pripisujući sopstvene zaključke. Ja, naime, mislim da je napad na krimski most normalan deo rata, isto kao pokušaji napada na ruske aerodrome i svaki vojni cilj, bilo gde. I kao što mislim da je šizofreno da Amerrikanci i njihovi vazali na sve - bukvalno sve - načine pomažu Ukrajincima a luduju oko toga da li će Iran ili Kina prodavati oružje Rusima.
Ono što smatram nenormalnim to je terorizam, poput ubistva Dugine, ili bombardovanja kineske ambasade, ili napada na državnu televiziju, ili na civilni voz na mostu,ili na rezidenciju predsednika republike.
Rusi, na primer, nisu učinili ni jedno od ovih potonjih stvari.
A naravno damožemo razgovarati i o uzrocima i o trenutnim događanjima u svakom aspektu ovog rata i svakog drugog, zašto ne bismo?
maksa83 maksa83 11:10 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

mada ne verujem da bilo kakveuzroke današnjih događanja treba tražiti u takodalekoj prošlosti.

Svako danas ima svoje juče, i svako juče ima svoje juče, pa i jučeovo juče ima svoje juče...

tako i ovaj sadašnji rat u Ukrajini imamnogo svežije i jasno čitljive uzroke i motive

Mislim da je "Ukrajina bila mirna fina i sve je bilo cveće dok nije došla Viktorija Nuland i podbunila ih" grubo pojednostavljenje. Postoji naime legitimna želja neke nemale grupe ljudi da ne živi u "većoj Belorusiji", a ovde se taj momenat rekao bih potpuno ignoriše. Ne može se njih izbaciti iz jednadžbe.

na putu od Novog svetskog poretka ka Vladvini pravila.

Mislim da je ovo ilUzija - dok god postoje Imperije pravila će biti za sitnuriju. Istorijski, svi sporazumi traju dok neka strana ne pomisli da je dovoljno jaka da ih prekrši, kao što će npr. i korporacije poštovati zakone u meri u kojoj mogu da se provuku sa kršenjem zakona.
maksa83 maksa83 11:11 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

Ako misliš na sam blog, ja to ovde nisam pročitao.

Ja jesam, baš ovde, u bar 5 navrata.
Milan Novković Milan Novković 11:15 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

apostata
Tek sada sam iz bloga saznao koje je objašnjenje za dizanje ST dala CIA, pa sam onda malo guglao.
Znači ako sam dobro razumio ispada da je nekoliko ukrajinskih diverzanata frilansera, nakon što su popili po desetak piva ili u Gdanjsku ili Malmeu, odlučilo u patriotskom zanosu da pomogne ratnim naporima Ukrajine.
Na lokalnoj pijaci (ili Malme ili Gdanjsk) kupili su eksploziv, iznajmili brod i ronilačka odjela i krenuli na posao.
Pri tome su prošli ispod svih radara, sonara, satelita, dronova i ostalih tandrmolja NATO-a u Baltičkom moru.

Pa da su angažovali scenariste porno filmova mislim da bi priča bolje izgledala.

Ova su zaebancie iz zapadnog segmenta net-a.






i jedan od odgovora:


Pa dobro, priča je imala poprilično zahtevne osnovne parametre

- Da se krene sa managementom US pravnog i reputacionog rizika

- Ditto za Bidena, Sulivana i proširene retardante oko njega

- Da se krene sa otkačivanjem od priče u Ukrajini pošto je rat de-fakto gotov. Može i dalje da se ide sa "iscrpljivanjem" Rusije i dupliranjem uloga, ok, ali em se zapad brže iscrpljuje, em je sad i Kina u igri, em se gubljenje ostatka sveta ubrzava.

- Uopšte se rasulo širi i ubrzava, od Makrona ko klinca u Africi gde samo što ga ne šalju u ćošak zato što nije dobar, do evo sad oveće priče oko japanske smene finansijskog ministra gde ameri rizikuju da izgube podršku koju su do sad imali.

Panika poprima smešne okvire, sve do, u sferi dedolarizacije, ostatak sveta ubrzano kupuje zlato i australijska top topionica deo tog zlata što prodaju Kini krišom razvodnjila - ne mnogo, al skandalozno.

Pokušaj na jedno mesto da staviš razne poteze zapada, ove priče koju spominješ - ni Alan Ford im nije ravan, i potpuno je nerealna.

Tuča bez pravila je, po svemu sudeći, više koncentrisana na Evropljane i Anglosaksonce kao glavne neprijatelje, neocons, strausians, ... samo neminovno mute vodu pošto imaju netrivijalnu moć i lutaju u tranziciji na svoj način
milisav68 milisav68 11:19 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

vcucko
Pri čemu čak i ne potenciram autentičnost, nego je naglasak na samom uslikavanju. Prosto, bila im duša da se tako uslikaju.

Reklama kao i svaka druga.

Ne pada ti na pamet pitanje, otkud toliko stranih novinara i fotografa, koji su sve to uslikali.I tu ne mislim na ovu fotografiju, nego uopšte na sve čuvene fotografije iz WW2 sa ovih prostora.

Mislim, bilo je tu svega i svačega, odnosno klanja sa sve uživanjem na više strana, ali ako se vratiš u to vreme, retko ko je imao fotografski aparat, a još manje neki studio gde će da razvije filmove, a pre toga "glumce" gde im duša bila da vole da se uslikaju.

Konferencija u Teheranu je bila prelomna tačka, gde se odlučilo ko je gud a ko bed gajs.A to se zasnivalo na izveštajima krtica KGB-a u SOE.

I mi smo tu bili današnjim rečnikom - kolateralna šteta.


milisav68 milisav68 11:23 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

maksa83
Ja jesam, baš ovde, u bar 5 navrata.

Aj daj jedan primer ako te ne mrzi.

Možda mi je stvarno promaklo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:57 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Neues aus der Nachbarschaft

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Miniran Severni tok. Odmah reakcija terorizam.

Gde može to da se vidi?
Bajdvej, mesecima kasnije vo u NYT kreće priča koju prihvataju i drugi o nekakvim ukrajinskim tajkunima i prokukrajinskim snagama (niko ne pominje terorizam,interesantno).

Bajdvej, kamo reakcija na sravnjeni ukrajinski grad? Jedan od sravnjenih. Nije valjda da prihvatas NATO interpretaciju o kolateralnoj steti?

Nije problem, rado ću ti odgovoriti al daj prvo da vidimo gde ima ovo "odmah reakcija - terorizam"?
Pazi kad i danas kad spinuju naveliko sa nekakvim "proukrajinskim snagama" koje su kobajagi digle u vodu objekat te veličine i značaja - to niko ne naziva terorizmom?!


Freehand


Unistenje ST je akt terorizma:

Nego da vratim na početak: ko je počinio akt međunarodnog terorizma uništivši strateški energetski infrastrukturni objekat na teritoriji države članice NATO i EU, i zašto niko o tome ne sme da pisne?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?

A Herš najavljuje novepodatke o rterorističkom aktu u Baltičkom moru.

Najveci terorista je:

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?

...i zašto nema sankcija protiv SAD kao agresora i terorističke države?

Odgovorni za unistenje ST:

Kako ide sa državom kojoj plaćaš porez a inače najvećim svetskim teroristom, na čelu anjveće svetske terorističke organizacije, koja u sred Evrope uništava krucijalne infrastrukrurbne energetske objekte svojim bnajvećim saveznicima?

Predator
Pa,mora se nečim skrenuti pažnja sa činjenice da je "najveća demokratija" ništa drugo do teroristička banda koja raznosi gasovode po svetu...


Za most na Krimu me mrzi da trazim. Verujem da recimo Gvozdenu nece biti problem da ponovi tu svoju tezu.

A sad ti o gradovima koje je preorala ruska vojska.

Ništa ne razumem ovde, šta je čiji citat? A dok to raspetljaš daj i ko je i gde od zvaniučnika i medija "međunarodne zajednice" napad na Severni tok nazvao terorizmom (sem, možda, kad su Amerikanci prvog dana optužili rusiju i Putina za to, pa su odmah odustali)?


Moje pitanje se odnosilo na ovdasnje blogovske reakcije i prozivanja pa su i gornji citati u tom smislu jedino relevantni.

Ček samo da proverim - ti MENE citiraš da bi mi rekao da je ovdašnja "odmah terorizam" reakcija postojala? I to, ako se ne varam, sa blogova mesecima posle događaja?
Očekivao sam da ćeš se pozvati na promptne reakcije Zajednice vrednosti, makar i neke sveže...


Pa ja sam od pocetka pominjao ovdasnje blogovske reakcije (na krimski most, ST i poorane gradove). I meni bilo cudno da trazis da ti dokazem da si to tvrdio, ali reko da ne ispadne nekorektan sagovornik. Ocigledno si pogresno razumeo moj inicijalni komentar.
gedza.73 gedza.73 11:59 09.03.2023

Re: inde leges datae,ne firmior omnia posset

vcucko
ti konstruišeš čitavu istoriju na osnovu toga što je jedan koknuo jednoga


vcucko
17:59 11.10.2022
Vidi ovako. Plan je manje-više javan. Juče je bio 10. oktobar. Sad ide okvirno mesec dana ovako. Uz postepeno podizanje uloga (vrste ciljeva). Ako pavijan ne podvije rep, oko 10. novembra (taman kad zagudi i stegne se zemlja, a još nema pravog snega) kreće preko milion ljudi sa pripadajućim naoružanjem i opremom. Bar pola miliona već upisanih i u vežbi dobrovoljaca, 200 hiljada rezervne policije koja ide da preuzme ovlašćenja u referendumskim republikama i oblastima i 300 hiljada mobilisanih da prinesu i odnesu, plus Luka što podigne.

I? Šta bi? Zagude-odgude?
odlično se vi 'stručnjaci' razumete u ovu tematiku. Doduše kakve su sve gluposti lupetane na početku rata po blogu (prvo se tvrdilo kako šalju amatere pa onda idu profesionalci... kad na kraju p'jani rezervisti kojima spadaju pantalone) ova tvoja potpuno promašena analiza u vidu liste želja predškolca koji piše Deda Mrazu i nije toliko strašna.

Poenta sa Milčakovim alijas Srbin alijas Fric je u nečemu drugom. Sve ste pocupkivali po blogu pričajući o denacifikaciji Ukrajine. On sa nacističkom zastavom je samo jedan od nacista koji su visoko kotirani pri ruskoj vojsci.

Kako sad ruski nacista dobar, budala, 'samo je jedan' (iako ih ima daleko više i organizovani su od strane ruskih vlasti) a ukrajinski zarobljenik je zaslužio da ga nenaoružanog strelja Rus. Jel to ta bratska krv, jel to ona ruska ljubav o kojoj ste pričali po blogu, jel to rusko uzdržavanje da se ne stvori omraza?

I iskreno navijam za Gruzine u zaštiti njihovih interesa od trule, imperijalističko-carističke Rusije na čijem je čelu komunjara Putin.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana