Gost autor| In memoriam

...a moglo je bolje!

angie01 RSS / 12.03.2023. u 18:29

 0402foto-EPA-SRDJAN-SUKI-1000x560.jpg

 

 DA SE PODSETIMO! Šta je sve uradila Vlada dr Zorana Đinđića nakon 5. oktobra:

1. Obnovljeno članstvo SRJ u UN, MMF, Svetskoj banci, Savetu Evrope.

2. Prosečna plata, sa 35 evra u 2000, porasla do 164 evra u februaru 2003. godine.

3. Isplaćene zaostale penzije (kasnile 2 meseca), dečiji dodaci (24 meseca), naknade za materijalno obezbeđenje porodice (26 meseci), penzije zemljoradnicima (36 meseci).

4. Inflacija sa zatečenih 113% u 200. oborena na 8% do 2003.

5. Otpisano 70% kamata na dugove za struju. Za nekoliko meseci su potpuno ukinute restrikcije.

6. Na donatorskoj konferenciji za SRJ prikupljeno 1,28 milijardi dolara (jun 2001).

7. Budžet 2000. 65 milijardi dinara. Budžet za 2003. 261,5 milijardi dinara.

8.Privredni rast u 2001. 5,6%, u 2002. godini 3,9%.

9.Odmah po preuzimanju Vlade smenjen Radomir Marković, bivši načelnik Resora Državne bezbednosti.

10. Lišen slobode Slobodan Milošević.

11.Obnovljeno 800 km puteva

12. Uhapšeni Dragoljub Milanović (gen. dir. RTS), Radomir Marković (bivši šef DB), Branko Đurić (bivši šef beogradske policije), Milan Radonjić (šef beogradskog DB).

13.Smanjene zbirne stope socijalnih doprinosa sa 105% na 71,8%.

14.Stopa poreza na dobit smanjena sa 20% na 14%.

15.Stopa poreza na dohodak na prihode od samostalne delatnosti snižena na 14%.

16.Ukinut zloglasni Zakon o informisanju iz 1998. godine, kojim je bivši režim kažnjavao nezavisne medije. Isplaćeno 11,5 miliona dinara simboličke odštete medijima.

17. Imenovan novi UO RTS Za predsednika izabran Dejan Mijač, za generalnog direktora Aleksandar Crkvenjakov. Bojana Lekić postala glavni urednik

18.Ukinut represivni Zakon u univerzitetu. Imenovani novi dekani i rektori na univerzitetima uz saglasnost naučno-nastavnih veća.

19. Usvojen Zakon o vraćanju dela nadležnosti Vojvodini oduzetih tokom Miloševićeve vlasti.

20.2001. godine školska godina je, posle 10 godina, počela bez obustave nastavePlate prosvetnim radnicima povećane su sa 30€ (2000) na 205€ (2002).

21. Povećane plate u pravosuđu. Plata u januaru 2001. bila je 170€. Na kraju 2002. iznosila je 600€.

22.Počele reforme školstva i pravosuđa.

23.Dodeljeno prvih 1.000 stipendija za mlade talente iz cele zemlje.

24.Prvi susret jednog srpskog premijera i američkog predsednika

25.MMF odobrio trogodišnji stand-by aranžman u iznosu od 829 miliona dolara (ključan za otpis duga prema Pariskom klubu poverilaca).

26.Pariski klub otpisao Jugoslaviji 66% duga, što predstavlja najveći otpis duga jednoj zemlji u poslednjih 50 godina (novembar 2001).

27.Potpisan Ugovor o prvoj tranši pomoći EU (150,8 miliona €) u 2001. godini.

28.Evropska komisija dala 34,4 miliona € pomoći Srbiji (2001).

29.Tokom 2001. potpuno eliminisano crno tržište naftnih derivata. Tokom 90-ih gorivo u Srbiji se prodavalo na ulici.

30.Uređeno i normalizovano tržište cigareta i zaustavljen masovni šverc iz 90-ih.

31.Ukinute sve izvozne kvote, koje su bile izvor korupcije tokom 90-ih.

32.Konsolidovani EPS i NIS.

33.2001. godine rast poljoprivredne proizvodnje iznosio 25%.

34.Otvoreni prvi hipermarketi

35.Nastavljena izgradnja Hrama Svetog Save, posle višedecenijske pauze. Postavljeno 49 zvona, a novembra 2002. godine organizovana donatorska večera na kojoj je prikupljeno 82 miliona dinara za završetak hrama.

36.Ukinuta smrtna kazna.

37.Počelo vraćanje stare devizne štednje.

38.Nakon ulaska združenih snaga bezbednosti vraćen suverenitet nad teritorijom Kopnene zone bezbednosti i stabilizovane opštine (Bujanovac, Preševo, Medveđa). Broj terorističkih napada pre ove operacije prosečno je mesečno iznosio 136

39.Formirane Uprava za borbu protiv organizovanog kriminala i Žandarmerija.

40.Donet zakon o borbi protiv organizovanog kriminala.

TO JE DONEO 5. OKTOBAR 2000. TO JE DONEO DR ZORAN ĐINĐIĆ.

...nastavak smo propustili.



Komentari (440)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 00:26 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

sta bi ti novi krug- ti si izdvoji deo van konteksta i nakacio ga kao zakljucak, izjavu.

Uvodni urednički tekst u emisiji je kao uvodnik u novinama - stav medija i nema jačeg potpisa i zaključka. U tom citatu ništa nije izvađeno iz konteksta, dalji tok i sagovornici samo su pojačavali taj uvodni deo nadmećući se u lepršavosti pljuvanja po Đinđiću. U drugoj polovini .
. i na početku . to je bio omiljeni sport i zabava te ekipe.
angie01 angie01 00:27 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

pokuša ubijediti Karadžića u nekakvu diplomatiju


sa karadjicem se video, kao i sa raznim drugim likovima,..al to za vola je lazna vest.
angie01 angie01 00:30 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Uvodni urednički tekst u emisiji je kao uvodnik u novinama -


eno ti linak, pa vidi.

a evo, ja sada da izdvojim taj deo i nakacim ga bez potpisa i naznake o cemu se radi, bilo bi, kao da iskazujem svoj stav, zar ne.
freehand freehand 00:34 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
Uvodni urednički tekst u emisiji je kao uvodnik u novinama -


eno ti linak, pa vidi.

a evo, ja sada da izdvojim taj deo i nakacim ga bez potpisa i naznake o cemu se radi, bilo bi, kao da iskazujem svoj stav, zar ne.

Ne treba mi link, slušao sam tu emisiju više puta i znam taj uvodnik napamet. A bogami i dobar deo onoga što je posle toga izgovoreno, kao što sam pratio, gledao i slušao šta se dešava u čitavoj javnosti i koliko je daleko otišpla ta hajka, ne samo u tabloidima nego i u "demokratskoj" javnosti i štampi. "Vreme" je, rekoh, prevenstveno zbog profesionalne ozbiljnosti - a zbog toga su i žare i redakcija bili na meti drugosrbijanštine - bilo časni izuzetak.
predatortz predatortz 00:36 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

angie01
pokuša ubijediti Karadžića u nekakvu diplomatiju


sa karadjicem se video, kao i sa raznim drugim likovima,..al to za vola je lazna vest.


Ma nije lažna, nego glupa vest.

Niti je Karadžić okretao vola, niti je vrh RS imao taj profil političara. Mislim da je ratno predsjedništvo RS bilo u tom trenutku najobrazovaniji politički organ na planeti. Dva doktora nauka i jedan magistar. Nikola Koljević da učestvuje u oktetanju vola, u to može samo idiot verovati.

Ali, Radovan Karadžić i Zoran Đinđić jesu prošli, zastali i porazgovarali sa narodom i vojskom koji su pekli tog famoznog vola.

Što bi se reklo, ušli su među narod u veoma dramatičnom vojnom i političkom momentu po RS.
solo solo 00:41 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Znači definitivno ne valja ljuta trava na ljutu ranu?


Ma valja, nego samo malo suFtilnije u ovom specifičnom trenutku.
angie01 angie01 00:43 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Ne treba mi link


mozda tebi ne treba, meni je nepoznato, jer nisam bila u zemlji tada,...al nebitno, rekoh, da sam ja, ili bilo ko drugi to postavio tako izdvojeno, kao citat/sliku, bez dodatnog komentara, potpisa, to bi znacilo da taj neko to misli-samo se o tome radi.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:50 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Kome vi gurate tačke naopako?
Pa niko nije rekao da je Plavšić klala vola, Karadžić ložio vatru, Koljević okretao ražanj, a Đinđić solio i kontrolisao kako traje proces pečenja.
Samo onaj ko nije živio tada u Republici Srpskoj može vjerovati da se narodu baš taj dan ili veče pripekao vo a Karadžić i Đinđić naišli slučajno, k'o crvenkapica.
Jesam dokon ali nisam toliko da prevrćem po netu i tražim Đinđićevo objašnjenje kako je tu došao i kako se to desilo. A desilo se.

Dodatak:
Da ostavimo vola po strani, već sam jezik pregriz'o što ga spomenuh i odvedoh voz na slijepi kolosjek.
Kakve su reakcije na ono što Đinđić govori? O prijateljima, prioritetima...
Video je samo 1/4 intervjua. I ostali djelovi su lako dostupni.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:26 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

vo



Pa dobro, majku mu jebem, ako ne možemo niokočega ovde da se složimo i dogovorimo, daj bar ovo da raspravimo do kraja, kao blogokolektiv: jel bilo tog vola ili nije? Evo ja se ne sećam toga uopšte, sem iz novina, pa ne mogu da doprinesem konkretnim podatkom. Ali evo zamišljam đinđića kako vrti tog nekog narečenog vola na ražnju, dok karadžić i koljević ga zalivaju topljenom mašću kutlačom (vola, ne đinđića).

Ali valjda drugi pamte, pa daj to da ustanovimo, jednom zauvek, jer srpstvo da napreduje bez toga dalje teško da će moći.

freehand freehand 09:53 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Ali valjda drugi pamte, pa daj to da ustanovimo, jednom zauvek, jer srpstvo da napreduje bez toga dalje teško da će moći.

Da ovo iskoristim samo kao šlagvort za detalj koji se retko - ako ikad - pominje. Naime, jedan od stereotipa koji treba da oslika ono vreme jeste Koštuničina izjava da mu je Karla Del Ponte "(parafraziram) "zadnja rupa na svirali".
Dakle, vrlo slično je o karli Del Ponte kao sredstvu za pritisak da bi se Srbija držala "pravog puta" kad god ovdašnji funkcioneri umisle da su stvarno suvereni u suverenoj državi - govorio i Zoran Đinđić.
No to se,iz nekog razloga, ne pominje, nikako nije odgovaralo narativu o anacionalnom prozapadnom modernom lideru koji je uspostavljen od strane prosipača krokodilskih suza nakon ubistva.
gedza.73 gedza.73 11:23 13.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi


freehand
nikako nije odgovaralo narativu o anacionalnom prozapadnom modernom lideru

Водитељ ванредне емисије „Вести плус”, емитоване на телевизијском каналу „Русија”

Грађани Београда без сумње су се данас подсетили и неких ранијих митинга. Сетили су се разјарене гомиле, која је свргавала (Слободана) Милошевића. Оне коју су, као и сада, сачињавали фудбалски фанатици. Како је држава, разваљена либералним обећањима, са сузама испраћала на онај свет марионету Запада Зорана Ђинђића – човека који је, за апстрактну економску помоћ, растурио легендарну српску армију и специјалне службе, који је испоручио у Хаг хероје српског отпора, за шта је и заслужио метак”, изнео је новинар Константин Сјомин коментаришући београдска дешавања.

Оно што се чује на каналу „Русија” представља став руске државе, истичу дипломатски извори у Москви.

Uprkos protestima naše strane i obećanju Medvedeva taj ruski novinar (inače ga Putin nagradio ordenom) dobio da vodi Patriotsku platformu Jedinstvene Rusije kao i emisiju Agitprop (k'o da im Orvel pisao nazive emisija) na državnoj televiziji
solo solo 12:16 14.03.2023

Re: Đinđić o nacionalnoj državi

Naravno da nije bilo vola, to su gluposti. Narod je pekao vola, on i Karadžić su prošetali i ušli među narod i vojsku da porazgovaraju.


Ipak je bilo vola. Narod je pekao.

Pa bem mu miša valjda ih je narod ponudio. Bilo bi glupo da nije.



alselone alselone 21:04 12.03.2023

Just smile and wave

Pred izbore u septembru 2000. moja sestra koja je tada bila osmi ili prvi srednje, ne mogu sada da preračunam, išla u park da se nađe sa drugaricama i pogodi dan kada je Đinđić bio u našem gradu. I nekako se pogodi da oni idu centrom glavne ulice, moja sestra jednom stranom da drugarica čeka na drugoj. I mahne ona njoj, u tom momentu Đinđić pogleda, misli da njemu maše devojčica, osmehne se iskreno i mahne joj.

Eto, minijatura koje se često setim kada se on spomene, pogotovo u našoj kući. Iskren osmeh i mahanje, i njeno trčanje kući da ispriča kako joj je Đinđić mahao.

Sa druge strane, tužna smo mi država kada su i deca bili prisiljena znati političare, pa čak i one koji nisu na vlasti. Kao što su i danas prisiljena.

Pre nedelju dana sam igrom prilika slušao ponovo delove Kapiraj-Kopiraj posle cirka 15 godina. Plakalo mi se. :)
angie01 angie01 21:35 12.03.2023

Re: Just smile and wave

Kapiraj-Kopiraj



shmoo shmoo 21:12 12.03.2023

А могло је и горе, да будемо искрени

За време те Ђинђићеве владе в.д. председника Републике по дифолту као председник Скупштине била Наташа Мићић чији се мандат ве-деа баш био отегао.

Пре тога Наташа била портпарол и правни саветник Отпора.

Колико је само чланских књижица разних партија и странака у Србији та поседовала у свом животу, свака јој част!

Сећам се како смо ишли на нерве неком шешељевцу који је са нама играо фудбал у то време 2002-2004, па му сви ми у свлачионици стално скандирали:"Наташа Мићић! Наташа Мићић!"

А када су нашу Никол Кидмен тада још турили и у Уједињене нације по неком основу, овај шешељевац пошизео. Душу смо му вадили.

Еееее... Лепо време то било.

angie01 angie01 21:30 12.03.2023

Re: А могло је и горе, да будемо искрени

Пре тога Наташа била портпарол и правни саветник Отпора.


u ala si srocio, ona je u partenrskoj advokatskoj kancelariji na sudu branila neke clanove otpora i Anem,..a sto se parija tice, bila je u gradjanskim savezu, koje se posle gasenja sliio u LDP, sto znaci, da nije menjala stranke, kako ti pokusavas da predstavis.
shmoo shmoo 21:36 12.03.2023

У посети заборављеним асовима

Владу Зорана Ђинђића су осим њега као председника сачињавали тог 12. марта 2003. године следећи људи:


Небојша Човић
Жарко Кораћ
Јожеф Каса
Александар Правдић
Вук Обрадовић
Момчило Перишић
Душан Михајловић
Миодраг Исаков
Божидар Ђелић
Владан Батић
Кори Удовички
Драган Веселинов
Горан Питић
Александар Влаховић
Драгослав Шумарац
Марија Рашета Вукосављевић
Слободан Милосављевић
Драган Миловановић
Гордана Матковић
Драган Домазет
Томица Милосављевић
Анђелка Михајлов
Гашо Кнежевић
Бранислав Лечић
Војислав Миловановић
Родољуб Шабић

(надам се да никога нисам изоставио)


Баш би било занимљиво видети како су сви ти људи чија имена овде видимо на овом списку прошли политички, материјално, финансијски итд. у том периоду од 20 година, од 12. марта 2003. године до данас, 12. марта 2023. године.

(Намерно уз имена чланова те владе из 2003. нисам стављао којој су странци тада припадали јер су неки од њих у протеклих 20 година толико пута мењали странке да би се овај коментар само беспотребно оптеретио сувишним текстом.)

angie01 angie01 21:40 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

да би се овај коментар само беспотребно оптеретио сувишним текстом.)



shmoo shmoo 21:45 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

angie01
да би се овај коментар само беспотребно оптеретио сувишним текстом.)







Је л' да је добра фора?


Да искористим прилику да не бих отварао нови коментар да подсетим и тебе и остале коментаторе на овом твом блогу да ово очигледно није блог о Зорану Ђинђићу него о влади Републике Србије чији је председник (премијер) био Зоран Ђинђић.

Можда је дијалектика и загазила дубоко у своју јесен, али још увек није умрла.


angie01 angie01 21:57 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Је л' да је добра фора?


kad si ti u pitanju-super fora!

да ово очигледно није блог о Зорану Ђинђићу него о влади Републике Србије чији је председник (премијер) био Зоран Ђинђић.


uh, kako boli.
shmoo shmoo 22:04 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

angie01
Је л' да је добра фора?


kad si ti u pitanju-super fora!




Кажем ти, слатко сам се исмејао.


да ово очигледно није блог о Зорану Ђинђићу него о влади Републике Србије чији је председник (премијер) био Зоран Ђинђић.


uh, kako boli.



Ма не боли него је отужно колико је лицемерно.

Баш ме занима шта би сам Ђинђић рекао да је жив на толику количину лицемерја која користи његово име за своју рекламу и самопромоцију.


angie01 angie01 22:10 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Баш ме занима шта би сам Ђинђић рекао да је жив на толику количину лицемерја која користи његово име за своју рекламу и самопромоцију.


ko je licemeran, ne kapiram na koga mislis,..freea sam razumela i slazem se sa njim, al tebe u ovom komentaru ne.
freehand freehand 22:21 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

(Намерно уз имена чланова те владе из 2003. нисам стављао којој су странци тада припадали јер су неки од њих у протеклих 20 година толико пута мењали странке да би се овај коментар само беспотребно оптеретио сувишним текстом.)

Ta vlada bila je koaliciona vlada jedne široke grupacije. Đinđić je tu birao samo u ime DS, a pola onih koje je izabrao nisu bili članovi njegove stranke.
shmoo shmoo 22:44 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

angie01
Баш ме занима шта би сам Ђинђић рекао да је жив на толику количину лицемерја која користи његово име за своју рекламу и самопромоцију.


ko je licemeran, ne kapiram na koga mislis,..freea sam razumela i slazem se sa njim, al tebe u ovom komentaru ne.



Мислим на твоје госте ауторе.

(Кажеш, ово је објављено у Данасу данас?

Шолак-Ђилас, а?)


shmoo shmoo 22:48 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

freehand
(Намерно уз имена чланова те владе из 2003. нисам стављао којој су странци тада припадали јер су неки од њих у протеклих 20 година толико пута мењали странке да би се овај коментар само беспотребно оптеретио сувишним текстом.)

Ta vlada bila je koaliciona vlada jedne široke grupacije. Đinđić je tu birao samo u ime DS, a pola onih koje je izabrao nisu bili članovi njegove stranke.



Овде није уопште реч о Ђинђићу.

Дајмо се мало фокусират'.

У овом тексту гости аутори говоре о самима с(ј)еби, а не о Ђинђићу.

(Пре пар недеља у пролазу случајно на неком ТВ екрану угледам Шутановца у некој емисији, одговара на питања виспрене новинарке.

Е па када је тај измилео из своје рупе и дошао пред камере, онда мора да нам се приближавају опет неки избори?

А? Шта ти мислиш?

А згодно је користити Ђинђићево име за сопствену самопромоцију и рекламу, поготово пред изборе, зар не?)


angie01 angie01 23:00 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Мислим на твоје госте ауторе.

(Кажеш, ово је објављено у Данасу данас?

Шолак-Ђилас, а?)


ne znam sta ti ova glupost znaci.


angie01 angie01 23:06 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

У овом тексту гости аутори говоре о самима с(ј)еби, а не о Ђинђићу.


e, ako si presiso, pojedi nesto,..ko je pisao sam o sebi? spisak nisu sastavljali clanovi vlade, o cemu ti pricas...



А згодно је користити Ђинђићево име за сопствену самопромоцију и рекламу,


mnogi su se o Djindjica okoristili na razne nacine i to stoji. mnogi njegovi saradnici su se posle pokazali kao politicki oportunisti, koji su se negde posle ucepili, samo zahvaljujuci njegovom radu i energiji. da bi posle uspeli u svojoj bahatoj osionosti, da poruse dobre tekovine rada Djindjiceve vlade.

shmoo shmoo 23:06 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

freehand



Него, Фри... Знам колико си био упућен и колико тога знаш о самом Ђинђићу, много више него ја...

Реци ти мени зашто та влада Републике Србије из 2003. године није предузела ништа да спасе свог Цезара иако смо сви у Србији дуго пре тога знали шта се спрема?

Какво је оправдање за њихово неделање пре него што се атентат догодио?

(Само је још Кенеди убијен у атентату из пушке у целом 20. веку. И ниједан други политичар и државник осим њега и Ђинђића. А атентат извршен дугом цеви, пушком, по дефиницији је војна акција са војном логистиком и организацијом а не акт мафије и неколицине усијаних глава.)

Ово те заиста озбиљно питам јер ја ни дан-данас не знам одговор на то питање.





shmoo shmoo 23:10 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

angie01

ko je pisao sam o sebi? spisak nisu sastavljali clanovi vlade, o cemu ti pricas...



Па тако си ми ти сама рекла када сам те питао ко је твој гост аутор.


angie01

Ко је гост аутор?


vlada Zorana Djindjica.



mnogi su se o Djindjica okoristili na razne nacine i to stoji.



И ево покушавају то опет чак и 20 година од смрти Зорана Ђинђића.

shmoo shmoo 23:16 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

angie01
Мислим на твоје госте ауторе.

(Кажеш, ово је објављено у Данасу данас?

Шолак-Ђилас, а?)


ne znam sta ti ova glupost znaci.





Да, научио сам одавно да ти никада не разумеш шта значи нешто што не одговара твом confirmation bias.

Рекох ти то и на прошлом блогу.

Зар ти није досадило да вазда понављаш ту једно те исту фразу када ти се нешто што неко напише не свиђа?

Мени је, право да ти кажем, та твоја отрцана фраза у оваквим ситуацијама заиста досадила.


predatortz predatortz 23:19 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

А атентат извршен дугом цеви, пушком, по дефиницији је војна акција са војном логистиком и организацијом а не акт мафије и неколицине усијаних глава.)


Tehnički gledano, može se reći da na njega nije izvršen atentat nego da je streljan u dvorištu Vlade Srbije.

Amatersko obezbeđenje nakon niza signala da se nešto sprema, isključen nadzor, premijer na štakama a da auto nije došlo do samog ulaza, nejasnoće oko broja hitaca i kalibra zrna koje je pogodilo njega i telohranitelja.

Saopštavanje identiteta osumnjičenih odmah posle atentata, glupava akcija u Šilerovoj, prebijeni leševi Šiptara i Kuma, puni podliva, koji su "poginuli u razmeni vatre"...

I na kraju, ološ poput Čedomira Jovanovića, Bebe Popovića, ljudi koji su bili sikterisani ili pred sikterisanje iz njegovog okruženja, koji izbijaju na površinu.

I da, Dušan Mihajlović, koji ćuti o svemu i živi kao pustinjak na Povlenu.

Mnogo pitanja bez odgovora...

shmoo shmoo 23:23 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

predatortz
А атентат извршен дугом цеви, пушком, по дефиницији је војна акција са војном логистиком и организацијом а не акт мафије и неколицине усијаних глава.)


Tehnički gledano, može se reći da na njega nije izvršen atentat nego da je streljan u dvorištu Vlade Srbije.



Да, технички гледано, то се зове стрељање.


Amatersko obezbeđenje nakon niza signala da se nešto sprema, isključen nadzor, premijer na štakama a da auto nije došlo do samog ulaza, nejasnoće oko broja hitaca i kalibra zrna koje je pogodilo njega i telohranitelja.

Saopštavanje identiteta osumnjičenih odmah posle atentata, glupava akcija u Šilerovoj, prebijeni leševi Šiptara i Kuma, puni podliva, koji su "poginuli u razmeni vatre"...

I na kraju, ološ poput Čedomira Jovanovića, Bebe Popovića, ljudi koji su bili sikterisani ili pred sikterisanje iz njegovog okruženja, koji izbijaju na površinu.

I na kraju, Dušan Mihajlović, koji ćuti o svemu i živi kao pustinjak na Povlenu.

Mnogo pitanja bez odgovora...



Зато баш утолико више боле и дубе дубљу рану ови лицемерни изливи жалости за Зораном Ђинђићем од људи који су се о његову смрт итекако добро окористили.

angie01 angie01 23:45 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Па тако си ми ти сама рекла када сам те питао ко је твој гост аутор.


pa dobro bre taso- kako si pitao, tako si dobio odgovor,..jer je valjda jasno da je neko sastavio tekst, a da to nisu clanovi vlade.


И ево покушавају то опет чак и 20 година од смрти Зорана Ђинђића.


videla sam i kraj hit tvita, onoe emisije u kojoji u kojoj lukas prostacki ponizava zene,..i vesara se usudjuje da nesto blebece na temu Zoran Djindjic- pa oovaj se u grobu okrece.
angie01 angie01 23:47 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Зар ти није досадило да вазда понављаш ту једно те исту фразу када ти се нешто што неко напише не свиђа?


ne da mi se ne svidja, nego ne znam kakve veze imaju Djilas/Solak sa tekstom?
milisav68 milisav68 23:55 12.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

predatortz
Saopštavanje identiteta osumnjičenih odmah posle atentata,

Specijalno tužilaštvo, UBPOK i BIA, medutim, planirali su da u akciju krenu u četvrtak,13. marta. Čume je 10. marta potpisao svoju kompletnu izjavu Jovanu Prijiću, sve po ZKP, ali je trebalo još koji dan se cela stvar operacionalizuje.Ne može se isključiti mogućnost da su Duća i Legija bili i o tome obavešteni.

angie01 angie01 00:01 13.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

Mnogo pitanja bez odgovora...


donekle se slazem,...da je obezbedjenje trebalo da bude agilnije, da dusan mihajlovic nije trebalo da glumi zbun ni pre ni posle,...za cedu znam da ga je posle hale Limes nagovarao da ode u Nemacku i da Djindjic nije hteo,...hebiga, razni propusti,...njega vise nema.

kazu da je do podne imao neku podrsku od 25%, a od podne 75%-hebem ti narod.
solo solo 17:03 13.03.2023

Re: Taso

e, ako si presiso, pojedi nesto,.


Ovo već nije slučajno da Anghela po ko zna koji put stavlja tvoj lik i delo u kontekst etil alkohola pa reko da te pitam iz prve ruke i onako čovečanski - jesi li ili nisi?

Meni se čini da nisi. Ako jesi nije lepo da mi tvoji simpatizeri ostanemo u zabludi.



S' indignacijom odbijam sve Angheline insinuacije uz drugarski pozdrav šišmimiga džiju ko kleveće i laže.

mlatisa mlatisa 18:21 14.03.2023

Re: У посети заборављеним асовима

. И ниједан други политичар и државник осим њега и Ђинђића. А атентат извршен дугом цеви, пушком, по дефиницији је војна акција са војном логистиком и организацијом а не акт мафије и неколицине усијаних глава.)

Пучем је дошао на власт, а пучем је и отишао. Вероватно нешто слично може да се каже и за Кенедија.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:14 12.03.2023

Svake godine isto

Ali šta da se radi, takvi smo ljudi, posebno razočaravaju kolege iz naci tabora koje nije sramota da se i na današnji dan izjašnjavaju o svojim vlažnim genocidnim snovima, kao da ovde nekog stvarno to zanima. Dobro, nije posebno, nije da ovde neko od njih ima veća očekivanja.

Evo malo podsećanja na detalje u vezi sa atentatom, mnogi su verovatno pali vremenom u zaborav, što je valjda i bila namera i nada organizatora atentata.

link

(jeste, Cece su kenjale protiv Đinđića onomad, pod uticajem apsolutno svih medija, a oni koji sad kažu da oni nisu, prosto jedu govna i lažu ko psi. I to je sve tamo na sajtu, i dan danas stoji i one su za to mnogo puta zažalile i to rekle javno. Ja im to zato ne zameram ni najmanje).


freehand freehand 23:28 12.03.2023

Re: Svake godine isto

jeste, Cece su kenjale protiv Đinđića onomad, pod uticajem apsolutno svih medija,

Cece su BILE MEDIJ. I kreirale ozbiljan deo javnog mnenja. Inače, u "Vremenu", na primer, takve stvari nisi mogao da pročitaš ni u čemu što bi bilo redakcijski stav.

i one su za to mnogo puta zažalile i to rekle javno. Ja im to zato ne zameram ni najmanje).

Svetlana Lukić je govorila upravo ono što misli.
To što je zažalila nije je posle načinilo poametnom, a Đinđiću je mnogo pomoglo.
A to što joj ti ne zameraš pomoglo je njoj.
Odlična ste ekipa.

a oni koji sad kažu da oni nisu, prosto jedu govna i lažu ko psi.

Reče - ko?
Taj što ne zamera Lukićki, Srđi Popoviću i ekipi koja Đinđiću nikad nije oprostila izdaju i što mu je Srbija bila važnija od Amerike i drugih zapadnih prijatelja?
shmoo shmoo 23:36 12.03.2023

Re: Svake godine isto

freehand

Reče - ko?
Taj što ne zamera Lukićki, Srđi Popoviću i ekipi koja Đinđiću nikad nije oprostila izdaju i što mu je Srbija bila važnija od Amerike i drugih zapadnih prijatelja?





kamilo_emericki kamilo_emericki 00:07 13.03.2023

Re: Svake godine isto

freehand

Taj što ne zamera Lukićki, Srđi Popoviću i ekipi koja Đinđiću nikad nije oprostila izdaju i što mu je Srbija bila važnija od Amerike i drugih zapadnih prijatelja?

Niko ne može imati važijih interesa od američkih.
Treba pitati Nijemce i ostale Evropljane. Ako neko kaže da su mu preči interesi njegovih birača nego američki bude eliminisan ili asadovan, orbanizovan, dodikozovan...


crossover crossover 00:41 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic

(jeste, Cece su kenjale protiv Đinđića onomad, pod uticajem apsolutno svih medija, a oni koji sad kažu da oni nisu, prosto jedu govna i lažu ko psi. I to je sve tamo na sajtu, i dan danas stoji i one su za to mnogo puta zažalile i to rekle javno. Ja im to zato ne zameram ni najmanje).


Meanwhile pod uticajem apsolutno svih medija:

angie01 angie01 00:59 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Tesa i Rastko?
crossover crossover 01:10 13.03.2023

Re: Svake godine isto

angie01
Tesa i Rastko?


Да, Теша и Растко под утицајем опојних медија.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:29 13.03.2023

Re: Svake godine isto

angie01
Tesa i Rastko?

A ko beše taj Rastko? Teša znam ko je, naravno, nije omega jedini ludak koji je pratio balkan nimfo!

edit: A, dete Pocesta, kolega bloger. Pa dobro.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:12 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Reče - ko?



Najverovatnije ja, pošto je to moj komentar.

Da napišeš ovu gomilu gluposti stvarno nisi morao da se trudiš. A ni ovo bedno patetisanje ne pomaže, tako da se ne bih time bavio.

Ali stvarno ne razumem zašto se na svaku godišnjicu ubistva Đinđića bavimo Cecama i Peščanikom kao da su njih dve malte ne organizovale i izvele atentat, umesto da se bavimo sobom i svojim odnosom prema svemu što je na kraju dovelo do njegovog ubistva. Ili bar detaljima iz istrage tog ubistva, koji su zaista intrigantni, a u čijem centru su ljudi koji nikad nisu bili ispitivani i na sud izvedeni, a koji su imali podršku ogromne većine nazovi
naroda, mahoom istih ljudi koji su najiskrenije ljubili Miloševića u dupe kad je ovaj krenuo da divlja po komšiliku. Što odlično pokazuje kolika smo a) govna od ljudi i b) koliko je usrana bila ta država i šta su kolege nacionalisti i nazovi patriote (to su ovi što bi sad Putin i Šojguu i rođeno dete dali) bili u stanju da izvedu da bi spasli svoje guzičice.



freehand freehand 09:26 13.03.2023

Re: Svake godine isto

li stvarno ne razumem zašto se na svaku godišnjicu ubistva Đinđića bavimo Cecama i Peščanikom kao da su njih dve malte ne organizovale i izvele atentat, umesto da se bavimo sobom i svojim odnosom prema svemu što je na kraju dovelo do njegovog ubistva. Ili bar detaljima iz istrage tog ubistva, koji su zaista intrigantni, a u čijem centru su ljudi koji nikad nisu bili ispitivani i na sud izvedeni, a koji su imali podršku ogromne većine nazovi
naroda, mahoom istih ljudi koji su najiskrenije ljubili Miloševića u dupe kad je ovaj krenuo da divlja po komšiliku. Što odlično pokazuje kolika smo a) govna od ljudi i b) koliko je usrana bila ta država i šta su kolege nacionalisti i nazovi patriote (to su ovi što bi sad Putin i Šojguu i rođeno dete dali) bili u stanju da izvedu da bi spasli svoje guzičice.

Sem što peščaničko učešće u crtanju mete na Đinđićevim leđima prvo proglasiš nevažnim
(jer su Cece, Popović i ekipa "naši" ) onda uz standardni svoj iskaz "ja nemam pojma" nastaviš da pričaš o onima koji su Đinđića ubili a nisu izvedeni pred sud. I to sa mnogo autoriteta, rekao bi čovek da negde opasno bulazniš i lažeš, verovatno u delu gde tako preskromno tvrdiš da nemaš pojma.
Mada, ako mene pitaš - jedino si tu u pravu. Nemaš pojma ali zato imaš čvrst stav i neupitno samopouzdanje.
milisav68 milisav68 09:43 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic
Ali stvarno ne razumem zašto se na svaku godišnjicu ubistva Đinđića bavimo Cecama i Peščanikom kao da su njih dve malte ne organizovale i izvele atentat,

Zato što su mu se nakačile na kičmu, pa je on reagovao tako što je smanjio obezbeđenje na minimum.
Ili bar detaljima iz istrage tog ubistva, koji su zaista intrigantni, a u čijem centru su ljudi koji nikad nisu bili ispitivani i na sud izvedeni, a koji su imali podršku ogromne većine nazovi
naroda, mahoom istih ljudi koji su najiskrenije ljubili Miloševića u dupe kad je ovaj krenuo da divlja po komšiliku.

Imaš detalje u knjizi Miloša Vasića - Atentat na Zorana Đinđića.

Knjiga je uzdata u leto 2005. ali tebe to naravno ne interesuje, lakše je da se posipaš pepelom - u množini (kolika smo govna od ljudi i koliko je usrana država bila dolaskom Miloševića na vlast, a pre toga teklo med i mleko).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:55 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic

Ali stvarno ne razumem zašto se na svaku godišnjicu ubistva Đinđića bavimo Cecama i Peščanikom kao da su njih dve malte ne organizovale i izvele atentat, umesto da se bavimo sobom i svojim odnosom prema svemu što je na kraju dovelo do njegovog ubistva. Ili bar detaljima iz istrage tog ubistva, koji su zaista intrigantni, a u čijem centru su ljudi koji nikad nisu bili ispitivani i na sud izvedeni, a koji su imali podršku ogromne većine nazovi
naroda, mahoom istih ljudi koji su najiskrenije ljubili Miloševića u dupe kad je ovaj krenuo da divlja po komšiliku. Što odlično pokazuje kolika smo a) govna od ljudi i b) koliko je usrana bila ta država i šta su kolege nacionalisti i nazovi patriote (to su ovi što bi sad Putin i Šojguu i rođeno dete dali) bili u stanju da izvedu da bi spasli svoje guzičice.


To sa Djijdicem je kao sa Teslom, Andricem, Njegosom... Ne mrdas sa mesta a postanes Nobelovac. Zoki (sic.) sto je 'mrtviji' to ga vise otkrivaju - najposledniji u nizu su nacionalisti.

Koliko sam ukapirao ovo se zasniva na ponovnom otkrivanju poslednjeg intervjua koji je Djindjic dao u BL a gde je pricao i o Kosovu. Podtekst je: Evropljani se naljutili jer je hteo da resava Kosovo pa ga ubili. Istina je da je Djindjic od pocetka 2003e upozoravao da UNMIK prebacuje sve vise nadleznosti na kosovske institucije (ima onaj intervju u Tajmsu). Ali nije da to bas nije imalo nikakvog efekta. Ima vest od 7og marta 2003. o tome kako ce prvi put posle rata biti organizovan sastanak izmedju srpskih vlasti i predstavnika Kosova i UNMIKa. Tema razgovora: transport i energetika - 20 godina kasnije i dalje pregovaraju o ovim temama. Statusna pitanja nece biti predmet razgovora. Inicijator susreta: Sef misije UNMIKa Michael Steiner.


A Djindjic je 'tvrde' poruke i izjave davao i ranije - za saveznike jednako iritirajuce kao ove sto danas salje Zelenski. Postoje snimci gostovanja iz 2001, 2002, 2003 u emisijama nemackih, svajcarskih i austrijskih televizija ili intervjui iz novina u kojima Djijdic EU politicarima stalno ponavljao: mozda mislite da vam je skupo da nas podrzite finansijski i primite u EU ali kasnije cete platiti visestruko ako sada to ne uradite. Krizni menadzment je skuplji nego prevencija. Kritikovao je javno u nemackim medijima obecane milijarde koje nisu stizale i upozoravao da ce izgubiti vlast od nacionalista (Kostunica, radikali, SPSa). Kreteni nisu razumeli sta je Srbija 2001.-2003.


Nego, nekad su vodjene i malo smislenije rasprave o Djinjdicu. Ona rasprava sto se onda vodila u Republici kad je Molnar objavio studiju o Karlu Smitu i Djidjicu danas vise ne bi imala gde da se cita.



freehand freehand 11:07 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Zoki (sic.) sto je 'mrtviji' to ga vise otkrivaju - najposledniji u nizu su nacionalisti.

Bar ga oni koji su ga zdušno pljuvali ne zovu "našim ZToranom". Mislim isto je, al je manje odvratno.

Koliko sam ukapirao ovo se zasniva na ponovnom otkrivanju poslednjeg intervjua koji je Djindjic dao u BL a gde je pricao i o Kosovu. Podtekst je: Evropljani se naljutili jer je hteo da resava Kosovo pa ga ubili. Istina je da je Djindjic od pocetka 2003e upozoravao da UNMIK prebacuje sve vise nadleznosti na kosovske institucije (ima onaj intervju u Tajmsu). Ali nije da to bas nije imalo nikakvog efekta. Ima vest od 7og marta 2003. o tome kako ce prvi put posle rata biti organizovan sastanak izmedju srpskih vlasti i predstavnika Kosova i UNMIKa. Tema razgovora: transport i energetika - 20 godina kasnije i dalje pregovaraju o ovim temama. Statusna pitanja nece biti predmet razgovora. Inicijator susreta: Sef misije UNMIKa Michael Steiner.

Ovose zasniva na mnošđtvi izjava i intervjua koje je Đinđić davao od početka
., poslednji intervju banjalučkoj televiziji je samo sažetak svega toga. Đinđić je bio jedini koji je otvoreno govorio i o podeli Kosova kao opciji, na šta su ga Koštunica i radikali pljuvali jer je izdajnik Srbije, a druga Srbija jer deli nešto što nije njegovo (naše). Zapadni prijatelji, naravno,smirivali su ga jer po agendi još ništa nije bilo zrelo, i išlo je predviđenim putem, preko "standardi pre statusa" do onoga što se dešavalo i proglašenja nezavisnosti njegovog prijateljskog priznavanja nekoliko godina kasnije.
Đinđić je to video jasno kao dan i otvoreno i direktno je o tome govorio. To po svemu što se zna nije bio razlog za njegovo ubistvo al nije samo Vučić slavio zbog toga.
Valjda zato što su Amerikanci mislili da su rušenjem Miloševića završili posao, a onda su počela da se nižu iznenađenja, od Koštunice , preko Đinđića do Tadića.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:33 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Ovose zasniva na mnošđtvi izjava i intervjua koje je Đinđić davao od početka



"Ovo se zasniva" u mojoj recenici se odnosilo na to na osnovu cega su nacionalisti novooktrili Djindjica.

Djinjdic je jos 2000 godine kad se UCK ubacivao u Presevsku dolinu sa Kosova upozoravao da ce doci do podele Kosova ako ono proglasi nezavisnost.

Pomenuo sam gore da su prvi pregovori sa Kosovom trebali da pocnu u nedelji kad je Djindjic ubijen. Bili su zakazani. Na poziv sefa UNMIKA a na Djinjdicevu inicijativu. Mislim da je on u intervjuu Vecernjim novostima (to je valjda i poslednji intervju) govorio o podeli po kiparskom modelu.



P.S. Onaj drugi blog je zatvoren pa ovde jos jednom da ponovim: putinizacija/erdoanizacija/orbanizacija/moze i vucicevizacija se odnosila na ono sto se trenutno desava u Izraelu. SA nema sa tim veze.
freehand freehand 11:43 13.03.2023

Re: Svake godine isto

P.S. Onaj drugi blog je zatvoren pa ovde jos jednom da ponovim: putinizacija/erdoanizacija/orbanizacija/moze i vucicevizacija se odnosila na ono sto se trenutno desava u Izraelu. SA nema sa tim veze.

Čini mi se da prepoznajem ton koji kaže da su ti procesi po Izrael gori od bajdenizacije, šolcizacije, makronizacije ili - ne daj Bože - liztrusizacije?
Svejedno, šta god da si hteo da kažeš Izrael je sa Netanjahuom na putu koji više liči na železnički kolosek, dobro poznat kojim se odavno kreće.
angie01 angie01 11:56 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Sem što peščaničko učešće u crtanju mete na Đinđićevim leđima


evo, meni gloopoj ovo nije bas najjasnije, s obzirom da su mu cece zamerale nesto sto je ubicama odgovaralo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:56 13.03.2023

Re: Svake godine isto

freehand
P.S. Onaj drugi blog je zatvoren pa ovde jos jednom da ponovim: putinizacija/erdoanizacija/orbanizacija/moze i vucicevizacija se odnosila na ono sto se trenutno desava u Izraelu. SA nema sa tim veze.

Čini mi se da prepoznajem ton koji kaže da su ti procesi po Izrael gori od bajdenizacije, šolcizacije, makronizacije ili - ne daj Bože - liztrusizacije?
Svejedno, šta god da si hteo da kažeš Izrael je sa Netanjahuom na putu koji više liči na železnički kolosek, dobro poznat kojim se odavno kreće.



Ne znam koliko ima smisla ovde sada o Izraelu - odgovorio sam zbog pogresne interpretacije mog komentara koji nije bio o SA. Nije ovo 'samo' Netanjahu. Sam si rekao da nisi upucen u to sto se desava pa tako razumem i ovo 'dobro poznat kojim se odavno kreće'.
angie01 angie01 11:57 13.03.2023

Re: Svake godine isto

To sa Djijdicem je kao sa Teslom, Andricem, Njegosom... Ne mrdas sa mesta a postanes Nobelovac. Zoki (sic.) sto je 'mrtviji' to ga vise otkrivaju - najposledniji u nizu su nacionalisti.


bas tako.
freehand freehand 12:00 13.03.2023

Re: Svake godine isto

angie01
Sem što peščaničko učešće u crtanju mete na Đinđićevim leđima


evo, meni gloopoj ovo nije bas najjasnije, s obzirom da su mu cece zamerale nesto sto je ubicama odgovaralo.

Šta ima tu da se objašanjava? pet puta sam rekao da je Đinđić tog
. marata bio najusamljeniji čovek u Srbiji. A satanizovali su ga i od njega pravili političku metu i jedni i drugi, svako sa svog stanovišta i na svoj način. Taman tako da ostane sam na vetrometini.
freehand freehand 12:01 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
P.S. Onaj drugi blog je zatvoren pa ovde jos jednom da ponovim: putinizacija/erdoanizacija/orbanizacija/moze i vucicevizacija se odnosila na ono sto se trenutno desava u Izraelu. SA nema sa tim veze.

Čini mi se da prepoznajem ton koji kaže da su ti procesi po Izrael gori od bajdenizacije, šolcizacije, makronizacije ili - ne daj Bože - liztrusizacije?
Svejedno, šta god da si hteo da kažeš Izrael je sa Netanjahuom na putu koji više liči na železnički kolosek, dobro poznat kojim se odavno kreće.



Ne znam koliko ima smisla ovde sada o Izraelu - odgovorio sam zbog pogresne interpretacije mog komentara koji nije bio o SA. Nije ovo 'samo' Netanjahu. Sam si rekao da nisi upucen u to sto se desava pa tako razumem i ovo 'dobro poznat kojim se odavno kreće'.


angie01 angie01 12:08 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Šta ima tu da se objašanjava? pet puta sam rekao da je Đinđić tog
. marata bio najusamljeniji čovek u Srbiji. A satanizovali su ga i od njega pravili političku metu i jedni i drugi, svako sa svog stanovišta i na svoj način. Taman tako da ostane sam na vetrometini.


pa ovako razumem i slazem se,... al sa crtanjem mete se ne zlazem, rekoh i zasto.
crossover crossover 12:20 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic

A ko beše taj Rastko? Teša znam ko je, naravno, nije omega jedini ludak koji je pratio balkan nimfo!

edit: A, dete Pocesta, kolega bloger. Pa dobro.


Јесте, Пешчаников политички аналитичар. После су га Цеце изнајмиле Женама у црном да га мало оне шетају по Сребреници.
crossover crossover 13:02 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Neues aus der Nachbarschaft
Koliko sam ukapirao ovo se zasniva na ponovnom otkrivanju poslednjeg intervjua koji je Djindjic dao u BL a gde je pricao i o Kosovu.


Не заснива се.

predatortz predatortz 13:49 13.03.2023

Re: Svake godine isto


Не заснива се.


Veoma logično razmišljanje. Žao mi je što nije bio na vlasti u tom trenutku.
Ali, da to misli ozbiljno, pokazao je tokom pobune šiptarije u Preševskoj dolini.
Kratko su se igrali rata, jer je država reagovala prilično odlučno.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:56 13.03.2023

Re: Svake godine isto

crossover
Neues aus der Nachbarschaft
Koliko sam ukapirao ovo se zasniva na ponovnom otkrivanju poslednjeg intervjua koji je Djindjic dao u BL a gde je pricao i o Kosovu.


Не заснива се.



Ma znam ja sta je Djindjic tada pricao, a pomenuo sam i kako je pricao sa Zapadom i da to nije pocelo 2003e. Znaci, to nije novost. Ali meni je novost ovo da nacionalisti prigrle Djindjica i to koliko sam ukapirao ide pozivanjem na taj banjalucki intervju. Ja pamtim vreme kad su ga zvali izdajnikom, stranim placenikom koji se zalaze za NATO bombardovanje i sl.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:57 13.03.2023

Re: Svake godine isto

freehand
Neues aus der Nachbarschaft
freehand
P.S. Onaj drugi blog je zatvoren pa ovde jos jednom da ponovim: putinizacija/erdoanizacija/orbanizacija/moze i vucicevizacija se odnosila na ono sto se trenutno desava u Izraelu. SA nema sa tim veze.

Čini mi se da prepoznajem ton koji kaže da su ti procesi po Izrael gori od bajdenizacije, šolcizacije, makronizacije ili - ne daj Bože - liztrusizacije?
Svejedno, šta god da si hteo da kažeš Izrael je sa Netanjahuom na putu koji više liči na železnički kolosek, dobro poznat kojim se odavno kreće.



Ne znam koliko ima smisla ovde sada o Izraelu - odgovorio sam zbog pogresne interpretacije mog komentara koji nije bio o SA. Nije ovo 'samo' Netanjahu. Sam si rekao da nisi upucen u to sto se desava pa tako razumem i ovo 'dobro poznat kojim se odavno kreće'.







srdjan.pajic srdjan.pajic 15:05 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Imaš detalje u knjizi Miloša Vasića - Atentat na Zorana Đinđića.

Knjiga je uzdata u leto 2005. ali tebe to naravno ne interesuje, lakše je da se posipaš pepelom - u množini (kolika smo govna od ljudi i koliko je usrana država bila dolaskom Miloševića na vlast, a pre toga teklo med i mleko).



Imam i knjigu ovde na polici i pročitao je par puta i opet je tu ostalo dosta toga nejasno.

Zato što su mu se nakačile na kičmu, pa je on reagovao tako što je smanjio obezbeđenje na minimum.



Zbog Ceca sa Peščanika Đinđić smanjio obezbeđenje na minimum? Đinđić slušao redovno Peščanik i onda rekao e saću da vam jebem majku idem da se ubijem. E, bože, svašta ću da pročitam ovde.

freehand freehand 15:11 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Zbog Ceca sa Peščanika Đinđić smanjio obezbeđenje na minimum? Đinđić slušao redovno Peščanik i onda rekao e saću da vam jebem majku idem da se ubijem. E, bože, svašta ću da pročitam ovde.

A i da je tako nema veze, dok si ti spreman da im oprostiš.

Nego, šta je ovo sa tim američkim bankama? Opet Putin nešto pravi sranja?
Ako sam dobro razumeo ode četiri velike banke za tri dana, Bajden nešto tucmuc a berza zatvara trgovanje?!
Hitno da se još nekom uvedu pravedne sankcije i da se u jedno dve bogate države pošalje vojska da uvede demokratiju.
Oproban recept ne treba menjati.
maksa83 maksa83 15:24 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Ako sam dobro razumeo ode četiri velike banke za tri dana

Koje četiri velike banke su otišle gde?
a berza zatvara trgovanje?!

Koja berza je zatvorila trgovanje?

Postoji automatika koja to radi ako stvari krenu prebrzo u k., svaka berza ima neka svoja pravila.

Stvarno bi morao malo da ... diverzifikuješ izvore informacija.

(Ovo je bio fin način da kažem da se ne filuješ sranjima sa Sputnjka)

milisav68 milisav68 15:33 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic
Zbog Ceca sa Peščanika Đinđić smanjio obezbeđenje na minimum? Đinđić slušao redovno Peščanik i onda rekao e saću da vam jebem majku idem da se ubijem. E, bože, svašta ću da pročitam ovde.

Nekad si bio duhovit, sad je to prešlo u karikaturu.

Ali dobro, svako ima pravo da radi šta hoće, pa i da banalizuje tuđe reči kad mu se ne sviđa izrečeno.
freehand freehand 15:35 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
Ako sam dobro razumeo ode četiri velike banke za tri dana

" onomad donosi.
Ali ovo nije Sputnjik - koji inače ne otvaram , Koje četiri velike banke su otišle gde?
a berza zatvara trgovanje?!

Koja berza je zatvorila trgovanje?

Postoji automatika koja to radi ako stvari krenu prebrzo u k., svaka berza ima neka svoja pravila.

Stvarno bi morao malo da ... diverzifikuješ izvore informacija.

(Ovo je bio fin način da kažem da se ne filuješ sranjima sa Sputnjka)


Slagao bih ako bih tvrdio da o bankarskom polsovanju znam išta više od onog što opšta informisanost + čitanje "Slom '79' još onomad donosi.
Ali pošto Sputnjik ne otvaram, nego pretrčavam vesti pa ne zapamtim baš uvek gde sam šta video, evo malo Rojtersa. Meni ovo uopšte ne izgleda dobro:

U.S. bank stocks fall further as regulators shutter SVB Financial
KLIK


maksa83 maksa83 15:39 13.03.2023

Re: Svake godine isto

U.S. bank stocks fall further as regulators shutter SVB Financial

To nije isto što i otišle 4 banke za 3 dana.

Otišla je jedna banka (druga najveća koja je otišla u istoriji odlaženja banaka) a i odlazi već danima.

Inače otišla je tako što je neko potpisao papir gde je provera banaka i dju dilidžens pomeren sa $50mlrd na $250 mlrd. pa ako imaš banku koja je teška "samo" 180 milijardi ne podležeš proverama kojima podležu veće banke. E sad ako kažem ko je to potpisao i ko je pomerio to "samo" sa 50 na 250 milijardi opet će ovde da se ljute na mene. Ne, nije Putin, ali toplo, toplo, toplo...

freehand freehand 15:48 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
U.S. bank stocks fall further as regulators shutter SVB Financial

To nije isto što i otišle 4 banke za 3 dana.

Otišla je jedna banka (druga najveća koja je otišla u istoriji odlaženja banaka) a i odlazi već danima.

Inače otišla je tako što je neko potpisao papir gde je provera banaka i dju dilidžens pomeren sa $50mlrd na $250 mlrd. pa ako imaš banku koja je teška "samo" 180 milijardi ne podležeš proverama kojima podležu veće banke. E sad ako kažem ko je to potpisao i ko je pomerio to "samo" sa 50 na 250 milijardi opet će ovde da se ljute na mene. Ne, nije Putin, ali toplo, toplo, toplo...


Dobro, u to svakako nisamhteo da zalazim, da li je oovga puta kriv Tramp ili Putin lično. Samo sam pitao šta se dešava.

First Republic Bank, Western Alliance Bank, Pac-West Telecomm and Bank of America.
@lisaabramowicz1
with the top moving stocks this morning.


KLIK
maksa83 maksa83 15:55 13.03.2023

Re: Svake godine isto

KLIK

Ma dobro to znam i to se očekivalo, tj. nije niko šokiran, čak je i mim napravljen blagovremeno još za vikend sa onim kung fu majstorima koji se samolupaju kamenjem u jaja uz natpis "regionalne banke se spremaju za ponedeljak" ali ne mogu da ga okačim ovde jer nije jućub.

Da napravimo svakako razliku između "propala banka" i "padaju akcije".

Što se tiče SVB agenti haosa su izgubili ovu rundu protiv civilizacije:

Federal Reserve Board announces...

Banka neće biti spašena ali će ulagači koji su svi redom biznisi biti namireni.
Milan Novković Milan Novković 16:09 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
U.S. bank stocks fall further as regulators shutter SVB Financial

To nije isto što i otišle 4 banke za 3 dana.

Otišla je jedna banka (druga najveća koja je otišla u istoriji odlaženja banaka) a i odlazi već danima.

Inače otišla je tako što je neko potpisao papir gde je provera banaka i dju dilidžens pomeren sa $50mlrd na $250 mlrd. pa ako imaš banku koja je teška "samo" 180 milijardi ne podležeš proverama kojima podležu veće banke. E sad ako kažem ko je to potpisao i ko je pomerio to "samo" sa 50 na 250 milijardi opet će ovde da se ljute na mene. Ne, nije Putin, ali toplo, toplo, toplo...


Pošto vas interesuje:

- Ode i druga, pa tako imamo u totalu: Silicon Valley Bank i onda Signature Bank (dobrim delo jako bogata klijentela, jako mnogo pravnika, ..)

- Ove dve su, rečeno prigrevačkim književnim jezikom: "pranje para visokog nivoa za Davos Kraud i DNC"

- Nači nož u lahka leđa su im zabili Ameri - as in Amerika first onomad, al to se sad pomerilo dosta, kojima su ovi gore uporno zabadali loš u leđa dok nisu malo presisali.

- Nači nema veze sa Putinom, kao što ni Putin nema veze sa Putinom, al da vam ga ne diram pošto se fino zaboljate i baš ste se navukli na igračku, pa je ne ispuštate

Sada su teme, jelte, KSA-Iran dil, i forthcomming samit tog dal bejaše Gulf council naftnih proizvođača, tako nekako, u ... gde bejaše, u Kini, da - nema nagrade za pogađanje šta je tema.

Pa će XI u Rusiju uskoro ...

Ajd, ko zna zašto je sve to dobro, što pre iskasape ove idiote od globalista veće su šanse da se "jadni", u stvari jadni zapad spasi i normalan narod nastavi da živi normalno i kreativno u normalnom i kreativnom svetu.

Izrael komešanje je, ... al da ne širim temu, većina naših drugara sa associated genima su preosetljivi, čak i kad ne znaju mnogo.

Igra je kompleksna, once in a 500 years geopolitički događaj, i ima šanse svet da pređe u novu i normalniju fazu (već je multipolaran, btw, nego pravolinijske, ugaone, ... inercije, momenti, ... ¿qué? zapadni, privilegovani entiteti grčevito drže dizgine iz prošlosti koji su već popucali.

Evo jedan reče kako je zapad u tranzicionom Alek Boldvin momentu - model it as u please.
freehand freehand 16:15 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
KLIK

Ma dobro to znam i to se očekivalo, tj. nije niko šokiran, čak je i mim napravljen blagovremeno još za vikend sa onim kung fu majstorima koji se samolupaju kamenjem u jaja uz natpis "regionalne banke se spremaju za ponedeljak" ali ne mogu da ga okačim ovde jer nije jućub.

Da napravimo svakako razliku između "propala banka" i "padaju akcije".

Što se tiče SVB agenti haosa su izgubili ovu rundu protiv civilizacije:

Federal Reserve Board announces...

Banka neće biti spašena ali će ulagači koji su svi redom biznisi biti namireni.

Video sam ja to, a i bajdenovu vanrednu KZŠ.. E sad, koliko god ja ne podnosio hegemone i imperijalnu politiku toliko sam sa druge strane svestan da ozbiljna kriza u SAD ne može da se zadrži samo u njenim granicama. Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.
Dapače, ikontekstu svetskih dešavanja meni to izgleda kao početak ozbiljnih sranja.
maksa83 maksa83 16:18 13.03.2023

Re: Svake godine isto

- Ode i druga, pa tako imamo u totalu: Silicon Valley Bank i onda Signature Bank (dobrim delo jako bogata klijentela, jako mnogo pravnika, ..)

Ova druga je pukla zbog crypto deposits i bila je duboko zapretena u celu priču sa crypto firmama, i da sam tamo ja bih sad igrao trijumfalni ples (mogao bih i ovde ali me mrzi da ustanem), pošto sve što potpiruje i raspiruje i održava bilo kako ceo taj crypto bulšit treba da sagori u fantastičnom veličanstvenom plamenu. Što više takvih firmi sagori što pre to bolje za civilizaciju.
maksa83 maksa83 16:20 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.

"Maksimoviću na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam" imao je običaj da kaže moj večito natmureni drugar K. pa nemoj mene da slušaš, sasvim moguće da je ovo talasić iza koga ide tsunami kao onaj 2008. ili gori jer kako kaže onaj stari kliše "kad Amerika kine Evropa dobije upalu pluća".
freehand freehand 16:20 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
- Ode i druga, pa tako imamo u totalu: Silicon Valley Bank i onda Signature Bank (dobrim delo jako bogata klijentela, jako mnogo pravnika, ..)

Ova druga je pukla zbog crypto deposits i bila je duboko zapretena u celu priču sa crypto firmama, i da sam tamo ja bih sad igrao trijumfalni ples (mogao bih i ovde ali me mrzi da ustanem), pošto sve što potpiruje i raspiruje i održava bilo kako ceo taj crypto bulšit treba da sagori u fantastičnom veličanstvenom plamenu. Što više takvih firmi sagori što pre to bolje za civilizaciju.

Pa jel to sad znači da nije druga ili da nije velika?
maksa83 maksa83 16:23 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Pa jel to sad znači da nije druga ili da nije velika?

Trideseta po veličini u Americi.

Milan Novković Milan Novković 16:40 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
- Ode i druga, pa tako imamo u totalu: Silicon Valley Bank i onda Signature Bank (dobrim delo jako bogata klijentela, jako mnogo pravnika, ..)

Ova druga je pukla zbog crypto deposits i bila je duboko zapretena u celu priču sa crypto firmama, i da sam tamo ja bih sad igrao trijumfalni ples (mogao bih i ovde ali me mrzi da ustanem), pošto sve što potpiruje i raspiruje i održava bilo kako ceo taj crypto bulšit treba da sagori u fantastičnom veličanstvenom plamenu. Što više takvih firmi sagori što pre to bolje za civilizaciju.

Ne znam da li saying ide dalje od srpske seoske idile (videće Tasa pa pojasniti) ali je representativan za osobe/entitete sa nekontrolisanom gramzivišću koje i pored pameti ne umeju da stanu: "zinula im guzica" ...

Da ne tipakm previše Davos Crowd ima pod palcem DNC pa State Department i zvaću ih DC.

Lahka lova DC-ja se dosta vrtela/vrti oko:

- Eurodolars - na kolenima zbog FED podizanja kamata, uglavnom, pa QTja - ovaj "pivot" plač ako iole imaš kontakta sa njim taman krenuo da mi bude tema bloga - zbog jurenja bilo čega u FED narativnu što može da se veštački naduva u pivot priču.

- Iliti "FED Put", ako ti je bliži šire-konteksni termin, na književnom prigrevačkom isto što i naslov prethodnog Angie bloga "Neocekivana sila koja se iznenada pojavljuje i resava stvar" - nači u slučaju krizice FED naštampa lovicu, da nam jeftino do za džabe i .... to bi bilo to.

- Bata FTX - Ponzi šema keš usisivač drugih ponzi šema

- Stable coins

I FED rekao њет

A šta je FED ovom prilikom - (dominantno)NY komercijalno bankarstvo - kad batališ lude Kineze na tabeli banaka po AUMs, sa po N hiljada milijardi, dođu polako ameri, JPMorganChase sa 3 tisuće, .... i kad kumulativiša po timovima DC kašljucaju malo iza amera, i sa svojim US "holdings", plus nisu preterano bistri pošto:

- Onomad je baš naš Jamie D prestao da prihvata EU đubre sa negativnim ili nultim kamatama kao kolateral

- Pa je naš Jerome P opalio onaj, jbet, tek 5bp upozoravajući pucan u reverse repos i evropljani ko klovnovi se spopletoše jedni od drugi i popadaše

I OPET ovi srljaju. U to ime, porno konspiraciona trivia:

- Možda si primetio da su DC zaskočili našeg Jamie D-ja pre neki dan, nedelja, sa Epstein associjacijom

- I jbg, koji tupav "trade" odoše im dva divna centra za pranje para
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:42 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83

Federal Reserve Board announces...

Banka neće biti spašena ali će ulagači koji su svi redom biznisi biti namireni.


kakvo crno namireni..
em to s njima nema veze (ovaj announcement je za žive banke, ne za počivšu svb)..
em se ne radi o namirenju deponenata ili bilo kojih drugih klijenata ili povjerilaca ili čega oćeš..
to je samo povoljan kredit od Fed-a za sve koji bi eventualno imali problem likvidnosti..
to znači ako raja kod još nekog navali da ište svoje pare nazad taj će imati da im i plati jer će mu Fed dati kredit do 25milijardi da to i uradi..
al kredit..
znači će ga vrneš..
niko se tu ne namiruje to je samo i jedino mjera sprečavanje panike, ništa manje, ništa više..

inače tu svb aferu je najpametnije čitati u ključu kako se tech bros preigrali pa pomislili da mogu i oni sad malo da budu bankari.. ne mogu.. ne tako kako su zamislili..
ako ćeš da budeš banka moraćeš da poštuješ pravila koja poštuju banke.. inače ćeš se olupaš.. pa se i olupaše..
banke banke igraju po drugim pravilima i ovo se na njih ne odnosi
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 13.03.2023

Re: Svake godine isto

milisav68
srdjan.pajic
Zbog Ceca sa Peščanika Đinđić smanjio obezbeđenje na minimum? Đinđić slušao redovno Peščanik i onda rekao e saću da vam jebem majku idem da se ubijem. E, bože, svašta ću da pročitam ovde.

Nekad si bio duhovit, sad je to prešlo u karikaturu.

Ali dobro, svako ima pravo da radi šta hoće, pa i da banalizuje tuđe reči kad mu se ne sviđa izrečeno.


Ništa ja ne banalizijem, nego si se ti bacio na šibicarenje, po običaju, i to radiš odavno, ali i brzopleto.

Inače i ta knjiga koju pominješ je bila i najavljivana i promovisana na Peščaniku, a Milioš Vasić je tamo bio ono što se kaže fixture, gostovao milion puta, do kraja života. I ako si čitao knjigu, u šta ja više nisam ubeđen, na kraju se tamo postavlja više pitanja nego što se daje odgovora. Pa je i Srdja Popović, kao advokat porodice Đinđić gurao da se to sve rasvetli, kumio i zahtevao da se sudski sasluša Koštunica, i još poneko ko je u to ubisto duboko umešan, u čemu ga je na kraju smrt omela.

Ali, ne, saćemo mi da se bavimo Cecama i Pešćankom i šta su one zamerale Đinđiću, i da usput lupetamo kako su mu baš one crtale metu, jebote, razmisli čoveče malo koliko je preglupo to što si napisao. Pazi, one mu zamerale povremene izlete u nacionalizam, a roknuli da najgori mogući nacionalisti i petriote (televizor bela tehnika podvrsta).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:45 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Milan Novković
Alek Boldvin


čekaj, jel i on umješan?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:47 13.03.2023

Re: Svake godine isto

(Ovo je bio fin način da kažem da se ne filuješ sranjima sa Sputnjka)



Ja mu to preporučio nekoliko puta u poslednjih par blogova, ali se uvek naljuti na mene, usput se kune da Sputnjiku ne prilazi. U šta je stvarno povremeno teško da se poveruje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:49 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.

"Maksimoviću na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam" imao je običaj da kaže moj večito natmureni drugar K. pa nemoj mene da slušaš, sasvim moguće da je ovo talasić iza koga ide tsunami kao onaj 2008. ili gori jer kako kaže onaj stari kliše "kad Amerika kine Evropa dobije upalu pluća".


ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..
pukla je u dugom nizu pucanja svega što je tech a jer je jelda (kripto included) bilo preduvano..
nema sistemski značaj na način kako ga je imaao MBS svijet 2008.
nema značaj u Evropi..
a ni bitkoin sam uopšte ne mora da pukne i tipujem da neće, ima svoju upotrebnu vrijednost (zvanu mutna radnja), ima svoj crowd, može tako da jaše još ihaaaaaa ako ga ne zabrane a kanda neće..
malo se bubble izduvao i idemo dalje al ja na imploziju ne bi računala
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:51 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic
(Ovo je bio fin način da kažem da se ne filuješ sranjima sa Sputnjka)



Ja mu to preporučio nekoliko puta u poslednjih par blogova, ali se uvek naljuti na mene, usput se kune da Sputnjiku ne prilazi. U šta je stvarno povremeno teško da se poveruje.


tamo je kanda talaz mrzimo čemeriku šire zapljusnuo od samo sputnjik obala.. tuče kanda sa svih frekvencija 24/7
mene mama redovno pita a jel nemate struje, a vode jel vam nestalo, a jel tuku na ulici.. kažu na dnevniku...
Milan Novković Milan Novković 17:52 13.03.2023

Re: Svake godine isto

newimprovedtadejus
Milan Novković
Alek Boldvin


čekaj, jel i on umješan?

Alek Boldvin momenat je metafora za ... Alek Boldvin momenat, neosnovanu ubeđenost u neku svoju "moć" i vazdušastu vlast nad prostorom i vremenom od trenutka malo pre povlačenja oroza pištolja koji se nije ponašao kako je morao da se ponaša, pa za vreme odvijanja slučaja sa serijom hladnih tuševa usput.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 13.03.2023

Re: Svake godine isto

newimprovedtadejus
Milan Novković
Alek Boldvin


čekaj, jel i on umješan?



I on i Herbi Henkok.
panta panta 17:54 13.03.2023

Re: Svake godine isto

newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.

"Maksimoviću na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam" imao je običaj da kaže moj večito natmureni drugar K. pa nemoj mene da slušaš, sasvim moguće da je ovo talasić iza koga ide tsunami kao onaj 2008. ili gori jer kako kaže onaj stari kliše "kad Amerika kine Evropa dobije upalu pluća".


ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..
pukla je u dugom nizu pucanja svega što je tech a jer je jelda (kripto included) bilo preduvano..
nema sistemski značaj na način kako ga je imaao MBS svijet 2008.
nema značaj u Evropi..
a ni bitkoin sam uopšte ne mora da pukne i tipujem da neće, ima svoju upotrebnu vrijednost (zvanu mutna radnja), ima svoj crowd, može tako da jaše još ihaaaaaa ako ga ne zabrane a kanda neće..
malo se bubble izduvao i idemo dalje al ja na imploziju ne bi računala

Čekaj!
Koga sada mi, amateri, da slušamo - Novkovića ili tebe?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:56 13.03.2023

Re: Svake godine isto

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
(Ovo je bio fin način da kažem da se ne filuješ sranjima sa Sputnjka)



Ja mu to preporučio nekoliko puta u poslednjih par blogova, ali se uvek naljuti na mene, usput se kune da Sputnjiku ne prilazi. U šta je stvarno povremeno teško da se poveruje.


tamo je kanda talaz mrzimo čemeriku šire zapljusnuo od samo sputnjik obala.. tuče kanda sa svih frekvencija 24/7
mene mama redovno pita a jel nemate struje, a vode jel vam nestalo, a jel tuku na ulici.. kažu na dnevniku...


Ja sa mojom o tim stvarima ne razgovaram, ali vidim da me zabrinuto gleda na ekranu preko skajpa i nada se da ću nekako uspeti da se dokopam kopna. (a i da sad neće presušiti doznake, iako sam jasno naznačio da pare ne držim u šitkoinima ni silikonskim nazovi bankama).



gvozden1 gvozden1 18:05 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Pazi, one mu zamerale povremene izlete u nacionalizam, a roknuli da najgori mogući nacionalisti i petriote

Ovim, Srki, jasno pokazuješ da ti zaista ne znaš šta je nacionalizam, patriotizam, zovi kako hoćeš.

Pošto ono što je Đinđić poštovao i zagovarao, a ti to zagovaranje zoveš izlet, i ono što su radili razni Arkani pod maskom patriotizma, smatraš istim, pošto između te dve sasvim različite stvari, ne možeš da uočiš razliku, onda je jasno, ti ne znaš šta je patriotizam.

Otud i ovo da ti ni sva tvoja urođena duhovitost nije dovoljna da ti komentari zvuče smisleno, nego se pretvaraju u karikature.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 13.03.2023

Re: Svake godine isto

gvozden1
Pazi, one mu zamerale povremene izlete u nacionalizam, a roknuli da najgori mogući nacionalisti i petriote

Ovim, Srki, jasno pokazuješ da ti zaista ne znaš šta je nacionalizam, patriotizam, zovi kako hoćeš.

Pošto ono što je Đinđić poštovao i zagovarao, a ti to zagovaranje zoveš izlet, i ono što su radili razni Arkani pod maskom patriotizma, smatraš istim, pošto između te dve sasvim različite stvari, ne možeš da uočiš razliku, onda je jasno, ti ne znaš šta je patriotizam.

Otud i ovo da ti ni sva tvoja urođena duhovitost nije dovoljna da ti komentari zvuče smisleno, nego se pretvaraju u karikature.



Te vaše nacionalističke ideje na kraju dovode do genocida, za čije obavljanje se uvek nađe neki Arkan i JSO majmun koji podjednako kao i ti veruje da radi pravednu stvar za vaskoliko srpstvo.

Ali ti sve to znaš, samo se praviš blesav.

milisav68 milisav68 18:19 13.03.2023

Re: Svake godine isto

srdjan.pajic
Ništa ja ne banalizijem, nego si se ti bacio na šibicarenje, po običaju, i to radiš odavno, ali i brzopleto.

Da, jer sam u panici i relativizujem, i koje ono beše još fore?
i da usput lupetamo kako su mu baš one crtale metu,

Sad smo počeli i da lažemo.

gvozden1 gvozden1 18:26 13.03.2023

Re: Svake godine isto


Te vaše nacionalističke ideje na kraju dovode do genocida, za čije obavljanje se uvek nađe neki Arkan i JSO majmun koji podjednako kao i ti veruje da radi pravednu stvar za vaskoliko srpstvo.

Ali ti sve to znaš, samo se praviš blesav.

Nije problem da tako misliš, i pored toga što se oko toga ne slažemo, i o čemu bi mogli da pričamo nadugačko i naširoko.
I da ti navodim sto primera koje opovrgavaju taj stav, ali sasvim je u redu imati i takav stav.

Ali je nenormalno da ti sa takvim stavom Đinđića kuješ u zvezde iako je on bio na sasvim suprotnoj poziciji od tvoje.

Prosto, šizofreno je.

Naveo sam gore par stvari koje svedoče o njegovim stavovima o naciji, nacionalnim interesima, nacionalnim državama, o komunizmu, o Jugoslaviji...i takvih dokaza je mnogo.

I svi oni su tačno suprotno od svega što ti zastupaš.
Milan Novković Milan Novković 18:28 13.03.2023

Re: Svake godine isto

panta
newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.

"Maksimoviću na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam" imao je običaj da kaže moj večito natmureni drugar K. pa nemoj mene da slušaš, sasvim moguće da je ovo talasić iza koga ide tsunami kao onaj 2008. ili gori jer kako kaže onaj stari kliše "kad Amerika kine Evropa dobije upalu pluća".


ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..
pukla je u dugom nizu pucanja svega što je tech a jer je jelda (kripto included) bilo preduvano..
nema sistemski značaj na način kako ga je imaao MBS svijet 2008.
nema značaj u Evropi..
a ni bitkoin sam uopšte ne mora da pukne i tipujem da neće, ima svoju upotrebnu vrijednost (zvanu mutna radnja), ima svoj crowd, može tako da jaše još ihaaaaaa ako ga ne zabrane a kanda neće..
malo se bubble izduvao i idemo dalje al ja na imploziju ne bi računala

Čekaj!
Koga sada mi, amateri, da slušamo - Novkovića ili tebe?



Ja sam počeo da komentarišem zbog Makse, koji radi u za-fintech software firmu pa tako, osim standardne nepažnje, nisam pazio ni na lingo - on do neke mere ne može da ga zaobiđe, čak više od toga, lingo i biznis do neke mere.

1. Čuo si za pranje para. Ne znam koliko si ti blizak nekim fintech konceptima, a i zbog ostalih, zamisli paralelu likovnoj umetnosti. Po nejasnom sećanju mi se čini da ti je Dude lik blizak pa se setih Julianne Moore Maude Lebowski lika iz The Big Lebowski i zamisli da si ti she i umetnica si - vidi Vaginal Art clip:



E sad, art ko art, ali zamisli da ovo konkretno delo nije bilo "resource intensive", tj jeftino te je koštalo, recimo 1000 dolara.

E sad, širimo primer, zamislimo da je delo deo pranja novca, i ti si ključna karika, ja mafiozi sa milion neporanog novca.

Dam ti milion za ovo delo, i ti odbiješ svoj deo, 100K, a za 900K od mene, preko neke indirekcije, kupiš neko drugo delo, koje sam ja kupio za samo 50K čistog novca, a i delo ne mora da bude deo šire rabote iako može

Takvih šema ima svuda, ne pitaj za razne financial markets.

2. Stable coin ima fixed exchange rate prema dolaru pa podriva dolar.

3. Bitcoin nema i nije na FED radaru

4. ....ited, samo malo da pojasnim, već sam zaboravio šta sam napisao u komentaru, ...

5. ... a, da, ovo ponavjam - kolektivno zapadni kolač je sve manje, ubrzano, a svi navalili da očuvaju što više od životnog standarda - pa se sada tuku između sebe, brutalno.

Odoh sad da iznosim šu..., pardon, redekorišem sinovljevu sobu, konfigurišem (ospice na licu) Filips inteligentno svetlo, Amazon Alexa enabled ... (sve što sam filipsovo probao u poslednjih 5 godina im je na IoT temu bagovito, ko da se trude da tako bude, i po pravilu jedinp uredno urade posao njihovi mobile app developeri, kao i kod mnogih drugih firmi

Ko da ide neka epidemija retardacije non-mobie app s/w developmenta.


maksa83 maksa83 18:36 13.03.2023

Re: Svake godine isto

kakvo crno namireni..


The decision by Treasury to backstop all deposits at SVB and Signature — not just those up to $250,000 that are insured under federal law — rested on a judgment that it was necessary to avoid a wider “systemic” meltdown.

Ako to nije ulagači namireni onda mi pomozi da to pročitam tako kako ti to čitaš.
Milan Novković Milan Novković 18:44 13.03.2023

Re: Svake godine isto

Milan Novković
panta
newimprovedtadejus
maksa83
Dakle, iz tvojih usta u božije uši al mi istovremeno stvar deluje dalkeo od naivne i sumnjičav sam da će se to tek tako završiti.

"Maksimoviću na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam" imao je običaj da kaže moj večito natmureni drugar K. pa nemoj mene da slušaš, sasvim moguće da je ovo talasić iza koga ide tsunami kao onaj 2008. ili gori jer kako kaže onaj stari kliše "kad Amerika kine Evropa dobije upalu pluća".


ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..
pukla je u dugom nizu pucanja svega što je tech a jer je jelda (kripto included) bilo preduvano..
nema sistemski značaj na način kako ga je imaao MBS svijet 2008.
nema značaj u Evropi..
a ni bitkoin sam uopšte ne mora da pukne i tipujem da neće, ima svoju upotrebnu vrijednost (zvanu mutna radnja), ima svoj crowd, može tako da jaše još ihaaaaaa ako ga ne zabrane a kanda neće..
malo se bubble izduvao i idemo dalje al ja na imploziju ne bi računala

Čekaj!
Koga sada mi, amateri, da slušamo - Novkovića ili tebe?



Ja sam počeo da komentarišem zbog Makse, koji radi u za-fintech software firmu pa tako, osim standardne nepažnje, nisam pazio ni na lingo - on do neke mere ne može da ga zaobiđe, čak više od toga, lingo i biznis do neke mere.

1. Čuo si za pranje para. Ne znam koliko si ti blizak nekim fintech konceptima, a i zbog ostalih, zamisli paralelu likovnoj umetnosti. Po nejasnom sećanju mi se čini da ti je Dude lik blizak pa se setih Julianne Moore Maude Lebowski lika iz The Big Lebowski i zamisli da si ti she i umetnica si - vidi Vaginal Art clip:



E sad, art ko art, ali zamisli da ovo konkretno delo nije bilo "resource intensive", tj jeftino te je koštalo, recimo 1000 dolara.

E sad, širimo primer, zamislimo da je delo deo pranja novca, i ti si ključna karika, ja mafiozi sa milion neporanog novca.

Dam ti milion za ovo delo, i ti odbiješ svoj deo, 100K, a za 900K od mene, preko neke indirekcije, kupiš neko drugo delo, koje sam ja kupio za samo 50K čistog novca, a i delo ne mora da bude deo šire rabote iako može

Takvih šema ima svuda, ne pitaj za razne financial markets.

2. Stable coin ima fixed exchange rate prema dolaru pa podriva dolar.

3. Bitcoin nema i nije na FED radaru

4. ....ited, samo malo da pojasnim, već sam zaboravio šta sam napisao u komentaru, ...

5. ... a, da, ovo ponavjam - kolektivno zapadni kolač je sve manje, ubrzano, a svi navalili da očuvaju što više od životnog standarda - pa se sada tuku između sebe, brutalno.

Odoh sad da iznosim šu..., pardon, redekorišem sinovljevu sobu, konfigurišem (ospice na licu) Filips inteligentno svetlo, Amazon Alexa enabled ... (sve što sam filipsovo probao u poslednjih 5 godina im je na IoT temu bagovito, ko da se trude da tako bude, i po pravilu jedinp uredno urade posao njihovi mobile app developeri, kao i kod mnogih drugih firmi

Ko da ide neka epidemija retardacije non-mobie app s/w developmenta.



EDIT: Jbg, sad se osećam kriv što ne pišem jasno i zaokruženo, pa se vratih po

7. Ponzi znaš šta je, piramidna šema, ... i gore sam rekao:

- Bata FTX - Ponzi šema keš usisivač drugih ponzi šema


Simples, daju ti previsoku kamatu na oročeni novac, recimo 8%. To može da znači:

1. Da su piramidna šema i toliko visoku kamatu ti plaćaju od drugih "ovaca" koje donose keš kod njih. Pošto većina koja ulaže bitan novac ima ograničenja po raznim asset clasama (diversification, risk management) dobre su šanse da ćeš prodati nešto od drugih crypto valuta, ili povući ulog, pošto ti ovi plaćaju više. Nači "usisavaju" drugima "keš".

2. Da imaju genijalnu ideju kako zarađivati - ok, može, ali ne na previše love,nači male verovatnoće(čak i sad da prodaješ urušavajući evropski bakarski sektor, ili hotele, office space, ... možeš brutalno da zaradiš ali je ukupan nivo tebe i sličnih tebi ograničen.

3. Da su u ozbiljnim finansijskim problemima pa očajnički jure keš u ndai da će se oporaviti pa ga vratiti.

Ja sam imao 15% šanse da budem "ovca" sa FTXom pre nego što su bankrotirali - hteo da uložim siću, recimo 10K pošto nisam imao nikakvog iskustva sa njima, pa da se "provučem" kroz proces. (kad je Free rekao "četir banke" garant su i ovi tu bili - malo nejasno, al imali su i osobine banke, al počeše on i Maksa da se maze i paze pa nisam hteo da se mešam

Al nisam, naravno, iz ovih gore razloga - jednom u prošlosti sam grickao nokte godinu dana, al sve se lepo završilo sa RBC (Royal Bank of Scotland -2008.). Njima je samo očajniki trebao keš i na kraju su se izvukli, uspeli da se prodaju nšire, opšte opuštanje - zaboravio sam i tu priču.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:45 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
kakvo crno namireni..


The decision by Treasury to backstop all deposits at SVB and Signature — not just those up to $250,000 that are insured under federal law — rested on a judgment that it was necessary to avoid a wider “systemic” meltdown.

Ako to nije ulagači namireni onda mi pomozi da to pročitam tako kako ti to čitaš.


a pa to ti tumačiš tumačenje..
ako pročitaš Fed announcement koji si okačio tamo ništa takvo ne piše..
piše da će odobravati kredite za likvidnost i to iz btfp fonda (Fedova lova) plus esf fonda (government lova) inače namjenjenog za intervencije u cilju stabilizacije deviznog kursa (moraju da kažu okle lova)..
dakle krediti..
dakle neko to mora da vrati, nema tu nikakvog namirivanja..
svb je nesolventan, ne nelikvidan, tako da to samo njima ne pomaže, pomaže drugima..
kako će se odmotati, dal će uspjeti da se vrate u solventnost (jer su već pale kamatne stope a njima time ojačale assets) bumo vidjeli..
ako uspiju da izbjegnu bankrot onda da, iz kredita će moći vratiti depozite..
al to nije namirivanje kakvog je onomad bilo, ja kupim od tebe tvoje trule kredite a ti puj pike ne važi..
ovo je samo zajam da daš raji kad navali na šalter..
ti ćeš zajam morati da vratiš..
a možda se računica i ne složi pa ipak raja ne stigne sve da podigne.. koliko vidim nije uopšte izvjesno da hoće


maksa83 maksa83 18:45 13.03.2023

Re: Svake godine isto

ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..

A jebaga, to je banka stara četres godina i osnovali su je bankari, od kad su počeli ti kompjukteri i intervebovi speicjalizovala se za tech pošto tadašnje banke nisu bile spremne na startup vratolomije tipa "deset godina pravimo gubitke al' skupljamo korisnike i posle vladamo svetom" i sl. što je meni potpuno jasno kao geneza, banke su risk averse super konzervativne firme, pa ako nađeš nišu da opslužiš neko tržište koje one još ne razumeju, bingo.


maksa83 maksa83 18:49 13.03.2023

Re: Svake godine isto

a pa to ti tumačiš tumačenje..

Ne tumačim ja tumačenje, to je link na FED koji nije iza paywalla, a link na Washington Post je iza paywalla pa ga ne linkujem, i tamo lepo piše da će biti namireni. "Ove opanule ćemo da podmirimo, a ako se još neko saplete evo na ovaj šalter ovde".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:51 13.03.2023

Re: Svake godine isto

maksa83
ma not, taj svb je tech firma.. nije banka mada se tako predstavlja..

A jebaga, to je banka stara četres godina i osnovali su je bankari, od kad su počeli ti kompjukteri i intervebovi speicjalizovala se za tech pošto tadašnje banke nisu bile spremne na startup vratolomije tipa "deset godina pravimo gubitke al' skupljamo korisnike i posle vladamo svetom" i sl. što je meni potpuno jasno kao geneza, banke su risk averse super konzervativne firme, pa ako nađeš nišu da opslužiš neko tržište koje one još ne razumeju, bingo.



pa bingo dok ne bude nije više bingo.. bilo bi zanimljivo vidjeti kako su preturili dot com bubble al možda i nije..
jer njih kanda nije ubio pad vrijednosti tech stocks nego upravo totalno odsustvo asset management skills..
pa kad su se našli u gomili keša nisu znali kud i šta s njim do nivoa da su stukli pola kanda i nemali više raji da vrate..
dobro, karikiram.. al to jeste bank skill.. ne samo kome dati kredit nego i kud s parama kad imaš viška.. rekla bih da je tu pukla tikva.. nisu adekvatno upravljali tim viškovima..
i to je po meni ta ključna razlika tech banka vs. konvencionalna banka..
no dobro, ko zna šta ćemo još čuti šta se tamo zbivalo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana