Društvo| Gost autor

"Neplanirano" pljeskanje po dupetu ili kada se "Car" ukopa

angie01 RSS / 16.03.2023. u 11:59

 

 1678635756-1639333713-DSC_6523-scaled-copy-ac-1024x576.jpg

gost autor-Emilia

Lejla Kašić, producentkinja emisije „Dnevnica“ koja je putem Instagrama optužila crnogorskog muzičara Ramba Amadeusa za seksualno zlostavljanje, ponovila je za portal nova.rs da se uznemiravanje desilo, da ju je muzičar neprimereno dodirivao i da su o svemu obavešteni nadležni organi.

„U medijima i na društvenim mrežama ne želim da se bavim detaljima i da svodim jedno, za mene, izuzetno traumatično i potresno iskustvo na nivo tabloida. Institucije koje trebaju da znaju – znaju tok događaja i trenutak u kom je eksalirao. Reč je o neprimerenom i nedozvoljenom dodiru po intimnom delu tela, uz propratne skeptične komentare, na kraju i njegovo priznanje učinjenog“, rekla je producentkinja za Nova.rs.

On je dodala da je rekacija UNICEF-a, čiji je Pušić ambasador, a koji je odlučio da prekine saradnju sa njim, opravdana.

„Smatram da je Pušić opravdano sankcionisan iz UNICEF-a, te da će moj nesrećni slučaj biti opomena makar jednom nasilniku da ne učini slično i podrška makar jednoj devojci da prijavi i da ne ćuti. Samo brzim reagovanjam na bilo koji vid nasilja i uznemiravanja možemo sprečiti velike tragedije, tragedija na nivu silovanja ili femicida.“

Antonije Pušić, poznatiji kao Rambo Amadeus nije želeo da se oglašava pojedinačno medijima, već je objavio je saopštenje na svom Fejsbuk profilu.

Njegovu objavu prenosimo u celosti:

„Povodom nesretnog, nemilog i neprijatnog događaja u finalu snimanja epizode serijala “Dnevnica” , kao i medijske halabuke koja ga prati želim da se oglasim i objasnim svoje sasvim nedolično ponašanje prema novinarki Lejli Kašić.

Doduše, bilo bi mnogo lakše kad bi bilo izneseno šta mi se to konkretno zamjera, jer je u našoj komunikaciji čitavog dana bila gomila nesporazuma i neslaganja. Ovako Izgleda kao neka njena medijska taktika ali neka, evo pokušaću sam da taksativno nabrojim ipriznam sva moja nedjela. Moliću dotičnu gospođicu da me dopuni ako sam nešto od nedjela zaboravio.

Čitav dan sam bio nadrndan i sarkastičan zbog činjenice da sam tako brzopleto upao u nešto što nikakve veze nema sa mojim senzibilitetom i uvjerenjima.

Prije svega zbog mog protivljenja da snimamo javno porodicu kojoj se pomaže i time je stigmatizujemo u javnosti. To mi je djelovalo užasno surovo, nisam mogao da pojmim da je to nekome “cool” i da misli da time čini dobro djelo. Emisije sam čekirao površno, nisam ni primjetio da se porodica kojoj se pomaže izlaže medijima. Protivio sam se glasno pred snimateljskom ekipom, ali pošto se čitava lokalna zajednica već radovala da učestvujem u toj dobrotvornoj akciji stavljen sam pred svršen čin.

Nije mi preostalo drugo nego da pizdim. Na primer zbog producentkinjinog permanentog ispravljanja svake moje rečenice u vezi bilo čega. To je trebalo izdržati.

Zatim zbog bestidnog koketiranja, prenemaganja, koje mi je išlo na živce čitav dan.

Zbog lažnog moralisanja i insistranja na tome kako je taj rad ne znam koliko human, a zapravo se socijalno ugroženi izlažu medijima zarad njene lične promocije.

Zbog činjenice da je generalni sponzor emisije firma koja ima kladionice , a znamo da je to trenutno najveći problem i najbrži put ka siromaštvu protiv kog se ovaj serijal kao bori.

Ali da podsjetim, optužen sam, i javno osuđen zbog seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja.

Evo da preciziram.

Dotičnu gospođicu sam – dok smo se približavali kući socijalno ugrožene porodice, savim neplanirano pipnuo ili pljesnuo po dupetu ili pak štipnuo, pojma nemam sad. To nema nikakve veze sa seksom, barem ne s moje strane. Htio sam da joj nekako dojavim da nemam više što, da me je satjerala u ponižavajući položaj. Nekakav zadnji pokušaj da odustane od grubog upada u intimu jedne porodice. Nesretno artikulisan kvazi-drugarski alarm. Seksističan možda, seksualan ne.

Nije to niko vidio, nije se ni ona bunila, mogao bih da negiram, ali mrzi me da foliram. Nisam taj lik.

Dakle pljesnuo sam, pipinuo ili štipnuo (stvar forenzičke interpretacije) u trajanju od jedne sekunde. Vjerujem da postoje satelitski snimci koji to mogu da potvrde, danas se i onako snima svaki pedalj planete.

Netom kasnije , tokom snimanja, u stančiću ugrožene porodice, dok ja lično nisam uspjevao da kontrolišem svoje ogromno uznemirenje, gdje sam psovao pred kamerom i društvo i državu zbog činjenice da moramo da prosimo da bi nekim ljudima omogućili da plate dugove i napune frižider, dotična je prikazala punu prisebnost i hladnokrvnost.

Nakon snimanja, na samom rastanku, krenula je da demonstrira nekakvu pozorišnu ljutnju i tražila da se izvinem.

Nakon što nije dobila zadovoljavajuće izvinjenje, krenula je u histerični napad, toliko jak da sam joj rekao da je ludača i da treba da se liječi. To zaista iskreno mislim i sad. Baš kao što jednako mislim da je čitava medijska scena bolesna, bez skrupula, u kojoj se u odsustvu jasnih etičkih načela prihvata cancel kultura – kultura srednjevjekovnog lova na vještice samo u eri mobilnih telefona.

Naravno želim tu da naglasim da je meni svaki oblik nasilja prema prema bilo kome, a naročito prema djeci i ženama neprihvatljiv i gnusan. Ali ovdje zaista ne osjećam da sam bio nasilan nego da sam branio sopstveni integritet. Muškarac na njenom mjestu bi prošao gore.

Znam da će me sada medijski sahraniti što nisam prihvatio dominantno društveno licemjerstvo i javno se izvinuo. Ne mogu. Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i dodirnuo nešto što se ne dodiruje bez dozvole. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i derao se. Nije bilo u redu. Mea maxima culpa. Izvinjavam se svima onima koji su od mene očekivali kvalitetetnije ponašanje pod pritiskom. Nadam se da je ova naizgled tehnikalija u izvinjavanju jasna.

Napominjem jer se time manipuliše, da sam organizaciju Unicef sam odmah sledeće jutro, blagovremeno i samoinicijativno, usmeno i pismeno obavjestio da zamrzavamo naš aranžman dok se slučaj ne rasvijetli. Oni su odreagovali tačno onako kao što valjda moraju.

Debilna cancel kultura koja pojačava današnju psihologiju stada neće me natjerati da se sada plašim od propasti mog ugleda. Boli me patka za javni ugled u kom je javna sfera potpuno degradirana.

Krenuli ste haiku, izvolte. Mogu da se izvinem mladoj novinarki, iskreno i duboko, ali samo uz opasku da vjerujem da ima dijagnozu i da po mom laičkom mišljenju treba da se liječi. Možda i ja treba da se liječim, ko to zna, nije isključeno. Ako sam uradio nešto protivzakonito, platiću globu, ili idem u zatvor, ako ne budem imao dovoljno para. Sudeći prema teškim kriminalcima koji kod nas žive po gajbama s nanogicom, a provode se po mondenskim izletištima vikendom, za vatanje za dupe u trajanju od jedne sekunde ne vjerujem da mogu da prođem gore od toga.

Jedino nad čim trenutno imam moć je da ne dozvolim emitovanje djelova emisije u kojima sam ja. A ono što ste snimali tajno kačite po društvenim mrežama. Čim odrobijam svoje , počinje škola jedrenja.

"Nasilnička kultura dominantna u Srbiji“: Sagovornici Danasa o razlozima podrške Rambu Amadeusu"

“Rambo car; Rambo legenda; Podrška care, svaka čast; Ako si brate, i neka si; Muško je muško, žensko je žensko, a priroda radi svoje”, samo su neke od poruka na društvenim mrežama i u komentarima ispod tekstova, u kojima se izražava podrška Rambu Amadeusu, ali i relativizuje seksualno uznemiravanje za koje ga je optužila producentkinja Lejla Kašić.

Rambo je i sam priznao da je bilo nedoličnog kontakta, kako je naveo, „neplanirano pipnuo ili pljesnuo po dupetu ili pak štipnuo“, pritom se ne izvinjavajući Lejli, već je posredno i okrivljujući jer je, kako je naveo, bio isprovociran njenim “bestidnim koketiranjem i prenemaganjem”.

“Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i dodirnuo nešto što se ne dodiruje bez dozvole”, naveo je Rambo, u ne baš najsrećnijem odgovoru na optužbe.

Iako je priznao da je bilo nedozvoljenog kontakta, podjednaku podršku mu daju i žene i muškarci, dok pripadnici muškog pola prednjače u relativizaciji seksualnog uznemiravanja.

“Car bio i ostao, a što pojedine lujke misle da su neko i nešto, njihova je stvar; Devojka je htela pažnju i preuveličala situaciju; Dotična bi trebalo da zna da je to za policiju, a ne da trči od medija do medija i po društvenim mrežama. Ovo je njena kampanja da se izreklamira. Rambo je car”, neki su od komentara na društvenim mrežama.

Pojedine žene mu poručuju da ga vole, drugi da mu veruju, mada u odgovoru Lejli nije demantovao njene optužbe već ih, naprotiv, potvrdio.

“Verujem Rambu od reči do reči, ona je ljuta što je samo pljesnuo; Ludilo i boleština koja dolazi sa Zapada. Zato na Zapadu ljudi na ulicama ne gledaju jedni druge, jer i pogled može da se protumači kao seksualno uznemiravanje”, pitaju se neki, očigledno ne razumevajući razliku između seksualnog uznemiravanja u vidu nedozvoljenog dodirivanja ženskog tela, i udvaranja.

Za sagovornice Danasa nema dileme da je ovakav vid relativizacije seksualnog uznemiravanja dominantan zbog društvenog narativa u kome je sasvim normalno napraviti neprimeren gest prema ženskoj osobi.

Aktivistkinja za ljudska prava Aida Ćorović kaže za Danas da Rambo u ovoj situaciji dobija ogromnu podršku zato što je to deo nasilničke kulture koja je postala dominantna poslednjih decenija u Srbiji.

– Nasilje je postalo sveprisutno i bojim se da sada većina građana/ki više i ne shvata da su i sami saučesnici u stvranju i multiplikovanju takve kulturne matrice. Većina ljudi više nije u stanju da prepozna nasilje, čak i kada se vrši nad njima – ukazuje Ćorović.

Ona dodaje da je to poražavajuće saznanje, i da je to činjenica koja je plaši i koja ne obećava ništa dobro.

– Pritom, ja vidim i ogromnu hipokriziju, jer je jedan neprimereni gest napravio neko poznat, neko ko nam je (možda) idol i neverovatno je koliko pristojnih ljudi njegov gest opravdava zato što voli njegovu muziku. Sve to mi govori da smo kao narod izgubili i poslednja zrnca kritičkog misljenja i stava – navodi Ćorović.

Prema njenim rečima, više ne razumemo razliku između dobrog i lošeg i ne razumemo da ako postoje principi koji su tu da nas štite, oni moraju važiti za sve, bespogovorno.

– Nisam za to da bilo ko, pa ni Antonije Pušić, bude izbrsan iz javnog života, ali zaista nema mesta pravdanju jednog ovakvog gesta. Dobro je da o ovakvim temama razgovaramo javno i argumentovano, ali, svi ti komentari na mrežama govore da mi, jednostavno, nismo sposobni za argumentovani dijalog, već na rat do istrebljenja – zaključuje Ćorović.

Sanja Pavlović iz Autonomnog ženskog centra smatra da veliki broj komentara podrške Rambu jasno pokazuje sliku društva u kome se ne razume seksualno nasilje i njegove različite forme.

– Prvo je javnost tražila detalje događaja, kako bi sama mogla da izvrši procenu kome će da veruje. Zatim, kada smo dobili te informacije (i to ne od žene koja je to preživela i koja nije želela da u javnost iznosi detalje, već od onog koji je za to optužen, čime je kontrola žene nad situacijom ponovo poljuljana), procenjujemo da to ipak nije tako strašno – navodi Pavlović.

Ona dodaje da u ovoj situaciji imamo jasno priznanje da je došlo do neželjenog fizičkog dodira, koje možemo imenovati kao seksualno uznemiravanje “kad već često propuštamo da imenujemo verbalno uznemiravanje”.

– Drugim rečima, situacija je zapravo i teža nego što sam mislila i jasno je da o seksualnom nasilju i uznemiravanju moramo mnogo više da govorimo – ističe Pavlović. (Danas)

 Svako može da pogreši, da ispadne nekulturan ali mora imati obavezu da razmisli o svom postupku i da se izvini. Granice koje postavimo štite sve nas od ovakvih neželjenih situacija, bilo ko da je u pitanju uključujući i partnere, partnerke, i supružnike koje bi isto tako ponizili ovakvim primitivnim i vulgarnim postupkom. Validnost Rambovih argumenata protiv Lejle Kašić, koja bi mu po godinama života mogla biti kćerka i koju je svojim postupkom ponizio nema, osim da je takozvanim izvinjenjem probao izokola da se opravda banalnim izgovorom da bi ga na posletku pretvorio i u - ad hominem - napad. I time je ukaljao sav svoj dosadašnji kreativni rad i brend umetnika. Rambo, izvini se ljudski Lejli Kašić i ne govori više ništa.



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:13 16.03.2023

rambo- pao si!

najvise sto mozes je da se izvinis kao covek, a ne da mrsomudis i pravdas svoj ruzni gest tako sto zrtvu ponovo vredjas.

meni licno je zao, jer sam se na tebe cesto pozivala-ispade da je sve to bio samo smisljen fol, deo kostima i sminke.
mentol mentol 21:31 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

angie01
tako sto zrtvu ponovo vredjas...


i ti si, angie, nedavno ponovo uvredila sve žrtve zločinačke privatizacije!.. pišući hvalospeve o onom pragmatičnom lopuži, koji je, sa dve godine radnog staža, stekao milione u stranim valutama a njegova žena (bez ikakvog radnog iskustva) nasledila hiljade kvadrata nekretnina i sve te njegove, nikad zarađene novce...
diviš se lopovima a druge prozivaš...
angie01 angie01 21:52 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

i ti si, angie, nedavno ponovo uvredila sve žrtve zločinačke privatizacije!.. pišući hvalospeve o onom pragmatičnom lopuži, koji je, sa dve godine radnog staža, stekao milione u stranim valutama a njegova žena (bez ikakvog radnog iskustva) nasledila hiljade kvadrata nekretnina i sve te njegove, nikad zarađene novce...
diviš se lopovima a druge prozivaš...


nemam pojma na koga mislis.
mentol mentol 21:56 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

angie01
i ti si, angie, nedavno ponovo uvredila sve žrtve zločinačke privatizacije!.. pišući hvalospeve o onom pragmatičnom lopuži, koji je, sa dve godine radnog staža, stekao milione u stranim valutama a njegova žena (bez ikakvog radnog iskustva) nasledila hiljade kvadrata nekretnina i sve te njegove, nikad zarađene novce...
diviš se lopovima a druge prozivaš...


nemam pojma na koga mislis.

Ružica Đinđić
Vučić je isti kao moj Zoran...
:
angie01 angie01 22:13 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

Ružica Đinđić
Vučić je isti kao moj Zoran...


ako si imao nekih primJedbi, mogao si na tom blogu da ih kazes,..ka nisam cula da je Djidjic imao neke meleone,...lopov sigurno nije bio, a ni nesposoban neradnik sa malo godina radnog staza,...posle njegovog ubistva, sve sto se desavalo sa njegovom zenom- necu da komentarisem-naprosto nemamo pojma sta se tu sve iza krije, a cudno jeste.
solo solo 22:14 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

ako si imao nekih primJedbi, mogao si na tom blogu da ih kazes,..ka nisam cula da je Djidjic imao neke meleone,...lopov sigurno nije bio, a ni nesposoban neradnik sa malo godina radnog staza,...posle njegovog ubistva, sve sto se desavalo sa njegovom zenom- necu da komentarisem-naprosto nemamo pojma sta se tu sve iza krije, a cudno jeste.


'ebo te al' čerečite čoveka.

Dajte mira kostima njegovim.
angie01 angie01 22:22 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

'ebo te al' čerečite čoveka.


ja se branim od cudne insinuacije.

ne znam sto si citirao mene, a ne mentola.
mentol mentol 22:25 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

angie01
Ružica Đinđić
Vučić je isti kao moj Zoran...


ako si imao nekih primJedbi, mogao si na tom blogu da ih kazes


nemam ja vremena da baš svaki blog pročitam... RADIM nešto..! za razliku od onog što kopirate, kapirate... i sve po redu...

angie01 angie01 22:29 16.03.2023

Re: rambo- pao si!

nemam ja vremena da baš svaki blog pročitam... RADIM nešto..! za razliku od onog što kopirate, kapirate... i sve po redu...


sta god da te nanerviralo- zao mi je,...al ovo sto si napisao stavrno nema veze sa zivotom,...al svakako imas pravo da mislis sta hoces...iako je usporedba koju si napravio-nesuvisla.
shmoo shmoo 09:39 17.03.2023

Re: rambo- pao si!

solo
ako si imao nekih primJedbi, mogao si na tom blogu da ih kazes,..ka nisam cula da je Djidjic imao neke meleone,...lopov sigurno nije bio, a ni nesposoban neradnik sa malo godina radnog staza,...posle njegovog ubistva, sve sto se desavalo sa njegovom zenom- necu da komentarisem-naprosto nemamo pojma sta se tu sve iza krije, a cudno jeste.


'ebo te al' čerečite čoveka.

Dajte mira kostima njegovim.



а те кости
смејаше се... "Бог да прости!


solo solo 12:21 16.03.2023

Pušić ga ispušio

koja je putem Instagrama optužila crnogorskog muzičara Ramba Amadeusa za seksualno zlostavljanje


To se u Srbiji retko dešava.Ipak je ovo civilizovana sredina.

Evo Tasa ima drugačija iskustva.

Bio je štipkan.

Verujem.

shmoo shmoo 12:34 16.03.2023

Ко ту коме пуши, то знају само њих двоје

solo

Evo Tasa ima drugačija iskustva.

Bio je štipkan.



Рекох већ, нисам се бунио нити сматрао да сам злостављан. Сексуално.

А нисам ни трчао да пријављујем случај јер не бих добио ни цвоњка за одштету.

shmoo shmoo 12:32 16.03.2023

Предности нецензурисане телевизије

Рамзес Други, Тутмес Трећи
личим на њих такорећи,
ал' нисам Рамзес него Рамо,
у краљевству љубави владам само.






А је л' се сећа неко када је Рамбо почетком деведесетих гостовао на телевизији Студио Б која је те 1990. године тек почела са својим радом. Постављала му питања нека клинка новинарка која се све време церекала ма шта год Рамбо рекао. И у једном моменту дођоше до теме медији у друштву (нарочито телевизија) и Рамбо пита девојчицу:

- Хоћеш сад да ти покажем како се разбија концепт медија?

Девојчица се, наравно, опет церека и каже:"'Ајде! Баш бих волела да видим!"

Рамбо се мало зацрвени у лицу од напињања и прдне као стока у студију током преноса уживо.

Девојчици заћутала, осмех јој се заледио на лицу, а Рамба после тога више никада нису звали на телевизију Студио Б да гостује.





angie01 angie01 12:39 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

cijenim da je neprimereno zahebavati se sa bas ruznim dogadjajem i narocito ruznim nastavkom, a u smeru relativizacije ociglednog herastmenta-kada si jos javna licnost, to dobija paznju javnosti, koja se pri tome svrastava na stranu zlostavljavac- jer pripada tom majndsetu-primitivne palanke, gde se ne shvata ni sta je sta, ni uticaj zlostavljanja na funkcionisanje drustva.
solo solo 12:39 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

Рамзес Други, Тутмес Трећи


Ima klip.

solo solo 12:54 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

cijenim da je neprimereno zahebavati se


Kolko ceniš?

Budi konkretna,nemoj tako odokativno.

Pušiću sramoto. Najoštrije osuđujem tvoj postupak bez obzira što se to sve dešava u susednoj državi i nema veze sa nama (Kako se da zaključiti iz objava na društvenim mrežama, navodni slučaj seksualnog zlostavljanja se dogodio u Herceg Novom, gde je ekipa RTV Crne Gore snimala epizodu emisije „Dnevnice“ sa muzičarem.)
Nadam se da će organi susedne države preduzeti sve potrebne mere da se nemili događaj sa pratećim konsekvencama rešava tamo gde mu je mesto.
Na nama je samo da imamo poverenja u efikasnost i profesionalizam ovlašćenih organa.
bloger Solo.

Eto.
shmoo shmoo 13:06 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

angie01

kada si jos javna licnost,



Право да ти кажем, јебе ми се за све те јавне личности.

Не треба ја да бринем њихову бригу.

А поготово не око нечега где само њих двоје знају шта се ту тачно догодило, а сада у овој медијској постистини свако ту врти своју причу.

И то не само њих двоје:

- новинарка, песникиња, продуценткиња и феминисткиња рођена 1996. године

и

- један излапели одртавели и сада у овим данима већ помало и офуцани мештар за перформансе који је успут током свог живота делимично научио и нотни систем па га зовемо музичар рођен 1963. године

(знам шта причам, ја сам 1964. годиште)

него се сада у медијима придружује ту и гомила булшитера са својим ситносопственичким менталитетом сакупљачке природе и материјалним интересима увијеним у дневнополитикантске обланде.

И сада ја треба да се озбиљно занимам тиме јер су њих двоје јавне личности?

Свашта.

solo solo 13:08 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

него се сада у медијима придружује ту и гомила булшитера са својим ситносопственичким менталитетом сакупљачке природе и материјалним интересима увијеним у дневнополитикантске обланде.


Prijatelju pomozi.

Jel se blog računa u medije?

Hvala
angie01 angie01 13:15 16.03.2023

Re: Предности нецензурисане телевизије

него се сада у медијима придружује ту и гомила булшитера са својим ситносопственичким менталитетом сакупљачке природе и материјалним интересима увијеним у дневнополитикантске обланде.


ne znam sta pricas,...ovde se radi o mahom uobicajenoj pojavi, koja jeste zlostavljacka, ponizavajuca i zato nije lose staviti stvarai na svoje mesto- jer ocigledno do sada nisu- u ovo nase shebano vreme su se urusile i one norma koje su funkcionisale, pa nisamo vlajda horda primitivaca, koja ce da nastavi da pada ka nepostojecem dnu-kako se za nas ispostavilo da jeste.
shmoo shmoo 13:15 16.03.2023

Медији и случај Кашић-Пушић

solo
него се сада у медијима придружује ту и гомила булшитера са својим ситносопственичким менталитетом сакупљачке природе и материјалним интересима увијеним у дневнополитикантске обланде.


Prijatelju pomozi.

Jel se blog računa u medije?

Hvala



Јбт, ја сам на овом Блогу Б92 од 2011. године.

И још увек не знам одговор на твоје питање.

Али често имам утисак да блогови који се овде на Блогу Б92 каче прате оно што заиста имаш у медијима.

Пази када се и једна новина попут Данаса која претендује да је сматрамо озбиљном новином (медијем) бави овим естрадним случајем Кашић-Пушић.

Можда и Политика. Нисам гледао, мрзи ме да тражим. Ове све остале штампане "медије" (а и већину електронских) и не сматрам медијима него таблоидним ђубретом за таблоидиоте.

Додај онда на то још и друштвене мреже на интернету где свако има неко мишљење као што има и дупе, што само по себи није лоше, али је оно што убија друштво потреба сваког да то своје мишљење још и саопштава свима.

Не чуди ме то јер је граница бесмисла и лудила у овој земљи одавно пређена.

Тако да ако узмеш у обзир све наведено, Блог Б92 онда по тим критеријумима јесте неки "медиј".

Јебеш му матер.

Вероватно се само поставља питање колико одјека има онда тај медиј звани Блог Б92... Колико људи га уопште и чита, колико људи на њему остави нешто написано,...

Ваљда јесте медиј. Само није јасно колико је значајан и битан у тој и таквој "медијској" сфери.

То је за мене занимљивије питање од питања да ли Блог Б92 јесте медиј или није.

(У најширем значењу те речи, медиј је све оно што преноси неке поруке, зар не?)

emilia emilia 02:28 17.03.2023

Re: Медији и случај Кашић-Пушић

shmooПази када се и једна новина попут Данаса која претендује да је сматрамо озбиљном новином (медијем) бави овим естрадним случајем Кашић-Пушић.

Ne znam zašto kod tebe izaziva čuđenje činjenica da se dnevna stampa i danas podrazumevajući dodatak u vidu društvenih mreža na internetu bavi svim aktuelnim temama. Aktuelne teme nisu samo političke prirode, to je jasno, već se bave i društvenim odnosima kako pozitivnim tako i negativnim. Ovakav događaj nije trač-rubrika, tiče se problema sa kojim se žene suočavaju celog svog života, na poslu, na ulici, u kontaktu sa poznatim i nepoznatim osobama. Ta problematika je nažalost bliska svakoj ženi, a trebalo bi da bude i svakom muskarcu budući da svaki ima majku, sestru, kćerku, devojku, suprugu, drugaricu.

Sasvim je regularno i to da nekoga ne interesuje ni događaj ni reakcije, niko nema obavezu da komentariše.
shmoo shmoo 10:09 17.03.2023

Re: Медији и случај Кашић-Пушић

emilia
shmooПази када се и једна новина попут Данаса која претендује да је сматрамо озбиљном новином (медијем) бави овим естрадним случајем Кашић-Пушић.

Ne znam zašto kod tebe izaziva čuđenje činjenica da se dnevna stampa i danas podrazumevajući dodatak u vidu društvenih mreža na internetu bavi svim aktuelnim temama.



Да, видим докле смо у томе дошли.

Почели су једни другима и ратове у којима гину милиони људи да објављују преко твитера.


Aktuelne teme nisu samo političke prirode, to je jasno, već se bave i društvenim odnosima kako pozitivnim tako i negativnim.



А друштвене односе и положај жена у друштву у Србији ћемо да тумачимо преко овог случаја Кашић-Пушић?

'Ајде, бре, не зајебавај.

Ovakav događaj nije trač-rubrika, tiče se problema sa kojim se žene suočavaju celog svog života, na poslu, na ulici, u kontaktu sa poznatim i nepoznatim osobama. Ta problematika je nažalost bliska svakoj ženi, a trebalo bi da bude i svakom muskarcu budući da svaki ima majku, sestru, kćerku, devojku, suprugu, drugaricu.


А колико, мајке ти, тих случајева жена које нису јавне личности (песникиња, новинарка, продуценткиња и феминисткиња, ма шта год све ово значило код Лејле Кашић која има 27 година и Рамбо, офуцани мајстор за манипулацију медијима и успутни музичар пред пензијом од 59 година) икада доспе до јавности?

Да ли лист Данас пише и о тим другим случајевима, а не о овоме само зато што су ово двоје то што јесу?

Или да Данас макар пише о случајевима жена које су приморане да се проституишу да би добиле негде посао?

Да својим утицајем на јавност Данас макар помогне тим женама које нису јавне личности да се изборе са понижењима са којима се свакодневно сусрећу у својој борби за опстанак у овом друштву?

Ко ће онда о томе да пише и расправља ако се оно што сматрамо озбиљном штампом попут Данаса код нас бави естрадном самопромоцијом једне песникиње, новинарке, продуценткиње и феминисткиње и успутног музичара пред пензијом чија је главна фора у протеклој каријери била да таласа устајалу малограђанску жабокречину, па је он читав свој живот вукао ту сису до изнемоглости живећи од тога и трудећи се додатно да иде низ длаку својој публици изјашњавајући се јавно и о многим политичким и друштвеним питањима за која га нико никада није ни питао и поред тога што то његово мишљење (а мишљење је, рекосмо као и дупе, свако га има) нема апсолутног никаквог значаја у друштвеном животу и у домену практичне политике него само служи некаквом дневнополитикантском препуцавању попут овог на овом блогу који си иницирала копипејстујући неки текст који си нашла на интернету?


Sasvim je regularno i to da nekoga ne interesuje ni događaj ni reakcije, niko nema obavezu da komentariše.



Нема нико обавезу, али није ни забрањено.

То је нама наша борба дала.

Ако Рамбо може да се изјашњава о политичким и друштвеним питањима, ако једна песникиња, новинарка, продуценткиња и феминисткиња има право да скреће рефлекторе јавности на себе (никада пре овога нисам ни чуо за Лејлу Кашић) тврдећи да се тиме бори за права свих жена, онда никоме није ни забрањено да каже шта мисли о целом том естрадном случају Кашић-Пушић иако га чак и не интересује сам овај случај, зар не?

Додатна кака (= булшит, просеравање) у свеопштој друштвеној какофонији у форми просеравања у којој нико никог и не слуша не може никоме да науди, зар не?

(Слично као они твоји Басарини и Видојковићеви текстови које нам бесомучно копипејстујеш и простиреш у вида чаршава овде на Блогу Б92. То ти је отприлике исто то.)


angie01 angie01 10:20 17.03.2023

Re: Медији и случај Кашић-Пушић

taso, ajd ne seri!

ta devojka nije nikakvu javnost obavestila, zakacila je slucaj na neki svoj profil- valjda ima prava na to,..a Rambo je javna licnost i svaki put kada se javno oglasavao, neko ga je pozvao i pitao za misljenje- a sve za razliku od tebe i tvojih carsava koje ovde botovski prostires,..ko si ti da nekome osporavas da se izrazi, kako god taj neko mislio da treba, je l tebe neko pozvao, delegirao da to radis?..cime tebe tacno Emilija uznemirava ili vredja, pa je stalno zaskaces sa nipodastavajucim reakcijama,...kako da ti kazem, sranja koja si ti ovde izazivao i i dalje ih iniciras, su svakako nesto sto nije pozeljno u najmanju ruku, a ne to sto neko kaci neciji tekst, jer smatra da je on vredan paznje, ako ti se ne svidja- samo preskocis.

predatortz predatortz 12:45 16.03.2023

Jbga, care...

... ako za še'set godina nisi naučio bolji način da smuvaš ribu od vatanja za dupe, onda i nisi neki car...
angie01 angie01 12:53 16.03.2023

Re: Jbga, care...

predatortz
... ako za še'set godina nisi naučio bolji način da smuvaš ribu od vatanja za dupe, onda i nisi neki car...


ma nije on hteo da je muva-koliko sam shvatila kontkst, daleko je bilo od toga-nego da je ponizi, degradira, spusti na nivo objekta.
predatortz predatortz 12:55 16.03.2023

Re: Jbga, care...

angie01
predatortz
... ako za še'set godina nisi naučio bolji način da smuvaš ribu od vatanja za dupe, onda i nisi neki car...


ma nije on hteo da je muva-koliko sam shvatila kontkst, daleko je bilo od toga-nego da je ponizi, degradira, spusti na nivo objekta.


Šta god da je hteo, ispao je teški krkan.
angie01 angie01 12:56 16.03.2023

Re: Jbga, care...

ako moze ovo da se procita, bez uobicajenih emocija prema BS,

KLIK
solo solo 12:56 16.03.2023

Re: kontikst

ma nije on hteo da je muva-koliko sam shvatila kontkst, daleko je bilo od toga-nego da je ponizi, degradira, spusti na nivo objekta.


Ti si baš upućena.

Svakim danom u svakom pogledu sve više napreduješ.

Bravo ti ga bravo Angie.
angie01 angie01 12:57 16.03.2023

Re: Jbga, care...

evo i sramnog rambovog iskaza povodom vatanja za dupe, klinke, koja moze da mu bude cerka,

KLIK
predatortz predatortz 12:58 16.03.2023

Re: Jbga, care...

angie01
ako moze ovo da se procita, bez uobicajenih emocija prema BS,

KLIK


pročitao sam. ona jeste svakoj čorbi mirođija, ali se ovaj sam namestio. hvatanje za dupe prosto nije prihvatljivo, a ni normalno kada to činiš ženi sa kojom nisi u intimnim odnosima.
tu se priča završava.
nema odbrane.
angie01 angie01 12:58 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Ti si baš upućena.


pa iz onoga sto je pisalo o slucaju i okolnostima- to sam zakljucila,..a nije bilo tesko, s obzirom na dzinovski ego ramba.
angie01 angie01 13:02 16.03.2023

Re: Jbga, care...

ali se ovaj sam namestio. hvatanje za dupe prosto nije prihvatljivo, a ni normalno kada to činiš ženi sa kojom nisi u intimnim odnosima.
tu se priča završava.
nema odbrane.


slazem se potpuno,..i tvrdim, da niko ne hvata zenu za dupe da bi je muvao-jer je to ponizavajuce u svakom drugom kontekstu- sem onom koji dele dvoje koji su intimni.
solo solo 13:03 16.03.2023

Re: Jbga, care...

da niko ne hvata zenu za dupe da bi je muvao.


Pojasni muvanje?
angie01 angie01 13:04 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Pojasni muvanje?

zaboravio si?
solo solo 13:05 16.03.2023

Re: Jbga, care...

angie01
Pojasni muvanje?

zaboravio si?


Nisam vatao za dupe. Na nacionalnim frekvencijama.

A i nisam biJo na nacionalnim frekvencijama.
Zamisli.
mlatisa mlatisa 13:14 16.03.2023

Re: Jbga, care...

angie01

ma nije on hteo da je muva-koliko sam shvatila kontkst, daleko je bilo od toga-nego da je ponizi, degradira, spusti na nivo objekta.


1. Колико сам схватио, он јој је показао шта она ради оним мученицима којима је "помагала". Ако је она моралан лик онда је исто толико моралан и Митровић. То, наравно не оправдава његов поступак, али је битно поменути.

2. Драго ми је да нема значајних ствари којима се треба бавити од музиканта из суседне државе који узнемирава (сексуално) новинарку.

Уосталом, Асанжа треба ослободити!
gvozden1 gvozden1 13:15 16.03.2023

Re: Jbga, care...

tu se priča završava.
nema odbrane.

Nema odbrane, ali mora da ima priče.

Par detalja, indikativnih čini mi se.

Ko se ovde, u tekstu pojavljuje,
Aktivistkinja za ljudska prava Aida Ćorović

Sanja Pavlović iz Autonomnog ženskog centra


Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.

Zanimljiva kombinacija.

Ono što Rambo govori o kasel kulturi, nikako nije bez osnova, jedna stvar, druga, ja makar ne mogu da budem siguran da li je motiv za izlazak u javnost duboki osećaj povređenosti i poniženosti novinarke, ili prilika za promocijom.

Šta ako je i ovo drugo doprinelo odluci?

Hoću reći, čin se ne može braniti, to ni sam Rambo ne radi, ali je pogrešno i sve svesti samo na taj čin.



predatortz predatortz 13:18 16.03.2023

Re: Jbga, care...

gvozden1
tu se priča završava.
nema odbrane.

Nema odbrane, ali mora da ima priče.

Par detalja, indikativnih čini mi se.

Ko se ovde, u tekstu pojavljuje,
Aktivistkinja za ljudska prava Aida Ćorović

Sanja Pavlović iz Autonomnog ženskog centra


Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.

Zanimljiva kombinacija.

Ono što Rambo govori o kasel kulturi, nikako nije bez osnova, jedna stvar, druga, ja makar ne mogu da budem siguran da li je motiv za izlazak u javnost duboki osećaj povređenosti i poniženosti novinarke, ili prilika za promocijom.

Šta ako je i ovo drugo doprinelo odluci?

Hoću reći, čin se ne može braniti, to ni sam Rambo ne radi, ali je pogrešno i sve svesti samo na taj čin.






Sam pao, sam se ubio!
Prosto, ne ideš okolo i vataš žene za dupe.
Ako se ne slažeš sa koncepcijom emisije, okreni leđa i idi kući.


solo solo 13:18 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Уосталом, Асанжа треба ослободити!


Obrati se Илхам Алијевu.
angie01 angie01 13:20 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Hoću reći, čin se ne može braniti, to ni sam Rambo ne radi, ali je pogrešno i sve svesti samo na taj čin.


ahahahaha, suncetihebem, koji si ti lik,...pa samo se o tome radi o vatanju za dupe,...koje su preneli svi mediji, ne samo danas i oni tvoji, kurir, informer, pink,..znaci danas nije tu nikakav egzemplar.

i da ti pomognem, da je rambo samo cutao, ne bi nastala nikakva frka, da se ljudski izvinio- ostao bi Car,...al on se odlucio za najgoru mogucu varijantu, da mizerno ponizi zenu koju je zlostavljao jos jednom- e onda je tek nastala frka,..je l kapiras,..ili jos uvek ne.
gvozden1 gvozden1 13:32 16.03.2023

Re: Jbga, care...


Sam pao, sam se ubio!
Prosto, ne ideš okolo i vataš žene za dupe.
Ako se ne slažeš sa koncepcijom emisije, okreni leđa i idi kući.

Ok.
To smo se dogovorili.
A dalje?

Jer pazi, negde neko u nekoj Crnoj Gori, uhvatio neku ženu za dupe.
I sad javnost bruji o tome.

Hajd da se zapitamo, da li svako od nas tome pridaje toliki značaj po svom ličnom osećaju važnosti događaja, ili nam to nameću Aide i Emilije.

I treba li da prihvatimo to nametanje, i to na način kako oni zahtevaju, da osuđujemo čin, i da se na tome priča završava?

Ne, mislim da ne.
Treba pričati i o mi tu sindromu, o samopromociji, o kanselivanju svega što do u dlaku nije po šablonu, itd.

Koliko je takvih slučajeva u kome neka budala uhvati ženu za dupe, i da li su mediji jedini ispravan put na tako nešto.

Postoji i sud, policija, odlučno odbijanje od strane žene, prezir....sve to.

A zašto u medije?

Verovatno je odgovor, da bi zaštitila druge žene.
Verovatno taj, pošto je to već postalo opšte mesto.

Ja im baš i ne verujem.

gvozden1 gvozden1 13:34 16.03.2023

Re: Jbga, care...

...al on se odlucio za najgoru mogucu varijantu, da mizerno ponizi zenu koju je zlostavljao jos jednom- e onda je tek nastala frka,..je l kapiras,..ili jos uvek ne.

A šta ako je tačno da je ona budaletina kojoj se ne može čovek sa dostojanstvom izviniti?
predatortz predatortz 13:35 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Hajd da se zapitamo, da li svako od nas tome pridaje toliki značaj po svom ličnom osećaju važnosti događaja, ili nam to nameću Aide i Emilije.


mene, u ovoj priči, aide i emilije ne zanimaju.
reagujem kao muškarac. nije mi prihvatljivo ovo što je uradio.
šta će aida i emilija da rade sa tim, to neće imati ni promila uticaja na moj stav.
gvozden1 gvozden1 13:37 16.03.2023

Re: Jbga, care...


mene, u ovoj priči, aide i emilije ne zanimaju.

Ali reagujemo tek na njihov podsticaj.

predatortz predatortz 13:43 16.03.2023

Re: Jbga, care...

gvozden1

mene, u ovoj priči, aide i emilije ne zanimaju.

Ali reagujemo tek na njihov podsticaj.



reagujemo na događaj, svojim stavom.
aide i emilije će da se promovišu, sa nama ili bez nas. takav im posao. a i glavni akter ove priče je iz njihovog miljea.


angie01 angie01 13:58 16.03.2023

Re: Jbga, care...

A šta ako je tačno da je ona budaletina kojoj se ne može čovek sa dostojanstvom izviniti?


a da ne lupas bas toliko, sta mislis?
angie01 angie01 14:03 16.03.2023

Re: Jbga, care...

reagujemo na događaj, svojim stavom.
aide i emilije će da se promovišu, sa nama ili bez nas. takav im posao. a i glavni akter ove priče je iz njihovog miljea.


vecu glupost nisi skoro napisao, od onoliko koje jesi.

seksualno nasilnistvo je problem drustva, a ne pojedinca-neko se oglasio, neko nije, al je problem isti....ja ne vidim da je neko od navedenih dobio neko pozitivno brojanje u ovom nasem drustvu,..Emilia, koliko sam shvatila, je neko obican, nema nikakve veze sa nekim poslom u tom smislu koji insuinirate- Aide jeste aktivistkinja- a to je onaj potpunio skrajnuti minimalisticki sektor-sto je sramotno u drustvu koje ima problema kao sto je nase.

skretanje teme na ovaj nacin je poravnavanje peska i ne razumevanje problematike-uvek bilo u palanci.
gvozden1 gvozden1 14:03 16.03.2023

Re: Jbga, care...

angie01
A šta ako je tačno da je ona budaletina kojoj se ne može čovek sa dostojanstvom izviniti?


a da ne lupas bas toliko, sta mislis?

Rambo kaže da jeste budaletina.
Evo ovde
Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla
.
Ti mu ne veruješ?
angie01 angie01 14:09 16.03.2023

Re: Jbga, care...

gvozden1
angie01
A šta ako je tačno da je ona budaletina kojoj se ne može čovek sa dostojanstvom izviniti?


a da ne lupas bas toliko, sta mislis?

Rambo kaže da jeste budaletina.
Evo ovde
Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla
.
Ti mu ne veruješ?


ja stvarno ne znam sta bih trebalo da objasnjavam nekom ko ima godina koliko ti, u nedemu za sta nije potrebno znanje, nego osnovno vaspitanje i osecaj za neki bejzik moral.

je l ti deda, kapiras, da nije uopste bitno kakva je ta devojka/zena, nego da je bezpogovorno nedopustivo da je bilo ko seksualno ponizava,...je l kapiras to ti, koji imas cerke, unuku, evo, zamisli takvu bedastocu prema nekome ko je tvoj, pa proceni sam....ako te vec nije niko naucio.
gvozden1 gvozden1 15:27 16.03.2023

Re: Jbga, care...

je bezpogovorno nedopustivo da je bilo ko seksualno ponizava

Pa do malo pre si tvrdila da to nije ništa strašno, samo fali izvinjenje i sve je u redu

da se ljudski izvinio- ostao bi Car


Hvataj, pljeskaj, do mile volje, izviniš se posle, i car si.
Veliko C.

A stvarno postoje oni kojima se teško izviniti.
angie01 angie01 17:02 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Pa do malo pre si tvrdila da to nije ništa strašno, samo fali izvinjenje i sve je u redu

Hvataj, pljeskaj, do mile volje, izviniš se posle, i car si.
Veliko C.


ti izgleda ne mozes da komuniciras dalje od banalizovanja-niko ne kaze da to dodirivanje ili sta god da je bilo nije nedopustivo i da je sitnica, nego da bi ljudsko, posteno izvinjenje umesto mizernog nastavka tog mrcvarenja, bilo jedino sto je trebalo da uradi,..verujem da je upravo izostanak tog izvinjenja podigao javnost na ovakvu reakciju,...ti izgleda ne kapiras znacaj pokajanja, o tome se radi,...i u krivicnom pravu imas razliciti pristup prema prestupnicima, caki i najgorih krivicnih dela, ako pokajanja ima i ako nema,...je l kapiras sada ili jos uvek ne...
gvozden1 gvozden1 17:07 16.03.2023

Re: Jbga, care...

jedino sto je trebalo da uradi

I da bude Car.
angie01 angie01 17:27 16.03.2023

Re: Jbga, care...

gvozden1
jedino sto je trebalo da uradi

I da bude Car.


koji deo ti nije jasan?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.



Kao što si se baš ti, očekivano, javio da to primetiš i ovako prokomentarišeš.

Rambo, koga inače stvarno volim iako ga ne poznajem lično, se sjebao. I umesto da se lepo izvini, kupi dami cveće, on se još više ukopao ovim pismom i lupetanjem o kensl kulturi, špekulacijama da li se za dupe uvaćena novinarka samopromoviše ili ne, da li emisija koju je snimao valja ili ne, itd, dakle, upleo se u hučikučine sasvim nepotrebno.



angie01 angie01 18:22 16.03.2023

Re: Jbga, care...

Rambo, koga inače stvarno volim iako ga ne poznajem lično, se sjebao. I umesto da se lepo izvini, kupi dami cveće, on se još više ukopao ovim pismom i lupetanjem o kensl kulturi, špekulacijama da li se za dupe uvaćena novinarka samopromoviše ili ne, da li emisija koju je snimao valja ili ne, itd, dakle, upleo se u hučikučine sasvim nepotrebno.


upravo,... da se poneo kao covek od integriteta i cojstva, umesto kao poslednja sisi, ne bi nikakvog naknadnog slucaja ni bilo.
shmoo shmoo 18:57 16.03.2023

А Амадеус?

Rambo se sjebao.


Па кад пије гудро толике године.

Ма ко га јебе.

gvozden1 gvozden1 19:27 16.03.2023

Re: Jbga, care...

srdjan.pajic
Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.



Kao što si se baš ti, očekivano, javio da to primetiš i ovako prokomentarišeš.

Rambo, koga inače stvarno volim iako ga ne poznajem lično, se sjebao. I umesto da se lepo izvini, kupi dami cveće, on se još više ukopao ovim pismom i lupetanjem o kensl kulturi, špekulacijama da li se za dupe uvaćena novinarka samopromoviše ili ne, da li emisija koju je snimao valja ili ne, itd, dakle, upleo se u hučikučine sasvim nepotrebno.





To, Srki, važi za vas sa oglavom, za vas koji ne možete da vidite nijanse, koji samo slušate a ne razmišljate.

Vidi, između ovog, i slučaja one žene koju je Jutka spopadao je oooogromna razlika, i svaki slučaj je slučaj za sebe.

Ali da bi se to shvatilo neophodno je skinuti oglav.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 17.03.2023

Re: Jbga, care...

gvozden1
srdjan.pajic
Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.



Kao što si se baš ti, očekivano, javio da to primetiš i ovako prokomentarišeš.

Rambo, koga inače stvarno volim iako ga ne poznajem lično, se sjebao. I umesto da se lepo izvini, kupi dami cveće, on se još više ukopao ovim pismom i lupetanjem o kensl kulturi, špekulacijama da li se za dupe uvaćena novinarka samopromoviše ili ne, da li emisija koju je snimao valja ili ne, itd, dakle, upleo se u hučikučine sasvim nepotrebno.





To, Srki, važi za vas sa oglavom, za vas koji ne možete da vidite nijanse, koji samo slušate a ne razmišljate.

Vidi, između ovog, i slučaja one žene koju je Jutka spopadao je oooogromna razlika, i svaki slučaj je slučaj za sebe.

Ali da bi se to shvatilo neophodno je skinuti oglav.





(obavezno odslušaj do kraja)
emilia emilia 02:43 17.03.2023

Re: Jbga, care...

Blog napisala Emilija, prenosi pisanje Danas, a objavio ga ko ga je već objavio.

Prenela, iznela svoje mišljenje, i još jednom -za takve, a ima vas, porazno, mnogo, koji ne uspevaju čak ni elementarne pojmove da povežu- a ustupila mi je mesto na svojoj autorskoj stranici -Angie kojoj upućujem i na ovaj način, javno, zahvalnost za drugarski gest!
shmoo shmoo 09:43 17.03.2023

Re: Jbga, care...

predatortz
angie01
predatortz
... ako za še'set godina nisi naučio bolji način da smuvaš ribu od vatanja za dupe, onda i nisi neki car...


ma nije on hteo da je muva-koliko sam shvatila kontkst, daleko je bilo od toga-nego da je ponizi, degradira, spusti na nivo objekta.


Šta god da je hteo, ispao je teški krkan.






Ово је најбоље речено до сада за случај Кашић-Пушић.



А и не може кркан да испадне нешто друго него кркан.

(Много је добар овај израз... Кркан. )





gedza.73 gedza.73 10:39 17.03.2023

Re: Jbga, care...

predatortz
ona jeste svakoj čorbi mirođija

nešto mi se kroz maglu čini kako je stala u odbranu
Glumac Goran Jevtić (41), koji je pravosnažno osuđen na 10 meseci zatvora zbog optužbi da je počinio nedozvoljne polne radnje nad tada maloletnim Lukom

Tada su s jedne strane neki ozbiljno pretili jevtiću dok su ga drugi, čak i na blogu, pravdali da je kriv taj klinac jer je bio željan medijske pažnje. Sad su odjednom zamenjene uloge a branioci postali tužioci.

hvatanje za dupe prosto nije prihvatljivo, a ni normalno kada to činiš ženi sa kojom nisi u intimnim odnosima.
tu se priča završava.
nema odbrane.

Baš to. Više nego duplo mlađa od njega.
solo solo 13:15 16.03.2023

ima vatanja raznijeh


Vatanje za dupe u određenim situacijama i bez dozvole nije ok.

Mene više brine da se naš brat ne uvati za dugme.

Putin van kontrole? Raste rizik: Pritisnuće "crveno dugme

b92


Nije bijelo dugme 'ebo te,crveno ej!



Inače album ,, What Would You Give to Be in My Place,, iz 1975 dok je diktatura Broza još uvek harala ovim prostorima a dupe bilo samo dupe,bilo je zamislivo da se ovakav omot albuma pojavi bez cenzure.
jbg vremena se menjaju.

Važno da je nama bolje.

I da brat Putin ne pritisne.
shmoo shmoo 14:12 16.03.2023

Giant Ritz cracker

solo

Važno da je nama bolje.

I da brat Putin ne pritisne.



Ма да, бре.

Не знају људи да цене слободу и љубав.

Почну да кукају за њима тек када их изгубе.






Черевићан Черевићан 14:13 16.03.2023

ὑπόκρισις

или...slikа društva u kome se ne razume seksualno nasilje

Жене су друштву неопходно благо
(што... вазда.. треба имати на уму),
међуполну девијантност осудити
многи мушки то треба...... д'разуму
solo solo 15:14 16.03.2023

Re: ὑπόκρισις

међуполну девијантност


Širok pojam.

Zavređuje pojašnjenje mr Čer.
Черевићан Черевићан 17:58 16.03.2023

nutrimentum spiritus

tek , tek pojašnjenje

девијантност шара .....од мене до тебе
укратко апсолутно тешко дефинитљива,
јавно понашање држат' под контролом
док међ' 4 зида...............далеко од вида

(није за слабиће).............било га и биће


рецимо ....г solo
Spiridon Spiridon 15:46 16.03.2023

zakon

obzirom da ovakve stvari uzimaju sve vise maha, jedini izlaz je u preciznom uredjenju zakona. Kao za saobracaj.

Vozis suprotnom starnom na autoputu kazna (novcana, robijanje i td) je ...
Prosao si na crveno pijan ...
Udario si coveka na pesackom - ...

Ovo sto je Rambo uradio bih mogao porediti sa prekoracenjem brzine na autoputu. Ugrozava zivot drugih ali nije u alkoholisanom stanju vozio kroz centar grada 150 na sat.

Problem je sto je on javna licnost i to je cena slave.

Moje misljenje (koje je najmanje relevantno) je da na Ramba gledam isto kao i pre, a mislim da je ova devojka tip osobe sa kojom ne bih zeleo da imam bukvalno nikakva posla.

Ostaje otvoreno pitanje, kako to on nije procenio ... ili se precenio.


highshalfbooze highshalfbooze 16:24 16.03.2023

Re: zakon

Spiridon


Ostaje otvoreno pitanje, kako to on nije procenio ... ili se precenio.



Ja bih rekao da se precenio, ali sam pao, sam se ubio. Ostaje mu da izdrži provlačenje kroz toplog zeca, naučiće pod stare dane nešto.
angie01 angie01 17:16 16.03.2023

Re: zakon

Moje misljenje (koje je najmanje relevantno) je da na Ramba gledam isto kao i pre, a mislim da je ova devojka tip osobe sa kojom ne bih zeleo da imam bukvalno nikakva posla.


ovo je bas cudna izjava,...moze da je ta devojka najveca ostrokondja na svetu i dalje ostaje da je Rambo sebi dopustio nasilnicki cin sexualne konotacije sa klinkom, i jos je posle dva dana sebi dao za pravo da ponizavanje zakuca ekserom, najegotriperskijm nacinom.

znaci, meni, nekom ko je rambo bio cool je u toj celoj situaciji sada mozda i vise negativan,


Ostaje otvoreno pitanje, kako to on nije procenio ... ili se precenio.

docsumann docsumann 17:23 16.03.2023

Re: zakon

Moje misljenje (koje je najmanje relevantno) je da na Ramba gledam isto kao i pre, a mislim da je ova devojka tip osobe sa kojom ne bih zeleo da imam bukvalno nikakva posla.


dodao bih i da mene kompletan slučaj nije iznenadio.
Rambo je u pravu što se koncepta pomenute emisije tiče, ali je generalno zajebo stvar.
nema potrebe da širi kontekst oko gluposti koju je napravio. sam čin neće time retroaktivno ispasti nimalo pametniji.

iskreno se izvinjavam gospođi Lejli kašić na svojoj neprimjerenoj reakciji, itd. itd... je sve što je trebalo reći u tom momentu

a razračunavanje sa konceptom emisije, hipoikrizijom konzumeransko-komercijalnog tv programa, manjkom humanizma in general ... o svemu tome je mogao koji dan, il mjesec kasnije. neće u međuvremenu te teme postati ništa manje aktuelne.
gvozden1 gvozden1 18:30 16.03.2023

Re: zakon

iskreno se izvinjavam gospođi Lejli kašić na svojoj neprimjerenoj reakciji, itd. itd... je sve što je trebao reći u tom momentu

Na isto bi se svelo, verovatno.

Jedino što bi ga spašavali je da je nije dodirnuo.
Kad je to uradio bilo je gotovo.
Ova mi nekako liči na one koje takvu priliku ne propuštaju.
Da se samo skrušeno izvinio ostao bi utisak nje humane i njega bahatog.

Ovako je ipak i neko drugo svetlo bačeno.
predatortz predatortz 18:33 16.03.2023

Re: zakon

Rambo je u pravu što se koncepta pomenute emisije tiče, ali je generalno zajebo stvar.


Tačno!
Koncept svih tih emisija u kojim se nečije siromaštvo i jad, kroz foru pomoći, izlaže javnosti zbog gledanosti je nešto najodvratnije što se emituje na tv, a emituje se mnogo toga odvratnog.

Međutim, ako prezireš takvu formu, ne odazivaš se na poziv da gostuješ, a protest ne pokazuješ tako što producentkinju apiš za dupe.

Biće da je za to vatanje Rambo imao neke druge razloge ili očekivanja, a sad se vadi na emisiju.

Razočaravajuće!
angie01 angie01 18:48 16.03.2023

Re: zakon

Ovako je ipak i neko drugo svetlo bačeno.


tacno- bahatog egotripera, koji ne ume ni da se izvini kao covek.
angie01 angie01 18:56 16.03.2023

Re: zakon

Koncept svih tih emisija u kojim se nečije siromaštvo i jad, kroz foru pomoći, izlaže javnosti zbog gledanosti je nešto najodvratnije što se emituje na tv, a emituje se mnogo toga odvratnog.


sa ovim se slazem milion posto, hela sam jednom da napisem blog na tu temu, al sam bila u guzvi, pa ovo, ono, pa naidje sledeca i nikako da dodje na red, a nije ni malo zanemarljiva.

koja je razlika izmedju zeksa, za koga znamo kako je dosao do love i na koji nacin je uvek uz vlast i sve ostalo, koji se navodno bavi humanitarnim radom i to onda snimi za svoju tv i pusta hiljadu puta u program, sa sve decicom kojoj kao pomaze,...ili one skandalozne emisije, koje su ukradene iz USA- mada tamo nisu koncipirane tako ponizavajuce- gde se nekim jadnicima popravlja kuca i gde kroz celu emisiju ponizavaju te ljude, tako sto im navodno udovoljavaju, pa se sto puta podvlaci situacija gde oni treba da se zahvaljuju-ja poludim kada to vidim,...svaka pomoc takve vrste ne sme da bude obelodanjena, barem ne tako.


Međutim, ako prezireš takvu formu, ne odazivaš se na poziv da gostuješ, a protest ne pokazuješ tako što producentkinju apiš za dupe.

Biće da je za to vatanje Rambo imao neke druge razloge ili očekivanja, a sad se vadi na emisiju.

Razočaravajuće!


slazem se i sa ovim,...negde sam videla komentar tog nekod direktora te tv stanice, koji upravo potvrdjuje ovo sto si rekao-otprilike, Rambo se rado odazvao, oni mu udovoljavali za sve sto je trazio i slicno...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:31 16.03.2023

Re: zakon

Ljudi, fino vas je citati kad ovako razgovorate.

Ozbiljno.
angie01 angie01 19:42 16.03.2023

Re: zakon

Neues aus der Nachbarschaft
Ljudi, fino vas je citati kad ovako razgovorate.

Ozbiljno.


pa dok smo u raspolozenju, evo i poklon za maxu,


alselone alselone 20:51 16.03.2023

Re: zakon

dodao bih i da mene kompletan slučaj nije iznenadio.


Ni mene. Meni je Rambo oduvek bio simpatičan i cenio sam njegove političke stavove i aktivizam, ali ništa dalje od toga.
I mislim da je nadobudan, što se sada i potvrdilo. Ta nadobudnost se ogledala većim delom i u njegovoj muzici.
docsumann docsumann 06:18 17.03.2023

egs & egos

I mislim da je nadobudan, što se sada i potvrdilo.


talentovan i inteligentan čovjek sa izraženim egom.
cijenim da je zreo za jedan ajahuaska ritual

highshalfbooze highshalfbooze 16:15 16.03.2023

Svrha?

Koja je svrha gosta autora da kopipejstuje ono što je već javno saopšteno po raznoraznim žutim mestima na internetu?
Pravi sabrana dela?
predatortz predatortz 16:21 16.03.2023

Re: Svrha?

highshalfbooze
Koja je svrha gosta autora da kopipejstuje ono što je već javno saopšteno po raznoraznim žutim mestima na internetu?
Pravi sabrana dela?


Kako, koja?

Pa da preko copy/paste aktivnosti dobije autorsku.
highshalfbooze highshalfbooze 16:26 16.03.2023

Re: Svrha?

Jes vala, onaj Vinčanac je više puta gubio i vraćao autorsku
angie01 angie01 17:20 16.03.2023

Re: Svrha?

Koja je svrha gosta autora da kopipejstuje ono što je već javno saopšteno po raznoraznim žutim mestima na internetu?
Pravi sabrana dela?


mene je zamolila i ja sam joj uslisila molbu- koliko sam ja shvatila, glupo joj je bilo da prepricava nesto sto vec dovoljno jasno stoji u tom clanku, pa je samo poentirala u svom zakljucnom pasusu.
angie01 angie01 17:21 16.03.2023

Re: Svrha?

Pa da preko copy/paste aktivnosti dobije autorsku.


ovo je bas glupavo.




Jes vala, onaj Vinčanac


na koga mislis?
predatortz predatortz 17:51 16.03.2023

Re: Svrha?

ovo je bas glupavo.


Molim te da se ponašaš civilizovano i da naučiš da tako reaguješ na drugačiji stav.

Nikog ne vređam i očekujem isti takav odnos kada sam ja u pitanju.
angie01 angie01 18:20 16.03.2023

Re: Svrha?

Molim te da se ponašaš civilizovano


ovo je bas smesno, kada ti kazes,..a nista necivilizovano nisam izrekla, rekoh samo da je glupa konstatcija, da neko kopiranjem teksta zeli da dobije autorsku,...pri cemu nisam bas primetila ni da je zainteresovana za tako nesto.

sto se mene tice- rekoh to vec par puta, ja bih svima dala mogucnost pisanja.
highshalfbooze highshalfbooze 20:47 16.03.2023

Re: Svrha?

angie01

mene je zamolila i ja sam joj uslisila molbu- koliko sam ja shvatila, glupo joj je bilo da prepricava nesto sto vec dovoljno jasno stoji u tom clanku, pa je samo poentirala u svom zakljucnom pasusu.


Ne mora da prepričava, već i ptice na grani cvrkuću o tome. I mi ovisnici o internetu smo svakako već čuli odavno sve o tome.

Nek napiše neko svoje mišljenje, al da nije švedska drama.
highshalfbooze highshalfbooze 20:48 16.03.2023

Re: Svrha?

angie01

na koga mislis?


Onaj Opančar Omega
angie01 angie01 21:23 16.03.2023

Re: Svrha?

Nek napiše neko svoje mišljenje, al da nije švedska drama.


dobro, ne moras da si tako strog, obicno svi kada pisu o nekom dogadjaju, prepricaju sta se desilo,...napisala je zakljucak.
gvozden1 gvozden1 21:31 16.03.2023

Re: Svrha?


Ne mora da prepričava, već i ptice na grani cvrkuću o tome. I mi ovisnici o internetu smo svakako već čuli odavno sve o tome.

Nek napiše neko svoje mišljenje, al da nije švedska drama.

Tek ćemo se načitati.

Sutra ujutru, kad se izbudimo i otvorimo blog, čekaće nas jedno dvadeset kopiranih tekstova.
Basarinih, oko deset.

Tako je do sad bivalo.

Imaće šta da čita, ako je neko baš mazohista.
solo solo 21:41 16.03.2023

Re: Svrha?

mene je zamolila i ja sam joj uslisila molbu- koliko sam ja shvatila, glupo joj je bilo


Emilija žensko?

Ne zajebavaj!
angie01 angie01 21:50 16.03.2023

Re: Svrha?

Emilija žensko?

Ne zajebavaj!


cekaj i ti nasedas na lozenje:)

...ja ne znam ko je Emilija.
solo solo 22:04 16.03.2023

Re: Svrha?

...ja ne znam ko je Emilija.


Uf dobro je.

Za Tasu znaš.
emilia emilia 02:08 17.03.2023

Re: Svrha?

highshalfbooze
Koja je svrha gosta autora da kopipejstuje ono što je već javno saopšteno po raznoraznim žutim mestima na internetu?
Pravi sabrana dela?

Prosto mi je neverovatno da neko pročita uvodni tekst a ne uspe da shvati da se iza novinarskog članka koji se, ne može biti jasnije završava tačkom i nazivom lista, nalazi lični komentar na prenesenu vest?!
Angie je već objasnila, evo i ja ću još jednom - tamo gde se novinski članak završava naslovom gde je objavljen, u listu "Danas", počinje moj, u svrhu gosta autora, komentar na tekst-događaj. Iskaz obe strane u sukobu u originalu kao i komentar aktivista za ljudska prava su, smatram, bolji od mog prepričavanja. Razlog? Blog je takođe mesto za razgovore na tekuće teme, zar ne? Još jednom, neverovatno mi je saznanje da ovako elementarne stvari moram da objašnjavam odrasloj osobi. Sad vidim i to da nisi jedini.
shmoo shmoo 10:23 17.03.2023

Re: Svrha?

solo

solo

Emilija žensko?

Ne zajebavaj!


angie01

...ja ne znam ko je Emilija.


Uf dobro je.

Za Tasu znaš.






(Јбт, стварно све има у клиповима.)

magnus magnus 21:07 16.03.2023

međedi i zmije

govedo pokušalo da izdominira nad manipulatoricom koja ga je dovela u emisiju- majljigaviju formu manipulacije. Ona je povukla idući potez, Rambo je dosta plaho pokušao da parira i da izađu egal. Ona čuti , al dežurna kongregacija inkvizira. Rambo je cjeli život uložio u imidž urbanog krkana, jeftinog buntovnika koji loše tambura, al je "zdravopametan" i od te zajebancije dobro je živio. E sad ova može da m,u razjebe pemziju. Očwkujwm da će udarit na Unicef , emisiju i sponzore , a možda će ko najtežu artiljeriju ( ako ga napadnu cg-drugosrbijenski mediji) da se "nacionalno outuje" .. uglavnom bit že interesantno gledat
angie01 angie01 21:26 16.03.2023

Re: međedi i zmije

...kako ti uvek umes da zabavis svojim opSeracijama.

koji loše tambura


ovo ti bas i nije najtacnije,...doduse, malo sta jeste.
maksa83 maksa83 22:36 16.03.2023

Re: međedi i zmije

ovo ti bas i nije najtacnije,...doduse, malo sta jeste.

Ja se generalno ne slažem sa magnusom ali ovo mu sve zajedno nije loše.

Kako tačno Rambo mnogo dobro tambura? Pesme su mu zajebancija i prevashodno kemp - što je priznajem (uglavnom, kada nije dosadno) zabavno, ali je to jedna muzički vrlo udobna pozicija jer ne moraš da napraviš neku dobru muziku, ne treba ti ni specijalan hook, ni neka virtuoznost, samo se kao nešto kao zezaš sa klišeima ali realno ne moraš nešto mnogo dobro da tamburaš. Lyrics su mu okej, to je njegov forte, ume da priča priču, npr. meni je uvek zabavno da slušam ono Ne Kukaj Đede sa Knezom, gde muzički deo obezbeđuje Knez koji zanatski jebiga ipak dobro radi to što radi. Da ume prihvatljivo da nudluje pentatoniku i fank na gitari pokazuje na FAP mašina live izvedbama, kapa dole, ali zar je to sve...

Rambo je umereni skandal majstor, 'fata kvalitetno na tu svoju nekonvencionalnost al' se se zatrčo, pogotovo u ovo vreme kada se ribe po teretanama trće sa namerom da hvataju kamerama tipove koji se usude da ih odmere i prave od toga Tik Tok IJAOGLEDAOMIJEDUPE karijere. Moremršbreupičkumaterinu.


angie01 angie01 22:47 16.03.2023

Re: međedi i zmije

ne moraš nešto mnogo dobro da tamburaš.


jesi li ga slusao nekad uzivo?


Tik Tok IJAOGLEDAOMIJEDUPE karijere.


ovo ti je bez veze....prvo, na tu temu mozemo jedno dve nedelje razne pravce i nivoe, od os pecine, renesanse i porna,..al kako god okrenes, ovaj njegov gest se svodi na seksual herstment i tu je kraj price-dobar nastavak bi bio onaj u Pajketovom i doksovom komentaru.


...eda, sto se tice magnusovog mis/masa, ono o UNICEFu vec pise u svakom tekstu na ovu vest, tako da podmece predvidjanje:)
angie01 angie01 22:57 16.03.2023

Re: međedi i zmije

Pesme su mu zajebancija i prevashodno kemp - što je priznajem (uglavnom, kada nije dosadno) zabavno,


rambo je tokom godina u svojim aktivistickim istupima bio vrlo hrabar i usamljen i ja to postujem-recimo, platane od djikija je cuvao on i onaj slatkis Vlada, kada se ono malo Beogradjana smorilo od setnje Bulevarom,...i cinjenica je da su njegove opservacije na mnoge teme vise nego ok.
maksa83 maksa83 22:57 16.03.2023

Re: međedi i zmije

jesi li ga slusao nekad uzivo?

Jednom možda davno uživo, više na jućubima. Ne kažem da on ne ume (ume, profi je zaboga) ali da mu je muzika nešto spektakularna - nije, to što oni sviraju ume da svira svaki beogradski bend koji svira po corporate žurkama i zoomerskim svadbama. Njegova "snaga" je u onom repovanju između i u priči.

ovo ti je bez veze....prvo, na tu temu mozemo jedno dve nedelje razne pravce i nivoe, od os pecine, renesanse i porna,..al kako god okrenes, ovaj njegov gest se svodi na seksual herstment i tu je kraj price-dobar nastavak bi bio onaj u Pajketovom i doksovom komentaru.

Možemo puno ali nećemo, tih koka koje u teretani nameštaju situacije za TikTok lajkove imaš onoliko, malo malo pa neku provale i isprozivaju.

Vremena su se promenila, ono što je nekad možda i bilo društveno prihvatljivo više uveliko nije, Rambo to nije shvatio + je potcenio milje. Danas bi npr. jedan Edi Marfi bio kenselovan za milisekund za Raw ili Delirious, takve urnebesne stvari danas ne mogu da nastanu jer bi se odmah našli aktivisti neke uvređene grupacije da ga kenseluju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana