Društvo| Gost autor

"Neplanirano" pljeskanje po dupetu ili kada se "Car" ukopa

angie01 RSS / 16.03.2023. u 11:59

 

 1678635756-1639333713-DSC_6523-scaled-copy-ac-1024x576.jpg

gost autor-Emilia

Lejla Kašić, producentkinja emisije „Dnevnica“ koja je putem Instagrama optužila crnogorskog muzičara Ramba Amadeusa za seksualno zlostavljanje, ponovila je za portal nova.rs da se uznemiravanje desilo, da ju je muzičar neprimereno dodirivao i da su o svemu obavešteni nadležni organi.

„U medijima i na društvenim mrežama ne želim da se bavim detaljima i da svodim jedno, za mene, izuzetno traumatično i potresno iskustvo na nivo tabloida. Institucije koje trebaju da znaju – znaju tok događaja i trenutak u kom je eksalirao. Reč je o neprimerenom i nedozvoljenom dodiru po intimnom delu tela, uz propratne skeptične komentare, na kraju i njegovo priznanje učinjenog“, rekla je producentkinja za Nova.rs.

On je dodala da je rekacija UNICEF-a, čiji je Pušić ambasador, a koji je odlučio da prekine saradnju sa njim, opravdana.

„Smatram da je Pušić opravdano sankcionisan iz UNICEF-a, te da će moj nesrećni slučaj biti opomena makar jednom nasilniku da ne učini slično i podrška makar jednoj devojci da prijavi i da ne ćuti. Samo brzim reagovanjam na bilo koji vid nasilja i uznemiravanja možemo sprečiti velike tragedije, tragedija na nivu silovanja ili femicida.“

Antonije Pušić, poznatiji kao Rambo Amadeus nije želeo da se oglašava pojedinačno medijima, već je objavio je saopštenje na svom Fejsbuk profilu.

Njegovu objavu prenosimo u celosti:

„Povodom nesretnog, nemilog i neprijatnog događaja u finalu snimanja epizode serijala “Dnevnica” , kao i medijske halabuke koja ga prati želim da se oglasim i objasnim svoje sasvim nedolično ponašanje prema novinarki Lejli Kašić.

Doduše, bilo bi mnogo lakše kad bi bilo izneseno šta mi se to konkretno zamjera, jer je u našoj komunikaciji čitavog dana bila gomila nesporazuma i neslaganja. Ovako Izgleda kao neka njena medijska taktika ali neka, evo pokušaću sam da taksativno nabrojim ipriznam sva moja nedjela. Moliću dotičnu gospođicu da me dopuni ako sam nešto od nedjela zaboravio.

Čitav dan sam bio nadrndan i sarkastičan zbog činjenice da sam tako brzopleto upao u nešto što nikakve veze nema sa mojim senzibilitetom i uvjerenjima.

Prije svega zbog mog protivljenja da snimamo javno porodicu kojoj se pomaže i time je stigmatizujemo u javnosti. To mi je djelovalo užasno surovo, nisam mogao da pojmim da je to nekome “cool” i da misli da time čini dobro djelo. Emisije sam čekirao površno, nisam ni primjetio da se porodica kojoj se pomaže izlaže medijima. Protivio sam se glasno pred snimateljskom ekipom, ali pošto se čitava lokalna zajednica već radovala da učestvujem u toj dobrotvornoj akciji stavljen sam pred svršen čin.

Nije mi preostalo drugo nego da pizdim. Na primer zbog producentkinjinog permanentog ispravljanja svake moje rečenice u vezi bilo čega. To je trebalo izdržati.

Zatim zbog bestidnog koketiranja, prenemaganja, koje mi je išlo na živce čitav dan.

Zbog lažnog moralisanja i insistranja na tome kako je taj rad ne znam koliko human, a zapravo se socijalno ugroženi izlažu medijima zarad njene lične promocije.

Zbog činjenice da je generalni sponzor emisije firma koja ima kladionice , a znamo da je to trenutno najveći problem i najbrži put ka siromaštvu protiv kog se ovaj serijal kao bori.

Ali da podsjetim, optužen sam, i javno osuđen zbog seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja.

Evo da preciziram.

Dotičnu gospođicu sam – dok smo se približavali kući socijalno ugrožene porodice, savim neplanirano pipnuo ili pljesnuo po dupetu ili pak štipnuo, pojma nemam sad. To nema nikakve veze sa seksom, barem ne s moje strane. Htio sam da joj nekako dojavim da nemam više što, da me je satjerala u ponižavajući položaj. Nekakav zadnji pokušaj da odustane od grubog upada u intimu jedne porodice. Nesretno artikulisan kvazi-drugarski alarm. Seksističan možda, seksualan ne.

Nije to niko vidio, nije se ni ona bunila, mogao bih da negiram, ali mrzi me da foliram. Nisam taj lik.

Dakle pljesnuo sam, pipinuo ili štipnuo (stvar forenzičke interpretacije) u trajanju od jedne sekunde. Vjerujem da postoje satelitski snimci koji to mogu da potvrde, danas se i onako snima svaki pedalj planete.

Netom kasnije , tokom snimanja, u stančiću ugrožene porodice, dok ja lično nisam uspjevao da kontrolišem svoje ogromno uznemirenje, gdje sam psovao pred kamerom i društvo i državu zbog činjenice da moramo da prosimo da bi nekim ljudima omogućili da plate dugove i napune frižider, dotična je prikazala punu prisebnost i hladnokrvnost.

Nakon snimanja, na samom rastanku, krenula je da demonstrira nekakvu pozorišnu ljutnju i tražila da se izvinem.

Nakon što nije dobila zadovoljavajuće izvinjenje, krenula je u histerični napad, toliko jak da sam joj rekao da je ludača i da treba da se liječi. To zaista iskreno mislim i sad. Baš kao što jednako mislim da je čitava medijska scena bolesna, bez skrupula, u kojoj se u odsustvu jasnih etičkih načela prihvata cancel kultura – kultura srednjevjekovnog lova na vještice samo u eri mobilnih telefona.

Naravno želim tu da naglasim da je meni svaki oblik nasilja prema prema bilo kome, a naročito prema djeci i ženama neprihvatljiv i gnusan. Ali ovdje zaista ne osjećam da sam bio nasilan nego da sam branio sopstveni integritet. Muškarac na njenom mjestu bi prošao gore.

Znam da će me sada medijski sahraniti što nisam prihvatio dominantno društveno licemjerstvo i javno se izvinuo. Ne mogu. Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i dodirnuo nešto što se ne dodiruje bez dozvole. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i derao se. Nije bilo u redu. Mea maxima culpa. Izvinjavam se svima onima koji su od mene očekivali kvalitetetnije ponašanje pod pritiskom. Nadam se da je ova naizgled tehnikalija u izvinjavanju jasna.

Napominjem jer se time manipuliše, da sam organizaciju Unicef sam odmah sledeće jutro, blagovremeno i samoinicijativno, usmeno i pismeno obavjestio da zamrzavamo naš aranžman dok se slučaj ne rasvijetli. Oni su odreagovali tačno onako kao što valjda moraju.

Debilna cancel kultura koja pojačava današnju psihologiju stada neće me natjerati da se sada plašim od propasti mog ugleda. Boli me patka za javni ugled u kom je javna sfera potpuno degradirana.

Krenuli ste haiku, izvolte. Mogu da se izvinem mladoj novinarki, iskreno i duboko, ali samo uz opasku da vjerujem da ima dijagnozu i da po mom laičkom mišljenju treba da se liječi. Možda i ja treba da se liječim, ko to zna, nije isključeno. Ako sam uradio nešto protivzakonito, platiću globu, ili idem u zatvor, ako ne budem imao dovoljno para. Sudeći prema teškim kriminalcima koji kod nas žive po gajbama s nanogicom, a provode se po mondenskim izletištima vikendom, za vatanje za dupe u trajanju od jedne sekunde ne vjerujem da mogu da prođem gore od toga.

Jedino nad čim trenutno imam moć je da ne dozvolim emitovanje djelova emisije u kojima sam ja. A ono što ste snimali tajno kačite po društvenim mrežama. Čim odrobijam svoje , počinje škola jedrenja.

"Nasilnička kultura dominantna u Srbiji“: Sagovornici Danasa o razlozima podrške Rambu Amadeusu"

“Rambo car; Rambo legenda; Podrška care, svaka čast; Ako si brate, i neka si; Muško je muško, žensko je žensko, a priroda radi svoje”, samo su neke od poruka na društvenim mrežama i u komentarima ispod tekstova, u kojima se izražava podrška Rambu Amadeusu, ali i relativizuje seksualno uznemiravanje za koje ga je optužila producentkinja Lejla Kašić.

Rambo je i sam priznao da je bilo nedoličnog kontakta, kako je naveo, „neplanirano pipnuo ili pljesnuo po dupetu ili pak štipnuo“, pritom se ne izvinjavajući Lejli, već je posredno i okrivljujući jer je, kako je naveo, bio isprovociran njenim “bestidnim koketiranjem i prenemaganjem”.

“Ogavno mi je da se izvinjavam osobi za koju mislim da je manipulativna, devijantna i zla. Naravno da mi je žao što sam izgubio živce i dodirnuo nešto što se ne dodiruje bez dozvole”, naveo je Rambo, u ne baš najsrećnijem odgovoru na optužbe.

Iako je priznao da je bilo nedozvoljenog kontakta, podjednaku podršku mu daju i žene i muškarci, dok pripadnici muškog pola prednjače u relativizaciji seksualnog uznemiravanja.

“Car bio i ostao, a što pojedine lujke misle da su neko i nešto, njihova je stvar; Devojka je htela pažnju i preuveličala situaciju; Dotična bi trebalo da zna da je to za policiju, a ne da trči od medija do medija i po društvenim mrežama. Ovo je njena kampanja da se izreklamira. Rambo je car”, neki su od komentara na društvenim mrežama.

Pojedine žene mu poručuju da ga vole, drugi da mu veruju, mada u odgovoru Lejli nije demantovao njene optužbe već ih, naprotiv, potvrdio.

“Verujem Rambu od reči do reči, ona je ljuta što je samo pljesnuo; Ludilo i boleština koja dolazi sa Zapada. Zato na Zapadu ljudi na ulicama ne gledaju jedni druge, jer i pogled može da se protumači kao seksualno uznemiravanje”, pitaju se neki, očigledno ne razumevajući razliku između seksualnog uznemiravanja u vidu nedozvoljenog dodirivanja ženskog tela, i udvaranja.

Za sagovornice Danasa nema dileme da je ovakav vid relativizacije seksualnog uznemiravanja dominantan zbog društvenog narativa u kome je sasvim normalno napraviti neprimeren gest prema ženskoj osobi.

Aktivistkinja za ljudska prava Aida Ćorović kaže za Danas da Rambo u ovoj situaciji dobija ogromnu podršku zato što je to deo nasilničke kulture koja je postala dominantna poslednjih decenija u Srbiji.

– Nasilje je postalo sveprisutno i bojim se da sada većina građana/ki više i ne shvata da su i sami saučesnici u stvranju i multiplikovanju takve kulturne matrice. Većina ljudi više nije u stanju da prepozna nasilje, čak i kada se vrši nad njima – ukazuje Ćorović.

Ona dodaje da je to poražavajuće saznanje, i da je to činjenica koja je plaši i koja ne obećava ništa dobro.

– Pritom, ja vidim i ogromnu hipokriziju, jer je jedan neprimereni gest napravio neko poznat, neko ko nam je (možda) idol i neverovatno je koliko pristojnih ljudi njegov gest opravdava zato što voli njegovu muziku. Sve to mi govori da smo kao narod izgubili i poslednja zrnca kritičkog misljenja i stava – navodi Ćorović.

Prema njenim rečima, više ne razumemo razliku između dobrog i lošeg i ne razumemo da ako postoje principi koji su tu da nas štite, oni moraju važiti za sve, bespogovorno.

– Nisam za to da bilo ko, pa ni Antonije Pušić, bude izbrsan iz javnog života, ali zaista nema mesta pravdanju jednog ovakvog gesta. Dobro je da o ovakvim temama razgovaramo javno i argumentovano, ali, svi ti komentari na mrežama govore da mi, jednostavno, nismo sposobni za argumentovani dijalog, već na rat do istrebljenja – zaključuje Ćorović.

Sanja Pavlović iz Autonomnog ženskog centra smatra da veliki broj komentara podrške Rambu jasno pokazuje sliku društva u kome se ne razume seksualno nasilje i njegove različite forme.

– Prvo je javnost tražila detalje događaja, kako bi sama mogla da izvrši procenu kome će da veruje. Zatim, kada smo dobili te informacije (i to ne od žene koja je to preživela i koja nije želela da u javnost iznosi detalje, već od onog koji je za to optužen, čime je kontrola žene nad situacijom ponovo poljuljana), procenjujemo da to ipak nije tako strašno – navodi Pavlović.

Ona dodaje da u ovoj situaciji imamo jasno priznanje da je došlo do neželjenog fizičkog dodira, koje možemo imenovati kao seksualno uznemiravanje “kad već često propuštamo da imenujemo verbalno uznemiravanje”.

– Drugim rečima, situacija je zapravo i teža nego što sam mislila i jasno je da o seksualnom nasilju i uznemiravanju moramo mnogo više da govorimo – ističe Pavlović. (Danas)

 Svako može da pogreši, da ispadne nekulturan ali mora imati obavezu da razmisli o svom postupku i da se izvini. Granice koje postavimo štite sve nas od ovakvih neželjenih situacija, bilo ko da je u pitanju uključujući i partnere, partnerke, i supružnike koje bi isto tako ponizili ovakvim primitivnim i vulgarnim postupkom. Validnost Rambovih argumenata protiv Lejle Kašić, koja bi mu po godinama života mogla biti kćerka i koju je svojim postupkom ponizio nema, osim da je takozvanim izvinjenjem probao izokola da se opravda banalnim izgovorom da bi ga na posletku pretvorio i u - ad hominem - napad. I time je ukaljao sav svoj dosadašnji kreativni rad i brend umetnika. Rambo, izvini se ljudski Lejli Kašić i ne govori više ništa.



Komentari (657)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:07 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

dubravkin probklem je što su oni koji su je isterali znali "ko je ona" za razliku od nje koja je imala krizu identiteta , otud njena tragedija

Ne znam da li mislis ironicno ili si ozbiljan. Nije ona imala nikakvu krizu identiteta nego nije htela da se pravi blesava i glumi laznu patriotkinju. Nije htela da cuti kako Crkva i HDZ ozivljavaju Budaka i slicne ili da ne primecuje kako se Srbi i Jugosloveni (= oni koji su sebe tako videli ili oni koje su rodoljupci tako videli) proganjaju...

Kao sto uvek biva ona je u toj prici ostala porazena strana. Umesto izvinjenja dobila je klempave usi i isplazen jezik (bukvalno se desilo). A pobednička većinska Hrvatska je za dzabe dobila "preminula je velika hrvatska knjizevnica Dubravka Ugrešić". 'Nevoljko' ali nije zgoreg da se oceses o tudji ugled. Pa i ako je bila vestica i antihrvatica.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:11 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

literatesa
Nego šta je sa onim Mayom braniteljem što je sa Bogojevičkom (baba smrt) razmjenjvo sve nježne riječi svjeta

:)


Dubravka je mlađa, mislila sam, i dugovječna. Iznenadila me smrt, moraću još jednom pogledati njeno djelo kako to nakon smrti pisca biva, ono koje sam kritikovala radi jedne rečenice u romanu i hvalila radi eseja, a nju to vjerujem nije doticalo, ili, kako i jedino ima smisla..


Zabranjeno citanje, Kultura laži ili Napad na minibar ima odlicne eseje. Forsiranje romana reke je lucidna i kreativna knjiga - za taj roman je dobila NINa.
angie01 angie01 11:13 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ne znam da li mislis ironicno ili si ozbiljan. Nije ona imala nikakvu krizu identiteta nego nije htela da se pravi blesava i glumi laznu patriotkinju.


kao ni Slavenka Drakulic,...no magnus je od onih srbomJernika, koji smatraju da je identitet tvoja nacionalna pripadnost, pa ako si mesanac, onda si bez istog, izgubljen u svemiru, jer nemas taj jasno izrazeni stozer svoje licnosti, koja te definise,...jos ako si koslopolita i ne hebes ovakve gluposti i primitivizme, onda, sem sto si neprijatelj, ti si i polu covek.
magnus magnus 11:38 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

no magnus je od onih srbomJernika, koji smatraju da je identitet tvoja nacionalna pripadnost, pa ako si mesanac,
nacionalnost je dio identitea i nije problem ako je nemaš. problem je ako od "neimanja " praviš identitet a oni oko tebe ti ga pripisuju ,,, problem takvih izgubljenih u Hr nije bio što jesu ili nisu bili srbi neg što im je ustašija pripisivala jugoslavenštinu . negp njoj je čača bio srbin, mati bugarka , ona jugoslavenka ,, a hrvati su tad najviše mrzili "jugoslavene" ( to je velikosrpstvo) A ako te baš zanimaju aberi drkali su je Pavao Pavličić i Aleksandar Flakar na filozofskom


angie01 angie01 11:52 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

nacionalnost je dio identitea i nije problem ako je nemaš. problem je ako od "neimanja " praviš identitet a oni oko tebe ti ga pripisuju ,,


nacionalnost je odrednica koju si dobio sticajem slucajnih okolnosti,...mada se negde vezuje za drzavu ciji si gradjanin i ne vidim kako te tacno odredjuje,...a ono sto te sigurno odredjuje je kulturoloski obrazac, etnicka nasledja, vaspitanje, karakterne osobine, obrazovanje, sposobnosti, temperament, vrednosni sitem,...jednostavno receno, kakav si covek.


problem takvih izgubljenih u Hr nije bio što jesu ili nisu bili srbi neg što im je ustašija pripisivala jugoslavenštinu .


koliko brojim, i ti pripisujes kojesta i Hrvatima, a bogami i Srbima i svim ostalima, koji ne lice na tebe.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:02 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
Ne znam da li mislis ironicno ili si ozbiljan. Nije ona imala nikakvu krizu identiteta nego nije htela da se pravi blesava i glumi laznu patriotkinju.


kao ni Slavenka Drakulic,...no magnus je od onih srbomJernika, koji smatraju da je identitet tvoja nacionalna pripadnost, pa ako si mesanac, onda si bez istog, izgubljen u svemiru, jer nemas taj jasno izrazeni stozer svoje licnosti, koja te definise,...jos ako si koslopolita i ne hebes ovakve gluposti i primitivizme, onda, sem sto si neprijatelj, ti si i polu covek.


Ma Magnus prica gluposti. Prvo je ona napisala ono sto se Prvoj Hrvatskoj nije dopadalo pa su onda nasli mamu Bugarku a ne obrnuto. Kad nije bilo mame Bugarke onda su trazili srpske muzeve (Furlan, Drakulic...) ili jednostavno proglasavani neprijateljima (Feral, Ivekovic, Snajder...).
angie01 angie01 16:59 19.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Nego šta je sa onim Mayom braniteljem što je sa Bogojevičkom (baba smrt) razmjenjvo sve nježne riječi svjeta


mayo1 je jedan od nafenomanalnijih likova, koji su se ovde pojavili- za raliku od tebe i ovih desnicara koji su ga oterali.

znaci- sjajan lik!

a zenu koju zoves sramotno baba smrt- koja je mrtva i ne moze da se brani, je zena, koja je bila tonac na RTSu i zbog tog svog znanja je slusla trake sa autenticnih snimaka sa ratista i od te grozote je dobila rak i umrla,...tako da hebi se govno jedno ljudsko, nedostojno, sa sve arhadjelom Gavrilom i njegovim znacenjem, bilo kakvog razumevanja ovakvih bljuvotina, koje bez obraza ispisujes...znaci, hebise some, sa hrvatskom putovnicom, koji srbuje iz Hrvatske i sere po normalnom svetu odavde...to mayo1 nije radio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:11 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

mayo1 je jedan od nafenomanalnijih likova, koji su se ovde pojavili- za raliku od tebe i ovih desnicara koji su ga oterali.



Mayo je bila odlična blogerka, šteta što je otperjala odavde. Ne znam zašto mi pade napamet prigodna pesmica od inkriminisanog umetnika.




angie01 angie01 11:06 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Mayo je bila odlična blogerka,


Srki, Mayo je musko.
predatortz predatortz 11:08 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
Mayo je bila odlična blogerka,


Srki, Mayo je musko.


Svako ima pravo da Maya doživljava kao *ičku...

šalim se, korektan komuno - ustaša
angie01 angie01 11:25 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

šalim se, korektan komuno - ustaša


ma ne salis se, jer si ti jedan od onih koji su ga terali sa bloga,...a ovo komuno sles ustasa, je samo jedna od uobicajenih budalastina kojima castite ljude naokolo, koji se ne uklapaju u vase postavke.

to sa lepljenjem ustaskih etikete je bas odvratno, s obzirom sta takav pojam znaci,...a krajnje budalasto to sa komunjarama-po tebi ispada da ljudi mogu biti samo cetnici ili komunisti- to mora da je tesko kompleksasko obolenje,...narocito sto vecina ljudi na svim ovim prostorima su samo obicni ljudi, bez te ideoloske inficiranosti, jedino sto su zbog vas morali da pretrpe i sve posledice, koje ste vi izazvali...i sada, umesto da se pokrijete usima, vi sebi dozvoljavate da vredjate one, koji sa vasim sranjem nemaju nista.
predatortz predatortz 11:29 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
šalim se, korektan komuno - ustaša


ma ne salis se, jer si ti jedan od onih koji su ga terali sa bloga,...a ovo komuno sles ustasa, je samo jedna od uobicajenih budalastina kojima castite ljude naokolo, koji se ne uklapaju u vase postavke.

to sa lepljenjem ustaskih etikete je bas odvratno, s obzirom sta takav pojam znaci,...a krajnje budalasto to sa komunjarama-po tebi ispada da ljudi mogu biti samo cetnici ili komunisti- to mora da je tesko kompleksasko obolenje,...narocito sto vecina ljudi na svim ovim prostorima su samo obicni ljudi, bez te ideoloske inficiranosti, jedino sto su zbog vas morali da pretrpe i sve posledice, koje ste vi izazvali...i sada, umesto da se pokrijete usima, vi sebi dozvoljavate da vredjate one, koji sa vasim sranjem nemaju nista.


anđa - hepo kockica!
angie01 angie01 11:35 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

anđa - hepo kockica!


ma ne- nego ste preterali,...nema vise razgovora bez tih kvalifikacija...svako mora da nosi nalepnice, trake oko ruke,..ma hebite se vise, celo drustvo ste pretvorili u ludnicu upravo na ovaj nacin.
gvozden1 gvozden1 13:39 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


ma ne- nego ste preterali,...nema vise razgovora bez tih kvalifikacija...svako mora da nosi nalepnice, trake oko ruke,..ma hebite se vise, celo drustvo ste pretvorili u ludnicu upravo na ovaj nacin.

Alternativna je ćutati dok vi komunoustaški jugosloveni terate svoje.

E pa nema toga više, zajebali ste se.

Trebalo je, znači, ćutati na njegovo pljuvanje Srba i Srbije, da ne bi otišao.

Pa neka ide, ko ga jebe.
predatortz predatortz 13:44 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Alternativna je ćutati dok vi komunoustaški jugosloveni terate svoje.


Navika je čudo!


Trebalo je, znači, ćutati na njegovo pljuvanje Srba i Srbije, da ne bi otišao.

Pa neka ide, ko ga jebe.


Saglasan, što bi rek'o Čarli.
angie01 angie01 14:27 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Alternativna je ćutati dok vi komunoustaški jugosloveni terate svoje.


pa fora je sto vi ucutkujete, terate i etiketirate sve one koji ne misle kao vi, a ne obratno, zovete ljude ustasama, komunjarama, slucajnim srbima, vezujete im trakice na ruku, etiket na celo- ma ko ste bre vi,...pri cemu su svi ti sa druge strane samo obicni gradjani, kao sto rekoh, oni sto kusaju sranje koje ste VI napravili i jos ivek odrzavate, ovaj haos i nenormalne podele u drustvu su desnicarsko maslo,...eno ceo grad je opte zaprljan nekim optuzujucim grafitima,..vi jedino to i umete, on sramotna denuncijacija, klevete, spletkarenje, jer cinjenice pokazuju sasvim drugu sliku od one koju poturate, pa vam jedino preostaje da pokusate da omalovazite protivnike,...sto je bedastoca hitlerovske provinijencije.
angie01 angie01 14:32 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

ova, ozren i Gvozden kombinacije, je vec davno postala vise nego besmislena i ocigledna duetska smaracina.
nikvet pn nikvet pn 14:40 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


Невоља је што смо овдашњи порасли, школовани и проживели искључиво на лево око и уво.

Добро је што пре употребити их обострано и растерећено. Боље раде вијуге, мирнији разговор, тачнији закључци.
angie01 angie01 14:52 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Невоља је што смо овдашњи порасли, школовани и проживели искључиво на лево око и уво.


ne znam za druge, ja evo garantujem da nisam-prvo, porodica nije ni na koji nacin bila idoloski ostrascena, nisu nas ucili glupostima, kao sto vidim da ovde neke jesu, a drugo, dosta vremena nisam ni bila u zemlji, videla sam na vreme kako svet funkcionise, kako se normalno zivi, koje su stvari bitne, a koje nisu-tako da mene bilo kakve ideologije ne loze, nemam idole, kapiram sta su vazne stvari i da je zivot kratak da bi se trosio na destrukciju, verujem u pozitivu u stvaralastvo u uzajamnost i razumevanje, jer drukcije i ne moze, tako da me sva ova kretenska proseravanja- i pazi, em si kretenski seronja podrzavas najgore moguce stvari i jos bez obraza denunciras druge- stvarno vise smaraju, ...toliko su zla donela i jos nije dosta, pa alo bre,...imas nekoh sedamdesetak godina zivota i ti se odlucis da budes kreten, da ih potrosis kao smrad ljudski i skenjavas sve oko sebe, zarad cega?
gvozden1 gvozden1 14:55 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

pa fora je sto vi ucutkujete

Ućutkati može samo zakon.
To je bilo u ono vreme koje hvalite, i da je po vama, pola ovog bloga bi bilo ili ućutkano ili uhapšeno.
Ovo vreme nije vreme kad se bilo ko može ućutkati, svako ima slobodu i da priča i da ćuti, od volje mu.
Ali nema slobodu da samo on priča a da mu se niko ne suprotstavi.

On je odlučio da ode, otišao je po svoj volji, šta bi trebalo po tom pitanju raditi osim reči, ćao, ko te jebe.
angie01 angie01 15:24 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

znas sta huci, nivo debilnosti tvoje komunikacije je vise nego uvredljiv, mozda to sve prolazi tamo kod tebe preko tarabe, al je stvarno ispoda svake prihvatljivosti.

pri cemu zakon jasno kaze, da je zabranjeno svako hebavanje po nacionalnoj, verskoj osnovi, pa jos na javnom mediu, koji potpada pod zakon o javnom informisanju, tako da ne seri vise sa tim tvojm zamuckivanjem i nebulozama, ko da pricas sa nesuvislim ljudima ovde.
gvozden1 gvozden1 15:45 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

, da je zabranjeno svako hebavanje po nacionalnoj, verskoj osnovi

A šta je jebavanje?
Kad kažem da su Hrvati tamanili Srbe, kad kažem, da su im Srbi napravili državu spsasivši ih od propasti, kad kažem da su bili narod drugog reda bez prava glasa dok im ga Srbi nisu dali, a kad su ga prvi put dobili oni glasali protiv Srba.....itd itd, jel to jebavanje na nacionalnoj osnovi ili istina?
bene_geserit bene_geserit 19:11 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

orodica nije ni na koji nacin bila idoloski ostrascena, nisu nas ucili glupostima

Alo ženo, pa tebi je "desničar" uvreda, ne moramo dalje od toga kad je u pitanju ideološka ostrašćenost.
predatortz predatortz 19:17 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

bene_geserit
orodica nije ni na koji nacin bila idoloski ostrascena, nisu nas ucili glupostima

Alo ženo, pa tebi je "desničar" uvreda, ne moramo dalje od toga kad je u pitanju ideološka ostrašćenost.



A činjenica je prosta - da nije umerene desnice, ovaj svet bi davno otišao u qratz!

Današnji levičari su sklop takvih debila, da je planeta bukvalno ugrožena njihovom glupošću.

Govorim o "modernoj" levici. Za njih su i komunisti ljudi od reda, kulture i tradicije.

gedza.73 gedza.73 20:10 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Govorim o "modernoj" levici. Za njih su i komunisti ljudi od reda, kulture i tradicije.

Jutros u prolazu zakačim prilog o krađi beba. I kaže žena kako 1978. nisi smeo ni da postaviš pitanje u vezi toga. Levičari, komunisti, stalno se tvrdi kako je bila uređena država a vlast prećutno (preko lanca doušnika i tajnih službi je znala šta se dešava) tolerisala. Ne možeš da imaš proizvodnju sa deset i više radnika jer je protiv ustava a može da se preprodaju bebe. Za šta su neki dobili i državne penzije.

pa se onda po blogu vijamo i ubeđujemo kako se domovina brani lepotom i ostali qrcipalci sa razglasa.
magnus magnus 21:08 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

a zenu koju zoves sramotno baba smrt- koja je mrtva i ne moze da se brani,
nisam imao milosti prema tom demoniziranom zlu i kad se mogla braniti i kad ste je branili ,ti, dozetica , bilja i slična grantovska fukara , no grantovi presušili , a vedran prodo " medij otvorenog uma" nekom kagebeovcu i jebiga ,, a kako je dobila poso na erteesu, osto kadar iz TVB ( vidi takav su sa HTVa očistili) partizanske djece čijisu roditelji 45. pod budimpeštom prešli u partizane . Za neupućene najveći dio partizana turske vjeroispovjesti je prešao u partizane 45, Kosti Nađu , kad je propala zadnja velika njemačka ofenziva izvlačenja strelastih krstova i njemačkog SSa i Budimpešte , E ttu su koristili IX hrvatski SS korpus ( u njemu cviječe hrvatsko iz 13.SS Handžar i 23. SS kama ) , 5 pancer SS Viking ( belgijci , holandezi, skandinavci) pa kad su turci ( cvijeće hrvatsko) vidjeli da vrag odnio šalu prešli u partizane ,,, e ti su poslje bili "članovi savjeta revolucije " i djecu zapošljavali da paze da se "srpski nacionalizam " ne povampiri
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:53 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

predatortz

A činjenica je prosta - da nije umerene desnice, ovaj svet bi davno otišao u qratz!

Današnji levičari su sklop takvih debila, da je planeta bukvalno ugrožena njihovom glupošću.


Nisam uopšte imao namjeru da se mješam u ovu vašu raspravu, punu tolerancije i uvažavanja ali moram da te zamolim za informaciju.
Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta i ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?
mentol mentol 22:14 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

kamilo_emericki

Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta


ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?

angie01 angie01 22:47 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

al ste se nanizali- to ono kada se prepoznas pa krenes da zamuckujes,...cetkaj, pa niste jos svi,..da sacekamo jos malo.
angie01 angie01 22:47 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

mentol


odlicne ti ilustracije.
angie01 angie01 22:48 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta i ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?


eto, da ponovim pitanje,...mada je mentol odlicno odgovorio.
maksa83 maksa83 22:53 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Alo ženo, pa tebi je "desničar" uvreda, ne moramo dalje od toga kad je u pitanju ideološka ostrašćenost.

Slažem se da nije lepo koristiti tu reč kao uvredu, ali kao dijagnoza radi posao.
angie01 angie01 22:54 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

nisam imao milosti prema tom demoniziranom zlu i kad se mogla braniti i kad ste je branili ,ti, dozetica , bilja i slična grantovska fukara


ahahahaha,...pa tu ekipu koju si tako belasvo spojio, nema veze sa zivotom,...a drugo, koje tacno grantove je ko od nabrojanih koristio?-pazi, ja sam tada zivela van zemlje i ni na koji nacin, sem emotivnog nisam bila vezana za Srbiju,...jasna je radila za plati, kao i Vesna Dozet.

a sve sto si nalupetao je kao i obicno, neka mis mas nebuloza.
gvozden1 gvozden1 23:02 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta i ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?


eto, da ponovim pitanje,...mada je mentol odlicno odgovorio.

A jesi li spremna da razgovaraš na tu temu, znaš li išta o tome?
Ili si i ti i ovaj mentol spremni da o tome pričate samo na infantilnom nivou sličica?

Da vidimo ko je to u srpskoj istoriji bio levo ko desno, ko je Srbiju napravio, ko je sprečio ekstremne levičare da je upropaste, i zašto su ti, u početku ekstremni levičari, skrenuli umereno desno?

Evo može i Maksa da vam pomogne.
angie01 angie01 23:04 20.03.2023

Re: Ciniku jedna

solo


vidi ovako, ja sam probala s tobom lepo da pricam, pre svega mi je bilo zao sto te svi sutiraju i mislila sam da mOooozda mozes i normalno da se ponasas, no od ovog komentara prestaje i najmanja tolerancija prema tebi.

bonus-ako si pijan u vecernjim satima, pojedi nesto, ne lupetaj uzaludno.
angie01 angie01 23:09 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

A šta je jebavanje?

ajd ne guslaj vise, hiljaditi put prostires jedne te iste gluposti,...a sada se ne radi o tome, nego o vasem zlostavljanju drugih, ponasate se kao nasilni muzevi, svima ovde koji ne misle kao vi lepite nesuvisle etikete i obelezavate ih kao neprijatelje i to vi, koji velicate najvece zlocince i koljace, vi maltretirate obican svet, koji nije ideoloski ukljucen u ovu sveopstu destruktivnu nebulozu, o tome se radi,..da l ces ti to da uklaviris- sumnjam,...kao svaki siledzija uostalom.
bene_geserit bene_geserit 23:10 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Slažem se da nije lepo koristiti tu reč kao uvredu, ali kao dijagnoza radi posao

libtard == levičar koji misli da je reč desničar uvreda/dijagnoza
angie01 angie01 23:12 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


znaš li išta o tome?


ovo je dovoljno smesno,...da ti odmah nacrtam...da ti bilo koga samodopadno pitas da li nesto zna o necemu, pa buhahahaha....

ko je ovde s tobom vodio razgovor o BILO CEMU, a da je to imalo smisla?
gvozden1 gvozden1 23:14 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

hiljaditi put prostires jedne te iste gluposti

Vrlo konkretno, vrlo oštro ( namerno) sam izneo par teza o Hrvatima, istinitih, po mom sudu.

Ako su istinite, treba li ih skrivati da se neki Hrvat ne bi naljutio, a ako nisu istinite, demantu ih brate.
Ti, ovaj mentol, ko god.

Eto, to nisu etikete već poziv na razgovor.

Može li?
angie01 angie01 23:14 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

libtard


ovu rec jedino desnicari tvog kalibra i koriste i jos misle da su bogznasta rekli.
angie01 angie01 23:15 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Eto, to nisu etikete već poziv na razgovor.


jesi li ti uopste razumeo sta sam rekla?...kakvi Hrvati, kakvo tvoje guslanje...
gvozden1 gvozden1 23:17 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


ovo je dovoljno smesno,...da ti odmah nacrtam...da ti bilo koga samodopadno pitas da li nesto zna o necemu, pa buhahahaha....

ko je ovde s tobom vodio razgovor o BILO CEMU, a da je to imalo smisla?

Ajde ribo, zucni išta o bilo čemu osim lupetanja i opisivanja drugih, ko je kakav, dok istovremeno baš to zameraš drugima.

Evo ti nekoliko konkretnih stvari, to o Hrvatima, ili levici i desnici u srpskoj istoriji.

Biraj ribo istoričarko.
gvozden1 gvozden1 23:19 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

kakvi Hrvati

Onakvi Hrvati kako sam ih gore opisao.
Da li je opis ispravan, da li se dešavalo to što sam napisao, ili nije?
Ako nije, kako jeste?
angie01 angie01 23:26 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

huci, je l ti kapiras da me tvoje guslanje ne zanima-vec si hiljadu puta svirao te tvoje price, na svakom hebenom blogu, samo cekas kako da prebacis na deseterac.
gvozden1 gvozden1 23:30 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

l ti kapiras da me tvoje guslanje ne zanim

Ali sto puta pišeš o njemu, mom mišljenju, o meni.

Kako to ribo, ne zanima te, ali te nekako opet zanima?


A da si duduk, znao sam i do sad, sad evo i demonstracije da reč ne smeš da zucneš o bilo čemu za šta je potrebna makar mrva znanja.
bene_geserit bene_geserit 23:33 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?

npr.















maksa83 maksa83 23:42 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

libtard == levičar koji misli da je reč desničar uvreda/dijagnoza

false

(pošto je == poređenje na jednakost i evaluira se na boolean, a ne = dodela)

libtard je etiketa koju su konzervativni trolovi smislili za liberale da bi implicirali da su oni glupi/retardirani.

Kada vidim ko to okolo lepi mene ta etiketa ne žulja ni najmanje.
angie01 angie01 23:49 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

dobro bre huci, ne guslaj.
bene_geserit bene_geserit 23:54 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

libtard je etiketa koju su konzervativni trolovi smislili za liberale da bi implicirali da su oni glupi/retardirani

a ne, samo deo liberala je retardiran, npr. oni koji misle da je reč "desničar" dijagnoza
gvozden1 gvozden1 23:56 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
dobro bre huci, ne guslaj.

I to je sve što pametnica zna da kaže.

A ovamo ona hoće nekome neka pitanja da postavlja.
angie01 angie01 23:59 20.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

mrzi me da se natezem s tobom, samo to....s tobom nema price, jos manje konstruktivne, bez obzira da li bi do necega stigli- cuj stigli,...potpuna besmislica.
gvozden1 gvozden1 00:01 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

mrzi me da se natezem s tobom,

Dobro ti vađenje, ubedljivo.
shmoo shmoo 01:04 21.03.2023

Подружница Вудсток из Мале Моштанице

mentol
kamilo_emericki

Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta



ko su danas ljevičari koji ugrožavaju planetu?






Она прва слика је групна фотографија чланова подружнице Вудсток из Мале Моштанице.

Знам то јер познајем, не својом вољом, неке ликове са слике.

Хоћеш да те упознам са њима па да се ви лепо дружите и играте заједно?

На крају крајева, сви сте ви данас овако или онако неки љевичари, не?





emilia emilia 03:25 21.03.2023

Dijagnoza

mentol
kamilo_emericki

Ko je umjerena desnica koja nije dozvolila propast svijeta



Sa fotografije nas obasjava sama mladost, lepota, inteligencija, budućnost i perspektiva.





emilia emilia 03:54 21.03.2023

Q&A

emilia emilia 04:47 21.03.2023

Anti-woke agenda

mentol mentol 07:21 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

gvozden1
hiljaditi put prostires jedne te iste gluposti

Vrlo konkretno, vrlo oštro ( namerno) sam izneo par teza o Hrvatima, istinitih, po mom sudu.

Ako su istinite, treba li ih skrivati da se neki Hrvat ne bi naljutio, a ako nisu istinite, demantu ih brate.
Ti, ovaj mentol, ko god.

Eto, to nisu etikete već poziv na razgovor.

Može li?


Može. Objasni ti meni kakvi su Hrvati a ja ću tebi zauzvrat kada se i kako orezuje voće...
bene_geserit bene_geserit 07:41 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Hrvati, Turci, Jugosloveni iz mešovitih brakova
iz svake reči im izbija mržnja prema Srbima i Srbiji
došli da se iskenjaju malo, kao zamena za odlazak kod psihijatra
makar neka korist od toga
maksa83 maksa83 08:02 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

iz svake reči im izbija mržnja prema Srbima i Srbiji

... za razliku od našeg Predsednika koji radi sve da održi stabilnost i napredak.

bene_geserit bene_geserit 08:10 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

... za razliku od našeg Predsednika koji radi sve da održi stabilnost i napredak

Misliš pošto nemamo tu sreću da slušamo Vučićevo kenjanje ovde na blogu, daj šta daš može i emilijino.
literatesa literatesa 08:13 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

našeg Predsednika

Misliš na babinog cistokrvnog Bosanca?
literatesa literatesa 08:17 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Prvo je ona napisala ono sto se Prvoj Hrvatskoj nije dopadalo pa su onda nasli mamu Bugarku a ne obrnuto.

Zar sa Dubravkom i ustašijom hrvackom (moram naznačiti jer do beogracke nema boljše trenutno, dva svijeta) nije bio problem ono njeno insistiranje i pisanje o konzervama punjenim čistim vazduhom? Mislim, šta je starije, mama Bugarka ili fakt o čistoti u konzervi?
literatesa literatesa 08:18 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Sve izgleda da vrijeme na Netu pregori ipak vijuge.
maksa83 maksa83 08:20 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

bene_geserit
... za razliku od našeg Predsednika koji radi sve da održi stabilnost i napredak

Misliš pošto nemamo tu sreću da slušamo Vučićevo kenjanje ovde na blogu, daj šta daš može i emilijino.

Dobio si delić uzorka na šta ovde liči "srpska desnica" (a ima i još većih i ozbiljnijih ludila od toga) i odmah si prepoznao Turke i Hrvate koji mrze Srbe i Srbiju, kliše svih klišea koji se i ovde normalizuje.
gvozden1 gvozden1 08:20 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

maksa83
iz svake reči im izbija mržnja prema Srbima i Srbiji

... za razliku od našeg Predsednika koji radi sve da održi stabilnost i napredak.


Ali se niko ne ljuti kad se predsedniku kaže da je skot, ali kad se to kaže njima, nastupa dreka poput ove sad, jao nemoj, ja zašto si, otići će sa bloga jebote!

literatesa literatesa 08:22 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ali se niko ne ljuti kad se predsedniku kaže da je skot

Ma de bre, ali otišao je neki tip prije deset godina odavde jerbo ste bili fuj kakani. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:22 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

bene_geserit
... za razliku od našeg Predsednika koji radi sve da održi stabilnost i napredak

Misliš pošto nemamo tu sreću da slušamo Vučićevo kenjanje ovde na blogu, daj šta daš može i emilijino.



Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor na ove mudrolije koje ovde valjate. Mislim kakav smislen razgovor moze da se vodi sa nekim ko okaci link na tekst (od koga je citao samo naslov) i u komentar ubaci peses puta libtard? Ili na ove Gvozdenove gluposti - vidi se da je coveku dosadno pa ide i bocka okolo. Da ne pominjemo Magnusove nebuloze.
literatesa literatesa 08:23 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ma de bre, ali otišao je neki tip prije deset godina odavde jerbo ste bili fuj kakani. :)

A u sebi se mislim, bog te jebao. :))
literatesa literatesa 08:24 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Da ne pominjemo Magnusove nebuloze.

Magnus je egzotičan. Strastven Srbin. :)
literatesa literatesa 08:27 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

ne proglupljem

Tj raspadam za sitno.
gvozden1 gvozden1 08:33 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ili na ove Gvozdenove gluposti - vidi se da je coveku dosadno pa ide i bocka okolo

Nisu gluposti, istina je.

Sve može da se objasni.
(Ili ospori, ako misliš da nije tačno)
shmoo shmoo 08:37 21.03.2023

Antibullshit or anti bullshit agenda

Прелазимо на наслове коментара на страним језицима да се не види колико смо неписмени на српском језику?

ОК.

Дакле, дијагноза је ипак добро постављена.

Полуписменост и полуобразовање полусвета на Блогу Б92 и са њима пратеће жестока умишљеност и сујета у намери да се пошто-пото мења свет, ако треба и на силу, према сопственим светоназорима, потребама, а богами вероватно и некаквим материјалним интересима.

Што би било сасвим у реду да тај инструментариј за промену света није један жестоки булшит у сваком окаченом коментару и тексту на Блогу Б92.

Али је згодно што се при томе могу лако замењивати тезе па онда назовеш сталкерима све оне који укажу јасно и гласно на ову дијагнозу јер им је мрзак тај булшит који читају, а који се користи у пријепорима на Блогу Б92.





predatortz predatortz 08:39 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

maksa83
Alo ženo, pa tebi je "desničar" uvreda, ne moramo dalje od toga kad je u pitanju ideološka ostrašćenost.

Slažem se da nije lepo koristiti tu reč kao uvredu, ali kao dijagnoza radi posao.


Dijagnoza je reći da je biti republikanac, torijevac ili član CDU dijagnoza.

Ovo je ujedno i odgovor onim koji su me pitali ko je umerena desnica.
predatortz predatortz 08:43 21.03.2023

Re: Dijagnoza


Sa fotografije nas obasjava sama mladost, lepota, inteligencija, budućnost i perspektiva.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:59 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

literatesa
Prvo je ona napisala ono sto se Prvoj Hrvatskoj nije dopadalo pa su onda nasli mamu Bugarku a ne obrnuto.

Zar sa Dubravkom i ustašijom hrvackom (moram naznačiti jer do beogracke nema boljše trenutno, dva svijeta) nije bio problem ono njeno insistiranje i pisanje o konzervama punjenim čistim vazduhom? Mislim, šta je starije, mama Bugarka ili fakt o čistoti u konzervi?



Pa otale je krenulo. Posto je 1992. objavila tekst o hrvatskom novofasizmu (prvo u die Zeit pa onda u nekim engleskim novinama - na hrvatskom objavljen tek u Kulturi lazi* valjda krajem devedesetih) pocelo je pljuvanje (bukvalno) i sikaniranje u Zavodu.

Pa su onda objavljivani oni clanci, sustanari poceli da se raspituju kad ce napustiti Hrvatsku a Flaker joj rekao da je za nju najbolje da ode - posle to predstavljao kao dobronameran savet (sic.).

Tek se onda pojavila mama Bugarka, do tada je to malo koga zanimalo. I Flakerova mama je Poljakinja ('prisilna pravoslavka' kako je on krstio) pa nikom nista.

Osim mame Bugarke bilo je tu i: nacionalna peroubojica, osoba koja nema razumijevanja za narod koji se poveselio vlastitoj državi i slobodi govora, osoba s “deformiranom optikom”, “baba koja progoni Hrvatsku”, jugonostalgičarka, perjanica propaloga komunističkog režima, denuncijantica domovine, feministica koja siluje Hrvatsku, antihrvatska feministica, vještica...

Medju najoriginalnijim opisima su nacionalna daltonistica i osoba s vertikalnim problemom.

Verujem da bi par ovih epiteta bez problema potpisalo par blogokoleza.

Incidentally, ima ona epizoda iz Kopenhagena o zeni koja bi mašući nevidljivim toplomjerom mjerila razinu moga "hrvatstva'.

*Najpotpunije izdanje Kulture lazi je po autorki ono objavljeno u Beogradu. Objavili ovdasnji nacionalni daltonisti.





predatortz predatortz 08:59 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor


Ako vam je Emilia (Emil ili ko već) najsmislenija, onda dame i gospodo oponenti...

Mislim, povezati Rambovo hvatanje za dupe neke devojke u Crnoj Gori sa Putin-Vučić-Rusija-SPC narativom može samo (redam po verovatnoći):

1. Ekstremni mrzitelj
2. Ekstremno glupa osoba
3. nema 3
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:07 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

predatortz

Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor


Ako vam je Emilia (Emil ili ko već) najsmislenija, onda dame i gospodo oponenti...

Mislim, povezati Rambovo hvatanje za dupe neke devojke u Crnoj Gori sa Putin-Vučić-Rusija-SPC narativom može samo (redam po verovatnoći):

1. Ekstremni mrzitelj
2. Ekstremno glupa osoba
3. nema 3


Citas nepazljivo ili ne citas pazljivo. Ne najsmislenija sama po sebi nego najsmisleniji odgovor na glupiranje koje kao treba da lici na razgovor.
predatortz predatortz 09:10 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz

Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor


Ako vam je Emilia (Emil ili ko već) najsmislenija, onda dame i gospodo oponenti...

Mislim, povezati Rambovo hvatanje za dupe neke devojke u Crnoj Gori sa Putin-Vučić-Rusija-SPC narativom može samo (redam po verovatnoći):

1. Ekstremni mrzitelj
2. Ekstremno glupa osoba
3. nema 3


Citas nepazljivo ili ne citas pazljivo. Ne najsmislenija sama po sebi nego najsmisleniji odgovor na glupiranje koje kao treba da lici na razgovor.


Ne, nego si ti preskočio suštinu. Pozivati se na bilo kakvu smislenost kod osobe koja ozbiljno izlazi sa ovakvim glupostima, uz zaključke tipa "da podvučem" ili "ništa za dodati", je udžbenički primer besmislenosti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:18 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz

Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor


Ako vam je Emilia (Emil ili ko već) najsmislenija, onda dame i gospodo oponenti...

Mislim, povezati Rambovo hvatanje za dupe neke devojke u Crnoj Gori sa Putin-Vučić-Rusija-SPC narativom može samo (redam po verovatnoći):

1. Ekstremni mrzitelj
2. Ekstremno glupa osoba
3. nema 3


Citas nepazljivo ili ne citas pazljivo. Ne najsmislenija sama po sebi nego najsmisleniji odgovor na glupiranje koje kao treba da lici na razgovor.


Ne, nego si ti preskočio suštinu. Pozivati se na bilo kakvu smislenost kod osobe koja ozbiljno izlazi sa ovakvim glupostima, uz zaključke tipa "da podvučem" ili "ništa za dodati", je udžbenički primer besmislenosti.


Ma ja priznajem da ja ne citam Emilijine prekopirane komentare. Nego to je reakcija primerena izjavama tipa Hrvati, Turci, Jugosloveni iz mesovitih brakova, u crkvi ima pedofila ali ima i u skoli pa sta... Besmisleno i jedno i drugo.
solo solo 09:20 21.03.2023

Poseri se na sve i izdrkaj sam/a

Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor na ove mudrolije koje ovde valjate. Mislim kakav smislen razgovor moze da se vodi sa nekim ko okaci link na tekst (od koga je citao samo naslov) i u komentar ubaci peses puta libtard? Ili na ove Gvozdenove gluposti - vidi se da je coveku dosadno pa ide i bocka okolo. Da ne pominjemo Magnusove nebuloze.


Naslov komentara nije upućen ,,vesniku iz komšiluka,, prosto se nametnuo njegovom percepcijom atmosfere na blogu koja je avaj, samo reprezentativni mali uzorak opšte atmosfere i šire.( naravno iz njegove ,,vizure,,)

Svi protiv svih.

I to je već otpjevano.

Na njemačkom sa slovenačkim akcentom.



Da ne pominjemo Magnusove nebuloze.


Teško da ovo mogu da preskoćim. Tvoja kvalifikacija ,,Magnusove nebuloze,,upravo opisuje suštinu problema o kome si samo par redova gore držo vakelu.
Kad ti sereš onda je to ,,sveti dim,, kad drugi to rade a tebi nije po volji onda je to ,,pičkin dim,,(pozajmljeno od V. Rudan)

Pritom da ti kažem,ne ulazim u sve detalje i verodostojnosti ali Magnus je bloger do koga mnogi nisu u stanju dobaciti. De si našo baš njega da pljuješ.
predatortz predatortz 09:23 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Nego to je reakcija primerena izjavama tipa Hrvati, Turci, Jugosloveni iz mesovitih brakova,


Ako govorimo o interesima srpskog drštva, oni se ne poklapaju sa interesima pomenutih.
Oni bi, što je iracionalno i bezobrazno na kraju krajeva, svoje jugoslovenstvo da sprovode u Srbiji, zamerajući Srbima pravo na nacionalne interese, dok ih svi drugi oko nas ostvaruju, a neki i klasičnim genocidom, poput Hrvatske i onog što se događa na Kosovu.
literatesa literatesa 09:30 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Pa otale je krenulo. Posto je 1992. objavila tekst o hrvatskom novofasizmu (prvo u die Zeit pa onda u nekim engleskim novinama - na hrvatskom objavljen tek u Kulturi lazi* valjda krajem devedesetih) pocelo je pljuvanje (bukvalno) i sikaniranje u Zavodu.


Pa da, ali ako ne naznačite šta je bilo na jednoj a šta na drugoj strani, neki putnik namjernik pronađe u vremenskoj kapsuli ovaj brižno pohranjen blog i pomisli da je Dubravka kritikovala pjegice na nosu Franje Tuđmana (o njegovom egzodusu u ustašku Švedsku sedamdesetih god prošlog stoljeća npr Colin ne zna ništa? Nije čuo- ne postoji?), što ustašama nije bilo po volji? (potraži ko su bile ustaše i ovde na istom mjestu nađe odgovor: inače fini kućno vaspitani domaćini al se organizovali u oslobodilački pokret kao odgovor Miloševićevoj Srbiji devedesetih godina prošlog stoljeća?)


Molim vas. Uvrjedljiv je minimum koji će sutra zjapiti još više..


Na slici par špatnih domaćih ustaša i ovaj jedan sa fesićem (nano?) pred svečanu primo-predaju BL u okrilje NDH. Nisam provjerila sliku, ako je Benedykt u blizini, bilo bi lijepo, pedantniji je. :)




E, odoh sad prvo nešto završiti na ulici :), pa pišem poslije novi post, i pozdravljam vas, ljudi, meni je postalo kazna provesti ovde minut, sekund, jako se ljutim prvo na sebe, ja-ko, uh, nemate pojma.


p.s.
Incidentally, ima ona epizoda iz Kopenhagena o zeni koja bi mašući nevidljivim toplomjerom mjerila razinu moga "hrvatstva'.

Prije neki dan čitam tekst jedne moje drugarice iz BL danas u ZG, posjetila je Norvešku, i prvo je naznačila da su na ulazu u neku znamenitost bile dvije Hrvatice, i par puta rekla: Mi Hrvati u svijetu, ovo-ono. Ja sam se jednom ovde zezala o Kinezima mojim susjedima i kako mi to Srbi dočekujemo, i plus sam bila slabiji domaćin, karikirala Srbe, pa su me ženice naribale. Serem im se ovako naknadno na političku korektnost, i moralnost.

solo solo 09:40 21.03.2023

Re: Antibullshit or anti bullshit agenda

Дакле, дијагноза је ипак добро постављена.

Полуписменост и полуобразовање полусвета на Блогу Б92 и са њима пратеће жестока умишљеност и сујета у намери да се пошто-пото мења свет, ако треба и на силу, према сопственим светоназорима, потребама, а богами вероватно и некаквим материјалним интересима.

Што би било сасвим у реду да тај инструментариј за промену света није један жестоки булшит у сваком окаченом коментару и тексту на Блогу Б92.


Ništa ne razumem Debeli. Probaj da napišeš na Njemačkom.

Ili bar otpjevaj

angie01 angie01 11:32 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ako cemo pravo Emilijini carsavi su najsmisleniji odgovor na ove mudrolije koje ovde valjate. Mislim kakav smislen razgovor moze da se vodi sa nekim ko okaci link na tekst (od koga je citao samo naslov) i u komentar ubaci peses puta libtard? Ili na ove Gvozdenove gluposti - vidi se da je coveku dosadno pa ide i bocka okolo. Da ne pominjemo Magnusove nebuloze.


upravo!
angie01 angie01 11:37 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Oni bi, što je iracionalno i bezobrazno na kraju krajeva, svoje jugoslovenstvo da sprovode u Srbiji, zamerajući Srbima pravo na nacionalne interese,


evo, stavrno bih te zamolila da mi ovu glupost0 izvini, al ovo je najblaze moguce- objasnis?

prvo-sta tacno znaci sprovoditi jugoslovenstvo,

i drgigo- sta su nacionalni interesi Srbije?...i kako ovi prvi ugrozavaju ovo drugo?
angie01 angie01 11:45 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

eda, moram ovde da kopiram emilijinu opservaciju o stalkerima na blogu,

Ne može da te ostavi na miru zato što je stalkerka, i nije samo ona. Više njih pokazuje iste simptome na blogu B92.

Ko su stalkeri? Čime su stalkeri opsednuti?

Stalkeri često imaju neki oblik mentalne bolesti, paranoje, imaju osećaj samopravednika i samosažaljenja. Stalkiranje im donosi osećaj pravde, da se nekome za nešto, samo njima poznato, svete.

Većina stalkera odgovara kriterijumima sociopata.

Stalkiranje je obrazac ponovljenog i neželjenog skretanja pažnje, uznemiravanja, kontakta ili bilo kog drugog načina ponašanja usmerenog na određenu osobu, na koju je stalker fiksirao svoju pažnju.


i dodatak,

Velik je broj aktivnosti koje pojedinac u svojoj zloj nameri može da preduzme, a koje bi se u opštem smislu mogle podvesti pod pojam sajberstokinga, a sve zajedno predstavljaju kriminalne radnje. Samim tim, stoking ovog tipa je i kažnjiv po zakonima, po različitim osnovama.

Lambèr Royakkers, profesor etike, definiše sajberstoking na sledeći način: „Stoking je oblik mentalnog napada, u kojem počinilac učestano, neželjeno i poremećeno provaljuje u život žrtve sa kojom on nema odnos (ili je taj odnos izgubio) sa motivima koji direktno ili indirektno vode u afektivnu sferu (ponašanja)“. Odavde se jasno vidi da je stanje svesti i odnosa stokera prema žrtvi, posledica njegovog psihološkog stanja.

prim prev.Sajberstoking predstavlja upotrebu interneta ili drugih elektronskih sredstava kako bi se neko „prikrao“ ili uznemiro pojedinca, grupu ili organizaciju. Sajberstoking je uopšten pojam koji obuhvata niz radnji od lažnih pretnji, preko klevete, praćenja, krađe identiteta, novca, opreme i sl. pa sve do seksualnih ucena.
angie01 angie01 12:05 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

predatortz
Nego to je reakcija primerena izjavama tipa Hrvati, Turci, Jugosloveni iz mesovitih brakova,


Ako govorimo o interesima srpskog drštva, oni se ne poklapaju sa interesima pomenutih.
Oni bi, što je iracionalno i bezobrazno na kraju krajeva, svoje jugoslovenstvo da sprovode u Srbiji, zamerajući Srbima pravo na nacionalne interese, dok ih svi drugi oko nas ostvaruju, a neki i klasičnim genocidom, poput Hrvatske i onog što se događa na Kosovu.


ajd jos jednom, posto ovde vise nego jasno izdvajas jednu skupinu gradjana i obelezavas ih kao neprijatelje i da rade protiv nacionalnih interesa srpskog drustva, sto nije naivna optuzba, nego upravo hitlerovska, molim te obrazlozis, sta tacno znaci sprovodjenje jugoslovenstva i na koji nacin to ugrozava nacionalne interese Srbije i koji su to tacno nacionalni interesi ugrozeni?
predatortz predatortz 12:09 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

ajd jos jednom, posto ovde vise nego jasno izdvajas jednu skupinu gradjana i obelezavas ih kao neprijatelje


Paušalno tumačenje. Površno do granica stupidnosti. Imati različite interese je sasvim legitimno, kao što je i legitimno reći da nečiji interesi jesu na štetu nekog društva ili naroda u celini.

Samo, objašnjavati to tebi, izvini nemoj da se ljutiš, zahteva vreme i strpljenje, a opet bez garancija da će objašnjenje biti shvaćeno.
angie01 angie01 12:19 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Paušalno tumačenje. Površno do granica stupidnosti. Imati različite interese je sasvim legitimno, kao što je i legitimno reći da nečiji interesi jesu na štetu nekog društva ili naroda u celini.


ma sta je pausalno u jasnom i konkretnom pitanju, a u odnosu na ono sto si opet decidirano rekao????

samo odgovori.


Samo, objašnjavati to tebi,


pa ovo ni u OS vise ne bi proslo kao vadjenje,..izvini, ti si neki dubokoumni vrhunski obrazovani lik, ma ne zahebavaj-optuzio si grupu gradjana, vezao im trakicu oko ruke, sada objasni ako si uopste sposoban da to obrazlozis, (iako je NEMOGUCE), jer je taj tvoj iskaz samo mantra primitivne idoloske zatucanosti i nista vise...kojom se iscrtava meta na celima ljudima koji tom mantranju ne pripadaju.
predatortz predatortz 12:29 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


pa ovo ni u OS vise ne bi proslo kao vadjenje,..izvini, ti si neki dubokoumni vrhunski obrazovani lik, ma ne zahebavaj-optuzio si grupu gradjana, vezao im trakicu oko ruke, sada objasni ako si uopste sposoban da to obrazlozis,


Vezivanje trakice oko ruke je reći da se nečiji interesi ne poklapaju sa interesima nekih drugih?
Možda, ali za one po IOP-u. Za one koji nemaju problem sa razumevanjem to znači upravo ono što je napisano.

Za nekog jugonostalgičara je interes da se u Srbiji konzervira atmosfera iz SFRJ, govoreći o sistemu vrednosti i da se tu ništa ne menja. Da Srbija ne bude Srbija, nego nekakva imaginarna Jugoslavija, ne u teritorijalnom, nego u vrednosnom smislu.

Za Srbina je interes da se reši zabluda dve Jugoslavije, plaćene stotinama hiljada srpskih glava, da se gradi srpsko društvo u zemlji koja se, gle čuda, zove Srbija.
A to srpsko društvo nigde ne mora da podrazumeva potiranje drugih. Čak, to nije u srpsloj tradiciji.
Od onoga "“Kako rob stupi na Srbsku zemlju, ot onoga časa postaje slobodnim...", preko najbolje tradicije Ustava iz 1903. godine, pa na dalje.
angie01 angie01 14:05 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Za nekog jugonostalgičara je inzteres da se u Srbiji konzervira atmosfera iz SFRJ, govoreći o sistemu vrednosti i da se tu ništa ne menja. Da Srbija ne bude Srbija, nego nekakva imaginarna Jugoslavija, ne u teritorijalnom, nego u vrednosnom smislu.


sta ti ovo znaci, samo ti znas.


Za Srbina je interes da se reši zabluda dve Jugoslavije, plaćene stotinama hiljada srpskih glava, da se gradi srpsko društvo u zemlji koja se, gle čuda, zove Srbija.
A to srpsko društvo nigde ne mora da podrazumeva potiranje drugih. Čak, to nije u srpsloj tradiciji.


ovo je samo desnicarsko mantranje, koji pri tome ne zna ni sta znaci nacionalni interes, nego ga mesa sa pojmom nacionalizam.


Od onoga "“Kako rob stupi na Srbsku zemlju, ot onoga časa postaje slobodnim...", preko najbolje tradicije Ustava iz 1903. godine, pa na dalje.



ah dragi boze, pa ptrijotizam znaci prenosenje vatre, a ne klanjati se pepelu.
predatortz predatortz 14:09 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

sta ti ovo znaci, samo ti znas.


Ja, ali i većina drugih. Zapravo, svako ko ima sposobnost da razume pročitano.
Nekim to nije dato...
angie01 angie01 14:10 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ja, ali i većina drugih. Zaprevo, svako ko ima sposobnost da razume pročitano.
Nekim to nije dato...


pa to sto si objasnio bukvalno ne znaci nista.
predatortz predatortz 14:16 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
Ja, ali i većina drugih. Zaprevo, svako ko ima sposobnost da razume pročitano.
Nekim to nije dato...


pa to sto si objasnio bukvalno ne znaci nista.


Verujem. Tebi...
angie01 angie01 14:25 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Verujem. Tebi...


svakom pismenom, dovoljno razumnom coveku.

ti covece otuzujes one koji nisu nacosi, da ugrozavaju nacionalne interese zemlje- sto je glupost par exelans,...gde objasnjavas da bi oni hreli da je zamrznuta atmosfera iz YU- sto bi tacno znacilo sta?...i da tako Srbija ne bi bila Srbija,..pa sta prices lebati, kakva je to Srbija Srbija,...je l ona koju mantrate ti i huci-to je samo desnicarska mantra, a ne nacionalni interes zemlje,...kada naucist sta koji pojam znaci, onda se vrati, pa porbaj ponovo.
predatortz predatortz 14:32 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

ti covece otuzujes one koji nisu nacosi, da ugrozavaju nacionalne interese zemlje


Ne! Ti mene optužuješ da sam nacoš, sledbenik Hitlera i šta si već sve ipisala, isključio sam se na pola jer me to odavno smara.

I to traje jako dugo.

Pritom, ne shvatajući da je nacionalizam jedna sasvim legitimna, normalna stvar, svojstvena znatnom broju solidnih ljudi.


angie01 angie01 14:45 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

Ne! Ti mene optužuješ da sam nacoš, sledbenik Hitlera i šta si već sve ipisala, isključio sam se na pola jer me to odavno smara.


pa procitaj jos jednom sta si napisao,


Ako govorimo o interesima srpskog drštva, oni se ne poklapaju sa interesima pomenutih.
Oni bi, što je iracionalno i bezobrazno na kraju krajeva, svoje jugoslovenstvo da sprovode u Srbiji, zamerajući Srbima pravo na nacionalne interese, dok ih svi drugi oko nas ostvaruju, a neki i klasičnim genocidom, poput Hrvatske i onog što se događa na Kosovu.


ovaj tvoj iskaz, decidirano denuncira one koji nisu nacosi da ugrozavaju nacionalne interese Srbije, ti si izdvojio grupu gradja Srbije, obelezio ih kao neprijatelje, jer ne dele tvoje idolosko sludjeno mantranje, pri cemi ne razumes pojam nacionalnog interesa, koji nema nikakve veze sa nacionalizmom-koji je svakako naprimitivniji oblik ideoloskog lozenja.

nacionalno osecanje, pak, je licna, intimna stvar svakog pojedinca i naravo da je legitimna.

znaci, ja nista tebi ne ucitavam- ti sam sebe opsiujes svojim izjavama, kojima pri tome zlostavljas druge, koji se ne slazu sa tvojom ideologijom...na sta valjda isto imaju pravo....to ih ne cini neprijateljima zemlje, niti ugrozavaju time nacionalne interese- kako ti tvrdis.

ti si sebi umislio, da si mera ispravnog vrednosnog sistema- a vrlo si daleko od toga,..rezultati takvog razmisljanja su racuni pristigli iz devedesetih i sve ovo sranje , koje kusamo svi- tako da bolje cuti.
gvozden1 gvozden1 15:03 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


i drgigo- sta su nacionalni interesi Srbije?...i kako ovi prvi ugrozavaju ovo drugo?

O tome su pisali ili govorili mnogi, od Karađorđa, preko prote Mateje, preko svih Obrenovića, Garašanina, Slobodana Jovanovića, Dučića, zaključno sa Đinđićem.
O potrebi naroda, u ovom slučaju srpskog, da definiše svoj nacionalni prostor, i da ga uredi kao svoju nacionalnu državu.
Ono što su sve druge evropske nacije uradile.

Jovanović i Đinđić su se bavili tačno tom temom, suprotstavljenim interesima jugoslovenstva i srpskog nacionalnog interesa, pa je Jovanović, isključivo iz razloga da se suprotstavi jugoslovenstvu, osnovao Srpski kulturni klub, sa ciljem da se zaštite srpski interesi od Jugoslavije.

Đinđić je govorio da su dve najveće srpske tragedije Jugoslavija i komunizam, i da su Srbi u Jugoslaviji izgubili svoju nacionalnu ideju i svoj nacionalni program....

I o svakom od navedenih se može opširno pisati i obrazlagati i njihovi motivi zbog kojih su se zalagali za nacionalnu stvar, i opravdanosti i ispravnosti tih motiva.


Ali kad to pita neko poput tebe, onda nema smisla.
Jer ko je u stanju da postavi tako glupo pitanje, sigurno nije u stanju da shvati išta.
predatortz predatortz 15:05 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić

angie01
Ne! Ti mene optužuješ da sam nacoš, sledbenik Hitlera i šta si već sve ipisala, isključio sam se na pola jer me to odavno smara.


pa procitaj jos jednom sta si napisao,


Ako govorimo o interesima srpskog drštva, oni se ne poklapaju sa interesima pomenutih.
Oni bi, što je iracionalno i bezobrazno na kraju krajeva, svoje jugoslovenstvo da sprovode u Srbiji, zamerajući Srbima pravo na nacionalne interese, dok ih svi drugi oko nas ostvaruju, a neki i klasičnim genocidom, poput Hrvatske i onog što se događa na Kosovu.


ovaj tvoj iskaz, decidirano denuncira one koji nisu nacosi da ugrozavaju nacionalne interese Srbije, ti si izdvojio grupu gradja Srbije, obelezio ih kao neprijatelje, jer ne dele tvoje idolosko sludjeno mantranje, pri cemi ne razumes pojam nacionalnog interesa, koji nema nikakve veze sa nacionalizmom-koji je svakako naprimitivniji oblik ideoloskog lozenja.

nacionalno osecanje, pak, je licna, intimna stvar svakog pojedinca i naravo da je legitimna.

znaci, ja nista tebi ne ucitavam- ti sam sebe opsiujes svojim izjavama, kojima pri tome zlostavljas druge, koji se ne slazu sa tvojom ideologijom...na sta valjda isto imaju pravo....to ih ne cini neprijateljima zemlje, niti ugrozavaju time nacionalne interese- kako ti tvrdis.

ti si sebi umislio, da si mera ispravnog vrednosnog sistema- a vrlo si daleko od toga,..rezultati takvog razmisljanja su racuni pristigli iz devedesetih i sve ovo sranje , koje kusamo svi- tako da bolje cuti.



Ne vredi, pokušao sam...
Ti si em funkcionalno nepismena, em sa ljudima komuniciraš na osnovu tvoje slike o njima, a ne na osnovu onoga što su napisali.
Pritom, izvlačiš veoma glupe zaključke.
A onda trtljaš o progonjenju...

angie01 angie01 15:24 21.03.2023

Re: Dubravka Ugrešić


Ne vredi, pokušao sam...
Ti si em funkcionalno nepismena, em sa ljudima komuniciraš na osnovu tvoje slike o njima, a ne na osnovu onoga što su napisali.
Pritom, izvlačiš veoma glupe zaključke.
A onda trtljaš o progonjenju...


ovo je bas jadno- ono nista cojstvo/junastvo, nego beg,...jasno sam kopirala sta si rekao- a na osnovu toga sam i komentarisala, kako sad kukavicki izvrces sve sto je ovaj niz sadrzao, sto je ujedno i glupo, jer jos uvek stoji.

ne znam na sta tacno mislis o proganjanju- ako bi rekao kom, mogla bih i da komentarisem,..da ovde postoje progonitelji- postoje.

huci, nemam vremena za tvoje guslanje- rekoh ti jos juce,...ako hoce nekao da sa maje sa tvojim desetercima- srecno im bilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana