Zdravlje

Saveznici i Jugoslovenska Ratna Drama

Colin_bgd RSS / 24.03.2023. u 12:11

1999. godine NATO je bombardovao rezim Slobodana Milosevica. Igrom slucaja (ili mozda ne?) taj rezim je obitavao kao integralni (iako sustinski kancerogeni) deo drzave Srbije i generalno srpskog drustva i javnosti. Nakon tuceta (nije Semir) godina u kojima su bombe iz beogradskih salona odleprsavale u sve delove bivse nam domovine, doslo se do zida za koji je Milosevicev rezim procenio da je najbolji da o njega konacno rascopa narodnu glavu...

To, da se razumemo, nije bila uopste naivna situacija. Ne samo zbog toga sto su ljudi sad ginuli i po Srbiji, nego sto je trebalo postaviti pitanje samom sebi kako se postaviti prema ovoj specijalnoj operaciji NATO intervencije. Bila je bombardovana, naravno, nasa zemlja, ali u isto vreme znali smo (bez obzira priznavali to sebi ili ne) da je bilo ne samo logicno i ocekivano, nego i neizbezno da ce doci do toga da se u prokletoj Milosevicevoj avliji, na koncu konca, ipak (po trecem Njutnovom zakonu), vrati na zetvu ono sto je sejao po republikama, pokrajinama, opstinama, gradovima i selima bivseg Regijona...

Na to pitanje nije uopste bilo (i ostalo) lako odgovoriti. Mislim, lako je bilo napraviti olaki izbor, pa su mnogi (bez obzira da li su pre 24. marta 1999. bili rezimski vernici ili otpadnici) oberucke prihvatili njegovu propagandu i o NATO intervenciji poceli da govore kao o zlocinu koji istorija do tada nije zabelezila, a koji ni u buducnosti nikada nece biti prevazidjen. Neki drugi su rekli "pa dobro, ipak su to stranci neruskog fenotipa, a ovo je nasa zemlja, moramo osuditi NATO". Neki treci su se uplasili iskljucivo za svoju guzicu, naprasno pocevsi da lamentiraju o planetarnoj pravdi, nepravdi, i ostalim tricama i kucinama, zaboravljajuci i na Sarajevo, i na Vukovar, i ostale dotadasnje igrarije beogradskog fasistoidnog rukovodstva.

Rezim je, kao i svaki drugi, ubrzo dosao do svog logicnog kraja, ostale su zrtve bombardovanja... Infantilno je "nezaboravljanje" tih zrtava van konteksta. A kontekst NATO bombardovanja se olako podvlaci pod tepih. Jebiga, lakse je plakati nad sopstvenim zrtvama, a malo teze je ukljuciti mozak i razumeti (sto znaci priznati odigranu realnost u sopstvenoj svesnosti) uzrocno-posledicnu vezu onoga sto se u Srbiji desavalo u poslednjim godinama XX veka. U sustini, zanemarivanje konteksta je direktno izrugivanje ljudima i deci koji su izgubili zivote od NATO bombi. Izbegavanje razgovora o kontekstu dovodi do toga da ispada da su oni samo zrtve necijeg licnog kaprica, slucajne zrtve iracionalnog delovanja grupice mentalno poremecenih ljudi... Sto i jeste i nije tacno...

Postoji tu i jedan klinacki ugao, koji ide otprilike "zasto nisu gadjali samo njega, kad im je toliko smetao, nego sve nas, pogotovo nas koji smo bili protiv rezima i ratova?", koji pokazuje totalno odsustvo i minimum minimuma razumevanja, shvatanja sta znaci narod, drustvo, drzava... Da li smo svi ziveli u Slobinoj drzavi kada je (izmedju ostalog, kroz proxy naoruzane Karadziceve i Mladiceve bande) gadjala Sarajevo? Jesmo. Jesmo izlazili da glasamo na izbore koje je organizovao? Jesmo. Jel njegova vlast imala pravni legitimitet? Jeste. Jesmo placali njoj porez? Jesmo. (Mozda ne svi porez na dohodak, ali PDV bez izuzetka...) Jel on te pare, kao i zvanicne mehanizme vlasti drzave Srbije, zloupotrebljavao za ratne, pljackaske i ostale ciljeve? Jeste. Prema tome, u svemu tome smo MI ucestvovali, bilo direktno, bilo indirektno. Neko, kao na primer ja, je posle godina protestvovanja, setanja, vikanja, glasanja, ocekivanja, jednostavno odlucio da ne ucestvuje vise u svemu tome, i otisao da se nikad vise ne vrati. Neko je ostao da izdrzi, protestvuje i dalje, i "doceka" da sve to prodje. Neko je aktivno, politicki, delao, agitovao, radio na tome da se rezim srusi. Neko nije radio apsolutno nista. Ali je sav taj Slobizam, to sto se sad pravimo da nismo mi kao nista tu, otkud, ma gde bi mi, to jeste NAŠA drzava, ona cije drzavljanstvo imamo, radila. Drzava, kao institucija koja organizuje zakone, propise, zivot i smrt svoje populacije na teritoriji (a i sire) na kojoj ima pravo i mogucnost da sprovodi mehanizme sile koje poseduje...

Kao sto se skupnost ideja, akcija, i posledica rezima Slobodana Milosevica ne moze samo (p)ostaviti na prag bracnog para Milosevic-Markovic, tako se ni NATO intervencija ne moze odvojiti od relativnih odnosa pozicija prostorno-vremensko-istorijskih koordinata srpskog rezima i ostatka sveta koji se vec tada vecinski opredelio za globalizaciju. Slobodan Milosevic nije "kaznjen" jer je pruzao neki kao "otpor" novom svetskom poretku. Da Srbija nije aktivno i direktno izazivala destabilizaciju okruzenja, lokalne ratove i razaranja mozda bi joj se i dozvolila uloga neke kvazi Enver Hodzine Albanije u XXI veku (Severna Koreja, samo u Evropi). Ali posto je imala prljave prste u previse tudjih pita koje su se kao posledica toga kvarile brze nego sto im je bio originalni rok trajanja, razarajuci uticaj Milosevicevog rezima je na kraju bio obuzdan silom, kad vec nije hteo milom. A nije da ga nisu molili. Od 1990 do 1999 godine (valjda ce jednom ti dokumenti biti dostupni?) konverzacija Zapada, zvanicne Rusije, i Srbije (i direktna i indirektna, i zakljucno sa pregovorima u Rambujeu, sa desetinama, stotinama olako i lazno obecanih dogovora, od kojih Milosevic nije, svesno, ispunjavao apsolutno nista) je bila duboka, detaljna, konstantna, i zacinjena povecim "sargarepama" srpskom rezimu Slobodana Milosevica, ali nista nije vredelo.

Ako cemo posteno, srpska drzava, srpsko drustvo, srpska javnost, srpske institucije, srpska crkva, srpska vlast su od 1987, pod Slobodanom Milosevicem, zeleli rat za teritorije. Tek kada je Milosevic ratom sklonjen sa vlasti, promenile su se i takticke koncepcije (ne i strateske) trenutne srpske sveobuhvatnosti. Rat je privremeno stavljen u fijoku, ali se zrtve bombardovanja jos uvek van konteksta razvlace u dnevno-politicke, i licno-frustracione svrhe. To je odlika infantilnih nacija i degenerisanih drustava. Da ne umeju da pokazu pravi i iskreni pijetet prema ljudskom bicu koje je stradalo, cak ni kada dolazi iz sopstvenog narodno-nacionalnog-kulturoloskog korpusa.

Odbacivanje konteksta kada se govori o zrtvama NATO bombardovanja je izraz dubokog nepostovanja prema tim zaista nesrecnim ljudima koji su izgubili zivote u okolnostima nad kojima nisu imali nikakvu kontrolu ili uticaj. To su bili nasi prijatelji, rodjaci, komsije, ali kao sto smo olako pristali da u nekoj kvazi-apstrakciji dehumanizujemo u sopstvenim glavama stanovnike Sarajeva, Vukovara, Srebrenice, Pristine (ali isto tako i Knina, Banjaluke, Kosovske Mitrovice...), tako jos uvek dehumanizujemo i one koji su bespotrebno platili svojim zivotima nasu nesposobnost da izmedju laznog patriotizma Milosevicevog rezima i osakacenog-nadnacionalnog "humanizma" medjunarodne zajednice napravimo tezi izbor. Vankontekstni pomen i secanje na NATO zrtve je samo kocka secera kojom mozda na trenutak zasladimo sopstvenu savest, ali je istovremeno i izraz tragicne paralize i kolektiviteta i pojedinaca da prenesu sopstvenu ulogu (i kolektivnu i individualnu) u tim dogadjajima iz podsvesti u svest. Ne da bi se izvinili NATO paktu sto nas je bombardovao, nego da bi sebe (zbog nas samih) postavili u poziciju da mozemo taj isti NATO pakt (kao njegovi clanovi ili ne), ali i svaki drugi (ukljucujuci prevashodno i sopstveni) vojno-oruzani Fešn Selekšn performans, koji juce ili sutra bude direktno krenuo na nekog treceg, da sa autoritetom i mirnom savescu pitamo da li je siguran da zna sta radi i zasto to radi...

 



Komentari (442)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 23:29 26.03.2023

Re: Uhhhh!

Da ne cekas, Pupovac ima hrvatsko drzaljvanstvo odnosno drzavljanstvo R. Hrvatske.


raspitaj se za Tibora.

napredujes - jel kim klajsters ima belgijansko drzavljanstvo?

nisam ja taj koji treba da se izbori sa nepismenom gluposcu.
mentol mentol 23:30 26.03.2023

Re: Uhhhh!

bene_geserit

A Cincari? Koja je njihova država?

Cincari su priznati u Srbiji, gdje se oštro protive korištenju naziva Aromuni, a zastupa ih Srpsko cincarsko društvo-Lunjina koje je objavilo 15 knjiga.
gvozden1 gvozden1 23:33 26.03.2023

Re: Uhhhh!

a kad Madjar iz Vojvodine pobedi u bacanju koplja onda ne bude izvedena Boze pravde nego neki cardas

Ne može.
Mađar, ako hoće, može da baca koplje ta srpsku reprezentaciju, i da sluša srpsku himnu.

Ako je doživljava kao svoju, odlično, ako ne, razumem.

Ali da himna bude ičija osim srpska to ne može, i to bi zaista trebalo i formalno utvrditi, da se sa himnom i grbom ne sme zezati i nazivati ih ikako osim srpskim.
Makar u zvaničnom govoru.

Ali je i drzava svih onih nesrba (15% valjda) koji u njoj zive. Videti Ustav R. Srbije.


Znači Srbija je i mađarska država:)

Pogrešno (a čudi me, opet na štetu Srba) tumačiš ustav.
Nema mađarska nacija ništa sa srpskom državom, ona, mađarska nacija, imaju svoju, srpska svoju državu, i to je kristalno jasno.

Pojedinci koji žive van svojih nacionalnih država su ravnopravni sa građanima čija je to nacionalna država, a svoja nacionalna, kolektivna, prava ostvaruju na nivou nacionalne manjine, koja su na nižem stepenu od prava nacije nosiocaa nacionalne države.
crossover crossover 23:33 26.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft
crossover
gvozden1
Ostavljam li išta Srbima majka mu stara, ili sve moraju da dele sa nekim?


Србима остаје Институт за србијански језик Србијанске академије наука и уметности. Шта би тео још?


E ti bi sad kao bosnjacki intelektualci. Ne bi da im se jezik zove bosnjacki nego bosanski.


Таман посла, да бошњачки интелектуалци нешто знају не би користили хришћанску хералдику на свом грбу. Ја бих да им се језик зове српски као што се увек звао.
mentol mentol 23:37 26.03.2023

Re: Uhhhh!

Hoćete da Kosovo bude u Srbiji a branite im i da se zovu kako oni hoće...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:46 26.03.2023

Re: Uhhhh!

Ne može.
Mađar, ako hoće, može da baca koplje ta srpsku reprezentaciju, i da sluša srpsku himnu.

Ako je doživljava kao svoju, odlično, ako ne, razumem.

Ali da himna bude ičija osim srpska to ne može, i to bi zaista trebalo i formalno utvrditi, da se sa himnom i grbom ne sme zezati i nazivati ih ikako osim srpskim.
Makar u zvaničnom govoru.


E vidis, ovo je vec politicki program. Jasno je koje ideologije.

Himna, zastava i grb su oznake drzave. Koje u nacionalnim drzavama tipicno definise vecinska nacija. Ali posto oznacavaju drzavu onda se sve to prenosi i na njene drzavljane. Bez obzira koje nacije da su.

Tako je u Srbiji, Hrvatskoj, Turskoj, Madjarskoj....
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:50 26.03.2023

Re: Uhhhh!

dragosevacsutra
Da ne cekas, Pupovac ima hrvatsko drzaljvanstvo odnosno drzavljanstvo R. Hrvatske.


raspitaj se za Tibora.

napredujes - jel kim klajsters ima belgijansko drzavljanstvo?

nisam ja taj koji treba da se izbori sa nepismenom gluposcu.


Lupas Miki, lupas. Umesto da se ja raspitujem ko je Tibor, Kim ili Kum probaj ti da procitas, razumes (napregni se slobodno, ne boli) i onda odgovoris ako imas nesto da kazes.


gvozden1 gvozden1 00:00 27.03.2023

Re: Uhhhh!

. Ali posto oznacavaju drzavu onda se sve to prenosi i na njene drzavljane

Važi, hajd onda da nateramo Arnaute Hrvate i muslimane koji žive u Srbiji da i njih podilaze žmarci na stihove Bože spasi, Bože hrani, srpske zemlje, srpski rod.

Evo Srbi njima ustupaju himnu, sad je i njihova koliko i srpska, pa ima i da je doživljavaju kao Srbi što je doživljavaju.

I zvaćemo je srbijanskom kad vidimo kako ove stihove pevaju sa suzicom u oku:)


Ili je bolje da se ne foliramo, himna je srpska, i niko je ne može doživeti tako kao Srbi, ali pošto su Srbi u Srbiji glavna nacija, pošto je Srbija srpska država, himna će biti srpska kako god se drugi osećali.
mentol mentol 00:10 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft


Lupas Miki, lupas.


Meni se čini da si ti juče pomerio sat bez dopuštenja...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:25 27.03.2023

Re: Uhhhh!

gvozden1
. Ali posto oznacavaju drzavu onda se sve to prenosi i na njene drzavljane

Važi, hajd onda da nateramo Arnaute Hrvate i muslimane koji žive u Srbiji da i njih podilaze žmarci na stihove Bože spasi, Bože hrani, srpske zemlje, srpski rod.

Evo Srbi njima ustupaju himnu, sad je i njihova koliko i srpska, pa ima i da je doživljavaju kao Srbi što je doživljavaju.

I zvaćemo je srbijanskom kad vidimo kako ove stihove pevaju sa suzicom u oku:)


Ili je bolje da se ne foliramo, himna je srpska, i niko je ne može doživeti tako kao Srbi, ali pošto su Srbi u Srbiji glavna nacija, pošto je Srbija srpska država, himna će biti srpska kako god se drugi osećali.


Kako se ko oseca je privatna stvar. Moze neki Albanac iz Nisa da oseca Boze pravde intenzivnije nego neki Srbin Valjevac ali je to potpuno nebitno za ovo o cemu pricamo.

Kako je po drzavljanstvu Amerikanac Beneova himna je onaj pesmuljak sto ga je Hendriks odradio a zastava Old Glory ma sta on prema istima osecao. Kad im vrati pasos gubi i tu vezu sa njima, bez obzira da li je taj osecaj ostao isti ili se promenio.

gvozden1 gvozden1 00:36 27.03.2023

Re: Uhhhh!


Kako se ko oseca je privatna stvar

Ima da mu se odredi himna koja ima sa bude njegova i kvit.

To i ja kažem, Srbi su ti koji određuju, a kako će se drugi osećati je njihova privatna stvar, i totalno nevažna.


Moze neki Albanac iz Nisa da oseca Boze pravde intenzivnije nego neki Srbin Valjevac


Ne samo da može, to je tako :)
bene_geserit bene_geserit 07:37 27.03.2023

Re: Uhhhh!

nekako je bezveze da reci budu neprijatelji

More bre odjebi i nemoj nazivati Srbe pogrdnim izrazima.
Šta god da su ti izgovori za to.
Frau Anđo.
Colin_bgd Colin_bgd 07:52 27.03.2023

Re: Uhhhh!

dragosevacsutra
I ne samo to... Smetala mu je fijoka, a ne i Regijon... Zasto???

Nedosledni, povrsni, ograniceni simpleton...


vidi regionac, ne citam ja bas sve baljezgarije

(p.s.probaj da koristis dijakritike - da ti ne dodje maksa na vrata i kaze 'i ti ces najebati')





hehehehe

Najjadnii su ovi sto prvo odmah procitaju, a onda sebe ubede da nisu citali...

A inace, slazem se, nema sta da se procita, ali to ne mozes da znas dok ne procitas...

Ako hoces, mogu da te banujem, da te postedim bede, samo mi daj znak...
predatortz predatortz 09:40 27.03.2023

Re: Uhhhh!

angie01
Brat te ne kolje, ne ubija ti decu, ne pali ti kuću. A ako to uradi, pa ti ostane mio, onda si glup!


ovo cu sada da preskocim...ako krenem sa objasnjavanjem, eto nama opet novog kruga price o ratu...mogu samo da dodam- moja baka nije imala lak zivot i mogla je svasta po ovoj tvojoj osnovi da me uci, al eto nije...to je bio smisao.


Svaka čast tvojoj babi, što bi rekla moja baba njen duićan-njena roba, ali meni Hrvati, muslimani i Šiptari nisu nikakva braća. Nisu mi braća ni Crnogorci, ni Makedonci, ni Slovenci.
Zapravo, imam sestru, brata mi majka rodila nije.
A braća, u tom prenesenom značenju, su mi Srbi ma gde živeli.
Prema ostalim se ravnam njihovim odnosom prema nama.

Tako da mi Hrvat, Bošnjak i Albanac nikako ne mogu biti braća, a ne smatram ih ni za prijateljske narode. Za mene su to susedni narodi, do ramena ogrezli u našoj krvi, koje uvek treba držati na oku i očekivati neko nepočinstvo od njih.

angie01 angie01 10:58 27.03.2023

Re: Uhhhh!

More bre odjebi i nemoj nazivati Srbe pogrdnim izrazima.
Šta god da su ti izgovori za to.

evo ga opet debilcina,..je l ti ne razumes napisano, tesko prepradjujes info,...gde sam ja Srbe nazivala pogrdnim imenima?...i koji si ti to izgovor, kako kazes da koristim skonto u toj tvojoj glupoj tintatari?


Frau Anđo.


ovo ti nesto specijalno znaci@:))))
angie01 angie01 11:08 27.03.2023

Re: Uhhhh!

nikako ne mogu biti braća


to ti je predatore- metafora, da vera i nacija ne cine nekog dobrim, a nekog losim i da ja uzajamno postovanje kljuc dobrog pristupa....al znam da ti to ne razumes.

sama postavka da ceo narod proglasavis nekakvim, je suluda,..al dobro, tako seselj uci svoje sledbenike.

meni nije jasno, kako ti nisi upoznat, da ljudi svakodnevno cirkulisu i saradjuju na ex YU prostorima, jer je to jedino normalno.
alselone alselone 11:16 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft



Baš si jako fin i kulturan sagovornik. Bečka škola.

Ta nam je kulturna bečka škola jebala nanu nainu.

Bolje se uspravi, izbaci ramena i reci "jebem vam mater svima". A ne ovako, gnjilo zapravo.
predatortz predatortz 11:18 27.03.2023

Re: Uhhhh!

to ti je predatore- metafora


Ma, jok! Vi iskreno verujete u nekakvo bratstvo-jedinstvo i da je to stvarno postojalo.
Čuj, bratstvo-jedinstvo sa nekim ko te je zatirao?!

A čovek k'o čovek, pojedinac, ličnost... Naravno da mogu sa svakim koga procenim da je korektan. I da poslujem, i da kafu popijem, i da se razvije prijateljstvo vremenom.

angie01 angie01 11:30 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Ma, jok! Vi iskreno verujete u nekakvo bratstvo-jedinstvo i da je to stvarno postojalo.


ajd sada ti meni obNjasnjavaj cemu sam ja ucena i sta ocigledna metafora znaci- kao sto si mi obNjasnio da ti majka nije rodila brata i da imas seteru, te brata nemas.

to je odnos prema ljudima, komsiji, sugradjaninu, zivotu, ti si ucen da druge mrzis, ja ne, naravno da ja ne mislim da su drugi stvarno moja braca.

a sto se zlocina -bilo cijih- tice, oni moraju biti oznecni, kaznjeni, da se nikada vise ne bi ponovili i truditi se oko toga, a ne satanizovati citave narode i odrzavati mrznju, jer to nicemu ne vodi, sem destrukciji,...po tom principu bi trebalo ceo svet da je u stalnom sukobu i ratnim stanjima, ako bi narode i drzave stalno povlacili dogadjaje iz prosposti i odrzavali neprijateljstvo,..al znam da je ovo obajsnjavanje uzaludna rabota za nekog ko razmislja kao ti.
gvozden1 gvozden1 11:30 27.03.2023

Re: Uhhhh!


sama postavka da ceo narod proglasavis nekakvim, je suluda,..

Nije suluda nego jedino ispravna.
Hrvati kao kolektivitet imaju neprijateljski stav prema Srbiji, to je datost sa kojom treba računati.
Pokazalo se u praksi da je to tako, i naivno i opasno bi bilo to ignorisati.

To naravno ništa ne govori o nekom Hrvatu pojedinačno, pa je ispravno reći, ceo hrvatski narod, ali je pogrešno, svaki Hrvat.
angie01 angie01 11:37 27.03.2023

Re: Uhhhh!

To naravno ništa ne govori o nekom Hrvatu pojedinačno, pa je ispravno reći, ceo hrvatski narod, ali je pogrešno, svaki Hrvat.


kakve hucikucine, ovo bi trebalo da se zapisuje:)))

Huci, pa ti ispoljavas apriori mrznju prema Bosnjacima, Albancima, pa i prema sopstvenom narodu, ako po tvom srbomeru ne ispunjavaju uslove, sto bi se svelo na seseljevstinu, a ovamo pricas o mrznji drugih prema tebi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:16 27.03.2023

Re: Uhhhh!

To bi onda značilo da je i himna srbijanska a ne srpska, da je grb srbijanski, reprezentacija...sve to pripada državi Srbiji.


ne razumes ti to gvozdene.

Spanijci isto tako imaju spanijsku himnu i grb, da ne pricamo o spanijskoj reprezentaciji.

obrazuj se bre malo (u komsiliku!).
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:18 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Становник Косова на српском језику зове се Косовац, а на албанском Kosovar.

Eto zašto.


ja ih malo malo prozivam po tviteru da ni za ime svoje tvorevine nisu mogli da nadju albansku rec.


gvozden1 gvozden1 12:44 27.03.2023

Re: Uhhhh!

obrazuj se bre malo (u komsiliku!).

Moram skonuti da mi objasne zašto je himna Italije italijaninska :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:46 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Hrvati imaju ekskluzivno pravo i svemoc da definisu taj izraz. Cudan neki strah.

Nemaju, ali je jasna njihova namera kad upotrebljavaju taj izraz.
E sad, onaj koga neko omalovažava može da se pravi naivan da kao ne razume pokušaj omalovažavanja, da mu se smeška i umiljava, a može da mu kaže i marš more u pizdu materinu.


i opet mi nije najjasnije kako to samo za Srbiju; nisam cuo da pominju belgijansku i rusijsku vladu?


gvozden1 gvozden1 12:54 27.03.2023

Re: Uhhhh!


Huci, pa ti ispoljavas apriori mrznju prema Bosnjacima, Albancim

Kakva bre mržnja, šta ti pada na pamet.

Samo svest o tome da su nam interesi suprotstavljeni, i o tome na šta su sve spremni da bi ostvarili svoje, često nerealno velike ciljeve.

Na Sarajevo 1914, na Mačvu, na Jasenovac, na oluju, na porodicu Zec, na žutu kuću, na mart 2004, na onoga što lomi krst na crkvi...sve nam to iskustvo govori, i samo budala može to da ignoriše i priča o braći.
Nisu nam nikakva braća već neprijateljski nastrojene nacije, i reći to ne znači mržnju nego zdrav razum.
angie01 angie01 13:04 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Kakva bre mržnja, šta ti pada na pamet.


mahanje kamom, sigurno nije ljubav.

ili recimo,


Nisu nam nikakva braća već neprijateljski nastrojene nacije, i reći to ne znači mržnju nego zdrav razum.


znaci stoji da ti govoris o celom jednom narodu....a to sam komentarisala.

nije ni vazno, ti mozes beskonacni broj krugova da objasnjavas i neces ni zericu razuma da ukljucis.

to sta je sve ko radio, kada, kako, ima nedostatke u tvom spisku, sto isto necu da zapocinjem, jer smo prvo jedno hiljadu puta to pretresali, a drugo nema sansi da svoju mantru promenis, ili barem razumes sta ti se govori, tako da ne treba trositi vreme uzaludno.

ja zastupam stanoviste, da je mrznja losa i destruktivna a ti je grej, ako ti je tako lepse-samo sto je u toj situaciji zahebano, sto posledice tvog odrzavanja toplim takve stvari, ne kusas samo ti, nego i svi drugi, koji nikakve veze sa tvojom mantrom i zagrevanjem nemaju, naprotiv.
predatortz predatortz 13:21 27.03.2023

Re: Uhhhh!


mahanje kamom, sigurno nije ljubav.


Ko maše kamom i dokle više te komunističke i ustaške floskuke o Srbima i kami?

Jesu li ustaše klale?Jesu, imali su posebno dizajniran nož, nazvan srbosijekom.

Jesu li muslimani klali? Jesu!

Jesu li klali partizani? Klali, ubijali maljevima, bacali u jame?

Pa, kako onda dolazite samo do Srba i kame?
I kakvi ste to ljudi?
I kako vas nije sramota?
angie01 angie01 13:33 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Ko maše kamom i dokle više te komunističke i ustaške floskuke o Srbima i kami?

ajd, ne lupetaj, recice ti huci koje....zbog koje je i banovan, jer se bio zaigrao u razgovoru sa tadejus.


I kakvi ste to ljudi?
I kako vas nije sramota?


prvo, ne nabedjuj i ne ucitavaj,..kakav si ti to covek, koji cekas priliku da nesto nekome nalepis, da to nema veze sa zivotom i kako tebe nije sramota,..ovde vas ima cela grupa koja satanizujete ljude, nema vise razgovora, samo rat.


zoja444 zoja444 13:35 27.03.2023

Re: Uhhhh!

preporuka za avanturiste, hazardere, latentne samoubice: pravo u zagreb, sarajevo, cetinje, pristinu sa natpisom: ja sam srbin, srpkinja iz srbije pa posle na blogu pisite utiske i iskustva iz prve ruke.
gvozden1 gvozden1 13:38 27.03.2023

Re: Uhhhh!


mahanje kamom, sigurno nije ljubav.

E ovo je mržnja, prema Srbima naravno.
Zastupanje srpskih nacionalnih interesa se zove mahanje kamom.

Niko ne pominje nikakvo oružje pa ni kamu, a ti odmah o kami govoriš.

I naravno, relativizuješ Jasenovac, jer kažeš
to sta je sve ko radio, kada, kako


Sugerišući da su i Srbi Hrvatima slično radili.
A nisu, nikad.
Srbi su Hrvatima pomagali, državu im napravili, a Hrvati Srbe ubijali kad god su bili u prilici.

Kad na to usledi tvrdnja da su svi sve masovno ubijali i proterivali, to je pravdanje hrvatskih zločina i mržnja prema Srbima.

I često se to dešava, skoro uvek.
Na oluju se odgovara, a Šešelj u Httkovcima, izravnavajući genocid nad Srbima sa ekcesom.

Ali to ste vi.
predatortz predatortz 13:39 27.03.2023

Re: Uhhhh!

prvo, ne nabedjuj i ne ucitavaj,..kakav si ti to covek, koji cekas priliku da nesto nekome nalepis, da to nema veze sa zivotom i kako tebe nije sramota,..ovde vas ima cela grupa koja satanizujete ljude, nema vise razgovora, samo rat.



Javite se kad nađete dokaz da su Srbi imali vešala visnine jednog metra, specijalno pravljenog za decu, što je originalni hrvatski proizvod, ili da su zatvarali ljude u gušegubke, ubijali ih ciklonom...

A pošto smo apsolvirali da ne postoji vojska koja se nije hvatala za nož, odjebite više od četničke kame.
Ili mi objasnite što je ona lošija od ustaške, partizanske, muslimanske, šiptarske?
angie01 angie01 13:41 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Javite se kad

mislim, na ceo komentar.

izvini, a kakve sad ovo veze ima sa tvojim laznim optuzbama?
gvozden1 gvozden1 13:42 27.03.2023

Re: Uhhhh!

zbog koje je i banovan, jer se bio zaigrao u razgovoru sa tadejus.

To neka budaletina od moderatora koja nije bila u stanju da razume pročitano.
To je, uostalom, i Tadejus tada rekla.

Nije nemoguće da si to bila i ti, ili neko na tvom nivou razumevanja stvari.
predatortz predatortz 13:42 27.03.2023

Re: Uhhhh!

angie01
Javite se kad

mislim, na ceo komentar.

izvini, a kakve sad ovo veze ima sa tvojim laznim optuzbama?


nema nikakve samo za one koji neće da vide to vaše dugogodišnje podmetanje Srbi=kama!
angie01 angie01 13:49 27.03.2023

Re: Uhhhh!

E ovo je mržnja, prema Srbima naravno.
Zastupanje srpskih nacionalnih interesa se zove mahanje kamom.


sta je mrznja, sto sam pomenula sta si radio i da to nije ljubav.

a to mislis ti, da je mahanje kakmom zastupanje srpskih nacionalnih interesa- jer si prvo duduk, a drugo ne znas ni sta znaci pojam nacionalni interesi.


Niko ne pominje nikakvo oružje pa ni kamu, a ti odmah o kami govoriš.

I naravno, relativizuješ Jasenovac, jer kažeš


samo sam te podsetila kako ispoljavas svoj odnos prema drugim narodima i kakve to veze ima sa Jasneovcem... i relativizacijom.
Sugerišući da su i Srbi Hrvatima slično radili.


ti mene nemoj da interpretiras, jer to sto kazes nikada nije tacno,
Na oluju se odgovara, a Šešelj u Httkovcima, izravnavajući genocid nad Srbima sa ekcesom.


eto, ja ne znam ko ti je tako odgovarao, ja nisam, pa nemoj meni i tako pausalno- ja sam na tu kolonu naisla na autoputu i o tome vise puta pisala, tako da ne seri.

Ali to ste vi.


koji mi,...oni koji sada kada nikog drugog vise nema, mora da se izdvoje kao neprijatelji, je l ti, kojeima ti meris ispravnost, jer se ne slazu sa onim sto govoris,..ma idi bre.
angie01 angie01 13:54 27.03.2023

Re: Uhhhh!

nema nikakve samo za one koji neće da vide to vaše dugogodišnje podmetanje Srbi=kama!


ja licno nikada nisam rekla Srbi-kama, a ne secam se da je neko, znaci opet ucitavas,..ovde sam vrlo konkretno huciju odgovorila za njegovo mahanje kamom, da to nije odraz toga sto prica, a ti si dosao i optuzio me lazno za gomilu stvari, jer ni ne mozes drugacije- samo klevetom.

evo i bene je dosao da mi kaze da ne radim nesto sto nisma ni sada, a ni nikada pre- znaci, dajete svoje interpretacije izgovorenog, kako bi obelezili neprijatelje, sto je tacno sta?

evo i Komsija je dobio svoje, sto je pristojan, a takvi su bili ovi iz Beca, koji su nas satrli,..pa ti budu fin, ako smes:)

ne znam, meni je ovo potpuno suludo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:11 27.03.2023

Re: Uhhhh!

maksa83
i ostale drugcijosti i da svako malo menjam na englesku-sto je, priznaces, too much.

Neću priznati da je too much, pošto ja baš to radim već ... evo tačno 30 godina. Prethodnih 7-8 sam proveo bez dijakritika jer ih prosto nije bilo na računarima.


P.S. I ne samo ja nego i nesagledive gomile drugih.


oće nekad da bude a lot kad prećeram sa pisanijem na blogu pa mi se posljedično pomješaju y i z ali priznajem da je vrijedno žrtve..
blam je na računaru ne korisiti dijakritike u 21. vijeku..
telefon pa i ajde al računar.. baš blamaža..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:12 27.03.2023

Re: Uhhhh!

mentol
Neues aus der Nachbarschaft


Lupas Miki, lupas.


Meni se čini da si ti juče pomerio sat bez dopuštenja...


Sjajno! Miki je uvek u pravu.
gvozden1 gvozden1 14:20 27.03.2023

Re: Uhhhh!

da je mahanje kakmom

Evo opet.

Prva asocijacija na Srbe ti je kama, baš kao i Hrvatima, muslimanima i ostaloj srpskoj braći.

I onda se pitaš kako to da je tvoja mržnja prema Srbima toliko vidljiva.
Eto zato.

I da se razumemo, kama, vojnički nož, je sastavni deo opreme mnogih vojski, ništa ružno nema u nošenju i upotrebi kame.
Ona se vojsci dodeljuje da bi je koristila, ne kao ukras.

Ali to kako je ti doživljavaš i kako je koristiš, govori o tome šta misliš o Srbima.
Srbi su koljači, je zaključak iz tvojih stavova.




ti mene nemoj da interpretiras


Ajd interpretiraj ti samu sebe,

Šta znači ono tvoje " šta su svi jedni drugima radili" na moje pominjanje Jasenovca?

Ajd da vidimo interpretaciju koja nije relativizacije Jasenovca:)
ja ne znam ko ti je tako odgovarao, ja nisam



Ma neeee, gde bi ti :)

Dvesta puta si o tome telalila.

Al dobro je i to što sada ližeš ono što si pljuvala, možda počinješ da shvataš.

Ajd da se nadamo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:23 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Bolje se uspravi, izbaci ramena i reci "jebem vam mater svima". A ne ovako, gnjilo zapravo.


Ja da imam potrebu da kazem jebem vam kevu to bih i uradio. Mesci da ti tu imas taj problem pa ga pakujes u 'becku skolu' i 'gnjilo'. Ali meni svejedno, necu ja odrasloj osobi davati uputstva kako da se izrazi.

Ja iznosim svoj stav, drugi ko hoce i kako moze odn. zeli odgovara i to je to. A sta ce tu neko ucitati sa strane cuvenom metodom 'znam sta kazes i kad ne kazes' je problem ucitivaca.

milisav68 milisav68 14:26 27.03.2023

Re: Uhhhh!

gvozden1
Prva asocijacija na Srbe ti je kama,

Srpska kama i ostale bajke iz NOB-a.
angie01 angie01 14:50 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Prva asocijacija na Srbe ti je kama, baš kao i Hrvatima, muslimanima i ostaloj srpskoj braći.

a zasto lazes,..i jos te nije blam, ja sam kamu pomenula ISKLJUCIVO vezanu za tvoj komentar, gde si mahao istom.
I onda se pitaš kako to da je tvoja mržnja prema Srbima toliko vidljiva.


ovo tvoje ucitavanje je samo tvoja nemoc, nemanje drugih argumenata i onda, ajmo ti si mrzitelj, ti si slucajni Srbin,..kako bilo ko sa gramom sive mase moze i da pomisli da neko ko je odavde, zivi ovde po sopstvenoj volji, deca mu zive ovde- mrzi svoju zemlju,...ja se samo ne slazem sa onim kako ti vidis stvari, nista vise.
Ali to kako je ti doživljavaš i kako je koristiš, govori o tome šta misliš o Srbima.
Srbi su koljači, je zaključak iz tvojih stavova.


sta imam ja da dozivljavam- ono o cemu sam ja pricala je bilo JASNO izrazeno, nije bilo dileme,..ja kamu ne koristim, samo kuhinjski noz, dok seckam ingridijense za rucak.
Ma neeee, gde bi ti :)

Dvesta puta si o tome telalila.

Al dobro je i to što sada ližeš ono što si pljuvala, možda počinješ da shvataš.

opet zazes- besramno, bez casti i obraza,..ja iza svake svoje reci stojim, nema razloga da nesto lizem i pravim se blesava,..kao sto rekoh, ti ne mozes drugacije, sem da ucitavas neku nepostojecu optuzbu, jer ne moze da odbranist to sto mucas ovde.

ono, covek koji otvoreno pokazuje mrznju, optuzuje nekog ko to ne radi, da je mrzitelj- eto, taj rad.
gvozden1 gvozden1 15:07 27.03.2023

Re: Uhhhh!

milisav68
gvozden1
Prva asocijacija na Srbe ti je kama,

Srpska kama i ostale bajke iz NOB-a.

Fale Tihi, Prle i Misirac, i onda se zna kompletna istorija:)

a zasto lazes,..i jos te nije blam, ja sam kamu pomenula ISKLJUCIVO vezanu za tvoj komentar, gde si mahao istom.

Ja je pominjao nisam:)

Nego, jel se to nazire blago revidiranje stava, kako vi komunisti kažete?

Kanda ipak shvataš koliko si mržnje prema Srbima ispisala, pa se malo povlačiš?
zoja444 zoja444 15:23 27.03.2023

Re: Uhhhh!

kako je lepa bila poslednja emisija: tv lica, ziveti kao sav normalan svet, o zeni pokojnog slikara milosa sobajica. zena cileanka, valjda. nikad ne bih rekla. beograd je stvarno velegrad.
angie01 angie01 15:27 27.03.2023

Re: Uhhhh!

blam je na računaru ne korisiti dijakritike u 21. vijeku..


njao, ti sve ne bi, al ne propustas priliku,..blam u kom smislu- samo nije konvinijent, nista drugo-pola Srbije prebacuje na srpsku tastaturu, kada mora da se zvanicno dopisuje, jer im nije zgodno da se svakomalo prebacuje,...sta je tu blam,..ja razumem maxine zahteve i slazem se sa objasnjenjem, pri cemu su meni tipografija i pisma deo profesije, pa mi cela ta prica ima i dodatni smsisao,..al brate, sad da je blam kucati na blogu bez kvacica, ajde molim te,...vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.
Colin_bgd Colin_bgd 15:39 27.03.2023

Re: Uhhhh!

vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.

angie01 angie01 15:50 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Kanda ipak shvataš koliko si mržnje prema Srbima ispisala, pa se malo povlačiš?


citiraj samo jednu recenicu u kojoj sam ja ispoljila bilo kakvu mrznju prema Srbima,..ili bilo kome drugom.

ti si onaj lik, kada neko kaze, curi nam krov, ti pritrcis i kazes, pa curi i drugima, posle voda jace poplavi, neko kaze, pa poplavice nas, ti kazes, to je za nase dobro, zasto mrzis kucu,...isto kao oni polupismeni metuzalemi kod marica, sto svako jutro ucitavaju drugima.
angie01 angie01 15:51 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Srpska kama i ostale bajke iz NOB-a.


sto ne kazes, gde ima da se citaju.
zilikaka zilikaka 15:55 27.03.2023

Re: Uhhhh!

gvozden1
. Ali posto oznacavaju drzavu onda se sve to prenosi i na njene drzavljane

Važi, hajd onda da nateramo Arnaute Hrvate i muslimane koji žive u Srbiji da i njih podilaze žmarci na stihove Bože spasi, Bože hrani, srpske zemlje, srpski rod.

Evo Srbi njima ustupaju himnu, sad je i njihova koliko i srpska, pa ima i da je doživljavaju kao Srbi što je doživljavaju.

I zvaćemo je srbijanskom kad vidimo kako ove stihove pevaju sa suzicom u oku:)


Ili je bolje da se ne foliramo, himna je srpska, i niko je ne može doživeti tako kao Srbi, ali pošto su Srbi u Srbiji glavna nacija, pošto je Srbija srpska država, himna će biti srpska kako god se drugi osećali.


Ovo ti je ružno i neprimereno.
Neću se uopšte upuštati u diskusiju sa tobom, ne zanima me objašnjenje, jedino bih ti rekla da ova Srbija nije samo tvoja. Malo je i moja, i mojih komšija koji su odavde, kako god se oni zvali.
A parče zemlje odakle si može voleti bez obzira ko sve na tom parčetu živi, ako to ikad budeš hteo da razumeš.
angie01 angie01 16:05 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Colin_bgd
vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.




recimo, snimi sramotnu razmenu kod omege-sta je ovo, denunciranje i pretnje smrcu, a sve na blogu B92,

shmoo 07:39 27.03.2023
Re: Дебели/javljam se po poslovniku

zoja444
taso, ja sam ubedjena da jedna osoba pise ovde za pare. protiv srba i srbije na srpskom blogu usred beograda i srbije. p.s. ispravi me kako se pise usred




Ма нека је, ко јој јебе матер.

Тој особи на коју мислиш.

То је лични проблем те особе и не бих се ја у то мешао.

Знаш, миран сан није лако заслужити... Мора човек да се мало и помучи па да дође до тога да ноћу мирно спава не трзајући се сваки час у страху да ће њега или његове потомке за тако нешто стићи заслужена казна.

И то од људске руке.


А тек на крају после тога се полажу и рачуни самом себи и Богу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:21 27.03.2023

Re: Uhhhh!

ja sam izraz cula u Srbiji od,...koliko kapiram, usvojen je u Srpskom jeziku.

Какав је ово аргумент?
Па и ја сам чула Србе који се фрљају с падежи и погрешно изговарају неке речи, па не преузимам то од њих.
zoja444 zoja444 16:31 27.03.2023

Re: Uhhhh!

ne znam angie gde si se ti tu prepoznala. nigde nisi imenovana. a to je samo tasina metafora. sad ce on to da izbrise. cek, ti podrzavas da se na srpskom blogu siri mrznja protiv srba i srbije?
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:32 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Lupas Miki, lupas. Umesto da se ja raspitujem ko je Tibor, Kim ili Kum probaj ti da procitas, razumes (napregni se slobodno, ne boli) i onda odgovoris ako imas nesto da kazes.


ne znam, mozda si za Nadala, najpoznatijeg Spanijanca cuo. Ili mozda Ronalda, Portugalijanca?

Nisi? auf, nista zato.

Sigurno znas Putina, najpoznatijeg Rusijanca?


dragosevacsutra dragosevacsutra 16:35 27.03.2023

Re: Uhhhh!

oće nekad da bude a lot kad prećeram sa pisanijem na blogu pa mi se posljedično pomješaju y i z ali priznajem da je vrijedno žrtve..
blam je na računaru ne korisiti dijakritike u 21. vijeku..
telefon pa i ajde al računar.. baš blamaža..


il' geograf, il' daktilograf, mogao sam biti ja...

bilo sta...




dragosevacsutra dragosevacsutra 16:38 27.03.2023

Re: Uhhhh!

vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.


ako cemo tako, onda je blam bilo osisana bilo sa perikom latinica kad je srpski jezik u pitanju.

ali jebi ga, nastavicu da se blamiram


dragosevacsutra dragosevacsutra 16:39 27.03.2023

Re: Uhhhh!

recimo, snimi sramotnu razmenu kod omege-sta je ovo, denunciranje i pretnje smrcu, a sve na blogu B92,

shmoo 07:39 27.03.2023


cek jel to to omega banovao pa prenosis ovde


predatortz predatortz 16:41 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Какав је ово аргумент?


Nikakav!
Jednak onome da su ga "ovde" doneli Srbi sa Kosova, koji, uzgre, popizde (s pravom) kad ih neko tako nazove.

Ta reč, preko nekih medija, pokušava da se na silu nametne i odomaći, a sve sa ciljem da se napravi distanca prema Srbima sa Kosova i Metohije i da se kreira mišljenje da su oni deo nekog drugog, a ne našeg društva.
gvozden1 gvozden1 16:50 27.03.2023

Re: Uhhhh!

, jedino bih ti rekla


ne zanima me

predatortz predatortz 16:59 27.03.2023

Re: Uhhhh!

gvozden1
, jedino bih ti rekla


ne zanima me



Da...
Ni meni ovo ne liči na Zili.
Pogotovo što ni njoj, ni njenim komšijama, nisi osporavao pravo na Srbiju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:08 27.03.2023

Re: Uhhhh!

dragosevacsutra
Lupas Miki, lupas. Umesto da se ja raspitujem ko je Tibor, Kim ili Kum probaj ti da procitas, razumes (napregni se slobodno, ne boli) i onda odgovoris ako imas nesto da kazes.


ne znam, mozda si za Nadala, najpoznatijeg Spanijanca cuo. Ili mozda Ronalda, Portugalijanca?

Nisi? auf, nista zato.

Sigurno znas Putina, najpoznatijeg Rusijanca?




Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.





panta panta 17:15 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Lupas Miki, lupas. Umesto da se ja raspitujem ko je Tibor, Kim ili Kum probaj ti da procitas, razumes (napregni se slobodno, ne boli) i onda odgovoris ako imas nesto da kazes.


ne znam, mozda si za Nadala, najpoznatijeg Spanijanca cuo. Ili mozda Ronalda, Portugalijanca?

Nisi? auf, nista zato.

Sigurno znas Putina, najpoznatijeg Rusijanca?




Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.






Znate vi već sada šta ćete.
Vi ćete srbijanski, a mi ćemo srpski.
Vi Srbijanac, a mi Srbin.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:44 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.


gvozden1 gvozden1 17:53 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz
gvozden1
, jedino bih ti rekla


ne zanima me



Da...
Ni meni ovo ne liči na Zili.
Pogotovo što ni njoj, ni njenim komšijama, nisi osporavao pravo na Srbiju.

Tako shvatila, njeno pravo, a pošto je objašnjenje ne zanima, odlično.

Nadam se da ovo neće čitati, verujem da neće pošto je ne zanima, inače ne bih pisao.

Ima gore negde i mišljenje o tome da li pripadnici nacionalnih manjina mogu srpsku himnu doživeti kao svoju, i piše izričito da mogu.
I još piše da je odlično ako se to desi, a i ako je ne dožive tako to treba razumeti.

Prirodno je da je Srbima srpska himna bliža, da je emotivni je doživljavaju nego neko ko ne pripada naciji o kojoj ta himna peva i koju slavi.

Ne znam ima li išta logičnije od toga, a vidim i to se doživljava kao nešto ekstremno, a sasvim je obična, podrazumevana stvar.


Ali ako hoće da žive u zabludi da Hrvati sa istim žarom slušaju pesmu koja slavi srpski rod kao i Srbi, neka ih.

Glavu u pesak, i to je rešenje za neke.
angie01 angie01 18:16 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Какав је ово аргумент?
Па и ја сам чула Србе који се фрљају с падежи и погрешно изговарају неке речи, па не преузимам то од њих.


ne razumem pitanje,..argument za sta?...samo konstatujem.

ja nisam nista ni preuzela- pogresnoj se osobi obracas- tu rec nisam nikada ni koristila.
mentol mentol 18:19 27.03.2023

Re: Uhhhh!

panta

Znate vi već sada šta ćete.
Vi ćete srbijanski, a mi ćemo srpski.
Vi Srbijanac, a mi Srbin.

Ti ćeš na mangulicu usred velikog posta, Srbine...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:34 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Colin_bgd
vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.



au brate tek sad konstatujem da ih ni ti ne koristiš..
kako hoćete, stvarno nije u duh nekog prepucavanja ali jeste blam..
ajde u komentarima, tu svi lupamo kako stignemo ali baš kao autorski tekst pa napisan nekakvim škrbavim pismom..
to je stvarno.. ne znam s čim bih uporedila..
bode oči kao kad neko obuče sako, košulja, kravata, štikla.. i sve pogužvano..
ajde kao dešava se kad ljudi putuju al opet..
ne ide..

e i da dodam.. ja isto nisam koristila pa me preobratio pošteni maksa..
ostala neka navika od onih ranih dana i nisam ni primjećivala dok mi ne skrenuše pažnju..
onda vidim pa čekaj, na poslu koristim što ne mogu i ovde..
opet u nekom kratkom komentaru pa i da prođe al autorski tekst stvarno bi morao biti no no..
i nije kraj svijeta priznati grešku..
nit te ko pita nit išta.. promjeniš od sutra i tjeraj dalje, pa neće niko da ti broji uuuuu vidi kolin sad ima kvačice.. koga briga

angie01 angie01 18:41 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz
Какав је ово аргумент?


Nikakav!
Jednak onome da su ga "ovde" doneli Srbi sa Kosova, koji, uzgre, popizde (s pravom) kad ih neko tako nazove.

Ta reč, preko nekih medija, pokušava da se na silu nametne i odomaći, a sve sa ciljem da se napravi distanca prema Srbima sa Kosova i Metohije i da se kreira mišljenje da su oni deo nekog drugog, a ne našeg društva.


stalno nesto rovaris, potpaljujes,..prvo, ocigledno da ne popizde svi, jer je upotrebljavaju, a drugo, koji to mediji koriste tu rec sa ciljem koji si naveo?

rec je uredno prihvacena-kako pise u onom cudnom clanku ispod linka koji si postavio, sa jos cudnijom naznakom, da nije uputno koristiti je.

ti si dao objasnjenje da ona znaci naciju, a u objasnjenju stoji, da upucuje na geografsku odrednicu.

ja je nikada nisam koristila, obicno kazem- sa Kosova.
Colin_bgd Colin_bgd 18:51 27.03.2023

Re: Uhhhh!

newimprovedtadejus
Colin_bgd
vise su blam razni sadrzaji sa kvacicama.



au brate tek sad konstatujem da ih ni ti ne koristiš..
kako hoćete, stvarno nije u duh nekog prepucavanja ali jeste blam..
ajde u komentarima, tu svi lupamo kako stignemo ali baš kao autorski tekst pa napisan nekakvim škrbavim pismom..
to je stvarno.. ne znam s čim bih uporedila..
bode oči kao kad neko obuče sako, košulja, kravata, štikla.. i sve pogužvano..
ajde kao dešava se kad ljudi putuju al opet..
ne ide..

e i da dodam.. ja isto nisam koristila pa me preobratio pošteni maksa..
ostala neka navika od onih ranih dana i nisam ni primjećivala dok mi ne skrenuše pažnju..
onda vidim pa čekaj, na poslu koristim što ne mogu i ovde..
opet u nekom kratkom komentaru pa i da prođe al autorski tekst stvarno bi morao biti no no..
i nije kraj svijeta priznati grešku..
nit te ko pita nit išta.. promjeniš od sutra i tjeraj dalje, pa neće niko da ti broji uuuuu vidi kolin sad ima kvačice.. koga briga


Hahahahahahahahahaha

Odavno (dobro, od subote) me nije nesto ovako nasmejalo...

Znaci ja treba da se povinujem diktatu rulje i to svojoj tastini da objasnim sa "koga briga"?

Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahaha

Nema te sile (i nepravde) koja ce da me natera da koristim "kvacice". Lenjost uvek pobedjuje konmformizan, zar to nisi naucila jos u nizim razredima srednje skole...
predatortz predatortz 18:55 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahaha


Ovo ti je prilično neuravnotežena reakcija.
Plus, pobuna protiv "diktata rulje".
Imam dvojicu takvih u kući, starijem će u junu sedamnaest.
Colin_bgd Colin_bgd 18:57 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz
Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahaha


Ovo ti je prilično neuravnotežena reakcija.
Plus, pobuna protiv "diktata rulje".
Imam dvojicu takvih u kući, starijem će u junu sedamnaest.

Ne, iskreno sam se nasmejao. Dao sam joj i preporuku za komentar... Nista negativno...
Colin_bgd Colin_bgd 19:06 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Lupas Miki, lupas. Umesto da se ja raspitujem ko je Tibor, Kim ili Kum probaj ti da procitas, razumes (napregni se slobodno, ne boli) i onda odgovoris ako imas nesto da kazes.


ne znam, mozda si za Nadala, najpoznatijeg Spanijanca cuo. Ili mozda Ronalda, Portugalijanca?

Nisi? auf, nista zato.

Sigurno znas Putina, najpoznatijeg Rusijanca?




Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.






Ja znam jednog (drugo)italijana koji ima italijansko drzavljanstvo, zamisli izdajnicke budale...
angie01 angie01 19:14 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz


eda, sad sam se setila, sta mi je bilo cudno u terminu Kosovac- to sto bi moglo da znaci, da je taj neko clan KOSa:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:20 27.03.2023

Re: Uhhhh!

dragosevacsutra
Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.




Jebajiga Miki, ti da umes da razumes ne bi izmisljao primere da uvedes neki kvazi argument nego bi rekao nesto smisleno. Taj skup na kom radis mozes da punis do kraja vremena i opet ce tvoje brbljanje ostati samo brbljanje. Nije to bog zna kakav kompliment za pravnika ali dobro.



predatortz predatortz 19:24 27.03.2023

Re: Uhhhh!

angie01
predatortz


eda, sad sam se setila, sta mi je bilo cudno u terminu Kosovac- to sto bi moglo da znaci, da je taj neko clan KOSa:)



Verovatno je to bila i Kosovka devojka! Da nije, bila bi Kosovarka devojka...

Kako god, ne želim da učesvujem u podsmevanju ljudima koji u 21. veku žive u uslovima u kojim su živeli tokom nacističke okupacije.

I da nisu moj narod, a jesu, podsmevao im se ne bih.


bene_geserit bene_geserit 19:32 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Imam dvojicu takvih u kući, starijem će u junu sedamnaest.

Moj sin, isto 17, je tu fazu prevazišao, tj. sabrao se.

Ovo me potseti kad Cane Partibrejkers objašnjava, čini mi se Porfiriju ili kom već sveštenom licu, kako je ceo život matematika.
I to one 4 osnovne operacije.
Kaže (parafraziram, ko bi se setio tačno) kad si mlad onda se oduzimaš. Onda kreneš malo da se sabiraš. Pa nađeš ženu svog života i kreneš da se množiš.
Negde tu je ubacio i deljenje, ali ne mogu da se setim kako ...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:35 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Colin_bgd

Hahahahahahahahahaha

Odavno (dobro, od subote) me nije nesto ovako nasmejalo...

Znaci ja treba da se povinujem diktatu rulje i to svojoj tastini da objasnim sa "koga briga"?

Hahahahahahahahahaha

Hahahahahahahahahaha

Nema te sile (i nepravde) koja ce da me natera da koristim "kvacice". Lenjost uvek pobedjuje konmformizan, zar to nisi naucila jos u nizim razredima srednje skole...


de brat makso kaži čovjeku kako se najbrže instalira latinični font..
jel bješe regional settings pa samo iz drop down menija da odabere srpski
a onda šaltaš taj srpki i šta drugo imaš preko alt+shift
stvarno nula napora, nisi toliko mator..

i to kad kažem prokuvala sam danas, popunjavala mami po fakin drugi put prijavu za vizu jer sam prvi put nekako zajebala datum rođenja i onda me Englez natjerao da to poništim i sve (onih pet hiljada pitanja) popunim ponovo..
došlo mi ruku da si odgrizem..
al ona ipak ima skoro 80 godina pa jbg i nije očekivati da sve to uradi sama..
ne treba se predavati
bene_geserit bene_geserit 19:36 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Ono kad neko:
- nikad ništa lepo o Srbima nije rekao
- zove Srbe Kosovarima i Bosančerosima
- ima razumevanja za sve srpske neprijatelje
- relativizuje sve zločine nad Srbima
- slavi srpske dželate kao Tita

if it looks like a duck and walks like a duck, it is a duck
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:37 27.03.2023

Re: Uhhhh!

bene_geserit
Imam dvojicu takvih u kući, starijem će u junu sedamnaest.

Moj sin, isto 17, je tu fazu prevazišao, tj. sabrao se.

Ovo me potseti kad Cane Partibrejkers objašnjava, čini mi se Porfiriju ili kom već sveštenom licu, kako je ceo život matematika.
I to one 4 osnovne operacije.
Kaže (parafraziram, ko bi se setio tačno) kad si mlad onda se oduzimaš. Onda kreneš malo da se sabiraš. Pa nađeš ženu svog života i kreneš da se množiš.
Negde tu je ubacio i deljenje, ali ne mogu da se setim kako ...


e jebeš ga sve kako sad od dijakritika do porfirija i djelenja (dal djeli šta ima kad omatori, da nije to)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:39 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.




Jebajiga Miki, ti da umes da razumes ne bi izmisljao primere da uvedes neki kvazi argument nego bi rekao nesto smisleno. Taj skup na kom radis mozes da punis do kraja vremena i opet ce tvoje brbljanje ostati samo brbljanje. Nije to bog zna kakav kompliment za pravnika ali dobro.





komšija pa ni ti nemaš dijakritike.. pa ovo je epidemija.. nisam ni primjećivala
Colin_bgd Colin_bgd 19:48 27.03.2023

Re: Uhhhh!

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.




Jebajiga Miki, ti da umes da razumes ne bi izmisljao primere da uvedes neki kvazi argument nego bi rekao nesto smisleno. Taj skup na kom radis mozes da punis do kraja vremena i opet ce tvoje brbljanje ostati samo brbljanje. Nije to bog zna kakav kompliment za pravnika ali dobro.





komšija pa ni ti nemaš dijakritike.. pa ovo je epidemija.. nisam ni primjećivala

Pa, ako nisi ni primecivala, znaci da je apsolutno irelevantno da li ih neko koristi ili ne...

Ako cemo posteno, moja latinica bez tih dijakritika je mnogo srpskija, tj. mnogo bliza cirilici, nego latinica sa dijakriticima koja je po svojoj sustini ocigledno mnogo hrvatskija...

Ko sad kao ne brani srpstvo, a...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:56 27.03.2023

Re: Uhhhh!

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.




Jebajiga Miki, ti da umes da razumes ne bi izmisljao primere da uvedes neki kvazi argument nego bi rekao nesto smisleno. Taj skup na kom radis mozes da punis do kraja vremena i opet ce tvoje brbljanje ostati samo brbljanje. Nije to bog zna kakav kompliment za pravnika ali dobro.





komšija pa ni ti nemaš dijakritike.. pa ovo je epidemija.. nisam ni primjećivala


Da znas da sam se i ja iznenadio. Do skora sam mislio da samo Apacherosepeacock i ja gajimo tu staru srpsku tradiciju osisane latinice. Nisam primecivao druge pripadnike sekte u nestajanju. Kad ja tamo a ono medjutim. Sad tacno vise ne znam kako dalje.


Uz ono o Srbima i Srbijancima da obzanimo jos jednu dugo skrivanu istinu. Srbija ima tri pisma: cirilicu, brkatu i osišanu latinicu. Hrvacanin Dzoni Branimir recimo koristi sva tri u jednoj reчеnicи. Koliko li on cesto menja Лангуаге Settings i koji li mucenik to lektorise i ispravlja греđke.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:04 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Colin_bgd

Ko sad kao ne brani srpstvo, a...


kod mene to nema veze sa srpstvom ili čim sličnim, više mi je kao neka elektronska higijena..
a to jeste, u mom se kraju govori hrvaština definitivno i dan danas.. sad se čini mi se više trude da properu al nema šta, jasan je uticaj iz Hrvatske, ljudi gledaju tv, uvozi se dosta hrvatske hrane i tako jedno za drugim.. mi relano jesmo uvijek bili mnogo bliži Zagrebu nego Beogradu al dobro sad da ne džaram vatru..
a i taj voz odjezdio davno..
nego zaista bez zle namjere..
ja bi vala skinula tu latinicu, tipnula taj shift alt pa da ga đavo nosi..
mada kako je krenulo ni kucati više nećemo morati.. samo ćeš da opričaš u sluju šta imaš a sluja sve odradi za tebe..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:05 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Neues aus der Nachbarschaft

Da znas da sam se i ja iznenadio. Do skora sam mislio da samo Apacherosepeacock i ja gajimo tu staru srpsku tradiciju osisane latinice. Nisam primecivao druge pripadnike sekte u nestajanju. Kad ja tamo a ono medjutim. Sad tacno vise ne znam kako dalje.


mene maksa preobratio.. bilo je sam da skine ruku s interfona
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 27.03.2023

Re: Uhhhh!

e i da dodam.. ja isto nisam koristila pa me preobratio pošteni maksa..


Super, tadejus, sledeća stavka bi bila da naučiš da koristiš velika slova, i da ne postoje dve tačke nego tri (ne postoji ni četiri, ali to je sledeće lekcija).

Ali ne daj da te mangupi ovde navuku da pređeš na ćirilcu. Ne što nešto fali ćirilici, nego gde bre da moraš još dodatno da se cimaš da menjaš тастатуру svaki час.
crossover crossover 20:16 27.03.2023

Re: Uhhhh!

ja isto nisam koristila pa me preobratio pošteni maksa..


Макса ће бити уписан златним словима у историју српске писмености и офталмологије. Да сам ја нека црквена власт ја бих га турио на икону поред Ћирила и Методија, и поред Козме и Дамјана, заслужио је својим подвигом. И још бих увео црвено слово у календару - Дијакритиковање Максино, не мора да буде нерадни дан него само да обележимо и да га се сетимо. (Не зајебавам се.)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:16 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft
dragosevacsutra
Taaaako Miki, ne daj se! Do sad si pomenuo neke cetiri drzave, imas jos, cek da vidim... stodevedesetinjak. Mozes ti to.

Kad to zavrsis onda predji na nazive pokrajina i saveznih drzava, pa posle uzmi gradove, gradice, sela, mesne zajednice, pa onda procesljaj paralelne svetove, odakle mozes elegantno preci na svetove izmastane u knjizevnosti a i sire. E onda cemo videti sta cemo.


jel ti stvarno ne kapiras koju glupost si pokusao da prodas ovde? Istvan Pastor Srbijanac. i Dragan Jakovljevic, Madjarijanac.




Jebajiga Miki, ti da umes da razumes ne bi izmisljao primere da uvedes neki kvazi argument nego bi rekao nesto smisleno. Taj skup na kom radis mozes da punis do kraja vremena i opet ce tvoje brbljanje ostati samo brbljanje. Nije to bog zna kakav kompliment za pravnika ali dobro.





komšija pa ni ti nemaš dijakritike.. pa ovo je epidemija.. nisam ni primjećivala

Pa, ako nisi ni primecivala, znaci da je apsolutno irelevantno da li ih neko koristi ili ne...

Ako cemo posteno, moja latinica bez tih dijakritika je mnogo srpskija, tj. mnogo bliza cirilici, nego latinica sa dijakriticima koja je po svojoj sustini ocigledno mnogo hrvatskija...

Ko sad kao ne brani srpstvo, a...


Izvezban mozak nadomestuje te informacijske praznine odnosno Izvzbn mzk ndmstje te infrmcjske prznin. A hebrejsko i arapsko pismo ne koriste vokale i to nema nikakav uticaj na brzinu i efikasnost procesuiranja informacija u jeziku. Taj sistem pisanja doduse odgovara hebrejskom i arapskim jezicima ali je jednako efikasan i u indoevropskim ili turkijskim (Miki zatvori oci!) jezicima.

Disclaimer: Ovo ne pominjem da bi odbranio sopstveno koriscenje osisane latinice.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:18 27.03.2023

Re: Uhhhh!

srdjan.pajic
e i da dodam.. ja isto nisam koristila pa me preobratio pošteni maksa..


Super, tadejus, sledeća stavka bi bila da naučiš da koristiš velika slova, i da ne postoje dve tačke nego tri (ne postoji ni četiri, ali to je sledeće lekcija).

Ali ne daj da te mangupi ovde navuku da pređeš na ćirilcu. Ne što nešto fali ćirilici, nego gde bre da moraš još dodatno da se cimaš da menjaš тастатуру svaki час.

a jebga onda moram komplet rečeničnu strukturu da mijenjam..
a da znaš da je ovaj moj, flow of consciousness, tepajmo mu tako, stil književno priznat..
gledni recimo poslednji (nagrađeni) roman Milene Marković, Djeca, odličan, odličan, dobro i nije roman, više neki međužanr, ali pisan tako kao u stihu mada suštinski proza..
znači može!
predatortz predatortz 20:18 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Да сам ја нека црквена власт ја бих га турио на икону поред Ћирила и Методија,


Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:19 27.03.2023

Re: Uhhhh!

crossover
и да га се сетимо. (Не зајебавам се.)

da se nije ne daj bože upokojio?
angie01 angie01 20:19 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Verovatno je to bila i Kosovka devojka! Da nije, bila bi Kosovarka devojka...


za Kosovku devojku stoji sve kako treba.


Kako god, ne želim da učesvujem u podsmevanju ljudima koji u 21. veku žive u uslovima u kojim su živeli tokom nacističke okupacije.

a ko se podsmeva, opet ucitavas- rekoh samo da Kosovac, moze da ima i to drugo znacenje, nista drugo i da mi je zato bilo cudno kada si juce taj izraz upotrebio, a sada sam se setila zasto.

uvek si spreman da apsolutno sve pretvoris u neki konflikt i da optuzujes.


crossover crossover 20:26 27.03.2023

Re: Uhhhh!

newimprovedtadejus
crossover
и да га се сетимо. (Не зајебавам се.)

da se nije ne daj bože upokojio?


Шта причаш бре помери се с места. Треба да се сетимо његовог труда који није био узалудан и да притиснемо алт-шифт.
crossover crossover 20:27 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz
Да сам ја нека црквена власт ја бих га турио на икону поред Ћирила и Методија,


Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!


Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)
predatortz predatortz 20:30 27.03.2023

Re: Uhhhh!

crossover
predatortz
Да сам ја нека црквена власт ја бих га турио на икону поред Ћирила и Методија,


Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!


Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)


Онда ће се курчити!
Доста му један!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:32 27.03.2023

Re: Uhhhh!

crossover
newimprovedtadejus
crossover
и да га се сетимо. (Не зајебавам се.)

da se nije ne daj bože upokojio?


Шта причаш бре помери се с места. Треба да се сетимо његовог труда који није био узалудан и да притиснемо алт-шифт.


a dobro dobro evo pritišćemo pritišćemo
maksa83 maksa83 20:36 27.03.2023

Re: Uhhhh!

Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!
Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)


Iskrreno rađe bih se dao osunetiti Vulinovim krivim zubima dok mi u procesu Bakarec šapuće na uvo da samo muškarac Srbin zna šta je potrebno muškarcu Srbinu.
predatortz predatortz 20:39 27.03.2023

Re: Uhhhh!

maksa83
Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!
Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)


Iskrreno rađe bih se dao osunetiti Vulinovim krivim zubima dok mi u procesu Bakarec šapuće na uvo da samo muškarac Srbin zna šta je potrebno muškarcu Srbinu.


Молим колеге да своје еротске фантазије, жеље и надања задрже за себе!
Ово није такав блог!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:40 27.03.2023

Re: Uhhhh!

predatortz
maksa83
Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!
Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)


Iskrreno rađe bih se dao osunetiti Vulinovim krivim zubima dok mi u procesu Bakarec šapuće na uvo da samo muškarac Srbin zna šta je potrebno muškarcu Srbinu.


Молим колеге да своје еротске фантазије, жеље и надања задрже за себе!
Ово није такав блог!


ja sam djecu u drugu sobu morala odvest
predatortz predatortz 20:43 27.03.2023

Re: Uhhhh!

newimprovedtadejus
predatortz
maksa83
Ја бих уз'о онај орден од Шешеља и дао Макси, да не кука више!
Ја би му дао и Вучелићев, заслужио је. :)


Iskrreno rađe bih se dao osunetiti Vulinovim krivim zubima dok mi u procesu Bakarec šapuće na uvo da samo muškarac Srbin zna šta je potrebno muškarcu Srbinu.


Молим колеге да своје еротске фантазије, жеље и надања задрже за себе!
Ово није такав блог!


ja sam djecu u drugu sobu morala odvest


Да је мој старији, не дао Бог, прочитао, а под адреналином утакмице, певао би песме које баш и нису геј френдли...
zoja444 zoja444 20:44 27.03.2023

Re: Uhhhh!

ne zaboravite da maksa voli urmasice. cast je cast, a slast je slast.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana