Ekologija

DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO DODIK!

Filip Mladenović RSS / 26.04.2023. u 21:46

Nije sporno da će pre ili kasnije jedinica mere političkog primitivizma i odsustva kućnog vaspitanja nositi oznaku DODIK.

Takođe, nije sporno ni da će Dodik u balkanskom politikantskom cirkusu ostati upamćen kao jedan od najgorih klovnova na početku XXI veka.

Ono što je sporno jeste sramna i poražavajuća reakcija javnosti i institucija na njegov višegodišnji govor mržnje i salve uvreda!?

Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

RTS, Javni medijski servis Srbije, umesto da osudi sraman Dodikov nastup, traži angažovanje srpske tajne službe radi otkrivanja autora snimka, koji je procurio na društvenim mrežama. Manipulacija ravna onoj kada je uzbunjivač Aleksandar Obradović, radnik valjevskog „Krušika", otkrio javnosti mućke u prodaji oružja ocu tadašnjeg ministra policije i privatnim trgovcima oružjem, povezanih sa AV režimom. Umesto da se sprovede istraga o njegovim navodima i sudski procesuiraju krivci, sva državna kola su se slomila na njemu kao uzbunjivaču!!!

Nadležno tužilaštvo ćuti, ni ne pomišlja da podigne optužnicu protiv Dodika zbog krivičnog dela uvrede i krivičnog dela širenja rasne mržnje zbog njegove maliciozne upotrebe termina „c" u opisu poslovanja sa porodicom Đoković. To predstavlja napad na celokupnu romsku zajednicu, jer je Dodikov komentar diskriminatorski i kao takav mora imati adekvatnu institucionalnu reakciju svake pravne države.

A Dodik se nemušto brani i vadi iz ko zna koje po redu blamaže, svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!

 



Komentari (809)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 11:21 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Jok! Zemunac! Zabavan lik. Zemunski Srbin!


pravi Zemunci sebe ne razdvajaju po etnickim parametrima, oni jedini orklon, figurativno imaju prama BeograDzanima- znaci, oni su Zemunci.
shmoo shmoo 11:23 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

vcucko

Srbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"



Видим ја да ћете ви гробари овијех дана да му дижете споменик.

Локација већ изабрана... Између споменика Николе Тесле и споменика Вука Караџића.

Тражи се још само црни мермер.

Додуше, ту је требало да се дигне споменик Николи Јокићу али...

Покрадоше овај Реал, мајку му!





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:23 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

vcucko
maksa83
Suviše je za tebe da pokušaš da shvatiš razliku između "bosanski Srbin" i "Srbin iz Bosne".

Evo ja stvarno ne razumem dramu, u čemu je problem sa tim, to je ista stvar.

Bosanski/hrvatski/mađarski/makedonski Srbi, Srbi iz Bosne, Hrvatske, Mađarske. Proverio sam, Mađari svoje Mađare iz Rumunije zovu rumunski Mađari (romániai magyarok), Aljbanci svoje Aljbance u Grčkoj zovu Shqiptarët në Greqi - Šiptari iz Grčke, baš me zanima kada bi neko rekao shqiptarët grekë da li bi se neko uvredio.

Lužički Srbi, vojvođanski Nemci, vojvođanski Mađari ... đe zapelo?

Niđe. Ali nije u duhu jezika.



Srbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"


anđa i filip serendaju za medalju i za to im u rl treba priljepiti jednu preko usta pa nek idu u policiju i pričaju da nije bilo hate crime instigationa.. he he..
realno na pamet im ne bi palo da odu u Švajcarsku pa tamo nekom Švabi objašnjavaju da on nije Švaba nego Švajcarac..
ćutali bi ko zaliveni..
al se nad vlastitim sugrađanima iživljavaju decenijama već..
obična fašitstička govna..

ali ipak ne znam što se predator jedi toliko na to.. da se ne jedi ovi ne bi ni znali da treba da ujedaju..
ja kad me neko pita where from kažem iz Srbije.. skratim priču..
a ako se raspituje detaljnije otvaram sa Bosnian Serb, worst kind..
tako da je i u oku posmatrača..
predatortz predatortz 11:24 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
Jok! Zemunac! Zabavan lik. Zemunski Srbin!


pravi Zemunci sebe ne razdvajaju po etnickim parametrima, oni jedini orklon, figurativno imaju prama BeograDzanima- znaci, oni su Zemunci.


Ne bih znao reći. Nisam ni Zemunac, ni Beograđanin. Po rođenju sam Tuzlak. A šta je to "pravi", nismo se time bavili. Ni kad se postaje pravi.


shmoo shmoo 11:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
Је л' и тај из Сарајева?

Jok! Zemunac! Zabavan lik. Zemunski Srbin!



Они су ти гори од Булбулдераца!

maksa83 maksa83 11:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Niđe. Ali nije u duhu jezika.

Meni to ne žulja uši ali uopšte. Npr. nikad nisam čuo nekog da kaže "Srbi iz Lužica" ali znam za lužičke Srbe, kao što vojvođanske Mađare niko ne zove drugačije otkad znam za sebe.
angie01 angie01 11:26 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Noleta niko nije nagrdio.


ja ti rekoh, koja je njegova uloga i znacaj u celoj stvari- koja bez njega ne bi imala NIKAVOG smisla.

sve sto pokusavas dalje da branis katastrofalni nastup- isto tako nema slisla,...a slazem se sa maxinom opservacijom- da su obe strane iste i da treba samo uz kokice eventualno, ako nemas druga posla, posmatrati sta se desava.

ti si extremno napporan u stalnom pokusaju da sa jedne strane napadas gde nema uslova za to, a sa druge strane da izravnavas pesak, gde je isto nemoguce, a sve u okviru neke svoje ideoloske ostrascenosti.
predatortz predatortz 11:27 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

kao što vojvođanske Mađare niko ne zove drugačije otkad znam za sebe.


da li i oni sebe tako zovu?
Ili kažu samo Mađar?

maksa83 maksa83 11:27 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

realno na pamet im ne bi palo da odu u Švajcarsku pa tamo nekom Švabi objašnjavaju da on nije Švaba nego Švajcarac..

Miiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
angie01 angie01 11:28 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

A šta je to "pravi",


pa oni su stvarno specificni- tipa, ako bas ne moraju, nece prelaziti most,na "njihovu2 stranu:).
maksa83 maksa83 11:28 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

da li i oni sebe tako zovu?
Ili kažu samo Mađar?

Prilično sam siguran da sebe zovu samo Mađari ali takođe mislim da ne bi pali u fras kada bi čuli "vojvođanski Mađari".
solo solo 11:29 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Po rođenju sam Tuzlak.


Gornjotuzlak ili donjotuzlak?

Nije svejedno.



ebo te kolko to Tuzli ima.
predatortz predatortz 11:30 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

ja ti rekoh, koja je njegova uloga i znacaj u celoj stvari- koja bez njega ne bi imala NIKAVOG smisla.


tako je! ali to njegovoj porodici ne daje za pravo da ne ispunjava ugovorom preuzete obaveze.

ono što mislim o dodiku, to kažem na izborima. ne glasam za njega.
da li je prost?
jeste!
da li neko ima pravo da iznosi deo neautorizovanog razgovora u javnost?
ne!

maksa83 maksa83 11:30 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

rbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"


Može da se zove kako hoće ali ovo brate moj Šumadinac 1/1:

predatortz predatortz 11:32 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Gornjotuzlak ili donjotuzlak?


U Pupama sam bio možda dva puta u životu.

PS

Nedžad mi pevao na ispraćaju u vojsku. Kao gost porodice. Pratio ga kum Nenad na armuniki.
maksa83 maksa83 11:33 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Po rođenju sam Tuzlak.

Pa ti si neki Ukrajinac čoeče...

.. a možda si i krimski Tatar. Pazi KRIMSKI TATAR, ne Tatar poreklom iz Tuzle.
predatortz predatortz 11:33 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
Gornjotuzlak ili donjotuzlak?


U Pupama sam bio možda dva puta u životu.

PS

Nedžad mi pevao na ispraćaju u vojsku. Kao gost porodice. Pratio ga kum Nenad na armuniki.


Edit:

i, kaže se gornjotuzlook!
angie01 angie01 11:34 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

anđa i filip serendaju za medalju i za to im u rl treba priljepiti jednu preko usta pa nek idu u policiju i pričaju da nije bilo hate crime instigationa.. he he..


a da ti odhebes malo sa svojim arogantnim i nicim izavzanim nastupima...i ne znam sta mi podmeces- ja sam uglavnom rekla isto sto i maxa, a na temu-pri cemu sam i polagala predmet koji se zvao-demografija i tamo to tako stoji,..a ti sto zamisljas da si sveznajuca i vrhovna procentieljka svih tema i da zato imas pravo da bezobrazno i arogantno nastupas- mozes sebi da stavis znas gde.
al se nad vlastitim sugrađanima iživljavaju decenijama već..
obična fašitstička govna..


ne znam sta bi tacno ovo trebalo da znaci, al valjda se onda odnosi i na maxin iskaz, koga si uredno preskocila, a rekao je isto sto i ja.

meni je jadno da se ti stalno tako meni izdaleka prikrads, sve kao neces, al obavezno neku bljunes, naravno, modifikovanu u izmisljene konstrukcije- mrs bre vise.
predatortz predatortz 11:34 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
Po rođenju sam Tuzlak.

Pa ti si neki Ukrajinac čoeče...



Šaban Kan!
maksa83 maksa83 11:35 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
maksa83
Po rođenju sam Tuzlak.

Pa ti si neki Ukrajinac čoeče...



Šaban Kan!




Bolan Kan!
vcucko vcucko 11:36 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

shmoo
vcucko

Srbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"



Видим ја да ћете ви гробари овијех дана да му дижете споменик.

Локација већ изабрана... Између споменика Николе Тесле и споменика Вука Караџића.

Тражи се још само црни мермер.

Додуше, ту је требало да се дигне споменик Николи Јокићу али...

Покрадоше овај Реал, мајку му!






Ako daj bože i večeras roknemo kraljevske Špance, očekujem da doktor iz Železnika izda hitno saopštenje. Na tri gusto kucane strane.
U stvari, bojati se da on to ne bi preživeo. Herc čuka mrnjau.

Večeras čekamo da prorade Srboridžin


i Srbješa


Puna osveta kraljevskim Špancima za rat tries'šeste.
Hemingvej negde u raju nazdravlja belim Bacardijem i peva Internacionalu

shmoo shmoo 11:37 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
rbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"


Može da se zove kako hoće ali ovo brate moj Šumadinac 1/1:




Псовање на српском је одавно проваљена глобална фора.

Стигла у НБА још са Дивцем.

А ти ако си прави шумадијски локал патриота, ти ћеш да научиш Лесора и да пева на српском као што смо ми то научили ове наше у истуреном одељењу студентског дома "Патрис Лумумба" у Чукаричком. (ЛИНК)

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:38 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
nicim izavzanim nastupima...


buahahhahaha ničim izazvanim..
pa ti se bukvalno dve decenije nabjeđuješ sa čovjek ovde kako nema prava da se ne zove Bosancem jer je, wait for it, Bosanac..
ladno si u međuvremenu garant prihvatila i da je neko they/them al bi predatoru da osporavaš da je Srbin..
čovječe..
za te što to rade 2023. godine kažemo da su fašisti a kad još to radiš tako uporno onda si i fašističko govno..
prosto nema drugog izraza koji bi bio adekvatan
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:42 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
Zovi me i krčag, samo nemoj da me razbiješ!


Filipe, kad si kod narodnih doksočica i umotvorina, od dolijalog srpskog naroda do lončeta, mečka čačkana na koju ti misliš i upozoravaš su Srbi u poslednjih 150 god u BiH.

Ili ćeš nam otkriti da su u Prvom svj ratu prvo pobili Srbe, radi Gavrila?

U Drugom svj ratu prvo pobili Srbe zato što su Srbi?

U ovom ratu Srbi neće bosanski jezik? Čačkalo ih i itd?

U prevodu, nemoj više da me pljačkaš, ponižavaš, teraš da se selim trbuhom za kruhom i za duhom u Austriju, Nemačku, Holandiju, Dansku, Švedsku, Norvešku, Irsku...


Ovde bukvalno, ali bukvalno, fakin najbukvalnije, zna se čija je kafan, srpska, hrvatska, albanska, bukvalno ideš kod Turčina iz Turske u pekaru. Firme drže Hrvati, neki Srbi, ili muslimani iz Bosne, u firmama postoje klanovi, zna se ko je ko, i ljudi sarađuju, daleko od toga, ali Srbi ovde nisu Bosanci ni za prave Bosance, ni za Austrijance.


U pravu ste!

Dodik nije Bosanac, već Bosančeros!
angie01 angie01 11:43 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Prilično sam siguran da sebe zovu samo Mađari ali takođe mislim da ne bi pali u fras kada bi čuli "vojvođanski Mađari".


samo se o tome radi- tu geografsku odrednicu koriste drugi, manje/vise u medijima, vezano za neka specificna dogadjanja, u nacunim radovima, udzbenicima, publikacijama.
tessa1 tessa1 11:44 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

kažem iz Srbije

Čim budem malo bolja, uzeću zastavicu Srbije na šahu, neću sad ih brukam, imaju dobrih šahista. :)
vcucko vcucko 11:44 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
Po rođenju sam Tuzlak.

Pa ti si neki Ukrajinac čoeče...

.. a možda si i krimski Tatar. Pazi KRIMSKI TATAR, ne Tatar poreklom iz Tuzle.

Ostrvo Tuzla je nasred Kerčkog moreuza. Most se valjda naslanja na njega. Kao most za Krk što je bio do i od otočića Sveti Marko.

Čuo si (cenim po godinama) za onu pesmu, repertoar MIK (Melodije Istre i Kvarnera):
Pišen ti divojko
Jenu kartulinu
Sa te vele grote
Otočića Marka
Po Kvarneru galebi
Z krilin zaklepeću
Viruj mi divojko
Pozabit te neću...

Znači Ruska Federacija jedan kroz jedan i sto kroz sto.
Čovek Rus sa dna kace.
tessa1 tessa1 11:45 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

U pravu ste!

Dodik nije Bosanac, već Bosančeros!

Filipe, ni Dodika ne gledamo istim očima, ni mečku ne vidimo isto.
predatortz predatortz 11:48 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем


Dodik nije Bosanac, već Bosančeros!


Šta bi ovo "Bosančeros" trebalo da znači?
Opet neki palanački fašizam?
Ono, svi su Bosanci ali su Srbi Bosančerosi. Otac međed, mater bukva?
ne kaže se, izgleda, džaba "stoka iz bloka"...
angie01 angie01 11:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

ladno si u međuvremenu garant prihvatila i da je neko they/them al bi predatoru da osporavaš da je Srbin..


gde sam ja to njemu osporila- nikada nisam rekla da nije, moze da bude Marsovac, ako hoce,...obicno je sporno sto on negira da postoje Bosanci, da su stanovnistvo Bosne uvek zvali Bosancima- jer to sada vise nije simpaticno u odnosu na protekla desavanja- kao i sto osporava da se kaze bosanski Srbi- sto sam vec objasnila, da se taj izraz koristi u nauci koja se zove demografija, jednako kao i Luzicki Srbi i slicno...to sto si ti sada to prevela u nesto drugo i nazvala me fasistom- je pokazatelj tvoje lose namera i nicega vise,..a ne race mi, kako si maxu izostavila, a vidim tvrdi isto sto i ja?

za te što to rade 2023. godine kažemo da su fašisti a kad još to radiš tako uporno onda si i fašističko govno..


fasisticko govno ti je keva, koja te nije vaspitala...niti naucila sta taj izraz znaci, kada ga pogresno upotrebljavas.
predatortz predatortz 11:52 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

..obicno je sporno sto on negira da postoje Bosanci, da su stanovnistvo Bosne uvek zvali Bosancima- j


kako su polupismene budale koga zvale, to je irelevantno. jesu li svi u jugoslaviji bili jugosloveni?
angie01 angie01 12:02 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

kako su polupismene budale koga zvale, to je irelevantno.


pa nece biti da su svi bili polupismene budale, nece biti da su knjizevnici, naucnici, profesori, autori udzbenika bili polupismeni.

ja stvarno ne kapiram, otkud sada toliki animozitet kod tebe, evo ima i drugih koji su iz Bosne dosli, nisam vidle ada se odricu toga da su Bosanci, pa i ovi poznati teraju segu sa time, samo se ti boris, kao da ti je neprijatelj sam.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:04 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Dragan Šormaz, član Glavnog odbora SNS:
"...Prvo smo naredili da Srbi napuste institucije na severu Kosova, a onda se žalimo što nas Albanci napadaju. Pa, ne bi nas napadali da imamo 600 srpskih policajaca na severu kao što smo ih imali do novembra prošle godine. Postavlja se pitanje kako Srbi u šest opština južno od Ibra žive normalno s kosovskim pasošima, ličnim kartama i registarskim tablicama, a u četiri opštine na severu Kosova ne mogu“, naglasio je Šormaz i naveo da očigledno nešto drugo stoji iza problema Srba na severu Kosova.

Ko razume, shvatiće!
panta panta 12:07 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

shmoo
vcucko

Srbin iz Bronksa.
Drugačije ne ide. Kako bi to zvučalo "bronkski Srbin"



Видим ја да ћете ви гробари овијех дана да му дижете споменик.

Локација већ изабрана... Између споменика Николе Тесле и споменика Вука Караџића.

Тражи се још само црни мермер.

Додуше, ту је требало да се дигне споменик Николи Јокићу али...

Покрадоше овај Реал, мајку му!






Dobro, bre, zvezdaši!
Šta kukate odmah!
predatortz predatortz 12:07 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
kako su polupismene budale koga zvale, to je irelevantno.


pa nece biti da su svi bili polupismene budale, nece biti da su knjizevnici, naucnici, profesori, autori udzbenika bili polupismeni.

ja stvarno ne kapiram, otkud sada toliki animozitet kod tebe, evo ima i drugih koji su iz Bosne dosli, nisam vidle ada se odricu toga da su Bosanci, pa i ovi poznati teraju segu sa time, samo se ti boris, kao da ti je neprijatelj sam.


ja se bosne nikad odreći neću. ona je moja postojbina, generacijama unazad, moja zemlja, bar onoliko koliko i druga dva naroda.
samo, uvek ću se odupirati pokušaju jednačenja sa ta dva druga naroda, jer nismo jedno. nikad nismo bili i nikad nećemo biti.
ne vode nas isti interesi, ne okuplja nas ista tradicija, vera, kultura i običaji. nismo slavili iste praznike, više smo jedni drugim o glavi radili nego što smo prijatelji bili.
a kada to radi anđa iz beograda, koja bi mene da uči o mojim korenima, deluje dosta bahato, bezobrazno i agresivno.
dužnost je takvima reći šta im sleduje.
shmoo shmoo 12:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

vcucko

Večeras čekamo da prorade Srboridžin

i Srbješa

Puna osveta kraljevskim Špancima za rat tries'šeste.
Hemingvej negde u raju nazdravlja belim Bacardijem i peva Internacionalu







Брате Чучко, онај мој другар гробар што сам ти га помињао да је прешао са фудбала на кошарку затрпава ме преко вибера сличицама и клиповима откако је Партизан пре неко вече добио Реал у Мадриду.

(Није помињао Партизанових два пута 0:1 са Чуком на Брду. Па када сам му ја то рекао, каже:"Немам појма, први пут чујем." )

И џабе му ја кажем да кошарку не пратим и не гледам, ни Звезду ни Партизан, а ни репрезентацију када у њој игра Јокић... Он је баш упоран...

Шаље ми и неке снимке из кафана где се пева Пантеру у част.

Теби је живот дао свееее, а мени Кевин Пантер јеееее...(ЛИНК)





Ako daj bože i večeras roknemo kraljevske Špance, očekujem da doktor iz Železnika izda hitno saopštenje. Na tri gusto kucane strane.

U stvari, bojati se da on to ne bi preživeo. Herc čuka mrnjau.



Пре пар година довео Човић неке муштерије да им прода земљиште на којем је сада угашени некадашњи гигант "Лола" из Железника. Клинци средњошколци из школе "Лола" која је одмах поред фабрике нешто им добацивали кроз ограду, а "доктор из Железника" се изнервирао и упао им у школу онако бахато и неотесано и претио им како ће да им угаси школу и да их све разјури иако школа више нема никакве везе са вившом фабриком.

Какво је то говедо једно неотесано, бахато, насилничко,... Криминално.

Ужас.

panta panta 12:15 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

vcucko
maksa83
Po rođenju sam Tuzlak.

Pa ti si neki Ukrajinac čoeče...

.. a možda si i krimski Tatar. Pazi KRIMSKI TATAR, ne Tatar poreklom iz Tuzle.

Ostrvo Tuzla je nasred Kerčkog moreuza. Most se valjda naslanja na njega. Kao most za Krk što je bio do i od otočića Sveti Marko.

Čuo si (cenim po godinama) za onu pesmu, repertoar MIK (Melodije Istre i Kvarnera):
Pišen ti divojko
Jenu kartulinu
Sa te vele grote
Otočića Marka
Po Kvarneru galebi
Z krilin zaklepeću
Viruj mi divojko
Pozabit te neću...

Znači Ruska Federacija jedan kroz jedan i sto kroz sto.
Čovek Rus sa dna kace.

Oooo, jebote!
Pa gde si se setio Melodija Istre i Kvarnera.
Podnošljivije je ono mučenje kapljicama vode, nego slušanja toga.
Još kada zasviraju one trubice, sopele li se zvaše?
predatortz predatortz 12:17 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Oooo, jebote!
Pa gde si se setio Melodija Istre i Kvarnera.
Podnošljivije je ono mučenje kapljicama vode, nego slušanja toga.


na mene tako deluje dalmatinski melos!
sunce ti jebem, što je ono unjkavo, dosadno i glupo!

angie01 angie01 12:18 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

samo, uvek ću se odupirati pokušaju jednačenja sa ta dva druga naroda, jer nismo jedno. nikad nismo bili i nikad nećemo biti.


pa to je tvoj intiman dozivljaj,...kojim ne mozes da osprois kako su stanovnike Bosne tretirali u nekom sirem kontekstu-recimo Jovan Cvijic ili svi drugi koji su se stanovnistvom nekog geografskog dela bavili.
a kada to radi anđa iz beograda, koja bi mene da uči o mojim korenima, deluje dosta bahato, bezobrazno i agresivno.


ovo je cisto ucitavanje, ja sam ti sve objasnila sta i kako i zabole me za tvoju ostrascenost, koju ovde guras kao da je zapisana u kamenu i vrhovni zakon svih, pa ko se ogres , e on da popije po koju sljagu- seseljvski, kako to vec ide.


dužnost je takvima reći šta im sleduje.


pa koliko vidim, samo potrvdjujete ono sto tvrdite da nije tako-prostacko napadanje onih koji ne misle kao vi, koji ne usvajaju nove teorije i revizije, koje se sada agresivno plasiraju.

i tebi isto pitanje, kao i tadejus- kako to da maxi ne kazes isto ovako ruzno, a koliko vidim i on kaze da je bosanski srbi pravilan termin- kao sto i jeste...baska sto niko sem tebe ne vidi nista sporno u tome,..dobro i tadejus, arogantna sveznalica opste prakse, koja se glupavo ubacila, kako bi meni rekla nesto ruzno.
predatortz predatortz 12:19 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем


pa koliko vidim, samo potrvdjujete ono sto tvrdite da nije tako-prostacko napadanje onih koji ne misle kao vi, koji ne usvajaju novoe teorije i revizije, koje se sada agresivno plasiraju.


evo, ja sad kažem da je tvoja baba nemica ustvari bila srpkinja.
je li to prostači pristup?
jeste!
e, upravo ti to meni radiš kada sereš o ovim stvarima.
panta panta 12:20 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
kako su polupismene budale koga zvale, to je irelevantno.


pa nece biti da su svi bili polupismene budale, nece biti da su knjizevnici, naucnici, profesori, autori udzbenika bili polupismeni.

ja stvarno ne kapiram, otkud sada toliki animozitet kod tebe, evo ima i drugih koji su iz Bosne dosli, nisam vidle ada se odricu toga da su Bosanci, pa i ovi poznati teraju segu sa time, samo se ti boris, kao da ti je neprijatelj sam.


Ja mislim da je to zbog toga što on tebe ne podnosi.
I da je to jedini razlog što nije oduševljen kada mu ti, ili neko drugi, kaže da je bosanski Srbin.
Kao što su i Hrvati iz Srbije oduševljeni time kada ih ti i Filip nazovete srpski Hrvati.
Baš sam se prošle godine nešto šnjuao oko Subotice i oko Sombora i oni mi govorili - nemoj ni slučajno da nas zoveš Hrvati.
Mi smo samo srpski Hrvati.
panta panta 12:23 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip Mladenović
Dragan Šormaz, član Glavnog odbora SNS:
"...Prvo smo naredili da Srbi napuste institucije na severu Kosova, a onda se žalimo što nas Albanci napadaju. Pa, ne bi nas napadali da imamo 600 srpskih policajaca na severu kao što smo ih imali do novembra prošle godine. Postavlja se pitanje kako Srbi u šest opština južno od Ibra žive normalno s kosovskim pasošima, ličnim kartama i registarskim tablicama, a u četiri opštine na severu Kosova ne mogu“, naglasio je Šormaz i naveo da očigledno nešto drugo stoji iza problema Srba na severu Kosova.

Ko razume, shvatiće!

Eeeee, kada Šormaz kaže, tu trava ne raste.
Baš si našao vrsnog intelektualca kojega ćeš da se referenciraš.
I šta kaže on, nevezano za to što se radi o čoveku glupljem od kurca, svaki Srbin, ponaosob, rekao baš njemu kako skladno i mirno živi?
tessa1 tessa1 12:23 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Baš sam se prošle godine nešto šnjuao oko Subotice i oko Sombora i oni mi govorili - nemoj ni slučajno da nas zoveš Hrvati.
Mi smo samo srpski Hrvati.

Jesi li ti ovo duhovit, šta se dešava? :))
angie01 angie01 12:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

I da je to jedini razlog što nije oduševljen kada mu ti, ili neko drugi, kaže da je bosanski Srbin.


prvo, ja njemu nisam rekla nista- obicno reagujem na njegova novopakovanja, ni manje ni vise od toga, znaci, nista licno- mene ne interesuje sta je ko i moze da bude i Marsovac.

a koliko vidim- samo mene i on i tadejus izdvajaju u svojim ruznim namerama- evo 10 put i maxa im je rekao isto, al su njega preskocili.
panta panta 12:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

predatortz
Oooo, jebote!
Pa gde si se setio Melodija Istre i Kvarnera.
Podnošljivije je ono mučenje kapljicama vode, nego slušanja toga.


na mene tako deluje dalmatinski melos!
sunce ti jebem, što je ono unjkavo, dosadno i glupo!


Da!
Jebote!
A u po BG još uvek postoji radio JAT koji ubija sa muzičkim šravcem 'novih fosila'.
vcucko vcucko 12:26 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

panta

Pa gde si se setio Melodija Istre i Kvarnera.
Podnošljivije je ono mučenje kapljicama vode, nego slušanja toga.
Još kada zasviraju one trubice, sopele li se zvaše?

Sopele ili sopile, ali u tom kraju ih više zovu roženice (sa naglaskom na "ni".

A MIK je bio legendarna manifestacija.

Jednom, ima već dosta godina, uhvatim na HRT-u slučajno veče retrospektive MIK-a. Izlazi lik i krene "Tonkinu Jele". A to ti je grobničanska stvar, made by Andrej Baša. Kreće onako najdubljim basom, ali brza, kad ja jedva hvatam reči.

Nigdinibilotakerožicebele kakovajebilatatonkinajele tonkinajelee, tonkinajelee...

Kćer, mala je bila, zablenula i ništa joj nije jasno. Tataa, koji je ovo jeziik?!
Kažem, kineski ćero, kineski
panta panta 12:30 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
I da je to jedini razlog što nije oduševljen kada mu ti, ili neko drugi, kaže da je bosanski Srbin.


prvo, ja njemu nisam rekla nista- obicno reagujem na njegova novopakovanja, ni manje ni vise od toga, znaci, nista licno- mene ne interesuje sta je ko i moze da bude i Marsovac.

a koliko vidim- samo mene i on i tadejus izdvajaju u svojim ruznim namerama- evo 10 put i maxa im je rekao isto, al su njega preskocili.

Nije sve u sintaksi, već je većina, naprotiv, u semantici.
Recimo, na primer - ti meni kažeš 'dobar dan', ja bih se zamislio šta ti to meni kažeš.
Ali, na drugi primer, Predatortz mi kaže 'dobar dan', ja bih njemu, odmah, bez razmišljanja, odogovorio .... eeeee, ćao, gde si!
maksa83 maksa83 12:31 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

jesu li svi u jugoslaviji bili jugosloveni?

Za spoljni svet - da, jesu.
predatortz predatortz 12:33 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
jesu li svi u jugoslaviji bili jugosloveni?

Za spoljni svet - da, jesu.


možda, ali mi govorimo o sebi, među sobom.
angie01 angie01 12:34 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Recimo, na primer

Ali, na drugi primer


kakve to veze ima sa mnom- ima samo sa tobom.
angie01 angie01 12:38 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

možda, ali mi govorimo o sebi, među sobom.


pa stvar je u tome, sto ti neka svoja nova pravila, poturas kao opsta i vredjas one, koji nece da ih usvoje.

ti bi sada da izbirises sve sto ti ne odgovara, kao da ne postoji i nikada nije postojalo.

to nema veze sa tim, kako se ti licno osecas- to je tvoje pravo i to niko ni ne dira.
predatortz predatortz 12:41 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

pa stvar je u tome, sto ti neka svoja nova pravila, poturas kao opsta i vredjas one, koji nece da ih usvoje.


ma kakva nova pravila?! to što ti misliš da su u bosni živeli nekakvi bosanci, to su tvoji propusti u opštem obrazovanju. onom koje čovek u osnovnoj stekne. mi smo učili gde koji narod u sfrj živi, koje su sredine mešovite... jbga, nas u bosni u školi nisu učili o nekim bosancima. učili su nas o narodima i nacionalnim manjinama, i gde ko živi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:41 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Nije sve u sintaksi, već je većina, naprotiv, u semantici.
Recimo, na primer - ti meni kažeš 'dobar dan', ja bih se zamislio šta ti to meni kažeš.
Ali, na drugi primer, Predatortz mi kaže 'dobar dan', ja bih njemu, odmah, bez razmišljanja, odogovorio .... eeeee, ćao, gde si!


To je vec pragmatika.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:43 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
jesu li svi u jugoslaviji bili jugosloveni?

Za spoljni svet - da, jesu.




a they? a them?
mi živimo (dobro, ja više ne živim) u izrazito, izrazito etnički, rasno, religijski i kako god oćeš homogenoj sredini pa smo malo retardirani na ovu temu..
iole pristojni ljudi o ovakvim stvarima više ne razgovaraju uopšte a kamoli da se nabjeđuju..
ima istina izuzeataka, doživjela sam da me Urugvajac ubjeđuje da ja nisam Srpkinja nego Bosanka.. sa sve arguemntom ali u kojoj si državi rođena..
isuse..
ali da sad ne širim i tome je bilo razloga..
pristojni ljudi ipak prihvate.. neko naglašava da je Švajcarac, nego da je Njemac, neko objašnjava porodičnu istoriju (tamo pogotovo je često mama mi je ovo a tata ono a muž mi je ovo deseto a djeca govore ovako i onako)..
i u to se ne ulazi..
to što se mi nabjeđujemo oko toga je samo odraz te naše pretjerane homogenizovanosti i nenaviknutosti na razlike..
kad za koju deceniju i tu preplavi ovih malo baonkastijih, ljudi će manje ulaziti u to s koje si strane Drine, Save, Drave i kuraca..
deklariši se kako hoćeš a normalni ljudi u to neće ulaziti..
no jbg nismo još tamo pa eto.. ima o čemu da se raspreda u četvrtak prijepodne
tessa1 tessa1 12:44 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

možda, ali mi govorimo o sebi, među sobom.


Da, za unutrašnji svijet Jugosloveni su navikli na vic sa Bosancima, jer Bosanci najviše vole da se šale na račun svoje gluposti?,

u vanjskom svijetu Bosanci ne postoje van Jugoslavije danas, nisu ni tada..

Evo Milanović govori iz Hrvatske o RS i Srbima, Filip iz Srbije govori o Bosancima i Bosančerosima u bosansko-hrvatskom entitetu..

I to jeste problem malo više od geografske odrednice, to je dijagnoza u okviru onog autošovenstva kao autoimune bolesti, odbacivanja stvarnosti iz svjesti, on na taj način prvo se ograđuje od scenarija da su Srbi nešto drugo u Bosni osim jasenovačkih žrtava koje su napravile most između Beograda i Zagreba,

i drugo, mala privatna osveta je kada vidi da postoji nešto kao RS genocidna tvorevina koja se kosi sa njegovim viđenjem dobra i zla iz Beograda na te narodiće po Bosni, kada ima kaže: ipak ste vi za mene samo Bosanci,

jedna bahatost i arogancija radi koje što se mene tiče uzmeš pušku i ideš u rat, tako ratovi počinju jer jedni narodi misle da su bolji od drugih? Okej, ali moraju to i dokazati, nasuprot sebe vidim poluinteligente bez duha koji imaju sud o svemu i ono najgore, ostalo im je to pravo u nasleđe otkad je Beograd bio glavni grad Jugoslavije, samo rođenjem nasleđe na izuzetnost i nešto više?
angie01 angie01 12:44 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

?! to što ti misliš da su u bosni živeli nekakvi bosanci, to su tvoji propusti u opštem obrazovanju. onom koje čovek u osnovnoj stekne. mi smo učili gde koji narod u sfrj živi, koje su sredine mešovite..


ne znam sta ste vi ucili, koliko znam, program je bio isti- ako ne slican.

Bosanci ili Bosanci i Hercegovci su imena za stanovnike Bosne i Hercegovine ili za osobe koje potječu iz Bosne i Hercegovine. Osim toga kao Bosanci (shodno tome i Hercegovci) se u kolokvijalnom govoru smatraju državljani Bosne i Hercegovine, koji nacionalno pripadaju u jedan od tri konstitutivna naroda Bosne i Hercegovine (Bošnjaci, Srbi i Hrvati). U drugim državama bivše SFRJ, izraz Bosanci se koristi za osobe čije porijeklo ili mjesto rođenja se nalazi u Bosni i Hercegovini. Po zvaničnim podacima u popisu stanovništva u Crnoj Gori je moguće izjašnjavanje kao Bosanac.

Bosanci su nacija, te nisu oni čiji pripadnici samo smatraju Bosnu i Hercegovinu svojom domovinom (nego oni koji imaju njeno državljastvo ili su rođeni u BiH). Bosanci su glavni pojam za pripadnike stanovnika zemlje (tj. državljane) Bosne i Hercegovine, što po etničkom opredjeljenju može da uključuje svaku etničku grupu/narod,


edit,

U anketi koju je 2007. g. provela Razvojna mreža Ujedinjenih nacija (UNDP), 57% onih koji su ispitani su se prvenstveno identificirali po etničkoj pripadnosti, dok se 43% ispitanika izjasnilo samo da su državljani Bosne i Hercegovine (Bosanci).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:46 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
I da je to jedini razlog što nije oduševljen kada mu ti, ili neko drugi, kaže da je bosanski Srbin.


prvo, ja njemu nisam rekla nista- obicno reagujem na njegova novopakovanja, ni manje ni vise od toga, znaci, nista licno- mene ne interesuje sta je ko i moze da bude i Marsovac.

a koliko vidim- samo mene i on i tadejus izdvajaju u svojim ruznim namerama- evo 10 put i maxa im je rekao isto, al su njega preskocili.


pa da me je maksa kad nazvao bosančicom onda bi ti mogla na njega da se oslanjaš pošto bih vas ja svakako oboje smatrala notornim primitivcima..
al jbg eto on to ipak nije uradio i to ti je sva razlika..
bilo i očigladno i bez tog bosančica al to te je brate autovalo da nema prosto nazad..
ne znam kako ne vidiš
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:49 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1

u vanjskom svijetu Bosanci ne postoje van Jugoslavije danas, nisu ni tada..


a postoje postoje i to imaju strogo političku konotaciju..
taj pomenuti Urugvajac je bio dio te neke ekipe MMF trte mrte širimo demokratiju po Balkanu pa to vidi u kontekstu da mi koji smo rođeni u Bosni al se ne izjašnjavamo kao Bosanci smo krivci za rat pa nas treba ubjediti da je Bosna unitarna država i bla bla bla..
sreća rijetki su ti likovi al definitivno ima..
to su se karijere na toj doktroni izgradile i u grob će s njima..
pride lik super pametan, obrazovan al džaba
shmoo shmoo 12:50 27.04.2023

7 и по... грехова

predatortz

Dodik nije Bosanac, već Bosančeros!


Šta bi ovo "Bosančeros" trebalo da znači?
Opet neki palanački fašizam?
Ono, svi su Bosanci ali su Srbi Bosančerosi. Otac međed, mater bukva?
ne kaže se, izgleda, džaba "stoka iz bloka"...



А исти ти се наљуте на мене када Шиптаре називам Команчи.

Јбг, ко ће свету удовољити.





tessa1 tessa1 12:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

a postoje postoje i to imaju strogo političku konotaciju..

Spomenula sam gore u jednom komentaru da Bosanac biti ili Sarajlija nije mana.. malo su ih sad Ukrajinci skrajnuli, ali razumijem na šta misliš.
predatortz predatortz 12:53 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip iz Srbije govori o Bosancima i Bosančerosima u bosansko-hrvatskom entitetu..


To Bosanci je stari, propali projekat Benjamina Kalaja, ili bliže Ante Pavelića.
Prvi o Bosancima u tri vere, drugi o Hrvatima u tri vere.
Vidim, stanuje još u nekim glavama...
Da, danas stanuje u glavama muslimanskih fundamentalista, koji bi da na osnovu neke instant nacije u tri vere da ostvare dominaciju po osnovu proste većine.
Ono, svi smo mi Bosanci, ali nas Bosanaca muslimana je najviše, pa iz toga proističe da ćutite i pušite, a to se zove građanska BejHeee, sa muftijom Muhamedom Velićem kao nosiocem građanske opcije.

Uglavnom, kao što vidima, svaka takva težnje je ili okupatorska, ili od domaćih ekstremista muslimanskih.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:55 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
a postoje postoje i to imaju strogo političku konotaciju..

Spomenula sam gore u jednom komentaru da Bosanac biti ili Sarajlija nije mana.. malo su ih sad Ukrajinci skrajnuli, ali razumijem na šta misliš.


pa jesu skrajnuli ali mislim da će ostati asocijacija Bosanac=žrtva i tu su oni nas jednostavno iz tog identiteta izbacili.. jer smo mi jelda agresori pa kako onda možemo da se sad tu guramo u žrtve..
temeljno je taj termin razvaljen za Srbe iz Bosne mada znam i ljudi (žena uglavnom) koje se s njim ipak identifikuju..
predatortz predatortz 12:55 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

U anketi koju je 2007. g. provela Razvojna mreža Ujedinjenih nacija (UNDP), 57% onih koji su ispitani su se prvenstveno identificirali po etničkoj pripadnosti, dok se 43% ispitanika izjasnilo samo da su državljani Bosne i Hercegovine (Bosanci).


Anketa koja se zove popis stanovništva:

Ukupno stanovnika: 3.531.159

Etnički sastav:

Bošnjaci 1.769.592 (50,1%)
Srbi 1.086.733 (30,8%)
Hrvati 544.780 (15,4%)
ostali: 130.054 (3,7%)

Jbte. đe su ti Bosanci iz ankete UNDP?
angie01 angie01 12:57 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

pa da me je maksa kad nazvao bosančicom onda bi ti mogla na njega da se oslanjaš pošto bih vas ja svakako oboje smatrala notornim primitivcima..
al jbg eto on to ipak nije uradio i to ti je sva razlika..


kakve veze ima rasprava od pre 5,6 godina- u kojoj si ti pokazala upravo uobicajenu izrazenu agresivnost, pa ti ja odgovorila-a ti sada izvadila iz konteksta- sa ovim sto si mi sada ucitala i jos me izvredjala?

sta je to, osveta Zoroa,..stalno se nesto motas oko mene, kao neces, neces i svaki put spustis neko govance- sta je to, je l to nije primitivna ljigavstina?

isto, izvini, a sta je uvredljivo u izrazu Bosancica?...ima i Srpkinjica- postoji pesma, Srpkinjica jedna mala,...to sto vi sami kreirate neke kompleksaske kontekste, ne moze da bude krivica drugih.
maksa83 maksa83 12:58 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

to što se mi nabjeđujemo oko toga je samo odraz te naše pretjerane homogenizovanosti i nenaviknutosti na razlike..

Ja samo kažem da smo za spoljni svet svi mi do 1990. godine bili tzv. Jugovići + još malo preko dok se sve sleglo.
tessa1 tessa1 13:01 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

pa jesu skrajnuli ali mislim da će ostati asocijacija Bosanac=žrtva i tu su oni nas jednostavno iz tog identiteta izbacili.. jer smo mi jelda agresori pa kako onda možemo da se sad tu guramo u žrtve..


Tadejus, genijalna si s vremena na vrijeme. :)


Ma da, i ko je lud živjeti sa tim, robijati,

mi Srbi smo postali taoci i njih kao žrtve i njihove radikalizacije za koju vidim u Srbiji imaju razumjevanja,

tačno na dvije strane Srbi su u zamci, svijet ih prihvata kao žrtve, ali ih ne prihvata kao mudžahedine,

BiH je projekat sa kojim oni ne znaju šta će..
shmoo shmoo 13:02 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

panta

Baš sam se prošle godine nešto šnjuao oko Subotice i oko Sombora i oni mi govorili - nemoj ni slučajno da nas zoveš Hrvati.
Mi smo samo srpski Hrvati.



А нису сви ни српски Хрвати него има међу њима и Буњеваца који уопште не дају да их трпају у Хрвате.

Јесу католици али нису по дифолту Хрвати како су им то некада одређивали неки које и данас одређени број Срба обожава до имбецилности.


Председница Националног савета буњевачке националне заједнице Сузана Кујунџић Остојић очекује да сви пријатељи Буњеваца подрже предлог упућен Скупштини АП Војводине да поништити декрет из 1945. године, по коме су се сви Буњевци морали изјашњавати као Хрвати. (ЛИНК)



То ће ти рећи и моја жена јер је њој једна баба Буњевка из Кривог Пута 12 км од Сења уз Велебит.

У сеобама када су кренули из Херцеговине са реке Буне један крак је стигао до Приморја, а други до Суботице.

И баба моје жене из околине Сења на Јадрану је говорила исто како и Звонко Богдан пИва неке своје пИсме по околини Суботице.

(икавски штокавски буњевачки говор)

Тако да мојој жени немој случајно да поменеш да су Буњевци Хрвати јербо 'оће онда и да угризе због тога.





angie01 angie01 13:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Jbte. đe su ti Bosanci iz ankete UNDP?


ocigledno postoje i nisam ih ja izmislila.

evo, ovde u Beogradu, se mnogi iz Bosne, deklarisu kao Bosanci,...rekoh ti vec, jednom smo u Pragu docekali NG u nekom kaficu nekog Sarajlije, gde su bili gosti iz svih krajeva Bosne i oni su se tako deklarisali- ja stvarno ne znam zasto je to uvredljivo i po kom osnovu i sta tebe licno toliko zulja- sem sto ti se ne ukapa u ideologiju.

da ponovima- mene ne interesuje sta si ti, ni bilo ko drugi i mozes da se osecas kako god ti je drago, regujem samo na tvoje insistiranje da nesto ne postoji i nikada nije- sto nije istina.

..evo, pre neku godinu, sedimo u Grinetu na Bulevaru i ja ne mogu da gledam od glavobolje, a treba jos nesto da obavimo, i zamolim konobara, da vidi, da l neko od osoblja ili on, imaju neku tabletu za glavobolju, a on mi mrtav ladan kaze, sad cu da vidim kod kolega, ja nemam, mene nikada ne boli glava, ja sam Bosanac:)...ispla jos fora i sada ces ti meni do prekosutra da tupis, kako takvih ljudi nema i nikada ih nije ni bilo i kakve ankete ovih i onih, a eno ti lepo definicija, koju nije neko izmislio tebi u inat i kao fasisticko govno postavio u enciklopediju, jer ima neki specijalan animozitet, pa se autovao:).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:11 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
to što se mi nabjeđujemo oko toga je samo odraz te naše pretjerane homogenizovanosti i nenaviknutosti na razlike..

Ja samo kažem da smo za spoljni svet svi mi do 1990. godine bili tzv. Jugovići + još malo preko dok se sve sleglo.


ma kapiram samo ne znam jel primjećuješ koliko je to anahrono nekoga etiketirati sa svi ste vi kad smo došli dotle da they/them cvrc prc ne možeš doći do kraja formulara više kad stane da te propituje po kategorijama a opcija ima tri miliona..
presmješno postalo al više ni struju ne možeš maltene da platiš a da se ne preture unatraške da ti omoguće da kažeš eto plaćam struju al bitno mi je da kažem da neću da se izjasnim po pitanju rase, pola, etniciteta, bračnog stanja a i inače..
da fak..
pa stvarno smiješno onda se ukrug ukrug nabjeđivati oko budalaština a u suštini su to sve narcizmi malih razlika..
kako rekoh, mislim da će ovi južniji to sve da otjeraju na ropotarnicu istrije gdje mu je i mjesto
predatortz predatortz 13:12 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

ocigledno postoje i nisam ih ja izmislila.


Ispade da jeste, i ti i UNDP.
Anketa se radi na sitnom uzorku, popis na celoj poipulaciji.
Ispade da se preko 95% stanovnika BiH izjašnjava po etničkom principu.

Šta je merodavnije? Popis ili nekakva anketa, rađena na ko zna kom uzorku? Meni liči da je uzorak bio iz reda zaposlenih u UNDP u BiH.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:13 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01

ocigledno postoje i nisam ih ja izmislila.


možda izmislila nisi al svakako biraš da na tome insitiraš evo dve decenije..
dal ćeš do smrti ipak uvidjeti koliko je glupo, prazno a šuplje razmišljati da su preko drine bosančice i bosančići a ti si drugačija ne znam..
tipujem da nećeš
predatortz predatortz 13:13 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

mene ne interesuje sta si ti, ni bilo ko drugi i mozes da se osecas kako god ti je drago,


e, baš ti hvala!
još kad bi mi to i napismeno dala, u vidu nekog sertifikata, baš bi mi značilo!
gedza.73 gedza.73 13:35 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Filip iz Srbije govori o Bosancima i Bosančerosima u bosansko-hrvatskom entitetu..

Isto to govorio Dr. Šešelj Vojo. Nije terao Hrvate, muslimane ili Albance da budu Srbijanci nego Srbi. Što znači da Filip i Co. imaju iste stavove kao i Šešelj (princip isti, samo etničke grupe druge). Iako zaboravljaju da je zbog toga bio u Hagu.


angie01 angie01 13:46 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

možda izmislila nisi al svakako biraš da na tome insitiraš evo dve decenije..
dal ćeš do smrti ipak uvidjeti koliko je glupo, prazno a šuplje razmišljati da su preko drine bosančice i bosančići a ti si drugačija ne znam..
tipujem da nećeš


ma, ti samo kao i obicno, teras svoje, kako si zapocela, ja sada da ti dovedem 100 ljudi da ti razjasne sta zastupam i sta sam rekla ti ces i dalje da kortljas svoj tocak- kako uvek i radis, sa tobom nema razgovora, jer tebe i ne interesuje sta ti je neko rekao, ti samo pricas svoju pricu- pri cemu ti druge stavljas u neke kontekste koji prvo ne stoje, a drugo- uvredljivi su,..i sta je onda to,...rekao Ivo Andric-definicija losih ljudi.

znaci jos jednom, svakako uzaludno- ja se ne mesam u tudje identitete, tudje licne dozivljaje i za nacionalne i verske odrednice drugih me bas briga- to su njihove licne stvari.

ovde sam reagovala na predatorovo izvrtanje cinjenica, jer on ima problem sa tim kategorijama, ne ja, rekla sam samo kako jeste u nekom opstem smislu, a ne njemu licno, moze da bude sta god hoce.

znaci, ne insistiram ja- nego on, na necemu sto ne stoji. Ono, novovJerovanje.

o sebi nikada nisam rekla nista, ni da sam drugacija, ni ovakva ni onakva, to uglavnom vi radite, upravo na nacin koji meni ucitavas.

i jos mi ne rece, sta je uvredljivo u terminu Bosancica i zasto je to neprimereno reci?...znaci, super je nekom reci da je ustaska kurva, da je Frau naci, Geringov direktan potomak, fasisticko govno,..al hebiga, Bosancica je uvreda,..zanimljivo posmatranje.

i ako ne detektujes kolicinu agresivnog i ruznog koji se ovde lagano koriste u obicnom razgovoru i taj manir prihvats kao normalan, dok se eto meni spocitava sto kazem-i ne samo ja- da je izraz Bosanski Srbi -regularan,...onda je valjda to "prava mera" korektnosti, koju koristis...i to te definise u svakom smislu.


angie01 angie01 13:48 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

e, baš ti hvala!


i treba da se zahvaljujes, jer za razliku od tebe, ne nabedjujem druge da su ovo/ono, ne merim im ispravnost i ne delim ljude po nacoskim merilima.
tessa1 tessa1 14:08 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Isto to govorio Dr. Šešelj Vojo. Nije terao Hrvate, muslimane ili Albance da budu Srbijanci nego Srbi. Što znači da Filip i Co. imaju iste stavove kao i Šešelj (princip isti, samo etničke grupe druge). Iako zaboravljaju da je zbog toga bio u Hagu.


Gedžo, istina živa.


Zamislim da nekom Bošnjaku kažem, ti si za mene samo musliman Jugosloven i pričaš srpski.. ne bih to rekla i da je taj čovjek poslednji Jugosloven na svijetu koji govori za sebe da je Bošnjak i da priča bosanski..


Prije nekoliko mjeseci je direktor, stvarno ne znam u kom svojstvu je taj čovjek u Srebrenici, problematičan je na Tviteru a ja sam od onih koji bi ipak zdraviji svijet pravili i sigurna sam da može, svijet u rl od mraka Neta, postavio sliku kuće bez poda, ima ih takvih viđala sam po planinama kod nas, srpskih kuća još uvijek, pretvorene u pomoćne prostorije, ili ljetne kuhinje,

i kaže: vidite kako je bilo dok mi nismo došli, nisu Srbi imali pod..

I sad šta je meni prvo palo na pamet, kako čovjek da provjeri je li Srbin ili nije, pa ne stidi se te kuće bez poda, jeste, naša je.. da li je moguće da čovjek koji je predstavlja Srebrenicu, stradanje tog njihovog naroda, postavlja Srbima njihove kuće bez poda koje su imali prije koga?, ko je došao i napravio nam pod?

Da li razumijete da je teško na tom nivou komunikacije dva naroda praviti kuću i nakon trideset godina… Šta oni misle kad kažu jedinstvena Bosna i Hercegovina ovako kao Filip, okej, Filip već zna kako bi Srbe doveo u red, ima lijek za nas..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:55 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01

i jos mi ne rece, sta je uvredljivo u terminu Bosancica i zasto je to neprimereno reci?...znaci, super je nekom reci da je ustaska kurva, da je Frau naci, Geringov direktan potomak, fasisticko govno,..al hebiga, Bosancica je uvreda,..zanimljivo posmatranje.


e vidiš kako si i sama lijepo pronašla kategoriju bosančica, ustaška kurva, fašisičko govno..
pa upravo je to pogrešno što si tim etničkim pojmom pokušala da uvrjediš.. nisi čak ni kurva dodala, podrazumijeva se..
a to ti je esencija fašizma.. definišeš širu rasnu ili etničku grupu kao po definiciji inferiornu pa po potrebi koristiš kao uvredu..
pa tako ciganštura, pa crnčuga, pa prljavi sloveni (dobro, kod njih moraš da naglasiš da su prljavi), pa jevreji (eto vidiš kod njih već ne moraš ni da naglašavaš) pa i bosanci (i kod nas, blago nama, moraš da naglasiš bar deminutivom ili kakvom duhovitom doskočicom tipa bosančeros, al jasno, inferirona grupa pa to ti je)..
nadam se da sad nećeš da me tjeraš da idem tražim tu priliku kad si ti u maksimalnom popižđaju ispalila to bosančica a onda ti onaj zubar i još par likova pritrčali u pomoć jer kao jeste jeste, stvarno je iritatna..a svi skupa totalno nesvjesni da vi meni niste rekli iritantna glupačo nego ste su prekodrinsku braću posrali po glavi đuture..
eh da..
ni danas to ništa oslabilo nije.. srpski tvitać svako malo prekodrince đuture šalje kući.. to je taj fazni pomak od dve decenije, kanda neće skoro da se premosti..

ja sve u 16 polažem te ispite gdje mi lijepo objasne da je pasivni rasizam ako kažem da imam prijatelja crnca..
bilo mi simpa zbog jel, proverbijalnog blogovskog prijatelja ciganina..
brale to dok dođe međ srbe ima da se spontano selfkombastuju i lijevo i desno
tessa1 tessa1 15:04 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

pretvorene u pomoćne prostorije, ili ljetne kuhinje,

Suše ljudi meso, sušane, kobasice od divljači, suvalice medvjeđe, znao bi Filip. :)
gedza.73 gedza.73 15:11 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

newimprovedtadejus
pa tako ciganštura, pa crnčuga, pa prljavi sloveni (dobro, kod njih moraš da naglasiš da su prljavi), pa jevreji (eto vidiš kod njih već ne moraš ni da naglašavaš) pa i bosanci (i kod nas, blago nama, moraš da naglasiš bar deminutivom ili kakvom duhovitom doskočicom tipa bosančeros, al jasno, inferirona grupa pa to ti je)..

Angie01 je imala blog sa tekstom Dežulovića koji je išao ovako
zivopisnim obicajima livanjskih Roma, zapravo velike romske obitelji koja je cijela spavala u jednoj ovecoj sobi, gdje su braca pred odlazak na pocinak, prije nego bi se ugasila jedina sijalica u sobi, staroj majci Finki vezivala oko vrata klepku, limeno zvono za kravu. Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje zasto su, pobogu, majci vezivali kravlje zvono oko vrata, a onda otpuhnuo dim i objasnio: kad bi se uvecer ugasilo svjetlo, skakao je u mraku te sobe tko je na koga stigao, nije se pitalo tko je cija zena, a tko cija snaha, tek kad bi se zaculo zvono, to je znacilo - ne diraj, to je majka Finka.

Sjetio sam se te zgodne etnografske fusnote


Zdušno je, sa par blogera, branila napisano u tekstu.

angie01 angie01 15:43 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

e vidiš kako si i sama lijepo pronašla kategoriju bosančica, ustaška kurva, fašisičko govno..
pa upravo je to pogrešno što si tim etničkim pojmom pokušala da uvrjediš.. nisi čak ni kurva dodala, podrazumijeva se..


opet si iskonstruisala- drugacije i ne mozes, jer nema kako.
a to ti je esencija fašizma.. definišeš širu rasnu ili etničku grupu kao po definiciji inferiornu pa po potrebi koristiš kao uvredu..


evo, gde si to procitala- sem u svojoj glavi-koliko vidim, ovde neki drugi definisu upravo fasiticki koliko je neko ispravan ili ne, a ja komentarisem protiv toga i onda dodje tadejus da izvrne uloge:)))),..prava si pacvara torokusa, koju nije blam nicega, ono 200 u sekundi reci ces nanizati sa ucitanim smislom, ko da imas zadatak, koliko jako mozes da prevrnes cenjenice.
pa tako ciganštura, pa crnčuga, pa prljavi sloveni (dobro, kod njih moraš da naglasiš da su prljavi), pa jevreji (eto vidiš kod njih već ne moraš ni da naglašavaš) pa i bosanci (i kod nas, blago nama, moraš da naglasiš bar deminutivom ili kakvom duhovitom doskočicom tipa bosančeros, al jasno, inferirona grupa pa to ti je)..


pa evo ovaj vas tatko upravo to radi i mnogi na blogu- al ne ja, ti sada silom pokusavas da nekako napravis, da Bosancica ima to znacenje, eto, ne moram ni da definisem ruzno, ni da upotrebim nakaradno, al zna se- pa kakvi su to kompleksi majkomila.
nadam se da sad nećeš da me tjeraš da idem tražim tu priliku kad si ti u maksimalnom popižđaju ispalila to bosančica a onda ti onaj zubar i još par likova pritrčali u pomoć


uhebote, al si ti nafurana likusa- pa secam se sta je bilo, ti si nesto ponosana pricala, kako si u Otimu rucala sa familijom i kako su tvoja deca posle rucka pravila rusvaj, a ti se nisi potrudila da ih odvedes da spavaju ili u park da se igraju, jer je je l te normalno da im je dosadno da tu sede, nego si komentarisala, kako si dobila kritike, ne znam vise od koga, konobara ili nekog pored, da nije ok da se uznemiravaju drugi gosti- tako nesto, nije ni bitno,..secam se samo da sam rekla, da sam i ja sa malom decom isla u restorane, i ostajala tamo do prvog znaka da vise tu ne mogu da sede, jer restoran nije vrtic, gde ostali goste moraju da trpe tudju decu koja prave nered- nesto tako, na sta si se ti u svom punom sjaju obrusila na mene- nisu bitni detalji, al to je bio smisao, gde si mi sa svojih samozamisljenih visina nesto prsticem mahala i objasnjavala kako nemam pojma i slicne munje, kao i obicno sto radis sa svima, dugi sta su rekli, tu i tamo i mogu da nazrem, al za slucaj nisu bitni drugi, nego tvoj bahati samozaljubljeni agresivni nastup...a da je neko posrao prekodrinsku bracu- lazes najstrasnije, jer to ja sigurno nisam, a jedini zubar koga znam da je ovde obitavao, jos manje, jer je on jedan fini gospodin i pripada ugnjetavanoj manjini, da ne objasnjavam sada njegove licne stvari- znaci sramno lazes i nije te stid- sto nije prvi put i ne cudi me vise.

ovo dalje sto pises, nemam pojma, nesto tamponiras iz drugih prica, al pazi sada,

brale to dok dođe međ srbe ima da se spontano selfkombastuju i lijevo i desno


prvo, pazi sta si rekla i koga si podvukla i drugo, ko ovde na blogu izdvaja ispravne i neispravne, ko je manijaklno agresivan u nametanju svojih ideoloskih mantri i ko malteretira sve druge, nazivajuci ih najgorim imenima, jer se eto, ne uklapa u zeljenu pricu,...evo, kao i ti sada recimo.

znaci, ti sto sada vadis neku pricu sa savim drugim kontekstom i radnjom i podmeces je kao argument za potpuno drugu raspravu i to jos u neistinitoj verziji, je stvarno jadno do zla boga,...a u ovoj konkretnoj raspravi, rekoh da je bosanski Srbin termin koji se regularno koristi, na sta si ti meni rekla, da ja nesto insitiram na nekim nebulozama??? a insistira predator na neistini, a ja ga ispravljam- pa si sve to zaokruzila zakljuckom, da sam ja fasisticko govno- toliko o tebi i tvom "argumentovanom" raspravljanju.

al posto ti uvek na isti nacin brljavis, ni ne ocekujem nesto drugo, jedino nisam znala da si bas toliko jadna, da se na ovaj nacin raskusuravas za nesto sto se davno zavrsilo...sto znaci da ti sujeta prevazilazi jasno izrazene koplekse, koje i inace pokusavas da pokrijes agresivnim "sveznajucim" tiradama, u kojima potpuno ignorises sta ti sagovornok govori, terajuci svoju pricu, jer tako odgovara tvom napumpanom egu...tako ga valjda hranis, pojma nemam.
angie01 angie01 15:46 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

ja sve u 16 polažem te ispite gdje mi lijepo objasne da je pasivni rasizam ako kažem da imam prijatelja crnca..


pa evo ti sada pod stare dane moras da polazes i da te neko uci stvarima, koje su meni normalne- moja deca su isla u skole gde je bilo svih nacija i nisu ni primecivali boju koze jedni drugima....pa je smesno, da ti mene prozivas u tom smislu.
angie01 angie01 15:49 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Angie01 je imala blog sa tekstom Dežulovića koji je išao ovako


ahahahahaha, kako si jadan gedzo,..sa tobom sam se oko tog vec raspravila, a ti ko mala funjara iz mraka dosao da pripomognes, al sa pogresnom municijom- to sto si glup, pa ne razumes, nije moj problem, da si ti u pravu, taj tekst bi bio skinut iz medija u kome je objavljen i placena bi poveca globa za prekrsaj zakona o informisanju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:57 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
ja sve u 16 polažem te ispite gdje mi lijepo objasne da je pasivni rasizam ako kažem da imam prijatelja crnca..


pa evo ti sada pod stare dane moras da polazes i da te neko uci stvarima, koje su meni normalne- moja deca su isla u skole gde je bilo svih nacija i nisu ni primecivali boju koze jedni drugima....pa je smesno, da ti mene prozivas u tom smislu.


a sestro jel mora baš sve da bude ilustrovano da bi ti ukačila..
ne radi se o imanju prijatelja crnaca nego smatranju da je poželjno da nekome pričaš kako ti imaš prijatelja crnca a ne daj bože da to još navodiš kao dokaz da nisi rasista..
samo ti ne kažu u baš toliko riječi jer ljudi nisu baš tako glupi da im ovo treba objašnjavati..
dovoljno je reći im da je pasivni rasizam navoditi da imate prijatelje druge rase, vjere, nacije..
al eto tebi nije dovoljno, jbg
angie01 angie01 16:05 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

a sestro jel mora baš sve da bude ilustrovano da bi ti ukačila..


prvo, ja ti nisam setra, drugo, a ko kaze da nisam ukacila, jos ti rekoh, mene to ne mora neko da uci i da polazem, sad, naknadano u zivotu, kao ti sto se hvalis.
al eto tebi nije dovoljno, jbg


sta mi nije dovoljno, gde sam ja ispoljila takve stvari o kojima pricas?

...baska, sto je tragikomicno tvoje i dalje insistiranje da sam ja, koju zabole za bilo ciju nacionalnost, rasu ili veru- fasita, a pored onolikih primera upravo ovde, kojima je to glavna odrednica, jos mere nama ostalima podobnost ispravnosti u smislu cistoce krvnih zrnaca i naucene mantre- je si li zeno normalna ili samo brzobrazna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:12 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01

sta mi nije dovoljno, gde sam ja ispoljila takve stvari o kojima pricas?

jel se bješe zvao Igor onaj tvoj proverbijalni prijatelj Bosanac?
angie01 angie01 16:25 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

i da zavrsim,..ovaj slucaj ovde, bi se sveo na prostu stvar,

predator se 100. put koprca i ubedjuje, kako Bosanski Srbi ne postje, niti Bosanci kao takvi, ne uklapa mu se u novoideoloske mantre,
ja i maxa mu kazemo da postoje, da je to regularan pojam, koji se koristi,
ja mu citiram iz enciklopedije objasnjenje, dam mu druge primere, kazem ko to sve koristi i kako,
ti dodjes i kazes mi kako sam fasisticko govno, jer sam to rekla, da je ispravno reci, bosanski Srbi,
ucitas mi jedno dvais stvari, koje ne stoje, jer se lepo vidi sta sam napisala,
i onda dodjes sa "kljucnim" argumentom, koji vrtis kroz neke izmisljene konstrukcije, da sam ti ja u nekoj raspravi od pre 5,6 godina, rekla, Bosancica i tome jos dodas razne nepostojece namere i smisao...jos dodas i neke druge da su u tome ucestvovali na nacin koji ne stoji.Znaci, lazes i izmisljas.

i to bi bilo to... sad povucenom naznakom, da predator i njegovo razmisljanje i stavovi nisu merica istine, narocito ne za sve, niti je on pozitivan primer, sa svojim ne bas simpaticnim istupanjima, a bogami, nisi ni ti, tako da ne vidim ni jedan jedini razlog, sem neke tvoje sulude osvetoljubivosti, da se uopste na ovako kretenski nacin mesas.

ajd sad cao.
angie01 angie01 16:30 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

jel se bješe zvao Igor onaj tvoj proverbijalni prijatelj Bosanac?


ne znam u kom smislu poslovican,...al nemam prijatelja Igora iz Bosne,...imala sam dete Igora iz Sarajeva.
gedza.73 gedza.73 16:44 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
sa tobom sam se oko tog vec raspravila, a ti ko mala funjara iz mraka dosao da pripomognes, al sa pogresnom municijom- to sto si glup, pa ne razumes, nije moj problem, da si ti u pravu, taj tekst bi bio skinut iz medija u kome je objavljen i placena bi poveca globa za prekrsaj zakona o informisanju

Možda sam ja glup i jadan ali u tekstu se iznose rasističke predrasude o jednoj etničkoj grupi. Kao 'zgodna etnička fusnota'.
angie01 angie01 16:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Možda sam ja glup i jadan ali u tekstu se iznose rasističke predrasude o jednoj etničkoj grupi. Kao 'zgodna etnička fusnota'.


ti ne razumes napisano i pogresno to koristis u svakako jadnom pritrcavanju nekoj sasvim drugoj prici....i tu zavrsavam svaku pricun s tobom-ovu smo zavrsili jos onda, pa je blesavo da je ponovo i na isti nacin vadis iz naftalina, rakoh ti, da si ti u pravu, taj tekst, prvo ne bi odobrio glavni urednik, u slucaju da je napravio propust, morao bi da ga skine, izvini se i plati globu za nepostovanje zakona...koji svakodnevno na ovom portalu krsi jedno 10 blogera, medju koje ne spadam i ja.
docsumann docsumann 17:09 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

tessa1
Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

A u RS?


republički srbi
panta panta 17:18 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
Recimo, na primer

Ali, na drugi primer


kakve to veze ima sa mnom- ima samo sa tobom.

U pravu si!
gvozden1 gvozden1 17:24 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

docsumann
tessa1
Po logici stvari, po istoriji, tradiciji... u BIH žive i rade Bosanke i Bosanci!

A u RS?


republički srbi

I zato ta država ne može da postoji.

Po logici stvari bi trebalo da budu Bosanci, a evo kolko pristaju na to, niko ovde, a u populaciji u promilima, i stvar je jansna.
Jedino rešenje je razlaz, Srbi u svoju državu, Bosanci u svoju, i svi na dobitku.
panta panta 17:26 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
pa da me je maksa kad nazvao bosančicom onda bi ti mogla na njega da se oslanjaš pošto bih vas ja svakako oboje smatrala notornim primitivcima..
al jbg eto on to ipak nije uradio i to ti je sva razlika..


kakve veze ima rasprava od pre 5,6 godina- u kojoj si ti pokazala upravo uobicajenu izrazenu agresivnost, pa ti ja odgovorila-a ti sada izvadila iz konteksta- sa ovim sto si mi sada ucitala i jos me izvredjala?

sta je to, osveta Zoroa,..stalno se nesto motas oko mene, kao neces, neces i svaki put spustis neko govance- sta je to, je l to nije primitivna ljigavstina?

isto, izvini, a sta je uvredljivo u izrazu Bosancica?...ima i Srpkinjica- postoji pesma, Srpkinjica jedna mala,...to sto vi sami kreirate neke kompleksaske kontekste, ne moze da bude krivica drugih.

Ali!
Zašto ti, i tebi slični, ne navedeš i nik koga citiraš, kako bi se znalo kome odgovaraš?
Da li ti vera ne dozvoljava da navedeš i nik?
Mislim, koji je to fazon izuzev što je sviranje onoj stvari?
maksa83 maksa83 17:29 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

Jedino rešenje je razlaz, Srbi u svoju državu, Bosanci u svoju, i svi na dobitku.

Znači sad Bosanci iz Novog Sada moraju da idu negde...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:29 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
jel se bješe zvao Igor onaj tvoj proverbijalni prijatelj Bosanac?


ne znam u kom smislu poslovican,...al nemam prijatelja Igora iz Bosne,...imala sam dete Igora iz Sarajeva.


o ubiću se od objašnjavanja očiglednog..
dakle isti taj poslovični prijatelj iz bosne kao i poslovični prijatelj crnac, prijatelj peder, prijatelj dopiši po želji..
za grupe koje ne smatramo inferiornima ne smatramo ni da trebamo naglašavati da imamo prijatelje iz te grupe..
samo to što navodimo kako eto mi imamo prijatelja crnca, bosanca, pedera...
po neopolitkorekt govoru je pasivni rasizam..
a u stvarno životu zaista pomalo i vrjeđa ako smatraš da je ok da kao krunski dokaz nečega navodiš da eto imaš prijatelja bosanca..
jebajiga..
i sama činjenica da je hrvatska ipak kurva.. ne možeš nekog uvrjediti time da mu kažeš da je hrvat al jelda da mu kažeš ne budi bosanac ladno možeš.. malo je jasnije ako podebljaš sa bosančica-bosančeros al jasno je svima..
i to je ta naša tuga koju su drugi pameetniji bar na putu da prevaziđu a mi eto nismo još
panta panta 17:30 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

shmoo
panta

Baš sam se prošle godine nešto šnjuao oko Subotice i oko Sombora i oni mi govorili - nemoj ni slučajno da nas zoveš Hrvati.
Mi smo samo srpski Hrvati.



А нису сви ни српски Хрвати него има међу њима и Буњеваца који уопште не дају да их трпају у Хрвате.

Јесу католици али нису по дифолту Хрвати како су им то некада одређивали неки које и данас одређени број Срба обожава до имбецилности.

...

Nemoj još i to da ubacuješ.
Vidiš da Filipa i Endži iovako boli glava od dezorjentacije.
panta panta 17:40 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

newimprovedtadejus
angie01

i jos mi ne rece, sta je uvredljivo u terminu Bosancica i zasto je to neprimereno reci?...znaci, super je nekom reci da je ustaska kurva, da je Frau naci, Geringov direktan potomak, fasisticko govno,..al hebiga, Bosancica je uvreda,..zanimljivo posmatranje.

...
ni danas to ništa oslabilo nije.. srpski tvitać svako malo prekodrince đuture šalje kući.. to je taj fazni pomak od dve decenije, kanda neće skoro da se premosti..
...

Ma!
Šta te briga za to što tvituju (i bloguju) primitivni seljoberi.

maksa83 maksa83 17:43 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

samo to što navodimo kako eto mi imamo prijatelja crnca, bosanca, pedera...

Ja bih svakako voleo da vidim tog jednoroga.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:45 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

maksa83
samo to što navodimo kako eto mi imamo prijatelja crnca, bosanca, pedera...

Ja bih svakako voleo da vidim tog jednoroga.


ti da ćutiš, ladno si navodio neke dobojlije, kao eto pa ja čak mislim da je ovaj bosanac funny..
rokno bi na testu ovde samo tako, sve bi pištalo i crvena ona rotacija pržila..
ja se uglavnom pristojno provučem pošto oni uopšte ne mogu da pojme level of political incorectness koji je kod mene na dnevnom repertoaru..

panta panta 17:50 27.04.2023

Re: О језику, роде, да ти појем

angie01
i da zavrsim,..ovaj slucaj ovde, bi se sveo na prostu stvar,

predator se 100. put koprca i ubedjuje, kako Bosanski Srbi ne postje, niti Bosanci kao takvi, ne uklapa mu se u novoideoloske mantre,
...

ajd sad cao.

Nisam Šmuuu, ali mogu da pogledam.
Prema tome, pridev bosanski je bosanski, a ne Bosanski.
Malji slovo B, dakle, b.

Nema na čemu!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana