Ekologija

DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO DODIK!

Filip Mladenović RSS / 26.04.2023. u 21:46

Nije sporno da će pre ili kasnije jedinica mere političkog primitivizma i odsustva kućnog vaspitanja nositi oznaku DODIK.

Takođe, nije sporno ni da će Dodik u balkanskom politikantskom cirkusu ostati upamćen kao jedan od najgorih klovnova na početku XXI veka.

Ono što je sporno jeste sramna i poražavajuća reakcija javnosti i institucija na njegov višegodišnji govor mržnje i salve uvreda!?

Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

RTS, Javni medijski servis Srbije, umesto da osudi sraman Dodikov nastup, traži angažovanje srpske tajne službe radi otkrivanja autora snimka, koji je procurio na društvenim mrežama. Manipulacija ravna onoj kada je uzbunjivač Aleksandar Obradović, radnik valjevskog „Krušika", otkrio javnosti mućke u prodaji oružja ocu tadašnjeg ministra policije i privatnim trgovcima oružjem, povezanih sa AV režimom. Umesto da se sprovede istraga o njegovim navodima i sudski procesuiraju krivci, sva državna kola su se slomila na njemu kao uzbunjivaču!!!

Nadležno tužilaštvo ćuti, ni ne pomišlja da podigne optužnicu protiv Dodika zbog krivičnog dela uvrede i krivičnog dela širenja rasne mržnje zbog njegove maliciozne upotrebe termina „c" u opisu poslovanja sa porodicom Đoković. To predstavlja napad na celokupnu romsku zajednicu, jer je Dodikov komentar diskriminatorski i kao takav mora imati adekvatnu institucionalnu reakciju svake pravne države.

A Dodik se nemušto brani i vadi iz ko zna koje po redu blamaže, svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!

 



Komentari (809)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 09:30 28.04.2023

Re: Јебо Додика, истинита прича из школе

Бивша Модераторка и Наша Тесица су само две стране једно те истог новчића на Блогу Б92.

Taso, šta si krenuo u napad, od čega se braniš?


Vidim da se brecaš na Dodika, ajde kad već oćeš moju drugu stranu, prvo, srao si tone govana po Jokiću pa te pitam jesi li i po Novaku, ne sjećam se,

i drugo, meni si se obraćao sprdajući se na ijekavskom i svaki put me stavio u bosanski koš po potrebi?
Milan Novković Milan Novković 09:39 28.04.2023

Re: Јебо Додика, истинита прича из школе


alselone
Crnokosa žena

Gara?


Opičeni

Ipak, ako lahki geek ne napravi kintu pisanjem stihova evo bar sitnog saveta kako povećati šanse u narednom pokušaju da se unapredi karijera u osnovnoj delatnosti

alselone alselone 19:44 27.04.2023

Pitanje za Gvozdenovića

Koje je ovo šumadijsko mesto?

tessa1 tessa1 20:52 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Lijepo, gdje god.
alselone alselone 20:53 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Čekam ga da pogodi ali kao ne vidi komentar.
tessa1 tessa1 20:53 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Čekam ga da pogodi ali kao ne vidi komentar.

:)
alselone alselone 21:39 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Možda će prepoznati po drvetu.

gvozden1 gvozden1 21:45 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

alselone
Čekam ga da pogodi ali kao ne vidi komentar.

:)
Stvarno sad vidim tek.

Koje je?
gvozden1 gvozden1 21:47 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

gvozden1
alselone
Čekam ga da pogodi ali kao ne vidi komentar.

:)
Stvarno sad vidim tek.

Koje je?

:)
Šumadija čista.
alselone alselone 21:51 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Šumadija čista.

HIlandarsko polje. :) Po legendi Sveti Sava je napravio Hilandar na tom mestu jer ga podseća na Šumadiju. Dobro, na Srbiju ali recimo da je Šumadija jednako Srbija. :)

Zapravo nije zbog toga napravio tu ali nema veze.

A drvo je maslina koju je zasadio car Dušan.
maksa83 maksa83 21:55 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Šumadija čista.

Kada bi to bila Šumadija Šumadince bi kuge i kolere odnele pošto tu nema Šumadinki.
gvozden1 gvozden1 21:55 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

HIlandarsko polje

Provalio:)

Jbt, listam u glavi Topolu, Ravnu Goru, Crnuću, Radovanje, sve to oko čega bi mogao da me zezaš, al ništa od toga ni blizu.

Onda skontam :)
alselone alselone 21:59 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

A gle ovo blago - ikona svetog Save, dok je još bio Rastko, iz ruskog namastira Stari Rusik, gde se zamonašio, baš iz te prostorije gde se to odigralo. Još momak, bez brade. :)

Ikona je u onom zadnjem delu gde ne može da se uđe (ne baratam terminima), pa smo zamolili ruskog monaha, da ode sa našim telefonom i fotografiše. Ruska crkva je jedina pored naše koja priznaje Savu kao sveca.

alselone alselone 22:00 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Onda skontam :)

A to je fotografija iz sobe u kojoj sam spavao.

Malo je falilo da se ne vratim.
gvozden1 gvozden1 22:03 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

I posle Maksa kaže Rusi nam samo komunizam dali:)

Sjajno je ovo.

Gledam, dete bre na slici.
alselone alselone 22:07 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Gledam, dete bre na slici.

Jeste, baš draga ikona. Značajna.

A ima i klasična u manastiru Pantelejmon, jedno tri metra visoka.

gvozden1 gvozden1 22:08 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića


Malo je falilo da se ne vratim

Ma pusti, ipak je ovde Srbija brale.
(makar i Vojvodina bila:)
alselone alselone 22:09 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Nego, pazi šta je promisao božija.

Sednem na trajekt ka Jovanjici (ne ovoj našoj baksuznoj) odakle ću na Hilandar. Trajekt ide 40 minuta. Posle pola sata stajanja gore na palubi, odlučim da siđem i sednem malo, ubija sunce a bole i noge. I ZASPIM! Ne probudi me ni razglas, ni kočenje broda, ni žamor ljudi. Prespavam izlazak i umesto na HIlandaru, prvo završim u manastiru Pantelejmon. Ruskom manastiru Pantelejmon.
maksa83 maksa83 22:13 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

I posle Maksa kaže Rusi nam samo komunizam dali:)

Ne božemesačuvaj, dali su nam i Leonida Čudnovskog, ostavljam ti da proveriš ko je bio i šta je uradio.

A vidiš da Srbinu koji im na noge dođe ne daju da vidi Sv. Savu sopstvenim očima, ko da su urokljive. Garant su provalili da je Prečanin.

P.S. Mojim roditeljima u Manastiru Sv. Katarine na Sinaju kada su čuli da su Srbi poklonili neki prsten. Pitali su ih tri puta da li su sigurno i stvarno Srbi, da stvarno sigurno smo Srbi.
gvozden1 gvozden1 22:15 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

. Garant su provalili da je Prečanin

Nema druge:)
alselone alselone 22:16 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Garant su provalili da je Prečanin.

Kupio sam par stvari u prodavnici Hilandara i popričao malo sa monahom koji radi tamo i kaže on meni "izvoli gari". Malo sam se začudio a kaže on "prepoznao sam naglasak, ja sam sa Naselja". :)
gvozden1 gvozden1 22:18 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Prespavam izlazak i umesto na HIlandaru, prvo završim u manastiru Pantelejmon. Ruskom manastiru Pantelejmon.

Ovo stvarno može da se tumači kao proviđenje.

Mada, treba biti sklon tome, takvom tumačenju.
Išao si sam, izgleda?

tessa1 tessa1 22:18 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

HIlandarsko polje. :) Po legendi Sveti Sava je napravio Hilandar na tom mestu jer ga podseća na Šumadiju. Dobro, na Srbiju ali recimo da je Šumadija jednako Srbija. :)

Zapravo nije zbog toga napravio tu ali nema veze.

A drvo je maslina koju je zasadio car Dušan.

E, znaš da sam prvo pomislila ne zbog vinograda i krovova kuća nego nekako u vazduhu kao da vidim more iza brda, kako je lijepo u Šumadiji. :))
gvozden1 gvozden1 22:21 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića


E, znaš da sam prvo pomislila ne

Meni prvo na pamet pao neki zatvor:)

A onda vidim maslinu, i setim se da je Als rekao da ide u Hilandar.
tessa1 tessa1 22:22 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Meni prvo na pamet pao neki zatvor:)

A onda vidim maslinu, i setim se da je Als rekao da ide u Hilandar.

Ma ne, imanje, milina. :))
alselone alselone 22:22 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Išao si sam, izgleda?

NIsam, zapravo je bila srednje velika grupa ali sam se bukvalnio iskrao sa palube da sednem malo i u tome smo i pristizali a ja spavam. Svi lagano krenuli od gore ka izlazu, svi smo bili zajedno pre samo par minuta i izađu. Skontaju kad su sišli i zvali me ali je bilo kasno, ode voz, tj. brod.
alselone alselone 22:23 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Ovo stvarno može da se tumači kao proviđenje.

Ima još nešto što mi se desilo zato što sam bio sam kasnije na putu do manastira, ali ne bih pričao ovako ovde. :)
alselone alselone 22:24 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

E, znaš da sam prvo pomislila ne zbog vinograda i krovova kuća nego nekako u vazduhu kao da vidim more iza brda, kako je lijepo u Šumadiji. :))

Jeste, tim putem jedno 40 minuta i izlazi se na more.
tessa1 tessa1 22:24 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Ima još nešto što mi se desilo zato što sam bio sam kasnije na putu do manastira, ali ne bih pričao ovako ovde. :)

I nemoj, ja imam dva proviđenja. Pričam ih samo ljudima koji me vole. :)
alselone alselone 22:28 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

I nemoj, ja imam dva proviđenja. Pričam ih samo ljudima koji me vole. :)

Nije ništa specijalno i nije nikakvo čudo nego je lično i baš nešto što mi je trebalo u tom momentu. Neka bude toliko dovoljno. Slažem se da ne treba pričati takve stvari, a pogotovo ne ovde gde čitaju američki satanisti preko ChatGPT-a.
tessa1 tessa1 22:33 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Nije ništa specijalno i nije nikakvo čudo nego je lično i baš nešto što mi je trebalo u tom momentu. Neka bude toliko dovoljno. Slažem se da ne treba pričati takve stvari,


U stvari kod mene je to dva puta nešto ozbiljnije od par doživljenih proviđenja, pričam samo onima koji me vole ne zato što me vole bez obzira na sve :)), nego sam sebična, to je znak moje ljubavi prema njima. :)

a pogotovo ne ovde gde čitaju američki satanisti preko ChatGPT-a.

Ima smisla. :))
tessa1 tessa1 23:59 27.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Izvini Alse, opet sam uzela, otela tvojih 5 min kao prije neki dan sa onim komentarom prokletim, i Doks je bio kriv za sve. :)

Pokaži još slika ako budeš u volji. Evo Gvozden čeka ko zapeta puška, malo Rusa, malo srpskih maslina.. :)
alselone alselone 10:42 28.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića



Moja topla bratska preporuka je da svaki Srbin makar jednom tamo treba otići. Mene emocije ne prolaze, evo drugi, treći dan kako sam se vratio.

Pričam sa ženom malopre, reko kako bi možda otišao na jesen sa sinom. Kaže ona kako je možda mlad još za to, neće razumeti sve što vidi, pa da odemo za koju godinu. Reko - I za koju godinu a i sada, da uđe u turbulentne pubertetske godine sa sidrom.

OK, ima on više sidara, porodicu, školu, sport, a nije zgoreg još jedno sidro pred lude godine.
Milan Novković Milan Novković 11:01 28.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

alselone


Moja topla bratska preporuka je da svaki Srbin makar jednom tamo treba otići. Mene emocije ne prolaze, evo drugi, treći dan kako sam se vratio.

Pričam sa ženom malopre, reko kako bi možda otišao na jesen sa sinom. Kaže ona kako je možda mlad još za to, neće razumeti sve što vidi, pa da odemo za koju godinu. Reko - I za koju godinu a i sada, da uđe u turbulentne pubertetske godine sa sidrom.

OK, ima on više sidara, porodicu, školu, sport, a nije zgoreg još jedno sidro pred lude godine.

Vidim na Fejsu da je rešio i kintu da zaradi - misli se, dok se roditelji sete da mu kupe Voltu sa 110 Deep Learning Teraflops može da ga prođe volja za IT moći i da se okrene nekim gender studies
alselone alselone 11:08 28.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Vidim na Fejsu da je rešio i kintu da zaradi

Jao jeste. Zaradio je 1200 dinara do sada. :) Čekamo sledeće klijente.
može da ga prođe volja za IT moći i da se okrene nekim gender studies

Ima da ga prisilno zamonašim.
tessa1 tessa1 11:11 28.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Moja topla bratska preporuka je da svaki Srbin makar jednom tamo treba otići. Mene emocije ne prolaze, evo drugi, treći dan kako sam se vratio.


Moj brat je bio, za sina ne znam, sad za Uskrs je rekao ujutru: mogli bi mi malo otići među naš narod, je li, šta ti misliš?


Ali pošto je on i duhovit i voli narod ovako kao i ja, u tom svjetlu treba gledati njegov odlazak i u crkvu i na koridu bikova u RS.

Humor je klasa, i svaki dan pomjeri granicu ka boljem, jednu sedmicu mi je govorio da sam iz Tadžikistana i slao slike kao mene čobana kako stojim na nekoj stijeni sa sokolom na ramenu.. :))

nekad su moji Mongoli, zavisi, uvijek su to plemena, rumena, divlja.. :))




Alse, lijepe slike. Skoro si rekao da ideš, i nisi se šalio? :)
shmoo shmoo 16:29 28.04.2023

Православље или смрт?

alselone




Какво је сада стање у Есфигмену?

Надам се да су грчка полиција и власти потпрцкавани васељенским Вартоломејем сада мало олабавили са притиском на тај манастир?

Знам да од прошлог лета Есфигмен има новог игумана. А какав је тај лик и да ли им је подметнут, ко то зна.

Чућемо.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:39 29.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

Pričam sa ženom malopre, reko kako bi možda otišao na jesen sa sinom. Kaže ona kako je možda mlad još za to, neće razumeti sve što vidi, pa da odemo za koju godinu. Reko - I za koju godinu a i sada, da uđe u turbulentne pubertetske godine sa sidrom.


alse, za sve


alselone alselone 19:12 29.04.2023

Re: Православље или смрт?

Какво је сада стање у Есфигмену?

Надам се да су грчка полиција и власти потпрцкавани васељенским Вартоломејем сада мало олабавили са притиском на тај манастир?

Teško. Nisu olabavili, šta više koliko čujemo, zategli su još više. Braća se drže, ne daju na sebe. Novi iguman ne deluje da je podmetnu, jednako je tvrda struja.
alselone alselone 19:14 29.04.2023

Re: Pitanje za Gvozdenovića

alse, za sve

Hvala.
alselone alselone 09:17 30.04.2023

Re: Православље или смрт?

Православље или смрт?

Tasa sigurno zna ali za druge sumnjam, da su taj manastir pokušali par puta da osvoje spolja, optužujući bratiju za zilotizam. Braća su teška tvrda struja, pravoslavlje ili smrt im piše na ulasku u manastir, i ne daju se lako. U stvari, šta lako, bacali su molotovljeve koktele na SWAT tim koji su došl na manastir.



Došla naša ekipa tamo i još neki ljudi, pitaju oni

Ko je vakcinisan?

Javi se par ljudi.

E, vi ne možete ući.

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:27 27.04.2023

Vučić u bolnici...

Mediji javljaju da je predsednik Srbije hospitalizovan, ali ne publikuju informaciju u kojoj bolnici.

Njegov sin Danilo Vučić večeras je objavio:
"TATA, I GROBOVI NAŠI BORIĆE SE S NJIMA!"
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 27.04.2023

Re: Vučić u bolnici...

Filip Mladenović
Mediji javljaju da je predsednik Srbije hospitalizovan, ali ne publikuju informaciju u kojoj bolnici.


U Lazi? (božemeoprostigrešnog, ali nisam mogao da zaustavim jezičinu, nadam se da munije ništa ozbiljno, da će da poživi, pa da ga lepo srušite sa vlasti standardnim metodama). A, ček da pitam, je postoji zamenik predsednika u Srbiji?
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:47 28.04.2023

Prenosim razgovor sa prve strane


maksa83
09:41 27.04.2023
Re: Šza je Dodik rekao?
Odstrijel se nameće kao normalno riješenje i odstranjivanje gangrenoznog tkiva.

̶Č̶i̶k̶a̶ ̶ Kamilo to sa tim zdravim i nezdravim tkivima i odstranjivanjima je tvoj domen, nije lepo da tu metodologiju poturaš ko kukavica jaje. Ujedno se izvinjavam što sam ti pregazio ̶k̶r̶a̶v̶u̶ ̶ međeda, nisam znao da je sveta. Šalim se, ne izvinjavam se stvarno.

Dodik Mile ima fantastičan instiknt za samoodržanje, ispoljavati toliku političku amorfnost u duboko zrelim godinama zahteva baš jedan ... elastičan duh da budem fini.

P.S. "Čika" ćemo izbaciti, to je verovao ili ne bio znak poštovanja, trebalo je samo da kažeš da ti smeta, umesto pasivno agresivnog šljamčenja uz benea.

Ima odstranjivanja i odstranjivanja.
Ima ljudi sa dilemama, trilemama, polinemama ali ima i onih koji su sigurni u riješenja koja donose, ne sumnjaju da su jedina ispravna i nemaju potrebu da ih provjeravaju ili sučeljavaju sa nekim drugim.
Ja često imam sumnje, u sebe ali i druge.
Mislim da je najveći problem na ovim našim prostorima nedostatak iskrenog razgovora i iskrene zainteresovnosti da se problemi rješavaju u što širem interesu. Ovaj blog, kao i onaj doksov od neki dan, je slika kulture dijaloga, uvažavanja sagovornika, argumenata. U virtualnom prostoru, gdje se sagovornici, uglavnom, ne poznaju, gdje nemaju sukobljenih materijalnih interesa imamo obilje neuvažavanja, pljuvanja, etiketiranja, psovki ali nemamo interesantnih ideja i provodljivih prijedloga za rješavanje problema.
Dodik nije moja sveta krava ili međed, kako ti Makso reče. On je neko ko u priličnom periodu ima uticaja na mali dio mojih interesa ali na veliko dio interesa meni dragih i značajnih ljudi. Zainteresovan sam da ti interesi budu što bolje zastupljeni i zaštićeni a da li će to biti Dodik ili neko drugi meni je nebitno. Ja imam sasvim dovoljno razloga da mislim kako u zadnjih tridesetak godina moje interese, kao i interese meni značajnih ljudi, najbolje štiti politička opcija kojoj je Dodik na čelu.
Mi, iz prizemlja socijalne piramide, se izvinjavamo onima iz vrhova te piramide što su nam materijalni problemi puno bliži i značajniji nego oni duhovni. Mi smo u dilemi da li da ovog mjeseca kupimo, i kome su potrebnije patike, Branku ili Danici a ne koje Najkice ili već neke druge moderne marke. Nama je skundarno šta Dodik, ili bilo koja druga politička osoba, jede, koju muziku sluša, koje jezike govori... Bitno nam da riješava naše probleme jer mislimo da mu je to posao i da smo ga zbog toga birali. Kad stavimo na sto sve što su radili sadašnji i bivši političari u Republici Srpskoj, šta realno predlažu i šta rade Dodik nam se čini najbolji. Do kada? Ne znamo. Ali nismo spremni mijenjati samo jer nam je dosadio, kao tapete na zidu. Ako mjenjamo radi smo ga zamjeniti boljim.
Davno je izašla knjižica koja se zove: "Željko Cvijanović, novinar u civilu" od grupe autora, čini mi se. Tu je lijepo opisano, u kratkim crtama, ko je, kako je i zašto je lijepio etikete, smišljao i izmišljao afere o Dodiku i Đinđiću. Proizvodnja javnog i poželjnog mišljenja nije nikakva spontana akcija već zanat koji je dugo usavršavan i još se usavršava.
Ja o tome pričam. Dodik je samo prolazna figura i činjenica u toj tabeli.

Izvinjavam se Makso što sam, očigledno nepoželjno i nezgrapno, uletio između tebe i Beneta pokušavajući reći Benetu kako "dečko" nije ništa loše, ružno ili uvredljivo poredeći ga sa "čika". (To čika se rimuje sa jednim od mojih nadimaka pa me dio prijatelja i danas zove čika Mika). Nisam bio, niti sam uvrijeđen, a da jesam to bih ti rekao i nije bilo nikakvog "pasivno agresivnog šljamčenja".
angie01 angie01 09:16 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

o Dodiku i Đinđiću.


ovo ovako kako stoji-ne ide brate.

... a to cika, u cika kamilo bi trebalo da shvatis kao titulu, a ne neku odrednicu vezano za godiste ili bilo sta drugo tako banalno:),...mada, nisam sigurna da treba da ostane:).
predatortz predatortz 09:18 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

angie01
o Dodiku i Đinđiću.


ovo ovako kako stoji-ne ide brate.

... a to cika, u cika kamilo bi trebalo da shvatis kao titulu, a ne neku odrednicu vezano za godiste ili bilo sta drugo tako banalno:),...mada, nisam sigurna da treba da ostane:).


Raspitaj se ti malo gde i kad je doneta konačna odluka da se ide u 5. oktobar i ko je bio domaćin...
Kao i o tome koja je trebalo da bude uloga MUP RS, ako se sukobi policije i građana rasplamsaju.

Edit:

Da ti pomognem.

DOGOVOR VOJNIH OBAVEŠTAJACA
PROCES smene vlasti u Srbiji nije mogao da zaobiđe ni vojne obaveštajne službe. Prvi direktan kontakt sa Vojskom Jugoslavije ostvaren je u leto 2000. na aeromitingu u Big Hilu, na kome su učestvovala dva "supergaleba". A poslednji sastanak britanskih i američkih obaveštajaca i predstavnika vojne obaveštajne službe Jugoslavije održan je 4. oktobra 2000. u seoskoj kafani u Laktašima, u Republici Srpskoj. Ljudi iz vojne obaveštajne službe jasno su rekli: "Čak i ako Milošević pozove vojsku da izađe na ulice, vrhovna komanda neće poslušati." Poruka je prenesena opozicionim liderima.





maksa83 maksa83 09:24 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Izvinjavam se Makso što sam, očigledno nepoželjno i nezgrapno, uletio između tebe i Beneta pokušavajući reći Benetu kako "dečko" nije ništa loše, ružno ili uvredljivo poredeći ga sa "čika". (To čika se rimuje sa jednim od mojih nadimaka pa me dio prijatelja i danas zove čika Mika). Nisam bio, niti sam uvrijeđen, a da jesam to bih ti rekao i nije bilo nikakvog "pasivno agresivnog šljamčenja".

Čika Kamilo Izvinjavam se ja tebi, i žao mi je i drago mi je što sam te pogrešno razumeo.

P.S. Ja sam svuda Maksa, osim za užu familiju - tamo sam Mika.
predatortz predatortz 09:25 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Čika Kamilo Izvinjavam se ja tebi, i drago mi je što sam te pogrešno razumeo.


Čika Kamilo je veliki dingospo. Opraštam mu i to što laže da je šoferčina.
tessa1 tessa1 09:27 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Čika Kamilo je srbijanskim kultur-fašistima i inim fašistima onaj jedan Bosanac kojeg poznaju o kojem je juče pričala Tadejus.
angie01 angie01 09:41 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Raspitaj se ti malo


da ponovim- ne stoji, brate!
angie01 angie01 09:53 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

tamo sam Mika.


u mojoj bejzik ekipi, je to Mika prefiks, naznaka da si deo tvrdog jezgra:),...ono, MikaVeka, MikaSasa, MikaAca,...ne mogu da se setim, kako je to pocelo, verovatno od onog uobicajenog mikanja, e, miko 'oces da,...tako da sada kada neko nesto organizuje van ekipe ili statejaznam, obicno na listu stavi zbirno-Mike:)

naravno, da je sve to ustanovljno, kada smo bili klinci, i kada je to bila neka fora- al se zadrzalo.
predatortz predatortz 09:55 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

angie01
Raspitaj se ti malo


da ponovim- ne stoji, brate!


pa, pazi, opet tvoj latentni fašizam.
ti misliš da je đinđić bio daleko iznad dodika, da je dodik balvan, neotesana seljačina...
no, politika je veština opstajanja. u toj veštini, milorad dodik je tri koplja iznad đinđića.
a to znači da je bio daleko sposobniji da sagleda svoje mogućnosti, okruženje, probleme, neprijatelje, prijatelje i da hendluje sve to.
maksa83 maksa83 10:10 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

o, politika je veština opstajanja. u toj veštini, milorad dodik je tri koplja iznad đinđića.
a to znači da je bio daleko sposobniji da sagleda svoje mogućnosti, okruženje, probleme, neprijatelje, prijatelje i da hendluje sve to.

Ako je to kriterujum za divljenje onda drugu Titi da se pokloniš do zemlje.



predatortz predatortz 10:13 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Ako je to kriterujum za divljenje onda drugu Titi da se pokloniš do zemlje.


to uopšte nije sporno. nikad nisam sporio titovu sposobnost da dođe do vlasti, vlada i ostane na vlasti.
sporio sam rezultate te vladavine.
angie01 angie01 10:18 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

pa, pazi, opet tvoj latentni fašizam.


kako da ti kazem, mnogo se bre lako frljate tim fasizmom, a ovamo ugrozena manjina:)

tvoju opservaciju necu da komentarisem, potpuno je besmisleno.
predatortz predatortz 10:27 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

kako da ti kazem, mnogo se bre lako frljate tim fasizmom, a ovamo ugrozena manjina:)


ja nisam nikakva manjina, u srbiji sam većina kako god da okreneš.
a mentalitet za ugroženost nemam, nije mi u gen upisano
angie01 angie01 10:40 28.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

ja nisam nikakva manjina, u srbiji sam većina kako god da okreneš.
a mentalitet za ugroženost nemam, nije mi u gen upisano


i ja to vidim tako, al evo ovde i onih se zale, da su manjina, ugrozena i apostrofirana...ono 200 komentara prenemaganja, kako neko zlonamerno nestonesto,...
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:37 29.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

Mi smo u dilemi da li da ovog mjeseca kupimo, i kome su potrebnije patike, Branku ili Danici a ne koje Najkice ili već neke druge moderne marke.


iskreno postovanje kamilo.

iako se cesto ne slazem sa tobom (prvenstveno za stavove u vezi sfrj), ti si sagovornik za svako postovanje.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:07 30.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

maksa83

Čika Kamilo Izvinjavam se ja tebi,

U redu je Makso.
Drago mi je da smo razjasnili ovaaj mali nesporazum, jer mali i bezvezni nesporazumi vole da narastu do velikih i dogotrajnih.

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:13 30.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

predatortz

Čika Kamilo je veliki dingospo. Opraštam mu i to što laže da je šoferčina.

Lijep kompliment i ja se zahvaljujem Predo. Mi šoferi smo poprilično nenaviknuti na to pa kad se desi malo se zbunimo.
Moj drug Derviš D. je, kad god ga pohvale, imao običaj reći: "Ugoni, ne moraš dizati repa".
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:36 30.04.2023

Re: Prenosim razgovor sa prve strane

dragosevacsutra
Mi smo u dilemi da li da ovog mjeseca kupimo, i kome su potrebnije patike, Branku ili Danici a ne koje Najkice ili već neke druge moderne marke.


iskreno postovanje kamilo.

iako se cesto ne slazem sa tobom (prvenstveno za stavove u vezi sfrj), ti si sagovornik za svako postovanje.

Lijepo je, mada ne nužno, kad ti ljudi iskažu poštovanje. Ne moramo to poštovanje jedni drugima formalno ni govoriti ali razgovori, bez uvreda i takmičenja ko može izreći težu riječ, rješavaju mnoge probleme. Uvrede i psovke su, po meni, dokazi o manjku argumenata. Poslije dugotrajnog "boravka" na blogu, znam kako se mogu odvijati razgovori sa nekim blogerima i onda te zagovore i izbjegavam.
Hvala ti što si citirao ono što ja mislim da je jedan od centralnih problema današnjeg zapadnog društva, gdje ubrajam i društva koja teže da postanu kao zapadna.
Jedni ne vide, jer ih nemaju, osnovne egzistencijalne probleme i pričaju o kraju svijeta a drugi ne mogu razmišljati o kraju svijeta jer ne znaju kako će dočekati kraj mjeseca.
Kako naš narod kaže "Sit gladnom ne vjeruje".



kamilo_emericki kamilo_emericki 09:26 28.04.2023

Prksinoć

me kao malj pogodilo gledanje TV filma "Mama nedaj mi da zaspim" (Maman ne me laisse pas m'endormir), snimljen po istoimenoj knjizi.
Svjedočenju majke koja se borila da iz kandži zavisnosti od anksiolitika i medicinskih opijata izvuče 17-o godišnjeg sina.
Nisam uopšte bio svjestan koliko je lako, uz malu i nepažljivu asistenciju doktora upasti u takvo šta.


solo solo 10:49 28.04.2023

Filipe care


Jedno moram priznati.

Filip postavi blog,kakav god da je, mi počnemo da se proseravamo i skrenemo u tri pičke mile Fadile,neki ga vređaju,neki raspravljaju, Filip stoički odoleva na svojoj priči,pritom ništa ne prepravlja,briše,banuje.......

Na tome svaka čast Filipe.

Primer demokratske tolerancije i korektnosti.

Treba odati priznanje tome. Retko se sreće na blogu.
predatortz predatortz 10:53 28.04.2023

Re: Filipe care

solo

Jedno moram priznati.

Filip postavi blog,kakav god da je, mi počnemo da se proseravamo i skrenemo u tri pičke mile Fadile,neki ga vređaju,neki raspravljaju, Filip stoički odoleva na svojoj priči,pritom ništa ne prepravlja,briše,banuje.......

Na tome svaka čast Filipe.

Primer demokratske tolerancije i korektnosti.

Treba odati priznanje tome. Retko se sreće na blogu.


Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!
A nama dobro dođe da se nadseravamo, jer da se ne lažemo - to volimo da radimo.
Win-win!
angie01 angie01 11:03 28.04.2023

Re: Filipe care

Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!


molim te kazi da se zezas, da verujes da bilo ko, pa i Filip, dobaja kintu za kacenje teksta na ovaj blog:))))
solo solo 11:07 28.04.2023

Re: Filipe care

Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!


Kako god, korektan je. Nije drkoš koji briše,banuje i ostalo. Kao Bobić recimo.

Moj komentar je na taj segment.
predatortz predatortz 11:20 28.04.2023

Re: Filipe care

angie01
Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!


molim te kazi da se zezas, da verujes da bilo ko, pa i Filip, dobaja kintu za kacenje teksta na ovaj blog:))))


Za ovaj blog verovatno ne, ali za ovakav "aktivizam" sigurno.
predatortz predatortz 11:20 28.04.2023

Re: Filipe care

solo
Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!


Kako god, korektan je. Nije drkoš koji briše,banuje i ostalo. Kao Bobić recimo.

Moj komentar je na taj segment.


sa te strane da. samo mu pos'o gadan.
panta panta 11:21 28.04.2023

Re: Filipe care

solo
Filipu je ovo pos'o!
Napiše, uzme kintu i boli ga qratz!


Kako god, korektan je. Nije drkoš koji briše,banuje i ostalo. Kao Bobić recimo.

Moj komentar je na taj segment.

Nije lako biti Filip!
solo solo 11:37 28.04.2023

Re: Čarli

Nije lako biti Filip!


Da,kad si već tu.

Jedino tebe nije banovo Bobić.

Pojasni! (molba)
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:39 28.04.2023

Re: Filipe care

Tvrdnje o "uzimanju kinte" su klasična debeovska podmetanja, na koja sam odavno oguglao.
Takodje, u psihološkom smislu, ovakve nebuloze su zapravo projekcija njihovih autora. Oni ne mogu da prihvate, uvaže, ispoštuju... tudji stav, različit od njihovog, pa jalovo traže izlaz u vredjanju i podmetanju tipa "strani plaćenik".

I ono najgore: ne vide ili neće da vide da najveće kinte uzimaju, otimaju, grabe... upravo nacionalne vodje i njihovo najbliže, porodično-kumovsko-ortačko okruženje, dok jadan narod ili beži u EU ili se snalazi na svakojake, uglavnom ponižavajuće načine!
panta panta 12:07 28.04.2023

Re: Čarli

solo
Nije lako biti Filip!


Da,kad si već tu.

Jedino tebe nije banovo Bobić.

Pojasni! (molba)

To je zato što ga ja uvažavam kao čoveka, arhitektu i bivšeg gradskog urbanistu.
I volim sa njim da divanim.
Endži mi!
predatortz predatortz 12:20 28.04.2023

Re: Filipe care

Tvrdnje o "uzimanju kinte" su klasična debeovska podmetanja,


Đes' Filipe!
Uključuješ se na određene reči?
angie01 angie01 12:24 28.04.2023

Re: Filipe care

ali za ovakav "aktivizam" sigurno.


sta je tebi tu aktivizam?...i sta bi onda bilo ono sto ti radis?

nisam videla da Filip nekog vredja, jer se ne slaze sa njim, da nekom uporno gura svoje stavove,...cak ne reaguje ni na onolike napda na njega- ulicarske, primitivne.


samo mu pos'o gadan.


koji poso- novinarski?


i sad se prenemazete, kako vas neko ne uvazava-pa covece boziji, je l ima neko ovde da moze nesto da kaze, bez tvog aminovanja, a da odmah nije nesto lose.
angie01 angie01 12:25 28.04.2023

Re: Filipe care

Uključuješ se na određene reči?


ja koliko brojim- ukljucujes se ti,..a Filip je reagovao na klevetu...a i to ne sme, izgleda.
predatortz predatortz 12:37 28.04.2023

Evo zgodan tekst...

... za Anđu i druge koji malo mešaju šta je nacionalna pripadnost kada se o njoj govori na Balkanu sa onim kada se govori u AmeriKi i nekim drugim zemljama.

Popis, Srbija, nacionalna struktura stanovništva

Ta vaša teorija, državljanstvo=nacija, Bosna = bosanska nacija (za Srbiju, da ne grešim dušu, to ne priznajete, ne mogu po vama da drugi narodi budu Srbi, ali Srbi mogu da budu šta vam padne na pamet) ne pije vodu!

angie01 angie01 12:46 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

za Anđu i druge koji malo mešaju šta je nacionalna pripadnost kada se o njoj govori na Balkanu sa onim kada se govori u AmeriKi i nekim drugim zemljama.


ja ne mesam nista, a ti ne razumes razliku izmedju pojmova nacija i nacionalnost,...to sto sada lose objasnjavas, je bilo pre par blogova tema u raspravi, pa sam lepo kopirala definicije i objasnjenja, ne razumem zasto sada uoporno vracas pricu, da bi ne znam sta dokazivao.

prvo nauci razlike u pojmovima, pa onda dodji da nesto kazes drugima.


a na ovom blogu, sam ti kopirala iz enciklopedije objasnjenje vezano za pojam Bosanac, gde ti isto sve lepo stoji objasnjeno, pa kada utvrdis razliku u pojmovima, vrati se , pa procitaj jos jednom....da vladas pojmovima, ne bi me pitao, otkud nacionalnost Bosanac.
predatortz predatortz 12:56 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...


ja ne mesam nista, a ti ne razumes razliku izmedju pojmova nacija i nacionalnost,.


prvo nauci razlike u pojmovima, pa onda dodji da nesto kazes drugima.



Нација (од лат. nacio / рођење) је вишезначни политички појам, којим се у зависности од контекста употребе могу означавати различите врсте људских заједница. У политичкој теорији и пракси, разликују се две основне врсте нација, као посебних народних заједница чије припаднике повезује заједничка етничка или државна припадност. По том основу, нације могу бити етничке или политичке.

Dakle, mi imamo koncept etničke nacije, takav je iskustveno, de facto i de jure, u našoj teoriji i praksi, a ti insistiraš na drugom konceptu, koji ovde nije praksa.
angie01 angie01 13:12 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Dakle, mi imamo koncept etničke nacije, takav je iskustveno, de facto i de jure, u našoj teoriji i praksi,


o cemu ti pricas?


a ti insistiraš na drugom konceptu, koji ovde nije praksa.


ja ne insitiram nista, ni u jednoj raspravi, pa ni u ovoj, ne namecen nesto sto mala andja zeli i zamislja.

eno, procitaj jos jednom, kako je objasnjen pojam Bosanac i sta ga cini-cinilo, npr....oko toga smo se sporili.
predatortz predatortz 13:22 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

eno, procitaj jos jednom, kako je objasnjen pojam Bosanac i sta ga cini-cinilo, npr....oko toga smo se sporili.


Kako je objašnjen i ko ga je objašnjavao to je od nikakvog značaja.
Činjenica je da se ovde pod pojmom nacija podrazumeva etnička nacija, da se po tom osnovu ljudi izjašnjavaju na popisu, da ne postoji nikakva bosanska nadnacija i da je nema ni u jednom dokumentu državljanina BiH.
U Izvodu iz MKR u Republici Srpskoj, a i BiH generalno, jer izvod nije jedinstven, jasno su razdvojeni pojmovi "Državljanstvo", gde se upisuje državljanstvo BiH + državljanstvo entiteta, i pojam "Nacionalnost", gde se upisuje nacionalna pripadnost u smislu pripadnosti etničkoj zajednici.

I to je to!
To kaže zakon!
Šta je u čijoj glavi Bosanac, to je već multidisciplinarno pitanje.

Držimo se onda činjenica.
maksa83 maksa83 13:36 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Šta je u čijoj glavi Bosanac

Držimo se onda činjenica.

Ako je do činjenica, koliko ja znam to je sa jedne strane po novijm istraživanjima onaj što će ti dati prs-ten i zla-tni la-nac, a sa druge strane po starijim istraživanjima onaj što ga nije ljubila do sada, pri čemu će se on lepo očešljati doterati opeglati mirisaće kao ruža i još u tom smislu.

P.S. Kad ti kaže volim te - ne veruj mu - laže te.
angie01 angie01 15:24 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Kako je objašnjen i ko ga je objašnjavao to je od nikakvog značaja.


jao jeste, nije predator verifikovao:))))),....samo su neki profani sa faxa pisali, a ko su onu uostalom.


Činjenica je da se ovde pod pojmom nacija podrazumeva etnička nacija,


gde ovde?....ti imas koriscenje pojma nacije- kao svih drzavljana jedne zemlje, i drugi kao pripadnike enticke zajednice,...znaci, nema ovde, nego se tako koristi pojam.

Нација (од лат. nacio / рођење) је вишезначни политички појам, којим се у зависности од контекста употребе могу означавати различите врсте људских заједница. У политичкој теорији и пракси, разликују се две основне врсте нација, као посебних народних заједница чије припаднике повезује заједничка етничка или државна припадност. По том основу, нације могу бити етничке или политичке.

Политичка нација је народна заједница чије припаднике повезује заједничко држављанство, док етничка нација представља народну заједницу чије припаднике повезује заједнички етницитет.


Šta je u čijoj glavi Bosanac, to je već multidisciplinarno pitanje.


pa eto, pitaj Bosance, koji nemaju problem sa tom odrednicom kao ti.


a sa druge strane po starijim istraživanjima onaj što ga nije ljubila do sada,


e majkemimile, htela sam jos juce, da odgovorim sa tako ti je mala moja, kad ljubi Bosanac,...al sam zaboravila, jer sam bila paralelno na telefonu.
angie01 angie01 15:31 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

po novijm istraživanjima onaj što će ti dati prs-ten i zla-tni la-nac,


kako kaze predator, nema nista od tog zlata, jer ti sto su navedeni da daju, ne- po- sto- je.
predatortz predatortz 15:50 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Политичка нација је народна заједница чије припаднике повезује заједничко држављанство


Čak ni to u BiH! Meni u polju državljanstvo piše: BiH/Republika Srpska
Nekome u Federaciji:
BiH/Federacija Bosne i Hercegovine

Čak i u državljanstvu postoji jasna distanca koja kazuje da se ne radi o jedinsvenoj političkoj naciji.

gvozden1 gvozden1 18:45 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

angie01
po novijm istraživanjima onaj što će ti dati prs-ten i zla-tni la-nac,


kako kaze predator, nema nista od tog zlata, jer ti sto su navedeni da daju, ne- po- sto- je.

Ma bre postoje, kako ne postoje.
Ko god hoće da bude Bosanac (ako ga nije sramota) neka bude.
Srbi neće da budu Bosanci, i čemu drama?

Sloboda izjašnjavanja, nije valjda da se i to Srbima spori?
tessa1 tessa1 20:17 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Bocanci, Bocanci i Bocancice u pesmi, na bocvanskom. :)

Provjerim ta pjesma o Bocancu iz Bijelog Dugmeta iz koje je godine, znam da je nešto staro, provjerim taj krunski dokaz o nama u arhivi iz kojeg je stoljeća. :)

Album: Šta bi dao da si na mom mjestu
Artist: Bijelo Dugme
Released: 1975
Genre: Rock

Rock, 1975, znači da Bocanci rođeni 1975. (oni koji nisu izginuli u ratu) danas imaju možda unučiće koji tri čiste nemaju o Bocancima sa albuma Šta bi dao da si na mom mjestu,

ukratko: dokazi nisu relevantni.. Neko bi rekao neozbiljni, hm, Bregovićeve vikendice sa Jahorine su ozbiljniji dokaz o postojanju Bocanaca u Bocni. Jel ima vikendica? Ima?, to je kao prvi pisani tragovi čovjeka u pećinama francuskim, otisak ruke, mamut pogođen kopljem, itd..

Jel ba jarane, jel ima Bregna vikendca? Ima? Pa šta oš?



Imam ja bolji stih,

Pa mi sedi, pa mi sedi ko nekad u krilo, nemoj srećo, nemoj da si zlopamtilo..

Žemo, što bi rekli mi na bocvanskom? :)
angie01 angie01 23:56 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ko god hoće da bude Bosanac (ako ga nije sramota) neka bude.


ti kazes, da je sramota biti Bosanac?
angie01 angie01 23:59 28.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

U Izvodu iz MKR u Republici Srpskoj, a i BiH generalno, jer izvod nije jedinstven, jasno su razdvojeni pojmovi "Državljanstvo", gde se upisuje državljanstvo BiH + državljanstvo entiteta, i pojam "Nacionalnost", gde se upisuje nacionalna pripadnost u smislu pripadnosti etničkoj zajednici.

I to je to!
To kaže zakon!
Šta je u čijoj glavi Bosanac, to je već multidisciplinarno pitanje.

Držimo se onda činjenica.



angie01 angie01 00:06 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Čak ni to u BiH! Meni u polju državljanstvo piše: BiH/Republika Srpska
Nekome u Federaciji:
BiH/Federacija Bosne i Hercegovine


kako je pisalo u Yu pasosima- Jugoslavija/Srbija

tu si imao- naciju po drzavljanstvu-Jugosloveni,...i naciju po etnickoj pripadnosti-Srbi,...i tako za sve ostale.

u Bosni ima 3 konstitutivna naroda-znaci, nacion-narod, nacija su po drzavljanstvu Bosanci, a po etnickoj pripadnosti jedan od ta tri naroda.

i tako vazi za sve, sta nije jasno?....sem sto dodik kaze, da ne treba tako.
angie01 angie01 00:21 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Bosanci ili Bosanci i Hercegovci su imena za stanovnike Bosne i Hercegovine ili za osobe koje potječu iz Bosne i Hercegovine. Osim toga kao Bosanci (shodno tome i Hercegovci) se u kolokvijalnom govoru smatraju državljani Bosne i Hercegovine, koji nacionalno pripadaju u jedan od tri konstitutivna naroda Bosne i Hercegovine (Bošnjaci, Srbi i Hrvati). U drugim državama bivše SFRJ, izraz Bosanci se koristi za osobe čije porijeklo ili mjesto rođenja se nalazi u Bosni i Hercegovini. Po zvaničnim podacima u popisu stanovništva u Crnoj Gori je moguće izjašnjavanje kao Bosanac.

Bosanci su nacija, te nisu oni čiji pripadnici samo smatraju Bosnu i Hercegovinu svojom domovinom (nego oni koji imaju njeno državljastvo ili su rođeni u BiH). Bosanci su glavni pojam za pripadnike stanovnika zemlje (tj. državljane) Bosne i Hercegovine, što po etničkom opredjeljenju može da uključuje svaku etničku grupu/narod, konstitutivne narode BiH: Bošnjake, Srbe i Hrvate, te druge ljude ne u samoj Bosni, već i u inozemstvu, pod uslovom da su rođeni u BiH, tj. da im je nacionalnost bosanskohercegovačka (Bosanac i Hercegovac).
angie01 angie01 00:29 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Srbi neće da budu Bosanci, i čemu drama?


sto se mene tice, neka svako bude sta god hoce,..ali drzavljani Bosne cine naciju-koja se zove Bosanci, po tom drzavljanstvu, a po etnickoj pripadnosti-naciju Srba,...ili sta god drugo.

tako stoje stvari u drustvenim naukama, koje se time bave,....i tako je svuda.


bene_geserit bene_geserit 00:44 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Bosanci ili Bosanci i Hercegovci su imena za stanovnike Bosne i Hercegovine ili za osobe koje potječu iz Bosne i Hercegovine.

Znači vojvođanski Mađari su zapravo Srbi po ovome. Stanovnici Srbije.
Jel video čuo neko negde da ih tako zovu?
Jel video čuo neko negde Anđu da ih tako zove?
angie01 angie01 01:01 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Znači vojvođanski Mađari su zapravo Srbi po ovome. Stanovnici Srbije.
Jel video čuo neko negde da ih tako zovu?


kada neko kaze recimo, rumunska nacija, ili Rumuni, ne misli samo na etnicke Rumune, nego na narod koji tamo zivi, drzavljane Rumunije, koje cine i druge enticke grupe-koje opet u okviru te drzave, cine naciju svoje etnicke gupe.

isto tako, kada neko govori o naciji Srbije, ne razdvaja etnicke kategorije koje su u Srbiji zastupljene, nego govori o svima koji tu zive...a kada govori o etnickoj pripadnosti, onda lista pripadnike svake etnicke nacije ponaosob.

i u Kanadi su svi Kanadjani, znaci narod, nacija Kanade,...a svako se prepoznaje u svojoj etnickoj naciji, pa recimo kaze, Kanadjanin srpskog porekla.
angie01 angie01 01:03 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Jel video čuo neko negde Anđu da ih tako zove?


to sto si ti glup, nije razlog da se kacis za mene...

Bosna se od Srbije razlikuje, sto ime drzave nije ime ni jednog od naroda koji tamo zivi.
bene_geserit bene_geserit 01:15 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

kada neko govori o naciji Srbije

ili Srbi
teško ti je to da kažeš?
Ko Filipu Republika Srpska.

Nego koliko si puta u životu za Mađara iz Vojvodine rekla Srbin?
Da pogađam - 0.
Koliko si puta u životu za Srbina iz Republike Srpske rekla Bosanac?
Samo ovde na blogu bezbroj puta.
angie01 angie01 01:37 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ili Srbi

glup si ko tuka i isto toliko zao.

ti covece ne razlikujes pojmove.

nacija jedne drzave- nema veze sa etnickom pripadnoscu...koja isto ima svoj nacion, ne znam kako drugacije da kazem, a da ne lupetas najstrasnije.

znaci pojam nacije, nema jedan kontekst-razlikuje se politicki i etnicki kontekst.

drzavljani jedne zemlje cine naciju u politickom kontekstu, u etnickom kontekstu, naciju cini grupa ljudi koja deli isti etnicki identitet.

pitanje je, kako neko moze da bude drzavljanin neke drzave, a da ne pripada njenoj naciji u prvom kontekstu?

Koliko si puta u životu za Srbina iz Republike Srpske rekla Bosanac?


evo, kazi mi, ako si bilo sta od objasnjenja razumeo, kako pojam Bosanac, remeti to sto je neko Srbin? Bosanac oznacava politicki kontekst nacije-odnosi se na sve drzavljane, Srbin oznacava etnicki kontekst-odnosi se na etnicku pripadnost odredjenoj grupi.

sada ti kazi, kako je po tebi ispravnije:)..i odgovori mi na pitanje iznad.


bene_geserit bene_geserit 02:53 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Srbin oznacava etnicki kontekst-odnosi se na etnicku pripadnost odredjenoj grupi

Stvarno.
Pa evo gore si rekla kako kad neko kaže Rumun "ne misli samo na etnicke Rumune, nego na narod koji tamo zivi, drzavljane Rumunije".
Kako se onda Srbin odnosi samo na etničku pripadnost?
tessa1 tessa1 05:40 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ili Srbi
teško ti je to da kažeš?

Ne može da kaže zato što joj je 24/7 srpski prekodrinski u ustima, glaba stvor.
panta panta 06:42 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

angie01
Bosanci ili Bosanci i Hercegovci su imena za stanovnike Bosne i Hercegovine ili za osobe koje potječu iz Bosne i Hercegovine. Osim toga kao Bosanci (shodno tome i Hercegovci) se u kolokvijalnom govoru smatraju državljani Bosne i Hercegovine, koji nacionalno pripadaju u jedan od tri konstitutivna naroda Bosne i Hercegovine (Bošnjaci, Srbi i Hrvati). U drugim državama bivše SFRJ, izraz Bosanci se koristi za osobe čije porijeklo ili mjesto rođenja se nalazi u Bosni i Hercegovini. Po zvaničnim podacima u popisu stanovništva u Crnoj Gori je moguće izjašnjavanje kao Bosanac.

Bosanci su nacija, te nisu oni čiji pripadnici samo smatraju Bosnu i Hercegovinu svojom domovinom (nego oni koji imaju njeno državljastvo ili su rođeni u BiH). Bosanci su glavni pojam za pripadnike stanovnika zemlje (tj. državljane) Bosne i Hercegovine, što po etničkom opredjeljenju može da uključuje svaku etničku grupu/narod, konstitutivne narode BiH: Bošnjake, Srbe i Hrvate, te druge ljude ne u samoj Bosni, već i u inozemstvu, pod uslovom da su rođeni u BiH, tj. da im je nacionalnost bosanskohercegovačka (Bosanac i Hercegovac).

Pa dobro.
A gde su tu od konstitutivnih naroda Muslimani?
Šta se sa njim dogodilo?
Srbi ih izgenocidisali ili šta?
tessa1 tessa1 06:49 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Dobro je za vas dok se stvor bavi našim srpskim etničkim pitanjem u Bosni (jedne zubima suneti, drugima će oduzeti djecu i podijeliti dobrim katoličkim porodicama, i treće pobiti da ne stignu slučajno do Beograda),

ako pređe rješavati "isti problem" u Srbiji, prvo cijenim kreće od Subotice do Beograda, imate li vi kakvih dokaza da to nije bila Hrvatska i Mađarska?, ona ima da jeste, pa eno Janika Balaš.. imate li vi šta reći u odbranu da ste pobili Jevreje i raselili njene Njemce? Nemate? Molim lijepo, bolje vam je da ćutite, inače bi vas dovela u red kao bosanske Srbe, ovako neće jer ona sluša EKV, vi ste ipak urbani i fin mesanci kao i ona,

ali etničko pitanje Srba od Beograda do Kragujevca bi ipak još jednom razmotrila, vole li Tita, Jugoslaviju, Terezu Kesoviju i zašto ne?

I pazi aduta, s jedne strane Drine aduti su fašisti s druge strane antifašisti, ali oni iz Čitanki.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana