Ekologija

DODIJAO, ALI NE I DOLIJAO DODIK!

Filip Mladenović RSS / 26.04.2023. u 21:46

Nije sporno da će pre ili kasnije jedinica mere političkog primitivizma i odsustva kućnog vaspitanja nositi oznaku DODIK.

Takođe, nije sporno ni da će Dodik u balkanskom politikantskom cirkusu ostati upamćen kao jedan od najgorih klovnova na početku XXI veka.

Ono što je sporno jeste sramna i poražavajuća reakcija javnosti i institucija na njegov višegodišnji govor mržnje i salve uvreda!?

Najnovija blamaža u vidu ponižavajućih komentara na račun Novaka Đokovića i njegove porodice ukazuje da dno našeg svekolikog moralnog posrnuća i sveopšteg bešćašća ima više dubinskih nivoa, poput rudnika ološa.

RTS, Javni medijski servis Srbije, umesto da osudi sraman Dodikov nastup, traži angažovanje srpske tajne službe radi otkrivanja autora snimka, koji je procurio na društvenim mrežama. Manipulacija ravna onoj kada je uzbunjivač Aleksandar Obradović, radnik valjevskog „Krušika", otkrio javnosti mućke u prodaji oružja ocu tadašnjeg ministra policije i privatnim trgovcima oružjem, povezanih sa AV režimom. Umesto da se sprovede istraga o njegovim navodima i sudski procesuiraju krivci, sva državna kola su se slomila na njemu kao uzbunjivaču!!!

Nadležno tužilaštvo ćuti, ni ne pomišlja da podigne optužnicu protiv Dodika zbog krivičnog dela uvrede i krivičnog dela širenja rasne mržnje zbog njegove maliciozne upotrebe termina „c" u opisu poslovanja sa porodicom Đoković. To predstavlja napad na celokupnu romsku zajednicu, jer je Dodikov komentar diskriminatorski i kao takav mora imati adekvatnu institucionalnu reakciju svake pravne države.

A Dodik se nemušto brani i vadi iz ko zna koje po redu blamaže, svestan da će već za par dana njegove nasvežije verbalne fekalije završiti u nekom od kolektora, bolje reći kratera balkanske kanalizacione mreže!

 



Komentari (809)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 06:55 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Pardon, mislila sam na Zvonku Bogdana, iznenadi me sad na slici kad ugledah da se uopšte sjećam Janike Balaša, ne znam ni šta je bio čovjek, Rumun? :)

I kad smo kod dokaza i belog papira na kom sve piše, ni Jevrejima nije pomoglo njemačko i austrijsko državljanstvo.




shmoo shmoo 07:49 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

panta

A gde su tu od konstitutivnih naroda Muslimani?



Аман заман, муслимани нису народ него вероисповест!

То су само они болесни умови, Тито и његове подгузне муве, могли да смисле такво лудило да једну вероисповест уставним амандманима проглашавају за нацију, а све зарад одбране својих привилегија као владајуће касте и свог сопственог одржавања на власти у једној држави која је почела да се урушава истог тренутка чим су се они машингеверима дочепали власти у тој држави.

Сва срећа па их нико, видевши колика је то глупост, ван те Титославије није следио иначе бисмо данас имали једну нацију од скоро 2 милијарде муслимана.

А муслимана као верника има у многим другим нацијама на овом свету. Али то је вероисповест а не нација, побогу!

Докле ћете више да серендате понављајући ту болесну мантру из Титославије проглашавајући једну вероисповест за нацију из једне државе апсурда као што је то била СФРЈ која се на сву срећу упокојила пре 30 и више година?






shmoo shmoo 08:10 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Мој другар Смаја, рођени Земунац, једини је човек од свих које ја познајем који је сам отишао у војни одсек када је почело бомбардовање 1999. да се пријави да брани ову Србију. Све друге су мобилисали, он се једини сам пријавио без позива.

Мој другар Смаја је муслиман по вероисповести.

Ето толико.







Занимљива породична прича на 32:40 (ЛИНК)

gvozden1 gvozden1 08:19 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...


Докле ћете више да серендате понављајући ту болесну мантру проглашавајући једну вероисповест за нацију

A kako se zvala ta nacija?

Ovakva tvoja isključivost je i pogrešna i besmislena jer je ta etnička grupa oduvek to koristila da označi sebe, i u klasičnom političkom smislu.

Oni su veroispovest koristili da naznače posebnost i u nazivima stranaka (jugoslovenska muslimanska organizacija, muslimanska narodna organizacija, itd) i etničku pripadnost (Srbin muhamedanske vere npr)
Imali su potrebu da naznače posebnost, nije im bilo dovoljno da kažu samo Srbi, dodavali su veroispovest da sebe odvoje i po tom, nacionalnom, kriterijumu.

Tek nedavno su za ime svoje nacije izabrali reč Bošnjak, sad je u opticaju i Bosanac, još to nije sasvim definisano.

To proizilazi iz, čini mi se, njihovog nejasnog, ili za njih neprihvatljivog nastanka i razvoja sopstvene nacije, gde su im i ko su im koreni, jesu li nacija nastala od verskih konvertita, kakva je njihova istorijska veza sa Turcima pa im je Turska jedina država koju u nekoj meri doživljavaju kao matičnu....

Specifična nacija po mnogo čemu, pa nije čudno što u nazivu imaju veroispovest.
tessa1 tessa1 08:44 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ni Šešelj nije tako pretvoran, ni Šešelj nema "više ciljeve" kao stvor.

Samo se nadati, vjerovati da je ovo nešto s druge strane ekrana dobra riba što bi rekli njeni u taboru, kako ih nazvati, džentlmeni..
solo solo 08:46 29.04.2023

Čegović si?

Аман заман, муслимани нису народ него вероисповест!


Појам Црногорци у српском језику има значење изворног и општег завичајног, односно демонимског назива за све становнике, односно држављане Црне Горе, независно од њихове етничке, језичке, верске или било које друге припадности. У том смислу, Црногорцима се могу називати припадници свих народности које живе у Црној Гори, што се подједнако односи како на црногорске Србе, тако и на етничке Црногорце. Завичајним Црногорцима се такође могу називати сви људи који су родом или пореклом са подручја Црне Горе, независно од њихове етничке, језичке, верске или било које друге припадности. Поред изворног, односно демонимског значења, појам Црногорци је накнадно стекао и додатно, односно посебно етнонимско значење, као назив за етничке Црногорце.[1]




Osvanuo je divan sunčan dan. Ptičice su cvrkutale,psi radosno mahali repićima,deca se igrala u parku, ljudi nisu skidali osmeh sa lica....nije ni čudo. Počinju dani ,,crvenog slova,, Produženi wikend i prvomajski praznik.
Sestre proleterke i braćo proleteri,četnici i partizani,i svi ostali podeljeni i nepodeljeni pa i blogeri92.....

Sretan vam 1 Maj šta god to bilo i značilo.


počelo je.
tessa1 tessa1 08:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Мој другар Смаја је муслиман по вероисповести.

Taso, čovjek nekad poželi biti tvoj drugar. :)
tessa1 tessa1 08:50 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

I gdje je Zojče, moja virtuelna drugarica. :)
solo solo 08:57 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Taso, čovjek nekad poželi biti tvoj drugar. :)


Pređi u Islam - eto rešenja.

Čvarke i slaninicu jedi krišom.
tessa1 tessa1 09:09 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Nije valjda da zamjeriš svom drugu Tasi na drugu Smaji, Solence bre?, nemoj da si ance.




solo solo 09:12 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Nije valjda da zamjeriš svom drugu Tasi na drugu Smaji, Solence bre?, nemoj da si ance.


Kako?

Pa ja sam Smaja. Iztuzle.

Samo tišu mišu mojne pričaš okolo.
shmoo shmoo 09:19 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

gvozden1

Докле ћете више да серендате понављајући ту болесну мантру проглашавајући једну вероисповест за нацију

A kako se zvala ta nacija?

Ovakva tvoja isključivost je i pogrešna i besmislena jer je ta etnička grupa oduvek to koristila da označi sebe, i u klasičnom političkom smislu.



Значи, ови Роми, Горанци, Ашкалије и Албанци из моје школе и нису Роми, Горанци, Ашкалије и Албанци него су по националности у ствари муслимани... Пардон, Муслимани?

Роми, Горанци, Ашкалије и Албанци из моје школе донт лајк дис.

Која, бре, нација?

Када неко каже за себе да је муслиман, онда је то вероисповест а не нација.

Могу они себе због своје посебности да називају како год хоће, али ја их свакако нећу по националности одређивати као муслимане јер на то лудило мозга не пристајем колико год то теби звучало искључиво и бесмислено.

Много већа искључивост и апсурд је проглашавати једну вероисповест нацијом.

А да не буде неспоразума, не браним ја никоме да самог себе назива како год хоће.

Ево и ти годинама глуматаш некаквог лажног четника ( "Ко је јах'о попа!" ) овде на Блогу Б92, па ником ништа.

Само ми је мука од толиког вашег серендања.

Па к'о велим, имам право да кажем шта ми се смучило.

solo solo 09:20 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

I gdje je Zojče, moja virtuelna drugarica. :)


shmoo shmoo 09:23 29.04.2023

Re: Čegović si?

solo

počelo je.








EDIT: Серем ти се и у тај твој 1. мај.

Обавезно пада киша.

Не сећам се неког 1. маја у свом животу, а да није падала киша.

Срећом, на Ђуђевдан се онда обавезно пролепша време и буде сунчано и лепо.





tessa1 tessa1 09:25 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Samo tišu mišu mojne pričaš okolo.

Na bosanskom kažemo,

tiću gatibo,

stipu.

Kako vi na srbijanskom?


I tačno sam tanka na čisto bosanskom, i turcizme, mahalu tj čaršijske govor dobro poznajem, i zagorski i dalmatinski više od jalijašenja i Top liste nadrealista.
tessa1 tessa1 09:26 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

na čisto bosanskom

Ili ta mizerija predstave nas u nečijim glavama.
solo solo 09:26 29.04.2023

Re: Debeli

Počelo je


(UŽIVO) PREDSEDNIK VUČIĆ NA OTVARANJU DEONICE MORAVSKOG KORIDORA: Prva "pametna" saobraćajnica u Srbiji spajaće tri okruga


Dok se vi zaebavate neki rade i na praznik.
solo solo 09:30 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

tj čaršijske govor dobro proznajem, i zagorski i dalmatinski više od jalijašenja


Zašto to nije čudno?
solo solo 09:36 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Па к'о велим, имам право да кажем шта ми се смучило.


tessa1 tessa1 09:41 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Zašto to nije čudno?

Ne razumijem, ne usuđujem se pitati jel to ima veze sa mojim planinskim odgojem?, jer vidim ovde jebače političke, geografske, istorijske, ja sam brt kao miš, mišić mali na bosanskom. Bosnccica.


Smatraš da je jalijašenje i Top lista nadrealista urbana bosanska teza o pravom bosanskom biću?
shmoo shmoo 09:41 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

solo
Па к'о велим, имам право да кажем шта ми се смучило.





Смучила ми се оволика глупост и серендање овде на Блогу Б92.

Фудбал је академија наука и уметности у односу на ове глупане и глупаче који се овде јављају.






solo solo 09:46 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

Фудбал је академија наука и уметности у односу на ове глупане и глупаче који се овде јављају.


tessa1 tessa1 09:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ima i onaj snimak kad broji nindža kornjače. :))
shmoo shmoo 09:51 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

solo
Фудбал је академија наука и уметности у односу на ове глупане и глупаче који се овде јављају.







Ово говедо на снимку ти није фудбалер.

То је један кошаркаш којем се много блогера и блогерки овде диви до имбецилности.

Што у ствари само потврђује оно што већ рекох за много блогера и блогерки на овом Блогу Б92.

tessa1 tessa1 09:56 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

10 min ne uspjevam prebaciti, tablet se raštimovao kao žica na gitari, sve žice :)

Jokić&kviz
gvozden1 gvozden1 10:24 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...


Значи, ови Роми, Горанци, Ашкалије и Албанци из моје школе

I tvoj drug Smaja.
Znaš šta, zaboli me za sve tvoje drugove, i sve druge tvoje.
Uopšte nisu važni.
Priča se o naciji, zasebnoj, različitoj od drugih, onoj sa kojom su Srbi skoro ratovali, i o tome kako se zvala ta nacija dok nisu odlučili da se nazovu Bošnjaci, a ne o tvojim drugovima ili bilo kom tvom.
Za sve te tvoje mi se jebe.

Dakle, kako se zvala, ili kako je trebalo da se zove ta nacija, i da li im je uopšte trebalo dozvoliti da bude nacija pošto u nazivu koriste, ili su koristili izraz za veroispovest?


Lupaš ko Maksim po diviziji o nekim nebitnim Smajama, jebo te Smaja.




, не браним ја никоме да самог себе назива како год хоће



Nemoj zajebavati!
Ne braniš?

Svaka ti čast na velikodušnosti, kud bi ljudi da im ti zabraniš da se zovu kako hoće.
Još ako bi ti se i Smaja pridružio, morali bi da se izvešaju.
maksa83 maksa83 10:37 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Lupaš ko Maksim po diviziji

Rekli smo HIMARS!

Huči brt imaš u kući struju, ne kupaš se u vedru, ako ti nešto pupupupupupu zafali uzimaš antibiotike, red je da se modernizuješ i po pitanju lupanja po diviziji.

Muslimane je Tita pretvorio u naciju jer je trebalo nekako ugurati pojam treće grupe u društvo u kome je religija bila stigmatizovana. Ako kažeš da u Bosni žive dve nacije i jedna veroispovest time zapravo potenciraš i da one dve nacije imaju neku veroispovest (jer bi možda nekome tamo sinulo "a ja i veroispovest?" ), a opijum za narod ne želimo da dovodimo u fokus prema tome proglasićemo veroispovest za naciju, "problem rešen". "Veroispovest" je bila nepoželjna kategorija i zato je i ova viseća morala biti pretvorena u "naciju".

Tako nekako.
Milan Novković Milan Novković 10:58 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

maksa83
Lupaš ko Maksim po diviziji

Rekli smo HIMARS!

Huči brt imaš u kući struju, ne kupaš se u vedru, ako ti nešto pupupupupupu zafali uzimaš antibiotike, red je da se modernizuješ i po pitanju lupanja po diviziji.

Muslimane je Tita pretvorio u naciju jer je je trebalo nekako ugurati pojam treće grupe u društvo u kome je religija bila stigmatizovana. Ako kažeš da u Bosni žive dve nacije i jedna veroispovest time zapravo potenciraš i da one dve nacije imaju neku veroispovest (jer bi možda nekome tamo sinulo "a ja i veroispovest?" ), a opijum za narod ne želimo da dovodimo u fokus prema tome proglasićemo veroispovest za naciju, "problem rešen". "Veroispovest" je bila nepoželjna kategorija i zato je jova viseća morala biti pretvorena u "naciju".

Tako nekako.

A ako Huči insistira na vintidž šmeku, a ti rešiš da se preseliš u Napulj, samo te prekrstimo u Srboljuba i problem rešen
angie01 angie01 11:18 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Pa evo gore si rekla kako kad neko kaže


procitaj jos jednom sta pise.

meni je stvarno glupo da ponovim jos jednom, ako nisi mene razumeo, izguglaj, pa probaj da razumes.

druga glupost je spocitavati meni, jer sam rekla nesto sto nisam ja izmislila,... jos kopirala objasnjenja- kako to pise po knjigama koje se tom materijom bave.

isto tako- mene licno, uopste ne interesuje, kako se ko oseca i izjasnjava- to je svacija privatna stvar i pravo, rekoh samo kako se te stvari tretiraju svuda i sta koji pojmovi znace u odnosu na kontekst- to sto to nekog uznemirava i dobija padavicu- je vec njegov problem...znaci, ne misli andja-nego je tako.

BTW- nisi mi odgovorio ni na jedno, od dva jednostavna pitanja koja sam postavila.
angie01 angie01 11:20 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

A gde su tu od konstitutivnih naroda Muslimani?


gospodeboze, pa ti ni najosnovnije pojmove ne razlikujes, ali bi nesto da zapisavas.
angie01 angie01 11:40 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Dobro je za vas dok se stvor bavi našim srpskim etničkim pitanjem u Bosni (jedne zubima suneti, drugima će oduzeti djecu i podijeliti dobrim katoličkim porodicama, i treće pobiti da ne stignu slučajno do Beograda),


evo je opet bolesnica, masturbira javno,...idi zeno popi tu terapiju i ne smaraj u krug svojim halucinacijama i bolestinama,..ovde se niko ne bavi "tvijim" srpskim etnickim pitanjem, ako nisi razumela, nego se ti bavis onima sa kojima nemas nikakve veze iz bloga u blog, izmisljas kojesta, 1000 puta ironises sa EKV, gradcki, gradcki-pa koga bre briga sto imas problem sa urbanim, a ovamo kmecis da neko ugrozava tebe, ko te ugrozava, ne daj boze da neko ovde na isti nacin sere o RS, to bi se do neba urlikalo, gamizes ovde ljigavo izmedju komentara i ispustas svoj bolesni otrov- idi se bre leci.

i da- stvor ti je ona, sto te nije vaspitala, nego te pustila tako polupanu u zivot.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

maksa83
Lupaš ko Maksim po diviziji

Rekli smo HIMARS!

Huči brt imaš u kući struju, ne kupaš se u vedru, ako ti nešto pupupupupupu zafali uzimaš antibiotike, red je da se modernizuješ i po pitanju lupanja po diviziji.

Muslimane je Tita pretvorio u naciju jer je je trebalo nekako ugurati pojam treće grupe u društvo u kome je religija bila stigmatizovana. Ako kažeš da u Bosni žive dve nacije i jedna veroispovest time zapravo potenciraš i da one dve nacije imaju neku veroispovest (jer bi možda nekome tamo sinulo "a ja i veroispovest?" ), a opijum za narod ne želimo da dovodimo u fokus prema tome proglasićemo veroispovest za naciju, "problem rešen". "Veroispovest" je bila nepoželjna kategorija i zato je jova viseća morala biti pretvorena u "naciju".

Tako nekako.


Ma bilo i ono sto se zvalo millet sistem kod Osmanlija i tu se identitet (u skladu sa islamskom tradicijom) utvrdjivao verski (donekle jezicki) pa su svi muslimani bili jedno.

Ideja nacije koja je dosla kroz prosvetiteljstvo odnosno romantizam iz Evrope se prvo primila kod osmanskih hriscana a tek mnogo kasnije kod muslimana. Kod Bosnjaka se konkretno pocelo desavati tek kad su shvatili da su posle kraja Osmanlija ostali odseceni od ostatka ume (i Turci vec bili poceli da prave svoju naciju).

Kako je ko kojom brzinom usvajao evropske vrednosti i distancirao se od nadledja OC tako je pravio i naciju. Kod Bosnjaka i Pomaka jos sporije od sporih Albanaca i Turaka islo izmedju ostalog zbog etnicko-jezicke slicnosti sa Srbima i Hrvatima odnosno Bugarima.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:55 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Stvarno.
Pa evo gore si rekla kako kad neko kaže Rumun "ne misli samo na etnicke Rumune, nego na narod koji tamo zivi, drzavljane Rumunije".
Kako se onda Srbin odnosi samo na etničku pripadnost?


bolesnica. aj nek kaze nekom madjaru iz rumunije (ili srbije, svejedno) da je rumun (ili srbin).
tessa1 tessa1 11:55 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

evo je opet bolesnica, masturbira javno,...idi zeno popi tu terapiju i ne smaraj u krug svojim halucinacijama i bolestinama,..ovde se niko ne bavi "tvijim" srpskim etnickim pitanjem, ako nisi razumela, nego se ti bavis onima sa kojima nemas nikakve veze iz bloga u blog, izmisljas kojesta, 1000 puta ironises sa EKV, gradcki, gradcki-pa koga bre briga sto imas problem sa urbanim, a ovamo kmecis da neko ugrozava tebe, ko te ugrozava, ne daj boze da neko ovde na isti nacin sere o RS, to bi se do neba urlikalo, gamizes ovde ljigavo izmedju komentara i ispustas svoj bolesni otrov- idi se bre leci.

i da- stvor ti je ona, sto te nije vaspitala, nego te pustila tako polupanu u zivot.

hmm
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:56 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

i u Kanadi su svi Kanadjani, znaci narod, nacija Kanade,...a svako se prepoznaje u svojoj etnickoj naciji, pa recimo kaze, Kanadjanin srpskog porekla.


koliki stepen neobrazovanja vristi iz tebe, to je strasno.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:59 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

pitanje je, kako neko moze da bude drzavljanin neke drzave, a da ne pripada njenoj naciji u prvom kontekstu?


pitaj depardjea i sigala da li su rusi.

a mozes i brata ramzana.


solo solo 11:59 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

10 min ne uspjevam prebaciti, tablet se raštimovao kao žica na gitari, sve žice :)

Jokić&kviz



evo
solo solo 12:00 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

10 min ne uspjevam prebaciti, tablet se raštimovao kao žica na gitari, sve žice :)

Jokić&kviz


tessa1 tessa1 12:04 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

evo

Cijenim.


I ovo sam našla preko nekog našeg teksta, ukucam u pretraživač Jokić nindža kornjače.

Kliknem na Youtube, prikažu crtani. :)
solo solo 12:08 29.04.2023

Re: Wi Fi / Вај-фај

Cijenim.



angie01 angie01 12:08 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

dragosevacsutra

bolesnica.


ti keva, koja te nije vaspitala!




aj nek kaze nekom madjaru iz rumunije (ili srbije, svejedno) da je rumun (ili srbin).


za tebe vazi isto sto i za benea- nauci prvo pojmove i kako se koriste u zavisnosti od konteksta, pa onda dodji da seres nesto.


koliki stepen neobrazovanja vristi iz tebe, to je strasno.


ma hajde molim te:)))..ti lupetas i jos vredjas druge.
angie01 angie01 12:16 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

pitaj depardjea i sigala da li su rusi.


e, eto ti lepog primera- znaci nisu Rusi, al su kao drzavljani, deo ruske nacije u politickom kontekstu, a pripadnici francuske, odnosno nesto nesto, ne znam kako se Sigal izjasnjava-etnicke nacije u odnosu na etnicki kontekst...znaci- pojam nacije je koristi u oba konteksta, sta tu nije jasno.

kada se kaze narod Amerike- misli se na sve gradjane Amerike-to je politicki kontekst nacije,...a isti ti gradjani se razlikuju po etnickim grupacijama- sto je etnicki kontekst nacije.

ja bolje ne umem da objasnim, pa ako ne razumes, ili neces- tvoja stvar,...svakako to nisam ja izmislila, pa da se meni zamera,...eno ti gugl, pa istrazuj, bas me briga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:22 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

e, eto ti lepog primera- znaci nisu Rusi, al su kao drzavljani, deo ruske nacije u politickom kontekstu, a pripadnici francuske, odnosno nesto nesto, ne znam kako se Sigal izjasnjava-etnicke nacije u odnosu na etnicki kontekst...sta tu nije jasno.


promaja, setaj.

kod keve. i babe (srpkinje u politickom smislu).

na obrazovanje.

(a pitaj i sipe sa kosova da li su u politickom smislu pripadnici srpske nacije.

mozes i sacirija).


gvozden1 gvozden1 12:25 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Rekli smo HIMARS

Zar se nismo dogovorili da važeća verzija bude Iskander?
:)

Muslimane je Tita pretvorio u naciju

Ako iko uživa da opljune po Titi, taj sam.
Ali hajmo objektivno, TO što nije ni Srbin ni Hrvat je postojalo, nije ga Tita izmislio.

Oko imena TOGA se može raspravljati, da li je naziv veroispovest najsrećniji izbor, ili je trebalo smisliti neki drugi, a onda se postavlja pitanje, ko da ih krsti, ko da im bude kum?

TO samo je sebe i ranije definisalo kroz veru, navedoh primere, pa se ne Titi to ne može staviti na dušu baš sasvim.
angie01 angie01 12:25 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

promaja, setaj.


pa to jedino kod tebe duva u glavi i setaj ti- jer se nisam ja tebi obratila.


kod keve. i babe.


moja majka i baka nisu zive i ne uzimaj ih u usta ni na koji nacin, to sto imas neki problem sa razumevanjem osnovnih stvari, ili ti ne odgovaraju, nije moja stvar te sve frustracije izivljavaj na nekom drugom.
tessa1 tessa1 12:37 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Solo, budi muško. :)


Zezam se, od Dugmeta je najbolja Uspavanka, nisam ni vidjela do prije sec ovu izvedbu Stefanovskog Vlatka u Ljubljani,

i da otkrijete priču o plagijatu Bregovićeve kompozicije neće mnogo uticati na mene. :)

Već sam 63 puta spominjala da su mi i Bg i Zg bili bliži, Sarajevo i dok je u njemu živjelo 200 hiljada Srba nije bila moja ruža vjetrova što bi rekli YU Grupa, uvijek sam to nazor jaranisanje raja - glupi - dobri ljudi posmatrala kao da mi zaklanja nešto bitnije tamo iza, i danas kada vidim u tragovima nostalgiju za tim vremenima (fale Bosanci kraj kojih su drugi narodi bili bolji), za mene je kao ometenost u razvoju, i moram naći razumjevanje.. pa mi je još komplexnije kada u ovom silnom sadizmu latentog fašizma vidim agoniju iz Beograda radi kolapsa bosanske exYu kulture i nasleđa. Svašta. Baš, baš za sitne novce prave od nas ovce. Bšš.


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:39 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

moja majka i baka nisu zive i ne uzimaj ih u usta ni na koji nacin,


ti keva, koja te nije vaspitala!





tessa1 tessa1 12:40 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Stvor nam i dalje broji srpska krvna zrnca u bosanštini?
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:40 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

i apropo babe - ne rece jel srpkinja u politickom smislu?

predatortz predatortz 12:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

tessa1
Stvor nam i dalje broji srpska krvna zrnca u bosanštini?


Politička nacija postoji tamo gde ima želje za tim.
Amerika, Švajcarska, Austrija...
Na Balkanu, a i šire na istoku Evrope, ta želja ne postoji.
Uterivanje naroda koji etničko stavljaju ispred državljanstva bi bilo političko nasilje.
Oni koji insistiraju na tome su upravo to - nasilnici!

Meni ne pada na pamet da idem u Pazar i Sjenicu da teram tamošnje muslimane da moraju da se smatraju za političke Srbe.

Ljudi bi se zbog toga s pravom digli na oružje.

angie01 angie01 12:50 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

dragosevacsutra

ti keva, koja te nije vaspitala!


da me nisi bez razloga vredjao- ne bih ti rakla nista, znaci, moje je reakcija na tvoje ruzno ponasanje.
tessa1 tessa1 12:51 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ljudi bi se zbog toga s pravom digli na oružje

Meni pogađa žicu posebno što stvor cijelo vrijeme insistira na finom kućnom vaspitanju dok sprovodi više ciljeve..

Nemam riječi.
angie01 angie01 12:58 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Amerika, Švajcarska, Austrija...
Na Balkanu, a i šire na istoku Evrope, ta želja ne postoji.


pa nije to stvar zelje.

Uterivanje naroda koji etničko stavljaju ispred državljanstva bi bilo političko nasilje.


a ko uteruje?...evo kazi mi, kako bilo ko moze biti drzavljanin bilo koje zemlje, a da ne bude deo njegovog naciona?


Oni koji insistiraju na tome su upravo to - nasilnici!


ko insistira?....ja recimo, ovde objasnjavam kako drustvene nauke tretiraju ta pitanja i objasnjava kako se pojmovi koriste- znaci, niti sam ja izmislila, niti se mesam u necija osecanja licne pripadnosti, kako mi se ucitava.

pa onda ispada, da su nasilnici, svi ovi koji uvredama odgovaraju na objasnjenja, koja prosto svuda tako funkcionisu- to sto nekome to ne odgovara iz politickih razloga i aspiracija- to je druga stvar i to isto nema nikakve veze sa mnom.
Meni ne pada na pamet da idem u Pazar i Sjenicu da teram tamošnje muslimane da moraju da se smatraju za političke Srbe.


kakva ti je to sad izmisljena konstrukcija- kakvi politicki Srbi?-politicki moze da bude kontekst.

znaci madjar iz Vojvodine nije Srbin, al je deo nacije drzave Srbije,..e ako i to ne razumes- slobodno tupi dalje.
angie01 angie01 13:02 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Meni pogađa žicu posebno što stvor cijelo vrijeme insistira na finom kućnom vaspitanju dok sprovodi više ciljeve.


popi terapiju, pa ce zica da ti se stabilizuje....i koliko vidim, ovde ti/vi sprovodite neke vise-ideoloske ciljeve,..ja nemam nikakv cilj-objasnjava stvari iz udzbenika, kako se koriste pojmovi i njihova znacenja- nista vise.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:02 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

pa nije to stvar zelje.


naravno, kakva baba nemica, srpkinja u politickom smislu.




dragosevacsutra dragosevacsutra 13:04 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

a ko uteruje?...evo kazi mi, kako bilo ko moze biti drzavljanin bilo koje zemlje, a da ne bude deo njegovog naciona?


baba nemica?


tessa1 tessa1 13:05 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ja nemam nikakv cilj-objasnjava stvari iz udzbenika, kako se koriste pojmovi i njihova znacenja- nista vise.

Ovako stvor od žene otima dijete iz ruke i kaže: budi pristojna, samo radim svoj posao.
angie01 angie01 13:08 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ovde polusvet divlja, vrsteci, kako ih neko ugrozava,

uredno koriste fasizam, tvrdeci da je neko drugi fasista.

pa, preljepo.
angie01 angie01 13:11 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

naravno, kakva baba nemica,


ostavi se moje porodice.
predatortz predatortz 13:11 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

pa nije to stvar zelje.


Upravo, jeste!
Postoje dva koncepta. Politički i etnički. Negde se praktikuje jedan, negde drugi.
Pojam nacije u regionu je etnički, ne politički.

Upravo zbog toga što ne postoji želja etničkih grupa da se poistovete sa političkom nacijom.

Najveći zagovornik onoga za šta se ti zalažeš na ovim prostorima bio je Ante Pavelić.
Između ostalog, osnovao je i Hrvatsku pravoslavnu crkvu.

Tvoja ideologija je ideologija zla.
Da li to shvataš, ili ne, to je već drugo pitanje.

Drugi zagovornik, zagovornik jugoslovenstva, bio je kralj Aleksandar. To ga je koštalo glave. Pre nego što su ga ubili Hrvati, na tu ideju su dolazili srpski oficiri.

Tito je, takođe, imao pokušaj da reciklira ideju kralja Aleksandra i stvori jugoslovensku naciju. Nije uspeo, a Jugoslavija se rasturila po etničkom principu. Tamo gde to nije bilo moguće sprovesti do kraja, planuli su međuetnički ratovi. Hrvatska, Bosna, Srbija, Makedonija...

Nakon svih ovih činjenica, insistiranje na političkoj naciji nije ništa drugo nego insistiranje na nastavku sukoba.

dragosevacsutra dragosevacsutra 13:19 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ostavi se moje porodice.



cim mi budes rekla jel baba srpkinja u politickom smislu



angie01 angie01 13:21 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Upravo, jeste!
Postoje dva koncepta. Politički i etnički. Negde se praktikuje jedan, negde drugi.
Pojam nacije u regionu je etnički, ne politički.


ma jesi li sad pogledao malo na guglu,...al opet nisi usvojio sta tamo pise, nego sibicaris....ne praktikuje se negde jedan, a negde drugi, neko se razlikuju konteksti u upotrebi pojma.
Tvoja ideologija je ideologija zla.


koja moja ideologija- ja dajem udzbenicka objasnjenja,...gde je tu ideologija,...i jos kazem, da ne ulazim u nicije licne osecaje pripadnosti,...stvarno ne kapiram o cemu pricate,...znaci, ponasas se kao da sam ja to izmislila i imam neki licni razlog da namecem stvari koje ne postoje- sto je stvarno suludo.


Nakon svih ovih činjenica, insistiranje na političkoj naciji nije ništa drugo nego insistiranje na nastavku sukoba.


politicka nacija- ne postoji, postoji samo politicki kotekst.

tessa1 tessa1 13:27 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Najveći zagovornik onoga za šta se ti zalažeš na ovim prostorima bio je Ante Pavelić.
Između ostalog, osnovao je i Hrvatsku pravoslavnu crkvu.


Lepo sam ti rekla, nemoj da se opireš,


i onda joj razvali jednu šamarčinu, ne bi ona, to nije lepo,

“Ali ja nisam više mogla slušati jauke te srpske seljančure, kao krava je rikala”,

deto joj imalo prljave, nepodrezane noktiće, okupala sam ga lepo i predala jednoj znate kakvoj gospođi, ide svake nedelju u crkvu, sluša samo klasičnu muziku, naša porodica za primer,

samo da mi seljančura bude zahvalna što sam joj dete spasila one bede i prostakluka..

Uff, kako sam se iznervirala, celu noć me patila migrena. (i onako masira dugim prstima sljepoočnicu, prozračna aura, lik žene sa talijanske freske, insistiram na njenoj ljepoti, želim da njena ljepota dominira)
predatortz predatortz 13:30 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ja dajem udzbenicka objasnjenja,..


Koja nisi u stanju da razumeš.
Ponovo - postoje dva pogleda na pojam nacije.
Negde je to politički i poistovećuje se sa pripadnošću državi, odnosno sa državljanstvom.

Negde je etnički, odnosno pod pojmom nacije se podrazumeva pripadnost nekoj etničkoj grupi, narodu
Taj pogled se upražnjava ovde.
Po Ustavu, Srbija je država srpskog naroda i svih njenih građana.
Dakle, nisu svi Srbi, ni politički, ni etnički.


Biće da ti imaš problema sa razumevanjem onoga što citiraš. Koncept političke nacije, baziran na državljanstvu neke države, ne da nije obavezan, nego se u mnogo država ne primenjuje.
panta panta 13:32 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

angie01
A gde su tu od konstitutivnih naroda Muslimani?


gospodeboze, pa ti ni najosnovnije pojmove ne razlikujes, ali bi nesto da zapisavas.

Jebote!
Pa ti kažeš da si živela u dragoj Titoslaviji, a ne znaš da nabrojiš svih 6 naroda.
Evo za tebe, koja, inače, pojma nemaš, ali voliš da smatraš - i za Šmuuuua i njegovog ortaka Smaja.
Dakle, narodi u krepaloj SFRJot su bili - Srbi, Hrvati, Zlovenci, Makedonci, Crnogorci - i ko još - pa Muslimani.
Proglasili su dragi vam drugovi komunisti pripadnike veroispovesti muslimana u narod tako što su im promenili malo početno slovo u veliko.
Naravno, oni po tebi ne bi nikada bili narod, tj. Muslimani, pošto ne znaš kako se na kompu pišu velika slova.
I onda su se, posle, pojave Turčina Alije, prekrstili u Bošnjake.
Jer, jebote, kakav je to narod koji se naziva po veroispovesti.
Čudo su bili dragi drugovi komunisti.
I njihove čarolije na smanjivanju broja Srba.

solo solo 13:35 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Uff, kako sam se iznervirala, celu noć me patila migrena.




+




p.s.

A ima i prirodna varijanta

gvozden1 gvozden1 13:36 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Upravo, jeste

Kakve bre qrac želje, neće se valjda dopustiti da svako bude ono što želi.

Ima da ti se propiše šta si, ako ti nešto nije jasno, pročitaj na Vikipediji šta piše i ćuti!

:)

Ma naravno da je pripadnost naciji stvar osećanja, želje, odluke, kako god ali čovekovih ličnih stavova i afiniteta, kakve klinac Vikipedije.
predatortz predatortz 13:41 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Čudo su bili dragi drugovi komunisti.
I njihove čarolije na smanjivanju broja Srba.


Iskreno, pre komunista tome je dobrano doprinela naša Crkva.
Koncept da je Srbin samo onaj ko je ujedno i pravoslavne vere je krenuo sa te strane.

Na taj način smo izgubili deo Hercegovine, veći deo Dalmacije, i od Srba katoličke vere dobismo Hrvate, a što je još gore i žestoke ustaše.
Slično važi i za znatan broj muslimana koji su bili svesni svojih srpskih korena.

predatortz predatortz 13:44 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

politicka nacija- ne postoji, postoji samo politicki kotekst.



Политичка нација је народна заједница чије припаднике повезује заједничко држављанство, док етничка нација представља народну заједницу чије припаднике повезује заједнички етницитет.
angie01 angie01 13:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Koja nisi u stanju da razumeš.


ocigledno ne razumes ti.


Ponovo - postoje dva pogleda na pojam nacije.
Negde je to politički i poistovećuje se sa pripadnošću državi, odnosno sa državljanstvom.


ne postoje pogledi na pojam, nego dva razlicita konteksta u odnosu na koje se upotrebljavaju, tako kaze nauka, znaci nema ubedjivanja- druga stvar je da l ti se svidja ili ne.


Po Ustavu, Srbija je država srpskog naroda i svih njenih građana.
Dakle, nisu svi Srbi, ni politički, ni etnički.


Ustav nema nikakve veze sa tim.


Koncept političke nacije, baziran na državljanstvu neke države, ne da nije obavezan, nego se u mnogo država ne primenjuje.


kakva koncept politicke nacije- imaz naciju u politickom kotekstu- sto je narod koji u jednoj zemlji zivi, bez obzira na enticku pripadnost.

sve to nema veze sa tvojim i mojim misljenjem, pa je stvarno nenormalno da mi se upucuju uvred, jer kazem ono kako nauka objasnjava- za sve...pazi, ideologija zal-pa jesi li ti normalan, ti koji si u usijanju od ideoloskih mantri, spocitavas meni neku ideologiju, koja sam u odnosu na takve gluposti- neutralna...niti ucestvujem, niti imam neke aspiracije, za razliku od tebe.



angie01 angie01 13:50 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Lepo sam ti rekla, nemoj da se opireš,


milijana, upala si u delirijum.
tessa1 tessa1 13:56 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Sedam dana me zatvoriti bez hljeba i vode napisaću dramu Angie nakon koje dva dana ni vama neće biti do hljeba i vode.

I to ništa satira, Ministarka, Nušić, ne, ni besprizorno zatiranje mog naroda kao što prave filmadžije Srbije,

bilo bi to moderno, decentno i ubitačno.
predatortz predatortz 13:57 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

kakva koncept politicke nacije- imaz naciju u politickom kotekstu- sto je narod koji u jednoj zemlji zivi, bez obzira na enticku pripadnost.


I imaš činjenicu da se ljudi ne identifikuju sa tim.
Srbi u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, Hrvati u Srbiji, Baski i Katalonci u Španiji, Albanci u Srbiji u Makedoniji, Irci i Škoti u UK...

Zato ti i kažem, taj koncept negde funkcioniše, negde ne i zavisi isključivo od volje etničkih nacija.
Bez toga je isprazan pojam u političkoj teoriji.
tessa1 tessa1 13:57 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

A ima i prirodna varijanta

Ne razumijem, kakve konotacije? :)
angie01 angie01 14:00 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ma naravno da je pripadnost naciji stvar osećanja, želje, odluke, kako god ali čovekovih ličnih stavova i afiniteta, kakve klinac Vikipedije.


huci, to sto pricas, vezano je za etnicku naciju, al tesko da ces to shvatiti.

vikipedija, za izlistanom literaturom i udzbenicima koji se bave tom materijom.

evo, molim te samo da mi odgovoris na jedno pitanje, jer me mrzi da se dalje smrama.

da li onaj Madjar iz Vojvodine, ili vojvodjanski Madjar, pripada narodu drzave u kojoj zivi i cije drzavljanstvo ima, tj naciji republike Srbije u politickom kontekstu?...isto tako i Rusin, Rumun, Hrvat, Slovak, Rom, Albanac...?

evp to mi kazi.
tessa1 tessa1 14:11 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

milijana, upala si u delirijum.

Oh, zaboravih.


Milijanama sam već našla mjesto na pozornici,


ona se šetka, nije uzrujana, krhka i rastužena,


“Znate šta me najviše boli? Milijane, gde god pogledam, vidim ih, neko vreme sam utehu nalazila u cveću, odem i kupim ruže, ceeeli stan miriši na ruže,

ali,

to je bilo neko vreme,

zatvorim prozore, verujte mi, strah me da ih čujem sa ulice, strah me da će se uzavreti do mog stana, navučem i zavese, divne svilene imam, poslala mi drugarica iz Londona, neće bre više žena da dolazi ovamo, u kontaktu smo nas dve, ali to nije to”

“ali to nije to” (izgovara u slogovima, rukama ide prema svojim grudima sa skupljenim prstima pa ih raširi van, to-nije-to, tri pokreta rukama jako bitna)
gvozden1 gvozden1 14:16 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

huci, to sto pricas, vezano je za etnicku naciju

A šta je drugo bitno u vremenu i na prostoru u kome mi živimo?

Što je važno kako to definišu Amerikanci ili Kanađani, koji su oni klinac krasni da bismo vodili računa o tome?

Ako hoćeš da se pohvališ znanjem da se na drugim mestima drugačije definiše nacija, eto pohvalila si se.
I nije neka hvala pošto to znaju i babe u mojim Robajama, al dobro, ti misliš da jeste, pohvalila si se, i dosta je valjda.
da li onaj Madjar iz Vojvodine, ili vojvodjanski Madjar, pripada narodu drzave


Pripada mađarskoj naciji i građanin je država Srbije, i zbog te dvojnosti ima status nacionalne manjine u Srbiji.

Nemoj se vaditi jebote, obične stvari pokušavaš da iskomplikuješ kako bi ispala pametna.
angie01 angie01 14:31 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

I imaš činjenicu da se ljudi ne identifikuju sa tim.


pa niko ni trazi, ti u tvojoj nalozenosti to ni ne primecujes.

nego, izvini-mrzi me vise da ponavljam jedno te isto- zanima me nesto drugo, da li, ako nekim slucajem, neki Srbin iz Bosne ne misli kao ti, onda automatski postaje neprijatelj, zagovornik zla i slicne munje?

Zato ti i kažem, taj koncept negde funkcioniše, negde ne i zavisi isključivo od volje etničkih nacija.


evo, poslednji put- u demografiji, recimo govoris o naciji, znaci stanovnicima koje god hoces zemlje, ti obicno kazes, ima toliko i toliko stanovnika- znaci, toliko je velika njena nacija,..a posle obicno imas tabele u kojima stoji izlistano, koliko pojedinacno od etnickih grupacija, znaci etnickih nacija,...tako da i dalje stoji pitanje, kako bilo ko moze biti drzavljanin neke zemlje, a da nije deo njenog naciona u politickom kontekstu.

znaci, samo tak kontekst moze da promeni okolnosti, da bi bilo drugacije- ovo kazem sa razumevanjem tvog nezadovoljstva.
angie01 angie01 14:34 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Pripada mađarskoj naciji i građanin je država Srbije, i zbog te dvojnosti ima status nacionalne manjine u Srbiji.


pitala sam te bas konkretno, da li je on deo nacije drzave Srbije u politickom kontekstu?....to sto je gradjanin drzave Srbije je jedini uslov, to sto pripada manjini, nije bitno...bitno je za etnicki kontekst.



Nemoj se vaditi jebote, obične stvari pokušavaš da iskomplikuješ kako bi ispala pametna.




e, aj pokusaj da razlucis, bas me zanima odgovor, ovaj koji si dao, je netacan, jer te nisam to pitala.
predatortz predatortz 14:39 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

da li, ako nekim slucajem, neki Srbin iz Bosne ne misli kao ti, onda automatski postaje neprijatelj, zagovornik zla i slicne munje?


Svako ima pravo da misli šta mu je volja i da se oseća kako god želi u tom pogledu.

Problem je samo ako krši zakon ili pokušava da nametne svoju volju.

Oba problema smo imali 92. od strane naših komšija i to je rezultiralo ratom.
Prvo su prekršili zakon o referendumu, a onda pokušali da nametnu svoju volju.
Nakon toga, teško ćeš naći broj Srba i Hrvata, a da ne teži statističkoj grešci, koji će državljanstvo BiH staviti iznad nacionalne pripadnosti u etničkom smislu.
Svako igramje tim, svako nametanje i insistiranje na tome da Bosna bude izbad tih osećanja je veoma opasno.
angie01 angie01 14:41 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Sedam dana me zatvoriti bez hljeba i vode


pa hebote bog, od onolike javne masturbacije, nikako da dodjes do satsfakcije, stvarno frustrirajuce,...

...ocigledno, nista od toga,...da ipak bolje okrenes one telefone RS politickog vrha, s kojim si pretila:).

ono kaze, evo, neka karakondzula endzika na blogu besprizorno zatire moj narod- cuj tvoj- tako sto objasnjava znacenje i upotrebu pojma nacija.
tessa1 tessa1 14:46 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

da ipak bolje okrenes one telefone RS politickog vrha, s kojim si pretila:).

Tebi je samo skrenuta pažnja, ali ti evo sad mekšim načinima nastavljaš svoje agende..



Nego,

Istina je, zamislila sam se malo o liku, heroj nije, antiheroj nije,


negativac i ovo bi bila drama o ljepoti, manirima, insistiram,

lijepe lelujave pokrete, riječi bez psovke, uzdrhtalu ženu, prefinjenu, sablažnjenu pred prostaklukom, suzama, prljavštinom,

Milijana mora biti govedo da bi ovaj moj lik tražio utjehu u ružama, samo radio svoj posao, činio svijet ljepšim, boljim, pravednijim, itd.


Bože, oči su mi zasuzile od ljepote inspiracije. :))
angie01 angie01 15:00 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Svako ima pravo da misli šta mu je volja i da se oseća kako god želi u tom pogledu.


pa zasto onda mene vredjas, ako ti objasnjavam udzbenicka objasnjenja pojma nacija?!

mogu i da nisam upravu, da sam pogresila-sto nije slucaj, a recimo- sta je to sto te tera da kao razbojnik nasrces sa nekim ucitavanjem ideologije zla i slicne munje,...pa izvini, ja niti sam politicar, niti sam zagovornik neke ideologije, niti imam neki uticaj, niti nesto od mene zavisi-pa je l mogu bez tih uobicajenih banditiski nasrtaja da kazem kako se pojam koristi, bret moli...ovo je samo fraza:).
Problem je samo ako krši zakon ili pokušava da nametne svoju volju.


pa evo, ko ovde krsi zakon i namece svoju volju?

vec smo sto puta konstatovali- nisi ti predstavnik ni svih Srba iz BiH, niti onih iz RS, mozes da kazes svoje misljenje, al zasto maltretiras nekog, ko se s tobom ne slaze, narocito ako konstruises nesto iz ideoloskih pobuda- sto je nauka definisala sasvim drugacije,..ponavljam ja mogu da razumem tvoje nezadovoljstvo, ali e i agresiju.


Oba problema smo imali 92. od strane naših komšija i to je rezultiralo ratom.
Prvo su prekršili zakon o referendumu, a onda pokušali da nametnu svoju volju.


ovo smo se vec 100 puta ispricali i nije tako kako kaze ali necu novi krug- teraj svoje, bas me briga.


Nakon toga, teško ćeš naći broj Srba i Hrvata, a da ne teži statističkoj grešci, koji će državljanstvo BiH staviti iznad nacionalne pripadnosti u etničkom smislu.


a ovo nema veze sa zivotom, stvarno sam se potrudila da objasnim, dala ti i jednostavan primer, kako se tema tretira u praksi, a ti i delje tupis da neko nekome namece nesto- sto nije istina i jos insinurisa sta je prvo, kokska ili jaje, sto ovde nije slucaj.

Svako igramje tim, svako nametanje i insistiranje na tome da Bosna bude izbad tih osećanja je veoma opasno.


evo, molim te podvuci mi bilo koju recenicu iz koje si izvukao takav zakljucak?..odmah da ti pomognem- ne postoji.

angie01 angie01 15:13 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Tebi je samo skrenuta pažnja,

ahahahaha,..neka opicena zena sa neta, koja godinama opsesivno progoni nekog ko mu se ni ne obraca i zabole ga za nju, sa kojom nema nista ni na koji nacin, u trenutku pomracenja, krene jos da joj preti politickim vrhom RS, koji ce laganom telefonom da alarmira ne nevidjenu opasnost:))))- ma idi bre bolestina.


ali ti evo sad mekšim načinima nastavljaš svoje agende..


kakav meksi nacin, kakva agenda, ja nisam clan nicega, kako mogu da imam agendu, ako ne ucestvujem, sem u tvojim somnabulnim ucitavanjima.


lijepe lelujave pokrete, riječi bez psovke, uzdrhtalu ženu, prefinjenu, sablažnjenu pred prostaklukom, suzama, prljavštinom,


sem, sto si ocigledno u nekom poremecaju, kakav si ti zeno kompeksas, pa to je cudno jedno-gledaj si svoja posla, sta te zabole za nepoznatu osobu na netu, o kojoj razmisljas 24/7 i izmisljas joj kojesta, ti mene ne poznajes, ne znas kako zivim, ni bilo sta drugo, od sitnica do vaznih stvari, koliko bi trebalo da si bolesna da se bavis mnome na nivou targetirane opsesivnosti i to smatrala super forom i koliko bi morala da si jadan slucaj, da upadnes u takav trip.
gvozden1 gvozden1 15:13 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

konkretno, da li je on deo nacije drzave Srbije

Nije.
Država Srbija je nacionalna država srpske nacije, on toj naciji ne pripada.

Komplikovano, ili ti se baš ne prihvata solucija da si lupala gluposti?

Ajd, smisli još konkretnije.
angie01 angie01 15:23 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Nije.
Država Srbija je nacionalna država srpske nacije, on toj naciji ne pripada.





Komplikovano, ili ti se baš ne prihvata solucija da si lupala gluposti?


koliko si ti neuk, to je cudo jedno,...idi vidi pod demografija Srbije.

znaci narod u politickom kontekstu- cine svi drzavljani,..etnicki kontekst naroda ti je izlistan po broju i procentima u odredjenoj etnickoj grupi.
tessa1 tessa1 15:26 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Dobro, dokazali si da smo Bosanci. Maksa je potvrdio, pozivaš se na njega i pravne činjenice, sve je na tvoj strani. I NadN je mutan, ne znam jesmo li za njega Bosanci ili samo agresori?

Ok, Bosanci smo.

Tebi nešto daje diskretno vjetar u leđa da radiš to što radiš evo samo na ovom blogu par dana, i mene interesuje kuda si krenula? Prebrojala si nam krvna zrnca, legitimisala nas, reci kakve namjere imaš s nama dalje?
tessa1 tessa1 15:29 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

o kojoj razmisljas 24/7

Angie, još uvijek ni približno ne znam koliko godina imaš niti sam koga pitala.
gvozden1 gvozden1 15:35 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

angie01
Nije.
Država Srbija je nacionalna država srpske nacije, on toj naciji ne pripada.





Komplikovano, ili ti se baš ne prihvata solucija da si lupala gluposti?


koliko si ti neuk, to je cudo jedno,...idi vidi pod demografija Srbije.

znaci narod u politickom kontekstu- cine svi drzavljani,..etnicki kontekst naroda ti je izlistan po broju i procentima u odredjenoj etnickoj grupi.


Eto, ostaje ti da u jadu i nemoći staviš smajli.
To svaka budala može.

Na konkretno pitanje, dobiješ konkretan odgovor, i onda budala stavi smajli.

I još pokušava nekim konstrukcijama da ona izvadi stvari.

Endži piše o "narodu u političkom kontekstu" i državi!
Jebote bog!
Ti!
Ti ćeš da se baviš nekim finesama!

Da, Srbija je država srpske nacije, i zato ta nacija ima više prava od drugih, nije isti položaj mađarske i srpske nacije u Srbiji, srpska nacija ima više, mađarska manje prava.
I to je normalno, i tako treba da bude.

A ne znam šta proističe iz kategorije "naroda u političkim kontekstu" proističe li to da srpski i mađarski narod imaju ista prava u Srbiji?

Nemaju, i ne mogu da imaju.

angie01 angie01 15:43 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Prebrojala si nam krvna zrnca, legitimisala nas, reci kakve namjere imaš s nama dalje?


sta bre zeno lupetas- mislim na ceo komentar- bolje reci, na sve komentare,...pogledaj sta sam ja pisala, a sta vi- ja dajem udzbenicka objasnjenja pojma, a vi agresivno divljate i ucitavate tim recima neki nepostojeci smisao, govorite o mojim namerama, idologiji i slicne idiotarine, pa moja baba Nemica i ostale fasitika municija, pa hebovas bog, je ste li vi normalni- za tebe je ocigledno da nisi,... je l svi drugi ne smeju da misle drugacije od vas, a da ne popiju rafal kretenskih uvreda i ucitavanja, i jos se prenemazete, da vas neko dira i ugorzava,...pa neko sa strane, koji ne kapira lokalne devijacije, pogleda ove nizove, mislo bi da ovde zive debili.


Angie, još uvijek ni približno ne znam koliko godina imaš niti sam koga pitala.


a sta te boli tuki, mane zabole i ko si ti i koliko godina imas- sta bi to tacno promenilo u tvom zivotu i zasto bi ti bilo vazno,..baska sto ovde obitava jedna grupa teskih spletkarosa i klevetnika, koji bukavlno ne znaju nista ni o kome, ali bas vole da kreiraju...eto, pitaj njih.
angie01 angie01 15:46 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Eto, ostaje ti da u jadu i nemoći staviš smajli.

ma o cemu ti pricas, mnogo si smesan,..a brate i dosadan...nikakve motivacije za pricu sa zatucanom gluperdom nemam.
Da, Srbija je država srpske nacije, i zato ta nacija ima više prava od drugih, nije isti položaj mađarske i srpske nacije u Srbiji, srpska nacija ima više, mađarska manje prava.
I to je normalno, i tako treba da bude.



BTW- procitaj Ustav,..eto, nisam sitna dusa, da ti ne kazem:)
tessa1 tessa1 15:47 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

a sta te boli tuki, mane zabole i ko si ti i koliko godina imas- sta bi to tacno promenilo u tvom zivotu i zasto bi ti bilo vazno,..baska sto ovde obitava jedna grupa teskih spletkarosa i klevetnika, koji bukavlno ne znaju nista ni o kome, ali bas vole da kreiraju...eto, pitaj njih.


Pa više bih voljela znati jel ova tvoja robustnost i otresanje ljudi kao sline i kada se baviš 24/7 njihovim krvnim zrncima, od alkohola?


Šta te vozi virtuelna sličice?
angie01 angie01 16:12 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Pa više bih voljela znati jel ova tvoja robustnost i otresanje ljudi kao sline i kada se baviš 24/7 njihovim krvnim zrncima, od alkohola?


pa vise deluje da ti imas neke maligane- ono, upala si kao mala u kazance, kao Obeliks-je l znas ko je to!?...ako bi mi citirala jedan, znaci samo jedan komentar gde se ja bavim necijim krvnim zrncima,... za razliku od vas/tebe, gde pored krvnih zrnaca ubacujes i obavezni porn kontekst, koji valjda sluzi tvojoj masturbaciji, sta ja znam,,,,i onda jos vrsitis kako to tebi neko radi,...kakav flesh muljustine, primitivnosti i bezobrazluka....ea, kakve to veze ima sa godinama i dalje ne kapiram sto bi tebe ili bilo koga drugo zanimale moje godine,..kako mene ne zanimaju ni tvoje ni nicije tudje?...u mom slucaju, nema niceg misticnog, sto bi trbelo palanka da otkrije, kako bi ubacila u trac, koji sada samo konstuise, kako to vec primitivci rade- jer sam vecinu blogera licno upoznala i toliko o tome.


Šta te vozi virtuelna sličice?


ma sta tebe vozi,..ja se tobom ne bavim, nego ti mnome, mene bas zabole i ko si i sta si i sta mislis o bilo cemu...a ti brate ni makac od mene- patologija opsesovnog stalkera u skolskom primeru....najsmesniji deo je, zasto si se toliko fokusirala na mene, kada nemamo ni jednu dodirnu tacku, gde ja to tebe ugrozavam, pa ti to izaziva svakomalo epi napade u kojima izmisljas kojesta o men- jer eto, ne znas.
tessa1 tessa1 16:22 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Hehe, ne može sad baš sve ja, i luda i pijana, i terapija, i Milijana na biciklu, i otkačim na jedan pogrešan zarez, i Bosanka,

a ti ništa, čista kao suza?


Ma nema šanse da je ovo bez nekih derivata, vozi nas sve, brt.


Naliješ se izgleda pa se okuražiš.


Tri dana nama sličice virtuelna (sama kažeš da jedni drugima iz rl ne moramo ništa znati, ko smo, šta smo, dovoljno je da ovde o sebi pišemo sve u superlativu kako smo dobri i ne lažemo?) dokazuješ da smo mi za tebe samo Bosanci, ali na način koji ne razumijemo, glupi smo valjda razumjeti tvoje motive?


Nevjerovatno.


Pazi samo koliko nesuvislosti izbaci iz sebe, kuražno, vozi je..
gvozden1 gvozden1 16:23 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

...nikakve motivacije za pricu sa zatucanom gluperdom nemam.

Pa koji me qrac pitaš onda?

Ne obraćam ti se, ti naskačeš

Imaš ti motivaciju, ali nemaš odgovor.
Za to treba znati malo više od "narod u političkom kontekstu"

procitaj Ustav,..


I šta piše tamo?
Da srpska i mađarska nacija imaju ista prava?

Pa ne piše ribo.
Za one koji znaju da čitaju.
Ti možda i misliš da imaju, ali ti.

Da ti nabrojim koja prava srpska nacija ima, a o kojim mađarska ne može ni da razmišlja?
Niti bilo koja druga osim srpske.

Zato što je ovo srpska nacionalna država.
angie01 angie01 17:19 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Ma nema šanse da je ovo bez nekih derivata, vozi nas sve, brt.


ahahaha, sto bre alkohol, daj nesto bolje, sta si se stisla.

kakvi su derivati molimte potrebni, da skontaju tvoj kvrc?...pa to se vidi iz aviona i zasto govoris mi, nas,..nisam primetila da neko racuna na tebe, nego se sama trpas,..baska sto ja vama/tebi nisam nista ni rekla, ti kostruises neke smnabulne price i onda valjda pocnes da verujes u njih,..a vidi molim te- sta vi sve meni izgovorili.

pa nije valjda jedna endzika, sa jednostavnim objasnjenjem iz udzbenika izremetila mir 10 sludjenih blogera, koji bi da prodaju neku svoju teoriju o pojmovima, jer je tako diktirano u komiteju,...i jos gore, sto se mene to sve ne tice, niti uticem na promenu i bilo kakva desavanja, samo dajem naucno objasnjenje, koje ispade opsno gadno i ne dozvoljeno,...pa cekaj, je l niko drugi nema pravo na svoje misljenje.




Tri dana nama sličice virtuelna (sama kažeš da jedni drugima iz rl ne moramo ništa znati, ko smo, šta smo, dovoljno je da ovde o sebi pišemo sve u superlativu kako smo dobri i ne lažemo?) dokazuješ da smo mi za tebe samo Bosanci, ali na način koji ne razumijemo, glupi smo valjda razumjeti tvoje motive?


e, havala ti, ovo je upravo primer onoga sto kazem- ti nesto odbrljavis i onda se nadalje ponasas kao da je to istina,...evo, reci, gde sam ja nesto rekla vama, pa ni da ste meni Bosanci, a ni kakvi ste,...a bogami o sebi nisam NIKADA rekla nista, pa tako nije moguce ni da je u superlativu.


Pazi samo koliko nesuvislosti izbaci iz sebe, kuražno, vozi je..


pa etoti- zakljucak za tebe samu.

ja ovde zavrsavam, i ovo je bilo previse paznje ukazano nekom, ko to ne zasluzuje.
angie01 angie01 17:28 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

Pa koji me qrac pitaš onda?

Ne obraćam ti se, ti naskačeš


pa pitam, da bi se upecao na svoju udicu,...a pogledaj ko se kome obratio, pa utomsislu i nastavak.



Da ti nabrojim koja prava srpska nacija ima, a o kojim mađarska ne može ni da razmišlja?
Niti bilo koja druga osim srpske.


evo, molim te kazi koja...prosvetli me.


Zato što je ovo srpska nacionalna država.


ja sam razumela da je gradjanska-jer je zasnovana na principima gradjanske demokratije....kao i da je drzava srpskog i svih ostalih naroda koji u njoj zive, po principima evropskih vrednosti.

..al eto ti imas neka druga saznanja:)
tessa1 tessa1 17:32 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

ja ovde zavrsavam, i ovo je bilo previse paznje ukazano nekom, ko to ne zasluzuje.


Nemoj, nemoj, stani malo, čekaj,

i moja pažnja je dragocjena, pomnoži je sa nekoliko ljudi, držiš nam pažnju opasno.

Moramo nekako riješiti taj tvoj bosanski problem koji imaš sa nama u našoj srpskoj kući..

Ili da dođeš kod nas u BL i kažeš nam da smo samo Bosanci, biću kući skoro cijelo ljeto, ne mogu ja doći kod tebe u BG nema smisla, opet neka agresija, dođi ti kod nas, i ponesi taj papir na kojem piše sve.. Ljudi smo, vidjećemo šta se dešava, kako da to riješimo.


Sjetih se, prije par godina sam te iz dobrih namjera zvala da dođeš, pa si bljucnula.. I sad su namjere dobre, interesuje me taj tvoj kuraž virtuelni, čemu sve?


Dođi, biću samo ja, evo baš me interesuje kako izgleda tako kuražna žena, šta mi toliko drži pažnju kod tebe a ne znam ni koliko godina imaš, ništa ne znam, mislim, dosadila je ova virtuelnost i vožnja, je li, šta vi mislite je li dosadilo? Ženu proganjamo, pišemo joj svašta, ona je naša žrtva jer ne razumijemo njene motive i itd? I sve nas nešto vozi al nikako da stigne do kraja, surva se, raspadne, i krene novi život..
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:46 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

naciji republike Srbije









panta panta 17:51 29.04.2023

Re: Evo zgodan tekst...

angie01
Pa više bih voljela znati jel ova tvoja robustnost i otresanje ljudi kao sline i kada se baviš 24/7 njihovim krvnim zrncima, od alkohola?


pa vise deluje da ti imas neke maligane- ono, upala si kao mala u kazance, kao Obeliks-je l znas ko je to!?...ako bi mi citirala jedan, znaci samo jedan komentar gde se ja bavim necijim krvnim zrncima,... za razliku od vas/tebe, gde pored krvnih zrnaca ubacujes i obavezni porn kontekst, koji valjda sluzi tvojoj masturbaciji, sta ja znam,,,,i onda jos vrsitis kako to tebi neko radi,...kakav flesh muljustine, primitivnosti i bezobrazluka....ea, kakve to veze ima sa godinama i dalje ne kapiram sto bi tebe ili bilo koga drugo zanimale moje godine,..kako mene ne zanimaju ni tvoje ni nicije tudje?...u mom slucaju, nema niceg misticnog, sto bi trbelo palanka da otkrije, kako bi ubacila u trac, koji sada samo konstuise, kako to vec primitivci rade- jer sam vecinu blogera licno upoznala i toliko o tome.

...

Da si mene upoznala (lično, a kako drugačije), ne bi me stalno banovala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana