B92 Blog    Članovi    Srđan Mitrović    Pobednik Eurosonga 08

Srđan Mitrović
23:58
SUB
24
MAJ

Pobednik Eurosonga 08

 


Dima Bilan je privukao pažnju svetske javnosti 2006.godine kada je predstavljao Rusiju na "Pesmi Evrovizije" u Atini. Dima je zauzeo neverovatno drugo mesto, odličnom izvedbom hita "Never let you go" što mu je donelo status zvezde i izbacilo ga na vrh top lista ruskih radio i TV stanica.

Prvi korak u karijeri Bilan je načinio učešćem u takmicenju "Jurmala", najznačajnijem muzičkom takmicenju u istočnoj Evropi. Dima je 2003. godine diplomirao na prestižnoj Muzičkoj akademiji "Gnesim" i postao student Državnog instituta pozorišnih umetnosti, gde i sada studira.

Izdao je tri platinasta albuma na kojima je sarađivao sa svetski poznatim tekstopiscem Diane Warren. Na dodeli ruskih MTV muzičkih nagrada dva puta je, 2005. i 2006. godine, proglašen za najboljeg izvođača.

Dima Bilan je jedan od četiri izvođača koji su nastupili na najvećem muzičkom događaju u Rusiji 2006. godine "Crvenom letu" na Crvenom trgu u Moskvi ( pored njega, na bini su se našli i Šakira, "The Black Eyed Peas" i "T.A.T.U."). Iste godine, Dima je primio nagradu za najprodavanijeg ruskog izvođača i nastupao na dodeli "Svetskih muzičkih nagrada" u Londonu.

Naredne, 2007 godine, snimio je svoj prvi internacionalni album na engleskom jeziku u Los Anđelesu i Filadelfiji, i održao turneju po Americi, Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Jedna od Diminih novih pesama je i duet sa Neli Furtado. Njegov novi album pušten je u prodaju u zimu 2007/08. Prvi singl sa tog albuma je pesma "Number 1 Fan " koju je napisao Jim Beanz. Pesma se nalazi na vrhu top lista muzičkih kanala " MUZ TV" I "MTV Russia".

Na dodeli ruskih MTV muzičkih nagrada 2007. godine Dima je dobio tri najprestižnije nagrade- za najboljeg izvođaca, najbolju pesmu i po treći put u karijeri, za najboljeg umetnika. Dima Bilan ima i veoma uspešnu manekensku karijeru, i dobio je nekoliko nagrada "Fashion TV" za najbolje obučenog umetnika.
 
tabelaig1.jpg
 




Komentari (277)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dolybell  14:28 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: Pobednik Eurosonga 08

na scenu sam i mislio,greska u izrazu, sto se tice manastira mnogi bi ih stavili ali ih nemaju,setite se samo odlicnih Turskih spotova i fantasticne Grcke predstave o njihovoj istoriji i kulturi tokom sabiranja glasova a ako vas pamcenje ne sluzi odgledajte to ponovo kod nekoga ko ima snimljeno pa se vratite da diskutujemo:))


Gledala sam i znam kako je bilo, zato i mislim da ne treba da bude isto
kako to drugi rade - principijelno, promocija zemlje domaćina na "Eurosongu",
gde, ovog puta beše 47 zemalja, po meni nije neophodna, meni lično
više odgovara što smo na neki način bili neutralni, nekako kao
opšta scena za sve podjedako... a i dalje mislim da mešanje
naturalizma - makako da je bio uobličen - ne ide uz ovakvu scenografiju.
Estetika mi je bitnija od bilo kakve promocije - a kad pomislim šta bi
se moglo promovisati - nisam sigurna da bi našli 47 ekskluziviteta
koji bi bili potpuno različiti.
Drugo, kako bi stavili spotove sa Brezovice i Šare, npr. Prizrena...
nisam sigurna da bi smo mogli da ih preskočimo, a ni da ih stavimo ?!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  14:49 25.05.2008
Preporuka: 3

Re: Pobednik Eurosonga 08

Dolybell
nisam sigurna da bi našli 47 ekskluzivitetakoji bi bili potpuno različiti.


43 actually. Inace se sasvim slazem, narocito za estetiku ispred promocije.

Program je dobio na nekoj galantnoj impersonalnosti time sto su te razglednice bile takve kakve jesu, tj bez "prirodnih lepota" kakve se u tim cesto vrlo razmetljivim spotovima daju videti.

Vrlo jednostavno i otmeno kao resenje, pritom neocekivano. Svedeno a efektno i duhovito, sluzi svrsi a zanimljivo za gledanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  17:05 25.05.2008
Preporuka: 2

Re: Pobednik Eurosonga 08

Razglednice koje su najavljivale zemlje su po meni bile najbolji deo. Izuzetmo mastovito i dobro uradeno. Stranci sa kojima sam gledala prenos (svi umetnici) su bili odusevljeni bas sa razglednicama


Podrzavam 100%.
Razglednice su bile najinventivniji i najzanimljiviji deo takmicenja.

Scenografija odlicna, voditeljski par nesto losiji poslednje veceri (trema, shmiranje), a ostalo... "parada, pijanstva i kicha"...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  17:09 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik Eurosonga 08

Dolybell
na scenu sam i mislio,greska u izrazu, sto se tice manastira mnogi bi ih stavili ali ih nemaju,setite se samo odlicnih Turskih spotova i fantasticne Grcke predstave o njihovoj istoriji i kulturi tokom sabiranja glasova a ako vas pamcenje ne sluzi odgledajte to ponovo kod nekoga ko ima snimljeno pa se vratite da diskutujemo:))Gledala sam i znam kako je bilo, zato i mislim da ne treba da bude isto kako to drugi rade - principijelno, promocija zemlje domaćina na "Eurosongu",gde, ovog puta beše 47 zemalja, po meni nije neophodna, meni ličnoviše odgovara što smo na neki način bili neutralni, nekako kao opšta scena za sve podjedako... a i dalje mislim da mešanje naturalizma - makako da je bio uobličen - ne ide uz ovakvu scenografiju.Estetika mi je bitnija od bilo kakve promocije - a kad pomislim šta bise moglo promovisati - nisam sigurna da bi našli 47 ekskluzivitetakoji bi bili potpuno različiti.Drugo, kako bi stavili spotove sa Brezovice i Šare, npr. Prizrena... nisam sigurna da bi smo mogli da ih preskočimo, a ni da ih stavimo ?!


stvar je u tome da niko na Evroviziji ne brine za estetiku,ne kazem ja da mi se razglednice nisu dopale nego da se jednostavno,estetika uvek ne jede a Srbiji trebaju pare od buducih turista
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  17:10 25.05.2008
Preporuka: 2

Re: Pobednik Eurosonga 08

Kad procitam sta je jedna Estonka napisala na blogu evrovizije o nama http://www.eurovision.tv/profile/Kelly/post/1163 onda mogu da kazem da mi ne smeta ni kalasnjikov(valjda su AMericke bombe sirom sveta humanije) ni voditelji niti bilo sta!Kada neko moze sa tolikim gnusanjem da pise o Srbima onda ja kazem-mi smo jednom pobedili i jednom se pokazali kao domacini a posle nas-i potop,tj mozete sad slobodno i da ukinete Evroviziju ili da puknete od jada sto su opet pravoslavci pobedili(po 5-i put u zadnjih 6 godina)!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  18:40 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik Eurosonga 08

tj mozete sad slobodno i da ukinete Evroviziju ili da puknete od jada sto su opet pravoslavci pobedili(po 5-i put u zadnjih 6 godina)!

uu yeeee, sta ima veze sto smo pravoslavci, meni je izvedba pobednika iz Rusije najodvratnija koju sam ikad video na Evroviziji....i uopste,....mislim onakvo valjanje po bini - totalno kulovski, ogavno zaista.....Ni pesma mu nije nikakva, ne kapiram toliki broj glasova...ocigledno se radi o stelovanju.

Evrovizija nije sto je nekad bila - postala je parada kica
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  18:43 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: Pobednik Eurosonga 08

postala je parada kica

kako postala, misliš OSTALA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  18:55 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik Eurosonga 08

kako postala, misliš OSTALA.

Ok, nisam gledao Evroviziju skoro 20 godina, ali nekad je imala neki nivo, ako nista drugo.....nadam se slozices se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  19:03 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik Eurosonga 08

stvar je u tome da niko na Evroviziji ne brine za estetiku,ne kazem ja da mi se razglednice nisu dopale nego da se jednostavno,estetika uvek ne jede a Srbiji trebaju pare od buducih turista


Evrovizija i ne treba da "brine" za estetiku - ali ipak brine onaj
koji daje pare - .... bilo je sve skoro tip-top !

Turizam se najbolje reklamira ličnim iskustvom -
zapravo prenošenjem ličnog iskustva drugome ili
pišući o njemu.
Baš bih volela da odvedete turiste u Gračanicu i
pokažete im na licu mesta najlepšu crkvu ili bilo koju na Kosovu.
Ajde da preskočimo dalje nadmudrivanje na tu temu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cherga  01:19 26.05.2008
Preporuka: 1

Re: Pobednik Eurosonga 08

razglednice su bile zaista dobro osmisljene i majstorski izvedene.

bas lepo iznenadjenje i po mom misljenju, mnogo bolji izbor nego da se forsiraju prirodne lepote, spomenici itd.. uobicajeno.

ovako, bas domisljato, kreativno, veselo..

..a ne bloody kalasnjikov.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
audrey  11:17 25.05.2008
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 2
Mislim da je propuštena dobra prilika da se poradi na turizmu i predstavljanju Srbije svetu. Očekivala sam nekakve promotivne spotove o Srbiji (sećamo se turske evrovizije), ali ništa. Razočarana sam i Bregovićem, on ipak nije naš nego se unamljuje za pare, a i nastup mu se jednostavno nije uklopio u onu svetlucavu megapozornicu (zašto je bila osvetljena duginim bojama za vreme njegovog nastupa?). Nisam gledala polufinala, ali bilo je reči o nekim promotivnim spotovima, dečijim horovima...

Simpatični Vlade Divac i Željko sa loptom. Željko se dobro držao, njegovo prvo obraćanje bilo je na francuskom (!), i dobro je izvukao. Da, dobro, oboje nisu imali fantastičan engleski, ali to je nekako konstanta na Evroviziji.

Dvoje voditelja u bekstejdžu su bili katastrofalni, urlajući u mikrofon. Delovalo je izveštačeno. Nemački komentator: "simpatično, ali moglo je malo sadržajnije". Ni plavuša na trgu nije baš blistala.

Moj favorit: Izrael. Imam osećaj da bi i pobedio, da nije bilo toliko bratsko-komšijskih glasova.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
silver bullet  17:11 25.05.2008
Preporuka: 2

Re: ...

Ni plavuša na trgu nije baš blistala.


Tri puta je ponovila "Welcome to THE Belgrade." Aman!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cherga  01:21 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: ...

silver bullet
Ni plavuša na trgu nije baš blistala.

Tri puta je ponovila "Welcome to THE Belgrade." Aman!



da, moglo se bez tog javljanja s trga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorg  11:34 25.05.2008
Preporuka: 0

commercial break

#Link  Replika: 1


najbolji je bio onaj kojeg nismo mogli da vidimo :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  12:40 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: commercial break

gorg
najbolji je bio onaj kojeg nismo mogli da vidimo :)


odlicno,gledao sam paralelno Bugarski i Srpski prenos,dok je ovo islo kod Bugara kod nas je isla Rajzajzen banka i maxi!!!!
Hvala na ovome,steta sto se ne cuje dobro,ima li neko snimak sa jacim zvukom?
Slusajte i gledajte i uzivajte,10 puta bolje od Bregovica a i na kraju onaj sto iza Trkulje svira u Frulici je bio bolji kandidat za scenski nastup Ora od Bore Dugica(koji gay ce glasati za Boru?):))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  12:15 25.05.2008
Preporuka: 6

I na kraju

#Link  Replika: 0
Cirkus bio i prosao kroz grad, svi se dobro zabavljali, od gostiju, domacina, pa i ucesnika.

Sve sto smo trazili i molili dobili smo sto od organzatora, sto od ucesnika.

Ja sam uzivao ove dve nedelje i bas sam se lepo proveo radeci

Eurosong je dobra zabava, za one koji umeju da zarade dobar business, ali samo srecem paznju na neke stvari.

Kontrola EBU i reditelja je mnogo veca nego sto mi svi mislimo. Ceska delegacija nije bila zadovoljna vizuelizacijom njihove pesme na velikom bimu na sceni , ali reditelj je reditelj on je zajedno sa izvrsnim producentom gazda na show.

Ja mislim da su razglednice bas bile duhovite i dobro napravljene a ne neke slike koje nista ne znace, zgrade, ulice, sume,neki ljudi koji tabanaju ulicama..

Ali kako me je ucilo u klasicnoj gimnaziji "De gustibus et coloribus non est disputandum"

Sve u svemu odlicna organizacija, odlicna atmosfera u Gradu, i sve je to zabava i nista vise..

J

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dragana Sepe  16:17 25.05.2008
Preporuka: 1

Jedino ISRAEL

#Link  Replika: 1
Osim predstavnika Izraela (Boaz Mauda), sve ostalo je uspelo da bude ispod ocekivanog, bar s moje strane. Nista neocekivano, kic, dreka, vika, mozda je organizacija jedino bila ok, sto je za nase uslove iznad ocekivanog. A doticni pevac, kao pojava, glas, glasovne mogucnosti, sama pesma, umerenost, stil, drzanje...stvarno mnogo, mnogo iznad ocekivanog! Lepo iznenadjenje!
Vec neko vreme na netu slusam njegovu pesmu, sjajna je. Ko ima volje i vremena nek je preslusa, ima i ovde na ovogm blogu, ili na youtoube...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  16:22 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: Jedino ISRAEL

Jedino ISRAEL

slažem se:

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilutinM  16:39 25.05.2008
Preporuka: 5

Ćestitam

#Link  Replika: 11
Srdjane,

želim da ti čestitam na naporu da ovako sjajno propratiš Eurosong 2008.

Rekao sam već, kao i neki drugi blogeri, da mi to nije omiljena razonoda. No, kako je ove godine naš Beograd bio domaćin, svi smo na neki način bar pratili šta se dogadja.

Tvoja serija tekstova koja je podsetila na istoriju takmičenja i naše učešće kroz godine, kao i živa izveštavanja tokom samog takmičenja, bili su iscrpna i sjajna podloga svima koji su želeli da nešto saznaju i budu u toku sa zbivanjima u i oko takmičenja. Bio je to veliki napor, i mislim da si ga sjajno odradio.

Još jednom: čestitam ti od sveg srca!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  16:52 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

MilutinM
Srdjane,želim da ti čestitam na naporu da ovako sjajno propratiš Eurosong 2008.Rekao sam već, kao i neki drugi blogeri, da mi to nije omiljena razonoda. No, kako je ove godine naš Beograd bio domaćin, svi smo na neki način bar pratili šta se dogadja.Tvoja serija tekstova koja je podsetila na istoriju takmičenja i naše učešće kroz godine, kao i živa izveštavanja tokom samog takmičenja, bili su iscrpna i sjajna podloga svima koji su želeli da nešto saznaju i budu u toku sa zbivanjima u i oko takmičenja. Bio je to veliki napor, i mislim da si ga sjajno odradio.Još jednom: čestitam ti od sveg srca!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  17:06 25.05.2008
Preporuka: 6

Re: Ćestitam

Još jednom: čestitam ti od sveg srca!

zahvaljujem.
jeste bilo naporno. najviše pohvala željku koji je napisao sjajnu knjigu o evroviziji (nadam se da će je neko i objaviti)
nadam se da će ovu nezahvalnu ulogu sledeće godine preuzeti neko drugi
pretrpeo sam takve kritoke iz "kruga dvojke" kao da je bilo u pitanju izjašnjavanje za ustav
mislim da su ljudi samo malo zaboravili da se zabavljaju, i da se opuste. uništi nas ova politika.
ipak ne bih sve ovo radio da nije odličnog društvanceta ovde na blogu. i još jednom da ponovim: društvance jeste malo, ali odabrano.
hvala svima koji su učestvovali u ovom maratonu, kako onim dobronamernima tako i onim zluradima.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:18 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

pretrpeo sam takve kritoke iz "kruga dvojke"

ti koji su te kritikovali a tvrdili da su CO2, lažno su se predstavljali..... :)
š' a fali zahebanciji?




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  17:27 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

š' a fali zahebanciji?

ništa!
toooooliko nam je potrebna posle svih ovih godina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:34 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

Srđan Mitrović
š' a fali zahebanciji?ništa!toooooliko nam je potrebna posle svih ovih godina.
mnogo važna stvar u životu...nosi najviše poena
ti koji te kritikuju mora da sebe shvataju mnoooogo ozbiljno
:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:45 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

MilutinM
Još jednom: čestitam ti od sveg srca!


Takodje. Cekamo sutrasnje atrakcije u vidu intervjua sa cica-Terijem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  22:59 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

Teri je pristao na ekskluzivni intervju u trajanju od 10 minuta.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:15 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

Srđan Mitrović
Teri je pristao na ekskluzivni intervju u trajanju od 10 minuta.


Ih, mogu misliti kako je on bizi kad tako dodje u Beograd da komentarise prenos, mora da svi bas njega jure i salecu.


Pristao je na deset minuta samo da prikrije da zapravo ne zna sta bi sa sobom i da umire od dosade. :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  23:16 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

pristao je zbog našeg šarma
inače ne daje intervjue.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:28 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

Srđan Mitrović
pristao je zbog našeg šarma


Pa to se ni ne dovodi u pitanje. :))

Nista nije u prenosu rekao o Beogradu, cak nisam uhvatio ni ono "lovely place, this..." - sto je neka osnovna kurtoazija...recimo hvalio je Istanbul onoliko, sad kao da se bas klonio da bilo sta nesto kudi ili hvali, koncentrisao se na striktli biznis, komentarisanje takmicenja i to je to....i posle dovidjenja laku noc see you next time. Bilo mi je vrlo ravno nekako, skoro uspavljujuce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cherga  01:34 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: Ćestitam

teri je feeenomenalan ali ovoga puta: trejdmark britkosti bilo samo u nijansama.

no, najvise me je zabrinulo to sto je pri kraju prenosa rekao da razmislja da se povuce. nece valjda..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  17:00 25.05.2008
Preporuka: 0

Moji utisci

#Link  Replika: 0
Laka opljackan!
Zapadna Evropa kao i uvek medju poslednjima, na Evrosongu
Istocna Evropa pobedjuje, ali jedino na Evrosongu
Ove godine je UK trebalo da predstavlja Morrissey ,ali bi i tako bili poslednji
RTS tj. Tijanic je odradio odlican posao, na TV-u i u gradu je sve bilo na svetskom nivou
Nije bilo anti-gay incidenata, uprkos svim nadama nekih dusebriznika
Laka je brutalno i pokvarenjacki opljackan za pobedu
Bregovic je nastupao besplatno, nastup adekvatan
Rusi, pobednici su pobedili a da nisam zapamtio kako ide pesma ali drago mi je zbog njih.
Mogli bi da se dodatno odobrovolje po pitanju saradnje sa Srbijom
Stara Evropa medju poslednjima...
Laka opljackan!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
natalija00  17:26 25.05.2008
Preporuka: 3

Pobednik

#Link  Replika: 3
zar je moguce da niko nije video neverovatnu slicnost izmedju pobednika i Dragana Kojica Kebe? :))))
brkovi su ga odali....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sarum  17:37 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik

Moji favoriti bili Bosanci, Sapnci i Francuzi :)

Dima je bio grozan, najvise zato sto je pevao na engleskom i sto u ljigavstini debelo konkurise Will Youngu i Jamesu Blunt-u. Opet mi skroz drago sto su pobedili zbog Evgenija Plusenka, koji je od mene napravio fan-a ice-skatinga, covek je kompletni genije.

Mada stvarno ne kapiram gomilu komentara ovde, nisu ni smesni

Rusophobia

I hajde malo ostavite Mariju na miru. Ima pravo kao i svi mi da se prikloni kojoj god hoce politickoj opciji, da se autuje ili ne, a meni bi ona i tajlandski she-male pobednik za miss bili apsolutno savrsen par. A tako eto svi sad znaju da se ona folira.

Biphobia

Nemam pojma, ali mozda....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  18:47 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik

hahahahaha,ma to je prvi Kebin vanbracni sin mada je Keba gay tako da je to malo verovatno:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  22:03 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Pobednik

natalija00
zar je moguce da niko nije video neverovatnu slicnost izmedju pobednika i Dragana Kojica Kebe? :))))brkovi su ga odali....


Uzasno hocu sve vreme to da kazem, hehe.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  17:34 25.05.2008
Preporuka: 0

Terry Wogan

#Link  Replika: 4
'If I have to sit through this the least you can do is watch it with me'
'We haven't seen teeth like that since the Osmonds" za Poljsku
'another triumph for the sunbeds' za Ukrajinu
"political voting"
"western europe not to participate anymore"
i Bregu je nesto zapljuno



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  18:55 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Terry Wogan

Radojicic
'If I have to sit through this the least you can do is watch it with me''We haven't seen teeth like that since the Osmonds" za Poljsku'another triumph for the sunbeds' za Ukrajinu"political voting""western europe not to participate anymore"i Bregu je nesto zapljuno


zivim na zapadu tako da mi njihov cinizam nije nepoznat,da su pobedili pricali bi sve najbolje i o Beogradu i o Srbiji(Srbija - sta to bese,Evrovizija je bila u Beogradu a Srbija pobedila prosle godine:) tako da me svaki njihov zluradi komentar raduje jer tek onda vidim koliko zapravo pate bez obzira sto se javno svi sa Evrovizijom sprdaju i to im je kao ispod nivoa a ovamo svi porodicno gledaju Evroviziju i potajno se nadaju uspehu:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  21:11 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: Terry Wogan

Radojicic
'If I have to sit through this the least you can do is watch it with me''We haven't seen teeth like that since the Osmonds" za Poljsku'another triumph for the sunbeds' za Ukrajinu"political voting""western europe not to participate anymore"i Bregu je nesto zapljuno

Ako se ne varam UK pevac nije ni prosao na nekom takmicenju gde se birao EUROSONG entry, pa ga je Terry Wogan preporucio, ubacio i pobedio, te je ovo ustvari pomalo i licni poraz Wogana :)))

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  01:07 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: Terry Wogan

Ako se ne varam UK pevac nije ni prosao na nekom takmicenju gde se birao EUROSONG entry, pa ga je Terry Wogan preporucio, ubacio i pobedio, te je ovo ustvari pomalo i licni poraz Wogana :)))


da, i sad izgleda vise i nece da komentarise sledece eurosongove. Ili mu malo para pa bilduje cenu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
cherga  01:40 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: Terry Wogan

Radojicic
'If I have to sit through this the least you can do is watch it with me'
'We haven't seen teeth like that since the Osmonds" za Poljsku
'another triumph for the sunbeds' za Ukrajinu
"political voting"
"western europe not to participate anymore"
i Bregu je nesto zapljuno



:))) spot on

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  17:52 25.05.2008
Preporuka: 1

Uložena tolika lova

#Link  Replika: 1
u ruskog predstavnika (Stradivarijeva violina, svjetski šampion u klizanju u ulozi gruppie boy, Justin Timberlake autor pjesme, velika reklamna kampanja, ...), pa bi bila sramota da se nije isplatilo.

Meni je naj-vic ove Eurovizije bio plasman Njemačke: dobili max bodova od Bugarske, samo zahvaljujući Lucy, članici No Angelsa, koja je porijeklom Bugarka; te 2 dobrosusjedska poena od Švice. Kuku lele, izazvalo državnu krizu u Njemačkoj ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Auster  18:48 25.05.2008
Preporuka: 4

Re: Uložena tolika lova

Navijala za Tursku. Momci su odlicno svirali, stvarno izgledaju fino - gospoda, sto rece Bili (a nisu ni podvriskivali euforicno iz one zelene sobe :)

Btw. nasla sam im sa prilozenih linkova spot, ne sa evrovizije, drugi - medju patuljcima dzinovima. Svaka cast momci, fini rock. Kad zadju opet u Amsterdam (vec su gostovali prosle godine), bicu 1 plus u, kao sto u promotivnoj prici o bendu sa eu-linka stoji, rasprodatoj sali Melkweg-a ili Paradiza - mojih najdrazih koncertnih mesta u A'damu.
Pored moje ekipe turskih prijatelja koji takodje nece promasiti, afkors, kao sto ni mi iz ex-yu koji nismo propustali koncerte nasih bendova vodeci Holandjane sa sobom.

Svidja mi se sto se ucesnici opet vracaju jezicima svoje zemlje. Jedno vreme je to ispalo kao neki hendikep za poene, pobedu, promociju?? Kao da je, iz meni nekih nepojmljivih razloga - bio skoro blam pevati na maternjem jeziku?!
I ta 'moda' prolazi, sve se nesto mislim na momenat kad je Dzoni Stulic presao na engleski puk'o je definitivno
Srecom ostalo je ono pre toga - najvaznije za yu-rock na maternjem. On samo kao primer.

I Bosna, Francuska, Izrael, nije uopste lose - sou zasto da ne, mozak sam odmorila od smaranja s politikom.

Srdjanu MItrovicu tnx za izvestavanje x 4 - u nastavcima, jedino sam se pogubila po blogu trazeci onaj deo insajd price o organizovanim zurkama i ostalim zanimljivim detaljima iz price..

Ne bih o sitnim zamerkama organizaciji, na stotine ili hiljade ljudi je mesecima radilo na tome da izgleda hepening sto bolje, tako da dezurna zakerala malo popuste gas i ne budu - sto bi rekli opisno Holandjani - mierneukers (yebaci mrava)..

Bilo je skroz ok, drago mi je da je bilo u mom Beogradu - lepom sa onim vatrometom i lepo osvetljenim fasadama.. i lepim ljudima..



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
audrey  18:44 25.05.2008
Preporuka: 1

"Šta ostaje od Beograda?"

#Link  Replika: 20
Dopisnik FAZ-a (Frankfurter Allgemeine Z.):
"Šta ostaje od Beograda? Činjenica, da se Srbija kao organizator ESC držala sasvim hrabro. Strahovi, da se u Srbiji kao turista ne možete osećati bezbedno, nisu se opravdali. U svakom slučaji, i prisutnost policije je bila enormna."

I dalje:

"Poseta Beogradu ne sme da prodje bez stanke u Zemunu. Nekadašnji granični grad, carinsko mesto Austro-Ugarske, leži na desnoj obali Dunava i levoj obali Save. Od mesta održavanja ESC u Novom Beogradu put vas vodi duž predivne obalske promenade do Zemuna - sa 150.000 stanovnika i sam odavno deo glavnog grada. Veliki beogradski bulevari ovde se završavaju u uskim, krivudavim uličicama punim malih ribljih restorana i galerija, i na novoj šljunkovitoj plaži."

Sve pohvale domaćinima!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  18:52 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

lepo...drago mi je kad pročitam ovako nešto
....ali zato nas je ona Estonka odvalila, baš, baš nisko
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  19:02 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Unfuckable
lepo...drago mi je kad pročitam ovako nešto....ali zato nas je ona Estonka odvalila, baš, baš nisko


1.Sto se Estonije tice oni imaju neki problem, pre nekoliko meseci kad se raspravljalo oko ublazavanja viznog rezima, njihov ministar unutrasnjih dela je bio protiv, zasto nikom nije jasno,..
2.Ama bas svi naucili po nesto (kad su saopstavali poene), kao "Dobro vece Beograde" , lomatali jezike, a kad je dosao Zagreb, Zeljko njima na maternjem, a oni sve njemu na engleskom :)))

Mislim da je zato i Slovenac rekao "Dobro vece braco Srbi"...ili tako nesto

J

PS:Ako sam pogresio, javi te da skinem post
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  19:11 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Ma, nisi pogriješio, Jakša. Na žalost! Evo ich schäme mich fremd (stidim se zbog drugoga, štoćereći - zbog one drugarice zemljakinje što se pravila Englez).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DIONIS  19:14 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

jaksa scekic

Unfuckablelepo...drago mi je kad pročitam ovako nešto....ali zato nas je ona Estonka odvalila, baš, baš nisko1.Sto se Estonije tice oni imaju neki problem, pre nekoliko meseci kad se raspravljalo oko ublazavanja viznog rezima, njihov ministar unutrasnjih dela je bio protiv, zasto nikom nije jasno,..2.Ama bas svi naucili po nesto (kad su saopstavali poene), kao "Dobro vece Beograde" , lomatali jezike, a kad je dosao Zagreb, Zeljko njima na maternjem, a oni sve njemu na engleskom :)))Mislim da je zato i Slovenac rekao "Dobro vece braco Srbi"...ili tako nestoJPS:Ako sam pogresio, javi te da skinem post


procitao par Hrvatskih komentara gde im smeta ono SLovenacko" dobro vece braco Srbi" pa se kao cude otkud Srbi i SLovenci braca...
da ne dajem licni komentar,bolje je...:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  19:19 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

procitao par Hrvatskih komentara gde im smeta ono SLovenacko" dobro vece braco Srbi" pa se kao cude otkud Srbi i SLovenci braca...
da ne dajem licni komentar,bolje je...:)
Radovalo bi me kada bi prošlo bez generalizacija. Hvala unaprijed!

PS Eto, meni je zasmetako što su pozdravili samo braću. Sestre zaboravili, što li?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  19:29 25.05.2008
Preporuka: 5

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

PS Eto, meni je zasmetako što su pozdravili samo braću. Sestre zaboravili, što li?

hahahahahahah
al bilo bi hevi da je rekao - braćo srbi i sestre srpkinje. neko bi pomislio da se šešelj javlja anderkaver
:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  19:44 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

al bilo bi hevi da je rekao - braćo srbi i sestre srpkinje. neko bi pomislio da se šešelj javlja anderkaver

Alternativa bi bila SAMO "sestre Srpkinje", koju su vjerojatno zbog zgodnih "sestara" odmah odbacili kao incestuoznu. Ili misliš da bi netko posumnjao u Plavšićku anderjorgan?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  19:54 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

dunjica
Ma, nisi pogriješio, Jakša. Na žalost! Evo ich schäme mich fremd (stidim se zbog drugoga, štoćereći - zbog one drugarice zemljakinje što se pravila Englez).
e,

Mislim da pojasnim sebe, (bez ikakve politike pls), bilo mi pomalo smesno , nepotrebno, ali ajde nema veze.
Nego Englezi se ponovo dure Sir Terry Wogan hoce protestantski da napusti komentatorsko mesto i vise nece da prenosi Eurosong, pa se nacija ustalasala.

www.guardian.co.uk/uk/feedarticle/7539565

Sto rece jedan moj drug pobedice kad budu poslali dobru pesmo i dobrog izvodjaca :))

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  20:16 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

dunjica
al bilo bi hevi da je rekao - braćo srbi i sestre srpkinje. neko bi pomislio da se šešelj javlja anderkaverAlternativa bi bila SAMO "sestre Srpkinje", koju su vjerojatno zbog zgodnih "sestara" odmah odbacili kao incestuoznu. Ili misliš da bi netko posumnjao u Plavšićku anderjorgan?

sestro slatka nisam pametna, pola me nema
ko zna šta bi sve pomislili. pa vljda znaš kolko nas mrze?
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  20:25 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Sto rece jedan moj drug pobedice kad budu poslali dobru pesmo i dobrog izvodjaca :))

I to što kažeš. Plus strateški rasprostranjenu dijasporu (istok Europe) ili mudre susjede (Skandinavci, npr.).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  20:38 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

jaksa scekic
Sto rece jedan moj drug pobedice kad budu poslali dobru pesmo i dobrog izvodjaca :))

Ma da, jedino ako je ruski izvodjac bio dobar i imao dobru pesmu. Glasanje je ocigledno namesteno, jer ovakvoj kulovcini nije mesto u javnosti kamoli na Eurosong, ja Rusu ne bi dao da peva ni na nekom vasaru u Srbiji, mislim i nasi pevaci po vasarskim satrama imaju daleko vise kulture i stila od njega. Ovako se ponasaju pijani gosti, koje izbacuju iz lokala.

Nagradno pitanje: Sta bi mu Velja Ilic rekao za ovakav performans:)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  21:03 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

dunjica
Sto rece jedan moj drug pobedice kad budu poslali dobru pesmo i dobrog izvodjaca :))I to što kažeš. Plus strateški rasprostranjenu dijasporu (istok Europe) ili mudre susjede (Skandinavci, npr.).



Ili da USA pocne da glasa.
BTW cujem da Ameri hoce da prave nesto slicno pa bi mozda UK mogla tamo da proba
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  21:18 25.05.2008
Preporuka: 1

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

BTW cujem da Ameri

kao da nemaju dosta vlastitog kiča... tu su barem nenad*ebivi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  21:20 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

jaksa scekic
BTW cujem da Ameri hoce da prave nesto slicno pa bi mozda UK mogla tamo da proba

To mora da ti je neki Rus rekao, samo se vi uzdajte u njih, prodace vas kao ko' sto su i sve dosad prodali. Ruse nisu rode donele na ovaj svet - vec su ih Ruskinje rodile, don't forget it ever:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bauer  08:17 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

kao da nemaju dosta vlastitog kiča... tu su barem nenad*ebivi.

jeste, bila i kod nas zuraja.

hebiga. i mi seljaci imamo dusu :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  09:36 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Bojan Zdravic
jaksa scekic
BTW cujem da Ameri hoce da prave nesto slicno pa bi mozda UK mogla tamo da probaTo mora da ti je neki Rus rekao, samo se vi uzdajte u njih, prodace vas kao ko' sto su i sve dosad prodali. Ruse nisu rode donele na ovaj svet - vec su ih Ruskinje rodile, don't forget it ever:)))


Posto se oko Euronga vrti velika lova, ima raznih ideja. U Beogradu je bila zena predstavnik jedne velike produkcijske kuce iz Afrike. Dosla je da vidi kako to sve izgleda da bi i oni organizovali u Africi nesto slicno. Manifestacija treba da se zove "Song of Africa". Zatim ako Ameri organizuju nesto slicno da se na kraju napravi "Veliko finale" Evropa, Amerika i Afrika..

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  16:38 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

jaksa scekic
cujem da Ameri hoce da prave nesto slicno pa bi mozda UK mogla tamo da proba

Lijepo su rekli naši stari: Amerika i Engleska biće zemlja proleterska!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  22:28 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Lijepo su rekli naši stari: Amerika i Engleska biće zemlja proleterska!

Hvala Bogu, moji stari ovo nikad nisu rekli
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
HalloLili07  12:31 27.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

jaksa scekic
[quote=
2.Ama bas svi naucili po nesto (kad su saopstavali poene), kao "Dobro vece Beograde" , lomatali jezike, a kad je dosao Zagreb, Zeljko njima na maternjem, a oni sve njemu na engleskom :)))

Mislim da je zato i Slovenac rekao "Dobro vece braco Srbi"...ili tako nesto


ko je gledao Kljuc sinoc mogao je da cuje da je Zeljku i Jovani ton kasnio, kao verovatno i drugim "citacima poena", tako da nije bilo potrebe da im na pitanja odgovaraju sa zakasnjenjem i igraju se gluvih telefona...

Crnogorka rec nije rekla na Srpskom....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  12:36 27.05.2008
Preporuka: 0

Re: "Šta ostaje od Beograda?"

Crnogorka rec nije rekla na Srpskom....

od sledeće godine, javljaće se iz crne gore na ruskom. kako god okreneš ))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  19:16 25.05.2008
Preporuka: 0

Srđanu Mitroviću

#Link  Replika: 1
Za sva podsećanja........

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  19:20 25.05.2008
Preporuka: 0

Re: Srđanu Mitroviću

Dolybell
Za sva podsećanja........


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zuti semafor  20:12 25.05.2008
Preporuka: 2

pih

#Link  Replika: 1
Neki su ovde na 'politickim steroidima'pa sve gledaju da obrnu na pljuvacinu.jos ako je meta Vidovdan i Srbija,jos bolje.Cisto da zarade jos koju kintu,kod svojih sponzora.

Ljudi, gadite mi se.

Inace,ruska pesma je zivo sranje..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  17:57 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: pih

zuti semafor
Neki su ovde na 'politickim steroidima'pa sve gledaju da obrnu na pljuvacinu.jos ako je meta Vidovdan i Srbija,jos bolje.Cisto da zarade jos koju kintu,kod svojih sponzora.Ljudi, gadite mi se.Inace,ruska pesma je zivo sranje..

Nisu problem Vidovdan i Srbija, vec koriscenje tog praznika u nacionalfashisticke svrhe.
I sto Jelena Tomashevic mrtvo puvalo i mrtav konj (mrtva kobila, tj).
A ruska pesma je super, izvedba jos bolja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  22:13 25.05.2008
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 0
Ja navijao za Hrvatsku, Portugaliju, Svedsku i Island, ali me je Rus kupio izvedbom-violinom i ovim sa ledom.:)
Pesma Srbije ochaj nad ochajima, jbt, kao da slusam narikachu na sa'rani.
Kad sam slusao Laku iz BiH, dobio sam blagi napadaj osecaja povracanja, ne znam sta su ljudi nasli u onom idiotizmu od pesme.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pufna  10:03 26.05.2008
Preporuka: 1

''impAAAAsibl''

#Link  Replika: 0
nije mi jasno kako neko ko je zavrsio ''gnjesinku'' moze tako da falsira i da mekece kao jarac?!
vise je vodio racuna kako ce da se koci nego da li ce pevati tacne note.
Sama pesma je onako, cmoljava, prava za mtv kich i eurosong. Ali se valjda racuna i performans prilikom odluke o pobedi?!
njegovo izvodjenje je blam!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
edi-va  11:22 26.05.2008
Preporuka: 0

Nemci se izbedachili ...

#Link  Replika: 0
Grand-Prix-Desaster für Deutschland

Gerade mal 14 Punkte und ein gemeinsamer letzter Platz mit Großbritannien und Polen - der Auftritt auf der Eurovisions-Bühne holte die Pop-Engel ziemlich unsanft auf den Boden zurück. Dabei hatte das Quartett zuvor sogar noch einen Sieg für möglich gehalten und auf die Zugkraft seines prominenten Namens gehofft.

Doch nichts half. Die Punkte gingen mal wieder an andere Länder. Alles nur Zufall, oder lagen wir so weit hinten, weil sich die osteuropäischen Länder die Punkte zugeschachert haben?

Tatsächlich ist es so, dass sich Länder wie Armenien, Aserbaidschan und Russland gegenseitig Punkte zugeschoben haben. Nachbarländer pflegen beim Song Contest im Allgemeinen solidarisch gesinnt zu sein. Da stellt sich nur die Frage, wo für Deutschland die Punkte aus Österreich, Belgien oder Holland abgeblieben sind?



Prevod boldovanog:

Tachno je da se zemlje kao Jermenija, Azerbejdzan i Rusija medjusobno podrzavaju u dodeli poena. Susedne zemlje neguju uopshteno solidarnost jedni prema drugima kada je u pitanju Song kontest. Tu se onda namece pitanje, gde su za Nemachku poeni iz Austrije, Belgije i Holandije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zverilla  12:10 26.05.2008
Preporuka: 3

rusofobija, bregofobija i jos ponesto

#Link  Replika: 0
1. kako se neki prepadose rusa, ko da smo ih mi odabrali. budite barem malko iskreni pa se jadajte na izdajnicko radikalnu stranu gosn timberlejka koji mu sroci ovaj krsh od pesme
2. brega kao zlikovac broj dva. da ste malko pazljivije slusali, culi bi ste da je gosn brega (kog ne volim nit cenim nesto posebno) napomenuo da pesma kalasnjikov ismeva one koji vole da nose oruzje.
3. ko i svake godine, jadikovke da je glasanje namesteno i fake. po obicaju - kriv je istok sto se medjusobono dariva poenima. niko da se priseti da je EBU smislio tele-glasanje zarad veceg profita. e pa drugari, ne mozes i jare i pare. vratite na ziri-glasanje pa racunajte na bolji plasman zapadne jevrope ali i manju kintu
4. francuz najbolja pesma, izraelac neverovatan glas al pesma malo smor
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ducaty  16:20 26.05.2008
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 4
Čestitke pobedniku, i nadam se da više nikad nećemo morati da organizujemo ovakav kičeraj od festivala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  17:27 26.05.2008
Preporuka: 1

Re: ...

i nadam se da više nikad nećemo morati da organizujemo ovakav kičeraj od festivala

zašto?
jel smo uradili nešto što je loše, čega treba da se stidimo?
mislim da ništa bolje nije moglo da nam se dogodi, osim možda organizovanja Olimpijade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ducaty  18:39 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: ...

mislim da ništa bolje nije moglo da nam se dogodi, osim možda organizovanja Olimpijade.


Ne znam u kom smislu? Ja ne mislim da svaki vašar koji privlači strane turiste automatski znači da je koristan ili kvalitetan. I Guča privlači dosta stranaca pa nikad neću pohvaliti takvu vrstu festivala. Pogotovu ako se u takav festival, kakav je eurosong, ulaže mnooogo novca (oko 20 miliona nečega).

A i nerviraju me festivali u kojem se takmiče države. Uspeh na eurosongu smatra se nacionalnim uspehom, kao da se radi o fudbalu a ne o umetnosti. Ne znam samo šta je sledeće, evropsko prvenstvo u književnosti u kojem će gledaoci putem sms-a izabrati najzanimljivijeg pisca, kojeg ćemo svi dočekati ispred skupštine, a predsednik će mu uručiti orden...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Mitrović  18:54 26.05.2008
Preporuka: 1

Re: ...

A i nerviraju me festivali u kojem se takmiče države.

onda ok. tvoja stvar.
sve što može ovu zemlju i ljude da predstavi u nekakvom pozitivnom svetlu, ja pozdravljam.
ne mogu biti stalno toliki cinik.
to tome. čemu onda i fudbal. gomila debila jurca po travi kravlji želudac i šutiraju u nekakvu mrežu. a još gori idioti koji sede okolo i urlaju. pa i takve dočekujemo. doduše fudbal je kod nas odavno mrtav.
kod eurosonga se radi o promociji zemlje koja se ne može platiti parama. dnevno je o srbiji u svet odlaziko nekoliko hiljada pozitivnih tekstova.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  19:45 26.05.2008
Preporuka: 0

Re: ...

Srđan Mitrović
A i nerviraju me festivali u kojem se takmiče države.onda ok. tvoja stvar.sve što može ovu zemlju i ljude da predstavi u nekakvom pozitivnom svetlu, ja pozdravljam.ne mogu biti stalno toliki cinik.to tome. čemu onda i fudbal. gomila debila jurca po travi kravlji želudac i šutiraju u nekakvu mrežu. a još gori idioti koji sede okolo i urlaju. pa i takve dočekujemo. doduše fudbal je kod nas odavno mrtav.kod eurosonga se radi o promociji zemlje koja se ne može platiti parama. dnevno je o srbiji u svet odlaziko nekoliko hiljada pozitivnih tekstova.



Nazalost (izvini Srdjane na trolu), Beograd ce opet da dodje na naslovne strane sa novim gradonacelnikom. Cudo je Srbija, kao krava koja daje hiljadu litara mleka na sat i onda se ritne i sve prospe.

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
HalloLili07  13:02 27.05.2008
Preporuka: 0

moji utisci

#Link  Replika: 0
pobednik - zasluzena pobeda, ulozeno i truda, ambicija i novca u ceo 'projekat'. nastup jeste bio agresivan i prepotentan, ali takvi su Rusi uostalom, ko ih srece svaki dan zna sta pricam. deo nastupa je trebalo da bude penjanje na merdevine i pevanje sa istih, pa je srecom izbaceno...
ostali ucesnici:
Jelena siva (i nastup i izgled - na zalost) mada joj je stajling bio mnogo bolji nego na Beoviziji.
ukrajinska Eva Longorija - mnogo koprcanja i nogatanja, ali hajde, koreografiju joj je radio isti tim koji je spremio Elenu Paparizu pre par godina (Grci imaju taj neki 'kalup' po kome odradjuju Evroviziju. setiti se svih predhodnih Evrovizija, ko moze :)).
Grcka - Kalomira dobra samo za uzrast od 6-16 god, jasno sto je i tako dobro prosla - opet glasala deca kao u slucaju zvanom 'Lordi'. nastup radjen na sada vec dobro poznat Grcki kalup (videti gornji komentar)
poljska Girl of the Playboy Mansion - katastrofa, vrhunac americkog kica, blam da se ovakva spodoba pojavi na evropskom takmicenju, mada bi joj pojavljivanje na Grand festivalu bilo potaman (pesma i 'aljina odlicne za takve (ne)prilike!)...
svedska Donatella Versace da trazi nazad pare od plasticnog hiruga - uplasila je celu Evropu svojim izgledom, zato je jadna ostala bez glasova.
Portugal (patetican nastup, dobra pesma i fenomenalan glas), Francuska i Izrael moji favoriti...
Albanija - vrlo prijatno iznenadjenje
spektakl - odlicno organizovano, osmisljeno, realizovano! razglednice predivne. propust filmovi o pobednicima i Srbiji... voditelji odlicni s obzirom da tako nesto ranije nisu radili i nisu govorili maternji jezik. slazem se da je otvaranje prve veceri bilo daleko spektakularnije, kao da je i Trkuljin nastup bio daleko bolji od Bregovicevog.
Bregoviceve cipele - famozne
rezija - katastrofa... pokidao mi je gomilu zivaca svojim propustima i nemarnostima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA